Petak, 02.10.2015.

22:30

Obama: Ruska intervencija jača Islamsku državu

Ruski vazdušni napadi u znak podrške predsedniku Sirije Bašaru al Asadu samo jačaju Islamsku državu, kaže američki predsednik Barak Obama.

Izvor: B92

Obama: Ruska intervencija jaèa Islamsku državu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

sasha

pre 8 godina

Treba možda primetiti da Obama ipak prihvata rusku intervenciju tj.ne kritikuje je previše oštro što znači da su Ameri u ovom slučaju malo "uvukli rogove" a što je i krajnje vreme da se dogodi.

Smilja

pre 8 godina

Zar vam nije nimalo krivo sto Rusi brane Siriju a nisu hteli da pomognu Srbiji 1999. godine? Zar vam nije krivo sto Sirijci ispadose Rusima "veca braca" od Srba?
(Zarkovic, 3. oktobar
Nije nam krivo, znamo da nisu mogli, ali nam je drago da pomognu nekome drugome. Mi smo ljudi siroka srca.

Zarkovic

pre 8 godina

Jedno pitanje za sve vas koji branite Rusiju u svojim komentarima:
Zar vam nije nimalo krivo sto Rusi brane Siriju a nisu hteli da pomognu Srbiji 1999. godine? Zar vam nije krivo sto Sirijci ispadose Rusima "veca braca" od Srba?

ogorčeni Ivan

pre 8 godina

Rešenje je jwdnostavno: naaterajte Asada i pobunjenike da postignu primirje, a onda rokajte samo Islamsku državu... posle sefite i vidite šta ćete sa budućnošću Sirije.

my way

pre 8 godina

S' obzirom na vase rezultate sirenja "blagostanja po svetu", sve sto Rusija radi suprotno i sto je za vas "recept za katastrofu" mora da uziva podrsku svakog moralnog coveka na kugli zemaljskoj, tacka!

ja sam

pre 8 godina

ovaj čovek nije ni bleda senka sa početka prvog mandata. gdin obama, kao i svi pre njega, je dokaz da je marioneta velikog kapitala. užas kako ništa dobro ne znači taj položaj, jedino može da odobri "milosrdne andjele" i kaže kako je to u interesu demokratskih vrednosti i načela.

Aleksandar

pre 8 godina

Rusi su se odlučili na intervenciju zato što godinu dana američkog bombardovanja nije zaustavilo napredovanje terorista tzv. Islamske drzave.

gle ko to govori

pre 8 godina

obama:asad "mora" da ode sa vlasti jer je bio brutalan prema svom narodu(opoziciji) i ta ista opozicija "mora" da udje u vladu,i pri tom uopšte ne spominje izbore.
mccain:rusi bombarduju pobunjenike(opoziciju) koju je cia obucavala i sa kojima sam ja u stalnom kontaktu.
njima je sasvim normalno da daju ovakve izjave.normalno im je i sto je milionima sirijaca dosta tih njihovih kombinacija pa su krenuli put evrope za nekim boljim zivotom.samo im nije normalno to sto su rusi resili da pomognu regularnim vojnima snagama legalno izabranog sirijskog predsednika.
zasto vec dve godine nisu nista uradili za sirijski narod kad kako kaze "SAD predvode međunarodnu koaliciju od 60 zemalja protiv Islamske države u Siriji i Iraku".pretvorili su siriju u vojni poligon gde pola sveta uvezbava ratne igre a na drugoj strani manje razvijenim evropskim drzavama uvode kvote za primanje azilanata.nek izvinu ljubitelji te "koalicije 60 zemalja" al meni to nije normalno.

neutralni felsh

pre 8 godina

Slavija@ Ja se secam Arkana, beretki, Giske, i ostalih kriminalaca, koje su poppvi blagosilksli pre polaska u pljacku/borbu.
Secam se Slobodana Milosevica, njegovog huskanja Srba iz Hrvatske, pa pustanja niz vodu i 250 hiljda u koloni za Srbiju, koje je on izdao.
Secam secRadivana Karadzica, kojeg je Sloba huskao, pa ga na kraju izdao zajedno sa narodim.
Secam se namerno izazvane hiper inflacije, kradje para od zajma za Srbiju, pokradene devizne stednje, oper u reziji Slobodsna Milosevica i njegovih saradnika.
E tiog Slobu smo mi x puta glasali, a tako glup narod zasluzuje bombe i sve sto mu se desilo!
Da nije bilo tih bombi, nikada ga se ne bi otarasili, a Vucic bi danas pricao o zapadnim zlocincima i pratio Seselja u farmu!
(Sasa jokic, 03. oktobar 2015 07:14)

cista istina.

sendvic sa marihuanom

pre 8 godina

Mandat demokrata se u ovom trenutku ocigledno zavrsava, te kako hrvati imaju Srbe za skupljanje politickih poena, tako i Ameri imaju Ruse ili islamiste za istu stvar. Nazalost obzirom da su republikanci znacajno agresivniji od demokrata ( koji su agresivni do ludila ), a sve nesto sumnjam da ce demokrate ponovo dobiti mandat, ja ocekujem znacajno zaostravanje odnosa izmedju Amerike i Rusije. Takodje ocekujem povecanje broja ratnih sukoba na planeti. Sto se obamine izjave tice, mogu samo da kazem, da je zapad postao olicenje licemerja i da, ako nista drugo, to ce ih unistiti. Ljudi po planeti zemlji ipak nisu toliko glupi kako ih zapad smatra, i iako su na vlasti kvinslinzi u mnogim prozapadim drzavama, sustinski vrlo je malo naroda koj ih iskreno podrzava. Sta vise to su uglavnom marginalci, devijantnih shvatanja. Velika vecina postenog naroda vrlo dobro zna sta USA radi i iz tog razloga ih ne podrzava. Ova sacica botova sto ovde, na pr. podrzava bombardovanje suverene drzave Jugoslavije od strane USA, ne barata nikakvim cinjenicama vec samo nekim izjavama nekih lazova, a cinjenice kazu da je od skoro milion Srba sa Kosova, na Kosovu ostalo nekoliko desetina hiljada Srba. Vise stotina hiljada Srba je proterano, i nekoliko desetina hiljada se i dalje vodi kao nestalo. Svakako kvinslinska vlast je tu da to demantuje na svaki nacin, a botovi zarad sendvica da vicu o tome na sav glas. Uzgred poruka Obami. Ne masi sa 60 licemernih potkupljenih drzava. Svet je mnogo veci od toga.

Kakav lik!

pre 8 godina

Evo, meni se nimalo ne dopada što je Obama predsednik SAD. Radovao sam se kad je izabran, nadajući se da je razumniji od prethodnika željnih krvi. A nije! I sad je moja želja da ga smenim jednako legitimna kao njegova želja da smeni Asada. Al' ne mogu, a ne može ni on! Asada mogu da smene građani Sirije i mislim da treba, ali ne po svaku cenu. Ni Miloševića nisu smenili bombardovanjem, mi smo ga smenili.

spovac

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
(slavija, 2. oktobar 2015 23:43)

Ni jedan narod ne zasluzuje da bude bombardovan. Bombardovanje je svesno skrivila politika Milosevicevog rezima. Setimo se na sta je licio Vukovar 1991. Setimo se hiljada nastradalih civila od snajpera i granata u trogodisnjoj opsadi Sarajeva, zatim Srebrenice. Vise od deceniju Zapad je pustio Milosevica da resi kosovski problem. Njemu to nije bilo u interesu jer mu je Kosovo predstavljalo politicki i propagandni rudnik za njegov rezim. Davanjem vlasti Albancima sve to bi izgubio, kao i lazni oreol spasioca Srba na KiM.Aparhejd na KiM je pokrenuo teroristicke akcije Albanaca i zestok odgovor Srbije. Poceli su da ginu civili i da masovno beze u zbegove...
Milosevicu je u Rambujeu ponudjena verzija po kojoj bi Kosovo ostalo u Srbiji sa visokim stepenom samouprave, a da razoruza teroristicku OVK mandat bi imao NATO. On je to odbio, iako mu je jasno receno da ce Srbija, ako odbije plan, biti bombardovana.U Rambujeu je i Albancima jasno receno, da ako odbiju plan, vise ne mogu da racunaju na zastitu medjunarodne zajednice od od vojno-policijskih operacija Srbije. Da je Milosevic prihvatio prvu ponudjenu verziju iz Rambujea, Srbija ne bi bila bombardovana. To isto vazi i za plan Z4 za Krajinu.

Todor

pre 8 godina

"Problem je Asad i brutalnost koju je on naneo sirijskom narodu i to mora da prestane".
Jasno je da to mora da prestane. Ali to bi znatno brže prestalo da se ne mešaju “pomiritelji i branioci naroda” sa strane. Kada se apsolutisti približi biološki kraj, nastane tuča oko “prestola i besplatnog ručka”. Novu vlast narod bi dobio onako kako zaslužuje, „milom ili silom“. Mešanje sa strane samo produžuje patnju naroda. To nam je poznato iz sopstvenog iskustva.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
(slavija, 02. oktobar 2015 23:43)


da.

Mladen Mladenovic

pre 8 godina

Valjda je i vrapcima na grani jasno, a to je u ovoj svojoj izjavi potvrdio i "prvi crni predsednik SAD", da je Amerikancima glavni problem Asad ali, ne zato što šikanira svoj narod već, zbog svog proruskog stava. Isto kao i Iran ili bilo koja druga država na planeti koja nima bliske odnose sa Rusijom. Inače, da se ne lažemo i zatvaramo oči, poput zastrašenih i kupljenih "nojeva", koji čine ovu "podržavajuću kolaiciju" od 60 zemalja, ID je tvorevina i čedo SAD. Svojom trapavošću, svojim neznanjem iza kojih stoji ogromna alavost i želja da se prostor Bliskog istoka pretvori u američku interesnu zonu, SAD je direktno uticala na bujanje ove "korov države", kojoj je odsecanje ljudskih glava kao "dobar dan" odnosno glavna "diplomatska poruka" svetu. SAD je, kreirajući haos u ovom delu sveta, perfidno računala na svoju prednost. Naime Amerika je udaljena desetak hiljada kilometara od ovog užasa od koga beze milioni ljudi. Sve je sračunato. Doduše možda "prvi crni predsednik" o tome nije obavešten ali, to su činjenice.

Bilal

pre 8 godina

Pošto ste vi upropastili, Libiju , Irak, Egipat i Tunis, eto neka i oni nešto "upropaste".Pa nema veze bar će pokušati
(Srbin, 2. oktobar 2015 23:10)
Ma oni su upropastili i Siriju. Rusi su došli pre nekoliko dana na već upropašteno. Pre mešetarenja Amera i zavođenja "demokratije" po Bliskom Istoku u Siriji nije bilo ni pobunjenika, koje SAD nazivaju "opozicijom", ni ISIS ISIL-a. Možda Rusi pokušavaju benzinom da ugase vatru al' se dešavalo i da su namerno izazvane eksplozije gasile plamen. Videt ćemo!

Sasa jokic

pre 8 godina

Slavija@ Ja se secam Arkana, beretki, Giske, i ostalih kriminalaca, koje su poppvi blagosilksli pre polaska u pljacku/borbu.
Secam se Slobodana Milosevica, njegovog huskanja Srba iz Hrvatske, pa pustanja niz vodu i 250 hiljda u koloni za Srbiju, koje je on izdao.
Secam secRadivana Karadzica, kojeg je Sloba huskao, pa ga na kraju izdao zajedno sa narodim.
Secam se namerno izazvane hiper inflacije, kradje para od zajma za Srbiju, pokradene devizne stednje, oper u reziji Slobodsna Milosevica i njegovih saradnika.
E tiog Slobu smo mi x puta glasali, a tako glup narod zasluzuje bombe i sve sto mu se desilo!
Da nije bilo tih bombi, nikada ga se ne bi otarasili, a Vucic bi danas pricao o zapadnim zlocincima i pratio Seselja u farmu!

Simon

pre 8 godina

pa da li je ovaj covek normalan??? Jel on misli da niko nije bio u Siriji i da nezna kako se u njoj zivelo dok Ameri nisu odlucili da iz Sirije oteraju Rusku flotu??? Hoce li da nam kaze da se u Libiji sada zivi bolje nego u vreme Gadafija. Jel on nas zeli da ubedi u teoriju "sto gore to bolje"? Ne, i definitivno cela Amerika je pukla. Oni su zaista iskreno uvereni da je to kako oni hoce svakom na planeti mora da prija. Da svi zive virtualno dobro a da jedino Amerika ima prava da zivi realno dobro. Ja mislio da je za razliku od dekadentnih kongresmena i vlasnika kompanija makar on ima sacuvan jos tracak realnosti..."Samo je El Asad problenm u Siriji"! Pa jel svestan da je najdirektnije priznao da je i ISIS bolji od Asada!!! Dakle. covek koji je modernizovao zemlju nije dobar a oni koji je unistise do temelja i koji odsecaju glave i prastare spomenike starih civilizacija i time se jos i hvale sve to snimajuci i prikazivajuci po svetskim medijima nisu problem! On stvarno treba da se leci! Pa ovo je isto kao kad su nacisti snimali po konc logorima i ustase kada su snimali reportaze o "ciscenjima". Gebels definitivno zivi u Americi i to u punoj snazi i moci!

VladaBGD

pre 8 godina

Obama je zaboravio da navede primere iz skorašnje istorije, kojima bi potkrepio svoje tvrdnje. Umesto njega ću ih ja navesti:
1. Ogroman uspeh formiranja kvazi države, koju vode ratni zločinci i profiter, a u kojoj pored američkih baza cvetaju kampovi za obuku terorista (Kosovo)
2. Svrgavanje "diktatora" Sadama Huseina, totalno razaranje države i okupavija. Kao rezultat imamo ID, terorističku, islamističku monstruoznu državu
3. Rat u Afganistanu sa talibanima, dovođenje marionetske vlade i totalni nauspeh
4. Uništenje Libije, ubistvo Gadafija i njegove porodice. Plodonosni rezultat tog svrgavanja je građanski rat kojekakvih plemena i islamskih grupa gde se opet pojavljuje ID
U svim tim državama u koje je stiglo NATO blagostanje, cveta terorizam i bukte građanski ratovi. EU je u svemu učestvovala, a sada beži i zatvara oči pred izbeglicama koje, gle čuda, beže od "demokratije i blagostanja".
Kada bi dušebrižnicima sa zapada bilo i najmanje stalo do sirijskog naroda ne bi i maltretirali i šikanirali, pred njima gradili ograde i bodljikave žice koje podsećaju na logore od pre 70-ak godina.
Da zaista žele nešto da urade, povukli bi se i dopustili nekom drugom da reši probleme koje su oni izazvali a sada nemaju ni volje, ni želje, ni snage da reše.
Napisah sve ovo, a sumnjam da će biti objavljeno jer nije u skladu sa EU vrednostima.

Mil0van

pre 8 godina

@(martin, 02. oktobar 2015 23:06)

Proizvodnja nafte iz uljnih skriljaca je obustavljena posto je neisplativa po trenutnim cenama nafte.
Nafta je jeftina zato sto je Ameri otimaju gde stignu, otkupljuju je i od ID-a i u dogovoru sa saveznicima na bliskom istoku spustaju cene. To rade da napakoste Rujama ciji je dobar deo budzeta punjen naftom, a sve u svrhu izazivanja nemira u Rusiji i balkanizacije tog prostora, nakon cega bi oni dosli do strateskih resursa.
Srbiji nisu bombardovali zbog nekog tamo divljastva. Da jesu, onda bi jednakom zestinom bombardovali ID, a ne bi za svo ovo vreme imali letova kao protiv Srbije za 2 dana (!). Protiv Srbije su angazovali pola avijacije NATO, a protiv ID imaju poneki let nedeljno. I nemoj mi reci kako su Srbi veci divljaci od onih maloumnika koji sabljom seku glave.

Srbiju su bombardovali zato sto
a) na vlasti nije bila marioneta koja bi Srbiju uvukla u NATO, a resurse razdelila zapadnim tajkunima
b) zato sto su na jednom malom Kosovu procenjene rezerve mladog uglja jednako velike kao u celim USA (!), po cemu je juzna srpska pokrajina deveta na svetu, ako bismo je posmatrali kao drzavu

nix

pre 8 godina

"Problem je Asad i brutalnost koju je on naneo sirijskom narodu i to mora da prestane"
Tako je! A to što su SAD direktni krivci za stvaranje ID je ok. Mislim, ipak je Asad veća opasnost od likova koji ti skinu glavu ako ne znaš napamet Kuran... Računica je jednostavna. Napraviš revoluciju, to preraste u građanski rat, prodaš oružije obema strana i posle uletiš da miriš... Uz to malo se ogradiš rudama zaraćene države. Nije loše

Cvele

pre 8 godina

Strašno. Obamu i Kamerona ni u sopstvenim državama nit razumeju a niti podržavaju. Niko ne kapira njihovu strategiju! Normalni ljudi su za udare protiv islamista jer to zlo kuca svima na vrata. A Obamina i Kameronova objašnjenja više ne piju vodu.

Victorinox

pre 8 godina

Kad neko pomenu naftu, dajte bre jednu nuklearnu na Mosul kad ste već tu (malu, taktičku, od par kilotona, da se smanji KOLATERALNA ŠTETA), tamo je glavni naftni terminal. Pa kada ih izujete iz cipela, i one bradate koljače, a i njihove mušterije, onda da saberemo, pa da vidimo pošto je Musa prodao jarca.

John

pre 8 godina

Jaka im intervencija... desetak aviona. One koji su zaboravili, da podsetim - NATO je ovde tamburao svaki dan tokom 78 dana sa preko 1000 aviona i u vojnom smislu su postigli jedno veliko ništa (ne, ne tvrdim da smo pobedili Nato).
A ovi u Siriji su mnogo ozbiljniji igrači nego što je '99 to bila VJ (nažalost)

K-9 se javlja na raport

pre 8 godina

@ Martin

Naravno da se ratuje zbog nafte jer je nema u nedogled. Supersile imaju solidne rezerve nafte, ali iz njihove perspektive valja kontrolisati i ono sto se nema. SAD svoje resurse manje vise ne trosi. Jedino ih trose kada zele da skucaju cenu nafte pa krenu sa proizvodnjom. Zasto? Pa jednostavno je, ruska ekonomija je mnogo zavisnija od sirovina u odnosu na americku. Medjutim, za sada je Rusija pregurala takve sankcije.

Nema potrebe da pricate bajke kada se zna da Amerikanci kad uvedu demokratiju izvedu resurse drzave gde se uvede ta ista demokratija.

Takodje, nisu ni Rusi nista bolji od njih, sve su to sile koje bi zgazile bilo koju drzavu na svetu ako to odgovara njihovim interesima, samo sto je do sada Rusija bila u pasivnom polozaju. Izgleda da se neke stvari malo menjaju... Logicno je da ljudima sa ovih prostora bude milija Rusija jer, ako nista drugo, ta Rusija nas nije bombardovala do sada i nije nas ubijala kako su to radile zapadne sile.

Kako god, ja bih voleo da bilo ko raznese ISIS sa lica zemlje jer ce cela kugla da propati zbog tih bolesnika.

džontra

pre 8 godina

Bilo da ste proRusi ili proUSA, radujte se ljudi. Doživećemo ne unipolarni svet i to je dobra vest za sve (nas) "manje" države. Što se same ove ruske akcije tiče, ne zavaravajte se da su i Rusi mirotvorci koji idu u krstaški pohod u oslobađanje, nego gledaju svoj interes, što je i normalno. Ali za razliku od svih ostalih bar su zapravo preduzeli nešto i tuku one ludake.

Kelmendi

pre 8 godina

Bog prvo uzima mozak Putina da bi kasnije uzimao celu Rusiju. Puno citalaca zove Putina geniju Ili maestro "saha" ali istina je da on je vrlo kratkovidan. Prvo u Ukrajini "zapalio" svoje granice...Otisao dalje u Siriji u jedan mismas da niko sem Amrike zna kraj. Kao da za njega nije dosta cecenski problem ili onaj muslimanski problem u Rusiji ali evo njega upao u rat sa teroristma. Kladim se da Obama i Zapad nece vise da ozbiljno se bave vojnicki u Siriji. Celi ovaj muslimanski teroristicki gnev ce pasti na Rusiju. Buduci da Rusija je vrlo slaba zemlja(ekonomski) ona je u iminentnoj opasnosti raspada. Putin buduci da ne zna sta da radi u ekonomskom planu lati se oruzja. To je zelja Zapada da vide Rusiju u qorsokak. Mozda sem zelje ovde se kriju zapadni planovi gde Putin misli da su njegove genijalne ideje da preko vojske dobija politicki I ekonomski prosperitet,sto u sustini je utopija.

Vernon

pre 8 godina

... I onda je mrmot uvio čokoladu u foliju.
Eto, tako Putin jača ID.
Koju Amerika pokušava da urazumi putem telepatije i magije.
I koju uporno nagovara da prestane da joj prodaje naftu po bezkonkurentno niskoj ceni.
Je l' vidite kako nam je teško?
A vi tu kukate kako nemate za grejanje i struju... i školstvo i zdravstvo i veštačku oplodnju, da izvinite na izrazu, ju!
C,c,c... gde vam je dostojanstvo?

Kiki

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (slavija, 2. oktobar 2015 23:43)

Pa mi smo tim istim metodama hteli da proteramo Albance odatle. Jel nisu iz naše vlasti govorili da će sve Albance proterati preko Prokletija? Šta se sad pravite naivni, ima nas još kojima mediji nisu isprali mozgove da zaboravimo ono što smo doživeli.

Goran

pre 8 godina

Donekle je logicno da napadi na tzv. "umerene pobunjenike" u jednom delu su korisni za ISIS. Jačanje je pogrešna rec. Pretpostavka je da se i oni bore protiv ISIS. Naravno dal je zaista tako mi to ne znamo. Medjutim, ako ti umereni napadaju vladine snage, a logicno bi bilo jer su upravo od njih oteli veliki deo teritorije onda bi se i za ovo moglo reći da je jacanje ISISa. Normalno Obama ne posmatra stvari iz tog ugla. A svi nekako zaboravljaju da Sirija ima svoju avijaciju i da ako neko uopste i napada umerene da to ne moraju biti Rusi. Bilo kako bilo velika zbrka i najpametnije bi bilo da se oni koji nisu islamski fundamelisti udruze u borbi protiv ISIS. Za tako nešto Obama koji praktično komanduje umerenima izgleda nije spreman. Sa vojno strateske strane gledista, kad sirijska vojska krene u kopnenu ofanzivu napasce i ove umerene jer ne mogu da rizikuju da im neprojateljske snage ostanu iza leđa.

Rusofil_IQ0

pre 8 godina

@slavija
A ti se nesecas hladnjaca, trepce, tovarenja ljudi na voz, paljenje sela po kosovu??

Inace za tvoju informaciju nas nije bombardovala samo USA vec prakticno vise od pola sveta a protiv intervencije NIKO nije bio pa ni rusija, nadam se da ti to govori KAKVI smo bili!

A inace nasi radari, policija je bila pored tih boolnica, porodilista, itd a kad upalis radar 10m od bolnice mozes da budes siguran da ista meta trenutno mora biti unistena! pa sad vidi ko je doprineo civilnim zrtvaka i KO je zeleo civilne zrtve jer je nasa odbrana bila medijska!

Zaciorski

pre 8 godina

Martine....svašta si nabaljezgao u komentaru,a najmanje činjenica. Činjenica je da se politički prevrat u jednoj zemlji ne može opravdati nasilnim putem. To amerikanci stalno rade I to u Siriji, Iraku, Libiji ,Ukrajini. To Rusi pokusavaju da objasne I pokažu da ako neko nije zadovoljan rezimom u svojoj zemlji ,nek ide na izbore pa neka pobedi.
Sav pokolj u Severnoj Africi je iskljucivo Američkom krivicom

dado

pre 8 godina

A gospodite Obama onda nam recite kako to da vi dve godine niste bili sposobni da pobedite ID, da sprecite imigrantsku krizu i zasto ste poceli rat u Siriji.
Pa kako to da pod tim "zlocestim' Asadom sirijci nisu bezali iz svoje zemlje a posle vaseg dolaska svi se razbezali.
Kako to da ste vi tako mocni ameri dopustili da se unisti Palmira i pobije na hiljade otetih oruzijem Americke proizvodnje i da se vozaju po Siriji u Americkim Hamerima.
To govori sta vi zelite i kako ste sposobni.

Adam

pre 8 godina

Ovaj amerikanac se bas uprpao.
Sad se vidi da sve ove godine njihovog bombardovanja i navodnog rata protiv ekstremista su nista drugo nego samo farsa. cak sta vise, od kad su Ameri zapoceli "borbu" ekstremisti postaju sve jaci i jaci. Svi su oni nista drugo nego Americki pioni u cilju dalje destabilizacije Srednjeg Istoka i rusenja vlasti koje im nisu po volji.
Za tri dana bombardovanja Rusi su imali vise uspeha nego ameri za godinu i malo jace.
Vide Ameri da ce Rusi, u saradnji sa Sirijskom Armijom, uskoro unistiti sve te ekstremne grupe u koje je Amerika ulozila mnogo para i vremena a oni ne smeju nista da urade. Nemaju ono izmedju nogu da stanu Rusiji na crtu. U zadnjih 25 godina navikli da ratuju samo protiv onih za koje znaju da im ne mogu pruziti otpor.

A.C.Chetnix atletix

pre 8 godina

Vrhunac cinizma!
Sve ovo reče čovek koji je započeo rat u Siriji i predsednik države čije naoružanji koristi Isil

martin

pre 8 godina

(Nepristojni stvor, 02. oktobar 2015 22:31)
pre nego što nešto napišeš,dobroooo se informiši o ekonomskim kretanjima,a posebno u oblasti naftnih derivata,jer USA ima svoju naftu koju izvozi i to onu dobijenu iz uljnih škriljaca,a to što je u Srpski mozak usađena "informacija",da USA radi sve za jeftine prirodne resurse van USA,to okačite mačku o rep i ti i svi Rusofili....a nas su bombardovali jer su morali,da nas zaustave u divljanju....koje mi nikad nismo priznali,već glumumo nevinašcad!pravimo se blesavi i obavezno smo protiv "svetskog policajca".Asad je ubijao svoje građane isto kao Milošević na Kosovu...Rusija štiti ratnohuškače i ubice(Mira,Marko...Asad).

Vel Šantić, USA

pre 8 godina

Predsedniče Obama, ne kvarite vaš pristojan, bar na unutrašnjoameričkom planu, mandat, ovim glupim glumljenjem konzervativnog republikanskog hillbilly kauboja (jer neko takav poput mccaina i ostalih republikanaca bi ovo izjavljivao) izjavljujući ovo što izjavljujete!
Zašto nije naša Amerika porazila isis isil monstrume za više od dve godine?
Odgovori na to, Mr. President! zašto su se republikanci i mccain slikali kao ortaci s isis isil monstrumima a da nije pokrenuta tužba protiv njih da podržavaju džihadiste?
Ne možete držati asada za veće zlo od isis isil monstruma, daj utuvite to već jednom u vaše glave, moji sunarodnici Amerikanci! Asad je manje zlo i neka Sirijci na izborima iskažu hoće li ga ili neće!

h1ghwaymen

pre 8 godina

Zanimljivo je kako se domaci mediji pozicioniraju u ovoj stvari, pogledajte samo odnos naslova koji se bave ovom temom i videcete koliko njih drzi stranu zapadu, a koliko Rusiji. Smesno je i tuzno koliko smo indoktrinirani.

slavija

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?

Branislav

pre 8 godina

Sjedinjene Američke Države su zbog svojih sebičnih materijalnih interesa, prodale Hrišćansku veru Islamistima, Arapsko proleće na Bliskom Istoku je najbolji dokaz. Baraku (HUSEINU) Obami Hrišćanstvo nije važno, on se bori za svoj neki KALIFAT, Hrišćanska Evropa za njega ne POSTOJI ! On je prava SOTONA ! ! !

Marijan

pre 8 godina

Kao Hrvat koji niti malo ne simpatizera putina ovaj put moram priznati da iskreno podržavam ruse da spase ono malo kršćana sto je ostalo u Siriji od divljaka koje podržavaju lobotomirani zapadni kršćani.

Gogi

pre 8 godina

Obama, dok si ti bombardovao ID ona je bivala sve veća i jača i imali smo godinu dana vremena da to analiziramo. Zašto da o Rusima sudimo nakon tri dana? Lično mislim da će oni to da reše za mnogo kraće vreme. Jer ne gađaju pustinju već konkretne ciljeve. Nije moguće da uz sve moguće satelite nijedna kolona džihadista u pustinji nikad nije uništena od strane SAD, a udaljenosti koje prelaze su ogromne i na čistom terenu.

tosa

pre 8 godina

Kaze Obama da nece ucestvovati u ruskoj kampanji. Pa Rusi vas nisu ni zvali. Vasi teroristi su gotovi gospodine Obama (da, osim ID i svi ostali su teroristi koje vi sa Zapada podrzavate). Sirija ce biti slobodna i nezavisna drzava na celu sa predsednikom Basarom el-Asadom i Partijom arapskog socijalistickog preporoda (BAAS partija).

realan

pre 8 godina

U prevodu ovoga sto je obama hteo reci:
dokle god bude Asad na vlasti finansiracemo islamsku drzava, a sto je vise budete bombardovali to cemo je mi vise pomagati...

Marijan

pre 8 godina

Kao Hrvat koji niti malo ne simpatizera putina ovaj put moram priznati da iskreno podržavam ruse da spase ono malo kršćana sto je ostalo u Siriji od divljaka koje podržavaju lobotomirani zapadni kršćani.

realan

pre 8 godina

U prevodu ovoga sto je obama hteo reci:
dokle god bude Asad na vlasti finansiracemo islamsku drzava, a sto je vise budete bombardovali to cemo je mi vise pomagati...

slavija

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?

Gogi

pre 8 godina

Obama, dok si ti bombardovao ID ona je bivala sve veća i jača i imali smo godinu dana vremena da to analiziramo. Zašto da o Rusima sudimo nakon tri dana? Lično mislim da će oni to da reše za mnogo kraće vreme. Jer ne gađaju pustinju već konkretne ciljeve. Nije moguće da uz sve moguće satelite nijedna kolona džihadista u pustinji nikad nije uništena od strane SAD, a udaljenosti koje prelaze su ogromne i na čistom terenu.

tosa

pre 8 godina

Kaze Obama da nece ucestvovati u ruskoj kampanji. Pa Rusi vas nisu ni zvali. Vasi teroristi su gotovi gospodine Obama (da, osim ID i svi ostali su teroristi koje vi sa Zapada podrzavate). Sirija ce biti slobodna i nezavisna drzava na celu sa predsednikom Basarom el-Asadom i Partijom arapskog socijalistickog preporoda (BAAS partija).

Vel Šantić, USA

pre 8 godina

Predsedniče Obama, ne kvarite vaš pristojan, bar na unutrašnjoameričkom planu, mandat, ovim glupim glumljenjem konzervativnog republikanskog hillbilly kauboja (jer neko takav poput mccaina i ostalih republikanaca bi ovo izjavljivao) izjavljujući ovo što izjavljujete!
Zašto nije naša Amerika porazila isis isil monstrume za više od dve godine?
Odgovori na to, Mr. President! zašto su se republikanci i mccain slikali kao ortaci s isis isil monstrumima a da nije pokrenuta tužba protiv njih da podržavaju džihadiste?
Ne možete držati asada za veće zlo od isis isil monstruma, daj utuvite to već jednom u vaše glave, moji sunarodnici Amerikanci! Asad je manje zlo i neka Sirijci na izborima iskažu hoće li ga ili neće!

Branislav

pre 8 godina

Sjedinjene Američke Države su zbog svojih sebičnih materijalnih interesa, prodale Hrišćansku veru Islamistima, Arapsko proleće na Bliskom Istoku je najbolji dokaz. Baraku (HUSEINU) Obami Hrišćanstvo nije važno, on se bori za svoj neki KALIFAT, Hrišćanska Evropa za njega ne POSTOJI ! On je prava SOTONA ! ! !

h1ghwaymen

pre 8 godina

Zanimljivo je kako se domaci mediji pozicioniraju u ovoj stvari, pogledajte samo odnos naslova koji se bave ovom temom i videcete koliko njih drzi stranu zapadu, a koliko Rusiji. Smesno je i tuzno koliko smo indoktrinirani.

martin

pre 8 godina

(Nepristojni stvor, 02. oktobar 2015 22:31)
pre nego što nešto napišeš,dobroooo se informiši o ekonomskim kretanjima,a posebno u oblasti naftnih derivata,jer USA ima svoju naftu koju izvozi i to onu dobijenu iz uljnih škriljaca,a to što je u Srpski mozak usađena "informacija",da USA radi sve za jeftine prirodne resurse van USA,to okačite mačku o rep i ti i svi Rusofili....a nas su bombardovali jer su morali,da nas zaustave u divljanju....koje mi nikad nismo priznali,već glumumo nevinašcad!pravimo se blesavi i obavezno smo protiv "svetskog policajca".Asad je ubijao svoje građane isto kao Milošević na Kosovu...Rusija štiti ratnohuškače i ubice(Mira,Marko...Asad).

džontra

pre 8 godina

Bilo da ste proRusi ili proUSA, radujte se ljudi. Doživećemo ne unipolarni svet i to je dobra vest za sve (nas) "manje" države. Što se same ove ruske akcije tiče, ne zavaravajte se da su i Rusi mirotvorci koji idu u krstaški pohod u oslobađanje, nego gledaju svoj interes, što je i normalno. Ali za razliku od svih ostalih bar su zapravo preduzeli nešto i tuku one ludake.

dado

pre 8 godina

A gospodite Obama onda nam recite kako to da vi dve godine niste bili sposobni da pobedite ID, da sprecite imigrantsku krizu i zasto ste poceli rat u Siriji.
Pa kako to da pod tim "zlocestim' Asadom sirijci nisu bezali iz svoje zemlje a posle vaseg dolaska svi se razbezali.
Kako to da ste vi tako mocni ameri dopustili da se unisti Palmira i pobije na hiljade otetih oruzijem Americke proizvodnje i da se vozaju po Siriji u Americkim Hamerima.
To govori sta vi zelite i kako ste sposobni.

K-9 se javlja na raport

pre 8 godina

@ Martin

Naravno da se ratuje zbog nafte jer je nema u nedogled. Supersile imaju solidne rezerve nafte, ali iz njihove perspektive valja kontrolisati i ono sto se nema. SAD svoje resurse manje vise ne trosi. Jedino ih trose kada zele da skucaju cenu nafte pa krenu sa proizvodnjom. Zasto? Pa jednostavno je, ruska ekonomija je mnogo zavisnija od sirovina u odnosu na americku. Medjutim, za sada je Rusija pregurala takve sankcije.

Nema potrebe da pricate bajke kada se zna da Amerikanci kad uvedu demokratiju izvedu resurse drzave gde se uvede ta ista demokratija.

Takodje, nisu ni Rusi nista bolji od njih, sve su to sile koje bi zgazile bilo koju drzavu na svetu ako to odgovara njihovim interesima, samo sto je do sada Rusija bila u pasivnom polozaju. Izgleda da se neke stvari malo menjaju... Logicno je da ljudima sa ovih prostora bude milija Rusija jer, ako nista drugo, ta Rusija nas nije bombardovala do sada i nije nas ubijala kako su to radile zapadne sile.

Kako god, ja bih voleo da bilo ko raznese ISIS sa lica zemlje jer ce cela kugla da propati zbog tih bolesnika.

A.C.Chetnix atletix

pre 8 godina

Vrhunac cinizma!
Sve ovo reče čovek koji je započeo rat u Siriji i predsednik države čije naoružanji koristi Isil

Zaciorski

pre 8 godina

Martine....svašta si nabaljezgao u komentaru,a najmanje činjenica. Činjenica je da se politički prevrat u jednoj zemlji ne može opravdati nasilnim putem. To amerikanci stalno rade I to u Siriji, Iraku, Libiji ,Ukrajini. To Rusi pokusavaju da objasne I pokažu da ako neko nije zadovoljan rezimom u svojoj zemlji ,nek ide na izbore pa neka pobedi.
Sav pokolj u Severnoj Africi je iskljucivo Američkom krivicom

Adam

pre 8 godina

Ovaj amerikanac se bas uprpao.
Sad se vidi da sve ove godine njihovog bombardovanja i navodnog rata protiv ekstremista su nista drugo nego samo farsa. cak sta vise, od kad su Ameri zapoceli "borbu" ekstremisti postaju sve jaci i jaci. Svi su oni nista drugo nego Americki pioni u cilju dalje destabilizacije Srednjeg Istoka i rusenja vlasti koje im nisu po volji.
Za tri dana bombardovanja Rusi su imali vise uspeha nego ameri za godinu i malo jace.
Vide Ameri da ce Rusi, u saradnji sa Sirijskom Armijom, uskoro unistiti sve te ekstremne grupe u koje je Amerika ulozila mnogo para i vremena a oni ne smeju nista da urade. Nemaju ono izmedju nogu da stanu Rusiji na crtu. U zadnjih 25 godina navikli da ratuju samo protiv onih za koje znaju da im ne mogu pruziti otpor.

Vernon

pre 8 godina

... I onda je mrmot uvio čokoladu u foliju.
Eto, tako Putin jača ID.
Koju Amerika pokušava da urazumi putem telepatije i magije.
I koju uporno nagovara da prestane da joj prodaje naftu po bezkonkurentno niskoj ceni.
Je l' vidite kako nam je teško?
A vi tu kukate kako nemate za grejanje i struju... i školstvo i zdravstvo i veštačku oplodnju, da izvinite na izrazu, ju!
C,c,c... gde vam je dostojanstvo?

Kakav lik!

pre 8 godina

Evo, meni se nimalo ne dopada što je Obama predsednik SAD. Radovao sam se kad je izabran, nadajući se da je razumniji od prethodnika željnih krvi. A nije! I sad je moja želja da ga smenim jednako legitimna kao njegova želja da smeni Asada. Al' ne mogu, a ne može ni on! Asada mogu da smene građani Sirije i mislim da treba, ali ne po svaku cenu. Ni Miloševića nisu smenili bombardovanjem, mi smo ga smenili.

Mil0van

pre 8 godina

@(martin, 02. oktobar 2015 23:06)

Proizvodnja nafte iz uljnih skriljaca je obustavljena posto je neisplativa po trenutnim cenama nafte.
Nafta je jeftina zato sto je Ameri otimaju gde stignu, otkupljuju je i od ID-a i u dogovoru sa saveznicima na bliskom istoku spustaju cene. To rade da napakoste Rujama ciji je dobar deo budzeta punjen naftom, a sve u svrhu izazivanja nemira u Rusiji i balkanizacije tog prostora, nakon cega bi oni dosli do strateskih resursa.
Srbiji nisu bombardovali zbog nekog tamo divljastva. Da jesu, onda bi jednakom zestinom bombardovali ID, a ne bi za svo ovo vreme imali letova kao protiv Srbije za 2 dana (!). Protiv Srbije su angazovali pola avijacije NATO, a protiv ID imaju poneki let nedeljno. I nemoj mi reci kako su Srbi veci divljaci od onih maloumnika koji sabljom seku glave.

Srbiju su bombardovali zato sto
a) na vlasti nije bila marioneta koja bi Srbiju uvukla u NATO, a resurse razdelila zapadnim tajkunima
b) zato sto su na jednom malom Kosovu procenjene rezerve mladog uglja jednako velike kao u celim USA (!), po cemu je juzna srpska pokrajina deveta na svetu, ako bismo je posmatrali kao drzavu

Simon

pre 8 godina

pa da li je ovaj covek normalan??? Jel on misli da niko nije bio u Siriji i da nezna kako se u njoj zivelo dok Ameri nisu odlucili da iz Sirije oteraju Rusku flotu??? Hoce li da nam kaze da se u Libiji sada zivi bolje nego u vreme Gadafija. Jel on nas zeli da ubedi u teoriju "sto gore to bolje"? Ne, i definitivno cela Amerika je pukla. Oni su zaista iskreno uvereni da je to kako oni hoce svakom na planeti mora da prija. Da svi zive virtualno dobro a da jedino Amerika ima prava da zivi realno dobro. Ja mislio da je za razliku od dekadentnih kongresmena i vlasnika kompanija makar on ima sacuvan jos tracak realnosti..."Samo je El Asad problenm u Siriji"! Pa jel svestan da je najdirektnije priznao da je i ISIS bolji od Asada!!! Dakle. covek koji je modernizovao zemlju nije dobar a oni koji je unistise do temelja i koji odsecaju glave i prastare spomenike starih civilizacija i time se jos i hvale sve to snimajuci i prikazivajuci po svetskim medijima nisu problem! On stvarno treba da se leci! Pa ovo je isto kao kad su nacisti snimali po konc logorima i ustase kada su snimali reportaze o "ciscenjima". Gebels definitivno zivi u Americi i to u punoj snazi i moci!

my way

pre 8 godina

S' obzirom na vase rezultate sirenja "blagostanja po svetu", sve sto Rusija radi suprotno i sto je za vas "recept za katastrofu" mora da uziva podrsku svakog moralnog coveka na kugli zemaljskoj, tacka!

VladaBGD

pre 8 godina

Obama je zaboravio da navede primere iz skorašnje istorije, kojima bi potkrepio svoje tvrdnje. Umesto njega ću ih ja navesti:
1. Ogroman uspeh formiranja kvazi države, koju vode ratni zločinci i profiter, a u kojoj pored američkih baza cvetaju kampovi za obuku terorista (Kosovo)
2. Svrgavanje "diktatora" Sadama Huseina, totalno razaranje države i okupavija. Kao rezultat imamo ID, terorističku, islamističku monstruoznu državu
3. Rat u Afganistanu sa talibanima, dovođenje marionetske vlade i totalni nauspeh
4. Uništenje Libije, ubistvo Gadafija i njegove porodice. Plodonosni rezultat tog svrgavanja je građanski rat kojekakvih plemena i islamskih grupa gde se opet pojavljuje ID
U svim tim državama u koje je stiglo NATO blagostanje, cveta terorizam i bukte građanski ratovi. EU je u svemu učestvovala, a sada beži i zatvara oči pred izbeglicama koje, gle čuda, beže od "demokratije i blagostanja".
Kada bi dušebrižnicima sa zapada bilo i najmanje stalo do sirijskog naroda ne bi i maltretirali i šikanirali, pred njima gradili ograde i bodljikave žice koje podsećaju na logore od pre 70-ak godina.
Da zaista žele nešto da urade, povukli bi se i dopustili nekom drugom da reši probleme koje su oni izazvali a sada nemaju ni volje, ni želje, ni snage da reše.
Napisah sve ovo, a sumnjam da će biti objavljeno jer nije u skladu sa EU vrednostima.

Mladen Mladenovic

pre 8 godina

Valjda je i vrapcima na grani jasno, a to je u ovoj svojoj izjavi potvrdio i "prvi crni predsednik SAD", da je Amerikancima glavni problem Asad ali, ne zato što šikanira svoj narod već, zbog svog proruskog stava. Isto kao i Iran ili bilo koja druga država na planeti koja nima bliske odnose sa Rusijom. Inače, da se ne lažemo i zatvaramo oči, poput zastrašenih i kupljenih "nojeva", koji čine ovu "podržavajuću kolaiciju" od 60 zemalja, ID je tvorevina i čedo SAD. Svojom trapavošću, svojim neznanjem iza kojih stoji ogromna alavost i želja da se prostor Bliskog istoka pretvori u američku interesnu zonu, SAD je direktno uticala na bujanje ove "korov države", kojoj je odsecanje ljudskih glava kao "dobar dan" odnosno glavna "diplomatska poruka" svetu. SAD je, kreirajući haos u ovom delu sveta, perfidno računala na svoju prednost. Naime Amerika je udaljena desetak hiljada kilometara od ovog užasa od koga beze milioni ljudi. Sve je sračunato. Doduše možda "prvi crni predsednik" o tome nije obavešten ali, to su činjenice.

sendvic sa marihuanom

pre 8 godina

Mandat demokrata se u ovom trenutku ocigledno zavrsava, te kako hrvati imaju Srbe za skupljanje politickih poena, tako i Ameri imaju Ruse ili islamiste za istu stvar. Nazalost obzirom da su republikanci znacajno agresivniji od demokrata ( koji su agresivni do ludila ), a sve nesto sumnjam da ce demokrate ponovo dobiti mandat, ja ocekujem znacajno zaostravanje odnosa izmedju Amerike i Rusije. Takodje ocekujem povecanje broja ratnih sukoba na planeti. Sto se obamine izjave tice, mogu samo da kazem, da je zapad postao olicenje licemerja i da, ako nista drugo, to ce ih unistiti. Ljudi po planeti zemlji ipak nisu toliko glupi kako ih zapad smatra, i iako su na vlasti kvinslinzi u mnogim prozapadim drzavama, sustinski vrlo je malo naroda koj ih iskreno podrzava. Sta vise to su uglavnom marginalci, devijantnih shvatanja. Velika vecina postenog naroda vrlo dobro zna sta USA radi i iz tog razloga ih ne podrzava. Ova sacica botova sto ovde, na pr. podrzava bombardovanje suverene drzave Jugoslavije od strane USA, ne barata nikakvim cinjenicama vec samo nekim izjavama nekih lazova, a cinjenice kazu da je od skoro milion Srba sa Kosova, na Kosovu ostalo nekoliko desetina hiljada Srba. Vise stotina hiljada Srba je proterano, i nekoliko desetina hiljada se i dalje vodi kao nestalo. Svakako kvinslinska vlast je tu da to demantuje na svaki nacin, a botovi zarad sendvica da vicu o tome na sav glas. Uzgred poruka Obami. Ne masi sa 60 licemernih potkupljenih drzava. Svet je mnogo veci od toga.

gle ko to govori

pre 8 godina

obama:asad "mora" da ode sa vlasti jer je bio brutalan prema svom narodu(opoziciji) i ta ista opozicija "mora" da udje u vladu,i pri tom uopšte ne spominje izbore.
mccain:rusi bombarduju pobunjenike(opoziciju) koju je cia obucavala i sa kojima sam ja u stalnom kontaktu.
njima je sasvim normalno da daju ovakve izjave.normalno im je i sto je milionima sirijaca dosta tih njihovih kombinacija pa su krenuli put evrope za nekim boljim zivotom.samo im nije normalno to sto su rusi resili da pomognu regularnim vojnima snagama legalno izabranog sirijskog predsednika.
zasto vec dve godine nisu nista uradili za sirijski narod kad kako kaze "SAD predvode međunarodnu koaliciju od 60 zemalja protiv Islamske države u Siriji i Iraku".pretvorili su siriju u vojni poligon gde pola sveta uvezbava ratne igre a na drugoj strani manje razvijenim evropskim drzavama uvode kvote za primanje azilanata.nek izvinu ljubitelji te "koalicije 60 zemalja" al meni to nije normalno.

Aleksandar

pre 8 godina

Rusi su se odlučili na intervenciju zato što godinu dana američkog bombardovanja nije zaustavilo napredovanje terorista tzv. Islamske drzave.

nix

pre 8 godina

"Problem je Asad i brutalnost koju je on naneo sirijskom narodu i to mora da prestane"
Tako je! A to što su SAD direktni krivci za stvaranje ID je ok. Mislim, ipak je Asad veća opasnost od likova koji ti skinu glavu ako ne znaš napamet Kuran... Računica je jednostavna. Napraviš revoluciju, to preraste u građanski rat, prodaš oružije obema strana i posle uletiš da miriš... Uz to malo se ogradiš rudama zaraćene države. Nije loše

Cvele

pre 8 godina

Strašno. Obamu i Kamerona ni u sopstvenim državama nit razumeju a niti podržavaju. Niko ne kapira njihovu strategiju! Normalni ljudi su za udare protiv islamista jer to zlo kuca svima na vrata. A Obamina i Kameronova objašnjenja više ne piju vodu.

ja sam

pre 8 godina

ovaj čovek nije ni bleda senka sa početka prvog mandata. gdin obama, kao i svi pre njega, je dokaz da je marioneta velikog kapitala. užas kako ništa dobro ne znači taj položaj, jedino može da odobri "milosrdne andjele" i kaže kako je to u interesu demokratskih vrednosti i načela.

Bilal

pre 8 godina

Pošto ste vi upropastili, Libiju , Irak, Egipat i Tunis, eto neka i oni nešto "upropaste".Pa nema veze bar će pokušati
(Srbin, 2. oktobar 2015 23:10)
Ma oni su upropastili i Siriju. Rusi su došli pre nekoliko dana na već upropašteno. Pre mešetarenja Amera i zavođenja "demokratije" po Bliskom Istoku u Siriji nije bilo ni pobunjenika, koje SAD nazivaju "opozicijom", ni ISIS ISIL-a. Možda Rusi pokušavaju benzinom da ugase vatru al' se dešavalo i da su namerno izazvane eksplozije gasile plamen. Videt ćemo!

Smilja

pre 8 godina

Zar vam nije nimalo krivo sto Rusi brane Siriju a nisu hteli da pomognu Srbiji 1999. godine? Zar vam nije krivo sto Sirijci ispadose Rusima "veca braca" od Srba?
(Zarkovic, 3. oktobar
Nije nam krivo, znamo da nisu mogli, ali nam je drago da pomognu nekome drugome. Mi smo ljudi siroka srca.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
(slavija, 02. oktobar 2015 23:43)


da.

Goran

pre 8 godina

Donekle je logicno da napadi na tzv. "umerene pobunjenike" u jednom delu su korisni za ISIS. Jačanje je pogrešna rec. Pretpostavka je da se i oni bore protiv ISIS. Naravno dal je zaista tako mi to ne znamo. Medjutim, ako ti umereni napadaju vladine snage, a logicno bi bilo jer su upravo od njih oteli veliki deo teritorije onda bi se i za ovo moglo reći da je jacanje ISISa. Normalno Obama ne posmatra stvari iz tog ugla. A svi nekako zaboravljaju da Sirija ima svoju avijaciju i da ako neko uopste i napada umerene da to ne moraju biti Rusi. Bilo kako bilo velika zbrka i najpametnije bi bilo da se oni koji nisu islamski fundamelisti udruze u borbi protiv ISIS. Za tako nešto Obama koji praktično komanduje umerenima izgleda nije spreman. Sa vojno strateske strane gledista, kad sirijska vojska krene u kopnenu ofanzivu napasce i ove umerene jer ne mogu da rizikuju da im neprojateljske snage ostanu iza leđa.

Todor

pre 8 godina

"Problem je Asad i brutalnost koju je on naneo sirijskom narodu i to mora da prestane".
Jasno je da to mora da prestane. Ali to bi znatno brže prestalo da se ne mešaju “pomiritelji i branioci naroda” sa strane. Kada se apsolutisti približi biološki kraj, nastane tuča oko “prestola i besplatnog ručka”. Novu vlast narod bi dobio onako kako zaslužuje, „milom ili silom“. Mešanje sa strane samo produžuje patnju naroda. To nam je poznato iz sopstvenog iskustva.

Victorinox

pre 8 godina

Kad neko pomenu naftu, dajte bre jednu nuklearnu na Mosul kad ste već tu (malu, taktičku, od par kilotona, da se smanji KOLATERALNA ŠTETA), tamo je glavni naftni terminal. Pa kada ih izujete iz cipela, i one bradate koljače, a i njihove mušterije, onda da saberemo, pa da vidimo pošto je Musa prodao jarca.

John

pre 8 godina

Jaka im intervencija... desetak aviona. One koji su zaboravili, da podsetim - NATO je ovde tamburao svaki dan tokom 78 dana sa preko 1000 aviona i u vojnom smislu su postigli jedno veliko ništa (ne, ne tvrdim da smo pobedili Nato).
A ovi u Siriji su mnogo ozbiljniji igrači nego što je '99 to bila VJ (nažalost)

Sasa jokic

pre 8 godina

Slavija@ Ja se secam Arkana, beretki, Giske, i ostalih kriminalaca, koje su poppvi blagosilksli pre polaska u pljacku/borbu.
Secam se Slobodana Milosevica, njegovog huskanja Srba iz Hrvatske, pa pustanja niz vodu i 250 hiljda u koloni za Srbiju, koje je on izdao.
Secam secRadivana Karadzica, kojeg je Sloba huskao, pa ga na kraju izdao zajedno sa narodim.
Secam se namerno izazvane hiper inflacije, kradje para od zajma za Srbiju, pokradene devizne stednje, oper u reziji Slobodsna Milosevica i njegovih saradnika.
E tiog Slobu smo mi x puta glasali, a tako glup narod zasluzuje bombe i sve sto mu se desilo!
Da nije bilo tih bombi, nikada ga se ne bi otarasili, a Vucic bi danas pricao o zapadnim zlocincima i pratio Seselja u farmu!

Kiki

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (slavija, 2. oktobar 2015 23:43)

Pa mi smo tim istim metodama hteli da proteramo Albance odatle. Jel nisu iz naše vlasti govorili da će sve Albance proterati preko Prokletija? Šta se sad pravite naivni, ima nas još kojima mediji nisu isprali mozgove da zaboravimo ono što smo doživeli.

Rusofil_IQ0

pre 8 godina

@slavija
A ti se nesecas hladnjaca, trepce, tovarenja ljudi na voz, paljenje sela po kosovu??

Inace za tvoju informaciju nas nije bombardovala samo USA vec prakticno vise od pola sveta a protiv intervencije NIKO nije bio pa ni rusija, nadam se da ti to govori KAKVI smo bili!

