Petak, 12.02.2016.

07:27

U Minhenu postignut sporazum o Siriji

Svetske sile u postigle su u Minhenu dogovor o prekidu sukoba u Siriji koji bi trebalo da stupi na snagu u roku od nedelju dana, piše Rojters.

Izvor: B92

U Minhenu postignut sporazum o Siriji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Petar

pre 8 godina

Bezveze razglabamo. Bas mi znamo sta su Rusi i Ameri smislili. Ja cisto sumnjam da su Rusi blesavi,znaju odlicno ko su i sta su "zapadnjaci" i kako rade tj da primirije koriste za naoruzavanje. Bas kao u Tuzli svojevremeno kada su im bacali oruzje iz aviona za vreme primirija. U svakom slucjau, licno verujem da ce u roku od par nedelja sve razbucati a ne postoji ni poluga kojom se mogu zaustaviti Rusi i Asad ako se ne prdrzavaju "dogovora". Sila boga ne moli. Mene vise brine sta posle kada proteraju ove turske teroriste? Bice kao i u Iraku , bombe, explozije, terror. To je tesko kontrolisati. Jedini pravi nacin da se situacija sredi bi bila da se teziste prebaci na Tursku, njima aktiviraju Kurdi a da Siriju izgradjuju ne samo Rusi nego da se da i Amerima. Onda ce biti mirni,nece svoju investiciju da Ruse,a zato su i dosli. Zadovoljice se necime. Onolika zemlja mora da se gradi ponovo,a Sirija to sigurno ne moze sama.

Tex

pre 8 godina

Nisu Rusi pristali na prekid vatre. Kad budu okoncali sa sirijskom vojskom sve vojne zadatke tek onda ce doci do pravih pregovora. Za mesec dva ce u Siriji postojati samo jedna vojska,regularna sirijska. Mnogo puta je Nato "prodao" ovu pricu da bi se vise iole et ozbiljna zemlja pecala na istu.Turcima niko ne brani da probaju vojno da udju u Siriju ali se sigurno nece lepo provesti. Mislim da ce ostati samo na prici za domacu upotrebu.
(levicar nikad kapitalista, 12. februar 2016 09:29)

E sada lepo istrazi da vidis koliko Sirijaca podrzava tu regularnu vojsku I Asada. Nametnuo im se jer ima kinte I sisa ih kao da nema sutra. Upravo te teroriste je on stvorio svojim ponasanjem. Od kao se zahuktao rat njegova popularnost je porasla samo da zemlja ne bi skiluznula u rasulo ali polovina onih koji ga podrzavanju ocekuju da raspise slobodno izbore.

Stara kuka

pre 8 godina

@Giza

Arbija Bih dosla do Banjaluke? Ne znam sta bi vam braca Hrvati rekli na ovo?
HV i HVO su dosli na oko 20 km od Banjaluke, udruzili ste se sa njima komplet, Srbi u Krajini ostali bez oruzija, povucene neke snage. VRS je krenula protiv udar i kontranapad na Armiju Bih u prvacu Sanskog Mosta i napredovala ali je sa druge strane zestoko udario HV i HVO a VRS nije imala dovoljno ljudstva i naoruzanja da ratuje sa HV-HVO + Arimija Bih. Sta bi bilo da se tadasnja VJ ukljucila u rat i da su se Srbi ukopali u celoj Bosni na 60-70 % terirorije?

Laguna

pre 8 godina

@giza 5 Korpus nijednu bitku nije dobio. Nego je ratni zloćinac atif dudakovic vrištao "bihać pada, NATO help", pa nato Pakt poćeo da bombarduje polozaje Armije Republike Srpske, zajedno sa Splitskom brigadom koja je u Mrkonjiću Gradu zaklala 181 civila. Vi bošnjaci podrzavate srcem ove teroriste u Sirij, a zelite unitarnu bosnu, koju će bakir voditi.

Bosko

pre 8 godina

@Giza, zaboravio si da je NATO bombardovao RS jer je porazila vojsku Federacije, i da je RS bila pred zauzimanjem Bihaca i cele Federacije kad je NATO poceo bombardovati RS, tada je krenula zajednicka agresija hrvatske vojske, NATO, federacije vojske i mudzahedina na RS koja se sama branila.

Laguna

pre 8 godina

Zelim da Asad zajedno sa Hezbolahom i Iranskom milicijom uništi te Teroriste, pa ih pošalje u Saudijskoj Arabiji. Tamo im je mesto. Mrš iz Sirije. Sa teroristima nema pregovora!!

dragan

pre 8 godina

U komentarima se stalno pominju zapadne sile. Nadam se da je svima jasno da su to Engleska i Amerika, a ostale zemlje ih samo prate.

Smolvind

pre 8 godina

Zar niko od komentatora nije pročitao prilog na koji ostavlja komentar, a u kome se kaže da se prekid sukoba "neće odnositi na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge terorističke grupe"? Pomenute grupe predstavljaju oko 95% onih protiv kojih se Rusi i Asad bore.
Molim? Umerena demokratska opozicija? Uozbiljite se, tako nešto ne postoji. Čak ni u Alepu ne postoji ta tzv. "opozicija". U Alepu su bile aktivne razne džihadističke grupe, kao što su Jabhat al Nusra, Fatah Halab, Jaish al Fatah, Fastaqim Kama Umirt, i ostali.
A ovi koji kukaju zbog Ruskih napada na Alepo, jer, kao, tamo nema Islamske Države, nikako da pomenu ove grupacije, koje su isto što i ID, samo se drugačije nazivaju, i imaju druge sponzore. Ali mentalitet i ciljevi su im isti.

a sada, vreme za reklame

pre 8 godina

Pfffff, samo naivan čovek moŸe da pomisli da Lavrov i ekipa ne znaju šta rade. Rusima nije, kao iskompleksiranim Amerima, bitno sta ce ko o njima da misli, vec da rade u svom interesu i zavrse posao."Najmocnija" zemlja na svetu radi na kozmetici i na reklami stare slave, Rusi na svom interesu u budućnosti.I ne, nisam za to da Rusi vladaju bilo gde,jer ne umeju,što su i pokazali vekovima unazad, ali su neophodni kao balans snaga, neumerenim samoproklamovanim "vladarima sveta".

Giza

pre 8 godina

Tako je bilo i u ratu u BiH kada je Armija BiH tačnije 5.korpus iz Krajine došao do pred vrata Banja Luke i onda odjednom naredise rat mora da stane i Bogami stade i plus Armija BiH morade da vrati osvojene teritorije u tom naletu inače su zaprijetili vazdušnim napadima na položaje Armije BiH. Znači samo povlačim paralelu neku sa ovim stanjem u Siriji gdje je jedna strana skoro porazila drugu i odjednom može i primirje a prethodnih godina kao nije moglo. Sve se svodi na to sta odluče veliki a mi mali samo pratimo upute i to je realnost

Nenad

pre 8 godina

Svako primirje koje Amerika inicira nije radi mira nego radi regrupisanja i resnabdevanja americkih sticenika znaci nece ovde biti dugotrajnog mira nego dok ne dobiju ponovo nove borce ,oruzje i politicki ustupak Rusije,e sad da li ce sve tako i biti?
Pogledajte ukrajinu mir su pokusali da uspostave samo radi uzimanja dugih cevi od ruskih sticenika kao sto su Srbima iz hrvatske i Bosne uzeli duge cevi pa ih isterali sve je to trik koji je vec vidjen a samo sto je vise puta ponavljan pa i laici mogu da prepoznaju sta smeraju
Sa Srbima je to proslo posto nije imao ko da zastiti te Srbe a NATO je bio u najjacoj snazi

Neverovatno

pre 8 godina

Ljudi, pricitajte samo naslov. U MINHENU postignut dogovor o SIRIJI. Dakle, u gradu koji se nalazi u jednoj drzavi je postignut dogovor o drugoj nezavisnoj drzavi. Ljudska rasa je bas odvratna.

Koji debil je smislio ovaj sporazum?

pre 8 godina

Kako ne vazi za teroriste? S kim je onda vlada Sirije potpisala ugovor? Sama sa sobom?

To je isto kao kada biste samo vi potpisali ugovor po kojem se samo vi potpisom obavezujete da prodate i do odredjenog dana omogucite kupcu da udje u vas stan a on se nicim ne obavezuje da da vam taj isti stan plati.

racionalno

pre 8 godina

nema od toga nista! gledao sam prenos uzivo! to je bilo samo za tv! mimika oba ministra spoljnih poslova govori da nista nije kako treba.. dosli su do tacke usijanja!!

Neko iz banata

pre 8 godina

@sos
To sto se rusi drze UN rezolucija je odraz njihovog kredibiliteta u ocima ostatka sveta(van Natovskog),inace ispadaju isti kao i ameri,a ovo sigurno nije poslednji sukob ,ili kriza u kojoj ce ucestvovati, pa da koriste sva raspoloziva sredstva da dodju do pobede(slobodno tumacenje medjunarodnog prava kako ti vise odgovara).Sa druge strane u vojnim naukama je poznato da je lako osvojiti neku teritoriju ,ali je jako tesko zadrzati, ako ti 60% stanovnistva nije lojalno tj. zahteva veliku kolicinu ljudi i resursa za odrzavanje "okupacije",a to ovde nije slucaj,tako da su ekonomski teret prebacili na zapadne zemlje koje navijaju za "umerenu opoziciju"koja ce morati da saradjuje sa regularnom armijom koja je pod kontrolom Asada(a u slucaju da ode sa vlasti onda ce oni imati kontrolu nad njom tj. morace da je prizna odmah i prekine borbe,inace ispadaju teroristi.Rusi priznaju regularne vlasti, ne Asada direktno tako da opet sta god da se desi oni ce ostati u Siriji).Dostava humanitarne pomoci ce opet morati da ide preko rusa i Asada jer su oni na terenu ,a ameri su vec obucavali "opoziciju" koja je posle prelazila na stranu ISIS-a,tako da i taj argument je na njihovoj strani.Znaci ostalo je da stave pod kontrolu granicu sa Turskom,a Kurdi su vec u dilu sa njima,tako da postaje samo pitanje vremena sloma ISIS-a tj. par poteza za Putinov sah-mat nad zapadnom "demokratijom" i kebabom.

