Ponedeljak, 16.01.2017.

12:54

SAD: Poštujemo pravo Kosova da brine o svojoj granici

Portparolka Ambasade SAD na Kosovu Mišel Šon izjavila je da SAD poštuju pravo Kosova da brine o svojoj granici.

Izvor: Beta

SAD: Poštujemo pravo Kosova da brine o svojoj granici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

istina

pre 7 godina

@status

Sto onda ta vasa "drzava" nije u UN-u ako je status resen? Sta vas tacno sprecava? Sto se tice MSP-a i savetodavnog misljenja, ono se odnosi iskljucivo na TEKST rezolucije koji ne krsi medjunarodno pravo kao sto ga ne krsi bilo koji tekst bilo koje rezolucije. MSP se NIKADA nije izjasnio da Albanci imaju pravo na otcepljenje ili da je "drzava kosova" pravno utemeljena. Tako da ova amaterska a la sigurimi propagandisanja samo preskoci.

Minja

pre 7 godina

Portparolka Ambasade SAD u Pristini se bavi pretpostavkama i licnim utiscima o tome sta ce i kako raditi nova administracija u Americi. Ona je dala prikladnu izjavu koja odgovara usima Albanaca na Kosovu.

ako vec ne znate onda cutite

pre 7 godina

@beba: U rezoluciji 1244 se zaista govori o Jugoslaviji a ne Srbiji, ali nakon odvajanja CG, Srbija je postala pravni sledbenik Yu tako da se smatra da je prema rez 1244 Kosovo deo Srbije.

Рајко

pre 7 godina

Ма шта ме брига за став одлазеће америчке гарнитуре.Више ме интересује став долазеће.А по неким изјавама светских званичника,ставови ће бити другачији.

status

pre 7 godina

Gospodo, da je tzv. kosovo nezavisna država, uopšte se ne bi više ništa pregovaralo.
Pregovori su tu da bi se po R1244UN došlo do njegovog konačnog statusa,
a to zavisi od Srbije.
Još dugo će KiM biti protektorat pod UN u sastavu Srbije,
sve dok traju pregovori oko konačnog statusa.
(marija, 16. januar 2017 14:31)

Konačni status je ODREDJEN onog momenta kada Kosovo priznale države sveta u velikom broju. Do sada 112 njih formlano, ili 58%. Kosovska strana ne pregovara NI jednog trenutka oko statusa Kosova nego kako da se poboljša život ljud, pre svega Srba sa Kosova. To kaže lepo i reozolucija Generalne Skupštine UN u 2010 godini, posle mišljenja Medjunarodnog Suda Pravde u Hag, koji je ocenio da Kosovo nije kršilo ni medjunarodno pravo ni rezoluciju 1244.

Ono što ostali sanjaju jeste druga stvar.

beba

pre 7 godina

Administrativnoj granici, mislite.
KiM je protektorat u sastavu Srbije po jedino važećoj R1244UN.
Tačka.
(marija, 16. januar 2017 13:19)

U, kako kazete, "jedino vazecoj" R 1244 SB, govori se iskljucivo o teritorijalnom integritetu SR JUgoslavije, koja, kao sto valjda znate, vise ne postoji. Potrazite na internetu rezoluciju i videcete da se (nazalost) NIGDE ne pominje da je Kosovo deo Srbije. Ili, ako necete, onda i dalje ponavljajte kao papagaj ono sto nasi politicari pricaju. Ako pak zelite da saznate, evo linka na kome cete naci 1244: http://www.un.org/Docs/scres/1999/sc99.htm

marija

pre 7 godina

Gospodo, da je tzv. kosovo nezavisna država, uopšte se ne bi više ništa pregovaralo.
Pregovori su tu da bi se po R1244UN došlo do njegovog konačnog statusa,
a to zavisi od Srbije.
Još dugo će KiM biti protektorat pod UN u sastavu Srbije,
sve dok traju pregovori oko konačnog statusa.

utin

pre 7 godina

#marija
pa sto marija ne ides onda dole na zimovanje? ajde ovako, posto je kosovo sastavni deo srbije, i onda ukupno imas 25% albanaca u ukupnom broju stanovnika, da npr. dva ministra budu albanci, da albanci imaju svoju stranku u srbiji... je l bi prihvatila to?

lord

pre 7 godina

ako neko procita ono sto je rekao ambasador pomislice da je pruzio podrsku pristini medjutim ko razume diplomatski recnik znace da on nije dao nikakvu specijalnu podrsku a to je zato sto ameri polako ali sigurno pustaju albance niz vodu zato sto im vise ne trebaju, naravno, ameri nikad nece povuci priznanje kosova jer bi to bilo ne ozbiljno ali nemojte zaboraviti da oni nisu povukli ni priznanje cuvenog juznog vjetnama tako da pogledajte dokumentarce o vjetnamskom ratu i posebno vezano za pad juznog vjetnama i svaticete da su formiranjem vojske kosova albanci prepusteni sami sebi ...

skeptik

pre 7 godina

(Pilot, 16. januar 2017 13:50)

To je za nas administrativni prelaz, za njih granica ali to je sustinski nebitno jer je Kosovo po rezoluciji 1244 izuzeto iz pravno-politickog sistema Srbije.

Šule

pre 7 godina

"SAD su priznale Kosovo kao nezavisnu i suverenu državu 2008. godine i mi poštujemo pravo Kosova da odlučuje ko i šta prolazi preko njegove granice"

Ovo vam je najpošteniji stav koji ćete čuti, sve jasno i glasno. Ja to poštujem više, od lažne podrške nekih "prijateljskih" zemalja.

Pilot

pre 7 godina

@(marija, 16. januar 2017 13:19)

Ne, nije administrativni prelaz. Granica je u pitanju. Kada dođeš dole, videćeš da piše "granični prelaz", a ne "administrativni prelaz". Ovim potezom je naša "vlast" toliko upropastila život srbima na Kosovu da nemam reči. Gluplji nisu mogli ispati. Pritom ih još i rusi nahuškali.

Mile Ilic

pre 7 godina

Tezka poraz Vucica, bas tezak. Nema oporavka posle ovog, prakticno je u nokdaundu. Pitanje je samo dana kada ce podneti ostavku. U jednom danu ponistio je sve dobro sto je uradio i pri tom jos ispao smesan. Sad je na red most u K.Mitrovici i Gazivode. Koja ce tu tek patetika, molbe i protesna pisma da budu.

возовожд

pre 7 godina

Моша, другови напредњаци, моша ... Тим спектакуларним перформанском сте само поново долили уље на већ скоро сасвим угашену ватру, поново направили проблеме оним малобројним Србима на Косову, довели у опасност опстанак воза Краљево - Косовска Митровица који непрестано ради већ годинама. А док није било вас Срби на Косову су имали и своје судове, локалну полицију, своје школе ... Онда сте дошли ви, ваши нератификовани споразуми, +383, сада и ово ... У свакој тој рунди ви нам се представљате као победници, а губите мало помало ... Ајде, ботови, лупајте сада минусе!

Pokidah se od smeha

pre 7 godina

Nadajmo se da je ovim nemili incident okoncan i da nece biti produbljivanja konflikta. Tako ce kosovari moci da se okrenu proizvodnji onog sto proizvode a i nasa vlast ce na miru moci da razradi plan izvoza Ikarbusovih Mercedesa. Jer nema smisla Vucic obecao u prolece 2014 pa sad nista. Ispasce jos da je lagao narod zarad veceg broja glasova na izborima.

Krokodil

pre 7 godina

@marija

Ako je tako zasto nam voz nije otisao na Kosovo kao i predsednik? Dosta zamajavanja i zivljenja u nekom paralelnom univerzumu gde je Kosovo jos Srbija.

возовожд

pre 7 godina

Моша, другови напредњаци, моша ... Тим спектакуларним перформанском сте само поново долили уље на већ скоро сасвим угашену ватру, поново направили проблеме оним малобројним Србима на Косову, довели у опасност опстанак воза Краљево - Косовска Митровица који непрестано ради већ годинама. А док није било вас Срби на Косову су имали и своје судове, локалну полицију, своје школе ... Онда сте дошли ви, ваши нератификовани споразуми, +383, сада и ово ... У свакој тој рунди ви нам се представљате као победници, а губите мало помало ... Ајде, ботови, лупајте сада минусе!

marija

pre 7 godina

Gospodo, da je tzv. kosovo nezavisna država, uopšte se ne bi više ništa pregovaralo.
Pregovori su tu da bi se po R1244UN došlo do njegovog konačnog statusa,
a to zavisi od Srbije.
Još dugo će KiM biti protektorat pod UN u sastavu Srbije,
sve dok traju pregovori oko konačnog statusa.

ako vec ne znate onda cutite

pre 7 godina

@beba: U rezoluciji 1244 se zaista govori o Jugoslaviji a ne Srbiji, ali nakon odvajanja CG, Srbija je postala pravni sledbenik Yu tako da se smatra da je prema rez 1244 Kosovo deo Srbije.

