Nedelja, 01.02.2015.

09:00

Očitajte kartu i kad menjate vozilo

Novi tarifni sistem danas je stupio na snagu. Prestala j eda važi pojedinačna karta, a uvedena je vremenska koja važi 90 minuta od očitavanja i košta 89 dinara.

Izvor: Tanjug

Oèitajte kartu i kad menjate vozilo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Kiza

pre 9 godina

Niko ne pominje da za koriscenje vremenske karte vise ne postoji mogucnost kupovine papirnih karata od 40 din. vec iskljucivo plasticnih od 250 din.

:)

pre 9 godina

U pripremi je novi pravilnik: Svako ko ima boraviste u Beogradu mora dnevno da kupi najmanje 4 karte i da ih ponisti. Ukoliko i ne ulazi u vozilo, jos bolje.

pakao

pre 9 godina

Da mi je neko pricao da cu da dozivim da mi VLAST objasnjava da je 89 manje od 73 ,
a onda da cu da citam kako narod objasnjava sebi u kometarima kako to nije tacno, i jos daje pojasnjenja ......
stvarno je doslo vreme da zivi zavide mrtvima

Blake

pre 9 godina

Dva godine nisam koristio GSP, a sada mislim da ne bih znao kako da se ponasam kada bih usao unutra. Ne znam ni gde da kupim kartu, nista mi nije jasno...

marko

pre 9 godina

Mia,ti ne volis beograđane iz kog razloga?
Znaš li koliko je BG pun dosljaka koji se ponašaju kao u svom selu?
Šta treba mi,pravi beogradjani,da kazemo?

bg-nin

pre 9 godina

@Mia iz Leskovca
Vidis, ja sam iz Beograda i nemam razlog u zivotu da mi neko iz nekog drugog grada, mesta u Srbiji bude nedrag, a tek da tako nesto da napisem u komentaru. U svakom slucaju, hvala ti sto si podelila sa citaocima svoj pogled na svet, na zivot.

Mia

pre 9 godina

Mi u Leskovcu nemamo gradske autobuse pa moraju da nalaze druge načine da nas deru, ali zato nemamo ni ovaj problem. Beograđani mi nisu baš dragi ali ovo što im rade je stvarno lopovluk. I batalite više teoriju da idu pešaka. Pa tamo je svaka razdaljina p.m. Najlakše je ići pešaka, ne voziti između ponoći i 6 ujutru, ne ići kod lekara... A da se neki problem stvarno i reši?

Maja

pre 9 godina

Gradskim vlastima sad rebnuti 30% od plate jer su mesecima radili ni na cemu, sto ce za posledicu imati jos manje prihode od naplate karata..

mik

pre 9 godina

Da remiziramo, pojedinačna karta je poskupela sa 73 na 89 dinara. Jer 90% ljudi će kartu od 90 minuta koristiti za jednu vožnju. Primer 1: idem na trening,skinu mi 89 dinara,trening traje sat vremena,povratak novih 89 dinara. Primer 2: idem u dom zdravlja,skinu mi 89 dinara,zadržim se tamo skoro sat vremena,povratak novih 89 dinara. Primer 3: idem u šoping,skinu mi 89 dinara,provedem u šopingu preko sat vremena,povratak 89 dinara. Primer 4: idem na Kališ u šetnju,skinu mi 89 dinara,prošetam jedan krug,povratak 89 dinara. Naravno uzmite u obzir da se prevoz čeka,da sama vožnja traje uglavnom preko pola sata(ako imate sreće,a ako nemate onda traje mnogo više). A ovakvih primera ima koliko god želite. Da ponovo zaključim: pojedinačna karta je poskupela sa 73 dinara na 89 dinara.

Milos Ilic

pre 9 godina

Procitah sve komentare. Karta je kostala 73, a sad 89 d. Vazi 90 min. od trenutka validiranja u prevozu i moras svaki put da kucas ako menjas prevoz. Ako zapocnes voznju u 89-om min. mozes je i zavrsiti. Vremenska pocinje da tece od trenutka kupovine (za 1, 3 ili koliko vec dana). Svi stariji od 65 g. placaju 407 d. godisnje, a ne penzioneri. Zasto 407? Bila je 400 pa kad je skocio PDV onda je poskupela za 7 din. Toliko.
(Milos Ilic, 1. februar 2015 13:58)

Jos dve dopune. Nije skracena godina za starije od 65 g. jer dopuna iz prosle godine od 407 d. je vazila do 31. januara, a tako je bilo i prosle godine. Ko ima jos kredita na kartonskoj neka kupi plasticnu i ode do Bus plusa gde ce mu prebaciti stari kredit na novu karticu.

Beogradjanka

pre 9 godina

Novosadjani kad vec svi placate karte trebalo bi i da se zapitate zasto su vam busevi kao iz filma "ko to tamo peva" i gde idu te pare.. nafta je znacajno pojeftinila..

Može vam se?

pre 9 godina

Koliko sam shvatio, karta za dnevnu vožnju košta 280 dinara, plus 40 dinara papir na kome je odštampana. Kupuje se na trafikama (kioscima) i počinje da važi od trenutka kupovine (izdavanja fiskalnog računa). Zašto onda mora da se očitava prilikom ulaska u vozilo? I zašto je potrebno kupiti parče papira/kartona za 40 dinara, kad je kao dokaz o kupovini karte dovoljan fiskalni račun koji sadrži cenu, datum i vreme kupovine? Zašto zavitlavate korisnike usluga i prodajete im nešto što, po zakonu, ne možete da naplatite kao uslugu prevoza?

@milos

pre 9 godina

@milos
Milose, ovde je rec samo o ljudima preko 65 godina . Nije rec o svim penzionerima. tih preko 65 godina ima oko 17 posto ukupnog broja penzionera u Beogradu trenutno. Valjda ces i ti doziveti te godine i pozeleti da i tebi nesto zbog godina neko ucini . Ovde je rec o postovanju starijih i to nisu uveli ni ovi ni zuti nego jos devedesetih. Zao mi je sto mrzis stare ljude i pitam se da li imas roditelje ili si nastao od samonastajanja.

Frodo

pre 9 godina

S obzirom da su ukinute karte za jednu vožnju, kako da kupim kartu za vožnju od 15 minuta? Kupovina karte od 90 minuta mi izgleda kao kad bi me primoravali da kupim džak brašna da bih umesio jedan hleb.
(Nije poskupelo, samo plaćate više, 1. februar 2015 11:45)


Bravo za komentar! Tačno opisuje suštinu: ta "jeftinija" karta za 90 minuta (pošto je po radikalskoj matematici 89 manje od 73) samo je bahat, glup i providan pokušaj da se sakrije poskupljenje i da ljudi na silu plaćaju više za nešto što im ne treba. Tačno kao kad bi svaki put kad im zatreba da umese hleb - morali da kupe ceo džak brašna!

U redu je da takva karta postoji, pa kome treba, neka je kupi. Ali mnogima (rekao bih čak i većini) ona NE TREBA (jer se voze kraćom relacijom i/ili ne presedaju) i tako im se samo izvlači više novca iz džepa. Što je i bio pravi cilj cele pljačkaške operacije, a ne da se ljudi prevoze efikasnije, jeftinije i kulturnije.

Homo politicus

pre 9 godina

Nije to nikakvo svercovanje vec gradjanska neposlusnost ! Necu da me kradu, lazu i prave magarcem, do god ne izbacite APEKS sa sestrinsko-burazerskim firmama iz GJP necu ni dinara dati lopovima iz DS koja su osnovala ove firme i kasnije potpisali ugovor u ime Grada Beograda. Imam pravo jer sam glasao za SNS a ona je birala gradonacelnika koji je obecao resiti se lopova u GSP i Gradu Beogradu.

Milos Ilic

pre 9 godina

Procitah sve komentare. Karta je kostala 73, a sad 89 d. Vazi 90 min. od trenutka validiranja u prevozu i moras svaki put da kucas ako menjas prevoz. Ako zapocnes voznju u 89-om min. mozes je i zavrsiti. Vremenska pocinje da tece od trenutka kupovine (za 1, 3 ili koliko vec dana). Svi stariji od 65 g. placaju 407 d. godisnje, a ne penzioneri. Zasto 407? Bila je 400 pa kad je skocio PDV onda je poskupela za 7 din. Toliko.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Izadjite na protest, niko umesto vas nece, pobedimo nesposobnost i nestrucnost. Beograd ne moze da se meri ni sa jednim gradom, tamo gde je nesposobnost, nemoguc je napredak. Autobusi su krs, prljavi, smrdljivi, ne idu redovno, vozaci pricaju preko mobilnog, dolaze u trenerkama.
Nezaposleni nemogu da placaju kartu, sumanuto je. Ostavite Malog bez plate, da vidimo, koliko ce platiti racuna, karata i ostalog, svercovace se.

Peto

pre 9 godina

Posle Petlovog brda tabla Beograd preškrabana. Ali retke su destinacije do kojih mi treba više od sat vremena. Do centra jedno 35-40 minuta. Plaćaš 90 minuta?! A većina je bliže gradu... Lopovluk

???

pre 9 godina

I dalje mi nije jasno kako im je proslo ovo da karta vazi od trenutka kupovine a ne od otkucavanja u busu?! Kao da pored svake stanice postoji trafika i da busevi dolaze na 5 minuta, pa tako ne gubis novac ni kupljeno vreme.

nema

pre 9 godina

Meni ništa nije jasno, osim činjenice da kad odem u Beograd nije dobro da koristim prevoz,jer obzirom da ne razmem pravila, šta treba i gde da validiram i kako se to radi,mogu biti uhapšen. Najbolje je držati se dalje od toga.

Sttanko

pre 9 godina

Mislim, da Beograd mora uvesti mnogo strozije kazne za slepe putnike. To je vrlo neposteni soj i oni ne zasluzuju nikakvo sazaljenje. Da je karta 10din oni je ne bi placali.

kokan87

pre 9 godina

Isidore, slazem se sa tobom da ovo nije nacin borbe za prava u XXI veku ali jbg nismo imali srecu da se rodimo na zapadu. Ovde moramo da se izborimo za svoje. Ali necu da moja borba bude paravan za neku nevaspitanu bagru koja se glasno proklamuje kao beogradjanin a pljuje po ulici, vozi bahato, baca smece gde stigne i boli ga cose da bilo sta plati gradu.

Kao sto rekoh - ko ne placa nema pravo zalbe. Vecina njih koji ne placaju su jednostavno tako vaspitani - da prevare svaki put kad mogu gde i kada stignu. Takvo vaspitanje je nama srbima izgleda cak malo i u genima - navescu ti primer goapodina koji je nelegalno izgradio kafanu gde sad ide neki put kod mosta Zemun - Borca, 30 godina radio i kupio kajmak a kad su mu poslali dopis da ga ruse on zove premijera na oprostajni rucak kao da mu zavuce onu stvar. Moj prvi komsija decenijama krao struju, otkrili ga iz EDB, sada ne prica sa nama i maltretira nas jer misli da smo mu mi uskratili ljudsko pravo da krade drzavu.

Inace, probaj ti u spicu da udjes na liniju 493 Mladenovac. U oba smera. Ako uspes van stanice cak i da sednes bez rezervacije ja ti platim veceru. A kad u taj isti bus udje kontrola, u njemu ostane desetak putnika. Pa ti vidi...

Ili skokni do Novog Sada. Pojedinacna karta oko 50din, autobusi kao iz KO TO TAMO PEVA, problemi kao beogradski ali svi placaju. Vaspitanje.

I ne postoji nista besplatno. Ako se ukine placanje markica za Beogradjane, sve ce nam to naplatiti preko poreza. A koliko ljudi radi na crno i ne uplacuje poreze i doprinose, opet bi nahebali mi sto placamo...

Maja0493

pre 9 godina

Mesecna markica za zaposlene na relaciji Mladenovac-Beograd iznosi nesto vise od 8000 dinara.
Mnogi ljudi rade kod privatnika za platu koja retko prelazi 20 000, a isti ti privatnici ne placaju prevoz. I sta sad?

bu

pre 9 godina

Ne koristim bus, ali karta bi trebala da vazi 90 minuta od pocetka prve voznje, a ne od momenta kupovine. Najpostenije bi bilo da se na neki nacin registruje i ulazak i izlazak i sa racuna skine po kilometru, poput telepassa na auto-putu. Ovaj sistem naplate je vec bolji, mada nije u redu sto je cena barela pala za 60%, a cene roba i usluga niko ne smanjuje, vec plate i penzije.

Nije poskupelo, samo plaćate više

pre 9 godina

S obzirom da su ukinute karte za jednu vožnju, kako da kupim kartu za vožnju od 15 minuta? Kupovina karte od 90 minuta mi izgleda kao kad bi me primoravali da kupim džak brašna da bih umesio jedan hleb.

NN

pre 9 godina

Toliko su gradske vlasti hvalili najavljeni novi tarifni sistem koji su spremali mesecima i koji je navodno pravedniji prema svima i onda su zbog pritiska premijera i penzionera pogazili u sve ono sto su nas ubedjivali pre toga i ostavali isti tarifni sistem samo su pojedinacne karte drasticno poskupele sa 73 na cak 89 dinara dok cena nafte pada, i to je jedino usvojeno iz novopredlozenog tarifnog sistema koji je odbacen pod pritiskom premijera.

ns

pre 9 godina

Uopšte ne razumem u čemu je problem sa plaćanjem karti - nisam se jednom vozio u Novom Sadu a da nisam platio kartu. Cena je 55 din, a u Beogradu, obzirom na mnogo duže relacija, mora biti viša, tako da smatram da je cena pojedinačne karte od 80 din sasvim prihvatljiva. Problem je u mentalitetu - u NS svi plaćaju kartu i nikome ne pada na pamet da se vozi džabe, jer je sasvim jasno da autobus troši gorivo, koje neko mora da plati.

Nikola B.

pre 9 godina

Ovde gde ja zivim imam neto platu 2.883,00€. Ovde jedna voznja kosta 2.75€, dnevna karta je 6,20€, a mesecna karta kosta 74,00€ a godisnja 702,00€. To znaci da ja godisnje od moje neto plate 2% izdvajam za prevoz. U Srbiji moj kolega ima platu 54.000 din (po kursu NBS to je oko 440€) i za mesecnu kartu onda placa 3.275 din (26,6€) odnosno godisnje 293€ (11 meseci + 1 free) sto iznosi 5,5% godisnje zarade. Znaci ja na raspolaganju za 2% godisnje zarade imam bus, tramvaj, S-Bahn i metro (Minhen) po kojima mozes sat da navijas, a moj kolega za 5,5% beogradske buseve i tramvaje.. Cist racun?:)

Klimatiziran

pre 9 godina

Malta:
Dnecna karta 1.5eu
Nedeljna (7dana) 6.5eu
Dva sata (toliko vazi) 1.3eu

Minimalna cena rada 4eu...

E toliko vas dragi moji Beogradjani deru...

Povrsina Malte je 27x12km dakle povrsine kao Beograd...
Oko 350km kvadratnih...

Grunf

pre 9 godina

Lepo,dobili smo obaveštenje o novim cenama,novim mogućnostima karata za prevoz.Nigde nisam pročitao nedeljama šta mi dobijamo za uzvrat za tu cenu i novi tarifni sitem.Koliko mi je poznato i dalje dobijamo lim na četri točaka koji nekada čak nisu i okrugli.Da li sa novim.starim cenama će biti povećana bezbednost putnika i recimo da li će vizačima dok voze biti zanranjena upotreba mobilnih telefona.Da li će sa novim sitemom biti poštovan red vožnje.Da li će autobusi biti čisti,i ako se domogneš sedišta kada autobus prikoči ne ispadneš kao iz katašulta.O tome Grad kao i GSP ćuti.Ni reči jedne.Da li je ova cena opravdana za uslugu koju dobijamo?U najvećem broju GSP linija nije.Pogledajte prigradske autobuse kakvi su?Da se naježiš.Da te strah da udješ u njega.Koliko procentualno imamo savremnih klimatizovanih autobusa?Koliki je interval polazaka?Umesto da se iz sve sange trudite da prevoz bude efikasan, brz, bezbedan,čist i sa cenom izadjete da stimulišete maksimalno korišćenje GSP-a a što manje jedan čovek-jedan automobil ko o čemu vi o ceni.Do konačne cene i opravdane cene mora mnogo da se radi.To vam je isto ono 1kg hleba košta 80din a imate mogućnost i veknu od 600gr.za 45 dinara.Kao i uvek izbegavate suštinu.Gsp je namenjen nama putnicima a ne mi njemu.Dok niste smenili gradsku vlast pa dobili posle izbore i pričali da je bUS plus propast,most na adi i onaj koji reče da je metro glupost,zašto je sada BUS plus i dalje tu,zašto pregovarate o metrou.Most na Adi je i dalje tu.

milos

pre 9 godina

zasto penzioneri koji imaju penzije preko 25000din placaju 407 din godisnje ili 1120 din mesecno a mi zaposleni(sa istim primanjem koji pritom izdrzavamo decu i imamo vece troskove zivota) placamo 3250. ja sam do sad placao ali ne mogu vise da izdrzim. vidim da se 70 posto ljudi svercuje pa cu tako i ja. a za te pare kupicu sinu kompjuter na 12 rata po 2500 din a za resto uplatiti pojedinacnu kartu i kucati po potrebi.

Lovac na botove

pre 9 godina

"Boze, da li ce gradjani Beograda ikada postati pristojni ljudi koji placaju prevoz, kao kod nas u Subotici? Kako mogu da se brukaju da ih policija vezuje i vodi u SUP radi utvrdjivanja podataka? Ipak, mi smo dosta drugaciji." (Subotica blues, 1. februar 2015 10:58)

Drugačiji ste, dabome. Subotica ima ispod sto hiljada stanovnika, Beograd ima preko milion i dvesta hiljada. Subotica se može prepešačiti s kraja na kraj za pola sata, Beograd ne može ni za četiri. Prema tome, prestanite da poredite varošice iz unutrašnjosti sa jednom metropolom koju su zajahali razni burazeri političari.

Zabrinuti

pre 9 godina

Nadam se da nece da se desi da nam svaki put kada ocitamo u toku tih 90 minuta, bude skinuto 2,3,4 i vise puta po 89 dinara pa da nas voznja od 90 minuta sa promenom 4 vozila kosta umesto 89 dinara , kosta cak 356 dinara.

J.

pre 9 godina

@Subotica blues Gradjani ce placati prevoz kada cene karata budu "normalne", odnosno u skladu sa socio-ekonomskom situacijom u zemlji. To sto se ljudi svercuju nema veze sa nepristojnoscu, vec sa cinjenicom da je veliki procenat bez posla ili ima male plate. I zaista ne znam odakle ti ideja da samo Beogradjani svercuju?!

kiza

pre 9 godina

dakle, da sumiram. Kao i do sada, imacu uvek u dzepu jednu kartu, sad ce to biti vremenska. ALI, ponistavacu je kao i do sada SAMO kad vidim kontrolu, sto je u proseku svaki treci dan. Meni se i dalje isplati :)
(Majstor Života, 1. februar 2015 10:25)
Pa,koliko sam sam ja razumeo,od momenta kupovine ona traje,koliko traje,ili gresim?

Uzaludni...

pre 9 godina

Lopoviiii. Najjednostavnije resenje svima uz infostan mesecno po 200 din i ko se vozi i ko se ne vozi prevozom. Nećemo ni osetiti a niko nas nece ni maltretirati u autobusu. Besplatan prevoz i ćao. Koliko se godina svercujemo
i to malo ljudi sto ne bi placali GSP i BUSplus ne bi osetili. Takođe i za putarinu na registraciju vozila 500 din više i gradjani Srbije ne placaju putarinu za strance vinjeta i Ćao. Tako gde god da krenu ne razmisljaju o ovom trošku al ne ovo ne može moraju lopovi da uzmu pare...

djuka

pre 9 godina

Za kokana polu informaticara,validiranje nema nikakve veze sa brojem putnika u autobusu jer se broje samo putnici koji se validiraju na ulazu a ne i pri izlasku,tako da bi jednog mpmemta u autobusu 95 kod borce pokazivalo da ima 9767 validiranih , a u sutobusu je fizicki 7 putnika. Validiranje mesecnih karata je ciszo izivljavanje i pokazivanje sile.Znaci da si ipak obican bot,mada mislis da si pametan,verovatno megatrend informaticar.

Revoltirana

pre 9 godina

Ljudi, očigledno je da ovde džabe ispisujemo komentare, dajte da potpisujemo peticiju! Sigurna sam da bi odziv bio ogroman. Dokle ćemo više dozvoljavati ovakvim likovima da nas prave budalama? Penzioneri su se pobunili i odmah su im cene karata vraćene na stari nivo. Sta mi čekamo?????????? Do sada sam skoro uvek kucala pojedinačnu kartu kad idem prevozom, ali 90 din im neću platiti za jednu vožnju to nek budu sigurni!!!!

MojeIme

pre 9 godina

Zao mi je gospodo Mali i Vesicu, 73 RSD predstavlja gornju granicu onoga sto ja mogu da platim a da imam sta da jedem, nakon sto vam platim i reket u vidu Infostana i EDB. Zelim vam srecu u vodjenju sve siromasnijeg grada.

Ne svedcu

pre 9 godina

Za pocetak GSP treba da proglasi BANKROT,da se uvedu privremene mere.Uvesti po dve ekipe za svako vozilo,neka se same ekipe brinu o vozilu,naplati ali bi morali da postuju uredbe koje postoje a vezane su za red voznje,higijenu,cenu karte i CIFRU KOJE SVAKO VOZILO NA KRAJU SMENE TREBA DA PLATI GSP.
Konece da koristi usluge GSP,neka se vozi minibus.tahi,peske,kolima,biciklom.Izbor je na vama novopridosli BEOGRADJANI.

woah

pre 9 godina

DS-ovci, ne ložite se. Naravno da mnogi žele da im se ova vlast skloni sa očiju, ali to sigurno ne znači da su se uželeli Đilasa. Taj Đilas je najgori izbor u istoriji DS-a, jer je, svojom pojavom i doveo DS tu gde danas jeste. Prema tome, bolje vam je da ga i vi zaboravite i više ne spominjete, jer sam siguran da nisam jedini kome se u tim momentima prevrće u stomaku. Mogli ste i Miškovića da dovedete i da pokušate da nam objasnite kako je on pravi čovek za nas.

Johhny...

pre 9 godina

Nisam ni zaposlen u gradskoj upravi ni u GSP a nisam ni bot...ali uvek je stimulisana kupovina neceg na vise ili na duze kao u ovom slucaju... A vi sto idete jednu stanicu iskreno i treba da platite vise jer samo pravite guzvu u prevozu bez potrebe jer mozete sigurno ici tu jednu stanicu i peske...a i zdravije je...

Isidor

pre 9 godina

@kokan87 Postavlja se pitanje da li duboko u XXI veku, u zemlji koja se nalazi na obodu samog centra Evropskog kontinenta običan čovek uvek mora iz petnih žila i do poslednjeg atoma snage da se bori mitinguje i protestuje da bi ostvario ne jedno, nego gotovo sva svoja osnovna ljudska prava koju u normalnim sredinama garantuje zdrav razum, dok mu ta ista prava ceo život uskraćuje nepismena i potpuno nesposobna "elita"?. Da li si ti uopšte pokušao da uđeš u Beogradski prevoz onda kada ti je najpotrebniji, u jutarnjem špicu?. I kako to misliš imamo dobar sistem validiranja koji je tu da poboljša kvalitet prevoza ali i pored toga na kraju ostaje na nama da se za taj isti kvalitet sami izborimo?!. Jel shvataš da bi smo se u tom alučaju, organizovano pre izborili za besplatan prevoz ovakav kakav je nego što bi smo na taj način podigli nivo njegovog kvaliteta!. E upravo je zbog toga taj isti prevoz takav kakav je.

Petar

pre 9 godina

Ovo je jos jedan pokusaj prevare gradjana Beograda. U pitanju je najobicnije poskupljenje, u okviru novog izmisljenog tarifnog paketa. To se vidi i po tome sto nigde nema predvidjenih kratkih tura. Ako neko uzme prevoz od Beogradjanek do Terazija on sada placa 89 dinara, kao i neko ko se vozi maksimalno moguce. Kako je to opravdano?
Umesto da ukinu Bus plus sistem gradske vlasti, koje su dobile glasove na kritici istog, uporno pokusavaju nemoguce. Jedino sto mogu je da prete, kaznjavaju i hapse putnike bez karte. Bus plus je besmislen i preskup sistem za standard gradjana Beograda. Zasto se onda uporno insistira na njegovom sprovodjenju?

najbrzi i najzesci

pre 9 godina

Imam 7 stanica do posla, voznja traje oko 10-15 min,vremenska mi nista ne znaci, poslodavac ne uplacuje prevoz jer je "znj" firma, tako da i ovo sto sam do sada kucao, od sutra prestaje da vazi... Kakvo rasulo u drzavi...

zemo

pre 9 godina

@Filip
Nisam bot, ali Filipe, zasto se ti vozis samo jednu ili max dve stanice? Zar nije zdravije prosetati, jer cekanje autobusa+voznjaa traje jednako dugo kao i setnja..

sremac

pre 9 godina

i godinu su skratili :(

" Osobe starije od 65 godina mogu od 25. januara da kupe godišnju kartu po ceni od 407 dinara, a koja će važiti od dana kupovine do 31. decembra ove godine."

Cooper

pre 9 godina

Ovo je konacno posle toliko godina malo bolje resenje. Problem je i dalje sto ima mali broj vozila pa mi zaposleni uvek stojimo a placamo najvise, sto nema metroa i sto penzioneri sa preko 40.000 mesecno placaju 35 dinara a mi zaposleni koji i porodicu izdrzavamo sa 40.000 dinara kartu placamo 100 puta vise, 3.275 dinara mesecno.

М. Н. Лазар

pre 9 godina

Боже милостиви спаси нас овакве бирократије/власти.
Ко може ово да схвати; треба му дати бесплатан доживотни превоз Rolls-Royce-ом.

Subotica blues

pre 9 godina

Boze, da li ce gradjani Beograda ikada postati pristojni ljudi koji placaju prevoz, kao kod nas u Subotici? Kako mogu da se brukaju da ih policija vezuje i vodi u SUP radi utvrdjivanja podataka? Ipak, mi smo dosta drugaciji.

Majstor Života

pre 9 godina

dakle, da sumiram. Kao i do sada, imacu uvek u dzepu jednu kartu, sad ce to biti vremenska. ALI, ponistavacu je kao i do sada SAMO kad vidim kontrolu, sto je u proseku svaki treci dan. Meni se i dalje isplati :)

foxfire

pre 9 godina

Ok.je da postoji vremenska karta, ali potrebna je i pojedinacna, sto znaci u prevodu da je vremenska ujedno i pojedinacna koja je i skuplja.Toliko o tome da ce prevoz da pojeftini.

Ivana

pre 9 godina

U svim zemljama u kojima sam bila, a koje imaju vremenske karte za gradski, postoji i karta za 15 minuta vožnje, upola jeftinija. (Da ne pominjemo da postoji i red vožnje na koji možeš da se osloniš.) U izopačenom gradu sa vlašću za koju i nemam adekvatan epitet, svoje 3 stanice i 8 minuta vožnje do posla plaćaću 10 puta skuplje. A i dalje ću jedva ulaziti u autobus jer je prepun i čekati ga često po pola sata... I da, svakome ko je glasao za ovo - naka vam je na čast!

Peki

pre 9 godina

@ dajte kartu na kojoj preostaju minuti, a vama više nije potrebna, putnicima koji ulaze!

Mislim da se te karte dopunjuju tako da je glupo dati je nekome ako na njoj imate kredita.

JA HOCU PROTESTE

pre 9 godina

Meni ne treba vremenska karta, vec pojedinacna! Ja imam jedan prevoz kojim idem do faksa, posto sam apsolvent, nemam obavezu stalno da idem, i sad ako meni treba pola sata do fakulteta, da ne bih kupovala novu kartu, ja moram maksimalno da ostanem 40 min na faksu?? Ako se zadrzim vise, ja zapravo ne placam 150 din, vec 180! Kakvo je to pojeftinjenje??? Ovo je cista kradja!

М. Н. Лазар

pre 9 godina

Боже милостиви спаси нас овакве бирократије/власти.
Ко може ово да схвати; треба му дати бесплатан доживотни превоз Rolls-Royce-ом.

anticenzura

pre 9 godina

U principu prevoz vam je poskupio! Onaj ko je isao jednu stanicu,nece placati vise 74,vec 90 dindzi...klasicna otimacina,gsp dobija pare iz budzeta,jos kupis markicu i ispada da zaposleni plate te karte duplo.
Al valjda vucic dobro vodi ovu zemlju te dobri puk nema zamerki,pa nek mu je veselo u zavrsetku posla i da mi zavrsimo sa Srbijom.

konj

pre 9 godina

Niste vi nikome izašli u susret i realno ste poskupeli prevoz.Mogu samo da primetim da ste ovladali pokvarenom matematikom i ovde samo sipate laži: firma mi plati godišnju a vi me kao častite jedim mesecom - realno ja sam taj mesec na odmoru i firma mi svakako ne plaća prevoz; platim 91 dinar za par stanica; ne vredi karta u noćnom saobraćaju - u čemu je razlika u odnosu na dnevni režim???; kupovina kod vozača 150 din. - zašto na svakoj stanici onda nema kiosk za prodaju karata???, itd...
Dakle, pljačka!

Filip

pre 9 godina

Vozim se obično jednu ili najviše dve stanice. Ne treba mi karta koja važi sat i po. To je kao kada bi me trgovci terali da uvek kupujem džak brašna iako mi je dovoljan samo kilogram i ubeđivali me da je to bolje za mene jer je manja cena po kilogramu iako ću da bacim većinu toga jer mi ne treba. Vi ste vlast, ja sam građanin, ja vas plaćam i vi bi trebalo da me pitate šta meni odgovara, a ne mi namećete rešenja koja su u potpunom neskladu sa osnovnom ekonomskom logikom. Ako karta važi 90 minuta, a ja se nikada ne vozim ni 10, ja ću je onda kucati svaki 9. put, pa me vi slobodno jurite i naplatite mi kaznu ako me uhvatite.

Hehe

pre 9 godina

Treba da uvedu kartu od 5 minuta, i da kosta 200din, i onda na svakih 5 minuta da moras da ocitas i platis 200din, jer ocigledno da je to jedina ekonomska cena sa svim parazitima. A buseve nemoj nikad da operu, i slobodno na ulicu neka pustaju poluispravne koji se svako malo zapale, ili im pada sneg unutra. To bi bilo najbolje resenje.

qwerty

pre 9 godina

a cekajte, ako karta vazi 24h od momenta uplate na trafici, a ja uplatim 900 rsd i dobijem bonus 100, to vazi duze od 24h, a? malo su kontradiktorni...

radnik

pre 9 godina

Koliko ste nesposobni.
Ako je ocitam prvi put, ostane upisano i vreme, zasto bih onda to radio svaki sledeci put? Cemu stvaranje guzvi na ulazu? Pobogu treba nam po pola sata za par kilometara, jos malo pa ce ici brze peske.

ice9

pre 9 godina

U normalnim zemljama, dakle ne nasoj, svaka karta po defaultu vazi sat vremena, ali ne mi smo morali da je poskupimo na 89 da bi vazila kolko vec vazi, kradja, Djilas je za ove polupismene poltrone tata!

Beogradjanka

pre 9 godina

Sta nam rade, kako nas prave ovcama, nemam reci. Ja se retko kada vozim autobusom. Imam tu papirnu nepersonalizovanu karticu sa dve voznje. Sada po novom, mocicu da iskoristim samo jednom, jer ce mi za drugu voznju faliti 32 dinara, odnosno propalo mi je 57 dinara, jer po novom te papirne karte nije moguce dva puta dopuniti. Spominju druge zemlje i cene njihovih karata, ali ne spominju kako su njihove plate sto puta vece pa je odnos karata za voznju i plate mnogo povoljniji. O uslugama njihovih prevoznika da i ne pricam. A narod cuti i trpi.

kokan87

pre 9 godina

Naucite se da validirate kartu. Nemate prava da se zalite na uslugu ukoliko je ne placate.

Ako se vozite u dupke punom prevoznom sredstvu, validirajte se kako bi u siatemu stajalo da je bus/tramvaj/trola prepun. Na taj nacin neko iole pismen uvidom u statistiku moze da kaze "pojacavamo prevoz u spicu za 70% jer imamo 200% vise putnika u tom periodu". Za to je osmisljen ovaj sistem i kao informaticar mogu maksimalno da ga pohvalim jer moze biti odlican alat u pravim rukama. Za ocajan ugovor i afere oko njega mozete zahvaliti prethodnom gradonacelniku.

Na ovaj nacin se nista ne postize. Platite kartu pa pravite mitinge ispred gsp/laste ako vam se ne dopada usluga, pisite peticije i vrsite pritisak na taj nacin. Da sam rukovodilac ukinuo bih vam gradski prevoz na mesec dana posto vam ionako ne treba jer ne mozete da ga priustite (u 90% slucajeva laz).

I nemojte da mi pricate o tome kako je skup prevoz. Kukate kako ce neko na minimalcu da izdvaja 3000 mesecno. Gospodo, ja i na stotine ljudi putujemo iz Sopota za Beograd da zaradimo za hleb. I od nas neki rade za minimalac a markica je tacno 7740rsd za zaposlene. I opet nikome retko kome na pamet da ne plati, vec placamo i sta nam ne odgovara organizujemo se i masovno zalimo. U dobrom delu slucajeva zalbu nam usvoje.

Silver surfer

pre 9 godina

A mogli bi da uvedu i barem neku instrukciju na engleskom jeziku u autobusima za turiste, kako isti ne bi morali da nagadjaju na koji nacin da kupe kartu i validiraju karte, pa da ih posle ne vode u policiju zbog ociglednog propusta GSP-a.

Evo rešenja!

pre 9 godina

'Ajde sad malo građanske solidarnosti. Kad silazite ,dajte kartu na kojoj preostaju minuti, a vama više nije potrebna, putnicima koji ulaze!

m

pre 9 godina

Kako je 73dinara više od 89 kada gospoda kažu da je ovo jeftinije. Ljudi sa razlogom neće da uzmu personalizovane kartice, neće da ih neko prati i to je već objašnjeno, privatna firma ne može da ima podatke kuda se građani kreću i zbog ovoga ih treba tužiti sudu za ljudska prava. Ljudi neće da ustupe svoje podatke privatnoj firmi, zašto to niko ne pita gradske vlasti. Koja je opcija da čovek kupi mesečnu kartu a da pri tom ne da svoje lične podatke turskoj firmi.

realno

pre 9 godina

a kad su dosli na vlast,
prva stvar je bila da ukinu djilasov bus plus i pljacku naroda?!
godinu kasnije jos i hapse ko ne otkuca kartu.
tako se vlada srbijom zadnjih 800 godina.

3 puta izgovorena laz postaje istina,
u srbiji je dovoljno jednom.

Nenad BG

pre 9 godina

Necu placati prevoz dok Otac nacije javno ne kaze da nas je bezobrazno lagao u predizbornoj kampanji kada nas je savetovao da ne kupujemo karte jer je Bus Plus Djilasova privatna firma.

Logika?

pre 9 godina

Ko jos pri zdravom razumu, osim pljacke, ukida pojedinacnu kartu?

Umesto da su cenu pojedinacne smanjili na 50 din, oni ukidaju.

Dosta ljudi koristi samo jedan prevoz do posla. Zar ce ljudi placati 89 dinara za 3 stanice? Neverovatno.

mik

pre 9 godina

Dobro a sta se desava ako meni iztekne vazenje vremenske karte tj. tih 90 minuta zbog toga sto npr. autobus nije dosao na vreme po redu voznje(npr. pedesetica koja ide do Ustanicke ne krene na vreme s apocetne a vi hocete da uhvatite npr. autobus 303, zakasnite na njega a vikendom on ide na svaki sat i nesto)? Da li ce kontrolori ovo da uvaze ako ne ocitate ponovo kartu?

Ocajna

pre 9 godina

Moram kolima na posao zbog uzasnog rasporeda linija gsp-a. Kao prosvetni radnik dobijam uplatu na bus plus koju svakog meseca BACIM, umesto da dobijem MOJ zaradjeni NOVAC i tako bar delimicno otplatim gorivo.

kejto

pre 9 godina

"Vremenska karta važi za neograničen broj vožnji u periodu od 90 minuta i može se koristi u više vozila tokom njenog trajanja, a potrebno je da se očita prilikom svakog ulaska u vozilo, odnosno presedanja."

zbog cega je potrebno da se ocita ponovo ako je karta vremenski ogranicena? nema tu nikakve logike. ovde neko pojma nema da radi svoj posao ili privilegovani politicari naviknuti na besplatna sluzbena vozila namerno zezaju ovaj narod.

Pametnjaković

pre 9 godina

Ta od 89 din. treba da važi ceo dan, benzin je džabe svuda u svetu. Sramota, turisti se voze jeftinije od nas, još jedan dokaz da su glavni izvori finansiranja, za parazite iz političkih partija, ovce Srbije.

gorancina

pre 9 godina

Prosto, fenomenalno... Obecali pre mesec dana kako ce pojeftiniti sve mesecne karte, ali kako ce vrv ukinuti pojedinacnu. Pokusavaju da ubede ljude kako za njihovo dobro ukidaju pojedinacnu i uvode vremensku(valjda da bi pomogli/olaksali!?). Da su stvarno tako hteli, mogli su dodati ovu novu vremensku po novoj tarifi na postojeci sistem. Drugo, nije mi jasna racunica po kojoj penzioneri placaju 407 dinara GODISNJE(voleo bih da mi neko obajasni odakle tih 7, kako su to izracunali, sto ga bar na 10 nisu zaokruzili :) ). U drzavi u kojoj 50% stanilovnistva radi za plate koje nisu mnogo vece od penzija, zaposleni placaju voznju oko 96 puta vise(!!!) od penzionera na godisnjem nivou! Da ljudi imaju iti malo pameti i ponosa...

Nenad BG

pre 9 godina

Necu placati prevoz dok Otac nacije javno ne kaze da nas je bezobrazno lagao u predizbornoj kampanji kada nas je savetovao da ne kupujemo karte jer je Bus Plus Djilasova privatna firma.

Evo rešenja!

pre 9 godina

'Ajde sad malo građanske solidarnosti. Kad silazite ,dajte kartu na kojoj preostaju minuti, a vama više nije potrebna, putnicima koji ulaze!

realno

pre 9 godina

a kad su dosli na vlast,
prva stvar je bila da ukinu djilasov bus plus i pljacku naroda?!
godinu kasnije jos i hapse ko ne otkuca kartu.
tako se vlada srbijom zadnjih 800 godina.

3 puta izgovorena laz postaje istina,
u srbiji je dovoljno jednom.

Logika?

pre 9 godina

Ko jos pri zdravom razumu, osim pljacke, ukida pojedinacnu kartu?

Umesto da su cenu pojedinacne smanjili na 50 din, oni ukidaju.

Dosta ljudi koristi samo jedan prevoz do posla. Zar ce ljudi placati 89 dinara za 3 stanice? Neverovatno.

Pametnjaković

pre 9 godina

Ta od 89 din. treba da važi ceo dan, benzin je džabe svuda u svetu. Sramota, turisti se voze jeftinije od nas, još jedan dokaz da su glavni izvori finansiranja, za parazite iz političkih partija, ovce Srbije.

konj

pre 9 godina

Niste vi nikome izašli u susret i realno ste poskupeli prevoz.Mogu samo da primetim da ste ovladali pokvarenom matematikom i ovde samo sipate laži: firma mi plati godišnju a vi me kao častite jedim mesecom - realno ja sam taj mesec na odmoru i firma mi svakako ne plaća prevoz; platim 91 dinar za par stanica; ne vredi karta u noćnom saobraćaju - u čemu je razlika u odnosu na dnevni režim???; kupovina kod vozača 150 din. - zašto na svakoj stanici onda nema kiosk za prodaju karata???, itd...
Dakle, pljačka!

ice9

pre 9 godina

U normalnim zemljama, dakle ne nasoj, svaka karta po defaultu vazi sat vremena, ali ne mi smo morali da je poskupimo na 89 da bi vazila kolko vec vazi, kradja, Djilas je za ove polupismene poltrone tata!

Filip

pre 9 godina

Vozim se obično jednu ili najviše dve stanice. Ne treba mi karta koja važi sat i po. To je kao kada bi me trgovci terali da uvek kupujem džak brašna iako mi je dovoljan samo kilogram i ubeđivali me da je to bolje za mene jer je manja cena po kilogramu iako ću da bacim većinu toga jer mi ne treba. Vi ste vlast, ja sam građanin, ja vas plaćam i vi bi trebalo da me pitate šta meni odgovara, a ne mi namećete rešenja koja su u potpunom neskladu sa osnovnom ekonomskom logikom. Ako karta važi 90 minuta, a ja se nikada ne vozim ni 10, ja ću je onda kucati svaki 9. put, pa me vi slobodno jurite i naplatite mi kaznu ako me uhvatite.

Ocajna

pre 9 godina

Moram kolima na posao zbog uzasnog rasporeda linija gsp-a. Kao prosvetni radnik dobijam uplatu na bus plus koju svakog meseca BACIM, umesto da dobijem MOJ zaradjeni NOVAC i tako bar delimicno otplatim gorivo.

anticenzura

pre 9 godina

U principu prevoz vam je poskupio! Onaj ko je isao jednu stanicu,nece placati vise 74,vec 90 dindzi...klasicna otimacina,gsp dobija pare iz budzeta,jos kupis markicu i ispada da zaposleni plate te karte duplo.
Al valjda vucic dobro vodi ovu zemlju te dobri puk nema zamerki,pa nek mu je veselo u zavrsetku posla i da mi zavrsimo sa Srbijom.

mik

pre 9 godina

Dobro a sta se desava ako meni iztekne vazenje vremenske karte tj. tih 90 minuta zbog toga sto npr. autobus nije dosao na vreme po redu voznje(npr. pedesetica koja ide do Ustanicke ne krene na vreme s apocetne a vi hocete da uhvatite npr. autobus 303, zakasnite na njega a vikendom on ide na svaki sat i nesto)? Da li ce kontrolori ovo da uvaze ako ne ocitate ponovo kartu?

Ivana

pre 9 godina

U svim zemljama u kojima sam bila, a koje imaju vremenske karte za gradski, postoji i karta za 15 minuta vožnje, upola jeftinija. (Da ne pominjemo da postoji i red vožnje na koji možeš da se osloniš.) U izopačenom gradu sa vlašću za koju i nemam adekvatan epitet, svoje 3 stanice i 8 minuta vožnje do posla plaćaću 10 puta skuplje. A i dalje ću jedva ulaziti u autobus jer je prepun i čekati ga često po pola sata... I da, svakome ko je glasao za ovo - naka vam je na čast!

JA HOCU PROTESTE

pre 9 godina

Meni ne treba vremenska karta, vec pojedinacna! Ja imam jedan prevoz kojim idem do faksa, posto sam apsolvent, nemam obavezu stalno da idem, i sad ako meni treba pola sata do fakulteta, da ne bih kupovala novu kartu, ja moram maksimalno da ostanem 40 min na faksu?? Ako se zadrzim vise, ja zapravo ne placam 150 din, vec 180! Kakvo je to pojeftinjenje??? Ovo je cista kradja!

Beogradjanka

pre 9 godina

Sta nam rade, kako nas prave ovcama, nemam reci. Ja se retko kada vozim autobusom. Imam tu papirnu nepersonalizovanu karticu sa dve voznje. Sada po novom, mocicu da iskoristim samo jednom, jer ce mi za drugu voznju faliti 32 dinara, odnosno propalo mi je 57 dinara, jer po novom te papirne karte nije moguce dva puta dopuniti. Spominju druge zemlje i cene njihovih karata, ali ne spominju kako su njihove plate sto puta vece pa je odnos karata za voznju i plate mnogo povoljniji. O uslugama njihovih prevoznika da i ne pricam. A narod cuti i trpi.

kejto

pre 9 godina

"Vremenska karta važi za neograničen broj vožnji u periodu od 90 minuta i može se koristi u više vozila tokom njenog trajanja, a potrebno je da se očita prilikom svakog ulaska u vozilo, odnosno presedanja."

zbog cega je potrebno da se ocita ponovo ako je karta vremenski ogranicena? nema tu nikakve logike. ovde neko pojma nema da radi svoj posao ili privilegovani politicari naviknuti na besplatna sluzbena vozila namerno zezaju ovaj narod.

Hehe

pre 9 godina

Treba da uvedu kartu od 5 minuta, i da kosta 200din, i onda na svakih 5 minuta da moras da ocitas i platis 200din, jer ocigledno da je to jedina ekonomska cena sa svim parazitima. A buseve nemoj nikad da operu, i slobodno na ulicu neka pustaju poluispravne koji se svako malo zapale, ili im pada sneg unutra. To bi bilo najbolje resenje.

radnik

pre 9 godina

Koliko ste nesposobni.
Ako je ocitam prvi put, ostane upisano i vreme, zasto bih onda to radio svaki sledeci put? Cemu stvaranje guzvi na ulazu? Pobogu treba nam po pola sata za par kilometara, jos malo pa ce ici brze peske.

NN

pre 9 godina

Toliko su gradske vlasti hvalili najavljeni novi tarifni sistem koji su spremali mesecima i koji je navodno pravedniji prema svima i onda su zbog pritiska premijera i penzionera pogazili u sve ono sto su nas ubedjivali pre toga i ostavali isti tarifni sistem samo su pojedinacne karte drasticno poskupele sa 73 na cak 89 dinara dok cena nafte pada, i to je jedino usvojeno iz novopredlozenog tarifnog sistema koji je odbacen pod pritiskom premijera.

m

pre 9 godina

Kako je 73dinara više od 89 kada gospoda kažu da je ovo jeftinije. Ljudi sa razlogom neće da uzmu personalizovane kartice, neće da ih neko prati i to je već objašnjeno, privatna firma ne može da ima podatke kuda se građani kreću i zbog ovoga ih treba tužiti sudu za ljudska prava. Ljudi neće da ustupe svoje podatke privatnoj firmi, zašto to niko ne pita gradske vlasti. Koja je opcija da čovek kupi mesečnu kartu a da pri tom ne da svoje lične podatke turskoj firmi.

Majstor Života

pre 9 godina

dakle, da sumiram. Kao i do sada, imacu uvek u dzepu jednu kartu, sad ce to biti vremenska. ALI, ponistavacu je kao i do sada SAMO kad vidim kontrolu, sto je u proseku svaki treci dan. Meni se i dalje isplati :)

Grunf

pre 9 godina

Lepo,dobili smo obaveštenje o novim cenama,novim mogućnostima karata za prevoz.Nigde nisam pročitao nedeljama šta mi dobijamo za uzvrat za tu cenu i novi tarifni sitem.Koliko mi je poznato i dalje dobijamo lim na četri točaka koji nekada čak nisu i okrugli.Da li sa novim.starim cenama će biti povećana bezbednost putnika i recimo da li će vizačima dok voze biti zanranjena upotreba mobilnih telefona.Da li će sa novim sitemom biti poštovan red vožnje.Da li će autobusi biti čisti,i ako se domogneš sedišta kada autobus prikoči ne ispadneš kao iz katašulta.O tome Grad kao i GSP ćuti.Ni reči jedne.Da li je ova cena opravdana za uslugu koju dobijamo?U najvećem broju GSP linija nije.Pogledajte prigradske autobuse kakvi su?Da se naježiš.Da te strah da udješ u njega.Koliko procentualno imamo savremnih klimatizovanih autobusa?Koliki je interval polazaka?Umesto da se iz sve sange trudite da prevoz bude efikasan, brz, bezbedan,čist i sa cenom izadjete da stimulišete maksimalno korišćenje GSP-a a što manje jedan čovek-jedan automobil ko o čemu vi o ceni.Do konačne cene i opravdane cene mora mnogo da se radi.To vam je isto ono 1kg hleba košta 80din a imate mogućnost i veknu od 600gr.za 45 dinara.Kao i uvek izbegavate suštinu.Gsp je namenjen nama putnicima a ne mi njemu.Dok niste smenili gradsku vlast pa dobili posle izbore i pričali da je bUS plus propast,most na adi i onaj koji reče da je metro glupost,zašto je sada BUS plus i dalje tu,zašto pregovarate o metrou.Most na Adi je i dalje tu.

gorancina

pre 9 godina

Prosto, fenomenalno... Obecali pre mesec dana kako ce pojeftiniti sve mesecne karte, ali kako ce vrv ukinuti pojedinacnu. Pokusavaju da ubede ljude kako za njihovo dobro ukidaju pojedinacnu i uvode vremensku(valjda da bi pomogli/olaksali!?). Da su stvarno tako hteli, mogli su dodati ovu novu vremensku po novoj tarifi na postojeci sistem. Drugo, nije mi jasna racunica po kojoj penzioneri placaju 407 dinara GODISNJE(voleo bih da mi neko obajasni odakle tih 7, kako su to izracunali, sto ga bar na 10 nisu zaokruzili :) ). U drzavi u kojoj 50% stanilovnistva radi za plate koje nisu mnogo vece od penzija, zaposleni placaju voznju oko 96 puta vise(!!!) od penzionera na godisnjem nivou! Da ljudi imaju iti malo pameti i ponosa...

Petar

pre 9 godina

Ovo je jos jedan pokusaj prevare gradjana Beograda. U pitanju je najobicnije poskupljenje, u okviru novog izmisljenog tarifnog paketa. To se vidi i po tome sto nigde nema predvidjenih kratkih tura. Ako neko uzme prevoz od Beogradjanek do Terazija on sada placa 89 dinara, kao i neko ko se vozi maksimalno moguce. Kako je to opravdano?
Umesto da ukinu Bus plus sistem gradske vlasti, koje su dobile glasove na kritici istog, uporno pokusavaju nemoguce. Jedino sto mogu je da prete, kaznjavaju i hapse putnike bez karte. Bus plus je besmislen i preskup sistem za standard gradjana Beograda. Zasto se onda uporno insistira na njegovom sprovodjenju?

najbrzi i najzesci

pre 9 godina

Imam 7 stanica do posla, voznja traje oko 10-15 min,vremenska mi nista ne znaci, poslodavac ne uplacuje prevoz jer je "znj" firma, tako da i ovo sto sam do sada kucao, od sutra prestaje da vazi... Kakvo rasulo u drzavi...

sremac

pre 9 godina

i godinu su skratili :(

" Osobe starije od 65 godina mogu od 25. januara da kupe godišnju kartu po ceni od 407 dinara, a koja će važiti od dana kupovine do 31. decembra ove godine."

Silver surfer

pre 9 godina

A mogli bi da uvedu i barem neku instrukciju na engleskom jeziku u autobusima za turiste, kako isti ne bi morali da nagadjaju na koji nacin da kupe kartu i validiraju karte, pa da ih posle ne vode u policiju zbog ociglednog propusta GSP-a.

foxfire

pre 9 godina

Ok.je da postoji vremenska karta, ali potrebna je i pojedinacna, sto znaci u prevodu da je vremenska ujedno i pojedinacna koja je i skuplja.Toliko o tome da ce prevoz da pojeftini.

Isidor

pre 9 godina

@kokan87 Postavlja se pitanje da li duboko u XXI veku, u zemlji koja se nalazi na obodu samog centra Evropskog kontinenta običan čovek uvek mora iz petnih žila i do poslednjeg atoma snage da se bori mitinguje i protestuje da bi ostvario ne jedno, nego gotovo sva svoja osnovna ljudska prava koju u normalnim sredinama garantuje zdrav razum, dok mu ta ista prava ceo život uskraćuje nepismena i potpuno nesposobna "elita"?. Da li si ti uopšte pokušao da uđeš u Beogradski prevoz onda kada ti je najpotrebniji, u jutarnjem špicu?. I kako to misliš imamo dobar sistem validiranja koji je tu da poboljša kvalitet prevoza ali i pored toga na kraju ostaje na nama da se za taj isti kvalitet sami izborimo?!. Jel shvataš da bi smo se u tom alučaju, organizovano pre izborili za besplatan prevoz ovakav kakav je nego što bi smo na taj način podigli nivo njegovog kvaliteta!. E upravo je zbog toga taj isti prevoz takav kakav je.

nema

pre 9 godina

Meni ništa nije jasno, osim činjenice da kad odem u Beograd nije dobro da koristim prevoz,jer obzirom da ne razmem pravila, šta treba i gde da validiram i kako se to radi,mogu biti uhapšen. Najbolje je držati se dalje od toga.

Lovac na botove

pre 9 godina

"Boze, da li ce gradjani Beograda ikada postati pristojni ljudi koji placaju prevoz, kao kod nas u Subotici? Kako mogu da se brukaju da ih policija vezuje i vodi u SUP radi utvrdjivanja podataka? Ipak, mi smo dosta drugaciji." (Subotica blues, 1. februar 2015 10:58)

Drugačiji ste, dabome. Subotica ima ispod sto hiljada stanovnika, Beograd ima preko milion i dvesta hiljada. Subotica se može prepešačiti s kraja na kraj za pola sata, Beograd ne može ni za četiri. Prema tome, prestanite da poredite varošice iz unutrašnjosti sa jednom metropolom koju su zajahali razni burazeri političari.

М. Н. Лазар

pre 9 godina

Боже милостиви спаси нас овакве бирократије/власти.
Ко може ово да схвати; треба му дати бесплатан доживотни превоз Rolls-Royce-ом.

Nije poskupelo, samo plaćate više

pre 9 godina

S obzirom da su ukinute karte za jednu vožnju, kako da kupim kartu za vožnju od 15 minuta? Kupovina karte od 90 minuta mi izgleda kao kad bi me primoravali da kupim džak brašna da bih umesio jedan hleb.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Izadjite na protest, niko umesto vas nece, pobedimo nesposobnost i nestrucnost. Beograd ne moze da se meri ni sa jednim gradom, tamo gde je nesposobnost, nemoguc je napredak. Autobusi su krs, prljavi, smrdljivi, ne idu redovno, vozaci pricaju preko mobilnog, dolaze u trenerkama.
Nezaposleni nemogu da placaju kartu, sumanuto je. Ostavite Malog bez plate, da vidimo, koliko ce platiti racuna, karata i ostalog, svercovace se.

Može vam se?

pre 9 godina

Koliko sam shvatio, karta za dnevnu vožnju košta 280 dinara, plus 40 dinara papir na kome je odštampana. Kupuje se na trafikama (kioscima) i počinje da važi od trenutka kupovine (izdavanja fiskalnog računa). Zašto onda mora da se očitava prilikom ulaska u vozilo? I zašto je potrebno kupiti parče papira/kartona za 40 dinara, kad je kao dokaz o kupovini karte dovoljan fiskalni račun koji sadrži cenu, datum i vreme kupovine? Zašto zavitlavate korisnike usluga i prodajete im nešto što, po zakonu, ne možete da naplatite kao uslugu prevoza?

Frodo

pre 9 godina

S obzirom da su ukinute karte za jednu vožnju, kako da kupim kartu za vožnju od 15 minuta? Kupovina karte od 90 minuta mi izgleda kao kad bi me primoravali da kupim džak brašna da bih umesio jedan hleb.
(Nije poskupelo, samo plaćate više, 1. februar 2015 11:45)


Bravo za komentar! Tačno opisuje suštinu: ta "jeftinija" karta za 90 minuta (pošto je po radikalskoj matematici 89 manje od 73) samo je bahat, glup i providan pokušaj da se sakrije poskupljenje i da ljudi na silu plaćaju više za nešto što im ne treba. Tačno kao kad bi svaki put kad im zatreba da umese hleb - morali da kupe ceo džak brašna!

U redu je da takva karta postoji, pa kome treba, neka je kupi. Ali mnogima (rekao bih čak i većini) ona NE TREBA (jer se voze kraćom relacijom i/ili ne presedaju) i tako im se samo izvlači više novca iz džepa. Što je i bio pravi cilj cele pljačkaške operacije, a ne da se ljudi prevoze efikasnije, jeftinije i kulturnije.

???

pre 9 godina

I dalje mi nije jasno kako im je proslo ovo da karta vazi od trenutka kupovine a ne od otkucavanja u busu?! Kao da pored svake stanice postoji trafika i da busevi dolaze na 5 minuta, pa tako ne gubis novac ni kupljeno vreme.

Klimatiziran

pre 9 godina

Malta:
Dnecna karta 1.5eu
Nedeljna (7dana) 6.5eu
Dva sata (toliko vazi) 1.3eu

Minimalna cena rada 4eu...

E toliko vas dragi moji Beogradjani deru...

Povrsina Malte je 27x12km dakle povrsine kao Beograd...
Oko 350km kvadratnih...

Nikola B.

pre 9 godina

Ovde gde ja zivim imam neto platu 2.883,00€. Ovde jedna voznja kosta 2.75€, dnevna karta je 6,20€, a mesecna karta kosta 74,00€ a godisnja 702,00€. To znaci da ja godisnje od moje neto plate 2% izdvajam za prevoz. U Srbiji moj kolega ima platu 54.000 din (po kursu NBS to je oko 440€) i za mesecnu kartu onda placa 3.275 din (26,6€) odnosno godisnje 293€ (11 meseci + 1 free) sto iznosi 5,5% godisnje zarade. Znaci ja na raspolaganju za 2% godisnje zarade imam bus, tramvaj, S-Bahn i metro (Minhen) po kojima mozes sat da navijas, a moj kolega za 5,5% beogradske buseve i tramvaje.. Cist racun?:)

mik

pre 9 godina

Da remiziramo, pojedinačna karta je poskupela sa 73 na 89 dinara. Jer 90% ljudi će kartu od 90 minuta koristiti za jednu vožnju. Primer 1: idem na trening,skinu mi 89 dinara,trening traje sat vremena,povratak novih 89 dinara. Primer 2: idem u dom zdravlja,skinu mi 89 dinara,zadržim se tamo skoro sat vremena,povratak novih 89 dinara. Primer 3: idem u šoping,skinu mi 89 dinara,provedem u šopingu preko sat vremena,povratak 89 dinara. Primer 4: idem na Kališ u šetnju,skinu mi 89 dinara,prošetam jedan krug,povratak 89 dinara. Naravno uzmite u obzir da se prevoz čeka,da sama vožnja traje uglavnom preko pola sata(ako imate sreće,a ako nemate onda traje mnogo više). A ovakvih primera ima koliko god želite. Da ponovo zaključim: pojedinačna karta je poskupela sa 73 dinara na 89 dinara.

Peki

pre 9 godina

@ dajte kartu na kojoj preostaju minuti, a vama više nije potrebna, putnicima koji ulaze!

Mislim da se te karte dopunjuju tako da je glupo dati je nekome ako na njoj imate kredita.

MojeIme

pre 9 godina

Zao mi je gospodo Mali i Vesicu, 73 RSD predstavlja gornju granicu onoga sto ja mogu da platim a da imam sta da jedem, nakon sto vam platim i reket u vidu Infostana i EDB. Zelim vam srecu u vodjenju sve siromasnijeg grada.

М. Н. Лазар

pre 9 godina

Боже милостиви спаси нас овакве бирократије/власти.
Ко може ово да схвати; треба му дати бесплатан доживотни превоз Rolls-Royce-ом.

djuka

pre 9 godina

Za kokana polu informaticara,validiranje nema nikakve veze sa brojem putnika u autobusu jer se broje samo putnici koji se validiraju na ulazu a ne i pri izlasku,tako da bi jednog mpmemta u autobusu 95 kod borce pokazivalo da ima 9767 validiranih , a u sutobusu je fizicki 7 putnika. Validiranje mesecnih karata je ciszo izivljavanje i pokazivanje sile.Znaci da si ipak obican bot,mada mislis da si pametan,verovatno megatrend informaticar.

milos

pre 9 godina

zasto penzioneri koji imaju penzije preko 25000din placaju 407 din godisnje ili 1120 din mesecno a mi zaposleni(sa istim primanjem koji pritom izdrzavamo decu i imamo vece troskove zivota) placamo 3250. ja sam do sad placao ali ne mogu vise da izdrzim. vidim da se 70 posto ljudi svercuje pa cu tako i ja. a za te pare kupicu sinu kompjuter na 12 rata po 2500 din a za resto uplatiti pojedinacnu kartu i kucati po potrebi.

Maja0493

pre 9 godina

Mesecna markica za zaposlene na relaciji Mladenovac-Beograd iznosi nesto vise od 8000 dinara.
Mnogi ljudi rade kod privatnika za platu koja retko prelazi 20 000, a isti ti privatnici ne placaju prevoz. I sta sad?

qwerty

pre 9 godina

a cekajte, ako karta vazi 24h od momenta uplate na trafici, a ja uplatim 900 rsd i dobijem bonus 100, to vazi duze od 24h, a? malo su kontradiktorni...

kokan87

pre 9 godina

Naucite se da validirate kartu. Nemate prava da se zalite na uslugu ukoliko je ne placate.

Ako se vozite u dupke punom prevoznom sredstvu, validirajte se kako bi u siatemu stajalo da je bus/tramvaj/trola prepun. Na taj nacin neko iole pismen uvidom u statistiku moze da kaze "pojacavamo prevoz u spicu za 70% jer imamo 200% vise putnika u tom periodu". Za to je osmisljen ovaj sistem i kao informaticar mogu maksimalno da ga pohvalim jer moze biti odlican alat u pravim rukama. Za ocajan ugovor i afere oko njega mozete zahvaliti prethodnom gradonacelniku.

Na ovaj nacin se nista ne postize. Platite kartu pa pravite mitinge ispred gsp/laste ako vam se ne dopada usluga, pisite peticije i vrsite pritisak na taj nacin. Da sam rukovodilac ukinuo bih vam gradski prevoz na mesec dana posto vam ionako ne treba jer ne mozete da ga priustite (u 90% slucajeva laz).

I nemojte da mi pricate o tome kako je skup prevoz. Kukate kako ce neko na minimalcu da izdvaja 3000 mesecno. Gospodo, ja i na stotine ljudi putujemo iz Sopota za Beograd da zaradimo za hleb. I od nas neki rade za minimalac a markica je tacno 7740rsd za zaposlene. I opet nikome retko kome na pamet da ne plati, vec placamo i sta nam ne odgovara organizujemo se i masovno zalimo. U dobrom delu slucajeva zalbu nam usvoje.

J.

pre 9 godina

@Subotica blues Gradjani ce placati prevoz kada cene karata budu "normalne", odnosno u skladu sa socio-ekonomskom situacijom u zemlji. To sto se ljudi svercuju nema veze sa nepristojnoscu, vec sa cinjenicom da je veliki procenat bez posla ili ima male plate. I zaista ne znam odakle ti ideja da samo Beogradjani svercuju?!

Maja

pre 9 godina

Gradskim vlastima sad rebnuti 30% od plate jer su mesecima radili ni na cemu, sto ce za posledicu imati jos manje prihode od naplate karata..

Revoltirana

pre 9 godina

Ljudi, očigledno je da ovde džabe ispisujemo komentare, dajte da potpisujemo peticiju! Sigurna sam da bi odziv bio ogroman. Dokle ćemo više dozvoljavati ovakvim likovima da nas prave budalama? Penzioneri su se pobunili i odmah su im cene karata vraćene na stari nivo. Sta mi čekamo?????????? Do sada sam skoro uvek kucala pojedinačnu kartu kad idem prevozom, ali 90 din im neću platiti za jednu vožnju to nek budu sigurni!!!!

Peto

pre 9 godina

Posle Petlovog brda tabla Beograd preškrabana. Ali retke su destinacije do kojih mi treba više od sat vremena. Do centra jedno 35-40 minuta. Plaćaš 90 minuta?! A većina je bliže gradu... Lopovluk

Cooper

pre 9 godina

Ovo je konacno posle toliko godina malo bolje resenje. Problem je i dalje sto ima mali broj vozila pa mi zaposleni uvek stojimo a placamo najvise, sto nema metroa i sto penzioneri sa preko 40.000 mesecno placaju 35 dinara a mi zaposleni koji i porodicu izdrzavamo sa 40.000 dinara kartu placamo 100 puta vise, 3.275 dinara mesecno.

Beogradjanka

pre 9 godina

Novosadjani kad vec svi placate karte trebalo bi i da se zapitate zasto su vam busevi kao iz filma "ko to tamo peva" i gde idu te pare.. nafta je znacajno pojeftinila..

zemo

pre 9 godina

@Filip
Nisam bot, ali Filipe, zasto se ti vozis samo jednu ili max dve stanice? Zar nije zdravije prosetati, jer cekanje autobusa+voznjaa traje jednako dugo kao i setnja..

Zabrinuti

pre 9 godina

Nadam se da nece da se desi da nam svaki put kada ocitamo u toku tih 90 minuta, bude skinuto 2,3,4 i vise puta po 89 dinara pa da nas voznja od 90 minuta sa promenom 4 vozila kosta umesto 89 dinara , kosta cak 356 dinara.

pakao

pre 9 godina

Da mi je neko pricao da cu da dozivim da mi VLAST objasnjava da je 89 manje od 73 ,
a onda da cu da citam kako narod objasnjava sebi u kometarima kako to nije tacno, i jos daje pojasnjenja ......
stvarno je doslo vreme da zivi zavide mrtvima

Subotica blues

pre 9 godina

Boze, da li ce gradjani Beograda ikada postati pristojni ljudi koji placaju prevoz, kao kod nas u Subotici? Kako mogu da se brukaju da ih policija vezuje i vodi u SUP radi utvrdjivanja podataka? Ipak, mi smo dosta drugaciji.

Uzaludni...

pre 9 godina

Lopoviiii. Najjednostavnije resenje svima uz infostan mesecno po 200 din i ko se vozi i ko se ne vozi prevozom. Nećemo ni osetiti a niko nas nece ni maltretirati u autobusu. Besplatan prevoz i ćao. Koliko se godina svercujemo
i to malo ljudi sto ne bi placali GSP i BUSplus ne bi osetili. Takođe i za putarinu na registraciju vozila 500 din više i gradjani Srbije ne placaju putarinu za strance vinjeta i Ćao. Tako gde god da krenu ne razmisljaju o ovom trošku al ne ovo ne može moraju lopovi da uzmu pare...

Mia

pre 9 godina

Mi u Leskovcu nemamo gradske autobuse pa moraju da nalaze druge načine da nas deru, ali zato nemamo ni ovaj problem. Beograđani mi nisu baš dragi ali ovo što im rade je stvarno lopovluk. I batalite više teoriju da idu pešaka. Pa tamo je svaka razdaljina p.m. Najlakše je ići pešaka, ne voziti između ponoći i 6 ujutru, ne ići kod lekara... A da se neki problem stvarno i reši?

@milos

pre 9 godina

@milos
Milose, ovde je rec samo o ljudima preko 65 godina . Nije rec o svim penzionerima. tih preko 65 godina ima oko 17 posto ukupnog broja penzionera u Beogradu trenutno. Valjda ces i ti doziveti te godine i pozeleti da i tebi nesto zbog godina neko ucini . Ovde je rec o postovanju starijih i to nisu uveli ni ovi ni zuti nego jos devedesetih. Zao mi je sto mrzis stare ljude i pitam se da li imas roditelje ili si nastao od samonastajanja.

kokan87

pre 9 godina

Isidore, slazem se sa tobom da ovo nije nacin borbe za prava u XXI veku ali jbg nismo imali srecu da se rodimo na zapadu. Ovde moramo da se izborimo za svoje. Ali necu da moja borba bude paravan za neku nevaspitanu bagru koja se glasno proklamuje kao beogradjanin a pljuje po ulici, vozi bahato, baca smece gde stigne i boli ga cose da bilo sta plati gradu.

Kao sto rekoh - ko ne placa nema pravo zalbe. Vecina njih koji ne placaju su jednostavno tako vaspitani - da prevare svaki put kad mogu gde i kada stignu. Takvo vaspitanje je nama srbima izgleda cak malo i u genima - navescu ti primer goapodina koji je nelegalno izgradio kafanu gde sad ide neki put kod mosta Zemun - Borca, 30 godina radio i kupio kajmak a kad su mu poslali dopis da ga ruse on zove premijera na oprostajni rucak kao da mu zavuce onu stvar. Moj prvi komsija decenijama krao struju, otkrili ga iz EDB, sada ne prica sa nama i maltretira nas jer misli da smo mu mi uskratili ljudsko pravo da krade drzavu.

Inace, probaj ti u spicu da udjes na liniju 493 Mladenovac. U oba smera. Ako uspes van stanice cak i da sednes bez rezervacije ja ti platim veceru. A kad u taj isti bus udje kontrola, u njemu ostane desetak putnika. Pa ti vidi...

Ili skokni do Novog Sada. Pojedinacna karta oko 50din, autobusi kao iz KO TO TAMO PEVA, problemi kao beogradski ali svi placaju. Vaspitanje.

I ne postoji nista besplatno. Ako se ukine placanje markica za Beogradjane, sve ce nam to naplatiti preko poreza. A koliko ljudi radi na crno i ne uplacuje poreze i doprinose, opet bi nahebali mi sto placamo...

Homo politicus

pre 9 godina

Nije to nikakvo svercovanje vec gradjanska neposlusnost ! Necu da me kradu, lazu i prave magarcem, do god ne izbacite APEKS sa sestrinsko-burazerskim firmama iz GJP necu ni dinara dati lopovima iz DS koja su osnovala ove firme i kasnije potpisali ugovor u ime Grada Beograda. Imam pravo jer sam glasao za SNS a ona je birala gradonacelnika koji je obecao resiti se lopova u GSP i Gradu Beogradu.

bg-nin

pre 9 godina

@Mia iz Leskovca
Vidis, ja sam iz Beograda i nemam razlog u zivotu da mi neko iz nekog drugog grada, mesta u Srbiji bude nedrag, a tek da tako nesto da napisem u komentaru. U svakom slucaju, hvala ti sto si podelila sa citaocima svoj pogled na svet, na zivot.

woah

pre 9 godina

DS-ovci, ne ložite se. Naravno da mnogi žele da im se ova vlast skloni sa očiju, ali to sigurno ne znači da su se uželeli Đilasa. Taj Đilas je najgori izbor u istoriji DS-a, jer je, svojom pojavom i doveo DS tu gde danas jeste. Prema tome, bolje vam je da ga i vi zaboravite i više ne spominjete, jer sam siguran da nisam jedini kome se u tim momentima prevrće u stomaku. Mogli ste i Miškovića da dovedete i da pokušate da nam objasnite kako je on pravi čovek za nas.

Johhny...

pre 9 godina

Nisam ni zaposlen u gradskoj upravi ni u GSP a nisam ni bot...ali uvek je stimulisana kupovina neceg na vise ili na duze kao u ovom slucaju... A vi sto idete jednu stanicu iskreno i treba da platite vise jer samo pravite guzvu u prevozu bez potrebe jer mozete sigurno ici tu jednu stanicu i peske...a i zdravije je...

Blake

pre 9 godina

Dva godine nisam koristio GSP, a sada mislim da ne bih znao kako da se ponasam kada bih usao unutra. Ne znam ni gde da kupim kartu, nista mi nije jasno...

bu

pre 9 godina

Ne koristim bus, ali karta bi trebala da vazi 90 minuta od pocetka prve voznje, a ne od momenta kupovine. Najpostenije bi bilo da se na neki nacin registruje i ulazak i izlazak i sa racuna skine po kilometru, poput telepassa na auto-putu. Ovaj sistem naplate je vec bolji, mada nije u redu sto je cena barela pala za 60%, a cene roba i usluga niko ne smanjuje, vec plate i penzije.

:)

pre 9 godina

U pripremi je novi pravilnik: Svako ko ima boraviste u Beogradu mora dnevno da kupi najmanje 4 karte i da ih ponisti. Ukoliko i ne ulazi u vozilo, jos bolje.

marko

pre 9 godina

Mia,ti ne volis beograđane iz kog razloga?
Znaš li koliko je BG pun dosljaka koji se ponašaju kao u svom selu?
Šta treba mi,pravi beogradjani,da kazemo?

Milos Ilic

pre 9 godina

Procitah sve komentare. Karta je kostala 73, a sad 89 d. Vazi 90 min. od trenutka validiranja u prevozu i moras svaki put da kucas ako menjas prevoz. Ako zapocnes voznju u 89-om min. mozes je i zavrsiti. Vremenska pocinje da tece od trenutka kupovine (za 1, 3 ili koliko vec dana). Svi stariji od 65 g. placaju 407 d. godisnje, a ne penzioneri. Zasto 407? Bila je 400 pa kad je skocio PDV onda je poskupela za 7 din. Toliko.

Ne svedcu

pre 9 godina

Za pocetak GSP treba da proglasi BANKROT,da se uvedu privremene mere.Uvesti po dve ekipe za svako vozilo,neka se same ekipe brinu o vozilu,naplati ali bi morali da postuju uredbe koje postoje a vezane su za red voznje,higijenu,cenu karte i CIFRU KOJE SVAKO VOZILO NA KRAJU SMENE TREBA DA PLATI GSP.
Konece da koristi usluge GSP,neka se vozi minibus.tahi,peske,kolima,biciklom.Izbor je na vama novopridosli BEOGRADJANI.

kiza

pre 9 godina

dakle, da sumiram. Kao i do sada, imacu uvek u dzepu jednu kartu, sad ce to biti vremenska. ALI, ponistavacu je kao i do sada SAMO kad vidim kontrolu, sto je u proseku svaki treci dan. Meni se i dalje isplati :)
(Majstor Života, 1. februar 2015 10:25)
Pa,koliko sam sam ja razumeo,od momenta kupovine ona traje,koliko traje,ili gresim?

Kiza

pre 9 godina

Niko ne pominje da za koriscenje vremenske karte vise ne postoji mogucnost kupovine papirnih karata od 40 din. vec iskljucivo plasticnih od 250 din.

ns

pre 9 godina

Uopšte ne razumem u čemu je problem sa plaćanjem karti - nisam se jednom vozio u Novom Sadu a da nisam platio kartu. Cena je 55 din, a u Beogradu, obzirom na mnogo duže relacija, mora biti viša, tako da smatram da je cena pojedinačne karte od 80 din sasvim prihvatljiva. Problem je u mentalitetu - u NS svi plaćaju kartu i nikome ne pada na pamet da se vozi džabe, jer je sasvim jasno da autobus troši gorivo, koje neko mora da plati.

Sttanko

pre 9 godina

Mislim, da Beograd mora uvesti mnogo strozije kazne za slepe putnike. To je vrlo neposteni soj i oni ne zasluzuju nikakvo sazaljenje. Da je karta 10din oni je ne bi placali.

Milos Ilic

pre 9 godina

Procitah sve komentare. Karta je kostala 73, a sad 89 d. Vazi 90 min. od trenutka validiranja u prevozu i moras svaki put da kucas ako menjas prevoz. Ako zapocnes voznju u 89-om min. mozes je i zavrsiti. Vremenska pocinje da tece od trenutka kupovine (za 1, 3 ili koliko vec dana). Svi stariji od 65 g. placaju 407 d. godisnje, a ne penzioneri. Zasto 407? Bila je 400 pa kad je skocio PDV onda je poskupela za 7 din. Toliko.
(Milos Ilic, 1. februar 2015 13:58)

Jos dve dopune. Nije skracena godina za starije od 65 g. jer dopuna iz prosle godine od 407 d. je vazila do 31. januara, a tako je bilo i prosle godine. Ko ima jos kredita na kartonskoj neka kupi plasticnu i ode do Bus plusa gde ce mu prebaciti stari kredit na novu karticu.

kokan87

pre 9 godina

Naucite se da validirate kartu. Nemate prava da se zalite na uslugu ukoliko je ne placate.

Ako se vozite u dupke punom prevoznom sredstvu, validirajte se kako bi u siatemu stajalo da je bus/tramvaj/trola prepun. Na taj nacin neko iole pismen uvidom u statistiku moze da kaze "pojacavamo prevoz u spicu za 70% jer imamo 200% vise putnika u tom periodu". Za to je osmisljen ovaj sistem i kao informaticar mogu maksimalno da ga pohvalim jer moze biti odlican alat u pravim rukama. Za ocajan ugovor i afere oko njega mozete zahvaliti prethodnom gradonacelniku.

Na ovaj nacin se nista ne postize. Platite kartu pa pravite mitinge ispred gsp/laste ako vam se ne dopada usluga, pisite peticije i vrsite pritisak na taj nacin. Da sam rukovodilac ukinuo bih vam gradski prevoz na mesec dana posto vam ionako ne treba jer ne mozete da ga priustite (u 90% slucajeva laz).

I nemojte da mi pricate o tome kako je skup prevoz. Kukate kako ce neko na minimalcu da izdvaja 3000 mesecno. Gospodo, ja i na stotine ljudi putujemo iz Sopota za Beograd da zaradimo za hleb. I od nas neki rade za minimalac a markica je tacno 7740rsd za zaposlene. I opet nikome retko kome na pamet da ne plati, vec placamo i sta nam ne odgovara organizujemo se i masovno zalimo. U dobrom delu slucajeva zalbu nam usvoje.

Subotica blues

pre 9 godina

Boze, da li ce gradjani Beograda ikada postati pristojni ljudi koji placaju prevoz, kao kod nas u Subotici? Kako mogu da se brukaju da ih policija vezuje i vodi u SUP radi utvrdjivanja podataka? Ipak, mi smo dosta drugaciji.

Johhny...

pre 9 godina

Nisam ni zaposlen u gradskoj upravi ni u GSP a nisam ni bot...ali uvek je stimulisana kupovina neceg na vise ili na duze kao u ovom slucaju... A vi sto idete jednu stanicu iskreno i treba da platite vise jer samo pravite guzvu u prevozu bez potrebe jer mozete sigurno ici tu jednu stanicu i peske...a i zdravije je...

woah

pre 9 godina

DS-ovci, ne ložite se. Naravno da mnogi žele da im se ova vlast skloni sa očiju, ali to sigurno ne znači da su se uželeli Đilasa. Taj Đilas je najgori izbor u istoriji DS-a, jer je, svojom pojavom i doveo DS tu gde danas jeste. Prema tome, bolje vam je da ga i vi zaboravite i više ne spominjete, jer sam siguran da nisam jedini kome se u tim momentima prevrće u stomaku. Mogli ste i Miškovića da dovedete i da pokušate da nam objasnite kako je on pravi čovek za nas.

Cooper

pre 9 godina

Ovo je konacno posle toliko godina malo bolje resenje. Problem je i dalje sto ima mali broj vozila pa mi zaposleni uvek stojimo a placamo najvise, sto nema metroa i sto penzioneri sa preko 40.000 mesecno placaju 35 dinara a mi zaposleni koji i porodicu izdrzavamo sa 40.000 dinara kartu placamo 100 puta vise, 3.275 dinara mesecno.

zemo

pre 9 godina

@Filip
Nisam bot, ali Filipe, zasto se ti vozis samo jednu ili max dve stanice? Zar nije zdravije prosetati, jer cekanje autobusa+voznjaa traje jednako dugo kao i setnja..

Sttanko

pre 9 godina

Mislim, da Beograd mora uvesti mnogo strozije kazne za slepe putnike. To je vrlo neposteni soj i oni ne zasluzuju nikakvo sazaljenje. Da je karta 10din oni je ne bi placali.

ns

pre 9 godina

Uopšte ne razumem u čemu je problem sa plaćanjem karti - nisam se jednom vozio u Novom Sadu a da nisam platio kartu. Cena je 55 din, a u Beogradu, obzirom na mnogo duže relacija, mora biti viša, tako da smatram da je cena pojedinačne karte od 80 din sasvim prihvatljiva. Problem je u mentalitetu - u NS svi plaćaju kartu i nikome ne pada na pamet da se vozi džabe, jer je sasvim jasno da autobus troši gorivo, koje neko mora da plati.

Evo rešenja!

pre 9 godina

'Ajde sad malo građanske solidarnosti. Kad silazite ,dajte kartu na kojoj preostaju minuti, a vama više nije potrebna, putnicima koji ulaze!

qwerty

pre 9 godina

a cekajte, ako karta vazi 24h od momenta uplate na trafici, a ja uplatim 900 rsd i dobijem bonus 100, to vazi duze od 24h, a? malo su kontradiktorni...

kokan87

pre 9 godina

Isidore, slazem se sa tobom da ovo nije nacin borbe za prava u XXI veku ali jbg nismo imali srecu da se rodimo na zapadu. Ovde moramo da se izborimo za svoje. Ali necu da moja borba bude paravan za neku nevaspitanu bagru koja se glasno proklamuje kao beogradjanin a pljuje po ulici, vozi bahato, baca smece gde stigne i boli ga cose da bilo sta plati gradu.

Kao sto rekoh - ko ne placa nema pravo zalbe. Vecina njih koji ne placaju su jednostavno tako vaspitani - da prevare svaki put kad mogu gde i kada stignu. Takvo vaspitanje je nama srbima izgleda cak malo i u genima - navescu ti primer goapodina koji je nelegalno izgradio kafanu gde sad ide neki put kod mosta Zemun - Borca, 30 godina radio i kupio kajmak a kad su mu poslali dopis da ga ruse on zove premijera na oprostajni rucak kao da mu zavuce onu stvar. Moj prvi komsija decenijama krao struju, otkrili ga iz EDB, sada ne prica sa nama i maltretira nas jer misli da smo mu mi uskratili ljudsko pravo da krade drzavu.

Inace, probaj ti u spicu da udjes na liniju 493 Mladenovac. U oba smera. Ako uspes van stanice cak i da sednes bez rezervacije ja ti platim veceru. A kad u taj isti bus udje kontrola, u njemu ostane desetak putnika. Pa ti vidi...

Ili skokni do Novog Sada. Pojedinacna karta oko 50din, autobusi kao iz KO TO TAMO PEVA, problemi kao beogradski ali svi placaju. Vaspitanje.

I ne postoji nista besplatno. Ako se ukine placanje markica za Beogradjane, sve ce nam to naplatiti preko poreza. A koliko ljudi radi na crno i ne uplacuje poreze i doprinose, opet bi nahebali mi sto placamo...

Pametnjaković

pre 9 godina

Ta od 89 din. treba da važi ceo dan, benzin je džabe svuda u svetu. Sramota, turisti se voze jeftinije od nas, još jedan dokaz da su glavni izvori finansiranja, za parazite iz političkih partija, ovce Srbije.

ice9

pre 9 godina

U normalnim zemljama, dakle ne nasoj, svaka karta po defaultu vazi sat vremena, ali ne mi smo morali da je poskupimo na 89 da bi vazila kolko vec vazi, kradja, Djilas je za ove polupismene poltrone tata!

Homo politicus

pre 9 godina

Nije to nikakvo svercovanje vec gradjanska neposlusnost ! Necu da me kradu, lazu i prave magarcem, do god ne izbacite APEKS sa sestrinsko-burazerskim firmama iz GJP necu ni dinara dati lopovima iz DS koja su osnovala ove firme i kasnije potpisali ugovor u ime Grada Beograda. Imam pravo jer sam glasao za SNS a ona je birala gradonacelnika koji je obecao resiti se lopova u GSP i Gradu Beogradu.

Filip

pre 9 godina

Vozim se obično jednu ili najviše dve stanice. Ne treba mi karta koja važi sat i po. To je kao kada bi me trgovci terali da uvek kupujem džak brašna iako mi je dovoljan samo kilogram i ubeđivali me da je to bolje za mene jer je manja cena po kilogramu iako ću da bacim većinu toga jer mi ne treba. Vi ste vlast, ja sam građanin, ja vas plaćam i vi bi trebalo da me pitate šta meni odgovara, a ne mi namećete rešenja koja su u potpunom neskladu sa osnovnom ekonomskom logikom. Ako karta važi 90 minuta, a ja se nikada ne vozim ni 10, ja ću je onda kucati svaki 9. put, pa me vi slobodno jurite i naplatite mi kaznu ako me uhvatite.

kiza

pre 9 godina

dakle, da sumiram. Kao i do sada, imacu uvek u dzepu jednu kartu, sad ce to biti vremenska. ALI, ponistavacu je kao i do sada SAMO kad vidim kontrolu, sto je u proseku svaki treci dan. Meni se i dalje isplati :)
(Majstor Života, 1. februar 2015 10:25)
Pa,koliko sam sam ja razumeo,od momenta kupovine ona traje,koliko traje,ili gresim?

anticenzura

pre 9 godina

U principu prevoz vam je poskupio! Onaj ko je isao jednu stanicu,nece placati vise 74,vec 90 dindzi...klasicna otimacina,gsp dobija pare iz budzeta,jos kupis markicu i ispada da zaposleni plate te karte duplo.
Al valjda vucic dobro vodi ovu zemlju te dobri puk nema zamerki,pa nek mu je veselo u zavrsetku posla i da mi zavrsimo sa Srbijom.

marko

pre 9 godina

Mia,ti ne volis beograđane iz kog razloga?
Znaš li koliko je BG pun dosljaka koji se ponašaju kao u svom selu?
Šta treba mi,pravi beogradjani,da kazemo?

Ocajna

pre 9 godina

Moram kolima na posao zbog uzasnog rasporeda linija gsp-a. Kao prosvetni radnik dobijam uplatu na bus plus koju svakog meseca BACIM, umesto da dobijem MOJ zaradjeni NOVAC i tako bar delimicno otplatim gorivo.

Nenad BG

pre 9 godina

Necu placati prevoz dok Otac nacije javno ne kaze da nas je bezobrazno lagao u predizbornoj kampanji kada nas je savetovao da ne kupujemo karte jer je Bus Plus Djilasova privatna firma.

Majstor Života

pre 9 godina

dakle, da sumiram. Kao i do sada, imacu uvek u dzepu jednu kartu, sad ce to biti vremenska. ALI, ponistavacu je kao i do sada SAMO kad vidim kontrolu, sto je u proseku svaki treci dan. Meni se i dalje isplati :)

Zabrinuti

pre 9 godina

Nadam se da nece da se desi da nam svaki put kada ocitamo u toku tih 90 minuta, bude skinuto 2,3,4 i vise puta po 89 dinara pa da nas voznja od 90 minuta sa promenom 4 vozila kosta umesto 89 dinara , kosta cak 356 dinara.

sremac

pre 9 godina

i godinu su skratili :(

" Osobe starije od 65 godina mogu od 25. januara da kupe godišnju kartu po ceni od 407 dinara, a koja će važiti od dana kupovine do 31. decembra ove godine."

Mia

pre 9 godina

Mi u Leskovcu nemamo gradske autobuse pa moraju da nalaze druge načine da nas deru, ali zato nemamo ni ovaj problem. Beograđani mi nisu baš dragi ali ovo što im rade je stvarno lopovluk. I batalite više teoriju da idu pešaka. Pa tamo je svaka razdaljina p.m. Najlakše je ići pešaka, ne voziti između ponoći i 6 ujutru, ne ići kod lekara... A da se neki problem stvarno i reši?

Logika?

pre 9 godina

Ko jos pri zdravom razumu, osim pljacke, ukida pojedinacnu kartu?

Umesto da su cenu pojedinacne smanjili na 50 din, oni ukidaju.

Dosta ljudi koristi samo jedan prevoz do posla. Zar ce ljudi placati 89 dinara za 3 stanice? Neverovatno.

m

pre 9 godina

Kako je 73dinara više od 89 kada gospoda kažu da je ovo jeftinije. Ljudi sa razlogom neće da uzmu personalizovane kartice, neće da ih neko prati i to je već objašnjeno, privatna firma ne može da ima podatke kuda se građani kreću i zbog ovoga ih treba tužiti sudu za ljudska prava. Ljudi neće da ustupe svoje podatke privatnoj firmi, zašto to niko ne pita gradske vlasti. Koja je opcija da čovek kupi mesečnu kartu a da pri tom ne da svoje lične podatke turskoj firmi.

konj

pre 9 godina

Niste vi nikome izašli u susret i realno ste poskupeli prevoz.Mogu samo da primetim da ste ovladali pokvarenom matematikom i ovde samo sipate laži: firma mi plati godišnju a vi me kao častite jedim mesecom - realno ja sam taj mesec na odmoru i firma mi svakako ne plaća prevoz; platim 91 dinar za par stanica; ne vredi karta u noćnom saobraćaju - u čemu je razlika u odnosu na dnevni režim???; kupovina kod vozača 150 din. - zašto na svakoj stanici onda nema kiosk za prodaju karata???, itd...
Dakle, pljačka!

gorancina

pre 9 godina

Prosto, fenomenalno... Obecali pre mesec dana kako ce pojeftiniti sve mesecne karte, ali kako ce vrv ukinuti pojedinacnu. Pokusavaju da ubede ljude kako za njihovo dobro ukidaju pojedinacnu i uvode vremensku(valjda da bi pomogli/olaksali!?). Da su stvarno tako hteli, mogli su dodati ovu novu vremensku po novoj tarifi na postojeci sistem. Drugo, nije mi jasna racunica po kojoj penzioneri placaju 407 dinara GODISNJE(voleo bih da mi neko obajasni odakle tih 7, kako su to izracunali, sto ga bar na 10 nisu zaokruzili :) ). U drzavi u kojoj 50% stanilovnistva radi za plate koje nisu mnogo vece od penzija, zaposleni placaju voznju oko 96 puta vise(!!!) od penzionera na godisnjem nivou! Da ljudi imaju iti malo pameti i ponosa...

JA HOCU PROTESTE

pre 9 godina

Meni ne treba vremenska karta, vec pojedinacna! Ja imam jedan prevoz kojim idem do faksa, posto sam apsolvent, nemam obavezu stalno da idem, i sad ako meni treba pola sata do fakulteta, da ne bih kupovala novu kartu, ja moram maksimalno da ostanem 40 min na faksu?? Ako se zadrzim vise, ja zapravo ne placam 150 din, vec 180! Kakvo je to pojeftinjenje??? Ovo je cista kradja!

Ne svedcu

pre 9 godina

Za pocetak GSP treba da proglasi BANKROT,da se uvedu privremene mere.Uvesti po dve ekipe za svako vozilo,neka se same ekipe brinu o vozilu,naplati ali bi morali da postuju uredbe koje postoje a vezane su za red voznje,higijenu,cenu karte i CIFRU KOJE SVAKO VOZILO NA KRAJU SMENE TREBA DA PLATI GSP.
Konece da koristi usluge GSP,neka se vozi minibus.tahi,peske,kolima,biciklom.Izbor je na vama novopridosli BEOGRADJANI.

Lovac na botove

pre 9 godina

"Boze, da li ce gradjani Beograda ikada postati pristojni ljudi koji placaju prevoz, kao kod nas u Subotici? Kako mogu da se brukaju da ih policija vezuje i vodi u SUP radi utvrdjivanja podataka? Ipak, mi smo dosta drugaciji." (Subotica blues, 1. februar 2015 10:58)

Drugačiji ste, dabome. Subotica ima ispod sto hiljada stanovnika, Beograd ima preko milion i dvesta hiljada. Subotica se može prepešačiti s kraja na kraj za pola sata, Beograd ne može ni za četiri. Prema tome, prestanite da poredite varošice iz unutrašnjosti sa jednom metropolom koju su zajahali razni burazeri političari.

radnik

pre 9 godina

Koliko ste nesposobni.
Ako je ocitam prvi put, ostane upisano i vreme, zasto bih onda to radio svaki sledeci put? Cemu stvaranje guzvi na ulazu? Pobogu treba nam po pola sata za par kilometara, jos malo pa ce ici brze peske.

Beogradjanka

pre 9 godina

Sta nam rade, kako nas prave ovcama, nemam reci. Ja se retko kada vozim autobusom. Imam tu papirnu nepersonalizovanu karticu sa dve voznje. Sada po novom, mocicu da iskoristim samo jednom, jer ce mi za drugu voznju faliti 32 dinara, odnosno propalo mi je 57 dinara, jer po novom te papirne karte nije moguce dva puta dopuniti. Spominju druge zemlje i cene njihovih karata, ali ne spominju kako su njihove plate sto puta vece pa je odnos karata za voznju i plate mnogo povoljniji. O uslugama njihovih prevoznika da i ne pricam. A narod cuti i trpi.

Ivana

pre 9 godina

U svim zemljama u kojima sam bila, a koje imaju vremenske karte za gradski, postoji i karta za 15 minuta vožnje, upola jeftinija. (Da ne pominjemo da postoji i red vožnje na koji možeš da se osloniš.) U izopačenom gradu sa vlašću za koju i nemam adekvatan epitet, svoje 3 stanice i 8 minuta vožnje do posla plaćaću 10 puta skuplje. A i dalje ću jedva ulaziti u autobus jer je prepun i čekati ga često po pola sata... I da, svakome ko je glasao za ovo - naka vam je na čast!

М. Н. Лазар

pre 9 godina

Боже милостиви спаси нас овакве бирократије/власти.
Ко може ово да схвати; треба му дати бесплатан доживотни превоз Rolls-Royce-ом.

@milos

pre 9 godina

@milos
Milose, ovde je rec samo o ljudima preko 65 godina . Nije rec o svim penzionerima. tih preko 65 godina ima oko 17 posto ukupnog broja penzionera u Beogradu trenutno. Valjda ces i ti doziveti te godine i pozeleti da i tebi nesto zbog godina neko ucini . Ovde je rec o postovanju starijih i to nisu uveli ni ovi ni zuti nego jos devedesetih. Zao mi je sto mrzis stare ljude i pitam se da li imas roditelje ili si nastao od samonastajanja.

mik

pre 9 godina

Dobro a sta se desava ako meni iztekne vazenje vremenske karte tj. tih 90 minuta zbog toga sto npr. autobus nije dosao na vreme po redu voznje(npr. pedesetica koja ide do Ustanicke ne krene na vreme s apocetne a vi hocete da uhvatite npr. autobus 303, zakasnite na njega a vikendom on ide na svaki sat i nesto)? Da li ce kontrolori ovo da uvaze ako ne ocitate ponovo kartu?

Silver surfer

pre 9 godina

A mogli bi da uvedu i barem neku instrukciju na engleskom jeziku u autobusima za turiste, kako isti ne bi morali da nagadjaju na koji nacin da kupe kartu i validiraju karte, pa da ih posle ne vode u policiju zbog ociglednog propusta GSP-a.

Peki

pre 9 godina

@ dajte kartu na kojoj preostaju minuti, a vama više nije potrebna, putnicima koji ulaze!

Mislim da se te karte dopunjuju tako da je glupo dati je nekome ako na njoj imate kredita.

Isidor

pre 9 godina

@kokan87 Postavlja se pitanje da li duboko u XXI veku, u zemlji koja se nalazi na obodu samog centra Evropskog kontinenta običan čovek uvek mora iz petnih žila i do poslednjeg atoma snage da se bori mitinguje i protestuje da bi ostvario ne jedno, nego gotovo sva svoja osnovna ljudska prava koju u normalnim sredinama garantuje zdrav razum, dok mu ta ista prava ceo život uskraćuje nepismena i potpuno nesposobna "elita"?. Da li si ti uopšte pokušao da uđeš u Beogradski prevoz onda kada ti je najpotrebniji, u jutarnjem špicu?. I kako to misliš imamo dobar sistem validiranja koji je tu da poboljša kvalitet prevoza ali i pored toga na kraju ostaje na nama da se za taj isti kvalitet sami izborimo?!. Jel shvataš da bi smo se u tom alučaju, organizovano pre izborili za besplatan prevoz ovakav kakav je nego što bi smo na taj način podigli nivo njegovog kvaliteta!. E upravo je zbog toga taj isti prevoz takav kakav je.

NN

pre 9 godina

Toliko su gradske vlasti hvalili najavljeni novi tarifni sistem koji su spremali mesecima i koji je navodno pravedniji prema svima i onda su zbog pritiska premijera i penzionera pogazili u sve ono sto su nas ubedjivali pre toga i ostavali isti tarifni sistem samo su pojedinacne karte drasticno poskupele sa 73 na cak 89 dinara dok cena nafte pada, i to je jedino usvojeno iz novopredlozenog tarifnog sistema koji je odbacen pod pritiskom premijera.

bu

pre 9 godina

Ne koristim bus, ali karta bi trebala da vazi 90 minuta od pocetka prve voznje, a ne od momenta kupovine. Najpostenije bi bilo da se na neki nacin registruje i ulazak i izlazak i sa racuna skine po kilometru, poput telepassa na auto-putu. Ovaj sistem naplate je vec bolji, mada nije u redu sto je cena barela pala za 60%, a cene roba i usluga niko ne smanjuje, vec plate i penzije.

djuka

pre 9 godina

Za kokana polu informaticara,validiranje nema nikakve veze sa brojem putnika u autobusu jer se broje samo putnici koji se validiraju na ulazu a ne i pri izlasku,tako da bi jednog mpmemta u autobusu 95 kod borce pokazivalo da ima 9767 validiranih , a u sutobusu je fizicki 7 putnika. Validiranje mesecnih karata je ciszo izivljavanje i pokazivanje sile.Znaci da si ipak obican bot,mada mislis da si pametan,verovatno megatrend informaticar.

Maja0493

pre 9 godina

Mesecna markica za zaposlene na relaciji Mladenovac-Beograd iznosi nesto vise od 8000 dinara.
Mnogi ljudi rade kod privatnika za platu koja retko prelazi 20 000, a isti ti privatnici ne placaju prevoz. I sta sad?

Beogradjanka

pre 9 godina

Novosadjani kad vec svi placate karte trebalo bi i da se zapitate zasto su vam busevi kao iz filma "ko to tamo peva" i gde idu te pare.. nafta je znacajno pojeftinila..

kejto

pre 9 godina

"Vremenska karta važi za neograničen broj vožnji u periodu od 90 minuta i može se koristi u više vozila tokom njenog trajanja, a potrebno je da se očita prilikom svakog ulaska u vozilo, odnosno presedanja."

zbog cega je potrebno da se ocita ponovo ako je karta vremenski ogranicena? nema tu nikakve logike. ovde neko pojma nema da radi svoj posao ili privilegovani politicari naviknuti na besplatna sluzbena vozila namerno zezaju ovaj narod.

Grunf

pre 9 godina

Lepo,dobili smo obaveštenje o novim cenama,novim mogućnostima karata za prevoz.Nigde nisam pročitao nedeljama šta mi dobijamo za uzvrat za tu cenu i novi tarifni sitem.Koliko mi je poznato i dalje dobijamo lim na četri točaka koji nekada čak nisu i okrugli.Da li sa novim.starim cenama će biti povećana bezbednost putnika i recimo da li će vizačima dok voze biti zanranjena upotreba mobilnih telefona.Da li će sa novim sitemom biti poštovan red vožnje.Da li će autobusi biti čisti,i ako se domogneš sedišta kada autobus prikoči ne ispadneš kao iz katašulta.O tome Grad kao i GSP ćuti.Ni reči jedne.Da li je ova cena opravdana za uslugu koju dobijamo?U najvećem broju GSP linija nije.Pogledajte prigradske autobuse kakvi su?Da se naježiš.Da te strah da udješ u njega.Koliko procentualno imamo savremnih klimatizovanih autobusa?Koliki je interval polazaka?Umesto da se iz sve sange trudite da prevoz bude efikasan, brz, bezbedan,čist i sa cenom izadjete da stimulišete maksimalno korišćenje GSP-a a što manje jedan čovek-jedan automobil ko o čemu vi o ceni.Do konačne cene i opravdane cene mora mnogo da se radi.To vam je isto ono 1kg hleba košta 80din a imate mogućnost i veknu od 600gr.za 45 dinara.Kao i uvek izbegavate suštinu.Gsp je namenjen nama putnicima a ne mi njemu.Dok niste smenili gradsku vlast pa dobili posle izbore i pričali da je bUS plus propast,most na adi i onaj koji reče da je metro glupost,zašto je sada BUS plus i dalje tu,zašto pregovarate o metrou.Most na Adi je i dalje tu.

Uzaludni...

pre 9 godina

Lopoviiii. Najjednostavnije resenje svima uz infostan mesecno po 200 din i ko se vozi i ko se ne vozi prevozom. Nećemo ni osetiti a niko nas nece ni maltretirati u autobusu. Besplatan prevoz i ćao. Koliko se godina svercujemo
i to malo ljudi sto ne bi placali GSP i BUSplus ne bi osetili. Takođe i za putarinu na registraciju vozila 500 din više i gradjani Srbije ne placaju putarinu za strance vinjeta i Ćao. Tako gde god da krenu ne razmisljaju o ovom trošku al ne ovo ne može moraju lopovi da uzmu pare...

Milos Ilic

pre 9 godina

Procitah sve komentare. Karta je kostala 73, a sad 89 d. Vazi 90 min. od trenutka validiranja u prevozu i moras svaki put da kucas ako menjas prevoz. Ako zapocnes voznju u 89-om min. mozes je i zavrsiti. Vremenska pocinje da tece od trenutka kupovine (za 1, 3 ili koliko vec dana). Svi stariji od 65 g. placaju 407 d. godisnje, a ne penzioneri. Zasto 407? Bila je 400 pa kad je skocio PDV onda je poskupela za 7 din. Toliko.

realno

pre 9 godina

a kad su dosli na vlast,
prva stvar je bila da ukinu djilasov bus plus i pljacku naroda?!
godinu kasnije jos i hapse ko ne otkuca kartu.
tako se vlada srbijom zadnjih 800 godina.

3 puta izgovorena laz postaje istina,
u srbiji je dovoljno jednom.

Hehe

pre 9 godina

Treba da uvedu kartu od 5 minuta, i da kosta 200din, i onda na svakih 5 minuta da moras da ocitas i platis 200din, jer ocigledno da je to jedina ekonomska cena sa svim parazitima. A buseve nemoj nikad da operu, i slobodno na ulicu neka pustaju poluispravne koji se svako malo zapale, ili im pada sneg unutra. To bi bilo najbolje resenje.

Petar

pre 9 godina

Ovo je jos jedan pokusaj prevare gradjana Beograda. U pitanju je najobicnije poskupljenje, u okviru novog izmisljenog tarifnog paketa. To se vidi i po tome sto nigde nema predvidjenih kratkih tura. Ako neko uzme prevoz od Beogradjanek do Terazija on sada placa 89 dinara, kao i neko ko se vozi maksimalno moguce. Kako je to opravdano?
Umesto da ukinu Bus plus sistem gradske vlasti, koje su dobile glasove na kritici istog, uporno pokusavaju nemoguce. Jedino sto mogu je da prete, kaznjavaju i hapse putnike bez karte. Bus plus je besmislen i preskup sistem za standard gradjana Beograda. Zasto se onda uporno insistira na njegovom sprovodjenju?

J.

pre 9 godina

@Subotica blues Gradjani ce placati prevoz kada cene karata budu "normalne", odnosno u skladu sa socio-ekonomskom situacijom u zemlji. To sto se ljudi svercuju nema veze sa nepristojnoscu, vec sa cinjenicom da je veliki procenat bez posla ili ima male plate. I zaista ne znam odakle ti ideja da samo Beogradjani svercuju?!

milos

pre 9 godina

zasto penzioneri koji imaju penzije preko 25000din placaju 407 din godisnje ili 1120 din mesecno a mi zaposleni(sa istim primanjem koji pritom izdrzavamo decu i imamo vece troskove zivota) placamo 3250. ja sam do sad placao ali ne mogu vise da izdrzim. vidim da se 70 posto ljudi svercuje pa cu tako i ja. a za te pare kupicu sinu kompjuter na 12 rata po 2500 din a za resto uplatiti pojedinacnu kartu i kucati po potrebi.

Predrag Marjanovic

pre 9 godina

Izadjite na protest, niko umesto vas nece, pobedimo nesposobnost i nestrucnost. Beograd ne moze da se meri ni sa jednim gradom, tamo gde je nesposobnost, nemoguc je napredak. Autobusi su krs, prljavi, smrdljivi, ne idu redovno, vozaci pricaju preko mobilnog, dolaze u trenerkama.
Nezaposleni nemogu da placaju kartu, sumanuto je. Ostavite Malog bez plate, da vidimo, koliko ce platiti racuna, karata i ostalog, svercovace se.

М. Н. Лазар

pre 9 godina

Боже милостиви спаси нас овакве бирократије/власти.
Ко може ово да схвати; треба му дати бесплатан доживотни превоз Rolls-Royce-ом.

najbrzi i najzesci

pre 9 godina

Imam 7 stanica do posla, voznja traje oko 10-15 min,vremenska mi nista ne znaci, poslodavac ne uplacuje prevoz jer je "znj" firma, tako da i ovo sto sam do sada kucao, od sutra prestaje da vazi... Kakvo rasulo u drzavi...

Peto

pre 9 godina

Posle Petlovog brda tabla Beograd preškrabana. Ali retke su destinacije do kojih mi treba više od sat vremena. Do centra jedno 35-40 minuta. Plaćaš 90 minuta?! A većina je bliže gradu... Lopovluk

Može vam se?

pre 9 godina

Koliko sam shvatio, karta za dnevnu vožnju košta 280 dinara, plus 40 dinara papir na kome je odštampana. Kupuje se na trafikama (kioscima) i počinje da važi od trenutka kupovine (izdavanja fiskalnog računa). Zašto onda mora da se očitava prilikom ulaska u vozilo? I zašto je potrebno kupiti parče papira/kartona za 40 dinara, kad je kao dokaz o kupovini karte dovoljan fiskalni račun koji sadrži cenu, datum i vreme kupovine? Zašto zavitlavate korisnike usluga i prodajete im nešto što, po zakonu, ne možete da naplatite kao uslugu prevoza?

Milos Ilic

pre 9 godina

Procitah sve komentare. Karta je kostala 73, a sad 89 d. Vazi 90 min. od trenutka validiranja u prevozu i moras svaki put da kucas ako menjas prevoz. Ako zapocnes voznju u 89-om min. mozes je i zavrsiti. Vremenska pocinje da tece od trenutka kupovine (za 1, 3 ili koliko vec dana). Svi stariji od 65 g. placaju 407 d. godisnje, a ne penzioneri. Zasto 407? Bila je 400 pa kad je skocio PDV onda je poskupela za 7 din. Toliko.
(Milos Ilic, 1. februar 2015 13:58)

Jos dve dopune. Nije skracena godina za starije od 65 g. jer dopuna iz prosle godine od 407 d. je vazila do 31. januara, a tako je bilo i prosle godine. Ko ima jos kredita na kartonskoj neka kupi plasticnu i ode do Bus plusa gde ce mu prebaciti stari kredit na novu karticu.

mik

pre 9 godina

Da remiziramo, pojedinačna karta je poskupela sa 73 na 89 dinara. Jer 90% ljudi će kartu od 90 minuta koristiti za jednu vožnju. Primer 1: idem na trening,skinu mi 89 dinara,trening traje sat vremena,povratak novih 89 dinara. Primer 2: idem u dom zdravlja,skinu mi 89 dinara,zadržim se tamo skoro sat vremena,povratak novih 89 dinara. Primer 3: idem u šoping,skinu mi 89 dinara,provedem u šopingu preko sat vremena,povratak 89 dinara. Primer 4: idem na Kališ u šetnju,skinu mi 89 dinara,prošetam jedan krug,povratak 89 dinara. Naravno uzmite u obzir da se prevoz čeka,da sama vožnja traje uglavnom preko pola sata(ako imate sreće,a ako nemate onda traje mnogo više). A ovakvih primera ima koliko god želite. Da ponovo zaključim: pojedinačna karta je poskupela sa 73 dinara na 89 dinara.

foxfire

pre 9 godina

Ok.je da postoji vremenska karta, ali potrebna je i pojedinacna, sto znaci u prevodu da je vremenska ujedno i pojedinacna koja je i skuplja.Toliko o tome da ce prevoz da pojeftini.

Nikola B.

pre 9 godina

Ovde gde ja zivim imam neto platu 2.883,00€. Ovde jedna voznja kosta 2.75€, dnevna karta je 6,20€, a mesecna karta kosta 74,00€ a godisnja 702,00€. To znaci da ja godisnje od moje neto plate 2% izdvajam za prevoz. U Srbiji moj kolega ima platu 54.000 din (po kursu NBS to je oko 440€) i za mesecnu kartu onda placa 3.275 din (26,6€) odnosno godisnje 293€ (11 meseci + 1 free) sto iznosi 5,5% godisnje zarade. Znaci ja na raspolaganju za 2% godisnje zarade imam bus, tramvaj, S-Bahn i metro (Minhen) po kojima mozes sat da navijas, a moj kolega za 5,5% beogradske buseve i tramvaje.. Cist racun?:)

Nije poskupelo, samo plaćate više

pre 9 godina

S obzirom da su ukinute karte za jednu vožnju, kako da kupim kartu za vožnju od 15 minuta? Kupovina karte od 90 minuta mi izgleda kao kad bi me primoravali da kupim džak brašna da bih umesio jedan hleb.

???

pre 9 godina

I dalje mi nije jasno kako im je proslo ovo da karta vazi od trenutka kupovine a ne od otkucavanja u busu?! Kao da pored svake stanice postoji trafika i da busevi dolaze na 5 minuta, pa tako ne gubis novac ni kupljeno vreme.

Maja

pre 9 godina

Gradskim vlastima sad rebnuti 30% od plate jer su mesecima radili ni na cemu, sto ce za posledicu imati jos manje prihode od naplate karata..

Blake

pre 9 godina

Dva godine nisam koristio GSP, a sada mislim da ne bih znao kako da se ponasam kada bih usao unutra. Ne znam ni gde da kupim kartu, nista mi nije jasno...

Revoltirana

pre 9 godina

Ljudi, očigledno je da ovde džabe ispisujemo komentare, dajte da potpisujemo peticiju! Sigurna sam da bi odziv bio ogroman. Dokle ćemo više dozvoljavati ovakvim likovima da nas prave budalama? Penzioneri su se pobunili i odmah su im cene karata vraćene na stari nivo. Sta mi čekamo?????????? Do sada sam skoro uvek kucala pojedinačnu kartu kad idem prevozom, ali 90 din im neću platiti za jednu vožnju to nek budu sigurni!!!!

MojeIme

pre 9 godina

Zao mi je gospodo Mali i Vesicu, 73 RSD predstavlja gornju granicu onoga sto ja mogu da platim a da imam sta da jedem, nakon sto vam platim i reket u vidu Infostana i EDB. Zelim vam srecu u vodjenju sve siromasnijeg grada.

Klimatiziran

pre 9 godina

Malta:
Dnecna karta 1.5eu
Nedeljna (7dana) 6.5eu
Dva sata (toliko vazi) 1.3eu

Minimalna cena rada 4eu...

E toliko vas dragi moji Beogradjani deru...

Povrsina Malte je 27x12km dakle povrsine kao Beograd...
Oko 350km kvadratnih...

nema

pre 9 godina

Meni ništa nije jasno, osim činjenice da kad odem u Beograd nije dobro da koristim prevoz,jer obzirom da ne razmem pravila, šta treba i gde da validiram i kako se to radi,mogu biti uhapšen. Najbolje je držati se dalje od toga.

Frodo

pre 9 godina

S obzirom da su ukinute karte za jednu vožnju, kako da kupim kartu za vožnju od 15 minuta? Kupovina karte od 90 minuta mi izgleda kao kad bi me primoravali da kupim džak brašna da bih umesio jedan hleb.
(Nije poskupelo, samo plaćate više, 1. februar 2015 11:45)


Bravo za komentar! Tačno opisuje suštinu: ta "jeftinija" karta za 90 minuta (pošto je po radikalskoj matematici 89 manje od 73) samo je bahat, glup i providan pokušaj da se sakrije poskupljenje i da ljudi na silu plaćaju više za nešto što im ne treba. Tačno kao kad bi svaki put kad im zatreba da umese hleb - morali da kupe ceo džak brašna!

U redu je da takva karta postoji, pa kome treba, neka je kupi. Ali mnogima (rekao bih čak i većini) ona NE TREBA (jer se voze kraćom relacijom i/ili ne presedaju) i tako im se samo izvlači više novca iz džepa. Što je i bio pravi cilj cele pljačkaške operacije, a ne da se ljudi prevoze efikasnije, jeftinije i kulturnije.

bg-nin

pre 9 godina

@Mia iz Leskovca
Vidis, ja sam iz Beograda i nemam razlog u zivotu da mi neko iz nekog drugog grada, mesta u Srbiji bude nedrag, a tek da tako nesto da napisem u komentaru. U svakom slucaju, hvala ti sto si podelila sa citaocima svoj pogled na svet, na zivot.

pakao

pre 9 godina

Da mi je neko pricao da cu da dozivim da mi VLAST objasnjava da je 89 manje od 73 ,
a onda da cu da citam kako narod objasnjava sebi u kometarima kako to nije tacno, i jos daje pojasnjenja ......
stvarno je doslo vreme da zivi zavide mrtvima

:)

pre 9 godina

U pripremi je novi pravilnik: Svako ko ima boraviste u Beogradu mora dnevno da kupi najmanje 4 karte i da ih ponisti. Ukoliko i ne ulazi u vozilo, jos bolje.

Kiza

pre 9 godina

Niko ne pominje da za koriscenje vremenske karte vise ne postoji mogucnost kupovine papirnih karata od 40 din. vec iskljucivo plasticnih od 250 din.