gradjanin ove krnje zemlje
pre 7 godina
A kome se ti uputio ovo pitanje? Ovom opljackanom narodu, ili botovima za pluseve, ili koaliciji u kome se za podrsku ili... Mali si ti politicar da te Evropa i Ameri cuju.
Utorak, 18.04.2017.
16:20
Ministar spoljnih poslova Ivica Dačić izjavio je da je izjava Edija Rame još jedna potvrda da je stvaranje velike Albanije zajednička platforma svih Albanaca.
Izvor: B92
pre 7 godina
A kome se ti uputio ovo pitanje? Ovom opljackanom narodu, ili botovima za pluseve, ili koaliciji u kome se za podrsku ili... Mali si ti politicar da te Evropa i Ameri cuju.
pre 7 godina
Svi oni "pitaju" preko domacih novina i televizija, niko nije zvao tamo i pitao nista pa kao svi cute i okrecu glavu
pre 7 godina
Dobar političar predviđa poteze DRUGE STRANE, a to je da će Albanci sve preduzeti da se ujedine : Albanija, Kosovo i Zapadna Makedonija (prethodno moraju da dobiju autonomiju).
Naime, na Balkanu SAMO Albanci i Srbi nemaju objedinjene nacionalne držve, nego preko 25% živi u susednim državama.
Zato državni vrh Srbije mora da se potrudi da se što pre ujedinimo s Republikom Srpskom i severom Kosova i ZSO, a da ostali deo KiM ima specijalni status pod protektoratom EU i UN.
Možda su EU i UN zaključili da je za trajan mir na Balkanu, potrebna i REALNA Srbija i REALNA Albanija, a da KiM ima specijalni status.
pre 7 godina
A da ti to njima licno kazes? A ne ovde , Tanjugu , Sputnjiku i RTS-u za dnevnik u 8? Ta sibicarska politika, busanje, demagogija, price za lokalnu upotrebu vise ne prolaze cak ni kod ovog sludjenog i politicki polupismenog naroda..
pre 7 godina
Vidim da nećete da objavite komentar pa ću jednu stvar da promenim, pa možda objavite. Pošto balkanske države sve slabo napreduju možda da se prekombinujemo i da se svaka od nastalih država prisajedini nekoj koju simpatiše.
Evo nor. ovako:
Slovenija Austriji.
Kosovo Albaniji.
Makedonija Bugarskoj.
Bosna cela Turskoj.
Crna Gora cela ili Hrvatskoj ili Srbiji.
Vojvodina Mađarskoj.
Istra Italiji.
Hrvatska Nemačkoj ili Rusiji.
Srbija Nemačkoj ili Rusiji (ali ne može isto kao Hrvatska, eto nek Srbija prva bira i nek Srbija ide Nemackoj ako tako želi, a Hrvatska Rusiji).
To bi bio trajni mir.
pre 7 godina
Citajuci ove i ovakve komentare postavlja se pitanje da li ovde moze da komentarise i neko ko nije albanski, bosnjacki ili hrvatski nacos, ko nije oboleo od stokholmskog sindroma ili ko nije honorarac pojedinih kvazinvo-a? Tesko da se autenticnim presekom stavova mogu nazvati komentari koji su u 95% slucajeva pro-veliko albanski stavovi i u kojima se podrzavaju nacionalisticke izjave Rame.
(cenzura, 18. april 2017 20:57)
Nisi u pravu, komentatori su samo racionalni, te shvataju da je Kosovo izgubljeno (a gubitak je i potpisan od sadasnjih vlastodrzaca jos '99-te, a sad su samo jos dodali finese, kao sto su fizicke granice i priznavanje kosovskih institucija), a ti ako hoces da jos uvek zivis u bajkama, izvoli, takvima i jesu namenjene izjave nasih politicara, ocigledno funkcionisu!
pre 7 godina
Ne volim ga ali je lepo rekao!!!!!
pre 7 godina
...Narod to dobro zna , ko ga je gadjao 1999, i to im nikada nece oprostiti.Svi koji zelite napredak Srbiji, vreme je da se okrenete jednom za sva vremena prema Rusiji.Dosta je vise laznih pregovora.
(Dragan, 18. april 2017 18:42)
Ne, narod je odlucio da "dobro zna" ko ga je gadjao, a da pritom "zaboravi" na razloge gadjanja, tj. da smo mi deset godina gadjali po ex Yu, a da je postojala granica, koju smo '99-te presli!
Za gadjanje ispostavi racun ovima sada na vlasti, jer im je kolega umro, pa ne mozes njemu, cinjenica je da su svi koji su se okrenuli zapadu prosperirali, a budale koje su se okrenule Rusiji padaju vec godinama u septicku jamu, a izgleda da jos nisu na dnu, pa se zato trenutna garnitura iz petnih zila napreze da dostigne to dno!
Na kraju krajeva, ona sa cvetom u kosi koja je narucivala ubistva i sa muzem opljackala do koske zemlju Srbiju, mirno zivi bas u toj Rusiji, da li ti to nesto govori ili je tesko ukljuciti mozak!???
pre 7 godina
Kako to medjunarodni faktor ugrozava Srbiju Ivice?Kome ti solis pamet,stvarno mi nije jasno?Pa ista ta M.zajednica priznaje Kosovo kao suverenu drzavu,isto i Amerikanci.Kao suverena drzava Kosovo slobodno moze da se izjasni na referendumu da li zeli da se pripoji Albaniji ili ne,sto to nije slucaj R.Srpske,jel tako?Narod se pita Ivice a ne ti,tvoje zalopojke i demagogije vaze samo u ovu napacenu Srbiju a ne za skoro ceo svet aloooo...?!Svi oko nas napreduju osim nas,a znas li zasto?Zato sto nemaju takve trule politicare kao ti.Jadni smo mi ko narod pored takvih klonova ko sto si ti i tebi slicnim.
pre 7 godina
Citajuci ove i ovakve komentare postavlja se pitanje da li ovde moze da komentarise i neko ko nije albanski, bosnjacki ili hrvatski nacos, ko nije oboleo od stokholmskog sindroma ili ko nije honorarac pojedinih kvazinvo-a? Tesko da se autenticnim presekom stavova mogu nazvati komentari koji su u 95% slucajeva pro-veliko albanski stavovi i u kojima se podrzavaju nacionalisticke izjave Rame.
pre 7 godina
Ovaj Dačić je svestan da to što on PITA nije namenjeno onima koje pita, već je namenjeno nama...treba da zvuči zapravo kao da mi svi postavljamo to pitanje, što nije tačno. Evo, ja ne postavljam pitanja koja postavlja Dačić, već želim da se UTVRDI jasna granica prema jugu u dogovoru sa Kosovskim Albancima, da DOĐE do podele Kosova i da kriza stane. Da možemo početi da živimo mi, ovde, u Srbiji. Dačić i kompanija to ne želi. Odgovara mu da kriza traje beskonačno i da njegova (njihova) deca kad porastu budu političari i druga generacija branitelja Kosova, koje nedamo, jer Kosovo je Srbija sve dok ima kretena koji za Dačićem idu i mladih koji iz zemlje odlaze u svet.
pre 7 godina
Za neupucene, nezavisnost Kosova je kompromisno resenje za teritoriju izmedju Jugoslavije u Albanije. Nezavisnost se garantira vojno i diplomatski od strane medjunarodne zajednice, za dogledno vreme. Kosovske institucije jacaju sporo, ali napreduju, i u njima ima podosta Srba koji zive na Kosovo.
Dacic i veselo drustvo da se prvenstveno bave pitanjima gradjana koji zive u Nisu, Kragujevcu, Subotici, itd. Kad oni budu imali zivotni standard polovine standarda u EU, moze da tera tudje brige. Inace tesko je danas prodati srbima, "jescemo korenje", jer vecina je na tom korenju 1/4 veka, koje vozd nije zapravo sam iskusio.
pre 7 godina
U odnosu na procitane komentare ovde i gluposti, Ivica Dacic je suvi genije.
pre 7 godina
Dačiću bi valjalo da shvati da je jedini način da Srbija u dogledno vreme i sa trenutnim globalnim rasporedom snaga bude u istoj državi sa Kosovom upravo članstvo u EU, i umesto da uporno i predano pliva ka Evropi i zapadu, on konstantno namiguje Rusima i pokušava da sedi na dve stolice. Sve to da bi išao niz dlaku nacional-romantičarima i još neku godinu aktivno učestvovao na polit. sceni. Očekujem da se slični njemu danima bave Raminim "probnim balonom" ( ili dronom).
pre 7 godina
Zao mi je sto nemamo skolovane i umne ljude na pozicijama u MSP. Pitaj ljude zvanicno a ne preko medija. Pitaj Ambasadore sta o tome misle. Briga njih da se sa Vama prepucavaju preko novina. To nije njihov nivo.
pre 7 godina
Da vam kažem...opasan folirant Dačić ! I ptice na granama znaju šta se sprema, a on kao u čudu. Pritom, svi šuruju zajedno, a ova neverica je samo za narod, da ne kažem botove, koji im veruje. Čuješ što ćute hahahahah. Ćute što ste se prodali za večeru !
pre 7 godina
Je l to Dačić zaboravio parolu SVI SRBI U JEDNOJ DRŽAVI!
pre 7 godina
Ljudi, potpuno je jasno, ovaj i ovi neće stati nikada, sve dok nas potpuno ne unakaze. Samo poslušajte ove imbecilne tekstove namenjene ratobornom glasačkom telu. Oni se uopšte više ne trude da zvuče normalno, da sakriju neznanje, jalovost, koferčiće, biznise, nameštene tendere, banane, spremni su na svakodnevne sukobe, provokacije, laži, demagogiju, huškanje. I uopšte ih ne zanima što postoji polovina Srbije koja vidi šta rade, jer su oni u ratu sa svima koji nisu s njima.
pre 7 godina
Koja je ovo smejurija od drzave...
pre 7 godina
Da pita i Rusiju, zbog ne cinjenja.
pre 7 godina
(Topličanin Milan, 18. april 2017 18:31)
Pitaj Ruse koji su naoruzavali Hrvate jer je Milosevic odlučio da podrži drzavni udar u Moskvi pa su trčali da priznaju Hrvatsku dok su US i EU još uvek vagali. Ili dok su bežali sa Pristinskog aerodroma a mi verovali da su došli da nam pomognu a ne da ispregovaraju cenu za povlacenje. Ili pitaj mudrace u Srbiji koji su slavili lokalni kgb kad je '46 zabranio povratak Srba na Kosmet a sada im mnogo na Dedinju stalo do Kosmeta,
al verbalno. Ili kad se svi tresu od sreće za Jugoslavijom u kojoj je zemlja izgubila identitet i intelekt i sad gravitira ispod Albanije i Moldavije a Crna Gora nas uči diplomatiji sa sve sačuvanim Ulcinjom i daleko većim platama.
Ali od naroda koji je tako dalekovid da podrži Trampa pa sad kapira sa kim ima posla i nema druge nade do da bude topovsko meso ko '41 i to za džaba. Pa do poslednjeg Srbina. Nije da nekoga briga, još nismo prebrojali mrtve ni iz poslednjeg rata niti im napravili spomenik.
pre 7 godina
Mi smo ispunili bonus,ratovali smo potpuno nepotrebno,dok su se drugi razvijali i afirmisali kao pravedni.
Kofer to zna jer je vec 30 g u fotelji,vedri i oblaci po Srbiji.
Njemu je super inace,bez obzira gde su granice ove zemlje i koliko ima nezaposlenih,poginulih ili invalida ratova..
Srbija je kaznjenik,mozda je kofer zaboravio ali mi smo bombardovani zbog njegove uzasne politike,nemamo vise pravo da ista govorimo ni o kakvim izjavama ovakve vrste,a sem toga,Albanija je u Nato,prema tome,ako rese da se ujedine,to ce i da urade,nisu Albanci blesavi ko mi.
Mi nismo nikad ni znali da radimo za svoje interese nego uvek trazimo ''nebesku''pravdu,zalimo se UN ili se daju ovakve stupidne izjave radi neukog naroda po Srbiji..
Kofer je ''zaboravio''sta je radio sa AV 90?
Nismo samo sebe unazadali,nego i ostale ex Yu republike.
Svima smo pravili stetu a ponajvise sebi,kao i danas uostalom,jer ista ekipa tj.bulumenta je u foteljama,mladi i pametni odlaze i to ubrzano,ostaju ''navijaci'',starlete i pevaljke a ni kriminalaca nam ne fali,jer ovo je u medjuvremenu postala i sigurna kuca za sve ovdasnje hohstaplere,lopove,ubice i kriminalce,zemlja gde se za surovu likvidaciju dobija 15 godina robije??!
