20kinte
pre 7 godina
putujem poslovno jako mnogo, retko se ovo dešava - stoka, koje god nacije ili veroispovesti.
Ponedeljak, 20.03.2017.
14:18
Četvoro putnika aviona "Er Srbije" koji je iz Beograda poleteo ka Londonu privedeni su po sletanju na londonski aerodrom "Hitrou".
Izvor: Beta
pre 7 godina
putujem poslovno jako mnogo, retko se ovo dešava - stoka, koje god nacije ili veroispovesti.
pre 7 godina
Alo jel vi znate da nije zabranjeno da se unosi upaljac u avionu? Mozda kod neke kompanije ali secam se kad sam letao iz Malmo do Nis i onda pitam ovo radniku sto ti gleda kartu pre sto ulazis u avionu ako smem da unosim upaljac. Ona mi lepo odgovori da smes samo ako neces da ga koristis hahah ludilo. Bilo je Wizz Air
pre 7 godina
Logicno je da bude dozvoljen bar jedan upaljac jer on ne predstavlja veliku opasnost,moze samo njime da upalis avion, nista vise. Pravu opasnost predstavlja Nivea krema, koju su meni pre par godina oduzeli u Memingenu ! Verovatno su pomislili da bih mogao da mazem stjuardese ili putnike !
pre 7 godina
Dosao pre par dana iz Kopenhagena,sve u najboljem redu,ni traga raznoraznim idiotima. Ne kazem da ih nema,ima ih sigurno medjutim,ovi nasi, uprkos reklami, pokazali se kao najbolji.
Nije reklama za AV.
pre 7 godina
@Aleksandar
Oduzimali su pocetkom 2000ih, bar na letovima iz Amerike. To je trajalo svega par godina, nekako su po mom secanju prestali kad su se pojavili Kamelovi kavezi za pusace po evropskim aerodromima. Ja sam nekako te dve stvari povezao, zaista ne znam za druge destinacije, samo letim preko Minhena za Beograd. Znam da su mi par puta posle 11og septembra u kanti zavrsili par upaljaca i paklica cigara
pre 7 godina
@(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Što volim internet ratnike... Da si bio u avionu najverovatnije bi ćutao kao bubica, možda bi i dobacio koju ako krene masa da negoduje, i to bi bilo to... S druge strane, da se u avionu stvarno našla ceplenka koja bi lupala drugima 'jednu preko usta' vest bi glasila da je uhapšeno petoro putnika - četiri idiota i jedan samoumišljeni zaštitnik 'malog čoveka'...
pre 7 godina
@(Далабу Шанто, 20. mart 2017 20:41)
A koje je to vreme kad se nije smeo uneti upaljač u avion pošto ja letim relativno redovno već više od 30 godina i do pre par godina sam uvek redovno sa sobom imao po par upaljača i još mi se nije desilo da se neko pobuni. A leteo sam i po južnoj, i po severnoj Americi, po Evropi i bliskom Istoku, pa čak par puta i na različite destinacije u Africi. Jedino Aziju nisam mnogo obilazio al' jesam leteo do Kine i nazad (doduše samo Hong Kong) koju neki ovde pomenuše kao zemlju u kojoj je zabranjeno unošenje upaljača u avion.
Nije tu ništa niko video od drugih - upaljač nije opasnost jer je većina materijala u avionu vatroinertno a količina gasa u džepnim upaljačima svakako nije dovoljna da izazove eksploziju ili da služi kao pretnja drugim putnicima...
pre 7 godina
Za mene je neverovatno da posada aviona nema nikakvo oruzje.Posle 11. septembra 2001. je bilo predloga da kapetani imaju pistolj u kokpitu kako bi mogli da se suprotstave buducim potencijalnim otmicarima,ali se od toga,na zalost,odustalo.Jedino je kokpit ojacan i omoguceno je hermeticko zakljucavanje iznutra,kako niko ne bi mogao da prodre u kokpit.To je bilo neko kompromisno resenje,ali se ispostavilo kao mana ako pilot poludi i zakljuca se,kao sto se desilo sa ludim Andreasom Lubicom,koji se zakljucao dok je kapetan bio u toaletu.Posle kapetan nije mogao da udje iako je lupao sekirom.Sad imamo zato novo pravilo:uvek moraju biti 2 osobe u kokpitu.Ali to ne resava problem koji smo imali na ovom letu.Neko je postavio logicno pitanje:sta ako neki putnik terorise ostale,verbalna upozorenja ne pomazu,sta onda? Ne moze stjuardesa fizicki da se obracunava sa nemirnim putnikom,a kapetan nema pistolj ili bilo kakvo drugo oruzje.To nije normalno.Bar bi trebalo da imaju elektrosokere pa da onesveste putnike nasilnike.To je bezbedno,lako za rukovanje i mogle bi i stjuardese to da primenjuju.I avion ne bi morao prinudno da slece i pravi komplikacije drugim putnicima i avio kompaniji.Ali ipak bi kapetan morao da ima pistolj i zbog nasilnika i zbog otmicara i terorista.
pre 7 godina
@
(Kosmos-Štasmos, 20. mart 2017 18:06)
Stvarno bi trebalo da neko skupi ove price...ja sam video svasta..kakvih ludorija sa nasim ljudima.. Skoro da si siguran da je neko nas kad ispadne neka zesca glupost. Iskreno mislim da bez preterivanja nasi ljudi nemaju premca po nepoznavanju i nepostovanju pravila u avionskom saobracaju.
Jednom na letu iz Svedske do Beograda, ne nije JAT, ali jedan putnik u redu za cekiranje i ulazak u avion gura svoju torbu na malim kolicima. Pred sam prilaz stjuardesi je skine pa kao nonsalantno je vuce po podu. Izgleda kao da je puna cigli. Stjuardesa ga pita da li je torba previse teska(tj pristojno mu kaze da jeste preteska) On ladno kaze ma ne uopste. Na to ona pokaze na vagu i mjerac dimenzija a on pocne da kuka, nije mogao da digne torbu. Otvore je a unutra alat, francuski kljucevi, neke cevi..ne mogu da verujem..kako je uopste dosao sa tom radionicom skoro pa u avion. Doduse tad jos nije pocela ova procedura pregleda ali to sto je bilo u toj torbi licilo je na vodoinstalatersku radnju. Tip je kukao i moljakao sve u nadi da ce nesto da se desi i kaze familiji, " ma pustice oni mene na kraju, samo se sad zainatili".. Naravno niko ga nije pustio..
pre 7 godina
Ovde na kraju prica o upaljacu ispade vaznija od samog incidenta?!
pre 7 godina
1. Upaljač je dozvoljen, 1 po osobi
2. Kabinsko osoblje ima pravo da putnike po potrebi fizički savlada, odnosno prisili da ostanu na svom mestu.
Mene čudi da pilot nije ranije prinudno sleteo i izbacio bagru naglavačke iz aviona. Zna se zbog čega pušenje nije dozvoljeno i koliko je neugašen opušak opasan.
pre 7 godina
HAHHAHAHHAA znaju da se u zapadnoj evropi svi boje da ih optuze za racizam, ali nisu znali da to ne radi u istocnoj evropi
pre 7 godina
(primitivizam i renesansa, 20. mart 2017 19:21)
Hahaha tacno ovo za JAT, secam se vracao se is Srbije bas pred bombardovanje 1999 u JAT-ovom starom Boingu 727 samo beo avion ne pise JAT nigde na njemu :)
Sest zadnjih redova je pusaci a ostalo kao nepusaci. Ne secam se gde smo u Evropi leteli ali nije moglo da bude vise od dva sata leta, ali narod ne moze da istrpi, pozadi sve vreme se naguralo izmedju redova gomila pusaca a ovi sto kao imaju nepusacka sedista se ne vide od dima :)
pre 7 godina
Upaljac se ne nalazi na spisku zabranjenih stvari koje se unose u avion. Medjutim, to nje generalno pravilo u svim zemljama. U Kini npr, se u kabinu ne sme uneti upaljac. Vrlo su strogi po tom pitanju. Upaljaci se pre provere mogu ubaciti u kutiju koja je za to postavljena a onima koji to ne urade se prilikom provere oduzimaju. Po sletanju se ka izlazu nalzi velika providna kutija oduzetih ili dobrovoljno predatih upaljaca, pa se moze slobodno uzeti i vise od jednog.A isto tako za one koji prodju proveru a pusaci su, postoje sobe za pusenje koje imaju na zidu ugradjene upaljace.
pre 7 godina
Posto kontrola na aerodromima ne uzima upaljac, imam predlog: svi putnici da predaju upaljac i šibice stjuardesama i stjuartima prilikom ulaska u letilicu. Onda po sletanju, kad izlaze, da im ovi vrate.
(Jovana, 20. mart 2017 19:02)
Ma da! Stjuardese nemaju druga posla nego da se brinu o upaljacima i cigaretama putnika. Koliko je vremena potrebno da se mirno izadje iz aparata, nego jos trba da se ceka da neko pronadje svoj pusacki pribor.
Nije tim bilmezima prvi put da lete avionom i vrlo dobro znaju sta se sme a sta ne. Zeleli su malo da se izivljavaju i nadam se da ce engleske vlasti biti nemilosrdne i primeniti zakon o bezbzdnosti u vazdusnom saobracaju.
pre 7 godina
Za ove sto dizu paniku oko upaljaca, evo da objasnim. Neko vreme nije smelo, ali odkad su po EU uveli kaveze za pusenje u tranzitnim zonama, mogu se nositi cigare i upaljac. I Amerikanci to postuju iako nemaju te kaveze. Znam jer cesto dolazim i uvek presedam, niko ne pravi probleme
pre 7 godina
To je njihova stara fora. Kradu, maltretiraju ljude na ulici, napadaju decu, a onda ako se neko usudi da im se suprotstavi odmah se bacaju u dreku: rasizam, rasista, ja sam zrtva zbog toga sto nisam belac itd. Istu foru sam video kod Arapa u Briselu, Parizu, Londonu. Evropa ce zbog te kvazi politicke korektnosti da nestane.
Ono sto nisu silom uspeli vekovima razni osvajaci, od Turaka, Saracena, Maora i raznih arapskih pemena, sad uspevaju mirnim putem zahvaljujuci pogresnoj liberalistickoj ideologiji.
Ta ideologija ne samo da je omogucila ovakvo ponasanje pod parolom "svi smo mi jednaki, multikulturalno drustvo, globalizacija i sl", nego je napravila neverovatan razdor unutar sopstevenog drustva. Zato imate jacanje desnicarskih pokreta u svetu i pojavu Trampa i Vildersa. Taj pristup bio bi OK da i sa druge strane imate isti takav pristup.
Na zalost nisu su svi, niti svi ljudi zele dobro drugih ljudima oko sebe, niti su sve religije iste, niti su svi ljudi u svetu na istom kulturoloskom nivou. Da je tako istorija sveta ne bi bila istorija ratova. Nekim civilizacija je potpuno normalno nesto sto npr u Evropi i na Zapadu nije normalno.
