Četvrtak, 30.03.2017.

07:32

Sputnjik:Da li Srbija može da remontuje ruske helikoptere?

Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište, piše <a href="https://rs-lat.sputniknews.com/analize/201703291110560969-helikopteri-remont-rusija-srbija-/" class="text-link" target= "_blank">Sputnjik</a>.

Izvor: Sputnjik

Sputnjik:Da li Srbija može da remontuje ruske helikoptere? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

11 Komentari

Sortiraj po:

Pera

pre 7 godina

Sramota. Obucite ljude. Da li je moguce sve ovo. Ako je vec tako, terba ici na Americko/Zapadno Evropsku tehniku, isto nam dodje sto se tice ljudi, malo je skuplje, ali je kvalitet mnogo bolji i sigurnije je. Zar nije ogroman rizik nabavljati i zavisiti od ruske vojne opreme? Okruzeni smo NATO zemljama, sta, onako teorijski, recimo te zemlje udare Rusiji sankcije? I nas nateraju ili sticaj okolnosti nas skroz odsece od Rusije? I zabrane prelete Ruskih aviona sa takvom opremom preko svojih teritorija? Kako cete doci do opreme? Protiv nasih interesa je da se vezujemo i zavisimo od Ruske opreme, a to uporno radimo.

loki

pre 7 godina

vidim komentatori smatraju da je "sve manje" ruskih helikoptera u evropi. pa svi mi-17 i manjim delom mi-24/28 nabavljani su izmedju 2000-2014 u evropskim drzavama. ceska,madjarska,slovacka,poljska,srbija,hrvatska,makedonija,grcka,belorusija, bugarska,rumunija,ukrajina. stari su vecinom ispod 15-20 godina, sankcije komplikuju remont i nabavku rezervnih delova, a helikopteri su daleko od izbacivanja iz upotrebe jer resursi vecini traju jos 20tak godina.

sirenje uticaja

pre 7 godina

"Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište."
Da li ima smisla dalje citati clanak posle ovog pocetka u kome se navodi da mi u stvari nemamo nista...pretpostavljam da je dalje u tekstu navedeno da je zelja jedino sto imamo i mozda koju praznu halu... Nisam hteo dalje da citam pa samo komentarisem pocetak.
(SamoJednuZeljuImam, 30. mart 2017 08:00)


Ne, ne radi se ni o strucnom kadru, ni trzistu, ni praznoj hali, ..., nista slicno. Nesto drugo je u pitanju, da se "ugura noga u odskrinuta vrata".

sale

pre 7 godina

Ako nemamo stručni kadar i nemamo kome da ponudimo tu uslugu, pa šta onda imamo? Hale, dizalice i set ključeva?

Pošto su sve spomenute zemlje koje imaju ruske helikoptere članice NATO, pre će se u jednoj od njih formirati takav centar koji će ih sve opsluživati, nego u Srbiji čije veze sa Rusijom nisu baš jasne, u čiju neutralnost se sumnja i konačno, koja je u miru imala gubitke vojnih letelica.

Politički posmatrano, idealan kandidat za remontera ruske vojne tehnike je Finska, koja je zemlja susedna Rusiji, koja sa Rusijom ima specijalne, hladne, ali korektne odnose, koja ima tradiciju tehničke kompetencije i radne etike, a koja nije članica NATO.

stari Taja

pre 7 godina

Obzirom da ce sve manji broj drzava u Evropi, koristiti ruske letelice, usled usaglasavanja sa zapadnim standardima i tehnologijom, mislim da ne treba racunati previse na remont istih, kod nas,Ali,ukoliko nam Rusija bude prebacivala poslove remonta,od viska znanja i licenci, glava ne boli.

segede

pre 7 godina

Moze;doce ruski strucnjaci doneti delove i u ruskom centru u Nisu slagati, brati dnevnice i lepo ziveti,vi slepci od naroda jedite hleba jos dok ga ima i zalivajte vodom da se neugusite.