Ali ok,to nije tema u ovoj nesrecnoj zemlji,tema je uvek,vec 30 godina, prokleto Kosovo.
pre 7 godina
Pa pitaj Vucica, on sigurno zna. On je pre par dana najavio stvaranje unije bivse SFRJ i Albanije, pa ovo sto Rama prica je samo jedan korak ka tom cilju. Opasan se eksperiment ovde sprema, ali ako je narodu sve ok i odusevljeni smo Srederom na dan godisnjice bombardovanja, Toni Bler nam je savetnik a pomazemo fondaciju Klintonovih, ne kapiram Dacicevo cudjenje. Ah, da, svaka cast Vucicu...
pre 7 godina
samo ti mazi oči gradjanima srbije tim izjavama. Tako se kontrolise stado
pre 7 godina
Dacicu, EU gleda slepo na situaciju na Balkanu.Srbija nikada nece biti clanica EU, dokle god se neodreknete Kosova i bratske Rusije.Narod to dobro zna , ko ga je gadjao 1999, i to im nikada nece oprostiti.Svi koji zelite napredak Srbiji, vreme je da se okrenete jednom za sva vremena prema Rusiji.Dosta je vise laznih pregovora.
pre 7 godina
Da nije tvojih rusa, koji su za vreme varšavskog pakta napravili albansku platformu sa bi srušili SFRJ Kosovo bi bilo u Srbiji. Albansko pitanje su njihov idejni projekat.
pre 7 godina
Dokle god Srbija bude veslala ka Rusiji a sve ostale zemlje u okruženju prema nato i dokle god Rusi budu pljeskali po ledjima a eu sipala pare u bure bez dna zvano Balkan koje nikako da se smiri jer ista ekipa drma sa tobom na čelu decenijama bez trunke odgovornosti. Valjda je 27 godina bilo dovoljno da se shvati ili treba i Vojvodina i Raska da krenu da kljucaju da bi se to shvatilo. Ko se to pokazalo što se odvojio od kgb Beograda?
(Zile, 18. april 2017 17:47)
-------
Druže Žile, koliko shvatih iz Vašeg komentara, za nasilno otcepljenje kvazi države nisu krivi oni koji su kreirali situaciju u kojoj je otcepljenje bilo moguće, i oni koji podržavaju taj antiprirodni i antipravni akt, već oni koji to ne podržavaju i pitanje Kosova i Metohije pokušavaju da vrate u pravne okvire, koji bi korespondirali medjunarodnom pravu?!
pre 7 godina
"Kosovo treba podeliti između Srbije i Albanije, rekao je srpski ministar unuitrašnjih poslova Ivica Dačić, koji pretpostavlja da će se Kosovo priključiti Albaniji". Izrekao Ivica Dačić, 1. juna 2011. godine. Doslednost, kao glavna osobina...
pre 7 godina
@Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
(Jeste da, 18. april 2017 17:44)
Prvo nije tacno da 90% gradjana podrzava nemoguc savez sa Rusijom a niti zeli to, jer valjda nisu toliko blesavi da znaju da bi onda ovde vecno bili sirotinja i da bi im se cela Hrvatska i sve okolne drzave smejale za nepunih 5 godina nakon te odluke.
Drugo, HVALA BOGU najvaznije je sto mi ne mozemo sa Rusijom da napravimo nikakav savez. Mi Rusiji jedino trebamo da ne pustimo NATO ovde. Ako tu budemo zatezali, ceka nas Sandzak (a ne Raska) i ostali problemi, a da ne govorimo o ekonomiji (sve normalne firme bi pobegle).
Ko drugacije razmislja i prica ili ne ume da razmislja normalno ili ima lose namere koje su protivne interesima Srbije.
pre 7 godina
Е мој министре! Ти то питаш њих кад си у Београду и кад они не могу да те чују. А кад си код њих у ЕУ, САД и Великој Британији, дрхтиш као миш у трицама.
pre 7 godina
pa sto ne rece premijer da treba da se ujedinimo sa srpskom. nek kaze. on se nicega ne plasi.
pre 7 godina
Pitaj Putina....!!!
pre 7 godina
Gospodine Dacicu, Srbija je mogla mnogo bolje da prodje da je bila koperativna sa ostalim narodima SFRJ, ali mi koji nemamo amneziju se dobro sjecamo kako je Milosevic minirao bratstvo i jedinstvo nasih naroda svojim mitingovanjem za veliku Srbiju.Po nalogu Moskve je zapalio Balkan da Rusima omoguci pregrupisavanje koje im sad omogucuje da energetski ucijenjuju zapad preko Ukrajine i Sirije...Veliki Ruski apetiti se ispoljavaju kusuranjem sa nama na Balkanu? Imali ste najbolje sanse da u Rambujeu napravite najbolji kompromis, ali ste krenuli u progon i genocid nad albancima. Pa nisu srpske leseve pronalazili u hladnjacama i nije preko 25000 srpskih djevojcica i zena silovano...masakrirano kao na Kosovu, Albanci nisu pocinili Srebrenicu i nisu provocirali okruzenje kao vi u zadnje 3 decenije? Kosovo je nezavisna drzava i hoce li se i zvanicno ujedinit ili ce u konceptu EU ostvariti to jedinstvo je skroz nebitno. albanci su najkompaktnija nacionalna cijelina na Balkanu i kad bi se Albanija i Kosovo ujedinili opet bi se granicili sa sopstvenim narodom u Grckoj,Makedoniji, Srbiji i CG-i? Zar vi mislite da je svijet slijep i da ne poznaje Balkansku istoriju ? Srpski nacionalizam je vise smijesan nego ozbiljan. RS etnitet nikada nece dobiti medjunarodni legitimitet jer je nastao genocidom, a Srbi su mogli da imaju vise srpskih drzava i da ih tako dozivljavaju da su postovali ostale?I Hrvatska i BIH I CG pa i Kosovo su srpske u onom dijelu koliko srpski narod u njima participira.
pre 7 godina
Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
(Jeste da, 18. april 2017 17:44)
--------
Mislim da se malo preteruje sa te "dve stolice"?! Koliko ja shvatam, Srbija ne sedi na dve stolice, već na jednoj, i to onoj, svojoj, srpskoj, stolici?! Ta je stolica nas svrstava na mesto gde ćemo biti "Istok Zapadu i Zapad Istoku. Tu "stolicu" su nam izgradili naši najumniji preci. Otkad se to, svrstavanje uz neki od dva antagonistička i sukobljena bloka smatra velikom mudrošću? Da li ste Vi sigurni da će u ovom "nadmetanju" pobediti baš oni za koje Vi navijate? I otkud ste sigurni da ponovo ne odaberemo pogrešnu stranu i zbog toga dobijemo "po grbači"? Možda Vas pitanje pobednika uopšte i ne interesuje? Možda ste samo zainteresovani za njihov novac, koji očekujete kao nagradu za svoje učlanjenje u to društvo ili, kako bi dalmatinci rekli, bandu? Ne znam da li ste znali ali postoje dve naše srpske poslovice koje bi mogle da nas probude i mnoge nateraju da uključe mozak kod odlučivanja. Jedna poslovica glasi, "Obećanje, ludom radovanje" a druga, koja je siguran put ja uspehu ali ne nudi bogat i parazitski život glasi, "U se, i u svoje kljuse".
pre 7 godina
Sad kmečiš a kad Dodik zagovara malu Veliku Srbiju onda ćutiš.
pre 7 godina
Ako ne stigne odgovor na ovo kafansko pitanje evo ja cu dobrovoljno da ti odgovorim. Prvo - Srbija se nikada zvanicno nije odrekla ideje Velike Srbije pa zbog toga i ne moze da trazi od EU da brani njenu kad zeli tudju teritoriju (Referendum Republike Srbske - Dodik). Kada jasno budes rekao da je Republika Srpska neodvojivi deo BiH onda ce i EU da isto kaze za Srbiju. Drugo - Ne mozemo biti za EU i Rusiju, moramo da se odlucimo. Trece- Ekonomsku uniju Balkana koju predlaze Vucic je predlagano pre rata gde sada ne bi bilo problema sa Kosovom Albanijom itd, ali ste vi i vas tadasnji Vodja odlucili da ekonomska unija nije dobra za Srbiju. Cetvrto - da bi vas neko postovao morate da to zasluzite... vi svakako niste to zasluzili vasih bahatim ophodjenjem sa Srpskim narodom a kamoli sa komsijama. Peto- Vase naoruzavanje i opcija da se Kosovo vrati ratom ce svakako i ostale da natera na slicna razmisljanja. Zakljucak je da samo EU i ulazak citavog Balkana u EU zajedno garantuje mir i sansu za ekonomski prosperitet.
pre 7 godina
Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
pre 7 godina
Na koju adresu je upućena ova izjava ????
Ako je za domaće medije i dnevnu politiku, to sam mogao i ja !!!!!!
pre 7 godina
Moje misljenje je da su sad Albanci presvisli od straha kad su svi tako ostro osudili izjavu Rame. Stefanovic, Djuric, Dacic.... Nije lako Albancima sad.
pre 7 godina
A recite vi meni, druze Dacicu, zasto bi bila Srbija ugrozena!? Nezavisna drazava moze da radi sto god hoce. Uostalom, vi ste jedan od najzasluzenijih za nezavisno Kosovo.
pre 7 godina
Svi smo u problemu ako nastave sa furanjem nacionalnih drzava.
Normalan,posten svet zeli da zivi u pravnim drzavama.
pre 7 godina
Ne stavljaj Vucicu u usta svoje reci,Dacicu.Kakvo te ujedinjenje Srbije i Srpske snaslo?!Hoces jos jedan rat?Nije ti dosta?
pre 7 godina
Dacicu.Albanija i Kosovo nisu pod Ruski TUTORSTVOM kao Srbija.
Oni su za Evropu a ne za ujedinjenje sa Rusijom kao sto propagira SPS,SNS,SRS.
Dakle,odgovorice ti Cepurin,Peskov.
pre 7 godina
Opet ovaj Slobin mali kopa po BiH.Zbog ovakvih je Srbija izgubila Kosovo.
pre 7 godina
Politika vam je decija, ponasate se kao uvredjena deca. Izadje se sa izjavom da ce Srbija poceti izgradnju vojnih utvrdjenja na granici sa Kosovom i da se pokrecu dogovori sa R. Srpskom u vezi procedure za momentalno otcepljenje od BiH u trenutku sjedinjenja Kosova i Albanije. Objavljuje se rat formalno Albaniji usled okupacije dela teritorije Srbije, ne znaci da treba da se napada odmah i gine, ali moze formalno da se objavi. Ta izjava moze da bude i interna pa kao procuri u BBC ili drugde. Nece nam pomoci ali ce makar zube pokazati i vratiti deo dostojanstva. Najveca greska je bila Kumanovski sporazum u trenutku kad je Nato bio u panici zbog preteranih zlocina nad civilima, troskovima, trajanju, gubicima, i kada je ceo svet vec poceo da postavlja pitanja zasto toliko brutalno kaznjavanje. Da se produzilo trajalo bi jos par nedelja i bila bi prevelika sramota zapada, zavrsilo bi se egal resenjem gde bi nasa vojska ostala makar na granicama. Zapad na to reaguje, dobro ih znam, a ne na decije uvredjene note.
pre 7 godina
Pa gdin.Dačić i gdin.Vučić su to pitanje mogli da postave i 99' i tada su bili na vlasti.Stvaranje velike Albanije odnosno prisajedinjenje Kosova sa Albanijom je fakticki vec završeno.
pre 7 godina
“Pitam međunarodnu zajednicu, šta bi bilo da je Vučić rekao da je moguće ujedinjenje Srbije i Republike Srpske ako ne uđemo u EU? Siguran sam da bi se svi oglasili i optužili Srbiju da ugrožava mir“, naveo je Dačić.
“Pitam zato EU, SAD, Veliku Britaniju i ostale, dokle će da ćute kada neko ugrožava Srbiju? Ili je ćutanje znak odobravanja?“, navodi Dačić.
S'obzirom da Dačić ovo pitanje postavlja meni i citaocima "srpske stampe i srpskih medija" osecam se prozvanim da mu odgovorim !
Kao prvo bre Ivice nemo' se pravis BUDALA !
Sto bre “Pitaš međunarodnu zajednicu, šta bi bilo da je Vučić rekao da je moguće ujedinjenje Srbije i Republike Srpske ako ne uđemo u EU? Siguran sam da bi se svi oglasili i optužili Srbiju da ugrožava mir“, si "zaboravio" šta je Predsednik Srbije 9. Januara izjavio u Banjaluci na proslavi NELEGALNOG i od ustavnog suda BiH ZABRANJENOG obelezavanja dana RS i njegovih "snova koje sanja u potaji" ?
Da l' Tomislav Nikolic ili Vucic taj "san sanjaju obojica" !
