Petak, 06.05.2016.

07:16

"Zagreb će učiniti sve da kandidatima oteža put ka EU"

Zagreb će iskoristiti svoj ucenjivački kapacitet punopravnog člana EU u pokušaju da oteža kandidatima da se nesmetano kreću ka EU integracijama.

Izvor: B92

"Zagreb æe uèiniti sve da kandidatima oteža put ka EU" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Beba

pre 7 godina

Na kraju, ako vide da Srbija popusta, traziti i delove srpske teritorije. Zato, ne treba se obazirati na ucene i zahteve jer tome kraja nema. Ako Nemacka hoce da nas primi u EU primice nas, a ako nece i ne mora.

Prota Mateja

pre 7 godina

Čitam komentare raznoraznih hrvatskih aktivista koji tvrde da Srbija nema pravo krivično goniti nekog za zločin počinjen van njene teritorije!? Kako grešite gospodo . Srbija je osnovala Jugoslaviju i njena je pravna naslednica, to Hrvati vrlo dobro znaju i čak su u tu činjenicu koristili u sporu s trećim zemljama pozivajući se na ugovore koje je potpisla krljevina Srbija. To je jedno a drugo zloćini su se dešavali na teritoriji jedine suverene države u to doba SFRJ a Srbija je opet pravna naslednica SFRJ koja je svoju državnost izvodila iz Kraljevine Jugoslavije odnosno pre nje Kralhljevine Srbije.

gulag

pre 7 godina

@tomtom

Kapetanu draganu se sudi u HR radi ekonomičnosti postupka, da svjedoci ne bi letili u Australiju, da vještaci ne bi letili u EU, , itd... A i prostor na kojem je dragan ratno "dejstvovao" je HR, ne Australija, ne Srbija. Zato je bolje da mu se sudi u HR.

leptirica

pre 7 godina

Pa lepo otvorite neko drugo poglavlje a ovo ostavite za kraj, sta sad gubiti vreme oko toga i kukati.
(huhu, 06. maj 2016 11:44)

Poglavlje o pravosuđu se u pravilubotvara prvo i zatvara zadnje,jer je najteže i najduže traje usklađivanje.

Srbija nije ni pokrenula veliko pitanje priznavanja oduzetih stanarskih prava za oko 14000 nekretnina.
(Vladimir, 06. maj 2016 11:56)

Po Hrvatskom zakonu sve nekretnine u kojima su stanari imali stanarsko pravo su ponuđeni na otkup stanarima. Stanarsko pravo nije vlasništvo,vlasnik je država,a nositelji stanarskih prava su samo korisnici nekretnine. Vlasnik nekretnine može ,ali i ne mora ponuditi otkup nekretnine. Drugim riječima postojao je rok za otkup nekretnina i nikom nije bilo zabranjeno da nekretninu u kojoj je imao stanarsko pravo otkupi.

Neko iz mase

pre 7 godina

Kao što neko reče pre jedno 10ak godina, dok mi uđemo u EU, započeće novi trend izlaska zemalja iz EU. Prvo Velika Britanija, pa onda island itd itd, EU će se urusiti u samu sebe kao ideja koja je zbog opstanka podlegla spoljnim pritiscima i promenila svoje zakone protiv njene koristi. Ovo sa Hrvatskom je samo jedan od gomile uslova koje će nas čekati na putu za EU.

nemilosrdni anđeo

pre 7 godina

Svi pominju kako je neko nekoga i prije ucjenjivao a znamo kako se to završilo. Kao što je Slovenija popustila i odblokirala, tako će i Hrvatska da se opameti. Draga braćo sve je to već dogovoreno oko Kosova i koliko je Srbiji potrebna EU, toliko je i EU potrebna mirna i stabilna Srbija, inače eto Šešelja i Rusa na njenom pragu. Tako da nenadajte se da će Srbija nesto mjenjati ili ukidati po volji Hrvatske, kad su svih 27 članica to shvatile, shvatiće i Hrvatska. Pojedini potezi su već vidljivi, američki sekretar nije dočekao svog kolegu pa se Miro Kovač samo malo provozao preko okeana a EU fondovi se polako zatvaraju.

Mufljuz

pre 7 godina

@luks ...
Samo vi istrajte u toj vasoj blokadi. Sto ste vi uporniji u tome tim bolje po nas. Nama englezi zele brzo prikljucenje EU a oni glasaju o napustanju iste. Iskreno, ne bi nam skodilo da malo mi sami usporimo to jurcanje u to lilihip drustvo koje ionako ima isuvise sopstvenih problema - finansije, slobode, Sengen, izbeglice, terorizam, provreda, sankcije Rusiji, turski ultimatum, da ne nabrajam dalje. Dobro kaze ona engleska ministarka unutrasnjih poslova ... isuvise smo siromasni da u EU ne bi postali jos siromasniji.

leptirica

pre 7 godina

Kao što neko reče pre jedno 10ak godina, dok mi uđemo u EU, započeće novi trend izlaska zemalja iz EU. Prvo Velika Britanija, pa onda island itd itd, EU će se urusiti u samu sebe kao ideja koja je zbog opstanka podlegla spoljnim pritiscima i promenila svoje zakone protiv njene koristi. Ovo sa Hrvatskom je samo jedan od gomile uslova koje će nas čekati na putu za EU.
(Neko iz mase, 06. maj 2016 13:29)

Island bi prvo trebao biti u EU da bi mogao izaći.

Pajdaši

pre 7 godina

Trenutna hrvatska vlast je populistička i nesposobna kao i naša !Da zaista želi pomoći hrvatskoj manjini u Srbiji,ne bi kočila ! Kada se otvori neko poglavlje,tada je država kandidat dužna da ispravi nedostatke u svom zakonodavnom sistemu .Ovako,kočenje predstavlja dnevnu politiku za unutrašnju upotrebu.Isto tako opravdava Vučića da može odugovlačiti i kriviti druge za svoj neuspeh.Jednostavna i plodna saradnja.

Luks

pre 7 godina

Slovenija je Hrvatskoj u jednom trenutku blokirala istovremeno 13 poglavlja.

Čak je jednom zbog granice bila blokirala i poglavlje o trgovačkim društvima, što veze nije imalo jedno s drugim.

Ova blokada Srbije, dakle, nije obijesna blokada i bez argumenata, a osim toga u tijeku pregovora s Hrvatskom povremeno su neke zemlje znale blokirati neka poglavlja (Nizozemska, pa Britanija itd).

Hrvatska nije oko toga dizala "galamu", već su se sve blokade argumentirano i pregovorima prekidale.

