Nedelja, 09.04.2017.

11:49

RIK: Nije bilo krađe glasova

Predsednik RIK Vladimir Dimitrijević saopštio da je notorna laž tvrdnja da je ukupno 793 glasa sa dva biračka mesta u Novom Pazaru upisano Aleksandru Vučiću.

Izvor: Tanjug

RIK: Nije bilo kraðe glasova IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

Natasa

pre 6 godina

u zemlji u kojoj vam maknu biciklu, vi prijavite policiji a oni kazu, vrednost ne prelazi 15k dinara, mi za to ne izlazimo, sta je 4 glasa? Ovde neko potpuno dozvoljeno moze da ukrade tudju imovinu, i ako to ne prelazi neku njima zacrtanu vrednost, nije ni vazno...Ovde je kradja potpuno normalna, tako da 4 ili 4000, u cemu je razlika?
(Grayhund, 9. april 2017 17:21)

Upravo sam malopre pricala sa suprugom o tome - institucije koje treba da sluze gradjanima su potpuno obesmisljene kretenskim zakonima, propisima... Kakve veze ima koliko nesto vredi, ako je to nesto ukradeno? Neko je dosao i oteo nesto moje, neko mi je upao u stan! Tako i ovo! Ukraden glas je kao oteta osoba - neko mi ukrade identitet, i uradi sa njim sta hoce! Ili Posta i carina - do 50 evra ne placas carinu, sve preko deremo! A usput otvaramo pakete, skalpelom, bahato, pa neretko i ostetimo sadrzaj paketa, ali nema veze, moze nam se. Banana ripablik sa sumanutim zakonima i nefunkcionalnim institucijama.

Svasta

pre 6 godina

Ove pamenjakovice iz SAD i Kanade, koji uporno poturaju priču o dozvoljenim 2% greske da obavestimo da se tamo glasa i glasovi broje mašinski, a ne ručno. Kako nekada mašine nisu bile precizne, bilo je dozvoljena neka margina greske. Ali, prvo, oni imaju sistem gde pobednik uzima sve. Kod nas je, za parlament, sistem proporcionalan. 2% bi bilo, iznad cenzusa, 5 poslanickih mesta. A to nije nas beznačajna razlika. Drugo, kada se kod njih ponavlja brojanje i broji ručno, tada ne sme da bude greske! Kao i kod nas!
(Janko, 9. april 2017 18:28)

Ispade da masina stalno gresi a covek nikad. Ja 40 godina mislio da je obrnuto. Silly me...

NNN

pre 6 godina

Tolike studente imate,pa neka vam oni objasne.Imaš svoje ljude na biračkom mestu.U osam naveče svi zajedno počnu da broje glasove.Kada se slože da je sve u redu potpišu listu.Možda listice možeš naštelovati ali potpise ne možeš.Ili vi ne verujete ni svojim članovima izborne komisije?
(Mali mrav, 9. april 2017 15:32)

Tako je!

I onda vidimo zapisnike koji su "svi" članovi komisije POTPISALI JEDNIM ISTIM RUKOPISOM!!!

Pro

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...(nislija, 09. april 2017 16:59)Druže objasnicu ti nesto sto ocito ne kapiras. Prvo, ti listići se vade posle izbora, otvore se, upisu se glasovi kome idu, i SVAKI listić OSTAJE otvoren i stavljen u KOVERTU koju si inače video, ZATO izgledaju kao da nisu savijani jer 7 dana su u kovertama. Vi, ljudi, komentarisete stvari koje očigledno ne znate, hrpa komentara je kao tvoja i stvarno me zabrinjava.Objavite, molim vas
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 09. april 2017 20:37)
Ovo izgleda kao da su novi. Nemoguce je da budu tako ocuvani bez i jedne savijene ivice.

Marko

pre 6 godina

Ljudi, da li ste vi svesni da je na svakom biračkom mestu u proseku bilo bar po 15 predstavnika opozicije odnosno preko 130 000 ljudi i da su svi oni potpisali rezultate koje su sami brojali istog trena bez prigovora!
Sistem kontrole izbora je jako dobar šta god ko rekao.
(Objavi ako smeš, 09. april 2017 18:45)

Kradja se ne desava tu nego u putu do RIKa

Pera

pre 6 godina

Mnogo je kume! Samo da se zna:

Na izborima 2017
Biračko mesto N. Pazar 27
Vučić, 1185

Biračko mesto N. Pazar 85
Vučić, 299

Na izborima 2016 godine

Biračko mesto N. Pazar 27,
Vučić 386
Zukorlić 315
Ugljanin 345
ostali oko 10

Biračko mesto N. Pazar 85
Vučić 409
Zukorlić 401
Ugljanin 291
ostali oko 20

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Pokrali su miljarde nece jedne pisljive izbore. Ajte molim vas.
Mnogo toga je Vucic obecao Briselu da bi tek tako zglajzao. Zato oni cute i prave se ludi. Ali narod nije lud. Koliko ih bese na kontramintingu u NS? 8?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...
(nislija, 09. april 2017 16:59)

Druže objasnicu ti nesto sto ocito ne kapiras.
Prvo, ti listići se vade posle izbora, otvore se, upisu se glasovi kome idu, i SVAKI listić OSTAJE otvoren i stavljen u KOVERTU koju si inače video, ZATO izgledaju kao da nisu savijani jer 7 dana su u kovertama.
Vi, ljudi, komentarisete stvari koje očigledno ne znate, hrpa komentara je kao tvoja i stvarno me zabrinjava.
Objavite, molim vas

MisterNo

pre 6 godina

Trebalo je da se otvori sa nasumicno izabranih mesta, a ne ova dva koja su nocas nastelovana!
(Dushkic, 9. april 2017 14:16)

Pa mozes misliti sta bi tu tek nasli, kad je u ova dva 'nastelovana' bilo 4 problematicna listica. Ni namestiti ne znaju kako treba.

Katarina

pre 6 godina

Kako je zalostan i bespovratan put poltronstva, poslusnosti i straha, ucine od tebe bezvrednu sivu pokvarenu spodobu...istina samo istina !!! Nije pokradeno nego je av av av usao u ring a protivnicima vezao ruke, noge, oci....i onda ka pobednik.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Ajde malo objektivnosti, inače sve ove kritike gube smisao. Listići koje broje na ovoj slici su neiskorišćeni listići, vidi se lepo da imaju i one braon listiće koji idu na svakih 100 listića. Na kraju glasanja zbir ovih neiskorišćeni i iskorišćenih listića ne sme da bude veći od ukupnog broja listića koji se prebrojavanjem konstatuje pre početka glasanja. Na biračkom mestu je bilo po tridesetak članova biračkih odbora, mnogo više ih je predstavnika opozicije nego SNS. Ako se kralao što je tehnički skoro nemoguće, kako su ti predstavnici opozicije to dozvolili, zašto su potpisali zapisnike.
(goranh, 09. april 2017 17:38)

Ja videh nove, nepresavijene listice sa zaokruzenim 6. Pogledaj slike na netu. Kako to objasnjavas? A istovetni rukopis na potpisima zapisnika?

BeKo

pre 6 godina

Ako sam uspeo dobro da razumem kontrolori iz tima Saše Jankovića su uzeli nasumično 25 džakova i proverili samo koverte sa glasovima (glasovi za svakog kandidata moraju biti odvojeni u posebne koverte kao i nevažeći i neiskorišćeni listići) AV i SJ i utvrdili da se broj glasova u koverti sa imenom AV razlikuje sa brojem glasova koji je upisan u zapisnik sa ta dva mesta.RIK je danas brojanjem svih glasova utvrdio da su 4 glasa viška i da su razliku našli u kutiji gde su bili neiskorišćeni listići.

Zaključak:Pogrešno spakovani listići od strane biračkog odbora su krivi za celu "aferu".

Kalimero

pre 6 godina

Dakle vako, imao je 80 odsto zastupljenost u medijima naspram 20 odsto za sve ostale. Nije bilo niti jednog duela. Dalje, u Nisu su na dan izbora delili ulje i secer, tako sto dostave dokaz ili neko iz partije potvrdi da su glasali za Vucica. Delili su pare clanovi stranke, svojim sigurnim glasovima ako preko vibera posalju uslikan listic. U Doljevcu su bukvalno zabranjivali batinasi ljudima da glasaju, jer je tamo na vlasti jedna mafijaska porodica vec godinama, samo su izmenjali gomilu stranaka, inace tamo je imao blizu 90 procenta. Moju majku su zvali 2 puta na dan izbora i pitali da li ce ona , baba i otac da glasaju i kako. Inace, otac i baba su preminuli, toliko o birackom spisku. Na desetine novih clanova su zaposlili u Juri, Benetonu uz obavezu da prikupe nekoliko desetina sigurnih glasova i da to dokumentuju. To znam iz prve ruke. A da li su krali oko zapisnika, to ne znam, ali imam veliku sumnju da jesu. Molim vas objavite komentar, ovo je sve ziva istina oko izbora u Nisu.

Čiča Miloje

pre 6 godina

Gledam na tv , sve novi nesavijeni listići! To je nemoguće da niko ko je glasao nije presavio listić! Ove listiće je neko lepo popunjavao na stolu ,lepo složio i ubacio u kutiju! Glasam godinama i uvek ljudi presaviju lirić bar jednom i još noktima predju preko savijene ivice. To je bugarski voz !

Nikola

pre 6 godina

(moskva 1001, 9. april 2017 18:01)

Evo ja ću te odmah demantovati što se tiče spreja, kada sam došao da glasam, predao sam pozivni listić da bi me lakše našli, našli su me, potpisao sam se, nisu me niti prskali sprejem niti proveravali uv lampom, onda mi je jedna osoba dodala glasački listić i to je bilo to. Takođe na prethodnim izborima se isto desilo a to da ne poštuju propise u vezi spreja i uv lampe, a jedne godine je moj otac bio u toj da kažem komisiji koja je određena da bude "uz kutije" prilikom glasanja, i reko mi je da su samo prvih sat vremena sve radili po propisima posle ništa. Naravno to sad ne znači da je bilo tu neregularnosti i krađe glasova(tu nmg da tvrdim ni da je bilo regularno ni da nije), ali samo hoću da napomenem da ne poštuju svuda propise(možda nije ovo jedini slučaj u Srbiji, a siguran sam 99%).

Nenad

pre 6 godina

1.Kako se postaje predsednik RIK Republike Srbije?
2.Kako se postaje clan i uposljenik RIK Republike Srbije?
3.Koje je imovinsko stanje i imovinska karta-poreklo imovine predsednika Republike Srbije?

Zmaj

pre 6 godina

"Predsednik RIK Vladimir Dimitrijević saopštio da je notorna laž tvrdnja da je ukupno 793 glasa sa dva biračka mesta u Novom Pazaru upisano Aleksandru Vučiću."

Rec "notorna" je latinskog porekla i oznacava nesto sto je opstepoznatno ili javno. Kako ovaj Dimitrijevic moze da kaze za nesto ovako da je to "opstepoznato"? Kako "opstepoznatno" moze biti to da jesu ili nisu upisani toliki glasovi za Vucica? Ali ako uzmemo u obzir da je on clan SNS-a, jasno je zasto se koriste izrazi tipa "opstepoznata laz", "narod zna", "gradjani Srbije znaju" i slicne nebuloze kod blacenja politickih protivnika. Sram te bilo Dimitrijevicu!

aco87

pre 6 godina

ja znam neke ljude koji su ucenjeni da budu clan partije da bi dobili posao,i moraju da daju stranci svaki mesec 5000 dinara da bi zadrzali posao koji je samo na odredjeno vreme bez rešenja za stalno. Čak svako od njih mora da potpise za če glasati za njih i da skupi jos par potpisa.To je ovako jedan primer sta se radi u šabcu.

Objavi ako smeš

pre 6 godina

Ljudi, da li ste vi svesni da je na svakom biračkom mestu u proseku bilo bar po 15 predstavnika opozicije odnosno preko 130 000 ljudi i da su svi oni potpisali rezultate koje su sami brojali istog trena bez prigovora!
Sistem kontrole izbora je jako dobar šta god ko rekao.

Zloupotreba protesta

pre 6 godina

Evo ako vi kazete,verujemo vam :D Obustavljaj protest.
(Dusko, 9. april 2017 16:52)

Protest nije zbog navodne kradje, vec za omogucavanje fer uslova i pristupa medijima.
Ako Jankovic to javno ne kaze, izgubice moj glas koji sam mu dao na ovim izborima.

moskva 1001

pre 6 godina

Nisam glasao za Vucica -
(ovo isticem jer praznoglavcima je vaznije za koga sam glasao nego sta sam rekao)

Sada kazem da je tvrdnja da 'Krađa nije u glasačkim listićima nego u biračkim spiskovima!' obicna glupost!

