Sreda, 29.06.2016.

10:11

Dve poslaničke grupe za rezoluciju o genocidu u Srebrenici

Poslaničke grupe LDP-SDA Sandžaka i LSV-Zelena stranka uputile su u skupštinsku proceduru Predlog rezolucije o genocidu u Srebrenici.

Izvor: Tanjug

Dve poslanièke grupe za rezoluciju o genocidu u Srebrenici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

Izbeglica

pre 7 godina

(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 11:49) Hrvatska i Bosna su priznate sredinom 1992.godine koliko ja znam. Dakle, Srbija nije mogla napasti susedne zemlje koje nisu postojale već paravojske koje su izazvale građanski rat.

Kosta

pre 7 godina

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?
(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 13:40)

Srbija nikada nije imala pretenzije na druge zemlje i druge narode,vec je samo oslobadjala ono sto je njeno a sto su drugi osvajali.Sto se Nacertanija tice,posto se vi Hrvati za njega uvek hvatate,taj dokument je nastao kao reakcija na teritorijalne pretenzije velikih carstava na balkanu i bio je tajni dokument sve do pocetka 20.veka.Sto bi Austrougarska mogla da osvaja BiH,u kojoj su tada vecina bili pravoslavni Srbi?A posto uvek pravite paralele sa 90im godinama.Sve sto je radjeno sa predsednistvom,4:4 glasa,je bilo u cilju da spreci otcepljenje od Jugoslavije,jer ste se vi naoruzavali odmah od Titove smrti.Kad ste vec uspeli u tome,zasto Srbi ne bi imali pravo da ostanu u Jugoslaviji...i Skoti sad dobijaju pravo da se odvoje od Britanije i ostanu u EU.To je sustina.A ne ono sto vi pojednostavljujete.A ne daj Boze da vam pomene neko Jasenovac,jedini genocid na Balkanu,ili sta ste radili u austrijskim jedinicama za "disciplinovanje" Srba...to je odmah daleka proslost.

Gajus Bonus

pre 7 godina

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?
(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 13:40)

Srbija se davno odrekla teritorijalnih pretenzija ali vi to niste hteli da cujete. (I dalje mi nije jasno zašto zbog Srba ratuju Hrvati i muslimani. Mostar je i danas podeljeni grad.)
Ko je od političara na vlasti u Srbiji, nisam ni ja baš srećan zbog toga a i kod vas se HDZ vratio tako da je to otprilike isto kao 90 tih.

Iz hrvatske perspektive ....

pre 7 godina

@ Ako je sve zbog srpske agresije zašto su u Mostaru i Hercegovini ratovali muslimani protiv Hrvata?
(Gajus Bonus, 29. jun 2016 13:04)

Da, ali ponovo kakve to veze ima sa Srebenicom i činjenicom da je Srbija izvršila agresiju na susjedne zemlje?

Kad se ta jadna Bosna raspadala, onda je i Hrvatska htijela uzeti svoj dio kolača, to je sasvim jasno. Samo, mi u Hrvatskoj smo odmah rekli STOP takvoj politici i ona u narodu nikada nije saživjela. Naša vlastita zemlja je bila napadnuta, pa da još guramo nos u susjedne zemlje, ne hvala.

Hrvatska je sasvim jasno određena prema cijelovitosti Bosne, ne priželjkuje nikakve "Republike" na njenom teritoriju.

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?

Gajus Bonus

pre 7 godina

(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 11:49)

Ako je sve zbog srpske agresije zašto su u Mostaru i Hercegovini ratovali muslimani protiv Hrvata?

Dobro namjeran

pre 7 godina

(Gajus Bonus, 29. jun 2016 13:04)

Zato sto je Hrvatska, do duse u prilicno manjem obimu nego Srbija, vrsila.agresiju ne suverenu i medjunarodno priznatu Republiku Bosnu i Hercegovinu, a sve u skladu sa dogovorom Milosevica i Tudjmana iz Karadjordjeva.

Robert

pre 7 godina

Niko ne spori da je u Srebrenici počinjen strašan zločin, ali u Srbiji reč genocid ne može da se prihvati kao kvalifikacija tog zločina.

Dunja

pre 7 godina

Ne verujem da ce se podrzati predlog o rezoluciji o Srebrenici, ali verujem da Srbija jasno i nedvosmisleno osudjuje uzasni zlocin koji se pre 20 godina dogodio u Srebrenici i gnusa se onih koji su u njemu ucestvovali.

Gajus Bonus

pre 7 godina

Niko u Srbiji ne poriče da je se u Srebrenici desio zločin i ubistva nevinih ljudi dok druga strana poriče zločine u Bratuncu i drugim srpskim stratištima. Njiima nije dovoljna osuda zločina već da se to nazove "genocidom" što treba da se iskoristi protiv Republike Srpske, da se ona proglasi kao genocidna tvorevina i samim tim ugasi. Tako bi se ostvarilo ono što je Alija i planirao žrtvujući svoj narod, da za stolom dobije ono što u ratu nije mogao. Takva kvlifikacija nije prošla mi u UN a u srpskom parlamentu treba da progđe???

Ruzica

pre 7 godina

Pruzena ruka pomirenja, bez ikakve politike, je ono sto je danas svima i srpskom i bosnjackom narodu potrebna.Nema rata bez bola, stradanja i patnje, kao ni mira i pomirenja bez dobre volje obe strane. Insistiranje da se prizna genocid nece doprineti pomirenju,vec samo secanje na nesrecno stradale u nadi da se nikad,nikad vise nece ponoviti .

misko

pre 7 godina

Prvo da se dokaže da li je Alija žrtvovao Srebrenicu kao što sami muslimani pričaju pa posle toga se izjasniti o kvalifikaciji tragedije.
Čemu žurba posle četvrt veka.ISTINA PRVO.

Iz hrvatske perspektive ....

pre 7 godina

@ Građanski rat je najgori vid rata.
(Cakic, 29. jun 2016 10:57)

Ovo je, na žalost, stajalište koje koči sve dobre odnose. Jer, kako nešto osuditi i od nečega se ograditi, ako nekome još nije jasno što to "nešto" uopće jeste.

Građanski rat?

Ne gospodo - nego AGRESIJA Srbije na susjedne zemlje !!!

Jer, ovo vaše - "nema nevinih", "svi su krivi" i bla, bla, nema nikakvog smisla, i nama zvuči uvredljivo!

Vi morate shvatiti da vas u Srbiji nitko živ nije napadao niti iz BiH niti iz Hrvatske, niti iz Slovenije, već da su vaši vojnici išli u te zemlje, pod izgovorom "zaštite Srba preko Dirne" - a da vas za Srbe preko Drine nije bilo briga, već isključivo za teritorijem pod njihovim nogama...

Fenomen

pre 7 godina

Svake godine ista prica...razni politikanti pokusavaju izvuci poene iz jedne nesrece...gade mi se. Pitam se kad ce Parlament BiH doneti Rezoluciju o genocidu Turaka nad Jermenima. Naravno da nece nikad, ali predlazem da to uradi Republika Srpska...kao sto je uradila Nemacka.

Cakic

pre 7 godina

Građanski rat je najgori vid rata. Niko nije nevin u tom sukobu, svi su se tukli i ratovali međusobno, i nastao je haos. Treba raditi na pomirenju,a ne na dubljim podelama. Uzmite primer Francuske i Nemačke i sve vam je jasno.

misko

pre 7 godina

Prvo da se dokaže da li je Alija žrtvovao Srebrenicu kao što sami muslimani pričaju pa posle toga se izjasniti o kvalifikaciji tragedije.
Čemu žurba posle četvrt veka.ISTINA PRVO.

Ruzica

pre 7 godina

Pruzena ruka pomirenja, bez ikakve politike, je ono sto je danas svima i srpskom i bosnjackom narodu potrebna.Nema rata bez bola, stradanja i patnje, kao ni mira i pomirenja bez dobre volje obe strane. Insistiranje da se prizna genocid nece doprineti pomirenju,vec samo secanje na nesrecno stradale u nadi da se nikad,nikad vise nece ponoviti .

Gajus Bonus

pre 7 godina

Niko u Srbiji ne poriče da je se u Srebrenici desio zločin i ubistva nevinih ljudi dok druga strana poriče zločine u Bratuncu i drugim srpskim stratištima. Njiima nije dovoljna osuda zločina već da se to nazove "genocidom" što treba da se iskoristi protiv Republike Srpske, da se ona proglasi kao genocidna tvorevina i samim tim ugasi. Tako bi se ostvarilo ono što je Alija i planirao žrtvujući svoj narod, da za stolom dobije ono što u ratu nije mogao. Takva kvlifikacija nije prošla mi u UN a u srpskom parlamentu treba da progđe???

Gajus Bonus

pre 7 godina

(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 11:49)

Ako je sve zbog srpske agresije zašto su u Mostaru i Hercegovini ratovali muslimani protiv Hrvata?

Cakic

pre 7 godina

Građanski rat je najgori vid rata. Niko nije nevin u tom sukobu, svi su se tukli i ratovali međusobno, i nastao je haos. Treba raditi na pomirenju,a ne na dubljim podelama. Uzmite primer Francuske i Nemačke i sve vam je jasno.

Fenomen

pre 7 godina

Svake godine ista prica...razni politikanti pokusavaju izvuci poene iz jedne nesrece...gade mi se. Pitam se kad ce Parlament BiH doneti Rezoluciju o genocidu Turaka nad Jermenima. Naravno da nece nikad, ali predlazem da to uradi Republika Srpska...kao sto je uradila Nemacka.

Robert

pre 7 godina

Niko ne spori da je u Srebrenici počinjen strašan zločin, ali u Srbiji reč genocid ne može da se prihvati kao kvalifikacija tog zločina.

Dunja

pre 7 godina

Ne verujem da ce se podrzati predlog o rezoluciji o Srebrenici, ali verujem da Srbija jasno i nedvosmisleno osudjuje uzasni zlocin koji se pre 20 godina dogodio u Srebrenici i gnusa se onih koji su u njemu ucestvovali.

Izbeglica

pre 7 godina

(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 11:49) Hrvatska i Bosna su priznate sredinom 1992.godine koliko ja znam. Dakle, Srbija nije mogla napasti susedne zemlje koje nisu postojale već paravojske koje su izazvale građanski rat.

Iz hrvatske perspektive ....

pre 7 godina

@ Građanski rat je najgori vid rata.
(Cakic, 29. jun 2016 10:57)

Ovo je, na žalost, stajalište koje koči sve dobre odnose. Jer, kako nešto osuditi i od nečega se ograditi, ako nekome još nije jasno što to "nešto" uopće jeste.

Građanski rat?

Ne gospodo - nego AGRESIJA Srbije na susjedne zemlje !!!

Jer, ovo vaše - "nema nevinih", "svi su krivi" i bla, bla, nema nikakvog smisla, i nama zvuči uvredljivo!

Vi morate shvatiti da vas u Srbiji nitko živ nije napadao niti iz BiH niti iz Hrvatske, niti iz Slovenije, već da su vaši vojnici išli u te zemlje, pod izgovorom "zaštite Srba preko Dirne" - a da vas za Srbe preko Drine nije bilo briga, već isključivo za teritorijem pod njihovim nogama...

Gajus Bonus

pre 7 godina

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?
(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 13:40)

Srbija se davno odrekla teritorijalnih pretenzija ali vi to niste hteli da cujete. (I dalje mi nije jasno zašto zbog Srba ratuju Hrvati i muslimani. Mostar je i danas podeljeni grad.)
Ko je od političara na vlasti u Srbiji, nisam ni ja baš srećan zbog toga a i kod vas se HDZ vratio tako da je to otprilike isto kao 90 tih.

Iz hrvatske perspektive ....

pre 7 godina

@ Ako je sve zbog srpske agresije zašto su u Mostaru i Hercegovini ratovali muslimani protiv Hrvata?
(Gajus Bonus, 29. jun 2016 13:04)

Da, ali ponovo kakve to veze ima sa Srebenicom i činjenicom da je Srbija izvršila agresiju na susjedne zemlje?

Kad se ta jadna Bosna raspadala, onda je i Hrvatska htijela uzeti svoj dio kolača, to je sasvim jasno. Samo, mi u Hrvatskoj smo odmah rekli STOP takvoj politici i ona u narodu nikada nije saživjela. Naša vlastita zemlja je bila napadnuta, pa da još guramo nos u susjedne zemlje, ne hvala.

Hrvatska je sasvim jasno određena prema cijelovitosti Bosne, ne priželjkuje nikakve "Republike" na njenom teritoriju.

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?

Kosta

pre 7 godina

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?
(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 13:40)

Srbija nikada nije imala pretenzije na druge zemlje i druge narode,vec je samo oslobadjala ono sto je njeno a sto su drugi osvajali.Sto se Nacertanija tice,posto se vi Hrvati za njega uvek hvatate,taj dokument je nastao kao reakcija na teritorijalne pretenzije velikih carstava na balkanu i bio je tajni dokument sve do pocetka 20.veka.Sto bi Austrougarska mogla da osvaja BiH,u kojoj su tada vecina bili pravoslavni Srbi?A posto uvek pravite paralele sa 90im godinama.Sve sto je radjeno sa predsednistvom,4:4 glasa,je bilo u cilju da spreci otcepljenje od Jugoslavije,jer ste se vi naoruzavali odmah od Titove smrti.Kad ste vec uspeli u tome,zasto Srbi ne bi imali pravo da ostanu u Jugoslaviji...i Skoti sad dobijaju pravo da se odvoje od Britanije i ostanu u EU.To je sustina.A ne ono sto vi pojednostavljujete.A ne daj Boze da vam pomene neko Jasenovac,jedini genocid na Balkanu,ili sta ste radili u austrijskim jedinicama za "disciplinovanje" Srba...to je odmah daleka proslost.

Dobro namjeran

pre 7 godina

(Gajus Bonus, 29. jun 2016 13:04)

Zato sto je Hrvatska, do duse u prilicno manjem obimu nego Srbija, vrsila.agresiju ne suverenu i medjunarodno priznatu Republiku Bosnu i Hercegovinu, a sve u skladu sa dogovorom Milosevica i Tudjmana iz Karadjordjeva.

Iz hrvatske perspektive ....

pre 7 godina

@ Ako je sve zbog srpske agresije zašto su u Mostaru i Hercegovini ratovali muslimani protiv Hrvata?
(Gajus Bonus, 29. jun 2016 13:04)

Da, ali ponovo kakve to veze ima sa Srebenicom i činjenicom da je Srbija izvršila agresiju na susjedne zemlje?

Kad se ta jadna Bosna raspadala, onda je i Hrvatska htijela uzeti svoj dio kolača, to je sasvim jasno. Samo, mi u Hrvatskoj smo odmah rekli STOP takvoj politici i ona u narodu nikada nije saživjela. Naša vlastita zemlja je bila napadnuta, pa da još guramo nos u susjedne zemlje, ne hvala.

Hrvatska je sasvim jasno određena prema cijelovitosti Bosne, ne priželjkuje nikakve "Republike" na njenom teritoriju.

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?

Iz hrvatske perspektive ....

pre 7 godina

@ Građanski rat je najgori vid rata.
(Cakic, 29. jun 2016 10:57)

Ovo je, na žalost, stajalište koje koči sve dobre odnose. Jer, kako nešto osuditi i od nečega se ograditi, ako nekome još nije jasno što to "nešto" uopće jeste.

Građanski rat?

Ne gospodo - nego AGRESIJA Srbije na susjedne zemlje !!!

Jer, ovo vaše - "nema nevinih", "svi su krivi" i bla, bla, nema nikakvog smisla, i nama zvuči uvredljivo!

Vi morate shvatiti da vas u Srbiji nitko živ nije napadao niti iz BiH niti iz Hrvatske, niti iz Slovenije, već da su vaši vojnici išli u te zemlje, pod izgovorom "zaštite Srba preko Dirne" - a da vas za Srbe preko Drine nije bilo briga, već isključivo za teritorijem pod njihovim nogama...

Dobro namjeran

pre 7 godina

(Gajus Bonus, 29. jun 2016 13:04)

Zato sto je Hrvatska, do duse u prilicno manjem obimu nego Srbija, vrsila.agresiju ne suverenu i medjunarodno priznatu Republiku Bosnu i Hercegovinu, a sve u skladu sa dogovorom Milosevica i Tudjmana iz Karadjordjeva.

Gajus Bonus

pre 7 godina

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?
(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 13:40)

Srbija se davno odrekla teritorijalnih pretenzija ali vi to niste hteli da cujete. (I dalje mi nije jasno zašto zbog Srba ratuju Hrvati i muslimani. Mostar je i danas podeljeni grad.)
Ko je od političara na vlasti u Srbiji, nisam ni ja baš srećan zbog toga a i kod vas se HDZ vratio tako da je to otprilike isto kao 90 tih.

Ruzica

pre 7 godina

Pruzena ruka pomirenja, bez ikakve politike, je ono sto je danas svima i srpskom i bosnjackom narodu potrebna.Nema rata bez bola, stradanja i patnje, kao ni mira i pomirenja bez dobre volje obe strane. Insistiranje da se prizna genocid nece doprineti pomirenju,vec samo secanje na nesrecno stradale u nadi da se nikad,nikad vise nece ponoviti .

Cakic

pre 7 godina

Građanski rat je najgori vid rata. Niko nije nevin u tom sukobu, svi su se tukli i ratovali međusobno, i nastao je haos. Treba raditi na pomirenju,a ne na dubljim podelama. Uzmite primer Francuske i Nemačke i sve vam je jasno.

Fenomen

pre 7 godina

Svake godine ista prica...razni politikanti pokusavaju izvuci poene iz jedne nesrece...gade mi se. Pitam se kad ce Parlament BiH doneti Rezoluciju o genocidu Turaka nad Jermenima. Naravno da nece nikad, ali predlazem da to uradi Republika Srpska...kao sto je uradila Nemacka.

Robert

pre 7 godina

Niko ne spori da je u Srebrenici počinjen strašan zločin, ali u Srbiji reč genocid ne može da se prihvati kao kvalifikacija tog zločina.

misko

pre 7 godina

Prvo da se dokaže da li je Alija žrtvovao Srebrenicu kao što sami muslimani pričaju pa posle toga se izjasniti o kvalifikaciji tragedije.
Čemu žurba posle četvrt veka.ISTINA PRVO.

Gajus Bonus

pre 7 godina

Niko u Srbiji ne poriče da je se u Srebrenici desio zločin i ubistva nevinih ljudi dok druga strana poriče zločine u Bratuncu i drugim srpskim stratištima. Njiima nije dovoljna osuda zločina već da se to nazove "genocidom" što treba da se iskoristi protiv Republike Srpske, da se ona proglasi kao genocidna tvorevina i samim tim ugasi. Tako bi se ostvarilo ono što je Alija i planirao žrtvujući svoj narod, da za stolom dobije ono što u ratu nije mogao. Takva kvlifikacija nije prošla mi u UN a u srpskom parlamentu treba da progđe???

Dunja

pre 7 godina

Ne verujem da ce se podrzati predlog o rezoluciji o Srebrenici, ali verujem da Srbija jasno i nedvosmisleno osudjuje uzasni zlocin koji se pre 20 godina dogodio u Srebrenici i gnusa se onih koji su u njemu ucestvovali.

Gajus Bonus

pre 7 godina

(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 11:49)

Ako je sve zbog srpske agresije zašto su u Mostaru i Hercegovini ratovali muslimani protiv Hrvata?

Kosta

pre 7 godina

A dajte me podsjetite - kada se Srbija odrekla teritorijalnih pretenzija na druge zemlje, odnosno gdje su danas u Srbiji političari koji su tu ekspanzionističku politiku Srbije devedesetih provodili?
(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 13:40)

Srbija nikada nije imala pretenzije na druge zemlje i druge narode,vec je samo oslobadjala ono sto je njeno a sto su drugi osvajali.Sto se Nacertanija tice,posto se vi Hrvati za njega uvek hvatate,taj dokument je nastao kao reakcija na teritorijalne pretenzije velikih carstava na balkanu i bio je tajni dokument sve do pocetka 20.veka.Sto bi Austrougarska mogla da osvaja BiH,u kojoj su tada vecina bili pravoslavni Srbi?A posto uvek pravite paralele sa 90im godinama.Sve sto je radjeno sa predsednistvom,4:4 glasa,je bilo u cilju da spreci otcepljenje od Jugoslavije,jer ste se vi naoruzavali odmah od Titove smrti.Kad ste vec uspeli u tome,zasto Srbi ne bi imali pravo da ostanu u Jugoslaviji...i Skoti sad dobijaju pravo da se odvoje od Britanije i ostanu u EU.To je sustina.A ne ono sto vi pojednostavljujete.A ne daj Boze da vam pomene neko Jasenovac,jedini genocid na Balkanu,ili sta ste radili u austrijskim jedinicama za "disciplinovanje" Srba...to je odmah daleka proslost.

Izbeglica

pre 7 godina

(Iz hrvatske perspektive ...., 29. jun 2016 11:49) Hrvatska i Bosna su priznate sredinom 1992.godine koliko ja znam. Dakle, Srbija nije mogla napasti susedne zemlje koje nisu postojale već paravojske koje su izazvale građanski rat.