Petak, 30.01.2015.

15:40

Varufakis: Kažemo "ne" Trojci

Grčka vlada neće sarađivati s trojkom (MMF, ECB i EK), niti će tražiti produženje programa finansijske pomoći, kaže grčki ministar finansija Janis Varufakis

Izvor: B92

Varufakis: Kažemo "ne" Trojci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

DC

pre 9 godina

Profesoru je bolje da se vrati u Valve, među šešire i virtualne novce, ne snalazi se baš sa pravim novcem dobro.
Nadam se da će u ime reparacija Nemačka dobiti dobar deo Grčke (kad ovi naravno pocrkaju od gladi), bar ćemo imati kvalitetnu uslugu kad idemo na more.

ne cenzurisi

pre 9 godina

@dusanmal, 30. januar 2015 20:26
U Nemackoj 4,6 miliona ljudi radi u javnom sektoru
https://www.destatis.de/EN/FactsFigures/SocietyState/PublicFinanceTaxes/PublicService/PublicServicePersonnel/Tables/FunctionalArea.html

Komunisticki manifest nisu napisali Grci vec Nemci,Marks i Engels.

Ular koji pominjes je kamata. Srbija u 2015. samo za kamatu bankama treba da da 985 miliona evra,121 milijardu dinara, vise od 10% celog budzeta samo za kamate vrednim bankarima. Da li iko misli da je to normalno.

Mika

pre 9 godina

Inace poznata kao i kolevka civilizacije,i originalne danas izlizane demokratije. (Lalegator, 30. januar 2015 21:11)

Zaboravio si da pomenes da je ta originalna demokratija bila napravljena u robovlasnickom drustvu, u kome su zene bile sredstvo za potomstvo a muskarci za pravu musku ljubav.
Verovatno znas nekoga ko se trajno iselio za EU ili SAD, i nikoga ko je otisao u Grcku. Toliko o ekonomskoj, privrednoj, kulturnoj i drustvenoj moci.
Prisutni poznavaoci ekonomije i finansija neka se jave kako su prosli kada su u bankama u kojima su podigli kredite rekli "Necu da vracam pare, i tacka. Evo i mojih argumenata: moja diploma, moja partijska knjizica, ovlascenje od zene i dece da sam najpametniji".

deki185

pre 9 godina

Pare koje su grci pozajmili su svakako kreirane iz nicega dodavanjem nula racunu.Novac u gotovini je minimalan u odnosu na dug.Ovo kelasican primer kako se drzave porobljavaju.Grcka je bogata zemlja sa najlepsim morem .Treba im to uzeti.Zasto se to nije desilo recimo Bugarskoj i Rumuniji.Sve je smisljeno i zato ne trebaju to da vracaju.To je kao da imas kuci stampariju i stampas kao neki novac i potajmljujes komsiluku a posle im uzmes kuce na ime duga:-)Iskoristis ljudsku naivnost da bi ih opljackao.

NN

pre 9 godina

Bond

Donekle ste u pravu, prica se da su americke banke upumpale veliki novac u Grcku , da bi Grcka ispunila uslove za ulazak u evro zonu, jer sa njihovom privredom, napumpanim platama, neradom i velikom poreskom utajom nisu ispunjavali nijedna uslov.
Ali su svi u zabludi ako misle da ce Nemacka dopustiti da Grcka ne vraca dugove , jer ipak Grcka najvise duguje Nemackoj a Nemacka je kolovodja EU.

Simao ti ga dao

pre 9 godina

Znači onaj ko ti da lovu jer nemaš leba da jedeš je zelenaš? Jel ih neko vukao za uši da upropaste državu? Jel im neko branio da troše samo ono što zarade i da plaćaju porez? Znači tu bagru lenjivaca i džabalebaroša treba naučiti pameti jednom zauvek. Nije život video igra pa sveža instalacija otkloni bagove.

Brigate Rosse

pre 9 godina

Тако је Грци. Добро се неко сетио да каже оно што сви знају. Шпанци су се такође отрезнили.

А шта је са нама? Заборавили смо како изгледа када имаш кичму.

Verica

pre 9 godina

Pre svega, Grci su u pravu. Krediti koje odobravaju (belo)svetske institucije vladama koje su dovele na vlast, narod ne mroa da vraca. Sve te monetarne institucije imaju timove koji procenjuju rizike ulaganja. Pa, krivo su procenili rizik! Izovlite, snosite posledice vi, a ne narod koji je imao najmanje vajde od takvih kredita - ogromne pare otisle su u dzepove lobista u vladama i otud toliko milijardera u drzavama koje su na ivici ponora. Nisu samo Grci zrtve, zar mislite da su Portugalci, Spanci, sve drzave ex-Jugoslavije, Bugari,Rumuni itd. zaista lenjivci koji isisavaju tesko zaradjeni novac EU. Pa cela je Nemacka izgradjena preko grbaca gastarbajtera, da ne pominjemo Marsalov plan, otpis dugova ... Zato, napred Grci, uspecete, nije EU luda da se odrekne godisnjih clanarina clanica koje taj birokratski aparat rasporedjuje tako da njime kasnije ucenjuje celu Evropu.
Navijajmo i za Tursku, koja je imala srecu da nije usla u EU, pa danas belezi privredni rast.

kejto

pre 9 godina

@mujcinovic salih sumnjam da bi neki politicar,pa makar bio i komunista, isao bas toliko na svoju stetu i stetu drzave, tako da ce vreme pokazati kako ce grci da prodju, a vama prijateljski savetujem malo kritickog razmisljanja,a ne samo medijima oblikovanog jednostranog.

Zoran

pre 9 godina

(Neutron, 30. januar 2015 22:04),

Tako pricas dok Siriza ne pokaze da je u stvari nesposbna za sve i samim tim ucini veliku uslugu Zapadu. Sta ces onda reci? Da su placeni od Zapada?

uf

pre 9 godina

@besna glista
Grcka ima vojsku koja je vise nego sposobna da brani svoju drzavu. Raspitaj se malo.
A u slucaju da Ameri nekog nahuskaju na Grke, eto ti ruskih vojnih baza u Grckoj dok trepnes.
Nisu Ameri toliko mutavi.

Peki

pre 9 godina

E to se zovu reforme...ovi presekose vise za 3 dana nego nasi za 3 godine...To je to samo radikalno i direktno a ne ko ovi nasi sve nesto okolo hocu necu joj pa neznam videcemo pa mi smo za eu ali volimo da se druzimo sa putinom ali ocekujemo sporazum sa kinom idemo po instrukcije kod bajdena

Bond

pre 9 godina

Komentar Daccha, Odlicno pitanje, saglasan da neko veliki stoji iza njih.Mislim da su to SAD, jer zele da Grcku ponovo u celosti stave pod svoju kontrolum, a da bi ocitali lekciju Turskojm ali i EU.
(prava stvar, 30. januar 2015 20:52)
Nece SAD citati lekciju Turskoj sigurno, ako su neke dve drzave u dobrim odnosima i u tzv dilu to su SAD i Turska, pa da nema podrsku SAD ne bi se ona ovoliko (koliko to u poslednje vreme radi) izletala sa nekim komenarima

Alex

pre 9 godina

Saradivace oni pa jos kako!EU da je pametna prvo pod hitno da ih najuri iz Unije a onda da potrazuje dug.Imaju ostrva,rude,nalazista nafte po morima.Takvim prevarantima treba objasniti da je komunizam umro pre 25g. a i onim zaludjenim Srbima koji se sa njima solidarisu.Pozdrav iz Bavarske!

Neutron

pre 9 godina

Dolazi i Podemos u Spaniji. Nije ovo kraj. Ne svidja se gazdama ni Siriza ni Podemos. Sami su krivi. Oni su ih ustvari i stvorili svojom politikom. Ne svidjaju se ni Severno Amerikancima gerile po Latinskoj Americi, ali su ih oni sami stvorili svojom "demokratijom", sada vec stoletnom. Citajte malo i analizirajte pa cete shvatiti zasto akcije prouzrokuju reakciju. Tako je uvek, tako ce uvek i biti, a sada, ako ti se to ne svidja, pa preuzmi blagovremeno RAZUMNE mere. Mozda ti prica i prodje.

Lalegator

pre 9 godina

"... Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate." (besna glista, 30. januar 2015 15:57)

Inace poznata kao i kolevka civilizacije,i originalne danas izlizane demokratije.

Peja

pre 9 godina

Ne objavljujete moje komentare, a objavljujete psovke?!?!
E, pa napusite se i meni kurca, oao i onom gorancu, pa mi ovaj komentar mozda objavite, govna ljigava!!!

baki

pre 9 godina

Kako se Nemačka uplašila za kamate i parice,a dok su iste uzimali nisu se bunili.Ko ih ne zna skupo bi ih platio.Nemačka dominira Evropom prodaje svoju robu i usluge a ako nemate para tu smo mi sa svojim paricama i kamaticom da vam pomognemo.Koliko samo zemalja drže u dužničkom ropstvu.

333

pre 9 godina

Idite vi iz MMF ko da ih briga , sta ce te im vi... njima je bitno da dug vratite. Sto sumnjam da ce biti moguce , kako god poskusali izbeci to nece biti lako

SolunIT

pre 9 godina

Joj kad samo budu smislili nacin da ih izbace iz Euro zone cesace se tamo gde ne svrbi ovi sto su dosli znaju da je izbacivanje jedne zemlje iz euro tesko pa ubiraju jeftine poene kod ne bas vrednog i poreski disciplinovanog naroda.

prava stvar

pre 9 godina

Komentar Daccha, Odlicno pitanje, saglasan da neko veliki stoji iza njih.Mislim da su to SAD, jer zele da Grcku ponovo u celosti stave pod svoju kontrolum, a da bi ocitali lekciju Turskojm ali i EU.

dusanmal

pre 9 godina

@2ndhandSrbijanac - Problem je sto ni Grci ni mi (a ni vi) ne shvatate ko/sta je ular... Ular je prevelika drzavna struktura. Plavi ular od EU/MMF/..., crveni ular od komunista,... ali jos uvek ular.
Jedini nacin i za Grke i za nas je da se to shvati i ako treba revolucionarno smanji birokratska vampirska struktura. Ne izabere drugi vodja za istu strukturu. Pa cak i ako lepo prica.
Da, vrlo je bolno otrgnuti vampira sa sopstvenog vrata ali inace ce on nastaviti da sisa. Mora se platiti za glupost razvoja tako velike drzavne strukture. Bolno za te koji ucine ali spas za decu, unuke, naciju.
Srpski primer: javna preduzeca moraju postati oksimoron-to je leglo vampira, drzava se mora ukloniti iz davanja usluga (energetika, komunikacije, zdravstvo, skolstvo,...) jer to samo hrani vampire, prava drzave se moraju skresati jer inace pozivamo vampire da nam udju u kucu, te najzad mora se uraditi istraga vampira - broj drzavno zaposlenih koji nasa ekonomija moze da nosi je u najvise desetinama hiljada, ne u stotinama hiljada. E, onda nema ulara ( a da ne pominjem trcati sto dalje od EU vampira).

Zoran

pre 9 godina

Да ли то из коментара говори робовски менталитет?
(Пуна подршка Грцима, 30. januar 2015 17:19)

Da, sto i tebi zelim. Pozdrav iz SAD.

Nešto mislom

pre 9 godina

Ovo što radi Nemačka sada po Evropi zove se neokolonijalizam. U prevodu: "Nismo uspeli u I i II svetskom ratu da vas opelješimo do kraja i da od vas napravimo svoje kolonije (zahvaljujući najviše Rusiji) vojnom silom, sada ćemo to da uradimo perfidno- monetarnom metodom". Unazadili su zemlje Balkana za 200 godina, pokrali, uništavali sve pred sobom, a o ljudskim životima da ne pričam. To ne može da se izrazi ni u kojoj valuti. Došlo je vreme da im neko stane ne put. Svaka čast Grci na hrabrosti! Kolevka civilizacije!

aleksandar

pre 9 godina

nema potrebe da im ista vrate.Zapad im je davao te zajmove da bi grci imali novca da kupuju njihove proizvode.Dakle,sav novac koji su grci pozajmili od EU je odavno vracen.I to sa pozamasnom dobiti.

GS

pre 9 godina

Sta kaze majstor " da ne propadnu rezultati", Grci imaju plate ~22% manje, realne plate, nego 2012. Jeftina radna snaga extra profit u moj dzep. Da se razumemo, nista ja nemam protiv profita ali sve ima svoje granice

mile

pre 9 godina

Grcka nece da saradjuje a ocekuje ustupke i otpise. Zanimljivo. Ja sam podigao kredit i ne mogu da kazem "necu da saradjujem" otpisite mi.
(Srbin, 30. januar 2015 16:26).

Možeš,možeš samo neznaš da možeš!Ali ne SAM!

vesna

pre 9 godina

ko je hteo pažljivo da prati stručne komentatore, čuo je da Grčka zna da ne može sama.Zajedno sa zemljama istomišljenicama želi da pritisne Evropu da promeni politiku podčinjavanja slabijih zemalja,tako što ih pozajmicama gura još dublje i u totalnu zavisnost.Naravno,svesni su Grci pogrešne politike trošenja u prošlom vremenu,ali imaju svoj plan i strategiju,Nisu uleteli u ovo kao neuka deca. 6+3=9,ali i 5+4 isto tako=9.Svako ima svoj put,želim im sve najbolje,da se izvuku na najbolji mogući način.

Jelena

pre 9 godina

A popovi su im drzavni sluzbenici i plate dobijaju iz budzeta, novi premijer obecao odlazak u penziju sa 62 godine, itd. A Nemci koji treba da rade do 67. godine treba sve da im to nadoknade, a Grci ce da biraju sa kim ce pregovarati.
Pa do sad im je oprosteno 100 milijardi.

All-inclusive sirotinja

pre 9 godina

Siriza i ovaj Varufakis ili će spasiti Grčku ili će izazvati katastrofu epohalnih razmera.
(50% da hoće, 100% da neće, 30. januar 2015 16:51)

Zapravo, samo je jedno u opticaju, poto Grci već sad imaju katastrofu epohalnih razmera.

Zoran

pre 9 godina

"A čime se meri "veličina" i "značaj" zemlje?"

Svakako se ne meri sta o njoj misle njeni gradjani. Vec sta o njoj misle ostali ljudi.

A ti vidi sta vecina misli o Grckoj u svetu.

C

pre 9 godina

@Zuki@matematicar
od ponosa se ne zivi, niti ponos puni stomak.
Volim i postujem Grke, bratski narod, ali oni su dobili svog Milosevica. Bandoglavac koji je umislio da sve zna, a nema pojma. Nije Grcka ni jedina na svetu niti je svetska sila u bilo cemu. A videce se ko su joj i kakvi i koliki prijatelji kada sve dodje na naplatu. Rupu koju su Grci sami iskopali sada zatrpavaju, ali sa Grcima u njoj...

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Kako mi Srbi ne volimo hrabre narode.
(Dule, 30. januar 2015 16:50)

Ne preteruj. Ne vole ih SNS botovi, jer je Vođa tako rekao i ne vole ih 'evro-fanatici' s grantovskih jasala, jer je gazda tako rekao. Dva lica iste slugeranjske medalje.

Ekonomija

pre 9 godina

Vi ocigledno ne razumete. Zaduzili su se pa sad nece da vracaju. Osoba koja je napisala da Izraelaca ima 6 miliona pa vladaju sa posla sveta. Da slazem se sa tobom ali to se nije desilo preko noci. Grci imaju uzasan penzioni sistem i do skoro su imali ogroman vusak u javnom sektoru. Trosili su vise nego sto su zaradjivali i to hoce i dalje da rade. Izvinite ali Nemci su poludeli kad su dali ogrom
an novac Grcima. Rekli su ''mi da radimo, a oni da uzivaju,,. I upravu su. Samo malo pogledajte njihov penzioni sistem...

daccha

pre 9 godina

Stvarno ne verujem da je ovo autentična tvrdoglavost. Negde u pozadini je neki veliki brat, to jest krupniji interes. Ne bi se oni smeli tako ponašati da neko nije dao mig. A reakcija evropskih institucija je smešno mlaka i neodredjena. E sad čiji interes? Ruski? Nemački? Oba? Neki treći? Vreme će pokazati

toma bgd

pre 9 godina

@jelena
jadni ti vredni i dobri nemci ...
to sto su pre 60 godina srusili celu evropu i poslali milione ljudi u gasne komore to ćemo sve da zaboravimo.....
i to sto su im okupirali zemlju i pokrali i to grci da zaborave
tako je braco grci treba jos oni vama da plate ratnu odstetu...
a to sto je tito pravio dil sa njima i oprostio im ratnu odstetu to je problem nas glupaka

2nd hand-srbijanac

pre 9 godina

Ej, 2nd hand-srbijanci, nije ovo vest o Rusiji! Šta ste se okomili na Grke kao pomahnitali? Šta, dirali vam gazde? Sram ih bilo! Oni bi da skinu ular, a vidi kako vama lepo stoji!

nikola

pre 9 godina

nemacka je 1941 unazadila evropu,posle rata pola dugova joj oprosteno,nemci moraju da placaju,jer su unistili sve,jaka nemacka treci sv rat na vidiku

Ime i prezime!

pre 9 godina

Grci su pravedan,slobodan narod!Ja se stidim odakle sam i da je potcinjavanje ok!E pa nije ok,hocu kao Grci da budemo i da imamo svoje ja!Podrska grckom narodu i vladi!Dole tirani iz Eu!

Gonite to napolje sto pre!

pre 9 godina

Mislim da je krajnje vreme da EU jednostavno smanji gubitke tako sto ce ove stetocije za 24 sata izbaciti i iz eurozone i iz EU. Mozda ce izgubiti pare od kredita ali ce se jednom za uvek resiti bede koa nije da zna hoce, ali zato zna sta nece!
Posle neka se oni sami kako znaju i umeju gumbaju sa komunjarama, koji na svu bedu i nesrecu, kao najvisi drzavni interes, jedino umeju da zaposle 600 cistacica!

Пуна подршка Грцима

pre 9 godina

Какви ѕлобни коментари.
И онда се питате зашто се лоше живи у Србији и на Балкану уопште.
Грци нису рекли да неће да враћају дугове, само одбијају да буду робови.

Да ли то из коментара говори робовски менталитет?

Beka

pre 9 godina

"... Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate." (besna glista, 30. januar 2015 15:57)

... mala i beznačajna? A čime se meri "veličina" i "značaj" zemlje? Nešto ovako ružno i glupo skoro nisam pročitala. Šta bi bilo da su nam se dedovi držali toga, gde bismo danas bili - turski pašaluk, ugarski graničari?

jah

pre 9 godina

@besna glista Gresis!!! Jedna takva zemlja, zaista ne moze. Ali, vise takvih zemalja mogu, svakako!!! A, ima ih!!! Zato su i rasparcali Jugoslaviju, Cehoslovacku, Sovjetski savez..samo da bi mogli da ih kontrolisu, a kasnije lakse i prisvoje!!!

b.

pre 9 godina

Ljudi pokusavaju da povrate suverenitet svoje zemlje i ja ih apsolutno u tome podrzavam. Grcka je u geopolitickom smislu izuzetno vazna zemlja. Vidim neki ovde porede nas i njih, mi smo po vaznosti burania za Grke. Nece se tamo niko usuditi da previse talasa. Uostalom, da im nisu bitni ne bi im dali 150 milijardi da se izvuku iz g****a.

Sergio

pre 9 godina

zasto da vracaju kredite i dugovanja koje je napravila prosla vlada, za koju se EU pobrinula da bude izabrana a pod uslovom da prihvate te kredite koji su samo vodili u jos vecu privatizaciju zemlje i dug???

Branka, Svajcarska,

pre 9 godina

On ne spominje sta su raniji ugovori obuhvatali: od 240 milijardi duga otpisano 100 milijardi, a za ostalih 140 milijardi smanjene su kamate.
I sad ce on da postavlja uslove.

maki

pre 9 godina

ahh koliko zavidim Grcima na takvoj vladi! dolazi to vreme,novo doba I kod nas! radi se na tome! vetar slobode je poceo je krenuo iz Grcke, siri se ka Spaniji, a odatle u svim pravcima!

milan1989g

pre 9 godina

Činjenica je da su Grci prilično neodgovorni, ali istini za volju, oni nikada nisu baš živeli na grbači poreskih obveznika EU, već na grbači štamparija pod kontrolom ESCB-a.
Sistem funkcioniše otprilike ovako:
1. Na demokratskim izborima pobedi kandidat podoban po merilima EU, USA i MMF-a (povremeno mu i čestitaju na pobedi 4 sata pre zatvaranja birališta)
2. Posao nove vlade je da se besomučno zadužuje, za šta se sigurno dobijaju procenti ili žmurenje na jedno oko kada je u pitanju "masna" ugradnja.
3. Krediti se daju i uzimaju pod nebuloznim uslovima, ne postoji ni najmanja šansa da se kredit vrati, što znaju obe strane, a novac se štampa u EU (papir je skoro besplatan, nema zlatne podloge).
4. Kada dođe vreme za vraćanje kredita, zemlja naravno nema odakle da vrati, a zauzvrat mora da da nešto što za razliku od papirnih novčanica ima realnu vrednost - rudnike, izvore vode, plodnu zemlju, luke....
5. Ko preskoči korak 1, odnosno ne izabere podobnog, ili postojeći vladar spreči "demokratsku" pobedu podobnog, dobija 5. oktobar, Arapsko proleće, Kijevski Majdan i slično. Onda ponovo ide sve od koraka br. 1.

I tako, štampači bezvrednih novčanica, postaju apsolutni (robo)vlasnici ekonomski poražene zemlje, uz veliku zaslugu domaćih izdajnika.

Radovan

pre 9 godina

Pa ta Trojka predstavlja glavne kreditore koji su na kraju omogućili Grčkoj da ne bankrotira. Biće vrlo zanimljivo videti kako će u praksi da izgleda ta pozicija da oni sa njima neće da razgovaraju.

matematicar

pre 9 godina

@Nisu ni svesni gde ova bandoglavost moze da ih odvede. Albanci na severu, Turci na ostrvima, Amerika i EU lako mogu da potpale bilo koju od ove dve strane i Grcku vrate u kameno doba. Pametnije bi im bilo da vrate taj dug koji su sami napravili nego da se igraju s vatrom. Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate.(besna glista, 30. januar 2015 15:57)
e vidis, takav stav koci i nasu zemlju, jesmo mi mala zemlja, ali je jedina koju imamo i za nas je najveca, tako se treba i ponasati...

Zuki

pre 9 godina

Da sam Grk bio bih ponosan na svoj narod. Ovako kao Srbin, mogu samo da se stidim. Na casovima istorije su me ucili da smo ponosan, slobodoljubiv i hrabar narod. A oko sebe vidim ulizice, kukavice, moralne patuljke, bedu koja se prodaje za koju crvenu i prazna obecanja u neodredjenoj buducnosti. Da, sramota me da kazem odakle sam.

Malo lakse pls

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da mi treba da branimo mmf i ostale i da pljujemo grke sto su kilavi, sta moraju, itd. Zaista, cemu to vodi? Posebno od nacije kojoj je 70 posto duga oprosteno u londonu i parizu nakon 2000 te. Licno zelim grcima sve najbolje, a i svidja mi se stav ministra finansija o ekonomiji uopste, lako je videti puno klipova, you tube, ukucate njegovo ime i izvolte. A zasto bi mi srbi uopste brinuli o tim stvarima je sto bi rekli ameri beyond me. Imamo toliko svojih briga, neka grci brinu o svojim a mi moramo o nasim. Molim b92 koji inace zesce moderira sve sto uputim iz nekog razloga, da ovo objavi.

bole

pre 9 godina

ovi nece dugo. cekam dan kad ce turci da ih kupe jer ce ovi proglasiti bankrot. samo neka oni nastave da imaju firma za isusavanje nepostojecih jezera, najveci broj slepih koji vide i slicno...

nemojte tako

pre 9 godina

Nemojte tako gospodine Varufakis.Pa nas Vodja se kune u njih, predstavlja ih kao jedini spas za narod i drzavu Srbiju.
A i ove na Zapadu ste doveli od nedelje u predinfarktno stanje.
Ali ako je tacna ona nasa stara "Za dobrim konjem se dize prasina", samo napred i mnogo srece!

Dule

pre 9 godina

Kako mi Srbi ne volimo hrabre narode.
Odma ih pljujemo vicemo unistice vas i sl...
A samo zato sto se mi bojimo svih i zato sto ko god je hteo radio je u Srbiji sta god je hteo jel smo se bojali svakog.
Cutite i gledajte od Grka kako se to radi
Pa i izraelaca ima 6 miliona pa vladaju sa pola sveta,Zasto?
Pa zato sto se nisu bojali svega i zato sto ne daju na sebe

Mare

pre 9 godina

Pa niko vas ne tera da saradjujete, samo vratite ono što ste pozajmili. Akp odbijete da vratite, u redu, al baš da vidimo ko će vam sledeći pozajmiti pare kad dodjete u problem.

besna glista

pre 9 godina

Nisu ni svesni gde ova bandoglavost moze da ih odvede. Albanci na severu, Turci na ostrvima, Amerika i EU lako mogu da potpale bilo koju od ove dve strane i Grcku vrate u kameno doba. Pametnije bi im bilo da vrate taj dug koji su sami napravili nego da se igraju s vatrom. Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate.

miloš

pre 9 godina

čekaj, nećete da sarađujete sa "Trojkom", ali hoćete njihove pare da pokrijete vaš ogromni budžetski deficit? to podseća na ono naše "Ulazimo u EU, ali po našim uslovima".

nemojte tako

pre 9 godina

Nemojte tako gospodine Varufakis.Pa nas Vodja se kune u njih, predstavlja ih kao jedini spas za narod i drzavu Srbiju.
A i ove na Zapadu ste doveli od nedelje u predinfarktno stanje.
Ali ako je tacna ona nasa stara "Za dobrim konjem se dize prasina", samo napred i mnogo srece!

Radovan

pre 9 godina

Pa ta Trojka predstavlja glavne kreditore koji su na kraju omogućili Grčkoj da ne bankrotira. Biće vrlo zanimljivo videti kako će u praksi da izgleda ta pozicija da oni sa njima neće da razgovaraju.

besna glista

pre 9 godina

Nisu ni svesni gde ova bandoglavost moze da ih odvede. Albanci na severu, Turci na ostrvima, Amerika i EU lako mogu da potpale bilo koju od ove dve strane i Grcku vrate u kameno doba. Pametnije bi im bilo da vrate taj dug koji su sami napravili nego da se igraju s vatrom. Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate.

miloš

pre 9 godina

čekaj, nećete da sarađujete sa "Trojkom", ali hoćete njihove pare da pokrijete vaš ogromni budžetski deficit? to podseća na ono naše "Ulazimo u EU, ali po našim uslovima".

Zuki

pre 9 godina

Da sam Grk bio bih ponosan na svoj narod. Ovako kao Srbin, mogu samo da se stidim. Na casovima istorije su me ucili da smo ponosan, slobodoljubiv i hrabar narod. A oko sebe vidim ulizice, kukavice, moralne patuljke, bedu koja se prodaje za koju crvenu i prazna obecanja u neodredjenoj buducnosti. Da, sramota me da kazem odakle sam.

milan1989g

pre 9 godina

Činjenica je da su Grci prilično neodgovorni, ali istini za volju, oni nikada nisu baš živeli na grbači poreskih obveznika EU, već na grbači štamparija pod kontrolom ESCB-a.
Sistem funkcioniše otprilike ovako:
1. Na demokratskim izborima pobedi kandidat podoban po merilima EU, USA i MMF-a (povremeno mu i čestitaju na pobedi 4 sata pre zatvaranja birališta)
2. Posao nove vlade je da se besomučno zadužuje, za šta se sigurno dobijaju procenti ili žmurenje na jedno oko kada je u pitanju "masna" ugradnja.
3. Krediti se daju i uzimaju pod nebuloznim uslovima, ne postoji ni najmanja šansa da se kredit vrati, što znaju obe strane, a novac se štampa u EU (papir je skoro besplatan, nema zlatne podloge).
4. Kada dođe vreme za vraćanje kredita, zemlja naravno nema odakle da vrati, a zauzvrat mora da da nešto što za razliku od papirnih novčanica ima realnu vrednost - rudnike, izvore vode, plodnu zemlju, luke....
5. Ko preskoči korak 1, odnosno ne izabere podobnog, ili postojeći vladar spreči "demokratsku" pobedu podobnog, dobija 5. oktobar, Arapsko proleće, Kijevski Majdan i slično. Onda ponovo ide sve od koraka br. 1.

I tako, štampači bezvrednih novčanica, postaju apsolutni (robo)vlasnici ekonomski poražene zemlje, uz veliku zaslugu domaćih izdajnika.

Mare

pre 9 godina

Pa niko vas ne tera da saradjujete, samo vratite ono što ste pozajmili. Akp odbijete da vratite, u redu, al baš da vidimo ko će vam sledeći pozajmiti pare kad dodjete u problem.

2nd hand-srbijanac

pre 9 godina

Ej, 2nd hand-srbijanci, nije ovo vest o Rusiji! Šta ste se okomili na Grke kao pomahnitali? Šta, dirali vam gazde? Sram ih bilo! Oni bi da skinu ular, a vidi kako vama lepo stoji!

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Kako mi Srbi ne volimo hrabre narode.
(Dule, 30. januar 2015 16:50)

Ne preteruj. Ne vole ih SNS botovi, jer je Vođa tako rekao i ne vole ih 'evro-fanatici' s grantovskih jasala, jer je gazda tako rekao. Dva lica iste slugeranjske medalje.

vesna

pre 9 godina

ko je hteo pažljivo da prati stručne komentatore, čuo je da Grčka zna da ne može sama.Zajedno sa zemljama istomišljenicama želi da pritisne Evropu da promeni politiku podčinjavanja slabijih zemalja,tako što ih pozajmicama gura još dublje i u totalnu zavisnost.Naravno,svesni su Grci pogrešne politike trošenja u prošlom vremenu,ali imaju svoj plan i strategiju,Nisu uleteli u ovo kao neuka deca. 6+3=9,ali i 5+4 isto tako=9.Svako ima svoj put,želim im sve najbolje,da se izvuku na najbolji mogući način.

aleksandar

pre 9 godina

nema potrebe da im ista vrate.Zapad im je davao te zajmove da bi grci imali novca da kupuju njihove proizvode.Dakle,sav novac koji su grci pozajmili od EU je odavno vracen.I to sa pozamasnom dobiti.

Пуна подршка Грцима

pre 9 godina

Какви ѕлобни коментари.
И онда се питате зашто се лоше живи у Србији и на Балкану уопште.
Грци нису рекли да неће да враћају дугове, само одбијају да буду робови.

Да ли то из коментара говори робовски менталитет?

Ime i prezime!

pre 9 godina

Grci su pravedan,slobodan narod!Ja se stidim odakle sam i da je potcinjavanje ok!E pa nije ok,hocu kao Grci da budemo i da imamo svoje ja!Podrska grckom narodu i vladi!Dole tirani iz Eu!

mile

pre 9 godina

Grcka nece da saradjuje a ocekuje ustupke i otpise. Zanimljivo. Ja sam podigao kredit i ne mogu da kazem "necu da saradjujem" otpisite mi.
(Srbin, 30. januar 2015 16:26).

Možeš,možeš samo neznaš da možeš!Ali ne SAM!

matematicar

pre 9 godina

@Nisu ni svesni gde ova bandoglavost moze da ih odvede. Albanci na severu, Turci na ostrvima, Amerika i EU lako mogu da potpale bilo koju od ove dve strane i Grcku vrate u kameno doba. Pametnije bi im bilo da vrate taj dug koji su sami napravili nego da se igraju s vatrom. Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate.(besna glista, 30. januar 2015 15:57)
e vidis, takav stav koci i nasu zemlju, jesmo mi mala zemlja, ali je jedina koju imamo i za nas je najveca, tako se treba i ponasati...

Peja

pre 9 godina

Ne objavljujete moje komentare, a objavljujete psovke?!?!
E, pa napusite se i meni kurca, oao i onom gorancu, pa mi ovaj komentar mozda objavite, govna ljigava!!!

Dule

pre 9 godina

Kako mi Srbi ne volimo hrabre narode.
Odma ih pljujemo vicemo unistice vas i sl...
A samo zato sto se mi bojimo svih i zato sto ko god je hteo radio je u Srbiji sta god je hteo jel smo se bojali svakog.
Cutite i gledajte od Grka kako se to radi
Pa i izraelaca ima 6 miliona pa vladaju sa pola sveta,Zasto?
Pa zato sto se nisu bojali svega i zato sto ne daju na sebe

maki

pre 9 godina

ahh koliko zavidim Grcima na takvoj vladi! dolazi to vreme,novo doba I kod nas! radi se na tome! vetar slobode je poceo je krenuo iz Grcke, siri se ka Spaniji, a odatle u svim pravcima!

nikola

pre 9 godina

nemacka je 1941 unazadila evropu,posle rata pola dugova joj oprosteno,nemci moraju da placaju,jer su unistili sve,jaka nemacka treci sv rat na vidiku

Beka

pre 9 godina

"... Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate." (besna glista, 30. januar 2015 15:57)

... mala i beznačajna? A čime se meri "veličina" i "značaj" zemlje? Nešto ovako ružno i glupo skoro nisam pročitala. Šta bi bilo da su nam se dedovi držali toga, gde bismo danas bili - turski pašaluk, ugarski graničari?

b.

pre 9 godina

Ljudi pokusavaju da povrate suverenitet svoje zemlje i ja ih apsolutno u tome podrzavam. Grcka je u geopolitickom smislu izuzetno vazna zemlja. Vidim neki ovde porede nas i njih, mi smo po vaznosti burania za Grke. Nece se tamo niko usuditi da previse talasa. Uostalom, da im nisu bitni ne bi im dali 150 milijardi da se izvuku iz g****a.

jah

pre 9 godina

@besna glista Gresis!!! Jedna takva zemlja, zaista ne moze. Ali, vise takvih zemalja mogu, svakako!!! A, ima ih!!! Zato su i rasparcali Jugoslaviju, Cehoslovacku, Sovjetski savez..samo da bi mogli da ih kontrolisu, a kasnije lakse i prisvoje!!!

Nešto mislom

pre 9 godina

Ovo što radi Nemačka sada po Evropi zove se neokolonijalizam. U prevodu: "Nismo uspeli u I i II svetskom ratu da vas opelješimo do kraja i da od vas napravimo svoje kolonije (zahvaljujući najviše Rusiji) vojnom silom, sada ćemo to da uradimo perfidno- monetarnom metodom". Unazadili su zemlje Balkana za 200 godina, pokrali, uništavali sve pred sobom, a o ljudskim životima da ne pričam. To ne može da se izrazi ni u kojoj valuti. Došlo je vreme da im neko stane ne put. Svaka čast Grci na hrabrosti! Kolevka civilizacije!

All-inclusive sirotinja

pre 9 godina

Siriza i ovaj Varufakis ili će spasiti Grčku ili će izazvati katastrofu epohalnih razmera.
(50% da hoće, 100% da neće, 30. januar 2015 16:51)

Zapravo, samo je jedno u opticaju, poto Grci već sad imaju katastrofu epohalnih razmera.

Malo lakse pls

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da mi treba da branimo mmf i ostale i da pljujemo grke sto su kilavi, sta moraju, itd. Zaista, cemu to vodi? Posebno od nacije kojoj je 70 posto duga oprosteno u londonu i parizu nakon 2000 te. Licno zelim grcima sve najbolje, a i svidja mi se stav ministra finansija o ekonomiji uopste, lako je videti puno klipova, you tube, ukucate njegovo ime i izvolte. A zasto bi mi srbi uopste brinuli o tim stvarima je sto bi rekli ameri beyond me. Imamo toliko svojih briga, neka grci brinu o svojim a mi moramo o nasim. Molim b92 koji inace zesce moderira sve sto uputim iz nekog razloga, da ovo objavi.

daccha

pre 9 godina

Stvarno ne verujem da je ovo autentična tvrdoglavost. Negde u pozadini je neki veliki brat, to jest krupniji interes. Ne bi se oni smeli tako ponašati da neko nije dao mig. A reakcija evropskih institucija je smešno mlaka i neodredjena. E sad čiji interes? Ruski? Nemački? Oba? Neki treći? Vreme će pokazati

Sergio

pre 9 godina

zasto da vracaju kredite i dugovanja koje je napravila prosla vlada, za koju se EU pobrinula da bude izabrana a pod uslovom da prihvate te kredite koji su samo vodili u jos vecu privatizaciju zemlje i dug???

toma bgd

pre 9 godina

@jelena
jadni ti vredni i dobri nemci ...
to sto su pre 60 godina srusili celu evropu i poslali milione ljudi u gasne komore to ćemo sve da zaboravimo.....
i to sto su im okupirali zemlju i pokrali i to grci da zaborave
tako je braco grci treba jos oni vama da plate ratnu odstetu...
a to sto je tito pravio dil sa njima i oprostio im ratnu odstetu to je problem nas glupaka

Jelena

pre 9 godina

A popovi su im drzavni sluzbenici i plate dobijaju iz budzeta, novi premijer obecao odlazak u penziju sa 62 godine, itd. A Nemci koji treba da rade do 67. godine treba sve da im to nadoknade, a Grci ce da biraju sa kim ce pregovarati.
Pa do sad im je oprosteno 100 milijardi.

Neutron

pre 9 godina

Dolazi i Podemos u Spaniji. Nije ovo kraj. Ne svidja se gazdama ni Siriza ni Podemos. Sami su krivi. Oni su ih ustvari i stvorili svojom politikom. Ne svidjaju se ni Severno Amerikancima gerile po Latinskoj Americi, ali su ih oni sami stvorili svojom "demokratijom", sada vec stoletnom. Citajte malo i analizirajte pa cete shvatiti zasto akcije prouzrokuju reakciju. Tako je uvek, tako ce uvek i biti, a sada, ako ti se to ne svidja, pa preuzmi blagovremeno RAZUMNE mere. Mozda ti prica i prodje.

baki

pre 9 godina

Kako se Nemačka uplašila za kamate i parice,a dok su iste uzimali nisu se bunili.Ko ih ne zna skupo bi ih platio.Nemačka dominira Evropom prodaje svoju robu i usluge a ako nemate para tu smo mi sa svojim paricama i kamaticom da vam pomognemo.Koliko samo zemalja drže u dužničkom ropstvu.

Lalegator

pre 9 godina

"... Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate." (besna glista, 30. januar 2015 15:57)

Inace poznata kao i kolevka civilizacije,i originalne danas izlizane demokratije.

Zoran

pre 9 godina

"A čime se meri "veličina" i "značaj" zemlje?"

Svakako se ne meri sta o njoj misle njeni gradjani. Vec sta o njoj misle ostali ljudi.

A ti vidi sta vecina misli o Grckoj u svetu.

C

pre 9 godina

@Zuki@matematicar
od ponosa se ne zivi, niti ponos puni stomak.
Volim i postujem Grke, bratski narod, ali oni su dobili svog Milosevica. Bandoglavac koji je umislio da sve zna, a nema pojma. Nije Grcka ni jedina na svetu niti je svetska sila u bilo cemu. A videce se ko su joj i kakvi i koliki prijatelji kada sve dodje na naplatu. Rupu koju su Grci sami iskopali sada zatrpavaju, ali sa Grcima u njoj...

Branka, Svajcarska,

pre 9 godina

On ne spominje sta su raniji ugovori obuhvatali: od 240 milijardi duga otpisano 100 milijardi, a za ostalih 140 milijardi smanjene su kamate.
I sad ce on da postavlja uslove.

dusanmal

pre 9 godina

@2ndhandSrbijanac - Problem je sto ni Grci ni mi (a ni vi) ne shvatate ko/sta je ular... Ular je prevelika drzavna struktura. Plavi ular od EU/MMF/..., crveni ular od komunista,... ali jos uvek ular.
Jedini nacin i za Grke i za nas je da se to shvati i ako treba revolucionarno smanji birokratska vampirska struktura. Ne izabere drugi vodja za istu strukturu. Pa cak i ako lepo prica.
Da, vrlo je bolno otrgnuti vampira sa sopstvenog vrata ali inace ce on nastaviti da sisa. Mora se platiti za glupost razvoja tako velike drzavne strukture. Bolno za te koji ucine ali spas za decu, unuke, naciju.
Srpski primer: javna preduzeca moraju postati oksimoron-to je leglo vampira, drzava se mora ukloniti iz davanja usluga (energetika, komunikacije, zdravstvo, skolstvo,...) jer to samo hrani vampire, prava drzave se moraju skresati jer inace pozivamo vampire da nam udju u kucu, te najzad mora se uraditi istraga vampira - broj drzavno zaposlenih koji nasa ekonomija moze da nosi je u najvise desetinama hiljada, ne u stotinama hiljada. E, onda nema ulara ( a da ne pominjem trcati sto dalje od EU vampira).

Gonite to napolje sto pre!

pre 9 godina

Mislim da je krajnje vreme da EU jednostavno smanji gubitke tako sto ce ove stetocije za 24 sata izbaciti i iz eurozone i iz EU. Mozda ce izgubiti pare od kredita ali ce se jednom za uvek resiti bede koa nije da zna hoce, ali zato zna sta nece!
Posle neka se oni sami kako znaju i umeju gumbaju sa komunjarama, koji na svu bedu i nesrecu, kao najvisi drzavni interes, jedino umeju da zaposle 600 cistacica!

Ekonomija

pre 9 godina

Vi ocigledno ne razumete. Zaduzili su se pa sad nece da vracaju. Osoba koja je napisala da Izraelaca ima 6 miliona pa vladaju sa posla sveta. Da slazem se sa tobom ali to se nije desilo preko noci. Grci imaju uzasan penzioni sistem i do skoro su imali ogroman vusak u javnom sektoru. Trosili su vise nego sto su zaradjivali i to hoce i dalje da rade. Izvinite ali Nemci su poludeli kad su dali ogrom
an novac Grcima. Rekli su ''mi da radimo, a oni da uzivaju,,. I upravu su. Samo malo pogledajte njihov penzioni sistem...

bole

pre 9 godina

ovi nece dugo. cekam dan kad ce turci da ih kupe jer ce ovi proglasiti bankrot. samo neka oni nastave da imaju firma za isusavanje nepostojecih jezera, najveci broj slepih koji vide i slicno...

GS

pre 9 godina

Sta kaze majstor " da ne propadnu rezultati", Grci imaju plate ~22% manje, realne plate, nego 2012. Jeftina radna snaga extra profit u moj dzep. Da se razumemo, nista ja nemam protiv profita ali sve ima svoje granice

SolunIT

pre 9 godina

Joj kad samo budu smislili nacin da ih izbace iz Euro zone cesace se tamo gde ne svrbi ovi sto su dosli znaju da je izbacivanje jedne zemlje iz euro tesko pa ubiraju jeftine poene kod ne bas vrednog i poreski disciplinovanog naroda.

prava stvar

pre 9 godina

Komentar Daccha, Odlicno pitanje, saglasan da neko veliki stoji iza njih.Mislim da su to SAD, jer zele da Grcku ponovo u celosti stave pod svoju kontrolum, a da bi ocitali lekciju Turskojm ali i EU.

Zoran

pre 9 godina

Да ли то из коментара говори робовски менталитет?
(Пуна подршка Грцима, 30. januar 2015 17:19)

Da, sto i tebi zelim. Pozdrav iz SAD.

Verica

pre 9 godina

Pre svega, Grci su u pravu. Krediti koje odobravaju (belo)svetske institucije vladama koje su dovele na vlast, narod ne mroa da vraca. Sve te monetarne institucije imaju timove koji procenjuju rizike ulaganja. Pa, krivo su procenili rizik! Izovlite, snosite posledice vi, a ne narod koji je imao najmanje vajde od takvih kredita - ogromne pare otisle su u dzepove lobista u vladama i otud toliko milijardera u drzavama koje su na ivici ponora. Nisu samo Grci zrtve, zar mislite da su Portugalci, Spanci, sve drzave ex-Jugoslavije, Bugari,Rumuni itd. zaista lenjivci koji isisavaju tesko zaradjeni novac EU. Pa cela je Nemacka izgradjena preko grbaca gastarbajtera, da ne pominjemo Marsalov plan, otpis dugova ... Zato, napred Grci, uspecete, nije EU luda da se odrekne godisnjih clanarina clanica koje taj birokratski aparat rasporedjuje tako da njime kasnije ucenjuje celu Evropu.
Navijajmo i za Tursku, koja je imala srecu da nije usla u EU, pa danas belezi privredni rast.

Peki

pre 9 godina

E to se zovu reforme...ovi presekose vise za 3 dana nego nasi za 3 godine...To je to samo radikalno i direktno a ne ko ovi nasi sve nesto okolo hocu necu joj pa neznam videcemo pa mi smo za eu ali volimo da se druzimo sa putinom ali ocekujemo sporazum sa kinom idemo po instrukcije kod bajdena

Alex

pre 9 godina

Saradivace oni pa jos kako!EU da je pametna prvo pod hitno da ih najuri iz Unije a onda da potrazuje dug.Imaju ostrva,rude,nalazista nafte po morima.Takvim prevarantima treba objasniti da je komunizam umro pre 25g. a i onim zaludjenim Srbima koji se sa njima solidarisu.Pozdrav iz Bavarske!

uf

pre 9 godina

@besna glista
Grcka ima vojsku koja je vise nego sposobna da brani svoju drzavu. Raspitaj se malo.
A u slucaju da Ameri nekog nahuskaju na Grke, eto ti ruskih vojnih baza u Grckoj dok trepnes.
Nisu Ameri toliko mutavi.

333

pre 9 godina

Idite vi iz MMF ko da ih briga , sta ce te im vi... njima je bitno da dug vratite. Sto sumnjam da ce biti moguce , kako god poskusali izbeci to nece biti lako

deki185

pre 9 godina

Pare koje su grci pozajmili su svakako kreirane iz nicega dodavanjem nula racunu.Novac u gotovini je minimalan u odnosu na dug.Ovo kelasican primer kako se drzave porobljavaju.Grcka je bogata zemlja sa najlepsim morem .Treba im to uzeti.Zasto se to nije desilo recimo Bugarskoj i Rumuniji.Sve je smisljeno i zato ne trebaju to da vracaju.To je kao da imas kuci stampariju i stampas kao neki novac i potajmljujes komsiluku a posle im uzmes kuce na ime duga:-)Iskoristis ljudsku naivnost da bi ih opljackao.

Brigate Rosse

pre 9 godina

Тако је Грци. Добро се неко сетио да каже оно што сви знају. Шпанци су се такође отрезнили.

А шта је са нама? Заборавили смо како изгледа када имаш кичму.

kejto

pre 9 godina

@mujcinovic salih sumnjam da bi neki politicar,pa makar bio i komunista, isao bas toliko na svoju stetu i stetu drzave, tako da ce vreme pokazati kako ce grci da prodju, a vama prijateljski savetujem malo kritickog razmisljanja,a ne samo medijima oblikovanog jednostranog.

Zoran

pre 9 godina

(Neutron, 30. januar 2015 22:04),

Tako pricas dok Siriza ne pokaze da je u stvari nesposbna za sve i samim tim ucini veliku uslugu Zapadu. Sta ces onda reci? Da su placeni od Zapada?

ne cenzurisi

pre 9 godina

@dusanmal, 30. januar 2015 20:26
U Nemackoj 4,6 miliona ljudi radi u javnom sektoru
https://www.destatis.de/EN/FactsFigures/SocietyState/PublicFinanceTaxes/PublicService/PublicServicePersonnel/Tables/FunctionalArea.html

Komunisticki manifest nisu napisali Grci vec Nemci,Marks i Engels.

Ular koji pominjes je kamata. Srbija u 2015. samo za kamatu bankama treba da da 985 miliona evra,121 milijardu dinara, vise od 10% celog budzeta samo za kamate vrednim bankarima. Da li iko misli da je to normalno.

Bond

pre 9 godina

Komentar Daccha, Odlicno pitanje, saglasan da neko veliki stoji iza njih.Mislim da su to SAD, jer zele da Grcku ponovo u celosti stave pod svoju kontrolum, a da bi ocitali lekciju Turskojm ali i EU.
(prava stvar, 30. januar 2015 20:52)
Nece SAD citati lekciju Turskoj sigurno, ako su neke dve drzave u dobrim odnosima i u tzv dilu to su SAD i Turska, pa da nema podrsku SAD ne bi se ona ovoliko (koliko to u poslednje vreme radi) izletala sa nekim komenarima

DC

pre 9 godina

Profesoru je bolje da se vrati u Valve, među šešire i virtualne novce, ne snalazi se baš sa pravim novcem dobro.
Nadam se da će u ime reparacija Nemačka dobiti dobar deo Grčke (kad ovi naravno pocrkaju od gladi), bar ćemo imati kvalitetnu uslugu kad idemo na more.

Simao ti ga dao

pre 9 godina

Znači onaj ko ti da lovu jer nemaš leba da jedeš je zelenaš? Jel ih neko vukao za uši da upropaste državu? Jel im neko branio da troše samo ono što zarade i da plaćaju porez? Znači tu bagru lenjivaca i džabalebaroša treba naučiti pameti jednom zauvek. Nije život video igra pa sveža instalacija otkloni bagove.

NN

pre 9 godina

Bond

Donekle ste u pravu, prica se da su americke banke upumpale veliki novac u Grcku , da bi Grcka ispunila uslove za ulazak u evro zonu, jer sa njihovom privredom, napumpanim platama, neradom i velikom poreskom utajom nisu ispunjavali nijedna uslov.
Ali su svi u zabludi ako misle da ce Nemacka dopustiti da Grcka ne vraca dugove , jer ipak Grcka najvise duguje Nemackoj a Nemacka je kolovodja EU.

Mika

pre 9 godina

Inace poznata kao i kolevka civilizacije,i originalne danas izlizane demokratije. (Lalegator, 30. januar 2015 21:11)

Zaboravio si da pomenes da je ta originalna demokratija bila napravljena u robovlasnickom drustvu, u kome su zene bile sredstvo za potomstvo a muskarci za pravu musku ljubav.
Verovatno znas nekoga ko se trajno iselio za EU ili SAD, i nikoga ko je otisao u Grcku. Toliko o ekonomskoj, privrednoj, kulturnoj i drustvenoj moci.
Prisutni poznavaoci ekonomije i finansija neka se jave kako su prosli kada su u bankama u kojima su podigli kredite rekli "Necu da vracam pare, i tacka. Evo i mojih argumenata: moja diploma, moja partijska knjizica, ovlascenje od zene i dece da sam najpametniji".

besna glista

pre 9 godina

Nisu ni svesni gde ova bandoglavost moze da ih odvede. Albanci na severu, Turci na ostrvima, Amerika i EU lako mogu da potpale bilo koju od ove dve strane i Grcku vrate u kameno doba. Pametnije bi im bilo da vrate taj dug koji su sami napravili nego da se igraju s vatrom. Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate.

miloš

pre 9 godina

čekaj, nećete da sarađujete sa "Trojkom", ali hoćete njihove pare da pokrijete vaš ogromni budžetski deficit? to podseća na ono naše "Ulazimo u EU, ali po našim uslovima".

Mare

pre 9 godina

Pa niko vas ne tera da saradjujete, samo vratite ono što ste pozajmili. Akp odbijete da vratite, u redu, al baš da vidimo ko će vam sledeći pozajmiti pare kad dodjete u problem.

Radovan

pre 9 godina

Pa ta Trojka predstavlja glavne kreditore koji su na kraju omogućili Grčkoj da ne bankrotira. Biće vrlo zanimljivo videti kako će u praksi da izgleda ta pozicija da oni sa njima neće da razgovaraju.

Gonite to napolje sto pre!

pre 9 godina

Mislim da je krajnje vreme da EU jednostavno smanji gubitke tako sto ce ove stetocije za 24 sata izbaciti i iz eurozone i iz EU. Mozda ce izgubiti pare od kredita ali ce se jednom za uvek resiti bede koa nije da zna hoce, ali zato zna sta nece!
Posle neka se oni sami kako znaju i umeju gumbaju sa komunjarama, koji na svu bedu i nesrecu, kao najvisi drzavni interes, jedino umeju da zaposle 600 cistacica!

Zoran

pre 9 godina

"A čime se meri "veličina" i "značaj" zemlje?"

Svakako se ne meri sta o njoj misle njeni gradjani. Vec sta o njoj misle ostali ljudi.

A ti vidi sta vecina misli o Grckoj u svetu.

C

pre 9 godina

@Zuki@matematicar
od ponosa se ne zivi, niti ponos puni stomak.
Volim i postujem Grke, bratski narod, ali oni su dobili svog Milosevica. Bandoglavac koji je umislio da sve zna, a nema pojma. Nije Grcka ni jedina na svetu niti je svetska sila u bilo cemu. A videce se ko su joj i kakvi i koliki prijatelji kada sve dodje na naplatu. Rupu koju su Grci sami iskopali sada zatrpavaju, ali sa Grcima u njoj...

Jelena

pre 9 godina

A popovi su im drzavni sluzbenici i plate dobijaju iz budzeta, novi premijer obecao odlazak u penziju sa 62 godine, itd. A Nemci koji treba da rade do 67. godine treba sve da im to nadoknade, a Grci ce da biraju sa kim ce pregovarati.
Pa do sad im je oprosteno 100 milijardi.

nemojte tako

pre 9 godina

Nemojte tako gospodine Varufakis.Pa nas Vodja se kune u njih, predstavlja ih kao jedini spas za narod i drzavu Srbiju.
A i ove na Zapadu ste doveli od nedelje u predinfarktno stanje.
Ali ako je tacna ona nasa stara "Za dobrim konjem se dize prasina", samo napred i mnogo srece!

bole

pre 9 godina

ovi nece dugo. cekam dan kad ce turci da ih kupe jer ce ovi proglasiti bankrot. samo neka oni nastave da imaju firma za isusavanje nepostojecih jezera, najveci broj slepih koji vide i slicno...

Branka, Svajcarska,

pre 9 godina

On ne spominje sta su raniji ugovori obuhvatali: od 240 milijardi duga otpisano 100 milijardi, a za ostalih 140 milijardi smanjene su kamate.
I sad ce on da postavlja uslove.

Zuki

pre 9 godina

Da sam Grk bio bih ponosan na svoj narod. Ovako kao Srbin, mogu samo da se stidim. Na casovima istorije su me ucili da smo ponosan, slobodoljubiv i hrabar narod. A oko sebe vidim ulizice, kukavice, moralne patuljke, bedu koja se prodaje za koju crvenu i prazna obecanja u neodredjenoj buducnosti. Da, sramota me da kazem odakle sam.

aleksandar

pre 9 godina

nema potrebe da im ista vrate.Zapad im je davao te zajmove da bi grci imali novca da kupuju njihove proizvode.Dakle,sav novac koji su grci pozajmili od EU je odavno vracen.I to sa pozamasnom dobiti.

Ime i prezime!

pre 9 godina

Grci su pravedan,slobodan narod!Ja se stidim odakle sam i da je potcinjavanje ok!E pa nije ok,hocu kao Grci da budemo i da imamo svoje ja!Podrska grckom narodu i vladi!Dole tirani iz Eu!

Zoran

pre 9 godina

Да ли то из коментара говори робовски менталитет?
(Пуна подршка Грцима, 30. januar 2015 17:19)

Da, sto i tebi zelim. Pozdrav iz SAD.

Ekonomija

pre 9 godina

Vi ocigledno ne razumete. Zaduzili su se pa sad nece da vracaju. Osoba koja je napisala da Izraelaca ima 6 miliona pa vladaju sa posla sveta. Da slazem se sa tobom ali to se nije desilo preko noci. Grci imaju uzasan penzioni sistem i do skoro su imali ogroman vusak u javnom sektoru. Trosili su vise nego sto su zaradjivali i to hoce i dalje da rade. Izvinite ali Nemci su poludeli kad su dali ogrom
an novac Grcima. Rekli su ''mi da radimo, a oni da uzivaju,,. I upravu su. Samo malo pogledajte njihov penzioni sistem...

2nd hand-srbijanac

pre 9 godina

Ej, 2nd hand-srbijanci, nije ovo vest o Rusiji! Šta ste se okomili na Grke kao pomahnitali? Šta, dirali vam gazde? Sram ih bilo! Oni bi da skinu ular, a vidi kako vama lepo stoji!

SolunIT

pre 9 godina

Joj kad samo budu smislili nacin da ih izbace iz Euro zone cesace se tamo gde ne svrbi ovi sto su dosli znaju da je izbacivanje jedne zemlje iz euro tesko pa ubiraju jeftine poene kod ne bas vrednog i poreski disciplinovanog naroda.

matematicar

pre 9 godina

@Nisu ni svesni gde ova bandoglavost moze da ih odvede. Albanci na severu, Turci na ostrvima, Amerika i EU lako mogu da potpale bilo koju od ove dve strane i Grcku vrate u kameno doba. Pametnije bi im bilo da vrate taj dug koji su sami napravili nego da se igraju s vatrom. Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate.(besna glista, 30. januar 2015 15:57)
e vidis, takav stav koci i nasu zemlju, jesmo mi mala zemlja, ali je jedina koju imamo i za nas je najveca, tako se treba i ponasati...

nikola

pre 9 godina

nemacka je 1941 unazadila evropu,posle rata pola dugova joj oprosteno,nemci moraju da placaju,jer su unistili sve,jaka nemacka treci sv rat na vidiku

mile

pre 9 godina

Grcka nece da saradjuje a ocekuje ustupke i otpise. Zanimljivo. Ja sam podigao kredit i ne mogu da kazem "necu da saradjujem" otpisite mi.
(Srbin, 30. januar 2015 16:26).

Možeš,možeš samo neznaš da možeš!Ali ne SAM!

maki

pre 9 godina

ahh koliko zavidim Grcima na takvoj vladi! dolazi to vreme,novo doba I kod nas! radi se na tome! vetar slobode je poceo je krenuo iz Grcke, siri se ka Spaniji, a odatle u svim pravcima!

milan1989g

pre 9 godina

Činjenica je da su Grci prilično neodgovorni, ali istini za volju, oni nikada nisu baš živeli na grbači poreskih obveznika EU, već na grbači štamparija pod kontrolom ESCB-a.
Sistem funkcioniše otprilike ovako:
1. Na demokratskim izborima pobedi kandidat podoban po merilima EU, USA i MMF-a (povremeno mu i čestitaju na pobedi 4 sata pre zatvaranja birališta)
2. Posao nove vlade je da se besomučno zadužuje, za šta se sigurno dobijaju procenti ili žmurenje na jedno oko kada je u pitanju "masna" ugradnja.
3. Krediti se daju i uzimaju pod nebuloznim uslovima, ne postoji ni najmanja šansa da se kredit vrati, što znaju obe strane, a novac se štampa u EU (papir je skoro besplatan, nema zlatne podloge).
4. Kada dođe vreme za vraćanje kredita, zemlja naravno nema odakle da vrati, a zauzvrat mora da da nešto što za razliku od papirnih novčanica ima realnu vrednost - rudnike, izvore vode, plodnu zemlju, luke....
5. Ko preskoči korak 1, odnosno ne izabere podobnog, ili postojeći vladar spreči "demokratsku" pobedu podobnog, dobija 5. oktobar, Arapsko proleće, Kijevski Majdan i slično. Onda ponovo ide sve od koraka br. 1.

I tako, štampači bezvrednih novčanica, postaju apsolutni (robo)vlasnici ekonomski poražene zemlje, uz veliku zaslugu domaćih izdajnika.

Пуна подршка Грцима

pre 9 godina

Какви ѕлобни коментари.
И онда се питате зашто се лоше живи у Србији и на Балкану уопште.
Грци нису рекли да неће да враћају дугове, само одбијају да буду робови.

Да ли то из коментара говори робовски менталитет?

Sergio

pre 9 godina

zasto da vracaju kredite i dugovanja koje je napravila prosla vlada, za koju se EU pobrinula da bude izabrana a pod uslovom da prihvate te kredite koji su samo vodili u jos vecu privatizaciju zemlje i dug???

Dule

pre 9 godina

Kako mi Srbi ne volimo hrabre narode.
Odma ih pljujemo vicemo unistice vas i sl...
A samo zato sto se mi bojimo svih i zato sto ko god je hteo radio je u Srbiji sta god je hteo jel smo se bojali svakog.
Cutite i gledajte od Grka kako se to radi
Pa i izraelaca ima 6 miliona pa vladaju sa pola sveta,Zasto?
Pa zato sto se nisu bojali svega i zato sto ne daju na sebe

Beka

pre 9 godina

"... Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate." (besna glista, 30. januar 2015 15:57)

... mala i beznačajna? A čime se meri "veličina" i "značaj" zemlje? Nešto ovako ružno i glupo skoro nisam pročitala. Šta bi bilo da su nam se dedovi držali toga, gde bismo danas bili - turski pašaluk, ugarski graničari?

333

pre 9 godina

Idite vi iz MMF ko da ih briga , sta ce te im vi... njima je bitno da dug vratite. Sto sumnjam da ce biti moguce , kako god poskusali izbeci to nece biti lako

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Kako mi Srbi ne volimo hrabre narode.
(Dule, 30. januar 2015 16:50)

Ne preteruj. Ne vole ih SNS botovi, jer je Vođa tako rekao i ne vole ih 'evro-fanatici' s grantovskih jasala, jer je gazda tako rekao. Dva lica iste slugeranjske medalje.

toma bgd

pre 9 godina

@jelena
jadni ti vredni i dobri nemci ...
to sto su pre 60 godina srusili celu evropu i poslali milione ljudi u gasne komore to ćemo sve da zaboravimo.....
i to sto su im okupirali zemlju i pokrali i to grci da zaborave
tako je braco grci treba jos oni vama da plate ratnu odstetu...
a to sto je tito pravio dil sa njima i oprostio im ratnu odstetu to je problem nas glupaka

Nešto mislom

pre 9 godina

Ovo što radi Nemačka sada po Evropi zove se neokolonijalizam. U prevodu: "Nismo uspeli u I i II svetskom ratu da vas opelješimo do kraja i da od vas napravimo svoje kolonije (zahvaljujući najviše Rusiji) vojnom silom, sada ćemo to da uradimo perfidno- monetarnom metodom". Unazadili su zemlje Balkana za 200 godina, pokrali, uništavali sve pred sobom, a o ljudskim životima da ne pričam. To ne može da se izrazi ni u kojoj valuti. Došlo je vreme da im neko stane ne put. Svaka čast Grci na hrabrosti! Kolevka civilizacije!

b.

pre 9 godina

Ljudi pokusavaju da povrate suverenitet svoje zemlje i ja ih apsolutno u tome podrzavam. Grcka je u geopolitickom smislu izuzetno vazna zemlja. Vidim neki ovde porede nas i njih, mi smo po vaznosti burania za Grke. Nece se tamo niko usuditi da previse talasa. Uostalom, da im nisu bitni ne bi im dali 150 milijardi da se izvuku iz g****a.

jah

pre 9 godina

@besna glista Gresis!!! Jedna takva zemlja, zaista ne moze. Ali, vise takvih zemalja mogu, svakako!!! A, ima ih!!! Zato su i rasparcali Jugoslaviju, Cehoslovacku, Sovjetski savez..samo da bi mogli da ih kontrolisu, a kasnije lakse i prisvoje!!!

dusanmal

pre 9 godina

@2ndhandSrbijanac - Problem je sto ni Grci ni mi (a ni vi) ne shvatate ko/sta je ular... Ular je prevelika drzavna struktura. Plavi ular od EU/MMF/..., crveni ular od komunista,... ali jos uvek ular.
Jedini nacin i za Grke i za nas je da se to shvati i ako treba revolucionarno smanji birokratska vampirska struktura. Ne izabere drugi vodja za istu strukturu. Pa cak i ako lepo prica.
Da, vrlo je bolno otrgnuti vampira sa sopstvenog vrata ali inace ce on nastaviti da sisa. Mora se platiti za glupost razvoja tako velike drzavne strukture. Bolno za te koji ucine ali spas za decu, unuke, naciju.
Srpski primer: javna preduzeca moraju postati oksimoron-to je leglo vampira, drzava se mora ukloniti iz davanja usluga (energetika, komunikacije, zdravstvo, skolstvo,...) jer to samo hrani vampire, prava drzave se moraju skresati jer inace pozivamo vampire da nam udju u kucu, te najzad mora se uraditi istraga vampira - broj drzavno zaposlenih koji nasa ekonomija moze da nosi je u najvise desetinama hiljada, ne u stotinama hiljada. E, onda nema ulara ( a da ne pominjem trcati sto dalje od EU vampira).

All-inclusive sirotinja

pre 9 godina

Siriza i ovaj Varufakis ili će spasiti Grčku ili će izazvati katastrofu epohalnih razmera.
(50% da hoće, 100% da neće, 30. januar 2015 16:51)

Zapravo, samo je jedno u opticaju, poto Grci već sad imaju katastrofu epohalnih razmera.

vesna

pre 9 godina

ko je hteo pažljivo da prati stručne komentatore, čuo je da Grčka zna da ne može sama.Zajedno sa zemljama istomišljenicama želi da pritisne Evropu da promeni politiku podčinjavanja slabijih zemalja,tako što ih pozajmicama gura još dublje i u totalnu zavisnost.Naravno,svesni su Grci pogrešne politike trošenja u prošlom vremenu,ali imaju svoj plan i strategiju,Nisu uleteli u ovo kao neuka deca. 6+3=9,ali i 5+4 isto tako=9.Svako ima svoj put,želim im sve najbolje,da se izvuku na najbolji mogući način.

Lalegator

pre 9 godina

"... Male beznacajne drzave kao sto je Grcka ne mogu sebi da priuste da se inate." (besna glista, 30. januar 2015 15:57)

Inace poznata kao i kolevka civilizacije,i originalne danas izlizane demokratije.

daccha

pre 9 godina

Stvarno ne verujem da je ovo autentična tvrdoglavost. Negde u pozadini je neki veliki brat, to jest krupniji interes. Ne bi se oni smeli tako ponašati da neko nije dao mig. A reakcija evropskih institucija je smešno mlaka i neodredjena. E sad čiji interes? Ruski? Nemački? Oba? Neki treći? Vreme će pokazati

Neutron

pre 9 godina

Dolazi i Podemos u Spaniji. Nije ovo kraj. Ne svidja se gazdama ni Siriza ni Podemos. Sami su krivi. Oni su ih ustvari i stvorili svojom politikom. Ne svidjaju se ni Severno Amerikancima gerile po Latinskoj Americi, ali su ih oni sami stvorili svojom "demokratijom", sada vec stoletnom. Citajte malo i analizirajte pa cete shvatiti zasto akcije prouzrokuju reakciju. Tako je uvek, tako ce uvek i biti, a sada, ako ti se to ne svidja, pa preuzmi blagovremeno RAZUMNE mere. Mozda ti prica i prodje.

baki

pre 9 godina

Kako se Nemačka uplašila za kamate i parice,a dok su iste uzimali nisu se bunili.Ko ih ne zna skupo bi ih platio.Nemačka dominira Evropom prodaje svoju robu i usluge a ako nemate para tu smo mi sa svojim paricama i kamaticom da vam pomognemo.Koliko samo zemalja drže u dužničkom ropstvu.

Verica

pre 9 godina

Pre svega, Grci su u pravu. Krediti koje odobravaju (belo)svetske institucije vladama koje su dovele na vlast, narod ne mroa da vraca. Sve te monetarne institucije imaju timove koji procenjuju rizike ulaganja. Pa, krivo su procenili rizik! Izovlite, snosite posledice vi, a ne narod koji je imao najmanje vajde od takvih kredita - ogromne pare otisle su u dzepove lobista u vladama i otud toliko milijardera u drzavama koje su na ivici ponora. Nisu samo Grci zrtve, zar mislite da su Portugalci, Spanci, sve drzave ex-Jugoslavije, Bugari,Rumuni itd. zaista lenjivci koji isisavaju tesko zaradjeni novac EU. Pa cela je Nemacka izgradjena preko grbaca gastarbajtera, da ne pominjemo Marsalov plan, otpis dugova ... Zato, napred Grci, uspecete, nije EU luda da se odrekne godisnjih clanarina clanica koje taj birokratski aparat rasporedjuje tako da njime kasnije ucenjuje celu Evropu.
Navijajmo i za Tursku, koja je imala srecu da nije usla u EU, pa danas belezi privredni rast.

DC

pre 9 godina

Profesoru je bolje da se vrati u Valve, među šešire i virtualne novce, ne snalazi se baš sa pravim novcem dobro.
Nadam se da će u ime reparacija Nemačka dobiti dobar deo Grčke (kad ovi naravno pocrkaju od gladi), bar ćemo imati kvalitetnu uslugu kad idemo na more.

Malo lakse pls

pre 9 godina

Ne mogu da verujem da mi treba da branimo mmf i ostale i da pljujemo grke sto su kilavi, sta moraju, itd. Zaista, cemu to vodi? Posebno od nacije kojoj je 70 posto duga oprosteno u londonu i parizu nakon 2000 te. Licno zelim grcima sve najbolje, a i svidja mi se stav ministra finansija o ekonomiji uopste, lako je videti puno klipova, you tube, ukucate njegovo ime i izvolte. A zasto bi mi srbi uopste brinuli o tim stvarima je sto bi rekli ameri beyond me. Imamo toliko svojih briga, neka grci brinu o svojim a mi moramo o nasim. Molim b92 koji inace zesce moderira sve sto uputim iz nekog razloga, da ovo objavi.

GS

pre 9 godina

Sta kaze majstor " da ne propadnu rezultati", Grci imaju plate ~22% manje, realne plate, nego 2012. Jeftina radna snaga extra profit u moj dzep. Da se razumemo, nista ja nemam protiv profita ali sve ima svoje granice

prava stvar

pre 9 godina

Komentar Daccha, Odlicno pitanje, saglasan da neko veliki stoji iza njih.Mislim da su to SAD, jer zele da Grcku ponovo u celosti stave pod svoju kontrolum, a da bi ocitali lekciju Turskojm ali i EU.

Alex

pre 9 godina

Saradivace oni pa jos kako!EU da je pametna prvo pod hitno da ih najuri iz Unije a onda da potrazuje dug.Imaju ostrva,rude,nalazista nafte po morima.Takvim prevarantima treba objasniti da je komunizam umro pre 25g. a i onim zaludjenim Srbima koji se sa njima solidarisu.Pozdrav iz Bavarske!

Mika

pre 9 godina

Inace poznata kao i kolevka civilizacije,i originalne danas izlizane demokratije. (Lalegator, 30. januar 2015 21:11)

Zaboravio si da pomenes da je ta originalna demokratija bila napravljena u robovlasnickom drustvu, u kome su zene bile sredstvo za potomstvo a muskarci za pravu musku ljubav.
Verovatno znas nekoga ko se trajno iselio za EU ili SAD, i nikoga ko je otisao u Grcku. Toliko o ekonomskoj, privrednoj, kulturnoj i drustvenoj moci.
Prisutni poznavaoci ekonomije i finansija neka se jave kako su prosli kada su u bankama u kojima su podigli kredite rekli "Necu da vracam pare, i tacka. Evo i mojih argumenata: moja diploma, moja partijska knjizica, ovlascenje od zene i dece da sam najpametniji".

Simao ti ga dao

pre 9 godina

Znači onaj ko ti da lovu jer nemaš leba da jedeš je zelenaš? Jel ih neko vukao za uši da upropaste državu? Jel im neko branio da troše samo ono što zarade i da plaćaju porez? Znači tu bagru lenjivaca i džabalebaroša treba naučiti pameti jednom zauvek. Nije život video igra pa sveža instalacija otkloni bagove.

Peja

pre 9 godina

Ne objavljujete moje komentare, a objavljujete psovke?!?!
E, pa napusite se i meni kurca, oao i onom gorancu, pa mi ovaj komentar mozda objavite, govna ljigava!!!

uf

pre 9 godina

@besna glista
Grcka ima vojsku koja je vise nego sposobna da brani svoju drzavu. Raspitaj se malo.
A u slucaju da Ameri nekog nahuskaju na Grke, eto ti ruskih vojnih baza u Grckoj dok trepnes.
Nisu Ameri toliko mutavi.

deki185

pre 9 godina

Pare koje su grci pozajmili su svakako kreirane iz nicega dodavanjem nula racunu.Novac u gotovini je minimalan u odnosu na dug.Ovo kelasican primer kako se drzave porobljavaju.Grcka je bogata zemlja sa najlepsim morem .Treba im to uzeti.Zasto se to nije desilo recimo Bugarskoj i Rumuniji.Sve je smisljeno i zato ne trebaju to da vracaju.To je kao da imas kuci stampariju i stampas kao neki novac i potajmljujes komsiluku a posle im uzmes kuce na ime duga:-)Iskoristis ljudsku naivnost da bi ih opljackao.

Zoran

pre 9 godina

(Neutron, 30. januar 2015 22:04),

Tako pricas dok Siriza ne pokaze da je u stvari nesposbna za sve i samim tim ucini veliku uslugu Zapadu. Sta ces onda reci? Da su placeni od Zapada?

NN

pre 9 godina

Bond

Donekle ste u pravu, prica se da su americke banke upumpale veliki novac u Grcku , da bi Grcka ispunila uslove za ulazak u evro zonu, jer sa njihovom privredom, napumpanim platama, neradom i velikom poreskom utajom nisu ispunjavali nijedna uslov.
Ali su svi u zabludi ako misle da ce Nemacka dopustiti da Grcka ne vraca dugove , jer ipak Grcka najvise duguje Nemackoj a Nemacka je kolovodja EU.

Peki

pre 9 godina

E to se zovu reforme...ovi presekose vise za 3 dana nego nasi za 3 godine...To je to samo radikalno i direktno a ne ko ovi nasi sve nesto okolo hocu necu joj pa neznam videcemo pa mi smo za eu ali volimo da se druzimo sa putinom ali ocekujemo sporazum sa kinom idemo po instrukcije kod bajdena

ne cenzurisi

pre 9 godina

@dusanmal, 30. januar 2015 20:26
U Nemackoj 4,6 miliona ljudi radi u javnom sektoru
https://www.destatis.de/EN/FactsFigures/SocietyState/PublicFinanceTaxes/PublicService/PublicServicePersonnel/Tables/FunctionalArea.html

Komunisticki manifest nisu napisali Grci vec Nemci,Marks i Engels.

Ular koji pominjes je kamata. Srbija u 2015. samo za kamatu bankama treba da da 985 miliona evra,121 milijardu dinara, vise od 10% celog budzeta samo za kamate vrednim bankarima. Da li iko misli da je to normalno.

kejto

pre 9 godina

@mujcinovic salih sumnjam da bi neki politicar,pa makar bio i komunista, isao bas toliko na svoju stetu i stetu drzave, tako da ce vreme pokazati kako ce grci da prodju, a vama prijateljski savetujem malo kritickog razmisljanja,a ne samo medijima oblikovanog jednostranog.

Brigate Rosse

pre 9 godina

Тако је Грци. Добро се неко сетио да каже оно што сви знају. Шпанци су се такође отрезнили.

А шта је са нама? Заборавили смо како изгледа када имаш кичму.

Bond

pre 9 godina

Komentar Daccha, Odlicno pitanje, saglasan da neko veliki stoji iza njih.Mislim da su to SAD, jer zele da Grcku ponovo u celosti stave pod svoju kontrolum, a da bi ocitali lekciju Turskojm ali i EU.
(prava stvar, 30. januar 2015 20:52)
Nece SAD citati lekciju Turskoj sigurno, ako su neke dve drzave u dobrim odnosima i u tzv dilu to su SAD i Turska, pa da nema podrsku SAD ne bi se ona ovoliko (koliko to u poslednje vreme radi) izletala sa nekim komenarima