Denis
pre 8 godina
Rusofilima ovo ne ide u glavu sad. Sigurno ce da kazu nesto kao ajd cik nek granatira ponovo ako sme
Subota, 13.02.2016.
18:11
Turske snage granatirale su delove sirijske provincije Alepo, koje pod kontrolom drže kurdske snage, saopštila je Sirijska opservatorija za ljudska prava.
Izvor: Tanjug
pre 8 godina
Rusofilima ovo ne ide u glavu sad. Sigurno ce da kazu nesto kao ajd cik nek granatira ponovo ako sme
pre 8 godina
Turska bombarduje drugu drzavu suverenu sa priznatim granicama !!!!
pre 8 godina
@ Miki: "Turska armija je medju 5 najjace armije na svetu...ta zemlja moze preduzeti bilo koje akcije u svetu, koje su neophodne... ... Ako se nastavi napredovanje Asadove vojske u Alepu, turska vojna akcija je neminovna..."
Poštovani Miki, nikad nije dobro da bude rata i da ginu ljudi. Problem je samo u tome, što dođu tako neke situacije u istoriji, kada ni mnogo pameti i suzdržanosti nije dovoljno da se spreči rat koji usijana glava na jakom mestu želi. Da li si ti čoveče svestan šta govoriš? Kad bi sa strane mogao sebe da čuješ da vidiš koliko si ostrašćen i napaljen neoosmanskim fanatizmom koji upravo propagira Erdogan i truje ljude pre svega na Balkanu? "Turska može ovo, može šta hoće"? "Peta armija na svetu"? Smiri se prijatelju. Peta je možda po brojnosti aktivnih vojnika, a ta varijabla je jako promenljiva i sklona brzom smanjenju zavisno od broja raketa na drugoj strani, kao i od bežanije koja je prateća pojava posle raketnog udara. Podsećanje: Armija SFRJ je bila peta u Evropi, pa ...? Šta misliš, koliko u toj brojnosti vojnika imate npr. Kurda? Dalje, kakvi su to suludi, nadmeni komentari, "ako Asadova vojska priđe Alepu, onda će Turska..." Halo bre čoveče, Sirija je suverena zemlja, članica UN i štite je prijatelji (RF, Kina, Iran). Sirija će na nagovor RF prvo fol tražiti zaštitu SB UN, onda će SAD blokirati odluku, a onda će RF reći da će svoju vojsku braniti svim sredstvima, a onda će spržiti sve što dođe ili doleti iz Turske. SAD su se već ogradile
pre 8 godina
Niko od sline mržnje i ne pomišlja kako je narodu u Alepu koji je u okruženju toliko dugo. Turska mora intervenirati svom silom i ovo privesti kraju. Kurdi? Ako prave problem riješiti kao i svaki drugi problem.
pre 8 godina
@leptir
Turci su kao narod sasvim OK...problem je njihova idiotska vlast koja je unistila sve napredne tekovine Kemal Pase!
pre 8 godina
Da volim Turke, ne volim ih. Nemam ni jedan jedini razlog da ih volim. Ništa mi se kod njih ne sviđa ali ih ne mrzim... Uzgred, to nikave veze nema sa muslimanima, velik broj muslimanskih nacija mi je simpatičan - Turci niko nisu.
Nabrojao si neke narode koji su ubijali Srbe i nikako mi nije jasno kako si tu ubrojao i Rumune, jedine komšije sa kojima nikada nismo imali sukebe?
pre 8 godina
Naravno da ću uvek podržati Ruse a ne Amerikance...
Rusi nas nikada nisu bombardovali bombama sa osiromašenim uranijumom...
Kad god neko, koga znam, ili ne znam, premine od karcinoma, znam čija je to zasluga...
Mislite o tome...
pre 8 godina
@Leptir
nije tacno da smo islamofobicni, kako vecina naroda nema nista protiv irana, sirije, egipta?
niko ovde ne mrzi turke, nego tursku vlast, tj. erdogana.
odakle mu pravo da tako komada neku zemlju, sta mu je sirija skrivila, dal je asad ikada ista radio protiv turske??
a ovaj komentar o rusima i zapadau je presmesan, nije vredan komentarisanja...
pre 8 godina
@Leptir a da možda ti ipak ne poznaješ istoriju toliko dobro kao što misliš? Možda probaš da analiziraš reakcije ljudi (naroda) na slične okolnosti kroz istoriju negde izvan ovih prostora, gde si pristrasan. Ali prvo dobro prouči istoriju
Preporučujem antičku za početak kao kratak kurs, pa onda dalje. Tada ćeš videti da je ovo što se ovde i u Siriji dešava potpuno logično i predvidljivo, kao i reakcije i emocije.
Ako ti je realnost neshvatljiva to znači da ne znaš koje sile deluju.
pre 8 godina
Cekaj zar Ameri ne pomazu Kurde preko Iraka sa logistikom,municijom i tehnikom..?!WTF ....ovi u NATO-u mora da malo bolje komuniciraju medjusobno...Siria opsti haos jadni civili ako ih jos ima...
pre 8 godina
kako to da je obaranje ruskog aviona agresija,a ovo nije.eto mene,eto vas,rat turcima
pre 8 godina
To -----treba tu jos aktera. Ko to kaze nesmeju turci da se mesaju. Rusi nece moci da prisilie sirijce da zive pod diktatorom.
pre 8 godina
Mi nismo svesni koliko su Turci hrabar narod, i koliko je ta zemlja vojno i ekonomski jaka. Da bi zaista znali koliku vojnu moc ima Turska, treba uzeti cinjenicu da, turska armija je medju 5 najjace armije na svetu. To nam dovoljno govori da ta zemlja moze preduzeti bilo koje akcije u svetu, koje smatra da su neophodne za njene interese, a da to ne izazove cudjenje javnosti uopste. Turska Vlada je mnogo puta izjavljivala da se nece libiti da pokrene vojnu akciju u Siriji, ukoliko budu ugrozeni stanovnici grada Alepa i drugih gradova koji se granice sa Turskom, od strane Kurda i rezimske vojske. Ako se nastavi napredovanje Asadove vojske u Alepu, turska vojna akcija je neminovna. Turska je jakva vojno i nijedna zemlja na svetu ne bi usla u rat sa istom zbog Asada ili Kurda.
pre 8 godina
@Leptir
U pravu si, srbi nisu dorasli globalnoj politici, zaglupljeni su i retardirani tako da nemogu da sagledaju realnost
turska se bolje ophodila prema srbima od danasnje vlasti, mada iskreno kad bi birao bolje svabe i autrijanci nego turci, ali definitivno mi smo sebi najvece zlo
Ne barnim turke, malo su izgubljeni u vremenu, EU od njih ocekuje da zaustave radikalan islam koji je itekako zlo i buja na bliskom istoku
LJudi su realno masa debila pogotovo onih verski zatucanih, zato su i ratovi i dalje nemonovnost, ma koliko se to nekom svidjalo ili ne, tako je
pre 8 godina
Leptir@ A Kurdi su?! Budisti :D Takođe muslimani , suniti. Tako da ovo nije islamofobija već simpatije prema narodu koji se bori za slobodu. Nekako je slađe navijati za njih, nego za Tursku članicu NATO-a :D
pre 8 godina
Znači, Turci i ISIS postali saveznici i zvanično?
pre 8 godina
@leptir, niko ne mrzi turke zbog toga sto su turci nego zbog teroristickih akcicija, koje vrse prema Kurdima i Sirijcima. Bogu hvala, braca rusi, sirijcii iranci ce to zaustaviti!!
pre 8 godina
(Leptir, 13. februar 2016 20:28)
Ne mrzim ni ja nikoga, bilo koje da je nacionalnosti, vodim svoj život, koji mi je usput nikakav! Ne samo zbog naših političara, već i zbog tih koje pominješ! Dakle, po tvojim rečima zapad je izdašan, taj isti zapad je bombardovao Srbiju mimo međunarodnog prava, napravio štetu od 70 i više milijardi dolara, uzeo deo teritorije Srbije koji vredi 100 puta više, instalirao bazu i svi njihovi državljani poseduju firme koje su kupili za dž na K i M! A uložili šta?! Uložili opet svoje firme i pare za zaradu na našem tržištu, i još par stotina miliona pomoći da se zamažu oči naroda! A to što nas osiromašeni uranijum ubija svakog dana pored gore navedenog, to nikom ništa?! Dakle, ne smeta meni to što je neko amerikanac ili bilo ko drugi, meni, pretpostavljam kao i većini smeta to što su im političari i interesi kao i svuda u svetu ISTI, gledaju svoj interes a ne interes svog naroda, ti misliš da prosečni amerikanac razlikuje Srbiju od Sibira? Ja ništa od te izdašnosti od zapada nisam video, kao ni od rusa, ali nas rusi za razliku od zapada nisu toliko unazadili, ako ništa drugo nisu ubijali i bombardovali srbe, a ljudski život je nemerljiv!
pre 8 godina
Leptiru, nema potrebe stalno odgvarati na te stvari ali evo jednostavno je. Kroz istoriju, u skoro svakom nasem ratu, koji su uvijek bili odbrambeni, imali smo Rusku indirektnu a cesce direktnu pomoc. Takve stvari se ne mijenjaju sa samo 10-ak godina finansijske "pomoci" zapada.
pre 8 godina
Sto pre obican narod i intelektualci skinu diktatora i umisljenog sultana to ce biti bolje za Tursku, ali sto je najgore nikad vise nece imati sto su imali, a problemi im tek krecu..Opasno je utipovati da si sila, a nemas A bombu, niti 100 miliona ljudi...
pre 8 godina
Zar ovo ne bi trebalo da bude osuđeno kao agresija u SB UN?
pre 8 godina
Komentatori mnogo se palite.Oladite malo pa ovo tek pocinje. Ne mislite valjda da ce se ovo sutra zavrsiti? Polako sve ce doci na svoje. Nista ne brinite. Koliko je kod nas trajalo? nece se tamo znati ko koga bije a jos nije prolece pa kada uz sve to krenu izbeglice prema evropi pa medju njima teroristi joj majko...
pre 8 godina
Sada bi Rusi trebalo da pokazu da li im je stalo do Kurda ili ne. Pomazuci Kurdima pomazu Asadu, mislim Rusija pocinje da me nervira, umesto da zabrani bilo kakvo delovanje Turcima oni kao nesto glume. Pokazite svima moc i kraj. Ako se suprotstavi ceo nato tu su nuklearke i opet ce se povuci, jer nato zemlje vise gube nuklearnim ratom, vise su izgradjene i vise poseduju kapitala, znaci manje bogata sila unistava sve , to je extra stvar i time im treba pretiti sto vise.
pre 8 godina
Iz svih ovih komentara koje sam procitao, ocigledno se vidi kolika je mrznja prema Turcima i Turskoj (citaj muslimanima). Nevjerovatna mrznja! Pricate o Turcima sa mrznjom i prezirom. Zasto ne mrzite Austrijance, Nijemce, Madjare, Bugare, Rumune, svi ti pomenuti narodi su ubili neuporedivo vise srpskog zivlja za vrijeme dva svijetska rata, nego sto je to uradila Otomanska imperija. Cast izuzecima, ali je jasno kao dan koliko u ovoj zemlji ima islamofobicara. Nisam Srbin, ali ne mrzim nikoga. A ako cemo posteno, sta je to Rusija dala toliko Srbiji, pa da oni tako budu postovani i uvazeni ovdje? Ni jednog dinara, za razliku od "trulog" Zapada, koji je itekako izdasan, bez obzira sta vi mislili o njemu. Dosta bajki i mitova, okrenite se nekom poslu, i radite nesto korisno u svojim zivotima, opet cast izuzecima, koji postoje i koje ja licno poznajem. Ne gledajte mnogo ni Russia Today, niti Sputnik, niti CNN, mislite svojom glavom, trazite istinu negdje u sredini, i nemojte biti toliko pristrasni.
pre 8 godina
Turska granatiranjem Sirijskih Kurda u provinciji Alep pomaze zapravo islamskoj drzavi
Po strani je licemerje Evrope koja precutno odobrava to i ne zeli zaustaviti turske akcije koje jacaju ID
pre 8 godina
Znaju oni(R) šta rade ali ima i onih koji pojma nemaju šta se događa (A, VB, F, N itd) ko klinci. Kudite vi Putina (čitaj Medvedeva) - tandem nego šta! Prvo se instalirali na Krimu a onada došli neočekivano u zaleđe Turske u Siriju a odatle gde želiš. Za ovih nekolko dana je očišćen i Alep, a onda novi aerodromi i nove rakete u Siriji i Iranu, oružje Kurdima itd. I jel vam jasno - nije, ajd nazad u osnovnu školu...
pre 8 godina
Očekivano. Rusi znali da ne mogu pobediti teroriste u Siriji, bez sukoba sa državom koja je saveznik ovih divljaka. Do obaranja aviona, čini se da su Rusi imali fleksibilniji odnos prema ekipi koju sad uništavaju na granici prema Turskoj i govorili su da žele dogovor sa opozicionim grupama, koje su spremne na pregovore. Međutim, posle obaranja aviona, Rusi ne žele nikakav dogovor sa Turskom, a pogotovo ne sa Turkmenima koji su se proslavili rafalnom paljbom po pilotima koji vise na padobranima. Osveta za avion je to što je Turska izbačena iz Sirije i što više nemože suštinski pomoći teroristima uz granicu koje Hezbolah i sirijska vojska svakodnevno uništavaju. Erdoganov bes i očaj su razumljivi. Toliko dugo je izigravao novog sultana, toliko se bahatio po okolnim i daljim zemljama (Bosna, Srbija), setite se samo iživljavanja ovog kompleksaša sa stalnim upadima u grčki vazdušni prostor... itd. Sad će imati autonomnu oblast Kurdistan u Siriji, koja će pozvati braću u Turskoj da se ujedine... Erdogan ima ogroman pritisak - inflaciju neoosmanizmom otrovanih nacionalista, koji su poverovali da je Turska ponovo, ne znam šta. On mora izvesti neki performans za domaću upotrebu, jer će ga njegovi ubiti. RF vojska posle obaranja aviona ima naredbu da uništi svaku pretnju koja se za nju pojavi u Siriji. Izvršna naredba je spuštena na komadante u Siriji. Rečeno je da će prebaciti vazdušno desantnu diviziju da zaštiti granicu Sirije ako bude napadnuta. Ne razumem one koji se tome raduju.
pre 8 godina
@sarajevo u ...cu
Gadjaju meku livadu pored aerodroma na 25-30 od turske, gde trenutno jos nije stigla regularna vojska Sirije, dok grad Alep ne sme ni da pomisljaju da bilo sta pomisle, a kamoli sta urade. Vojska je na jedno 15 km od tog aerodroma, medjutim stize vrlo uskoro ovih dana do tamo. Ko sta citas i turci sami vicu gadjali smo 'SAMO' kde su Kurdi. Regularnu vojsku nesme vise ni jedan iz vana da dira, a da usput ne dobije po nosu i to konkretno na nacin, da nece stici ni pobeci, moci ce samo jos da vice na mestu: 'Izvini, izvini!'.
pre 8 godina
Za sve rusofile.
Sirijska opservatorija za ljudska prava je tamo neka kancelarija u kojoj sedi neki cova i nema pojma sta se desava u Siriji. Mislim, to vam je odgovor kada god neko javi da su Rusi pobili nekog civila. Kada isti ti jave da su Ameri pobili civile onda odjednom znaju sta se desava u Siriji.
Kratki ste na mozak totalno.
pre 8 godina
e sad su turci ugasili.
ajde sto ruse i evropljane nerviraju vec neko vreme...
ali dirati kurde - e to je opasno brate.
njima drze ameri ledja, nedavno su cak poslali specijalce da spasavaju kurdske zatvorenike, pa je jedan amer poginuo. u iraku kad god isis dira kurde, dodje par a-10 pa ih sravni sa zemljom.
ovaj erdogan se pogubio, covece, rusi te drze na nisanu, blesavim evropljanima se otvaraju oci, pa sad i amerima drma kavez.
ko ce mu drzati ledja ako pretera?
jos ce ga na kraju rusi i ameri zajedno nalupati pa podeliti plen izmedju sebe
pre 8 godina
Uvek su nam problemi preko plota vazniji. Nikako da se zabavimo nasim.
pre 8 godina
(svi koriste priliku da vrate dugove, 13. februar 2016 18:58)
Postoji bitna razlika, Kurdi se u Siriji bore protiv Islamske drzave a Al Nusra protiv regularne Sirijske vojske.
pre 8 godina
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
Udare li na formacije SAA ili NDF-a Rusi ce udariti na svaki avion koji uleti na Sirijsku teritoriju.
pre 8 godina
SAD su stvorile ID kako bi imale pokrice za vrsljanje u Siriji. U igru su uvukle sve njihove satelite. Sustina price je da kroz Siriju treba da idu gasovidI kojima ce se snabdevati Evropa I koji ce biti pod kontrolom SAD. Ovo se sve radi kako bi se Rusija izbacila kao snabdevac gasa iz Evrope. U prilog ovome ide I vestacki niska cena nafte. Svima je poznato da Rusija od nafte I gasa dobija velike kolicine novca....
Zbog toga se Zapad nije ni obazirao na 250 000 zrtava u Siriji a sada lije suze I prebacuje svu krivicu na Rusiju jer njihovi puleni gube.
pre 8 godina
Турска напада суверену државу
(ИБАРСКИ МРМОТ, 13. februar 2016 18:51)
Naravno. I niko im nista ne moze
pre 8 godina
Sto ne uđu u Siriju?
pre 8 godina
Najbolje da Kurde Rusija pocne da brani, pa ce sjajno proci, kao mi devedesetih, ili sirija sad.
(juuii, 13. februar 2016 19:00)
Aha, Rusi su krivi sto je NATO rusio Srbiju i sto je Sirija unistena.
Mozak na ispasi ...
pre 8 godina
Sto su ti turske serije!?? Vidim imaju jaku bazu kod nas. Za mene jos uvek najgori osvajaci koji su ikad postojali. Unistise onakve drzave: Vizantija, Bugarska, Egipat, Srbija a od Albanije napravise ovo cudo od drzave.
pre 8 godina
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
O kako si Ti naivno jedno bice ccccc :) , samo sedi, grickaj kokice i gledaj, uzivati sigurno neces, a neki i hocemo :)
pre 8 godina
I pocelo je...
pre 8 godina
@Samo da primjetim kako su komentari prethodnih dana bili kako Turci od Rusa ne smiju tuci po Alepu.
Sta bi Rusi a?
Da vidimo sad mangupa Putina,lako je sirijce tuci,ajde turke.
Ovo mu je drugi samar od Turaka.
Cao,prijatno
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
Sаčuvaj Bože s kim smo mi živeli u istoj državi.
Mada, nastali ste tako što ste se poturčili, na neki način je i logično ovo ludilo, ali i dalje je strašno.
pre 8 godina
Turci nemaju američku podršku za napade na Kurde u Siriji i Iraku. Ovo rade na svoju ruku, da probaju koliko je voda topla. Mogući odgovor druge strane će biti da se na tim položajima Kurdi zamene regularnom sirijskom vojskom uz pomoć "ruskih konsultanata".
pre 8 godina
@Ccc
Tacno, nalazi se u Londonu, u trafici koja je prethodno bila prodavnica kebaba
pre 8 godina
Oni koji se pobunili protiv siriske vlast su "umerena opozicija" a ovi koji se pobunili protiv Turske su teroristi? Sad trebaju Kurdi ekspresno da proglase drzavu na jednom komadicu Turske i da zvanicno potraze pomoc od Rusije!
pre 8 godina
Ovo je strano! Sada bi Sirija trebalo da gadja Tursku.?Odakle im pravo da bombarduju susednu drzavu.Boze ovo je strasno!
pre 8 godina
Najbolje da Kurde Rusija pocne da brani, pa ce sjajno proci, kao mi devedesetih, ili sirija sad.
pre 8 godina
To znaci da Turska bombarduje najveceg protivnika ISIS-a na terenu. Bravo, Turci.
pre 8 godina
Turska je u strasnoj panici zbog Kurda, Kurda ima 40 miliona samo oruzje im dati sami ce sebi stvorit teritoriju od Turske,Sirije, Iraka i Irana opasni borci.
pre 8 godina
Rusija ima strasnu moc,moze Kurdima isporucit vakum bombe,imaju snagu kao atomske,roku im 5 komada i zauzmu celu Tursku,da bi se smanjlo stanovnistvo bi al sto ima veze,kad traze nesto,ahahahahaa.
pre 8 godina
Ovo blage veze nema s istinom. Jel znate gde je Alep? Nemoguce je granatirati taj grad iz Turske! Gadjali su artiljerijom pogranicni grad, a ne Alep.
(oa, 13. februar 2016 18:48)
Pise provincija Alep, a ne grad.
Za one sto umeju da citaju
pre 8 godina
1030@ a zasto bi Syria branila Kurde,tolike godine rata oni su sjedeli sa svoje strane linije i propustali oruzje i hranu za teroriste;neka ih brani USA.
Tolerisu oni i SAA a sada neka SAA jednakon mjerim vrati ni manje ni vise...posteno.
pre 8 godina
(svi koriste priliku da vrate dugove, 13. februar 2016 18:58)
Al-nusta je ogranak Al-Kaide. A ostale pobunjeničke grupe više liče na neorganizovane bande koje sve koketiraju sa Al-Nistrom i ID. Realnost je da od svih snaga na terenu Kurdi su jedini koje zapad otvoreno podržava a koje zadaju ozbiljne udarce ID. Pošto otvoreno ne mogu da podržavaju šite zbog S Arabije. Od svih grupa tamo jedino Kurdi imaju puno poverenje javnog mnenja na zapadu. I zapadni lideri nemogu da preduzimaju vojne akcije koje bi ugrožavale Kurde. Naravno to Rusi i Asad znaju i na terenu grade savez sa Kurdima. Što može voditi do obaranja Turskih aviona od strane Rusije (jer NATO možda neodgovori). "Možda" je ogromno. Zapad se saoseća sa 40miliona Kurda koji nemaju državu, ali nemogu više da pokazuju mekoću prema Rusima. Ja se brinem za sutra. Bliski istok nije daleko. Između ostalog, onaj ko veruje da su McCain i ekipa došli da "podrže" Srpsku ekonomiju, taj mora da je smešan. Sunitima Arapima mora biti ponuđena miroljubiva alternativa pored ID i Al-Kaide. Nerazumem zašto Turci i Saudijci na tome ne rade. Već favorizuju ludake iz ID i Al-Nustre.
pre 8 godina
A rusofili kadar nevera.
pre 8 godina
sada ce kurdi da dobiju oruzje od ruja pa ce biti turski rastanak
pre 8 godina
Tako se Turska bori protiv terorizma, napada one koji svoje domove godinama uspesno brane od terorista. Drzave koje sponzorisu i direktno podrzavaju terorizam trebalo bi pod međunarodnu izolaciju ali posto to u ovom slucaju nece da se desi ja mislim da ce Amerikanci da ih puste niz vodu kad dodju u direktni oruzani sukob sa Rusijom. Nato članice nisu lude da ratuju sa Rusijom zbog ovakve Turske.
pre 8 godina
Prestao sam citat kod "sirijska opservatorija za ljudska prava".
pre 8 godina
Sirijska observatorija za ljudska prava... *...face-palm...*
pre 8 godina
Oce li u Siriji doci do izbijanja svjetskog rata ili nece.
Oni ciji mozak funkcionise u kontekstu para, nafte, turizma i ekonomije uporno govore da se rat nece prosiriti jer se ne isplati. Da znaju ko vlada svijetom i koji je krajnji cilj znali bi da ce ga biti.
Cionistima i njihovoj drzavi Izrael treba Bliski Istok sa minimalnim brojem stanovnika razoren i opustosen do temelja. Napravice
takav rat da oni Arapi i Turci koji prezive nece predstavljati nikakvu opsnost za drzavu Izrael niti ce biti u mogucnosti da joj se suprotstave. Zato su Cionisti iz Londona ''poslali'' najboljeg tabadziju (Rusiju) da im pomete teren za stvaranje Velikog Izraela koji ce se prostirati od Nila do Eufrata. Islam ce u ovom ratu biti sveden na minimum. Rusi ce ih sprziti kao komarce mada od toga nece imati neku korist.
Ne morate vjerovati meni. Vjerujte Hollywood-u. Oni vam sve najave 25 godina unapred. Cika Arnold je u Terminatoru rekao da ce do sredine 2017.svjetsko stanovnistvo biti prepolovljeno, a prije toga se zabio vatrogasnim kamionom pod nadvoznjak visok 11 fita i 9 inca. (Septembar 11.) U Armagedonu, Petom Elementu i 2012.u kojima je tema kataklizma civilizacije stalno je predsjednik amerike bio crnac. Ti su filmovi snimani jos dok je Klinton bio predsjednik i svi su se sprdali kako je predsjednik crnac. Eto doslo je vreme da je postao. Rusi i Ameri se mozda nece tuci izmedju sebe. Mozda dodje do manjih okrsaja, ali ce svjetska populacija biti prepolovljena.
pre 8 godina
Турска отворено подржава терористе а европа и каубоји турску па ви сада видите !!!
pre 8 godina
Ovo blage veze nema s istinom. Jel znate gde je Alep? Nemoguce je granatirati taj grad iz Turske! Gadjali su artiljerijom pogranicni grad, a ne Alep.
pre 8 godina
PUTIN pod hitno da naoruza Kurde ( ukljucujuci i pvo sisteme i vbrove ), a prvi prelazak granice sa Sirijom da zaspu Turke iz vazduha tepihom bombi
Dosta vise Turaka i njihovog bezobrazluka
pre 8 godina
Pobogu! Da li vi znate gde je Alepo i kvart sa Kurdima. Gadjan je Efrin Kanton i gadjani su polozaji YPG/SDF, granica sa Turskom. Nema ranjenih ni poginulih za sad.
pre 8 godina
Turska radi sta hoce, sila je to...sa jakim NATO ledjima...Nije to Srbija da joj lupa cuske ko pozeli
pre 8 godina
sta kazu UN na ovo?
nato?
eu?
usa?
proeuropejski komenattori ?
nema ovde krsenje zakona niti zlocina jel da?
pre 8 godina
Nekada su to radili sa avionima a sad .... prackama.
pre 8 godina
Mnogo se kuraze ovi turci.
Davutoglu i Erdogan vise ne mogu da sakriju nezadovoljstvo i ocaj....... sto njihovi puleni ISIS i teroristi gibe iz dana u dan.
Pa, ovo je i deci jasno.
pre 8 godina
Ovi turci samo gaze oranja. More pregazice vas hrishcanska chizma. Kako je krenulo po svetu bice opet religijski rat..... Ovog puta mnogo gori od svakog predhodnog......
pre 8 godina
pocistice to turci!
pre 8 godina
Prestao sam citat kod "sirijska opservatorija za ljudska prava".
(Igor, 13. februar 2016 18:20)
Ta opservatorija se inace nalazi u Londonu
pre 8 godina
Kako oni iz Londona znaju šta se događa u Alepu?
pre 8 godina
Prosto je neverovatno koliko gneva i mrznje postoji prema Kurdima sa turske strane. Kurdi trebaju dobiti drzavu pod hitno. Nasalicu se da kazem da je NATO onako "pravedan" odavno trebao da bombarduje Tursku.
pre 8 godina
Ajde putine gukni ako smes
(muzzi, 13. februar 2016 18:17).
Pa nije Putin "milosrdna Mara".Cime su pa njega zaduzili Kurdi,pa da ih brani.Cine trecinu stanovnistva Turske, pa neka brane svoj narod.
pre 8 godina
Турска напада суверену државу
pre 8 godina
Erdogan mora da ode !!!
pre 8 godina
Izgleda da je u pravu onaj đedo iz "Orlovi rano lete" da ne može bit rata bez Turaka.
pre 8 godina
Samo da primjetim kako su komentari prethodnih dana bili kako Turci od Rusa ne smiju tuci po Alepu.
Sta bi Rusi a?
Da vidimo sad mangupa Putina,lako je sirijce tuci,ajde turke.
Ovo mu je drugi samar od Turaka.
Cao,prijatno
pre 8 godina
Каже неко -Путине гукни ако смеш.- Е па друже овако стоје ствари, Руси су за неколико месеци у Сирији ИСИС-у нанели веће губитке него коалиција око Амера за годину дана. Ако си мислио да су се уплашили проучи мало историју па види каквих се противника нису плашили. Ако неко изостанак отвореног напада на Турску због авиона сматра за слабост, грдно се вара. То је потез одговорних људи који неће да изазову светски рат због једног авиона. Због тога и није добро да свако има нуклеарно оружје, јер каквих има одмах би га потегли. Та врста моћи подразумева и велику одговорност. А дуг за авион ће наплатити, вишеструко и немилосрдно. У то не треба сумњати.
pre 8 godina
da li ovo znaci da Sirija ima pravo da gadja delove u Turskoj gde smatra da su pripadnici ISIS-a?
uglavnom cekam reakciju UN-a,njihovo je uvek zadnje,ocekujem neke sankcije il tako nesto,sva sreca postoji taj UN koju svi slusaju inace bi sirom sveta bilo krvoprolica
pre 8 godina
Ljudi moji ovde se vise ne zna ko pije ko placa.
pre 8 godina
Cista agresija nato države na Siriju u pokušaju da zaštite svoje dzihadiste u azazu.. Poslao bi sns ovce da brane svoje nove nato prijatelje i vlasnike srbije
pre 8 godina
kakwa greška...
pre 8 godina
(Goran, 13. februar 2016 18:17)
Pa sta je sad, to sto Turci napadaju Kurde ne valja, a sto Rusi napadaju al-Nusru i ostale pobunjenike valja? A ovi iz ID gledaju i smeju se, ako i izgube osvojene gradove opet ce ostati na toj teritoriji i svaki dan praviti haos (veci od ovog sad).
pre 8 godina
Imam utisak da cela priča nezaustavljivo ide ka velikom svetskom sukobu.
pre 8 godina
Kolika je panika uhvatila Turke, to vise nije normalno...razumljivo je cega se plase, jer ako pobedi Asad, ne samo da im propadaju godine finansiranja i obucavanja pobunjenika, ne samo da ce diplomatski biti ponizeni, vec Kurdi dobijaju autonomni entitet (ili cak nezavisnu drzavu) koji bi se prostirao duz skoro cele granice Sirije i Turske - Asad ide na to, jer bi time napravio tampon zonu protiv Turaka sastavljenu od Kurda koji ionako imaju podrsku i Rusa i Amera. A takva Kurdska drzava bila bi baza za upade PKK i sirenje nacionalnog budjenja Kurda (zajedno sa ogromnom kolicinom oruzja ostalim iza sveze zavrsenog rata) u Tursku, gde cine 25% stanovnistva... I zbog Turske panike i zurbe da nesto urade pre nego sto se sve to desi, veoma se lako moze desiti da navrat nanos Turci izvrse invaziju na Siriju, ne gledajuci koga ili sta napadaju, a tada moze da odu stvari u ko zna kom pravcu, jer ni Srbija '14 ni Poljska '39 nisu napadnute sa ciljem izazivanja svetskog rata... Iako licno mislim da NATO apsolutno nema apetita da brani podivljalog narcisoidnog neoosmanskog diktatora koji skoro pa otvoreno prezire zapad.
pre 8 godina
@mozda mozda ne
Boga mi ti kao da su Turci neki mali narod. hahhah Ne bih ja bio u kurdskoj kozi u Siriji. Sto je interesantno, Iracki Kurdi saradjuju sa Turcima :) Znam ljude iz Turske, kazu da turski kurdi lojalni rezimu i glasaju za njih, samo prave problem PKK i siitski kurdi Alavije.
pre 8 godina
more Turci......
pre 8 godina
Ostace od Turske jedno osrednje pleme kako su krenuli
pre 8 godina
Mislim da Turska uopšte nije naivna. Prvo su, posle milion opomena Rusiji da joj ne ulazi u vazdušni prostor, razmazali onaj nesrećni avion, a sada se sve direktnije mešaju u sukob u Siriji u trenutku kad je rublja rekordno nisko prema dolaru dok je prosečna plata u Moskvi sa 1500 pala na 500 dolara...
da Putin ima vremeplov mislim da na Krim i u Siriju ne bi išao ni kao turista.
pre 8 godina
Ma putin je sisica, nije smeo ni ostriji komentar na obaranje aviona a kamo li sta drugo... Turci su za njega sila bre!
pre 8 godina
Долази време када ће се служити света литургија у Светој Софији.
pre 8 godina
Ajde putine gukni ako smes
pre 8 godina
Ostace od Turske jedno osrednje pleme kako su krenuli
pre 8 godina
Prosto je neverovatno koliko gneva i mrznje postoji prema Kurdima sa turske strane. Kurdi trebaju dobiti drzavu pod hitno. Nasalicu se da kazem da je NATO onako "pravedan" odavno trebao da bombarduje Tursku.
pre 8 godina
Erdogan mora da ode !!!
pre 8 godina
more Turci......
pre 8 godina
Tako se Turska bori protiv terorizma, napada one koji svoje domove godinama uspesno brane od terorista. Drzave koje sponzorisu i direktno podrzavaju terorizam trebalo bi pod međunarodnu izolaciju ali posto to u ovom slucaju nece da se desi ja mislim da ce Amerikanci da ih puste niz vodu kad dodju u direktni oruzani sukob sa Rusijom. Nato članice nisu lude da ratuju sa Rusijom zbog ovakve Turske.
pre 8 godina
Kolika je panika uhvatila Turke, to vise nije normalno...razumljivo je cega se plase, jer ako pobedi Asad, ne samo da im propadaju godine finansiranja i obucavanja pobunjenika, ne samo da ce diplomatski biti ponizeni, vec Kurdi dobijaju autonomni entitet (ili cak nezavisnu drzavu) koji bi se prostirao duz skoro cele granice Sirije i Turske - Asad ide na to, jer bi time napravio tampon zonu protiv Turaka sastavljenu od Kurda koji ionako imaju podrsku i Rusa i Amera. A takva Kurdska drzava bila bi baza za upade PKK i sirenje nacionalnog budjenja Kurda (zajedno sa ogromnom kolicinom oruzja ostalim iza sveze zavrsenog rata) u Tursku, gde cine 25% stanovnistva... I zbog Turske panike i zurbe da nesto urade pre nego sto se sve to desi, veoma se lako moze desiti da navrat nanos Turci izvrse invaziju na Siriju, ne gledajuci koga ili sta napadaju, a tada moze da odu stvari u ko zna kom pravcu, jer ni Srbija '14 ni Poljska '39 nisu napadnute sa ciljem izazivanja svetskog rata... Iako licno mislim da NATO apsolutno nema apetita da brani podivljalog narcisoidnog neoosmanskog diktatora koji skoro pa otvoreno prezire zapad.
pre 8 godina
Prestao sam citat kod "sirijska opservatorija za ljudska prava".
pre 8 godina
Турска напада суверену државу
pre 8 godina
@Samo da primjetim kako su komentari prethodnih dana bili kako Turci od Rusa ne smiju tuci po Alepu.
Sta bi Rusi a?
Da vidimo sad mangupa Putina,lako je sirijce tuci,ajde turke.
Ovo mu je drugi samar od Turaka.
Cao,prijatno
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
Sаčuvaj Bože s kim smo mi živeli u istoj državi.
Mada, nastali ste tako što ste se poturčili, na neki način je i logično ovo ludilo, ali i dalje je strašno.
pre 8 godina
Долази време када ће се служити света литургија у Светој Софији.
pre 8 godina
Каже неко -Путине гукни ако смеш.- Е па друже овако стоје ствари, Руси су за неколико месеци у Сирији ИСИС-у нанели веће губитке него коалиција око Амера за годину дана. Ако си мислио да су се уплашили проучи мало историју па види каквих се противника нису плашили. Ако неко изостанак отвореног напада на Турску због авиона сматра за слабост, грдно се вара. То је потез одговорних људи који неће да изазову светски рат због једног авиона. Због тога и није добро да свако има нуклеарно оружје, јер каквих има одмах би га потегли. Та врста моћи подразумева и велику одговорност. А дуг за авион ће наплатити, вишеструко и немилосрдно. У то не треба сумњати.
pre 8 godina
PUTIN pod hitno da naoruza Kurde ( ukljucujuci i pvo sisteme i vbrove ), a prvi prelazak granice sa Sirijom da zaspu Turke iz vazduha tepihom bombi
Dosta vise Turaka i njihovog bezobrazluka
pre 8 godina
Ovo je strano! Sada bi Sirija trebalo da gadja Tursku.?Odakle im pravo da bombarduju susednu drzavu.Boze ovo je strasno!
pre 8 godina
Turska granatiranjem Sirijskih Kurda u provinciji Alep pomaze zapravo islamskoj drzavi
Po strani je licemerje Evrope koja precutno odobrava to i ne zeli zaustaviti turske akcije koje jacaju ID
pre 8 godina
Pobogu! Da li vi znate gde je Alepo i kvart sa Kurdima. Gadjan je Efrin Kanton i gadjani su polozaji YPG/SDF, granica sa Turskom. Nema ranjenih ni poginulih za sad.
pre 8 godina
Sto su ti turske serije!?? Vidim imaju jaku bazu kod nas. Za mene jos uvek najgori osvajaci koji su ikad postojali. Unistise onakve drzave: Vizantija, Bugarska, Egipat, Srbija a od Albanije napravise ovo cudo od drzave.
pre 8 godina
SAD su stvorile ID kako bi imale pokrice za vrsljanje u Siriji. U igru su uvukle sve njihove satelite. Sustina price je da kroz Siriju treba da idu gasovidI kojima ce se snabdevati Evropa I koji ce biti pod kontrolom SAD. Ovo se sve radi kako bi se Rusija izbacila kao snabdevac gasa iz Evrope. U prilog ovome ide I vestacki niska cena nafte. Svima je poznato da Rusija od nafte I gasa dobija velike kolicine novca....
Zbog toga se Zapad nije ni obazirao na 250 000 zrtava u Siriji a sada lije suze I prebacuje svu krivicu na Rusiju jer njihovi puleni gube.
pre 8 godina
sta kazu UN na ovo?
nato?
eu?
usa?
proeuropejski komenattori ?
nema ovde krsenje zakona niti zlocina jel da?
pre 8 godina
sada ce kurdi da dobiju oruzje od ruja pa ce biti turski rastanak
pre 8 godina
Najbolje da Kurde Rusija pocne da brani, pa ce sjajno proci, kao mi devedesetih, ili sirija sad.
(juuii, 13. februar 2016 19:00)
Aha, Rusi su krivi sto je NATO rusio Srbiju i sto je Sirija unistena.
Mozak na ispasi ...
pre 8 godina
Ovo blage veze nema s istinom. Jel znate gde je Alep? Nemoguce je granatirati taj grad iz Turske! Gadjali su artiljerijom pogranicni grad, a ne Alep.
(oa, 13. februar 2016 18:48)
Pise provincija Alep, a ne grad.
Za one sto umeju da citaju
pre 8 godina
Турска отворено подржава терористе а европа и каубоји турску па ви сада видите !!!
pre 8 godina
da li ovo znaci da Sirija ima pravo da gadja delove u Turskoj gde smatra da su pripadnici ISIS-a?
uglavnom cekam reakciju UN-a,njihovo je uvek zadnje,ocekujem neke sankcije il tako nesto,sva sreca postoji taj UN koju svi slusaju inace bi sirom sveta bilo krvoprolica
pre 8 godina
Izgleda da je u pravu onaj đedo iz "Orlovi rano lete" da ne može bit rata bez Turaka.
pre 8 godina
Mnogo se kuraze ovi turci.
Davutoglu i Erdogan vise ne mogu da sakriju nezadovoljstvo i ocaj....... sto njihovi puleni ISIS i teroristi gibe iz dana u dan.
Pa, ovo je i deci jasno.
pre 8 godina
@leptir
Turci su kao narod sasvim OK...problem je njihova idiotska vlast koja je unistila sve napredne tekovine Kemal Pase!
pre 8 godina
Ajde putine gukni ako smes
(muzzi, 13. februar 2016 18:17).
Pa nije Putin "milosrdna Mara".Cime su pa njega zaduzili Kurdi,pa da ih brani.Cine trecinu stanovnistva Turske, pa neka brane svoj narod.
pre 8 godina
Turska bombarduje drugu drzavu suverenu sa priznatim granicama !!!!
pre 8 godina
@ Miki: "Turska armija je medju 5 najjace armije na svetu...ta zemlja moze preduzeti bilo koje akcije u svetu, koje su neophodne... ... Ako se nastavi napredovanje Asadove vojske u Alepu, turska vojna akcija je neminovna..."
Poštovani Miki, nikad nije dobro da bude rata i da ginu ljudi. Problem je samo u tome, što dođu tako neke situacije u istoriji, kada ni mnogo pameti i suzdržanosti nije dovoljno da se spreči rat koji usijana glava na jakom mestu želi. Da li si ti čoveče svestan šta govoriš? Kad bi sa strane mogao sebe da čuješ da vidiš koliko si ostrašćen i napaljen neoosmanskim fanatizmom koji upravo propagira Erdogan i truje ljude pre svega na Balkanu? "Turska može ovo, može šta hoće"? "Peta armija na svetu"? Smiri se prijatelju. Peta je možda po brojnosti aktivnih vojnika, a ta varijabla je jako promenljiva i sklona brzom smanjenju zavisno od broja raketa na drugoj strani, kao i od bežanije koja je prateća pojava posle raketnog udara. Podsećanje: Armija SFRJ je bila peta u Evropi, pa ...? Šta misliš, koliko u toj brojnosti vojnika imate npr. Kurda? Dalje, kakvi su to suludi, nadmeni komentari, "ako Asadova vojska priđe Alepu, onda će Turska..." Halo bre čoveče, Sirija je suverena zemlja, članica UN i štite je prijatelji (RF, Kina, Iran). Sirija će na nagovor RF prvo fol tražiti zaštitu SB UN, onda će SAD blokirati odluku, a onda će RF reći da će svoju vojsku braniti svim sredstvima, a onda će spržiti sve što dođe ili doleti iz Turske. SAD su se već ogradile
pre 8 godina
Očekivano. Rusi znali da ne mogu pobediti teroriste u Siriji, bez sukoba sa državom koja je saveznik ovih divljaka. Do obaranja aviona, čini se da su Rusi imali fleksibilniji odnos prema ekipi koju sad uništavaju na granici prema Turskoj i govorili su da žele dogovor sa opozicionim grupama, koje su spremne na pregovore. Međutim, posle obaranja aviona, Rusi ne žele nikakav dogovor sa Turskom, a pogotovo ne sa Turkmenima koji su se proslavili rafalnom paljbom po pilotima koji vise na padobranima. Osveta za avion je to što je Turska izbačena iz Sirije i što više nemože suštinski pomoći teroristima uz granicu koje Hezbolah i sirijska vojska svakodnevno uništavaju. Erdoganov bes i očaj su razumljivi. Toliko dugo je izigravao novog sultana, toliko se bahatio po okolnim i daljim zemljama (Bosna, Srbija), setite se samo iživljavanja ovog kompleksaša sa stalnim upadima u grčki vazdušni prostor... itd. Sad će imati autonomnu oblast Kurdistan u Siriji, koja će pozvati braću u Turskoj da se ujedine... Erdogan ima ogroman pritisak - inflaciju neoosmanizmom otrovanih nacionalista, koji su poverovali da je Turska ponovo, ne znam šta. On mora izvesti neki performans za domaću upotrebu, jer će ga njegovi ubiti. RF vojska posle obaranja aviona ima naredbu da uništi svaku pretnju koja se za nju pojavi u Siriji. Izvršna naredba je spuštena na komadante u Siriji. Rečeno je da će prebaciti vazdušno desantnu diviziju da zaštiti granicu Sirije ako bude napadnuta. Ne razumem one koji se tome raduju.
pre 8 godina
Turci nemaju američku podršku za napade na Kurde u Siriji i Iraku. Ovo rade na svoju ruku, da probaju koliko je voda topla. Mogući odgovor druge strane će biti da se na tim položajima Kurdi zamene regularnom sirijskom vojskom uz pomoć "ruskih konsultanata".
pre 8 godina
Imam utisak da cela priča nezaustavljivo ide ka velikom svetskom sukobu.
pre 8 godina
Turska je u strasnoj panici zbog Kurda, Kurda ima 40 miliona samo oruzje im dati sami ce sebi stvorit teritoriju od Turske,Sirije, Iraka i Irana opasni borci.
pre 8 godina
Prestao sam citat kod "sirijska opservatorija za ljudska prava".
(Igor, 13. februar 2016 18:20)
Ta opservatorija se inace nalazi u Londonu
pre 8 godina
To znaci da Turska bombarduje najveceg protivnika ISIS-a na terenu. Bravo, Turci.
pre 8 godina
e sad su turci ugasili.
ajde sto ruse i evropljane nerviraju vec neko vreme...
ali dirati kurde - e to je opasno brate.
njima drze ameri ledja, nedavno su cak poslali specijalce da spasavaju kurdske zatvorenike, pa je jedan amer poginuo. u iraku kad god isis dira kurde, dodje par a-10 pa ih sravni sa zemljom.
ovaj erdogan se pogubio, covece, rusi te drze na nisanu, blesavim evropljanima se otvaraju oci, pa sad i amerima drma kavez.
ko ce mu drzati ledja ako pretera?
jos ce ga na kraju rusi i ameri zajedno nalupati pa podeliti plen izmedju sebe
pre 8 godina
Cista agresija nato države na Siriju u pokušaju da zaštite svoje dzihadiste u azazu.. Poslao bi sns ovce da brane svoje nove nato prijatelje i vlasnike srbije
pre 8 godina
@sarajevo u ...cu
Gadjaju meku livadu pored aerodroma na 25-30 od turske, gde trenutno jos nije stigla regularna vojska Sirije, dok grad Alep ne sme ni da pomisljaju da bilo sta pomisle, a kamoli sta urade. Vojska je na jedno 15 km od tog aerodroma, medjutim stize vrlo uskoro ovih dana do tamo. Ko sta citas i turci sami vicu gadjali smo 'SAMO' kde su Kurdi. Regularnu vojsku nesme vise ni jedan iz vana da dira, a da usput ne dobije po nosu i to konkretno na nacin, da nece stici ni pobeci, moci ce samo jos da vice na mestu: 'Izvini, izvini!'.
pre 8 godina
Da volim Turke, ne volim ih. Nemam ni jedan jedini razlog da ih volim. Ništa mi se kod njih ne sviđa ali ih ne mrzim... Uzgred, to nikave veze nema sa muslimanima, velik broj muslimanskih nacija mi je simpatičan - Turci niko nisu.
Nabrojao si neke narode koji su ubijali Srbe i nikako mi nije jasno kako si tu ubrojao i Rumune, jedine komšije sa kojima nikada nismo imali sukebe?
pre 8 godina
Ovi turci samo gaze oranja. More pregazice vas hrishcanska chizma. Kako je krenulo po svetu bice opet religijski rat..... Ovog puta mnogo gori od svakog predhodnog......
pre 8 godina
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
O kako si Ti naivno jedno bice ccccc :) , samo sedi, grickaj kokice i gledaj, uzivati sigurno neces, a neki i hocemo :)
pre 8 godina
Iz svih ovih komentara koje sam procitao, ocigledno se vidi kolika je mrznja prema Turcima i Turskoj (citaj muslimanima). Nevjerovatna mrznja! Pricate o Turcima sa mrznjom i prezirom. Zasto ne mrzite Austrijance, Nijemce, Madjare, Bugare, Rumune, svi ti pomenuti narodi su ubili neuporedivo vise srpskog zivlja za vrijeme dva svijetska rata, nego sto je to uradila Otomanska imperija. Cast izuzecima, ali je jasno kao dan koliko u ovoj zemlji ima islamofobicara. Nisam Srbin, ali ne mrzim nikoga. A ako cemo posteno, sta je to Rusija dala toliko Srbiji, pa da oni tako budu postovani i uvazeni ovdje? Ni jednog dinara, za razliku od "trulog" Zapada, koji je itekako izdasan, bez obzira sta vi mislili o njemu. Dosta bajki i mitova, okrenite se nekom poslu, i radite nesto korisno u svojim zivotima, opet cast izuzecima, koji postoje i koje ja licno poznajem. Ne gledajte mnogo ni Russia Today, niti Sputnik, niti CNN, mislite svojom glavom, trazite istinu negdje u sredini, i nemojte biti toliko pristrasni.
pre 8 godina
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
Udare li na formacije SAA ili NDF-a Rusi ce udariti na svaki avion koji uleti na Sirijsku teritoriju.
pre 8 godina
Znaju oni(R) šta rade ali ima i onih koji pojma nemaju šta se događa (A, VB, F, N itd) ko klinci. Kudite vi Putina (čitaj Medvedeva) - tandem nego šta! Prvo se instalirali na Krimu a onada došli neočekivano u zaleđe Turske u Siriju a odatle gde želiš. Za ovih nekolko dana je očišćen i Alep, a onda novi aerodromi i nove rakete u Siriji i Iranu, oružje Kurdima itd. I jel vam jasno - nije, ajd nazad u osnovnu školu...
pre 8 godina
Zar ovo ne bi trebalo da bude osuđeno kao agresija u SB UN?
pre 8 godina
Ljudi moji ovde se vise ne zna ko pije ko placa.
pre 8 godina
Naravno da ću uvek podržati Ruse a ne Amerikance...
Rusi nas nikada nisu bombardovali bombama sa osiromašenim uranijumom...
Kad god neko, koga znam, ili ne znam, premine od karcinoma, znam čija je to zasluga...
Mislite o tome...
pre 8 godina
Leptiru, nema potrebe stalno odgvarati na te stvari ali evo jednostavno je. Kroz istoriju, u skoro svakom nasem ratu, koji su uvijek bili odbrambeni, imali smo Rusku indirektnu a cesce direktnu pomoc. Takve stvari se ne mijenjaju sa samo 10-ak godina finansijske "pomoci" zapada.
pre 8 godina
Kako oni iz Londona znaju šta se događa u Alepu?
pre 8 godina
Ajde putine gukni ako smes
pre 8 godina
@Ccc
Tacno, nalazi se u Londonu, u trafici koja je prethodno bila prodavnica kebaba
pre 8 godina
(svi koriste priliku da vrate dugove, 13. februar 2016 18:58)
Postoji bitna razlika, Kurdi se u Siriji bore protiv Islamske drzave a Al Nusra protiv regularne Sirijske vojske.
pre 8 godina
(Leptir, 13. februar 2016 20:28)
Ne mrzim ni ja nikoga, bilo koje da je nacionalnosti, vodim svoj život, koji mi je usput nikakav! Ne samo zbog naših političara, već i zbog tih koje pominješ! Dakle, po tvojim rečima zapad je izdašan, taj isti zapad je bombardovao Srbiju mimo međunarodnog prava, napravio štetu od 70 i više milijardi dolara, uzeo deo teritorije Srbije koji vredi 100 puta više, instalirao bazu i svi njihovi državljani poseduju firme koje su kupili za dž na K i M! A uložili šta?! Uložili opet svoje firme i pare za zaradu na našem tržištu, i još par stotina miliona pomoći da se zamažu oči naroda! A to što nas osiromašeni uranijum ubija svakog dana pored gore navedenog, to nikom ništa?! Dakle, ne smeta meni to što je neko amerikanac ili bilo ko drugi, meni, pretpostavljam kao i većini smeta to što su im političari i interesi kao i svuda u svetu ISTI, gledaju svoj interes a ne interes svog naroda, ti misliš da prosečni amerikanac razlikuje Srbiju od Sibira? Ja ništa od te izdašnosti od zapada nisam video, kao ni od rusa, ali nas rusi za razliku od zapada nisu toliko unazadili, ako ništa drugo nisu ubijali i bombardovali srbe, a ljudski život je nemerljiv!
pre 8 godina
Oni koji se pobunili protiv siriske vlast su "umerena opozicija" a ovi koji se pobunili protiv Turske su teroristi? Sad trebaju Kurdi ekspresno da proglase drzavu na jednom komadicu Turske i da zvanicno potraze pomoc od Rusije!
pre 8 godina
Znači, Turci i ISIS postali saveznici i zvanično?
pre 8 godina
@leptir, niko ne mrzi turke zbog toga sto su turci nego zbog teroristickih akcicija, koje vrse prema Kurdima i Sirijcima. Bogu hvala, braca rusi, sirijcii iranci ce to zaustaviti!!
pre 8 godina
Komentatori mnogo se palite.Oladite malo pa ovo tek pocinje. Ne mislite valjda da ce se ovo sutra zavrsiti? Polako sve ce doci na svoje. Nista ne brinite. Koliko je kod nas trajalo? nece se tamo znati ko koga bije a jos nije prolece pa kada uz sve to krenu izbeglice prema evropi pa medju njima teroristi joj majko...
pre 8 godina
Leptir@ A Kurdi su?! Budisti :D Takođe muslimani , suniti. Tako da ovo nije islamofobija već simpatije prema narodu koji se bori za slobodu. Nekako je slađe navijati za njih, nego za Tursku članicu NATO-a :D
pre 8 godina
Rusija ima strasnu moc,moze Kurdima isporucit vakum bombe,imaju snagu kao atomske,roku im 5 komada i zauzmu celu Tursku,da bi se smanjlo stanovnistvo bi al sto ima veze,kad traze nesto,ahahahahaa.
pre 8 godina
Nekada su to radili sa avionima a sad .... prackama.
pre 8 godina
Oce li u Siriji doci do izbijanja svjetskog rata ili nece.
Oni ciji mozak funkcionise u kontekstu para, nafte, turizma i ekonomije uporno govore da se rat nece prosiriti jer se ne isplati. Da znaju ko vlada svijetom i koji je krajnji cilj znali bi da ce ga biti.
Cionistima i njihovoj drzavi Izrael treba Bliski Istok sa minimalnim brojem stanovnika razoren i opustosen do temelja. Napravice
takav rat da oni Arapi i Turci koji prezive nece predstavljati nikakvu opsnost za drzavu Izrael niti ce biti u mogucnosti da joj se suprotstave. Zato su Cionisti iz Londona ''poslali'' najboljeg tabadziju (Rusiju) da im pomete teren za stvaranje Velikog Izraela koji ce se prostirati od Nila do Eufrata. Islam ce u ovom ratu biti sveden na minimum. Rusi ce ih sprziti kao komarce mada od toga nece imati neku korist.
Ne morate vjerovati meni. Vjerujte Hollywood-u. Oni vam sve najave 25 godina unapred. Cika Arnold je u Terminatoru rekao da ce do sredine 2017.svjetsko stanovnistvo biti prepolovljeno, a prije toga se zabio vatrogasnim kamionom pod nadvoznjak visok 11 fita i 9 inca. (Septembar 11.) U Armagedonu, Petom Elementu i 2012.u kojima je tema kataklizma civilizacije stalno je predsjednik amerike bio crnac. Ti su filmovi snimani jos dok je Klinton bio predsjednik i svi su se sprdali kako je predsjednik crnac. Eto doslo je vreme da je postao. Rusi i Ameri se mozda nece tuci izmedju sebe. Mozda dodje do manjih okrsaja, ali ce svjetska populacija biti prepolovljena.
pre 8 godina
Turska radi sta hoce, sila je to...sa jakim NATO ledjima...Nije to Srbija da joj lupa cuske ko pozeli
pre 8 godina
Sto ne uđu u Siriju?
pre 8 godina
kakwa greška...
pre 8 godina
Ovo blage veze nema s istinom. Jel znate gde je Alep? Nemoguce je granatirati taj grad iz Turske! Gadjali su artiljerijom pogranicni grad, a ne Alep.
pre 8 godina
@Leptir
nije tacno da smo islamofobicni, kako vecina naroda nema nista protiv irana, sirije, egipta?
niko ovde ne mrzi turke, nego tursku vlast, tj. erdogana.
odakle mu pravo da tako komada neku zemlju, sta mu je sirija skrivila, dal je asad ikada ista radio protiv turske??
a ovaj komentar o rusima i zapadau je presmesan, nije vredan komentarisanja...
pre 8 godina
kako to da je obaranje ruskog aviona agresija,a ovo nije.eto mene,eto vas,rat turcima
pre 8 godina
Sirijska observatorija za ljudska prava... *...face-palm...*
pre 8 godina
Ma putin je sisica, nije smeo ni ostriji komentar na obaranje aviona a kamo li sta drugo... Turci su za njega sila bre!
pre 8 godina
(svi koriste priliku da vrate dugove, 13. februar 2016 18:58)
Al-nusta je ogranak Al-Kaide. A ostale pobunjeničke grupe više liče na neorganizovane bande koje sve koketiraju sa Al-Nistrom i ID. Realnost je da od svih snaga na terenu Kurdi su jedini koje zapad otvoreno podržava a koje zadaju ozbiljne udarce ID. Pošto otvoreno ne mogu da podržavaju šite zbog S Arabije. Od svih grupa tamo jedino Kurdi imaju puno poverenje javnog mnenja na zapadu. I zapadni lideri nemogu da preduzimaju vojne akcije koje bi ugrožavale Kurde. Naravno to Rusi i Asad znaju i na terenu grade savez sa Kurdima. Što može voditi do obaranja Turskih aviona od strane Rusije (jer NATO možda neodgovori). "Možda" je ogromno. Zapad se saoseća sa 40miliona Kurda koji nemaju državu, ali nemogu više da pokazuju mekoću prema Rusima. Ja se brinem za sutra. Bliski istok nije daleko. Između ostalog, onaj ko veruje da su McCain i ekipa došli da "podrže" Srpsku ekonomiju, taj mora da je smešan. Sunitima Arapima mora biti ponuđena miroljubiva alternativa pored ID i Al-Kaide. Nerazumem zašto Turci i Saudijci na tome ne rade. Već favorizuju ludake iz ID i Al-Nustre.
pre 8 godina
Sto pre obican narod i intelektualci skinu diktatora i umisljenog sultana to ce biti bolje za Tursku, ali sto je najgore nikad vise nece imati sto su imali, a problemi im tek krecu..Opasno je utipovati da si sila, a nemas A bombu, niti 100 miliona ljudi...
pre 8 godina
Турска напада суверену државу
(ИБАРСКИ МРМОТ, 13. februar 2016 18:51)
Naravno. I niko im nista ne moze
pre 8 godina
I pocelo je...
pre 8 godina
Najbolje da Kurde Rusija pocne da brani, pa ce sjajno proci, kao mi devedesetih, ili sirija sad.
pre 8 godina
Cekaj zar Ameri ne pomazu Kurde preko Iraka sa logistikom,municijom i tehnikom..?!WTF ....ovi u NATO-u mora da malo bolje komuniciraju medjusobno...Siria opsti haos jadni civili ako ih jos ima...
pre 8 godina
@Leptir a da možda ti ipak ne poznaješ istoriju toliko dobro kao što misliš? Možda probaš da analiziraš reakcije ljudi (naroda) na slične okolnosti kroz istoriju negde izvan ovih prostora, gde si pristrasan. Ali prvo dobro prouči istoriju
Preporučujem antičku za početak kao kratak kurs, pa onda dalje. Tada ćeš videti da je ovo što se ovde i u Siriji dešava potpuno logično i predvidljivo, kao i reakcije i emocije.
Ako ti je realnost neshvatljiva to znači da ne znaš koje sile deluju.
pre 8 godina
Za sve rusofile.
Sirijska opservatorija za ljudska prava je tamo neka kancelarija u kojoj sedi neki cova i nema pojma sta se desava u Siriji. Mislim, to vam je odgovor kada god neko javi da su Rusi pobili nekog civila. Kada isti ti jave da su Ameri pobili civile onda odjednom znaju sta se desava u Siriji.
Kratki ste na mozak totalno.
pre 8 godina
Samo da primjetim kako su komentari prethodnih dana bili kako Turci od Rusa ne smiju tuci po Alepu.
Sta bi Rusi a?
Da vidimo sad mangupa Putina,lako je sirijce tuci,ajde turke.
Ovo mu je drugi samar od Turaka.
Cao,prijatno
pre 8 godina
1030@ a zasto bi Syria branila Kurde,tolike godine rata oni su sjedeli sa svoje strane linije i propustali oruzje i hranu za teroriste;neka ih brani USA.
Tolerisu oni i SAA a sada neka SAA jednakon mjerim vrati ni manje ni vise...posteno.
pre 8 godina
(Goran, 13. februar 2016 18:17)
Pa sta je sad, to sto Turci napadaju Kurde ne valja, a sto Rusi napadaju al-Nusru i ostale pobunjenike valja? A ovi iz ID gledaju i smeju se, ako i izgube osvojene gradove opet ce ostati na toj teritoriji i svaki dan praviti haos (veci od ovog sad).
pre 8 godina
Mislim da Turska uopšte nije naivna. Prvo su, posle milion opomena Rusiji da joj ne ulazi u vazdušni prostor, razmazali onaj nesrećni avion, a sada se sve direktnije mešaju u sukob u Siriji u trenutku kad je rublja rekordno nisko prema dolaru dok je prosečna plata u Moskvi sa 1500 pala na 500 dolara...
da Putin ima vremeplov mislim da na Krim i u Siriju ne bi išao ni kao turista.
pre 8 godina
Uvek su nam problemi preko plota vazniji. Nikako da se zabavimo nasim.
pre 8 godina
pocistice to turci!
pre 8 godina
@mozda mozda ne
Boga mi ti kao da su Turci neki mali narod. hahhah Ne bih ja bio u kurdskoj kozi u Siriji. Sto je interesantno, Iracki Kurdi saradjuju sa Turcima :) Znam ljude iz Turske, kazu da turski kurdi lojalni rezimu i glasaju za njih, samo prave problem PKK i siitski kurdi Alavije.
pre 8 godina
Mi nismo svesni koliko su Turci hrabar narod, i koliko je ta zemlja vojno i ekonomski jaka. Da bi zaista znali koliku vojnu moc ima Turska, treba uzeti cinjenicu da, turska armija je medju 5 najjace armije na svetu. To nam dovoljno govori da ta zemlja moze preduzeti bilo koje akcije u svetu, koje smatra da su neophodne za njene interese, a da to ne izazove cudjenje javnosti uopste. Turska Vlada je mnogo puta izjavljivala da se nece libiti da pokrene vojnu akciju u Siriji, ukoliko budu ugrozeni stanovnici grada Alepa i drugih gradova koji se granice sa Turskom, od strane Kurda i rezimske vojske. Ako se nastavi napredovanje Asadove vojske u Alepu, turska vojna akcija je neminovna. Turska je jakva vojno i nijedna zemlja na svetu ne bi usla u rat sa istom zbog Asada ili Kurda.
pre 8 godina
A rusofili kadar nevera.
pre 8 godina
@Leptir
U pravu si, srbi nisu dorasli globalnoj politici, zaglupljeni su i retardirani tako da nemogu da sagledaju realnost
turska se bolje ophodila prema srbima od danasnje vlasti, mada iskreno kad bi birao bolje svabe i autrijanci nego turci, ali definitivno mi smo sebi najvece zlo
Ne barnim turke, malo su izgubljeni u vremenu, EU od njih ocekuje da zaustave radikalan islam koji je itekako zlo i buja na bliskom istoku
LJudi su realno masa debila pogotovo onih verski zatucanih, zato su i ratovi i dalje nemonovnost, ma koliko se to nekom svidjalo ili ne, tako je
pre 8 godina
Sada bi Rusi trebalo da pokazu da li im je stalo do Kurda ili ne. Pomazuci Kurdima pomazu Asadu, mislim Rusija pocinje da me nervira, umesto da zabrani bilo kakvo delovanje Turcima oni kao nesto glume. Pokazite svima moc i kraj. Ako se suprotstavi ceo nato tu su nuklearke i opet ce se povuci, jer nato zemlje vise gube nuklearnim ratom, vise su izgradjene i vise poseduju kapitala, znaci manje bogata sila unistava sve , to je extra stvar i time im treba pretiti sto vise.
pre 8 godina
Niko od sline mržnje i ne pomišlja kako je narodu u Alepu koji je u okruženju toliko dugo. Turska mora intervenirati svom silom i ovo privesti kraju. Kurdi? Ako prave problem riješiti kao i svaki drugi problem.
pre 8 godina
To -----treba tu jos aktera. Ko to kaze nesmeju turci da se mesaju. Rusi nece moci da prisilie sirijce da zive pod diktatorom.
pre 8 godina
Rusofilima ovo ne ide u glavu sad. Sigurno ce da kazu nesto kao ajd cik nek granatira ponovo ako sme
pre 8 godina
Iz svih ovih komentara koje sam procitao, ocigledno se vidi kolika je mrznja prema Turcima i Turskoj (citaj muslimanima). Nevjerovatna mrznja! Pricate o Turcima sa mrznjom i prezirom. Zasto ne mrzite Austrijance, Nijemce, Madjare, Bugare, Rumune, svi ti pomenuti narodi su ubili neuporedivo vise srpskog zivlja za vrijeme dva svijetska rata, nego sto je to uradila Otomanska imperija. Cast izuzecima, ali je jasno kao dan koliko u ovoj zemlji ima islamofobicara. Nisam Srbin, ali ne mrzim nikoga. A ako cemo posteno, sta je to Rusija dala toliko Srbiji, pa da oni tako budu postovani i uvazeni ovdje? Ni jednog dinara, za razliku od "trulog" Zapada, koji je itekako izdasan, bez obzira sta vi mislili o njemu. Dosta bajki i mitova, okrenite se nekom poslu, i radite nesto korisno u svojim zivotima, opet cast izuzecima, koji postoje i koje ja licno poznajem. Ne gledajte mnogo ni Russia Today, niti Sputnik, niti CNN, mislite svojom glavom, trazite istinu negdje u sredini, i nemojte biti toliko pristrasni.
pre 8 godina
Ajde putine gukni ako smes
pre 8 godina
Samo da primjetim kako su komentari prethodnih dana bili kako Turci od Rusa ne smiju tuci po Alepu.
Sta bi Rusi a?
Da vidimo sad mangupa Putina,lako je sirijce tuci,ajde turke.
Ovo mu je drugi samar od Turaka.
Cao,prijatno
pre 8 godina
Ma putin je sisica, nije smeo ni ostriji komentar na obaranje aviona a kamo li sta drugo... Turci su za njega sila bre!
pre 8 godina
Najbolje da Kurde Rusija pocne da brani, pa ce sjajno proci, kao mi devedesetih, ili sirija sad.
pre 8 godina
Mislim da Turska uopšte nije naivna. Prvo su, posle milion opomena Rusiji da joj ne ulazi u vazdušni prostor, razmazali onaj nesrećni avion, a sada se sve direktnije mešaju u sukob u Siriji u trenutku kad je rublja rekordno nisko prema dolaru dok je prosečna plata u Moskvi sa 1500 pala na 500 dolara...
da Putin ima vremeplov mislim da na Krim i u Siriju ne bi išao ni kao turista.
pre 8 godina
Mi nismo svesni koliko su Turci hrabar narod, i koliko je ta zemlja vojno i ekonomski jaka. Da bi zaista znali koliku vojnu moc ima Turska, treba uzeti cinjenicu da, turska armija je medju 5 najjace armije na svetu. To nam dovoljno govori da ta zemlja moze preduzeti bilo koje akcije u svetu, koje smatra da su neophodne za njene interese, a da to ne izazove cudjenje javnosti uopste. Turska Vlada je mnogo puta izjavljivala da se nece libiti da pokrene vojnu akciju u Siriji, ukoliko budu ugrozeni stanovnici grada Alepa i drugih gradova koji se granice sa Turskom, od strane Kurda i rezimske vojske. Ako se nastavi napredovanje Asadove vojske u Alepu, turska vojna akcija je neminovna. Turska je jakva vojno i nijedna zemlja na svetu ne bi usla u rat sa istom zbog Asada ili Kurda.
pre 8 godina
Turska radi sta hoce, sila je to...sa jakim NATO ledjima...Nije to Srbija da joj lupa cuske ko pozeli
pre 8 godina
Niko od sline mržnje i ne pomišlja kako je narodu u Alepu koji je u okruženju toliko dugo. Turska mora intervenirati svom silom i ovo privesti kraju. Kurdi? Ako prave problem riješiti kao i svaki drugi problem.
pre 8 godina
pocistice to turci!
pre 8 godina
(Goran, 13. februar 2016 18:17)
Pa sta je sad, to sto Turci napadaju Kurde ne valja, a sto Rusi napadaju al-Nusru i ostale pobunjenike valja? A ovi iz ID gledaju i smeju se, ako i izgube osvojene gradove opet ce ostati na toj teritoriji i svaki dan praviti haos (veci od ovog sad).
pre 8 godina
Za sve rusofile.
Sirijska opservatorija za ljudska prava je tamo neka kancelarija u kojoj sedi neki cova i nema pojma sta se desava u Siriji. Mislim, to vam je odgovor kada god neko javi da su Rusi pobili nekog civila. Kada isti ti jave da su Ameri pobili civile onda odjednom znaju sta se desava u Siriji.
Kratki ste na mozak totalno.
pre 8 godina
@mozda mozda ne
Boga mi ti kao da su Turci neki mali narod. hahhah Ne bih ja bio u kurdskoj kozi u Siriji. Sto je interesantno, Iracki Kurdi saradjuju sa Turcima :) Znam ljude iz Turske, kazu da turski kurdi lojalni rezimu i glasaju za njih, samo prave problem PKK i siitski kurdi Alavije.
pre 8 godina
Турска напада суверену државу
(ИБАРСКИ МРМОТ, 13. februar 2016 18:51)
Naravno. I niko im nista ne moze
pre 8 godina
A rusofili kadar nevera.
pre 8 godina
To -----treba tu jos aktera. Ko to kaze nesmeju turci da se mesaju. Rusi nece moci da prisilie sirijce da zive pod diktatorom.
pre 8 godina
@Leptir
U pravu si, srbi nisu dorasli globalnoj politici, zaglupljeni su i retardirani tako da nemogu da sagledaju realnost
turska se bolje ophodila prema srbima od danasnje vlasti, mada iskreno kad bi birao bolje svabe i autrijanci nego turci, ali definitivno mi smo sebi najvece zlo
Ne barnim turke, malo su izgubljeni u vremenu, EU od njih ocekuje da zaustave radikalan islam koji je itekako zlo i buja na bliskom istoku
LJudi su realno masa debila pogotovo onih verski zatucanih, zato su i ratovi i dalje nemonovnost, ma koliko se to nekom svidjalo ili ne, tako je
pre 8 godina
Prestao sam citat kod "sirijska opservatorija za ljudska prava".
pre 8 godina
Ostace od Turske jedno osrednje pleme kako su krenuli
pre 8 godina
Rusija ima strasnu moc,moze Kurdima isporucit vakum bombe,imaju snagu kao atomske,roku im 5 komada i zauzmu celu Tursku,da bi se smanjlo stanovnistvo bi al sto ima veze,kad traze nesto,ahahahahaa.
pre 8 godina
Oce li u Siriji doci do izbijanja svjetskog rata ili nece.
Oni ciji mozak funkcionise u kontekstu para, nafte, turizma i ekonomije uporno govore da se rat nece prosiriti jer se ne isplati. Da znaju ko vlada svijetom i koji je krajnji cilj znali bi da ce ga biti.
Cionistima i njihovoj drzavi Izrael treba Bliski Istok sa minimalnim brojem stanovnika razoren i opustosen do temelja. Napravice
takav rat da oni Arapi i Turci koji prezive nece predstavljati nikakvu opsnost za drzavu Izrael niti ce biti u mogucnosti da joj se suprotstave. Zato su Cionisti iz Londona ''poslali'' najboljeg tabadziju (Rusiju) da im pomete teren za stvaranje Velikog Izraela koji ce se prostirati od Nila do Eufrata. Islam ce u ovom ratu biti sveden na minimum. Rusi ce ih sprziti kao komarce mada od toga nece imati neku korist.
Ne morate vjerovati meni. Vjerujte Hollywood-u. Oni vam sve najave 25 godina unapred. Cika Arnold je u Terminatoru rekao da ce do sredine 2017.svjetsko stanovnistvo biti prepolovljeno, a prije toga se zabio vatrogasnim kamionom pod nadvoznjak visok 11 fita i 9 inca. (Septembar 11.) U Armagedonu, Petom Elementu i 2012.u kojima je tema kataklizma civilizacije stalno je predsjednik amerike bio crnac. Ti su filmovi snimani jos dok je Klinton bio predsjednik i svi su se sprdali kako je predsjednik crnac. Eto doslo je vreme da je postao. Rusi i Ameri se mozda nece tuci izmedju sebe. Mozda dodje do manjih okrsaja, ali ce svjetska populacija biti prepolovljena.
pre 8 godina
Долази време када ће се служити света литургија у Светој Софији.
pre 8 godina
more Turci......
pre 8 godina
PUTIN pod hitno da naoruza Kurde ( ukljucujuci i pvo sisteme i vbrove ), a prvi prelazak granice sa Sirijom da zaspu Turke iz vazduha tepihom bombi
Dosta vise Turaka i njihovog bezobrazluka
pre 8 godina
Sada bi Rusi trebalo da pokazu da li im je stalo do Kurda ili ne. Pomazuci Kurdima pomazu Asadu, mislim Rusija pocinje da me nervira, umesto da zabrani bilo kakvo delovanje Turcima oni kao nesto glume. Pokazite svima moc i kraj. Ako se suprotstavi ceo nato tu su nuklearke i opet ce se povuci, jer nato zemlje vise gube nuklearnim ratom, vise su izgradjene i vise poseduju kapitala, znaci manje bogata sila unistava sve , to je extra stvar i time im treba pretiti sto vise.
pre 8 godina
Erdogan mora da ode !!!
pre 8 godina
Prosto je neverovatno koliko gneva i mrznje postoji prema Kurdima sa turske strane. Kurdi trebaju dobiti drzavu pod hitno. Nasalicu se da kazem da je NATO onako "pravedan" odavno trebao da bombarduje Tursku.
pre 8 godina
Ovo blage veze nema s istinom. Jel znate gde je Alep? Nemoguce je granatirati taj grad iz Turske! Gadjali su artiljerijom pogranicni grad, a ne Alep.
pre 8 godina
Pobogu! Da li vi znate gde je Alepo i kvart sa Kurdima. Gadjan je Efrin Kanton i gadjani su polozaji YPG/SDF, granica sa Turskom. Nema ranjenih ni poginulih za sad.
pre 8 godina
Ovi turci samo gaze oranja. More pregazice vas hrishcanska chizma. Kako je krenulo po svetu bice opet religijski rat..... Ovog puta mnogo gori od svakog predhodnog......
pre 8 godina
Турска напада суверену државу
pre 8 godina
@leptir
Turci su kao narod sasvim OK...problem je njihova idiotska vlast koja je unistila sve napredne tekovine Kemal Pase!
pre 8 godina
Каже неко -Путине гукни ако смеш.- Е па друже овако стоје ствари, Руси су за неколико месеци у Сирији ИСИС-у нанели веће губитке него коалиција око Амера за годину дана. Ако си мислио да су се уплашили проучи мало историју па види каквих се противника нису плашили. Ако неко изостанак отвореног напада на Турску због авиона сматра за слабост, грдно се вара. То је потез одговорних људи који неће да изазову светски рат због једног авиона. Због тога и није добро да свако има нуклеарно оружје, јер каквих има одмах би га потегли. Та врста моћи подразумева и велику одговорност. А дуг за авион ће наплатити, вишеструко и немилосрдно. У то не треба сумњати.
pre 8 godina
@Samo da primjetim kako su komentari prethodnih dana bili kako Turci od Rusa ne smiju tuci po Alepu.
Sta bi Rusi a?
Da vidimo sad mangupa Putina,lako je sirijce tuci,ajde turke.
Ovo mu je drugi samar od Turaka.
Cao,prijatno
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
Sаčuvaj Bože s kim smo mi živeli u istoj državi.
Mada, nastali ste tako što ste se poturčili, na neki način je i logično ovo ludilo, ali i dalje je strašno.
pre 8 godina
Tako se Turska bori protiv terorizma, napada one koji svoje domove godinama uspesno brane od terorista. Drzave koje sponzorisu i direktno podrzavaju terorizam trebalo bi pod međunarodnu izolaciju ali posto to u ovom slucaju nece da se desi ja mislim da ce Amerikanci da ih puste niz vodu kad dodju u direktni oruzani sukob sa Rusijom. Nato članice nisu lude da ratuju sa Rusijom zbog ovakve Turske.
pre 8 godina
Kolika je panika uhvatila Turke, to vise nije normalno...razumljivo je cega se plase, jer ako pobedi Asad, ne samo da im propadaju godine finansiranja i obucavanja pobunjenika, ne samo da ce diplomatski biti ponizeni, vec Kurdi dobijaju autonomni entitet (ili cak nezavisnu drzavu) koji bi se prostirao duz skoro cele granice Sirije i Turske - Asad ide na to, jer bi time napravio tampon zonu protiv Turaka sastavljenu od Kurda koji ionako imaju podrsku i Rusa i Amera. A takva Kurdska drzava bila bi baza za upade PKK i sirenje nacionalnog budjenja Kurda (zajedno sa ogromnom kolicinom oruzja ostalim iza sveze zavrsenog rata) u Tursku, gde cine 25% stanovnistva... I zbog Turske panike i zurbe da nesto urade pre nego sto se sve to desi, veoma se lako moze desiti da navrat nanos Turci izvrse invaziju na Siriju, ne gledajuci koga ili sta napadaju, a tada moze da odu stvari u ko zna kom pravcu, jer ni Srbija '14 ni Poljska '39 nisu napadnute sa ciljem izazivanja svetskog rata... Iako licno mislim da NATO apsolutno nema apetita da brani podivljalog narcisoidnog neoosmanskog diktatora koji skoro pa otvoreno prezire zapad.
pre 8 godina
Turska granatiranjem Sirijskih Kurda u provinciji Alep pomaze zapravo islamskoj drzavi
Po strani je licemerje Evrope koja precutno odobrava to i ne zeli zaustaviti turske akcije koje jacaju ID
pre 8 godina
SAD su stvorile ID kako bi imale pokrice za vrsljanje u Siriji. U igru su uvukle sve njihove satelite. Sustina price je da kroz Siriju treba da idu gasovidI kojima ce se snabdevati Evropa I koji ce biti pod kontrolom SAD. Ovo se sve radi kako bi se Rusija izbacila kao snabdevac gasa iz Evrope. U prilog ovome ide I vestacki niska cena nafte. Svima je poznato da Rusija od nafte I gasa dobija velike kolicine novca....
Zbog toga se Zapad nije ni obazirao na 250 000 zrtava u Siriji a sada lije suze I prebacuje svu krivicu na Rusiju jer njihovi puleni gube.
pre 8 godina
sada ce kurdi da dobiju oruzje od ruja pa ce biti turski rastanak
pre 8 godina
@sarajevo u ...cu
Gadjaju meku livadu pored aerodroma na 25-30 od turske, gde trenutno jos nije stigla regularna vojska Sirije, dok grad Alep ne sme ni da pomisljaju da bilo sta pomisle, a kamoli sta urade. Vojska je na jedno 15 km od tog aerodroma, medjutim stize vrlo uskoro ovih dana do tamo. Ko sta citas i turci sami vicu gadjali smo 'SAMO' kde su Kurdi. Regularnu vojsku nesme vise ni jedan iz vana da dira, a da usput ne dobije po nosu i to konkretno na nacin, da nece stici ni pobeci, moci ce samo jos da vice na mestu: 'Izvini, izvini!'.
pre 8 godina
Najbolje da Kurde Rusija pocne da brani, pa ce sjajno proci, kao mi devedesetih, ili sirija sad.
(juuii, 13. februar 2016 19:00)
Aha, Rusi su krivi sto je NATO rusio Srbiju i sto je Sirija unistena.
Mozak na ispasi ...
pre 8 godina
Znaju oni(R) šta rade ali ima i onih koji pojma nemaju šta se događa (A, VB, F, N itd) ko klinci. Kudite vi Putina (čitaj Medvedeva) - tandem nego šta! Prvo se instalirali na Krimu a onada došli neočekivano u zaleđe Turske u Siriju a odatle gde želiš. Za ovih nekolko dana je očišćen i Alep, a onda novi aerodromi i nove rakete u Siriji i Iranu, oružje Kurdima itd. I jel vam jasno - nije, ajd nazad u osnovnu školu...
pre 8 godina
Ovo je strano! Sada bi Sirija trebalo da gadja Tursku.?Odakle im pravo da bombarduju susednu drzavu.Boze ovo je strasno!
pre 8 godina
Sirijska observatorija za ljudska prava... *...face-palm...*
pre 8 godina
Cista agresija nato države na Siriju u pokušaju da zaštite svoje dzihadiste u azazu.. Poslao bi sns ovce da brane svoje nove nato prijatelje i vlasnike srbije
pre 8 godina
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
Udare li na formacije SAA ili NDF-a Rusi ce udariti na svaki avion koji uleti na Sirijsku teritoriju.
pre 8 godina
Turska bombarduje drugu drzavu suverenu sa priznatim granicama !!!!
pre 8 godina
(sarajevo u srcu, 13. februar 2016 18:40)
O kako si Ti naivno jedno bice ccccc :) , samo sedi, grickaj kokice i gledaj, uzivati sigurno neces, a neki i hocemo :)
pre 8 godina
Турска отворено подржава терористе а европа и каубоји турску па ви сада видите !!!
pre 8 godina
Ajde putine gukni ako smes
(muzzi, 13. februar 2016 18:17).
Pa nije Putin "milosrdna Mara".Cime su pa njega zaduzili Kurdi,pa da ih brani.Cine trecinu stanovnistva Turske, pa neka brane svoj narod.
pre 8 godina
Turci nemaju američku podršku za napade na Kurde u Siriji i Iraku. Ovo rade na svoju ruku, da probaju koliko je voda topla. Mogući odgovor druge strane će biti da se na tim položajima Kurdi zamene regularnom sirijskom vojskom uz pomoć "ruskih konsultanata".
pre 8 godina
Očekivano. Rusi znali da ne mogu pobediti teroriste u Siriji, bez sukoba sa državom koja je saveznik ovih divljaka. Do obaranja aviona, čini se da su Rusi imali fleksibilniji odnos prema ekipi koju sad uništavaju na granici prema Turskoj i govorili su da žele dogovor sa opozicionim grupama, koje su spremne na pregovore. Međutim, posle obaranja aviona, Rusi ne žele nikakav dogovor sa Turskom, a pogotovo ne sa Turkmenima koji su se proslavili rafalnom paljbom po pilotima koji vise na padobranima. Osveta za avion je to što je Turska izbačena iz Sirije i što više nemože suštinski pomoći teroristima uz granicu koje Hezbolah i sirijska vojska svakodnevno uništavaju. Erdoganov bes i očaj su razumljivi. Toliko dugo je izigravao novog sultana, toliko se bahatio po okolnim i daljim zemljama (Bosna, Srbija), setite se samo iživljavanja ovog kompleksaša sa stalnim upadima u grčki vazdušni prostor... itd. Sad će imati autonomnu oblast Kurdistan u Siriji, koja će pozvati braću u Turskoj da se ujedine... Erdogan ima ogroman pritisak - inflaciju neoosmanizmom otrovanih nacionalista, koji su poverovali da je Turska ponovo, ne znam šta. On mora izvesti neki performans za domaću upotrebu, jer će ga njegovi ubiti. RF vojska posle obaranja aviona ima naredbu da uništi svaku pretnju koja se za nju pojavi u Siriji. Izvršna naredba je spuštena na komadante u Siriji. Rečeno je da će prebaciti vazdušno desantnu diviziju da zaštiti granicu Sirije ako bude napadnuta. Ne razumem one koji se tome raduju.
pre 8 godina
e sad su turci ugasili.
ajde sto ruse i evropljane nerviraju vec neko vreme...
ali dirati kurde - e to je opasno brate.
njima drze ameri ledja, nedavno su cak poslali specijalce da spasavaju kurdske zatvorenike, pa je jedan amer poginuo. u iraku kad god isis dira kurde, dodje par a-10 pa ih sravni sa zemljom.
ovaj erdogan se pogubio, covece, rusi te drze na nisanu, blesavim evropljanima se otvaraju oci, pa sad i amerima drma kavez.
ko ce mu drzati ledja ako pretera?
jos ce ga na kraju rusi i ameri zajedno nalupati pa podeliti plen izmedju sebe
pre 8 godina
Leptiru, nema potrebe stalno odgvarati na te stvari ali evo jednostavno je. Kroz istoriju, u skoro svakom nasem ratu, koji su uvijek bili odbrambeni, imali smo Rusku indirektnu a cesce direktnu pomoc. Takve stvari se ne mijenjaju sa samo 10-ak godina finansijske "pomoci" zapada.
pre 8 godina
Da volim Turke, ne volim ih. Nemam ni jedan jedini razlog da ih volim. Ništa mi se kod njih ne sviđa ali ih ne mrzim... Uzgred, to nikave veze nema sa muslimanima, velik broj muslimanskih nacija mi je simpatičan - Turci niko nisu.
Nabrojao si neke narode koji su ubijali Srbe i nikako mi nije jasno kako si tu ubrojao i Rumune, jedine komšije sa kojima nikada nismo imali sukebe?
pre 8 godina
kakwa greška...
pre 8 godina
Naravno da ću uvek podržati Ruse a ne Amerikance...
Rusi nas nikada nisu bombardovali bombama sa osiromašenim uranijumom...
Kad god neko, koga znam, ili ne znam, premine od karcinoma, znam čija je to zasluga...
Mislite o tome...
pre 8 godina
@ Miki: "Turska armija je medju 5 najjace armije na svetu...ta zemlja moze preduzeti bilo koje akcije u svetu, koje su neophodne... ... Ako se nastavi napredovanje Asadove vojske u Alepu, turska vojna akcija je neminovna..."
Poštovani Miki, nikad nije dobro da bude rata i da ginu ljudi. Problem je samo u tome, što dođu tako neke situacije u istoriji, kada ni mnogo pameti i suzdržanosti nije dovoljno da se spreči rat koji usijana glava na jakom mestu želi. Da li si ti čoveče svestan šta govoriš? Kad bi sa strane mogao sebe da čuješ da vidiš koliko si ostrašćen i napaljen neoosmanskim fanatizmom koji upravo propagira Erdogan i truje ljude pre svega na Balkanu? "Turska može ovo, može šta hoće"? "Peta armija na svetu"? Smiri se prijatelju. Peta je možda po brojnosti aktivnih vojnika, a ta varijabla je jako promenljiva i sklona brzom smanjenju zavisno od broja raketa na drugoj strani, kao i od bežanije koja je prateća pojava posle raketnog udara. Podsećanje: Armija SFRJ je bila peta u Evropi, pa ...? Šta misliš, koliko u toj brojnosti vojnika imate npr. Kurda? Dalje, kakvi su to suludi, nadmeni komentari, "ako Asadova vojska priđe Alepu, onda će Turska..." Halo bre čoveče, Sirija je suverena zemlja, članica UN i štite je prijatelji (RF, Kina, Iran). Sirija će na nagovor RF prvo fol tražiti zaštitu SB UN, onda će SAD blokirati odluku, a onda će RF reći da će svoju vojsku braniti svim sredstvima, a onda će spržiti sve što dođe ili doleti iz Turske. SAD su se već ogradile
pre 8 godina
Rusofilima ovo ne ide u glavu sad. Sigurno ce da kazu nesto kao ajd cik nek granatira ponovo ako sme
pre 8 godina
Mnogo se kuraze ovi turci.
Davutoglu i Erdogan vise ne mogu da sakriju nezadovoljstvo i ocaj....... sto njihovi puleni ISIS i teroristi gibe iz dana u dan.
Pa, ovo je i deci jasno.
pre 8 godina
da li ovo znaci da Sirija ima pravo da gadja delove u Turskoj gde smatra da su pripadnici ISIS-a?
uglavnom cekam reakciju UN-a,njihovo je uvek zadnje,ocekujem neke sankcije il tako nesto,sva sreca postoji taj UN koju svi slusaju inace bi sirom sveta bilo krvoprolica
pre 8 godina
1030@ a zasto bi Syria branila Kurde,tolike godine rata oni su sjedeli sa svoje strane linije i propustali oruzje i hranu za teroriste;neka ih brani USA.
Tolerisu oni i SAA a sada neka SAA jednakon mjerim vrati ni manje ni vise...posteno.
pre 8 godina
sta kazu UN na ovo?
nato?
eu?
usa?
proeuropejski komenattori ?
nema ovde krsenje zakona niti zlocina jel da?
pre 8 godina
Sto su ti turske serije!?? Vidim imaju jaku bazu kod nas. Za mene jos uvek najgori osvajaci koji su ikad postojali. Unistise onakve drzave: Vizantija, Bugarska, Egipat, Srbija a od Albanije napravise ovo cudo od drzave.
pre 8 godina
Znači, Turci i ISIS postali saveznici i zvanično?
pre 8 godina
@leptir, niko ne mrzi turke zbog toga sto su turci nego zbog teroristickih akcicija, koje vrse prema Kurdima i Sirijcima. Bogu hvala, braca rusi, sirijcii iranci ce to zaustaviti!!
pre 8 godina
Prestao sam citat kod "sirijska opservatorija za ljudska prava".
(Igor, 13. februar 2016 18:20)
Ta opservatorija se inace nalazi u Londonu
pre 8 godina
To znaci da Turska bombarduje najveceg protivnika ISIS-a na terenu. Bravo, Turci.
pre 8 godina
Turska je u strasnoj panici zbog Kurda, Kurda ima 40 miliona samo oruzje im dati sami ce sebi stvorit teritoriju od Turske,Sirije, Iraka i Irana opasni borci.
pre 8 godina
Kako oni iz Londona znaju šta se događa u Alepu?
pre 8 godina
Imam utisak da cela priča nezaustavljivo ide ka velikom svetskom sukobu.
pre 8 godina
Oni koji se pobunili protiv siriske vlast su "umerena opozicija" a ovi koji se pobunili protiv Turske su teroristi? Sad trebaju Kurdi ekspresno da proglase drzavu na jednom komadicu Turske i da zvanicno potraze pomoc od Rusije!
pre 8 godina
Sto ne uđu u Siriju?
pre 8 godina
@Ccc
Tacno, nalazi se u Londonu, u trafici koja je prethodno bila prodavnica kebaba
pre 8 godina
Nekada su to radili sa avionima a sad .... prackama.
pre 8 godina
I pocelo je...
pre 8 godina
Sto pre obican narod i intelektualci skinu diktatora i umisljenog sultana to ce biti bolje za Tursku, ali sto je najgore nikad vise nece imati sto su imali, a problemi im tek krecu..Opasno je utipovati da si sila, a nemas A bombu, niti 100 miliona ljudi...
pre 8 godina
kako to da je obaranje ruskog aviona agresija,a ovo nije.eto mene,eto vas,rat turcima
pre 8 godina
Uvek su nam problemi preko plota vazniji. Nikako da se zabavimo nasim.
pre 8 godina
(Leptir, 13. februar 2016 20:28)
Ne mrzim ni ja nikoga, bilo koje da je nacionalnosti, vodim svoj život, koji mi je usput nikakav! Ne samo zbog naših političara, već i zbog tih koje pominješ! Dakle, po tvojim rečima zapad je izdašan, taj isti zapad je bombardovao Srbiju mimo međunarodnog prava, napravio štetu od 70 i više milijardi dolara, uzeo deo teritorije Srbije koji vredi 100 puta više, instalirao bazu i svi njihovi državljani poseduju firme koje su kupili za dž na K i M! A uložili šta?! Uložili opet svoje firme i pare za zaradu na našem tržištu, i još par stotina miliona pomoći da se zamažu oči naroda! A to što nas osiromašeni uranijum ubija svakog dana pored gore navedenog, to nikom ništa?! Dakle, ne smeta meni to što je neko amerikanac ili bilo ko drugi, meni, pretpostavljam kao i većini smeta to što su im političari i interesi kao i svuda u svetu ISTI, gledaju svoj interes a ne interes svog naroda, ti misliš da prosečni amerikanac razlikuje Srbiju od Sibira? Ja ništa od te izdašnosti od zapada nisam video, kao ni od rusa, ali nas rusi za razliku od zapada nisu toliko unazadili, ako ništa drugo nisu ubijali i bombardovali srbe, a ljudski život je nemerljiv!
pre 8 godina
(svi koriste priliku da vrate dugove, 13. februar 2016 18:58)
Postoji bitna razlika, Kurdi se u Siriji bore protiv Islamske drzave a Al Nusra protiv regularne Sirijske vojske.
pre 8 godina
Leptir@ A Kurdi su?! Budisti :D Takođe muslimani , suniti. Tako da ovo nije islamofobija već simpatije prema narodu koji se bori za slobodu. Nekako je slađe navijati za njih, nego za Tursku članicu NATO-a :D
pre 8 godina
Ovo blage veze nema s istinom. Jel znate gde je Alep? Nemoguce je granatirati taj grad iz Turske! Gadjali su artiljerijom pogranicni grad, a ne Alep.
(oa, 13. februar 2016 18:48)
Pise provincija Alep, a ne grad.
Za one sto umeju da citaju
pre 8 godina
Komentatori mnogo se palite.Oladite malo pa ovo tek pocinje. Ne mislite valjda da ce se ovo sutra zavrsiti? Polako sve ce doci na svoje. Nista ne brinite. Koliko je kod nas trajalo? nece se tamo znati ko koga bije a jos nije prolece pa kada uz sve to krenu izbeglice prema evropi pa medju njima teroristi joj majko...
pre 8 godina
@Leptir
nije tacno da smo islamofobicni, kako vecina naroda nema nista protiv irana, sirije, egipta?
niko ovde ne mrzi turke, nego tursku vlast, tj. erdogana.
odakle mu pravo da tako komada neku zemlju, sta mu je sirija skrivila, dal je asad ikada ista radio protiv turske??
a ovaj komentar o rusima i zapadau je presmesan, nije vredan komentarisanja...
pre 8 godina
Zar ovo ne bi trebalo da bude osuđeno kao agresija u SB UN?
pre 8 godina
Izgleda da je u pravu onaj đedo iz "Orlovi rano lete" da ne može bit rata bez Turaka.
pre 8 godina
@Leptir a da možda ti ipak ne poznaješ istoriju toliko dobro kao što misliš? Možda probaš da analiziraš reakcije ljudi (naroda) na slične okolnosti kroz istoriju negde izvan ovih prostora, gde si pristrasan. Ali prvo dobro prouči istoriju
Preporučujem antičku za početak kao kratak kurs, pa onda dalje. Tada ćeš videti da je ovo što se ovde i u Siriji dešava potpuno logično i predvidljivo, kao i reakcije i emocije.
Ako ti je realnost neshvatljiva to znači da ne znaš koje sile deluju.
pre 8 godina
Ljudi moji ovde se vise ne zna ko pije ko placa.
pre 8 godina
(svi koriste priliku da vrate dugove, 13. februar 2016 18:58)
Al-nusta je ogranak Al-Kaide. A ostale pobunjeničke grupe više liče na neorganizovane bande koje sve koketiraju sa Al-Nistrom i ID. Realnost je da od svih snaga na terenu Kurdi su jedini koje zapad otvoreno podržava a koje zadaju ozbiljne udarce ID. Pošto otvoreno ne mogu da podržavaju šite zbog S Arabije. Od svih grupa tamo jedino Kurdi imaju puno poverenje javnog mnenja na zapadu. I zapadni lideri nemogu da preduzimaju vojne akcije koje bi ugrožavale Kurde. Naravno to Rusi i Asad znaju i na terenu grade savez sa Kurdima. Što može voditi do obaranja Turskih aviona od strane Rusije (jer NATO možda neodgovori). "Možda" je ogromno. Zapad se saoseća sa 40miliona Kurda koji nemaju državu, ali nemogu više da pokazuju mekoću prema Rusima. Ja se brinem za sutra. Bliski istok nije daleko. Između ostalog, onaj ko veruje da su McCain i ekipa došli da "podrže" Srpsku ekonomiju, taj mora da je smešan. Sunitima Arapima mora biti ponuđena miroljubiva alternativa pored ID i Al-Kaide. Nerazumem zašto Turci i Saudijci na tome ne rade. Već favorizuju ludake iz ID i Al-Nustre.
pre 8 godina
Cekaj zar Ameri ne pomazu Kurde preko Iraka sa logistikom,municijom i tehnikom..?!WTF ....ovi u NATO-u mora da malo bolje komuniciraju medjusobno...Siria opsti haos jadni civili ako ih jos ima...
91 Komentari
Sortiraj po: