Ponedeljak, 25.04.2016.

14:49

Britanska ministarka: Zašto da pustimo Srbiju u EU?

Britanska ministarka unutrašnjih poslova Tereza Mej postavila je pitanje opravdanosti proširenja Evropske unije i kandidatura Srbije, Albanije i Turske.

Izvor: B92

Britanska ministarka: Zašto da pustimo Srbiju u EU? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Dulinjo

pre 7 godina

Setite se gospodjo kakva smo drzava bili i ko smo bili pre nego sto ste nas vi sa ostalom ekipom iz EU doveli dovde gde smo sad. Doslo je vreme da placate malo za svoja zlodela, naravno da vam se ne svidja ta ideja. Ne trebate nam u zivotu, samo nas pustite da zivimo kako mi znamo i umemo, a ne da nas koristite kad vam odgovara a kad vam ne odgovara onda nismo podobni. Dace bog bice gospodjo referendum i kod nas, da vas slatko odj....m.

Gile

pre 7 godina

Nasi ljudi koji zive vani, nisu kompetentni da govore da li je dobro ziveti u evropi ili ne, jer ne zive ovde.
Ja znam da ti isti sto su govorili da se u evropi lose zivi, kada su dosli ovde,brzo su promenili misljenje. Evropa je opet postala raj

Sumadinac91

pre 7 godina

Marija

A odakle su potekle te starlete,parovi,veliki bratovi i ostali idiotizmi koji ispiru narodu mozak?
Diploma je super stvar,skidam svakome kapu ko je nešto završio (mada mnogi muškarci i žene završavaju na sumnjive načine mnoge ispite) ali je od ove regije čudo napravio čovek mašinbravar (sta god lično mislio o njemu).Ne neki plemići ili visoko obrazovane ličnosti,nego inteligentni ljudi iz naroda.
To nama treba uz jak srednji stalež, ne kvazi-elita koja komanduje ovima koje nema za šta pas da ujede,nego slušaju sta im gazda kaže,pošto će "biti bolje" ako to rade,pa su danas za Rusiju,sutra za EU a prekosutra i za arapsku ligu ako treba.
Usput zaboravljaš pljačkasku i osvajačku istoriju tih zapadnih civilizacija koje su svoje bogatstvo i uticaj stekle na kolonijama,koje imaju i dan danas samo u malo drugačijem formatu.
Toliko od mene zatucanog rusofila,sa završenom gimnazijom,zaposlenog,koji je otišao dalje od Budimpeste,a koji ne gleda farme,parove,grandove i ostali sund.

nebotovan

pre 7 godina

Srbija jeste siromašna i prekorumpirana, i jedna nova siromašna ekonomija poput Hrvatske je samo problem više unutar EU, u tom smislu je u pravu, rumune i bugare ne treba ni spominjati...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (golub Dinko, 25. april 2016 19:53)

mozda si u pravu za srbiju, ali je rec o toliko maloj zemlji cije stanovnistvo nije ni polovina londona. tesko da bi srbija na bilo koji nacin mogla ekonomski da ugrozi evropsku uniju, a geostrateski razlozi opravdavaju da ovaj region jednog dana udje u eu. da su eu jedini problemi siromasne zemlje clanice, to bi bilo pesma i relativno bi se lako resilo. koga inace briga sta prica tamo neka britanska ministarka i to policije, sad je nasla da joj srbija smeta, sve je ovo politicka kampanja zbog tzv. "brexita"

dule

pre 7 godina

31 godinu živim u EU , nadam se da Srbija neće ući u EU ... Bilo nekad dobro ...
(Mercedes-Benz, 25. april 2016 20:39)
Ajde ti srećo kući, vrati se ti lepo pa da zajedno uživamo u Srbiji. Što to trpiš?
(Nema, 26. april 2016 08:11)

Brate, on to zbog sebe, ne zbog nas.

johnnie

pre 7 godina

I u pravu je, nasa vlast je prodala sve sto je vredno, tako da EU nema nikakve koristi od ulaska Srbije u EU. Cilj EU je eksploatacija "manjih" drzava koje imaju prirodne resurse. "Nasi" prirodni resursi su "ustupljeni" na koriscenje, tako da EU nema apsolutno nikakvu "korist" od nas.

Nidza zvezdas

pre 7 godina

Ne znam i sta ce nam EU.Sredimo prvo stanje u drzavi a ostalo je lako.Vise demokratije imamo sada nego kao clanice EU sto cemo je imati.Ziveo Vucko.

Ja

pre 7 godina

Tacno, mi tamo ne pripadamo, pre svega zato sto nikad nismo imali svoje kolonije, nikad nismo vodili osvajacke ratove (osim ako neko pod tim ne podrazumeva odbranu teritorija na kojima su vekovima Srbi i ziveli), samim tim, mi nemamo taj nivo razvijenosti koji imaju Britanija, Francuska, Spanija... Da bi one bile visokorazvijene clanice Eu, pola sveta je moralo da strada, ukljucujuci i nas same. Vec smo im kolonija, pa sta cemo im kao clanovi? Ne trebamo im ni kao ruski satelit, pa je bolje da klipsemo za sargarepom u nedogled i da se zanosimo, umesto da poradimo na uredjenju sopstvene zemlje. Mogu da zamislim kako nam se samo smeju dok gledaju kako nasa vlast na ulice istera sve oruzane snage ove zemlje da obezbedi setnju gejevima i transovcima, dok svakog dana na Kosovu strada nezasticen narod i viri iz kuce, ne sme ni da izadje napolje...

Dragiša Dag

pre 7 godina

Britanska Ministarka je u pravu.ne treba ni Srbija da bude član EU.Ovde se busaju kako Srbija treba da stremi ka EU.Ja pitam sve te euro miljenike da li Srbija treba da prizna Kosovo napokon?Eto jedne od obaveza!I ne samo to već i oko manjinskih prava i davanje široke autonomije Vojvodini koja se guši očigledno tek pobedom sns-a i koalicionih partnera!

miha bukovac

pre 7 godina

EU je Srbiji potrebna. Svaka država članica EU ima sopstveni interes tamo a isto tako i zajednica ima interes njenim članstvom. Koji od političara to ne vidi i ne razume nije mu mesto u politici. Onaj DrK to nije razumeo.

Nema

pre 7 godina

31 godinu živim u EU , nadam se da Srbija neće ući u EU ... Bilo nekad dobro ...
(Mercedes-Benz, 25. april 2016 20:39)
Ajde ti srećo kući, vrati se ti lepo pa da zajedno uživamo u Srbiji. Što to trpiš?

Uskok

pre 7 godina

Činjenica je da smo siromašna zemlja, činjenica je da imamo korupcije i preko glave, no zato nemamo: uređen sistem, privredu u usponu, obrazovan narod...
Međutim, nemamo ni terorizam, organizovani kriminal nam je u rangu EU (pri tome ne mislim na klasičan kriminal sa utokama, mislim na tašna-mašna kriminal)... Ono što nam treba je obrazovaniji narod u smislu ujednačenog obrazovanja , ostalo je proces koji će doći postepeno 8sporije sa ovima na vlasti, naravno). Ni jednom sistemu ne odgovara kritički nastrojen narod, ali zato odgovara državi u celini. Stavljati nas u isti koš sa Albanijom, Turskom, hmmm...za početak nismo islamska država već pripadamo hrišćanskoj tradiciji. iako sam ateista, ne mogu da ne priznam da je hrišćanska tradicija (ma šta to pežorativno značilo) jedna od okosnioca zajedničke evropske kulture poimanja društva. Nije sve ni u novčanoj moći stanovništva, Norvežani su možda najmoćniji novčano, ali ne vidim da su lideri u drugim stvarima...Sistem izgrađen na kritičkom mišljenju, Švedska npr... Dakle, Obrazovanje (sa velikim ''O'') pa onda ostalo...

Građanin Bezopasnih Namera

pre 7 godina

@4 banane umesto 4 ocila: Poljska je, istorijski, uvek bila u drugačijem položaju, ratovala, istovremeno protiv Rusa i Prusa, na 2 fronta... nas su Britanci 1941. "spasili" demonstracijama "Bolje rat, nego pakt", pa su nas zbog toga Nemci satrli, a onda nas Britanci, nakon oslobođenja, ponovo "spasili" jednim "savezničkim" bombardovanjem da nam se zemlja bolje oporavi nakon WW2...Ne vidim da bi, "poljski scenario" doživele zemlje koje bi se pridružile savezu Rus-Nem, a vidim kako je na drugoj strani prošao, recimo, bivši saveznik Irak...U svakom slučaju, rizici postoje na svakoj strani, ali je evidentno da smo mi do sada stradali, pa zašto ne probati promenu kursa?

EU Citizen

pre 7 godina

Tereza Mej je jedna od najnesimpatičnijih pojava u sadašnjoj britanskoj vladi, ali nažalost moram da se ovog puta složim sa njom, ovakva Srbija, i ne samo ona ne treba EU. Naprotiv, i neke države koje su sadašnje članice, na čelu sa Grčkom i još par sa južnog krila, treba da idu napolje što pre, jer nisu dorasle članstvu po kulturi, ekonomiji i mentalitetu, koliko god ta unija i sama bila degenerisana i načeta toksičnom levičarskom ideologijom, još uvek na Balkanu i susednim poluostrvima ima daleko gorih koji ni u takvo drugorazredno društvo, kome se normalnije zemlje poput SAD, Švajcarske ili Singapura grohotom smeju, ne spadaju.

Ja

pre 7 godina

Mislim da je nazalost u pravu. Ni sami nismo svesni u kako losem stanju nam drzava izgleda! Suvisno je nabrajati sta sve ne valja...,ne znam nazalost da li stane na 10 prstiju sta valja. EU je jedna paklena masina,mislim da nismo spremni udji jer zaostajemo puno iza zapadnih clanica. Ako su nam mernice Rumunija,Bugarska itd,onda nam ni ne treba. Prosto treba drzava da stane na noge,to je dug proces koji nije na vidiku! Ulazak u EU treba da bude prosperitet uspesne drzave,a ne da nas uce kako se sadi krompir! Nazalost smo miljama od uredjene drzave...

Milan

pre 7 godina

Imao sam prozivke kada sam kao gradjanin Velike Britanije skorije dao komentar da Englezi bolje poznaju situaciju u Srbiji nego njen sopstveni narod.I ovde se vrte priče da su namešteni izbori...Moji poznanici i kolege Englezi ne mogu da veruju da je pobedio lik koji je marketing-maketa osoba i da velike afere npr. pad helikoptera ostalo nereseno....

milan

pre 7 godina

nadamo se da cete napustiti eu vrlo brzo zato sto niste potrebni britanci,i da cemo mi uz pomoc nemaca 2020 pristupiti eu gde nam je i mesto,a to sto pricate da su balkanske drzave siromasne,gde su vam rumunija,bugarska i hrvatska,tako da tisina,a ujedno sve vise pocinjem da verujem jednoj osobi koja je rekla,moguc je raspad eu,ali ce se to posle pretvoriti u nemacku uniju koja ce drzati nekoliko clanica i gde ce srbija uci,sto opet je dobro za nas

Nn

pre 7 godina

Ona hoće da kaze da će Britanija tražiti da nove članice budu pridružene ili pune članice bez svih prava koje imaju sadašnje punopravne članice

e Dejane

pre 7 godina

Stara Yug je bila Eu u malom, potpuno vestacka, tesko odrziva ali odrziva. Da smo imali vise pameti i mnogo manje upliva od spolja Yug bi sad u EU bila skoro kao Spanija. Al kad bog nekome ne da pamet onda je sve dzabe.

vasilije knezevic

pre 7 godina

Postoje mnoge stvari koje mnogi ne razumiju.Evropa ili EU nije nista drugo
nego savremeni neokolonijalizam . Treba polaziti od malod seoskog
imanja ,ili vecina njih,koje slucajem okolnosti polako pocnu pripadati
ogromnom posjedstvu iz tog ogranicenja.U pitanju su mnoga lazna
obecanja koja se ne mogu zanemariti.Vracamo li se feudalizmu?Mozda.
"Kad mami medom hrani.Kad premami i hljeb zabrani".Mamljenje,u ovom
sucaju, nije direktaan poziv ili prijateljski pokusaj da se nekome pomogne.
To su razne smicalice,nerazumljive ili tesko shvacene.Evropska Unija je pocela
savezom bivsih kolonijalnih sila koje su shvatile nemogucnost osvajanja pa su
pocele absorbovati manje drzavice iz okoline koje su prikljucenjem EU gubile
svoju nezavisnost.Da Trampova zena nije iz Slovenije niko ne bi znao da ta
zemlja postoji. Obama ljubi Andjelu Merkel jer je ona vazna a za ostale "ko
te pita brije li se hodza".Malo po malo EU postaje njemaacka kolonija jer se
tamo nesto dogadja.Periferija nije vazna osim granice sa Rusijom koju je
potrebno provocirati. Sta bi Srbija znacila kao dio EU?.Jedno veliko "nista".
Poznajuci nase ljude pretpostavljamo da bi u tom nistavluku svi postali
Englezi i tako povecali broj umiruce rase.Vratimo se u opanke ,uzorimo
napustene oranice i volimo sebe .Ako nas EU ne voli mi cemo voljeti sami
sebe,prirodno i nenametljivo.
vasilije knezevic, 25 aprila 2016

4 banane umesto 4 ocila

pre 7 godina

@Građanin Bezopasnih Namera: "ritanija i US se najviše plaše simbioze Nemačka - Rusija , koja bi bila najprirodniji savez koji je kroz istoriju uvek miniran".

Kao na primer tajni pakt Hitlera i Staljina o nenapadanju (potpisnici Ribentrop-Molotov)?

Tako podelili Poljsku pa je okupirali zajedno...

Jel' to preporucujes? A ko bi bio sledeci za slicnu podelu? Ukrajina, Srbija?

Marija

pre 7 godina

Ovde ljudi pored toga sto ne znaju, ne zele ni da nauce nesto novo niti shvate a to je :

U ocima Engleza - Srbi su mali Rusi , sto su jucerasnji izbori i potvrdili.
Svi glasaci SNS, SRS, DSS-Dveri, SPS su u dusi rusofili i mrze zapad.

To Englezi jako dobro znaju.

Englezi kao Englezi , a pored Engleza naravno i EU cela ne zele nista da imaju sa Rusijom niti sa ruskim gubernijama.
I to je njihovo pravo da tako misle.

Srbija je ta koja moli za pare sa zapada i za clanstvo u EU, nije obrnuto da oni mole Srbiju.

Medjutim dok god vecina Srba budu mali Rusi ( jer je vecina stanovnistva Srbije nizeg obrazovanja i ne poznaju niti svoju istoriju, a da ne pricam o necem drugom ) , Srbija nema sanse da postane deo EU.

Grand parade, Farme, Parovi, krimosi, starlete, polusvet raznorazni koji se nakotio po Srbiji je preuzeo sve .
Takve likove niko ne zeli da primi u svoje dvoriste.

Prema tome, nema ljutnje ni na Engleze ni na Holandjane , niti na bilo koga drugog.
Zapitajte se da li bi ste vi primili takve likove u svoje dvoriste i kucu.

Takvi likovi mozda imaju prodju u Rusiji, Belorusiji, Moldaviji i Srbiji, na zapadu ipak ne.

Na zapadu se ceni obrazovanje, nivo, edukacija, ponasanje i naravno da se ne bude mali Rus.

Ko je ikada bio na zapadu ( a ne samo u vikend obilazenju Budimpeste ili Rima autobusom ) zna o cemu pricam.

S postovanjem svima

bgd

pre 7 godina

Odgovor je jednostavan. Ako ne pustite Srbiju u EU, ona će se prikloniti Rusiji, a Zapadu nikako nije u interesu da Rusi grade baze u državi koja je okružena EU/NATO državama.

zemlja dembelija

pre 7 godina

Pa dobro,zamislite Srbija je danas pristupila EU,
sutradan se probudite - sve isto ! I gde je problem,u glavi ?!
(cobo, 25. april 2016 19:38)
Pa sta ti ocekujes za jedan dan? Da sednes i razjapiš usta, i da ti pečene ševe uleću u usta, samo zato što si postao drug član EU? Da ti neko deli džabe pare?

E moj bato. Ima ti 100 godina da šišaš, đubriš i zalivaš travu pa da bude kao engleski travnjak, ali je to sa EU bitno da si konačno odlučio da budeš Jevropa i da se ponašaš kao zemlja evropske civlizacije a odbacio si besmislene gluposti koje traju od prvog srpskog ustanka, uz kratku pauzu za vreme Jugoslavije, kad je nekakva modernizacija silom naturana (kako je trebalo i da ostane) , a koje su od ove zemlje napravile samo jednu običnu palanku - provinciju svim carstvima. Čardak ni na nebu ni na zemlji, ne znaju ni šta hoće ni šta neće, be lud zbunjenog, ne znaju da li su Evropa, Azija, Afrika... Traze komunizam u kapitalizmu, kapitalizam u komunizmu, nacionalizam u gradanskom društvu, gradane u nacionalizmu, antizapadnjaštvo na zapadu, povratak crkve kao revolucionarnu tekovinu itd. E ulaskom u EU bi se sva ta pitanja konacno resila, i znalo bi se da je ova zemlja odlucila da se Evropeizuje, uredi i krene da se i ekonomski razvija. Ali prvo mora da se uredi. To sto neki pricaju standard pa uredjenje, to je nebuloza. Nije "zapad" dobio standard tek tako, nego je prvo napravljen red koji jestvarna vekovima, pa je standard sam dosao. Ne mozues ti da imas standard u haosu.

Zlatko Todorović

pre 7 godina

Britanija se kreće između odlaska iz EU i toga da odlučuje ko će u EU. Jel se to oni femkaju, ili i tamo se ne zna ko pije a ko plaća?

n6

pre 7 godina

Lako je tebi da pricas kad si stanovnik Velike Britanije, niko ne bira pol i zemlju rodjenja, rodili smo se u Srbiji i sta da radimo, tako je kako je. Lako je kad je dobro, budi čovek pa pomogni nekome kad mu je teško.

golub Dinko

pre 7 godina

Čisto statistički gledano, više sirotinje ima u Londonu nego u celoj Srbiji, prave sirotinje, u istim tim kvartovima na periferijama terorista ima bar 10x više nego u Srbiji, e sad, žena je generalno u pravu što se tiče Srbije. Srbija jeste siromašna i prekorumpirana, i jedna nova siromašna ekonomija poput Hrvatske je samo problem više unutar EU, u tom smislu je u pravu, rumune i bugare ne treba ni spominjati...

obey the brave

pre 7 godina

Gospođa Histery treba da se zapita zašto je tako nehumana i ksenofobična. Evo ja se slažem sa njom da ne treba Srbija da uđe, ali ne iz istih razloga. Ja imam izgrađen stav,i ne sudim kao ona po to me što sam razmažen i što mi se gadi pričati sa ljudima koji nisu iz engleske. :)

Bivsi Balkanac

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema.
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka)
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.
(neki, 25. april 2016 17:22)

Uspoređivati Srbiju i Švicarsku?!? Brazil leglo kriminala i sirotinje je ekonomska budućnost ?!? Rusija ima potencijal postati jedna od najjačih ekonomija,ali ju koče sankcije zapada i niska cijena nafte. Neznam otkud sanjati standard Švicarske dok su plaće 200 eura,logično bi bilo sanjati standard Mađarske,ali sa Švicarskom si pretjerao. Na kraju ja ne kažem da je EU idealna,ali da Hrvatska nije ušla bilo bi nam puno gore.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (leptirica, 25. april 2016 18:27)

Niko ne kaze da Srbija mora imati standard Svicarske. Ali moze urediti odnose sa EU po modelu Svicarske i to ce samo po sebi donijeti rezultate.

secikesa

pre 7 godina

@neki
neutralnost je ogromma utopija nije ni SUI neutralna vise je povezana sa EU nego i jedna zemlja u svijetu. A muka mi je od onih sto govore o buducnosti BRIKSa pa je dao Bog da nam oni budu buducnost, sve i jedna zemlja briksa ima nerjesiv problem sa kriminalom i siromastvom. Hvala bogu pa danas ima googke street view pa se moze vidjet na sta lice i drugi gradovi osim moskve i jos par, sve same rusevine, Indonezija i Brazil da i ne spominjem.

Građanin Bezopasnih Namera

pre 7 godina

Britanija je razapeta između EU i US, a Srbija je razapeta između EU i RUS... Glavna osovina EU je Nemačka... Britanija i US se najviše plaše simbioze Nemačka - Rusija , koja bi bila najprirodniji savez koji je kroz istoriju uvek miniran... Savez (makar ekonomski) Nemačka - Rusija bi bila neprikosnovena globalna sila. Srbe svi gledaju kao male Ruse na Balkanu, pa ovo Britanci doživljavaju kao svojevrstan eksperiment...

4 banane umesto 4 ocila

pre 7 godina

rumuni i bugari su bili siromasniji i korumpiraniji kada su usli, sto tada nisu ovo pricali??

no bez brige.

dok dodje na red glasanje o nasem ulasku u eu za x godina, bice neka druga vlast u UK, tako da ovo sve nema veze. ako UK tada uopste bude u EU i da se nesto pita...

dejan-minhen

pre 7 godina

(Amerofil, 25. april 2016 15:22)
kako je Engleska postala "bogata"? kada bi vratila Irskoj i kolonijama sve što im pripada i platila ratnu odštetu. gde bi bila!?
slažem se sa Vama da bi raspad Eu bio bolan za sve. dugoročno bolje za istok a lošije za zapad. banalan primer. propadnu firme na istoku, zabranjeno je subvencionisati! zatim dođe Eu i daje subvencije nekom zapadnom gigantu koji je otvorio fabriku na istoku. tamo ne plaća porez, bez posla ostalo1000ljudi, zaposlili ih 500za duplo manju platu. to je eu.

Nocni vuk

pre 7 godina

Pa ja se iskreno nadam da ce se vec naci neko sa zapada da nas blokira na putu za EU. Posto mi nismo dovoljno sposobni (videlo se na izborima) da sami kazemo NE, Hrvati se trude ali ipak nemaju dovoljan uticaj, mozda ce doticna gospodja moci da utice da ne dodjemo pod EU diktaturu. Ja bih joj bio jako zahvalan, verovatno i vecina ljudi ovde.
Naravno i mi i ona vrlo dobro znamo da to nema veze sa terorizmom, jer ga vise ima u Britaniji nego u Srbiji, a nema veze ni sa parama, jer nisu Bugari nista bolji od nas, vec ima veze sa Rusima, ali dobro. Sta god da je njen razlog, cilj nam je isti. Srbija sto dalje od EU clanstva! Sto se tice trgovine ok ali da sami pravimo svoje zakone, svoj budzet...
Naravno sve ovo su puste zelje i mastarija, ugurace oni nas tamo samo nam nece dati sva prava, vec se prica o tri kruga u okviru EU i mislim da ce oni i biti napravljeni dok mi ne udjemo. Naravno taj treci, rezervisan za nas i ostatak Balkana bice moderni kolonijalizam. Ali kome pricati...

Voja

pre 7 godina

Pa ni ja nas ne bi pustio. Mi smo slucajna polu-amaterska drzava nastala silnim odcepljenjima u regionu, i opasnim virovima u politickoj mocvari koja nikako da se isuši.

leptirica

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema. 
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD 
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka) 
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.
(neki, 25. april 2016 17:22)

Uspoređivati Srbiju i Švicarsku?!? Brazil leglo kriminala i sirotinje je ekonomska budućnost ?!? Rusija ima potencijal postati jedna od najjačih ekonomija,ali ju koče sankcije zapada i niska cijena nafte. Neznam otkud sanjati standard Švicarske dok su plaće 200 eura,logično bi bilo sanjati standard Mađarske,ali sa Švicarskom si pretjerao. Na kraju ja ne kažem da je EU idealna,ali da Hrvatska nije ušla bilo bi nam puno gore.

jole

pre 7 godina

@Aldebaran
To sto si naveo je upravo to o cemu doticna govori . U normalnim zemljama sa normalnim i civilizovanim zemljama se podrazumeva da kada se iseljavas iz stana ostavljas ga kako si ga i zatekao - znaci okrecis ga . Govorim o normalnim ljudima .

disko nindža

pre 7 godina

super!
Ajde onda to izglasajte pa da lepo, na primer britanski ambasador, ne može da izjavljuje da podržava Srbiju na evropskom putu.
I onda lepo znamo nema u EU, ma koliko mi to hoćemo ili nećemo.

hahaha

pre 7 godina

A da mi Srbi prestanemo kupovati Range Rovere i Jaguare, i vase LUX proizvode, da uvedemo carine, kako bi onda to podneli??? Nemacka je najkorektnija zemlja prema nama, svidelo se to vama ili ne...

M

pre 7 godina

Potpuno je u pravu. Ali pre sagledavanja situacije u nasoj zemlji, koju opisuje ova "gospodja", mogla bi da doprinos u vidu sagledavanja doprinosa njene zemlje za situaciju u kojoj se nalazi nasa zemlja...... nije bitno kojim redom ce poceti izlaganje.

Djordje

pre 7 godina

Одговор, госпођо министарка, је да би Србију требало охрабривати на путу ка ЕУ зато што Србија ЖЕЛИ да буде чланица ЕУ, а да би оне који неће да буду у ЕУ -- као на пример вашу умишљено велико и важно острво -- требало пустити да се из ње коначно склоне и не муте више воду. ЕУ треба једном за свагда да постане светски фактор, крене напред и добије ”број телефона” на који је остали важни играчи могу позвати, а то ће успети када се ослободи баласта оних који радије не би били на том броду.

neki

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema.
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka)
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.

bice bolje

pre 7 godina

Moramo se negde integrisati, ja bi najvise voleo da se Jugoslavija obnovi na ekonomskim osnovama, to bi bila po nas na balkanu mnogo bolja varijanta. Ako bi nam rekli da nema ulaska u EU to bi Rusi iskoristli da ojacaju svoj uticaj, a mozda bi ovu zemlju opet konfrontiralo sa tom istom EU. Sve scenarije i varijante smo vec preziveli a i ovi nasi politicari bi malo sa EU i malo sa Rusijom, a tako ne moze.

Kamičak

pre 7 godina

(Горан, 25. april 2016 16:31)

Потпуно се слажем са вашим коментаром. Међутим, треба схватити да наши ЕУ обожаваоци, хрле у ЕУ из два разлога. Први, надају се да ће уласком Србије у ЕУ лакше наћи посао у некој од развијенијих земаља ЕУ. Самим тим, такве и не интересује шта ће потом бити са Србијом. Други разлог, многи се надају да ће уласком Србије у ЕУ неко са стране доћи, уредити нашу државу, да ће неко са стране почистити ђубре које са ваља по улицама. Да ће неко са стране променити корумпирану бирократију, корумпирану и неспособну полицију, судство. Да ће неко са стране уклонити бахате тајкуне и "бизнисмене". Да ће неко други уместо нас васпитавати нашу децу. И на крају, да ће ти неки имагинарни ЕУ добротвори доћи у Србију и дати нам посао од пар хиљада Евра.

Убедити такве људе да све зависи од нас, да се свачији напор и труд у уређењу сопствене отаџбине рачуна и да нам за то не треба ЕУ, немогућа је мисија.
Нашим евентуалним уласком у ЕУ, ништа се у Србији неће променити. Једино што ћемо изгубити шансу да развијамо у уређујемо домовину онако како је најбоље за све нас.

Mirko

pre 7 godina

Realno gledano, Britanski uticaj na Balkanu je prisutan oduvek. Britanija se nikada neće odreći svojih interesa i ako im bude u interesu da Balkan i Srbija ne uđu u EU tako će verovatno i biti.

Zoki

pre 7 godina

Zena je rekla istinu da je rec o siromasnim zemljama,a to je ono cime se ponosi ova vlast ne shvatajuci da to sto smo siromasni i jeftina radna snaga odbija investitore.

romeo

pre 7 godina

@ Amerofil
Srbija je zahvaljujuci pljackaskoj privatizaciji izgubila desetine milijarde evra. Jednostrana primena SSP nam donosi gubitke od milijardu i po evra godisnje. A ti pricas o crkavici iz evropskih fondova, koju nam kao poklanjaju.

Das ist Adidas

pre 7 godina

Vas problem je Nemacka, ocigledno. Od kako su Nemci poceli da sire uticaj na Zapadni Balkan, neke stvari su se pokrenule na bolje. Ocigledno da ne mogu svi biti srecni zbog toga.

Радосав Чворовић

pre 7 godina

Хвала Вам госпођо. Молим се Богу да Ваша идеја добије и крајњи епилог тј. да Србија не постане чланица ЕУ.
- Ви кажете нећемо вас а овде се појављују коментари ЈА ХОЋУ У ЕУ!
- Неки паметњаковић опет на то Ваше нећемо вас помиње Русофиле, као да Србија мора са неким и негде. Никако Србима да падне на памет да раде у Србији и за Србију (тј. за себе) него само гледају нешто да добију од других. Просјачка логика. И шта ће вам просјаци. А не знају нити су икада знали за БАР ТРИ МОГУЋНОСТИ у одлучивању. Не. Црно-бело. Исток-запад. ЕУ-Русија. Четници-Партизани. Нисам чуо ни од кога да би требало да будемо као Швајцарска, на пример. Е, за тако нешто треба радити а не мењати странке и чекати државни посао. Недавно сам чуо да у СНС имају 700.000 чланова. Било би добро када би се знао број одштампаних и издатих партијских књижица од 1990 до данас. Мислим да је то ред величина тридесетак милиона...

sasa jokic

pre 7 godina

Ovako nepismenima i razularenima EU bi nam bila kao omca oko vrata, plus bi kao u Hrvarskoj ogroman broj mladih/sposobnih, odmah napustio zemlju.
Sutuacja bi za napaceno stanovnistvo bila jos gora jer bi morala da se postuju pravila.
Da nismo poslednjih 30 godina ziveli pod pritiskom, mozda bi i preziveli, ovako.....nema sanse.

Mita

pre 7 godina

Englesko licemerstvo.Hoce da izadju iz unije,a sada drze nekom predavanje o uniji.Takodje,drze predavanje o izbeglicama,a nisu primili ni jednu izbeglice.Hoce da budu u uniji,a da imaju neka posebna prava-da ne daju ni evra nikome,ali zato bi da imaju sve benefite unije.

Aldebaran

pre 7 godina

Sve je to lepo i krasno što ova gospodža priča, u mnogo čemu bih se čak i složio s njom, ali ne razumem zašto od svih mogućih u EU, baš ona razglaba o proširenju, kad se Velika Britanija sprema da izađe iz EU?!

To je kao da ja sad raspravljam o tome da li treba ili ne treba krečiti zidove u dnevnoj sobi stana iz kojeg se selim kroz 3 meseca?! Ako stvarno idem iz stana (kao VB iz EU) zašto bi mi bilo bitno da li je okrečena dnevna soba?!

Ili ta priča o odlasku VB iz EU i nije baš definitivna?!

investitor

pre 7 godina

Jao dosta vise sa investicijama danas fabricice zaposle po 200 ljudi nije to kao nekada da zaposljavaju 5000 ljudi fabrika pa to resi neki lokalni problem. Poljoprivreda je jedina nada a u to se ne ulaze jer treba prodati to zemljiste jednog dana. Verovatno je tako dogovoreno.

Горан

pre 7 godina

Госпођа Тереза Меј говори и подржава интерес своје земље, Велике Британије. То је изваредан пример нашим политичарима који треба да говоре и подржавају своју земљу, Србију. А интерес Србије није улазак у ЕУ. Интерес Србије је слобода говора, поштовање закона, једнакост пред законом, напредак у економији, боље здравство, очување КиМ-а ... А све ово може и без европске уније. Па КАДА НАС ПОЗОВУ, е само тада је време да им се придружујемо.

nowave7

pre 7 godina

U principu je u pravu. Stanovnistvo srbije je siromasno, privreda je siromasna, ako jos i postoji. Ulaskom u uniju i ono malo privrede bi bilo devastirano stranom konkurencijom, koja je u svemu daleko bolja od domacih prozivodjaca. Tuzno, ali istinito.

Inace sto se tice terorizma, mislim da je tu najvise mislila na Tursku, nije precizirano, ali je vise nego ociglendo.

Vladan

pre 7 godina

A sta je pogresno rekla. Pogledajm samo nas nemoj da gledamo Albaniju, Makendoniju ili Tursku.
Imamo li problema sa korupcijom, imamo i to imamo ogroman problem na svim nivoima vlasti. Jesmo li spremni da je iskorenimo, mislim da nismo, jer da jesmo davno bi smo je iskorenili. Svi vole nesto da zavrse preko veze ili da potplate pa da budu srecni sto su "prevarili" drzavu.
Imamo li problem sa organizovanim kriminalom. Imamo. Pa nama je glavan mafijaska organizacija BIA i MUP. Zapitajte se ko stiti zlocince iz tzv. navijackih grupa? Pa BIA i MUP, a sto? Pa ruka ruku mije.
Mi smo daleko od EU i mi njima ne trebamo. Ali ne treba nam ni Rusija i ona je daleko.
NAMA JE POTREBNA PAMET. ALI JE NAZALOST NECEMO NACI (ako je to moguce naci).
Nadam se da gresim.

draganstain

pre 7 godina

Gospođo ministarka,vaša zemlja je zasnovana korupciji i organizovanom kriminalu.Ja vam ipak dajem punu podršku u vašoj nameri da nas ne primite u EU.Mislim da nam tamo,iz higijenskih razloga,nije mesto.

skeptik

pre 7 godina

Da, Rumunija i Bugraska su bile kao nesto bolje pa su primljene. Sto se mene tice za Srbiju je najbolje da ostane stanje kako je trenutno. Mi se pravimo kao da hocemo da udjemo u EU, a EU se pravi da hoce da nas primi.

Amerofil

pre 7 godina

Haha, a kod nas narod zeli na referendum "da li da ulazimo u EU ili ne", kao da se mi pitamo nesto, kao da nas neko moli da udjemo u EU. Da nije bilo para iz evropskih fondova poslednjih 20 godina, Srbija bi bankrotirala , i ne bi imala za isplatu penzija. Ipak, mnogi ljudi u Srbiji iz inata ne zele u EU, a o ekonomiji nemaju pojma, i ne znaju da Srbija drugog resenja nema ako zeli da krene napred, ako zeli investitore, ako zeli da plate konacno pocnu da rastu. Takvi glasaju za Seselja i ostale proruske stranke koje im obecavaju saveze sa Rusijom, a svi precutkuju da su nas iz saveza Rusija-Belorusija-Kazahstan odbili jer se ne granicimo s njima, i to im ne odgovara zbog prevoza robe i ostalih stvari. Da li vi rusofili uopste znate za podatak da je Srbija u prosloj godini imala vecu razmenu robe sa (malim) Kosovom nego sa(ogromnom i jakom) Rusijom? Ako ne zelite u EU, ajde lepo izmislite neki nacin za oporavak Srbije van EU! U suprotnom, cutite i shvatite vec jednom koliko je Srbija mala, nebitna i siromasna, pa kao takva i ne moze da postavlja uslove bilo kome!

Djuk

pre 7 godina

Eu nije neka sreća. To je nametanje tuđih vrednosti, plaćanje članstva i opaki kriterijumi za povlačenje para iz eu fondova kojima je cilj sprećiti povlačenje ili ga ozbiljno umanjiti. To je odlazak kreme društva i propadanje običnog naroda i nacionalne države. Neki ozbiljno razmišljaju o izlasku, Britanija, Češka, Austrija, Poljska, Mađarska, Hrvatska. Apsurdno je da oni koji su unutra žele napolje, a oni koji su napolju zele unutra. Sve Turke preselit u Njemačku i eto siromašne i balkanizirane Njemačke.

Paki

pre 7 godina

Izadji na ulice Londona ali ne u city i okolne cetvrti vec malo zadji u ulice da vidis kakva je kod vas sirotinja. Pola Londona zivi u iznamljenom i nema funte ustedjevine. Mladi mogu samo da mastaju o standardu svojih roditelja. Nemoj samo gledate matore belce koji zive od nasledstva takvih je svake godine sve manje i manje...

Republika n

pre 7 godina

Koliko je samo veliki Sarl de Gol bio u pravu sto je blokirao clanstvo Britanije u evropskim zajednicama i koliko su pogresili njegovi naslednici. Znao je da ce samo ucenjivati, blokirati i gledati da izvuku sto vise para od Francuske i Nemacke.

Republika n

pre 7 godina

Koliko je samo veliki Sarl de Gol bio u pravu sto je blokirao clanstvo Britanije u evropskim zajednicama i koliko su pogresili njegovi naslednici. Znao je da ce samo ucenjivati, blokirati i gledati da izvuku sto vise para od Francuske i Nemacke.

skeptik

pre 7 godina

Da, Rumunija i Bugraska su bile kao nesto bolje pa su primljene. Sto se mene tice za Srbiju je najbolje da ostane stanje kako je trenutno. Mi se pravimo kao da hocemo da udjemo u EU, a EU se pravi da hoce da nas primi.

Vladan

pre 7 godina

A sta je pogresno rekla. Pogledajm samo nas nemoj da gledamo Albaniju, Makendoniju ili Tursku.
Imamo li problema sa korupcijom, imamo i to imamo ogroman problem na svim nivoima vlasti. Jesmo li spremni da je iskorenimo, mislim da nismo, jer da jesmo davno bi smo je iskorenili. Svi vole nesto da zavrse preko veze ili da potplate pa da budu srecni sto su "prevarili" drzavu.
Imamo li problem sa organizovanim kriminalom. Imamo. Pa nama je glavan mafijaska organizacija BIA i MUP. Zapitajte se ko stiti zlocince iz tzv. navijackih grupa? Pa BIA i MUP, a sto? Pa ruka ruku mije.
Mi smo daleko od EU i mi njima ne trebamo. Ali ne treba nam ni Rusija i ona je daleko.
NAMA JE POTREBNA PAMET. ALI JE NAZALOST NECEMO NACI (ako je to moguce naci).
Nadam se da gresim.

Paki

pre 7 godina

Izadji na ulice Londona ali ne u city i okolne cetvrti vec malo zadji u ulice da vidis kakva je kod vas sirotinja. Pola Londona zivi u iznamljenom i nema funte ustedjevine. Mladi mogu samo da mastaju o standardu svojih roditelja. Nemoj samo gledate matore belce koji zive od nasledstva takvih je svake godine sve manje i manje...

Радосав Чворовић

pre 7 godina

Хвала Вам госпођо. Молим се Богу да Ваша идеја добије и крајњи епилог тј. да Србија не постане чланица ЕУ.
- Ви кажете нећемо вас а овде се појављују коментари ЈА ХОЋУ У ЕУ!
- Неки паметњаковић опет на то Ваше нећемо вас помиње Русофиле, као да Србија мора са неким и негде. Никако Србима да падне на памет да раде у Србији и за Србију (тј. за себе) него само гледају нешто да добију од других. Просјачка логика. И шта ће вам просјаци. А не знају нити су икада знали за БАР ТРИ МОГУЋНОСТИ у одлучивању. Не. Црно-бело. Исток-запад. ЕУ-Русија. Четници-Партизани. Нисам чуо ни од кога да би требало да будемо као Швајцарска, на пример. Е, за тако нешто треба радити а не мењати странке и чекати државни посао. Недавно сам чуо да у СНС имају 700.000 чланова. Било би добро када би се знао број одштампаних и издатих партијских књижица од 1990 до данас. Мислим да је то ред величина тридесетак милиона...

Amerofil

pre 7 godina

Haha, a kod nas narod zeli na referendum "da li da ulazimo u EU ili ne", kao da se mi pitamo nesto, kao da nas neko moli da udjemo u EU. Da nije bilo para iz evropskih fondova poslednjih 20 godina, Srbija bi bankrotirala , i ne bi imala za isplatu penzija. Ipak, mnogi ljudi u Srbiji iz inata ne zele u EU, a o ekonomiji nemaju pojma, i ne znaju da Srbija drugog resenja nema ako zeli da krene napred, ako zeli investitore, ako zeli da plate konacno pocnu da rastu. Takvi glasaju za Seselja i ostale proruske stranke koje im obecavaju saveze sa Rusijom, a svi precutkuju da su nas iz saveza Rusija-Belorusija-Kazahstan odbili jer se ne granicimo s njima, i to im ne odgovara zbog prevoza robe i ostalih stvari. Da li vi rusofili uopste znate za podatak da je Srbija u prosloj godini imala vecu razmenu robe sa (malim) Kosovom nego sa(ogromnom i jakom) Rusijom? Ako ne zelite u EU, ajde lepo izmislite neki nacin za oporavak Srbije van EU! U suprotnom, cutite i shvatite vec jednom koliko je Srbija mala, nebitna i siromasna, pa kao takva i ne moze da postavlja uslove bilo kome!

Mita

pre 7 godina

Englesko licemerstvo.Hoce da izadju iz unije,a sada drze nekom predavanje o uniji.Takodje,drze predavanje o izbeglicama,a nisu primili ni jednu izbeglice.Hoce da budu u uniji,a da imaju neka posebna prava-da ne daju ni evra nikome,ali zato bi da imaju sve benefite unije.

nowave7

pre 7 godina

U principu je u pravu. Stanovnistvo srbije je siromasno, privreda je siromasna, ako jos i postoji. Ulaskom u uniju i ono malo privrede bi bilo devastirano stranom konkurencijom, koja je u svemu daleko bolja od domacih prozivodjaca. Tuzno, ali istinito.

Inace sto se tice terorizma, mislim da je tu najvise mislila na Tursku, nije precizirano, ali je vise nego ociglendo.

Kamičak

pre 7 godina

(Горан, 25. april 2016 16:31)

Потпуно се слажем са вашим коментаром. Међутим, треба схватити да наши ЕУ обожаваоци, хрле у ЕУ из два разлога. Први, надају се да ће уласком Србије у ЕУ лакше наћи посао у некој од развијенијих земаља ЕУ. Самим тим, такве и не интересује шта ће потом бити са Србијом. Други разлог, многи се надају да ће уласком Србије у ЕУ неко са стране доћи, уредити нашу државу, да ће неко са стране почистити ђубре које са ваља по улицама. Да ће неко са стране променити корумпирану бирократију, корумпирану и неспособну полицију, судство. Да ће неко са стране уклонити бахате тајкуне и "бизнисмене". Да ће неко други уместо нас васпитавати нашу децу. И на крају, да ће ти неки имагинарни ЕУ добротвори доћи у Србију и дати нам посао од пар хиљада Евра.

Убедити такве људе да све зависи од нас, да се свачији напор и труд у уређењу сопствене отаџбине рачуна и да нам за то не треба ЕУ, немогућа је мисија.
Нашим евентуалним уласком у ЕУ, ништа се у Србији неће променити. Једино што ћемо изгубити шансу да развијамо у уређујемо домовину онако како је најбоље за све нас.

romeo

pre 7 godina

@ Amerofil
Srbija je zahvaljujuci pljackaskoj privatizaciji izgubila desetine milijarde evra. Jednostrana primena SSP nam donosi gubitke od milijardu i po evra godisnje. A ti pricas o crkavici iz evropskih fondova, koju nam kao poklanjaju.

Djuk

pre 7 godina

Eu nije neka sreća. To je nametanje tuđih vrednosti, plaćanje članstva i opaki kriterijumi za povlačenje para iz eu fondova kojima je cilj sprećiti povlačenje ili ga ozbiljno umanjiti. To je odlazak kreme društva i propadanje običnog naroda i nacionalne države. Neki ozbiljno razmišljaju o izlasku, Britanija, Češka, Austrija, Poljska, Mađarska, Hrvatska. Apsurdno je da oni koji su unutra žele napolje, a oni koji su napolju zele unutra. Sve Turke preselit u Njemačku i eto siromašne i balkanizirane Njemačke.

Горан

pre 7 godina

Госпођа Тереза Меј говори и подржава интерес своје земље, Велике Британије. То је изваредан пример нашим политичарима који треба да говоре и подржавају своју земљу, Србију. А интерес Србије није улазак у ЕУ. Интерес Србије је слобода говора, поштовање закона, једнакост пред законом, напредак у економији, боље здравство, очување КиМ-а ... А све ово може и без европске уније. Па КАДА НАС ПОЗОВУ, е само тада је време да им се придружујемо.

draganstain

pre 7 godina

Gospođo ministarka,vaša zemlja je zasnovana korupciji i organizovanom kriminalu.Ja vam ipak dajem punu podršku u vašoj nameri da nas ne primite u EU.Mislim da nam tamo,iz higijenskih razloga,nije mesto.

sasa jokic

pre 7 godina

Ovako nepismenima i razularenima EU bi nam bila kao omca oko vrata, plus bi kao u Hrvarskoj ogroman broj mladih/sposobnih, odmah napustio zemlju.
Sutuacja bi za napaceno stanovnistvo bila jos gora jer bi morala da se postuju pravila.
Da nismo poslednjih 30 godina ziveli pod pritiskom, mozda bi i preziveli, ovako.....nema sanse.

Mirko

pre 7 godina

Realno gledano, Britanski uticaj na Balkanu je prisutan oduvek. Britanija se nikada neće odreći svojih interesa i ako im bude u interesu da Balkan i Srbija ne uđu u EU tako će verovatno i biti.

M

pre 7 godina

Potpuno je u pravu. Ali pre sagledavanja situacije u nasoj zemlji, koju opisuje ova "gospodja", mogla bi da doprinos u vidu sagledavanja doprinosa njene zemlje za situaciju u kojoj se nalazi nasa zemlja...... nije bitno kojim redom ce poceti izlaganje.

Voja

pre 7 godina

Pa ni ja nas ne bi pustio. Mi smo slucajna polu-amaterska drzava nastala silnim odcepljenjima u regionu, i opasnim virovima u politickoj mocvari koja nikako da se isuši.

investitor

pre 7 godina

Jao dosta vise sa investicijama danas fabricice zaposle po 200 ljudi nije to kao nekada da zaposljavaju 5000 ljudi fabrika pa to resi neki lokalni problem. Poljoprivreda je jedina nada a u to se ne ulaze jer treba prodati to zemljiste jednog dana. Verovatno je tako dogovoreno.

Das ist Adidas

pre 7 godina

Vas problem je Nemacka, ocigledno. Od kako su Nemci poceli da sire uticaj na Zapadni Balkan, neke stvari su se pokrenule na bolje. Ocigledno da ne mogu svi biti srecni zbog toga.

disko nindža

pre 7 godina

super!
Ajde onda to izglasajte pa da lepo, na primer britanski ambasador, ne može da izjavljuje da podržava Srbiju na evropskom putu.
I onda lepo znamo nema u EU, ma koliko mi to hoćemo ili nećemo.

hahaha

pre 7 godina

A da mi Srbi prestanemo kupovati Range Rovere i Jaguare, i vase LUX proizvode, da uvedemo carine, kako bi onda to podneli??? Nemacka je najkorektnija zemlja prema nama, svidelo se to vama ili ne...

Zoki

pre 7 godina

Zena je rekla istinu da je rec o siromasnim zemljama,a to je ono cime se ponosi ova vlast ne shvatajuci da to sto smo siromasni i jeftina radna snaga odbija investitore.

leptirica

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema. 
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD 
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka) 
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.
(neki, 25. april 2016 17:22)

Uspoređivati Srbiju i Švicarsku?!? Brazil leglo kriminala i sirotinje je ekonomska budućnost ?!? Rusija ima potencijal postati jedna od najjačih ekonomija,ali ju koče sankcije zapada i niska cijena nafte. Neznam otkud sanjati standard Švicarske dok su plaće 200 eura,logično bi bilo sanjati standard Mađarske,ali sa Švicarskom si pretjerao. Na kraju ja ne kažem da je EU idealna,ali da Hrvatska nije ušla bilo bi nam puno gore.

Aldebaran

pre 7 godina

Sve je to lepo i krasno što ova gospodža priča, u mnogo čemu bih se čak i složio s njom, ali ne razumem zašto od svih mogućih u EU, baš ona razglaba o proširenju, kad se Velika Britanija sprema da izađe iz EU?!

To je kao da ja sad raspravljam o tome da li treba ili ne treba krečiti zidove u dnevnoj sobi stana iz kojeg se selim kroz 3 meseca?! Ako stvarno idem iz stana (kao VB iz EU) zašto bi mi bilo bitno da li je okrečena dnevna soba?!

Ili ta priča o odlasku VB iz EU i nije baš definitivna?!

neki

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema.
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka)
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.

Djordje

pre 7 godina

Одговор, госпођо министарка, је да би Србију требало охрабривати на путу ка ЕУ зато што Србија ЖЕЛИ да буде чланица ЕУ, а да би оне који неће да буду у ЕУ -- као на пример вашу умишљено велико и важно острво -- требало пустити да се из ње коначно склоне и не муте више воду. ЕУ треба једном за свагда да постане светски фактор, крене напред и добије ”број телефона” на који је остали важни играчи могу позвати, а то ће успети када се ослободи баласта оних који радије не би били на том броду.

jole

pre 7 godina

@Aldebaran
To sto si naveo je upravo to o cemu doticna govori . U normalnim zemljama sa normalnim i civilizovanim zemljama se podrazumeva da kada se iseljavas iz stana ostavljas ga kako si ga i zatekao - znaci okrecis ga . Govorim o normalnim ljudima .

Nema

pre 7 godina

31 godinu živim u EU , nadam se da Srbija neće ući u EU ... Bilo nekad dobro ...
(Mercedes-Benz, 25. april 2016 20:39)
Ajde ti srećo kući, vrati se ti lepo pa da zajedno uživamo u Srbiji. Što to trpiš?

Milan

pre 7 godina

Imao sam prozivke kada sam kao gradjanin Velike Britanije skorije dao komentar da Englezi bolje poznaju situaciju u Srbiji nego njen sopstveni narod.I ovde se vrte priče da su namešteni izbori...Moji poznanici i kolege Englezi ne mogu da veruju da je pobedio lik koji je marketing-maketa osoba i da velike afere npr. pad helikoptera ostalo nereseno....

bice bolje

pre 7 godina

Moramo se negde integrisati, ja bi najvise voleo da se Jugoslavija obnovi na ekonomskim osnovama, to bi bila po nas na balkanu mnogo bolja varijanta. Ako bi nam rekli da nema ulaska u EU to bi Rusi iskoristli da ojacaju svoj uticaj, a mozda bi ovu zemlju opet konfrontiralo sa tom istom EU. Sve scenarije i varijante smo vec preziveli a i ovi nasi politicari bi malo sa EU i malo sa Rusijom, a tako ne moze.

e Dejane

pre 7 godina

Stara Yug je bila Eu u malom, potpuno vestacka, tesko odrziva ali odrziva. Da smo imali vise pameti i mnogo manje upliva od spolja Yug bi sad u EU bila skoro kao Spanija. Al kad bog nekome ne da pamet onda je sve dzabe.

Marija

pre 7 godina

Ovde ljudi pored toga sto ne znaju, ne zele ni da nauce nesto novo niti shvate a to je :

U ocima Engleza - Srbi su mali Rusi , sto su jucerasnji izbori i potvrdili.
Svi glasaci SNS, SRS, DSS-Dveri, SPS su u dusi rusofili i mrze zapad.

To Englezi jako dobro znaju.

Englezi kao Englezi , a pored Engleza naravno i EU cela ne zele nista da imaju sa Rusijom niti sa ruskim gubernijama.
I to je njihovo pravo da tako misle.

Srbija je ta koja moli za pare sa zapada i za clanstvo u EU, nije obrnuto da oni mole Srbiju.

Medjutim dok god vecina Srba budu mali Rusi ( jer je vecina stanovnistva Srbije nizeg obrazovanja i ne poznaju niti svoju istoriju, a da ne pricam o necem drugom ) , Srbija nema sanse da postane deo EU.

Grand parade, Farme, Parovi, krimosi, starlete, polusvet raznorazni koji se nakotio po Srbiji je preuzeo sve .
Takve likove niko ne zeli da primi u svoje dvoriste.

Prema tome, nema ljutnje ni na Engleze ni na Holandjane , niti na bilo koga drugog.
Zapitajte se da li bi ste vi primili takve likove u svoje dvoriste i kucu.

Takvi likovi mozda imaju prodju u Rusiji, Belorusiji, Moldaviji i Srbiji, na zapadu ipak ne.

Na zapadu se ceni obrazovanje, nivo, edukacija, ponasanje i naravno da se ne bude mali Rus.

Ko je ikada bio na zapadu ( a ne samo u vikend obilazenju Budimpeste ili Rima autobusom ) zna o cemu pricam.

S postovanjem svima

Ja

pre 7 godina

Mislim da je nazalost u pravu. Ni sami nismo svesni u kako losem stanju nam drzava izgleda! Suvisno je nabrajati sta sve ne valja...,ne znam nazalost da li stane na 10 prstiju sta valja. EU je jedna paklena masina,mislim da nismo spremni udji jer zaostajemo puno iza zapadnih clanica. Ako su nam mernice Rumunija,Bugarska itd,onda nam ni ne treba. Prosto treba drzava da stane na noge,to je dug proces koji nije na vidiku! Ulazak u EU treba da bude prosperitet uspesne drzave,a ne da nas uce kako se sadi krompir! Nazalost smo miljama od uredjene drzave...

Građanin Bezopasnih Namera

pre 7 godina

Britanija je razapeta između EU i US, a Srbija je razapeta između EU i RUS... Glavna osovina EU je Nemačka... Britanija i US se najviše plaše simbioze Nemačka - Rusija , koja bi bila najprirodniji savez koji je kroz istoriju uvek miniran... Savez (makar ekonomski) Nemačka - Rusija bi bila neprikosnovena globalna sila. Srbe svi gledaju kao male Ruse na Balkanu, pa ovo Britanci doživljavaju kao svojevrstan eksperiment...

zemlja dembelija

pre 7 godina

Pa dobro,zamislite Srbija je danas pristupila EU,
sutradan se probudite - sve isto ! I gde je problem,u glavi ?!
(cobo, 25. april 2016 19:38)
Pa sta ti ocekujes za jedan dan? Da sednes i razjapiš usta, i da ti pečene ševe uleću u usta, samo zato što si postao drug član EU? Da ti neko deli džabe pare?

E moj bato. Ima ti 100 godina da šišaš, đubriš i zalivaš travu pa da bude kao engleski travnjak, ali je to sa EU bitno da si konačno odlučio da budeš Jevropa i da se ponašaš kao zemlja evropske civlizacije a odbacio si besmislene gluposti koje traju od prvog srpskog ustanka, uz kratku pauzu za vreme Jugoslavije, kad je nekakva modernizacija silom naturana (kako je trebalo i da ostane) , a koje su od ove zemlje napravile samo jednu običnu palanku - provinciju svim carstvima. Čardak ni na nebu ni na zemlji, ne znaju ni šta hoće ni šta neće, be lud zbunjenog, ne znaju da li su Evropa, Azija, Afrika... Traze komunizam u kapitalizmu, kapitalizam u komunizmu, nacionalizam u gradanskom društvu, gradane u nacionalizmu, antizapadnjaštvo na zapadu, povratak crkve kao revolucionarnu tekovinu itd. E ulaskom u EU bi se sva ta pitanja konacno resila, i znalo bi se da je ova zemlja odlucila da se Evropeizuje, uredi i krene da se i ekonomski razvija. Ali prvo mora da se uredi. To sto neki pricaju standard pa uredjenje, to je nebuloza. Nije "zapad" dobio standard tek tako, nego je prvo napravljen red koji jestvarna vekovima, pa je standard sam dosao. Ne mozues ti da imas standard u haosu.

Uskok

pre 7 godina

Činjenica je da smo siromašna zemlja, činjenica je da imamo korupcije i preko glave, no zato nemamo: uređen sistem, privredu u usponu, obrazovan narod...
Međutim, nemamo ni terorizam, organizovani kriminal nam je u rangu EU (pri tome ne mislim na klasičan kriminal sa utokama, mislim na tašna-mašna kriminal)... Ono što nam treba je obrazovaniji narod u smislu ujednačenog obrazovanja , ostalo je proces koji će doći postepeno 8sporije sa ovima na vlasti, naravno). Ni jednom sistemu ne odgovara kritički nastrojen narod, ali zato odgovara državi u celini. Stavljati nas u isti koš sa Albanijom, Turskom, hmmm...za početak nismo islamska država već pripadamo hrišćanskoj tradiciji. iako sam ateista, ne mogu da ne priznam da je hrišćanska tradicija (ma šta to pežorativno značilo) jedna od okosnioca zajedničke evropske kulture poimanja društva. Nije sve ni u novčanoj moći stanovništva, Norvežani su možda najmoćniji novčano, ali ne vidim da su lideri u drugim stvarima...Sistem izgrađen na kritičkom mišljenju, Švedska npr... Dakle, Obrazovanje (sa velikim ''O'') pa onda ostalo...

4 banane umesto 4 ocila

pre 7 godina

rumuni i bugari su bili siromasniji i korumpiraniji kada su usli, sto tada nisu ovo pricali??

no bez brige.

dok dodje na red glasanje o nasem ulasku u eu za x godina, bice neka druga vlast u UK, tako da ovo sve nema veze. ako UK tada uopste bude u EU i da se nesto pita...

secikesa

pre 7 godina

@neki
neutralnost je ogromma utopija nije ni SUI neutralna vise je povezana sa EU nego i jedna zemlja u svijetu. A muka mi je od onih sto govore o buducnosti BRIKSa pa je dao Bog da nam oni budu buducnost, sve i jedna zemlja briksa ima nerjesiv problem sa kriminalom i siromastvom. Hvala bogu pa danas ima googke street view pa se moze vidjet na sta lice i drugi gradovi osim moskve i jos par, sve same rusevine, Indonezija i Brazil da i ne spominjem.

dule

pre 7 godina

31 godinu živim u EU , nadam se da Srbija neće ući u EU ... Bilo nekad dobro ...
(Mercedes-Benz, 25. april 2016 20:39)
Ajde ti srećo kući, vrati se ti lepo pa da zajedno uživamo u Srbiji. Što to trpiš?
(Nema, 26. april 2016 08:11)

Brate, on to zbog sebe, ne zbog nas.

Bivsi Balkanac

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema.
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka)
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.
(neki, 25. april 2016 17:22)

Uspoređivati Srbiju i Švicarsku?!? Brazil leglo kriminala i sirotinje je ekonomska budućnost ?!? Rusija ima potencijal postati jedna od najjačih ekonomija,ali ju koče sankcije zapada i niska cijena nafte. Neznam otkud sanjati standard Švicarske dok su plaće 200 eura,logično bi bilo sanjati standard Mađarske,ali sa Švicarskom si pretjerao. Na kraju ja ne kažem da je EU idealna,ali da Hrvatska nije ušla bilo bi nam puno gore.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (leptirica, 25. april 2016 18:27)

Niko ne kaze da Srbija mora imati standard Svicarske. Ali moze urediti odnose sa EU po modelu Svicarske i to ce samo po sebi donijeti rezultate.

dejan-minhen

pre 7 godina

(Amerofil, 25. april 2016 15:22)
kako je Engleska postala "bogata"? kada bi vratila Irskoj i kolonijama sve što im pripada i platila ratnu odštetu. gde bi bila!?
slažem se sa Vama da bi raspad Eu bio bolan za sve. dugoročno bolje za istok a lošije za zapad. banalan primer. propadnu firme na istoku, zabranjeno je subvencionisati! zatim dođe Eu i daje subvencije nekom zapadnom gigantu koji je otvorio fabriku na istoku. tamo ne plaća porez, bez posla ostalo1000ljudi, zaposlili ih 500za duplo manju platu. to je eu.

Nocni vuk

pre 7 godina

Pa ja se iskreno nadam da ce se vec naci neko sa zapada da nas blokira na putu za EU. Posto mi nismo dovoljno sposobni (videlo se na izborima) da sami kazemo NE, Hrvati se trude ali ipak nemaju dovoljan uticaj, mozda ce doticna gospodja moci da utice da ne dodjemo pod EU diktaturu. Ja bih joj bio jako zahvalan, verovatno i vecina ljudi ovde.
Naravno i mi i ona vrlo dobro znamo da to nema veze sa terorizmom, jer ga vise ima u Britaniji nego u Srbiji, a nema veze ni sa parama, jer nisu Bugari nista bolji od nas, vec ima veze sa Rusima, ali dobro. Sta god da je njen razlog, cilj nam je isti. Srbija sto dalje od EU clanstva! Sto se tice trgovine ok ali da sami pravimo svoje zakone, svoj budzet...
Naravno sve ovo su puste zelje i mastarija, ugurace oni nas tamo samo nam nece dati sva prava, vec se prica o tri kruga u okviru EU i mislim da ce oni i biti napravljeni dok mi ne udjemo. Naravno taj treci, rezervisan za nas i ostatak Balkana bice moderni kolonijalizam. Ali kome pricati...

Sumadinac91

pre 7 godina

Marija

A odakle su potekle te starlete,parovi,veliki bratovi i ostali idiotizmi koji ispiru narodu mozak?
Diploma je super stvar,skidam svakome kapu ko je nešto završio (mada mnogi muškarci i žene završavaju na sumnjive načine mnoge ispite) ali je od ove regije čudo napravio čovek mašinbravar (sta god lično mislio o njemu).Ne neki plemići ili visoko obrazovane ličnosti,nego inteligentni ljudi iz naroda.
To nama treba uz jak srednji stalež, ne kvazi-elita koja komanduje ovima koje nema za šta pas da ujede,nego slušaju sta im gazda kaže,pošto će "biti bolje" ako to rade,pa su danas za Rusiju,sutra za EU a prekosutra i za arapsku ligu ako treba.
Usput zaboravljaš pljačkasku i osvajačku istoriju tih zapadnih civilizacija koje su svoje bogatstvo i uticaj stekle na kolonijama,koje imaju i dan danas samo u malo drugačijem formatu.
Toliko od mene zatucanog rusofila,sa završenom gimnazijom,zaposlenog,koji je otišao dalje od Budimpeste,a koji ne gleda farme,parove,grandove i ostali sund.

Zlatko Todorović

pre 7 godina

Britanija se kreće između odlaska iz EU i toga da odlučuje ko će u EU. Jel se to oni femkaju, ili i tamo se ne zna ko pije a ko plaća?

n6

pre 7 godina

Lako je tebi da pricas kad si stanovnik Velike Britanije, niko ne bira pol i zemlju rodjenja, rodili smo se u Srbiji i sta da radimo, tako je kako je. Lako je kad je dobro, budi čovek pa pomogni nekome kad mu je teško.

Gile

pre 7 godina

Nasi ljudi koji zive vani, nisu kompetentni da govore da li je dobro ziveti u evropi ili ne, jer ne zive ovde.
Ja znam da ti isti sto su govorili da se u evropi lose zivi, kada su dosli ovde,brzo su promenili misljenje. Evropa je opet postala raj

Građanin Bezopasnih Namera

pre 7 godina

@4 banane umesto 4 ocila: Poljska je, istorijski, uvek bila u drugačijem položaju, ratovala, istovremeno protiv Rusa i Prusa, na 2 fronta... nas su Britanci 1941. "spasili" demonstracijama "Bolje rat, nego pakt", pa su nas zbog toga Nemci satrli, a onda nas Britanci, nakon oslobođenja, ponovo "spasili" jednim "savezničkim" bombardovanjem da nam se zemlja bolje oporavi nakon WW2...Ne vidim da bi, "poljski scenario" doživele zemlje koje bi se pridružile savezu Rus-Nem, a vidim kako je na drugoj strani prošao, recimo, bivši saveznik Irak...U svakom slučaju, rizici postoje na svakoj strani, ali je evidentno da smo mi do sada stradali, pa zašto ne probati promenu kursa?

nebotovan

pre 7 godina

Srbija jeste siromašna i prekorumpirana, i jedna nova siromašna ekonomija poput Hrvatske je samo problem više unutar EU, u tom smislu je u pravu, rumune i bugare ne treba ni spominjati...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (golub Dinko, 25. april 2016 19:53)

mozda si u pravu za srbiju, ali je rec o toliko maloj zemlji cije stanovnistvo nije ni polovina londona. tesko da bi srbija na bilo koji nacin mogla ekonomski da ugrozi evropsku uniju, a geostrateski razlozi opravdavaju da ovaj region jednog dana udje u eu. da su eu jedini problemi siromasne zemlje clanice, to bi bilo pesma i relativno bi se lako resilo. koga inace briga sta prica tamo neka britanska ministarka i to policije, sad je nasla da joj srbija smeta, sve je ovo politicka kampanja zbog tzv. "brexita"

Dulinjo

pre 7 godina

Setite se gospodjo kakva smo drzava bili i ko smo bili pre nego sto ste nas vi sa ostalom ekipom iz EU doveli dovde gde smo sad. Doslo je vreme da placate malo za svoja zlodela, naravno da vam se ne svidja ta ideja. Ne trebate nam u zivotu, samo nas pustite da zivimo kako mi znamo i umemo, a ne da nas koristite kad vam odgovara a kad vam ne odgovara onda nismo podobni. Dace bog bice gospodjo referendum i kod nas, da vas slatko odj....m.

vasilije knezevic

pre 7 godina

Postoje mnoge stvari koje mnogi ne razumiju.Evropa ili EU nije nista drugo
nego savremeni neokolonijalizam . Treba polaziti od malod seoskog
imanja ,ili vecina njih,koje slucajem okolnosti polako pocnu pripadati
ogromnom posjedstvu iz tog ogranicenja.U pitanju su mnoga lazna
obecanja koja se ne mogu zanemariti.Vracamo li se feudalizmu?Mozda.
"Kad mami medom hrani.Kad premami i hljeb zabrani".Mamljenje,u ovom
sucaju, nije direktaan poziv ili prijateljski pokusaj da se nekome pomogne.
To su razne smicalice,nerazumljive ili tesko shvacene.Evropska Unija je pocela
savezom bivsih kolonijalnih sila koje su shvatile nemogucnost osvajanja pa su
pocele absorbovati manje drzavice iz okoline koje su prikljucenjem EU gubile
svoju nezavisnost.Da Trampova zena nije iz Slovenije niko ne bi znao da ta
zemlja postoji. Obama ljubi Andjelu Merkel jer je ona vazna a za ostale "ko
te pita brije li se hodza".Malo po malo EU postaje njemaacka kolonija jer se
tamo nesto dogadja.Periferija nije vazna osim granice sa Rusijom koju je
potrebno provocirati. Sta bi Srbija znacila kao dio EU?.Jedno veliko "nista".
Poznajuci nase ljude pretpostavljamo da bi u tom nistavluku svi postali
Englezi i tako povecali broj umiruce rase.Vratimo se u opanke ,uzorimo
napustene oranice i volimo sebe .Ako nas EU ne voli mi cemo voljeti sami
sebe,prirodno i nenametljivo.
vasilije knezevic, 25 aprila 2016

golub Dinko

pre 7 godina

Čisto statistički gledano, više sirotinje ima u Londonu nego u celoj Srbiji, prave sirotinje, u istim tim kvartovima na periferijama terorista ima bar 10x više nego u Srbiji, e sad, žena je generalno u pravu što se tiče Srbije. Srbija jeste siromašna i prekorumpirana, i jedna nova siromašna ekonomija poput Hrvatske je samo problem više unutar EU, u tom smislu je u pravu, rumune i bugare ne treba ni spominjati...

Nn

pre 7 godina

Ona hoće da kaze da će Britanija tražiti da nove članice budu pridružene ili pune članice bez svih prava koje imaju sadašnje punopravne članice

Ja

pre 7 godina

Tacno, mi tamo ne pripadamo, pre svega zato sto nikad nismo imali svoje kolonije, nikad nismo vodili osvajacke ratove (osim ako neko pod tim ne podrazumeva odbranu teritorija na kojima su vekovima Srbi i ziveli), samim tim, mi nemamo taj nivo razvijenosti koji imaju Britanija, Francuska, Spanija... Da bi one bile visokorazvijene clanice Eu, pola sveta je moralo da strada, ukljucujuci i nas same. Vec smo im kolonija, pa sta cemo im kao clanovi? Ne trebamo im ni kao ruski satelit, pa je bolje da klipsemo za sargarepom u nedogled i da se zanosimo, umesto da poradimo na uredjenju sopstvene zemlje. Mogu da zamislim kako nam se samo smeju dok gledaju kako nasa vlast na ulice istera sve oruzane snage ove zemlje da obezbedi setnju gejevima i transovcima, dok svakog dana na Kosovu strada nezasticen narod i viri iz kuce, ne sme ni da izadje napolje...

bgd

pre 7 godina

Odgovor je jednostavan. Ako ne pustite Srbiju u EU, ona će se prikloniti Rusiji, a Zapadu nikako nije u interesu da Rusi grade baze u državi koja je okružena EU/NATO državama.

