maki
pre 7 godina
Gospodin Zec nije u pravu kada kaže da smo uvek bili na pogrešnoj strani. I treba sačekati i videti koliko će Britanija da izgubi. Mislim da će pored ekonomskog gubitka imati i teritorijalni gubitak.
Sreda, 29.06.2016.
16:46
Britanija nije Evropa, to je jedna specifična zemlja i imaju sposobnost da iz svakog poraza izvuku višestruku korist, kaže Miodrag Zec.
Izvor: B92
pre 7 godina
Gospodin Zec nije u pravu kada kaže da smo uvek bili na pogrešnoj strani. I treba sačekati i videti koliko će Britanija da izgubi. Mislim da će pored ekonomskog gubitka imati i teritorijalni gubitak.
pre 7 godina
Polako g.profesore, prošlo je jedva nekoliko dana od referenduma. Ja ne bih bio tako kategoričan i mislim da je ipak malo suviše rano za procene da li su Britanci izvukli korist od bregzita ili su se uplatkali toliko da će im biti žao.
Ovo je sasvim nova situacija, dosad u istoriji nigde nije viđeno ništa ni približno slično, tako da ne možemo porediti ni sa čime, pa zato ne možemo ni praviti predviđanja. U takvim slučajevima ostaje samo da sačekamo neko malo duže vreme i vidimo na šta će cela priča izaći.
pre 7 godina
Pitajte ljude iz Kalifornije, Teksasa ili sa Floride odakle su... Retko ko će reći samo "iz amerike", svi u prvi plan stave državu pa tek onda eventualno US. Tako da polako...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Miki, 29. jun 2016 21:43)
Texas ide prvi.
pre 7 godina
Ovaj Brexit je odlicna sansa za Srbiju, jer Nemci ce sada gledati da ubrzaju proces prikljucenja i pokazu da EU nije izgubila privlacnost. Najvaznija korist kojju Srbija moze da ima od EU je da implementira zakone i sistem vrednosti koji su svojstveni za modernu drzavu 21 veka. EU ima svojih mana, svakako, ali mi, ovakvi kakvi jesmo, od toga mozemo imati samo koristi.
(Milan, 29. jun 2016 17:44)
Evo pravog komentara.
Bogu fala da se neko setio da ovo napise.
takodje mislim da mi kao zemlja mozemo imati bolju poziciju posle brexita.
iz eu odlucovanja ispada engleska koja nas MRZI a na njeno mesto dolazi Italija koja nam je naklonjena.
pozzz
pre 7 godina
nesto se pokazuje da su se ovaj put englezi preracunali. pa se sada svi britanci prave englezi ... nekako sve ovo nema veze sa zdravom logikom, niti prevaranata niti prevarenih
pre 7 godina
@(Malo pojasnjenje, 29. jun 2016 20:46)
Srbija je u zadnjih par godina izgubila preko 200 miliona Eura od srane Evropskih agencija jer ih nije iskoristila. Jel znate zasto? Zato sto ta ista Srbija nije uradila nista da nekome kaze da te pare uopste I postoje. Mi tih 200 milliona vise necemo ni videti jer za toliko je budzet skresan. Samo da se razume ovo je izgubljenih 200 miliona samo za regionalne projekte sto je jedna grana od mnogih fondofa EU ka Srbiji.
pre 7 godina
Međutim, uvaženi profesor previđa jednu notornu činjenicu da kada god smo u istoriji mi Srbi stali uz "maestralne" Britance mi smo izvukli deblji kraj. Možda smo trenutno od strane EU i zakinuti za koji evro al' duboko se nadam da će nam se to kad tad isplatiti. Uostalom naš najmudriji državnik, knjaz Miloš Obrenović, držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
(Bilal, 29. jun 2016 18:35)
Poštovani,
Bilale
Slažem se sa Vama kako vi to kažete da kad god smo stali u istoriji uz Britance da smo nagrabusili, ali ne sme se prenebegnuti činjenica da su nas upravo ti Britanci uvlačili u njihove političke igre po principu magarac, štap, šargarepa. U ostalom istorija je ozbiljna stvar, svakako je ne treba tumačiti paušalno
pre 7 godina
Pitajte ljude iz Kalifornije, Teksasa ili sa Floride odakle su... Retko ko će reći samo "iz amerike", svi u prvi plan stave državu pa tek onda eventualno US. Tako da polako...
pre 7 godina
U Americi se kaže evropljanin
pre 7 godina
(Миливоје, 29. jun 2016 19:51)
Milivoje mislim da ga je većina dobro razumela, Ali se verovatno pravite nemuštim. Mislio je da je bilo bolje da smo se držali Austrijanaca koji su zarad svojih potreba potpomogli ustanke i osnivanje prvo Kneževine, pa Kraljevine Srbije- zarad svojih interesa, pa onako usput i naših.I da je ta Srbija imala veći prosperitet za razliku od od one Srbije koja je za saveznike imala Britance,Francuze i Ruse. Čovek hoće da kaže da su svi u našem okruženju bolje prošli od nas jer su bili skoro uvek okrenuti Germana, bilo oni Austriajanci ili Nemci.
pre 7 godina
(Sale123, 29. jun 2016 18:16)
Je l' znas gde je zavrsilo tih 4,8 milijardi? U dzepovima kojekakvih evropskih ,,eksperata". Fondovi iz kojih mi ,,dobijamo" pomoc namenjeni su iskljucivo u tu svrhu, skoro nista konkretno. Oni su nasli savrsen nacin za legalno pranje para, tako sto svojim poreskim obveznicima od kojih drpaju pare kazu da daju pomoc zemljama kandidatima, a onda se sve to prelije u njihove dzepove za kolosalne savete kojima nas ,,unapredjuju". Nadam se da ce se jednom otvoreno govoriti o ovome.