Svako sa koeficijentom inteligencije iznad odredjenog broja (koji se granici sa brojem koji bi bio dovoljn da mu se odredi staratelj) shvata da postoji nesto sto se zove KONTROLNI SPREJ i ne moze niko na izborima glasati vise od jednog puta. I da izborni spisak nije azuriran, to ne moze promeniti rezultat izbora.

Drugo- IZBORNE KOMISIJE SU POTPISALE zapisnike sa birackim mesta i dosle do skoro ISTIH REZULTATA sabiranjem tih rezultata u izbornim stabovima.

Zakljucijem da se ovde radi o nasilnom pokusaju obaranja legalnih institucija Srbije, te da se radi o teskom krivicnom delu protiv ustavnog poretka!

Ne zelim da se neko igra sa demokratskim institicijama Srbije!

Vucic je novi Predsednik Srbije, a Vi se setajte sa plakatima 'protiv kapitalizma', 'protiv Sredera' i 'protiv EU'....

jovan

pre 6 godina

samo video nadzor i lepo direktan snimak da moze ko god hoce da prati sa svakog birackog mesta koliko ljudi ulazi i koliko glasa i onda zavrsena prica

wlado

pre 6 godina

pa pogledajte listove, ja sam svoj savio na 8 delova.... ovde je svaki original a4 nikada savijen ni na pola....koliko moze ovo jos i dokle?!

prevareni smo ljudi !

Janko

pre 6 godina

Ove pamenjakovice iz SAD i Kanade, koji uporno poturaju priču o dozvoljenim 2% greske da obavestimo da se tamo glasa i glasovi broje mašinski, a ne ručno. Kako nekada mašine nisu bile precizne, bilo je dozvoljena neka margina greske. Ali, prvo, oni imaju sistem gde pobednik uzima sve. Kod nas je, za parlament, sistem proporcionalan. 2% bi bilo, iznad cenzusa, 5 poslanickih mesta. A to nije nas beznačajna razlika. Drugo, kada se kod njih ponavlja brojanje i broji ručno, tada ne sme da bude greske! Kao i kod nas!

Zvezdan

pre 6 godina

Do takvih tehničkih grešaka dolazi u svim zemljama (tako i u Kanadi, de živim). Nisam glasao za Vučića ali nemogu vise da podnesem to balkansko ponašanje, ovaj put od strane opozicije. Da predizborna kampanja nije bila fer, svi se slažemo. Ali da je bilo kradje to je glupost i znak lošeg gubitnika. Vučićev populizam dobro funkcionira i sve ankete (i one nezavisnih medija) ukazivali su na laku pobedu SNS.

Stvarni razlozi Vučićeve tsunami-pobede su sebičnost i mačizmo-ponašanje opozicije, koja je potonula u negativnim parolama. A šta da se kaže za jednu opoziciju koja nije bila ni u stanju da se složi na zajedničkog kandidata??? Umesto kukanja i manifestacija trebali bi da savladaju svoje licne sebičnosti i složiti se na jedan zajednički glas. To je jedini način da pošteno oslobode Srbiju od Vucica i njegovih demagoga.

XY

pre 6 godina

Znaci, ipak je bilo nepravilnosti. Otvarajuci ove dzakove, otvorili su Pandorinu kutiju.

Verujem da RIK ovo ne bi nikada radio da Vucicu nije nelagodno zbog protesta. Verujem da su zbrzali brojanje listica i da su sad iskreno u problemu, jer pojma nemaju sta u tim dzakovima jos moze da se zatekne.

Amaterizam je osvojio sve sfere drustva u Srbiji. Brojanje glasova je ocigledno bilo aljkavo, nedovrseno i nepouzdano, kao i sve u ovoj zemlji.

I STA CEMO SAD?

Grayhund

pre 6 godina

u zemlji u kojoj vam maknu biciklu, vi prijavite policiji a oni kazu, vrednost ne prelazi 15k dinara, mi za to ne izlazimo, sta je 4 glasa? Ovde neko potpuno dozvoljeno moze da ukrade tudju imovinu, i ako to ne prelazi neku njima zacrtanu vrednost, nije ni vazno...Ovde je kradja potpuno normalna, tako da 4 ili 4000, u cemu je razlika?

radojko

pre 6 godina

U zapadnim zemljama je prihvatljiva greska 2%, osim kad je razlika izmedju prva 2 kandidata manja od 2%. Opozicija sada pocinje da radi u korist svoje stete. Umesto da gradi kredibilitet i cuva obraz, ona pocinje da lici na sns, ne moze se tvrditi 800 gde se posle nadje 4. Mislim da opozicija ne namerava da prizna poraz bez obzira na realnost, a to je fanatizam zbog koga ce odbiti mnoge od sebe.

A.

pre 6 godina

Predsedniče RIK, šta su "pogrešni glasovi"? Šta znači "listići su stavljeni među pogrešne glasove"?
Da li su nevažeći, pa stavljeni (i brojani) kao glasovi nekog kandidata?
Ili su glasovi nekog kandidata stavljeni (i brojani) kao nevažeći?
Ili su glasovi nekog kandidata stavljeni (i brojani) kao glasovi drugog kandidata?

goranh

pre 6 godina

A zašto ovi listići koje broje nisu presavijeni? nego izgledaju kao da su juče štampani?
(samopitam, 9. april 2017 17:08)

Ajde malo objektivnosti, inače sve ove kritike gube smisao. Listići koje broje na ovoj slici su neiskorišćeni listići, vidi se lepo da imaju i one braon listiće koji idu na svakih 100 listića. Na kraju glasanja zbir ovih neiskorišćeni i iskorišćenih listića ne sme da bude veći od ukupnog broja listića koji se prebrojavanjem konstatuje pre početka glasanja. Na biračkom mestu je bilo po tridesetak članova biračkih odbora, mnogo više ih je predstavnika opozicije nego SNS. Ako se kralao što je tehnički skoro nemoguće, kako su ti predstavnici opozicije to dozvolili, zašto su potpisali zapisnike.

Predrag66

pre 6 godina

Zapisnik potpisala jedna osoba? Listići koji se broje nisu presavijeni? Da ih nisu peglali? Ovakvi ne mogu fizički da udju u kutiju.I opet 4 glasa više i to baš za Vučića?

nislija

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...

sef skladista

pre 6 godina

Kada nadjemo da magacioneru fali 1 bilo cega kod inventara, on se udaljuje.

Inventar se nastavlja bez njega slucajnim izborom na desetak drugih lokacija

u skladistu. Ako se desi da jos negde sta zafali, radi se komplentan

inventar, a magacioner se otpusta.

Takva je procedura u malim i srednjim preduzecima.

Ne znam za RIK, tamo izgleda da magacioner (RIK) kome fali roba i dalje

vodi glavnu rec ?

mutavi gradjanjn

pre 6 godina

ne znam samo kako si uspeo u sandzaku da osvojis 70+ glasova a do juce si pretio da istrebis taj narod. aj prodo si im
nezavistan proveri te listice da neces ni 5% da preskocis.Al ajd dobro,budi covek pa taj put bar napravi

zoran

pre 6 godina

Ovde se svašta može pročitati. Reče jedan, zar posle sedam dana još nisu otvorili đakove. Očigledno da nema pojma o čemu piše. Ne otvara RIK đakove, već verifikuje izveštaje sa biračkih mesta, a đakovi se otvaraju samo ako zbog logičke greške nije moguće verifikovati izveštaj i u slučaju ako neko podnese zahtev za brojanjem glasova na određenom izbornom mestu. U petak je ekipa SJ zatražila da ostvari uvid u đakove sa dva biračka mesta i ostvarili su. Prva čudna stvar je da o tome nemaju pojma dva predstavnika SJ u RIK. Navodno ih iz izbornog štaba SJ nisu obavestili, a te dve dame su imali preča posla pa se nisu ni nalazile u RIK (a primiće novac). Ekipa koja je ostvarila uvid u dva đaka je obavestila javnost da je AV upisano 793 glasa više. Na osnovu toga predsednik RIK je naredio ponovno komisijsko brojanje i utvrđeno je da je to laž, a koliko čitam izjavu predsednika biračkog odbora da će on podneti krivičnu prijavu protiv onih koji su obmanuli javnost.

Hm

pre 6 godina

Naravno da su neregularni listici sredjeni, ali ovde je hit jedna druga stvar - RIK se hvali kako im je greska samo 4 glasa na uzorku od 800 ljudi!? Gledajuci kroz proporciju uzorak:osnovni skup biraca, znaci da je u celom izbornom procesu bilo oko 30 000 zloupotrebljenih glasova, a to znaci obaranje izbora i raspisivanje novih. Ceo jedan grad velicine Vrsca nepravilno prebrojanih glasova...
(BBO, 9. april 2017 15:00)

Nisi u pravu. Svuda u demokratskom svetu se ocekuje greska u brojanju. U Americi je podrazumevana margina greske oko 2%.
Ukoliko je razlika izmedju kandidata manja od toga, onda gubitnik ima pravo da trazi da se prebroje SVI glasovi ponovo. Ali u ovom slucaju gde je razlika 0.5% a Vucic ima 55%, jednostavno je besmisleno traziti ponavljanje celokpunih izbora.
Cak mislim da bi ponavljanje odgovaralo AVu.

Petar S.

pre 6 godina

Nemoze ovo vise ovako.
Neki red mora da se uvede.

U ovakvim situacijama neko mora da ide u zatvor. Dok se to ne desi, stvari ce se ponavljati od izbora do izbora.

Ukoliko postoje nepravilnosti onaj ko ih je napravio mora u zatvor (a ne samo da prekrsajno odgovara).

Ali isto tako ako se ne dokaze kradja, u zatvor mora da ide onaj ko je optuzivao. Na isti period.

A ne da se vice, kradja, kradja, kradja, lopovi, lopovi,... I onda nikom nista.

Nivo odgovornosti MORA da se digne.
Precizno se prebroje izborni listici, a onda se lepo prelistaju drustvene mreze i novinski clanci.

I tamo i vamo, SVE je zapisano.

Ako se stvari ne dovedu u red, i kad pobedi opozicija, bice isto, kradja, lopovi, itd.
To nikome ne odgovara.
Petar S.

Lala iz Banata

pre 6 godina

RIK utvrdio da nije bilo krađe nego kraduckanja, što izbore čini regularnim.
(Ovo su nam pravnici sa 10,0 prosekom?, 09. april 2017 16:14)

Zato i ne smeju da otvore ostale džakove, zna se šta će se zateći.
I onda se Maja preletačević pita zašto su deca na ulicama...lopovi!!!

NoName

pre 6 godina

Aha. Ovi likovi ne kapiraju da znamo foru "vazno je ko broji + korupcija". Batalite nas tih prica za mali decu. Korupcija postoji svuda u svetu. I znamo kako funkcionise koncept korupcije.
Mali banalan primer: Pera ima posao da sredi nesto. Ako Pera sredi to nesto, vise nema posla. Posto Pera ne zeli da izgubi posao, on nikada ne sredi to do kraja. Sto znaci, kada bi Zakoni i Ustav bili usko precizirani na celom svetu, a da godi narodu, ne bi bilo potrebe za politicarima.

tamni vilajet

pre 6 godina

I samo jedan lazni glas bi trebao da bude razlog za ponavljanje izbora, ali ovaj put bez kampanje, sa zabranom plakata i mitinga, nego dva tri besplatna termina na drzavnoj televiziji za svakog i obavezni dueli medju kandidatima!

Posle toga, potpuna izmena sastava RIK-a, i prebrojavanje pred kamerama SVIH LISTICA!

Da onda vidimo tu pobedu "cistu k'o suza"!!!

Čiča Miloje

pre 6 godina

Nema šta da komentariše predsednik RIK da li je notorna laž, ili nije! Njegovo je da saopšti da li je bilo spornih listića ili ne! Ovim se delegitimisao i deluje kao član jedne političke partije. Dakle bez ikakve pravne težine.

hm?

pre 6 godina

1, 4 ili 44.... čim ima vise, znaci da je neregularno... Nezakonitost ne zavisi od broja, vec se utvrdjuje da li postoji ili ne... To znaci da se u Novom Pazaru izbori moraju ponoviti!

Br. 1

pre 6 godina

@alooo, ti hoces nama da kazes da se glasovi prebroje u privih 5 minuta? Pa kod mene u opstini je izaslo bar 75000 ljudi, aj ti meni objasni kako se izbroji 75000 glasova za tako kratko vreme?

Levi lakat

pre 6 godina

Nije problem u broju, problem je što ima uopšte SPORNIH glasova, makar jedan je dovoljan za opravdanu sumnju u regularnost brojanja, tačka!

ex cop

pre 6 godina

Premijer i novo izabrani Predsednik....ova recenica oslikava kompletno ludilo jednog naroda i jednog coveka.... drago mi je sto sam se iz tog zla odselio.Uzivajte,ipak vecina vas to voli izgleda.

c i t i z e n

pre 6 godina

Да, наравно. Све мислимо да би сте признали крађу. Земља са 7 милиона становника има 6,5 бирача. Ма свакако, а ми се копчамо на леђима.

Mali mrav

pre 6 godina

Tolike studente imate,pa neka vam oni objasne.Imaš svoje ljude na biračkom mestu.U osam naveče svi zajedno počnu da broje glasove.Kada se slože da je sve u redu potpišu listu.Možda listice možeš naštelovati ali potpise ne možeš.Ili vi ne verujete ni svojim članovima izborne komisije?

BBO

pre 6 godina

Naravno da su neregularni listici sredjeni, ali ovde je hit jedna druga stvar - RIK se hvali kako im je greska samo 4 glasa na uzorku od 800 ljudi!? Gledajuci kroz proporciju uzorak:osnovni skup biraca, znaci da je u celom izbornom procesu bilo oko 30 000 zloupotrebljenih glasova, a to znaci obaranje izbora i raspisivanje novih. Ceo jedan grad velicine Vrsca nepravilno prebrojanih glasova...

Novi

pre 6 godina

od tih 1848 ja mislim da nije uzaslo ni 148 a ne preko hiljadu
to nije slucaj samo u tim izbormin jedinicama nego u celom Sandzaku
jer ovde nema ko da glasa sve je otislo u inostranstvo a I ovo sto je ostalo bilo je toliko ne zainteresovano za ove izbore da mislim da nije izaslo vise od 10-15 % glasaca

.......Mihajlo

pre 6 godina

Sve je to nevazno. Vodite racuna da je omladina na ulici I to je zabrinjavajuce! Ni Milosevic to nije svatio ozbiljno a znamo kako je prosao. Istorija je na pomolu da se ponovi! Zivi bili I videli!

Lolipop

pre 6 godina

Sa pravne strane je apsolutno isto da li je neregularno 4 ili 793 glasa. Neregularnost je potvrdjena i to je to. Jer, ne postoji "malo i puno trudna devojka" ili jeste ili nije.

ladbroke grove

pre 6 godina

dimitrijevicu ako imas imalo obraza podnesi neopozivu ostavku.
cak cetri glasa vise su veliki propust i izazivaju sumnju da su izbori namesteni. bilo je skoro deset hiljada izbornih mesta i neka je na svakom "ukradeno" po cetiri glasa sto je prostom racunicom bar 40hiljada glasova ili ti skoro 2% od ukupne izlaznosti

Bane

pre 6 godina

(Zoki, 9. april 2017 13:33)

Prvo i najvažnije veruj samom sebi ili eventualno svojim najbližijim. Ne dozvoliš da te prave ludim i budalom. Ostalo je ne bitno većina njih gledaju svoj lični interes i kako bolje da se ugrade. Ja da sam predsednik prvo što bi ukinuo jeste finasiranje tih politčkih partija. Ako hoćeš da je praviš onda svojih mara a ne od građana Srbije. Drugo zabranio bi da politčke stranke postavljaju direktore preduzeća. Sve u svemu kompletan remont politčkih partija i njihovih delovanja. Pa da vidimo onda pravu demokratiju na delu.

@LOPOVI

pre 6 godina

Zatvori se glasacko mjesto.
Otvori se kutija.
Razvrstaju se listici.
Prebroje se glasovi.
Potpise se zapisnik.
Glasovi se spakuju u dzakove.
Dzakovi se zatvore i zapecate.
U slucaju potrebe dzakovibse otvore i ponovo prebroje glasovi

John

pre 6 godina

"da se javno obavi uvid u izborni materijal sa dva biračka mesta u Novom Pazaru. "

A zašto je odbijeno da se otvore i džakovi sa ostalih mesta koja je opozicija tražila?
A da vidimo kako je išlo:
- sinoć opozicija navodi gde je i koliko bilo nepravilnosti i navode tačna biračka mesta
- džakovi ostaju u RIK-u
- Vučić poziva RIK da javno otvori džakove
- RIK donosi odluku da se otvore džakovi (samo 2)
Pitam se da nije Đuka moler posećivao noćas RIK, a posebno prostoriju sa džakovima... Možda sam paranoičan, ali to ne znači da me ne prate...

Milanko

pre 6 godina

Ako se zapisnik razlikuje od stvarnog stanja za samo 1 glas, postoji osnovana sumnja da je bilo kradje!
Ako neko tvrdi da je to malo da utice na konacan rezultat, zasto se n
ponovo ne prbroje svi glasovi? Pa tamo gde postoji razlika za 1 glas, da se izbori ponove, a clanovi birackih odbora krivicno gone!

aloooo

pre 6 godina

Vidim da srbi vole da komentaris i ono o cemu nemaju pojma ama bas nista. Dzakovi se sada PONOVO otvaraju na zahtev izbornoh staba s.jankovica. Cesid i ostala ekipa imaju svoje ljude na svim izbornim mestima koji im odmah po zavrsetku brojanja glasova javljaju ko je na tom mestu pobedio. Tako je bar bilo kad sam ja radio izbore. Na osnovu toga oni dobijaju rezultate koji su cesto tacni u decimalu. Iza vucica su stale dve najmnogoljudnije stranke u srbiji. Nije ni cudo sto je pobedio sa takvom razlikom kada je izlaznost bila svega 54%. Cinjenica da se opozicija buni, a nisu mohli da se dogovore o zajednickom kandidatu govori mnogo o njima. Kako ja da glasam za jankovica kada je on bio toliko samoziv da ne prepusti kandidaturu jeremicu koji je daleko iskusniji? I obrnuto...

tenente_M

pre 6 godina

Zato treba doneti zakon da svi moraju izaci na izbore tj. omogućiti da svi glasaju (mislim na ljude koji ne mogu da dodju fizicki na izborno mesto). Onda ne postoji verovatnoca da se manipulise sa ukupnim brojem glasova. I tada ko osvoji 50 on je predsednik, a u slucaju manjeg procenta od 50, oformiti predsedništvo od tri clana koja imaju zajedno vise od 50%... Ovako na izbore izađe 51% od ukupnog broja glasaca, neko osvoji 55% a neko 16%, a realno stanje je da je jedan osvojio 28% a drugi 8%... I kako da znamo volju gradjana i kako da postujemo zakone. Ne kazem da kada bi svi izasli rezultat nebi bio isti, al bi se izrazila volja svih ljudi, drzavljana RS...

Beogradjanin

pre 6 godina

Ne razumem, Vucic je naredio RIK-u da otvara dzakove i broji glasove kao predstavu kako bi pokazao kako nema i ne zeli apsolutnu vlast da naredjuje svima sta da rade?

Zoki

pre 6 godina

Stvarno stanje stvari je da možete da radite šta hoćete ali JA VAM NIŠTA NE VERUJEM. Doveli ste građane Srbije u situaciju da ne veruju: strankama, državnim organima, medijima, fukncionerima. To je mnogo loša situacija. Ne znate šta može da se desi, i kada će narod "da pukne", jer nema više kome da se obrati, niti ikome veruje.

Ratko

pre 6 godina

Kakve krivične prijave za članove odbora? Ako se ne poklapa za 800 glasova, momentalno sav materijal na nivou države da se pred kamerama prebroji. I onda krivične prijave gde su god su utvrđene nepravilnosti i ponavljanje predsedničkih izbora. Na šta bi to ličilo da se na 2 mesta ne slaže 800 glasova i da se sankcioniše samo sa krivičnom prijavom??? Izbori tom slučaju morali biti dovedeni u pitanje.

LOPOVI

pre 6 godina

Cekaj ovi nedelju dana posle jos nisu otvorili dzakove?????!!!!!
Ovo je lopovluk, al se žvrckalo po papiricima, sad je to i legalno, doneli novi zakon, S R A M O T A !!!!!!!

bv

pre 6 godina

Uzorak u statistici je najvazniji, a koliko vidim vazan je bio za onog koji je proglasio pobedu na osnovu statistike uzorka Agencija, a i onog koji je sada proglasio kradju na istim tim izborima.
Zbog toga i postoje propisi kako se proglasava pobednik na izborima.

Jelena

pre 6 godina

Ipsos,Faktor plus CESID ljudi naucna fantastika da ti ljudi tacno pogode sa koim procentima vodi Vucic to je osnovni znak da je sve nastelovano i kraj price.

LOPOVI

pre 6 godina

Cekaj ovi nedelju dana posle jos nisu otvorili dzakove?????!!!!!
Ovo je lopovluk, al se žvrckalo po papiricima, sad je to i legalno, doneli novi zakon, S R A M O T A !!!!!!!

Jelena

pre 6 godina

Ipsos,Faktor plus CESID ljudi naucna fantastika da ti ljudi tacno pogode sa koim procentima vodi Vucic to je osnovni znak da je sve nastelovano i kraj price.

aloooo

pre 6 godina

Vidim da srbi vole da komentaris i ono o cemu nemaju pojma ama bas nista. Dzakovi se sada PONOVO otvaraju na zahtev izbornoh staba s.jankovica. Cesid i ostala ekipa imaju svoje ljude na svim izbornim mestima koji im odmah po zavrsetku brojanja glasova javljaju ko je na tom mestu pobedio. Tako je bar bilo kad sam ja radio izbore. Na osnovu toga oni dobijaju rezultate koji su cesto tacni u decimalu. Iza vucica su stale dve najmnogoljudnije stranke u srbiji. Nije ni cudo sto je pobedio sa takvom razlikom kada je izlaznost bila svega 54%. Cinjenica da se opozicija buni, a nisu mohli da se dogovore o zajednickom kandidatu govori mnogo o njima. Kako ja da glasam za jankovica kada je on bio toliko samoziv da ne prepusti kandidaturu jeremicu koji je daleko iskusniji? I obrnuto...

Zoki

pre 6 godina

Stvarno stanje stvari je da možete da radite šta hoćete ali JA VAM NIŠTA NE VERUJEM. Doveli ste građane Srbije u situaciju da ne veruju: strankama, državnim organima, medijima, fukncionerima. To je mnogo loša situacija. Ne znate šta može da se desi, i kada će narod "da pukne", jer nema više kome da se obrati, niti ikome veruje.

moskva 1001

pre 6 godina

Nisam glasao za Vucica -
(ovo isticem jer praznoglavcima je vaznije za koga sam glasao nego sta sam rekao)

Sada kazem da je tvrdnja da 'Krađa nije u glasačkim listićima nego u biračkim spiskovima!' obicna glupost!

Svako sa koeficijentom inteligencije iznad odredjenog broja (koji se granici sa brojem koji bi bio dovoljn da mu se odredi staratelj) shvata da postoji nesto sto se zove KONTROLNI SPREJ i ne moze niko na izborima glasati vise od jednog puta. I da izborni spisak nije azuriran, to ne moze promeniti rezultat izbora.

Drugo- IZBORNE KOMISIJE SU POTPISALE zapisnike sa birackim mesta i dosle do skoro ISTIH REZULTATA sabiranjem tih rezultata u izbornim stabovima.

Zakljucijem da se ovde radi o nasilnom pokusaju obaranja legalnih institucija Srbije, te da se radi o teskom krivicnom delu protiv ustavnog poretka!

Ne zelim da se neko igra sa demokratskim institicijama Srbije!

Vucic je novi Predsednik Srbije, a Vi se setajte sa plakatima 'protiv kapitalizma', 'protiv Sredera' i 'protiv EU'....

Beogradjanin

pre 6 godina

Ne razumem, Vucic je naredio RIK-u da otvara dzakove i broji glasove kao predstavu kako bi pokazao kako nema i ne zeli apsolutnu vlast da naredjuje svima sta da rade?

@LOPOVI

pre 6 godina

Zatvori se glasacko mjesto.
Otvori se kutija.
Razvrstaju se listici.
Prebroje se glasovi.
Potpise se zapisnik.
Glasovi se spakuju u dzakove.
Dzakovi se zatvore i zapecate.
U slucaju potrebe dzakovibse otvore i ponovo prebroje glasovi

Milanko

pre 6 godina

Ako se zapisnik razlikuje od stvarnog stanja za samo 1 glas, postoji osnovana sumnja da je bilo kradje!
Ako neko tvrdi da je to malo da utice na konacan rezultat, zasto se n
ponovo ne prbroje svi glasovi? Pa tamo gde postoji razlika za 1 glas, da se izbori ponove, a clanovi birackih odbora krivicno gone!

