Utorak, 14.02.2017.

17:12

SNS: Jednoglasno - Vučić kandidat za predsednika

Predsedništvo SNS je nа održаnoj sednici odlučilo da za predsednikа Srbije, kаo svog kаndidаtа, istаkne Aleksаndrа Vučićа i tа odlukа donetа je jednoglаsno.

Izvor: B92

SNS: Jednoglasno - Vuèiæ kandidat za predsednika IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

241 Komentari

Sortiraj po:

Botulizam

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...
(23, 14. februar 2017 19:22)

Ja isto to rekao i dobio gomilu minusa. Ljudi živi bili pa videli. Jako ćemo se teško otarasiti ove SNS dinastije...
(Alex, 14. februar 2017 19:47) # Link komentara


Nisi dobio gomilu minusa zbog misljenja nego su te botovi zasuli ;)

Nastavite da pišete latinicom

pre 7 godina

Рекао, па порекао. Није му ни први, ни последњи пут. И није једини политичар који је променио мишљење. Осим тога то је његово право. И не треба превише да нас се тиче Вучић као кандидат. Осим једнога - да овога пута НЕ заокружимо његово име. Нисам га заокружила никад, ни било кога из СРС. Будимо паметни, изађимо и рушимо га на изборима.

Milan M.

pre 7 godina

Izgleda da u Srbiji 80% stanovnika zivi dobro sudeci po minusima koji podrzavaju AV samo nastavite tako napredno i uzivajte u zivotu kada vam je tako dobro.

Sloba

pre 7 godina

Da nebi bio ispod Nikolicevih standarda morace podneti ostavku na mesto predsednika partije. Tu se vraca Nikolic i dovodi stvari pod (svoju) kontrolu. Vlada se otudjuje jer nema nacina da je predsednik (bez stranke) kontrolise. Bice zanimljivo za posmatranje...

Realista

pre 7 godina

Svidja mi se ova vrsta televotinga/votinga kod naprednjaka, jednoglasno. Kao u srecno marsalovo doba, sa coravim kutijama. Zalosna je i ta stranka u kojoj je vajno 50% Srbije, direktno ili indirektno, ako je spala na jedno resenje koje nema adekvatnu zamenu. Pa oni ni kadrovski nemaju sta da ponude da bi im neko poverovao, a o delima i idealima da ne govorim. Od pocetka me podsecaju na stranku cije su ime pozajmili, koju je posle jednog fijaska na izborima raspustio njen osnivac. Taj jeste bio veliki intelektualac, ali isto tako gord i sujetan i sa stavom - posle mene potop.

tišina tamo

pre 7 godina

Eno ga na nezavisnom RTS-u opet drži monolog. A narodna televizija kao u najboljim miloševićevskim danima, ostalim kandidatima za predsednika je zabranjeno i pored zgrade RTS da prođu.

Milan

pre 7 godina

Bogu hvala živim i radim u Kanadi i nemam veze sa ovim izbornim cirkusom u Srbiji. Samo jedna karakteristika koja je kod nas u politici prisutna mi strašno ide na nerve, a to je ta podanički poslušnost i odanost vođi, da ne bude zabune tu mislim ne samo na SNS, već i na druge partije. Jel može bilo ko od vas da zamisli da neko, bilo ko iz SNS-a kaže nešto protiv Vučića,makar bila i konstruktivna kritika!!!!!! Pa to bi bilo ravno katastrofi, političkom samoubistvu..... Kad bi se neko drznuo na tako nešto čak i dobronamerno sutradan bi ga razapeli na krst svi tabloidi, TV Pink i ostali mediji, a linč bi doživeo i od svih svojih dojučerašnjih saradnika iz stranke.Najgore je to ništa bolja situacija nije ni u drugim strankama. Mi nikad nećemo shvatiti šta je to demokratija..... za nas je svetinja vođa i bezuslovna pokornost njemu kao nekom uzvišenom biću. Doduše kad mu istekne rok mi ga isto tako bacamo u blato i pljujemo ga, zaboravljajući koliko smo se godinama ponižavali služeći mu.

bgd

pre 7 godina

Ne verujem da će na kraju partija koja je mogla sama da napravi vladu da ostane bez premijerskog mesta... vulin, stefanović ili ona nesretna ministarka su prvi kandidati za premijera a la Mirko Cvetković. Pa vi razmislite dva puta za koga će te da glasate na sledećim izborima.

23

pre 7 godina

(putnik kroz vreme, 14. februar 2017 20:01)
Sve što imam uložio bi u ovaj ishod. Kako ? Videćeš kako...Ja ću glasati naravno protiv, ali realnost je surova i ovo će ukalkulisati 100℅...

Alkinoy

pre 7 godina

Sve je ovo predstava. Vucic i Nikolic ce sutra na Sretenje, kao "spasioci drzave" da pronadju konacnog kandidata - Tomu Nikolica. Ovo je samo finta, dobio je jednoglasnu podrsku Predsednistva, ali ne i Glavnog Odbora. Sutra ce on da Vucic dakle da podrzi Vucica, a posto je Predsednistvo podrzalo Vucica podrzace ga i u ustupanju kandidature Nikolicu - jer eto potrebno je narodno jedinstvo. Ovo su vrlo opasne igrice, koje su izgleda ipak neophodne kod nas u ovom vremenu gde se Vucicu gleda svaki potez u inostranstvu i gde on nema mnogo manevarskog prostora. Vucic nece biti Predsednik Srbije - videcete.

Sasa

pre 7 godina

Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara". "Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug. HA, HA, HA. Pa rekao je istinu, joŠ tada je najavio da će izgubiti predsedničke izbore.

Pixi

pre 7 godina

Ovo je neka vrsta unutrasnjeg kadrovskog poraza SNS-a da posle toliko godina nemaju osobu koja bi (pored Vucica) bila prepoznata u narodu kao odlican kandidat za predsednika. Evo cak i da Vucic pobedi, koga staviti za premijera, a da ima ozbiljan autoritet? Mozda je u opticaju opcija da se menja Ustav pa da se lagano prelazi na predsednicko uredjenje drzave?

buco

pre 7 godina

Neko upita da li se ovo desave jos negdje da premjer uskoro bude predsjednik?
Netko odgovori u Rusiji spomenuvsi Putina a kako se samo ne sjeti Dodika i Republike Srpske on to vec radi 16 godina cas premjer cas predsjednik a kad god je predsjednik on je glavni Baja a kad je on premjer onda je predsjednik protokolarna funkcija sto i jeste. Zato ce AV ako bude izabran vjerovatno traziti vece ovlasti i izmjenu ustava.
Dobili ste sto ste trazili!!

putnik kroz vreme

pre 7 godina

@23 Majke ti, kako misliš da sa istim biračkim telom obojica udju u drugi krug? Pre bih rekao da nijedan ne bi u tom slučaju bio u drugom krugu.

Bojan

pre 7 godina

Ko se seća skupštine SNS-a,28.05.2016. kada su izabrani novi potpredsednici,Vučić ih nahvalio i kao eto neće on još dugo,naravno sve u patetičnom tonu,ima maldjih,boljih bla-bla. Pa tu je bilo jasno da će se kandidovati,on jedino i zna da vodi kampanje,a ne državu. Rezultata nema jer mu ne trebaju,potrebne su mu samo makaze i mašinica za šišanje ovaca.

Abe Sapien

pre 7 godina

eeee breeee pa bas nemamo srece, covek 2012-te obecao da cemo za dve-dve i po godine da osetimo da zivimo bolje i sad taman kad treba da prodju te dve i po godine on ode za predsednika. Realno, covek sad moze lepo da nam kaze da nije stigao to da ispuni jer ga stranka naterala da bude predsednik bas pred ispunjenje obecanja, a sa pozicije predsednika ipak nema tolike ingerencije i nije u mogucnosti tako efikasno da dela. Sad je realnije da obeca boljitak za 4 godine i u pravu je covek, ne moze brze. Koji smo baksuzi...

Sale

pre 7 godina

Druga stvar Srbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba. 
(afrikanac, 14. februar 2017 19:09) 

Ne, Srbija nikada nece uci jer EU ne planira nikakvo prosirenje koje ukljucuje Srbiju.Srbija moze samo hipoteticki da ocekuje i to ne pre 2027. godine.

Alex

pre 7 godina

Pametno odigrana igra SNS-a, na žalost naroda koji likuje i misli da će ih skinuti sa vlasti. Vučić se kandiduje ispred SNS-a, a Nikolić, koji nije član te partije od maja 2012-e godine kandidovaće se kao samostalni kandidat (vedećete, već za koji dan).
Na izborima će u prvom krugu Aleks da pokupi oko 30-35% glasova, opozicioni kandidati Jeremić i Janković po oko 12-18%, a Toma ide sigurno na oko 20% - izglasaće ga penzosi iz ruralnih krajeva.
Drugi krug - Aleks:Toma - svejedno je ko će da pobedi...

Alex

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...
(23, 14. februar 2017 19:22)

Ja isto to rekao i dobio gomilu minusa. Ljudi živi bili pa videli. Jako ćemo se teško otarasiti ove SNS dinastije...

Realno

pre 7 godina

Pozdravicu njegovu kandituru samo u slucaju da se otrese Vilina,Dacica...sve te levice iz vremena baba JULE i Slobe...Objektivno Srbija i nema neke protiv kandidate..ja licno Jeremicu neverujem...a Jankovic mislim da nema sansi...o drugima necu ni da pricam...glupo je...Ali da se ne zavaravam nema sansi da se tako nesto desi...
(drug, 14. februar 2017 18:41)

Pa i Vucic je iz vremena baba JULE i Slobe. Bio je njihov ministar informisanja, tako da bi i on trebao da se otrese sam sebe

XY

pre 7 godina

Kako je SNS složna stranka, Vučić izabran jednoglasno bez protukandidata, tako je bilo i kad su birali predsjednika stranke!
(Meister Jakob, 14. februar 2017 17:45)


Ma, nisu složni, nego nemaju koga drugog.

A ovo je dobro za Srbiju, ovako su i Sloba i Tadić izgubili izbore. I izbore i vlast.

Hvala Vučiću.

xxx

pre 7 godina

Najveća I najača stranka je toliko snažna, da ima samo jednog za koga znaju da može da prođe...... Bilo kog drugog da su predložili, izgubili bi sigurno..... Toliko o veličini SNS-a.....

afrikanac

pre 7 godina

Nije bitno tko je predsjednik, a tko premijer. Bitno je može li predsjednik poo ustavu i zakonima Srbije biti i predsjednik stranke. Ako može onda će Vučić a pzicije predsjednika upravljati i SNS-om i Vladom Srbije. Ako ne može biti predsjednik SNS i SNS izabere novog predsjednika onda će nakon nekog vremena kada taj predsjednik pohvata konce u stranci završiti kao i Nikolić. Druga stvar rbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba.

Bec opet ceka titulu

pre 7 godina

U zivotu mnoge stvari poredim sa fudbalom. U ovom slucaju sledece: Ako jedna, mnogo jaka ekipa igra protiv druge mnogo slabije, naravno da ce na toj utakmici da igra sa drugom postavom.
Medjutim, ako je slabija ekipa bahata i bezobrazna, koja se busa grudi kako ce da izdominira, tada se uvedu najbolji igraci koji protivnike odviknu od fudbala.

milkan

pre 7 godina

Moguce je da i on i Toma budu kandidati,tako da u drugom krugu pobedi Toma i ostane sve isto kao i sada.
Moguce je i da Toma bude premijer.
Mislim da je ovaj prvi plan najlukaviji.

23

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...

Ante Bot

pre 7 godina

Druga stvar Srbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba.
(afrikanac, 14. februar 2017 19:09)

Stranka ili koalicija daju kandidata za predsjednika, a kad bude izabran mora zamrznuti sve stranačke aktivnosti i mora u svemu biti neutralan, ne smije davati nikakve stranačke izjave, niti prisustvovati bilo kakvim stranačkim skupovima, i NI SLUČAJNO ne smije na izborima javno navijati za jednu stranku ili koaliciju kao šta je to Toma činio na prošlim izborima, to je teško kršenje Ustava, Ustavni sud ga je zbog više grubih kršenja Ustava trebao odavno razriješiti dužnosti!

Dex

pre 7 godina

"Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da nema nameru da se kandiduje na predsedničkim izborima.

- Kažu glupi Vučić želi da pobedi na predsedničkim izborima, a ja se neću ni kandidovati - rekao je Vučić."

----------------------------------

"Premijer Srbije Aleksandar Vučić istakao je večeras da ne namerava da se kandiduje za predsednika Srbije. On je, gostujući u emisiji "Teška reč", kazao da ga to mesto ne interesuje.

"Poštujem rad predsednika Tomislava Nikolića i mi podržavamo njegov rad", naglasio je Vučić."

----------------------------------

" Vučić je, povodom saopšštenja Pokreta "Dosta je bilo" da je najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara".

"Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić."

-------------------------------------

Zasto da pisem komentar, kad je Vucic sam sve (u nekoliko navrata tokom prosle godine) rekao...

Somborac

pre 7 godina

Ma,apsolutno podrzavam kanditaturu. Kad bi mene neko pitao ja bih naseg AV izabrao na predsednicka mesta svih saveza,udruzenja i organizacija,plus premijer i predsenik i devetnaest ministara u jednom coveku. Moramo shvatiti ko je najbolji od nas,ko najvise radi,ko je najposteniji,ko je citao Vebera i taj treba da nas vodi u svetlu buducnost. A,mi? Mi cemo se truditi da radimo dvanaest sati dnevno,a ponekad i devetnaest,da nista ne pitamo,da nas niko ne placa i da decu posaljemo daleko,kad vec nekog drugog nismo poslali u zaborav. Ajd,laku noc!

v3

pre 7 godina

E sad ne znam dal se vi dobro sjecate,al meni se vracaju one slike kad se je prakticno kleo da nema nameru da se kandiduje,i jos se smeskao kao on sto zna,kao videcete,e moj premijeru,sta bi sad ovo.Sto bi to sad rado pogledao,snimak tog govora.

Uros

pre 7 godina

Hoce li objedinjavati funkciju premijera i predsednika ako pobedi? Mogao bi i da integrise zastitnka gradjana, jer je ta funkcija sad slobodna. A i kad malo bolje razmislimo, ko je stitio gradjane kod zavejanog Fekerica.

Desimir Trpimir

pre 7 godina

Jeremić i Janković su dosadili svima svojim svakodnevnim pojavljivanjem i laganjem u medijima po više sati dnevno. Dajmo priliku i ovom skromnom i poštenom kandidatu SNS-a , sa skromnom minutažom A. Vučiću da se bar jednom pojavi pred kamerama i predstavi svoj program (elaborat) na 200 strana. Nestrpljivo čekamo njegovo spasilačko obraćanje napaćenom narodu.

farmakomafijas

pre 7 godina

Vucicu je odgovaralo da Toma ostane predsednik, jer je on na toj poziciji potpuno inertan i beznacajan, a Vucic kao premijer direktno kontrolise izvrsnu vlast. Medjutim, realno je pitanje koliko Toma moze da dobije ove predsednicke izbore. Treba uzeti u obzir i intervju sa Marijom Mali koji moze da polarizuje gradjanstvo, da probudi uspavane i u situaciji u kojoj su u drugom krugu Toma protiv Jeremica/Jankovica postavlja se pitanje da li to Toma zaista moze izvesno da dobije.
Vucic ne zeli da se kocka. Verujem da ce novi premijer biti Dusan Vujovic iz prostog razloga sto je poslusan, sto nije dovoljno harizmatican i politicki spretan da pobere simpatije u javnosti, tako dobije odredjenu podrsku u stranci i uzme svoj deo kolaca. Zorana Mihajlovic je pored njega jedini ozbiljan kandidat, medjutim ona ima ove kvalitete koje Vujovic nema i na taj nacin moze da ugrozi neprikosnovenu autoritarnost Vucica u stranci i zemlji, sto ne verujem da ce dozvoliti da se desi.
Prostora za mesto premijera ima i Dacic ako se slucajno desi da SNS padne ispod 50%, ali ne verujem da ce uspeti.
Nazalost, gotovo je izvesno da ce Vucic ovo dobiti, ali ne treba klonuti duhom. Politika je nepredvidiva, dva meseca je dug vremenski period i za pocetak treba izaci na sutrasnji protest.
I izadjite na izbore!

Laloš

pre 7 godina

Ako, ako....Dok je ovih ja svom detetu plaćam časove Engleskog, Francuskog i Nemačkog, školu programiranja i kad stasa adio Mare. Nadam se samo da će da ostane u Evropi da mogu lakše da dođem je poljubim i da čuvam unuke ako Bog da.

Aca

pre 7 godina

Odlicna vest za sve koji jedva cekaju da mu vide ledja. Sa funkcije koja kreira politiku ide da seta pred strojem i ljubi zastavu. Na njegovo mesto dolazi neko od njegovih poltrona koji ce se pokazati u svoj svojoj nesposobnosti.T

saki

pre 7 godina

Sad ce da bude kao Boris i Mirko kad su bili predsednik i premijer. Jedan vodi drzavu a drugi je fiktivna licnost. Pitam se samo ko ce sada to biti, licno tipujem na Zoranu.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Cemu ovo? Imace samo protokolarnu funkciju.
(gasen, 14. februar 2017 17:19)
Imace?! Hajde, pomeri se sa mesta, molim te. Pa, nece valjda...sta treba da se jos desi da se Srbija probudi?

Smiljka

pre 7 godina

Sramota je za jednu stranku, koja tvrdi da ima stotine hiljada članova, da ne može da nađe ni jednog drugog kandidata osim premijera. I šta preporučuje Predsedništvo SNS, ko da preuzme Vladu Srbije i vođenje zemlje ako Vučić bude bio kandidat?

mrki

pre 7 godina

znači ovo je konačno pokazalo da je jedini cilj očuvanje gole vlasti, fotelja, funkcija i priilegija...da nije tako Vučko se ne bi kandidovao i prepustio dirigensku palicu drugome...pa za nije uvek pričao kako je njemu jedino interes i prosperitet Srbije važan a gle sad... sad mu je nešto drugo izgleda važnije...ako mu je Srbija najvažnija, izvoli i ne mešaj se u predsedničke izbore, pusti da narod izabere sam koga hoće i želi...zašto nije neko drugi iz SNS-a kandidat pa da se vidi, jel ovo znači da SNS ne valja a Vučko valja?

Moebius

pre 7 godina

Odlicno.. Vreme je da posle dvostrukog poraza u izborima za gradonacelnika Beograda, Vucic dobije jos jedan crveni karton..Beogradjani su tada znali da procitaju manipulatora i populistu. Zna li sada Srbija?

Gotov je!

pre 7 godina

Ovaj nepotreban i previše samouveren potez će Vučića koštati političke karijere. Slično kao Miloševića i Tadića i oni su verovali glavnim odborima i istraživanjima.

Bobi

pre 7 godina

E sad samo odluciti da li glasati za Jankovica ili Jeremica, ko ima vece sanse za pobedu??
(Bidzis, 14. februar 2017 18:04)

Ja neću ni za jednog od te dvojice, te samim tim možda mogu da budem objektivan.
Jeremić je 100 puta bolji kapacitet od nemuštog Jankovića.
Janković nema harizmu, nema držanje i veoma je nepoznat van kruga dvojke. Jeremića prati glas (kao) nekog patriote, a mnogi u Srbiji misle da je bio "predsednik sveta".
Zatim, Jeremić je 100 puta bolji retoričar, talentovaniji za politiku i TV duele, i bio bi ravnopravan u duelu i sa jednim Šešeljem. Jankovića bi u duelu pocepao i lokalni političar.
Janković bi možda bio dobar za predsednika Švedske, ali na Balkanu to ne prolazi.

Dule Pacov

pre 7 godina

Jedino mi zao sto Nikolić ide u istoriju a nema nikakvih posledica za katastrofalno vođenu politiku. Čak šta više, odlazi u penziju kao car a sve zahvaljujući ovom blesavom narodu. Svaka nam čast. Ne sumnjam da ćemo i na predstojećim predsednickim izborima pokazati to još jednom.

Nema šale

pre 7 godina

Već sam ovo pomenuo u jednom komentaru - po mom mišljenju jedini koji može pobediti Aleksandra Vučića u eventualnom drugom krugu izbora je Boris Tadić i čudi me što se gospodin Tadić još uvek nije kandidovao?!

nije svestan kako se z......

pre 7 godina

E sad samo odluciti da li glasati za Jankovica ili Jeremica, ko ima vece sanse za pobedu??
(Bidzis, 14. februar 2017 18:04)
@
U prvom krugu nije bitno važno je izaći i glasati u što većem broju. U drugom krugu Vučićev protivkandidat ko god to bude sigurno postaje novi predsednik.

Milan Indjija

pre 7 godina

Nisu krivi ovih nekoliko politicara koji se vrte decenijama. Nisu krivi uopste. Krivi ste vi koji ih konstantno birate, a oni se izmedju sebe naknadno samo rotiraju, koliko im zakon dizvoljava. Ispada da Srbija ne moze da zivi bez Dacica. Ili je premijer, ili ministar spoljnih i svih drugih poslova, ili ce sada jos malo i predsednik da bude... Pa da li treba da mu budem zahvalan sto postoji, jer pobogu bez njega bi moj zivot u Srbiji bio nemoguc. Gledam kako najvece biracko telo SNS-a, a to su penzioneri i nizi strucni kadar, konstantno kukaju na zivot u Srbiji, a opet prvi izlaze na izbore i ne misleci nista, glasaju za "nezamenljive".

Mixi

pre 7 godina

Ju... ko bi rekao?!?!?! Neka se kandiduje i za gradonacelnika...3in1.... kako nam samo dobro ide da je roditeljska najveca zelja da im deca odu sto dalje od njih samo da zive pristojno.... dodje mi da zaplacem od muke... cije to grehe skupo placamo

emil

pre 7 godina

Buducnost je svetla. Dr Nebojsa Stefanovic, covek od integriteta, vrstan pravnik, naucnik, ministar policije kog bi poželela svaka zemlja, harizmatican, blag, odmeren, dokazan demokrata, verziran drzavni sluzbenik bice nas novi premijerr. Predsednik Republike bice vitez bez straha i mane, nikadspavajuci, uvek budni i predani trudbenik pregnuca drzavnih, jedini, neponovljivi i nas voljeni Aleksandar Vucic. Sretan je narod koji ima njih dvojicu.

Neka nam dragi bog sledeci put ipak udeli samo malo manje srece, to je moja molba.

abe sapien

pre 7 godina

Auuu sta ce sada biti... pa ovo ce sad da pocepa sns. Stranka mu naredila da bude kandidat, a on vec nekoliko puta svom narodu obecao da nece i da mu ne pada na pamet. Stranka ga je sad stavila u bas nezavidan polozaj imajuci u vidu da Vucic uvek ispunjava svoja obecanja... Tako su bar izracunala ona gospoda sa onog sajta za pracenje obecanja politicara, oni kazu da Vucic cak 25% svojih obecanja ispuni.

JohnnyCash

pre 7 godina

Pa da li je vama jasno da je Vučič rekao da neče da mu neko sjedi iznad glave iz druge stranke . Znači on to mudro radi i zna da niko nemože pobjediti iz sns osim njega. Tako da če se vučko da kandiduje pobjedi a na mjesto premijera staviti neku marionetu koja če samo njega da sluša i opet ista stvar drage komšije moje zar nevidite da vas ista sudbina čeka

putnik kroz vreme

pre 7 godina

Najveća Vučićeva greška, okrenuće se protiv njega svi poltroni, čak i ako pobedi nije to više ta moć koju je imao. Dačić kao uslugu za podršku traži mesto premijera, dolazi do sukoba njega, Zorane i Tome...srušiće se kula od interesa :)

lazu lazu me...

pre 7 godina

Dokle vise da nas jasu jedni te isti. Upropastise mi mladost sve govoreci bice bolje za dve godine. Pa izacicu i glasati pa makar moj glas bio jedan jedini za nekog protivkandidata. ali makar me nece gristi savest sto nisam pokusao.

a

pre 7 godina

"E sada sam se bas iznenadio , ova vest je dosla kao grom iz vedra neba,sad jos objavite I ko ce biti premijer pa da preskocimo cirkus ,malo je mucno"

Pa Dacic - opet, zamisli samo.

DEX

pre 7 godina

Kad je rekao da se nece kandidovati za mesto predsednika, znao sam da hoce. Slede izbori koje ce glatko dobiti jer njegova kampanja traje svakodnevno i jedini rezultat njegovog rada je licna promocija. Zatim sledi promena ustava sa neogranicenim ovlascenjima predsednika koja je uvod u diktaturu.

Бобан

pre 7 godina

Ово се одавно знало, свако ко је мало у току је могао да претпостави да ће Вучић једногласно да одлучи да кандидује Вучића за председника.

drug

pre 7 godina

Pozdravicu njegovu kandituru samo u slucaju da se otrese Vilina,Dacica...sve te levice iz vremena baba JULE i Slobe...Objektivno Srbija i nema neke protiv kandidate..ja licno Jeremicu neverujem...a Jankovic mislim da nema sansi...o drugima necu ni da pricam...glupo je...Ali da se ne zavaravam nema sansi da se tako nesto desi...

Milosav

pre 7 godina

Da li se ovo desava gde drugde, da li se nekad u istoriji sveta desilo da premijer bude kandidat za predsednika ?????
(Nemoguce, 14. februar 2017 17:30)

Ma moguce prijatelju, secas li se? Bilo je u Rusiji. Premijer pa predsednik pa opet premijer i tako do u nedogled. Tako ce i ovaj, usladilo mu se pa hoce da jase do kraja.

Stefan

pre 7 godina

Bas smo se iznenadili!
Ispitivanje izborne kradje 2012., privatizacija, izgradnja fabrike cipova, SISU u FAP-u, mercedes u ikarbusu, kraj prvih kula Bg H2O do kraja 2016., jeftini stanovi, bez smanjenja plata i penzija, ukidanje pretplate...
Tako je obecao i da se nece kandidovati.

Maki

pre 7 godina

Ljudi, pa ovo je sjajno!
Ovo je fantastična prilika da celu ekipu nesposobnjakovića, manipulatora i lažova odjednom sklonimo sa grbače našeg napaćenog naroda.
Pamet u glavu i - svi na izbore!

Milosav

pre 7 godina

Nikad ne bih pomislio, ma ko bi se setio?! Iznenadjenje me je ostavilo bez daha, evo sada kontaktiram sve svoje poznanike da im sto pre dojavim da se jadni ljudi ne onesveste ako cuju na vestima ili dnevniku.
BREAKING NEWS: Aleksandar Vucic kandidat SNS za predsednika Srbije!!
Cujte i pocujte gradjani Srbije, evo vam sanse da izaberete najsposobnijeg medju vama i da vas On i dalje vodi u svetliju buducnost koja stize vec za dve godine.
Monty Python Flying Circus i dalje u vasem gradu (tzv. drzavi?)!

Lab

pre 7 godina

Vucic je rekao mu ne dolazi u glavi da bude kandidat, mora da je i SNS to znao. Sad ce morati Vucic da se SNSu zahvali, ali da odbije kandidaturu, zato sto je gradjanima kazao da nece. Dao je rec.

ШумадинацСД

pre 7 godina

Hahahahaha!!! Pa tačno sam znao. Mihajlovićeva, Stefanović i Vulin su svo vreme pripremali teren za ovo. A Toma se ovim briše sa političke scene Srbije (hvala bogu). Al zato Vučić ima da vlada za obojicu. Do sada je Toma koliko-toliko imao drugačiju političku agendu od Vučića, a sad Vučić preuzima predsedništvo, a kao premijer ostaje neki njegov poltron (moje pare su na Zoranu Mihajlović). Tako da će jedan čovek da drži obe strane vlasti.

sdned

pre 7 godina

Evo prilike da se rešimo Velikog Vođe. Taj poraz bi bio fatalan za njegovo veličanstvo. Ali čak i da pobedi - odlazi ma mesto koje je protokolarno, ali bez stvarne vlasti, njemu doduše divno da stalno nešto priča na ekranu... Ali tada se Toma vraća na mesto predsednika stranke i počinje da urušava AV jer ga je ovaj de facto izdao sada.
Narode, zaljuljao se ovaj režim - izađite na izbore obavezno!!

Milorad

pre 7 godina

Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara". "Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug.

kaljkuljator

pre 7 godina

@vracar21
Ne gubi, sigurno. Pitanje je čak da li će imati on više glasova od SNS na prethodnim izborima.
Ali, bitno je da smo se bar Tome ratosiljali!

sn

pre 7 godina

zasto nisam iznenadjen.Ne postoji veca slast od vlasti.Narocito kada ste okruzeni uvlakacima koji vas stalno hvale kako ste lepi,pametni,obrazovani,vredni.Vi na kraju stvarno poverujete u to,pocnete tako da se ponasate,budete smesni do besvesti,mislite samo kako su svi ljudi samo pakosni jer su glupi i ruzni...i ondak ode mast u propast...

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Vučić kandidat SNS za predsednika

Ne mogu da kazem ni da sam tuzan niti mogu da se radujem zbog toga, meni su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic oduvek bili i ostali "PODJEDNAKO DRAGI" tako da je meni licno bilo svejedno ko ce od njih dvojice "bolje pobediti"!

daki

pre 7 godina

Ovim potezom se jednostavno oslobodio svake odgovornosti za sve dosada pogrešno uradjeno. Ako pobedi svi njegovi neuspesi ce biti zaboravljeni. Krece ponovo od nule. Znaci jos nekoliko godina baronisanja, neispunjenih obećanja, velika doza demagogije. Eto sta je pred nama.

nacionalista

pre 7 godina

Ovo je dokaz da ovaj naprednjački režim ima samo da ponudi Aleksandra Vučića. Na svako pitanje, njima je odgovor Aleksandar Vučić. Kaznimo i njega i ceo naprednjački režim!

Nesportska tehnicka

pre 7 godina

Zar ovaj nije izjavio da mu ne pada na pamet da se kandiduje? Hoce li podneti ostavku na mesto premijera kao sto je trazio od Jankovica?

Stevan

pre 7 godina

I kada postane predsednik sve ingerencije premijera ce prebaciti na nadleznosti predsednika republike iako po Ustavu to ne moze.Tako je vladao i Tadic,a Cvetkovic mu je bio samo da se zove predsednik vlade.Ma kod nas moze sve.

Danil

pre 7 godina

Čovek koji pre samo nekoliko meseci kaže da ga predsednički izbori ne zanimaju odlučuje da se kandiduje. Kada laže na banalnosti, šta očekivati od takvog čoveka?

MC 911

pre 7 godina

Iako je najmanje 5 puta rekao da se nece kandidovati, sad ce ipak biti kandidat? Nije valjda Aleksandar Vucic slagao?? Ocekujmo sada i parlamentarne izbore ponovo, kako bi SNS iskoristio sinergijski efekat Vucicevog lika kako bi pokusao da prikupi sto vise glasova biraca. Svi na biralista, ne dozvolimo mu da pobedi!

Baron Minhauzen

pre 7 godina

Otišao sam iz zemlje pa sam zaboravio. Ko beše Vučić? Jel to onaj što je 2014 kačio Mercedesov znak na autobus? Pričao kako je veliko interesovanje u zemljama u okruženju za taj model. Obećavao izvoz u čitavu jugoistočnu evropu. Pa jel nešto ispunio od svega toga? Odličan kandidat. SNS boljeg nema.

нећу мајке ми питај мог брата лажова

pre 7 godina

поштено !!! то што је пре пар месеци изхавио да му не пада напамет
да се кандидује је исто као што је обећао да неће бити тв предплате, да неће смањивати пензије и плате .....

Che

pre 7 godina

Jedini nacin da Nazadnjaci ostanu na vlasti jer bi bilo ko drugo sigurno izgubio a to bi onda znacilo i nove parlamentarne izbore na kojima bi takodje pukli.Samo sto sad mora da nadje marionetu za mesto premijera.
Sve u svemu, kakav smo mazohisticki narod, dobice izbore, jahace nas jos barem 4 godine, lagace nas kao i do sada, s tim sto cemo ga sada gledati duplo vise nego ranije.

PG

pre 7 godina

Ruska skola, sad ce da rotiraju predsednik i premijer, tako dva mandata, pa dotle se promeni ustav pa ima pravo jos jednom. U prevodu, Toma i Vucko premijeri i predsednici narednih 15ak godina. Osim ako se ne opametimo, kao sto necemo. Taman kako smo zasluzili, sta se ko zali.

GreenTooth

pre 7 godina

Koja drama....demagogija ce dostici neslucene razmere u narednih nekoliko meseci. Mora se zaustaviti dalja propast Srbije. Ovo vidim kao referendumsko pitanje i licno cu sam da dam svoj doprinos tako sto cu ovde u Americi glasati, pa makar mi trebalo i nekoliko sati za to.

Neko...

pre 7 godina

Poslednji trzaji jer bilo ko da je drugi bio kandidat izgubio bi izbore,ovako imaju realnu sansu da opet pobede ali to bi im bilo to,posle ovoga su zavrsili za sva vremena!!! Mislim ja se nadam da ce jos sad da zavrse ali nekako mi ipak mirise na ovaj prvi scenario!

Shone

pre 7 godina

Делује да се вођа уплашио и решио да узме ствари у своје руке, или можда планира још једне ванредне парламентарне. Али не рачуна да ће и опозиционо настројени гласачи тиме добити додатну мотивацију. Много већу мотивацију него да је ставио неког потрчка као кандидата за председника.

Кратко и јасно, готов је!

Dragoslav

pre 7 godina

Kad pomislis da u Srbiji ne moze gore-moze i hoce! Covek koji ima mnogo veca ovlascenja na mestu premijera kandiduje se za mesto predsednika Srbije koji po Ustavu ima mnogo manja ovlascenja i koji ima nameru da sa te funkcije upravlja Srbijom i koji ce postaviti svoju marionetu na mestu predsednika Vlade Srbije. Jel moze gore? Ustanite gradjani Srbije i ponovo glasajte protiv nekog kandidata kao sto se i do sada radili. Sad imate samo bolji razlog zasto njega da ne izaberete za razliku od pre-sve nam je gore i gore!

Danilo

pre 7 godina

Došlo je do poslednje karte u rukavu?
Pošto nema šanse da dobije u prvom krugu, bivši premijer onda gubi u drugom?
Jer neko vreme se može lagati dosta ljudi, ceo život jedna osoba, ali ne može se odviše dugo lagati mnogo ljudi pošto laž ipak, i pored televizije, ima kratće noge od istine?

Stefan

pre 7 godina

E moj Vucicu uspeli su Dacic i Ruzic da te nasankaju. Niti oni niti mnogi drugi nece glasati za tebe (iako sam ja glasao za tebe). Poceo si da licis na Tadica a SNS na DS. Maskota stranke koja se seta od funkcije do funkcije.

Tatjana

pre 7 godina

Gradjani Srbije, apelujem na vašu memoriju, iskustvo, zdrav razum, logičko razmišljanje...Slede nam presudni meseci u kojima čemo imati priliku da izaberemu opcije izmedju prošlosti-sadašnjih vaskrslih ili budućnosti? To smo dužni, ne samo sebi, nego prvenstveno našim potomcima. IZADJIMO SVI NA GLASANJE, ŠTO VEĆA IZLAZNOST, MANJE SU ŠANSE ZA POBEDU AV. Imamo IZBOR!!!

zlopamtilo

pre 7 godina

E sada sam se bas iznenadio , ova vest je dosla kao grom iz vedra neba,sad jos objavite I ko ce biti premijer pa da preskocimo cirkus ,malo je mucno

нећу мајке ми питај мог брата лажова

pre 7 godina

поштено !!! то што је пре пар месеци изхавио да му не пада напамет
да се кандидује је исто као што је обећао да неће бити тв предплате, да неће смањивати пензије и плате .....

Tatjana

pre 7 godina

Gradjani Srbije, apelujem na vašu memoriju, iskustvo, zdrav razum, logičko razmišljanje...Slede nam presudni meseci u kojima čemo imati priliku da izaberemu opcije izmedju prošlosti-sadašnjih vaskrslih ili budućnosti? To smo dužni, ne samo sebi, nego prvenstveno našim potomcima. IZADJIMO SVI NA GLASANJE, ŠTO VEĆA IZLAZNOST, MANJE SU ŠANSE ZA POBEDU AV. Imamo IZBOR!!!

nacionalista

pre 7 godina

Ovo je dokaz da ovaj naprednjački režim ima samo da ponudi Aleksandra Vučića. Na svako pitanje, njima je odgovor Aleksandar Vučić. Kaznimo i njega i ceo naprednjački režim!

Maki

pre 7 godina

Ljudi, pa ovo je sjajno!
Ovo je fantastična prilika da celu ekipu nesposobnjakovića, manipulatora i lažova odjednom sklonimo sa grbače našeg napaćenog naroda.
Pamet u glavu i - svi na izbore!

drug

pre 7 godina

Pozdravicu njegovu kandituru samo u slucaju da se otrese Vilina,Dacica...sve te levice iz vremena baba JULE i Slobe...Objektivno Srbija i nema neke protiv kandidate..ja licno Jeremicu neverujem...a Jankovic mislim da nema sansi...o drugima necu ni da pricam...glupo je...Ali da se ne zavaravam nema sansi da se tako nesto desi...

GreenTooth

pre 7 godina

Koja drama....demagogija ce dostici neslucene razmere u narednih nekoliko meseci. Mora se zaustaviti dalja propast Srbije. Ovo vidim kao referendumsko pitanje i licno cu sam da dam svoj doprinos tako sto cu ovde u Americi glasati, pa makar mi trebalo i nekoliko sati za to.

xxx

pre 7 godina

Najveća I najača stranka je toliko snažna, da ima samo jednog za koga znaju da može da prođe...... Bilo kog drugog da su predložili, izgubili bi sigurno..... Toliko o veličini SNS-a.....

sdned

pre 7 godina

Evo prilike da se rešimo Velikog Vođe. Taj poraz bi bio fatalan za njegovo veličanstvo. Ali čak i da pobedi - odlazi ma mesto koje je protokolarno, ali bez stvarne vlasti, njemu doduše divno da stalno nešto priča na ekranu... Ali tada se Toma vraća na mesto predsednika stranke i počinje da urušava AV jer ga je ovaj de facto izdao sada.
Narode, zaljuljao se ovaj režim - izađite na izbore obavezno!!

Milorad

pre 7 godina

Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara". "Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug.

Stefan

pre 7 godina

Bas smo se iznenadili!
Ispitivanje izborne kradje 2012., privatizacija, izgradnja fabrike cipova, SISU u FAP-u, mercedes u ikarbusu, kraj prvih kula Bg H2O do kraja 2016., jeftini stanovi, bez smanjenja plata i penzija, ukidanje pretplate...
Tako je obecao i da se nece kandidovati.

Baron Minhauzen

pre 7 godina

Otišao sam iz zemlje pa sam zaboravio. Ko beše Vučić? Jel to onaj što je 2014 kačio Mercedesov znak na autobus? Pričao kako je veliko interesovanje u zemljama u okruženju za taj model. Obećavao izvoz u čitavu jugoistočnu evropu. Pa jel nešto ispunio od svega toga? Odličan kandidat. SNS boljeg nema.

Shone

pre 7 godina

Делује да се вођа уплашио и решио да узме ствари у своје руке, или можда планира још једне ванредне парламентарне. Али не рачуна да ће и опозиционо настројени гласачи тиме добити додатну мотивацију. Много већу мотивацију него да је ставио неког потрчка као кандидата за председника.

Кратко и јасно, готов је!

Realno

pre 7 godina

Pozdravicu njegovu kandituru samo u slucaju da se otrese Vilina,Dacica...sve te levice iz vremena baba JULE i Slobe...Objektivno Srbija i nema neke protiv kandidate..ja licno Jeremicu neverujem...a Jankovic mislim da nema sansi...o drugima necu ni da pricam...glupo je...Ali da se ne zavaravam nema sansi da se tako nesto desi...
(drug, 14. februar 2017 18:41)

Pa i Vucic je iz vremena baba JULE i Slobe. Bio je njihov ministar informisanja, tako da bi i on trebao da se otrese sam sebe

Danil

pre 7 godina

Čovek koji pre samo nekoliko meseci kaže da ga predsednički izbori ne zanimaju odlučuje da se kandiduje. Kada laže na banalnosti, šta očekivati od takvog čoveka?

daki

pre 7 godina

Ovim potezom se jednostavno oslobodio svake odgovornosti za sve dosada pogrešno uradjeno. Ako pobedi svi njegovi neuspesi ce biti zaboravljeni. Krece ponovo od nule. Znaci jos nekoliko godina baronisanja, neispunjenih obećanja, velika doza demagogije. Eto sta je pred nama.

MC 911

pre 7 godina

Iako je najmanje 5 puta rekao da se nece kandidovati, sad ce ipak biti kandidat? Nije valjda Aleksandar Vucic slagao?? Ocekujmo sada i parlamentarne izbore ponovo, kako bi SNS iskoristio sinergijski efekat Vucicevog lika kako bi pokusao da prikupi sto vise glasova biraca. Svi na biralista, ne dozvolimo mu da pobedi!

XY

pre 7 godina

Kako je SNS složna stranka, Vučić izabran jednoglasno bez protukandidata, tako je bilo i kad su birali predsjednika stranke!
(Meister Jakob, 14. februar 2017 17:45)


Ma, nisu složni, nego nemaju koga drugog.

A ovo je dobro za Srbiju, ovako su i Sloba i Tadić izgubili izbore. I izbore i vlast.

Hvala Vučiću.

sn

pre 7 godina

zasto nisam iznenadjen.Ne postoji veca slast od vlasti.Narocito kada ste okruzeni uvlakacima koji vas stalno hvale kako ste lepi,pametni,obrazovani,vredni.Vi na kraju stvarno poverujete u to,pocnete tako da se ponasate,budete smesni do besvesti,mislite samo kako su svi ljudi samo pakosni jer su glupi i ruzni...i ondak ode mast u propast...

Nesportska tehnicka

pre 7 godina

Zar ovaj nije izjavio da mu ne pada na pamet da se kandiduje? Hoce li podneti ostavku na mesto premijera kao sto je trazio od Jankovica?

Dex

pre 7 godina

"Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da nema nameru da se kandiduje na predsedničkim izborima.

- Kažu glupi Vučić želi da pobedi na predsedničkim izborima, a ja se neću ni kandidovati - rekao je Vučić."

----------------------------------

"Premijer Srbije Aleksandar Vučić istakao je večeras da ne namerava da se kandiduje za predsednika Srbije. On je, gostujući u emisiji "Teška reč", kazao da ga to mesto ne interesuje.

"Poštujem rad predsednika Tomislava Nikolića i mi podržavamo njegov rad", naglasio je Vučić."

----------------------------------

" Vučić je, povodom saopšštenja Pokreta "Dosta je bilo" da je najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara".

"Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić."

-------------------------------------

Zasto da pisem komentar, kad je Vucic sam sve (u nekoliko navrata tokom prosle godine) rekao...

Dragoslav

pre 7 godina

Kad pomislis da u Srbiji ne moze gore-moze i hoce! Covek koji ima mnogo veca ovlascenja na mestu premijera kandiduje se za mesto predsednika Srbije koji po Ustavu ima mnogo manja ovlascenja i koji ima nameru da sa te funkcije upravlja Srbijom i koji ce postaviti svoju marionetu na mestu predsednika Vlade Srbije. Jel moze gore? Ustanite gradjani Srbije i ponovo glasajte protiv nekog kandidata kao sto se i do sada radili. Sad imate samo bolji razlog zasto njega da ne izaberete za razliku od pre-sve nam je gore i gore!

putnik kroz vreme

pre 7 godina

Najveća Vučićeva greška, okrenuće se protiv njega svi poltroni, čak i ako pobedi nije to više ta moć koju je imao. Dačić kao uslugu za podršku traži mesto premijera, dolazi do sukoba njega, Zorane i Tome...srušiće se kula od interesa :)

tišina tamo

pre 7 godina

Eno ga na nezavisnom RTS-u opet drži monolog. A narodna televizija kao u najboljim miloševićevskim danima, ostalim kandidatima za predsednika je zabranjeno i pored zgrade RTS da prođu.

Stevan

pre 7 godina

I kada postane predsednik sve ingerencije premijera ce prebaciti na nadleznosti predsednika republike iako po Ustavu to ne moze.Tako je vladao i Tadic,a Cvetkovic mu je bio samo da se zove predsednik vlade.Ma kod nas moze sve.

Danilo

pre 7 godina

Došlo je do poslednje karte u rukavu?
Pošto nema šanse da dobije u prvom krugu, bivši premijer onda gubi u drugom?
Jer neko vreme se može lagati dosta ljudi, ceo život jedna osoba, ali ne može se odviše dugo lagati mnogo ljudi pošto laž ipak, i pored televizije, ima kratće noge od istine?

Gotov je!

pre 7 godina

Ovaj nepotreban i previše samouveren potez će Vučića koštati političke karijere. Slično kao Miloševića i Tadića i oni su verovali glavnim odborima i istraživanjima.

Milosav

pre 7 godina

Nikad ne bih pomislio, ma ko bi se setio?! Iznenadjenje me je ostavilo bez daha, evo sada kontaktiram sve svoje poznanike da im sto pre dojavim da se jadni ljudi ne onesveste ako cuju na vestima ili dnevniku.
BREAKING NEWS: Aleksandar Vucic kandidat SNS za predsednika Srbije!!
Cujte i pocujte gradjani Srbije, evo vam sanse da izaberete najsposobnijeg medju vama i da vas On i dalje vodi u svetliju buducnost koja stize vec za dve godine.
Monty Python Flying Circus i dalje u vasem gradu (tzv. drzavi?)!

Lab

pre 7 godina

Vucic je rekao mu ne dolazi u glavi da bude kandidat, mora da je i SNS to znao. Sad ce morati Vucic da se SNSu zahvali, ali da odbije kandidaturu, zato sto je gradjanima kazao da nece. Dao je rec.

Dule Pacov

pre 7 godina

Jedino mi zao sto Nikolić ide u istoriju a nema nikakvih posledica za katastrofalno vođenu politiku. Čak šta više, odlazi u penziju kao car a sve zahvaljujući ovom blesavom narodu. Svaka nam čast. Ne sumnjam da ćemo i na predstojećim predsednickim izborima pokazati to još jednom.

Moebius

pre 7 godina

Odlicno.. Vreme je da posle dvostrukog poraza u izborima za gradonacelnika Beograda, Vucic dobije jos jedan crveni karton..Beogradjani su tada znali da procitaju manipulatora i populistu. Zna li sada Srbija?

Milan Indjija

pre 7 godina

Nisu krivi ovih nekoliko politicara koji se vrte decenijama. Nisu krivi uopste. Krivi ste vi koji ih konstantno birate, a oni se izmedju sebe naknadno samo rotiraju, koliko im zakon dizvoljava. Ispada da Srbija ne moze da zivi bez Dacica. Ili je premijer, ili ministar spoljnih i svih drugih poslova, ili ce sada jos malo i predsednik da bude... Pa da li treba da mu budem zahvalan sto postoji, jer pobogu bez njega bi moj zivot u Srbiji bio nemoguc. Gledam kako najvece biracko telo SNS-a, a to su penzioneri i nizi strucni kadar, konstantno kukaju na zivot u Srbiji, a opet prvi izlaze na izbore i ne misleci nista, glasaju za "nezamenljive".

ШумадинацСД

pre 7 godina

Hahahahaha!!! Pa tačno sam znao. Mihajlovićeva, Stefanović i Vulin su svo vreme pripremali teren za ovo. A Toma se ovim briše sa političke scene Srbije (hvala bogu). Al zato Vučić ima da vlada za obojicu. Do sada je Toma koliko-toliko imao drugačiju političku agendu od Vučića, a sad Vučić preuzima predsedništvo, a kao premijer ostaje neki njegov poltron (moje pare su na Zoranu Mihajlović). Tako da će jedan čovek da drži obe strane vlasti.

Sasa

pre 7 godina

Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara". "Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug. HA, HA, HA. Pa rekao je istinu, joŠ tada je najavio da će izgubiti predsedničke izbore.

bgd

pre 7 godina

Ne verujem da će na kraju partija koja je mogla sama da napravi vladu da ostane bez premijerskog mesta... vulin, stefanović ili ona nesretna ministarka su prvi kandidati za premijera a la Mirko Cvetković. Pa vi razmislite dva puta za koga će te da glasate na sledećim izborima.

abe sapien

pre 7 godina

Auuu sta ce sada biti... pa ovo ce sad da pocepa sns. Stranka mu naredila da bude kandidat, a on vec nekoliko puta svom narodu obecao da nece i da mu ne pada na pamet. Stranka ga je sad stavila u bas nezavidan polozaj imajuci u vidu da Vucic uvek ispunjava svoja obecanja... Tako su bar izracunala ona gospoda sa onog sajta za pracenje obecanja politicara, oni kazu da Vucic cak 25% svojih obecanja ispuni.

zlopamtilo

pre 7 godina

E sada sam se bas iznenadio , ova vest je dosla kao grom iz vedra neba,sad jos objavite I ko ce biti premijer pa da preskocimo cirkus ,malo je mucno

Stefan

pre 7 godina

E moj Vucicu uspeli su Dacic i Ruzic da te nasankaju. Niti oni niti mnogi drugi nece glasati za tebe (iako sam ja glasao za tebe). Poceo si da licis na Tadica a SNS na DS. Maskota stranke koja se seta od funkcije do funkcije.

Somborac

pre 7 godina

Ma,apsolutno podrzavam kanditaturu. Kad bi mene neko pitao ja bih naseg AV izabrao na predsednicka mesta svih saveza,udruzenja i organizacija,plus premijer i predsenik i devetnaest ministara u jednom coveku. Moramo shvatiti ko je najbolji od nas,ko najvise radi,ko je najposteniji,ko je citao Vebera i taj treba da nas vodi u svetlu buducnost. A,mi? Mi cemo se truditi da radimo dvanaest sati dnevno,a ponekad i devetnaest,da nista ne pitamo,da nas niko ne placa i da decu posaljemo daleko,kad vec nekog drugog nismo poslali u zaborav. Ajd,laku noc!

Uros

pre 7 godina

Hoce li objedinjavati funkciju premijera i predsednika ako pobedi? Mogao bi i da integrise zastitnka gradjana, jer je ta funkcija sad slobodna. A i kad malo bolje razmislimo, ko je stitio gradjane kod zavejanog Fekerica.

Milosav

pre 7 godina

Da li se ovo desava gde drugde, da li se nekad u istoriji sveta desilo da premijer bude kandidat za predsednika ?????
(Nemoguce, 14. februar 2017 17:30)

Ma moguce prijatelju, secas li se? Bilo je u Rusiji. Premijer pa predsednik pa opet premijer i tako do u nedogled. Tako ce i ovaj, usladilo mu se pa hoce da jase do kraja.

Desimir Trpimir

pre 7 godina

Jeremić i Janković su dosadili svima svojim svakodnevnim pojavljivanjem i laganjem u medijima po više sati dnevno. Dajmo priliku i ovom skromnom i poštenom kandidatu SNS-a , sa skromnom minutažom A. Vučiću da se bar jednom pojavi pred kamerama i predstavi svoj program (elaborat) na 200 strana. Nestrpljivo čekamo njegovo spasilačko obraćanje napaćenom narodu.

Smiljka

pre 7 godina

Sramota je za jednu stranku, koja tvrdi da ima stotine hiljada članova, da ne može da nađe ni jednog drugog kandidata osim premijera. I šta preporučuje Predsedništvo SNS, ko da preuzme Vladu Srbije i vođenje zemlje ako Vučić bude bio kandidat?

Che

pre 7 godina

Jedini nacin da Nazadnjaci ostanu na vlasti jer bi bilo ko drugo sigurno izgubio a to bi onda znacilo i nove parlamentarne izbore na kojima bi takodje pukli.Samo sto sad mora da nadje marionetu za mesto premijera.
Sve u svemu, kakav smo mazohisticki narod, dobice izbore, jahace nas jos barem 4 godine, lagace nas kao i do sada, s tim sto cemo ga sada gledati duplo vise nego ranije.

mrki

pre 7 godina

znači ovo je konačno pokazalo da je jedini cilj očuvanje gole vlasti, fotelja, funkcija i priilegija...da nije tako Vučko se ne bi kandidovao i prepustio dirigensku palicu drugome...pa za nije uvek pričao kako je njemu jedino interes i prosperitet Srbije važan a gle sad... sad mu je nešto drugo izgleda važnije...ako mu je Srbija najvažnija, izvoli i ne mešaj se u predsedničke izbore, pusti da narod izabere sam koga hoće i želi...zašto nije neko drugi iz SNS-a kandidat pa da se vidi, jel ovo znači da SNS ne valja a Vučko valja?

buco

pre 7 godina

Neko upita da li se ovo desave jos negdje da premjer uskoro bude predsjednik?
Netko odgovori u Rusiji spomenuvsi Putina a kako se samo ne sjeti Dodika i Republike Srpske on to vec radi 16 godina cas premjer cas predsjednik a kad god je predsjednik on je glavni Baja a kad je on premjer onda je predsjednik protokolarna funkcija sto i jeste. Zato ce AV ako bude izabran vjerovatno traziti vece ovlasti i izmjenu ustava.
Dobili ste sto ste trazili!!

lazu lazu me...

pre 7 godina

Dokle vise da nas jasu jedni te isti. Upropastise mi mladost sve govoreci bice bolje za dve godine. Pa izacicu i glasati pa makar moj glas bio jedan jedini za nekog protivkandidata. ali makar me nece gristi savest sto nisam pokusao.

Бобан

pre 7 godina

Ово се одавно знало, свако ко је мало у току је могао да претпостави да ће Вучић једногласно да одлучи да кандидује Вучића за председника.

Bojan

pre 7 godina

Ko se seća skupštine SNS-a,28.05.2016. kada su izabrani novi potpredsednici,Vučić ih nahvalio i kao eto neće on još dugo,naravno sve u patetičnom tonu,ima maldjih,boljih bla-bla. Pa tu je bilo jasno da će se kandidovati,on jedino i zna da vodi kampanje,a ne državu. Rezultata nema jer mu ne trebaju,potrebne su mu samo makaze i mašinica za šišanje ovaca.

PG

pre 7 godina

Ruska skola, sad ce da rotiraju predsednik i premijer, tako dva mandata, pa dotle se promeni ustav pa ima pravo jos jednom. U prevodu, Toma i Vucko premijeri i predsednici narednih 15ak godina. Osim ako se ne opametimo, kao sto necemo. Taman kako smo zasluzili, sta se ko zali.

Pixi

pre 7 godina

Ovo je neka vrsta unutrasnjeg kadrovskog poraza SNS-a da posle toliko godina nemaju osobu koja bi (pored Vucica) bila prepoznata u narodu kao odlican kandidat za predsednika. Evo cak i da Vucic pobedi, koga staviti za premijera, a da ima ozbiljan autoritet? Mozda je u opticaju opcija da se menja Ustav pa da se lagano prelazi na predsednicko uredjenje drzave?

Mixi

pre 7 godina

Ju... ko bi rekao?!?!?! Neka se kandiduje i za gradonacelnika...3in1.... kako nam samo dobro ide da je roditeljska najveca zelja da im deca odu sto dalje od njih samo da zive pristojno.... dodje mi da zaplacem od muke... cije to grehe skupo placamo

Milan

pre 7 godina

Bogu hvala živim i radim u Kanadi i nemam veze sa ovim izbornim cirkusom u Srbiji. Samo jedna karakteristika koja je kod nas u politici prisutna mi strašno ide na nerve, a to je ta podanički poslušnost i odanost vođi, da ne bude zabune tu mislim ne samo na SNS, već i na druge partije. Jel može bilo ko od vas da zamisli da neko, bilo ko iz SNS-a kaže nešto protiv Vučića,makar bila i konstruktivna kritika!!!!!! Pa to bi bilo ravno katastrofi, političkom samoubistvu..... Kad bi se neko drznuo na tako nešto čak i dobronamerno sutradan bi ga razapeli na krst svi tabloidi, TV Pink i ostali mediji, a linč bi doživeo i od svih svojih dojučerašnjih saradnika iz stranke.Najgore je to ništa bolja situacija nije ni u drugim strankama. Mi nikad nećemo shvatiti šta je to demokratija..... za nas je svetinja vođa i bezuslovna pokornost njemu kao nekom uzvišenom biću. Doduše kad mu istekne rok mi ga isto tako bacamo u blato i pljujemo ga, zaboravljajući koliko smo se godinama ponižavali služeći mu.

Milan M.

pre 7 godina

Izgleda da u Srbiji 80% stanovnika zivi dobro sudeci po minusima koji podrzavaju AV samo nastavite tako napredno i uzivajte u zivotu kada vam je tako dobro.

Aca

pre 7 godina

Odlicna vest za sve koji jedva cekaju da mu vide ledja. Sa funkcije koja kreira politiku ide da seta pred strojem i ljubi zastavu. Na njegovo mesto dolazi neko od njegovih poltrona koji ce se pokazati u svoj svojoj nesposobnosti.T

Neko...

pre 7 godina

Poslednji trzaji jer bilo ko da je drugi bio kandidat izgubio bi izbore,ovako imaju realnu sansu da opet pobede ali to bi im bilo to,posle ovoga su zavrsili za sva vremena!!! Mislim ja se nadam da ce jos sad da zavrse ali nekako mi ipak mirise na ovaj prvi scenario!

emil

pre 7 godina

Buducnost je svetla. Dr Nebojsa Stefanovic, covek od integriteta, vrstan pravnik, naucnik, ministar policije kog bi poželela svaka zemlja, harizmatican, blag, odmeren, dokazan demokrata, verziran drzavni sluzbenik bice nas novi premijerr. Predsednik Republike bice vitez bez straha i mane, nikadspavajuci, uvek budni i predani trudbenik pregnuca drzavnih, jedini, neponovljivi i nas voljeni Aleksandar Vucic. Sretan je narod koji ima njih dvojicu.

Neka nam dragi bog sledeci put ipak udeli samo malo manje srece, to je moja molba.

Abe Sapien

pre 7 godina

eeee breeee pa bas nemamo srece, covek 2012-te obecao da cemo za dve-dve i po godine da osetimo da zivimo bolje i sad taman kad treba da prodju te dve i po godine on ode za predsednika. Realno, covek sad moze lepo da nam kaze da nije stigao to da ispuni jer ga stranka naterala da bude predsednik bas pred ispunjenje obecanja, a sa pozicije predsednika ipak nema tolike ingerencije i nije u mogucnosti tako efikasno da dela. Sad je realnije da obeca boljitak za 4 godine i u pravu je covek, ne moze brze. Koji smo baksuzi...

Alex

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...
(23, 14. februar 2017 19:22)

Ja isto to rekao i dobio gomilu minusa. Ljudi živi bili pa videli. Jako ćemo se teško otarasiti ove SNS dinastije...

v3

pre 7 godina

E sad ne znam dal se vi dobro sjecate,al meni se vracaju one slike kad se je prakticno kleo da nema nameru da se kandiduje,i jos se smeskao kao on sto zna,kao videcete,e moj premijeru,sta bi sad ovo.Sto bi to sad rado pogledao,snimak tog govora.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Vučić kandidat SNS za predsednika

Ne mogu da kazem ni da sam tuzan niti mogu da se radujem zbog toga, meni su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic oduvek bili i ostali "PODJEDNAKO DRAGI" tako da je meni licno bilo svejedno ko ce od njih dvojice "bolje pobediti"!

Laloš

pre 7 godina

Ako, ako....Dok je ovih ja svom detetu plaćam časove Engleskog, Francuskog i Nemačkog, školu programiranja i kad stasa adio Mare. Nadam se samo da će da ostane u Evropi da mogu lakše da dođem je poljubim i da čuvam unuke ako Bog da.

nije svestan kako se z......

pre 7 godina

E sad samo odluciti da li glasati za Jankovica ili Jeremica, ko ima vece sanse za pobedu??
(Bidzis, 14. februar 2017 18:04)
@
U prvom krugu nije bitno važno je izaći i glasati u što većem broju. U drugom krugu Vučićev protivkandidat ko god to bude sigurno postaje novi predsednik.

DEX

pre 7 godina

Kad je rekao da se nece kandidovati za mesto predsednika, znao sam da hoce. Slede izbori koje ce glatko dobiti jer njegova kampanja traje svakodnevno i jedini rezultat njegovog rada je licna promocija. Zatim sledi promena ustava sa neogranicenim ovlascenjima predsednika koja je uvod u diktaturu.

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Cemu ovo? Imace samo protokolarnu funkciju.
(gasen, 14. februar 2017 17:19)
Imace?! Hajde, pomeri se sa mesta, molim te. Pa, nece valjda...sta treba da se jos desi da se Srbija probudi?

Realista

pre 7 godina

Svidja mi se ova vrsta televotinga/votinga kod naprednjaka, jednoglasno. Kao u srecno marsalovo doba, sa coravim kutijama. Zalosna je i ta stranka u kojoj je vajno 50% Srbije, direktno ili indirektno, ako je spala na jedno resenje koje nema adekvatnu zamenu. Pa oni ni kadrovski nemaju sta da ponude da bi im neko poverovao, a o delima i idealima da ne govorim. Od pocetka me podsecaju na stranku cije su ime pozajmili, koju je posle jednog fijaska na izborima raspustio njen osnivac. Taj jeste bio veliki intelektualac, ali isto tako gord i sujetan i sa stavom - posle mene potop.

saki

pre 7 godina

Sad ce da bude kao Boris i Mirko kad su bili predsednik i premijer. Jedan vodi drzavu a drugi je fiktivna licnost. Pitam se samo ko ce sada to biti, licno tipujem na Zoranu.

23

pre 7 godina

(putnik kroz vreme, 14. februar 2017 20:01)
Sve što imam uložio bi u ovaj ishod. Kako ? Videćeš kako...Ja ću glasati naravno protiv, ali realnost je surova i ovo će ukalkulisati 100℅...

farmakomafijas

pre 7 godina

Vucicu je odgovaralo da Toma ostane predsednik, jer je on na toj poziciji potpuno inertan i beznacajan, a Vucic kao premijer direktno kontrolise izvrsnu vlast. Medjutim, realno je pitanje koliko Toma moze da dobije ove predsednicke izbore. Treba uzeti u obzir i intervju sa Marijom Mali koji moze da polarizuje gradjanstvo, da probudi uspavane i u situaciji u kojoj su u drugom krugu Toma protiv Jeremica/Jankovica postavlja se pitanje da li to Toma zaista moze izvesno da dobije.
Vucic ne zeli da se kocka. Verujem da ce novi premijer biti Dusan Vujovic iz prostog razloga sto je poslusan, sto nije dovoljno harizmatican i politicki spretan da pobere simpatije u javnosti, tako dobije odredjenu podrsku u stranci i uzme svoj deo kolaca. Zorana Mihajlovic je pored njega jedini ozbiljan kandidat, medjutim ona ima ove kvalitete koje Vujovic nema i na taj nacin moze da ugrozi neprikosnovenu autoritarnost Vucica u stranci i zemlji, sto ne verujem da ce dozvoliti da se desi.
Prostora za mesto premijera ima i Dacic ako se slucajno desi da SNS padne ispod 50%, ali ne verujem da ce uspeti.
Nazalost, gotovo je izvesno da ce Vucic ovo dobiti, ali ne treba klonuti duhom. Politika je nepredvidiva, dva meseca je dug vremenski period i za pocetak treba izaci na sutrasnji protest.
I izadjite na izbore!

JohnnyCash

pre 7 godina

Pa da li je vama jasno da je Vučič rekao da neče da mu neko sjedi iznad glave iz druge stranke . Znači on to mudro radi i zna da niko nemože pobjediti iz sns osim njega. Tako da če se vučko da kandiduje pobjedi a na mjesto premijera staviti neku marionetu koja če samo njega da sluša i opet ista stvar drage komšije moje zar nevidite da vas ista sudbina čeka

Nastavite da pišete latinicom

pre 7 godina

Рекао, па порекао. Није му ни први, ни последњи пут. И није једини политичар који је променио мишљење. Осим тога то је његово право. И не треба превише да нас се тиче Вучић као кандидат. Осим једнога - да овога пута НЕ заокружимо његово име. Нисам га заокружила никад, ни било кога из СРС. Будимо паметни, изађимо и рушимо га на изборима.

Botulizam

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...
(23, 14. februar 2017 19:22)

Ja isto to rekao i dobio gomilu minusa. Ljudi živi bili pa videli. Jako ćemo se teško otarasiti ove SNS dinastije...
(Alex, 14. februar 2017 19:47) # Link komentara


Nisi dobio gomilu minusa zbog misljenja nego su te botovi zasuli ;)

Alkinoy

pre 7 godina

Sve je ovo predstava. Vucic i Nikolic ce sutra na Sretenje, kao "spasioci drzave" da pronadju konacnog kandidata - Tomu Nikolica. Ovo je samo finta, dobio je jednoglasnu podrsku Predsednistva, ali ne i Glavnog Odbora. Sutra ce on da Vucic dakle da podrzi Vucica, a posto je Predsednistvo podrzalo Vucica podrzace ga i u ustupanju kandidature Nikolicu - jer eto potrebno je narodno jedinstvo. Ovo su vrlo opasne igrice, koje su izgleda ipak neophodne kod nas u ovom vremenu gde se Vucicu gleda svaki potez u inostranstvu i gde on nema mnogo manevarskog prostora. Vucic nece biti Predsednik Srbije - videcete.

Sale

pre 7 godina

Druga stvar Srbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba. 
(afrikanac, 14. februar 2017 19:09) 

Ne, Srbija nikada nece uci jer EU ne planira nikakvo prosirenje koje ukljucuje Srbiju.Srbija moze samo hipoteticki da ocekuje i to ne pre 2027. godine.

