Sreda, 05.08.2015.

11:30

"Hrvatska paradom poručila: Ne vraćajte se, Srbi"

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić rekao je da je Hrvatska vojnom paradom u Zagrebu poručila proteranim Srbima da se ne vraćaju i da ih sve čeka ponovo.

Izvor: Tanjug

"Hrvatska paradom poruèila: Ne vraæajte se, Srbi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

ISTINA

pre 8 godina

***
Predsednik Nikolić je jedan od retkih političara koji govori istinu, bez obzira što to ne odgovar EU ušima i hrvatskim političarima i građanima, pa im svima postavljam TRI pitanja:
1). Da li znate da je pre II Svetsog rata u Hrvatskoj živelo 25% Srba pravoslavaca , da je posle ustašnog genocida 1941-45. ostalo 15% Srba , a posle HDZ i progona 1991-95. samo 5% Srba je ostalo!?
2). Da li shvatate da je Titov general Franjo Tuđman realizovao genocidni plan hrvatskih nacista-ustaša, o stvаranju etnički čiste katoličke države Hrvatske !?
3). Da li ste svesni da će ustaški genocid 1941-45. i etničko čišćenje i progon 1991-95. S R A M O T I T I Hrvate, dok god postoje kao nacija, pogotovo ako slave tzv Oluju i Bljesak.

Milan

pre 8 godina

Dogodila se užasna tragedija srpskom narodu koji je proteran sa svojih ognjišta,mnogi su ubijeni i ranjeni,sve srpsko je spaljeno,stanovi i kuće oduzete,zemljište oduzeto,sve opljačkano i pokradeno, penzije se ne isplaćiju, ušteđeni novac uzeli ili blokirali-dakle,počinili su neviđene zločine nad srpskim narodom. Sada Srbi posle 20 godina obeležavaju tu tragediju,a zašto se sve ovo vreme ćutalo i ko je za to kriv? Postavlaja se niz pitanja zašto je do svega toga došlo i zašto Srbija i Crna Gora i Srpska Republika nisu priskočili u pomoć svoj braći u Kraini? Tačno se zna koji ljudi su bili tada na vlasti.Kako je moguće da su Hrvati uz pomoć američkih penzionisanih oficira,Njemačke,Vatikana i drugih zemalja EU izvršili opsežne pripreme i koncentraciju vojske i tehnike na određenim pravcima,te uhvatili Srbe nespremne i na spavanju. Bila je to mučka izdaja Miloševića u dogovoru sa Tuđmanom i SAD,a g.Mladić je bez borbe predao mnoga sela i gradove i Hrvati su došli na najpovoljnije pozicije i munjevito udarili. Borbi nije ni bilo, ušli su ko na svadbu,nastao je haos i bežanija vojske i naroda.Zašto se jednom ne kaže prava istina -bila je to strašna izdaja.RTS na kraju dnevnika objavljuje tu vest, a Martić pita Miloševića šta da radi, a on mu odgovara da se ubije itd... Nema sprave koja može izmeruiti konstantnu mržnju Hrvata do Srba i 1941 su ustaše i komunisti hrvatski se dogovorili o stvaranju čiste hrvatske države i što se sada čudite? Srbija mora da menja svoju politiku!

Hedona

pre 8 godina

Naravno da paradom nisu obeležili Dan pobede nad fašizmom i nacizmom, Dan pobede nad koncentracionim logorima i genocidom. Proslavili su pobedu nad žrtvama svoga naroda, oni su žrtvovali svoj sopstveni narod. Ljudi koji su živeli na prostoru Hrvatske su Hrvati, koji su rođeni u Hrvati šta su drugo nego Hrvati, i oni Dalmaciji, Baniji, Kordunu, Slavoniji. Svoj sopstveni su proterali sramite se Hrvati. Imali ste poljoprivredu, i živeli od nje a danas nemate ništa, gladni ste.

Miro

pre 8 godina

Tako bas, jer je perfidan, prikriven cilj je da se utera strah u krvi Srbima povratnicima, a onoj sacici Srba sto su ostali da se pritiskom stide sto su Srbi, da postanu Hrvati.

Dana

pre 8 godina

Ostaje da se vidi da li ce ovaj genocid nad srpskim narodom ostati nekaznjen, obzirom da je drugostepeni sud Haskog trubunala oslobodijo krivice dva hrvatska generala za stradanja srba u Oluji, iako ih je prvostepeni organ proglasio krivim.

Aleksandar ZG

pre 8 godina

Srbin sam koji cijeli život (33) živi u Zagrebu i suzdržavao sam se od komentiranja ovih tema, no neke stvari su izmakle kontroli i moram reći kako stoje jer u zadnje vrijeme se u srpskim medijima stvara slika kao da se u Hrvatskoj nad Srbima provodi holokaust, no to srećom nema veze s realnošću.

U HR je danas isto bili vi Srbin ili Hrvat, ekonomska situacija je loša i to je glavni problem. Ako izuzmemo relativno izolirane probleme poput cirilice u Vukovaru koja se koristi za politikantske svrhe i promociju HDZ-a među polu pismenom populacijom, odgovorno tvrdim da je potpuno isto Srbima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Splitu, Varaždinu itd. kao i Hrvatima.

Unatoć svim nedaćama 90ih, velika većina ljudi u HR kao i SRB je dobronamjerna i normalna. Volim Zagreb i Hrvatska je i moja zemlja i moram priznati da mi već prilično smeta ovakva atmosfera koja se u zadnje vrijeme stvara u Srbiji kao da nas HR aktivno progoni i da su Hrvati generalno povampireni ustaše, to naprosto nije istina i nije mi jasno kome je u interesu širiti takvu sliku. Ipak nas u HR živi preko 200.000, zar mislite da bi bili tihi da se doista provodi neki progon?

Ono što postoji su stalni politički problemi prošlosti između HR i SRB koji nikako da se krenu konstruktivno rješavati, a bojim se da ni neće dok su na političkoj sceni i dalje jaki akteri 90ih. Među normalnim ljudima nema problema i to je ono što je najvažnije, ne dajte se uplitati u spinove političkih manipulatora bilo s HR bilo sa SRB strane!

neutralni felsh

pre 8 godina

dragi moji srbi... ko nam je kriv? hrvati su dobili ono za sta se njihovo desno rukovodstvo borilo. a mi? dobili smo dud. najvise me boli sto gomila nas i dalje slavi ljude koji su nas dovde doveli, one koji su odgovorni za sve poraze, jer ne zeli da sagleda stvari iz sireg aspekta. recimo, tog strasnog generala mladica. dok se on ponosno veselio oko srebrenice sa glavninom snaga, kasnije zauzet ubijanjem civila ko vermaht u kragujevcu, bosanska vojska zauzima zonu oko bihaca, jedinu fizicku vezu republike srpske i sao krajine, i pravi tesko probojnu barijeru. posle "bljeska", slutilo se da se sprema "oluja". mladic i dalje ne pokrece vojsku nego ulogoren pasivizira resurse, uspavan u srebrenici. milosevic, za sve to vreme, krajini ne salje ni osnovne informacije sta im se sprema, cak ih glasinama umiruje, cas im potura katastroficne najave. rezultat: logisticki odsecena lokalna vojska nespremna da drzi aktivnu liniju fronta duze od 6 sati? a svi obavestajni podaci su govorili da se nesto sprema. dakle, operacija "oluja" mogla je da pocne. umesto da je obelezi nas otpor i rovovi, zapamtili smo je po traktorima u zbegu.
ukratko, ispali smo magarci. ali, jos je gore sto i dalje slavimo nase tadasnje magarece vodje. da izvinu magarci, to su plemenite vredne zivotinje, a ovo su stetocine par ekselans, nas ponos i dika. nemam reci da opisem zalhenje zbog nase naivnosti. zbog svega, zbog svih zrtava nasih balkanskih poglavica. niko tu nije pobedio, svi smo izgubili. neko manje neko vise, ali u globalu: tesko svima nama sa svima nama.

Luka87

pre 8 godina

Ja ne znam kome smeta ova izjava,covek je stavio do znanja da Srbi koji zele da se vrate u svoje domove nemaju uslova i podrsku Hrvatske za to,to je cinjenica.

Stars

pre 8 godina

Svaka druga zemlja da je uradila to što su Hrvati uradili pre 20 godina bila bi osudjena kao genocidna, i morala bi da odgovara za svoje postupke.

Stanimir

pre 8 godina

Najstrašnije od svega je što na ovom svetu nema pravde, da osudi jednu takvu akciju koja se desila pre 20 godina, a ne da danas isti koji su proterali stanovništvo iz svojih domova i koji su ubijali, proslavljaju današnji dan kao nekakvu veliku pobedu.

Stoka

pre 8 godina

@milan - nije problem što su otišli, već je problem što su im kuće popaljene a imovina oduzeta, samo kako se nebi mogli vratiti! Shvataš li HDZ-ov plan! Da ljudima nije uništena i oduzeta imovina, većina bi se vratila.

KolektivnaHisterija

pre 8 godina

Pre 25 godina smo dozvolili pojedincima da zakuvaju situaciju u kojoj smo mi ginuli a oni se bogatili. To im tada istina nije bilo tesko da urade sa narodima koji su bili onakvi kakvi su bili. Ali ocigledno da do danas nista nismo naucili kad vidimo kako pojedinci opet koriste emocije damanipulisu nama. Da nam je zaista stalo do tih ljudi, i da nismo samo zaslepljeni mrznjom, sami bi pozvali na odgovornost Milosevica, Karadzica, Mladica i ostatak rukovodstva koje je svesno prodalo te ljude kako bi izvukli korist na drugoj strani. Meni zaista nije jasno kako to da - posto smo imali ratove, hiperinflaciju, razaranje zemlje na svim poljima, 90te i ekipu koja je radila sa drzavom - sam siguran da bi i danas sva ta ekipa bila na vlasti da nije u Hagu ili pod zemljom. Sta su nam to oni dobro doneli osim ovakvih neinteligentnih zapaljujucih govora? Uzmite se u pamet ljudi..

milan

pre 8 godina

Hrvatska mimohodom slavi kraj rata i oslobođenje okupiranog teritorija, kao i kraj Domovinskog rata. Bio sam na mimohodu u Zagrebu i sve je proteklo kulturno, bez ikakvog skandiranja protiv Srba, zvižduka političarima ili neprimjerenih simbola. Što se tiče 220 000 protjeranih, ne slažem se da su svi ti ljudi istjerani iz zemlje. Pa dragi ljudi, bio je rat, mnogi su bježali iz tog područja zbog stanja koje se tamo dešavalo. Isto tako među tim ljudima je bilo i onih koji su bili naoružani civili i maltretirali manjinsko hrvatsko stanovništvo na tom području. Dobar primjer za to je i tzv. "Balvan revolucija".

