Ponedeljak, 22.08.2016.

16:57

"Večiti kao Koza nostra, dajte novac za škole i terene"

Ministarstvo sporta bi trebalo da iskoristi uspehe srpskih sportista u Riju za promociju sporta i da ne dozvoli prepucavanje, kaže Nenad Borovčanin.

Izvor: B92

"Veèiti kao Koza nostra, dajte novac za škole i terene" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Stara seljačka fora

pre 7 godina

odavno nisam cuo nista pametnije!
(mandrak, 22. avgust 2016 17:08)

Super, još kad bi uradio nešto pametno, gde bi mu bio kraj.

Vozi Miško

pre 7 godina

Čovek je u pravu.Šta radi država. Ulaže u igraonice za neodraslu decu i kriminalce.te igraonice su Zvezda i Partizan. Zamislite šta će da rade oni raspojasani i tetovitani kada riknu večiti od 1946. godine.Večiti a još nisu napunili 100 godina.Neka mi neko pokaže jedan fakultet koji ima salu i igrališta.

Vuk

pre 7 godina

Da, takodje nisam za finansiranje ni priblizno isto kao pre sto se tice fudbalskih klubova. Pogotovu Zvezda i Partizan. Da, kajakasi, plivaci, karatisti, dzudisti, rvaci, atleticari, gimnasticari, teniseri. Zasedanje FK Partizan radi izbora je izgledalo vise nego sramotno, kriminalisticki i bahato. Sto bi neko medju komentarima rekao, pozlaceno, zalizano i sa tompusima. Time se rese mnoge stvari. Prvo, nece neko konstantno isisavati pare sto je ocigledno, jer su u dugovima do guse a i dalje i graju, rezultata ni na pomolu. Ili postoji rupa u zakonu ili se on ne sprovodi. Ja razumem da je fudbal najprofitabilniji sport na svetu ali se on tako ne igra. Ugledajte se na kadetske i omladinske skole fudbala u Spaniji i Engleskoj pa i u Nemackoj i sve ce vam biti jasno. Drugo, nivo huliganstva ce se drasticno smanjiti. Ti maloletnici i mladji punoletnici ce mocu da se usmere u stosta drugo a ne u psovanje u vredjanje javnih i drugih licnosti koje nikada nisu ni videli ni upoznali (politicari, fudbalski upravnici, sportisti). Nasilje i upotreba psihoaktivnih supstanci da ne govorim. Trece, svi ovi stariji igraci koji se istose i dodju u 30 godina i vise da igraju ponovo za klub iz kog su izasli i uzimaju priliku mladom i perskepktivnom fudbaleru nece vise igrati jer ocigledno cim su se vratili nisu dorasli Evropskom fudbalu. Time ce se razviti i dobra reprezentacija i dobar klupski rezultat pa cete kasnije izvoziti i igrace ali za velike pare i moci da dovedete boljeg igraca.

jocal

pre 7 godina

...da se ne bi navijači blizanaca prepucavali oko toga šta je ko dobio i kada... zavrnuti sve državne i paradržavne slavine prema fss i članicama i naterati sopstveni aparat prinude da radi svoj posao... da je "vlast" za to spremna mi bi smo imali državu a ne ovu simulaciju...

jovan

pre 7 godina

Više ste dosadni sa zvezdom i partizanom. Ne mislimo svi isto. Ja sam baš naprotiv da se ojačaju naši klubovi da se više ne blamiramo u evropi. Fudbal je ipak najvažniji sport i najbolje promoviše zemlju. Pogledajte koliko je navijača na zvezdinom stadionu posle par dobrih rezultata. Znači to nas zanima a ne nogesanje u glavu

Rogo Obrenovac

pre 7 godina

Opet imamo kontradiktorne izjave. Ugasićemo Partizan i Zvezdu, a imaćemo novi bazen za vaterpoliste. Ko će da ti stvara nove vaterpolo reprezentativce? Šta će ti bazen kad ne bude imao ko da igra vaterpolo? Rekreativci mogu i u akva parku, puna ih je Srbija, svaka varošica ih ima danas. Ljudi fudbalske klubove prodajte i problem rešen, to su paraziti koji jedu ogromne pare, a ostavite vaterpolo klubove na miru.

Raški upravni okrug

pre 7 godina

Za početak, svakodnevno čas fizičkog u osnovnim školama. Počev od 5. razreda. Ali, ne po sistemu baci deci loptu, pa neka se loptaju!

Istina

pre 7 godina

U mom gradu Pozarevcu,FK Mladi Radnik medju 10 najvecih poreznih obaveznika u drzavi! Klub se ugasio,zove se ko zna kako,istorija kluba ugasena itd... Odbojkasi Mladog Radnika ispali iz Prve lige jer jedva sastavljaju kraj sa krajem! A ne tako davno kada je Bambi bio sponozor,izbacivao talente kao na traci ali prelazak u seniore je bio stopiran vodjenjem ne tako dobre uprave! Zasto pisem ovo??? Zato sto u oba slucaja su sedeli ljudi kojima je bio licni interes u prvom planu! Koja hiljada tamo,koja stotina hiljada vamo,FK ne postoji,odbojkaski ako se ne vrati u P.ligu opstina ce zatvoriti i to malo para sto primaju... Najveci problem sto sede ljudi u foteljama koji nisu iz sporta! Prosto na jednom malom lokalnom nivou toliko sitnih prevara,a da ne pricamo o Zvezdi i Partizanu i bilo kom drugom sportu koji su bili nosioci svojih regiona. Steta ako se nesto ne promeni,ne zelim moje dete da juri Pokemone nego da trenira i spozna prave vrednosti druzenja i timskoh duha...,ne mora biti vrhunski samo da je sklonit sa ulice i ne bleji u komp

Veverica

pre 7 godina

Umesto da pohvalite i pomenete katastrofalan odnos države prema VK Partizan,i ŽKK Partizan,koji nam donesoše zlato i bronzu,vi biste ih najradije ugasili?!

dosta bre demagogije

pre 7 godina

Za Zvezdu ne znam.
Za Partizan kazem da nam ne treba pomoc drzave mi mozemo sami samo nam se skinite sa grbace.
Jedini klub u zemlji koji zaradjuje pare.
Mogli bi lako da odrzavaju i Kk.
Ko ne veruje neka izracuna koliko smo para namlatili a koliko smo tek mogli da nije bilo mesetarenja u zadnjih 10-15 godina.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pfc, 22. avgust 2016 17:46)

Jesi li ti toliko naivan imaš 12 godina? Pa klub se jeste namlatio para ali nije došao duh i odneo ih nego upravo ljudi iz Partizana, bivši i sadašnji političari zajedno sa bivšim i sadašnjim fudbalerima.

antinardodnielement

pre 7 godina

ja bih voleo da bar jedanput ali da samo jedanput neko objavi KOJE i KOLIKO to drzavnih para se sliva u Partizan i Zvezdu. evo ja koliko vidim Partizan ima SAMO JEDNOG drzavnog sponzora MTS koji je dao 800.000 eur za godinu dana,Audi, Nike, Berar, NS plakat, Ktitor, Sparco NISU drzavne firme i onda KOLIKO je to drzava dala FK Partizan????
i kakave su to budalastine tipa gledajmo na FKP kao na preduzece , FKP je udruzenje gradjana koje POSEDUJE u SVOM vlasnistvu SC Teleoptik i Stadion JNA koji je realno pod sporom ali ga papiroloski poseduje. FKP ima dug od 12 miliona EUR a u vlasnistvu IMA bar 30 mil EUR sto znaci da vrednoscu svoje imovine bar duplo prevazilizi visinu postojecih dugovanja.
DOSTA SA LAZIMA I GURANJEM U ISTI KOS. DRZAVA NE POMAZE PARTIZAN NITI SU PARTIZAN I ZVEZDA ISTI PO TOM PITANJU

RedDevil

pre 7 godina

Kada interes države psotane da ukine huligane, batinaše i potencijalne regrute, nestaće i huliganizam, ili će ga biti u mnogo manjoj meri. Do tada će fudbal da se vodi mafijaški, igrači će da se prodaju čim napune 17-18, a narod će porezom da finansira lopovluk dva glavna kluba, i bogaćenje ljudi u upravama gotovo svih klubova, od prve do nižih liga, a retko koja utakmica neće biti nameštena.
Kakva država, takav i fudbal.

Zigi

pre 7 godina

Ljudi ako želite da ova nacija opstane kao slobodna i samostalna u 21 veku, batalite gluposti poput Zvezde i Partizana (tja prodajte ih), batalite "hleba i igara", ulažite u sport na nivou zajednica i škola (manje košta nego Većiti rivali), edukujte decu, uvedite jedan programski jezik kao obavezan predmet od petog razreda, batalite sportski duh, razvijajte ljubav prema nauci, batalite slavljenje sporta slavite našu decu kada pobede na svetskim takmičenjima u matematici, fizici, kad napišu dobar program ili naprave robota. U svakom drugom slučaju ostaćemo nacija ponosnih robova bez budućnosti u jednoj prljavoj i gladnoj zemlji.

zoran

pre 7 godina

Koji crni huligani problem..?
Secam se utakmica Partizana i Zvezde u Jugoslaviji. Bejah dete i bio sam na njihovim stadionima kada su primali 60.000 i 100.000 ljudi. Nisam video nikakvih problema, a dole na terenu tek nekih desetak milicajaca bez ovih oklopa kao danas. Mislite da je neko smeo da preskoci ogradu..? Mislite da je neko smeo da popreko pogleda igrace..? Ma ni blizu toga...posle meca se svi lepo razidju. Znali su da ako naprave glupost, milicija vodi u stanicu 29. novembar pa te izlome da te ni majka ne prepozna. Mogao sam setati Beogradom u 2-3 izjutra da mi dlaka sa glave ne fali. Drzava je u pitanju i nista drugo. Srbija, danas, daleko je od takve drzave, jako daleko. Bivsa Juga bi sredila ovo malo huligana u roku od 7 dana.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Zaljubljenici u fudbal evo vam prilike da pokazete ljubav prema svom klubu i fudbalu. Organizujte sve navijace u akcionarsko drustvo i kupite i Zvezdu i Partizan i Vojvodinu i ... sve klubove koje verujete da vrede. Postanite vlasnici i pokazite da vrede fudbalski klubovi, a drzava nek ulaze u atleticare, vaterpolo ligu, rukometase, odbojkase nekih finansira i dici se uspesima. Svi zadovoljni svi se smeju. Kome se nedopadaju srebrne i zlatne medalje neka uziva u svojim uspesima mi drugi se necemo zaliti. Nama ce sve bronzane,srebrne i zlatne biti zlatne medalje.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Koliko ima fudbalskih klubova u Srbiji i ko će to sve njih da kupi? Šta da kupi? Stadiona ima dva-tri, plate u Srbiji 200 evra, milion nezaposlenih, ko će da kupuje kate, koji će sponzori da bacaju pare na reklame, šta bi im te reklame donele?
(Ne ponavljajte jedno te isto, veze s ekonomijom nemate, 22. avgust 2016 20:03)

Ne moze se ljudima objasniti. Samo Partizan moze sam i to sa prodajom igraca i Evropom, ostali klubovi ne vrede pisljivog boba, ne mogu da zarade ni 1c/o potrebnog budzeta samostalno.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Zasto poreski obveznici da daju pare? Koji je nacionalni interes? Da prodju u drugo kolo u Evropi? Da se finansiraju ispadi "navijaca"? Neka se ugase i nestanu, koja je razlika u odnosu na sad?
(x, 22. avgust 2016 21:04)

Zato sto kada klinci osvoje SP doceka ih 50 000 ljudi. Fudbal je sport broj jedan. Srbi vole fudbal i pobednicke sportove, samo zlatne medalje. Ko ne veruje, neka procita komentare o kosarkasima, srebro nam u vecini ne znaci nista, samo stalna osvajanja zlata zadovoljavaju ambicije i ocekivanja.

U fudbalu bi se zadovoljili znatno manjim uspehom, Partizan je zamalo prezimio u Evropi ali on nije "narodni" klub. Zvezda je prava zelja srpskog naroda i njeni uspesi.

sumska skoljka otrovnica

pre 7 godina

imate li ideju koliko difovaca je bez posla, pa st ih nebi BG,NS,SU,... angazovao da rade za grad, da rade sa skolskom decom osnovcima da poele nastave koriste terene za besplatnu obuku u raznim sportovima, da se nelazemo vec kod osnovace se vide rodjeni talenti, nek ih profesionalci dalje preuzmu i treniraju a kasnije klubovi, znaci kratko i jednostavno umesto da iznajmljuju sale i ucionice grad ad plati trenere i deca da treniraju besplatni u svojim skolama, ionako su im se ruke i oci deformisale od drzanja mobilnih, imacemo kljakave generacije ako se nesto nepreduzme, nesto je vucevic u tom smislu predlozio u NS ali do sad nista bitno se nije desilo, ajmo gradonacelnici probudiote se

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Englezi nisu problem huligana resili pendrekom, ako bas hocete njih da uzmemo kao primer.
Stvar je kompenzacije, ja ne vidim kako cete me dovuci na stadion za to sto ste u stanju da mi ponudite, to je problem.
(think again, 22. avgust 2016 18:09)

Englezi su problem resili tako sto su ih sve bacili u zatvor, tako sto im je Evropa bila zabranjena na pet godina (Liverpulu sest), pred utakmicu godinama su morali da cuce u policijskim stanicama, da se javljaju jednom u sedam dana... Da, pendrekom i zatvorom se to resava. Onda su dobili Euro 96, sredili stadione, nagurali cene karata na 50 funti, e onda su dosle porodice sa decom i stariji ljudi.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Eeee, ali Zvezda je vaznija ljudima od svega ostalog. Ako se Zvezda konacno ugasi, mogla bi ta armija huligana da se osvrne i na nesto drugo a to je onda problem. Jaka Zvezda - drustveni mir.

x

pre 7 godina

Treba ulagati u olimpijski sport. Ne samo zbog medalja na OI, nego zbog zdravlja cele nacije. Treba pre svega razvijati bazicne sportove (atletika, plivanje, gimnastija), ali i druge u kojima smo tradicionalno dobri a nisu komercijalni.
Za fudbalske klubove Zvezdu i Partizan ne treba dati nijedan dinar vise. Toliko su isisali novca iz budzeta, a ne mogu da prodju prvo kolo kvalifikacija. Treba ih privatizovati, pa ko ima interes neka ulaze. Zasto poreski obveznici da daju pare? Koji je nacionalni interes? Da prodju u drugo kolo u Evropi? Da se finansiraju ispadi "navijaca"? Neka se ugase i nestanu, koja je razlika u odnosu na sad?

bumerang

pre 7 godina

sve je to super al dajte neku konkretnu akciju, za pocetak skupljanje potpisa u celoj drzavi da se prestane sa finansiranjem fudbala i pare uloze u ostale sportove, ako se nesto konkretno ne pocne raditi sve ce ovo ostati na bla , bla, posto je nasa trenutna vlada nemocna pred fudbalskom mafijom, al narod je mocan i protiv jednih i drugih. Treba preci sa reci na neke konkretne aktivnosti, a jedino narod to moze.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Covek je 100%u pravu. U Americi se skolski sport, narocito timski, neguje u srednjim skolama pa postoje stipendije za brsplatno skolovanje na fakiltetu zactalentovanu decu iz siromssnih ili skromnih porodica. Pogledajte US kodarkase. Sve su Afro-Ameri bas iz takvih socijalnih sredina. Kosarkaski tereni su na mnogim javnim prostorima i onda imate populaciju iz koje dalje crpite najbolje.
(Iz USA, 22. avgust 2016 19:30)

Da, samo sto te sportiste finansiraju privatni fakulteti.

ja anti bot

pre 7 godina

na iducim predsednickim izborima treba podeliti crvene ili crne listove. donosiocu takvog lista drzava treba da omoguci jednu akciju voljenog kluba i oformiti skupstine akcionara pa neka se svaki za sebe organizuju. u dogledno vreme objaviti da drzavna i poludrzavna preduzeca vise nemaju pravo reklame u sportu i kraj svake price. nema tu neke pameti svakom svoje pa placaj doniraj kupuj ulaznice pomazi svoj klub kroz udruzenja akcionara a ne deci da se otima iz usta da bi neko dovodio neke skupe obojene igrace

Vesna, profesor u penziji

pre 7 godina

Bravo !!!! Provela sam život u prosveti i s pravom kažem da je sport najkompletniji vaspitač. Deca izrastu u onakve ljude za kakve ih spremamo. U sportu - obavezno sprovedenom na širokom planu, od najmlađeg uzrasta na dalje, deca se uče i pobedi, i porazu, i druženju i saradnji. Timski rad je sadašnjost i budućnost uspešnih. Da ne govorimo o sklanjanju dece sa ulice, i usmeravanju i fizičke i mentalne energije da se prevaziđu izazovi odrastanja. Konačno je neko formulisao temu o kojoj godinama razmišljam. Jesam profesor klavira, ali baš zato znam koliko je važna ravnoteža mentalnog i fizičkog angažmana. Sport treba učiniti dostupnim svoj deci, tu zajednica mora da ulaže. Vratiće se višestruko i pojedincima i zajednici. Podrška !!!!

dzerard

pre 7 godina

@M.V
Vas komentar pogadja u srz ali u drugom smislu. Ako drzava treba da finansira sve u vaterpolu, od nagrada do treninga to znaci da sponzori nisu zainteresovani za ovaj sport, da publike nema, da niko ne zeli da otkupi tv prenos...jer, realnost je, osim u toku olimpijade vaterpolo u Srbiji nije ni medju 4-5 najgledanijih sportova.Sto se tice poredjenja Lige Sampiona u vaterpolu i fudbalu to tek nije na
mestu.Osvojiti LS u fudbalu je ranga osvojiti prsten u nba, ultra je tesko jer je i konkurencija neverovatna.LS u vaterpolu se osrednje prati samo u ex-yu i eventualno koga zanima taj Pro Reko a 99% ljudi u Evropi ni nema pojma da postoji LS u vaterpolu.Ne moze se, iako ja volim da gledam vaterpolo, na silu ljudi naterati da im bude zabavan i ispred basketa, fudbala, odbojke, tenisa...

Goran Tomić

pre 7 godina

Da, da, najviše ide u Zvezdu i Partizan, ali kaži koliko TAČNO ide u Zvezdu, a koliko u Partizan, kako Zvezda uspeva da ,,briše,, milionske dugove, kako ,,vaskrsava,, zamrznuti K.K., kako pravi šampionski vaterpolo klub, kako nalazi državne sponzore čak i za hokej, a za to vreme Partizanov K.K. jedva da opstaje, ženski K.K. je skoro ugašen, vaterpolisti Partizana odlaze iz kluba a hokejaše sponzoriše pocerija...da, da baš smo ,,isti,,...

markoni

pre 7 godina

Meni uopšte nije jasno ko i sa kojim pravom daje naše pare Zvezdi ili Partizanu,ja recimo nisam navijač ni jednih ni drugih i po meni nemoraju ni postojati.A čak i da jesam,opet nevidim razlog zašto bi davao da se tamo neki krimosi bogate i bahate,a posle jadni pomagaj državo !

Боки

pre 7 godina

Супер вам идеја,ајде угасимо Звезду и Партизан не само у фудбалу већ као спортска друштва ако мислите да ће бити боље... Тек онда би нестао наш спорт,људи маните ту политику погледајте стварност,помињете приватизацију...па који други клуб би неко купио осим Звезду, Партизан и Војводину? Мислите да би неко купио Раднички из Ниша,клуб који нема своју имовину,нема стадион (игра на градском) и има милионске дугове! Вероватно иста ситуација је и у Суботици,Чачку,Ивањици,Лучане итд.

Ne ponavljajte jedno te isto, veze s ekonomijom nemate

pre 7 godina

Koliko ima fudbalskih klubova u Srbiji i ko će to sve njih da kupi? Šta da kupi? Stadiona ima dva-tri, plate u Srbiji 200 evra, milion nezaposlenih, ko će da kupuje kate, koji će sponzori da bacaju pare na reklame, šta bi im te reklame donele?

Za koga produkcija navija?

pre 7 godina

Ne sme da se pita, nije dozvoljeno, koliko se daje CZ-u a koliko Partizanu? Mislim na sve sportove, pre svega na fudbal i košarku. Kad ćemo to da saznamo?

Iz USA

pre 7 godina

Covek je 100%u pravu. U Americi se skolski sport, narocito timski, neguje u srednjim skolama pa postoje stipendije za brsplatno skolovanje na fakiltetu zactalentovanu decu iz siromssnih ili skromnih porodica. Pogledajte US kodarkase. Sve su Afro-Ameri bas iz takvih socijalnih sredina. Kosarkaski tereni su na mnogim javnim prostorima i onda imate populaciju iz koje dalje crpite najbolje.

Mirko

pre 7 godina

Sad je naj-in da se priča o privatizaciji klubova, da bi to automatski značilo poboljšanje. Kao prvo, u Srbiji smo od vremena demokrata - sve prodali što je moglo da se proda i ostali smo goli ko pištolj, sad zavisimo od nekih investicija, koje mi ustvari plaćamo subvencijama strancima - da li neko može da kaže da sad bolje živimo nego u vreme komunizma? Mislim niko normalan.
Dakle, ako dođe privatizacija - može samo kao kod Kineza, koji su sada možda i najmoćnija privreda na svetu - kod njih je svaka privatizacija išla u odnosu 70-30% i ništa više. Ako ne radimo kao i oni - postaćemo kolonija kao što su afričke države nekada bile (neke su još uvek).
Drugo: ko je taj koji može da kupi Zvezdu i Partizan a da se mi složimo sa time? Niko, jer to je vlasništvo svih nas i tako i treba da se "privatizuje" ako se uopšte privatizuje. Takođe, nema šta da im se daje novac bespovratno, nego samo kao pomoć da izađu iz problema, i da kasnije vraćaju kroz porez i slično.
Kad stanu na svoje noge (ili ne stanu), novac mora da se rasporedi i preusmeri na sve sportove u kojima Srbija nešto znači u svetu i za koje imamo predispozicije ili već postignute uspehe.
Ima pametnih ljudi koji znaju šta treba da se radi. Vidim i po ovoj izjavi, a i po komentarima - mi znamo šta treba i kako treba. Sad je prilika da se to i uradi.

boki

pre 7 godina

sram te bilo
sta dobija partizan od drzave
u fudbalu vise od 15 godina nije imao drzavnog sponzora-skoro ubacili neki smijesan ugovor sa mts da bi ti i takvi mogli da izjednacavate i u isti kos stavljate partizan i zvezdu.
kosarku je sramota i spominjati.
vaterpolo klub partizan takodje...200k ne mogu za godinu da im prezale, a kada je treca zvezda dve godine jurisala na ligu sampiona nije se pitalo za novce.

recka

pre 7 godina

ispravno. ako se privatizuju ili gase drzavni mediji i druga preduzeca koja su se oslanjala na budzet, neka se ugase i klubovi koji ne mogu da se izdrzavaju. ili nek budu privatizovani. jedino se plasim da ce nemogucnost finansiranja menadzmenta tih klubova (ako ne kriminalnih, ono bar lihvarsko-robovlasnickih) i navijackih grupa (treba li da naglasim-kriminalnih), ponovo sve zaustaviti

M.V.

pre 7 godina

Vaterpolo treba dobiti status nacionalnog sporta broj 1. Drzava treba da izdvaja 5.000.000 eura godisnje za vaterpolo, tj. da sponzorise vaterpolo ligu. Prvi da osvaja 1.200.000, drugi 800.000, treci 600.000 eura, a ostalo da se podjeli ostalim ekipama. Imali bi barem svake druge godine ovajaca Lige Sampiona (sto u fudbalu cemo mozda imati za 50 godina), plus sto bi nasa djeca imala odlicne uslove za rad, a vaterpolo bi i dalje donosio pregrst medalja. Inace za 3-5 godina na ovaj nacina ne smjesi nam se lijepa buducnost, tj. bicemo srecni ako nekad osvojimo bronzanu medalju. Zasto unistavati nesto sto nam donosi toliku dominaciju u sportu,a rasipati se na fudbal, gdje nemamo nikakvih uspjeha u seniorskom nivou. Ako se vec finansira fudbal, isto tako treba finansirati ligu, a ne klubove, pa neka svako po zasluzi, tj. osvojenom mjestu dobija novac, a ne nekome 5-6 miliona, a nekim klubovima nista. Naravno, svi profesionalni klubovi moraju biti privatizovani, jer je fudbal sport u kojem se najvise moze zaraditi, ali ako se pametno posluje, tj. ako uprava ne manipulise transferima, a uzima lovu na racune u inostranstvu. Takođe, trebamo se fokusirati na olimpijske sportove, gdje nema prestrasne konkurencije, a gdje brzo mozemo postati konkurentni. Naravno, bilo bi dobro da izgradimo pet vecih olimpijskih centara sa svim terenima i infrastrukturom, ali ne bi bilo na odmet i barem tri (Beograd, Novi Sad, Niš) i više manjih olimpijskih centara.

srb

pre 7 godina

a komunizam kazu nevalja, secam se, svi sportovi bili skoro besplatni, klubovi placali pripreme i putovanja, a sad sve placaju roditelji a plate sve manje....pa ko moze to da izdrzi?

humanista

pre 7 godina

Fudbal se vec dugo vremena,,ne igra,,u Srbiji.Na zalost pravih zaljubljenika u taj sport.Igraju se neke druge igre izmedju celnika klubova menadzera i jos nekih likova koji pored kriminalnog dosijea nemaju ama bas nikakve veze i znanja uopste o sportu.A isadasnji,,fudbaleri,,doprineli su sunovratu ovog sporta.Mislim na,,nabedjene,,zvezde,,kojima osim novca i licne slave nista drugo nije vazno.

think again

pre 7 godina

"Imam skoro 60 a Beograd je pre 35 god imao isto olimpijskih (vaterpolo) bazena kao i danad a bio je više nego duplo manji. Pametnom dosta"

Tvoji rivali na terenu ne zive vise u tom vremenu i uslove u kojima rade dovode do savrsenstva. Imaju drugaciji nacin finansiranja, organizacije i odgovornosti. Ovo poslednje pogotovo.

Sto se tice hiligana, njih jedino mogu da pobede ljudi koji dolaze na stadion sa porodicama pod uslovom da ih kvalitet toga sto ce videti interesuje.
Pendrekom se ne leci huliganizam, tako se samo pospesuje i podize na visi nivo. Englezi nisu problem huligana resili pendrekom, ako bas hocete njih da uzmemo kao primer.
Stvar je kompenzacije, ja ne vidim kako cete me dovuci na stadion za to sto ste u stanju da mi ponudite, to je problem.

asa

pre 7 godina

za nas je najbitnije da dobijemo skolske lige za timske sportove. za osnovne skole na nivou grada, za sredje takodje I univerzitetska liga na nivou drzave (uzimam za primer kosarku), tako bi, na pocetku, deca dobila treninge I sticala vestine, borbenost, timski duh, takmicarski duh, sto je jako bitno u odrastanju, kasnije srednja skola, pa fakultet, dodatni motiv za visoko skolstvo, ZADRZAVANJE U DRZAVI do svoje 24-5 god dok ne diplomiraju, roditelji ne placaju mesecno treninge, deca treniraju posle nastave, a klubovi prebaceni samo u profesionalne, posle studija ce moci da biraju, partizan, zvezda, mega, metalac ili inostranstvo, do tad dobijaju stipendije, a nas sport se razvija.

Igor

pre 7 godina

"Kako je rekao, umesto da osamdeset odsto novca ide u fudbal, mahom u Crvenu zvezdu i Partizan" - mahom u Zvezdu je tačnija formulacija, u Partizan idu mrvice od države. Lepo je Vučić rekao da Zvezda dobija 10 PUTA više od Partizana, te molim vas prestanite da stavljate oba kluba u isti koš kada se govori o finansiranju. Za razliku od Zvezde, Partizan je ranije bar igrao LŠ i LE i imao neke uspehe (ako to mogu da se nazovu uspesi), a ovo što u Zvezdi rade nema veze sa mozgom. Tolike pare gurnuti klubu koji ne može 10 godina da zaigra Evropsko takmičenje je kriminal, jer razumnog objašnjenja nema.

Brica

pre 7 godina

Nastavnike fizickog od prvog osnovne.Srednjoskolski i univerzitetski sport moraju na mnogo veci nivo.U radu sa decom do 12 god prioritet moraju imati bazicni sportovi.Fudbal i tenis su profitabilni sportovi i kao takvi nema razloga da imaju bilo kakvu finansijsku pomoc drzave.

pfc

pre 7 godina

Za Zvezdu ne znam.
Za Partizan kazem da nam ne treba pomoc drzave mi mozemo sami samo nam se skinite sa grbace.
Jedini klub u zemlji koji zaradjuje pare.
Mogli bi lako da odrzavaju i Kk.
Ko ne veruje neka izracuna koliko smo para namlatili a koliko smo tek mogli da nije bilo mesetarenja u zadnjih 10-15 godina.

OI

pre 7 godina

Pametan momak. Upoznat sam sa njegovim zalaganjem. Iako ne mislim nista dobro o njegovoj partiji, potrebni su nam ovakvi ljudi u politici. Podrska i srecno.

minja

pre 7 godina

Problem huligana, tj navijaca koji su se osilili je lako resiv,pa.nije to visa matematika....

Kako? Tako sto ne zavisi od necije,pa cak ni od premijerove dobre volje, nego uskladiti zakon-tuzilastvo-sud i policiju....
Po kratkom postupku, i videti ko je za sta odgovoran....

antiDebi

pre 7 godina

Za ovog lika sam cuo jednom, neki boks sta ti ja znam. Onda jos jednom, opet boks neka pobeda, titula i sl. Treci put kada sam cuo za njega je to da je na listi SPS, sta dalje reci !!
Slazem se sa njegovim recima, 80% para ide u fudbal tj u zvezdu i Partizan ALI izostavlja kljucni deo, namerno ili slucajno a pre ce da bude namerno, tu sledi jos jedna podela preko 90% od tih 80% izdvojenih para ide u crvenu zvezdu i to je svima jasno i nije lepo izjednacavati neizjednacivo ! Slazem se da se koliko veceras prekine sa ulaganjem u fudbalske klubove, kada smo vec kod procenata 100% je verovatnoca da Partizan to nece osetiti i da ce nastaviti da funckionise bez problema, a ovamo je druga prica 100% je verovatnoca da ce crvena zvezda u tom slucaju imati OGROMNIH problema i da je pitanje da li bi docekali novu godinu, tako da sam 1000% siguran da od tog prekida finansiranja ili u zvezdinom slucaju ulivanja para u taj klub nece biti nista !

kap

pre 7 godina

Srbija bi se za 20 godina preporodila da uzme da ulaze u decu a ne u gluposti za matorce i mafijase. Umesto Crvene Zvezde i Partizana da ulaze u treniranje klinaca, fizicko i terene/prostor za to, umesto u "ministarstvo za kulturu" da ulaze u poducavanje dece umetnickom zanatu ( pisanje, slikanje, animacija, komponovanje), umesto u promociju nauke posterima po autobusima da ulaze u naucne sekcije po skolama da nauce decu kako da sprovode naucna istrazivanja i razumeju statisticku analizu, umesto u "subvencije za privatnike" da ulaze u poducavanje dece menadzmentu i preduzetnistvu tako da cim zavrse srednju znaju kako da otvore i profitabilno vode svoje preduzece.

Dilan Dog

pre 7 godina

U Ostružnici ,koja je samo 15-ak kilometara od centra Beograda škola se blago raspada a o školskoj fiskulturnoj sali samo sanjamo.Godinama se kao organizuju jadni roditelji da skupe pare da se napravi sala...ali nemamo toliko sredstava.Sramota.Čim padne kiša i bude ružno vreme deca su u učionici.Ovo je banalni primer kako propadamo.Sigurno je situacija u drugim delovima Srbije još gora...ali eto da se javim da kažem šta ke muči.I šta očekujete ...nove šampione u sportu...teško...pre će biti novih "šampiona"u parovima,farmama i na ulici u kriminalu.Dajte deci sportske teren,sale i ulažite u decu i eto nama novih šampiona.....

mnjaza

pre 7 godina

Imam skoro 60 a Beograd je pre 35 god imao isto olimpijskih (vaterpolo) bazena kao i danad a bio je više nego duplo manji. Pametnom dosta

MarconatoPFC_09

pre 7 godina

Kao navijac Partizana, slazem se u popunsti. Dosta je ulaganje u propale projekte koji su se ispostavili kao rupa bez dna, a najvise porfitiraju lopovi koji se utrkuju da sede u upravama klubova. Njima vise nije bitno da li je to prvoligas ili drugoliga, samo da su u upravi. Dobijaju svake godine ogromne kolicine novca kroz sponzorstva, sumnjive prodaje igraca, a na kraju svake sezone mole za pomoc drzave. I naravno svake godine obecavaju cuda, ali na kraju od toga ne bude nista. Drzava moze da ulaze u fudbala samo onda kad od toga bude mogla da naplacuje porez, a kako naplatiti kad svi nasi klubovi posluju sa debelim minisum, i nisu imali profit zadnjih 20 godina.

Gregor

pre 7 godina

Zvezda, Partizan, reprezentacija... neka mi neko navede poslednji uspeh vredan pomena (bar trece mesto negde). Poslednji su bili juniori koliko znam i to je to. Ovo ostalo je bacanje para u vetar i finansiranje mafioza koje bas briga da li su u beton ligi ili u ligi Evrope. A tek gomila primitivaca na stadionima... Nikad dete nisam odveo na utakmicu zbog takvih i necu. Fudbal je postao sramota ove zemlje. Toliko para, a zauzvrat jedan veliki sipak ili jos bolje srednji prst. Pogledajte reprezentacije u okruzenju (Hrvatska, Bosna, Albanija)... bore se kao lavovi dok se nase cvecke setkaju k'o na manekenskoj stazi. Sramota za sta se trosi novac.

mnjaza

pre 7 godina

Imam skoro 60 a Beograd je pre 35 god imao isto olimpijskih (vaterpolo) bazena kao i danad a bio je više nego duplo manji. Pametnom dosta

OI

pre 7 godina

Pametan momak. Upoznat sam sa njegovim zalaganjem. Iako ne mislim nista dobro o njegovoj partiji, potrebni su nam ovakvi ljudi u politici. Podrska i srecno.

MarconatoPFC_09

pre 7 godina

Kao navijac Partizana, slazem se u popunsti. Dosta je ulaganje u propale projekte koji su se ispostavili kao rupa bez dna, a najvise porfitiraju lopovi koji se utrkuju da sede u upravama klubova. Njima vise nije bitno da li je to prvoligas ili drugoliga, samo da su u upravi. Dobijaju svake godine ogromne kolicine novca kroz sponzorstva, sumnjive prodaje igraca, a na kraju svake sezone mole za pomoc drzave. I naravno svake godine obecavaju cuda, ali na kraju od toga ne bude nista. Drzava moze da ulaze u fudbala samo onda kad od toga bude mogla da naplacuje porez, a kako naplatiti kad svi nasi klubovi posluju sa debelim minisum, i nisu imali profit zadnjih 20 godina.

Dilan Dog

pre 7 godina

U Ostružnici ,koja je samo 15-ak kilometara od centra Beograda škola se blago raspada a o školskoj fiskulturnoj sali samo sanjamo.Godinama se kao organizuju jadni roditelji da skupe pare da se napravi sala...ali nemamo toliko sredstava.Sramota.Čim padne kiša i bude ružno vreme deca su u učionici.Ovo je banalni primer kako propadamo.Sigurno je situacija u drugim delovima Srbije još gora...ali eto da se javim da kažem šta ke muči.I šta očekujete ...nove šampione u sportu...teško...pre će biti novih "šampiona"u parovima,farmama i na ulici u kriminalu.Dajte deci sportske teren,sale i ulažite u decu i eto nama novih šampiona.....

antiDebi

pre 7 godina

Za ovog lika sam cuo jednom, neki boks sta ti ja znam. Onda jos jednom, opet boks neka pobeda, titula i sl. Treci put kada sam cuo za njega je to da je na listi SPS, sta dalje reci !!
Slazem se sa njegovim recima, 80% para ide u fudbal tj u zvezdu i Partizan ALI izostavlja kljucni deo, namerno ili slucajno a pre ce da bude namerno, tu sledi jos jedna podela preko 90% od tih 80% izdvojenih para ide u crvenu zvezdu i to je svima jasno i nije lepo izjednacavati neizjednacivo ! Slazem se da se koliko veceras prekine sa ulaganjem u fudbalske klubove, kada smo vec kod procenata 100% je verovatnoca da Partizan to nece osetiti i da ce nastaviti da funckionise bez problema, a ovamo je druga prica 100% je verovatnoca da ce crvena zvezda u tom slucaju imati OGROMNIH problema i da je pitanje da li bi docekali novu godinu, tako da sam 1000% siguran da od tog prekida finansiranja ili u zvezdinom slucaju ulivanja para u taj klub nece biti nista !

srb

pre 7 godina

a komunizam kazu nevalja, secam se, svi sportovi bili skoro besplatni, klubovi placali pripreme i putovanja, a sad sve placaju roditelji a plate sve manje....pa ko moze to da izdrzi?

zoran

pre 7 godina

Koji crni huligani problem..?
Secam se utakmica Partizana i Zvezde u Jugoslaviji. Bejah dete i bio sam na njihovim stadionima kada su primali 60.000 i 100.000 ljudi. Nisam video nikakvih problema, a dole na terenu tek nekih desetak milicajaca bez ovih oklopa kao danas. Mislite da je neko smeo da preskoci ogradu..? Mislite da je neko smeo da popreko pogleda igrace..? Ma ni blizu toga...posle meca se svi lepo razidju. Znali su da ako naprave glupost, milicija vodi u stanicu 29. novembar pa te izlome da te ni majka ne prepozna. Mogao sam setati Beogradom u 2-3 izjutra da mi dlaka sa glave ne fali. Drzava je u pitanju i nista drugo. Srbija, danas, daleko je od takve drzave, jako daleko. Bivsa Juga bi sredila ovo malo huligana u roku od 7 dana.

Brica

pre 7 godina

Nastavnike fizickog od prvog osnovne.Srednjoskolski i univerzitetski sport moraju na mnogo veci nivo.U radu sa decom do 12 god prioritet moraju imati bazicni sportovi.Fudbal i tenis su profitabilni sportovi i kao takvi nema razloga da imaju bilo kakvu finansijsku pomoc drzave.

x

pre 7 godina

Treba ulagati u olimpijski sport. Ne samo zbog medalja na OI, nego zbog zdravlja cele nacije. Treba pre svega razvijati bazicne sportove (atletika, plivanje, gimnastija), ali i druge u kojima smo tradicionalno dobri a nisu komercijalni.
Za fudbalske klubove Zvezdu i Partizan ne treba dati nijedan dinar vise. Toliko su isisali novca iz budzeta, a ne mogu da prodju prvo kolo kvalifikacija. Treba ih privatizovati, pa ko ima interes neka ulaze. Zasto poreski obveznici da daju pare? Koji je nacionalni interes? Da prodju u drugo kolo u Evropi? Da se finansiraju ispadi "navijaca"? Neka se ugase i nestanu, koja je razlika u odnosu na sad?

Gregor

pre 7 godina

Zvezda, Partizan, reprezentacija... neka mi neko navede poslednji uspeh vredan pomena (bar trece mesto negde). Poslednji su bili juniori koliko znam i to je to. Ovo ostalo je bacanje para u vetar i finansiranje mafioza koje bas briga da li su u beton ligi ili u ligi Evrope. A tek gomila primitivaca na stadionima... Nikad dete nisam odveo na utakmicu zbog takvih i necu. Fudbal je postao sramota ove zemlje. Toliko para, a zauzvrat jedan veliki sipak ili jos bolje srednji prst. Pogledajte reprezentacije u okruzenju (Hrvatska, Bosna, Albanija)... bore se kao lavovi dok se nase cvecke setkaju k'o na manekenskoj stazi. Sramota za sta se trosi novac.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Englezi nisu problem huligana resili pendrekom, ako bas hocete njih da uzmemo kao primer.
Stvar je kompenzacije, ja ne vidim kako cete me dovuci na stadion za to sto ste u stanju da mi ponudite, to je problem.
(think again, 22. avgust 2016 18:09)

Englezi su problem resili tako sto su ih sve bacili u zatvor, tako sto im je Evropa bila zabranjena na pet godina (Liverpulu sest), pred utakmicu godinama su morali da cuce u policijskim stanicama, da se javljaju jednom u sedam dana... Da, pendrekom i zatvorom se to resava. Onda su dobili Euro 96, sredili stadione, nagurali cene karata na 50 funti, e onda su dosle porodice sa decom i stariji ljudi.

Zigi

pre 7 godina

Ljudi ako želite da ova nacija opstane kao slobodna i samostalna u 21 veku, batalite gluposti poput Zvezde i Partizana (tja prodajte ih), batalite "hleba i igara", ulažite u sport na nivou zajednica i škola (manje košta nego Većiti rivali), edukujte decu, uvedite jedan programski jezik kao obavezan predmet od petog razreda, batalite sportski duh, razvijajte ljubav prema nauci, batalite slavljenje sporta slavite našu decu kada pobede na svetskim takmičenjima u matematici, fizici, kad napišu dobar program ili naprave robota. U svakom drugom slučaju ostaćemo nacija ponosnih robova bez budućnosti u jednoj prljavoj i gladnoj zemlji.

kap

pre 7 godina

Srbija bi se za 20 godina preporodila da uzme da ulaze u decu a ne u gluposti za matorce i mafijase. Umesto Crvene Zvezde i Partizana da ulaze u treniranje klinaca, fizicko i terene/prostor za to, umesto u "ministarstvo za kulturu" da ulaze u poducavanje dece umetnickom zanatu ( pisanje, slikanje, animacija, komponovanje), umesto u promociju nauke posterima po autobusima da ulaze u naucne sekcije po skolama da nauce decu kako da sprovode naucna istrazivanja i razumeju statisticku analizu, umesto u "subvencije za privatnike" da ulaze u poducavanje dece menadzmentu i preduzetnistvu tako da cim zavrse srednju znaju kako da otvore i profitabilno vode svoje preduzece.

humanista

pre 7 godina

Fudbal se vec dugo vremena,,ne igra,,u Srbiji.Na zalost pravih zaljubljenika u taj sport.Igraju se neke druge igre izmedju celnika klubova menadzera i jos nekih likova koji pored kriminalnog dosijea nemaju ama bas nikakve veze i znanja uopste o sportu.A isadasnji,,fudbaleri,,doprineli su sunovratu ovog sporta.Mislim na,,nabedjene,,zvezde,,kojima osim novca i licne slave nista drugo nije vazno.

minja

pre 7 godina

Problem huligana, tj navijaca koji su se osilili je lako resiv,pa.nije to visa matematika....

Kako? Tako sto ne zavisi od necije,pa cak ni od premijerove dobre volje, nego uskladiti zakon-tuzilastvo-sud i policiju....
Po kratkom postupku, i videti ko je za sta odgovoran....

pfc

pre 7 godina

Za Zvezdu ne znam.
Za Partizan kazem da nam ne treba pomoc drzave mi mozemo sami samo nam se skinite sa grbace.
Jedini klub u zemlji koji zaradjuje pare.
Mogli bi lako da odrzavaju i Kk.
Ko ne veruje neka izracuna koliko smo para namlatili a koliko smo tek mogli da nije bilo mesetarenja u zadnjih 10-15 godina.

RedDevil

pre 7 godina

Kada interes države psotane da ukine huligane, batinaše i potencijalne regrute, nestaće i huliganizam, ili će ga biti u mnogo manjoj meri. Do tada će fudbal da se vodi mafijaški, igrači će da se prodaju čim napune 17-18, a narod će porezom da finansira lopovluk dva glavna kluba, i bogaćenje ljudi u upravama gotovo svih klubova, od prve do nižih liga, a retko koja utakmica neće biti nameštena.
Kakva država, takav i fudbal.

Vesna, profesor u penziji

pre 7 godina

Bravo !!!! Provela sam život u prosveti i s pravom kažem da je sport najkompletniji vaspitač. Deca izrastu u onakve ljude za kakve ih spremamo. U sportu - obavezno sprovedenom na širokom planu, od najmlađeg uzrasta na dalje, deca se uče i pobedi, i porazu, i druženju i saradnji. Timski rad je sadašnjost i budućnost uspešnih. Da ne govorimo o sklanjanju dece sa ulice, i usmeravanju i fizičke i mentalne energije da se prevaziđu izazovi odrastanja. Konačno je neko formulisao temu o kojoj godinama razmišljam. Jesam profesor klavira, ali baš zato znam koliko je važna ravnoteža mentalnog i fizičkog angažmana. Sport treba učiniti dostupnim svoj deci, tu zajednica mora da ulaže. Vratiće se višestruko i pojedincima i zajednici. Podrška !!!!

Iz USA

pre 7 godina

Covek je 100%u pravu. U Americi se skolski sport, narocito timski, neguje u srednjim skolama pa postoje stipendije za brsplatno skolovanje na fakiltetu zactalentovanu decu iz siromssnih ili skromnih porodica. Pogledajte US kodarkase. Sve su Afro-Ameri bas iz takvih socijalnih sredina. Kosarkaski tereni su na mnogim javnim prostorima i onda imate populaciju iz koje dalje crpite najbolje.

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Zaljubljenici u fudbal evo vam prilike da pokazete ljubav prema svom klubu i fudbalu. Organizujte sve navijace u akcionarsko drustvo i kupite i Zvezdu i Partizan i Vojvodinu i ... sve klubove koje verujete da vrede. Postanite vlasnici i pokazite da vrede fudbalski klubovi, a drzava nek ulaze u atleticare, vaterpolo ligu, rukometase, odbojkase nekih finansira i dici se uspesima. Svi zadovoljni svi se smeju. Kome se nedopadaju srebrne i zlatne medalje neka uziva u svojim uspesima mi drugi se necemo zaliti. Nama ce sve bronzane,srebrne i zlatne biti zlatne medalje.

Goran Tomić

pre 7 godina

Da, da, najviše ide u Zvezdu i Partizan, ali kaži koliko TAČNO ide u Zvezdu, a koliko u Partizan, kako Zvezda uspeva da ,,briše,, milionske dugove, kako ,,vaskrsava,, zamrznuti K.K., kako pravi šampionski vaterpolo klub, kako nalazi državne sponzore čak i za hokej, a za to vreme Partizanov K.K. jedva da opstaje, ženski K.K. je skoro ugašen, vaterpolisti Partizana odlaze iz kluba a hokejaše sponzoriše pocerija...da, da baš smo ,,isti,,...

markoni

pre 7 godina

Meni uopšte nije jasno ko i sa kojim pravom daje naše pare Zvezdi ili Partizanu,ja recimo nisam navijač ni jednih ni drugih i po meni nemoraju ni postojati.A čak i da jesam,opet nevidim razlog zašto bi davao da se tamo neki krimosi bogate i bahate,a posle jadni pomagaj državo !

bumerang

pre 7 godina

sve je to super al dajte neku konkretnu akciju, za pocetak skupljanje potpisa u celoj drzavi da se prestane sa finansiranjem fudbala i pare uloze u ostale sportove, ako se nesto konkretno ne pocne raditi sve ce ovo ostati na bla , bla, posto je nasa trenutna vlada nemocna pred fudbalskom mafijom, al narod je mocan i protiv jednih i drugih. Treba preci sa reci na neke konkretne aktivnosti, a jedino narod to moze.

sumska skoljka otrovnica

pre 7 godina

imate li ideju koliko difovaca je bez posla, pa st ih nebi BG,NS,SU,... angazovao da rade za grad, da rade sa skolskom decom osnovcima da poele nastave koriste terene za besplatnu obuku u raznim sportovima, da se nelazemo vec kod osnovace se vide rodjeni talenti, nek ih profesionalci dalje preuzmu i treniraju a kasnije klubovi, znaci kratko i jednostavno umesto da iznajmljuju sale i ucionice grad ad plati trenere i deca da treniraju besplatni u svojim skolama, ionako su im se ruke i oci deformisale od drzanja mobilnih, imacemo kljakave generacije ako se nesto nepreduzme, nesto je vucevic u tom smislu predlozio u NS ali do sad nista bitno se nije desilo, ajmo gradonacelnici probudiote se

asa

pre 7 godina

za nas je najbitnije da dobijemo skolske lige za timske sportove. za osnovne skole na nivou grada, za sredje takodje I univerzitetska liga na nivou drzave (uzimam za primer kosarku), tako bi, na pocetku, deca dobila treninge I sticala vestine, borbenost, timski duh, takmicarski duh, sto je jako bitno u odrastanju, kasnije srednja skola, pa fakultet, dodatni motiv za visoko skolstvo, ZADRZAVANJE U DRZAVI do svoje 24-5 god dok ne diplomiraju, roditelji ne placaju mesecno treninge, deca treniraju posle nastave, a klubovi prebaceni samo u profesionalne, posle studija ce moci da biraju, partizan, zvezda, mega, metalac ili inostranstvo, do tad dobijaju stipendije, a nas sport se razvija.

boki

pre 7 godina

sram te bilo
sta dobija partizan od drzave
u fudbalu vise od 15 godina nije imao drzavnog sponzora-skoro ubacili neki smijesan ugovor sa mts da bi ti i takvi mogli da izjednacavate i u isti kos stavljate partizan i zvezdu.
kosarku je sramota i spominjati.
vaterpolo klub partizan takodje...200k ne mogu za godinu da im prezale, a kada je treca zvezda dve godine jurisala na ligu sampiona nije se pitalo za novce.

M.V.

pre 7 godina

Vaterpolo treba dobiti status nacionalnog sporta broj 1. Drzava treba da izdvaja 5.000.000 eura godisnje za vaterpolo, tj. da sponzorise vaterpolo ligu. Prvi da osvaja 1.200.000, drugi 800.000, treci 600.000 eura, a ostalo da se podjeli ostalim ekipama. Imali bi barem svake druge godine ovajaca Lige Sampiona (sto u fudbalu cemo mozda imati za 50 godina), plus sto bi nasa djeca imala odlicne uslove za rad, a vaterpolo bi i dalje donosio pregrst medalja. Inace za 3-5 godina na ovaj nacina ne smjesi nam se lijepa buducnost, tj. bicemo srecni ako nekad osvojimo bronzanu medalju. Zasto unistavati nesto sto nam donosi toliku dominaciju u sportu,a rasipati se na fudbal, gdje nemamo nikakvih uspjeha u seniorskom nivou. Ako se vec finansira fudbal, isto tako treba finansirati ligu, a ne klubove, pa neka svako po zasluzi, tj. osvojenom mjestu dobija novac, a ne nekome 5-6 miliona, a nekim klubovima nista. Naravno, svi profesionalni klubovi moraju biti privatizovani, jer je fudbal sport u kojem se najvise moze zaraditi, ali ako se pametno posluje, tj. ako uprava ne manipulise transferima, a uzima lovu na racune u inostranstvu. Takođe, trebamo se fokusirati na olimpijske sportove, gdje nema prestrasne konkurencije, a gdje brzo mozemo postati konkurentni. Naravno, bilo bi dobro da izgradimo pet vecih olimpijskih centara sa svim terenima i infrastrukturom, ali ne bi bilo na odmet i barem tri (Beograd, Novi Sad, Niš) i više manjih olimpijskih centara.

Igor

pre 7 godina

"Kako je rekao, umesto da osamdeset odsto novca ide u fudbal, mahom u Crvenu zvezdu i Partizan" - mahom u Zvezdu je tačnija formulacija, u Partizan idu mrvice od države. Lepo je Vučić rekao da Zvezda dobija 10 PUTA više od Partizana, te molim vas prestanite da stavljate oba kluba u isti koš kada se govori o finansiranju. Za razliku od Zvezde, Partizan je ranije bar igrao LŠ i LE i imao neke uspehe (ako to mogu da se nazovu uspesi), a ovo što u Zvezdi rade nema veze sa mozgom. Tolike pare gurnuti klubu koji ne može 10 godina da zaigra Evropsko takmičenje je kriminal, jer razumnog objašnjenja nema.

recka

pre 7 godina

ispravno. ako se privatizuju ili gase drzavni mediji i druga preduzeca koja su se oslanjala na budzet, neka se ugase i klubovi koji ne mogu da se izdrzavaju. ili nek budu privatizovani. jedino se plasim da ce nemogucnost finansiranja menadzmenta tih klubova (ako ne kriminalnih, ono bar lihvarsko-robovlasnickih) i navijackih grupa (treba li da naglasim-kriminalnih), ponovo sve zaustaviti

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Covek je 100%u pravu. U Americi se skolski sport, narocito timski, neguje u srednjim skolama pa postoje stipendije za brsplatno skolovanje na fakiltetu zactalentovanu decu iz siromssnih ili skromnih porodica. Pogledajte US kodarkase. Sve su Afro-Ameri bas iz takvih socijalnih sredina. Kosarkaski tereni su na mnogim javnim prostorima i onda imate populaciju iz koje dalje crpite najbolje.
(Iz USA, 22. avgust 2016 19:30)

Da, samo sto te sportiste finansiraju privatni fakulteti.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Koliko ima fudbalskih klubova u Srbiji i ko će to sve njih da kupi? Šta da kupi? Stadiona ima dva-tri, plate u Srbiji 200 evra, milion nezaposlenih, ko će da kupuje kate, koji će sponzori da bacaju pare na reklame, šta bi im te reklame donele?
(Ne ponavljajte jedno te isto, veze s ekonomijom nemate, 22. avgust 2016 20:03)

Ne moze se ljudima objasniti. Samo Partizan moze sam i to sa prodajom igraca i Evropom, ostali klubovi ne vrede pisljivog boba, ne mogu da zarade ni 1c/o potrebnog budzeta samostalno.

Za koga produkcija navija?

pre 7 godina

Ne sme da se pita, nije dozvoljeno, koliko se daje CZ-u a koliko Partizanu? Mislim na sve sportove, pre svega na fudbal i košarku. Kad ćemo to da saznamo?

think again

pre 7 godina

"Imam skoro 60 a Beograd je pre 35 god imao isto olimpijskih (vaterpolo) bazena kao i danad a bio je više nego duplo manji. Pametnom dosta"

Tvoji rivali na terenu ne zive vise u tom vremenu i uslove u kojima rade dovode do savrsenstva. Imaju drugaciji nacin finansiranja, organizacije i odgovornosti. Ovo poslednje pogotovo.

Sto se tice hiligana, njih jedino mogu da pobede ljudi koji dolaze na stadion sa porodicama pod uslovom da ih kvalitet toga sto ce videti interesuje.
Pendrekom se ne leci huliganizam, tako se samo pospesuje i podize na visi nivo. Englezi nisu problem huligana resili pendrekom, ako bas hocete njih da uzmemo kao primer.
Stvar je kompenzacije, ja ne vidim kako cete me dovuci na stadion za to sto ste u stanju da mi ponudite, to je problem.

dzerard

pre 7 godina

@M.V
Vas komentar pogadja u srz ali u drugom smislu. Ako drzava treba da finansira sve u vaterpolu, od nagrada do treninga to znaci da sponzori nisu zainteresovani za ovaj sport, da publike nema, da niko ne zeli da otkupi tv prenos...jer, realnost je, osim u toku olimpijade vaterpolo u Srbiji nije ni medju 4-5 najgledanijih sportova.Sto se tice poredjenja Lige Sampiona u vaterpolu i fudbalu to tek nije na
mestu.Osvojiti LS u fudbalu je ranga osvojiti prsten u nba, ultra je tesko jer je i konkurencija neverovatna.LS u vaterpolu se osrednje prati samo u ex-yu i eventualno koga zanima taj Pro Reko a 99% ljudi u Evropi ni nema pojma da postoji LS u vaterpolu.Ne moze se, iako ja volim da gledam vaterpolo, na silu ljudi naterati da im bude zabavan i ispred basketa, fudbala, odbojke, tenisa...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Eeee, ali Zvezda je vaznija ljudima od svega ostalog. Ako se Zvezda konacno ugasi, mogla bi ta armija huligana da se osvrne i na nesto drugo a to je onda problem. Jaka Zvezda - drustveni mir.

ja anti bot

pre 7 godina

na iducim predsednickim izborima treba podeliti crvene ili crne listove. donosiocu takvog lista drzava treba da omoguci jednu akciju voljenog kluba i oformiti skupstine akcionara pa neka se svaki za sebe organizuju. u dogledno vreme objaviti da drzavna i poludrzavna preduzeca vise nemaju pravo reklame u sportu i kraj svake price. nema tu neke pameti svakom svoje pa placaj doniraj kupuj ulaznice pomazi svoj klub kroz udruzenja akcionara a ne deci da se otima iz usta da bi neko dovodio neke skupe obojene igrace

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Zasto poreski obveznici da daju pare? Koji je nacionalni interes? Da prodju u drugo kolo u Evropi? Da se finansiraju ispadi "navijaca"? Neka se ugase i nestanu, koja je razlika u odnosu na sad?
(x, 22. avgust 2016 21:04)

Zato sto kada klinci osvoje SP doceka ih 50 000 ljudi. Fudbal je sport broj jedan. Srbi vole fudbal i pobednicke sportove, samo zlatne medalje. Ko ne veruje, neka procita komentare o kosarkasima, srebro nam u vecini ne znaci nista, samo stalna osvajanja zlata zadovoljavaju ambicije i ocekivanja.

U fudbalu bi se zadovoljili znatno manjim uspehom, Partizan je zamalo prezimio u Evropi ali on nije "narodni" klub. Zvezda je prava zelja srpskog naroda i njeni uspesi.

Ne ponavljajte jedno te isto, veze s ekonomijom nemate

pre 7 godina

Koliko ima fudbalskih klubova u Srbiji i ko će to sve njih da kupi? Šta da kupi? Stadiona ima dva-tri, plate u Srbiji 200 evra, milion nezaposlenih, ko će da kupuje kate, koji će sponzori da bacaju pare na reklame, šta bi im te reklame donele?

Боки

pre 7 godina

Супер вам идеја,ајде угасимо Звезду и Партизан не само у фудбалу већ као спортска друштва ако мислите да ће бити боље... Тек онда би нестао наш спорт,људи маните ту политику погледајте стварност,помињете приватизацију...па који други клуб би неко купио осим Звезду, Партизан и Војводину? Мислите да би неко купио Раднички из Ниша,клуб који нема своју имовину,нема стадион (игра на градском) и има милионске дугове! Вероватно иста ситуација је и у Суботици,Чачку,Ивањици,Лучане итд.

Mirko

pre 7 godina

Sad je naj-in da se priča o privatizaciji klubova, da bi to automatski značilo poboljšanje. Kao prvo, u Srbiji smo od vremena demokrata - sve prodali što je moglo da se proda i ostali smo goli ko pištolj, sad zavisimo od nekih investicija, koje mi ustvari plaćamo subvencijama strancima - da li neko može da kaže da sad bolje živimo nego u vreme komunizma? Mislim niko normalan.
Dakle, ako dođe privatizacija - može samo kao kod Kineza, koji su sada možda i najmoćnija privreda na svetu - kod njih je svaka privatizacija išla u odnosu 70-30% i ništa više. Ako ne radimo kao i oni - postaćemo kolonija kao što su afričke države nekada bile (neke su još uvek).
Drugo: ko je taj koji može da kupi Zvezdu i Partizan a da se mi složimo sa time? Niko, jer to je vlasništvo svih nas i tako i treba da se "privatizuje" ako se uopšte privatizuje. Takođe, nema šta da im se daje novac bespovratno, nego samo kao pomoć da izađu iz problema, i da kasnije vraćaju kroz porez i slično.
Kad stanu na svoje noge (ili ne stanu), novac mora da se rasporedi i preusmeri na sve sportove u kojima Srbija nešto znači u svetu i za koje imamo predispozicije ili već postignute uspehe.
Ima pametnih ljudi koji znaju šta treba da se radi. Vidim i po ovoj izjavi, a i po komentarima - mi znamo šta treba i kako treba. Sad je prilika da se to i uradi.

Raški upravni okrug

pre 7 godina

Za početak, svakodnevno čas fizičkog u osnovnim školama. Počev od 5. razreda. Ali, ne po sistemu baci deci loptu, pa neka se loptaju!

Vozi Miško

pre 7 godina

Čovek je u pravu.Šta radi država. Ulaže u igraonice za neodraslu decu i kriminalce.te igraonice su Zvezda i Partizan. Zamislite šta će da rade oni raspojasani i tetovitani kada riknu večiti od 1946. godine.Večiti a još nisu napunili 100 godina.Neka mi neko pokaže jedan fakultet koji ima salu i igrališta.

Istina

pre 7 godina

U mom gradu Pozarevcu,FK Mladi Radnik medju 10 najvecih poreznih obaveznika u drzavi! Klub se ugasio,zove se ko zna kako,istorija kluba ugasena itd... Odbojkasi Mladog Radnika ispali iz Prve lige jer jedva sastavljaju kraj sa krajem! A ne tako davno kada je Bambi bio sponozor,izbacivao talente kao na traci ali prelazak u seniore je bio stopiran vodjenjem ne tako dobre uprave! Zasto pisem ovo??? Zato sto u oba slucaja su sedeli ljudi kojima je bio licni interes u prvom planu! Koja hiljada tamo,koja stotina hiljada vamo,FK ne postoji,odbojkaski ako se ne vrati u P.ligu opstina ce zatvoriti i to malo para sto primaju... Najveci problem sto sede ljudi u foteljama koji nisu iz sporta! Prosto na jednom malom lokalnom nivou toliko sitnih prevara,a da ne pricamo o Zvezdi i Partizanu i bilo kom drugom sportu koji su bili nosioci svojih regiona. Steta ako se nesto ne promeni,ne zelim moje dete da juri Pokemone nego da trenira i spozna prave vrednosti druzenja i timskoh duha...,ne mora biti vrhunski samo da je sklonit sa ulice i ne bleji u komp

dosta bre demagogije

pre 7 godina

Za Zvezdu ne znam.
Za Partizan kazem da nam ne treba pomoc drzave mi mozemo sami samo nam se skinite sa grbace.
Jedini klub u zemlji koji zaradjuje pare.
Mogli bi lako da odrzavaju i Kk.
Ko ne veruje neka izracuna koliko smo para namlatili a koliko smo tek mogli da nije bilo mesetarenja u zadnjih 10-15 godina.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pfc, 22. avgust 2016 17:46)

Jesi li ti toliko naivan imaš 12 godina? Pa klub se jeste namlatio para ali nije došao duh i odneo ih nego upravo ljudi iz Partizana, bivši i sadašnji političari zajedno sa bivšim i sadašnjim fudbalerima.

Rogo Obrenovac

pre 7 godina

Opet imamo kontradiktorne izjave. Ugasićemo Partizan i Zvezdu, a imaćemo novi bazen za vaterpoliste. Ko će da ti stvara nove vaterpolo reprezentativce? Šta će ti bazen kad ne bude imao ko da igra vaterpolo? Rekreativci mogu i u akva parku, puna ih je Srbija, svaka varošica ih ima danas. Ljudi fudbalske klubove prodajte i problem rešen, to su paraziti koji jedu ogromne pare, a ostavite vaterpolo klubove na miru.

jocal

pre 7 godina

...da se ne bi navijači blizanaca prepucavali oko toga šta je ko dobio i kada... zavrnuti sve državne i paradržavne slavine prema fss i članicama i naterati sopstveni aparat prinude da radi svoj posao... da je "vlast" za to spremna mi bi smo imali državu a ne ovu simulaciju...

Veverica

pre 7 godina

Umesto da pohvalite i pomenete katastrofalan odnos države prema VK Partizan,i ŽKK Partizan,koji nam donesoše zlato i bronzu,vi biste ih najradije ugasili?!

Vuk

pre 7 godina

Da, takodje nisam za finansiranje ni priblizno isto kao pre sto se tice fudbalskih klubova. Pogotovu Zvezda i Partizan. Da, kajakasi, plivaci, karatisti, dzudisti, rvaci, atleticari, gimnasticari, teniseri. Zasedanje FK Partizan radi izbora je izgledalo vise nego sramotno, kriminalisticki i bahato. Sto bi neko medju komentarima rekao, pozlaceno, zalizano i sa tompusima. Time se rese mnoge stvari. Prvo, nece neko konstantno isisavati pare sto je ocigledno, jer su u dugovima do guse a i dalje i graju, rezultata ni na pomolu. Ili postoji rupa u zakonu ili se on ne sprovodi. Ja razumem da je fudbal najprofitabilniji sport na svetu ali se on tako ne igra. Ugledajte se na kadetske i omladinske skole fudbala u Spaniji i Engleskoj pa i u Nemackoj i sve ce vam biti jasno. Drugo, nivo huliganstva ce se drasticno smanjiti. Ti maloletnici i mladji punoletnici ce mocu da se usmere u stosta drugo a ne u psovanje u vredjanje javnih i drugih licnosti koje nikada nisu ni videli ni upoznali (politicari, fudbalski upravnici, sportisti). Nasilje i upotreba psihoaktivnih supstanci da ne govorim. Trece, svi ovi stariji igraci koji se istose i dodju u 30 godina i vise da igraju ponovo za klub iz kog su izasli i uzimaju priliku mladom i perskepktivnom fudbaleru nece vise igrati jer ocigledno cim su se vratili nisu dorasli Evropskom fudbalu. Time ce se razviti i dobra reprezentacija i dobar klupski rezultat pa cete kasnije izvoziti i igrace ali za velike pare i moci da dovedete boljeg igraca.

antinardodnielement

pre 7 godina

ja bih voleo da bar jedanput ali da samo jedanput neko objavi KOJE i KOLIKO to drzavnih para se sliva u Partizan i Zvezdu. evo ja koliko vidim Partizan ima SAMO JEDNOG drzavnog sponzora MTS koji je dao 800.000 eur za godinu dana,Audi, Nike, Berar, NS plakat, Ktitor, Sparco NISU drzavne firme i onda KOLIKO je to drzava dala FK Partizan????
i kakave su to budalastine tipa gledajmo na FKP kao na preduzece , FKP je udruzenje gradjana koje POSEDUJE u SVOM vlasnistvu SC Teleoptik i Stadion JNA koji je realno pod sporom ali ga papiroloski poseduje. FKP ima dug od 12 miliona EUR a u vlasnistvu IMA bar 30 mil EUR sto znaci da vrednoscu svoje imovine bar duplo prevazilizi visinu postojecih dugovanja.
DOSTA SA LAZIMA I GURANJEM U ISTI KOS. DRZAVA NE POMAZE PARTIZAN NITI SU PARTIZAN I ZVEZDA ISTI PO TOM PITANJU

jovan

pre 7 godina

Više ste dosadni sa zvezdom i partizanom. Ne mislimo svi isto. Ja sam baš naprotiv da se ojačaju naši klubovi da se više ne blamiramo u evropi. Fudbal je ipak najvažniji sport i najbolje promoviše zemlju. Pogledajte koliko je navijača na zvezdinom stadionu posle par dobrih rezultata. Znači to nas zanima a ne nogesanje u glavu

Stara seljačka fora

pre 7 godina

odavno nisam cuo nista pametnije!
(mandrak, 22. avgust 2016 17:08)

Super, još kad bi uradio nešto pametno, gde bi mu bio kraj.

antiDebi

pre 7 godina

Za ovog lika sam cuo jednom, neki boks sta ti ja znam. Onda jos jednom, opet boks neka pobeda, titula i sl. Treci put kada sam cuo za njega je to da je na listi SPS, sta dalje reci !!
Slazem se sa njegovim recima, 80% para ide u fudbal tj u zvezdu i Partizan ALI izostavlja kljucni deo, namerno ili slucajno a pre ce da bude namerno, tu sledi jos jedna podela preko 90% od tih 80% izdvojenih para ide u crvenu zvezdu i to je svima jasno i nije lepo izjednacavati neizjednacivo ! Slazem se da se koliko veceras prekine sa ulaganjem u fudbalske klubove, kada smo vec kod procenata 100% je verovatnoca da Partizan to nece osetiti i da ce nastaviti da funckionise bez problema, a ovamo je druga prica 100% je verovatnoca da ce crvena zvezda u tom slucaju imati OGROMNIH problema i da je pitanje da li bi docekali novu godinu, tako da sam 1000% siguran da od tog prekida finansiranja ili u zvezdinom slucaju ulivanja para u taj klub nece biti nista !

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Zasto poreski obveznici da daju pare? Koji je nacionalni interes? Da prodju u drugo kolo u Evropi? Da se finansiraju ispadi "navijaca"? Neka se ugase i nestanu, koja je razlika u odnosu na sad?
(x, 22. avgust 2016 21:04)

Zato sto kada klinci osvoje SP doceka ih 50 000 ljudi. Fudbal je sport broj jedan. Srbi vole fudbal i pobednicke sportove, samo zlatne medalje. Ko ne veruje, neka procita komentare o kosarkasima, srebro nam u vecini ne znaci nista, samo stalna osvajanja zlata zadovoljavaju ambicije i ocekivanja.

U fudbalu bi se zadovoljili znatno manjim uspehom, Partizan je zamalo prezimio u Evropi ali on nije "narodni" klub. Zvezda je prava zelja srpskog naroda i njeni uspesi.

Боки

pre 7 godina

Супер вам идеја,ајде угасимо Звезду и Партизан не само у фудбалу већ као спортска друштва ако мислите да ће бити боље... Тек онда би нестао наш спорт,људи маните ту политику погледајте стварност,помињете приватизацију...па који други клуб би неко купио осим Звезду, Партизан и Војводину? Мислите да би неко купио Раднички из Ниша,клуб који нема своју имовину,нема стадион (игра на градском) и има милионске дугове! Вероватно иста ситуација је и у Суботици,Чачку,Ивањици,Лучане итд.

boki

pre 7 godina

sram te bilo
sta dobija partizan od drzave
u fudbalu vise od 15 godina nije imao drzavnog sponzora-skoro ubacili neki smijesan ugovor sa mts da bi ti i takvi mogli da izjednacavate i u isti kos stavljate partizan i zvezdu.
kosarku je sramota i spominjati.
vaterpolo klub partizan takodje...200k ne mogu za godinu da im prezale, a kada je treca zvezda dve godine jurisala na ligu sampiona nije se pitalo za novce.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Koliko ima fudbalskih klubova u Srbiji i ko će to sve njih da kupi? Šta da kupi? Stadiona ima dva-tri, plate u Srbiji 200 evra, milion nezaposlenih, ko će da kupuje kate, koji će sponzori da bacaju pare na reklame, šta bi im te reklame donele?
(Ne ponavljajte jedno te isto, veze s ekonomijom nemate, 22. avgust 2016 20:03)

Ne moze se ljudima objasniti. Samo Partizan moze sam i to sa prodajom igraca i Evropom, ostali klubovi ne vrede pisljivog boba, ne mogu da zarade ni 1c/o potrebnog budzeta samostalno.

pfc

pre 7 godina

Za Zvezdu ne znam.
Za Partizan kazem da nam ne treba pomoc drzave mi mozemo sami samo nam se skinite sa grbace.
Jedini klub u zemlji koji zaradjuje pare.
Mogli bi lako da odrzavaju i Kk.
Ko ne veruje neka izracuna koliko smo para namlatili a koliko smo tek mogli da nije bilo mesetarenja u zadnjih 10-15 godina.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Eeee, ali Zvezda je vaznija ljudima od svega ostalog. Ako se Zvezda konacno ugasi, mogla bi ta armija huligana da se osvrne i na nesto drugo a to je onda problem. Jaka Zvezda - drustveni mir.

Goran Tomić

pre 7 godina

Da, da, najviše ide u Zvezdu i Partizan, ali kaži koliko TAČNO ide u Zvezdu, a koliko u Partizan, kako Zvezda uspeva da ,,briše,, milionske dugove, kako ,,vaskrsava,, zamrznuti K.K., kako pravi šampionski vaterpolo klub, kako nalazi državne sponzore čak i za hokej, a za to vreme Partizanov K.K. jedva da opstaje, ženski K.K. je skoro ugašen, vaterpolisti Partizana odlaze iz kluba a hokejaše sponzoriše pocerija...da, da baš smo ,,isti,,...

srb

pre 7 godina

a komunizam kazu nevalja, secam se, svi sportovi bili skoro besplatni, klubovi placali pripreme i putovanja, a sad sve placaju roditelji a plate sve manje....pa ko moze to da izdrzi?

think again

pre 7 godina

"Imam skoro 60 a Beograd je pre 35 god imao isto olimpijskih (vaterpolo) bazena kao i danad a bio je više nego duplo manji. Pametnom dosta"

Tvoji rivali na terenu ne zive vise u tom vremenu i uslove u kojima rade dovode do savrsenstva. Imaju drugaciji nacin finansiranja, organizacije i odgovornosti. Ovo poslednje pogotovo.

Sto se tice hiligana, njih jedino mogu da pobede ljudi koji dolaze na stadion sa porodicama pod uslovom da ih kvalitet toga sto ce videti interesuje.
Pendrekom se ne leci huliganizam, tako se samo pospesuje i podize na visi nivo. Englezi nisu problem huligana resili pendrekom, ako bas hocete njih da uzmemo kao primer.
Stvar je kompenzacije, ja ne vidim kako cete me dovuci na stadion za to sto ste u stanju da mi ponudite, to je problem.

Mirko

pre 7 godina

Sad je naj-in da se priča o privatizaciji klubova, da bi to automatski značilo poboljšanje. Kao prvo, u Srbiji smo od vremena demokrata - sve prodali što je moglo da se proda i ostali smo goli ko pištolj, sad zavisimo od nekih investicija, koje mi ustvari plaćamo subvencijama strancima - da li neko može da kaže da sad bolje živimo nego u vreme komunizma? Mislim niko normalan.
Dakle, ako dođe privatizacija - može samo kao kod Kineza, koji su sada možda i najmoćnija privreda na svetu - kod njih je svaka privatizacija išla u odnosu 70-30% i ništa više. Ako ne radimo kao i oni - postaćemo kolonija kao što su afričke države nekada bile (neke su još uvek).
Drugo: ko je taj koji može da kupi Zvezdu i Partizan a da se mi složimo sa time? Niko, jer to je vlasništvo svih nas i tako i treba da se "privatizuje" ako se uopšte privatizuje. Takođe, nema šta da im se daje novac bespovratno, nego samo kao pomoć da izađu iz problema, i da kasnije vraćaju kroz porez i slično.
Kad stanu na svoje noge (ili ne stanu), novac mora da se rasporedi i preusmeri na sve sportove u kojima Srbija nešto znači u svetu i za koje imamo predispozicije ili već postignute uspehe.
Ima pametnih ljudi koji znaju šta treba da se radi. Vidim i po ovoj izjavi, a i po komentarima - mi znamo šta treba i kako treba. Sad je prilika da se to i uradi.

M.V.

pre 7 godina

Vaterpolo treba dobiti status nacionalnog sporta broj 1. Drzava treba da izdvaja 5.000.000 eura godisnje za vaterpolo, tj. da sponzorise vaterpolo ligu. Prvi da osvaja 1.200.000, drugi 800.000, treci 600.000 eura, a ostalo da se podjeli ostalim ekipama. Imali bi barem svake druge godine ovajaca Lige Sampiona (sto u fudbalu cemo mozda imati za 50 godina), plus sto bi nasa djeca imala odlicne uslove za rad, a vaterpolo bi i dalje donosio pregrst medalja. Inace za 3-5 godina na ovaj nacina ne smjesi nam se lijepa buducnost, tj. bicemo srecni ako nekad osvojimo bronzanu medalju. Zasto unistavati nesto sto nam donosi toliku dominaciju u sportu,a rasipati se na fudbal, gdje nemamo nikakvih uspjeha u seniorskom nivou. Ako se vec finansira fudbal, isto tako treba finansirati ligu, a ne klubove, pa neka svako po zasluzi, tj. osvojenom mjestu dobija novac, a ne nekome 5-6 miliona, a nekim klubovima nista. Naravno, svi profesionalni klubovi moraju biti privatizovani, jer je fudbal sport u kojem se najvise moze zaraditi, ali ako se pametno posluje, tj. ako uprava ne manipulise transferima, a uzima lovu na racune u inostranstvu. Takođe, trebamo se fokusirati na olimpijske sportove, gdje nema prestrasne konkurencije, a gdje brzo mozemo postati konkurentni. Naravno, bilo bi dobro da izgradimo pet vecih olimpijskih centara sa svim terenima i infrastrukturom, ali ne bi bilo na odmet i barem tri (Beograd, Novi Sad, Niš) i više manjih olimpijskih centara.

dzerard

pre 7 godina

@M.V
Vas komentar pogadja u srz ali u drugom smislu. Ako drzava treba da finansira sve u vaterpolu, od nagrada do treninga to znaci da sponzori nisu zainteresovani za ovaj sport, da publike nema, da niko ne zeli da otkupi tv prenos...jer, realnost je, osim u toku olimpijade vaterpolo u Srbiji nije ni medju 4-5 najgledanijih sportova.Sto se tice poredjenja Lige Sampiona u vaterpolu i fudbalu to tek nije na
mestu.Osvojiti LS u fudbalu je ranga osvojiti prsten u nba, ultra je tesko jer je i konkurencija neverovatna.LS u vaterpolu se osrednje prati samo u ex-yu i eventualno koga zanima taj Pro Reko a 99% ljudi u Evropi ni nema pojma da postoji LS u vaterpolu.Ne moze se, iako ja volim da gledam vaterpolo, na silu ljudi naterati da im bude zabavan i ispred basketa, fudbala, odbojke, tenisa...

OI

pre 7 godina

Pametan momak. Upoznat sam sa njegovim zalaganjem. Iako ne mislim nista dobro o njegovoj partiji, potrebni su nam ovakvi ljudi u politici. Podrska i srecno.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Covek je 100%u pravu. U Americi se skolski sport, narocito timski, neguje u srednjim skolama pa postoje stipendije za brsplatno skolovanje na fakiltetu zactalentovanu decu iz siromssnih ili skromnih porodica. Pogledajte US kodarkase. Sve su Afro-Ameri bas iz takvih socijalnih sredina. Kosarkaski tereni su na mnogim javnim prostorima i onda imate populaciju iz koje dalje crpite najbolje.
(Iz USA, 22. avgust 2016 19:30)

Da, samo sto te sportiste finansiraju privatni fakulteti.

Ne ponavljajte jedno te isto, veze s ekonomijom nemate

pre 7 godina

Koliko ima fudbalskih klubova u Srbiji i ko će to sve njih da kupi? Šta da kupi? Stadiona ima dva-tri, plate u Srbiji 200 evra, milion nezaposlenih, ko će da kupuje kate, koji će sponzori da bacaju pare na reklame, šta bi im te reklame donele?

jovan

pre 7 godina

Više ste dosadni sa zvezdom i partizanom. Ne mislimo svi isto. Ja sam baš naprotiv da se ojačaju naši klubovi da se više ne blamiramo u evropi. Fudbal je ipak najvažniji sport i najbolje promoviše zemlju. Pogledajte koliko je navijača na zvezdinom stadionu posle par dobrih rezultata. Znači to nas zanima a ne nogesanje u glavu

Zigi

pre 7 godina

Ljudi ako želite da ova nacija opstane kao slobodna i samostalna u 21 veku, batalite gluposti poput Zvezde i Partizana (tja prodajte ih), batalite "hleba i igara", ulažite u sport na nivou zajednica i škola (manje košta nego Većiti rivali), edukujte decu, uvedite jedan programski jezik kao obavezan predmet od petog razreda, batalite sportski duh, razvijajte ljubav prema nauci, batalite slavljenje sporta slavite našu decu kada pobede na svetskim takmičenjima u matematici, fizici, kad napišu dobar program ili naprave robota. U svakom drugom slučaju ostaćemo nacija ponosnih robova bez budućnosti u jednoj prljavoj i gladnoj zemlji.

Igor

pre 7 godina

"Kako je rekao, umesto da osamdeset odsto novca ide u fudbal, mahom u Crvenu zvezdu i Partizan" - mahom u Zvezdu je tačnija formulacija, u Partizan idu mrvice od države. Lepo je Vučić rekao da Zvezda dobija 10 PUTA više od Partizana, te molim vas prestanite da stavljate oba kluba u isti koš kada se govori o finansiranju. Za razliku od Zvezde, Partizan je ranije bar igrao LŠ i LE i imao neke uspehe (ako to mogu da se nazovu uspesi), a ovo što u Zvezdi rade nema veze sa mozgom. Tolike pare gurnuti klubu koji ne može 10 godina da zaigra Evropsko takmičenje je kriminal, jer razumnog objašnjenja nema.

Gregor

pre 7 godina

Zvezda, Partizan, reprezentacija... neka mi neko navede poslednji uspeh vredan pomena (bar trece mesto negde). Poslednji su bili juniori koliko znam i to je to. Ovo ostalo je bacanje para u vetar i finansiranje mafioza koje bas briga da li su u beton ligi ili u ligi Evrope. A tek gomila primitivaca na stadionima... Nikad dete nisam odveo na utakmicu zbog takvih i necu. Fudbal je postao sramota ove zemlje. Toliko para, a zauzvrat jedan veliki sipak ili jos bolje srednji prst. Pogledajte reprezentacije u okruzenju (Hrvatska, Bosna, Albanija)... bore se kao lavovi dok se nase cvecke setkaju k'o na manekenskoj stazi. Sramota za sta se trosi novac.

kap

pre 7 godina

Srbija bi se za 20 godina preporodila da uzme da ulaze u decu a ne u gluposti za matorce i mafijase. Umesto Crvene Zvezde i Partizana da ulaze u treniranje klinaca, fizicko i terene/prostor za to, umesto u "ministarstvo za kulturu" da ulaze u poducavanje dece umetnickom zanatu ( pisanje, slikanje, animacija, komponovanje), umesto u promociju nauke posterima po autobusima da ulaze u naucne sekcije po skolama da nauce decu kako da sprovode naucna istrazivanja i razumeju statisticku analizu, umesto u "subvencije za privatnike" da ulaze u poducavanje dece menadzmentu i preduzetnistvu tako da cim zavrse srednju znaju kako da otvore i profitabilno vode svoje preduzece.

asa

pre 7 godina

za nas je najbitnije da dobijemo skolske lige za timske sportove. za osnovne skole na nivou grada, za sredje takodje I univerzitetska liga na nivou drzave (uzimam za primer kosarku), tako bi, na pocetku, deca dobila treninge I sticala vestine, borbenost, timski duh, takmicarski duh, sto je jako bitno u odrastanju, kasnije srednja skola, pa fakultet, dodatni motiv za visoko skolstvo, ZADRZAVANJE U DRZAVI do svoje 24-5 god dok ne diplomiraju, roditelji ne placaju mesecno treninge, deca treniraju posle nastave, a klubovi prebaceni samo u profesionalne, posle studija ce moci da biraju, partizan, zvezda, mega, metalac ili inostranstvo, do tad dobijaju stipendije, a nas sport se razvija.

mnjaza

pre 7 godina

Imam skoro 60 a Beograd je pre 35 god imao isto olimpijskih (vaterpolo) bazena kao i danad a bio je više nego duplo manji. Pametnom dosta

Iz USA

pre 7 godina

Covek je 100%u pravu. U Americi se skolski sport, narocito timski, neguje u srednjim skolama pa postoje stipendije za brsplatno skolovanje na fakiltetu zactalentovanu decu iz siromssnih ili skromnih porodica. Pogledajte US kodarkase. Sve su Afro-Ameri bas iz takvih socijalnih sredina. Kosarkaski tereni su na mnogim javnim prostorima i onda imate populaciju iz koje dalje crpite najbolje.

Za koga produkcija navija?

pre 7 godina

Ne sme da se pita, nije dozvoljeno, koliko se daje CZ-u a koliko Partizanu? Mislim na sve sportove, pre svega na fudbal i košarku. Kad ćemo to da saznamo?

MarconatoPFC_09

pre 7 godina

Kao navijac Partizana, slazem se u popunsti. Dosta je ulaganje u propale projekte koji su se ispostavili kao rupa bez dna, a najvise porfitiraju lopovi koji se utrkuju da sede u upravama klubova. Njima vise nije bitno da li je to prvoligas ili drugoliga, samo da su u upravi. Dobijaju svake godine ogromne kolicine novca kroz sponzorstva, sumnjive prodaje igraca, a na kraju svake sezone mole za pomoc drzave. I naravno svake godine obecavaju cuda, ali na kraju od toga ne bude nista. Drzava moze da ulaze u fudbala samo onda kad od toga bude mogla da naplacuje porez, a kako naplatiti kad svi nasi klubovi posluju sa debelim minisum, i nisu imali profit zadnjih 20 godina.

Vesna, profesor u penziji

pre 7 godina

Bravo !!!! Provela sam život u prosveti i s pravom kažem da je sport najkompletniji vaspitač. Deca izrastu u onakve ljude za kakve ih spremamo. U sportu - obavezno sprovedenom na širokom planu, od najmlađeg uzrasta na dalje, deca se uče i pobedi, i porazu, i druženju i saradnji. Timski rad je sadašnjost i budućnost uspešnih. Da ne govorimo o sklanjanju dece sa ulice, i usmeravanju i fizičke i mentalne energije da se prevaziđu izazovi odrastanja. Konačno je neko formulisao temu o kojoj godinama razmišljam. Jesam profesor klavira, ali baš zato znam koliko je važna ravnoteža mentalnog i fizičkog angažmana. Sport treba učiniti dostupnim svoj deci, tu zajednica mora da ulaže. Vratiće se višestruko i pojedincima i zajednici. Podrška !!!!

x

pre 7 godina

Treba ulagati u olimpijski sport. Ne samo zbog medalja na OI, nego zbog zdravlja cele nacije. Treba pre svega razvijati bazicne sportove (atletika, plivanje, gimnastija), ali i druge u kojima smo tradicionalno dobri a nisu komercijalni.
Za fudbalske klubove Zvezdu i Partizan ne treba dati nijedan dinar vise. Toliko su isisali novca iz budzeta, a ne mogu da prodju prvo kolo kvalifikacija. Treba ih privatizovati, pa ko ima interes neka ulaze. Zasto poreski obveznici da daju pare? Koji je nacionalni interes? Da prodju u drugo kolo u Evropi? Da se finansiraju ispadi "navijaca"? Neka se ugase i nestanu, koja je razlika u odnosu na sad?

bucko lazmisljam

pre 7 godina

Zaljubljenici u fudbal evo vam prilike da pokazete ljubav prema svom klubu i fudbalu. Organizujte sve navijace u akcionarsko drustvo i kupite i Zvezdu i Partizan i Vojvodinu i ... sve klubove koje verujete da vrede. Postanite vlasnici i pokazite da vrede fudbalski klubovi, a drzava nek ulaze u atleticare, vaterpolo ligu, rukometase, odbojkase nekih finansira i dici se uspesima. Svi zadovoljni svi se smeju. Kome se nedopadaju srebrne i zlatne medalje neka uziva u svojim uspesima mi drugi se necemo zaliti. Nama ce sve bronzane,srebrne i zlatne biti zlatne medalje.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Englezi nisu problem huligana resili pendrekom, ako bas hocete njih da uzmemo kao primer.
Stvar je kompenzacije, ja ne vidim kako cete me dovuci na stadion za to sto ste u stanju da mi ponudite, to je problem.
(think again, 22. avgust 2016 18:09)

Englezi su problem resili tako sto su ih sve bacili u zatvor, tako sto im je Evropa bila zabranjena na pet godina (Liverpulu sest), pred utakmicu godinama su morali da cuce u policijskim stanicama, da se javljaju jednom u sedam dana... Da, pendrekom i zatvorom se to resava. Onda su dobili Euro 96, sredili stadione, nagurali cene karata na 50 funti, e onda su dosle porodice sa decom i stariji ljudi.

zoran

pre 7 godina

Koji crni huligani problem..?
Secam se utakmica Partizana i Zvezde u Jugoslaviji. Bejah dete i bio sam na njihovim stadionima kada su primali 60.000 i 100.000 ljudi. Nisam video nikakvih problema, a dole na terenu tek nekih desetak milicajaca bez ovih oklopa kao danas. Mislite da je neko smeo da preskoci ogradu..? Mislite da je neko smeo da popreko pogleda igrace..? Ma ni blizu toga...posle meca se svi lepo razidju. Znali su da ako naprave glupost, milicija vodi u stanicu 29. novembar pa te izlome da te ni majka ne prepozna. Mogao sam setati Beogradom u 2-3 izjutra da mi dlaka sa glave ne fali. Drzava je u pitanju i nista drugo. Srbija, danas, daleko je od takve drzave, jako daleko. Bivsa Juga bi sredila ovo malo huligana u roku od 7 dana.

Dilan Dog

pre 7 godina

U Ostružnici ,koja je samo 15-ak kilometara od centra Beograda škola se blago raspada a o školskoj fiskulturnoj sali samo sanjamo.Godinama se kao organizuju jadni roditelji da skupe pare da se napravi sala...ali nemamo toliko sredstava.Sramota.Čim padne kiša i bude ružno vreme deca su u učionici.Ovo je banalni primer kako propadamo.Sigurno je situacija u drugim delovima Srbije još gora...ali eto da se javim da kažem šta ke muči.I šta očekujete ...nove šampione u sportu...teško...pre će biti novih "šampiona"u parovima,farmama i na ulici u kriminalu.Dajte deci sportske teren,sale i ulažite u decu i eto nama novih šampiona.....

minja

pre 7 godina

Problem huligana, tj navijaca koji su se osilili je lako resiv,pa.nije to visa matematika....

Kako? Tako sto ne zavisi od necije,pa cak ni od premijerove dobre volje, nego uskladiti zakon-tuzilastvo-sud i policiju....
Po kratkom postupku, i videti ko je za sta odgovoran....

Brica

pre 7 godina

Nastavnike fizickog od prvog osnovne.Srednjoskolski i univerzitetski sport moraju na mnogo veci nivo.U radu sa decom do 12 god prioritet moraju imati bazicni sportovi.Fudbal i tenis su profitabilni sportovi i kao takvi nema razloga da imaju bilo kakvu finansijsku pomoc drzave.

markoni

pre 7 godina

Meni uopšte nije jasno ko i sa kojim pravom daje naše pare Zvezdi ili Partizanu,ja recimo nisam navijač ni jednih ni drugih i po meni nemoraju ni postojati.A čak i da jesam,opet nevidim razlog zašto bi davao da se tamo neki krimosi bogate i bahate,a posle jadni pomagaj državo !

ja anti bot

pre 7 godina

na iducim predsednickim izborima treba podeliti crvene ili crne listove. donosiocu takvog lista drzava treba da omoguci jednu akciju voljenog kluba i oformiti skupstine akcionara pa neka se svaki za sebe organizuju. u dogledno vreme objaviti da drzavna i poludrzavna preduzeca vise nemaju pravo reklame u sportu i kraj svake price. nema tu neke pameti svakom svoje pa placaj doniraj kupuj ulaznice pomazi svoj klub kroz udruzenja akcionara a ne deci da se otima iz usta da bi neko dovodio neke skupe obojene igrace

sumska skoljka otrovnica

pre 7 godina

imate li ideju koliko difovaca je bez posla, pa st ih nebi BG,NS,SU,... angazovao da rade za grad, da rade sa skolskom decom osnovcima da poele nastave koriste terene za besplatnu obuku u raznim sportovima, da se nelazemo vec kod osnovace se vide rodjeni talenti, nek ih profesionalci dalje preuzmu i treniraju a kasnije klubovi, znaci kratko i jednostavno umesto da iznajmljuju sale i ucionice grad ad plati trenere i deca da treniraju besplatni u svojim skolama, ionako su im se ruke i oci deformisale od drzanja mobilnih, imacemo kljakave generacije ako se nesto nepreduzme, nesto je vucevic u tom smislu predlozio u NS ali do sad nista bitno se nije desilo, ajmo gradonacelnici probudiote se

humanista

pre 7 godina

Fudbal se vec dugo vremena,,ne igra,,u Srbiji.Na zalost pravih zaljubljenika u taj sport.Igraju se neke druge igre izmedju celnika klubova menadzera i jos nekih likova koji pored kriminalnog dosijea nemaju ama bas nikakve veze i znanja uopste o sportu.A isadasnji,,fudbaleri,,doprineli su sunovratu ovog sporta.Mislim na,,nabedjene,,zvezde,,kojima osim novca i licne slave nista drugo nije vazno.

antinardodnielement

pre 7 godina

ja bih voleo da bar jedanput ali da samo jedanput neko objavi KOJE i KOLIKO to drzavnih para se sliva u Partizan i Zvezdu. evo ja koliko vidim Partizan ima SAMO JEDNOG drzavnog sponzora MTS koji je dao 800.000 eur za godinu dana,Audi, Nike, Berar, NS plakat, Ktitor, Sparco NISU drzavne firme i onda KOLIKO je to drzava dala FK Partizan????
i kakave su to budalastine tipa gledajmo na FKP kao na preduzece , FKP je udruzenje gradjana koje POSEDUJE u SVOM vlasnistvu SC Teleoptik i Stadion JNA koji je realno pod sporom ali ga papiroloski poseduje. FKP ima dug od 12 miliona EUR a u vlasnistvu IMA bar 30 mil EUR sto znaci da vrednoscu svoje imovine bar duplo prevazilizi visinu postojecih dugovanja.
DOSTA SA LAZIMA I GURANJEM U ISTI KOS. DRZAVA NE POMAZE PARTIZAN NITI SU PARTIZAN I ZVEZDA ISTI PO TOM PITANJU

recka

pre 7 godina

ispravno. ako se privatizuju ili gase drzavni mediji i druga preduzeca koja su se oslanjala na budzet, neka se ugase i klubovi koji ne mogu da se izdrzavaju. ili nek budu privatizovani. jedino se plasim da ce nemogucnost finansiranja menadzmenta tih klubova (ako ne kriminalnih, ono bar lihvarsko-robovlasnickih) i navijackih grupa (treba li da naglasim-kriminalnih), ponovo sve zaustaviti

Raški upravni okrug

pre 7 godina

Za početak, svakodnevno čas fizičkog u osnovnim školama. Počev od 5. razreda. Ali, ne po sistemu baci deci loptu, pa neka se loptaju!

Vuk

pre 7 godina

Da, takodje nisam za finansiranje ni priblizno isto kao pre sto se tice fudbalskih klubova. Pogotovu Zvezda i Partizan. Da, kajakasi, plivaci, karatisti, dzudisti, rvaci, atleticari, gimnasticari, teniseri. Zasedanje FK Partizan radi izbora je izgledalo vise nego sramotno, kriminalisticki i bahato. Sto bi neko medju komentarima rekao, pozlaceno, zalizano i sa tompusima. Time se rese mnoge stvari. Prvo, nece neko konstantno isisavati pare sto je ocigledno, jer su u dugovima do guse a i dalje i graju, rezultata ni na pomolu. Ili postoji rupa u zakonu ili se on ne sprovodi. Ja razumem da je fudbal najprofitabilniji sport na svetu ali se on tako ne igra. Ugledajte se na kadetske i omladinske skole fudbala u Spaniji i Engleskoj pa i u Nemackoj i sve ce vam biti jasno. Drugo, nivo huliganstva ce se drasticno smanjiti. Ti maloletnici i mladji punoletnici ce mocu da se usmere u stosta drugo a ne u psovanje u vredjanje javnih i drugih licnosti koje nikada nisu ni videli ni upoznali (politicari, fudbalski upravnici, sportisti). Nasilje i upotreba psihoaktivnih supstanci da ne govorim. Trece, svi ovi stariji igraci koji se istose i dodju u 30 godina i vise da igraju ponovo za klub iz kog su izasli i uzimaju priliku mladom i perskepktivnom fudbaleru nece vise igrati jer ocigledno cim su se vratili nisu dorasli Evropskom fudbalu. Time ce se razviti i dobra reprezentacija i dobar klupski rezultat pa cete kasnije izvoziti i igrace ali za velike pare i moci da dovedete boljeg igraca.

Stara seljačka fora

pre 7 godina

odavno nisam cuo nista pametnije!
(mandrak, 22. avgust 2016 17:08)

Super, još kad bi uradio nešto pametno, gde bi mu bio kraj.

bumerang

pre 7 godina

sve je to super al dajte neku konkretnu akciju, za pocetak skupljanje potpisa u celoj drzavi da se prestane sa finansiranjem fudbala i pare uloze u ostale sportove, ako se nesto konkretno ne pocne raditi sve ce ovo ostati na bla , bla, posto je nasa trenutna vlada nemocna pred fudbalskom mafijom, al narod je mocan i protiv jednih i drugih. Treba preci sa reci na neke konkretne aktivnosti, a jedino narod to moze.

RedDevil

pre 7 godina

Kada interes države psotane da ukine huligane, batinaše i potencijalne regrute, nestaće i huliganizam, ili će ga biti u mnogo manjoj meri. Do tada će fudbal da se vodi mafijaški, igrači će da se prodaju čim napune 17-18, a narod će porezom da finansira lopovluk dva glavna kluba, i bogaćenje ljudi u upravama gotovo svih klubova, od prve do nižih liga, a retko koja utakmica neće biti nameštena.
Kakva država, takav i fudbal.

dosta bre demagogije

pre 7 godina

Za Zvezdu ne znam.
Za Partizan kazem da nam ne treba pomoc drzave mi mozemo sami samo nam se skinite sa grbace.
Jedini klub u zemlji koji zaradjuje pare.
Mogli bi lako da odrzavaju i Kk.
Ko ne veruje neka izracuna koliko smo para namlatili a koliko smo tek mogli da nije bilo mesetarenja u zadnjih 10-15 godina.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pfc, 22. avgust 2016 17:46)

Jesi li ti toliko naivan imaš 12 godina? Pa klub se jeste namlatio para ali nije došao duh i odneo ih nego upravo ljudi iz Partizana, bivši i sadašnji političari zajedno sa bivšim i sadašnjim fudbalerima.

Veverica

pre 7 godina

Umesto da pohvalite i pomenete katastrofalan odnos države prema VK Partizan,i ŽKK Partizan,koji nam donesoše zlato i bronzu,vi biste ih najradije ugasili?!

Istina

pre 7 godina

U mom gradu Pozarevcu,FK Mladi Radnik medju 10 najvecih poreznih obaveznika u drzavi! Klub se ugasio,zove se ko zna kako,istorija kluba ugasena itd... Odbojkasi Mladog Radnika ispali iz Prve lige jer jedva sastavljaju kraj sa krajem! A ne tako davno kada je Bambi bio sponozor,izbacivao talente kao na traci ali prelazak u seniore je bio stopiran vodjenjem ne tako dobre uprave! Zasto pisem ovo??? Zato sto u oba slucaja su sedeli ljudi kojima je bio licni interes u prvom planu! Koja hiljada tamo,koja stotina hiljada vamo,FK ne postoji,odbojkaski ako se ne vrati u P.ligu opstina ce zatvoriti i to malo para sto primaju... Najveci problem sto sede ljudi u foteljama koji nisu iz sporta! Prosto na jednom malom lokalnom nivou toliko sitnih prevara,a da ne pricamo o Zvezdi i Partizanu i bilo kom drugom sportu koji su bili nosioci svojih regiona. Steta ako se nesto ne promeni,ne zelim moje dete da juri Pokemone nego da trenira i spozna prave vrednosti druzenja i timskoh duha...,ne mora biti vrhunski samo da je sklonit sa ulice i ne bleji u komp

Rogo Obrenovac

pre 7 godina

Opet imamo kontradiktorne izjave. Ugasićemo Partizan i Zvezdu, a imaćemo novi bazen za vaterpoliste. Ko će da ti stvara nove vaterpolo reprezentativce? Šta će ti bazen kad ne bude imao ko da igra vaterpolo? Rekreativci mogu i u akva parku, puna ih je Srbija, svaka varošica ih ima danas. Ljudi fudbalske klubove prodajte i problem rešen, to su paraziti koji jedu ogromne pare, a ostavite vaterpolo klubove na miru.

jocal

pre 7 godina

...da se ne bi navijači blizanaca prepucavali oko toga šta je ko dobio i kada... zavrnuti sve državne i paradržavne slavine prema fss i članicama i naterati sopstveni aparat prinude da radi svoj posao... da je "vlast" za to spremna mi bi smo imali državu a ne ovu simulaciju...

Vozi Miško

pre 7 godina

Čovek je u pravu.Šta radi država. Ulaže u igraonice za neodraslu decu i kriminalce.te igraonice su Zvezda i Partizan. Zamislite šta će da rade oni raspojasani i tetovitani kada riknu večiti od 1946. godine.Večiti a još nisu napunili 100 godina.Neka mi neko pokaže jedan fakultet koji ima salu i igrališta.