Sreda, 24.08.2016.

22:07

Tajni snimci Milanovića i branitelja: Srba ima šaka jada

Sastanak bivšeg premijera Hrvatske Zorana Milanovića i predstavnika branitelja je tajno sniman, a te snimke je objavio Jutarnji list.

Izvor: B92

Tajni snimci Milanoviæa i branitelja: Srba ima šaka jada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

ilija

pre 7 godina

Sada će morati i desnica da se potrudi da još više pojasni svoje stavove inače ispade da su otišli levo. Ili se to možda hrvatska konačno preslikala u svojoj fiksnoj tački. Ustašoidni narcisofašizam.

Antisha

pre 7 godina

Šta reći o zemlji u kojoj su faktor tzv. branioci (hrv. branitelji) od kojih je 5% videlo pravog rata u Vukovaru i Dubrovniku (i to 1991), blejalo do 1995. u vreme Unprofora, a onda krenulo u palež od Knina do Banja Luke. Uvalilo se tu još pola koji ni to videli nisu, a država im dala spomenice i beneficije. Kao neka zaštićena navijačka grupa, samo stomatološki pregledi nisu uključeni. Neka se zabavljaju, baš im lepo ide.
(lapid, 25. avgust 2016 08:06


Potpis, istina. Na ovo se nema što nadodati ni oduzeti. Nisu se baš naratovali ni oni što su išli na vikend ratovanja u Dubrovnik, po pričama ljudi to je bilo više kao dežurstvo u DVD, uz puno janjetine.
Reče mi školski kolega, moj stari je vojni invalid i veteran, pala daska na njega :)

Banjalučanin

pre 7 godina

@Srbija + Srpska = Dve Hrvatske
Sve i da Srbija ne zna kuda će i šta će, šta to njih treba da interesuje, i ko je on da se miješa u unutrašnja pitanja Srbije?! Komentariše li neko iz Srbije kako oni treba da vode svoju državu?! Da je neki srpski političar nešto slično izjavio, znaš i sam kakve bi reakcije bile...
Sa drugim dijelom komentara se slažem. Hrvatsku Srbija u geopolitičkom smislu mnogo manje interesuje nego Srpska (ako izuzmemo njihove viševjekovne pretenzije prema Sremu, sa sve Zemunom naravno). Na malo jače od sat i po vremena vožnje od Zagreba, na ulazu u Srpsku Kostajnicu, viori se srpska trobojka, sa dobrodošlicom u R. Srpsku na ćirilici, a dole u Hercegovini, ona sela južno od Trebinja se nalaze na par kilometara od Dubrovnika. Iz mjesta Ivanica (naseljeno isključivo Srbima), se može vidjeti Dubrovnik i Cavtat. No, i bez obzira na to, Hrvatska je oduvijek imala pretenzije na većinski srpske teritorije u BiH, Banja Luka im je, čini mi se, ''rak rana'' za sva vremena... :P Trebala je postati glavni grad NDH, ali eto, nije im se dalo!

Sava Besarović

pre 7 godina

@ilke, 25. avgust 2016 09:30. Videli smo i Teslin pasos i grb Austrougarske i na osnovu tih dokumenata dokazano je da Dalmacija i Slavonija nisu deo Hrvatske.

Ja nisam istoričar ali znam da čitam. Na Teslinom pasošu lepo piše „Zemaljska vlada kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije“. Dakle, jedna vlada jedne kraljevine. Jeste da joj je ime čudno ali sama si ga je dala. Valjda da istakne deo (Hrvatska) koji nije nikad pao pod Turke.

I da me neko ne napadne: Ne mislim da je Tesla bio Hrvat. Bio je Srbin ali eto sa hrvatskim državljanstvom. Bilo bi i Tesli draže da nas ta činjenica spaja, a ne svađa.

Varangian

pre 7 godina

@Zekan, 24. avgust 2016 22:56
"...tko sve danas ima pristup tipkovnici!" Ne mogu a da se ne složim. Zaista, ko sve danas ima pristup tastaturi? Dovoljno je samo pročitati Vaš komentar, pa postaviti upravo to pitanje. Mada među Srbima ima onih koji vole pomalo i preuveličavati istorijsku ulogu Srba, isti su u manjini, a Srbi nisu nekakvi mitomani. Kakvim ih pojedini vole prikazati. Srbi se nisu borili na strani Turaka. Bar ne svojevoljno - Marko Mrnjavčević (Srbin poreklom iz Zahumlja) i despot Stefan Lazarević su samo ispunjavali svoje vazalske obaveze prema Turskom Carstvu. Osim ako pod Srbima koji su se borili na strani Turaka ne podrazumevate jannisaries - koji tek nisu imali izbora, a i nisu svi bili Srbi. But I digress. Vidim da "povijesna znanost" u najmlađoj članici EU ne uči o tome da su Srbi zaista često spašavali Hrvate od Ugara, a predstavnici Srba u Ugarskoj često zastupali i interese Hrvatskog naroda. Zar se u Hrvata više ne uči o, primera radi, Rajačiću i podršci koju je on pružao Banu Jelačiću?
No zar se poznavanje istorije uopšte i moglo očekivati od nekog ko pridev "bizantski" (tj. vizantijski na non-retarded jeziku) koristi u negativnom kontekstu? Dosta više sa tim besmislenim Holy Roman Empire/Holy Roman Empire of the German Nation ("carstvo" koje nije bilo nit' sveto, nit' rimsko, a bogami ni nemačko, usput budi rečeno) pristupu istoriji Europe. Europa - kakvu poznajemo - europska kultura i umetnost, ne bi postojali bez Vizantije.
*objavite ceo komentar

Ban

pre 7 godina

Problem je što Milanović hoće da dođe na vlast svim sredstvima, ne birajući reči. SDP je od stranke koja je zaista bila levičarska, pomirljiva, istinski antifašistička, vođena od zaista normalnog čoveka- Ivice Račana dospela do stranke koja je "nacionalističkija" od samog HDZ, stranka koju branitelji moraju da smiruju zbog šovinizma..Milanović igra na kartu nacionalizma jer misli da ce tako pobediti. Treba imati u obzir i njegove izjave od pre 2 godine i sad. Npr 9.5.2014: "Da nije bilo partizana ne bi bilo Hrvatske, kom pravo kom krivo" Lisinski, Zagreb
25.8.2016: " Moj deda je bio ustaša...partizani su okupirali Donji Lapac "

Kum

pre 7 godina

А биће нас још и мање. Биће више нас Аустралијанаца, Норвежана, Новозеланђана, Канађана, Амера...а мање нас Срба. Мање се рађамо, више се исељавамо.

sasa jokic

pre 7 godina

Pa sve smo mi ovo bec znali, jedina razlika je sto smo sada imali i prilike da cujemo.
Mislim da je ovo sve smisljeno iradjeno kako bi Milanovic podigao rejting uoci izbora.

Rudi Feler

pre 7 godina

Da se nacionalisti koji su branili (SR) Jugoslaviju devedesetih u Srbiji gube u emocijama i da jako tesko mogu racioalno da razmisljaju to već svi znamo i gledamo ako su Hrvati u pitanju. Nadam se da sada i oni koji su u potrazi za nekim "normalnim" Hrvatima slucajuci tamo i drugu sranu osim ove nacionalisticke HDZ-ove neće krenuti istim putem jer onda je Srbija u velikom problemu. Inace, posle decenije spasavanja (SR) Jugoslavije trajace još mnogo decenija dok se rodi neki zdrav srpski identitet koji će kada ovako nešto dođje od jedine strane države ući u jedno a izaći iz drugog uva bez da emotivno pogodi vecinu naroda, nesto kao kada bi se ista ova stvar desila u Moldaviji. Ali pitanje je samo da li je jedan zdrav srpski identitet u opste u interesu danasnje elite ili ovako stanje mora da ostana da bi se u nekoj buducnosti rodila nova Jugoslavija ili nesto nalik njoj.

mrud

pre 7 godina

Politačari sve što govore, govore zarad lične koristi! Mogao bi neko da navede šta je , recimo Vučić , sve govorio o Hrvatima !
(luka, 25. avgust 2016 10:10)

DA...kada govore na javnim skupovima, TV, radiju, itd! Kada govore na zatvorenim sastancima ili u "4 oka" onda iznose iskrene i lične stavove!
Milanović, iako se pravda da je znao da ga snimaju...zaista o tome nije imao pojima.
To šta je Vučić govorio o Hrvatima, Muslimanima, i ostalima na javnim skupovima, TV, radiju, itd, možeš da nađeš gde god hoćeš...a ono što je govorio iza zatvorenih vrata...bolje da ne znaš!

realno

pre 7 godina

Predizborna kampanja je jedno objašnjenje ali ostaje pitanje kad političari govore istinu? Ako ikad? Što zaista misle o susjednim državama i narodima? A što govore iz trenutnog interesa? Uglavnom puni su kontradiktornih izjava.

Јабучило

pre 7 godina

Није да није у праву да ми не знамо шта хоћемо. Можда не у последњих 150, али од 1918. сигурно.

Goran

pre 7 godina

Eto, ako je za utehu - i oni imaju svog Vučića ... i Šešelja i Nikolića ... zapravo, cela garnitura im je ista kao naša. Iskreno - mene to ne teši, uopšte. Njihovo dvorište me na zanima, jer ne živim u njemu. Ono što mene boli je to što je moja zemlja duboko u ... hmmm ... reći ću "sosu", iako postoji jedna druga srpska reč koja bolje objašnjava stanje u kom se nalazimo, ali nije pristojna.

miroslav

pre 7 godina

520.000 branitelja koji prima braniteljsu penziju.
dobili su na''šaci jada''
a sada su velik problem hrvatskog društva,ko će zaraditi za njihove penzije
ništa se na novim izborima neće promeniti.

balkanTORO

pre 7 godina

a po glasu "branitelja" reklo bi se da je jedan veoma ugledan gospodin koji se nešto pita
zanimljivo ko im kroji kapu i od koga im zavisi kurs države.

Sve je tako baš

pre 7 godina

Dobro je što imamo tonski snimak, Milanović im jasno kaže da je pozdrav "Za dom spremni" zabranjen i da nanosi štetu Hrvatskoj. Ako vi mislite da je HDZ bolji od SDP, onda nemamo o čemu da razgovaramo. Milanović očigledno ima o Vučiču loše mišljenje, nije za to da se sa njim razgovara, a branitelji predlažu da sednu za isti sto. Šta dalje reći?

Simon

pre 7 godina

Milanovićeva opcija se inače tretira kao liberalnija i umerenija? Ne znam, nisam pametan... meni sve ovo nije zvučalo ni liberalno ni umereno, mada mi je jasno da uvek može još gore. Mržnja i vređanje samo sevaju i to sa visokih pozicija, opasno.

ilke

pre 7 godina

@Sava Besarović, 25. avgust 2016 08:33. Videli smo i Teslin pasos i grb Austrougarske i na osnovu tih dokumenata dokazano je da Dalmacija i Slavonija nisu deo Hrvatske. Sada vi "poznavaoci Tesle" odlucite se da li je on Slavonac, Dalmatinac ili Hrvat. A na osnovu toga nama je jasno gde su koreni ovoga sto se desava u danasnjoj Hrvatskoj od najnizih do najvisih slojeva drustva ciji je Milanovic samo jedan deo.

Sava Besarović

pre 7 godina

Da li su "poznavaoci" hrvatske istorije ikada videli grb ugarskog kraljevstva ili austrijskog carstva? Jesu li ikad videli pasoš Nikole Tesle (kao primer)? Na svemu je istaknuta šahovnica kao simbol dela jedne veće federalne države tog vremena. Nahranjeni ste zabludama o Hrvatima.

lapid

pre 7 godina

Šta reći o zemlji u kojoj su faktor tzv. branioci (hrv. branitelji) od kojih je 5% videlo pravog rata u Vukovaru i Dubrovniku (i to 1991), blejalo do 1995. u vreme Unprofora, a onda krenulo u palež od Knina do Banja Luke. Uvalilo se tu još pola koji ni to videli nisu, a država im dala spomenice i beneficije. Kao neka zaštićena navijačka grupa, samo stomatološki pregledi nisu uključeni. Neka se zabavljaju, baš im lepo ide.

Svemoćni Rendžer

pre 7 godina

Ovo su branitelji namerno snimali da napakoste Milanoviću pred izbore te njihove...jer su svi za desnicu, hdz i ostale. Mada ni ovaj Zoran se mnogo ne razlikuje od desnice...

Paul Kersey

pre 7 godina

vi koji ste vjernici u prvu Crkvu i molite se za HDZ-e da dobije izbore, za vas bolje, a za nas gore. (zemunik, 24. avgust 2016 22:39)

Šta mi imamo od toga što je vama loše?

Juzni Sloven

pre 7 godina

Aman ljudi kada cemo svi da pogledamo istini u oci i javno konstatujemo ono sto svi znamo samo niko ne sme to javno da kaze:

Na Balkanu nema nikakvih naroda-tu je samo neloliko PLEMENA jednog istog naroda koji govori isti jezik, ima isto pismo i gramatiku, ima jednu hriscansku religiju (sa izuzetkom Bosanaca) i ono sto je najvaznije, ima iste gene.

Sve navedeno je nesporno i sve dok nase plemenske politike ne budu uskladjene sa navedenim propadacemo svi zajedno sve dublje i dublje.

Danijel

pre 7 godina

Ovo su tako uvredljive izjave gdje normalnom covjeku nedostaju kriteriji kriticne ocjene sadrzaja. Ne samo to sto je rekao o Srbiji vec i Bosni...Ja mogu samo reci da kao neko ko je odrastao u SFR Jugoslaviji Josipa Broza Tita nikada necu moci razumjeti mrznju medju nasim narodima. Zajedno bismo mogli uciniti toliko toga u gospodarsvtu, industriji, kulturi, akademiji, ali kome covjek prica...

Slavisa

pre 7 godina

Ja sam Srbin iz Srbije i ne vidim nista strasno u ovome. Ovaj covek je dosao na sastanak sa, kako ih oni zovu, braniteljima i naravno da im mora ici uz dlaku, cak je i to umereno radio. Neko od branitelja je dobio nalog od vlasti da snimi razgovor, ali ne znam koliko ce se vlasti isplatiti sto su snimke pustili u etar. Pa, videli biste sta bi bilo sve izreceno da je u pitanju bio neko drugi, a da ne zna da ga snimaju (mada se to u danasnje vreme moze uvek ocekivati). Dakle, ovo se ne tice nikoga u Srbiji, ovo sto on govori je da se dopadne birackom telu kojeg predstavljaju ti branitelji. Ma, samo kada bismo mogli da cujemo neki ovakav sastanak koji drzi neko od srpskih ministara ili ko god...siguran sam da bismo culi stvari koje se narodu ne govore, a toliko su ocigledne. Verovatno bi se tad koliko-toliko narodu oci otvorile.

realno

pre 7 godina

Ovo je vrh, maske padaju. Kaže jedan od branitelja da su ginuli sa uzvikom "za dom spremni, a ne po šumama i gorama". Znao sam ja to, ali evo neka i drugi čuju protiv koga su Srbi ratovali.
(Zli komentator)

a kod nas orilo po "sumama i gorama" ????? !!!!! pogledaj malo fotke sa ratista u BiH i Hrvatskoj prilikom "oslobadjanja" - koreografiju i "herojska dela" koji su najbolje dokazali za sta smo ratovali. Da ne pricamo da su se Tudzman i Milosevic odlicno slagali po svim pitanjima.

Kao u cvijecari grupe TNT

pre 7 godina

Ni Hrvati ne znaju gde bi, dal' u Istru, il' u Slavoniju, mozda Dalmaciju, Zagorje...

Inace ovaj lik je kao neki "ljevicar" onda zamislite kava im je desnica i centar...

Hm

pre 7 godina

@toma
Tačno, niste bili 500 godina pod Turcima, nismo ni mi, bili smo 350 godina pod Turcima, vi ste bili samo 200 godina pod Turcima, a ostalih 800 godina pod Nemcima, Mađarima, Italijanima, Francuzima itd... Sve skupa 0 godina državnosti.

Google

pre 7 godina

"Ovaj je gori od hdz-a.Pokazao je to vise puta.Daleko od toga da branim nase politicare ali ovaj je dno dna.Prvo je rekao da smo muve,pa varvari,a sad smo i saka jada.Nas nije uvredio ali sebe jeste.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (buduci-radnik, 24. avgust 2016 23:46) "
A kad nas premijer nayove "Olosom"???? Cuti i sakrij se usima.
A ovaj u hrvatskoj nek prica kuci sta god hoce,sta nas briga?!Imamo mi nasih problema...

.

pre 7 godina

Meni je nasjmesnije od svega sto tri drzave(Srbija,Hrvatska,Bosna) koji imaju isti jezik mentalitet geni itd. znaci isti narod svadjaju se sve u seasnaest i sva tri naroda se mrze i govore koji je narod stariji kome treba teritorija da pripadne, politicari tih drzava tripuju da su bitni za covecanstvo, a kad pogledate ono ljudi u sve tri drzave ne prelazi ni pola od stanovnistva u Sangaju, a povrsinski ni hiljaduti deo Rusije... Nismo mi Zorane saka jada nego i vi i Bosnjaci i svi ovi slepci na Balkanu...

Dambo

pre 7 godina

aman bre ljudi! u Hr su izbori, da bi dobio dovoljan broj glasova Milanović mora da pridobije i deo desnice, a kako će drugo to ostvariti nego preko Srbije, kao vel, iki domoljub... opustite se, ovo je sve namešteno, nije mu grvi put da koketira sa desnicom pred izbore, ćorak ljudi, ćorak

Branko

pre 7 godina

@poz
Slažem se sa tobom ali Pupovac nije u tom fazonu da predstavi Srbe iz Hrvatske, čak ne znam da li i postoji neka javna ličnost Srpske nacionalnosti u hrvatskoj pošto samo njega forsiraju mediji. Svakako bi Srbi, bar ono malo koji su ostali, trebali napraviti političku organizaciju sa programom za razvoj Hrvatske. Ištvan Pastor ima glasače i među Srbima, Ljajić takođe, ali dok je u Hrvatskoj ova braniteljsko burazerska aktivnost sve namere poštenih i dobrih ljudi padaju u vodu. HDZ je bolji za Srbe nego sdp, ovi bar kažu u lice šta ti misle, a ne kao Zoki iza leđa, kao znao da se snima..... mani me. Svima trebaju glasovi branitelja i njihovih porodica, u tom grmu leži zec i to blokira napredak.

Zarathustra

pre 7 godina

Zasnivati ideologiju na mržnji ka bilo kom narodu može doneti samo kratkoročan uspeh, ali u ovom slučaju to i jeste cilj. Podizati tenziju, buditi nacionalizam, podsećati na bolne uspomene i ponižavati susedni narod u 2016-oj godini karakterišući ga globalno rečima "..to su negativci..." Jasno je da je,nažalost, i dalje mnogo više neobrazovanih i primitivnih nego vaspitanih, načitanih, kosmopolita, pa često bezobrazluk, mržnja i zlo prosperiraju, a elita i akademici zbunjeno mrmljaju sebi u bradu. Pregršt takvih situacija je bilo u turbulentnim vremenima, a ishodi su nam svima poznati. Demokratija, demokratski izbori u kombinaciji sa današnjim moćnim medijima i kampanjama stranačkih mašinerija samo su manipulativne olimpijske igre za prost i naivan narod. Pozivam na ujedinjenje "mudrih i dobrih" i na njihovu transparentnu osudu "mudrih i zlih". Politika ljubavi prema svom narodu ne mora da bude politika mržnje ka drugom narodu. Pozdravljam sve humane i dobronamerne ljude i molim se za njihovu snagu.

Rioda

pre 7 godina

Ovaj čovek nije ozbiljan političar. To je pokazao u više navrata kako na unutar političkom tako i na spoljno političkom planu. Njegove izjave se ne trebaju shvatati previše ozbiljno jer ono što on misli nama ne treba biti važno. A gledajući način na koji pokušava povećati svoje izborno telo pozivajući se na dedu ustašu i na ove "tajne" snimke (tajne pod navodnike jer je ovo montirano u službi predizborne kampanje SDP), mogu da zaključim da se isti na ovaj način samo sve više degradira u očima normalnih ljudi.

padjine969

pre 7 godina

Do početka dvadestog veka u Evropskim okvirima gotovo nepoznat narod je za stotinak godina zahvaljujući položaju svoje naseobine i dobijenoj ulozi formirao nacionalnu državu i postao bitan i uvažen činilac jugoistočne Evrope.Kao i u svim mladim državama još uvek je jak nacionalni naboj i nedodirljive su "svetinje" koje se po svaku cenu moraju braniti.Naravno za razliku od nas koji smo u devetnaestom veku formirali modernu državu i gde se nakon svetskih ratova u dvadesetom veku izgubio nacionalni naboj i nacionalna svest o pripadnosti jednom Srpskom nacionalnom biću .

dragan

pre 7 godina

Ta saka jada dala vam je drzavu i naciju, Milanovicu. 1918. bili ste NIKO i NISTA, ni teritorije ni imena. Onda vas Srbija i Crna Gora uzimaju iz ostataka Austro-ugarske i ubacuju u ime drzave - Kraljevina Srba, Hrvata i Slovenaca. To je prva drzava u cijem imenu ste pomenuti. Karađorđevici vam daju banovinu - prvu teritoriju koju ste dobili, a da nije bajka o kralju Zvonimiru, Trpimiru i ko zna kome. Oduzili ste se tako sto ste pobili 700.000 Srba u NDH. Srbi su vam u danasnjoj Hrvatskoj do kraja 1943. cinili dve trecine partizanskih jedinica... A danas je to "saka jada". I jeste. Jer su Srbi bili budale neopevane koje su podizale one koji ih vise od 100 godina mrze i preziru. To sto prica "levicar" Milanovic, prica i svaki hrvatski desnicar. Vama je i tri odsto Srba mnogo. Uostalom, nije li posteni Milanovic u noci ulaska Hrvatske u EU hladno, ne trepnivsi okom, izjavio da je Tesla bio Hrvat, rodjen u Hravtskoj. kakva god da je vlast u Srbiji, a ja ovu ne cenim uopste, vama je svaka losa. Vama je i Đinđic bio četnik. Daleko vam lepa kuca.

Veroljub

pre 7 godina

Zbog cega mi preuzimamo njihovi internu terminologiju? Branitelji? Branitelji cega? Branitelji isterivaci 250.000 civila? Dajte ljudi uozbiljite se. Pa zar je tako tesko reci "ratni veterani"? Jedan neutralan termin, koji ne implicira njihovo shvatanje svojih ratnih veterana, koji su za Srbe iz Krajine sve samo ne branitelji. Dajte bar malo dostojanstva i postovanje prema civilnim srpskim zrtvama tih "branitelja".

Zli komentator

pre 7 godina

Ovo je vrh, maske padaju. Kaže jedan od branitelja da su ginuli sa uzvikom "za dom spremni, a ne po šumama i gorama". Znao sam ja to, ali evo neka i drugi čuju protiv koga su Srbi ratovali.

Banjalučanin

pre 7 godina

Hrvatska politika se zasniva na konstantnom pominjanju nekakvog ''velikosrpstva'', kad god i gdje god imaju priliku, kako bi kamuflirali svoje velikohrvatstvo, jer napad je oduvijek bio najbolja odbrana... Kakva Bugarska, Makedonija, o čemu ovaj čovjek priča?! Srbi imaju sasvim korektne odnose i sa Makedoncima, i sa Bugarima, sa Rumunima i Mađarima, dok se vi decenijama sporite i sudite sa Slovencima zbog litra morske vode. Srbi idu ''na Vojvodinu''?! Haha, koja bolest! :D Zoki, otvori atlas i pogledaj kojoj zemlji Vojvodina pripada! ;) Upravo ovakvim izjavama pokazuje svoje pretenzije prema Srbiji. Oni ne prestaju da upiru prste u Srbe, kako bi skrenuli pažnju sa svakodnevnih veličanja ustaštva u Hrvatskoj, i sa svakodnevnih napada na Srbe koji tamo žive... Jedan ministar nosi ustašku kapu, drugi izjavljuje kako mu je žao što nije krenuo u okupaciju Banja Luke, i takvi će nekome držati lekcije o tuđim pretenzijama... Srbija da se ne spušta na njihov nivo, nego da se obrati Briselu!

buduci-radnik

pre 7 godina

Ovaj je gori od hdz-a.Pokazao je to vise puta.Daleko od toga da branim nase politicare ali ovaj je dno dna.Prvo je rekao da smo muve,pa varvari,a sad smo i saka jada.Nas nije uvredio ali sebe jeste.

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Срби, одиграјмо сад паметно...Па да их ,,ушијемо,, као у кошарци и ватерполу, да спасемо оно што се може спасити, па чак и оно што је изгубљено.

Salvi

pre 7 godina

Hrvati imaju glasačku silu branitelje kojima se nažalost svaki političar umiljava i podilazi njihovim retrogradnim i profašističkim stavovima. To je razlog zašto je Milanović prošle godine izazvao trgovinski rat sa Srbijom, to je razlog i za ovaj mali razgovor. Najžalije je što Milanović treba da bude vođa jedne levičarske, demokratske stranke, a gura se i deli stavove ekstremne desnice. Sa druge strane naše sadašnje vođstvo itekako ima lošu prošlost u Hrvatskoj i sa pravom im odande to spočitavaju. Gubitnici su uvek obilni ljudi, srpski pekar u Kninu, hrvatski poljoprivrednik u Hrtkovcima i ostali narod koji gubi posao i radi za malu platu jer njegove vođe više vole da se svađaju preko ograde nego da vode ekonomiju. Oni su uvek dobitnici, jer em ostaju na vlasti, em im bogatsvo nije ugroženo. To je kod nas najbolje videlo po tome ko je dobio državne stanove i ko je doktorirao za vreme bombardovanja.

ilija

pre 7 godina

Muka živa kada si u državi koja nema suverinitet, pa i to kako kaže malo Srba što je slobodno u svojoj zemlji smeta hrvatskoj politici. Ali više nije faktor veličina, nego koliko si brz i koliko dugo tempo možeš da ubrzavaš i stoga normalno da hrvatima smeta to što su se usrali na startu. A Srbija koja više ne pretenduje na poziciju hegemona, vrlo dobro zna da može da napreduje samo ako isto napreduju i oni oko nje. SAD je uvek spremna da bilo kakvu neravnotežu sravni silom, nema regionalnih hegemona koji bi joj poskupeli uticaj, ali jednaki susedi pa i jednaki u savezima to može. Zato Srbija nikako ne želi da se ponaša ko Hrvat već zna da pogleda i na region i želi da napreduje ništa sporije od nje same.

Srbija + Srpska = Dve Hrvatske

pre 7 godina

Izvinjavam se, ali u čemu je pogrešio ovaj politikant sitnog zuba i kalibra Milanović ili Milovanović ili kako se već zove? Za ovo je u pravu. Srbija je već duže od 100 godina u totalnoj konfuziji. Mi Ustav, državu i granice menjamo češće nego gaće i čarape. Uporno biramo najgore i najgrlatije među nama da nas vode. Ne znamo da li hoćemo monarhiju ili republiku, demokratiju, anarhiju ili diktaturu, nacionalnu ili građansku državu, EU ili Rusiju... neprestano lovimo 2 zeca za večeru, a ležemo gladni u krevet. Za sada i jesmo šaka jada, treba biti hrabar - pa konstatovati činjenično stanje.

E sad, kad bismo napravili pravnu državu, ušli u NATO i EU, izgradili održivu ekonomiju i počeli da se bavimo Republikom Srpskom koliko Kosovom - prestali bismo preko noći da budemo šaka jada i postali nešto sasvim drugo.

Nemajte iluziju: Hrvatsku ne žulja Srbija, već Republika Srpska. Prijedor je na 100 km od Zagreba. Ceo Dubrovnik se snadbeva u Trebinju. Sutra će ceo Zagreb da troši u Banjaluci, ako u Banjaluci i Beogradu bude i malo pameti.

Omogućiti svim zainteresovanim stanovnicima Srpske SRB državljanstvo po kratkom postupku, omogućiti dvosmerno lečenje, školovanje i druge usluge, napraviti autoput i brzu prugu Banja Luka - Beograd, otvoriti još bezbroj graničnih prelaza preko Drine, bar jednom mesečno zajedno da zasedaju Vlade Srbije i Srpske. Sve se ovo može odmah uraditi, jer je sve u skladu sa Dejtonom i Ustavima Srbije i BiH.

Zekan

pre 7 godina

Ja sam na ovom portalu procitao cijeli ocean budalastina, ali to sto ovaj Drale govori, da su Srbi spasavali Hrvate od Turaka i Ugara apsolutni je biser budalastina! Dragi Drale, upravo su se Srbi, porobljeni i pogazeni od strane Turaka u periodu od 5 stoljeca, borili na strani tih istih Turaka. Nazalost, tzv spasili ste nas od Austrougara, porobili nam zemlju i nametnuli svoj bizantinski nerad i lijenost kao standard prema kojem su svi Hrvati ustase. Cuj ti, crveni Milanovic ustasa! Boze moj, tko sve danas ima pristup tipkovnici!

Sulejman Velicanstveni sa Kosta Rike

pre 7 godina

...hteo sam da napisem komentar, pomenem Spegelja, a onda sam shvatio da je besmisleno... Pametni su jos odavno spakovali kofere, bilo da su Srbi, Hrvati, Bosanci - zive svoje zivote na nekom mirnom mestu, ljude dele na dobre i lose...

Hammer

pre 7 godina

Jest da Srba na Balkanu nema ni deset miliona, bilo bi ih vise da u Jasenovcu nije izvrsen genocid nad njima, ali hrvata nema ni upola toliko koliko je Srba, a hteli bi da se posle Nemacke u Evropi za sve pitaju jos samo oni.

poz

pre 7 godina

Ne reagovati.
Uskoro će izbori u Hrvatskoj.
Važno je da Srbi na tim izborima izadju složno i predstave jedan program koji će biti od nacionalnog značaja za Hrvatsku i sve njene gradjane. Važno je da Srbi u Hr pokažu da HR jeste njihova domovina i da žele razvijati istu i da Srbija tu može pomoci. Srbi u HR imaju tu šansu da pomire Srbiju i Hrvatsku.
Napravite takav program i narod će to prepoznati i dati vam mandate

pa sta

pre 7 godina

I? Sta je pogresno rekao? Ovo o tome kako ovi ovde 150 godina ne znaju sta rade, osim sto se deru, sve su nestop uvredjeni, sve izigravaju zrtve i imaju maniju velicine i fantazije o imperijalizmu? Da ne greši mozda? Anticivilizacijski elementi.

matori

pre 7 godina

HA, HA, Ha, Ha, ha, ha...
Onomad je "bio tajno sniman" Špegelj, pa je to bilo emitovano na RTS.
Istorija pokušava da se reprizira, ali kreteni koji to kreiraju, toliko su bez mašte i bez pameti, da ne shvataju da je taj šablon za izazivanje neke netrpeljivosti ili pravih sukoba, totalno ofucan i bez efekta...

Stefan

pre 7 godina

@drale

I Poljaci, i Rumuni (Vlaska)...kao i da smo se ne bas tako retko i mi borili, ali na turskoj strani (Stefan Lazarevic, bitka kod Angore 1402.)..itd

Vidi, ne sporim ja njihovu opterecenost i usredsredjenost na nas, ali hajde kada vec spominjes istorijske cinjenice, uzmi ih u obzir bez selektivnosti, ili je u pitanju bilo neznanje.

zemunik

pre 7 godina

evo dragi moji ja vam vec pokusavam danima reci kad se bunite protiv HDZ-a da oni odgovaraju Vucicu i ostalima, ali se negdje komentar zagubi valjda, jesam li vam rekao da je Milanovic opasan igrac jako i da taj ne daje popuste, zato vi koji ste vjernici u prvu Crkvu i molite se za HDZ-e da dobije izbore, za vas bolje, a za nas gore.

drale

pre 7 godina

AHAHAHAHAHAHAHA, Vuckooo, provalili te komšije odvano...
Uzgred Milanovicu, ta saka jada vas je spasavala i od TURAKA i od Ugara. Vise od 700 godina ste bili austrougarski konjusari. To je dragi moj Milanovicu zvanična istorija. To će se učiti na katedrama za istoriju u čitavom svetu zaveka. Baš kao i to da su Srbi pored austrougara jedini u Jevropi pružali otpor otomanskoj imperiji.

RS

pre 7 godina

Koliko je meni ovo smiješno, oni imaju državu od 4 miliona u kojoj im smeta 100 hiljada Srba, mahom staraca koji kad umru tek će Srba malo biti. Hrvatska sve više etnički najčistija država, u Srbiji imaš opštine i gradove gdje su Mađari, Slovaci, Bugari Bošnjaci, Albanci većina, u Vojvodini toliko nacionalnih manjina ne znam u kojoj državi to još ima a opet Srbiji neko govori o demokratiji. Objavite mi komentar.

Mikiveliki

pre 7 godina

Све је ово, нажалост, било за претпоставити... Али ипак када чујете како искрено размишља један високи политичар, ипак је веома, веома жалосно. Шта је са том нацијом? Мисле да Србе интересују Хрвати, заправо Србе инсистирају само две ствари. Осуди НДХ, односно њигових вођа, и признању да је 250000 Срба силом протерано у акцији "олуја", чији карактер је објаснио Туђман у тонском запису, те тако недвосмислено објаснио о чему се ради. Да ли је ово много, за њих, јесте, а ево и зашто. У основи ове државе је усташка идеолигија, а тиме се уједно и даје одговор на дрги "захтев ". Они су, част изузецима, једна крајње исфрустирана средина, која од мржње не може нормално да живи. Стиди се Милановићу, ако уопште знаш шта ова реч значи?

red

pre 7 godina

Koliko debilan moras da budes da napadas Vucica u komentarima a ustasa ti ponizava drzavu!!!! Mi smo stvarno narod za psihijatriju.Btw nisam Vuckov a ni bilo koje druge stranke fan.

drale

pre 7 godina

AHAHAHAHAHAHAHA, Vuckooo, provalili te komšije odvano...
Uzgred Milanovicu, ta saka jada vas je spasavala i od TURAKA i od Ugara. Vise od 700 godina ste bili austrougarski konjusari. To je dragi moj Milanovicu zvanična istorija. To će se učiti na katedrama za istoriju u čitavom svetu zaveka. Baš kao i to da su Srbi pored austrougara jedini u Jevropi pružali otpor otomanskoj imperiji.

RS

pre 7 godina

Koliko je meni ovo smiješno, oni imaju državu od 4 miliona u kojoj im smeta 100 hiljada Srba, mahom staraca koji kad umru tek će Srba malo biti. Hrvatska sve više etnički najčistija država, u Srbiji imaš opštine i gradove gdje su Mađari, Slovaci, Bugari Bošnjaci, Albanci većina, u Vojvodini toliko nacionalnih manjina ne znam u kojoj državi to još ima a opet Srbiji neko govori o demokratiji. Objavite mi komentar.

Hammer

pre 7 godina

Jest da Srba na Balkanu nema ni deset miliona, bilo bi ih vise da u Jasenovcu nije izvrsen genocid nad njima, ali hrvata nema ni upola toliko koliko je Srba, a hteli bi da se posle Nemacke u Evropi za sve pitaju jos samo oni.

Mikiveliki

pre 7 godina

Све је ово, нажалост, било за претпоставити... Али ипак када чујете како искрено размишља један високи политичар, ипак је веома, веома жалосно. Шта је са том нацијом? Мисле да Србе интересују Хрвати, заправо Србе инсистирају само две ствари. Осуди НДХ, односно њигових вођа, и признању да је 250000 Срба силом протерано у акцији "олуја", чији карактер је објаснио Туђман у тонском запису, те тако недвосмислено објаснио о чему се ради. Да ли је ово много, за њих, јесте, а ево и зашто. У основи ове државе је усташка идеолигија, а тиме се уједно и даје одговор на дрги "захтев ". Они су, част изузецима, једна крајње исфрустирана средина, која од мржње не може нормално да живи. Стиди се Милановићу, ако уопште знаш шта ова реч значи?

Srbija + Srpska = Dve Hrvatske

pre 7 godina

Izvinjavam se, ali u čemu je pogrešio ovaj politikant sitnog zuba i kalibra Milanović ili Milovanović ili kako se već zove? Za ovo je u pravu. Srbija je već duže od 100 godina u totalnoj konfuziji. Mi Ustav, državu i granice menjamo češće nego gaće i čarape. Uporno biramo najgore i najgrlatije među nama da nas vode. Ne znamo da li hoćemo monarhiju ili republiku, demokratiju, anarhiju ili diktaturu, nacionalnu ili građansku državu, EU ili Rusiju... neprestano lovimo 2 zeca za večeru, a ležemo gladni u krevet. Za sada i jesmo šaka jada, treba biti hrabar - pa konstatovati činjenično stanje.

E sad, kad bismo napravili pravnu državu, ušli u NATO i EU, izgradili održivu ekonomiju i počeli da se bavimo Republikom Srpskom koliko Kosovom - prestali bismo preko noći da budemo šaka jada i postali nešto sasvim drugo.

Nemajte iluziju: Hrvatsku ne žulja Srbija, već Republika Srpska. Prijedor je na 100 km od Zagreba. Ceo Dubrovnik se snadbeva u Trebinju. Sutra će ceo Zagreb da troši u Banjaluci, ako u Banjaluci i Beogradu bude i malo pameti.

Omogućiti svim zainteresovanim stanovnicima Srpske SRB državljanstvo po kratkom postupku, omogućiti dvosmerno lečenje, školovanje i druge usluge, napraviti autoput i brzu prugu Banja Luka - Beograd, otvoriti još bezbroj graničnih prelaza preko Drine, bar jednom mesečno zajedno da zasedaju Vlade Srbije i Srpske. Sve se ovo može odmah uraditi, jer je sve u skladu sa Dejtonom i Ustavima Srbije i BiH.

Zli komentator

pre 7 godina

Ovo je vrh, maske padaju. Kaže jedan od branitelja da su ginuli sa uzvikom "za dom spremni, a ne po šumama i gorama". Znao sam ja to, ali evo neka i drugi čuju protiv koga su Srbi ratovali.

Banjalučanin

pre 7 godina

Hrvatska politika se zasniva na konstantnom pominjanju nekakvog ''velikosrpstva'', kad god i gdje god imaju priliku, kako bi kamuflirali svoje velikohrvatstvo, jer napad je oduvijek bio najbolja odbrana... Kakva Bugarska, Makedonija, o čemu ovaj čovjek priča?! Srbi imaju sasvim korektne odnose i sa Makedoncima, i sa Bugarima, sa Rumunima i Mađarima, dok se vi decenijama sporite i sudite sa Slovencima zbog litra morske vode. Srbi idu ''na Vojvodinu''?! Haha, koja bolest! :D Zoki, otvori atlas i pogledaj kojoj zemlji Vojvodina pripada! ;) Upravo ovakvim izjavama pokazuje svoje pretenzije prema Srbiji. Oni ne prestaju da upiru prste u Srbe, kako bi skrenuli pažnju sa svakodnevnih veličanja ustaštva u Hrvatskoj, i sa svakodnevnih napada na Srbe koji tamo žive... Jedan ministar nosi ustašku kapu, drugi izjavljuje kako mu je žao što nije krenuo u okupaciju Banja Luke, i takvi će nekome držati lekcije o tuđim pretenzijama... Srbija da se ne spušta na njihov nivo, nego da se obrati Briselu!

Veroljub

pre 7 godina

Zbog cega mi preuzimamo njihovi internu terminologiju? Branitelji? Branitelji cega? Branitelji isterivaci 250.000 civila? Dajte ljudi uozbiljite se. Pa zar je tako tesko reci "ratni veterani"? Jedan neutralan termin, koji ne implicira njihovo shvatanje svojih ratnih veterana, koji su za Srbe iz Krajine sve samo ne branitelji. Dajte bar malo dostojanstva i postovanje prema civilnim srpskim zrtvama tih "branitelja".

buduci-radnik

pre 7 godina

Ovaj je gori od hdz-a.Pokazao je to vise puta.Daleko od toga da branim nase politicare ali ovaj je dno dna.Prvo je rekao da smo muve,pa varvari,a sad smo i saka jada.Nas nije uvredio ali sebe jeste.

Salvi

pre 7 godina

Hrvati imaju glasačku silu branitelje kojima se nažalost svaki političar umiljava i podilazi njihovim retrogradnim i profašističkim stavovima. To je razlog zašto je Milanović prošle godine izazvao trgovinski rat sa Srbijom, to je razlog i za ovaj mali razgovor. Najžalije je što Milanović treba da bude vođa jedne levičarske, demokratske stranke, a gura se i deli stavove ekstremne desnice. Sa druge strane naše sadašnje vođstvo itekako ima lošu prošlost u Hrvatskoj i sa pravom im odande to spočitavaju. Gubitnici su uvek obilni ljudi, srpski pekar u Kninu, hrvatski poljoprivrednik u Hrtkovcima i ostali narod koji gubi posao i radi za malu platu jer njegove vođe više vole da se svađaju preko ograde nego da vode ekonomiju. Oni su uvek dobitnici, jer em ostaju na vlasti, em im bogatsvo nije ugroženo. To je kod nas najbolje videlo po tome ko je dobio državne stanove i ko je doktorirao za vreme bombardovanja.

pa sta

pre 7 godina

I? Sta je pogresno rekao? Ovo o tome kako ovi ovde 150 godina ne znaju sta rade, osim sto se deru, sve su nestop uvredjeni, sve izigravaju zrtve i imaju maniju velicine i fantazije o imperijalizmu? Da ne greši mozda? Anticivilizacijski elementi.

poz

pre 7 godina

Ne reagovati.
Uskoro će izbori u Hrvatskoj.
Važno je da Srbi na tim izborima izadju složno i predstave jedan program koji će biti od nacionalnog značaja za Hrvatsku i sve njene gradjane. Važno je da Srbi u Hr pokažu da HR jeste njihova domovina i da žele razvijati istu i da Srbija tu može pomoci. Srbi u HR imaju tu šansu da pomire Srbiju i Hrvatsku.
Napravite takav program i narod će to prepoznati i dati vam mandate

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Срби, одиграјмо сад паметно...Па да их ,,ушијемо,, као у кошарци и ватерполу, да спасемо оно што се може спасити, па чак и оно што је изгубљено.

dragan

pre 7 godina

Ta saka jada dala vam je drzavu i naciju, Milanovicu. 1918. bili ste NIKO i NISTA, ni teritorije ni imena. Onda vas Srbija i Crna Gora uzimaju iz ostataka Austro-ugarske i ubacuju u ime drzave - Kraljevina Srba, Hrvata i Slovenaca. To je prva drzava u cijem imenu ste pomenuti. Karađorđevici vam daju banovinu - prvu teritoriju koju ste dobili, a da nije bajka o kralju Zvonimiru, Trpimiru i ko zna kome. Oduzili ste se tako sto ste pobili 700.000 Srba u NDH. Srbi su vam u danasnjoj Hrvatskoj do kraja 1943. cinili dve trecine partizanskih jedinica... A danas je to "saka jada". I jeste. Jer su Srbi bili budale neopevane koje su podizale one koji ih vise od 100 godina mrze i preziru. To sto prica "levicar" Milanovic, prica i svaki hrvatski desnicar. Vama je i tri odsto Srba mnogo. Uostalom, nije li posteni Milanovic u noci ulaska Hrvatske u EU hladno, ne trepnivsi okom, izjavio da je Tesla bio Hrvat, rodjen u Hravtskoj. kakva god da je vlast u Srbiji, a ja ovu ne cenim uopste, vama je svaka losa. Vama je i Đinđic bio četnik. Daleko vam lepa kuca.

matori

pre 7 godina

HA, HA, Ha, Ha, ha, ha...
Onomad je "bio tajno sniman" Špegelj, pa je to bilo emitovano na RTS.
Istorija pokušava da se reprizira, ali kreteni koji to kreiraju, toliko su bez mašte i bez pameti, da ne shvataju da je taj šablon za izazivanje neke netrpeljivosti ili pravih sukoba, totalno ofucan i bez efekta...

Sulejman Velicanstveni sa Kosta Rike

pre 7 godina

...hteo sam da napisem komentar, pomenem Spegelja, a onda sam shvatio da je besmisleno... Pametni su jos odavno spakovali kofere, bilo da su Srbi, Hrvati, Bosanci - zive svoje zivote na nekom mirnom mestu, ljude dele na dobre i lose...

red

pre 7 godina

Koliko debilan moras da budes da napadas Vucica u komentarima a ustasa ti ponizava drzavu!!!! Mi smo stvarno narod za psihijatriju.Btw nisam Vuckov a ni bilo koje druge stranke fan.

Zekan

pre 7 godina

Ja sam na ovom portalu procitao cijeli ocean budalastina, ali to sto ovaj Drale govori, da su Srbi spasavali Hrvate od Turaka i Ugara apsolutni je biser budalastina! Dragi Drale, upravo su se Srbi, porobljeni i pogazeni od strane Turaka u periodu od 5 stoljeca, borili na strani tih istih Turaka. Nazalost, tzv spasili ste nas od Austrougara, porobili nam zemlju i nametnuli svoj bizantinski nerad i lijenost kao standard prema kojem su svi Hrvati ustase. Cuj ti, crveni Milanovic ustasa! Boze moj, tko sve danas ima pristup tipkovnici!

lapid

pre 7 godina

Šta reći o zemlji u kojoj su faktor tzv. branioci (hrv. branitelji) od kojih je 5% videlo pravog rata u Vukovaru i Dubrovniku (i to 1991), blejalo do 1995. u vreme Unprofora, a onda krenulo u palež od Knina do Banja Luke. Uvalilo se tu još pola koji ni to videli nisu, a država im dala spomenice i beneficije. Kao neka zaštićena navijačka grupa, samo stomatološki pregledi nisu uključeni. Neka se zabavljaju, baš im lepo ide.

Hm

pre 7 godina

@toma
Tačno, niste bili 500 godina pod Turcima, nismo ni mi, bili smo 350 godina pod Turcima, vi ste bili samo 200 godina pod Turcima, a ostalih 800 godina pod Nemcima, Mađarima, Italijanima, Francuzima itd... Sve skupa 0 godina državnosti.

miroslav

pre 7 godina

520.000 branitelja koji prima braniteljsu penziju.
dobili su na''šaci jada''
a sada su velik problem hrvatskog društva,ko će zaraditi za njihove penzije
ništa se na novim izborima neće promeniti.

Stefan

pre 7 godina

@drale

I Poljaci, i Rumuni (Vlaska)...kao i da smo se ne bas tako retko i mi borili, ali na turskoj strani (Stefan Lazarevic, bitka kod Angore 1402.)..itd

Vidi, ne sporim ja njihovu opterecenost i usredsredjenost na nas, ali hajde kada vec spominjes istorijske cinjenice, uzmi ih u obzir bez selektivnosti, ili je u pitanju bilo neznanje.

Danijel

pre 7 godina

Ovo su tako uvredljive izjave gdje normalnom covjeku nedostaju kriteriji kriticne ocjene sadrzaja. Ne samo to sto je rekao o Srbiji vec i Bosni...Ja mogu samo reci da kao neko ko je odrastao u SFR Jugoslaviji Josipa Broza Tita nikada necu moci razumjeti mrznju medju nasim narodima. Zajedno bismo mogli uciniti toliko toga u gospodarsvtu, industriji, kulturi, akademiji, ali kome covjek prica...

Kao u cvijecari grupe TNT

pre 7 godina

Ni Hrvati ne znaju gde bi, dal' u Istru, il' u Slavoniju, mozda Dalmaciju, Zagorje...

Inace ovaj lik je kao neki "ljevicar" onda zamislite kava im je desnica i centar...

padjine969

pre 7 godina

Do početka dvadestog veka u Evropskim okvirima gotovo nepoznat narod je za stotinak godina zahvaljujući položaju svoje naseobine i dobijenoj ulozi formirao nacionalnu državu i postao bitan i uvažen činilac jugoistočne Evrope.Kao i u svim mladim državama još uvek je jak nacionalni naboj i nedodirljive su "svetinje" koje se po svaku cenu moraju braniti.Naravno za razliku od nas koji smo u devetnaestom veku formirali modernu državu i gde se nakon svetskih ratova u dvadesetom veku izgubio nacionalni naboj i nacionalna svest o pripadnosti jednom Srpskom nacionalnom biću .

.

pre 7 godina

Meni je nasjmesnije od svega sto tri drzave(Srbija,Hrvatska,Bosna) koji imaju isti jezik mentalitet geni itd. znaci isti narod svadjaju se sve u seasnaest i sva tri naroda se mrze i govore koji je narod stariji kome treba teritorija da pripadne, politicari tih drzava tripuju da su bitni za covecanstvo, a kad pogledate ono ljudi u sve tri drzave ne prelazi ni pola od stanovnistva u Sangaju, a povrsinski ni hiljaduti deo Rusije... Nismo mi Zorane saka jada nego i vi i Bosnjaci i svi ovi slepci na Balkanu...

Juzni Sloven

pre 7 godina

Aman ljudi kada cemo svi da pogledamo istini u oci i javno konstatujemo ono sto svi znamo samo niko ne sme to javno da kaze:

Na Balkanu nema nikakvih naroda-tu je samo neloliko PLEMENA jednog istog naroda koji govori isti jezik, ima isto pismo i gramatiku, ima jednu hriscansku religiju (sa izuzetkom Bosanaca) i ono sto je najvaznije, ima iste gene.

Sve navedeno je nesporno i sve dok nase plemenske politike ne budu uskladjene sa navedenim propadacemo svi zajedno sve dublje i dublje.

Slavisa

pre 7 godina

Ja sam Srbin iz Srbije i ne vidim nista strasno u ovome. Ovaj covek je dosao na sastanak sa, kako ih oni zovu, braniteljima i naravno da im mora ici uz dlaku, cak je i to umereno radio. Neko od branitelja je dobio nalog od vlasti da snimi razgovor, ali ne znam koliko ce se vlasti isplatiti sto su snimke pustili u etar. Pa, videli biste sta bi bilo sve izreceno da je u pitanju bio neko drugi, a da ne zna da ga snimaju (mada se to u danasnje vreme moze uvek ocekivati). Dakle, ovo se ne tice nikoga u Srbiji, ovo sto on govori je da se dopadne birackom telu kojeg predstavljaju ti branitelji. Ma, samo kada bismo mogli da cujemo neki ovakav sastanak koji drzi neko od srpskih ministara ili ko god...siguran sam da bismo culi stvari koje se narodu ne govore, a toliko su ocigledne. Verovatno bi se tad koliko-toliko narodu oci otvorile.

Јабучило

pre 7 godina

Није да није у праву да ми не знамо шта хоћемо. Можда не у последњих 150, али од 1918. сигурно.

Paul Kersey

pre 7 godina

vi koji ste vjernici u prvu Crkvu i molite se za HDZ-e da dobije izbore, za vas bolje, a za nas gore. (zemunik, 24. avgust 2016 22:39)

Šta mi imamo od toga što je vama loše?

realno

pre 7 godina

Ovo je vrh, maske padaju. Kaže jedan od branitelja da su ginuli sa uzvikom "za dom spremni, a ne po šumama i gorama". Znao sam ja to, ali evo neka i drugi čuju protiv koga su Srbi ratovali.
(Zli komentator)

a kod nas orilo po "sumama i gorama" ????? !!!!! pogledaj malo fotke sa ratista u BiH i Hrvatskoj prilikom "oslobadjanja" - koreografiju i "herojska dela" koji su najbolje dokazali za sta smo ratovali. Da ne pricamo da su se Tudzman i Milosevic odlicno slagali po svim pitanjima.

Sve je tako baš

pre 7 godina

Dobro je što imamo tonski snimak, Milanović im jasno kaže da je pozdrav "Za dom spremni" zabranjen i da nanosi štetu Hrvatskoj. Ako vi mislite da je HDZ bolji od SDP, onda nemamo o čemu da razgovaramo. Milanović očigledno ima o Vučiču loše mišljenje, nije za to da se sa njim razgovara, a branitelji predlažu da sednu za isti sto. Šta dalje reći?

Goran

pre 7 godina

Eto, ako je za utehu - i oni imaju svog Vučića ... i Šešelja i Nikolića ... zapravo, cela garnitura im je ista kao naša. Iskreno - mene to ne teši, uopšte. Njihovo dvorište me na zanima, jer ne živim u njemu. Ono što mene boli je to što je moja zemlja duboko u ... hmmm ... reći ću "sosu", iako postoji jedna druga srpska reč koja bolje objašnjava stanje u kom se nalazimo, ali nije pristojna.

Zarathustra

pre 7 godina

Zasnivati ideologiju na mržnji ka bilo kom narodu može doneti samo kratkoročan uspeh, ali u ovom slučaju to i jeste cilj. Podizati tenziju, buditi nacionalizam, podsećati na bolne uspomene i ponižavati susedni narod u 2016-oj godini karakterišući ga globalno rečima "..to su negativci..." Jasno je da je,nažalost, i dalje mnogo više neobrazovanih i primitivnih nego vaspitanih, načitanih, kosmopolita, pa često bezobrazluk, mržnja i zlo prosperiraju, a elita i akademici zbunjeno mrmljaju sebi u bradu. Pregršt takvih situacija je bilo u turbulentnim vremenima, a ishodi su nam svima poznati. Demokratija, demokratski izbori u kombinaciji sa današnjim moćnim medijima i kampanjama stranačkih mašinerija samo su manipulativne olimpijske igre za prost i naivan narod. Pozivam na ujedinjenje "mudrih i dobrih" i na njihovu transparentnu osudu "mudrih i zlih". Politika ljubavi prema svom narodu ne mora da bude politika mržnje ka drugom narodu. Pozdravljam sve humane i dobronamerne ljude i molim se za njihovu snagu.

Sava Besarović

pre 7 godina

Da li su "poznavaoci" hrvatske istorije ikada videli grb ugarskog kraljevstva ili austrijskog carstva? Jesu li ikad videli pasoš Nikole Tesle (kao primer)? Na svemu je istaknuta šahovnica kao simbol dela jedne veće federalne države tog vremena. Nahranjeni ste zabludama o Hrvatima.

Simon

pre 7 godina

Milanovićeva opcija se inače tretira kao liberalnija i umerenija? Ne znam, nisam pametan... meni sve ovo nije zvučalo ni liberalno ni umereno, mada mi je jasno da uvek može još gore. Mržnja i vređanje samo sevaju i to sa visokih pozicija, opasno.

zemunik

pre 7 godina

evo dragi moji ja vam vec pokusavam danima reci kad se bunite protiv HDZ-a da oni odgovaraju Vucicu i ostalima, ali se negdje komentar zagubi valjda, jesam li vam rekao da je Milanovic opasan igrac jako i da taj ne daje popuste, zato vi koji ste vjernici u prvu Crkvu i molite se za HDZ-e da dobije izbore, za vas bolje, a za nas gore.

Google

pre 7 godina

"Ovaj je gori od hdz-a.Pokazao je to vise puta.Daleko od toga da branim nase politicare ali ovaj je dno dna.Prvo je rekao da smo muve,pa varvari,a sad smo i saka jada.Nas nije uvredio ali sebe jeste.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (buduci-radnik, 24. avgust 2016 23:46) "
A kad nas premijer nayove "Olosom"???? Cuti i sakrij se usima.
A ovaj u hrvatskoj nek prica kuci sta god hoce,sta nas briga?!Imamo mi nasih problema...

Svemoćni Rendžer

pre 7 godina

Ovo su branitelji namerno snimali da napakoste Milanoviću pred izbore te njihove...jer su svi za desnicu, hdz i ostale. Mada ni ovaj Zoran se mnogo ne razlikuje od desnice...

ilke

pre 7 godina

@Sava Besarović, 25. avgust 2016 08:33. Videli smo i Teslin pasos i grb Austrougarske i na osnovu tih dokumenata dokazano je da Dalmacija i Slavonija nisu deo Hrvatske. Sada vi "poznavaoci Tesle" odlucite se da li je on Slavonac, Dalmatinac ili Hrvat. A na osnovu toga nama je jasno gde su koreni ovoga sto se desava u danasnjoj Hrvatskoj od najnizih do najvisih slojeva drustva ciji je Milanovic samo jedan deo.

Varangian

pre 7 godina

@Zekan, 24. avgust 2016 22:56
"...tko sve danas ima pristup tipkovnici!" Ne mogu a da se ne složim. Zaista, ko sve danas ima pristup tastaturi? Dovoljno je samo pročitati Vaš komentar, pa postaviti upravo to pitanje. Mada među Srbima ima onih koji vole pomalo i preuveličavati istorijsku ulogu Srba, isti su u manjini, a Srbi nisu nekakvi mitomani. Kakvim ih pojedini vole prikazati. Srbi se nisu borili na strani Turaka. Bar ne svojevoljno - Marko Mrnjavčević (Srbin poreklom iz Zahumlja) i despot Stefan Lazarević su samo ispunjavali svoje vazalske obaveze prema Turskom Carstvu. Osim ako pod Srbima koji su se borili na strani Turaka ne podrazumevate jannisaries - koji tek nisu imali izbora, a i nisu svi bili Srbi. But I digress. Vidim da "povijesna znanost" u najmlađoj članici EU ne uči o tome da su Srbi zaista često spašavali Hrvate od Ugara, a predstavnici Srba u Ugarskoj često zastupali i interese Hrvatskog naroda. Zar se u Hrvata više ne uči o, primera radi, Rajačiću i podršci koju je on pružao Banu Jelačiću?
No zar se poznavanje istorije uopšte i moglo očekivati od nekog ko pridev "bizantski" (tj. vizantijski na non-retarded jeziku) koristi u negativnom kontekstu? Dosta više sa tim besmislenim Holy Roman Empire/Holy Roman Empire of the German Nation ("carstvo" koje nije bilo nit' sveto, nit' rimsko, a bogami ni nemačko, usput budi rečeno) pristupu istoriji Europe. Europa - kakvu poznajemo - europska kultura i umetnost, ne bi postojali bez Vizantije.
*objavite ceo komentar

Banjalučanin

pre 7 godina

@Srbija + Srpska = Dve Hrvatske
Sve i da Srbija ne zna kuda će i šta će, šta to njih treba da interesuje, i ko je on da se miješa u unutrašnja pitanja Srbije?! Komentariše li neko iz Srbije kako oni treba da vode svoju državu?! Da je neki srpski političar nešto slično izjavio, znaš i sam kakve bi reakcije bile...
Sa drugim dijelom komentara se slažem. Hrvatsku Srbija u geopolitičkom smislu mnogo manje interesuje nego Srpska (ako izuzmemo njihove viševjekovne pretenzije prema Sremu, sa sve Zemunom naravno). Na malo jače od sat i po vremena vožnje od Zagreba, na ulazu u Srpsku Kostajnicu, viori se srpska trobojka, sa dobrodošlicom u R. Srpsku na ćirilici, a dole u Hercegovini, ona sela južno od Trebinja se nalaze na par kilometara od Dubrovnika. Iz mjesta Ivanica (naseljeno isključivo Srbima), se može vidjeti Dubrovnik i Cavtat. No, i bez obzira na to, Hrvatska je oduvijek imala pretenzije na većinski srpske teritorije u BiH, Banja Luka im je, čini mi se, ''rak rana'' za sva vremena... :P Trebala je postati glavni grad NDH, ali eto, nije im se dalo!

balkanTORO

pre 7 godina

a po glasu "branitelja" reklo bi se da je jedan veoma ugledan gospodin koji se nešto pita
zanimljivo ko im kroji kapu i od koga im zavisi kurs države.

Sava Besarović

pre 7 godina

@ilke, 25. avgust 2016 09:30. Videli smo i Teslin pasos i grb Austrougarske i na osnovu tih dokumenata dokazano je da Dalmacija i Slavonija nisu deo Hrvatske.

Ja nisam istoričar ali znam da čitam. Na Teslinom pasošu lepo piše „Zemaljska vlada kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije“. Dakle, jedna vlada jedne kraljevine. Jeste da joj je ime čudno ali sama si ga je dala. Valjda da istakne deo (Hrvatska) koji nije nikad pao pod Turke.

I da me neko ne napadne: Ne mislim da je Tesla bio Hrvat. Bio je Srbin ali eto sa hrvatskim državljanstvom. Bilo bi i Tesli draže da nas ta činjenica spaja, a ne svađa.

Kum

pre 7 godina

А биће нас још и мање. Биће више нас Аустралијанаца, Норвежана, Новозеланђана, Канађана, Амера...а мање нас Срба. Мање се рађамо, више се исељавамо.

Ban

pre 7 godina

Problem je što Milanović hoće da dođe na vlast svim sredstvima, ne birajući reči. SDP je od stranke koja je zaista bila levičarska, pomirljiva, istinski antifašistička, vođena od zaista normalnog čoveka- Ivice Račana dospela do stranke koja je "nacionalističkija" od samog HDZ, stranka koju branitelji moraju da smiruju zbog šovinizma..Milanović igra na kartu nacionalizma jer misli da ce tako pobediti. Treba imati u obzir i njegove izjave od pre 2 godine i sad. Npr 9.5.2014: "Da nije bilo partizana ne bi bilo Hrvatske, kom pravo kom krivo" Lisinski, Zagreb
25.8.2016: " Moj deda je bio ustaša...partizani su okupirali Donji Lapac "

ilija

pre 7 godina

Muka živa kada si u državi koja nema suverinitet, pa i to kako kaže malo Srba što je slobodno u svojoj zemlji smeta hrvatskoj politici. Ali više nije faktor veličina, nego koliko si brz i koliko dugo tempo možeš da ubrzavaš i stoga normalno da hrvatima smeta to što su se usrali na startu. A Srbija koja više ne pretenduje na poziciju hegemona, vrlo dobro zna da može da napreduje samo ako isto napreduju i oni oko nje. SAD je uvek spremna da bilo kakvu neravnotežu sravni silom, nema regionalnih hegemona koji bi joj poskupeli uticaj, ali jednaki susedi pa i jednaki u savezima to može. Zato Srbija nikako ne želi da se ponaša ko Hrvat već zna da pogleda i na region i želi da napreduje ništa sporije od nje same.

Branko

pre 7 godina

@poz
Slažem se sa tobom ali Pupovac nije u tom fazonu da predstavi Srbe iz Hrvatske, čak ne znam da li i postoji neka javna ličnost Srpske nacionalnosti u hrvatskoj pošto samo njega forsiraju mediji. Svakako bi Srbi, bar ono malo koji su ostali, trebali napraviti političku organizaciju sa programom za razvoj Hrvatske. Ištvan Pastor ima glasače i među Srbima, Ljajić takođe, ali dok je u Hrvatskoj ova braniteljsko burazerska aktivnost sve namere poštenih i dobrih ljudi padaju u vodu. HDZ je bolji za Srbe nego sdp, ovi bar kažu u lice šta ti misle, a ne kao Zoki iza leđa, kao znao da se snima..... mani me. Svima trebaju glasovi branitelja i njihovih porodica, u tom grmu leži zec i to blokira napredak.

Rioda

pre 7 godina

Ovaj čovek nije ozbiljan političar. To je pokazao u više navrata kako na unutar političkom tako i na spoljno političkom planu. Njegove izjave se ne trebaju shvatati previše ozbiljno jer ono što on misli nama ne treba biti važno. A gledajući način na koji pokušava povećati svoje izborno telo pozivajući se na dedu ustašu i na ove "tajne" snimke (tajne pod navodnike jer je ovo montirano u službi predizborne kampanje SDP), mogu da zaključim da se isti na ovaj način samo sve više degradira u očima normalnih ljudi.

mrud

pre 7 godina

Politačari sve što govore, govore zarad lične koristi! Mogao bi neko da navede šta je , recimo Vučić , sve govorio o Hrvatima !
(luka, 25. avgust 2016 10:10)

DA...kada govore na javnim skupovima, TV, radiju, itd! Kada govore na zatvorenim sastancima ili u "4 oka" onda iznose iskrene i lične stavove!
Milanović, iako se pravda da je znao da ga snimaju...zaista o tome nije imao pojima.
To šta je Vučić govorio o Hrvatima, Muslimanima, i ostalima na javnim skupovima, TV, radiju, itd, možeš da nađeš gde god hoćeš...a ono što je govorio iza zatvorenih vrata...bolje da ne znaš!

Dambo

pre 7 godina

aman bre ljudi! u Hr su izbori, da bi dobio dovoljan broj glasova Milanović mora da pridobije i deo desnice, a kako će drugo to ostvariti nego preko Srbije, kao vel, iki domoljub... opustite se, ovo je sve namešteno, nije mu grvi put da koketira sa desnicom pred izbore, ćorak ljudi, ćorak

Antisha

pre 7 godina

Šta reći o zemlji u kojoj su faktor tzv. branioci (hrv. branitelji) od kojih je 5% videlo pravog rata u Vukovaru i Dubrovniku (i to 1991), blejalo do 1995. u vreme Unprofora, a onda krenulo u palež od Knina do Banja Luke. Uvalilo se tu još pola koji ni to videli nisu, a država im dala spomenice i beneficije. Kao neka zaštićena navijačka grupa, samo stomatološki pregledi nisu uključeni. Neka se zabavljaju, baš im lepo ide.
(lapid, 25. avgust 2016 08:06


Potpis, istina. Na ovo se nema što nadodati ni oduzeti. Nisu se baš naratovali ni oni što su išli na vikend ratovanja u Dubrovnik, po pričama ljudi to je bilo više kao dežurstvo u DVD, uz puno janjetine.
Reče mi školski kolega, moj stari je vojni invalid i veteran, pala daska na njega :)

Rudi Feler

pre 7 godina

Da se nacionalisti koji su branili (SR) Jugoslaviju devedesetih u Srbiji gube u emocijama i da jako tesko mogu racioalno da razmisljaju to već svi znamo i gledamo ako su Hrvati u pitanju. Nadam se da sada i oni koji su u potrazi za nekim "normalnim" Hrvatima slucajuci tamo i drugu sranu osim ove nacionalisticke HDZ-ove neće krenuti istim putem jer onda je Srbija u velikom problemu. Inace, posle decenije spasavanja (SR) Jugoslavije trajace još mnogo decenija dok se rodi neki zdrav srpski identitet koji će kada ovako nešto dođje od jedine strane države ući u jedno a izaći iz drugog uva bez da emotivno pogodi vecinu naroda, nesto kao kada bi se ista ova stvar desila u Moldaviji. Ali pitanje je samo da li je jedan zdrav srpski identitet u opste u interesu danasnje elite ili ovako stanje mora da ostana da bi se u nekoj buducnosti rodila nova Jugoslavija ili nesto nalik njoj.

sasa jokic

pre 7 godina

Pa sve smo mi ovo bec znali, jedina razlika je sto smo sada imali i prilike da cujemo.
Mislim da je ovo sve smisljeno iradjeno kako bi Milanovic podigao rejting uoci izbora.

realno

pre 7 godina

Predizborna kampanja je jedno objašnjenje ali ostaje pitanje kad političari govore istinu? Ako ikad? Što zaista misle o susjednim državama i narodima? A što govore iz trenutnog interesa? Uglavnom puni su kontradiktornih izjava.

ilija

pre 7 godina

Sada će morati i desnica da se potrudi da još više pojasni svoje stavove inače ispade da su otišli levo. Ili se to možda hrvatska konačno preslikala u svojoj fiksnoj tački. Ustašoidni narcisofašizam.

Zekan

pre 7 godina

Ja sam na ovom portalu procitao cijeli ocean budalastina, ali to sto ovaj Drale govori, da su Srbi spasavali Hrvate od Turaka i Ugara apsolutni je biser budalastina! Dragi Drale, upravo su se Srbi, porobljeni i pogazeni od strane Turaka u periodu od 5 stoljeca, borili na strani tih istih Turaka. Nazalost, tzv spasili ste nas od Austrougara, porobili nam zemlju i nametnuli svoj bizantinski nerad i lijenost kao standard prema kojem su svi Hrvati ustase. Cuj ti, crveni Milanovic ustasa! Boze moj, tko sve danas ima pristup tipkovnici!

pa sta

pre 7 godina

I? Sta je pogresno rekao? Ovo o tome kako ovi ovde 150 godina ne znaju sta rade, osim sto se deru, sve su nestop uvredjeni, sve izigravaju zrtve i imaju maniju velicine i fantazije o imperijalizmu? Da ne greši mozda? Anticivilizacijski elementi.

drale

pre 7 godina

AHAHAHAHAHAHAHA, Vuckooo, provalili te komšije odvano...
Uzgred Milanovicu, ta saka jada vas je spasavala i od TURAKA i od Ugara. Vise od 700 godina ste bili austrougarski konjusari. To je dragi moj Milanovicu zvanična istorija. To će se učiti na katedrama za istoriju u čitavom svetu zaveka. Baš kao i to da su Srbi pored austrougara jedini u Jevropi pružali otpor otomanskoj imperiji.

Srbija + Srpska = Dve Hrvatske

pre 7 godina

Izvinjavam se, ali u čemu je pogrešio ovaj politikant sitnog zuba i kalibra Milanović ili Milovanović ili kako se već zove? Za ovo je u pravu. Srbija je već duže od 100 godina u totalnoj konfuziji. Mi Ustav, državu i granice menjamo češće nego gaće i čarape. Uporno biramo najgore i najgrlatije među nama da nas vode. Ne znamo da li hoćemo monarhiju ili republiku, demokratiju, anarhiju ili diktaturu, nacionalnu ili građansku državu, EU ili Rusiju... neprestano lovimo 2 zeca za večeru, a ležemo gladni u krevet. Za sada i jesmo šaka jada, treba biti hrabar - pa konstatovati činjenično stanje.

E sad, kad bismo napravili pravnu državu, ušli u NATO i EU, izgradili održivu ekonomiju i počeli da se bavimo Republikom Srpskom koliko Kosovom - prestali bismo preko noći da budemo šaka jada i postali nešto sasvim drugo.

Nemajte iluziju: Hrvatsku ne žulja Srbija, već Republika Srpska. Prijedor je na 100 km od Zagreba. Ceo Dubrovnik se snadbeva u Trebinju. Sutra će ceo Zagreb da troši u Banjaluci, ako u Banjaluci i Beogradu bude i malo pameti.

Omogućiti svim zainteresovanim stanovnicima Srpske SRB državljanstvo po kratkom postupku, omogućiti dvosmerno lečenje, školovanje i druge usluge, napraviti autoput i brzu prugu Banja Luka - Beograd, otvoriti još bezbroj graničnih prelaza preko Drine, bar jednom mesečno zajedno da zasedaju Vlade Srbije i Srpske. Sve se ovo može odmah uraditi, jer je sve u skladu sa Dejtonom i Ustavima Srbije i BiH.

red

pre 7 godina

Koliko debilan moras da budes da napadas Vucica u komentarima a ustasa ti ponizava drzavu!!!! Mi smo stvarno narod za psihijatriju.Btw nisam Vuckov a ni bilo koje druge stranke fan.

Sava Besarović

pre 7 godina

Da li su "poznavaoci" hrvatske istorije ikada videli grb ugarskog kraljevstva ili austrijskog carstva? Jesu li ikad videli pasoš Nikole Tesle (kao primer)? Na svemu je istaknuta šahovnica kao simbol dela jedne veće federalne države tog vremena. Nahranjeni ste zabludama o Hrvatima.

Hammer

pre 7 godina

Jest da Srba na Balkanu nema ni deset miliona, bilo bi ih vise da u Jasenovcu nije izvrsen genocid nad njima, ali hrvata nema ni upola toliko koliko je Srba, a hteli bi da se posle Nemacke u Evropi za sve pitaju jos samo oni.

RS

pre 7 godina

Koliko je meni ovo smiješno, oni imaju državu od 4 miliona u kojoj im smeta 100 hiljada Srba, mahom staraca koji kad umru tek će Srba malo biti. Hrvatska sve više etnički najčistija država, u Srbiji imaš opštine i gradove gdje su Mađari, Slovaci, Bugari Bošnjaci, Albanci većina, u Vojvodini toliko nacionalnih manjina ne znam u kojoj državi to još ima a opet Srbiji neko govori o demokratiji. Objavite mi komentar.

Veroljub

pre 7 godina

Zbog cega mi preuzimamo njihovi internu terminologiju? Branitelji? Branitelji cega? Branitelji isterivaci 250.000 civila? Dajte ljudi uozbiljite se. Pa zar je tako tesko reci "ratni veterani"? Jedan neutralan termin, koji ne implicira njihovo shvatanje svojih ratnih veterana, koji su za Srbe iz Krajine sve samo ne branitelji. Dajte bar malo dostojanstva i postovanje prema civilnim srpskim zrtvama tih "branitelja".

poz

pre 7 godina

Ne reagovati.
Uskoro će izbori u Hrvatskoj.
Važno je da Srbi na tim izborima izadju složno i predstave jedan program koji će biti od nacionalnog značaja za Hrvatsku i sve njene gradjane. Važno je da Srbi u Hr pokažu da HR jeste njihova domovina i da žele razvijati istu i da Srbija tu može pomoci. Srbi u HR imaju tu šansu da pomire Srbiju i Hrvatsku.
Napravite takav program i narod će to prepoznati i dati vam mandate

Banjalučanin

pre 7 godina

Hrvatska politika se zasniva na konstantnom pominjanju nekakvog ''velikosrpstva'', kad god i gdje god imaju priliku, kako bi kamuflirali svoje velikohrvatstvo, jer napad je oduvijek bio najbolja odbrana... Kakva Bugarska, Makedonija, o čemu ovaj čovjek priča?! Srbi imaju sasvim korektne odnose i sa Makedoncima, i sa Bugarima, sa Rumunima i Mađarima, dok se vi decenijama sporite i sudite sa Slovencima zbog litra morske vode. Srbi idu ''na Vojvodinu''?! Haha, koja bolest! :D Zoki, otvori atlas i pogledaj kojoj zemlji Vojvodina pripada! ;) Upravo ovakvim izjavama pokazuje svoje pretenzije prema Srbiji. Oni ne prestaju da upiru prste u Srbe, kako bi skrenuli pažnju sa svakodnevnih veličanja ustaštva u Hrvatskoj, i sa svakodnevnih napada na Srbe koji tamo žive... Jedan ministar nosi ustašku kapu, drugi izjavljuje kako mu je žao što nije krenuo u okupaciju Banja Luke, i takvi će nekome držati lekcije o tuđim pretenzijama... Srbija da se ne spušta na njihov nivo, nego da se obrati Briselu!

Mikiveliki

pre 7 godina

Све је ово, нажалост, било за претпоставити... Али ипак када чујете како искрено размишља један високи политичар, ипак је веома, веома жалосно. Шта је са том нацијом? Мисле да Србе интересују Хрвати, заправо Србе инсистирају само две ствари. Осуди НДХ, односно њигових вођа, и признању да је 250000 Срба силом протерано у акцији "олуја", чији карактер је објаснио Туђман у тонском запису, те тако недвосмислено објаснио о чему се ради. Да ли је ово много, за њих, јесте, а ево и зашто. У основи ове државе је усташка идеолигија, а тиме се уједно и даје одговор на дрги "захтев ". Они су, част изузецима, једна крајње исфрустирана средина, која од мржње не може нормално да живи. Стиди се Милановићу, ако уопште знаш шта ова реч значи?

matori

pre 7 godina

HA, HA, Ha, Ha, ha, ha...
Onomad je "bio tajno sniman" Špegelj, pa je to bilo emitovano na RTS.
Istorija pokušava da se reprizira, ali kreteni koji to kreiraju, toliko su bez mašte i bez pameti, da ne shvataju da je taj šablon za izazivanje neke netrpeljivosti ili pravih sukoba, totalno ofucan i bez efekta...

Џејмс 007Bond

pre 7 godina

Срби, одиграјмо сад паметно...Па да их ,,ушијемо,, као у кошарци и ватерполу, да спасемо оно што се може спасити, па чак и оно што је изгубљено.

Zli komentator

pre 7 godina

Ovo je vrh, maske padaju. Kaže jedan od branitelja da su ginuli sa uzvikom "za dom spremni, a ne po šumama i gorama". Znao sam ja to, ali evo neka i drugi čuju protiv koga su Srbi ratovali.

ilija

pre 7 godina

Muka živa kada si u državi koja nema suverinitet, pa i to kako kaže malo Srba što je slobodno u svojoj zemlji smeta hrvatskoj politici. Ali više nije faktor veličina, nego koliko si brz i koliko dugo tempo možeš da ubrzavaš i stoga normalno da hrvatima smeta to što su se usrali na startu. A Srbija koja više ne pretenduje na poziciju hegemona, vrlo dobro zna da može da napreduje samo ako isto napreduju i oni oko nje. SAD je uvek spremna da bilo kakvu neravnotežu sravni silom, nema regionalnih hegemona koji bi joj poskupeli uticaj, ali jednaki susedi pa i jednaki u savezima to može. Zato Srbija nikako ne želi da se ponaša ko Hrvat već zna da pogleda i na region i želi da napreduje ništa sporije od nje same.

buduci-radnik

pre 7 godina

Ovaj je gori od hdz-a.Pokazao je to vise puta.Daleko od toga da branim nase politicare ali ovaj je dno dna.Prvo je rekao da smo muve,pa varvari,a sad smo i saka jada.Nas nije uvredio ali sebe jeste.

Juzni Sloven

pre 7 godina

Aman ljudi kada cemo svi da pogledamo istini u oci i javno konstatujemo ono sto svi znamo samo niko ne sme to javno da kaze:

Na Balkanu nema nikakvih naroda-tu je samo neloliko PLEMENA jednog istog naroda koji govori isti jezik, ima isto pismo i gramatiku, ima jednu hriscansku religiju (sa izuzetkom Bosanaca) i ono sto je najvaznije, ima iste gene.

Sve navedeno je nesporno i sve dok nase plemenske politike ne budu uskladjene sa navedenim propadacemo svi zajedno sve dublje i dublje.

dragan

pre 7 godina

Ta saka jada dala vam je drzavu i naciju, Milanovicu. 1918. bili ste NIKO i NISTA, ni teritorije ni imena. Onda vas Srbija i Crna Gora uzimaju iz ostataka Austro-ugarske i ubacuju u ime drzave - Kraljevina Srba, Hrvata i Slovenaca. To je prva drzava u cijem imenu ste pomenuti. Karađorđevici vam daju banovinu - prvu teritoriju koju ste dobili, a da nije bajka o kralju Zvonimiru, Trpimiru i ko zna kome. Oduzili ste se tako sto ste pobili 700.000 Srba u NDH. Srbi su vam u danasnjoj Hrvatskoj do kraja 1943. cinili dve trecine partizanskih jedinica... A danas je to "saka jada". I jeste. Jer su Srbi bili budale neopevane koje su podizale one koji ih vise od 100 godina mrze i preziru. To sto prica "levicar" Milanovic, prica i svaki hrvatski desnicar. Vama je i tri odsto Srba mnogo. Uostalom, nije li posteni Milanovic u noci ulaska Hrvatske u EU hladno, ne trepnivsi okom, izjavio da je Tesla bio Hrvat, rodjen u Hravtskoj. kakva god da je vlast u Srbiji, a ja ovu ne cenim uopste, vama je svaka losa. Vama je i Đinđic bio četnik. Daleko vam lepa kuca.

realno

pre 7 godina

Ovo je vrh, maske padaju. Kaže jedan od branitelja da su ginuli sa uzvikom "za dom spremni, a ne po šumama i gorama". Znao sam ja to, ali evo neka i drugi čuju protiv koga su Srbi ratovali.
(Zli komentator)

a kod nas orilo po "sumama i gorama" ????? !!!!! pogledaj malo fotke sa ratista u BiH i Hrvatskoj prilikom "oslobadjanja" - koreografiju i "herojska dela" koji su najbolje dokazali za sta smo ratovali. Da ne pricamo da su se Tudzman i Milosevic odlicno slagali po svim pitanjima.

Salvi

pre 7 godina

Hrvati imaju glasačku silu branitelje kojima se nažalost svaki političar umiljava i podilazi njihovim retrogradnim i profašističkim stavovima. To je razlog zašto je Milanović prošle godine izazvao trgovinski rat sa Srbijom, to je razlog i za ovaj mali razgovor. Najžalije je što Milanović treba da bude vođa jedne levičarske, demokratske stranke, a gura se i deli stavove ekstremne desnice. Sa druge strane naše sadašnje vođstvo itekako ima lošu prošlost u Hrvatskoj i sa pravom im odande to spočitavaju. Gubitnici su uvek obilni ljudi, srpski pekar u Kninu, hrvatski poljoprivrednik u Hrtkovcima i ostali narod koji gubi posao i radi za malu platu jer njegove vođe više vole da se svađaju preko ograde nego da vode ekonomiju. Oni su uvek dobitnici, jer em ostaju na vlasti, em im bogatsvo nije ugroženo. To je kod nas najbolje videlo po tome ko je dobio državne stanove i ko je doktorirao za vreme bombardovanja.

Stefan

pre 7 godina

@drale

I Poljaci, i Rumuni (Vlaska)...kao i da smo se ne bas tako retko i mi borili, ali na turskoj strani (Stefan Lazarevic, bitka kod Angore 1402.)..itd

Vidi, ne sporim ja njihovu opterecenost i usredsredjenost na nas, ali hajde kada vec spominjes istorijske cinjenice, uzmi ih u obzir bez selektivnosti, ili je u pitanju bilo neznanje.

Google

pre 7 godina

"Ovaj je gori od hdz-a.Pokazao je to vise puta.Daleko od toga da branim nase politicare ali ovaj je dno dna.Prvo je rekao da smo muve,pa varvari,a sad smo i saka jada.Nas nije uvredio ali sebe jeste.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (buduci-radnik, 24. avgust 2016 23:46) "
A kad nas premijer nayove "Olosom"???? Cuti i sakrij se usima.
A ovaj u hrvatskoj nek prica kuci sta god hoce,sta nas briga?!Imamo mi nasih problema...

Slavisa

pre 7 godina

Ja sam Srbin iz Srbije i ne vidim nista strasno u ovome. Ovaj covek je dosao na sastanak sa, kako ih oni zovu, braniteljima i naravno da im mora ici uz dlaku, cak je i to umereno radio. Neko od branitelja je dobio nalog od vlasti da snimi razgovor, ali ne znam koliko ce se vlasti isplatiti sto su snimke pustili u etar. Pa, videli biste sta bi bilo sve izreceno da je u pitanju bio neko drugi, a da ne zna da ga snimaju (mada se to u danasnje vreme moze uvek ocekivati). Dakle, ovo se ne tice nikoga u Srbiji, ovo sto on govori je da se dopadne birackom telu kojeg predstavljaju ti branitelji. Ma, samo kada bismo mogli da cujemo neki ovakav sastanak koji drzi neko od srpskih ministara ili ko god...siguran sam da bismo culi stvari koje se narodu ne govore, a toliko su ocigledne. Verovatno bi se tad koliko-toliko narodu oci otvorile.

Sulejman Velicanstveni sa Kosta Rike

pre 7 godina

...hteo sam da napisem komentar, pomenem Spegelja, a onda sam shvatio da je besmisleno... Pametni su jos odavno spakovali kofere, bilo da su Srbi, Hrvati, Bosanci - zive svoje zivote na nekom mirnom mestu, ljude dele na dobre i lose...

Hm

pre 7 godina

@toma
Tačno, niste bili 500 godina pod Turcima, nismo ni mi, bili smo 350 godina pod Turcima, vi ste bili samo 200 godina pod Turcima, a ostalih 800 godina pod Nemcima, Mađarima, Italijanima, Francuzima itd... Sve skupa 0 godina državnosti.

zemunik

pre 7 godina

evo dragi moji ja vam vec pokusavam danima reci kad se bunite protiv HDZ-a da oni odgovaraju Vucicu i ostalima, ali se negdje komentar zagubi valjda, jesam li vam rekao da je Milanovic opasan igrac jako i da taj ne daje popuste, zato vi koji ste vjernici u prvu Crkvu i molite se za HDZ-e da dobije izbore, za vas bolje, a za nas gore.

padjine969

pre 7 godina

Do početka dvadestog veka u Evropskim okvirima gotovo nepoznat narod je za stotinak godina zahvaljujući položaju svoje naseobine i dobijenoj ulozi formirao nacionalnu državu i postao bitan i uvažen činilac jugoistočne Evrope.Kao i u svim mladim državama još uvek je jak nacionalni naboj i nedodirljive su "svetinje" koje se po svaku cenu moraju braniti.Naravno za razliku od nas koji smo u devetnaestom veku formirali modernu državu i gde se nakon svetskih ratova u dvadesetom veku izgubio nacionalni naboj i nacionalna svest o pripadnosti jednom Srpskom nacionalnom biću .

Dambo

pre 7 godina

aman bre ljudi! u Hr su izbori, da bi dobio dovoljan broj glasova Milanović mora da pridobije i deo desnice, a kako će drugo to ostvariti nego preko Srbije, kao vel, iki domoljub... opustite se, ovo je sve namešteno, nije mu grvi put da koketira sa desnicom pred izbore, ćorak ljudi, ćorak

Banjalučanin

pre 7 godina

@Srbija + Srpska = Dve Hrvatske
Sve i da Srbija ne zna kuda će i šta će, šta to njih treba da interesuje, i ko je on da se miješa u unutrašnja pitanja Srbije?! Komentariše li neko iz Srbije kako oni treba da vode svoju državu?! Da je neki srpski političar nešto slično izjavio, znaš i sam kakve bi reakcije bile...
Sa drugim dijelom komentara se slažem. Hrvatsku Srbija u geopolitičkom smislu mnogo manje interesuje nego Srpska (ako izuzmemo njihove viševjekovne pretenzije prema Sremu, sa sve Zemunom naravno). Na malo jače od sat i po vremena vožnje od Zagreba, na ulazu u Srpsku Kostajnicu, viori se srpska trobojka, sa dobrodošlicom u R. Srpsku na ćirilici, a dole u Hercegovini, ona sela južno od Trebinja se nalaze na par kilometara od Dubrovnika. Iz mjesta Ivanica (naseljeno isključivo Srbima), se može vidjeti Dubrovnik i Cavtat. No, i bez obzira na to, Hrvatska je oduvijek imala pretenzije na većinski srpske teritorije u BiH, Banja Luka im je, čini mi se, ''rak rana'' za sva vremena... :P Trebala je postati glavni grad NDH, ali eto, nije im se dalo!

ilke

pre 7 godina

@Sava Besarović, 25. avgust 2016 08:33. Videli smo i Teslin pasos i grb Austrougarske i na osnovu tih dokumenata dokazano je da Dalmacija i Slavonija nisu deo Hrvatske. Sada vi "poznavaoci Tesle" odlucite se da li je on Slavonac, Dalmatinac ili Hrvat. A na osnovu toga nama je jasno gde su koreni ovoga sto se desava u danasnjoj Hrvatskoj od najnizih do najvisih slojeva drustva ciji je Milanovic samo jedan deo.

Goran

pre 7 godina

Eto, ako je za utehu - i oni imaju svog Vučića ... i Šešelja i Nikolića ... zapravo, cela garnitura im je ista kao naša. Iskreno - mene to ne teši, uopšte. Njihovo dvorište me na zanima, jer ne živim u njemu. Ono što mene boli je to što je moja zemlja duboko u ... hmmm ... reći ću "sosu", iako postoji jedna druga srpska reč koja bolje objašnjava stanje u kom se nalazimo, ali nije pristojna.

lapid

pre 7 godina

Šta reći o zemlji u kojoj su faktor tzv. branioci (hrv. branitelji) od kojih je 5% videlo pravog rata u Vukovaru i Dubrovniku (i to 1991), blejalo do 1995. u vreme Unprofora, a onda krenulo u palež od Knina do Banja Luke. Uvalilo se tu još pola koji ni to videli nisu, a država im dala spomenice i beneficije. Kao neka zaštićena navijačka grupa, samo stomatološki pregledi nisu uključeni. Neka se zabavljaju, baš im lepo ide.

Sve je tako baš

pre 7 godina

Dobro je što imamo tonski snimak, Milanović im jasno kaže da je pozdrav "Za dom spremni" zabranjen i da nanosi štetu Hrvatskoj. Ako vi mislite da je HDZ bolji od SDP, onda nemamo o čemu da razgovaramo. Milanović očigledno ima o Vučiču loše mišljenje, nije za to da se sa njim razgovara, a branitelji predlažu da sednu za isti sto. Šta dalje reći?

Kao u cvijecari grupe TNT

pre 7 godina

Ni Hrvati ne znaju gde bi, dal' u Istru, il' u Slavoniju, mozda Dalmaciju, Zagorje...

Inace ovaj lik je kao neki "ljevicar" onda zamislite kava im je desnica i centar...

Varangian

pre 7 godina

@Zekan, 24. avgust 2016 22:56
"...tko sve danas ima pristup tipkovnici!" Ne mogu a da se ne složim. Zaista, ko sve danas ima pristup tastaturi? Dovoljno je samo pročitati Vaš komentar, pa postaviti upravo to pitanje. Mada među Srbima ima onih koji vole pomalo i preuveličavati istorijsku ulogu Srba, isti su u manjini, a Srbi nisu nekakvi mitomani. Kakvim ih pojedini vole prikazati. Srbi se nisu borili na strani Turaka. Bar ne svojevoljno - Marko Mrnjavčević (Srbin poreklom iz Zahumlja) i despot Stefan Lazarević su samo ispunjavali svoje vazalske obaveze prema Turskom Carstvu. Osim ako pod Srbima koji su se borili na strani Turaka ne podrazumevate jannisaries - koji tek nisu imali izbora, a i nisu svi bili Srbi. But I digress. Vidim da "povijesna znanost" u najmlađoj članici EU ne uči o tome da su Srbi zaista često spašavali Hrvate od Ugara, a predstavnici Srba u Ugarskoj često zastupali i interese Hrvatskog naroda. Zar se u Hrvata više ne uči o, primera radi, Rajačiću i podršci koju je on pružao Banu Jelačiću?
No zar se poznavanje istorije uopšte i moglo očekivati od nekog ko pridev "bizantski" (tj. vizantijski na non-retarded jeziku) koristi u negativnom kontekstu? Dosta više sa tim besmislenim Holy Roman Empire/Holy Roman Empire of the German Nation ("carstvo" koje nije bilo nit' sveto, nit' rimsko, a bogami ni nemačko, usput budi rečeno) pristupu istoriji Europe. Europa - kakvu poznajemo - europska kultura i umetnost, ne bi postojali bez Vizantije.
*objavite ceo komentar

Zarathustra

pre 7 godina

Zasnivati ideologiju na mržnji ka bilo kom narodu može doneti samo kratkoročan uspeh, ali u ovom slučaju to i jeste cilj. Podizati tenziju, buditi nacionalizam, podsećati na bolne uspomene i ponižavati susedni narod u 2016-oj godini karakterišući ga globalno rečima "..to su negativci..." Jasno je da je,nažalost, i dalje mnogo više neobrazovanih i primitivnih nego vaspitanih, načitanih, kosmopolita, pa često bezobrazluk, mržnja i zlo prosperiraju, a elita i akademici zbunjeno mrmljaju sebi u bradu. Pregršt takvih situacija je bilo u turbulentnim vremenima, a ishodi su nam svima poznati. Demokratija, demokratski izbori u kombinaciji sa današnjim moćnim medijima i kampanjama stranačkih mašinerija samo su manipulativne olimpijske igre za prost i naivan narod. Pozivam na ujedinjenje "mudrih i dobrih" i na njihovu transparentnu osudu "mudrih i zlih". Politika ljubavi prema svom narodu ne mora da bude politika mržnje ka drugom narodu. Pozdravljam sve humane i dobronamerne ljude i molim se za njihovu snagu.

Danijel

pre 7 godina

Ovo su tako uvredljive izjave gdje normalnom covjeku nedostaju kriteriji kriticne ocjene sadrzaja. Ne samo to sto je rekao o Srbiji vec i Bosni...Ja mogu samo reci da kao neko ko je odrastao u SFR Jugoslaviji Josipa Broza Tita nikada necu moci razumjeti mrznju medju nasim narodima. Zajedno bismo mogli uciniti toliko toga u gospodarsvtu, industriji, kulturi, akademiji, ali kome covjek prica...

.

pre 7 godina

Meni je nasjmesnije od svega sto tri drzave(Srbija,Hrvatska,Bosna) koji imaju isti jezik mentalitet geni itd. znaci isti narod svadjaju se sve u seasnaest i sva tri naroda se mrze i govore koji je narod stariji kome treba teritorija da pripadne, politicari tih drzava tripuju da su bitni za covecanstvo, a kad pogledate ono ljudi u sve tri drzave ne prelazi ni pola od stanovnistva u Sangaju, a povrsinski ni hiljaduti deo Rusije... Nismo mi Zorane saka jada nego i vi i Bosnjaci i svi ovi slepci na Balkanu...

miroslav

pre 7 godina

520.000 branitelja koji prima braniteljsu penziju.
dobili su na''šaci jada''
a sada su velik problem hrvatskog društva,ko će zaraditi za njihove penzije
ništa se na novim izborima neće promeniti.

Rioda

pre 7 godina

Ovaj čovek nije ozbiljan političar. To je pokazao u više navrata kako na unutar političkom tako i na spoljno političkom planu. Njegove izjave se ne trebaju shvatati previše ozbiljno jer ono što on misli nama ne treba biti važno. A gledajući način na koji pokušava povećati svoje izborno telo pozivajući se na dedu ustašu i na ove "tajne" snimke (tajne pod navodnike jer je ovo montirano u službi predizborne kampanje SDP), mogu da zaključim da se isti na ovaj način samo sve više degradira u očima normalnih ljudi.

Rudi Feler

pre 7 godina

Da se nacionalisti koji su branili (SR) Jugoslaviju devedesetih u Srbiji gube u emocijama i da jako tesko mogu racioalno da razmisljaju to već svi znamo i gledamo ako su Hrvati u pitanju. Nadam se da sada i oni koji su u potrazi za nekim "normalnim" Hrvatima slucajuci tamo i drugu sranu osim ove nacionalisticke HDZ-ove neće krenuti istim putem jer onda je Srbija u velikom problemu. Inace, posle decenije spasavanja (SR) Jugoslavije trajace još mnogo decenija dok se rodi neki zdrav srpski identitet koji će kada ovako nešto dođje od jedine strane države ući u jedno a izaći iz drugog uva bez da emotivno pogodi vecinu naroda, nesto kao kada bi se ista ova stvar desila u Moldaviji. Ali pitanje je samo da li je jedan zdrav srpski identitet u opste u interesu danasnje elite ili ovako stanje mora da ostana da bi se u nekoj buducnosti rodila nova Jugoslavija ili nesto nalik njoj.

Sava Besarović

pre 7 godina

@ilke, 25. avgust 2016 09:30. Videli smo i Teslin pasos i grb Austrougarske i na osnovu tih dokumenata dokazano je da Dalmacija i Slavonija nisu deo Hrvatske.

Ja nisam istoričar ali znam da čitam. Na Teslinom pasošu lepo piše „Zemaljska vlada kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije“. Dakle, jedna vlada jedne kraljevine. Jeste da joj je ime čudno ali sama si ga je dala. Valjda da istakne deo (Hrvatska) koji nije nikad pao pod Turke.

I da me neko ne napadne: Ne mislim da je Tesla bio Hrvat. Bio je Srbin ali eto sa hrvatskim državljanstvom. Bilo bi i Tesli draže da nas ta činjenica spaja, a ne svađa.

Svemoćni Rendžer

pre 7 godina

Ovo su branitelji namerno snimali da napakoste Milanoviću pred izbore te njihove...jer su svi za desnicu, hdz i ostale. Mada ni ovaj Zoran se mnogo ne razlikuje od desnice...

Јабучило

pre 7 godina

Није да није у праву да ми не знамо шта хоћемо. Можда не у последњих 150, али од 1918. сигурно.

mrud

pre 7 godina

Politačari sve što govore, govore zarad lične koristi! Mogao bi neko da navede šta je , recimo Vučić , sve govorio o Hrvatima !
(luka, 25. avgust 2016 10:10)

DA...kada govore na javnim skupovima, TV, radiju, itd! Kada govore na zatvorenim sastancima ili u "4 oka" onda iznose iskrene i lične stavove!
Milanović, iako se pravda da je znao da ga snimaju...zaista o tome nije imao pojima.
To šta je Vučić govorio o Hrvatima, Muslimanima, i ostalima na javnim skupovima, TV, radiju, itd, možeš da nađeš gde god hoćeš...a ono što je govorio iza zatvorenih vrata...bolje da ne znaš!

Ban

pre 7 godina

Problem je što Milanović hoće da dođe na vlast svim sredstvima, ne birajući reči. SDP je od stranke koja je zaista bila levičarska, pomirljiva, istinski antifašistička, vođena od zaista normalnog čoveka- Ivice Račana dospela do stranke koja je "nacionalističkija" od samog HDZ, stranka koju branitelji moraju da smiruju zbog šovinizma..Milanović igra na kartu nacionalizma jer misli da ce tako pobediti. Treba imati u obzir i njegove izjave od pre 2 godine i sad. Npr 9.5.2014: "Da nije bilo partizana ne bi bilo Hrvatske, kom pravo kom krivo" Lisinski, Zagreb
25.8.2016: " Moj deda je bio ustaša...partizani su okupirali Donji Lapac "

Branko

pre 7 godina

@poz
Slažem se sa tobom ali Pupovac nije u tom fazonu da predstavi Srbe iz Hrvatske, čak ne znam da li i postoji neka javna ličnost Srpske nacionalnosti u hrvatskoj pošto samo njega forsiraju mediji. Svakako bi Srbi, bar ono malo koji su ostali, trebali napraviti političku organizaciju sa programom za razvoj Hrvatske. Ištvan Pastor ima glasače i među Srbima, Ljajić takođe, ali dok je u Hrvatskoj ova braniteljsko burazerska aktivnost sve namere poštenih i dobrih ljudi padaju u vodu. HDZ je bolji za Srbe nego sdp, ovi bar kažu u lice šta ti misle, a ne kao Zoki iza leđa, kao znao da se snima..... mani me. Svima trebaju glasovi branitelja i njihovih porodica, u tom grmu leži zec i to blokira napredak.

balkanTORO

pre 7 godina

a po glasu "branitelja" reklo bi se da je jedan veoma ugledan gospodin koji se nešto pita
zanimljivo ko im kroji kapu i od koga im zavisi kurs države.

Paul Kersey

pre 7 godina

vi koji ste vjernici u prvu Crkvu i molite se za HDZ-e da dobije izbore, za vas bolje, a za nas gore. (zemunik, 24. avgust 2016 22:39)

Šta mi imamo od toga što je vama loše?

Simon

pre 7 godina

Milanovićeva opcija se inače tretira kao liberalnija i umerenija? Ne znam, nisam pametan... meni sve ovo nije zvučalo ni liberalno ni umereno, mada mi je jasno da uvek može još gore. Mržnja i vređanje samo sevaju i to sa visokih pozicija, opasno.

Kum

pre 7 godina

А биће нас још и мање. Биће више нас Аустралијанаца, Норвежана, Новозеланђана, Канађана, Амера...а мање нас Срба. Мање се рађамо, више се исељавамо.

sasa jokic

pre 7 godina

Pa sve smo mi ovo bec znali, jedina razlika je sto smo sada imali i prilike da cujemo.
Mislim da je ovo sve smisljeno iradjeno kako bi Milanovic podigao rejting uoci izbora.

ilija

pre 7 godina

Sada će morati i desnica da se potrudi da još više pojasni svoje stavove inače ispade da su otišli levo. Ili se to možda hrvatska konačno preslikala u svojoj fiksnoj tački. Ustašoidni narcisofašizam.

Antisha

pre 7 godina

Šta reći o zemlji u kojoj su faktor tzv. branioci (hrv. branitelji) od kojih je 5% videlo pravog rata u Vukovaru i Dubrovniku (i to 1991), blejalo do 1995. u vreme Unprofora, a onda krenulo u palež od Knina do Banja Luke. Uvalilo se tu još pola koji ni to videli nisu, a država im dala spomenice i beneficije. Kao neka zaštićena navijačka grupa, samo stomatološki pregledi nisu uključeni. Neka se zabavljaju, baš im lepo ide.
(lapid, 25. avgust 2016 08:06


Potpis, istina. Na ovo se nema što nadodati ni oduzeti. Nisu se baš naratovali ni oni što su išli na vikend ratovanja u Dubrovnik, po pričama ljudi to je bilo više kao dežurstvo u DVD, uz puno janjetine.
Reče mi školski kolega, moj stari je vojni invalid i veteran, pala daska na njega :)

realno

pre 7 godina

Predizborna kampanja je jedno objašnjenje ali ostaje pitanje kad političari govore istinu? Ako ikad? Što zaista misle o susjednim državama i narodima? A što govore iz trenutnog interesa? Uglavnom puni su kontradiktornih izjava.