Љутит

pre 8 godina

Светске силе су успешно заштитиле Исламску Државу од Русије и Сиријске Војске. Браво.

gane

pre 8 godina

Novi talas izbeglica prema Evropi je laz.U Evropu su otisli samo oni koji imaju novaca do plate,a to je oko 3000 evra po putniku.Ovi ljudi beze od rata a Turci im ne daju da udju da bi mogli malo da ih slikaju za Rojters,Ap,BBC,CNN i ostale medijske masine za sirenje propagande.Putin je ovo izveo maestralno,izreklamirao svoju avijaciju za prodaju vrhunski,dobio primirije koje ne mora da postuje i jos ce da dobije rat ,ako se ovi iz NATOa ne umesaju a sve mi se cini da nece,frka im malo.

beba knezevic

pre 8 godina

Pet godina su Amerikanci raspirivali rat. Bacali bombe, pomagali ISIS, omogucavali Turcima da se bogate i razrusili zemlju ,i sada su odjednom spoznali, kada je Evropa u kolapsu, da tamo ima ljudi koji ginu i pate,odjednom. im je stalo da dostavljaju humanitarnu pomoc umesto bombi,Zasto? Da bi anulirali i da bi sprecili uspeh Rusa.Pa,kako ce unistiti IS?

najnovija vest!

pre 8 godina

Несугласице по питању Сирије неопходно је искоренити у току преговора у којима мора да учествује и сиријски председник Башар ел Асад, изјавио је амерички државни секретар Џон Кери након петочасовног састанка међународне групе за Сирију у Минхену.

Jagodinac

pre 8 godina

Sirijska armija i kurdska vojska su uspeli da preseku najbitnije linije snabdevanja tzv umerene opozicije i Al Nusre. U toku je napad kurda na jedini preostali put juzno od Azaza kojim se snabdevao severni deo pobunjenika. Verovatno da ce se vrsiti i kontrola humanitarne pomoci. Najbitnije je da su sada kurdi i SAA otvoreno u koaliciji a sa druge strane Turska vrsi pritisak na SAD da prekine bilo koju saradnju sa njima. Ulazak vojski Turske i Saudi Arabije pod izgovorom sprecavanja humanitarne katastrofe u Siriju nije u interesu ni Rusije ni Asadu. Videcemo kako ce da izgleda primena prekida vatre i koji ce bit uslovi.

perica

pre 8 godina

5. Rusi udarili po Alepu. E to je izgleda bitno uporiste terorista za amere.
(Malo zakeralo, 12. februar 2016 07:55)
Nije Aleppo bitno uporiste "umerene opozicije" nego je glavno i zadnje! Razbijeni su u Daru, Damasku, Homsu i Hama (izmedju tih dva grada ima velika teritorija pod kontrolom Al Nusra Fronta ali njih cuvaju za kraj) i Latakiji. Ostao je jos Idlib, ali posle zauzimanja Aleppa Idlib je odsecen, opkoljen i nemocan i pada za nekoliko dana. Aleppo je do sada bila kapija za snabdevanje "umerene opozicije", Al Nusra Fronta i ID (sve je to isto, sve njih finansiraju ameri, turci i arapi i snabdevaju ih i oruzjem i sto je jos vaznije taktickim i vojnim informacijama (ima nekoliko clanaka, gde je Iracke vojske u mobilnim telefonima mrtvih boraca ID nasla poruke o taktickim informacijama sa telefonskim brojevima iz Turske). Kad padne Aleppo i ID je mrtva u Siriji, jer im se zatvara ta glavna kapija snabdevanja, i zbog toga sve ove pretnje invazije Turske, te Saudijske Arabije, te cela ova propagandna masinerija zapada, tu su pale zadnje maske, sada se tacno vidi ko koga podrzava i cije je dete ID!

Дејан

pre 8 godina

Русија неће стати са офанзивом док не очисте границу са Турском и ослободе Раку. Турска неће да дозволи да изгубе Алеп и Азаз, и није искључено да уђе са војском у Сирију. САД неће да уђу директно, само логистика за Турке. Британци скупљају Арапе да бране ИСИС и Раку, и ако они уђу у Сирију, долазе и Персијанци. Курди се боре за себе и будућу државу, и ко им буде гарантовао земљу, за њега ће да ратују. Е сад, има једно али... Ако крену напади у Украјини, Русија ће на све начине да испровоцира Турке да их ови нападну, и ето их на Босфору. Онда ће НАТО морати да реагује, међутим невољно. САД чекају избори, а људи из ЕУ тешко да ће пристати да бране исламисте. Велика је вероватноћа да НАТО престане да постоји после тога а и ЕУ. Видећемо...

COVEK

pre 8 godina

Da li ste vi svesni koliko zivota ce biti spaseno ovim primirjem? A niko to ne spominje u komentarima, svi navijaju, mere se geopoliticki gubitci i zaokruzuju interesne sfere. U sta se pretvorio moj narod?!?

000

pre 8 godina

Ne brinem ja za Ruse... Ide njima sah.Sta je trebalo da kazu? -Necemo mi nikakvo primirje!- Tek onda bi ih Zapad razapeo.
Sve je to lijepo slovo na papiru, ali bice interesantno vidjeti koliko SAD ima uticaja na tu famoznu opoziciju, i da li ce moci da ih natjera (sve te teror. grupe) da postuju primirje.

cika djoka

pre 8 godina

Nije zapadu do primirja, nego da sprece novi veliki priliv izbeglica koji uskoro sledi tj. da ih zadrze uz humanitarnu pomoc. Nije Nemacka dzabe bila domacin.
A lepo pise da se sa teroristima nastavlja gde su i stali.

andreas kisser

pre 8 godina

kompromis,u praksi Alepo mora pasti,jer,tu je Nusra,a,ostalo,ako Rusi kazu da su svuda teroristi,rokaj do kraja,xexexe,sila boga ne moli.
(nevski, 12. februar 2016 07:49)

e kako si ti to lepo zamislio. sa tim izuzetkom sto rusi ne bombarduju nista bitno daje od alepa. a zasto bi? svdelo se to nekom ili ne, opozicija (a ne "opozicija") ima isti legitimitet i na zapadu i kod rusa. dobiju li (a po svemu sudeci nece zahvaljujuci ruskoj odlucnoj pomoci asadu) rusi ce ih priznati za novu legitimnu vladu sirije, kao sto ce i ameri i EU raditi sa asadom. tako to ide, posle tuce svi su drugari. tek naspram asada i opozicije stoji ID koju niko ne priznaje i koju su u ovom trenutku nebitni; ko god da pobedi u sukobu dve bitne strane, tek nakon toga sledi konacni obracun sa ID. to zna i asad, zato mu je bitan alepo, a ne rasipanje snage po pustinjskim dzepovima u vukojebinama na istoku sirije. ovo je borba za kontrolu posleratne sirije, a to moze biti samo asad (rusi) ili opozicija (amerikanci)! nakon pet meseci ruskog angazovanja u siriji srbi i dalje misle da su rusi otisli tamo da se bore protiv ID i za svetsku pravdu. koliko zaljubljen u putinovu sliku moras biti da konstantno vidis samo ono sto zelis da vidis? jedina nepoznanica u siriji ostaju kurdi i sta sa njima; moja procena - pustice ih svi niz vodu!

Kapetan Kuka

pre 8 godina

Rusi nisu pristali ni na šta. Dali ste razmeli Lavrova: "RF neće prestati sa napadima". Biće mir, ali za nedelju dana, verovatno. U prevodu: "Prozor mora pasti." U pitanju je diplomatija novog sveta. Jasan je dekor u Minhenu. Iza Kerija i Lavrova su po dve američke i ruske zastave i jedna zastava UN. Nije slučajno, tri UN i po 1 obe strane. To je novi predak. Glupo bi bilo da se napiše da je Keri uzalud inicirao, a Merkelova ugostila važne razgovore koji su propali. Ovako se lepo napiše da je dogovoren mir, ali da .... To vam je kao u filmu "Maratonci..." kad Diklić (Keri) pita Đenku (Lavrov): Šta to radiš kume"?, a ovaj mu odgovara "Ništa, vežbamo malo za film. I ti ćeš kume, samo sutra..."

Mirjana

pre 8 godina

Citam komentare, da li vi mislite da je Putin glup? Da ne zna to sta vi pisete? Tu su neke igre o kojima mi pojma nemamo, na kraju nije Sirija isto sto i Krim za Ruse. Ovde su Rusi ili procenili da im se dalje ne isplati da ratuju ili ce zavrsiti sta su naumili pa se pridrzavati primirja a to znaci odsecanje Turske od Sirije i mozda naoruzavanje Kurda ko zna.

bole

pre 8 godina

izgleda u kremlju niko normalan ne sedi.
ofanziva u punom jeku i eto primirja, tako su vec zeznuli asada 2012. i 2013. usred krucijalnih ofanziva.
tako je putin 2 puta sa minskim sporazumima zaustavljao novoruske snage da uniste ukrajinsku vojsku.
uopste se postavlja pitanje kakvi su uopste interesi moskve i ko tamo uopste odlucuje jer sve vise mislim da putin nije taj...
jel amerika nudila primirje gadafiju ili sadamu 2003., ili talibanima? ni u ludilu, unistavaju do kraja, a rusi...

Marko

pre 8 godina

Jos jedna brilijatno odigrana partija saha od strane Predsednika Putina.
Ponudio je zapadnjacima dogovor gde ce oni moci koliko toliko da sacuvaju obraz.
Rusi ce umanjiti bombardovanje narednih sedam dana a zapad ce morati da radi onako kako Rusija kaze. Morace da se pregovara sa Asadom i dogovor da se postigne sa Asadom. Islamisti i njihovi zapdni saveznici vise ne smeju da pozivaju Asada da ode kao bilo kakav preduslov.

Glavne dve recenice ovog sporazuma su upravo ove:

-"Nismo postigli dogovor o trenutnom prekidu ruskih udara, ali smo došli do posvecenosti procesu koji ce, ako uspe, promeniti situaciju", navodi njihov izvor.

- Kako se navodi, to se nece odnosti na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge teroristicke grupe.

Sa obzirom da je glavna grupa u Alepu Al Nusta a svi ostali islamisti, ili umerena opozicija kako drugi vole da ih zovu, usko saradjuju sa njom, Rusi su dobili napismeno od zapadnjaka da mogu da nastave da ih bombarduju ako ovi nece da pregovaraju.

ok

pre 8 godina

rusija je upala u zamku koju su pravili Amerika i Nato ja uopste ne razumijem sta oce rusija amerika i nato u tudju zemlju da uspostavljaju zakon jel zato sto su jaci od civila

Ale

pre 8 godina

Da li će nakon Sirije, velike sile da oslobađaju i druge narode od zlih diktatora? Ima tamo neki mali u SK koji je isto diktator, da li je on sljedeći? A da, nije, jer on možda ima nuklearku i nema naftu.

levicar nikad kapitalista

pre 8 godina

Nisu Rusi pristali na prekid vatre. Kad budu okoncali sa sirijskom vojskom sve vojne zadatke tek onda ce doci do pravih pregovora. Za mesec dva ce u Siriji postojati samo jedna vojska,regularna sirijska. Mnogo puta je Nato "prodao" ovu pricu da bi se vise iole et ozbiljna zemlja pecala na istu.Turcima niko ne brani da probaju vojno da udju u Siriju ali se sigurno nece lepo provesti. Mislim da ce ostati samo na prici za domacu upotrebu.

sasho

pre 8 godina

Ok,slazem se da zamrznu sukob,primirje i tako dalje.Šta mogu protiv Rusije,ako se ovi drugi ne smire,koje oruzje da dovuku?Pa 1900 objekata su bombardovali za 4 dana od kad je krenula ofanziva.Pa Sirija je osudjena na propast,od kojekavog bombardovanja narod ce da umire od raznih oblika kancera.

Zeljko

pre 8 godina

Neverovatno! Rusija je smela da pristane na ovo samo uz uslov da Asad po svaku cenu ostane na vlasti i da to bude uslov svih uslova. Ne zato sto je Asad dobar nego zato da se lupi kontra zapadnom kapitalizmu.

licemerje= #1 export zapada

pre 8 godina

opet ista stvar. kada njihove opcije gube idemo na primirje i rekonsolidaciju snaga. Posle zauzimanja Alepa treba da kazu, e sada mozemo da pregovaramo....

Predrag

pre 8 godina

Previše je ljudi izginulo u toj nesrećnoj zemlji da bi Asad mogao da ostane predsednik. Treba da se nađe neko kompromisno rešenje inače će ta nacija zauvek ostati podeljena.

sos

pre 8 godina

Prvi put mogu da konstatujem da su Rusi sa ovim potezom "mozda" ispali glupi!
Ameri,Nemci,Englezi...svi se drze rezolucije UN kada SAMO njima odgovara u suprotnom za njih UN ne postoji.

да да

pre 8 godina

Биће да је у Сирији готово и да ће за тих пар недеља све бити решено, тј. преостали терористи побијени и протерани !!!

mikkan

pre 8 godina

Ne treba da bude primirja dok poslednji pristalica takozvane islamske drzave ne bude visio na poslednjem drvetu.
Inace, tako su pre 300 godina iskorenjeni pirati, a ne pregovorima niti primirjem

only fools and horses

pre 8 godina

Nadam se da Rusi i Sirijci nisu toliko glupi da poveruju u ovakve stvari. Mislim, poznata taktika tzv zapadnih sila, kad god ne ide njihovim miljenicima, traže se pregovori, prekid vatre, potencira humanitarna situacija i sl. Sve da bi pokušali da preokrenu situaciju na terenu. A kad oni pokušavaju da oružjem ispune svoj cilj, nema tog argumenta koji bi ih zaustavio (osim jače sile normalno), pa makar to značilo na stotine hiljada mrtvih i milione izbeglica.
Nagledali smo se toga i kod nas i u svetu. Njihovo licemerje i istovremena surovost i pokvarenost, jednostavno nemaju granica.

Grbalj

pre 8 godina

Zanimljiva stvar je da se pregovori uvek održe onda kada je na pomolu krah onih grupa koje izazivaju haos i rat. Isto se desilo i u Ukrajini ; pregovori u Minsku održani u trenutku kad su pro-ruske snage opkolile režimske snage u Mariupolju. Sad će pobunjenici imati vremena da se regrupišu, a i ovo je samo defakto primirje, džabe sve ako ID i Nusra dalje dejstvuju. Ne znam samo zbog čega su Asad i Rusija ovo prihvatili, ali su verovatno računali da postoji mogućnost slanja kopnenih trupa (S.Arabija) u slučaju da odbiju pregovore.

St.Deus

pre 8 godina

Dok je tas pretezao na strani tzv. pobunjenika niko nije pominjao prekid sukoba, kad su se stvari obrnule odjednom je moguće sve. SAD spašavaju što se spasti može. Licemeri, planetarno zlo.

yappy ns

pre 8 godina

Interesantno kako se misljenje svetske javnosti uvek formira u odnosu na stav Nato alijanse. Ako ona podrzava neki zvanican rezim onda su pobunjenici teroristi i zlocinci (primer SAO Krajine), ali kada Rusija, prvi put u skorijoj istoriji, podrzi zvanican rezim, e onda su pobunjenici samo opozicija koja se bori za slobodu i ljudska prava... Dvolicnost i licemerje opravdava interes - naftu.

cvetko iz prizemlja

pre 8 godina

"to se neće odnosti na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge terorističke grupe."

A svi ovi drze 60% teritorije u tom delu arapskog poluostrva. Izem ti primirje.

Перица

pre 8 godina

Као што су тражили у Украјини, званични Дамаск треба да контролише све границе и проверава хуманитарну помоћ.

dragan

pre 8 godina

Englezi i Amerikanci uvek rade isto, hoce da zamznu sukob da bi, kada im bude odgovaralo, opet nastavi sa borbama. Nije najjasniji ruski stav. Prekid se ne odnosi na teroristicke grupe nego samo na strane koje hoce da ociste zemlju od terorista.

N2

pre 8 godina

Previse je strana ukljuceno u sukob da bi on jednostavno bio zaustavljen. Suvise komplikovana mreza interesa da bi tek tako bila raspletena.

Malo zakeralo

pre 8 godina

Da rezimiram kako ja vidim situaciju:
1. Rusi usli u Siriju, svet ih ismevao.
2. Ameri i Francuzi (ponovo) pokusali izmisljotinama da ih oblate i predstave zlikovcima. Bezuspesno.
3. Turska epizoda.
4. Rusi od samog pocetka zovu na ozbiljan dijalog, Ameri se prave gluvi.
5. Rusi udarili po Alepu. E to je izgleda bitno uporiste terorista za amere.
6. I sad navodno razgovore inicira Keri! sa Lavrovom? Keri nista tu inicirao nije.

Mare

pre 8 godina

Prekid vatre kad su isl.drzava, al nusra i pobunjenici u stanju rasula, pa sve dok se ne pregrupisu i ne budu bili spremni za nov pokolj?! Ne budimo naivni, ovo je samo kupovina vremena

bb

pre 8 godina

Nema nista od toga, sada ce zapad i zalivske zemlej pod plastom humanitrne pomoci da naoruzavaju pobunjenike i islamiste protvi regularne vojske i Rusije i eto za neku nedelju ili mesec ofanziva pobunjenika i islamista.

only fools and horses

pre 8 godina

Nadam se da Rusi i Sirijci nisu toliko glupi da poveruju u ovakve stvari. Mislim, poznata taktika tzv zapadnih sila, kad god ne ide njihovim miljenicima, traže se pregovori, prekid vatre, potencira humanitarna situacija i sl. Sve da bi pokušali da preokrenu situaciju na terenu. A kad oni pokušavaju da oružjem ispune svoj cilj, nema tog argumenta koji bi ih zaustavio (osim jače sile normalno), pa makar to značilo na stotine hiljada mrtvih i milione izbeglica.
Nagledali smo se toga i kod nas i u svetu. Njihovo licemerje i istovremena surovost i pokvarenost, jednostavno nemaju granica.

yappy ns

pre 8 godina

Interesantno kako se misljenje svetske javnosti uvek formira u odnosu na stav Nato alijanse. Ako ona podrzava neki zvanican rezim onda su pobunjenici teroristi i zlocinci (primer SAO Krajine), ali kada Rusija, prvi put u skorijoj istoriji, podrzi zvanican rezim, e onda su pobunjenici samo opozicija koja se bori za slobodu i ljudska prava... Dvolicnost i licemerje opravdava interes - naftu.

sos

pre 8 godina

Prvi put mogu da konstatujem da su Rusi sa ovim potezom "mozda" ispali glupi!
Ameri,Nemci,Englezi...svi se drze rezolucije UN kada SAMO njima odgovara u suprotnom za njih UN ne postoji.

Malo zakeralo

pre 8 godina

Da rezimiram kako ja vidim situaciju:
1. Rusi usli u Siriju, svet ih ismevao.
2. Ameri i Francuzi (ponovo) pokusali izmisljotinama da ih oblate i predstave zlikovcima. Bezuspesno.
3. Turska epizoda.
4. Rusi od samog pocetka zovu na ozbiljan dijalog, Ameri se prave gluvi.
5. Rusi udarili po Alepu. E to je izgleda bitno uporiste terorista za amere.
6. I sad navodno razgovore inicira Keri! sa Lavrovom? Keri nista tu inicirao nije.

Mare

pre 8 godina

Prekid vatre kad su isl.drzava, al nusra i pobunjenici u stanju rasula, pa sve dok se ne pregrupisu i ne budu bili spremni za nov pokolj?! Ne budimo naivni, ovo je samo kupovina vremena

levicar nikad kapitalista

pre 8 godina

Nisu Rusi pristali na prekid vatre. Kad budu okoncali sa sirijskom vojskom sve vojne zadatke tek onda ce doci do pravih pregovora. Za mesec dva ce u Siriji postojati samo jedna vojska,regularna sirijska. Mnogo puta je Nato "prodao" ovu pricu da bi se vise iole et ozbiljna zemlja pecala na istu.Turcima niko ne brani da probaju vojno da udju u Siriju ali se sigurno nece lepo provesti. Mislim da ce ostati samo na prici za domacu upotrebu.

dragan

pre 8 godina

Englezi i Amerikanci uvek rade isto, hoce da zamznu sukob da bi, kada im bude odgovaralo, opet nastavi sa borbama. Nije najjasniji ruski stav. Prekid se ne odnosi na teroristicke grupe nego samo na strane koje hoce da ociste zemlju od terorista.

bb

pre 8 godina

Nema nista od toga, sada ce zapad i zalivske zemlej pod plastom humanitrne pomoci da naoruzavaju pobunjenike i islamiste protvi regularne vojske i Rusije i eto za neku nedelju ili mesec ofanziva pobunjenika i islamista.

Mirjana

pre 8 godina

Citam komentare, da li vi mislite da je Putin glup? Da ne zna to sta vi pisete? Tu su neke igre o kojima mi pojma nemamo, na kraju nije Sirija isto sto i Krim za Ruse. Ovde su Rusi ili procenili da im se dalje ne isplati da ratuju ili ce zavrsiti sta su naumili pa se pridrzavati primirja a to znaci odsecanje Turske od Sirije i mozda naoruzavanje Kurda ko zna.

Kapetan Kuka

pre 8 godina

Rusi nisu pristali ni na šta. Dali ste razmeli Lavrova: "RF neće prestati sa napadima". Biće mir, ali za nedelju dana, verovatno. U prevodu: "Prozor mora pasti." U pitanju je diplomatija novog sveta. Jasan je dekor u Minhenu. Iza Kerija i Lavrova su po dve američke i ruske zastave i jedna zastava UN. Nije slučajno, tri UN i po 1 obe strane. To je novi predak. Glupo bi bilo da se napiše da je Keri uzalud inicirao, a Merkelova ugostila važne razgovore koji su propali. Ovako se lepo napiše da je dogovoren mir, ali da .... To vam je kao u filmu "Maratonci..." kad Diklić (Keri) pita Đenku (Lavrov): Šta to radiš kume"?, a ovaj mu odgovara "Ništa, vežbamo malo za film. I ti ćeš kume, samo sutra..."

000

pre 8 godina

Ne brinem ja za Ruse... Ide njima sah.Sta je trebalo da kazu? -Necemo mi nikakvo primirje!- Tek onda bi ih Zapad razapeo.
Sve je to lijepo slovo na papiru, ali bice interesantno vidjeti koliko SAD ima uticaja na tu famoznu opoziciju, i da li ce moci da ih natjera (sve te teror. grupe) da postuju primirje.

perica

pre 8 godina

5. Rusi udarili po Alepu. E to je izgleda bitno uporiste terorista za amere.
(Malo zakeralo, 12. februar 2016 07:55)
Nije Aleppo bitno uporiste "umerene opozicije" nego je glavno i zadnje! Razbijeni su u Daru, Damasku, Homsu i Hama (izmedju tih dva grada ima velika teritorija pod kontrolom Al Nusra Fronta ali njih cuvaju za kraj) i Latakiji. Ostao je jos Idlib, ali posle zauzimanja Aleppa Idlib je odsecen, opkoljen i nemocan i pada za nekoliko dana. Aleppo je do sada bila kapija za snabdevanje "umerene opozicije", Al Nusra Fronta i ID (sve je to isto, sve njih finansiraju ameri, turci i arapi i snabdevaju ih i oruzjem i sto je jos vaznije taktickim i vojnim informacijama (ima nekoliko clanaka, gde je Iracke vojske u mobilnim telefonima mrtvih boraca ID nasla poruke o taktickim informacijama sa telefonskim brojevima iz Turske). Kad padne Aleppo i ID je mrtva u Siriji, jer im se zatvara ta glavna kapija snabdevanja, i zbog toga sve ove pretnje invazije Turske, te Saudijske Arabije, te cela ova propagandna masinerija zapada, tu su pale zadnje maske, sada se tacno vidi ko koga podrzava i cije je dete ID!

Marko

pre 8 godina

Jos jedna brilijatno odigrana partija saha od strane Predsednika Putina.
Ponudio je zapadnjacima dogovor gde ce oni moci koliko toliko da sacuvaju obraz.
Rusi ce umanjiti bombardovanje narednih sedam dana a zapad ce morati da radi onako kako Rusija kaze. Morace da se pregovara sa Asadom i dogovor da se postigne sa Asadom. Islamisti i njihovi zapdni saveznici vise ne smeju da pozivaju Asada da ode kao bilo kakav preduslov.

Glavne dve recenice ovog sporazuma su upravo ove:

-"Nismo postigli dogovor o trenutnom prekidu ruskih udara, ali smo došli do posvecenosti procesu koji ce, ako uspe, promeniti situaciju", navodi njihov izvor.

- Kako se navodi, to se nece odnosti na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge teroristicke grupe.

Sa obzirom da je glavna grupa u Alepu Al Nusta a svi ostali islamisti, ili umerena opozicija kako drugi vole da ih zovu, usko saradjuju sa njom, Rusi su dobili napismeno od zapadnjaka da mogu da nastave da ih bombarduju ako ovi nece da pregovaraju.

Љутит

pre 8 godina

Светске силе су успешно заштитиле Исламску Државу од Русије и Сиријске Војске. Браво.

Smolvind

pre 8 godina

Zar niko od komentatora nije pročitao prilog na koji ostavlja komentar, a u kome se kaže da se prekid sukoba "neće odnositi na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge terorističke grupe"? Pomenute grupe predstavljaju oko 95% onih protiv kojih se Rusi i Asad bore.
Molim? Umerena demokratska opozicija? Uozbiljite se, tako nešto ne postoji. Čak ni u Alepu ne postoji ta tzv. "opozicija". U Alepu su bile aktivne razne džihadističke grupe, kao što su Jabhat al Nusra, Fatah Halab, Jaish al Fatah, Fastaqim Kama Umirt, i ostali.
A ovi koji kukaju zbog Ruskih napada na Alepo, jer, kao, tamo nema Islamske Države, nikako da pomenu ove grupacije, koje su isto što i ID, samo se drugačije nazivaju, i imaju druge sponzore. Ali mentalitet i ciljevi su im isti.

beba knezevic

pre 8 godina

Pet godina su Amerikanci raspirivali rat. Bacali bombe, pomagali ISIS, omogucavali Turcima da se bogate i razrusili zemlju ,i sada su odjednom spoznali, kada je Evropa u kolapsu, da tamo ima ljudi koji ginu i pate,odjednom. im je stalo da dostavljaju humanitarnu pomoc umesto bombi,Zasto? Da bi anulirali i da bi sprecili uspeh Rusa.Pa,kako ce unistiti IS?

a sada, vreme za reklame

pre 8 godina

Pfffff, samo naivan čovek moŸe da pomisli da Lavrov i ekipa ne znaju šta rade. Rusima nije, kao iskompleksiranim Amerima, bitno sta ce ko o njima da misli, vec da rade u svom interesu i zavrse posao."Najmocnija" zemlja na svetu radi na kozmetici i na reklami stare slave, Rusi na svom interesu u budućnosti.I ne, nisam za to da Rusi vladaju bilo gde,jer ne umeju,što su i pokazali vekovima unazad, ali su neophodni kao balans snaga, neumerenim samoproklamovanim "vladarima sveta".

Перица

pre 8 godina

Као што су тражили у Украјини, званични Дамаск треба да контролише све границе и проверава хуманитарну помоћ.

mikkan

pre 8 godina

Ne treba da bude primirja dok poslednji pristalica takozvane islamske drzave ne bude visio na poslednjem drvetu.
Inace, tako su pre 300 godina iskorenjeni pirati, a ne pregovorima niti primirjem

St.Deus

pre 8 godina

Dok je tas pretezao na strani tzv. pobunjenika niko nije pominjao prekid sukoba, kad su se stvari obrnule odjednom je moguće sve. SAD spašavaju što se spasti može. Licemeri, planetarno zlo.

licemerje= #1 export zapada

pre 8 godina

opet ista stvar. kada njihove opcije gube idemo na primirje i rekonsolidaciju snaga. Posle zauzimanja Alepa treba da kazu, e sada mozemo da pregovaramo....

bole

pre 8 godina

izgleda u kremlju niko normalan ne sedi.
ofanziva u punom jeku i eto primirja, tako su vec zeznuli asada 2012. i 2013. usred krucijalnih ofanziva.
tako je putin 2 puta sa minskim sporazumima zaustavljao novoruske snage da uniste ukrajinsku vojsku.
uopste se postavlja pitanje kakvi su uopste interesi moskve i ko tamo uopste odlucuje jer sve vise mislim da putin nije taj...
jel amerika nudila primirje gadafiju ili sadamu 2003., ili talibanima? ni u ludilu, unistavaju do kraja, a rusi...

sasho

pre 8 godina

Ok,slazem se da zamrznu sukob,primirje i tako dalje.Šta mogu protiv Rusije,ako se ovi drugi ne smire,koje oruzje da dovuku?Pa 1900 objekata su bombardovali za 4 dana od kad je krenula ofanziva.Pa Sirija je osudjena na propast,od kojekavog bombardovanja narod ce da umire od raznih oblika kancera.

N2

pre 8 godina

Previse je strana ukljuceno u sukob da bi on jednostavno bio zaustavljen. Suvise komplikovana mreza interesa da bi tek tako bila raspletena.

Nenad

pre 8 godina

Svako primirje koje Amerika inicira nije radi mira nego radi regrupisanja i resnabdevanja americkih sticenika znaci nece ovde biti dugotrajnog mira nego dok ne dobiju ponovo nove borce ,oruzje i politicki ustupak Rusije,e sad da li ce sve tako i biti?
Pogledajte ukrajinu mir su pokusali da uspostave samo radi uzimanja dugih cevi od ruskih sticenika kao sto su Srbima iz hrvatske i Bosne uzeli duge cevi pa ih isterali sve je to trik koji je vec vidjen a samo sto je vise puta ponavljan pa i laici mogu da prepoznaju sta smeraju
Sa Srbima je to proslo posto nije imao ko da zastiti te Srbe a NATO je bio u najjacoj snazi

Дејан

pre 8 godina

Русија неће стати са офанзивом док не очисте границу са Турском и ослободе Раку. Турска неће да дозволи да изгубе Алеп и Азаз, и није искључено да уђе са војском у Сирију. САД неће да уђу директно, само логистика за Турке. Британци скупљају Арапе да бране ИСИС и Раку, и ако они уђу у Сирију, долазе и Персијанци. Курди се боре за себе и будућу државу, и ко им буде гарантовао земљу, за њега ће да ратују. Е сад, има једно али... Ако крену напади у Украјини, Русија ће на све начине да испровоцира Турке да их ови нападну, и ето их на Босфору. Онда ће НАТО морати да реагује, међутим невољно. САД чекају избори, а људи из ЕУ тешко да ће пристати да бране исламисте. Велика је вероватноћа да НАТО престане да постоји после тога а и ЕУ. Видећемо...

Bosko

pre 8 godina

@Giza, zaboravio si da je NATO bombardovao RS jer je porazila vojsku Federacije, i da je RS bila pred zauzimanjem Bihaca i cele Federacije kad je NATO poceo bombardovati RS, tada je krenula zajednicka agresija hrvatske vojske, NATO, federacije vojske i mudzahedina na RS koja se sama branila.

dragan

pre 8 godina

U komentarima se stalno pominju zapadne sile. Nadam se da je svima jasno da su to Engleska i Amerika, a ostale zemlje ih samo prate.

Laguna

pre 8 godina

@giza 5 Korpus nijednu bitku nije dobio. Nego je ratni zloćinac atif dudakovic vrištao "bihać pada, NATO help", pa nato Pakt poćeo da bombarduje polozaje Armije Republike Srpske, zajedno sa Splitskom brigadom koja je u Mrkonjiću Gradu zaklala 181 civila. Vi bošnjaci podrzavate srcem ove teroriste u Sirij, a zelite unitarnu bosnu, koju će bakir voditi.

Stara kuka

pre 8 godina

@Giza

Arbija Bih dosla do Banjaluke? Ne znam sta bi vam braca Hrvati rekli na ovo?
HV i HVO su dosli na oko 20 km od Banjaluke, udruzili ste se sa njima komplet, Srbi u Krajini ostali bez oruzija, povucene neke snage. VRS je krenula protiv udar i kontranapad na Armiju Bih u prvacu Sanskog Mosta i napredovala ali je sa druge strane zestoko udario HV i HVO a VRS nije imala dovoljno ljudstva i naoruzanja da ratuje sa HV-HVO + Arimija Bih. Sta bi bilo da se tadasnja VJ ukljucila u rat i da su se Srbi ukopali u celoj Bosni na 60-70 % terirorije?

cvetko iz prizemlja

pre 8 godina

"to se neće odnosti na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge terorističke grupe."

A svi ovi drze 60% teritorije u tom delu arapskog poluostrva. Izem ti primirje.

Laguna

pre 8 godina

Zelim da Asad zajedno sa Hezbolahom i Iranskom milicijom uništi te Teroriste, pa ih pošalje u Saudijskoj Arabiji. Tamo im je mesto. Mrš iz Sirije. Sa teroristima nema pregovora!!

Jagodinac

pre 8 godina

Sirijska armija i kurdska vojska su uspeli da preseku najbitnije linije snabdevanja tzv umerene opozicije i Al Nusre. U toku je napad kurda na jedini preostali put juzno od Azaza kojim se snabdevao severni deo pobunjenika. Verovatno da ce se vrsiti i kontrola humanitarne pomoci. Najbitnije je da su sada kurdi i SAA otvoreno u koaliciji a sa druge strane Turska vrsi pritisak na SAD da prekine bilo koju saradnju sa njima. Ulazak vojski Turske i Saudi Arabije pod izgovorom sprecavanja humanitarne katastrofe u Siriju nije u interesu ni Rusije ni Asadu. Videcemo kako ce da izgleda primena prekida vatre i koji ce bit uslovi.

racionalno

pre 8 godina

nema od toga nista! gledao sam prenos uzivo! to je bilo samo za tv! mimika oba ministra spoljnih poslova govori da nista nije kako treba.. dosli su do tacke usijanja!!

Neverovatno

pre 8 godina

Ljudi, pricitajte samo naslov. U MINHENU postignut dogovor o SIRIJI. Dakle, u gradu koji se nalazi u jednoj drzavi je postignut dogovor o drugoj nezavisnoj drzavi. Ljudska rasa je bas odvratna.

ok

pre 8 godina

rusija je upala u zamku koju su pravili Amerika i Nato ja uopste ne razumijem sta oce rusija amerika i nato u tudju zemlju da uspostavljaju zakon jel zato sto su jaci od civila

gane

pre 8 godina

Novi talas izbeglica prema Evropi je laz.U Evropu su otisli samo oni koji imaju novaca do plate,a to je oko 3000 evra po putniku.Ovi ljudi beze od rata a Turci im ne daju da udju da bi mogli malo da ih slikaju za Rojters,Ap,BBC,CNN i ostale medijske masine za sirenje propagande.Putin je ovo izveo maestralno,izreklamirao svoju avijaciju za prodaju vrhunski,dobio primirije koje ne mora da postuje i jos ce da dobije rat ,ako se ovi iz NATOa ne umesaju a sve mi se cini da nece,frka im malo.

Grbalj

pre 8 godina

Zanimljiva stvar je da se pregovori uvek održe onda kada je na pomolu krah onih grupa koje izazivaju haos i rat. Isto se desilo i u Ukrajini ; pregovori u Minsku održani u trenutku kad su pro-ruske snage opkolile režimske snage u Mariupolju. Sad će pobunjenici imati vremena da se regrupišu, a i ovo je samo defakto primirje, džabe sve ako ID i Nusra dalje dejstvuju. Ne znam samo zbog čega su Asad i Rusija ovo prihvatili, ali su verovatno računali da postoji mogućnost slanja kopnenih trupa (S.Arabija) u slučaju da odbiju pregovore.

Neko iz banata

pre 8 godina

@sos
To sto se rusi drze UN rezolucija je odraz njihovog kredibiliteta u ocima ostatka sveta(van Natovskog),inace ispadaju isti kao i ameri,a ovo sigurno nije poslednji sukob ,ili kriza u kojoj ce ucestvovati, pa da koriste sva raspoloziva sredstva da dodju do pobede(slobodno tumacenje medjunarodnog prava kako ti vise odgovara).Sa druge strane u vojnim naukama je poznato da je lako osvojiti neku teritoriju ,ali je jako tesko zadrzati, ako ti 60% stanovnistva nije lojalno tj. zahteva veliku kolicinu ljudi i resursa za odrzavanje "okupacije",a to ovde nije slucaj,tako da su ekonomski teret prebacili na zapadne zemlje koje navijaju za "umerenu opoziciju"koja ce morati da saradjuje sa regularnom armijom koja je pod kontrolom Asada(a u slucaju da ode sa vlasti onda ce oni imati kontrolu nad njom tj. morace da je prizna odmah i prekine borbe,inace ispadaju teroristi.Rusi priznaju regularne vlasti, ne Asada direktno tako da opet sta god da se desi oni ce ostati u Siriji).Dostava humanitarne pomoci ce opet morati da ide preko rusa i Asada jer su oni na terenu ,a ameri su vec obucavali "opoziciju" koja je posle prelazila na stranu ISIS-a,tako da i taj argument je na njihovoj strani.Znaci ostalo je da stave pod kontrolu granicu sa Turskom,a Kurdi su vec u dilu sa njima,tako da postaje samo pitanje vremena sloma ISIS-a tj. par poteza za Putinov sah-mat nad zapadnom "demokratijom" i kebabom.

да да

pre 8 godina

Биће да је у Сирији готово и да ће за тих пар недеља све бити решено, тј. преостали терористи побијени и протерани !!!

andreas kisser

pre 8 godina

kompromis,u praksi Alepo mora pasti,jer,tu je Nusra,a,ostalo,ako Rusi kazu da su svuda teroristi,rokaj do kraja,xexexe,sila boga ne moli.
(nevski, 12. februar 2016 07:49)

e kako si ti to lepo zamislio. sa tim izuzetkom sto rusi ne bombarduju nista bitno daje od alepa. a zasto bi? svdelo se to nekom ili ne, opozicija (a ne "opozicija") ima isti legitimitet i na zapadu i kod rusa. dobiju li (a po svemu sudeci nece zahvaljujuci ruskoj odlucnoj pomoci asadu) rusi ce ih priznati za novu legitimnu vladu sirije, kao sto ce i ameri i EU raditi sa asadom. tako to ide, posle tuce svi su drugari. tek naspram asada i opozicije stoji ID koju niko ne priznaje i koju su u ovom trenutku nebitni; ko god da pobedi u sukobu dve bitne strane, tek nakon toga sledi konacni obracun sa ID. to zna i asad, zato mu je bitan alepo, a ne rasipanje snage po pustinjskim dzepovima u vukojebinama na istoku sirije. ovo je borba za kontrolu posleratne sirije, a to moze biti samo asad (rusi) ili opozicija (amerikanci)! nakon pet meseci ruskog angazovanja u siriji srbi i dalje misle da su rusi otisli tamo da se bore protiv ID i za svetsku pravdu. koliko zaljubljen u putinovu sliku moras biti da konstantno vidis samo ono sto zelis da vidis? jedina nepoznanica u siriji ostaju kurdi i sta sa njima; moja procena - pustice ih svi niz vodu!

Giza

pre 8 godina

Tako je bilo i u ratu u BiH kada je Armija BiH tačnije 5.korpus iz Krajine došao do pred vrata Banja Luke i onda odjednom naredise rat mora da stane i Bogami stade i plus Armija BiH morade da vrati osvojene teritorije u tom naletu inače su zaprijetili vazdušnim napadima na položaje Armije BiH. Znači samo povlačim paralelu neku sa ovim stanjem u Siriji gdje je jedna strana skoro porazila drugu i odjednom može i primirje a prethodnih godina kao nije moglo. Sve se svodi na to sta odluče veliki a mi mali samo pratimo upute i to je realnost

COVEK

pre 8 godina

Da li ste vi svesni koliko zivota ce biti spaseno ovim primirjem? A niko to ne spominje u komentarima, svi navijaju, mere se geopoliticki gubitci i zaokruzuju interesne sfere. U sta se pretvorio moj narod?!?

Predrag

pre 8 godina

Previše je ljudi izginulo u toj nesrećnoj zemlji da bi Asad mogao da ostane predsednik. Treba da se nađe neko kompromisno rešenje inače će ta nacija zauvek ostati podeljena.

Ale

pre 8 godina

Da li će nakon Sirije, velike sile da oslobađaju i druge narode od zlih diktatora? Ima tamo neki mali u SK koji je isto diktator, da li je on sljedeći? A da, nije, jer on možda ima nuklearku i nema naftu.

Petar

pre 8 godina

Bezveze razglabamo. Bas mi znamo sta su Rusi i Ameri smislili. Ja cisto sumnjam da su Rusi blesavi,znaju odlicno ko su i sta su "zapadnjaci" i kako rade tj da primirije koriste za naoruzavanje. Bas kao u Tuzli svojevremeno kada su im bacali oruzje iz aviona za vreme primirija. U svakom slucjau, licno verujem da ce u roku od par nedelja sve razbucati a ne postoji ni poluga kojom se mogu zaustaviti Rusi i Asad ako se ne prdrzavaju "dogovora". Sila boga ne moli. Mene vise brine sta posle kada proteraju ove turske teroriste? Bice kao i u Iraku , bombe, explozije, terror. To je tesko kontrolisati. Jedini pravi nacin da se situacija sredi bi bila da se teziste prebaci na Tursku, njima aktiviraju Kurdi a da Siriju izgradjuju ne samo Rusi nego da se da i Amerima. Onda ce biti mirni,nece svoju investiciju da Ruse,a zato su i dosli. Zadovoljice se necime. Onolika zemlja mora da se gradi ponovo,a Sirija to sigurno ne moze sama.

Koji debil je smislio ovaj sporazum?

pre 8 godina

Kako ne vazi za teroriste? S kim je onda vlada Sirije potpisala ugovor? Sama sa sobom?

To je isto kao kada biste samo vi potpisali ugovor po kojem se samo vi potpisom obavezujete da prodate i do odredjenog dana omogucite kupcu da udje u vas stan a on se nicim ne obavezuje da da vam taj isti stan plati.

najnovija vest!

pre 8 godina

Несугласице по питању Сирије неопходно је искоренити у току преговора у којима мора да учествује и сиријски председник Башар ел Асад, изјавио је амерички државни секретар Џон Кери након петочасовног састанка међународне групе за Сирију у Минхену.

cika djoka

pre 8 godina

Nije zapadu do primirja, nego da sprece novi veliki priliv izbeglica koji uskoro sledi tj. da ih zadrze uz humanitarnu pomoc. Nije Nemacka dzabe bila domacin.
A lepo pise da se sa teroristima nastavlja gde su i stali.

Zeljko

pre 8 godina

Neverovatno! Rusija je smela da pristane na ovo samo uz uslov da Asad po svaku cenu ostane na vlasti i da to bude uslov svih uslova. Ne zato sto je Asad dobar nego zato da se lupi kontra zapadnom kapitalizmu.

Tex

pre 8 godina

Nisu Rusi pristali na prekid vatre. Kad budu okoncali sa sirijskom vojskom sve vojne zadatke tek onda ce doci do pravih pregovora. Za mesec dva ce u Siriji postojati samo jedna vojska,regularna sirijska. Mnogo puta je Nato "prodao" ovu pricu da bi se vise iole et ozbiljna zemlja pecala na istu.Turcima niko ne brani da probaju vojno da udju u Siriju ali se sigurno nece lepo provesti. Mislim da ce ostati samo na prici za domacu upotrebu.
(levicar nikad kapitalista, 12. februar 2016 09:29)

E sada lepo istrazi da vidis koliko Sirijaca podrzava tu regularnu vojsku I Asada. Nametnuo im se jer ima kinte I sisa ih kao da nema sutra. Upravo te teroriste je on stvorio svojim ponasanjem. Od kao se zahuktao rat njegova popularnost je porasla samo da zemlja ne bi skiluznula u rasulo ali polovina onih koji ga podrzavanju ocekuju da raspise slobodno izbore.

ok

pre 8 godina

rusija je upala u zamku koju su pravili Amerika i Nato ja uopste ne razumijem sta oce rusija amerika i nato u tudju zemlju da uspostavljaju zakon jel zato sto su jaci od civila

bole

pre 8 godina

izgleda u kremlju niko normalan ne sedi.
ofanziva u punom jeku i eto primirja, tako su vec zeznuli asada 2012. i 2013. usred krucijalnih ofanziva.
tako je putin 2 puta sa minskim sporazumima zaustavljao novoruske snage da uniste ukrajinsku vojsku.
uopste se postavlja pitanje kakvi su uopste interesi moskve i ko tamo uopste odlucuje jer sve vise mislim da putin nije taj...
jel amerika nudila primirje gadafiju ili sadamu 2003., ili talibanima? ni u ludilu, unistavaju do kraja, a rusi...

Predrag

pre 8 godina

Previše je ljudi izginulo u toj nesrećnoj zemlji da bi Asad mogao da ostane predsednik. Treba da se nađe neko kompromisno rešenje inače će ta nacija zauvek ostati podeljena.

COVEK

pre 8 godina

Da li ste vi svesni koliko zivota ce biti spaseno ovim primirjem? A niko to ne spominje u komentarima, svi navijaju, mere se geopoliticki gubitci i zaokruzuju interesne sfere. U sta se pretvorio moj narod?!?

Giza

pre 8 godina

Tako je bilo i u ratu u BiH kada je Armija BiH tačnije 5.korpus iz Krajine došao do pred vrata Banja Luke i onda odjednom naredise rat mora da stane i Bogami stade i plus Armija BiH morade da vrati osvojene teritorije u tom naletu inače su zaprijetili vazdušnim napadima na položaje Armije BiH. Znači samo povlačim paralelu neku sa ovim stanjem u Siriji gdje je jedna strana skoro porazila drugu i odjednom može i primirje a prethodnih godina kao nije moglo. Sve se svodi na to sta odluče veliki a mi mali samo pratimo upute i to je realnost

Zeljko

pre 8 godina

Neverovatno! Rusija je smela da pristane na ovo samo uz uslov da Asad po svaku cenu ostane na vlasti i da to bude uslov svih uslova. Ne zato sto je Asad dobar nego zato da se lupi kontra zapadnom kapitalizmu.

andreas kisser

pre 8 godina

kompromis,u praksi Alepo mora pasti,jer,tu je Nusra,a,ostalo,ako Rusi kazu da su svuda teroristi,rokaj do kraja,xexexe,sila boga ne moli.
(nevski, 12. februar 2016 07:49)

e kako si ti to lepo zamislio. sa tim izuzetkom sto rusi ne bombarduju nista bitno daje od alepa. a zasto bi? svdelo se to nekom ili ne, opozicija (a ne "opozicija") ima isti legitimitet i na zapadu i kod rusa. dobiju li (a po svemu sudeci nece zahvaljujuci ruskoj odlucnoj pomoci asadu) rusi ce ih priznati za novu legitimnu vladu sirije, kao sto ce i ameri i EU raditi sa asadom. tako to ide, posle tuce svi su drugari. tek naspram asada i opozicije stoji ID koju niko ne priznaje i koju su u ovom trenutku nebitni; ko god da pobedi u sukobu dve bitne strane, tek nakon toga sledi konacni obracun sa ID. to zna i asad, zato mu je bitan alepo, a ne rasipanje snage po pustinjskim dzepovima u vukojebinama na istoku sirije. ovo je borba za kontrolu posleratne sirije, a to moze biti samo asad (rusi) ili opozicija (amerikanci)! nakon pet meseci ruskog angazovanja u siriji srbi i dalje misle da su rusi otisli tamo da se bore protiv ID i za svetsku pravdu. koliko zaljubljen u putinovu sliku moras biti da konstantno vidis samo ono sto zelis da vidis? jedina nepoznanica u siriji ostaju kurdi i sta sa njima; moja procena - pustice ih svi niz vodu!

Tex

pre 8 godina

Nisu Rusi pristali na prekid vatre. Kad budu okoncali sa sirijskom vojskom sve vojne zadatke tek onda ce doci do pravih pregovora. Za mesec dva ce u Siriji postojati samo jedna vojska,regularna sirijska. Mnogo puta je Nato "prodao" ovu pricu da bi se vise iole et ozbiljna zemlja pecala na istu.Turcima niko ne brani da probaju vojno da udju u Siriju ali se sigurno nece lepo provesti. Mislim da ce ostati samo na prici za domacu upotrebu.
(levicar nikad kapitalista, 12. februar 2016 09:29)

E sada lepo istrazi da vidis koliko Sirijaca podrzava tu regularnu vojsku I Asada. Nametnuo im se jer ima kinte I sisa ih kao da nema sutra. Upravo te teroriste je on stvorio svojim ponasanjem. Od kao se zahuktao rat njegova popularnost je porasla samo da zemlja ne bi skiluznula u rasulo ali polovina onih koji ga podrzavanju ocekuju da raspise slobodno izbore.

sos

pre 8 godina

Prvi put mogu da konstatujem da su Rusi sa ovim potezom "mozda" ispali glupi!
Ameri,Nemci,Englezi...svi se drze rezolucije UN kada SAMO njima odgovara u suprotnom za njih UN ne postoji.

Malo zakeralo

pre 8 godina

Da rezimiram kako ja vidim situaciju:
1. Rusi usli u Siriju, svet ih ismevao.
2. Ameri i Francuzi (ponovo) pokusali izmisljotinama da ih oblate i predstave zlikovcima. Bezuspesno.
3. Turska epizoda.
4. Rusi od samog pocetka zovu na ozbiljan dijalog, Ameri se prave gluvi.
5. Rusi udarili po Alepu. E to je izgleda bitno uporiste terorista za amere.
6. I sad navodno razgovore inicira Keri! sa Lavrovom? Keri nista tu inicirao nije.

only fools and horses

pre 8 godina

Nadam se da Rusi i Sirijci nisu toliko glupi da poveruju u ovakve stvari. Mislim, poznata taktika tzv zapadnih sila, kad god ne ide njihovim miljenicima, traže se pregovori, prekid vatre, potencira humanitarna situacija i sl. Sve da bi pokušali da preokrenu situaciju na terenu. A kad oni pokušavaju da oružjem ispune svoj cilj, nema tog argumenta koji bi ih zaustavio (osim jače sile normalno), pa makar to značilo na stotine hiljada mrtvih i milione izbeglica.
Nagledali smo se toga i kod nas i u svetu. Njihovo licemerje i istovremena surovost i pokvarenost, jednostavno nemaju granica.

yappy ns

pre 8 godina

Interesantno kako se misljenje svetske javnosti uvek formira u odnosu na stav Nato alijanse. Ako ona podrzava neki zvanican rezim onda su pobunjenici teroristi i zlocinci (primer SAO Krajine), ali kada Rusija, prvi put u skorijoj istoriji, podrzi zvanican rezim, e onda su pobunjenici samo opozicija koja se bori za slobodu i ljudska prava... Dvolicnost i licemerje opravdava interes - naftu.

levicar nikad kapitalista

pre 8 godina

Nisu Rusi pristali na prekid vatre. Kad budu okoncali sa sirijskom vojskom sve vojne zadatke tek onda ce doci do pravih pregovora. Za mesec dva ce u Siriji postojati samo jedna vojska,regularna sirijska. Mnogo puta je Nato "prodao" ovu pricu da bi se vise iole et ozbiljna zemlja pecala na istu.Turcima niko ne brani da probaju vojno da udju u Siriju ali se sigurno nece lepo provesti. Mislim da ce ostati samo na prici za domacu upotrebu.

sasho

pre 8 godina

Ok,slazem se da zamrznu sukob,primirje i tako dalje.Šta mogu protiv Rusije,ako se ovi drugi ne smire,koje oruzje da dovuku?Pa 1900 objekata su bombardovali za 4 dana od kad je krenula ofanziva.Pa Sirija je osudjena na propast,od kojekavog bombardovanja narod ce da umire od raznih oblika kancera.

dragan

pre 8 godina

Englezi i Amerikanci uvek rade isto, hoce da zamznu sukob da bi, kada im bude odgovaralo, opet nastavi sa borbama. Nije najjasniji ruski stav. Prekid se ne odnosi na teroristicke grupe nego samo na strane koje hoce da ociste zemlju od terorista.

Grbalj

pre 8 godina

Zanimljiva stvar je da se pregovori uvek održe onda kada je na pomolu krah onih grupa koje izazivaju haos i rat. Isto se desilo i u Ukrajini ; pregovori u Minsku održani u trenutku kad su pro-ruske snage opkolile režimske snage u Mariupolju. Sad će pobunjenici imati vremena da se regrupišu, a i ovo je samo defakto primirje, džabe sve ako ID i Nusra dalje dejstvuju. Ne znam samo zbog čega su Asad i Rusija ovo prihvatili, ali su verovatno računali da postoji mogućnost slanja kopnenih trupa (S.Arabija) u slučaju da odbiju pregovore.

bb

pre 8 godina

Nema nista od toga, sada ce zapad i zalivske zemlej pod plastom humanitrne pomoci da naoruzavaju pobunjenike i islamiste protvi regularne vojske i Rusije i eto za neku nedelju ili mesec ofanziva pobunjenika i islamista.

Љутит

pre 8 godina

Светске силе су успешно заштитиле Исламску Државу од Русије и Сиријске Војске. Браво.

Marko

pre 8 godina

Jos jedna brilijatno odigrana partija saha od strane Predsednika Putina.
Ponudio je zapadnjacima dogovor gde ce oni moci koliko toliko da sacuvaju obraz.
Rusi ce umanjiti bombardovanje narednih sedam dana a zapad ce morati da radi onako kako Rusija kaze. Morace da se pregovara sa Asadom i dogovor da se postigne sa Asadom. Islamisti i njihovi zapdni saveznici vise ne smeju da pozivaju Asada da ode kao bilo kakav preduslov.

Glavne dve recenice ovog sporazuma su upravo ove:

-"Nismo postigli dogovor o trenutnom prekidu ruskih udara, ali smo došli do posvecenosti procesu koji ce, ako uspe, promeniti situaciju", navodi njihov izvor.

- Kako se navodi, to se nece odnosti na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge teroristicke grupe.

Sa obzirom da je glavna grupa u Alepu Al Nusta a svi ostali islamisti, ili umerena opozicija kako drugi vole da ih zovu, usko saradjuju sa njom, Rusi su dobili napismeno od zapadnjaka da mogu da nastave da ih bombarduju ako ovi nece da pregovaraju.

Kapetan Kuka

pre 8 godina

Rusi nisu pristali ni na šta. Dali ste razmeli Lavrova: "RF neće prestati sa napadima". Biće mir, ali za nedelju dana, verovatno. U prevodu: "Prozor mora pasti." U pitanju je diplomatija novog sveta. Jasan je dekor u Minhenu. Iza Kerija i Lavrova su po dve američke i ruske zastave i jedna zastava UN. Nije slučajno, tri UN i po 1 obe strane. To je novi predak. Glupo bi bilo da se napiše da je Keri uzalud inicirao, a Merkelova ugostila važne razgovore koji su propali. Ovako se lepo napiše da je dogovoren mir, ali da .... To vam je kao u filmu "Maratonci..." kad Diklić (Keri) pita Đenku (Lavrov): Šta to radiš kume"?, a ovaj mu odgovara "Ništa, vežbamo malo za film. I ti ćeš kume, samo sutra..."

000

pre 8 godina

Ne brinem ja za Ruse... Ide njima sah.Sta je trebalo da kazu? -Necemo mi nikakvo primirje!- Tek onda bi ih Zapad razapeo.
Sve je to lijepo slovo na papiru, ali bice interesantno vidjeti koliko SAD ima uticaja na tu famoznu opoziciju, i da li ce moci da ih natjera (sve te teror. grupe) da postuju primirje.

Mare

pre 8 godina

Prekid vatre kad su isl.drzava, al nusra i pobunjenici u stanju rasula, pa sve dok se ne pregrupisu i ne budu bili spremni za nov pokolj?! Ne budimo naivni, ovo je samo kupovina vremena

да да

pre 8 godina

Биће да је у Сирији готово и да ће за тих пар недеља све бити решено, тј. преостали терористи побијени и протерани !!!

beba knezevic

pre 8 godina

Pet godina su Amerikanci raspirivali rat. Bacali bombe, pomagali ISIS, omogucavali Turcima da se bogate i razrusili zemlju ,i sada su odjednom spoznali, kada je Evropa u kolapsu, da tamo ima ljudi koji ginu i pate,odjednom. im je stalo da dostavljaju humanitarnu pomoc umesto bombi,Zasto? Da bi anulirali i da bi sprecili uspeh Rusa.Pa,kako ce unistiti IS?

perica

pre 8 godina

5. Rusi udarili po Alepu. E to je izgleda bitno uporiste terorista za amere.
(Malo zakeralo, 12. februar 2016 07:55)
Nije Aleppo bitno uporiste "umerene opozicije" nego je glavno i zadnje! Razbijeni su u Daru, Damasku, Homsu i Hama (izmedju tih dva grada ima velika teritorija pod kontrolom Al Nusra Fronta ali njih cuvaju za kraj) i Latakiji. Ostao je jos Idlib, ali posle zauzimanja Aleppa Idlib je odsecen, opkoljen i nemocan i pada za nekoliko dana. Aleppo je do sada bila kapija za snabdevanje "umerene opozicije", Al Nusra Fronta i ID (sve je to isto, sve njih finansiraju ameri, turci i arapi i snabdevaju ih i oruzjem i sto je jos vaznije taktickim i vojnim informacijama (ima nekoliko clanaka, gde je Iracke vojske u mobilnim telefonima mrtvih boraca ID nasla poruke o taktickim informacijama sa telefonskim brojevima iz Turske). Kad padne Aleppo i ID je mrtva u Siriji, jer im se zatvara ta glavna kapija snabdevanja, i zbog toga sve ove pretnje invazije Turske, te Saudijske Arabije, te cela ova propagandna masinerija zapada, tu su pale zadnje maske, sada se tacno vidi ko koga podrzava i cije je dete ID!

Mirjana

pre 8 godina

Citam komentare, da li vi mislite da je Putin glup? Da ne zna to sta vi pisete? Tu su neke igre o kojima mi pojma nemamo, na kraju nije Sirija isto sto i Krim za Ruse. Ovde su Rusi ili procenili da im se dalje ne isplati da ratuju ili ce zavrsiti sta su naumili pa se pridrzavati primirja a to znaci odsecanje Turske od Sirije i mozda naoruzavanje Kurda ko zna.

Дејан

pre 8 godina

Русија неће стати са офанзивом док не очисте границу са Турском и ослободе Раку. Турска неће да дозволи да изгубе Алеп и Азаз, и није искључено да уђе са војском у Сирију. САД неће да уђу директно, само логистика за Турке. Британци скупљају Арапе да бране ИСИС и Раку, и ако они уђу у Сирију, долазе и Персијанци. Курди се боре за себе и будућу државу, и ко им буде гарантовао земљу, за њега ће да ратују. Е сад, има једно али... Ако крену напади у Украјини, Русија ће на све начине да испровоцира Турке да их ови нападну, и ето их на Босфору. Онда ће НАТО морати да реагује, међутим невољно. САД чекају избори, а људи из ЕУ тешко да ће пристати да бране исламисте. Велика је вероватноћа да НАТО престане да постоји после тога а и ЕУ. Видећемо...

Smolvind

pre 8 godina

Zar niko od komentatora nije pročitao prilog na koji ostavlja komentar, a u kome se kaže da se prekid sukoba "neće odnositi na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge terorističke grupe"? Pomenute grupe predstavljaju oko 95% onih protiv kojih se Rusi i Asad bore.
Molim? Umerena demokratska opozicija? Uozbiljite se, tako nešto ne postoji. Čak ni u Alepu ne postoji ta tzv. "opozicija". U Alepu su bile aktivne razne džihadističke grupe, kao što su Jabhat al Nusra, Fatah Halab, Jaish al Fatah, Fastaqim Kama Umirt, i ostali.
A ovi koji kukaju zbog Ruskih napada na Alepo, jer, kao, tamo nema Islamske Države, nikako da pomenu ove grupacije, koje su isto što i ID, samo se drugačije nazivaju, i imaju druge sponzore. Ali mentalitet i ciljevi su im isti.

St.Deus

pre 8 godina

Dok je tas pretezao na strani tzv. pobunjenika niko nije pominjao prekid sukoba, kad su se stvari obrnule odjednom je moguće sve. SAD spašavaju što se spasti može. Licemeri, planetarno zlo.

mikkan

pre 8 godina

Ne treba da bude primirja dok poslednji pristalica takozvane islamske drzave ne bude visio na poslednjem drvetu.
Inace, tako su pre 300 godina iskorenjeni pirati, a ne pregovorima niti primirjem

licemerje= #1 export zapada

pre 8 godina

opet ista stvar. kada njihove opcije gube idemo na primirje i rekonsolidaciju snaga. Posle zauzimanja Alepa treba da kazu, e sada mozemo da pregovaramo....

cvetko iz prizemlja

pre 8 godina

"to se neće odnosti na Islamsku državu, Front Al Nusra i druge terorističke grupe."

A svi ovi drze 60% teritorije u tom delu arapskog poluostrva. Izem ti primirje.

Перица

pre 8 godina

Као што су тражили у Украјини, званични Дамаск треба да контролише све границе и проверава хуманитарну помоћ.

Nenad

pre 8 godina

Svako primirje koje Amerika inicira nije radi mira nego radi regrupisanja i resnabdevanja americkih sticenika znaci nece ovde biti dugotrajnog mira nego dok ne dobiju ponovo nove borce ,oruzje i politicki ustupak Rusije,e sad da li ce sve tako i biti?
Pogledajte ukrajinu mir su pokusali da uspostave samo radi uzimanja dugih cevi od ruskih sticenika kao sto su Srbima iz hrvatske i Bosne uzeli duge cevi pa ih isterali sve je to trik koji je vec vidjen a samo sto je vise puta ponavljan pa i laici mogu da prepoznaju sta smeraju
Sa Srbima je to proslo posto nije imao ko da zastiti te Srbe a NATO je bio u najjacoj snazi

gane

pre 8 godina

Novi talas izbeglica prema Evropi je laz.U Evropu su otisli samo oni koji imaju novaca do plate,a to je oko 3000 evra po putniku.Ovi ljudi beze od rata a Turci im ne daju da udju da bi mogli malo da ih slikaju za Rojters,Ap,BBC,CNN i ostale medijske masine za sirenje propagande.Putin je ovo izveo maestralno,izreklamirao svoju avijaciju za prodaju vrhunski,dobio primirije koje ne mora da postuje i jos ce da dobije rat ,ako se ovi iz NATOa ne umesaju a sve mi se cini da nece,frka im malo.

Neko iz banata

pre 8 godina

@sos
To sto se rusi drze UN rezolucija je odraz njihovog kredibiliteta u ocima ostatka sveta(van Natovskog),inace ispadaju isti kao i ameri,a ovo sigurno nije poslednji sukob ,ili kriza u kojoj ce ucestvovati, pa da koriste sva raspoloziva sredstva da dodju do pobede(slobodno tumacenje medjunarodnog prava kako ti vise odgovara).Sa druge strane u vojnim naukama je poznato da je lako osvojiti neku teritoriju ,ali je jako tesko zadrzati, ako ti 60% stanovnistva nije lojalno tj. zahteva veliku kolicinu ljudi i resursa za odrzavanje "okupacije",a to ovde nije slucaj,tako da su ekonomski teret prebacili na zapadne zemlje koje navijaju za "umerenu opoziciju"koja ce morati da saradjuje sa regularnom armijom koja je pod kontrolom Asada(a u slucaju da ode sa vlasti onda ce oni imati kontrolu nad njom tj. morace da je prizna odmah i prekine borbe,inace ispadaju teroristi.Rusi priznaju regularne vlasti, ne Asada direktno tako da opet sta god da se desi oni ce ostati u Siriji).Dostava humanitarne pomoci ce opet morati da ide preko rusa i Asada jer su oni na terenu ,a ameri su vec obucavali "opoziciju" koja je posle prelazila na stranu ISIS-a,tako da i taj argument je na njihovoj strani.Znaci ostalo je da stave pod kontrolu granicu sa Turskom,a Kurdi su vec u dilu sa njima,tako da postaje samo pitanje vremena sloma ISIS-a tj. par poteza za Putinov sah-mat nad zapadnom "demokratijom" i kebabom.

Koji debil je smislio ovaj sporazum?

pre 8 godina

Kako ne vazi za teroriste? S kim je onda vlada Sirije potpisala ugovor? Sama sa sobom?

To je isto kao kada biste samo vi potpisali ugovor po kojem se samo vi potpisom obavezujete da prodate i do odredjenog dana omogucite kupcu da udje u vas stan a on se nicim ne obavezuje da da vam taj isti stan plati.

Neverovatno

pre 8 godina

Ljudi, pricitajte samo naslov. U MINHENU postignut dogovor o SIRIJI. Dakle, u gradu koji se nalazi u jednoj drzavi je postignut dogovor o drugoj nezavisnoj drzavi. Ljudska rasa je bas odvratna.

cika djoka

pre 8 godina

Nije zapadu do primirja, nego da sprece novi veliki priliv izbeglica koji uskoro sledi tj. da ih zadrze uz humanitarnu pomoc. Nije Nemacka dzabe bila domacin.
A lepo pise da se sa teroristima nastavlja gde su i stali.

Jagodinac

pre 8 godina

Sirijska armija i kurdska vojska su uspeli da preseku najbitnije linije snabdevanja tzv umerene opozicije i Al Nusre. U toku je napad kurda na jedini preostali put juzno od Azaza kojim se snabdevao severni deo pobunjenika. Verovatno da ce se vrsiti i kontrola humanitarne pomoci. Najbitnije je da su sada kurdi i SAA otvoreno u koaliciji a sa druge strane Turska vrsi pritisak na SAD da prekine bilo koju saradnju sa njima. Ulazak vojski Turske i Saudi Arabije pod izgovorom sprecavanja humanitarne katastrofe u Siriju nije u interesu ni Rusije ni Asadu. Videcemo kako ce da izgleda primena prekida vatre i koji ce bit uslovi.

a sada, vreme za reklame

pre 8 godina

Pfffff, samo naivan čovek moŸe da pomisli da Lavrov i ekipa ne znaju šta rade. Rusima nije, kao iskompleksiranim Amerima, bitno sta ce ko o njima da misli, vec da rade u svom interesu i zavrse posao."Najmocnija" zemlja na svetu radi na kozmetici i na reklami stare slave, Rusi na svom interesu u budućnosti.I ne, nisam za to da Rusi vladaju bilo gde,jer ne umeju,što su i pokazali vekovima unazad, ali su neophodni kao balans snaga, neumerenim samoproklamovanim "vladarima sveta".

dragan

pre 8 godina

U komentarima se stalno pominju zapadne sile. Nadam se da je svima jasno da su to Engleska i Amerika, a ostale zemlje ih samo prate.

Stara kuka

pre 8 godina

@Giza

Arbija Bih dosla do Banjaluke? Ne znam sta bi vam braca Hrvati rekli na ovo?
HV i HVO su dosli na oko 20 km od Banjaluke, udruzili ste se sa njima komplet, Srbi u Krajini ostali bez oruzija, povucene neke snage. VRS je krenula protiv udar i kontranapad na Armiju Bih u prvacu Sanskog Mosta i napredovala ali je sa druge strane zestoko udario HV i HVO a VRS nije imala dovoljno ljudstva i naoruzanja da ratuje sa HV-HVO + Arimija Bih. Sta bi bilo da se tadasnja VJ ukljucila u rat i da su se Srbi ukopali u celoj Bosni na 60-70 % terirorije?

Laguna

pre 8 godina

@giza 5 Korpus nijednu bitku nije dobio. Nego je ratni zloćinac atif dudakovic vrištao "bihać pada, NATO help", pa nato Pakt poćeo da bombarduje polozaje Armije Republike Srpske, zajedno sa Splitskom brigadom koja je u Mrkonjiću Gradu zaklala 181 civila. Vi bošnjaci podrzavate srcem ove teroriste u Sirij, a zelite unitarnu bosnu, koju će bakir voditi.

Laguna

pre 8 godina

Zelim da Asad zajedno sa Hezbolahom i Iranskom milicijom uništi te Teroriste, pa ih pošalje u Saudijskoj Arabiji. Tamo im je mesto. Mrš iz Sirije. Sa teroristima nema pregovora!!

Bosko

pre 8 godina

@Giza, zaboravio si da je NATO bombardovao RS jer je porazila vojsku Federacije, i da je RS bila pred zauzimanjem Bihaca i cele Federacije kad je NATO poceo bombardovati RS, tada je krenula zajednicka agresija hrvatske vojske, NATO, federacije vojske i mudzahedina na RS koja se sama branila.

Petar

pre 8 godina

Bezveze razglabamo. Bas mi znamo sta su Rusi i Ameri smislili. Ja cisto sumnjam da su Rusi blesavi,znaju odlicno ko su i sta su "zapadnjaci" i kako rade tj da primirije koriste za naoruzavanje. Bas kao u Tuzli svojevremeno kada su im bacali oruzje iz aviona za vreme primirija. U svakom slucjau, licno verujem da ce u roku od par nedelja sve razbucati a ne postoji ni poluga kojom se mogu zaustaviti Rusi i Asad ako se ne prdrzavaju "dogovora". Sila boga ne moli. Mene vise brine sta posle kada proteraju ove turske teroriste? Bice kao i u Iraku , bombe, explozije, terror. To je tesko kontrolisati. Jedini pravi nacin da se situacija sredi bi bila da se teziste prebaci na Tursku, njima aktiviraju Kurdi a da Siriju izgradjuju ne samo Rusi nego da se da i Amerima. Onda ce biti mirni,nece svoju investiciju da Ruse,a zato su i dosli. Zadovoljice se necime. Onolika zemlja mora da se gradi ponovo,a Sirija to sigurno ne moze sama.

N2

pre 8 godina

Previse je strana ukljuceno u sukob da bi on jednostavno bio zaustavljen. Suvise komplikovana mreza interesa da bi tek tako bila raspletena.

najnovija vest!

pre 8 godina

Несугласице по питању Сирије неопходно је искоренити у току преговора у којима мора да учествује и сиријски председник Башар ел Асад, изјавио је амерички државни секретар Џон Кери након петочасовног састанка међународне групе за Сирију у Минхену.

Ale

pre 8 godina

Da li će nakon Sirije, velike sile da oslobađaju i druge narode od zlih diktatora? Ima tamo neki mali u SK koji je isto diktator, da li je on sljedeći? A da, nije, jer on možda ima nuklearku i nema naftu.

racionalno

pre 8 godina

nema od toga nista! gledao sam prenos uzivo! to je bilo samo za tv! mimika oba ministra spoljnih poslova govori da nista nije kako treba.. dosli su do tacke usijanja!!