Ponedeljak, 27.02.2017.

12:11

Vučić: Ne postoje razlozi za vanredne parlamentarne izbore

Premijer Srbije Aleksandar Vučić rekao je za RTS da ne postoje bilo kakvi razlozi za vanredne parlamentarne izbore u Srbiji.

Izvor: B92

Vuèiæ: Ne postoje razlozi za vanredne parlamentarne izbore IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Dusan49

pre 7 godina

Šta god da je razlog da ne budu parlamentarni izbori nije na nama da o tome sudimo. Sudi narod kada dođe vreme za to. Tako da ne pametujte pojedini ovde, glupo je čitati takve komentare.

polo

pre 7 godina

A zbog cega su bili potrebni prethodni izbori?! Da li tada Srbija nije bila stabilna?! Nisi li pre godinu i pre tri godine rizikovo da Srbiju vode 2 razlicita pilota?!

fashiontv jedina objektivna televizija

pre 7 godina

(Oki, 27. februar 2017 14:12)

Kažeš ovi sada su tek 4 godine na vlasti?
A ko je bio na vlasti od 1990-e do 2000-te? Pa bili su ovi isti koji su sada na vlasti! Dačić i Vučić su bili deo tadašnje vlasti koja je ekonomski, privredno i moralno potpuno razorila ovu zemlju, pretvorili su je u prah i pepeo!

Mihailo M

pre 7 godina

Lični osećaj mi kaže da je ovo izboksovao Dačić. SPS bi prošao jako loše, jer bi im po inerciji značajni glasovi pobegli u SNS. Ali bi parlamentarni izbori možda konačno naučili ovu nokautiranu građansku opoziciju pameti! Šta je njima uopšte? Jel oni neće, ne umeju..? Zaista ne znam. Oni su uspeli da se zakače oko kusura! DJB, DS, SDS, LDP, LSV, zajedno ni 20%?!? A jel znate zašto? Jer glavni adut, lična vladavina i izigravanje pravila, koji koriste protiv Vučića, oni su prigrlili za sebe. Čeda, Tadić, Šutanovac, Čanak, Živković..! Koga novog da privuku? Čime? Fale im samo Đelić i Dinkić! Radulović pod skandalom da duguje porez u SAD samo kaže- nije istina, a onda SAD daju dokument da jeste! Dojče vele ipak pazi kad upire prstom. I? možda ostavka, glasanje o poverenju? Jok brate! U samoj DJB se cepaju oko toga, ali i oko kandidata za predsednika. Biće smešno i jako žalosno kad Šešelj bude ispred svih njih na listi. A ako stvarno DJB ode sam, Šešelj je drugi! Bilo ili ne bilo drugog kruga! AV 65-70%. Gledaju ih ljudi i ne veruju šta rade! Deprimira se samo biračko telo da i ne izađe uopšte.

dax

pre 7 godina

Znači opet nam je prosperitet i blagostanje prolongirano za još koju godinu... to je ona stara priča o magarcu i šargarepi! Pitam se koliki nam je gornji prag tolerancije i dokle cemo više trpeti ovo vredjanje inteligencije!

Oliver

pre 7 godina

@vremeplov za botove
Izgleda da je tebi potreban vremeplov.Radikali nisu vladali od 90. do do 2000. nego socijalisti,a radikali od 97.do 2000 u koaliciji s njima.A socijalisti su vladali 19 godina,deset od 1990. do 2000,pet godina od 2012. do 2017,te cetiri godine od 2008.do 2012. sa Tadicem.Zasto si zaboravio cetiri godine SPS-a sa Tadicem?NIje prijatno da se spominje,je l' da?

555333

pre 7 godina

@Oki

Polako prijatelju, internet je jak servis propagande i reklamiranja sa svim svojim funkcijama pa i komentarima na za tebe losu ili dobru vest. Naravno da nije moguce promeniti misljenja ljudi u procentima o kojima pricas jednim obicnim komentarom ili jednom vescu ali moc manipulacuje je u tome da te bombarduju svakodnevno informacijama koje zele i ti podsvesno, prihvatas da je npr na ovom komentaru brdo minusa, aha to mora da je lose (iako ti licno toga nisi svestan). Dalje, postoji mnogo veca Srbija od te koju spominjes (Beograd, Novi Sad, Nis) gde se koristi gradski prevoz. O manjim mestima i gradskom prevozu izlisno je pricati. Znaci zaista ima gladnih ljudi i sto je najgore oni se nalaze i u gradskom prevozu o kome pricas. A da se o telefonima od 350evra razbijeni u ratama od 5 godina, govori kao merilo standarda je takodje izlisno pricati.

Srđan

pre 7 godina

Kako je ;ovek providan, to prosto ne vidi, samo onaj koji je slep "kod očiju". Naravno da ne želi parlamentarne izbore. Zašto? Pa, zato što je vladajućoj koaliciji, a posebno SNS pao rejting. Postavlja se pitanje, zašto se uopšte kandiduje za predsednika, iako je izjavljivao, da neće, i iako je prošle godine ponovo došao na čelo vlade. Ako toliko dobro želi Srbiji, zašto joj ne pomogne kao premijer? Nije da želim da ostane premijer, daleko od toga.

Realno

pre 7 godina

Nakon istrazivanja dosli su do podataka da je podrska Vucicu u padu. SNS belezi jos veci pad, dok opozicija ili stagnira ili lagano "raste". Raspisivanjem parlamentarnih izbora SPS bi morao da izadje sa svojim kandidatom, tako da ne bi postojale ni teorijske sanse za pobedu u prvom krugu, a i u drugom krugu pobeda vucica bi bila pod velikim znakom pitanja. Na parlamentarnim izborima bi i koalicija oko SNS i oko SPS osvojila manje mandata nego sto sad imaju. Samim tim SNS bi morao da udje opet u koaliciju sa SPS jer bez njih ne bi imao vecinu. Sto, pored trazenja podrske za drugi krug, dacicu povecava prostor za trgovinu. Dakle nas zadatak je da masovno izadjemo na izbore i pokazamo da nas ima mnogo koji smo protiv Vucica. Ako bas mora da pobedi neka mu bude sto teze. A to ce biti odskocna daska za sve buduce izbore na kohima ce SNS konacno biti poslat u istoriju.

tony

pre 7 godina

...kako ne postoje razlozi za parlamentarne izbore, Vučić mora da podnese ostavku i tek onda da ide u kampanju, kao što je Saša Janković podneo ostavku, ili Vučić smatra da je iznad zakona i da za njega zakoni ne važe

s.

pre 7 godina

(Darko, 27. februar 2017 14:00)

Nisi ti bot, nisi.
Sve ti verujem.
I Đinđić nije "preminuo", ubijen je, a to je velika razlika, neka ti neko objasni.
Ali kao što kažem : nisi ti bot.

vremeplov za botove

pre 7 godina

(Oki, 27. februar 2017 14:12)

Samo da te podsetim da su sps i radikali vladali pd 90te do 20te godin... kada se izracuna 10 + ovih pet godina znaci vladali su 15 godina.

NoName

pre 7 godina

@Oki

Prvo, rec ne se odvaja od skoro svih reci osim par.
Drugo, telefoni od 350 evra su uzeti kao polovni ili na rate. Telefon od 350 evra je nesto normalno van granica Srbije. Samo kaod nas ljudi lupetaju gluposti kao ti. Jer ne vidis realnost.

Sava Centar

pre 7 godina

Recimo ja ne glasam ali ako bih izasao glasao bih za SNS jer su oni na vlasti samo 4ri godine i vredi im dati jos vremena, dok gradjanski blok je imao 12 godina i nista nije uradio vec nas jos vise upropastio. E to je istina a price gladni smo, nemamo za struju i ostalo su cista laz. Ima Srbin novca kao blata, pa udjite u gradski prevoz i pogledajte prosecni mobilni telefon koji nije ispod 350e i sad neko kaze tesko zivimo?

A onih prvih 10-13 godina ne računaš, kad je Srbija bila na vrhuncu slave, bogatstva i izobilja, nikad se bolje nije živelo, jel da?!

Darko

pre 7 godina

Po prvi put se slažem sa premijerom. Manje više ne slažem se ni sa jednim političarem... ušao sam u stranku kad je Đinđić bio živ, ižašao kad je preminuo. Ali moram iskreno sad da kažem nešto i nadam se da će se ovaj komentar objaviti.
Vučić koliko god on nama bio ljigav u očima ili šta već, on je zapravo na putu da napravi naprednu Srbiju. Nikakav sarkazam i cinizam nije upotrebljen ovde. Moram da priznam da je njegova "ekonomska" politika u poslednjih 3 godine uznapredovala i samim tim polako možemo da vidimo promene, naravno ka boljitku. Ekonomija jedne države je toliko velika i zakomplikovana da je ponekad potrebni duži vremenski period da bi moglo da se vidi p od promene. Na duge staze ako se ovako nastavi Srbija stvarno može da izađe iz svega kao pobednica. Tako da po meni iskreno nisu potrebni parlamentarni izbori a ni ostali. Pošto mislim da je potrebno da mu damo još vremena da bi mogli da uvidimo svi. I znam da je teško, razumem sve... Ali ne može niko da mi kaže da nam se sad kao najgore teško... To mogu samo stranci, koji dolaze u Srbiju samo na glasanje... Ali što se tiče zaposlenja, bolji smo neko prošlih godina.

Oki

pre 7 godina

Uprpao. Loše ankete. Pada podrška za prodaju magle. SNS uzdrman takođe.
Ljudi, ajmo svi na izbore i da završimo ovu napredno-spsovsku elegiju.
(sdned, 27. februar 2017 13:31)

Cemu panika, pa i sam znas da je suprotno, mislim sta dobijas da pises neistine? On ne da ce pocistiti u prvom krugu nego ce ih izbrisati sa politicke scene. Sta se dobija komentarima kao tvojim, mislis da mozes nekoga ko zna za koga glasa da preobratis? Nemozes! Mislis da polovina koja nece da glasa da ce promeniti misljenje? Nece! Mislis ako bi polovina koja ne glasa izasla da bi to donelo prednost gradjanskom bloku? Ne bi! Recimo ja ne glasam ali ako bih izasao glasao bih za SNS jer su oni na vlasti samo 4ri godine i vredi im dati jos vremena, dok gradjanski blok je imao 12 godina i nista nije uradio vec nas jos vise upropastio. E to je istina a price gladni smo, nemamo za struju i ostalo su cista laz. Ima Srbin novca kao blata, pa udjite u gradski prevoz i pogledajte prosecni mobilni telefon koji nije ispod 350e i sad neko kaze tesko zivimo?

Rade

pre 7 godina

Nazalost, mi kao narod vecinski sporo kapiramo, ali izgleda da i najsporiji shvataju da nam niko u istoriji nije uzeo deo plate i penzije jer je najveci mislio da nam je mnogo da imamo preko 25000, da nam niko u istoriji nije toliko digao poreze, da nam niko u istoriji nije smanjio socijalna davanja.....nastavi niz. Izgleda da je najveci o tome obavesten pa otuda i nema parlamentarnih izbora.

Cane

pre 7 godina

Čekaj, kad je trebalo da Vučić (tada PPV) i Dačić zamene mesta u istoj vladi, onda su izbori bili "neophodni jer je smena premijera smena vlade, a to je moguće samo legitimacijom na izborima". Sad govori da ne lažu sada, nego da su lagali onda. Ovde više ne važi ni ono što je juče važilo, a zakoni ni juče ni danas.
Verovatno bi bilo jedino pametno trajno raspustiti skupštinu, to više nikakve svrhe nema. Ozbiljno.

Kalimero

pre 7 godina

Naravno da ne postoji niti je postojao jer je jasno bilo na poslednjim izborima da vladajuća većina polako gubi broj mandata i da bi na novim raspisanim izborima izgubila minimum još 10-20 poslaničkih mesta i samim tim apsolutnu većinu što bi bilo veoma opasno po njih. Sve ostalo je cirkus, dekor i foliranje.

nenad

pre 7 godina

Na poslednjim parlamentarnim izborima si Ti vodio kampanju za mesto premijera, vecina naroda je to podrzala i na osnovu tih rezultata je formirana skupstinska vecina.
Tvojim kandidovanjem sada za mesto predsednika istog trenutka i vlada i skupstinska vecina gube svoj legitimitet, jer ne predstavljaju ono za sta je vecinski narod prosle godine glasao.
Neraspisivanjem parlamentarnijh izbora samo potvrdjujes svoj autokratski nacin vladanja. Nece moci to jos dugo...

Web Design

pre 7 godina

Samo jedno pitanje svim komentatorima, bez obzira za koga su. Za koji program Predsednika se glasa? Sta po ustavnim ovlascenjima moze Predsednik? Glasamo ponovo za ili protiv neke licnosti, a ne za program. Razmislite svi o tome.

kad pecaš, moraš biti tih

pre 7 godina

Eee bre, trebalo je da kažem onim anketarima iz SNS da ustvari podržavam Vučića, pa da se iznenadi na izborima!

Ništa, sledeći put ...

Pozdrav iz Danske

pre 7 godina

Rast standarda ako bi pratio rast BNP-a, a neka je rast BNP-a 5% godišnje do 2022. Neka počne od ove, 2017. godine. Idemo redom. Plata do 25.000 dinara koju ima makar polovina zaposlenih stanovnika Srbije:

2017: 25.000 plus 5% = 26.250
2018: 26.250 plus 5% = 27.563
2019: 27.563 plus 5% = 28.940
2020: 28.940 plus 5% = 30.387
2021: 30.387 plus 5% = 31.907
2022: 31.907 plus 5% = 33.503

Dakle, to su ta "zlatna vremena", nema šta. Po današnjem kursu je to oko 270 evra (povećanje od 69 evra u odnosu na startnu 2017. godinu), dakle ta suma iz budućih "zlatnih vremena" koja počinju 2022. godine.

Za to vreme, moja prva dva meseca ove godine su bogatija od prva dva meseca prošle godine ukupno za 475€, ili 237 evra mesečno više...

Ko poveruje u ove bajke koje plasira Vučić, stvarno i nije zaslužio bolje. Jer, čak i da se ostvari pomislite samo koje je to "bogatstvo"...celih 69 evra mesečno više.

Ne da nemate šanse sa ovima danas na vlasti, već nemate ni teoretsku šansu.

nemanja

pre 7 godina

Nisu postojali ni prosli ni pretprosli put pa si ih raspisao. A sad ocigledno ispitivanja javnog mnjenja pokazuju pad podrske pa kao nema izbora. Demagog i manipulator.

Nisam bas ljubitelj!

pre 7 godina

Poznavajuci tezinu reci ovog coveka, jasno je da ce biti parlamenternih izbora, samo ce yo objaviti zkoji dan, jer prosto obozava da sam sebe demantuje.

Petar

pre 7 godina

Jao ljudi ne gubite više vreme na ovoga, ne isplati se ko može neka pakuje kofere i bega odavde nema ovde budućnosti. Sretnem jutros u liftu dve babe sa informerom u ruci, i kroz komentare veličaju Vučića, ja im samo reko da ako imaju unuke glasaju za nekog drugog od ovih jer će kod ovoga raditi za 20 000 i biti robovi da samo znate kako su me napale. Ne vredi jedno milion je ispranih mozgova kroz pink i novine penzionera i oni glasaju za njega plus jedno 500 hiljada jer su dobili poslove i zavise od stranke. Tako da dobija opet može mu se dobio je dozvolu spolja za ovo što radi. Bežite odavde mladi nema više svrhe boriti se ovde niti raditikao rob.

sdned

pre 7 godina

Uprpao. Loše ankete. Pada podrška za prodaju magle. SNS uzdrman takođe.
Ljudi, ajmo svi na izbore i da završimo ovu napredno-spsovsku elegiju.

Srbin iz Srbije

pre 7 godina

Naravno da kao nema razloga za parlamentarne izbore kada je rejting AV i SNS katastrofalan i ne smeju sebi da dozvole da idu na parlamnetrane izbore.

AV se nada da bi u tom slucaju i nakon sloma njegovog na predsednickim izborima mogao opet da bude premijer.

Ovaj put gubi sve.

Srbi iz Srbije su sirom otvorili oci , ja bukvalno ne poznajem coveka a znam ih jako puno koji imaju nesto lepo da kazu o prevarantima iz sluzbe sa dobijenim/kupljenim diplomama koje predvodi glavni demagog Vucic.

Pad ce biti jako bolan po sluzbu.

Dolazi Sasa Jankovic i lustracija i odgovornost vec od prvog dana nakon izbora.

Ljubica

pre 7 godina

Ne bih ja to uzela zdravo za gotovokao i kao definitivnu odluku. Moze jos svasta da se desi pa da nam se premijer predomisli sve u svrhu stabilnosti i dobrobiti naroda.

Master Mind

pre 7 godina

Kormilar napušta brod, a nema razloga za parlamentarne izbore? Ne znam šta treba da se desi da bi se raspisali izbori? ONE MAN SHOW!
Platili ste (debelo), gledajte.

golub

pre 7 godina

Od 6.7 miliona biraca u Srbiji, za sns je glasalo 1.8.
To znaci da za Vucica nije 5 miliona ljudi!
Problem je sto od tog broja na prosle izbore nije izaslo 3 miliona.
Izadjimo masovno na ove izbore i pokazimo da ne trpimo laz i prevaru.
Isto tako i sledeci koji dodje na vlast, ako laze, odmah masovno na izbore da skidamo i njega.
Onda ce naredni da shvati da mora da radi u opstem interesu, ako i sam zeli duze da vlada.
Velika izlaznost je neophodna, ili ce sns botovi opet da odlucuju u ime vecine.
Sami cemo biti krivi za los zivot, ako opet pola nacije resi da ostane kod kuce. Vucicu i slicnim vladarima, odgovara pasivna nacija.

aca

pre 7 godina

Ako nekim slucajem Vucic izgubi izbore ostaje mu mesto premijera. Naci ce on dobre razloge da ostane na tom mestu. Sprecavanje urusavanja i izdaje Srbije, patriotizam, postenje i sve ostale velike reci koje koristi.

Trebalo bi zabraniti ovako zaj...nje i masiranje mozdane kore naroda i arcenje para svakih 6 meseci.
Rasipises sve izbore pa ko pobedi nek trlja glavu 4 godine.

Nenad

pre 7 godina

Vanredni parlamentarni izbori bi samo odložili započete reforme i doveli do njihovog usporavanja a to nam nije u interesu.Kada se raspišu vanredni parlamentarni izbori,vlada je tehnička i rešava sdamo tekuća pitasnja,dok se formira nova vlada to je nekoliko meseci prekida rada i stajanja u mestu.Reforme ne mogu da čekaju moraju da se sprovode.

tamni vilajet

pre 7 godina

Ok, onda da dansa das ostavku na mesto Premijera i da Toma imenuje zamenika!

Ne mislis valjda da radis izbornu kampanju na kvarnjaka, pa ko veli, ako izgubim izbore, budem opet Premijer?

Nece moci, ako izgubis, izgubices SVE!

ZORA

pre 7 godina

Ovo je pocetak pada SNS-a, hvala ti Boze. Da je bila istina da je rejting SNS-a preko 50 posto, Vucic bi raspisao izbore ali su njemu agencije rekle istinu da nema sanse da prodje na izborima kao sto je to bio slucaj 2016. Zao mi je botova. Sad ce im Vucic dati otkaz jer nema svrhe vise da ih placa. Pozdrav za Sasu Jankovica. Zelim mu svu srecu na predsednickim izborima.

Tomy

pre 7 godina

Pa ako ne postoje nisu postojali ni pre tri dana kada su nas bacio u neizvjesnost dali ce biti raspisani kao sto nisu postojali ni pre mesec ni tri meseca.I čemu priča o njima ako ne postoji razlog za parlamentarne izbore?Cemu i zašto?

Ceyare Pavezi

pre 7 godina

Videcemo kako ce pricati kad izgubi predsednicke, jer rece da nece da kohabitira. A sto se tice morala, trebalo bi da da ostavku na premijersko mesto pre predsednickih izbora, ali niti je od reci niti je moralan, tako da su ovo moja prazna naglabanja

Djordje NS

pre 7 godina

Mora da ostavi neku zanimljivost i za sledeću godinu. Valjda je svima jasno da on jedino zna da funkcioniše kad je izborna kampanja zato takvu tenziju održava evo već pet godina. Svaki dan imam utisak da su oni prethodni krivi za sve i da su sutra izbori.

Ivan

pre 7 godina

Dakle sve od njega zavisi. Od spašavanja poplavljenih do zakazivanja izbora. Ovo je logično u jednopartijskom sistemu. Ali u višepartijskom, je to prevelika odgovornost i rizik za jednog čoveka, a usput i za narod.

Nenad

pre 7 godina

Vanredni parlamentarni izbori bi samo odložili započete reforme i doveli do njihovog usporavanja a to nam nije u interesu.Kada se raspišu vanredni parlamentarni izbori,vlada je tehnička i rešava sdamo tekuća pitasnja,dok se formira nova vlada to je nekoliko meseci prekida rada i stajanja u mestu.Reforme ne mogu da čekaju moraju da se sprovode.

ZORA

pre 7 godina

Ovo je pocetak pada SNS-a, hvala ti Boze. Da je bila istina da je rejting SNS-a preko 50 posto, Vucic bi raspisao izbore ali su njemu agencije rekle istinu da nema sanse da prodje na izborima kao sto je to bio slucaj 2016. Zao mi je botova. Sad ce im Vucic dati otkaz jer nema svrhe vise da ih placa. Pozdrav za Sasu Jankovica. Zelim mu svu srecu na predsednickim izborima.

Darko

pre 7 godina

Po prvi put se slažem sa premijerom. Manje više ne slažem se ni sa jednim političarem... ušao sam u stranku kad je Đinđić bio živ, ižašao kad je preminuo. Ali moram iskreno sad da kažem nešto i nadam se da će se ovaj komentar objaviti.
Vučić koliko god on nama bio ljigav u očima ili šta već, on je zapravo na putu da napravi naprednu Srbiju. Nikakav sarkazam i cinizam nije upotrebljen ovde. Moram da priznam da je njegova "ekonomska" politika u poslednjih 3 godine uznapredovala i samim tim polako možemo da vidimo promene, naravno ka boljitku. Ekonomija jedne države je toliko velika i zakomplikovana da je ponekad potrebni duži vremenski period da bi moglo da se vidi p od promene. Na duge staze ako se ovako nastavi Srbija stvarno može da izađe iz svega kao pobednica. Tako da po meni iskreno nisu potrebni parlamentarni izbori a ni ostali. Pošto mislim da je potrebno da mu damo još vremena da bi mogli da uvidimo svi. I znam da je teško, razumem sve... Ali ne može niko da mi kaže da nam se sad kao najgore teško... To mogu samo stranci, koji dolaze u Srbiju samo na glasanje... Ali što se tiče zaposlenja, bolji smo neko prošlih godina.

golub

pre 7 godina

Od 6.7 miliona biraca u Srbiji, za sns je glasalo 1.8.
To znaci da za Vucica nije 5 miliona ljudi!
Problem je sto od tog broja na prosle izbore nije izaslo 3 miliona.
Izadjimo masovno na ove izbore i pokazimo da ne trpimo laz i prevaru.
Isto tako i sledeci koji dodje na vlast, ako laze, odmah masovno na izbore da skidamo i njega.
Onda ce naredni da shvati da mora da radi u opstem interesu, ako i sam zeli duze da vlada.
Velika izlaznost je neophodna, ili ce sns botovi opet da odlucuju u ime vecine.
Sami cemo biti krivi za los zivot, ako opet pola nacije resi da ostane kod kuce. Vucicu i slicnim vladarima, odgovara pasivna nacija.

Ivan

pre 7 godina

Dakle sve od njega zavisi. Od spašavanja poplavljenih do zakazivanja izbora. Ovo je logično u jednopartijskom sistemu. Ali u višepartijskom, je to prevelika odgovornost i rizik za jednog čoveka, a usput i za narod.

Oki

pre 7 godina

Uprpao. Loše ankete. Pada podrška za prodaju magle. SNS uzdrman takođe.
Ljudi, ajmo svi na izbore i da završimo ovu napredno-spsovsku elegiju.
(sdned, 27. februar 2017 13:31)

Cemu panika, pa i sam znas da je suprotno, mislim sta dobijas da pises neistine? On ne da ce pocistiti u prvom krugu nego ce ih izbrisati sa politicke scene. Sta se dobija komentarima kao tvojim, mislis da mozes nekoga ko zna za koga glasa da preobratis? Nemozes! Mislis da polovina koja nece da glasa da ce promeniti misljenje? Nece! Mislis ako bi polovina koja ne glasa izasla da bi to donelo prednost gradjanskom bloku? Ne bi! Recimo ja ne glasam ali ako bih izasao glasao bih za SNS jer su oni na vlasti samo 4ri godine i vredi im dati jos vremena, dok gradjanski blok je imao 12 godina i nista nije uradio vec nas jos vise upropastio. E to je istina a price gladni smo, nemamo za struju i ostalo su cista laz. Ima Srbin novca kao blata, pa udjite u gradski prevoz i pogledajte prosecni mobilni telefon koji nije ispod 350e i sad neko kaze tesko zivimo?

tamni vilajet

pre 7 godina

Ok, onda da dansa das ostavku na mesto Premijera i da Toma imenuje zamenika!

Ne mislis valjda da radis izbornu kampanju na kvarnjaka, pa ko veli, ako izgubim izbore, budem opet Premijer?

Nece moci, ako izgubis, izgubices SVE!

Master Mind

pre 7 godina

Kormilar napušta brod, a nema razloga za parlamentarne izbore? Ne znam šta treba da se desi da bi se raspisali izbori? ONE MAN SHOW!
Platili ste (debelo), gledajte.

Web Design

pre 7 godina

Samo jedno pitanje svim komentatorima, bez obzira za koga su. Za koji program Predsednika se glasa? Sta po ustavnim ovlascenjima moze Predsednik? Glasamo ponovo za ili protiv neke licnosti, a ne za program. Razmislite svi o tome.

sdned

pre 7 godina

Uprpao. Loše ankete. Pada podrška za prodaju magle. SNS uzdrman takođe.
Ljudi, ajmo svi na izbore i da završimo ovu napredno-spsovsku elegiju.

Ceyare Pavezi

pre 7 godina

Videcemo kako ce pricati kad izgubi predsednicke, jer rece da nece da kohabitira. A sto se tice morala, trebalo bi da da ostavku na premijersko mesto pre predsednickih izbora, ali niti je od reci niti je moralan, tako da su ovo moja prazna naglabanja

aca

pre 7 godina

Ako nekim slucajem Vucic izgubi izbore ostaje mu mesto premijera. Naci ce on dobre razloge da ostane na tom mestu. Sprecavanje urusavanja i izdaje Srbije, patriotizam, postenje i sve ostale velike reci koje koristi.

Trebalo bi zabraniti ovako zaj...nje i masiranje mozdane kore naroda i arcenje para svakih 6 meseci.
Rasipises sve izbore pa ko pobedi nek trlja glavu 4 godine.

nenad

pre 7 godina

Na poslednjim parlamentarnim izborima si Ti vodio kampanju za mesto premijera, vecina naroda je to podrzala i na osnovu tih rezultata je formirana skupstinska vecina.
Tvojim kandidovanjem sada za mesto predsednika istog trenutka i vlada i skupstinska vecina gube svoj legitimitet, jer ne predstavljaju ono za sta je vecinski narod prosle godine glasao.
Neraspisivanjem parlamentarnijh izbora samo potvrdjujes svoj autokratski nacin vladanja. Nece moci to jos dugo...

Djordje NS

pre 7 godina

Mora da ostavi neku zanimljivost i za sledeću godinu. Valjda je svima jasno da on jedino zna da funkcioniše kad je izborna kampanja zato takvu tenziju održava evo već pet godina. Svaki dan imam utisak da su oni prethodni krivi za sve i da su sutra izbori.

Pozdrav iz Danske

pre 7 godina

Rast standarda ako bi pratio rast BNP-a, a neka je rast BNP-a 5% godišnje do 2022. Neka počne od ove, 2017. godine. Idemo redom. Plata do 25.000 dinara koju ima makar polovina zaposlenih stanovnika Srbije:

2017: 25.000 plus 5% = 26.250
2018: 26.250 plus 5% = 27.563
2019: 27.563 plus 5% = 28.940
2020: 28.940 plus 5% = 30.387
2021: 30.387 plus 5% = 31.907
2022: 31.907 plus 5% = 33.503

Dakle, to su ta "zlatna vremena", nema šta. Po današnjem kursu je to oko 270 evra (povećanje od 69 evra u odnosu na startnu 2017. godinu), dakle ta suma iz budućih "zlatnih vremena" koja počinju 2022. godine.

Za to vreme, moja prva dva meseca ove godine su bogatija od prva dva meseca prošle godine ukupno za 475€, ili 237 evra mesečno više...

Ko poveruje u ove bajke koje plasira Vučić, stvarno i nije zaslužio bolje. Jer, čak i da se ostvari pomislite samo koje je to "bogatstvo"...celih 69 evra mesečno više.

Ne da nemate šanse sa ovima danas na vlasti, već nemate ni teoretsku šansu.

Srbin iz Srbije

pre 7 godina

Naravno da kao nema razloga za parlamentarne izbore kada je rejting AV i SNS katastrofalan i ne smeju sebi da dozvole da idu na parlamnetrane izbore.

AV se nada da bi u tom slucaju i nakon sloma njegovog na predsednickim izborima mogao opet da bude premijer.

Ovaj put gubi sve.

Srbi iz Srbije su sirom otvorili oci , ja bukvalno ne poznajem coveka a znam ih jako puno koji imaju nesto lepo da kazu o prevarantima iz sluzbe sa dobijenim/kupljenim diplomama koje predvodi glavni demagog Vucic.

Pad ce biti jako bolan po sluzbu.

Dolazi Sasa Jankovic i lustracija i odgovornost vec od prvog dana nakon izbora.

Tomy

pre 7 godina

Pa ako ne postoje nisu postojali ni pre tri dana kada su nas bacio u neizvjesnost dali ce biti raspisani kao sto nisu postojali ni pre mesec ni tri meseca.I čemu priča o njima ako ne postoji razlog za parlamentarne izbore?Cemu i zašto?

nemanja

pre 7 godina

Nisu postojali ni prosli ni pretprosli put pa si ih raspisao. A sad ocigledno ispitivanja javnog mnjenja pokazuju pad podrske pa kao nema izbora. Demagog i manipulator.