SamoJednuZeljuImam

pre 7 godina

"Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište."
Da li ima smisla dalje citati clanak posle ovog pocetka u kome se navodi da mi u stvari nemamo nista...pretpostavljam da je dalje u tekstu navedeno da je zelja jedino sto imamo i mozda koju praznu halu... Nisam hteo dalje da citam pa samo komentarisem pocetak.

SamoJednuZeljuImam

pre 7 godina

"Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište."
Da li ima smisla dalje citati clanak posle ovog pocetka u kome se navodi da mi u stvari nemamo nista...pretpostavljam da je dalje u tekstu navedeno da je zelja jedino sto imamo i mozda koju praznu halu... Nisam hteo dalje da citam pa samo komentarisem pocetak.

segede

pre 7 godina

Moze;doce ruski strucnjaci doneti delove i u ruskom centru u Nisu slagati, brati dnevnice i lepo ziveti,vi slepci od naroda jedite hleba jos dok ga ima i zalivajte vodom da se neugusite.

stari Taja

pre 7 godina

Obzirom da ce sve manji broj drzava u Evropi, koristiti ruske letelice, usled usaglasavanja sa zapadnim standardima i tehnologijom, mislim da ne treba racunati previse na remont istih, kod nas,Ali,ukoliko nam Rusija bude prebacivala poslove remonta,od viska znanja i licenci, glava ne boli.

sirenje uticaja

pre 7 godina

"Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište."
Da li ima smisla dalje citati clanak posle ovog pocetka u kome se navodi da mi u stvari nemamo nista...pretpostavljam da je dalje u tekstu navedeno da je zelja jedino sto imamo i mozda koju praznu halu... Nisam hteo dalje da citam pa samo komentarisem pocetak.
(SamoJednuZeljuImam, 30. mart 2017 08:00)


Ne, ne radi se ni o strucnom kadru, ni trzistu, ni praznoj hali, ..., nista slicno. Nesto drugo je u pitanju, da se "ugura noga u odskrinuta vrata".

sale

pre 7 godina

Ako nemamo stručni kadar i nemamo kome da ponudimo tu uslugu, pa šta onda imamo? Hale, dizalice i set ključeva?

Pošto su sve spomenute zemlje koje imaju ruske helikoptere članice NATO, pre će se u jednoj od njih formirati takav centar koji će ih sve opsluživati, nego u Srbiji čije veze sa Rusijom nisu baš jasne, u čiju neutralnost se sumnja i konačno, koja je u miru imala gubitke vojnih letelica.

Politički posmatrano, idealan kandidat za remontera ruske vojne tehnike je Finska, koja je zemlja susedna Rusiji, koja sa Rusijom ima specijalne, hladne, ali korektne odnose, koja ima tradiciju tehničke kompetencije i radne etike, a koja nije članica NATO.

Pera

pre 7 godina

Sramota. Obucite ljude. Da li je moguce sve ovo. Ako je vec tako, terba ici na Americko/Zapadno Evropsku tehniku, isto nam dodje sto se tice ljudi, malo je skuplje, ali je kvalitet mnogo bolji i sigurnije je. Zar nije ogroman rizik nabavljati i zavisiti od ruske vojne opreme? Okruzeni smo NATO zemljama, sta, onako teorijski, recimo te zemlje udare Rusiji sankcije? I nas nateraju ili sticaj okolnosti nas skroz odsece od Rusije? I zabrane prelete Ruskih aviona sa takvom opremom preko svojih teritorija? Kako cete doci do opreme? Protiv nasih interesa je da se vezujemo i zavisimo od Ruske opreme, a to uporno radimo.

loki

pre 7 godina

vidim komentatori smatraju da je "sve manje" ruskih helikoptera u evropi. pa svi mi-17 i manjim delom mi-24/28 nabavljani su izmedju 2000-2014 u evropskim drzavama. ceska,madjarska,slovacka,poljska,srbija,hrvatska,makedonija,grcka,belorusija, bugarska,rumunija,ukrajina. stari su vecinom ispod 15-20 godina, sankcije komplikuju remont i nabavku rezervnih delova, a helikopteri su daleko od izbacivanja iz upotrebe jer resursi vecini traju jos 20tak godina.

stari Taja

pre 7 godina

Obzirom da ce sve manji broj drzava u Evropi, koristiti ruske letelice, usled usaglasavanja sa zapadnim standardima i tehnologijom, mislim da ne treba racunati previse na remont istih, kod nas,Ali,ukoliko nam Rusija bude prebacivala poslove remonta,od viska znanja i licenci, glava ne boli.

loki

pre 7 godina

vidim komentatori smatraju da je "sve manje" ruskih helikoptera u evropi. pa svi mi-17 i manjim delom mi-24/28 nabavljani su izmedju 2000-2014 u evropskim drzavama. ceska,madjarska,slovacka,poljska,srbija,hrvatska,makedonija,grcka,belorusija, bugarska,rumunija,ukrajina. stari su vecinom ispod 15-20 godina, sankcije komplikuju remont i nabavku rezervnih delova, a helikopteri su daleko od izbacivanja iz upotrebe jer resursi vecini traju jos 20tak godina.

Pera

pre 7 godina

Sramota. Obucite ljude. Da li je moguce sve ovo. Ako je vec tako, terba ici na Americko/Zapadno Evropsku tehniku, isto nam dodje sto se tice ljudi, malo je skuplje, ali je kvalitet mnogo bolji i sigurnije je. Zar nije ogroman rizik nabavljati i zavisiti od ruske vojne opreme? Okruzeni smo NATO zemljama, sta, onako teorijski, recimo te zemlje udare Rusiji sankcije? I nas nateraju ili sticaj okolnosti nas skroz odsece od Rusije? I zabrane prelete Ruskih aviona sa takvom opremom preko svojih teritorija? Kako cete doci do opreme? Protiv nasih interesa je da se vezujemo i zavisimo od Ruske opreme, a to uporno radimo.

segede

pre 7 godina

Moze;doce ruski strucnjaci doneti delove i u ruskom centru u Nisu slagati, brati dnevnice i lepo ziveti,vi slepci od naroda jedite hleba jos dok ga ima i zalivajte vodom da se neugusite.

SamoJednuZeljuImam

pre 7 godina

"Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište."
Da li ima smisla dalje citati clanak posle ovog pocetka u kome se navodi da mi u stvari nemamo nista...pretpostavljam da je dalje u tekstu navedeno da je zelja jedino sto imamo i mozda koju praznu halu... Nisam hteo dalje da citam pa samo komentarisem pocetak.

sale

pre 7 godina

Ako nemamo stručni kadar i nemamo kome da ponudimo tu uslugu, pa šta onda imamo? Hale, dizalice i set ključeva?

Pošto su sve spomenute zemlje koje imaju ruske helikoptere članice NATO, pre će se u jednoj od njih formirati takav centar koji će ih sve opsluživati, nego u Srbiji čije veze sa Rusijom nisu baš jasne, u čiju neutralnost se sumnja i konačno, koja je u miru imala gubitke vojnih letelica.

Politički posmatrano, idealan kandidat za remontera ruske vojne tehnike je Finska, koja je zemlja susedna Rusiji, koja sa Rusijom ima specijalne, hladne, ali korektne odnose, koja ima tradiciju tehničke kompetencije i radne etike, a koja nije članica NATO.

sirenje uticaja

pre 7 godina

"Srbija ima potencijal za formiranje regionalnog centra za remont ruskih helikoptera. Ono što nema je stručni kadar i tržište."
Da li ima smisla dalje citati clanak posle ovog pocetka u kome se navodi da mi u stvari nemamo nista...pretpostavljam da je dalje u tekstu navedeno da je zelja jedino sto imamo i mozda koju praznu halu... Nisam hteo dalje da citam pa samo komentarisem pocetak.
(SamoJednuZeljuImam, 30. mart 2017 08:00)


Ne, ne radi se ni o strucnom kadru, ni trzistu, ni praznoj hali, ..., nista slicno. Nesto drugo je u pitanju, da se "ugura noga u odskrinuta vrata".