Četvrtak, 08.12.2016.

08:49

Dečak vitlao noževima pred školom, policajac pucao u njega

Policija SAD upucala je četnaestogodišnjeg učenika nakon što je mahao noževima u dvorištu srednje škole u Nevadi, javljaju američki mediji.

Izvor: B92

Deèak vitlao noževima pred školom, policajac pucao u njega IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Budimo realni

pre 7 godina

To policajac?! Pistoljem na noz?! I to na dete od 14 godina?!?!? Uzmes jednu povecu motku i naletis na njega! Ne bi mu pomogla ni 16 nozeva! Jedan nas prosecan policajac bi resio ovu situciju za 2-3 minuta!

Kosta Gogov

pre 7 godina

Za sve koji misle da coveku ne moze da se puca u noge:
https://ross-elder.com/2014/08/17/america-youre-doing-it-wrong-but-not-really/

blinkibile

pre 7 godina

A bre pa valjda svaki covek ima noge.Pucajte u noge decku koji ima mozda psihickih problema,mozda je na drogama. Nemojte odmah u zivo meso

UDBA

pre 7 godina

Ovi sto pricaju "zasto ne pucaju u noge" su mladi ljudi ili ljudi koji nemaju nikakvog iskustva sa oruzjem.

Mislite da je lako pogoditi metu u noge kada je u pokretu?
Previse gledate filmove.

A ne razmisljate o tome da postoji "rikoset" i da metak u slucaju promasaja moze da se odbije i pogodi nekog u okolini?

Policajac je trebai po meni da upotrijebi 'elektrosok' pistolj, sto ocigledno nije imao kod sebe iako je to u SAD (ne u svim saveznickim drzavama) obavezan dio policijeske opreme.

Marko

pre 7 godina

Četrnaestogodišnjaci vitlaju noževima i deru se samo iz dva razloga: ili ima psihičkih problema ili je na nekoj drogi koja na njega očigledno loše utiče. U prvom slučaju, postoje institucije koje to identifikuju sa namerom da spreče ovakve incidente. Ukoliko je diagnoza u školi poznata, poznato je i kako ga smiriti inače ne bi smeo da pohađa običnu školu bez nadzora.
U drugom slučaju, kao što su već mnogi komentarisali, postoji tejzer, kojim je moguće čoveka onesposobiti iz razdaljine nekoliko metara, američki policajci imaju tejzere, ako ne kod sebe onda u autu. Naknadno, mogli bi analizom da otkriju o kojoj drogi se radi, kako je došao do nje, i tako dalje, i tako dalje.
A ameri? Pucaju. civilizacija na vrhuncu. Mi u Srbiji se slažemo sa tim. Još lepše.

mn

pre 7 godina

Mislim da se ova deca neće dozvati pameti ni posle ovoga. Pre nedelju dana je jedan gazio automobilom studente u kampusu, pucao, sad ovaj napada nožem. Kad bi ovo što je policajac pucao zaplašilo potencijalne napadače, onda ima svrhe. Ali nešto ne verujem. Još više polude. Ali čovek nije znao na šta će izaći i dužnost mu je da zaštiti one koji su tu. Osim toga očigledno da su napadači u posebnom psihičkom stanju sužene svesti i doživljavaju sebe kao heroje.

AnarhoKap

pre 7 godina

(Bg, 8. decembar 2016 11:42)

Da je tako kao sto pricas, da DOBRO ZNAJU, ne bi svako malo dolazilo do protesta zbog svih ovih pitanja. Sta je sledece, recicete kako su svi gradjani glupi, a policija pametna? To je kontradiktorno, jer pametni ljudi retko postaju policajci. O korupciji u svakoj policijskoj stanici je izlisno govoriti, oni su kao sekta. Dobro kaze covek dole, to su iste sociopate kao i oni koje navodno vijaju. Koliko jos treba dece da pogine? Bas me briga sto ima dva noza, mene interesuje sta je dovelo do toga i kako spreciti to, a ne kako ubiti dete jer je "cisto na papiru". Mozda je decko skrenuo od lekova koje mu je prepisao neki doktor. Mozda je doktor prepisao pogresne ili prejake lekove. Mozda je policajac pucao u bolesno dete. A vi jos svi navijate maltene, "tako treba upucaj ga odmah". Kazite mi molim vas svi vi, po cemu se razlikujete od tog momka? Mozda je i on mislio da treba odmah sve u celo? Nase drustvo je ozbiljno poremeceno.

Donglai Pei

pre 7 godina

Dok je malac divljao i mahao pustili su ga, a upucan je ocito kada je krenuo u napad. Sta mu je bila nmera ne znam, ali vec je u Americi bilo isuvise ubistava po skolama i fakultetima od strane frustriranih djaka i ucenika, tako da valjda ce ovo nekome biti za nauk, a i za samog klinca koji ce valjda preziveti.

Amerika je uređena kao Somalija... samo sa "malko" više para!

pre 7 godina

(Bg, 8. decembar 2016 11:42)

Uređena država?!

Pa i nacistička nemačka je bila uređena država, Titova privatna država isto(a garantujem da si prvi koji ga pljuje), rimsko carstvo je bilo uređeno... i gde su sad?
Šta je sa inteligencijom drug, gde je zapela pa misliš da je tuđa trava zelenija? Odakle kompleksi niže vrednosti? Odakle ideja da na ovom svetu prepunom haosa, paradoksa i šizofrenije ima ikakvog reda osim nasilnog i prividnog, a nadsve selektivnog?!

Mada ostaje ona arapska:"Bolje deset dana diktature, nego jedan dan haosa.", ostaje i to da se još "samo" stvari počnu nazivati pravim imenom!

Jer ako rak nazoveš gripom, niti imaš pravu dijagnozu, a kako tek onda imati pravu preventivu i lečenje?!

Danijel_NBG

pre 7 godina

Kada sam pročitao vest pomislio sam desilo se u Srbiji i ponadao se, ali avaj, u Srbiji se ovakvo ponašanje toleriše, a posle o posledicama čitamo u novinama....izboden, uboden, vršnjačko nasilje i sl...
Bravo za policiju, zna se šta predstavlja škola u ozbiljnoj državi, i tu je tačka. Da li je policajac koji je intervenisao imao druge opcije odgovaraće svom nadređenom, ne brinite, nije to Srbija da dođe BIA i pokupi sve snimke (kao prilikom napada bratije na Žandarme), već ima dovoljno snimaka.... sve transparentno.
Kamo sreće da ovakvo obezbeđenje i policiju imamo u Srbiji, ne bi bilo ovoliko droge, nasilja i žrtava, a posebno onih "od ranije poznat policiji"!

Starac Milija

pre 7 godina

Rekao je sad skoro u nastupu grize savesti , jedan pokajnik sa ratista jednu veliku istinu :" Nema u Univerzumu ekvivalrnt ubijenom detetu !" Da sam ja nepotrebno ubio pijano dete , nebih mogao da zaspim dok sam ziv ! Na kradju bi taj nesrecni decak mene ubio !

Pedja

pre 7 godina

Bilo je mnogo pitanja tipa: "Za ovakve slučajeve je tejzer a ne pištolj."
Ma nemoj? Za tejzer treba da mu pridje da bi ga dohvatio. A ovaj mase sa DVE nozekanje. Kako da mu pridje za tejzer, a da ga ovaj ne posece? Svasta.
(KG, 8. decembar 2016 10:24)

Ne, batice, gresis. Tejzer moze da ispaljuje elektrode na udaljenosti od par metara. Edukuj se pa onda nekoga kritikuj. Svasta.

n6

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 08. decembar 2016 08:49)

zato sto je noga mala površina jos ako je u pokretu kao sto jeste u ovom slučaju vrlo vrlo tesko je pogoditi. Drugo, postoji opasnost da metak rikošetira i ubije nekog nedužnog sa strane. Inače ova dva velika noža su itekako smrtonosna pa zato tvoj komentar i nije na mestu.

Bg

pre 7 godina

Ne nego treba kao kod nas - nikom ništa, je l?
A naši dele savete šta je trebalo policajac da uradi, smešni su.
Sigurna sam da policajci u uredjenoj državi DOBRO ZNAJU šta treba da rade u kojoj situaciji.

St

pre 7 godina

Za ove koji pojma nemaju. Tejzer se koristi iz daljine, oko 4.5 metra imaju kukice domet, tek onta pustaju struju. Ovo vazi za najjednostavnije modele za koje ne treba dozvola... Tejzer je defanzivno oruzje i podrazumeva da se koristi iz daljine..

@

pre 7 godina

@u nedogled
Prosao je on osnovnu obuku koja ga uci da nikako goloruk ne pokusava da savlada budalu koja vitla nozevima. Decu je mogao da pogodi i noz, pre nego metak.

Deran

pre 7 godina

Nadam se da ce momak preživeti ali mahati nožem na javnom mestu je nedopustivo...stavite sebe u poziciju da ste bili u blizini dok je mahao nožem....

munz

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 8. decembar 2016 08:47)
SAD imaju preko 330 miliona ljudi. Skoro svaka bizarna vest postane i svetska vest. A otvori "hronike" u SRbiji, zemlji sa manje od 7 miliona ljudi. Samo izlistaj naslove u poslednja tri meseca - koliko tu ima pištolja, likvidacija, sekira, zločina prema deci i ženama, divljanja u saobraćaju, nereagovanja policija ili iživljavanja policije (kako gde). Ako je Amerika divlji zapad, ne znam šta smo mi... Kod nas je mnogo gore i u pogledu nasilja, droge i svega ostalog. Jedino što naša policija, fakat, nije tako laka na obaraču (kao i nigde u Evropi).

Artemis Foul

pre 7 godina

zar ne bi trebali da imaju tejzere bas za ovakve situacije ?!
(NIkOLa, 08. decembar 2016 09:19
######
Imaju, ali samo za slučajeve gde je neko nasilan, da li zbog pijanstva ili droge, ali bez smrtonosnog oružja. Ako neko ima pištolj u ruci i pogodiš ga tejzerom grč mišića će ga naterati da povuče oroz i onda meci lete svuda uonakolo. Isto i sa nožem, može se desiti da zbog grčenja mišića izbaci nož iz ruke, i to velikom brzinom, u nepoznatom pravcu.

KG

pre 7 godina

Bilo je mnogo pitanja tipa: "Za ovakve slučajeve je tejzer a ne pištolj."
Ma nemoj? Za tejzer treba da mu pridje da bi ga dohvatio. A ovaj mase sa DVE nozekanje. Kako da mu pridje za tejzer, a da ga ovaj ne posece? Svasta.

Papageno

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 8. decembar 2016 08:49)

Zato što napadči imaju tu nezgodnu osobinu da ne stoje mirno dok im nišaniš u noge. A još nezgodnije to što su i oni često naoružani i rado uzvrate.

Ti očigledno nikad nisi pucao u pokretnu metu veličine ljudske noge. Ako budeš u prilici, probaj. Ne moraš u nečije noge, naravno, ali poslužiće neko drvo ili stub odgovarajuće debljine. Da bi bilo ralistično, ti se zatrči, vikni "stoj, pucaću!", a onda naglo stani, nanišani, pa pucaj. Ako promašiš za manje od pola metra, imaš pivo od mene!

Osim toga, ni pucanje u noge nije baš bezbedno. U grnjem delu noge iznutra prolaze važne vene i arterije. Ako to metak preseče, iskrvariš dok si reko keks!

Ne, za onesposobljavanje je mnogo bolji tejzer. Ako ga imaš pri ruci i uspeš da se dovoljno približiš.

Niko bitan

pre 7 godina

Zato što postoje stručnjaci koji donose procedure na osnovu pređašnjih iskustava. Svaki policijski službenik se obučava da, ako već dolazi do upotrebe vatrenog oružja, isto upotrebi kako bi neutralisao metu. Ranjavanje u ekstremitete ne dovodi do željenog efekta, tj. često napad ne prestaje.

.

pre 7 godina

@bip
Normalno, zato u pitomoj Srbiji niko ne bi ni pozvao policiju da vidi klinca kako vitla nozevima u skoli, a ako je klinac sin nekog tate politicara ili ""biznismena", policajac ne bi ni smeo da dodje sve i da ga zovu.

Bacvanin

pre 7 godina

Cudi me sto ne koriste tezere i gasne pistolje, i oni imaju znacajnu zaustavnu moc.

@True Batman Fan
Oruzje nije igracka, ako pucas u nekog, onda ga moras pogoditi jer ako metak promasi metu i nastavi kretanje, moze pogoditi i ubiti nekog neduznog na daljini i do sto metara.
Pogoditi nogu nije lako, manja je meta i nije sigurna meta. Gadjanje "u figuru" je standardna tehnika u svim oruzanim snagama, kako policije tako i vojske.

dileja

pre 7 godina

nije noz vec nozekanja, nije jedan vec dva, dobro je I prosao. . . .u nogu se ne puca jer je tesko pogoditi, usto metak moze da rikosetirati I povrediti nekog sa strane

Zoran

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 8. decembar 2016 08:47)

A kod nas je ovde "pitomi istok" ili šta? Alo, majstori, ovakve budalaštine se skoro svakodnevno dešavaju svuda u svetu. Od Aljaske do Australije...

Meni je, od mogućnosti "pucanja u noge" mnogo čudnije da nije upotrebio "biber sprej"? Nemoguće da ga svaki žandar u USA nema za pojasom? I taj efikasno dejstvuje na par metara a i ako "opraši" nekog sa strane neće mu ništa biti a rikošet može da ubije na mestu.

W.W.

pre 7 godina

Pitaju se ljudi sto ga je policajac upucao? Pa, recimo da ovaj momak (zaista se nadam ce preziveti) nikada vise nece ugrozavati bezbednost drugih. Svi ovi prisutni ucenici sigurno nece pretiti drugima nozem i slicno. Zasto? Pa, postoji sansa da te organi reda upucaju. Koliko god zvuci cudno, ali da, tako se nekada postuje Zakon jedne ozbiljne drzave. Kod nas bi, cak i da je isekao petoro ljudi, dobio neku kaznicu, prijavu, posle bi mu Apelacioni sud to ukinuo i...? Svi ostali bi videli da mogu, kad ih sutne momak/devojka, da masu nozem i prete svima. Ovako, tesko da ce. Mozda ce osuditi policajca sad, ali ja mislim da je postupio kako treba.

hm

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 08. decembar 2016 08:49)

I ja sam se pitao isto.. ali mi rekose da je noga mnogo manja i nezgodnija meta, zbog površine i pomeranja.. a oni očigledno nisu dobri strelci (u proseku, a čast izuzecima)..

Laik

pre 7 godina

@True Batman Fan, mislim da je već čudo što nije upucao nekog drugog u ovoj gužvi. Noge se brzo kreću, i mala su meta. Lako bi rikošet pokosio nekog u publici?

Светозар Марковић

pre 7 godina

@True Batman Fan, из простог разлога што је теже за погодити. Можете промашити олако екстермитете и рикошетирати о земљу (бетон). Ноге се стално крећу. Поред тога пуцањ у предео доњих екстремитета нису онеспособљавајући и самим тим актер и даље може да функционише у насилничком маниру. Када се учи гађање основно правило је "Циљај у тело" ("Aim the body"). На крају крајева актер је држао хладно оружје и представљао је претњу по околину и није га спустио ни после упозорења. Легитиман циљ у држави где је стопа криминала велика ...

Katczinsky

pre 7 godina

Juče kod nas je čovek ubio troje u Kraljevu, opet bivši suprug suprugu, i otac sina zbog svađe. I opet komentari kako su SAD divlji zapad i kako su oni propali kao država. Kritikovati druge a biti slep na našu situaciju, nije mi jasno.

infidel

pre 7 godina

Svako ko je prošao obuku zna da se u napadača puca u predeo grudnog koša jer je najveća meta i najveća verovatnoća zaustavljanja napada i da se puca dok god napadač može da pruža otpor. Ovde su trebali da koriste tejzer ili peper sprej umesto vatrenog oružja, ali svejedno ako ga nisu imali to je to. Kada bi kod nas malo više ovako reagovali na nasilje i kada bi kazna za ubistvo bila od 20god do doživotne a ne 3 godine ili manje uz dobro vladanje, možda bi nam manje nasilja bilo...

u nedogled

pre 7 godina

Pa da je policajac prošao odgovarajuću obuku mogao je lako da savlada ovog klinca.Isto tako bi trebao da zna da korišćenje vatrenog oružije nije dozvoljeno u situacijama,gde ima mnogo ljudi,a u ovom slučaju se radi o deci,koja mogu greškom da budu pogođena.

Gari

pre 7 godina

OK, ali zasto odmah metak? Jel moze prvo gumeni metak, tejzer, suzavac??? Stvarno imam osecaj da ovi panduri jedva cekaju da ovi manijaci "ispune kvotu" kako bi mogli u njega da saspu metak dva, cisto da treniraju zakon i strah. To ih cini sociopatama koliko i te manijake.

turgidson

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 08. decembar 2016 08:47)

Da, kod nas se ovakve stvari ne dešavaju, a ima nas 50x manje nego Amerikanaca. Da se kladimo da danas u nekom beogradskom školskom dvorištu neki klinac vitla nožem? Samo što nema policajca...

Ljuba

pre 7 godina

Jeste zalosno ali svako ko je ovo odgledao a zivi u tom mestu sigurno mu ne bi palo na pamet da ovako nesto ponovo uradi cak i da je lud.

U Srbiji bi ga savladali golim rukama,decko bi izasao iz zatvora i nakon par meseci opet ista prica.

Ovome vise nikada nece pasti na pamet u zivotu da tako nesto radi.I drogiran i nedrogiran.I lud i normalan.

Zakon Divljeg Zapada i Zakon lokalnog serifa koji mi u Srbiji nikako ne mozemo da shvatimo.Da nije bilo tog Zakona Divljeg zapada nikada ne bi Amerika postala to sto jeste-ostala bi srednjovekovna zaostala drzava sa puno gangstera,lopova i razbojnika.Ili postujes Zakon kako ti policajac kaze da postupis-ili si mrtav.Nema trecega.

True Batman Fan

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...

Katczinsky

pre 7 godina

Juče kod nas je čovek ubio troje u Kraljevu, opet bivši suprug suprugu, i otac sina zbog svađe. I opet komentari kako su SAD divlji zapad i kako su oni propali kao država. Kritikovati druge a biti slep na našu situaciju, nije mi jasno.

W.W.

pre 7 godina

Pitaju se ljudi sto ga je policajac upucao? Pa, recimo da ovaj momak (zaista se nadam ce preziveti) nikada vise nece ugrozavati bezbednost drugih. Svi ovi prisutni ucenici sigurno nece pretiti drugima nozem i slicno. Zasto? Pa, postoji sansa da te organi reda upucaju. Koliko god zvuci cudno, ali da, tako se nekada postuje Zakon jedne ozbiljne drzave. Kod nas bi, cak i da je isekao petoro ljudi, dobio neku kaznicu, prijavu, posle bi mu Apelacioni sud to ukinuo i...? Svi ostali bi videli da mogu, kad ih sutne momak/devojka, da masu nozem i prete svima. Ovako, tesko da ce. Mozda ce osuditi policajca sad, ali ja mislim da je postupio kako treba.

hm

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 08. decembar 2016 08:49)

I ja sam se pitao isto.. ali mi rekose da je noga mnogo manja i nezgodnija meta, zbog površine i pomeranja.. a oni očigledno nisu dobri strelci (u proseku, a čast izuzecima)..

munz

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 8. decembar 2016 08:47)
SAD imaju preko 330 miliona ljudi. Skoro svaka bizarna vest postane i svetska vest. A otvori "hronike" u SRbiji, zemlji sa manje od 7 miliona ljudi. Samo izlistaj naslove u poslednja tri meseca - koliko tu ima pištolja, likvidacija, sekira, zločina prema deci i ženama, divljanja u saobraćaju, nereagovanja policija ili iživljavanja policije (kako gde). Ako je Amerika divlji zapad, ne znam šta smo mi... Kod nas je mnogo gore i u pogledu nasilja, droge i svega ostalog. Jedino što naša policija, fakat, nije tako laka na obaraču (kao i nigde u Evropi).

Laik

pre 7 godina

@True Batman Fan, mislim da je već čudo što nije upucao nekog drugog u ovoj gužvi. Noge se brzo kreću, i mala su meta. Lako bi rikošet pokosio nekog u publici?

True Batman Fan

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...

Светозар Марковић

pre 7 godina

@True Batman Fan, из простог разлога што је теже за погодити. Можете промашити олако екстермитете и рикошетирати о земљу (бетон). Ноге се стално крећу. Поред тога пуцањ у предео доњих екстремитета нису онеспособљавајући и самим тим актер и даље може да функционише у насилничком маниру. Када се учи гађање основно правило је "Циљај у тело" ("Aim the body"). На крају крајева актер је држао хладно оружје и представљао је претњу по околину и није га спустио ни после упозорења. Легитиман циљ у држави где је стопа криминала велика ...

infidel

pre 7 godina

Svako ko je prošao obuku zna da se u napadača puca u predeo grudnog koša jer je najveća meta i najveća verovatnoća zaustavljanja napada i da se puca dok god napadač može da pruža otpor. Ovde su trebali da koriste tejzer ili peper sprej umesto vatrenog oružja, ali svejedno ako ga nisu imali to je to. Kada bi kod nas malo više ovako reagovali na nasilje i kada bi kazna za ubistvo bila od 20god do doživotne a ne 3 godine ili manje uz dobro vladanje, možda bi nam manje nasilja bilo...

dileja

pre 7 godina

nije noz vec nozekanja, nije jedan vec dva, dobro je I prosao. . . .u nogu se ne puca jer je tesko pogoditi, usto metak moze da rikosetirati I povrediti nekog sa strane

Papageno

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 8. decembar 2016 08:49)

Zato što napadči imaju tu nezgodnu osobinu da ne stoje mirno dok im nišaniš u noge. A još nezgodnije to što su i oni često naoružani i rado uzvrate.

Ti očigledno nikad nisi pucao u pokretnu metu veličine ljudske noge. Ako budeš u prilici, probaj. Ne moraš u nečije noge, naravno, ali poslužiće neko drvo ili stub odgovarajuće debljine. Da bi bilo ralistično, ti se zatrči, vikni "stoj, pucaću!", a onda naglo stani, nanišani, pa pucaj. Ako promašiš za manje od pola metra, imaš pivo od mene!

Osim toga, ni pucanje u noge nije baš bezbedno. U grnjem delu noge iznutra prolaze važne vene i arterije. Ako to metak preseče, iskrvariš dok si reko keks!

Ne, za onesposobljavanje je mnogo bolji tejzer. Ako ga imaš pri ruci i uspeš da se dovoljno približiš.

.

pre 7 godina

@bip
Normalno, zato u pitomoj Srbiji niko ne bi ni pozvao policiju da vidi klinca kako vitla nozevima u skoli, a ako je klinac sin nekog tate politicara ili ""biznismena", policajac ne bi ni smeo da dodje sve i da ga zovu.

Bacvanin

pre 7 godina

Cudi me sto ne koriste tezere i gasne pistolje, i oni imaju znacajnu zaustavnu moc.

@True Batman Fan
Oruzje nije igracka, ako pucas u nekog, onda ga moras pogoditi jer ako metak promasi metu i nastavi kretanje, moze pogoditi i ubiti nekog neduznog na daljini i do sto metara.
Pogoditi nogu nije lako, manja je meta i nije sigurna meta. Gadjanje "u figuru" je standardna tehnika u svim oruzanim snagama, kako policije tako i vojske.

Ljuba

pre 7 godina

Jeste zalosno ali svako ko je ovo odgledao a zivi u tom mestu sigurno mu ne bi palo na pamet da ovako nesto ponovo uradi cak i da je lud.

U Srbiji bi ga savladali golim rukama,decko bi izasao iz zatvora i nakon par meseci opet ista prica.

Ovome vise nikada nece pasti na pamet u zivotu da tako nesto radi.I drogiran i nedrogiran.I lud i normalan.

Zakon Divljeg Zapada i Zakon lokalnog serifa koji mi u Srbiji nikako ne mozemo da shvatimo.Da nije bilo tog Zakona Divljeg zapada nikada ne bi Amerika postala to sto jeste-ostala bi srednjovekovna zaostala drzava sa puno gangstera,lopova i razbojnika.Ili postujes Zakon kako ti policajac kaze da postupis-ili si mrtav.Nema trecega.

KG

pre 7 godina

Bilo je mnogo pitanja tipa: "Za ovakve slučajeve je tejzer a ne pištolj."
Ma nemoj? Za tejzer treba da mu pridje da bi ga dohvatio. A ovaj mase sa DVE nozekanje. Kako da mu pridje za tejzer, a da ga ovaj ne posece? Svasta.

turgidson

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 08. decembar 2016 08:47)

Da, kod nas se ovakve stvari ne dešavaju, a ima nas 50x manje nego Amerikanaca. Da se kladimo da danas u nekom beogradskom školskom dvorištu neki klinac vitla nožem? Samo što nema policajca...

Niko bitan

pre 7 godina

Zato što postoje stručnjaci koji donose procedure na osnovu pređašnjih iskustava. Svaki policijski službenik se obučava da, ako već dolazi do upotrebe vatrenog oružja, isto upotrebi kako bi neutralisao metu. Ranjavanje u ekstremitete ne dovodi do željenog efekta, tj. često napad ne prestaje.

Zoran

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 8. decembar 2016 08:47)

A kod nas je ovde "pitomi istok" ili šta? Alo, majstori, ovakve budalaštine se skoro svakodnevno dešavaju svuda u svetu. Od Aljaske do Australije...

Meni je, od mogućnosti "pucanja u noge" mnogo čudnije da nije upotrebio "biber sprej"? Nemoguće da ga svaki žandar u USA nema za pojasom? I taj efikasno dejstvuje na par metara a i ako "opraši" nekog sa strane neće mu ništa biti a rikošet može da ubije na mestu.

Bg

pre 7 godina

Ne nego treba kao kod nas - nikom ništa, je l?
A naši dele savete šta je trebalo policajac da uradi, smešni su.
Sigurna sam da policajci u uredjenoj državi DOBRO ZNAJU šta treba da rade u kojoj situaciji.

Pedja

pre 7 godina

Bilo je mnogo pitanja tipa: "Za ovakve slučajeve je tejzer a ne pištolj."
Ma nemoj? Za tejzer treba da mu pridje da bi ga dohvatio. A ovaj mase sa DVE nozekanje. Kako da mu pridje za tejzer, a da ga ovaj ne posece? Svasta.
(KG, 8. decembar 2016 10:24)

Ne, batice, gresis. Tejzer moze da ispaljuje elektrode na udaljenosti od par metara. Edukuj se pa onda nekoga kritikuj. Svasta.

@

pre 7 godina

@u nedogled
Prosao je on osnovnu obuku koja ga uci da nikako goloruk ne pokusava da savlada budalu koja vitla nozevima. Decu je mogao da pogodi i noz, pre nego metak.

n6

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 08. decembar 2016 08:49)

zato sto je noga mala površina jos ako je u pokretu kao sto jeste u ovom slučaju vrlo vrlo tesko je pogoditi. Drugo, postoji opasnost da metak rikošetira i ubije nekog nedužnog sa strane. Inače ova dva velika noža su itekako smrtonosna pa zato tvoj komentar i nije na mestu.

Artemis Foul

pre 7 godina

zar ne bi trebali da imaju tejzere bas za ovakve situacije ?!
(NIkOLa, 08. decembar 2016 09:19
######
Imaju, ali samo za slučajeve gde je neko nasilan, da li zbog pijanstva ili droge, ali bez smrtonosnog oružja. Ako neko ima pištolj u ruci i pogodiš ga tejzerom grč mišića će ga naterati da povuče oroz i onda meci lete svuda uonakolo. Isto i sa nožem, može se desiti da zbog grčenja mišića izbaci nož iz ruke, i to velikom brzinom, u nepoznatom pravcu.

Deran

pre 7 godina

Nadam se da ce momak preživeti ali mahati nožem na javnom mestu je nedopustivo...stavite sebe u poziciju da ste bili u blizini dok je mahao nožem....

u nedogled

pre 7 godina

Pa da je policajac prošao odgovarajuću obuku mogao je lako da savlada ovog klinca.Isto tako bi trebao da zna da korišćenje vatrenog oružije nije dozvoljeno u situacijama,gde ima mnogo ljudi,a u ovom slučaju se radi o deci,koja mogu greškom da budu pogođena.

Donglai Pei

pre 7 godina

Dok je malac divljao i mahao pustili su ga, a upucan je ocito kada je krenuo u napad. Sta mu je bila nmera ne znam, ali vec je u Americi bilo isuvise ubistava po skolama i fakultetima od strane frustriranih djaka i ucenika, tako da valjda ce ovo nekome biti za nauk, a i za samog klinca koji ce valjda preziveti.

Danijel_NBG

pre 7 godina

Kada sam pročitao vest pomislio sam desilo se u Srbiji i ponadao se, ali avaj, u Srbiji se ovakvo ponašanje toleriše, a posle o posledicama čitamo u novinama....izboden, uboden, vršnjačko nasilje i sl...
Bravo za policiju, zna se šta predstavlja škola u ozbiljnoj državi, i tu je tačka. Da li je policajac koji je intervenisao imao druge opcije odgovaraće svom nadređenom, ne brinite, nije to Srbija da dođe BIA i pokupi sve snimke (kao prilikom napada bratije na Žandarme), već ima dovoljno snimaka.... sve transparentno.
Kamo sreće da ovakvo obezbeđenje i policiju imamo u Srbiji, ne bi bilo ovoliko droge, nasilja i žrtava, a posebno onih "od ranije poznat policiji"!

St

pre 7 godina

Za ove koji pojma nemaju. Tejzer se koristi iz daljine, oko 4.5 metra imaju kukice domet, tek onta pustaju struju. Ovo vazi za najjednostavnije modele za koje ne treba dozvola... Tejzer je defanzivno oruzje i podrazumeva da se koristi iz daljine..

Gari

pre 7 godina

OK, ali zasto odmah metak? Jel moze prvo gumeni metak, tejzer, suzavac??? Stvarno imam osecaj da ovi panduri jedva cekaju da ovi manijaci "ispune kvotu" kako bi mogli u njega da saspu metak dva, cisto da treniraju zakon i strah. To ih cini sociopatama koliko i te manijake.

UDBA

pre 7 godina

Ovi sto pricaju "zasto ne pucaju u noge" su mladi ljudi ili ljudi koji nemaju nikakvog iskustva sa oruzjem.

Mislite da je lako pogoditi metu u noge kada je u pokretu?
Previse gledate filmove.

A ne razmisljate o tome da postoji "rikoset" i da metak u slucaju promasaja moze da se odbije i pogodi nekog u okolini?

Policajac je trebai po meni da upotrijebi 'elektrosok' pistolj, sto ocigledno nije imao kod sebe iako je to u SAD (ne u svim saveznickim drzavama) obavezan dio policijeske opreme.

blinkibile

pre 7 godina

A bre pa valjda svaki covek ima noge.Pucajte u noge decku koji ima mozda psihickih problema,mozda je na drogama. Nemojte odmah u zivo meso

mn

pre 7 godina

Mislim da se ova deca neće dozvati pameti ni posle ovoga. Pre nedelju dana je jedan gazio automobilom studente u kampusu, pucao, sad ovaj napada nožem. Kad bi ovo što je policajac pucao zaplašilo potencijalne napadače, onda ima svrhe. Ali nešto ne verujem. Još više polude. Ali čovek nije znao na šta će izaći i dužnost mu je da zaštiti one koji su tu. Osim toga očigledno da su napadači u posebnom psihičkom stanju sužene svesti i doživljavaju sebe kao heroje.

Marko

pre 7 godina

Četrnaestogodišnjaci vitlaju noževima i deru se samo iz dva razloga: ili ima psihičkih problema ili je na nekoj drogi koja na njega očigledno loše utiče. U prvom slučaju, postoje institucije koje to identifikuju sa namerom da spreče ovakve incidente. Ukoliko je diagnoza u školi poznata, poznato je i kako ga smiriti inače ne bi smeo da pohađa običnu školu bez nadzora.
U drugom slučaju, kao što su već mnogi komentarisali, postoji tejzer, kojim je moguće čoveka onesposobiti iz razdaljine nekoliko metara, američki policajci imaju tejzere, ako ne kod sebe onda u autu. Naknadno, mogli bi analizom da otkriju o kojoj drogi se radi, kako je došao do nje, i tako dalje, i tako dalje.
A ameri? Pucaju. civilizacija na vrhuncu. Mi u Srbiji se slažemo sa tim. Još lepše.

Amerika je uređena kao Somalija... samo sa "malko" više para!

pre 7 godina

(Bg, 8. decembar 2016 11:42)

Uređena država?!

Pa i nacistička nemačka je bila uređena država, Titova privatna država isto(a garantujem da si prvi koji ga pljuje), rimsko carstvo je bilo uređeno... i gde su sad?
Šta je sa inteligencijom drug, gde je zapela pa misliš da je tuđa trava zelenija? Odakle kompleksi niže vrednosti? Odakle ideja da na ovom svetu prepunom haosa, paradoksa i šizofrenije ima ikakvog reda osim nasilnog i prividnog, a nadsve selektivnog?!

Mada ostaje ona arapska:"Bolje deset dana diktature, nego jedan dan haosa.", ostaje i to da se još "samo" stvari počnu nazivati pravim imenom!

Jer ako rak nazoveš gripom, niti imaš pravu dijagnozu, a kako tek onda imati pravu preventivu i lečenje?!

AnarhoKap

pre 7 godina

(Bg, 8. decembar 2016 11:42)

Da je tako kao sto pricas, da DOBRO ZNAJU, ne bi svako malo dolazilo do protesta zbog svih ovih pitanja. Sta je sledece, recicete kako su svi gradjani glupi, a policija pametna? To je kontradiktorno, jer pametni ljudi retko postaju policajci. O korupciji u svakoj policijskoj stanici je izlisno govoriti, oni su kao sekta. Dobro kaze covek dole, to su iste sociopate kao i oni koje navodno vijaju. Koliko jos treba dece da pogine? Bas me briga sto ima dva noza, mene interesuje sta je dovelo do toga i kako spreciti to, a ne kako ubiti dete jer je "cisto na papiru". Mozda je decko skrenuo od lekova koje mu je prepisao neki doktor. Mozda je doktor prepisao pogresne ili prejake lekove. Mozda je policajac pucao u bolesno dete. A vi jos svi navijate maltene, "tako treba upucaj ga odmah". Kazite mi molim vas svi vi, po cemu se razlikujete od tog momka? Mozda je i on mislio da treba odmah sve u celo? Nase drustvo je ozbiljno poremeceno.

Starac Milija

pre 7 godina

Rekao je sad skoro u nastupu grize savesti , jedan pokajnik sa ratista jednu veliku istinu :" Nema u Univerzumu ekvivalrnt ubijenom detetu !" Da sam ja nepotrebno ubio pijano dete , nebih mogao da zaspim dok sam ziv ! Na kradju bi taj nesrecni decak mene ubio !

Kosta Gogov

pre 7 godina

Za sve koji misle da coveku ne moze da se puca u noge:
https://ross-elder.com/2014/08/17/america-youre-doing-it-wrong-but-not-really/

Budimo realni

pre 7 godina

To policajac?! Pistoljem na noz?! I to na dete od 14 godina?!?!? Uzmes jednu povecu motku i naletis na njega! Ne bi mu pomogla ni 16 nozeva! Jedan nas prosecan policajac bi resio ovu situciju za 2-3 minuta!

True Batman Fan

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...

u nedogled

pre 7 godina

Pa da je policajac prošao odgovarajuću obuku mogao je lako da savlada ovog klinca.Isto tako bi trebao da zna da korišćenje vatrenog oružije nije dozvoljeno u situacijama,gde ima mnogo ljudi,a u ovom slučaju se radi o deci,koja mogu greškom da budu pogođena.

Gari

pre 7 godina

OK, ali zasto odmah metak? Jel moze prvo gumeni metak, tejzer, suzavac??? Stvarno imam osecaj da ovi panduri jedva cekaju da ovi manijaci "ispune kvotu" kako bi mogli u njega da saspu metak dva, cisto da treniraju zakon i strah. To ih cini sociopatama koliko i te manijake.

KG

pre 7 godina

Bilo je mnogo pitanja tipa: "Za ovakve slučajeve je tejzer a ne pištolj."
Ma nemoj? Za tejzer treba da mu pridje da bi ga dohvatio. A ovaj mase sa DVE nozekanje. Kako da mu pridje za tejzer, a da ga ovaj ne posece? Svasta.

Pedja

pre 7 godina

Bilo je mnogo pitanja tipa: "Za ovakve slučajeve je tejzer a ne pištolj."
Ma nemoj? Za tejzer treba da mu pridje da bi ga dohvatio. A ovaj mase sa DVE nozekanje. Kako da mu pridje za tejzer, a da ga ovaj ne posece? Svasta.
(KG, 8. decembar 2016 10:24)

Ne, batice, gresis. Tejzer moze da ispaljuje elektrode na udaljenosti od par metara. Edukuj se pa onda nekoga kritikuj. Svasta.

hm

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 08. decembar 2016 08:49)

I ja sam se pitao isto.. ali mi rekose da je noga mnogo manja i nezgodnija meta, zbog površine i pomeranja.. a oni očigledno nisu dobri strelci (u proseku, a čast izuzecima)..

Katczinsky

pre 7 godina

Juče kod nas je čovek ubio troje u Kraljevu, opet bivši suprug suprugu, i otac sina zbog svađe. I opet komentari kako su SAD divlji zapad i kako su oni propali kao država. Kritikovati druge a biti slep na našu situaciju, nije mi jasno.

Zoran

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 8. decembar 2016 08:47)

A kod nas je ovde "pitomi istok" ili šta? Alo, majstori, ovakve budalaštine se skoro svakodnevno dešavaju svuda u svetu. Od Aljaske do Australije...

Meni je, od mogućnosti "pucanja u noge" mnogo čudnije da nije upotrebio "biber sprej"? Nemoguće da ga svaki žandar u USA nema za pojasom? I taj efikasno dejstvuje na par metara a i ako "opraši" nekog sa strane neće mu ništa biti a rikošet može da ubije na mestu.

Budimo realni

pre 7 godina

To policajac?! Pistoljem na noz?! I to na dete od 14 godina?!?!? Uzmes jednu povecu motku i naletis na njega! Ne bi mu pomogla ni 16 nozeva! Jedan nas prosecan policajac bi resio ovu situciju za 2-3 minuta!

munz

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 8. decembar 2016 08:47)
SAD imaju preko 330 miliona ljudi. Skoro svaka bizarna vest postane i svetska vest. A otvori "hronike" u SRbiji, zemlji sa manje od 7 miliona ljudi. Samo izlistaj naslove u poslednja tri meseca - koliko tu ima pištolja, likvidacija, sekira, zločina prema deci i ženama, divljanja u saobraćaju, nereagovanja policija ili iživljavanja policije (kako gde). Ako je Amerika divlji zapad, ne znam šta smo mi... Kod nas je mnogo gore i u pogledu nasilja, droge i svega ostalog. Jedino što naša policija, fakat, nije tako laka na obaraču (kao i nigde u Evropi).

Bg

pre 7 godina

Ne nego treba kao kod nas - nikom ništa, je l?
A naši dele savete šta je trebalo policajac da uradi, smešni su.
Sigurna sam da policajci u uredjenoj državi DOBRO ZNAJU šta treba da rade u kojoj situaciji.

Laik

pre 7 godina

@True Batman Fan, mislim da je već čudo što nije upucao nekog drugog u ovoj gužvi. Noge se brzo kreću, i mala su meta. Lako bi rikošet pokosio nekog u publici?

Ljuba

pre 7 godina

Jeste zalosno ali svako ko je ovo odgledao a zivi u tom mestu sigurno mu ne bi palo na pamet da ovako nesto ponovo uradi cak i da je lud.

U Srbiji bi ga savladali golim rukama,decko bi izasao iz zatvora i nakon par meseci opet ista prica.

Ovome vise nikada nece pasti na pamet u zivotu da tako nesto radi.I drogiran i nedrogiran.I lud i normalan.

Zakon Divljeg Zapada i Zakon lokalnog serifa koji mi u Srbiji nikako ne mozemo da shvatimo.Da nije bilo tog Zakona Divljeg zapada nikada ne bi Amerika postala to sto jeste-ostala bi srednjovekovna zaostala drzava sa puno gangstera,lopova i razbojnika.Ili postujes Zakon kako ti policajac kaze da postupis-ili si mrtav.Nema trecega.

infidel

pre 7 godina

Svako ko je prošao obuku zna da se u napadača puca u predeo grudnog koša jer je najveća meta i najveća verovatnoća zaustavljanja napada i da se puca dok god napadač može da pruža otpor. Ovde su trebali da koriste tejzer ili peper sprej umesto vatrenog oružja, ali svejedno ako ga nisu imali to je to. Kada bi kod nas malo više ovako reagovali na nasilje i kada bi kazna za ubistvo bila od 20god do doživotne a ne 3 godine ili manje uz dobro vladanje, možda bi nam manje nasilja bilo...

W.W.

pre 7 godina

Pitaju se ljudi sto ga je policajac upucao? Pa, recimo da ovaj momak (zaista se nadam ce preziveti) nikada vise nece ugrozavati bezbednost drugih. Svi ovi prisutni ucenici sigurno nece pretiti drugima nozem i slicno. Zasto? Pa, postoji sansa da te organi reda upucaju. Koliko god zvuci cudno, ali da, tako se nekada postuje Zakon jedne ozbiljne drzave. Kod nas bi, cak i da je isekao petoro ljudi, dobio neku kaznicu, prijavu, posle bi mu Apelacioni sud to ukinuo i...? Svi ostali bi videli da mogu, kad ih sutne momak/devojka, da masu nozem i prete svima. Ovako, tesko da ce. Mozda ce osuditi policajca sad, ali ja mislim da je postupio kako treba.

Amerika je uređena kao Somalija... samo sa "malko" više para!

pre 7 godina

(Bg, 8. decembar 2016 11:42)

Uređena država?!

Pa i nacistička nemačka je bila uređena država, Titova privatna država isto(a garantujem da si prvi koji ga pljuje), rimsko carstvo je bilo uređeno... i gde su sad?
Šta je sa inteligencijom drug, gde je zapela pa misliš da je tuđa trava zelenija? Odakle kompleksi niže vrednosti? Odakle ideja da na ovom svetu prepunom haosa, paradoksa i šizofrenije ima ikakvog reda osim nasilnog i prividnog, a nadsve selektivnog?!

Mada ostaje ona arapska:"Bolje deset dana diktature, nego jedan dan haosa.", ostaje i to da se još "samo" stvari počnu nazivati pravim imenom!

Jer ako rak nazoveš gripom, niti imaš pravu dijagnozu, a kako tek onda imati pravu preventivu i lečenje?!

turgidson

pre 7 godina

ne kaze se za dzabe,, divlji zapad",koji nazalost jos uvek traje u americi
(bip, 08. decembar 2016 08:47)

Da, kod nas se ovakve stvari ne dešavaju, a ima nas 50x manje nego Amerikanaca. Da se kladimo da danas u nekom beogradskom školskom dvorištu neki klinac vitla nožem? Samo što nema policajca...

AnarhoKap

pre 7 godina

(Bg, 8. decembar 2016 11:42)

Da je tako kao sto pricas, da DOBRO ZNAJU, ne bi svako malo dolazilo do protesta zbog svih ovih pitanja. Sta je sledece, recicete kako su svi gradjani glupi, a policija pametna? To je kontradiktorno, jer pametni ljudi retko postaju policajci. O korupciji u svakoj policijskoj stanici je izlisno govoriti, oni su kao sekta. Dobro kaze covek dole, to su iste sociopate kao i oni koje navodno vijaju. Koliko jos treba dece da pogine? Bas me briga sto ima dva noza, mene interesuje sta je dovelo do toga i kako spreciti to, a ne kako ubiti dete jer je "cisto na papiru". Mozda je decko skrenuo od lekova koje mu je prepisao neki doktor. Mozda je doktor prepisao pogresne ili prejake lekove. Mozda je policajac pucao u bolesno dete. A vi jos svi navijate maltene, "tako treba upucaj ga odmah". Kazite mi molim vas svi vi, po cemu se razlikujete od tog momka? Mozda je i on mislio da treba odmah sve u celo? Nase drustvo je ozbiljno poremeceno.

blinkibile

pre 7 godina

A bre pa valjda svaki covek ima noge.Pucajte u noge decku koji ima mozda psihickih problema,mozda je na drogama. Nemojte odmah u zivo meso

Marko

pre 7 godina

Četrnaestogodišnjaci vitlaju noževima i deru se samo iz dva razloga: ili ima psihičkih problema ili je na nekoj drogi koja na njega očigledno loše utiče. U prvom slučaju, postoje institucije koje to identifikuju sa namerom da spreče ovakve incidente. Ukoliko je diagnoza u školi poznata, poznato je i kako ga smiriti inače ne bi smeo da pohađa običnu školu bez nadzora.
U drugom slučaju, kao što su već mnogi komentarisali, postoji tejzer, kojim je moguće čoveka onesposobiti iz razdaljine nekoliko metara, američki policajci imaju tejzere, ako ne kod sebe onda u autu. Naknadno, mogli bi analizom da otkriju o kojoj drogi se radi, kako je došao do nje, i tako dalje, i tako dalje.
A ameri? Pucaju. civilizacija na vrhuncu. Mi u Srbiji se slažemo sa tim. Još lepše.

Kosta Gogov

pre 7 godina

Za sve koji misle da coveku ne moze da se puca u noge:
https://ross-elder.com/2014/08/17/america-youre-doing-it-wrong-but-not-really/

.

pre 7 godina

@bip
Normalno, zato u pitomoj Srbiji niko ne bi ni pozvao policiju da vidi klinca kako vitla nozevima u skoli, a ako je klinac sin nekog tate politicara ili ""biznismena", policajac ne bi ni smeo da dodje sve i da ga zovu.

Niko bitan

pre 7 godina

Zato što postoje stručnjaci koji donose procedure na osnovu pređašnjih iskustava. Svaki policijski službenik se obučava da, ako već dolazi do upotrebe vatrenog oružja, isto upotrebi kako bi neutralisao metu. Ranjavanje u ekstremitete ne dovodi do željenog efekta, tj. često napad ne prestaje.

Artemis Foul

pre 7 godina

zar ne bi trebali da imaju tejzere bas za ovakve situacije ?!
(NIkOLa, 08. decembar 2016 09:19
######
Imaju, ali samo za slučajeve gde je neko nasilan, da li zbog pijanstva ili droge, ali bez smrtonosnog oružja. Ako neko ima pištolj u ruci i pogodiš ga tejzerom grč mišića će ga naterati da povuče oroz i onda meci lete svuda uonakolo. Isto i sa nožem, može se desiti da zbog grčenja mišića izbaci nož iz ruke, i to velikom brzinom, u nepoznatom pravcu.

dileja

pre 7 godina

nije noz vec nozekanja, nije jedan vec dva, dobro je I prosao. . . .u nogu se ne puca jer je tesko pogoditi, usto metak moze da rikosetirati I povrediti nekog sa strane

Bacvanin

pre 7 godina

Cudi me sto ne koriste tezere i gasne pistolje, i oni imaju znacajnu zaustavnu moc.

@True Batman Fan
Oruzje nije igracka, ako pucas u nekog, onda ga moras pogoditi jer ako metak promasi metu i nastavi kretanje, moze pogoditi i ubiti nekog neduznog na daljini i do sto metara.
Pogoditi nogu nije lako, manja je meta i nije sigurna meta. Gadjanje "u figuru" je standardna tehnika u svim oruzanim snagama, kako policije tako i vojske.

Светозар Марковић

pre 7 godina

@True Batman Fan, из простог разлога што је теже за погодити. Можете промашити олако екстермитете и рикошетирати о земљу (бетон). Ноге се стално крећу. Поред тога пуцањ у предео доњих екстремитета нису онеспособљавајући и самим тим актер и даље може да функционише у насилничком маниру. Када се учи гађање основно правило је "Циљај у тело" ("Aim the body"). На крају крајева актер је држао хладно оружје и представљао је претњу по околину и није га спустио ни после упозорења. Легитиман циљ у држави где је стопа криминала велика ...

n6

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 08. decembar 2016 08:49)

zato sto je noga mala površina jos ako je u pokretu kao sto jeste u ovom slučaju vrlo vrlo tesko je pogoditi. Drugo, postoji opasnost da metak rikošetira i ubije nekog nedužnog sa strane. Inače ova dva velika noža su itekako smrtonosna pa zato tvoj komentar i nije na mestu.

Starac Milija

pre 7 godina

Rekao je sad skoro u nastupu grize savesti , jedan pokajnik sa ratista jednu veliku istinu :" Nema u Univerzumu ekvivalrnt ubijenom detetu !" Da sam ja nepotrebno ubio pijano dete , nebih mogao da zaspim dok sam ziv ! Na kradju bi taj nesrecni decak mene ubio !

St

pre 7 godina

Za ove koji pojma nemaju. Tejzer se koristi iz daljine, oko 4.5 metra imaju kukice domet, tek onta pustaju struju. Ovo vazi za najjednostavnije modele za koje ne treba dozvola... Tejzer je defanzivno oruzje i podrazumeva da se koristi iz daljine..

Danijel_NBG

pre 7 godina

Kada sam pročitao vest pomislio sam desilo se u Srbiji i ponadao se, ali avaj, u Srbiji se ovakvo ponašanje toleriše, a posle o posledicama čitamo u novinama....izboden, uboden, vršnjačko nasilje i sl...
Bravo za policiju, zna se šta predstavlja škola u ozbiljnoj državi, i tu je tačka. Da li je policajac koji je intervenisao imao druge opcije odgovaraće svom nadređenom, ne brinite, nije to Srbija da dođe BIA i pokupi sve snimke (kao prilikom napada bratije na Žandarme), već ima dovoljno snimaka.... sve transparentno.
Kamo sreće da ovakvo obezbeđenje i policiju imamo u Srbiji, ne bi bilo ovoliko droge, nasilja i žrtava, a posebno onih "od ranije poznat policiji"!

Papageno

pre 7 godina

Ne razumem zasto ovi americki policajci nikada ne pucaju npr u noge? Zar to ne bi bilo dovoljno da se onesposobi napadac? Nego sve u predeo grudnog kosa. Ovaj klinac je ocigledno bio van kontrole ali nije bas da je u rukama imao zolju...
(True Batman Fan, 8. decembar 2016 08:49)

Zato što napadči imaju tu nezgodnu osobinu da ne stoje mirno dok im nišaniš u noge. A još nezgodnije to što su i oni često naoružani i rado uzvrate.

Ti očigledno nikad nisi pucao u pokretnu metu veličine ljudske noge. Ako budeš u prilici, probaj. Ne moraš u nečije noge, naravno, ali poslužiće neko drvo ili stub odgovarajuće debljine. Da bi bilo ralistično, ti se zatrči, vikni "stoj, pucaću!", a onda naglo stani, nanišani, pa pucaj. Ako promašiš za manje od pola metra, imaš pivo od mene!

Osim toga, ni pucanje u noge nije baš bezbedno. U grnjem delu noge iznutra prolaze važne vene i arterije. Ako to metak preseče, iskrvariš dok si reko keks!

Ne, za onesposobljavanje je mnogo bolji tejzer. Ako ga imaš pri ruci i uspeš da se dovoljno približiš.

@

pre 7 godina

@u nedogled
Prosao je on osnovnu obuku koja ga uci da nikako goloruk ne pokusava da savlada budalu koja vitla nozevima. Decu je mogao da pogodi i noz, pre nego metak.

UDBA

pre 7 godina

Ovi sto pricaju "zasto ne pucaju u noge" su mladi ljudi ili ljudi koji nemaju nikakvog iskustva sa oruzjem.

Mislite da je lako pogoditi metu u noge kada je u pokretu?
Previse gledate filmove.

A ne razmisljate o tome da postoji "rikoset" i da metak u slucaju promasaja moze da se odbije i pogodi nekog u okolini?

Policajac je trebai po meni da upotrijebi 'elektrosok' pistolj, sto ocigledno nije imao kod sebe iako je to u SAD (ne u svim saveznickim drzavama) obavezan dio policijeske opreme.

Deran

pre 7 godina

Nadam se da ce momak preživeti ali mahati nožem na javnom mestu je nedopustivo...stavite sebe u poziciju da ste bili u blizini dok je mahao nožem....

Donglai Pei

pre 7 godina

Dok je malac divljao i mahao pustili su ga, a upucan je ocito kada je krenuo u napad. Sta mu je bila nmera ne znam, ali vec je u Americi bilo isuvise ubistava po skolama i fakultetima od strane frustriranih djaka i ucenika, tako da valjda ce ovo nekome biti za nauk, a i za samog klinca koji ce valjda preziveti.

mn

pre 7 godina

Mislim da se ova deca neće dozvati pameti ni posle ovoga. Pre nedelju dana je jedan gazio automobilom studente u kampusu, pucao, sad ovaj napada nožem. Kad bi ovo što je policajac pucao zaplašilo potencijalne napadače, onda ima svrhe. Ali nešto ne verujem. Još više polude. Ali čovek nije znao na šta će izaći i dužnost mu je da zaštiti one koji su tu. Osim toga očigledno da su napadači u posebnom psihičkom stanju sužene svesti i doživljavaju sebe kao heroje.