Tako da dok to ne shvate ljudi koji odlucuju i ne pocnu da donose odluke u korist svojih gradjana, umesto sto guraju glavu u pesak, nece biti nikome bolje.
pre 7 godina
Ne bih da branim ove ljude, ali ako su u pitanju bili obicni turisti, onda nije ni cudo sto misle da u srpskom avionu sve moze. Ako su proveli nekoliko dana u Beogradu, verovatno su imali prilike na hiljadu mesta da vide kako im se svi klanjaju do zemlje, i sve zivo im ugadjaju. Mene je licno sramota da vidim kako smo servilni prema stranim turistima. U kafanama im salju besplatne ture pica, kao da bozji blagoslov sto su nas posetili u Srbiji, sta god zatraze, oni okom, a svi skokom. Jednom sam bila prisutna kad je u servisu kompjutera neki Britanac trebalo da plati racun, i nije imao kod sebe u dinarima, pa je radnica da mu ucini rekla neku zaokruzenu cenu u evrima, cak i manju od one dinarske, a on je napao da hoce da ga prevare, i da to nije toliko. Zena ko pokisla mu se izvinjavala, umesto da drekne na pametnjakovica: daj pare u dinarima i gubi se napolje!, kao sto bi uradili u svakoj zemlji na svetu. Isto tako sam videla kad se stranac koji je posle Exita usao u pogresan bus, na pravoj liniji, ali pogresne komapanije, drao na konduktera, i ovaj umesto da ga izbaci napolje, pustio ga da se vozi za dzabe u busu za koji nije imao kartu. U svakoj zemlji na svetu bi ga izbacili, jer nema kartu. Dakle, zasto i ovi Britanci ne bi pretpostavili da u Er Srbiji sme da se pusi, pa svuda su im dozvoljavali sve, zar ne?
pre 7 godina
Posto kontrola na aerodromima ne uzima upaljac, imam predlog: svi putnici da predaju upaljac i šibice stjuardesama i stjuartima prilikom ulaska u letilicu. Onda po sletanju, kad izlaze, da im ovi vrate.
pre 7 godina
@
Dno dna ekipa primitivaca. Arapski duvanski teroristi. Mada ni nasi pusaci nisu daleko.
(Bek, 20. mart 2017 14:50)
Ne znam sta da kazem o tom primitivizmu koji spominjes..
Najpre, Pakistanci nisu Arapi.. Tebi je to izgleda sve isto. To ti je kao kad bi tebe neko iz Azije zvao Austrijanac, ma..znas oni tamo odatle ..sve je to isto..
Uz to, primitivci, duvanski teroristi.. Poslednje dve kompanije u kojima se pusilo u Evropi su bile Olimpik iz Grcke i nas JAT. U Jatu su kao uveli pravilo da samo zadnja dva reda u avionu su za pusace. Tako se kompletan avion smenivao u drugoj polovini aviona i konstantno dimio, dok su se nepusaci koji su uredno kupili kartu kao nepusaci bili primorani da se guse u dimu.
pre 7 godina
Meni je oduvek bilo neverovatno da avioni praktično i nemaju obezbeđenje, bar ogromna većina njih. 100 ljudi leti u zatvorenoj konzervi i ako neko od njih poludi šta će biti sa ostalima? Nekako mi to previše rizično i neozbiljno. I baš me zanima koja je procedura kad neko jednostavno neće da se smiri i počne da ugrožava ostale putnike (a niko od putnika ne sme da reaguje)? Jel imaju bar neki tejzer ili nešto drugo da ga neutrališu i vežu?
pre 7 godina
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
(gogo, 20. mart 2017 16:09)
Pa druže, šta da zvoni kada nosiš plastični upaljač, a prolaziš kroz detektor za _metal_?
(Miloš, 20. mart 2017
Možda svi oni metalni delovi istog?
pre 7 godina
...@Broj Jedan...
...da se nadovežem na tvoju priču...2005 letim Lufthansom iz Frankfurta za BGD, tražim svoje sedište a "Baja" se već nameračio na moje mesto, seo i zauzima "busiju" kako bi "sačuvao" ostalih 5 mesta (moje je bilo sedište D znači sedišta A,B,C,E i F)...pokušavam da mu objasnim da nije u GSP-u i da svako ima dodeljeno mesto...ali avaj...čovek me totalno ignoriše i doziva ostale članove porodice tipa: "Smiljo, ti sedi ovde do prolaza a Vesna i Goran pored tebe, ćale i keva će ovde pored mene"...videle stjuardese pometnju koju ovaj "organizator" stvara, pokušale da ga urazume (doduše na engleskom) "Baja" ništa, tera po svome...na kraju stjuardese su se izvinile i upitale me da li bih bio ljubazan da sačekam da se svi smeste i da sednem gde god bude bilo jedno mesto, što sam i uradio jer me je bilo sramota da gledam ovog ljalju kako ignoriše ove devojke...na izlasku iz aviona iste dve stjuardese su me sačekale, zahvalile se na "kooperaciji", izvinile se još jednom zbog neprijatnosti i dale mi flašu crvenog vina...isto, gledam u Lutonu samo naši putnici pokušavaju da se ubace preko reda...iza mene starija gospođa sa ćerkom, malo po malo, mic po mic i ispred mene (da napomenem, svi čekamo da se ukrcamo u isti avion) valjda hoće da "uhvati" mesto kao na okretnici autobusa...ili misli ako uđe prva da će pre da stigne...;)...šta li?...po dolasku u Luton svi ostali strpljivo čekaju a naši odma' da utrče preko reda sa izgovorom tipa:" kasnim na autobus/voz"...navikli na:"je'l mogu ja samo da pitam"..."samo minut"...itd...strašno...koliko god da volim naš narod ali anegdotama sa "letećim Srbima" nikad kraja...
pre 7 godina
Aman, ljudi, kakav crni propust sto nisu oduzeli upaljac? Ne znam gde vi to letite i kojim kompanijama, ali meni nikad ni jedan nisu oduzeli, a uvek ih imam vise u torbi. Upaljac ne sme u prtljag koji se predaje, a u rucni prtljag sme. Ajde proverite nesto pre nego sto krenete sa pljuvanjem
pre 7 godina
Jednom sam u avionu sedeo blizu dvojice Indijaca (ili Pakistanaca), od kojih je jedan bio veoma glasan, i stalno je trazio jos alkohola! Srecom, onaj drugi ga je smirivao, a ostro ga je upozorila i stjuardesa. Nije se zaustavio dok nije zaspao. Posto oni, koliko znam, slabo piju, mislim da se bi moglo o tome raditi: nisu otporni na alkohol, brzo ih uhvati i onda postanu ovako nezgodni. Jedan je radio sa mnom, i na svakoj proslavi krajem godine napio bi se nakon sat-dva i onda povracao po sali.
pre 7 godina
@velja
Drzaljanstvo se u samo u odredjenim slucajevima moze oduzeti. Na pimer, ako je osoba lagala na prijavi za drzavljanstvo. Ovaj slucaj nema veze sa time.
pre 7 godina
Cestitke stjuardesi!
(Zox, 20. mart 2017 16:49)
Svakako, ali dama je samo radila svoj posao. Prolaze oni obuku i za ovakve situacije, a i za mnogo gore i ozbiljnije...
Što reče neko jednom, velika je greška posmatrati stjuardese kao nekoga ko je tu samo da bi služio hranu i piće, ali dokle god rade samo to, razloga za brihu nema.
pre 7 godina
Ne znam da li je urbana legenda ili se zaista dogodilo, ali čuo sam priču o pokušaju otmice JAT-ovog aviona u Grčkoj, negde 70ih ili 80ih. Navodno, grupa otmičara ustala, povadila noževe, i objavila da je avion otet i tražili da ih voze na drugu destinaciju. Kad su putnici skontali da ovi imaju samo noževe, skočiti na njih, oteli im noževe, ubili Boga u njima i tek onda zvali grčku policiju da ih hapsi (a za pretpostaviti je da su ih i oni izmlatili)
(Arhivator, 20. mart 2017 15:46)
Замало па да буде тако:)
Реч је, вероватно, о отмици Јатовог авиона на линији Титоград - Београд 1981. године, када су отмичаре заиста пребили путници, али на Кипру, а не у Грчкој. Претходно су генерали у пензији међу путницима повикали "Пожар!" и путници су похрлили из боинга 727.
pre 7 godina
Slazem se da bi upaljace trebalo zabraniti u avionu. A ja sam letela s 10 i vise razlicitih kompanija i uvek sam imala upaljac. Niko nikad mi nije oduzeo. A zaista bi trebali upravo zbog ovakvih ljudi.
pre 7 godina
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
(gogo, 20. mart 2017 16:09)
Pa druže, šta da zvoni kada nosiš plastični upaljač, a prolaziš kroz detektor za _metal_?
pre 7 godina
U principu ti na većini aerodroma oduzimaju upaljač ako ga sam pokažeš. Ako prećutiš da ga nosiš i zadržiš u džepu ili ličnom prtljagu, možeš da ga uneseš ...
pre 7 godina
@ Mirka
Naravno da moze da se prenese upaljac i naravno da KD kontrola vidi upaljac . Jedino se oduzima ukoliko se vidi da neko ima 3-4 upaljaca . Svaki arrodrom na svetu ces proci bez problema ako imas jedan upaljac . Bila bi krajnja paranoja ukoliko bi se oduzimali upaljaci .
pre 7 godina
Cestitke stjuardesi!
pre 7 godina
Ovim pametnim da kazem da dobijeno drzavljanstvo osobama koje nisu rodjene u Britanije moze biti oduzeto.To vazi i u Kanadi i Americi.
(Velja, 20. mart 2017 16:28)
Samo ako imaju dvojno državljanstvo. Ko ima samo britansko državljanstvo, ono mu ne može biti oduzeto, ma šta da uradi i bilo kako da ga je dobio (rođenjem, preko roditelja ili naturalizacijom)
pre 7 godina
Secam se pre 20 godina, ulazim u jatov avion u parizu , vec u cekaonici se nije moglo disati a u avionu unutra magla sve do beograda a napolju sunce ... ko je bio nepušač crna zemlja će mu lakše pasti... što se ponašanja tice, ondasnje jatove posade koje su bile iznajmljene africkim zemljama sa avionima zbog sankcija su se tada vracale u bg sa sve suvenirima (plemenskim kopljima, statuama, štitovima i slično - bahatijeg ponasanja u avionu i van njega ( autobus do aviona) još nisam video nigde u svetu a sumnjam da cu i videti...
Pozdrav iz belog sveta!
pre 7 godina
A sta su pusili? Koju marku? Marlboro i sl ili su motali nesto sami? A da i gde su to nabavili? Da li kod nas u Beogradu, glavnom gradu Srbije ili su doneli sa sobom iz Pakistana?
pre 7 godina
Ovim pametnim da kazem da dobijeno drzavljanstvo osobama koje nisu rodjene u Britanije moze biti oduzeto.To vazi i u Kanadi i Americi.
pre 7 godina
Hiavata, Barabe su barabe bez obzira na naciju i veru. Nema opravdanja! Ti momcu su svesno odlucili da prekrse pravila letenja i dokazu nesto pred ostalim putnicima. Bez obzira na tvoj pokusaj da spinujes ovo na neki drugi nacin tuzno detinjstvo i svetska nepravda nisu opravdanje. Nadm se da ce ih Air Sebija stavinti na no-fly listu i naplatiti kaznu prema propisima.
pre 7 godina
Pa videli ljudi da u Srbiji sme svugde da se pusi, pa pomislili moze i u nasim avionima.. sta ste ih svi napali, ne znaju ljudi..
pre 7 godina
"to su ekonomski migranti
(rex, 20. mart 2017 15:29) "
-------------------------
O kakim 'ekonomskim migratima' se radi kada svi imaju drzavljanstvo i pasose Velike Britanije
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
pre 7 godina
Šta ste navalili na upaljač? Mora da u životu niste letili kad tako lupetate. Upaljač nije zabranjen.
pre 7 godina
Godina dana zatvora zvuci ok.
pre 7 godina
danas sam poletela iz bg, iz gaca su nas istresali. kako su mogli da pronesu upaljac? i normalno bi bilo da su prinudno sleteli a ne da se putnici maltretiraju
pre 7 godina
Šta je ovde drama.Nekada je pušenje bilo dozvoljeno ,što znači da u tome nema ničeg dramatičnog.Inače sam nepušač.
pre 7 godina
kako je upaljac usao u avion?
