Četvrtak, 30.06.2016.

09:05

Železnjak: Zna se ko inicira proteste, a žuta patkica...

Zamenik sekretara Generalnog saveta Jedinstvene Rusije Sergej Železnjak kaže da je dobro poznato ko i kako inicira „nenasilne proteste“ u bivšoj Jugoslaviji.

Izvor: Tanjug

Železnjak: Zna se ko inicira proteste, a žuta patkica... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

sasa

pre 7 godina

Svako gleda svoje interese, pa i Moskva, ali i mi, gradjani treba da gledamo nase - POSTOVANJE ZAKONA! Slucaj rusenja objekata u Savamali je kriminal koji potice iz najviseg vrha drzave i njegove porodice, pa samim tim, i treba svih 7 miliona gradjana da zahteva pravdu!!! Nevezano za to ko finansira celu kampanju pritiskanja drzavnog vrha.

covek-iz-mase

pre 7 godina

Meni je fascinantna cinjenica da se nije protestvovalo kada su smanjivane penzije, nije se protestvovalo kada su se vrsile cudne privatizacije i prodaje drzavnih firmi, sto se svake godine dize skolarina na fakultetima a kvalitet urusava, nije se protestvovalo za sudske postupke koji traju zillion godina, nije se protestovalo za to sto bolesnici ne dobijaju lekove jer ih nema...
Nije se protestvovalo zbog puno drugih stvari o kojima se cak ni ne prica, a imaju dugorocne posledice. Vec se protestvuje zbog par srusenih baraka.

Apropo patkice, dragi protestanti patkicu ste vukli po beogradu i pre Savamale. Razumem da politicari imaju selektivnu amneziju, ali me razocarava sto se ta epidemija siri i na obican narod.

Che

pre 7 godina

Pokret je Ne da(vi)mo Beograd! I iza njega stoji narod, gradjani Beograda koji su nezadovoljni skandalom Savamala kao i cirkusom zvanim Beograd na vodi.

A pristalice "Dosta je bilo", kao i ostale politicke stranke i pokreti su dobrodosli na protestu, ali samo kao deo mase.Ako zele svoje ljude i svoja obelezja, neka organizuju svoje proteste, a ne da prisvajaju fotografije, snimke i plakate pokreta Ne da(vi)mo Beograd, kao svoje.

miro

pre 7 godina

Klasičan odlično odrađen spin na koji se "obrazovani" deo Srbije lepo popalio. Zna se da ameri nisu baš nešto popularni u narodu, i njihova pojava na nekom skupu ima potencijalno negativnu konotaciju. I sad, da li ameri ruše Vučića ili mu pomažu ???

natalija

pre 7 godina

rusofili (od kapitulacije u Kumanovu 1999) služe se propagandom: "eto u Srbiji je život loš jer nas je Zapad opljačakao, naročito EU", oni su nasilno rušili staljiniste...!
Ko je opljačakao Srbiju? Zapad ili staljinisti?
Sloba, Mira i & su 1989 kada je pao Berlinski zid doneli tone pogrešnih odluka (4 rata....). Sprečili konfederaciju YU....Od 1990-2000 napravili su ŠTETU oko 200 milijardi evra(tu nisam uračunala ratnu štetu u ratu s NATO). Budzet Srbije nije moguće zatvoriti svake godine fali ( za ovoj običan život) oko 3 milijardi evra. Znači od 2000-2016 vlast uzima od Zapada kredite donacije da svake godine napuni budzet.
Umesto u tranziciju komunozma u kapitalizam uveli nas u hiper-hiper inflaciju, apsolutni ratni haos....razorili sve ono što su naši preci stvarali 200 godina....
Nema ovde "L" od liberalnog kapitalizma. Ovde je na delu "drveno-gvožđe" "komunistički-kapitalizam". Elita (Titovo-Slobina-Mirina) je polako društvenu imovinu krčmila tako što su oni na voljšeban način postajali vlasnici iste. Umesto razvoja privrede imate turbo-sega-mega biznismene....i ono malo institucija koje smo imali su urušene, procedure su urušene, struke su potpuno uništene...
Upropastili su našu zemlju a spas traže ispod ruskog kišobrana. Rusima super (za čabe, imaju geostratešku tačku u Evropi). Kamo sreće za srpski narod da smo kolonija EU živeli bi 5 puta bolje nego kao sada ruska gubernija.

bot detector

pre 7 godina

Zna li se konačno da li su srušeni objekti bili LEGALNI ili NELEGALNI?

Ako su bili nelegalni da se jednom stavi tačka na ovu priču
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vesna, 30. jun 2016 10:27)

Uopste nije bitno da li su legalni ili nelegalni. Ovako kao su to uradili NE SME DA SE RADI!
A nisu svi objekti nelegalni, cisto da znas.
O ne odazivanju komunalaca i policije ne bih trosio reci.

Ovde je u pitanju SUSTINSKO POSTOVANJE USTAVA I ZAKONA OVE DRZAVE!
Ako je Srbija drzava onda za rusenje i sve vezano za taj slucaj nema price. Odgovorni moraju da snose posledice.
A ako Ustav i Zakoni ne moraju da se postuju onda treba lepo otvoreno reci da Srbija nije drzava i zdravo. bar da znamo na cemu smo.

p.s. Zeleznjak neka gleda svoja posla i svoje dvoriste. Kakve ovo veze ima sa Ukrajinom i Majdanom? Budalastine!

patkica vam smeta

pre 7 godina

Pazi stvarno zna se ko inicira proteste u Beogradu, a ne zna se ko je i po čijem nalogu rušio tudju imovinu po Savamali i maltretirao ljude!?
Zar to nije malo čudno?

Sava Centar

pre 7 godina

Zna li se konačno da li su srušeni objekti bili LEGALNI ili NELEGALNI?
Ako su bili nelegalni da se jednom stavi tačka na ovu priču
(Vesna, 30. jun 2016 10:27)

Draga Vesna, potpuno je nebitno da li su objekti bili legalni ili nelegalni, rušenje je bilo ilegalno, postoji procedura za to, ne može se neko setiti samo tako da ruši, a kamo li da je reakcija premijera da bi i on seo u jedan bager samo da su ga zvali.
Osim toga počinjen je niz krivičnih dela, kidnapovanje ljudi i ubistvo, da smrt čuvara je bilo ubistvo, a policija na pozive nije reagovala, i taj slučaj niko ne istražuje jer se zna čije je to maslo, a eno Nikolićeve vikendice mesecima niko ne ruši jer on jadan nije znao da se ne sme graditi bez dozvole na tuđoj zemlji!

Abab

pre 7 godina

Zna se kako drugi zive pod Rusijom: okupacija (Balticke zemlje i Poljska u 2.sv.ratu), ekonomsko izrabljivanje (ceo bivsi istocni blok, Naftna industrija Srbije) , otimanje teritorija (Poljska, Ukrajina), politicka ubistva (Katin) i deportacije (citavi narodi).
Na nasu srecu Srbija se u proslosti spasla toga (mozda zato sto nije imala granicu sa Rusijom) i zato treba da bude oprezna.

Bojan

pre 7 godina

Lepo je to o cemu Zeleznjak prica. Verovatno u tome ima i istine. Ipak, voleo bih da Rusija pored takvih izjava u cilju sopstvene koristi i kritike zapada uputi i reci kritike zbog nepostovanje pravnog poretka u Srbiji u slucaju "Savamala" i na taj nacin pokaze bar malo brige za Srpski narod.

Mali Jovica

pre 7 godina

Inace, Kina je zabranila zutu patku i u pretragama na Guglu. Pametni ljudi, vide cemu sluzi i sta se sprema.
(Marko, 30. jun 2016 09:59)

Bravo, tome Srbija treba da teži, cenzuri i kontroli medija koji su ionako sve više prisutni, i to ne od jučer!

Sasa

pre 7 godina

Ista ekipa koja je podrzavala Otpor. Sada neke nove klince setaju. E kada bi nesto naucili iz istorije ne bi nam se stalno ponavljala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zeka, 30. jun 2016 09:43)

Da nisi bot , pa da diskutujem sa tobom. Ovako , obracam se svim normalnim ljudima koji imaju svoje misljenje.

Da ucimo iz istorije , mi kao narod nikad ne bi dozvolili da na celu kolone koja vodi ovu zemlju budu (ne)ljudi, koji su vec jednom unistili Srbiju, odnosno njihove partije ciji su oni bili istaknuti clanovi. Pritom mislim na Vucica, Dacica i Vulina.

A ti dragi "bote" imas li obraza da setas ulicom i da "mirne duse" pozdravljas narod oko sebe, a zelis istom sve najgore. Gde ce ti dusa ?
"Strani placenik", Nis

samo pitam

pre 7 godina

Molio bih SNS i njegove ruske prijatelje da se dogovore oko toga ko rusi a ko podrzava SNS. Cas je premijer u Nemackoj i EU hvali se prijateljskim vezama, cas tvrdi da ga ta ista EU rusi. Posto su tamo ipak malo ozbiljniji ljudi nego ovde, imam razloga da sumnjam da oni menjaju politiku prema Srbiji za 180 stepeni tri puta u toku iste nedelje.

marko, nis

pre 7 godina

Pa sad hajde sa Rusijom u diktaturu. Srbiji je interes da bude kao Zapad. Ne kao diktatorska Rusija. Zbog sebe, ne zbog Amerike, Svedske ili Danske. Putin i njegovi D.J. Vućićevići u Rusiji koriste lakovernost srpskih nacionalista koji jadni kukaju za Kosovom, da bi instalirali ovde diktaturu koja ce ih slusati. Biti Zapad ili Putinova Rusija, razlika je u slobodi. Ogromna.

lka

pre 7 godina

na zahtev da drzava, sudstvo, radi svoj posao dobio sam oko 150 minusa,ako tako zelite i ja se slazem,ali ja sam mator,ne idem van pesackog preko ulice,a vi se zamislite u cemu cete zuveti.Tih cca 150 nemaju pojedinacno preko 25 god.,i treba da se zaposle pa tipkaju u korist anarhije,ziveli.

Lady Stark

pre 7 godina

E samo Rusi da ne pričaju o slobodi i demokratiji, moliću lepo!

Je l se pita neko zašto naši ljudi kad se sele u inostranstvo idu u one "hladne NATO" zemlje, a ne kod braće Rusa? Osim Mire Marković, naravno.

srdjan

pre 7 godina

ako je stabilnost stabilna beda, nezaposlenost, korupcija, nepotizam i vredjanje inteligencije (ovde prisutno predugo) onda sam ja rad za nerede.

ako je stabilnost ubijanje novinara u rusiji, nizak standard, siledzijska policija i kao beli nedvedi zasticeni kriminalci iz cecenije i dagestana zbog dila ladirova i putina, onda su normalni rusi radi za nerede.

ako je u makedoniji stabilnost konstantna tenzija na etnickom nivou, arogancija albanskih politicara, spomen domovi teroristima plus sve gore napisano, onda je normalan makedonav za nerede.

ako je u sroskoj jedini dodikov argument demagoski nacionalizam i, pokazalo se, prazno pucanje referendumskom puskom, onda je normalan srbin tamo za nerede.

dosta je srbinu, makedoncu i rusu da mu politicka bagra preti opasnoscu od amerike, vatikana, natoa i pete kolone kako bi ga drzala mirnim dok mu vi, tajkuni sa nula dana radnog staza i milionima ukradenog novca koji je posten narod sticao pola veka i politicari koji od busnog sirogojno dzempera dodju do hamera, vinarija i satova od 50.000 evra, dakle dok mu vi uzimate dusu, nudite platu od 22.000 za 6 dana nedeljno na crno i plasite ga otkazom. dok ga bombardujete farmama, parovima, cecama, drugim srbijama i sovinizmom, karleusama i sou programima gde kao jedinu buducnost deci nudite da postanu polugole pevacice a matorcima u zamenu za 25 otetih godina da propevajh malo i ispadnu fola srecni.

srpski/makedonski/ruski kosmar reklamirate jao novi americki san.

e meni je dosta. mora da me je soros platio da ne trpim dok me silujete.

Aлександар

pre 7 godina

Припадам оној групи људи којој Вучић ни мало није симпатичан, још мање СНС и период ботизма у Србији. Уколико је заиста истина да неко са Запада жели да руши Вучића, први би устао у његову одбрану јер знам да је алтернатива нешто још горе од овог што имамо. При том, нисам сигуран да је реч о рушењу Вучића. Ово што се дешава у Београду више служи као маска за нека од поменутиx дешавања у региону и шире где је .Запад много више умешао прсте. Не верујем да би рушили некога ко је Бриселским споразумом заокружио државност Косова и проширио суверенитет Приштине и северно од Ибра. Мало је политичара у Србији који би могли да почине такву издају а да после добију готово 50% подршке. То Тадић није смео, Чеда сме али ко би гласао за Чеду у мери као за Вучића?

Branko P

pre 7 godina

Ne treba nama niko da govori da je ovo sve izrežirano i nametnuto kako bi se napravio haos u Srbiji...iskusili smo mi svega i svačega u prethodnih par decenija. Zapadna kuhinja ne miruje nikada na ovim prostorima.

lol

pre 7 godina

zar je bitno ko insicira proteste??lol. Bitnije je ko je srusio Savamalu i ko je odgovoran za helikopter i jos hiljade vaznih stvari, ali naravno to ne sme da se sazna! Dno dna

pravda

pre 7 godina

Problem je sto je nas narod nesposoban sam da se organizuje vec mora neko spolja da ga organizuje na stetu naroda. Tako je bilo i sa dos om. Zasto narod nije sam nesto pokusao ? Nego je apsolutno verovao ovim lopovima koji su dosli. Zato sada ne trebate da ponavljate tu gresku vec da se sami organizujete bez patki.
Izmedju ostalog, sta ako su ti organizatori skupa narucili to rusenje, i da su platili korumpiranooj policiji ? Nemojte biti sigurno da je to nemoguce

Darko

pre 7 godina

Problem je kod nas sto ove proteste vode ljudi koji su nas opljackali i zavlacili skoro 15 godina obecavajuce EU. Mogu da ih finansiraju i vanzemaljci nece kod nas nista postici. Nece valjda dvaput da nas zeznu.

belgrado

pre 7 godina

lepo je ovaj rekao za amerikance,
isto tako je rekao amerikanac za ruski uticaj ovde .

ako vec mora da se bira,
biram kineze!!
mnogo zahvalan narod,
ume da postuju,
a i lepse zvuci,
nas i kineza, milijardu i 10 miliona : ))

ps. a vi nastavite gde je lepse,
sibir ili aljaska : ))

Komša

pre 7 godina

Rusija ili Zapad ?
Lažna dilema zbog koje smo izgubili skoro 30 godina.
Najveći nacionalni interes je demokratija,pravna sigurnost - pravedna i kontrolisana raspodela vlasti i dobara.Državni aparat kao servis gradjana.
Sve ostalo je zamajavanje.

Dragan, nbgd

pre 7 godina

my 2 cents:

Što se mene tiče, spoljna politika koju vodi aktuelna vlast je zapravo sasvim korektna jer se (nekako) još uvek balansira između zapadnih i istočnih interesa, a daleko od toga da je to lako (pogotovo kada te na "berbu ušiju" pozivaju čas jedni, čas drugi, a ti moraš da ih trpiš jer su sila i da se posle još smeškaš u kamere i uvijaš u oblande šta ste se "dogovorili").

Ono što ovoj vlasti nedostaje je poštenija unutrašnja politika. Problem koji ima Vučić je što je okružen oportunistima koji koriste njegovu harizmu da opstanu na pozicijama sa kojih mogu da rade šta god hoće. S tim u vezi, najveći problem koji narod ima sa Vučićem je - bahatost i nemar. Jednostavno, pojedinci iz vlasti (i oko vlasti) su se osilili, a Vučić ih toleriše. Kada bi to uspeo da eliminiše iz jednačine, ja uopšte ne sumnjam da bi Vučić imao većinsku podršku Srbije. Ovakav kakav je, Vučić samo uništava poverenje i kredit koji je stekao 2012.

Da se razumemo, nikada nisam glasao za Vučića, ali budimo realni - a kakvi su bili ovi što dođoše posle Slobe? Vučić je sa SNS-om imao priiku da se izdigne iznad toga, ali i on je, izgleda, upao u istu zamku.

kva kva kva

pre 7 godina

Komenttatori da prestanu da lupaju! Kako ste alergicni na Ruse cim zinu da nesto kazu, a ne smetaju vam Amerikanci i politicari u redovima takozvanih gradjanskih protesta! E, zato sto vam ne smetaju, zato vam protesti nece ni uspeti i ostacete zanavek samo ovce koje neko treba da vodi za rucicu, gradjani nikada necete biti, mozete samo da se lozite da ste neki gradjani. Vi ne znate ni sta znaci taj pojam! Vi ne razlikujete gradjanske od politickih protesta. kad strani zvanicnik stane na celo gej parade na primer, to za mene vise nije gej parada, to je politicka parada sa politickom agendom, a vi slobodno pustite da vam Amerikanci i prevejani politicari sa sto kila putera na glavi, prakticno oduzimaju kredibilitet svake gradjanske akcije!

Klip

pre 7 godina

Hahahaha ista retorika ko nakon prvog prosjeda protiv Janukovica. Vise od milijun i po ljudi na ulicama Kijeva, a ruski politicar na TV-u ladno izjavi da su to strani placenici. Da nisam svojim usima cuo tu izjavu ne bih vjerovao.

poreski obveznik

pre 7 godina

Zar Sanda nije bila na protestu ? Imala je razuma dok nije primila pare od gazde. Zbog takvih, i zbog kršenja zakona Republike Srbije, protestovaću do sudnjeg dana, bez i jednog Soroševog dinara.

Uzdravlje svim sendvičarima i plaćenicima.

Role

pre 7 godina

Gde ste vi bili kad je bilo gusto ? A?
Zašto ne uradiste tada nešto za nas? Sad ste došli zbog svog interesa i pričate nam šuplju priču.
Ajde kući pusti nas na miru. Da ste tako brinuli svo ovo vreme ...

Da li ste vi ljudi normalni?

pre 7 godina

Žuta patka nije simbol demokratije!!! Šetači-predvodnici "protesta" se prodaju za ozbiljne pare!
Nisu mi baš jasni ljudi koji spontano ili svesno podržavaju ove proteste za džabe? Da li su ljudi toliko neinformisani ili prosto glupi?

bogdan miljević

pre 7 godina

Samo Železnjak može da bude toliko namerno pokvaren da ignoriše opravdane proteste u Beogradu.Ne mrze Srbi Ruse ali ovakvi "mudri i premudri"
će dovesti do toga da se spasavamo od ruskog "bratskog zagrljaja".

hejtujem hejtere :)

pre 7 godina

Problem je jednostavno resiti - smeniti odgovorne koji su dozvolili ovako divljacko krsenje zakona (pogotovo odbijanje policije da reaguje) i patkica ce sama nestati...
I kriminalce u zatvor, ali to se valjda podrazumeva...

Srba

pre 7 godina

Sta ima rus da se pita o protestima u Srbiji. Neka se on pozabavi svojom zemljom i svojim diktatorom koji tamo hapsi svakoga ko sme da ga kritikuje. Mi imamo pravo da se bunimo protiv diktature i nasilja koje je SNS doneo na celu sa Vucicem i Malim. Srbija nikada nije bila i nece biti pod uticajem Rusije. Tito je na vreme video kakvo su zlo i distancirao se, a sada bi oni da iskoriste svog čoveka da bi poveci uticaj i da bi nametnuli neko nepostojeće prijateljstvo. Ja se secam lepo da je Rusija glasala za sankcije devedesetih.

DarthHeydenkk

pre 7 godina

Nista meni sad nije jasno!

DSS i Dveri su protiv protesta, a ovamo su na sva zvona kukali da se odbrani "izborna volja" gradjana i zvali na proteste.
Zakleta su opozicija i mrze sve sto ima veze sa Vucicem, ali "patkica" im zestoko smeta...

Nista meni nije jasno... U ovoj zemlji stvarno sve moze.

ZoranNS

pre 7 godina

Srbija je nafilovana ruskim i američkim špijunima, Rusi nude ruski model a SAD neku demokratiju, pa birajte, naš model je već jedno vreme mafijaško-komunističk-kapitalistički model.

Nista o Nicemu

pre 7 godina

Sta je bre DSS potpisao? Potpisao izdaju, ko su bre oni da ista potpisuju? Onda stvari da nazovemo pravim imenom, ako smo mi strani placenici, onda su oni domaci placenici. Mi doniramo po 500 dinara iz svog dzepa za one zvucnike i patkicu, a njima Putin placa da potpisuju neke papire koji je oslobodjen svakog smisla i koji ce nam biti kamen spoticanja za vjek vjekova, i da se okupljaju i jurisaju sa motkama na ljude koji brane Ustavom garantovano pravo da budu jednaki i to jednom godisnje?

да да

pre 7 godina

Значи ако се побуниш због бахатости и својевољности актуелне гарнитуре која је на власти онда то организују стране силе и њихови плаћеници код нас ?!? Каква параноја ! Подсећа ли вас ово на нечију реторику ? Не господо него ћемо да дозволимо да људи са ватомкама у по ноћи руше шта хоће а да полиција НЕЋЕ ни да одреагује !!! Смените све до врха који су ово наредили, укључујући и оног свемоћног, свезнајућег а тако небитног без и трунке радног стажа који се уживео у улогу владара и пренесите му да је његово време прошло ! Доста је било !!!

ccc

pre 7 godina

Protiv sam ove vlasti ali cini mi se da je narod koji ide izmanipulisan.Bio sam ali nije to to. Ima ljudi, sve vise ali nesto sam uocio. Pazite onakvi neki govori koji su drzani uoci protesta na ovom skupu u najmanju ruku su problematicni. Da predvodnici opozicije izlaze govore, da oni organizuju bio bi pun pogodak ovako ovi sto organizuju su krajnje diskutabilna organizacija. Vecina ljudi na ovo bar koliko sam ja shvatio ide zbog revolta ka vlasti

draganzr

pre 7 godina

sad ce naivni da pomisle da nas rusi vole, a u pitanju je samo strateski interes. ovo baljezganje o zutoj patkici je ocigledno patka ali druge boje.

Sava Centar

pre 7 godina

Na Kosovu polju su 1389. godine srpski vitezovi na čelu sa svetim Carom Lazarom Kosovskim junački izginuli kako bi stvorili Nebesku Srbiju, koja je već šest vekova simbol srpske duhovne snage i hrabrosti.

Ovo je upravo bila glavna retorika u 90ima ovih koji su danas na vlasti, Nebeski Narod i slične gluposti!

Srki

pre 7 godina

To za patkicu, i iniciranje nemira nam je svima dobro poznato, ali nekako drugačije zvuči kada to potvrdi i visoki funkcioner jedne velike sile. Nekako zvuči realnije.

s.

pre 7 godina

E, Rus, šta tebe briga šta se dešava u jednoj suverenoj, nezavisnoj zemlji?
Gledajte bre, svoja posla i dalje ruke od Srbije.Osim nekih zaluđenika i vaših plaćenika, ovde vas niko ne voli i ne želi nikakve prisnije veze sa vama.

SLOBODA I NEZAVISNOST ZA SRBIJU.

Hajde plaćenici, udarite sa minusima, razumem vas, plaćeni ste za to.

Smena

pre 7 godina

Ne znam ko moze poverovati u to sto pisete, govorite ali i sto govore ovi na vlasti. Dokaz da niste u pravu je taj sto niko vise nece izlaziti na protest Ne davimo Beograd ukoliko bi krivicno odgovarali ali I moralno svi odgovorni za bespravno rusenje u Savamali. Tu spadaju gradonacelnik, gradski menadzer ali i ministar policije a ako je nalogodavac premijer, zasto ne smeniti i njega.

izabrali

pre 7 godina

mene ova najezda ruskih saveta i preporuka plaši. zar ćemo zbog njih da zaboravimo da su nam pravna država i njeni aparati potpuno zatajili, da policija i sudstvo ne funkcionišu? nisam eurofanatik, ali ako treba da biram ideal države u kojoj bih živeo, to sigurno ne bi bila rusija

"Ruski prijatelji "

pre 7 godina

Sto ne kaze kolika cena helikoptera je bila za hrvate a kolika za srbe? (od brace rusa).
Sedite samo kuci i cekajte da neko dodje sa bagerom. I odma ste patriote.
ne treba nam ovakva pomoc

telebabis

pre 7 godina

Pa neka kazni odgovorne za nelagalna rusenja i sto policija ne radi svoj posao, pa ce i zuta patkica da otplovi dalje. Ovako bahacenje i ponasanjw u fazonu "ne moze mi niko nista, ja sam i zakon i Bog i sudija) mogu dovesti do ukrajinskog scenarija.

Leskovčanin

pre 7 godina

Evo ja iniciram.

Shvatite već jednom LOŠE NAM JE!
Živimo kao stoka bez ikakvog reda i zakona, nemamo ni za najosnovnije stvari u životu, život se sveo na puko preživljavanje.

Samo mi nije jasno šta više ovi rusi traže od nas? Nikada ništa konkretno nam nisu pomogli, samo znaju da nam donose zastave (i to njihove). Što dalje od Srbije.

mirce Mirjanamirjana

pre 7 godina

odrza nam predavanje sta i kako da radimo i ne radimo a da se ugledamo na njih ( ruse ), a o tome kako nam je objasnio , covek, sta je za nas Vidovdan da i ne govorim

Lana

pre 7 godina

Nista nama bez Rusa... Naravno da su ti protestanti Americki placenici, kojima nikako ne odgovara stabilna Srbija. Ne obazirimo se na to, ne dozvolimo da nam Amerika kvari mir i stabilnost. Premijer i sav narod je ulozio dosta i odricanja mnogo je imalo zarad bolje Srbije, krenuli smo napred sigurnim korakom, necemo dozvoliti da nam neko kvari to!

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Pogledajte video Malagurskog o patkica protestima i ko on misli da ih finansira, gomila nacionalista ce promeniti misljenje. Ja sam inace za ove proteste posto se zalazem za liberalno drustvo i eknomiju koja slusa MMF, a ne verujem ni jednoj nasoj pol stranci, a pogotovu ovoj na vlasti. Za mnoge stvari mi je drago sto zapad finansira nek nastavi.

Luka

pre 7 godina

Aha, oni bi svima da instaliraju po jednog diktatora kao što ga imaju i sami, a da se svaki izlazak građana na ulice nazove obojenom revolucijom.. rusija i amerika - dve strane istog novčića

Manjina

pre 7 godina

Hvala vam za Vidovdanske cestitke i lepe reci, ali najlepse bih vas zamolio da se NE mešate u unutrasnja pitanja glavnog grada Srbije, i probleme nas Beogradjana. Pozdrav dragom narodu Rusije.

Steve G

pre 7 godina

Dobro, neka mi neko objasni, kome je u interesu da rusi Vucica? EU, amerima? Koliko znam, EU nema alternativu, amerika je nas pouzdan partner, sa nato potpisujemo sporazume, Kinezi nas podrzase na putu evropskih integracija... Ovo je sve spinovanje, da bi se stvorila slika kako zapad radi o glavi nasem premijeru, a sve u cilju dizanja rejtinga Vucicu kod naroda. Pre neki dan izjavi kako nece biti referenduma dok je on na vlasti, a ovamo ga, satro, EU sa amerima rusi i destabilizuje! Ma nemoj!

Pfc

pre 7 godina

A svi znamo kako kgb finansira i pravi partije poput dveri,dss,zavetnici koji su tu da rade na cistom ruskom interesu.Pa si sad ti dosao da nam otkrivas toplu vodu.Tragikomedija.

analitičar

pre 7 godina

Zna se ko inicira proteste AV. Neka ne vrši opstrukciju krivičnog postupka protiv odgovornih. Čim krivci budu osuđeni, protesta neće biti.

s.

pre 7 godina

Rusi, ostavite nas na miru, molim vas!
(strani placenik i socijalni slucaj, 30. jun 2016 09:19)

Njih ne vredi moliti.
Oni su nemilosrdni.
Samo jedno odlučno NE.
1948

jelica

pre 7 godina

Ko je bre ovaj da nam deli lekcije iz "ruske demokratije" dosta više!!!!!!!!!!!! Daj te dokaze I imena za Savamalu nemojte nam svake nedelje servirati neki novi izgovor. Ne mogu biti strain plaćenici 10.000 ljudi ovo vredja zdrav razum.

Mita

pre 7 godina

E,samo nam još i Vi zakucajte ekser u sanduk,pričama o referendumu i patkicama,da propadnemo i nestanemo slavno,da poslušamo Vas,da budemo vaše istureno odeljenje u sukobu sa EU i USA,okruženi sa svih strana sa NATO i EU.Da konačno svi odu odavde,upravo u te zemlje EU,kao i u USA,one koje kao najviše mrzimo.Ali šta vas to briga,vi gledate svoj interes i imate budale koje će ga slediti,i protiv sebe ako treba.

toma

pre 7 godina

ne lozite vise ove rusofile praznim pricama nego braco rusi nesto konkretno pa da pricamo :
platite postenu cenu rudne rente za naftu koju vadite u srbiji
ako nas huskate protiv eu - dajte lepo vi nama 30 milijardi dolara da se razduzimo kod mmf-a i svetske banke.to je za vas nista !
posaljite par s300 i s400 par migova i suhoja cisto da stoje da se zna da nas niko nikad ne napadne.
ptivatizujte neke fabrike dajte postene plate ...
u suprotnom stvarno nam je dosta vasih praznih prica i obecanja jer od vas nikad nista , samo lozite ove rusofile ovde uglavnom starije ljude i manje obrazovane i one koje nikad iz zemlje nisu izasli a takvih je nazalost vecina jer sve sto je mlado i pametno je otislo vec ili se sprema .

Nole

pre 7 godina

„Sasvim je očigledno da sadašnja serija protesta u Beogradu pod simbolom žute patkice na kojima su kao ’posmatrači’ učestvovali predstavnici Stejt departmenta SAD, zajedno sa protestima u Banjaluci i Makedoniji, imaju nedvosmislene karakteristike operacije koju sprovode spoljne snage sa ciljem da se destabilizuje situacija na Balkanu", naglasio je on.


A šta ti radiš ovde u Srbiji? Samo kad se vi ne mešate, naivni ste mi kao francuska sobarica. Idite kući pa branite Putina od "narandžastih tehnologija", nemojte nam pomagati molim vas. Jer "ko je vas poznavao, ni pakao mu neće teško pasti". Tako ste nam pomagali i da odbranimo Miloševića, pa zbog toga generacije protraćiše svoje živote a od zemlje ostade mizerija.

Adam

pre 7 godina

Koliko su izbori demokratski instrument, isto toliko su i protesti demokratski instrument. Kako to da iz demokratije uzmete sta vam se svidja a ne uzmete sta vam se ne svidja. Uopste nisam iznenadjen da ove tri stranke zele da smanje demokratiju i vladaju topuzinama i silom.

Soko

pre 7 godina

Strani plaćenici i domaći izdajnici. A da vlast nije toliko lagala pre svega u oblasti investicija danas bi im popularnost bila 70% pa ne bi brinuli. Mubadala 1-4 milijardi evra. Boing-Utva, Tennis, 3.5 milijarde evra za tri godine u BG na vodi, Srpski Mercedes i taj Mercedes srpski Mercedes izvozice se u celu istočnu i jugoistočnu evropu. Sećate se čije su ovo reči par dana uoči izbora. Pa jeste izvezli neki?

NaivniMarkic

pre 7 godina

Pročitam ovakvu vest jednom, pa pomislim, čekaj, šta sam ja ovo pročitao? Onda čitam ponovo... do pola, pa se vratim i rečenicu po rečenicu analiziram. Svaka me zbuni. Na kraju se iznerviram malo. A onda opet pomislim, da sam ostao u Srbiji, ej, pa poludeo bih skroz.
Ne znam šta da vam kažem. Šteta im je to prepustiti, tačno. Opet, njih ima mnooogo više od vas, da ne kažem "nas". Bojim se da je bitka za nenakaznu Srbiju davno izgubljena, tamo negde krajem 80tih, početkom 90tih.

bikcina

pre 7 godina

„Naša država i naša partija imaju veliko iskustvo u uspešnoj borbi sa sličnim pokušajima mešanja u naše unutrašnje poslove."
Pa sto se Vi onda mesate i komentarisete unutrasnju stvar nase zemlje?

djeram

pre 7 godina

Kako kaže, takvih protesta ima i u Ukrajini i u mnogim drugim zemljama, a zna se kakve tragične posledice oni imaju.

KAKVE TRAGICNE POSLEDICE IMAJU????

Vi ih okupirate, kao sto upravo radite sa Srbijom, zahvaljujuci nasim nenormalnim politicarima?

Ja

pre 7 godina

Slazem se sa osnovnom idejom protesta i uvek sam za vladavinu prava, ali kad proteste vode politicari odredjenih stranaka, onda to nisu gradjanski, nego stranacki protesti i u tome nikad ne bih ucestvovala. Bolje da su se sklonili i poveli svoje Amerikance sa sobom, samo su iskomporomitovali celu stvar. Gradjani treba da ih najure sa protesta i da nastave gradjanske proteste, onda cu im se pridruziti.

Kek

pre 7 godina

A sto se braca Rusi nisu osvrnuli na razlog protesta? Ili je njima to potpuno OK - rusiti u sred noci, plasiti gradjane i slicno... Da ovi nisu dali tako dobar razlog i da se ne ponasaju kao da je Srbija njihova privatna imovina nista od ovoga se ne bi desavalo.

nemanja

pre 7 godina

Neka politicari ne daju razloga i povoda za proteste pa ih nece ni biti... A korupcijom, nepotizmom, kriminalom, bahatoscu, krsenjem vladavine prava se to ne moze. Kako Vucic moze dovesti tolike ljude na ulicu bez dovozenja autobusima? Nikako. Jer za njega glasa neobrazovani, polupismeni svijet, kao i penzioneri koji vjeruju Informeru pinku i Rtsu.

John

pre 7 godina

A šta ćemo sa protestima i organizacijama pod patronatom KGB-a (ili kako se već sad zove)?
Ne odgovara im kad se njima drma, al' zato nemaju problem da oni drmaju druge. E, pa ne mož' to tako. Ako tretirate druge kao izdajnike, strane agente i plaćenike, budite spremni da se isti aršin i na vas, gospodo (drugovi?) primeni...

saša

pre 7 godina

OK, neko iz inostranstva finansira organizaciju protesta "Ne davimo Beograd". Da li to znači da ljudi ne treba da se bune zbog toga što je neko naredio da policija ne interveniše tamo gde je trebalo da interveniše? Ili sam ja glup i zaveden "zapadnjačkom propagandom"? Voleo bih da me neko prosvetli. Odavno verujem da je dilema o opredeljivanju između istoka i zapada (Rusije i Amerike), lažna dilema, nametnuta spolja. Ja nemam nikakvu potrebu da se opredeljujem na taj način. Mislim da bi to trebalo biti ispod časti svakom građaninu ove zemlje. Nositi majicu sa likom predsednika neke svetske sile (Putina, Obame,...) je totalna glupost. Ponos mi to ne dozovoljava, ako ćemo o ponosu i dostojanstvu. Mislim da trenutno nema važnije stvari od toga da se sami pozabavimo svojim životima. Nekad su Srbi klicali Staljinu, sada kliču Putinu. A bilo je bogami i onih koji su se opasno ložili na Ruzvelta i Trumana. Bljutavo...

Komentator

pre 7 godina

Ovom je totalno nebitno zasto ljudi protestvuju, vec samo da je iza toga njihov veciti neprijatelj CIA.
Pa da sutra neko ubije coveka na sred ulice, ovima ce biti bitnije ko finansira proteste sto ubica nije uhapsen dva meseca, nego sta je POVOD.

Lana

pre 7 godina

Nista nama bez Rusa... Naravno da su ti protestanti Americki placenici, kojima nikako ne odgovara stabilna Srbija. Ne obazirimo se na to, ne dozvolimo da nam Amerika kvari mir i stabilnost. Premijer i sav narod je ulozio dosta i odricanja mnogo je imalo zarad bolje Srbije, krenuli smo napred sigurnim korakom, necemo dozvoliti da nam neko kvari to!

Srki

pre 7 godina

To za patkicu, i iniciranje nemira nam je svima dobro poznato, ali nekako drugačije zvuči kada to potvrdi i visoki funkcioner jedne velike sile. Nekako zvuči realnije.

Soko

pre 7 godina

Strani plaćenici i domaći izdajnici. A da vlast nije toliko lagala pre svega u oblasti investicija danas bi im popularnost bila 70% pa ne bi brinuli. Mubadala 1-4 milijardi evra. Boing-Utva, Tennis, 3.5 milijarde evra za tri godine u BG na vodi, Srpski Mercedes i taj Mercedes srpski Mercedes izvozice se u celu istočnu i jugoistočnu evropu. Sećate se čije su ovo reči par dana uoči izbora. Pa jeste izvezli neki?

Branko P

pre 7 godina

Ne treba nama niko da govori da je ovo sve izrežirano i nametnuto kako bi se napravio haos u Srbiji...iskusili smo mi svega i svačega u prethodnih par decenija. Zapadna kuhinja ne miruje nikada na ovim prostorima.

Darko

pre 7 godina

Problem je kod nas sto ove proteste vode ljudi koji su nas opljackali i zavlacili skoro 15 godina obecavajuce EU. Mogu da ih finansiraju i vanzemaljci nece kod nas nista postici. Nece valjda dvaput da nas zeznu.

toma

pre 7 godina

ne lozite vise ove rusofile praznim pricama nego braco rusi nesto konkretno pa da pricamo :
platite postenu cenu rudne rente za naftu koju vadite u srbiji
ako nas huskate protiv eu - dajte lepo vi nama 30 milijardi dolara da se razduzimo kod mmf-a i svetske banke.to je za vas nista !
posaljite par s300 i s400 par migova i suhoja cisto da stoje da se zna da nas niko nikad ne napadne.
ptivatizujte neke fabrike dajte postene plate ...
u suprotnom stvarno nam je dosta vasih praznih prica i obecanja jer od vas nikad nista , samo lozite ove rusofile ovde uglavnom starije ljude i manje obrazovane i one koje nikad iz zemlje nisu izasli a takvih je nazalost vecina jer sve sto je mlado i pametno je otislo vec ili se sprema .

Da li ste vi ljudi normalni?

pre 7 godina

Žuta patka nije simbol demokratije!!! Šetači-predvodnici "protesta" se prodaju za ozbiljne pare!
Nisu mi baš jasni ljudi koji spontano ili svesno podržavaju ove proteste za džabe? Da li su ljudi toliko neinformisani ili prosto glupi?

Komentator

pre 7 godina

Ovom je totalno nebitno zasto ljudi protestvuju, vec samo da je iza toga njihov veciti neprijatelj CIA.
Pa da sutra neko ubije coveka na sred ulice, ovima ce biti bitnije ko finansira proteste sto ubica nije uhapsen dva meseca, nego sta je POVOD.

belgrado

pre 7 godina

lepo je ovaj rekao za amerikance,
isto tako je rekao amerikanac za ruski uticaj ovde .

ako vec mora da se bira,
biram kineze!!
mnogo zahvalan narod,
ume da postuju,
a i lepse zvuci,
nas i kineza, milijardu i 10 miliona : ))

ps. a vi nastavite gde je lepse,
sibir ili aljaska : ))

ccc

pre 7 godina

Protiv sam ove vlasti ali cini mi se da je narod koji ide izmanipulisan.Bio sam ali nije to to. Ima ljudi, sve vise ali nesto sam uocio. Pazite onakvi neki govori koji su drzani uoci protesta na ovom skupu u najmanju ruku su problematicni. Da predvodnici opozicije izlaze govore, da oni organizuju bio bi pun pogodak ovako ovi sto organizuju su krajnje diskutabilna organizacija. Vecina ljudi na ovo bar koliko sam ja shvatio ide zbog revolta ka vlasti

kva kva kva

pre 7 godina

Komenttatori da prestanu da lupaju! Kako ste alergicni na Ruse cim zinu da nesto kazu, a ne smetaju vam Amerikanci i politicari u redovima takozvanih gradjanskih protesta! E, zato sto vam ne smetaju, zato vam protesti nece ni uspeti i ostacete zanavek samo ovce koje neko treba da vodi za rucicu, gradjani nikada necete biti, mozete samo da se lozite da ste neki gradjani. Vi ne znate ni sta znaci taj pojam! Vi ne razlikujete gradjanske od politickih protesta. kad strani zvanicnik stane na celo gej parade na primer, to za mene vise nije gej parada, to je politicka parada sa politickom agendom, a vi slobodno pustite da vam Amerikanci i prevejani politicari sa sto kila putera na glavi, prakticno oduzimaju kredibilitet svake gradjanske akcije!

Ja

pre 7 godina

Slazem se sa osnovnom idejom protesta i uvek sam za vladavinu prava, ali kad proteste vode politicari odredjenih stranaka, onda to nisu gradjanski, nego stranacki protesti i u tome nikad ne bih ucestvovala. Bolje da su se sklonili i poveli svoje Amerikance sa sobom, samo su iskomporomitovali celu stvar. Gradjani treba da ih najure sa protesta i da nastave gradjanske proteste, onda cu im se pridruziti.

Leskovčanin

pre 7 godina

Evo ja iniciram.

Shvatite već jednom LOŠE NAM JE!
Živimo kao stoka bez ikakvog reda i zakona, nemamo ni za najosnovnije stvari u životu, život se sveo na puko preživljavanje.

Samo mi nije jasno šta više ovi rusi traže od nas? Nikada ništa konkretno nam nisu pomogli, samo znaju da nam donose zastave (i to njihove). Što dalje od Srbije.

jelica

pre 7 godina

Ko je bre ovaj da nam deli lekcije iz "ruske demokratije" dosta više!!!!!!!!!!!! Daj te dokaze I imena za Savamalu nemojte nam svake nedelje servirati neki novi izgovor. Ne mogu biti strain plaćenici 10.000 ljudi ovo vredja zdrav razum.

patkica vam smeta

pre 7 godina

Pazi stvarno zna se ko inicira proteste u Beogradu, a ne zna se ko je i po čijem nalogu rušio tudju imovinu po Savamali i maltretirao ljude!?
Zar to nije malo čudno?

Sava Centar

pre 7 godina

Zna li se konačno da li su srušeni objekti bili LEGALNI ili NELEGALNI?
Ako su bili nelegalni da se jednom stavi tačka na ovu priču
(Vesna, 30. jun 2016 10:27)

Draga Vesna, potpuno je nebitno da li su objekti bili legalni ili nelegalni, rušenje je bilo ilegalno, postoji procedura za to, ne može se neko setiti samo tako da ruši, a kamo li da je reakcija premijera da bi i on seo u jedan bager samo da su ga zvali.
Osim toga počinjen je niz krivičnih dela, kidnapovanje ljudi i ubistvo, da smrt čuvara je bilo ubistvo, a policija na pozive nije reagovala, i taj slučaj niko ne istražuje jer se zna čije je to maslo, a eno Nikolićeve vikendice mesecima niko ne ruši jer on jadan nije znao da se ne sme graditi bez dozvole na tuđoj zemlji!

John

pre 7 godina

A šta ćemo sa protestima i organizacijama pod patronatom KGB-a (ili kako se već sad zove)?
Ne odgovara im kad se njima drma, al' zato nemaju problem da oni drmaju druge. E, pa ne mož' to tako. Ako tretirate druge kao izdajnike, strane agente i plaćenike, budite spremni da se isti aršin i na vas, gospodo (drugovi?) primeni...

Mali Jovica

pre 7 godina

Inace, Kina je zabranila zutu patku i u pretragama na Guglu. Pametni ljudi, vide cemu sluzi i sta se sprema.
(Marko, 30. jun 2016 09:59)

Bravo, tome Srbija treba da teži, cenzuri i kontroli medija koji su ionako sve više prisutni, i to ne od jučer!

poreski obveznik

pre 7 godina

Zar Sanda nije bila na protestu ? Imala je razuma dok nije primila pare od gazde. Zbog takvih, i zbog kršenja zakona Republike Srbije, protestovaću do sudnjeg dana, bez i jednog Soroševog dinara.

Uzdravlje svim sendvičarima i plaćenicima.

Pfc

pre 7 godina

A svi znamo kako kgb finansira i pravi partije poput dveri,dss,zavetnici koji su tu da rade na cistom ruskom interesu.Pa si sad ti dosao da nam otkrivas toplu vodu.Tragikomedija.

Sasa

pre 7 godina

Ista ekipa koja je podrzavala Otpor. Sada neke nove klince setaju. E kada bi nesto naucili iz istorije ne bi nam se stalno ponavljala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zeka, 30. jun 2016 09:43)

Da nisi bot , pa da diskutujem sa tobom. Ovako , obracam se svim normalnim ljudima koji imaju svoje misljenje.

Da ucimo iz istorije , mi kao narod nikad ne bi dozvolili da na celu kolone koja vodi ovu zemlju budu (ne)ljudi, koji su vec jednom unistili Srbiju, odnosno njihove partije ciji su oni bili istaknuti clanovi. Pritom mislim na Vucica, Dacica i Vulina.

A ti dragi "bote" imas li obraza da setas ulicom i da "mirne duse" pozdravljas narod oko sebe, a zelis istom sve najgore. Gde ce ti dusa ?
"Strani placenik", Nis

analitičar

pre 7 godina

Zna se ko inicira proteste AV. Neka ne vrši opstrukciju krivičnog postupka protiv odgovornih. Čim krivci budu osuđeni, protesta neće biti.

Lady Stark

pre 7 godina

E samo Rusi da ne pričaju o slobodi i demokratiji, moliću lepo!

Je l se pita neko zašto naši ljudi kad se sele u inostranstvo idu u one "hladne NATO" zemlje, a ne kod braće Rusa? Osim Mire Marković, naravno.

natalija

pre 7 godina

rusofili (od kapitulacije u Kumanovu 1999) služe se propagandom: "eto u Srbiji je život loš jer nas je Zapad opljačakao, naročito EU", oni su nasilno rušili staljiniste...!
Ko je opljačakao Srbiju? Zapad ili staljinisti?
Sloba, Mira i & su 1989 kada je pao Berlinski zid doneli tone pogrešnih odluka (4 rata....). Sprečili konfederaciju YU....Od 1990-2000 napravili su ŠTETU oko 200 milijardi evra(tu nisam uračunala ratnu štetu u ratu s NATO). Budzet Srbije nije moguće zatvoriti svake godine fali ( za ovoj običan život) oko 3 milijardi evra. Znači od 2000-2016 vlast uzima od Zapada kredite donacije da svake godine napuni budzet.
Umesto u tranziciju komunozma u kapitalizam uveli nas u hiper-hiper inflaciju, apsolutni ratni haos....razorili sve ono što su naši preci stvarali 200 godina....
Nema ovde "L" od liberalnog kapitalizma. Ovde je na delu "drveno-gvožđe" "komunistički-kapitalizam". Elita (Titovo-Slobina-Mirina) je polako društvenu imovinu krčmila tako što su oni na voljšeban način postajali vlasnici iste. Umesto razvoja privrede imate turbo-sega-mega biznismene....i ono malo institucija koje smo imali su urušene, procedure su urušene, struke su potpuno uništene...
Upropastili su našu zemlju a spas traže ispod ruskog kišobrana. Rusima super (za čabe, imaju geostratešku tačku u Evropi). Kamo sreće za srpski narod da smo kolonija EU živeli bi 5 puta bolje nego kao sada ruska gubernija.

bot detector

pre 7 godina

Zna li se konačno da li su srušeni objekti bili LEGALNI ili NELEGALNI?

Ako su bili nelegalni da se jednom stavi tačka na ovu priču
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vesna, 30. jun 2016 10:27)

Uopste nije bitno da li su legalni ili nelegalni. Ovako kao su to uradili NE SME DA SE RADI!
A nisu svi objekti nelegalni, cisto da znas.
O ne odazivanju komunalaca i policije ne bih trosio reci.

Ovde je u pitanju SUSTINSKO POSTOVANJE USTAVA I ZAKONA OVE DRZAVE!
Ako je Srbija drzava onda za rusenje i sve vezano za taj slucaj nema price. Odgovorni moraju da snose posledice.
A ako Ustav i Zakoni ne moraju da se postuju onda treba lepo otvoreno reci da Srbija nije drzava i zdravo. bar da znamo na cemu smo.

p.s. Zeleznjak neka gleda svoja posla i svoje dvoriste. Kakve ovo veze ima sa Ukrajinom i Majdanom? Budalastine!

srdjan

pre 7 godina

ako je stabilnost stabilna beda, nezaposlenost, korupcija, nepotizam i vredjanje inteligencije (ovde prisutno predugo) onda sam ja rad za nerede.

ako je stabilnost ubijanje novinara u rusiji, nizak standard, siledzijska policija i kao beli nedvedi zasticeni kriminalci iz cecenije i dagestana zbog dila ladirova i putina, onda su normalni rusi radi za nerede.

ako je u makedoniji stabilnost konstantna tenzija na etnickom nivou, arogancija albanskih politicara, spomen domovi teroristima plus sve gore napisano, onda je normalan makedonav za nerede.

ako je u sroskoj jedini dodikov argument demagoski nacionalizam i, pokazalo se, prazno pucanje referendumskom puskom, onda je normalan srbin tamo za nerede.

dosta je srbinu, makedoncu i rusu da mu politicka bagra preti opasnoscu od amerike, vatikana, natoa i pete kolone kako bi ga drzala mirnim dok mu vi, tajkuni sa nula dana radnog staza i milionima ukradenog novca koji je posten narod sticao pola veka i politicari koji od busnog sirogojno dzempera dodju do hamera, vinarija i satova od 50.000 evra, dakle dok mu vi uzimate dusu, nudite platu od 22.000 za 6 dana nedeljno na crno i plasite ga otkazom. dok ga bombardujete farmama, parovima, cecama, drugim srbijama i sovinizmom, karleusama i sou programima gde kao jedinu buducnost deci nudite da postanu polugole pevacice a matorcima u zamenu za 25 otetih godina da propevajh malo i ispadnu fola srecni.

srpski/makedonski/ruski kosmar reklamirate jao novi americki san.

e meni je dosta. mora da me je soros platio da ne trpim dok me silujete.

да да

pre 7 godina

Значи ако се побуниш због бахатости и својевољности актуелне гарнитуре која је на власти онда то организују стране силе и њихови плаћеници код нас ?!? Каква параноја ! Подсећа ли вас ово на нечију реторику ? Не господо него ћемо да дозволимо да људи са ватомкама у по ноћи руше шта хоће а да полиција НЕЋЕ ни да одреагује !!! Смените све до врха који су ово наредили, укључујући и оног свемоћног, свезнајућег а тако небитног без и трунке радног стажа који се уживео у улогу владара и пренесите му да је његово време прошло ! Доста је било !!!

Komša

pre 7 godina

Rusija ili Zapad ?
Lažna dilema zbog koje smo izgubili skoro 30 godina.
Najveći nacionalni interes je demokratija,pravna sigurnost - pravedna i kontrolisana raspodela vlasti i dobara.Državni aparat kao servis gradjana.
Sve ostalo je zamajavanje.

bogdan miljević

pre 7 godina

Samo Železnjak može da bude toliko namerno pokvaren da ignoriše opravdane proteste u Beogradu.Ne mrze Srbi Ruse ali ovakvi "mudri i premudri"
će dovesti do toga da se spasavamo od ruskog "bratskog zagrljaja".

Adam

pre 7 godina

Koliko su izbori demokratski instrument, isto toliko su i protesti demokratski instrument. Kako to da iz demokratije uzmete sta vam se svidja a ne uzmete sta vam se ne svidja. Uopste nisam iznenadjen da ove tri stranke zele da smanje demokratiju i vladaju topuzinama i silom.

ZoranNS

pre 7 godina

Srbija je nafilovana ruskim i američkim špijunima, Rusi nude ruski model a SAD neku demokratiju, pa birajte, naš model je već jedno vreme mafijaško-komunističk-kapitalistički model.

Luka

pre 7 godina

Aha, oni bi svima da instaliraju po jednog diktatora kao što ga imaju i sami, a da se svaki izlazak građana na ulice nazove obojenom revolucijom.. rusija i amerika - dve strane istog novčića

lol

pre 7 godina

zar je bitno ko insicira proteste??lol. Bitnije je ko je srusio Savamalu i ko je odgovoran za helikopter i jos hiljade vaznih stvari, ali naravno to ne sme da se sazna! Dno dna

Bojan

pre 7 godina

Lepo je to o cemu Zeleznjak prica. Verovatno u tome ima i istine. Ipak, voleo bih da Rusija pored takvih izjava u cilju sopstvene koristi i kritike zapada uputi i reci kritike zbog nepostovanje pravnog poretka u Srbiji u slucaju "Savamala" i na taj nacin pokaze bar malo brige za Srpski narod.

Srba

pre 7 godina

Sta ima rus da se pita o protestima u Srbiji. Neka se on pozabavi svojom zemljom i svojim diktatorom koji tamo hapsi svakoga ko sme da ga kritikuje. Mi imamo pravo da se bunimo protiv diktature i nasilja koje je SNS doneo na celu sa Vucicem i Malim. Srbija nikada nije bila i nece biti pod uticajem Rusije. Tito je na vreme video kakvo su zlo i distancirao se, a sada bi oni da iskoriste svog čoveka da bi poveci uticaj i da bi nametnuli neko nepostojeće prijateljstvo. Ja se secam lepo da je Rusija glasala za sankcije devedesetih.

Role

pre 7 godina

Gde ste vi bili kad je bilo gusto ? A?
Zašto ne uradiste tada nešto za nas? Sad ste došli zbog svog interesa i pričate nam šuplju priču.
Ajde kući pusti nas na miru. Da ste tako brinuli svo ovo vreme ...

Abab

pre 7 godina

Zna se kako drugi zive pod Rusijom: okupacija (Balticke zemlje i Poljska u 2.sv.ratu), ekonomsko izrabljivanje (ceo bivsi istocni blok, Naftna industrija Srbije) , otimanje teritorija (Poljska, Ukrajina), politicka ubistva (Katin) i deportacije (citavi narodi).
Na nasu srecu Srbija se u proslosti spasla toga (mozda zato sto nije imala granicu sa Rusijom) i zato treba da bude oprezna.

djeram

pre 7 godina

Kako kaže, takvih protesta ima i u Ukrajini i u mnogim drugim zemljama, a zna se kakve tragične posledice oni imaju.

KAKVE TRAGICNE POSLEDICE IMAJU????

Vi ih okupirate, kao sto upravo radite sa Srbijom, zahvaljujuci nasim nenormalnim politicarima?

Kek

pre 7 godina

A sto se braca Rusi nisu osvrnuli na razlog protesta? Ili je njima to potpuno OK - rusiti u sred noci, plasiti gradjane i slicno... Da ovi nisu dali tako dobar razlog i da se ne ponasaju kao da je Srbija njihova privatna imovina nista od ovoga se ne bi desavalo.

Klip

pre 7 godina

Hahahaha ista retorika ko nakon prvog prosjeda protiv Janukovica. Vise od milijun i po ljudi na ulicama Kijeva, a ruski politicar na TV-u ladno izjavi da su to strani placenici. Da nisam svojim usima cuo tu izjavu ne bih vjerovao.

miro

pre 7 godina

Klasičan odlično odrađen spin na koji se "obrazovani" deo Srbije lepo popalio. Zna se da ameri nisu baš nešto popularni u narodu, i njihova pojava na nekom skupu ima potencijalno negativnu konotaciju. I sad, da li ameri ruše Vučića ili mu pomažu ???

Nista o Nicemu

pre 7 godina

Sta je bre DSS potpisao? Potpisao izdaju, ko su bre oni da ista potpisuju? Onda stvari da nazovemo pravim imenom, ako smo mi strani placenici, onda su oni domaci placenici. Mi doniramo po 500 dinara iz svog dzepa za one zvucnike i patkicu, a njima Putin placa da potpisuju neke papire koji je oslobodjen svakog smisla i koji ce nam biti kamen spoticanja za vjek vjekova, i da se okupljaju i jurisaju sa motkama na ljude koji brane Ustavom garantovano pravo da budu jednaki i to jednom godisnje?

lka

pre 7 godina

na zahtev da drzava, sudstvo, radi svoj posao dobio sam oko 150 minusa,ako tako zelite i ja se slazem,ali ja sam mator,ne idem van pesackog preko ulice,a vi se zamislite u cemu cete zuveti.Tih cca 150 nemaju pojedinacno preko 25 god.,i treba da se zaposle pa tipkaju u korist anarhije,ziveli.

hejtujem hejtere :)

pre 7 godina

Problem je jednostavno resiti - smeniti odgovorne koji su dozvolili ovako divljacko krsenje zakona (pogotovo odbijanje policije da reaguje) i patkica ce sama nestati...
I kriminalce u zatvor, ali to se valjda podrazumeva...

DarthHeydenkk

pre 7 godina

Nista meni sad nije jasno!

DSS i Dveri su protiv protesta, a ovamo su na sva zvona kukali da se odbrani "izborna volja" gradjana i zvali na proteste.
Zakleta su opozicija i mrze sve sto ima veze sa Vucicem, ali "patkica" im zestoko smeta...

Nista meni nije jasno... U ovoj zemlji stvarno sve moze.

Che

pre 7 godina

Pokret je Ne da(vi)mo Beograd! I iza njega stoji narod, gradjani Beograda koji su nezadovoljni skandalom Savamala kao i cirkusom zvanim Beograd na vodi.

A pristalice "Dosta je bilo", kao i ostale politicke stranke i pokreti su dobrodosli na protestu, ali samo kao deo mase.Ako zele svoje ljude i svoja obelezja, neka organizuju svoje proteste, a ne da prisvajaju fotografije, snimke i plakate pokreta Ne da(vi)mo Beograd, kao svoje.

marko, nis

pre 7 godina

Pa sad hajde sa Rusijom u diktaturu. Srbiji je interes da bude kao Zapad. Ne kao diktatorska Rusija. Zbog sebe, ne zbog Amerike, Svedske ili Danske. Putin i njegovi D.J. Vućićevići u Rusiji koriste lakovernost srpskih nacionalista koji jadni kukaju za Kosovom, da bi instalirali ovde diktaturu koja ce ih slusati. Biti Zapad ili Putinova Rusija, razlika je u slobodi. Ogromna.

draganzr

pre 7 godina

sad ce naivni da pomisle da nas rusi vole, a u pitanju je samo strateski interes. ovo baljezganje o zutoj patkici je ocigledno patka ali druge boje.

Steve G

pre 7 godina

Dobro, neka mi neko objasni, kome je u interesu da rusi Vucica? EU, amerima? Koliko znam, EU nema alternativu, amerika je nas pouzdan partner, sa nato potpisujemo sporazume, Kinezi nas podrzase na putu evropskih integracija... Ovo je sve spinovanje, da bi se stvorila slika kako zapad radi o glavi nasem premijeru, a sve u cilju dizanja rejtinga Vucicu kod naroda. Pre neki dan izjavi kako nece biti referenduma dok je on na vlasti, a ovamo ga, satro, EU sa amerima rusi i destabilizuje! Ma nemoj!

s.

pre 7 godina

E, Rus, šta tebe briga šta se dešava u jednoj suverenoj, nezavisnoj zemlji?
Gledajte bre, svoja posla i dalje ruke od Srbije.Osim nekih zaluđenika i vaših plaćenika, ovde vas niko ne voli i ne želi nikakve prisnije veze sa vama.

SLOBODA I NEZAVISNOST ZA SRBIJU.

Hajde plaćenici, udarite sa minusima, razumem vas, plaćeni ste za to.

s.

pre 7 godina

Rusi, ostavite nas na miru, molim vas!
(strani placenik i socijalni slucaj, 30. jun 2016 09:19)

Njih ne vredi moliti.
Oni su nemilosrdni.
Samo jedno odlučno NE.
1948

Nole

pre 7 godina

„Sasvim je očigledno da sadašnja serija protesta u Beogradu pod simbolom žute patkice na kojima su kao ’posmatrači’ učestvovali predstavnici Stejt departmenta SAD, zajedno sa protestima u Banjaluci i Makedoniji, imaju nedvosmislene karakteristike operacije koju sprovode spoljne snage sa ciljem da se destabilizuje situacija na Balkanu", naglasio je on.


A šta ti radiš ovde u Srbiji? Samo kad se vi ne mešate, naivni ste mi kao francuska sobarica. Idite kući pa branite Putina od "narandžastih tehnologija", nemojte nam pomagati molim vas. Jer "ko je vas poznavao, ni pakao mu neće teško pasti". Tako ste nam pomagali i da odbranimo Miloševića, pa zbog toga generacije protraćiše svoje živote a od zemlje ostade mizerija.

samo pitam

pre 7 godina

Molio bih SNS i njegove ruske prijatelje da se dogovore oko toga ko rusi a ko podrzava SNS. Cas je premijer u Nemackoj i EU hvali se prijateljskim vezama, cas tvrdi da ga ta ista EU rusi. Posto su tamo ipak malo ozbiljniji ljudi nego ovde, imam razloga da sumnjam da oni menjaju politiku prema Srbiji za 180 stepeni tri puta u toku iste nedelje.

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Pogledajte video Malagurskog o patkica protestima i ko on misli da ih finansira, gomila nacionalista ce promeniti misljenje. Ja sam inace za ove proteste posto se zalazem za liberalno drustvo i eknomiju koja slusa MMF, a ne verujem ni jednoj nasoj pol stranci, a pogotovu ovoj na vlasti. Za mnoge stvari mi je drago sto zapad finansira nek nastavi.

saša

pre 7 godina

OK, neko iz inostranstva finansira organizaciju protesta "Ne davimo Beograd". Da li to znači da ljudi ne treba da se bune zbog toga što je neko naredio da policija ne interveniše tamo gde je trebalo da interveniše? Ili sam ja glup i zaveden "zapadnjačkom propagandom"? Voleo bih da me neko prosvetli. Odavno verujem da je dilema o opredeljivanju između istoka i zapada (Rusije i Amerike), lažna dilema, nametnuta spolja. Ja nemam nikakvu potrebu da se opredeljujem na taj način. Mislim da bi to trebalo biti ispod časti svakom građaninu ove zemlje. Nositi majicu sa likom predsednika neke svetske sile (Putina, Obame,...) je totalna glupost. Ponos mi to ne dozovoljava, ako ćemo o ponosu i dostojanstvu. Mislim da trenutno nema važnije stvari od toga da se sami pozabavimo svojim životima. Nekad su Srbi klicali Staljinu, sada kliču Putinu. A bilo je bogami i onih koji su se opasno ložili na Ruzvelta i Trumana. Bljutavo...

Sava Centar

pre 7 godina

Na Kosovu polju su 1389. godine srpski vitezovi na čelu sa svetim Carom Lazarom Kosovskim junački izginuli kako bi stvorili Nebesku Srbiju, koja je već šest vekova simbol srpske duhovne snage i hrabrosti.

Ovo je upravo bila glavna retorika u 90ima ovih koji su danas na vlasti, Nebeski Narod i slične gluposti!

Smena

pre 7 godina

Ne znam ko moze poverovati u to sto pisete, govorite ali i sto govore ovi na vlasti. Dokaz da niste u pravu je taj sto niko vise nece izlaziti na protest Ne davimo Beograd ukoliko bi krivicno odgovarali ali I moralno svi odgovorni za bespravno rusenje u Savamali. Tu spadaju gradonacelnik, gradski menadzer ali i ministar policije a ako je nalogodavac premijer, zasto ne smeniti i njega.

bikcina

pre 7 godina

„Naša država i naša partija imaju veliko iskustvo u uspešnoj borbi sa sličnim pokušajima mešanja u naše unutrašnje poslove."
Pa sto se Vi onda mesate i komentarisete unutrasnju stvar nase zemlje?

Aлександар

pre 7 godina

Припадам оној групи људи којој Вучић ни мало није симпатичан, још мање СНС и период ботизма у Србији. Уколико је заиста истина да неко са Запада жели да руши Вучића, први би устао у његову одбрану јер знам да је алтернатива нешто још горе од овог што имамо. При том, нисам сигуран да је реч о рушењу Вучића. Ово што се дешава у Београду више служи као маска за нека од поменутиx дешавања у региону и шире где је .Запад много више умешао прсте. Не верујем да би рушили некога ко је Бриселским споразумом заокружио државност Косова и проширио суверенитет Приштине и северно од Ибра. Мало је политичара у Србији који би могли да почине такву издају а да после добију готово 50% подршке. То Тадић није смео, Чеда сме али ко би гласао за Чеду у мери као за Вучића?

"Ruski prijatelji "

pre 7 godina

Sto ne kaze kolika cena helikoptera je bila za hrvate a kolika za srbe? (od brace rusa).
Sedite samo kuci i cekajte da neko dodje sa bagerom. I odma ste patriote.
ne treba nam ovakva pomoc

Manjina

pre 7 godina

Hvala vam za Vidovdanske cestitke i lepe reci, ali najlepse bih vas zamolio da se NE mešate u unutrasnja pitanja glavnog grada Srbije, i probleme nas Beogradjana. Pozdrav dragom narodu Rusije.

Mita

pre 7 godina

E,samo nam još i Vi zakucajte ekser u sanduk,pričama o referendumu i patkicama,da propadnemo i nestanemo slavno,da poslušamo Vas,da budemo vaše istureno odeljenje u sukobu sa EU i USA,okruženi sa svih strana sa NATO i EU.Da konačno svi odu odavde,upravo u te zemlje EU,kao i u USA,one koje kao najviše mrzimo.Ali šta vas to briga,vi gledate svoj interes i imate budale koje će ga slediti,i protiv sebe ako treba.

nemanja

pre 7 godina

Neka politicari ne daju razloga i povoda za proteste pa ih nece ni biti... A korupcijom, nepotizmom, kriminalom, bahatoscu, krsenjem vladavine prava se to ne moze. Kako Vucic moze dovesti tolike ljude na ulicu bez dovozenja autobusima? Nikako. Jer za njega glasa neobrazovani, polupismeni svijet, kao i penzioneri koji vjeruju Informeru pinku i Rtsu.

izabrali

pre 7 godina

mene ova najezda ruskih saveta i preporuka plaši. zar ćemo zbog njih da zaboravimo da su nam pravna država i njeni aparati potpuno zatajili, da policija i sudstvo ne funkcionišu? nisam eurofanatik, ali ako treba da biram ideal države u kojoj bih živeo, to sigurno ne bi bila rusija

telebabis

pre 7 godina

Pa neka kazni odgovorne za nelagalna rusenja i sto policija ne radi svoj posao, pa ce i zuta patkica da otplovi dalje. Ovako bahacenje i ponasanjw u fazonu "ne moze mi niko nista, ja sam i zakon i Bog i sudija) mogu dovesti do ukrajinskog scenarija.

NaivniMarkic

pre 7 godina

Pročitam ovakvu vest jednom, pa pomislim, čekaj, šta sam ja ovo pročitao? Onda čitam ponovo... do pola, pa se vratim i rečenicu po rečenicu analiziram. Svaka me zbuni. Na kraju se iznerviram malo. A onda opet pomislim, da sam ostao u Srbiji, ej, pa poludeo bih skroz.
Ne znam šta da vam kažem. Šteta im je to prepustiti, tačno. Opet, njih ima mnooogo više od vas, da ne kažem "nas". Bojim se da je bitka za nenakaznu Srbiju davno izgubljena, tamo negde krajem 80tih, početkom 90tih.

Dragan, nbgd

pre 7 godina

my 2 cents:

Što se mene tiče, spoljna politika koju vodi aktuelna vlast je zapravo sasvim korektna jer se (nekako) još uvek balansira između zapadnih i istočnih interesa, a daleko od toga da je to lako (pogotovo kada te na "berbu ušiju" pozivaju čas jedni, čas drugi, a ti moraš da ih trpiš jer su sila i da se posle još smeškaš u kamere i uvijaš u oblande šta ste se "dogovorili").

Ono što ovoj vlasti nedostaje je poštenija unutrašnja politika. Problem koji ima Vučić je što je okružen oportunistima koji koriste njegovu harizmu da opstanu na pozicijama sa kojih mogu da rade šta god hoće. S tim u vezi, najveći problem koji narod ima sa Vučićem je - bahatost i nemar. Jednostavno, pojedinci iz vlasti (i oko vlasti) su se osilili, a Vučić ih toleriše. Kada bi to uspeo da eliminiše iz jednačine, ja uopšte ne sumnjam da bi Vučić imao većinsku podršku Srbije. Ovakav kakav je, Vučić samo uništava poverenje i kredit koji je stekao 2012.

Da se razumemo, nikada nisam glasao za Vučića, ali budimo realni - a kakvi su bili ovi što dođoše posle Slobe? Vučić je sa SNS-om imao priiku da se izdigne iznad toga, ali i on je, izgleda, upao u istu zamku.

mirce Mirjanamirjana

pre 7 godina

odrza nam predavanje sta i kako da radimo i ne radimo a da se ugledamo na njih ( ruse ), a o tome kako nam je objasnio , covek, sta je za nas Vidovdan da i ne govorim

covek-iz-mase

pre 7 godina

Meni je fascinantna cinjenica da se nije protestvovalo kada su smanjivane penzije, nije se protestvovalo kada su se vrsile cudne privatizacije i prodaje drzavnih firmi, sto se svake godine dize skolarina na fakultetima a kvalitet urusava, nije se protestvovalo za sudske postupke koji traju zillion godina, nije se protestovalo za to sto bolesnici ne dobijaju lekove jer ih nema...
Nije se protestvovalo zbog puno drugih stvari o kojima se cak ni ne prica, a imaju dugorocne posledice. Vec se protestvuje zbog par srusenih baraka.

Apropo patkice, dragi protestanti patkicu ste vukli po beogradu i pre Savamale. Razumem da politicari imaju selektivnu amneziju, ali me razocarava sto se ta epidemija siri i na obican narod.

pravda

pre 7 godina

Problem je sto je nas narod nesposoban sam da se organizuje vec mora neko spolja da ga organizuje na stetu naroda. Tako je bilo i sa dos om. Zasto narod nije sam nesto pokusao ? Nego je apsolutno verovao ovim lopovima koji su dosli. Zato sada ne trebate da ponavljate tu gresku vec da se sami organizujete bez patki.
Izmedju ostalog, sta ako su ti organizatori skupa narucili to rusenje, i da su platili korumpiranooj policiji ? Nemojte biti sigurno da je to nemoguce

sasa

pre 7 godina

Svako gleda svoje interese, pa i Moskva, ali i mi, gradjani treba da gledamo nase - POSTOVANJE ZAKONA! Slucaj rusenja objekata u Savamali je kriminal koji potice iz najviseg vrha drzave i njegove porodice, pa samim tim, i treba svih 7 miliona gradjana da zahteva pravdu!!! Nevezano za to ko finansira celu kampanju pritiskanja drzavnog vrha.

Komentator

pre 7 godina

Ovom je totalno nebitno zasto ljudi protestvuju, vec samo da je iza toga njihov veciti neprijatelj CIA.
Pa da sutra neko ubije coveka na sred ulice, ovima ce biti bitnije ko finansira proteste sto ubica nije uhapsen dva meseca, nego sta je POVOD.

toma

pre 7 godina

ne lozite vise ove rusofile praznim pricama nego braco rusi nesto konkretno pa da pricamo :
platite postenu cenu rudne rente za naftu koju vadite u srbiji
ako nas huskate protiv eu - dajte lepo vi nama 30 milijardi dolara da se razduzimo kod mmf-a i svetske banke.to je za vas nista !
posaljite par s300 i s400 par migova i suhoja cisto da stoje da se zna da nas niko nikad ne napadne.
ptivatizujte neke fabrike dajte postene plate ...
u suprotnom stvarno nam je dosta vasih praznih prica i obecanja jer od vas nikad nista , samo lozite ove rusofile ovde uglavnom starije ljude i manje obrazovane i one koje nikad iz zemlje nisu izasli a takvih je nazalost vecina jer sve sto je mlado i pametno je otislo vec ili se sprema .

Soko

pre 7 godina

Strani plaćenici i domaći izdajnici. A da vlast nije toliko lagala pre svega u oblasti investicija danas bi im popularnost bila 70% pa ne bi brinuli. Mubadala 1-4 milijardi evra. Boing-Utva, Tennis, 3.5 milijarde evra za tri godine u BG na vodi, Srpski Mercedes i taj Mercedes srpski Mercedes izvozice se u celu istočnu i jugoistočnu evropu. Sećate se čije su ovo reči par dana uoči izbora. Pa jeste izvezli neki?

Che

pre 7 godina

Pokret je Ne da(vi)mo Beograd! I iza njega stoji narod, gradjani Beograda koji su nezadovoljni skandalom Savamala kao i cirkusom zvanim Beograd na vodi.

A pristalice "Dosta je bilo", kao i ostale politicke stranke i pokreti su dobrodosli na protestu, ali samo kao deo mase.Ako zele svoje ljude i svoja obelezja, neka organizuju svoje proteste, a ne da prisvajaju fotografije, snimke i plakate pokreta Ne da(vi)mo Beograd, kao svoje.

Adam

pre 7 godina

Koliko su izbori demokratski instrument, isto toliko su i protesti demokratski instrument. Kako to da iz demokratije uzmete sta vam se svidja a ne uzmete sta vam se ne svidja. Uopste nisam iznenadjen da ove tri stranke zele da smanje demokratiju i vladaju topuzinama i silom.

patkica vam smeta

pre 7 godina

Pazi stvarno zna se ko inicira proteste u Beogradu, a ne zna se ko je i po čijem nalogu rušio tudju imovinu po Savamali i maltretirao ljude!?
Zar to nije malo čudno?

jelica

pre 7 godina

Ko je bre ovaj da nam deli lekcije iz "ruske demokratije" dosta više!!!!!!!!!!!! Daj te dokaze I imena za Savamalu nemojte nam svake nedelje servirati neki novi izgovor. Ne mogu biti strain plaćenici 10.000 ljudi ovo vredja zdrav razum.

Leskovčanin

pre 7 godina

Evo ja iniciram.

Shvatite već jednom LOŠE NAM JE!
Živimo kao stoka bez ikakvog reda i zakona, nemamo ni za najosnovnije stvari u životu, život se sveo na puko preživljavanje.

Samo mi nije jasno šta više ovi rusi traže od nas? Nikada ništa konkretno nam nisu pomogli, samo znaju da nam donose zastave (i to njihove). Što dalje od Srbije.

natalija

pre 7 godina

rusofili (od kapitulacije u Kumanovu 1999) služe se propagandom: "eto u Srbiji je život loš jer nas je Zapad opljačakao, naročito EU", oni su nasilno rušili staljiniste...!
Ko je opljačakao Srbiju? Zapad ili staljinisti?
Sloba, Mira i & su 1989 kada je pao Berlinski zid doneli tone pogrešnih odluka (4 rata....). Sprečili konfederaciju YU....Od 1990-2000 napravili su ŠTETU oko 200 milijardi evra(tu nisam uračunala ratnu štetu u ratu s NATO). Budzet Srbije nije moguće zatvoriti svake godine fali ( za ovoj običan život) oko 3 milijardi evra. Znači od 2000-2016 vlast uzima od Zapada kredite donacije da svake godine napuni budzet.
Umesto u tranziciju komunozma u kapitalizam uveli nas u hiper-hiper inflaciju, apsolutni ratni haos....razorili sve ono što su naši preci stvarali 200 godina....
Nema ovde "L" od liberalnog kapitalizma. Ovde je na delu "drveno-gvožđe" "komunistički-kapitalizam". Elita (Titovo-Slobina-Mirina) je polako društvenu imovinu krčmila tako što su oni na voljšeban način postajali vlasnici iste. Umesto razvoja privrede imate turbo-sega-mega biznismene....i ono malo institucija koje smo imali su urušene, procedure su urušene, struke su potpuno uništene...
Upropastili su našu zemlju a spas traže ispod ruskog kišobrana. Rusima super (za čabe, imaju geostratešku tačku u Evropi). Kamo sreće za srpski narod da smo kolonija EU živeli bi 5 puta bolje nego kao sada ruska gubernija.

Lana

pre 7 godina

Nista nama bez Rusa... Naravno da su ti protestanti Americki placenici, kojima nikako ne odgovara stabilna Srbija. Ne obazirimo se na to, ne dozvolimo da nam Amerika kvari mir i stabilnost. Premijer i sav narod je ulozio dosta i odricanja mnogo je imalo zarad bolje Srbije, krenuli smo napred sigurnim korakom, necemo dozvoliti da nam neko kvari to!

bot detector

pre 7 godina

Zna li se konačno da li su srušeni objekti bili LEGALNI ili NELEGALNI?

Ako su bili nelegalni da se jednom stavi tačka na ovu priču
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vesna, 30. jun 2016 10:27)

Uopste nije bitno da li su legalni ili nelegalni. Ovako kao su to uradili NE SME DA SE RADI!
A nisu svi objekti nelegalni, cisto da znas.
O ne odazivanju komunalaca i policije ne bih trosio reci.

Ovde je u pitanju SUSTINSKO POSTOVANJE USTAVA I ZAKONA OVE DRZAVE!
Ako je Srbija drzava onda za rusenje i sve vezano za taj slucaj nema price. Odgovorni moraju da snose posledice.
A ako Ustav i Zakoni ne moraju da se postuju onda treba lepo otvoreno reci da Srbija nije drzava i zdravo. bar da znamo na cemu smo.

p.s. Zeleznjak neka gleda svoja posla i svoje dvoriste. Kakve ovo veze ima sa Ukrajinom i Majdanom? Budalastine!

Mali Jovica

pre 7 godina

Inace, Kina je zabranila zutu patku i u pretragama na Guglu. Pametni ljudi, vide cemu sluzi i sta se sprema.
(Marko, 30. jun 2016 09:59)

Bravo, tome Srbija treba da teži, cenzuri i kontroli medija koji su ionako sve više prisutni, i to ne od jučer!

Sava Centar

pre 7 godina

Zna li se konačno da li su srušeni objekti bili LEGALNI ili NELEGALNI?
Ako su bili nelegalni da se jednom stavi tačka na ovu priču
(Vesna, 30. jun 2016 10:27)

Draga Vesna, potpuno je nebitno da li su objekti bili legalni ili nelegalni, rušenje je bilo ilegalno, postoji procedura za to, ne može se neko setiti samo tako da ruši, a kamo li da je reakcija premijera da bi i on seo u jedan bager samo da su ga zvali.
Osim toga počinjen je niz krivičnih dela, kidnapovanje ljudi i ubistvo, da smrt čuvara je bilo ubistvo, a policija na pozive nije reagovala, i taj slučaj niko ne istražuje jer se zna čije je to maslo, a eno Nikolićeve vikendice mesecima niko ne ruši jer on jadan nije znao da se ne sme graditi bez dozvole na tuđoj zemlji!

WakeUpSheeple

pre 7 godina

Pogledajte video Malagurskog o patkica protestima i ko on misli da ih finansira, gomila nacionalista ce promeniti misljenje. Ja sam inace za ove proteste posto se zalazem za liberalno drustvo i eknomiju koja slusa MMF, a ne verujem ni jednoj nasoj pol stranci, a pogotovu ovoj na vlasti. Za mnoge stvari mi je drago sto zapad finansira nek nastavi.

Luka

pre 7 godina

Aha, oni bi svima da instaliraju po jednog diktatora kao što ga imaju i sami, a da se svaki izlazak građana na ulice nazove obojenom revolucijom.. rusija i amerika - dve strane istog novčića

djeram

pre 7 godina

Kako kaže, takvih protesta ima i u Ukrajini i u mnogim drugim zemljama, a zna se kakve tragične posledice oni imaju.

KAKVE TRAGICNE POSLEDICE IMAJU????

Vi ih okupirate, kao sto upravo radite sa Srbijom, zahvaljujuci nasim nenormalnim politicarima?

Abab

pre 7 godina

Zna se kako drugi zive pod Rusijom: okupacija (Balticke zemlje i Poljska u 2.sv.ratu), ekonomsko izrabljivanje (ceo bivsi istocni blok, Naftna industrija Srbije) , otimanje teritorija (Poljska, Ukrajina), politicka ubistva (Katin) i deportacije (citavi narodi).
Na nasu srecu Srbija se u proslosti spasla toga (mozda zato sto nije imala granicu sa Rusijom) i zato treba da bude oprezna.

да да

pre 7 godina

Значи ако се побуниш због бахатости и својевољности актуелне гарнитуре која је на власти онда то организују стране силе и њихови плаћеници код нас ?!? Каква параноја ! Подсећа ли вас ово на нечију реторику ? Не господо него ћемо да дозволимо да људи са ватомкама у по ноћи руше шта хоће а да полиција НЕЋЕ ни да одреагује !!! Смените све до врха који су ово наредили, укључујући и оног свемоћног, свезнајућег а тако небитног без и трунке радног стажа који се уживео у улогу владара и пренесите му да је његово време прошло ! Доста је било !!!

analitičar

pre 7 godina

Zna se ko inicira proteste AV. Neka ne vrši opstrukciju krivičnog postupka protiv odgovornih. Čim krivci budu osuđeni, protesta neće biti.

Srba

pre 7 godina

Sta ima rus da se pita o protestima u Srbiji. Neka se on pozabavi svojom zemljom i svojim diktatorom koji tamo hapsi svakoga ko sme da ga kritikuje. Mi imamo pravo da se bunimo protiv diktature i nasilja koje je SNS doneo na celu sa Vucicem i Malim. Srbija nikada nije bila i nece biti pod uticajem Rusije. Tito je na vreme video kakvo su zlo i distancirao se, a sada bi oni da iskoriste svog čoveka da bi poveci uticaj i da bi nametnuli neko nepostojeće prijateljstvo. Ja se secam lepo da je Rusija glasala za sankcije devedesetih.

Role

pre 7 godina

Gde ste vi bili kad je bilo gusto ? A?
Zašto ne uradiste tada nešto za nas? Sad ste došli zbog svog interesa i pričate nam šuplju priču.
Ajde kući pusti nas na miru. Da ste tako brinuli svo ovo vreme ...

John

pre 7 godina

A šta ćemo sa protestima i organizacijama pod patronatom KGB-a (ili kako se već sad zove)?
Ne odgovara im kad se njima drma, al' zato nemaju problem da oni drmaju druge. E, pa ne mož' to tako. Ako tretirate druge kao izdajnike, strane agente i plaćenike, budite spremni da se isti aršin i na vas, gospodo (drugovi?) primeni...

Pfc

pre 7 godina

A svi znamo kako kgb finansira i pravi partije poput dveri,dss,zavetnici koji su tu da rade na cistom ruskom interesu.Pa si sad ti dosao da nam otkrivas toplu vodu.Tragikomedija.

Sasa

pre 7 godina

Ista ekipa koja je podrzavala Otpor. Sada neke nove klince setaju. E kada bi nesto naucili iz istorije ne bi nam se stalno ponavljala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zeka, 30. jun 2016 09:43)

Da nisi bot , pa da diskutujem sa tobom. Ovako , obracam se svim normalnim ljudima koji imaju svoje misljenje.

Da ucimo iz istorije , mi kao narod nikad ne bi dozvolili da na celu kolone koja vodi ovu zemlju budu (ne)ljudi, koji su vec jednom unistili Srbiju, odnosno njihove partije ciji su oni bili istaknuti clanovi. Pritom mislim na Vucica, Dacica i Vulina.

A ti dragi "bote" imas li obraza da setas ulicom i da "mirne duse" pozdravljas narod oko sebe, a zelis istom sve najgore. Gde ce ti dusa ?
"Strani placenik", Nis

ZoranNS

pre 7 godina

Srbija je nafilovana ruskim i američkim špijunima, Rusi nude ruski model a SAD neku demokratiju, pa birajte, naš model je već jedno vreme mafijaško-komunističk-kapitalistički model.

poreski obveznik

pre 7 godina

Zar Sanda nije bila na protestu ? Imala je razuma dok nije primila pare od gazde. Zbog takvih, i zbog kršenja zakona Republike Srbije, protestovaću do sudnjeg dana, bez i jednog Soroševog dinara.

Uzdravlje svim sendvičarima i plaćenicima.

Bojan

pre 7 godina

Lepo je to o cemu Zeleznjak prica. Verovatno u tome ima i istine. Ipak, voleo bih da Rusija pored takvih izjava u cilju sopstvene koristi i kritike zapada uputi i reci kritike zbog nepostovanje pravnog poretka u Srbiji u slucaju "Savamala" i na taj nacin pokaze bar malo brige za Srpski narod.

Komša

pre 7 godina

Rusija ili Zapad ?
Lažna dilema zbog koje smo izgubili skoro 30 godina.
Najveći nacionalni interes je demokratija,pravna sigurnost - pravedna i kontrolisana raspodela vlasti i dobara.Državni aparat kao servis gradjana.
Sve ostalo je zamajavanje.

bogdan miljević

pre 7 godina

Samo Železnjak može da bude toliko namerno pokvaren da ignoriše opravdane proteste u Beogradu.Ne mrze Srbi Ruse ali ovakvi "mudri i premudri"
će dovesti do toga da se spasavamo od ruskog "bratskog zagrljaja".

pravda

pre 7 godina

Problem je sto je nas narod nesposoban sam da se organizuje vec mora neko spolja da ga organizuje na stetu naroda. Tako je bilo i sa dos om. Zasto narod nije sam nesto pokusao ? Nego je apsolutno verovao ovim lopovima koji su dosli. Zato sada ne trebate da ponavljate tu gresku vec da se sami organizujete bez patki.
Izmedju ostalog, sta ako su ti organizatori skupa narucili to rusenje, i da su platili korumpiranooj policiji ? Nemojte biti sigurno da je to nemoguce

lol

pre 7 godina

zar je bitno ko insicira proteste??lol. Bitnije je ko je srusio Savamalu i ko je odgovoran za helikopter i jos hiljade vaznih stvari, ali naravno to ne sme da se sazna! Dno dna

Lady Stark

pre 7 godina

E samo Rusi da ne pričaju o slobodi i demokratiji, moliću lepo!

Je l se pita neko zašto naši ljudi kad se sele u inostranstvo idu u one "hladne NATO" zemlje, a ne kod braće Rusa? Osim Mire Marković, naravno.

Kek

pre 7 godina

A sto se braca Rusi nisu osvrnuli na razlog protesta? Ili je njima to potpuno OK - rusiti u sred noci, plasiti gradjane i slicno... Da ovi nisu dali tako dobar razlog i da se ne ponasaju kao da je Srbija njihova privatna imovina nista od ovoga se ne bi desavalo.

Klip

pre 7 godina

Hahahaha ista retorika ko nakon prvog prosjeda protiv Janukovica. Vise od milijun i po ljudi na ulicama Kijeva, a ruski politicar na TV-u ladno izjavi da su to strani placenici. Da nisam svojim usima cuo tu izjavu ne bih vjerovao.

hejtujem hejtere :)

pre 7 godina

Problem je jednostavno resiti - smeniti odgovorne koji su dozvolili ovako divljacko krsenje zakona (pogotovo odbijanje policije da reaguje) i patkica ce sama nestati...
I kriminalce u zatvor, ali to se valjda podrazumeva...

Nole

pre 7 godina

„Sasvim je očigledno da sadašnja serija protesta u Beogradu pod simbolom žute patkice na kojima su kao ’posmatrači’ učestvovali predstavnici Stejt departmenta SAD, zajedno sa protestima u Banjaluci i Makedoniji, imaju nedvosmislene karakteristike operacije koju sprovode spoljne snage sa ciljem da se destabilizuje situacija na Balkanu", naglasio je on.


A šta ti radiš ovde u Srbiji? Samo kad se vi ne mešate, naivni ste mi kao francuska sobarica. Idite kući pa branite Putina od "narandžastih tehnologija", nemojte nam pomagati molim vas. Jer "ko je vas poznavao, ni pakao mu neće teško pasti". Tako ste nam pomagali i da odbranimo Miloševića, pa zbog toga generacije protraćiše svoje živote a od zemlje ostade mizerija.

Aлександар

pre 7 godina

Припадам оној групи људи којој Вучић ни мало није симпатичан, још мање СНС и период ботизма у Србији. Уколико је заиста истина да неко са Запада жели да руши Вучића, први би устао у његову одбрану јер знам да је алтернатива нешто још горе од овог што имамо. При том, нисам сигуран да је реч о рушењу Вучића. Ово што се дешава у Београду више служи као маска за нека од поменутиx дешавања у региону и шире где је .Запад много више умешао прсте. Не верујем да би рушили некога ко је Бриселским споразумом заокружио државност Косова и проширио суверенитет Приштине и северно од Ибра. Мало је политичара у Србији који би могли да почине такву издају а да после добију готово 50% подршке. То Тадић није смео, Чеда сме али ко би гласао за Чеду у мери као за Вучића?

miro

pre 7 godina

Klasičan odlično odrađen spin na koji se "obrazovani" deo Srbije lepo popalio. Zna se da ameri nisu baš nešto popularni u narodu, i njihova pojava na nekom skupu ima potencijalno negativnu konotaciju. I sad, da li ameri ruše Vučića ili mu pomažu ???

srdjan

pre 7 godina

ako je stabilnost stabilna beda, nezaposlenost, korupcija, nepotizam i vredjanje inteligencije (ovde prisutno predugo) onda sam ja rad za nerede.

ako je stabilnost ubijanje novinara u rusiji, nizak standard, siledzijska policija i kao beli nedvedi zasticeni kriminalci iz cecenije i dagestana zbog dila ladirova i putina, onda su normalni rusi radi za nerede.

ako je u makedoniji stabilnost konstantna tenzija na etnickom nivou, arogancija albanskih politicara, spomen domovi teroristima plus sve gore napisano, onda je normalan makedonav za nerede.

ako je u sroskoj jedini dodikov argument demagoski nacionalizam i, pokazalo se, prazno pucanje referendumskom puskom, onda je normalan srbin tamo za nerede.

dosta je srbinu, makedoncu i rusu da mu politicka bagra preti opasnoscu od amerike, vatikana, natoa i pete kolone kako bi ga drzala mirnim dok mu vi, tajkuni sa nula dana radnog staza i milionima ukradenog novca koji je posten narod sticao pola veka i politicari koji od busnog sirogojno dzempera dodju do hamera, vinarija i satova od 50.000 evra, dakle dok mu vi uzimate dusu, nudite platu od 22.000 za 6 dana nedeljno na crno i plasite ga otkazom. dok ga bombardujete farmama, parovima, cecama, drugim srbijama i sovinizmom, karleusama i sou programima gde kao jedinu buducnost deci nudite da postanu polugole pevacice a matorcima u zamenu za 25 otetih godina da propevajh malo i ispadnu fola srecni.

srpski/makedonski/ruski kosmar reklamirate jao novi americki san.

e meni je dosta. mora da me je soros platio da ne trpim dok me silujete.

Srki

pre 7 godina

To za patkicu, i iniciranje nemira nam je svima dobro poznato, ali nekako drugačije zvuči kada to potvrdi i visoki funkcioner jedne velike sile. Nekako zvuči realnije.

Dragan, nbgd

pre 7 godina

my 2 cents:

Što se mene tiče, spoljna politika koju vodi aktuelna vlast je zapravo sasvim korektna jer se (nekako) još uvek balansira između zapadnih i istočnih interesa, a daleko od toga da je to lako (pogotovo kada te na "berbu ušiju" pozivaju čas jedni, čas drugi, a ti moraš da ih trpiš jer su sila i da se posle još smeškaš u kamere i uvijaš u oblande šta ste se "dogovorili").

Ono što ovoj vlasti nedostaje je poštenija unutrašnja politika. Problem koji ima Vučić je što je okružen oportunistima koji koriste njegovu harizmu da opstanu na pozicijama sa kojih mogu da rade šta god hoće. S tim u vezi, najveći problem koji narod ima sa Vučićem je - bahatost i nemar. Jednostavno, pojedinci iz vlasti (i oko vlasti) su se osilili, a Vučić ih toleriše. Kada bi to uspeo da eliminiše iz jednačine, ja uopšte ne sumnjam da bi Vučić imao većinsku podršku Srbije. Ovakav kakav je, Vučić samo uništava poverenje i kredit koji je stekao 2012.

Da se razumemo, nikada nisam glasao za Vučića, ali budimo realni - a kakvi su bili ovi što dođoše posle Slobe? Vučić je sa SNS-om imao priiku da se izdigne iznad toga, ali i on je, izgleda, upao u istu zamku.

marko, nis

pre 7 godina

Pa sad hajde sa Rusijom u diktaturu. Srbiji je interes da bude kao Zapad. Ne kao diktatorska Rusija. Zbog sebe, ne zbog Amerike, Svedske ili Danske. Putin i njegovi D.J. Vućićevići u Rusiji koriste lakovernost srpskih nacionalista koji jadni kukaju za Kosovom, da bi instalirali ovde diktaturu koja ce ih slusati. Biti Zapad ili Putinova Rusija, razlika je u slobodi. Ogromna.

lka

pre 7 godina

na zahtev da drzava, sudstvo, radi svoj posao dobio sam oko 150 minusa,ako tako zelite i ja se slazem,ali ja sam mator,ne idem van pesackog preko ulice,a vi se zamislite u cemu cete zuveti.Tih cca 150 nemaju pojedinacno preko 25 god.,i treba da se zaposle pa tipkaju u korist anarhije,ziveli.

samo pitam

pre 7 godina

Molio bih SNS i njegove ruske prijatelje da se dogovore oko toga ko rusi a ko podrzava SNS. Cas je premijer u Nemackoj i EU hvali se prijateljskim vezama, cas tvrdi da ga ta ista EU rusi. Posto su tamo ipak malo ozbiljniji ljudi nego ovde, imam razloga da sumnjam da oni menjaju politiku prema Srbiji za 180 stepeni tri puta u toku iste nedelje.

saša

pre 7 godina

OK, neko iz inostranstva finansira organizaciju protesta "Ne davimo Beograd". Da li to znači da ljudi ne treba da se bune zbog toga što je neko naredio da policija ne interveniše tamo gde je trebalo da interveniše? Ili sam ja glup i zaveden "zapadnjačkom propagandom"? Voleo bih da me neko prosvetli. Odavno verujem da je dilema o opredeljivanju između istoka i zapada (Rusije i Amerike), lažna dilema, nametnuta spolja. Ja nemam nikakvu potrebu da se opredeljujem na taj način. Mislim da bi to trebalo biti ispod časti svakom građaninu ove zemlje. Nositi majicu sa likom predsednika neke svetske sile (Putina, Obame,...) je totalna glupost. Ponos mi to ne dozovoljava, ako ćemo o ponosu i dostojanstvu. Mislim da trenutno nema važnije stvari od toga da se sami pozabavimo svojim životima. Nekad su Srbi klicali Staljinu, sada kliču Putinu. A bilo je bogami i onih koji su se opasno ložili na Ruzvelta i Trumana. Bljutavo...

Sava Centar

pre 7 godina

Na Kosovu polju su 1389. godine srpski vitezovi na čelu sa svetim Carom Lazarom Kosovskim junački izginuli kako bi stvorili Nebesku Srbiju, koja je već šest vekova simbol srpske duhovne snage i hrabrosti.

Ovo je upravo bila glavna retorika u 90ima ovih koji su danas na vlasti, Nebeski Narod i slične gluposti!

DarthHeydenkk

pre 7 godina

Nista meni sad nije jasno!

DSS i Dveri su protiv protesta, a ovamo su na sva zvona kukali da se odbrani "izborna volja" gradjana i zvali na proteste.
Zakleta su opozicija i mrze sve sto ima veze sa Vucicem, ali "patkica" im zestoko smeta...

Nista meni nije jasno... U ovoj zemlji stvarno sve moze.

s.

pre 7 godina

Rusi, ostavite nas na miru, molim vas!
(strani placenik i socijalni slucaj, 30. jun 2016 09:19)

Njih ne vredi moliti.
Oni su nemilosrdni.
Samo jedno odlučno NE.
1948

covek-iz-mase

pre 7 godina

Meni je fascinantna cinjenica da se nije protestvovalo kada su smanjivane penzije, nije se protestvovalo kada su se vrsile cudne privatizacije i prodaje drzavnih firmi, sto se svake godine dize skolarina na fakultetima a kvalitet urusava, nije se protestvovalo za sudske postupke koji traju zillion godina, nije se protestovalo za to sto bolesnici ne dobijaju lekove jer ih nema...
Nije se protestvovalo zbog puno drugih stvari o kojima se cak ni ne prica, a imaju dugorocne posledice. Vec se protestvuje zbog par srusenih baraka.

Apropo patkice, dragi protestanti patkicu ste vukli po beogradu i pre Savamale. Razumem da politicari imaju selektivnu amneziju, ali me razocarava sto se ta epidemija siri i na obican narod.

"Ruski prijatelji "

pre 7 godina

Sto ne kaze kolika cena helikoptera je bila za hrvate a kolika za srbe? (od brace rusa).
Sedite samo kuci i cekajte da neko dodje sa bagerom. I odma ste patriote.
ne treba nam ovakva pomoc

Steve G

pre 7 godina

Dobro, neka mi neko objasni, kome je u interesu da rusi Vucica? EU, amerima? Koliko znam, EU nema alternativu, amerika je nas pouzdan partner, sa nato potpisujemo sporazume, Kinezi nas podrzase na putu evropskih integracija... Ovo je sve spinovanje, da bi se stvorila slika kako zapad radi o glavi nasem premijeru, a sve u cilju dizanja rejtinga Vucicu kod naroda. Pre neki dan izjavi kako nece biti referenduma dok je on na vlasti, a ovamo ga, satro, EU sa amerima rusi i destabilizuje! Ma nemoj!

s.

pre 7 godina

E, Rus, šta tebe briga šta se dešava u jednoj suverenoj, nezavisnoj zemlji?
Gledajte bre, svoja posla i dalje ruke od Srbije.Osim nekih zaluđenika i vaših plaćenika, ovde vas niko ne voli i ne želi nikakve prisnije veze sa vama.

SLOBODA I NEZAVISNOST ZA SRBIJU.

Hajde plaćenici, udarite sa minusima, razumem vas, plaćeni ste za to.

Nista o Nicemu

pre 7 godina

Sta je bre DSS potpisao? Potpisao izdaju, ko su bre oni da ista potpisuju? Onda stvari da nazovemo pravim imenom, ako smo mi strani placenici, onda su oni domaci placenici. Mi doniramo po 500 dinara iz svog dzepa za one zvucnike i patkicu, a njima Putin placa da potpisuju neke papire koji je oslobodjen svakog smisla i koji ce nam biti kamen spoticanja za vjek vjekova, i da se okupljaju i jurisaju sa motkama na ljude koji brane Ustavom garantovano pravo da budu jednaki i to jednom godisnje?

Manjina

pre 7 godina

Hvala vam za Vidovdanske cestitke i lepe reci, ali najlepse bih vas zamolio da se NE mešate u unutrasnja pitanja glavnog grada Srbije, i probleme nas Beogradjana. Pozdrav dragom narodu Rusije.

Smena

pre 7 godina

Ne znam ko moze poverovati u to sto pisete, govorite ali i sto govore ovi na vlasti. Dokaz da niste u pravu je taj sto niko vise nece izlaziti na protest Ne davimo Beograd ukoliko bi krivicno odgovarali ali I moralno svi odgovorni za bespravno rusenje u Savamali. Tu spadaju gradonacelnik, gradski menadzer ali i ministar policije a ako je nalogodavac premijer, zasto ne smeniti i njega.

draganzr

pre 7 godina

sad ce naivni da pomisle da nas rusi vole, a u pitanju je samo strateski interes. ovo baljezganje o zutoj patkici je ocigledno patka ali druge boje.

mirce Mirjanamirjana

pre 7 godina

odrza nam predavanje sta i kako da radimo i ne radimo a da se ugledamo na njih ( ruse ), a o tome kako nam je objasnio , covek, sta je za nas Vidovdan da i ne govorim

bikcina

pre 7 godina

„Naša država i naša partija imaju veliko iskustvo u uspešnoj borbi sa sličnim pokušajima mešanja u naše unutrašnje poslove."
Pa sto se Vi onda mesate i komentarisete unutrasnju stvar nase zemlje?

Mita

pre 7 godina

E,samo nam još i Vi zakucajte ekser u sanduk,pričama o referendumu i patkicama,da propadnemo i nestanemo slavno,da poslušamo Vas,da budemo vaše istureno odeljenje u sukobu sa EU i USA,okruženi sa svih strana sa NATO i EU.Da konačno svi odu odavde,upravo u te zemlje EU,kao i u USA,one koje kao najviše mrzimo.Ali šta vas to briga,vi gledate svoj interes i imate budale koje će ga slediti,i protiv sebe ako treba.

NaivniMarkic

pre 7 godina

Pročitam ovakvu vest jednom, pa pomislim, čekaj, šta sam ja ovo pročitao? Onda čitam ponovo... do pola, pa se vratim i rečenicu po rečenicu analiziram. Svaka me zbuni. Na kraju se iznerviram malo. A onda opet pomislim, da sam ostao u Srbiji, ej, pa poludeo bih skroz.
Ne znam šta da vam kažem. Šteta im je to prepustiti, tačno. Opet, njih ima mnooogo više od vas, da ne kažem "nas". Bojim se da je bitka za nenakaznu Srbiju davno izgubljena, tamo negde krajem 80tih, početkom 90tih.

nemanja

pre 7 godina

Neka politicari ne daju razloga i povoda za proteste pa ih nece ni biti... A korupcijom, nepotizmom, kriminalom, bahatoscu, krsenjem vladavine prava se to ne moze. Kako Vucic moze dovesti tolike ljude na ulicu bez dovozenja autobusima? Nikako. Jer za njega glasa neobrazovani, polupismeni svijet, kao i penzioneri koji vjeruju Informeru pinku i Rtsu.

telebabis

pre 7 godina

Pa neka kazni odgovorne za nelagalna rusenja i sto policija ne radi svoj posao, pa ce i zuta patkica da otplovi dalje. Ovako bahacenje i ponasanjw u fazonu "ne moze mi niko nista, ja sam i zakon i Bog i sudija) mogu dovesti do ukrajinskog scenarija.

izabrali

pre 7 godina

mene ova najezda ruskih saveta i preporuka plaši. zar ćemo zbog njih da zaboravimo da su nam pravna država i njeni aparati potpuno zatajili, da policija i sudstvo ne funkcionišu? nisam eurofanatik, ali ako treba da biram ideal države u kojoj bih živeo, to sigurno ne bi bila rusija

Darko

pre 7 godina

Problem je kod nas sto ove proteste vode ljudi koji su nas opljackali i zavlacili skoro 15 godina obecavajuce EU. Mogu da ih finansiraju i vanzemaljci nece kod nas nista postici. Nece valjda dvaput da nas zeznu.

Da li ste vi ljudi normalni?

pre 7 godina

Žuta patka nije simbol demokratije!!! Šetači-predvodnici "protesta" se prodaju za ozbiljne pare!
Nisu mi baš jasni ljudi koji spontano ili svesno podržavaju ove proteste za džabe? Da li su ljudi toliko neinformisani ili prosto glupi?

Branko P

pre 7 godina

Ne treba nama niko da govori da je ovo sve izrežirano i nametnuto kako bi se napravio haos u Srbiji...iskusili smo mi svega i svačega u prethodnih par decenija. Zapadna kuhinja ne miruje nikada na ovim prostorima.

kva kva kva

pre 7 godina

Komenttatori da prestanu da lupaju! Kako ste alergicni na Ruse cim zinu da nesto kazu, a ne smetaju vam Amerikanci i politicari u redovima takozvanih gradjanskih protesta! E, zato sto vam ne smetaju, zato vam protesti nece ni uspeti i ostacete zanavek samo ovce koje neko treba da vodi za rucicu, gradjani nikada necete biti, mozete samo da se lozite da ste neki gradjani. Vi ne znate ni sta znaci taj pojam! Vi ne razlikujete gradjanske od politickih protesta. kad strani zvanicnik stane na celo gej parade na primer, to za mene vise nije gej parada, to je politicka parada sa politickom agendom, a vi slobodno pustite da vam Amerikanci i prevejani politicari sa sto kila putera na glavi, prakticno oduzimaju kredibilitet svake gradjanske akcije!

Ja

pre 7 godina

Slazem se sa osnovnom idejom protesta i uvek sam za vladavinu prava, ali kad proteste vode politicari odredjenih stranaka, onda to nisu gradjanski, nego stranacki protesti i u tome nikad ne bih ucestvovala. Bolje da su se sklonili i poveli svoje Amerikance sa sobom, samo su iskomporomitovali celu stvar. Gradjani treba da ih najure sa protesta i da nastave gradjanske proteste, onda cu im se pridruziti.

ccc

pre 7 godina

Protiv sam ove vlasti ali cini mi se da je narod koji ide izmanipulisan.Bio sam ali nije to to. Ima ljudi, sve vise ali nesto sam uocio. Pazite onakvi neki govori koji su drzani uoci protesta na ovom skupu u najmanju ruku su problematicni. Da predvodnici opozicije izlaze govore, da oni organizuju bio bi pun pogodak ovako ovi sto organizuju su krajnje diskutabilna organizacija. Vecina ljudi na ovo bar koliko sam ja shvatio ide zbog revolta ka vlasti

belgrado

pre 7 godina

lepo je ovaj rekao za amerikance,
isto tako je rekao amerikanac za ruski uticaj ovde .

ako vec mora da se bira,
biram kineze!!
mnogo zahvalan narod,
ume da postuju,
a i lepse zvuci,
nas i kineza, milijardu i 10 miliona : ))

ps. a vi nastavite gde je lepse,
sibir ili aljaska : ))

sasa

pre 7 godina

Svako gleda svoje interese, pa i Moskva, ali i mi, gradjani treba da gledamo nase - POSTOVANJE ZAKONA! Slucaj rusenja objekata u Savamali je kriminal koji potice iz najviseg vrha drzave i njegove porodice, pa samim tim, i treba svih 7 miliona gradjana da zahteva pravdu!!! Nevezano za to ko finansira celu kampanju pritiskanja drzavnog vrha.