Nisam bas ljubitelj!

pre 7 godina

Poznavajuci tezinu reci ovog coveka, jasno je da ce biti parlamenternih izbora, samo ce yo objaviti zkoji dan, jer prosto obozava da sam sebe demantuje.

Ljubica

pre 7 godina

Ne bih ja to uzela zdravo za gotovokao i kao definitivnu odluku. Moze jos svasta da se desi pa da nam se premijer predomisli sve u svrhu stabilnosti i dobrobiti naroda.

Cane

pre 7 godina

Čekaj, kad je trebalo da Vučić (tada PPV) i Dačić zamene mesta u istoj vladi, onda su izbori bili "neophodni jer je smena premijera smena vlade, a to je moguće samo legitimacijom na izborima". Sad govori da ne lažu sada, nego da su lagali onda. Ovde više ne važi ni ono što je juče važilo, a zakoni ni juče ni danas.
Verovatno bi bilo jedino pametno trajno raspustiti skupštinu, to više nikakve svrhe nema. Ozbiljno.

Kalimero

pre 7 godina

Naravno da ne postoji niti je postojao jer je jasno bilo na poslednjim izborima da vladajuća većina polako gubi broj mandata i da bi na novim raspisanim izborima izgubila minimum još 10-20 poslaničkih mesta i samim tim apsolutnu većinu što bi bilo veoma opasno po njih. Sve ostalo je cirkus, dekor i foliranje.

Realno

pre 7 godina

Nakon istrazivanja dosli su do podataka da je podrska Vucicu u padu. SNS belezi jos veci pad, dok opozicija ili stagnira ili lagano "raste". Raspisivanjem parlamentarnih izbora SPS bi morao da izadje sa svojim kandidatom, tako da ne bi postojale ni teorijske sanse za pobedu u prvom krugu, a i u drugom krugu pobeda vucica bi bila pod velikim znakom pitanja. Na parlamentarnim izborima bi i koalicija oko SNS i oko SPS osvojila manje mandata nego sto sad imaju. Samim tim SNS bi morao da udje opet u koaliciju sa SPS jer bez njih ne bi imao vecinu. Sto, pored trazenja podrske za drugi krug, dacicu povecava prostor za trgovinu. Dakle nas zadatak je da masovno izadjemo na izbore i pokazamo da nas ima mnogo koji smo protiv Vucica. Ako bas mora da pobedi neka mu bude sto teze. A to ce biti odskocna daska za sve buduce izbore na kohima ce SNS konacno biti poslat u istoriju.

Mihailo M

pre 7 godina

Lični osećaj mi kaže da je ovo izboksovao Dačić. SPS bi prošao jako loše, jer bi im po inerciji značajni glasovi pobegli u SNS. Ali bi parlamentarni izbori možda konačno naučili ovu nokautiranu građansku opoziciju pameti! Šta je njima uopšte? Jel oni neće, ne umeju..? Zaista ne znam. Oni su uspeli da se zakače oko kusura! DJB, DS, SDS, LDP, LSV, zajedno ni 20%?!? A jel znate zašto? Jer glavni adut, lična vladavina i izigravanje pravila, koji koriste protiv Vučića, oni su prigrlili za sebe. Čeda, Tadić, Šutanovac, Čanak, Živković..! Koga novog da privuku? Čime? Fale im samo Đelić i Dinkić! Radulović pod skandalom da duguje porez u SAD samo kaže- nije istina, a onda SAD daju dokument da jeste! Dojče vele ipak pazi kad upire prstom. I? možda ostavka, glasanje o poverenju? Jok brate! U samoj DJB se cepaju oko toga, ali i oko kandidata za predsednika. Biće smešno i jako žalosno kad Šešelj bude ispred svih njih na listi. A ako stvarno DJB ode sam, Šešelj je drugi! Bilo ili ne bilo drugog kruga! AV 65-70%. Gledaju ih ljudi i ne veruju šta rade! Deprimira se samo biračko telo da i ne izađe uopšte.

Petar

pre 7 godina

Jao ljudi ne gubite više vreme na ovoga, ne isplati se ko može neka pakuje kofere i bega odavde nema ovde budućnosti. Sretnem jutros u liftu dve babe sa informerom u ruci, i kroz komentare veličaju Vučića, ja im samo reko da ako imaju unuke glasaju za nekog drugog od ovih jer će kod ovoga raditi za 20 000 i biti robovi da samo znate kako su me napale. Ne vredi jedno milion je ispranih mozgova kroz pink i novine penzionera i oni glasaju za njega plus jedno 500 hiljada jer su dobili poslove i zavise od stranke. Tako da dobija opet može mu se dobio je dozvolu spolja za ovo što radi. Bežite odavde mladi nema više svrhe boriti se ovde niti raditikao rob.

Srđan

pre 7 godina

Kako je ;ovek providan, to prosto ne vidi, samo onaj koji je slep "kod očiju". Naravno da ne želi parlamentarne izbore. Zašto? Pa, zato što je vladajućoj koaliciji, a posebno SNS pao rejting. Postavlja se pitanje, zašto se uopšte kandiduje za predsednika, iako je izjavljivao, da neće, i iako je prošle godine ponovo došao na čelo vlade. Ako toliko dobro želi Srbiji, zašto joj ne pomogne kao premijer? Nije da želim da ostane premijer, daleko od toga.

Rade

pre 7 godina

Nazalost, mi kao narod vecinski sporo kapiramo, ali izgleda da i najsporiji shvataju da nam niko u istoriji nije uzeo deo plate i penzije jer je najveci mislio da nam je mnogo da imamo preko 25000, da nam niko u istoriji nije toliko digao poreze, da nam niko u istoriji nije smanjio socijalna davanja.....nastavi niz. Izgleda da je najveci o tome obavesten pa otuda i nema parlamentarnih izbora.

vremeplov za botove

pre 7 godina

(Oki, 27. februar 2017 14:12)

Samo da te podsetim da su sps i radikali vladali pd 90te do 20te godin... kada se izracuna 10 + ovih pet godina znaci vladali su 15 godina.

kad pecaš, moraš biti tih

pre 7 godina

Eee bre, trebalo je da kažem onim anketarima iz SNS da ustvari podržavam Vučića, pa da se iznenadi na izborima!

Ništa, sledeći put ...

s.

pre 7 godina

(Darko, 27. februar 2017 14:00)

Nisi ti bot, nisi.
Sve ti verujem.
I Đinđić nije "preminuo", ubijen je, a to je velika razlika, neka ti neko objasni.
Ali kao što kažem : nisi ti bot.

tony

pre 7 godina

...kako ne postoje razlozi za parlamentarne izbore, Vučić mora da podnese ostavku i tek onda da ide u kampanju, kao što je Saša Janković podneo ostavku, ili Vučić smatra da je iznad zakona i da za njega zakoni ne važe

fashiontv jedina objektivna televizija

pre 7 godina

(Oki, 27. februar 2017 14:12)

Kažeš ovi sada su tek 4 godine na vlasti?
A ko je bio na vlasti od 1990-e do 2000-te? Pa bili su ovi isti koji su sada na vlasti! Dačić i Vučić su bili deo tadašnje vlasti koja je ekonomski, privredno i moralno potpuno razorila ovu zemlju, pretvorili su je u prah i pepeo!

555333

pre 7 godina

@Oki

Polako prijatelju, internet je jak servis propagande i reklamiranja sa svim svojim funkcijama pa i komentarima na za tebe losu ili dobru vest. Naravno da nije moguce promeniti misljenja ljudi u procentima o kojima pricas jednim obicnim komentarom ili jednom vescu ali moc manipulacuje je u tome da te bombarduju svakodnevno informacijama koje zele i ti podsvesno, prihvatas da je npr na ovom komentaru brdo minusa, aha to mora da je lose (iako ti licno toga nisi svestan). Dalje, postoji mnogo veca Srbija od te koju spominjes (Beograd, Novi Sad, Nis) gde se koristi gradski prevoz. O manjim mestima i gradskom prevozu izlisno je pricati. Znaci zaista ima gladnih ljudi i sto je najgore oni se nalaze i u gradskom prevozu o kome pricas. A da se o telefonima od 350evra razbijeni u ratama od 5 godina, govori kao merilo standarda je takodje izlisno pricati.

Sava Centar

pre 7 godina

Recimo ja ne glasam ali ako bih izasao glasao bih za SNS jer su oni na vlasti samo 4ri godine i vredi im dati jos vremena, dok gradjanski blok je imao 12 godina i nista nije uradio vec nas jos vise upropastio. E to je istina a price gladni smo, nemamo za struju i ostalo su cista laz. Ima Srbin novca kao blata, pa udjite u gradski prevoz i pogledajte prosecni mobilni telefon koji nije ispod 350e i sad neko kaze tesko zivimo?

A onih prvih 10-13 godina ne računaš, kad je Srbija bila na vrhuncu slave, bogatstva i izobilja, nikad se bolje nije živelo, jel da?!

NoName

pre 7 godina

@Oki

Prvo, rec ne se odvaja od skoro svih reci osim par.
Drugo, telefoni od 350 evra su uzeti kao polovni ili na rate. Telefon od 350 evra je nesto normalno van granica Srbije. Samo kaod nas ljudi lupetaju gluposti kao ti. Jer ne vidis realnost.

Dusan49

pre 7 godina

Šta god da je razlog da ne budu parlamentarni izbori nije na nama da o tome sudimo. Sudi narod kada dođe vreme za to. Tako da ne pametujte pojedini ovde, glupo je čitati takve komentare.

dax

pre 7 godina

Znači opet nam je prosperitet i blagostanje prolongirano za još koju godinu... to je ona stara priča o magarcu i šargarepi! Pitam se koliki nam je gornji prag tolerancije i dokle cemo više trpeti ovo vredjanje inteligencije!

polo

pre 7 godina

A zbog cega su bili potrebni prethodni izbori?! Da li tada Srbija nije bila stabilna?! Nisi li pre godinu i pre tri godine rizikovo da Srbiju vode 2 razlicita pilota?!

Oliver

pre 7 godina

@vremeplov za botove
Izgleda da je tebi potreban vremeplov.Radikali nisu vladali od 90. do do 2000. nego socijalisti,a radikali od 97.do 2000 u koaliciji s njima.A socijalisti su vladali 19 godina,deset od 1990. do 2000,pet godina od 2012. do 2017,te cetiri godine od 2008.do 2012. sa Tadicem.Zasto si zaboravio cetiri godine SPS-a sa Tadicem?NIje prijatno da se spominje,je l' da?

ZORA

pre 7 godina

Ovo je pocetak pada SNS-a, hvala ti Boze. Da je bila istina da je rejting SNS-a preko 50 posto, Vucic bi raspisao izbore ali su njemu agencije rekle istinu da nema sanse da prodje na izborima kao sto je to bio slucaj 2016. Zao mi je botova. Sad ce im Vucic dati otkaz jer nema svrhe vise da ih placa. Pozdrav za Sasu Jankovica. Zelim mu svu srecu na predsednickim izborima.

Ivan

pre 7 godina

Dakle sve od njega zavisi. Od spašavanja poplavljenih do zakazivanja izbora. Ovo je logično u jednopartijskom sistemu. Ali u višepartijskom, je to prevelika odgovornost i rizik za jednog čoveka, a usput i za narod.

Master Mind

pre 7 godina

Kormilar napušta brod, a nema razloga za parlamentarne izbore? Ne znam šta treba da se desi da bi se raspisali izbori? ONE MAN SHOW!
Platili ste (debelo), gledajte.

golub

pre 7 godina

Od 6.7 miliona biraca u Srbiji, za sns je glasalo 1.8.
To znaci da za Vucica nije 5 miliona ljudi!
Problem je sto od tog broja na prosle izbore nije izaslo 3 miliona.
Izadjimo masovno na ove izbore i pokazimo da ne trpimo laz i prevaru.
Isto tako i sledeci koji dodje na vlast, ako laze, odmah masovno na izbore da skidamo i njega.
Onda ce naredni da shvati da mora da radi u opstem interesu, ako i sam zeli duze da vlada.
Velika izlaznost je neophodna, ili ce sns botovi opet da odlucuju u ime vecine.
Sami cemo biti krivi za los zivot, ako opet pola nacije resi da ostane kod kuce. Vucicu i slicnim vladarima, odgovara pasivna nacija.

tamni vilajet

pre 7 godina

Ok, onda da dansa das ostavku na mesto Premijera i da Toma imenuje zamenika!

Ne mislis valjda da radis izbornu kampanju na kvarnjaka, pa ko veli, ako izgubim izbore, budem opet Premijer?

Nece moci, ako izgubis, izgubices SVE!

sdned

pre 7 godina

Uprpao. Loše ankete. Pada podrška za prodaju magle. SNS uzdrman takođe.
Ljudi, ajmo svi na izbore i da završimo ovu napredno-spsovsku elegiju.

Nenad

pre 7 godina

Vanredni parlamentarni izbori bi samo odložili započete reforme i doveli do njihovog usporavanja a to nam nije u interesu.Kada se raspišu vanredni parlamentarni izbori,vlada je tehnička i rešava sdamo tekuća pitasnja,dok se formira nova vlada to je nekoliko meseci prekida rada i stajanja u mestu.Reforme ne mogu da čekaju moraju da se sprovode.

Ceyare Pavezi

pre 7 godina

Videcemo kako ce pricati kad izgubi predsednicke, jer rece da nece da kohabitira. A sto se tice morala, trebalo bi da da ostavku na premijersko mesto pre predsednickih izbora, ali niti je od reci niti je moralan, tako da su ovo moja prazna naglabanja

aca

pre 7 godina

Ako nekim slucajem Vucic izgubi izbore ostaje mu mesto premijera. Naci ce on dobre razloge da ostane na tom mestu. Sprecavanje urusavanja i izdaje Srbije, patriotizam, postenje i sve ostale velike reci koje koristi.

Trebalo bi zabraniti ovako zaj...nje i masiranje mozdane kore naroda i arcenje para svakih 6 meseci.
Rasipises sve izbore pa ko pobedi nek trlja glavu 4 godine.

nenad

pre 7 godina

Na poslednjim parlamentarnim izborima si Ti vodio kampanju za mesto premijera, vecina naroda je to podrzala i na osnovu tih rezultata je formirana skupstinska vecina.
Tvojim kandidovanjem sada za mesto predsednika istog trenutka i vlada i skupstinska vecina gube svoj legitimitet, jer ne predstavljaju ono za sta je vecinski narod prosle godine glasao.
Neraspisivanjem parlamentarnijh izbora samo potvrdjujes svoj autokratski nacin vladanja. Nece moci to jos dugo...

Tomy

pre 7 godina

Pa ako ne postoje nisu postojali ni pre tri dana kada su nas bacio u neizvjesnost dali ce biti raspisani kao sto nisu postojali ni pre mesec ni tri meseca.I čemu priča o njima ako ne postoji razlog za parlamentarne izbore?Cemu i zašto?

Realno

pre 7 godina

Nakon istrazivanja dosli su do podataka da je podrska Vucicu u padu. SNS belezi jos veci pad, dok opozicija ili stagnira ili lagano "raste". Raspisivanjem parlamentarnih izbora SPS bi morao da izadje sa svojim kandidatom, tako da ne bi postojale ni teorijske sanse za pobedu u prvom krugu, a i u drugom krugu pobeda vucica bi bila pod velikim znakom pitanja. Na parlamentarnim izborima bi i koalicija oko SNS i oko SPS osvojila manje mandata nego sto sad imaju. Samim tim SNS bi morao da udje opet u koaliciju sa SPS jer bez njih ne bi imao vecinu. Sto, pored trazenja podrske za drugi krug, dacicu povecava prostor za trgovinu. Dakle nas zadatak je da masovno izadjemo na izbore i pokazamo da nas ima mnogo koji smo protiv Vucica. Ako bas mora da pobedi neka mu bude sto teze. A to ce biti odskocna daska za sve buduce izbore na kohima ce SNS konacno biti poslat u istoriju.

Ljubica

pre 7 godina

Ne bih ja to uzela zdravo za gotovokao i kao definitivnu odluku. Moze jos svasta da se desi pa da nam se premijer predomisli sve u svrhu stabilnosti i dobrobiti naroda.

Srđan

pre 7 godina

Kako je ;ovek providan, to prosto ne vidi, samo onaj koji je slep "kod očiju". Naravno da ne želi parlamentarne izbore. Zašto? Pa, zato što je vladajućoj koaliciji, a posebno SNS pao rejting. Postavlja se pitanje, zašto se uopšte kandiduje za predsednika, iako je izjavljivao, da neće, i iako je prošle godine ponovo došao na čelo vlade. Ako toliko dobro želi Srbiji, zašto joj ne pomogne kao premijer? Nije da želim da ostane premijer, daleko od toga.

tony

pre 7 godina

...kako ne postoje razlozi za parlamentarne izbore, Vučić mora da podnese ostavku i tek onda da ide u kampanju, kao što je Saša Janković podneo ostavku, ili Vučić smatra da je iznad zakona i da za njega zakoni ne važe

Sava Centar

pre 7 godina

Recimo ja ne glasam ali ako bih izasao glasao bih za SNS jer su oni na vlasti samo 4ri godine i vredi im dati jos vremena, dok gradjanski blok je imao 12 godina i nista nije uradio vec nas jos vise upropastio. E to je istina a price gladni smo, nemamo za struju i ostalo su cista laz. Ima Srbin novca kao blata, pa udjite u gradski prevoz i pogledajte prosecni mobilni telefon koji nije ispod 350e i sad neko kaze tesko zivimo?

A onih prvih 10-13 godina ne računaš, kad je Srbija bila na vrhuncu slave, bogatstva i izobilja, nikad se bolje nije živelo, jel da?!

Srbin iz Srbije

pre 7 godina

Naravno da kao nema razloga za parlamentarne izbore kada je rejting AV i SNS katastrofalan i ne smeju sebi da dozvole da idu na parlamnetrane izbore.

AV se nada da bi u tom slucaju i nakon sloma njegovog na predsednickim izborima mogao opet da bude premijer.

Ovaj put gubi sve.

Srbi iz Srbije su sirom otvorili oci , ja bukvalno ne poznajem coveka a znam ih jako puno koji imaju nesto lepo da kazu o prevarantima iz sluzbe sa dobijenim/kupljenim diplomama koje predvodi glavni demagog Vucic.

Pad ce biti jako bolan po sluzbu.

Dolazi Sasa Jankovic i lustracija i odgovornost vec od prvog dana nakon izbora.

Djordje NS

pre 7 godina

Mora da ostavi neku zanimljivost i za sledeću godinu. Valjda je svima jasno da on jedino zna da funkcioniše kad je izborna kampanja zato takvu tenziju održava evo već pet godina. Svaki dan imam utisak da su oni prethodni krivi za sve i da su sutra izbori.

Pozdrav iz Danske

pre 7 godina

Rast standarda ako bi pratio rast BNP-a, a neka je rast BNP-a 5% godišnje do 2022. Neka počne od ove, 2017. godine. Idemo redom. Plata do 25.000 dinara koju ima makar polovina zaposlenih stanovnika Srbije:

2017: 25.000 plus 5% = 26.250
2018: 26.250 plus 5% = 27.563
2019: 27.563 plus 5% = 28.940
2020: 28.940 plus 5% = 30.387
2021: 30.387 plus 5% = 31.907
2022: 31.907 plus 5% = 33.503

Dakle, to su ta "zlatna vremena", nema šta. Po današnjem kursu je to oko 270 evra (povećanje od 69 evra u odnosu na startnu 2017. godinu), dakle ta suma iz budućih "zlatnih vremena" koja počinju 2022. godine.

Za to vreme, moja prva dva meseca ove godine su bogatija od prva dva meseca prošle godine ukupno za 475€, ili 237 evra mesečno više...

Ko poveruje u ove bajke koje plasira Vučić, stvarno i nije zaslužio bolje. Jer, čak i da se ostvari pomislite samo koje je to "bogatstvo"...celih 69 evra mesečno više.

Ne da nemate šanse sa ovima danas na vlasti, već nemate ni teoretsku šansu.

Nisam bas ljubitelj!

pre 7 godina

Poznavajuci tezinu reci ovog coveka, jasno je da ce biti parlamenternih izbora, samo ce yo objaviti zkoji dan, jer prosto obozava da sam sebe demantuje.

Oki

pre 7 godina

Uprpao. Loše ankete. Pada podrška za prodaju magle. SNS uzdrman takođe.
Ljudi, ajmo svi na izbore i da završimo ovu napredno-spsovsku elegiju.
(sdned, 27. februar 2017 13:31)

Cemu panika, pa i sam znas da je suprotno, mislim sta dobijas da pises neistine? On ne da ce pocistiti u prvom krugu nego ce ih izbrisati sa politicke scene. Sta se dobija komentarima kao tvojim, mislis da mozes nekoga ko zna za koga glasa da preobratis? Nemozes! Mislis da polovina koja nece da glasa da ce promeniti misljenje? Nece! Mislis ako bi polovina koja ne glasa izasla da bi to donelo prednost gradjanskom bloku? Ne bi! Recimo ja ne glasam ali ako bih izasao glasao bih za SNS jer su oni na vlasti samo 4ri godine i vredi im dati jos vremena, dok gradjanski blok je imao 12 godina i nista nije uradio vec nas jos vise upropastio. E to je istina a price gladni smo, nemamo za struju i ostalo su cista laz. Ima Srbin novca kao blata, pa udjite u gradski prevoz i pogledajte prosecni mobilni telefon koji nije ispod 350e i sad neko kaze tesko zivimo?

Cane

pre 7 godina

Čekaj, kad je trebalo da Vučić (tada PPV) i Dačić zamene mesta u istoj vladi, onda su izbori bili "neophodni jer je smena premijera smena vlade, a to je moguće samo legitimacijom na izborima". Sad govori da ne lažu sada, nego da su lagali onda. Ovde više ne važi ni ono što je juče važilo, a zakoni ni juče ni danas.
Verovatno bi bilo jedino pametno trajno raspustiti skupštinu, to više nikakve svrhe nema. Ozbiljno.

Rade

pre 7 godina

Nazalost, mi kao narod vecinski sporo kapiramo, ali izgleda da i najsporiji shvataju da nam niko u istoriji nije uzeo deo plate i penzije jer je najveci mislio da nam je mnogo da imamo preko 25000, da nam niko u istoriji nije toliko digao poreze, da nam niko u istoriji nije smanjio socijalna davanja.....nastavi niz. Izgleda da je najveci o tome obavesten pa otuda i nema parlamentarnih izbora.

s.

pre 7 godina

(Darko, 27. februar 2017 14:00)

Nisi ti bot, nisi.
Sve ti verujem.
I Đinđić nije "preminuo", ubijen je, a to je velika razlika, neka ti neko objasni.
Ali kao što kažem : nisi ti bot.

nemanja

pre 7 godina

Nisu postojali ni prosli ni pretprosli put pa si ih raspisao. A sad ocigledno ispitivanja javnog mnjenja pokazuju pad podrske pa kao nema izbora. Demagog i manipulator.

Kalimero

pre 7 godina

Naravno da ne postoji niti je postojao jer je jasno bilo na poslednjim izborima da vladajuća većina polako gubi broj mandata i da bi na novim raspisanim izborima izgubila minimum još 10-20 poslaničkih mesta i samim tim apsolutnu većinu što bi bilo veoma opasno po njih. Sve ostalo je cirkus, dekor i foliranje.

Petar

pre 7 godina

Jao ljudi ne gubite više vreme na ovoga, ne isplati se ko može neka pakuje kofere i bega odavde nema ovde budućnosti. Sretnem jutros u liftu dve babe sa informerom u ruci, i kroz komentare veličaju Vučića, ja im samo reko da ako imaju unuke glasaju za nekog drugog od ovih jer će kod ovoga raditi za 20 000 i biti robovi da samo znate kako su me napale. Ne vredi jedno milion je ispranih mozgova kroz pink i novine penzionera i oni glasaju za njega plus jedno 500 hiljada jer su dobili poslove i zavise od stranke. Tako da dobija opet može mu se dobio je dozvolu spolja za ovo što radi. Bežite odavde mladi nema više svrhe boriti se ovde niti raditikao rob.

fashiontv jedina objektivna televizija

pre 7 godina

(Oki, 27. februar 2017 14:12)

Kažeš ovi sada su tek 4 godine na vlasti?
A ko je bio na vlasti od 1990-e do 2000-te? Pa bili su ovi isti koji su sada na vlasti! Dačić i Vučić su bili deo tadašnje vlasti koja je ekonomski, privredno i moralno potpuno razorila ovu zemlju, pretvorili su je u prah i pepeo!

kad pecaš, moraš biti tih

pre 7 godina

Eee bre, trebalo je da kažem onim anketarima iz SNS da ustvari podržavam Vučića, pa da se iznenadi na izborima!

Ništa, sledeći put ...

vremeplov za botove

pre 7 godina

(Oki, 27. februar 2017 14:12)

Samo da te podsetim da su sps i radikali vladali pd 90te do 20te godin... kada se izracuna 10 + ovih pet godina znaci vladali su 15 godina.

polo

pre 7 godina

A zbog cega su bili potrebni prethodni izbori?! Da li tada Srbija nije bila stabilna?! Nisi li pre godinu i pre tri godine rizikovo da Srbiju vode 2 razlicita pilota?!

Oliver

pre 7 godina

@vremeplov za botove
Izgleda da je tebi potreban vremeplov.Radikali nisu vladali od 90. do do 2000. nego socijalisti,a radikali od 97.do 2000 u koaliciji s njima.A socijalisti su vladali 19 godina,deset od 1990. do 2000,pet godina od 2012. do 2017,te cetiri godine od 2008.do 2012. sa Tadicem.Zasto si zaboravio cetiri godine SPS-a sa Tadicem?NIje prijatno da se spominje,je l' da?

Darko

pre 7 godina

Po prvi put se slažem sa premijerom. Manje više ne slažem se ni sa jednim političarem... ušao sam u stranku kad je Đinđić bio živ, ižašao kad je preminuo. Ali moram iskreno sad da kažem nešto i nadam se da će se ovaj komentar objaviti.
Vučić koliko god on nama bio ljigav u očima ili šta već, on je zapravo na putu da napravi naprednu Srbiju. Nikakav sarkazam i cinizam nije upotrebljen ovde. Moram da priznam da je njegova "ekonomska" politika u poslednjih 3 godine uznapredovala i samim tim polako možemo da vidimo promene, naravno ka boljitku. Ekonomija jedne države je toliko velika i zakomplikovana da je ponekad potrebni duži vremenski period da bi moglo da se vidi p od promene. Na duge staze ako se ovako nastavi Srbija stvarno može da izađe iz svega kao pobednica. Tako da po meni iskreno nisu potrebni parlamentarni izbori a ni ostali. Pošto mislim da je potrebno da mu damo još vremena da bi mogli da uvidimo svi. I znam da je teško, razumem sve... Ali ne može niko da mi kaže da nam se sad kao najgore teško... To mogu samo stranci, koji dolaze u Srbiju samo na glasanje... Ali što se tiče zaposlenja, bolji smo neko prošlih godina.

dax

pre 7 godina

Znači opet nam je prosperitet i blagostanje prolongirano za još koju godinu... to je ona stara priča o magarcu i šargarepi! Pitam se koliki nam je gornji prag tolerancije i dokle cemo više trpeti ovo vredjanje inteligencije!

NoName

pre 7 godina

@Oki

Prvo, rec ne se odvaja od skoro svih reci osim par.
Drugo, telefoni od 350 evra su uzeti kao polovni ili na rate. Telefon od 350 evra je nesto normalno van granica Srbije. Samo kaod nas ljudi lupetaju gluposti kao ti. Jer ne vidis realnost.

555333

pre 7 godina

@Oki

Polako prijatelju, internet je jak servis propagande i reklamiranja sa svim svojim funkcijama pa i komentarima na za tebe losu ili dobru vest. Naravno da nije moguce promeniti misljenja ljudi u procentima o kojima pricas jednim obicnim komentarom ili jednom vescu ali moc manipulacuje je u tome da te bombarduju svakodnevno informacijama koje zele i ti podsvesno, prihvatas da je npr na ovom komentaru brdo minusa, aha to mora da je lose (iako ti licno toga nisi svestan). Dalje, postoji mnogo veca Srbija od te koju spominjes (Beograd, Novi Sad, Nis) gde se koristi gradski prevoz. O manjim mestima i gradskom prevozu izlisno je pricati. Znaci zaista ima gladnih ljudi i sto je najgore oni se nalaze i u gradskom prevozu o kome pricas. A da se o telefonima od 350evra razbijeni u ratama od 5 godina, govori kao merilo standarda je takodje izlisno pricati.

Mihailo M

pre 7 godina

Lični osećaj mi kaže da je ovo izboksovao Dačić. SPS bi prošao jako loše, jer bi im po inerciji značajni glasovi pobegli u SNS. Ali bi parlamentarni izbori možda konačno naučili ovu nokautiranu građansku opoziciju pameti! Šta je njima uopšte? Jel oni neće, ne umeju..? Zaista ne znam. Oni su uspeli da se zakače oko kusura! DJB, DS, SDS, LDP, LSV, zajedno ni 20%?!? A jel znate zašto? Jer glavni adut, lična vladavina i izigravanje pravila, koji koriste protiv Vučića, oni su prigrlili za sebe. Čeda, Tadić, Šutanovac, Čanak, Živković..! Koga novog da privuku? Čime? Fale im samo Đelić i Dinkić! Radulović pod skandalom da duguje porez u SAD samo kaže- nije istina, a onda SAD daju dokument da jeste! Dojče vele ipak pazi kad upire prstom. I? možda ostavka, glasanje o poverenju? Jok brate! U samoj DJB se cepaju oko toga, ali i oko kandidata za predsednika. Biće smešno i jako žalosno kad Šešelj bude ispred svih njih na listi. A ako stvarno DJB ode sam, Šešelj je drugi! Bilo ili ne bilo drugog kruga! AV 65-70%. Gledaju ih ljudi i ne veruju šta rade! Deprimira se samo biračko telo da i ne izađe uopšte.

Web Design

pre 7 godina

Samo jedno pitanje svim komentatorima, bez obzira za koga su. Za koji program Predsednika se glasa? Sta po ustavnim ovlascenjima moze Predsednik? Glasamo ponovo za ili protiv neke licnosti, a ne za program. Razmislite svi o tome.

Dusan49

pre 7 godina

Šta god da je razlog da ne budu parlamentarni izbori nije na nama da o tome sudimo. Sudi narod kada dođe vreme za to. Tako da ne pametujte pojedini ovde, glupo je čitati takve komentare.