Inace ako ti nije jasno a znam da ti je jasno a s'obzirom da je Srbija vec pokusala 90-tih godina da napravi "Veliku Srbiju" sasvim je normalno da bi je i danas da izjavi tako nesto SVI OPTUZILI da PONOVO ugrožava mir !
pre 7 godina
E gospon ministre nije Vam to poredjene umesno!Kosovo je priznalo vise od 120 drzava .Tu cinjenicu ne smete da zaobilazite.
pre 7 godina
Ivice, ćuti, Rama ti čini uslugu.
Ovo je izjava poslata Evropi: ili ubrzajte ili druga Turska... Kao dobar diplomata, Rama koristi politički trenutak za svoje ciljeve.
Jer, znamo svi: dobra pretnja je pola posla!
pre 7 godina
Čekaj, Rama kaže: Ja nisam za to ali postoje nacionalisti koji jesu za veliku Albaniju", i digne se velika frka u Srbiji.
Pre dva meseca predsednik Srbije kaže da sanja veliku Srbiju i nikom ništa.
Srpski političari su golemi licemeri
pre 7 godina
E nek' si im rekao! Baš su se uznemirili sad.
pre 7 godina
Hahaha pa njima to odgovara vise, naravno da ce da cute...Kao i uvek kroz istoriju...
pre 7 godina
neće im uspjeti Đačiću kao sto ni vama sličan projekt nije uspio. ...
pre 7 godina
To je ionako sve što ti možeš da uradiš, da ih pitaš. Doduše, za domaću publiku to je dosta kuražno pitanje...
pre 7 godina
Ivice, pa tvoj pokojni bivši šef kojeg još nisi prežalio i dizao bi mu spomenik je zavadio Srbiju sa celim svetom, a ni izbor Vučića nije najsretnije rešenje i stub stabilnosti, pa šta bi ti?!
pre 7 godina
И ја се питам, али на ваш лоповлук и лицемерне жеље о равноправности, људским правима, медијима, корупцији...
pre 7 godina
Na sve to je naša vlast pristala još od 90-ih, samo treba odigrati predstavu do kraja.
pre 7 godina
Odgovor je veoma jednostavan(ma koliko se nama on ne svidja),ali Albanija je clanica Nato-a,i moze da prica sta hoce,bez ikakavih posledica,i ako zarati sa nekim(nama npr.),ceo Nato ima obavezu da je stiti(sto verovatno neki i jedva cekaju),tako da je nasa pozicija prilicno teska..i jadna...nazalost.
pre 7 godina
Dokle god Srbija bude veslala ka Rusiji a sve ostale zemlje u okruženju prema nato i dokle god Rusi budu pljeskali po ledjima a eu sipala pare u bure bez dna zvano Balkan koje nikako da se smiri jer ista ekipa drma sa tobom na čelu decenijama bez trunke odgovornosti. Valjda je 27 godina bilo dovoljno da se shvati ili treba i Vojvodina i Raska da krenu da kljucaju da bi se to shvatilo. Ko se to pokazalo što se odvojio od kgb Beograda?
pre 7 godina
A Vuka Jeremica koji je zamalo bio gen.sekretar UN sa dobrim vezama u svetu, i zavrsena dva fakulteta na Harvardu, ste proglasili nacionalnim izdajnikom. Pa sta oni onda mogu da misle o nama u celini ??? I kakve zakljucke da izvedu.
pre 7 godina
Cutace dokle god je Albanija u NATO i dok Kosovo ima ambicije da pridje NATO. To zna i Dacic ali po obicaju nas zamajava
pre 7 godina
Da da videli smo kako se završila naša platforma 90ih i to zahvaljujući kome?
pre 7 godina
E Srbijo ko te brani dobro je i nesto ostalo, ali kako je krenulo ode sve niz reku .....
pre 7 godina
pitaj usput i Ruse i Kineze...
pre 7 godina
Od prošlosti ne može da se pobegne!
Portparol zločinca prema sopstvenom narodu, Miloševića, je poslednji kome će EU i SAD da daju odgovore.
pre 7 godina
Ti il si glup il se pravis,pa oni stoje iza Rame.
pre 7 godina
Koliko ja znam to su sve vasi prijatelji.Problem je u opoziciji...
pre 7 godina
Zato što se niko od naših političara nije odrekao ideje Velike Srbije, Dodika podržavaš i ti Dačiću!
pre 7 godina
Dokle god vi budete sedeli na dve stolice.
pre 7 godina
Ako se odrzavaju pravne drzave, nema problema.
Ako se stvaraju nacionalne drzave, svi normalni i posteni ljudi su u problemu.
pre 7 godina
Dacicu ministar inostranih poslova ne komunicira sa velikim silama preko novina! Ali ti u stvari komuniciras sa Srpskom javnoscu odrzavajuci rejting sebi i AV. Ti znas da je izmedju Kosova I Srbije carina ali predstava se nastavlja...
pre 7 godina
I,sta kazu?
pre 7 godina
Cutace dokle god radite sve sto vam kazu.
pre 7 godina
Двоструки стандарди
pre 7 godina
Pa normalno da će da ćute kad su oni i stvorili Albaniju, zašto bi kritikovali svoja sopstvena dela.
pre 7 godina
Zašto Vučić ćuti u ovakvim situacijama?!
pre 7 godina
e jeste vi srbi za politiku? izjava edija rame je #ako se zatvore vrata eu za zapadni balkan onda je moguca opcija spajanja albanije i kosova# ova izjava je u politicke svrhe kako za albaniju tako za kosovo tako za srbiju itd.da nama i vama eu ne okrene ledja ili da pozuruju da nas prime u eu.a vasi politicari odmah ono ovo umesto da pritiskaju zapad radi naseg primanja u eu.
pre 7 godina
pitaj putina,vi ste ortaci.kakva eu,kakva gb,us...??
pre 7 godina
ćutaće dok budu vojsku držali u kasarnama,a ne kao Srbija 90-ih,čijih si događaja i ti bio učesnik,pa rovarila po Bosni i Hrvatskoj,pa kasnije nad svojim građanima na Kosovu....eto,dotle će da ćute!
čisto da ti pojasnim kako to ide sa ćutanjem!
pre 7 godina
Sve dok im ne postanes saveznik to bi trebalo da znas.
pre 7 godina
Naravno da je znak odobravanja.
Ali oni su u NATO i to koriste.
Sta tu nije jasno?
pre 7 godina
“Pitam zato EU, SAD, Veliku Britaniju i ostale, dokle će da ćute kada neko ugrožava Srbiju? Ili je ćutanje znak odobravanja?“, navodi Dačić.
Zna se, da je Srbija uvek ugrožena,znači navikli ste, Srbe niko ne voli-sem Rusa, a Dačić se posvađao sa svim komšijama.Svi smo glupi, samo ON je pametan!
pre 7 godina
Pa nisu cutali niti na one smjesne pokusaje stvaranja neke velike Srbije! Javit ce se oni...mislim da je jos prerano! Samo bez panike...
pre 7 godina
EU, SAD i Britaniju zabole ona stvar....svoje su rekli priznavanjem Kosova.
pre 7 godina
Ko ti je kriv kada si ucestvovao u pogresnoj politici koja je i dovela do gubitka Kosova
pre 7 godina
Evo, zalediše se od straha kad su čuli Ivicu. Vandredan sastanak u NATO, EU na iglama, Savet bezbednosti u stalnom zasedanju. Prodadoste sve bre. Sudiće vam deca zbog ovoga.
pre 7 godina
Pitas drzave koje su priznale nezavisno Kosovo da li je u redu da dve nezavisne zemlje naprave uniju po svojoj volji?! A i poredis neuporedivo, RS da proglasi nezavisnost prvi mi ne bismo smeli da priznamo tu zemlju bas iz razloga Kosova a ne verujem da bi to mozda ucinila i jos koja clanica UN (mozda neka od onih sa "crne liste" da bi se dodatno konfrontirale...).
pre 7 godina
Ivice, jesi ti prespavao poslednjih 27 godina???
pre 7 godina
Nemoj da mnogo pitas vec radite i sirite javno mjenje tako da je nas vitalni (srpski) interes, srpsko pitanje ujedinjenje Srpske Drzave sa RS, i objedinjenje srpske drzavnosti sa pripadnicina naseg naroda sa one strane Drine. Tacka. Prokletije u skorije vreme necemo videti, nazalost, ne pravite nebesku Srbiju vise, vec Srpsku Drzavu, aman vise..
pre 7 godina
Cekaj Dacicu, kako neko ugrozava Srbiju, kad ste vi njima Briselskim sporazumom dali drzavu, skupstinu, granice, ustav, sudove, sve sto jedna suverena drzava ima. I sad se pitas zasto? Pa zato sto si im omogucio to, eto ja da ti kazem.
pre 7 godina
Evo, zalediše se od straha kad su čuli Ivicu. Vandredan sastanak u NATO, EU na iglama, Savet bezbednosti u stalnom zasedanju. Prodadoste sve bre. Sudiće vam deca zbog ovoga.
pre 7 godina
Koliko ja znam to su sve vasi prijatelji.Problem je u opoziciji...
pre 7 godina
EU, SAD i Britaniju zabole ona stvar....svoje su rekli priznavanjem Kosova.
pre 7 godina
I,sta kazu?
pre 7 godina
Dacicu ministar inostranih poslova ne komunicira sa velikim silama preko novina! Ali ti u stvari komuniciras sa Srpskom javnoscu odrzavajuci rejting sebi i AV. Ti znas da je izmedju Kosova I Srbije carina ali predstava se nastavlja...
pre 7 godina
A Vuka Jeremica koji je zamalo bio gen.sekretar UN sa dobrim vezama u svetu, i zavrsena dva fakulteta na Harvardu, ste proglasili nacionalnim izdajnikom. Pa sta oni onda mogu da misle o nama u celini ??? I kakve zakljucke da izvedu.
pre 7 godina
Od prošlosti ne može da se pobegne!
Portparol zločinca prema sopstvenom narodu, Miloševića, je poslednji kome će EU i SAD da daju odgovore.
pre 7 godina
pitaj putina,vi ste ortaci.kakva eu,kakva gb,us...??
pre 7 godina
Ivice, jesi ti prespavao poslednjih 27 godina???
pre 7 godina
Cekaj Dacicu, kako neko ugrozava Srbiju, kad ste vi njima Briselskim sporazumom dali drzavu, skupstinu, granice, ustav, sudove, sve sto jedna suverena drzava ima. I sad se pitas zasto? Pa zato sto si im omogucio to, eto ja da ti kazem.
pre 7 godina
E gospon ministre nije Vam to poredjene umesno!Kosovo je priznalo vise od 120 drzava .Tu cinjenicu ne smete da zaobilazite.
pre 7 godina
Ti il si glup il se pravis,pa oni stoje iza Rame.
pre 7 godina
Ljudi, potpuno je jasno, ovaj i ovi neće stati nikada, sve dok nas potpuno ne unakaze. Samo poslušajte ove imbecilne tekstove namenjene ratobornom glasačkom telu. Oni se uopšte više ne trude da zvuče normalno, da sakriju neznanje, jalovost, koferčiće, biznise, nameštene tendere, banane, spremni su na svakodnevne sukobe, provokacije, laži, demagogiju, huškanje. I uopšte ih ne zanima što postoji polovina Srbije koja vidi šta rade, jer su oni u ratu sa svima koji nisu s njima.
pre 7 godina
Dokle god Srbija bude veslala ka Rusiji a sve ostale zemlje u okruženju prema nato i dokle god Rusi budu pljeskali po ledjima a eu sipala pare u bure bez dna zvano Balkan koje nikako da se smiri jer ista ekipa drma sa tobom na čelu decenijama bez trunke odgovornosti. Valjda je 27 godina bilo dovoljno da se shvati ili treba i Vojvodina i Raska da krenu da kljucaju da bi se to shvatilo. Ko se to pokazalo što se odvojio od kgb Beograda?
pre 7 godina
ćutaće dok budu vojsku držali u kasarnama,a ne kao Srbija 90-ih,čijih si događaja i ti bio učesnik,pa rovarila po Bosni i Hrvatskoj,pa kasnije nad svojim građanima na Kosovu....eto,dotle će da ćute!
čisto da ti pojasnim kako to ide sa ćutanjem!
pre 7 godina
Čekaj, Rama kaže: Ja nisam za to ali postoje nacionalisti koji jesu za veliku Albaniju", i digne se velika frka u Srbiji.
Pre dva meseca predsednik Srbije kaže da sanja veliku Srbiju i nikom ništa.
