Četvrtak, 29.09.2016.

21:02

Lavrov Štajnmajeru: Ne dižite tenzije u vezi sa RS

Ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov rekao je šefu nemačke diplomatije Frank Valteru Štajnmajeru da nema potrebe za raspirivanjem tenzija u vezi sa RS.

Izvor: Beta

Lavrov Štajnmajeru: Ne dižite tenzije u vezi sa RS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Petar S.

pre 7 godina

@(Dobronamernik, 30. septembar 2016 04:38)
A Ko je ilegalno izvezao oruzije 1991 u Suverenu drzavu bez znanja Federalnih vlasti te drzave i time DE FAKTO izazvao pocetak Gredjaskog rata u SFRJ koji je odneo 100 000 zrtava??
Zapadne obavestajne sluzbe su znale sta predsednici YU Republika doruckuju a nisu znali za sverc 1/5 Miliona A.Pusaka.

Rusi su priznali BiH i HR TEK NAKON EZ.

90-ih Rusija je bila u RASULU.
Nuklearni Arsenal, a Zemlja u Raspadu, separatisticki pokreti SVUDA u komsiluku.

Rusija je tada imala preca posla nego da rusi Yugu.
Za Raspad YU kriv je Zapad, svojim cinjenjem (ilegalan izvoz oruzija) ili ne cinjenjen.

Petar S.

pre 7 godina

@(D, 30. septembar 2016 00:43)
Prvo pravo na samo opredeljenje su imali Narodi,a ne Republike.

UVODNI DIO
OSNOVNА NАČELА
I

"NARODI Jugoslavije, polazeći od prava svakog NARODA na samoopredeljenje, uključujući i pravo na otcepljenje, na osnovu svoje slobodno izražene volje..."

Drugo Clan 5 zabranjuje menjanje granica SFRJ ako se sa time ne sloze SVE Republike.

https://hr.wikisource.org/wiki/Ustav_Socijalisti%C4%8Dke_Federativne_Republike_Jugoslavije_(1974.)


Trece, nije ukinuta autonomja AP u Srbiji vec je ispravljena u praksi zanemaren clan ustava iz 1974 da su AP Pokrane SASTAVNI DEO Republike Srbije, a one su se ponasale kao republike. Sta god da je Srbija htela da radi u pokrajnama trebala joj je saglasnost pokrajna. A u saveznom parlamentu pokrajne su mogle da uticu na to sta ce se raditi u Srbiji.

Petar S.

pre 7 godina

@ (Paul Kersey, 30. septembar 2016 06:34)

Dok je bio aktuelan Ante Markovic ponuda je stajala na stolu.

Milosevic je znao da ako prihvati konfederaciju da ce to biti kao da je prihvatio nezavisnost Republika samo umesto u jednom koraku, bilo bi u 2 koraka.Da te podsetim da je BiH priznata tokom 1992, od strane EZ. Anti srpska kampanja je vec tada bila u punom jeku. Samo pogledaj izvestaje iz Sarajeva CNN Kristijane Amanpur iz 1992.

98% pokrivanja iz Sarajeva 2% sa PAla.
Eto tolika im je bila i objektivnost u izvestavanju.

Petar S.

nasa revizija istorije

pre 7 godina

@Petar S,
a koga je ta Rusija onda podrzala? Upravo tog naseg Milosevica koji nas je pokrao i zbog koga je Tudjman dosao na vlast. A posle svih tih ratova najodgovorniji su kod Rusa dobili azil i dan danas nece da ih isporuce.
Kad vec hoces da pricas pricu onda je pricaj od pocetka.

Srdjan

pre 7 godina

Sta je Rusi, ponestalo zetona za kupovinu vremena pa ste se setili kako ste lozili Srbe devedesetih a iza ledja nas prodavali zapadu?

'Ajmo za trenutak nepristrasno da stavimo cinjenice na sto - recimo da Stajnmajer ne poslusa i nastave da dizu tenziju na Balkanu i vise od toga, potpale novi rat. Cime cete vi to i odakle da se umesate? Sa Srbijom i Srpskom nemate ni kopnenu ni pomorsku vezu, CG samo sto nije usla u NATO, nece sigurno vas da pusti preko svoje teritorije. O Otranskim Vratima i Dunavu da ne govorimo - dakle lazete u najavi, cak i da zaboravimo vasu izdaju '99-te ovaj put cak ni teoretski ne mozete da pomognete. Dakle mozemo da racunamo na vase mrke poglede i kozacke densere u centru Beograda.

Za ove slabije obrazovane koji se i dalje loze na te ruske price jedno pitanje - zasto mislite da ce ovi bilo sta da urade u nasu korist kada ni svoje stanovnistvo na istoku Ukrajine nece/ne smeju/ne mogu da zastite?

Hocete li da nam pomazu kao Sirijcima koje su cetiri godine pustili da krvare, pa se tek sad pred kraj umesali dok ne postignu odgovarajucu cenu za svoju izdaju?

Nemojte da nas Rusi brane, pomazu, uzimaju pod svoje i da se na bilo koji drugi nacin povezuju sa nama, usi nam otpadose od takve pomoci i ljubavi.

GlasBrisela

pre 7 godina

Pa, ako Srbi toliko vole Rusiju, trenutno neka prekinu pregovore sa EU te neka pokusaju uci u Rusku Uniju...! Ista ce ih sigurno docekati rasirenim rukama punih novaca i ostale pomoci! :-))

srpska pamet

pre 7 godina

@Jeste može,
a koje to zemlje Balkana Evropa tera pod okrilje Rusije? Samo smo mi za Ruse a ostali normalni ili su u NATO ili teze tamo. Ali mi nikada nismo bili normalni. Zato smo valjda lideri regiona po Vucicu, Pinku, Informeru... A svakim danom sve vise nas se hrani sa kontejnera.

Peki

pre 7 godina

Ljudi, braco, Balkanci... Okrenimo se jedni drugima, postujmo se i pomazimo se. Ima jedna zemlja gde je deo politicara bio kontrolisan od Rusije a jedan deo od USA. Zove se Sirija. Ko razume shvatiće.

Paul Kersey

pre 7 godina

@Petar S: "Ko je ucenio ostalih 11 zemalja EZ da ce istupiti iz zajednice ako se ne priznaju Slo, Hr, i BiH. Jesu li Alojz Mok, Hans Ditrih Genser, Hans Vanden Bruk otvoreno lobirali za interese Hr? 
Ko je davao medijsku podrsku separatistima "

Ima samo jedan problem. Sve ovo što ti pišeš je tačno, ali nisi spomenuo koje godine se desilo. 1991. i dobrim delom 1992. propaganda zapadnih zemalja nije bila na strani Hr i BiH. Tek kada im je postalo jasno kuda ide Milošević, propaganda se okrenula. Tuđman nije direktno odbio zajedničku državu. Da je Milošević prihvatio nuđenu konfederaciju i Tuđman bi to morao da uradi. Milošević je, naravno, to odbio jer mu je takav bio zadatak koji je dobio iz Kremlja.

daddy cool

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

Kome to nije jasno, taj je slep, ili se pravi da je slep. Jugoslavija bi 1992. postala pridruženi član EU, a verovatno vrlo brzo i član NATO. Kome to nije odgovaralo? Nemcima, Amerikancima? Neće biti!
(Paul Kersey, 29. septembar 2016 22:02)

Tako je. Imaginarni ruski neprijatelj vreba sve vreme i moramo biti spremni na pokusaj invazije. Zato hajmo za svaki slucaj da rasporedimo jedno 10 hiljada humanih i miroljubivih NATO vojnika.

Srbin

pre 7 godina

Sve što Rusija može da uradi jeste da uspori Srbiju i BiH na putu ka članstvu u NATO i EU. Ljudi u Srbiji i BiH su, iz nekog razloga, ubeđeni da će živeti po 340 godina i onda se prirodno pitaju: Čemu uzrujavanje zbog gubitka 10 ili 20 godina na praznu priču?

Čak i da dođe do najžešćih prekomponovanja u okviru NATOa i EU: ima li među nama pismenog čoveka koji očekuje rat između Nemačke i Austrije ili Portugalije i Španije ili Češke i Poljske? Jel to neko stvarno iskreno očekuje da će Finska, Estonija, Letonija, Litvanija, Poljska, Ukrajina, Rumunija ili Bugarska stupiti u vojno-političko-ekonomski savez sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom uvodeći sankcije ostalim evropskim državama i svojim prvim susedima?

Politika nije maštanje na temu "kako mali Đokica zamišlja da bi svet morao da izgleda" nego politika podrazumeva objektivno sagledavanje realnosti u prvom koraku, a zatim od drugog koraka upravljanje tom realnošću u cilju ostvarivanja maksimalne moguće dobiti za svoju porodicu, zgradu, ulicu, opštinu, grad, pokrajinu ili državu, zavisno o kom nivou politike pričamo.

Maštanja rusofila u Srbiji su naprosto glupa, jer se Srbija neće graničiti sa Rusijom ili nekim ruskim satelitom/saveznikom za života unuka tek rođene bebe. To prosto prihvatiš kao odrasla, zrela i odgovorna osoba i nastaviš dalje. Dirljiv je često verbalni odnos ruskih političara i srpskih rusofila, cenim i da je iskrena ta "ljubav preko žice", ali tema je ozbiljna, ne može humor uvek i svuda.

Dobronamernik

pre 7 godina

Ko je davao medijsku podrsku separatistima?

Rusija???

Nece biti.

(Petar S., 29. septembar 2016 23:29)

Biće.

Rusija je priznala Hrvatsku kao nezavisnu državu pre Sjedinjenih Američkih Država - jel to nije "davanje podrške separatistima"?

Rusija je priznala BiH kao nezavisnu državu pre Avganistana, Bahreina, Bangladeša, Indonezije, Jordana, Kazahstana, Libana, Malezije, Maroka, Nigerije, Omana, Pakistana, Palestine, Katara, Sirije, Jemena... Rusija je 27.04.1992. priznala nezavisnu BiH kao čin borbe protiv separatizma, jel?

Rusija je glasala za uvođenje sankcija SR Jugoslaviji kao čin podrške razvitku naše ekonomije? Dobili smo S300 od Sergeja Baburina 1999.?

Sada će srpski rusofili u horu, glasom hipnotisanog čoveka, da ponavljaju besmislicu naučenu putem srpske televizije da je Rusija tada bila slaba pod pijanim Jeljcinom, a sada je Rusija jaka pod Putinom koji jaše tigra i vozi suhoja i podmornicu istovremeno jednom rukom dok drugom šamara Čaka Norisa. Istina je, međutim, da će i slaba Rusija i jaka Rusija uvek gledati samo svoj interes. Deo Srbije se nudi Rusima besplatno i to je prava retkost u Evropi danas. Rusija prihvata taj dar - ali zauzvrat Srbiji ne nudi milijarde evra investicija, 150 najmodernijih ruskih lovaca i 500 tenkova gratis i konfrontaciju sa Zapadom oko Kosova i Republike Srpske, jer... zašto bi to radila?

Sve na šta srpski rusofili mogu da računaju su IZJAVE ruskih zvaničnika. Ljubav za ljubav, a sir za pare. Jednostavno.

Meister Jakob

pre 7 godina

(Petar S., 29. septembar 2016 23:29)

Ne, trebali smo ostati u Jugi pa da sve pare koje zaradimo, prvenstveno od turizma idu u Beograd i da se s tom lovom uređuje Beograd i Srbija a nas ko je*e, i pritom da su svi direktori svih firmi u Hrvatskoj Srbi!

abc

pre 7 godina

Svet ne pociva na pravdi nego na sili. Bolje je pozivati se na visu silu nego na pravdu kada su visoko-politickim stvari u pitanju. Dok svuda gledaju kako da napreduju ovde se narod masovno prima na neki militarizam. Tamo gde ne treba su to zapazili i nije cudo sto nas ovako potpaljuju. Zamislite na sta bi Bosna licila da joj se desi i nesto manje u odnosu na ono od pre 20 i kusur godina godina. Kome to treba? Proslo je vreme kada je najjaci isao na celu u boj, sada najpametniji iz bunkera komanduje i nema potrebe za lozenjem - niko to i ne gleda sem onih koji bi da se okoriste.

neutralni felsh

pre 7 godina

@neutralni, svaka cast uspeo si da se izlupetas od reci do reci, nije mala stvar. Posebno za poredjenje Yu-Rus, nasmejah se posteno. Ruje kad su pravile transsibirsku zeleznicu ovde su Turci i dalje vezli cilime. Yugo ameri se kesali o tramvaje a moskovska beda klackala sirotinjskim metroom. 
Inace, kapa dole gosn. Lavrovu za komplet rabotu. Stara skola diplomatije, uctiva i precizna. Nazalost deluje u pogresno vreme, ismevana u svetu falshova i felsheva.
(jako i do samog kraja, 29. septembar 2016 22:24)



mislio sam na zivotni standard u jugoslaviji i sssr-u, a ne na megalomanske projekte koji jesu lepi za oko ali narod od njih bolje ne zivi.
prosecan jugosloven je za prosecnog rusa ziveo kao bubreg u loju, u otvorenoj zemlji, hedonisticki i opusteno. mnogi rusi dan danas nemaju keramiku u kupatilu, nego uljanu farbu. pustite vi propagande meni da prodajete, ja sam ziveo tamo, imam prijatelje i poznanstva. prosecan ruskofil je rusa video samo na tv-u, pa kad kaze rus misli na lavrova ;)

D

pre 7 godina

(Petar

Milsovec je odbio konfederaciju i skinuli AP VOjvodinu i AP kosovo. Po ustavu 1974 svatka drzava (BIH, SLO, SRB, HR, CG, MK) imala je pravo na odcepljene tako da HR, SLO pa i na kraju BiH nisu bili seperatisti. Vi ste imali cijelu JNA a vi se svadate za oruzje koji su prosli kroz embarga?

Bosanac

pre 7 godina

I zasto je ovaj komentar bitan Bosancima? Rusija je daleko, BiH okruzena NATO snagama, Rusi slabo sta kupuju iz BiH... Da nam nece uvesti sankcije? Na sta????

Zapad se nece mijesati direktno, trazili su od BiH institucija da rijese ovaj problem, sto SIPA i Ustavni Sud upravo i cine.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Vidim da su neki gadljivi na Lavrova i Ruse. Za to moram odati priznanje kaubojima. Uspesno su maskirali svoju prljavu, osvajacku politiku i ubedili mnoge da su oni spasioci sveta. Jos kad bi to bila istina. Veliki ne vode postenu politiku u vezi malih, nego ih koriste i zloupotrebljavaju. Nista danas nije ni crno ni belo vec u svim mogucim varijantama sive. Meni je drazi ruski medved nego Bili Kid.
(Neutralni EU Citizen zvani R2D2, 29. septembar 2016 23:26)
- ... hmmmm, vidim i kauboji i baćuške imaju svoje sledbenike koje su ubedili da su oni spasioci sveta. Čoveče, ne zanima me ni ruski medved ni Bili Kid. Što dalje od nas i jedni i drugi.

Neutralni EU Citizen zvani R2D2

pre 7 godina

Vidim da su neki gadljivi na Lavrova i Ruse. Za to moram odati priznanje kaubojima. Uspesno su maskirali svoju prljavu, osvajacku politiku i ubedili mnoge da su oni spasioci sveta. Jos kad bi to bila istina. Veliki ne vode postenu politiku u vezi malih, nego ih koriste i zloupotrebljavaju. Nista danas nije ni crno ni belo vec u svim mogucim varijantama sive. Meni je drazi ruski medved nego Bili Kid.

Tomcilo

pre 7 godina

Lozenje lokalnih rusofila na ovakve isparzne govorancije, koje ove prodavce magle nista ne kostaju, je fascinantno.. S vremena na vreme ispale ovako neku jacu floskulu, kao nesto "podviknu Zapadu" , a ovi padaju u nesvest.. Smejurija.. U medjuvremenu sve stoji u mestu.. I razvoj, i vladavina prava , najkvalitetniji odlaze na Zapad.. Ali, bitno je da je tamo neki botoksirani "lupio sakom o sto" i urliknuo odlucno "njet!"

Petar S.

pre 7 godina

@(Paul Kersey, 29. septembar 2016 22:02)

Evropa jeste nudila expresan prijem u EZ kao i 4 Milijarde (tadsnjih Dojc) Maraka pomoci YU, ali da YU OSTANE CELA. To je F. Tudjman odbio. Kasnije je izjavio da bez rata HR nebi mogla ostvariti svoju nezavisnost.

Inace ko je ilegalno izvezao 200 000 kslsnjikova i gomilu "Ambrust" (Austrijske protiv oklopne rakete) separatstistima? Zapadne obavestajne sluzbe kao nisu znale za to. Ko je ucenio ostalih 11 zemalja EZ da ce istupiti iz zajednice ako se ne priznaju Slo, Hr, i BiH. Jesu li Alojz Mok, Hans Ditrih Genser, Hans Vanden Bruk otvoreno lobirali za interese Hr?

Ko je davao medijsku podrsku separatistima?

Rusija???

Nece biti.

Djordje NS

pre 7 godina

Ovaj Lavrov nas "brani" već 25 godina i što nas više "brani" nama je sve gore i gore. Kad nas ostane ovde taman toliko da stanemo svi pod jednu krušku onda će ovaj narod shvatiti da sa Rusima ne treba imati ništa. A sad udrite...

Vel Santic

pre 7 godina

ja kao antiputinovac (ne i rusofob, jer velika je to razlika), se sasvim slažem s gosp. Lavrovom. ovaj čovek je racionalniji, srčaniji na pozitivan način, mudriji i pametniji od Putina i kamo sreće da je Lavrov na vlasti u Rusiji. mislim da bi i ljudska prava drugačijih Ruskinja i Rusa bila zaštićenija s Lavrovom.
sigurno da referendum u entitetu RS nije bio o bilo kakvom otcepljivanju od BiH niti je bio antidaytonski. izetbegovićeva politička strana je umislila da je erdogan režim u BiH i da mogu da rade što i erdoganovci u Turskoj. ne ide to tako, Bakire!!!

Vel Santic

pre 7 godina

ja kao antiputinovac (ne i rusofob, jer velika je to razlika), se sasvim slažem s gosp. Lavrovom. ovaj čovek je racionalniji, srčaniji na pozitivan način, mudriji i pametniji od Putina i kamo sreće da je Lavrov na vlasti u Rusiji. mislim da bi i ljudska prava drugačijih Ruskinja i Rusa bila zaštićenija s Lavrovom.
sigurno da referendum u entitetu RS nije bio o bilo kakvom otcepljivanju od BiH niti je bio antidaytonski. izetbegovićeva politička strana je umislila da je erdogan režim u BiH i da mogu da rade što i erdoganovci u Turskoj. ne ide to tako, Bakire!!!

kaunda

pre 7 godina

da smo umesto Tita imali Staljina za vlast tj Juga u Varsavskom paktu bezali bi od Rusa ko djavo od krsta. inace je drug Milosevic bio kgbeovac i to ce istorija dokazati.On je jedini i dao podrsku pucistima protiv Jelcina ako se neko jos seca toga i posle nas je Jelcin pustio niz vodu

Slepi kod očiju

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

... koga je predložio KGBu njegov brat Borislav Milošević, iz Moskve gde je živeo decenijama.
Kao što reče neko, da dopunim:
Kome je onda odgovarao rat, i kome sada odgovara novi problem u Evropi? Pa nije EU, koja pokušava pola veka da ujedini ceo kontinent.
Kome nije odgovarala JNA u NATOu? Pa NATOu bi jedna JNA iz 80tih došla kao solidno pojačanje, plus. Umesto toga, NATO sada ima trošak da naoruža nove članice, dakle minus. Kome je ovaj razvoj odgovarao?
Da li referendum u RS vodi ka smirivanju ili raspirivanju strasti i ko ga je podržao, baš zbog toga?
Ko je uložio milijarde u obnovu ex Yu zemalja, a kod koga se krije supruga Miloševića, sa milijardama iznetim iz Srbije?

I kakva je to debilna logika - da je Zapad razbijao Jugoslaviju deceniju jer mu nije odgovarala jaka ekonomija i vojska u EU... a sad nam poklanja milijarde da bi mi mogli da imamo modernu vojsku i kupujemo nemačke automobile? Uje kako genijalan plan, ko Toma Diploma da ga je smislio. Apsolutno najgluplja priča koju je neko prosuo prostom polusvetu, da bi se zatim i sam začudio da je neko u to stvarno poverovao.

mmm

pre 7 godina

@tuzlak, prijatelju, jesi siguran? Referenum je odrzan, samim tim nije propao. Pitanje na referendumu je totalno nebitno u ovom slucaju, samo odrzavanje referenduma u RS je trn u oku i FBiH i ostalih protivnika RS i predstavlja malu Dodikovu pobedu. A to ce se potvrditi i 9.1.'17. Sto se Dodika tice, on ce pobediti i na izborima za par dana, tako da ni on nije prop'o. Nemam uopste pozitivno misljenje o njemu, stavise, mesto mu je u zatvoru kao i 99% BiH politicara, ali ovo su fakti.

sasa

pre 7 godina

cim velike sile pocnu da pricaju o necemu tu bude zlo... Ali ovog puta nece biti rata.. Mora da prodje 50-60 godina da ljudi zaborave kako izgleda rat sada se jos secaju... Samo se nadam da ce za sl. 50 god da budemo pametna nacija kao svajcarci..

Beobrad

pre 7 godina

Sta su se raspomamile Svabe i ceo zapad sa Amerima na celu, pa hoce posto poto da naprave neki problem u Bosni?!
Dosta je vise ratova na ovim prostorima, okanite nas se zlotvori!

jako i do samog kraja

pre 7 godina

@neutralni, svaka cast uspeo si da se izlupetas od reci do reci, nije mala stvar. Posebno za poredjenje Yu-Rus, nasmejah se posteno. Ruje kad su pravile transsibirsku zeleznicu ovde su Turci i dalje vezli cilime. Yugo ameri se kesali o tramvaje a moskovska beda klackala sirotinjskim metroom.
Inace, kapa dole gosn. Lavrovu za komplet rabotu. Stara skola diplomatije, uctiva i precizna. Nazalost deluje u pogresno vreme, ismevana u svetu falshova i felsheva.

.

pre 7 godina

Prosto Dodik je odabrao stranu ljudi tamo isto tako, a kod nas narod podeljen, politicari u parlamentu isto, Vucic isto ,cas je kod Putina cas kod Klintona... I posle zasto imamo od SAD i Rusije samo podrsku u obliku reci, pa ne veruju nam ni jedni ni drugi!

Dragan_BL

pre 7 godina

Eto i sada ce opet da nam prikače da su Srbi glavni remetilački faktor na Balkanu. Ova Rusija bolje da nad ostavi na miru jer jedino jos ovde može da trenira strogoću nekakve "velesile".Rusi su uništili Jugu i osvetili se za 1948. Njima nije pasalo da smo mi u Jugi živeli bolje i sretnije od Rusa. Zapadni i južni Sloveni su uvek bili napredniji od istočnih i uvek će biti i to veliko Rusi nikako da shvate i zato žele da nas drže u mraku i što dalje od svetla progresivne zapadne civilizacije

Paul Kersey

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

Kome to nije jasno, taj je slep, ili se pravi da je slep. Jugoslavija bi 1992. postala pridruženi član EU, a verovatno vrlo brzo i član NATO. Kome to nije odgovaralo? Nemcima, Amerikancima? Neće biti!

Zna Dodik gde se ide u posetu...

pre 7 godina

Boze Gospode hvala ti!!! Izgleda da je RS nasla saveznika za sebe. E sada mogu Turci, i ostatak NATO bulumentije samo da frkcu od besa.

niko nije "propo"

pre 7 godina

Rezime. Referendum propo. Dodik propo. BiH ce ojacati a i RS u okviru BiH.
(tuzlak, 29. septembar 2016 21:33)
Niko nije propao, zivot ide dalje.Da ima vise novca ne bi blo ni tenzija, ni manipulacije ljudima.

BN

pre 7 godina

Hahhaahhaaa Dodik je Bošnjacima učinio VELIKU uslugu podigao je sav uticajni svet a da od REFERENDUMA nije dobio ništa nema nikakve koristi zapravo učvrstio poziciju Teritorijalnog integriteta BiH a upoznao EU i SAD za separatističke ambicije i uzrujao celu EU ..

Рале

pre 7 godina

Признајем да сам изненађен овако чврстом и отвореном подршком Русије Додику и Српској.Прво Путин прима Додика два дана пред Референдум а сада и Лавров поручује Американцима преко њиховог немачког лакеја да не таласају у Босни где су Руси после дуге паузе очигледно чврсто закорачили.Ако знамо да Додик има и леђа Израела, јасно је зашто је Бакир толико бесан и нервозан.

Voodoo

pre 7 godina

Realno ovo je smesna tema, a dosli smo blizu toga da se zapuca oko nje. To pokazuje da sve ukljucene strane namerno dizu tenzije. Da zapad, a i Rusija zele normalno resenje ne bi davali podrsku politicarima sa obe strane, da ti politicare zaista zele kako tvrde normalnu drzavu ne bi dolivali vatru na ulje, i nijedan datum ne bi bio vazan, tj BiH bi izabrala drugi dan za dan drzave koji ne bi smetao R. Srpskoj, a onda R. Srpska ne bi imala potrebu za svojim posebnim danom i problem resen. Medjutim poenta je da niko zapravo ne zeli da resi problem, problemi sirom sveta su im potrebni i zapadu i Rusiji da bi sirili i odrzavali moc, medjusobno odmeravali, vadili profit itd, pritom lokalni politicari zbog licne dobrobiti i dolaska ili odrzavanja vlasti pristaju na tu igru. Svako ko misli da je samo zapad kriv, ili ova druga grupa koja krivi Rusiju ili koga vec zaboravlja da je za tango potrebno dvoje i da su tu jedini nevini oni koji ce se sutra opet brojati kao civilne zrtve velikih igara. Mi mozemo da se svadjamo do sutra ko pocinje sta, ali ako nesto zaista pocne poenta price za nas obicne ljude je da je nebitno ko je nego sta cemo onda i gde i da cemo mi svakako izvuci deblji kraj, pod mi mislim na obican narod na svim stranama, i u Bosni i R. Srpskoj i Srbiji. Da li se mi pitamo za nesto i da li mozemo nekim pokretom da promenimo nesto, tesko, obicno su ti pokreti samo kobajagi pokreti opet napravljeni od onih kojih huskaju rat da bi kontrolisali protivljenje, medjutim ipak treba da razmisle malo ljudi vise svojom glavom, manje srcem da reaguju pa mozda ti nasi politicari i ne vide toliki interes u huskanju i pravljenju krize ako to ne donosi glasove i pare za njih.

R2d2

pre 7 godina

..Gdine Lavrov, nekada se raspirivalo "bratstvo i jedinstvo" a danas tenzije..Vi i Rusija bar znate kako je to..Licemeri!..
Srbija pod hitno u EU i NATO!

Raška

pre 7 godina

Lavrov se u razgovoru, dodaje rusko ministarstvo, "usprotivio pokušajima razbuktavanja tenzija u vezi sa Republikom Srpskom i pozvao na ohrabrivanje strana u BiH da počnu konstruktivni dijalog po svim hitnim pitanjima koja se tiču procesa stabilizacije u zemlji".

Ruska strana je naglasila da referendum nije predstavljao ugrožavanje teritorijalnog integriteta BiH i ne krši opšte principe Dejtonskog sporazuma, prenosi ruska agencija.

Opa! Neko priča da su kako navode Dodika kao glavnog organizatora svi napustili pa čak i velika sila poput Rusije dok gospodin rus direktno i precizno švabi obrazložio da referendum ne krši Dejton. I gdje su da se jave Bosanci, Filozofi i Sandžak brigade, zovite Kerrya da priča za vas.

Cist racun duuuuga ljubav

pre 7 godina

Od dolaska Putina, Medvedeva, Lavrova (koga prizeljkujem kao sledeceg ruskog predsednika), i sve ostale ekipe (Sojgu, Rogozin...ne mogu bas svih da se setim), ne znam da li je Rusija ikada bolju diplomatiju u svojoj istoriji vodila? Sve u stilu pomirljivo, umereno, stalno drzeci svojim kriticarima (SAD, EU), ogledalo pred nosom, a istovremeno potkrepljujuci svoju diplomatiju spremnoscu da upotrebe i vojnu silu, ako im se ucini da je i to potrebno. Dodik je to prepoznao, a Rusi u njemu iskrenog saveznika..ne onog sto sedi na dve stolice.

Рале

pre 7 godina

Признајем да сам изненађен овако чврстом и отвореном подршком Русије Додику и Српској.Прво Путин прима Додика два дана пред Референдум а сада и Лавров поручује Американцима преко њиховог немачког лакеја да не таласају у Босни где су Руси после дуге паузе очигледно чврсто закорачили.Ако знамо да Додик има и леђа Израела, јасно је зашто је Бакир толико бесан и нервозан.

niko nije "propo"

pre 7 godina

Rezime. Referendum propo. Dodik propo. BiH ce ojacati a i RS u okviru BiH.
(tuzlak, 29. septembar 2016 21:33)
Niko nije propao, zivot ide dalje.Da ima vise novca ne bi blo ni tenzija, ni manipulacije ljudima.

Cist racun duuuuga ljubav

pre 7 godina

Od dolaska Putina, Medvedeva, Lavrova (koga prizeljkujem kao sledeceg ruskog predsednika), i sve ostale ekipe (Sojgu, Rogozin...ne mogu bas svih da se setim), ne znam da li je Rusija ikada bolju diplomatiju u svojoj istoriji vodila? Sve u stilu pomirljivo, umereno, stalno drzeci svojim kriticarima (SAD, EU), ogledalo pred nosom, a istovremeno potkrepljujuci svoju diplomatiju spremnoscu da upotrebe i vojnu silu, ako im se ucini da je i to potrebno. Dodik je to prepoznao, a Rusi u njemu iskrenog saveznika..ne onog sto sedi na dve stolice.

Petar S.

pre 7 godina

@(Paul Kersey, 29. septembar 2016 22:02)

Evropa jeste nudila expresan prijem u EZ kao i 4 Milijarde (tadsnjih Dojc) Maraka pomoci YU, ali da YU OSTANE CELA. To je F. Tudjman odbio. Kasnije je izjavio da bez rata HR nebi mogla ostvariti svoju nezavisnost.

Inace ko je ilegalno izvezao 200 000 kslsnjikova i gomilu "Ambrust" (Austrijske protiv oklopne rakete) separatstistima? Zapadne obavestajne sluzbe kao nisu znale za to. Ko je ucenio ostalih 11 zemalja EZ da ce istupiti iz zajednice ako se ne priznaju Slo, Hr, i BiH. Jesu li Alojz Mok, Hans Ditrih Genser, Hans Vanden Bruk otvoreno lobirali za interese Hr?

Ko je davao medijsku podrsku separatistima?

Rusija???

Nece biti.

Raška

pre 7 godina

Lavrov se u razgovoru, dodaje rusko ministarstvo, "usprotivio pokušajima razbuktavanja tenzija u vezi sa Republikom Srpskom i pozvao na ohrabrivanje strana u BiH da počnu konstruktivni dijalog po svim hitnim pitanjima koja se tiču procesa stabilizacije u zemlji".

Ruska strana je naglasila da referendum nije predstavljao ugrožavanje teritorijalnog integriteta BiH i ne krši opšte principe Dejtonskog sporazuma, prenosi ruska agencija.

Opa! Neko priča da su kako navode Dodika kao glavnog organizatora svi napustili pa čak i velika sila poput Rusije dok gospodin rus direktno i precizno švabi obrazložio da referendum ne krši Dejton. I gdje su da se jave Bosanci, Filozofi i Sandžak brigade, zovite Kerrya da priča za vas.

Neutralni EU Citizen zvani R2D2

pre 7 godina

Vidim da su neki gadljivi na Lavrova i Ruse. Za to moram odati priznanje kaubojima. Uspesno su maskirali svoju prljavu, osvajacku politiku i ubedili mnoge da su oni spasioci sveta. Jos kad bi to bila istina. Veliki ne vode postenu politiku u vezi malih, nego ih koriste i zloupotrebljavaju. Nista danas nije ni crno ni belo vec u svim mogucim varijantama sive. Meni je drazi ruski medved nego Bili Kid.

Paul Kersey

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

Kome to nije jasno, taj je slep, ili se pravi da je slep. Jugoslavija bi 1992. postala pridruženi član EU, a verovatno vrlo brzo i član NATO. Kome to nije odgovaralo? Nemcima, Amerikancima? Neće biti!

R2d2

pre 7 godina

..Gdine Lavrov, nekada se raspirivalo "bratstvo i jedinstvo" a danas tenzije..Vi i Rusija bar znate kako je to..Licemeri!..
Srbija pod hitno u EU i NATO!

Djordje NS

pre 7 godina

Ovaj Lavrov nas "brani" već 25 godina i što nas više "brani" nama je sve gore i gore. Kad nas ostane ovde taman toliko da stanemo svi pod jednu krušku onda će ovaj narod shvatiti da sa Rusima ne treba imati ništa. A sad udrite...

Beobrad

pre 7 godina

Sta su se raspomamile Svabe i ceo zapad sa Amerima na celu, pa hoce posto poto da naprave neki problem u Bosni?!
Dosta je vise ratova na ovim prostorima, okanite nas se zlotvori!

Voodoo

pre 7 godina

Realno ovo je smesna tema, a dosli smo blizu toga da se zapuca oko nje. To pokazuje da sve ukljucene strane namerno dizu tenzije. Da zapad, a i Rusija zele normalno resenje ne bi davali podrsku politicarima sa obe strane, da ti politicare zaista zele kako tvrde normalnu drzavu ne bi dolivali vatru na ulje, i nijedan datum ne bi bio vazan, tj BiH bi izabrala drugi dan za dan drzave koji ne bi smetao R. Srpskoj, a onda R. Srpska ne bi imala potrebu za svojim posebnim danom i problem resen. Medjutim poenta je da niko zapravo ne zeli da resi problem, problemi sirom sveta su im potrebni i zapadu i Rusiji da bi sirili i odrzavali moc, medjusobno odmeravali, vadili profit itd, pritom lokalni politicari zbog licne dobrobiti i dolaska ili odrzavanja vlasti pristaju na tu igru. Svako ko misli da je samo zapad kriv, ili ova druga grupa koja krivi Rusiju ili koga vec zaboravlja da je za tango potrebno dvoje i da su tu jedini nevini oni koji ce se sutra opet brojati kao civilne zrtve velikih igara. Mi mozemo da se svadjamo do sutra ko pocinje sta, ali ako nesto zaista pocne poenta price za nas obicne ljude je da je nebitno ko je nego sta cemo onda i gde i da cemo mi svakako izvuci deblji kraj, pod mi mislim na obican narod na svim stranama, i u Bosni i R. Srpskoj i Srbiji. Da li se mi pitamo za nesto i da li mozemo nekim pokretom da promenimo nesto, tesko, obicno su ti pokreti samo kobajagi pokreti opet napravljeni od onih kojih huskaju rat da bi kontrolisali protivljenje, medjutim ipak treba da razmisle malo ljudi vise svojom glavom, manje srcem da reaguju pa mozda ti nasi politicari i ne vide toliki interes u huskanju i pravljenju krize ako to ne donosi glasove i pare za njih.

Slepi kod očiju

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

... koga je predložio KGBu njegov brat Borislav Milošević, iz Moskve gde je živeo decenijama.
Kao što reče neko, da dopunim:
Kome je onda odgovarao rat, i kome sada odgovara novi problem u Evropi? Pa nije EU, koja pokušava pola veka da ujedini ceo kontinent.
Kome nije odgovarala JNA u NATOu? Pa NATOu bi jedna JNA iz 80tih došla kao solidno pojačanje, plus. Umesto toga, NATO sada ima trošak da naoruža nove članice, dakle minus. Kome je ovaj razvoj odgovarao?
Da li referendum u RS vodi ka smirivanju ili raspirivanju strasti i ko ga je podržao, baš zbog toga?
Ko je uložio milijarde u obnovu ex Yu zemalja, a kod koga se krije supruga Miloševića, sa milijardama iznetim iz Srbije?

I kakva je to debilna logika - da je Zapad razbijao Jugoslaviju deceniju jer mu nije odgovarala jaka ekonomija i vojska u EU... a sad nam poklanja milijarde da bi mi mogli da imamo modernu vojsku i kupujemo nemačke automobile? Uje kako genijalan plan, ko Toma Diploma da ga je smislio. Apsolutno najgluplja priča koju je neko prosuo prostom polusvetu, da bi se zatim i sam začudio da je neko u to stvarno poverovao.

Zna Dodik gde se ide u posetu...

pre 7 godina

Boze Gospode hvala ti!!! Izgleda da je RS nasla saveznika za sebe. E sada mogu Turci, i ostatak NATO bulumentije samo da frkcu od besa.

Tomcilo

pre 7 godina

Lozenje lokalnih rusofila na ovakve isparzne govorancije, koje ove prodavce magle nista ne kostaju, je fascinantno.. S vremena na vreme ispale ovako neku jacu floskulu, kao nesto "podviknu Zapadu" , a ovi padaju u nesvest.. Smejurija.. U medjuvremenu sve stoji u mestu.. I razvoj, i vladavina prava , najkvalitetniji odlaze na Zapad.. Ali, bitno je da je tamo neki botoksirani "lupio sakom o sto" i urliknuo odlucno "njet!"

mmm

pre 7 godina

@tuzlak, prijatelju, jesi siguran? Referenum je odrzan, samim tim nije propao. Pitanje na referendumu je totalno nebitno u ovom slucaju, samo odrzavanje referenduma u RS je trn u oku i FBiH i ostalih protivnika RS i predstavlja malu Dodikovu pobedu. A to ce se potvrditi i 9.1.'17. Sto se Dodika tice, on ce pobediti i na izborima za par dana, tako da ni on nije prop'o. Nemam uopste pozitivno misljenje o njemu, stavise, mesto mu je u zatvoru kao i 99% BiH politicara, ali ovo su fakti.

Vel Santic

pre 7 godina

ja kao antiputinovac (ne i rusofob, jer velika je to razlika), se sasvim slažem s gosp. Lavrovom. ovaj čovek je racionalniji, srčaniji na pozitivan način, mudriji i pametniji od Putina i kamo sreće da je Lavrov na vlasti u Rusiji. mislim da bi i ljudska prava drugačijih Ruskinja i Rusa bila zaštićenija s Lavrovom.
sigurno da referendum u entitetu RS nije bio o bilo kakvom otcepljivanju od BiH niti je bio antidaytonski. izetbegovićeva politička strana je umislila da je erdogan režim u BiH i da mogu da rade što i erdoganovci u Turskoj. ne ide to tako, Bakire!!!

.

pre 7 godina

Prosto Dodik je odabrao stranu ljudi tamo isto tako, a kod nas narod podeljen, politicari u parlamentu isto, Vucic isto ,cas je kod Putina cas kod Klintona... I posle zasto imamo od SAD i Rusije samo podrsku u obliku reci, pa ne veruju nam ni jedni ni drugi!

sasa

pre 7 godina

cim velike sile pocnu da pricaju o necemu tu bude zlo... Ali ovog puta nece biti rata.. Mora da prodje 50-60 godina da ljudi zaborave kako izgleda rat sada se jos secaju... Samo se nadam da ce za sl. 50 god da budemo pametna nacija kao svajcarci..

jako i do samog kraja

pre 7 godina

@neutralni, svaka cast uspeo si da se izlupetas od reci do reci, nije mala stvar. Posebno za poredjenje Yu-Rus, nasmejah se posteno. Ruje kad su pravile transsibirsku zeleznicu ovde su Turci i dalje vezli cilime. Yugo ameri se kesali o tramvaje a moskovska beda klackala sirotinjskim metroom.
Inace, kapa dole gosn. Lavrovu za komplet rabotu. Stara skola diplomatije, uctiva i precizna. Nazalost deluje u pogresno vreme, ismevana u svetu falshova i felsheva.

BN

pre 7 godina

Hahhaahhaaa Dodik je Bošnjacima učinio VELIKU uslugu podigao je sav uticajni svet a da od REFERENDUMA nije dobio ništa nema nikakve koristi zapravo učvrstio poziciju Teritorijalnog integriteta BiH a upoznao EU i SAD za separatističke ambicije i uzrujao celu EU ..

kaunda

pre 7 godina

da smo umesto Tita imali Staljina za vlast tj Juga u Varsavskom paktu bezali bi od Rusa ko djavo od krsta. inace je drug Milosevic bio kgbeovac i to ce istorija dokazati.On je jedini i dao podrsku pucistima protiv Jelcina ako se neko jos seca toga i posle nas je Jelcin pustio niz vodu

Dragan_BL

pre 7 godina

Eto i sada ce opet da nam prikače da su Srbi glavni remetilački faktor na Balkanu. Ova Rusija bolje da nad ostavi na miru jer jedino jos ovde može da trenira strogoću nekakve "velesile".Rusi su uništili Jugu i osvetili se za 1948. Njima nije pasalo da smo mi u Jugi živeli bolje i sretnije od Rusa. Zapadni i južni Sloveni su uvek bili napredniji od istočnih i uvek će biti i to veliko Rusi nikako da shvate i zato žele da nas drže u mraku i što dalje od svetla progresivne zapadne civilizacije

Vel Santic

pre 7 godina

ja kao antiputinovac (ne i rusofob, jer velika je to razlika), se sasvim slažem s gosp. Lavrovom. ovaj čovek je racionalniji, srčaniji na pozitivan način, mudriji i pametniji od Putina i kamo sreće da je Lavrov na vlasti u Rusiji. mislim da bi i ljudska prava drugačijih Ruskinja i Rusa bila zaštićenija s Lavrovom.
sigurno da referendum u entitetu RS nije bio o bilo kakvom otcepljivanju od BiH niti je bio antidaytonski. izetbegovićeva politička strana je umislila da je erdogan režim u BiH i da mogu da rade što i erdoganovci u Turskoj. ne ide to tako, Bakire!!!

Srdjan

pre 7 godina

Sta je Rusi, ponestalo zetona za kupovinu vremena pa ste se setili kako ste lozili Srbe devedesetih a iza ledja nas prodavali zapadu?

'Ajmo za trenutak nepristrasno da stavimo cinjenice na sto - recimo da Stajnmajer ne poslusa i nastave da dizu tenziju na Balkanu i vise od toga, potpale novi rat. Cime cete vi to i odakle da se umesate? Sa Srbijom i Srpskom nemate ni kopnenu ni pomorsku vezu, CG samo sto nije usla u NATO, nece sigurno vas da pusti preko svoje teritorije. O Otranskim Vratima i Dunavu da ne govorimo - dakle lazete u najavi, cak i da zaboravimo vasu izdaju '99-te ovaj put cak ni teoretski ne mozete da pomognete. Dakle mozemo da racunamo na vase mrke poglede i kozacke densere u centru Beograda.

Za ove slabije obrazovane koji se i dalje loze na te ruske price jedno pitanje - zasto mislite da ce ovi bilo sta da urade u nasu korist kada ni svoje stanovnistvo na istoku Ukrajine nece/ne smeju/ne mogu da zastite?

Hocete li da nam pomazu kao Sirijcima koje su cetiri godine pustili da krvare, pa se tek sad pred kraj umesali dok ne postignu odgovarajucu cenu za svoju izdaju?

Nemojte da nas Rusi brane, pomazu, uzimaju pod svoje i da se na bilo koji drugi nacin povezuju sa nama, usi nam otpadose od takve pomoci i ljubavi.

Dobronamernik

pre 7 godina

Ko je davao medijsku podrsku separatistima?

Rusija???

Nece biti.

(Petar S., 29. septembar 2016 23:29)

Biće.

Rusija je priznala Hrvatsku kao nezavisnu državu pre Sjedinjenih Američkih Država - jel to nije "davanje podrške separatistima"?

Rusija je priznala BiH kao nezavisnu državu pre Avganistana, Bahreina, Bangladeša, Indonezije, Jordana, Kazahstana, Libana, Malezije, Maroka, Nigerije, Omana, Pakistana, Palestine, Katara, Sirije, Jemena... Rusija je 27.04.1992. priznala nezavisnu BiH kao čin borbe protiv separatizma, jel?

Rusija je glasala za uvođenje sankcija SR Jugoslaviji kao čin podrške razvitku naše ekonomije? Dobili smo S300 od Sergeja Baburina 1999.?

Sada će srpski rusofili u horu, glasom hipnotisanog čoveka, da ponavljaju besmislicu naučenu putem srpske televizije da je Rusija tada bila slaba pod pijanim Jeljcinom, a sada je Rusija jaka pod Putinom koji jaše tigra i vozi suhoja i podmornicu istovremeno jednom rukom dok drugom šamara Čaka Norisa. Istina je, međutim, da će i slaba Rusija i jaka Rusija uvek gledati samo svoj interes. Deo Srbije se nudi Rusima besplatno i to je prava retkost u Evropi danas. Rusija prihvata taj dar - ali zauzvrat Srbiji ne nudi milijarde evra investicija, 150 najmodernijih ruskih lovaca i 500 tenkova gratis i konfrontaciju sa Zapadom oko Kosova i Republike Srpske, jer... zašto bi to radila?

Sve na šta srpski rusofili mogu da računaju su IZJAVE ruskih zvaničnika. Ljubav za ljubav, a sir za pare. Jednostavno.

neutralni felsh

pre 7 godina

@neutralni, svaka cast uspeo si da se izlupetas od reci do reci, nije mala stvar. Posebno za poredjenje Yu-Rus, nasmejah se posteno. Ruje kad su pravile transsibirsku zeleznicu ovde su Turci i dalje vezli cilime. Yugo ameri se kesali o tramvaje a moskovska beda klackala sirotinjskim metroom. 
Inace, kapa dole gosn. Lavrovu za komplet rabotu. Stara skola diplomatije, uctiva i precizna. Nazalost deluje u pogresno vreme, ismevana u svetu falshova i felsheva.
(jako i do samog kraja, 29. septembar 2016 22:24)



mislio sam na zivotni standard u jugoslaviji i sssr-u, a ne na megalomanske projekte koji jesu lepi za oko ali narod od njih bolje ne zivi.
prosecan jugosloven je za prosecnog rusa ziveo kao bubreg u loju, u otvorenoj zemlji, hedonisticki i opusteno. mnogi rusi dan danas nemaju keramiku u kupatilu, nego uljanu farbu. pustite vi propagande meni da prodajete, ja sam ziveo tamo, imam prijatelje i poznanstva. prosecan ruskofil je rusa video samo na tv-u, pa kad kaze rus misli na lavrova ;)

Meister Jakob

pre 7 godina

(Petar S., 29. septembar 2016 23:29)

Ne, trebali smo ostati u Jugi pa da sve pare koje zaradimo, prvenstveno od turizma idu u Beograd i da se s tom lovom uređuje Beograd i Srbija a nas ko je*e, i pritom da su svi direktori svih firmi u Hrvatskoj Srbi!

nasa revizija istorije

pre 7 godina

@Petar S,
a koga je ta Rusija onda podrzala? Upravo tog naseg Milosevica koji nas je pokrao i zbog koga je Tudjman dosao na vlast. A posle svih tih ratova najodgovorniji su kod Rusa dobili azil i dan danas nece da ih isporuce.
Kad vec hoces da pricas pricu onda je pricaj od pocetka.

D

pre 7 godina

(Petar

Milsovec je odbio konfederaciju i skinuli AP VOjvodinu i AP kosovo. Po ustavu 1974 svatka drzava (BIH, SLO, SRB, HR, CG, MK) imala je pravo na odcepljene tako da HR, SLO pa i na kraju BiH nisu bili seperatisti. Vi ste imali cijelu JNA a vi se svadate za oruzje koji su prosli kroz embarga?

Srbin

pre 7 godina

Sve što Rusija može da uradi jeste da uspori Srbiju i BiH na putu ka članstvu u NATO i EU. Ljudi u Srbiji i BiH su, iz nekog razloga, ubeđeni da će živeti po 340 godina i onda se prirodno pitaju: Čemu uzrujavanje zbog gubitka 10 ili 20 godina na praznu priču?

Čak i da dođe do najžešćih prekomponovanja u okviru NATOa i EU: ima li među nama pismenog čoveka koji očekuje rat između Nemačke i Austrije ili Portugalije i Španije ili Češke i Poljske? Jel to neko stvarno iskreno očekuje da će Finska, Estonija, Letonija, Litvanija, Poljska, Ukrajina, Rumunija ili Bugarska stupiti u vojno-političko-ekonomski savez sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom uvodeći sankcije ostalim evropskim državama i svojim prvim susedima?

Politika nije maštanje na temu "kako mali Đokica zamišlja da bi svet morao da izgleda" nego politika podrazumeva objektivno sagledavanje realnosti u prvom koraku, a zatim od drugog koraka upravljanje tom realnošću u cilju ostvarivanja maksimalne moguće dobiti za svoju porodicu, zgradu, ulicu, opštinu, grad, pokrajinu ili državu, zavisno o kom nivou politike pričamo.

Maštanja rusofila u Srbiji su naprosto glupa, jer se Srbija neće graničiti sa Rusijom ili nekim ruskim satelitom/saveznikom za života unuka tek rođene bebe. To prosto prihvatiš kao odrasla, zrela i odgovorna osoba i nastaviš dalje. Dirljiv je često verbalni odnos ruskih političara i srpskih rusofila, cenim i da je iskrena ta "ljubav preko žice", ali tema je ozbiljna, ne može humor uvek i svuda.

Paul Kersey

pre 7 godina

@Petar S: "Ko je ucenio ostalih 11 zemalja EZ da ce istupiti iz zajednice ako se ne priznaju Slo, Hr, i BiH. Jesu li Alojz Mok, Hans Ditrih Genser, Hans Vanden Bruk otvoreno lobirali za interese Hr? 
Ko je davao medijsku podrsku separatistima "

Ima samo jedan problem. Sve ovo što ti pišeš je tačno, ali nisi spomenuo koje godine se desilo. 1991. i dobrim delom 1992. propaganda zapadnih zemalja nije bila na strani Hr i BiH. Tek kada im je postalo jasno kuda ide Milošević, propaganda se okrenula. Tuđman nije direktno odbio zajedničku državu. Da je Milošević prihvatio nuđenu konfederaciju i Tuđman bi to morao da uradi. Milošević je, naravno, to odbio jer mu je takav bio zadatak koji je dobio iz Kremlja.

GlasBrisela

pre 7 godina

Pa, ako Srbi toliko vole Rusiju, trenutno neka prekinu pregovore sa EU te neka pokusaju uci u Rusku Uniju...! Ista ce ih sigurno docekati rasirenim rukama punih novaca i ostale pomoci! :-))

srpska pamet

pre 7 godina

@Jeste može,
a koje to zemlje Balkana Evropa tera pod okrilje Rusije? Samo smo mi za Ruse a ostali normalni ili su u NATO ili teze tamo. Ali mi nikada nismo bili normalni. Zato smo valjda lideri regiona po Vucicu, Pinku, Informeru... A svakim danom sve vise nas se hrani sa kontejnera.

daddy cool

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

Kome to nije jasno, taj je slep, ili se pravi da je slep. Jugoslavija bi 1992. postala pridruženi član EU, a verovatno vrlo brzo i član NATO. Kome to nije odgovaralo? Nemcima, Amerikancima? Neće biti!
(Paul Kersey, 29. septembar 2016 22:02)

Tako je. Imaginarni ruski neprijatelj vreba sve vreme i moramo biti spremni na pokusaj invazije. Zato hajmo za svaki slucaj da rasporedimo jedno 10 hiljada humanih i miroljubivih NATO vojnika.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Vidim da su neki gadljivi na Lavrova i Ruse. Za to moram odati priznanje kaubojima. Uspesno su maskirali svoju prljavu, osvajacku politiku i ubedili mnoge da su oni spasioci sveta. Jos kad bi to bila istina. Veliki ne vode postenu politiku u vezi malih, nego ih koriste i zloupotrebljavaju. Nista danas nije ni crno ni belo vec u svim mogucim varijantama sive. Meni je drazi ruski medved nego Bili Kid.
(Neutralni EU Citizen zvani R2D2, 29. septembar 2016 23:26)
- ... hmmmm, vidim i kauboji i baćuške imaju svoje sledbenike koje su ubedili da su oni spasioci sveta. Čoveče, ne zanima me ni ruski medved ni Bili Kid. Što dalje od nas i jedni i drugi.

Petar S.

pre 7 godina

@(Dobronamernik, 30. septembar 2016 04:38)
A Ko je ilegalno izvezao oruzije 1991 u Suverenu drzavu bez znanja Federalnih vlasti te drzave i time DE FAKTO izazvao pocetak Gredjaskog rata u SFRJ koji je odneo 100 000 zrtava??
Zapadne obavestajne sluzbe su znale sta predsednici YU Republika doruckuju a nisu znali za sverc 1/5 Miliona A.Pusaka.

Rusi su priznali BiH i HR TEK NAKON EZ.

90-ih Rusija je bila u RASULU.
Nuklearni Arsenal, a Zemlja u Raspadu, separatisticki pokreti SVUDA u komsiluku.

Rusija je tada imala preca posla nego da rusi Yugu.
Za Raspad YU kriv je Zapad, svojim cinjenjem (ilegalan izvoz oruzija) ili ne cinjenjen.

Peki

pre 7 godina

Ljudi, braco, Balkanci... Okrenimo se jedni drugima, postujmo se i pomazimo se. Ima jedna zemlja gde je deo politicara bio kontrolisan od Rusije a jedan deo od USA. Zove se Sirija. Ko razume shvatiće.

Petar S.

pre 7 godina

@ (Paul Kersey, 30. septembar 2016 06:34)

Dok je bio aktuelan Ante Markovic ponuda je stajala na stolu.

Milosevic je znao da ako prihvati konfederaciju da ce to biti kao da je prihvatio nezavisnost Republika samo umesto u jednom koraku, bilo bi u 2 koraka.Da te podsetim da je BiH priznata tokom 1992, od strane EZ. Anti srpska kampanja je vec tada bila u punom jeku. Samo pogledaj izvestaje iz Sarajeva CNN Kristijane Amanpur iz 1992.

98% pokrivanja iz Sarajeva 2% sa PAla.
Eto tolika im je bila i objektivnost u izvestavanju.

Petar S.

Bosanac

pre 7 godina

I zasto je ovaj komentar bitan Bosancima? Rusija je daleko, BiH okruzena NATO snagama, Rusi slabo sta kupuju iz BiH... Da nam nece uvesti sankcije? Na sta????

Zapad se nece mijesati direktno, trazili su od BiH institucija da rijese ovaj problem, sto SIPA i Ustavni Sud upravo i cine.

Petar S.

pre 7 godina

@(D, 30. septembar 2016 00:43)
Prvo pravo na samo opredeljenje su imali Narodi,a ne Republike.

UVODNI DIO
OSNOVNА NАČELА
I

"NARODI Jugoslavije, polazeći od prava svakog NARODA na samoopredeljenje, uključujući i pravo na otcepljenje, na osnovu svoje slobodno izražene volje..."

Drugo Clan 5 zabranjuje menjanje granica SFRJ ako se sa time ne sloze SVE Republike.

https://hr.wikisource.org/wiki/Ustav_Socijalisti%C4%8Dke_Federativne_Republike_Jugoslavije_(1974.)


Trece, nije ukinuta autonomja AP u Srbiji vec je ispravljena u praksi zanemaren clan ustava iz 1974 da su AP Pokrane SASTAVNI DEO Republike Srbije, a one su se ponasale kao republike. Sta god da je Srbija htela da radi u pokrajnama trebala joj je saglasnost pokrajna. A u saveznom parlamentu pokrajne su mogle da uticu na to sta ce se raditi u Srbiji.

abc

pre 7 godina

Svet ne pociva na pravdi nego na sili. Bolje je pozivati se na visu silu nego na pravdu kada su visoko-politickim stvari u pitanju. Dok svuda gledaju kako da napreduju ovde se narod masovno prima na neki militarizam. Tamo gde ne treba su to zapazili i nije cudo sto nas ovako potpaljuju. Zamislite na sta bi Bosna licila da joj se desi i nesto manje u odnosu na ono od pre 20 i kusur godina godina. Kome to treba? Proslo je vreme kada je najjaci isao na celu u boj, sada najpametniji iz bunkera komanduje i nema potrebe za lozenjem - niko to i ne gleda sem onih koji bi da se okoriste.

R2d2

pre 7 godina

..Gdine Lavrov, nekada se raspirivalo "bratstvo i jedinstvo" a danas tenzije..Vi i Rusija bar znate kako je to..Licemeri!..
Srbija pod hitno u EU i NATO!

Paul Kersey

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

Kome to nije jasno, taj je slep, ili se pravi da je slep. Jugoslavija bi 1992. postala pridruženi član EU, a verovatno vrlo brzo i član NATO. Kome to nije odgovaralo? Nemcima, Amerikancima? Neće biti!

Tomcilo

pre 7 godina

Lozenje lokalnih rusofila na ovakve isparzne govorancije, koje ove prodavce magle nista ne kostaju, je fascinantno.. S vremena na vreme ispale ovako neku jacu floskulu, kao nesto "podviknu Zapadu" , a ovi padaju u nesvest.. Smejurija.. U medjuvremenu sve stoji u mestu.. I razvoj, i vladavina prava , najkvalitetniji odlaze na Zapad.. Ali, bitno je da je tamo neki botoksirani "lupio sakom o sto" i urliknuo odlucno "njet!"

Djordje NS

pre 7 godina

Ovaj Lavrov nas "brani" već 25 godina i što nas više "brani" nama je sve gore i gore. Kad nas ostane ovde taman toliko da stanemo svi pod jednu krušku onda će ovaj narod shvatiti da sa Rusima ne treba imati ništa. A sad udrite...

Slepi kod očiju

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

... koga je predložio KGBu njegov brat Borislav Milošević, iz Moskve gde je živeo decenijama.
Kao što reče neko, da dopunim:
Kome je onda odgovarao rat, i kome sada odgovara novi problem u Evropi? Pa nije EU, koja pokušava pola veka da ujedini ceo kontinent.
Kome nije odgovarala JNA u NATOu? Pa NATOu bi jedna JNA iz 80tih došla kao solidno pojačanje, plus. Umesto toga, NATO sada ima trošak da naoruža nove članice, dakle minus. Kome je ovaj razvoj odgovarao?
Da li referendum u RS vodi ka smirivanju ili raspirivanju strasti i ko ga je podržao, baš zbog toga?
Ko je uložio milijarde u obnovu ex Yu zemalja, a kod koga se krije supruga Miloševića, sa milijardama iznetim iz Srbije?

I kakva je to debilna logika - da je Zapad razbijao Jugoslaviju deceniju jer mu nije odgovarala jaka ekonomija i vojska u EU... a sad nam poklanja milijarde da bi mi mogli da imamo modernu vojsku i kupujemo nemačke automobile? Uje kako genijalan plan, ko Toma Diploma da ga je smislio. Apsolutno najgluplja priča koju je neko prosuo prostom polusvetu, da bi se zatim i sam začudio da je neko u to stvarno poverovao.

Dragan_BL

pre 7 godina

Eto i sada ce opet da nam prikače da su Srbi glavni remetilački faktor na Balkanu. Ova Rusija bolje da nad ostavi na miru jer jedino jos ovde može da trenira strogoću nekakve "velesile".Rusi su uništili Jugu i osvetili se za 1948. Njima nije pasalo da smo mi u Jugi živeli bolje i sretnije od Rusa. Zapadni i južni Sloveni su uvek bili napredniji od istočnih i uvek će biti i to veliko Rusi nikako da shvate i zato žele da nas drže u mraku i što dalje od svetla progresivne zapadne civilizacije

BN

pre 7 godina

Hahhaahhaaa Dodik je Bošnjacima učinio VELIKU uslugu podigao je sav uticajni svet a da od REFERENDUMA nije dobio ništa nema nikakve koristi zapravo učvrstio poziciju Teritorijalnog integriteta BiH a upoznao EU i SAD za separatističke ambicije i uzrujao celu EU ..

Рале

pre 7 godina

Признајем да сам изненађен овако чврстом и отвореном подршком Русије Додику и Српској.Прво Путин прима Додика два дана пред Референдум а сада и Лавров поручује Американцима преко њиховог немачког лакеја да не таласају у Босни где су Руси после дуге паузе очигледно чврсто закорачили.Ако знамо да Додик има и леђа Израела, јасно је зашто је Бакир толико бесан и нервозан.

Cist racun duuuuga ljubav

pre 7 godina

Od dolaska Putina, Medvedeva, Lavrova (koga prizeljkujem kao sledeceg ruskog predsednika), i sve ostale ekipe (Sojgu, Rogozin...ne mogu bas svih da se setim), ne znam da li je Rusija ikada bolju diplomatiju u svojoj istoriji vodila? Sve u stilu pomirljivo, umereno, stalno drzeci svojim kriticarima (SAD, EU), ogledalo pred nosom, a istovremeno potkrepljujuci svoju diplomatiju spremnoscu da upotrebe i vojnu silu, ako im se ucini da je i to potrebno. Dodik je to prepoznao, a Rusi u njemu iskrenog saveznika..ne onog sto sedi na dve stolice.

Raška

pre 7 godina

Lavrov se u razgovoru, dodaje rusko ministarstvo, "usprotivio pokušajima razbuktavanja tenzija u vezi sa Republikom Srpskom i pozvao na ohrabrivanje strana u BiH da počnu konstruktivni dijalog po svim hitnim pitanjima koja se tiču procesa stabilizacije u zemlji".

Ruska strana je naglasila da referendum nije predstavljao ugrožavanje teritorijalnog integriteta BiH i ne krši opšte principe Dejtonskog sporazuma, prenosi ruska agencija.

Opa! Neko priča da su kako navode Dodika kao glavnog organizatora svi napustili pa čak i velika sila poput Rusije dok gospodin rus direktno i precizno švabi obrazložio da referendum ne krši Dejton. I gdje su da se jave Bosanci, Filozofi i Sandžak brigade, zovite Kerrya da priča za vas.

Neutralni EU Citizen zvani R2D2

pre 7 godina

Vidim da su neki gadljivi na Lavrova i Ruse. Za to moram odati priznanje kaubojima. Uspesno su maskirali svoju prljavu, osvajacku politiku i ubedili mnoge da su oni spasioci sveta. Jos kad bi to bila istina. Veliki ne vode postenu politiku u vezi malih, nego ih koriste i zloupotrebljavaju. Nista danas nije ni crno ni belo vec u svim mogucim varijantama sive. Meni je drazi ruski medved nego Bili Kid.

Petar S.

pre 7 godina

@(Paul Kersey, 29. septembar 2016 22:02)

Evropa jeste nudila expresan prijem u EZ kao i 4 Milijarde (tadsnjih Dojc) Maraka pomoci YU, ali da YU OSTANE CELA. To je F. Tudjman odbio. Kasnije je izjavio da bez rata HR nebi mogla ostvariti svoju nezavisnost.

Inace ko je ilegalno izvezao 200 000 kslsnjikova i gomilu "Ambrust" (Austrijske protiv oklopne rakete) separatstistima? Zapadne obavestajne sluzbe kao nisu znale za to. Ko je ucenio ostalih 11 zemalja EZ da ce istupiti iz zajednice ako se ne priznaju Slo, Hr, i BiH. Jesu li Alojz Mok, Hans Ditrih Genser, Hans Vanden Bruk otvoreno lobirali za interese Hr?

Ko je davao medijsku podrsku separatistima?

Rusija???

Nece biti.

Vel Santic

pre 7 godina

ja kao antiputinovac (ne i rusofob, jer velika je to razlika), se sasvim slažem s gosp. Lavrovom. ovaj čovek je racionalniji, srčaniji na pozitivan način, mudriji i pametniji od Putina i kamo sreće da je Lavrov na vlasti u Rusiji. mislim da bi i ljudska prava drugačijih Ruskinja i Rusa bila zaštićenija s Lavrovom.
sigurno da referendum u entitetu RS nije bio o bilo kakvom otcepljivanju od BiH niti je bio antidaytonski. izetbegovićeva politička strana je umislila da je erdogan režim u BiH i da mogu da rade što i erdoganovci u Turskoj. ne ide to tako, Bakire!!!

kaunda

pre 7 godina

da smo umesto Tita imali Staljina za vlast tj Juga u Varsavskom paktu bezali bi od Rusa ko djavo od krsta. inace je drug Milosevic bio kgbeovac i to ce istorija dokazati.On je jedini i dao podrsku pucistima protiv Jelcina ako se neko jos seca toga i posle nas je Jelcin pustio niz vodu

Zna Dodik gde se ide u posetu...

pre 7 godina

Boze Gospode hvala ti!!! Izgleda da je RS nasla saveznika za sebe. E sada mogu Turci, i ostatak NATO bulumentije samo da frkcu od besa.

niko nije "propo"

pre 7 godina

Rezime. Referendum propo. Dodik propo. BiH ce ojacati a i RS u okviru BiH.
(tuzlak, 29. septembar 2016 21:33)
Niko nije propao, zivot ide dalje.Da ima vise novca ne bi blo ni tenzija, ni manipulacije ljudima.

Vel Santic

pre 7 godina

ja kao antiputinovac (ne i rusofob, jer velika je to razlika), se sasvim slažem s gosp. Lavrovom. ovaj čovek je racionalniji, srčaniji na pozitivan način, mudriji i pametniji od Putina i kamo sreće da je Lavrov na vlasti u Rusiji. mislim da bi i ljudska prava drugačijih Ruskinja i Rusa bila zaštićenija s Lavrovom.
sigurno da referendum u entitetu RS nije bio o bilo kakvom otcepljivanju od BiH niti je bio antidaytonski. izetbegovićeva politička strana je umislila da je erdogan režim u BiH i da mogu da rade što i erdoganovci u Turskoj. ne ide to tako, Bakire!!!

Voodoo

pre 7 godina

Realno ovo je smesna tema, a dosli smo blizu toga da se zapuca oko nje. To pokazuje da sve ukljucene strane namerno dizu tenzije. Da zapad, a i Rusija zele normalno resenje ne bi davali podrsku politicarima sa obe strane, da ti politicare zaista zele kako tvrde normalnu drzavu ne bi dolivali vatru na ulje, i nijedan datum ne bi bio vazan, tj BiH bi izabrala drugi dan za dan drzave koji ne bi smetao R. Srpskoj, a onda R. Srpska ne bi imala potrebu za svojim posebnim danom i problem resen. Medjutim poenta je da niko zapravo ne zeli da resi problem, problemi sirom sveta su im potrebni i zapadu i Rusiji da bi sirili i odrzavali moc, medjusobno odmeravali, vadili profit itd, pritom lokalni politicari zbog licne dobrobiti i dolaska ili odrzavanja vlasti pristaju na tu igru. Svako ko misli da je samo zapad kriv, ili ova druga grupa koja krivi Rusiju ili koga vec zaboravlja da je za tango potrebno dvoje i da su tu jedini nevini oni koji ce se sutra opet brojati kao civilne zrtve velikih igara. Mi mozemo da se svadjamo do sutra ko pocinje sta, ali ako nesto zaista pocne poenta price za nas obicne ljude je da je nebitno ko je nego sta cemo onda i gde i da cemo mi svakako izvuci deblji kraj, pod mi mislim na obican narod na svim stranama, i u Bosni i R. Srpskoj i Srbiji. Da li se mi pitamo za nesto i da li mozemo nekim pokretom da promenimo nesto, tesko, obicno su ti pokreti samo kobajagi pokreti opet napravljeni od onih kojih huskaju rat da bi kontrolisali protivljenje, medjutim ipak treba da razmisle malo ljudi vise svojom glavom, manje srcem da reaguju pa mozda ti nasi politicari i ne vide toliki interes u huskanju i pravljenju krize ako to ne donosi glasove i pare za njih.

jako i do samog kraja

pre 7 godina

@neutralni, svaka cast uspeo si da se izlupetas od reci do reci, nije mala stvar. Posebno za poredjenje Yu-Rus, nasmejah se posteno. Ruje kad su pravile transsibirsku zeleznicu ovde su Turci i dalje vezli cilime. Yugo ameri se kesali o tramvaje a moskovska beda klackala sirotinjskim metroom.
Inace, kapa dole gosn. Lavrovu za komplet rabotu. Stara skola diplomatije, uctiva i precizna. Nazalost deluje u pogresno vreme, ismevana u svetu falshova i felsheva.

Beobrad

pre 7 godina

Sta su se raspomamile Svabe i ceo zapad sa Amerima na celu, pa hoce posto poto da naprave neki problem u Bosni?!
Dosta je vise ratova na ovim prostorima, okanite nas se zlotvori!

mmm

pre 7 godina

@tuzlak, prijatelju, jesi siguran? Referenum je odrzan, samim tim nije propao. Pitanje na referendumu je totalno nebitno u ovom slucaju, samo odrzavanje referenduma u RS je trn u oku i FBiH i ostalih protivnika RS i predstavlja malu Dodikovu pobedu. A to ce se potvrditi i 9.1.'17. Sto se Dodika tice, on ce pobediti i na izborima za par dana, tako da ni on nije prop'o. Nemam uopste pozitivno misljenje o njemu, stavise, mesto mu je u zatvoru kao i 99% BiH politicara, ali ovo su fakti.

Srdjan

pre 7 godina

Sta je Rusi, ponestalo zetona za kupovinu vremena pa ste se setili kako ste lozili Srbe devedesetih a iza ledja nas prodavali zapadu?

'Ajmo za trenutak nepristrasno da stavimo cinjenice na sto - recimo da Stajnmajer ne poslusa i nastave da dizu tenziju na Balkanu i vise od toga, potpale novi rat. Cime cete vi to i odakle da se umesate? Sa Srbijom i Srpskom nemate ni kopnenu ni pomorsku vezu, CG samo sto nije usla u NATO, nece sigurno vas da pusti preko svoje teritorije. O Otranskim Vratima i Dunavu da ne govorimo - dakle lazete u najavi, cak i da zaboravimo vasu izdaju '99-te ovaj put cak ni teoretski ne mozete da pomognete. Dakle mozemo da racunamo na vase mrke poglede i kozacke densere u centru Beograda.

Za ove slabije obrazovane koji se i dalje loze na te ruske price jedno pitanje - zasto mislite da ce ovi bilo sta da urade u nasu korist kada ni svoje stanovnistvo na istoku Ukrajine nece/ne smeju/ne mogu da zastite?

Hocete li da nam pomazu kao Sirijcima koje su cetiri godine pustili da krvare, pa se tek sad pred kraj umesali dok ne postignu odgovarajucu cenu za svoju izdaju?

Nemojte da nas Rusi brane, pomazu, uzimaju pod svoje i da se na bilo koji drugi nacin povezuju sa nama, usi nam otpadose od takve pomoci i ljubavi.

Petar S.

pre 7 godina

@(Dobronamernik, 30. septembar 2016 04:38)
A Ko je ilegalno izvezao oruzije 1991 u Suverenu drzavu bez znanja Federalnih vlasti te drzave i time DE FAKTO izazvao pocetak Gredjaskog rata u SFRJ koji je odneo 100 000 zrtava??
Zapadne obavestajne sluzbe su znale sta predsednici YU Republika doruckuju a nisu znali za sverc 1/5 Miliona A.Pusaka.

Rusi su priznali BiH i HR TEK NAKON EZ.

90-ih Rusija je bila u RASULU.
Nuklearni Arsenal, a Zemlja u Raspadu, separatisticki pokreti SVUDA u komsiluku.

Rusija je tada imala preca posla nego da rusi Yugu.
Za Raspad YU kriv je Zapad, svojim cinjenjem (ilegalan izvoz oruzija) ili ne cinjenjen.

Dobronamernik

pre 7 godina

Ko je davao medijsku podrsku separatistima?

Rusija???

Nece biti.

(Petar S., 29. septembar 2016 23:29)

Biće.

Rusija je priznala Hrvatsku kao nezavisnu državu pre Sjedinjenih Američkih Država - jel to nije "davanje podrške separatistima"?

Rusija je priznala BiH kao nezavisnu državu pre Avganistana, Bahreina, Bangladeša, Indonezije, Jordana, Kazahstana, Libana, Malezije, Maroka, Nigerije, Omana, Pakistana, Palestine, Katara, Sirije, Jemena... Rusija je 27.04.1992. priznala nezavisnu BiH kao čin borbe protiv separatizma, jel?

Rusija je glasala za uvođenje sankcija SR Jugoslaviji kao čin podrške razvitku naše ekonomije? Dobili smo S300 od Sergeja Baburina 1999.?

Sada će srpski rusofili u horu, glasom hipnotisanog čoveka, da ponavljaju besmislicu naučenu putem srpske televizije da je Rusija tada bila slaba pod pijanim Jeljcinom, a sada je Rusija jaka pod Putinom koji jaše tigra i vozi suhoja i podmornicu istovremeno jednom rukom dok drugom šamara Čaka Norisa. Istina je, međutim, da će i slaba Rusija i jaka Rusija uvek gledati samo svoj interes. Deo Srbije se nudi Rusima besplatno i to je prava retkost u Evropi danas. Rusija prihvata taj dar - ali zauzvrat Srbiji ne nudi milijarde evra investicija, 150 najmodernijih ruskih lovaca i 500 tenkova gratis i konfrontaciju sa Zapadom oko Kosova i Republike Srpske, jer... zašto bi to radila?

Sve na šta srpski rusofili mogu da računaju su IZJAVE ruskih zvaničnika. Ljubav za ljubav, a sir za pare. Jednostavno.

daddy cool

pre 7 godina

rusija je razbila jugoslaviju. juga je za rusiju decenijama bila amerika. zato su upotrebili svoga lutka milosevica.
(neutralni felsh, 29. septembar 2016 21:34)

Kome to nije jasno, taj je slep, ili se pravi da je slep. Jugoslavija bi 1992. postala pridruženi član EU, a verovatno vrlo brzo i član NATO. Kome to nije odgovaralo? Nemcima, Amerikancima? Neće biti!
(Paul Kersey, 29. septembar 2016 22:02)

Tako je. Imaginarni ruski neprijatelj vreba sve vreme i moramo biti spremni na pokusaj invazije. Zato hajmo za svaki slucaj da rasporedimo jedno 10 hiljada humanih i miroljubivih NATO vojnika.

Petar S.

pre 7 godina

@ (Paul Kersey, 30. septembar 2016 06:34)

Dok je bio aktuelan Ante Markovic ponuda je stajala na stolu.

Milosevic je znao da ako prihvati konfederaciju da ce to biti kao da je prihvatio nezavisnost Republika samo umesto u jednom koraku, bilo bi u 2 koraka.Da te podsetim da je BiH priznata tokom 1992, od strane EZ. Anti srpska kampanja je vec tada bila u punom jeku. Samo pogledaj izvestaje iz Sarajeva CNN Kristijane Amanpur iz 1992.

98% pokrivanja iz Sarajeva 2% sa PAla.
Eto tolika im je bila i objektivnost u izvestavanju.

Petar S.

sasa

pre 7 godina

cim velike sile pocnu da pricaju o necemu tu bude zlo... Ali ovog puta nece biti rata.. Mora da prodje 50-60 godina da ljudi zaborave kako izgleda rat sada se jos secaju... Samo se nadam da ce za sl. 50 god da budemo pametna nacija kao svajcarci..

nasa revizija istorije

pre 7 godina

@Petar S,
a koga je ta Rusija onda podrzala? Upravo tog naseg Milosevica koji nas je pokrao i zbog koga je Tudjman dosao na vlast. A posle svih tih ratova najodgovorniji su kod Rusa dobili azil i dan danas nece da ih isporuce.
Kad vec hoces da pricas pricu onda je pricaj od pocetka.

.

pre 7 godina

Prosto Dodik je odabrao stranu ljudi tamo isto tako, a kod nas narod podeljen, politicari u parlamentu isto, Vucic isto ,cas je kod Putina cas kod Klintona... I posle zasto imamo od SAD i Rusije samo podrsku u obliku reci, pa ne veruju nam ni jedni ni drugi!

D

pre 7 godina

(Petar

Milsovec je odbio konfederaciju i skinuli AP VOjvodinu i AP kosovo. Po ustavu 1974 svatka drzava (BIH, SLO, SRB, HR, CG, MK) imala je pravo na odcepljene tako da HR, SLO pa i na kraju BiH nisu bili seperatisti. Vi ste imali cijelu JNA a vi se svadate za oruzje koji su prosli kroz embarga?

Petar S.

pre 7 godina

@(D, 30. septembar 2016 00:43)
Prvo pravo na samo opredeljenje su imali Narodi,a ne Republike.

UVODNI DIO
OSNOVNА NАČELА
I

"NARODI Jugoslavije, polazeći od prava svakog NARODA na samoopredeljenje, uključujući i pravo na otcepljenje, na osnovu svoje slobodno izražene volje..."

Drugo Clan 5 zabranjuje menjanje granica SFRJ ako se sa time ne sloze SVE Republike.

https://hr.wikisource.org/wiki/Ustav_Socijalisti%C4%8Dke_Federativne_Republike_Jugoslavije_(1974.)


Trece, nije ukinuta autonomja AP u Srbiji vec je ispravljena u praksi zanemaren clan ustava iz 1974 da su AP Pokrane SASTAVNI DEO Republike Srbije, a one su se ponasale kao republike. Sta god da je Srbija htela da radi u pokrajnama trebala joj je saglasnost pokrajna. A u saveznom parlamentu pokrajne su mogle da uticu na to sta ce se raditi u Srbiji.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Vidim da su neki gadljivi na Lavrova i Ruse. Za to moram odati priznanje kaubojima. Uspesno su maskirali svoju prljavu, osvajacku politiku i ubedili mnoge da su oni spasioci sveta. Jos kad bi to bila istina. Veliki ne vode postenu politiku u vezi malih, nego ih koriste i zloupotrebljavaju. Nista danas nije ni crno ni belo vec u svim mogucim varijantama sive. Meni je drazi ruski medved nego Bili Kid.
(Neutralni EU Citizen zvani R2D2, 29. septembar 2016 23:26)
- ... hmmmm, vidim i kauboji i baćuške imaju svoje sledbenike koje su ubedili da su oni spasioci sveta. Čoveče, ne zanima me ni ruski medved ni Bili Kid. Što dalje od nas i jedni i drugi.

Srbin

pre 7 godina

Sve što Rusija može da uradi jeste da uspori Srbiju i BiH na putu ka članstvu u NATO i EU. Ljudi u Srbiji i BiH su, iz nekog razloga, ubeđeni da će živeti po 340 godina i onda se prirodno pitaju: Čemu uzrujavanje zbog gubitka 10 ili 20 godina na praznu priču?

Čak i da dođe do najžešćih prekomponovanja u okviru NATOa i EU: ima li među nama pismenog čoveka koji očekuje rat između Nemačke i Austrije ili Portugalije i Španije ili Češke i Poljske? Jel to neko stvarno iskreno očekuje da će Finska, Estonija, Letonija, Litvanija, Poljska, Ukrajina, Rumunija ili Bugarska stupiti u vojno-političko-ekonomski savez sa Rusijom, Belorusijom i Kazahstanom uvodeći sankcije ostalim evropskim državama i svojim prvim susedima?

Politika nije maštanje na temu "kako mali Đokica zamišlja da bi svet morao da izgleda" nego politika podrazumeva objektivno sagledavanje realnosti u prvom koraku, a zatim od drugog koraka upravljanje tom realnošću u cilju ostvarivanja maksimalne moguće dobiti za svoju porodicu, zgradu, ulicu, opštinu, grad, pokrajinu ili državu, zavisno o kom nivou politike pričamo.

Maštanja rusofila u Srbiji su naprosto glupa, jer se Srbija neće graničiti sa Rusijom ili nekim ruskim satelitom/saveznikom za života unuka tek rođene bebe. To prosto prihvatiš kao odrasla, zrela i odgovorna osoba i nastaviš dalje. Dirljiv je često verbalni odnos ruskih političara i srpskih rusofila, cenim i da je iskrena ta "ljubav preko žice", ali tema je ozbiljna, ne može humor uvek i svuda.

Paul Kersey

pre 7 godina

@Petar S: "Ko je ucenio ostalih 11 zemalja EZ da ce istupiti iz zajednice ako se ne priznaju Slo, Hr, i BiH. Jesu li Alojz Mok, Hans Ditrih Genser, Hans Vanden Bruk otvoreno lobirali za interese Hr? 
Ko je davao medijsku podrsku separatistima "

Ima samo jedan problem. Sve ovo što ti pišeš je tačno, ali nisi spomenuo koje godine se desilo. 1991. i dobrim delom 1992. propaganda zapadnih zemalja nije bila na strani Hr i BiH. Tek kada im je postalo jasno kuda ide Milošević, propaganda se okrenula. Tuđman nije direktno odbio zajedničku državu. Da je Milošević prihvatio nuđenu konfederaciju i Tuđman bi to morao da uradi. Milošević je, naravno, to odbio jer mu je takav bio zadatak koji je dobio iz Kremlja.

Meister Jakob

pre 7 godina

(Petar S., 29. septembar 2016 23:29)

Ne, trebali smo ostati u Jugi pa da sve pare koje zaradimo, prvenstveno od turizma idu u Beograd i da se s tom lovom uređuje Beograd i Srbija a nas ko je*e, i pritom da su svi direktori svih firmi u Hrvatskoj Srbi!

Bosanac

pre 7 godina

I zasto je ovaj komentar bitan Bosancima? Rusija je daleko, BiH okruzena NATO snagama, Rusi slabo sta kupuju iz BiH... Da nam nece uvesti sankcije? Na sta????

Zapad se nece mijesati direktno, trazili su od BiH institucija da rijese ovaj problem, sto SIPA i Ustavni Sud upravo i cine.

neutralni felsh

pre 7 godina

@neutralni, svaka cast uspeo si da se izlupetas od reci do reci, nije mala stvar. Posebno za poredjenje Yu-Rus, nasmejah se posteno. Ruje kad su pravile transsibirsku zeleznicu ovde su Turci i dalje vezli cilime. Yugo ameri se kesali o tramvaje a moskovska beda klackala sirotinjskim metroom. 
Inace, kapa dole gosn. Lavrovu za komplet rabotu. Stara skola diplomatije, uctiva i precizna. Nazalost deluje u pogresno vreme, ismevana u svetu falshova i felsheva.
(jako i do samog kraja, 29. septembar 2016 22:24)



mislio sam na zivotni standard u jugoslaviji i sssr-u, a ne na megalomanske projekte koji jesu lepi za oko ali narod od njih bolje ne zivi.
prosecan jugosloven je za prosecnog rusa ziveo kao bubreg u loju, u otvorenoj zemlji, hedonisticki i opusteno. mnogi rusi dan danas nemaju keramiku u kupatilu, nego uljanu farbu. pustite vi propagande meni da prodajete, ja sam ziveo tamo, imam prijatelje i poznanstva. prosecan ruskofil je rusa video samo na tv-u, pa kad kaze rus misli na lavrova ;)

srpska pamet

pre 7 godina

@Jeste može,
a koje to zemlje Balkana Evropa tera pod okrilje Rusije? Samo smo mi za Ruse a ostali normalni ili su u NATO ili teze tamo. Ali mi nikada nismo bili normalni. Zato smo valjda lideri regiona po Vucicu, Pinku, Informeru... A svakim danom sve vise nas se hrani sa kontejnera.

Peki

pre 7 godina

Ljudi, braco, Balkanci... Okrenimo se jedni drugima, postujmo se i pomazimo se. Ima jedna zemlja gde je deo politicara bio kontrolisan od Rusije a jedan deo od USA. Zove se Sirija. Ko razume shvatiće.

GlasBrisela

pre 7 godina

Pa, ako Srbi toliko vole Rusiju, trenutno neka prekinu pregovore sa EU te neka pokusaju uci u Rusku Uniju...! Ista ce ih sigurno docekati rasirenim rukama punih novaca i ostale pomoci! :-))

abc

pre 7 godina

Svet ne pociva na pravdi nego na sili. Bolje je pozivati se na visu silu nego na pravdu kada su visoko-politickim stvari u pitanju. Dok svuda gledaju kako da napreduju ovde se narod masovno prima na neki militarizam. Tamo gde ne treba su to zapazili i nije cudo sto nas ovako potpaljuju. Zamislite na sta bi Bosna licila da joj se desi i nesto manje u odnosu na ono od pre 20 i kusur godina godina. Kome to treba? Proslo je vreme kada je najjaci isao na celu u boj, sada najpametniji iz bunkera komanduje i nema potrebe za lozenjem - niko to i ne gleda sem onih koji bi da se okoriste.