Četvrtak, 23.02.2017.

07:45

"Klinton, Buš, Obama... Tramp će uvesti Kosovo u UN"

Predsednik Skupštine Kosova Kadri Veselji ocenio je da će Kosovo postati punopravna članica UN tokom mandata Donalda Trampa na funkciji predsednika SAD.

Izvor: Beta

"Klinton, Buš, Obama... Tramp æe uvesti Kosovo u UN" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

el gladiator

pre 7 godina

Upravo tako. Interesantno je kako se odvijaju stvari, idu u najgorem pravcu. Jer Kosovo vec JESTE nezavisno u realnom zivotu, a na kraju ce biti i oficijalno nezavisno i prznato od svih. Pa cemo mi u Srbiji da sumiramo kada priznamo Kosovo poslednji na svetu da smo izgubili mnogo, mnogo vise od 15% teritorije: podrsku najmocnijeg dela sveta, vreme, pare, energiju, reputaciju, moc, ljude. Za gubitak Kosova nismo krivi, ali za sav ostali gubitak i te kako jesmo, a razlog za to je - dozvolite da kazem otvoreno - to sto smo glupi.
(Pera, 23. februar 2017 10:13)

Da, da...verovatno bi isto pričao da ti komšija s kojim deliš zid otme npr. spavaću sobu i da svi u zgradi i ulici izvrše pritisak na tebe da prihvatiš novonastalu situaciju, da se pomiriš s realnošću.
Da li bi posle opiranja od 20-ak godina rekao sebi: " Uf baš sam bi glup trebao sam odmah da mu priznam tu sobu ovako sam izgubio decenije boreći se za izgubljenu stvar". Sve mislim. Ali najlakše je iz tople fotelje biti pragmatičan.

Mrle

pre 7 godina

Nema od toga nista to priznanje bi znacilo da svaka banana republika moze sama sebi da da nezavisnost. Ne zbog Srbije mi smo nebitni u toj prici, koliko ima Kosova trenutno na planeti mnogo njih za koje i neznamo i nece to veliki igraci da dozvole ne zbog nas nego zbog sebe. Jedino da Srbija prizna tu teritoriju kao nezavisnu drzavu onda bi to bilo prihvatljivo jer je matica dozvolila odvajanje. Najrealnija situacija je podela Kosova i priznanje od nase strane i da se zavrsi ova agonija vise. A i Albancima je to bolje jer nisu ni Ameri ni Ruje ni Kinezi a ni Evropa kao sto su bili 99. Jer ako dodje do nekog novog sukoba Albanci su sa svih strana okruzeni neprijateljski nastrojenim narodima. Jak im je saveznik ali trebali bi da razmisle malo da ne zavrse kao Srbija krajem proslog veka.

Pera

pre 7 godina

@Bilan

Upravo tako. Interesantno je kako se odvijaju stvari, idu u najgorem pravcu. Jer Kosovo vec JESTE nezavisno u realnom zivotu, a na kraju ce biti i oficijalno nezavisno i prznato od svih. Pa cemo mi u Srbiji da sumiramo kada priznamo Kosovo poslednji na svetu da smo izgubili mnogo, mnogo vise od 15% teritorije: podrsku najmocnijeg dela sveta, vreme, pare, energiju, reputaciju, moc, ljude. Za gubitak Kosova nismo krivi, ali za sav ostali gubitak i te kako jesmo, a razlog za to je - dozvolite da kazem otvoreno - to sto smo glupi.

Deus

pre 7 godina

Kako je Srbija u posljednjih 30 godina tretirala SAD? Nažalost ne preterano prijateljski.
----
Srbija je prema USA bila maksimalno otvorena tokom cele svoje istorije. Zasto onda imamo objektivno lose odnose i pored sve lepe pricice za javnost? USA mora da ima jednog neprijatelja na prostoru Balkana a to je, najlogicnije je, najjaca drzava. Zasto je to logicno? Pa zato sto USA tada, pomazuci slabije drzave na ovom prostoru, odrzavaju ravnotezu snaga i obezbedjuju svoje prisustvo. Mnoge od tih drzava zapravo postoje samo zahvaljujuci volji USA. I kada su tako "cinilac stabilnosti" na Balkanu imaju potpunu kontrolu nad njim jer malima ne pada na pamet da budu neprijateljski raspolozeni prema onima od kojih zavise, a Srbiji ne ostaje nista drugo do da pogne glavu i da se naoruzava kod prijateljskih drzava sa nadom da monopol na vojno prisustvo i silu USA nece trajati vecno ili da ce one konacno promeniti svoju politiku sto je malo verovatno. Zasto se Srbija ne nagodi sa USA? Prosto, USA joj ne da ama bas nista. Zasto ne da? Jer da bi Srbiji dala mora nekome sa ovih prostora da uzme i tako gubi svoje postojece saveznike i stice potencijalno vise neprijatelja od jednog. Ovako imaju samo jednog "neprijatelja" pa problem mnogo lakse "menadzuju". Srbija treba da se naoruza koliko god moze (zlu ne trebalo) i da se, uz svu dobru volju prema USA, okruzi saveznicima da bi imala bolju pregovaracku poziciju sa USA. Oni reaguju jedino na Kineze i Ruse, ostali ih uopste ne zanimaju.

mlekadzija

pre 7 godina

Hoce sigurno ali malo sutra... UN ma koliko kompromitovn organizacija ipak mesto gde SAD nisu gospodari sudbine. Srecomn pita se i neko drugi. Prema tome Veselji sanjaj malo....

repus

pre 7 godina

što pre to bolje za nas seljake šumadije I srbije jel placamo debele pare kroz porezu I razna poskupljenja da bi srbi na kosovu sedeli I ne radsili ništa cim uđe Kosovo u un I nasto a pre ce u evropsku uniju sami ce srbi baš kao iz hrvaske I bosne da bace naše dokumente I da uzmu kosovske nema ni jednog srbina iz hrvaske da nije uzeo pasoš hrvaske tako I za Kosovo što pre to bolje po nas u srbiji

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Za Srbiju, za sve njene građane i zbog opšteg ekonomskog, privrednog, unutrašnjepolitičkog i spoljnopolitičkog uspeha države Srbije i svih njenih građane je to odlična vest! Nažalost, proćići mnogo vremena dok to u Srbiji shvate i prihvate na pravi način.

Donator

pre 7 godina

Izgleda da je Tramp dobio veliku donaciju i zavoleo albanski narod kao rod rođeni. Srbija nikako da shvati da se političari u svetu kupuju kao kod nas samo za mnogo veće pare. Albanija nesebično deli narko profit sa svim političarima koji joj trebaju.

pusti snovi

pre 7 godina

Jedino ako se samoproglasite za clana UN a onaj vas veseljak sa dronom i Beograda kada niko ne gleda i u sred noci da okaci tu vasu zastavu ispred zgrade UN. Da SAD mogu da vas uguraju u UN vec bi davno to uradile, narocito ranije kada su bile mnogo jace i uticajnije.

Bilan

pre 7 godina

Ne postoje vecni prijatelji ili neprijatelji. Postoji samo interes. To je rekao Vinston Cercil. Ta izreka govori o anglosaksonskom mentalitetu, pogledu na svet a ponajviše o politici. Zapitajmo se malo. Kakav interes SAD ima u Srbiji. Da li je Srbija veliko tržište, nezamjenjiv izvor nekog resursa? Nažalost nije. Kako je Srbija u posljednjih 30 godina tretirala SAD? Nažalost ne preterano prijateljski. Od koga je Srbija kupila borbene avione? Od koga očekuje PVO sisteme? Odgovore znate. Priča o neutralnosti je priča za budale. S druge strane Albanci bi ako treba poslali brigadu na Mars ako SAD pomisli da im treba. Budimo pošteni nije uvek do drugih ima malo i do nas. Ništa ne nudimo zbog toga ništa i ne dobivamo. BiH diže reviziju optužnice jer im je rečeno da to urade. Zašto? Vidite kako se ponaša Dacic, Nikolić pa i Vučić otvoreno su uz Dodika koji je ruski eksponent. Ko plaća to Srbija. Ko je kriv pa mi sami uvek biramo najgore za sebe.

Klint

pre 7 godina

Ne znam samo kako, Tramp je toliko razjutio Ruse i Kineze da ce oni sada svaki pokusaj bilo kakvog glasanja da blokiraju!Realno Kosovo i pored svih napora Amerikanaca nikada nece postati punopravna drzava,takav dodgadaj ne odgovara nikome u svetu jer svi imaju po "jedno Kosovo"...

Milos

pre 7 godina

Sta ces tamo se u savetu bezbednosti ne pita samo SAD, mozda uz pomoc neke carobne magije ciribu ciriba. Rusija je pokazala na primeru Krima da batina ima dva kraja, entuzijazam je naglo opao

Milos

pre 7 godina

Sta ces tamo se u savetu bezbednosti ne pita samo SAD, mozda uz pomoc neke carobne magije ciribu ciriba. Rusija je pokazala na primeru Krima da batina ima dva kraja, entuzijazam je naglo opao

Klint

pre 7 godina

Ne znam samo kako, Tramp je toliko razjutio Ruse i Kineze da ce oni sada svaki pokusaj bilo kakvog glasanja da blokiraju!Realno Kosovo i pored svih napora Amerikanaca nikada nece postati punopravna drzava,takav dodgadaj ne odgovara nikome u svetu jer svi imaju po "jedno Kosovo"...

pusti snovi

pre 7 godina

Jedino ako se samoproglasite za clana UN a onaj vas veseljak sa dronom i Beograda kada niko ne gleda i u sred noci da okaci tu vasu zastavu ispred zgrade UN. Da SAD mogu da vas uguraju u UN vec bi davno to uradile, narocito ranije kada su bile mnogo jace i uticajnije.

mlekadzija

pre 7 godina

Hoce sigurno ali malo sutra... UN ma koliko kompromitovn organizacija ipak mesto gde SAD nisu gospodari sudbine. Srecomn pita se i neko drugi. Prema tome Veselji sanjaj malo....

Deus

pre 7 godina

Kako je Srbija u posljednjih 30 godina tretirala SAD? Nažalost ne preterano prijateljski.
----
Srbija je prema USA bila maksimalno otvorena tokom cele svoje istorije. Zasto onda imamo objektivno lose odnose i pored sve lepe pricice za javnost? USA mora da ima jednog neprijatelja na prostoru Balkana a to je, najlogicnije je, najjaca drzava. Zasto je to logicno? Pa zato sto USA tada, pomazuci slabije drzave na ovom prostoru, odrzavaju ravnotezu snaga i obezbedjuju svoje prisustvo. Mnoge od tih drzava zapravo postoje samo zahvaljujuci volji USA. I kada su tako "cinilac stabilnosti" na Balkanu imaju potpunu kontrolu nad njim jer malima ne pada na pamet da budu neprijateljski raspolozeni prema onima od kojih zavise, a Srbiji ne ostaje nista drugo do da pogne glavu i da se naoruzava kod prijateljskih drzava sa nadom da monopol na vojno prisustvo i silu USA nece trajati vecno ili da ce one konacno promeniti svoju politiku sto je malo verovatno. Zasto se Srbija ne nagodi sa USA? Prosto, USA joj ne da ama bas nista. Zasto ne da? Jer da bi Srbiji dala mora nekome sa ovih prostora da uzme i tako gubi svoje postojece saveznike i stice potencijalno vise neprijatelja od jednog. Ovako imaju samo jednog "neprijatelja" pa problem mnogo lakse "menadzuju". Srbija treba da se naoruza koliko god moze (zlu ne trebalo) i da se, uz svu dobru volju prema USA, okruzi saveznicima da bi imala bolju pregovaracku poziciju sa USA. Oni reaguju jedino na Kineze i Ruse, ostali ih uopste ne zanimaju.

Mrle

pre 7 godina

Nema od toga nista to priznanje bi znacilo da svaka banana republika moze sama sebi da da nezavisnost. Ne zbog Srbije mi smo nebitni u toj prici, koliko ima Kosova trenutno na planeti mnogo njih za koje i neznamo i nece to veliki igraci da dozvole ne zbog nas nego zbog sebe. Jedino da Srbija prizna tu teritoriju kao nezavisnu drzavu onda bi to bilo prihvatljivo jer je matica dozvolila odvajanje. Najrealnija situacija je podela Kosova i priznanje od nase strane i da se zavrsi ova agonija vise. A i Albancima je to bolje jer nisu ni Ameri ni Ruje ni Kinezi a ni Evropa kao sto su bili 99. Jer ako dodje do nekog novog sukoba Albanci su sa svih strana okruzeni neprijateljski nastrojenim narodima. Jak im je saveznik ali trebali bi da razmisle malo da ne zavrse kao Srbija krajem proslog veka.