EU Citizen

pre 7 godina

Tereza Mej je jedna od najnesimpatičnijih pojava u sadašnjoj britanskoj vladi, ali nažalost moram da se ovog puta složim sa njom, ovakva Srbija, i ne samo ona ne treba EU. Naprotiv, i neke države koje su sadašnje članice, na čelu sa Grčkom i još par sa južnog krila, treba da idu napolje što pre, jer nisu dorasle članstvu po kulturi, ekonomiji i mentalitetu, koliko god ta unija i sama bila degenerisana i načeta toksičnom levičarskom ideologijom, još uvek na Balkanu i susednim poluostrvima ima daleko gorih koji ni u takvo drugorazredno društvo, kome se normalnije zemlje poput SAD, Švajcarske ili Singapura grohotom smeju, ne spadaju.

4 banane umesto 4 ocila

pre 7 godina

@Građanin Bezopasnih Namera: "ritanija i US se najviše plaše simbioze Nemačka - Rusija , koja bi bila najprirodniji savez koji je kroz istoriju uvek miniran".

Kao na primer tajni pakt Hitlera i Staljina o nenapadanju (potpisnici Ribentrop-Molotov)?

Tako podelili Poljsku pa je okupirali zajedno...

Jel' to preporucujes? A ko bi bio sledeci za slicnu podelu? Ukrajina, Srbija?

johnnie

pre 7 godina

I u pravu je, nasa vlast je prodala sve sto je vredno, tako da EU nema nikakve koristi od ulaska Srbije u EU. Cilj EU je eksploatacija "manjih" drzava koje imaju prirodne resurse. "Nasi" prirodni resursi su "ustupljeni" na koriscenje, tako da EU nema apsolutno nikakvu "korist" od nas.

obey the brave

pre 7 godina

Gospođa Histery treba da se zapita zašto je tako nehumana i ksenofobična. Evo ja se slažem sa njom da ne treba Srbija da uđe, ali ne iz istih razloga. Ja imam izgrađen stav,i ne sudim kao ona po to me što sam razmažen i što mi se gadi pričati sa ljudima koji nisu iz engleske. :)

milan

pre 7 godina

nadamo se da cete napustiti eu vrlo brzo zato sto niste potrebni britanci,i da cemo mi uz pomoc nemaca 2020 pristupiti eu gde nam je i mesto,a to sto pricate da su balkanske drzave siromasne,gde su vam rumunija,bugarska i hrvatska,tako da tisina,a ujedno sve vise pocinjem da verujem jednoj osobi koja je rekla,moguc je raspad eu,ali ce se to posle pretvoriti u nemacku uniju koja ce drzati nekoliko clanica i gde ce srbija uci,sto opet je dobro za nas

miha bukovac

pre 7 godina

EU je Srbiji potrebna. Svaka država članica EU ima sopstveni interes tamo a isto tako i zajednica ima interes njenim članstvom. Koji od političara to ne vidi i ne razume nije mu mesto u politici. Onaj DrK to nije razumeo.

Dragiša Dag

pre 7 godina

Britanska Ministarka je u pravu.ne treba ni Srbija da bude član EU.Ovde se busaju kako Srbija treba da stremi ka EU.Ja pitam sve te euro miljenike da li Srbija treba da prizna Kosovo napokon?Eto jedne od obaveza!I ne samo to već i oko manjinskih prava i davanje široke autonomije Vojvodini koja se guši očigledno tek pobedom sns-a i koalicionih partnera!

Nidza zvezdas

pre 7 godina

Ne znam i sta ce nam EU.Sredimo prvo stanje u drzavi a ostalo je lako.Vise demokratije imamo sada nego kao clanice EU sto cemo je imati.Ziveo Vucko.

Amerofil

pre 7 godina

Haha, a kod nas narod zeli na referendum "da li da ulazimo u EU ili ne", kao da se mi pitamo nesto, kao da nas neko moli da udjemo u EU. Da nije bilo para iz evropskih fondova poslednjih 20 godina, Srbija bi bankrotirala , i ne bi imala za isplatu penzija. Ipak, mnogi ljudi u Srbiji iz inata ne zele u EU, a o ekonomiji nemaju pojma, i ne znaju da Srbija drugog resenja nema ako zeli da krene napred, ako zeli investitore, ako zeli da plate konacno pocnu da rastu. Takvi glasaju za Seselja i ostale proruske stranke koje im obecavaju saveze sa Rusijom, a svi precutkuju da su nas iz saveza Rusija-Belorusija-Kazahstan odbili jer se ne granicimo s njima, i to im ne odgovara zbog prevoza robe i ostalih stvari. Da li vi rusofili uopste znate za podatak da je Srbija u prosloj godini imala vecu razmenu robe sa (malim) Kosovom nego sa(ogromnom i jakom) Rusijom? Ako ne zelite u EU, ajde lepo izmislite neki nacin za oporavak Srbije van EU! U suprotnom, cutite i shvatite vec jednom koliko je Srbija mala, nebitna i siromasna, pa kao takva i ne moze da postavlja uslove bilo kome!

neki

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema.
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka)
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.

bice bolje

pre 7 godina

Moramo se negde integrisati, ja bi najvise voleo da se Jugoslavija obnovi na ekonomskim osnovama, to bi bila po nas na balkanu mnogo bolja varijanta. Ako bi nam rekli da nema ulaska u EU to bi Rusi iskoristli da ojacaju svoj uticaj, a mozda bi ovu zemlju opet konfrontiralo sa tom istom EU. Sve scenarije i varijante smo vec preziveli a i ovi nasi politicari bi malo sa EU i malo sa Rusijom, a tako ne moze.

leptirica

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema. 
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD 
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka) 
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.
(neki, 25. april 2016 17:22)

Uspoređivati Srbiju i Švicarsku?!? Brazil leglo kriminala i sirotinje je ekonomska budućnost ?!? Rusija ima potencijal postati jedna od najjačih ekonomija,ali ju koče sankcije zapada i niska cijena nafte. Neznam otkud sanjati standard Švicarske dok su plaće 200 eura,logično bi bilo sanjati standard Mađarske,ali sa Švicarskom si pretjerao. Na kraju ja ne kažem da je EU idealna,ali da Hrvatska nije ušla bilo bi nam puno gore.

Paki

pre 7 godina

Izadji na ulice Londona ali ne u city i okolne cetvrti vec malo zadji u ulice da vidis kakva je kod vas sirotinja. Pola Londona zivi u iznamljenom i nema funte ustedjevine. Mladi mogu samo da mastaju o standardu svojih roditelja. Nemoj samo gledate matore belce koji zive od nasledstva takvih je svake godine sve manje i manje...

draganstain

pre 7 godina

Gospođo ministarka,vaša zemlja je zasnovana korupciji i organizovanom kriminalu.Ja vam ipak dajem punu podršku u vašoj nameri da nas ne primite u EU.Mislim da nam tamo,iz higijenskih razloga,nije mesto.

hahaha

pre 7 godina

A da mi Srbi prestanemo kupovati Range Rovere i Jaguare, i vase LUX proizvode, da uvedemo carine, kako bi onda to podneli??? Nemacka je najkorektnija zemlja prema nama, svidelo se to vama ili ne...

Djuk

pre 7 godina

Eu nije neka sreća. To je nametanje tuđih vrednosti, plaćanje članstva i opaki kriterijumi za povlačenje para iz eu fondova kojima je cilj sprećiti povlačenje ili ga ozbiljno umanjiti. To je odlazak kreme društva i propadanje običnog naroda i nacionalne države. Neki ozbiljno razmišljaju o izlasku, Britanija, Češka, Austrija, Poljska, Mađarska, Hrvatska. Apsurdno je da oni koji su unutra žele napolje, a oni koji su napolju zele unutra. Sve Turke preselit u Njemačku i eto siromašne i balkanizirane Njemačke.

Радосав Чворовић

pre 7 godina

Хвала Вам госпођо. Молим се Богу да Ваша идеја добије и крајњи епилог тј. да Србија не постане чланица ЕУ.
- Ви кажете нећемо вас а овде се појављују коментари ЈА ХОЋУ У ЕУ!
- Неки паметњаковић опет на то Ваше нећемо вас помиње Русофиле, као да Србија мора са неким и негде. Никако Србима да падне на памет да раде у Србији и за Србију (тј. за себе) него само гледају нешто да добију од других. Просјачка логика. И шта ће вам просјаци. А не знају нити су икада знали за БАР ТРИ МОГУЋНОСТИ у одлучивању. Не. Црно-бело. Исток-запад. ЕУ-Русија. Четници-Партизани. Нисам чуо ни од кога да би требало да будемо као Швајцарска, на пример. Е, за тако нешто треба радити а не мењати странке и чекати државни посао. Недавно сам чуо да у СНС имају 700.000 чланова. Било би добро када би се знао број одштампаних и издатих партијских књижица од 1990 до данас. Мислим да је то ред величина тридесетак милиона...

romeo

pre 7 godina

@ Amerofil
Srbija je zahvaljujuci pljackaskoj privatizaciji izgubila desetine milijarde evra. Jednostrana primena SSP nam donosi gubitke od milijardu i po evra godisnje. A ti pricas o crkavici iz evropskih fondova, koju nam kao poklanjaju.

Vladan

pre 7 godina

A sta je pogresno rekla. Pogledajm samo nas nemoj da gledamo Albaniju, Makendoniju ili Tursku.
Imamo li problema sa korupcijom, imamo i to imamo ogroman problem na svim nivoima vlasti. Jesmo li spremni da je iskorenimo, mislim da nismo, jer da jesmo davno bi smo je iskorenili. Svi vole nesto da zavrse preko veze ili da potplate pa da budu srecni sto su "prevarili" drzavu.
Imamo li problem sa organizovanim kriminalom. Imamo. Pa nama je glavan mafijaska organizacija BIA i MUP. Zapitajte se ko stiti zlocince iz tzv. navijackih grupa? Pa BIA i MUP, a sto? Pa ruka ruku mije.
Mi smo daleko od EU i mi njima ne trebamo. Ali ne treba nam ni Rusija i ona je daleko.
NAMA JE POTREBNA PAMET. ALI JE NAZALOST NECEMO NACI (ako je to moguce naci).
Nadam se da gresim.

Djordje

pre 7 godina

Одговор, госпођо министарка, је да би Србију требало охрабривати на путу ка ЕУ зато што Србија ЖЕЛИ да буде чланица ЕУ, а да би оне који неће да буду у ЕУ -- као на пример вашу умишљено велико и важно острво -- требало пустити да се из ње коначно склоне и не муте више воду. ЕУ треба једном за свагда да постане светски фактор, крене напред и добије ”број телефона” на који је остали важни играчи могу позвати, а то ће успети када се ослободи баласта оних који радије не би били на том броду.

Bivsi Balkanac

pre 7 godina

1. Svajcarska, na primer, nije u EU nakon sto se narod dva puta protiv clanarine odlucijo. I nista nama ne fali, i ako su socialisti i kapitalisti pretili predizborno sa katastrofalnim posledicema.
2. Ekonomska buducnost su zemlje Brazil, Rusija, India i Kina (Brik-drzave) a ne EU ili SAD
3. Narodi, koji su u EU, kao na primer Hrvati, Bugari ili Rumuni ce to kad tad da platiti podnizavanjem, ucena i stranim diktatom (--> Grcka)
4. Srbiji treba da bude Svajcarska i njen politicki sistem uzor. Neutralna spoljna Politika i decentralna unutrasnja Politika na primer kao ustavni faktori.
(neki, 25. april 2016 17:22)

Uspoređivati Srbiju i Švicarsku?!? Brazil leglo kriminala i sirotinje je ekonomska budućnost ?!? Rusija ima potencijal postati jedna od najjačih ekonomija,ali ju koče sankcije zapada i niska cijena nafte. Neznam otkud sanjati standard Švicarske dok su plaće 200 eura,logično bi bilo sanjati standard Mađarske,ali sa Švicarskom si pretjerao. Na kraju ja ne kažem da je EU idealna,ali da Hrvatska nije ušla bilo bi nam puno gore.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (leptirica, 25. april 2016 18:27)

Niko ne kaze da Srbija mora imati standard Svicarske. Ali moze urediti odnose sa EU po modelu Svicarske i to ce samo po sebi donijeti rezultate.

milan

pre 7 godina

nadamo se da cete napustiti eu vrlo brzo zato sto niste potrebni britanci,i da cemo mi uz pomoc nemaca 2020 pristupiti eu gde nam je i mesto,a to sto pricate da su balkanske drzave siromasne,gde su vam rumunija,bugarska i hrvatska,tako da tisina,a ujedno sve vise pocinjem da verujem jednoj osobi koja je rekla,moguc je raspad eu,ali ce se to posle pretvoriti u nemacku uniju koja ce drzati nekoliko clanica i gde ce srbija uci,sto opet je dobro za nas

secikesa

pre 7 godina

@neki
neutralnost je ogromma utopija nije ni SUI neutralna vise je povezana sa EU nego i jedna zemlja u svijetu. A muka mi je od onih sto govore o buducnosti BRIKSa pa je dao Bog da nam oni budu buducnost, sve i jedna zemlja briksa ima nerjesiv problem sa kriminalom i siromastvom. Hvala bogu pa danas ima googke street view pa se moze vidjet na sta lice i drugi gradovi osim moskve i jos par, sve same rusevine, Indonezija i Brazil da i ne spominjem.

Republika n

pre 7 godina

Koliko je samo veliki Sarl de Gol bio u pravu sto je blokirao clanstvo Britanije u evropskim zajednicama i koliko su pogresili njegovi naslednici. Znao je da ce samo ucenjivati, blokirati i gledati da izvuku sto vise para od Francuske i Nemacke.

Горан

pre 7 godina

Госпођа Тереза Меј говори и подржава интерес своје земље, Велике Британије. То је изваредан пример нашим политичарима који треба да говоре и подржавају своју земљу, Србију. А интерес Србије није улазак у ЕУ. Интерес Србије је слобода говора, поштовање закона, једнакост пред законом, напредак у економији, боље здравство, очување КиМ-а ... А све ово може и без европске уније. Па КАДА НАС ПОЗОВУ, е само тада је време да им се придружујемо.

skeptik

pre 7 godina

Da, Rumunija i Bugraska su bile kao nesto bolje pa su primljene. Sto se mene tice za Srbiju je najbolje da ostane stanje kako je trenutno. Mi se pravimo kao da hocemo da udjemo u EU, a EU se pravi da hoce da nas primi.

Mita

pre 7 godina

Englesko licemerstvo.Hoce da izadju iz unije,a sada drze nekom predavanje o uniji.Takodje,drze predavanje o izbeglicama,a nisu primili ni jednu izbeglice.Hoce da budu u uniji,a da imaju neka posebna prava-da ne daju ni evra nikome,ali zato bi da imaju sve benefite unije.

sasa jokic

pre 7 godina

Ovako nepismenima i razularenima EU bi nam bila kao omca oko vrata, plus bi kao u Hrvarskoj ogroman broj mladih/sposobnih, odmah napustio zemlju.
Sutuacja bi za napaceno stanovnistvo bila jos gora jer bi morala da se postuju pravila.
Da nismo poslednjih 30 godina ziveli pod pritiskom, mozda bi i preziveli, ovako.....nema sanse.

Das ist Adidas

pre 7 godina

Vas problem je Nemacka, ocigledno. Od kako su Nemci poceli da sire uticaj na Zapadni Balkan, neke stvari su se pokrenule na bolje. Ocigledno da ne mogu svi biti srecni zbog toga.

Voja

pre 7 godina

Pa ni ja nas ne bi pustio. Mi smo slucajna polu-amaterska drzava nastala silnim odcepljenjima u regionu, i opasnim virovima u politickoj mocvari koja nikako da se isuši.

EU Citizen

pre 7 godina

Tereza Mej je jedna od najnesimpatičnijih pojava u sadašnjoj britanskoj vladi, ali nažalost moram da se ovog puta složim sa njom, ovakva Srbija, i ne samo ona ne treba EU. Naprotiv, i neke države koje su sadašnje članice, na čelu sa Grčkom i još par sa južnog krila, treba da idu napolje što pre, jer nisu dorasle članstvu po kulturi, ekonomiji i mentalitetu, koliko god ta unija i sama bila degenerisana i načeta toksičnom levičarskom ideologijom, još uvek na Balkanu i susednim poluostrvima ima daleko gorih koji ni u takvo drugorazredno društvo, kome se normalnije zemlje poput SAD, Švajcarske ili Singapura grohotom smeju, ne spadaju.

Zoki

pre 7 godina

Zena je rekla istinu da je rec o siromasnim zemljama,a to je ono cime se ponosi ova vlast ne shvatajuci da to sto smo siromasni i jeftina radna snaga odbija investitore.

Marija

pre 7 godina

Ovde ljudi pored toga sto ne znaju, ne zele ni da nauce nesto novo niti shvate a to je :

U ocima Engleza - Srbi su mali Rusi , sto su jucerasnji izbori i potvrdili.
Svi glasaci SNS, SRS, DSS-Dveri, SPS su u dusi rusofili i mrze zapad.

To Englezi jako dobro znaju.

Englezi kao Englezi , a pored Engleza naravno i EU cela ne zele nista da imaju sa Rusijom niti sa ruskim gubernijama.
I to je njihovo pravo da tako misle.

Srbija je ta koja moli za pare sa zapada i za clanstvo u EU, nije obrnuto da oni mole Srbiju.

Medjutim dok god vecina Srba budu mali Rusi ( jer je vecina stanovnistva Srbije nizeg obrazovanja i ne poznaju niti svoju istoriju, a da ne pricam o necem drugom ) , Srbija nema sanse da postane deo EU.

Grand parade, Farme, Parovi, krimosi, starlete, polusvet raznorazni koji se nakotio po Srbiji je preuzeo sve .
Takve likove niko ne zeli da primi u svoje dvoriste.

Prema tome, nema ljutnje ni na Engleze ni na Holandjane , niti na bilo koga drugog.
Zapitajte se da li bi ste vi primili takve likove u svoje dvoriste i kucu.

Takvi likovi mozda imaju prodju u Rusiji, Belorusiji, Moldaviji i Srbiji, na zapadu ipak ne.

Na zapadu se ceni obrazovanje, nivo, edukacija, ponasanje i naravno da se ne bude mali Rus.

Ko je ikada bio na zapadu ( a ne samo u vikend obilazenju Budimpeste ili Rima autobusom ) zna o cemu pricam.

S postovanjem svima

nowave7

pre 7 godina

U principu je u pravu. Stanovnistvo srbije je siromasno, privreda je siromasna, ako jos i postoji. Ulaskom u uniju i ono malo privrede bi bilo devastirano stranom konkurencijom, koja je u svemu daleko bolja od domacih prozivodjaca. Tuzno, ali istinito.

Inace sto se tice terorizma, mislim da je tu najvise mislila na Tursku, nije precizirano, ali je vise nego ociglendo.

Aldebaran

pre 7 godina

Sve je to lepo i krasno što ova gospodža priča, u mnogo čemu bih se čak i složio s njom, ali ne razumem zašto od svih mogućih u EU, baš ona razglaba o proširenju, kad se Velika Britanija sprema da izađe iz EU?!

To je kao da ja sad raspravljam o tome da li treba ili ne treba krečiti zidove u dnevnoj sobi stana iz kojeg se selim kroz 3 meseca?! Ako stvarno idem iz stana (kao VB iz EU) zašto bi mi bilo bitno da li je okrečena dnevna soba?!

Ili ta priča o odlasku VB iz EU i nije baš definitivna?!

4 banane umesto 4 ocila

pre 7 godina

@Građanin Bezopasnih Namera: "ritanija i US se najviše plaše simbioze Nemačka - Rusija , koja bi bila najprirodniji savez koji je kroz istoriju uvek miniran".

Kao na primer tajni pakt Hitlera i Staljina o nenapadanju (potpisnici Ribentrop-Molotov)?

Tako podelili Poljsku pa je okupirali zajedno...

Jel' to preporucujes? A ko bi bio sledeci za slicnu podelu? Ukrajina, Srbija?

miha bukovac

pre 7 godina

EU je Srbiji potrebna. Svaka država članica EU ima sopstveni interes tamo a isto tako i zajednica ima interes njenim članstvom. Koji od političara to ne vidi i ne razume nije mu mesto u politici. Onaj DrK to nije razumeo.

investitor

pre 7 godina

Jao dosta vise sa investicijama danas fabricice zaposle po 200 ljudi nije to kao nekada da zaposljavaju 5000 ljudi fabrika pa to resi neki lokalni problem. Poljoprivreda je jedina nada a u to se ne ulaze jer treba prodati to zemljiste jednog dana. Verovatno je tako dogovoreno.

Kamičak

pre 7 godina

(Горан, 25. april 2016 16:31)

Потпуно се слажем са вашим коментаром. Међутим, треба схватити да наши ЕУ обожаваоци, хрле у ЕУ из два разлога. Први, надају се да ће уласком Србије у ЕУ лакше наћи посао у некој од развијенијих земаља ЕУ. Самим тим, такве и не интересује шта ће потом бити са Србијом. Други разлог, многи се надају да ће уласком Србије у ЕУ неко са стране доћи, уредити нашу државу, да ће неко са стране почистити ђубре које са ваља по улицама. Да ће неко са стране променити корумпирану бирократију, корумпирану и неспособну полицију, судство. Да ће неко са стране уклонити бахате тајкуне и "бизнисмене". Да ће неко други уместо нас васпитавати нашу децу. И на крају, да ће ти неки имагинарни ЕУ добротвори доћи у Србију и дати нам посао од пар хиљада Евра.

Убедити такве људе да све зависи од нас, да се свачији напор и труд у уређењу сопствене отаџбине рачуна и да нам за то не треба ЕУ, немогућа је мисија.
Нашим евентуалним уласком у ЕУ, ништа се у Србији неће променити. Једино што ћемо изгубити шансу да развијамо у уређујемо домовину онако како је најбоље за све нас.

Nocni vuk

pre 7 godina

Pa ja se iskreno nadam da ce se vec naci neko sa zapada da nas blokira na putu za EU. Posto mi nismo dovoljno sposobni (videlo se na izborima) da sami kazemo NE, Hrvati se trude ali ipak nemaju dovoljan uticaj, mozda ce doticna gospodja moci da utice da ne dodjemo pod EU diktaturu. Ja bih joj bio jako zahvalan, verovatno i vecina ljudi ovde.
Naravno i mi i ona vrlo dobro znamo da to nema veze sa terorizmom, jer ga vise ima u Britaniji nego u Srbiji, a nema veze ni sa parama, jer nisu Bugari nista bolji od nas, vec ima veze sa Rusima, ali dobro. Sta god da je njen razlog, cilj nam je isti. Srbija sto dalje od EU clanstva! Sto se tice trgovine ok ali da sami pravimo svoje zakone, svoj budzet...
Naravno sve ovo su puste zelje i mastarija, ugurace oni nas tamo samo nam nece dati sva prava, vec se prica o tri kruga u okviru EU i mislim da ce oni i biti napravljeni dok mi ne udjemo. Naravno taj treci, rezervisan za nas i ostatak Balkana bice moderni kolonijalizam. Ali kome pricati...

golub Dinko

pre 7 godina

Čisto statistički gledano, više sirotinje ima u Londonu nego u celoj Srbiji, prave sirotinje, u istim tim kvartovima na periferijama terorista ima bar 10x više nego u Srbiji, e sad, žena je generalno u pravu što se tiče Srbije. Srbija jeste siromašna i prekorumpirana, i jedna nova siromašna ekonomija poput Hrvatske je samo problem više unutar EU, u tom smislu je u pravu, rumune i bugare ne treba ni spominjati...

vasilije knezevic

pre 7 godina

Postoje mnoge stvari koje mnogi ne razumiju.Evropa ili EU nije nista drugo
nego savremeni neokolonijalizam . Treba polaziti od malod seoskog
imanja ,ili vecina njih,koje slucajem okolnosti polako pocnu pripadati
ogromnom posjedstvu iz tog ogranicenja.U pitanju su mnoga lazna
obecanja koja se ne mogu zanemariti.Vracamo li se feudalizmu?Mozda.
"Kad mami medom hrani.Kad premami i hljeb zabrani".Mamljenje,u ovom
sucaju, nije direktaan poziv ili prijateljski pokusaj da se nekome pomogne.
To su razne smicalice,nerazumljive ili tesko shvacene.Evropska Unija je pocela
savezom bivsih kolonijalnih sila koje su shvatile nemogucnost osvajanja pa su
pocele absorbovati manje drzavice iz okoline koje su prikljucenjem EU gubile
svoju nezavisnost.Da Trampova zena nije iz Slovenije niko ne bi znao da ta
zemlja postoji. Obama ljubi Andjelu Merkel jer je ona vazna a za ostale "ko
te pita brije li se hodza".Malo po malo EU postaje njemaacka kolonija jer se
tamo nesto dogadja.Periferija nije vazna osim granice sa Rusijom koju je
potrebno provocirati. Sta bi Srbija znacila kao dio EU?.Jedno veliko "nista".
Poznajuci nase ljude pretpostavljamo da bi u tom nistavluku svi postali
Englezi i tako povecali broj umiruce rase.Vratimo se u opanke ,uzorimo
napustene oranice i volimo sebe .Ako nas EU ne voli mi cemo voljeti sami
sebe,prirodno i nenametljivo.
vasilije knezevic, 25 aprila 2016

Milan

pre 7 godina

Imao sam prozivke kada sam kao gradjanin Velike Britanije skorije dao komentar da Englezi bolje poznaju situaciju u Srbiji nego njen sopstveni narod.I ovde se vrte priče da su namešteni izbori...Moji poznanici i kolege Englezi ne mogu da veruju da je pobedio lik koji je marketing-maketa osoba i da velike afere npr. pad helikoptera ostalo nereseno....

M

pre 7 godina

Potpuno je u pravu. Ali pre sagledavanja situacije u nasoj zemlji, koju opisuje ova "gospodja", mogla bi da doprinos u vidu sagledavanja doprinosa njene zemlje za situaciju u kojoj se nalazi nasa zemlja...... nije bitno kojim redom ce poceti izlaganje.

jole

pre 7 godina

@Aldebaran
To sto si naveo je upravo to o cemu doticna govori . U normalnim zemljama sa normalnim i civilizovanim zemljama se podrazumeva da kada se iseljavas iz stana ostavljas ga kako si ga i zatekao - znaci okrecis ga . Govorim o normalnim ljudima .

obey the brave

pre 7 godina

Gospođa Histery treba da se zapita zašto je tako nehumana i ksenofobična. Evo ja se slažem sa njom da ne treba Srbija da uđe, ali ne iz istih razloga. Ja imam izgrađen stav,i ne sudim kao ona po to me što sam razmažen i što mi se gadi pričati sa ljudima koji nisu iz engleske. :)

bgd

pre 7 godina

Odgovor je jednostavan. Ako ne pustite Srbiju u EU, ona će se prikloniti Rusiji, a Zapadu nikako nije u interesu da Rusi grade baze u državi koja je okružena EU/NATO državama.

dejan-minhen

pre 7 godina

(Amerofil, 25. april 2016 15:22)
kako je Engleska postala "bogata"? kada bi vratila Irskoj i kolonijama sve što im pripada i platila ratnu odštetu. gde bi bila!?
slažem se sa Vama da bi raspad Eu bio bolan za sve. dugoročno bolje za istok a lošije za zapad. banalan primer. propadnu firme na istoku, zabranjeno je subvencionisati! zatim dođe Eu i daje subvencije nekom zapadnom gigantu koji je otvorio fabriku na istoku. tamo ne plaća porez, bez posla ostalo1000ljudi, zaposlili ih 500za duplo manju platu. to je eu.

Nidza zvezdas

pre 7 godina

Ne znam i sta ce nam EU.Sredimo prvo stanje u drzavi a ostalo je lako.Vise demokratije imamo sada nego kao clanice EU sto cemo je imati.Ziveo Vucko.

n6

pre 7 godina

Lako je tebi da pricas kad si stanovnik Velike Britanije, niko ne bira pol i zemlju rodjenja, rodili smo se u Srbiji i sta da radimo, tako je kako je. Lako je kad je dobro, budi čovek pa pomogni nekome kad mu je teško.

Zlatko Todorović

pre 7 godina

Britanija se kreće između odlaska iz EU i toga da odlučuje ko će u EU. Jel se to oni femkaju, ili i tamo se ne zna ko pije a ko plaća?

e Dejane

pre 7 godina

Stara Yug je bila Eu u malom, potpuno vestacka, tesko odrziva ali odrziva. Da smo imali vise pameti i mnogo manje upliva od spolja Yug bi sad u EU bila skoro kao Spanija. Al kad bog nekome ne da pamet onda je sve dzabe.

Mirko

pre 7 godina

Realno gledano, Britanski uticaj na Balkanu je prisutan oduvek. Britanija se nikada neće odreći svojih interesa i ako im bude u interesu da Balkan i Srbija ne uđu u EU tako će verovatno i biti.

Građanin Bezopasnih Namera

pre 7 godina

Britanija je razapeta između EU i US, a Srbija je razapeta između EU i RUS... Glavna osovina EU je Nemačka... Britanija i US se najviše plaše simbioze Nemačka - Rusija , koja bi bila najprirodniji savez koji je kroz istoriju uvek miniran... Savez (makar ekonomski) Nemačka - Rusija bi bila neprikosnovena globalna sila. Srbe svi gledaju kao male Ruse na Balkanu, pa ovo Britanci doživljavaju kao svojevrstan eksperiment...

Ja

pre 7 godina

Tacno, mi tamo ne pripadamo, pre svega zato sto nikad nismo imali svoje kolonije, nikad nismo vodili osvajacke ratove (osim ako neko pod tim ne podrazumeva odbranu teritorija na kojima su vekovima Srbi i ziveli), samim tim, mi nemamo taj nivo razvijenosti koji imaju Britanija, Francuska, Spanija... Da bi one bile visokorazvijene clanice Eu, pola sveta je moralo da strada, ukljucujuci i nas same. Vec smo im kolonija, pa sta cemo im kao clanovi? Ne trebamo im ni kao ruski satelit, pa je bolje da klipsemo za sargarepom u nedogled i da se zanosimo, umesto da poradimo na uredjenju sopstvene zemlje. Mogu da zamislim kako nam se samo smeju dok gledaju kako nasa vlast na ulice istera sve oruzane snage ove zemlje da obezbedi setnju gejevima i transovcima, dok svakog dana na Kosovu strada nezasticen narod i viri iz kuce, ne sme ni da izadje napolje...

4 banane umesto 4 ocila

pre 7 godina

rumuni i bugari su bili siromasniji i korumpiraniji kada su usli, sto tada nisu ovo pricali??

no bez brige.

dok dodje na red glasanje o nasem ulasku u eu za x godina, bice neka druga vlast u UK, tako da ovo sve nema veze. ako UK tada uopste bude u EU i da se nesto pita...

zemlja dembelija

pre 7 godina

Pa dobro,zamislite Srbija je danas pristupila EU,
sutradan se probudite - sve isto ! I gde je problem,u glavi ?!
(cobo, 25. april 2016 19:38)
Pa sta ti ocekujes za jedan dan? Da sednes i razjapiš usta, i da ti pečene ševe uleću u usta, samo zato što si postao drug član EU? Da ti neko deli džabe pare?

E moj bato. Ima ti 100 godina da šišaš, đubriš i zalivaš travu pa da bude kao engleski travnjak, ali je to sa EU bitno da si konačno odlučio da budeš Jevropa i da se ponašaš kao zemlja evropske civlizacije a odbacio si besmislene gluposti koje traju od prvog srpskog ustanka, uz kratku pauzu za vreme Jugoslavije, kad je nekakva modernizacija silom naturana (kako je trebalo i da ostane) , a koje su od ove zemlje napravile samo jednu običnu palanku - provinciju svim carstvima. Čardak ni na nebu ni na zemlji, ne znaju ni šta hoće ni šta neće, be lud zbunjenog, ne znaju da li su Evropa, Azija, Afrika... Traze komunizam u kapitalizmu, kapitalizam u komunizmu, nacionalizam u gradanskom društvu, gradane u nacionalizmu, antizapadnjaštvo na zapadu, povratak crkve kao revolucionarnu tekovinu itd. E ulaskom u EU bi se sva ta pitanja konacno resila, i znalo bi se da je ova zemlja odlucila da se Evropeizuje, uredi i krene da se i ekonomski razvija. Ali prvo mora da se uredi. To sto neki pricaju standard pa uredjenje, to je nebuloza. Nije "zapad" dobio standard tek tako, nego je prvo napravljen red koji jestvarna vekovima, pa je standard sam dosao. Ne mozues ti da imas standard u haosu.

Nema

pre 7 godina

31 godinu živim u EU , nadam se da Srbija neće ući u EU ... Bilo nekad dobro ...
(Mercedes-Benz, 25. april 2016 20:39)
Ajde ti srećo kući, vrati se ti lepo pa da zajedno uživamo u Srbiji. Što to trpiš?

Sumadinac91

pre 7 godina

Marija

A odakle su potekle te starlete,parovi,veliki bratovi i ostali idiotizmi koji ispiru narodu mozak?
Diploma je super stvar,skidam svakome kapu ko je nešto završio (mada mnogi muškarci i žene završavaju na sumnjive načine mnoge ispite) ali je od ove regije čudo napravio čovek mašinbravar (sta god lično mislio o njemu).Ne neki plemići ili visoko obrazovane ličnosti,nego inteligentni ljudi iz naroda.
To nama treba uz jak srednji stalež, ne kvazi-elita koja komanduje ovima koje nema za šta pas da ujede,nego slušaju sta im gazda kaže,pošto će "biti bolje" ako to rade,pa su danas za Rusiju,sutra za EU a prekosutra i za arapsku ligu ako treba.
Usput zaboravljaš pljačkasku i osvajačku istoriju tih zapadnih civilizacija koje su svoje bogatstvo i uticaj stekle na kolonijama,koje imaju i dan danas samo u malo drugačijem formatu.
Toliko od mene zatucanog rusofila,sa završenom gimnazijom,zaposlenog,koji je otišao dalje od Budimpeste,a koji ne gleda farme,parove,grandove i ostali sund.

disko nindža

pre 7 godina

super!
Ajde onda to izglasajte pa da lepo, na primer britanski ambasador, ne može da izjavljuje da podržava Srbiju na evropskom putu.
I onda lepo znamo nema u EU, ma koliko mi to hoćemo ili nećemo.

Dragiša Dag

pre 7 godina

Britanska Ministarka je u pravu.ne treba ni Srbija da bude član EU.Ovde se busaju kako Srbija treba da stremi ka EU.Ja pitam sve te euro miljenike da li Srbija treba da prizna Kosovo napokon?Eto jedne od obaveza!I ne samo to već i oko manjinskih prava i davanje široke autonomije Vojvodini koja se guši očigledno tek pobedom sns-a i koalicionih partnera!

Ja

pre 7 godina

Mislim da je nazalost u pravu. Ni sami nismo svesni u kako losem stanju nam drzava izgleda! Suvisno je nabrajati sta sve ne valja...,ne znam nazalost da li stane na 10 prstiju sta valja. EU je jedna paklena masina,mislim da nismo spremni udji jer zaostajemo puno iza zapadnih clanica. Ako su nam mernice Rumunija,Bugarska itd,onda nam ni ne treba. Prosto treba drzava da stane na noge,to je dug proces koji nije na vidiku! Ulazak u EU treba da bude prosperitet uspesne drzave,a ne da nas uce kako se sadi krompir! Nazalost smo miljama od uredjene drzave...

nebotovan

pre 7 godina

Srbija jeste siromašna i prekorumpirana, i jedna nova siromašna ekonomija poput Hrvatske je samo problem više unutar EU, u tom smislu je u pravu, rumune i bugare ne treba ni spominjati...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (golub Dinko, 25. april 2016 19:53)

mozda si u pravu za srbiju, ali je rec o toliko maloj zemlji cije stanovnistvo nije ni polovina londona. tesko da bi srbija na bilo koji nacin mogla ekonomski da ugrozi evropsku uniju, a geostrateski razlozi opravdavaju da ovaj region jednog dana udje u eu. da su eu jedini problemi siromasne zemlje clanice, to bi bilo pesma i relativno bi se lako resilo. koga inace briga sta prica tamo neka britanska ministarka i to policije, sad je nasla da joj srbija smeta, sve je ovo politicka kampanja zbog tzv. "brexita"

Nn

pre 7 godina

Ona hoće da kaze da će Britanija tražiti da nove članice budu pridružene ili pune članice bez svih prava koje imaju sadašnje punopravne članice

Građanin Bezopasnih Namera

pre 7 godina

@4 banane umesto 4 ocila: Poljska je, istorijski, uvek bila u drugačijem položaju, ratovala, istovremeno protiv Rusa i Prusa, na 2 fronta... nas su Britanci 1941. "spasili" demonstracijama "Bolje rat, nego pakt", pa su nas zbog toga Nemci satrli, a onda nas Britanci, nakon oslobođenja, ponovo "spasili" jednim "savezničkim" bombardovanjem da nam se zemlja bolje oporavi nakon WW2...Ne vidim da bi, "poljski scenario" doživele zemlje koje bi se pridružile savezu Rus-Nem, a vidim kako je na drugoj strani prošao, recimo, bivši saveznik Irak...U svakom slučaju, rizici postoje na svakoj strani, ali je evidentno da smo mi do sada stradali, pa zašto ne probati promenu kursa?

Uskok

pre 7 godina

Činjenica je da smo siromašna zemlja, činjenica je da imamo korupcije i preko glave, no zato nemamo: uređen sistem, privredu u usponu, obrazovan narod...
Međutim, nemamo ni terorizam, organizovani kriminal nam je u rangu EU (pri tome ne mislim na klasičan kriminal sa utokama, mislim na tašna-mašna kriminal)... Ono što nam treba je obrazovaniji narod u smislu ujednačenog obrazovanja , ostalo je proces koji će doći postepeno 8sporije sa ovima na vlasti, naravno). Ni jednom sistemu ne odgovara kritički nastrojen narod, ali zato odgovara državi u celini. Stavljati nas u isti koš sa Albanijom, Turskom, hmmm...za početak nismo islamska država već pripadamo hrišćanskoj tradiciji. iako sam ateista, ne mogu da ne priznam da je hrišćanska tradicija (ma šta to pežorativno značilo) jedna od okosnioca zajedničke evropske kulture poimanja društva. Nije sve ni u novčanoj moći stanovništva, Norvežani su možda najmoćniji novčano, ali ne vidim da su lideri u drugim stvarima...Sistem izgrađen na kritičkom mišljenju, Švedska npr... Dakle, Obrazovanje (sa velikim ''O'') pa onda ostalo...

Gile

pre 7 godina

Nasi ljudi koji zive vani, nisu kompetentni da govore da li je dobro ziveti u evropi ili ne, jer ne zive ovde.
Ja znam da ti isti sto su govorili da se u evropi lose zivi, kada su dosli ovde,brzo su promenili misljenje. Evropa je opet postala raj

Dulinjo

pre 7 godina

Setite se gospodjo kakva smo drzava bili i ko smo bili pre nego sto ste nas vi sa ostalom ekipom iz EU doveli dovde gde smo sad. Doslo je vreme da placate malo za svoja zlodela, naravno da vam se ne svidja ta ideja. Ne trebate nam u zivotu, samo nas pustite da zivimo kako mi znamo i umemo, a ne da nas koristite kad vam odgovara a kad vam ne odgovara onda nismo podobni. Dace bog bice gospodjo referendum i kod nas, da vas slatko odj....m.

johnnie

pre 7 godina

I u pravu je, nasa vlast je prodala sve sto je vredno, tako da EU nema nikakve koristi od ulaska Srbije u EU. Cilj EU je eksploatacija "manjih" drzava koje imaju prirodne resurse. "Nasi" prirodni resursi su "ustupljeni" na koriscenje, tako da EU nema apsolutno nikakvu "korist" od nas.

dule

pre 7 godina

31 godinu živim u EU , nadam se da Srbija neće ući u EU ... Bilo nekad dobro ...
(Mercedes-Benz, 25. april 2016 20:39)
Ajde ti srećo kući, vrati se ti lepo pa da zajedno uživamo u Srbiji. Što to trpiš?
(Nema, 26. april 2016 08:11)

Brate, on to zbog sebe, ne zbog nas.