Bobi

pre 7 godina

E sad samo odluciti da li glasati za Jankovica ili Jeremica, ko ima vece sanse za pobedu??
(Bidzis, 14. februar 2017 18:04)

Ja neću ni za jednog od te dvojice, te samim tim možda mogu da budem objektivan.
Jeremić je 100 puta bolji kapacitet od nemuštog Jankovića.
Janković nema harizmu, nema držanje i veoma je nepoznat van kruga dvojke. Jeremića prati glas (kao) nekog patriote, a mnogi u Srbiji misle da je bio "predsednik sveta".
Zatim, Jeremić je 100 puta bolji retoričar, talentovaniji za politiku i TV duele, i bio bi ravnopravan u duelu i sa jednim Šešeljem. Jankovića bi u duelu pocepao i lokalni političar.
Janković bi možda bio dobar za predsednika Švedske, ali na Balkanu to ne prolazi.

Ante Bot

pre 7 godina

Druga stvar Srbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba.
(afrikanac, 14. februar 2017 19:09)

Stranka ili koalicija daju kandidata za predsjednika, a kad bude izabran mora zamrznuti sve stranačke aktivnosti i mora u svemu biti neutralan, ne smije davati nikakve stranačke izjave, niti prisustvovati bilo kakvim stranačkim skupovima, i NI SLUČAJNO ne smije na izborima javno navijati za jednu stranku ili koaliciju kao šta je to Toma činio na prošlim izborima, to je teško kršenje Ustava, Ustavni sud ga je zbog više grubih kršenja Ustava trebao odavno razriješiti dužnosti!

Sloba

pre 7 godina

Da nebi bio ispod Nikolicevih standarda morace podneti ostavku na mesto predsednika partije. Tu se vraca Nikolic i dovodi stvari pod (svoju) kontrolu. Vlada se otudjuje jer nema nacina da je predsednik (bez stranke) kontrolise. Bice zanimljivo za posmatranje...

a

pre 7 godina

"E sada sam se bas iznenadio , ova vest je dosla kao grom iz vedra neba,sad jos objavite I ko ce biti premijer pa da preskocimo cirkus ,malo je mucno"

Pa Dacic - opet, zamisli samo.

afrikanac

pre 7 godina

Nije bitno tko je predsjednik, a tko premijer. Bitno je može li predsjednik poo ustavu i zakonima Srbije biti i predsjednik stranke. Ako može onda će Vučić a pzicije predsjednika upravljati i SNS-om i Vladom Srbije. Ako ne može biti predsjednik SNS i SNS izabere novog predsjednika onda će nakon nekog vremena kada taj predsjednik pohvata konce u stranci završiti kao i Nikolić. Druga stvar rbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba.

23

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...

Alex

pre 7 godina

Pametno odigrana igra SNS-a, na žalost naroda koji likuje i misli da će ih skinuti sa vlasti. Vučić se kandiduje ispred SNS-a, a Nikolić, koji nije član te partije od maja 2012-e godine kandidovaće se kao samostalni kandidat (vedećete, već za koji dan).
Na izborima će u prvom krugu Aleks da pokupi oko 30-35% glasova, opozicioni kandidati Jeremić i Janković po oko 12-18%, a Toma ide sigurno na oko 20% - izglasaće ga penzosi iz ruralnih krajeva.
Drugi krug - Aleks:Toma - svejedno je ko će da pobedi...

putnik kroz vreme

pre 7 godina

@23 Majke ti, kako misliš da sa istim biračkim telom obojica udju u drugi krug? Pre bih rekao da nijedan ne bi u tom slučaju bio u drugom krugu.

Bec opet ceka titulu

pre 7 godina

U zivotu mnoge stvari poredim sa fudbalom. U ovom slucaju sledece: Ako jedna, mnogo jaka ekipa igra protiv druge mnogo slabije, naravno da ce na toj utakmici da igra sa drugom postavom.
Medjutim, ako je slabija ekipa bahata i bezobrazna, koja se busa grudi kako ce da izdominira, tada se uvedu najbolji igraci koji protivnike odviknu od fudbala.

milkan

pre 7 godina

Moguce je da i on i Toma budu kandidati,tako da u drugom krugu pobedi Toma i ostane sve isto kao i sada.
Moguce je i da Toma bude premijer.
Mislim da je ovaj prvi plan najlukaviji.

kaljkuljator

pre 7 godina

@vracar21
Ne gubi, sigurno. Pitanje je čak da li će imati on više glasova od SNS na prethodnim izborima.
Ali, bitno je da smo se bar Tome ratosiljali!

Nema šale

pre 7 godina

Već sam ovo pomenuo u jednom komentaru - po mom mišljenju jedini koji može pobediti Aleksandra Vučića u eventualnom drugom krugu izbora je Boris Tadić i čudi me što se gospodin Tadić još uvek nije kandidovao?!

нећу мајке ми питај мог брата лажова

pre 7 godina

поштено !!! то што је пре пар месеци изхавио да му не пада напамет
да се кандидује је исто као што је обећао да неће бити тв предплате, да неће смањивати пензије и плате .....

Tatjana

pre 7 godina

Gradjani Srbije, apelujem na vašu memoriju, iskustvo, zdrav razum, logičko razmišljanje...Slede nam presudni meseci u kojima čemo imati priliku da izaberemu opcije izmedju prošlosti-sadašnjih vaskrslih ili budućnosti? To smo dužni, ne samo sebi, nego prvenstveno našim potomcima. IZADJIMO SVI NA GLASANJE, ŠTO VEĆA IZLAZNOST, MANJE SU ŠANSE ZA POBEDU AV. Imamo IZBOR!!!

nacionalista

pre 7 godina

Ovo je dokaz da ovaj naprednjački režim ima samo da ponudi Aleksandra Vučića. Na svako pitanje, njima je odgovor Aleksandar Vučić. Kaznimo i njega i ceo naprednjački režim!

Maki

pre 7 godina

Ljudi, pa ovo je sjajno!
Ovo je fantastična prilika da celu ekipu nesposobnjakovića, manipulatora i lažova odjednom sklonimo sa grbače našeg napaćenog naroda.
Pamet u glavu i - svi na izbore!

Milan Indjija

pre 7 godina

Nisu krivi ovih nekoliko politicara koji se vrte decenijama. Nisu krivi uopste. Krivi ste vi koji ih konstantno birate, a oni se izmedju sebe naknadno samo rotiraju, koliko im zakon dizvoljava. Ispada da Srbija ne moze da zivi bez Dacica. Ili je premijer, ili ministar spoljnih i svih drugih poslova, ili ce sada jos malo i predsednik da bude... Pa da li treba da mu budem zahvalan sto postoji, jer pobogu bez njega bi moj zivot u Srbiji bio nemoguc. Gledam kako najvece biracko telo SNS-a, a to su penzioneri i nizi strucni kadar, konstantno kukaju na zivot u Srbiji, a opet prvi izlaze na izbore i ne misleci nista, glasaju za "nezamenljive".

afrikanac

pre 7 godina

Nije bitno tko je predsjednik, a tko premijer. Bitno je može li predsjednik poo ustavu i zakonima Srbije biti i predsjednik stranke. Ako može onda će Vučić a pzicije predsjednika upravljati i SNS-om i Vladom Srbije. Ako ne može biti predsjednik SNS i SNS izabere novog predsjednika onda će nakon nekog vremena kada taj predsjednik pohvata konce u stranci završiti kao i Nikolić. Druga stvar rbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba.

putnik kroz vreme

pre 7 godina

@23 Majke ti, kako misliš da sa istim biračkim telom obojica udju u drugi krug? Pre bih rekao da nijedan ne bi u tom slučaju bio u drugom krugu.

Alkinoy

pre 7 godina

Sve je ovo predstava. Vucic i Nikolic ce sutra na Sretenje, kao "spasioci drzave" da pronadju konacnog kandidata - Tomu Nikolica. Ovo je samo finta, dobio je jednoglasnu podrsku Predsednistva, ali ne i Glavnog Odbora. Sutra ce on da Vucic dakle da podrzi Vucica, a posto je Predsednistvo podrzalo Vucica podrzace ga i u ustupanju kandidature Nikolicu - jer eto potrebno je narodno jedinstvo. Ovo su vrlo opasne igrice, koje su izgleda ipak neophodne kod nas u ovom vremenu gde se Vucicu gleda svaki potez u inostranstvu i gde on nema mnogo manevarskog prostora. Vucic nece biti Predsednik Srbije - videcete.

xxx

pre 7 godina

Najveća I najača stranka je toliko snažna, da ima samo jednog za koga znaju da može da prođe...... Bilo kog drugog da su predložili, izgubili bi sigurno..... Toliko o veličini SNS-a.....

Dule Pacov

pre 7 godina

Jedino mi zao sto Nikolić ide u istoriju a nema nikakvih posledica za katastrofalno vođenu politiku. Čak šta više, odlazi u penziju kao car a sve zahvaljujući ovom blesavom narodu. Svaka nam čast. Ne sumnjam da ćemo i na predstojećim predsednickim izborima pokazati to još jednom.

Neko...

pre 7 godina

Poslednji trzaji jer bilo ko da je drugi bio kandidat izgubio bi izbore,ovako imaju realnu sansu da opet pobede ali to bi im bilo to,posle ovoga su zavrsili za sva vremena!!! Mislim ja se nadam da ce jos sad da zavrse ali nekako mi ipak mirise na ovaj prvi scenario!

Uros

pre 7 godina

Hoce li objedinjavati funkciju premijera i predsednika ako pobedi? Mogao bi i da integrise zastitnka gradjana, jer je ta funkcija sad slobodna. A i kad malo bolje razmislimo, ko je stitio gradjane kod zavejanog Fekerica.

Sasa

pre 7 godina

Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara". "Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug. HA, HA, HA. Pa rekao je istinu, joŠ tada je najavio da će izgubiti predsedničke izbore.

Alex

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...
(23, 14. februar 2017 19:22)

Ja isto to rekao i dobio gomilu minusa. Ljudi živi bili pa videli. Jako ćemo se teško otarasiti ove SNS dinastije...

Realno

pre 7 godina

Pozdravicu njegovu kandituru samo u slucaju da se otrese Vilina,Dacica...sve te levice iz vremena baba JULE i Slobe...Objektivno Srbija i nema neke protiv kandidate..ja licno Jeremicu neverujem...a Jankovic mislim da nema sansi...o drugima necu ni da pricam...glupo je...Ali da se ne zavaravam nema sansi da se tako nesto desi...
(drug, 14. februar 2017 18:41)

Pa i Vucic je iz vremena baba JULE i Slobe. Bio je njihov ministar informisanja, tako da bi i on trebao da se otrese sam sebe

23

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...

Milosav

pre 7 godina

Nikad ne bih pomislio, ma ko bi se setio?! Iznenadjenje me je ostavilo bez daha, evo sada kontaktiram sve svoje poznanike da im sto pre dojavim da se jadni ljudi ne onesveste ako cuju na vestima ili dnevniku.
BREAKING NEWS: Aleksandar Vucic kandidat SNS za predsednika Srbije!!
Cujte i pocujte gradjani Srbije, evo vam sanse da izaberete najsposobnijeg medju vama i da vas On i dalje vodi u svetliju buducnost koja stize vec za dve godine.
Monty Python Flying Circus i dalje u vasem gradu (tzv. drzavi?)!

GreenTooth

pre 7 godina

Koja drama....demagogija ce dostici neslucene razmere u narednih nekoliko meseci. Mora se zaustaviti dalja propast Srbije. Ovo vidim kao referendumsko pitanje i licno cu sam da dam svoj doprinos tako sto cu ovde u Americi glasati, pa makar mi trebalo i nekoliko sati za to.

Nema šale

pre 7 godina

Već sam ovo pomenuo u jednom komentaru - po mom mišljenju jedini koji može pobediti Aleksandra Vučića u eventualnom drugom krugu izbora je Boris Tadić i čudi me što se gospodin Tadić još uvek nije kandidovao?!

Danil

pre 7 godina

Čovek koji pre samo nekoliko meseci kaže da ga predsednički izbori ne zanimaju odlučuje da se kandiduje. Kada laže na banalnosti, šta očekivati od takvog čoveka?

Sale

pre 7 godina

Druga stvar Srbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba. 
(afrikanac, 14. februar 2017 19:09) 

Ne, Srbija nikada nece uci jer EU ne planira nikakvo prosirenje koje ukljucuje Srbiju.Srbija moze samo hipoteticki da ocekuje i to ne pre 2027. godine.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Vučić kandidat SNS za predsednika

Ne mogu da kazem ni da sam tuzan niti mogu da se radujem zbog toga, meni su Tomislav Nikolic i Aleksandar Vucic oduvek bili i ostali "PODJEDNAKO DRAGI" tako da je meni licno bilo svejedno ko ce od njih dvojice "bolje pobediti"!

sdned

pre 7 godina

Evo prilike da se rešimo Velikog Vođe. Taj poraz bi bio fatalan za njegovo veličanstvo. Ali čak i da pobedi - odlazi ma mesto koje je protokolarno, ali bez stvarne vlasti, njemu doduše divno da stalno nešto priča na ekranu... Ali tada se Toma vraća na mesto predsednika stranke i počinje da urušava AV jer ga je ovaj de facto izdao sada.
Narode, zaljuljao se ovaj režim - izađite na izbore obavezno!!

Lab

pre 7 godina

Vucic je rekao mu ne dolazi u glavi da bude kandidat, mora da je i SNS to znao. Sad ce morati Vucic da se SNSu zahvali, ali da odbije kandidaturu, zato sto je gradjanima kazao da nece. Dao je rec.

daki

pre 7 godina

Ovim potezom se jednostavno oslobodio svake odgovornosti za sve dosada pogrešno uradjeno. Ako pobedi svi njegovi neuspesi ce biti zaboravljeni. Krece ponovo od nule. Znaci jos nekoliko godina baronisanja, neispunjenih obećanja, velika doza demagogije. Eto sta je pred nama.

Baron Minhauzen

pre 7 godina

Otišao sam iz zemlje pa sam zaboravio. Ko beše Vučić? Jel to onaj što je 2014 kačio Mercedesov znak na autobus? Pričao kako je veliko interesovanje u zemljama u okruženju za taj model. Obećavao izvoz u čitavu jugoistočnu evropu. Pa jel nešto ispunio od svega toga? Odličan kandidat. SNS boljeg nema.

Dragoslav

pre 7 godina

Kad pomislis da u Srbiji ne moze gore-moze i hoce! Covek koji ima mnogo veca ovlascenja na mestu premijera kandiduje se za mesto predsednika Srbije koji po Ustavu ima mnogo manja ovlascenja i koji ima nameru da sa te funkcije upravlja Srbijom i koji ce postaviti svoju marionetu na mestu predsednika Vlade Srbije. Jel moze gore? Ustanite gradjani Srbije i ponovo glasajte protiv nekog kandidata kao sto se i do sada radili. Sad imate samo bolji razlog zasto njega da ne izaberete za razliku od pre-sve nam je gore i gore!

MC 911

pre 7 godina

Iako je najmanje 5 puta rekao da se nece kandidovati, sad ce ipak biti kandidat? Nije valjda Aleksandar Vucic slagao?? Ocekujmo sada i parlamentarne izbore ponovo, kako bi SNS iskoristio sinergijski efekat Vucicevog lika kako bi pokusao da prikupi sto vise glasova biraca. Svi na biralista, ne dozvolimo mu da pobedi!

sn

pre 7 godina

zasto nisam iznenadjen.Ne postoji veca slast od vlasti.Narocito kada ste okruzeni uvlakacima koji vas stalno hvale kako ste lepi,pametni,obrazovani,vredni.Vi na kraju stvarno poverujete u to,pocnete tako da se ponasate,budete smesni do besvesti,mislite samo kako su svi ljudi samo pakosni jer su glupi i ruzni...i ondak ode mast u propast...

Dex

pre 7 godina

"Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da nema nameru da se kandiduje na predsedničkim izborima.

- Kažu glupi Vučić želi da pobedi na predsedničkim izborima, a ja se neću ni kandidovati - rekao je Vučić."

----------------------------------

"Premijer Srbije Aleksandar Vučić istakao je večeras da ne namerava da se kandiduje za predsednika Srbije. On je, gostujući u emisiji "Teška reč", kazao da ga to mesto ne interesuje.

"Poštujem rad predsednika Tomislava Nikolića i mi podržavamo njegov rad", naglasio je Vučić."

----------------------------------

" Vučić je, povodom saopšštenja Pokreta "Dosta je bilo" da je najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara".

"Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić."

-------------------------------------

Zasto da pisem komentar, kad je Vucic sam sve (u nekoliko navrata tokom prosle godine) rekao...

Nesportska tehnicka

pre 7 godina

Zar ovaj nije izjavio da mu ne pada na pamet da se kandiduje? Hoce li podneti ostavku na mesto premijera kao sto je trazio od Jankovica?

abe sapien

pre 7 godina

Auuu sta ce sada biti... pa ovo ce sad da pocepa sns. Stranka mu naredila da bude kandidat, a on vec nekoliko puta svom narodu obecao da nece i da mu ne pada na pamet. Stranka ga je sad stavila u bas nezavidan polozaj imajuci u vidu da Vucic uvek ispunjava svoja obecanja... Tako su bar izracunala ona gospoda sa onog sajta za pracenje obecanja politicara, oni kazu da Vucic cak 25% svojih obecanja ispuni.

kaljkuljator

pre 7 godina

@vracar21
Ne gubi, sigurno. Pitanje je čak da li će imati on više glasova od SNS na prethodnim izborima.
Ali, bitno je da smo se bar Tome ratosiljali!

Shone

pre 7 godina

Делује да се вођа уплашио и решио да узме ствари у своје руке, или можда планира још једне ванредне парламентарне. Али не рачуна да ће и опозиционо настројени гласачи тиме добити додатну мотивацију. Много већу мотивацију него да је ставио неког потрчка као кандидата за председника.

Кратко и јасно, готов је!

Stefan

pre 7 godina

Bas smo se iznenadili!
Ispitivanje izborne kradje 2012., privatizacija, izgradnja fabrike cipova, SISU u FAP-u, mercedes u ikarbusu, kraj prvih kula Bg H2O do kraja 2016., jeftini stanovi, bez smanjenja plata i penzija, ukidanje pretplate...
Tako je obecao i da se nece kandidovati.

Milorad

pre 7 godina

Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara". "Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug.

Bobi

pre 7 godina

E sad samo odluciti da li glasati za Jankovica ili Jeremica, ko ima vece sanse za pobedu??
(Bidzis, 14. februar 2017 18:04)

Ja neću ni za jednog od te dvojice, te samim tim možda mogu da budem objektivan.
Jeremić je 100 puta bolji kapacitet od nemuštog Jankovića.
Janković nema harizmu, nema držanje i veoma je nepoznat van kruga dvojke. Jeremića prati glas (kao) nekog patriote, a mnogi u Srbiji misle da je bio "predsednik sveta".
Zatim, Jeremić je 100 puta bolji retoričar, talentovaniji za politiku i TV duele, i bio bi ravnopravan u duelu i sa jednim Šešeljem. Jankovića bi u duelu pocepao i lokalni političar.
Janković bi možda bio dobar za predsednika Švedske, ali na Balkanu to ne prolazi.

Danilo

pre 7 godina

Došlo je do poslednje karte u rukavu?
Pošto nema šanse da dobije u prvom krugu, bivši premijer onda gubi u drugom?
Jer neko vreme se može lagati dosta ljudi, ceo život jedna osoba, ali ne može se odviše dugo lagati mnogo ljudi pošto laž ipak, i pored televizije, ima kratće noge od istine?

Stevan

pre 7 godina

I kada postane predsednik sve ingerencije premijera ce prebaciti na nadleznosti predsednika republike iako po Ustavu to ne moze.Tako je vladao i Tadic,a Cvetkovic mu je bio samo da se zove predsednik vlade.Ma kod nas moze sve.

zlopamtilo

pre 7 godina

E sada sam se bas iznenadio , ova vest je dosla kao grom iz vedra neba,sad jos objavite I ko ce biti premijer pa da preskocimo cirkus ,malo je mucno

XY

pre 7 godina

Kako je SNS složna stranka, Vučić izabran jednoglasno bez protukandidata, tako je bilo i kad su birali predsjednika stranke!
(Meister Jakob, 14. februar 2017 17:45)


Ma, nisu složni, nego nemaju koga drugog.

A ovo je dobro za Srbiju, ovako su i Sloba i Tadić izgubili izbore. I izbore i vlast.

Hvala Vučiću.

saki

pre 7 godina

Sad ce da bude kao Boris i Mirko kad su bili predsednik i premijer. Jedan vodi drzavu a drugi je fiktivna licnost. Pitam se samo ko ce sada to biti, licno tipujem na Zoranu.

Gotov je!

pre 7 godina

Ovaj nepotreban i previše samouveren potez će Vučića koštati političke karijere. Slično kao Miloševića i Tadića i oni su verovali glavnim odborima i istraživanjima.

Bojan

pre 7 godina

Ko se seća skupštine SNS-a,28.05.2016. kada su izabrani novi potpredsednici,Vučić ih nahvalio i kao eto neće on još dugo,naravno sve u patetičnom tonu,ima maldjih,boljih bla-bla. Pa tu je bilo jasno da će se kandidovati,on jedino i zna da vodi kampanje,a ne državu. Rezultata nema jer mu ne trebaju,potrebne su mu samo makaze i mašinica za šišanje ovaca.

bgd

pre 7 godina

Ne verujem da će na kraju partija koja je mogla sama da napravi vladu da ostane bez premijerskog mesta... vulin, stefanović ili ona nesretna ministarka su prvi kandidati za premijera a la Mirko Cvetković. Pa vi razmislite dva puta za koga će te da glasate na sledećim izborima.

putnik kroz vreme

pre 7 godina

Najveća Vučićeva greška, okrenuće se protiv njega svi poltroni, čak i ako pobedi nije to više ta moć koju je imao. Dačić kao uslugu za podršku traži mesto premijera, dolazi do sukoba njega, Zorane i Tome...srušiće se kula od interesa :)

Somborac

pre 7 godina

Ma,apsolutno podrzavam kanditaturu. Kad bi mene neko pitao ja bih naseg AV izabrao na predsednicka mesta svih saveza,udruzenja i organizacija,plus premijer i predsenik i devetnaest ministara u jednom coveku. Moramo shvatiti ko je najbolji od nas,ko najvise radi,ko je najposteniji,ko je citao Vebera i taj treba da nas vodi u svetlu buducnost. A,mi? Mi cemo se truditi da radimo dvanaest sati dnevno,a ponekad i devetnaest,da nista ne pitamo,da nas niko ne placa i da decu posaljemo daleko,kad vec nekog drugog nismo poslali u zaborav. Ajd,laku noc!

JohnnyCash

pre 7 godina

Pa da li je vama jasno da je Vučič rekao da neče da mu neko sjedi iznad glave iz druge stranke . Znači on to mudro radi i zna da niko nemože pobjediti iz sns osim njega. Tako da če se vučko da kandiduje pobjedi a na mjesto premijera staviti neku marionetu koja če samo njega da sluša i opet ista stvar drage komšije moje zar nevidite da vas ista sudbina čeka

Alex

pre 7 godina

Pametno odigrana igra SNS-a, na žalost naroda koji likuje i misli da će ih skinuti sa vlasti. Vučić se kandiduje ispred SNS-a, a Nikolić, koji nije član te partije od maja 2012-e godine kandidovaće se kao samostalni kandidat (vedećete, već za koji dan).
Na izborima će u prvom krugu Aleks da pokupi oko 30-35% glasova, opozicioni kandidati Jeremić i Janković po oko 12-18%, a Toma ide sigurno na oko 20% - izglasaće ga penzosi iz ruralnih krajeva.
Drugi krug - Aleks:Toma - svejedno je ko će da pobedi...

PG

pre 7 godina

Ruska skola, sad ce da rotiraju predsednik i premijer, tako dva mandata, pa dotle se promeni ustav pa ima pravo jos jednom. U prevodu, Toma i Vucko premijeri i predsednici narednih 15ak godina. Osim ako se ne opametimo, kao sto necemo. Taman kako smo zasluzili, sta se ko zali.

Bec opet ceka titulu

pre 7 godina

U zivotu mnoge stvari poredim sa fudbalom. U ovom slucaju sledece: Ako jedna, mnogo jaka ekipa igra protiv druge mnogo slabije, naravno da ce na toj utakmici da igra sa drugom postavom.
Medjutim, ako je slabija ekipa bahata i bezobrazna, koja se busa grudi kako ce da izdominira, tada se uvedu najbolji igraci koji protivnike odviknu od fudbala.

23

pre 7 godina

(putnik kroz vreme, 14. februar 2017 20:01)
Sve što imam uložio bi u ovaj ishod. Kako ? Videćeš kako...Ja ću glasati naravno protiv, ali realnost je surova i ovo će ukalkulisati 100℅...

buco

pre 7 godina

Neko upita da li se ovo desave jos negdje da premjer uskoro bude predsjednik?
Netko odgovori u Rusiji spomenuvsi Putina a kako se samo ne sjeti Dodika i Republike Srpske on to vec radi 16 godina cas premjer cas predsjednik a kad god je predsjednik on je glavni Baja a kad je on premjer onda je predsjednik protokolarna funkcija sto i jeste. Zato ce AV ako bude izabran vjerovatno traziti vece ovlasti i izmjenu ustava.
Dobili ste sto ste trazili!!

Milosav

pre 7 godina

Da li se ovo desava gde drugde, da li se nekad u istoriji sveta desilo da premijer bude kandidat za predsednika ?????
(Nemoguce, 14. februar 2017 17:30)

Ma moguce prijatelju, secas li se? Bilo je u Rusiji. Premijer pa predsednik pa opet premijer i tako do u nedogled. Tako ce i ovaj, usladilo mu se pa hoce da jase do kraja.

Che

pre 7 godina

Jedini nacin da Nazadnjaci ostanu na vlasti jer bi bilo ko drugo sigurno izgubio a to bi onda znacilo i nove parlamentarne izbore na kojima bi takodje pukli.Samo sto sad mora da nadje marionetu za mesto premijera.
Sve u svemu, kakav smo mazohisticki narod, dobice izbore, jahace nas jos barem 4 godine, lagace nas kao i do sada, s tim sto cemo ga sada gledati duplo vise nego ranije.

Abe Sapien

pre 7 godina

eeee breeee pa bas nemamo srece, covek 2012-te obecao da cemo za dve-dve i po godine da osetimo da zivimo bolje i sad taman kad treba da prodju te dve i po godine on ode za predsednika. Realno, covek sad moze lepo da nam kaze da nije stigao to da ispuni jer ga stranka naterala da bude predsednik bas pred ispunjenje obecanja, a sa pozicije predsednika ipak nema tolike ingerencije i nije u mogucnosti tako efikasno da dela. Sad je realnije da obeca boljitak za 4 godine i u pravu je covek, ne moze brze. Koji smo baksuzi...

Smiljka

pre 7 godina

Sramota je za jednu stranku, koja tvrdi da ima stotine hiljada članova, da ne može da nađe ni jednog drugog kandidata osim premijera. I šta preporučuje Predsedništvo SNS, ko da preuzme Vladu Srbije i vođenje zemlje ako Vučić bude bio kandidat?

mrki

pre 7 godina

znači ovo je konačno pokazalo da je jedini cilj očuvanje gole vlasti, fotelja, funkcija i priilegija...da nije tako Vučko se ne bi kandidovao i prepustio dirigensku palicu drugome...pa za nije uvek pričao kako je njemu jedino interes i prosperitet Srbije važan a gle sad... sad mu je nešto drugo izgleda važnije...ako mu je Srbija najvažnija, izvoli i ne mešaj se u predsedničke izbore, pusti da narod izabere sam koga hoće i želi...zašto nije neko drugi iz SNS-a kandidat pa da se vidi, jel ovo znači da SNS ne valja a Vučko valja?

Ante Bot

pre 7 godina

Druga stvar Srbija nikada neće ući u EU dok god Predsjednik države bude bio i predsjednik tranke. Toga u EU nema. Predsjednik mora biti nadstranačka osoba.
(afrikanac, 14. februar 2017 19:09)

Stranka ili koalicija daju kandidata za predsjednika, a kad bude izabran mora zamrznuti sve stranačke aktivnosti i mora u svemu biti neutralan, ne smije davati nikakve stranačke izjave, niti prisustvovati bilo kakvim stranačkim skupovima, i NI SLUČAJNO ne smije na izborima javno navijati za jednu stranku ili koaliciju kao šta je to Toma činio na prošlim izborima, to je teško kršenje Ustava, Ustavni sud ga je zbog više grubih kršenja Ustava trebao odavno razriješiti dužnosti!

Stefan

pre 7 godina

E moj Vucicu uspeli su Dacic i Ruzic da te nasankaju. Niti oni niti mnogi drugi nece glasati za tebe (iako sam ja glasao za tebe). Poceo si da licis na Tadica a SNS na DS. Maskota stranke koja se seta od funkcije do funkcije.

Moebius

pre 7 godina

Odlicno.. Vreme je da posle dvostrukog poraza u izborima za gradonacelnika Beograda, Vucic dobije jos jedan crveni karton..Beogradjani su tada znali da procitaju manipulatora i populistu. Zna li sada Srbija?

ШумадинацСД

pre 7 godina

Hahahahaha!!! Pa tačno sam znao. Mihajlovićeva, Stefanović i Vulin su svo vreme pripremali teren za ovo. A Toma se ovim briše sa političke scene Srbije (hvala bogu). Al zato Vučić ima da vlada za obojicu. Do sada je Toma koliko-toliko imao drugačiju političku agendu od Vučića, a sad Vučić preuzima predsedništvo, a kao premijer ostaje neki njegov poltron (moje pare su na Zoranu Mihajlović). Tako da će jedan čovek da drži obe strane vlasti.

lazu lazu me...

pre 7 godina

Dokle vise da nas jasu jedni te isti. Upropastise mi mladost sve govoreci bice bolje za dve godine. Pa izacicu i glasati pa makar moj glas bio jedan jedini za nekog protivkandidata. ali makar me nece gristi savest sto nisam pokusao.

DEX

pre 7 godina

Kad je rekao da se nece kandidovati za mesto predsednika, znao sam da hoce. Slede izbori koje ce glatko dobiti jer njegova kampanja traje svakodnevno i jedini rezultat njegovog rada je licna promocija. Zatim sledi promena ustava sa neogranicenim ovlascenjima predsednika koja je uvod u diktaturu.

Desimir Trpimir

pre 7 godina

Jeremić i Janković su dosadili svima svojim svakodnevnim pojavljivanjem i laganjem u medijima po više sati dnevno. Dajmo priliku i ovom skromnom i poštenom kandidatu SNS-a , sa skromnom minutažom A. Vučiću da se bar jednom pojavi pred kamerama i predstavi svoj program (elaborat) na 200 strana. Nestrpljivo čekamo njegovo spasilačko obraćanje napaćenom narodu.

Aca

pre 7 godina

Odlicna vest za sve koji jedva cekaju da mu vide ledja. Sa funkcije koja kreira politiku ide da seta pred strojem i ljubi zastavu. Na njegovo mesto dolazi neko od njegovih poltrona koji ce se pokazati u svoj svojoj nesposobnosti.T

Mixi

pre 7 godina

Ju... ko bi rekao?!?!?! Neka se kandiduje i za gradonacelnika...3in1.... kako nam samo dobro ide da je roditeljska najveca zelja da im deca odu sto dalje od njih samo da zive pristojno.... dodje mi da zaplacem od muke... cije to grehe skupo placamo

Pixi

pre 7 godina

Ovo je neka vrsta unutrasnjeg kadrovskog poraza SNS-a da posle toliko godina nemaju osobu koja bi (pored Vucica) bila prepoznata u narodu kao odlican kandidat za predsednika. Evo cak i da Vucic pobedi, koga staviti za premijera, a da ima ozbiljan autoritet? Mozda je u opticaju opcija da se menja Ustav pa da se lagano prelazi na predsednicko uredjenje drzave?

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Cemu ovo? Imace samo protokolarnu funkciju.
(gasen, 14. februar 2017 17:19)
Imace?! Hajde, pomeri se sa mesta, molim te. Pa, nece valjda...sta treba da se jos desi da se Srbija probudi?

milkan

pre 7 godina

Moguce je da i on i Toma budu kandidati,tako da u drugom krugu pobedi Toma i ostane sve isto kao i sada.
Moguce je i da Toma bude premijer.
Mislim da je ovaj prvi plan najlukaviji.

farmakomafijas

pre 7 godina

Vucicu je odgovaralo da Toma ostane predsednik, jer je on na toj poziciji potpuno inertan i beznacajan, a Vucic kao premijer direktno kontrolise izvrsnu vlast. Medjutim, realno je pitanje koliko Toma moze da dobije ove predsednicke izbore. Treba uzeti u obzir i intervju sa Marijom Mali koji moze da polarizuje gradjanstvo, da probudi uspavane i u situaciji u kojoj su u drugom krugu Toma protiv Jeremica/Jankovica postavlja se pitanje da li to Toma zaista moze izvesno da dobije.
Vucic ne zeli da se kocka. Verujem da ce novi premijer biti Dusan Vujovic iz prostog razloga sto je poslusan, sto nije dovoljno harizmatican i politicki spretan da pobere simpatije u javnosti, tako dobije odredjenu podrsku u stranci i uzme svoj deo kolaca. Zorana Mihajlovic je pored njega jedini ozbiljan kandidat, medjutim ona ima ove kvalitete koje Vujovic nema i na taj nacin moze da ugrozi neprikosnovenu autoritarnost Vucica u stranci i zemlji, sto ne verujem da ce dozvoliti da se desi.
Prostora za mesto premijera ima i Dacic ako se slucajno desi da SNS padne ispod 50%, ali ne verujem da ce uspeti.
Nazalost, gotovo je izvesno da ce Vucic ovo dobiti, ali ne treba klonuti duhom. Politika je nepredvidiva, dva meseca je dug vremenski period i za pocetak treba izaci na sutrasnji protest.
I izadjite na izbore!

Бобан

pre 7 godina

Ово се одавно знало, свако ко је мало у току је могао да претпостави да ће Вучић једногласно да одлучи да кандидује Вучића за председника.

v3

pre 7 godina

E sad ne znam dal se vi dobro sjecate,al meni se vracaju one slike kad se je prakticno kleo da nema nameru da se kandiduje,i jos se smeskao kao on sto zna,kao videcete,e moj premijeru,sta bi sad ovo.Sto bi to sad rado pogledao,snimak tog govora.

Laloš

pre 7 godina

Ako, ako....Dok je ovih ja svom detetu plaćam časove Engleskog, Francuskog i Nemačkog, školu programiranja i kad stasa adio Mare. Nadam se samo da će da ostane u Evropi da mogu lakše da dođem je poljubim i da čuvam unuke ako Bog da.

a

pre 7 godina

"E sada sam se bas iznenadio , ova vest je dosla kao grom iz vedra neba,sad jos objavite I ko ce biti premijer pa da preskocimo cirkus ,malo je mucno"

Pa Dacic - opet, zamisli samo.

nije svestan kako se z......

pre 7 godina

E sad samo odluciti da li glasati za Jankovica ili Jeremica, ko ima vece sanse za pobedu??
(Bidzis, 14. februar 2017 18:04)
@
U prvom krugu nije bitno važno je izaći i glasati u što većem broju. U drugom krugu Vučićev protivkandidat ko god to bude sigurno postaje novi predsednik.

Milan

pre 7 godina

Bogu hvala živim i radim u Kanadi i nemam veze sa ovim izbornim cirkusom u Srbiji. Samo jedna karakteristika koja je kod nas u politici prisutna mi strašno ide na nerve, a to je ta podanički poslušnost i odanost vođi, da ne bude zabune tu mislim ne samo na SNS, već i na druge partije. Jel može bilo ko od vas da zamisli da neko, bilo ko iz SNS-a kaže nešto protiv Vučića,makar bila i konstruktivna kritika!!!!!! Pa to bi bilo ravno katastrofi, političkom samoubistvu..... Kad bi se neko drznuo na tako nešto čak i dobronamerno sutradan bi ga razapeli na krst svi tabloidi, TV Pink i ostali mediji, a linč bi doživeo i od svih svojih dojučerašnjih saradnika iz stranke.Najgore je to ništa bolja situacija nije ni u drugim strankama. Mi nikad nećemo shvatiti šta je to demokratija..... za nas je svetinja vođa i bezuslovna pokornost njemu kao nekom uzvišenom biću. Doduše kad mu istekne rok mi ga isto tako bacamo u blato i pljujemo ga, zaboravljajući koliko smo se godinama ponižavali služeći mu.

tišina tamo

pre 7 godina

Eno ga na nezavisnom RTS-u opet drži monolog. A narodna televizija kao u najboljim miloševićevskim danima, ostalim kandidatima za predsednika je zabranjeno i pored zgrade RTS da prođu.

Realista

pre 7 godina

Svidja mi se ova vrsta televotinga/votinga kod naprednjaka, jednoglasno. Kao u srecno marsalovo doba, sa coravim kutijama. Zalosna je i ta stranka u kojoj je vajno 50% Srbije, direktno ili indirektno, ako je spala na jedno resenje koje nema adekvatnu zamenu. Pa oni ni kadrovski nemaju sta da ponude da bi im neko poverovao, a o delima i idealima da ne govorim. Od pocetka me podsecaju na stranku cije su ime pozajmili, koju je posle jednog fijaska na izborima raspustio njen osnivac. Taj jeste bio veliki intelektualac, ali isto tako gord i sujetan i sa stavom - posle mene potop.

Sloba

pre 7 godina

Da nebi bio ispod Nikolicevih standarda morace podneti ostavku na mesto predsednika partije. Tu se vraca Nikolic i dovodi stvari pod (svoju) kontrolu. Vlada se otudjuje jer nema nacina da je predsednik (bez stranke) kontrolise. Bice zanimljivo za posmatranje...

emil

pre 7 godina

Buducnost je svetla. Dr Nebojsa Stefanovic, covek od integriteta, vrstan pravnik, naucnik, ministar policije kog bi poželela svaka zemlja, harizmatican, blag, odmeren, dokazan demokrata, verziran drzavni sluzbenik bice nas novi premijerr. Predsednik Republike bice vitez bez straha i mane, nikadspavajuci, uvek budni i predani trudbenik pregnuca drzavnih, jedini, neponovljivi i nas voljeni Aleksandar Vucic. Sretan je narod koji ima njih dvojicu.

Neka nam dragi bog sledeci put ipak udeli samo malo manje srece, to je moja molba.

Milan M.

pre 7 godina

Izgleda da u Srbiji 80% stanovnika zivi dobro sudeci po minusima koji podrzavaju AV samo nastavite tako napredno i uzivajte u zivotu kada vam je tako dobro.

Botulizam

pre 7 godina

Toma će biti kandidat, i to kao nezavisni predsednički kandidat. On i AV će lako moguće ući u drugi krug? Šta dalje? Poziva se telo da glasa za Tomu i ostaje sve po starom!? Živi bili pa videli...Narode u pamet se...
(23, 14. februar 2017 19:22)

Ja isto to rekao i dobio gomilu minusa. Ljudi živi bili pa videli. Jako ćemo se teško otarasiti ove SNS dinastije...
(Alex, 14. februar 2017 19:47) # Link komentara


Nisi dobio gomilu minusa zbog misljenja nego su te botovi zasuli ;)

Nastavite da pišete latinicom

pre 7 godina

Рекао, па порекао. Није му ни први, ни последњи пут. И није једини политичар који је променио мишљење. Осим тога то је његово право. И не треба превише да нас се тиче Вучић као кандидат. Осим једнога - да овога пута НЕ заокружимо његово име. Нисам га заокружила никад, ни било кога из СРС. Будимо паметни, изађимо и рушимо га на изборима.

drug

pre 7 godina

Pozdravicu njegovu kandituru samo u slucaju da se otrese Vilina,Dacica...sve te levice iz vremena baba JULE i Slobe...Objektivno Srbija i nema neke protiv kandidate..ja licno Jeremicu neverujem...a Jankovic mislim da nema sansi...o drugima necu ni da pricam...glupo je...Ali da se ne zavaravam nema sansi da se tako nesto desi...