(dzoni, 20. mart 2017 14:42)
Na vrata...
pre 7 godina
Ne znam sta se cudite upaljacu u avionu, kad je to normalna stvar.
pre 7 godina
Moje iskustvo u Britaniji kaze da kada budu izruceni dezurnom sudiji, vise nikad im nece pasti na pamet da pomisle na avion. Britanci imaju veliko iskustvo sa sankcionisanjem huligana i problematicnih osoba.
U Britanskom zakonodavstvu postoji mogucnost privremenog oduzimanja pasosa i ogranicavanja slobode kretanja, zatvorskih kazni i kazneno-popravnih mera koje se pamte ceo zivot.
Neka im je Bog u pomoci.
pre 7 godina
Ljudi meni su prvo oduzeli upaljac pri ulasku u Avion.Propust aerodromskih radnika i kraj svake price.Nema upaljac sta da trazi u avionu i tacka.
pre 7 godina
Dok ne vidim na DailyMailu ne verujem u vest :D
pre 7 godina
kakva drama?
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Samo sirovine stvari rešavaju na ovaj način.
pre 7 godina
To je bila navlakuša, svesno su privlačili pažnju i naravno odmah po sletanju uhapšeni...ko zna šta/ko je bio/lo u avionu i nesmetano prošao/lo...
pre 7 godina
Bas ce sada lepo da se provedu u rukama britanske policije. Ima da priznaju i ubistvo JFKa. Tako ti je kad se napijes pa se pravis baja.
pre 7 godina
Izivljavas se i onda kukas na rasizam da bi radio sta ti se prohte! Sad ih odrapite po dzepu da ne znaju gde su!
pre 7 godina
to su ekonomski migranti
pre 7 godina
wow kakva vest. pusili su u avionu. ustajali, sedali i menjali mesta!!! strasno, strasno... ko kad huligan u matematickoj cepa sundjer i drobi krede...
pre 7 godina
Vi koji mislite da ovo nije ništa strašno, poželeo bih vam da bar budete u autobusu u kojem četiri putnika maltretira ostale...e sad, kad se tako nešto odvija u avionu (a znamo i za postojeće terorističke napade), uopšte nije naivno naći se u takvoj situaciji.
pre 7 godina
Бахатиш се, понашаш као кретен мимо свих правила која су лепо напоменутa, а када ти због тога скрену пажњу ти их оптужиш за расизам. Е па неће више Европљани да трпе ваше етикетирање да смо сви расисти само да би ви могли да радите шта хоћете. Ми јесмо либерални, али све има своје мере и границе! Надам се да ће их одрати од казне!
(маркеђани, 20. mart 2017 14:24)
Na stranu incident koji je opisan, interesantniji su mi ovi nasi sto pozure brze bolje da opravdaju svoj rasizam i ksenofobiju prvom povoljnom prilikom. Kao da nekom lupas svaki dan samar a 100 dan on taj samar stvarno i zasluzi, pa je to opravdanje za prethodnih 99 dana. Jos je interesantnije sto je komentar ovde sa najvecim brojem pluseva ovaj sto ceka priliku da bude u pravu pa da se izzivljava. Poznati smo po empatiji, nema sta. Kod nas i penzionerima samo sto ne uvedu policijski cas kad smeju u GSP.
pre 7 godina
Americki avioni imaju serifa a nasi putnici moraju sami da se brane.
(cobo, 20. mart 2017 14:52)
Ne znam da li je urbana legenda ili se zaista dogodilo, ali čuo sam priču o pokušaju otmice JAT-ovog aviona u Grčkoj, negde 70ih ili 80ih. Navodno, grupa otmičara ustala, povadila noževe, i objavila da je avion otet i tražili da ih voze na drugu destinaciju. Kad su putnici skontali da ovi imaju samo noževe, skočiti na njih, oteli im noževe, ubili Boga u njima i tek onda zvali grčku policiju da ih hapsi (a za pretpostaviti je da su ih i oni izmlatili)
pre 7 godina
@Ema: Ti nisi nikad letela, je l' da? Nijednom mi upaljač nije bio oduzet, i imao sam ga u ručnom prtljagu. Nije prinudno sleteo jer je procena kapetana bila takva da to nije bio razlog za prinudno sletanje. A "drama" je tu zarad naslova...
pre 7 godina
@marija upravo tako.
pre 7 godina
Upaljač???
pre 7 godina
Deportacija u Pakistan je najbolje resenje.
(Che, 20. mart 2017 14:26)
Genijalac, kako bi ti britanske državljane deportirao u Pakistan, kako si samo tolike pluseve dobio?!
pre 7 godina
Ovo nije drama, ovo je standardna procedura u takvim slučajevima.
Ko pravi probleme u avionu, policija ga hapsi po sletanju na odredište. Ako je agresivan ili je odredište suviše daleko - prinudno sletanje na najbliži aerodrom i hapsi ga tamošnja policija.
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
pre 7 godina
Valjda incident, a ne drama?!
pre 7 godina
Piše da su britanski državljani poreklom iz Pakistana. Nema osnova za deportaciju, njihova zemlja je Ujedinjeno Kraljevstvo i tu će biti i procesuirani.
pre 7 godina
Moja supruga je bila u tom avionu. Javila mi se po sletanju, jako uplašena. Po njenoj priči, bilo je mnogo dramatičnije. Izmedju ostalog, bilo je potrebe za samoorganizovanjem ostalih putnika (Englezi i Srbi zajedno). Sva sreća, dobro se završilo :-)
pre 7 godina
Testiranje, testiranje... za nesto ozbiljnije
pre 7 godina
To je kad stoka leti. Nije bitno odakle je, bitno da je nevaspitana stoka.
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
(marija, 20. mart 2017 14:23)
To mi je prvo palo na pamet.
pre 7 godina
Ema, mozes komotno uneti i cigarete i upaljac.
pre 7 godina
I to se dogadja.... posada je dobro reagovala pravo miliciji u ruke....
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Bolje je sto nisi. Bio bi "spakovan zajedno sa njima. I ja mrzim bahatost, ali mislim da je posada korektno obavila svoj posao. U takvim situacijama je eskalacija najlosije resenje. Videcemo kako ce vlasti postupiti sa ovim bitangama. Da je neka americka kompanija u pitanju i ovi bi imali ozbilnih problema po slatanu. Ali kad je Er Srbija....
pre 7 godina
Americki avioni imaju serifa a nasi putnici moraju sami da se brane.
pre 7 godina
Vau kakva drama,treba sniminiti film po tom dogadjaju.
pre 7 godina
Scary! Ne bi mi bilo svejedno!
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
(marija, 20. mart 2017 14:23)
Marija ne brini. Britanska policija nije ni najmanje glupa. Daleko od toga. Bice tu istrazen svaki putnik, a i avion. Ove sto su pohapsili ce pricati sve od rodjenja do voznje avionom iz Beograda. Zivim u U.K i imam neka iskustva, nikako losa, sa njihovim sistemom.
pre 7 godina
Бахатиш се, понашаш као кретен мимо свих правила која су лепо напоменутa, а када ти због тога скрену пажњу ти их оптужиш за расизам. Е па неће више Европљани да трпе ваше етикетирање да смо сви расисти само да би ви могли да радите шта хоћете. Ми јесмо либерални, али све има своје мере и границе! Надам се да ће их одрати од казне!
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
pre 7 godina
Zasto avion nije prinudno sleteo, i kako je unet upaljac?
pre 7 godina
Deportacija u Pakistan je najbolje resenje.
pre 7 godina
kako je upaljac usao u avion?
pre 7 godina
Dno dna ekipa primitivaca. Arapski duvanski teroristi. Mada ni nasi pusaci nisu daleko.
pre 7 godina
Ja pomislih,ko zna šta je bilo?Ma u svakom prevoznom sredstvu ima po neko ko se ističe i po malo uznemirava.Naduvano malo,garant.
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
pre 7 godina
Бахатиш се, понашаш као кретен мимо свих правила која су лепо напоменутa, а када ти због тога скрену пажњу ти их оптужиш за расизам. Е па неће више Европљани да трпе ваше етикетирање да смо сви расисти само да би ви могли да радите шта хоћете. Ми јесмо либерални, али све има своје мере и границе! Надам се да ће их одрати од казне!
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
pre 7 godina
Moja supruga je bila u tom avionu. Javila mi se po sletanju, jako uplašena. Po njenoj priči, bilo je mnogo dramatičnije. Izmedju ostalog, bilo je potrebe za samoorganizovanjem ostalih putnika (Englezi i Srbi zajedno). Sva sreća, dobro se završilo :-)
pre 7 godina
Deportacija u Pakistan je najbolje resenje.
pre 7 godina
Vi koji mislite da ovo nije ništa strašno, poželeo bih vam da bar budete u autobusu u kojem četiri putnika maltretira ostale...e sad, kad se tako nešto odvija u avionu (a znamo i za postojeće terorističke napade), uopšte nije naivno naći se u takvoj situaciji.
pre 7 godina
To je kad stoka leti. Nije bitno odakle je, bitno da je nevaspitana stoka.
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
(marija, 20. mart 2017 14:23)
Marija ne brini. Britanska policija nije ni najmanje glupa. Daleko od toga. Bice tu istrazen svaki putnik, a i avion. Ove sto su pohapsili ce pricati sve od rodjenja do voznje avionom iz Beograda. Zivim u U.K i imam neka iskustva, nikako losa, sa njihovim sistemom.
pre 7 godina
kako je upaljac usao u avion?
(dzoni, 20. mart 2017 14:42)
Na vrata...
pre 7 godina
Zasto avion nije prinudno sleteo, i kako je unet upaljac?
pre 7 godina
Moje iskustvo u Britaniji kaze da kada budu izruceni dezurnom sudiji, vise nikad im nece pasti na pamet da pomisle na avion. Britanci imaju veliko iskustvo sa sankcionisanjem huligana i problematicnih osoba.
U Britanskom zakonodavstvu postoji mogucnost privremenog oduzimanja pasosa i ogranicavanja slobode kretanja, zatvorskih kazni i kazneno-popravnih mera koje se pamte ceo zivot.
Neka im je Bog u pomoci.
pre 7 godina
Piše da su britanski državljani poreklom iz Pakistana. Nema osnova za deportaciju, njihova zemlja je Ujedinjeno Kraljevstvo i tu će biti i procesuirani.
pre 7 godina
Vau kakva drama,treba sniminiti film po tom dogadjaju.
pre 7 godina
Deportacija u Pakistan je najbolje resenje.
(Che, 20. mart 2017 14:26)
Genijalac, kako bi ti britanske državljane deportirao u Pakistan, kako si samo tolike pluseve dobio?!
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
(marija, 20. mart 2017 14:23)
To mi je prvo palo na pamet.
pre 7 godina
Americki avioni imaju serifa a nasi putnici moraju sami da se brane.
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Bolje je sto nisi. Bio bi "spakovan zajedno sa njima. I ja mrzim bahatost, ali mislim da je posada korektno obavila svoj posao. U takvim situacijama je eskalacija najlosije resenje. Videcemo kako ce vlasti postupiti sa ovim bitangama. Da je neka americka kompanija u pitanju i ovi bi imali ozbilnih problema po slatanu. Ali kad je Er Srbija....
pre 7 godina
Ovo nije drama, ovo je standardna procedura u takvim slučajevima.