Bilan

pre 7 godina

Ne postoje vecni prijatelji ili neprijatelji. Postoji samo interes. To je rekao Vinston Cercil. Ta izreka govori o anglosaksonskom mentalitetu, pogledu na svet a ponajviše o politici. Zapitajmo se malo. Kakav interes SAD ima u Srbiji. Da li je Srbija veliko tržište, nezamjenjiv izvor nekog resursa? Nažalost nije. Kako je Srbija u posljednjih 30 godina tretirala SAD? Nažalost ne preterano prijateljski. Od koga je Srbija kupila borbene avione? Od koga očekuje PVO sisteme? Odgovore znate. Priča o neutralnosti je priča za budale. S druge strane Albanci bi ako treba poslali brigadu na Mars ako SAD pomisli da im treba. Budimo pošteni nije uvek do drugih ima malo i do nas. Ništa ne nudimo zbog toga ništa i ne dobivamo. BiH diže reviziju optužnice jer im je rečeno da to urade. Zašto? Vidite kako se ponaša Dacic, Nikolić pa i Vučić otvoreno su uz Dodika koji je ruski eksponent. Ko plaća to Srbija. Ko je kriv pa mi sami uvek biramo najgore za sebe.

repus

pre 7 godina

što pre to bolje za nas seljake šumadije I srbije jel placamo debele pare kroz porezu I razna poskupljenja da bi srbi na kosovu sedeli I ne radsili ništa cim uđe Kosovo u un I nasto a pre ce u evropsku uniju sami ce srbi baš kao iz hrvaske I bosne da bace naše dokumente I da uzmu kosovske nema ni jednog srbina iz hrvaske da nije uzeo pasoš hrvaske tako I za Kosovo što pre to bolje po nas u srbiji

Pera

pre 7 godina

@Bilan

Upravo tako. Interesantno je kako se odvijaju stvari, idu u najgorem pravcu. Jer Kosovo vec JESTE nezavisno u realnom zivotu, a na kraju ce biti i oficijalno nezavisno i prznato od svih. Pa cemo mi u Srbiji da sumiramo kada priznamo Kosovo poslednji na svetu da smo izgubili mnogo, mnogo vise od 15% teritorije: podrsku najmocnijeg dela sveta, vreme, pare, energiju, reputaciju, moc, ljude. Za gubitak Kosova nismo krivi, ali za sav ostali gubitak i te kako jesmo, a razlog za to je - dozvolite da kazem otvoreno - to sto smo glupi.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Za Srbiju, za sve njene građane i zbog opšteg ekonomskog, privrednog, unutrašnjepolitičkog i spoljnopolitičkog uspeha države Srbije i svih njenih građane je to odlična vest! Nažalost, proćići mnogo vremena dok to u Srbiji shvate i prihvate na pravi način.

Donator

pre 7 godina

Izgleda da je Tramp dobio veliku donaciju i zavoleo albanski narod kao rod rođeni. Srbija nikako da shvati da se političari u svetu kupuju kao kod nas samo za mnogo veće pare. Albanija nesebično deli narko profit sa svim političarima koji joj trebaju.

el gladiator

pre 7 godina

Upravo tako. Interesantno je kako se odvijaju stvari, idu u najgorem pravcu. Jer Kosovo vec JESTE nezavisno u realnom zivotu, a na kraju ce biti i oficijalno nezavisno i prznato od svih. Pa cemo mi u Srbiji da sumiramo kada priznamo Kosovo poslednji na svetu da smo izgubili mnogo, mnogo vise od 15% teritorije: podrsku najmocnijeg dela sveta, vreme, pare, energiju, reputaciju, moc, ljude. Za gubitak Kosova nismo krivi, ali za sav ostali gubitak i te kako jesmo, a razlog za to je - dozvolite da kazem otvoreno - to sto smo glupi.
(Pera, 23. februar 2017 10:13)

Da, da...verovatno bi isto pričao da ti komšija s kojim deliš zid otme npr. spavaću sobu i da svi u zgradi i ulici izvrše pritisak na tebe da prihvatiš novonastalu situaciju, da se pomiriš s realnošću.
Da li bi posle opiranja od 20-ak godina rekao sebi: " Uf baš sam bi glup trebao sam odmah da mu priznam tu sobu ovako sam izgubio decenije boreći se za izgubljenu stvar". Sve mislim. Ali najlakše je iz tople fotelje biti pragmatičan.

Bilan

pre 7 godina

Ne postoje vecni prijatelji ili neprijatelji. Postoji samo interes. To je rekao Vinston Cercil. Ta izreka govori o anglosaksonskom mentalitetu, pogledu na svet a ponajviše o politici. Zapitajmo se malo. Kakav interes SAD ima u Srbiji. Da li je Srbija veliko tržište, nezamjenjiv izvor nekog resursa? Nažalost nije. Kako je Srbija u posljednjih 30 godina tretirala SAD? Nažalost ne preterano prijateljski. Od koga je Srbija kupila borbene avione? Od koga očekuje PVO sisteme? Odgovore znate. Priča o neutralnosti je priča za budale. S druge strane Albanci bi ako treba poslali brigadu na Mars ako SAD pomisli da im treba. Budimo pošteni nije uvek do drugih ima malo i do nas. Ništa ne nudimo zbog toga ništa i ne dobivamo. BiH diže reviziju optužnice jer im je rečeno da to urade. Zašto? Vidite kako se ponaša Dacic, Nikolić pa i Vučić otvoreno su uz Dodika koji je ruski eksponent. Ko plaća to Srbija. Ko je kriv pa mi sami uvek biramo najgore za sebe.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Za Srbiju, za sve njene građane i zbog opšteg ekonomskog, privrednog, unutrašnjepolitičkog i spoljnopolitičkog uspeha države Srbije i svih njenih građane je to odlična vest! Nažalost, proćići mnogo vremena dok to u Srbiji shvate i prihvate na pravi način.

repus

pre 7 godina

što pre to bolje za nas seljake šumadije I srbije jel placamo debele pare kroz porezu I razna poskupljenja da bi srbi na kosovu sedeli I ne radsili ništa cim uđe Kosovo u un I nasto a pre ce u evropsku uniju sami ce srbi baš kao iz hrvaske I bosne da bace naše dokumente I da uzmu kosovske nema ni jednog srbina iz hrvaske da nije uzeo pasoš hrvaske tako I za Kosovo što pre to bolje po nas u srbiji

Donator

pre 7 godina

Izgleda da je Tramp dobio veliku donaciju i zavoleo albanski narod kao rod rođeni. Srbija nikako da shvati da se političari u svetu kupuju kao kod nas samo za mnogo veće pare. Albanija nesebično deli narko profit sa svim političarima koji joj trebaju.

Pera

pre 7 godina

@Bilan

Upravo tako. Interesantno je kako se odvijaju stvari, idu u najgorem pravcu. Jer Kosovo vec JESTE nezavisno u realnom zivotu, a na kraju ce biti i oficijalno nezavisno i prznato od svih. Pa cemo mi u Srbiji da sumiramo kada priznamo Kosovo poslednji na svetu da smo izgubili mnogo, mnogo vise od 15% teritorije: podrsku najmocnijeg dela sveta, vreme, pare, energiju, reputaciju, moc, ljude. Za gubitak Kosova nismo krivi, ali za sav ostali gubitak i te kako jesmo, a razlog za to je - dozvolite da kazem otvoreno - to sto smo glupi.

Milos

pre 7 godina

Sta ces tamo se u savetu bezbednosti ne pita samo SAD, mozda uz pomoc neke carobne magije ciribu ciriba. Rusija je pokazala na primeru Krima da batina ima dva kraja, entuzijazam je naglo opao

mlekadzija

pre 7 godina

Hoce sigurno ali malo sutra... UN ma koliko kompromitovn organizacija ipak mesto gde SAD nisu gospodari sudbine. Srecomn pita se i neko drugi. Prema tome Veselji sanjaj malo....

Mrle

pre 7 godina

Nema od toga nista to priznanje bi znacilo da svaka banana republika moze sama sebi da da nezavisnost. Ne zbog Srbije mi smo nebitni u toj prici, koliko ima Kosova trenutno na planeti mnogo njih za koje i neznamo i nece to veliki igraci da dozvole ne zbog nas nego zbog sebe. Jedino da Srbija prizna tu teritoriju kao nezavisnu drzavu onda bi to bilo prihvatljivo jer je matica dozvolila odvajanje. Najrealnija situacija je podela Kosova i priznanje od nase strane i da se zavrsi ova agonija vise. A i Albancima je to bolje jer nisu ni Ameri ni Ruje ni Kinezi a ni Evropa kao sto su bili 99. Jer ako dodje do nekog novog sukoba Albanci su sa svih strana okruzeni neprijateljski nastrojenim narodima. Jak im je saveznik ali trebali bi da razmisle malo da ne zavrse kao Srbija krajem proslog veka.

