Nedelja, 26.06.2016.

23:32

Duraković: Državni vrh Srbije nepoželjan u Srebrenici

Organizacioni odbor za obeležavanje godišnjice genocida u Srebrenici, doneo je odluku da je državni vrh Srbije nepoželjan 11. jula na komemoraciji u Potočarima.

Izvor: Beta

Durakoviæ: Državni vrh Srbije nepoželjan u Srebrenici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Petar

pre 7 godina

@miro split,
Tacno tako izgleda. Paradoksalno je da tokom rata bilo ljudi koji bi zeleli da je sto vise poginulo a drugi sto manje. Nakon rata mi se cini da se uloge promenile. Prvi bi da ih je sto manje a drugi sto vise (uz parolu kad umrem sahranite me u Potocarima).

T

pre 7 godina

Dobro je sto je Vucic isao prosle godine, tamo su pokazali svoje pravo lice. Svesni su da bi ovaj put moglo biti jos gore, znaju da ne mogu da se kontrolisu, a to bi poslalo losu sliku u svet.
Stalno govore o svojoj pomirljivoj dusi i urodjenoj dobroti, o tome da poticu od Dobrih Bosnjana, ali dzaba im sve, vuk dlaku menja, a cud nikad.
Na prostorima bivse Jugoslavije oni su jedini organizovano ratovali jedni protiv drugih.
Vucicu bi bilo najpametnije da obidje Bratunac ili bilo koje drugo mesto stradanja Srba ili cak i Hrvata koje su ubijali Muslimani.

miro split

pre 7 godina

Majko moja šta ja ne bi volija bit žrtva genocida ili ratnog zločina.Aj šta su te ubili,ali šta ti ni u smrti ne daju mira.Ne daju ti mira ni oni koji te brane,a ni oni koji te napadaju.Oni koji te brane tvoju smrt množe sa deset,a oni koji te napadaju kažu da te nikad nije ni bilo.
Svađaju se,spominju te po nogometnim utakmicama,kafićima,sabornicama,skupštinama.
Taman se malo smiriš,namistiš u onoj zajedničkoj raki,kad neki nadobudni političar u pauzi između dva obroka spomene tvoje ime i tvoju sudbinu.Optužuje te da lažeš i mrtav,da nisi sam,da nisi ni mrtav,da ti je svašta činjeno,a i da ti dlaka sa glave na fali.
I tako iz dana u dan,a ti bi tija samo malo tišine i mira.Ti si već odavno oprostija i pomirija sa svojon sudbinom žrtve isto ka i oni druge nacije i vire u susjednoj jami.

Aleksa

pre 7 godina

Bitno je odrzavati tenziju izmedju Srba i muslimana, da bi se mogli " upotrebiti" za neki novi sukob na ovom prostoru! Jos bitnije je da pametni ljudi na obe strane to znaju i da se izbegne neka nova klopka kreatora svetskog poretka.

Ćame

pre 7 godina

Kakve pare vi spominjete, par miliona koje je Vučić dao za Srebrenicu nije ni blizu samo onome što su srpske babe popljačkale u Srebrenici, imate na internetu te snimke pa pogledajte.
Treba odstraniti sve negatore genocida, slažem se sa Ćamilom.

lka

pre 7 godina

on hoce da kaze,nemojte dolaziti da nebi bilo problema,a pare posaljite.Bezobazluk,a i idu izbore.Boze da li cemo mi ovo morati da gledamo dok smo zivi,gde kod se okrenes ono samo interes, licni,i nista drugo.

Goran

pre 7 godina

Sa radikalima i demokratama na vlasti bicemo nepozeljni jos decenijama a mozda i vekovima. Biramo ih na izborima, znamo sta rade i sta su radili devedesetih i sad hocemo da nas vode u Evropu. Nasi preci su imali inat koji je bio zdrav i opravdan a ovi danasnji gradjani Srbije se inate sami sebi i biraju najgore da ih predstavljaju. Uzivajmo gradjani u vlastioj gluposti! Ne trebaju nama bolji neprijatelji od nas.

R.Srpska zivi vjecno

pre 7 godina

Neka je nepozeljan!!!Svake godine dodvoravanje,ulizivanje..doniranje novca(milioni evra)..I koji je rezultat?Nepozeljni..Pa gospodo sa drzavnog vrha,idite na nasu
stranu(R.Srpska) dosta je boraca dalo zivot za R.Srpsku,zahvaljujuci njima i postojimo,zato otidjite na njihove grobove,odajte im pocat!!

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Uz svo dužno poštovanje žrtvama Srebrenice, nije mi jasna činjenica da je iz godine u godinu bol i tuga sve veća i veća. Kao da vreme radi protiv Srebrenice. O čemu se radi?

mirko

pre 7 godina

Odluka je donešena po uputstvima IVZ, znam to , jer ju je najavio reis Kavazović u emisiji Presing na N1.
Prema dogajajima od prošle godine, možda je tako i najbolje, jer ne trebate dolaziti tamo gde niste pozvani i dobrodošli. Memorijalni centar ima status eksteritorijalnosti i oni imaju na to pravo .
Odluka je stvarno politička, a Udruženje je , prema ponašanju i delovanju većine članica jedna prvenstveno politička udruga.

Diego

pre 7 godina

Све док Србија јасно и гласно не каже, био је ратни злочин, казните починиоце, али није био геноцид, неки тамо Ћамил или други ће годинама нашој деци просипати причу о Србима као геноцидном народу. Истим оним Србима који су немилисрдно убијани у Јадовну за 120 дана око 40000 жртава, у Санском Мосту 5500, у Дракулићу код Бања Луке за једно јутро 7.2.1942. 2200 жртава, без бирања, жене, деца изведена са часа у школи...

Cajka

pre 7 godina

Pravilno Durakoviću, pravilno! Tako treba podrepašima i lizguzima! Samo vi forsirajte srpske zločine, vi niste bili zlikovci, ni Prvog, ni Drugog a ni ovog zadnjeg nesrećnog rata u BIH! Srbi su sami sebe ubijali, klali, mučili, silovali, pa da, oni su poznati po tome. Samo ste vi, Muslimani ili Bošnjaci, kako god vaše ime izmišljali, čisti i pošteni, nema među vama ni zlikovaca, ni nacionalista, ni šovinista, sve ste to rezervisali za Srbe i srpski narod u BIH i u Srbiji! Nadam se da će "časni i pošteni" Naš Veliki Vođa i ove godine dati nekoliko miliona evra, tek da vam se nađe. Vi to shvatate kao dužnost i obavezu a naš glupi Veliki Vođa kao pruženu ruku i pomoć. Pravilno Drurakoviću, pravilno!

cukce

pre 7 godina

Bili su i Tadic i Vucic, izrazili su iskreno zaljenje i izvinili se, uopste obojica su radili puno na pomirenju i sa Bosnjacima i sa Hrvatima! Na drugok strani bosnjacki i hrvatski politicari (osim Ive Josipovica) nista nisu uradili u interesu pomirenja a i ne postuju uopste srpske zrtve!

Kada samoobmana postane egzistencijalno pitanje

pre 7 godina

Konvencija UN o genocidu iz 1948, koja je na snagu stupila 1951 godine glasi: Pod genocidom se podrazumevaju radnje koje za cilj imaju delimicno ili potpuno unistenje jedne nacionalne, etnicke, rasne ili religiozne grupe.
Da se u Srebrenici nije desio genocig vec ratni zlocin, svakom dobronamernom coveku je jasno. Muslimani nikada nece prestati da govore o genocidu, a mi nikada necemo priznati da se nesto dogodilo sto se nije dogodilo. Nismo ludi sami sebi da pucamo u nogu samo da bi muslimani bili zadovoljni. Pa mi cak i kad bi priznali da je bio genocid oni ne bi bili zadovoljni. Nasli bi opet nesto drugo oko cega bi trazili da se izvinjavamo, pruzamo ruku pomirenja koju bi oni redovno odbijali. Pri svemu tome oni redovno zaboravljaju da su oni zapoceli rat, da su bili prvi koji su poceli da pucaju i da ubijaju i da je samo malo manje Srba od njihove ruke nastradolo nego sto je to muslimana nastradalo od srpske. Zato dizimo ruke od njih. Prijatelji nikada nismo bili niti cemo biti, niti je to sa njima, bas kao i sa Hrvatima, moguce.

Alexander

pre 7 godina

Ama Camile zar ti stvarno mislis da Srbi nemaju vaznijeg posla od nadmudrivanja sa vama oko Srebrenice da bi ti digao tenzije i pokupio politicke poene pred lokalne izbore u Oktobru!Uostalom mi u Rep. Srpskoj takodje imamo vaznijeg posla od jednodnevnog izleta u Srebrenicu koja se i nalazi u RS- oj!!

Vukašin iz Kragujevca

pre 7 godina

Zločin jeste i to težak, ali nije genocid.
Ne samo odluka medjunarodnog suda da je tako, nego vidite šta kažu oni koji su najmerodavniji za ovo pitanje - Jevreji. Efraim Zurof i mnogi drugi podsećaju da kod genocida nema nikakvog izdvajanja žena i dece, nego sve ide u smrt.
U Jasenovcu je takodje suštinski počinjen genocid, ali iz formalnih razloga se, po medjunarodnom pravu, ne može tako tretirati.
Srebrenica ni formalno, a ni suštinski nije genocid.

Mladen

pre 7 godina

Па зашто не вратите и оне милионе евра што су вам ти непожељни прошле године поклонили?

ataševac

pre 7 godina

polako.vi stalno prebrojavate,dopisujete,ratujete.vi iz srebrenice.
a mi cekamo da zavrisite taj vas posao koji traje od turskog doba.
pusto tursko

aleksandar

pre 7 godina

ja o vucicu mislim sve najgore,ali on nije kamenovan zato sto je vucic,nego zato sto je srbin.i da je srbija priznala genocid,opet bi neko iz delegacije srbije bio kamenovan.

Dragana

pre 7 godina

Genocid je kad se ceo narod ubija, i žene i deca. Ovde toga nije bilo pa i ne može da se tako okarakteriše. Žao mi je, ali tako je. Druga stvar je što vi ne želite da krenete dalje ili ne umete, pa su vam drugi krivi. Pitajte Turke da vam objasne, oni se razumeju u te stvari.

BoskoSRB

pre 7 godina

Uzeli su 5 mil. prosle godine i boli ih uvo. A mi cemo i dalje da se izvinjavamo i saosecamo... E Srbijo medju sljivama... Dokle cemo verovati svakoj susi...

Srbin

pre 7 godina

Ove godine nek Vucic i ostali srpski politicari posete Bratunac.Tamo leze zrtve nasera orica (namerno malim slovima koljaca Srba),4.500 srpskih grobova.Sramota da nikad niko od nasih poglavica nikad ne spomenu a jos veca sramota da ih do sada nisu javno posetili.

Zaciorski

pre 7 godina

E moji Bosanci....nikada vi iz vaseg kazana izaći nećete. Umesto da gledate kako cete dalje I bolje, kako ekonomiju I standard da poboljsate, vi u crnu zemlju svoj narod zabiste.

Biraj bolje prijatelje

pre 7 godina

Jel ovo onaj Vucicev ortak koji se zahvaljivao i branio ga nakon onih miliona koje su dobili?

I jel su to one majke srebrenice koje su pozdravile koljaca Orića i zlikovca Gotovinu?

I koji posle proslogodisnjeg kamenovanja vodje sada drze slovo o postenju i casti i o mirnoj dzenazi a sve isprovocirali sami?

Nesa

pre 7 godina

Ne znam o kom genocidu pricate? Koliko ja znam, zene,starci i deca su prebaceni autobusima pa dalje za Tuzlu ili gde vec. Ima na internetu. Pobijeni su vojnici i oni koji su klali Srbe od 1992-1995 u tom podrucju. Nema genocida.
A to sto ste vi izgubili rat i sto ste hteli 100% Bosne za sebe a istale ko... ko vam je kriv. Danas Srbi drze 49% , Hrvati 20% a vi ostalo.Tako vam je Holbruk udelio i nemoj nama da se zalite.
Ali, odgovaracete kad tad za vojnike JNA sto ste pobili iz zasede k'o neke p...e, pucali na kolonu koja se povlacila.Jaka taktika i strategija...

Tex

pre 7 godina

Znaci priznali, u skupsitni osudili zlocin, pohapsili ceo vojni vrh, vise se premijera poklonilo zrtvama, cak sta vise krenuli finansijski pomagati tu opstinu, recimo iz nekog osecaja krivice, jedinu stvar koju Srbija nije ucinila je da ovo tretira kao genocid, a ne vidim ni razlog kako je to moguce kada tako nesto ne tretira ni medjunarodni sud. I onda procitate izjavu doticnog gosp koji kaze eto mi vas ne zelimo, jer ce vas opet gadjati, a sami ste krivi jer su vas gadjali jer vi to politizujete. Dok politicari nisu isli tamo, onda su bili krivi sto ne idu, kad su otisli onda su krivi sto idu i sto ih gadjaju kamenjem. Pa ja ne znam da li neko moze da bude toliki licemer i to jos u novinama.

Богдан

pre 7 godina

...али је зато изгледа 5 милки еврића пожељно у Сребреници без обзира на негирање тзв. "геноцида"? Колико си се ти омастио Дураковићу?

Marta

pre 7 godina

Sud u Hagu je utvrdio da u Srebrenici nije počinjen genocid, a Duraković očekuje od Vučića da prizna nešto što se nije dogodilo...?! o.O Skoro svi predsednici i premijeri Srbije su se izvinjavali za Srebrenicu, Srbija je uložila i slala milione evra u kasu srebreničke opštine, kojom gospodari Duraković, ali mu je i to malo... A koji se to bošnjački političar izvinuo i odao počast stotinama ubijenih srpskih civila na području Srebrenice, od 1992-1995 godine? Za one koji ne znaju, u Srebrenici su većinsko stanovništvo Srbi, a gradonačelnik je Bošnjak, zbog glasova bošnjačke dijaspore. A Ćamil je bio za to da se zabrani glasanje srebreničkim Srbima, koji su proterani 1992. godine, i sad žive u drugim opštinama u RS-u, ili u Srbiji, a on sam je postao gradonačelnik zahvaljujući glasovima iz dijaspore!
Rođena Srebreničanka, s prebivalištem u Zrenjaninu.

strasno

pre 7 godina

Alo ljudi ,prosle godine je gazdama odgovaralo da se Srbi i Muslimani mire i oni su slusali svoje gazde,sad vise to ne odgovara i gazde su izdale novu naredbu,vrlo jasno.

ja

pre 7 godina

Ovi ljudi ocigledno nisu shvatili poruku. Ruka pomirenja, uprkos svemu, uprkos bola zbog sopstvenih zrtava, a iz postovanja prema tudjim zrtvama. Nije njihov bol veci od naseg samo zato sto je pidrzan od zapada. Ruka pomirenja, jer treba ici dalje. Ali kao da je ceo taj narod tamo nadojen mrznjom, mrznjom se hrani, mrznja ga definise. A mrznja nikoga nije ucinila srecnim.
Neka ih onda sami sa sobom, pa neka uzivaju u svojoj mrznji. Sto se mene tice, Srbija je pokazala svoju velicinu, i nema potrebe za daljim pokusajima.

PAOK

pre 7 godina

Negiranje genocida?Pa sama Bosna negira ucesce u genocidu nad Srbima u Drugom Svetksom ratu.Takodje Bosna negira Jermenski genocid.Niko ne prica kakvu su ulogu imali u turskim zlocinama.

Сале

pre 7 godina

Показало се прошле године ко су и какви су заиста. Уништио им је патетику и лажну причу о геноциду, па сад ни у лудилу не дају да дође.
Џаба им је све, читав свет је видео дивљаке, више им нигде неће проћи лаж о "мирном народу који никоме није нажао учинио!"

Dex

pre 7 godina

S jedne strane razumem zasto je tesko svarljivo trpeti Vucicevo prisustvo, sem ako deli sendvice. S druge strane, zasto niste bili gadljivi na nas novac koji vam je udelio, i to prilican? Nula od principijelnosti.

маннијак

pre 7 godina

Са овима само на дистанци и пословно. Затровани људи испраних мозгова последњих 20 година.

Cvexi

pre 7 godina

Mislim da je ovo way out potez jer su procenili da bi dolazak srpske delegacije ponovo izazvao nerede I onda bolje naci neki razlog da Srbi I ne dolaze I ne ponovi se ona sramota od prosle godine. Realno, izvinili smo se, slali delegacije na poklonjenje zrtvama, izrucili hagu sve odgovorne, I nesto malo para ulozili. Od koga je, dosta je :P

marija

pre 7 godina

A i dosta je vala bilo.
Bio Tadic, bio nesrecni Vucic, Jevreji vam rekli da u Srebrenici nije bio genocid, ni jedan medjunarodni dokument ne kaze da bio genocid,
dosta.

Sto ne umanjuje moju neizmernu tugu nad zrtvama zlocina i muke i zaboravljenih, tihih srpskih i glasnih muslimanskih majki.
Tragedija.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Ako je ovaj lik "tolerantni" i "umereni" element u muslimansko-katolickoj federaciji, jedva cekam da vidim kako im izgledaju vahabije.

Aлександар

pre 7 godina

Вучић не само да је непотребно понизио и себе и Србију својом посетом Поточарима где се догодио злочин али говора нема о геноциду већ је невероватно колико су неке главе усијане. Нема ово везе са породицама жртава. Како у Србији нико не пита ну за шта породице жртава? Шта је у питању? Јел у Београду није пријала музика Изетбеговићу, а након инцидента у Порочарима? Свирало се на увце, Сарајево, љубави моја. Јел пиво није било довољно xладно или је Изетбеговић био разочаран што на Калемегдану више нема Турака? На безгранични бетобразлук се не сме одговоеити безграничним попуштањем. Вучић треба да се појави у Сребреници као гост Додика у не треба да оде у Поточаре. Тиме би много бољу поруку послао. Он је ту, дошао је у Републику Српску а док се неки не уприсроје и не пацификују он не може на силу да им пружа руку коју не желе.

goksa

pre 7 godina

student 94@
Mogu zato sto bosnjaci imaju autonomiju nad tim memorijalnim centrom u potocarima i federalne vlasti BiH i jedino su one odgovorne za organizaciju i goste, iako teritorija pripada republici srpskoj.
Prosle godine nisu dozvolile obezbedjenje od pripadnika policije iz republike srpske koji su nezvanicno ipak bili i oni su sacuvali premijera srbije, a bili su tek par policajaca iz njegovog obezbedjenja iz srbije koje je ispostavilo se bilo nedovoljno.
Nije mi jasno zasto bi neko isao negde gde te mrze i zivot ti je ugrozen ,ionako ima previse srpskih stratista koje je nemoguce obici u jednoj kalendarskoj godini.
Pa mocni Obama je tek posle 70 godina obisao memorijalni centar u hirosimi i nije mu palo na pamet da se izvini samo je izrazio zaljenje i bla bla...

jovica

pre 7 godina

"Pre svega treba znati da se Srebrenica nalazi u Republici Srpskoj, te da on ne moze zabraniti tako nesto.
(student94, 26. jun 2016 23:42)

"
===========================================

Ocito je da ne poiznajes neke stvari: Potocari uzivaju tzv 'eksteritorijalnost' i uopste nisu pod ingerencijom policije/MUP RS nego su pod SIPA
Drzavni vrh Srbije moze doci u Srebrenicu ali niko im nece garantovati bezbjednostr ako primirisu u Potocare

Mikiveliki

pre 7 godina

Да ли је суд, не Српски, него међународни суд рекао да се није радило о геноциду. И сада ви очекујете да Србија каже "да био је геноцид "! Један хуман гест, какав је одлазак Српског руководства у Поточаре, ви политизујете, и уместо да тражимо начин како ићи даље, ви сртвар окрећете у погрешном смеру. У реду је, Срби су показали искрену намеру, а ви ако не желите "руку помирења ", није битно.

истина

pre 7 godina

Нека. Наши политичари обожавају да нас и себе понижавају како би глумили европејце и миротворце пред Европом, па нека иду и дају им паре иако нису пожељни.

Mikiveliki

pre 7 godina

Да ли је суд, не Српски, него међународни суд рекао да се није радило о геноциду. И сада ви очекујете да Србија каже "да био је геноцид "! Један хуман гест, какав је одлазак Српског руководства у Поточаре, ви политизујете, и уместо да тражимо начин како ићи даље, ви сртвар окрећете у погрешном смеру. У реду је, Срби су показали искрену намеру, а ви ако не желите "руку помирења ", није битно.

истина

pre 7 godina

Нека. Наши политичари обожавају да нас и себе понижавају како би глумили европејце и миротворце пред Европом, па нека иду и дају им паре иако нису пожељни.

R.Srpska zivi vjecno

pre 7 godina

Neka je nepozeljan!!!Svake godine dodvoravanje,ulizivanje..doniranje novca(milioni evra)..I koji je rezultat?Nepozeljni..Pa gospodo sa drzavnog vrha,idite na nasu
stranu(R.Srpska) dosta je boraca dalo zivot za R.Srpsku,zahvaljujuci njima i postojimo,zato otidjite na njihove grobove,odajte im pocat!!

Kada samoobmana postane egzistencijalno pitanje

pre 7 godina

Konvencija UN o genocidu iz 1948, koja je na snagu stupila 1951 godine glasi: Pod genocidom se podrazumevaju radnje koje za cilj imaju delimicno ili potpuno unistenje jedne nacionalne, etnicke, rasne ili religiozne grupe.
Da se u Srebrenici nije desio genocig vec ratni zlocin, svakom dobronamernom coveku je jasno. Muslimani nikada nece prestati da govore o genocidu, a mi nikada necemo priznati da se nesto dogodilo sto se nije dogodilo. Nismo ludi sami sebi da pucamo u nogu samo da bi muslimani bili zadovoljni. Pa mi cak i kad bi priznali da je bio genocid oni ne bi bili zadovoljni. Nasli bi opet nesto drugo oko cega bi trazili da se izvinjavamo, pruzamo ruku pomirenja koju bi oni redovno odbijali. Pri svemu tome oni redovno zaboravljaju da su oni zapoceli rat, da su bili prvi koji su poceli da pucaju i da ubijaju i da je samo malo manje Srba od njihove ruke nastradolo nego sto je to muslimana nastradalo od srpske. Zato dizimo ruke od njih. Prijatelji nikada nismo bili niti cemo biti, niti je to sa njima, bas kao i sa Hrvatima, moguce.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Uz svo dužno poštovanje žrtvama Srebrenice, nije mi jasna činjenica da je iz godine u godinu bol i tuga sve veća i veća. Kao da vreme radi protiv Srebrenice. O čemu se radi?

cukce

pre 7 godina

Bili su i Tadic i Vucic, izrazili su iskreno zaljenje i izvinili se, uopste obojica su radili puno na pomirenju i sa Bosnjacima i sa Hrvatima! Na drugok strani bosnjacki i hrvatski politicari (osim Ive Josipovica) nista nisu uradili u interesu pomirenja a i ne postuju uopste srpske zrtve!

Cajka

pre 7 godina

Pravilno Durakoviću, pravilno! Tako treba podrepašima i lizguzima! Samo vi forsirajte srpske zločine, vi niste bili zlikovci, ni Prvog, ni Drugog a ni ovog zadnjeg nesrećnog rata u BIH! Srbi su sami sebe ubijali, klali, mučili, silovali, pa da, oni su poznati po tome. Samo ste vi, Muslimani ili Bošnjaci, kako god vaše ime izmišljali, čisti i pošteni, nema među vama ni zlikovaca, ni nacionalista, ni šovinista, sve ste to rezervisali za Srbe i srpski narod u BIH i u Srbiji! Nadam se da će "časni i pošteni" Naš Veliki Vođa i ove godine dati nekoliko miliona evra, tek da vam se nađe. Vi to shvatate kao dužnost i obavezu a naš glupi Veliki Vođa kao pruženu ruku i pomoć. Pravilno Drurakoviću, pravilno!

Mladen

pre 7 godina

Па зашто не вратите и оне милионе евра што су вам ти непожељни прошле године поклонили?

Alexander

pre 7 godina

Ama Camile zar ti stvarno mislis da Srbi nemaju vaznijeg posla od nadmudrivanja sa vama oko Srebrenice da bi ti digao tenzije i pokupio politicke poene pred lokalne izbore u Oktobru!Uostalom mi u Rep. Srpskoj takodje imamo vaznijeg posla od jednodnevnog izleta u Srebrenicu koja se i nalazi u RS- oj!!

aleksandar

pre 7 godina

ja o vucicu mislim sve najgore,ali on nije kamenovan zato sto je vucic,nego zato sto je srbin.i da je srbija priznala genocid,opet bi neko iz delegacije srbije bio kamenovan.

Diego

pre 7 godina

Све док Србија јасно и гласно не каже, био је ратни злочин, казните починиоце, али није био геноцид, неки тамо Ћамил или други ће годинама нашој деци просипати причу о Србима као геноцидном народу. Истим оним Србима који су немилисрдно убијани у Јадовну за 120 дана око 40000 жртава, у Санском Мосту 5500, у Дракулићу код Бања Луке за једно јутро 7.2.1942. 2200 жртава, без бирања, жене, деца изведена са часа у школи...

маннијак

pre 7 godina

Са овима само на дистанци и пословно. Затровани људи испраних мозгова последњих 20 година.

ataševac

pre 7 godina

polako.vi stalno prebrojavate,dopisujete,ratujete.vi iz srebrenice.
a mi cekamo da zavrisite taj vas posao koji traje od turskog doba.
pusto tursko

Vukašin iz Kragujevca

pre 7 godina

Zločin jeste i to težak, ali nije genocid.
Ne samo odluka medjunarodnog suda da je tako, nego vidite šta kažu oni koji su najmerodavniji za ovo pitanje - Jevreji. Efraim Zurof i mnogi drugi podsećaju da kod genocida nema nikakvog izdvajanja žena i dece, nego sve ide u smrt.
U Jasenovcu je takodje suštinski počinjen genocid, ali iz formalnih razloga se, po medjunarodnom pravu, ne može tako tretirati.
Srebrenica ni formalno, a ni suštinski nije genocid.

Nesa

pre 7 godina

Ne znam o kom genocidu pricate? Koliko ja znam, zene,starci i deca su prebaceni autobusima pa dalje za Tuzlu ili gde vec. Ima na internetu. Pobijeni su vojnici i oni koji su klali Srbe od 1992-1995 u tom podrucju. Nema genocida.
A to sto ste vi izgubili rat i sto ste hteli 100% Bosne za sebe a istale ko... ko vam je kriv. Danas Srbi drze 49% , Hrvati 20% a vi ostalo.Tako vam je Holbruk udelio i nemoj nama da se zalite.
Ali, odgovaracete kad tad za vojnike JNA sto ste pobili iz zasede k'o neke p...e, pucali na kolonu koja se povlacila.Jaka taktika i strategija...

Aлександар

pre 7 godina

Вучић не само да је непотребно понизио и себе и Србију својом посетом Поточарима где се догодио злочин али говора нема о геноциду већ је невероватно колико су неке главе усијане. Нема ово везе са породицама жртава. Како у Србији нико не пита ну за шта породице жртава? Шта је у питању? Јел у Београду није пријала музика Изетбеговићу, а након инцидента у Порочарима? Свирало се на увце, Сарајево, љубави моја. Јел пиво није било довољно xладно или је Изетбеговић био разочаран што на Калемегдану више нема Турака? На безгранични бетобразлук се не сме одговоеити безграничним попуштањем. Вучић треба да се појави у Сребреници као гост Додика у не треба да оде у Поточаре. Тиме би много бољу поруку послао. Он је ту, дошао је у Републику Српску а док се неки не уприсроје и не пацификују он не може на силу да им пружа руку коју не желе.

mirko

pre 7 godina

Odluka je donešena po uputstvima IVZ, znam to , jer ju je najavio reis Kavazović u emisiji Presing na N1.
Prema dogajajima od prošle godine, možda je tako i najbolje, jer ne trebate dolaziti tamo gde niste pozvani i dobrodošli. Memorijalni centar ima status eksteritorijalnosti i oni imaju na to pravo .
Odluka je stvarno politička, a Udruženje je , prema ponašanju i delovanju većine članica jedna prvenstveno politička udruga.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Ako je ovaj lik "tolerantni" i "umereni" element u muslimansko-katolickoj federaciji, jedva cekam da vidim kako im izgledaju vahabije.

Dex

pre 7 godina

S jedne strane razumem zasto je tesko svarljivo trpeti Vucicevo prisustvo, sem ako deli sendvice. S druge strane, zasto niste bili gadljivi na nas novac koji vam je udelio, i to prilican? Nula od principijelnosti.

Biraj bolje prijatelje

pre 7 godina

Jel ovo onaj Vucicev ortak koji se zahvaljivao i branio ga nakon onih miliona koje su dobili?

I jel su to one majke srebrenice koje su pozdravile koljaca Orića i zlikovca Gotovinu?

I koji posle proslogodisnjeg kamenovanja vodje sada drze slovo o postenju i casti i o mirnoj dzenazi a sve isprovocirali sami?

Marta

pre 7 godina

Sud u Hagu je utvrdio da u Srebrenici nije počinjen genocid, a Duraković očekuje od Vučića da prizna nešto što se nije dogodilo...?! o.O Skoro svi predsednici i premijeri Srbije su se izvinjavali za Srebrenicu, Srbija je uložila i slala milione evra u kasu srebreničke opštine, kojom gospodari Duraković, ali mu je i to malo... A koji se to bošnjački političar izvinuo i odao počast stotinama ubijenih srpskih civila na području Srebrenice, od 1992-1995 godine? Za one koji ne znaju, u Srebrenici su većinsko stanovništvo Srbi, a gradonačelnik je Bošnjak, zbog glasova bošnjačke dijaspore. A Ćamil je bio za to da se zabrani glasanje srebreničkim Srbima, koji su proterani 1992. godine, i sad žive u drugim opštinama u RS-u, ili u Srbiji, a on sam je postao gradonačelnik zahvaljujući glasovima iz dijaspore!
Rođena Srebreničanka, s prebivalištem u Zrenjaninu.

Srbin

pre 7 godina

Ove godine nek Vucic i ostali srpski politicari posete Bratunac.Tamo leze zrtve nasera orica (namerno malim slovima koljaca Srba),4.500 srpskih grobova.Sramota da nikad niko od nasih poglavica nikad ne spomenu a jos veca sramota da ih do sada nisu javno posetili.

Сале

pre 7 godina

Показало се прошле године ко су и какви су заиста. Уништио им је патетику и лажну причу о геноциду, па сад ни у лудилу не дају да дође.
Џаба им је све, читав свет је видео дивљаке, више им нигде неће проћи лаж о "мирном народу који никоме није нажао учинио!"

marija

pre 7 godina

A i dosta je vala bilo.
Bio Tadic, bio nesrecni Vucic, Jevreji vam rekli da u Srebrenici nije bio genocid, ni jedan medjunarodni dokument ne kaze da bio genocid,
dosta.

Sto ne umanjuje moju neizmernu tugu nad zrtvama zlocina i muke i zaboravljenih, tihih srpskih i glasnih muslimanskih majki.
Tragedija.

Zaciorski

pre 7 godina

E moji Bosanci....nikada vi iz vaseg kazana izaći nećete. Umesto da gledate kako cete dalje I bolje, kako ekonomiju I standard da poboljsate, vi u crnu zemlju svoj narod zabiste.

Tex

pre 7 godina

Znaci priznali, u skupsitni osudili zlocin, pohapsili ceo vojni vrh, vise se premijera poklonilo zrtvama, cak sta vise krenuli finansijski pomagati tu opstinu, recimo iz nekog osecaja krivice, jedinu stvar koju Srbija nije ucinila je da ovo tretira kao genocid, a ne vidim ni razlog kako je to moguce kada tako nesto ne tretira ni medjunarodni sud. I onda procitate izjavu doticnog gosp koji kaze eto mi vas ne zelimo, jer ce vas opet gadjati, a sami ste krivi jer su vas gadjali jer vi to politizujete. Dok politicari nisu isli tamo, onda su bili krivi sto ne idu, kad su otisli onda su krivi sto idu i sto ih gadjaju kamenjem. Pa ja ne znam da li neko moze da bude toliki licemer i to jos u novinama.

Goran

pre 7 godina

Sa radikalima i demokratama na vlasti bicemo nepozeljni jos decenijama a mozda i vekovima. Biramo ih na izborima, znamo sta rade i sta su radili devedesetih i sad hocemo da nas vode u Evropu. Nasi preci su imali inat koji je bio zdrav i opravdan a ovi danasnji gradjani Srbije se inate sami sebi i biraju najgore da ih predstavljaju. Uzivajmo gradjani u vlastioj gluposti! Ne trebaju nama bolji neprijatelji od nas.

strasno

pre 7 godina

Alo ljudi ,prosle godine je gazdama odgovaralo da se Srbi i Muslimani mire i oni su slusali svoje gazde,sad vise to ne odgovara i gazde su izdale novu naredbu,vrlo jasno.

PAOK

pre 7 godina

Negiranje genocida?Pa sama Bosna negira ucesce u genocidu nad Srbima u Drugom Svetksom ratu.Takodje Bosna negira Jermenski genocid.Niko ne prica kakvu su ulogu imali u turskim zlocinama.

Богдан

pre 7 godina

...али је зато изгледа 5 милки еврића пожељно у Сребреници без обзира на негирање тзв. "геноцида"? Колико си се ти омастио Дураковићу?

Dragana

pre 7 godina

Genocid je kad se ceo narod ubija, i žene i deca. Ovde toga nije bilo pa i ne može da se tako okarakteriše. Žao mi je, ali tako je. Druga stvar je što vi ne želite da krenete dalje ili ne umete, pa su vam drugi krivi. Pitajte Turke da vam objasne, oni se razumeju u te stvari.

goksa

pre 7 godina

student 94@
Mogu zato sto bosnjaci imaju autonomiju nad tim memorijalnim centrom u potocarima i federalne vlasti BiH i jedino su one odgovorne za organizaciju i goste, iako teritorija pripada republici srpskoj.
Prosle godine nisu dozvolile obezbedjenje od pripadnika policije iz republike srpske koji su nezvanicno ipak bili i oni su sacuvali premijera srbije, a bili su tek par policajaca iz njegovog obezbedjenja iz srbije koje je ispostavilo se bilo nedovoljno.
Nije mi jasno zasto bi neko isao negde gde te mrze i zivot ti je ugrozen ,ionako ima previse srpskih stratista koje je nemoguce obici u jednoj kalendarskoj godini.
Pa mocni Obama je tek posle 70 godina obisao memorijalni centar u hirosimi i nije mu palo na pamet da se izvini samo je izrazio zaljenje i bla bla...

Cvexi

pre 7 godina

Mislim da je ovo way out potez jer su procenili da bi dolazak srpske delegacije ponovo izazvao nerede I onda bolje naci neki razlog da Srbi I ne dolaze I ne ponovi se ona sramota od prosle godine. Realno, izvinili smo se, slali delegacije na poklonjenje zrtvama, izrucili hagu sve odgovorne, I nesto malo para ulozili. Od koga je, dosta je :P

ja

pre 7 godina

Ovi ljudi ocigledno nisu shvatili poruku. Ruka pomirenja, uprkos svemu, uprkos bola zbog sopstvenih zrtava, a iz postovanja prema tudjim zrtvama. Nije njihov bol veci od naseg samo zato sto je pidrzan od zapada. Ruka pomirenja, jer treba ici dalje. Ali kao da je ceo taj narod tamo nadojen mrznjom, mrznjom se hrani, mrznja ga definise. A mrznja nikoga nije ucinila srecnim.
Neka ih onda sami sa sobom, pa neka uzivaju u svojoj mrznji. Sto se mene tice, Srbija je pokazala svoju velicinu, i nema potrebe za daljim pokusajima.

BoskoSRB

pre 7 godina

Uzeli su 5 mil. prosle godine i boli ih uvo. A mi cemo i dalje da se izvinjavamo i saosecamo... E Srbijo medju sljivama... Dokle cemo verovati svakoj susi...

jovica

pre 7 godina

"Pre svega treba znati da se Srebrenica nalazi u Republici Srpskoj, te da on ne moze zabraniti tako nesto.
(student94, 26. jun 2016 23:42)

"
===========================================

Ocito je da ne poiznajes neke stvari: Potocari uzivaju tzv 'eksteritorijalnost' i uopste nisu pod ingerencijom policije/MUP RS nego su pod SIPA
Drzavni vrh Srbije moze doci u Srebrenicu ali niko im nece garantovati bezbjednostr ako primirisu u Potocare

lka

pre 7 godina

on hoce da kaze,nemojte dolaziti da nebi bilo problema,a pare posaljite.Bezobazluk,a i idu izbore.Boze da li cemo mi ovo morati da gledamo dok smo zivi,gde kod se okrenes ono samo interes, licni,i nista drugo.

Ćame

pre 7 godina

Kakve pare vi spominjete, par miliona koje je Vučić dao za Srebrenicu nije ni blizu samo onome što su srpske babe popljačkale u Srebrenici, imate na internetu te snimke pa pogledajte.
Treba odstraniti sve negatore genocida, slažem se sa Ćamilom.

miro split

pre 7 godina

Majko moja šta ja ne bi volija bit žrtva genocida ili ratnog zločina.Aj šta su te ubili,ali šta ti ni u smrti ne daju mira.Ne daju ti mira ni oni koji te brane,a ni oni koji te napadaju.Oni koji te brane tvoju smrt množe sa deset,a oni koji te napadaju kažu da te nikad nije ni bilo.
Svađaju se,spominju te po nogometnim utakmicama,kafićima,sabornicama,skupštinama.
Taman se malo smiriš,namistiš u onoj zajedničkoj raki,kad neki nadobudni političar u pauzi između dva obroka spomene tvoje ime i tvoju sudbinu.Optužuje te da lažeš i mrtav,da nisi sam,da nisi ni mrtav,da ti je svašta činjeno,a i da ti dlaka sa glave na fali.
I tako iz dana u dan,a ti bi tija samo malo tišine i mira.Ti si već odavno oprostija i pomirija sa svojon sudbinom žrtve isto ka i oni druge nacije i vire u susjednoj jami.

T

pre 7 godina

Dobro je sto je Vucic isao prosle godine, tamo su pokazali svoje pravo lice. Svesni su da bi ovaj put moglo biti jos gore, znaju da ne mogu da se kontrolisu, a to bi poslalo losu sliku u svet.
Stalno govore o svojoj pomirljivoj dusi i urodjenoj dobroti, o tome da poticu od Dobrih Bosnjana, ali dzaba im sve, vuk dlaku menja, a cud nikad.
Na prostorima bivse Jugoslavije oni su jedini organizovano ratovali jedni protiv drugih.
Vucicu bi bilo najpametnije da obidje Bratunac ili bilo koje drugo mesto stradanja Srba ili cak i Hrvata koje su ubijali Muslimani.

Aleksa

pre 7 godina

Bitno je odrzavati tenziju izmedju Srba i muslimana, da bi se mogli " upotrebiti" za neki novi sukob na ovom prostoru! Jos bitnije je da pametni ljudi na obe strane to znaju i da se izbegne neka nova klopka kreatora svetskog poretka.

Petar

pre 7 godina

@miro split,
Tacno tako izgleda. Paradoksalno je da tokom rata bilo ljudi koji bi zeleli da je sto vise poginulo a drugi sto manje. Nakon rata mi se cini da se uloge promenile. Prvi bi da ih je sto manje a drugi sto vise (uz parolu kad umrem sahranite me u Potocarima).

Mikiveliki

pre 7 godina

Да ли је суд, не Српски, него међународни суд рекао да се није радило о геноциду. И сада ви очекујете да Србија каже "да био је геноцид "! Један хуман гест, какав је одлазак Српског руководства у Поточаре, ви политизујете, и уместо да тражимо начин како ићи даље, ви сртвар окрећете у погрешном смеру. У реду је, Срби су показали искрену намеру, а ви ако не желите "руку помирења ", није битно.

Goran

pre 7 godina

Sa radikalima i demokratama na vlasti bicemo nepozeljni jos decenijama a mozda i vekovima. Biramo ih na izborima, znamo sta rade i sta su radili devedesetih i sad hocemo da nas vode u Evropu. Nasi preci su imali inat koji je bio zdrav i opravdan a ovi danasnji gradjani Srbije se inate sami sebi i biraju najgore da ih predstavljaju. Uzivajmo gradjani u vlastioj gluposti! Ne trebaju nama bolji neprijatelji od nas.

истина

pre 7 godina

Нека. Наши политичари обожавају да нас и себе понижавају како би глумили европејце и миротворце пред Европом, па нека иду и дају им паре иако нису пожељни.

Ćame

pre 7 godina

Kakve pare vi spominjete, par miliona koje je Vučić dao za Srebrenicu nije ni blizu samo onome što su srpske babe popljačkale u Srebrenici, imate na internetu te snimke pa pogledajte.
Treba odstraniti sve negatore genocida, slažem se sa Ćamilom.

jovica

pre 7 godina

"Pre svega treba znati da se Srebrenica nalazi u Republici Srpskoj, te da on ne moze zabraniti tako nesto.
(student94, 26. jun 2016 23:42)

"
===========================================

Ocito je da ne poiznajes neke stvari: Potocari uzivaju tzv 'eksteritorijalnost' i uopste nisu pod ingerencijom policije/MUP RS nego su pod SIPA
Drzavni vrh Srbije moze doci u Srebrenicu ali niko im nece garantovati bezbjednostr ako primirisu u Potocare

R.Srpska zivi vjecno

pre 7 godina

Neka je nepozeljan!!!Svake godine dodvoravanje,ulizivanje..doniranje novca(milioni evra)..I koji je rezultat?Nepozeljni..Pa gospodo sa drzavnog vrha,idite na nasu
stranu(R.Srpska) dosta je boraca dalo zivot za R.Srpsku,zahvaljujuci njima i postojimo,zato otidjite na njihove grobove,odajte im pocat!!

Kada samoobmana postane egzistencijalno pitanje

pre 7 godina

Konvencija UN o genocidu iz 1948, koja je na snagu stupila 1951 godine glasi: Pod genocidom se podrazumevaju radnje koje za cilj imaju delimicno ili potpuno unistenje jedne nacionalne, etnicke, rasne ili religiozne grupe.
Da se u Srebrenici nije desio genocig vec ratni zlocin, svakom dobronamernom coveku je jasno. Muslimani nikada nece prestati da govore o genocidu, a mi nikada necemo priznati da se nesto dogodilo sto se nije dogodilo. Nismo ludi sami sebi da pucamo u nogu samo da bi muslimani bili zadovoljni. Pa mi cak i kad bi priznali da je bio genocid oni ne bi bili zadovoljni. Nasli bi opet nesto drugo oko cega bi trazili da se izvinjavamo, pruzamo ruku pomirenja koju bi oni redovno odbijali. Pri svemu tome oni redovno zaboravljaju da su oni zapoceli rat, da su bili prvi koji su poceli da pucaju i da ubijaju i da je samo malo manje Srba od njihove ruke nastradolo nego sto je to muslimana nastradalo od srpske. Zato dizimo ruke od njih. Prijatelji nikada nismo bili niti cemo biti, niti je to sa njima, bas kao i sa Hrvatima, moguce.

Nesa

pre 7 godina

Ne znam o kom genocidu pricate? Koliko ja znam, zene,starci i deca su prebaceni autobusima pa dalje za Tuzlu ili gde vec. Ima na internetu. Pobijeni su vojnici i oni koji su klali Srbe od 1992-1995 u tom podrucju. Nema genocida.
A to sto ste vi izgubili rat i sto ste hteli 100% Bosne za sebe a istale ko... ko vam je kriv. Danas Srbi drze 49% , Hrvati 20% a vi ostalo.Tako vam je Holbruk udelio i nemoj nama da se zalite.
Ali, odgovaracete kad tad za vojnike JNA sto ste pobili iz zasede k'o neke p...e, pucali na kolonu koja se povlacila.Jaka taktika i strategija...

Cajka

pre 7 godina

Pravilno Durakoviću, pravilno! Tako treba podrepašima i lizguzima! Samo vi forsirajte srpske zločine, vi niste bili zlikovci, ni Prvog, ni Drugog a ni ovog zadnjeg nesrećnog rata u BIH! Srbi su sami sebe ubijali, klali, mučili, silovali, pa da, oni su poznati po tome. Samo ste vi, Muslimani ili Bošnjaci, kako god vaše ime izmišljali, čisti i pošteni, nema među vama ni zlikovaca, ni nacionalista, ni šovinista, sve ste to rezervisali za Srbe i srpski narod u BIH i u Srbiji! Nadam se da će "časni i pošteni" Naš Veliki Vođa i ove godine dati nekoliko miliona evra, tek da vam se nađe. Vi to shvatate kao dužnost i obavezu a naš glupi Veliki Vođa kao pruženu ruku i pomoć. Pravilno Drurakoviću, pravilno!

Alexander

pre 7 godina

Ama Camile zar ti stvarno mislis da Srbi nemaju vaznijeg posla od nadmudrivanja sa vama oko Srebrenice da bi ti digao tenzije i pokupio politicke poene pred lokalne izbore u Oktobru!Uostalom mi u Rep. Srpskoj takodje imamo vaznijeg posla od jednodnevnog izleta u Srebrenicu koja se i nalazi u RS- oj!!

Vukašin iz Kragujevca

pre 7 godina

Zločin jeste i to težak, ali nije genocid.
Ne samo odluka medjunarodnog suda da je tako, nego vidite šta kažu oni koji su najmerodavniji za ovo pitanje - Jevreji. Efraim Zurof i mnogi drugi podsećaju da kod genocida nema nikakvog izdvajanja žena i dece, nego sve ide u smrt.
U Jasenovcu je takodje suštinski počinjen genocid, ali iz formalnih razloga se, po medjunarodnom pravu, ne može tako tretirati.
Srebrenica ni formalno, a ni suštinski nije genocid.

Diego

pre 7 godina

Све док Србија јасно и гласно не каже, био је ратни злочин, казните починиоце, али није био геноцид, неки тамо Ћамил или други ће годинама нашој деци просипати причу о Србима као геноцидном народу. Истим оним Србима који су немилисрдно убијани у Јадовну за 120 дана око 40000 жртава, у Санском Мосту 5500, у Дракулићу код Бања Луке за једно јутро 7.2.1942. 2200 жртава, без бирања, жене, деца изведена са часа у школи...

cukce

pre 7 godina

Bili su i Tadic i Vucic, izrazili su iskreno zaljenje i izvinili se, uopste obojica su radili puno na pomirenju i sa Bosnjacima i sa Hrvatima! Na drugok strani bosnjacki i hrvatski politicari (osim Ive Josipovica) nista nisu uradili u interesu pomirenja a i ne postuju uopste srpske zrtve!

ataševac

pre 7 godina

polako.vi stalno prebrojavate,dopisujete,ratujete.vi iz srebrenice.
a mi cekamo da zavrisite taj vas posao koji traje od turskog doba.
pusto tursko

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 7 godina

Uz svo dužno poštovanje žrtvama Srebrenice, nije mi jasna činjenica da je iz godine u godinu bol i tuga sve veća i veća. Kao da vreme radi protiv Srebrenice. O čemu se radi?

Marta

pre 7 godina

Sud u Hagu je utvrdio da u Srebrenici nije počinjen genocid, a Duraković očekuje od Vučića da prizna nešto što se nije dogodilo...?! o.O Skoro svi predsednici i premijeri Srbije su se izvinjavali za Srebrenicu, Srbija je uložila i slala milione evra u kasu srebreničke opštine, kojom gospodari Duraković, ali mu je i to malo... A koji se to bošnjački političar izvinuo i odao počast stotinama ubijenih srpskih civila na području Srebrenice, od 1992-1995 godine? Za one koji ne znaju, u Srebrenici su većinsko stanovništvo Srbi, a gradonačelnik je Bošnjak, zbog glasova bošnjačke dijaspore. A Ćamil je bio za to da se zabrani glasanje srebreničkim Srbima, koji su proterani 1992. godine, i sad žive u drugim opštinama u RS-u, ili u Srbiji, a on sam je postao gradonačelnik zahvaljujući glasovima iz dijaspore!
Rođena Srebreničanka, s prebivalištem u Zrenjaninu.

Srbin

pre 7 godina

Ove godine nek Vucic i ostali srpski politicari posete Bratunac.Tamo leze zrtve nasera orica (namerno malim slovima koljaca Srba),4.500 srpskih grobova.Sramota da nikad niko od nasih poglavica nikad ne spomenu a jos veca sramota da ih do sada nisu javno posetili.

aleksandar

pre 7 godina

ja o vucicu mislim sve najgore,ali on nije kamenovan zato sto je vucic,nego zato sto je srbin.i da je srbija priznala genocid,opet bi neko iz delegacije srbije bio kamenovan.

Aлександар

pre 7 godina

Вучић не само да је непотребно понизио и себе и Србију својом посетом Поточарима где се догодио злочин али говора нема о геноциду већ је невероватно колико су неке главе усијане. Нема ово везе са породицама жртава. Како у Србији нико не пита ну за шта породице жртава? Шта је у питању? Јел у Београду није пријала музика Изетбеговићу, а након инцидента у Порочарима? Свирало се на увце, Сарајево, љубави моја. Јел пиво није било довољно xладно или је Изетбеговић био разочаран што на Калемегдану више нема Турака? На безгранични бетобразлук се не сме одговоеити безграничним попуштањем. Вучић треба да се појави у Сребреници као гост Додика у не треба да оде у Поточаре. Тиме би много бољу поруку послао. Он је ту, дошао је у Републику Српску а док се неки не уприсроје и не пацификују он не може на силу да им пружа руку коју не желе.

Dragana

pre 7 godina

Genocid je kad se ceo narod ubija, i žene i deca. Ovde toga nije bilo pa i ne može da se tako okarakteriše. Žao mi je, ali tako je. Druga stvar je što vi ne želite da krenete dalje ili ne umete, pa su vam drugi krivi. Pitajte Turke da vam objasne, oni se razumeju u te stvari.

mirko

pre 7 godina

Odluka je donešena po uputstvima IVZ, znam to , jer ju je najavio reis Kavazović u emisiji Presing na N1.
Prema dogajajima od prošle godine, možda je tako i najbolje, jer ne trebate dolaziti tamo gde niste pozvani i dobrodošli. Memorijalni centar ima status eksteritorijalnosti i oni imaju na to pravo .
Odluka je stvarno politička, a Udruženje je , prema ponašanju i delovanju većine članica jedna prvenstveno politička udruga.

Dex

pre 7 godina

S jedne strane razumem zasto je tesko svarljivo trpeti Vucicevo prisustvo, sem ako deli sendvice. S druge strane, zasto niste bili gadljivi na nas novac koji vam je udelio, i to prilican? Nula od principijelnosti.

Zaciorski

pre 7 godina

E moji Bosanci....nikada vi iz vaseg kazana izaći nećete. Umesto da gledate kako cete dalje I bolje, kako ekonomiju I standard da poboljsate, vi u crnu zemlju svoj narod zabiste.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Ako je ovaj lik "tolerantni" i "umereni" element u muslimansko-katolickoj federaciji, jedva cekam da vidim kako im izgledaju vahabije.

Cvexi

pre 7 godina

Mislim da je ovo way out potez jer su procenili da bi dolazak srpske delegacije ponovo izazvao nerede I onda bolje naci neki razlog da Srbi I ne dolaze I ne ponovi se ona sramota od prosle godine. Realno, izvinili smo se, slali delegacije na poklonjenje zrtvama, izrucili hagu sve odgovorne, I nesto malo para ulozili. Od koga je, dosta je :P

PAOK

pre 7 godina

Negiranje genocida?Pa sama Bosna negira ucesce u genocidu nad Srbima u Drugom Svetksom ratu.Takodje Bosna negira Jermenski genocid.Niko ne prica kakvu su ulogu imali u turskim zlocinama.

Сале

pre 7 godina

Показало се прошле године ко су и какви су заиста. Уништио им је патетику и лажну причу о геноциду, па сад ни у лудилу не дају да дође.
Џаба им је све, читав свет је видео дивљаке, више им нигде неће проћи лаж о "мирном народу који никоме није нажао учинио!"

marija

pre 7 godina

A i dosta je vala bilo.
Bio Tadic, bio nesrecni Vucic, Jevreji vam rekli da u Srebrenici nije bio genocid, ni jedan medjunarodni dokument ne kaze da bio genocid,
dosta.

Sto ne umanjuje moju neizmernu tugu nad zrtvama zlocina i muke i zaboravljenih, tihih srpskih i glasnih muslimanskih majki.
Tragedija.

маннијак

pre 7 godina

Са овима само на дистанци и пословно. Затровани људи испраних мозгова последњих 20 година.

Biraj bolje prijatelje

pre 7 godina

Jel ovo onaj Vucicev ortak koji se zahvaljivao i branio ga nakon onih miliona koje su dobili?

I jel su to one majke srebrenice koje su pozdravile koljaca Orića i zlikovca Gotovinu?

I koji posle proslogodisnjeg kamenovanja vodje sada drze slovo o postenju i casti i o mirnoj dzenazi a sve isprovocirali sami?

BoskoSRB

pre 7 godina

Uzeli su 5 mil. prosle godine i boli ih uvo. A mi cemo i dalje da se izvinjavamo i saosecamo... E Srbijo medju sljivama... Dokle cemo verovati svakoj susi...

Tex

pre 7 godina

Znaci priznali, u skupsitni osudili zlocin, pohapsili ceo vojni vrh, vise se premijera poklonilo zrtvama, cak sta vise krenuli finansijski pomagati tu opstinu, recimo iz nekog osecaja krivice, jedinu stvar koju Srbija nije ucinila je da ovo tretira kao genocid, a ne vidim ni razlog kako je to moguce kada tako nesto ne tretira ni medjunarodni sud. I onda procitate izjavu doticnog gosp koji kaze eto mi vas ne zelimo, jer ce vas opet gadjati, a sami ste krivi jer su vas gadjali jer vi to politizujete. Dok politicari nisu isli tamo, onda su bili krivi sto ne idu, kad su otisli onda su krivi sto idu i sto ih gadjaju kamenjem. Pa ja ne znam da li neko moze da bude toliki licemer i to jos u novinama.

T

pre 7 godina

Dobro je sto je Vucic isao prosle godine, tamo su pokazali svoje pravo lice. Svesni su da bi ovaj put moglo biti jos gore, znaju da ne mogu da se kontrolisu, a to bi poslalo losu sliku u svet.
Stalno govore o svojoj pomirljivoj dusi i urodjenoj dobroti, o tome da poticu od Dobrih Bosnjana, ali dzaba im sve, vuk dlaku menja, a cud nikad.
Na prostorima bivse Jugoslavije oni su jedini organizovano ratovali jedni protiv drugih.
Vucicu bi bilo najpametnije da obidje Bratunac ili bilo koje drugo mesto stradanja Srba ili cak i Hrvata koje su ubijali Muslimani.

Богдан

pre 7 godina

...али је зато изгледа 5 милки еврића пожељно у Сребреници без обзира на негирање тзв. "геноцида"? Колико си се ти омастио Дураковићу?

Mladen

pre 7 godina

Па зашто не вратите и оне милионе евра што су вам ти непожељни прошле године поклонили?

strasno

pre 7 godina

Alo ljudi ,prosle godine je gazdama odgovaralo da se Srbi i Muslimani mire i oni su slusali svoje gazde,sad vise to ne odgovara i gazde su izdale novu naredbu,vrlo jasno.

goksa

pre 7 godina

student 94@
Mogu zato sto bosnjaci imaju autonomiju nad tim memorijalnim centrom u potocarima i federalne vlasti BiH i jedino su one odgovorne za organizaciju i goste, iako teritorija pripada republici srpskoj.
Prosle godine nisu dozvolile obezbedjenje od pripadnika policije iz republike srpske koji su nezvanicno ipak bili i oni su sacuvali premijera srbije, a bili su tek par policajaca iz njegovog obezbedjenja iz srbije koje je ispostavilo se bilo nedovoljno.
Nije mi jasno zasto bi neko isao negde gde te mrze i zivot ti je ugrozen ,ionako ima previse srpskih stratista koje je nemoguce obici u jednoj kalendarskoj godini.
Pa mocni Obama je tek posle 70 godina obisao memorijalni centar u hirosimi i nije mu palo na pamet da se izvini samo je izrazio zaljenje i bla bla...

ja

pre 7 godina

Ovi ljudi ocigledno nisu shvatili poruku. Ruka pomirenja, uprkos svemu, uprkos bola zbog sopstvenih zrtava, a iz postovanja prema tudjim zrtvama. Nije njihov bol veci od naseg samo zato sto je pidrzan od zapada. Ruka pomirenja, jer treba ici dalje. Ali kao da je ceo taj narod tamo nadojen mrznjom, mrznjom se hrani, mrznja ga definise. A mrznja nikoga nije ucinila srecnim.
Neka ih onda sami sa sobom, pa neka uzivaju u svojoj mrznji. Sto se mene tice, Srbija je pokazala svoju velicinu, i nema potrebe za daljim pokusajima.

lka

pre 7 godina

on hoce da kaze,nemojte dolaziti da nebi bilo problema,a pare posaljite.Bezobazluk,a i idu izbore.Boze da li cemo mi ovo morati da gledamo dok smo zivi,gde kod se okrenes ono samo interes, licni,i nista drugo.

Aleksa

pre 7 godina

Bitno je odrzavati tenziju izmedju Srba i muslimana, da bi se mogli " upotrebiti" za neki novi sukob na ovom prostoru! Jos bitnije je da pametni ljudi na obe strane to znaju i da se izbegne neka nova klopka kreatora svetskog poretka.

Petar

pre 7 godina

@miro split,
Tacno tako izgleda. Paradoksalno je da tokom rata bilo ljudi koji bi zeleli da je sto vise poginulo a drugi sto manje. Nakon rata mi se cini da se uloge promenile. Prvi bi da ih je sto manje a drugi sto vise (uz parolu kad umrem sahranite me u Potocarima).

miro split

pre 7 godina

Majko moja šta ja ne bi volija bit žrtva genocida ili ratnog zločina.Aj šta su te ubili,ali šta ti ni u smrti ne daju mira.Ne daju ti mira ni oni koji te brane,a ni oni koji te napadaju.Oni koji te brane tvoju smrt množe sa deset,a oni koji te napadaju kažu da te nikad nije ni bilo.
Svađaju se,spominju te po nogometnim utakmicama,kafićima,sabornicama,skupštinama.
Taman se malo smiriš,namistiš u onoj zajedničkoj raki,kad neki nadobudni političar u pauzi između dva obroka spomene tvoje ime i tvoju sudbinu.Optužuje te da lažeš i mrtav,da nisi sam,da nisi ni mrtav,da ti je svašta činjeno,a i da ti dlaka sa glave na fali.
I tako iz dana u dan,a ti bi tija samo malo tišine i mira.Ti si već odavno oprostija i pomirija sa svojon sudbinom žrtve isto ka i oni druge nacije i vire u susjednoj jami.