Ko pravi probleme u avionu, policija ga hapsi po sletanju na odredište. Ako je agresivan ili je odredište suviše daleko - prinudno sletanje na najbliži aerodrom i hapsi ga tamošnja policija.
pre 7 godina
Bas ce sada lepo da se provedu u rukama britanske policije. Ima da priznaju i ubistvo JFKa. Tako ti je kad se napijes pa se pravis baja.
pre 7 godina
Dno dna ekipa primitivaca. Arapski duvanski teroristi. Mada ni nasi pusaci nisu daleko.
pre 7 godina
@Ema: Ti nisi nikad letela, je l' da? Nijednom mi upaljač nije bio oduzet, i imao sam ga u ručnom prtljagu. Nije prinudno sleteo jer je procena kapetana bila takva da to nije bio razlog za prinudno sletanje. A "drama" je tu zarad naslova...
pre 7 godina
I to se dogadja.... posada je dobro reagovala pravo miliciji u ruke....
pre 7 godina
Valjda incident, a ne drama?!
pre 7 godina
Ema, mozes komotno uneti i cigarete i upaljac.
pre 7 godina
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
(gogo, 20. mart 2017 16:09)
Pa druže, šta da zvoni kada nosiš plastični upaljač, a prolaziš kroz detektor za _metal_?
pre 7 godina
Ljudi meni su prvo oduzeli upaljac pri ulasku u Avion.Propust aerodromskih radnika i kraj svake price.Nema upaljac sta da trazi u avionu i tacka.
pre 7 godina
Ne bih da branim ove ljude, ali ako su u pitanju bili obicni turisti, onda nije ni cudo sto misle da u srpskom avionu sve moze. Ako su proveli nekoliko dana u Beogradu, verovatno su imali prilike na hiljadu mesta da vide kako im se svi klanjaju do zemlje, i sve zivo im ugadjaju. Mene je licno sramota da vidim kako smo servilni prema stranim turistima. U kafanama im salju besplatne ture pica, kao da bozji blagoslov sto su nas posetili u Srbiji, sta god zatraze, oni okom, a svi skokom. Jednom sam bila prisutna kad je u servisu kompjutera neki Britanac trebalo da plati racun, i nije imao kod sebe u dinarima, pa je radnica da mu ucini rekla neku zaokruzenu cenu u evrima, cak i manju od one dinarske, a on je napao da hoce da ga prevare, i da to nije toliko. Zena ko pokisla mu se izvinjavala, umesto da drekne na pametnjakovica: daj pare u dinarima i gubi se napolje!, kao sto bi uradili u svakoj zemlji na svetu. Isto tako sam videla kad se stranac koji je posle Exita usao u pogresan bus, na pravoj liniji, ali pogresne komapanije, drao na konduktera, i ovaj umesto da ga izbaci napolje, pustio ga da se vozi za dzabe u busu za koji nije imao kartu. U svakoj zemlji na svetu bi ga izbacili, jer nema kartu. Dakle, zasto i ovi Britanci ne bi pretpostavili da u Er Srbiji sme da se pusi, pa svuda su im dozvoljavali sve, zar ne?
pre 7 godina
Testiranje, testiranje... za nesto ozbiljnije
pre 7 godina
...@Broj Jedan...
...da se nadovežem na tvoju priču...2005 letim Lufthansom iz Frankfurta za BGD, tražim svoje sedište a "Baja" se već nameračio na moje mesto, seo i zauzima "busiju" kako bi "sačuvao" ostalih 5 mesta (moje je bilo sedište D znači sedišta A,B,C,E i F)...pokušavam da mu objasnim da nije u GSP-u i da svako ima dodeljeno mesto...ali avaj...čovek me totalno ignoriše i doziva ostale članove porodice tipa: "Smiljo, ti sedi ovde do prolaza a Vesna i Goran pored tebe, ćale i keva će ovde pored mene"...videle stjuardese pometnju koju ovaj "organizator" stvara, pokušale da ga urazume (doduše na engleskom) "Baja" ništa, tera po svome...na kraju stjuardese su se izvinile i upitale me da li bih bio ljubazan da sačekam da se svi smeste i da sednem gde god bude bilo jedno mesto, što sam i uradio jer me je bilo sramota da gledam ovog ljalju kako ignoriše ove devojke...na izlasku iz aviona iste dve stjuardese su me sačekale, zahvalile se na "kooperaciji", izvinile se još jednom zbog neprijatnosti i dale mi flašu crvenog vina...isto, gledam u Lutonu samo naši putnici pokušavaju da se ubace preko reda...iza mene starija gospođa sa ćerkom, malo po malo, mic po mic i ispred mene (da napomenem, svi čekamo da se ukrcamo u isti avion) valjda hoće da "uhvati" mesto kao na okretnici autobusa...ili misli ako uđe prva da će pre da stigne...;)...šta li?...po dolasku u Luton svi ostali strpljivo čekaju a naši odma' da utrče preko reda sa izgovorom tipa:" kasnim na autobus/voz"...navikli na:"je'l mogu ja samo da pitam"..."samo minut"...itd...strašno...koliko god da volim naš narod ali anegdotama sa "letećim Srbima" nikad kraja...
pre 7 godina
Scary! Ne bi mi bilo svejedno!
pre 7 godina
Ne znam sta se cudite upaljacu u avionu, kad je to normalna stvar.
pre 7 godina
To je bila navlakuša, svesno su privlačili pažnju i naravno odmah po sletanju uhapšeni...ko zna šta/ko je bio/lo u avionu i nesmetano prošao/lo...
pre 7 godina
Dok ne vidim na DailyMailu ne verujem u vest :D
pre 7 godina
Hiavata, Barabe su barabe bez obzira na naciju i veru. Nema opravdanja! Ti momcu su svesno odlucili da prekrse pravila letenja i dokazu nesto pred ostalim putnicima. Bez obzira na tvoj pokusaj da spinujes ovo na neki drugi nacin tuzno detinjstvo i svetska nepravda nisu opravdanje. Nadm se da ce ih Air Sebija stavinti na no-fly listu i naplatiti kaznu prema propisima.
pre 7 godina
Americki avioni imaju serifa a nasi putnici moraju sami da se brane.
(cobo, 20. mart 2017 14:52)
Ne znam da li je urbana legenda ili se zaista dogodilo, ali čuo sam priču o pokušaju otmice JAT-ovog aviona u Grčkoj, negde 70ih ili 80ih. Navodno, grupa otmičara ustala, povadila noževe, i objavila da je avion otet i tražili da ih voze na drugu destinaciju. Kad su putnici skontali da ovi imaju samo noževe, skočiti na njih, oteli im noževe, ubili Boga u njima i tek onda zvali grčku policiju da ih hapsi (a za pretpostaviti je da su ih i oni izmlatili)
pre 7 godina
Ovim pametnim da kazem da dobijeno drzavljanstvo osobama koje nisu rodjene u Britanije moze biti oduzeto.To vazi i u Kanadi i Americi.
pre 7 godina
Cestitke stjuardesi!
(Zox, 20. mart 2017 16:49)
Svakako, ali dama je samo radila svoj posao. Prolaze oni obuku i za ovakve situacije, a i za mnogo gore i ozbiljnije...
Što reče neko jednom, velika je greška posmatrati stjuardese kao nekoga ko je tu samo da bi služio hranu i piće, ali dokle god rade samo to, razloga za brihu nema.
pre 7 godina
Secam se pre 20 godina, ulazim u jatov avion u parizu , vec u cekaonici se nije moglo disati a u avionu unutra magla sve do beograda a napolju sunce ... ko je bio nepušač crna zemlja će mu lakše pasti... što se ponašanja tice, ondasnje jatove posade koje su bile iznajmljene africkim zemljama sa avionima zbog sankcija su se tada vracale u bg sa sve suvenirima (plemenskim kopljima, statuama, štitovima i slično - bahatijeg ponasanja u avionu i van njega ( autobus do aviona) još nisam video nigde u svetu a sumnjam da cu i videti...
Pozdrav iz belog sveta!
pre 7 godina
kako je upaljac usao u avion?
pre 7 godina
Šta ste navalili na upaljač? Mora da u životu niste letili kad tako lupetate. Upaljač nije zabranjen.
pre 7 godina
to su ekonomski migranti
pre 7 godina
Izivljavas se i onda kukas na rasizam da bi radio sta ti se prohte! Sad ih odrapite po dzepu da ne znaju gde su!
pre 7 godina
@
Dno dna ekipa primitivaca. Arapski duvanski teroristi. Mada ni nasi pusaci nisu daleko.
(Bek, 20. mart 2017 14:50)
Ne znam sta da kazem o tom primitivizmu koji spominjes..
Najpre, Pakistanci nisu Arapi.. Tebi je to izgleda sve isto. To ti je kao kad bi tebe neko iz Azije zvao Austrijanac, ma..znas oni tamo odatle ..sve je to isto..
Uz to, primitivci, duvanski teroristi.. Poslednje dve kompanije u kojima se pusilo u Evropi su bile Olimpik iz Grcke i nas JAT. U Jatu su kao uveli pravilo da samo zadnja dva reda u avionu su za pusace. Tako se kompletan avion smenivao u drugoj polovini aviona i konstantno dimio, dok su se nepusaci koji su uredno kupili kartu kao nepusaci bili primorani da se guse u dimu.
pre 7 godina
Upaljač???
pre 7 godina
Godina dana zatvora zvuci ok.
pre 7 godina
Cestitke stjuardesi!
pre 7 godina
Ne znam da li je urbana legenda ili se zaista dogodilo, ali čuo sam priču o pokušaju otmice JAT-ovog aviona u Grčkoj, negde 70ih ili 80ih. Navodno, grupa otmičara ustala, povadila noževe, i objavila da je avion otet i tražili da ih voze na drugu destinaciju. Kad su putnici skontali da ovi imaju samo noževe, skočiti na njih, oteli im noževe, ubili Boga u njima i tek onda zvali grčku policiju da ih hapsi (a za pretpostaviti je da su ih i oni izmlatili)
(Arhivator, 20. mart 2017 15:46)
Замало па да буде тако:)
Реч је, вероватно, о отмици Јатовог авиона на линији Титоград - Београд 1981. године, када су отмичаре заиста пребили путници, али на Кипру, а не у Грчкој. Претходно су генерали у пензији међу путницима повикали "Пожар!" и путници су похрлили из боинга 727.
pre 7 godina
Бахатиш се, понашаш као кретен мимо свих правила која су лепо напоменутa, а када ти због тога скрену пажњу ти их оптужиш за расизам. Е па неће више Европљани да трпе ваше етикетирање да смо сви расисти само да би ви могли да радите шта хоћете. Ми јесмо либерални, али све има своје мере и границе! Надам се да ће их одрати од казне!
(маркеђани, 20. mart 2017 14:24)
Na stranu incident koji je opisan, interesantniji su mi ovi nasi sto pozure brze bolje da opravdaju svoj rasizam i ksenofobiju prvom povoljnom prilikom. Kao da nekom lupas svaki dan samar a 100 dan on taj samar stvarno i zasluzi, pa je to opravdanje za prethodnih 99 dana. Jos je interesantnije sto je komentar ovde sa najvecim brojem pluseva ovaj sto ceka priliku da bude u pravu pa da se izzivljava. Poznati smo po empatiji, nema sta. Kod nas i penzionerima samo sto ne uvedu policijski cas kad smeju u GSP.
pre 7 godina
Meni je oduvek bilo neverovatno da avioni praktično i nemaju obezbeđenje, bar ogromna većina njih. 100 ljudi leti u zatvorenoj konzervi i ako neko od njih poludi šta će biti sa ostalima? Nekako mi to previše rizično i neozbiljno. I baš me zanima koja je procedura kad neko jednostavno neće da se smiri i počne da ugrožava ostale putnike (a niko od putnika ne sme da reaguje)? Jel imaju bar neki tejzer ili nešto drugo da ga neutrališu i vežu?
pre 7 godina
Pa videli ljudi da u Srbiji sme svugde da se pusi, pa pomislili moze i u nasim avionima.. sta ste ih svi napali, ne znaju ljudi..
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Samo sirovine stvari rešavaju na ovaj način.
pre 7 godina
kakva drama?
pre 7 godina
Slazem se da bi upaljace trebalo zabraniti u avionu. A ja sam letela s 10 i vise razlicitih kompanija i uvek sam imala upaljac. Niko nikad mi nije oduzeo. A zaista bi trebali upravo zbog ovakvih ljudi.
pre 7 godina
wow kakva vest. pusili su u avionu. ustajali, sedali i menjali mesta!!! strasno, strasno... ko kad huligan u matematickoj cepa sundjer i drobi krede...
pre 7 godina
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
(gogo, 20. mart 2017 16:09)
Pa druže, šta da zvoni kada nosiš plastični upaljač, a prolaziš kroz detektor za _metal_?
(Miloš, 20. mart 2017
Možda svi oni metalni delovi istog?
pre 7 godina
To je njihova stara fora. Kradu, maltretiraju ljude na ulici, napadaju decu, a onda ako se neko usudi da im se suprotstavi odmah se bacaju u dreku: rasizam, rasista, ja sam zrtva zbog toga sto nisam belac itd. Istu foru sam video kod Arapa u Briselu, Parizu, Londonu. Evropa ce zbog te kvazi politicke korektnosti da nestane.
Ono sto nisu silom uspeli vekovima razni osvajaci, od Turaka, Saracena, Maora i raznih arapskih pemena, sad uspevaju mirnim putem zahvaljujuci pogresnoj liberalistickoj ideologiji.
Ta ideologija ne samo da je omogucila ovakvo ponasanje pod parolom "svi smo mi jednaki, multikulturalno drustvo, globalizacija i sl", nego je napravila neverovatan razdor unutar sopstevenog drustva. Zato imate jacanje desnicarskih pokreta u svetu i pojavu Trampa i Vildersa. Taj pristup bio bi OK da i sa druge strane imate isti takav pristup.
Na zalost nisu su svi, niti svi ljudi zele dobro drugih ljudima oko sebe, niti su sve religije iste, niti su svi ljudi u svetu na istom kulturoloskom nivou. Da je tako istorija sveta ne bi bila istorija ratova. Nekim civilizacija je potpuno normalno nesto sto npr u Evropi i na Zapadu nije normalno.
Tako da dok to ne shvate ljudi koji odlucuju i ne pocnu da donose odluke u korist svojih gradjana, umesto sto guraju glavu u pesak, nece biti nikome bolje.
pre 7 godina
Aman, ljudi, kakav crni propust sto nisu oduzeli upaljac? Ne znam gde vi to letite i kojim kompanijama, ali meni nikad ni jedan nisu oduzeli, a uvek ih imam vise u torbi. Upaljac ne sme u prtljag koji se predaje, a u rucni prtljag sme. Ajde proverite nesto pre nego sto krenete sa pljuvanjem
pre 7 godina
Ovim pametnim da kazem da dobijeno drzavljanstvo osobama koje nisu rodjene u Britanije moze biti oduzeto.To vazi i u Kanadi i Americi.
(Velja, 20. mart 2017 16:28)
Samo ako imaju dvojno državljanstvo. Ko ima samo britansko državljanstvo, ono mu ne može biti oduzeto, ma šta da uradi i bilo kako da ga je dobio (rođenjem, preko roditelja ili naturalizacijom)
pre 7 godina
@ Mirka
Naravno da moze da se prenese upaljac i naravno da KD kontrola vidi upaljac . Jedino se oduzima ukoliko se vidi da neko ima 3-4 upaljaca . Svaki arrodrom na svetu ces proci bez problema ako imas jedan upaljac . Bila bi krajnja paranoja ukoliko bi se oduzimali upaljaci .
pre 7 godina
@marija upravo tako.
pre 7 godina
U principu ti na većini aerodroma oduzimaju upaljač ako ga sam pokažeš. Ako prećutiš da ga nosiš i zadržiš u džepu ili ličnom prtljagu, možeš da ga uneseš ...
pre 7 godina
A sta su pusili? Koju marku? Marlboro i sl ili su motali nesto sami? A da i gde su to nabavili? Da li kod nas u Beogradu, glavnom gradu Srbije ili su doneli sa sobom iz Pakistana?
pre 7 godina
Jednom sam u avionu sedeo blizu dvojice Indijaca (ili Pakistanaca), od kojih je jedan bio veoma glasan, i stalno je trazio jos alkohola! Srecom, onaj drugi ga je smirivao, a ostro ga je upozorila i stjuardesa. Nije se zaustavio dok nije zaspao. Posto oni, koliko znam, slabo piju, mislim da se bi moglo o tome raditi: nisu otporni na alkohol, brzo ih uhvati i onda postanu ovako nezgodni. Jedan je radio sa mnom, i na svakoj proslavi krajem godine napio bi se nakon sat-dva i onda povracao po sali.
pre 7 godina
@velja
Drzaljanstvo se u samo u odredjenim slucajevima moze oduzeti. Na pimer, ako je osoba lagala na prijavi za drzavljanstvo. Ovaj slucaj nema veze sa time.
pre 7 godina
Ja pomislih,ko zna šta je bilo?Ma u svakom prevoznom sredstvu ima po neko ko se ističe i po malo uznemirava.Naduvano malo,garant.
pre 7 godina
Ovde na kraju prica o upaljacu ispade vaznija od samog incidenta?!
pre 7 godina
danas sam poletela iz bg, iz gaca su nas istresali. kako su mogli da pronesu upaljac? i normalno bi bilo da su prinudno sleteli a ne da se putnici maltretiraju
pre 7 godina
"to su ekonomski migranti
(rex, 20. mart 2017 15:29) "
-------------------------
O kakim 'ekonomskim migratima' se radi kada svi imaju drzavljanstvo i pasose Velike Britanije
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
pre 7 godina
Šta je ovde drama.Nekada je pušenje bilo dozvoljeno ,što znači da u tome nema ničeg dramatičnog.Inače sam nepušač.
pre 7 godina
@
(Kosmos-Štasmos, 20. mart 2017 18:06)
Stvarno bi trebalo da neko skupi ove price...ja sam video svasta..kakvih ludorija sa nasim ljudima.. Skoro da si siguran da je neko nas kad ispadne neka zesca glupost. Iskreno mislim da bez preterivanja nasi ljudi nemaju premca po nepoznavanju i nepostovanju pravila u avionskom saobracaju.
Jednom na letu iz Svedske do Beograda, ne nije JAT, ali jedan putnik u redu za cekiranje i ulazak u avion gura svoju torbu na malim kolicima. Pred sam prilaz stjuardesi je skine pa kao nonsalantno je vuce po podu. Izgleda kao da je puna cigli. Stjuardesa ga pita da li je torba previse teska(tj pristojno mu kaze da jeste preteska) On ladno kaze ma ne uopste. Na to ona pokaze na vagu i mjerac dimenzija a on pocne da kuka, nije mogao da digne torbu. Otvore je a unutra alat, francuski kljucevi, neke cevi..ne mogu da verujem..kako je uopste dosao sa tom radionicom skoro pa u avion. Doduse tad jos nije pocela ova procedura pregleda ali to sto je bilo u toj torbi licilo je na vodoinstalatersku radnju. Tip je kukao i moljakao sve u nadi da ce nesto da se desi i kaze familiji, " ma pustice oni mene na kraju, samo se sad zainatili".. Naravno niko ga nije pustio..
pre 7 godina
(primitivizam i renesansa, 20. mart 2017 19:21)
Hahaha tacno ovo za JAT, secam se vracao se is Srbije bas pred bombardovanje 1999 u JAT-ovom starom Boingu 727 samo beo avion ne pise JAT nigde na njemu :)
Sest zadnjih redova je pusaci a ostalo kao nepusaci. Ne secam se gde smo u Evropi leteli ali nije moglo da bude vise od dva sata leta, ali narod ne moze da istrpi, pozadi sve vreme se naguralo izmedju redova gomila pusaca a ovi sto kao imaju nepusacka sedista se ne vide od dima :)
pre 7 godina
HAHHAHAHHAA znaju da se u zapadnoj evropi svi boje da ih optuze za racizam, ali nisu znali da to ne radi u istocnoj evropi
pre 7 godina
Posto kontrola na aerodromima ne uzima upaljac, imam predlog: svi putnici da predaju upaljac i šibice stjuardesama i stjuartima prilikom ulaska u letilicu. Onda po sletanju, kad izlaze, da im ovi vrate.
(Jovana, 20. mart 2017 19:02)
Ma da! Stjuardese nemaju druga posla nego da se brinu o upaljacima i cigaretama putnika. Koliko je vremena potrebno da se mirno izadje iz aparata, nego jos trba da se ceka da neko pronadje svoj pusacki pribor.
Nije tim bilmezima prvi put da lete avionom i vrlo dobro znaju sta se sme a sta ne. Zeleli su malo da se izivljavaju i nadam se da ce engleske vlasti biti nemilosrdne i primeniti zakon o bezbzdnosti u vazdusnom saobracaju.
pre 7 godina
@(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Što volim internet ratnike... Da si bio u avionu najverovatnije bi ćutao kao bubica, možda bi i dobacio koju ako krene masa da negoduje, i to bi bilo to... S druge strane, da se u avionu stvarno našla ceplenka koja bi lupala drugima 'jednu preko usta' vest bi glasila da je uhapšeno petoro putnika - četiri idiota i jedan samoumišljeni zaštitnik 'malog čoveka'...
pre 7 godina
Za mene je neverovatno da posada aviona nema nikakvo oruzje.Posle 11. septembra 2001. je bilo predloga da kapetani imaju pistolj u kokpitu kako bi mogli da se suprotstave buducim potencijalnim otmicarima,ali se od toga,na zalost,odustalo.Jedino je kokpit ojacan i omoguceno je hermeticko zakljucavanje iznutra,kako niko ne bi mogao da prodre u kokpit.To je bilo neko kompromisno resenje,ali se ispostavilo kao mana ako pilot poludi i zakljuca se,kao sto se desilo sa ludim Andreasom Lubicom,koji se zakljucao dok je kapetan bio u toaletu.Posle kapetan nije mogao da udje iako je lupao sekirom.Sad imamo zato novo pravilo:uvek moraju biti 2 osobe u kokpitu.Ali to ne resava problem koji smo imali na ovom letu.Neko je postavio logicno pitanje:sta ako neki putnik terorise ostale,verbalna upozorenja ne pomazu,sta onda? Ne moze stjuardesa fizicki da se obracunava sa nemirnim putnikom,a kapetan nema pistolj ili bilo kakvo drugo oruzje.To nije normalno.Bar bi trebalo da imaju elektrosokere pa da onesveste putnike nasilnike.To je bezbedno,lako za rukovanje i mogle bi i stjuardese to da primenjuju.I avion ne bi morao prinudno da slece i pravi komplikacije drugim putnicima i avio kompaniji.Ali ipak bi kapetan morao da ima pistolj i zbog nasilnika i zbog otmicara i terorista.
pre 7 godina
Posto kontrola na aerodromima ne uzima upaljac, imam predlog: svi putnici da predaju upaljac i šibice stjuardesama i stjuartima prilikom ulaska u letilicu. Onda po sletanju, kad izlaze, da im ovi vrate.
pre 7 godina
1. Upaljač je dozvoljen, 1 po osobi
2. Kabinsko osoblje ima pravo da putnike po potrebi fizički savlada, odnosno prisili da ostanu na svom mestu.
Mene čudi da pilot nije ranije prinudno sleteo i izbacio bagru naglavačke iz aviona. Zna se zbog čega pušenje nije dozvoljeno i koliko je neugašen opušak opasan.
pre 7 godina
Za ove sto dizu paniku oko upaljaca, evo da objasnim. Neko vreme nije smelo, ali odkad su po EU uveli kaveze za pusenje u tranzitnim zonama, mogu se nositi cigare i upaljac. I Amerikanci to postuju iako nemaju te kaveze. Znam jer cesto dolazim i uvek presedam, niko ne pravi probleme
pre 7 godina
Upaljac se ne nalazi na spisku zabranjenih stvari koje se unose u avion. Medjutim, to nje generalno pravilo u svim zemljama. U Kini npr, se u kabinu ne sme uneti upaljac. Vrlo su strogi po tom pitanju. Upaljaci se pre provere mogu ubaciti u kutiju koja je za to postavljena a onima koji to ne urade se prilikom provere oduzimaju. Po sletanju se ka izlazu nalzi velika providna kutija oduzetih ili dobrovoljno predatih upaljaca, pa se moze slobodno uzeti i vise od jednog.A isto tako za one koji prodju proveru a pusaci su, postoje sobe za pusenje koje imaju na zidu ugradjene upaljace.
pre 7 godina
Dosao pre par dana iz Kopenhagena,sve u najboljem redu,ni traga raznoraznim idiotima. Ne kazem da ih nema,ima ih sigurno medjutim,ovi nasi, uprkos reklami, pokazali se kao najbolji.
Nije reklama za AV.
pre 7 godina
@(Далабу Шанто, 20. mart 2017 20:41)
A koje je to vreme kad se nije smeo uneti upaljač u avion pošto ja letim relativno redovno već više od 30 godina i do pre par godina sam uvek redovno sa sobom imao po par upaljača i još mi se nije desilo da se neko pobuni. A leteo sam i po južnoj, i po severnoj Americi, po Evropi i bliskom Istoku, pa čak par puta i na različite destinacije u Africi. Jedino Aziju nisam mnogo obilazio al' jesam leteo do Kine i nazad (doduše samo Hong Kong) koju neki ovde pomenuše kao zemlju u kojoj je zabranjeno unošenje upaljača u avion.
Nije tu ništa niko video od drugih - upaljač nije opasnost jer je većina materijala u avionu vatroinertno a količina gasa u džepnim upaljačima svakako nije dovoljna da izazove eksploziju ili da služi kao pretnja drugim putnicima...
pre 7 godina
Logicno je da bude dozvoljen bar jedan upaljac jer on ne predstavlja veliku opasnost,moze samo njime da upalis avion, nista vise. Pravu opasnost predstavlja Nivea krema, koju su meni pre par godina oduzeli u Memingenu ! Verovatno su pomislili da bih mogao da mazem stjuardese ili putnike !
pre 7 godina
putujem poslovno jako mnogo, retko se ovo dešava - stoka, koje god nacije ili veroispovesti.
pre 7 godina
@Aleksandar
Oduzimali su pocetkom 2000ih, bar na letovima iz Amerike. To je trajalo svega par godina, nekako su po mom secanju prestali kad su se pojavili Kamelovi kavezi za pusace po evropskim aerodromima. Ja sam nekako te dve stvari povezao, zaista ne znam za druge destinacije, samo letim preko Minhena za Beograd. Znam da su mi par puta posle 11og septembra u kanti zavrsili par upaljaca i paklica cigara
pre 7 godina
Alo jel vi znate da nije zabranjeno da se unosi upaljac u avionu? Mozda kod neke kompanije ali secam se kad sam letao iz Malmo do Nis i onda pitam ovo radniku sto ti gleda kartu pre sto ulazis u avionu ako smem da unosim upaljac. Ona mi lepo odgovori da smes samo ako neces da ga koristis hahah ludilo. Bilo je Wizz Air
pre 7 godina
Vau kakva drama,treba sniminiti film po tom dogadjaju.
pre 7 godina
Бахатиш се, понашаш као кретен мимо свих правила која су лепо напоменутa, а када ти због тога скрену пажњу ти их оптужиш за расизам. Е па неће више Европљани да трпе ваше етикетирање да смо сви расисти само да би ви могли да радите шта хоћете. Ми јесмо либерални, али све има своје мере и границе! Надам се да ће их одрати од казне!
(маркеђани, 20. mart 2017 14:24)
Na stranu incident koji je opisan, interesantniji su mi ovi nasi sto pozure brze bolje da opravdaju svoj rasizam i ksenofobiju prvom povoljnom prilikom. Kao da nekom lupas svaki dan samar a 100 dan on taj samar stvarno i zasluzi, pa je to opravdanje za prethodnih 99 dana. Jos je interesantnije sto je komentar ovde sa najvecim brojem pluseva ovaj sto ceka priliku da bude u pravu pa da se izzivljava. Poznati smo po empatiji, nema sta. Kod nas i penzionerima samo sto ne uvedu policijski cas kad smeju u GSP.
pre 7 godina
wow kakva vest. pusili su u avionu. ustajali, sedali i menjali mesta!!! strasno, strasno... ko kad huligan u matematickoj cepa sundjer i drobi krede...
pre 7 godina
Ja pomislih,ko zna šta je bilo?Ma u svakom prevoznom sredstvu ima po neko ko se ističe i po malo uznemirava.Naduvano malo,garant.
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Samo sirovine stvari rešavaju na ovaj način.
pre 7 godina
Zasto avion nije prinudno sleteo, i kako je unet upaljac?
pre 7 godina
A sta su pusili? Koju marku? Marlboro i sl ili su motali nesto sami? A da i gde su to nabavili? Da li kod nas u Beogradu, glavnom gradu Srbije ili su doneli sa sobom iz Pakistana?
pre 7 godina
Šta je ovde drama.Nekada je pušenje bilo dozvoljeno ,što znači da u tome nema ničeg dramatičnog.Inače sam nepušač.
pre 7 godina
Deportacija u Pakistan je najbolje resenje.
(Che, 20. mart 2017 14:26)
Genijalac, kako bi ti britanske državljane deportirao u Pakistan, kako si samo tolike pluseve dobio?!
pre 7 godina
kako je upaljac usao u avion?
pre 7 godina
Ljudi meni su prvo oduzeli upaljac pri ulasku u Avion.Propust aerodromskih radnika i kraj svake price.Nema upaljac sta da trazi u avionu i tacka.
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
pre 7 godina
Upaljač???
pre 7 godina
Dno dna ekipa primitivaca. Arapski duvanski teroristi. Mada ni nasi pusaci nisu daleko.
pre 7 godina
Ne znam sta se cudite upaljacu u avionu, kad je to normalna stvar.
pre 7 godina
danas sam poletela iz bg, iz gaca su nas istresali. kako su mogli da pronesu upaljac? i normalno bi bilo da su prinudno sleteli a ne da se putnici maltretiraju
pre 7 godina
Deportacija u Pakistan je najbolje resenje.
pre 7 godina
kakva drama?
pre 7 godina
@Ema: Ti nisi nikad letela, je l' da? Nijednom mi upaljač nije bio oduzet, i imao sam ga u ručnom prtljagu. Nije prinudno sleteo jer je procena kapetana bila takva da to nije bio razlog za prinudno sletanje. A "drama" je tu zarad naslova...
pre 7 godina
Secam se pre 20 godina, ulazim u jatov avion u parizu , vec u cekaonici se nije moglo disati a u avionu unutra magla sve do beograda a napolju sunce ... ko je bio nepušač crna zemlja će mu lakše pasti... što se ponašanja tice, ondasnje jatove posade koje su bile iznajmljene africkim zemljama sa avionima zbog sankcija su se tada vracale u bg sa sve suvenirima (plemenskim kopljima, statuama, štitovima i slično - bahatijeg ponasanja u avionu i van njega ( autobus do aviona) još nisam video nigde u svetu a sumnjam da cu i videti...
Pozdrav iz belog sveta!
pre 7 godina
Ne bih da branim ove ljude, ali ako su u pitanju bili obicni turisti, onda nije ni cudo sto misle da u srpskom avionu sve moze. Ako su proveli nekoliko dana u Beogradu, verovatno su imali prilike na hiljadu mesta da vide kako im se svi klanjaju do zemlje, i sve zivo im ugadjaju. Mene je licno sramota da vidim kako smo servilni prema stranim turistima. U kafanama im salju besplatne ture pica, kao da bozji blagoslov sto su nas posetili u Srbiji, sta god zatraze, oni okom, a svi skokom. Jednom sam bila prisutna kad je u servisu kompjutera neki Britanac trebalo da plati racun, i nije imao kod sebe u dinarima, pa je radnica da mu ucini rekla neku zaokruzenu cenu u evrima, cak i manju od one dinarske, a on je napao da hoce da ga prevare, i da to nije toliko. Zena ko pokisla mu se izvinjavala, umesto da drekne na pametnjakovica: daj pare u dinarima i gubi se napolje!, kao sto bi uradili u svakoj zemlji na svetu. Isto tako sam videla kad se stranac koji je posle Exita usao u pogresan bus, na pravoj liniji, ali pogresne komapanije, drao na konduktera, i ovaj umesto da ga izbaci napolje, pustio ga da se vozi za dzabe u busu za koji nije imao kartu. U svakoj zemlji na svetu bi ga izbacili, jer nema kartu. Dakle, zasto i ovi Britanci ne bi pretpostavili da u Er Srbiji sme da se pusi, pa svuda su im dozvoljavali sve, zar ne?
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
pre 7 godina
Posto kontrola na aerodromima ne uzima upaljac, imam predlog: svi putnici da predaju upaljac i šibice stjuardesama i stjuartima prilikom ulaska u letilicu. Onda po sletanju, kad izlaze, da im ovi vrate.
pre 7 godina
Americki avioni imaju serifa a nasi putnici moraju sami da se brane.
pre 7 godina
Pa videli ljudi da u Srbiji sme svugde da se pusi, pa pomislili moze i u nasim avionima.. sta ste ih svi napali, ne znaju ljudi..
pre 7 godina
Dok ne vidim na DailyMailu ne verujem u vest :D
pre 7 godina
to su ekonomski migranti
pre 7 godina
Бахатиш се, понашаш као кретен мимо свих правила која су лепо напоменутa, а када ти због тога скрену пажњу ти их оптужиш за расизам. Е па неће више Европљани да трпе ваше етикетирање да смо сви расисти само да би ви могли да радите шта хоћете. Ми јесмо либерални, али све има своје мере и границе! Надам се да ће их одрати од казне!
pre 7 godina
Piše da su britanski državljani poreklom iz Pakistana. Nema osnova za deportaciju, njihova zemlja je Ujedinjeno Kraljevstvo i tu će biti i procesuirani.
pre 7 godina
Valjda incident, a ne drama?!
pre 7 godina
To je bila navlakuša, svesno su privlačili pažnju i naravno odmah po sletanju uhapšeni...ko zna šta/ko je bio/lo u avionu i nesmetano prošao/lo...
pre 7 godina
Šta ste navalili na upaljač? Mora da u životu niste letili kad tako lupetate. Upaljač nije zabranjen.
pre 7 godina
Ovim pametnim da kazem da dobijeno drzavljanstvo osobama koje nisu rodjene u Britanije moze biti oduzeto.To vazi i u Kanadi i Americi.
pre 7 godina
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
(gogo, 20. mart 2017 16:09)
Pa druže, šta da zvoni kada nosiš plastični upaljač, a prolaziš kroz detektor za _metal_?
pre 7 godina
Moja supruga je bila u tom avionu. Javila mi se po sletanju, jako uplašena. Po njenoj priči, bilo je mnogo dramatičnije. Izmedju ostalog, bilo je potrebe za samoorganizovanjem ostalih putnika (Englezi i Srbi zajedno). Sva sreća, dobro se završilo :-)
pre 7 godina
kako je upaljac usao u avion?
(dzoni, 20. mart 2017 14:42)
Na vrata...
pre 7 godina
U principu ti na većini aerodroma oduzimaju upaljač ako ga sam pokažeš. Ako prećutiš da ga nosiš i zadržiš u džepu ili ličnom prtljagu, možeš da ga uneseš ...
pre 7 godina
Testiranje, testiranje... za nesto ozbiljnije
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
(marija, 20. mart 2017 14:23)
To mi je prvo palo na pamet.
pre 7 godina
"to su ekonomski migranti
(rex, 20. mart 2017 15:29) "
-------------------------
O kakim 'ekonomskim migratima' se radi kada svi imaju drzavljanstvo i pasose Velike Britanije
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
pre 7 godina
Scary! Ne bi mi bilo svejedno!
pre 7 godina
@
Dno dna ekipa primitivaca. Arapski duvanski teroristi. Mada ni nasi pusaci nisu daleko.
(Bek, 20. mart 2017 14:50)
Ne znam sta da kazem o tom primitivizmu koji spominjes..
Najpre, Pakistanci nisu Arapi.. Tebi je to izgleda sve isto. To ti je kao kad bi tebe neko iz Azije zvao Austrijanac, ma..znas oni tamo odatle ..sve je to isto..
Uz to, primitivci, duvanski teroristi.. Poslednje dve kompanije u kojima se pusilo u Evropi su bile Olimpik iz Grcke i nas JAT. U Jatu su kao uveli pravilo da samo zadnja dva reda u avionu su za pusace. Tako se kompletan avion smenivao u drugoj polovini aviona i konstantno dimio, dok su se nepusaci koji su uredno kupili kartu kao nepusaci bili primorani da se guse u dimu.
pre 7 godina
Slazem se da bi upaljace trebalo zabraniti u avionu. A ja sam letela s 10 i vise razlicitih kompanija i uvek sam imala upaljac. Niko nikad mi nije oduzeo. A zaista bi trebali upravo zbog ovakvih ljudi.
pre 7 godina
PS: Neki dasn sam sa Surcina letio u Frankfurt i kao pusac u dzepu imao plasticni upaljac koji nisam izvadio
Na 'security check' na aerodromu 'N. Tesla' uopste nije je 'zvonilo' kada sam prolazio
(gogo, 20. mart 2017 16:09)
Pa druže, šta da zvoni kada nosiš plastični upaljač, a prolaziš kroz detektor za _metal_?
(Miloš, 20. mart 2017
Možda svi oni metalni delovi istog?
pre 7 godina
Ovo s njih četvoro mi deluje kao skretanje pažnje
sa petog...
(marija, 20. mart 2017 14:23)
Marija ne brini. Britanska policija nije ni najmanje glupa. Daleko od toga. Bice tu istrazen svaki putnik, a i avion. Ove sto su pohapsili ce pricati sve od rodjenja do voznje avionom iz Beograda. Zivim u U.K i imam neka iskustva, nikako losa, sa njihovim sistemom.
pre 7 godina
Što nisam bio na tom letu, da im zalepim jednu preko usta...
Mrzim kada manjina teroriše većinu.
(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Bolje je sto nisi. Bio bi "spakovan zajedno sa njima. I ja mrzim bahatost, ali mislim da je posada korektno obavila svoj posao. U takvim situacijama je eskalacija najlosije resenje. Videcemo kako ce vlasti postupiti sa ovim bitangama. Da je neka americka kompanija u pitanju i ovi bi imali ozbilnih problema po slatanu. Ali kad je Er Srbija....
pre 7 godina
Bas ce sada lepo da se provedu u rukama britanske policije. Ima da priznaju i ubistvo JFKa. Tako ti je kad se napijes pa se pravis baja.
pre 7 godina
Vi koji mislite da ovo nije ništa strašno, poželeo bih vam da bar budete u autobusu u kojem četiri putnika maltretira ostale...e sad, kad se tako nešto odvija u avionu (a znamo i za postojeće terorističke napade), uopšte nije naivno naći se u takvoj situaciji.
pre 7 godina
Za mene je neverovatno da posada aviona nema nikakvo oruzje.Posle 11. septembra 2001. je bilo predloga da kapetani imaju pistolj u kokpitu kako bi mogli da se suprotstave buducim potencijalnim otmicarima,ali se od toga,na zalost,odustalo.Jedino je kokpit ojacan i omoguceno je hermeticko zakljucavanje iznutra,kako niko ne bi mogao da prodre u kokpit.To je bilo neko kompromisno resenje,ali se ispostavilo kao mana ako pilot poludi i zakljuca se,kao sto se desilo sa ludim Andreasom Lubicom,koji se zakljucao dok je kapetan bio u toaletu.Posle kapetan nije mogao da udje iako je lupao sekirom.Sad imamo zato novo pravilo:uvek moraju biti 2 osobe u kokpitu.Ali to ne resava problem koji smo imali na ovom letu.Neko je postavio logicno pitanje:sta ako neki putnik terorise ostale,verbalna upozorenja ne pomazu,sta onda? Ne moze stjuardesa fizicki da se obracunava sa nemirnim putnikom,a kapetan nema pistolj ili bilo kakvo drugo oruzje.To nije normalno.Bar bi trebalo da imaju elektrosokere pa da onesveste putnike nasilnike.To je bezbedno,lako za rukovanje i mogle bi i stjuardese to da primenjuju.I avion ne bi morao prinudno da slece i pravi komplikacije drugim putnicima i avio kompaniji.Ali ipak bi kapetan morao da ima pistolj i zbog nasilnika i zbog otmicara i terorista.
pre 7 godina
Ema, mozes komotno uneti i cigarete i upaljac.
pre 7 godina
@ Mirka
Naravno da moze da se prenese upaljac i naravno da KD kontrola vidi upaljac . Jedino se oduzima ukoliko se vidi da neko ima 3-4 upaljaca . Svaki arrodrom na svetu ces proci bez problema ako imas jedan upaljac . Bila bi krajnja paranoja ukoliko bi se oduzimali upaljaci .
pre 7 godina
To je njihova stara fora. Kradu, maltretiraju ljude na ulici, napadaju decu, a onda ako se neko usudi da im se suprotstavi odmah se bacaju u dreku: rasizam, rasista, ja sam zrtva zbog toga sto nisam belac itd. Istu foru sam video kod Arapa u Briselu, Parizu, Londonu. Evropa ce zbog te kvazi politicke korektnosti da nestane.
Ono sto nisu silom uspeli vekovima razni osvajaci, od Turaka, Saracena, Maora i raznih arapskih pemena, sad uspevaju mirnim putem zahvaljujuci pogresnoj liberalistickoj ideologiji.
Ta ideologija ne samo da je omogucila ovakvo ponasanje pod parolom "svi smo mi jednaki, multikulturalno drustvo, globalizacija i sl", nego je napravila neverovatan razdor unutar sopstevenog drustva. Zato imate jacanje desnicarskih pokreta u svetu i pojavu Trampa i Vildersa. Taj pristup bio bi OK da i sa druge strane imate isti takav pristup.
Na zalost nisu su svi, niti svi ljudi zele dobro drugih ljudima oko sebe, niti su sve religije iste, niti su svi ljudi u svetu na istom kulturoloskom nivou. Da je tako istorija sveta ne bi bila istorija ratova. Nekim civilizacija je potpuno normalno nesto sto npr u Evropi i na Zapadu nije normalno.
Tako da dok to ne shvate ljudi koji odlucuju i ne pocnu da donose odluke u korist svojih gradjana, umesto sto guraju glavu u pesak, nece biti nikome bolje.
pre 7 godina
Moje iskustvo u Britaniji kaze da kada budu izruceni dezurnom sudiji, vise nikad im nece pasti na pamet da pomisle na avion. Britanci imaju veliko iskustvo sa sankcionisanjem huligana i problematicnih osoba.
U Britanskom zakonodavstvu postoji mogucnost privremenog oduzimanja pasosa i ogranicavanja slobode kretanja, zatvorskih kazni i kazneno-popravnih mera koje se pamte ceo zivot.
Neka im je Bog u pomoci.
pre 7 godina
Ovo nije drama, ovo je standardna procedura u takvim slučajevima.
Ko pravi probleme u avionu, policija ga hapsi po sletanju na odredište. Ako je agresivan ili je odredište suviše daleko - prinudno sletanje na najbliži aerodrom i hapsi ga tamošnja policija.
pre 7 godina
@marija upravo tako.
pre 7 godina
@velja
Drzaljanstvo se u samo u odredjenim slucajevima moze oduzeti. Na pimer, ako je osoba lagala na prijavi za drzavljanstvo. Ovaj slucaj nema veze sa time.
pre 7 godina
Godina dana zatvora zvuci ok.
pre 7 godina
I to se dogadja.... posada je dobro reagovala pravo miliciji u ruke....
pre 7 godina
Meni je oduvek bilo neverovatno da avioni praktično i nemaju obezbeđenje, bar ogromna većina njih. 100 ljudi leti u zatvorenoj konzervi i ako neko od njih poludi šta će biti sa ostalima? Nekako mi to previše rizično i neozbiljno. I baš me zanima koja je procedura kad neko jednostavno neće da se smiri i počne da ugrožava ostale putnike (a niko od putnika ne sme da reaguje)? Jel imaju bar neki tejzer ili nešto drugo da ga neutrališu i vežu?
pre 7 godina
Jednom sam u avionu sedeo blizu dvojice Indijaca (ili Pakistanaca), od kojih je jedan bio veoma glasan, i stalno je trazio jos alkohola! Srecom, onaj drugi ga je smirivao, a ostro ga je upozorila i stjuardesa. Nije se zaustavio dok nije zaspao. Posto oni, koliko znam, slabo piju, mislim da se bi moglo o tome raditi: nisu otporni na alkohol, brzo ih uhvati i onda postanu ovako nezgodni. Jedan je radio sa mnom, i na svakoj proslavi krajem godine napio bi se nakon sat-dva i onda povracao po sali.
pre 7 godina
Ovim pametnim da kazem da dobijeno drzavljanstvo osobama koje nisu rodjene u Britanije moze biti oduzeto.To vazi i u Kanadi i Americi.
(Velja, 20. mart 2017 16:28)
Samo ako imaju dvojno državljanstvo. Ko ima samo britansko državljanstvo, ono mu ne može biti oduzeto, ma šta da uradi i bilo kako da ga je dobio (rođenjem, preko roditelja ili naturalizacijom)
pre 7 godina
Hiavata, Barabe su barabe bez obzira na naciju i veru. Nema opravdanja! Ti momcu su svesno odlucili da prekrse pravila letenja i dokazu nesto pred ostalim putnicima. Bez obzira na tvoj pokusaj da spinujes ovo na neki drugi nacin tuzno detinjstvo i svetska nepravda nisu opravdanje. Nadm se da ce ih Air Sebija stavinti na no-fly listu i naplatiti kaznu prema propisima.
pre 7 godina
Americki avioni imaju serifa a nasi putnici moraju sami da se brane.
(cobo, 20. mart 2017 14:52)
Ne znam da li je urbana legenda ili se zaista dogodilo, ali čuo sam priču o pokušaju otmice JAT-ovog aviona u Grčkoj, negde 70ih ili 80ih. Navodno, grupa otmičara ustala, povadila noževe, i objavila da je avion otet i tražili da ih voze na drugu destinaciju. Kad su putnici skontali da ovi imaju samo noževe, skočiti na njih, oteli im noževe, ubili Boga u njima i tek onda zvali grčku policiju da ih hapsi (a za pretpostaviti je da su ih i oni izmlatili)
pre 7 godina
Dosao pre par dana iz Kopenhagena,sve u najboljem redu,ni traga raznoraznim idiotima. Ne kazem da ih nema,ima ih sigurno medjutim,ovi nasi, uprkos reklami, pokazali se kao najbolji.