Deus

pre 7 godina

Kako je Srbija u posljednjih 30 godina tretirala SAD? Nažalost ne preterano prijateljski.
----
Srbija je prema USA bila maksimalno otvorena tokom cele svoje istorije. Zasto onda imamo objektivno lose odnose i pored sve lepe pricice za javnost? USA mora da ima jednog neprijatelja na prostoru Balkana a to je, najlogicnije je, najjaca drzava. Zasto je to logicno? Pa zato sto USA tada, pomazuci slabije drzave na ovom prostoru, odrzavaju ravnotezu snaga i obezbedjuju svoje prisustvo. Mnoge od tih drzava zapravo postoje samo zahvaljujuci volji USA. I kada su tako "cinilac stabilnosti" na Balkanu imaju potpunu kontrolu nad njim jer malima ne pada na pamet da budu neprijateljski raspolozeni prema onima od kojih zavise, a Srbiji ne ostaje nista drugo do da pogne glavu i da se naoruzava kod prijateljskih drzava sa nadom da monopol na vojno prisustvo i silu USA nece trajati vecno ili da ce one konacno promeniti svoju politiku sto je malo verovatno. Zasto se Srbija ne nagodi sa USA? Prosto, USA joj ne da ama bas nista. Zasto ne da? Jer da bi Srbiji dala mora nekome sa ovih prostora da uzme i tako gubi svoje postojece saveznike i stice potencijalno vise neprijatelja od jednog. Ovako imaju samo jednog "neprijatelja" pa problem mnogo lakse "menadzuju". Srbija treba da se naoruza koliko god moze (zlu ne trebalo) i da se, uz svu dobru volju prema USA, okruzi saveznicima da bi imala bolju pregovaracku poziciju sa USA. Oni reaguju jedino na Kineze i Ruse, ostali ih uopste ne zanimaju.

pusti snovi

pre 7 godina

Jedino ako se samoproglasite za clana UN a onaj vas veseljak sa dronom i Beograda kada niko ne gleda i u sred noci da okaci tu vasu zastavu ispred zgrade UN. Da SAD mogu da vas uguraju u UN vec bi davno to uradile, narocito ranije kada su bile mnogo jace i uticajnije.

Klint

pre 7 godina

Ne znam samo kako, Tramp je toliko razjutio Ruse i Kineze da ce oni sada svaki pokusaj bilo kakvog glasanja da blokiraju!Realno Kosovo i pored svih napora Amerikanaca nikada nece postati punopravna drzava,takav dodgadaj ne odgovara nikome u svetu jer svi imaju po "jedno Kosovo"...

el gladiator

pre 7 godina

Upravo tako. Interesantno je kako se odvijaju stvari, idu u najgorem pravcu. Jer Kosovo vec JESTE nezavisno u realnom zivotu, a na kraju ce biti i oficijalno nezavisno i prznato od svih. Pa cemo mi u Srbiji da sumiramo kada priznamo Kosovo poslednji na svetu da smo izgubili mnogo, mnogo vise od 15% teritorije: podrsku najmocnijeg dela sveta, vreme, pare, energiju, reputaciju, moc, ljude. Za gubitak Kosova nismo krivi, ali za sav ostali gubitak i te kako jesmo, a razlog za to je - dozvolite da kazem otvoreno - to sto smo glupi.
(Pera, 23. februar 2017 10:13)

Da, da...verovatno bi isto pričao da ti komšija s kojim deliš zid otme npr. spavaću sobu i da svi u zgradi i ulici izvrše pritisak na tebe da prihvatiš novonastalu situaciju, da se pomiriš s realnošću.
Da li bi posle opiranja od 20-ak godina rekao sebi: " Uf baš sam bi glup trebao sam odmah da mu priznam tu sobu ovako sam izgubio decenije boreći se za izgubljenu stvar". Sve mislim. Ali najlakše je iz tople fotelje biti pragmatičan.