Utorak, 13.12.2016.

09:15

"Rezerve imali i Bugari... Jadna EU gde Hrvati vode reč"

Ministar spoljnih poslova Ivica Dačić rekao je da iza blokiranja otvaranja poglavlja 26, koje se tiče obrazovanja i kulture, ne stoje Hrvatska i Bugarska.

Izvor: Beta

"Rezerve imali i Bugari... Jadna EU gde Hrvati vode reè" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Kiselo Grozdje

pre 7 godina

Polako ljudi, zelimo da udjemo u EU a svo vreme pljujemo po njima i njihovim clanicama? Meni ako se ne svidja drustvo na zurci, ja na tu zurku ne idem. Pogotovo ako nisam pozvan. A ako imam interesa da se tamo pojavim (maprimer svidja mi se neka riba), onda se barem pravim fin i ne pljujem po ostalim gostima. Pravilo je: stay calm and fake it till you make it. Nije to naucna fantastika, to je najobicnija diplomatija! Ali mi diplomate odavno nemamo. Nego samo arogantno i infantilno, ne na glavna vrata kulturno, nego glavom kroz zid da se vidi da smo tvrdi momci, jel?

Blake

pre 7 godina

Kakvo spinovanje i zamlacivanje naroda. Pa i Bugari i Rumuni su imali zerke, znaci siguno nisu pali sa neba, nego ih nasi politicari nisu resili kako treba. Ok, ovi su precutali Hrvati nisu, al da smo uradili sta treba ne bi bilo problema.

Чеда

pre 7 godina

@ Мајор Гашпар, а ко је то дао легитимитет нашим политичарима? Па ми, изашли на изборе и гласали, како ко и за кога. Можда се некоме не свиђа Дачић, ни мени лично, али је он министар и ради свој посао. Не видим ништа спорно у овоме што је изјавио. Да смо ми овако нешто урадили Хрватима, не би сигурно штедили речи а питање је да ли би се завршило само на томе. Нити би га било ко од Хрвата осуђивао. Жао ми је што још увек нисмо научили лекцију коју су Хрвати давно научили.

stanke

pre 7 godina

Ovi nasi su takvi spin majstori da ce isplasti da EU pojma nema i da nam ne treba, da smo mi, opet, u pravu, kao i da su Hrvati opet ispali gubitnici. Dok mi slusamo velikog vodju i koferceta, dok drzimo stranu Rusa, dotle Crna gora grabi ka EU. Da vidimo sta jos ima i veliki Vulin da kaze, siguran sam da su sada i Bugari fasisti i da to mora i EU da vidi dok nije kasno....

Aleksandar

pre 7 godina

(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08) Mislim da ste zamenili teze. I ja ima prijatelje u Hrvatskoj. Njima za razliku od vas nije pitanje: Kako Srbija ima Dačića, Vučića? Njima je pitanje: Kako Hrvatska ima političare koji već 100 godina svoju politiku baziraju na mržnji prema Srbima? Na izborima u Hrvatskoj tema broj 1 su "zli Srbi", a na izborima u Srbiji Hrvati nisu tema. Kako vama ne upada u oči da su problem odjednom srpske čoklodace koje su deljene deci hrvatskih branitelja? Zar to nije odlika bolesnog društva? Ja i danas volim da pojedem Krašove Kiki bonbone. Na kraju krajeva, Hrvatska nije ispunila ništa iz ljudskih prava ni u pregovorima sa EU, a ni do dana današnjeg. Ali ste zahvaljujući Nemačkoj, prinljeni u tu tvorevinu i dozvoljeni su vam konstantno ustaški ispadi, dozvoljeno je da kao država ne preduzimate ništa za Srbe koje ste proterali. Ja, ne želim da budem deo EU u kojoj su to vrednost, u kojoj se kršenje ljudskih prava manjinje pozdravlja. Srbija je multietnička zemlje, gde ima više od 15 manjinskih zajednica. Da li je Srbija idealna i da li sve ispunjava? Ne. Ali 90% Evrope, a ponajmanje Hrvatska imaju pravo da Srbiji drže slovo o poštovanju i pravima manjina. O tome da vas uče 70 godina da su Jasenovac i Blajburg isto. Nisu. U Jasenovcu su pobijeni civili 95% Srbi (700 hiljada) plus Jevreji i Romi. U Blajburgu pripadnici vojske (apsolutno većinom Hrvati) koji su počinili zločine u Jasenovcu i drugim koncentracionim logorima.

bez_cenzure

pre 7 godina

@kurc

Negira ratne zločine! To radi jedino lijepa tvoja koja svoje zločince oslobađa, političari se slikaju s njima i ne reaguju na sve veće ustaške ispade u društvu. Čak i njihove zločine opravdavaju. Nemojte samo vi o zločinima u prošlom vijeku! Da imate stida šutjeli bi u narednih 100 godina!

baba vidana

pre 7 godina

I Hrvati i Bugari se u sustini slabo sta tu pitaju, plus im i odgovara jer ulaskom Srbije u EU ce se i investicije malo preusmeriti ka nama. U sustini svi hrlimo da upadnemo u kreditno ropstvo iz kojeg nema vadjenja, dok sa druge strane isto nikakvu alternativu nemamo...

sale

pre 7 godina

Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.
(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08)

Da, da, da, too, hiljadu puta to! Moj san je da svi to želimo i da to i uradimo! Moj san je da i bez diktata i bez štapa i šargarepe dostignemo taj nivo i da onda realno, bez ikakvih zadnjih namera i vezanih argumenata, bez "ali" i "ako-onda" razmislimo o svim dobrim razlozima za EU, kao i o onim koji su dobri razlozi protiv. Da u EU eventualno uđemo ne zato što moramo, nego ako u njenu ideju zaista verujemo.
Ne moramo biti Švic...Švajcarska, pogledajmo npr. kako je brzo Estonija napredovala i na kom je nivou! Radi se samo o tome da uključimo mozak, um, racionalnost, da ne gubimo vreme na ove isprazne Ad Hominem-e koji čine 99% zvanične politike, a preostalih 1% su bar dve trećine laži i praznih obećanja!

grom

pre 7 godina

....ne može dačić nikako iz glave izbiti, za njega gorku, činjenicu da je Hrvatska suverena, samostalna država, članica EU i da se i nju nešto pita u svezi srpskog pristupanja uniji ....po njemu onih šest mjeseci kada će Hrvatska predsjedati EU neće se ni razgovarati o pristupanju....ili će možda početi ispunjavati potpisano?

Major Gašpar

pre 7 godina

Za naše političare poruka izmorenog srpskog naroda sa glupostima "žao mi je što ste moji ,a ne političari nekog od mojih neprijatelja jer tko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti "!!

C i n i k

pre 7 godina

To zbog cega nas opet blokiraju ovi preko x,nisu uopste kriterijumi Eu,time se Eu ne bavi, nego pitanja koja se resavaju na medjudrzavnom nivou! To je cela istina i zato nasi zvanicnici jesu u pravu kada kazu da se ta zemlja ponasa bahato i ucenjivacki. Od njih mi ne ocekujemo nista dobro,mi to znamo,ostaje pitanje samo kada ce neki u Eu to da uvide? Za utehu,otvoramo 2 nova poglavlja a poglavlje 25 se odmah i zatvara.
Ta zemlja neka se ne nada da ce Srbija ostati van Eu.

Whatever

pre 7 godina

Dačić ne može shvatiti da pregovara s 28 članova EU a ne sa 27. Italija je SLoveniju blokirala 3 godine, Slovenija Hrvatsku isto a Grčka blokira Makedonija već godinama. Ili prihvatite uslove ili doviđenja.

Nadrealista

pre 7 godina

Kako jadna EU? Pa cemu to Srbija tezi? Sam sebe demantuje Dacic.
EU je opet koliko toliko decentralizovana pa moze i neka tamo mala i nebitna Hrvatska ili Bugarska o necemu da odlucuju. Sta misli Dacic koliko bi mu prava glasa imala Srbija da se integrise sa Rusijom?

dex

pre 7 godina

Ima tu jedan lupeta o rusiji koja sve vise podize ugled u svetu bla bla bla....odmah imam pitanje:Hoces da vozis Mercedes ciji ugled svi znamo ili Daciju koja sve vise podize ugled u svetu?Ende,kraj,dalje filozofije nema!Primate se na price dripaca iz vlasti koji su devedesetih devastirali Srbiju,desetkovali stanovnistvo i na kraju okrenuli ceo svet protiv nas kada smo na kraju i bombardovani!!!Ukapirajte ,ovima na vlasti ne odgovara normalno stanje u zemlji,jer oni u normalnom drustvu ne bi bili na vlasti nego u zatvoru!!!Zato i prave ovakvo stanje bolesti i jada!

Ivsan

pre 7 godina

"Nismo mi naivni. Prosto ne mogu da verujem da moćna EU ne može da utiče na Hrvatsku i Bugarsku u vezi poglavlja. "

Pa jadni nas sefe diplomatije, mocna EU nije kolonijalna sila koja kontrolise svoje kolonije i Hrvatska nije kolonija EU.
Hrvatska, Bugarska, Rumunija i jos 24 drzave su mocna EU!

XXL

pre 7 godina

Pa ako nama učenik šamara nastavno osoblje onda i nismo ispunili poglavlje 26. Evo nisam manjina pa pitam šta onda manjina da očekuje?

Zoran

pre 7 godina

Što će u EU Hrvatska i Srbija zajedno unutra.. Razjebali smo jugoslaviju ovakvim svađama pa bi i EU :-)
Bolje je i za jedne i druge, kad je već Hrvatska prva ušla, da si Srbija nađe nekakav savez sa Rusijom i sličnima i da se ne svađamo oko svega, već samo da se trguje ako to odgovara svima.

prevara

pre 7 godina

Jadna je ona drzava u kojoj njeni vojnici i policajci idu u poluraspadnutim, poluispravnim vozilima, nose uniformu i opremu najlosijeg kvaliteta, a dnevnica im ne pokriva ni jedan skroman dorucak ... Jadna je ona drzava u kojoj jedan vozac jednog direktora jednog partijskog javnog preduzeca u gubicima, ima vecu platu od lekara hirurga, profesora, naucnika ... Jadna je ona drzava gde su njeni politicari unazad 25 godina unistiavali, opljackali, unazadili drzavu u svakom smislu, a njeni gradjani i dalje glasaju za te iste politicare koji i dalje sistemacki unistavaju tj unistili su buducnost drzave, svih nas, buducnost nase dece !!!

bez_cenzure

pre 7 godina

Susjedi a kako komentarišete da problem oko bokala mora sa Slovencima niste riješili a postali ste članica EU. Koliko me pamćenje služi arbitraža oko granice sa Slovenijom nije ni završena. Primili su vas u članstvo iako niste riješili problem o razgraničenju sa Slovenijom. Progledali su vama susjedi štošta kroz prste a nisu smjeli. Gledali su vam kroz prste mnogo više nego Slovencima u zadnjih 25 godina. Nemojte samo vi da držite lekcije nekome o poštovanju prava manjina jer niste uopšte kompetentni.

AnalfaBOTa

pre 7 godina

@leptirica - Ne lupaj, majke ti, kad pojma nemas. Ili imas, ali namerno izmisljas.

U Srbiji ta prava nacinalne manjine imaju jos od stare Jugoslavije, pogotovo u Vojvodini.

A, sad, pali i kuhaj strukle. Pametnije ti je to, nego sto zakuvavas ovde.

huer

pre 7 godina

vidi se po komentarima da ni dačića, ni vučića ni kolindu narod vise ne .... previše, igrajte svoje igre ali ostavite narod na miru,samo ložite mase dok sa strane naše pare gurate u džep,pozdrav svima normalni,a od ovih klošara ionako necemo bolje živjeti

mislilac

pre 7 godina

Briga Dačića za srbiju, obrazovanje ili neke tamo hrvatske udžbenike...

Dačića je frka, jer kada pokrenu poglavlje pravosuđe netko će u zatvooooor.

Kao i naš Sanader sa prijateljima... kad smo morali ispuniti kriterije za pravosuđe političari su počeli padati kao kokice. Nije Dačić glup, zna on dobro što radi, a to sigurno nema veze sa nekim tamo udžbenicima.

kurc

pre 7 godina

BiH konfliktno društvo sa interesom velikih sila (Bošnjaci-Turska, Srbi-Rusija, Hrvati-Zapad).
Makedonija konfliktno društvo (zadnji izbori pokazali teški antagonizam dve strane).
Kosovo problematično društvo (ljudska prava, šverc, nezaposlenost, politička odanost Americi ali bez usvajanja američkih standarda, pojava ekstremnih islamista je noviji problem, odnos sa Srbijom).
Srbija podjeljeno i balkansko društvo (jedni bi k Rusima, drugi bi u EU, svi bi najrađe na obe stolice, politički samo jedan veliki vođa, ruski špijunski centar, Arapi, Kina, pravna država ne postoji, ubijeni gardisti na straži, savamala i fantomke, negiranje ratnih zločina i zaštita zločinaca).

Zašto Evropa da uzme bilo koga od tih problematićni koji ne žele da se mijenjaju? Evropa želi ali ima svoje uslove. Balkan mora željeti promjene pa tek onda željeti Evropu. Ali Balkan želi samo evropske pare i zadržati sve svoje "kvalitete". A to ne ide zajedno i ne ide brzo. Balkan će postati Evropa ali treba još dosta vremena da prođe.

Mica

pre 7 godina

@Daisy ZG
Pre svega zelim napomenuti da ovi koji su trenutno na vlasti u Srbiji nisu po mom ukusu jer dobro znam sta su pre svega uradili srpskom narodu dok nisu shvatili da "EU nema alternativu". Medjutim, ponasanje Hrvatske je obicnom coveku tesko razumljivo jer se pred svake izbore u Hrvatskoj podize antisrpska retorika nadajuci se da ce tako osvojiti veci broj glasova. Na primer taj isti nesrecni Milanovic je Srbiju nazvao "sakom jada", ponizavajuce govorio o mojoj zemlji pred tzv."braniteljima", zatvarao granicu prema Srbiji jer su izbeglice iz Sirije koristile vasu zemlju da se domognu zapadne Evrope sve dok ga Angela nije urazumila. Vasa predsednica se slikala sa ustaskom zastavom,izvinjavala se sto je deci podelila srpske cokoladice, u strasnom Jasenovcu se postavlja tabla "za dom spremni". To je tek tesko ili nemoguce objasniti.
Vecina ljudi u Srbiji i dalje zeli da se pridruzi EU jer smatraju da ih tamo ceka bolji zivot a na tom putu se opet isprecila Hrvatska zarad "svoje manjine" dok jedna Madjarska koja ima daleko brojniju manjinu u Srbiju ne smatra da je to potrebno.
Rusija je zemlja koja sve vise podize svoj ugled i znacaj u svetu i imati je na svojoj strani moze biti samo prednost.Ne zaboravi da je EU uvela sankcije Rusiji na insistiranje SAD iako sama sebi time steti. Kada se konacno shvati da pogubna politika prema Rusiji ne moze zaziveti tad ce se u stvari tek videti koliko je pametna bila politika Srbije da se zarad tudjih interesa ne svadja sa Rusijom.

neznalica Bgd

pre 7 godina

Iskreno, nemam problema sa Srbima i Srbijom. Imam divne prijatelje u nekoliko regija, dakle ne samo BG, volim dooci kod njih i oni kod mene. Ali neke stvari mi ni oni ne mogu objasniti. A voljela bih znati. Zasto pobogu imate glavne likove na celu drzave kojima je hobi pljuvanje po EU, a o Hrvatskoj da ne pricam? Ovo ljeto je iz Srbije bilo pljuvanja po Milanovicu, kao svi problemi ce nestati sa Plenkovicem. Sada ja ustadoh, svi ustase (da citiram Minimaksa btw). Mi imamo svojih problema, uopce ne poricem (ali ne onako kao to interpretira vas drzavni vrh), ali smo oko uslaska u EU i NATO imali nacionalni koncenzus. Ako Srbija to ne zeli, nego zeli biti vezana uz Rusiju i Tursku... Go for it, ako je to najbolje za vasu zemlju. Meni ce moji prijatelji i ljudi koji tu zive i dalje biti dragi. Ali, ako zelite u EU, to nosi sa sobom izvjesne promjene. I to je tako i nikako drugacije. EU nije savrsena, koja vam je altenativa? Ostati sam? Rusija? Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.
(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08) Bravo, pozdrav iz Bgd-a!!!

sasa

pre 7 godina

pa Hrvatska i Bugarska rade po direktivi velikih sila,Nemacka da hoce mi bi odmah bili odblokirani,kao da su problem Hrv i Bug,to bi isto bilo da Srb nekog blokira npr BiH za ulazak u eu...

komentar

pre 7 godina

Pazi sad ovo Jadna je EU gde Hrvati vode glavnu reč, pa se sad pitam koliko smo mi jadni kad opet težimo toj EU.
Prilagodite se, ili odustanite, samo nemojte stalno kukati očajni ste

lalo

pre 7 godina

E pa Dacicu obecano se mora i izvrsiti, takva su pravila u evropskoj porodici zemalja. Samo kod nas ,narodu se , zbog njegove kratke pameti kao posledice totalne borbe za egzistenciju, mogu obecavati kule i gradovi a vec sutradan zaboraviti na isto i pricati drugu pricu. Dosta je bilo sedenja na dve stolice odlucite se pa ce te videti sta ce narod reci kada mu zakljucate vrata EU.

Mario

pre 7 godina

(Dejan, 13. decembar 2016 10:10)
Laž jer srpska manjina u Hrvatskoj ima knjige napisane na ćirilici i nastava se provodi na srpskom jeziku tako da je laž da nema.
Inače kada dobijate novac iz EU onda je to novac od Hrvatske i od Bugarske koje vaš ministar omalovažava ne daje nikome Srbija pomoć.

idi bolje kopaj nesto

pre 7 godina

@dragaš

Kako si samo prociato "srbijanske politicare", nego, sto takav pametan nisi dojavio "hrvatijanskim politicarima" da ipak ne blokiraju otvaranje poglavlja i tako doakaju "srbijanskim politicarima" i njihovoj taktici? Zamili samo kako bi na taj nacin razbili koncept "srbijanaca" a ovako ste vi 'hrvatijanci" ispali niglupa jer ste odradili sve kako treba za "srbijanske" i "rusijanske" politicare.

Susjed

pre 7 godina

Vidim da su opet komentari o svemu samo ne o pravim razlozima. Ne primjenjuje se međudržavni sporazum koji je potpisan. A ako se pitate kako je moguće da HG i BG ovo rade a ostali gledaju, e pa kad drugi put zovete Lavrova u posjet, sjetite se što je ovaj put uslijedilo i ne okrivljujte druge za sve.

Daisy ZG

pre 7 godina

Iskreno, nemam problema sa Srbima i Srbijom. Imam divne prijatelje u nekoliko regija, dakle ne samo BG, volim dooci kod njih i oni kod mene. Ali neke stvari mi ni oni ne mogu objasniti. A voljela bih znati. Zasto pobogu imate glavne likove na celu drzave kojima je hobi pljuvanje po EU, a o Hrvatskoj da ne pricam? Ovo ljeto je iz Srbije bilo pljuvanja po Milanovicu, kao svi problemi ce nestati sa Plenkovicem. Sada ja ustadoh, svi ustase (da citiram Minimaksa btw). Mi imamo svojih problema, uopce ne poricem (ali ne onako kao to interpretira vas drzavni vrh), ali smo oko uslaska u EU i NATO imali nacionalni koncenzus. Ako Srbija to ne zeli, nego zeli biti vezana uz Rusiju i Tursku... Go for it, ako je to najbolje za vasu zemlju. Meni ce moji prijatelji i ljudi koji tu zive i dalje biti dragi. Ali, ako zelite u EU, to nosi sa sobom izvjesne promjene. I to je tako i nikako drugacije. EU nije savrsena, koja vam je altenativa? Ostati sam? Rusija? Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.

ko vas ne zna skupo bi vas platio

pre 7 godina

@leptirica

Hrvati u Srbiji kojih ima 50.000 od 7 miliona da imaju tri predstavnika u parlamentu Srbije? Sta su Hrvati neki uber narod koji je planetarno vazan te za njih vrede neka specijalna merila? Sto ne bi bilo 30 mesta u parlamentu ili 100? Posto zivim u Vojvodini, imam svakodnevno prilike da vidim da Hrvati imaju mnogo vise prava nego sto bi po bilo cemu trebali da imaju i sigurno da Hrvati iz Srbije ni slucajno ne bi voleli da imaju "prava" koja Srbi imaju u Hrvatskoj. To sto ste na nekom papiru napisali da manjine u Hrvatskoj imaju zagarantovano ovo ili ono dok u praksi krsite sva moguca ljudska i manjinska prava ne kvalifikuje vas da izigravate nekakve evropske gromade kada su manjinska prava u pitanju. Znate vi jako dobro da se ovde ne radi o EU standardima i o neispunjavanju istih, nego su u pitanju hrvatski kompleksi glede Srbije. Sto se pre pogledate u ogledalo i priznate to sebi i sto pre prestanete licemerno da pravdate svoju provincijalnu politiku i ponasanje, bice bolje pre svega za vas same.

euroazija

pre 7 godina

Veliki poruke šalju preko malih.
Dačić da zatvori ruski špijunski centar u Niš.
Vučić da ne nabavlja rusko oružje.
Kosovo da se prizna.
Nacionalne manjine ima da uživaju ko bubreg u loju (Mađari, Bugari, Romi, Hrvati, Rumunji, Vlasi, Crnogorci, Makedonci, Bošnjaci, Turci, LGBTQ i još neke, religijske grupe isti tretman, sekularna država itd.). Manjine su samo dodatna šiba za dobit packe.
E, onda još i usvojena eu zakonska regulativa, slobodan protok kapitala (znači da bogati sve pokupuju šta vredi), slobodan protok ljudi (znači da sve šta vredi ode radit u EU) e onda može da se uđe u EU i da se dobiju mrvice. Zvuči preterano? Možda, ali nije daleko od istine.

mattko

pre 7 godina

Put u EU je jednostvan: Otvoris poglavlje, ispunis uslove, zatvoris poglavlej i tako 32 puta.
Nema tu nikakvog sopstvenog puta, sama recenica "ispunis uslove" jasno definise kako se tamo ide bez ikakvog filozofiranja koje je ovde uzelo maha, mnogi se talmice koji ce od njih da bude najveci populista i pricka price za srbijanske uši kada je u zemlji.

dragaš

pre 7 godina

Priča ide ovako:
EU je pročitala srbijansku taktiku, a to je da Srbija uz pomoć Rusije glumi da se koleba gde bi.
Rusi dolaze kad god treba, Lavrov došao da se EU zabrine i orvori poglavlja.
Ali EU nije francuska sobarica pa je pročitala taktiku i Srbiji preko Hrvatske i Bugarske poručila da se uozbilji.
Rusija naravno ne glumi besplatno. Rusija za tu svoju ulogu očekuje pristojnu platu.
Srbija je već shvatila da od ulasa u EU ništa prije '25. (ako i tad, jer do tad treba da se ispuni mnogo toga).
Da bi vođstvo smirilo narod pokušava da se vadi na Hrvatsku.
Na kraju će i srbijanski narod dacpročita srbijansko vođstvo.

ШумадинацСД

pre 7 godina

Vidi leptirice. Kaže da su srpskoj manjini u Hrvatskoj obezbeđene dvojezične table. Možda, ali su one odmah nakon montiranja ppcepane od strane besne rulje. Ja lično nisam za EU, a to što navedena nije opominjala Hrvatsku za vandalizaciju kulture, a pritom joj i dozvolila da Srbiji stane na zabranu poglavlja o kulturi (iako ni po kom osnovu nije kompetentna) samo doprinosi da mi se gadi još više.

ko jel ja

pre 7 godina

Jel moze ova vlast da izvrsi evrointegraciju jer je to postavljeno kao cilj. Ako ne moze neka se povuce jer razna opravdanja suvise dugo slusamo. Problem je unutar Srbiji a ne u inostranstvu. Dacic bi trebao da prestane da laže.

Nemanja

pre 7 godina

Osim neprimerenog recnika Dacic je u pravu. Iz aviona se vidi da je neko iza ovakvih poteza Hrvatske, a Hrvatska mu dodje idealna za takve prljave poslove zbog medjusobne netrpeljivosti (u najmanja ruku). Generalno EU ne brine mnogo za te zahteve iz Hrvatske jer se samo ticu Hrvatske (sve to moze da se ispegla bilateralno). Problem je sto neko veoma jak u EU Srbiju koci, a svi znamo da se moze ekspresno u EU (Bugarska, Rumunija). Ova prica ce se vrteti jos 10-15 god.

Danilo

pre 7 godina

Mi laici ne znamo da li srbija dobija pare iz eu fondova za stampanje knjiga za nac. manjine. Ako je sve odstampano I zadovoljene su evropske forme I standardi onda ste ministre u pravu I negodujete s razlogom. Ako niste ispostovali evr. standarde I nisu te knjige odstampane po propisima eu onda gospdine ministre niste u pravu I bolje da cutite I ne lazete nas napaceni I unisteni narod koji se laze vec 25 godina.

Jovan

pre 7 godina

Jasno je da Dačić i Vučić, kao predstavnici sadašnjeg i eksponenti jednog od bivših režima, bude pregršt loših uspomena iz krvavog perioda vladavine njihovih tadašnjih stranačkih lidera.
EU ne možemo menjati-ali vlast u Srbiji možemo.
I MORAMO.

Srna

pre 7 godina

Hrvaska je sasvimn samostalna u tim postupcima. Ne mislite da smo mi toliko bitni EU da ce se stalno cimati sa Hrvatskom koja ima svoje veoma velike razloge iz proslosti zbog kojih se tako ponasa. A postupak nasih pokazuje svu nemoc da se sa njima izbori, pa su im laksi ti skolski trtikovi prepucavanja preko EU. Te filmove smo gledali i gledali u proslosti puuunnnooo NEPALI to vise kod naroda. Dok su imali podrsku u pocetku vlasti drugacije su postupali, kad im ta podrska izostane oni postupaju kao mala decica.Sramota je sto Srbija nema visoko obrazovanje za drzavnicke poslove, nego se time bave koje kakvi sarlatani..diplomata a ni jedan jezik ne zna,sta takav trazi u diplomatiji i kakav je onaj koji ga je tamo zaposlio

Pravi Bunjevac!

pre 7 godina

Neko je lepo objasnio kakav je ptoblem sa Hrvatima.Tito je sa prokletom naredbom iz 1945.godine nas Bunjevce i Sokce jednim aktom ucinio nepostojecim.To je u rangu sa genocidom.To je uradio da bi vestacki izjednacavao Srbe i Hrvate na severu Srbije.No,prosla su ta tuzna i ruzna vremena.Srbijo ne doZvoli da te zlikovci uslovljavaju oko bilo cega,vrati svoj ponos koji si oduvek imala.Jos da dodam da Hrvati tj.odnarodeni Bunjevci imaju celodnevnu nastavu i sa 3 ucenika,a ugrozeni su navodno?

hm

pre 7 godina

Izjava stoljeća...

Dačić je kazao da Srbija ima svoj put ka EU, ali i da neće nikome dopustiti da je "ponižava i vređa ili uslovljava otvaranjem poglavlja".

Cijeli proces pristupanja se svodi na otvaranje i zatvaranje poglavlja... Jel to netko njemu rekao?

Nikola

pre 7 godina

Koliko smo mi jadni. Ne možemo da verujemo da Hrvatska može da ima svoj stav. Toliko smo utonuli u slugeranjski mentalitet na nam je to neverovatno, pa tražimo krivca u Merkelovoj. Zašto bismo ulazili u savez u kome Hrvatska, a jednog lepog dana i Srbija ne bi mogla da samostalno izražava stavove? Pa nije valjda EU samo proširena Nemačka.

Whatver

pre 7 godina

Hrvatsku su 10 godina uslovljavale druge drzave prije nego sto je morala sve uslove da ispuni. Svaki član EU je ravnopravan i ima pravo blokirati bilo koga tako da su ove priče gluposti. Nesposobnost Valde Srbije prebacuju na druge. Populizam i demagogija.

Dejan

pre 7 godina

@Goran I nije problem. Problem je sto ne postoje knjige na srpskom jeziku u zemljama koje te reciprocitetne uslove postavljaju.

Mi, Gorane, ne lomimo latinicne table, niti skidamo "ic" sa kraja prezimena. Mi podrzavamo manjine po najvecim standardima. Ja sam kao mali gledao "Ditari" I ponosio se sto smo multikulturni.

Ali babi i razbojniku spoljnih poslova nikako da proradi lozinka.

pre 7 godina

Totalni amateri. Kao nisu znali da će Hrvati i Bugari imati rezerve. Pa onda jučerašnje uvređeno istrčavanje sa izjavama protiv Hrvata da bi danas građani saznali ono što su Hrvati već juče rekli, da nisu jedini.

A što je najgore, ovaj put smo u pravu. Manjine su kod nas zaštićene bolje nego u HR ili BG, samo se naravno, kao i u ostalim slučajevima regulativa sprovodi parcialno. Da je to pravovremeno predstavljeno, s pravom bi mogli da se durimo i ljutimo.

Spoljnu politiku nam vode totalno nesposobni amateri. I ono malo argumenata koje imamo uspevaju da obesmisle.

srce sumadije

pre 7 godina

Zasto vi Dacicu niste uskladili poglavlje koje je sporno sa EU.? Sada bi bili mirni.Ovako krivite Hrvatsku Bugarsku i ko zna jos koga za vas nemar.Ili ga namerno niste hteli menjati?Sram vas bilo.

Malisa

pre 7 godina

E Ivice, mocna EU vam je dobra samo kad vam daje pare. Sta god ti mislio, Hrvatska i Bugarska su clanice EU, moze im se. A ako vam to smeta, lepo kazite da necete vise da se igrate pristupanja EU, ali onda nema ni para.

Rajko

pre 7 godina

Ajde da vidimo da li ce " od danas" nasi politicari smeti da kazu Hrvatima sve istine u oci. Ko je poceo poslednji rat i zasto, da pobroje sva hrvatska zverstva od pre II svetakog rata, Jasenovca i sve do danas. Sve im treba jasno i argumentovano napisati posto oni sistematski decenijama obmanjuju svoju javnost. I konacno postaviti stvari na svoje mesto: isterati njihov kapital iz Srbije, posebno iz prehrambene industrije i prekinuti uvoz njihovih proizvoda. Ne moramo ni mi da prodajemo nase proizvode kod njih. Ima toliko drugih zemalja. Nasim gradjanima savetovati da ne idu i ne prolaze kroz tu zemlju.

Marko

pre 7 godina

Jadno je što Dačić ovako primitivno vreïa celi jedan narod!
Sviïalo se nama ili ne, potez hrvatskih političara je legitiman i to treba reći, a ne dodvoravati se narodu!

Siniša

pre 7 godina

Samo slep kod ociju ne vidi kuda i cemu ovo vodi.Deklarativno za EU, a sve sto se u realu radi,radi se da ponovo osetimo izolaciju i budemo posvadjani sa celim svetom izuzev "majcice Rusije"...Uporno spinovanje kako nam je cela Evropa neprijatelj, i kako nas "tamo" niko ne zeli se radi iz prostog razloga sto vodecim garniturama ove drzave nikad nije i nece nikad odgovarati da se Srbija priblizi EU.Zasto?Ko je pametan i ko razmislja svojom glavom, a i ko nije bot...taj zna zasto...

Dare

pre 7 godina

Jao patetike i loženja naroda emocijama. Ista matrica od istih ljudi kao i devedesetih. Nesposobna garnitura koja ne bi mogla jednu firmu da vodi a kamoli državu.

alejandro

pre 7 godina

Primer političara koji lično duboko u sebi ne želi da ova zemlja bude članica EU, sav svoj politički kredibilitet sticao govoreći protiv EU, njenih tekovina a u ovakvim sitacijama samo likuje i podmuklo se smejulji!

Minja

pre 7 godina

Koliko spinovanja nasih politicara. Pa sta ocekuju? Ovo je sasvim normalno. A tek ce biti problema kad bude trebalo teritorija da se precizira.

iskren

pre 7 godina

Stoji da mi je SPS ljigava partija, ali svaka čast Dačiću! Lepo je objasnio neke stvari. Duboko u sebi i on i Vučić su veliki protivnici EU, jer "vuk dlaku menja, ali ćud nikada."

Milan Nis

pre 7 godina

Jadni mi sa tobom i tvojim bivsim sefom,koji nas je unazadio 100 godina.Dok su se drugi devedesetih bogatili i trazili svoje pozicije,mi smo vodili besmislene ratove i treba da nam zagorcavaju zivot Hrvati,mogli smo biti ispred svih njih samo da smo malo imali mozga.

Maks

pre 7 godina

Koliko pratim Vučić je napravio politički potez, ljutog čoveka. Otišao je sa skupa na kojem po pravilu premijeri i ne učesrvuju. Kao on im je rekao. Ja tako svaku put kad hoću sebi da budem važan, kažem, al sam im rekao.

svemir

pre 7 godina

pokusaj pred izbore da se dramom skupe politicki poeni. nadam se da je ljudima jasno kako ne moze hrvatska da diktira da li ce poglavlja da se otvaraju. juce je pisalo kako je hrvatska I jos nekoliko zemalja stopiralo otvaranje poglavlja, a u izjavama vucica cujes kako je samo hrvatska. I ovo vucicevo ponasanje je nedostojno jednog premijera. on kao bojkotuje brisel I vraca se za srbiju. ne znam da li nas iko shvata ozbiljno pored ovakvih politicara koji nas predstavljaju. predstava za naivne ljude.

Vladislav JOvanović

pre 7 godina

Moguće je da je Niš špijunski centar Rusije u Srbiji, sasvim je moguće, ali je isto tako sasvim izvesno da je CELA Srbija špijunski centar zapada, počevši od svih njihovih amasada, (prednjače, Nemačka, Britanska i Američka), pa nadole.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Комунисти су 1945 направили велику неправду Буњевцима у Војводини, јер преко ноћи су они били прекрштени у Хрвате, а НИСУ Хрвати.

И због тога сад Хрвати условљавају, јер Буњевци су скоро тражили да се исправи неправда коју су претрпили 1945...А кад се то уради- онда Војводина неће имати ни 10 000 Хрвата, а број Буњеваца ће у једном дану порасти за неколико хиљада, и Хрвати онда губе моћ манипулисања на северу Војводине, јер их онда неће ни бити.
...
И у томе је ствар, и зато је сад та фрка...Тако да никакав језик и никакви уџбеници нису проблем...- ПРОБЛЕМ ЈЕ САМО ХРВАТСКИ БЕЗОБРАЗЛУК!

П.С.Правда за Буњевце!

POP

pre 7 godina

Ko bi reko cuda da se dese....

Hrvatska i Bugarska su to uradile na mig Nemacke , Francuske , Italije....

Mislim da je Vodja pusten niz vodu ?

ZIVI BILI , PA VIDELI U MAJU !

masterkg

pre 7 godina

Kako su opasni ovi naši - svaka im čast ..... Da sam zaboravio da su nas '99. još srčanije branili pa znamo kako prođosmo, sad bih im sve verovao ....

David Pravnik

pre 7 godina

Tacnmo je Gospodine Ministre! Iza neslaganja sa No. 26 stoji "baba zmija" licno. Bugarska i Hrvatska su samo opravdanje. Pokazite svima da vam nije stalo do EU. Naka se drze pravila a ne da prave nova, samo za Srbiju. Pokusali su da podmetnu Pristinu ali to im nije dovoljno. Sada baba izmislja druge cake.

leptirica

pre 7 godina

Jedno pitanje. Dal je Srbija 2004 potpisala međudržavni ugovor kojim jamci ovo što Hrvatska traži. Tko je kriv što Srbija više od 12 godina ne poštuje ono što je potpisala? Jel Hrvatska kriva?

Srpska manjina ima pravo na 3 predstavnika u Saboru automatski,knjige na teret države na pismu i jeziku manjina,rađene u suradnji sa predstavnicima Srpske manjine,pravo na nastavu na Srpskom jeziku i pismu,dvojezicne dokumente na ćirilici i latinici,financiraju se kulturna društva i tjednik koji izdaje Srpsko narodno vijeće koje se opet financira od strane države. Ništa od ovog Hrvatska manjina u Srbiji nema. Hrvatska samo traži da Srbija počne primjenu onog što je potpisala prije 12 godina.

Iguman Nemanja

pre 7 godina

Srbija treba i zvanično da prekine pregovore sa EU jer ovo nisu pregovori nego jedna suma neviđenih ucena, ponižavanja i iživljavanja.

Pink Ladies

pre 7 godina

"...EU mora da vodi računa o svojoj privlačnosti..."

Vodi EU računa o tome, naravno. Pogledajte samo šeficu diplomatije EU, sinoć u Briselu. Pogledajte i našu resornu ministarku, njih dve kao da su se već dogovorile...

lencuga

pre 7 godina

od 90te si u politici i nista dobro nisi za srbiju uradio,jedes,pijes i bogatis se ,i uvek neko drugi kriv a ne ti.jadna nam srbija,jadna sa vama takvima i nama ovakvima

Dare

pre 7 godina

Jao patetike i loženja naroda emocijama. Ista matrica od istih ljudi kao i devedesetih. Nesposobna garnitura koja ne bi mogla jednu firmu da vodi a kamoli državu.

Maks

pre 7 godina

Koliko pratim Vučić je napravio politički potez, ljutog čoveka. Otišao je sa skupa na kojem po pravilu premijeri i ne učesrvuju. Kao on im je rekao. Ja tako svaku put kad hoću sebi da budem važan, kažem, al sam im rekao.

masterkg

pre 7 godina

Kako su opasni ovi naši - svaka im čast ..... Da sam zaboravio da su nas '99. još srčanije branili pa znamo kako prođosmo, sad bih im sve verovao ....

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Комунисти су 1945 направили велику неправду Буњевцима у Војводини, јер преко ноћи су они били прекрштени у Хрвате, а НИСУ Хрвати.

И због тога сад Хрвати условљавају, јер Буњевци су скоро тражили да се исправи неправда коју су претрпили 1945...А кад се то уради- онда Војводина неће имати ни 10 000 Хрвата, а број Буњеваца ће у једном дану порасти за неколико хиљада, и Хрвати онда губе моћ манипулисања на северу Војводине, јер их онда неће ни бити.
...
И у томе је ствар, и зато је сад та фрка...Тако да никакав језик и никакви уџбеници нису проблем...- ПРОБЛЕМ ЈЕ САМО ХРВАТСКИ БЕЗОБРАЗЛУК!

П.С.Правда за Буњевце!

POP

pre 7 godina

Ko bi reko cuda da se dese....

Hrvatska i Bugarska su to uradile na mig Nemacke , Francuske , Italije....

Mislim da je Vodja pusten niz vodu ?

ZIVI BILI , PA VIDELI U MAJU !

Daisy ZG

pre 7 godina

Iskreno, nemam problema sa Srbima i Srbijom. Imam divne prijatelje u nekoliko regija, dakle ne samo BG, volim dooci kod njih i oni kod mene. Ali neke stvari mi ni oni ne mogu objasniti. A voljela bih znati. Zasto pobogu imate glavne likove na celu drzave kojima je hobi pljuvanje po EU, a o Hrvatskoj da ne pricam? Ovo ljeto je iz Srbije bilo pljuvanja po Milanovicu, kao svi problemi ce nestati sa Plenkovicem. Sada ja ustadoh, svi ustase (da citiram Minimaksa btw). Mi imamo svojih problema, uopce ne poricem (ali ne onako kao to interpretira vas drzavni vrh), ali smo oko uslaska u EU i NATO imali nacionalni koncenzus. Ako Srbija to ne zeli, nego zeli biti vezana uz Rusiju i Tursku... Go for it, ako je to najbolje za vasu zemlju. Meni ce moji prijatelji i ljudi koji tu zive i dalje biti dragi. Ali, ako zelite u EU, to nosi sa sobom izvjesne promjene. I to je tako i nikako drugacije. EU nije savrsena, koja vam je altenativa? Ostati sam? Rusija? Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.

Milan Nis

pre 7 godina

Jadni mi sa tobom i tvojim bivsim sefom,koji nas je unazadio 100 godina.Dok su se drugi devedesetih bogatili i trazili svoje pozicije,mi smo vodili besmislene ratove i treba da nam zagorcavaju zivot Hrvati,mogli smo biti ispred svih njih samo da smo malo imali mozga.

dragaš

pre 7 godina

Priča ide ovako:
EU je pročitala srbijansku taktiku, a to je da Srbija uz pomoć Rusije glumi da se koleba gde bi.
Rusi dolaze kad god treba, Lavrov došao da se EU zabrine i orvori poglavlja.
Ali EU nije francuska sobarica pa je pročitala taktiku i Srbiji preko Hrvatske i Bugarske poručila da se uozbilji.
Rusija naravno ne glumi besplatno. Rusija za tu svoju ulogu očekuje pristojnu platu.
Srbija je već shvatila da od ulasa u EU ništa prije '25. (ako i tad, jer do tad treba da se ispuni mnogo toga).
Da bi vođstvo smirilo narod pokušava da se vadi na Hrvatsku.
Na kraju će i srbijanski narod dacpročita srbijansko vođstvo.

iskren

pre 7 godina

Stoji da mi je SPS ljigava partija, ali svaka čast Dačiću! Lepo je objasnio neke stvari. Duboko u sebi i on i Vučić su veliki protivnici EU, jer "vuk dlaku menja, ali ćud nikada."

Whatver

pre 7 godina

Hrvatsku su 10 godina uslovljavale druge drzave prije nego sto je morala sve uslove da ispuni. Svaki član EU je ravnopravan i ima pravo blokirati bilo koga tako da su ove priče gluposti. Nesposobnost Valde Srbije prebacuju na druge. Populizam i demagogija.

komentar

pre 7 godina

Pazi sad ovo Jadna je EU gde Hrvati vode glavnu reč, pa se sad pitam koliko smo mi jadni kad opet težimo toj EU.
Prilagodite se, ili odustanite, samo nemojte stalno kukati očajni ste

Iguman Nemanja

pre 7 godina

Srbija treba i zvanično da prekine pregovore sa EU jer ovo nisu pregovori nego jedna suma neviđenih ucena, ponižavanja i iživljavanja.

leptirica

pre 7 godina

Jedno pitanje. Dal je Srbija 2004 potpisala međudržavni ugovor kojim jamci ovo što Hrvatska traži. Tko je kriv što Srbija više od 12 godina ne poštuje ono što je potpisala? Jel Hrvatska kriva?

Srpska manjina ima pravo na 3 predstavnika u Saboru automatski,knjige na teret države na pismu i jeziku manjina,rađene u suradnji sa predstavnicima Srpske manjine,pravo na nastavu na Srpskom jeziku i pismu,dvojezicne dokumente na ćirilici i latinici,financiraju se kulturna društva i tjednik koji izdaje Srpsko narodno vijeće koje se opet financira od strane države. Ništa od ovog Hrvatska manjina u Srbiji nema. Hrvatska samo traži da Srbija počne primjenu onog što je potpisala prije 12 godina.

mattko

pre 7 godina

Put u EU je jednostvan: Otvoris poglavlje, ispunis uslove, zatvoris poglavlej i tako 32 puta.
Nema tu nikakvog sopstvenog puta, sama recenica "ispunis uslove" jasno definise kako se tamo ide bez ikakvog filozofiranja koje je ovde uzelo maha, mnogi se talmice koji ce od njih da bude najveci populista i pricka price za srbijanske uši kada je u zemlji.

prevara

pre 7 godina

Jadna je ona drzava u kojoj njeni vojnici i policajci idu u poluraspadnutim, poluispravnim vozilima, nose uniformu i opremu najlosijeg kvaliteta, a dnevnica im ne pokriva ni jedan skroman dorucak ... Jadna je ona drzava u kojoj jedan vozac jednog direktora jednog partijskog javnog preduzeca u gubicima, ima vecu platu od lekara hirurga, profesora, naucnika ... Jadna je ona drzava gde su njeni politicari unazad 25 godina unistiavali, opljackali, unazadili drzavu u svakom smislu, a njeni gradjani i dalje glasaju za te iste politicare koji i dalje sistemacki unistavaju tj unistili su buducnost drzave, svih nas, buducnost nase dece !!!

Malisa

pre 7 godina

E Ivice, mocna EU vam je dobra samo kad vam daje pare. Sta god ti mislio, Hrvatska i Bugarska su clanice EU, moze im se. A ako vam to smeta, lepo kazite da necete vise da se igrate pristupanja EU, ali onda nema ni para.

hm

pre 7 godina

Izjava stoljeća...

Dačić je kazao da Srbija ima svoj put ka EU, ali i da neće nikome dopustiti da je "ponižava i vređa ili uslovljava otvaranjem poglavlja".

Cijeli proces pristupanja se svodi na otvaranje i zatvaranje poglavlja... Jel to netko njemu rekao?

lalo

pre 7 godina

E pa Dacicu obecano se mora i izvrsiti, takva su pravila u evropskoj porodici zemalja. Samo kod nas ,narodu se , zbog njegove kratke pameti kao posledice totalne borbe za egzistenciju, mogu obecavati kule i gradovi a vec sutradan zaboraviti na isto i pricati drugu pricu. Dosta je bilo sedenja na dve stolice odlucite se pa ce te videti sta ce narod reci kada mu zakljucate vrata EU.

euroazija

pre 7 godina

Veliki poruke šalju preko malih.
Dačić da zatvori ruski špijunski centar u Niš.
Vučić da ne nabavlja rusko oružje.
Kosovo da se prizna.
Nacionalne manjine ima da uživaju ko bubreg u loju (Mađari, Bugari, Romi, Hrvati, Rumunji, Vlasi, Crnogorci, Makedonci, Bošnjaci, Turci, LGBTQ i još neke, religijske grupe isti tretman, sekularna država itd.). Manjine su samo dodatna šiba za dobit packe.
E, onda još i usvojena eu zakonska regulativa, slobodan protok kapitala (znači da bogati sve pokupuju šta vredi), slobodan protok ljudi (znači da sve šta vredi ode radit u EU) e onda može da se uđe u EU i da se dobiju mrvice. Zvuči preterano? Možda, ali nije daleko od istine.

srce sumadije

pre 7 godina

Zasto vi Dacicu niste uskladili poglavlje koje je sporno sa EU.? Sada bi bili mirni.Ovako krivite Hrvatsku Bugarsku i ko zna jos koga za vas nemar.Ili ga namerno niste hteli menjati?Sram vas bilo.

lencuga

pre 7 godina

od 90te si u politici i nista dobro nisi za srbiju uradio,jedes,pijes i bogatis se ,i uvek neko drugi kriv a ne ti.jadna nam srbija,jadna sa vama takvima i nama ovakvima

Nikola

pre 7 godina

Koliko smo mi jadni. Ne možemo da verujemo da Hrvatska može da ima svoj stav. Toliko smo utonuli u slugeranjski mentalitet na nam je to neverovatno, pa tražimo krivca u Merkelovoj. Zašto bismo ulazili u savez u kome Hrvatska, a jednog lepog dana i Srbija ne bi mogla da samostalno izražava stavove? Pa nije valjda EU samo proširena Nemačka.

mislilac

pre 7 godina

Briga Dačića za srbiju, obrazovanje ili neke tamo hrvatske udžbenike...

Dačića je frka, jer kada pokrenu poglavlje pravosuđe netko će u zatvooooor.

Kao i naš Sanader sa prijateljima... kad smo morali ispuniti kriterije za pravosuđe političari su počeli padati kao kokice. Nije Dačić glup, zna on dobro što radi, a to sigurno nema veze sa nekim tamo udžbenicima.

dex

pre 7 godina

Ima tu jedan lupeta o rusiji koja sve vise podize ugled u svetu bla bla bla....odmah imam pitanje:Hoces da vozis Mercedes ciji ugled svi znamo ili Daciju koja sve vise podize ugled u svetu?Ende,kraj,dalje filozofije nema!Primate se na price dripaca iz vlasti koji su devedesetih devastirali Srbiju,desetkovali stanovnistvo i na kraju okrenuli ceo svet protiv nas kada smo na kraju i bombardovani!!!Ukapirajte ,ovima na vlasti ne odgovara normalno stanje u zemlji,jer oni u normalnom drustvu ne bi bili na vlasti nego u zatvoru!!!Zato i prave ovakvo stanje bolesti i jada!

Jovan

pre 7 godina

Jasno je da Dačić i Vučić, kao predstavnici sadašnjeg i eksponenti jednog od bivših režima, bude pregršt loših uspomena iz krvavog perioda vladavine njihovih tadašnjih stranačkih lidera.
EU ne možemo menjati-ali vlast u Srbiji možemo.
I MORAMO.

Marko

pre 7 godina

Jadno je što Dačić ovako primitivno vreïa celi jedan narod!
Sviïalo se nama ili ne, potez hrvatskih političara je legitiman i to treba reći, a ne dodvoravati se narodu!

Mario

pre 7 godina

(Dejan, 13. decembar 2016 10:10)
Laž jer srpska manjina u Hrvatskoj ima knjige napisane na ćirilici i nastava se provodi na srpskom jeziku tako da je laž da nema.
Inače kada dobijate novac iz EU onda je to novac od Hrvatske i od Bugarske koje vaš ministar omalovažava ne daje nikome Srbija pomoć.

grom

pre 7 godina

....ne može dačić nikako iz glave izbiti, za njega gorku, činjenicu da je Hrvatska suverena, samostalna država, članica EU i da se i nju nešto pita u svezi srpskog pristupanja uniji ....po njemu onih šest mjeseci kada će Hrvatska predsjedati EU neće se ni razgovarati o pristupanju....ili će možda početi ispunjavati potpisano?

David Pravnik

pre 7 godina

Tacnmo je Gospodine Ministre! Iza neslaganja sa No. 26 stoji "baba zmija" licno. Bugarska i Hrvatska su samo opravdanje. Pokazite svima da vam nije stalo do EU. Naka se drze pravila a ne da prave nova, samo za Srbiju. Pokusali su da podmetnu Pristinu ali to im nije dovoljno. Sada baba izmislja druge cake.

ko jel ja

pre 7 godina

Jel moze ova vlast da izvrsi evrointegraciju jer je to postavljeno kao cilj. Ako ne moze neka se povuce jer razna opravdanja suvise dugo slusamo. Problem je unutar Srbiji a ne u inostranstvu. Dacic bi trebao da prestane da laže.

svemir

pre 7 godina

pokusaj pred izbore da se dramom skupe politicki poeni. nadam se da je ljudima jasno kako ne moze hrvatska da diktira da li ce poglavlja da se otvaraju. juce je pisalo kako je hrvatska I jos nekoliko zemalja stopiralo otvaranje poglavlja, a u izjavama vucica cujes kako je samo hrvatska. I ovo vucicevo ponasanje je nedostojno jednog premijera. on kao bojkotuje brisel I vraca se za srbiju. ne znam da li nas iko shvata ozbiljno pored ovakvih politicara koji nas predstavljaju. predstava za naivne ljude.

Siniša

pre 7 godina

Samo slep kod ociju ne vidi kuda i cemu ovo vodi.Deklarativno za EU, a sve sto se u realu radi,radi se da ponovo osetimo izolaciju i budemo posvadjani sa celim svetom izuzev "majcice Rusije"...Uporno spinovanje kako nam je cela Evropa neprijatelj, i kako nas "tamo" niko ne zeli se radi iz prostog razloga sto vodecim garniturama ove drzave nikad nije i nece nikad odgovarati da se Srbija priblizi EU.Zasto?Ko je pametan i ko razmislja svojom glavom, a i ko nije bot...taj zna zasto...

neznalica Bgd

pre 7 godina

Iskreno, nemam problema sa Srbima i Srbijom. Imam divne prijatelje u nekoliko regija, dakle ne samo BG, volim dooci kod njih i oni kod mene. Ali neke stvari mi ni oni ne mogu objasniti. A voljela bih znati. Zasto pobogu imate glavne likove na celu drzave kojima je hobi pljuvanje po EU, a o Hrvatskoj da ne pricam? Ovo ljeto je iz Srbije bilo pljuvanja po Milanovicu, kao svi problemi ce nestati sa Plenkovicem. Sada ja ustadoh, svi ustase (da citiram Minimaksa btw). Mi imamo svojih problema, uopce ne poricem (ali ne onako kao to interpretira vas drzavni vrh), ali smo oko uslaska u EU i NATO imali nacionalni koncenzus. Ako Srbija to ne zeli, nego zeli biti vezana uz Rusiju i Tursku... Go for it, ako je to najbolje za vasu zemlju. Meni ce moji prijatelji i ljudi koji tu zive i dalje biti dragi. Ali, ako zelite u EU, to nosi sa sobom izvjesne promjene. I to je tako i nikako drugacije. EU nije savrsena, koja vam je altenativa? Ostati sam? Rusija? Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.
(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08) Bravo, pozdrav iz Bgd-a!!!

Minja

pre 7 godina

Koliko spinovanja nasih politicara. Pa sta ocekuju? Ovo je sasvim normalno. A tek ce biti problema kad bude trebalo teritorija da se precizira.

alejandro

pre 7 godina

Primer političara koji lično duboko u sebi ne želi da ova zemlja bude članica EU, sav svoj politički kredibilitet sticao govoreći protiv EU, njenih tekovina a u ovakvim sitacijama samo likuje i podmuklo se smejulji!

Susjed

pre 7 godina

Vidim da su opet komentari o svemu samo ne o pravim razlozima. Ne primjenjuje se međudržavni sporazum koji je potpisan. A ako se pitate kako je moguće da HG i BG ovo rade a ostali gledaju, e pa kad drugi put zovete Lavrova u posjet, sjetite se što je ovaj put uslijedilo i ne okrivljujte druge za sve.

Whatever

pre 7 godina

Dačić ne može shvatiti da pregovara s 28 članova EU a ne sa 27. Italija je SLoveniju blokirala 3 godine, Slovenija Hrvatsku isto a Grčka blokira Makedonija već godinama. Ili prihvatite uslove ili doviđenja.

Danilo

pre 7 godina

Mi laici ne znamo da li srbija dobija pare iz eu fondova za stampanje knjiga za nac. manjine. Ako je sve odstampano I zadovoljene su evropske forme I standardi onda ste ministre u pravu I negodujete s razlogom. Ako niste ispostovali evr. standarde I nisu te knjige odstampane po propisima eu onda gospdine ministre niste u pravu I bolje da cutite I ne lazete nas napaceni I unisteni narod koji se laze vec 25 godina.

ko vas ne zna skupo bi vas platio

pre 7 godina

@leptirica

Hrvati u Srbiji kojih ima 50.000 od 7 miliona da imaju tri predstavnika u parlamentu Srbije? Sta su Hrvati neki uber narod koji je planetarno vazan te za njih vrede neka specijalna merila? Sto ne bi bilo 30 mesta u parlamentu ili 100? Posto zivim u Vojvodini, imam svakodnevno prilike da vidim da Hrvati imaju mnogo vise prava nego sto bi po bilo cemu trebali da imaju i sigurno da Hrvati iz Srbije ni slucajno ne bi voleli da imaju "prava" koja Srbi imaju u Hrvatskoj. To sto ste na nekom papiru napisali da manjine u Hrvatskoj imaju zagarantovano ovo ili ono dok u praksi krsite sva moguca ljudska i manjinska prava ne kvalifikuje vas da izigravate nekakve evropske gromade kada su manjinska prava u pitanju. Znate vi jako dobro da se ovde ne radi o EU standardima i o neispunjavanju istih, nego su u pitanju hrvatski kompleksi glede Srbije. Sto se pre pogledate u ogledalo i priznate to sebi i sto pre prestanete licemerno da pravdate svoju provincijalnu politiku i ponasanje, bice bolje pre svega za vas same.

Major Gašpar

pre 7 godina

Za naše političare poruka izmorenog srpskog naroda sa glupostima "žao mi je što ste moji ,a ne političari nekog od mojih neprijatelja jer tko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti "!!

Srna

pre 7 godina

Hrvaska je sasvimn samostalna u tim postupcima. Ne mislite da smo mi toliko bitni EU da ce se stalno cimati sa Hrvatskom koja ima svoje veoma velike razloge iz proslosti zbog kojih se tako ponasa. A postupak nasih pokazuje svu nemoc da se sa njima izbori, pa su im laksi ti skolski trtikovi prepucavanja preko EU. Te filmove smo gledali i gledali u proslosti puuunnnooo NEPALI to vise kod naroda. Dok su imali podrsku u pocetku vlasti drugacije su postupali, kad im ta podrska izostane oni postupaju kao mala decica.Sramota je sto Srbija nema visoko obrazovanje za drzavnicke poslove, nego se time bave koje kakvi sarlatani..diplomata a ni jedan jezik ne zna,sta takav trazi u diplomatiji i kakav je onaj koji ga je tamo zaposlio

Nadrealista

pre 7 godina

Kako jadna EU? Pa cemu to Srbija tezi? Sam sebe demantuje Dacic.
EU je opet koliko toliko decentralizovana pa moze i neka tamo mala i nebitna Hrvatska ili Bugarska o necemu da odlucuju. Sta misli Dacic koliko bi mu prava glasa imala Srbija da se integrise sa Rusijom?

Ali babi i razbojniku spoljnih poslova nikako da proradi lozinka.

pre 7 godina

Totalni amateri. Kao nisu znali da će Hrvati i Bugari imati rezerve. Pa onda jučerašnje uvređeno istrčavanje sa izjavama protiv Hrvata da bi danas građani saznali ono što su Hrvati već juče rekli, da nisu jedini.

A što je najgore, ovaj put smo u pravu. Manjine su kod nas zaštićene bolje nego u HR ili BG, samo se naravno, kao i u ostalim slučajevima regulativa sprovodi parcialno. Da je to pravovremeno predstavljeno, s pravom bi mogli da se durimo i ljutimo.

Spoljnu politiku nam vode totalno nesposobni amateri. I ono malo argumenata koje imamo uspevaju da obesmisle.

Ivsan

pre 7 godina

"Nismo mi naivni. Prosto ne mogu da verujem da moćna EU ne može da utiče na Hrvatsku i Bugarsku u vezi poglavlja. "

Pa jadni nas sefe diplomatije, mocna EU nije kolonijalna sila koja kontrolise svoje kolonije i Hrvatska nije kolonija EU.
Hrvatska, Bugarska, Rumunija i jos 24 drzave su mocna EU!

idi bolje kopaj nesto

pre 7 godina

@dragaš

Kako si samo prociato "srbijanske politicare", nego, sto takav pametan nisi dojavio "hrvatijanskim politicarima" da ipak ne blokiraju otvaranje poglavlja i tako doakaju "srbijanskim politicarima" i njihovoj taktici? Zamili samo kako bi na taj nacin razbili koncept "srbijanaca" a ovako ste vi 'hrvatijanci" ispali niglupa jer ste odradili sve kako treba za "srbijanske" i "rusijanske" politicare.

Mica

pre 7 godina

@Daisy ZG
Pre svega zelim napomenuti da ovi koji su trenutno na vlasti u Srbiji nisu po mom ukusu jer dobro znam sta su pre svega uradili srpskom narodu dok nisu shvatili da "EU nema alternativu". Medjutim, ponasanje Hrvatske je obicnom coveku tesko razumljivo jer se pred svake izbore u Hrvatskoj podize antisrpska retorika nadajuci se da ce tako osvojiti veci broj glasova. Na primer taj isti nesrecni Milanovic je Srbiju nazvao "sakom jada", ponizavajuce govorio o mojoj zemlji pred tzv."braniteljima", zatvarao granicu prema Srbiji jer su izbeglice iz Sirije koristile vasu zemlju da se domognu zapadne Evrope sve dok ga Angela nije urazumila. Vasa predsednica se slikala sa ustaskom zastavom,izvinjavala se sto je deci podelila srpske cokoladice, u strasnom Jasenovcu se postavlja tabla "za dom spremni". To je tek tesko ili nemoguce objasniti.
Vecina ljudi u Srbiji i dalje zeli da se pridruzi EU jer smatraju da ih tamo ceka bolji zivot a na tom putu se opet isprecila Hrvatska zarad "svoje manjine" dok jedna Madjarska koja ima daleko brojniju manjinu u Srbiju ne smatra da je to potrebno.
Rusija je zemlja koja sve vise podize svoj ugled i znacaj u svetu i imati je na svojoj strani moze biti samo prednost.Ne zaboravi da je EU uvela sankcije Rusiji na insistiranje SAD iako sama sebi time steti. Kada se konacno shvati da pogubna politika prema Rusiji ne moze zaziveti tad ce se u stvari tek videti koliko je pametna bila politika Srbije da se zarad tudjih interesa ne svadja sa Rusijom.

Pravi Bunjevac!

pre 7 godina

Neko je lepo objasnio kakav je ptoblem sa Hrvatima.Tito je sa prokletom naredbom iz 1945.godine nas Bunjevce i Sokce jednim aktom ucinio nepostojecim.To je u rangu sa genocidom.To je uradio da bi vestacki izjednacavao Srbe i Hrvate na severu Srbije.No,prosla su ta tuzna i ruzna vremena.Srbijo ne doZvoli da te zlikovci uslovljavaju oko bilo cega,vrati svoj ponos koji si oduvek imala.Jos da dodam da Hrvati tj.odnarodeni Bunjevci imaju celodnevnu nastavu i sa 3 ucenika,a ugrozeni su navodno?

Zoran

pre 7 godina

Što će u EU Hrvatska i Srbija zajedno unutra.. Razjebali smo jugoslaviju ovakvim svađama pa bi i EU :-)
Bolje je i za jedne i druge, kad je već Hrvatska prva ušla, da si Srbija nađe nekakav savez sa Rusijom i sličnima i da se ne svađamo oko svega, već samo da se trguje ako to odgovara svima.

XXL

pre 7 godina

Pa ako nama učenik šamara nastavno osoblje onda i nismo ispunili poglavlje 26. Evo nisam manjina pa pitam šta onda manjina da očekuje?

ШумадинацСД

pre 7 godina

Vidi leptirice. Kaže da su srpskoj manjini u Hrvatskoj obezbeđene dvojezične table. Možda, ali su one odmah nakon montiranja ppcepane od strane besne rulje. Ja lično nisam za EU, a to što navedena nije opominjala Hrvatsku za vandalizaciju kulture, a pritom joj i dozvolila da Srbiji stane na zabranu poglavlja o kulturi (iako ni po kom osnovu nije kompetentna) samo doprinosi da mi se gadi još više.

kurc

pre 7 godina

BiH konfliktno društvo sa interesom velikih sila (Bošnjaci-Turska, Srbi-Rusija, Hrvati-Zapad).
Makedonija konfliktno društvo (zadnji izbori pokazali teški antagonizam dve strane).
Kosovo problematično društvo (ljudska prava, šverc, nezaposlenost, politička odanost Americi ali bez usvajanja američkih standarda, pojava ekstremnih islamista je noviji problem, odnos sa Srbijom).
Srbija podjeljeno i balkansko društvo (jedni bi k Rusima, drugi bi u EU, svi bi najrađe na obe stolice, politički samo jedan veliki vođa, ruski špijunski centar, Arapi, Kina, pravna država ne postoji, ubijeni gardisti na straži, savamala i fantomke, negiranje ratnih zločina i zaštita zločinaca).

Zašto Evropa da uzme bilo koga od tih problematićni koji ne žele da se mijenjaju? Evropa želi ali ima svoje uslove. Balkan mora željeti promjene pa tek onda željeti Evropu. Ali Balkan želi samo evropske pare i zadržati sve svoje "kvalitete". A to ne ide zajedno i ne ide brzo. Balkan će postati Evropa ali treba još dosta vremena da prođe.

Vladislav JOvanović

pre 7 godina

Moguće je da je Niš špijunski centar Rusije u Srbiji, sasvim je moguće, ali je isto tako sasvim izvesno da je CELA Srbija špijunski centar zapada, počevši od svih njihovih amasada, (prednjače, Nemačka, Britanska i Američka), pa nadole.

sasa

pre 7 godina

pa Hrvatska i Bugarska rade po direktivi velikih sila,Nemacka da hoce mi bi odmah bili odblokirani,kao da su problem Hrv i Bug,to bi isto bilo da Srb nekog blokira npr BiH za ulazak u eu...

huer

pre 7 godina

vidi se po komentarima da ni dačića, ni vučića ni kolindu narod vise ne .... previše, igrajte svoje igre ali ostavite narod na miru,samo ložite mase dok sa strane naše pare gurate u džep,pozdrav svima normalni,a od ovih klošara ionako necemo bolje živjeti

baba vidana

pre 7 godina

I Hrvati i Bugari se u sustini slabo sta tu pitaju, plus im i odgovara jer ulaskom Srbije u EU ce se i investicije malo preusmeriti ka nama. U sustini svi hrlimo da upadnemo u kreditno ropstvo iz kojeg nema vadjenja, dok sa druge strane isto nikakvu alternativu nemamo...

bez_cenzure

pre 7 godina

Susjedi a kako komentarišete da problem oko bokala mora sa Slovencima niste riješili a postali ste članica EU. Koliko me pamćenje služi arbitraža oko granice sa Slovenijom nije ni završena. Primili su vas u članstvo iako niste riješili problem o razgraničenju sa Slovenijom. Progledali su vama susjedi štošta kroz prste a nisu smjeli. Gledali su vam kroz prste mnogo više nego Slovencima u zadnjih 25 godina. Nemojte samo vi da držite lekcije nekome o poštovanju prava manjina jer niste uopšte kompetentni.

Dejan

pre 7 godina

@Goran I nije problem. Problem je sto ne postoje knjige na srpskom jeziku u zemljama koje te reciprocitetne uslove postavljaju.

Mi, Gorane, ne lomimo latinicne table, niti skidamo "ic" sa kraja prezimena. Mi podrzavamo manjine po najvecim standardima. Ja sam kao mali gledao "Ditari" I ponosio se sto smo multikulturni.

bez_cenzure

pre 7 godina

@kurc

Negira ratne zločine! To radi jedino lijepa tvoja koja svoje zločince oslobađa, političari se slikaju s njima i ne reaguju na sve veće ustaške ispade u društvu. Čak i njihove zločine opravdavaju. Nemojte samo vi o zločinima u prošlom vijeku! Da imate stida šutjeli bi u narednih 100 godina!

Aleksandar

pre 7 godina

(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08) Mislim da ste zamenili teze. I ja ima prijatelje u Hrvatskoj. Njima za razliku od vas nije pitanje: Kako Srbija ima Dačića, Vučića? Njima je pitanje: Kako Hrvatska ima političare koji već 100 godina svoju politiku baziraju na mržnji prema Srbima? Na izborima u Hrvatskoj tema broj 1 su "zli Srbi", a na izborima u Srbiji Hrvati nisu tema. Kako vama ne upada u oči da su problem odjednom srpske čoklodace koje su deljene deci hrvatskih branitelja? Zar to nije odlika bolesnog društva? Ja i danas volim da pojedem Krašove Kiki bonbone. Na kraju krajeva, Hrvatska nije ispunila ništa iz ljudskih prava ni u pregovorima sa EU, a ni do dana današnjeg. Ali ste zahvaljujući Nemačkoj, prinljeni u tu tvorevinu i dozvoljeni su vam konstantno ustaški ispadi, dozvoljeno je da kao država ne preduzimate ništa za Srbe koje ste proterali. Ja, ne želim da budem deo EU u kojoj su to vrednost, u kojoj se kršenje ljudskih prava manjinje pozdravlja. Srbija je multietnička zemlje, gde ima više od 15 manjinskih zajednica. Da li je Srbija idealna i da li sve ispunjava? Ne. Ali 90% Evrope, a ponajmanje Hrvatska imaju pravo da Srbiji drže slovo o poštovanju i pravima manjina. O tome da vas uče 70 godina da su Jasenovac i Blajburg isto. Nisu. U Jasenovcu su pobijeni civili 95% Srbi (700 hiljada) plus Jevreji i Romi. U Blajburgu pripadnici vojske (apsolutno većinom Hrvati) koji su počinili zločine u Jasenovcu i drugim koncentracionim logorima.

Nemanja

pre 7 godina

Osim neprimerenog recnika Dacic je u pravu. Iz aviona se vidi da je neko iza ovakvih poteza Hrvatske, a Hrvatska mu dodje idealna za takve prljave poslove zbog medjusobne netrpeljivosti (u najmanja ruku). Generalno EU ne brine mnogo za te zahteve iz Hrvatske jer se samo ticu Hrvatske (sve to moze da se ispegla bilateralno). Problem je sto neko veoma jak u EU Srbiju koci, a svi znamo da se moze ekspresno u EU (Bugarska, Rumunija). Ova prica ce se vrteti jos 10-15 god.

AnalfaBOTa

pre 7 godina

@leptirica - Ne lupaj, majke ti, kad pojma nemas. Ili imas, ali namerno izmisljas.

U Srbiji ta prava nacinalne manjine imaju jos od stare Jugoslavije, pogotovo u Vojvodini.

A, sad, pali i kuhaj strukle. Pametnije ti je to, nego sto zakuvavas ovde.

Rajko

pre 7 godina

Ajde da vidimo da li ce " od danas" nasi politicari smeti da kazu Hrvatima sve istine u oci. Ko je poceo poslednji rat i zasto, da pobroje sva hrvatska zverstva od pre II svetakog rata, Jasenovca i sve do danas. Sve im treba jasno i argumentovano napisati posto oni sistematski decenijama obmanjuju svoju javnost. I konacno postaviti stvari na svoje mesto: isterati njihov kapital iz Srbije, posebno iz prehrambene industrije i prekinuti uvoz njihovih proizvoda. Ne moramo ni mi da prodajemo nase proizvode kod njih. Ima toliko drugih zemalja. Nasim gradjanima savetovati da ne idu i ne prolaze kroz tu zemlju.

sale

pre 7 godina

Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.
(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08)

Da, da, da, too, hiljadu puta to! Moj san je da svi to želimo i da to i uradimo! Moj san je da i bez diktata i bez štapa i šargarepe dostignemo taj nivo i da onda realno, bez ikakvih zadnjih namera i vezanih argumenata, bez "ali" i "ako-onda" razmislimo o svim dobrim razlozima za EU, kao i o onim koji su dobri razlozi protiv. Da u EU eventualno uđemo ne zato što moramo, nego ako u njenu ideju zaista verujemo.
Ne moramo biti Švic...Švajcarska, pogledajmo npr. kako je brzo Estonija napredovala i na kom je nivou! Radi se samo o tome da uključimo mozak, um, racionalnost, da ne gubimo vreme na ove isprazne Ad Hominem-e koji čine 99% zvanične politike, a preostalih 1% su bar dve trećine laži i praznih obećanja!

Kiselo Grozdje

pre 7 godina

Polako ljudi, zelimo da udjemo u EU a svo vreme pljujemo po njima i njihovim clanicama? Meni ako se ne svidja drustvo na zurci, ja na tu zurku ne idem. Pogotovo ako nisam pozvan. A ako imam interesa da se tamo pojavim (maprimer svidja mi se neka riba), onda se barem pravim fin i ne pljujem po ostalim gostima. Pravilo je: stay calm and fake it till you make it. Nije to naucna fantastika, to je najobicnija diplomatija! Ali mi diplomate odavno nemamo. Nego samo arogantno i infantilno, ne na glavna vrata kulturno, nego glavom kroz zid da se vidi da smo tvrdi momci, jel?

stanke

pre 7 godina

Ovi nasi su takvi spin majstori da ce isplasti da EU pojma nema i da nam ne treba, da smo mi, opet, u pravu, kao i da su Hrvati opet ispali gubitnici. Dok mi slusamo velikog vodju i koferceta, dok drzimo stranu Rusa, dotle Crna gora grabi ka EU. Da vidimo sta jos ima i veliki Vulin da kaze, siguran sam da su sada i Bugari fasisti i da to mora i EU da vidi dok nije kasno....

Pink Ladies

pre 7 godina

"...EU mora da vodi računa o svojoj privlačnosti..."

Vodi EU računa o tome, naravno. Pogledajte samo šeficu diplomatije EU, sinoć u Briselu. Pogledajte i našu resornu ministarku, njih dve kao da su se već dogovorile...

Blake

pre 7 godina

Kakvo spinovanje i zamlacivanje naroda. Pa i Bugari i Rumuni su imali zerke, znaci siguno nisu pali sa neba, nego ih nasi politicari nisu resili kako treba. Ok, ovi su precutali Hrvati nisu, al da smo uradili sta treba ne bi bilo problema.

Чеда

pre 7 godina

@ Мајор Гашпар, а ко је то дао легитимитет нашим политичарима? Па ми, изашли на изборе и гласали, како ко и за кога. Можда се некоме не свиђа Дачић, ни мени лично, али је он министар и ради свој посао. Не видим ништа спорно у овоме што је изјавио. Да смо ми овако нешто урадили Хрватима, не би сигурно штедили речи а питање је да ли би се завршило само на томе. Нити би га било ко од Хрвата осуђивао. Жао ми је што још увек нисмо научили лекцију коју су Хрвати давно научили.

C i n i k

pre 7 godina

To zbog cega nas opet blokiraju ovi preko x,nisu uopste kriterijumi Eu,time se Eu ne bavi, nego pitanja koja se resavaju na medjudrzavnom nivou! To je cela istina i zato nasi zvanicnici jesu u pravu kada kazu da se ta zemlja ponasa bahato i ucenjivacki. Od njih mi ne ocekujemo nista dobro,mi to znamo,ostaje pitanje samo kada ce neki u Eu to da uvide? Za utehu,otvoramo 2 nova poglavlja a poglavlje 25 se odmah i zatvara.
Ta zemlja neka se ne nada da ce Srbija ostati van Eu.

Iguman Nemanja

pre 7 godina

Srbija treba i zvanično da prekine pregovore sa EU jer ovo nisu pregovori nego jedna suma neviđenih ucena, ponižavanja i iživljavanja.

iskren

pre 7 godina

Stoji da mi je SPS ljigava partija, ali svaka čast Dačiću! Lepo je objasnio neke stvari. Duboko u sebi i on i Vučić su veliki protivnici EU, jer "vuk dlaku menja, ali ćud nikada."

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Комунисти су 1945 направили велику неправду Буњевцима у Војводини, јер преко ноћи су они били прекрштени у Хрвате, а НИСУ Хрвати.

И због тога сад Хрвати условљавају, јер Буњевци су скоро тражили да се исправи неправда коју су претрпили 1945...А кад се то уради- онда Војводина неће имати ни 10 000 Хрвата, а број Буњеваца ће у једном дану порасти за неколико хиљада, и Хрвати онда губе моћ манипулисања на северу Војводине, јер их онда неће ни бити.
...
И у томе је ствар, и зато је сад та фрка...Тако да никакав језик и никакви уџбеници нису проблем...- ПРОБЛЕМ ЈЕ САМО ХРВАТСКИ БЕЗОБРАЗЛУК!

П.С.Правда за Буњевце!

Rajko

pre 7 godina

Ajde da vidimo da li ce " od danas" nasi politicari smeti da kazu Hrvatima sve istine u oci. Ko je poceo poslednji rat i zasto, da pobroje sva hrvatska zverstva od pre II svetakog rata, Jasenovca i sve do danas. Sve im treba jasno i argumentovano napisati posto oni sistematski decenijama obmanjuju svoju javnost. I konacno postaviti stvari na svoje mesto: isterati njihov kapital iz Srbije, posebno iz prehrambene industrije i prekinuti uvoz njihovih proizvoda. Ne moramo ni mi da prodajemo nase proizvode kod njih. Ima toliko drugih zemalja. Nasim gradjanima savetovati da ne idu i ne prolaze kroz tu zemlju.

dragaš

pre 7 godina

Priča ide ovako:
EU je pročitala srbijansku taktiku, a to je da Srbija uz pomoć Rusije glumi da se koleba gde bi.
Rusi dolaze kad god treba, Lavrov došao da se EU zabrine i orvori poglavlja.
Ali EU nije francuska sobarica pa je pročitala taktiku i Srbiji preko Hrvatske i Bugarske poručila da se uozbilji.
Rusija naravno ne glumi besplatno. Rusija za tu svoju ulogu očekuje pristojnu platu.
Srbija je već shvatila da od ulasa u EU ništa prije '25. (ako i tad, jer do tad treba da se ispuni mnogo toga).
Da bi vođstvo smirilo narod pokušava da se vadi na Hrvatsku.
Na kraju će i srbijanski narod dacpročita srbijansko vođstvo.

ko vas ne zna skupo bi vas platio

pre 7 godina

@leptirica

Hrvati u Srbiji kojih ima 50.000 od 7 miliona da imaju tri predstavnika u parlamentu Srbije? Sta su Hrvati neki uber narod koji je planetarno vazan te za njih vrede neka specijalna merila? Sto ne bi bilo 30 mesta u parlamentu ili 100? Posto zivim u Vojvodini, imam svakodnevno prilike da vidim da Hrvati imaju mnogo vise prava nego sto bi po bilo cemu trebali da imaju i sigurno da Hrvati iz Srbije ni slucajno ne bi voleli da imaju "prava" koja Srbi imaju u Hrvatskoj. To sto ste na nekom papiru napisali da manjine u Hrvatskoj imaju zagarantovano ovo ili ono dok u praksi krsite sva moguca ljudska i manjinska prava ne kvalifikuje vas da izigravate nekakve evropske gromade kada su manjinska prava u pitanju. Znate vi jako dobro da se ovde ne radi o EU standardima i o neispunjavanju istih, nego su u pitanju hrvatski kompleksi glede Srbije. Sto se pre pogledate u ogledalo i priznate to sebi i sto pre prestanete licemerno da pravdate svoju provincijalnu politiku i ponasanje, bice bolje pre svega za vas same.

Pravi Bunjevac!

pre 7 godina

Neko je lepo objasnio kakav je ptoblem sa Hrvatima.Tito je sa prokletom naredbom iz 1945.godine nas Bunjevce i Sokce jednim aktom ucinio nepostojecim.To je u rangu sa genocidom.To je uradio da bi vestacki izjednacavao Srbe i Hrvate na severu Srbije.No,prosla su ta tuzna i ruzna vremena.Srbijo ne doZvoli da te zlikovci uslovljavaju oko bilo cega,vrati svoj ponos koji si oduvek imala.Jos da dodam da Hrvati tj.odnarodeni Bunjevci imaju celodnevnu nastavu i sa 3 ucenika,a ugrozeni su navodno?

leptirica

pre 7 godina

Jedno pitanje. Dal je Srbija 2004 potpisala međudržavni ugovor kojim jamci ovo što Hrvatska traži. Tko je kriv što Srbija više od 12 godina ne poštuje ono što je potpisala? Jel Hrvatska kriva?

Srpska manjina ima pravo na 3 predstavnika u Saboru automatski,knjige na teret države na pismu i jeziku manjina,rađene u suradnji sa predstavnicima Srpske manjine,pravo na nastavu na Srpskom jeziku i pismu,dvojezicne dokumente na ćirilici i latinici,financiraju se kulturna društva i tjednik koji izdaje Srpsko narodno vijeće koje se opet financira od strane države. Ništa od ovog Hrvatska manjina u Srbiji nema. Hrvatska samo traži da Srbija počne primjenu onog što je potpisala prije 12 godina.

Daisy ZG

pre 7 godina

Iskreno, nemam problema sa Srbima i Srbijom. Imam divne prijatelje u nekoliko regija, dakle ne samo BG, volim dooci kod njih i oni kod mene. Ali neke stvari mi ni oni ne mogu objasniti. A voljela bih znati. Zasto pobogu imate glavne likove na celu drzave kojima je hobi pljuvanje po EU, a o Hrvatskoj da ne pricam? Ovo ljeto je iz Srbije bilo pljuvanja po Milanovicu, kao svi problemi ce nestati sa Plenkovicem. Sada ja ustadoh, svi ustase (da citiram Minimaksa btw). Mi imamo svojih problema, uopce ne poricem (ali ne onako kao to interpretira vas drzavni vrh), ali smo oko uslaska u EU i NATO imali nacionalni koncenzus. Ako Srbija to ne zeli, nego zeli biti vezana uz Rusiju i Tursku... Go for it, ako je to najbolje za vasu zemlju. Meni ce moji prijatelji i ljudi koji tu zive i dalje biti dragi. Ali, ako zelite u EU, to nosi sa sobom izvjesne promjene. I to je tako i nikako drugacije. EU nije savrsena, koja vam je altenativa? Ostati sam? Rusija? Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.

Dare

pre 7 godina

Jao patetike i loženja naroda emocijama. Ista matrica od istih ljudi kao i devedesetih. Nesposobna garnitura koja ne bi mogla jednu firmu da vodi a kamoli državu.

Mario

pre 7 godina

(Dejan, 13. decembar 2016 10:10)
Laž jer srpska manjina u Hrvatskoj ima knjige napisane na ćirilici i nastava se provodi na srpskom jeziku tako da je laž da nema.
Inače kada dobijate novac iz EU onda je to novac od Hrvatske i od Bugarske koje vaš ministar omalovažava ne daje nikome Srbija pomoć.

Zoran

pre 7 godina

Što će u EU Hrvatska i Srbija zajedno unutra.. Razjebali smo jugoslaviju ovakvim svađama pa bi i EU :-)
Bolje je i za jedne i druge, kad je već Hrvatska prva ušla, da si Srbija nađe nekakav savez sa Rusijom i sličnima i da se ne svađamo oko svega, već samo da se trguje ako to odgovara svima.

David Pravnik

pre 7 godina

Tacnmo je Gospodine Ministre! Iza neslaganja sa No. 26 stoji "baba zmija" licno. Bugarska i Hrvatska su samo opravdanje. Pokazite svima da vam nije stalo do EU. Naka se drze pravila a ne da prave nova, samo za Srbiju. Pokusali su da podmetnu Pristinu ali to im nije dovoljno. Sada baba izmislja druge cake.

AnalfaBOTa

pre 7 godina

@leptirica - Ne lupaj, majke ti, kad pojma nemas. Ili imas, ali namerno izmisljas.

U Srbiji ta prava nacinalne manjine imaju jos od stare Jugoslavije, pogotovo u Vojvodini.

A, sad, pali i kuhaj strukle. Pametnije ti je to, nego sto zakuvavas ovde.

Dejan

pre 7 godina

@Goran I nije problem. Problem je sto ne postoje knjige na srpskom jeziku u zemljama koje te reciprocitetne uslove postavljaju.

Mi, Gorane, ne lomimo latinicne table, niti skidamo "ic" sa kraja prezimena. Mi podrzavamo manjine po najvecim standardima. Ja sam kao mali gledao "Ditari" I ponosio se sto smo multikulturni.

bez_cenzure

pre 7 godina

Susjedi a kako komentarišete da problem oko bokala mora sa Slovencima niste riješili a postali ste članica EU. Koliko me pamćenje služi arbitraža oko granice sa Slovenijom nije ni završena. Primili su vas u članstvo iako niste riješili problem o razgraničenju sa Slovenijom. Progledali su vama susjedi štošta kroz prste a nisu smjeli. Gledali su vam kroz prste mnogo više nego Slovencima u zadnjih 25 godina. Nemojte samo vi da držite lekcije nekome o poštovanju prava manjina jer niste uopšte kompetentni.

mattko

pre 7 godina

Put u EU je jednostvan: Otvoris poglavlje, ispunis uslove, zatvoris poglavlej i tako 32 puta.
Nema tu nikakvog sopstvenog puta, sama recenica "ispunis uslove" jasno definise kako se tamo ide bez ikakvog filozofiranja koje je ovde uzelo maha, mnogi se talmice koji ce od njih da bude najveci populista i pricka price za srbijanske uši kada je u zemlji.

C i n i k

pre 7 godina

To zbog cega nas opet blokiraju ovi preko x,nisu uopste kriterijumi Eu,time se Eu ne bavi, nego pitanja koja se resavaju na medjudrzavnom nivou! To je cela istina i zato nasi zvanicnici jesu u pravu kada kazu da se ta zemlja ponasa bahato i ucenjivacki. Od njih mi ne ocekujemo nista dobro,mi to znamo,ostaje pitanje samo kada ce neki u Eu to da uvide? Za utehu,otvoramo 2 nova poglavlja a poglavlje 25 se odmah i zatvara.
Ta zemlja neka se ne nada da ce Srbija ostati van Eu.

idi bolje kopaj nesto

pre 7 godina

@dragaš

Kako si samo prociato "srbijanske politicare", nego, sto takav pametan nisi dojavio "hrvatijanskim politicarima" da ipak ne blokiraju otvaranje poglavlja i tako doakaju "srbijanskim politicarima" i njihovoj taktici? Zamili samo kako bi na taj nacin razbili koncept "srbijanaca" a ovako ste vi 'hrvatijanci" ispali niglupa jer ste odradili sve kako treba za "srbijanske" i "rusijanske" politicare.

Mica

pre 7 godina

@Daisy ZG
Pre svega zelim napomenuti da ovi koji su trenutno na vlasti u Srbiji nisu po mom ukusu jer dobro znam sta su pre svega uradili srpskom narodu dok nisu shvatili da "EU nema alternativu". Medjutim, ponasanje Hrvatske je obicnom coveku tesko razumljivo jer se pred svake izbore u Hrvatskoj podize antisrpska retorika nadajuci se da ce tako osvojiti veci broj glasova. Na primer taj isti nesrecni Milanovic je Srbiju nazvao "sakom jada", ponizavajuce govorio o mojoj zemlji pred tzv."braniteljima", zatvarao granicu prema Srbiji jer su izbeglice iz Sirije koristile vasu zemlju da se domognu zapadne Evrope sve dok ga Angela nije urazumila. Vasa predsednica se slikala sa ustaskom zastavom,izvinjavala se sto je deci podelila srpske cokoladice, u strasnom Jasenovcu se postavlja tabla "za dom spremni". To je tek tesko ili nemoguce objasniti.
Vecina ljudi u Srbiji i dalje zeli da se pridruzi EU jer smatraju da ih tamo ceka bolji zivot a na tom putu se opet isprecila Hrvatska zarad "svoje manjine" dok jedna Madjarska koja ima daleko brojniju manjinu u Srbiju ne smatra da je to potrebno.
Rusija je zemlja koja sve vise podize svoj ugled i znacaj u svetu i imati je na svojoj strani moze biti samo prednost.Ne zaboravi da je EU uvela sankcije Rusiji na insistiranje SAD iako sama sebi time steti. Kada se konacno shvati da pogubna politika prema Rusiji ne moze zaziveti tad ce se u stvari tek videti koliko je pametna bila politika Srbije da se zarad tudjih interesa ne svadja sa Rusijom.

Vladislav JOvanović

pre 7 godina

Moguće je da je Niš špijunski centar Rusije u Srbiji, sasvim je moguće, ali je isto tako sasvim izvesno da je CELA Srbija špijunski centar zapada, počevši od svih njihovih amasada, (prednjače, Nemačka, Britanska i Američka), pa nadole.

ШумадинацСД

pre 7 godina

Vidi leptirice. Kaže da su srpskoj manjini u Hrvatskoj obezbeđene dvojezične table. Možda, ali su one odmah nakon montiranja ppcepane od strane besne rulje. Ja lično nisam za EU, a to što navedena nije opominjala Hrvatsku za vandalizaciju kulture, a pritom joj i dozvolila da Srbiji stane na zabranu poglavlja o kulturi (iako ni po kom osnovu nije kompetentna) samo doprinosi da mi se gadi još više.

Milan Nis

pre 7 godina

Jadni mi sa tobom i tvojim bivsim sefom,koji nas je unazadio 100 godina.Dok su se drugi devedesetih bogatili i trazili svoje pozicije,mi smo vodili besmislene ratove i treba da nam zagorcavaju zivot Hrvati,mogli smo biti ispred svih njih samo da smo malo imali mozga.

Nemanja

pre 7 godina

Osim neprimerenog recnika Dacic je u pravu. Iz aviona se vidi da je neko iza ovakvih poteza Hrvatske, a Hrvatska mu dodje idealna za takve prljave poslove zbog medjusobne netrpeljivosti (u najmanja ruku). Generalno EU ne brine mnogo za te zahteve iz Hrvatske jer se samo ticu Hrvatske (sve to moze da se ispegla bilateralno). Problem je sto neko veoma jak u EU Srbiju koci, a svi znamo da se moze ekspresno u EU (Bugarska, Rumunija). Ova prica ce se vrteti jos 10-15 god.

Aleksandar

pre 7 godina

(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08) Mislim da ste zamenili teze. I ja ima prijatelje u Hrvatskoj. Njima za razliku od vas nije pitanje: Kako Srbija ima Dačića, Vučića? Njima je pitanje: Kako Hrvatska ima političare koji već 100 godina svoju politiku baziraju na mržnji prema Srbima? Na izborima u Hrvatskoj tema broj 1 su "zli Srbi", a na izborima u Srbiji Hrvati nisu tema. Kako vama ne upada u oči da su problem odjednom srpske čoklodace koje su deljene deci hrvatskih branitelja? Zar to nije odlika bolesnog društva? Ja i danas volim da pojedem Krašove Kiki bonbone. Na kraju krajeva, Hrvatska nije ispunila ništa iz ljudskih prava ni u pregovorima sa EU, a ni do dana današnjeg. Ali ste zahvaljujući Nemačkoj, prinljeni u tu tvorevinu i dozvoljeni su vam konstantno ustaški ispadi, dozvoljeno je da kao država ne preduzimate ništa za Srbe koje ste proterali. Ja, ne želim da budem deo EU u kojoj su to vrednost, u kojoj se kršenje ljudskih prava manjinje pozdravlja. Srbija je multietnička zemlje, gde ima više od 15 manjinskih zajednica. Da li je Srbija idealna i da li sve ispunjava? Ne. Ali 90% Evrope, a ponajmanje Hrvatska imaju pravo da Srbiji drže slovo o poštovanju i pravima manjina. O tome da vas uče 70 godina da su Jasenovac i Blajburg isto. Nisu. U Jasenovcu su pobijeni civili 95% Srbi (700 hiljada) plus Jevreji i Romi. U Blajburgu pripadnici vojske (apsolutno većinom Hrvati) koji su počinili zločine u Jasenovcu i drugim koncentracionim logorima.

masterkg

pre 7 godina

Kako su opasni ovi naši - svaka im čast ..... Da sam zaboravio da su nas '99. još srčanije branili pa znamo kako prođosmo, sad bih im sve verovao ....

grom

pre 7 godina

....ne može dačić nikako iz glave izbiti, za njega gorku, činjenicu da je Hrvatska suverena, samostalna država, članica EU i da se i nju nešto pita u svezi srpskog pristupanja uniji ....po njemu onih šest mjeseci kada će Hrvatska predsjedati EU neće se ni razgovarati o pristupanju....ili će možda početi ispunjavati potpisano?

neznalica Bgd

pre 7 godina

Iskreno, nemam problema sa Srbima i Srbijom. Imam divne prijatelje u nekoliko regija, dakle ne samo BG, volim dooci kod njih i oni kod mene. Ali neke stvari mi ni oni ne mogu objasniti. A voljela bih znati. Zasto pobogu imate glavne likove na celu drzave kojima je hobi pljuvanje po EU, a o Hrvatskoj da ne pricam? Ovo ljeto je iz Srbije bilo pljuvanja po Milanovicu, kao svi problemi ce nestati sa Plenkovicem. Sada ja ustadoh, svi ustase (da citiram Minimaksa btw). Mi imamo svojih problema, uopce ne poricem (ali ne onako kao to interpretira vas drzavni vrh), ali smo oko uslaska u EU i NATO imali nacionalni koncenzus. Ako Srbija to ne zeli, nego zeli biti vezana uz Rusiju i Tursku... Go for it, ako je to najbolje za vasu zemlju. Meni ce moji prijatelji i ljudi koji tu zive i dalje biti dragi. Ali, ako zelite u EU, to nosi sa sobom izvjesne promjene. I to je tako i nikako drugacije. EU nije savrsena, koja vam je altenativa? Ostati sam? Rusija? Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.
(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08) Bravo, pozdrav iz Bgd-a!!!

Marko

pre 7 godina

Jadno je što Dačić ovako primitivno vreïa celi jedan narod!
Sviïalo se nama ili ne, potez hrvatskih političara je legitiman i to treba reći, a ne dodvoravati se narodu!

Susjed

pre 7 godina

Vidim da su opet komentari o svemu samo ne o pravim razlozima. Ne primjenjuje se međudržavni sporazum koji je potpisan. A ako se pitate kako je moguće da HG i BG ovo rade a ostali gledaju, e pa kad drugi put zovete Lavrova u posjet, sjetite se što je ovaj put uslijedilo i ne okrivljujte druge za sve.

euroazija

pre 7 godina

Veliki poruke šalju preko malih.
Dačić da zatvori ruski špijunski centar u Niš.
Vučić da ne nabavlja rusko oružje.
Kosovo da se prizna.
Nacionalne manjine ima da uživaju ko bubreg u loju (Mađari, Bugari, Romi, Hrvati, Rumunji, Vlasi, Crnogorci, Makedonci, Bošnjaci, Turci, LGBTQ i još neke, religijske grupe isti tretman, sekularna država itd.). Manjine su samo dodatna šiba za dobit packe.
E, onda još i usvojena eu zakonska regulativa, slobodan protok kapitala (znači da bogati sve pokupuju šta vredi), slobodan protok ljudi (znači da sve šta vredi ode radit u EU) e onda može da se uđe u EU i da se dobiju mrvice. Zvuči preterano? Možda, ali nije daleko od istine.

POP

pre 7 godina

Ko bi reko cuda da se dese....

Hrvatska i Bugarska su to uradile na mig Nemacke , Francuske , Italije....

Mislim da je Vodja pusten niz vodu ?

ZIVI BILI , PA VIDELI U MAJU !

bez_cenzure

pre 7 godina

@kurc

Negira ratne zločine! To radi jedino lijepa tvoja koja svoje zločince oslobađa, političari se slikaju s njima i ne reaguju na sve veće ustaške ispade u društvu. Čak i njihove zločine opravdavaju. Nemojte samo vi o zločinima u prošlom vijeku! Da imate stida šutjeli bi u narednih 100 godina!

Whatver

pre 7 godina

Hrvatsku su 10 godina uslovljavale druge drzave prije nego sto je morala sve uslove da ispuni. Svaki član EU je ravnopravan i ima pravo blokirati bilo koga tako da su ove priče gluposti. Nesposobnost Valde Srbije prebacuju na druge. Populizam i demagogija.

baba vidana

pre 7 godina

I Hrvati i Bugari se u sustini slabo sta tu pitaju, plus im i odgovara jer ulaskom Srbije u EU ce se i investicije malo preusmeriti ka nama. U sustini svi hrlimo da upadnemo u kreditno ropstvo iz kojeg nema vadjenja, dok sa druge strane isto nikakvu alternativu nemamo...

sasa

pre 7 godina

pa Hrvatska i Bugarska rade po direktivi velikih sila,Nemacka da hoce mi bi odmah bili odblokirani,kao da su problem Hrv i Bug,to bi isto bilo da Srb nekog blokira npr BiH za ulazak u eu...

lalo

pre 7 godina

E pa Dacicu obecano se mora i izvrsiti, takva su pravila u evropskoj porodici zemalja. Samo kod nas ,narodu se , zbog njegove kratke pameti kao posledice totalne borbe za egzistenciju, mogu obecavati kule i gradovi a vec sutradan zaboraviti na isto i pricati drugu pricu. Dosta je bilo sedenja na dve stolice odlucite se pa ce te videti sta ce narod reci kada mu zakljucate vrata EU.

dex

pre 7 godina

Ima tu jedan lupeta o rusiji koja sve vise podize ugled u svetu bla bla bla....odmah imam pitanje:Hoces da vozis Mercedes ciji ugled svi znamo ili Daciju koja sve vise podize ugled u svetu?Ende,kraj,dalje filozofije nema!Primate se na price dripaca iz vlasti koji su devedesetih devastirali Srbiju,desetkovali stanovnistvo i na kraju okrenuli ceo svet protiv nas kada smo na kraju i bombardovani!!!Ukapirajte ,ovima na vlasti ne odgovara normalno stanje u zemlji,jer oni u normalnom drustvu ne bi bili na vlasti nego u zatvoru!!!Zato i prave ovakvo stanje bolesti i jada!

Ivsan

pre 7 godina

"Nismo mi naivni. Prosto ne mogu da verujem da moćna EU ne može da utiče na Hrvatsku i Bugarsku u vezi poglavlja. "

Pa jadni nas sefe diplomatije, mocna EU nije kolonijalna sila koja kontrolise svoje kolonije i Hrvatska nije kolonija EU.
Hrvatska, Bugarska, Rumunija i jos 24 drzave su mocna EU!

Ali babi i razbojniku spoljnih poslova nikako da proradi lozinka.

pre 7 godina

Totalni amateri. Kao nisu znali da će Hrvati i Bugari imati rezerve. Pa onda jučerašnje uvređeno istrčavanje sa izjavama protiv Hrvata da bi danas građani saznali ono što su Hrvati već juče rekli, da nisu jedini.

A što je najgore, ovaj put smo u pravu. Manjine su kod nas zaštićene bolje nego u HR ili BG, samo se naravno, kao i u ostalim slučajevima regulativa sprovodi parcialno. Da je to pravovremeno predstavljeno, s pravom bi mogli da se durimo i ljutimo.

Spoljnu politiku nam vode totalno nesposobni amateri. I ono malo argumenata koje imamo uspevaju da obesmisle.

Siniša

pre 7 godina

Samo slep kod ociju ne vidi kuda i cemu ovo vodi.Deklarativno za EU, a sve sto se u realu radi,radi se da ponovo osetimo izolaciju i budemo posvadjani sa celim svetom izuzev "majcice Rusije"...Uporno spinovanje kako nam je cela Evropa neprijatelj, i kako nas "tamo" niko ne zeli se radi iz prostog razloga sto vodecim garniturama ove drzave nikad nije i nece nikad odgovarati da se Srbija priblizi EU.Zasto?Ko je pametan i ko razmislja svojom glavom, a i ko nije bot...taj zna zasto...

Nikola

pre 7 godina

Koliko smo mi jadni. Ne možemo da verujemo da Hrvatska može da ima svoj stav. Toliko smo utonuli u slugeranjski mentalitet na nam je to neverovatno, pa tražimo krivca u Merkelovoj. Zašto bismo ulazili u savez u kome Hrvatska, a jednog lepog dana i Srbija ne bi mogla da samostalno izražava stavove? Pa nije valjda EU samo proširena Nemačka.

Malisa

pre 7 godina

E Ivice, mocna EU vam je dobra samo kad vam daje pare. Sta god ti mislio, Hrvatska i Bugarska su clanice EU, moze im se. A ako vam to smeta, lepo kazite da necete vise da se igrate pristupanja EU, ali onda nema ni para.

komentar

pre 7 godina

Pazi sad ovo Jadna je EU gde Hrvati vode glavnu reč, pa se sad pitam koliko smo mi jadni kad opet težimo toj EU.
Prilagodite se, ili odustanite, samo nemojte stalno kukati očajni ste

Maks

pre 7 godina

Koliko pratim Vučić je napravio politički potez, ljutog čoveka. Otišao je sa skupa na kojem po pravilu premijeri i ne učesrvuju. Kao on im je rekao. Ja tako svaku put kad hoću sebi da budem važan, kažem, al sam im rekao.

srce sumadije

pre 7 godina

Zasto vi Dacicu niste uskladili poglavlje koje je sporno sa EU.? Sada bi bili mirni.Ovako krivite Hrvatsku Bugarsku i ko zna jos koga za vas nemar.Ili ga namerno niste hteli menjati?Sram vas bilo.

ko jel ja

pre 7 godina

Jel moze ova vlast da izvrsi evrointegraciju jer je to postavljeno kao cilj. Ako ne moze neka se povuce jer razna opravdanja suvise dugo slusamo. Problem je unutar Srbiji a ne u inostranstvu. Dacic bi trebao da prestane da laže.

Nadrealista

pre 7 godina

Kako jadna EU? Pa cemu to Srbija tezi? Sam sebe demantuje Dacic.
EU je opet koliko toliko decentralizovana pa moze i neka tamo mala i nebitna Hrvatska ili Bugarska o necemu da odlucuju. Sta misli Dacic koliko bi mu prava glasa imala Srbija da se integrise sa Rusijom?

hm

pre 7 godina

Izjava stoljeća...

Dačić je kazao da Srbija ima svoj put ka EU, ali i da neće nikome dopustiti da je "ponižava i vređa ili uslovljava otvaranjem poglavlja".

Cijeli proces pristupanja se svodi na otvaranje i zatvaranje poglavlja... Jel to netko njemu rekao?

Чеда

pre 7 godina

@ Мајор Гашпар, а ко је то дао легитимитет нашим политичарима? Па ми, изашли на изборе и гласали, како ко и за кога. Можда се некоме не свиђа Дачић, ни мени лично, али је он министар и ради свој посао. Не видим ништа спорно у овоме што је изјавио. Да смо ми овако нешто урадили Хрватима, не би сигурно штедили речи а питање је да ли би се завршило само на томе. Нити би га било ко од Хрвата осуђивао. Жао ми је што још увек нисмо научили лекцију коју су Хрвати давно научили.

Blake

pre 7 godina

Kakvo spinovanje i zamlacivanje naroda. Pa i Bugari i Rumuni su imali zerke, znaci siguno nisu pali sa neba, nego ih nasi politicari nisu resili kako treba. Ok, ovi su precutali Hrvati nisu, al da smo uradili sta treba ne bi bilo problema.

Jovan

pre 7 godina

Jasno je da Dačić i Vučić, kao predstavnici sadašnjeg i eksponenti jednog od bivših režima, bude pregršt loših uspomena iz krvavog perioda vladavine njihovih tadašnjih stranačkih lidera.
EU ne možemo menjati-ali vlast u Srbiji možemo.
I MORAMO.

Srna

pre 7 godina

Hrvaska je sasvimn samostalna u tim postupcima. Ne mislite da smo mi toliko bitni EU da ce se stalno cimati sa Hrvatskom koja ima svoje veoma velike razloge iz proslosti zbog kojih se tako ponasa. A postupak nasih pokazuje svu nemoc da se sa njima izbori, pa su im laksi ti skolski trtikovi prepucavanja preko EU. Te filmove smo gledali i gledali u proslosti puuunnnooo NEPALI to vise kod naroda. Dok su imali podrsku u pocetku vlasti drugacije su postupali, kad im ta podrska izostane oni postupaju kao mala decica.Sramota je sto Srbija nema visoko obrazovanje za drzavnicke poslove, nego se time bave koje kakvi sarlatani..diplomata a ni jedan jezik ne zna,sta takav trazi u diplomatiji i kakav je onaj koji ga je tamo zaposlio

kurc

pre 7 godina

BiH konfliktno društvo sa interesom velikih sila (Bošnjaci-Turska, Srbi-Rusija, Hrvati-Zapad).
Makedonija konfliktno društvo (zadnji izbori pokazali teški antagonizam dve strane).
Kosovo problematično društvo (ljudska prava, šverc, nezaposlenost, politička odanost Americi ali bez usvajanja američkih standarda, pojava ekstremnih islamista je noviji problem, odnos sa Srbijom).
Srbija podjeljeno i balkansko društvo (jedni bi k Rusima, drugi bi u EU, svi bi najrađe na obe stolice, politički samo jedan veliki vođa, ruski špijunski centar, Arapi, Kina, pravna država ne postoji, ubijeni gardisti na straži, savamala i fantomke, negiranje ratnih zločina i zaštita zločinaca).

Zašto Evropa da uzme bilo koga od tih problematićni koji ne žele da se mijenjaju? Evropa želi ali ima svoje uslove. Balkan mora željeti promjene pa tek onda željeti Evropu. Ali Balkan želi samo evropske pare i zadržati sve svoje "kvalitete". A to ne ide zajedno i ne ide brzo. Balkan će postati Evropa ali treba još dosta vremena da prođe.

Whatever

pre 7 godina

Dačić ne može shvatiti da pregovara s 28 članova EU a ne sa 27. Italija je SLoveniju blokirala 3 godine, Slovenija Hrvatsku isto a Grčka blokira Makedonija već godinama. Ili prihvatite uslove ili doviđenja.

svemir

pre 7 godina

pokusaj pred izbore da se dramom skupe politicki poeni. nadam se da je ljudima jasno kako ne moze hrvatska da diktira da li ce poglavlja da se otvaraju. juce je pisalo kako je hrvatska I jos nekoliko zemalja stopiralo otvaranje poglavlja, a u izjavama vucica cujes kako je samo hrvatska. I ovo vucicevo ponasanje je nedostojno jednog premijera. on kao bojkotuje brisel I vraca se za srbiju. ne znam da li nas iko shvata ozbiljno pored ovakvih politicara koji nas predstavljaju. predstava za naivne ljude.

Danilo

pre 7 godina

Mi laici ne znamo da li srbija dobija pare iz eu fondova za stampanje knjiga za nac. manjine. Ako je sve odstampano I zadovoljene su evropske forme I standardi onda ste ministre u pravu I negodujete s razlogom. Ako niste ispostovali evr. standarde I nisu te knjige odstampane po propisima eu onda gospdine ministre niste u pravu I bolje da cutite I ne lazete nas napaceni I unisteni narod koji se laze vec 25 godina.

alejandro

pre 7 godina

Primer političara koji lično duboko u sebi ne želi da ova zemlja bude članica EU, sav svoj politički kredibilitet sticao govoreći protiv EU, njenih tekovina a u ovakvim sitacijama samo likuje i podmuklo se smejulji!

lencuga

pre 7 godina

od 90te si u politici i nista dobro nisi za srbiju uradio,jedes,pijes i bogatis se ,i uvek neko drugi kriv a ne ti.jadna nam srbija,jadna sa vama takvima i nama ovakvima

mislilac

pre 7 godina

Briga Dačića za srbiju, obrazovanje ili neke tamo hrvatske udžbenike...

Dačića je frka, jer kada pokrenu poglavlje pravosuđe netko će u zatvooooor.

Kao i naš Sanader sa prijateljima... kad smo morali ispuniti kriterije za pravosuđe političari su počeli padati kao kokice. Nije Dačić glup, zna on dobro što radi, a to sigurno nema veze sa nekim tamo udžbenicima.

huer

pre 7 godina

vidi se po komentarima da ni dačića, ni vučića ni kolindu narod vise ne .... previše, igrajte svoje igre ali ostavite narod na miru,samo ložite mase dok sa strane naše pare gurate u džep,pozdrav svima normalni,a od ovih klošara ionako necemo bolje živjeti

stanke

pre 7 godina

Ovi nasi su takvi spin majstori da ce isplasti da EU pojma nema i da nam ne treba, da smo mi, opet, u pravu, kao i da su Hrvati opet ispali gubitnici. Dok mi slusamo velikog vodju i koferceta, dok drzimo stranu Rusa, dotle Crna gora grabi ka EU. Da vidimo sta jos ima i veliki Vulin da kaze, siguran sam da su sada i Bugari fasisti i da to mora i EU da vidi dok nije kasno....

Minja

pre 7 godina

Koliko spinovanja nasih politicara. Pa sta ocekuju? Ovo je sasvim normalno. A tek ce biti problema kad bude trebalo teritorija da se precizira.

sale

pre 7 godina

Lijepo molim da ekipa koja misli da bi mogli biti Svicarska, shvati da... Domovina se voli placanjem poreza, drzanja reda, recikliranjem otpada i obnovljivim izvorima energije, a ne samo drzanjem ruke na lijevoj sisi kada svira himna.
(Daisy ZG, 13. decembar 2016 11:08)

Da, da, da, too, hiljadu puta to! Moj san je da svi to želimo i da to i uradimo! Moj san je da i bez diktata i bez štapa i šargarepe dostignemo taj nivo i da onda realno, bez ikakvih zadnjih namera i vezanih argumenata, bez "ali" i "ako-onda" razmislimo o svim dobrim razlozima za EU, kao i o onim koji su dobri razlozi protiv. Da u EU eventualno uđemo ne zato što moramo, nego ako u njenu ideju zaista verujemo.
Ne moramo biti Švic...Švajcarska, pogledajmo npr. kako je brzo Estonija napredovala i na kom je nivou! Radi se samo o tome da uključimo mozak, um, racionalnost, da ne gubimo vreme na ove isprazne Ad Hominem-e koji čine 99% zvanične politike, a preostalih 1% su bar dve trećine laži i praznih obećanja!

Major Gašpar

pre 7 godina

Za naše političare poruka izmorenog srpskog naroda sa glupostima "žao mi je što ste moji ,a ne političari nekog od mojih neprijatelja jer tko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti "!!

prevara

pre 7 godina

Jadna je ona drzava u kojoj njeni vojnici i policajci idu u poluraspadnutim, poluispravnim vozilima, nose uniformu i opremu najlosijeg kvaliteta, a dnevnica im ne pokriva ni jedan skroman dorucak ... Jadna je ona drzava u kojoj jedan vozac jednog direktora jednog partijskog javnog preduzeca u gubicima, ima vecu platu od lekara hirurga, profesora, naucnika ... Jadna je ona drzava gde su njeni politicari unazad 25 godina unistiavali, opljackali, unazadili drzavu u svakom smislu, a njeni gradjani i dalje glasaju za te iste politicare koji i dalje sistemacki unistavaju tj unistili su buducnost drzave, svih nas, buducnost nase dece !!!

XXL

pre 7 godina

Pa ako nama učenik šamara nastavno osoblje onda i nismo ispunili poglavlje 26. Evo nisam manjina pa pitam šta onda manjina da očekuje?

Kiselo Grozdje

pre 7 godina

Polako ljudi, zelimo da udjemo u EU a svo vreme pljujemo po njima i njihovim clanicama? Meni ako se ne svidja drustvo na zurci, ja na tu zurku ne idem. Pogotovo ako nisam pozvan. A ako imam interesa da se tamo pojavim (maprimer svidja mi se neka riba), onda se barem pravim fin i ne pljujem po ostalim gostima. Pravilo je: stay calm and fake it till you make it. Nije to naucna fantastika, to je najobicnija diplomatija! Ali mi diplomate odavno nemamo. Nego samo arogantno i infantilno, ne na glavna vrata kulturno, nego glavom kroz zid da se vidi da smo tvrdi momci, jel?

Pink Ladies

pre 7 godina

"...EU mora da vodi računa o svojoj privlačnosti..."

Vodi EU računa o tome, naravno. Pogledajte samo šeficu diplomatije EU, sinoć u Briselu. Pogledajte i našu resornu ministarku, njih dve kao da su se već dogovorile...