EU nije Srbiju dužna primiti, već sama Srbija želi u EU, a pa u tom slučaju mora se držati pravila i uvjeta i Hrvatska će na ovom uvjetu inzistirati.

bas ono

pre 7 godina

Grcka kočila Makedoniju, Italija Sloveniju, Slovenija Hrvatsku, Hrvatska Srbiju, Srbija Kosovo. A sve zajedno bivše Jugoslovenske republike nemaju u zbiru prosečnu platu kao Švajcarski minimalac.
(Bes ovo, 6. maj 2016 07:51)
-------
TAko je ali Svajcarska nije u EU.

leptirica

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.
(Phell, 06. maj 2016 08:51)

Zapravo nije državljanin Hrvatske,vec Australije i Srbije. O Srpskom zakonu o govori dovoljno i to da je Srbija isto tako tražila od Australije da izruči Vasiljkovica i od CG da izruči kapetana koji JNA koji je raketirao Split,pa su im obje zemlje odbile i izručila ih Hrvatskoj. Srpski zakon nije u potpunosti sukladan međunarodnom pravu,po kojem bi Srbija trebala dostaviti prvo dokaze i tražiti od Hrvatske da procesuira osumnjičenike za ratni zločin,a tek ako to Hrvatska nebi napravila,onda bi Srbija imala pravo suditi. Sve Srpske potjernice po tom zakonu su odbijene od strane Interpola i to govori dovoljno o zakonu.

...

pre 7 godina

Čisto da dodam na ovaj zakon o "malom Hagu". Hrvatska sudi sve koji su počinili ratne zločine na teritoriju RH. Srbija bi željela suditi stranim državljanima koji su počinili ratni zločin na teritoriju strane države. Hrvatska inače već 3 godine upozorava Srbiju na to. Naravno, Srbija se pravi blesava kao i inače. I sad kad je došlo do čega je već došlo sad su krivi zli Hrvati, CIA i EU. Dakle Milanovićeva vlada i sad Oreškovićeva vlada su na istoj poziciji, a vjerojatno će na istoj poziciji biti i neka sljedeća vlada.

jednostavno zar ne?

pre 7 godina

@tomtom
brkaš lončiće
Dragan Vasiljković je državljanin Hrvatse i sudi mu se za nešto što je uradio u Hrvatskoj

a Srbija želi suditi nesrpskim državljanima za nešto sto se nije dogodilo u Srbiji

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Zašto ste insistirali na izručenju Dragana Vasiljkovića iz Australije, umesto da mu se sudi u njegovoj zemlji?
(tomtom, 6. maj 2016 10:23)

Njemu Hrvatska sudi za navodne zločine u Hrvatskoj, dok je Srbija npr. tražila izručenje Orića za navodne zločine počinjene u BiH. U tom je problem, ne može Srbija hapsiti i suditi pojedincima za zločine počinjene van njenog teritorija.

Vladimir

pre 7 godina

Zakon o univerzalnoj jurisdikciji je sporan zbog Oluje npr. koja je u hrv zakonodavstvu legitimna akcija sa kolateralnom stetom a u srpskom je etnicko ciscenje i ratni zlocin. Problem je i sto je HR nepojmljivo da se bilo koji "branitelj" procesira pred srpskim sudom a realno pred HR sudom ne moze da bude osudjen. Problem je i ogromna sporna povrsina na Dunavu a realno Srbija nije ni pokrenula veliko pitanje priznavanja oduzetih stanarskih prava za oko 14000 nekretnina.

misko

pre 7 godina

@ To je cisti balkanski inat.
moda je problem puno jednostavniji
ovde se nikad nije ništa složno dogovorilo
uvek je bilo onako kako jači kaže
eh, sad, vremena se menjaju, svako koristi svojih pet minuta

tomtom

pre 7 godina

@Brkoni Takva nadležnost postoji i kod zemalja članica EU i nije ništa novo. Uostalom, šta Vam smeta takva nadležnost, ako niste činili zločine!? Zašto ste insistirali na izručenju Dragana Vasiljkovića iz Australije, umesto da mu se sudi u njegovoj zemlji?

Dragan,Niš

pre 7 godina

Pa naravno da će da koče jer im je u interesu da mnoga pitanja koja nisu rešena ne stavimo na dnevni red evropskih institucija.Sa druge strane mi treba da kukamo ,onako reda radi,jer kada bi sada ušli u EU postali bi totalni robovi,pokupovali bi nam sve i nametnuli svoje zakone i pravila tako da bi bili u 100% zavisnosti od EU,odnosno velikih kompanija i bogatih pojedinaca.

Bilal

pre 7 godina

Mi definitivno trebamo dići ruke od te i takve EZ što naravno ne znači da ne trebamo u naše pravosuđe, informisanje i državnu upravu uvesti evropske vrednosti kao što su to uostalom učinile i Norveška, Švajcarska ili Island. No nažalost kod nas za tim nema ni političke ni bilo kakve druge volje jer kad bi uveli evropske vrednosti i poštivanje zakona kako bi pojedinci lovili u mutnom i izigravali knezove na svojim malim feudima. Nisu Turci tek tako vladali ovim krajevima bezmalo 500 godina. Znali su igrače!

Febo

pre 7 godina

Nigdje u tekstu ne pise zašto RH ometa Srbiju. Razlog je to da je Srbija sebi uzela za pravo da sudi državljanima drugih država za ratne zlocine. Ko neki drugi Haag.
(Brkoni, 6. maj 2016 09:26)
-------------------------------------------
upravo o tome se radi. ne znam kako bi srbi reagirali da hrvatska uhiti nekog srpskog drzavljana i osudi ga na robiju radi zlocina na kosovu. osim toga upitna su i prava nacionalnih manjina radi kkojih bugari i rumunji isto tako imaju primjedbe

AntiPutin

pre 7 godina

Ne koci Hrvatska Srbiju, Srbiju koci Srbija...... i tako vec 26 godina i ko zna koliko ce jos.
I ne samo da Srbija koci Srbiju, nego j i unistava i unazadjuje jos od 1989.

baner

pre 7 godina

Ceo zivot smo vreca za udaranje... Nema ko nas nije potkacio...
(DOKTOR, 6. maj 2016 07:24)
Jeste doktore...al' što sami sebe bijemo u glavu, tu nam niko nije ravan.

GlasBrisela

pre 7 godina

Pitanje: Dali Hrvatska koci Crnu Goru...Albaniju...Kosovo Tursku...Makedoniji? Odgovor: NE! Dakle, gospodjo...koga sve to hrvatska koci! Navedite sve te drzave o kojima tu pricate!

Meister Jakob

pre 7 godina

Vi se konstantno nadate nekom magičnom pozivu od Tante Angele ili Uncle Baracka hrvatskom primijeru da prestane kočiti Srbiju, oni vam ne mogu a i ne žele pomoći, i Hrvatska to radi samostalno, nije dobila nikakvu narebu od Merkelice ili bilo koga drugog. Poznati su vam slučajevi Italija-Slovenija, Austrija-Češka, Slovenija-Hrvatska i Grčka-Makedonija, nijedna od tih zemalja nisu neke sile osim možda Italije pa svejedno nikakav "magični" telefonski poziv nije mogao pomoći!

leptirica

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.
(Phell, 06. maj 2016 08:51)

Zato jer je CG pristala da se problem granice riješava pred međunarodnim sudom,Srbija ne želi ni razgovarati o otvorenim pitanjima. CG poštuje međudržavne ugovore sa Hrvatskom i nema zakon koji može štetiti Hrvatskim državljanima. Shvatite Hrvatska će štititi svoje interese,a interes je da se zaštite Hrvatski državljani i pokrene rješavanje otvorenih pitanja,da Srbija počne rješavati ova pitanja Hrvatska se nebi imala nikakvih opravdanja za ovako nešto. Osim toga dal je itko ovih dana čuo o premijera nekih od jačih država članica EU da osuđuje potez Hrvatske?

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Nema za Hrvatsku tu neki veliki politicki cilj. To je cisti balkanski inat. Svaka bivska YU-republika koci drugu. Oko politickih pitanja normalni ljudi mogu da se dogovore. Ali inat je nesto sto je urodjeno. To je taj prokleti balkanski mentalitet. Ili volis ili mrzis. Tesko da te narode moze neko da izleci.

svak se češe gde ga svrbi

pre 7 godina

SVAKA članica EU će postaviti neke uslove
svaka država ima svoje misljenje o Srbiji i ideje sta im se kod nas ne dopada
ovo sa Hrvatima je još i dobro, lako za rešiti, stvar je samo u egu i principima
a šta će da bude kad dođu OZBILJNI zahtevi od nekoga?

Pokondirena tikvica

pre 7 godina

I ja mislim da oni to rade u ime EU.EU ih kao prekorava a u cetiri oka im daje nove instrukcije.Jedino sto i jedni i drugi ne znaju to je da nama i nije do unije.

Brkoni

pre 7 godina

Nigdje u tekstu ne pise zašto RH ometa Srbiju. Razlog je to da je Srbija sebi uzela za pravo da sudi državljanima drugih država za ratne zlocine. Ko neki drugi Haag.

carapan

pre 7 godina

Ovo je model kako politika EU funkcionise. Razmislite, oni ce HR sankcionisati ako nastavi da nas koci dok HR ne popusti. Zamislite sta ce nama raditi da pustimo Kosovo. Ne traze priznanje za ulazak u EU. Ali ce nas pritiskati isto ovako kao HR. Cak i vise jer su oni i stvorili Kosovo... Razmislite

Nas i Rusa 300 meleona

pre 7 godina

Super,Rusija je alternativa.
nspetar, 6. maj 2016 07:46)

Da, da naročio njihova mafija na da nam naplati "prevoz" po njihovim drumoima. Koja crna Rusija alternativa, Moskva i Petrograd jedino nešta odskaču, a ostali gradovi, jedva izdržavaju sebe, a o korupciji kriminalu da se i ne govori.

Kika

pre 7 godina

Sve i da nas Hrvati ne koče, kočiće nas V.Britanija, ukoliko ostane u Uniji. Jasno i glasno su pre par dana izneli svoj stav i to ne samo o nama, već i o ostalima koji hoće u tu kuću čiji temelji uveliko pucaju. Zašto bi tako moćna država poput Britanije, čiji je glas i stav u Uniji jako bitan, htela da napusti kuću u kojoj teku med i mleko? Hrvati verovatno su samo glasnogovornici onoga što većina bitnih država u Uniji misli o nama.
Kada budemo shvatili da mi jesmo Evropa, bar teritorijalno, kad naš sistem bude uređen a ekonomija jaka, biće sve jedno da li smo tamo ili ne. Ovako neuređeni i siromašni nismo nikome potrebni. Srbijo opameti se, u se i u svoje kljuse.

Phell

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.

Miša

pre 7 godina

Ako medju njima ostane mogućnost da oni mogu da nas stopiraju,Od našeg ulaska tamo nema ništa.Jer negativne emocije njihove većine u javnosti im neće dozvoliti da se drugačije ponašaju.Da budemo iskreni do kraja mnogima sa ovih prostora tamo nije mesto,a to što su tamo je želja da bivše članice Varšavskog pakta stave izmedju dva sukobljena bloka.

hm

pre 7 godina

Hrvatska ne radi to na svoju ruku već u dogovoru sa nekom od jačih članica EU. Vjerojatno će nešto dobiti od EU što uopće nema veze sa Srbijom. Ista stvar je bila sa Slovenijom, Italijom...

Isto ćete vi raditi kada dođe neka druga država iza vas... Sve je to samo smrdljiva politika.

Bes ovo

pre 7 godina

Grcka kočila Makedoniju, Italija Sloveniju, Slovenija Hrvatsku, Hrvatska Srbiju, Srbija Kosovo. A sve zajedno bivše Jugoslovenske republike nemaju u zbiru prosečnu platu kao Švajcarski minimalac.

Bes ovo

pre 7 godina

Grcka kočila Makedoniju, Italija Sloveniju, Slovenija Hrvatsku, Hrvatska Srbiju, Srbija Kosovo. A sve zajedno bivše Jugoslovenske republike nemaju u zbiru prosečnu platu kao Švajcarski minimalac.

hm

pre 7 godina

Hrvatska ne radi to na svoju ruku već u dogovoru sa nekom od jačih članica EU. Vjerojatno će nešto dobiti od EU što uopće nema veze sa Srbijom. Ista stvar je bila sa Slovenijom, Italijom...

Isto ćete vi raditi kada dođe neka druga država iza vas... Sve je to samo smrdljiva politika.

Phell

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.

Kika

pre 7 godina

Sve i da nas Hrvati ne koče, kočiće nas V.Britanija, ukoliko ostane u Uniji. Jasno i glasno su pre par dana izneli svoj stav i to ne samo o nama, već i o ostalima koji hoće u tu kuću čiji temelji uveliko pucaju. Zašto bi tako moćna država poput Britanije, čiji je glas i stav u Uniji jako bitan, htela da napusti kuću u kojoj teku med i mleko? Hrvati verovatno su samo glasnogovornici onoga što većina bitnih država u Uniji misli o nama.
Kada budemo shvatili da mi jesmo Evropa, bar teritorijalno, kad naš sistem bude uređen a ekonomija jaka, biće sve jedno da li smo tamo ili ne. Ovako neuređeni i siromašni nismo nikome potrebni. Srbijo opameti se, u se i u svoje kljuse.

carapan

pre 7 godina

Ovo je model kako politika EU funkcionise. Razmislite, oni ce HR sankcionisati ako nastavi da nas koci dok HR ne popusti. Zamislite sta ce nama raditi da pustimo Kosovo. Ne traze priznanje za ulazak u EU. Ali ce nas pritiskati isto ovako kao HR. Cak i vise jer su oni i stvorili Kosovo... Razmislite

GlasBrisela

pre 7 godina

Pitanje: Dali Hrvatska koci Crnu Goru...Albaniju...Kosovo Tursku...Makedoniji? Odgovor: NE! Dakle, gospodjo...koga sve to hrvatska koci! Navedite sve te drzave o kojima tu pricate!

Nas i Rusa 300 meleona

pre 7 godina

Super,Rusija je alternativa.
nspetar, 6. maj 2016 07:46)

Da, da naročio njihova mafija na da nam naplati "prevoz" po njihovim drumoima. Koja crna Rusija alternativa, Moskva i Petrograd jedino nešta odskaču, a ostali gradovi, jedva izdržavaju sebe, a o korupciji kriminalu da se i ne govori.

Pokondirena tikvica

pre 7 godina

I ja mislim da oni to rade u ime EU.EU ih kao prekorava a u cetiri oka im daje nove instrukcije.Jedino sto i jedni i drugi ne znaju to je da nama i nije do unije.

baner

pre 7 godina

Ceo zivot smo vreca za udaranje... Nema ko nas nije potkacio...
(DOKTOR, 6. maj 2016 07:24)
Jeste doktore...al' što sami sebe bijemo u glavu, tu nam niko nije ravan.

AntiPutin

pre 7 godina

Ne koci Hrvatska Srbiju, Srbiju koci Srbija...... i tako vec 26 godina i ko zna koliko ce jos.
I ne samo da Srbija koci Srbiju, nego j i unistava i unazadjuje jos od 1989.

svak se češe gde ga svrbi

pre 7 godina

SVAKA članica EU će postaviti neke uslove
svaka država ima svoje misljenje o Srbiji i ideje sta im se kod nas ne dopada
ovo sa Hrvatima je još i dobro, lako za rešiti, stvar je samo u egu i principima
a šta će da bude kad dođu OZBILJNI zahtevi od nekoga?

Miša

pre 7 godina

Ako medju njima ostane mogućnost da oni mogu da nas stopiraju,Od našeg ulaska tamo nema ništa.Jer negativne emocije njihove većine u javnosti im neće dozvoliti da se drugačije ponašaju.Da budemo iskreni do kraja mnogima sa ovih prostora tamo nije mesto,a to što su tamo je želja da bivše članice Varšavskog pakta stave izmedju dva sukobljena bloka.

Brkoni

pre 7 godina

Nigdje u tekstu ne pise zašto RH ometa Srbiju. Razlog je to da je Srbija sebi uzela za pravo da sudi državljanima drugih država za ratne zlocine. Ko neki drugi Haag.

leptirica

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.
(Phell, 06. maj 2016 08:51)

Zato jer je CG pristala da se problem granice riješava pred međunarodnim sudom,Srbija ne želi ni razgovarati o otvorenim pitanjima. CG poštuje međudržavne ugovore sa Hrvatskom i nema zakon koji može štetiti Hrvatskim državljanima. Shvatite Hrvatska će štititi svoje interese,a interes je da se zaštite Hrvatski državljani i pokrene rješavanje otvorenih pitanja,da Srbija počne rješavati ova pitanja Hrvatska se nebi imala nikakvih opravdanja za ovako nešto. Osim toga dal je itko ovih dana čuo o premijera nekih od jačih država članica EU da osuđuje potez Hrvatske?

Meister Jakob

pre 7 godina

Vi se konstantno nadate nekom magičnom pozivu od Tante Angele ili Uncle Baracka hrvatskom primijeru da prestane kočiti Srbiju, oni vam ne mogu a i ne žele pomoći, i Hrvatska to radi samostalno, nije dobila nikakvu narebu od Merkelice ili bilo koga drugog. Poznati su vam slučajevi Italija-Slovenija, Austrija-Češka, Slovenija-Hrvatska i Grčka-Makedonija, nijedna od tih zemalja nisu neke sile osim možda Italije pa svejedno nikakav "magični" telefonski poziv nije mogao pomoći!

Febo

pre 7 godina

Nigdje u tekstu ne pise zašto RH ometa Srbiju. Razlog je to da je Srbija sebi uzela za pravo da sudi državljanima drugih država za ratne zlocine. Ko neki drugi Haag.
(Brkoni, 6. maj 2016 09:26)
-------------------------------------------
upravo o tome se radi. ne znam kako bi srbi reagirali da hrvatska uhiti nekog srpskog drzavljana i osudi ga na robiju radi zlocina na kosovu. osim toga upitna su i prava nacionalnih manjina radi kkojih bugari i rumunji isto tako imaju primjedbe

Bilal

pre 7 godina

Mi definitivno trebamo dići ruke od te i takve EZ što naravno ne znači da ne trebamo u naše pravosuđe, informisanje i državnu upravu uvesti evropske vrednosti kao što su to uostalom učinile i Norveška, Švajcarska ili Island. No nažalost kod nas za tim nema ni političke ni bilo kakve druge volje jer kad bi uveli evropske vrednosti i poštivanje zakona kako bi pojedinci lovili u mutnom i izigravali knezove na svojim malim feudima. Nisu Turci tek tako vladali ovim krajevima bezmalo 500 godina. Znali su igrače!

...

pre 7 godina

Čisto da dodam na ovaj zakon o "malom Hagu". Hrvatska sudi sve koji su počinili ratne zločine na teritoriju RH. Srbija bi željela suditi stranim državljanima koji su počinili ratni zločin na teritoriju strane države. Hrvatska inače već 3 godine upozorava Srbiju na to. Naravno, Srbija se pravi blesava kao i inače. I sad kad je došlo do čega je već došlo sad su krivi zli Hrvati, CIA i EU. Dakle Milanovićeva vlada i sad Oreškovićeva vlada su na istoj poziciji, a vjerojatno će na istoj poziciji biti i neka sljedeća vlada.

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Zašto ste insistirali na izručenju Dragana Vasiljkovića iz Australije, umesto da mu se sudi u njegovoj zemlji?
(tomtom, 6. maj 2016 10:23)

Njemu Hrvatska sudi za navodne zločine u Hrvatskoj, dok je Srbija npr. tražila izručenje Orića za navodne zločine počinjene u BiH. U tom je problem, ne može Srbija hapsiti i suditi pojedincima za zločine počinjene van njenog teritorija.

tomtom

pre 7 godina

@Brkoni Takva nadležnost postoji i kod zemalja članica EU i nije ništa novo. Uostalom, šta Vam smeta takva nadležnost, ako niste činili zločine!? Zašto ste insistirali na izručenju Dragana Vasiljkovića iz Australije, umesto da mu se sudi u njegovoj zemlji?

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Nema za Hrvatsku tu neki veliki politicki cilj. To je cisti balkanski inat. Svaka bivska YU-republika koci drugu. Oko politickih pitanja normalni ljudi mogu da se dogovore. Ali inat je nesto sto je urodjeno. To je taj prokleti balkanski mentalitet. Ili volis ili mrzis. Tesko da te narode moze neko da izleci.

jednostavno zar ne?

pre 7 godina

@tomtom
brkaš lončiće
Dragan Vasiljković je državljanin Hrvatse i sudi mu se za nešto što je uradio u Hrvatskoj

a Srbija želi suditi nesrpskim državljanima za nešto sto se nije dogodilo u Srbiji

Luks

pre 7 godina

Slovenija je Hrvatskoj u jednom trenutku blokirala istovremeno 13 poglavlja.

Čak je jednom zbog granice bila blokirala i poglavlje o trgovačkim društvima, što veze nije imalo jedno s drugim.

Ova blokada Srbije, dakle, nije obijesna blokada i bez argumenata, a osim toga u tijeku pregovora s Hrvatskom povremeno su neke zemlje znale blokirati neka poglavlja (Nizozemska, pa Britanija itd).

Hrvatska nije oko toga dizala "galamu", već su se sve blokade argumentirano i pregovorima prekidale.

EU nije Srbiju dužna primiti, već sama Srbija želi u EU, a pa u tom slučaju mora se držati pravila i uvjeta i Hrvatska će na ovom uvjetu inzistirati.

Vladimir

pre 7 godina

Zakon o univerzalnoj jurisdikciji je sporan zbog Oluje npr. koja je u hrv zakonodavstvu legitimna akcija sa kolateralnom stetom a u srpskom je etnicko ciscenje i ratni zlocin. Problem je i sto je HR nepojmljivo da se bilo koji "branitelj" procesira pred srpskim sudom a realno pred HR sudom ne moze da bude osudjen. Problem je i ogromna sporna povrsina na Dunavu a realno Srbija nije ni pokrenula veliko pitanje priznavanja oduzetih stanarskih prava za oko 14000 nekretnina.

leptirica

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.
(Phell, 06. maj 2016 08:51)

Zapravo nije državljanin Hrvatske,vec Australije i Srbije. O Srpskom zakonu o govori dovoljno i to da je Srbija isto tako tražila od Australije da izruči Vasiljkovica i od CG da izruči kapetana koji JNA koji je raketirao Split,pa su im obje zemlje odbile i izručila ih Hrvatskoj. Srpski zakon nije u potpunosti sukladan međunarodnom pravu,po kojem bi Srbija trebala dostaviti prvo dokaze i tražiti od Hrvatske da procesuira osumnjičenike za ratni zločin,a tek ako to Hrvatska nebi napravila,onda bi Srbija imala pravo suditi. Sve Srpske potjernice po tom zakonu su odbijene od strane Interpola i to govori dovoljno o zakonu.

Pajdaši

pre 7 godina

Trenutna hrvatska vlast je populistička i nesposobna kao i naša !Da zaista želi pomoći hrvatskoj manjini u Srbiji,ne bi kočila ! Kada se otvori neko poglavlje,tada je država kandidat dužna da ispravi nedostatke u svom zakonodavnom sistemu .Ovako,kočenje predstavlja dnevnu politiku za unutrašnju upotrebu.Isto tako opravdava Vučića da može odugovlačiti i kriviti druge za svoj neuspeh.Jednostavna i plodna saradnja.

bas ono

pre 7 godina

Grcka kočila Makedoniju, Italija Sloveniju, Slovenija Hrvatsku, Hrvatska Srbiju, Srbija Kosovo. A sve zajedno bivše Jugoslovenske republike nemaju u zbiru prosečnu platu kao Švajcarski minimalac.
(Bes ovo, 6. maj 2016 07:51)
-------
TAko je ali Svajcarska nije u EU.

Dragan,Niš

pre 7 godina

Pa naravno da će da koče jer im je u interesu da mnoga pitanja koja nisu rešena ne stavimo na dnevni red evropskih institucija.Sa druge strane mi treba da kukamo ,onako reda radi,jer kada bi sada ušli u EU postali bi totalni robovi,pokupovali bi nam sve i nametnuli svoje zakone i pravila tako da bi bili u 100% zavisnosti od EU,odnosno velikih kompanija i bogatih pojedinaca.

leptirica

pre 7 godina

Pa lepo otvorite neko drugo poglavlje a ovo ostavite za kraj, sta sad gubiti vreme oko toga i kukati.
(huhu, 06. maj 2016 11:44)

Poglavlje o pravosuđu se u pravilubotvara prvo i zatvara zadnje,jer je najteže i najduže traje usklađivanje.

Srbija nije ni pokrenula veliko pitanje priznavanja oduzetih stanarskih prava za oko 14000 nekretnina.
(Vladimir, 06. maj 2016 11:56)

Po Hrvatskom zakonu sve nekretnine u kojima su stanari imali stanarsko pravo su ponuđeni na otkup stanarima. Stanarsko pravo nije vlasništvo,vlasnik je država,a nositelji stanarskih prava su samo korisnici nekretnine. Vlasnik nekretnine može ,ali i ne mora ponuditi otkup nekretnine. Drugim riječima postojao je rok za otkup nekretnina i nikom nije bilo zabranjeno da nekretninu u kojoj je imao stanarsko pravo otkupi.

misko

pre 7 godina

@ To je cisti balkanski inat.
moda je problem puno jednostavniji
ovde se nikad nije ništa složno dogovorilo
uvek je bilo onako kako jači kaže
eh, sad, vremena se menjaju, svako koristi svojih pet minuta

gulag

pre 7 godina

@tomtom

Kapetanu draganu se sudi u HR radi ekonomičnosti postupka, da svjedoci ne bi letili u Australiju, da vještaci ne bi letili u EU, , itd... A i prostor na kojem je dragan ratno "dejstvovao" je HR, ne Australija, ne Srbija. Zato je bolje da mu se sudi u HR.

leptirica

pre 7 godina

Kao što neko reče pre jedno 10ak godina, dok mi uđemo u EU, započeće novi trend izlaska zemalja iz EU. Prvo Velika Britanija, pa onda island itd itd, EU će se urusiti u samu sebe kao ideja koja je zbog opstanka podlegla spoljnim pritiscima i promenila svoje zakone protiv njene koristi. Ovo sa Hrvatskom je samo jedan od gomile uslova koje će nas čekati na putu za EU.
(Neko iz mase, 06. maj 2016 13:29)

Island bi prvo trebao biti u EU da bi mogao izaći.

Prota Mateja

pre 7 godina

Čitam komentare raznoraznih hrvatskih aktivista koji tvrde da Srbija nema pravo krivično goniti nekog za zločin počinjen van njene teritorije!? Kako grešite gospodo . Srbija je osnovala Jugoslaviju i njena je pravna naslednica, to Hrvati vrlo dobro znaju i čak su u tu činjenicu koristili u sporu s trećim zemljama pozivajući se na ugovore koje je potpisla krljevina Srbija. To je jedno a drugo zloćini su se dešavali na teritoriji jedine suverene države u to doba SFRJ a Srbija je opet pravna naslednica SFRJ koja je svoju državnost izvodila iz Kraljevine Jugoslavije odnosno pre nje Kralhljevine Srbije.

nemilosrdni anđeo

pre 7 godina

Svi pominju kako je neko nekoga i prije ucjenjivao a znamo kako se to završilo. Kao što je Slovenija popustila i odblokirala, tako će i Hrvatska da se opameti. Draga braćo sve je to već dogovoreno oko Kosova i koliko je Srbiji potrebna EU, toliko je i EU potrebna mirna i stabilna Srbija, inače eto Šešelja i Rusa na njenom pragu. Tako da nenadajte se da će Srbija nesto mjenjati ili ukidati po volji Hrvatske, kad su svih 27 članica to shvatile, shvatiće i Hrvatska. Pojedini potezi su već vidljivi, američki sekretar nije dočekao svog kolegu pa se Miro Kovač samo malo provozao preko okeana a EU fondovi se polako zatvaraju.

Neko iz mase

pre 7 godina

Kao što neko reče pre jedno 10ak godina, dok mi uđemo u EU, započeće novi trend izlaska zemalja iz EU. Prvo Velika Britanija, pa onda island itd itd, EU će se urusiti u samu sebe kao ideja koja je zbog opstanka podlegla spoljnim pritiscima i promenila svoje zakone protiv njene koristi. Ovo sa Hrvatskom je samo jedan od gomile uslova koje će nas čekati na putu za EU.

Mufljuz

pre 7 godina

@luks ...
Samo vi istrajte u toj vasoj blokadi. Sto ste vi uporniji u tome tim bolje po nas. Nama englezi zele brzo prikljucenje EU a oni glasaju o napustanju iste. Iskreno, ne bi nam skodilo da malo mi sami usporimo to jurcanje u to lilihip drustvo koje ionako ima isuvise sopstvenih problema - finansije, slobode, Sengen, izbeglice, terorizam, provreda, sankcije Rusiji, turski ultimatum, da ne nabrajam dalje. Dobro kaze ona engleska ministarka unutrasnjih poslova ... isuvise smo siromasni da u EU ne bi postali jos siromasniji.

Beba

pre 7 godina

Na kraju, ako vide da Srbija popusta, traziti i delove srpske teritorije. Zato, ne treba se obazirati na ucene i zahteve jer tome kraja nema. Ako Nemacka hoce da nas primi u EU primice nas, a ako nece i ne mora.

Brkoni

pre 7 godina

Nigdje u tekstu ne pise zašto RH ometa Srbiju. Razlog je to da je Srbija sebi uzela za pravo da sudi državljanima drugih država za ratne zlocine. Ko neki drugi Haag.

leptirica

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.
(Phell, 06. maj 2016 08:51)

Zato jer je CG pristala da se problem granice riješava pred međunarodnim sudom,Srbija ne želi ni razgovarati o otvorenim pitanjima. CG poštuje međudržavne ugovore sa Hrvatskom i nema zakon koji može štetiti Hrvatskim državljanima. Shvatite Hrvatska će štititi svoje interese,a interes je da se zaštite Hrvatski državljani i pokrene rješavanje otvorenih pitanja,da Srbija počne rješavati ova pitanja Hrvatska se nebi imala nikakvih opravdanja za ovako nešto. Osim toga dal je itko ovih dana čuo o premijera nekih od jačih država članica EU da osuđuje potez Hrvatske?

Febo

pre 7 godina

Nigdje u tekstu ne pise zašto RH ometa Srbiju. Razlog je to da je Srbija sebi uzela za pravo da sudi državljanima drugih država za ratne zlocine. Ko neki drugi Haag.
(Brkoni, 6. maj 2016 09:26)
-------------------------------------------
upravo o tome se radi. ne znam kako bi srbi reagirali da hrvatska uhiti nekog srpskog drzavljana i osudi ga na robiju radi zlocina na kosovu. osim toga upitna su i prava nacionalnih manjina radi kkojih bugari i rumunji isto tako imaju primjedbe

tomtom

pre 7 godina

@Brkoni Takva nadležnost postoji i kod zemalja članica EU i nije ništa novo. Uostalom, šta Vam smeta takva nadležnost, ako niste činili zločine!? Zašto ste insistirali na izručenju Dragana Vasiljkovića iz Australije, umesto da mu se sudi u njegovoj zemlji?

Nas i Rusa 300 meleona

pre 7 godina

Super,Rusija je alternativa.
nspetar, 6. maj 2016 07:46)

Da, da naročio njihova mafija na da nam naplati "prevoz" po njihovim drumoima. Koja crna Rusija alternativa, Moskva i Petrograd jedino nešta odskaču, a ostali gradovi, jedva izdržavaju sebe, a o korupciji kriminalu da se i ne govori.

hm

pre 7 godina

Hrvatska ne radi to na svoju ruku već u dogovoru sa nekom od jačih članica EU. Vjerojatno će nešto dobiti od EU što uopće nema veze sa Srbijom. Ista stvar je bila sa Slovenijom, Italijom...

Isto ćete vi raditi kada dođe neka druga država iza vas... Sve je to samo smrdljiva politika.

Luks

pre 7 godina

Slovenija je Hrvatskoj u jednom trenutku blokirala istovremeno 13 poglavlja.

Čak je jednom zbog granice bila blokirala i poglavlje o trgovačkim društvima, što veze nije imalo jedno s drugim.

Ova blokada Srbije, dakle, nije obijesna blokada i bez argumenata, a osim toga u tijeku pregovora s Hrvatskom povremeno su neke zemlje znale blokirati neka poglavlja (Nizozemska, pa Britanija itd).

Hrvatska nije oko toga dizala "galamu", već su se sve blokade argumentirano i pregovorima prekidale.

EU nije Srbiju dužna primiti, već sama Srbija želi u EU, a pa u tom slučaju mora se držati pravila i uvjeta i Hrvatska će na ovom uvjetu inzistirati.

Prota Mateja

pre 7 godina

Čitam komentare raznoraznih hrvatskih aktivista koji tvrde da Srbija nema pravo krivično goniti nekog za zločin počinjen van njene teritorije!? Kako grešite gospodo . Srbija je osnovala Jugoslaviju i njena je pravna naslednica, to Hrvati vrlo dobro znaju i čak su u tu činjenicu koristili u sporu s trećim zemljama pozivajući se na ugovore koje je potpisla krljevina Srbija. To je jedno a drugo zloćini su se dešavali na teritoriji jedine suverene države u to doba SFRJ a Srbija je opet pravna naslednica SFRJ koja je svoju državnost izvodila iz Kraljevine Jugoslavije odnosno pre nje Kralhljevine Srbije.

Dr. Dule Dulovic

pre 7 godina

Nema za Hrvatsku tu neki veliki politicki cilj. To je cisti balkanski inat. Svaka bivska YU-republika koci drugu. Oko politickih pitanja normalni ljudi mogu da se dogovore. Ali inat je nesto sto je urodjeno. To je taj prokleti balkanski mentalitet. Ili volis ili mrzis. Tesko da te narode moze neko da izleci.

Meister Jakob

pre 7 godina

Vi se konstantno nadate nekom magičnom pozivu od Tante Angele ili Uncle Baracka hrvatskom primijeru da prestane kočiti Srbiju, oni vam ne mogu a i ne žele pomoći, i Hrvatska to radi samostalno, nije dobila nikakvu narebu od Merkelice ili bilo koga drugog. Poznati su vam slučajevi Italija-Slovenija, Austrija-Češka, Slovenija-Hrvatska i Grčka-Makedonija, nijedna od tih zemalja nisu neke sile osim možda Italije pa svejedno nikakav "magični" telefonski poziv nije mogao pomoći!

...

pre 7 godina

Čisto da dodam na ovaj zakon o "malom Hagu". Hrvatska sudi sve koji su počinili ratne zločine na teritoriju RH. Srbija bi željela suditi stranim državljanima koji su počinili ratni zločin na teritoriju strane države. Hrvatska inače već 3 godine upozorava Srbiju na to. Naravno, Srbija se pravi blesava kao i inače. I sad kad je došlo do čega je već došlo sad su krivi zli Hrvati, CIA i EU. Dakle Milanovićeva vlada i sad Oreškovićeva vlada su na istoj poziciji, a vjerojatno će na istoj poziciji biti i neka sljedeća vlada.

Phell

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.

Lukas aus Agram

pre 7 godina

Zašto ste insistirali na izručenju Dragana Vasiljkovića iz Australije, umesto da mu se sudi u njegovoj zemlji?
(tomtom, 6. maj 2016 10:23)

Njemu Hrvatska sudi za navodne zločine u Hrvatskoj, dok je Srbija npr. tražila izručenje Orića za navodne zločine počinjene u BiH. U tom je problem, ne može Srbija hapsiti i suditi pojedincima za zločine počinjene van njenog teritorija.

AntiPutin

pre 7 godina

Ne koci Hrvatska Srbiju, Srbiju koci Srbija...... i tako vec 26 godina i ko zna koliko ce jos.
I ne samo da Srbija koci Srbiju, nego j i unistava i unazadjuje jos od 1989.

leptirica

pre 7 godina

Pa zasto onda ne koci Crnu Goru, nego joj pomaze na svakom koraku? Evo mi otvorismo 22 poglavlja pa nas niko ne koci, a imamo cak otvoreno pitanje Prevlake sa Hrvatskom.
(Phell, 06. maj 2016 08:51)

Zapravo nije državljanin Hrvatske,vec Australije i Srbije. O Srpskom zakonu o govori dovoljno i to da je Srbija isto tako tražila od Australije da izruči Vasiljkovica i od CG da izruči kapetana koji JNA koji je raketirao Split,pa su im obje zemlje odbile i izručila ih Hrvatskoj. Srpski zakon nije u potpunosti sukladan međunarodnom pravu,po kojem bi Srbija trebala dostaviti prvo dokaze i tražiti od Hrvatske da procesuira osumnjičenike za ratni zločin,a tek ako to Hrvatska nebi napravila,onda bi Srbija imala pravo suditi. Sve Srpske potjernice po tom zakonu su odbijene od strane Interpola i to govori dovoljno o zakonu.

Dragan,Niš

pre 7 godina

Pa naravno da će da koče jer im je u interesu da mnoga pitanja koja nisu rešena ne stavimo na dnevni red evropskih institucija.Sa druge strane mi treba da kukamo ,onako reda radi,jer kada bi sada ušli u EU postali bi totalni robovi,pokupovali bi nam sve i nametnuli svoje zakone i pravila tako da bi bili u 100% zavisnosti od EU,odnosno velikih kompanija i bogatih pojedinaca.

jednostavno zar ne?

pre 7 godina

@tomtom
brkaš lončiće
Dragan Vasiljković je državljanin Hrvatse i sudi mu se za nešto što je uradio u Hrvatskoj

a Srbija želi suditi nesrpskim državljanima za nešto sto se nije dogodilo u Srbiji

Pokondirena tikvica

pre 7 godina

I ja mislim da oni to rade u ime EU.EU ih kao prekorava a u cetiri oka im daje nove instrukcije.Jedino sto i jedni i drugi ne znaju to je da nama i nije do unije.

nemilosrdni anđeo

pre 7 godina

Svi pominju kako je neko nekoga i prije ucjenjivao a znamo kako se to završilo. Kao što je Slovenija popustila i odblokirala, tako će i Hrvatska da se opameti. Draga braćo sve je to već dogovoreno oko Kosova i koliko je Srbiji potrebna EU, toliko je i EU potrebna mirna i stabilna Srbija, inače eto Šešelja i Rusa na njenom pragu. Tako da nenadajte se da će Srbija nesto mjenjati ili ukidati po volji Hrvatske, kad su svih 27 članica to shvatile, shvatiće i Hrvatska. Pojedini potezi su već vidljivi, američki sekretar nije dočekao svog kolegu pa se Miro Kovač samo malo provozao preko okeana a EU fondovi se polako zatvaraju.

Vladimir

pre 7 godina

Zakon o univerzalnoj jurisdikciji je sporan zbog Oluje npr. koja je u hrv zakonodavstvu legitimna akcija sa kolateralnom stetom a u srpskom je etnicko ciscenje i ratni zlocin. Problem je i sto je HR nepojmljivo da se bilo koji "branitelj" procesira pred srpskim sudom a realno pred HR sudom ne moze da bude osudjen. Problem je i ogromna sporna povrsina na Dunavu a realno Srbija nije ni pokrenula veliko pitanje priznavanja oduzetih stanarskih prava za oko 14000 nekretnina.

Bilal

pre 7 godina

Mi definitivno trebamo dići ruke od te i takve EZ što naravno ne znači da ne trebamo u naše pravosuđe, informisanje i državnu upravu uvesti evropske vrednosti kao što su to uostalom učinile i Norveška, Švajcarska ili Island. No nažalost kod nas za tim nema ni političke ni bilo kakve druge volje jer kad bi uveli evropske vrednosti i poštivanje zakona kako bi pojedinci lovili u mutnom i izigravali knezove na svojim malim feudima. Nisu Turci tek tako vladali ovim krajevima bezmalo 500 godina. Znali su igrače!

Bes ovo

pre 7 godina

Grcka kočila Makedoniju, Italija Sloveniju, Slovenija Hrvatsku, Hrvatska Srbiju, Srbija Kosovo. A sve zajedno bivše Jugoslovenske republike nemaju u zbiru prosečnu platu kao Švajcarski minimalac.

carapan

pre 7 godina

Ovo je model kako politika EU funkcionise. Razmislite, oni ce HR sankcionisati ako nastavi da nas koci dok HR ne popusti. Zamislite sta ce nama raditi da pustimo Kosovo. Ne traze priznanje za ulazak u EU. Ali ce nas pritiskati isto ovako kao HR. Cak i vise jer su oni i stvorili Kosovo... Razmislite

svak se češe gde ga svrbi

pre 7 godina

SVAKA članica EU će postaviti neke uslove
svaka država ima svoje misljenje o Srbiji i ideje sta im se kod nas ne dopada
ovo sa Hrvatima je još i dobro, lako za rešiti, stvar je samo u egu i principima
a šta će da bude kad dođu OZBILJNI zahtevi od nekoga?

Neko iz mase

pre 7 godina

Kao što neko reče pre jedno 10ak godina, dok mi uđemo u EU, započeće novi trend izlaska zemalja iz EU. Prvo Velika Britanija, pa onda island itd itd, EU će se urusiti u samu sebe kao ideja koja je zbog opstanka podlegla spoljnim pritiscima i promenila svoje zakone protiv njene koristi. Ovo sa Hrvatskom je samo jedan od gomile uslova koje će nas čekati na putu za EU.

Kika

pre 7 godina

Sve i da nas Hrvati ne koče, kočiće nas V.Britanija, ukoliko ostane u Uniji. Jasno i glasno su pre par dana izneli svoj stav i to ne samo o nama, već i o ostalima koji hoće u tu kuću čiji temelji uveliko pucaju. Zašto bi tako moćna država poput Britanije, čiji je glas i stav u Uniji jako bitan, htela da napusti kuću u kojoj teku med i mleko? Hrvati verovatno su samo glasnogovornici onoga što većina bitnih država u Uniji misli o nama.
Kada budemo shvatili da mi jesmo Evropa, bar teritorijalno, kad naš sistem bude uređen a ekonomija jaka, biće sve jedno da li smo tamo ili ne. Ovako neuređeni i siromašni nismo nikome potrebni. Srbijo opameti se, u se i u svoje kljuse.

misko

pre 7 godina

@ To je cisti balkanski inat.
moda je problem puno jednostavniji
ovde se nikad nije ništa složno dogovorilo
uvek je bilo onako kako jači kaže
eh, sad, vremena se menjaju, svako koristi svojih pet minuta

Pajdaši

pre 7 godina

Trenutna hrvatska vlast je populistička i nesposobna kao i naša !Da zaista želi pomoći hrvatskoj manjini u Srbiji,ne bi kočila ! Kada se otvori neko poglavlje,tada je država kandidat dužna da ispravi nedostatke u svom zakonodavnom sistemu .Ovako,kočenje predstavlja dnevnu politiku za unutrašnju upotrebu.Isto tako opravdava Vučića da može odugovlačiti i kriviti druge za svoj neuspeh.Jednostavna i plodna saradnja.

GlasBrisela

pre 7 godina

Pitanje: Dali Hrvatska koci Crnu Goru...Albaniju...Kosovo Tursku...Makedoniji? Odgovor: NE! Dakle, gospodjo...koga sve to hrvatska koci! Navedite sve te drzave o kojima tu pricate!

Beba

pre 7 godina

Na kraju, ako vide da Srbija popusta, traziti i delove srpske teritorije. Zato, ne treba se obazirati na ucene i zahteve jer tome kraja nema. Ako Nemacka hoce da nas primi u EU primice nas, a ako nece i ne mora.

Miša

pre 7 godina

Ako medju njima ostane mogućnost da oni mogu da nas stopiraju,Od našeg ulaska tamo nema ništa.Jer negativne emocije njihove većine u javnosti im neće dozvoliti da se drugačije ponašaju.Da budemo iskreni do kraja mnogima sa ovih prostora tamo nije mesto,a to što su tamo je želja da bivše članice Varšavskog pakta stave izmedju dva sukobljena bloka.

leptirica

pre 7 godina

Pa lepo otvorite neko drugo poglavlje a ovo ostavite za kraj, sta sad gubiti vreme oko toga i kukati.
(huhu, 06. maj 2016 11:44)

Poglavlje o pravosuđu se u pravilubotvara prvo i zatvara zadnje,jer je najteže i najduže traje usklađivanje.

Srbija nije ni pokrenula veliko pitanje priznavanja oduzetih stanarskih prava za oko 14000 nekretnina.
(Vladimir, 06. maj 2016 11:56)

Po Hrvatskom zakonu sve nekretnine u kojima su stanari imali stanarsko pravo su ponuđeni na otkup stanarima. Stanarsko pravo nije vlasništvo,vlasnik je država,a nositelji stanarskih prava su samo korisnici nekretnine. Vlasnik nekretnine može ,ali i ne mora ponuditi otkup nekretnine. Drugim riječima postojao je rok za otkup nekretnina i nikom nije bilo zabranjeno da nekretninu u kojoj je imao stanarsko pravo otkupi.

gulag

pre 7 godina

@tomtom

Kapetanu draganu se sudi u HR radi ekonomičnosti postupka, da svjedoci ne bi letili u Australiju, da vještaci ne bi letili u EU, , itd... A i prostor na kojem je dragan ratno "dejstvovao" je HR, ne Australija, ne Srbija. Zato je bolje da mu se sudi u HR.

bas ono

pre 7 godina

Grcka kočila Makedoniju, Italija Sloveniju, Slovenija Hrvatsku, Hrvatska Srbiju, Srbija Kosovo. A sve zajedno bivše Jugoslovenske republike nemaju u zbiru prosečnu platu kao Švajcarski minimalac.
(Bes ovo, 6. maj 2016 07:51)
-------
TAko je ali Svajcarska nije u EU.

Mufljuz

pre 7 godina

@luks ...
Samo vi istrajte u toj vasoj blokadi. Sto ste vi uporniji u tome tim bolje po nas. Nama englezi zele brzo prikljucenje EU a oni glasaju o napustanju iste. Iskreno, ne bi nam skodilo da malo mi sami usporimo to jurcanje u to lilihip drustvo koje ionako ima isuvise sopstvenih problema - finansije, slobode, Sengen, izbeglice, terorizam, provreda, sankcije Rusiji, turski ultimatum, da ne nabrajam dalje. Dobro kaze ona engleska ministarka unutrasnjih poslova ... isuvise smo siromasni da u EU ne bi postali jos siromasniji.

leptirica

pre 7 godina

Kao što neko reče pre jedno 10ak godina, dok mi uđemo u EU, započeće novi trend izlaska zemalja iz EU. Prvo Velika Britanija, pa onda island itd itd, EU će se urusiti u samu sebe kao ideja koja je zbog opstanka podlegla spoljnim pritiscima i promenila svoje zakone protiv njene koristi. Ovo sa Hrvatskom je samo jedan od gomile uslova koje će nas čekati na putu za EU.
(Neko iz mase, 06. maj 2016 13:29)

Island bi prvo trebao biti u EU da bi mogao izaći.

baner

pre 7 godina

Ceo zivot smo vreca za udaranje... Nema ko nas nije potkacio...
(DOKTOR, 6. maj 2016 07:24)
Jeste doktore...al' što sami sebe bijemo u glavu, tu nam niko nije ravan.