Srpski političari su golemi licemeri
pre 7 godina
Ko ti je kriv kada si ucestvovao u pogresnoj politici koja je i dovela do gubitka Kosova
pre 7 godina
Sad kmečiš a kad Dodik zagovara malu Veliku Srbiju onda ćutiš.
pre 7 godina
A recite vi meni, druze Dacicu, zasto bi bila Srbija ugrozena!? Nezavisna drazava moze da radi sto god hoce. Uostalom, vi ste jedan od najzasluzenijih za nezavisno Kosovo.
pre 7 godina
Ako ne stigne odgovor na ovo kafansko pitanje evo ja cu dobrovoljno da ti odgovorim. Prvo - Srbija se nikada zvanicno nije odrekla ideje Velike Srbije pa zbog toga i ne moze da trazi od EU da brani njenu kad zeli tudju teritoriju (Referendum Republike Srbske - Dodik). Kada jasno budes rekao da je Republika Srpska neodvojivi deo BiH onda ce i EU da isto kaze za Srbiju. Drugo - Ne mozemo biti za EU i Rusiju, moramo da se odlucimo. Trece- Ekonomsku uniju Balkana koju predlaze Vucic je predlagano pre rata gde sada ne bi bilo problema sa Kosovom Albanijom itd, ali ste vi i vas tadasnji Vodja odlucili da ekonomska unija nije dobra za Srbiju. Cetvrto - da bi vas neko postovao morate da to zasluzite... vi svakako niste to zasluzili vasih bahatim ophodjenjem sa Srpskim narodom a kamoli sa komsijama. Peto- Vase naoruzavanje i opcija da se Kosovo vrati ratom ce svakako i ostale da natera na slicna razmisljanja. Zakljucak je da samo EU i ulazak citavog Balkana u EU zajedno garantuje mir i sansu za ekonomski prosperitet.
pre 7 godina
Dokle god vi budete sedeli na dve stolice.
pre 7 godina
Pa normalno da će da ćute kad su oni i stvorili Albaniju, zašto bi kritikovali svoja sopstvena dela.
pre 7 godina
Cutace dokle god je Albanija u NATO i dok Kosovo ima ambicije da pridje NATO. To zna i Dacic ali po obicaju nas zamajava
pre 7 godina
To je ionako sve što ti možeš da uradiš, da ih pitaš. Doduše, za domaću publiku to je dosta kuražno pitanje...
pre 7 godina
Opet ovaj Slobin mali kopa po BiH.Zbog ovakvih je Srbija izgubila Kosovo.
pre 7 godina
Dacicu.Albanija i Kosovo nisu pod Ruski TUTORSTVOM kao Srbija.
Oni su za Evropu a ne za ujedinjenje sa Rusijom kao sto propagira SPS,SNS,SRS.
Dakle,odgovorice ti Cepurin,Peskov.
pre 7 godina
Na sve to je naša vlast pristala još od 90-ih, samo treba odigrati predstavu do kraja.
pre 7 godina
Pa gdin.Dačić i gdin.Vučić su to pitanje mogli da postave i 99' i tada su bili na vlasti.Stvaranje velike Albanije odnosno prisajedinjenje Kosova sa Albanijom je fakticki vec završeno.
pre 7 godina
Gospodine Dacicu, Srbija je mogla mnogo bolje da prodje da je bila koperativna sa ostalim narodima SFRJ, ali mi koji nemamo amneziju se dobro sjecamo kako je Milosevic minirao bratstvo i jedinstvo nasih naroda svojim mitingovanjem za veliku Srbiju.Po nalogu Moskve je zapalio Balkan da Rusima omoguci pregrupisavanje koje im sad omogucuje da energetski ucijenjuju zapad preko Ukrajine i Sirije...Veliki Ruski apetiti se ispoljavaju kusuranjem sa nama na Balkanu? Imali ste najbolje sanse da u Rambujeu napravite najbolji kompromis, ali ste krenuli u progon i genocid nad albancima. Pa nisu srpske leseve pronalazili u hladnjacama i nije preko 25000 srpskih djevojcica i zena silovano...masakrirano kao na Kosovu, Albanci nisu pocinili Srebrenicu i nisu provocirali okruzenje kao vi u zadnje 3 decenije? Kosovo je nezavisna drzava i hoce li se i zvanicno ujedinit ili ce u konceptu EU ostvariti to jedinstvo je skroz nebitno. albanci su najkompaktnija nacionalna cijelina na Balkanu i kad bi se Albanija i Kosovo ujedinili opet bi se granicili sa sopstvenim narodom u Grckoj,Makedoniji, Srbiji i CG-i? Zar vi mislite da je svijet slijep i da ne poznaje Balkansku istoriju ? Srpski nacionalizam je vise smijesan nego ozbiljan. RS etnitet nikada nece dobiti medjunarodni legitimitet jer je nastao genocidom, a Srbi su mogli da imaju vise srpskih drzava i da ih tako dozivljavaju da su postovali ostale?I Hrvatska i BIH I CG pa i Kosovo su srpske u onom dijelu koliko srpski narod u njima participira.
pre 7 godina
Sve dok im ne postanes saveznik to bi trebalo da znas.
pre 7 godina
pitaj usput i Ruse i Kineze...
pre 7 godina
Moje misljenje je da su sad Albanci presvisli od straha kad su svi tako ostro osudili izjavu Rame. Stefanovic, Djuric, Dacic.... Nije lako Albancima sad.
pre 7 godina
(Topličanin Milan, 18. april 2017 18:31)
Pitaj Ruse koji su naoruzavali Hrvate jer je Milosevic odlučio da podrži drzavni udar u Moskvi pa su trčali da priznaju Hrvatsku dok su US i EU još uvek vagali. Ili dok su bežali sa Pristinskog aerodroma a mi verovali da su došli da nam pomognu a ne da ispregovaraju cenu za povlacenje. Ili pitaj mudrace u Srbiji koji su slavili lokalni kgb kad je '46 zabranio povratak Srba na Kosmet a sada im mnogo na Dedinju stalo do Kosmeta,
al verbalno. Ili kad se svi tresu od sreće za Jugoslavijom u kojoj je zemlja izgubila identitet i intelekt i sad gravitira ispod Albanije i Moldavije a Crna Gora nas uči diplomatiji sa sve sačuvanim Ulcinjom i daleko većim platama.
Ali od naroda koji je tako dalekovid da podrži Trampa pa sad kapira sa kim ima posla i nema druge nade do da bude topovsko meso ko '41 i to za džaba. Pa do poslednjeg Srbina. Nije da nekoga briga, još nismo prebrojali mrtve ni iz poslednjeg rata niti im napravili spomenik.
pre 7 godina
Zato što se niko od naših političara nije odrekao ideje Velike Srbije, Dodika podržavaš i ti Dačiću!
pre 7 godina
“Pitam zato EU, SAD, Veliku Britaniju i ostale, dokle će da ćute kada neko ugrožava Srbiju? Ili je ćutanje znak odobravanja?“, navodi Dačić.
Zna se, da je Srbija uvek ugrožena,znači navikli ste, Srbe niko ne voli-sem Rusa, a Dačić se posvađao sa svim komšijama.Svi smo glupi, samo ON je pametan!
pre 7 godina
Koja je ovo smejurija od drzave...
pre 7 godina
Zašto Vučić ćuti u ovakvim situacijama?!
pre 7 godina
...Narod to dobro zna , ko ga je gadjao 1999, i to im nikada nece oprostiti.Svi koji zelite napredak Srbiji, vreme je da se okrenete jednom za sva vremena prema Rusiji.Dosta je vise laznih pregovora.
(Dragan, 18. april 2017 18:42)
Ne, narod je odlucio da "dobro zna" ko ga je gadjao, a da pritom "zaboravi" na razloge gadjanja, tj. da smo mi deset godina gadjali po ex Yu, a da je postojala granica, koju smo '99-te presli!
Za gadjanje ispostavi racun ovima sada na vlasti, jer im je kolega umro, pa ne mozes njemu, cinjenica je da su svi koji su se okrenuli zapadu prosperirali, a budale koje su se okrenule Rusiji padaju vec godinama u septicku jamu, a izgleda da jos nisu na dnu, pa se zato trenutna garnitura iz petnih zila napreze da dostigne to dno!
Na kraju krajeva, ona sa cvetom u kosi koja je narucivala ubistva i sa muzem opljackala do koske zemlju Srbiju, mirno zivi bas u toj Rusiji, da li ti to nesto govori ili je tesko ukljuciti mozak!???
pre 7 godina
E Srbijo ko te brani dobro je i nesto ostalo, ali kako je krenulo ode sve niz reku .....
pre 7 godina
Odgovor je veoma jednostavan(ma koliko se nama on ne svidja),ali Albanija je clanica Nato-a,i moze da prica sta hoce,bez ikakavih posledica,i ako zarati sa nekim(nama npr.),ceo Nato ima obavezu da je stiti(sto verovatno neki i jedva cekaju),tako da je nasa pozicija prilicno teska..i jadna...nazalost.
pre 7 godina
Cutace dokle god radite sve sto vam kazu.
pre 7 godina
E nek' si im rekao! Baš su se uznemirili sad.
pre 7 godina
Pa pitaj Vucica, on sigurno zna. On je pre par dana najavio stvaranje unije bivse SFRJ i Albanije, pa ovo sto Rama prica je samo jedan korak ka tom cilju. Opasan se eksperiment ovde sprema, ali ako je narodu sve ok i odusevljeni smo Srederom na dan godisnjice bombardovanja, Toni Bler nam je savetnik a pomazemo fondaciju Klintonovih, ne kapiram Dacicevo cudjenje. Ah, da, svaka cast Vucicu...
pre 7 godina
Da vam kažem...opasan folirant Dačić ! I ptice na granama znaju šta se sprema, a on kao u čudu. Pritom, svi šuruju zajedno, a ova neverica je samo za narod, da ne kažem botove, koji im veruje. Čuješ što ćute hahahahah. Ćute što ste se prodali za večeru !
pre 7 godina
Ivice, ćuti, Rama ti čini uslugu.
Ovo je izjava poslata Evropi: ili ubrzajte ili druga Turska... Kao dobar diplomata, Rama koristi politički trenutak za svoje ciljeve.
Jer, znamo svi: dobra pretnja je pola posla!
pre 7 godina
Ne stavljaj Vucicu u usta svoje reci,Dacicu.Kakvo te ujedinjenje Srbije i Srpske snaslo?!Hoces jos jedan rat?Nije ti dosta?
pre 7 godina
Naravno da je znak odobravanja.
Ali oni su u NATO i to koriste.
Sta tu nije jasno?
pre 7 godina
Ivice, pa tvoj pokojni bivši šef kojeg još nisi prežalio i dizao bi mu spomenik je zavadio Srbiju sa celim svetom, a ni izbor Vučića nije najsretnije rešenje i stub stabilnosti, pa šta bi ti?!
pre 7 godina
Е мој министре! Ти то питаш њих кад си у Београду и кад они не могу да те чују. А кад си код њих у ЕУ, САД и Великој Британији, дрхтиш као миш у трицама.
pre 7 godina
Da da videli smo kako se završila naša platforma 90ih i to zahvaljujući kome?
pre 7 godina
@Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
(Jeste da, 18. april 2017 17:44)
Prvo nije tacno da 90% gradjana podrzava nemoguc savez sa Rusijom a niti zeli to, jer valjda nisu toliko blesavi da znaju da bi onda ovde vecno bili sirotinja i da bi im se cela Hrvatska i sve okolne drzave smejale za nepunih 5 godina nakon te odluke.
Drugo, HVALA BOGU najvaznije je sto mi ne mozemo sa Rusijom da napravimo nikakav savez. Mi Rusiji jedino trebamo da ne pustimo NATO ovde. Ako tu budemo zatezali, ceka nas Sandzak (a ne Raska) i ostali problemi, a da ne govorimo o ekonomiji (sve normalne firme bi pobegle).
Ko drugacije razmislja i prica ili ne ume da razmislja normalno ili ima lose namere koje su protivne interesima Srbije.
pre 7 godina
samo ti mazi oči gradjanima srbije tim izjavama. Tako se kontrolise stado
pre 7 godina
Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
pre 7 godina
pa sto ne rece premijer da treba da se ujedinimo sa srpskom. nek kaze. on se nicega ne plasi.
pre 7 godina
Na koju adresu je upućena ova izjava ????
Ako je za domaće medije i dnevnu politiku, to sam mogao i ja !!!!!!
pre 7 godina
Mi smo ispunili bonus,ratovali smo potpuno nepotrebno,dok su se drugi razvijali i afirmisali kao pravedni.
Kofer to zna jer je vec 30 g u fotelji,vedri i oblaci po Srbiji.
Njemu je super inace,bez obzira gde su granice ove zemlje i koliko ima nezaposlenih,poginulih ili invalida ratova..
Srbija je kaznjenik,mozda je kofer zaboravio ali mi smo bombardovani zbog njegove uzasne politike,nemamo vise pravo da ista govorimo ni o kakvim izjavama ovakve vrste,a sem toga,Albanija je u Nato,prema tome,ako rese da se ujedine,to ce i da urade,nisu Albanci blesavi ko mi.
Mi nismo nikad ni znali da radimo za svoje interese nego uvek trazimo ''nebesku''pravdu,zalimo se UN ili se daju ovakve stupidne izjave radi neukog naroda po Srbiji..
Kofer je ''zaboravio''sta je radio sa AV 90?
Nismo samo sebe unazadali,nego i ostale ex Yu republike.
Svima smo pravili stetu a ponajvise sebi,kao i danas uostalom,jer ista ekipa tj.bulumenta je u foteljama,mladi i pametni odlaze i to ubrzano,ostaju ''navijaci'',starlete i pevaljke a ni kriminalaca nam ne fali,jer ovo je u medjuvremenu postala i sigurna kuca za sve ovdasnje hohstaplere,lopove,ubice i kriminalce,zemlja gde se za surovu likvidaciju dobija 15 godina robije??!
Ali ok,to nije tema u ovoj nesrecnoj zemlji,tema je uvek,vec 30 godina, prokleto Kosovo.
pre 7 godina
A da ti to njima licno kazes? A ne ovde , Tanjugu , Sputnjiku i RTS-u za dnevnik u 8? Ta sibicarska politika, busanje, demagogija, price za lokalnu upotrebu vise ne prolaze cak ni kod ovog sludjenog i politicki polupismenog naroda..
pre 7 godina
Pitaj Putina....!!!
pre 7 godina
Citajuci ove i ovakve komentare postavlja se pitanje da li ovde moze da komentarise i neko ko nije albanski, bosnjacki ili hrvatski nacos, ko nije oboleo od stokholmskog sindroma ili ko nije honorarac pojedinih kvazinvo-a? Tesko da se autenticnim presekom stavova mogu nazvati komentari koji su u 95% slucajeva pro-veliko albanski stavovi i u kojima se podrzavaju nacionalisticke izjave Rame.
(cenzura, 18. april 2017 20:57)
Nisi u pravu, komentatori su samo racionalni, te shvataju da je Kosovo izgubljeno (a gubitak je i potpisan od sadasnjih vlastodrzaca jos '99-te, a sad su samo jos dodali finese, kao sto su fizicke granice i priznavanje kosovskih institucija), a ti ako hoces da jos uvek zivis u bajkama, izvoli, takvima i jesu namenjene izjave nasih politicara, ocigledno funkcionisu!
pre 7 godina
e jeste vi srbi za politiku? izjava edija rame je #ako se zatvore vrata eu za zapadni balkan onda je moguca opcija spajanja albanije i kosova# ova izjava je u politicke svrhe kako za albaniju tako za kosovo tako za srbiju itd.da nama i vama eu ne okrene ledja ili da pozuruju da nas prime u eu.a vasi politicari odmah ono ovo umesto da pritiskaju zapad radi naseg primanja u eu.
pre 7 godina
Dačiću bi valjalo da shvati da je jedini način da Srbija u dogledno vreme i sa trenutnim globalnim rasporedom snaga bude u istoj državi sa Kosovom upravo članstvo u EU, i umesto da uporno i predano pliva ka Evropi i zapadu, on konstantno namiguje Rusima i pokušava da sedi na dve stolice. Sve to da bi išao niz dlaku nacional-romantičarima i još neku godinu aktivno učestvovao na polit. sceni. Očekujem da se slični njemu danima bave Raminim "probnim balonom" ( ili dronom).
pre 7 godina
Pitas drzave koje su priznale nezavisno Kosovo da li je u redu da dve nezavisne zemlje naprave uniju po svojoj volji?! A i poredis neuporedivo, RS da proglasi nezavisnost prvi mi ne bismo smeli da priznamo tu zemlju bas iz razloga Kosova a ne verujem da bi to mozda ucinila i jos koja clanica UN (mozda neka od onih sa "crne liste" da bi se dodatno konfrontirale...).
pre 7 godina
Kako to medjunarodni faktor ugrozava Srbiju Ivice?Kome ti solis pamet,stvarno mi nije jasno?Pa ista ta M.zajednica priznaje Kosovo kao suverenu drzavu,isto i Amerikanci.Kao suverena drzava Kosovo slobodno moze da se izjasni na referendumu da li zeli da se pripoji Albaniji ili ne,sto to nije slucaj R.Srpske,jel tako?Narod se pita Ivice a ne ti,tvoje zalopojke i demagogije vaze samo u ovu napacenu Srbiju a ne za skoro ceo svet aloooo...?!Svi oko nas napreduju osim nas,a znas li zasto?Zato sto nemaju takve trule politicare kao ti.Jadni smo mi ko narod pored takvih klonova ko sto si ti i tebi slicnim.
pre 7 godina
“Pitam međunarodnu zajednicu, šta bi bilo da je Vučić rekao da je moguće ujedinjenje Srbije i Republike Srpske ako ne uđemo u EU? Siguran sam da bi se svi oglasili i optužili Srbiju da ugrožava mir“, naveo je Dačić.
“Pitam zato EU, SAD, Veliku Britaniju i ostale, dokle će da ćute kada neko ugrožava Srbiju? Ili je ćutanje znak odobravanja?“, navodi Dačić.
S'obzirom da Dačić ovo pitanje postavlja meni i citaocima "srpske stampe i srpskih medija" osecam se prozvanim da mu odgovorim !
Kao prvo bre Ivice nemo' se pravis BUDALA !
Sto bre “Pitaš međunarodnu zajednicu, šta bi bilo da je Vučić rekao da je moguće ujedinjenje Srbije i Republike Srpske ako ne uđemo u EU? Siguran sam da bi se svi oglasili i optužili Srbiju da ugrožava mir“, si "zaboravio" šta je Predsednik Srbije 9. Januara izjavio u Banjaluci na proslavi NELEGALNOG i od ustavnog suda BiH ZABRANJENOG obelezavanja dana RS i njegovih "snova koje sanja u potaji" ?
Da l' Tomislav Nikolic ili Vucic taj "san sanjaju obojica" !
Inace ako ti nije jasno a znam da ti je jasno a s'obzirom da je Srbija vec pokusala 90-tih godina da napravi "Veliku Srbiju" sasvim je normalno da bi je i danas da izjavi tako nesto SVI OPTUZILI da PONOVO ugrožava mir !
pre 7 godina
Ovaj Dačić je svestan da to što on PITA nije namenjeno onima koje pita, već je namenjeno nama...treba da zvuči zapravo kao da mi svi postavljamo to pitanje, što nije tačno. Evo, ja ne postavljam pitanja koja postavlja Dačić, već želim da se UTVRDI jasna granica prema jugu u dogovoru sa Kosovskim Albancima, da DOĐE do podele Kosova i da kriza stane. Da možemo početi da živimo mi, ovde, u Srbiji. Dačić i kompanija to ne želi. Odgovara mu da kriza traje beskonačno i da njegova (njihova) deca kad porastu budu političari i druga generacija branitelja Kosova, koje nedamo, jer Kosovo je Srbija sve dok ima kretena koji za Dačićem idu i mladih koji iz zemlje odlaze u svet.
pre 7 godina
Za neupucene, nezavisnost Kosova je kompromisno resenje za teritoriju izmedju Jugoslavije u Albanije. Nezavisnost se garantira vojno i diplomatski od strane medjunarodne zajednice, za dogledno vreme. Kosovske institucije jacaju sporo, ali napreduju, i u njima ima podosta Srba koji zive na Kosovo.
Dacic i veselo drustvo da se prvenstveno bave pitanjima gradjana koji zive u Nisu, Kragujevcu, Subotici, itd. Kad oni budu imali zivotni standard polovine standarda u EU, moze da tera tudje brige. Inace tesko je danas prodati srbima, "jescemo korenje", jer vecina je na tom korenju 1/4 veka, koje vozd nije zapravo sam iskusio.
pre 7 godina
И ја се питам, али на ваш лоповлук и лицемерне жеље о равноправности, људским правима, медијима, корупцији...
pre 7 godina
Svi smo u problemu ako nastave sa furanjem nacionalnih drzava.
Normalan,posten svet zeli da zivi u pravnim drzavama.
pre 7 godina
"Kosovo treba podeliti između Srbije i Albanije, rekao je srpski ministar unuitrašnjih poslova Ivica Dačić, koji pretpostavlja da će se Kosovo priključiti Albaniji". Izrekao Ivica Dačić, 1. juna 2011. godine. Doslednost, kao glavna osobina...
pre 7 godina
Da nije tvojih rusa, koji su za vreme varšavskog pakta napravili albansku platformu sa bi srušili SFRJ Kosovo bi bilo u Srbiji. Albansko pitanje su njihov idejni projekat.
pre 7 godina
Je l to Dačić zaboravio parolu SVI SRBI U JEDNOJ DRŽAVI!
pre 7 godina
Zao mi je sto nemamo skolovane i umne ljude na pozicijama u MSP. Pitaj ljude zvanicno a ne preko medija. Pitaj Ambasadore sta o tome misle. Briga njih da se sa Vama prepucavaju preko novina. To nije njihov nivo.
pre 7 godina
Pa nisu cutali niti na one smjesne pokusaje stvaranja neke velike Srbije! Javit ce se oni...mislim da je jos prerano! Samo bez panike...
pre 7 godina
Hahaha pa njima to odgovara vise, naravno da ce da cute...Kao i uvek kroz istoriju...
pre 7 godina
Nemoj da mnogo pitas vec radite i sirite javno mjenje tako da je nas vitalni (srpski) interes, srpsko pitanje ujedinjenje Srpske Drzave sa RS, i objedinjenje srpske drzavnosti sa pripadnicina naseg naroda sa one strane Drine. Tacka. Prokletije u skorije vreme necemo videti, nazalost, ne pravite nebesku Srbiju vise, vec Srpsku Drzavu, aman vise..
pre 7 godina
Dokle god Srbija bude veslala ka Rusiji a sve ostale zemlje u okruženju prema nato i dokle god Rusi budu pljeskali po ledjima a eu sipala pare u bure bez dna zvano Balkan koje nikako da se smiri jer ista ekipa drma sa tobom na čelu decenijama bez trunke odgovornosti. Valjda je 27 godina bilo dovoljno da se shvati ili treba i Vojvodina i Raska da krenu da kljucaju da bi se to shvatilo. Ko se to pokazalo što se odvojio od kgb Beograda?
(Zile, 18. april 2017 17:47)
-------
Druže Žile, koliko shvatih iz Vašeg komentara, za nasilno otcepljenje kvazi države nisu krivi oni koji su kreirali situaciju u kojoj je otcepljenje bilo moguće, i oni koji podržavaju taj antiprirodni i antipravni akt, već oni koji to ne podržavaju i pitanje Kosova i Metohije pokušavaju da vrate u pravne okvire, koji bi korespondirali medjunarodnom pravu?!
pre 7 godina
Ako se odrzavaju pravne drzave, nema problema.
Ako se stvaraju nacionalne drzave, svi normalni i posteni ljudi su u problemu.
pre 7 godina
Dacicu, EU gleda slepo na situaciju na Balkanu.Srbija nikada nece biti clanica EU, dokle god se neodreknete Kosova i bratske Rusije.Narod to dobro zna , ko ga je gadjao 1999, i to im nikada nece oprostiti.Svi koji zelite napredak Srbiji, vreme je da se okrenete jednom za sva vremena prema Rusiji.Dosta je vise laznih pregovora.
pre 7 godina
Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
(Jeste da, 18. april 2017 17:44)
--------
Mislim da se malo preteruje sa te "dve stolice"?! Koliko ja shvatam, Srbija ne sedi na dve stolice, već na jednoj, i to onoj, svojoj, srpskoj, stolici?! Ta je stolica nas svrstava na mesto gde ćemo biti "Istok Zapadu i Zapad Istoku. Tu "stolicu" su nam izgradili naši najumniji preci. Otkad se to, svrstavanje uz neki od dva antagonistička i sukobljena bloka smatra velikom mudrošću? Da li ste Vi sigurni da će u ovom "nadmetanju" pobediti baš oni za koje Vi navijate? I otkud ste sigurni da ponovo ne odaberemo pogrešnu stranu i zbog toga dobijemo "po grbači"? Možda Vas pitanje pobednika uopšte i ne interesuje? Možda ste samo zainteresovani za njihov novac, koji očekujete kao nagradu za svoje učlanjenje u to društvo ili, kako bi dalmatinci rekli, bandu? Ne znam da li ste znali ali postoje dve naše srpske poslovice koje bi mogle da nas probude i mnoge nateraju da uključe mozak kod odlučivanja. Jedna poslovica glasi, "Obećanje, ludom radovanje" a druga, koja je siguran put ja uspehu ali ne nudi bogat i parazitski život glasi, "U se, i u svoje kljuse".
pre 7 godina
Двоструки стандарди
pre 7 godina
U odnosu na procitane komentare ovde i gluposti, Ivica Dacic je suvi genije.
pre 7 godina
neće im uspjeti Đačiću kao sto ni vama sličan projekt nije uspio. ...
pre 7 godina
Ne volim ga ali je lepo rekao!!!!!
pre 7 godina
Politika vam je decija, ponasate se kao uvredjena deca. Izadje se sa izjavom da ce Srbija poceti izgradnju vojnih utvrdjenja na granici sa Kosovom i da se pokrecu dogovori sa R. Srpskom u vezi procedure za momentalno otcepljenje od BiH u trenutku sjedinjenja Kosova i Albanije. Objavljuje se rat formalno Albaniji usled okupacije dela teritorije Srbije, ne znaci da treba da se napada odmah i gine, ali moze formalno da se objavi. Ta izjava moze da bude i interna pa kao procuri u BBC ili drugde. Nece nam pomoci ali ce makar zube pokazati i vratiti deo dostojanstva. Najveca greska je bila Kumanovski sporazum u trenutku kad je Nato bio u panici zbog preteranih zlocina nad civilima, troskovima, trajanju, gubicima, i kada je ceo svet vec poceo da postavlja pitanja zasto toliko brutalno kaznjavanje. Da se produzilo trajalo bi jos par nedelja i bila bi prevelika sramota zapada, zavrsilo bi se egal resenjem gde bi nasa vojska ostala makar na granicama. Zapad na to reaguje, dobro ih znam, a ne na decije uvredjene note.
pre 7 godina
Da pita i Rusiju, zbog ne cinjenja.
pre 7 godina
A kome se ti uputio ovo pitanje? Ovom opljackanom narodu, ili botovima za pluseve, ili koaliciji u kome se za podrsku ili... Mali si ti politicar da te Evropa i Ameri cuju.
pre 7 godina
Svi oni "pitaju" preko domacih novina i televizija, niko nije zvao tamo i pitao nista pa kao svi cute i okrecu glavu
pre 7 godina
Citajuci ove i ovakve komentare postavlja se pitanje da li ovde moze da komentarise i neko ko nije albanski, bosnjacki ili hrvatski nacos, ko nije oboleo od stokholmskog sindroma ili ko nije honorarac pojedinih kvazinvo-a? Tesko da se autenticnim presekom stavova mogu nazvati komentari koji su u 95% slucajeva pro-veliko albanski stavovi i u kojima se podrzavaju nacionalisticke izjave Rame.
pre 7 godina
Vidim da nećete da objavite komentar pa ću jednu stvar da promenim, pa možda objavite. Pošto balkanske države sve slabo napreduju možda da se prekombinujemo i da se svaka od nastalih država prisajedini nekoj koju simpatiše.
Evo nor. ovako:
Slovenija Austriji.
Kosovo Albaniji.
Makedonija Bugarskoj.
Bosna cela Turskoj.
Crna Gora cela ili Hrvatskoj ili Srbiji.
Vojvodina Mađarskoj.
Istra Italiji.
Hrvatska Nemačkoj ili Rusiji.
Srbija Nemačkoj ili Rusiji (ali ne može isto kao Hrvatska, eto nek Srbija prva bira i nek Srbija ide Nemackoj ako tako želi, a Hrvatska Rusiji).
To bi bio trajni mir.
pre 7 godina
Dobar političar predviđa poteze DRUGE STRANE, a to je da će Albanci sve preduzeti da se ujedine : Albanija, Kosovo i Zapadna Makedonija (prethodno moraju da dobiju autonomiju).
Naime, na Balkanu SAMO Albanci i Srbi nemaju objedinjene nacionalne držve, nego preko 25% živi u susednim državama.
Zato državni vrh Srbije mora da se potrudi da se što pre ujedinimo s Republikom Srpskom i severom Kosova i ZSO, a da ostali deo KiM ima specijalni status pod protektoratom EU i UN.
Možda su EU i UN zaključili da je za trajan mir na Balkanu, potrebna i REALNA Srbija i REALNA Albanija, a da KiM ima specijalni status.
pre 7 godina
E gospon ministre nije Vam to poredjene umesno!Kosovo je priznalo vise od 120 drzava .Tu cinjenicu ne smete da zaobilazite.
pre 7 godina
Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
pre 7 godina
Ne volim ga ali je lepo rekao!!!!!
pre 7 godina
Dacicu, EU gleda slepo na situaciju na Balkanu.Srbija nikada nece biti clanica EU, dokle god se neodreknete Kosova i bratske Rusije.Narod to dobro zna , ko ga je gadjao 1999, i to im nikada nece oprostiti.Svi koji zelite napredak Srbiji, vreme je da se okrenete jednom za sva vremena prema Rusiji.Dosta je vise laznih pregovora.
pre 7 godina
Politika vam je decija, ponasate se kao uvredjena deca. Izadje se sa izjavom da ce Srbija poceti izgradnju vojnih utvrdjenja na granici sa Kosovom i da se pokrecu dogovori sa R. Srpskom u vezi procedure za momentalno otcepljenje od BiH u trenutku sjedinjenja Kosova i Albanije. Objavljuje se rat formalno Albaniji usled okupacije dela teritorije Srbije, ne znaci da treba da se napada odmah i gine, ali moze formalno da se objavi. Ta izjava moze da bude i interna pa kao procuri u BBC ili drugde. Nece nam pomoci ali ce makar zube pokazati i vratiti deo dostojanstva. Najveca greska je bila Kumanovski sporazum u trenutku kad je Nato bio u panici zbog preteranih zlocina nad civilima, troskovima, trajanju, gubicima, i kada je ceo svet vec poceo da postavlja pitanja zasto toliko brutalno kaznjavanje. Da se produzilo trajalo bi jos par nedelja i bila bi prevelika sramota zapada, zavrsilo bi se egal resenjem gde bi nasa vojska ostala makar na granicama. Zapad na to reaguje, dobro ih znam, a ne na decije uvredjene note.
pre 7 godina
Gospodine Dacicu, Srbija je mogla mnogo bolje da prodje da je bila koperativna sa ostalim narodima SFRJ, ali mi koji nemamo amneziju se dobro sjecamo kako je Milosevic minirao bratstvo i jedinstvo nasih naroda svojim mitingovanjem za veliku Srbiju.Po nalogu Moskve je zapalio Balkan da Rusima omoguci pregrupisavanje koje im sad omogucuje da energetski ucijenjuju zapad preko Ukrajine i Sirije...Veliki Ruski apetiti se ispoljavaju kusuranjem sa nama na Balkanu? Imali ste najbolje sanse da u Rambujeu napravite najbolji kompromis, ali ste krenuli u progon i genocid nad albancima. Pa nisu srpske leseve pronalazili u hladnjacama i nije preko 25000 srpskih djevojcica i zena silovano...masakrirano kao na Kosovu, Albanci nisu pocinili Srebrenicu i nisu provocirali okruzenje kao vi u zadnje 3 decenije? Kosovo je nezavisna drzava i hoce li se i zvanicno ujedinit ili ce u konceptu EU ostvariti to jedinstvo je skroz nebitno. albanci su najkompaktnija nacionalna cijelina na Balkanu i kad bi se Albanija i Kosovo ujedinili opet bi se granicili sa sopstvenim narodom u Grckoj,Makedoniji, Srbiji i CG-i? Zar vi mislite da je svijet slijep i da ne poznaje Balkansku istoriju ? Srpski nacionalizam je vise smijesan nego ozbiljan. RS etnitet nikada nece dobiti medjunarodni legitimitet jer je nastao genocidom, a Srbi su mogli da imaju vise srpskih drzava i da ih tako dozivljavaju da su postovali ostale?I Hrvatska i BIH I CG pa i Kosovo su srpske u onom dijelu koliko srpski narod u njima participira.
pre 7 godina
Dokle god Srbija bude veslala ka Rusiji a sve ostale zemlje u okruženju prema nato i dokle god Rusi budu pljeskali po ledjima a eu sipala pare u bure bez dna zvano Balkan koje nikako da se smiri jer ista ekipa drma sa tobom na čelu decenijama bez trunke odgovornosti. Valjda je 27 godina bilo dovoljno da se shvati ili treba i Vojvodina i Raska da krenu da kljucaju da bi se to shvatilo. Ko se to pokazalo što se odvojio od kgb Beograda?
pre 7 godina
Ako ne stigne odgovor na ovo kafansko pitanje evo ja cu dobrovoljno da ti odgovorim. Prvo - Srbija se nikada zvanicno nije odrekla ideje Velike Srbije pa zbog toga i ne moze da trazi od EU da brani njenu kad zeli tudju teritoriju (Referendum Republike Srbske - Dodik). Kada jasno budes rekao da je Republika Srpska neodvojivi deo BiH onda ce i EU da isto kaze za Srbiju. Drugo - Ne mozemo biti za EU i Rusiju, moramo da se odlucimo. Trece- Ekonomsku uniju Balkana koju predlaze Vucic je predlagano pre rata gde sada ne bi bilo problema sa Kosovom Albanijom itd, ali ste vi i vas tadasnji Vodja odlucili da ekonomska unija nije dobra za Srbiju. Cetvrto - da bi vas neko postovao morate da to zasluzite... vi svakako niste to zasluzili vasih bahatim ophodjenjem sa Srpskim narodom a kamoli sa komsijama. Peto- Vase naoruzavanje i opcija da se Kosovo vrati ratom ce svakako i ostale da natera na slicna razmisljanja. Zakljucak je da samo EU i ulazak citavog Balkana u EU zajedno garantuje mir i sansu za ekonomski prosperitet.
pre 7 godina
Nemoj da mnogo pitas vec radite i sirite javno mjenje tako da je nas vitalni (srpski) interes, srpsko pitanje ujedinjenje Srpske Drzave sa RS, i objedinjenje srpske drzavnosti sa pripadnicina naseg naroda sa one strane Drine. Tacka. Prokletije u skorije vreme necemo videti, nazalost, ne pravite nebesku Srbiju vise, vec Srpsku Drzavu, aman vise..
pre 7 godina
Od prošlosti ne može da se pobegne!
Portparol zločinca prema sopstvenom narodu, Miloševića, je poslednji kome će EU i SAD da daju odgovore.
pre 7 godina
Двоструки стандарди
pre 7 godina
Dobar političar predviđa poteze DRUGE STRANE, a to je da će Albanci sve preduzeti da se ujedine : Albanija, Kosovo i Zapadna Makedonija (prethodno moraju da dobiju autonomiju).
Naime, na Balkanu SAMO Albanci i Srbi nemaju objedinjene nacionalne držve, nego preko 25% živi u susednim državama.
Zato državni vrh Srbije mora da se potrudi da se što pre ujedinimo s Republikom Srpskom i severom Kosova i ZSO, a da ostali deo KiM ima specijalni status pod protektoratom EU i UN.
Možda su EU i UN zaključili da je za trajan mir na Balkanu, potrebna i REALNA Srbija i REALNA Albanija, a da KiM ima specijalni status.
pre 7 godina
Dačiću bi valjalo da shvati da je jedini način da Srbija u dogledno vreme i sa trenutnim globalnim rasporedom snaga bude u istoj državi sa Kosovom upravo članstvo u EU, i umesto da uporno i predano pliva ka Evropi i zapadu, on konstantno namiguje Rusima i pokušava da sedi na dve stolice. Sve to da bi išao niz dlaku nacional-romantičarima i još neku godinu aktivno učestvovao na polit. sceni. Očekujem da se slični njemu danima bave Raminim "probnim balonom" ( ili dronom).
pre 7 godina
ćutaće dok budu vojsku držali u kasarnama,a ne kao Srbija 90-ih,čijih si događaja i ti bio učesnik,pa rovarila po Bosni i Hrvatskoj,pa kasnije nad svojim građanima na Kosovu....eto,dotle će da ćute!
čisto da ti pojasnim kako to ide sa ćutanjem!
pre 7 godina
Dokle god Srbija bude veslala ka Rusiji a sve ostale zemlje u okruženju prema nato i dokle god Rusi budu pljeskali po ledjima a eu sipala pare u bure bez dna zvano Balkan koje nikako da se smiri jer ista ekipa drma sa tobom na čelu decenijama bez trunke odgovornosti. Valjda je 27 godina bilo dovoljno da se shvati ili treba i Vojvodina i Raska da krenu da kljucaju da bi se to shvatilo. Ko se to pokazalo što se odvojio od kgb Beograda?
(Zile, 18. april 2017 17:47)
-------
Druže Žile, koliko shvatih iz Vašeg komentara, za nasilno otcepljenje kvazi države nisu krivi oni koji su kreirali situaciju u kojoj je otcepljenje bilo moguće, i oni koji podržavaju taj antiprirodni i antipravni akt, već oni koji to ne podržavaju i pitanje Kosova i Metohije pokušavaju da vrate u pravne okvire, koji bi korespondirali medjunarodnom pravu?!
pre 7 godina
Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
(Jeste da, 18. april 2017 17:44)
--------
Mislim da se malo preteruje sa te "dve stolice"?! Koliko ja shvatam, Srbija ne sedi na dve stolice, već na jednoj, i to onoj, svojoj, srpskoj, stolici?! Ta je stolica nas svrstava na mesto gde ćemo biti "Istok Zapadu i Zapad Istoku. Tu "stolicu" su nam izgradili naši najumniji preci. Otkad se to, svrstavanje uz neki od dva antagonistička i sukobljena bloka smatra velikom mudrošću? Da li ste Vi sigurni da će u ovom "nadmetanju" pobediti baš oni za koje Vi navijate? I otkud ste sigurni da ponovo ne odaberemo pogrešnu stranu i zbog toga dobijemo "po grbači"? Možda Vas pitanje pobednika uopšte i ne interesuje? Možda ste samo zainteresovani za njihov novac, koji očekujete kao nagradu za svoje učlanjenje u to društvo ili, kako bi dalmatinci rekli, bandu? Ne znam da li ste znali ali postoje dve naše srpske poslovice koje bi mogle da nas probude i mnoge nateraju da uključe mozak kod odlučivanja. Jedna poslovica glasi, "Obećanje, ludom radovanje" a druga, koja je siguran put ja uspehu ali ne nudi bogat i parazitski život glasi, "U se, i u svoje kljuse".
pre 7 godina
Ne stavljaj Vucicu u usta svoje reci,Dacicu.Kakvo te ujedinjenje Srbije i Srpske snaslo?!Hoces jos jedan rat?Nije ti dosta?
pre 7 godina
U odnosu na procitane komentare ovde i gluposti, Ivica Dacic je suvi genije.
pre 7 godina
Citajuci ove i ovakve komentare postavlja se pitanje da li ovde moze da komentarise i neko ko nije albanski, bosnjacki ili hrvatski nacos, ko nije oboleo od stokholmskog sindroma ili ko nije honorarac pojedinih kvazinvo-a? Tesko da se autenticnim presekom stavova mogu nazvati komentari koji su u 95% slucajeva pro-veliko albanski stavovi i u kojima se podrzavaju nacionalisticke izjave Rame.
pre 7 godina
Zato što se niko od naših političara nije odrekao ideje Velike Srbije, Dodika podržavaš i ti Dačiću!
pre 7 godina
@Dačiću, pogrešne pitaš. To znaju i ptice na grani. Ne može se na dve stolice. Ili zajedno sa EU / SAD / NATO i trpimo omalovažavanja... ili okrenimo list i idemo sa onima koje podržava 90% stanovništva.
(Jeste da, 18. april 2017 17:44)
Prvo nije tacno da 90% gradjana podrzava nemoguc savez sa Rusijom a niti zeli to, jer valjda nisu toliko blesavi da znaju da bi onda ovde vecno bili sirotinja i da bi im se cela Hrvatska i sve okolne drzave smejale za nepunih 5 godina nakon te odluke.
Drugo, HVALA BOGU najvaznije je sto mi ne mozemo sa Rusijom da napravimo nikakav savez. Mi Rusiji jedino trebamo da ne pustimo NATO ovde. Ako tu budemo zatezali, ceka nas Sandzak (a ne Raska) i ostali problemi, a da ne govorimo o ekonomiji (sve normalne firme bi pobegle).
Ko drugacije razmislja i prica ili ne ume da razmislja normalno ili ima lose namere koje su protivne interesima Srbije.
pre 7 godina
...Narod to dobro zna , ko ga je gadjao 1999, i to im nikada nece oprostiti.Svi koji zelite napredak Srbiji, vreme je da se okrenete jednom za sva vremena prema Rusiji.Dosta je vise laznih pregovora.
(Dragan, 18. april 2017 18:42)
Ne, narod je odlucio da "dobro zna" ko ga je gadjao, a da pritom "zaboravi" na razloge gadjanja, tj. da smo mi deset godina gadjali po ex Yu, a da je postojala granica, koju smo '99-te presli!
Za gadjanje ispostavi racun ovima sada na vlasti, jer im je kolega umro, pa ne mozes njemu, cinjenica je da su svi koji su se okrenuli zapadu prosperirali, a budale koje su se okrenule Rusiji padaju vec godinama u septicku jamu, a izgleda da jos nisu na dnu, pa se zato trenutna garnitura iz petnih zila napreze da dostigne to dno!
Na kraju krajeva, ona sa cvetom u kosi koja je narucivala ubistva i sa muzem opljackala do koske zemlju Srbiju, mirno zivi bas u toj Rusiji, da li ti to nesto govori ili je tesko ukljuciti mozak!???
pre 7 godina
Dacicu.Albanija i Kosovo nisu pod Ruski TUTORSTVOM kao Srbija.
Oni su za Evropu a ne za ujedinjenje sa Rusijom kao sto propagira SPS,SNS,SRS.
Dakle,odgovorice ti Cepurin,Peskov.
pre 7 godina
Vidim da nećete da objavite komentar pa ću jednu stvar da promenim, pa možda objavite. Pošto balkanske države sve slabo napreduju možda da se prekombinujemo i da se svaka od nastalih država prisajedini nekoj koju simpatiše.
Evo nor. ovako:
Slovenija Austriji.
Kosovo Albaniji.
Makedonija Bugarskoj.
Bosna cela Turskoj.
Crna Gora cela ili Hrvatskoj ili Srbiji.
Vojvodina Mađarskoj.
Istra Italiji.
Hrvatska Nemačkoj ili Rusiji.
Srbija Nemačkoj ili Rusiji (ali ne može isto kao Hrvatska, eto nek Srbija prva bira i nek Srbija ide Nemackoj ako tako želi, a Hrvatska Rusiji).
To bi bio trajni mir.
pre 7 godina
e jeste vi srbi za politiku? izjava edija rame je #ako se zatvore vrata eu za zapadni balkan onda je moguca opcija spajanja albanije i kosova# ova izjava je u politicke svrhe kako za albaniju tako za kosovo tako za srbiju itd.da nama i vama eu ne okrene ledja ili da pozuruju da nas prime u eu.a vasi politicari odmah ono ovo umesto da pritiskaju zapad radi naseg primanja u eu.
pre 7 godina
Čekaj, Rama kaže: Ja nisam za to ali postoje nacionalisti koji jesu za veliku Albaniju", i digne se velika frka u Srbiji.
Pre dva meseca predsednik Srbije kaže da sanja veliku Srbiju i nikom ništa.
Srpski političari su golemi licemeri
pre 7 godina
Pa normalno da će da ćute kad su oni i stvorili Albaniju, zašto bi kritikovali svoja sopstvena dela.
pre 7 godina
A Vuka Jeremica koji je zamalo bio gen.sekretar UN sa dobrim vezama u svetu, i zavrsena dva fakulteta na Harvardu, ste proglasili nacionalnim izdajnikom. Pa sta oni onda mogu da misle o nama u celini ??? I kakve zakljucke da izvedu.
pre 7 godina
Evo, zalediše se od straha kad su čuli Ivicu. Vandredan sastanak u NATO, EU na iglama, Savet bezbednosti u stalnom zasedanju. Prodadoste sve bre. Sudiće vam deca zbog ovoga.
pre 7 godina
A recite vi meni, druze Dacicu, zasto bi bila Srbija ugrozena!? Nezavisna drazava moze da radi sto god hoce. Uostalom, vi ste jedan od najzasluzenijih za nezavisno Kosovo.
pre 7 godina
Citajuci ove i ovakve komentare postavlja se pitanje da li ovde moze da komentarise i neko ko nije albanski, bosnjacki ili hrvatski nacos, ko nije oboleo od stokholmskog sindroma ili ko nije honorarac pojedinih kvazinvo-a? Tesko da se autenticnim presekom stavova mogu nazvati komentari koji su u 95% slucajeva pro-veliko albanski stavovi i u kojima se podrzavaju nacionalisticke izjave Rame.
(cenzura, 18. april 2017 20:57)
Nisi u pravu, komentatori su samo racionalni, te shvataju da je Kosovo izgubljeno (a gubitak je i potpisan od sadasnjih vlastodrzaca jos '99-te, a sad su samo jos dodali finese, kao sto su fizicke granice i priznavanje kosovskih institucija), a ti ako hoces da jos uvek zivis u bajkama, izvoli, takvima i jesu namenjene izjave nasih politicara, ocigledno funkcionisu!
pre 7 godina
“Pitam zato EU, SAD, Veliku Britaniju i ostale, dokle će da ćute kada neko ugrožava Srbiju? Ili je ćutanje znak odobravanja?“, navodi Dačić.
Zna se, da je Srbija uvek ugrožena,znači navikli ste, Srbe niko ne voli-sem Rusa, a Dačić se posvađao sa svim komšijama.Svi smo glupi, samo ON je pametan!
pre 7 godina
Sad kmečiš a kad Dodik zagovara malu Veliku Srbiju onda ćutiš.
pre 7 godina
pitaj putina,vi ste ortaci.kakva eu,kakva gb,us...??
pre 7 godina
Pa gdin.Dačić i gdin.Vučić su to pitanje mogli da postave i 99' i tada su bili na vlasti.Stvaranje velike Albanije odnosno prisajedinjenje Kosova sa Albanijom je fakticki vec završeno.
pre 7 godina
Ljudi, potpuno je jasno, ovaj i ovi neće stati nikada, sve dok nas potpuno ne unakaze. Samo poslušajte ove imbecilne tekstove namenjene ratobornom glasačkom telu. Oni se uopšte više ne trude da zvuče normalno, da sakriju neznanje, jalovost, koferčiće, biznise, nameštene tendere, banane, spremni su na svakodnevne sukobe, provokacije, laži, demagogiju, huškanje. I uopšte ih ne zanima što postoji polovina Srbije koja vidi šta rade, jer su oni u ratu sa svima koji nisu s njima.
pre 7 godina
Pa nisu cutali niti na one smjesne pokusaje stvaranja neke velike Srbije! Javit ce se oni...mislim da je jos prerano! Samo bez panike...
pre 7 godina
“Pitam međunarodnu zajednicu, šta bi bilo da je Vučić rekao da je moguće ujedinjenje Srbije i Republike Srpske ako ne uđemo u EU? Siguran sam da bi se svi oglasili i optužili Srbiju da ugrožava mir“, naveo je Dačić.
“Pitam zato EU, SAD, Veliku Britaniju i ostale, dokle će da ćute kada neko ugrožava Srbiju? Ili je ćutanje znak odobravanja?“, navodi Dačić.
S'obzirom da Dačić ovo pitanje postavlja meni i citaocima "srpske stampe i srpskih medija" osecam se prozvanim da mu odgovorim !
Kao prvo bre Ivice nemo' se pravis BUDALA !
Sto bre “Pitaš međunarodnu zajednicu, šta bi bilo da je Vučić rekao da je moguće ujedinjenje Srbije i Republike Srpske ako ne uđemo u EU? Siguran sam da bi se svi oglasili i optužili Srbiju da ugrožava mir“, si "zaboravio" šta je Predsednik Srbije 9. Januara izjavio u Banjaluci na proslavi NELEGALNOG i od ustavnog suda BiH ZABRANJENOG obelezavanja dana RS i njegovih "snova koje sanja u potaji" ?
Da l' Tomislav Nikolic ili Vucic taj "san sanjaju obojica" !
Inace ako ti nije jasno a znam da ti je jasno a s'obzirom da je Srbija vec pokusala 90-tih godina da napravi "Veliku Srbiju" sasvim je normalno da bi je i danas da izjavi tako nesto SVI OPTUZILI da PONOVO ugrožava mir !
pre 7 godina
Za neupucene, nezavisnost Kosova je kompromisno resenje za teritoriju izmedju Jugoslavije u Albanije. Nezavisnost se garantira vojno i diplomatski od strane medjunarodne zajednice, za dogledno vreme. Kosovske institucije jacaju sporo, ali napreduju, i u njima ima podosta Srba koji zive na Kosovo.
Dacic i veselo drustvo da se prvenstveno bave pitanjima gradjana koji zive u Nisu, Kragujevcu, Subotici, itd. Kad oni budu imali zivotni standard polovine standarda u EU, moze da tera tudje brige. Inace tesko je danas prodati srbima, "jescemo korenje", jer vecina je na tom korenju 1/4 veka, koje vozd nije zapravo sam iskusio.
pre 7 godina
Opet ovaj Slobin mali kopa po BiH.Zbog ovakvih je Srbija izgubila Kosovo.
pre 7 godina
Da nije tvojih rusa, koji su za vreme varšavskog pakta napravili albansku platformu sa bi srušili SFRJ Kosovo bi bilo u Srbiji. Albansko pitanje su njihov idejni projekat.
pre 7 godina
(Topličanin Milan, 18. april 2017 18:31)
Pitaj Ruse koji su naoruzavali Hrvate jer je Milosevic odlučio da podrži drzavni udar u Moskvi pa su trčali da priznaju Hrvatsku dok su US i EU još uvek vagali. Ili dok su bežali sa Pristinskog aerodroma a mi verovali da su došli da nam pomognu a ne da ispregovaraju cenu za povlacenje. Ili pitaj mudrace u Srbiji koji su slavili lokalni kgb kad je '46 zabranio povratak Srba na Kosmet a sada im mnogo na Dedinju stalo do Kosmeta,
al verbalno. Ili kad se svi tresu od sreće za Jugoslavijom u kojoj je zemlja izgubila identitet i intelekt i sad gravitira ispod Albanije i Moldavije a Crna Gora nas uči diplomatiji sa sve sačuvanim Ulcinjom i daleko većim platama.
Ali od naroda koji je tako dalekovid da podrži Trampa pa sad kapira sa kim ima posla i nema druge nade do da bude topovsko meso ko '41 i to za džaba. Pa do poslednjeg Srbina. Nije da nekoga briga, još nismo prebrojali mrtve ni iz poslednjeg rata niti im napravili spomenik.
pre 7 godina
neće im uspjeti Đačiću kao sto ni vama sličan projekt nije uspio. ...
pre 7 godina
Ivice, pa tvoj pokojni bivši šef kojeg još nisi prežalio i dizao bi mu spomenik je zavadio Srbiju sa celim svetom, a ni izbor Vučića nije najsretnije rešenje i stub stabilnosti, pa šta bi ti?!
pre 7 godina
Cekaj Dacicu, kako neko ugrozava Srbiju, kad ste vi njima Briselskim sporazumom dali drzavu, skupstinu, granice, ustav, sudove, sve sto jedna suverena drzava ima. I sad se pitas zasto? Pa zato sto si im omogucio to, eto ja da ti kazem.
pre 7 godina
Ko ti je kriv kada si ucestvovao u pogresnoj politici koja je i dovela do gubitka Kosova
pre 7 godina
Na sve to je naša vlast pristala još od 90-ih, samo treba odigrati predstavu do kraja.
pre 7 godina
Pitaj Putina....!!!
pre 7 godina
Koliko ja znam to su sve vasi prijatelji.Problem je u opoziciji...
pre 7 godina
Dacicu ministar inostranih poslova ne komunicira sa velikim silama preko novina! Ali ti u stvari komuniciras sa Srpskom javnoscu odrzavajuci rejting sebi i AV. Ti znas da je izmedju Kosova I Srbije carina ali predstava se nastavlja...
pre 7 godina
Hahaha pa njima to odgovara vise, naravno da ce da cute...Kao i uvek kroz istoriju...
pre 7 godina
Sve dok im ne postanes saveznik to bi trebalo da znas.
pre 7 godina
Da da videli smo kako se završila naša platforma 90ih i to zahvaljujući kome?
pre 7 godina
To je ionako sve što ti možeš da uradiš, da ih pitaš. Doduše, za domaću publiku to je dosta kuražno pitanje...
pre 7 godina
Mi smo ispunili bonus,ratovali smo potpuno nepotrebno,dok su se drugi razvijali i afirmisali kao pravedni.
Kofer to zna jer je vec 30 g u fotelji,vedri i oblaci po Srbiji.
Njemu je super inace,bez obzira gde su granice ove zemlje i koliko ima nezaposlenih,poginulih ili invalida ratova..
Srbija je kaznjenik,mozda je kofer zaboravio ali mi smo bombardovani zbog njegove uzasne politike,nemamo vise pravo da ista govorimo ni o kakvim izjavama ovakve vrste,a sem toga,Albanija je u Nato,prema tome,ako rese da se ujedine,to ce i da urade,nisu Albanci blesavi ko mi.
Mi nismo nikad ni znali da radimo za svoje interese nego uvek trazimo ''nebesku''pravdu,zalimo se UN ili se daju ovakve stupidne izjave radi neukog naroda po Srbiji..
Kofer je ''zaboravio''sta je radio sa AV 90?
Nismo samo sebe unazadali,nego i ostale ex Yu republike.
Svima smo pravili stetu a ponajvise sebi,kao i danas uostalom,jer ista ekipa tj.bulumenta je u foteljama,mladi i pametni odlaze i to ubrzano,ostaju ''navijaci'',starlete i pevaljke a ni kriminalaca nam ne fali,jer ovo je u medjuvremenu postala i sigurna kuca za sve ovdasnje hohstaplere,lopove,ubice i kriminalce,zemlja gde se za surovu likvidaciju dobija 15 godina robije??!
Ali ok,to nije tema u ovoj nesrecnoj zemlji,tema je uvek,vec 30 godina, prokleto Kosovo.
pre 7 godina
Kako to medjunarodni faktor ugrozava Srbiju Ivice?Kome ti solis pamet,stvarno mi nije jasno?Pa ista ta M.zajednica priznaje Kosovo kao suverenu drzavu,isto i Amerikanci.Kao suverena drzava Kosovo slobodno moze da se izjasni na referendumu da li zeli da se pripoji Albaniji ili ne,sto to nije slucaj R.Srpske,jel tako?Narod se pita Ivice a ne ti,tvoje zalopojke i demagogije vaze samo u ovu napacenu Srbiju a ne za skoro ceo svet aloooo...?!Svi oko nas napreduju osim nas,a znas li zasto?Zato sto nemaju takve trule politicare kao ti.Jadni smo mi ko narod pored takvih klonova ko sto si ti i tebi slicnim.
pre 7 godina
pitaj usput i Ruse i Kineze...
pre 7 godina
A da ti to njima licno kazes? A ne ovde , Tanjugu , Sputnjiku i RTS-u za dnevnik u 8? Ta sibicarska politika, busanje, demagogija, price za lokalnu upotrebu vise ne prolaze cak ni kod ovog sludjenog i politicki polupismenog naroda..
pre 7 godina
Odgovor je veoma jednostavan(ma koliko se nama on ne svidja),ali Albanija je clanica Nato-a,i moze da prica sta hoce,bez ikakavih posledica,i ako zarati sa nekim(nama npr.),ceo Nato ima obavezu da je stiti(sto verovatno neki i jedva cekaju),tako da je nasa pozicija prilicno teska..i jadna...nazalost.
pre 7 godina
Ivice, ćuti, Rama ti čini uslugu.
Ovo je izjava poslata Evropi: ili ubrzajte ili druga Turska... Kao dobar diplomata, Rama koristi politički trenutak za svoje ciljeve.
Jer, znamo svi: dobra pretnja je pola posla!
pre 7 godina
Koja je ovo smejurija od drzave...
pre 7 godina
EU, SAD i Britaniju zabole ona stvar....svoje su rekli priznavanjem Kosova.
pre 7 godina
Zašto Vučić ćuti u ovakvim situacijama?!
pre 7 godina
Ako se odrzavaju pravne drzave, nema problema.
Ako se stvaraju nacionalne drzave, svi normalni i posteni ljudi su u problemu.
pre 7 godina
Pitas drzave koje su priznale nezavisno Kosovo da li je u redu da dve nezavisne zemlje naprave uniju po svojoj volji?! A i poredis neuporedivo, RS da proglasi nezavisnost prvi mi ne bismo smeli da priznamo tu zemlju bas iz razloga Kosova a ne verujem da bi to mozda ucinila i jos koja clanica UN (mozda neka od onih sa "crne liste" da bi se dodatno konfrontirale...).
pre 7 godina
Dokle god vi budete sedeli na dve stolice.
pre 7 godina
E nek' si im rekao! Baš su se uznemirili sad.
pre 7 godina
И ја се питам, али на ваш лоповлук и лицемерне жеље о равноправности, људским правима, медијима, корупцији...
pre 7 godina
pa sto ne rece premijer da treba da se ujedinimo sa srpskom. nek kaze. on se nicega ne plasi.
pre 7 godina
Cutace dokle god je Albanija u NATO i dok Kosovo ima ambicije da pridje NATO. To zna i Dacic ali po obicaju nas zamajava
pre 7 godina
Moje misljenje je da su sad Albanci presvisli od straha kad su svi tako ostro osudili izjavu Rame. Stefanovic, Djuric, Dacic.... Nije lako Albancima sad.
pre 7 godina
"Kosovo treba podeliti između Srbije i Albanije, rekao je srpski ministar unuitrašnjih poslova Ivica Dačić, koji pretpostavlja da će se Kosovo priključiti Albaniji". Izrekao Ivica Dačić, 1. juna 2011. godine. Doslednost, kao glavna osobina...
pre 7 godina
Da vam kažem...opasan folirant Dačić ! I ptice na granama znaju šta se sprema, a on kao u čudu. Pritom, svi šuruju zajedno, a ova neverica je samo za narod, da ne kažem botove, koji im veruje. Čuješ što ćute hahahahah. Ćute što ste se prodali za večeru !
pre 7 godina
Ti il si glup il se pravis,pa oni stoje iza Rame.
pre 7 godina
Ovaj Dačić je svestan da to što on PITA nije namenjeno onima koje pita, već je namenjeno nama...treba da zvuči zapravo kao da mi svi postavljamo to pitanje, što nije tačno. Evo, ja ne postavljam pitanja koja postavlja Dačić, već želim da se UTVRDI jasna granica prema jugu u dogovoru sa Kosovskim Albancima, da DOĐE do podele Kosova i da kriza stane. Da možemo početi da živimo mi, ovde, u Srbiji. Dačić i kompanija to ne želi. Odgovara mu da kriza traje beskonačno i da njegova (njihova) deca kad porastu budu političari i druga generacija branitelja Kosova, koje nedamo, jer Kosovo je Srbija sve dok ima kretena koji za Dačićem idu i mladih koji iz zemlje odlaze u svet.
pre 7 godina
I,sta kazu?
pre 7 godina
Ivice, jesi ti prespavao poslednjih 27 godina???
pre 7 godina
Na koju adresu je upućena ova izjava ????
Ako je za domaće medije i dnevnu politiku, to sam mogao i ja !!!!!!
pre 7 godina
Je l to Dačić zaboravio parolu SVI SRBI U JEDNOJ DRŽAVI!
pre 7 godina
Svi smo u problemu ako nastave sa furanjem nacionalnih drzava.
Normalan,posten svet zeli da zivi u pravnim drzavama.
pre 7 godina
samo ti mazi oči gradjanima srbije tim izjavama. Tako se kontrolise stado
pre 7 godina
E Srbijo ko te brani dobro je i nesto ostalo, ali kako je krenulo ode sve niz reku .....
pre 7 godina
Cutace dokle god radite sve sto vam kazu.
pre 7 godina
Pa pitaj Vucica, on sigurno zna. On je pre par dana najavio stvaranje unije bivse SFRJ i Albanije, pa ovo sto Rama prica je samo jedan korak ka tom cilju. Opasan se eksperiment ovde sprema, ali ako je narodu sve ok i odusevljeni smo Srederom na dan godisnjice bombardovanja, Toni Bler nam je savetnik a pomazemo fondaciju Klintonovih, ne kapiram Dacicevo cudjenje. Ah, da, svaka cast Vucicu...
pre 7 godina
Naravno da je znak odobravanja.
Ali oni su u NATO i to koriste.
Sta tu nije jasno?
pre 7 godina
Е мој министре! Ти то питаш њих кад си у Београду и кад они не могу да те чују. А кад си код њих у ЕУ, САД и Великој Британији, дрхтиш као миш у трицама.
pre 7 godina
Da pita i Rusiju, zbog ne cinjenja.
pre 7 godina
Zao mi je sto nemamo skolovane i umne ljude na pozicijama u MSP. Pitaj ljude zvanicno a ne preko medija. Pitaj Ambasadore sta o tome misle. Briga njih da se sa Vama prepucavaju preko novina. To nije njihov nivo.
pre 7 godina
A kome se ti uputio ovo pitanje? Ovom opljackanom narodu, ili botovima za pluseve, ili koaliciji u kome se za podrsku ili... Mali si ti politicar da te Evropa i Ameri cuju.
pre 7 godina
Svi oni "pitaju" preko domacih novina i televizija, niko nije zvao tamo i pitao nista pa kao svi cute i okrecu glavu
90 Komentari
Sortiraj po: