džejms bols
pre 7 godina
Gospodo, u Bosni je Srbijanac čovek iz Srbije a Srbin je etnička pripadnost. U Bosni je Srbijanac zvaničan izraz koji se koristi u literaturi.
Utorak, 27.09.2016.
18:12
Bošnjački član Predsedništva BiH Bakir Izetbegović izjavio je da nema šta da pojašnjava predsedniku Srbije Tomislavu Nikoliću raniju izjavu.
Izvor: Tanjug
pre 7 godina
Gospodo, u Bosni je Srbijanac čovek iz Srbije a Srbin je etnička pripadnost. U Bosni je Srbijanac zvaničan izraz koji se koristi u literaturi.
pre 7 godina
Mene neki Srbi iz Banja Luke zovu Srbijanac, i kad me nekome opisuju kazu 'onaj Srbijanac itd. itd'. Meni nije uopste uvreda da me tako oslovljavaju, znam da im nije losa namera da zele recimo da mi umanje 'Srpstvo', vec time zele da oznace (trenutno) geografsku pripadnost a ne nacionalnu. Ja sam to odmah ukapirao.
pre 7 godina
U neku ruku Bakir je u pravu. Zna Mile da se brani. Za sve vas iz Federacije on je najbolji PENICILIN, kakav god da je (a ima "putera" na glavi dosta). U trenutnoj situaciji to je manje bitno, jer je mnogo veci ulog u pitanju. A Bakir kao i mnogi zlobni politicari namerno koriste termin Srbijanci. Nije on toliko neobrazovan da to ne zna nego se pravi malo Englez iz bas carsije....
pre 7 godina
@
(Sandzak, 27. septembar 2016 19:53)
Koliko se ti daviš u kompleksima. Ne smeta tebi ni Dodik, niti njegovo osporovanje neustavnih institucija, ni referendum, nego se na taj način liječiš i pokušavaš da opravdaš. Tebi smeta 9.januar i to nikad nećeš preboliti, jer je srpski narod uprkos stalnim napadama, opstrukcijama i pretnjama iz Sarajeva i zapadnog vilajeta svojom voljom sam odredio šta će da slavi slagao se s tim tvoj Dodik, Bakir ili neko treći.
pre 7 godina
E tome sluzi naziv Srbijanac, da se zna da je taj neko iz Srbije i nije nikakva izmisljena rijec za Srbe jer se ne radi o nacionalnosti.
(Vito, 27. septembar 2016 21:21)
E mene samo interesuje, kad si vec tako pametan, kako to ne postoje takve odrednice za druge narode? Hrvatijanac? Crnogorijanac? Makedocijanac? Nemacijanac? Francuzijanac? Englezijanac? Pa da se zna, da oni bas poticu sa tih teritorija? Jeli? Kako to nema? Umesto sto se upinjes da objasnis jedan nonsens, bolje bi ti bilo da sagledas cinjenice, i da ostanes Srbin, ako to vec jesi. Ne vidim razlog za podelu naseg naroda na takav nacin, osim iz ciste zlobe i necije koristi.
pre 7 godina
Ja sam Srbin iz Srbije i vidim veoma malo slicnosti sa Srbima iz Bosne-Bosancima.
U svakom slucaju,zelim im sve najbolje ,ali na njihovoj Teritoriji u Bosni a ne da se pripoje Srbiji.
pre 7 godina
Koliko komentara oko Srbijanac zbog puke nepismenosti... Shvatite da Srbijanac nije sinonim za Srbin, pa samim tim ni pokusaj uvrede. Srbin je nacionalna (etnicka) pripadnost i ne govori nam nista o tome odakle je neko a Srbijanac je neko iz Srbije, ma koje nacionalnosti. Time se samo zeli reci da je neko iz Srbije i nista vise. Srbin moze da bude iz Bosne ili iz Kanade a Srbijanac samo iz Srbije, iako po nacionalnosti mozda neki Albanac recimo Fadilj Krasnici iz Preseva. Shvatate li sada razliku? Isto kao sto je Bosanac svako iz Bosne svejedno radi li se o Miloradu iz Banjaluke, Franji iz Orasja ili Enveru iz Sarajeva. Kada kazemo Bosanac ili Srbijanac to nam odmah govori o tome ODAKLE je neko, ali nam nista ne govori o nacionalnom (etnickom) identitetu. Kada kazemo Srbin, to nam govori o NACIONALNOSTI te osobe, ali pojma nemamo odakle je, moze biti Aleksa Santic iz Mostara, Nikola Tesla iz Gospica ili Tomislav Nikolic iz Kragujevca.
E tome sluzi naziv Srbijanac, da se zna da je taj neko iz Srbije i nije nikakva izmisljena rijec za Srbe jer se ne radi o nacionalnosti.
pre 7 godina
Na zalost, niko od politicara u BiH nema sta da ponudi narodu u vezi ekonomije i viseg standarda.
Referendum u RS je definitivno protresao tu tromu i vestacku zajednicu koja se zove BiH.
Uznemirio je duhove feudalaca ostala dva entiteta koji nisu bas navikli da tu neko nesto radi i odlucuje bez njihovog znanja.
pre 7 godina
(Vito, 27. septembar 2016 21:21)
Ajde vito odrzi nam jedno predavanje dal nas to vredja ili ne vredja.
Svasta ljudi sebi dopustaju.
pre 7 godina
Poruka muslimanima (koji sebe sad nazivaju bosnjacima, narod koji je proistekao iz našeg srpskog, bez obzira sto to ne žele ni da cuju) imate federaciju, ne svojatajte celu zemlju i ne ponašajte se kao da su srbi uljez, podelili smo se po veri pa možemo i po teritoriji, mi smo tu mnogo vise izgubili ali kao miroljubivi srbin vidim da nam nema suživota u ovom obliku, nećemo napred u ovoj konfiguraciji a sjajne komsije možemo uvek biti, imate fino parče, budite srećni pa da se razilazimo a ne da nas političari vazda vuku za nos.. Vi želite komplet drzavu a nas potencijalno za manjinu, kako bi to funkcionisalo, sledećih 200 god. trvenja dok neko potpuno ne nestane?? Mi bismo izlaz pa je 50% već obavljeno, malo rezona sa vase strane i gotova prica.. Pozdrav svim miroljubivim ljudima sa rezonom, nadam se da adminima neće biti predug post/automatski kanta :)..
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
(deksa87ns, 27. septembar 2016 18:19)
Zašto se onda ljutimo kad albanski predsednik komentariše stvari na Kosovu?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ispod šlema mozga nema, 27. septembar 2016 19:55)
A, ko bi se ljutio kada bi se bilo kojem albanskom političaru, javno, od strane predsednika jedne etničke grupacije, poručilo da će proći poput Gadafija. Svako normalan bi trebao ustati protiv takvih reči. To nije nikakvo mešanje u unutrašnje stvari bilo koje zemlje već intervencija na nečuveno opasan komentar od strane lica koje bi moralo znati šta priča.
pre 7 godina
nažalost bakir nema očevu mudrost,pokušava da bude on,ali uzaludno.jer prevrnite sve arhive i pokušajte naći nešto da je alija uvrijedio nekoga na nacionalnoj osnovi....
pre 7 godina
Trebalo bi ovom Bakiru da neko kaze da rec "srbijanac" NE POSTOJI!!!! Mi,srbi kao i ostali narodi smo isti, dali ziveli u Srbiji, Republici SRPSKOJ ili na Marsu!!! Bakire, vrati se ucenju geografije pa onda dodji na dopunski!!
pre 7 godina
@Bosnjo, nebitan je broj Srba u celoj Bosni, bitan je broj Srba u RS, jer je RS vazna za Srbe, a ne Federacija u kojoj ih vise nema, kao i u Sarajevu, ne samo Srba, vec nema ni Hrvata.
Moze muslimana biti i 90% u Bosni, ako su Srbi u RS vecina, to je dovoljno.
pre 7 godina
@sarajevo
Porpuno legitimna Nikolićeva izjava.
Kao što neki strani političari komentarišu referendum tako i on komentariše Izetbegovića.Onima iz "medjunarodne zajednice" ne kažeš da vas ostave na miru?
Dalje,zašto stalno pominjete BiH kao unitarnu državu a "zaboravljate" da je ta BiH država sastavljena iz dva pravno jednaka dela - Federacije i Republike Srpske?
Postojanje unitarne BiH je protivno Dejtonu i protiv interesa najmanje jednog naroda (Srba).
Na stranu što ovde ima dosta manipulacije zbog izbora ali sve češće su srpski interesi ugroženi kršenjem Dejtona.
pre 7 godina
"Nije on Bakire srbijanac nego SRBIN, kao sto ni gotovo polovina stanovnika Bosne i Hercegovine Pravoslavne veroispovesti nisu bosanci vec SRBI!!!"
gotovo polovina....
U BiH 50,11% Bošnjaka, 30,78% Srba, 15,43% Hrvata.
pre 7 godina
(lingvistički samo, 27. septembar 2016 19:55) Ti kao Hrv (ili Crv) bas si nam lepo objasnio, ko smo i kako treba da se zovemo. Samo me cudi da vi u Crovatskoj pratite to tako detaljno.
pre 7 godina
Ono kad krenu paralele i poistovecivanje, srpska/kosovo, četnici/ustaše, aj od hrvata i muslimana me tradicionalno ne izneadjuje al neznanje i malicioznost nasi, eh....
pre 7 godina
Bosanac je geografski pojam kao Sumadinac, Vojvodjanin... Srbi iz Srbije su Srbi... A ostali kako zele, zvacemo ih i Srbijancima, ako bas insistiraju, ali nas Srbe iz Srbije ne vredjajte, bukvalno dobijem nervni napad kad me nazovu Srbijankom a to rade i rodjaci mog muza iz Bosne...
pre 7 godina
Srbijanac je pogrdan naziv za Srbe iz Srbije koji su prvi put upotrebili Hrvati jos za vreme Austrougarske, a posle se vraca po potrebi raznih domoljuba, najpoznatije sedamdesetih godina proslog veka za vreme MASPOK-a, kad je i odomacen u upotrebi na hrvatskoj televiziji, kasnije ozivljen pred raspad Jugoslavije. Teza da je Srbijanac toboze bliza odrednica za Srbe iz Srbije ili za drzavljane Srbije je notorna laz, izmisljotina i nevidjena imbecilija u novije vreme nedotupavnih skribomana koji ne razumeju razliku transkripcije s engleskog "serbian" i "Serbs". Na pitanje kako razlikovati Srbina iz Srbije od Srbina iz Hrvatske ako se ne upotrebi to notorno i pezorativno Srbijanac, odgovor je prost. Isto kako se razlikuje Hrvat iz Srbije i Hrvat iz Hrvatske, ili Bosanac/Bosnjak iz Srbije i Bosanac/Bosnjak iz BiH. Kako nema ni Hrvatijanaca, ni Bosnijanaca ni Crnogorijanaca, nema ni Srbijanaca. A za one koji bi nas tretirali kao neke divlje Indijance i na taj nacin dehumanizovali srpski nacionalni korpus na Balkanu, Indijanci im u kuci bili...
pre 7 godina
@jovan
A budala je budala bio iz Bosne li iz Srbije. Meni kad neko kaže Srbijanac ja se uvredim do koske jer me odvaja od svih divnih Srba iz krajine, republike srpske, crne gore, Makedonije Itd. Odvaja me bre od Tesle, pupina, Milankovića a ako bas hoćeš i od djokovica jer živi u monte karlu a ja eto nesto bas hoću sa njimaŽiveli Srbi gde god da su. Pozdrav od srbina a ne Srbijanca
(Vlada, 27. septembar 2016 19:48)
U potpunosti se slažem sa Vama, jer to srbijanac bi trebalo da znači stanovnik Srbije, znači regionalna a ne nacionalna pripadnost, pa bi po tome i muslimani iz Srbije bili srbijanci.
Mnogo je još znamenitih Srba, koji nisu rođeni u Srbiji, pretpostavljam da ste slučajno napisali Srbin malim slovom.
pre 7 godina
@patria- odlično sročeno samo ne vredjaj indijance, narod za poštovanje, nekada davno kao ljudski rod se raštrkašmo po belom svetu, gotovo neverovatno da smo svuda dospeli i tako raznoliko se razvili, sretošmo se posle vise desetina hiljada godina i nestade jedan ponosit narod koji je ziveo u skladu sa prirodom, ali dosta o nastanku kauboja :)..
pre 7 godina
E moj Izetbegoviću... džaba ti sva priča kad ti ne umes da udelis orden i ispeces rakiju ko Toma.
pre 7 godina
Nikolić je pravi Srbijanac(Šumadinac). Bakirova logika i nije loša, svi državljani Srbije su Srbijanci, onda se i svi Srbi van Srbije proglase Srbijancima i eto nama Srbijancima još dva miliona glava. Bež'te o'ma Hrvatskanci,Bosnanci,Rusijanci i Amerikanci sve će vas izjedemo.
pre 7 godina
Ako moze srbijanac, onda moze bosnijanac,hrvatijanac itd.
pre 7 godina
Balkanska posla....i um i narav i inat ...svi isti.
pre 7 godina
ovo za srbijanac si lupio ili je to jednostavno vasa nepismenost i nepoznavanje pojmova.mi smo SRBI bili i uvek cemo biti a vi sa krizom identiteta mozete sami sebe da nazivate kako god hocete-ja se slazem.a ovo za Nikolica-svaka ti je na mestu.cak sta vise stekao sam utisak da birs reci i da mu tepas
pre 7 godina
Ne zna se koja je garnitura na vlasti idiotskija,nasa ili njihova...mrtva trka
pre 7 godina
U pravu je covek
pre 7 godina
Добро је, сад научих нешто ново, нисам знао да је Бранко Радичевић био у заблуди кад је писао своју песму управо описујући разлике међу Србима на основу ГЕОГРАФСКОГ ПОРЕКЛА. Али, изгледа ми, комунизам је ипак оставио последице у свести људи, на жалост и у свести оних који нису ни били рођени у то време. Да не ширим причу о објашњавању термина Србијанац, Црногирац, Босанац... Свуда на свету је националност условљена биолошким пореклом, а једино код нас је израз демократског опредељења. Све док је тако имаћемо проблема са великосрбима, великоцрногорцима, великобосанцима и осталим ксенофобицима који не знају где су шупљи, али знају да држе предавања.
pre 7 godina
Bosnijanac.
pre 7 godina
A poredjenje sa obesenim Sadamom jeste dobro?
pre 7 godina
Ovaj covjek je vrlo nazadan.
pre 7 godina
Sada nije u redu da se "Srbijanac" mesa u unutrasnje stvari BiH, a kada se pre neki dan Vucic izjasnio protiv referenduma, to je tada bilo OK?
pre 7 godina
Cyд би trребало да процесуира оне који нису спровели одлуке о конститутивности Срба у кантонима ФБиХ.
Додик је задњи који треба бити процесуиран због непоштивања одлуке Уставног суда БиХ, зато што прије њега треба процесуирати све оне који до сада нису испоштовали одлуке Уставног суда у вези са изборима у Мостару, гдје би требало процесуирати Драгана Човића и Бакира Изетбеговића.
pre 7 godina
Hajducki smo mi narod, a igramo se demokratije. Vladavina prava je misaona imenica za mnoge sa prostora bivse zajednicke drzave.
Pozdrav svim casnim ljudima sa tih "prostora".
pre 7 godina
Nije Srbijanac vec Srbin. Covek iz Srbije se zove Srbin.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zeleni, 27. septembar 2016 18:25)
_____________________________________________
Valjda si htio reći : "Srb"?
Da, to je nekako baš nejasno jezično pitanje ; Otkud zapravo taj naziv Srb-in i što točno znači?
Zar nije točno " Srb i Srbi (pl.)" , a zemlja "Srbija"?
Po nazivu " Srbin" proisticalo bi da bi se sama zemlja u kojoj žive "Srbini" nazivala " Srbinija", a ne "Srbija"
Naziv "Srbin" nadalje, nekako egzistira u jednini: "Srbin", ali već u množini ga nema, jer nitko ne koristi riječ "Srbini", nego ipak "Srbi", (množinu od riječi "Srb")...
Nema toga pojma "Srbin", niti u pridjevskom obliku, ( srbinski), nego se ipak korist pridjev izvedenicom iz riječi " Srb" - "srpski", nikada "srbinski"...
Zanimljivo bi bilo čuti što o tome kažu srpski stručnjaci za jezik...
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@f, 27. septembar 2016 19:01)
Jugoslavija kao država ne postoji tako da i nemaš koga da zoveš Jugoslovenom a i pored te činjenice da ne postoji država Jugoslavija i danas se pojedinci izjašnjavaju kao Jugosloveni i tako se vode u struktiri stanovništva na osnovu izjašnjavanja prilikom popisa.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
(sarajevo, 27. septembar 2016 18:56)
I vama kada iz Republike Srpske kazu ajde odmorite malo i pustite nas na miru,imate svoju federaciju I gledajte sta cete da njom, vi uradite tako? Videli smo upravo
pre 7 godina
za sve one koji se loze na ovo. ovo je bila odlicna predizborna kampanja kako za milu tako i za bakira.
pre 7 godina
Ljudi, Bosanac ostaje bosanac, bio to pravoslavac, katolik, ili musliman. Čim usta otvori i progovori, jasno je da je Bosanac!
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
(deksa87ns, 27. septembar 2016 18:19)
Zašto se onda ljutimo kad albanski predsednik komentariše stvari na Kosovu?
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
(@f, 27. septembar 2016 19:01)
E svaka ti čast na komentaru, konačno da sam to pročitao ili čuo i od nekog iz Srbije!
pre 7 godina
Problem sa Izetbegovicec jeste da govori o Bosni kao da je ona samo muslimanska zemlja a ne i ostalih naroda. I nipodastava Srbe. To ce ga naravno skupo kostati, jer ce Srbi izaci iz Bosne. Mogao je da postedi izjavu o Srbijancima, i to je veoma neukusno.
pre 7 godina
Izetbegovicu, ako je Nikolic srbijanac, ti si po logici stvari muslimanac ili bosnijanac? Postoje samo Srbi, sa ove ili one strane Drine, naucitete to drage komsije. Drugo, ako zameras Nikolicu sto brine, sto se ti brines? Ti zivis u federaciji... A brinuo si i za Erdogana ako se ne varam...
pre 7 godina
Sećam se kada smo bosance zvali bosanski muslimani ili bosanski srbi ili bosanski hrvati sto ljudi zaista i jesu.. isto tako i za hercegovinu. Medjutim onda je krenulo sa nekim terminom "bosnjaci" koji je neka nova garnitura iz Sarajeva pokrenula i evo novine ih danas tako nazivaju. Pitam se zašto, kako i zbog čega ceo ovaj cirkus i onda me kraj puta dovede do velikih sila..e to vam je ljudi Balkan.
pre 7 godina
kad ce vise izbori ne mogu vise da podnesem ovo ......
pre 7 godina
Nikolić nije srbijanac već Srbin isto kao što gospodin Bakir nije Bošnjakijanac nego Bošnjak. Znamo da bi gospodin Bakir, kao i pripadajuća mu politička kamarila, po svaku cenu, i na svaki način, voleo da napravi razliku medju Srbima ali, to više "ne pali". Znamo da su im Srbi dobri samo kad su podeljeni a još bolji kada su medju sobom posvadjani.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
(sarajevo, 27. septembar 2016 18:56)
Ma to nije uospte tako, samo vam se prezentuje na taj nacin. Kao nam EU, rekli ovo rekli ono mislili ono mislili ovo, a realno 99% naroda jedino briga kako ce do normalnog zivota. A politicari moraju tako, tako zaradjuju platu :D
pre 7 godina
Šta se u posljednjih 48 sati desilo sa predsjednikom Republike Srpske, kako je za relativno kratko vrijeme od preksinoćnjeg stoglavog zmaja koji trijumfalno riga vatru na sve vidljive i nevidljive protivnike, koji ukida jednu, a vaspostavlja drugu državu, danas na pres-konferenciji postao krotki, preplašeni, zbunjeni provincijski poltičarčić, koji drhtavog glasa, čita, zamuckujući, ranije napisano
saopćenje koje mu treperi u drhtavim šakama.
Jučer, dok je tumarao po beogradskim redakcijama i televizijskim studijima, čekajući da ga primi neko ozbiljniji od Milomira Marića i tabloidnih prijestolnčkih nacionalističkih drekavaca, vidjelo se, osjetilo se da laktaškom kabadahiji nisu sve ovce na broju, unatoč prividnoj, prpošnoj samouvjerenosti.
Šta se, zapravo, desilo Dodiku, zašto on, koji je mjesecima drnda i trubi kako ga baš briga za Ustavni sud i njegove odluke, jer će on tjerati po svome, a ne po njihovome, najednom ima pregršt (vrlo opravdanih i logičnih) apelecija za isti taj Ustavni sud?
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
pre 7 godina
Nije on Bakire srbijanac nego SRBIN, kao sto ni gotovo polovina stanovnika Bosne i Hercegovine Pravoslavne veroispovesti nisu bosanci vec SRBI!!!
pre 7 godina
E ovo je kao vrtić. Samo još da ne traže da im vrate igračke. Sad će doći teta i sve ih rastjerati.
pre 7 godina
@jovan
A budala je budala bio iz Bosne li iz Srbije. Meni kad neko kaže Srbijanac ja se uvredim do koske jer me odvaja od svih divnih Srba iz krajine, republike srpske, crne gore, Makedonije Itd. Odvaja me bre od Tesle, pupina, Milankovića a ako bas hoćeš i od djokovica jer živi u monte karlu a ja eto nesto bas hoću sa njimaŽiveli Srbi gde god da su. Pozdrav od srbina a ne Srbijanca
pre 7 godina
I ti si se brinuo za Erdogana a i on o tebi. Svako se brine o svome.
pre 7 godina
I te kako ima da objasnjavas, jer Srbija je jedan od potpisnika dejtonskog sporazuma. Prosto.
pre 7 godina
Nemojte više ljudi molim vas, preseo mi je život više od vesti iz Bosne. Ne ulazi mi se na portal kada znam da me čekaju ove karakature i njihove provale
pre 7 godina
A da nas poštedite prenošenja predizbornih izjava iz komšijskih zemalja? Napornije je to čitati nego šta je JĐ doručkovala na instagramu.
pre 7 godina
Izetbegović ne ume da pogne glavu i da se izvini za grešku i prejaku reč
on opravdava sebe drugim umesto da car nedvosmisleno izvini
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
pre 7 godina
Brine se zbog indirektne pretnje ubistvom.
pre 7 godina
Tako je jedan iz Sjenice meni objasnjavao da sam ja Srbijanac, a ne Srbin.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
pre 7 godina
Ne volim ni njega ni oca mu, ni tu stranku, totalno sam protiv njihove politike, ali ovdje je apsulutno u pravu!
pre 7 godina
BiH nije drzava samo Bosnjaka i Bakira Izetbegovica, ima tu skoro isto toliko i Srba, a i oni se tu nesto pitaju, tako da pamet u glavu, ne trazite rat pokusajima da ukinete Republiku Srpsku!
pre 7 godina
Dobro mu je i rekao! Našeg predsednika svak poklopi.
pre 7 godina
Nije Srbijanac vec Srbin. Covek iz Srbije se zove Srbin. Zasto nam namecu nazive Srbijanac? Pokusavaju da stvore podele medju Srbima. Tako se u Vojvodini pa i u zabavnim emisijama npr. Drzavni posao, cuje da su Srbijanci, Srbi u Beogradu i Centralnoj Srbiji. Ne dozvolite da se takva terminologija siri jer pravi opasne podele medji Srbima.
pre 7 godina
Nije Srbijanac vec Srbin. Covek iz Srbije se zove Srbin. Zasto nam namecu nazive Srbijanac? Pokusavaju da stvore podele medju Srbima. Tako se u Vojvodini pa i u zabavnim emisijama npr. Drzavni posao, cuje da su Srbijanci, Srbi u Beogradu i Centralnoj Srbiji. Ne dozvolite da se takva terminologija siri jer pravi opasne podele medji Srbima.
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
pre 7 godina
I te kako ima da objasnjavas, jer Srbija je jedan od potpisnika dejtonskog sporazuma. Prosto.
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
pre 7 godina
Nemojte više ljudi molim vas, preseo mi je život više od vesti iz Bosne. Ne ulazi mi se na portal kada znam da me čekaju ove karakature i njihove provale
pre 7 godina
Nije on Bakire srbijanac nego SRBIN, kao sto ni gotovo polovina stanovnika Bosne i Hercegovine Pravoslavne veroispovesti nisu bosanci vec SRBI!!!
pre 7 godina
BiH nije drzava samo Bosnjaka i Bakira Izetbegovica, ima tu skoro isto toliko i Srba, a i oni se tu nesto pitaju, tako da pamet u glavu, ne trazite rat pokusajima da ukinete Republiku Srpsku!
pre 7 godina
Izetbegovicu, ako je Nikolic srbijanac, ti si po logici stvari muslimanac ili bosnijanac? Postoje samo Srbi, sa ove ili one strane Drine, naucitete to drage komsije. Drugo, ako zameras Nikolicu sto brine, sto se ti brines? Ti zivis u federaciji... A brinuo si i za Erdogana ako se ne varam...
pre 7 godina
Tako je jedan iz Sjenice meni objasnjavao da sam ja Srbijanac, a ne Srbin.
pre 7 godina
Ljudi, Bosanac ostaje bosanac, bio to pravoslavac, katolik, ili musliman. Čim usta otvori i progovori, jasno je da je Bosanac!
pre 7 godina
Ne volim ni njega ni oca mu, ni tu stranku, totalno sam protiv njihove politike, ali ovdje je apsulutno u pravu!
pre 7 godina
Izetbegović ne ume da pogne glavu i da se izvini za grešku i prejaku reč
on opravdava sebe drugim umesto da car nedvosmisleno izvini
pre 7 godina
Dobro mu je i rekao! Našeg predsednika svak poklopi.
pre 7 godina
Sada nije u redu da se "Srbijanac" mesa u unutrasnje stvari BiH, a kada se pre neki dan Vucic izjasnio protiv referenduma, to je tada bilo OK?
pre 7 godina
I ti si se brinuo za Erdogana a i on o tebi. Svako se brine o svome.
pre 7 godina
@jovan
A budala je budala bio iz Bosne li iz Srbije. Meni kad neko kaže Srbijanac ja se uvredim do koske jer me odvaja od svih divnih Srba iz krajine, republike srpske, crne gore, Makedonije Itd. Odvaja me bre od Tesle, pupina, Milankovića a ako bas hoćeš i od djokovica jer živi u monte karlu a ja eto nesto bas hoću sa njimaŽiveli Srbi gde god da su. Pozdrav od srbina a ne Srbijanca
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
(@f, 27. septembar 2016 19:01)
E svaka ti čast na komentaru, konačno da sam to pročitao ili čuo i od nekog iz Srbije!
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
pre 7 godina
Brine se zbog indirektne pretnje ubistvom.
pre 7 godina
Ovaj covjek je vrlo nazadan.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
(sarajevo, 27. septembar 2016 18:56)
Ma to nije uospte tako, samo vam se prezentuje na taj nacin. Kao nam EU, rekli ovo rekli ono mislili ono mislili ovo, a realno 99% naroda jedino briga kako ce do normalnog zivota. A politicari moraju tako, tako zaradjuju platu :D
pre 7 godina
Bosnijanac.
pre 7 godina
A poredjenje sa obesenim Sadamom jeste dobro?
pre 7 godina
Nikolić nije srbijanac već Srbin isto kao što gospodin Bakir nije Bošnjakijanac nego Bošnjak. Znamo da bi gospodin Bakir, kao i pripadajuća mu politička kamarila, po svaku cenu, i na svaki način, voleo da napravi razliku medju Srbima ali, to više "ne pali". Znamo da su im Srbi dobri samo kad su podeljeni a još bolji kada su medju sobom posvadjani.
pre 7 godina
Sećam se kada smo bosance zvali bosanski muslimani ili bosanski srbi ili bosanski hrvati sto ljudi zaista i jesu.. isto tako i za hercegovinu. Medjutim onda je krenulo sa nekim terminom "bosnjaci" koji je neka nova garnitura iz Sarajeva pokrenula i evo novine ih danas tako nazivaju. Pitam se zašto, kako i zbog čega ceo ovaj cirkus i onda me kraj puta dovede do velikih sila..e to vam je ljudi Balkan.
pre 7 godina
E ovo je kao vrtić. Samo još da ne traže da im vrate igračke. Sad će doći teta i sve ih rastjerati.
pre 7 godina
Hajducki smo mi narod, a igramo se demokratije. Vladavina prava je misaona imenica za mnoge sa prostora bivse zajednicke drzave.
Pozdrav svim casnim ljudima sa tih "prostora".
pre 7 godina
A da nas poštedite prenošenja predizbornih izjava iz komšijskih zemalja? Napornije je to čitati nego šta je JĐ doručkovala na instagramu.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
(sarajevo, 27. septembar 2016 18:56)
I vama kada iz Republike Srpske kazu ajde odmorite malo i pustite nas na miru,imate svoju federaciju I gledajte sta cete da njom, vi uradite tako? Videli smo upravo
pre 7 godina
kad ce vise izbori ne mogu vise da podnesem ovo ......
pre 7 godina
za sve one koji se loze na ovo. ovo je bila odlicna predizborna kampanja kako za milu tako i za bakira.
pre 7 godina
Koliko komentara oko Srbijanac zbog puke nepismenosti... Shvatite da Srbijanac nije sinonim za Srbin, pa samim tim ni pokusaj uvrede. Srbin je nacionalna (etnicka) pripadnost i ne govori nam nista o tome odakle je neko a Srbijanac je neko iz Srbije, ma koje nacionalnosti. Time se samo zeli reci da je neko iz Srbije i nista vise. Srbin moze da bude iz Bosne ili iz Kanade a Srbijanac samo iz Srbije, iako po nacionalnosti mozda neki Albanac recimo Fadilj Krasnici iz Preseva. Shvatate li sada razliku? Isto kao sto je Bosanac svako iz Bosne svejedno radi li se o Miloradu iz Banjaluke, Franji iz Orasja ili Enveru iz Sarajeva. Kada kazemo Bosanac ili Srbijanac to nam odmah govori o tome ODAKLE je neko, ali nam nista ne govori o nacionalnom (etnickom) identitetu. Kada kazemo Srbin, to nam govori o NACIONALNOSTI te osobe, ali pojma nemamo odakle je, moze biti Aleksa Santic iz Mostara, Nikola Tesla iz Gospica ili Tomislav Nikolic iz Kragujevca.
E tome sluzi naziv Srbijanac, da se zna da je taj neko iz Srbije i nije nikakva izmisljena rijec za Srbe jer se ne radi o nacionalnosti.
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
(deksa87ns, 27. septembar 2016 18:19)
Zašto se onda ljutimo kad albanski predsednik komentariše stvari na Kosovu?
pre 7 godina
Ja sam Srbin iz Srbije i vidim veoma malo slicnosti sa Srbima iz Bosne-Bosancima.
U svakom slucaju,zelim im sve najbolje ,ali na njihovoj Teritoriji u Bosni a ne da se pripoje Srbiji.
pre 7 godina
Poruka muslimanima (koji sebe sad nazivaju bosnjacima, narod koji je proistekao iz našeg srpskog, bez obzira sto to ne žele ni da cuju) imate federaciju, ne svojatajte celu zemlju i ne ponašajte se kao da su srbi uljez, podelili smo se po veri pa možemo i po teritoriji, mi smo tu mnogo vise izgubili ali kao miroljubivi srbin vidim da nam nema suživota u ovom obliku, nećemo napred u ovoj konfiguraciji a sjajne komsije možemo uvek biti, imate fino parče, budite srećni pa da se razilazimo a ne da nas političari vazda vuku za nos.. Vi želite komplet drzavu a nas potencijalno za manjinu, kako bi to funkcionisalo, sledećih 200 god. trvenja dok neko potpuno ne nestane?? Mi bismo izlaz pa je 50% već obavljeno, malo rezona sa vase strane i gotova prica.. Pozdrav svim miroljubivim ljudima sa rezonom, nadam se da adminima neće biti predug post/automatski kanta :)..
pre 7 godina
@Bosnjo, nebitan je broj Srba u celoj Bosni, bitan je broj Srba u RS, jer je RS vazna za Srbe, a ne Federacija u kojoj ih vise nema, kao i u Sarajevu, ne samo Srba, vec nema ni Hrvata.
Moze muslimana biti i 90% u Bosni, ako su Srbi u RS vecina, to je dovoljno.
pre 7 godina
Srbijanac je pogrdan naziv za Srbe iz Srbije koji su prvi put upotrebili Hrvati jos za vreme Austrougarske, a posle se vraca po potrebi raznih domoljuba, najpoznatije sedamdesetih godina proslog veka za vreme MASPOK-a, kad je i odomacen u upotrebi na hrvatskoj televiziji, kasnije ozivljen pred raspad Jugoslavije. Teza da je Srbijanac toboze bliza odrednica za Srbe iz Srbije ili za drzavljane Srbije je notorna laz, izmisljotina i nevidjena imbecilija u novije vreme nedotupavnih skribomana koji ne razumeju razliku transkripcije s engleskog "serbian" i "Serbs". Na pitanje kako razlikovati Srbina iz Srbije od Srbina iz Hrvatske ako se ne upotrebi to notorno i pezorativno Srbijanac, odgovor je prost. Isto kako se razlikuje Hrvat iz Srbije i Hrvat iz Hrvatske, ili Bosanac/Bosnjak iz Srbije i Bosanac/Bosnjak iz BiH. Kako nema ni Hrvatijanaca, ni Bosnijanaca ni Crnogorijanaca, nema ni Srbijanaca. A za one koji bi nas tretirali kao neke divlje Indijance i na taj nacin dehumanizovali srpski nacionalni korpus na Balkanu, Indijanci im u kuci bili...
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@f, 27. septembar 2016 19:01)
Jugoslavija kao država ne postoji tako da i nemaš koga da zoveš Jugoslovenom a i pored te činjenice da ne postoji država Jugoslavija i danas se pojedinci izjašnjavaju kao Jugosloveni i tako se vode u struktiri stanovništva na osnovu izjašnjavanja prilikom popisa.
pre 7 godina
Nije Srbijanac vec Srbin. Covek iz Srbije se zove Srbin.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zeleni, 27. septembar 2016 18:25)
_____________________________________________
Valjda si htio reći : "Srb"?
Da, to je nekako baš nejasno jezično pitanje ; Otkud zapravo taj naziv Srb-in i što točno znači?
Zar nije točno " Srb i Srbi (pl.)" , a zemlja "Srbija"?
Po nazivu " Srbin" proisticalo bi da bi se sama zemlja u kojoj žive "Srbini" nazivala " Srbinija", a ne "Srbija"
Naziv "Srbin" nadalje, nekako egzistira u jednini: "Srbin", ali već u množini ga nema, jer nitko ne koristi riječ "Srbini", nego ipak "Srbi", (množinu od riječi "Srb")...
Nema toga pojma "Srbin", niti u pridjevskom obliku, ( srbinski), nego se ipak korist pridjev izvedenicom iz riječi " Srb" - "srpski", nikada "srbinski"...
Zanimljivo bi bilo čuti što o tome kažu srpski stručnjaci za jezik...
pre 7 godina
Problem sa Izetbegovicec jeste da govori o Bosni kao da je ona samo muslimanska zemlja a ne i ostalih naroda. I nipodastava Srbe. To ce ga naravno skupo kostati, jer ce Srbi izaci iz Bosne. Mogao je da postedi izjavu o Srbijancima, i to je veoma neukusno.
pre 7 godina
Trebalo bi ovom Bakiru da neko kaze da rec "srbijanac" NE POSTOJI!!!! Mi,srbi kao i ostali narodi smo isti, dali ziveli u Srbiji, Republici SRPSKOJ ili na Marsu!!! Bakire, vrati se ucenju geografije pa onda dodji na dopunski!!
pre 7 godina
Šta se u posljednjih 48 sati desilo sa predsjednikom Republike Srpske, kako je za relativno kratko vrijeme od preksinoćnjeg stoglavog zmaja koji trijumfalno riga vatru na sve vidljive i nevidljive protivnike, koji ukida jednu, a vaspostavlja drugu državu, danas na pres-konferenciji postao krotki, preplašeni, zbunjeni provincijski poltičarčić, koji drhtavog glasa, čita, zamuckujući, ranije napisano
saopćenje koje mu treperi u drhtavim šakama.
Jučer, dok je tumarao po beogradskim redakcijama i televizijskim studijima, čekajući da ga primi neko ozbiljniji od Milomira Marića i tabloidnih prijestolnčkih nacionalističkih drekavaca, vidjelo se, osjetilo se da laktaškom kabadahiji nisu sve ovce na broju, unatoč prividnoj, prpošnoj samouvjerenosti.
Šta se, zapravo, desilo Dodiku, zašto on, koji je mjesecima drnda i trubi kako ga baš briga za Ustavni sud i njegove odluke, jer će on tjerati po svome, a ne po njihovome, najednom ima pregršt (vrlo opravdanih i logičnih) apelecija za isti taj Ustavni sud?
pre 7 godina
Cyд би trребало да процесуира оне који нису спровели одлуке о конститутивности Срба у кантонима ФБиХ.
Додик је задњи који треба бити процесуиран због непоштивања одлуке Уставног суда БиХ, зато што прије њега треба процесуирати све оне који до сада нису испоштовали одлуке Уставног суда у вези са изборима у Мостару, гдје би требало процесуирати Драгана Човића и Бакира Изетбеговића.
pre 7 godina
"Nije on Bakire srbijanac nego SRBIN, kao sto ni gotovo polovina stanovnika Bosne i Hercegovine Pravoslavne veroispovesti nisu bosanci vec SRBI!!!"
gotovo polovina....
U BiH 50,11% Bošnjaka, 30,78% Srba, 15,43% Hrvata.
pre 7 godina
E moj Izetbegoviću... džaba ti sva priča kad ti ne umes da udelis orden i ispeces rakiju ko Toma.
pre 7 godina
U pravu je covek
pre 7 godina
Ne zna se koja je garnitura na vlasti idiotskija,nasa ili njihova...mrtva trka
pre 7 godina
Ako moze srbijanac, onda moze bosnijanac,hrvatijanac itd.
pre 7 godina
@jovan
A budala je budala bio iz Bosne li iz Srbije. Meni kad neko kaže Srbijanac ja se uvredim do koske jer me odvaja od svih divnih Srba iz krajine, republike srpske, crne gore, Makedonije Itd. Odvaja me bre od Tesle, pupina, Milankovića a ako bas hoćeš i od djokovica jer živi u monte karlu a ja eto nesto bas hoću sa njimaŽiveli Srbi gde god da su. Pozdrav od srbina a ne Srbijanca
(Vlada, 27. septembar 2016 19:48)
U potpunosti se slažem sa Vama, jer to srbijanac bi trebalo da znači stanovnik Srbije, znači regionalna a ne nacionalna pripadnost, pa bi po tome i muslimani iz Srbije bili srbijanci.
Mnogo je još znamenitih Srba, koji nisu rođeni u Srbiji, pretpostavljam da ste slučajno napisali Srbin malim slovom.
pre 7 godina
@sarajevo
Porpuno legitimna Nikolićeva izjava.
Kao što neki strani političari komentarišu referendum tako i on komentariše Izetbegovića.Onima iz "medjunarodne zajednice" ne kažeš da vas ostave na miru?
Dalje,zašto stalno pominjete BiH kao unitarnu državu a "zaboravljate" da je ta BiH država sastavljena iz dva pravno jednaka dela - Federacije i Republike Srpske?
Postojanje unitarne BiH je protivno Dejtonu i protiv interesa najmanje jednog naroda (Srba).
Na stranu što ovde ima dosta manipulacije zbog izbora ali sve češće su srpski interesi ugroženi kršenjem Dejtona.
pre 7 godina
Nikolić je pravi Srbijanac(Šumadinac). Bakirova logika i nije loša, svi državljani Srbije su Srbijanci, onda se i svi Srbi van Srbije proglase Srbijancima i eto nama Srbijancima još dva miliona glava. Bež'te o'ma Hrvatskanci,Bosnanci,Rusijanci i Amerikanci sve će vas izjedemo.
pre 7 godina
Добро је, сад научих нешто ново, нисам знао да је Бранко Радичевић био у заблуди кад је писао своју песму управо описујући разлике међу Србима на основу ГЕОГРАФСКОГ ПОРЕКЛА. Али, изгледа ми, комунизам је ипак оставио последице у свести људи, на жалост и у свести оних који нису ни били рођени у то време. Да не ширим причу о објашњавању термина Србијанац, Црногирац, Босанац... Свуда на свету је националност условљена биолошким пореклом, а једино код нас је израз демократског опредељења. Све док је тако имаћемо проблема са великосрбима, великоцрногорцима, великобосанцима и осталим ксенофобицима који не знају где су шупљи, али знају да држе предавања.
pre 7 godina
ovo za srbijanac si lupio ili je to jednostavno vasa nepismenost i nepoznavanje pojmova.mi smo SRBI bili i uvek cemo biti a vi sa krizom identiteta mozete sami sebe da nazivate kako god hocete-ja se slazem.a ovo za Nikolica-svaka ti je na mestu.cak sta vise stekao sam utisak da birs reci i da mu tepas
pre 7 godina
(lingvistički samo, 27. septembar 2016 19:55) Ti kao Hrv (ili Crv) bas si nam lepo objasnio, ko smo i kako treba da se zovemo. Samo me cudi da vi u Crovatskoj pratite to tako detaljno.
pre 7 godina
U neku ruku Bakir je u pravu. Zna Mile da se brani. Za sve vas iz Federacije on je najbolji PENICILIN, kakav god da je (a ima "putera" na glavi dosta). U trenutnoj situaciji to je manje bitno, jer je mnogo veci ulog u pitanju. A Bakir kao i mnogi zlobni politicari namerno koriste termin Srbijanci. Nije on toliko neobrazovan da to ne zna nego se pravi malo Englez iz bas carsije....
pre 7 godina
Balkanska posla....i um i narav i inat ...svi isti.
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
(deksa87ns, 27. septembar 2016 18:19)
Zašto se onda ljutimo kad albanski predsednik komentariše stvari na Kosovu?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ispod šlema mozga nema, 27. septembar 2016 19:55)
A, ko bi se ljutio kada bi se bilo kojem albanskom političaru, javno, od strane predsednika jedne etničke grupacije, poručilo da će proći poput Gadafija. Svako normalan bi trebao ustati protiv takvih reči. To nije nikakvo mešanje u unutrašnje stvari bilo koje zemlje već intervencija na nečuveno opasan komentar od strane lica koje bi moralo znati šta priča.
pre 7 godina
nažalost bakir nema očevu mudrost,pokušava da bude on,ali uzaludno.jer prevrnite sve arhive i pokušajte naći nešto da je alija uvrijedio nekoga na nacionalnoj osnovi....
pre 7 godina
E tome sluzi naziv Srbijanac, da se zna da je taj neko iz Srbije i nije nikakva izmisljena rijec za Srbe jer se ne radi o nacionalnosti.
(Vito, 27. septembar 2016 21:21)
E mene samo interesuje, kad si vec tako pametan, kako to ne postoje takve odrednice za druge narode? Hrvatijanac? Crnogorijanac? Makedocijanac? Nemacijanac? Francuzijanac? Englezijanac? Pa da se zna, da oni bas poticu sa tih teritorija? Jeli? Kako to nema? Umesto sto se upinjes da objasnis jedan nonsens, bolje bi ti bilo da sagledas cinjenice, i da ostanes Srbin, ako to vec jesi. Ne vidim razlog za podelu naseg naroda na takav nacin, osim iz ciste zlobe i necije koristi.
pre 7 godina
Bosanac je geografski pojam kao Sumadinac, Vojvodjanin... Srbi iz Srbije su Srbi... A ostali kako zele, zvacemo ih i Srbijancima, ako bas insistiraju, ali nas Srbe iz Srbije ne vredjajte, bukvalno dobijem nervni napad kad me nazovu Srbijankom a to rade i rodjaci mog muza iz Bosne...
pre 7 godina
@
(Sandzak, 27. septembar 2016 19:53)
Koliko se ti daviš u kompleksima. Ne smeta tebi ni Dodik, niti njegovo osporovanje neustavnih institucija, ni referendum, nego se na taj način liječiš i pokušavaš da opravdaš. Tebi smeta 9.januar i to nikad nećeš preboliti, jer je srpski narod uprkos stalnim napadama, opstrukcijama i pretnjama iz Sarajeva i zapadnog vilajeta svojom voljom sam odredio šta će da slavi slagao se s tim tvoj Dodik, Bakir ili neko treći.
pre 7 godina
Ono kad krenu paralele i poistovecivanje, srpska/kosovo, četnici/ustaše, aj od hrvata i muslimana me tradicionalno ne izneadjuje al neznanje i malicioznost nasi, eh....
pre 7 godina
@patria- odlično sročeno samo ne vredjaj indijance, narod za poštovanje, nekada davno kao ljudski rod se raštrkašmo po belom svetu, gotovo neverovatno da smo svuda dospeli i tako raznoliko se razvili, sretošmo se posle vise desetina hiljada godina i nestade jedan ponosit narod koji je ziveo u skladu sa prirodom, ali dosta o nastanku kauboja :)..
pre 7 godina
Na zalost, niko od politicara u BiH nema sta da ponudi narodu u vezi ekonomije i viseg standarda.
Referendum u RS je definitivno protresao tu tromu i vestacku zajednicu koja se zove BiH.
Uznemirio je duhove feudalaca ostala dva entiteta koji nisu bas navikli da tu neko nesto radi i odlucuje bez njihovog znanja.
pre 7 godina
Mene neki Srbi iz Banja Luke zovu Srbijanac, i kad me nekome opisuju kazu 'onaj Srbijanac itd. itd'. Meni nije uopste uvreda da me tako oslovljavaju, znam da im nije losa namera da zele recimo da mi umanje 'Srpstvo', vec time zele da oznace (trenutno) geografsku pripadnost a ne nacionalnu. Ja sam to odmah ukapirao.
pre 7 godina
(Vito, 27. septembar 2016 21:21)
Ajde vito odrzi nam jedno predavanje dal nas to vredja ili ne vredja.
Svasta ljudi sebi dopustaju.
pre 7 godina
Gospodo, u Bosni je Srbijanac čovek iz Srbije a Srbin je etnička pripadnost. U Bosni je Srbijanac zvaničan izraz koji se koristi u literaturi.
pre 7 godina
Ne volim ni njega ni oca mu, ni tu stranku, totalno sam protiv njihove politike, ali ovdje je apsulutno u pravu!
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
pre 7 godina
Nije Srbijanac vec Srbin. Covek iz Srbije se zove Srbin. Zasto nam namecu nazive Srbijanac? Pokusavaju da stvore podele medju Srbima. Tako se u Vojvodini pa i u zabavnim emisijama npr. Drzavni posao, cuje da su Srbijanci, Srbi u Beogradu i Centralnoj Srbiji. Ne dozvolite da se takva terminologija siri jer pravi opasne podele medji Srbima.
pre 7 godina
Dobro mu je i rekao! Našeg predsednika svak poklopi.
pre 7 godina
Ljudi, Bosanac ostaje bosanac, bio to pravoslavac, katolik, ili musliman. Čim usta otvori i progovori, jasno je da je Bosanac!
pre 7 godina
I te kako ima da objasnjavas, jer Srbija je jedan od potpisnika dejtonskog sporazuma. Prosto.
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
pre 7 godina
Izetbegović ne ume da pogne glavu i da se izvini za grešku i prejaku reč
on opravdava sebe drugim umesto da car nedvosmisleno izvini
pre 7 godina
Nije on Bakire srbijanac nego SRBIN, kao sto ni gotovo polovina stanovnika Bosne i Hercegovine Pravoslavne veroispovesti nisu bosanci vec SRBI!!!
pre 7 godina
BiH nije drzava samo Bosnjaka i Bakira Izetbegovica, ima tu skoro isto toliko i Srba, a i oni se tu nesto pitaju, tako da pamet u glavu, ne trazite rat pokusajima da ukinete Republiku Srpsku!
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
pre 7 godina
Izetbegovicu, ako je Nikolic srbijanac, ti si po logici stvari muslimanac ili bosnijanac? Postoje samo Srbi, sa ove ili one strane Drine, naucitete to drage komsije. Drugo, ako zameras Nikolicu sto brine, sto se ti brines? Ti zivis u federaciji... A brinuo si i za Erdogana ako se ne varam...
pre 7 godina
@jovan
A budala je budala bio iz Bosne li iz Srbije. Meni kad neko kaže Srbijanac ja se uvredim do koske jer me odvaja od svih divnih Srba iz krajine, republike srpske, crne gore, Makedonije Itd. Odvaja me bre od Tesle, pupina, Milankovića a ako bas hoćeš i od djokovica jer živi u monte karlu a ja eto nesto bas hoću sa njimaŽiveli Srbi gde god da su. Pozdrav od srbina a ne Srbijanca
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@f, 27. septembar 2016 19:01)
Jugoslavija kao država ne postoji tako da i nemaš koga da zoveš Jugoslovenom a i pored te činjenice da ne postoji država Jugoslavija i danas se pojedinci izjašnjavaju kao Jugosloveni i tako se vode u struktiri stanovništva na osnovu izjašnjavanja prilikom popisa.
pre 7 godina
Nije Srbijanac vec Srbin. Covek iz Srbije se zove Srbin.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zeleni, 27. septembar 2016 18:25)
_____________________________________________
Valjda si htio reći : "Srb"?
Da, to je nekako baš nejasno jezično pitanje ; Otkud zapravo taj naziv Srb-in i što točno znači?
Zar nije točno " Srb i Srbi (pl.)" , a zemlja "Srbija"?
Po nazivu " Srbin" proisticalo bi da bi se sama zemlja u kojoj žive "Srbini" nazivala " Srbinija", a ne "Srbija"
Naziv "Srbin" nadalje, nekako egzistira u jednini: "Srbin", ali već u množini ga nema, jer nitko ne koristi riječ "Srbini", nego ipak "Srbi", (množinu od riječi "Srb")...
Nema toga pojma "Srbin", niti u pridjevskom obliku, ( srbinski), nego se ipak korist pridjev izvedenicom iz riječi " Srb" - "srpski", nikada "srbinski"...
Zanimljivo bi bilo čuti što o tome kažu srpski stručnjaci za jezik...
pre 7 godina
Kao sto se mi vredjamo na pojam Srbijanac tako se i Srbi u RS vredjaju na pojam Bosanac ! Kao sto vise ne nazivamo stanovnike bivsih republika Jugoslavije Jugoslovenima isto tako treba da shvatimo da su ti ljudi tamo u RSu Srbi koliko i mi ! Mozda i vise od toga.
(@f, 27. septembar 2016 19:01)
E svaka ti čast na komentaru, konačno da sam to pročitao ili čuo i od nekog iz Srbije!
pre 7 godina
Nemojte više ljudi molim vas, preseo mi je život više od vesti iz Bosne. Ne ulazi mi se na portal kada znam da me čekaju ove karakature i njihove provale
pre 7 godina
Ja sam Srbin iz Srbije i vidim veoma malo slicnosti sa Srbima iz Bosne-Bosancima.
U svakom slucaju,zelim im sve najbolje ,ali na njihovoj Teritoriji u Bosni a ne da se pripoje Srbiji.
pre 7 godina
Nikolić nije srbijanac već Srbin isto kao što gospodin Bakir nije Bošnjakijanac nego Bošnjak. Znamo da bi gospodin Bakir, kao i pripadajuća mu politička kamarila, po svaku cenu, i na svaki način, voleo da napravi razliku medju Srbima ali, to više "ne pali". Znamo da su im Srbi dobri samo kad su podeljeni a još bolji kada su medju sobom posvadjani.
pre 7 godina
Ovaj covjek je vrlo nazadan.
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
(deksa87ns, 27. septembar 2016 18:19)
Zašto se onda ljutimo kad albanski predsednik komentariše stvari na Kosovu?
pre 7 godina
Sada nije u redu da se "Srbijanac" mesa u unutrasnje stvari BiH, a kada se pre neki dan Vucic izjasnio protiv referenduma, to je tada bilo OK?
pre 7 godina
Tako je jedan iz Sjenice meni objasnjavao da sam ja Srbijanac, a ne Srbin.
pre 7 godina
A da nas poštedite prenošenja predizbornih izjava iz komšijskih zemalja? Napornije je to čitati nego šta je JĐ doručkovala na instagramu.
pre 7 godina
Bosnijanac.
pre 7 godina
Brine se zbog indirektne pretnje ubistvom.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
(sarajevo, 27. septembar 2016 18:56)
I vama kada iz Republike Srpske kazu ajde odmorite malo i pustite nas na miru,imate svoju federaciju I gledajte sta cete da njom, vi uradite tako? Videli smo upravo
pre 7 godina
Poruka muslimanima (koji sebe sad nazivaju bosnjacima, narod koji je proistekao iz našeg srpskog, bez obzira sto to ne žele ni da cuju) imate federaciju, ne svojatajte celu zemlju i ne ponašajte se kao da su srbi uljez, podelili smo se po veri pa možemo i po teritoriji, mi smo tu mnogo vise izgubili ali kao miroljubivi srbin vidim da nam nema suživota u ovom obliku, nećemo napred u ovoj konfiguraciji a sjajne komsije možemo uvek biti, imate fino parče, budite srećni pa da se razilazimo a ne da nas političari vazda vuku za nos.. Vi želite komplet drzavu a nas potencijalno za manjinu, kako bi to funkcionisalo, sledećih 200 god. trvenja dok neko potpuno ne nestane?? Mi bismo izlaz pa je 50% već obavljeno, malo rezona sa vase strane i gotova prica.. Pozdrav svim miroljubivim ljudima sa rezonom, nadam se da adminima neće biti predug post/automatski kanta :)..
pre 7 godina
Sećam se kada smo bosance zvali bosanski muslimani ili bosanski srbi ili bosanski hrvati sto ljudi zaista i jesu.. isto tako i za hercegovinu. Medjutim onda je krenulo sa nekim terminom "bosnjaci" koji je neka nova garnitura iz Sarajeva pokrenula i evo novine ih danas tako nazivaju. Pitam se zašto, kako i zbog čega ceo ovaj cirkus i onda me kraj puta dovede do velikih sila..e to vam je ljudi Balkan.
pre 7 godina
Srbijanac je pogrdan naziv za Srbe iz Srbije koji su prvi put upotrebili Hrvati jos za vreme Austrougarske, a posle se vraca po potrebi raznih domoljuba, najpoznatije sedamdesetih godina proslog veka za vreme MASPOK-a, kad je i odomacen u upotrebi na hrvatskoj televiziji, kasnije ozivljen pred raspad Jugoslavije. Teza da je Srbijanac toboze bliza odrednica za Srbe iz Srbije ili za drzavljane Srbije je notorna laz, izmisljotina i nevidjena imbecilija u novije vreme nedotupavnih skribomana koji ne razumeju razliku transkripcije s engleskog "serbian" i "Serbs". Na pitanje kako razlikovati Srbina iz Srbije od Srbina iz Hrvatske ako se ne upotrebi to notorno i pezorativno Srbijanac, odgovor je prost. Isto kako se razlikuje Hrvat iz Srbije i Hrvat iz Hrvatske, ili Bosanac/Bosnjak iz Srbije i Bosanac/Bosnjak iz BiH. Kako nema ni Hrvatijanaca, ni Bosnijanaca ni Crnogorijanaca, nema ni Srbijanaca. A za one koji bi nas tretirali kao neke divlje Indijance i na taj nacin dehumanizovali srpski nacionalni korpus na Balkanu, Indijanci im u kuci bili...
pre 7 godina
Trebalo bi ovom Bakiru da neko kaze da rec "srbijanac" NE POSTOJI!!!! Mi,srbi kao i ostali narodi smo isti, dali ziveli u Srbiji, Republici SRPSKOJ ili na Marsu!!! Bakire, vrati se ucenju geografije pa onda dodji na dopunski!!
pre 7 godina
I ti si se brinuo za Erdogana a i on o tebi. Svako se brine o svome.
pre 7 godina
Bosanac je geografski pojam kao Sumadinac, Vojvodjanin... Srbi iz Srbije su Srbi... A ostali kako zele, zvacemo ih i Srbijancima, ako bas insistiraju, ali nas Srbe iz Srbije ne vredjajte, bukvalno dobijem nervni napad kad me nazovu Srbijankom a to rade i rodjaci mog muza iz Bosne...
pre 7 godina
Šta se u posljednjih 48 sati desilo sa predsjednikom Republike Srpske, kako je za relativno kratko vrijeme od preksinoćnjeg stoglavog zmaja koji trijumfalno riga vatru na sve vidljive i nevidljive protivnike, koji ukida jednu, a vaspostavlja drugu državu, danas na pres-konferenciji postao krotki, preplašeni, zbunjeni provincijski poltičarčić, koji drhtavog glasa, čita, zamuckujući, ranije napisano
saopćenje koje mu treperi u drhtavim šakama.
Jučer, dok je tumarao po beogradskim redakcijama i televizijskim studijima, čekajući da ga primi neko ozbiljniji od Milomira Marića i tabloidnih prijestolnčkih nacionalističkih drekavaca, vidjelo se, osjetilo se da laktaškom kabadahiji nisu sve ovce na broju, unatoč prividnoj, prpošnoj samouvjerenosti.
Šta se, zapravo, desilo Dodiku, zašto on, koji je mjesecima drnda i trubi kako ga baš briga za Ustavni sud i njegove odluke, jer će on tjerati po svome, a ne po njihovome, najednom ima pregršt (vrlo opravdanih i logičnih) apelecija za isti taj Ustavni sud?
pre 7 godina
Problem sa Izetbegovicec jeste da govori o Bosni kao da je ona samo muslimanska zemlja a ne i ostalih naroda. I nipodastava Srbe. To ce ga naravno skupo kostati, jer ce Srbi izaci iz Bosne. Mogao je da postedi izjavu o Srbijancima, i to je veoma neukusno.
pre 7 godina
za sve one koji se loze na ovo. ovo je bila odlicna predizborna kampanja kako za milu tako i za bakira.
pre 7 godina
Cyд би trребало да процесуира оне који нису спровели одлуке о конститутивности Срба у кантонима ФБиХ.
Додик је задњи који треба бити процесуиран због непоштивања одлуке Уставног суда БиХ, зато што прије њега треба процесуирати све оне који до сада нису испоштовали одлуке Уставног суда у вези са изборима у Мостару, гдје би требало процесуирати Драгана Човића и Бакира Изетбеговића.
pre 7 godina
@Bosnjo, nebitan je broj Srba u celoj Bosni, bitan je broj Srba u RS, jer je RS vazna za Srbe, a ne Federacija u kojoj ih vise nema, kao i u Sarajevu, ne samo Srba, vec nema ni Hrvata.
Moze muslimana biti i 90% u Bosni, ako su Srbi u RS vecina, to je dovoljno.
pre 7 godina
Koliko komentara oko Srbijanac zbog puke nepismenosti... Shvatite da Srbijanac nije sinonim za Srbin, pa samim tim ni pokusaj uvrede. Srbin je nacionalna (etnicka) pripadnost i ne govori nam nista o tome odakle je neko a Srbijanac je neko iz Srbije, ma koje nacionalnosti. Time se samo zeli reci da je neko iz Srbije i nista vise. Srbin moze da bude iz Bosne ili iz Kanade a Srbijanac samo iz Srbije, iako po nacionalnosti mozda neki Albanac recimo Fadilj Krasnici iz Preseva. Shvatate li sada razliku? Isto kao sto je Bosanac svako iz Bosne svejedno radi li se o Miloradu iz Banjaluke, Franji iz Orasja ili Enveru iz Sarajeva. Kada kazemo Bosanac ili Srbijanac to nam odmah govori o tome ODAKLE je neko, ali nam nista ne govori o nacionalnom (etnickom) identitetu. Kada kazemo Srbin, to nam govori o NACIONALNOSTI te osobe, ali pojma nemamo odakle je, moze biti Aleksa Santic iz Mostara, Nikola Tesla iz Gospica ili Tomislav Nikolic iz Kragujevca.
E tome sluzi naziv Srbijanac, da se zna da je taj neko iz Srbije i nije nikakva izmisljena rijec za Srbe jer se ne radi o nacionalnosti.
pre 7 godina
A poredjenje sa obesenim Sadamom jeste dobro?
pre 7 godina
ovo za srbijanac si lupio ili je to jednostavno vasa nepismenost i nepoznavanje pojmova.mi smo SRBI bili i uvek cemo biti a vi sa krizom identiteta mozete sami sebe da nazivate kako god hocete-ja se slazem.a ovo za Nikolica-svaka ti je na mestu.cak sta vise stekao sam utisak da birs reci i da mu tepas
pre 7 godina
"Nije on Bakire srbijanac nego SRBIN, kao sto ni gotovo polovina stanovnika Bosne i Hercegovine Pravoslavne veroispovesti nisu bosanci vec SRBI!!!"
gotovo polovina....
U BiH 50,11% Bošnjaka, 30,78% Srba, 15,43% Hrvata.
pre 7 godina
Ako moze srbijanac, onda moze bosnijanac,hrvatijanac itd.
pre 7 godina
kad ce vise izbori ne mogu vise da podnesem ovo ......
pre 7 godina
@sarajevo
Porpuno legitimna Nikolićeva izjava.
Kao što neki strani političari komentarišu referendum tako i on komentariše Izetbegovića.Onima iz "medjunarodne zajednice" ne kažeš da vas ostave na miru?
Dalje,zašto stalno pominjete BiH kao unitarnu državu a "zaboravljate" da je ta BiH država sastavljena iz dva pravno jednaka dela - Federacije i Republike Srpske?
Postojanje unitarne BiH je protivno Dejtonu i protiv interesa najmanje jednog naroda (Srba).
Na stranu što ovde ima dosta manipulacije zbog izbora ali sve češće su srpski interesi ugroženi kršenjem Dejtona.
pre 7 godina
(lingvistički samo, 27. septembar 2016 19:55) Ti kao Hrv (ili Crv) bas si nam lepo objasnio, ko smo i kako treba da se zovemo. Samo me cudi da vi u Crovatskoj pratite to tako detaljno.
pre 7 godina
Hajducki smo mi narod, a igramo se demokratije. Vladavina prava je misaona imenica za mnoge sa prostora bivse zajednicke drzave.
Pozdrav svim casnim ljudima sa tih "prostora".
pre 7 godina
U pravu je covek
pre 7 godina
Dodik je inace pripadnik kineske manjine,pa predsednik Srbije nema pravo da komentarise?
(deksa87ns, 27. septembar 2016 18:19)
Zašto se onda ljutimo kad albanski predsednik komentariše stvari na Kosovu?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ispod šlema mozga nema, 27. septembar 2016 19:55)
A, ko bi se ljutio kada bi se bilo kojem albanskom političaru, javno, od strane predsednika jedne etničke grupacije, poručilo da će proći poput Gadafija. Svako normalan bi trebao ustati protiv takvih reči. To nije nikakvo mešanje u unutrašnje stvari bilo koje zemlje već intervencija na nečuveno opasan komentar od strane lica koje bi moralo znati šta priča.
pre 7 godina
Nikolić je pravi Srbijanac(Šumadinac). Bakirova logika i nije loša, svi državljani Srbije su Srbijanci, onda se i svi Srbi van Srbije proglase Srbijancima i eto nama Srbijancima još dva miliona glava. Bež'te o'ma Hrvatskanci,Bosnanci,Rusijanci i Amerikanci sve će vas izjedemo.
pre 7 godina
E tome sluzi naziv Srbijanac, da se zna da je taj neko iz Srbije i nije nikakva izmisljena rijec za Srbe jer se ne radi o nacionalnosti.
(Vito, 27. septembar 2016 21:21)
E mene samo interesuje, kad si vec tako pametan, kako to ne postoje takve odrednice za druge narode? Hrvatijanac? Crnogorijanac? Makedocijanac? Nemacijanac? Francuzijanac? Englezijanac? Pa da se zna, da oni bas poticu sa tih teritorija? Jeli? Kako to nema? Umesto sto se upinjes da objasnis jedan nonsens, bolje bi ti bilo da sagledas cinjenice, i da ostanes Srbin, ako to vec jesi. Ne vidim razlog za podelu naseg naroda na takav nacin, osim iz ciste zlobe i necije koristi.
pre 7 godina
@
(Sandzak, 27. septembar 2016 19:53)
Koliko se ti daviš u kompleksima. Ne smeta tebi ni Dodik, niti njegovo osporovanje neustavnih institucija, ni referendum, nego se na taj način liječiš i pokušavaš da opravdaš. Tebi smeta 9.januar i to nikad nećeš preboliti, jer je srpski narod uprkos stalnim napadama, opstrukcijama i pretnjama iz Sarajeva i zapadnog vilajeta svojom voljom sam odredio šta će da slavi slagao se s tim tvoj Dodik, Bakir ili neko treći.
pre 7 godina
E ovo je kao vrtić. Samo još da ne traže da im vrate igračke. Sad će doći teta i sve ih rastjerati.
pre 7 godina
Ali fakat ljudi dajte nas pustite na miru.Imate Srbiju i želim vam apsolutno svaku sreću da svaki dan napredujete i da bolje živite.Pustite nas u BIH da živimo i dogovaramo se..Svaki dan iz Srbije neke indirektne prijetnje i mješanja u našu državu
(sarajevo, 27. septembar 2016 18:56)
Ma to nije uospte tako, samo vam se prezentuje na taj nacin. Kao nam EU, rekli ovo rekli ono mislili ono mislili ovo, a realno 99% naroda jedino briga kako ce do normalnog zivota. A politicari moraju tako, tako zaradjuju platu :D
pre 7 godina
@jovan
A budala je budala bio iz Bosne li iz Srbije. Meni kad neko kaže Srbijanac ja se uvredim do koske jer me odvaja od svih divnih Srba iz krajine, republike srpske, crne gore, Makedonije Itd. Odvaja me bre od Tesle, pupina, Milankovića a ako bas hoćeš i od djokovica jer živi u monte karlu a ja eto nesto bas hoću sa njimaŽiveli Srbi gde god da su. Pozdrav od srbina a ne Srbijanca
(Vlada, 27. septembar 2016 19:48)
U potpunosti se slažem sa Vama, jer to srbijanac bi trebalo da znači stanovnik Srbije, znači regionalna a ne nacionalna pripadnost, pa bi po tome i muslimani iz Srbije bili srbijanci.
Mnogo je još znamenitih Srba, koji nisu rođeni u Srbiji, pretpostavljam da ste slučajno napisali Srbin malim slovom.
pre 7 godina
nažalost bakir nema očevu mudrost,pokušava da bude on,ali uzaludno.jer prevrnite sve arhive i pokušajte naći nešto da je alija uvrijedio nekoga na nacionalnoj osnovi....
pre 7 godina
U neku ruku Bakir je u pravu. Zna Mile da se brani. Za sve vas iz Federacije on je najbolji PENICILIN, kakav god da je (a ima "putera" na glavi dosta). U trenutnoj situaciji to je manje bitno, jer je mnogo veci ulog u pitanju. A Bakir kao i mnogi zlobni politicari namerno koriste termin Srbijanci. Nije on toliko neobrazovan da to ne zna nego se pravi malo Englez iz bas carsije....
pre 7 godina
E moj Izetbegoviću... džaba ti sva priča kad ti ne umes da udelis orden i ispeces rakiju ko Toma.
pre 7 godina
Ne zna se koja je garnitura na vlasti idiotskija,nasa ili njihova...mrtva trka
pre 7 godina
Balkanska posla....i um i narav i inat ...svi isti.
pre 7 godina
Gospodo, u Bosni je Srbijanac čovek iz Srbije a Srbin je etnička pripadnost. U Bosni je Srbijanac zvaničan izraz koji se koristi u literaturi.
pre 7 godina
Добро је, сад научих нешто ново, нисам знао да је Бранко Радичевић био у заблуди кад је писао своју песму управо описујући разлике међу Србима на основу ГЕОГРАФСКОГ ПОРЕКЛА. Али, изгледа ми, комунизам је ипак оставио последице у свести људи, на жалост и у свести оних који нису ни били рођени у то време. Да не ширим причу о објашњавању термина Србијанац, Црногирац, Босанац... Свуда на свету је националност условљена биолошким пореклом, а једино код нас је израз демократског опредељења. Све док је тако имаћемо проблема са великосрбима, великоцрногорцима, великобосанцима и осталим ксенофобицима који не знају где су шупљи, али знају да држе предавања.
pre 7 godina
Na zalost, niko od politicara u BiH nema sta da ponudi narodu u vezi ekonomije i viseg standarda.
Referendum u RS je definitivno protresao tu tromu i vestacku zajednicu koja se zove BiH.
Uznemirio je duhove feudalaca ostala dva entiteta koji nisu bas navikli da tu neko nesto radi i odlucuje bez njihovog znanja.
pre 7 godina
Ono kad krenu paralele i poistovecivanje, srpska/kosovo, četnici/ustaše, aj od hrvata i muslimana me tradicionalno ne izneadjuje al neznanje i malicioznost nasi, eh....
pre 7 godina
(Vito, 27. septembar 2016 21:21)
Ajde vito odrzi nam jedno predavanje dal nas to vredja ili ne vredja.
Svasta ljudi sebi dopustaju.
pre 7 godina
@patria- odlično sročeno samo ne vredjaj indijance, narod za poštovanje, nekada davno kao ljudski rod se raštrkašmo po belom svetu, gotovo neverovatno da smo svuda dospeli i tako raznoliko se razvili, sretošmo se posle vise desetina hiljada godina i nestade jedan ponosit narod koji je ziveo u skladu sa prirodom, ali dosta o nastanku kauboja :)..
pre 7 godina
Mene neki Srbi iz Banja Luke zovu Srbijanac, i kad me nekome opisuju kazu 'onaj Srbijanac itd. itd'. Meni nije uopste uvreda da me tako oslovljavaju, znam da im nije losa namera da zele recimo da mi umanje 'Srpstvo', vec time zele da oznace (trenutno) geografsku pripadnost a ne nacionalnu. Ja sam to odmah ukapirao.
67 Komentari
Sortiraj po: