Subota, 30.04.2016.

13:05

Protest ispred RIK: Ko ruši volju, ruši zemlju

Opozicija održala protest zbog sumnje u izbornu krađu ispred stare zgrade Skupštine u Ulici kralja Milana, u kojoj su prostorije Republičke izborne komisije.

Izvor: B92

Protest ispred RIK: Ko ruši volju, ruši zemlju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

RF

pre 7 godina

Oni prozivaju kako mogu Čeda, Boris, Obradovic, Sanda, Pajtić zajedno, pa kad je Aleksandar Vučić mogao sa Dinkicem (a govorio je da ce ga uhapsiti), kad moze sa Ljajicem i Veljom koji su ga obarali 2000 (Vučic je tada bio zajedno sa Slobom) mogu onda i ovi.

Janko

pre 7 godina

Ovakva izjava se može pročitati u mnogim komentarima i , matematički, korektna je. 
Ovo se ističe radi dokazivanja da AV nema veliku podršku. Deluje logično. 


E, sad svi vi koji tu činjenicu ističete recite mi koliko ljudi podržava one sa 5-6 % od izašlih na glasanje. Hvala.
(s t v, 30. april 2016 21:20)

Brate mili, potpisujem, ovo je najbolje što sam danas pročitao.

Zoran

pre 7 godina

Srbija je, od povratka ovih na vlast, samo naziv za naseobinu gde žive nekakvi ljudi. A to što je neki nazivaju državom, i to još Republikom, to nema dodirnih tačaka sa realnošću. I, kako stvari stoje, neće skoro ni imati...

aleksandar

pre 7 godina

Kako mogu ceda i obradovic zajedno,kako mogu boris i ovaj?kako mogu radulovic i onaj? A KAKO MOGU VUCIC I VULIN?EJ VULIN...Pamtis li ti ista Srbine??

Европљанин

pre 7 godina

И треба да буду протести кад се прекраја изборна воља.

Морам да додам, иако је мало невезано за тему. Зашто се не протествује због економије, што је уобичајена пракса у Европи. Политичари у оваквом систему узимају паре за себе, а народу кажу "снађи се, ради за 200 евра". Ако се буде због тога буде протествовало, политичари ће морати да попусте и имали бисмо нормалне плате.

gospodin3%

pre 7 godina

valjda cemo za jedno 4 godine dobiti rezultate ovih izbora ali oni tada nece biti vazni jer ce se izaci na nove a i da neko pokrene nesto ispred suda slucaj je zastareo

s t v

pre 7 godina

"I da Vucica ne podrzava ni priblizno polovina gradjana. Podrzava ga manje od cetvrtine gradjana. To spinovanje ne prolazi ovde."

Ovakva izjava se može pročitati u mnogim komentarima i , matematički, korektna je.
Ovo se ističe radi dokazivanja da AV nema veliku podršku. Deluje logično.


E, sad svi vi koji tu činjenicu ističete recite mi koliko ljudi podržava one sa 5-6 % od izašlih na glasanje. Hvala.

Goran

pre 7 godina

Pitam se posle ovih danjasnjih protesta, zar je opozicija tako nisko pala i da na ulici trazi svoja prava.A posebno neka je sramota bivseg predsednika Srbije Borisa Tadica sto je sebi dozvolio takvu sramotu.

M

pre 7 godina

"ch3" - " Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS "
Koja polovina Srbije? Da li je moguće da ne možete da ukapirate da je SNS dobio 50% od ukupno broja izašlih a ne od ukupnog broja birača?! Ponekad čovek mora malo i mozak da uključi. A što se tiče uvođenje reda u državi....bavim se zaštitom prirode i upoznat sam dobro, iz ličnog iskustva, sa "redom" u državi, ne postoji država koja više krši svoje propise od naše.

muddy

pre 7 godina

sramota za DSS i Sandu da staje na istu binu sa Cedom i Borisom. Nismo zato glasali za DSS(just sayin, 30. april 2016 15:36)Ovde se ne radi o ideoligiji već o demokratiji i odbrani izborne volje i zato bih podržao bilo koju partiju koja je ovako brutalno pokradena.Vučić je uspeo isto što i Milošević,da ujedini različite ideologije u odbrani slobode.

ivan78bg

pre 7 godina

Protestuje se protiv IZBORNE KRADJE!I stranke koje su protestovale su se ujedinile oko toga osnovnog demokratskog principa.Ko ne moze ada shvati da su zajedno nastupili jer se zajedno bore protiv kradje AV-a neka od sad glasa za SNS.

che

pre 7 godina

Nesto treba da bude jasno:

1) Cak i da DSS-Dveri dobiju 5.00% i udju u parlament, sta ce time promeniti? SNS i dalje moze sama da formira vladu.

2) Na jednom mestu ste spojili proevropsku levicu sa ekstremnom desnicom?! Cak i da svi oni zajedno formiraju vladu, sve opozicione partije, da li neko razmislja na sta bi ta nakaradna vlast licila? Jedni bi hteli za EU, drugi ne, jedni su za LGBT, drugi su protiv, jedni za Ameriku, drugi za Rusiju itd. Oni bi nastavili da kradu, kao sto su i radili od 2000. do 2012. a narod, pa dobio bi povecanje plata, na racun nekoliko milijardi novih zaduzenja, koje bi pogafjajte ko trebao da vraca.

3) Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS

Ako nista drugo, prvi put imamo neki red u drzavi, a da li treba da pogasi pola medija i pozatvara pola tajkuna, koji cisto sumnjam da ne finansiraju opozijciju, pa neka uradi.
Kada je bio Tito, nisi smeo da pisnes, ali najbolje se zivelo. Nama to treba, da bi neko doveo ovaj narod u red, zato sto smo svi mi zajedno izgubili pravac i red u zadnjih 20 godina.
Samo hrabro napred! U potpunosti podrzavam Vucica!

Covece, desila se izborna kradja i za to Vucic i njegova ekipa treba da robijaju. Zakon je vise nego jasan po tom pitanju.

I da Vucica ne podrzava ni priblizno polovina gradjana. Podrzava ga manje od cetvrtine gradjana. To spinovanje ne prolazi ovde.

jeremija

pre 7 godina

Zar sa Obrazom i Dverima? E moje demokrate, moj glas više nemate!
(insajder, 30. april 2016 14:17)

Obzirom na to da nemas pojma o cemu se ovde radi, ti glasaj za prepelicu sledeci put... Ili si mozda hteo da kazes da od sada glasas za SNS?

slobodan petrovic

pre 7 godina

Srpska opozicija u Crnoj Gori pola godine ruši Crnu Goru, uz pomoć Beograda i rusofila. E, pa gospodo vidite kako je, kad drugome jamu kopate.

CrazyHorse

pre 7 godina

Nesto treba da bude jasno:

1) Cak i da DSS-Dveri dobiju 5.00% i udju u parlament, sta ce time promeniti? SNS i dalje moze sama da formira vladu.

2) Na jednom mestu ste spojili proevropsku levicu sa ekstremnom desnicom?! Cak i da svi oni zajedno formiraju vladu, sve opozicione partije, da li neko razmislja na sta bi ta nakaradna vlast licila? Jedni bi hteli za EU, drugi ne, jedni su za LGBT, drugi su protiv, jedni za Ameriku, drugi za Rusiju itd. Oni bi nastavili da kradu, kao sto su i radili od 2000. do 2012. a narod, pa dobio bi povecanje plata, na racun nekoliko milijardi novih zaduzenja, koje bi pogafjajte ko trebao da vraca.

3) Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS

Ako nista drugo, prvi put imamo neki red u drzavi, a da li treba da pogasi pola medija i pozatvara pola tajkuna, koji cisto sumnjam da ne finansiraju opozijciju, pa neka uradi.
Kada je bio Tito, nisi smeo da pisnes, ali najbolje se zivelo. Nama to treba, da bi neko doveo ovaj narod u red, zato sto smo svi mi zajedno izgubili pravac i red u zadnjih 20 godina.
Samo hrabro napred! U potpunosti podrzavam Vucica!

tamni vilajet

pre 7 godina

... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?
(Glasac, 30. april 2016 15:04)

Pa sto se nisu ujedinili pre izbora? A da nisu mogli da se dogovore oko fotelja.
(Erin, 30. april 2016 15:37)

Ne Erine, nisu se udruzili zbog razlicitih programa i ideja, a ne kao lista br.1, koja se skupila pomocu stapa i kanapa, bez ideologije, jednostavno samo zbog ocuvanja fotelja!

Opozicija se skupila zajedno POSLE IZBORA, zbog jedne univerzalne vrednosti:PRAVDE!

Glasac

pre 7 godina

(risus_sardonicus, 30. april 2016 14:35)
... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?

Kobe Bryant

pre 7 godina

Ja ne rezumem neke komentare (i komentatore). Zašto neki ljudi mešaju babe i žabe? Zar je tako teško razlikovati solidarnost sa nekim od programskog jedinstva sa njim?! Ja nisam pristalica Dveri, niti sam ikad bio. Ali, svaka čast Raduloviću, Pajtiću i drugima iz opozicije koji su dali podršku Dverima. Rekoh, ne volim Dveri-DSS, ali još više ne volim nepoštenje,laganje, kradju...

klipeta

pre 7 godina

Ma koliko sam ideoloski protiv Dveri i malo manje protiv DSS,pozdravljam iz sve snage protest i buduce proteste protivove i ovakve vlasti koja nas vraca u proslost u mrak neznanja i gubitak slobode misli,duse i tela.Ovo je borba,bukvalno,protiv Ideologije velikog brata i strahote jednoumlja koje ide sa tim.Svi koji sada cute sustinski podrzavaju ropstvo u svim najcrnjim oblicima te reci...

Erin

pre 7 godina

... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?
(Glasac, 30. april 2016 15:04)

Pa sto se nisu ujedinili pre izbora? A da nisu mogli da se dogovore oko fotelja.

EU Citizen

pre 7 godina

OK, izbori moraju da budu čisti i pošteni, barem u razumnoj meri, ali u ovom slučaju još uvek nismo videli nijedan dokaz za bilo kakvu zloupotrebu koja bi odstupala od proseka prethodnih izbora ili na bilo koji način ugrozila rezultate. Dok takvi dokazi ne postoje, ovakvi protesti su čista toksična demagogija i pokušaj da se destabilizuje demokratija u ovoj državi. Onog trenutka kada opozicija iznese nekakav jak i nesporan dokaz da je do izborne krađe došlo, biću prvi koji će podržati proteste i zahtevati nove izbore. Tako nešto se do sada, međutim, nije desilo, pa moram da konstatujem da je kredibilitet opozicionih aprtija ovakvim nepotkrpljenim a vrlo ozbiljnim optužbama na račun vlasti ozbiljno narušen.

Jednom i da se Srbi ujedine...

pre 7 godina

@Nekoliko hiljada??? Mozete vi to bolje.
(Web Design, 30. april 2016 14:34

Biće bolje,ne brini...

Ovo je samo početak! ;)

Dvori

pre 7 godina

Veoma cudna situacija. Ja kao levicar verovatno u nedelju izlazim da glasam za ultradesne Dveri. Nece mi biti ni gore ni bolje od njih - ali da tako odbranim svoj univerzalni princip pravednosti !!

Komandant Mark

pre 7 godina

Свака част Вучићу, за само пар дана је својим преданим радом успео да удружи опозицију.
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Милан, 30. april 2016 14:51)

Koju opoziciju?

Ministar

pre 7 godina

@.....
Da,za..b,skoro kao kad glasas za Vucica,a ono glasovi idu nekim Krbobabicima,Popovicima,Draskovicima i slicnim,koji sami ne bi uzeli ni 500 glasova.

Čukaričanka

pre 7 godina

Jedni su tukli gej populaciju, drugi bili uz nju, jedni su za Evropsku uniju, drugi protiv nje, a sada su se svi ujedinili. Šta imaju zajedničko, osim što im je vlast bitnija od obraza?

mc 911

pre 7 godina

Oborite neciju listu za 1 glas, od 189 000?!?!? Videli smo svi videe po fb o izbornim manipulacijama na KiM, sto ne moze da se vidi na drzavnim medijima. Znamo da je predsednik RIK clan SNS i posle sadtanka u SNS je promenio pricu. Vidimo svakodnevno spinovanje Martinovica, Stefanovica, Informera, pa jel oni misle da smo mi toliko glupi? Nisam izasao na izbore, ali ovo je sramota sta se radi, trebalo je 100 000 ljudi da izadje...

dzara

pre 7 godina

Svi vi koji ste glasali za neku od opcija vise ili manje suprotstavljenih rezimu (tu naravno ne racunam sps i srs) nemojte onima za koje ste glasali zamerati ovo udruzivanje. Ovo nije nikakva koalicija u najavi niti bilo sta slicno. Ovo su ljudi koji predstavljaju onaj deo naroda koji ne pristaje na to da se prekraja i menja volja gradjana iskazana na izborima, a udruzeni su iz logickog razloga - tako su jaci i to tako i treba da bude. Da se nisu udruzili, situacija bi mogla da izgleda ovako:
DSS-Dveri ispod cenzusa
ČBČ-Ispod cenzusa
Lažna prijava protiv Radulovića i nemilosrdno uništavanje pokreta DJB
Isto i za DS + 24h/dan satanizacije u medijima (svim)
Realizacija ovakvog scenarija obezbedila bi Vučiću i SNS-u dogogodisnju neprikosnovenu vlast bez kritike, a samim tim sunovrat Srbije iz kojeg bismo se tesko povratili.
Koliko brine AV o Srbiji vrlo brzo ce se pokazati kada Vulin postane ministar odbrane, a to je vec sada izvesno.
ZATO - ZAJEDNO PROTIV KRAĐE!!!

Ivan

pre 7 godina

Ni jedna tv ne prenosi uzivo,sramota. Za tebe je srbijo noc,mrkla noc
(nn, 30. april 2016 13:51)

Potpuno tacno, ni jedna tv nije prenosila , pa sam ukljucio yaksimetar i krenuo taman da uhvatim koju voznju i svratim da vidim sta se desava. Mislim da ne prenose zbog malog broja ljudi koja je tu bila. Necu nikoga da lazem ali ja bih onako odokativno rekao da je bilo blizu 1000 ljudi, mozda malo manje ili vise, ali potpisuje da je tu negde. Canak nije bio, sto znaci da se izjasnio i rekao sta misli o svemu ovome!

Dr Pogan

pre 7 godina

Za fer i pravicne izbore je valjda svako normalan u ovoj zemlji. Niko ovde ne pravi nikakve koalicije, vec ljudi brane osnovne principe demokratije koji su valjda svima bitni, bili levo ili desno. Tako da, bez lozenja i suludih prica o iskoriscavanju drugih i ostalih gluposti. Hvala.

Ivan

pre 7 godina

A sto ne kazete koliko je to stotina ljudi izaslo. Prosao sam tu slucajno pre nekih pola sata, mislim da nije bilo ni hiljadu ljudi, a na ovim izborima je glasalo 3,5 miliona? Sta mi to govori?

zlopamtilo

pre 7 godina

" Boze, kako smo mgli da pustimo da nam ovakvi vode drzavu? Ko je i kada tukao zene na nekim demonstracijama, naroctio iz opozicije?
(djuka, 30. april 2016 13:24)"
Pa, ..."dopustili" smo tako sto su ovi sto se pobise oko cenzusa ,vladali deset petnaest godina ,smucili se bogu I ocu I sada im nije ni na kraj pameti da su bas oni licno problem ,ne DS, ne LDP ,..nego licno te konkretne kompromitovane face.....

Djukin fan

pre 7 godina

Cestitke B92 na korektno prenetom vesti sa dogadjaja.Na danasnje vreme to je hrabar potez.I za Srbijy,posle 4 godine,prvi iskorak javne,otvorene a opravdane kritike rezima.I tv N1 kapa dole za live prenos protesta...

mxyed

pre 7 godina

(Neko iz mase 4, 30. april 2016 13:46)

I ja sam hteo da glasam za Radulovića ali bio sam skeptičan baš zbog ovoga. Stati sa ovim ljudima rame uz rame na govornici je sramotno.

Милан

pre 7 godina

Свака част Вучићу, за само пар дана је својим преданим радом успео да удружи опозицију.

Zen

pre 7 godina

Kako me podsecaju na neki putujuci cirkus svi zajedno, Vučić glavni klovan sa crvenim nosem, Čeda bacac noževa, Sanda Raškovic zena ukrotitelj zmija sa pitonom, Pajtic čovek koga ispaljuju iz topa, Radulovic gutac plamena, Tadic madzionicar, sa scenom gde seče ženu u kutiji, Čanak ukrotitelj životinja, Toma žongler, Ivica hiptnotizer, ovaj iz Dveri artist na trapezu. Slavica djukić naravno gatara sa kartama, Ludilo, najbolja predstava u gradu.

Ljuba

pre 7 godina

Od toliko para koje je opozicija dobila za izbore niko pametan da napravi neki sajt za online glasanje.Maksimalni budzet je 2-3 hiljada eura.Od 2-3 miliona telefona i isto toliko kompjutera u Srbiji u Srbiji se glasa papirom i olovkom.

Skaj

pre 7 godina

Nemaju sta pametnije raditi na praznik. Svi zinuli za skupstinsku fotelju. Nisam glasao, niti cu. Pogotovo ne za ove opozicione stranke koje su se vec pokazale u proslosti ko su i sta su.

qwerty

pre 7 godina

Nevezano za ove izbore, hocemo li mi ikad dobiti odgovor sta je bilo sa onim dzakovima iz 2012. koje su Vucic i Nikolic izneli?? Hocemo li dobiti odgovor na pitanje zasto nema 200 milijardi investicija, kancelarije za brze odgovore, zasto je javni dug porastao za 10 milijardi evra? Na ta pitanja ja hocu odgovor od Vucica.

banjalucki soko

pre 7 godina

Vucic je rekao da ce izaci opoziciji na tv duel u kampanji - slagao. Bavicu se kampanjom 10 dana - slagao, bavio se celi mandat. Nisam nikoga uvredio u kampanji - slagao, nazivao Obradovica ludakom. Ovo je istorijski rezultat - slagao, dobio 30 mandata manje. Ovo su najregularniji izbori - slagao, vidimo svi sta se desava. To je samo u poslednjih mesec dana, i to nije sve. I neko mu i dalje veruje?!?!

Nikola

pre 7 godina

Glasao sam za DJb ali ne podrzavam protest. Onako ponasanje obradovica je nedopustiva. Sasvim je moguce da se 5,00 padnu na 4,99. Glisic i Parovic su imali pravo kada su govorili sta se sprema. Dveri su prestale da pricaju o Ds-ovoj kradji glasova 2012. DS podrzava dss-dveri sa kim gotovo nema nista zajednicko. Sve mi je obvo lose i sumnjivo. I to da Radulovic hoce sa DS-om na Vracaru koji je centar partokratije.

risus_sardonicus

pre 7 godina

Nije se radulovic udruzio sa ds, dss itd nego niko od njih, pa ni djb, ne podrzavaju kradju izbora, i opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.

pseudo_slucajno

pre 7 godina

Na RTS pise nekoliko stotina, ovde nekoliko hiljada. Slika koju vidim verujem da su hiljade u pitanju.
Dokle ce RTS kao servis gradjana da obmanjuje ovaj narod.
Vama sa b92 hvala na koreknosti!

Bgbg

pre 7 godina

Podrska opoziciji, ovo je pocetak kraja sistemu sns-a. Narode morate da shvatite da ovde nije bitno ko kakvu politiku, i za sta je pajtic, za sta radulovic, za sta dveri, za sta boris. Bitno je da se cuva sloboda naroda, da svaki glas bude uvazen, a ovi ljudi su tu kojima ste dali glasove, oni su tu da se za vas glas bore, ovo danas je prva pobeda opozicije.

Dejca iz LE

pre 7 godina

Bela ladja uživo.
Znači u Srbiji ima još dokonih ljudi kad su rešili ovako da gube vreme.
Nisam vučkov simpatizer ali garantujem da i ovi nebi bili ništa bolji od vučka.
Sjaše kurta da uzjaše murta a narod uvek bedan i siromašan.

Meister Jakob

pre 7 godina

Šteta da nemate još jednog Đinđića da vas povede, ali dobro je i ovako, da su se skupile vođe svih opozicionih stranaka na jdnom protestu. Tražite ponavljanja kompletnih izbora jer koliko sam upućen pod znakom upitnika su nekih skoro 150 biračkih mjesta.
I obavezno nezavisni posmatrači, u Hrvatskoj ima pravo ko hoće doći na bilo koje biračko mjesto i sjediti tamo i nadzirati situaciju!

bokii

pre 7 godina

Čeda je od svi njih najozbiljniji politicar...uvek kaze istinu i zato mu svi zameraju! A kad su svi preuzeli njegovu politiku onda je narkoman, starke, fidelinka...da je on bio na vlasti od 2003 do danas ovo bi vec bila normalnija zemlja mozda i clanica EU

dm

pre 7 godina

Da su ovakvi bili 2000-te 5. oktobar niko ne bi pamtio, bio bi važan kao 30. april 2016.Ima nešto trulo u opoziciji Srbije (svi su bili pozicija - očajna) i sada ne možete ni cenzus ko ljudi da pređete. Hoćemo opoziciju koja konstruktivno vodi debatu, koja ne pravi društvo poziciji u farmizaciji političke scene. I ako je bilo naznaka, sada su svi zajedno zaprljani i stavljeni u isti koš, ispada da je Vučić u pravu, ovi bi i napravili zajedno vladu. Za EU, protiv EU, za NATO, protiv NATO-a, za Rusiju... Da bi ste napravili vladu i vodili zemlju morate otvoriti karte pre izbora dragi bivši ne daj Bože budući vladari.

_papazjanija_

pre 7 godina

evo zvanicno je izaslo ..na okupu bilo izmedju 3 i 4 hiljade..uopste nije bitno koliki je br..bitna je poruka koja se poslala.Mi smo razliciti ali postoje principi i vrednosti u politici koji nas vezuju. A to je postovanje ustava, izborne volje, borba za svaki glas ma ciji bio. Oni bi se borili i za Seseljeve glasove da su njemu trebali. Demokratija se brani. A to znaci svi tezimo normalnoh drzavi a u skupstini zastupaj politiku kakvu zelis ...ja ne znam sta je tu sporno?? ujedinjeni su oko krajde glasova a ne oko programa. A to sto informer spinuje i prica gluposti to apsolutno nije tacno.

Neko iz mase 4

pre 7 godina

Da bude jasno ja sam glasao za Radulovića, ali vec polako menjam mišljenje, nisam glasao da se udružuje sa Cedom, Tadicem, Pajticem, Dverima, glasao sam za njegovo borbu, a ne da ga koriste Pajtic i Tadić koji su bili vlast 12 godina, i sad nijima treba da verujem ,cemu reci gotov je? Da li je njima jasno da je Vučić ima 1,8 milione glasova, da ljudi ne zele promene, poruka za Radulovica budi samostalan ne daj da te koriste za njihove interese.

živka ministarka

pre 7 godina

Stefanoviću, ne laprdaj Dveri su na svom fb profilu objavile snimak "napada na nedužnu ženu". Ko želi može da pogleda. (ne podržavam politiku Dveri, ali pravda bi valjda trebalo da bude jednaka za sve)

Mare

pre 7 godina

A vidi ovu drugu sliku. Šta je ovo, neki novi DOS ili COS (Cenzus opozicija Srbije). Eeee, za šta sam ja gutao suzavac 05.10.2000? Mislim da Raduloviću ovo ne treba, već ako je izborio sam cenzus, bez koalicije i medija. A ove dve sede glave, B i Č, gde im je treći Č da ih podrži? O Pajtiću ne bih trošio ni reči. Sve u svemu, teško nama svima sa njima i sa onima.

djuka

pre 7 godina

"nece biti dozvoljeno da tuku zene....", rece doktor Stefanovic i ostade ziv. Boze, kako smo mgli da pustimo da nam ovakvi vode drzavu? Ko je i kada tukao zene na nekim demonstracijama, naroctio iz opozicije?

nijezabavno

pre 7 godina

Nije ovako zanimljivo. Bilo bi vise zanimljivo da tipa ds ima tako 5,01 pa da vidim kako Pajtic podrzava demokratiju, a ovako svejedno mu jer je siguran. Dobro je da je demokrata, a zajedno se sa pokretom obraz bori, koji nisu ni d od demokratije i postovanja npr gej ljudi..

darko k

pre 7 godina

Ja ovima iz DS neverujem da je danas subota!Ja sam uvek glasao za DS verovao u njih I bio na svim njihovim sastancima cega sam se sve naslusao I nagledao sramota me da kazem! Napustio sam DS 2012g I nisam mogao da poverujem koliko je njima vlast vazna ,kombinacije, muljanja licno sam sve video cuo I doziveo! Ne izlazim vise na izbore, ali njima vise necu nikada ni verovati niti se boriti jer je to sve osim gradjanske demokracke opcije

veteran

pre 7 godina

Nadam se da ce se svi ovi politicari okupiti i demonstrirati da pomognu gladnom narodu Srbije u borbi za bolji standard i kaznjavanje tajkuna sto su opustosili drzavu sa pomagacima. Ako to ne urade, onda su isti kao i ovi na vlasti.

djuka

pre 7 godina

"nece biti dozvoljeno da tuku zene....", rece doktor Stefanovic i ostade ziv. Boze, kako smo mgli da pustimo da nam ovakvi vode drzavu? Ko je i kada tukao zene na nekim demonstracijama, naroctio iz opozicije?

živka ministarka

pre 7 godina

Stefanoviću, ne laprdaj Dveri su na svom fb profilu objavile snimak "napada na nedužnu ženu". Ko želi može da pogleda. (ne podržavam politiku Dveri, ali pravda bi valjda trebalo da bude jednaka za sve)

banjalucki soko

pre 7 godina

Vucic je rekao da ce izaci opoziciji na tv duel u kampanji - slagao. Bavicu se kampanjom 10 dana - slagao, bavio se celi mandat. Nisam nikoga uvredio u kampanji - slagao, nazivao Obradovica ludakom. Ovo je istorijski rezultat - slagao, dobio 30 mandata manje. Ovo su najregularniji izbori - slagao, vidimo svi sta se desava. To je samo u poslednjih mesec dana, i to nije sve. I neko mu i dalje veruje?!?!

risus_sardonicus

pre 7 godina

Nije se radulovic udruzio sa ds, dss itd nego niko od njih, pa ni djb, ne podrzavaju kradju izbora, i opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.

pseudo_slucajno

pre 7 godina

Na RTS pise nekoliko stotina, ovde nekoliko hiljada. Slika koju vidim verujem da su hiljade u pitanju.
Dokle ce RTS kao servis gradjana da obmanjuje ovaj narod.
Vama sa b92 hvala na koreknosti!

klipeta

pre 7 godina

Ma koliko sam ideoloski protiv Dveri i malo manje protiv DSS,pozdravljam iz sve snage protest i buduce proteste protivove i ovakve vlasti koja nas vraca u proslost u mrak neznanja i gubitak slobode misli,duse i tela.Ovo je borba,bukvalno,protiv Ideologije velikog brata i strahote jednoumlja koje ide sa tim.Svi koji sada cute sustinski podrzavaju ropstvo u svim najcrnjim oblicima te reci...

Neko iz mase 4

pre 7 godina

Da bude jasno ja sam glasao za Radulovića, ali vec polako menjam mišljenje, nisam glasao da se udružuje sa Cedom, Tadicem, Pajticem, Dverima, glasao sam za njegovo borbu, a ne da ga koriste Pajtic i Tadić koji su bili vlast 12 godina, i sad nijima treba da verujem ,cemu reci gotov je? Da li je njima jasno da je Vučić ima 1,8 milione glasova, da ljudi ne zele promene, poruka za Radulovica budi samostalan ne daj da te koriste za njihove interese.

dzara

pre 7 godina

Svi vi koji ste glasali za neku od opcija vise ili manje suprotstavljenih rezimu (tu naravno ne racunam sps i srs) nemojte onima za koje ste glasali zamerati ovo udruzivanje. Ovo nije nikakva koalicija u najavi niti bilo sta slicno. Ovo su ljudi koji predstavljaju onaj deo naroda koji ne pristaje na to da se prekraja i menja volja gradjana iskazana na izborima, a udruzeni su iz logickog razloga - tako su jaci i to tako i treba da bude. Da se nisu udruzili, situacija bi mogla da izgleda ovako:
DSS-Dveri ispod cenzusa
ČBČ-Ispod cenzusa
Lažna prijava protiv Radulovića i nemilosrdno uništavanje pokreta DJB
Isto i za DS + 24h/dan satanizacije u medijima (svim)
Realizacija ovakvog scenarija obezbedila bi Vučiću i SNS-u dogogodisnju neprikosnovenu vlast bez kritike, a samim tim sunovrat Srbije iz kojeg bismo se tesko povratili.
Koliko brine AV o Srbiji vrlo brzo ce se pokazati kada Vulin postane ministar odbrane, a to je vec sada izvesno.
ZATO - ZAJEDNO PROTIV KRAĐE!!!

EU Citizen

pre 7 godina

OK, izbori moraju da budu čisti i pošteni, barem u razumnoj meri, ali u ovom slučaju još uvek nismo videli nijedan dokaz za bilo kakvu zloupotrebu koja bi odstupala od proseka prethodnih izbora ili na bilo koji način ugrozila rezultate. Dok takvi dokazi ne postoje, ovakvi protesti su čista toksična demagogija i pokušaj da se destabilizuje demokratija u ovoj državi. Onog trenutka kada opozicija iznese nekakav jak i nesporan dokaz da je do izborne krađe došlo, biću prvi koji će podržati proteste i zahtevati nove izbore. Tako nešto se do sada, međutim, nije desilo, pa moram da konstatujem da je kredibilitet opozicionih aprtija ovakvim nepotkrpljenim a vrlo ozbiljnim optužbama na račun vlasti ozbiljno narušen.

Nikola

pre 7 godina

Glasao sam za DJb ali ne podrzavam protest. Onako ponasanje obradovica je nedopustiva. Sasvim je moguce da se 5,00 padnu na 4,99. Glisic i Parovic su imali pravo kada su govorili sta se sprema. Dveri su prestale da pricaju o Ds-ovoj kradji glasova 2012. DS podrzava dss-dveri sa kim gotovo nema nista zajednicko. Sve mi je obvo lose i sumnjivo. I to da Radulovic hoce sa DS-om na Vracaru koji je centar partokratije.

mxyed

pre 7 godina

(Neko iz mase 4, 30. april 2016 13:46)

I ja sam hteo da glasam za Radulovića ali bio sam skeptičan baš zbog ovoga. Stati sa ovim ljudima rame uz rame na govornici je sramotno.

darko k

pre 7 godina

Ja ovima iz DS neverujem da je danas subota!Ja sam uvek glasao za DS verovao u njih I bio na svim njihovim sastancima cega sam se sve naslusao I nagledao sramota me da kazem! Napustio sam DS 2012g I nisam mogao da poverujem koliko je njima vlast vazna ,kombinacije, muljanja licno sam sve video cuo I doziveo! Ne izlazim vise na izbore, ali njima vise necu nikada ni verovati niti se boriti jer je to sve osim gradjanske demokracke opcije

CrazyHorse

pre 7 godina

Nesto treba da bude jasno:

1) Cak i da DSS-Dveri dobiju 5.00% i udju u parlament, sta ce time promeniti? SNS i dalje moze sama da formira vladu.

2) Na jednom mestu ste spojili proevropsku levicu sa ekstremnom desnicom?! Cak i da svi oni zajedno formiraju vladu, sve opozicione partije, da li neko razmislja na sta bi ta nakaradna vlast licila? Jedni bi hteli za EU, drugi ne, jedni su za LGBT, drugi su protiv, jedni za Ameriku, drugi za Rusiju itd. Oni bi nastavili da kradu, kao sto su i radili od 2000. do 2012. a narod, pa dobio bi povecanje plata, na racun nekoliko milijardi novih zaduzenja, koje bi pogafjajte ko trebao da vraca.

3) Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS

Ako nista drugo, prvi put imamo neki red u drzavi, a da li treba da pogasi pola medija i pozatvara pola tajkuna, koji cisto sumnjam da ne finansiraju opozijciju, pa neka uradi.
Kada je bio Tito, nisi smeo da pisnes, ali najbolje se zivelo. Nama to treba, da bi neko doveo ovaj narod u red, zato sto smo svi mi zajedno izgubili pravac i red u zadnjih 20 godina.
Samo hrabro napred! U potpunosti podrzavam Vucica!

Čukaričanka

pre 7 godina

Jedni su tukli gej populaciju, drugi bili uz nju, jedni su za Evropsku uniju, drugi protiv nje, a sada su se svi ujedinili. Šta imaju zajedničko, osim što im je vlast bitnija od obraza?

jeremija

pre 7 godina

Zar sa Obrazom i Dverima? E moje demokrate, moj glas više nemate!
(insajder, 30. april 2016 14:17)

Obzirom na to da nemas pojma o cemu se ovde radi, ti glasaj za prepelicu sledeci put... Ili si mozda hteo da kazes da od sada glasas za SNS?

Ivan

pre 7 godina

A sto ne kazete koliko je to stotina ljudi izaslo. Prosao sam tu slucajno pre nekih pola sata, mislim da nije bilo ni hiljadu ljudi, a na ovim izborima je glasalo 3,5 miliona? Sta mi to govori?

Kobe Bryant

pre 7 godina

Ja ne rezumem neke komentare (i komentatore). Zašto neki ljudi mešaju babe i žabe? Zar je tako teško razlikovati solidarnost sa nekim od programskog jedinstva sa njim?! Ja nisam pristalica Dveri, niti sam ikad bio. Ali, svaka čast Raduloviću, Pajtiću i drugima iz opozicije koji su dali podršku Dverima. Rekoh, ne volim Dveri-DSS, ali još više ne volim nepoštenje,laganje, kradju...

Dvori

pre 7 godina

Veoma cudna situacija. Ja kao levicar verovatno u nedelju izlazim da glasam za ultradesne Dveri. Nece mi biti ni gore ni bolje od njih - ali da tako odbranim svoj univerzalni princip pravednosti !!

Ivan

pre 7 godina

Ni jedna tv ne prenosi uzivo,sramota. Za tebe je srbijo noc,mrkla noc
(nn, 30. april 2016 13:51)

Potpuno tacno, ni jedna tv nije prenosila , pa sam ukljucio yaksimetar i krenuo taman da uhvatim koju voznju i svratim da vidim sta se desava. Mislim da ne prenose zbog malog broja ljudi koja je tu bila. Necu nikoga da lazem ali ja bih onako odokativno rekao da je bilo blizu 1000 ljudi, mozda malo manje ili vise, ali potpisuje da je tu negde. Canak nije bio, sto znaci da se izjasnio i rekao sta misli o svemu ovome!

Милан

pre 7 godina

Свака част Вучићу, за само пар дана је својим преданим радом успео да удружи опозицију.

Komandant Mark

pre 7 godina

Свака част Вучићу, за само пар дана је својим преданим радом успео да удружи опозицију.
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Милан, 30. april 2016 14:51)

Koju opoziciju?

Meister Jakob

pre 7 godina

Šteta da nemate još jednog Đinđića da vas povede, ali dobro je i ovako, da su se skupile vođe svih opozicionih stranaka na jdnom protestu. Tražite ponavljanja kompletnih izbora jer koliko sam upućen pod znakom upitnika su nekih skoro 150 biračkih mjesta.
I obavezno nezavisni posmatrači, u Hrvatskoj ima pravo ko hoće doći na bilo koje biračko mjesto i sjediti tamo i nadzirati situaciju!

Jednom i da se Srbi ujedine...

pre 7 godina

@Nekoliko hiljada??? Mozete vi to bolje.
(Web Design, 30. april 2016 14:34

Biće bolje,ne brini...

Ovo je samo početak! ;)

mc 911

pre 7 godina

Oborite neciju listu za 1 glas, od 189 000?!?!? Videli smo svi videe po fb o izbornim manipulacijama na KiM, sto ne moze da se vidi na drzavnim medijima. Znamo da je predsednik RIK clan SNS i posle sadtanka u SNS je promenio pricu. Vidimo svakodnevno spinovanje Martinovica, Stefanovica, Informera, pa jel oni misle da smo mi toliko glupi? Nisam izasao na izbore, ali ovo je sramota sta se radi, trebalo je 100 000 ljudi da izadje...

Erin

pre 7 godina

... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?
(Glasac, 30. april 2016 15:04)

Pa sto se nisu ujedinili pre izbora? A da nisu mogli da se dogovore oko fotelja.

qwerty

pre 7 godina

Nevezano za ove izbore, hocemo li mi ikad dobiti odgovor sta je bilo sa onim dzakovima iz 2012. koje su Vucic i Nikolic izneli?? Hocemo li dobiti odgovor na pitanje zasto nema 200 milijardi investicija, kancelarije za brze odgovore, zasto je javni dug porastao za 10 milijardi evra? Na ta pitanja ja hocu odgovor od Vucica.

Skaj

pre 7 godina

Nemaju sta pametnije raditi na praznik. Svi zinuli za skupstinsku fotelju. Nisam glasao, niti cu. Pogotovo ne za ove opozicione stranke koje su se vec pokazale u proslosti ko su i sta su.

tamni vilajet

pre 7 godina

... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?
(Glasac, 30. april 2016 15:04)

Pa sto se nisu ujedinili pre izbora? A da nisu mogli da se dogovore oko fotelja.
(Erin, 30. april 2016 15:37)

Ne Erine, nisu se udruzili zbog razlicitih programa i ideja, a ne kao lista br.1, koja se skupila pomocu stapa i kanapa, bez ideologije, jednostavno samo zbog ocuvanja fotelja!

Opozicija se skupila zajedno POSLE IZBORA, zbog jedne univerzalne vrednosti:PRAVDE!

dm

pre 7 godina

Da su ovakvi bili 2000-te 5. oktobar niko ne bi pamtio, bio bi važan kao 30. april 2016.Ima nešto trulo u opoziciji Srbije (svi su bili pozicija - očajna) i sada ne možete ni cenzus ko ljudi da pređete. Hoćemo opoziciju koja konstruktivno vodi debatu, koja ne pravi društvo poziciji u farmizaciji političke scene. I ako je bilo naznaka, sada su svi zajedno zaprljani i stavljeni u isti koš, ispada da je Vučić u pravu, ovi bi i napravili zajedno vladu. Za EU, protiv EU, za NATO, protiv NATO-a, za Rusiju... Da bi ste napravili vladu i vodili zemlju morate otvoriti karte pre izbora dragi bivši ne daj Bože budući vladari.

_papazjanija_

pre 7 godina

evo zvanicno je izaslo ..na okupu bilo izmedju 3 i 4 hiljade..uopste nije bitno koliki je br..bitna je poruka koja se poslala.Mi smo razliciti ali postoje principi i vrednosti u politici koji nas vezuju. A to je postovanje ustava, izborne volje, borba za svaki glas ma ciji bio. Oni bi se borili i za Seseljeve glasove da su njemu trebali. Demokratija se brani. A to znaci svi tezimo normalnoh drzavi a u skupstini zastupaj politiku kakvu zelis ...ja ne znam sta je tu sporno?? ujedinjeni su oko krajde glasova a ne oko programa. A to sto informer spinuje i prica gluposti to apsolutno nije tacno.

zlopamtilo

pre 7 godina

" Boze, kako smo mgli da pustimo da nam ovakvi vode drzavu? Ko je i kada tukao zene na nekim demonstracijama, naroctio iz opozicije?
(djuka, 30. april 2016 13:24)"
Pa, ..."dopustili" smo tako sto su ovi sto se pobise oko cenzusa ,vladali deset petnaest godina ,smucili se bogu I ocu I sada im nije ni na kraj pameti da su bas oni licno problem ,ne DS, ne LDP ,..nego licno te konkretne kompromitovane face.....

Bgbg

pre 7 godina

Podrska opoziciji, ovo je pocetak kraja sistemu sns-a. Narode morate da shvatite da ovde nije bitno ko kakvu politiku, i za sta je pajtic, za sta radulovic, za sta dveri, za sta boris. Bitno je da se cuva sloboda naroda, da svaki glas bude uvazen, a ovi ljudi su tu kojima ste dali glasove, oni su tu da se za vas glas bore, ovo danas je prva pobeda opozicije.

Djukin fan

pre 7 godina

Cestitke B92 na korektno prenetom vesti sa dogadjaja.Na danasnje vreme to je hrabar potez.I za Srbijy,posle 4 godine,prvi iskorak javne,otvorene a opravdane kritike rezima.I tv N1 kapa dole za live prenos protesta...

Dr Pogan

pre 7 godina

Za fer i pravicne izbore je valjda svako normalan u ovoj zemlji. Niko ovde ne pravi nikakve koalicije, vec ljudi brane osnovne principe demokratije koji su valjda svima bitni, bili levo ili desno. Tako da, bez lozenja i suludih prica o iskoriscavanju drugih i ostalih gluposti. Hvala.

ivan78bg

pre 7 godina

Protestuje se protiv IZBORNE KRADJE!I stranke koje su protestovale su se ujedinile oko toga osnovnog demokratskog principa.Ko ne moze ada shvati da su zajedno nastupili jer se zajedno bore protiv kradje AV-a neka od sad glasa za SNS.

Goran

pre 7 godina

Pitam se posle ovih danjasnjih protesta, zar je opozicija tako nisko pala i da na ulici trazi svoja prava.A posebno neka je sramota bivseg predsednika Srbije Borisa Tadica sto je sebi dozvolio takvu sramotu.

s t v

pre 7 godina

"I da Vucica ne podrzava ni priblizno polovina gradjana. Podrzava ga manje od cetvrtine gradjana. To spinovanje ne prolazi ovde."

Ovakva izjava se može pročitati u mnogim komentarima i , matematički, korektna je.
Ovo se ističe radi dokazivanja da AV nema veliku podršku. Deluje logično.


E, sad svi vi koji tu činjenicu ističete recite mi koliko ljudi podržava one sa 5-6 % od izašlih na glasanje. Hvala.

che

pre 7 godina

Nesto treba da bude jasno:

1) Cak i da DSS-Dveri dobiju 5.00% i udju u parlament, sta ce time promeniti? SNS i dalje moze sama da formira vladu.

2) Na jednom mestu ste spojili proevropsku levicu sa ekstremnom desnicom?! Cak i da svi oni zajedno formiraju vladu, sve opozicione partije, da li neko razmislja na sta bi ta nakaradna vlast licila? Jedni bi hteli za EU, drugi ne, jedni su za LGBT, drugi su protiv, jedni za Ameriku, drugi za Rusiju itd. Oni bi nastavili da kradu, kao sto su i radili od 2000. do 2012. a narod, pa dobio bi povecanje plata, na racun nekoliko milijardi novih zaduzenja, koje bi pogafjajte ko trebao da vraca.

3) Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS

Ako nista drugo, prvi put imamo neki red u drzavi, a da li treba da pogasi pola medija i pozatvara pola tajkuna, koji cisto sumnjam da ne finansiraju opozijciju, pa neka uradi.
Kada je bio Tito, nisi smeo da pisnes, ali najbolje se zivelo. Nama to treba, da bi neko doveo ovaj narod u red, zato sto smo svi mi zajedno izgubili pravac i red u zadnjih 20 godina.
Samo hrabro napred! U potpunosti podrzavam Vucica!

Covece, desila se izborna kradja i za to Vucic i njegova ekipa treba da robijaju. Zakon je vise nego jasan po tom pitanju.

I da Vucica ne podrzava ni priblizno polovina gradjana. Podrzava ga manje od cetvrtine gradjana. To spinovanje ne prolazi ovde.

M

pre 7 godina

"ch3" - " Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS "
Koja polovina Srbije? Da li je moguće da ne možete da ukapirate da je SNS dobio 50% od ukupno broja izašlih a ne od ukupnog broja birača?! Ponekad čovek mora malo i mozak da uključi. A što se tiče uvođenje reda u državi....bavim se zaštitom prirode i upoznat sam dobro, iz ličnog iskustva, sa "redom" u državi, ne postoji država koja više krši svoje propise od naše.

Glasac

pre 7 godina

(risus_sardonicus, 30. april 2016 14:35)
... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?

muddy

pre 7 godina

sramota za DSS i Sandu da staje na istu binu sa Cedom i Borisom. Nismo zato glasali za DSS(just sayin, 30. april 2016 15:36)Ovde se ne radi o ideoligiji već o demokratiji i odbrani izborne volje i zato bih podržao bilo koju partiju koja je ovako brutalno pokradena.Vučić je uspeo isto što i Milošević,da ujedini različite ideologije u odbrani slobode.

Ministar

pre 7 godina

@.....
Da,za..b,skoro kao kad glasas za Vucica,a ono glasovi idu nekim Krbobabicima,Popovicima,Draskovicima i slicnim,koji sami ne bi uzeli ni 500 glasova.

bokii

pre 7 godina

Čeda je od svi njih najozbiljniji politicar...uvek kaze istinu i zato mu svi zameraju! A kad su svi preuzeli njegovu politiku onda je narkoman, starke, fidelinka...da je on bio na vlasti od 2003 do danas ovo bi vec bila normalnija zemlja mozda i clanica EU

veteran

pre 7 godina

Nadam se da ce se svi ovi politicari okupiti i demonstrirati da pomognu gladnom narodu Srbije u borbi za bolji standard i kaznjavanje tajkuna sto su opustosili drzavu sa pomagacima. Ako to ne urade, onda su isti kao i ovi na vlasti.

Janko

pre 7 godina

Ovakva izjava se može pročitati u mnogim komentarima i , matematički, korektna je. 
Ovo se ističe radi dokazivanja da AV nema veliku podršku. Deluje logično. 


E, sad svi vi koji tu činjenicu ističete recite mi koliko ljudi podržava one sa 5-6 % od izašlih na glasanje. Hvala.
(s t v, 30. april 2016 21:20)

Brate mili, potpisujem, ovo je najbolje što sam danas pročitao.

Zen

pre 7 godina

Kako me podsecaju na neki putujuci cirkus svi zajedno, Vučić glavni klovan sa crvenim nosem, Čeda bacac noževa, Sanda Raškovic zena ukrotitelj zmija sa pitonom, Pajtic čovek koga ispaljuju iz topa, Radulovic gutac plamena, Tadic madzionicar, sa scenom gde seče ženu u kutiji, Čanak ukrotitelj životinja, Toma žongler, Ivica hiptnotizer, ovaj iz Dveri artist na trapezu. Slavica djukić naravno gatara sa kartama, Ludilo, najbolja predstava u gradu.

Dejca iz LE

pre 7 godina

Bela ladja uživo.
Znači u Srbiji ima još dokonih ljudi kad su rešili ovako da gube vreme.
Nisam vučkov simpatizer ali garantujem da i ovi nebi bili ništa bolji od vučka.
Sjaše kurta da uzjaše murta a narod uvek bedan i siromašan.

Zoran

pre 7 godina

Srbija je, od povratka ovih na vlast, samo naziv za naseobinu gde žive nekakvi ljudi. A to što je neki nazivaju državom, i to još Republikom, to nema dodirnih tačaka sa realnošću. I, kako stvari stoje, neće skoro ni imati...

Mare

pre 7 godina

A vidi ovu drugu sliku. Šta je ovo, neki novi DOS ili COS (Cenzus opozicija Srbije). Eeee, za šta sam ja gutao suzavac 05.10.2000? Mislim da Raduloviću ovo ne treba, već ako je izborio sam cenzus, bez koalicije i medija. A ove dve sede glave, B i Č, gde im je treći Č da ih podrži? O Pajtiću ne bih trošio ni reči. Sve u svemu, teško nama svima sa njima i sa onima.

Ljuba

pre 7 godina

Od toliko para koje je opozicija dobila za izbore niko pametan da napravi neki sajt za online glasanje.Maksimalni budzet je 2-3 hiljada eura.Od 2-3 miliona telefona i isto toliko kompjutera u Srbiji u Srbiji se glasa papirom i olovkom.

gospodin3%

pre 7 godina

valjda cemo za jedno 4 godine dobiti rezultate ovih izbora ali oni tada nece biti vazni jer ce se izaci na nove a i da neko pokrene nesto ispred suda slucaj je zastareo

aleksandar

pre 7 godina

Kako mogu ceda i obradovic zajedno,kako mogu boris i ovaj?kako mogu radulovic i onaj? A KAKO MOGU VUCIC I VULIN?EJ VULIN...Pamtis li ti ista Srbine??

Европљанин

pre 7 godina

И треба да буду протести кад се прекраја изборна воља.

Морам да додам, иако је мало невезано за тему. Зашто се не протествује због економије, што је уобичајена пракса у Европи. Политичари у оваквом систему узимају паре за себе, а народу кажу "снађи се, ради за 200 евра". Ако се буде због тога буде протествовало, политичари ће морати да попусте и имали бисмо нормалне плате.

slobodan petrovic

pre 7 godina

Srpska opozicija u Crnoj Gori pola godine ruši Crnu Goru, uz pomoć Beograda i rusofila. E, pa gospodo vidite kako je, kad drugome jamu kopate.

RF

pre 7 godina

Oni prozivaju kako mogu Čeda, Boris, Obradovic, Sanda, Pajtić zajedno, pa kad je Aleksandar Vučić mogao sa Dinkicem (a govorio je da ce ga uhapsiti), kad moze sa Ljajicem i Veljom koji su ga obarali 2000 (Vučic je tada bio zajedno sa Slobom) mogu onda i ovi.

nijezabavno

pre 7 godina

Nije ovako zanimljivo. Bilo bi vise zanimljivo da tipa ds ima tako 5,01 pa da vidim kako Pajtic podrzava demokratiju, a ovako svejedno mu jer je siguran. Dobro je da je demokrata, a zajedno se sa pokretom obraz bori, koji nisu ni d od demokratije i postovanja npr gej ljudi..

djuka

pre 7 godina

"nece biti dozvoljeno da tuku zene....", rece doktor Stefanovic i ostade ziv. Boze, kako smo mgli da pustimo da nam ovakvi vode drzavu? Ko je i kada tukao zene na nekim demonstracijama, naroctio iz opozicije?

živka ministarka

pre 7 godina

Stefanoviću, ne laprdaj Dveri su na svom fb profilu objavile snimak "napada na nedužnu ženu". Ko želi može da pogleda. (ne podržavam politiku Dveri, ali pravda bi valjda trebalo da bude jednaka za sve)

banjalucki soko

pre 7 godina

Vucic je rekao da ce izaci opoziciji na tv duel u kampanji - slagao. Bavicu se kampanjom 10 dana - slagao, bavio se celi mandat. Nisam nikoga uvredio u kampanji - slagao, nazivao Obradovica ludakom. Ovo je istorijski rezultat - slagao, dobio 30 mandata manje. Ovo su najregularniji izbori - slagao, vidimo svi sta se desava. To je samo u poslednjih mesec dana, i to nije sve. I neko mu i dalje veruje?!?!

Neko iz mase 4

pre 7 godina

Da bude jasno ja sam glasao za Radulovića, ali vec polako menjam mišljenje, nisam glasao da se udružuje sa Cedom, Tadicem, Pajticem, Dverima, glasao sam za njegovo borbu, a ne da ga koriste Pajtic i Tadić koji su bili vlast 12 godina, i sad nijima treba da verujem ,cemu reci gotov je? Da li je njima jasno da je Vučić ima 1,8 milione glasova, da ljudi ne zele promene, poruka za Radulovica budi samostalan ne daj da te koriste za njihove interese.

pseudo_slucajno

pre 7 godina

Na RTS pise nekoliko stotina, ovde nekoliko hiljada. Slika koju vidim verujem da su hiljade u pitanju.
Dokle ce RTS kao servis gradjana da obmanjuje ovaj narod.
Vama sa b92 hvala na koreknosti!

Dejca iz LE

pre 7 godina

Bela ladja uživo.
Znači u Srbiji ima još dokonih ljudi kad su rešili ovako da gube vreme.
Nisam vučkov simpatizer ali garantujem da i ovi nebi bili ništa bolji od vučka.
Sjaše kurta da uzjaše murta a narod uvek bedan i siromašan.

klipeta

pre 7 godina

Ma koliko sam ideoloski protiv Dveri i malo manje protiv DSS,pozdravljam iz sve snage protest i buduce proteste protivove i ovakve vlasti koja nas vraca u proslost u mrak neznanja i gubitak slobode misli,duse i tela.Ovo je borba,bukvalno,protiv Ideologije velikog brata i strahote jednoumlja koje ide sa tim.Svi koji sada cute sustinski podrzavaju ropstvo u svim najcrnjim oblicima te reci...

jeremija

pre 7 godina

Zar sa Obrazom i Dverima? E moje demokrate, moj glas više nemate!
(insajder, 30. april 2016 14:17)

Obzirom na to da nemas pojma o cemu se ovde radi, ti glasaj za prepelicu sledeci put... Ili si mozda hteo da kazes da od sada glasas za SNS?

Милан

pre 7 godina

Свака част Вучићу, за само пар дана је својим преданим радом успео да удружи опозицију.

Meister Jakob

pre 7 godina

Šteta da nemate još jednog Đinđića da vas povede, ali dobro je i ovako, da su se skupile vođe svih opozicionih stranaka na jdnom protestu. Tražite ponavljanja kompletnih izbora jer koliko sam upućen pod znakom upitnika su nekih skoro 150 biračkih mjesta.
I obavezno nezavisni posmatrači, u Hrvatskoj ima pravo ko hoće doći na bilo koje biračko mjesto i sjediti tamo i nadzirati situaciju!

risus_sardonicus

pre 7 godina

Nije se radulovic udruzio sa ds, dss itd nego niko od njih, pa ni djb, ne podrzavaju kradju izbora, i opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.

mc 911

pre 7 godina

Oborite neciju listu za 1 glas, od 189 000?!?!? Videli smo svi videe po fb o izbornim manipulacijama na KiM, sto ne moze da se vidi na drzavnim medijima. Znamo da je predsednik RIK clan SNS i posle sadtanka u SNS je promenio pricu. Vidimo svakodnevno spinovanje Martinovica, Stefanovica, Informera, pa jel oni misle da smo mi toliko glupi? Nisam izasao na izbore, ali ovo je sramota sta se radi, trebalo je 100 000 ljudi da izadje...

Mare

pre 7 godina

A vidi ovu drugu sliku. Šta je ovo, neki novi DOS ili COS (Cenzus opozicija Srbije). Eeee, za šta sam ja gutao suzavac 05.10.2000? Mislim da Raduloviću ovo ne treba, već ako je izborio sam cenzus, bez koalicije i medija. A ove dve sede glave, B i Č, gde im je treći Č da ih podrži? O Pajtiću ne bih trošio ni reči. Sve u svemu, teško nama svima sa njima i sa onima.

Kobe Bryant

pre 7 godina

Ja ne rezumem neke komentare (i komentatore). Zašto neki ljudi mešaju babe i žabe? Zar je tako teško razlikovati solidarnost sa nekim od programskog jedinstva sa njim?! Ja nisam pristalica Dveri, niti sam ikad bio. Ali, svaka čast Raduloviću, Pajtiću i drugima iz opozicije koji su dali podršku Dverima. Rekoh, ne volim Dveri-DSS, ali još više ne volim nepoštenje,laganje, kradju...

Nikola

pre 7 godina

Glasao sam za DJb ali ne podrzavam protest. Onako ponasanje obradovica je nedopustiva. Sasvim je moguce da se 5,00 padnu na 4,99. Glisic i Parovic su imali pravo kada su govorili sta se sprema. Dveri su prestale da pricaju o Ds-ovoj kradji glasova 2012. DS podrzava dss-dveri sa kim gotovo nema nista zajednicko. Sve mi je obvo lose i sumnjivo. I to da Radulovic hoce sa DS-om na Vracaru koji je centar partokratije.

che

pre 7 godina

Nesto treba da bude jasno:

1) Cak i da DSS-Dveri dobiju 5.00% i udju u parlament, sta ce time promeniti? SNS i dalje moze sama da formira vladu.

2) Na jednom mestu ste spojili proevropsku levicu sa ekstremnom desnicom?! Cak i da svi oni zajedno formiraju vladu, sve opozicione partije, da li neko razmislja na sta bi ta nakaradna vlast licila? Jedni bi hteli za EU, drugi ne, jedni su za LGBT, drugi su protiv, jedni za Ameriku, drugi za Rusiju itd. Oni bi nastavili da kradu, kao sto su i radili od 2000. do 2012. a narod, pa dobio bi povecanje plata, na racun nekoliko milijardi novih zaduzenja, koje bi pogafjajte ko trebao da vraca.

3) Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS

Ako nista drugo, prvi put imamo neki red u drzavi, a da li treba da pogasi pola medija i pozatvara pola tajkuna, koji cisto sumnjam da ne finansiraju opozijciju, pa neka uradi.
Kada je bio Tito, nisi smeo da pisnes, ali najbolje se zivelo. Nama to treba, da bi neko doveo ovaj narod u red, zato sto smo svi mi zajedno izgubili pravac i red u zadnjih 20 godina.
Samo hrabro napred! U potpunosti podrzavam Vucica!

Covece, desila se izborna kradja i za to Vucic i njegova ekipa treba da robijaju. Zakon je vise nego jasan po tom pitanju.

I da Vucica ne podrzava ni priblizno polovina gradjana. Podrzava ga manje od cetvrtine gradjana. To spinovanje ne prolazi ovde.

CrazyHorse

pre 7 godina

Nesto treba da bude jasno:

1) Cak i da DSS-Dveri dobiju 5.00% i udju u parlament, sta ce time promeniti? SNS i dalje moze sama da formira vladu.

2) Na jednom mestu ste spojili proevropsku levicu sa ekstremnom desnicom?! Cak i da svi oni zajedno formiraju vladu, sve opozicione partije, da li neko razmislja na sta bi ta nakaradna vlast licila? Jedni bi hteli za EU, drugi ne, jedni su za LGBT, drugi su protiv, jedni za Ameriku, drugi za Rusiju itd. Oni bi nastavili da kradu, kao sto su i radili od 2000. do 2012. a narod, pa dobio bi povecanje plata, na racun nekoliko milijardi novih zaduzenja, koje bi pogafjajte ko trebao da vraca.

3) Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS

Ako nista drugo, prvi put imamo neki red u drzavi, a da li treba da pogasi pola medija i pozatvara pola tajkuna, koji cisto sumnjam da ne finansiraju opozijciju, pa neka uradi.
Kada je bio Tito, nisi smeo da pisnes, ali najbolje se zivelo. Nama to treba, da bi neko doveo ovaj narod u red, zato sto smo svi mi zajedno izgubili pravac i red u zadnjih 20 godina.
Samo hrabro napred! U potpunosti podrzavam Vucica!

dzara

pre 7 godina

Svi vi koji ste glasali za neku od opcija vise ili manje suprotstavljenih rezimu (tu naravno ne racunam sps i srs) nemojte onima za koje ste glasali zamerati ovo udruzivanje. Ovo nije nikakva koalicija u najavi niti bilo sta slicno. Ovo su ljudi koji predstavljaju onaj deo naroda koji ne pristaje na to da se prekraja i menja volja gradjana iskazana na izborima, a udruzeni su iz logickog razloga - tako su jaci i to tako i treba da bude. Da se nisu udruzili, situacija bi mogla da izgleda ovako:
DSS-Dveri ispod cenzusa
ČBČ-Ispod cenzusa
Lažna prijava protiv Radulovića i nemilosrdno uništavanje pokreta DJB
Isto i za DS + 24h/dan satanizacije u medijima (svim)
Realizacija ovakvog scenarija obezbedila bi Vučiću i SNS-u dogogodisnju neprikosnovenu vlast bez kritike, a samim tim sunovrat Srbije iz kojeg bismo se tesko povratili.
Koliko brine AV o Srbiji vrlo brzo ce se pokazati kada Vulin postane ministar odbrane, a to je vec sada izvesno.
ZATO - ZAJEDNO PROTIV KRAĐE!!!

Bgbg

pre 7 godina

Podrska opoziciji, ovo je pocetak kraja sistemu sns-a. Narode morate da shvatite da ovde nije bitno ko kakvu politiku, i za sta je pajtic, za sta radulovic, za sta dveri, za sta boris. Bitno je da se cuva sloboda naroda, da svaki glas bude uvazen, a ovi ljudi su tu kojima ste dali glasove, oni su tu da se za vas glas bore, ovo danas je prva pobeda opozicije.

_papazjanija_

pre 7 godina

evo zvanicno je izaslo ..na okupu bilo izmedju 3 i 4 hiljade..uopste nije bitno koliki je br..bitna je poruka koja se poslala.Mi smo razliciti ali postoje principi i vrednosti u politici koji nas vezuju. A to je postovanje ustava, izborne volje, borba za svaki glas ma ciji bio. Oni bi se borili i za Seseljeve glasove da su njemu trebali. Demokratija se brani. A to znaci svi tezimo normalnoh drzavi a u skupstini zastupaj politiku kakvu zelis ...ja ne znam sta je tu sporno?? ujedinjeni su oko krajde glasova a ne oko programa. A to sto informer spinuje i prica gluposti to apsolutno nije tacno.

Dvori

pre 7 godina

Veoma cudna situacija. Ja kao levicar verovatno u nedelju izlazim da glasam za ultradesne Dveri. Nece mi biti ni gore ni bolje od njih - ali da tako odbranim svoj univerzalni princip pravednosti !!

Skaj

pre 7 godina

Nemaju sta pametnije raditi na praznik. Svi zinuli za skupstinsku fotelju. Nisam glasao, niti cu. Pogotovo ne za ove opozicione stranke koje su se vec pokazale u proslosti ko su i sta su.

slobodan petrovic

pre 7 godina

Srpska opozicija u Crnoj Gori pola godine ruši Crnu Goru, uz pomoć Beograda i rusofila. E, pa gospodo vidite kako je, kad drugome jamu kopate.

bokii

pre 7 godina

Čeda je od svi njih najozbiljniji politicar...uvek kaze istinu i zato mu svi zameraju! A kad su svi preuzeli njegovu politiku onda je narkoman, starke, fidelinka...da je on bio na vlasti od 2003 do danas ovo bi vec bila normalnija zemlja mozda i clanica EU

tamni vilajet

pre 7 godina

... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?
(Glasac, 30. april 2016 15:04)

Pa sto se nisu ujedinili pre izbora? A da nisu mogli da se dogovore oko fotelja.
(Erin, 30. april 2016 15:37)

Ne Erine, nisu se udruzili zbog razlicitih programa i ideja, a ne kao lista br.1, koja se skupila pomocu stapa i kanapa, bez ideologije, jednostavno samo zbog ocuvanja fotelja!

Opozicija se skupila zajedno POSLE IZBORA, zbog jedne univerzalne vrednosti:PRAVDE!

Jednom i da se Srbi ujedine...

pre 7 godina

@Nekoliko hiljada??? Mozete vi to bolje.
(Web Design, 30. april 2016 14:34

Biće bolje,ne brini...

Ovo je samo početak! ;)

veteran

pre 7 godina

Nadam se da ce se svi ovi politicari okupiti i demonstrirati da pomognu gladnom narodu Srbije u borbi za bolji standard i kaznjavanje tajkuna sto su opustosili drzavu sa pomagacima. Ako to ne urade, onda su isti kao i ovi na vlasti.

Glasac

pre 7 godina

(risus_sardonicus, 30. april 2016 14:35)
... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?

mxyed

pre 7 godina

(Neko iz mase 4, 30. april 2016 13:46)

I ja sam hteo da glasam za Radulovića ali bio sam skeptičan baš zbog ovoga. Stati sa ovim ljudima rame uz rame na govornici je sramotno.

Dr Pogan

pre 7 godina

Za fer i pravicne izbore je valjda svako normalan u ovoj zemlji. Niko ovde ne pravi nikakve koalicije, vec ljudi brane osnovne principe demokratije koji su valjda svima bitni, bili levo ili desno. Tako da, bez lozenja i suludih prica o iskoriscavanju drugih i ostalih gluposti. Hvala.

qwerty

pre 7 godina

Nevezano za ove izbore, hocemo li mi ikad dobiti odgovor sta je bilo sa onim dzakovima iz 2012. koje su Vucic i Nikolic izneli?? Hocemo li dobiti odgovor na pitanje zasto nema 200 milijardi investicija, kancelarije za brze odgovore, zasto je javni dug porastao za 10 milijardi evra? Na ta pitanja ja hocu odgovor od Vucica.

EU Citizen

pre 7 godina

OK, izbori moraju da budu čisti i pošteni, barem u razumnoj meri, ali u ovom slučaju još uvek nismo videli nijedan dokaz za bilo kakvu zloupotrebu koja bi odstupala od proseka prethodnih izbora ili na bilo koji način ugrozila rezultate. Dok takvi dokazi ne postoje, ovakvi protesti su čista toksična demagogija i pokušaj da se destabilizuje demokratija u ovoj državi. Onog trenutka kada opozicija iznese nekakav jak i nesporan dokaz da je do izborne krađe došlo, biću prvi koji će podržati proteste i zahtevati nove izbore. Tako nešto se do sada, međutim, nije desilo, pa moram da konstatujem da je kredibilitet opozicionih aprtija ovakvim nepotkrpljenim a vrlo ozbiljnim optužbama na račun vlasti ozbiljno narušen.

Zen

pre 7 godina

Kako me podsecaju na neki putujuci cirkus svi zajedno, Vučić glavni klovan sa crvenim nosem, Čeda bacac noževa, Sanda Raškovic zena ukrotitelj zmija sa pitonom, Pajtic čovek koga ispaljuju iz topa, Radulovic gutac plamena, Tadic madzionicar, sa scenom gde seče ženu u kutiji, Čanak ukrotitelj životinja, Toma žongler, Ivica hiptnotizer, ovaj iz Dveri artist na trapezu. Slavica djukić naravno gatara sa kartama, Ludilo, najbolja predstava u gradu.

Čukaričanka

pre 7 godina

Jedni su tukli gej populaciju, drugi bili uz nju, jedni su za Evropsku uniju, drugi protiv nje, a sada su se svi ujedinili. Šta imaju zajedničko, osim što im je vlast bitnija od obraza?

Djukin fan

pre 7 godina

Cestitke B92 na korektno prenetom vesti sa dogadjaja.Na danasnje vreme to je hrabar potez.I za Srbijy,posle 4 godine,prvi iskorak javne,otvorene a opravdane kritike rezima.I tv N1 kapa dole za live prenos protesta...

Ivan

pre 7 godina

A sto ne kazete koliko je to stotina ljudi izaslo. Prosao sam tu slucajno pre nekih pola sata, mislim da nije bilo ni hiljadu ljudi, a na ovim izborima je glasalo 3,5 miliona? Sta mi to govori?

darko k

pre 7 godina

Ja ovima iz DS neverujem da je danas subota!Ja sam uvek glasao za DS verovao u njih I bio na svim njihovim sastancima cega sam se sve naslusao I nagledao sramota me da kazem! Napustio sam DS 2012g I nisam mogao da poverujem koliko je njima vlast vazna ,kombinacije, muljanja licno sam sve video cuo I doziveo! Ne izlazim vise na izbore, ali njima vise necu nikada ni verovati niti se boriti jer je to sve osim gradjanske demokracke opcije

Ministar

pre 7 godina

@.....
Da,za..b,skoro kao kad glasas za Vucica,a ono glasovi idu nekim Krbobabicima,Popovicima,Draskovicima i slicnim,koji sami ne bi uzeli ni 500 glasova.

Komandant Mark

pre 7 godina

Свака част Вучићу, за само пар дана је својим преданим радом успео да удружи опозицију.
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Милан, 30. april 2016 14:51)

Koju opoziciju?

dm

pre 7 godina

Da su ovakvi bili 2000-te 5. oktobar niko ne bi pamtio, bio bi važan kao 30. april 2016.Ima nešto trulo u opoziciji Srbije (svi su bili pozicija - očajna) i sada ne možete ni cenzus ko ljudi da pređete. Hoćemo opoziciju koja konstruktivno vodi debatu, koja ne pravi društvo poziciji u farmizaciji političke scene. I ako je bilo naznaka, sada su svi zajedno zaprljani i stavljeni u isti koš, ispada da je Vučić u pravu, ovi bi i napravili zajedno vladu. Za EU, protiv EU, za NATO, protiv NATO-a, za Rusiju... Da bi ste napravili vladu i vodili zemlju morate otvoriti karte pre izbora dragi bivši ne daj Bože budući vladari.

Goran

pre 7 godina

Pitam se posle ovih danjasnjih protesta, zar je opozicija tako nisko pala i da na ulici trazi svoja prava.A posebno neka je sramota bivseg predsednika Srbije Borisa Tadica sto je sebi dozvolio takvu sramotu.

Ivan

pre 7 godina

Ni jedna tv ne prenosi uzivo,sramota. Za tebe je srbijo noc,mrkla noc
(nn, 30. april 2016 13:51)

Potpuno tacno, ni jedna tv nije prenosila , pa sam ukljucio yaksimetar i krenuo taman da uhvatim koju voznju i svratim da vidim sta se desava. Mislim da ne prenose zbog malog broja ljudi koja je tu bila. Necu nikoga da lazem ali ja bih onako odokativno rekao da je bilo blizu 1000 ljudi, mozda malo manje ili vise, ali potpisuje da je tu negde. Canak nije bio, sto znaci da se izjasnio i rekao sta misli o svemu ovome!

nijezabavno

pre 7 godina

Nije ovako zanimljivo. Bilo bi vise zanimljivo da tipa ds ima tako 5,01 pa da vidim kako Pajtic podrzava demokratiju, a ovako svejedno mu jer je siguran. Dobro je da je demokrata, a zajedno se sa pokretom obraz bori, koji nisu ni d od demokratije i postovanja npr gej ljudi..

Erin

pre 7 godina

... opozicija i treba da se ujedini cela i istera ovo na cistac bez obzira na razlike u politici.
Pa sto ne zovu SRS i SPS?
(Glasac, 30. april 2016 15:04)

Pa sto se nisu ujedinili pre izbora? A da nisu mogli da se dogovore oko fotelja.

M

pre 7 godina

"ch3" - " Polovina Srbije podrzava politiku SNS-a. Ljudi, polovina Srbije! Sta par hiljada simpatizera svih 10+ opozicionih partija znaci naspram 1.800.000 glasova za SNS "
Koja polovina Srbije? Da li je moguće da ne možete da ukapirate da je SNS dobio 50% od ukupno broja izašlih a ne od ukupnog broja birača?! Ponekad čovek mora malo i mozak da uključi. A što se tiče uvođenje reda u državi....bavim se zaštitom prirode i upoznat sam dobro, iz ličnog iskustva, sa "redom" u državi, ne postoji država koja više krši svoje propise od naše.

ivan78bg

pre 7 godina

Protestuje se protiv IZBORNE KRADJE!I stranke koje su protestovale su se ujedinile oko toga osnovnog demokratskog principa.Ko ne moze ada shvati da su zajedno nastupili jer se zajedno bore protiv kradje AV-a neka od sad glasa za SNS.

Ljuba

pre 7 godina

Od toliko para koje je opozicija dobila za izbore niko pametan da napravi neki sajt za online glasanje.Maksimalni budzet je 2-3 hiljada eura.Od 2-3 miliona telefona i isto toliko kompjutera u Srbiji u Srbiji se glasa papirom i olovkom.

muddy

pre 7 godina

sramota za DSS i Sandu da staje na istu binu sa Cedom i Borisom. Nismo zato glasali za DSS(just sayin, 30. april 2016 15:36)Ovde se ne radi o ideoligiji već o demokratiji i odbrani izborne volje i zato bih podržao bilo koju partiju koja je ovako brutalno pokradena.Vučić je uspeo isto što i Milošević,da ujedini različite ideologije u odbrani slobode.

gospodin3%

pre 7 godina

valjda cemo za jedno 4 godine dobiti rezultate ovih izbora ali oni tada nece biti vazni jer ce se izaci na nove a i da neko pokrene nesto ispred suda slucaj je zastareo

Европљанин

pre 7 godina

И треба да буду протести кад се прекраја изборна воља.

Морам да додам, иако је мало невезано за тему. Зашто се не протествује због економије, што је уобичајена пракса у Европи. Политичари у оваквом систему узимају паре за себе, а народу кажу "снађи се, ради за 200 евра". Ако се буде због тога буде протествовало, политичари ће морати да попусте и имали бисмо нормалне плате.

aleksandar

pre 7 godina

Kako mogu ceda i obradovic zajedno,kako mogu boris i ovaj?kako mogu radulovic i onaj? A KAKO MOGU VUCIC I VULIN?EJ VULIN...Pamtis li ti ista Srbine??

Zoran

pre 7 godina

Srbija je, od povratka ovih na vlast, samo naziv za naseobinu gde žive nekakvi ljudi. A to što je neki nazivaju državom, i to još Republikom, to nema dodirnih tačaka sa realnošću. I, kako stvari stoje, neće skoro ni imati...

zlopamtilo

pre 7 godina

" Boze, kako smo mgli da pustimo da nam ovakvi vode drzavu? Ko je i kada tukao zene na nekim demonstracijama, naroctio iz opozicije?
(djuka, 30. april 2016 13:24)"
Pa, ..."dopustili" smo tako sto su ovi sto se pobise oko cenzusa ,vladali deset petnaest godina ,smucili se bogu I ocu I sada im nije ni na kraj pameti da su bas oni licno problem ,ne DS, ne LDP ,..nego licno te konkretne kompromitovane face.....

s t v

pre 7 godina

"I da Vucica ne podrzava ni priblizno polovina gradjana. Podrzava ga manje od cetvrtine gradjana. To spinovanje ne prolazi ovde."

Ovakva izjava se može pročitati u mnogim komentarima i , matematički, korektna je.
Ovo se ističe radi dokazivanja da AV nema veliku podršku. Deluje logično.


E, sad svi vi koji tu činjenicu ističete recite mi koliko ljudi podržava one sa 5-6 % od izašlih na glasanje. Hvala.

Janko

pre 7 godina

Ovakva izjava se može pročitati u mnogim komentarima i , matematički, korektna je. 
Ovo se ističe radi dokazivanja da AV nema veliku podršku. Deluje logično. 


E, sad svi vi koji tu činjenicu ističete recite mi koliko ljudi podržava one sa 5-6 % od izašlih na glasanje. Hvala.
(s t v, 30. april 2016 21:20)

Brate mili, potpisujem, ovo je najbolje što sam danas pročitao.

RF

pre 7 godina

Oni prozivaju kako mogu Čeda, Boris, Obradovic, Sanda, Pajtić zajedno, pa kad je Aleksandar Vučić mogao sa Dinkicem (a govorio je da ce ga uhapsiti), kad moze sa Ljajicem i Veljom koji su ga obarali 2000 (Vučic je tada bio zajedno sa Slobom) mogu onda i ovi.