Brko

pre 8 godina

Kratki osvrt na trenutna dogadana; Zar bi Srbija dopustila Vojvodini da postane Republika Madarska Vojvodina, nakon srusenih balvana na njenim granicama i pustila da se svi Srbi protjeraju po ostatcima Srbije? Republiku Srpsku Krajinu nije priznao niti Beograd, a Republika Hrvatska je u to vrijeme bila priznata cak i od vasih kompanjona Rusa, tako da moramo najprije sebi priznat sta se na ovim teritorijima dogadalo da bi se moglo krenut dalje. Da jos napomenem niti jedan rat nije zavrsio bez civilnih zrtava koje su uvijek najmanje krive a uvijek plate najvecu cijenu, pa je tako bilo i u ovom slucaju al to je cijena slobode koju placamo svi skupa. Usput da kazem, zivim u jednom lijepom gradicu gdje su Srbi, Albanci, Hrvati, Bosnjaci najbolji prijatelji i kumovi jedni drugima dugi niz godina pa i za vrijeme tuznih devedesetih, pozdrav!

Dzo Banana

pre 8 godina

Čovek se obraća prostim jezikom njegovim vernicima koji nisu u stanju zdrav razum da koriste, već to rade iskljucivo preko emocija.

stevan

pre 8 godina

moji roditelji su bili izbeglice u2gom svetskom ratu u dragoj mi srbiji.kamo srece da su ostali u srbiji nebi onda bili izbeglice 2puta.sada da su zivi nebi imali gde da se vrate.kuca i imanje je opljackano kuca pusta srusena.nikome nikada nismo nista lose uradili .uvek dok sam ziv bicu srbiji i srpskom narodu zahvalan i duzan sto su nas uvek lepo primili .

hrvatica

pre 8 godina

Као неко ко често борави у Загребу, могу рећи да никеада нисам имала никаквих проблема. У продавницама, маркетима, бутицима, кафићима, на улици... нико вас не пита одакле сте. Дочекају вас и услуже као и све друге. Исто тако могу рећи да сам сигурна да постоје појединци који још увек живе у прошлости, затровани мржњом, који нас мрзе. И због таквих нисам сигурна какав би живот био нашем народу када би се тамо вратио. Парада је њихова срамота то нема сумње.

milos

pre 8 godina

@SvDjordje: A Nikolic, Seselj i Vucic su ga u toj izdaji srpskog naroda podrzavali! I to mora da ima se stalno stavlja pod nos dokle god "tuguju" recima a rukama skupljaju bogatstvo na grbaci naroda!

dogville

pre 8 godina

Ama odvratni ste svi redom. Ovo su samo rezultati Balkanskih retardiranih ideologija. Politicari se igraju nacionalizma, retorike, popaljivanja, rata,a najveci primitivci ( a bogu nehvala ima ih ovuda svugde) se popaljuju civili ginu,kao i uvek.Sve pod parolom patriJotizma. Uceni smo da smo mi najbolji.a da sa druge strane granice zive neki ljudi kojima ne smemo da verujemo,neki ljudi drugaciji od nas.Mi smo najpametniji,najbolji i najlepsi,a svi ostali nas mrze i ne smemo uopste da sumnjamo u to vec moramo slepo da verujemo nasim politicarima.Bas istim tim politicarima koji su izazivali ratove,smanjivali plate i penzije,krali novac i pravili bankete od nasih poreza.Najgore od svega je sto istim tim politicarima ogromna masa neobrazovanih ljudi slepo veruje takodje koristeci parolu nacionalizma jer je njima taj nacionalizam izgovor za sopstveno neobrazovanje i glupost.Oni ne znaju istoriju svoj drzave niti ista o religiji u koju se kunu ali zato sebe predstavljaju kao nacionaliste,nataknu prase na razanj za slavu i to ti je to. I nema razlike medju nama, pitanje nije razlike medju nama nego ko i kada i koliko ima priliku....

nikola

pre 8 godina

Da nisu Martić, i tvoj komapanjon Šešelj odbili plan Z-4 do Oluje ne bi ni došlo. Ne hvalim Hrvate, ali Vi ste glavni krivci za tragediju srpskog naroda u Krajini kao i na Kosovu jer ste bili uporno protiv Rambujea.Sad parastosima i patetatikama pravite ovaj narod još gluplji nego što jeste.Neka narod koji ne može da upamti ni toliko ko ste bili, šta ste zarad vlasti učinili, zaslužio je da nestane

Ivan

pre 8 godina

Nikolić širi mržnju. Nema pojma o diplomaciji. To se tako ne radi. Moje mišljenje i stav je da se svatko mora moći vratiti ako želi i u tom smjeru mora ići diplomacija. I svatko mora odgovarati za zločin. Nisu ni hrvati ni srbi genocidni narod, a pojedinci među njima jesu. I ti pojedinci moraju odgovarati. Samo tako će doći do trajnog pomirenja. Meni je žao svakoga nevinog tko je stradao. I dok su nevini stradavali neki su se bogatili. Zapamtite to. Svima poruka da manje slušaju političare, više svoju savjest.

Marko

pre 8 godina

"Kud će protiv sebe..." Crni Tomislave, pa gde će ti duša s ovakvim izjavama, ti si predsednik, pa ne sediš u kafani. U Hrvatskoj ima bar toliko antifašista koliko u Srbiji (na žalost), nemaš pojma koliko si ih uvredio. Tebe baš briga, kliče ti raja u stilu e neka si im rekao, a ja sa tim hrvatima (raznim, dobrim i lošim) radim svaki dan, zato da bi uplaćivao porez koji ubireš ti i tvoja vlada, sramoto jedna. Nesreću izbeglica koristiš za dnevnu politiku, a šta si radio 95te salonski radikalu.

Dejan

pre 8 godina

Ma da, Hrvati nas mrze, Hrvati nas ne vole itd. Kao da su ovi nasi sto su prodali Krajinu bolji od Hrvata. Koja je razlika u ispoljavanju mrznje izmedju Malog Knindze i Tomsona , izmedju naci derneka danas u Kninu, i naci derneka na Ravnoj Gori ??? Juce dvojica momaka u busu kod nas u NS osisani jedan svastiku na telefonu, na majici mu kokarda, a drugi istetoviranu svastiku na vratu. Kao da je nas narod gore lud pa da ne zna da su Gospić i Vukovar sravnili Srbi , pazi tu ironiju, avionima JNA razoreni su samo srpski gradovi u Krajini. Varazdin, Brod , Pula, Zagreb gde zive Hrvati citavi su ! Srbija je sopstvenom narodu bila maćeha.

verni čitalac portala B 92

pre 8 godina

Poruka je više nego očigledna Hrvati ne žele da se Srbi vrate, čak se i ne trude da sakriju mržnju i netrpeljivost prema nama. Njihova odluka, Srbija je svima pokazala da želi mir i saradnju.

slavisa

pre 8 godina

Jel se to Srbija sjetila izbjeglica ili kako sad formulisu Krajiskih Srba nakon dvadeset godina ? Zalostan je ovo narod sto ga ova drzava nije videla dvadeset proteklih godina. Zasto ga se sada sjeca pitanje je sad? Politicki marketing ili nesto drugo? Narod je proziveo sve i svasta i tesko nekom veruje .

Sv Djordje

pre 8 godina

Milošević je upotrebio Srbe iz Hrvatske za potrebe ojačanja svoje lične vlasti - nahuškao, obečao pa izdao!
To je naj¿alosnije!!!

TIL Zagreb

pre 8 godina

trebalo bi svi da slede Vucicevu politiku sirenja mira
(vladeta, 05. avgust 2015 12:15)

slicne je poruke slao i 90tih....u koje ste svi vjerovali...barem istocno od Drine...

Jaca

pre 8 godina

Bez obzira na nacin vodjenja njihove politike, smatram da smo mi kao narod i nasa vlada daleko iznad njih i da ne treba ovo da nas obeshrabri u sirenju mira. Mi znamo velicinu nasih stradalih kao i oni ali ne zele tome da pridaju znacaj jer umanjuju sebe.

Broncamil

pre 8 godina

Nazalost, Hrvatska danas se sustinski ne razlikuje od one kakva je bila u vreme Pavelica... A svi dobro znamo kakvu su sudbinu Srbi doziveli u NDH! Dokle god tinja ustaska ideologija nema buducnosti za suzivot Srba i Hrvata!

Geforce

pre 8 godina

Brionski transkripti potvrdjuju da je namera hrvatske vojske bila da Srbi prakticno nestanu! To im je uvek i bio cilj - etnicki cista drzava, nista se nije ni posle 20 godina promenilo, a ova parada to i potvrdjuje..

olujić

pre 8 godina

" tko ne sluša pjesmu slušat će Oluju " reče jednom jedan pjesnik što tragično završi usred Zagreba davne 1961. Čitav ovaj Prljavi Rat nisu vodili Ni Katolici ni Muslimani ni Pravoslavni ni Hrvati ni Bošnjaci ni Srbi već Komunisti. Vukovar nije rušila nikakava SrpskoSrbijanska Vojska jer Srbija te 1991 nije ni imala ni Državu ni Vojsku. već je to puna četiri mjeseca radila Crvena Komunistička Armada čiji su Generali svi odreda bili Komunisti šarenog Nacionalnoga Porijekla. JNA je po Vukovaru rušila sve izreda I Hrvatske i Srpske kuće. Jna je proteralai Srbe i Hrvate iz Slavonije a Bašibozluk i Hrvatski i Srpski uz Aminovanje Crvenih Generala radio je svakojaka zverstva nad nemoćnim civilima. Kojekavi Tigrovi i Orlovi. A celo to vrjeme dok su trajala ta zverstva svi Srpski i svačiji Mediji tretirali su JNA kao Srbijansku Vosku a onaj ološ i bašibpzluk kao Srpske gerilce što je sve naravno bila Notorna Laž ali je takva zamena teza bila jako bitna da se čitav Srpski Narod optuži za Nedela koja su nekakvi kojekakvi činili u Njegovo ime.

Da se zna

pre 8 godina

Gospodine Predsednice, pa sto bi se vracali kad si im ti i tvoj bivsi predsednik omogucili da rade u drzavnim institucijama, organima i preduzeciuma, da dobiju svi posao odmah i pod obavezno, kad ste im poklonili placeve na Busijama i Zemunu dok ste bili na vlasti u toj opstini, kad ne placaju struju, vodu, porez na kuce, a sve su minimum 200 i vise kvadrata itd, kada imaju izbeglicki status iako je od rata proslo 20 godina, a oni i dalje potenciraju. Kada su dobili besplatne stanove i imaju i dalje dodatke kao izbeglice, a ovde imaju stanove, kuce, kola voze na bosanske table, imaju licne karte njihove i Srpske, pa po potrebi pokazuju. Kada su sada i svoju decu posle 20 godina zaposlili u drzavnim upravama, a nasa deca odavde nemaju gde da rade. I sve ovo misli 99.9% Srba iz Srbije, ali pod tiranijom ne smemo glave da podignemo, pod tiranijom tih jadnika koji nemaju nista, koji su osioni, beskrupulozni. U Bgd-u se samo cuje ijekavica, gde god zasao, gde god promolio nos.

Miki

pre 8 godina

Gosn presednik proverite koliko njih uzima hrvatske papire da bezi iz Srbije. A mozda ne mogu da se vrate u one vase poznate granice kako bese Ogulin, Virovitica, ... Sram vas bilo na skupljanju poena!

Marko

pre 8 godina

Sramota. Pa ovaj Nikolić je zajedno sa Šešeljem huškao Srbe u Hrvatskoj na rat a onda kad je legitimna vojno-redarstvena akcija krenula digao je ruke od tih ljudi.
Sad opet oplakuje žrtve i napada Republiku Hrvatsku.
Pravi "vojvoda" kao i njegov mentor Šešelj.

Darko

pre 8 godina

Ti si poslednji koji ima bilo kakvo pravo nekome da drži pridike. Ali kad ste već taj narod upropastili red je da mu održite i parastos.
Bar ste ti i Vučić dobili priliku da izbacite ono radikalsko iz vas.

nikola

pre 8 godina

Ajmo za ozbiljno, da li bi Hrvati 1995. pobili 200 000 ljudi? Zna se tko je naredio povlačenje. I zapamtite, rat nije počeo Olujom, rat je završio Olujom, a počeo je terorističkim napadima na Hrvatsku, granatiranjima i opsadama gradova.

Dejan

pre 8 godina

Sramota je sto je Srbija izdala svoj narod !! Ne vadimo se na slavlje oluje, setimo se slavlja po Bg na dan pada Krajine i setimo se razdvajanja dece u skolama u Vojvodini od dece iz Krajine koja su morala u posebne razrede e to je i sramna izdaja Srbije nesto sto treba osuditi.

Mario Modrić

pre 8 godina

Postovani, zanima me zasto ne objavite ovaj clanak iz Jutarnjeg Lista....Oluja je posljedica nekih drugis stvari... Vukovara, Dubrovnika, Vrlike, Kijeva, Srebrenice, Bihaća, Sarajeva....

http://www.jutarnji.hr/nisam-tudmanu-dao-zeleno-svjetlo--ali-nisam-ga-ni-zaustavio/1393743/

Sanja

pre 8 godina

Srpsko rukovodstvo danas upadljivo ćuti o etničkom čišćenju Zagreba, Splita, Zadra na početku rata. Uporno ćuti o dvesta hiljada Srba iz urbanijih zona, koji su otpušteni s posla, privodjeni u policiju, zatvarani, mučeni, nestali, ubijeni ili prognani. Ne kažem da ne teba odati počast žrtvama Oluje danom žalosti, već da je čudno odsustvo govra o drugim srpskim žrtvama u Hrvatskoj. Kome to odgovara?

bumerang

pre 8 godina

...u skladu sa naslovom... a ti i vucic ste dobili vlast ne da dajete zakljucke nego da vodite i razgovore u korist prognanih Srba... ovom izjavom si rekao sve jer nisi ti taj koji imas damu da Hrvatima kazes sve u lice jer ces dobiti povratan odgovor u skladu podsecanja na devedesete....

Melvin

pre 8 godina

Ova parada je posve neprimerena i neukusna, no njena poruka nema veze s ovim o čemu Toma priča i samo podgrijava lošu atmosferu izmišljanjem i kontra propagandom na isti način na koji je radio i 90ih. 0 od čoveka, 0 od diplomate. Zadnji ima pravo da nešto priča na tu temu jer su on i slični i doveli do oluja 90ih.

Ovo je za Hrvatske vlasti pre svega parada predizbornog kiča i samodopadnog nacionalizma, sa Srbima (srećom) ovog puta nema nikakve veze, oni tamo bukvalno ni ne misle na Srbe i čitav egzodus se tamo ignoriše i ne spominje.

Izjave srpskih zvaničnika treba da se baziraju na realnim stvarima i da idu u smeru podizanja svesti Hrvata i međunarodne zajednice o stradanju Srba, a ne na propagandi u stilu 90ih gde se sve komentariše kako kome u tom momentu paše iako nema veze s realnošću.

greska

pre 8 godina

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ocenio je da je Hrvatska vojnom paradom u Zagrebu poručila proteranim Srbima da se ne vraćaju i da ih sve čeka ponovo.

Krajisnik Jovo

pre 8 godina

Ovaj covek nema nikakvo diplomatsko obrazovanje. Dakle sto na um to na drum. Sve je ovo mogao reci malo suptilnije. Ko mu pise sve te izjave da mi je znati
(Mrs.J, 5. avgust 2015 11:42)

Zar je za ovakav zlocin potrebna bilo kakva diplomatija? Da nismo imali "obrazovane diplomate" mozda do ovoga zlocina ne bi ni doslo.

Realni optimista

pre 8 godina

Iako Hrvati ovu paradu i sve te neobjašnjive proslave prave zbog ppredstojećih izbora dodvoravajući se glasačima, ovo je ruganje srpskim žrtvama.

Ivan Grozni

pre 8 godina

Cini mi se da bi uskoro i Hrvatska, po uzoru na Madjare, mogla, ili cak trebala, podici zid prema Srbiji. Pa svatko sebi... Definitivno jos nisu vremena za bilo kakve dobrosusjedske odnose...

gavranko u crvenim rukavicama

pre 8 godina

neki su se vratili ali puno njih nije imalo gde da se vrati. Kuce u rusevinama, opljackane, sa strahom da vas komsija hrvat ne ubije. Zalosno.

Dragan

pre 8 godina

Srbijo pobunila si nas, uterala nam strah u kosti podsecanjem na Jasenovac i na kraju prodala svoj narod ! Imas li obraza sada da nas zalis sa zakasnjenjem od 20 godina ! Prema Srbiji osecam najdublji prezir !!!!!!!!!

Cvetana Cvetić

pre 8 godina

Obzirom da su Hrvati Vojnom paradom obeležili Oluju, očigledno je da ne poštuju naše žrtve. Koliko god se mi trudili da budemo dobri prema njima, oni nas jednostavno ne vole i to je čista istina.

Zoran

pre 8 godina

Vucicu! Ponudio si pomirenje i suradnju. Dobili ste odgovor od Albanaca Hrvata i Bošnjaka. Oni Srbima žele sve najcrno. Œta sad?
Jednostavno- Ko Slovenci budite pametni(popust nikome, put ka Evropi).

Danijela

pre 8 godina

Ovo ne vodi nikuda, ili neka nam sa zapada kažu da više ne pokušavamo ništa što bi dovelo do pomirenja ili neka malo sada njih lupaju po ušima.

Srbin Iz Hrvatske

pre 8 godina

Najekstremniji u Hrvarskoj zagovaraju progon Hrvata koji imaju Srpske korene a takvih je mmnogo jer su pod pretnjom morali da menjaju veru i nacionalnu pripadnost. Treba da se zapitaju šta sa njima nije u redu kad hoće da budu veći antisrbi od artukovića i stepinca.

Mrs.J

pre 8 godina

Ovaj covek nema nikakvo diplomatsko obrazovanje. Dakle sto na um to na drum. Sve je ovo mogao reci malo suptilnije. Ko mu pise sve te izjave da mi je znati

Mrs.J

pre 8 godina

Ovaj covek nema nikakvo diplomatsko obrazovanje. Dakle sto na um to na drum. Sve je ovo mogao reci malo suptilnije. Ko mu pise sve te izjave da mi je znati

Dragan

pre 8 godina

Srbijo pobunila si nas, uterala nam strah u kosti podsecanjem na Jasenovac i na kraju prodala svoj narod ! Imas li obraza sada da nas zalis sa zakasnjenjem od 20 godina ! Prema Srbiji osecam najdublji prezir !!!!!!!!!

Miki

pre 8 godina

Gosn presednik proverite koliko njih uzima hrvatske papire da bezi iz Srbije. A mozda ne mogu da se vrate u one vase poznate granice kako bese Ogulin, Virovitica, ... Sram vas bilo na skupljanju poena!

Zoran

pre 8 godina

Vucicu! Ponudio si pomirenje i suradnju. Dobili ste odgovor od Albanaca Hrvata i Bošnjaka. Oni Srbima žele sve najcrno. Œta sad?
Jednostavno- Ko Slovenci budite pametni(popust nikome, put ka Evropi).

Marko

pre 8 godina

Sramota. Pa ovaj Nikolić je zajedno sa Šešeljem huškao Srbe u Hrvatskoj na rat a onda kad je legitimna vojno-redarstvena akcija krenula digao je ruke od tih ljudi.
Sad opet oplakuje žrtve i napada Republiku Hrvatsku.
Pravi "vojvoda" kao i njegov mentor Šešelj.

Broncamil

pre 8 godina

Nazalost, Hrvatska danas se sustinski ne razlikuje od one kakva je bila u vreme Pavelica... A svi dobro znamo kakvu su sudbinu Srbi doziveli u NDH! Dokle god tinja ustaska ideologija nema buducnosti za suzivot Srba i Hrvata!

Darko

pre 8 godina

Ti si poslednji koji ima bilo kakvo pravo nekome da drži pridike. Ali kad ste već taj narod upropastili red je da mu održite i parastos.
Bar ste ti i Vučić dobili priliku da izbacite ono radikalsko iz vas.

Krajisnik Jovo

pre 8 godina

Ovaj covek nema nikakvo diplomatsko obrazovanje. Dakle sto na um to na drum. Sve je ovo mogao reci malo suptilnije. Ko mu pise sve te izjave da mi je znati
(Mrs.J, 5. avgust 2015 11:42)

Zar je za ovakav zlocin potrebna bilo kakva diplomatija? Da nismo imali "obrazovane diplomate" mozda do ovoga zlocina ne bi ni doslo.

nikola

pre 8 godina

Ajmo za ozbiljno, da li bi Hrvati 1995. pobili 200 000 ljudi? Zna se tko je naredio povlačenje. I zapamtite, rat nije počeo Olujom, rat je završio Olujom, a počeo je terorističkim napadima na Hrvatsku, granatiranjima i opsadama gradova.

Srbin Iz Hrvatske

pre 8 godina

Najekstremniji u Hrvarskoj zagovaraju progon Hrvata koji imaju Srpske korene a takvih je mmnogo jer su pod pretnjom morali da menjaju veru i nacionalnu pripadnost. Treba da se zapitaju šta sa njima nije u redu kad hoće da budu veći antisrbi od artukovića i stepinca.