A inace nasi radari, policija je bila pored tih boolnica, porodilista, itd a kad upalis radar 10m od bolnice mozes da budes siguran da ista meta trenutno mora biti unistena! pa sad vidi ko je doprineo civilnim zrtvaka i KO je zeleo civilne zrtve jer je nasa odbrana bila medijska!

spovac

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
(slavija, 2. oktobar 2015 23:43)

Ni jedan narod ne zasluzuje da bude bombardovan. Bombardovanje je svesno skrivila politika Milosevicevog rezima. Setimo se na sta je licio Vukovar 1991. Setimo se hiljada nastradalih civila od snajpera i granata u trogodisnjoj opsadi Sarajeva, zatim Srebrenice. Vise od deceniju Zapad je pustio Milosevica da resi kosovski problem. Njemu to nije bilo u interesu jer mu je Kosovo predstavljalo politicki i propagandni rudnik za njegov rezim. Davanjem vlasti Albancima sve to bi izgubio, kao i lazni oreol spasioca Srba na KiM.Aparhejd na KiM je pokrenuo teroristicke akcije Albanaca i zestok odgovor Srbije. Poceli su da ginu civili i da masovno beze u zbegove...
Milosevicu je u Rambujeu ponudjena verzija po kojoj bi Kosovo ostalo u Srbiji sa visokim stepenom samouprave, a da razoruza teroristicku OVK mandat bi imao NATO. On je to odbio, iako mu je jasno receno da ce Srbija, ako odbije plan, biti bombardovana.U Rambujeu je i Albancima jasno receno, da ako odbiju plan, vise ne mogu da racunaju na zastitu medjunarodne zajednice od od vojno-policijskih operacija Srbije. Da je Milosevic prihvatio prvu ponudjenu verziju iz Rambujea, Srbija ne bi bila bombardovana. To isto vazi i za plan Z4 za Krajinu.

neutralni felsh

pre 8 godina

Slavija@ Ja se secam Arkana, beretki, Giske, i ostalih kriminalaca, koje su poppvi blagosilksli pre polaska u pljacku/borbu.
Secam se Slobodana Milosevica, njegovog huskanja Srba iz Hrvatske, pa pustanja niz vodu i 250 hiljda u koloni za Srbiju, koje je on izdao.
Secam secRadivana Karadzica, kojeg je Sloba huskao, pa ga na kraju izdao zajedno sa narodim.
Secam se namerno izazvane hiper inflacije, kradje para od zajma za Srbiju, pokradene devizne stednje, oper u reziji Slobodsna Milosevica i njegovih saradnika.
E tiog Slobu smo mi x puta glasali, a tako glup narod zasluzuje bombe i sve sto mu se desilo!
Da nije bilo tih bombi, nikada ga se ne bi otarasili, a Vucic bi danas pricao o zapadnim zlocincima i pratio Seselja u farmu!
(Sasa jokic, 03. oktobar 2015 07:14)

cista istina.

ogorčeni Ivan

pre 8 godina

Rešenje je jwdnostavno: naaterajte Asada i pobunjenike da postignu primirje, a onda rokajte samo Islamsku državu... posle sefite i vidite šta ćete sa budućnošću Sirije.

sasha

pre 8 godina

Treba možda primetiti da Obama ipak prihvata rusku intervenciju tj.ne kritikuje je previše oštro što znači da su Ameri u ovom slučaju malo "uvukli rogove" a što je i krajnje vreme da se dogodi.

Kelmendi

pre 8 godina

Bog prvo uzima mozak Putina da bi kasnije uzimao celu Rusiju. Puno citalaca zove Putina geniju Ili maestro "saha" ali istina je da on je vrlo kratkovidan. Prvo u Ukrajini "zapalio" svoje granice...Otisao dalje u Siriji u jedan mismas da niko sem Amrike zna kraj. Kao da za njega nije dosta cecenski problem ili onaj muslimanski problem u Rusiji ali evo njega upao u rat sa teroristma. Kladim se da Obama i Zapad nece vise da ozbiljno se bave vojnicki u Siriji. Celi ovaj muslimanski teroristicki gnev ce pasti na Rusiju. Buduci da Rusija je vrlo slaba zemlja(ekonomski) ona je u iminentnoj opasnosti raspada. Putin buduci da ne zna sta da radi u ekonomskom planu lati se oruzja. To je zelja Zapada da vide Rusiju u qorsokak. Mozda sem zelje ovde se kriju zapadni planovi gde Putin misli da su njegove genijalne ideje da preko vojske dobija politicki I ekonomski prosperitet,sto u sustini je utopija.

Zarkovic

pre 8 godina

Jedno pitanje za sve vas koji branite Rusiju u svojim komentarima:
Zar vam nije nimalo krivo sto Rusi brane Siriju a nisu hteli da pomognu Srbiji 1999. godine? Zar vam nije krivo sto Sirijci ispadose Rusima "veca braca" od Srba?

martin

pre 8 godina

(Nepristojni stvor, 02. oktobar 2015 22:31)
pre nego što nešto napišeš,dobroooo se informiši o ekonomskim kretanjima,a posebno u oblasti naftnih derivata,jer USA ima svoju naftu koju izvozi i to onu dobijenu iz uljnih škriljaca,a to što je u Srpski mozak usađena "informacija",da USA radi sve za jeftine prirodne resurse van USA,to okačite mačku o rep i ti i svi Rusofili....a nas su bombardovali jer su morali,da nas zaustave u divljanju....koje mi nikad nismo priznali,već glumumo nevinašcad!pravimo se blesavi i obavezno smo protiv "svetskog policajca".Asad je ubijao svoje građane isto kao Milošević na Kosovu...Rusija štiti ratnohuškače i ubice(Mira,Marko...Asad).

Kelmendi

pre 8 godina

Bog prvo uzima mozak Putina da bi kasnije uzimao celu Rusiju. Puno citalaca zove Putina geniju Ili maestro "saha" ali istina je da on je vrlo kratkovidan. Prvo u Ukrajini "zapalio" svoje granice...Otisao dalje u Siriji u jedan mismas da niko sem Amrike zna kraj. Kao da za njega nije dosta cecenski problem ili onaj muslimanski problem u Rusiji ali evo njega upao u rat sa teroristma. Kladim se da Obama i Zapad nece vise da ozbiljno se bave vojnicki u Siriji. Celi ovaj muslimanski teroristicki gnev ce pasti na Rusiju. Buduci da Rusija je vrlo slaba zemlja(ekonomski) ona je u iminentnoj opasnosti raspada. Putin buduci da ne zna sta da radi u ekonomskom planu lati se oruzja. To je zelja Zapada da vide Rusiju u qorsokak. Mozda sem zelje ovde se kriju zapadni planovi gde Putin misli da su njegove genijalne ideje da preko vojske dobija politicki I ekonomski prosperitet,sto u sustini je utopija.

Branislav

pre 8 godina

Sjedinjene Američke Države su zbog svojih sebičnih materijalnih interesa, prodale Hrišćansku veru Islamistima, Arapsko proleće na Bliskom Istoku je najbolji dokaz. Baraku (HUSEINU) Obami Hrišćanstvo nije važno, on se bori za svoj neki KALIFAT, Hrišćanska Evropa za njega ne POSTOJI ! On je prava SOTONA ! ! !

Rusofil_IQ0

pre 8 godina

@slavija
A ti se nesecas hladnjaca, trepce, tovarenja ljudi na voz, paljenje sela po kosovu??

Inace za tvoju informaciju nas nije bombardovala samo USA vec prakticno vise od pola sveta a protiv intervencije NIKO nije bio pa ni rusija, nadam se da ti to govori KAKVI smo bili!

A inace nasi radari, policija je bila pored tih boolnica, porodilista, itd a kad upalis radar 10m od bolnice mozes da budes siguran da ista meta trenutno mora biti unistena! pa sad vidi ko je doprineo civilnim zrtvaka i KO je zeleo civilne zrtve jer je nasa odbrana bila medijska!

Kiki

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (slavija, 2. oktobar 2015 23:43)

Pa mi smo tim istim metodama hteli da proteramo Albance odatle. Jel nisu iz naše vlasti govorili da će sve Albance proterati preko Prokletija? Šta se sad pravite naivni, ima nas još kojima mediji nisu isprali mozgove da zaboravimo ono što smo doživeli.

neutralni felsh

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
(slavija, 02. oktobar 2015 23:43)


da.

spovac

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?
(slavija, 2. oktobar 2015 23:43)

Ni jedan narod ne zasluzuje da bude bombardovan. Bombardovanje je svesno skrivila politika Milosevicevog rezima. Setimo se na sta je licio Vukovar 1991. Setimo se hiljada nastradalih civila od snajpera i granata u trogodisnjoj opsadi Sarajeva, zatim Srebrenice. Vise od deceniju Zapad je pustio Milosevica da resi kosovski problem. Njemu to nije bilo u interesu jer mu je Kosovo predstavljalo politicki i propagandni rudnik za njegov rezim. Davanjem vlasti Albancima sve to bi izgubio, kao i lazni oreol spasioca Srba na KiM.Aparhejd na KiM je pokrenuo teroristicke akcije Albanaca i zestok odgovor Srbije. Poceli su da ginu civili i da masovno beze u zbegove...
Milosevicu je u Rambujeu ponudjena verzija po kojoj bi Kosovo ostalo u Srbiji sa visokim stepenom samouprave, a da razoruza teroristicku OVK mandat bi imao NATO. On je to odbio, iako mu je jasno receno da ce Srbija, ako odbije plan, biti bombardovana.U Rambujeu je i Albancima jasno receno, da ako odbiju plan, vise ne mogu da racunaju na zastitu medjunarodne zajednice od od vojno-policijskih operacija Srbije. Da je Milosevic prihvatio prvu ponudjenu verziju iz Rambujea, Srbija ne bi bila bombardovana. To isto vazi i za plan Z4 za Krajinu.

slavija

pre 8 godina

Ne razumem proameričke komentare. Ljudi, da li smo mi živeli u istoj državi '99? Da li se vi sećate ubijanja civila, rušenja mostova, škola, televizija i bolnica? Hoćete da kažete da smo mi to zaslužili?

tosa

pre 8 godina

Kaze Obama da nece ucestvovati u ruskoj kampanji. Pa Rusi vas nisu ni zvali. Vasi teroristi su gotovi gospodine Obama (da, osim ID i svi ostali su teroristi koje vi sa Zapada podrzavate). Sirija ce biti slobodna i nezavisna drzava na celu sa predsednikom Basarom el-Asadom i Partijom arapskog socijalistickog preporoda (BAAS partija).

Sasa jokic

pre 8 godina

Slavija@ Ja se secam Arkana, beretki, Giske, i ostalih kriminalaca, koje su poppvi blagosilksli pre polaska u pljacku/borbu.
Secam se Slobodana Milosevica, njegovog huskanja Srba iz Hrvatske, pa pustanja niz vodu i 250 hiljda u koloni za Srbiju, koje je on izdao.
Secam secRadivana Karadzica, kojeg je Sloba huskao, pa ga na kraju izdao zajedno sa narodim.
Secam se namerno izazvane hiper inflacije, kradje para od zajma za Srbiju, pokradene devizne stednje, oper u reziji Slobodsna Milosevica i njegovih saradnika.
E tiog Slobu smo mi x puta glasali, a tako glup narod zasluzuje bombe i sve sto mu se desilo!
Da nije bilo tih bombi, nikada ga se ne bi otarasili, a Vucic bi danas pricao o zapadnim zlocincima i pratio Seselja u farmu!

Marijan

pre 8 godina

Kao Hrvat koji niti malo ne simpatizera putina ovaj put moram priznati da iskreno podržavam ruse da spase ono malo kršćana sto je ostalo u Siriji od divljaka koje podržavaju lobotomirani zapadni kršćani.

neutralni felsh

pre 8 godina

Slavija@ Ja se secam Arkana, beretki, Giske, i ostalih kriminalaca, koje su poppvi blagosilksli pre polaska u pljacku/borbu.
Secam se Slobodana Milosevica, njegovog huskanja Srba iz Hrvatske, pa pustanja niz vodu i 250 hiljda u koloni za Srbiju, koje je on izdao.
Secam secRadivana Karadzica, kojeg je Sloba huskao, pa ga na kraju izdao zajedno sa narodim.
Secam se namerno izazvane hiper inflacije, kradje para od zajma za Srbiju, pokradene devizne stednje, oper u reziji Slobodsna Milosevica i njegovih saradnika.
E tiog Slobu smo mi x puta glasali, a tako glup narod zasluzuje bombe i sve sto mu se desilo!
Da nije bilo tih bombi, nikada ga se ne bi otarasili, a Vucic bi danas pricao o zapadnim zlocincima i pratio Seselja u farmu!
(Sasa jokic, 03. oktobar 2015 07:14)

cista istina.

Zarkovic

pre 8 godina

Jedno pitanje za sve vas koji branite Rusiju u svojim komentarima:
Zar vam nije nimalo krivo sto Rusi brane Siriju a nisu hteli da pomognu Srbiji 1999. godine? Zar vam nije krivo sto Sirijci ispadose Rusima "veca braca" od Srba?

Gogi

pre 8 godina

Obama, dok si ti bombardovao ID ona je bivala sve veća i jača i imali smo godinu dana vremena da to analiziramo. Zašto da o Rusima sudimo nakon tri dana? Lično mislim da će oni to da reše za mnogo kraće vreme. Jer ne gađaju pustinju već konkretne ciljeve. Nije moguće da uz sve moguće satelite nijedna kolona džihadista u pustinji nikad nije uništena od strane SAD, a udaljenosti koje prelaze su ogromne i na čistom terenu.

h1ghwaymen

pre 8 godina

Zanimljivo je kako se domaci mediji pozicioniraju u ovoj stvari, pogledajte samo odnos naslova koji se bave ovom temom i videcete koliko njih drzi stranu zapadu, a koliko Rusiji. Smesno je i tuzno koliko smo indoktrinirani.

realan

pre 8 godina

U prevodu ovoga sto je obama hteo reci:
dokle god bude Asad na vlasti finansiracemo islamsku drzava, a sto je vise budete bombardovali to cemo je mi vise pomagati...

Vel Šantić, USA

pre 8 godina

Predsedniče Obama, ne kvarite vaš pristojan, bar na unutrašnjoameričkom planu, mandat, ovim glupim glumljenjem konzervativnog republikanskog hillbilly kauboja (jer neko takav poput mccaina i ostalih republikanaca bi ovo izjavljivao) izjavljujući ovo što izjavljujete!
Zašto nije naša Amerika porazila isis isil monstrume za više od dve godine?
Odgovori na to, Mr. President! zašto su se republikanci i mccain slikali kao ortaci s isis isil monstrumima a da nije pokrenuta tužba protiv njih da podržavaju džihadiste?
Ne možete držati asada za veće zlo od isis isil monstruma, daj utuvite to već jednom u vaše glave, moji sunarodnici Amerikanci! Asad je manje zlo i neka Sirijci na izborima iskažu hoće li ga ili neće!

ogorčeni Ivan

pre 8 godina

Rešenje je jwdnostavno: naaterajte Asada i pobunjenike da postignu primirje, a onda rokajte samo Islamsku državu... posle sefite i vidite šta ćete sa budućnošću Sirije.

John

pre 8 godina

Jaka im intervencija... desetak aviona. One koji su zaboravili, da podsetim - NATO je ovde tamburao svaki dan tokom 78 dana sa preko 1000 aviona i u vojnom smislu su postigli jedno veliko ništa (ne, ne tvrdim da smo pobedili Nato).
A ovi u Siriji su mnogo ozbiljniji igrači nego što je '99 to bila VJ (nažalost)

Adam

pre 8 godina

Ovaj amerikanac se bas uprpao.
Sad se vidi da sve ove godine njihovog bombardovanja i navodnog rata protiv ekstremista su nista drugo nego samo farsa. cak sta vise, od kad su Ameri zapoceli "borbu" ekstremisti postaju sve jaci i jaci. Svi su oni nista drugo nego Americki pioni u cilju dalje destabilizacije Srednjeg Istoka i rusenja vlasti koje im nisu po volji.
Za tri dana bombardovanja Rusi su imali vise uspeha nego ameri za godinu i malo jace.
Vide Ameri da ce Rusi, u saradnji sa Sirijskom Armijom, uskoro unistiti sve te ekstremne grupe u koje je Amerika ulozila mnogo para i vremena a oni ne smeju nista da urade. Nemaju ono izmedju nogu da stanu Rusiji na crtu. U zadnjih 25 godina navikli da ratuju samo protiv onih za koje znaju da im ne mogu pruziti otpor.

Vernon

pre 8 godina

... I onda je mrmot uvio čokoladu u foliju.
Eto, tako Putin jača ID.
Koju Amerika pokušava da urazumi putem telepatije i magije.
I koju uporno nagovara da prestane da joj prodaje naftu po bezkonkurentno niskoj ceni.
Je l' vidite kako nam je teško?
A vi tu kukate kako nemate za grejanje i struju... i školstvo i zdravstvo i veštačku oplodnju, da izvinite na izrazu, ju!
C,c,c... gde vam je dostojanstvo?

džontra

pre 8 godina

Bilo da ste proRusi ili proUSA, radujte se ljudi. Doživećemo ne unipolarni svet i to je dobra vest za sve (nas) "manje" države. Što se same ove ruske akcije tiče, ne zavaravajte se da su i Rusi mirotvorci koji idu u krstaški pohod u oslobađanje, nego gledaju svoj interes, što je i normalno. Ali za razliku od svih ostalih bar su zapravo preduzeli nešto i tuku one ludake.

Bilal

pre 8 godina

Pošto ste vi upropastili, Libiju , Irak, Egipat i Tunis, eto neka i oni nešto "upropaste".Pa nema veze bar će pokušati
(Srbin, 2. oktobar 2015 23:10)
Ma oni su upropastili i Siriju. Rusi su došli pre nekoliko dana na već upropašteno. Pre mešetarenja Amera i zavođenja "demokratije" po Bliskom Istoku u Siriji nije bilo ni pobunjenika, koje SAD nazivaju "opozicijom", ni ISIS ISIL-a. Možda Rusi pokušavaju benzinom da ugase vatru al' se dešavalo i da su namerno izazvane eksplozije gasile plamen. Videt ćemo!

Todor

pre 8 godina

"Problem je Asad i brutalnost koju je on naneo sirijskom narodu i to mora da prestane".
Jasno je da to mora da prestane. Ali to bi znatno brže prestalo da se ne mešaju “pomiritelji i branioci naroda” sa strane. Kada se apsolutisti približi biološki kraj, nastane tuča oko “prestola i besplatnog ručka”. Novu vlast narod bi dobio onako kako zaslužuje, „milom ili silom“. Mešanje sa strane samo produžuje patnju naroda. To nam je poznato iz sopstvenog iskustva.

Kakav lik!

pre 8 godina

Evo, meni se nimalo ne dopada što je Obama predsednik SAD. Radovao sam se kad je izabran, nadajući se da je razumniji od prethodnika željnih krvi. A nije! I sad je moja želja da ga smenim jednako legitimna kao njegova želja da smeni Asada. Al' ne mogu, a ne može ni on! Asada mogu da smene građani Sirije i mislim da treba, ali ne po svaku cenu. Ni Miloševića nisu smenili bombardovanjem, mi smo ga smenili.

Goran

pre 8 godina

Donekle je logicno da napadi na tzv. "umerene pobunjenike" u jednom delu su korisni za ISIS. Jačanje je pogrešna rec. Pretpostavka je da se i oni bore protiv ISIS. Naravno dal je zaista tako mi to ne znamo. Medjutim, ako ti umereni napadaju vladine snage, a logicno bi bilo jer su upravo od njih oteli veliki deo teritorije onda bi se i za ovo moglo reći da je jacanje ISISa. Normalno Obama ne posmatra stvari iz tog ugla. A svi nekako zaboravljaju da Sirija ima svoju avijaciju i da ako neko uopste i napada umerene da to ne moraju biti Rusi. Bilo kako bilo velika zbrka i najpametnije bi bilo da se oni koji nisu islamski fundamelisti udruze u borbi protiv ISIS. Za tako nešto Obama koji praktično komanduje umerenima izgleda nije spreman. Sa vojno strateske strane gledista, kad sirijska vojska krene u kopnenu ofanzivu napasce i ove umerene jer ne mogu da rizikuju da im neprojateljske snage ostanu iza leđa.

K-9 se javlja na raport

pre 8 godina

@ Martin

Naravno da se ratuje zbog nafte jer je nema u nedogled. Supersile imaju solidne rezerve nafte, ali iz njihove perspektive valja kontrolisati i ono sto se nema. SAD svoje resurse manje vise ne trosi. Jedino ih trose kada zele da skucaju cenu nafte pa krenu sa proizvodnjom. Zasto? Pa jednostavno je, ruska ekonomija je mnogo zavisnija od sirovina u odnosu na americku. Medjutim, za sada je Rusija pregurala takve sankcije.

Nema potrebe da pricate bajke kada se zna da Amerikanci kad uvedu demokratiju izvedu resurse drzave gde se uvede ta ista demokratija.

Takodje, nisu ni Rusi nista bolji od njih, sve su to sile koje bi zgazile bilo koju drzavu na svetu ako to odgovara njihovim interesima, samo sto je do sada Rusija bila u pasivnom polozaju. Izgleda da se neke stvari malo menjaju... Logicno je da ljudima sa ovih prostora bude milija Rusija jer, ako nista drugo, ta Rusija nas nije bombardovala do sada i nije nas ubijala kako su to radile zapadne sile.

Kako god, ja bih voleo da bilo ko raznese ISIS sa lica zemlje jer ce cela kugla da propati zbog tih bolesnika.

nix

pre 8 godina

"Problem je Asad i brutalnost koju je on naneo sirijskom narodu i to mora da prestane"
Tako je! A to što su SAD direktni krivci za stvaranje ID je ok. Mislim, ipak je Asad veća opasnost od likova koji ti skinu glavu ako ne znaš napamet Kuran... Računica je jednostavna. Napraviš revoluciju, to preraste u građanski rat, prodaš oružije obema strana i posle uletiš da miriš... Uz to malo se ogradiš rudama zaraćene države. Nije loše

Simon

pre 8 godina

pa da li je ovaj covek normalan??? Jel on misli da niko nije bio u Siriji i da nezna kako se u njoj zivelo dok Ameri nisu odlucili da iz Sirije oteraju Rusku flotu??? Hoce li da nam kaze da se u Libiji sada zivi bolje nego u vreme Gadafija. Jel on nas zeli da ubedi u teoriju "sto gore to bolje"? Ne, i definitivno cela Amerika je pukla. Oni su zaista iskreno uvereni da je to kako oni hoce svakom na planeti mora da prija. Da svi zive virtualno dobro a da jedino Amerika ima prava da zivi realno dobro. Ja mislio da je za razliku od dekadentnih kongresmena i vlasnika kompanija makar on ima sacuvan jos tracak realnosti..."Samo je El Asad problenm u Siriji"! Pa jel svestan da je najdirektnije priznao da je i ISIS bolji od Asada!!! Dakle. covek koji je modernizovao zemlju nije dobar a oni koji je unistise do temelja i koji odsecaju glave i prastare spomenike starih civilizacija i time se jos i hvale sve to snimajuci i prikazivajuci po svetskim medijima nisu problem! On stvarno treba da se leci! Pa ovo je isto kao kad su nacisti snimali po konc logorima i ustase kada su snimali reportaze o "ciscenjima". Gebels definitivno zivi u Americi i to u punoj snazi i moci!

my way

pre 8 godina

S' obzirom na vase rezultate sirenja "blagostanja po svetu", sve sto Rusija radi suprotno i sto je za vas "recept za katastrofu" mora da uziva podrsku svakog moralnog coveka na kugli zemaljskoj, tacka!

Aleksandar

pre 8 godina

Rusi su se odlučili na intervenciju zato što godinu dana američkog bombardovanja nije zaustavilo napredovanje terorista tzv. Islamske drzave.

Mladen Mladenovic

pre 8 godina

Valjda je i vrapcima na grani jasno, a to je u ovoj svojoj izjavi potvrdio i "prvi crni predsednik SAD", da je Amerikancima glavni problem Asad ali, ne zato što šikanira svoj narod već, zbog svog proruskog stava. Isto kao i Iran ili bilo koja druga država na planeti koja nima bliske odnose sa Rusijom. Inače, da se ne lažemo i zatvaramo oči, poput zastrašenih i kupljenih "nojeva", koji čine ovu "podržavajuću kolaiciju" od 60 zemalja, ID je tvorevina i čedo SAD. Svojom trapavošću, svojim neznanjem iza kojih stoji ogromna alavost i želja da se prostor Bliskog istoka pretvori u američku interesnu zonu, SAD je direktno uticala na bujanje ove "korov države", kojoj je odsecanje ljudskih glava kao "dobar dan" odnosno glavna "diplomatska poruka" svetu. SAD je, kreirajući haos u ovom delu sveta, perfidno računala na svoju prednost. Naime Amerika je udaljena desetak hiljada kilometara od ovog užasa od koga beze milioni ljudi. Sve je sračunato. Doduše možda "prvi crni predsednik" o tome nije obavešten ali, to su činjenice.

Zaciorski

pre 8 godina

Martine....svašta si nabaljezgao u komentaru,a najmanje činjenica. Činjenica je da se politički prevrat u jednoj zemlji ne može opravdati nasilnim putem. To amerikanci stalno rade I to u Siriji, Iraku, Libiji ,Ukrajini. To Rusi pokusavaju da objasne I pokažu da ako neko nije zadovoljan rezimom u svojoj zemlji ,nek ide na izbore pa neka pobedi.
Sav pokolj u Severnoj Africi je iskljucivo Američkom krivicom

dado

pre 8 godina

A gospodite Obama onda nam recite kako to da vi dve godine niste bili sposobni da pobedite ID, da sprecite imigrantsku krizu i zasto ste poceli rat u Siriji.
Pa kako to da pod tim "zlocestim' Asadom sirijci nisu bezali iz svoje zemlje a posle vaseg dolaska svi se razbezali.
Kako to da ste vi tako mocni ameri dopustili da se unisti Palmira i pobije na hiljade otetih oruzijem Americke proizvodnje i da se vozaju po Siriji u Americkim Hamerima.
To govori sta vi zelite i kako ste sposobni.

Victorinox

pre 8 godina

Kad neko pomenu naftu, dajte bre jednu nuklearnu na Mosul kad ste već tu (malu, taktičku, od par kilotona, da se smanji KOLATERALNA ŠTETA), tamo je glavni naftni terminal. Pa kada ih izujete iz cipela, i one bradate koljače, a i njihove mušterije, onda da saberemo, pa da vidimo pošto je Musa prodao jarca.

Mil0van

pre 8 godina

@(martin, 02. oktobar 2015 23:06)

Proizvodnja nafte iz uljnih skriljaca je obustavljena posto je neisplativa po trenutnim cenama nafte.
Nafta je jeftina zato sto je Ameri otimaju gde stignu, otkupljuju je i od ID-a i u dogovoru sa saveznicima na bliskom istoku spustaju cene. To rade da napakoste Rujama ciji je dobar deo budzeta punjen naftom, a sve u svrhu izazivanja nemira u Rusiji i balkanizacije tog prostora, nakon cega bi oni dosli do strateskih resursa.
Srbiji nisu bombardovali zbog nekog tamo divljastva. Da jesu, onda bi jednakom zestinom bombardovali ID, a ne bi za svo ovo vreme imali letova kao protiv Srbije za 2 dana (!). Protiv Srbije su angazovali pola avijacije NATO, a protiv ID imaju poneki let nedeljno. I nemoj mi reci kako su Srbi veci divljaci od onih maloumnika koji sabljom seku glave.

Srbiju su bombardovali zato sto
a) na vlasti nije bila marioneta koja bi Srbiju uvukla u NATO, a resurse razdelila zapadnim tajkunima
b) zato sto su na jednom malom Kosovu procenjene rezerve mladog uglja jednako velike kao u celim USA (!), po cemu je juzna srpska pokrajina deveta na svetu, ako bismo je posmatrali kao drzavu

Cvele

pre 8 godina

Strašno. Obamu i Kamerona ni u sopstvenim državama nit razumeju a niti podržavaju. Niko ne kapira njihovu strategiju! Normalni ljudi su za udare protiv islamista jer to zlo kuca svima na vrata. A Obamina i Kameronova objašnjenja više ne piju vodu.

sendvic sa marihuanom

pre 8 godina

Mandat demokrata se u ovom trenutku ocigledno zavrsava, te kako hrvati imaju Srbe za skupljanje politickih poena, tako i Ameri imaju Ruse ili islamiste za istu stvar. Nazalost obzirom da su republikanci znacajno agresivniji od demokrata ( koji su agresivni do ludila ), a sve nesto sumnjam da ce demokrate ponovo dobiti mandat, ja ocekujem znacajno zaostravanje odnosa izmedju Amerike i Rusije. Takodje ocekujem povecanje broja ratnih sukoba na planeti. Sto se obamine izjave tice, mogu samo da kazem, da je zapad postao olicenje licemerja i da, ako nista drugo, to ce ih unistiti. Ljudi po planeti zemlji ipak nisu toliko glupi kako ih zapad smatra, i iako su na vlasti kvinslinzi u mnogim prozapadim drzavama, sustinski vrlo je malo naroda koj ih iskreno podrzava. Sta vise to su uglavnom marginalci, devijantnih shvatanja. Velika vecina postenog naroda vrlo dobro zna sta USA radi i iz tog razloga ih ne podrzava. Ova sacica botova sto ovde, na pr. podrzava bombardovanje suverene drzave Jugoslavije od strane USA, ne barata nikakvim cinjenicama vec samo nekim izjavama nekih lazova, a cinjenice kazu da je od skoro milion Srba sa Kosova, na Kosovu ostalo nekoliko desetina hiljada Srba. Vise stotina hiljada Srba je proterano, i nekoliko desetina hiljada se i dalje vodi kao nestalo. Svakako kvinslinska vlast je tu da to demantuje na svaki nacin, a botovi zarad sendvica da vicu o tome na sav glas. Uzgred poruka Obami. Ne masi sa 60 licemernih potkupljenih drzava. Svet je mnogo veci od toga.

gle ko to govori

pre 8 godina

obama:asad "mora" da ode sa vlasti jer je bio brutalan prema svom narodu(opoziciji) i ta ista opozicija "mora" da udje u vladu,i pri tom uopšte ne spominje izbore.
mccain:rusi bombarduju pobunjenike(opoziciju) koju je cia obucavala i sa kojima sam ja u stalnom kontaktu.
njima je sasvim normalno da daju ovakve izjave.normalno im je i sto je milionima sirijaca dosta tih njihovih kombinacija pa su krenuli put evrope za nekim boljim zivotom.samo im nije normalno to sto su rusi resili da pomognu regularnim vojnima snagama legalno izabranog sirijskog predsednika.
zasto vec dve godine nisu nista uradili za sirijski narod kad kako kaze "SAD predvode međunarodnu koaliciju od 60 zemalja protiv Islamske države u Siriji i Iraku".pretvorili su siriju u vojni poligon gde pola sveta uvezbava ratne igre a na drugoj strani manje razvijenim evropskim drzavama uvode kvote za primanje azilanata.nek izvinu ljubitelji te "koalicije 60 zemalja" al meni to nije normalno.

Smilja

pre 8 godina

Zar vam nije nimalo krivo sto Rusi brane Siriju a nisu hteli da pomognu Srbiji 1999. godine? Zar vam nije krivo sto Sirijci ispadose Rusima "veca braca" od Srba?
(Zarkovic, 3. oktobar
Nije nam krivo, znamo da nisu mogli, ali nam je drago da pomognu nekome drugome. Mi smo ljudi siroka srca.

A.C.Chetnix atletix

pre 8 godina

Vrhunac cinizma!
Sve ovo reče čovek koji je započeo rat u Siriji i predsednik države čije naoružanji koristi Isil

VladaBGD

pre 8 godina

Obama je zaboravio da navede primere iz skorašnje istorije, kojima bi potkrepio svoje tvrdnje. Umesto njega ću ih ja navesti:
1. Ogroman uspeh formiranja kvazi države, koju vode ratni zločinci i profiter, a u kojoj pored američkih baza cvetaju kampovi za obuku terorista (Kosovo)
2. Svrgavanje "diktatora" Sadama Huseina, totalno razaranje države i okupavija. Kao rezultat imamo ID, terorističku, islamističku monstruoznu državu
3. Rat u Afganistanu sa talibanima, dovođenje marionetske vlade i totalni nauspeh
4. Uništenje Libije, ubistvo Gadafija i njegove porodice. Plodonosni rezultat tog svrgavanja je građanski rat kojekakvih plemena i islamskih grupa gde se opet pojavljuje ID
U svim tim državama u koje je stiglo NATO blagostanje, cveta terorizam i bukte građanski ratovi. EU je u svemu učestvovala, a sada beži i zatvara oči pred izbeglicama koje, gle čuda, beže od "demokratije i blagostanja".
Kada bi dušebrižnicima sa zapada bilo i najmanje stalo do sirijskog naroda ne bi i maltretirali i šikanirali, pred njima gradili ograde i bodljikave žice koje podsećaju na logore od pre 70-ak godina.
Da zaista žele nešto da urade, povukli bi se i dopustili nekom drugom da reši probleme koje su oni izazvali a sada nemaju ni volje, ni želje, ni snage da reše.
Napisah sve ovo, a sumnjam da će biti objavljeno jer nije u skladu sa EU vrednostima.

ja sam

pre 8 godina

ovaj čovek nije ni bleda senka sa početka prvog mandata. gdin obama, kao i svi pre njega, je dokaz da je marioneta velikog kapitala. užas kako ništa dobro ne znači taj položaj, jedino može da odobri "milosrdne andjele" i kaže kako je to u interesu demokratskih vrednosti i načela.

sasha

pre 8 godina

Treba možda primetiti da Obama ipak prihvata rusku intervenciju tj.ne kritikuje je previše oštro što znači da su Ameri u ovom slučaju malo "uvukli rogove" a što je i krajnje vreme da se dogodi.