Utorak, 30.08.2016.

11:22

Milanović: Nisam vređao, već se rugao "silnicima"

Ono što sam rekao nije vređanje, već ruganje onome ko želi da bude silnik, kaže lider hrvatskog SDP Zoran Milanović.

Izvor: B92

Milanoviæ: Nisam vreðao, veæ se rugao "silnicima" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Anamarija

pre 7 godina

Milanovic se nije rugao "silnicima"vec gradjanima Srbije.Dobro smo razumeli da je ceo narod u Srbiji saka jada,a to sto sada pokusava da preformulise nece moci.Njegovo nevaspitanje i primitivizam nemaju meru tako da takav covek na celu drzave govori i o drzavi.

Antisha

pre 7 godina

Ne ide mi u glavu što su se HR političari toliko razgalamili s tim zakonom o univerzalnoj jurisdikciji kad ga imaju sve države a onaj u Hrvatskoj je rigorozniji od onog koji ima Srbija, a taj isti zakon koji oni osporavaju je pomogao da se osude mnogi ratni zločinci s ovčare.
Nije kriv Milanović, nego glupi narod koji se loži na njegove priče i demagogiju. Pa ratna odšteta mala djeca su več naučila da ratno stanje nije biko proglašeno formalno nismo bili u ratu, a Srbija je ionako debelo kažnjena sa sankcijama bombardiranjem itd, iako joj je največa kazna bilo njeno političko vodstvo...

Tirion

pre 7 godina

Hajde Milovanovicu, ne lupetaj vise gluposti,molim te. Ne vidis koliko si jadan i bedan? Uporno pokusavas da privuces paznju na sebe, ali to radis na mnogo glup nacin. Vredjanjem nanosis samo sebi stetu. Sebi i nikome drugom.

Borovo selo

pre 7 godina

(Rapa Nui, 30. avgust 2016 16:34)

kad vi osudite vase zlocince kso recimo Glavasa gde postoje svedoci koji su videli kako redom ubija i ljudima sipa kiselinu u grlo, onda nam mozete soliti pamet koliko god hocete. Onaj vad pobio na mostu toliko ljudi i dobio par godina, isto i sa Lorom, da ne pricam o onome sto je iz aviona bombardovao kolonu izbeglica.... isto radite kso i muslimani, svoje krvnike i ubice oslobadjate, tako ce i Naser biti oslobodjen...i onda vi nama nesto pricajte.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Dobro Milanovicu da li si cuo da Vucic gostuje kod Hilari i Bila? Zar mislis da je to zato sto je covek beogradske carsije pa ide malo da ih obavesti sta ta carsija misli i govori?

TTD

pre 7 godina

Covece, ko o cemu, Hrvati o Srbiji i Srbima!
Da nestane Srbije preko noci, svi Hrvati bi izvrsili kolektivno samoubistvo jer jedini smisao njihovog postojanja je nestao.
To nije vise ni opsesija, ovo postaje mnogo ozbiljnija kolektivna dijagnoza!

morlak

pre 7 godina

aman covece sjasite vise sa srba ...prostim recnikom zamenili ste teze ....srbi su narod koji je ziveo na tim prostorima i kao takav trazi svoja prava ...vas domoljubi grize savest jer nemate koga vise da kinjite i proterujete ....sabili ste srbe uz pomoc lazi i propagande kao i uz pomoc istih kao vi u jednu drzavu ,kazamat...pa nas sada ucite kako da prihvatimo da je to u redu...ej probisvetu ,krvava su vam stopala od prvog pa i drugog svetskog rata ...izgleda da ste se navikli na crveno da cipele zamazujete...

Rapa Nui

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

Zato i nastoje da iskoriste zakon koji Hrvatska smatra spornim kako bi relativizovali svoju ulogu u proteklom ratu. Tom u prilog ide i nedavno hapšenje hrvatskog državljanina koji je malo je poznato osumnjičen da je u ratu kao pripadnik HV srušio most gdje nije bilo stradalih ali ga se traži zbog čuj sad ovo terorizma. Ispostavilo se da ima samo isto ime i prezime kao osumnjičeni ali potraživati ga radi tog djela je nastojanje vlasti u Srbiji da prikažu legitimnost vlastitog djelovanja u susjednoj Hrvatskoj tokom 90'ih. Ako im je do osude terorizma neka procesuiraju na stotine onih koje su kao dobrovoljce sami organizovano okupljali i slali da ruše Vukovar. U samoj Srbiji dakle elemenata za terorizam ima koliko hočeš ali taj zakon ne vidimo da primjenjuju na dotičnim jer takvi procesi ne šalju poruku i sliku koju oni žele!

ako se ne secas onda nista

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

to sto su oni pricali Hrvati su radili...

BeKo

pre 7 godina

„Budi pametan koliko hoćeš, ali znaj da tebi pripada samo onoliko koliko te bude razumeo tvoj sagovornik.” 

 Mevlana Dželaludin Rumi

Sobzirom da najveći deo glasača pripada nižem srednjem i nižem sloju koji je uz to obično najkonzervativniji deo populacije političari moraju tako da pričaju-inače odoše glasovi.
To važi za sve zemlje sveta.

Mirko Cvetković

pre 7 godina

"To je bila refleksija. Postoji beogradska čaršija koja bi na pet strana sveta, a to ne može tako. Tamo su emisari i huškači. I zbog toga srpski narod pati, i u Hrvatskoj", rekao je Milanović.

Ajde bogati, objasni kako to srpski narod u Hrvatskoj pati zbog beogradske čaršije

Veteran

pre 7 godina

Mnogo hrvatskih firmi radi nesmetano i ostvaruje profit. One moraju da utiču na sopstvene političare. Mi kao građani treba da ih na kulturan način upozorimo. Recimo svako ko uđe u jedan od njihovih poznatih hipermarketabu Srbiji. treba da uzme najveća potrošačka kolica I da ih napuni hrvatskim proizvodima, a onda da ih ostavi I izađe. Kada to uradimo masovno, a oni se budu bavili prepakivanjem robe a ne prodajom, možda će se neko dosetiti zasto se to dešava.

tEX

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

Glupo razmisljanje, sad je treba da pravdam Milanovicevu izjavi da smo mi 'Saka jada' zato sto je nekada Vucic nesto pricao. Mene interesuje sta se sada prica i iskreno vise mi se svidja sta prica Vucic i njegova retorika nego Milanovic. Iskreno smatram Milanovica mnogo boljim covekom ali izjave koje upuceje ovih dana, mu uopste ne prilice i ne svidja mi se takav ton prema jednom narodu i drzavi. Ovako izgleda da Vucic deluje kao neko ko je nesto i naucio a Milanovic kao da je totalno krenuo u pogresnom pravcu i pretvara se u Vucica iz 90. To nesto govori i o narodima koje predstavljaju danas.

leptirica

pre 7 godina

Mnogo hrvatskih firmi radi nesmetano i ostvaruje profit. One moraju da utiču na sopstvene političare. Mi kao građani treba da ih na kulturan način upozorimo. Recimo svako ko uđe u jedan od njihovih poznatih hipermarketabu Srbiji. treba da uzme najveća potrošačka kolica I da ih napuni hrvatskim proizvodima, a onda da ih ostavi I izađe. Kada to uradimo masovno, a oni se budu bavili prepakivanjem robe a ne prodajom, možda će se neko dosetiti zasto se to dešava.
(Veteran, 30. avgust 2016 15:10)

Jedini tko će se buniti je ona jadna prodavačica koja će morati ostati duže na poslu da to posloži natrag na mjesto.
Mnogi su prestali kupovati u Slovenskim trgovinama u Hrvatskoj u vrijeme blokade pregovora od strane Slovenije. Nije bilo efekta na Slovensko gospodarstvo,ali ljudi su se bolje osjećali. Možete to probati,ali jedino što će se dogoditi je da će otpustiti neke prodavače ,jer manje posla znači i manja potreba za radnicima i koristit će pad prometa kao izgovor za ukidanje božićnica,uskrsnica,stimulacija...
Na kraju radi se o velikim lancima,pa ako negdje i budu morali zatvoriti trgovinu,otvorit će u drugoj državi i opet će dobiti svoj profit.

etizop

pre 7 godina

Pa nece biti nista sporno. To ti smeta, ili?
(Srbin, 30. avgust 2016 13:51) - meni ne smeta dapače, ali sudeći prema minusima koje sam dobio smetati će vama.....

Nenad zg

pre 7 godina

Ja odem u Beogradsku kafanu sa drustvom iz Beograda....popijemo,mezimo,za pjevamo,zaplesemo.....
Dobro se ispričao i nasmijemo...puni zajedničkih tema,poštovanja i razumjevanja...
Zato jer smo dobri ljudi....samo zato....
loši i nekvalitetni će uvijek iz ovog ili onog razloga naći ono loše u drugom,samo zato što je drugi....
Gospodo političari stanite na loptu i probajte se ponašati makar slično nama koji lijepo i neoptereceno komuniciramo sa obiju strana...
Niste ni svjesni štete koju radite za oba naroda....

zbanderas

pre 7 godina

Trebaju nam obrazovani,kulturni političari koji nisu optereceni svojom prošlošću da bi smo mogli išli napred i da bi nam uopšte moglo krenuti na bolje.

Boss

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.

etizop

pre 7 godina

(Homo politicus, 30. avgust 2016 12:33) - čekaj kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?

Miloš

pre 7 godina

Kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi Srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?
(etizop, 30. avgust 2016 13:05)

Milanović se prodaje za onoga kome tako nešto ne bi smetalo da se nađe u ulozi srpskog premijera. Pravda, zločince osuditi i slično.

Prema tome, kao građanin Srbije, ja nemam ama baš ništa protiv da Hrvatska, Kazahstan ili Vijetnam uhapse i sude bilo kom građaninu Srbije koji je vršio ratne zločine bilo gde, ako za to postoje ozbiljni dokazi.

Znamo da postoje procesi koji se ne pokreću i za mene je problem što su ti ljudi, kojih ima, ovde i dalje na slobodi. Samo, vidite, potpuno je ista situacija u Hrvatskoj. Ima onih za koje postoje ozbiljne indicije, ako ne i neoborivi dokazi, da su vršili ratne zločine - a to nikoga u Hrvatskoj "ne zanima". I ovde, i tamo neko veruje da se zaštitom zločinaca štite nekakvi državni interesi. Ja se takvog stava gadim. Tada sa punim pravom za državu može da se kaže da je zločinačka, a ne "samo" za te pojedince.

Zato, samo napred, samo neka svi hvataju zločince. Ja se, kao Srbin, ne identifikujem sa Srbinom koji je bilo gde ubijao i silovao radi sopstvenog zadovoljstva - mnogo pre se identifikujem sa Hrvatom ili Albancem koji se bavi poslom kojim se ja bavim, koji ima iste ideale i tome slično.

Samo, po sopstvenom priznaju, Milanović ne bi to činio radi pravde, nego "u inat", da bi naneo Srbiji nekakvu štetu. Ako mene pitate, čista korist za Srbiju, ali njegov motiv je ružan.

Uskok

pre 7 godina

Bravo... jeste da hrvatskoj na taj način uopće ne nanosiš štetu već to radiš uglavnom Srbiji, ali svejedno bravo!
(hm, 30. avgust 2016 12:51) # Link komentara

To što neću da kupujem u Idei ili slično, nanosim štetu Srbiji? A kako? Todorić će se povući sa tržišta, jer mu je opao promet-OK, podeliće otkaze ljudima u sistemu-OK, prodaće firmu nekom trećem-OK. I mi govorimo mahom o trgovcima, za koje me zabole uvo, da li će biti prisutni ovde ili ne. Ako neće oni, biće neko drugi...trgovina je to.
Dakle, ja sam prvi pristalica da se na njihove državne gluposti i ispade reaguje tako što im se njihovim privrednicima u Srbiji, udari po džepu nekim bojkotom ili slično. I onda, neka se oni sami između sebe razračunavaju, da li se i koliko isplati, bez božje volje i razloga, pluvati po komšiji.
Da se razumemo, ovo vredi i u obrnutom smeru.

lilibg

pre 7 godina

Bačena koska , ve? viđeno , ništa novo .Na žalost , uvek će biti onih i na jednoj i na drugoj strani koji se " primaju ". Očigledno još uvek deluje .

Block

pre 7 godina

Sta uopste znaci da smo saka jada? Iskreno meni je to onako infantilno receno i ne nisam se osetio ama ni malo pogodjenim/uvredjenim. Klasicna predizborna provokacija u Hrvatskoj. Kad ti zafale glasovi a ti opalis po dezurnim krivcima i hopla eto rejtinga. Konacno da smo se ponasali zrelo i iznad tog blata u koji bi mnogi rado da se valjamo.

Od besmislenih i beznacajnih fraza, bitnije je sta MIlanovic drugo govori i zasto je zapeo oko famozne jurisdikcije, kad mu je Jelena Lovric lepo objasnila da je hrvatsko zakonodavstvo po tom pitanju jos rigidnije.

Marijuana Sniffing Dog

pre 7 godina

Stanje u EU:
-Sankcije prema Rusiji kontroproduktivne, EU trpi posledice,
-GB izašla iz EU,
-Turska se miri sa Rusijom,
-Milioni izbeglica na teritoriji EU
-Grčka u ropcu već par godina,
-Nedefinisano (prikriveno) ekonomsko stanje Italije, Španije, Francuske, Irske, da li su sledeća Grčka,
-Rumunija i Bugarska figuriraju, kao da ne postoje,
-Češka, Poljska, Madjarska protiv emigranata, sve više idu i protiv odluka Briselske administracije,
-Evro pada,
-Funta pada,
-Kamate padaju,
-Banke se "bore" za vazduh, nema obrta kapitala...
Šta činiti u takvoj situaciji?
Pa ima budala na Balkanu, da se zavade, pa malo opet ratuju kako bi se skrenula pažnja sa problema u samoj EU.
Eno Srba, Hrvata, Bošnjaka, Albanaca, eno krštenja sa tri, četiri prsta, i klanjanja Bogu, dajte im malo Zvonimira, Dušana, Teute i Sulejmana da skoče jedan drugom za vratove.
A, glasogovornici ratova imaju račune na Devičanskim ostrvima pod šifrom i pasoše stranih zemalja..
Kako smo blesavi...

pitanjce i za vas

pre 7 godina

@Vitez

A sta je krivo rekao npr. Dacic kada je izjavio da je hrvatska sramota Evrope, da se u Hrvatskoj uzdize nacisticka ideologija i amnestiraju ustase ili da Hrvati zbog zlocina koji su pocinili nemaju nikakvo pravo da bilo kome drze lekcije ili da traze ne znam kakvo postovanje prava Hrvata kada sami nisu sposbni ni osnovna prava da obezbede preostalim Srbima tj. onima koje nisu uspeli da proteraju?

Srbin

pre 7 godina

- čekaj kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?
(etizop, 30. avgust 2016 13:05)

Pa nece biti nista sporno. To ti smeta, ili?

goraqn

pre 7 godina

""Sta je sporno u nadleznosti da drzava Srbija uhapsi drzavljanina HR koji je cinio ratne zlocine na teritoriji HR a zatekne se prilikom hapsenja na teritoriji Srbije i pritom mu se sudi i donosi presuda pred srpskim sudom?
Jedini razlog je taj sto bi HR sudovi oslobodili optuzbe drzavljana HR koji je cinio zlocine a srpski bi presudili na osnovu cinjenica.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Homo politicus, 30. avgust 2016 12:33) ""
====================================================

Ne zaboravi: Srbija nije hapisila samo na teritoriji Srbije nego je raspisivala medjunarodne Iterpol poternice za ratne zlocine pocinjene, ne u Srbiji nego u Bosni i Hrvatskoj
Zar si zaboravio kako se Srbija osramotila u svetu nakon hapsenja Purde, Ganica, Divjaka,..

zoran

pre 7 godina

Gospodine Milanovicu,samo jako,kao glasac SDP-a na prvim visestranackim izborima 90-te godine zelim vam da pobjedite na predstojecim izborima nacionalisticki HDZ jer znam sta su pricali i radili 90-tih godina u Hrvatskoj.Veliki pozdrav iz Beograda za gospodina Milanovica!

Miloš

pre 7 godina

A najsmijesnije od svega, svi komentiraju samo nacin na koji je Milanovic rekao to sto je rekao, a ne i sadrzaj toga. Nitko nije negirao da nije u pravu glede sadrzaja...
(Primjecujem, 30. avgust 2016 12:06)

Evo, vidite - pitanje zakona je politička zavrzlama za koju mi je potrebno više od 1500 karaktera. Lične uvrede tipa "Toma grobar" su ispod nivoa, pa ni to ne vredi komentarisati. Preporučujem da se lepo potučete iza nekih zatvorenih vrata ako se lično ne podnosite, a onda lepo o tome ćutite i ostavite oba naroda na miru.

Međutim, ono za "šaku jada" i "žele biti gospodari pola Balkana, a 150 godina ne znaju gde da krenu" nije uvreda za Vučića, Nikolića ili nekoga od ekipe ko je 90-tih radio svašta, nego je uvreda za sve one koji su poslednjih 150 godina bili na čelu srpske države - a to je već toliko generalno da je uvreda za ceo srpski narod. Takođe, dobro se zna šta znači "šaka jada", pošto govorimo istim jezikom. I da se razumemo, mi smo zaista u zadnjih 150 godina imali one koji su hteli svašta pogrešno i radili loše stvari (i naravno, niti smo jedini, niti smo najgori u tome) - ali nije moguće da u vek i po nismo imali baš nikoga ko je bio po volji suseda, pa da se takve stvari pričaju.

Uostalom, u poslednjih 150 godina, Srbija u nekih 30 uopšte nije bila nezavisna zemlja (Hrvatska nešto više od toga), pa mi tu već stvarno nije jasno kako je jedna teritorija u sastavu velikog carstva mogla da ostvaruje te pretenzije na gospodarenje Balkanom...

Steve G

pre 7 godina

I jos da dodam da se prvi put slazem sa premijerom nam! Najbolje je ovo ignorisati, oni ovo rade zbog izbora. Uvek je u hrvatskoj pobedjivao onaj ko ima jacu antisrpsku retoriku, posle se smire, pa pricaju o stabilnosti u regionu i medjudrzavnim odnosima. Samo nesto ne verujem da ce nasi ovo ignorisati...

Cha cha cha

pre 7 godina

Najjadnije od svega je što se Mi (balkanski narodi), između sebe pljujemo i koljemo, (mada balkanski beskrupulozni političari pune džepove najstrašnijim lopovlukom), a EU i druge zemlje koje imaju veze sa našim uređenjem i politikom, gladaju na nas kao na isti narod, od kojih su neki nekada malo bolji malo gori, ali uglavnom su isti/slični, ne zarezuju ni najmanje ta naša tužakanja i svađe... Naprotiv, ako im bude potrebno da skrenu težište problema na naš prostor, to ce da urade drage volje, jer Mi smo za njih neuki građani, bez kulture i obrazovanja( s obzirom kako se ponašamo jedni prema drugima)... Ako im trebaju kadrovi, lako nas kupuju, ako im treba živa sila i to ce da dobiju....politicare kontrolisu, privredu takođe... A onda se nađu ovakvi kao Milanovic da na kvarno uzimaju glasove, jer on jadan ne zna za neki bolji nacin da uspije u životu...i u Srb je slicno....Cg i Bih da ne komentarišem...Žalosno

Primjecujem

pre 7 godina

A najsmijesnije od svega, svi komentiraju samo nacin na koji je Milanovic rekao to sto je rekao, a ne i sadrzaj toga. Nitko nije negirao da nije u pravu glede sadrzaja...

boban

pre 7 godina

Cenio sam da je Milanovic jedan od pametnijih politicara u Hrvatskoj.
Vucic je mlad pa je distanca od desetak godina ucinila da kod nekih izbledi njegova glupost.
Ovaj nece imati vremena da se vrati.
Ako su Hrvati pametni, naravno.

Prirodni talenat za hrvatsko-srpsko prevodilaštvo

pre 7 godina

Ne. Izraz "šaka jada" odnosi se na nešto veoma malo, što može da stane na (u) šaku, a i to tako malo je jadno, nedostojno hvale, i bez prave vrednosti.

Mutimir Vlastimirović

pre 7 godina

Nisam mislio da ćemo mi postati veći ,,zapadnjaci" od Hrvata. Kod nas takva nacionalistička politika ima malu ,,prodju" poslednjih godina. Na poslednjih par izbora Hrvatska i Bosna ovde nisu ni pomenuti, a Kosovo mnogo manje i u mnogo mirnijim tonovima nego ranije. Oni koji to ovde i rade neće osvojiti ni približno glasova u odnosu na takozvane ,,evropejce".

zlizlo

pre 7 godina

I opet niko da kaze sto je tocno krivo rekao? :D
(Vitez, 30. avgust 2016 11:58

Sta je krivo rekao? Milanović je vredjao ceo jedan narod i sad na jeftine fore pokušava da se izvuče. Hrvatska ima zakon skoro isto kao ovaj koji traži da Srbija promeni, zakon kakav ima niz članica EU, te je jasno da je to samo izgovor za blokiranje Srbije. Šta je krivo rekao? Rekao je za jedan narod da su šaka jada a sada se ovako jeftino izvlači. Ali vama Hrvatima je to dovoljno, deda mu je bio ustaša, Srbi su saka jada i njemu sada raste popularnost.

Homo politicus

pre 7 godina

Sta je sporno u nadleznosti da drzava Srbija uhapsi drzavljanina HR koji je cinio ratne zlocine na teritoriji HR a zatekne se prilikom hapsenja na teritoriji Srbije i pritom mu se sudi i donosi presuda pred srpskim sudom?
Jedini razlog je taj sto bi HR sudovi oslobodili optuzbe drzavljana HR koji je cinio zlocine a srpski bi presudili na osnovu cinjenica.

Simon

pre 7 godina

Biće više glasova, bez brige Zoki, to ti je sada zagarantovano jer te je javnost u Hrvatskoj potpuno razumela ;). Ali stvarno je dosta bilo te priče, daj nešto o ekonomiji sada, kulturi, prosveti itd...

Nenad-EU

pre 7 godina

Hrvatskim političarima očigledno nije bitno što se gomila ljudi iseljava na zapad koliko je bitno da zaštiti tzv. branitelje. Častan vojnik se ne boji ni jednog suda.

Gogogo

pre 7 godina

"I opet niko da kaze sto je tocno krivo rekao? :D"

Pa znaš kako ono ide prvo pometi pred svojim pragom, pa onda lupaj. Čitajući vas imam osječaj da se ponašate kao da imate švedski standard, a austobusi vam krcati, za bežaniju ka Nemačkoj. Isto je i kod nas da se ne lažemo, ali mi smo toga bar svesni. Što još nije "točno" pa malo mi je suludo, da narod koji ne broji ni 4 milijona nama govori, da nas ima "šaka jada". E, to nije "točno".

Vel Santic

pre 7 godina

jedino u vezi Zakona Milanović greši, inače sve drugo ga razumem i slažem se i nije uvredljivo za celi srpski narod, samo za srpske nacionaliste i šoviniste koji se prepoznaju i ljute kad im neko saspe u brk neke stvari jezikom kojeg jedino i razumeju. tako se isto ljute i hadezeovci i njima slični hrvatski desničari...
dakle, Milanović greši u vezi Zakona o jurisdikciji a gde i kako greši je savršeno odlično napisala Jelena Lovrić. bio je neki dan članak o tom, pa ga kopi pejstujte.

hm

pre 7 godina

Zbog svega ovoga ne želim više da kupujem u hrvatskim hipermarketima i firmama kojih ima mnogo u Srbiji. Pre nego što je vređao ceo moj narod trebao je da pomisli da je Hrvatska peta zemlja po stranim investicijama u Srbiji. Vređao jeste, reči jesu bile ružne i primitivne i nisam retardiran da mi on sad objašnjava svohe stulske figure.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (m, 30. avgust 2016 11:45)

Bravo... jeste da hrvatskoj na taj način uopće ne nanosiš štetu već to radiš uglavnom Srbiji, ali svejedno bravo!

princ rima

pre 7 godina

zbog ovakvih budala i sa jedne i sa druge strane,koji su zarad licnih interesa spremni da zavade i dva oka u glavi a ne srbe i hrvate,kojima je dovoljna i najmanja nepromisljena rec ili gest da bi se "potukli",jesmo tu gde smo.Jer smo ovce koje slusaju i glasaju za ovakve budale mislice da oni stite nase interese. i da,moram da dodam jos i ovo- gde ce ovaj svet kad smo mi srbi stigli da nas hdz brani.....

neno

pre 7 godina

Naravno da se Stipe Mesic "smije" jer je on o Srbima imao jos gore izgovore i vredjanje tokom rata. Cuvena ona njegova izjava je da ce Srbi iz Hrvatske ponjeti samo zemlju na opancima koju su donijeli te da je hrvatska 2 puta pobjedila u ratu (mislio je 2 sv.ratu) itd. itd. Mogo bisera je Mesic izrekao i kao i Milanovic je bio malo fasist a malo antifasist. Pretio je Srbima u BiH da ce im opet presjeci koridor i vezu sa Srbijom itd. Najsmijesnije od svega je da je takva osoba u Hrvatskoj sinonim za antifasizam i cak predsjednik antifasista Hrvatske. Da je to normalna zemlja ta bi se osoba od strane antifasita izbjegavala u sirokom luku. Ovako ipak je to Hrvatska zar ne....

Nikola

pre 7 godina

Nista pametno, samo predrasude i gluposti. Vidim mnogo im smeta zakon ali to je nas zakon i u skladu je sa EU pravilima koje imaju i druge drzave EU , ne znam sa kojim pravom ce on nama odredjivati zakone? Mi smo uskladili nase zakone sa EU. Ne znam kako mu nije smetao njegov zakon kad su Fikretu Abdicu za zlocine u BiH sudili u Hrvatskoj?

starković

pre 7 godina

"nikad protiv Srba, uvek protiv čaršije" - znači protiv Turske i FBIH? :) Sa tumačenjima možemo u nedogled. Ako čovek nema nekada nema ništa pametno da kaže bolje je da ćuti. Bar ne ispada glup u društvu. Mada, uvek može i da bude jasan, nedvosmislen, promišljen i odmeren u onome što govori pa da ne mora da se tumači ili objašnjava.

Steve G

pre 7 godina

Cekamo repliku ivice dacica, vulina, sto da ne tomislava nikolica, vucica... I tako u nedogled... Ovo postalo kao mala nevesta! Zbog izbora milanovic i kompanija lupetaju iz dana u dan, a ovi nasi, satro zastitnici srpskih interesa se nadovezuju na lupetanja hrvatskih kolega. Valjda nas ima normalnih vise od ovih lobotomiziranih...

sukurac

pre 7 godina

zar nemozemo da se ugledano na skandinaviju? Svedskoj i Norveskog nije bitna moc i to ko je glavni u regionu,bitno im je da narodi zove lepo i da su im zelje stabilne a vi ste se uhvatio za moc a u stvari ste sluge svi komplet!

Bachi

pre 7 godina

Ovaj se sve više zakopava!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 30. avgust 2016 11:40)
Da mu ne skače rejting, ne bi ovo ni govorio, ništa ti ne brini za njega, zna on šta radi.

m

pre 7 godina

Zbog svega ovoga ne želim više da kupujem u hrvatskim hipermarketima i firmama kojih ima mnogo u Srbiji. Pre nego što je vređao ceo moj narod trebao je da pomisli da je Hrvatska peta zemlja po stranim investicijama u Srbiji. Vređao jeste, reči jesu bile ružne i primitivne i nisam retardiran da mi on sad objašnjava svohe stulske figure.

neno

pre 7 godina

Naravno da se Stipe Mesic "smije" jer je on o Srbima imao jos gore izgovore i vredjanje tokom rata. Cuvena ona njegova izjava je da ce Srbi iz Hrvatske ponjeti samo zemlju na opancima koju su donijeli te da je hrvatska 2 puta pobjedila u ratu (mislio je 2 sv.ratu) itd. itd. Mogo bisera je Mesic izrekao i kao i Milanovic je bio malo fasist a malo antifasist. Pretio je Srbima u BiH da ce im opet presjeci koridor i vezu sa Srbijom itd. Najsmijesnije od svega je da je takva osoba u Hrvatskoj sinonim za antifasizam i cak predsjednik antifasista Hrvatske. Da je to normalna zemlja ta bi se osoba od strane antifasita izbjegavala u sirokom luku. Ovako ipak je to Hrvatska zar ne....

m

pre 7 godina

Zbog svega ovoga ne želim više da kupujem u hrvatskim hipermarketima i firmama kojih ima mnogo u Srbiji. Pre nego što je vređao ceo moj narod trebao je da pomisli da je Hrvatska peta zemlja po stranim investicijama u Srbiji. Vređao jeste, reči jesu bile ružne i primitivne i nisam retardiran da mi on sad objašnjava svohe stulske figure.

starković

pre 7 godina

"nikad protiv Srba, uvek protiv čaršije" - znači protiv Turske i FBIH? :) Sa tumačenjima možemo u nedogled. Ako čovek nema nekada nema ništa pametno da kaže bolje je da ćuti. Bar ne ispada glup u društvu. Mada, uvek može i da bude jasan, nedvosmislen, promišljen i odmeren u onome što govori pa da ne mora da se tumači ili objašnjava.

Nikola

pre 7 godina

Nista pametno, samo predrasude i gluposti. Vidim mnogo im smeta zakon ali to je nas zakon i u skladu je sa EU pravilima koje imaju i druge drzave EU , ne znam sa kojim pravom ce on nama odredjivati zakone? Mi smo uskladili nase zakone sa EU. Ne znam kako mu nije smetao njegov zakon kad su Fikretu Abdicu za zlocine u BiH sudili u Hrvatskoj?

zlizlo

pre 7 godina

I opet niko da kaze sto je tocno krivo rekao? :D
(Vitez, 30. avgust 2016 11:58

Sta je krivo rekao? Milanović je vredjao ceo jedan narod i sad na jeftine fore pokušava da se izvuče. Hrvatska ima zakon skoro isto kao ovaj koji traži da Srbija promeni, zakon kakav ima niz članica EU, te je jasno da je to samo izgovor za blokiranje Srbije. Šta je krivo rekao? Rekao je za jedan narod da su šaka jada a sada se ovako jeftino izvlači. Ali vama Hrvatima je to dovoljno, deda mu je bio ustaša, Srbi su saka jada i njemu sada raste popularnost.

Gogogo

pre 7 godina

"I opet niko da kaze sto je tocno krivo rekao? :D"

Pa znaš kako ono ide prvo pometi pred svojim pragom, pa onda lupaj. Čitajući vas imam osječaj da se ponašate kao da imate švedski standard, a austobusi vam krcati, za bežaniju ka Nemačkoj. Isto je i kod nas da se ne lažemo, ali mi smo toga bar svesni. Što još nije "točno" pa malo mi je suludo, da narod koji ne broji ni 4 milijona nama govori, da nas ima "šaka jada". E, to nije "točno".

Nenad-EU

pre 7 godina

Hrvatskim političarima očigledno nije bitno što se gomila ljudi iseljava na zapad koliko je bitno da zaštiti tzv. branitelje. Častan vojnik se ne boji ni jednog suda.

Steve G

pre 7 godina

I jos da dodam da se prvi put slazem sa premijerom nam! Najbolje je ovo ignorisati, oni ovo rade zbog izbora. Uvek je u hrvatskoj pobedjivao onaj ko ima jacu antisrpsku retoriku, posle se smire, pa pricaju o stabilnosti u regionu i medjudrzavnim odnosima. Samo nesto ne verujem da ce nasi ovo ignorisati...

Mutimir Vlastimirović

pre 7 godina

Nisam mislio da ćemo mi postati veći ,,zapadnjaci" od Hrvata. Kod nas takva nacionalistička politika ima malu ,,prodju" poslednjih godina. Na poslednjih par izbora Hrvatska i Bosna ovde nisu ni pomenuti, a Kosovo mnogo manje i u mnogo mirnijim tonovima nego ranije. Oni koji to ovde i rade neće osvojiti ni približno glasova u odnosu na takozvane ,,evropejce".

hm

pre 7 godina

Zbog svega ovoga ne želim više da kupujem u hrvatskim hipermarketima i firmama kojih ima mnogo u Srbiji. Pre nego što je vređao ceo moj narod trebao je da pomisli da je Hrvatska peta zemlja po stranim investicijama u Srbiji. Vređao jeste, reči jesu bile ružne i primitivne i nisam retardiran da mi on sad objašnjava svohe stulske figure.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (m, 30. avgust 2016 11:45)

Bravo... jeste da hrvatskoj na taj način uopće ne nanosiš štetu već to radiš uglavnom Srbiji, ali svejedno bravo!

Homo politicus

pre 7 godina

Sta je sporno u nadleznosti da drzava Srbija uhapsi drzavljanina HR koji je cinio ratne zlocine na teritoriji HR a zatekne se prilikom hapsenja na teritoriji Srbije i pritom mu se sudi i donosi presuda pred srpskim sudom?
Jedini razlog je taj sto bi HR sudovi oslobodili optuzbe drzavljana HR koji je cinio zlocine a srpski bi presudili na osnovu cinjenica.

pitanjce i za vas

pre 7 godina

@Vitez

A sta je krivo rekao npr. Dacic kada je izjavio da je hrvatska sramota Evrope, da se u Hrvatskoj uzdize nacisticka ideologija i amnestiraju ustase ili da Hrvati zbog zlocina koji su pocinili nemaju nikakvo pravo da bilo kome drze lekcije ili da traze ne znam kakvo postovanje prava Hrvata kada sami nisu sposbni ni osnovna prava da obezbede preostalim Srbima tj. onima koje nisu uspeli da proteraju?

sukurac

pre 7 godina

zar nemozemo da se ugledano na skandinaviju? Svedskoj i Norveskog nije bitna moc i to ko je glavni u regionu,bitno im je da narodi zove lepo i da su im zelje stabilne a vi ste se uhvatio za moc a u stvari ste sluge svi komplet!

Miloš

pre 7 godina

Kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi Srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?
(etizop, 30. avgust 2016 13:05)

Milanović se prodaje za onoga kome tako nešto ne bi smetalo da se nađe u ulozi srpskog premijera. Pravda, zločince osuditi i slično.

Prema tome, kao građanin Srbije, ja nemam ama baš ništa protiv da Hrvatska, Kazahstan ili Vijetnam uhapse i sude bilo kom građaninu Srbije koji je vršio ratne zločine bilo gde, ako za to postoje ozbiljni dokazi.

Znamo da postoje procesi koji se ne pokreću i za mene je problem što su ti ljudi, kojih ima, ovde i dalje na slobodi. Samo, vidite, potpuno je ista situacija u Hrvatskoj. Ima onih za koje postoje ozbiljne indicije, ako ne i neoborivi dokazi, da su vršili ratne zločine - a to nikoga u Hrvatskoj "ne zanima". I ovde, i tamo neko veruje da se zaštitom zločinaca štite nekakvi državni interesi. Ja se takvog stava gadim. Tada sa punim pravom za državu može da se kaže da je zločinačka, a ne "samo" za te pojedince.

Zato, samo napred, samo neka svi hvataju zločince. Ja se, kao Srbin, ne identifikujem sa Srbinom koji je bilo gde ubijao i silovao radi sopstvenog zadovoljstva - mnogo pre se identifikujem sa Hrvatom ili Albancem koji se bavi poslom kojim se ja bavim, koji ima iste ideale i tome slično.

Samo, po sopstvenom priznaju, Milanović ne bi to činio radi pravde, nego "u inat", da bi naneo Srbiji nekakvu štetu. Ako mene pitate, čista korist za Srbiju, ali njegov motiv je ružan.

Simon

pre 7 godina

Biće više glasova, bez brige Zoki, to ti je sada zagarantovano jer te je javnost u Hrvatskoj potpuno razumela ;). Ali stvarno je dosta bilo te priče, daj nešto o ekonomiji sada, kulturi, prosveti itd...

Block

pre 7 godina

Sta uopste znaci da smo saka jada? Iskreno meni je to onako infantilno receno i ne nisam se osetio ama ni malo pogodjenim/uvredjenim. Klasicna predizborna provokacija u Hrvatskoj. Kad ti zafale glasovi a ti opalis po dezurnim krivcima i hopla eto rejtinga. Konacno da smo se ponasali zrelo i iznad tog blata u koji bi mnogi rado da se valjamo.

Od besmislenih i beznacajnih fraza, bitnije je sta MIlanovic drugo govori i zasto je zapeo oko famozne jurisdikcije, kad mu je Jelena Lovric lepo objasnila da je hrvatsko zakonodavstvo po tom pitanju jos rigidnije.

Mirko Cvetković

pre 7 godina

"To je bila refleksija. Postoji beogradska čaršija koja bi na pet strana sveta, a to ne može tako. Tamo su emisari i huškači. I zbog toga srpski narod pati, i u Hrvatskoj", rekao je Milanović.

Ajde bogati, objasni kako to srpski narod u Hrvatskoj pati zbog beogradske čaršije

Veteran

pre 7 godina

Mnogo hrvatskih firmi radi nesmetano i ostvaruje profit. One moraju da utiču na sopstvene političare. Mi kao građani treba da ih na kulturan način upozorimo. Recimo svako ko uđe u jedan od njihovih poznatih hipermarketabu Srbiji. treba da uzme najveća potrošačka kolica I da ih napuni hrvatskim proizvodima, a onda da ih ostavi I izađe. Kada to uradimo masovno, a oni se budu bavili prepakivanjem robe a ne prodajom, možda će se neko dosetiti zasto se to dešava.

tEX

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

Glupo razmisljanje, sad je treba da pravdam Milanovicevu izjavi da smo mi 'Saka jada' zato sto je nekada Vucic nesto pricao. Mene interesuje sta se sada prica i iskreno vise mi se svidja sta prica Vucic i njegova retorika nego Milanovic. Iskreno smatram Milanovica mnogo boljim covekom ali izjave koje upuceje ovih dana, mu uopste ne prilice i ne svidja mi se takav ton prema jednom narodu i drzavi. Ovako izgleda da Vucic deluje kao neko ko je nesto i naucio a Milanovic kao da je totalno krenuo u pogresnom pravcu i pretvara se u Vucica iz 90. To nesto govori i o narodima koje predstavljaju danas.

Uskok

pre 7 godina

Bravo... jeste da hrvatskoj na taj način uopće ne nanosiš štetu već to radiš uglavnom Srbiji, ali svejedno bravo!
(hm, 30. avgust 2016 12:51) # Link komentara

To što neću da kupujem u Idei ili slično, nanosim štetu Srbiji? A kako? Todorić će se povući sa tržišta, jer mu je opao promet-OK, podeliće otkaze ljudima u sistemu-OK, prodaće firmu nekom trećem-OK. I mi govorimo mahom o trgovcima, za koje me zabole uvo, da li će biti prisutni ovde ili ne. Ako neće oni, biće neko drugi...trgovina je to.
Dakle, ja sam prvi pristalica da se na njihove državne gluposti i ispade reaguje tako što im se njihovim privrednicima u Srbiji, udari po džepu nekim bojkotom ili slično. I onda, neka se oni sami između sebe razračunavaju, da li se i koliko isplati, bez božje volje i razloga, pluvati po komšiji.
Da se razumemo, ovo vredi i u obrnutom smeru.

Srbin

pre 7 godina

- čekaj kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?
(etizop, 30. avgust 2016 13:05)

Pa nece biti nista sporno. To ti smeta, ili?

Steve G

pre 7 godina

Cekamo repliku ivice dacica, vulina, sto da ne tomislava nikolica, vucica... I tako u nedogled... Ovo postalo kao mala nevesta! Zbog izbora milanovic i kompanija lupetaju iz dana u dan, a ovi nasi, satro zastitnici srpskih interesa se nadovezuju na lupetanja hrvatskih kolega. Valjda nas ima normalnih vise od ovih lobotomiziranih...

Prirodni talenat za hrvatsko-srpsko prevodilaštvo

pre 7 godina

Ne. Izraz "šaka jada" odnosi se na nešto veoma malo, što može da stane na (u) šaku, a i to tako malo je jadno, nedostojno hvale, i bez prave vrednosti.

Bachi

pre 7 godina

Ovaj se sve više zakopava!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 30. avgust 2016 11:40)
Da mu ne skače rejting, ne bi ovo ni govorio, ništa ti ne brini za njega, zna on šta radi.

Tirion

pre 7 godina

Hajde Milovanovicu, ne lupetaj vise gluposti,molim te. Ne vidis koliko si jadan i bedan? Uporno pokusavas da privuces paznju na sebe, ali to radis na mnogo glup nacin. Vredjanjem nanosis samo sebi stetu. Sebi i nikome drugom.

goraqn

pre 7 godina

""Sta je sporno u nadleznosti da drzava Srbija uhapsi drzavljanina HR koji je cinio ratne zlocine na teritoriji HR a zatekne se prilikom hapsenja na teritoriji Srbije i pritom mu se sudi i donosi presuda pred srpskim sudom?
Jedini razlog je taj sto bi HR sudovi oslobodili optuzbe drzavljana HR koji je cinio zlocine a srpski bi presudili na osnovu cinjenica.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Homo politicus, 30. avgust 2016 12:33) ""
====================================================

Ne zaboravi: Srbija nije hapisila samo na teritoriji Srbije nego je raspisivala medjunarodne Iterpol poternice za ratne zlocine pocinjene, ne u Srbiji nego u Bosni i Hrvatskoj
Zar si zaboravio kako se Srbija osramotila u svetu nakon hapsenja Purde, Ganica, Divjaka,..

Antisha

pre 7 godina

Ne ide mi u glavu što su se HR političari toliko razgalamili s tim zakonom o univerzalnoj jurisdikciji kad ga imaju sve države a onaj u Hrvatskoj je rigorozniji od onog koji ima Srbija, a taj isti zakon koji oni osporavaju je pomogao da se osude mnogi ratni zločinci s ovčare.
Nije kriv Milanović, nego glupi narod koji se loži na njegove priče i demagogiju. Pa ratna odšteta mala djeca su več naučila da ratno stanje nije biko proglašeno formalno nismo bili u ratu, a Srbija je ionako debelo kažnjena sa sankcijama bombardiranjem itd, iako joj je največa kazna bilo njeno političko vodstvo...

Boss

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.

Marijuana Sniffing Dog

pre 7 godina

Stanje u EU:
-Sankcije prema Rusiji kontroproduktivne, EU trpi posledice,
-GB izašla iz EU,
-Turska se miri sa Rusijom,
-Milioni izbeglica na teritoriji EU
-Grčka u ropcu već par godina,
-Nedefinisano (prikriveno) ekonomsko stanje Italije, Španije, Francuske, Irske, da li su sledeća Grčka,
-Rumunija i Bugarska figuriraju, kao da ne postoje,
-Češka, Poljska, Madjarska protiv emigranata, sve više idu i protiv odluka Briselske administracije,
-Evro pada,
-Funta pada,
-Kamate padaju,
-Banke se "bore" za vazduh, nema obrta kapitala...
Šta činiti u takvoj situaciji?
Pa ima budala na Balkanu, da se zavade, pa malo opet ratuju kako bi se skrenula pažnja sa problema u samoj EU.
Eno Srba, Hrvata, Bošnjaka, Albanaca, eno krštenja sa tri, četiri prsta, i klanjanja Bogu, dajte im malo Zvonimira, Dušana, Teute i Sulejmana da skoče jedan drugom za vratove.
A, glasogovornici ratova imaju račune na Devičanskim ostrvima pod šifrom i pasoše stranih zemalja..
Kako smo blesavi...

ako se ne secas onda nista

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

to sto su oni pricali Hrvati su radili...

Nenad zg

pre 7 godina

Ja odem u Beogradsku kafanu sa drustvom iz Beograda....popijemo,mezimo,za pjevamo,zaplesemo.....
Dobro se ispričao i nasmijemo...puni zajedničkih tema,poštovanja i razumjevanja...
Zato jer smo dobri ljudi....samo zato....
loši i nekvalitetni će uvijek iz ovog ili onog razloga naći ono loše u drugom,samo zato što je drugi....
Gospodo političari stanite na loptu i probajte se ponašati makar slično nama koji lijepo i neoptereceno komuniciramo sa obiju strana...
Niste ni svjesni štete koju radite za oba naroda....

Borovo selo

pre 7 godina

(Rapa Nui, 30. avgust 2016 16:34)

kad vi osudite vase zlocince kso recimo Glavasa gde postoje svedoci koji su videli kako redom ubija i ljudima sipa kiselinu u grlo, onda nam mozete soliti pamet koliko god hocete. Onaj vad pobio na mostu toliko ljudi i dobio par godina, isto i sa Lorom, da ne pricam o onome sto je iz aviona bombardovao kolonu izbeglica.... isto radite kso i muslimani, svoje krvnike i ubice oslobadjate, tako ce i Naser biti oslobodjen...i onda vi nama nesto pricajte.

TTD

pre 7 godina

Covece, ko o cemu, Hrvati o Srbiji i Srbima!
Da nestane Srbije preko noci, svi Hrvati bi izvrsili kolektivno samoubistvo jer jedini smisao njihovog postojanja je nestao.
To nije vise ni opsesija, ovo postaje mnogo ozbiljnija kolektivna dijagnoza!

morlak

pre 7 godina

aman covece sjasite vise sa srba ...prostim recnikom zamenili ste teze ....srbi su narod koji je ziveo na tim prostorima i kao takav trazi svoja prava ...vas domoljubi grize savest jer nemate koga vise da kinjite i proterujete ....sabili ste srbe uz pomoc lazi i propagande kao i uz pomoc istih kao vi u jednu drzavu ,kazamat...pa nas sada ucite kako da prihvatimo da je to u redu...ej probisvetu ,krvava su vam stopala od prvog pa i drugog svetskog rata ...izgleda da ste se navikli na crveno da cipele zamazujete...

princ rima

pre 7 godina

zbog ovakvih budala i sa jedne i sa druge strane,koji su zarad licnih interesa spremni da zavade i dva oka u glavi a ne srbe i hrvate,kojima je dovoljna i najmanja nepromisljena rec ili gest da bi se "potukli",jesmo tu gde smo.Jer smo ovce koje slusaju i glasaju za ovakve budale mislice da oni stite nase interese. i da,moram da dodam jos i ovo- gde ce ovaj svet kad smo mi srbi stigli da nas hdz brani.....

lilibg

pre 7 godina

Bačena koska , ve? viđeno , ništa novo .Na žalost , uvek će biti onih i na jednoj i na drugoj strani koji se " primaju ". Očigledno još uvek deluje .

Primjecujem

pre 7 godina

A najsmijesnije od svega, svi komentiraju samo nacin na koji je Milanovic rekao to sto je rekao, a ne i sadrzaj toga. Nitko nije negirao da nije u pravu glede sadrzaja...

Miloš

pre 7 godina

A najsmijesnije od svega, svi komentiraju samo nacin na koji je Milanovic rekao to sto je rekao, a ne i sadrzaj toga. Nitko nije negirao da nije u pravu glede sadrzaja...
(Primjecujem, 30. avgust 2016 12:06)

Evo, vidite - pitanje zakona je politička zavrzlama za koju mi je potrebno više od 1500 karaktera. Lične uvrede tipa "Toma grobar" su ispod nivoa, pa ni to ne vredi komentarisati. Preporučujem da se lepo potučete iza nekih zatvorenih vrata ako se lično ne podnosite, a onda lepo o tome ćutite i ostavite oba naroda na miru.

Međutim, ono za "šaku jada" i "žele biti gospodari pola Balkana, a 150 godina ne znaju gde da krenu" nije uvreda za Vučića, Nikolića ili nekoga od ekipe ko je 90-tih radio svašta, nego je uvreda za sve one koji su poslednjih 150 godina bili na čelu srpske države - a to je već toliko generalno da je uvreda za ceo srpski narod. Takođe, dobro se zna šta znači "šaka jada", pošto govorimo istim jezikom. I da se razumemo, mi smo zaista u zadnjih 150 godina imali one koji su hteli svašta pogrešno i radili loše stvari (i naravno, niti smo jedini, niti smo najgori u tome) - ali nije moguće da u vek i po nismo imali baš nikoga ko je bio po volji suseda, pa da se takve stvari pričaju.

Uostalom, u poslednjih 150 godina, Srbija u nekih 30 uopšte nije bila nezavisna zemlja (Hrvatska nešto više od toga), pa mi tu već stvarno nije jasno kako je jedna teritorija u sastavu velikog carstva mogla da ostvaruje te pretenzije na gospodarenje Balkanom...

etizop

pre 7 godina

(Homo politicus, 30. avgust 2016 12:33) - čekaj kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?

Cha cha cha

pre 7 godina

Najjadnije od svega je što se Mi (balkanski narodi), između sebe pljujemo i koljemo, (mada balkanski beskrupulozni političari pune džepove najstrašnijim lopovlukom), a EU i druge zemlje koje imaju veze sa našim uređenjem i politikom, gladaju na nas kao na isti narod, od kojih su neki nekada malo bolji malo gori, ali uglavnom su isti/slični, ne zarezuju ni najmanje ta naša tužakanja i svađe... Naprotiv, ako im bude potrebno da skrenu težište problema na naš prostor, to ce da urade drage volje, jer Mi smo za njih neuki građani, bez kulture i obrazovanja( s obzirom kako se ponašamo jedni prema drugima)... Ako im trebaju kadrovi, lako nas kupuju, ako im treba živa sila i to ce da dobiju....politicare kontrolisu, privredu takođe... A onda se nađu ovakvi kao Milanovic da na kvarno uzimaju glasove, jer on jadan ne zna za neki bolji nacin da uspije u životu...i u Srb je slicno....Cg i Bih da ne komentarišem...Žalosno

Vel Santic

pre 7 godina

jedino u vezi Zakona Milanović greši, inače sve drugo ga razumem i slažem se i nije uvredljivo za celi srpski narod, samo za srpske nacionaliste i šoviniste koji se prepoznaju i ljute kad im neko saspe u brk neke stvari jezikom kojeg jedino i razumeju. tako se isto ljute i hadezeovci i njima slični hrvatski desničari...
dakle, Milanović greši u vezi Zakona o jurisdikciji a gde i kako greši je savršeno odlično napisala Jelena Lovrić. bio je neki dan članak o tom, pa ga kopi pejstujte.

zbanderas

pre 7 godina

Trebaju nam obrazovani,kulturni političari koji nisu optereceni svojom prošlošću da bi smo mogli išli napred i da bi nam uopšte moglo krenuti na bolje.

zoran

pre 7 godina

Gospodine Milanovicu,samo jako,kao glasac SDP-a na prvim visestranackim izborima 90-te godine zelim vam da pobjedite na predstojecim izborima nacionalisticki HDZ jer znam sta su pricali i radili 90-tih godina u Hrvatskoj.Veliki pozdrav iz Beograda za gospodina Milanovica!

leptirica

pre 7 godina

Mnogo hrvatskih firmi radi nesmetano i ostvaruje profit. One moraju da utiču na sopstvene političare. Mi kao građani treba da ih na kulturan način upozorimo. Recimo svako ko uđe u jedan od njihovih poznatih hipermarketabu Srbiji. treba da uzme najveća potrošačka kolica I da ih napuni hrvatskim proizvodima, a onda da ih ostavi I izađe. Kada to uradimo masovno, a oni se budu bavili prepakivanjem robe a ne prodajom, možda će se neko dosetiti zasto se to dešava.
(Veteran, 30. avgust 2016 15:10)

Jedini tko će se buniti je ona jadna prodavačica koja će morati ostati duže na poslu da to posloži natrag na mjesto.
Mnogi su prestali kupovati u Slovenskim trgovinama u Hrvatskoj u vrijeme blokade pregovora od strane Slovenije. Nije bilo efekta na Slovensko gospodarstvo,ali ljudi su se bolje osjećali. Možete to probati,ali jedino što će se dogoditi je da će otpustiti neke prodavače ,jer manje posla znači i manja potreba za radnicima i koristit će pad prometa kao izgovor za ukidanje božićnica,uskrsnica,stimulacija...
Na kraju radi se o velikim lancima,pa ako negdje i budu morali zatvoriti trgovinu,otvorit će u drugoj državi i opet će dobiti svoj profit.

boban

pre 7 godina

Cenio sam da je Milanovic jedan od pametnijih politicara u Hrvatskoj.
Vucic je mlad pa je distanca od desetak godina ucinila da kod nekih izbledi njegova glupost.
Ovaj nece imati vremena da se vrati.
Ako su Hrvati pametni, naravno.

Rapa Nui

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

Zato i nastoje da iskoriste zakon koji Hrvatska smatra spornim kako bi relativizovali svoju ulogu u proteklom ratu. Tom u prilog ide i nedavno hapšenje hrvatskog državljanina koji je malo je poznato osumnjičen da je u ratu kao pripadnik HV srušio most gdje nije bilo stradalih ali ga se traži zbog čuj sad ovo terorizma. Ispostavilo se da ima samo isto ime i prezime kao osumnjičeni ali potraživati ga radi tog djela je nastojanje vlasti u Srbiji da prikažu legitimnost vlastitog djelovanja u susjednoj Hrvatskoj tokom 90'ih. Ako im je do osude terorizma neka procesuiraju na stotine onih koje su kao dobrovoljce sami organizovano okupljali i slali da ruše Vukovar. U samoj Srbiji dakle elemenata za terorizam ima koliko hočeš ali taj zakon ne vidimo da primjenjuju na dotičnim jer takvi procesi ne šalju poruku i sliku koju oni žele!

BeKo

pre 7 godina

„Budi pametan koliko hoćeš, ali znaj da tebi pripada samo onoliko koliko te bude razumeo tvoj sagovornik.” 

 Mevlana Dželaludin Rumi

Sobzirom da najveći deo glasača pripada nižem srednjem i nižem sloju koji je uz to obično najkonzervativniji deo populacije političari moraju tako da pričaju-inače odoše glasovi.
To važi za sve zemlje sveta.

etizop

pre 7 godina

Pa nece biti nista sporno. To ti smeta, ili?
(Srbin, 30. avgust 2016 13:51) - meni ne smeta dapače, ali sudeći prema minusima koje sam dobio smetati će vama.....

Anamarija

pre 7 godina

Milanovic se nije rugao "silnicima"vec gradjanima Srbije.Dobro smo razumeli da je ceo narod u Srbiji saka jada,a to sto sada pokusava da preformulise nece moci.Njegovo nevaspitanje i primitivizam nemaju meru tako da takav covek na celu drzave govori i o drzavi.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Dobro Milanovicu da li si cuo da Vucic gostuje kod Hilari i Bila? Zar mislis da je to zato sto je covek beogradske carsije pa ide malo da ih obavesti sta ta carsija misli i govori?

Steve G

pre 7 godina

Cekamo repliku ivice dacica, vulina, sto da ne tomislava nikolica, vucica... I tako u nedogled... Ovo postalo kao mala nevesta! Zbog izbora milanovic i kompanija lupetaju iz dana u dan, a ovi nasi, satro zastitnici srpskih interesa se nadovezuju na lupetanja hrvatskih kolega. Valjda nas ima normalnih vise od ovih lobotomiziranih...

sukurac

pre 7 godina

zar nemozemo da se ugledano na skandinaviju? Svedskoj i Norveskog nije bitna moc i to ko je glavni u regionu,bitno im je da narodi zove lepo i da su im zelje stabilne a vi ste se uhvatio za moc a u stvari ste sluge svi komplet!

Prirodni talenat za hrvatsko-srpsko prevodilaštvo

pre 7 godina

Ne. Izraz "šaka jada" odnosi se na nešto veoma malo, što može da stane na (u) šaku, a i to tako malo je jadno, nedostojno hvale, i bez prave vrednosti.

Primjecujem

pre 7 godina

A najsmijesnije od svega, svi komentiraju samo nacin na koji je Milanovic rekao to sto je rekao, a ne i sadrzaj toga. Nitko nije negirao da nije u pravu glede sadrzaja...

princ rima

pre 7 godina

zbog ovakvih budala i sa jedne i sa druge strane,koji su zarad licnih interesa spremni da zavade i dva oka u glavi a ne srbe i hrvate,kojima je dovoljna i najmanja nepromisljena rec ili gest da bi se "potukli",jesmo tu gde smo.Jer smo ovce koje slusaju i glasaju za ovakve budale mislice da oni stite nase interese. i da,moram da dodam jos i ovo- gde ce ovaj svet kad smo mi srbi stigli da nas hdz brani.....

Vel Santic

pre 7 godina

jedino u vezi Zakona Milanović greši, inače sve drugo ga razumem i slažem se i nije uvredljivo za celi srpski narod, samo za srpske nacionaliste i šoviniste koji se prepoznaju i ljute kad im neko saspe u brk neke stvari jezikom kojeg jedino i razumeju. tako se isto ljute i hadezeovci i njima slični hrvatski desničari...
dakle, Milanović greši u vezi Zakona o jurisdikciji a gde i kako greši je savršeno odlično napisala Jelena Lovrić. bio je neki dan članak o tom, pa ga kopi pejstujte.

Bachi

pre 7 godina

Ovaj se sve više zakopava!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 30. avgust 2016 11:40)
Da mu ne skače rejting, ne bi ovo ni govorio, ništa ti ne brini za njega, zna on šta radi.

Boss

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.

etizop

pre 7 godina

(Homo politicus, 30. avgust 2016 12:33) - čekaj kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?

zoran

pre 7 godina

Gospodine Milanovicu,samo jako,kao glasac SDP-a na prvim visestranackim izborima 90-te godine zelim vam da pobjedite na predstojecim izborima nacionalisticki HDZ jer znam sta su pricali i radili 90-tih godina u Hrvatskoj.Veliki pozdrav iz Beograda za gospodina Milanovica!

starković

pre 7 godina

"nikad protiv Srba, uvek protiv čaršije" - znači protiv Turske i FBIH? :) Sa tumačenjima možemo u nedogled. Ako čovek nema nekada nema ništa pametno da kaže bolje je da ćuti. Bar ne ispada glup u društvu. Mada, uvek može i da bude jasan, nedvosmislen, promišljen i odmeren u onome što govori pa da ne mora da se tumači ili objašnjava.

Cha cha cha

pre 7 godina

Najjadnije od svega je što se Mi (balkanski narodi), između sebe pljujemo i koljemo, (mada balkanski beskrupulozni političari pune džepove najstrašnijim lopovlukom), a EU i druge zemlje koje imaju veze sa našim uređenjem i politikom, gladaju na nas kao na isti narod, od kojih su neki nekada malo bolji malo gori, ali uglavnom su isti/slični, ne zarezuju ni najmanje ta naša tužakanja i svađe... Naprotiv, ako im bude potrebno da skrenu težište problema na naš prostor, to ce da urade drage volje, jer Mi smo za njih neuki građani, bez kulture i obrazovanja( s obzirom kako se ponašamo jedni prema drugima)... Ako im trebaju kadrovi, lako nas kupuju, ako im treba živa sila i to ce da dobiju....politicare kontrolisu, privredu takođe... A onda se nađu ovakvi kao Milanovic da na kvarno uzimaju glasove, jer on jadan ne zna za neki bolji nacin da uspije u životu...i u Srb je slicno....Cg i Bih da ne komentarišem...Žalosno

boban

pre 7 godina

Cenio sam da je Milanovic jedan od pametnijih politicara u Hrvatskoj.
Vucic je mlad pa je distanca od desetak godina ucinila da kod nekih izbledi njegova glupost.
Ovaj nece imati vremena da se vrati.
Ako su Hrvati pametni, naravno.

Marijuana Sniffing Dog

pre 7 godina

Stanje u EU:
-Sankcije prema Rusiji kontroproduktivne, EU trpi posledice,
-GB izašla iz EU,
-Turska se miri sa Rusijom,
-Milioni izbeglica na teritoriji EU
-Grčka u ropcu već par godina,
-Nedefinisano (prikriveno) ekonomsko stanje Italije, Španije, Francuske, Irske, da li su sledeća Grčka,
-Rumunija i Bugarska figuriraju, kao da ne postoje,
-Češka, Poljska, Madjarska protiv emigranata, sve više idu i protiv odluka Briselske administracije,
-Evro pada,
-Funta pada,
-Kamate padaju,
-Banke se "bore" za vazduh, nema obrta kapitala...
Šta činiti u takvoj situaciji?
Pa ima budala na Balkanu, da se zavade, pa malo opet ratuju kako bi se skrenula pažnja sa problema u samoj EU.
Eno Srba, Hrvata, Bošnjaka, Albanaca, eno krštenja sa tri, četiri prsta, i klanjanja Bogu, dajte im malo Zvonimira, Dušana, Teute i Sulejmana da skoče jedan drugom za vratove.
A, glasogovornici ratova imaju račune na Devičanskim ostrvima pod šifrom i pasoše stranih zemalja..
Kako smo blesavi...

Miloš

pre 7 godina

A najsmijesnije od svega, svi komentiraju samo nacin na koji je Milanovic rekao to sto je rekao, a ne i sadrzaj toga. Nitko nije negirao da nije u pravu glede sadrzaja...
(Primjecujem, 30. avgust 2016 12:06)

Evo, vidite - pitanje zakona je politička zavrzlama za koju mi je potrebno više od 1500 karaktera. Lične uvrede tipa "Toma grobar" su ispod nivoa, pa ni to ne vredi komentarisati. Preporučujem da se lepo potučete iza nekih zatvorenih vrata ako se lično ne podnosite, a onda lepo o tome ćutite i ostavite oba naroda na miru.

Međutim, ono za "šaku jada" i "žele biti gospodari pola Balkana, a 150 godina ne znaju gde da krenu" nije uvreda za Vučića, Nikolića ili nekoga od ekipe ko je 90-tih radio svašta, nego je uvreda za sve one koji su poslednjih 150 godina bili na čelu srpske države - a to je već toliko generalno da je uvreda za ceo srpski narod. Takođe, dobro se zna šta znači "šaka jada", pošto govorimo istim jezikom. I da se razumemo, mi smo zaista u zadnjih 150 godina imali one koji su hteli svašta pogrešno i radili loše stvari (i naravno, niti smo jedini, niti smo najgori u tome) - ali nije moguće da u vek i po nismo imali baš nikoga ko je bio po volji suseda, pa da se takve stvari pričaju.

Uostalom, u poslednjih 150 godina, Srbija u nekih 30 uopšte nije bila nezavisna zemlja (Hrvatska nešto više od toga), pa mi tu već stvarno nije jasno kako je jedna teritorija u sastavu velikog carstva mogla da ostvaruje te pretenzije na gospodarenje Balkanom...

goraqn

pre 7 godina

""Sta je sporno u nadleznosti da drzava Srbija uhapsi drzavljanina HR koji je cinio ratne zlocine na teritoriji HR a zatekne se prilikom hapsenja na teritoriji Srbije i pritom mu se sudi i donosi presuda pred srpskim sudom?
Jedini razlog je taj sto bi HR sudovi oslobodili optuzbe drzavljana HR koji je cinio zlocine a srpski bi presudili na osnovu cinjenica.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Homo politicus, 30. avgust 2016 12:33) ""
====================================================

Ne zaboravi: Srbija nije hapisila samo na teritoriji Srbije nego je raspisivala medjunarodne Iterpol poternice za ratne zlocine pocinjene, ne u Srbiji nego u Bosni i Hrvatskoj
Zar si zaboravio kako se Srbija osramotila u svetu nakon hapsenja Purde, Ganica, Divjaka,..

lilibg

pre 7 godina

Bačena koska , ve? viđeno , ništa novo .Na žalost , uvek će biti onih i na jednoj i na drugoj strani koji se " primaju ". Očigledno još uvek deluje .

etizop

pre 7 godina

Pa nece biti nista sporno. To ti smeta, ili?
(Srbin, 30. avgust 2016 13:51) - meni ne smeta dapače, ali sudeći prema minusima koje sam dobio smetati će vama.....

zbanderas

pre 7 godina

Trebaju nam obrazovani,kulturni političari koji nisu optereceni svojom prošlošću da bi smo mogli išli napred i da bi nam uopšte moglo krenuti na bolje.

Rapa Nui

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

Zato i nastoje da iskoriste zakon koji Hrvatska smatra spornim kako bi relativizovali svoju ulogu u proteklom ratu. Tom u prilog ide i nedavno hapšenje hrvatskog državljanina koji je malo je poznato osumnjičen da je u ratu kao pripadnik HV srušio most gdje nije bilo stradalih ali ga se traži zbog čuj sad ovo terorizma. Ispostavilo se da ima samo isto ime i prezime kao osumnjičeni ali potraživati ga radi tog djela je nastojanje vlasti u Srbiji da prikažu legitimnost vlastitog djelovanja u susjednoj Hrvatskoj tokom 90'ih. Ako im je do osude terorizma neka procesuiraju na stotine onih koje su kao dobrovoljce sami organizovano okupljali i slali da ruše Vukovar. U samoj Srbiji dakle elemenata za terorizam ima koliko hočeš ali taj zakon ne vidimo da primjenjuju na dotičnim jer takvi procesi ne šalju poruku i sliku koju oni žele!

BeKo

pre 7 godina

„Budi pametan koliko hoćeš, ali znaj da tebi pripada samo onoliko koliko te bude razumeo tvoj sagovornik.” 

 Mevlana Dželaludin Rumi

Sobzirom da najveći deo glasača pripada nižem srednjem i nižem sloju koji je uz to obično najkonzervativniji deo populacije političari moraju tako da pričaju-inače odoše glasovi.
To važi za sve zemlje sveta.

Bata Stojkovic

pre 7 godina

Dobro Milanovicu da li si cuo da Vucic gostuje kod Hilari i Bila? Zar mislis da je to zato sto je covek beogradske carsije pa ide malo da ih obavesti sta ta carsija misli i govori?

m

pre 7 godina

Zbog svega ovoga ne želim više da kupujem u hrvatskim hipermarketima i firmama kojih ima mnogo u Srbiji. Pre nego što je vređao ceo moj narod trebao je da pomisli da je Hrvatska peta zemlja po stranim investicijama u Srbiji. Vređao jeste, reči jesu bile ružne i primitivne i nisam retardiran da mi on sad objašnjava svohe stulske figure.

hm

pre 7 godina

Zbog svega ovoga ne želim više da kupujem u hrvatskim hipermarketima i firmama kojih ima mnogo u Srbiji. Pre nego što je vređao ceo moj narod trebao je da pomisli da je Hrvatska peta zemlja po stranim investicijama u Srbiji. Vređao jeste, reči jesu bile ružne i primitivne i nisam retardiran da mi on sad objašnjava svohe stulske figure.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (m, 30. avgust 2016 11:45)

Bravo... jeste da hrvatskoj na taj način uopće ne nanosiš štetu već to radiš uglavnom Srbiji, ali svejedno bravo!

neno

pre 7 godina

Naravno da se Stipe Mesic "smije" jer je on o Srbima imao jos gore izgovore i vredjanje tokom rata. Cuvena ona njegova izjava je da ce Srbi iz Hrvatske ponjeti samo zemlju na opancima koju su donijeli te da je hrvatska 2 puta pobjedila u ratu (mislio je 2 sv.ratu) itd. itd. Mogo bisera je Mesic izrekao i kao i Milanovic je bio malo fasist a malo antifasist. Pretio je Srbima u BiH da ce im opet presjeci koridor i vezu sa Srbijom itd. Najsmijesnije od svega je da je takva osoba u Hrvatskoj sinonim za antifasizam i cak predsjednik antifasista Hrvatske. Da je to normalna zemlja ta bi se osoba od strane antifasita izbjegavala u sirokom luku. Ovako ipak je to Hrvatska zar ne....

zlizlo

pre 7 godina

I opet niko da kaze sto je tocno krivo rekao? :D
(Vitez, 30. avgust 2016 11:58

Sta je krivo rekao? Milanović je vredjao ceo jedan narod i sad na jeftine fore pokušava da se izvuče. Hrvatska ima zakon skoro isto kao ovaj koji traži da Srbija promeni, zakon kakav ima niz članica EU, te je jasno da je to samo izgovor za blokiranje Srbije. Šta je krivo rekao? Rekao je za jedan narod da su šaka jada a sada se ovako jeftino izvlači. Ali vama Hrvatima je to dovoljno, deda mu je bio ustaša, Srbi su saka jada i njemu sada raste popularnost.

pitanjce i za vas

pre 7 godina

@Vitez

A sta je krivo rekao npr. Dacic kada je izjavio da je hrvatska sramota Evrope, da se u Hrvatskoj uzdize nacisticka ideologija i amnestiraju ustase ili da Hrvati zbog zlocina koji su pocinili nemaju nikakvo pravo da bilo kome drze lekcije ili da traze ne znam kakvo postovanje prava Hrvata kada sami nisu sposbni ni osnovna prava da obezbede preostalim Srbima tj. onima koje nisu uspeli da proteraju?

tEX

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

Glupo razmisljanje, sad je treba da pravdam Milanovicevu izjavi da smo mi 'Saka jada' zato sto je nekada Vucic nesto pricao. Mene interesuje sta se sada prica i iskreno vise mi se svidja sta prica Vucic i njegova retorika nego Milanovic. Iskreno smatram Milanovica mnogo boljim covekom ali izjave koje upuceje ovih dana, mu uopste ne prilice i ne svidja mi se takav ton prema jednom narodu i drzavi. Ovako izgleda da Vucic deluje kao neko ko je nesto i naucio a Milanovic kao da je totalno krenuo u pogresnom pravcu i pretvara se u Vucica iz 90. To nesto govori i o narodima koje predstavljaju danas.

Nikola

pre 7 godina

Nista pametno, samo predrasude i gluposti. Vidim mnogo im smeta zakon ali to je nas zakon i u skladu je sa EU pravilima koje imaju i druge drzave EU , ne znam sa kojim pravom ce on nama odredjivati zakone? Mi smo uskladili nase zakone sa EU. Ne znam kako mu nije smetao njegov zakon kad su Fikretu Abdicu za zlocine u BiH sudili u Hrvatskoj?

Gogogo

pre 7 godina

"I opet niko da kaze sto je tocno krivo rekao? :D"

Pa znaš kako ono ide prvo pometi pred svojim pragom, pa onda lupaj. Čitajući vas imam osječaj da se ponašate kao da imate švedski standard, a austobusi vam krcati, za bežaniju ka Nemačkoj. Isto je i kod nas da se ne lažemo, ali mi smo toga bar svesni. Što još nije "točno" pa malo mi je suludo, da narod koji ne broji ni 4 milijona nama govori, da nas ima "šaka jada". E, to nije "točno".

Homo politicus

pre 7 godina

Sta je sporno u nadleznosti da drzava Srbija uhapsi drzavljanina HR koji je cinio ratne zlocine na teritoriji HR a zatekne se prilikom hapsenja na teritoriji Srbije i pritom mu se sudi i donosi presuda pred srpskim sudom?
Jedini razlog je taj sto bi HR sudovi oslobodili optuzbe drzavljana HR koji je cinio zlocine a srpski bi presudili na osnovu cinjenica.

Mutimir Vlastimirović

pre 7 godina

Nisam mislio da ćemo mi postati veći ,,zapadnjaci" od Hrvata. Kod nas takva nacionalistička politika ima malu ,,prodju" poslednjih godina. Na poslednjih par izbora Hrvatska i Bosna ovde nisu ni pomenuti, a Kosovo mnogo manje i u mnogo mirnijim tonovima nego ranije. Oni koji to ovde i rade neće osvojiti ni približno glasova u odnosu na takozvane ,,evropejce".

Mirko Cvetković

pre 7 godina

"To je bila refleksija. Postoji beogradska čaršija koja bi na pet strana sveta, a to ne može tako. Tamo su emisari i huškači. I zbog toga srpski narod pati, i u Hrvatskoj", rekao je Milanović.

Ajde bogati, objasni kako to srpski narod u Hrvatskoj pati zbog beogradske čaršije

ako se ne secas onda nista

pre 7 godina

Ajmo realno, pogledajte vucica I nikolica, njihove izjave samo pre nekoliko godina, o velikoj srbiji,100 muslimana za jednog srbina....., da li mi Srbi mozemo verovati kad neko promeni politiku za 180 stepeni,Hrvati su nazalost upravu.
(Boss, 30. avgust 2016 14:23)

to sto su oni pricali Hrvati su radili...

Steve G

pre 7 godina

I jos da dodam da se prvi put slazem sa premijerom nam! Najbolje je ovo ignorisati, oni ovo rade zbog izbora. Uvek je u hrvatskoj pobedjivao onaj ko ima jacu antisrpsku retoriku, posle se smire, pa pricaju o stabilnosti u regionu i medjudrzavnim odnosima. Samo nesto ne verujem da ce nasi ovo ignorisati...

Uskok

pre 7 godina

Bravo... jeste da hrvatskoj na taj način uopće ne nanosiš štetu već to radiš uglavnom Srbiji, ali svejedno bravo!
(hm, 30. avgust 2016 12:51) # Link komentara

To što neću da kupujem u Idei ili slično, nanosim štetu Srbiji? A kako? Todorić će se povući sa tržišta, jer mu je opao promet-OK, podeliće otkaze ljudima u sistemu-OK, prodaće firmu nekom trećem-OK. I mi govorimo mahom o trgovcima, za koje me zabole uvo, da li će biti prisutni ovde ili ne. Ako neće oni, biće neko drugi...trgovina je to.
Dakle, ja sam prvi pristalica da se na njihove državne gluposti i ispade reaguje tako što im se njihovim privrednicima u Srbiji, udari po džepu nekim bojkotom ili slično. I onda, neka se oni sami između sebe razračunavaju, da li se i koliko isplati, bez božje volje i razloga, pluvati po komšiji.
Da se razumemo, ovo vredi i u obrnutom smeru.

Nenad-EU

pre 7 godina

Hrvatskim političarima očigledno nije bitno što se gomila ljudi iseljava na zapad koliko je bitno da zaštiti tzv. branitelje. Častan vojnik se ne boji ni jednog suda.

leptirica

pre 7 godina

Mnogo hrvatskih firmi radi nesmetano i ostvaruje profit. One moraju da utiču na sopstvene političare. Mi kao građani treba da ih na kulturan način upozorimo. Recimo svako ko uđe u jedan od njihovih poznatih hipermarketabu Srbiji. treba da uzme najveća potrošačka kolica I da ih napuni hrvatskim proizvodima, a onda da ih ostavi I izađe. Kada to uradimo masovno, a oni se budu bavili prepakivanjem robe a ne prodajom, možda će se neko dosetiti zasto se to dešava.
(Veteran, 30. avgust 2016 15:10)

Jedini tko će se buniti je ona jadna prodavačica koja će morati ostati duže na poslu da to posloži natrag na mjesto.
Mnogi su prestali kupovati u Slovenskim trgovinama u Hrvatskoj u vrijeme blokade pregovora od strane Slovenije. Nije bilo efekta na Slovensko gospodarstvo,ali ljudi su se bolje osjećali. Možete to probati,ali jedino što će se dogoditi je da će otpustiti neke prodavače ,jer manje posla znači i manja potreba za radnicima i koristit će pad prometa kao izgovor za ukidanje božićnica,uskrsnica,stimulacija...
Na kraju radi se o velikim lancima,pa ako negdje i budu morali zatvoriti trgovinu,otvorit će u drugoj državi i opet će dobiti svoj profit.

Veteran

pre 7 godina

Mnogo hrvatskih firmi radi nesmetano i ostvaruje profit. One moraju da utiču na sopstvene političare. Mi kao građani treba da ih na kulturan način upozorimo. Recimo svako ko uđe u jedan od njihovih poznatih hipermarketabu Srbiji. treba da uzme najveća potrošačka kolica I da ih napuni hrvatskim proizvodima, a onda da ih ostavi I izađe. Kada to uradimo masovno, a oni se budu bavili prepakivanjem robe a ne prodajom, možda će se neko dosetiti zasto se to dešava.

Srbin

pre 7 godina

- čekaj kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?
(etizop, 30. avgust 2016 13:05)

Pa nece biti nista sporno. To ti smeta, ili?

TTD

pre 7 godina

Covece, ko o cemu, Hrvati o Srbiji i Srbima!
Da nestane Srbije preko noci, svi Hrvati bi izvrsili kolektivno samoubistvo jer jedini smisao njihovog postojanja je nestao.
To nije vise ni opsesija, ovo postaje mnogo ozbiljnija kolektivna dijagnoza!

Miloš

pre 7 godina

Kad Hrvatska počne podizati optužnice i suditi Srbima za zločine počinjene na Kosovu, niti tu neće biti ništa sporno ili?
(etizop, 30. avgust 2016 13:05)

Milanović se prodaje za onoga kome tako nešto ne bi smetalo da se nađe u ulozi srpskog premijera. Pravda, zločince osuditi i slično.

Prema tome, kao građanin Srbije, ja nemam ama baš ništa protiv da Hrvatska, Kazahstan ili Vijetnam uhapse i sude bilo kom građaninu Srbije koji je vršio ratne zločine bilo gde, ako za to postoje ozbiljni dokazi.

Znamo da postoje procesi koji se ne pokreću i za mene je problem što su ti ljudi, kojih ima, ovde i dalje na slobodi. Samo, vidite, potpuno je ista situacija u Hrvatskoj. Ima onih za koje postoje ozbiljne indicije, ako ne i neoborivi dokazi, da su vršili ratne zločine - a to nikoga u Hrvatskoj "ne zanima". I ovde, i tamo neko veruje da se zaštitom zločinaca štite nekakvi državni interesi. Ja se takvog stava gadim. Tada sa punim pravom za državu može da se kaže da je zločinačka, a ne "samo" za te pojedince.

Zato, samo napred, samo neka svi hvataju zločince. Ja se, kao Srbin, ne identifikujem sa Srbinom koji je bilo gde ubijao i silovao radi sopstvenog zadovoljstva - mnogo pre se identifikujem sa Hrvatom ili Albancem koji se bavi poslom kojim se ja bavim, koji ima iste ideale i tome slično.

Samo, po sopstvenom priznaju, Milanović ne bi to činio radi pravde, nego "u inat", da bi naneo Srbiji nekakvu štetu. Ako mene pitate, čista korist za Srbiju, ali njegov motiv je ružan.

Block

pre 7 godina

Sta uopste znaci da smo saka jada? Iskreno meni je to onako infantilno receno i ne nisam se osetio ama ni malo pogodjenim/uvredjenim. Klasicna predizborna provokacija u Hrvatskoj. Kad ti zafale glasovi a ti opalis po dezurnim krivcima i hopla eto rejtinga. Konacno da smo se ponasali zrelo i iznad tog blata u koji bi mnogi rado da se valjamo.

Od besmislenih i beznacajnih fraza, bitnije je sta MIlanovic drugo govori i zasto je zapeo oko famozne jurisdikcije, kad mu je Jelena Lovric lepo objasnila da je hrvatsko zakonodavstvo po tom pitanju jos rigidnije.

Simon

pre 7 godina

Biće više glasova, bez brige Zoki, to ti je sada zagarantovano jer te je javnost u Hrvatskoj potpuno razumela ;). Ali stvarno je dosta bilo te priče, daj nešto o ekonomiji sada, kulturi, prosveti itd...

Borovo selo

pre 7 godina

(Rapa Nui, 30. avgust 2016 16:34)

kad vi osudite vase zlocince kso recimo Glavasa gde postoje svedoci koji su videli kako redom ubija i ljudima sipa kiselinu u grlo, onda nam mozete soliti pamet koliko god hocete. Onaj vad pobio na mostu toliko ljudi i dobio par godina, isto i sa Lorom, da ne pricam o onome sto je iz aviona bombardovao kolonu izbeglica.... isto radite kso i muslimani, svoje krvnike i ubice oslobadjate, tako ce i Naser biti oslobodjen...i onda vi nama nesto pricajte.

morlak

pre 7 godina

aman covece sjasite vise sa srba ...prostim recnikom zamenili ste teze ....srbi su narod koji je ziveo na tim prostorima i kao takav trazi svoja prava ...vas domoljubi grize savest jer nemate koga vise da kinjite i proterujete ....sabili ste srbe uz pomoc lazi i propagande kao i uz pomoc istih kao vi u jednu drzavu ,kazamat...pa nas sada ucite kako da prihvatimo da je to u redu...ej probisvetu ,krvava su vam stopala od prvog pa i drugog svetskog rata ...izgleda da ste se navikli na crveno da cipele zamazujete...

Antisha

pre 7 godina

Ne ide mi u glavu što su se HR političari toliko razgalamili s tim zakonom o univerzalnoj jurisdikciji kad ga imaju sve države a onaj u Hrvatskoj je rigorozniji od onog koji ima Srbija, a taj isti zakon koji oni osporavaju je pomogao da se osude mnogi ratni zločinci s ovčare.
Nije kriv Milanović, nego glupi narod koji se loži na njegove priče i demagogiju. Pa ratna odšteta mala djeca su več naučila da ratno stanje nije biko proglašeno formalno nismo bili u ratu, a Srbija je ionako debelo kažnjena sa sankcijama bombardiranjem itd, iako joj je največa kazna bilo njeno političko vodstvo...

Nenad zg

pre 7 godina

Ja odem u Beogradsku kafanu sa drustvom iz Beograda....popijemo,mezimo,za pjevamo,zaplesemo.....
Dobro se ispričao i nasmijemo...puni zajedničkih tema,poštovanja i razumjevanja...
Zato jer smo dobri ljudi....samo zato....
loši i nekvalitetni će uvijek iz ovog ili onog razloga naći ono loše u drugom,samo zato što je drugi....
Gospodo političari stanite na loptu i probajte se ponašati makar slično nama koji lijepo i neoptereceno komuniciramo sa obiju strana...
Niste ni svjesni štete koju radite za oba naroda....

Tirion

pre 7 godina

Hajde Milovanovicu, ne lupetaj vise gluposti,molim te. Ne vidis koliko si jadan i bedan? Uporno pokusavas da privuces paznju na sebe, ali to radis na mnogo glup nacin. Vredjanjem nanosis samo sebi stetu. Sebi i nikome drugom.

Anamarija

pre 7 godina

Milanovic se nije rugao "silnicima"vec gradjanima Srbije.Dobro smo razumeli da je ceo narod u Srbiji saka jada,a to sto sada pokusava da preformulise nece moci.Njegovo nevaspitanje i primitivizam nemaju meru tako da takav covek na celu drzave govori i o drzavi.