Petak, 27.05.2016.

18:20

Vučić: Ubistvo s fantomkama u 15h strašnije od Savamale

Lider SNS i premijer tehničke vlade Aleksandar Vučić izjavio je da se još radi na ubistvu Jelene Marjanović, rušenju u Savamali i hapšenju Miloševića.

Izvor: B92

Vuèiæ: Ubistvo s fantomkama u 15h strašnije od Savamale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

173 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 7 godina

U normalnim državama se utaja poreza često kažnjava teže nego ubistvo - logika je da utajom poreza urušavaš čitavo društvo dok ubistvom činiš nekome ličnu tragediju. Ono rušenje pod fantomkama, bespravno lišavanje slobode i odbijanje policije da reaguje na sve to je daleko, daleko opasnije i strašnije od pojedinačnog ubistva.

Ма, да, ништа

pre 7 godina

„Рушење(у Савамали) ми је мање тешко од убиства."

Па да, шта је то рушење државе, ништа!

Logic

pre 7 godina

Došli smo do novog matematičkog pravila koje je srušilo ono staro, priznato, o odnosu pozitivnih i negativnih brojeva. One grdne "minuse" što botovi vredno, po partijskoj derektivi ispaljuju i na najnormalnije komentare-pitanja, treba samo dodati "plusevima" koje ti komentari nose.Ako se moje mišljenje ne sviđa botu, znači da je ispravno. Hvala na odobravanju. Sabrasmo plus i minus i dobismo jedno veeeliko PLUS!

Sloboda

pre 7 godina

Mnogo su providni. I pored sve ove retorike spinovanja, napada na Sasu Jankovica u "ruzicastim novinama", udaranja minusa botova, i to identicnog broja ( po direktivi)... Zbog cega bi na npr. komentar- TREBA RESITI KRIVICNA DELA U SAVAMALI- dobio tolike minuseve? Gradjeni to ne zele da se resi pa lupaju minuse? Providno.

n

pre 7 godina

Zanimljivo je da niko ne pominje policajce sa fantomkama koji su stajali iza Nebojše iz Beograda kada je jedini cilj bio zastrašivanje građana. Premijer stalno pominje to hapšenje Miloševića a sasvim je normalno u svakoj državi da kada policija sprovodi neku ozbiljnu akciju da policajci nose fantomke. Takođe i kada se hapsi mafija policajci iz opravdanih razloga često prekriju lica.

nikola

pre 7 godina

Dobri komentari, sa najmanje 50% minusa; E to su tupavci na koje premijer i racuna. On je samo lukav i vazno mu je da sto vise ostane na mestu gde je kao u transu, sa svim svojim nazadnjacima oko sebe!

zoran

pre 7 godina

Hvala Gospodu sto odavo se preselih na "truli" Zapad. Iskreno mi je zao ljudi koji trpe ovakve demagoge I posmatraju nevidjeni kriminal, a drzava Im se smeje u lice.
Ne mogu da zamislim, ovde gde zivim, neko da srusi ceo kvart, a niko pojma nema. Ne verujem da tako nesto u S.Koreji moze da se desi.
Na zalost, drustvena svest, prosecnnog Srbina je gotovo nepostojeca.

ZexRado

pre 7 godina

Rušenje (u Savamali) mi je manje teško opd ubistva. Kao što rešavamo ko je sa fantomkama ubio čoveka na 50 metara odavde. Kad su ubili čoveka sa fantomkama bilo je 250 svedoka. Možete misliti kako su svi ti ljudi mislili da svako od njih može da bude ubijen kao on i zašto o tome ćute mediji“, rekao je lider SNS.
Pa cute mediji jer ne smeju da pisu o tome jer ce ces ih ti Vucicu zatviriti ili smeniti urednika.Ma vec bi smislio ti.Zlo je dugo u tebi.Imas ti Vucicu iskustva jos iz vremena kada si bio ministar informisanja.I zasto Sinisa Mali cuti?Gde je on?

Vucicu seceru

pre 7 godina

Kakav slucaj hapsenja Milosevica?! Jel to on misli na Slobodana i onaj upad u vilu?! Tad Milosevic nije ni uhapsen, uopste nije bio u tom konvoju, ostao je kod kuce i sutradan je otisao, Ceda ga molio celu noc da se preda.
Cak i da je uhapsen odmah upadom, mislim... Kuda ovo vodi! Sta bre prica ovaj Vucic?!

Hmmm

pre 7 godina

Rusenje bespravnih objekata DA i ODMAH ! Ali prvo za primer srusite vikendicu predsednika na Savi.I cela ova prica sa fantomkama je za mene u 2016. god. prosto neverovatna.Pa kad si baja,dodji preko dana bez fantomke pa rusi.

мераклија

pre 7 godina

јел ти радиш на овим случајевима гос'н премијеру или Небојша из Београда? Чисто да знамо коме иду кредити када све похапсите :)

Pera

pre 7 godina

A da li je gore od ubistva Stambolica? Da li je gore od ubistva Zorana Djindjica??? Vucicu, dajes sve vise povoda da se covek ozbiljno zabrine da li ce tvoje skidanje sa vlasti jednog dana kada izgubis vecinsku podrsku naroda biti problematicno.

ten yard penalty

pre 7 godina

"Prvo, cak nije ni majsor spinovanja... I to takodje radi lose, samo prividno kao uspeva.
Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice."

PA JEL NIJE!???...aj' realno!....

Uskok

pre 7 godina

U ostavci premijeru, sve si u pravu! Da nisi u ostavci, bio bi još "upraviji"! Sve je ovo tmina koja hoće da baci sen na tvoj rad! Da sam ja ti, ja bi se na press conf. pojavio sa fantomkom i rekao " Evo, i šta ćemo sad?" Zar je jedna fantomka jača od činjenice da nam Hrvati misle zlo, da Albanci ne daju Kosovo, da ja to sve slušam od 3 AM jer tad ustajem?" Svi smo mi fantomke! J' suis fantomka!

Rajko

pre 7 godina

Premijeru molim te podnesi ostavku i spasi nas bede,zar ne vidis da ti nisi za taj posao, molim te u ime nase dece, kojoj ne mozemo koliko toliko da pruzimo normalan zivot.

vostani carice

pre 7 godina

Sapleli ste se tamo gde ste mislili da cete najvise profitirati.
I kod glasaca i kod svojih dzepova.
Jedino ste zaboravili da pitate Beogradjane sta oni misle o tome...

b78

pre 7 godina

Mozda sam ja blesav ali on je po meni priznao da je saucesnik u rusenju Savamale i posle ovog sam definitivno siguran da se spinuje ubistvo pevacice od cega mi je muka. doduse kad vidim da Informer to radi svakodnevno onda mi ovo i nije iznenadjenje. Sramota ... Dobili ste jos jednog demonstranta za protest oko Savamale. Dok idiot ne shvati.

Buzgs

pre 7 godina

Svaka cast,nista se nije promenio od 90-tih.Zao mu je coveka,koji je isporucen sudu,sa kojim je sam prihvatio saradnju i koji je ubijao svoje neistomisljenike,pa ih zakopavao na Fruskoj.Zao mu coveka koji je poslao svoje radnike u smrt mada je imao informaciju o bombardovanjuRTS.
Svaka cast maske su ipak spale!

petar

pre 7 godina

Majstore, ja ne znam u kojoj zemlji ti zivis, al Srbija je jos kad je Sloba izabran, malo posle raspada glupe al dosledne vlasti KPJU, pokazala svoju potpunu neinteligenciju (o Miri koja je ocigledno davala ton tom sou programu i da ne govorimo). E posto je to bilo pre 25+ godina, odakle ti ideja da postoje institucije kad je to de fakto masta? A tek sto Srbija drzavnost nikad nije prihvatila, valjda u nadi da cemo opet zavladati Balkanom - pa ni teritoriju svoju bas ne znamo, kakva onda druga pravila da postoje?
Jeste brutalno, ali je istina...

CATAPA

pre 7 godina

Političko pravilo broj 1: nije bitno šta se kaže, već ono što se ne kaže.

U prevodu, ovo što je Vučić rekao je da se nikada neće ni otkrivati ko je naredio ubistvo Zorana Đinđića i sproveo državni udar u Srbiji. Sve ostalo je tekovina i stečevina tog državnog udara.

Dakle, ko je naručilac atentata? Ne postoji pitanje u ovoj zemlji na koje je tako lako doći do istine, a tako teško reći tu istinu.

Silver Surfer

pre 7 godina

Ovo je standardan nacin da se nesto ne resi i da se sa toga skrene tema. Ima i nesto gore od rusenja, sta ste zapeli. Kao prvo rekao je da ce da saopsti ime ubice pa sad ispada da se jos radi na rasvetljavanju. Ovo je takodje i svojevrstan spin. Jer dogadjaji koje spominje nemaju nikakve veze sa onim sto se desilo u Savamali. Ali, to ne znaci da svi ti slucajevi ne treba da budu reseni. Medjutim, premijer i njegova vlada nisu resili ni 24 sumnjive privatizacije a obecavali su da ce to da razrese. Mogao je da pomene i ubistvo Kundaka ili Badzino ubistvo. A pominjanje pokusaja Milosevicevog hapsenja je takodje promasena tema ali uvek moze dobro da se iskoristi za manipulaciju. Jos kada se na to nadoveze Legija sa jos jednom izmisljenom pricom eto zabave za citaoce Informera.
Najstrasnija je relativizacija jedne kriminalne radnje za koju postoje ozbiljne indicije da je umesan neko iz sistema. Policija, sto joj je duznost i zbog cega svi placamo porez, odbila je da zastiti gradjane i njihovu imovinu. I sada paznja javnosti zeli da se preusmeri ka dogadjajima koji nemaju veze sa rusenjem u Savamali. Najblaze receno - tezak bezobrazluk.

Voodoo

pre 7 godina

Izlizana ploca, to je nas premijer, sta je sporno kod hapsenja Milosevica, to su bile jasno obelezene specijalne policijske jedinice koje nose u akciji pred kamerama fantomke radi sopstvene zastite, sve specijalne jedinice nose fantomke, zato su i napravljene, ne za lopove i rusitelje. Apsolutno nikako ne mogu da se porede te dve situacije, iz mnogo razloga, ali najbitniji svi smo znali da je policija tada bila ispod fantomki, imali su uniforme, a ovi sada i dalje okrecu stvari i nece da kazu ko je, ni ko je odgovoran. I predsednik danas i premijer daju iste izjave, tipa treba i resice se, a onda kontra napad, umesto da kazu ko je, apsoluno je nemoguce da ne znaju, pa nisu se sigurno skupili nasumicni ljudi na ulici i stavili fantomke i krenuli da ruse. Braco i sestre Srbi svaka vam cast na izboru, radi neke lazne nade da ce vam pomoci ili da zadrzite neki bedan poslic kao i iz nedovoljno petlje izabrali ste ove ponovo po treci put, bez komentara.

Mazda

pre 7 godina

"Kod mene to ne moze da prodje"?! On dakle Ima sto bi rekli more than healthy self-esteem. Osilio se, mnogo se osilio i mnogo mulja. Samo da ljudi ne posustanu--OSTAVKE!

realno

pre 7 godina

Vuk dlaku menja, ali cud nikad.
Ovaj se polako vraca na svoje radikalske staze.
Gde sad iskopa Milosevica i njegovo hapsenje?

Pominjanje hapsenja nekog predsednika je krajnji bezobrazluk i licemerje.
Kad je doticni hapsen on je bio samo bivsi predsednik i optuzenik za ratne zlocine. I ne znam sta je cudno sto su tog zlocinca hapsili ljudi u fantomkama.
Pa tako se radi u celom svetu. Svi ti zlocinci imaju veliku mrezu saradnika i logicno je da policajci koji ih hapse ne otkrivaju svoj identitet. Zar treba sutra neki ludaci da zbog tog hapsenja ubiju njih ili njihove porodice?

Mali Sava

pre 7 godina

SuperVucko samo jos nije komentarisao porodjajne bolove glista u Paragvaju i praskave suglasnike u govoru moje babe Milene.

Sto mu gromova, sta ceka ovaj srpski superheroj? Dobro je osetio da nam se zgadila humanisticka etika i da zudimo za beskrupuloznim relativizacijama i neosnovanim poredjenjima.

O, Premijeru, reci nam, sta je Republika Srbija vec uradila po pitanju onih mucenih glista, a o mojoj babi i da ne govorimo?

Sasha

pre 7 godina

Istorija nas uči: Pa nije valjda važniji jedan marš na Rim 1922 nego pogibija bilo kog čoveka te godine, ej! Čovek je poginuo i to je ono što je strašno, a marš jeste strašan, ali mnoooogo, mnooooooooooogo manje.
U poređenju s tim, stanoviti govori nekog Hitlera po pivnicama su bili mačji kašalj.

Sloboda

pre 7 godina

Zasto na neki nacin pravdate zlocine? Zasto umanjujete njihov znacaj? Zasto poredite zlocine?
Ako na taj nacin razmisljamo, sta je kradja u odnosu na ubistvo? Zasto bismo onda to uopste razotkrivali...? Gradjani to ne zele...

masak

pre 7 godina

Auuu... Pa sve ovo sto rade samo sve vise govore da su oni ili neko njihov umesani u sve to. Opet brane te ljude? Nije mi jasno. Mislim jeste,znam kakvi su.

Jovana

pre 7 godina

"Koje ubistvo u 15h kod Merkatora?Google kaže da se to desilo 1996. godine, takođe u vreme njegove vlasti. Onda priča o Milanoviću koji je bio direktor RTS-a kad je on bio Ministar informisanja.
(Vračarac, 27. maj 2016 18:41)"
To je zato što pati za tim svojim vremenom i Miloševićem, pa povremeno ne može da se zaustavi i to izađe iz njega. Milošević im je svima njima bio idejni otac, i dan danas žale za njim. To je bio njihov predsednik pod kojim su ministrovali. Vučić, Vulin, Dačić, Nikolić, Šešelj, sve su to Miloševićeva deca i učenici.

earthworker

pre 7 godina

pa strasno! ne treba nam kesicevih 24 minuta ako ima ovakve nastupe. nastavlja li u ovom stilu nece ostat na vlasti do jeseni a ne jos 2 godine.

Građanin

pre 7 godina

Bojim se da ce vec na narednim izborima gradjani zaboraviti Savamalu, kao sto su na ovim nedavno "zaboravili" helikopter i ostale afere...

neko

pre 7 godina

Da li to premijer iznosenjem tudjeg prljavog vesa, pokusava da dokaze kako njegov i nije toliko strasan, ili mozda salje poruku politickim protivnicima da ne cackaju mnogo po ovome, jer ce on cackati po njihovim nedelima.

đole

pre 7 godina

O čemu ovaj priča? Kakve veze ima hapšenje Miloševića sa rušenjem u Savamali? Ja kapiram njegovu taktiku konstantne ofanzive i opozicione kritike bivše vlasti, ali ovo nema veze sa mozgom. Prolupao načisto.

teofil2

pre 7 godina

Dakle predsednik buduće Vlade Republike Srbije,na pitanje odgovara drugim pitanjem koje nema nikakve vveze u ovom slučaju sa Savamalom. Veoma je jasno da Vučić i nadležno organi tačno znaju šta se dogodilo te noći u Beogradu ali da to kriju.
Zašto?
Odgovor je jasn umešan je neko blizak predsedniku Vlade.

zoran

pre 7 godina

Premijeru,ubistvo ćoveka je strašno ,ali najstrašnije je kad država ubije zakon i pravdu u jednoj državi.Nemojte razvodnjavati Savamalu.
Svi smo Savamala

propast

pre 7 godina

Ono sto je napisao/napisala "bobrok" je kljuc za sve nase godine. Procitajte i podrzite, ili cutite. Profesija mi je da mislim i pisem, ali, evo, prvi put se samo pridruzujem.

Cvele

pre 7 godina

Mesec dana ne gledam TV i vesti minut-dva... Odmorio mozak. Vidim da ljudi nemaju posla, para, mladi masovno napustaju Srbiju, ja vlasnik 4 teretana idem na Aljasku da čistim ribu 3 meseca za 5.000 $ plate mesečno... I čitam sad premijer se vraća u 90-te i spominje Miloševića... Ovo definitivno nije normalno!!! O čemu se ovde uopšte radi???

rosk

pre 7 godina

Da li je moguce da se neko prima na ove njegove price?! Kakve veze ima ubistvo pevacice, hapsenje Slobe sa ovim sto se desilo pre mesec dana. Covek uopste vise ne mari kako ce njegove izjave da zvuce. Spinuje cim zine!

Srki

pre 7 godina

Svaka konferencija ovog coveka je ista. Ja ne vidim razlog za pominjanje bilo kojeg drugog slucaja, osim pitanja svih nas gradjana ove zemlje, KO JE RUSIO PROTIVZAKONITO, JEDAN DEO CENTRA GRADA U POLA NOCI? Kako je moguce da drzava, grad, policija, obavestajne sluzbe to ne znaju? Kakva smehoteka od zemlje i od vlasti. Tuzno!

Dragoljub

pre 7 godina

" ... E takvi ti cine jedno 80% birackog tela. Zajednicko im je ono "Dajte nam 'leba bez motike." ...
(whatever, 27. maj 2016 21:35)

Svaka cast na odlicnom komentaru.

www.narodpita

pre 7 godina

postovani premijeru resite vi ovaj slucaj sa fantomkama u Savamali. samo tako mozete da dokazete da se razlukujete od "zutih". usput nemogu da verujem da jedan premijer tako naziva svoje politicke protivnike. inace nije mi jasno sta je hteo da kaze u ovom intervjuju. cista demagogija

Milan

pre 7 godina

oped napada i opravdava kriminal drugim kriminalom. Predsednice vlade, pocni da se mesas u svoj posao i prestani da mi drzis predavanje! Pocni svojim gradjanima da se obracas kulturno i sa strahopostovanjem!

bobrok

pre 7 godina

Pa četiri godine si na vlasti i sad si setio Milosevica,Gavrilovica... prvo su bili idioti koji nisu to srusili po danu,pa su vlasnici bilo kriminalci,pa je sad to strasno ali ne i najstrasnije.. pa je bilo ubica pevačice ce biti uhapsen u roku od 48 sati, pa molim vas nemojte do ponedeljka, i dva meseca nista.... al u Srbiji najmanju vrednost ima izgovorena reč, i ovom narodu se oci nece otvoriti nikad.. 10 godina pod Milosevicem 10 godina pod laznim demokratam i sad 10 godina pod Vučicem i ode zivot....

navijac

pre 7 godina

@...mislim da si demagog i spin majstor veci nego sto si radnik.
(Dzoni, 27. maj 2016 20:31)

Ja mu jedino to i priznajem da ume. E sad na tu njegovu demagogiju jedino padaju nepismeni i slabije obrazovani ljudi. Njegova je sreca a nasa nesreca sto oni cine vecinu u zemlji.

Arhivator

pre 7 godina

"Rušenje (u Savamali) mi je manje teško od ubistva."

OK. U tom slučaju - ko je ubio Ćuruviju? Ko je ubio Milana Pantića? Ko je ubio sudiju Nebojšu Simeunovića? Ko je ubio Dadu Vujasinović?
A posebno - Ko je omogućio da Nato ubije radnike RTS-a?

A.

pre 7 godina

Malopre pročitah vest "maskirana lica otvorila su vatru na meštane" u kojoj piše da "niko od meštana nije povređen".
A onda vidim ovu vest u kojoj Vučić govori o "ubistvu s fantomkama u 15h", i nateraste me da pročitam tekst (koji bih inače preskočila).

Vučićeva izjava je sasvim u "duhu Vučuća", ali me je zapanjilo da PREMIJER u tehničkoj vladi, a po svemu sudeći i budući, kaže "...ako žuti dođu na vlast“.
I ko sad "živi u devedesetim"?

Wagner

pre 7 godina

E nije vazniji! Vaznije je to sto policija, koja postoji da stiti gradjane, nije reagovala na pozive gradjana dok su ih maltretirali neki placenici.

Naivni

pre 7 godina

Gospodine Premijeru,

Ja Vas lično kritikujem za sve šop nam se dešava u zadnjih par godina od kako ste na vlasti.... pa sve do ovoh poslednjih događaja kada službe koje vode ljidi iz vaše partije nisu zaštitile imovinu i građane.

Pa ipak nisam nikoga angažovao da u moje ime hapsi bilo koga.

Vređate dostojanstvo i poštenje onih od čijih plata i od čijeg rada i vi dobijate vaše plate...

whatever

pre 7 godina

Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice.
Nije mi dobro.. Nije dobro..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ShoneNI, 27. maj 2016 20:20)

Pa covek je dosao u fazu da moze da lupi sta hoce a da zna da nece izgubiti ni jedan glas. Ti kojima servira ionako pamte od jutra do veceri, ujutru vec cekaju novu turu laznih obecanja i teorija zavere. Takvima su za sve drugi krivi. Treba im vodja da im servira gomilu lakih resenja i neko na koga ce da svale krivicu za svoje propale zivote.
Na to dodaj one kojima je moto: "Neka dodju i marsovci, bitno je da ja ne ostanem bez svog drzavnog poslica."
E takvi ti cine jedno 80% birackog tela. Zajednicko im je ono "Dajte nam 'leba bez motike."

Tri babe + dve zabe = 7 krastavaca

pre 7 godina

A jel vazniji porast BDP ili ubistvo, ili je vaznije rusenje sa fantomkama od pomirenja u regionu pitanje je sad ? Sta sam sad rekao to ni Veber ne bi bolje smislio

zlopamtilo

pre 7 godina

Sve je strašno ,ok, ali svakako nije legitimno pokušavati opravdati trenutni kriminal kriminalom iz prethodnog perioda.Kao najbolji đak sa pravnog to sigurno znaš a takođe znaš I da nije legalno.....

Da da

pre 7 godina

Strasno je da se sve to dešava, a nigde hapsenja. Strasno je da ce Miskovic dobiti pasos nazad i da na kraju ni sa tim nece biti nista. Strasno je da vlast u jednoj opstini pravite sa čovekom koji je privodjen pre izbora zbog korupcije. Strasno je da premijer prica o stvarima kao sto su hapsenja i slicno kao da nemamo ministra policije i sluzbe koje bi trebale da se bave time. Strasno je da se plasira prica i srpskom mercedesu, fabrici čipova u slicnome, a nismo videli nista od toga evo vec duzi period. I jos gomila stvari...

cccc

pre 7 godina

Posto pominje Slobodana Milosevica i 'Zute', zasto mu neko ne postavi pitanje kako su to Slobodan Milosevic i Zuti od 1991-2012god ostavili spoljni dug od 15milijardi evra a njegov SNS za 4god neverovatnih 10 tako da sada dugujemo 25milijardi. Mi tonemo neverovatnom brzinom! Hoce li se neko baviti ovim. Ljudi, gotovo je potonuli smo!Dosta nam je ovih prethodnih i sadasnjih, imali su vremena i pokazali su da ne umeju/nece. Dajte nesto novo!

Dzoni

pre 7 godina

Mislim da si sad bas preterao. Menjaj savetnike, ako ih uopste imas,ili mislis da si najpametniji na svetu pa sve sam smisljas. Ovo danas je gomila gluposti koje si Predsednice Vlade izgovorio. Nije da ne cenim napor i trud koji cinis, ali mislim da si demagog i spin majstor veci nego sto si radnik.

maksimilijan

pre 7 godina

Доста више демагогије, сваки злочин је злочин и свако кривично дело је кривично дело. Почните мало да се хапсите међу собом па ће и овакве појаве да се смање.

ZoranNS

pre 7 godina

Reši prvo rušenja u Beogradu, sa ubistvom čoveka, pa onda pričaj priču, a nemoj zaboraviti ni helikopter sa žrtvama. Sve je više pitanja bez odgovora, u stvari sa bezveznim odgovorima.

ShoneNI

pre 7 godina

Prvo, cak nije ni majsor spinovanja... I to takodje radi lose, samo prividno kao uspeva.
Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice.
Nije mi dobro.. Nije dobro..

kole

pre 7 godina

Cisto zamajavanje javnog mnjenja. Gospodine,imate apsolutnu vlast i opet kukate da Vam je neko kriv! Napadima na politicke protivnike,dogadjajima iz proslosti,mislite da cete skrenuti paznju sa teme?! Ma dajte.

Logic

pre 7 godina

Dakle, svaki predsednik može da se oseća da mogu doći po njega ako žuti dođu na vlast??? Pa ako zasluži posetu, što da ne?Bilo ko da dođe na vlast. "Niko nije iznad zakona" - makar to znaju i večiti studenti sa pravnog fakulteta.

bgd

pre 7 godina

Policija ne moze dva meseca da resi slucaj ubistva zene u malom mestu.

Umesto da ministar, direktor policije, i svi po hijerarhiji podnesu ostavke zbog losih rezultata, nesposobnosti i sramote, ovi jos potenciraju da slucaj i dalje nije resen. Koriste slucaj da pune tabloide. Strasno.

Uros

pre 7 godina

Ajde vise promenite ustav: stavite da je dozvoljeno da se ruse ruzne zgrade, ako se planira da se na tom mestu izgradi nesto lepse, pa da zapusite usta vise tim lagalistima.

milan

pre 7 godina

Policija čitavog demokratskog sveta koristi fantomke kod racija ili hapšenja, ja imam osećaj da je ova izjava pesma pomirenja za socijaliste i ništa drugo u traženju većine za novi ustav. Sigurno da je ubistvo više rangirani zločin nego Savamala ali niko iz vlasti ne sme da štiti rušioce Savemale da je u tome nešto skriveno što si vlast nebi smela dozvoliti.

Анти-бот

pre 7 godina

Ништа ми није јасно,јел причао о ауто-путу од 100км или хокејашкој утакмици,то 6-0...7-1?

dzara

pre 7 godina

On je naveo da su oni ljudi koji sada kritikuju događaje u Savamali "isti oni koji su svojevremeno zajedno sa DS angažovali Zemunski klan da u fantomkama preskače Miloševićevu ogradu, da ga hapse."

Znači svih onih 10.000 na protestima i vecina Srbije koja kritikuje događaje u Savamali je angažovalo Zemunski klan da hapsi Slobu?

Prof.

pre 7 godina

O cemu i sta prica ovaj covek?!! Kakve veze ima danasnja bezbednost i prava gradjana sa tim sta je bilo pre deset i vise godina?! Umanjuje li vaznost danasnjih zlocina to sto je neka prosla vlada pravila propuste? I kakvi zuti? To izgovara onaj koji se ponekad seti da naglasi da je premijer svih gradjana, pa i onih koji nisu glasali za njega.Onaj koji svaki izraz nezadovoljstva, bilo cijeg, tumaci kao mrznju uperenu protiv sebe. I sve: ja, ja, ja... Verbalni egzibiciomiza i nista drugo! TESKO NAMA!!!

Matrix

pre 7 godina

Milošević da nije bio uhapšen onda, morala bi to da učini ova Vlada. Pripadnici JSO su upali u vili "Mir" i uhapsili Miloševića,zna se ko je potpisao. Zna se ko ga je predao Hagu. Koštunica je bio izričito protiv. Sve ovo je poznato i čemu ova priča? Skretanje sa teme, i vraćanje u prošlost iz koje neki nisu izašli. Bio je 5 oktobar, i on se od tada promenio,ali minimalno i nedovoljno. Posledice će biti užasne ako se ne prekine ovo gotovo svakodnevno kukanje,prenemaganje i histerisanje na kzn. Povuci se, ne umeš ovo bolje od drugih,gori si od njih.

Borko

pre 7 godina

A kada ćete Vi i dr Neša da pronađete lepuškaste amatere koji su napali Beka? A da objavite rezultate istrage o dronu iznad Marakane, koje ste obećali pre samo par godina? Ima toga još mnogo... i slažem se da je strašno.

Aleksandar

pre 7 godina

Ovaj covek potcenjuje sve nas.Ne mogu da verujem da sam ovo procitao.Kada ce konacno stati sa glupostima koje prica i 'rekla - kazala' politikom?Propadosmo nacisto.Naredne cetiri godine.I ko zna koliko jos...

komentator

pre 7 godina

Pa, ti svoj narod smatraš za neopevane budale, čim daješ ovakva nesuvisla objašnjena. Nije problem samo rušenje noću pod fantomkama, već maltretiranje ljudi, bespravno lišavanje slobode, i ponajviše zloupotreba policije - sve to uz podršku vrha vlasti, jer ko bi drugi mogao da naredi da policija ne sme da reaguje i da sve mora da se zataška?

Jelena

pre 7 godina

Malo nam se premijer preračunao. Nisam žuta, nisam hapsila Miloševića, niti sam heklerima osvajala Narodnu banku Srbije. Ali mi smeta događaj u Savamaloj. Vučić je sve ovo sveo na političku igru, te žuti ovo, žuti ono. Zaboravio je da ima nas, običnih građana, koji nemamo partijsku pripadnost ali mislimo zdravo i mislimo svojom glavom. Nije Aleksandre bitno šta misle žuti, i šta su oni radili ili nisu radili, bitno je da ovo sada treba da bude pravna država. To što ti misliš da je dovoljno da si manje loš nego oni onda, nije razmišljanje časnog čoveka. Razmisli malo bolje!

Milos

pre 7 godina

1. Ko je bio devedesetih ministar informisanja
2. Ko je bio radikal, a sad EU?
3. Ko je smanjio penzije i plate 10%
4. Ko je povecao akcize za gorivo?
5. Ko je povecao cenu struje?
6. Ko kontrolise sve medije?
7. Ko je sa RTV Vojvodina skinuo sve bitnije postovane novinare?
8. Ko bespravno rusi i gradi Beograd na Vodi?
9. Ko ne voli ni da cuje Vucicu ..... i Sinisa .....
10. Ko patetise i pravi od sebe najvecu zrtvu??
11. Ko bi sve uradio da ostane tu gde je sada?

Lista je bas podugacka i ne mogu svega da se setim. Ovo je ovako na brzaka.

toma

pre 7 godina

Ne pravdaj se, ne vrdaj, ne skrivaj počinioce nego rešavaj sve, i ubistvo i rušenje, što se više pravdaš sve se više vidi da krijete, gde je mALI?

Balkanska ruta

pre 7 godina

Njegova odbrana je uvek isla u pravcu vece katastrofe tehnikama poredjenja neuporedivog. Kad "napada" uspeh onda to radi takodje nepristojnim poredjenjima Srbije sa, ne retko, Svajcarskom, Svedskom.. Sve obesmisljava banalnim tehnikama njegovog gurua Voje. Sto bi rekao Sojic, IZVRCE.

Daca

pre 7 godina

Demagogija "par excellence"!
Sramota kad premijer jedne zemlje govori tako. Njegov posao je da nađe izvršioce i nalogodavce svih kriminalnih dela, a ne da ih klasifikuje i ubeđuje koji su bitniji ili manje bitni.

John

pre 7 godina

" Ko je naredio da se preskače ograda i hapsi Milošević."

Zar najbolji student u istoriji pravnog fakulteta (svaka čast Simo) ne zna da hapšenja naređuje sud?
A ako nisu mogli da uđu na ulaz, kuda je trebalo? Da kopaju tunel? Da prelete?
I gde je bio proteklih 15 godina pa se toga setio baš sada?

P.S. Kamo sreće da je CELA vlada Mirka Marijanovića na robiji...

ZORAN

pre 7 godina

Zašto premijeru, zašto ako Boga znš na tako jedan drzak i bezobrazan način pocenjuješ i vređaš inteligenciju svojih građana. Šta se to sa vama deršava? Dali je moguće da ste državu i njezine institucije toliko uništili da je nemoćna i policija i vojska, obavještajne službe i sudstvo da pronađu ljude koji ruše sa bagerima centar Beograda, vežu i matretiraju građane.Ovaj zločin vam Srbija a i celi slobodoljubljivi svet nikada neće oprostiti.STIDITE SE!!!!

ja

pre 7 godina

O čemu ovaj čovek i Dokle više pozivanje na neke prethodne? Neverovatno kakvo spinovanje i skretanje sa teme, hapšenje Miloševića nije više aktuelna tema, mene trenutno brine više ovo drugo.

ConteDiLuna

pre 7 godina

Najbolje bi bilo da se ne istražuje ništa jer se sigurno nekada desilo nešto strašnije. Na primer, zašto da istražujemo ko je ubijao novinare u Srbiji kad je Staljin pobio onolike novinare.
Ovo više nije ni spinovanje ni prodavanje magle, ovo je... sramota.
Inače, izbori su bili i prošli. Nađoste li ubicu one nesrećne mlade žene? Ako su vam sva prerdizborna obećanja ovako čvrsta, onda...

Danga

pre 7 godina

Jeste strašnije, gospodine Vučiću. Zato ste valjda i rekli onomad, baš pred izbore, da je slučaj praktično završen i da će ubica biti uhvaćen za 24 sata. A pošto mi vama sve verujemo, onda ne brinemo ni za Savamalu.

Boban Radivojevic

pre 7 godina

meni sva ta njegova branjenja gde on na svaku optuzbu kaze "a ovi kada su tako radili" deluje kao da je on naredio... e sad sta je istina nikada se nece saznati

R

pre 7 godina

Ne znamo ko je ubio pevacicu ali dobro predpostavljamo ko je rusio u Sava mali. A to sto ne mozete "navodno" da pronadjete 30 ljudi koji su to rusili, opet govori u prilog teoriji ko je ti uradio.

Stevan

pre 7 godina

Ma super sto si setio svega ovoga, ali zasto bas sada kad si video da masa beogradjana protestvuje zbog Savamale? Vec si nekoliko godina premijer, nisi se setio Milosevica, sad si ga izvukao iz rukava. Aman covece, jel ti imas obraza uopste, zar te nije sramota da se prema gradjanima Srbije ophodis kao prema obicnim budalama?

delivery demagog

pre 7 godina

Još gore od rušenja u savamaloj je to što je masa ljudi zvala policiju ali policija nije reagovala!!! To je opasnije od samog čina rušenja.

Kodo

pre 7 godina

Kakvo lose spinovanje majko mila, prica o necemu sto se desilo pre 15 godina... mogao je dodati jos Holokaust Jevreja i atomsku bombu na Hirosimu...

Zamislite govor: Rusenje sa fantomkama je strasan dogadjaj ali nije gori od holokausta Jevreja u Drugom svetskom ratu. Zasto mediji cute o holokaustu. Sete se holokausta jednom u godini na dan obelezavanja godisnjice a o rusenju sa fantomkama izvestavaju svaki dan!

Vračarac

pre 7 godina

Koje ubistvo u 15h kod Merkatora?
Google kaže da se to desilo 1996. godine, takođe u vreme njegove vlasti.
Onda priča o Milanoviću koji je bio direktor RTS-a kad je on bio Ministar informisanja. Pa on je svojim ponašanjem doveo do izliva besa naroda...
A Milošević kad je hapšen nije bio predsednik, već bivši predsednik. Milošević je lično potpisao saradnju sa Hagom a kad ga je Hag pozvao on je odbio da ode. Država je posle toga morala da ispoštuje njegov potpis i preda ga Haškom sudu. A specijalne jedinice prilikom takvih akcija ama baš svuda u svetu nose fantomke, tako da tu ništa nije čudno.

ja

pre 7 godina

O čemu ovaj čovek i Dokle više pozivanje na neke prethodne? Neverovatno kakvo spinovanje i skretanje sa teme, hapšenje Miloševića nije više aktuelna tema, mene trenutno brine više ovo drugo.

Vračarac

pre 7 godina

Koje ubistvo u 15h kod Merkatora?
Google kaže da se to desilo 1996. godine, takođe u vreme njegove vlasti.
Onda priča o Milanoviću koji je bio direktor RTS-a kad je on bio Ministar informisanja. Pa on je svojim ponašanjem doveo do izliva besa naroda...
A Milošević kad je hapšen nije bio predsednik, već bivši predsednik. Milošević je lično potpisao saradnju sa Hagom a kad ga je Hag pozvao on je odbio da ode. Država je posle toga morala da ispoštuje njegov potpis i preda ga Haškom sudu. A specijalne jedinice prilikom takvih akcija ama baš svuda u svetu nose fantomke, tako da tu ništa nije čudno.

delivery demagog

pre 7 godina

Još gore od rušenja u savamaloj je to što je masa ljudi zvala policiju ali policija nije reagovala!!! To je opasnije od samog čina rušenja.

Stevan

pre 7 godina

Ma super sto si setio svega ovoga, ali zasto bas sada kad si video da masa beogradjana protestvuje zbog Savamale? Vec si nekoliko godina premijer, nisi se setio Milosevica, sad si ga izvukao iz rukava. Aman covece, jel ti imas obraza uopste, zar te nije sramota da se prema gradjanima Srbije ophodis kao prema obicnim budalama?

Kodo

pre 7 godina

Kakvo lose spinovanje majko mila, prica o necemu sto se desilo pre 15 godina... mogao je dodati jos Holokaust Jevreja i atomsku bombu na Hirosimu...

Zamislite govor: Rusenje sa fantomkama je strasan dogadjaj ali nije gori od holokausta Jevreja u Drugom svetskom ratu. Zasto mediji cute o holokaustu. Sete se holokausta jednom u godini na dan obelezavanja godisnjice a o rusenju sa fantomkama izvestavaju svaki dan!

Milos

pre 7 godina

1. Ko je bio devedesetih ministar informisanja
2. Ko je bio radikal, a sad EU?
3. Ko je smanjio penzije i plate 10%
4. Ko je povecao akcize za gorivo?
5. Ko je povecao cenu struje?
6. Ko kontrolise sve medije?
7. Ko je sa RTV Vojvodina skinuo sve bitnije postovane novinare?
8. Ko bespravno rusi i gradi Beograd na Vodi?
9. Ko ne voli ni da cuje Vucicu ..... i Sinisa .....
10. Ko patetise i pravi od sebe najvecu zrtvu??
11. Ko bi sve uradio da ostane tu gde je sada?

Lista je bas podugacka i ne mogu svega da se setim. Ovo je ovako na brzaka.

R

pre 7 godina

Ne znamo ko je ubio pevacicu ali dobro predpostavljamo ko je rusio u Sava mali. A to sto ne mozete "navodno" da pronadjete 30 ljudi koji su to rusili, opet govori u prilog teoriji ko je ti uradio.

Boban Radivojevic

pre 7 godina

meni sva ta njegova branjenja gde on na svaku optuzbu kaze "a ovi kada su tako radili" deluje kao da je on naredio... e sad sta je istina nikada se nece saznati

ZORAN

pre 7 godina

Zašto premijeru, zašto ako Boga znš na tako jedan drzak i bezobrazan način pocenjuješ i vređaš inteligenciju svojih građana. Šta se to sa vama deršava? Dali je moguće da ste državu i njezine institucije toliko uništili da je nemoćna i policija i vojska, obavještajne službe i sudstvo da pronađu ljude koji ruše sa bagerima centar Beograda, vežu i matretiraju građane.Ovaj zločin vam Srbija a i celi slobodoljubljivi svet nikada neće oprostiti.STIDITE SE!!!!

Jelena

pre 7 godina

Malo nam se premijer preračunao. Nisam žuta, nisam hapsila Miloševića, niti sam heklerima osvajala Narodnu banku Srbije. Ali mi smeta događaj u Savamaloj. Vučić je sve ovo sveo na političku igru, te žuti ovo, žuti ono. Zaboravio je da ima nas, običnih građana, koji nemamo partijsku pripadnost ali mislimo zdravo i mislimo svojom glavom. Nije Aleksandre bitno šta misle žuti, i šta su oni radili ili nisu radili, bitno je da ovo sada treba da bude pravna država. To što ti misliš da je dovoljno da si manje loš nego oni onda, nije razmišljanje časnog čoveka. Razmisli malo bolje!

Danga

pre 7 godina

Jeste strašnije, gospodine Vučiću. Zato ste valjda i rekli onomad, baš pred izbore, da je slučaj praktično završen i da će ubica biti uhvaćen za 24 sata. A pošto mi vama sve verujemo, onda ne brinemo ni za Savamalu.

ConteDiLuna

pre 7 godina

Najbolje bi bilo da se ne istražuje ništa jer se sigurno nekada desilo nešto strašnije. Na primer, zašto da istražujemo ko je ubijao novinare u Srbiji kad je Staljin pobio onolike novinare.
Ovo više nije ni spinovanje ni prodavanje magle, ovo je... sramota.
Inače, izbori su bili i prošli. Nađoste li ubicu one nesrećne mlade žene? Ako su vam sva prerdizborna obećanja ovako čvrsta, onda...

Daca

pre 7 godina

Demagogija "par excellence"!
Sramota kad premijer jedne zemlje govori tako. Njegov posao je da nađe izvršioce i nalogodavce svih kriminalnih dela, a ne da ih klasifikuje i ubeđuje koji su bitniji ili manje bitni.

dzara

pre 7 godina

On je naveo da su oni ljudi koji sada kritikuju događaje u Savamali "isti oni koji su svojevremeno zajedno sa DS angažovali Zemunski klan da u fantomkama preskače Miloševićevu ogradu, da ga hapse."

Znači svih onih 10.000 na protestima i vecina Srbije koja kritikuje događaje u Savamali je angažovalo Zemunski klan da hapsi Slobu?

komentator

pre 7 godina

Pa, ti svoj narod smatraš za neopevane budale, čim daješ ovakva nesuvisla objašnjena. Nije problem samo rušenje noću pod fantomkama, već maltretiranje ljudi, bespravno lišavanje slobode, i ponajviše zloupotreba policije - sve to uz podršku vrha vlasti, jer ko bi drugi mogao da naredi da policija ne sme da reaguje i da sve mora da se zataška?

bobrok

pre 7 godina

Pa četiri godine si na vlasti i sad si setio Milosevica,Gavrilovica... prvo su bili idioti koji nisu to srusili po danu,pa su vlasnici bilo kriminalci,pa je sad to strasno ali ne i najstrasnije.. pa je bilo ubica pevačice ce biti uhapsen u roku od 48 sati, pa molim vas nemojte do ponedeljka, i dva meseca nista.... al u Srbiji najmanju vrednost ima izgovorena reč, i ovom narodu se oci nece otvoriti nikad.. 10 godina pod Milosevicem 10 godina pod laznim demokratam i sad 10 godina pod Vučicem i ode zivot....

John

pre 7 godina

" Ko je naredio da se preskače ograda i hapsi Milošević."

Zar najbolji student u istoriji pravnog fakulteta (svaka čast Simo) ne zna da hapšenja naređuje sud?
A ako nisu mogli da uđu na ulaz, kuda je trebalo? Da kopaju tunel? Da prelete?
I gde je bio proteklih 15 godina pa se toga setio baš sada?

P.S. Kamo sreće da je CELA vlada Mirka Marijanovića na robiji...

Matrix

pre 7 godina

Milošević da nije bio uhapšen onda, morala bi to da učini ova Vlada. Pripadnici JSO su upali u vili "Mir" i uhapsili Miloševića,zna se ko je potpisao. Zna se ko ga je predao Hagu. Koštunica je bio izričito protiv. Sve ovo je poznato i čemu ova priča? Skretanje sa teme, i vraćanje u prošlost iz koje neki nisu izašli. Bio je 5 oktobar, i on se od tada promenio,ali minimalno i nedovoljno. Posledice će biti užasne ako se ne prekine ovo gotovo svakodnevno kukanje,prenemaganje i histerisanje na kzn. Povuci se, ne umeš ovo bolje od drugih,gori si od njih.

Arhivator

pre 7 godina

"Rušenje (u Savamali) mi je manje teško od ubistva."

OK. U tom slučaju - ko je ubio Ćuruviju? Ko je ubio Milana Pantića? Ko je ubio sudiju Nebojšu Simeunovića? Ko je ubio Dadu Vujasinović?
A posebno - Ko je omogućio da Nato ubije radnike RTS-a?

ShoneNI

pre 7 godina

Prvo, cak nije ni majsor spinovanja... I to takodje radi lose, samo prividno kao uspeva.
Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice.
Nije mi dobro.. Nije dobro..

cccc

pre 7 godina

Posto pominje Slobodana Milosevica i 'Zute', zasto mu neko ne postavi pitanje kako su to Slobodan Milosevic i Zuti od 1991-2012god ostavili spoljni dug od 15milijardi evra a njegov SNS za 4god neverovatnih 10 tako da sada dugujemo 25milijardi. Mi tonemo neverovatnom brzinom! Hoce li se neko baviti ovim. Ljudi, gotovo je potonuli smo!Dosta nam je ovih prethodnih i sadasnjih, imali su vremena i pokazali su da ne umeju/nece. Dajte nesto novo!

navijac

pre 7 godina

@...mislim da si demagog i spin majstor veci nego sto si radnik.
(Dzoni, 27. maj 2016 20:31)

Ja mu jedino to i priznajem da ume. E sad na tu njegovu demagogiju jedino padaju nepismeni i slabije obrazovani ljudi. Njegova je sreca a nasa nesreca sto oni cine vecinu u zemlji.

Milan

pre 7 godina

oped napada i opravdava kriminal drugim kriminalom. Predsednice vlade, pocni da se mesas u svoj posao i prestani da mi drzis predavanje! Pocni svojim gradjanima da se obracas kulturno i sa strahopostovanjem!

Balkanska ruta

pre 7 godina

Njegova odbrana je uvek isla u pravcu vece katastrofe tehnikama poredjenja neuporedivog. Kad "napada" uspeh onda to radi takodje nepristojnim poredjenjima Srbije sa, ne retko, Svajcarskom, Svedskom.. Sve obesmisljava banalnim tehnikama njegovog gurua Voje. Sto bi rekao Sojic, IZVRCE.

Prof.

pre 7 godina

O cemu i sta prica ovaj covek?!! Kakve veze ima danasnja bezbednost i prava gradjana sa tim sta je bilo pre deset i vise godina?! Umanjuje li vaznost danasnjih zlocina to sto je neka prosla vlada pravila propuste? I kakvi zuti? To izgovara onaj koji se ponekad seti da naglasi da je premijer svih gradjana, pa i onih koji nisu glasali za njega.Onaj koji svaki izraz nezadovoljstva, bilo cijeg, tumaci kao mrznju uperenu protiv sebe. I sve: ja, ja, ja... Verbalni egzibiciomiza i nista drugo! TESKO NAMA!!!

ZoranNS

pre 7 godina

Reši prvo rušenja u Beogradu, sa ubistvom čoveka, pa onda pričaj priču, a nemoj zaboraviti ni helikopter sa žrtvama. Sve je više pitanja bez odgovora, u stvari sa bezveznim odgovorima.

kole

pre 7 godina

Cisto zamajavanje javnog mnjenja. Gospodine,imate apsolutnu vlast i opet kukate da Vam je neko kriv! Napadima na politicke protivnike,dogadjajima iz proslosti,mislite da cete skrenuti paznju sa teme?! Ma dajte.

Dzoni

pre 7 godina

Mislim da si sad bas preterao. Menjaj savetnike, ako ih uopste imas,ili mislis da si najpametniji na svetu pa sve sam smisljas. Ovo danas je gomila gluposti koje si Predsednice Vlade izgovorio. Nije da ne cenim napor i trud koji cinis, ali mislim da si demagog i spin majstor veci nego sto si radnik.

Naivni

pre 7 godina

Gospodine Premijeru,

Ja Vas lično kritikujem za sve šop nam se dešava u zadnjih par godina od kako ste na vlasti.... pa sve do ovoh poslednjih događaja kada službe koje vode ljidi iz vaše partije nisu zaštitile imovinu i građane.

Pa ipak nisam nikoga angažovao da u moje ime hapsi bilo koga.

Vređate dostojanstvo i poštenje onih od čijih plata i od čijeg rada i vi dobijate vaše plate...

bgd

pre 7 godina

Policija ne moze dva meseca da resi slucaj ubistva zene u malom mestu.

Umesto da ministar, direktor policije, i svi po hijerarhiji podnesu ostavke zbog losih rezultata, nesposobnosti i sramote, ovi jos potenciraju da slucaj i dalje nije resen. Koriste slucaj da pune tabloide. Strasno.

Srki

pre 7 godina

Svaka konferencija ovog coveka je ista. Ja ne vidim razlog za pominjanje bilo kojeg drugog slucaja, osim pitanja svih nas gradjana ove zemlje, KO JE RUSIO PROTIVZAKONITO, JEDAN DEO CENTRA GRADA U POLA NOCI? Kako je moguce da drzava, grad, policija, obavestajne sluzbe to ne znaju? Kakva smehoteka od zemlje i od vlasti. Tuzno!

Aleksandar

pre 7 godina

Ovaj covek potcenjuje sve nas.Ne mogu da verujem da sam ovo procitao.Kada ce konacno stati sa glupostima koje prica i 'rekla - kazala' politikom?Propadosmo nacisto.Naredne cetiri godine.I ko zna koliko jos...

www.narodpita

pre 7 godina

postovani premijeru resite vi ovaj slucaj sa fantomkama u Savamali. samo tako mozete da dokazete da se razlukujete od "zutih". usput nemogu da verujem da jedan premijer tako naziva svoje politicke protivnike. inace nije mi jasno sta je hteo da kaze u ovom intervjuju. cista demagogija

Анти-бот

pre 7 godina

Ништа ми није јасно,јел причао о ауто-путу од 100км или хокејашкој утакмици,то 6-0...7-1?

Borko

pre 7 godina

A kada ćete Vi i dr Neša da pronađete lepuškaste amatere koji su napali Beka? A da objavite rezultate istrage o dronu iznad Marakane, koje ste obećali pre samo par godina? Ima toga još mnogo... i slažem se da je strašno.

zoran

pre 7 godina

Premijeru,ubistvo ćoveka je strašno ,ali najstrašnije je kad država ubije zakon i pravdu u jednoj državi.Nemojte razvodnjavati Savamalu.
Svi smo Savamala

toma

pre 7 godina

Ne pravdaj se, ne vrdaj, ne skrivaj počinioce nego rešavaj sve, i ubistvo i rušenje, što se više pravdaš sve se više vidi da krijete, gde je mALI?

A.

pre 7 godina

Malopre pročitah vest "maskirana lica otvorila su vatru na meštane" u kojoj piše da "niko od meštana nije povređen".
A onda vidim ovu vest u kojoj Vučić govori o "ubistvu s fantomkama u 15h", i nateraste me da pročitam tekst (koji bih inače preskočila).

Vučićeva izjava je sasvim u "duhu Vučuća", ali me je zapanjilo da PREMIJER u tehničkoj vladi, a po svemu sudeći i budući, kaže "...ako žuti dođu na vlast“.
I ko sad "živi u devedesetim"?

whatever

pre 7 godina

Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice.
Nije mi dobro.. Nije dobro..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ShoneNI, 27. maj 2016 20:20)

Pa covek je dosao u fazu da moze da lupi sta hoce a da zna da nece izgubiti ni jedan glas. Ti kojima servira ionako pamte od jutra do veceri, ujutru vec cekaju novu turu laznih obecanja i teorija zavere. Takvima su za sve drugi krivi. Treba im vodja da im servira gomilu lakih resenja i neko na koga ce da svale krivicu za svoje propale zivote.
Na to dodaj one kojima je moto: "Neka dodju i marsovci, bitno je da ja ne ostanem bez svog drzavnog poslica."
E takvi ti cine jedno 80% birackog tela. Zajednicko im je ono "Dajte nam 'leba bez motike."

Logic

pre 7 godina

Dakle, svaki predsednik može da se oseća da mogu doći po njega ako žuti dođu na vlast??? Pa ako zasluži posetu, što da ne?Bilo ko da dođe na vlast. "Niko nije iznad zakona" - makar to znaju i večiti studenti sa pravnog fakulteta.

rosk

pre 7 godina

Da li je moguce da se neko prima na ove njegove price?! Kakve veze ima ubistvo pevacice, hapsenje Slobe sa ovim sto se desilo pre mesec dana. Covek uopste vise ne mari kako ce njegove izjave da zvuce. Spinuje cim zine!

Wagner

pre 7 godina

E nije vazniji! Vaznije je to sto policija, koja postoji da stiti gradjane, nije reagovala na pozive gradjana dok su ih maltretirali neki placenici.

Cvele

pre 7 godina

Mesec dana ne gledam TV i vesti minut-dva... Odmorio mozak. Vidim da ljudi nemaju posla, para, mladi masovno napustaju Srbiju, ja vlasnik 4 teretana idem na Aljasku da čistim ribu 3 meseca za 5.000 $ plate mesečno... I čitam sad premijer se vraća u 90-te i spominje Miloševića... Ovo definitivno nije normalno!!! O čemu se ovde uopšte radi???

maksimilijan

pre 7 godina

Доста више демагогије, сваки злочин је злочин и свако кривично дело је кривично дело. Почните мало да се хапсите међу собом па ће и овакве појаве да се смање.

zlopamtilo

pre 7 godina

Sve je strašno ,ok, ali svakako nije legitimno pokušavati opravdati trenutni kriminal kriminalom iz prethodnog perioda.Kao najbolji đak sa pravnog to sigurno znaš a takođe znaš I da nije legalno.....

Da da

pre 7 godina

Strasno je da se sve to dešava, a nigde hapsenja. Strasno je da ce Miskovic dobiti pasos nazad i da na kraju ni sa tim nece biti nista. Strasno je da vlast u jednoj opstini pravite sa čovekom koji je privodjen pre izbora zbog korupcije. Strasno je da premijer prica o stvarima kao sto su hapsenja i slicno kao da nemamo ministra policije i sluzbe koje bi trebale da se bave time. Strasno je da se plasira prica i srpskom mercedesu, fabrici čipova u slicnome, a nismo videli nista od toga evo vec duzi period. I jos gomila stvari...

milan

pre 7 godina

Policija čitavog demokratskog sveta koristi fantomke kod racija ili hapšenja, ja imam osećaj da je ova izjava pesma pomirenja za socijaliste i ništa drugo u traženju većine za novi ustav. Sigurno da je ubistvo više rangirani zločin nego Savamala ali niko iz vlasti ne sme da štiti rušioce Savemale da je u tome nešto skriveno što si vlast nebi smela dozvoliti.

Uros

pre 7 godina

Ajde vise promenite ustav: stavite da je dozvoljeno da se ruse ruzne zgrade, ako se planira da se na tom mestu izgradi nesto lepse, pa da zapusite usta vise tim lagalistima.

Tri babe + dve zabe = 7 krastavaca

pre 7 godina

A jel vazniji porast BDP ili ubistvo, ili je vaznije rusenje sa fantomkama od pomirenja u regionu pitanje je sad ? Sta sam sad rekao to ni Veber ne bi bolje smislio

Dragoljub

pre 7 godina

" ... E takvi ti cine jedno 80% birackog tela. Zajednicko im je ono "Dajte nam 'leba bez motike." ...
(whatever, 27. maj 2016 21:35)

Svaka cast na odlicnom komentaru.

Vucicu seceru

pre 7 godina

Kakav slucaj hapsenja Milosevica?! Jel to on misli na Slobodana i onaj upad u vilu?! Tad Milosevic nije ni uhapsen, uopste nije bio u tom konvoju, ostao je kod kuce i sutradan je otisao, Ceda ga molio celu noc da se preda.
Cak i da je uhapsen odmah upadom, mislim... Kuda ovo vodi! Sta bre prica ovaj Vucic?!

zoran

pre 7 godina

Hvala Gospodu sto odavo se preselih na "truli" Zapad. Iskreno mi je zao ljudi koji trpe ovakve demagoge I posmatraju nevidjeni kriminal, a drzava Im se smeje u lice.
Ne mogu da zamislim, ovde gde zivim, neko da srusi ceo kvart, a niko pojma nema. Ne verujem da tako nesto u S.Koreji moze da se desi.
Na zalost, drustvena svest, prosecnnog Srbina je gotovo nepostojeca.

nikola

pre 7 godina

Dobri komentari, sa najmanje 50% minusa; E to su tupavci na koje premijer i racuna. On je samo lukav i vazno mu je da sto vise ostane na mestu gde je kao u transu, sa svim svojim nazadnjacima oko sebe!

b78

pre 7 godina

Mozda sam ja blesav ali on je po meni priznao da je saucesnik u rusenju Savamale i posle ovog sam definitivno siguran da se spinuje ubistvo pevacice od cega mi je muka. doduse kad vidim da Informer to radi svakodnevno onda mi ovo i nije iznenadjenje. Sramota ... Dobili ste jos jednog demonstranta za protest oko Savamale. Dok idiot ne shvati.

Buzgs

pre 7 godina

Svaka cast,nista se nije promenio od 90-tih.Zao mu je coveka,koji je isporucen sudu,sa kojim je sam prihvatio saradnju i koji je ubijao svoje neistomisljenike,pa ih zakopavao na Fruskoj.Zao mu coveka koji je poslao svoje radnike u smrt mada je imao informaciju o bombardovanjuRTS.
Svaka cast maske su ipak spale!

n

pre 7 godina

Zanimljivo je da niko ne pominje policajce sa fantomkama koji su stajali iza Nebojše iz Beograda kada je jedini cilj bio zastrašivanje građana. Premijer stalno pominje to hapšenje Miloševića a sasvim je normalno u svakoj državi da kada policija sprovodi neku ozbiljnu akciju da policajci nose fantomke. Takođe i kada se hapsi mafija policajci iz opravdanih razloga često prekriju lica.

ZexRado

pre 7 godina

Rušenje (u Savamali) mi je manje teško opd ubistva. Kao što rešavamo ko je sa fantomkama ubio čoveka na 50 metara odavde. Kad su ubili čoveka sa fantomkama bilo je 250 svedoka. Možete misliti kako su svi ti ljudi mislili da svako od njih može da bude ubijen kao on i zašto o tome ćute mediji“, rekao je lider SNS.
Pa cute mediji jer ne smeju da pisu o tome jer ce ces ih ti Vucicu zatviriti ili smeniti urednika.Ma vec bi smislio ti.Zlo je dugo u tebi.Imas ti Vucicu iskustva jos iz vremena kada si bio ministar informisanja.I zasto Sinisa Mali cuti?Gde je on?

Hmmm

pre 7 godina

Rusenje bespravnih objekata DA i ODMAH ! Ali prvo za primer srusite vikendicu predsednika na Savi.I cela ova prica sa fantomkama je za mene u 2016. god. prosto neverovatna.Pa kad si baja,dodji preko dana bez fantomke pa rusi.

Rajko

pre 7 godina

Premijeru molim te podnesi ostavku i spasi nas bede,zar ne vidis da ti nisi za taj posao, molim te u ime nase dece, kojoj ne mozemo koliko toliko da pruzimo normalan zivot.

мераклија

pre 7 godina

јел ти радиш на овим случајевима гос'н премијеру или Небојша из Београда? Чисто да знамо коме иду кредити када све похапсите :)

Voodoo

pre 7 godina

Izlizana ploca, to je nas premijer, sta je sporno kod hapsenja Milosevica, to su bile jasno obelezene specijalne policijske jedinice koje nose u akciji pred kamerama fantomke radi sopstvene zastite, sve specijalne jedinice nose fantomke, zato su i napravljene, ne za lopove i rusitelje. Apsolutno nikako ne mogu da se porede te dve situacije, iz mnogo razloga, ali najbitniji svi smo znali da je policija tada bila ispod fantomki, imali su uniforme, a ovi sada i dalje okrecu stvari i nece da kazu ko je, ni ko je odgovoran. I predsednik danas i premijer daju iste izjave, tipa treba i resice se, a onda kontra napad, umesto da kazu ko je, apsoluno je nemoguce da ne znaju, pa nisu se sigurno skupili nasumicni ljudi na ulici i stavili fantomke i krenuli da ruse. Braco i sestre Srbi svaka vam cast na izboru, radi neke lazne nade da ce vam pomoci ili da zadrzite neki bedan poslic kao i iz nedovoljno petlje izabrali ste ove ponovo po treci put, bez komentara.

ten yard penalty

pre 7 godina

"Prvo, cak nije ni majsor spinovanja... I to takodje radi lose, samo prividno kao uspeva.
Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice."

PA JEL NIJE!???...aj' realno!....

Pera

pre 7 godina

A da li je gore od ubistva Stambolica? Da li je gore od ubistva Zorana Djindjica??? Vucicu, dajes sve vise povoda da se covek ozbiljno zabrine da li ce tvoje skidanje sa vlasti jednog dana kada izgubis vecinsku podrsku naroda biti problematicno.

Sloboda

pre 7 godina

Mnogo su providni. I pored sve ove retorike spinovanja, napada na Sasu Jankovica u "ruzicastim novinama", udaranja minusa botova, i to identicnog broja ( po direktivi)... Zbog cega bi na npr. komentar- TREBA RESITI KRIVICNA DELA U SAVAMALI- dobio tolike minuseve? Gradjeni to ne zele da se resi pa lupaju minuse? Providno.

realno

pre 7 godina

Vuk dlaku menja, ali cud nikad.
Ovaj se polako vraca na svoje radikalske staze.
Gde sad iskopa Milosevica i njegovo hapsenje?

Pominjanje hapsenja nekog predsednika je krajnji bezobrazluk i licemerje.
Kad je doticni hapsen on je bio samo bivsi predsednik i optuzenik za ratne zlocine. I ne znam sta je cudno sto su tog zlocinca hapsili ljudi u fantomkama.
Pa tako se radi u celom svetu. Svi ti zlocinci imaju veliku mrezu saradnika i logicno je da policajci koji ih hapse ne otkrivaju svoj identitet. Zar treba sutra neki ludaci da zbog tog hapsenja ubiju njih ili njihove porodice?

Mazda

pre 7 godina

"Kod mene to ne moze da prodje"?! On dakle Ima sto bi rekli more than healthy self-esteem. Osilio se, mnogo se osilio i mnogo mulja. Samo da ljudi ne posustanu--OSTAVKE!

Silver Surfer

pre 7 godina

Ovo je standardan nacin da se nesto ne resi i da se sa toga skrene tema. Ima i nesto gore od rusenja, sta ste zapeli. Kao prvo rekao je da ce da saopsti ime ubice pa sad ispada da se jos radi na rasvetljavanju. Ovo je takodje i svojevrstan spin. Jer dogadjaji koje spominje nemaju nikakve veze sa onim sto se desilo u Savamali. Ali, to ne znaci da svi ti slucajevi ne treba da budu reseni. Medjutim, premijer i njegova vlada nisu resili ni 24 sumnjive privatizacije a obecavali su da ce to da razrese. Mogao je da pomene i ubistvo Kundaka ili Badzino ubistvo. A pominjanje pokusaja Milosevicevog hapsenja je takodje promasena tema ali uvek moze dobro da se iskoristi za manipulaciju. Jos kada se na to nadoveze Legija sa jos jednom izmisljenom pricom eto zabave za citaoce Informera.
Najstrasnija je relativizacija jedne kriminalne radnje za koju postoje ozbiljne indicije da je umesan neko iz sistema. Policija, sto joj je duznost i zbog cega svi placamo porez, odbila je da zastiti gradjane i njihovu imovinu. I sada paznja javnosti zeli da se preusmeri ka dogadjajima koji nemaju veze sa rusenjem u Savamali. Najblaze receno - tezak bezobrazluk.

đole

pre 7 godina

O čemu ovaj priča? Kakve veze ima hapšenje Miloševića sa rušenjem u Savamali? Ja kapiram njegovu taktiku konstantne ofanzive i opozicione kritike bivše vlasti, ali ovo nema veze sa mozgom. Prolupao načisto.

propast

pre 7 godina

Ono sto je napisao/napisala "bobrok" je kljuc za sve nase godine. Procitajte i podrzite, ili cutite. Profesija mi je da mislim i pisem, ali, evo, prvi put se samo pridruzujem.

Jovana

pre 7 godina

"Koje ubistvo u 15h kod Merkatora?Google kaže da se to desilo 1996. godine, takođe u vreme njegove vlasti. Onda priča o Milanoviću koji je bio direktor RTS-a kad je on bio Ministar informisanja.
(Vračarac, 27. maj 2016 18:41)"
To je zato što pati za tim svojim vremenom i Miloševićem, pa povremeno ne može da se zaustavi i to izađe iz njega. Milošević im je svima njima bio idejni otac, i dan danas žale za njim. To je bio njihov predsednik pod kojim su ministrovali. Vučić, Vulin, Dačić, Nikolić, Šešelj, sve su to Miloševićeva deca i učenici.

CATAPA

pre 7 godina

Političko pravilo broj 1: nije bitno šta se kaže, već ono što se ne kaže.

U prevodu, ovo što je Vučić rekao je da se nikada neće ni otkrivati ko je naredio ubistvo Zorana Đinđića i sproveo državni udar u Srbiji. Sve ostalo je tekovina i stečevina tog državnog udara.

Dakle, ko je naručilac atentata? Ne postoji pitanje u ovoj zemlji na koje je tako lako doći do istine, a tako teško reći tu istinu.

vostani carice

pre 7 godina

Sapleli ste se tamo gde ste mislili da cete najvise profitirati.
I kod glasaca i kod svojih dzepova.
Jedino ste zaboravili da pitate Beogradjane sta oni misle o tome...

neko

pre 7 godina

Da li to premijer iznosenjem tudjeg prljavog vesa, pokusava da dokaze kako njegov i nije toliko strasan, ili mozda salje poruku politickim protivnicima da ne cackaju mnogo po ovome, jer ce on cackati po njihovim nedelima.

Mali Sava

pre 7 godina

SuperVucko samo jos nije komentarisao porodjajne bolove glista u Paragvaju i praskave suglasnike u govoru moje babe Milene.

Sto mu gromova, sta ceka ovaj srpski superheroj? Dobro je osetio da nam se zgadila humanisticka etika i da zudimo za beskrupuloznim relativizacijama i neosnovanim poredjenjima.

O, Premijeru, reci nam, sta je Republika Srbija vec uradila po pitanju onih mucenih glista, a o mojoj babi i da ne govorimo?

Građanin

pre 7 godina

Bojim se da ce vec na narednim izborima gradjani zaboraviti Savamalu, kao sto su na ovim nedavno "zaboravili" helikopter i ostale afere...

earthworker

pre 7 godina

pa strasno! ne treba nam kesicevih 24 minuta ako ima ovakve nastupe. nastavlja li u ovom stilu nece ostat na vlasti do jeseni a ne jos 2 godine.

Sloboda

pre 7 godina

Zasto na neki nacin pravdate zlocine? Zasto umanjujete njihov znacaj? Zasto poredite zlocine?
Ako na taj nacin razmisljamo, sta je kradja u odnosu na ubistvo? Zasto bismo onda to uopste razotkrivali...? Gradjani to ne zele...

Uskok

pre 7 godina

U ostavci premijeru, sve si u pravu! Da nisi u ostavci, bio bi još "upraviji"! Sve je ovo tmina koja hoće da baci sen na tvoj rad! Da sam ja ti, ja bi se na press conf. pojavio sa fantomkom i rekao " Evo, i šta ćemo sad?" Zar je jedna fantomka jača od činjenice da nam Hrvati misle zlo, da Albanci ne daju Kosovo, da ja to sve slušam od 3 AM jer tad ustajem?" Svi smo mi fantomke! J' suis fantomka!

teofil2

pre 7 godina

Dakle predsednik buduće Vlade Republike Srbije,na pitanje odgovara drugim pitanjem koje nema nikakve vveze u ovom slučaju sa Savamalom. Veoma je jasno da Vučić i nadležno organi tačno znaju šta se dogodilo te noći u Beogradu ali da to kriju.
Zašto?
Odgovor je jasn umešan je neko blizak predsedniku Vlade.

Sasha

pre 7 godina

Istorija nas uči: Pa nije valjda važniji jedan marš na Rim 1922 nego pogibija bilo kog čoveka te godine, ej! Čovek je poginuo i to je ono što je strašno, a marš jeste strašan, ali mnoooogo, mnooooooooooogo manje.
U poređenju s tim, stanoviti govori nekog Hitlera po pivnicama su bili mačji kašalj.

petar

pre 7 godina

Majstore, ja ne znam u kojoj zemlji ti zivis, al Srbija je jos kad je Sloba izabran, malo posle raspada glupe al dosledne vlasti KPJU, pokazala svoju potpunu neinteligenciju (o Miri koja je ocigledno davala ton tom sou programu i da ne govorimo). E posto je to bilo pre 25+ godina, odakle ti ideja da postoje institucije kad je to de fakto masta? A tek sto Srbija drzavnost nikad nije prihvatila, valjda u nadi da cemo opet zavladati Balkanom - pa ni teritoriju svoju bas ne znamo, kakva onda druga pravila da postoje?
Jeste brutalno, ali je istina...

masak

pre 7 godina

Auuu... Pa sve ovo sto rade samo sve vise govore da su oni ili neko njihov umesani u sve to. Opet brane te ljude? Nije mi jasno. Mislim jeste,znam kakvi su.

Ма, да, ништа

pre 7 godina

„Рушење(у Савамали) ми је мање тешко од убиства."

Па да, шта је то рушење државе, ништа!

Aleksandar

pre 7 godina

U normalnim državama se utaja poreza često kažnjava teže nego ubistvo - logika je da utajom poreza urušavaš čitavo društvo dok ubistvom činiš nekome ličnu tragediju. Ono rušenje pod fantomkama, bespravno lišavanje slobode i odbijanje policije da reaguje na sve to je daleko, daleko opasnije i strašnije od pojedinačnog ubistva.

Logic

pre 7 godina

Došli smo do novog matematičkog pravila koje je srušilo ono staro, priznato, o odnosu pozitivnih i negativnih brojeva. One grdne "minuse" što botovi vredno, po partijskoj derektivi ispaljuju i na najnormalnije komentare-pitanja, treba samo dodati "plusevima" koje ti komentari nose.Ako se moje mišljenje ne sviđa botu, znači da je ispravno. Hvala na odobravanju. Sabrasmo plus i minus i dobismo jedno veeeliko PLUS!

ja

pre 7 godina

O čemu ovaj čovek i Dokle više pozivanje na neke prethodne? Neverovatno kakvo spinovanje i skretanje sa teme, hapšenje Miloševića nije više aktuelna tema, mene trenutno brine više ovo drugo.

Vračarac

pre 7 godina

Koje ubistvo u 15h kod Merkatora?
Google kaže da se to desilo 1996. godine, takođe u vreme njegove vlasti.
Onda priča o Milanoviću koji je bio direktor RTS-a kad je on bio Ministar informisanja. Pa on je svojim ponašanjem doveo do izliva besa naroda...
A Milošević kad je hapšen nije bio predsednik, već bivši predsednik. Milošević je lično potpisao saradnju sa Hagom a kad ga je Hag pozvao on je odbio da ode. Država je posle toga morala da ispoštuje njegov potpis i preda ga Haškom sudu. A specijalne jedinice prilikom takvih akcija ama baš svuda u svetu nose fantomke, tako da tu ništa nije čudno.

Boban Radivojevic

pre 7 godina

meni sva ta njegova branjenja gde on na svaku optuzbu kaze "a ovi kada su tako radili" deluje kao da je on naredio... e sad sta je istina nikada se nece saznati

Milos

pre 7 godina

1. Ko je bio devedesetih ministar informisanja
2. Ko je bio radikal, a sad EU?
3. Ko je smanjio penzije i plate 10%
4. Ko je povecao akcize za gorivo?
5. Ko je povecao cenu struje?
6. Ko kontrolise sve medije?
7. Ko je sa RTV Vojvodina skinuo sve bitnije postovane novinare?
8. Ko bespravno rusi i gradi Beograd na Vodi?
9. Ko ne voli ni da cuje Vucicu ..... i Sinisa .....
10. Ko patetise i pravi od sebe najvecu zrtvu??
11. Ko bi sve uradio da ostane tu gde je sada?

Lista je bas podugacka i ne mogu svega da se setim. Ovo je ovako na brzaka.

Kodo

pre 7 godina

Kakvo lose spinovanje majko mila, prica o necemu sto se desilo pre 15 godina... mogao je dodati jos Holokaust Jevreja i atomsku bombu na Hirosimu...

Zamislite govor: Rusenje sa fantomkama je strasan dogadjaj ali nije gori od holokausta Jevreja u Drugom svetskom ratu. Zasto mediji cute o holokaustu. Sete se holokausta jednom u godini na dan obelezavanja godisnjice a o rusenju sa fantomkama izvestavaju svaki dan!

R

pre 7 godina

Ne znamo ko je ubio pevacicu ali dobro predpostavljamo ko je rusio u Sava mali. A to sto ne mozete "navodno" da pronadjete 30 ljudi koji su to rusili, opet govori u prilog teoriji ko je ti uradio.

komentator

pre 7 godina

Pa, ti svoj narod smatraš za neopevane budale, čim daješ ovakva nesuvisla objašnjena. Nije problem samo rušenje noću pod fantomkama, već maltretiranje ljudi, bespravno lišavanje slobode, i ponajviše zloupotreba policije - sve to uz podršku vrha vlasti, jer ko bi drugi mogao da naredi da policija ne sme da reaguje i da sve mora da se zataška?

Stevan

pre 7 godina

Ma super sto si setio svega ovoga, ali zasto bas sada kad si video da masa beogradjana protestvuje zbog Savamale? Vec si nekoliko godina premijer, nisi se setio Milosevica, sad si ga izvukao iz rukava. Aman covece, jel ti imas obraza uopste, zar te nije sramota da se prema gradjanima Srbije ophodis kao prema obicnim budalama?

dzara

pre 7 godina

On je naveo da su oni ljudi koji sada kritikuju događaje u Savamali "isti oni koji su svojevremeno zajedno sa DS angažovali Zemunski klan da u fantomkama preskače Miloševićevu ogradu, da ga hapse."

Znači svih onih 10.000 na protestima i vecina Srbije koja kritikuje događaje u Savamali je angažovalo Zemunski klan da hapsi Slobu?

Jelena

pre 7 godina

Malo nam se premijer preračunao. Nisam žuta, nisam hapsila Miloševića, niti sam heklerima osvajala Narodnu banku Srbije. Ali mi smeta događaj u Savamaloj. Vučić je sve ovo sveo na političku igru, te žuti ovo, žuti ono. Zaboravio je da ima nas, običnih građana, koji nemamo partijsku pripadnost ali mislimo zdravo i mislimo svojom glavom. Nije Aleksandre bitno šta misle žuti, i šta su oni radili ili nisu radili, bitno je da ovo sada treba da bude pravna država. To što ti misliš da je dovoljno da si manje loš nego oni onda, nije razmišljanje časnog čoveka. Razmisli malo bolje!

Uros

pre 7 godina

Ajde vise promenite ustav: stavite da je dozvoljeno da se ruse ruzne zgrade, ako se planira da se na tom mestu izgradi nesto lepse, pa da zapusite usta vise tim lagalistima.

delivery demagog

pre 7 godina

Još gore od rušenja u savamaloj je to što je masa ljudi zvala policiju ali policija nije reagovala!!! To je opasnije od samog čina rušenja.

Daca

pre 7 godina

Demagogija "par excellence"!
Sramota kad premijer jedne zemlje govori tako. Njegov posao je da nađe izvršioce i nalogodavce svih kriminalnih dela, a ne da ih klasifikuje i ubeđuje koji su bitniji ili manje bitni.

Danga

pre 7 godina

Jeste strašnije, gospodine Vučiću. Zato ste valjda i rekli onomad, baš pred izbore, da je slučaj praktično završen i da će ubica biti uhvaćen za 24 sata. A pošto mi vama sve verujemo, onda ne brinemo ni za Savamalu.

Balkanska ruta

pre 7 godina

Njegova odbrana je uvek isla u pravcu vece katastrofe tehnikama poredjenja neuporedivog. Kad "napada" uspeh onda to radi takodje nepristojnim poredjenjima Srbije sa, ne retko, Svajcarskom, Svedskom.. Sve obesmisljava banalnim tehnikama njegovog gurua Voje. Sto bi rekao Sojic, IZVRCE.

cccc

pre 7 godina

Posto pominje Slobodana Milosevica i 'Zute', zasto mu neko ne postavi pitanje kako su to Slobodan Milosevic i Zuti od 1991-2012god ostavili spoljni dug od 15milijardi evra a njegov SNS za 4god neverovatnih 10 tako da sada dugujemo 25milijardi. Mi tonemo neverovatnom brzinom! Hoce li se neko baviti ovim. Ljudi, gotovo je potonuli smo!Dosta nam je ovih prethodnih i sadasnjih, imali su vremena i pokazali su da ne umeju/nece. Dajte nesto novo!

John

pre 7 godina

" Ko je naredio da se preskače ograda i hapsi Milošević."

Zar najbolji student u istoriji pravnog fakulteta (svaka čast Simo) ne zna da hapšenja naređuje sud?
A ako nisu mogli da uđu na ulaz, kuda je trebalo? Da kopaju tunel? Da prelete?
I gde je bio proteklih 15 godina pa se toga setio baš sada?

P.S. Kamo sreće da je CELA vlada Mirka Marijanovića na robiji...

Анти-бот

pre 7 godina

Ништа ми није јасно,јел причао о ауто-путу од 100км или хокејашкој утакмици,то 6-0...7-1?

Srki

pre 7 godina

Svaka konferencija ovog coveka je ista. Ja ne vidim razlog za pominjanje bilo kojeg drugog slucaja, osim pitanja svih nas gradjana ove zemlje, KO JE RUSIO PROTIVZAKONITO, JEDAN DEO CENTRA GRADA U POLA NOCI? Kako je moguce da drzava, grad, policija, obavestajne sluzbe to ne znaju? Kakva smehoteka od zemlje i od vlasti. Tuzno!

bgd

pre 7 godina

Policija ne moze dva meseca da resi slucaj ubistva zene u malom mestu.

Umesto da ministar, direktor policije, i svi po hijerarhiji podnesu ostavke zbog losih rezultata, nesposobnosti i sramote, ovi jos potenciraju da slucaj i dalje nije resen. Koriste slucaj da pune tabloide. Strasno.

A.

pre 7 godina

Malopre pročitah vest "maskirana lica otvorila su vatru na meštane" u kojoj piše da "niko od meštana nije povređen".
A onda vidim ovu vest u kojoj Vučić govori o "ubistvu s fantomkama u 15h", i nateraste me da pročitam tekst (koji bih inače preskočila).

Vučićeva izjava je sasvim u "duhu Vučuća", ali me je zapanjilo da PREMIJER u tehničkoj vladi, a po svemu sudeći i budući, kaže "...ako žuti dođu na vlast“.
I ko sad "živi u devedesetim"?

Prof.

pre 7 godina

O cemu i sta prica ovaj covek?!! Kakve veze ima danasnja bezbednost i prava gradjana sa tim sta je bilo pre deset i vise godina?! Umanjuje li vaznost danasnjih zlocina to sto je neka prosla vlada pravila propuste? I kakvi zuti? To izgovara onaj koji se ponekad seti da naglasi da je premijer svih gradjana, pa i onih koji nisu glasali za njega.Onaj koji svaki izraz nezadovoljstva, bilo cijeg, tumaci kao mrznju uperenu protiv sebe. I sve: ja, ja, ja... Verbalni egzibiciomiza i nista drugo! TESKO NAMA!!!

Arhivator

pre 7 godina

"Rušenje (u Savamali) mi je manje teško od ubistva."

OK. U tom slučaju - ko je ubio Ćuruviju? Ko je ubio Milana Pantića? Ko je ubio sudiju Nebojšu Simeunovića? Ko je ubio Dadu Vujasinović?
A posebno - Ko je omogućio da Nato ubije radnike RTS-a?

milan

pre 7 godina

Policija čitavog demokratskog sveta koristi fantomke kod racija ili hapšenja, ja imam osećaj da je ova izjava pesma pomirenja za socijaliste i ništa drugo u traženju većine za novi ustav. Sigurno da je ubistvo više rangirani zločin nego Savamala ali niko iz vlasti ne sme da štiti rušioce Savemale da je u tome nešto skriveno što si vlast nebi smela dozvoliti.

ConteDiLuna

pre 7 godina

Najbolje bi bilo da se ne istražuje ništa jer se sigurno nekada desilo nešto strašnije. Na primer, zašto da istražujemo ko je ubijao novinare u Srbiji kad je Staljin pobio onolike novinare.
Ovo više nije ni spinovanje ni prodavanje magle, ovo je... sramota.
Inače, izbori su bili i prošli. Nađoste li ubicu one nesrećne mlade žene? Ako su vam sva prerdizborna obećanja ovako čvrsta, onda...

Logic

pre 7 godina

Dakle, svaki predsednik može da se oseća da mogu doći po njega ako žuti dođu na vlast??? Pa ako zasluži posetu, što da ne?Bilo ko da dođe na vlast. "Niko nije iznad zakona" - makar to znaju i večiti studenti sa pravnog fakulteta.

Matrix

pre 7 godina

Milošević da nije bio uhapšen onda, morala bi to da učini ova Vlada. Pripadnici JSO su upali u vili "Mir" i uhapsili Miloševića,zna se ko je potpisao. Zna se ko ga je predao Hagu. Koštunica je bio izričito protiv. Sve ovo je poznato i čemu ova priča? Skretanje sa teme, i vraćanje u prošlost iz koje neki nisu izašli. Bio je 5 oktobar, i on se od tada promenio,ali minimalno i nedovoljno. Posledice će biti užasne ako se ne prekine ovo gotovo svakodnevno kukanje,prenemaganje i histerisanje na kzn. Povuci se, ne umeš ovo bolje od drugih,gori si od njih.

whatever

pre 7 godina

Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice.
Nije mi dobro.. Nije dobro..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ShoneNI, 27. maj 2016 20:20)

Pa covek je dosao u fazu da moze da lupi sta hoce a da zna da nece izgubiti ni jedan glas. Ti kojima servira ionako pamte od jutra do veceri, ujutru vec cekaju novu turu laznih obecanja i teorija zavere. Takvima su za sve drugi krivi. Treba im vodja da im servira gomilu lakih resenja i neko na koga ce da svale krivicu za svoje propale zivote.
Na to dodaj one kojima je moto: "Neka dodju i marsovci, bitno je da ja ne ostanem bez svog drzavnog poslica."
E takvi ti cine jedno 80% birackog tela. Zajednicko im je ono "Dajte nam 'leba bez motike."

Wagner

pre 7 godina

E nije vazniji! Vaznije je to sto policija, koja postoji da stiti gradjane, nije reagovala na pozive gradjana dok su ih maltretirali neki placenici.

maksimilijan

pre 7 godina

Доста више демагогије, сваки злочин је злочин и свако кривично дело је кривично дело. Почните мало да се хапсите међу собом па ће и овакве појаве да се смање.

Cvele

pre 7 godina

Mesec dana ne gledam TV i vesti minut-dva... Odmorio mozak. Vidim da ljudi nemaju posla, para, mladi masovno napustaju Srbiju, ja vlasnik 4 teretana idem na Aljasku da čistim ribu 3 meseca za 5.000 $ plate mesečno... I čitam sad premijer se vraća u 90-te i spominje Miloševića... Ovo definitivno nije normalno!!! O čemu se ovde uopšte radi???

ZORAN

pre 7 godina

Zašto premijeru, zašto ako Boga znš na tako jedan drzak i bezobrazan način pocenjuješ i vređaš inteligenciju svojih građana. Šta se to sa vama deršava? Dali je moguće da ste državu i njezine institucije toliko uništili da je nemoćna i policija i vojska, obavještajne službe i sudstvo da pronađu ljude koji ruše sa bagerima centar Beograda, vežu i matretiraju građane.Ovaj zločin vam Srbija a i celi slobodoljubljivi svet nikada neće oprostiti.STIDITE SE!!!!

Dragoljub

pre 7 godina

" ... E takvi ti cine jedno 80% birackog tela. Zajednicko im je ono "Dajte nam 'leba bez motike." ...
(whatever, 27. maj 2016 21:35)

Svaka cast na odlicnom komentaru.

Da da

pre 7 godina

Strasno je da se sve to dešava, a nigde hapsenja. Strasno je da ce Miskovic dobiti pasos nazad i da na kraju ni sa tim nece biti nista. Strasno je da vlast u jednoj opstini pravite sa čovekom koji je privodjen pre izbora zbog korupcije. Strasno je da premijer prica o stvarima kao sto su hapsenja i slicno kao da nemamo ministra policije i sluzbe koje bi trebale da se bave time. Strasno je da se plasira prica i srpskom mercedesu, fabrici čipova u slicnome, a nismo videli nista od toga evo vec duzi period. I jos gomila stvari...

Tri babe + dve zabe = 7 krastavaca

pre 7 godina

A jel vazniji porast BDP ili ubistvo, ili je vaznije rusenje sa fantomkama od pomirenja u regionu pitanje je sad ? Sta sam sad rekao to ni Veber ne bi bolje smislio

Naivni

pre 7 godina

Gospodine Premijeru,

Ja Vas lično kritikujem za sve šop nam se dešava u zadnjih par godina od kako ste na vlasti.... pa sve do ovoh poslednjih događaja kada službe koje vode ljidi iz vaše partije nisu zaštitile imovinu i građane.

Pa ipak nisam nikoga angažovao da u moje ime hapsi bilo koga.

Vređate dostojanstvo i poštenje onih od čijih plata i od čijeg rada i vi dobijate vaše plate...

zoran

pre 7 godina

Premijeru,ubistvo ćoveka je strašno ,ali najstrašnije je kad država ubije zakon i pravdu u jednoj državi.Nemojte razvodnjavati Savamalu.
Svi smo Savamala

Dzoni

pre 7 godina

Mislim da si sad bas preterao. Menjaj savetnike, ako ih uopste imas,ili mislis da si najpametniji na svetu pa sve sam smisljas. Ovo danas je gomila gluposti koje si Predsednice Vlade izgovorio. Nije da ne cenim napor i trud koji cinis, ali mislim da si demagog i spin majstor veci nego sto si radnik.

bobrok

pre 7 godina

Pa četiri godine si na vlasti i sad si setio Milosevica,Gavrilovica... prvo su bili idioti koji nisu to srusili po danu,pa su vlasnici bilo kriminalci,pa je sad to strasno ali ne i najstrasnije.. pa je bilo ubica pevačice ce biti uhapsen u roku od 48 sati, pa molim vas nemojte do ponedeljka, i dva meseca nista.... al u Srbiji najmanju vrednost ima izgovorena reč, i ovom narodu se oci nece otvoriti nikad.. 10 godina pod Milosevicem 10 godina pod laznim demokratam i sad 10 godina pod Vučicem i ode zivot....

Milan

pre 7 godina

oped napada i opravdava kriminal drugim kriminalom. Predsednice vlade, pocni da se mesas u svoj posao i prestani da mi drzis predavanje! Pocni svojim gradjanima da se obracas kulturno i sa strahopostovanjem!

toma

pre 7 godina

Ne pravdaj se, ne vrdaj, ne skrivaj počinioce nego rešavaj sve, i ubistvo i rušenje, što se više pravdaš sve se više vidi da krijete, gde je mALI?

rosk

pre 7 godina

Da li je moguce da se neko prima na ove njegove price?! Kakve veze ima ubistvo pevacice, hapsenje Slobe sa ovim sto se desilo pre mesec dana. Covek uopste vise ne mari kako ce njegove izjave da zvuce. Spinuje cim zine!

ZoranNS

pre 7 godina

Reši prvo rušenja u Beogradu, sa ubistvom čoveka, pa onda pričaj priču, a nemoj zaboraviti ni helikopter sa žrtvama. Sve je više pitanja bez odgovora, u stvari sa bezveznim odgovorima.

ShoneNI

pre 7 godina

Prvo, cak nije ni majsor spinovanja... I to takodje radi lose, samo prividno kao uspeva.
Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice.
Nije mi dobro.. Nije dobro..

Borko

pre 7 godina

A kada ćete Vi i dr Neša da pronađete lepuškaste amatere koji su napali Beka? A da objavite rezultate istrage o dronu iznad Marakane, koje ste obećali pre samo par godina? Ima toga još mnogo... i slažem se da je strašno.

kole

pre 7 godina

Cisto zamajavanje javnog mnjenja. Gospodine,imate apsolutnu vlast i opet kukate da Vam je neko kriv! Napadima na politicke protivnike,dogadjajima iz proslosti,mislite da cete skrenuti paznju sa teme?! Ma dajte.

Aleksandar

pre 7 godina

Ovaj covek potcenjuje sve nas.Ne mogu da verujem da sam ovo procitao.Kada ce konacno stati sa glupostima koje prica i 'rekla - kazala' politikom?Propadosmo nacisto.Naredne cetiri godine.I ko zna koliko jos...

www.narodpita

pre 7 godina

postovani premijeru resite vi ovaj slucaj sa fantomkama u Savamali. samo tako mozete da dokazete da se razlukujete od "zutih". usput nemogu da verujem da jedan premijer tako naziva svoje politicke protivnike. inace nije mi jasno sta je hteo da kaze u ovom intervjuju. cista demagogija

zlopamtilo

pre 7 godina

Sve je strašno ,ok, ali svakako nije legitimno pokušavati opravdati trenutni kriminal kriminalom iz prethodnog perioda.Kao najbolji đak sa pravnog to sigurno znaš a takođe znaš I da nije legalno.....

navijac

pre 7 godina

@...mislim da si demagog i spin majstor veci nego sto si radnik.
(Dzoni, 27. maj 2016 20:31)

Ja mu jedino to i priznajem da ume. E sad na tu njegovu demagogiju jedino padaju nepismeni i slabije obrazovani ljudi. Njegova je sreca a nasa nesreca sto oni cine vecinu u zemlji.

propast

pre 7 godina

Ono sto je napisao/napisala "bobrok" je kljuc za sve nase godine. Procitajte i podrzite, ili cutite. Profesija mi je da mislim i pisem, ali, evo, prvi put se samo pridruzujem.

vostani carice

pre 7 godina

Sapleli ste se tamo gde ste mislili da cete najvise profitirati.
I kod glasaca i kod svojih dzepova.
Jedino ste zaboravili da pitate Beogradjane sta oni misle o tome...

n

pre 7 godina

Zanimljivo je da niko ne pominje policajce sa fantomkama koji su stajali iza Nebojše iz Beograda kada je jedini cilj bio zastrašivanje građana. Premijer stalno pominje to hapšenje Miloševića a sasvim je normalno u svakoj državi da kada policija sprovodi neku ozbiljnu akciju da policajci nose fantomke. Takođe i kada se hapsi mafija policajci iz opravdanih razloga često prekriju lica.

nikola

pre 7 godina

Dobri komentari, sa najmanje 50% minusa; E to su tupavci na koje premijer i racuna. On je samo lukav i vazno mu je da sto vise ostane na mestu gde je kao u transu, sa svim svojim nazadnjacima oko sebe!

neko

pre 7 godina

Da li to premijer iznosenjem tudjeg prljavog vesa, pokusava da dokaze kako njegov i nije toliko strasan, ili mozda salje poruku politickim protivnicima da ne cackaju mnogo po ovome, jer ce on cackati po njihovim nedelima.

Sloboda

pre 7 godina

Zasto na neki nacin pravdate zlocine? Zasto umanjujete njihov znacaj? Zasto poredite zlocine?
Ako na taj nacin razmisljamo, sta je kradja u odnosu na ubistvo? Zasto bismo onda to uopste razotkrivali...? Gradjani to ne zele...

Jovana

pre 7 godina

"Koje ubistvo u 15h kod Merkatora?Google kaže da se to desilo 1996. godine, takođe u vreme njegove vlasti. Onda priča o Milanoviću koji je bio direktor RTS-a kad je on bio Ministar informisanja.
(Vračarac, 27. maj 2016 18:41)"
To je zato što pati za tim svojim vremenom i Miloševićem, pa povremeno ne može da se zaustavi i to izađe iz njega. Milošević im je svima njima bio idejni otac, i dan danas žale za njim. To je bio njihov predsednik pod kojim su ministrovali. Vučić, Vulin, Dačić, Nikolić, Šešelj, sve su to Miloševićeva deca i učenici.

Sasha

pre 7 godina

Istorija nas uči: Pa nije valjda važniji jedan marš na Rim 1922 nego pogibija bilo kog čoveka te godine, ej! Čovek je poginuo i to je ono što je strašno, a marš jeste strašan, ali mnoooogo, mnooooooooooogo manje.
U poređenju s tim, stanoviti govori nekog Hitlera po pivnicama su bili mačji kašalj.

Građanin

pre 7 godina

Bojim se da ce vec na narednim izborima gradjani zaboraviti Savamalu, kao sto su na ovim nedavno "zaboravili" helikopter i ostale afere...

Voodoo

pre 7 godina

Izlizana ploca, to je nas premijer, sta je sporno kod hapsenja Milosevica, to su bile jasno obelezene specijalne policijske jedinice koje nose u akciji pred kamerama fantomke radi sopstvene zastite, sve specijalne jedinice nose fantomke, zato su i napravljene, ne za lopove i rusitelje. Apsolutno nikako ne mogu da se porede te dve situacije, iz mnogo razloga, ali najbitniji svi smo znali da je policija tada bila ispod fantomki, imali su uniforme, a ovi sada i dalje okrecu stvari i nece da kazu ko je, ni ko je odgovoran. I predsednik danas i premijer daju iste izjave, tipa treba i resice se, a onda kontra napad, umesto da kazu ko je, apsoluno je nemoguce da ne znaju, pa nisu se sigurno skupili nasumicni ljudi na ulici i stavili fantomke i krenuli da ruse. Braco i sestre Srbi svaka vam cast na izboru, radi neke lazne nade da ce vam pomoci ili da zadrzite neki bedan poslic kao i iz nedovoljno petlje izabrali ste ove ponovo po treci put, bez komentara.

đole

pre 7 godina

O čemu ovaj priča? Kakve veze ima hapšenje Miloševića sa rušenjem u Savamali? Ja kapiram njegovu taktiku konstantne ofanzive i opozicione kritike bivše vlasti, ali ovo nema veze sa mozgom. Prolupao načisto.

masak

pre 7 godina

Auuu... Pa sve ovo sto rade samo sve vise govore da su oni ili neko njihov umesani u sve to. Opet brane te ljude? Nije mi jasno. Mislim jeste,znam kakvi su.

teofil2

pre 7 godina

Dakle predsednik buduće Vlade Republike Srbije,na pitanje odgovara drugim pitanjem koje nema nikakve vveze u ovom slučaju sa Savamalom. Veoma je jasno da Vučić i nadležno organi tačno znaju šta se dogodilo te noći u Beogradu ali da to kriju.
Zašto?
Odgovor je jasn umešan je neko blizak predsedniku Vlade.

earthworker

pre 7 godina

pa strasno! ne treba nam kesicevih 24 minuta ako ima ovakve nastupe. nastavlja li u ovom stilu nece ostat na vlasti do jeseni a ne jos 2 godine.

CATAPA

pre 7 godina

Političko pravilo broj 1: nije bitno šta se kaže, već ono što se ne kaže.

U prevodu, ovo što je Vučić rekao je da se nikada neće ni otkrivati ko je naredio ubistvo Zorana Đinđića i sproveo državni udar u Srbiji. Sve ostalo je tekovina i stečevina tog državnog udara.

Dakle, ko je naručilac atentata? Ne postoji pitanje u ovoj zemlji na koje je tako lako doći do istine, a tako teško reći tu istinu.

petar

pre 7 godina

Majstore, ja ne znam u kojoj zemlji ti zivis, al Srbija je jos kad je Sloba izabran, malo posle raspada glupe al dosledne vlasti KPJU, pokazala svoju potpunu neinteligenciju (o Miri koja je ocigledno davala ton tom sou programu i da ne govorimo). E posto je to bilo pre 25+ godina, odakle ti ideja da postoje institucije kad je to de fakto masta? A tek sto Srbija drzavnost nikad nije prihvatila, valjda u nadi da cemo opet zavladati Balkanom - pa ni teritoriju svoju bas ne znamo, kakva onda druga pravila da postoje?
Jeste brutalno, ali je istina...

Buzgs

pre 7 godina

Svaka cast,nista se nije promenio od 90-tih.Zao mu je coveka,koji je isporucen sudu,sa kojim je sam prihvatio saradnju i koji je ubijao svoje neistomisljenike,pa ih zakopavao na Fruskoj.Zao mu coveka koji je poslao svoje radnike u smrt mada je imao informaciju o bombardovanjuRTS.
Svaka cast maske su ipak spale!

Silver Surfer

pre 7 godina

Ovo je standardan nacin da se nesto ne resi i da se sa toga skrene tema. Ima i nesto gore od rusenja, sta ste zapeli. Kao prvo rekao je da ce da saopsti ime ubice pa sad ispada da se jos radi na rasvetljavanju. Ovo je takodje i svojevrstan spin. Jer dogadjaji koje spominje nemaju nikakve veze sa onim sto se desilo u Savamali. Ali, to ne znaci da svi ti slucajevi ne treba da budu reseni. Medjutim, premijer i njegova vlada nisu resili ni 24 sumnjive privatizacije a obecavali su da ce to da razrese. Mogao je da pomene i ubistvo Kundaka ili Badzino ubistvo. A pominjanje pokusaja Milosevicevog hapsenja je takodje promasena tema ali uvek moze dobro da se iskoristi za manipulaciju. Jos kada se na to nadoveze Legija sa jos jednom izmisljenom pricom eto zabave za citaoce Informera.
Najstrasnija je relativizacija jedne kriminalne radnje za koju postoje ozbiljne indicije da je umesan neko iz sistema. Policija, sto joj je duznost i zbog cega svi placamo porez, odbila je da zastiti gradjane i njihovu imovinu. I sada paznja javnosti zeli da se preusmeri ka dogadjajima koji nemaju veze sa rusenjem u Savamali. Najblaze receno - tezak bezobrazluk.

b78

pre 7 godina

Mozda sam ja blesav ali on je po meni priznao da je saucesnik u rusenju Savamale i posle ovog sam definitivno siguran da se spinuje ubistvo pevacice od cega mi je muka. doduse kad vidim da Informer to radi svakodnevno onda mi ovo i nije iznenadjenje. Sramota ... Dobili ste jos jednog demonstranta za protest oko Savamale. Dok idiot ne shvati.

realno

pre 7 godina

Vuk dlaku menja, ali cud nikad.
Ovaj se polako vraca na svoje radikalske staze.
Gde sad iskopa Milosevica i njegovo hapsenje?

Pominjanje hapsenja nekog predsednika je krajnji bezobrazluk i licemerje.
Kad je doticni hapsen on je bio samo bivsi predsednik i optuzenik za ratne zlocine. I ne znam sta je cudno sto su tog zlocinca hapsili ljudi u fantomkama.
Pa tako se radi u celom svetu. Svi ti zlocinci imaju veliku mrezu saradnika i logicno je da policajci koji ih hapse ne otkrivaju svoj identitet. Zar treba sutra neki ludaci da zbog tog hapsenja ubiju njih ili njihove porodice?

Mazda

pre 7 godina

"Kod mene to ne moze da prodje"?! On dakle Ima sto bi rekli more than healthy self-esteem. Osilio se, mnogo se osilio i mnogo mulja. Samo da ljudi ne posustanu--OSTAVKE!

Mali Sava

pre 7 godina

SuperVucko samo jos nije komentarisao porodjajne bolove glista u Paragvaju i praskave suglasnike u govoru moje babe Milene.

Sto mu gromova, sta ceka ovaj srpski superheroj? Dobro je osetio da nam se zgadila humanisticka etika i da zudimo za beskrupuloznim relativizacijama i neosnovanim poredjenjima.

O, Premijeru, reci nam, sta je Republika Srbija vec uradila po pitanju onih mucenih glista, a o mojoj babi i da ne govorimo?

zoran

pre 7 godina

Hvala Gospodu sto odavo se preselih na "truli" Zapad. Iskreno mi je zao ljudi koji trpe ovakve demagoge I posmatraju nevidjeni kriminal, a drzava Im se smeje u lice.
Ne mogu da zamislim, ovde gde zivim, neko da srusi ceo kvart, a niko pojma nema. Ne verujem da tako nesto u S.Koreji moze da se desi.
Na zalost, drustvena svest, prosecnnog Srbina je gotovo nepostojeca.

Vucicu seceru

pre 7 godina

Kakav slucaj hapsenja Milosevica?! Jel to on misli na Slobodana i onaj upad u vilu?! Tad Milosevic nije ni uhapsen, uopste nije bio u tom konvoju, ostao je kod kuce i sutradan je otisao, Ceda ga molio celu noc da se preda.
Cak i da je uhapsen odmah upadom, mislim... Kuda ovo vodi! Sta bre prica ovaj Vucic?!

Sloboda

pre 7 godina

Mnogo su providni. I pored sve ove retorike spinovanja, napada na Sasu Jankovica u "ruzicastim novinama", udaranja minusa botova, i to identicnog broja ( po direktivi)... Zbog cega bi na npr. komentar- TREBA RESITI KRIVICNA DELA U SAVAMALI- dobio tolike minuseve? Gradjeni to ne zele da se resi pa lupaju minuse? Providno.

Uskok

pre 7 godina

U ostavci premijeru, sve si u pravu! Da nisi u ostavci, bio bi još "upraviji"! Sve je ovo tmina koja hoće da baci sen na tvoj rad! Da sam ja ti, ja bi se na press conf. pojavio sa fantomkom i rekao " Evo, i šta ćemo sad?" Zar je jedna fantomka jača od činjenice da nam Hrvati misle zlo, da Albanci ne daju Kosovo, da ja to sve slušam od 3 AM jer tad ustajem?" Svi smo mi fantomke! J' suis fantomka!

ZexRado

pre 7 godina

Rušenje (u Savamali) mi je manje teško opd ubistva. Kao što rešavamo ko je sa fantomkama ubio čoveka na 50 metara odavde. Kad su ubili čoveka sa fantomkama bilo je 250 svedoka. Možete misliti kako su svi ti ljudi mislili da svako od njih može da bude ubijen kao on i zašto o tome ćute mediji“, rekao je lider SNS.
Pa cute mediji jer ne smeju da pisu o tome jer ce ces ih ti Vucicu zatviriti ili smeniti urednika.Ma vec bi smislio ti.Zlo je dugo u tebi.Imas ti Vucicu iskustva jos iz vremena kada si bio ministar informisanja.I zasto Sinisa Mali cuti?Gde je on?

Rajko

pre 7 godina

Premijeru molim te podnesi ostavku i spasi nas bede,zar ne vidis da ti nisi za taj posao, molim te u ime nase dece, kojoj ne mozemo koliko toliko da pruzimo normalan zivot.

мераклија

pre 7 godina

јел ти радиш на овим случајевима гос'н премијеру или Небојша из Београда? Чисто да знамо коме иду кредити када све похапсите :)

Pera

pre 7 godina

A da li je gore od ubistva Stambolica? Da li je gore od ubistva Zorana Djindjica??? Vucicu, dajes sve vise povoda da se covek ozbiljno zabrine da li ce tvoje skidanje sa vlasti jednog dana kada izgubis vecinsku podrsku naroda biti problematicno.

ten yard penalty

pre 7 godina

"Prvo, cak nije ni majsor spinovanja... I to takodje radi lose, samo prividno kao uspeva.
Drugo, ovo je vec ozbiljno.. Totalno gubljenje kontrole, da 'ladno narodu u lice kazes da je glup i da mozes da mu serviras sta god ti padne na pamet, jer tupavi narod pamti samo od pocetka njegove recenice."

PA JEL NIJE!???...aj' realno!....

Hmmm

pre 7 godina

Rusenje bespravnih objekata DA i ODMAH ! Ali prvo za primer srusite vikendicu predsednika na Savi.I cela ova prica sa fantomkama je za mene u 2016. god. prosto neverovatna.Pa kad si baja,dodji preko dana bez fantomke pa rusi.

Logic

pre 7 godina

Došli smo do novog matematičkog pravila koje je srušilo ono staro, priznato, o odnosu pozitivnih i negativnih brojeva. One grdne "minuse" što botovi vredno, po partijskoj derektivi ispaljuju i na najnormalnije komentare-pitanja, treba samo dodati "plusevima" koje ti komentari nose.Ako se moje mišljenje ne sviđa botu, znači da je ispravno. Hvala na odobravanju. Sabrasmo plus i minus i dobismo jedno veeeliko PLUS!

Aleksandar

pre 7 godina

U normalnim državama se utaja poreza često kažnjava teže nego ubistvo - logika je da utajom poreza urušavaš čitavo društvo dok ubistvom činiš nekome ličnu tragediju. Ono rušenje pod fantomkama, bespravno lišavanje slobode i odbijanje policije da reaguje na sve to je daleko, daleko opasnije i strašnije od pojedinačnog ubistva.

Ма, да, ништа

pre 7 godina

„Рушење(у Савамали) ми је мање тешко од убиства."

Па да, шта је то рушење државе, ништа!