pre 7 godina
Tuzna je to zemlja gde su ovakvi profesori na bilo kom a akmoli na Filozofskom fakultetu..pa njemu osnovni pojmovi kretanja drustva nisu jasni...
pre 7 godina
Po svim ovim i ostalim komentarima vidi se da u Srbiji nema ni jednog gradjanina bez "visoko strucnog misljenja", o ovom ili bilo kojem problemu koji muci savremeno covecanstvo! Odakle nam tolika pamet i ogromno vreme za sve ovo!
pre 7 godina
I ovaj lik je profesor necega na nekom fakultetu:) Mogu samo zamisliti studente!!
pre 7 godina
Ovako nesto blentavo nisam procitao duze vreme.
Postoji izraz na engleskom:"Piss in your own chips".
To su uradili,niko se nije nadao ovom rezultatu,posledice ce biti lose.
Ovde sam 26 godina,atmosfera je toksicna,drustvo podeljeno kao i kod nas.
Nema covek gde vise da bezi od budaletina.
Al nikad,nikad nazad u Srbiju.
E Zeko,omatorio a nisi se opametio.
pre 7 godina
Jedinu korist koju mogu da izvuku je da im EU sada napravi neke ustupke, pa da to prodaju narodu i ne pokrenu član 50. Ali izgleda da EU nije raspoložena da pravi ustupke, bar ne kazu javno. Ne znamo sta se prica iza zatvorenih vrata. Pukli su ako City izgubi "pasos", moze ga zadrzati samo ako prihvati tkzv Norveski model. Sto je efektivno postovanje svih Evropskih zakona, bez prava da na njih utices. A ruski i kineski kapital je vec davno u Londonu. Znam, radim kao Asset Manager.
pre 7 godina
Ја навијам за Енглезе и целовиту Британију.
...
Јер где су они и Амери- на тој страни су успех и победа.
(Џејмс 007Bond, 29. jun 2016 17:35)
Meni su, ipak, Islanđani draži.
pre 7 godina
super je ova priča.
Ali za kafanu.
pre 7 godina
Iz kog crtanog filma su izvadili ovog komentatora?
pre 7 godina
u redu je da je evroskeptik ali zasto ne govori istinu? ugovori na nasu stetu? srbija je na osnovu SSP udvostrucila izvoz u EU smanjivsi deficit za 60%. SSP daje neogranicen tranzit preko EU sto je osnova za trgovinu sa Rusima. jedna od retkih zemalja u svetu smo koja ima suficit u trgovini sa EU poljoprivrednim proizvodima. Spozazum o otvorenom nebu je bio osnov za Air Serbia da otvori nove linije i uzme posao Hrvatima.
pre 7 godina
Sale123, 29. jun 2016 18:16,
probudi se iz svog izmastanog sveta.
Niko ne donira pare nikome danas, ti Zapadnjaci broje zalogaje i potrosnju i svojim najrodjenijima a nama ce da doniraju milijarde!?
Istina je u cinjenicama, i onda istina glasi DA SE PARE IZ SRBIJE ODLIVAJU NA ZAPAD!
Nema slivanja - vec odlivanja.
Dakle, ne na Istok, ne na Jug, vec bas na Zapad krasni jer su ljudi pragmticni, da bi nesto dobio uvek moras nesto i uloziti!
Tako to ide u biznisu, a boljih biznismena od njih nema.
pre 7 godina
Далеко им лепа кућа, сарадња са њима нас је прескупо коштала ... боље ми да се држимо Немачке и Русије.
pre 7 godina
knjaz Miloš Obrenović držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
(Bilal, 29. jun 2016 18:35)
За време књаза Милоша, који је умро 1860. године, Немачка није ни постојала као држава и Немци се на овим просторима нису питали за апсолутно ништа. Немачка је као држава настала 1871. године, а пре тога њихова најјача држава Пруска је за ове просторе имала интересовање као и Ви господине за историју: чули су за то, али у суштини није их много додиривало у било чему.
pre 7 godina
Ako im je ovo "korist", onda je Mira Markovic bila trijumf srpske istorije.
pre 7 godina
gospodine profesore, EU je medjunarodna organizacija a SAD su drzava. u SAD su svi drzavljani SAD, a u EU svojih maticnih drzava. razlika je fundamentalna usled cega su SAD i EU skoro neuporedive stvari. inace SAD su prvo nastale kao vojni savez 1791, trgovina i jedinstveno trziste je dosla tek 30-40 godina kasnije. EU je prvo stvorila jedinstveno trziste a vojni savez verovatno nikad nece osim ako Rusi ne napadnu EU (a sto je nemoguce)
pre 7 godina
Izuzetni profesor Zec, danas nesto manje briljantan nego obicno, ali uvek daleko iznad proseka. Lakoca, jednostavnost, duhovitost, znanje. Sve na jednom mestu.
Da je srece da nas vode ovakvi ljudi, Srbija bi sa svim svojim potencijalima i odlicnom geografskom pozicijom bila rame uz rame sa najrazvijenijim zemljama Evrope. Ali mi volimo politicare bez iskustva morala i znanja, preletace, smutljivce, kolebljivce, uvlakace, poslusnike.... I uvek imamo neki izgovor u smislu: ...pa kad nema boljih! Ima, naravno da ima, ali ne mogu da se probiju, ne mogu da dodju do reci.
pre 7 godina
Nije tačno da se niko ne predstavlja kao Evropljanin u Americi. Evo, na primer ja; mnogo mi jednostavnije tako nego da objašnjavam iz kog su mi plemena koja baba i koji deda i otkud mi koji pasoš, i da li više mrzim ove ili one.
pre 7 godina
Ako dodje ruski kapital, dolaze i ruska naredjenja. Jedno bez drugog nikada!
(Vojvodina, 29. jun 2016 17:04)
Ne bih rekao, zašto bi sa ruskim tajkunima odbeglim od Putina stigla i Putinova naređenja? U London pristižu kapital i ljudi, jer se tamo pre svega osećaju sigurno. Cenim profesora Zeca i na njegovu preporuku sam pročitao "Sentimentalnu povest Britanskog carstva", ali ne bih se u slučaju Brexita kladio na Britance. Ukoliko Škotska izboksuje nezavisnost i aplicira za članstvo u EU - to će podrazumevati haos na Ostrvima. E sad, ukoliko su Britanci toliko sposobni da iz EU "izvuku" još neku članicu i tako praktično ozvaniče raspad EU - onda svaka njima čast i treba da vladaju svetom sledećih milijardu godina.
pre 7 godina
Međutim, uvaženi profesor previđa jednu notornu činjenicu da kada god smo u istoriji mi Srbi stali uz "maestralne" Britance mi smo izvukli deblji kraj. Možda smo trenutno od strane EU i zakinuti za koji evro al' duboko se nadam da će nam se to kad tad isplatiti. Uostalom naš najmudriji državnik, knjaz Miloš Obrenović, držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
pre 7 godina
"Sve što smo do sada prošli kroz EU bilo je davanje, a ništa nismo dobili. Sve sporazume smo potpisali na svoju štetu. Mi smo narodu obećavali da će imati koristi, a imamo štetu“ : rece gospodin evroskeptik! Istina je da je Srbija od EU dobila 4,8 milijardi eura bespovratne pomoci, a od Rusije i Kine nista! E sad druga je stvar gdje su te pare zavrsile(kod patriota) , jer smo mi jos na nivou plemenske zajednice, pa se to stavi u dzepove pusti narodu laka nota ,Kosovo je Srbija i pojede vuk magarca !
pre 7 godina
Ako dodje ruski kapital, dolaze i ruska naredjenja. Jedno bez drugog nikada!
pre 7 godina
"Mi smo uvek u pravo vreme na pogrešnoj strani, imamo taj "talenat““, rekao je Zec...objasnio covek, sta dodati
pre 7 godina
Ovo je jedina tacka po kojoj se ne slazem sa profesorom. Mislim da je EU na duzi rok pravo resenje za Srbiju. U protivnom, odvuci ce nas rusofilska struja u Aziju, i to je onda kraj. Za neutralnost smo premalo. Zato je opstanak uz EU za nas prava stvar, tako cemo, kao mala zemlja, biti veliki!
pre 7 godina
Retko pametan covek. Iznenadili ste me sa ovim gostovanjem. Pozovite Dragasa i Komazeca!Mada njih ne smete, narocito ovog prvog
pre 7 godina
Ја навијам за Енглезе и целовиту Британију.
...
Јер где су они и Амери- на тој страни су успех и победа.
pre 7 godina
Mozda su im Rusi i Kinezi nesto obecali, ali nece dobiti nista. Nek vide ako SAD mogu da im pomognu. Dok im ne promene identitet.
pre 7 godina
A koja im je korist od poraza od Islanda na EP u Francuskoj? Ima i tu sigurno nešto dobro...
pre 7 godina
Ovaj Brexit je odlicna sansa za Srbiju, jer Nemci ce sada gledati da ubrzaju proces prikljucenja i pokazu da EU nije izgubila privlacnost. Najvaznija korist kojju Srbija moze da ima od EU je da implementira zakone i sistem vrednosti koji su svojstveni za modernu drzavu 21 veka. EU ima svojih mana, svakako, ali mi, ovakvi kakvi jesmo, od toga mozemo imati samo koristi.
pre 7 godina
"Mi smo uvek u pravo vreme na pogrešnoj strani, imamo taj "talenat““, rekao je Zec...objasnio covek, sta dodati
pre 7 godina
Retko pametan covek. Iznenadili ste me sa ovim gostovanjem. Pozovite Dragasa i Komazeca!Mada njih ne smete, narocito ovog prvog
pre 7 godina
Ako dodje ruski kapital, dolaze i ruska naredjenja. Jedno bez drugog nikada!
pre 7 godina
Ovo je jedina tacka po kojoj se ne slazem sa profesorom. Mislim da je EU na duzi rok pravo resenje za Srbiju. U protivnom, odvuci ce nas rusofilska struja u Aziju, i to je onda kraj. Za neutralnost smo premalo. Zato je opstanak uz EU za nas prava stvar, tako cemo, kao mala zemlja, biti veliki!
pre 7 godina
Ovaj Brexit je odlicna sansa za Srbiju, jer Nemci ce sada gledati da ubrzaju proces prikljucenja i pokazu da EU nije izgubila privlacnost. Najvaznija korist kojju Srbija moze da ima od EU je da implementira zakone i sistem vrednosti koji su svojstveni za modernu drzavu 21 veka. EU ima svojih mana, svakako, ali mi, ovakvi kakvi jesmo, od toga mozemo imati samo koristi.
pre 7 godina
Izuzetni profesor Zec, danas nesto manje briljantan nego obicno, ali uvek daleko iznad proseka. Lakoca, jednostavnost, duhovitost, znanje. Sve na jednom mestu.
Da je srece da nas vode ovakvi ljudi, Srbija bi sa svim svojim potencijalima i odlicnom geografskom pozicijom bila rame uz rame sa najrazvijenijim zemljama Evrope. Ali mi volimo politicare bez iskustva morala i znanja, preletace, smutljivce, kolebljivce, uvlakace, poslusnike.... I uvek imamo neki izgovor u smislu: ...pa kad nema boljih! Ima, naravno da ima, ali ne mogu da se probiju, ne mogu da dodju do reci.
pre 7 godina
"Sve što smo do sada prošli kroz EU bilo je davanje, a ništa nismo dobili. Sve sporazume smo potpisali na svoju štetu. Mi smo narodu obećavali da će imati koristi, a imamo štetu“ : rece gospodin evroskeptik! Istina je da je Srbija od EU dobila 4,8 milijardi eura bespovratne pomoci, a od Rusije i Kine nista! E sad druga je stvar gdje su te pare zavrsile(kod patriota) , jer smo mi jos na nivou plemenske zajednice, pa se to stavi u dzepove pusti narodu laka nota ,Kosovo je Srbija i pojede vuk magarca !
pre 7 godina
knjaz Miloš Obrenović držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
(Bilal, 29. jun 2016 18:35)
За време књаза Милоша, који је умро 1860. године, Немачка није ни постојала као држава и Немци се на овим просторима нису питали за апсолутно ништа. Немачка је као држава настала 1871. године, а пре тога њихова најјача држава Пруска је за ове просторе имала интересовање као и Ви господине за историју: чули су за то, али у суштини није их много додиривало у било чему.
pre 7 godina
Međutim, uvaženi profesor previđa jednu notornu činjenicu da kada god smo u istoriji mi Srbi stali uz "maestralne" Britance mi smo izvukli deblji kraj. Možda smo trenutno od strane EU i zakinuti za koji evro al' duboko se nadam da će nam se to kad tad isplatiti. Uostalom naš najmudriji državnik, knjaz Miloš Obrenović, držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
pre 7 godina
Ako dodje ruski kapital, dolaze i ruska naredjenja. Jedno bez drugog nikada!
(Vojvodina, 29. jun 2016 17:04)
Ne bih rekao, zašto bi sa ruskim tajkunima odbeglim od Putina stigla i Putinova naređenja? U London pristižu kapital i ljudi, jer se tamo pre svega osećaju sigurno. Cenim profesora Zeca i na njegovu preporuku sam pročitao "Sentimentalnu povest Britanskog carstva", ali ne bih se u slučaju Brexita kladio na Britance. Ukoliko Škotska izboksuje nezavisnost i aplicira za članstvo u EU - to će podrazumevati haos na Ostrvima. E sad, ukoliko su Britanci toliko sposobni da iz EU "izvuku" još neku članicu i tako praktično ozvaniče raspad EU - onda svaka njima čast i treba da vladaju svetom sledećih milijardu godina.
pre 7 godina
A koja im je korist od poraza od Islanda na EP u Francuskoj? Ima i tu sigurno nešto dobro...
pre 7 godina
Sale123, 29. jun 2016 18:16,
probudi se iz svog izmastanog sveta.
Niko ne donira pare nikome danas, ti Zapadnjaci broje zalogaje i potrosnju i svojim najrodjenijima a nama ce da doniraju milijarde!?
Istina je u cinjenicama, i onda istina glasi DA SE PARE IZ SRBIJE ODLIVAJU NA ZAPAD!
Nema slivanja - vec odlivanja.
Dakle, ne na Istok, ne na Jug, vec bas na Zapad krasni jer su ljudi pragmticni, da bi nesto dobio uvek moras nesto i uloziti!
Tako to ide u biznisu, a boljih biznismena od njih nema.
pre 7 godina
Далеко им лепа кућа, сарадња са њима нас је прескупо коштала ... боље ми да се држимо Немачке и Русије.
pre 7 godina
Ја навијам за Енглезе и целовиту Британију.
...
Јер где су они и Амери- на тој страни су успех и победа.
pre 7 godina
Ја навијам за Енглезе и целовиту Британију.
...
Јер где су они и Амери- на тој страни су успех и победа.
(Џејмс 007Bond, 29. jun 2016 17:35)
Meni su, ipak, Islanđani draži.
pre 7 godina
Nije tačno da se niko ne predstavlja kao Evropljanin u Americi. Evo, na primer ja; mnogo mi jednostavnije tako nego da objašnjavam iz kog su mi plemena koja baba i koji deda i otkud mi koji pasoš, i da li više mrzim ove ili one.
pre 7 godina
Ako im je ovo "korist", onda je Mira Markovic bila trijumf srpske istorije.
pre 7 godina
gospodine profesore, EU je medjunarodna organizacija a SAD su drzava. u SAD su svi drzavljani SAD, a u EU svojih maticnih drzava. razlika je fundamentalna usled cega su SAD i EU skoro neuporedive stvari. inace SAD su prvo nastale kao vojni savez 1791, trgovina i jedinstveno trziste je dosla tek 30-40 godina kasnije. EU je prvo stvorila jedinstveno trziste a vojni savez verovatno nikad nece osim ako Rusi ne napadnu EU (a sto je nemoguce)
pre 7 godina
u redu je da je evroskeptik ali zasto ne govori istinu? ugovori na nasu stetu? srbija je na osnovu SSP udvostrucila izvoz u EU smanjivsi deficit za 60%. SSP daje neogranicen tranzit preko EU sto je osnova za trgovinu sa Rusima. jedna od retkih zemalja u svetu smo koja ima suficit u trgovini sa EU poljoprivrednim proizvodima. Spozazum o otvorenom nebu je bio osnov za Air Serbia da otvori nove linije i uzme posao Hrvatima.
pre 7 godina
super je ova priča.
Ali za kafanu.
pre 7 godina
(Sale123, 29. jun 2016 18:16)
Je l' znas gde je zavrsilo tih 4,8 milijardi? U dzepovima kojekakvih evropskih ,,eksperata". Fondovi iz kojih mi ,,dobijamo" pomoc namenjeni su iskljucivo u tu svrhu, skoro nista konkretno. Oni su nasli savrsen nacin za legalno pranje para, tako sto svojim poreskim obveznicima od kojih drpaju pare kazu da daju pomoc zemljama kandidatima, a onda se sve to prelije u njihove dzepove za kolosalne savete kojima nas ,,unapredjuju". Nadam se da ce se jednom otvoreno govoriti o ovome.
pre 7 godina
Mozda su im Rusi i Kinezi nesto obecali, ali nece dobiti nista. Nek vide ako SAD mogu da im pomognu. Dok im ne promene identitet.
pre 7 godina
Jedinu korist koju mogu da izvuku je da im EU sada napravi neke ustupke, pa da to prodaju narodu i ne pokrenu član 50. Ali izgleda da EU nije raspoložena da pravi ustupke, bar ne kazu javno. Ne znamo sta se prica iza zatvorenih vrata. Pukli su ako City izgubi "pasos", moze ga zadrzati samo ako prihvati tkzv Norveski model. Sto je efektivno postovanje svih Evropskih zakona, bez prava da na njih utices. A ruski i kineski kapital je vec davno u Londonu. Znam, radim kao Asset Manager.
pre 7 godina
Iz kog crtanog filma su izvadili ovog komentatora?
pre 7 godina
@(Malo pojasnjenje, 29. jun 2016 20:46)
Srbija je u zadnjih par godina izgubila preko 200 miliona Eura od srane Evropskih agencija jer ih nije iskoristila. Jel znate zasto? Zato sto ta ista Srbija nije uradila nista da nekome kaze da te pare uopste I postoje. Mi tih 200 milliona vise necemo ni videti jer za toliko je budzet skresan. Samo da se razume ovo je izgubljenih 200 miliona samo za regionalne projekte sto je jedna grana od mnogih fondofa EU ka Srbiji.
pre 7 godina
Tuzna je to zemlja gde su ovakvi profesori na bilo kom a akmoli na Filozofskom fakultetu..pa njemu osnovni pojmovi kretanja drustva nisu jasni...
pre 7 godina
Međutim, uvaženi profesor previđa jednu notornu činjenicu da kada god smo u istoriji mi Srbi stali uz "maestralne" Britance mi smo izvukli deblji kraj. Možda smo trenutno od strane EU i zakinuti za koji evro al' duboko se nadam da će nam se to kad tad isplatiti. Uostalom naš najmudriji državnik, knjaz Miloš Obrenović, držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
(Bilal, 29. jun 2016 18:35)
Poštovani,
Bilale
Slažem se sa Vama kako vi to kažete da kad god smo stali u istoriji uz Britance da smo nagrabusili, ali ne sme se prenebegnuti činjenica da su nas upravo ti Britanci uvlačili u njihove političke igre po principu magarac, štap, šargarepa. U ostalom istorija je ozbiljna stvar, svakako je ne treba tumačiti paušalno
pre 7 godina
Po svim ovim i ostalim komentarima vidi se da u Srbiji nema ni jednog gradjanina bez "visoko strucnog misljenja", o ovom ili bilo kojem problemu koji muci savremeno covecanstvo! Odakle nam tolika pamet i ogromno vreme za sve ovo!
pre 7 godina
Ovako nesto blentavo nisam procitao duze vreme.
Postoji izraz na engleskom:"Piss in your own chips".
To su uradili,niko se nije nadao ovom rezultatu,posledice ce biti lose.
Ovde sam 26 godina,atmosfera je toksicna,drustvo podeljeno kao i kod nas.
Nema covek gde vise da bezi od budaletina.
Al nikad,nikad nazad u Srbiju.
E Zeko,omatorio a nisi se opametio.
pre 7 godina
(Миливоје, 29. jun 2016 19:51)
Milivoje mislim da ga je većina dobro razumela, Ali se verovatno pravite nemuštim. Mislio je da je bilo bolje da smo se držali Austrijanaca koji su zarad svojih potreba potpomogli ustanke i osnivanje prvo Kneževine, pa Kraljevine Srbije- zarad svojih interesa, pa onako usput i naših.I da je ta Srbija imala veći prosperitet za razliku od od one Srbije koja je za saveznike imala Britance,Francuze i Ruse. Čovek hoće da kaže da su svi u našem okruženju bolje prošli od nas jer su bili skoro uvek okrenuti Germana, bilo oni Austriajanci ili Nemci.
pre 7 godina
I ovaj lik je profesor necega na nekom fakultetu:) Mogu samo zamisliti studente!!
pre 7 godina
Pitajte ljude iz Kalifornije, Teksasa ili sa Floride odakle su... Retko ko će reći samo "iz amerike", svi u prvi plan stave državu pa tek onda eventualno US. Tako da polako...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Miki, 29. jun 2016 21:43)
Texas ide prvi.
pre 7 godina
Ovaj Brexit je odlicna sansa za Srbiju, jer Nemci ce sada gledati da ubrzaju proces prikljucenja i pokazu da EU nije izgubila privlacnost. Najvaznija korist kojju Srbija moze da ima od EU je da implementira zakone i sistem vrednosti koji su svojstveni za modernu drzavu 21 veka. EU ima svojih mana, svakako, ali mi, ovakvi kakvi jesmo, od toga mozemo imati samo koristi.
(Milan, 29. jun 2016 17:44)
Evo pravog komentara.
Bogu fala da se neko setio da ovo napise.
takodje mislim da mi kao zemlja mozemo imati bolju poziciju posle brexita.
iz eu odlucovanja ispada engleska koja nas MRZI a na njeno mesto dolazi Italija koja nam je naklonjena.
pozzz
pre 7 godina
Polako g.profesore, prošlo je jedva nekoliko dana od referenduma. Ja ne bih bio tako kategoričan i mislim da je ipak malo suviše rano za procene da li su Britanci izvukli korist od bregzita ili su se uplatkali toliko da će im biti žao.
Ovo je sasvim nova situacija, dosad u istoriji nigde nije viđeno ništa ni približno slično, tako da ne možemo porediti ni sa čime, pa zato ne možemo ni praviti predviđanja. U takvim slučajevima ostaje samo da sačekamo neko malo duže vreme i vidimo na šta će cela priča izaći.
pre 7 godina
Pitajte ljude iz Kalifornije, Teksasa ili sa Floride odakle su... Retko ko će reći samo "iz amerike", svi u prvi plan stave državu pa tek onda eventualno US. Tako da polako...
pre 7 godina
nesto se pokazuje da su se ovaj put englezi preracunali. pa se sada svi britanci prave englezi ... nekako sve ovo nema veze sa zdravom logikom, niti prevaranata niti prevarenih
pre 7 godina
U Americi se kaže evropljanin
pre 7 godina
Gospodin Zec nije u pravu kada kaže da smo uvek bili na pogrešnoj strani. I treba sačekati i videti koliko će Britanija da izgubi. Mislim da će pored ekonomskog gubitka imati i teritorijalni gubitak.
pre 7 godina
Ovo je jedina tacka po kojoj se ne slazem sa profesorom. Mislim da je EU na duzi rok pravo resenje za Srbiju. U protivnom, odvuci ce nas rusofilska struja u Aziju, i to je onda kraj. Za neutralnost smo premalo. Zato je opstanak uz EU za nas prava stvar, tako cemo, kao mala zemlja, biti veliki!
pre 7 godina
Ја навијам за Енглезе и целовиту Британију.
...
Јер где су они и Амери- на тој страни су успех и победа.
pre 7 godina
"Sve što smo do sada prošli kroz EU bilo je davanje, a ništa nismo dobili. Sve sporazume smo potpisali na svoju štetu. Mi smo narodu obećavali da će imati koristi, a imamo štetu“ : rece gospodin evroskeptik! Istina je da je Srbija od EU dobila 4,8 milijardi eura bespovratne pomoci, a od Rusije i Kine nista! E sad druga je stvar gdje su te pare zavrsile(kod patriota) , jer smo mi jos na nivou plemenske zajednice, pa se to stavi u dzepove pusti narodu laka nota ,Kosovo je Srbija i pojede vuk magarca !
pre 7 godina
Ako dodje ruski kapital, dolaze i ruska naredjenja. Jedno bez drugog nikada!
pre 7 godina
Ovaj Brexit je odlicna sansa za Srbiju, jer Nemci ce sada gledati da ubrzaju proces prikljucenja i pokazu da EU nije izgubila privlacnost. Najvaznija korist kojju Srbija moze da ima od EU je da implementira zakone i sistem vrednosti koji su svojstveni za modernu drzavu 21 veka. EU ima svojih mana, svakako, ali mi, ovakvi kakvi jesmo, od toga mozemo imati samo koristi.
pre 7 godina
Iz kog crtanog filma su izvadili ovog komentatora?
pre 7 godina
Tuzna je to zemlja gde su ovakvi profesori na bilo kom a akmoli na Filozofskom fakultetu..pa njemu osnovni pojmovi kretanja drustva nisu jasni...
pre 7 godina
Nije tačno da se niko ne predstavlja kao Evropljanin u Americi. Evo, na primer ja; mnogo mi jednostavnije tako nego da objašnjavam iz kog su mi plemena koja baba i koji deda i otkud mi koji pasoš, i da li više mrzim ove ili one.
pre 7 godina
Mozda su im Rusi i Kinezi nesto obecali, ali nece dobiti nista. Nek vide ako SAD mogu da im pomognu. Dok im ne promene identitet.
pre 7 godina
I ovaj lik je profesor necega na nekom fakultetu:) Mogu samo zamisliti studente!!
pre 7 godina
u redu je da je evroskeptik ali zasto ne govori istinu? ugovori na nasu stetu? srbija je na osnovu SSP udvostrucila izvoz u EU smanjivsi deficit za 60%. SSP daje neogranicen tranzit preko EU sto je osnova za trgovinu sa Rusima. jedna od retkih zemalja u svetu smo koja ima suficit u trgovini sa EU poljoprivrednim proizvodima. Spozazum o otvorenom nebu je bio osnov za Air Serbia da otvori nove linije i uzme posao Hrvatima.
pre 7 godina
super je ova priča.
Ali za kafanu.
pre 7 godina
Međutim, uvaženi profesor previđa jednu notornu činjenicu da kada god smo u istoriji mi Srbi stali uz "maestralne" Britance mi smo izvukli deblji kraj. Možda smo trenutno od strane EU i zakinuti za koji evro al' duboko se nadam da će nam se to kad tad isplatiti. Uostalom naš najmudriji državnik, knjaz Miloš Obrenović, držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
pre 7 godina
Retko pametan covek. Iznenadili ste me sa ovim gostovanjem. Pozovite Dragasa i Komazeca!Mada njih ne smete, narocito ovog prvog
pre 7 godina
A koja im je korist od poraza od Islanda na EP u Francuskoj? Ima i tu sigurno nešto dobro...
pre 7 godina
Ovako nesto blentavo nisam procitao duze vreme.
Postoji izraz na engleskom:"Piss in your own chips".
To su uradili,niko se nije nadao ovom rezultatu,posledice ce biti lose.
Ovde sam 26 godina,atmosfera je toksicna,drustvo podeljeno kao i kod nas.
Nema covek gde vise da bezi od budaletina.
Al nikad,nikad nazad u Srbiju.
E Zeko,omatorio a nisi se opametio.
pre 7 godina
Далеко им лепа кућа, сарадња са њима нас је прескупо коштала ... боље ми да се држимо Немачке и Русије.
pre 7 godina
gospodine profesore, EU je medjunarodna organizacija a SAD su drzava. u SAD su svi drzavljani SAD, a u EU svojih maticnih drzava. razlika je fundamentalna usled cega su SAD i EU skoro neuporedive stvari. inace SAD su prvo nastale kao vojni savez 1791, trgovina i jedinstveno trziste je dosla tek 30-40 godina kasnije. EU je prvo stvorila jedinstveno trziste a vojni savez verovatno nikad nece osim ako Rusi ne napadnu EU (a sto je nemoguce)
pre 7 godina
"Mi smo uvek u pravo vreme na pogrešnoj strani, imamo taj "talenat““, rekao je Zec...objasnio covek, sta dodati
pre 7 godina
Ako im je ovo "korist", onda je Mira Markovic bila trijumf srpske istorije.
pre 7 godina
Ako dodje ruski kapital, dolaze i ruska naredjenja. Jedno bez drugog nikada!
(Vojvodina, 29. jun 2016 17:04)
Ne bih rekao, zašto bi sa ruskim tajkunima odbeglim od Putina stigla i Putinova naređenja? U London pristižu kapital i ljudi, jer se tamo pre svega osećaju sigurno. Cenim profesora Zeca i na njegovu preporuku sam pročitao "Sentimentalnu povest Britanskog carstva", ali ne bih se u slučaju Brexita kladio na Britance. Ukoliko Škotska izboksuje nezavisnost i aplicira za članstvo u EU - to će podrazumevati haos na Ostrvima. E sad, ukoliko su Britanci toliko sposobni da iz EU "izvuku" još neku članicu i tako praktično ozvaniče raspad EU - onda svaka njima čast i treba da vladaju svetom sledećih milijardu godina.
pre 7 godina
Izuzetni profesor Zec, danas nesto manje briljantan nego obicno, ali uvek daleko iznad proseka. Lakoca, jednostavnost, duhovitost, znanje. Sve na jednom mestu.
Da je srece da nas vode ovakvi ljudi, Srbija bi sa svim svojim potencijalima i odlicnom geografskom pozicijom bila rame uz rame sa najrazvijenijim zemljama Evrope. Ali mi volimo politicare bez iskustva morala i znanja, preletace, smutljivce, kolebljivce, uvlakace, poslusnike.... I uvek imamo neki izgovor u smislu: ...pa kad nema boljih! Ima, naravno da ima, ali ne mogu da se probiju, ne mogu da dodju do reci.
pre 7 godina
Ovaj Brexit je odlicna sansa za Srbiju, jer Nemci ce sada gledati da ubrzaju proces prikljucenja i pokazu da EU nije izgubila privlacnost. Najvaznija korist kojju Srbija moze da ima od EU je da implementira zakone i sistem vrednosti koji su svojstveni za modernu drzavu 21 veka. EU ima svojih mana, svakako, ali mi, ovakvi kakvi jesmo, od toga mozemo imati samo koristi.
(Milan, 29. jun 2016 17:44)
Evo pravog komentara.
Bogu fala da se neko setio da ovo napise.
takodje mislim da mi kao zemlja mozemo imati bolju poziciju posle brexita.
iz eu odlucovanja ispada engleska koja nas MRZI a na njeno mesto dolazi Italija koja nam je naklonjena.
pozzz
pre 7 godina
knjaz Miloš Obrenović držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
(Bilal, 29. jun 2016 18:35)
За време књаза Милоша, који је умро 1860. године, Немачка није ни постојала као држава и Немци се на овим просторима нису питали за апсолутно ништа. Немачка је као држава настала 1871. године, а пре тога њихова најјача држава Пруска је за ове просторе имала интересовање као и Ви господине за историју: чули су за то, али у суштини није их много додиривало у било чему.
pre 7 godina
Jedinu korist koju mogu da izvuku je da im EU sada napravi neke ustupke, pa da to prodaju narodu i ne pokrenu član 50. Ali izgleda da EU nije raspoložena da pravi ustupke, bar ne kazu javno. Ne znamo sta se prica iza zatvorenih vrata. Pukli su ako City izgubi "pasos", moze ga zadrzati samo ako prihvati tkzv Norveski model. Sto je efektivno postovanje svih Evropskih zakona, bez prava da na njih utices. A ruski i kineski kapital je vec davno u Londonu. Znam, radim kao Asset Manager.
pre 7 godina
Polako g.profesore, prošlo je jedva nekoliko dana od referenduma. Ja ne bih bio tako kategoričan i mislim da je ipak malo suviše rano za procene da li su Britanci izvukli korist od bregzita ili su se uplatkali toliko da će im biti žao.
Ovo je sasvim nova situacija, dosad u istoriji nigde nije viđeno ništa ni približno slično, tako da ne možemo porediti ni sa čime, pa zato ne možemo ni praviti predviđanja. U takvim slučajevima ostaje samo da sačekamo neko malo duže vreme i vidimo na šta će cela priča izaći.
pre 7 godina
Po svim ovim i ostalim komentarima vidi se da u Srbiji nema ni jednog gradjanina bez "visoko strucnog misljenja", o ovom ili bilo kojem problemu koji muci savremeno covecanstvo! Odakle nam tolika pamet i ogromno vreme za sve ovo!
pre 7 godina
Sale123, 29. jun 2016 18:16,
probudi se iz svog izmastanog sveta.
Niko ne donira pare nikome danas, ti Zapadnjaci broje zalogaje i potrosnju i svojim najrodjenijima a nama ce da doniraju milijarde!?
Istina je u cinjenicama, i onda istina glasi DA SE PARE IZ SRBIJE ODLIVAJU NA ZAPAD!
Nema slivanja - vec odlivanja.
Dakle, ne na Istok, ne na Jug, vec bas na Zapad krasni jer su ljudi pragmticni, da bi nesto dobio uvek moras nesto i uloziti!
Tako to ide u biznisu, a boljih biznismena od njih nema.
pre 7 godina
Ја навијам за Енглезе и целовиту Британију.
...
Јер где су они и Амери- на тој страни су успех и победа.
(Џејмс 007Bond, 29. jun 2016 17:35)
Meni su, ipak, Islanđani draži.
pre 7 godina
Pitajte ljude iz Kalifornije, Teksasa ili sa Floride odakle su... Retko ko će reći samo "iz amerike", svi u prvi plan stave državu pa tek onda eventualno US. Tako da polako...
pre 7 godina
Pitajte ljude iz Kalifornije, Teksasa ili sa Floride odakle su... Retko ko će reći samo "iz amerike", svi u prvi plan stave državu pa tek onda eventualno US. Tako da polako...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Miki, 29. jun 2016 21:43)
Texas ide prvi.
pre 7 godina
(Sale123, 29. jun 2016 18:16)
Je l' znas gde je zavrsilo tih 4,8 milijardi? U dzepovima kojekakvih evropskih ,,eksperata". Fondovi iz kojih mi ,,dobijamo" pomoc namenjeni su iskljucivo u tu svrhu, skoro nista konkretno. Oni su nasli savrsen nacin za legalno pranje para, tako sto svojim poreskim obveznicima od kojih drpaju pare kazu da daju pomoc zemljama kandidatima, a onda se sve to prelije u njihove dzepove za kolosalne savete kojima nas ,,unapredjuju". Nadam se da ce se jednom otvoreno govoriti o ovome.
pre 7 godina
U Americi se kaže evropljanin
pre 7 godina
(Миливоје, 29. jun 2016 19:51)
Milivoje mislim da ga je većina dobro razumela, Ali se verovatno pravite nemuštim. Mislio je da je bilo bolje da smo se držali Austrijanaca koji su zarad svojih potreba potpomogli ustanke i osnivanje prvo Kneževine, pa Kraljevine Srbije- zarad svojih interesa, pa onako usput i naših.I da je ta Srbija imala veći prosperitet za razliku od od one Srbije koja je za saveznike imala Britance,Francuze i Ruse. Čovek hoće da kaže da su svi u našem okruženju bolje prošli od nas jer su bili skoro uvek okrenuti Germana, bilo oni Austriajanci ili Nemci.
pre 7 godina
@(Malo pojasnjenje, 29. jun 2016 20:46)
Srbija je u zadnjih par godina izgubila preko 200 miliona Eura od srane Evropskih agencija jer ih nije iskoristila. Jel znate zasto? Zato sto ta ista Srbija nije uradila nista da nekome kaze da te pare uopste I postoje. Mi tih 200 milliona vise necemo ni videti jer za toliko je budzet skresan. Samo da se razume ovo je izgubljenih 200 miliona samo za regionalne projekte sto je jedna grana od mnogih fondofa EU ka Srbiji.
pre 7 godina
nesto se pokazuje da su se ovaj put englezi preracunali. pa se sada svi britanci prave englezi ... nekako sve ovo nema veze sa zdravom logikom, niti prevaranata niti prevarenih
pre 7 godina
Gospodin Zec nije u pravu kada kaže da smo uvek bili na pogrešnoj strani. I treba sačekati i videti koliko će Britanija da izgubi. Mislim da će pored ekonomskog gubitka imati i teritorijalni gubitak.
pre 7 godina
Međutim, uvaženi profesor previđa jednu notornu činjenicu da kada god smo u istoriji mi Srbi stali uz "maestralne" Britance mi smo izvukli deblji kraj. Možda smo trenutno od strane EU i zakinuti za koji evro al' duboko se nadam da će nam se to kad tad isplatiti. Uostalom naš najmudriji državnik, knjaz Miloš Obrenović, držao se Švaba pa što ne bismo i mi.
(Bilal, 29. jun 2016 18:35)
Poštovani,
Bilale
Slažem se sa Vama kako vi to kažete da kad god smo stali u istoriji uz Britance da smo nagrabusili, ali ne sme se prenebegnuti činjenica da su nas upravo ti Britanci uvlačili u njihove političke igre po principu magarac, štap, šargarepa. U ostalom istorija je ozbiljna stvar, svakako je ne treba tumačiti paušalno
38 Komentari
Sortiraj po: