Nedelja, 01.02.2015.

16:22

Održan protest protiv Bus plusa

Oko 200 građana protestovalo je danas ispred Skupštine Beograda zahtevajući hitno ukidanje sistema Busplus u gradskom prevozu i komunalne policije.

Izvor: Tanjug

Održan protest protiv Bus plusa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

RIBA - SE - CISTI - OD - GLAVE

pre 9 godina

Ono sto je svakako sigurno sto narod kaze onaj sto radi taj i gresi, dok onaj ko nista ne radi nema ni mogucnost da pogresi. Sigurno je da komunalni policajci ponekad pogrese ali to sto gradjani protestuju nisu mislim da sigurno nisu u pravu. Komunalna policija ima svoja zaduzenja i svoj posao rade kako treba i tako olaksavaju funkcionisanje sistema u celoj drzavi Srbiji. Siguran sam da vecina gradjana razume da se nista ne postize protestima, ne vidim razlog zasto bi se ukinula naplata karti i komunalne policije.

Jung 5

pre 9 godina

Svoje obaveze moramo da izmirimo, takav je slucaj i sa bus plusom, ne mozemo se voziri za dzabe, a u ostalom svuda u svetu se placa prevoz, pa sto bi smo mi bili izuzetak.

Vladan

pre 9 godina

Ja sam toliko zbunjen da ostajem bez reci. Pa ljudi nisu problem komunalci i taj Busplus, problem smo mi sami. Pa kako mozete da se vozite autobusom a da ne platite kartu? Pa ko ce platiti to pogonsko gorivo koje koristi autobus dok nas prevozi, kako isplatiti platu tom vozacu koji nas vozi?

Beorad na vodi BEZ HLEBA

pre 9 godina

Cena od 89 dinara je previsoka to je danas 3(tri) vekne hleba. Da bi se pojedinac i vratio kuci minim 6(sest) vekni hleba, a od toga porodica prezivi celu sedmicu (nedelju dana). To ne postoji na zemaljskoj kugli. Cena prevoza se svuda u svetu odredjuje na osnovu predjene voznje, a ne vremena cekanja na tu voznju. Gde jos u civilizovanom svetu postoji ovakva pljacka gradjana? Nigde naravno. Ko jos ovo moze da podrzava osim mazohista? Prete sa komunalnom policijom koju zloupotrebljavaju i krse osnovna ljudska prava gradjana. Sta je sa zabranom zaposljavanja u javnom sektoru i krsenjem ove odluke? Zakoni se moraju uskladiti sa normama EU, a ne da se proizvoljno povecava broj komunalnih policajaca, bez ekonomske opravdanosti, i selektivno koriste samo za putnike GSB, dok za ostale komunalne probleme ne postupaju u svojoj nadleznosti. Redovna policija kad su gradjani pokradeni ne vrsi uvidjaj ako je steta manja od 15000 dinara, a za 89 dinara utvrdjuje identitet i dostavlja licne podatke gradjana privatnoj firmi. Da li bi redovna policija u saradnji sa komunalnom policijom vrsila uvidjaj i u slucaju da je steta koju gradjani pretrpe istovetna 89 dinara ili 3(tri) vekne hleba?

Ivan

pre 9 godina

Da su ovi protesti održali u vreme DS-a, na protestima bi bilo 5.000+ ljudi, a baš se pitam ko bi bio sponzor... U poslednje 3 godine nema protesta, gde su nestali "finansijeri"?!

RRadomir

pre 9 godina

A da li neko moze da odgovori koliko je inkasirano mesecno kada je karte prodavao GSP a koliko se kasnije slivalo u tu istu kasu dolaskom Bus plus? Ja tvrdim da je samo na ovom delu Bus plus pobedio! Neverovatno je sa koliko se gorcine i pausalno kritikuje sistem Bus plus bez osnova. Ovakav sistem je dobrodosao u velikim evropskim i svetskim gradovima samo kod nas "nista" ne valja. Da li je to bas tako?

pegava viršla

pre 9 godina

Ne mislim da bus plus treba ukidati sad kad se zahuktao jer mora da postoji neki sistem naplate karti niti mislim da vožnja treba da bude besplatna ali ona komunalna bi morala da se dovede u red! Mislim da oni nebi trebali da hapse bilo koga ili legitimisu jer to neradi ni vojna policija već samo civilna policija! Komunalci bi trebali samo da zadrže do dolaska policije i kraj!

Sale

pre 9 godina

Za one koji koriste jedan prevoz do posla on je poskupeo sa 73 na 89 dinara. Za one koji koriste dva ili više vremenska karta od 101 dinar (75 minuta) sada je 89 dinara (90 minuta). Da li je prevoz poskupeo ili pojeftinio? Kokoška ili jaje?

zeljko

pre 9 godina

Ovo samo u Sbiji ima da protesti krenu od svercera bez karte,da nije tuzno bilo bi smesno.(Stefan, 1. februar 2015 21:42)

@Komentar ti je bez svakog smisla. Bio sam danas na protestu, pricao za ljudima, to su mahom radnici, ljudi koji jedva prezivljavaju jer ih je ova vlast, kao i prethodna, dovela do ivice bede. Nisu to nikakvi sverceri, vec narod zeljan pravde i postene vlasti. Protest jeste okupio malo ljudi, ali ovo je tek prvi put. Bitno da je krenulo, a svaka lavina pocinje od male grudve. :-)

pera

pre 9 godina

a koliko se ja secam oni su obecavali da ce ukinuti taj busplus, navodno djilasovu firmu koja uzima pare. sad ispade jos gore, a ti srbine trpi i cuti. kad vidim ovakve na vlasti zao mi sto se 22.12.2012. nije stvarno desio.

Student

pre 9 godina

Nama srbima je sve skupo. Skup gas za grejanje,skup prevoz,skupa struja,Ali nije skup mobilni,net,kablovska.srbi bi hteli sve za dzabe.Nista da ne placaju.Da ostane za krpice, splavove,kafice, za net , za mobilni. Ne shvatam u cemu je problem. Problem je sto u nam plate male. Ne mogu se neke uslige ili potrosnja meriti po platama. Prevoz koristi benzin,motorna ulja, rezervne delove. Dolar raste.Dinar pada. Srbi bi hteli socijalizam u pravom smislu reci.Kubanski socijalizam. Jeftin zivot i da nista ne placaju. Cim udaris po dzepu odmah se svi dizu na noge. Treba samo videti ko protestuje i koliki ih je broj

Luiz

pre 9 godina

Ovlašćenja komunalnih REDARA u Hrvatskoj:

Komunalni redar može: 1) rješenjem narediti fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu održavanja komunalnog reda; 2) predložiti izdavanje prekršajnog naloga; 3) naplatiti novčanu kaznu na mjestu počinjenja prekršaja od počinitelja.
U slučaju kada se komunalnom redaru u obavljanju njegovih poslova pruži otpor, komunalni redar MOŽE ZATRAŽITI POMOĆ OVLAŠTENE SLUŽBENE OSOBE MINISTARSTVA UNUTARNJIH POSLOVA.
Ovlašćenja komunalnih POLICAJACA u Srbiji:
U obavljanju poslova komunalne policije, komunalni policajac ima sledeća ovlašćenja: 1) upozorenje; 2) usmeno naređenje; 3) provera identiteta; 4) dovođenje; 5) pregledanje lica i predmeta; 6) privremeno oduzimanje predmeta; 7) video nadzor; 8) UPOTREBA SREDSTAVA PRINUDE, I TO FIZIČKE SNAGE, SLUŽBENE PALICE I SREDSTAVA ZA VEZIVANJE.

Dusanka

pre 9 godina

Nigde u svetu nemamo situaciju da se ljudi voze javnim prevozom a da ne plaćaju karte. Autoprevoznici imaju svoje troškove i naplata karata je normalna stvar koja omogućuje njihovo funkcionisanje. Mislim da je to suština problema, i kada toga svi budemo svesni, neće nam biti krivi ni Bus plus ni Komunalna policija.

mujcinovic salih

pre 9 godina

Ovi sto brane vlast podrzavaju grke da ne vracaju kredite a traze od sirotinje koja je neuporedivo bednija od grcke da placa skupu kartu!

Alek

pre 9 godina

Zivela sam u Jabuckom Ritu - opstina PALILULA.I dalje idem redovno tamo,jer posecujem majku.Autobus,jedan jedini,linija 106, ne samo da nam ide na 55 min,nego su i autobusi krs zivi.Pre sam uvek imala bar 2 karte uplacene,iz grada i do grada,jer na nasoj poslednjoj stanici nema trafike gde mozemo uplatiti...sta sad da radim,kad izadjem iz zgrade,a kod nas na stanici ne postoji prodajno mesto..to znaci da placam svaki put kartu 150 din kod vozaca kad idem za grad?Za nas ne vazi da je karta 89 dinara onda,papreno skupa i jos nema sanse da iskoristim dva busa za 1.30h.Kartu iskljucivo placam/placala jer autobus ide na 55 minuta,jer ako me izbace na pola,kasnim na odrediste skoro sat vremena.Zivela Severna Koreja!Hocu reci,Srbija..

kondure

pre 9 godina

To su trebali da se bune kada je Đilas uvodio Bus plus, on je potpisao taj katastrofalan ugovor, kasno se setili.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 1. februar 2015 17:38)

...pa valjda tada nisi bio bot i glasao za naprednjacke radikale jer su obecali da ce raskinuti Djilasov ugovor Bus plus. Sada kada si postao bot pravis se naivan i neinformisan.

милутин

pre 9 godina

Бусплус је прескуп. Годишње на градски превоз дам толико пара да могу сваке године једно лагодно летовање да имам са породицом. Вожња аутобусом треба да буде јефтинија него вожња таксијем, или колима. Ако од славије до Земуна морам да платим 300 динара да бих променио 4 превоза у року од 3 сата, за тај пређени пут ме бензин неће толико коштати. Укините бусплус, смањите цене 50% и сви ће да купују. Довољно је да пола милиона запослених у Београду плати по 2000 и имаћете пун буџет. Остале категорије да се возе бесплатно! Ако плаћамо вртиће и позоришта, можемо и јавни превоз.

zamlata

pre 9 godina

Ne znam da li da odobrim ili osudim komentar doticne osobe iz Minhena.S jedne strane je u pravu da je ista cena voznje prevozom ovde i u Minhenu,ali zato sa svih drugih...hm..Nesto nisam ubedjena da ovde ljudi traze besplatan prevoz,ali necu duziti,samo cu reci da smatram da ljudi koji ne jedu ovaj nas hleb,treba da zadrze svoje pametne misli za sebe ili bar da ne komentarisu unutrasnja pitanja Srbije.I dodala bih jos samo da bih,da se ja nesto pitam,svima njima ukinula pravo da glasaju na izborima.Hvala

Malo logike ne bi bilo naodmet

pre 9 godina

Nije poenta u tome da mi nećemo da plaćamo prevoz, poenta je u tome da je prevoz za nas preskup. Šta će mi karta za 90 minuta? Imam 6 stanica do posla, često me poveze muž. Ne treba mi personalizovana karta od 3270 rsd, ali mi ne treba ni 90 minuta da se vozim. Dosta više monoploističkog ponašanja GSBa. Znala sam za protestni skup, ali se nisam pojavila, jer sam smatrala da je metod pogrešan. Te takse bi poslodavci svalili na grbaču zaposlenih. Smanjite cenu prevoza na 35 rsd i svi ćemo plaćati. Ovako ćete samo povećavati troškove batinaša, kontrolora i ostale bagre, a jošn manju naplatu ćete imati.Tek sad će GSB i njihov koalicioni partner Apex videti šta znači neplaćanje karata, tj, šverc.

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Na skupu je bilo tako malo ljudi da je to smešno. Ako su neki zaboravili Bus plus je uveo Djilas dok je bio na vlasti. Kontrolori moraju da rade svoj posao, ali očigledno bi pojedinci želeli da se voze a da ne plaćaju prevoz. Komunalna policija takodje radi svoj posao. Šta sad, da neko dobije ideju i onda treba ukinuti Bus plus, komunalnu policiju, sve institucije. Pojedini ljudi bi da rade kako oni žele.Što je mnogo, mnogo je.

jeca

pre 9 godina

bila sam..niso slozni,nismo humani,,nije poenta ko ima ko nema bus plus..poenta je da podrzimo gradjane koje hapse i sto nas sve skupa ponizavaju,,nema para za prevoz!hocu da kupim deci cokoladu ne kartu..nek sednu politicari u javni prevoz oni imaju para i povecace se naplata,,znaci moras da budes bahat,da gazis kolima prodajes drogu,,nanogica,,ovako otkini nekom od usta,leka,deteta..pa svaki dan neko skoci sa zgrade,,dodjite sledeci put!

mikan

pre 9 godina

Nevidejni lopovluk i kriminal. Podigli su cene sa 73 na 89 din. Poskupljenje pojedinacne karte 23%! To je isto kada bi povecali cenu karte Beograd - Stepojevac za 23% i rekli: ali sada za tu cenu mozete da se vozite sve do Vreoca. Ili, podignu cenu usluge za 23% ali to pravdaju time sto su vam utrapili jos neku svoju uslugu za koju ste sigurni da vam treba ko lanjski sneg. Zamislite da udjete u prodavnicu i kupite hleb a on skuplji 23% ali vam zato obavezno uvale i zvake ili cokoladicu. Vezana kupovina. E to su nama uradili Vesic i Mali. I to kada? U jeku pada cene nafte za vise od 50%! A taj novac, koliko vidim izdasno trose za zaposljavanje novog broja komunalnih policijota koji treba da na putnicima (od kojih zive), treniraju strogocu!

stanislav

pre 9 godina

Bio sam na skupu I dajem podrsku makar se sam ne koristim javnim prevozom , imaju potpuno pravo da se bune iz ciste zdrave logike.Koliko sam cuo predlozono je na osnovu uvida , zbog neracionalnog poslovanja gsp I primanja nepotrebnih komunalnih policajaca da se zbog nastale situacije smene odgovorne osobe od strane grada a da umesto para za komunanalnu policiju pare usmere na pravu nasu policiju.Svako dobro

Mandragora

pre 9 godina

Kada bi za sve bio besplatan prevoz a sve pare od kontrolora,bus aparata,i svih pratecih ljudi i opreme,( stanpanje karata,papira,fascikli....) preusmerili na GSP,i plus od grada donacija upola manja od sadasnje,pa....Pitanje : koliko GSP za te sve nabrojane stavke izdvaja godisnje,tj i dobija od grada ?

Pametnjaković

pre 9 godina

Ljudi vozite biciklo, kao sav normalan svet. Eto ja vozim biciklo, zato što sam normalan, a i pametan sam. Ako svi budemo vozili bicikle bus-plus će izgubiti smisao, grad će imati samo troškove i trpeće ih dok ne dovedu sve na realan nivo. Bicikli su preporodili Kinu.

Bundzije

pre 9 godina

Meni nije jasno, sta demonstranti zele ?
Da javni prevoz bude besplatan ? Ili mozda da se smanje cene karata ?
Ponasamo se kao deca. Sve bi hteli besplatno, prevoz,struhu, komunalije kredite....
Ili bi osmilslili takav metod da pojedinci nesto koriste,a svi da placamo.
Toliko smo se bunili protiv RTV pretplate ( donekle opravdano, iako sam je placao uredno i sve vreme) jer zasto bi placali nesto sto mozda ne koristimo. Ali buniti se protiv necega sto koristimo, sto znamo da se placa, sto znamo da ce da poskupi (krediti u devizama ) je stvarno infatilno.
Ne pretice ni meni, naprotiv, odricem se mnogo cega, ali znam kad udjem u samoposlugu, u autobus, ili kao sada da trosim struju pisuci na racunaru, da to kosta, da neko od toga prima platu. Neplacanjem mu direktno stavljam ruju u dzep. Ne volim kada to meni neko pokusava, pa i ja izbegavam drugima to da radim.
Kriminala koga ima svugde gde ima novca, nije to moja briga, ja mogu da stitim samo svoje licne interese, za zajednicke su mi ograniceni resursi, ali zato imamo drzavu tj. vlast, pa ako nismo zadovoljni, menjajmo dok ne nadjemo neku koja ce svoj posao da radi kako treba.
Okrenimo se prirodi, prirodni zakoni su mnoko posteniji od drustvenih.

men

pre 9 godina

Komunalna policija ne služi ničemu. Ona je formirana kao nekakva paravojska Dragana Djilasa i njegovih ljudi sa zadatkom da ih štiti od gradjana. Sastavljena je od izuzetno nekvalitetnog kadra koji nije imao nikakvu ozbiljniju obuku. Zato je treba raspustiti a održavanje reda prepustiti pravoj policiji koja ima mnogo bolju obuku i uživa veće poštovanje.
O Bus plusu ne treba trošiti reči. On je skup i nedoradjen sistem. Napravljen je haos sa vrstama karata i prisiljavanjem gradjana da svaki čas poništavaju te karte iako su to bezvredni podaci jer za pravi protok putnika, trebali bi da se čekiraju i na ulazu i na izlazu vozila.

kontrolor

pre 9 godina

Zar je moguće da nam je toliko dobro da samo nas 200 izađe da protestuje? Za bolje i nismo.
(Apistat, 01. februar 2015 16:52)
Nije nam dobro, ali da ti ja objasnim da se ne sekiras.
1.Cena mesecne karte za zaposlene 3200 i to placaju uglavnom poslodavci (cast izuzecima koji to rade sami) ti ljudi se donekle slozili sa ovakvim prevozom.
2.Studenti,nezaposleni, neki srednjoskolci,povlascene kategorije placaju 1100din sto moras priznati nije mnogo ako se vozis mesec dana. muka je samo sto nemaju za svaki mesec pa po nekad uskoce u sledecu grupu.
3. pojedinacna voznja od danas 89dinara, preskupo. To koriste sverceri kucaju samo kad udje kontrola, ako ne zure onda izlaze iz vozila. I u tom slucaju karta ih kosta prosecno 13dinara u zavisnosti koju liniju koriste.
4. osobe do 21 i ne pomisljaju da plate, voze se kao maloletna lica.
5. penzioneri 407 din. godisnje, glupost ali oni zadovoljni.
Ono sto hocu da kazem, nema ko da se buni i ovih 200 ljudi sto je doslo mnogo je barem 180 od njih ne placa uslugu.
pa ne vidim svrhu da se bune.
o vozilima,vozacima,stajalistima ne zelim sada da pisem, ali zasluzujemo jedni druge. voze nas kao stoku,ponasamo se kao stoka!

kole

pre 9 godina

Uopšte mi nije jasno zašto se svi bune protiv bus plusa ? U normalnom i civilizovanom svetu to je najpraktičnija i elementarna stvar. Kontrolori su sasvim obavezna stvar u javnom prevozu, kao i komunalna policija. Nema švercovanja i vožnje za džabe, neko mora i da plati troškove održavanja vozila, benzin i na kraju krajeva tog vozača koji radi svoj posao.

nepokolebljivi

pre 9 godina

Pa gde nam je nestao onaj samoupravni duh, da se okupi nas bar 5000 i da pokrenemo ovaj genijalni plan i prosirimo ga na celu Evropu.

filozof Makarije

pre 9 godina

Predrag Marjanovic

Zemljace, i ja imam 60 godina. Gledao sam Novaka. Za koji klinac da idem. Karta mora da se placa.Ko nema neka tabana.Kao sto placaju u Parizu,Londonu , Moskvi, Pesti, Zagrebu.Koga je bre briga sto nema posao.Posao se ne trazi na ulici i od vrata do vrata.Komunalna policija postoji svugde. Digla se kuka i motika sto su priveli neku devojku.Po zakonu mora da nosi licna dokumenta.Zakon dozvoljava komunalcima da je privedu. Ja sam protiv visine cene karata a za sve ostalo nemam primedbi. Imam kartu i nemam nikakvih problema. Oni koji su dosli da protestuju nisu se odrekli svog mobilnog,neta.Protestanata onoliko koliko stane u telefonsku govornicu

Zoran

pre 9 godina

"Meni se čini da Beograđani hoće besplatan prevoz. To je potpuna besmislica, koja se pravda malim platama. Pa izađite na ulice i tražite veće plate!"

Ma hoce Srbi sve besplatno. Zdravstvo, skolstvo, prevoz. Glupo je traziti vece plate. Ne rade svi u drzavnoj sluzbi. Ostali jedino da traze od gazde.

Deja Živin

pre 9 godina

Da je bilo više ljudi, ovog teksta ne bi ni bilo.
GSP se plaća dva puta: jednom iz budzeta grada (koji pune firme i građani), a zatim kroz naplatu karata (koju takođe plaćaju firme i građani).

Apex i BusPlus nisu KUPILI nijedno vozilo, niti obezbeđuju gorivo, niti održavaju vozila, niti plaćaju IJEDNU platu zaposlenima u GSP-u, ALI ZATO direktno uzimaju novac koji je namenjen GSP-u (za održavanje vozila, gorivo, plate vozača, itd.)

Komunalni kriminalci umesto komunalnih redara izigravaju privatno obezbeđenje koje batina građane. I hajde sad neka neko pravda pljačku i kriminal koji se sprovodi...

Muenchner

pre 9 godina

Nije problem bus-plus, problem su male plate. U Minhenu jedna kratka vožnja (može da bude svega 5 min) košta 1.2€. Prosečna vožnja košta 2.4€.

To je skuplje nego u BGu. U oba grada autobusi idu na isti pogon. Jeste, ima metro, S bahn... Ali nije nešto efikasnije nego u BGu. Iste razdaljine se za slično vreme prelaze.

Meni se čini da Beograđani hoće besplatan prevoz. To je potpuna besmislica, koja se pravda malim platama. Pa izađite na ulice i tražite veće plate!

Bane

pre 9 godina

@Voleo bih da mi objasne kako će jedan kontroler da košta građane oko 208 hiljada dinara mesečno, tj. te dodatne 2 milijarde podeljene na 800 kontrolera i 12 meseci. Da nisu malo preterali u svojoj proceni? Znam da je popularno pljunuti po svemu u ovoj državi, ali dajte da krenemo malo kritički da razmišljamo.
(Marko, 01. februar 2015 16:50) Uračunate su pored njihovih plata, njihova obuka (6 meseci), uniforme, vozni park. Novih 800 komunalnih policajaca, i sa starih 350, dolazimo do cifre od 1150. Niko ne spominje što je zakonom određeno da na 5000 stanovnika ide 1 komunalni policajac. Znači da Beograd sa svojih 2 000 000 treba da ih ima 400!!! Bruka i sramota šta mi trpimo.

da vam kazem

pre 9 godina

Sve dok vas na ulice izlazi do 200-300 ljudi da se pobuni protiv maltretiranja ljudi, laznih obecanja i ugrozavanja ljudskih prava ovi odozgo ce vas gaziti bez pardona. Pa 5 puta je vise komunalnih policajaca sa tromesecnim kursom, partijskom knjizicom, pendrekom i lisicama nego vas koji ste spremni da odvojite sat vremena u nedelju popodne da se protiv njih pobunite. Glavna poruka sa ovog skupa je da je narod spreman jos da trpi, da je neorganizovan, nemotivisan i da ga mrzi da se pomakne sa kauca.

michele

pre 9 godina

Koja masa bog te mazo! Kladim se da je na trgu bilo vise ljud, pa niko to nije nazvao protestom protiv nečega!

Smešna smo nacija! Da nam je Bus plus najveći problem u BG-u trebali bi da se šutiramo u pozadine od sreće!
(vlada, 1. februar 2015 17:03)
Slazem se da ima mnogo vecih problema u SRBIJI ali kako bi bilo da se prestanu ismijavati bilo kakvi pokusaji gradjana ili pametnovanje sa kauca i podrzi ko je u mogucnosti da to uradi. Takodje,treba poceti odnekle,pa makar u unazad tj sa dna spiska.

sloba

pre 9 godina

Ovo kako sam pročitao je više neki emotivni skup zbog opšte situacije u zemlji. Nije dato alternativno rešenje za finansiranje prevoza.

Ovo predloženo je isto kao i postojeća obaveza državnim i javnim preduzećima da uplaćuju direktno za prevoz. Sutra bi to morali svi da rade, pa se više ne bi samo zaposleni JP bunili što im se u gotovini ne isplaćuje prevoz već svi zaposleni, jer je mnogima je u platu uračunat i prevoz. A stanje u privredi je takvo da su većina malih preduzeća već na ivici egzistencije, što bi značilo umanjenje plata za tu novu taksu... I opet u krug.

Samo sa jakom privredom bi ovo moglo da pije vodu.

Joca

pre 9 godina

Čestitam b:92 sto je jedini objavio ovu vest. Moja zamerka organizatorima skupa je ta sto je protest odrzan u nedelju, a ne neki radni dan, doslo bi mnogo vise ljudi, ja prvi!

gradjaninXYZ

pre 9 godina

Puna Podrska! Jedino sto sam zamerao Djilasu je bio ovaj Bus-minus i zato nisam glasao za njega.. i niti cu glasati jer ovo je klasicna pljacka! Ko ukine ovo *ranje, dobija moj glas i cele moje porodice. Vratite GSP Beogradjanima!

Gradjanin Beograda

pre 9 godina

Ovi su totalno pobrkali loncice

""GSP-u je oduzet posao koji je radio za tri odsto i dodeljen privatnoj firmi za 8,53 odsto", rekao je Tanjugu Petar Stanić ispred grupe građana koji su negodovali ispred gradske skupštine zbog Bus plusa. ""

Od te provizije BUS plus placa kontrolore, servisiranje validatora. Cemu je onda 3% pripadalo GSP-u. Za plate zaposlenih

Drugo. Kazu da gradom se setaju tatini sinovi koji gaze ljude.Kakve veze ima Komunalna policija sa gazenjem ljudi.

Skupila se grupa dzabalebarosa ...

vlada

pre 9 godina

Koja masa bog te mazo! Kladim se da je na trgu bilo vise ljud, pa niko to nije nazvao protestom protiv nečega!

Smešna smo nacija! Da nam je Bus plus najveći problem u BG-u trebali bi da se šutiramo u pozadine od sreće!

nije nego

pre 9 godina

na skupu 0.2k ljudi,kad se komentarise onda 100k komentara. E moji Beogradjani,pa nije vam ovo 5. oktobar da vam mi,kako vi kazete, iz unutrasnjosti resavamo probleme. Valjda ste dovoljno sposobni da sami nesto uradite,a ne samo da kukate.

gandra

pre 9 godina

a kako bi vi ljuti gradjani resili placanje prevoza . nikako ne branim komunalce i ja kritikujem njihovo ponasanje . mada pinasanje gradjana naravni pojedinih je drsko i bahato !!!!

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Bio sam na skupu. Gde je gradjanska Srbija, gde su Beogradjani. Narod bez svesti, sramota za toliko malo ljudi a na ivici smo svega, zar im je svejedno ili im kisa smeta.
Nezaposlen sam, imam 60 godina i 35 godina staza. Treba li da idem peske iz udaljenog naselja da trazim posao? Treba li da me nema? Gde je Mali, Vucic i oni njegovi poltroni - konzerve. Sede u toplom i lepo jedu, e narode, nikada se neces odrediti kako treba, kada se budes okrenuo videces samo kontejner sto ti ga je Vucic postavio, da se najedes a pricace ti bajke. Strasno je tesko ziveti u Srbiji.

Marko

pre 9 godina

Voleo bih da mi objasne kako će jedan kontroler da košta građane oko 208 hiljada dinara mesečno, tj. te dodatne 2 milijarde podeljene na 800 kontrolera i 12 meseci. Da nisu malo preterali u svojoj proceni? Znam da je popularno pljunuti po svemu u ovoj državi, ali dajte da krenemo malo kritički da razmišljamo.

Cooper

pre 9 godina

Iskreno bilo bi najbolje kada bi firme morale zaposlenima da kupuju markice, ali znajuci nase novonastale biznismene oni bi za kartu od 3300 dinara smanjili platu za 5000 dinara.
Uzgred nije ova vlast na mala vrata uvela busplus nego Đilas i DS.

djordje

pre 9 godina

pa gde to ima ..pa ljudi u svakom svet com gradu se plaća prevoz. pa gradski prevoz ne ide na vodu! ja sam za povećanje kontrole!
ko hoće da se vozi neka Plati i tačka!

Urban

pre 9 godina

Činjenica je da građani žele večno da žive na račun države, ali je tome napokon došao kraj. Busplus odlično funkcioniše, a to je najbitnije. Komunalci takođe odlično obavljaju svoj posao.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Bio sam na skupu. Gde je gradjanska Srbija, gde su Beogradjani. Narod bez svesti, sramota za toliko malo ljudi a na ivici smo svega, zar im je svejedno ili im kisa smeta.
Nezaposlen sam, imam 60 godina i 35 godina staza. Treba li da idem peske iz udaljenog naselja da trazim posao? Treba li da me nema? Gde je Mali, Vucic i oni njegovi poltroni - konzerve. Sede u toplom i lepo jedu, e narode, nikada se neces odrediti kako treba, kada se budes okrenuo videces samo kontejner sto ti ga je Vucic postavio, da se najedes a pricace ti bajke. Strasno je tesko ziveti u Srbiji.

Urban

pre 9 godina

Činjenica je da građani žele večno da žive na račun države, ali je tome napokon došao kraj. Busplus odlično funkcioniše, a to je najbitnije. Komunalci takođe odlično obavljaju svoj posao.

Muenchner

pre 9 godina

Nije problem bus-plus, problem su male plate. U Minhenu jedna kratka vožnja (može da bude svega 5 min) košta 1.2€. Prosečna vožnja košta 2.4€.

To je skuplje nego u BGu. U oba grada autobusi idu na isti pogon. Jeste, ima metro, S bahn... Ali nije nešto efikasnije nego u BGu. Iste razdaljine se za slično vreme prelaze.

Meni se čini da Beograđani hoće besplatan prevoz. To je potpuna besmislica, koja se pravda malim platama. Pa izađite na ulice i tražite veće plate!

Malo logike ne bi bilo naodmet

pre 9 godina

Nije poenta u tome da mi nećemo da plaćamo prevoz, poenta je u tome da je prevoz za nas preskup. Šta će mi karta za 90 minuta? Imam 6 stanica do posla, često me poveze muž. Ne treba mi personalizovana karta od 3270 rsd, ali mi ne treba ni 90 minuta da se vozim. Dosta više monoploističkog ponašanja GSBa. Znala sam za protestni skup, ali se nisam pojavila, jer sam smatrala da je metod pogrešan. Te takse bi poslodavci svalili na grbaču zaposlenih. Smanjite cenu prevoza na 35 rsd i svi ćemo plaćati. Ovako ćete samo povećavati troškove batinaša, kontrolora i ostale bagre, a jošn manju naplatu ćete imati.Tek sad će GSB i njihov koalicioni partner Apex videti šta znači neplaćanje karata, tj, šverc.

Alek

pre 9 godina

Zivela sam u Jabuckom Ritu - opstina PALILULA.I dalje idem redovno tamo,jer posecujem majku.Autobus,jedan jedini,linija 106, ne samo da nam ide na 55 min,nego su i autobusi krs zivi.Pre sam uvek imala bar 2 karte uplacene,iz grada i do grada,jer na nasoj poslednjoj stanici nema trafike gde mozemo uplatiti...sta sad da radim,kad izadjem iz zgrade,a kod nas na stanici ne postoji prodajno mesto..to znaci da placam svaki put kartu 150 din kod vozaca kad idem za grad?Za nas ne vazi da je karta 89 dinara onda,papreno skupa i jos nema sanse da iskoristim dva busa za 1.30h.Kartu iskljucivo placam/placala jer autobus ide na 55 minuta,jer ako me izbace na pola,kasnim na odrediste skoro sat vremena.Zivela Severna Koreja!Hocu reci,Srbija..

djordje

pre 9 godina

pa gde to ima ..pa ljudi u svakom svet com gradu se plaća prevoz. pa gradski prevoz ne ide na vodu! ja sam za povećanje kontrole!
ko hoće da se vozi neka Plati i tačka!

da vam kazem

pre 9 godina

Sve dok vas na ulice izlazi do 200-300 ljudi da se pobuni protiv maltretiranja ljudi, laznih obecanja i ugrozavanja ljudskih prava ovi odozgo ce vas gaziti bez pardona. Pa 5 puta je vise komunalnih policajaca sa tromesecnim kursom, partijskom knjizicom, pendrekom i lisicama nego vas koji ste spremni da odvojite sat vremena u nedelju popodne da se protiv njih pobunite. Glavna poruka sa ovog skupa je da je narod spreman jos da trpi, da je neorganizovan, nemotivisan i da ga mrzi da se pomakne sa kauca.

vlada

pre 9 godina

Koja masa bog te mazo! Kladim se da je na trgu bilo vise ljud, pa niko to nije nazvao protestom protiv nečega!

Smešna smo nacija! Da nam je Bus plus najveći problem u BG-u trebali bi da se šutiramo u pozadine od sreće!

Cooper

pre 9 godina

Iskreno bilo bi najbolje kada bi firme morale zaposlenima da kupuju markice, ali znajuci nase novonastale biznismene oni bi za kartu od 3300 dinara smanjili platu za 5000 dinara.
Uzgred nije ova vlast na mala vrata uvela busplus nego Đilas i DS.

Gradjanin Beograda

pre 9 godina

Ovi su totalno pobrkali loncice

""GSP-u je oduzet posao koji je radio za tri odsto i dodeljen privatnoj firmi za 8,53 odsto", rekao je Tanjugu Petar Stanić ispred grupe građana koji su negodovali ispred gradske skupštine zbog Bus plusa. ""

Od te provizije BUS plus placa kontrolore, servisiranje validatora. Cemu je onda 3% pripadalo GSP-u. Za plate zaposlenih

Drugo. Kazu da gradom se setaju tatini sinovi koji gaze ljude.Kakve veze ima Komunalna policija sa gazenjem ljudi.

Skupila se grupa dzabalebarosa ...

mujcinovic salih

pre 9 godina

Ovi sto brane vlast podrzavaju grke da ne vracaju kredite a traze od sirotinje koja je neuporedivo bednija od grcke da placa skupu kartu!

gandra

pre 9 godina

a kako bi vi ljuti gradjani resili placanje prevoza . nikako ne branim komunalce i ja kritikujem njihovo ponasanje . mada pinasanje gradjana naravni pojedinih je drsko i bahato !!!!

mikan

pre 9 godina

Nevidejni lopovluk i kriminal. Podigli su cene sa 73 na 89 din. Poskupljenje pojedinacne karte 23%! To je isto kada bi povecali cenu karte Beograd - Stepojevac za 23% i rekli: ali sada za tu cenu mozete da se vozite sve do Vreoca. Ili, podignu cenu usluge za 23% ali to pravdaju time sto su vam utrapili jos neku svoju uslugu za koju ste sigurni da vam treba ko lanjski sneg. Zamislite da udjete u prodavnicu i kupite hleb a on skuplji 23% ali vam zato obavezno uvale i zvake ili cokoladicu. Vezana kupovina. E to su nama uradili Vesic i Mali. I to kada? U jeku pada cene nafte za vise od 50%! A taj novac, koliko vidim izdasno trose za zaposljavanje novog broja komunalnih policijota koji treba da na putnicima (od kojih zive), treniraju strogocu!

Dusanka

pre 9 godina

Nigde u svetu nemamo situaciju da se ljudi voze javnim prevozom a da ne plaćaju karte. Autoprevoznici imaju svoje troškove i naplata karata je normalna stvar koja omogućuje njihovo funkcionisanje. Mislim da je to suština problema, i kada toga svi budemo svesni, neće nam biti krivi ni Bus plus ni Komunalna policija.

Bane

pre 9 godina

@Voleo bih da mi objasne kako će jedan kontroler da košta građane oko 208 hiljada dinara mesečno, tj. te dodatne 2 milijarde podeljene na 800 kontrolera i 12 meseci. Da nisu malo preterali u svojoj proceni? Znam da je popularno pljunuti po svemu u ovoj državi, ali dajte da krenemo malo kritički da razmišljamo.
(Marko, 01. februar 2015 16:50) Uračunate su pored njihovih plata, njihova obuka (6 meseci), uniforme, vozni park. Novih 800 komunalnih policajaca, i sa starih 350, dolazimo do cifre od 1150. Niko ne spominje što je zakonom određeno da na 5000 stanovnika ide 1 komunalni policajac. Znači da Beograd sa svojih 2 000 000 treba da ih ima 400!!! Bruka i sramota šta mi trpimo.

michele

pre 9 godina

Koja masa bog te mazo! Kladim se da je na trgu bilo vise ljud, pa niko to nije nazvao protestom protiv nečega!

Smešna smo nacija! Da nam je Bus plus najveći problem u BG-u trebali bi da se šutiramo u pozadine od sreće!
(vlada, 1. februar 2015 17:03)
Slazem se da ima mnogo vecih problema u SRBIJI ali kako bi bilo da se prestanu ismijavati bilo kakvi pokusaji gradjana ili pametnovanje sa kauca i podrzi ko je u mogucnosti da to uradi. Takodje,treba poceti odnekle,pa makar u unazad tj sa dna spiska.

Marko

pre 9 godina

Voleo bih da mi objasne kako će jedan kontroler da košta građane oko 208 hiljada dinara mesečno, tj. te dodatne 2 milijarde podeljene na 800 kontrolera i 12 meseci. Da nisu malo preterali u svojoj proceni? Znam da je popularno pljunuti po svemu u ovoj državi, ali dajte da krenemo malo kritički da razmišljamo.

stanislav

pre 9 godina

Bio sam na skupu I dajem podrsku makar se sam ne koristim javnim prevozom , imaju potpuno pravo da se bune iz ciste zdrave logike.Koliko sam cuo predlozono je na osnovu uvida , zbog neracionalnog poslovanja gsp I primanja nepotrebnih komunalnih policajaca da se zbog nastale situacije smene odgovorne osobe od strane grada a da umesto para za komunanalnu policiju pare usmere na pravu nasu policiju.Svako dobro

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Na skupu je bilo tako malo ljudi da je to smešno. Ako su neki zaboravili Bus plus je uveo Djilas dok je bio na vlasti. Kontrolori moraju da rade svoj posao, ali očigledno bi pojedinci želeli da se voze a da ne plaćaju prevoz. Komunalna policija takodje radi svoj posao. Šta sad, da neko dobije ideju i onda treba ukinuti Bus plus, komunalnu policiju, sve institucije. Pojedini ljudi bi da rade kako oni žele.Što je mnogo, mnogo je.

kondure

pre 9 godina

To su trebali da se bune kada je Đilas uvodio Bus plus, on je potpisao taj katastrofalan ugovor, kasno se setili.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 1. februar 2015 17:38)

...pa valjda tada nisi bio bot i glasao za naprednjacke radikale jer su obecali da ce raskinuti Djilasov ugovor Bus plus. Sada kada si postao bot pravis se naivan i neinformisan.

jeca

pre 9 godina

bila sam..niso slozni,nismo humani,,nije poenta ko ima ko nema bus plus..poenta je da podrzimo gradjane koje hapse i sto nas sve skupa ponizavaju,,nema para za prevoz!hocu da kupim deci cokoladu ne kartu..nek sednu politicari u javni prevoz oni imaju para i povecace se naplata,,znaci moras da budes bahat,da gazis kolima prodajes drogu,,nanogica,,ovako otkini nekom od usta,leka,deteta..pa svaki dan neko skoci sa zgrade,,dodjite sledeci put!

filozof Makarije

pre 9 godina

Predrag Marjanovic

Zemljace, i ja imam 60 godina. Gledao sam Novaka. Za koji klinac da idem. Karta mora da se placa.Ko nema neka tabana.Kao sto placaju u Parizu,Londonu , Moskvi, Pesti, Zagrebu.Koga je bre briga sto nema posao.Posao se ne trazi na ulici i od vrata do vrata.Komunalna policija postoji svugde. Digla se kuka i motika sto su priveli neku devojku.Po zakonu mora da nosi licna dokumenta.Zakon dozvoljava komunalcima da je privedu. Ja sam protiv visine cene karata a za sve ostalo nemam primedbi. Imam kartu i nemam nikakvih problema. Oni koji su dosli da protestuju nisu se odrekli svog mobilnog,neta.Protestanata onoliko koliko stane u telefonsku govornicu

pera

pre 9 godina

a koliko se ja secam oni su obecavali da ce ukinuti taj busplus, navodno djilasovu firmu koja uzima pare. sad ispade jos gore, a ti srbine trpi i cuti. kad vidim ovakve na vlasti zao mi sto se 22.12.2012. nije stvarno desio.

gradjaninXYZ

pre 9 godina

Puna Podrska! Jedino sto sam zamerao Djilasu je bio ovaj Bus-minus i zato nisam glasao za njega.. i niti cu glasati jer ovo je klasicna pljacka! Ko ukine ovo *ranje, dobija moj glas i cele moje porodice. Vratite GSP Beogradjanima!

Zoran

pre 9 godina

"Meni se čini da Beograđani hoće besplatan prevoz. To je potpuna besmislica, koja se pravda malim platama. Pa izađite na ulice i tražite veće plate!"

Ma hoce Srbi sve besplatno. Zdravstvo, skolstvo, prevoz. Glupo je traziti vece plate. Ne rade svi u drzavnoj sluzbi. Ostali jedino da traze od gazde.

милутин

pre 9 godina

Бусплус је прескуп. Годишње на градски превоз дам толико пара да могу сваке године једно лагодно летовање да имам са породицом. Вожња аутобусом треба да буде јефтинија него вожња таксијем, или колима. Ако од славије до Земуна морам да платим 300 динара да бих променио 4 превоза у року од 3 сата, за тај пређени пут ме бензин неће толико коштати. Укините бусплус, смањите цене 50% и сви ће да купују. Довољно је да пола милиона запослених у Београду плати по 2000 и имаћете пун буџет. Остале категорије да се возе бесплатно! Ако плаћамо вртиће и позоришта, можемо и јавни превоз.

Mandragora

pre 9 godina

Kada bi za sve bio besplatan prevoz a sve pare od kontrolora,bus aparata,i svih pratecih ljudi i opreme,( stanpanje karata,papira,fascikli....) preusmerili na GSP,i plus od grada donacija upola manja od sadasnje,pa....Pitanje : koliko GSP za te sve nabrojane stavke izdvaja godisnje,tj i dobija od grada ?

Joca

pre 9 godina

Čestitam b:92 sto je jedini objavio ovu vest. Moja zamerka organizatorima skupa je ta sto je protest odrzan u nedelju, a ne neki radni dan, doslo bi mnogo vise ljudi, ja prvi!

Bundzije

pre 9 godina

Meni nije jasno, sta demonstranti zele ?
Da javni prevoz bude besplatan ? Ili mozda da se smanje cene karata ?
Ponasamo se kao deca. Sve bi hteli besplatno, prevoz,struhu, komunalije kredite....
Ili bi osmilslili takav metod da pojedinci nesto koriste,a svi da placamo.
Toliko smo se bunili protiv RTV pretplate ( donekle opravdano, iako sam je placao uredno i sve vreme) jer zasto bi placali nesto sto mozda ne koristimo. Ali buniti se protiv necega sto koristimo, sto znamo da se placa, sto znamo da ce da poskupi (krediti u devizama ) je stvarno infatilno.
Ne pretice ni meni, naprotiv, odricem se mnogo cega, ali znam kad udjem u samoposlugu, u autobus, ili kao sada da trosim struju pisuci na racunaru, da to kosta, da neko od toga prima platu. Neplacanjem mu direktno stavljam ruju u dzep. Ne volim kada to meni neko pokusava, pa i ja izbegavam drugima to da radim.
Kriminala koga ima svugde gde ima novca, nije to moja briga, ja mogu da stitim samo svoje licne interese, za zajednicke su mi ograniceni resursi, ali zato imamo drzavu tj. vlast, pa ako nismo zadovoljni, menjajmo dok ne nadjemo neku koja ce svoj posao da radi kako treba.
Okrenimo se prirodi, prirodni zakoni su mnoko posteniji od drustvenih.

kole

pre 9 godina

Uopšte mi nije jasno zašto se svi bune protiv bus plusa ? U normalnom i civilizovanom svetu to je najpraktičnija i elementarna stvar. Kontrolori su sasvim obavezna stvar u javnom prevozu, kao i komunalna policija. Nema švercovanja i vožnje za džabe, neko mora i da plati troškove održavanja vozila, benzin i na kraju krajeva tog vozača koji radi svoj posao.

Luiz

pre 9 godina

Ovlašćenja komunalnih REDARA u Hrvatskoj:

Komunalni redar može: 1) rješenjem narediti fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu održavanja komunalnog reda; 2) predložiti izdavanje prekršajnog naloga; 3) naplatiti novčanu kaznu na mjestu počinjenja prekršaja od počinitelja.
U slučaju kada se komunalnom redaru u obavljanju njegovih poslova pruži otpor, komunalni redar MOŽE ZATRAŽITI POMOĆ OVLAŠTENE SLUŽBENE OSOBE MINISTARSTVA UNUTARNJIH POSLOVA.
Ovlašćenja komunalnih POLICAJACA u Srbiji:
U obavljanju poslova komunalne policije, komunalni policajac ima sledeća ovlašćenja: 1) upozorenje; 2) usmeno naređenje; 3) provera identiteta; 4) dovođenje; 5) pregledanje lica i predmeta; 6) privremeno oduzimanje predmeta; 7) video nadzor; 8) UPOTREBA SREDSTAVA PRINUDE, I TO FIZIČKE SNAGE, SLUŽBENE PALICE I SREDSTAVA ZA VEZIVANJE.

nije nego

pre 9 godina

na skupu 0.2k ljudi,kad se komentarise onda 100k komentara. E moji Beogradjani,pa nije vam ovo 5. oktobar da vam mi,kako vi kazete, iz unutrasnjosti resavamo probleme. Valjda ste dovoljno sposobni da sami nesto uradite,a ne samo da kukate.

sloba

pre 9 godina

Ovo kako sam pročitao je više neki emotivni skup zbog opšte situacije u zemlji. Nije dato alternativno rešenje za finansiranje prevoza.

Ovo predloženo je isto kao i postojeća obaveza državnim i javnim preduzećima da uplaćuju direktno za prevoz. Sutra bi to morali svi da rade, pa se više ne bi samo zaposleni JP bunili što im se u gotovini ne isplaćuje prevoz već svi zaposleni, jer je mnogima je u platu uračunat i prevoz. A stanje u privredi je takvo da su većina malih preduzeća već na ivici egzistencije, što bi značilo umanjenje plata za tu novu taksu... I opet u krug.

Samo sa jakom privredom bi ovo moglo da pije vodu.

zamlata

pre 9 godina

Ne znam da li da odobrim ili osudim komentar doticne osobe iz Minhena.S jedne strane je u pravu da je ista cena voznje prevozom ovde i u Minhenu,ali zato sa svih drugih...hm..Nesto nisam ubedjena da ovde ljudi traze besplatan prevoz,ali necu duziti,samo cu reci da smatram da ljudi koji ne jedu ovaj nas hleb,treba da zadrze svoje pametne misli za sebe ili bar da ne komentarisu unutrasnja pitanja Srbije.I dodala bih jos samo da bih,da se ja nesto pitam,svima njima ukinula pravo da glasaju na izborima.Hvala

men

pre 9 godina

Komunalna policija ne služi ničemu. Ona je formirana kao nekakva paravojska Dragana Djilasa i njegovih ljudi sa zadatkom da ih štiti od gradjana. Sastavljena je od izuzetno nekvalitetnog kadra koji nije imao nikakvu ozbiljniju obuku. Zato je treba raspustiti a održavanje reda prepustiti pravoj policiji koja ima mnogo bolju obuku i uživa veće poštovanje.
O Bus plusu ne treba trošiti reči. On je skup i nedoradjen sistem. Napravljen je haos sa vrstama karata i prisiljavanjem gradjana da svaki čas poništavaju te karte iako su to bezvredni podaci jer za pravi protok putnika, trebali bi da se čekiraju i na ulazu i na izlazu vozila.

Pametnjaković

pre 9 godina

Ljudi vozite biciklo, kao sav normalan svet. Eto ja vozim biciklo, zato što sam normalan, a i pametan sam. Ako svi budemo vozili bicikle bus-plus će izgubiti smisao, grad će imati samo troškove i trpeće ih dok ne dovedu sve na realan nivo. Bicikli su preporodili Kinu.

kontrolor

pre 9 godina

Zar je moguće da nam je toliko dobro da samo nas 200 izađe da protestuje? Za bolje i nismo.
(Apistat, 01. februar 2015 16:52)
Nije nam dobro, ali da ti ja objasnim da se ne sekiras.
1.Cena mesecne karte za zaposlene 3200 i to placaju uglavnom poslodavci (cast izuzecima koji to rade sami) ti ljudi se donekle slozili sa ovakvim prevozom.
2.Studenti,nezaposleni, neki srednjoskolci,povlascene kategorije placaju 1100din sto moras priznati nije mnogo ako se vozis mesec dana. muka je samo sto nemaju za svaki mesec pa po nekad uskoce u sledecu grupu.
3. pojedinacna voznja od danas 89dinara, preskupo. To koriste sverceri kucaju samo kad udje kontrola, ako ne zure onda izlaze iz vozila. I u tom slucaju karta ih kosta prosecno 13dinara u zavisnosti koju liniju koriste.
4. osobe do 21 i ne pomisljaju da plate, voze se kao maloletna lica.
5. penzioneri 407 din. godisnje, glupost ali oni zadovoljni.
Ono sto hocu da kazem, nema ko da se buni i ovih 200 ljudi sto je doslo mnogo je barem 180 od njih ne placa uslugu.
pa ne vidim svrhu da se bune.
o vozilima,vozacima,stajalistima ne zelim sada da pisem, ali zasluzujemo jedni druge. voze nas kao stoku,ponasamo se kao stoka!

nepokolebljivi

pre 9 godina

Pa gde nam je nestao onaj samoupravni duh, da se okupi nas bar 5000 i da pokrenemo ovaj genijalni plan i prosirimo ga na celu Evropu.

zeljko

pre 9 godina

Ovo samo u Sbiji ima da protesti krenu od svercera bez karte,da nije tuzno bilo bi smesno.(Stefan, 1. februar 2015 21:42)

@Komentar ti je bez svakog smisla. Bio sam danas na protestu, pricao za ljudima, to su mahom radnici, ljudi koji jedva prezivljavaju jer ih je ova vlast, kao i prethodna, dovela do ivice bede. Nisu to nikakvi sverceri, vec narod zeljan pravde i postene vlasti. Protest jeste okupio malo ljudi, ali ovo je tek prvi put. Bitno da je krenulo, a svaka lavina pocinje od male grudve. :-)

Student

pre 9 godina

Nama srbima je sve skupo. Skup gas za grejanje,skup prevoz,skupa struja,Ali nije skup mobilni,net,kablovska.srbi bi hteli sve za dzabe.Nista da ne placaju.Da ostane za krpice, splavove,kafice, za net , za mobilni. Ne shvatam u cemu je problem. Problem je sto u nam plate male. Ne mogu se neke uslige ili potrosnja meriti po platama. Prevoz koristi benzin,motorna ulja, rezervne delove. Dolar raste.Dinar pada. Srbi bi hteli socijalizam u pravom smislu reci.Kubanski socijalizam. Jeftin zivot i da nista ne placaju. Cim udaris po dzepu odmah se svi dizu na noge. Treba samo videti ko protestuje i koliki ih je broj

Ivan

pre 9 godina

Da su ovi protesti održali u vreme DS-a, na protestima bi bilo 5.000+ ljudi, a baš se pitam ko bi bio sponzor... U poslednje 3 godine nema protesta, gde su nestali "finansijeri"?!

Sale

pre 9 godina

Za one koji koriste jedan prevoz do posla on je poskupeo sa 73 na 89 dinara. Za one koji koriste dva ili više vremenska karta od 101 dinar (75 minuta) sada je 89 dinara (90 minuta). Da li je prevoz poskupeo ili pojeftinio? Kokoška ili jaje?

Beorad na vodi BEZ HLEBA

pre 9 godina

Cena od 89 dinara je previsoka to je danas 3(tri) vekne hleba. Da bi se pojedinac i vratio kuci minim 6(sest) vekni hleba, a od toga porodica prezivi celu sedmicu (nedelju dana). To ne postoji na zemaljskoj kugli. Cena prevoza se svuda u svetu odredjuje na osnovu predjene voznje, a ne vremena cekanja na tu voznju. Gde jos u civilizovanom svetu postoji ovakva pljacka gradjana? Nigde naravno. Ko jos ovo moze da podrzava osim mazohista? Prete sa komunalnom policijom koju zloupotrebljavaju i krse osnovna ljudska prava gradjana. Sta je sa zabranom zaposljavanja u javnom sektoru i krsenjem ove odluke? Zakoni se moraju uskladiti sa normama EU, a ne da se proizvoljno povecava broj komunalnih policajaca, bez ekonomske opravdanosti, i selektivno koriste samo za putnike GSB, dok za ostale komunalne probleme ne postupaju u svojoj nadleznosti. Redovna policija kad su gradjani pokradeni ne vrsi uvidjaj ako je steta manja od 15000 dinara, a za 89 dinara utvrdjuje identitet i dostavlja licne podatke gradjana privatnoj firmi. Da li bi redovna policija u saradnji sa komunalnom policijom vrsila uvidjaj i u slucaju da je steta koju gradjani pretrpe istovetna 89 dinara ili 3(tri) vekne hleba?

RRadomir

pre 9 godina

A da li neko moze da odgovori koliko je inkasirano mesecno kada je karte prodavao GSP a koliko se kasnije slivalo u tu istu kasu dolaskom Bus plus? Ja tvrdim da je samo na ovom delu Bus plus pobedio! Neverovatno je sa koliko se gorcine i pausalno kritikuje sistem Bus plus bez osnova. Ovakav sistem je dobrodosao u velikim evropskim i svetskim gradovima samo kod nas "nista" ne valja. Da li je to bas tako?

pegava viršla

pre 9 godina

Ne mislim da bus plus treba ukidati sad kad se zahuktao jer mora da postoji neki sistem naplate karti niti mislim da vožnja treba da bude besplatna ali ona komunalna bi morala da se dovede u red! Mislim da oni nebi trebali da hapse bilo koga ili legitimisu jer to neradi ni vojna policija već samo civilna policija! Komunalci bi trebali samo da zadrže do dolaska policije i kraj!

Vladan

pre 9 godina

Ja sam toliko zbunjen da ostajem bez reci. Pa ljudi nisu problem komunalci i taj Busplus, problem smo mi sami. Pa kako mozete da se vozite autobusom a da ne platite kartu? Pa ko ce platiti to pogonsko gorivo koje koristi autobus dok nas prevozi, kako isplatiti platu tom vozacu koji nas vozi?

RIBA - SE - CISTI - OD - GLAVE

pre 9 godina

Ono sto je svakako sigurno sto narod kaze onaj sto radi taj i gresi, dok onaj ko nista ne radi nema ni mogucnost da pogresi. Sigurno je da komunalni policajci ponekad pogrese ali to sto gradjani protestuju nisu mislim da sigurno nisu u pravu. Komunalna policija ima svoja zaduzenja i svoj posao rade kako treba i tako olaksavaju funkcionisanje sistema u celoj drzavi Srbiji. Siguran sam da vecina gradjana razume da se nista ne postize protestima, ne vidim razlog zasto bi se ukinula naplata karti i komunalne policije.

Deja Živin

pre 9 godina

Da je bilo više ljudi, ovog teksta ne bi ni bilo.
GSP se plaća dva puta: jednom iz budzeta grada (koji pune firme i građani), a zatim kroz naplatu karata (koju takođe plaćaju firme i građani).

Apex i BusPlus nisu KUPILI nijedno vozilo, niti obezbeđuju gorivo, niti održavaju vozila, niti plaćaju IJEDNU platu zaposlenima u GSP-u, ALI ZATO direktno uzimaju novac koji je namenjen GSP-u (za održavanje vozila, gorivo, plate vozača, itd.)

Komunalni kriminalci umesto komunalnih redara izigravaju privatno obezbeđenje koje batina građane. I hajde sad neka neko pravda pljačku i kriminal koji se sprovodi...

Jung 5

pre 9 godina

Svoje obaveze moramo da izmirimo, takav je slucaj i sa bus plusom, ne mozemo se voziri za dzabe, a u ostalom svuda u svetu se placa prevoz, pa sto bi smo mi bili izuzetak.

Urban

pre 9 godina

Činjenica je da građani žele večno da žive na račun države, ali je tome napokon došao kraj. Busplus odlično funkcioniše, a to je najbitnije. Komunalci takođe odlično obavljaju svoj posao.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Bio sam na skupu. Gde je gradjanska Srbija, gde su Beogradjani. Narod bez svesti, sramota za toliko malo ljudi a na ivici smo svega, zar im je svejedno ili im kisa smeta.
Nezaposlen sam, imam 60 godina i 35 godina staza. Treba li da idem peske iz udaljenog naselja da trazim posao? Treba li da me nema? Gde je Mali, Vucic i oni njegovi poltroni - konzerve. Sede u toplom i lepo jedu, e narode, nikada se neces odrediti kako treba, kada se budes okrenuo videces samo kontejner sto ti ga je Vucic postavio, da se najedes a pricace ti bajke. Strasno je tesko ziveti u Srbiji.

Muenchner

pre 9 godina

Nije problem bus-plus, problem su male plate. U Minhenu jedna kratka vožnja (može da bude svega 5 min) košta 1.2€. Prosečna vožnja košta 2.4€.

To je skuplje nego u BGu. U oba grada autobusi idu na isti pogon. Jeste, ima metro, S bahn... Ali nije nešto efikasnije nego u BGu. Iste razdaljine se za slično vreme prelaze.

Meni se čini da Beograđani hoće besplatan prevoz. To je potpuna besmislica, koja se pravda malim platama. Pa izađite na ulice i tražite veće plate!

djordje

pre 9 godina

pa gde to ima ..pa ljudi u svakom svet com gradu se plaća prevoz. pa gradski prevoz ne ide na vodu! ja sam za povećanje kontrole!
ko hoće da se vozi neka Plati i tačka!

Dusanka

pre 9 godina

Nigde u svetu nemamo situaciju da se ljudi voze javnim prevozom a da ne plaćaju karte. Autoprevoznici imaju svoje troškove i naplata karata je normalna stvar koja omogućuje njihovo funkcionisanje. Mislim da je to suština problema, i kada toga svi budemo svesni, neće nam biti krivi ni Bus plus ni Komunalna policija.

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Na skupu je bilo tako malo ljudi da je to smešno. Ako su neki zaboravili Bus plus je uveo Djilas dok je bio na vlasti. Kontrolori moraju da rade svoj posao, ali očigledno bi pojedinci želeli da se voze a da ne plaćaju prevoz. Komunalna policija takodje radi svoj posao. Šta sad, da neko dobije ideju i onda treba ukinuti Bus plus, komunalnu policiju, sve institucije. Pojedini ljudi bi da rade kako oni žele.Što je mnogo, mnogo je.

Gradjanin Beograda

pre 9 godina

Ovi su totalno pobrkali loncice

""GSP-u je oduzet posao koji je radio za tri odsto i dodeljen privatnoj firmi za 8,53 odsto", rekao je Tanjugu Petar Stanić ispred grupe građana koji su negodovali ispred gradske skupštine zbog Bus plusa. ""

Od te provizije BUS plus placa kontrolore, servisiranje validatora. Cemu je onda 3% pripadalo GSP-u. Za plate zaposlenih

Drugo. Kazu da gradom se setaju tatini sinovi koji gaze ljude.Kakve veze ima Komunalna policija sa gazenjem ljudi.

Skupila se grupa dzabalebarosa ...

gradjaninXYZ

pre 9 godina

Puna Podrska! Jedino sto sam zamerao Djilasu je bio ovaj Bus-minus i zato nisam glasao za njega.. i niti cu glasati jer ovo je klasicna pljacka! Ko ukine ovo *ranje, dobija moj glas i cele moje porodice. Vratite GSP Beogradjanima!

da vam kazem

pre 9 godina

Sve dok vas na ulice izlazi do 200-300 ljudi da se pobuni protiv maltretiranja ljudi, laznih obecanja i ugrozavanja ljudskih prava ovi odozgo ce vas gaziti bez pardona. Pa 5 puta je vise komunalnih policajaca sa tromesecnim kursom, partijskom knjizicom, pendrekom i lisicama nego vas koji ste spremni da odvojite sat vremena u nedelju popodne da se protiv njih pobunite. Glavna poruka sa ovog skupa je da je narod spreman jos da trpi, da je neorganizovan, nemotivisan i da ga mrzi da se pomakne sa kauca.

Bane

pre 9 godina

@Voleo bih da mi objasne kako će jedan kontroler da košta građane oko 208 hiljada dinara mesečno, tj. te dodatne 2 milijarde podeljene na 800 kontrolera i 12 meseci. Da nisu malo preterali u svojoj proceni? Znam da je popularno pljunuti po svemu u ovoj državi, ali dajte da krenemo malo kritički da razmišljamo.
(Marko, 01. februar 2015 16:50) Uračunate su pored njihovih plata, njihova obuka (6 meseci), uniforme, vozni park. Novih 800 komunalnih policajaca, i sa starih 350, dolazimo do cifre od 1150. Niko ne spominje što je zakonom određeno da na 5000 stanovnika ide 1 komunalni policajac. Znači da Beograd sa svojih 2 000 000 treba da ih ima 400!!! Bruka i sramota šta mi trpimo.

Alek

pre 9 godina

Zivela sam u Jabuckom Ritu - opstina PALILULA.I dalje idem redovno tamo,jer posecujem majku.Autobus,jedan jedini,linija 106, ne samo da nam ide na 55 min,nego su i autobusi krs zivi.Pre sam uvek imala bar 2 karte uplacene,iz grada i do grada,jer na nasoj poslednjoj stanici nema trafike gde mozemo uplatiti...sta sad da radim,kad izadjem iz zgrade,a kod nas na stanici ne postoji prodajno mesto..to znaci da placam svaki put kartu 150 din kod vozaca kad idem za grad?Za nas ne vazi da je karta 89 dinara onda,papreno skupa i jos nema sanse da iskoristim dva busa za 1.30h.Kartu iskljucivo placam/placala jer autobus ide na 55 minuta,jer ako me izbace na pola,kasnim na odrediste skoro sat vremena.Zivela Severna Koreja!Hocu reci,Srbija..

michele

pre 9 godina

Koja masa bog te mazo! Kladim se da je na trgu bilo vise ljud, pa niko to nije nazvao protestom protiv nečega!

Smešna smo nacija! Da nam je Bus plus najveći problem u BG-u trebali bi da se šutiramo u pozadine od sreće!
(vlada, 1. februar 2015 17:03)
Slazem se da ima mnogo vecih problema u SRBIJI ali kako bi bilo da se prestanu ismijavati bilo kakvi pokusaji gradjana ili pametnovanje sa kauca i podrzi ko je u mogucnosti da to uradi. Takodje,treba poceti odnekle,pa makar u unazad tj sa dna spiska.

Joca

pre 9 godina

Čestitam b:92 sto je jedini objavio ovu vest. Moja zamerka organizatorima skupa je ta sto je protest odrzan u nedelju, a ne neki radni dan, doslo bi mnogo vise ljudi, ja prvi!

nije nego

pre 9 godina

na skupu 0.2k ljudi,kad se komentarise onda 100k komentara. E moji Beogradjani,pa nije vam ovo 5. oktobar da vam mi,kako vi kazete, iz unutrasnjosti resavamo probleme. Valjda ste dovoljno sposobni da sami nesto uradite,a ne samo da kukate.

Student

pre 9 godina

Nama srbima je sve skupo. Skup gas za grejanje,skup prevoz,skupa struja,Ali nije skup mobilni,net,kablovska.srbi bi hteli sve za dzabe.Nista da ne placaju.Da ostane za krpice, splavove,kafice, za net , za mobilni. Ne shvatam u cemu je problem. Problem je sto u nam plate male. Ne mogu se neke uslige ili potrosnja meriti po platama. Prevoz koristi benzin,motorna ulja, rezervne delove. Dolar raste.Dinar pada. Srbi bi hteli socijalizam u pravom smislu reci.Kubanski socijalizam. Jeftin zivot i da nista ne placaju. Cim udaris po dzepu odmah se svi dizu na noge. Treba samo videti ko protestuje i koliki ih je broj

милутин

pre 9 godina

Бусплус је прескуп. Годишње на градски превоз дам толико пара да могу сваке године једно лагодно летовање да имам са породицом. Вожња аутобусом треба да буде јефтинија него вожња таксијем, или колима. Ако од славије до Земуна морам да платим 300 динара да бих променио 4 превоза у року од 3 сата, за тај пређени пут ме бензин неће толико коштати. Укините бусплус, смањите цене 50% и сви ће да купују. Довољно је да пола милиона запослених у Београду плати по 2000 и имаћете пун буџет. Остале категорије да се возе бесплатно! Ако плаћамо вртиће и позоришта, можемо и јавни превоз.

Luiz

pre 9 godina

Ovlašćenja komunalnih REDARA u Hrvatskoj:

Komunalni redar može: 1) rješenjem narediti fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu održavanja komunalnog reda; 2) predložiti izdavanje prekršajnog naloga; 3) naplatiti novčanu kaznu na mjestu počinjenja prekršaja od počinitelja.
U slučaju kada se komunalnom redaru u obavljanju njegovih poslova pruži otpor, komunalni redar MOŽE ZATRAŽITI POMOĆ OVLAŠTENE SLUŽBENE OSOBE MINISTARSTVA UNUTARNJIH POSLOVA.
Ovlašćenja komunalnih POLICAJACA u Srbiji:
U obavljanju poslova komunalne policije, komunalni policajac ima sledeća ovlašćenja: 1) upozorenje; 2) usmeno naređenje; 3) provera identiteta; 4) dovođenje; 5) pregledanje lica i predmeta; 6) privremeno oduzimanje predmeta; 7) video nadzor; 8) UPOTREBA SREDSTAVA PRINUDE, I TO FIZIČKE SNAGE, SLUŽBENE PALICE I SREDSTAVA ZA VEZIVANJE.

Marko

pre 9 godina

Voleo bih da mi objasne kako će jedan kontroler da košta građane oko 208 hiljada dinara mesečno, tj. te dodatne 2 milijarde podeljene na 800 kontrolera i 12 meseci. Da nisu malo preterali u svojoj proceni? Znam da je popularno pljunuti po svemu u ovoj državi, ali dajte da krenemo malo kritički da razmišljamo.

jeca

pre 9 godina

bila sam..niso slozni,nismo humani,,nije poenta ko ima ko nema bus plus..poenta je da podrzimo gradjane koje hapse i sto nas sve skupa ponizavaju,,nema para za prevoz!hocu da kupim deci cokoladu ne kartu..nek sednu politicari u javni prevoz oni imaju para i povecace se naplata,,znaci moras da budes bahat,da gazis kolima prodajes drogu,,nanogica,,ovako otkini nekom od usta,leka,deteta..pa svaki dan neko skoci sa zgrade,,dodjite sledeci put!

Cooper

pre 9 godina

Iskreno bilo bi najbolje kada bi firme morale zaposlenima da kupuju markice, ali znajuci nase novonastale biznismene oni bi za kartu od 3300 dinara smanjili platu za 5000 dinara.
Uzgred nije ova vlast na mala vrata uvela busplus nego Đilas i DS.

Pametnjaković

pre 9 godina

Ljudi vozite biciklo, kao sav normalan svet. Eto ja vozim biciklo, zato što sam normalan, a i pametan sam. Ako svi budemo vozili bicikle bus-plus će izgubiti smisao, grad će imati samo troškove i trpeće ih dok ne dovedu sve na realan nivo. Bicikli su preporodili Kinu.

filozof Makarije

pre 9 godina

Predrag Marjanovic

Zemljace, i ja imam 60 godina. Gledao sam Novaka. Za koji klinac da idem. Karta mora da se placa.Ko nema neka tabana.Kao sto placaju u Parizu,Londonu , Moskvi, Pesti, Zagrebu.Koga je bre briga sto nema posao.Posao se ne trazi na ulici i od vrata do vrata.Komunalna policija postoji svugde. Digla se kuka i motika sto su priveli neku devojku.Po zakonu mora da nosi licna dokumenta.Zakon dozvoljava komunalcima da je privedu. Ja sam protiv visine cene karata a za sve ostalo nemam primedbi. Imam kartu i nemam nikakvih problema. Oni koji su dosli da protestuju nisu se odrekli svog mobilnog,neta.Protestanata onoliko koliko stane u telefonsku govornicu

kontrolor

pre 9 godina

Zar je moguće da nam je toliko dobro da samo nas 200 izađe da protestuje? Za bolje i nismo.
(Apistat, 01. februar 2015 16:52)
Nije nam dobro, ali da ti ja objasnim da se ne sekiras.
1.Cena mesecne karte za zaposlene 3200 i to placaju uglavnom poslodavci (cast izuzecima koji to rade sami) ti ljudi se donekle slozili sa ovakvim prevozom.
2.Studenti,nezaposleni, neki srednjoskolci,povlascene kategorije placaju 1100din sto moras priznati nije mnogo ako se vozis mesec dana. muka je samo sto nemaju za svaki mesec pa po nekad uskoce u sledecu grupu.
3. pojedinacna voznja od danas 89dinara, preskupo. To koriste sverceri kucaju samo kad udje kontrola, ako ne zure onda izlaze iz vozila. I u tom slucaju karta ih kosta prosecno 13dinara u zavisnosti koju liniju koriste.
4. osobe do 21 i ne pomisljaju da plate, voze se kao maloletna lica.
5. penzioneri 407 din. godisnje, glupost ali oni zadovoljni.
Ono sto hocu da kazem, nema ko da se buni i ovih 200 ljudi sto je doslo mnogo je barem 180 od njih ne placa uslugu.
pa ne vidim svrhu da se bune.
o vozilima,vozacima,stajalistima ne zelim sada da pisem, ali zasluzujemo jedni druge. voze nas kao stoku,ponasamo se kao stoka!

mujcinovic salih

pre 9 godina

Ovi sto brane vlast podrzavaju grke da ne vracaju kredite a traze od sirotinje koja je neuporedivo bednija od grcke da placa skupu kartu!

stanislav

pre 9 godina

Bio sam na skupu I dajem podrsku makar se sam ne koristim javnim prevozom , imaju potpuno pravo da se bune iz ciste zdrave logike.Koliko sam cuo predlozono je na osnovu uvida , zbog neracionalnog poslovanja gsp I primanja nepotrebnih komunalnih policajaca da se zbog nastale situacije smene odgovorne osobe od strane grada a da umesto para za komunanalnu policiju pare usmere na pravu nasu policiju.Svako dobro

Malo logike ne bi bilo naodmet

pre 9 godina

Nije poenta u tome da mi nećemo da plaćamo prevoz, poenta je u tome da je prevoz za nas preskup. Šta će mi karta za 90 minuta? Imam 6 stanica do posla, često me poveze muž. Ne treba mi personalizovana karta od 3270 rsd, ali mi ne treba ni 90 minuta da se vozim. Dosta više monoploističkog ponašanja GSBa. Znala sam za protestni skup, ali se nisam pojavila, jer sam smatrala da je metod pogrešan. Te takse bi poslodavci svalili na grbaču zaposlenih. Smanjite cenu prevoza na 35 rsd i svi ćemo plaćati. Ovako ćete samo povećavati troškove batinaša, kontrolora i ostale bagre, a jošn manju naplatu ćete imati.Tek sad će GSB i njihov koalicioni partner Apex videti šta znači neplaćanje karata, tj, šverc.

kole

pre 9 godina

Uopšte mi nije jasno zašto se svi bune protiv bus plusa ? U normalnom i civilizovanom svetu to je najpraktičnija i elementarna stvar. Kontrolori su sasvim obavezna stvar u javnom prevozu, kao i komunalna policija. Nema švercovanja i vožnje za džabe, neko mora i da plati troškove održavanja vozila, benzin i na kraju krajeva tog vozača koji radi svoj posao.

Bundzije

pre 9 godina

Meni nije jasno, sta demonstranti zele ?
Da javni prevoz bude besplatan ? Ili mozda da se smanje cene karata ?
Ponasamo se kao deca. Sve bi hteli besplatno, prevoz,struhu, komunalije kredite....
Ili bi osmilslili takav metod da pojedinci nesto koriste,a svi da placamo.
Toliko smo se bunili protiv RTV pretplate ( donekle opravdano, iako sam je placao uredno i sve vreme) jer zasto bi placali nesto sto mozda ne koristimo. Ali buniti se protiv necega sto koristimo, sto znamo da se placa, sto znamo da ce da poskupi (krediti u devizama ) je stvarno infatilno.
Ne pretice ni meni, naprotiv, odricem se mnogo cega, ali znam kad udjem u samoposlugu, u autobus, ili kao sada da trosim struju pisuci na racunaru, da to kosta, da neko od toga prima platu. Neplacanjem mu direktno stavljam ruju u dzep. Ne volim kada to meni neko pokusava, pa i ja izbegavam drugima to da radim.
Kriminala koga ima svugde gde ima novca, nije to moja briga, ja mogu da stitim samo svoje licne interese, za zajednicke su mi ograniceni resursi, ali zato imamo drzavu tj. vlast, pa ako nismo zadovoljni, menjajmo dok ne nadjemo neku koja ce svoj posao da radi kako treba.
Okrenimo se prirodi, prirodni zakoni su mnoko posteniji od drustvenih.

zamlata

pre 9 godina

Ne znam da li da odobrim ili osudim komentar doticne osobe iz Minhena.S jedne strane je u pravu da je ista cena voznje prevozom ovde i u Minhenu,ali zato sa svih drugih...hm..Nesto nisam ubedjena da ovde ljudi traze besplatan prevoz,ali necu duziti,samo cu reci da smatram da ljudi koji ne jedu ovaj nas hleb,treba da zadrze svoje pametne misli za sebe ili bar da ne komentarisu unutrasnja pitanja Srbije.I dodala bih jos samo da bih,da se ja nesto pitam,svima njima ukinula pravo da glasaju na izborima.Hvala

kondure

pre 9 godina

To su trebali da se bune kada je Đilas uvodio Bus plus, on je potpisao taj katastrofalan ugovor, kasno se setili.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 1. februar 2015 17:38)

...pa valjda tada nisi bio bot i glasao za naprednjacke radikale jer su obecali da ce raskinuti Djilasov ugovor Bus plus. Sada kada si postao bot pravis se naivan i neinformisan.

men

pre 9 godina

Komunalna policija ne služi ničemu. Ona je formirana kao nekakva paravojska Dragana Djilasa i njegovih ljudi sa zadatkom da ih štiti od gradjana. Sastavljena je od izuzetno nekvalitetnog kadra koji nije imao nikakvu ozbiljniju obuku. Zato je treba raspustiti a održavanje reda prepustiti pravoj policiji koja ima mnogo bolju obuku i uživa veće poštovanje.
O Bus plusu ne treba trošiti reči. On je skup i nedoradjen sistem. Napravljen je haos sa vrstama karata i prisiljavanjem gradjana da svaki čas poništavaju te karte iako su to bezvredni podaci jer za pravi protok putnika, trebali bi da se čekiraju i na ulazu i na izlazu vozila.

gandra

pre 9 godina

a kako bi vi ljuti gradjani resili placanje prevoza . nikako ne branim komunalce i ja kritikujem njihovo ponasanje . mada pinasanje gradjana naravni pojedinih je drsko i bahato !!!!

vlada

pre 9 godina

Koja masa bog te mazo! Kladim se da je na trgu bilo vise ljud, pa niko to nije nazvao protestom protiv nečega!

Smešna smo nacija! Da nam je Bus plus najveći problem u BG-u trebali bi da se šutiramo u pozadine od sreće!

nepokolebljivi

pre 9 godina

Pa gde nam je nestao onaj samoupravni duh, da se okupi nas bar 5000 i da pokrenemo ovaj genijalni plan i prosirimo ga na celu Evropu.

mikan

pre 9 godina

Nevidejni lopovluk i kriminal. Podigli su cene sa 73 na 89 din. Poskupljenje pojedinacne karte 23%! To je isto kada bi povecali cenu karte Beograd - Stepojevac za 23% i rekli: ali sada za tu cenu mozete da se vozite sve do Vreoca. Ili, podignu cenu usluge za 23% ali to pravdaju time sto su vam utrapili jos neku svoju uslugu za koju ste sigurni da vam treba ko lanjski sneg. Zamislite da udjete u prodavnicu i kupite hleb a on skuplji 23% ali vam zato obavezno uvale i zvake ili cokoladicu. Vezana kupovina. E to su nama uradili Vesic i Mali. I to kada? U jeku pada cene nafte za vise od 50%! A taj novac, koliko vidim izdasno trose za zaposljavanje novog broja komunalnih policijota koji treba da na putnicima (od kojih zive), treniraju strogocu!

Zoran

pre 9 godina

"Meni se čini da Beograđani hoće besplatan prevoz. To je potpuna besmislica, koja se pravda malim platama. Pa izađite na ulice i tražite veće plate!"

Ma hoce Srbi sve besplatno. Zdravstvo, skolstvo, prevoz. Glupo je traziti vece plate. Ne rade svi u drzavnoj sluzbi. Ostali jedino da traze od gazde.

sloba

pre 9 godina

Ovo kako sam pročitao je više neki emotivni skup zbog opšte situacije u zemlji. Nije dato alternativno rešenje za finansiranje prevoza.

Ovo predloženo je isto kao i postojeća obaveza državnim i javnim preduzećima da uplaćuju direktno za prevoz. Sutra bi to morali svi da rade, pa se više ne bi samo zaposleni JP bunili što im se u gotovini ne isplaćuje prevoz već svi zaposleni, jer je mnogima je u platu uračunat i prevoz. A stanje u privredi je takvo da su većina malih preduzeća već na ivici egzistencije, što bi značilo umanjenje plata za tu novu taksu... I opet u krug.

Samo sa jakom privredom bi ovo moglo da pije vodu.

RRadomir

pre 9 godina

A da li neko moze da odgovori koliko je inkasirano mesecno kada je karte prodavao GSP a koliko se kasnije slivalo u tu istu kasu dolaskom Bus plus? Ja tvrdim da je samo na ovom delu Bus plus pobedio! Neverovatno je sa koliko se gorcine i pausalno kritikuje sistem Bus plus bez osnova. Ovakav sistem je dobrodosao u velikim evropskim i svetskim gradovima samo kod nas "nista" ne valja. Da li je to bas tako?

pegava viršla

pre 9 godina

Ne mislim da bus plus treba ukidati sad kad se zahuktao jer mora da postoji neki sistem naplate karti niti mislim da vožnja treba da bude besplatna ali ona komunalna bi morala da se dovede u red! Mislim da oni nebi trebali da hapse bilo koga ili legitimisu jer to neradi ni vojna policija već samo civilna policija! Komunalci bi trebali samo da zadrže do dolaska policije i kraj!

Vladan

pre 9 godina

Ja sam toliko zbunjen da ostajem bez reci. Pa ljudi nisu problem komunalci i taj Busplus, problem smo mi sami. Pa kako mozete da se vozite autobusom a da ne platite kartu? Pa ko ce platiti to pogonsko gorivo koje koristi autobus dok nas prevozi, kako isplatiti platu tom vozacu koji nas vozi?

Mandragora

pre 9 godina

Kada bi za sve bio besplatan prevoz a sve pare od kontrolora,bus aparata,i svih pratecih ljudi i opreme,( stanpanje karata,papira,fascikli....) preusmerili na GSP,i plus od grada donacija upola manja od sadasnje,pa....Pitanje : koliko GSP za te sve nabrojane stavke izdvaja godisnje,tj i dobija od grada ?

pera

pre 9 godina

a koliko se ja secam oni su obecavali da ce ukinuti taj busplus, navodno djilasovu firmu koja uzima pare. sad ispade jos gore, a ti srbine trpi i cuti. kad vidim ovakve na vlasti zao mi sto se 22.12.2012. nije stvarno desio.

Sale

pre 9 godina

Za one koji koriste jedan prevoz do posla on je poskupeo sa 73 na 89 dinara. Za one koji koriste dva ili više vremenska karta od 101 dinar (75 minuta) sada je 89 dinara (90 minuta). Da li je prevoz poskupeo ili pojeftinio? Kokoška ili jaje?

Ivan

pre 9 godina

Da su ovi protesti održali u vreme DS-a, na protestima bi bilo 5.000+ ljudi, a baš se pitam ko bi bio sponzor... U poslednje 3 godine nema protesta, gde su nestali "finansijeri"?!

zeljko

pre 9 godina

Ovo samo u Sbiji ima da protesti krenu od svercera bez karte,da nije tuzno bilo bi smesno.(Stefan, 1. februar 2015 21:42)

@Komentar ti je bez svakog smisla. Bio sam danas na protestu, pricao za ljudima, to su mahom radnici, ljudi koji jedva prezivljavaju jer ih je ova vlast, kao i prethodna, dovela do ivice bede. Nisu to nikakvi sverceri, vec narod zeljan pravde i postene vlasti. Protest jeste okupio malo ljudi, ali ovo je tek prvi put. Bitno da je krenulo, a svaka lavina pocinje od male grudve. :-)

Jung 5

pre 9 godina

Svoje obaveze moramo da izmirimo, takav je slucaj i sa bus plusom, ne mozemo se voziri za dzabe, a u ostalom svuda u svetu se placa prevoz, pa sto bi smo mi bili izuzetak.

RIBA - SE - CISTI - OD - GLAVE

pre 9 godina

Ono sto je svakako sigurno sto narod kaze onaj sto radi taj i gresi, dok onaj ko nista ne radi nema ni mogucnost da pogresi. Sigurno je da komunalni policajci ponekad pogrese ali to sto gradjani protestuju nisu mislim da sigurno nisu u pravu. Komunalna policija ima svoja zaduzenja i svoj posao rade kako treba i tako olaksavaju funkcionisanje sistema u celoj drzavi Srbiji. Siguran sam da vecina gradjana razume da se nista ne postize protestima, ne vidim razlog zasto bi se ukinula naplata karti i komunalne policije.

Deja Živin

pre 9 godina

Da je bilo više ljudi, ovog teksta ne bi ni bilo.
GSP se plaća dva puta: jednom iz budzeta grada (koji pune firme i građani), a zatim kroz naplatu karata (koju takođe plaćaju firme i građani).

Apex i BusPlus nisu KUPILI nijedno vozilo, niti obezbeđuju gorivo, niti održavaju vozila, niti plaćaju IJEDNU platu zaposlenima u GSP-u, ALI ZATO direktno uzimaju novac koji je namenjen GSP-u (za održavanje vozila, gorivo, plate vozača, itd.)

Komunalni kriminalci umesto komunalnih redara izigravaju privatno obezbeđenje koje batina građane. I hajde sad neka neko pravda pljačku i kriminal koji se sprovodi...

Beorad na vodi BEZ HLEBA

pre 9 godina

Cena od 89 dinara je previsoka to je danas 3(tri) vekne hleba. Da bi se pojedinac i vratio kuci minim 6(sest) vekni hleba, a od toga porodica prezivi celu sedmicu (nedelju dana). To ne postoji na zemaljskoj kugli. Cena prevoza se svuda u svetu odredjuje na osnovu predjene voznje, a ne vremena cekanja na tu voznju. Gde jos u civilizovanom svetu postoji ovakva pljacka gradjana? Nigde naravno. Ko jos ovo moze da podrzava osim mazohista? Prete sa komunalnom policijom koju zloupotrebljavaju i krse osnovna ljudska prava gradjana. Sta je sa zabranom zaposljavanja u javnom sektoru i krsenjem ove odluke? Zakoni se moraju uskladiti sa normama EU, a ne da se proizvoljno povecava broj komunalnih policajaca, bez ekonomske opravdanosti, i selektivno koriste samo za putnike GSB, dok za ostale komunalne probleme ne postupaju u svojoj nadleznosti. Redovna policija kad su gradjani pokradeni ne vrsi uvidjaj ako je steta manja od 15000 dinara, a za 89 dinara utvrdjuje identitet i dostavlja licne podatke gradjana privatnoj firmi. Da li bi redovna policija u saradnji sa komunalnom policijom vrsila uvidjaj i u slucaju da je steta koju gradjani pretrpe istovetna 89 dinara ili 3(tri) vekne hleba?