Hedona

pre 8 godina

Naravno da paradom nisu obeležili Dan pobede nad fašizmom i nacizmom, Dan pobede nad koncentracionim logorima i genocidom. Proslavili su pobedu nad žrtvama svoga naroda, oni su žrtvovali svoj sopstveni narod. Ljudi koji su živeli na prostoru Hrvatske su Hrvati, koji su rođeni u Hrvati šta su drugo nego Hrvati, i oni Dalmaciji, Baniji, Kordunu, Slavoniji. Svoj sopstveni su proterali sramite se Hrvati. Imali ste poljoprivredu, i živeli od nje a danas nemate ništa, gladni ste.

Danijela

pre 8 godina

Ovo ne vodi nikuda, ili neka nam sa zapada kažu da više ne pokušavamo ništa što bi dovelo do pomirenja ili neka malo sada njih lupaju po ušima.

Dejan

pre 8 godina

Sramota je sto je Srbija izdala svoj narod !! Ne vadimo se na slavlje oluje, setimo se slavlja po Bg na dan pada Krajine i setimo se razdvajanja dece u skolama u Vojvodini od dece iz Krajine koja su morala u posebne razrede e to je i sramna izdaja Srbije nesto sto treba osuditi.

gavranko u crvenim rukavicama

pre 8 godina

neki su se vratili ali puno njih nije imalo gde da se vrati. Kuce u rusevinama, opljackane, sa strahom da vas komsija hrvat ne ubije. Zalosno.

Cvetana Cvetić

pre 8 godina

Obzirom da su Hrvati Vojnom paradom obeležili Oluju, očigledno je da ne poštuju naše žrtve. Koliko god se mi trudili da budemo dobri prema njima, oni nas jednostavno ne vole i to je čista istina.

Ivan Grozni

pre 8 godina

Cini mi se da bi uskoro i Hrvatska, po uzoru na Madjare, mogla, ili cak trebala, podici zid prema Srbiji. Pa svatko sebi... Definitivno jos nisu vremena za bilo kakve dobrosusjedske odnose...

verni čitalac portala B 92

pre 8 godina

Poruka je više nego očigledna Hrvati ne žele da se Srbi vrate, čak se i ne trude da sakriju mržnju i netrpeljivost prema nama. Njihova odluka, Srbija je svima pokazala da želi mir i saradnju.

hrvatica

pre 8 godina

Као неко ко често борави у Загребу, могу рећи да никеада нисам имала никаквих проблема. У продавницама, маркетима, бутицима, кафићима, на улици... нико вас не пита одакле сте. Дочекају вас и услуже као и све друге. Исто тако могу рећи да сам сигурна да постоје појединци који још увек живе у прошлости, затровани мржњом, који нас мрзе. И због таквих нисам сигурна какав би живот био нашем народу када би се тамо вратио. Парада је њихова срамота то нема сумње.

Realni optimista

pre 8 godina

Iako Hrvati ovu paradu i sve te neobjašnjive proslave prave zbog ppredstojećih izbora dodvoravajući se glasačima, ovo je ruganje srpskim žrtvama.

Geforce

pre 8 godina

Brionski transkripti potvrdjuju da je namera hrvatske vojske bila da Srbi prakticno nestanu! To im je uvek i bio cilj - etnicki cista drzava, nista se nije ni posle 20 godina promenilo, a ova parada to i potvrdjuje..

Milan

pre 8 godina

Dogodila se užasna tragedija srpskom narodu koji je proteran sa svojih ognjišta,mnogi su ubijeni i ranjeni,sve srpsko je spaljeno,stanovi i kuće oduzete,zemljište oduzeto,sve opljačkano i pokradeno, penzije se ne isplaćiju, ušteđeni novac uzeli ili blokirali-dakle,počinili su neviđene zločine nad srpskim narodom. Sada Srbi posle 20 godina obeležavaju tu tragediju,a zašto se sve ovo vreme ćutalo i ko je za to kriv? Postavlaja se niz pitanja zašto je do svega toga došlo i zašto Srbija i Crna Gora i Srpska Republika nisu priskočili u pomoć svoj braći u Kraini? Tačno se zna koji ljudi su bili tada na vlasti.Kako je moguće da su Hrvati uz pomoć američkih penzionisanih oficira,Njemačke,Vatikana i drugih zemalja EU izvršili opsežne pripreme i koncentraciju vojske i tehnike na određenim pravcima,te uhvatili Srbe nespremne i na spavanju. Bila je to mučka izdaja Miloševića u dogovoru sa Tuđmanom i SAD,a g.Mladić je bez borbe predao mnoga sela i gradove i Hrvati su došli na najpovoljnije pozicije i munjevito udarili. Borbi nije ni bilo, ušli su ko na svadbu,nastao je haos i bežanija vojske i naroda.Zašto se jednom ne kaže prava istina -bila je to strašna izdaja.RTS na kraju dnevnika objavljuje tu vest, a Martić pita Miloševića šta da radi, a on mu odgovara da se ubije itd... Nema sprave koja može izmeruiti konstantnu mržnju Hrvata do Srba i 1941 su ustaše i komunisti hrvatski se dogovorili o stvaranju čiste hrvatske države i što se sada čudite? Srbija mora da menja svoju politiku!

Miro

pre 8 godina

Tako bas, jer je perfidan, prikriven cilj je da se utera strah u krvi Srbima povratnicima, a onoj sacici Srba sto su ostali da se pritiskom stide sto su Srbi, da postanu Hrvati.

nikola

pre 8 godina

Da nisu Martić, i tvoj komapanjon Šešelj odbili plan Z-4 do Oluje ne bi ni došlo. Ne hvalim Hrvate, ali Vi ste glavni krivci za tragediju srpskog naroda u Krajini kao i na Kosovu jer ste bili uporno protiv Rambujea.Sad parastosima i patetatikama pravite ovaj narod još gluplji nego što jeste.Neka narod koji ne može da upamti ni toliko ko ste bili, šta ste zarad vlasti učinili, zaslužio je da nestane

TIL Zagreb

pre 8 godina

trebalo bi svi da slede Vucicevu politiku sirenja mira
(vladeta, 05. avgust 2015 12:15)

slicne je poruke slao i 90tih....u koje ste svi vjerovali...barem istocno od Drine...

Mario Modrić

pre 8 godina

Postovani, zanima me zasto ne objavite ovaj clanak iz Jutarnjeg Lista....Oluja je posljedica nekih drugis stvari... Vukovara, Dubrovnika, Vrlike, Kijeva, Srebrenice, Bihaća, Sarajeva....

http://www.jutarnji.hr/nisam-tudmanu-dao-zeleno-svjetlo--ali-nisam-ga-ni-zaustavio/1393743/

Jaca

pre 8 godina

Bez obzira na nacin vodjenja njihove politike, smatram da smo mi kao narod i nasa vlada daleko iznad njih i da ne treba ovo da nas obeshrabri u sirenju mira. Mi znamo velicinu nasih stradalih kao i oni ali ne zele tome da pridaju znacaj jer umanjuju sebe.

Sv Djordje

pre 8 godina

Milošević je upotrebio Srbe iz Hrvatske za potrebe ojačanja svoje lične vlasti - nahuškao, obečao pa izdao!
To je naj¿alosnije!!!

Marko

pre 8 godina

"Kud će protiv sebe..." Crni Tomislave, pa gde će ti duša s ovakvim izjavama, ti si predsednik, pa ne sediš u kafani. U Hrvatskoj ima bar toliko antifašista koliko u Srbiji (na žalost), nemaš pojma koliko si ih uvredio. Tebe baš briga, kliče ti raja u stilu e neka si im rekao, a ja sa tim hrvatima (raznim, dobrim i lošim) radim svaki dan, zato da bi uplaćivao porez koji ubireš ti i tvoja vlada, sramoto jedna. Nesreću izbeglica koristiš za dnevnu politiku, a šta si radio 95te salonski radikalu.

Stoka

pre 8 godina

@milan - nije problem što su otišli, već je problem što su im kuće popaljene a imovina oduzeta, samo kako se nebi mogli vratiti! Shvataš li HDZ-ov plan! Da ljudima nije uništena i oduzeta imovina, većina bi se vratila.

greska

pre 8 godina

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ocenio je da je Hrvatska vojnom paradom u Zagrebu poručila proteranim Srbima da se ne vraćaju i da ih sve čeka ponovo.

Stanimir

pre 8 godina

Najstrašnije od svega je što na ovom svetu nema pravde, da osudi jednu takvu akciju koja se desila pre 20 godina, a ne da danas isti koji su proterali stanovništvo iz svojih domova i koji su ubijali, proslavljaju današnji dan kao nekakvu veliku pobedu.

stevan

pre 8 godina

moji roditelji su bili izbeglice u2gom svetskom ratu u dragoj mi srbiji.kamo srece da su ostali u srbiji nebi onda bili izbeglice 2puta.sada da su zivi nebi imali gde da se vrate.kuca i imanje je opljackano kuca pusta srusena.nikome nikada nismo nista lose uradili .uvek dok sam ziv bicu srbiji i srpskom narodu zahvalan i duzan sto su nas uvek lepo primili .

Stars

pre 8 godina

Svaka druga zemlja da je uradila to što su Hrvati uradili pre 20 godina bila bi osudjena kao genocidna, i morala bi da odgovara za svoje postupke.

bumerang

pre 8 godina

...u skladu sa naslovom... a ti i vucic ste dobili vlast ne da dajete zakljucke nego da vodite i razgovore u korist prognanih Srba... ovom izjavom si rekao sve jer nisi ti taj koji imas damu da Hrvatima kazes sve u lice jer ces dobiti povratan odgovor u skladu podsecanja na devedesete....

Luka87

pre 8 godina

Ja ne znam kome smeta ova izjava,covek je stavio do znanja da Srbi koji zele da se vrate u svoje domove nemaju uslova i podrsku Hrvatske za to,to je cinjenica.

Sanja

pre 8 godina

Srpsko rukovodstvo danas upadljivo ćuti o etničkom čišćenju Zagreba, Splita, Zadra na početku rata. Uporno ćuti o dvesta hiljada Srba iz urbanijih zona, koji su otpušteni s posla, privodjeni u policiju, zatvarani, mučeni, nestali, ubijeni ili prognani. Ne kažem da ne teba odati počast žrtvama Oluje danom žalosti, već da je čudno odsustvo govra o drugim srpskim žrtvama u Hrvatskoj. Kome to odgovara?

milan

pre 8 godina

Hrvatska mimohodom slavi kraj rata i oslobođenje okupiranog teritorija, kao i kraj Domovinskog rata. Bio sam na mimohodu u Zagrebu i sve je proteklo kulturno, bez ikakvog skandiranja protiv Srba, zvižduka političarima ili neprimjerenih simbola. Što se tiče 220 000 protjeranih, ne slažem se da su svi ti ljudi istjerani iz zemlje. Pa dragi ljudi, bio je rat, mnogi su bježali iz tog područja zbog stanja koje se tamo dešavalo. Isto tako među tim ljudima je bilo i onih koji su bili naoružani civili i maltretirali manjinsko hrvatsko stanovništvo na tom području. Dobar primjer za to je i tzv. "Balvan revolucija".

Dana

pre 8 godina

Ostaje da se vidi da li ce ovaj genocid nad srpskim narodom ostati nekaznjen, obzirom da je drugostepeni sud Haskog trubunala oslobodijo krivice dva hrvatska generala za stradanja srba u Oluji, iako ih je prvostepeni organ proglasio krivim.

Ivan

pre 8 godina

Nikolić širi mržnju. Nema pojma o diplomaciji. To se tako ne radi. Moje mišljenje i stav je da se svatko mora moći vratiti ako želi i u tom smjeru mora ići diplomacija. I svatko mora odgovarati za zločin. Nisu ni hrvati ni srbi genocidni narod, a pojedinci među njima jesu. I ti pojedinci moraju odgovarati. Samo tako će doći do trajnog pomirenja. Meni je žao svakoga nevinog tko je stradao. I dok su nevini stradavali neki su se bogatili. Zapamtite to. Svima poruka da manje slušaju političare, više svoju savjest.

Melvin

pre 8 godina

Ova parada je posve neprimerena i neukusna, no njena poruka nema veze s ovim o čemu Toma priča i samo podgrijava lošu atmosferu izmišljanjem i kontra propagandom na isti način na koji je radio i 90ih. 0 od čoveka, 0 od diplomate. Zadnji ima pravo da nešto priča na tu temu jer su on i slični i doveli do oluja 90ih.

Ovo je za Hrvatske vlasti pre svega parada predizbornog kiča i samodopadnog nacionalizma, sa Srbima (srećom) ovog puta nema nikakve veze, oni tamo bukvalno ni ne misle na Srbe i čitav egzodus se tamo ignoriše i ne spominje.

Izjave srpskih zvaničnika treba da se baziraju na realnim stvarima i da idu u smeru podizanja svesti Hrvata i međunarodne zajednice o stradanju Srba, a ne na propagandi u stilu 90ih gde se sve komentariše kako kome u tom momentu paše iako nema veze s realnošću.

Brko

pre 8 godina

Kratki osvrt na trenutna dogadana; Zar bi Srbija dopustila Vojvodini da postane Republika Madarska Vojvodina, nakon srusenih balvana na njenim granicama i pustila da se svi Srbi protjeraju po ostatcima Srbije? Republiku Srpsku Krajinu nije priznao niti Beograd, a Republika Hrvatska je u to vrijeme bila priznata cak i od vasih kompanjona Rusa, tako da moramo najprije sebi priznat sta se na ovim teritorijima dogadalo da bi se moglo krenut dalje. Da jos napomenem niti jedan rat nije zavrsio bez civilnih zrtava koje su uvijek najmanje krive a uvijek plate najvecu cijenu, pa je tako bilo i u ovom slucaju al to je cijena slobode koju placamo svi skupa. Usput da kazem, zivim u jednom lijepom gradicu gdje su Srbi, Albanci, Hrvati, Bosnjaci najbolji prijatelji i kumovi jedni drugima dugi niz godina pa i za vrijeme tuznih devedesetih, pozdrav!

Dejan

pre 8 godina

Ma da, Hrvati nas mrze, Hrvati nas ne vole itd. Kao da su ovi nasi sto su prodali Krajinu bolji od Hrvata. Koja je razlika u ispoljavanju mrznje izmedju Malog Knindze i Tomsona , izmedju naci derneka danas u Kninu, i naci derneka na Ravnoj Gori ??? Juce dvojica momaka u busu kod nas u NS osisani jedan svastiku na telefonu, na majici mu kokarda, a drugi istetoviranu svastiku na vratu. Kao da je nas narod gore lud pa da ne zna da su Gospić i Vukovar sravnili Srbi , pazi tu ironiju, avionima JNA razoreni su samo srpski gradovi u Krajini. Varazdin, Brod , Pula, Zagreb gde zive Hrvati citavi su ! Srbija je sopstvenom narodu bila maćeha.

milos

pre 8 godina

@SvDjordje: A Nikolic, Seselj i Vucic su ga u toj izdaji srpskog naroda podrzavali! I to mora da ima se stalno stavlja pod nos dokle god "tuguju" recima a rukama skupljaju bogatstvo na grbaci naroda!

Da se zna

pre 8 godina

Gospodine Predsednice, pa sto bi se vracali kad si im ti i tvoj bivsi predsednik omogucili da rade u drzavnim institucijama, organima i preduzeciuma, da dobiju svi posao odmah i pod obavezno, kad ste im poklonili placeve na Busijama i Zemunu dok ste bili na vlasti u toj opstini, kad ne placaju struju, vodu, porez na kuce, a sve su minimum 200 i vise kvadrata itd, kada imaju izbeglicki status iako je od rata proslo 20 godina, a oni i dalje potenciraju. Kada su dobili besplatne stanove i imaju i dalje dodatke kao izbeglice, a ovde imaju stanove, kuce, kola voze na bosanske table, imaju licne karte njihove i Srpske, pa po potrebi pokazuju. Kada su sada i svoju decu posle 20 godina zaposlili u drzavnim upravama, a nasa deca odavde nemaju gde da rade. I sve ovo misli 99.9% Srba iz Srbije, ali pod tiranijom ne smemo glave da podignemo, pod tiranijom tih jadnika koji nemaju nista, koji su osioni, beskrupulozni. U Bgd-u se samo cuje ijekavica, gde god zasao, gde god promolio nos.

Aleksandar ZG

pre 8 godina

Srbin sam koji cijeli život (33) živi u Zagrebu i suzdržavao sam se od komentiranja ovih tema, no neke stvari su izmakle kontroli i moram reći kako stoje jer u zadnje vrijeme se u srpskim medijima stvara slika kao da se u Hrvatskoj nad Srbima provodi holokaust, no to srećom nema veze s realnošću.

U HR je danas isto bili vi Srbin ili Hrvat, ekonomska situacija je loša i to je glavni problem. Ako izuzmemo relativno izolirane probleme poput cirilice u Vukovaru koja se koristi za politikantske svrhe i promociju HDZ-a među polu pismenom populacijom, odgovorno tvrdim da je potpuno isto Srbima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Splitu, Varaždinu itd. kao i Hrvatima.

Unatoć svim nedaćama 90ih, velika većina ljudi u HR kao i SRB je dobronamjerna i normalna. Volim Zagreb i Hrvatska je i moja zemlja i moram priznati da mi već prilično smeta ovakva atmosfera koja se u zadnje vrijeme stvara u Srbiji kao da nas HR aktivno progoni i da su Hrvati generalno povampireni ustaše, to naprosto nije istina i nije mi jasno kome je u interesu širiti takvu sliku. Ipak nas u HR živi preko 200.000, zar mislite da bi bili tihi da se doista provodi neki progon?

Ono što postoji su stalni politički problemi prošlosti između HR i SRB koji nikako da se krenu konstruktivno rješavati, a bojim se da ni neće dok su na političkoj sceni i dalje jaki akteri 90ih. Među normalnim ljudima nema problema i to je ono što je najvažnije, ne dajte se uplitati u spinove političkih manipulatora bilo s HR bilo sa SRB strane!

olujić

pre 8 godina

" tko ne sluša pjesmu slušat će Oluju " reče jednom jedan pjesnik što tragično završi usred Zagreba davne 1961. Čitav ovaj Prljavi Rat nisu vodili Ni Katolici ni Muslimani ni Pravoslavni ni Hrvati ni Bošnjaci ni Srbi već Komunisti. Vukovar nije rušila nikakava SrpskoSrbijanska Vojska jer Srbija te 1991 nije ni imala ni Državu ni Vojsku. već je to puna četiri mjeseca radila Crvena Komunistička Armada čiji su Generali svi odreda bili Komunisti šarenog Nacionalnoga Porijekla. JNA je po Vukovaru rušila sve izreda I Hrvatske i Srpske kuće. Jna je proteralai Srbe i Hrvate iz Slavonije a Bašibozluk i Hrvatski i Srpski uz Aminovanje Crvenih Generala radio je svakojaka zverstva nad nemoćnim civilima. Kojekavi Tigrovi i Orlovi. A celo to vrjeme dok su trajala ta zverstva svi Srpski i svačiji Mediji tretirali su JNA kao Srbijansku Vosku a onaj ološ i bašibpzluk kao Srpske gerilce što je sve naravno bila Notorna Laž ali je takva zamena teza bila jako bitna da se čitav Srpski Narod optuži za Nedela koja su nekakvi kojekakvi činili u Njegovo ime.

slavisa

pre 8 godina

Jel se to Srbija sjetila izbjeglica ili kako sad formulisu Krajiskih Srba nakon dvadeset godina ? Zalostan je ovo narod sto ga ova drzava nije videla dvadeset proteklih godina. Zasto ga se sada sjeca pitanje je sad? Politicki marketing ili nesto drugo? Narod je proziveo sve i svasta i tesko nekom veruje .

dogville

pre 8 godina

Ama odvratni ste svi redom. Ovo su samo rezultati Balkanskih retardiranih ideologija. Politicari se igraju nacionalizma, retorike, popaljivanja, rata,a najveci primitivci ( a bogu nehvala ima ih ovuda svugde) se popaljuju civili ginu,kao i uvek.Sve pod parolom patriJotizma. Uceni smo da smo mi najbolji.a da sa druge strane granice zive neki ljudi kojima ne smemo da verujemo,neki ljudi drugaciji od nas.Mi smo najpametniji,najbolji i najlepsi,a svi ostali nas mrze i ne smemo uopste da sumnjamo u to vec moramo slepo da verujemo nasim politicarima.Bas istim tim politicarima koji su izazivali ratove,smanjivali plate i penzije,krali novac i pravili bankete od nasih poreza.Najgore od svega je sto istim tim politicarima ogromna masa neobrazovanih ljudi slepo veruje takodje koristeci parolu nacionalizma jer je njima taj nacionalizam izgovor za sopstveno neobrazovanje i glupost.Oni ne znaju istoriju svoj drzave niti ista o religiji u koju se kunu ali zato sebe predstavljaju kao nacionaliste,nataknu prase na razanj za slavu i to ti je to. I nema razlike medju nama, pitanje nije razlike medju nama nego ko i kada i koliko ima priliku....

neutralni felsh

pre 8 godina

dragi moji srbi... ko nam je kriv? hrvati su dobili ono za sta se njihovo desno rukovodstvo borilo. a mi? dobili smo dud. najvise me boli sto gomila nas i dalje slavi ljude koji su nas dovde doveli, one koji su odgovorni za sve poraze, jer ne zeli da sagleda stvari iz sireg aspekta. recimo, tog strasnog generala mladica. dok se on ponosno veselio oko srebrenice sa glavninom snaga, kasnije zauzet ubijanjem civila ko vermaht u kragujevcu, bosanska vojska zauzima zonu oko bihaca, jedinu fizicku vezu republike srpske i sao krajine, i pravi tesko probojnu barijeru. posle "bljeska", slutilo se da se sprema "oluja". mladic i dalje ne pokrece vojsku nego ulogoren pasivizira resurse, uspavan u srebrenici. milosevic, za sve to vreme, krajini ne salje ni osnovne informacije sta im se sprema, cak ih glasinama umiruje, cas im potura katastroficne najave. rezultat: logisticki odsecena lokalna vojska nespremna da drzi aktivnu liniju fronta duze od 6 sati? a svi obavestajni podaci su govorili da se nesto sprema. dakle, operacija "oluja" mogla je da pocne. umesto da je obelezi nas otpor i rovovi, zapamtili smo je po traktorima u zbegu.
ukratko, ispali smo magarci. ali, jos je gore sto i dalje slavimo nase tadasnje magarece vodje. da izvinu magarci, to su plemenite vredne zivotinje, a ovo su stetocine par ekselans, nas ponos i dika. nemam reci da opisem zalhenje zbog nase naivnosti. zbog svega, zbog svih zrtava nasih balkanskih poglavica. niko tu nije pobedio, svi smo izgubili. neko manje neko vise, ali u globalu: tesko svima nama sa svima nama.

KolektivnaHisterija

pre 8 godina

Pre 25 godina smo dozvolili pojedincima da zakuvaju situaciju u kojoj smo mi ginuli a oni se bogatili. To im tada istina nije bilo tesko da urade sa narodima koji su bili onakvi kakvi su bili. Ali ocigledno da do danas nista nismo naucili kad vidimo kako pojedinci opet koriste emocije damanipulisu nama. Da nam je zaista stalo do tih ljudi, i da nismo samo zaslepljeni mrznjom, sami bi pozvali na odgovornost Milosevica, Karadzica, Mladica i ostatak rukovodstva koje je svesno prodalo te ljude kako bi izvukli korist na drugoj strani. Meni zaista nije jasno kako to da - posto smo imali ratove, hiperinflaciju, razaranje zemlje na svim poljima, 90te i ekipu koja je radila sa drzavom - sam siguran da bi i danas sva ta ekipa bila na vlasti da nije u Hagu ili pod zemljom. Sta su nam to oni dobro doneli osim ovakvih neinteligentnih zapaljujucih govora? Uzmite se u pamet ljudi..

Dzo Banana

pre 8 godina

Čovek se obraća prostim jezikom njegovim vernicima koji nisu u stanju zdrav razum da koriste, već to rade iskljucivo preko emocija.

ISTINA

pre 8 godina

***
Predsednik Nikolić je jedan od retkih političara koji govori istinu, bez obzira što to ne odgovar EU ušima i hrvatskim političarima i građanima, pa im svima postavljam TRI pitanja:
1). Da li znate da je pre II Svetsog rata u Hrvatskoj živelo 25% Srba pravoslavaca , da je posle ustašnog genocida 1941-45. ostalo 15% Srba , a posle HDZ i progona 1991-95. samo 5% Srba je ostalo!?
2). Da li shvatate da je Titov general Franjo Tuđman realizovao genocidni plan hrvatskih nacista-ustaša, o stvаranju etnički čiste katoličke države Hrvatske !?
3). Da li ste svesni da će ustaški genocid 1941-45. i etničko čišćenje i progon 1991-95. S R A M O T I T I Hrvate, dok god postoje kao nacija, pogotovo ako slave tzv Oluju i Bljesak.

Mrs.J

pre 8 godina

Ovaj covek nema nikakvo diplomatsko obrazovanje. Dakle sto na um to na drum. Sve je ovo mogao reci malo suptilnije. Ko mu pise sve te izjave da mi je znati

Darko

pre 8 godina

Ti si poslednji koji ima bilo kakvo pravo nekome da drži pridike. Ali kad ste već taj narod upropastili red je da mu održite i parastos.
Bar ste ti i Vučić dobili priliku da izbacite ono radikalsko iz vas.

Zoran

pre 8 godina

Vucicu! Ponudio si pomirenje i suradnju. Dobili ste odgovor od Albanaca Hrvata i Bošnjaka. Oni Srbima žele sve najcrno. Œta sad?
Jednostavno- Ko Slovenci budite pametni(popust nikome, put ka Evropi).

nikola

pre 8 godina

Ajmo za ozbiljno, da li bi Hrvati 1995. pobili 200 000 ljudi? Zna se tko je naredio povlačenje. I zapamtite, rat nije počeo Olujom, rat je završio Olujom, a počeo je terorističkim napadima na Hrvatsku, granatiranjima i opsadama gradova.

Dragan

pre 8 godina

Srbijo pobunila si nas, uterala nam strah u kosti podsecanjem na Jasenovac i na kraju prodala svoj narod ! Imas li obraza sada da nas zalis sa zakasnjenjem od 20 godina ! Prema Srbiji osecam najdublji prezir !!!!!!!!!

Marko

pre 8 godina

Sramota. Pa ovaj Nikolić je zajedno sa Šešeljem huškao Srbe u Hrvatskoj na rat a onda kad je legitimna vojno-redarstvena akcija krenula digao je ruke od tih ljudi.
Sad opet oplakuje žrtve i napada Republiku Hrvatsku.
Pravi "vojvoda" kao i njegov mentor Šešelj.

Miki

pre 8 godina

Gosn presednik proverite koliko njih uzima hrvatske papire da bezi iz Srbije. A mozda ne mogu da se vrate u one vase poznate granice kako bese Ogulin, Virovitica, ... Sram vas bilo na skupljanju poena!

Ivan Grozni

pre 8 godina

Cini mi se da bi uskoro i Hrvatska, po uzoru na Madjare, mogla, ili cak trebala, podici zid prema Srbiji. Pa svatko sebi... Definitivno jos nisu vremena za bilo kakve dobrosusjedske odnose...

Dejan

pre 8 godina

Sramota je sto je Srbija izdala svoj narod !! Ne vadimo se na slavlje oluje, setimo se slavlja po Bg na dan pada Krajine i setimo se razdvajanja dece u skolama u Vojvodini od dece iz Krajine koja su morala u posebne razrede e to je i sramna izdaja Srbije nesto sto treba osuditi.

nikola

pre 8 godina

Da nisu Martić, i tvoj komapanjon Šešelj odbili plan Z-4 do Oluje ne bi ni došlo. Ne hvalim Hrvate, ali Vi ste glavni krivci za tragediju srpskog naroda u Krajini kao i na Kosovu jer ste bili uporno protiv Rambujea.Sad parastosima i patetatikama pravite ovaj narod još gluplji nego što jeste.Neka narod koji ne može da upamti ni toliko ko ste bili, šta ste zarad vlasti učinili, zaslužio je da nestane

bumerang

pre 8 godina

...u skladu sa naslovom... a ti i vucic ste dobili vlast ne da dajete zakljucke nego da vodite i razgovore u korist prognanih Srba... ovom izjavom si rekao sve jer nisi ti taj koji imas damu da Hrvatima kazes sve u lice jer ces dobiti povratan odgovor u skladu podsecanja na devedesete....

Marko

pre 8 godina

"Kud će protiv sebe..." Crni Tomislave, pa gde će ti duša s ovakvim izjavama, ti si predsednik, pa ne sediš u kafani. U Hrvatskoj ima bar toliko antifašista koliko u Srbiji (na žalost), nemaš pojma koliko si ih uvredio. Tebe baš briga, kliče ti raja u stilu e neka si im rekao, a ja sa tim hrvatima (raznim, dobrim i lošim) radim svaki dan, zato da bi uplaćivao porez koji ubireš ti i tvoja vlada, sramoto jedna. Nesreću izbeglica koristiš za dnevnu politiku, a šta si radio 95te salonski radikalu.

Melvin

pre 8 godina

Ova parada je posve neprimerena i neukusna, no njena poruka nema veze s ovim o čemu Toma priča i samo podgrijava lošu atmosferu izmišljanjem i kontra propagandom na isti način na koji je radio i 90ih. 0 od čoveka, 0 od diplomate. Zadnji ima pravo da nešto priča na tu temu jer su on i slični i doveli do oluja 90ih.

Ovo je za Hrvatske vlasti pre svega parada predizbornog kiča i samodopadnog nacionalizma, sa Srbima (srećom) ovog puta nema nikakve veze, oni tamo bukvalno ni ne misle na Srbe i čitav egzodus se tamo ignoriše i ne spominje.

Izjave srpskih zvaničnika treba da se baziraju na realnim stvarima i da idu u smeru podizanja svesti Hrvata i međunarodne zajednice o stradanju Srba, a ne na propagandi u stilu 90ih gde se sve komentariše kako kome u tom momentu paše iako nema veze s realnošću.

milan

pre 8 godina

Hrvatska mimohodom slavi kraj rata i oslobođenje okupiranog teritorija, kao i kraj Domovinskog rata. Bio sam na mimohodu u Zagrebu i sve je proteklo kulturno, bez ikakvog skandiranja protiv Srba, zvižduka političarima ili neprimjerenih simbola. Što se tiče 220 000 protjeranih, ne slažem se da su svi ti ljudi istjerani iz zemlje. Pa dragi ljudi, bio je rat, mnogi su bježali iz tog područja zbog stanja koje se tamo dešavalo. Isto tako među tim ljudima je bilo i onih koji su bili naoružani civili i maltretirali manjinsko hrvatsko stanovništvo na tom području. Dobar primjer za to je i tzv. "Balvan revolucija".

Dejan

pre 8 godina

Ma da, Hrvati nas mrze, Hrvati nas ne vole itd. Kao da su ovi nasi sto su prodali Krajinu bolji od Hrvata. Koja je razlika u ispoljavanju mrznje izmedju Malog Knindze i Tomsona , izmedju naci derneka danas u Kninu, i naci derneka na Ravnoj Gori ??? Juce dvojica momaka u busu kod nas u NS osisani jedan svastiku na telefonu, na majici mu kokarda, a drugi istetoviranu svastiku na vratu. Kao da je nas narod gore lud pa da ne zna da su Gospić i Vukovar sravnili Srbi , pazi tu ironiju, avionima JNA razoreni su samo srpski gradovi u Krajini. Varazdin, Brod , Pula, Zagreb gde zive Hrvati citavi su ! Srbija je sopstvenom narodu bila maćeha.

Ivan

pre 8 godina

Nikolić širi mržnju. Nema pojma o diplomaciji. To se tako ne radi. Moje mišljenje i stav je da se svatko mora moći vratiti ako želi i u tom smjeru mora ići diplomacija. I svatko mora odgovarati za zločin. Nisu ni hrvati ni srbi genocidni narod, a pojedinci među njima jesu. I ti pojedinci moraju odgovarati. Samo tako će doći do trajnog pomirenja. Meni je žao svakoga nevinog tko je stradao. I dok su nevini stradavali neki su se bogatili. Zapamtite to. Svima poruka da manje slušaju političare, više svoju savjest.

Da se zna

pre 8 godina

Gospodine Predsednice, pa sto bi se vracali kad si im ti i tvoj bivsi predsednik omogucili da rade u drzavnim institucijama, organima i preduzeciuma, da dobiju svi posao odmah i pod obavezno, kad ste im poklonili placeve na Busijama i Zemunu dok ste bili na vlasti u toj opstini, kad ne placaju struju, vodu, porez na kuce, a sve su minimum 200 i vise kvadrata itd, kada imaju izbeglicki status iako je od rata proslo 20 godina, a oni i dalje potenciraju. Kada su dobili besplatne stanove i imaju i dalje dodatke kao izbeglice, a ovde imaju stanove, kuce, kola voze na bosanske table, imaju licne karte njihove i Srpske, pa po potrebi pokazuju. Kada su sada i svoju decu posle 20 godina zaposlili u drzavnim upravama, a nasa deca odavde nemaju gde da rade. I sve ovo misli 99.9% Srba iz Srbije, ali pod tiranijom ne smemo glave da podignemo, pod tiranijom tih jadnika koji nemaju nista, koji su osioni, beskrupulozni. U Bgd-u se samo cuje ijekavica, gde god zasao, gde god promolio nos.

Sanja

pre 8 godina

Srpsko rukovodstvo danas upadljivo ćuti o etničkom čišćenju Zagreba, Splita, Zadra na početku rata. Uporno ćuti o dvesta hiljada Srba iz urbanijih zona, koji su otpušteni s posla, privodjeni u policiju, zatvarani, mučeni, nestali, ubijeni ili prognani. Ne kažem da ne teba odati počast žrtvama Oluje danom žalosti, već da je čudno odsustvo govra o drugim srpskim žrtvama u Hrvatskoj. Kome to odgovara?

Brko

pre 8 godina

Kratki osvrt na trenutna dogadana; Zar bi Srbija dopustila Vojvodini da postane Republika Madarska Vojvodina, nakon srusenih balvana na njenim granicama i pustila da se svi Srbi protjeraju po ostatcima Srbije? Republiku Srpsku Krajinu nije priznao niti Beograd, a Republika Hrvatska je u to vrijeme bila priznata cak i od vasih kompanjona Rusa, tako da moramo najprije sebi priznat sta se na ovim teritorijima dogadalo da bi se moglo krenut dalje. Da jos napomenem niti jedan rat nije zavrsio bez civilnih zrtava koje su uvijek najmanje krive a uvijek plate najvecu cijenu, pa je tako bilo i u ovom slucaju al to je cijena slobode koju placamo svi skupa. Usput da kazem, zivim u jednom lijepom gradicu gdje su Srbi, Albanci, Hrvati, Bosnjaci najbolji prijatelji i kumovi jedni drugima dugi niz godina pa i za vrijeme tuznih devedesetih, pozdrav!

Srbin Iz Hrvatske

pre 8 godina

Najekstremniji u Hrvarskoj zagovaraju progon Hrvata koji imaju Srpske korene a takvih je mmnogo jer su pod pretnjom morali da menjaju veru i nacionalnu pripadnost. Treba da se zapitaju šta sa njima nije u redu kad hoće da budu veći antisrbi od artukovića i stepinca.

Mario Modrić

pre 8 godina

Postovani, zanima me zasto ne objavite ovaj clanak iz Jutarnjeg Lista....Oluja je posljedica nekih drugis stvari... Vukovara, Dubrovnika, Vrlike, Kijeva, Srebrenice, Bihaća, Sarajeva....

http://www.jutarnji.hr/nisam-tudmanu-dao-zeleno-svjetlo--ali-nisam-ga-ni-zaustavio/1393743/

slavisa

pre 8 godina

Jel se to Srbija sjetila izbjeglica ili kako sad formulisu Krajiskih Srba nakon dvadeset godina ? Zalostan je ovo narod sto ga ova drzava nije videla dvadeset proteklih godina. Zasto ga se sada sjeca pitanje je sad? Politicki marketing ili nesto drugo? Narod je proziveo sve i svasta i tesko nekom veruje .

milos

pre 8 godina

@SvDjordje: A Nikolic, Seselj i Vucic su ga u toj izdaji srpskog naroda podrzavali! I to mora da ima se stalno stavlja pod nos dokle god "tuguju" recima a rukama skupljaju bogatstvo na grbaci naroda!

TIL Zagreb

pre 8 godina

trebalo bi svi da slede Vucicevu politiku sirenja mira
(vladeta, 05. avgust 2015 12:15)

slicne je poruke slao i 90tih....u koje ste svi vjerovali...barem istocno od Drine...

neutralni felsh

pre 8 godina

dragi moji srbi... ko nam je kriv? hrvati su dobili ono za sta se njihovo desno rukovodstvo borilo. a mi? dobili smo dud. najvise me boli sto gomila nas i dalje slavi ljude koji su nas dovde doveli, one koji su odgovorni za sve poraze, jer ne zeli da sagleda stvari iz sireg aspekta. recimo, tog strasnog generala mladica. dok se on ponosno veselio oko srebrenice sa glavninom snaga, kasnije zauzet ubijanjem civila ko vermaht u kragujevcu, bosanska vojska zauzima zonu oko bihaca, jedinu fizicku vezu republike srpske i sao krajine, i pravi tesko probojnu barijeru. posle "bljeska", slutilo se da se sprema "oluja". mladic i dalje ne pokrece vojsku nego ulogoren pasivizira resurse, uspavan u srebrenici. milosevic, za sve to vreme, krajini ne salje ni osnovne informacije sta im se sprema, cak ih glasinama umiruje, cas im potura katastroficne najave. rezultat: logisticki odsecena lokalna vojska nespremna da drzi aktivnu liniju fronta duze od 6 sati? a svi obavestajni podaci su govorili da se nesto sprema. dakle, operacija "oluja" mogla je da pocne. umesto da je obelezi nas otpor i rovovi, zapamtili smo je po traktorima u zbegu.
ukratko, ispali smo magarci. ali, jos je gore sto i dalje slavimo nase tadasnje magarece vodje. da izvinu magarci, to su plemenite vredne zivotinje, a ovo su stetocine par ekselans, nas ponos i dika. nemam reci da opisem zalhenje zbog nase naivnosti. zbog svega, zbog svih zrtava nasih balkanskih poglavica. niko tu nije pobedio, svi smo izgubili. neko manje neko vise, ali u globalu: tesko svima nama sa svima nama.

dogville

pre 8 godina

Ama odvratni ste svi redom. Ovo su samo rezultati Balkanskih retardiranih ideologija. Politicari se igraju nacionalizma, retorike, popaljivanja, rata,a najveci primitivci ( a bogu nehvala ima ih ovuda svugde) se popaljuju civili ginu,kao i uvek.Sve pod parolom patriJotizma. Uceni smo da smo mi najbolji.a da sa druge strane granice zive neki ljudi kojima ne smemo da verujemo,neki ljudi drugaciji od nas.Mi smo najpametniji,najbolji i najlepsi,a svi ostali nas mrze i ne smemo uopste da sumnjamo u to vec moramo slepo da verujemo nasim politicarima.Bas istim tim politicarima koji su izazivali ratove,smanjivali plate i penzije,krali novac i pravili bankete od nasih poreza.Najgore od svega je sto istim tim politicarima ogromna masa neobrazovanih ljudi slepo veruje takodje koristeci parolu nacionalizma jer je njima taj nacionalizam izgovor za sopstveno neobrazovanje i glupost.Oni ne znaju istoriju svoj drzave niti ista o religiji u koju se kunu ali zato sebe predstavljaju kao nacionaliste,nataknu prase na razanj za slavu i to ti je to. I nema razlike medju nama, pitanje nije razlike medju nama nego ko i kada i koliko ima priliku....

Aleksandar ZG

pre 8 godina

Srbin sam koji cijeli život (33) živi u Zagrebu i suzdržavao sam se od komentiranja ovih tema, no neke stvari su izmakle kontroli i moram reći kako stoje jer u zadnje vrijeme se u srpskim medijima stvara slika kao da se u Hrvatskoj nad Srbima provodi holokaust, no to srećom nema veze s realnošću.

U HR je danas isto bili vi Srbin ili Hrvat, ekonomska situacija je loša i to je glavni problem. Ako izuzmemo relativno izolirane probleme poput cirilice u Vukovaru koja se koristi za politikantske svrhe i promociju HDZ-a među polu pismenom populacijom, odgovorno tvrdim da je potpuno isto Srbima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Splitu, Varaždinu itd. kao i Hrvatima.

Unatoć svim nedaćama 90ih, velika većina ljudi u HR kao i SRB je dobronamjerna i normalna. Volim Zagreb i Hrvatska je i moja zemlja i moram priznati da mi već prilično smeta ovakva atmosfera koja se u zadnje vrijeme stvara u Srbiji kao da nas HR aktivno progoni i da su Hrvati generalno povampireni ustaše, to naprosto nije istina i nije mi jasno kome je u interesu širiti takvu sliku. Ipak nas u HR živi preko 200.000, zar mislite da bi bili tihi da se doista provodi neki progon?

Ono što postoji su stalni politički problemi prošlosti između HR i SRB koji nikako da se krenu konstruktivno rješavati, a bojim se da ni neće dok su na političkoj sceni i dalje jaki akteri 90ih. Među normalnim ljudima nema problema i to je ono što je najvažnije, ne dajte se uplitati u spinove političkih manipulatora bilo s HR bilo sa SRB strane!

Sv Djordje

pre 8 godina

Milošević je upotrebio Srbe iz Hrvatske za potrebe ojačanja svoje lične vlasti - nahuškao, obečao pa izdao!
To je naj¿alosnije!!!

gavranko u crvenim rukavicama

pre 8 godina

neki su se vratili ali puno njih nije imalo gde da se vrati. Kuce u rusevinama, opljackane, sa strahom da vas komsija hrvat ne ubije. Zalosno.

Krajisnik Jovo

pre 8 godina

Ovaj covek nema nikakvo diplomatsko obrazovanje. Dakle sto na um to na drum. Sve je ovo mogao reci malo suptilnije. Ko mu pise sve te izjave da mi je znati
(Mrs.J, 5. avgust 2015 11:42)

Zar je za ovakav zlocin potrebna bilo kakva diplomatija? Da nismo imali "obrazovane diplomate" mozda do ovoga zlocina ne bi ni doslo.

KolektivnaHisterija

pre 8 godina

Pre 25 godina smo dozvolili pojedincima da zakuvaju situaciju u kojoj smo mi ginuli a oni se bogatili. To im tada istina nije bilo tesko da urade sa narodima koji su bili onakvi kakvi su bili. Ali ocigledno da do danas nista nismo naucili kad vidimo kako pojedinci opet koriste emocije damanipulisu nama. Da nam je zaista stalo do tih ljudi, i da nismo samo zaslepljeni mrznjom, sami bi pozvali na odgovornost Milosevica, Karadzica, Mladica i ostatak rukovodstva koje je svesno prodalo te ljude kako bi izvukli korist na drugoj strani. Meni zaista nije jasno kako to da - posto smo imali ratove, hiperinflaciju, razaranje zemlje na svim poljima, 90te i ekipu koja je radila sa drzavom - sam siguran da bi i danas sva ta ekipa bila na vlasti da nije u Hagu ili pod zemljom. Sta su nam to oni dobro doneli osim ovakvih neinteligentnih zapaljujucih govora? Uzmite se u pamet ljudi..

Broncamil

pre 8 godina

Nazalost, Hrvatska danas se sustinski ne razlikuje od one kakva je bila u vreme Pavelica... A svi dobro znamo kakvu su sudbinu Srbi doziveli u NDH! Dokle god tinja ustaska ideologija nema buducnosti za suzivot Srba i Hrvata!

Danijela

pre 8 godina

Ovo ne vodi nikuda, ili neka nam sa zapada kažu da više ne pokušavamo ništa što bi dovelo do pomirenja ili neka malo sada njih lupaju po ušima.

Realni optimista

pre 8 godina

Iako Hrvati ovu paradu i sve te neobjašnjive proslave prave zbog ppredstojećih izbora dodvoravajući se glasačima, ovo je ruganje srpskim žrtvama.

Cvetana Cvetić

pre 8 godina

Obzirom da su Hrvati Vojnom paradom obeležili Oluju, očigledno je da ne poštuju naše žrtve. Koliko god se mi trudili da budemo dobri prema njima, oni nas jednostavno ne vole i to je čista istina.

greska

pre 8 godina

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić ocenio je da je Hrvatska vojnom paradom u Zagrebu poručila proteranim Srbima da se ne vraćaju i da ih sve čeka ponovo.

Geforce

pre 8 godina

Brionski transkripti potvrdjuju da je namera hrvatske vojske bila da Srbi prakticno nestanu! To im je uvek i bio cilj - etnicki cista drzava, nista se nije ni posle 20 godina promenilo, a ova parada to i potvrdjuje..

verni čitalac portala B 92

pre 8 godina

Poruka je više nego očigledna Hrvati ne žele da se Srbi vrate, čak se i ne trude da sakriju mržnju i netrpeljivost prema nama. Njihova odluka, Srbija je svima pokazala da želi mir i saradnju.

Jaca

pre 8 godina

Bez obzira na nacin vodjenja njihove politike, smatram da smo mi kao narod i nasa vlada daleko iznad njih i da ne treba ovo da nas obeshrabri u sirenju mira. Mi znamo velicinu nasih stradalih kao i oni ali ne zele tome da pridaju znacaj jer umanjuju sebe.

olujić

pre 8 godina

" tko ne sluša pjesmu slušat će Oluju " reče jednom jedan pjesnik što tragično završi usred Zagreba davne 1961. Čitav ovaj Prljavi Rat nisu vodili Ni Katolici ni Muslimani ni Pravoslavni ni Hrvati ni Bošnjaci ni Srbi već Komunisti. Vukovar nije rušila nikakava SrpskoSrbijanska Vojska jer Srbija te 1991 nije ni imala ni Državu ni Vojsku. već je to puna četiri mjeseca radila Crvena Komunistička Armada čiji su Generali svi odreda bili Komunisti šarenog Nacionalnoga Porijekla. JNA je po Vukovaru rušila sve izreda I Hrvatske i Srpske kuće. Jna je proteralai Srbe i Hrvate iz Slavonije a Bašibozluk i Hrvatski i Srpski uz Aminovanje Crvenih Generala radio je svakojaka zverstva nad nemoćnim civilima. Kojekavi Tigrovi i Orlovi. A celo to vrjeme dok su trajala ta zverstva svi Srpski i svačiji Mediji tretirali su JNA kao Srbijansku Vosku a onaj ološ i bašibpzluk kao Srpske gerilce što je sve naravno bila Notorna Laž ali je takva zamena teza bila jako bitna da se čitav Srpski Narod optuži za Nedela koja su nekakvi kojekakvi činili u Njegovo ime.

hrvatica

pre 8 godina

Као неко ко често борави у Загребу, могу рећи да никеада нисам имала никаквих проблема. У продавницама, маркетима, бутицима, кафићима, на улици... нико вас не пита одакле сте. Дочекају вас и услуже као и све друге. Исто тако могу рећи да сам сигурна да постоје појединци који још увек живе у прошлости, затровани мржњом, који нас мрзе. И због таквих нисам сигурна какав би живот био нашем народу када би се тамо вратио. Парада је њихова срамота то нема сумње.

Stars

pre 8 godina

Svaka druga zemlja da je uradila to što su Hrvati uradili pre 20 godina bila bi osudjena kao genocidna, i morala bi da odgovara za svoje postupke.

Luka87

pre 8 godina

Ja ne znam kome smeta ova izjava,covek je stavio do znanja da Srbi koji zele da se vrate u svoje domove nemaju uslova i podrsku Hrvatske za to,to je cinjenica.

Hedona

pre 8 godina

Naravno da paradom nisu obeležili Dan pobede nad fašizmom i nacizmom, Dan pobede nad koncentracionim logorima i genocidom. Proslavili su pobedu nad žrtvama svoga naroda, oni su žrtvovali svoj sopstveni narod. Ljudi koji su živeli na prostoru Hrvatske su Hrvati, koji su rođeni u Hrvati šta su drugo nego Hrvati, i oni Dalmaciji, Baniji, Kordunu, Slavoniji. Svoj sopstveni su proterali sramite se Hrvati. Imali ste poljoprivredu, i živeli od nje a danas nemate ništa, gladni ste.

Stanimir

pre 8 godina

Najstrašnije od svega je što na ovom svetu nema pravde, da osudi jednu takvu akciju koja se desila pre 20 godina, a ne da danas isti koji su proterali stanovništvo iz svojih domova i koji su ubijali, proslavljaju današnji dan kao nekakvu veliku pobedu.

Dana

pre 8 godina

Ostaje da se vidi da li ce ovaj genocid nad srpskim narodom ostati nekaznjen, obzirom da je drugostepeni sud Haskog trubunala oslobodijo krivice dva hrvatska generala za stradanja srba u Oluji, iako ih je prvostepeni organ proglasio krivim.

Dzo Banana

pre 8 godina

Čovek se obraća prostim jezikom njegovim vernicima koji nisu u stanju zdrav razum da koriste, već to rade iskljucivo preko emocija.

stevan

pre 8 godina

moji roditelji su bili izbeglice u2gom svetskom ratu u dragoj mi srbiji.kamo srece da su ostali u srbiji nebi onda bili izbeglice 2puta.sada da su zivi nebi imali gde da se vrate.kuca i imanje je opljackano kuca pusta srusena.nikome nikada nismo nista lose uradili .uvek dok sam ziv bicu srbiji i srpskom narodu zahvalan i duzan sto su nas uvek lepo primili .

Stoka

pre 8 godina

@milan - nije problem što su otišli, već je problem što su im kuće popaljene a imovina oduzeta, samo kako se nebi mogli vratiti! Shvataš li HDZ-ov plan! Da ljudima nije uništena i oduzeta imovina, većina bi se vratila.

Milan

pre 8 godina

Dogodila se užasna tragedija srpskom narodu koji je proteran sa svojih ognjišta,mnogi su ubijeni i ranjeni,sve srpsko je spaljeno,stanovi i kuće oduzete,zemljište oduzeto,sve opljačkano i pokradeno, penzije se ne isplaćiju, ušteđeni novac uzeli ili blokirali-dakle,počinili su neviđene zločine nad srpskim narodom. Sada Srbi posle 20 godina obeležavaju tu tragediju,a zašto se sve ovo vreme ćutalo i ko je za to kriv? Postavlaja se niz pitanja zašto je do svega toga došlo i zašto Srbija i Crna Gora i Srpska Republika nisu priskočili u pomoć svoj braći u Kraini? Tačno se zna koji ljudi su bili tada na vlasti.Kako je moguće da su Hrvati uz pomoć američkih penzionisanih oficira,Njemačke,Vatikana i drugih zemalja EU izvršili opsežne pripreme i koncentraciju vojske i tehnike na određenim pravcima,te uhvatili Srbe nespremne i na spavanju. Bila je to mučka izdaja Miloševića u dogovoru sa Tuđmanom i SAD,a g.Mladić je bez borbe predao mnoga sela i gradove i Hrvati su došli na najpovoljnije pozicije i munjevito udarili. Borbi nije ni bilo, ušli su ko na svadbu,nastao je haos i bežanija vojske i naroda.Zašto se jednom ne kaže prava istina -bila je to strašna izdaja.RTS na kraju dnevnika objavljuje tu vest, a Martić pita Miloševića šta da radi, a on mu odgovara da se ubije itd... Nema sprave koja može izmeruiti konstantnu mržnju Hrvata do Srba i 1941 su ustaše i komunisti hrvatski se dogovorili o stvaranju čiste hrvatske države i što se sada čudite? Srbija mora da menja svoju politiku!

Miro

pre 8 godina

Tako bas, jer je perfidan, prikriven cilj je da se utera strah u krvi Srbima povratnicima, a onoj sacici Srba sto su ostali da se pritiskom stide sto su Srbi, da postanu Hrvati.

ISTINA

pre 8 godina

***
Predsednik Nikolić je jedan od retkih političara koji govori istinu, bez obzira što to ne odgovar EU ušima i hrvatskim političarima i građanima, pa im svima postavljam TRI pitanja:
1). Da li znate da je pre II Svetsog rata u Hrvatskoj živelo 25% Srba pravoslavaca , da je posle ustašnog genocida 1941-45. ostalo 15% Srba , a posle HDZ i progona 1991-95. samo 5% Srba je ostalo!?
2). Da li shvatate da je Titov general Franjo Tuđman realizovao genocidni plan hrvatskih nacista-ustaša, o stvаranju etnički čiste katoličke države Hrvatske !?
3). Da li ste svesni da će ustaški genocid 1941-45. i etničko čišćenje i progon 1991-95. S R A M O T I T I Hrvate, dok god postoje kao nacija, pogotovo ako slave tzv Oluju i Bljesak.