Mile Ilic

pre 7 godina

Tezka poraz Vucica, bas tezak. Nema oporavka posle ovog, prakticno je u nokdaundu. Pitanje je samo dana kada ce podneti ostavku. U jednom danu ponistio je sve dobro sto je uradio i pri tom jos ispao smesan. Sad je na red most u K.Mitrovici i Gazivode. Koja ce tu tek patetika, molbe i protesna pisma da budu.

istina

pre 7 godina

@status

Sto onda ta vasa "drzava" nije u UN-u ako je status resen? Sta vas tacno sprecava? Sto se tice MSP-a i savetodavnog misljenja, ono se odnosi iskljucivo na TEKST rezolucije koji ne krsi medjunarodno pravo kao sto ga ne krsi bilo koji tekst bilo koje rezolucije. MSP se NIKADA nije izjasnio da Albanci imaju pravo na otcepljenje ili da je "drzava kosova" pravno utemeljena. Tako da ova amaterska a la sigurimi propagandisanja samo preskoci.

lord

pre 7 godina

ako neko procita ono sto je rekao ambasador pomislice da je pruzio podrsku pristini medjutim ko razume diplomatski recnik znace da on nije dao nikakvu specijalnu podrsku a to je zato sto ameri polako ali sigurno pustaju albance niz vodu zato sto im vise ne trebaju, naravno, ameri nikad nece povuci priznanje kosova jer bi to bilo ne ozbiljno ali nemojte zaboraviti da oni nisu povukli ni priznanje cuvenog juznog vjetnama tako da pogledajte dokumentarce o vjetnamskom ratu i posebno vezano za pad juznog vjetnama i svaticete da su formiranjem vojske kosova albanci prepusteni sami sebi ...

Minja

pre 7 godina

Portparolka Ambasade SAD u Pristini se bavi pretpostavkama i licnim utiscima o tome sta ce i kako raditi nova administracija u Americi. Ona je dala prikladnu izjavu koja odgovara usima Albanaca na Kosovu.

Рајко

pre 7 godina

Ма шта ме брига за став одлазеће америчке гарнитуре.Више ме интересује став долазеће.А по неким изјавама светских званичника,ставови ће бити другачији.

Krokodil

pre 7 godina

@marija

Ako je tako zasto nam voz nije otisao na Kosovo kao i predsednik? Dosta zamajavanja i zivljenja u nekom paralelnom univerzumu gde je Kosovo jos Srbija.

Pokidah se od smeha

pre 7 godina

Nadajmo se da je ovim nemili incident okoncan i da nece biti produbljivanja konflikta. Tako ce kosovari moci da se okrenu proizvodnji onog sto proizvode a i nasa vlast ce na miru moci da razradi plan izvoza Ikarbusovih Mercedesa. Jer nema smisla Vucic obecao u prolece 2014 pa sad nista. Ispasce jos da je lagao narod zarad veceg broja glasova na izborima.

Pilot

pre 7 godina

@(marija, 16. januar 2017 13:19)

Ne, nije administrativni prelaz. Granica je u pitanju. Kada dođeš dole, videćeš da piše "granični prelaz", a ne "administrativni prelaz". Ovim potezom je naša "vlast" toliko upropastila život srbima na Kosovu da nemam reči. Gluplji nisu mogli ispati. Pritom ih još i rusi nahuškali.

utin

pre 7 godina

#marija
pa sto marija ne ides onda dole na zimovanje? ajde ovako, posto je kosovo sastavni deo srbije, i onda ukupno imas 25% albanaca u ukupnom broju stanovnika, da npr. dva ministra budu albanci, da albanci imaju svoju stranku u srbiji... je l bi prihvatila to?

Šule

pre 7 godina

"SAD su priznale Kosovo kao nezavisnu i suverenu državu 2008. godine i mi poštujemo pravo Kosova da odlučuje ko i šta prolazi preko njegove granice"

Ovo vam je najpošteniji stav koji ćete čuti, sve jasno i glasno. Ja to poštujem više, od lažne podrške nekih "prijateljskih" zemalja.

status

pre 7 godina

Gospodo, da je tzv. kosovo nezavisna država, uopšte se ne bi više ništa pregovaralo.
Pregovori su tu da bi se po R1244UN došlo do njegovog konačnog statusa,
a to zavisi od Srbije.
Još dugo će KiM biti protektorat pod UN u sastavu Srbije,
sve dok traju pregovori oko konačnog statusa.
(marija, 16. januar 2017 14:31)

Konačni status je ODREDJEN onog momenta kada Kosovo priznale države sveta u velikom broju. Do sada 112 njih formlano, ili 58%. Kosovska strana ne pregovara NI jednog trenutka oko statusa Kosova nego kako da se poboljša život ljud, pre svega Srba sa Kosova. To kaže lepo i reozolucija Generalne Skupštine UN u 2010 godini, posle mišljenja Medjunarodnog Suda Pravde u Hag, koji je ocenio da Kosovo nije kršilo ni medjunarodno pravo ni rezoluciju 1244.

Ono što ostali sanjaju jeste druga stvar.

beba

pre 7 godina

Administrativnoj granici, mislite.
KiM je protektorat u sastavu Srbije po jedino važećoj R1244UN.
Tačka.
(marija, 16. januar 2017 13:19)

U, kako kazete, "jedino vazecoj" R 1244 SB, govori se iskljucivo o teritorijalnom integritetu SR JUgoslavije, koja, kao sto valjda znate, vise ne postoji. Potrazite na internetu rezoluciju i videcete da se (nazalost) NIGDE ne pominje da je Kosovo deo Srbije. Ili, ako necete, onda i dalje ponavljajte kao papagaj ono sto nasi politicari pricaju. Ako pak zelite da saznate, evo linka na kome cete naci 1244: http://www.un.org/Docs/scres/1999/sc99.htm

skeptik

pre 7 godina

(Pilot, 16. januar 2017 13:50)

To je za nas administrativni prelaz, za njih granica ali to je sustinski nebitno jer je Kosovo po rezoluciji 1244 izuzeto iz pravno-politickog sistema Srbije.

возовожд

pre 7 godina

Моша, другови напредњаци, моша ... Тим спектакуларним перформанском сте само поново долили уље на већ скоро сасвим угашену ватру, поново направили проблеме оним малобројним Србима на Косову, довели у опасност опстанак воза Краљево - Косовска Митровица који непрестано ради већ годинама. А док није било вас Срби на Косову су имали и своје судове, локалну полицију, своје школе ... Онда сте дошли ви, ваши нератификовани споразуми, +383, сада и ово ... У свакој тој рунди ви нам се представљате као победници, а губите мало помало ... Ајде, ботови, лупајте сада минусе!

Pokidah se od smeha

pre 7 godina

Nadajmo se da je ovim nemili incident okoncan i da nece biti produbljivanja konflikta. Tako ce kosovari moci da se okrenu proizvodnji onog sto proizvode a i nasa vlast ce na miru moci da razradi plan izvoza Ikarbusovih Mercedesa. Jer nema smisla Vucic obecao u prolece 2014 pa sad nista. Ispasce jos da je lagao narod zarad veceg broja glasova na izborima.

Krokodil

pre 7 godina

@marija

Ako je tako zasto nam voz nije otisao na Kosovo kao i predsednik? Dosta zamajavanja i zivljenja u nekom paralelnom univerzumu gde je Kosovo jos Srbija.

Mile Ilic

pre 7 godina

Tezka poraz Vucica, bas tezak. Nema oporavka posle ovog, prakticno je u nokdaundu. Pitanje je samo dana kada ce podneti ostavku. U jednom danu ponistio je sve dobro sto je uradio i pri tom jos ispao smesan. Sad je na red most u K.Mitrovici i Gazivode. Koja ce tu tek patetika, molbe i protesna pisma da budu.

Pilot

pre 7 godina

@(marija, 16. januar 2017 13:19)

Ne, nije administrativni prelaz. Granica je u pitanju. Kada dođeš dole, videćeš da piše "granični prelaz", a ne "administrativni prelaz". Ovim potezom je naša "vlast" toliko upropastila život srbima na Kosovu da nemam reči. Gluplji nisu mogli ispati. Pritom ih još i rusi nahuškali.

utin

pre 7 godina

#marija
pa sto marija ne ides onda dole na zimovanje? ajde ovako, posto je kosovo sastavni deo srbije, i onda ukupno imas 25% albanaca u ukupnom broju stanovnika, da npr. dva ministra budu albanci, da albanci imaju svoju stranku u srbiji... je l bi prihvatila to?

skeptik

pre 7 godina

(Pilot, 16. januar 2017 13:50)

To je za nas administrativni prelaz, za njih granica ali to je sustinski nebitno jer je Kosovo po rezoluciji 1244 izuzeto iz pravno-politickog sistema Srbije.

beba

pre 7 godina

Administrativnoj granici, mislite.
KiM je protektorat u sastavu Srbije po jedino važećoj R1244UN.
Tačka.
(marija, 16. januar 2017 13:19)

U, kako kazete, "jedino vazecoj" R 1244 SB, govori se iskljucivo o teritorijalnom integritetu SR JUgoslavije, koja, kao sto valjda znate, vise ne postoji. Potrazite na internetu rezoluciju i videcete da se (nazalost) NIGDE ne pominje da je Kosovo deo Srbije. Ili, ako necete, onda i dalje ponavljajte kao papagaj ono sto nasi politicari pricaju. Ako pak zelite da saznate, evo linka na kome cete naci 1244: http://www.un.org/Docs/scres/1999/sc99.htm

status

pre 7 godina

Gospodo, da je tzv. kosovo nezavisna država, uopšte se ne bi više ništa pregovaralo.
Pregovori su tu da bi se po R1244UN došlo do njegovog konačnog statusa,
a to zavisi od Srbije.
Još dugo će KiM biti protektorat pod UN u sastavu Srbije,
sve dok traju pregovori oko konačnog statusa.
(marija, 16. januar 2017 14:31)

Konačni status je ODREDJEN onog momenta kada Kosovo priznale države sveta u velikom broju. Do sada 112 njih formlano, ili 58%. Kosovska strana ne pregovara NI jednog trenutka oko statusa Kosova nego kako da se poboljša život ljud, pre svega Srba sa Kosova. To kaže lepo i reozolucija Generalne Skupštine UN u 2010 godini, posle mišljenja Medjunarodnog Suda Pravde u Hag, koji je ocenio da Kosovo nije kršilo ni medjunarodno pravo ni rezoluciju 1244.

Ono što ostali sanjaju jeste druga stvar.

Šule

pre 7 godina

"SAD su priznale Kosovo kao nezavisnu i suverenu državu 2008. godine i mi poštujemo pravo Kosova da odlučuje ko i šta prolazi preko njegove granice"

Ovo vam je najpošteniji stav koji ćete čuti, sve jasno i glasno. Ja to poštujem više, od lažne podrške nekih "prijateljskih" zemalja.

marija

pre 7 godina

Gospodo, da je tzv. kosovo nezavisna država, uopšte se ne bi više ništa pregovaralo.
Pregovori su tu da bi se po R1244UN došlo do njegovog konačnog statusa,
a to zavisi od Srbije.
Još dugo će KiM biti protektorat pod UN u sastavu Srbije,
sve dok traju pregovori oko konačnog statusa.

lord

pre 7 godina

ako neko procita ono sto je rekao ambasador pomislice da je pruzio podrsku pristini medjutim ko razume diplomatski recnik znace da on nije dao nikakvu specijalnu podrsku a to je zato sto ameri polako ali sigurno pustaju albance niz vodu zato sto im vise ne trebaju, naravno, ameri nikad nece povuci priznanje kosova jer bi to bilo ne ozbiljno ali nemojte zaboraviti da oni nisu povukli ni priznanje cuvenog juznog vjetnama tako da pogledajte dokumentarce o vjetnamskom ratu i posebno vezano za pad juznog vjetnama i svaticete da su formiranjem vojske kosova albanci prepusteni sami sebi ...

ako vec ne znate onda cutite

pre 7 godina

@beba: U rezoluciji 1244 se zaista govori o Jugoslaviji a ne Srbiji, ali nakon odvajanja CG, Srbija je postala pravni sledbenik Yu tako da se smatra da je prema rez 1244 Kosovo deo Srbije.

Рајко

pre 7 godina

Ма шта ме брига за став одлазеће америчке гарнитуре.Више ме интересује став долазеће.А по неким изјавама светских званичника,ставови ће бити другачији.

Minja

pre 7 godina

Portparolka Ambasade SAD u Pristini se bavi pretpostavkama i licnim utiscima o tome sta ce i kako raditi nova administracija u Americi. Ona je dala prikladnu izjavu koja odgovara usima Albanaca na Kosovu.

istina

pre 7 godina

@status

Sto onda ta vasa "drzava" nije u UN-u ako je status resen? Sta vas tacno sprecava? Sto se tice MSP-a i savetodavnog misljenja, ono se odnosi iskljucivo na TEKST rezolucije koji ne krsi medjunarodno pravo kao sto ga ne krsi bilo koji tekst bilo koje rezolucije. MSP se NIKADA nije izjasnio da Albanci imaju pravo na otcepljenje ili da je "drzava kosova" pravno utemeljena. Tako da ova amaterska a la sigurimi propagandisanja samo preskoci.