Četvrtak, 28.07.2016.

21:59

Ambasadorka Srbije u ZG odbila "uvredljivu notu" Hrvatske

Ambasadorka Srbije u Hrvatskoj Mira Nikolić odbila je, zbog uvredljivog sadržaja, da primi notu Ministarstva spoljnih poslova Hrvatske.

Izvor: Beta

Ambasadorka Srbije u ZG odbila "uvredljivu notu" Hrvatske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

stipe

pre 7 godina

evo trenutno u sloveniji u gorju golte...prelijepo. na terasi srbi i hrvati okrecu se runde svima je dobro i svi se druzimo. ovo je hrpa gluposti politicara koji kruha bez te politike nebi imali.

Pravila igre

pre 7 godina

Zemlja kandidat za clanstvo u EU ne moze postati redovna clanica sve dok u potpunosti ne izglade svoje odnose sa stalnim clanicama, i relacije sa susednim zemljama ukljucujuci granicna i ostala pitanja.

Slavonija

pre 7 godina

Ma ovo mi je smiješno ustaše,cetnici,partizani...Ma koga briga za njih vise ali nažalost jos se dosta ljudi pali na ovo.Politicari i mediji začas zapale ljude pogotovo ove sto nikad nisu izvirili iz svoga sela....

iwek

pre 7 godina

Nije ni čudno da nam mladi masovno odlaze iz zemlje. I hrvatske i srbije. Pa moraš imati debele živce slušati i čitati iz dana u dan o ustašama, četnicima, partizanima i ostalim likovima iz prošlog stoljeća. Već mi se bljuje na sam naslov takvih članaka, reportaža, prosvjednih nota i ostalih gluposti. Zaboli me neka stvar za Stepinca i Dražu i Miloševića i Tuđmana i '45 i tko je kome umetnuo.... Dajte kanite se više tih tema i prošlosti i počnite konačno živjeti u 21. stoljeću.

Pozdrav iz Zagreba

Boban

pre 7 godina

@ B0tak: bravo, bravo za komentar! Sustina pogodjena u nekoliko redova. Jos kada bi narod bio u stanju da razume to... voleo bih da uspe...

Darko

pre 7 godina

@botak@boban e kad bi bilo vise ljudi iz godine u godinu sto razmisljaju kao vi a i ja.. na celom balkanu a i svuda na svetu.. "gledaj u svoje dvoriste ne u tudje"

Salonski levičar

pre 7 godina

I Hrvatska i Srbija imaju po mojoj procjeni 60-70% stanovništva koje je potpuno podložno spinovima političara na obje strane, a koji uporno već 20-30 godina održavaju tenzije sa pitanjima iz 2.svj.rata dok se primarne ekonomske teme razvoja, zapošljavanja, BDPa, investicija, plaća ..drže u zapećku jer je situacija jeziva preko svake mjere. I neće tu puno bolje biti u budućnosti, jednostavno većini i jednog i drugog naroda je ideologija ispred ekonomije

jokejunior

pre 7 godina

Gradski kog Draze?Mislis onog Draze sto je bio vodja prvog antifasistickog pokreta u porobljenoj Evropi....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oz, 29. jul 2016 09:11)

Ne, misli se na onog Drazu koji je program svog pokreta definirao u cuvenoj "Instrukciji" (procitaj to pa onda pricaj o antifasizmu ako inas zeluca) i koji nije vodio ni jednu bitku protiv Njemaca, ali se zato, zajedno s njima i ustasama borio protiv jedinih antifasista s ivih prostora - partizana.

Darko

pre 7 godina

Ne mogu da verujem dokle ljudska glupost ide. Ideologija je sredstvo za manipulaciju. I partizani i četnici i ustaše i nemci su se borili kao i ovi naši političari danas za istu stvar - Vlast, Moć i novac! Tako je bilo i biće jer su ljudska gramzivost i pohlepa neunistivi!

Miki

pre 7 godina

Ma krenula je predizborna kampanja HDZ-a, nista novo, vec odavno poznato da hrvatski i srpski politicari rade sve ovo u dogovoru. Cekajte jos dok HDZ ukljuci Seselja, da izvede neko spaljivanje, njega cuvaju za kraj kampanje...

Meister Jakob

pre 7 godina

@Lopta, 29. jul 2016 09:33

Kao prvo, kaže se posthumno a ne posthumano.
Drugo, Draža je postao "antifašist" nakon njemačkog poraza kod Staljingarada, kad je vidio da su Nijemci gotovi, tada su se manje više svi njegovi podanici odrekli Hitlera, pa tako i Draža, do tada je Draža bio vjeran Hitlerov sljedbenik, a onda je najednom postao veliki saveznik Amerikancima i Englezima!

adam

pre 7 godina

Ne shvatam ponetu? Njima zameramo rehabilitaciju NDH a mi rehabilitujemo cetnike. Naravno da jedno vodi ka drugom. Da se razumemo, moji su pobedili 1945 I ne mislim da je bilo koja rehabilitacija dobar proces. Ako vec moram da imam stav o tom treba da ga imam po pitanju rehabilitacija u Srbiji jer je povampiravnje cetnistva problem sa kojim cu ja ziveti ovde. Oni nek resavaju ustase, oni treba da ih trpe.

B0tak

pre 7 godina

Ovo pokazuje kakve nesposobne ljude inamo na obe strane, oni vade argumente iz proslosti i prepucavaju se kako bi zamaskirali ono sto ne rade a trebalo bi da rade. Sinoc AV kuka kako zbog desavanja u Cro nema vremena da sastavlja vladu. Logika ovih na vlasti sa obe strane je izgleda sledeca: ako smo propali i nismo sposobni da vodimo zemlju kako treba e pa hajde onda da radimo ono sto umemo, da napadamo jedni druge i da tako i ove ovce od naroda povucemo na dno ponovo pa cemo u tom mulju mozda i politicki opstati jos neko vreme! Ljudi ne budite glupi i ne primajte se na ove price sa obe strane! ljudi lose zive u na celom balkanu, beze u inostranstvo i kakve vajde ima bilo ko od ovih tema i sta ce sa time biti na kraju. Ljudi zive ocajno u srbiji i ovo zamajavanje im nista u zivotu ne znaci, kada nema posla za vise od 1/3 stanovnistva. Nazalost vlast je smislila da te ljude uposli u nekom novom sukobu? Budite pametni i razmisljajte o zivotu, menjajte sebe a ne mislite o drugima. Peace

Mile Pile

pre 7 godina

Kamo srece da se NAROD, srpski i hrvatski, opameti i svaki svoje mangupe otera s vlasti. Ekonomija obe zemlje u problemima, mladi odlaze u Nemacku, a ovi se svadjaju oko nekih popova, lopova i grobova, mozes misliti! Alo, Dacicu, formirajte vladu vec jednom, to ti je posao a ne prepucavanje oko istorije koja nikoga ne zanima. Pogotovo nas koji smo bexali sa casova istorije ...

Lopta

pre 7 godina

@Veljko: Draza i njegovi su spasli 250 americkih pilota i on je dobio orden posthumano od Trumana to je cudno ako je bio fasista.
Neki su saradjivali sa nemcima kasnije zato sto su Englezi presli na stranu partizana posle lazi to se saznalo posle rata. Oni su hteli kao grci prvo da ubiju partizane pa onda nemce , znaci da ih iskoriste.
A stepinac kako je on mucenik?nije sprecio da popovi i casne sestre ubijaju ili da teraju Srbe u katolicizam.

adam

pre 7 godina

@lopta - za Stepicna se jedino tvrdi da je porkstio masu Srba u Hrvatskoj sto nije hteo da radi ni jedan drugi cardinal. Na taj nacin Srbima su spaseni zivoti jer bi u magnovenju onog ludila bili pobijeni u Jasenovcu. Sto se tice cetnika sa svim onim sto znam iz porodice ja se na njih bas ne bih kladio. Iskreno, nisu mi bas jasni vojnici I vosjka koja gubeci jednog saveznika menja stranu u ratu, pogotovu kad je u pitanju Hitler! Borba je u drugom svetskom ratu bila jasna. Biralo se izmedju borbe za prevlast Arijevaca koji su hteli da pobiju ili iskoriste sve druge (dakle psihopate) I slobode. Ne znam kako su se cetnici konvertovali od borbe protiv budala do borbe za budale. Izgleda da su se ipak oni malo borili sami za sebe. Zato su saveznici I promenili stranu I prihvatili partizanski pokret kao relevantu snagu anti fasizma jer je on to I bio.

Meister Jakob

pre 7 godina

(conrexx, 29. jul 2016 08:00)

Dragi moj sugrađaninu(ako uopće jesi iz Hrvatske), premijer ne mora biti na izbornoj listi niti član bilo koje stranke, stranke i koalicije se natječu na izborima za mjesta u parlamentu, a onda ti zastupnici u Saboru mogu podržati apsolutno bilo koga da bude mandatar, može i prvi prolaznik.
A drugo, ova Vlada i nije zapravo tako loša, ima par de*ila ali u principu većina su OK, a Orešković je bio izvanredan izbor da dotjera zemlju u red pošto je vrlo uspješan biznismen i hiperinteligentan čovjek, samo nije znao plivati u mutnim balkanskim političkim vodama i zato je izvisio, jednostavno nije uspio nametnuti svoj autoritet.

Dejan Marković

pre 7 godina

Zar nije krenulo od rehabilitacije Draže?
(Gradski, 29. jul 2016 07:31)

Draža je bio oficir jugoslovenske vojske u otadžbini koga je lično odlikovao Šarl de Gol francuskim ratnim krstom i ordenom Legije za zasluge prvog stepena namenjen vrhovnim komandantima i izdao pohvalnu naredbu koja je 2. februara 1943. pročitana svim francuskim jedinicama! Američki predsednik Truman je posthumno generala Mihailovića odlikovao američkom Legijom zasluga prvog stepena zbog učestvovanja u operaciji spasavanja američkih pilota oborenih iznad Jugoslavije! Stepinac, Pavelić i društvo su bili obične ništarije i zlikovci - najvernije Hitlerove sluge! Prema tome svako poređenje Draže sa ustaškim zlikovcima je krajnje neumesno i nepristojno!

conrexx

pre 7 godina

Ja se na vašem mjestu drage komšije ne bih uopće uzbuđivao zbog izjava bilo kojeg ministra iz ove Vlade. Najgora vlada do sada (niti jedna velika investicija u njihovom manadatu) i jedina bez izbornog legitimiteta. Na čelu joj je bio Premijer koji uopće nije bio na izbornim listama, čista politička prijevara, primjer za udžbenike.
Ovi šta su ostali, dobro znaju da su politički mrtvaci, te po mojoj procjeni vjerojatno žele otići u velikom stilu, da bi poslije mogli pričati kako su oni napravili ovo, pokušali ispraviti ono, itd...
Izbori su za cca mjesec dana, pa ćemo vidjeti na čemu smo

kvazi diplomata

pre 7 godina

@ zar je moguce Vidis druze meni nikad nije palo na pamet da pogledam u vase dvoriste, ali mi vrlo cesto dolaze informacije preko nasih medija sa sve video snimcima koliko cesto se pominje Srbija u Hrvatskoj. Mogu ti reci da sam stekao utisak kako vasi politicari cesce pominju Srbiju nego sto to nasi cine. A nasi je ne vade iz usta. Inace gradi se i kod nas, pruge putevi, Beograd na vodi itd. Ne volim sadasnju vlast, ali se trude da nasminkaju napacenu Srbiju. Po meni veci deo novca je trebalo ulagati u druge sfere zivota (proizvodnja, poljoprivreda, IT sektor, skolstvo, zdravstvo). Komsija sve najbolje ti zelim.0p0

kvazi diplomata

pre 7 godina

@bacvanin Za info ambasador Hrvatske je pre otprilike godinu dve odbio da primi notu iz Srbije iz istog razloga. Mislim da je bilo zbog zatvaranja granica i mogranata. Hrvatska ga je povukla na konsultacije i kasnije tiho vratila.

deja vu

pre 7 godina

Zagrebacki nadbiskup Stepinac nije nikakav svetac kako ga na silu pokusavaju predstaviti Hrvati, ali ono sto se njemu i njegovom drzanju tokom WW2 najvise zameralo je previse pasivan odnos i nedovoljno suprostavljanje zlu. Dacicevo svesno neumesno poredjenje Stepinca sa ni manje ni vise nego Adolfom Hitlerom licno, nedostojno je funkcije sefa diplomatije drzave u regionu u kom su ne tako davno besneli ratovi, i podseca na vremena kada je bio portparol Slobodana Milosevica i kada je za potrebe raspaljivanja strasti na ovako neodgovoran svesno neumesan nacin masovno rabljen pojam genocida. Takodje, iz tog vremena datira i svesno nabacivanje zicera za unutrasnju upotrebu koju su Milosevic i Tudjman nabacivali jedan drugome pred vaznije izbore na nacin da se oba naroda homogenizuju oko svojih lidera i vladajucih stranaka, i ovo jako smrdi na povratak te prakse.

veljko

pre 7 godina

Velika je greška kad se kaže da "jedino Hrvatska proglašava Stepinca svetim"
Crkva predlaže, Vatikan proglašava, a ne država Hrvatska.

jorgo

pre 7 godina

mala korekcija, prije nego krene navijanje-nota se moze odbiti zbog uvredljivog sadrzaja, nakon sto procita, ili se moze odbiti da se upozna uopste sa uvredljivim sadrzajem (ako se vec unaprijed pretpostavlja sta bi mogao biti). medjutim sasvim je svejedno sa strane diplomatske komunikacije,jer odbio je ili ne odbio, smatra se da si informisan. tako da ovo nije "greska" srpske ambasadorke, vec samo njen "protest" na protestnu notu

JamesGandolfiniLicno

pre 7 godina

Iza velike netrpeljivosti koja istina zaista postoji na zaboravite jednu bitnu stvar . Obe zemlje trenutno imaju tehničke vlade i obe ce uskoro imati predizborni program . A ovo je uvod . Mi ćemo imati predsedničke a Hrvati verovatno izbore na svim nivoima . I gledaj sad kod njih je ekonomska neizvesnost , nezadovoljstvo . Kod nas je situacija verovatno najgora u Evropi ( pustite vi priče vodje) . Pa je verovatno idealna situacija za nacionalna prepucavanja jer kako naterati drugačije široke narodne mase da izadju da glasaju za opcije kao što su HDZ,SNS,SPS ...

Alex

pre 7 godina

A ata bi sa formiranjem vlade sta sa razvojem drzave koja iako na solidnoj geografskoj poziciji i sa dobrom zemljom i dalje je najsiromasnija u evropi. 21 godina posle gradjanskog rata. Da li to Srpsku vladu interesuje?

Vojvodjan

pre 7 godina

ovo uopšte nisu svađe Hrvatske i Srbije, ovo si hrvatski i srpski politicari međusobno, uz dogovor, pomažu da pred izbore prikupe što vise glasova zatucanih slojeva stanovništva, nažalost tako dodatno svađajući dva naroda koja su najbliža. Srbima su najbliži rođaci Hrvati, a ne Rusi

yappy ns

pre 7 godina

Aj malo iskulitajte zapadnu bracu. Sad su im izbori, a hejt prema nama uvek pali...
Jednostavno ne obracajte paznju, ne pridavajte znacaju...vratimo se nasem dvoristu i pocnimo kod nas da spremamo. Ziveli!!!

Andrija

pre 7 godina

Muka mi je više i od hrvatske i srpske vlade samo bacaju koske svako svom napaćenom narodu.
Svoje ekonomske neuspehe pokušavaju da sakriju iza tobož nacionalnog interesa kroz rasnu diskriminaciju i repova iz prošlosti.

Mako

pre 7 godina

smesno...veliki diplomata Dacic i veliki diplomata Kovac se prepiru o Hitleru, ustasama, cetnicima, orjunasima...koaga uopste briga,to se sve desilo pre vise od pola veka!samo odvalcite od naroda cinjenicu da nemate pojam kako da unapredite niti Srbiju,a ni Hrvatsku...oterali ste Oreskovica jel je nesto stvarno hteo da promeni, a o Dacicu u njegovoj uspesnoj politici od proslih cetvrt veka i da ne pricam.posla nema i mladi pale odavde...samo se vi prepirite, zalosno!

ilija

pre 7 godina

Kako im idu izbori,ako i budu sposobni da ih održe, ovoga će biti sve više. Stvarno ponekad pomislim da planine na balkanu i nisu toliko visoke, koliko su neki spremni da potonu.

Zar je moguće?

pre 7 godina

Nakon par godina svratio da vidim sto ima novog kod naših istočnih susjeda i dragi prijatelji mogu vam iskreno reci ne da sam šokiran nego ne mogu vjerovati čime se vi bavite u 21. stoljeću!!!! Ustaše, partizani, četnici, Nedić, Draža, Stepinac??? Evo grad Šibenik povukao skoro 200 miliona eura za obnovu jedne od tri tvrđave, evo ide se sa gradnjom Pelješkoga mosta, evo neko selo u Podravini dobilo iz EU fondova 30 miliona za sanaciju javnog otpada...i jos dosta sredstava kojima se ljudi zapošljavaju. Dajte ljudi neke normalne teme, jel se gradi j radi sto kod vas, kako žive ljudi, koliki su vam porezi, sto vam radi vlast, kao čitaoca to me zanima a ne retorika kao da ste jos u 1989!!! Mi u Hrvatskoj nemamo pojma koliko se vi bavite nama!! meni je to neshvatljivo da se bavite tuđim a ne vlastitim problemima.

Pera

pre 7 godina

Umesto što ste uvređeni i što jedni drugima šaljete razne note, iznesite taj problem pred Ujedinjene Nacije. Fašizam je poznat kao svetsko zlo, protiv koga se borio ceo svet. Zato svi treba da znaju, da jedna članica EU danas neguje tekovine NDH, odnosno fašizma. Preduzmite nešto konkretno.

Balkan

pre 7 godina

A da svi mi malo spustimo loptu pre no sto bude kasno. Valjda je svima u Srbiji jasno da HDZ gubi izbore u Hrvatskoj I pokusavaju na svaki nacin da mobilizuju "svoje"glasace a Dacic im dodje kao glavni izvodjac radova. Uostalom I ovi ce njemu da pomognu kad zatreba. Nego jedino cega se bojim je da ce da strada Bosna jer kad se Srbi I Hrvati svadjaju Bosanci izvuku deblji kraj. Pamet u glavu narode ovi to sve rade proracunato kao onomad Tudjman I Milosevic

Bacvanin

pre 7 godina

Velika greska ambasadora!
Svaka diplomatska nota se mora primiti, je to je oficielni vid komunikacije u diplomatiji, nezavisno od sadrzaja note.
Za laike, jedna drzava se drugoj drzavi obraca uvek preko diplomatskih nota. Te note su sluzbeni dokumenti, i predstavljaju pravni okvir komunikacije u medjudrzavnim odnosima, ponajvise u diplomatiji.
Sadrzaj jedne note je druga stvar, i one se najcesce ne objavljuju ni od strane posiljaoca niti primaoca note.
Uloda ambasadorke je da prima note i da salje note ako srbija pozeli slanje, ali odbiti primanje diplomatske note je jako "nediplomatski", nezavisno od sadrzaja.
Npr za vreme hladnog rata, i USA i UdSSR su razmenjivali diplomatske note, nisu ih odbijali primiti, iako su prakticno bile dve "skoro zaracene" strane, ali neprimanje note bi znacilo jedno veliko nepostovanje drzave u kojoj se nalazi ambasador.
Ne bi me iznenadilo da HR povuce akreditaciju za ambasadorku, i povuce svog ambasadora na konsultacije.
Ovako se diplomatija ne vodi!

Pera

pre 7 godina

Umesto što ste uvređeni i što jedni drugima šaljete razne note, iznesite taj problem pred Ujedinjene Nacije. Fašizam je poznat kao svetsko zlo, protiv koga se borio ceo svet. Zato svi treba da znaju, da jedna članica EU danas neguje tekovine NDH, odnosno fašizma. Preduzmite nešto konkretno.

Balkan

pre 7 godina

A da svi mi malo spustimo loptu pre no sto bude kasno. Valjda je svima u Srbiji jasno da HDZ gubi izbore u Hrvatskoj I pokusavaju na svaki nacin da mobilizuju "svoje"glasace a Dacic im dodje kao glavni izvodjac radova. Uostalom I ovi ce njemu da pomognu kad zatreba. Nego jedino cega se bojim je da ce da strada Bosna jer kad se Srbi I Hrvati svadjaju Bosanci izvuku deblji kraj. Pamet u glavu narode ovi to sve rade proracunato kao onomad Tudjman I Milosevic

Zar je moguće?

pre 7 godina

Nakon par godina svratio da vidim sto ima novog kod naših istočnih susjeda i dragi prijatelji mogu vam iskreno reci ne da sam šokiran nego ne mogu vjerovati čime se vi bavite u 21. stoljeću!!!! Ustaše, partizani, četnici, Nedić, Draža, Stepinac??? Evo grad Šibenik povukao skoro 200 miliona eura za obnovu jedne od tri tvrđave, evo ide se sa gradnjom Pelješkoga mosta, evo neko selo u Podravini dobilo iz EU fondova 30 miliona za sanaciju javnog otpada...i jos dosta sredstava kojima se ljudi zapošljavaju. Dajte ljudi neke normalne teme, jel se gradi j radi sto kod vas, kako žive ljudi, koliki su vam porezi, sto vam radi vlast, kao čitaoca to me zanima a ne retorika kao da ste jos u 1989!!! Mi u Hrvatskoj nemamo pojma koliko se vi bavite nama!! meni je to neshvatljivo da se bavite tuđim a ne vlastitim problemima.

Bacvanin

pre 7 godina

Velika greska ambasadora!
Svaka diplomatska nota se mora primiti, je to je oficielni vid komunikacije u diplomatiji, nezavisno od sadrzaja note.
Za laike, jedna drzava se drugoj drzavi obraca uvek preko diplomatskih nota. Te note su sluzbeni dokumenti, i predstavljaju pravni okvir komunikacije u medjudrzavnim odnosima, ponajvise u diplomatiji.
Sadrzaj jedne note je druga stvar, i one se najcesce ne objavljuju ni od strane posiljaoca niti primaoca note.
Uloda ambasadorke je da prima note i da salje note ako srbija pozeli slanje, ali odbiti primanje diplomatske note je jako "nediplomatski", nezavisno od sadrzaja.
Npr za vreme hladnog rata, i USA i UdSSR su razmenjivali diplomatske note, nisu ih odbijali primiti, iako su prakticno bile dve "skoro zaracene" strane, ali neprimanje note bi znacilo jedno veliko nepostovanje drzave u kojoj se nalazi ambasador.
Ne bi me iznenadilo da HR povuce akreditaciju za ambasadorku, i povuce svog ambasadora na konsultacije.
Ovako se diplomatija ne vodi!

ilija

pre 7 godina

Kako im idu izbori,ako i budu sposobni da ih održe, ovoga će biti sve više. Stvarno ponekad pomislim da planine na balkanu i nisu toliko visoke, koliko su neki spremni da potonu.

Dejan Marković

pre 7 godina

Zar nije krenulo od rehabilitacije Draže?
(Gradski, 29. jul 2016 07:31)

Draža je bio oficir jugoslovenske vojske u otadžbini koga je lično odlikovao Šarl de Gol francuskim ratnim krstom i ordenom Legije za zasluge prvog stepena namenjen vrhovnim komandantima i izdao pohvalnu naredbu koja je 2. februara 1943. pročitana svim francuskim jedinicama! Američki predsednik Truman je posthumno generala Mihailovića odlikovao američkom Legijom zasluga prvog stepena zbog učestvovanja u operaciji spasavanja američkih pilota oborenih iznad Jugoslavije! Stepinac, Pavelić i društvo su bili obične ništarije i zlikovci - najvernije Hitlerove sluge! Prema tome svako poređenje Draže sa ustaškim zlikovcima je krajnje neumesno i nepristojno!

Vojvodjan

pre 7 godina

ovo uopšte nisu svađe Hrvatske i Srbije, ovo si hrvatski i srpski politicari međusobno, uz dogovor, pomažu da pred izbore prikupe što vise glasova zatucanih slojeva stanovništva, nažalost tako dodatno svađajući dva naroda koja su najbliža. Srbima su najbliži rođaci Hrvati, a ne Rusi

yappy ns

pre 7 godina

Aj malo iskulitajte zapadnu bracu. Sad su im izbori, a hejt prema nama uvek pali...
Jednostavno ne obracajte paznju, ne pridavajte znacaju...vratimo se nasem dvoristu i pocnimo kod nas da spremamo. Ziveli!!!

Mako

pre 7 godina

smesno...veliki diplomata Dacic i veliki diplomata Kovac se prepiru o Hitleru, ustasama, cetnicima, orjunasima...koaga uopste briga,to se sve desilo pre vise od pola veka!samo odvalcite od naroda cinjenicu da nemate pojam kako da unapredite niti Srbiju,a ni Hrvatsku...oterali ste Oreskovica jel je nesto stvarno hteo da promeni, a o Dacicu u njegovoj uspesnoj politici od proslih cetvrt veka i da ne pricam.posla nema i mladi pale odavde...samo se vi prepirite, zalosno!

JamesGandolfiniLicno

pre 7 godina

Iza velike netrpeljivosti koja istina zaista postoji na zaboravite jednu bitnu stvar . Obe zemlje trenutno imaju tehničke vlade i obe ce uskoro imati predizborni program . A ovo je uvod . Mi ćemo imati predsedničke a Hrvati verovatno izbore na svim nivoima . I gledaj sad kod njih je ekonomska neizvesnost , nezadovoljstvo . Kod nas je situacija verovatno najgora u Evropi ( pustite vi priče vodje) . Pa je verovatno idealna situacija za nacionalna prepucavanja jer kako naterati drugačije široke narodne mase da izadju da glasaju za opcije kao što su HDZ,SNS,SPS ...

veljko

pre 7 godina

Velika je greška kad se kaže da "jedino Hrvatska proglašava Stepinca svetim"
Crkva predlaže, Vatikan proglašava, a ne država Hrvatska.

conrexx

pre 7 godina

Ja se na vašem mjestu drage komšije ne bih uopće uzbuđivao zbog izjava bilo kojeg ministra iz ove Vlade. Najgora vlada do sada (niti jedna velika investicija u njihovom manadatu) i jedina bez izbornog legitimiteta. Na čelu joj je bio Premijer koji uopće nije bio na izbornim listama, čista politička prijevara, primjer za udžbenike.
Ovi šta su ostali, dobro znaju da su politički mrtvaci, te po mojoj procjeni vjerojatno žele otići u velikom stilu, da bi poslije mogli pričati kako su oni napravili ovo, pokušali ispraviti ono, itd...
Izbori su za cca mjesec dana, pa ćemo vidjeti na čemu smo

Andrija

pre 7 godina

Muka mi je više i od hrvatske i srpske vlade samo bacaju koske svako svom napaćenom narodu.
Svoje ekonomske neuspehe pokušavaju da sakriju iza tobož nacionalnog interesa kroz rasnu diskriminaciju i repova iz prošlosti.

Alex

pre 7 godina

A ata bi sa formiranjem vlade sta sa razvojem drzave koja iako na solidnoj geografskoj poziciji i sa dobrom zemljom i dalje je najsiromasnija u evropi. 21 godina posle gradjanskog rata. Da li to Srpsku vladu interesuje?

kvazi diplomata

pre 7 godina

@bacvanin Za info ambasador Hrvatske je pre otprilike godinu dve odbio da primi notu iz Srbije iz istog razloga. Mislim da je bilo zbog zatvaranja granica i mogranata. Hrvatska ga je povukla na konsultacije i kasnije tiho vratila.

B0tak

pre 7 godina

Ovo pokazuje kakve nesposobne ljude inamo na obe strane, oni vade argumente iz proslosti i prepucavaju se kako bi zamaskirali ono sto ne rade a trebalo bi da rade. Sinoc AV kuka kako zbog desavanja u Cro nema vremena da sastavlja vladu. Logika ovih na vlasti sa obe strane je izgleda sledeca: ako smo propali i nismo sposobni da vodimo zemlju kako treba e pa hajde onda da radimo ono sto umemo, da napadamo jedni druge i da tako i ove ovce od naroda povucemo na dno ponovo pa cemo u tom mulju mozda i politicki opstati jos neko vreme! Ljudi ne budite glupi i ne primajte se na ove price sa obe strane! ljudi lose zive u na celom balkanu, beze u inostranstvo i kakve vajde ima bilo ko od ovih tema i sta ce sa time biti na kraju. Ljudi zive ocajno u srbiji i ovo zamajavanje im nista u zivotu ne znaci, kada nema posla za vise od 1/3 stanovnistva. Nazalost vlast je smislila da te ljude uposli u nekom novom sukobu? Budite pametni i razmisljajte o zivotu, menjajte sebe a ne mislite o drugima. Peace

jorgo

pre 7 godina

mala korekcija, prije nego krene navijanje-nota se moze odbiti zbog uvredljivog sadrzaja, nakon sto procita, ili se moze odbiti da se upozna uopste sa uvredljivim sadrzajem (ako se vec unaprijed pretpostavlja sta bi mogao biti). medjutim sasvim je svejedno sa strane diplomatske komunikacije,jer odbio je ili ne odbio, smatra se da si informisan. tako da ovo nije "greska" srpske ambasadorke, vec samo njen "protest" na protestnu notu

deja vu

pre 7 godina

Zagrebacki nadbiskup Stepinac nije nikakav svetac kako ga na silu pokusavaju predstaviti Hrvati, ali ono sto se njemu i njegovom drzanju tokom WW2 najvise zameralo je previse pasivan odnos i nedovoljno suprostavljanje zlu. Dacicevo svesno neumesno poredjenje Stepinca sa ni manje ni vise nego Adolfom Hitlerom licno, nedostojno je funkcije sefa diplomatije drzave u regionu u kom su ne tako davno besneli ratovi, i podseca na vremena kada je bio portparol Slobodana Milosevica i kada je za potrebe raspaljivanja strasti na ovako neodgovoran svesno neumesan nacin masovno rabljen pojam genocida. Takodje, iz tog vremena datira i svesno nabacivanje zicera za unutrasnju upotrebu koju su Milosevic i Tudjman nabacivali jedan drugome pred vaznije izbore na nacin da se oba naroda homogenizuju oko svojih lidera i vladajucih stranaka, i ovo jako smrdi na povratak te prakse.

Meister Jakob

pre 7 godina

@Lopta, 29. jul 2016 09:33

Kao prvo, kaže se posthumno a ne posthumano.
Drugo, Draža je postao "antifašist" nakon njemačkog poraza kod Staljingarada, kad je vidio da su Nijemci gotovi, tada su se manje više svi njegovi podanici odrekli Hitlera, pa tako i Draža, do tada je Draža bio vjeran Hitlerov sljedbenik, a onda je najednom postao veliki saveznik Amerikancima i Englezima!

Lopta

pre 7 godina

@Veljko: Draza i njegovi su spasli 250 americkih pilota i on je dobio orden posthumano od Trumana to je cudno ako je bio fasista.
Neki su saradjivali sa nemcima kasnije zato sto su Englezi presli na stranu partizana posle lazi to se saznalo posle rata. Oni su hteli kao grci prvo da ubiju partizane pa onda nemce , znaci da ih iskoriste.
A stepinac kako je on mucenik?nije sprecio da popovi i casne sestre ubijaju ili da teraju Srbe u katolicizam.

Miki

pre 7 godina

Ma krenula je predizborna kampanja HDZ-a, nista novo, vec odavno poznato da hrvatski i srpski politicari rade sve ovo u dogovoru. Cekajte jos dok HDZ ukljuci Seselja, da izvede neko spaljivanje, njega cuvaju za kraj kampanje...

kvazi diplomata

pre 7 godina

@ zar je moguce Vidis druze meni nikad nije palo na pamet da pogledam u vase dvoriste, ali mi vrlo cesto dolaze informacije preko nasih medija sa sve video snimcima koliko cesto se pominje Srbija u Hrvatskoj. Mogu ti reci da sam stekao utisak kako vasi politicari cesce pominju Srbiju nego sto to nasi cine. A nasi je ne vade iz usta. Inace gradi se i kod nas, pruge putevi, Beograd na vodi itd. Ne volim sadasnju vlast, ali se trude da nasminkaju napacenu Srbiju. Po meni veci deo novca je trebalo ulagati u druge sfere zivota (proizvodnja, poljoprivreda, IT sektor, skolstvo, zdravstvo). Komsija sve najbolje ti zelim.0p0

adam

pre 7 godina

Ne shvatam ponetu? Njima zameramo rehabilitaciju NDH a mi rehabilitujemo cetnike. Naravno da jedno vodi ka drugom. Da se razumemo, moji su pobedili 1945 I ne mislim da je bilo koja rehabilitacija dobar proces. Ako vec moram da imam stav o tom treba da ga imam po pitanju rehabilitacija u Srbiji jer je povampiravnje cetnistva problem sa kojim cu ja ziveti ovde. Oni nek resavaju ustase, oni treba da ih trpe.

adam

pre 7 godina

@lopta - za Stepicna se jedino tvrdi da je porkstio masu Srba u Hrvatskoj sto nije hteo da radi ni jedan drugi cardinal. Na taj nacin Srbima su spaseni zivoti jer bi u magnovenju onog ludila bili pobijeni u Jasenovcu. Sto se tice cetnika sa svim onim sto znam iz porodice ja se na njih bas ne bih kladio. Iskreno, nisu mi bas jasni vojnici I vosjka koja gubeci jednog saveznika menja stranu u ratu, pogotovu kad je u pitanju Hitler! Borba je u drugom svetskom ratu bila jasna. Biralo se izmedju borbe za prevlast Arijevaca koji su hteli da pobiju ili iskoriste sve druge (dakle psihopate) I slobode. Ne znam kako su se cetnici konvertovali od borbe protiv budala do borbe za budale. Izgleda da su se ipak oni malo borili sami za sebe. Zato su saveznici I promenili stranu I prihvatili partizanski pokret kao relevantu snagu anti fasizma jer je on to I bio.

Meister Jakob

pre 7 godina

(conrexx, 29. jul 2016 08:00)

Dragi moj sugrađaninu(ako uopće jesi iz Hrvatske), premijer ne mora biti na izbornoj listi niti član bilo koje stranke, stranke i koalicije se natječu na izborima za mjesta u parlamentu, a onda ti zastupnici u Saboru mogu podržati apsolutno bilo koga da bude mandatar, može i prvi prolaznik.
A drugo, ova Vlada i nije zapravo tako loša, ima par de*ila ali u principu većina su OK, a Orešković je bio izvanredan izbor da dotjera zemlju u red pošto je vrlo uspješan biznismen i hiperinteligentan čovjek, samo nije znao plivati u mutnim balkanskim političkim vodama i zato je izvisio, jednostavno nije uspio nametnuti svoj autoritet.

iwek

pre 7 godina

Nije ni čudno da nam mladi masovno odlaze iz zemlje. I hrvatske i srbije. Pa moraš imati debele živce slušati i čitati iz dana u dan o ustašama, četnicima, partizanima i ostalim likovima iz prošlog stoljeća. Već mi se bljuje na sam naslov takvih članaka, reportaža, prosvjednih nota i ostalih gluposti. Zaboli me neka stvar za Stepinca i Dražu i Miloševića i Tuđmana i '45 i tko je kome umetnuo.... Dajte kanite se više tih tema i prošlosti i počnite konačno živjeti u 21. stoljeću.

Pozdrav iz Zagreba

jokejunior

pre 7 godina

Gradski kog Draze?Mislis onog Draze sto je bio vodja prvog antifasistickog pokreta u porobljenoj Evropi....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oz, 29. jul 2016 09:11)

Ne, misli se na onog Drazu koji je program svog pokreta definirao u cuvenoj "Instrukciji" (procitaj to pa onda pricaj o antifasizmu ako inas zeluca) i koji nije vodio ni jednu bitku protiv Njemaca, ali se zato, zajedno s njima i ustasama borio protiv jedinih antifasista s ivih prostora - partizana.

Salonski levičar

pre 7 godina

I Hrvatska i Srbija imaju po mojoj procjeni 60-70% stanovništva koje je potpuno podložno spinovima političara na obje strane, a koji uporno već 20-30 godina održavaju tenzije sa pitanjima iz 2.svj.rata dok se primarne ekonomske teme razvoja, zapošljavanja, BDPa, investicija, plaća ..drže u zapećku jer je situacija jeziva preko svake mjere. I neće tu puno bolje biti u budućnosti, jednostavno većini i jednog i drugog naroda je ideologija ispred ekonomije

Mile Pile

pre 7 godina

Kamo srece da se NAROD, srpski i hrvatski, opameti i svaki svoje mangupe otera s vlasti. Ekonomija obe zemlje u problemima, mladi odlaze u Nemacku, a ovi se svadjaju oko nekih popova, lopova i grobova, mozes misliti! Alo, Dacicu, formirajte vladu vec jednom, to ti je posao a ne prepucavanje oko istorije koja nikoga ne zanima. Pogotovo nas koji smo bexali sa casova istorije ...

Slavonija

pre 7 godina

Ma ovo mi je smiješno ustaše,cetnici,partizani...Ma koga briga za njih vise ali nažalost jos se dosta ljudi pali na ovo.Politicari i mediji začas zapale ljude pogotovo ove sto nikad nisu izvirili iz svoga sela....

Darko

pre 7 godina

Ne mogu da verujem dokle ljudska glupost ide. Ideologija je sredstvo za manipulaciju. I partizani i četnici i ustaše i nemci su se borili kao i ovi naši političari danas za istu stvar - Vlast, Moć i novac! Tako je bilo i biće jer su ljudska gramzivost i pohlepa neunistivi!

Pravila igre

pre 7 godina

Zemlja kandidat za clanstvo u EU ne moze postati redovna clanica sve dok u potpunosti ne izglade svoje odnose sa stalnim clanicama, i relacije sa susednim zemljama ukljucujuci granicna i ostala pitanja.

stipe

pre 7 godina

evo trenutno u sloveniji u gorju golte...prelijepo. na terasi srbi i hrvati okrecu se runde svima je dobro i svi se druzimo. ovo je hrpa gluposti politicara koji kruha bez te politike nebi imali.

Boban

pre 7 godina

@ B0tak: bravo, bravo za komentar! Sustina pogodjena u nekoliko redova. Jos kada bi narod bio u stanju da razume to... voleo bih da uspe...

Darko

pre 7 godina

@botak@boban e kad bi bilo vise ljudi iz godine u godinu sto razmisljaju kao vi a i ja.. na celom balkanu a i svuda na svetu.. "gledaj u svoje dvoriste ne u tudje"

Zar je moguće?

pre 7 godina

Nakon par godina svratio da vidim sto ima novog kod naših istočnih susjeda i dragi prijatelji mogu vam iskreno reci ne da sam šokiran nego ne mogu vjerovati čime se vi bavite u 21. stoljeću!!!! Ustaše, partizani, četnici, Nedić, Draža, Stepinac??? Evo grad Šibenik povukao skoro 200 miliona eura za obnovu jedne od tri tvrđave, evo ide se sa gradnjom Pelješkoga mosta, evo neko selo u Podravini dobilo iz EU fondova 30 miliona za sanaciju javnog otpada...i jos dosta sredstava kojima se ljudi zapošljavaju. Dajte ljudi neke normalne teme, jel se gradi j radi sto kod vas, kako žive ljudi, koliki su vam porezi, sto vam radi vlast, kao čitaoca to me zanima a ne retorika kao da ste jos u 1989!!! Mi u Hrvatskoj nemamo pojma koliko se vi bavite nama!! meni je to neshvatljivo da se bavite tuđim a ne vlastitim problemima.

Bacvanin

pre 7 godina

Velika greska ambasadora!
Svaka diplomatska nota se mora primiti, je to je oficielni vid komunikacije u diplomatiji, nezavisno od sadrzaja note.
Za laike, jedna drzava se drugoj drzavi obraca uvek preko diplomatskih nota. Te note su sluzbeni dokumenti, i predstavljaju pravni okvir komunikacije u medjudrzavnim odnosima, ponajvise u diplomatiji.
Sadrzaj jedne note je druga stvar, i one se najcesce ne objavljuju ni od strane posiljaoca niti primaoca note.
Uloda ambasadorke je da prima note i da salje note ako srbija pozeli slanje, ali odbiti primanje diplomatske note je jako "nediplomatski", nezavisno od sadrzaja.
Npr za vreme hladnog rata, i USA i UdSSR su razmenjivali diplomatske note, nisu ih odbijali primiti, iako su prakticno bile dve "skoro zaracene" strane, ali neprimanje note bi znacilo jedno veliko nepostovanje drzave u kojoj se nalazi ambasador.
Ne bi me iznenadilo da HR povuce akreditaciju za ambasadorku, i povuce svog ambasadora na konsultacije.
Ovako se diplomatija ne vodi!

Dejan Marković

pre 7 godina

Zar nije krenulo od rehabilitacije Draže?
(Gradski, 29. jul 2016 07:31)

Draža je bio oficir jugoslovenske vojske u otadžbini koga je lično odlikovao Šarl de Gol francuskim ratnim krstom i ordenom Legije za zasluge prvog stepena namenjen vrhovnim komandantima i izdao pohvalnu naredbu koja je 2. februara 1943. pročitana svim francuskim jedinicama! Američki predsednik Truman je posthumno generala Mihailovića odlikovao američkom Legijom zasluga prvog stepena zbog učestvovanja u operaciji spasavanja američkih pilota oborenih iznad Jugoslavije! Stepinac, Pavelić i društvo su bili obične ništarije i zlikovci - najvernije Hitlerove sluge! Prema tome svako poređenje Draže sa ustaškim zlikovcima je krajnje neumesno i nepristojno!

Pera

pre 7 godina

Umesto što ste uvređeni i što jedni drugima šaljete razne note, iznesite taj problem pred Ujedinjene Nacije. Fašizam je poznat kao svetsko zlo, protiv koga se borio ceo svet. Zato svi treba da znaju, da jedna članica EU danas neguje tekovine NDH, odnosno fašizma. Preduzmite nešto konkretno.

Balkan

pre 7 godina

A da svi mi malo spustimo loptu pre no sto bude kasno. Valjda je svima u Srbiji jasno da HDZ gubi izbore u Hrvatskoj I pokusavaju na svaki nacin da mobilizuju "svoje"glasace a Dacic im dodje kao glavni izvodjac radova. Uostalom I ovi ce njemu da pomognu kad zatreba. Nego jedino cega se bojim je da ce da strada Bosna jer kad se Srbi I Hrvati svadjaju Bosanci izvuku deblji kraj. Pamet u glavu narode ovi to sve rade proracunato kao onomad Tudjman I Milosevic

veljko

pre 7 godina

Velika je greška kad se kaže da "jedino Hrvatska proglašava Stepinca svetim"
Crkva predlaže, Vatikan proglašava, a ne država Hrvatska.

Lopta

pre 7 godina

@Veljko: Draza i njegovi su spasli 250 americkih pilota i on je dobio orden posthumano od Trumana to je cudno ako je bio fasista.
Neki su saradjivali sa nemcima kasnije zato sto su Englezi presli na stranu partizana posle lazi to se saznalo posle rata. Oni su hteli kao grci prvo da ubiju partizane pa onda nemce , znaci da ih iskoriste.
A stepinac kako je on mucenik?nije sprecio da popovi i casne sestre ubijaju ili da teraju Srbe u katolicizam.

Meister Jakob

pre 7 godina

@Lopta, 29. jul 2016 09:33

Kao prvo, kaže se posthumno a ne posthumano.
Drugo, Draža je postao "antifašist" nakon njemačkog poraza kod Staljingarada, kad je vidio da su Nijemci gotovi, tada su se manje više svi njegovi podanici odrekli Hitlera, pa tako i Draža, do tada je Draža bio vjeran Hitlerov sljedbenik, a onda je najednom postao veliki saveznik Amerikancima i Englezima!

ilija

pre 7 godina

Kako im idu izbori,ako i budu sposobni da ih održe, ovoga će biti sve više. Stvarno ponekad pomislim da planine na balkanu i nisu toliko visoke, koliko su neki spremni da potonu.

Meister Jakob

pre 7 godina

(conrexx, 29. jul 2016 08:00)

Dragi moj sugrađaninu(ako uopće jesi iz Hrvatske), premijer ne mora biti na izbornoj listi niti član bilo koje stranke, stranke i koalicije se natječu na izborima za mjesta u parlamentu, a onda ti zastupnici u Saboru mogu podržati apsolutno bilo koga da bude mandatar, može i prvi prolaznik.
A drugo, ova Vlada i nije zapravo tako loša, ima par de*ila ali u principu većina su OK, a Orešković je bio izvanredan izbor da dotjera zemlju u red pošto je vrlo uspješan biznismen i hiperinteligentan čovjek, samo nije znao plivati u mutnim balkanskim političkim vodama i zato je izvisio, jednostavno nije uspio nametnuti svoj autoritet.

deja vu

pre 7 godina

Zagrebacki nadbiskup Stepinac nije nikakav svetac kako ga na silu pokusavaju predstaviti Hrvati, ali ono sto se njemu i njegovom drzanju tokom WW2 najvise zameralo je previse pasivan odnos i nedovoljno suprostavljanje zlu. Dacicevo svesno neumesno poredjenje Stepinca sa ni manje ni vise nego Adolfom Hitlerom licno, nedostojno je funkcije sefa diplomatije drzave u regionu u kom su ne tako davno besneli ratovi, i podseca na vremena kada je bio portparol Slobodana Milosevica i kada je za potrebe raspaljivanja strasti na ovako neodgovoran svesno neumesan nacin masovno rabljen pojam genocida. Takodje, iz tog vremena datira i svesno nabacivanje zicera za unutrasnju upotrebu koju su Milosevic i Tudjman nabacivali jedan drugome pred vaznije izbore na nacin da se oba naroda homogenizuju oko svojih lidera i vladajucih stranaka, i ovo jako smrdi na povratak te prakse.

adam

pre 7 godina

Ne shvatam ponetu? Njima zameramo rehabilitaciju NDH a mi rehabilitujemo cetnike. Naravno da jedno vodi ka drugom. Da se razumemo, moji su pobedili 1945 I ne mislim da je bilo koja rehabilitacija dobar proces. Ako vec moram da imam stav o tom treba da ga imam po pitanju rehabilitacija u Srbiji jer je povampiravnje cetnistva problem sa kojim cu ja ziveti ovde. Oni nek resavaju ustase, oni treba da ih trpe.

Vojvodjan

pre 7 godina

ovo uopšte nisu svađe Hrvatske i Srbije, ovo si hrvatski i srpski politicari međusobno, uz dogovor, pomažu da pred izbore prikupe što vise glasova zatucanih slojeva stanovništva, nažalost tako dodatno svađajući dva naroda koja su najbliža. Srbima su najbliži rođaci Hrvati, a ne Rusi

conrexx

pre 7 godina

Ja se na vašem mjestu drage komšije ne bih uopće uzbuđivao zbog izjava bilo kojeg ministra iz ove Vlade. Najgora vlada do sada (niti jedna velika investicija u njihovom manadatu) i jedina bez izbornog legitimiteta. Na čelu joj je bio Premijer koji uopće nije bio na izbornim listama, čista politička prijevara, primjer za udžbenike.
Ovi šta su ostali, dobro znaju da su politički mrtvaci, te po mojoj procjeni vjerojatno žele otići u velikom stilu, da bi poslije mogli pričati kako su oni napravili ovo, pokušali ispraviti ono, itd...
Izbori su za cca mjesec dana, pa ćemo vidjeti na čemu smo

Mako

pre 7 godina

smesno...veliki diplomata Dacic i veliki diplomata Kovac se prepiru o Hitleru, ustasama, cetnicima, orjunasima...koaga uopste briga,to se sve desilo pre vise od pola veka!samo odvalcite od naroda cinjenicu da nemate pojam kako da unapredite niti Srbiju,a ni Hrvatsku...oterali ste Oreskovica jel je nesto stvarno hteo da promeni, a o Dacicu u njegovoj uspesnoj politici od proslih cetvrt veka i da ne pricam.posla nema i mladi pale odavde...samo se vi prepirite, zalosno!

yappy ns

pre 7 godina

Aj malo iskulitajte zapadnu bracu. Sad su im izbori, a hejt prema nama uvek pali...
Jednostavno ne obracajte paznju, ne pridavajte znacaju...vratimo se nasem dvoristu i pocnimo kod nas da spremamo. Ziveli!!!

adam

pre 7 godina

@lopta - za Stepicna se jedino tvrdi da je porkstio masu Srba u Hrvatskoj sto nije hteo da radi ni jedan drugi cardinal. Na taj nacin Srbima su spaseni zivoti jer bi u magnovenju onog ludila bili pobijeni u Jasenovcu. Sto se tice cetnika sa svim onim sto znam iz porodice ja se na njih bas ne bih kladio. Iskreno, nisu mi bas jasni vojnici I vosjka koja gubeci jednog saveznika menja stranu u ratu, pogotovu kad je u pitanju Hitler! Borba je u drugom svetskom ratu bila jasna. Biralo se izmedju borbe za prevlast Arijevaca koji su hteli da pobiju ili iskoriste sve druge (dakle psihopate) I slobode. Ne znam kako su se cetnici konvertovali od borbe protiv budala do borbe za budale. Izgleda da su se ipak oni malo borili sami za sebe. Zato su saveznici I promenili stranu I prihvatili partizanski pokret kao relevantu snagu anti fasizma jer je on to I bio.

JamesGandolfiniLicno

pre 7 godina

Iza velike netrpeljivosti koja istina zaista postoji na zaboravite jednu bitnu stvar . Obe zemlje trenutno imaju tehničke vlade i obe ce uskoro imati predizborni program . A ovo je uvod . Mi ćemo imati predsedničke a Hrvati verovatno izbore na svim nivoima . I gledaj sad kod njih je ekonomska neizvesnost , nezadovoljstvo . Kod nas je situacija verovatno najgora u Evropi ( pustite vi priče vodje) . Pa je verovatno idealna situacija za nacionalna prepucavanja jer kako naterati drugačije široke narodne mase da izadju da glasaju za opcije kao što su HDZ,SNS,SPS ...

kvazi diplomata

pre 7 godina

@ zar je moguce Vidis druze meni nikad nije palo na pamet da pogledam u vase dvoriste, ali mi vrlo cesto dolaze informacije preko nasih medija sa sve video snimcima koliko cesto se pominje Srbija u Hrvatskoj. Mogu ti reci da sam stekao utisak kako vasi politicari cesce pominju Srbiju nego sto to nasi cine. A nasi je ne vade iz usta. Inace gradi se i kod nas, pruge putevi, Beograd na vodi itd. Ne volim sadasnju vlast, ali se trude da nasminkaju napacenu Srbiju. Po meni veci deo novca je trebalo ulagati u druge sfere zivota (proizvodnja, poljoprivreda, IT sektor, skolstvo, zdravstvo). Komsija sve najbolje ti zelim.0p0

Miki

pre 7 godina

Ma krenula je predizborna kampanja HDZ-a, nista novo, vec odavno poznato da hrvatski i srpski politicari rade sve ovo u dogovoru. Cekajte jos dok HDZ ukljuci Seselja, da izvede neko spaljivanje, njega cuvaju za kraj kampanje...

kvazi diplomata

pre 7 godina

@bacvanin Za info ambasador Hrvatske je pre otprilike godinu dve odbio da primi notu iz Srbije iz istog razloga. Mislim da je bilo zbog zatvaranja granica i mogranata. Hrvatska ga je povukla na konsultacije i kasnije tiho vratila.

Andrija

pre 7 godina

Muka mi je više i od hrvatske i srpske vlade samo bacaju koske svako svom napaćenom narodu.
Svoje ekonomske neuspehe pokušavaju da sakriju iza tobož nacionalnog interesa kroz rasnu diskriminaciju i repova iz prošlosti.

jokejunior

pre 7 godina

Gradski kog Draze?Mislis onog Draze sto je bio vodja prvog antifasistickog pokreta u porobljenoj Evropi....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oz, 29. jul 2016 09:11)

Ne, misli se na onog Drazu koji je program svog pokreta definirao u cuvenoj "Instrukciji" (procitaj to pa onda pricaj o antifasizmu ako inas zeluca) i koji nije vodio ni jednu bitku protiv Njemaca, ali se zato, zajedno s njima i ustasama borio protiv jedinih antifasista s ivih prostora - partizana.

Alex

pre 7 godina

A ata bi sa formiranjem vlade sta sa razvojem drzave koja iako na solidnoj geografskoj poziciji i sa dobrom zemljom i dalje je najsiromasnija u evropi. 21 godina posle gradjanskog rata. Da li to Srpsku vladu interesuje?

jorgo

pre 7 godina

mala korekcija, prije nego krene navijanje-nota se moze odbiti zbog uvredljivog sadrzaja, nakon sto procita, ili se moze odbiti da se upozna uopste sa uvredljivim sadrzajem (ako se vec unaprijed pretpostavlja sta bi mogao biti). medjutim sasvim je svejedno sa strane diplomatske komunikacije,jer odbio je ili ne odbio, smatra se da si informisan. tako da ovo nije "greska" srpske ambasadorke, vec samo njen "protest" na protestnu notu

Boban

pre 7 godina

@ B0tak: bravo, bravo za komentar! Sustina pogodjena u nekoliko redova. Jos kada bi narod bio u stanju da razume to... voleo bih da uspe...

B0tak

pre 7 godina

Ovo pokazuje kakve nesposobne ljude inamo na obe strane, oni vade argumente iz proslosti i prepucavaju se kako bi zamaskirali ono sto ne rade a trebalo bi da rade. Sinoc AV kuka kako zbog desavanja u Cro nema vremena da sastavlja vladu. Logika ovih na vlasti sa obe strane je izgleda sledeca: ako smo propali i nismo sposobni da vodimo zemlju kako treba e pa hajde onda da radimo ono sto umemo, da napadamo jedni druge i da tako i ove ovce od naroda povucemo na dno ponovo pa cemo u tom mulju mozda i politicki opstati jos neko vreme! Ljudi ne budite glupi i ne primajte se na ove price sa obe strane! ljudi lose zive u na celom balkanu, beze u inostranstvo i kakve vajde ima bilo ko od ovih tema i sta ce sa time biti na kraju. Ljudi zive ocajno u srbiji i ovo zamajavanje im nista u zivotu ne znaci, kada nema posla za vise od 1/3 stanovnistva. Nazalost vlast je smislila da te ljude uposli u nekom novom sukobu? Budite pametni i razmisljajte o zivotu, menjajte sebe a ne mislite o drugima. Peace

Mile Pile

pre 7 godina

Kamo srece da se NAROD, srpski i hrvatski, opameti i svaki svoje mangupe otera s vlasti. Ekonomija obe zemlje u problemima, mladi odlaze u Nemacku, a ovi se svadjaju oko nekih popova, lopova i grobova, mozes misliti! Alo, Dacicu, formirajte vladu vec jednom, to ti je posao a ne prepucavanje oko istorije koja nikoga ne zanima. Pogotovo nas koji smo bexali sa casova istorije ...

Pravila igre

pre 7 godina

Zemlja kandidat za clanstvo u EU ne moze postati redovna clanica sve dok u potpunosti ne izglade svoje odnose sa stalnim clanicama, i relacije sa susednim zemljama ukljucujuci granicna i ostala pitanja.

Salonski levičar

pre 7 godina

I Hrvatska i Srbija imaju po mojoj procjeni 60-70% stanovništva koje je potpuno podložno spinovima političara na obje strane, a koji uporno već 20-30 godina održavaju tenzije sa pitanjima iz 2.svj.rata dok se primarne ekonomske teme razvoja, zapošljavanja, BDPa, investicija, plaća ..drže u zapećku jer je situacija jeziva preko svake mjere. I neće tu puno bolje biti u budućnosti, jednostavno većini i jednog i drugog naroda je ideologija ispred ekonomije

stipe

pre 7 godina

evo trenutno u sloveniji u gorju golte...prelijepo. na terasi srbi i hrvati okrecu se runde svima je dobro i svi se druzimo. ovo je hrpa gluposti politicara koji kruha bez te politike nebi imali.

Slavonija

pre 7 godina

Ma ovo mi je smiješno ustaše,cetnici,partizani...Ma koga briga za njih vise ali nažalost jos se dosta ljudi pali na ovo.Politicari i mediji začas zapale ljude pogotovo ove sto nikad nisu izvirili iz svoga sela....

iwek

pre 7 godina

Nije ni čudno da nam mladi masovno odlaze iz zemlje. I hrvatske i srbije. Pa moraš imati debele živce slušati i čitati iz dana u dan o ustašama, četnicima, partizanima i ostalim likovima iz prošlog stoljeća. Već mi se bljuje na sam naslov takvih članaka, reportaža, prosvjednih nota i ostalih gluposti. Zaboli me neka stvar za Stepinca i Dražu i Miloševića i Tuđmana i '45 i tko je kome umetnuo.... Dajte kanite se više tih tema i prošlosti i počnite konačno živjeti u 21. stoljeću.

Pozdrav iz Zagreba

Darko

pre 7 godina

@botak@boban e kad bi bilo vise ljudi iz godine u godinu sto razmisljaju kao vi a i ja.. na celom balkanu a i svuda na svetu.. "gledaj u svoje dvoriste ne u tudje"

Darko

pre 7 godina

Ne mogu da verujem dokle ljudska glupost ide. Ideologija je sredstvo za manipulaciju. I partizani i četnici i ustaše i nemci su se borili kao i ovi naši političari danas za istu stvar - Vlast, Moć i novac! Tako je bilo i biće jer su ljudska gramzivost i pohlepa neunistivi!