Objavi ako smeš

pre 6 godina

Ljudi, da li ste vi svesni da je na svakom biračkom mestu u proseku bilo bar po 15 predstavnika opozicije odnosno preko 130 000 ljudi i da su svi oni potpisali rezultate koje su sami brojali istog trena bez prigovora!
Sistem kontrole izbora je jako dobar šta god ko rekao.

Mali mrav

pre 6 godina

Tolike studente imate,pa neka vam oni objasne.Imaš svoje ljude na biračkom mestu.U osam naveče svi zajedno počnu da broje glasove.Kada se slože da je sve u redu potpišu listu.Možda listice možeš naštelovati ali potpise ne možeš.Ili vi ne verujete ni svojim članovima izborne komisije?

zoran

pre 6 godina

Ovde se svašta može pročitati. Reče jedan, zar posle sedam dana još nisu otvorili đakove. Očigledno da nema pojma o čemu piše. Ne otvara RIK đakove, već verifikuje izveštaje sa biračkih mesta, a đakovi se otvaraju samo ako zbog logičke greške nije moguće verifikovati izveštaj i u slučaju ako neko podnese zahtev za brojanjem glasova na određenom izbornom mestu. U petak je ekipa SJ zatražila da ostvari uvid u đakove sa dva biračka mesta i ostvarili su. Prva čudna stvar je da o tome nemaju pojma dva predstavnika SJ u RIK. Navodno ih iz izbornog štaba SJ nisu obavestili, a te dve dame su imali preča posla pa se nisu ni nalazile u RIK (a primiće novac). Ekipa koja je ostvarila uvid u dva đaka je obavestila javnost da je AV upisano 793 glasa više. Na osnovu toga predsednik RIK je naredio ponovno komisijsko brojanje i utvrđeno je da je to laž, a koliko čitam izjavu predsednika biračkog odbora da će on podneti krivičnu prijavu protiv onih koji su obmanuli javnost.

John

pre 6 godina

"da se javno obavi uvid u izborni materijal sa dva biračka mesta u Novom Pazaru. "

A zašto je odbijeno da se otvore i džakovi sa ostalih mesta koja je opozicija tražila?
A da vidimo kako je išlo:
- sinoć opozicija navodi gde je i koliko bilo nepravilnosti i navode tačna biračka mesta
- džakovi ostaju u RIK-u
- Vučić poziva RIK da javno otvori džakove
- RIK donosi odluku da se otvore džakovi (samo 2)
Pitam se da nije Đuka moler posećivao noćas RIK, a posebno prostoriju sa džakovima... Možda sam paranoičan, ali to ne znači da me ne prate...

Lolipop

pre 6 godina

Sa pravne strane je apsolutno isto da li je neregularno 4 ili 793 glasa. Neregularnost je potvrdjena i to je to. Jer, ne postoji "malo i puno trudna devojka" ili jeste ili nije.

Lala iz Banata

pre 6 godina

RIK utvrdio da nije bilo krađe nego kraduckanja, što izbore čini regularnim.
(Ovo su nam pravnici sa 10,0 prosekom?, 09. april 2017 16:14)

Zato i ne smeju da otvore ostale džakove, zna se šta će se zateći.
I onda se Maja preletačević pita zašto su deca na ulicama...lopovi!!!

c i t i z e n

pre 6 godina

Да, наравно. Све мислимо да би сте признали крађу. Земља са 7 милиона становника има 6,5 бирача. Ма свакако, а ми се копчамо на леђима.

Levi lakat

pre 6 godina

Nije problem u broju, problem je što ima uopšte SPORNIH glasova, makar jedan je dovoljan za opravdanu sumnju u regularnost brojanja, tačka!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...
(nislija, 09. april 2017 16:59)

Druže objasnicu ti nesto sto ocito ne kapiras.
Prvo, ti listići se vade posle izbora, otvore se, upisu se glasovi kome idu, i SVAKI listić OSTAJE otvoren i stavljen u KOVERTU koju si inače video, ZATO izgledaju kao da nisu savijani jer 7 dana su u kovertama.
Vi, ljudi, komentarisete stvari koje očigledno ne znate, hrpa komentara je kao tvoja i stvarno me zabrinjava.
Objavite, molim vas

ex cop

pre 6 godina

Premijer i novo izabrani Predsednik....ova recenica oslikava kompletno ludilo jednog naroda i jednog coveka.... drago mi je sto sam se iz tog zla odselio.Uzivajte,ipak vecina vas to voli izgleda.

Kalimero

pre 6 godina

Dakle vako, imao je 80 odsto zastupljenost u medijima naspram 20 odsto za sve ostale. Nije bilo niti jednog duela. Dalje, u Nisu su na dan izbora delili ulje i secer, tako sto dostave dokaz ili neko iz partije potvrdi da su glasali za Vucica. Delili su pare clanovi stranke, svojim sigurnim glasovima ako preko vibera posalju uslikan listic. U Doljevcu su bukvalno zabranjivali batinasi ljudima da glasaju, jer je tamo na vlasti jedna mafijaska porodica vec godinama, samo su izmenjali gomilu stranaka, inace tamo je imao blizu 90 procenta. Moju majku su zvali 2 puta na dan izbora i pitali da li ce ona , baba i otac da glasaju i kako. Inace, otac i baba su preminuli, toliko o birackom spisku. Na desetine novih clanova su zaposlili u Juri, Benetonu uz obavezu da prikupe nekoliko desetina sigurnih glasova i da to dokumentuju. To znam iz prve ruke. A da li su krali oko zapisnika, to ne znam, ali imam veliku sumnju da jesu. Molim vas objavite komentar, ovo je sve ziva istina oko izbora u Nisu.

wlado

pre 6 godina

pa pogledajte listove, ja sam svoj savio na 8 delova.... ovde je svaki original a4 nikada savijen ni na pola....koliko moze ovo jos i dokle?!

prevareni smo ljudi !

bv

pre 6 godina

Uzorak u statistici je najvazniji, a koliko vidim vazan je bio za onog koji je proglasio pobedu na osnovu statistike uzorka Agencija, a i onog koji je sada proglasio kradju na istim tim izborima.
Zbog toga i postoje propisi kako se proglasava pobednik na izborima.

tamni vilajet

pre 6 godina

I samo jedan lazni glas bi trebao da bude razlog za ponavljanje izbora, ali ovaj put bez kampanje, sa zabranom plakata i mitinga, nego dva tri besplatna termina na drzavnoj televiziji za svakog i obavezni dueli medju kandidatima!

Posle toga, potpuna izmena sastava RIK-a, i prebrojavanje pred kamerama SVIH LISTICA!

Da onda vidimo tu pobedu "cistu k'o suza"!!!

ladbroke grove

pre 6 godina

dimitrijevicu ako imas imalo obraza podnesi neopozivu ostavku.
cak cetri glasa vise su veliki propust i izazivaju sumnju da su izbori namesteni. bilo je skoro deset hiljada izbornih mesta i neka je na svakom "ukradeno" po cetiri glasa sto je prostom racunicom bar 40hiljada glasova ili ti skoro 2% od ukupne izlaznosti

Grayhund

pre 6 godina

u zemlji u kojoj vam maknu biciklu, vi prijavite policiji a oni kazu, vrednost ne prelazi 15k dinara, mi za to ne izlazimo, sta je 4 glasa? Ovde neko potpuno dozvoljeno moze da ukrade tudju imovinu, i ako to ne prelazi neku njima zacrtanu vrednost, nije ni vazno...Ovde je kradja potpuno normalna, tako da 4 ili 4000, u cemu je razlika?

BBO

pre 6 godina

Naravno da su neregularni listici sredjeni, ali ovde je hit jedna druga stvar - RIK se hvali kako im je greska samo 4 glasa na uzorku od 800 ljudi!? Gledajuci kroz proporciju uzorak:osnovni skup biraca, znaci da je u celom izbornom procesu bilo oko 30 000 zloupotrebljenih glasova, a to znaci obaranje izbora i raspisivanje novih. Ceo jedan grad velicine Vrsca nepravilno prebrojanih glasova...

A.

pre 6 godina

Predsedniče RIK, šta su "pogrešni glasovi"? Šta znači "listići su stavljeni među pogrešne glasove"?
Da li su nevažeći, pa stavljeni (i brojani) kao glasovi nekog kandidata?
Ili su glasovi nekog kandidata stavljeni (i brojani) kao nevažeći?
Ili su glasovi nekog kandidata stavljeni (i brojani) kao glasovi drugog kandidata?

sef skladista

pre 6 godina

Kada nadjemo da magacioneru fali 1 bilo cega kod inventara, on se udaljuje.

Inventar se nastavlja bez njega slucajnim izborom na desetak drugih lokacija

u skladistu. Ako se desi da jos negde sta zafali, radi se komplentan

inventar, a magacioner se otpusta.

Takva je procedura u malim i srednjim preduzecima.

Ne znam za RIK, tamo izgleda da magacioner (RIK) kome fali roba i dalje

vodi glavnu rec ?

Čiča Miloje

pre 6 godina

Nema šta da komentariše predsednik RIK da li je notorna laž, ili nije! Njegovo je da saopšti da li je bilo spornih listića ili ne! Ovim se delegitimisao i deluje kao član jedne političke partije. Dakle bez ikakve pravne težine.

Zmaj

pre 6 godina

"Predsednik RIK Vladimir Dimitrijević saopštio da je notorna laž tvrdnja da je ukupno 793 glasa sa dva biračka mesta u Novom Pazaru upisano Aleksandru Vučiću."

Rec "notorna" je latinskog porekla i oznacava nesto sto je opstepoznatno ili javno. Kako ovaj Dimitrijevic moze da kaze za nesto ovako da je to "opstepoznato"? Kako "opstepoznatno" moze biti to da jesu ili nisu upisani toliki glasovi za Vucica? Ali ako uzmemo u obzir da je on clan SNS-a, jasno je zasto se koriste izrazi tipa "opstepoznata laz", "narod zna", "gradjani Srbije znaju" i slicne nebuloze kod blacenja politickih protivnika. Sram te bilo Dimitrijevicu!

.......Mihajlo

pre 6 godina

Sve je to nevazno. Vodite racuna da je omladina na ulici I to je zabrinjavajuce! Ni Milosevic to nije svatio ozbiljno a znamo kako je prosao. Istorija je na pomolu da se ponovi! Zivi bili I videli!

Čiča Miloje

pre 6 godina

Gledam na tv , sve novi nesavijeni listići! To je nemoguće da niko ko je glasao nije presavio listić! Ove listiće je neko lepo popunjavao na stolu ,lepo složio i ubacio u kutiju! Glasam godinama i uvek ljudi presaviju lirić bar jednom i još noktima predju preko savijene ivice. To je bugarski voz !

aco87

pre 6 godina

ja znam neke ljude koji su ucenjeni da budu clan partije da bi dobili posao,i moraju da daju stranci svaki mesec 5000 dinara da bi zadrzali posao koji je samo na odredjeno vreme bez rešenja za stalno. Čak svako od njih mora da potpise za če glasati za njih i da skupi jos par potpisa.To je ovako jedan primer sta se radi u šabcu.

goranh

pre 6 godina

A zašto ovi listići koje broje nisu presavijeni? nego izgledaju kao da su juče štampani?
(samopitam, 9. april 2017 17:08)

Ajde malo objektivnosti, inače sve ove kritike gube smisao. Listići koje broje na ovoj slici su neiskorišćeni listići, vidi se lepo da imaju i one braon listiće koji idu na svakih 100 listića. Na kraju glasanja zbir ovih neiskorišćeni i iskorišćenih listića ne sme da bude veći od ukupnog broja listića koji se prebrojavanjem konstatuje pre početka glasanja. Na biračkom mestu je bilo po tridesetak članova biračkih odbora, mnogo više ih je predstavnika opozicije nego SNS. Ako se kralao što je tehnički skoro nemoguće, kako su ti predstavnici opozicije to dozvolili, zašto su potpisali zapisnike.

Ratko

pre 6 godina

Kakve krivične prijave za članove odbora? Ako se ne poklapa za 800 glasova, momentalno sav materijal na nivou države da se pred kamerama prebroji. I onda krivične prijave gde su god su utvrđene nepravilnosti i ponavljanje predsedničkih izbora. Na šta bi to ličilo da se na 2 mesta ne slaže 800 glasova i da se sankcioniše samo sa krivičnom prijavom??? Izbori tom slučaju morali biti dovedeni u pitanje.

Nenad

pre 6 godina

1.Kako se postaje predsednik RIK Republike Srbije?
2.Kako se postaje clan i uposljenik RIK Republike Srbije?
3.Koje je imovinsko stanje i imovinska karta-poreklo imovine predsednika Republike Srbije?

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Pokrali su miljarde nece jedne pisljive izbore. Ajte molim vas.
Mnogo toga je Vucic obecao Briselu da bi tek tako zglajzao. Zato oni cute i prave se ludi. Ali narod nije lud. Koliko ih bese na kontramintingu u NS? 8?

nislija

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...

XY

pre 6 godina

Znaci, ipak je bilo nepravilnosti. Otvarajuci ove dzakove, otvorili su Pandorinu kutiju.

Verujem da RIK ovo ne bi nikada radio da Vucicu nije nelagodno zbog protesta. Verujem da su zbrzali brojanje listica i da su sad iskreno u problemu, jer pojma nemaju sta u tim dzakovima jos moze da se zatekne.

Amaterizam je osvojio sve sfere drustva u Srbiji. Brojanje glasova je ocigledno bilo aljkavo, nedovrseno i nepouzdano, kao i sve u ovoj zemlji.

I STA CEMO SAD?

Predrag66

pre 6 godina

Zapisnik potpisala jedna osoba? Listići koji se broje nisu presavijeni? Da ih nisu peglali? Ovakvi ne mogu fizički da udju u kutiju.I opet 4 glasa više i to baš za Vučića?

Marko

pre 6 godina

Ljudi, da li ste vi svesni da je na svakom biračkom mestu u proseku bilo bar po 15 predstavnika opozicije odnosno preko 130 000 ljudi i da su svi oni potpisali rezultate koje su sami brojali istog trena bez prigovora!
Sistem kontrole izbora je jako dobar šta god ko rekao.
(Objavi ako smeš, 09. april 2017 18:45)

Kradja se ne desava tu nego u putu do RIKa

BeKo

pre 6 godina

Ako sam uspeo dobro da razumem kontrolori iz tima Saše Jankovića su uzeli nasumično 25 džakova i proverili samo koverte sa glasovima (glasovi za svakog kandidata moraju biti odvojeni u posebne koverte kao i nevažeći i neiskorišćeni listići) AV i SJ i utvrdili da se broj glasova u koverti sa imenom AV razlikuje sa brojem glasova koji je upisan u zapisnik sa ta dva mesta.RIK je danas brojanjem svih glasova utvrdio da su 4 glasa viška i da su razliku našli u kutiji gde su bili neiskorišćeni listići.

Zaključak:Pogrešno spakovani listići od strane biračkog odbora su krivi za celu "aferu".

Novi

pre 6 godina

od tih 1848 ja mislim da nije uzaslo ni 148 a ne preko hiljadu
to nije slucaj samo u tim izbormin jedinicama nego u celom Sandzaku
jer ovde nema ko da glasa sve je otislo u inostranstvo a I ovo sto je ostalo bilo je toliko ne zainteresovano za ove izbore da mislim da nije izaslo vise od 10-15 % glasaca

Katarina

pre 6 godina

Kako je zalostan i bespovratan put poltronstva, poslusnosti i straha, ucine od tebe bezvrednu sivu pokvarenu spodobu...istina samo istina !!! Nije pokradeno nego je av av av usao u ring a protivnicima vezao ruke, noge, oci....i onda ka pobednik.

mutavi gradjanjn

pre 6 godina

ne znam samo kako si uspeo u sandzaku da osvojis 70+ glasova a do juce si pretio da istrebis taj narod. aj prodo si im
nezavistan proveri te listice da neces ni 5% da preskocis.Al ajd dobro,budi covek pa taj put bar napravi

Pro

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...(nislija, 09. april 2017 16:59)Druže objasnicu ti nesto sto ocito ne kapiras. Prvo, ti listići se vade posle izbora, otvore se, upisu se glasovi kome idu, i SVAKI listić OSTAJE otvoren i stavljen u KOVERTU koju si inače video, ZATO izgledaju kao da nisu savijani jer 7 dana su u kovertama. Vi, ljudi, komentarisete stvari koje očigledno ne znate, hrpa komentara je kao tvoja i stvarno me zabrinjava.Objavite, molim vas
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 09. april 2017 20:37)
Ovo izgleda kao da su novi. Nemoguce je da budu tako ocuvani bez i jedne savijene ivice.

tenente_M

pre 6 godina

Zato treba doneti zakon da svi moraju izaci na izbore tj. omogućiti da svi glasaju (mislim na ljude koji ne mogu da dodju fizicki na izborno mesto). Onda ne postoji verovatnoca da se manipulise sa ukupnim brojem glasova. I tada ko osvoji 50 on je predsednik, a u slucaju manjeg procenta od 50, oformiti predsedništvo od tri clana koja imaju zajedno vise od 50%... Ovako na izbore izađe 51% od ukupnog broja glasaca, neko osvoji 55% a neko 16%, a realno stanje je da je jedan osvojio 28% a drugi 8%... I kako da znamo volju gradjana i kako da postujemo zakone. Ne kazem da kada bi svi izasli rezultat nebi bio isti, al bi se izrazila volja svih ljudi, drzavljana RS...

MisterNo

pre 6 godina

Trebalo je da se otvori sa nasumicno izabranih mesta, a ne ova dva koja su nocas nastelovana!
(Dushkic, 9. april 2017 14:16)

Pa mozes misliti sta bi tu tek nasli, kad je u ova dva 'nastelovana' bilo 4 problematicna listica. Ni namestiti ne znaju kako treba.

hm?

pre 6 godina

1, 4 ili 44.... čim ima vise, znaci da je neregularno... Nezakonitost ne zavisi od broja, vec se utvrdjuje da li postoji ili ne... To znaci da se u Novom Pazaru izbori moraju ponoviti!

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Ajde malo objektivnosti, inače sve ove kritike gube smisao. Listići koje broje na ovoj slici su neiskorišćeni listići, vidi se lepo da imaju i one braon listiće koji idu na svakih 100 listića. Na kraju glasanja zbir ovih neiskorišćeni i iskorišćenih listića ne sme da bude veći od ukupnog broja listića koji se prebrojavanjem konstatuje pre početka glasanja. Na biračkom mestu je bilo po tridesetak članova biračkih odbora, mnogo više ih je predstavnika opozicije nego SNS. Ako se kralao što je tehnički skoro nemoguće, kako su ti predstavnici opozicije to dozvolili, zašto su potpisali zapisnike.
(goranh, 09. april 2017 17:38)

Ja videh nove, nepresavijene listice sa zaokruzenim 6. Pogledaj slike na netu. Kako to objasnjavas? A istovetni rukopis na potpisima zapisnika?

Br. 1

pre 6 godina

@alooo, ti hoces nama da kazes da se glasovi prebroje u privih 5 minuta? Pa kod mene u opstini je izaslo bar 75000 ljudi, aj ti meni objasni kako se izbroji 75000 glasova za tako kratko vreme?

Janko

pre 6 godina

Ove pamenjakovice iz SAD i Kanade, koji uporno poturaju priču o dozvoljenim 2% greske da obavestimo da se tamo glasa i glasovi broje mašinski, a ne ručno. Kako nekada mašine nisu bile precizne, bilo je dozvoljena neka margina greske. Ali, prvo, oni imaju sistem gde pobednik uzima sve. Kod nas je, za parlament, sistem proporcionalan. 2% bi bilo, iznad cenzusa, 5 poslanickih mesta. A to nije nas beznačajna razlika. Drugo, kada se kod njih ponavlja brojanje i broji ručno, tada ne sme da bude greske! Kao i kod nas!

Bane

pre 6 godina

(Zoki, 9. april 2017 13:33)

Prvo i najvažnije veruj samom sebi ili eventualno svojim najbližijim. Ne dozvoliš da te prave ludim i budalom. Ostalo je ne bitno većina njih gledaju svoj lični interes i kako bolje da se ugrade. Ja da sam predsednik prvo što bi ukinuo jeste finasiranje tih politčkih partija. Ako hoćeš da je praviš onda svojih mara a ne od građana Srbije. Drugo zabranio bi da politčke stranke postavljaju direktore preduzeća. Sve u svemu kompletan remont politčkih partija i njihovih delovanja. Pa da vidimo onda pravu demokratiju na delu.

Nikola

pre 6 godina

(moskva 1001, 9. april 2017 18:01)

Evo ja ću te odmah demantovati što se tiče spreja, kada sam došao da glasam, predao sam pozivni listić da bi me lakše našli, našli su me, potpisao sam se, nisu me niti prskali sprejem niti proveravali uv lampom, onda mi je jedna osoba dodala glasački listić i to je bilo to. Takođe na prethodnim izborima se isto desilo a to da ne poštuju propise u vezi spreja i uv lampe, a jedne godine je moj otac bio u toj da kažem komisiji koja je određena da bude "uz kutije" prilikom glasanja, i reko mi je da su samo prvih sat vremena sve radili po propisima posle ništa. Naravno to sad ne znači da je bilo tu neregularnosti i krađe glasova(tu nmg da tvrdim ni da je bilo regularno ni da nije), ali samo hoću da napomenem da ne poštuju svuda propise(možda nije ovo jedini slučaj u Srbiji, a siguran sam 99%).

NoName

pre 6 godina

Aha. Ovi likovi ne kapiraju da znamo foru "vazno je ko broji + korupcija". Batalite nas tih prica za mali decu. Korupcija postoji svuda u svetu. I znamo kako funkcionise koncept korupcije.
Mali banalan primer: Pera ima posao da sredi nesto. Ako Pera sredi to nesto, vise nema posla. Posto Pera ne zeli da izgubi posao, on nikada ne sredi to do kraja. Sto znaci, kada bi Zakoni i Ustav bili usko precizirani na celom svetu, a da godi narodu, ne bi bilo potrebe za politicarima.

Petar S.

pre 6 godina

Nemoze ovo vise ovako.
Neki red mora da se uvede.

U ovakvim situacijama neko mora da ide u zatvor. Dok se to ne desi, stvari ce se ponavljati od izbora do izbora.

Ukoliko postoje nepravilnosti onaj ko ih je napravio mora u zatvor (a ne samo da prekrsajno odgovara).

Ali isto tako ako se ne dokaze kradja, u zatvor mora da ide onaj ko je optuzivao. Na isti period.

A ne da se vice, kradja, kradja, kradja, lopovi, lopovi,... I onda nikom nista.

Nivo odgovornosti MORA da se digne.
Precizno se prebroje izborni listici, a onda se lepo prelistaju drustvene mreze i novinski clanci.

I tamo i vamo, SVE je zapisano.

Ako se stvari ne dovedu u red, i kad pobedi opozicija, bice isto, kradja, lopovi, itd.
To nikome ne odgovara.
Petar S.

Zloupotreba protesta

pre 6 godina

Evo ako vi kazete,verujemo vam :D Obustavljaj protest.
(Dusko, 9. april 2017 16:52)

Protest nije zbog navodne kradje, vec za omogucavanje fer uslova i pristupa medijima.
Ako Jankovic to javno ne kaze, izgubice moj glas koji sam mu dao na ovim izborima.

jovan

pre 6 godina

samo video nadzor i lepo direktan snimak da moze ko god hoce da prati sa svakog birackog mesta koliko ljudi ulazi i koliko glasa i onda zavrsena prica

NNN

pre 6 godina

Tolike studente imate,pa neka vam oni objasne.Imaš svoje ljude na biračkom mestu.U osam naveče svi zajedno počnu da broje glasove.Kada se slože da je sve u redu potpišu listu.Možda listice možeš naštelovati ali potpise ne možeš.Ili vi ne verujete ni svojim članovima izborne komisije?
(Mali mrav, 9. april 2017 15:32)

Tako je!

I onda vidimo zapisnike koji su "svi" članovi komisije POTPISALI JEDNIM ISTIM RUKOPISOM!!!

Pera

pre 6 godina

Mnogo je kume! Samo da se zna:

Na izborima 2017
Biračko mesto N. Pazar 27
Vučić, 1185

Biračko mesto N. Pazar 85
Vučić, 299

Na izborima 2016 godine

Biračko mesto N. Pazar 27,
Vučić 386
Zukorlić 315
Ugljanin 345
ostali oko 10

Biračko mesto N. Pazar 85
Vučić 409
Zukorlić 401
Ugljanin 291
ostali oko 20

Natasa

pre 6 godina

u zemlji u kojoj vam maknu biciklu, vi prijavite policiji a oni kazu, vrednost ne prelazi 15k dinara, mi za to ne izlazimo, sta je 4 glasa? Ovde neko potpuno dozvoljeno moze da ukrade tudju imovinu, i ako to ne prelazi neku njima zacrtanu vrednost, nije ni vazno...Ovde je kradja potpuno normalna, tako da 4 ili 4000, u cemu je razlika?
(Grayhund, 9. april 2017 17:21)

Upravo sam malopre pricala sa suprugom o tome - institucije koje treba da sluze gradjanima su potpuno obesmisljene kretenskim zakonima, propisima... Kakve veze ima koliko nesto vredi, ako je to nesto ukradeno? Neko je dosao i oteo nesto moje, neko mi je upao u stan! Tako i ovo! Ukraden glas je kao oteta osoba - neko mi ukrade identitet, i uradi sa njim sta hoce! Ili Posta i carina - do 50 evra ne placas carinu, sve preko deremo! A usput otvaramo pakete, skalpelom, bahato, pa neretko i ostetimo sadrzaj paketa, ali nema veze, moze nam se. Banana ripablik sa sumanutim zakonima i nefunkcionalnim institucijama.

Zvezdan

pre 6 godina

Do takvih tehničkih grešaka dolazi u svim zemljama (tako i u Kanadi, de živim). Nisam glasao za Vučića ali nemogu vise da podnesem to balkansko ponašanje, ovaj put od strane opozicije. Da predizborna kampanja nije bila fer, svi se slažemo. Ali da je bilo kradje to je glupost i znak lošeg gubitnika. Vučićev populizam dobro funkcionira i sve ankete (i one nezavisnih medija) ukazivali su na laku pobedu SNS.

Stvarni razlozi Vučićeve tsunami-pobede su sebičnost i mačizmo-ponašanje opozicije, koja je potonula u negativnim parolama. A šta da se kaže za jednu opoziciju koja nije bila ni u stanju da se složi na zajedničkog kandidata??? Umesto kukanja i manifestacija trebali bi da savladaju svoje licne sebičnosti i složiti se na jedan zajednički glas. To je jedini način da pošteno oslobode Srbiju od Vucica i njegovih demagoga.

Hm

pre 6 godina

Naravno da su neregularni listici sredjeni, ali ovde je hit jedna druga stvar - RIK se hvali kako im je greska samo 4 glasa na uzorku od 800 ljudi!? Gledajuci kroz proporciju uzorak:osnovni skup biraca, znaci da je u celom izbornom procesu bilo oko 30 000 zloupotrebljenih glasova, a to znaci obaranje izbora i raspisivanje novih. Ceo jedan grad velicine Vrsca nepravilno prebrojanih glasova...
(BBO, 9. april 2017 15:00)

Nisi u pravu. Svuda u demokratskom svetu se ocekuje greska u brojanju. U Americi je podrazumevana margina greske oko 2%.
Ukoliko je razlika izmedju kandidata manja od toga, onda gubitnik ima pravo da trazi da se prebroje SVI glasovi ponovo. Ali u ovom slucaju gde je razlika 0.5% a Vucic ima 55%, jednostavno je besmisleno traziti ponavljanje celokpunih izbora.
Cak mislim da bi ponavljanje odgovaralo AVu.

radojko

pre 6 godina

U zapadnim zemljama je prihvatljiva greska 2%, osim kad je razlika izmedju prva 2 kandidata manja od 2%. Opozicija sada pocinje da radi u korist svoje stete. Umesto da gradi kredibilitet i cuva obraz, ona pocinje da lici na sns, ne moze se tvrditi 800 gde se posle nadje 4. Mislim da opozicija ne namerava da prizna poraz bez obzira na realnost, a to je fanatizam zbog koga ce odbiti mnoge od sebe.

Svasta

pre 6 godina

Ove pamenjakovice iz SAD i Kanade, koji uporno poturaju priču o dozvoljenim 2% greske da obavestimo da se tamo glasa i glasovi broje mašinski, a ne ručno. Kako nekada mašine nisu bile precizne, bilo je dozvoljena neka margina greske. Ali, prvo, oni imaju sistem gde pobednik uzima sve. Kod nas je, za parlament, sistem proporcionalan. 2% bi bilo, iznad cenzusa, 5 poslanickih mesta. A to nije nas beznačajna razlika. Drugo, kada se kod njih ponavlja brojanje i broji ručno, tada ne sme da bude greske! Kao i kod nas!
(Janko, 9. april 2017 18:28)

Ispade da masina stalno gresi a covek nikad. Ja 40 godina mislio da je obrnuto. Silly me...

Jelena

pre 6 godina

Ipsos,Faktor plus CESID ljudi naucna fantastika da ti ljudi tacno pogode sa koim procentima vodi Vucic to je osnovni znak da je sve nastelovano i kraj price.

LOPOVI

pre 6 godina

Cekaj ovi nedelju dana posle jos nisu otvorili dzakove?????!!!!!
Ovo je lopovluk, al se žvrckalo po papiricima, sad je to i legalno, doneli novi zakon, S R A M O T A !!!!!!!

Beogradjanin

pre 6 godina

Ne razumem, Vucic je naredio RIK-u da otvara dzakove i broji glasove kao predstavu kako bi pokazao kako nema i ne zeli apsolutnu vlast da naredjuje svima sta da rade?

Zoki

pre 6 godina

Stvarno stanje stvari je da možete da radite šta hoćete ali JA VAM NIŠTA NE VERUJEM. Doveli ste građane Srbije u situaciju da ne veruju: strankama, državnim organima, medijima, fukncionerima. To je mnogo loša situacija. Ne znate šta može da se desi, i kada će narod "da pukne", jer nema više kome da se obrati, niti ikome veruje.

bv

pre 6 godina

Uzorak u statistici je najvazniji, a koliko vidim vazan je bio za onog koji je proglasio pobedu na osnovu statistike uzorka Agencija, a i onog koji je sada proglasio kradju na istim tim izborima.
Zbog toga i postoje propisi kako se proglasava pobednik na izborima.

Lolipop

pre 6 godina

Sa pravne strane je apsolutno isto da li je neregularno 4 ili 793 glasa. Neregularnost je potvrdjena i to je to. Jer, ne postoji "malo i puno trudna devojka" ili jeste ili nije.

Milanko

pre 6 godina

Ako se zapisnik razlikuje od stvarnog stanja za samo 1 glas, postoji osnovana sumnja da je bilo kradje!
Ako neko tvrdi da je to malo da utice na konacan rezultat, zasto se n
ponovo ne prbroje svi glasovi? Pa tamo gde postoji razlika za 1 glas, da se izbori ponove, a clanovi birackih odbora krivicno gone!

John

pre 6 godina

"da se javno obavi uvid u izborni materijal sa dva biračka mesta u Novom Pazaru. "

A zašto je odbijeno da se otvore i džakovi sa ostalih mesta koja je opozicija tražila?
A da vidimo kako je išlo:
- sinoć opozicija navodi gde je i koliko bilo nepravilnosti i navode tačna biračka mesta
- džakovi ostaju u RIK-u
- Vučić poziva RIK da javno otvori džakove
- RIK donosi odluku da se otvore džakovi (samo 2)
Pitam se da nije Đuka moler posećivao noćas RIK, a posebno prostoriju sa džakovima... Možda sam paranoičan, ali to ne znači da me ne prate...

Ratko

pre 6 godina

Kakve krivične prijave za članove odbora? Ako se ne poklapa za 800 glasova, momentalno sav materijal na nivou države da se pred kamerama prebroji. I onda krivične prijave gde su god su utvrđene nepravilnosti i ponavljanje predsedničkih izbora. Na šta bi to ličilo da se na 2 mesta ne slaže 800 glasova i da se sankcioniše samo sa krivičnom prijavom??? Izbori tom slučaju morali biti dovedeni u pitanje.

tenente_M

pre 6 godina

Zato treba doneti zakon da svi moraju izaci na izbore tj. omogućiti da svi glasaju (mislim na ljude koji ne mogu da dodju fizicki na izborno mesto). Onda ne postoji verovatnoca da se manipulise sa ukupnim brojem glasova. I tada ko osvoji 50 on je predsednik, a u slucaju manjeg procenta od 50, oformiti predsedništvo od tri clana koja imaju zajedno vise od 50%... Ovako na izbore izađe 51% od ukupnog broja glasaca, neko osvoji 55% a neko 16%, a realno stanje je da je jedan osvojio 28% a drugi 8%... I kako da znamo volju gradjana i kako da postujemo zakone. Ne kazem da kada bi svi izasli rezultat nebi bio isti, al bi se izrazila volja svih ljudi, drzavljana RS...

tamni vilajet

pre 6 godina

I samo jedan lazni glas bi trebao da bude razlog za ponavljanje izbora, ali ovaj put bez kampanje, sa zabranom plakata i mitinga, nego dva tri besplatna termina na drzavnoj televiziji za svakog i obavezni dueli medju kandidatima!

Posle toga, potpuna izmena sastava RIK-a, i prebrojavanje pred kamerama SVIH LISTICA!

Da onda vidimo tu pobedu "cistu k'o suza"!!!

Levi lakat

pre 6 godina

Nije problem u broju, problem je što ima uopšte SPORNIH glasova, makar jedan je dovoljan za opravdanu sumnju u regularnost brojanja, tačka!

ex cop

pre 6 godina

Premijer i novo izabrani Predsednik....ova recenica oslikava kompletno ludilo jednog naroda i jednog coveka.... drago mi je sto sam se iz tog zla odselio.Uzivajte,ipak vecina vas to voli izgleda.

BBO

pre 6 godina

Naravno da su neregularni listici sredjeni, ali ovde je hit jedna druga stvar - RIK se hvali kako im je greska samo 4 glasa na uzorku od 800 ljudi!? Gledajuci kroz proporciju uzorak:osnovni skup biraca, znaci da je u celom izbornom procesu bilo oko 30 000 zloupotrebljenih glasova, a to znaci obaranje izbora i raspisivanje novih. Ceo jedan grad velicine Vrsca nepravilno prebrojanih glasova...

ladbroke grove

pre 6 godina

dimitrijevicu ako imas imalo obraza podnesi neopozivu ostavku.
cak cetri glasa vise su veliki propust i izazivaju sumnju da su izbori namesteni. bilo je skoro deset hiljada izbornih mesta i neka je na svakom "ukradeno" po cetiri glasa sto je prostom racunicom bar 40hiljada glasova ili ti skoro 2% od ukupne izlaznosti

.......Mihajlo

pre 6 godina

Sve je to nevazno. Vodite racuna da je omladina na ulici I to je zabrinjavajuce! Ni Milosevic to nije svatio ozbiljno a znamo kako je prosao. Istorija je na pomolu da se ponovi! Zivi bili I videli!

c i t i z e n

pre 6 godina

Да, наравно. Све мислимо да би сте признали крађу. Земља са 7 милиона становника има 6,5 бирача. Ма свакако, а ми се копчамо на леђима.

Bane

pre 6 godina

(Zoki, 9. april 2017 13:33)

Prvo i najvažnije veruj samom sebi ili eventualno svojim najbližijim. Ne dozvoliš da te prave ludim i budalom. Ostalo je ne bitno većina njih gledaju svoj lični interes i kako bolje da se ugrade. Ja da sam predsednik prvo što bi ukinuo jeste finasiranje tih politčkih partija. Ako hoćeš da je praviš onda svojih mara a ne od građana Srbije. Drugo zabranio bi da politčke stranke postavljaju direktore preduzeća. Sve u svemu kompletan remont politčkih partija i njihovih delovanja. Pa da vidimo onda pravu demokratiju na delu.

Novi

pre 6 godina

od tih 1848 ja mislim da nije uzaslo ni 148 a ne preko hiljadu
to nije slucaj samo u tim izbormin jedinicama nego u celom Sandzaku
jer ovde nema ko da glasa sve je otislo u inostranstvo a I ovo sto je ostalo bilo je toliko ne zainteresovano za ove izbore da mislim da nije izaslo vise od 10-15 % glasaca

hm?

pre 6 godina

1, 4 ili 44.... čim ima vise, znaci da je neregularno... Nezakonitost ne zavisi od broja, vec se utvrdjuje da li postoji ili ne... To znaci da se u Novom Pazaru izbori moraju ponoviti!

sef skladista

pre 6 godina

Kada nadjemo da magacioneru fali 1 bilo cega kod inventara, on se udaljuje.

Inventar se nastavlja bez njega slucajnim izborom na desetak drugih lokacija

u skladistu. Ako se desi da jos negde sta zafali, radi se komplentan

inventar, a magacioner se otpusta.

Takva je procedura u malim i srednjim preduzecima.

Ne znam za RIK, tamo izgleda da magacioner (RIK) kome fali roba i dalje

vodi glavnu rec ?

Grayhund

pre 6 godina

u zemlji u kojoj vam maknu biciklu, vi prijavite policiji a oni kazu, vrednost ne prelazi 15k dinara, mi za to ne izlazimo, sta je 4 glasa? Ovde neko potpuno dozvoljeno moze da ukrade tudju imovinu, i ako to ne prelazi neku njima zacrtanu vrednost, nije ni vazno...Ovde je kradja potpuno normalna, tako da 4 ili 4000, u cemu je razlika?

XY

pre 6 godina

Znaci, ipak je bilo nepravilnosti. Otvarajuci ove dzakove, otvorili su Pandorinu kutiju.

Verujem da RIK ovo ne bi nikada radio da Vucicu nije nelagodno zbog protesta. Verujem da su zbrzali brojanje listica i da su sad iskreno u problemu, jer pojma nemaju sta u tim dzakovima jos moze da se zatekne.

Amaterizam je osvojio sve sfere drustva u Srbiji. Brojanje glasova je ocigledno bilo aljkavo, nedovrseno i nepouzdano, kao i sve u ovoj zemlji.

I STA CEMO SAD?

mutavi gradjanjn

pre 6 godina

ne znam samo kako si uspeo u sandzaku da osvojis 70+ glasova a do juce si pretio da istrebis taj narod. aj prodo si im
nezavistan proveri te listice da neces ni 5% da preskocis.Al ajd dobro,budi covek pa taj put bar napravi

Nenad

pre 6 godina

1.Kako se postaje predsednik RIK Republike Srbije?
2.Kako se postaje clan i uposljenik RIK Republike Srbije?
3.Koje je imovinsko stanje i imovinska karta-poreklo imovine predsednika Republike Srbije?

aco87

pre 6 godina

ja znam neke ljude koji su ucenjeni da budu clan partije da bi dobili posao,i moraju da daju stranci svaki mesec 5000 dinara da bi zadrzali posao koji je samo na odredjeno vreme bez rešenja za stalno. Čak svako od njih mora da potpise za če glasati za njih i da skupi jos par potpisa.To je ovako jedan primer sta se radi u šabcu.

nislija

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...

wlado

pre 6 godina

pa pogledajte listove, ja sam svoj savio na 8 delova.... ovde je svaki original a4 nikada savijen ni na pola....koliko moze ovo jos i dokle?!

prevareni smo ljudi !

Lala iz Banata

pre 6 godina

RIK utvrdio da nije bilo krađe nego kraduckanja, što izbore čini regularnim.
(Ovo su nam pravnici sa 10,0 prosekom?, 09. april 2017 16:14)

Zato i ne smeju da otvore ostale džakove, zna se šta će se zateći.
I onda se Maja preletačević pita zašto su deca na ulicama...lopovi!!!

Br. 1

pre 6 godina

@alooo, ti hoces nama da kazes da se glasovi prebroje u privih 5 minuta? Pa kod mene u opstini je izaslo bar 75000 ljudi, aj ti meni objasni kako se izbroji 75000 glasova za tako kratko vreme?

Zmaj

pre 6 godina

"Predsednik RIK Vladimir Dimitrijević saopštio da je notorna laž tvrdnja da je ukupno 793 glasa sa dva biračka mesta u Novom Pazaru upisano Aleksandru Vučiću."

Rec "notorna" je latinskog porekla i oznacava nesto sto je opstepoznatno ili javno. Kako ovaj Dimitrijevic moze da kaze za nesto ovako da je to "opstepoznato"? Kako "opstepoznatno" moze biti to da jesu ili nisu upisani toliki glasovi za Vucica? Ali ako uzmemo u obzir da je on clan SNS-a, jasno je zasto se koriste izrazi tipa "opstepoznata laz", "narod zna", "gradjani Srbije znaju" i slicne nebuloze kod blacenja politickih protivnika. Sram te bilo Dimitrijevicu!

Čiča Miloje

pre 6 godina

Gledam na tv , sve novi nesavijeni listići! To je nemoguće da niko ko je glasao nije presavio listić! Ove listiće je neko lepo popunjavao na stolu ,lepo složio i ubacio u kutiju! Glasam godinama i uvek ljudi presaviju lirić bar jednom i još noktima predju preko savijene ivice. To je bugarski voz !

aloooo

pre 6 godina

Vidim da srbi vole da komentaris i ono o cemu nemaju pojma ama bas nista. Dzakovi se sada PONOVO otvaraju na zahtev izbornoh staba s.jankovica. Cesid i ostala ekipa imaju svoje ljude na svim izbornim mestima koji im odmah po zavrsetku brojanja glasova javljaju ko je na tom mestu pobedio. Tako je bar bilo kad sam ja radio izbore. Na osnovu toga oni dobijaju rezultate koji su cesto tacni u decimalu. Iza vucica su stale dve najmnogoljudnije stranke u srbiji. Nije ni cudo sto je pobedio sa takvom razlikom kada je izlaznost bila svega 54%. Cinjenica da se opozicija buni, a nisu mohli da se dogovore o zajednickom kandidatu govori mnogo o njima. Kako ja da glasam za jankovica kada je on bio toliko samoziv da ne prepusti kandidaturu jeremicu koji je daleko iskusniji? I obrnuto...

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Pokrali su miljarde nece jedne pisljive izbore. Ajte molim vas.
Mnogo toga je Vucic obecao Briselu da bi tek tako zglajzao. Zato oni cute i prave se ludi. Ali narod nije lud. Koliko ih bese na kontramintingu u NS? 8?

A.

pre 6 godina

Predsedniče RIK, šta su "pogrešni glasovi"? Šta znači "listići su stavljeni među pogrešne glasove"?
Da li su nevažeći, pa stavljeni (i brojani) kao glasovi nekog kandidata?
Ili su glasovi nekog kandidata stavljeni (i brojani) kao nevažeći?
Ili su glasovi nekog kandidata stavljeni (i brojani) kao glasovi drugog kandidata?

Čiča Miloje

pre 6 godina

Nema šta da komentariše predsednik RIK da li je notorna laž, ili nije! Njegovo je da saopšti da li je bilo spornih listića ili ne! Ovim se delegitimisao i deluje kao član jedne političke partije. Dakle bez ikakve pravne težine.

Kalimero

pre 6 godina

Dakle vako, imao je 80 odsto zastupljenost u medijima naspram 20 odsto za sve ostale. Nije bilo niti jednog duela. Dalje, u Nisu su na dan izbora delili ulje i secer, tako sto dostave dokaz ili neko iz partije potvrdi da su glasali za Vucica. Delili su pare clanovi stranke, svojim sigurnim glasovima ako preko vibera posalju uslikan listic. U Doljevcu su bukvalno zabranjivali batinasi ljudima da glasaju, jer je tamo na vlasti jedna mafijaska porodica vec godinama, samo su izmenjali gomilu stranaka, inace tamo je imao blizu 90 procenta. Moju majku su zvali 2 puta na dan izbora i pitali da li ce ona , baba i otac da glasaju i kako. Inace, otac i baba su preminuli, toliko o birackom spisku. Na desetine novih clanova su zaposlili u Juri, Benetonu uz obavezu da prikupe nekoliko desetina sigurnih glasova i da to dokumentuju. To znam iz prve ruke. A da li su krali oko zapisnika, to ne znam, ali imam veliku sumnju da jesu. Molim vas objavite komentar, ovo je sve ziva istina oko izbora u Nisu.

Predrag66

pre 6 godina

Zapisnik potpisala jedna osoba? Listići koji se broje nisu presavijeni? Da ih nisu peglali? Ovakvi ne mogu fizički da udju u kutiju.I opet 4 glasa više i to baš za Vučića?

MisterNo

pre 6 godina

Trebalo je da se otvori sa nasumicno izabranih mesta, a ne ova dva koja su nocas nastelovana!
(Dushkic, 9. april 2017 14:16)

Pa mozes misliti sta bi tu tek nasli, kad je u ova dva 'nastelovana' bilo 4 problematicna listica. Ni namestiti ne znaju kako treba.

NoName

pre 6 godina

Aha. Ovi likovi ne kapiraju da znamo foru "vazno je ko broji + korupcija". Batalite nas tih prica za mali decu. Korupcija postoji svuda u svetu. I znamo kako funkcionise koncept korupcije.
Mali banalan primer: Pera ima posao da sredi nesto. Ako Pera sredi to nesto, vise nema posla. Posto Pera ne zeli da izgubi posao, on nikada ne sredi to do kraja. Sto znaci, kada bi Zakoni i Ustav bili usko precizirani na celom svetu, a da godi narodu, ne bi bilo potrebe za politicarima.

moskva 1001

pre 6 godina

Nisam glasao za Vucica -
(ovo isticem jer praznoglavcima je vaznije za koga sam glasao nego sta sam rekao)

Sada kazem da je tvrdnja da 'Krađa nije u glasačkim listićima nego u biračkim spiskovima!' obicna glupost!

Svako sa koeficijentom inteligencije iznad odredjenog broja (koji se granici sa brojem koji bi bio dovoljn da mu se odredi staratelj) shvata da postoji nesto sto se zove KONTROLNI SPREJ i ne moze niko na izborima glasati vise od jednog puta. I da izborni spisak nije azuriran, to ne moze promeniti rezultat izbora.

Drugo- IZBORNE KOMISIJE SU POTPISALE zapisnike sa birackim mesta i dosle do skoro ISTIH REZULTATA sabiranjem tih rezultata u izbornim stabovima.

Zakljucijem da se ovde radi o nasilnom pokusaju obaranja legalnih institucija Srbije, te da se radi o teskom krivicnom delu protiv ustavnog poretka!

Ne zelim da se neko igra sa demokratskim institicijama Srbije!

Vucic je novi Predsednik Srbije, a Vi se setajte sa plakatima 'protiv kapitalizma', 'protiv Sredera' i 'protiv EU'....

Zvezdan

pre 6 godina

Do takvih tehničkih grešaka dolazi u svim zemljama (tako i u Kanadi, de živim). Nisam glasao za Vučića ali nemogu vise da podnesem to balkansko ponašanje, ovaj put od strane opozicije. Da predizborna kampanja nije bila fer, svi se slažemo. Ali da je bilo kradje to je glupost i znak lošeg gubitnika. Vučićev populizam dobro funkcionira i sve ankete (i one nezavisnih medija) ukazivali su na laku pobedu SNS.

Stvarni razlozi Vučićeve tsunami-pobede su sebičnost i mačizmo-ponašanje opozicije, koja je potonula u negativnim parolama. A šta da se kaže za jednu opoziciju koja nije bila ni u stanju da se složi na zajedničkog kandidata??? Umesto kukanja i manifestacija trebali bi da savladaju svoje licne sebičnosti i složiti se na jedan zajednički glas. To je jedini način da pošteno oslobode Srbiju od Vucica i njegovih demagoga.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Ajde malo objektivnosti, inače sve ove kritike gube smisao. Listići koje broje na ovoj slici su neiskorišćeni listići, vidi se lepo da imaju i one braon listiće koji idu na svakih 100 listića. Na kraju glasanja zbir ovih neiskorišćeni i iskorišćenih listića ne sme da bude veći od ukupnog broja listića koji se prebrojavanjem konstatuje pre početka glasanja. Na biračkom mestu je bilo po tridesetak članova biračkih odbora, mnogo više ih je predstavnika opozicije nego SNS. Ako se kralao što je tehnički skoro nemoguće, kako su ti predstavnici opozicije to dozvolili, zašto su potpisali zapisnike.
(goranh, 09. april 2017 17:38)

Ja videh nove, nepresavijene listice sa zaokruzenim 6. Pogledaj slike na netu. Kako to objasnjavas? A istovetni rukopis na potpisima zapisnika?

Pro

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...(nislija, 09. april 2017 16:59)Druže objasnicu ti nesto sto ocito ne kapiras. Prvo, ti listići se vade posle izbora, otvore se, upisu se glasovi kome idu, i SVAKI listić OSTAJE otvoren i stavljen u KOVERTU koju si inače video, ZATO izgledaju kao da nisu savijani jer 7 dana su u kovertama. Vi, ljudi, komentarisete stvari koje očigledno ne znate, hrpa komentara je kao tvoja i stvarno me zabrinjava.Objavite, molim vas
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 09. april 2017 20:37)
Ovo izgleda kao da su novi. Nemoguce je da budu tako ocuvani bez i jedne savijene ivice.

radojko

pre 6 godina

U zapadnim zemljama je prihvatljiva greska 2%, osim kad je razlika izmedju prva 2 kandidata manja od 2%. Opozicija sada pocinje da radi u korist svoje stete. Umesto da gradi kredibilitet i cuva obraz, ona pocinje da lici na sns, ne moze se tvrditi 800 gde se posle nadje 4. Mislim da opozicija ne namerava da prizna poraz bez obzira na realnost, a to je fanatizam zbog koga ce odbiti mnoge od sebe.

Katarina

pre 6 godina

Kako je zalostan i bespovratan put poltronstva, poslusnosti i straha, ucine od tebe bezvrednu sivu pokvarenu spodobu...istina samo istina !!! Nije pokradeno nego je av av av usao u ring a protivnicima vezao ruke, noge, oci....i onda ka pobednik.

Janko

pre 6 godina

Ove pamenjakovice iz SAD i Kanade, koji uporno poturaju priču o dozvoljenim 2% greske da obavestimo da se tamo glasa i glasovi broje mašinski, a ne ručno. Kako nekada mašine nisu bile precizne, bilo je dozvoljena neka margina greske. Ali, prvo, oni imaju sistem gde pobednik uzima sve. Kod nas je, za parlament, sistem proporcionalan. 2% bi bilo, iznad cenzusa, 5 poslanickih mesta. A to nije nas beznačajna razlika. Drugo, kada se kod njih ponavlja brojanje i broji ručno, tada ne sme da bude greske! Kao i kod nas!

Hm

pre 6 godina

Naravno da su neregularni listici sredjeni, ali ovde je hit jedna druga stvar - RIK se hvali kako im je greska samo 4 glasa na uzorku od 800 ljudi!? Gledajuci kroz proporciju uzorak:osnovni skup biraca, znaci da je u celom izbornom procesu bilo oko 30 000 zloupotrebljenih glasova, a to znaci obaranje izbora i raspisivanje novih. Ceo jedan grad velicine Vrsca nepravilno prebrojanih glasova...
(BBO, 9. april 2017 15:00)

Nisi u pravu. Svuda u demokratskom svetu se ocekuje greska u brojanju. U Americi je podrazumevana margina greske oko 2%.
Ukoliko je razlika izmedju kandidata manja od toga, onda gubitnik ima pravo da trazi da se prebroje SVI glasovi ponovo. Ali u ovom slucaju gde je razlika 0.5% a Vucic ima 55%, jednostavno je besmisleno traziti ponavljanje celokpunih izbora.
Cak mislim da bi ponavljanje odgovaralo AVu.

jovan

pre 6 godina

samo video nadzor i lepo direktan snimak da moze ko god hoce da prati sa svakog birackog mesta koliko ljudi ulazi i koliko glasa i onda zavrsena prica

Pera

pre 6 godina

Mnogo je kume! Samo da se zna:

Na izborima 2017
Biračko mesto N. Pazar 27
Vučić, 1185

Biračko mesto N. Pazar 85
Vučić, 299

Na izborima 2016 godine

Biračko mesto N. Pazar 27,
Vučić 386
Zukorlić 315
Ugljanin 345
ostali oko 10

Biračko mesto N. Pazar 85
Vučić 409
Zukorlić 401
Ugljanin 291
ostali oko 20

Marko

pre 6 godina

Ljudi, da li ste vi svesni da je na svakom biračkom mestu u proseku bilo bar po 15 predstavnika opozicije odnosno preko 130 000 ljudi i da su svi oni potpisali rezultate koje su sami brojali istog trena bez prigovora!
Sistem kontrole izbora je jako dobar šta god ko rekao.
(Objavi ako smeš, 09. april 2017 18:45)

Kradja se ne desava tu nego u putu do RIKa

Objavi ako smeš

pre 6 godina

Ljudi, da li ste vi svesni da je na svakom biračkom mestu u proseku bilo bar po 15 predstavnika opozicije odnosno preko 130 000 ljudi i da su svi oni potpisali rezultate koje su sami brojali istog trena bez prigovora!
Sistem kontrole izbora je jako dobar šta god ko rekao.

Nikola

pre 6 godina

(moskva 1001, 9. april 2017 18:01)

Evo ja ću te odmah demantovati što se tiče spreja, kada sam došao da glasam, predao sam pozivni listić da bi me lakše našli, našli su me, potpisao sam se, nisu me niti prskali sprejem niti proveravali uv lampom, onda mi je jedna osoba dodala glasački listić i to je bilo to. Takođe na prethodnim izborima se isto desilo a to da ne poštuju propise u vezi spreja i uv lampe, a jedne godine je moj otac bio u toj da kažem komisiji koja je određena da bude "uz kutije" prilikom glasanja, i reko mi je da su samo prvih sat vremena sve radili po propisima posle ništa. Naravno to sad ne znači da je bilo tu neregularnosti i krađe glasova(tu nmg da tvrdim ni da je bilo regularno ni da nije), ali samo hoću da napomenem da ne poštuju svuda propise(možda nije ovo jedini slučaj u Srbiji, a siguran sam 99%).

Zloupotreba protesta

pre 6 godina

Evo ako vi kazete,verujemo vam :D Obustavljaj protest.
(Dusko, 9. april 2017 16:52)

Protest nije zbog navodne kradje, vec za omogucavanje fer uslova i pristupa medijima.
Ako Jankovic to javno ne kaze, izgubice moj glas koji sam mu dao na ovim izborima.

zoran

pre 6 godina

Ovde se svašta može pročitati. Reče jedan, zar posle sedam dana još nisu otvorili đakove. Očigledno da nema pojma o čemu piše. Ne otvara RIK đakove, već verifikuje izveštaje sa biračkih mesta, a đakovi se otvaraju samo ako zbog logičke greške nije moguće verifikovati izveštaj i u slučaju ako neko podnese zahtev za brojanjem glasova na određenom izbornom mestu. U petak je ekipa SJ zatražila da ostvari uvid u đakove sa dva biračka mesta i ostvarili su. Prva čudna stvar je da o tome nemaju pojma dva predstavnika SJ u RIK. Navodno ih iz izbornog štaba SJ nisu obavestili, a te dve dame su imali preča posla pa se nisu ni nalazile u RIK (a primiće novac). Ekipa koja je ostvarila uvid u dva đaka je obavestila javnost da je AV upisano 793 glasa više. Na osnovu toga predsednik RIK je naredio ponovno komisijsko brojanje i utvrđeno je da je to laž, a koliko čitam izjavu predsednika biračkog odbora da će on podneti krivičnu prijavu protiv onih koji su obmanuli javnost.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Hahahah ljudi da li je neko uopste primetio glasacke listice dok ih je komisija brojala? Pa oni ravni ko tepsija ko da su ih peglali, a ljudi ih pre nedelju dana presavijali. Kakva komedija...
(nislija, 09. april 2017 16:59)

Druže objasnicu ti nesto sto ocito ne kapiras.
Prvo, ti listići se vade posle izbora, otvore se, upisu se glasovi kome idu, i SVAKI listić OSTAJE otvoren i stavljen u KOVERTU koju si inače video, ZATO izgledaju kao da nisu savijani jer 7 dana su u kovertama.
Vi, ljudi, komentarisete stvari koje očigledno ne znate, hrpa komentara je kao tvoja i stvarno me zabrinjava.
Objavite, molim vas

Mali mrav

pre 6 godina

Tolike studente imate,pa neka vam oni objasne.Imaš svoje ljude na biračkom mestu.U osam naveče svi zajedno počnu da broje glasove.Kada se slože da je sve u redu potpišu listu.Možda listice možeš naštelovati ali potpise ne možeš.Ili vi ne verujete ni svojim članovima izborne komisije?

Natasa

pre 6 godina

u zemlji u kojoj vam maknu biciklu, vi prijavite policiji a oni kazu, vrednost ne prelazi 15k dinara, mi za to ne izlazimo, sta je 4 glasa? Ovde neko potpuno dozvoljeno moze da ukrade tudju imovinu, i ako to ne prelazi neku njima zacrtanu vrednost, nije ni vazno...Ovde je kradja potpuno normalna, tako da 4 ili 4000, u cemu je razlika?
(Grayhund, 9. april 2017 17:21)

Upravo sam malopre pricala sa suprugom o tome - institucije koje treba da sluze gradjanima su potpuno obesmisljene kretenskim zakonima, propisima... Kakve veze ima koliko nesto vredi, ako je to nesto ukradeno? Neko je dosao i oteo nesto moje, neko mi je upao u stan! Tako i ovo! Ukraden glas je kao oteta osoba - neko mi ukrade identitet, i uradi sa njim sta hoce! Ili Posta i carina - do 50 evra ne placas carinu, sve preko deremo! A usput otvaramo pakete, skalpelom, bahato, pa neretko i ostetimo sadrzaj paketa, ali nema veze, moze nam se. Banana ripablik sa sumanutim zakonima i nefunkcionalnim institucijama.

NNN

pre 6 godina

Tolike studente imate,pa neka vam oni objasne.Imaš svoje ljude na biračkom mestu.U osam naveče svi zajedno počnu da broje glasove.Kada se slože da je sve u redu potpišu listu.Možda listice možeš naštelovati ali potpise ne možeš.Ili vi ne verujete ni svojim članovima izborne komisije?
(Mali mrav, 9. april 2017 15:32)

Tako je!

I onda vidimo zapisnike koji su "svi" članovi komisije POTPISALI JEDNIM ISTIM RUKOPISOM!!!

goranh

pre 6 godina

A zašto ovi listići koje broje nisu presavijeni? nego izgledaju kao da su juče štampani?
(samopitam, 9. april 2017 17:08)

Ajde malo objektivnosti, inače sve ove kritike gube smisao. Listići koje broje na ovoj slici su neiskorišćeni listići, vidi se lepo da imaju i one braon listiće koji idu na svakih 100 listića. Na kraju glasanja zbir ovih neiskorišćeni i iskorišćenih listića ne sme da bude veći od ukupnog broja listića koji se prebrojavanjem konstatuje pre početka glasanja. Na biračkom mestu je bilo po tridesetak članova biračkih odbora, mnogo više ih je predstavnika opozicije nego SNS. Ako se kralao što je tehnički skoro nemoguće, kako su ti predstavnici opozicije to dozvolili, zašto su potpisali zapisnike.

Petar S.

pre 6 godina

Nemoze ovo vise ovako.
Neki red mora da se uvede.

U ovakvim situacijama neko mora da ide u zatvor. Dok se to ne desi, stvari ce se ponavljati od izbora do izbora.

Ukoliko postoje nepravilnosti onaj ko ih je napravio mora u zatvor (a ne samo da prekrsajno odgovara).

Ali isto tako ako se ne dokaze kradja, u zatvor mora da ide onaj ko je optuzivao. Na isti period.

A ne da se vice, kradja, kradja, kradja, lopovi, lopovi,... I onda nikom nista.

Nivo odgovornosti MORA da se digne.
Precizno se prebroje izborni listici, a onda se lepo prelistaju drustvene mreze i novinski clanci.

I tamo i vamo, SVE je zapisano.

Ako se stvari ne dovedu u red, i kad pobedi opozicija, bice isto, kradja, lopovi, itd.
To nikome ne odgovara.
Petar S.

BeKo

pre 6 godina

Ako sam uspeo dobro da razumem kontrolori iz tima Saše Jankovića su uzeli nasumično 25 džakova i proverili samo koverte sa glasovima (glasovi za svakog kandidata moraju biti odvojeni u posebne koverte kao i nevažeći i neiskorišćeni listići) AV i SJ i utvrdili da se broj glasova u koverti sa imenom AV razlikuje sa brojem glasova koji je upisan u zapisnik sa ta dva mesta.RIK je danas brojanjem svih glasova utvrdio da su 4 glasa viška i da su razliku našli u kutiji gde su bili neiskorišćeni listići.

Zaključak:Pogrešno spakovani listići od strane biračkog odbora su krivi za celu "aferu".

Svasta

pre 6 godina

Ove pamenjakovice iz SAD i Kanade, koji uporno poturaju priču o dozvoljenim 2% greske da obavestimo da se tamo glasa i glasovi broje mašinski, a ne ručno. Kako nekada mašine nisu bile precizne, bilo je dozvoljena neka margina greske. Ali, prvo, oni imaju sistem gde pobednik uzima sve. Kod nas je, za parlament, sistem proporcionalan. 2% bi bilo, iznad cenzusa, 5 poslanickih mesta. A to nije nas beznačajna razlika. Drugo, kada se kod njih ponavlja brojanje i broji ručno, tada ne sme da bude greske! Kao i kod nas!
(Janko, 9. april 2017 18:28)

Ispade da masina stalno gresi a covek nikad. Ja 40 godina mislio da je obrnuto. Silly me...

@LOPOVI

pre 6 godina

Zatvori se glasacko mjesto.
Otvori se kutija.
Razvrstaju se listici.
Prebroje se glasovi.
Potpise se zapisnik.
Glasovi se spakuju u dzakove.
Dzakovi se zatvore i zapecate.
U slucaju potrebe dzakovibse otvore i ponovo prebroje glasovi