Nije reklama za AV.
pre 7 godina
To je kad stoka leti. Nije bitno odakle je, bitno da je nevaspitana stoka.
pre 7 godina
Ne znam da li je urbana legenda ili se zaista dogodilo, ali čuo sam priču o pokušaju otmice JAT-ovog aviona u Grčkoj, negde 70ih ili 80ih. Navodno, grupa otmičara ustala, povadila noževe, i objavila da je avion otet i tražili da ih voze na drugu destinaciju. Kad su putnici skontali da ovi imaju samo noževe, skočiti na njih, oteli im noževe, ubili Boga u njima i tek onda zvali grčku policiju da ih hapsi (a za pretpostaviti je da su ih i oni izmlatili)
(Arhivator, 20. mart 2017 15:46)
Замало па да буде тако:)
Реч је, вероватно, о отмици Јатовог авиона на линији Титоград - Београд 1981. године, када су отмичаре заиста пребили путници, али на Кипру, а не у Грчкој. Претходно су генерали у пензији међу путницима повикали "Пожар!" и путници су похрлили из боинга 727.
pre 7 godina
@
(Kosmos-Štasmos, 20. mart 2017 18:06)
Stvarno bi trebalo da neko skupi ove price...ja sam video svasta..kakvih ludorija sa nasim ljudima.. Skoro da si siguran da je neko nas kad ispadne neka zesca glupost. Iskreno mislim da bez preterivanja nasi ljudi nemaju premca po nepoznavanju i nepostovanju pravila u avionskom saobracaju.
Jednom na letu iz Svedske do Beograda, ne nije JAT, ali jedan putnik u redu za cekiranje i ulazak u avion gura svoju torbu na malim kolicima. Pred sam prilaz stjuardesi je skine pa kao nonsalantno je vuce po podu. Izgleda kao da je puna cigli. Stjuardesa ga pita da li je torba previse teska(tj pristojno mu kaze da jeste preteska) On ladno kaze ma ne uopste. Na to ona pokaze na vagu i mjerac dimenzija a on pocne da kuka, nije mogao da digne torbu. Otvore je a unutra alat, francuski kljucevi, neke cevi..ne mogu da verujem..kako je uopste dosao sa tom radionicom skoro pa u avion. Doduse tad jos nije pocela ova procedura pregleda ali to sto je bilo u toj torbi licilo je na vodoinstalatersku radnju. Tip je kukao i moljakao sve u nadi da ce nesto da se desi i kaze familiji, " ma pustice oni mene na kraju, samo se sad zainatili".. Naravno niko ga nije pustio..
pre 7 godina
@(gonič dežurnih dušebrižnika, 20. mart 2017 14:21)
Što volim internet ratnike... Da si bio u avionu najverovatnije bi ćutao kao bubica, možda bi i dobacio koju ako krene masa da negoduje, i to bi bilo to... S druge strane, da se u avionu stvarno našla ceplenka koja bi lupala drugima 'jednu preko usta' vest bi glasila da je uhapšeno petoro putnika - četiri idiota i jedan samoumišljeni zaštitnik 'malog čoveka'...
pre 7 godina
@(Далабу Шанто, 20. mart 2017 20:41)
A koje je to vreme kad se nije smeo uneti upaljač u avion pošto ja letim relativno redovno već više od 30 godina i do pre par godina sam uvek redovno sa sobom imao po par upaljača i još mi se nije desilo da se neko pobuni. A leteo sam i po južnoj, i po severnoj Americi, po Evropi i bliskom Istoku, pa čak par puta i na različite destinacije u Africi. Jedino Aziju nisam mnogo obilazio al' jesam leteo do Kine i nazad (doduše samo Hong Kong) koju neki ovde pomenuše kao zemlju u kojoj je zabranjeno unošenje upaljača u avion.
Nije tu ništa niko video od drugih - upaljač nije opasnost jer je većina materijala u avionu vatroinertno a količina gasa u džepnim upaljačima svakako nije dovoljna da izazove eksploziju ili da služi kao pretnja drugim putnicima...
pre 7 godina
...@Broj Jedan...
...da se nadovežem na tvoju priču...2005 letim Lufthansom iz Frankfurta za BGD, tražim svoje sedište a "Baja" se već nameračio na moje mesto, seo i zauzima "busiju" kako bi "sačuvao" ostalih 5 mesta (moje je bilo sedište D znači sedišta A,B,C,E i F)...pokušavam da mu objasnim da nije u GSP-u i da svako ima dodeljeno mesto...ali avaj...čovek me totalno ignoriše i doziva ostale članove porodice tipa: "Smiljo, ti sedi ovde do prolaza a Vesna i Goran pored tebe, ćale i keva će ovde pored mene"...videle stjuardese pometnju koju ovaj "organizator" stvara, pokušale da ga urazume (doduše na engleskom) "Baja" ništa, tera po svome...na kraju stjuardese su se izvinile i upitale me da li bih bio ljubazan da sačekam da se svi smeste i da sednem gde god bude bilo jedno mesto, što sam i uradio jer me je bilo sramota da gledam ovog ljalju kako ignoriše ove devojke...na izlasku iz aviona iste dve stjuardese su me sačekale, zahvalile se na "kooperaciji", izvinile se još jednom zbog neprijatnosti i dale mi flašu crvenog vina...isto, gledam u Lutonu samo naši putnici pokušavaju da se ubace preko reda...iza mene starija gospođa sa ćerkom, malo po malo, mic po mic i ispred mene (da napomenem, svi čekamo da se ukrcamo u isti avion) valjda hoće da "uhvati" mesto kao na okretnici autobusa...ili misli ako uđe prva da će pre da stigne...;)...šta li?...po dolasku u Luton svi ostali strpljivo čekaju a naši odma' da utrče preko reda sa izgovorom tipa:" kasnim na autobus/voz"...navikli na:"je'l mogu ja samo da pitam"..."samo minut"...itd...strašno...koliko god da volim naš narod ali anegdotama sa "letećim Srbima" nikad kraja...
pre 7 godina
HAHHAHAHHAA znaju da se u zapadnoj evropi svi boje da ih optuze za racizam, ali nisu znali da to ne radi u istocnoj evropi
pre 7 godina
Za ove sto dizu paniku oko upaljaca, evo da objasnim. Neko vreme nije smelo, ali odkad su po EU uveli kaveze za pusenje u tranzitnim zonama, mogu se nositi cigare i upaljac. I Amerikanci to postuju iako nemaju te kaveze. Znam jer cesto dolazim i uvek presedam, niko ne pravi probleme
pre 7 godina
Izivljavas se i onda kukas na rasizam da bi radio sta ti se prohte! Sad ih odrapite po dzepu da ne znaju gde su!
pre 7 godina
(primitivizam i renesansa, 20. mart 2017 19:21)
Hahaha tacno ovo za JAT, secam se vracao se is Srbije bas pred bombardovanje 1999 u JAT-ovom starom Boingu 727 samo beo avion ne pise JAT nigde na njemu :)
Sest zadnjih redova je pusaci a ostalo kao nepusaci. Ne secam se gde smo u Evropi leteli ali nije moglo da bude vise od dva sata leta, ali narod ne moze da istrpi, pozadi sve vreme se naguralo izmedju redova gomila pusaca a ovi sto kao imaju nepusacka sedista se ne vide od dima :)
pre 7 godina
Cestitke stjuardesi!
pre 7 godina
Cestitke stjuardesi!
(Zox, 20. mart 2017 16:49)
Svakako, ali dama je samo radila svoj posao. Prolaze oni obuku i za ovakve situacije, a i za mnogo gore i ozbiljnije...
Što reče neko jednom, velika je greška posmatrati stjuardese kao nekoga ko je tu samo da bi služio hranu i piće, ali dokle god rade samo to, razloga za brihu nema.
pre 7 godina
Aman, ljudi, kakav crni propust sto nisu oduzeli upaljac? Ne znam gde vi to letite i kojim kompanijama, ali meni nikad ni jedan nisu oduzeli, a uvek ih imam vise u torbi. Upaljac ne sme u prtljag koji se predaje, a u rucni prtljag sme. Ajde proverite nesto pre nego sto krenete sa pljuvanjem
pre 7 godina
1. Upaljač je dozvoljen, 1 po osobi
2. Kabinsko osoblje ima pravo da putnike po potrebi fizički savlada, odnosno prisili da ostanu na svom mestu.
Mene čudi da pilot nije ranije prinudno sleteo i izbacio bagru naglavačke iz aviona. Zna se zbog čega pušenje nije dozvoljeno i koliko je neugašen opušak opasan.
pre 7 godina
Posto kontrola na aerodromima ne uzima upaljac, imam predlog: svi putnici da predaju upaljac i šibice stjuardesama i stjuartima prilikom ulaska u letilicu. Onda po sletanju, kad izlaze, da im ovi vrate.
(Jovana, 20. mart 2017 19:02)
Ma da! Stjuardese nemaju druga posla nego da se brinu o upaljacima i cigaretama putnika. Koliko je vremena potrebno da se mirno izadje iz aparata, nego jos trba da se ceka da neko pronadje svoj pusacki pribor.
Nije tim bilmezima prvi put da lete avionom i vrlo dobro znaju sta se sme a sta ne. Zeleli su malo da se izivljavaju i nadam se da ce engleske vlasti biti nemilosrdne i primeniti zakon o bezbzdnosti u vazdusnom saobracaju.
pre 7 godina
@Aleksandar
Oduzimali su pocetkom 2000ih, bar na letovima iz Amerike. To je trajalo svega par godina, nekako su po mom secanju prestali kad su se pojavili Kamelovi kavezi za pusace po evropskim aerodromima. Ja sam nekako te dve stvari povezao, zaista ne znam za druge destinacije, samo letim preko Minhena za Beograd. Znam da su mi par puta posle 11og septembra u kanti zavrsili par upaljaca i paklica cigara
pre 7 godina
Ovde na kraju prica o upaljacu ispade vaznija od samog incidenta?!
pre 7 godina
Upaljac se ne nalazi na spisku zabranjenih stvari koje se unose u avion. Medjutim, to nje generalno pravilo u svim zemljama. U Kini npr, se u kabinu ne sme uneti upaljac. Vrlo su strogi po tom pitanju. Upaljaci se pre provere mogu ubaciti u kutiju koja je za to postavljena a onima koji to ne urade se prilikom provere oduzimaju. Po sletanju se ka izlazu nalzi velika providna kutija oduzetih ili dobrovoljno predatih upaljaca, pa se moze slobodno uzeti i vise od jednog.A isto tako za one koji prodju proveru a pusaci su, postoje sobe za pusenje koje imaju na zidu ugradjene upaljace.
pre 7 godina
Logicno je da bude dozvoljen bar jedan upaljac jer on ne predstavlja veliku opasnost,moze samo njime da upalis avion, nista vise. Pravu opasnost predstavlja Nivea krema, koju su meni pre par godina oduzeli u Memingenu ! Verovatno su pomislili da bih mogao da mazem stjuardese ili putnike !
pre 7 godina
Alo jel vi znate da nije zabranjeno da se unosi upaljac u avionu? Mozda kod neke kompanije ali secam se kad sam letao iz Malmo do Nis i onda pitam ovo radniku sto ti gleda kartu pre sto ulazis u avionu ako smem da unosim upaljac. Ona mi lepo odgovori da smes samo ako neces da ga koristis hahah ludilo. Bilo je Wizz Air
pre 7 godina
putujem poslovno jako mnogo, retko se ovo dešava - stoka, koje god nacije ili veroispovesti.
85 Komentari
Sortiraj po: