Sreda, 26.11.2014.

20:55

"Opasno vezivanje sa Rusijom"

Ekonomski analitičar Mijat Lakićević ocenio je večeras da je jako opasno da se Srbija vezuje za Rusiju u ekonomskom smislu.

Izvor: Tanjug

"Opasno vezivanje sa Rusijom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

mujcinovic salih

pre 9 godina

Mnogi kazu nece zapad zato sto su nas bombardovali.Vi kao da ste rodjeni 2000 godine pa ne znate zasto smo bombardovani.Prvo zbog rata u Sloveniji koji je zapad mogao da proguta.Posle toga doslo je do krvavog rata u Hrvatskoj i BiH.U to vreme oboren je helikopter UN ako se secate.Posle toga pocela je opsada Sarajeva i zlocini koji nisu vidjeni od drugog svetskog rata.Kada su nasoj vladi rekli da ce bombardovati srpske polozaje i instalacije oko Sarajeva ako opsada ne bude stala Karadzic i Mladic su zarobili pripadnike UN i vezali ih za dalekovode i tv repetitore.Ta igra je trajala skoro 4 godine uz opstu podrsku naroda sa casnim izuzecima.Posle toga doslo je kosovo.Ostalo je istorija.Inace broj poginulih u bombardovanju Jugoslavije je 285.To je rekla gospodja Milic u "Cirilici" a nasa vlast nikad nije izasla sa tacnim podacima zato sto sa manipulise istim.Nadam se da ce vam ovo pomoci da bar razumete zasto je nesto bilo?

Aleksandar

pre 9 godina

Zanimljivo je da se svi u komentarima bave organizatorom ove tribine, a ne onim sto je na tribini izneseno i receno. A recena je cista istina, ali kako nama zdrav razum nije jaca strana vecina ljudi odbija da im bilo sta dopre do svesti nego se odmah hvataju za organizatora. I odmah zavere, cia, nato, vatikan, zapad... a to sto Rusi rade ovoj zemlji je cisto mesanje u unutrasnje stvari i to uz organizovanje jedne ogromne pete kolone. Ali kada Srbin radi za interese Rusije onda on smatra da nije strani placenik. A dovoljno je i da simpatise zapad pada ga vecina proglasi za stranog placenika.

naucena lekcija

pre 9 godina

Istina, ponarocito ovo u vezi finansiranja desnicarskih organizacija. Redovno se prica o tome ko finansira nevladine organizacije, i oko toga se uvek pravi velika buka, ali pitanje ko finansira desnicare po Srbije je i dalje tabu tema.
I dobro je da neko napokon pocne bez uvijanja da prica o Rusiji i njihovoj politici ovde. A sto se tice ovih nasih desnicara uvek su oni nas vodili u propast. Pre 20 godina su nas zavadili sa zapadom, ko zna koliko cemo dugo jos trpeti posledice tih odluka. Pre koju godinu su pokusali opet da nas odvrate od zapada i okrenu Rusiji, danas gledamo sta se dogadja u Rusiji i da se njihov raspad ubrzava (mislim na ekonomski raspad). Gde god nas nasi desnicari i patriote povuku, to vam je siguran put u propast.

Sremac, a ne Vojvođanin

pre 9 godina

(LaLaNS, 27. novembar 2014 09:31)

Ti da imaš predstavu o bilo čemu,. najpre bi zano da su lale Banačani, a ne Bačvani. Sve ostalo, kao zapisnik Peščanikovih trabunjanja.

zabrinut

pre 9 godina

Ovaj prostor je nekada bio deo zemlje koja je imala snaznu industriju. Sada uvozimo cak i beli luk iz Kine. Sada smo samo jos jedno siromasno drustvo, koje se raduje svakoj novoj fabrici a posao i platu od 200 Evra dozivljava kao dobitak na lutriji. U ovakvoj situaciji jednostavno nema napretka i skoro da je potpuno sve jedno da li ce nas kolonizovati Rusija ili EU. S tim sto je verovatnije da ce to uciniti Evropska unija.

Dušan

pre 9 godina

Uticaj Amerike na neku državu se najbolje vidi u Libiji, Iraku, itd. Gde oni prođu, tu nema sreće decenijama... Više su štete napravili čak i od Sovjeta u Istočnoj Evropi... Mi smo jako mali i treba da se rukovodimo isključivo svojim interesima, da se ne svrstavamo, i da pokušamo makar jednom u istoriji da ostanemo izvan nekog svetskog sukoba.

LaLaNS

pre 9 godina

Sto su mi super ovi Rusofili! Prosto su mi HIT! Mislim da ste pogodilo u srz stvari, tacno je da nas na Balkanu koriste za sve i svja, za Putinovo dokazivanje moci, a svoju drzavu nije uredio. To sto nasi rade po rusiji i zaradjuju neke pare, to ne znaci da im je zivot kompletan! Za maloumne, novac je sve! Zivo se sastoji iz mnogo povezanih i kompleksnih stvari, da jeste, novac jedan od njih, ali dusa se puni sa ljubavlju (ne zlatnim lancima i silikonskim stvarima) sigurnoscu, kulture, obrazovanja, humanim zivljenjem, postovanjem razlicitosti... A te pare sto se tamo zarade, moze se duplo vise za isti posao na zapadu! Samo sto niko ne zeli da poredi, jel' uobzir mora da uzme SVE navedene stvari! Vojvodina ce biti zapad, kao sto i jeste, a zao mi je Srbije koja ce utonuti u Ruski celicni zagrljaj i vecno se boriti za izumrle ideologije i vestacke vodje! Da potsetim Rusofile da je 21vek i da se sada globalno borimo za ciscenje zemlje, jer za koju deceniju nasa deca, unucici... ce nas proklinjati sta smo uradili JEDINOJ planeti koja moze da podrzava ovakav zivot (globalno mislim, biljke,zivotinje,ljude..) Sta Rusi rade po tom pitanju? Nista, piju votku iz 2deci case i to i zene i muskarci! VAO, kako su mocni!

dzonikg

pre 9 godina

@Obrowskoeski
Nije tacno to za vreme socijalizma..proveri opet gde je isao izvoz iz SFRJ i u kojim zemljama su radile nase firme.

Uostalom ponovicu Srbija vise nema drzavu..skoro sve je u stranim pre svega zapadnim rukama ..bilo je takvih primera u svetu i u tim zemljama zivot je za obicne ljude bio daleko od bilo kakvog dostojansvenog zivota..Srbija nece biti nikakav izuzetak..zapad NIKAD nece dozvoliti jaku i bogati srbiju..njoj odgovara slaba i siromasna kojom mogu lako da upravljaju.

b.

pre 9 godina

Presmesan tekst a jos smesniji komentari... Koliko je lako podpaliti masu! I samo da kazem da nisam ni rusofil ni rusofob, a takvo je i 90% Srbije.

Ivan

pre 9 godina

Braća Rusi nikad nisu ubijali naše žene i decu! A šta su radili Nemci, Bugari, Rumuni, Madjari, Italijani, Albanci, a u novije vreme i Francuzi, Englezi... i ostali naši zapadni "prijatelji" - to svi znamo!

Baba Kurana

pre 9 godina

Pametno zbore ljudi,Rusija je oduvek bila,jeste i biće veliko zlo.Putin pravi kardinalnu grešku,sličnu Slobinoj kada ukršta rogove sa celim svetom,kojom će sam sebe,a i Rusiju zakopati.Dok se svet sprema da slomije Rusiju totalno,nedozreli buzdovan na mestu Premijera Srbije,pravi paradu Putinu,pokazujući time svu svoju glupost i svrstavajući Srbiju u Rusku koloniju,protivno volji velike većine građana Srbije.

Bokisha

pre 9 godina

Poslednja recenica u clanku je i kljucna da bi se shvatila objektivnost ovog skupa i njegovih zakljucaka. Sponzorisani skup, kao i njegovi ucesnici. Nista manje zlo od onog koje se na teret stavlja Rusiji. Samo sto bolje zvuci prozapadni termin lobiranje, od termina korupcija, a efekat je isti. Podsetise me na staru narodnu izreku 'Korio crep grne, da se ne prevrne'.

Petar Veliki

pre 9 godina

Kada je Petar Veliki hteo da unapredi Rusiju, doveo je Nemce u Sankt Peterburg. Ali vi ne čitate istoriju pa mislite da je Staljin, pardon Putin zaslužan za sve.

dragan

pre 9 godina

dovoljno je samo podsetiti pojedine rusofobe da su nas NATO i zemlje EU bombardovali 78 dana, sejali smrt, unistavali nas ekonomski i fizicki. verovatno racunaju na mozda kratku pamet ovog naroda. nisam odusevljen Rusujom, ali NATO i EU nikada!!!

MRV

pre 9 godina

Само два питања:

1) Да ли су нас Руси бомбардовали, увели нам санкције и сатанизовали нас да би нас натерали да им НИС продамо за "ситне паре", или смо ми то сами одлучили?
2) Ако НИС показује како то изгледа сарађивати са Русијом, да ли Сартид и дуванска индустрија (да не набрајам даље)показује како то изгледа сарађивати са Западом?

grozno

pre 9 godina

"organizovano uz pomoc americke fondacije Ned". toliko o kredibilitetu ovog dogadjaja.
nama trebaju I rusi I ameri I evropljani I kinezi I svi. vezivati se samo za jedne pa ko god to bio je naravno promasaj ali pljuvati po rusima bas sada je vise nego pateticno I providno od takozvanih " ekonomskih eksperata" na ovom dogadjaju.

Zamisljeni Citalac

pre 9 godina

Covek je tacno rekao...verovatno zato sto je tamo i duze boravio pa zna. A sta to Rusofile (ne)cudi ko je ovo finansirao? A ko finansira dousnike, potkazivace i razno razne prijatelje " majcice" Rusije? Pogledajte uslove kreditiranja Srbije od strane Rusije u zadnjih 10-15 godina, i sta su i kako platili za one firme koje su preuzeli? Naravno da ni Zapad nije bio mnogo bolji, ali kad je jedna zemlja na umoru opljackana od svojih iznedrenih komunista, kad omca bankrota visi iznad glave, kad najkvalitetniji Srbi odose na Zapad i ostavise nekompetentne da vladaju i izrabljuju raju....tako i mora biti. Nijedan strani kupac taj masovni dug Zelezare, Petrohemije, Bora itd nece preuzeti...izmedju ostalog i zato jer su ga stvorile stare komunjare, njihova deca...i mladji vlastodrsci u zadnjih 10 godina, koji su to sve od svojih oceva i deda naucili. Pakleni posao je izvuci Srbiju iz takve memle, ali identican poasao i situaciju je imao i Suharto u Indoneziji pre 45 godina...i svi znamo kako je raskrinkao Sukarnovu kliku i izrabljivace jednom za uvek.

deki185

pre 9 godina

Zasto u mojoj zemlji uvek postoje ljudi koji su spremni zbog novca da rade protiv svoje zemlje.Da li je moguce da se uvek nedje neki srbin koji se prodaje za pare.U ovom slucaju amrikancima a isto bi bilo i da je tribina odrzana uz podrsku neke ruske organizacije gde bi pljuvali po zapadu.

I jedni i drugi su izrodi ove zemlje.
Beznacajni ljudi u rukama razlicitih interesa.Nadju tamo nekog Lakicevica ,daju mu tekst o pljuvanju po Rusiji .
Dno od ljudi .
Ma sta me briga i za
ruse i amerikance.

Zapadni sistem je od 2000 i super nam je koliko vidim.Nemamo vise nista.
Tuzno.

glasac ds-a

pre 9 godina

Potpuno se slažem,ali kako to dokazati radikalima?! Rusija ima nafte i gasa,ali koja korist od toga ako je nemaš kome prodati?! Ekonomija Eu mnogo manje trpi od Rusije jer je okrenuta industriji koja je raznovrsna,a ne samo prirodnim resursima poput Rusije.

Dejan

pre 9 godina

Clanak i misljenje ekonomskog analiticara, koji u sustini zaboravlja jednu vrlo vaznu stvar, da cemo uvek biti slepo crevo cele zapadne Evrope, stalno ucenjivani i sa novim ultimatumima. Zivim na zapadu skoro 30 godina gde se ne uci istina i istorija, postenje i moral vec deformisane vrednosti i gde je sve podredjeno maksimalnoj eksploataciji. Ovde se ljudi ne smeju, nemaju osecaj humanitosti i gde je vrhunac demokratije da ti firma placa troskove lecenja. Nadam se da ce nasi politicari svoju energiju vise trositi na ljudske vrednosti i kvalitet zivota i sto manje preslikavati Ameriku ili nesto slicno.

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Hvala B92 što obavezno pomene ko je organizator ovakvih tribina, ali molim da ubuduće to objavi na početku,l a ne na samom kraju teksta, da ne trošim vreme uludo.

Avanti prevaranti!

pre 9 godina

Slažem se sa svakim napisanim slovom, ali Srbe dok ne lupi po sred čela (često ni tada) ne mogu da vide i predvide kuda šta ide. Mi smo Rusiji potrebniji nego ona nama, mi od nje samo štetu imamo na svakom planu. Sve zemlje Balkana su pobegle od Rusije, samo mi posle Titovog "ne" imamo potrebu da postanemo gubernija. Pazite šta želite, možda vam se ostvari pa vam se onda ne svidi.
(bravo, 26. novembar 2014 23:00)

Meni se nije svidela 1999, a tebi očigledno jeste. Tako se i Ljotiću sviđao Rajh.

milan

pre 9 godina

Mene zanima samo jedno: recimo vezemo se mi za Rusiju, trn u oku Evrope - mi tu nesto kao - i onda Evropa kaze e pa nema i zabrani nam uvoz i izvoz preko njene teritorije, odnosno preko zemalja clanica, vazdusno, recno, drumski. I kako da uvezemo/izvezemo? Nikako.
Lepo ce neki da se pozivaju na Belorusiju u kojoj se izgleda bolje zivi nego ovde, ali ima jedna bitna razlika Belorusija se granici s Rusijom, a mi ne.
I da dodam: svi kao vole Ruse a svi bi pre izabrali da zive u Nemackoj. Nema sine jedno du*e na dve stolice. To sto nam prodaju maglu, to trla baba lan.

vlastimiri

pre 9 godina

Ako bi gospoda kriticari hteli da kazu koliko se dobija novca da se ovako govori o drugoj svetskoj velesili, mozda bih i sam razmislio da im se prikljucim

AlekS

pre 9 godina

Sve lepo i tačno rečeno, ali, teško je lepu reč zabosti u tvrdo uho. A pošto ti rusofili stalno govore o nekim placenicima, jedino objašnjenje koje imam za tu opčinjenost Rusijom (iz koje i Rusi žele da pobegnu) je - rusofili su ruski plaćenici. Mislim, ne samo obrazovci i slična ba*ra, nego i ostali. Jer kako bi inače nekome, pri zdravom razumu, Rusija mogla da bude uzor!?
(jelena, 26. novembar 2014 23:48)

Prvo, nije pristojno bilo koga nazivati bagrom zbog svog politickog ubedjenja kao sto ne bi bilo pristojnio ni vas I vama slicne nazivati izda*nicima.

A te floskule o zelji svih Rusa da pobegnu iz svoje zemlje su iz prirucnika koji ste dobili u stranim ambasadama. Ima nas koji citamo strane novine. Rusi masovno povlace novac iz stranih banaka I ulazu ih u domace. Ruski turisti vise ne letuju I ne zimuju u inostranstvu vec na Krimu I Sociju. Svi hotelski kapaciteti su rasprodati.

Sunđer Bob je - SIR!

pre 9 godina

Da je poslednji apsus bio prvi, odmah bi kliknuo nešto drugo. Ovako prosto lobiranje me ne zanima.
Ali pazi, 'nezavisno'...zar lažno predstavlajnje nije krivično delo?

Maca

pre 9 godina

Ovo nije jasno jedino rusofilima koji su sve brojniji u zemlji zbog sve jace ruske kampanje koju podsticu medji.Treba narod podsecati svaki dan da je Rusija glasala 1992 da se SRJ uvedu najteze sankcije u UN koje je ikada dobila neka drzava,da je glasala posle da se i izbacimo iz UN,da su glasali da se izbacimo iz sadasnjeg OEBS pre KEBS.
Svakog dana treba pisati da je 51 % NIS prodata za 400 miliona evra plus obavezu da se ulozi jos 550 miliona, a da su rezervne nafte i gasa vredele nekoliko miljardi evra po nekima cak 7. Za tu eksploataicju su nase vlasti u ugovoru dale da se one eksploatisu za najnizu rudnu rentu u svetu od svega 3 % i da cim neko pokrene to pitanje dobije packe iz Rusije.
Da se svakog dana pise da posle Kine sa Rusijom imamo najvece deficit u trgovini i da vecinu nase robe izvozimo u drzave EU i zemlej CEFTE sa kojima jedino imamo suficit a cilj svim clanicama CEFTE je da jednom udju u EU.
Da ne pricamo da Rusija sve vise podstice Republiku Srpsku na neke mere koje mogu uvesti i Srbiju u rat, a da Srbi odande dozive sudbinu Srba iz RSK, i ako bi izbio neki sukob rusija se ne bi umesala verovanto bi nas podrzavala na recima kao 1999 i prodavala nam oruzje po velikim cenama na kredit ako bi i to pristala, setimo se sistema S300 koji samo sto nije trebao da stigne da nas spasi od bombardovanja 1999.
Uz to ako se inatimo puno, za neku deceniju cemo biti okruzeni zemlama EU i NATO pakta pa mozda i Kosovu udje u iste i bez naseg priznanja i stolice u UN.

defender

pre 9 godina

..nikako da se dozovemo pameti..Rusija nam nije i nece pomoci, svoj opstanak gleda da obezbedi na svaki moguci nacin, preko zapada ne moze vec jedino preko moralnih "gubitasa" kakva je Kina, Indija, S.Koreja..u svakom slucaju, to su drzave od kojih svet i nije u poslednje vreme mogao bas nista da nauci i preuzme..Na zalost, Srbija, kao mala "kocoperna", prkosna i drska drzavica u ovoj ulozi "tampona" izmedju istoka i zapada moze da se nada samo najgorem..sedeci na dve stolice rizikujemo da nam se izmaknu obe..Toliko licemerja i drskosti u retorici srpske politike, fantaziranje o nekakvoj uspesnoj i modernoj cirilicnoj Srbiji, Srbiji koja nema sluha za zapad sem kada treba popraviti finansijsku sliku ili slati decu na skolovanje..jadno..Srbija definitivno ne razmislja o nasoj deci, jer da nije tako, Srbija bi odavno bila u EU i NATO-u..
P.S. ..Svet ne voli gubitnike..

jelena

pre 9 godina

Sve lepo i tačno rečeno, ali, teško je lepu reč zabosti u tvrdo uho. A pošto ti rusofili stalno govore o nekim placenicima, jedino objašnjenje koje imam za tu opčinjenost Rusijom (iz koje i Rusi žele da pobegnu) je - rusofili su ruski plaćenici. Mislim, ne samo obrazovci i slična ba*ra, nego i ostali. Jer kako bi inače nekome, pri zdravom razumu, Rusija mogla da bude uzor!?

bb

pre 9 godina

Interesatno da je clanak o ovome bio i na sajtu blica a da sada kada otkucate link pise vest nije pronadjena,posto sam bio ostavio komentar povodom toga. Posle kada sam hteo da opet procitam o njemu i da vidim komentare pronadjem vest nije pronadjena kada se otkuca ovo ispod.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/514562/Analiticar-Opasno-je-ekonomsko-vezivanje-Srbije-sa-Rusijom/komentari#vas-komentar

Vlada

pre 9 godina

Mi se ne vezujemo ni za Rusiju ni za EU. Mi gledamo sebe i svoje interese, a to je neutralnost. Dosta smo mi birali strane a drugi bacali bombe na nas. Neka prestanu dušebrižnici sa savetima: Ne treba se vezati za Rusiju, Srbija će morati da se odluči za Rusiju ili EU, Srbija će morati da uvede sankcije Rusiji. DOSTA!!!!

Dragan Stankovic

pre 9 godina

Cela filozofija "srpskih intelektualaca" se svodi na : koliko cemo dobiti para od jedne ili druge strane.Kako bi bilo da predloze da se radi na razvoju poljoprivrede za sta Srbija ima resurse i moze mnogo da uradi. Muka mi je od te "intelektualne elite" koja samo trazi uhlebljenje pljuvanjem po sopstvenoj drzavi i zaludjujuci taj narod.

Sale@

pre 9 godina

Da zapad Evrope i Amerika nisu Šiptarima dali tzv.državu na delu Srbije koji se Kosmetom zove, u Srbiji se ne bi postavljalo pitanje da li u EU ili ne...
Ovako, neka hvala, jer ovakve tribine su samo uvod u još jedno cepanje Srbije, odnosno potenciranje izdvajanje Vojvodine, koja će šatro nezadovoljna odnosom Srbije sa Eu, a okrenuta ka Rusiji, tražiti da se izdvoji iz iste, t.j Srbije. I u tome će imati podršku Eu i Amerike...
Terajte tu bagru ljudi iz vaših gradova!!!

odisej

pre 9 godina

Pa ovi besramnici prodani za šaku dolara dobili instrukcije i naucili sta da pricaju u zemlji Srbiji! Neverovatno koliko je ovde ljudi spremno da za pare saradjuje sa svakakvim zlikovcima! I bre , nije ih sramota da sutra izadju na ulicu.

lale

pre 9 godina

meni je jako interesantno sto neki pljuju cinjenicu da je neka americka organizacija finansirala tribinu. pa oni su bar to uradili transparentno, da se vidi ko je i sta stoji iza price, pa ti odluci sta ces da mislis o tome. pitanje za milion dolara - a ko finansira ultra desnicare u srbiji? odakle im pare za materijale i kampanje? ko ih politicki stiti? odakle dobijaju instrukcije? sto se tice nisa. neko je ovde spomenuo da oni pune budzet srbije. pa oni su vratili svoju investiciju u nis od 400mil za godinu dana poslovanja u srbiji. tako bih i ja poslovao. rudna renta nekoliko puta manja nego kod njihovih "neprijatelja" u evropi. gas nam u sred zime srezali "nasi prijatelji". dogovor za juzni tok nepovoljniji po nas nego po bugare. da ne nabrajam dalje, pametnom dosta...

bravo

pre 9 godina

Slažem se sa svakim napisanim slovom, ali Srbe dok ne lupi po sred čela (često ni tada) ne mogu da vide i predvide kuda šta ide. Mi smo Rusiji potrebniji nego ona nama, mi od nje samo štetu imamo na svakom planu. Sve zemlje Balkana su pobegle od Rusije, samo mi posle Titovog "ne" imamo potrebu da postanemo gubernija. Pazite šta želite, možda vam se ostvari pa vam se onda ne svidi.

popeye

pre 9 godina

Ах, а у ЕУ ваљда цветају руже, па они дословно чупају косу због санкција Русији, не политичари наравно, привредници!
Ево нешто за поређење НИС и Сартид. Хоће ли неко рећи како је то онда НИС лош посао по Србију!? Могао је вероватно бити и бољи, да није преговарао двојац Тадић-Коштуница, али спрам осталих приватизација ова дође отприлике као Елдорадо...

Boža

pre 9 godina

Poslednja rečenica teksta govori sve.
Logično je da se se ne treba približavati Rusiji, a posebno Ruskinjama, jer kratko žive. Taman ih zavolite a one umru. Bar morona imamo na izvoz.

Stojko

pre 9 godina

Ko jos prenosi kao jednu od glavnih vesti (krupnim slovima) neku tamo tribinu iz Kikinde?
Jos mu samo fali titovka sa crvenom zvezdom pa pravi politicki komesar.

boleb

pre 9 godina

Putin finansira desnicare, a ko li ove organizatore tribine finansira , finansira ih nato i cia...ja sam sw developer..kad neko napravi suhoj ili s 400 raketni sistem,jedinstven sistem u svetu, a neka polupismena spodoba ga stavi u tehnoloski zaostale zemlje...onda je taj koji pravi rang listu debelo zaostao za zdravim ..

krle - dron

pre 9 godina

Tribina koju finansiraju Amerikanci !!! I gle cuda kako lepo nagrdise Rusiju, a koga bi drugo za tako velike pare ?? Nikako im ne pade na pamet kako najpametniji Amerikanac po americkim normama uvazeni Mr. Comski vec celu deceniju opominje Evropu i svet da Amerikom vlada FINANSIJSKI NACIZAM, opljackase sve koji su imali naftu i ostavise ih posle ratnog pustosenja i miliona zrtava gladne i bedne u pustinjama bez vode i spasa. Sto ne zavire malo u ta gradjanska prava crnaca sada ovih dana u Luizijani, sramota i bruka sta sve Ameri finansiraju u Srbiji a ovi likovi su prodali i dusu i veru za veceru. Srbija jeste daleko od Rusije i pripada Evropi i uvek je i pripadala i nije evropa uvek bila dobrodusna prema Srbima, samo od 1903. pa do danas Evropa je progutala preko 3-miliona Srba zajedno sa ustasama i komunjarama, ali Srbi su tu i bice uvek tu sto ne znaci da treba da se odreknemo Rusije i Rusa pogotovo ovih danas koji su se ugledali na carsku Rusiju i koji su odavno odbacili boljsevizam i osudili komunisticke zlocine a mi to u Srbiji jos nesmemo ni da spomenemo iako su komunjare nad Srbijancima izvrsili nezapamcen GENOCID. Zbog ovakvih prodanih tribina Srbija se valja i dalje u dubokom moralnom glibu....

Obrowskoeski

pre 9 godina

@DzoniKG
pročitao sam tvoj komentar prijatelju i imam samo jednu konstataciju, mi nismo ekonomski vezani tek nešto 15 godina za Zapad. Sa izuzetkom 1992-1999. mi smo ekonomski vezani ponajviše za Nemačku i Italiju još od 30ih godina XX veka i to se nije promenilo ni kad su na vlasti bili komunisti opet izuzimajući period 1945-1949. Mi smo skoro ceo vek vezani za privredu Zapadne Evrope, i sad zar zaista misliš da imamo neku šansu u XXI veku da se više vežemo za privredu Rusije ili Kine ili čak SAD-a? Ja čisto sumnjam...

martin

pre 9 godina

Jedan od organizatora- americka organizacija NED. Moglo bi se razgovarati o rusko-srpskim odnosima na razne nacine. Velike sile vodi samo njihov interes, ali se zna ko je bombardovao Srbiju- ujka Sem i njegovi evropski saveznici,a ne Rusi. Sada nam ti zapadni "prijatelji" formiraju teroristicku vojsku na Kosovu. I to je sigurno u nasem "interesu". Jedini stvarni saveznik Srba na svijetu je Rusija i tacka. Mozemo biti za ili protiv toga, ali je to cinjenica i gotova stvar.

кардељевско лицемерје

pre 9 godina

Мијат Лакићевић се разуме у економију, Миливој Бешлин у историју и Теофил Панчић у новинарство таман онолико колико се ја разумем у вожњу спејс шатла.

ganter

pre 9 godina

Da da,slicni se podaci cuju i kad govori Jelena Milic,inace glas Nato-a u Srbiji.Zaboravili ste da kazete da je i po ekonomiji na 5 583mestu.

atomska perspektiva

pre 9 godina

Pa ne vidim da zadnjih godina cvetaju ruže u evrozoni,po pitanju ekonomije.A u sadašnjoj ekonomskoj krizi u EU najveću cenu plaćaju male zemlje.Ne može se promeniti istorija.Činjenica je da je zapadna Evropa vekovima mirno posmatrala dok je Balkan bio pod Osmanlijskom okupacijom.Preče je bilo kolonijalno osvajanja Amerike i Afrike od oslobođenje istoka Evrope od islama.Zahvaljujući Rusiji Balkan i Srbija su postali oslobođeni u 19veku i na početku 20-tog veka.Zahvaljujući Rusiji Srbija nije ostavljena u nemilosti Austrougarske 1914-te godine.Rusija je jedina velika sila koja nikada nije bombardovala Srbiju i zbog toga nema ono mazohističko poštovanje,koje odlikuje mnoge Srbe.

spin

pre 9 godina

@bravo Lupali su nas i u prvom i u drugom, pa i raskomadaše nas u ovom zadnjem i mi treba samo da kažemo puj , pike, ne važi. Nisam rusofil , ali ovi preteruju

ne diraj me - ne diram te

pre 9 godina

Jeste sve to istina oko Rusije, ali zasto EU ne preduzme nesto pozitivnim stavom da odvrati Srbiju od Rusije? Cekaju da se odreknemo svega, a da nista time ne dobijemo. Nista od toga ne stima i ne postoji samo jedna dobra i jedna neprimamljiva strana. Moracemo da vagamo.

gradinar

pre 9 godina

Ima ovde tačnih konstatacija, ali i nekih totalnih lupetanja (navijačkih, kako neko reče).
Recimo, tvrdnja da Srbi ne vole Ruse, nego vole autokratski način vladanja Putina je teška glupost... Možda jeste tačno da Srbima nije toliko stalo do Rusa zbog "bratske" ljubavi, već su Srbi u Rusima i Putinu pronašli nekog za koga osećaju da se može suprotstaviti bahatoj dominaciji Zapada. Ameri i Nato prekrajaju i bezobzirno gaze svet malih naroda: bombarduju, smenjuju vlade, zadužuju, izazivaju "demokratska proleća", "kolateralne štete", menjaju granice, pljačkaju prirodna bogatstva, sebi obezbeđuju protekcionistički položaj kapitala, a razlika između siromašnih i bogatih sve je veća... I sve to bez ikakvih posledica... Pobili su na stotine hiljada, ali za njihove zločine nijedan sud nije nadležan!!!!!... Je li to svetski poredak koji treba da podržavamo?
Zato mislim da Srbi ne vole toliko Ruse zbog Putina, već više "navijaju" za njega, sa nadom da se opet uspostavi bipolarna "ravnoteža straha" između velikih, svet u kom mi mali možemo da živimo mirno i neutralno kao nekad...
...ili da sve pukne, pa počne iz početka (jer ovako više ne valja).

Rus

pre 9 godina

Mi sa Rusijom i ne mozemo da se ekonomski vezemo,daleko smo i nema sta da ponudimo,tako je je konstatcije ocigledna!Sto se tice Evrope, pitanje je bez presedana, kad nas je Europa htela, nikada, ovo sto se danas desava sa nama je cerupanje kokosi.Nama je jedina sansa saradnja sa svim dobronamernim drzavam i okretanje svojim ljudima i resursima.

from_HR

pre 9 godina

Dovoljno je provjeriti šta je NED (National Endowment for Democracy) i sve je jasno. Raspitajte se o njegovom djelovanju,posebno o ulozi u Ukrajini!

Che

pre 9 godina

Tribinu "Ima li neke nade za nas?" organizovalo je Nezavisno društvo novinara Vojvodine, uz podršku američke fondacije NED. Sta vise reci... Toliko o objektivnom osvrtu na temu... Platili americki teroristi propagandu kao i uvek...

Kancelarija za brze odgovore.

pre 9 godina

Apsolutno tacno.
Ali mozda smo i mi trebali da osetimo rusku cizmu bar 10 god kao neke drzave istoka, npr Bug.Madjarska,Poljska,Istocna Nemacka,Ceska itd, pa da vidite posle kakvu bi pesmu pevali nerazumni rusofili !
Naravno da nam Rusija ne treba,kako inace zive druge drzave u regionu koje su se na vreme distancirale od Rus? Naravno,zive bolje njihovi gradjani nego nasi,a mi ovakvom glupom politikom samo sebi pravimo probleme!
Zato sto nas gledaju kao njihove prijatelje imamo problema,a nikakve koristi.Mi nismo Rusija,niti smo braca,to ne postoji,postoji samo interes,business,trgovina,kakva crna braca??! Zna se ko ti je brat,ko sestra,roditelji,na tome se zavrsava sve,a govoriti u odnosima medju drzavama o nekakavom bratstvu? Pa to je bolesno!

jovanco micic

pre 9 godina

Ovi ucesnici su navijaci a ne analiticari
koriste dezinformacije i neodrzive kritike kako naseg naroda tako i ruskog naroda.
Ocena njihovog ucesca je nula.6Q

komentator

pre 9 godina

Plasim se da pnovo ne prepoznajemo trenutak. Dajte da se nesto dogovori -trguje sa Zapadom, pa da bezimo od Rusa. SFRJ nije bila sovjetska republika ili zemlja Varsavskog pakta i nemamo pojma kako je ziveti sa/pod Rusima.

Miroslav, Toronto

pre 9 godina

Dobro je kad se objavi (kao sto je B92 sada uradio) ko je glavni sponzor - tj. ko finansira celu stvar. Ukratko,kakvi finansijeri, takvi organizatori a takva i prazna prica. U opste mi ne pada na pamet da "branim" Rusiju. Ali kad neko americkim parama organizuje konferenciju o nekoj imaginarnoj zajednickoj perspektivi Srbije i Rusije - posledica je bedna i isprazna govorancija. Nekako mi se cini da bi mnogo pametnije bilo da se govorilo o "spektakularnim" dometima Rumunije i Bugarske od kad su pre (cak!) osam godina usli u EU.

DzoniKG

pre 9 godina

Svasta bi sad napisao al mi sigurno ne bi prosao komentar!!

Sta Srbija ima od 15 godina vezivanja za zapad..90% PRIVREDE,BANAKA,MEDIJA,TELEKOMUNIKACIJA..SKORO SVEGA JE U ZAPADNIM RUKAMA..dug je veci 4 PUTA nego pre 15 godina..samo na kamate na kredite dajemo zapadu svake godine 4 PUTA vise para nego sto je ceo godisnji budzet vojske...Srbija je POKORENA u svakom smislu i vise nema nikakve sanse da ovde IKAD bude dobro jer vise drzavu nemamo a ne postoji zemlja u kojoj je skoro sve u stranim rukama a da se u o toj zemlji zivi iole pristojno ..jedno NE POSTOJI i Srbija nece biti nikakav izuzetak ..zato sluze ovakvi placenici da i dalje guraju tu poliku.
Covek prica o NISu..firmi koja ubedljivo najvise uplacuje u budzet i pored toga sto je ova i prethodne "proevropske vlade" udarila nenormalne akcize i poreze ..a sa druge strane jedan FIAT ne placa JEDAN DINARA poreza jer je oslobodjen placanja a prebogatom Boshu se placa 30 000 eura po zaposlenom (koga onda placaju 200 eura) iz vec praznog dzepa gradjana.
U jednoj Madjarskoj clanici EU je prosecna plata 330 eura..manja nego u BELORUSIJI koja je pod sakcijama EU ..ostale su samo prazne parole da bi se odrzao status quo.

Miki

pre 9 godina

Što više zemlje zapada budu arogantnije prema Srbiji i postavljale sve teže uslove,neminovno je da se Srija približuje Rusiji.Svakako da to nije najsrećnije rešenje,ali ne vidim ja da nam ni zapad nešto pomaže.Sve je to na kašičicu.Pominju se neke desetine milijardi evra što je smešno.A šteta od sankcija,bombardovanja i opstrukcije Srbije ekonomski i politički nas košta oko 300 milijardi evra.Što bi zbačilo Rusi nam ne pomažu mnogo ali bar nam ne čine štetu,a možda najbitnije je to da nas ne ponižavaju ,kao što to već više od dve decenije čine ovi skotovi sa zapada.Ako nas i dalje budu ponižavali i ucenjivali siguran sam da će ista ona eskadrila koja je danas se stacionirala na Krimu veoma brzo biti stacionirana u Nišu.

Che

pre 9 godina

Tribinu "Ima li neke nade za nas?" organizovalo je Nezavisno društvo novinara Vojvodine, uz podršku američke fondacije NED. Sta vise reci... Toliko o objektivnom osvrtu na temu... Platili americki teroristi propagandu kao i uvek...

DzoniKG

pre 9 godina

Svasta bi sad napisao al mi sigurno ne bi prosao komentar!!

Sta Srbija ima od 15 godina vezivanja za zapad..90% PRIVREDE,BANAKA,MEDIJA,TELEKOMUNIKACIJA..SKORO SVEGA JE U ZAPADNIM RUKAMA..dug je veci 4 PUTA nego pre 15 godina..samo na kamate na kredite dajemo zapadu svake godine 4 PUTA vise para nego sto je ceo godisnji budzet vojske...Srbija je POKORENA u svakom smislu i vise nema nikakve sanse da ovde IKAD bude dobro jer vise drzavu nemamo a ne postoji zemlja u kojoj je skoro sve u stranim rukama a da se u o toj zemlji zivi iole pristojno ..jedno NE POSTOJI i Srbija nece biti nikakav izuzetak ..zato sluze ovakvi placenici da i dalje guraju tu poliku.
Covek prica o NISu..firmi koja ubedljivo najvise uplacuje u budzet i pored toga sto je ova i prethodne "proevropske vlade" udarila nenormalne akcize i poreze ..a sa druge strane jedan FIAT ne placa JEDAN DINARA poreza jer je oslobodjen placanja a prebogatom Boshu se placa 30 000 eura po zaposlenom (koga onda placaju 200 eura) iz vec praznog dzepa gradjana.
U jednoj Madjarskoj clanici EU je prosecna plata 330 eura..manja nego u BELORUSIJI koja je pod sakcijama EU ..ostale su samo prazne parole da bi se odrzao status quo.

jovanco micic

pre 9 godina

Ovi ucesnici su navijaci a ne analiticari
koriste dezinformacije i neodrzive kritike kako naseg naroda tako i ruskog naroda.
Ocena njihovog ucesca je nula.6Q

Miroslav, Toronto

pre 9 godina

Dobro je kad se objavi (kao sto je B92 sada uradio) ko je glavni sponzor - tj. ko finansira celu stvar. Ukratko,kakvi finansijeri, takvi organizatori a takva i prazna prica. U opste mi ne pada na pamet da "branim" Rusiju. Ali kad neko americkim parama organizuje konferenciju o nekoj imaginarnoj zajednickoj perspektivi Srbije i Rusije - posledica je bedna i isprazna govorancija. Nekako mi se cini da bi mnogo pametnije bilo da se govorilo o "spektakularnim" dometima Rumunije i Bugarske od kad su pre (cak!) osam godina usli u EU.

from_HR

pre 9 godina

Dovoljno je provjeriti šta je NED (National Endowment for Democracy) i sve je jasno. Raspitajte se o njegovom djelovanju,posebno o ulozi u Ukrajini!

Miki

pre 9 godina

Što više zemlje zapada budu arogantnije prema Srbiji i postavljale sve teže uslove,neminovno je da se Srija približuje Rusiji.Svakako da to nije najsrećnije rešenje,ali ne vidim ja da nam ni zapad nešto pomaže.Sve je to na kašičicu.Pominju se neke desetine milijardi evra što je smešno.A šteta od sankcija,bombardovanja i opstrukcije Srbije ekonomski i politički nas košta oko 300 milijardi evra.Što bi zbačilo Rusi nam ne pomažu mnogo ali bar nam ne čine štetu,a možda najbitnije je to da nas ne ponižavaju ,kao što to već više od dve decenije čine ovi skotovi sa zapada.Ako nas i dalje budu ponižavali i ucenjivali siguran sam da će ista ona eskadrila koja je danas se stacionirala na Krimu veoma brzo biti stacionirana u Nišu.

gradinar

pre 9 godina

Ima ovde tačnih konstatacija, ali i nekih totalnih lupetanja (navijačkih, kako neko reče).
Recimo, tvrdnja da Srbi ne vole Ruse, nego vole autokratski način vladanja Putina je teška glupost... Možda jeste tačno da Srbima nije toliko stalo do Rusa zbog "bratske" ljubavi, već su Srbi u Rusima i Putinu pronašli nekog za koga osećaju da se može suprotstaviti bahatoj dominaciji Zapada. Ameri i Nato prekrajaju i bezobzirno gaze svet malih naroda: bombarduju, smenjuju vlade, zadužuju, izazivaju "demokratska proleća", "kolateralne štete", menjaju granice, pljačkaju prirodna bogatstva, sebi obezbeđuju protekcionistički položaj kapitala, a razlika između siromašnih i bogatih sve je veća... I sve to bez ikakvih posledica... Pobili su na stotine hiljada, ali za njihove zločine nijedan sud nije nadležan!!!!!... Je li to svetski poredak koji treba da podržavamo?
Zato mislim da Srbi ne vole toliko Ruse zbog Putina, već više "navijaju" za njega, sa nadom da se opet uspostavi bipolarna "ravnoteža straha" između velikih, svet u kom mi mali možemo da živimo mirno i neutralno kao nekad...
...ili da sve pukne, pa počne iz početka (jer ovako više ne valja).

komentator

pre 9 godina

Plasim se da pnovo ne prepoznajemo trenutak. Dajte da se nesto dogovori -trguje sa Zapadom, pa da bezimo od Rusa. SFRJ nije bila sovjetska republika ili zemlja Varsavskog pakta i nemamo pojma kako je ziveti sa/pod Rusima.

Kancelarija za brze odgovore.

pre 9 godina

Apsolutno tacno.
Ali mozda smo i mi trebali da osetimo rusku cizmu bar 10 god kao neke drzave istoka, npr Bug.Madjarska,Poljska,Istocna Nemacka,Ceska itd, pa da vidite posle kakvu bi pesmu pevali nerazumni rusofili !
Naravno da nam Rusija ne treba,kako inace zive druge drzave u regionu koje su se na vreme distancirale od Rus? Naravno,zive bolje njihovi gradjani nego nasi,a mi ovakvom glupom politikom samo sebi pravimo probleme!
Zato sto nas gledaju kao njihove prijatelje imamo problema,a nikakve koristi.Mi nismo Rusija,niti smo braca,to ne postoji,postoji samo interes,business,trgovina,kakva crna braca??! Zna se ko ti je brat,ko sestra,roditelji,na tome se zavrsava sve,a govoriti u odnosima medju drzavama o nekakavom bratstvu? Pa to je bolesno!

Rus

pre 9 godina

Mi sa Rusijom i ne mozemo da se ekonomski vezemo,daleko smo i nema sta da ponudimo,tako je je konstatcije ocigledna!Sto se tice Evrope, pitanje je bez presedana, kad nas je Europa htela, nikada, ovo sto se danas desava sa nama je cerupanje kokosi.Nama je jedina sansa saradnja sa svim dobronamernim drzavam i okretanje svojim ljudima i resursima.

bravo

pre 9 godina

Slažem se sa svakim napisanim slovom, ali Srbe dok ne lupi po sred čela (često ni tada) ne mogu da vide i predvide kuda šta ide. Mi smo Rusiji potrebniji nego ona nama, mi od nje samo štetu imamo na svakom planu. Sve zemlje Balkana su pobegle od Rusije, samo mi posle Titovog "ne" imamo potrebu da postanemo gubernija. Pazite šta želite, možda vam se ostvari pa vam se onda ne svidi.

boleb

pre 9 godina

Putin finansira desnicare, a ko li ove organizatore tribine finansira , finansira ih nato i cia...ja sam sw developer..kad neko napravi suhoj ili s 400 raketni sistem,jedinstven sistem u svetu, a neka polupismena spodoba ga stavi u tehnoloski zaostale zemlje...onda je taj koji pravi rang listu debelo zaostao za zdravim ..

ne diraj me - ne diram te

pre 9 godina

Jeste sve to istina oko Rusije, ali zasto EU ne preduzme nesto pozitivnim stavom da odvrati Srbiju od Rusije? Cekaju da se odreknemo svega, a da nista time ne dobijemo. Nista od toga ne stima i ne postoji samo jedna dobra i jedna neprimamljiva strana. Moracemo da vagamo.

atomska perspektiva

pre 9 godina

Pa ne vidim da zadnjih godina cvetaju ruže u evrozoni,po pitanju ekonomije.A u sadašnjoj ekonomskoj krizi u EU najveću cenu plaćaju male zemlje.Ne može se promeniti istorija.Činjenica je da je zapadna Evropa vekovima mirno posmatrala dok je Balkan bio pod Osmanlijskom okupacijom.Preče je bilo kolonijalno osvajanja Amerike i Afrike od oslobođenje istoka Evrope od islama.Zahvaljujući Rusiji Balkan i Srbija su postali oslobođeni u 19veku i na početku 20-tog veka.Zahvaljujući Rusiji Srbija nije ostavljena u nemilosti Austrougarske 1914-te godine.Rusija je jedina velika sila koja nikada nije bombardovala Srbiju i zbog toga nema ono mazohističko poštovanje,koje odlikuje mnoge Srbe.

MRV

pre 9 godina

Само два питања:

1) Да ли су нас Руси бомбардовали, увели нам санкције и сатанизовали нас да би нас натерали да им НИС продамо за "ситне паре", или смо ми то сами одлучили?
2) Ако НИС показује како то изгледа сарађивати са Русијом, да ли Сартид и дуванска индустрија (да не набрајам даље)показује како то изгледа сарађивати са Западом?

кардељевско лицемерје

pre 9 godina

Мијат Лакићевић се разуме у економију, Миливој Бешлин у историју и Теофил Панчић у новинарство таман онолико колико се ја разумем у вожњу спејс шатла.

Obrowskoeski

pre 9 godina

@DzoniKG
pročitao sam tvoj komentar prijatelju i imam samo jednu konstataciju, mi nismo ekonomski vezani tek nešto 15 godina za Zapad. Sa izuzetkom 1992-1999. mi smo ekonomski vezani ponajviše za Nemačku i Italiju još od 30ih godina XX veka i to se nije promenilo ni kad su na vlasti bili komunisti opet izuzimajući period 1945-1949. Mi smo skoro ceo vek vezani za privredu Zapadne Evrope, i sad zar zaista misliš da imamo neku šansu u XXI veku da se više vežemo za privredu Rusije ili Kine ili čak SAD-a? Ja čisto sumnjam...

krle - dron

pre 9 godina

Tribina koju finansiraju Amerikanci !!! I gle cuda kako lepo nagrdise Rusiju, a koga bi drugo za tako velike pare ?? Nikako im ne pade na pamet kako najpametniji Amerikanac po americkim normama uvazeni Mr. Comski vec celu deceniju opominje Evropu i svet da Amerikom vlada FINANSIJSKI NACIZAM, opljackase sve koji su imali naftu i ostavise ih posle ratnog pustosenja i miliona zrtava gladne i bedne u pustinjama bez vode i spasa. Sto ne zavire malo u ta gradjanska prava crnaca sada ovih dana u Luizijani, sramota i bruka sta sve Ameri finansiraju u Srbiji a ovi likovi su prodali i dusu i veru za veceru. Srbija jeste daleko od Rusije i pripada Evropi i uvek je i pripadala i nije evropa uvek bila dobrodusna prema Srbima, samo od 1903. pa do danas Evropa je progutala preko 3-miliona Srba zajedno sa ustasama i komunjarama, ali Srbi su tu i bice uvek tu sto ne znaci da treba da se odreknemo Rusije i Rusa pogotovo ovih danas koji su se ugledali na carsku Rusiju i koji su odavno odbacili boljsevizam i osudili komunisticke zlocine a mi to u Srbiji jos nesmemo ni da spomenemo iako su komunjare nad Srbijancima izvrsili nezapamcen GENOCID. Zbog ovakvih prodanih tribina Srbija se valja i dalje u dubokom moralnom glibu....

odisej

pre 9 godina

Pa ovi besramnici prodani za šaku dolara dobili instrukcije i naucili sta da pricaju u zemlji Srbiji! Neverovatno koliko je ovde ljudi spremno da za pare saradjuje sa svakakvim zlikovcima! I bre , nije ih sramota da sutra izadju na ulicu.

martin

pre 9 godina

Jedan od organizatora- americka organizacija NED. Moglo bi se razgovarati o rusko-srpskim odnosima na razne nacine. Velike sile vodi samo njihov interes, ali se zna ko je bombardovao Srbiju- ujka Sem i njegovi evropski saveznici,a ne Rusi. Sada nam ti zapadni "prijatelji" formiraju teroristicku vojsku na Kosovu. I to je sigurno u nasem "interesu". Jedini stvarni saveznik Srba na svijetu je Rusija i tacka. Mozemo biti za ili protiv toga, ali je to cinjenica i gotova stvar.

grozno

pre 9 godina

"organizovano uz pomoc americke fondacije Ned". toliko o kredibilitetu ovog dogadjaja.
nama trebaju I rusi I ameri I evropljani I kinezi I svi. vezivati se samo za jedne pa ko god to bio je naravno promasaj ali pljuvati po rusima bas sada je vise nego pateticno I providno od takozvanih " ekonomskih eksperata" na ovom dogadjaju.

ganter

pre 9 godina

Da da,slicni se podaci cuju i kad govori Jelena Milic,inace glas Nato-a u Srbiji.Zaboravili ste da kazete da je i po ekonomiji na 5 583mestu.

Sale@

pre 9 godina

Da zapad Evrope i Amerika nisu Šiptarima dali tzv.državu na delu Srbije koji se Kosmetom zove, u Srbiji se ne bi postavljalo pitanje da li u EU ili ne...
Ovako, neka hvala, jer ovakve tribine su samo uvod u još jedno cepanje Srbije, odnosno potenciranje izdvajanje Vojvodine, koja će šatro nezadovoljna odnosom Srbije sa Eu, a okrenuta ka Rusiji, tražiti da se izdvoji iz iste, t.j Srbije. I u tome će imati podršku Eu i Amerike...
Terajte tu bagru ljudi iz vaših gradova!!!

Boža

pre 9 godina

Poslednja rečenica teksta govori sve.
Logično je da se se ne treba približavati Rusiji, a posebno Ruskinjama, jer kratko žive. Taman ih zavolite a one umru. Bar morona imamo na izvoz.

Dragan Stankovic

pre 9 godina

Cela filozofija "srpskih intelektualaca" se svodi na : koliko cemo dobiti para od jedne ili druge strane.Kako bi bilo da predloze da se radi na razvoju poljoprivrede za sta Srbija ima resurse i moze mnogo da uradi. Muka mi je od te "intelektualne elite" koja samo trazi uhlebljenje pljuvanjem po sopstvenoj drzavi i zaludjujuci taj narod.

Stojko

pre 9 godina

Ko jos prenosi kao jednu od glavnih vesti (krupnim slovima) neku tamo tribinu iz Kikinde?
Jos mu samo fali titovka sa crvenom zvezdom pa pravi politicki komesar.

jelena

pre 9 godina

Sve lepo i tačno rečeno, ali, teško je lepu reč zabosti u tvrdo uho. A pošto ti rusofili stalno govore o nekim placenicima, jedino objašnjenje koje imam za tu opčinjenost Rusijom (iz koje i Rusi žele da pobegnu) je - rusofili su ruski plaćenici. Mislim, ne samo obrazovci i slična ba*ra, nego i ostali. Jer kako bi inače nekome, pri zdravom razumu, Rusija mogla da bude uzor!?

deki185

pre 9 godina

Zasto u mojoj zemlji uvek postoje ljudi koji su spremni zbog novca da rade protiv svoje zemlje.Da li je moguce da se uvek nedje neki srbin koji se prodaje za pare.U ovom slucaju amrikancima a isto bi bilo i da je tribina odrzana uz podrsku neke ruske organizacije gde bi pljuvali po zapadu.

I jedni i drugi su izrodi ove zemlje.
Beznacajni ljudi u rukama razlicitih interesa.Nadju tamo nekog Lakicevica ,daju mu tekst o pljuvanju po Rusiji .
Dno od ljudi .
Ma sta me briga i za
ruse i amerikance.

Zapadni sistem je od 2000 i super nam je koliko vidim.Nemamo vise nista.
Tuzno.

spin

pre 9 godina

@bravo Lupali su nas i u prvom i u drugom, pa i raskomadaše nas u ovom zadnjem i mi treba samo da kažemo puj , pike, ne važi. Nisam rusofil , ali ovi preteruju

popeye

pre 9 godina

Ах, а у ЕУ ваљда цветају руже, па они дословно чупају косу због санкција Русији, не политичари наравно, привредници!
Ево нешто за поређење НИС и Сартид. Хоће ли неко рећи како је то онда НИС лош посао по Србију!? Могао је вероватно бити и бољи, да није преговарао двојац Тадић-Коштуница, али спрам осталих приватизација ова дође отприлике као Елдорадо...

bb

pre 9 godina

Interesatno da je clanak o ovome bio i na sajtu blica a da sada kada otkucate link pise vest nije pronadjena,posto sam bio ostavio komentar povodom toga. Posle kada sam hteo da opet procitam o njemu i da vidim komentare pronadjem vest nije pronadjena kada se otkuca ovo ispod.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/514562/Analiticar-Opasno-je-ekonomsko-vezivanje-Srbije-sa-Rusijom/komentari#vas-komentar

lale

pre 9 godina

meni je jako interesantno sto neki pljuju cinjenicu da je neka americka organizacija finansirala tribinu. pa oni su bar to uradili transparentno, da se vidi ko je i sta stoji iza price, pa ti odluci sta ces da mislis o tome. pitanje za milion dolara - a ko finansira ultra desnicare u srbiji? odakle im pare za materijale i kampanje? ko ih politicki stiti? odakle dobijaju instrukcije? sto se tice nisa. neko je ovde spomenuo da oni pune budzet srbije. pa oni su vratili svoju investiciju u nis od 400mil za godinu dana poslovanja u srbiji. tako bih i ja poslovao. rudna renta nekoliko puta manja nego kod njihovih "neprijatelja" u evropi. gas nam u sred zime srezali "nasi prijatelji". dogovor za juzni tok nepovoljniji po nas nego po bugare. da ne nabrajam dalje, pametnom dosta...

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Hvala B92 što obavezno pomene ko je organizator ovakvih tribina, ali molim da ubuduće to objavi na početku,l a ne na samom kraju teksta, da ne trošim vreme uludo.

Dejan

pre 9 godina

Clanak i misljenje ekonomskog analiticara, koji u sustini zaboravlja jednu vrlo vaznu stvar, da cemo uvek biti slepo crevo cele zapadne Evrope, stalno ucenjivani i sa novim ultimatumima. Zivim na zapadu skoro 30 godina gde se ne uci istina i istorija, postenje i moral vec deformisane vrednosti i gde je sve podredjeno maksimalnoj eksploataciji. Ovde se ljudi ne smeju, nemaju osecaj humanitosti i gde je vrhunac demokratije da ti firma placa troskove lecenja. Nadam se da ce nasi politicari svoju energiju vise trositi na ljudske vrednosti i kvalitet zivota i sto manje preslikavati Ameriku ili nesto slicno.

Petar Veliki

pre 9 godina

Kada je Petar Veliki hteo da unapredi Rusiju, doveo je Nemce u Sankt Peterburg. Ali vi ne čitate istoriju pa mislite da je Staljin, pardon Putin zaslužan za sve.

AlekS

pre 9 godina

Sve lepo i tačno rečeno, ali, teško je lepu reč zabosti u tvrdo uho. A pošto ti rusofili stalno govore o nekim placenicima, jedino objašnjenje koje imam za tu opčinjenost Rusijom (iz koje i Rusi žele da pobegnu) je - rusofili su ruski plaćenici. Mislim, ne samo obrazovci i slična ba*ra, nego i ostali. Jer kako bi inače nekome, pri zdravom razumu, Rusija mogla da bude uzor!?
(jelena, 26. novembar 2014 23:48)

Prvo, nije pristojno bilo koga nazivati bagrom zbog svog politickog ubedjenja kao sto ne bi bilo pristojnio ni vas I vama slicne nazivati izda*nicima.

A te floskule o zelji svih Rusa da pobegnu iz svoje zemlje su iz prirucnika koji ste dobili u stranim ambasadama. Ima nas koji citamo strane novine. Rusi masovno povlace novac iz stranih banaka I ulazu ih u domace. Ruski turisti vise ne letuju I ne zimuju u inostranstvu vec na Krimu I Sociju. Svi hotelski kapaciteti su rasprodati.

Avanti prevaranti!

pre 9 godina

Slažem se sa svakim napisanim slovom, ali Srbe dok ne lupi po sred čela (često ni tada) ne mogu da vide i predvide kuda šta ide. Mi smo Rusiji potrebniji nego ona nama, mi od nje samo štetu imamo na svakom planu. Sve zemlje Balkana su pobegle od Rusije, samo mi posle Titovog "ne" imamo potrebu da postanemo gubernija. Pazite šta želite, možda vam se ostvari pa vam se onda ne svidi.
(bravo, 26. novembar 2014 23:00)

Meni se nije svidela 1999, a tebi očigledno jeste. Tako se i Ljotiću sviđao Rajh.

Sunđer Bob je - SIR!

pre 9 godina

Da je poslednji apsus bio prvi, odmah bi kliknuo nešto drugo. Ovako prosto lobiranje me ne zanima.
Ali pazi, 'nezavisno'...zar lažno predstavlajnje nije krivično delo?

dragan

pre 9 godina

dovoljno je samo podsetiti pojedine rusofobe da su nas NATO i zemlje EU bombardovali 78 dana, sejali smrt, unistavali nas ekonomski i fizicki. verovatno racunaju na mozda kratku pamet ovog naroda. nisam odusevljen Rusujom, ali NATO i EU nikada!!!

glasac ds-a

pre 9 godina

Potpuno se slažem,ali kako to dokazati radikalima?! Rusija ima nafte i gasa,ali koja korist od toga ako je nemaš kome prodati?! Ekonomija Eu mnogo manje trpi od Rusije jer je okrenuta industriji koja je raznovrsna,a ne samo prirodnim resursima poput Rusije.

Zamisljeni Citalac

pre 9 godina

Covek je tacno rekao...verovatno zato sto je tamo i duze boravio pa zna. A sta to Rusofile (ne)cudi ko je ovo finansirao? A ko finansira dousnike, potkazivace i razno razne prijatelje " majcice" Rusije? Pogledajte uslove kreditiranja Srbije od strane Rusije u zadnjih 10-15 godina, i sta su i kako platili za one firme koje su preuzeli? Naravno da ni Zapad nije bio mnogo bolji, ali kad je jedna zemlja na umoru opljackana od svojih iznedrenih komunista, kad omca bankrota visi iznad glave, kad najkvalitetniji Srbi odose na Zapad i ostavise nekompetentne da vladaju i izrabljuju raju....tako i mora biti. Nijedan strani kupac taj masovni dug Zelezare, Petrohemije, Bora itd nece preuzeti...izmedju ostalog i zato jer su ga stvorile stare komunjare, njihova deca...i mladji vlastodrsci u zadnjih 10 godina, koji su to sve od svojih oceva i deda naucili. Pakleni posao je izvuci Srbiju iz takve memle, ali identican poasao i situaciju je imao i Suharto u Indoneziji pre 45 godina...i svi znamo kako je raskrinkao Sukarnovu kliku i izrabljivace jednom za uvek.

milan

pre 9 godina

Mene zanima samo jedno: recimo vezemo se mi za Rusiju, trn u oku Evrope - mi tu nesto kao - i onda Evropa kaze e pa nema i zabrani nam uvoz i izvoz preko njene teritorije, odnosno preko zemalja clanica, vazdusno, recno, drumski. I kako da uvezemo/izvezemo? Nikako.
Lepo ce neki da se pozivaju na Belorusiju u kojoj se izgleda bolje zivi nego ovde, ali ima jedna bitna razlika Belorusija se granici s Rusijom, a mi ne.
I da dodam: svi kao vole Ruse a svi bi pre izabrali da zive u Nemackoj. Nema sine jedno du*e na dve stolice. To sto nam prodaju maglu, to trla baba lan.

Maca

pre 9 godina

Ovo nije jasno jedino rusofilima koji su sve brojniji u zemlji zbog sve jace ruske kampanje koju podsticu medji.Treba narod podsecati svaki dan da je Rusija glasala 1992 da se SRJ uvedu najteze sankcije u UN koje je ikada dobila neka drzava,da je glasala posle da se i izbacimo iz UN,da su glasali da se izbacimo iz sadasnjeg OEBS pre KEBS.
Svakog dana treba pisati da je 51 % NIS prodata za 400 miliona evra plus obavezu da se ulozi jos 550 miliona, a da su rezervne nafte i gasa vredele nekoliko miljardi evra po nekima cak 7. Za tu eksploataicju su nase vlasti u ugovoru dale da se one eksploatisu za najnizu rudnu rentu u svetu od svega 3 % i da cim neko pokrene to pitanje dobije packe iz Rusije.
Da se svakog dana pise da posle Kine sa Rusijom imamo najvece deficit u trgovini i da vecinu nase robe izvozimo u drzave EU i zemlej CEFTE sa kojima jedino imamo suficit a cilj svim clanicama CEFTE je da jednom udju u EU.
Da ne pricamo da Rusija sve vise podstice Republiku Srpsku na neke mere koje mogu uvesti i Srbiju u rat, a da Srbi odande dozive sudbinu Srba iz RSK, i ako bi izbio neki sukob rusija se ne bi umesala verovanto bi nas podrzavala na recima kao 1999 i prodavala nam oruzje po velikim cenama na kredit ako bi i to pristala, setimo se sistema S300 koji samo sto nije trebao da stigne da nas spasi od bombardovanja 1999.
Uz to ako se inatimo puno, za neku deceniju cemo biti okruzeni zemlama EU i NATO pakta pa mozda i Kosovu udje u iste i bez naseg priznanja i stolice u UN.

vlastimiri

pre 9 godina

Ako bi gospoda kriticari hteli da kazu koliko se dobija novca da se ovako govori o drugoj svetskoj velesili, mozda bih i sam razmislio da im se prikljucim

defender

pre 9 godina

..nikako da se dozovemo pameti..Rusija nam nije i nece pomoci, svoj opstanak gleda da obezbedi na svaki moguci nacin, preko zapada ne moze vec jedino preko moralnih "gubitasa" kakva je Kina, Indija, S.Koreja..u svakom slucaju, to su drzave od kojih svet i nije u poslednje vreme mogao bas nista da nauci i preuzme..Na zalost, Srbija, kao mala "kocoperna", prkosna i drska drzavica u ovoj ulozi "tampona" izmedju istoka i zapada moze da se nada samo najgorem..sedeci na dve stolice rizikujemo da nam se izmaknu obe..Toliko licemerja i drskosti u retorici srpske politike, fantaziranje o nekakvoj uspesnoj i modernoj cirilicnoj Srbiji, Srbiji koja nema sluha za zapad sem kada treba popraviti finansijsku sliku ili slati decu na skolovanje..jadno..Srbija definitivno ne razmislja o nasoj deci, jer da nije tako, Srbija bi odavno bila u EU i NATO-u..
P.S. ..Svet ne voli gubitnike..

Vlada

pre 9 godina

Mi se ne vezujemo ni za Rusiju ni za EU. Mi gledamo sebe i svoje interese, a to je neutralnost. Dosta smo mi birali strane a drugi bacali bombe na nas. Neka prestanu dušebrižnici sa savetima: Ne treba se vezati za Rusiju, Srbija će morati da se odluči za Rusiju ili EU, Srbija će morati da uvede sankcije Rusiji. DOSTA!!!!

Ivan

pre 9 godina

Braća Rusi nikad nisu ubijali naše žene i decu! A šta su radili Nemci, Bugari, Rumuni, Madjari, Italijani, Albanci, a u novije vreme i Francuzi, Englezi... i ostali naši zapadni "prijatelji" - to svi znamo!

b.

pre 9 godina

Presmesan tekst a jos smesniji komentari... Koliko je lako podpaliti masu! I samo da kazem da nisam ni rusofil ni rusofob, a takvo je i 90% Srbije.

Baba Kurana

pre 9 godina

Pametno zbore ljudi,Rusija je oduvek bila,jeste i biće veliko zlo.Putin pravi kardinalnu grešku,sličnu Slobinoj kada ukršta rogove sa celim svetom,kojom će sam sebe,a i Rusiju zakopati.Dok se svet sprema da slomije Rusiju totalno,nedozreli buzdovan na mestu Premijera Srbije,pravi paradu Putinu,pokazujući time svu svoju glupost i svrstavajući Srbiju u Rusku koloniju,protivno volji velike većine građana Srbije.

LaLaNS

pre 9 godina

Sto su mi super ovi Rusofili! Prosto su mi HIT! Mislim da ste pogodilo u srz stvari, tacno je da nas na Balkanu koriste za sve i svja, za Putinovo dokazivanje moci, a svoju drzavu nije uredio. To sto nasi rade po rusiji i zaradjuju neke pare, to ne znaci da im je zivot kompletan! Za maloumne, novac je sve! Zivo se sastoji iz mnogo povezanih i kompleksnih stvari, da jeste, novac jedan od njih, ali dusa se puni sa ljubavlju (ne zlatnim lancima i silikonskim stvarima) sigurnoscu, kulture, obrazovanja, humanim zivljenjem, postovanjem razlicitosti... A te pare sto se tamo zarade, moze se duplo vise za isti posao na zapadu! Samo sto niko ne zeli da poredi, jel' uobzir mora da uzme SVE navedene stvari! Vojvodina ce biti zapad, kao sto i jeste, a zao mi je Srbije koja ce utonuti u Ruski celicni zagrljaj i vecno se boriti za izumrle ideologije i vestacke vodje! Da potsetim Rusofile da je 21vek i da se sada globalno borimo za ciscenje zemlje, jer za koju deceniju nasa deca, unucici... ce nas proklinjati sta smo uradili JEDINOJ planeti koja moze da podrzava ovakav zivot (globalno mislim, biljke,zivotinje,ljude..) Sta Rusi rade po tom pitanju? Nista, piju votku iz 2deci case i to i zene i muskarci! VAO, kako su mocni!

Dušan

pre 9 godina

Uticaj Amerike na neku državu se najbolje vidi u Libiji, Iraku, itd. Gde oni prođu, tu nema sreće decenijama... Više su štete napravili čak i od Sovjeta u Istočnoj Evropi... Mi smo jako mali i treba da se rukovodimo isključivo svojim interesima, da se ne svrstavamo, i da pokušamo makar jednom u istoriji da ostanemo izvan nekog svetskog sukoba.

dzonikg

pre 9 godina

@Obrowskoeski
Nije tacno to za vreme socijalizma..proveri opet gde je isao izvoz iz SFRJ i u kojim zemljama su radile nase firme.

Uostalom ponovicu Srbija vise nema drzavu..skoro sve je u stranim pre svega zapadnim rukama ..bilo je takvih primera u svetu i u tim zemljama zivot je za obicne ljude bio daleko od bilo kakvog dostojansvenog zivota..Srbija nece biti nikakav izuzetak..zapad NIKAD nece dozvoliti jaku i bogati srbiju..njoj odgovara slaba i siromasna kojom mogu lako da upravljaju.

Bokisha

pre 9 godina

Poslednja recenica u clanku je i kljucna da bi se shvatila objektivnost ovog skupa i njegovih zakljucaka. Sponzorisani skup, kao i njegovi ucesnici. Nista manje zlo od onog koje se na teret stavlja Rusiji. Samo sto bolje zvuci prozapadni termin lobiranje, od termina korupcija, a efekat je isti. Podsetise me na staru narodnu izreku 'Korio crep grne, da se ne prevrne'.

zabrinut

pre 9 godina

Ovaj prostor je nekada bio deo zemlje koja je imala snaznu industriju. Sada uvozimo cak i beli luk iz Kine. Sada smo samo jos jedno siromasno drustvo, koje se raduje svakoj novoj fabrici a posao i platu od 200 Evra dozivljava kao dobitak na lutriji. U ovakvoj situaciji jednostavno nema napretka i skoro da je potpuno sve jedno da li ce nas kolonizovati Rusija ili EU. S tim sto je verovatnije da ce to uciniti Evropska unija.

mujcinovic salih

pre 9 godina

Mnogi kazu nece zapad zato sto su nas bombardovali.Vi kao da ste rodjeni 2000 godine pa ne znate zasto smo bombardovani.Prvo zbog rata u Sloveniji koji je zapad mogao da proguta.Posle toga doslo je do krvavog rata u Hrvatskoj i BiH.U to vreme oboren je helikopter UN ako se secate.Posle toga pocela je opsada Sarajeva i zlocini koji nisu vidjeni od drugog svetskog rata.Kada su nasoj vladi rekli da ce bombardovati srpske polozaje i instalacije oko Sarajeva ako opsada ne bude stala Karadzic i Mladic su zarobili pripadnike UN i vezali ih za dalekovode i tv repetitore.Ta igra je trajala skoro 4 godine uz opstu podrsku naroda sa casnim izuzecima.Posle toga doslo je kosovo.Ostalo je istorija.Inace broj poginulih u bombardovanju Jugoslavije je 285.To je rekla gospodja Milic u "Cirilici" a nasa vlast nikad nije izasla sa tacnim podacima zato sto sa manipulise istim.Nadam se da ce vam ovo pomoci da bar razumete zasto je nesto bilo?

Aleksandar

pre 9 godina

Zanimljivo je da se svi u komentarima bave organizatorom ove tribine, a ne onim sto je na tribini izneseno i receno. A recena je cista istina, ali kako nama zdrav razum nije jaca strana vecina ljudi odbija da im bilo sta dopre do svesti nego se odmah hvataju za organizatora. I odmah zavere, cia, nato, vatikan, zapad... a to sto Rusi rade ovoj zemlji je cisto mesanje u unutrasnje stvari i to uz organizovanje jedne ogromne pete kolone. Ali kada Srbin radi za interese Rusije onda on smatra da nije strani placenik. A dovoljno je i da simpatise zapad pada ga vecina proglasi za stranog placenika.

naucena lekcija

pre 9 godina

Istina, ponarocito ovo u vezi finansiranja desnicarskih organizacija. Redovno se prica o tome ko finansira nevladine organizacije, i oko toga se uvek pravi velika buka, ali pitanje ko finansira desnicare po Srbije je i dalje tabu tema.
I dobro je da neko napokon pocne bez uvijanja da prica o Rusiji i njihovoj politici ovde. A sto se tice ovih nasih desnicara uvek su oni nas vodili u propast. Pre 20 godina su nas zavadili sa zapadom, ko zna koliko cemo dugo jos trpeti posledice tih odluka. Pre koju godinu su pokusali opet da nas odvrate od zapada i okrenu Rusiji, danas gledamo sta se dogadja u Rusiji i da se njihov raspad ubrzava (mislim na ekonomski raspad). Gde god nas nasi desnicari i patriote povuku, to vam je siguran put u propast.

Sremac, a ne Vojvođanin

pre 9 godina

(LaLaNS, 27. novembar 2014 09:31)

Ti da imaš predstavu o bilo čemu,. najpre bi zano da su lale Banačani, a ne Bačvani. Sve ostalo, kao zapisnik Peščanikovih trabunjanja.

Kancelarija za brze odgovore.

pre 9 godina

Apsolutno tacno.
Ali mozda smo i mi trebali da osetimo rusku cizmu bar 10 god kao neke drzave istoka, npr Bug.Madjarska,Poljska,Istocna Nemacka,Ceska itd, pa da vidite posle kakvu bi pesmu pevali nerazumni rusofili !
Naravno da nam Rusija ne treba,kako inace zive druge drzave u regionu koje su se na vreme distancirale od Rus? Naravno,zive bolje njihovi gradjani nego nasi,a mi ovakvom glupom politikom samo sebi pravimo probleme!
Zato sto nas gledaju kao njihove prijatelje imamo problema,a nikakve koristi.Mi nismo Rusija,niti smo braca,to ne postoji,postoji samo interes,business,trgovina,kakva crna braca??! Zna se ko ti je brat,ko sestra,roditelji,na tome se zavrsava sve,a govoriti u odnosima medju drzavama o nekakavom bratstvu? Pa to je bolesno!

Che

pre 9 godina

Tribinu "Ima li neke nade za nas?" organizovalo je Nezavisno društvo novinara Vojvodine, uz podršku američke fondacije NED. Sta vise reci... Toliko o objektivnom osvrtu na temu... Platili americki teroristi propagandu kao i uvek...

bravo

pre 9 godina

Slažem se sa svakim napisanim slovom, ali Srbe dok ne lupi po sred čela (često ni tada) ne mogu da vide i predvide kuda šta ide. Mi smo Rusiji potrebniji nego ona nama, mi od nje samo štetu imamo na svakom planu. Sve zemlje Balkana su pobegle od Rusije, samo mi posle Titovog "ne" imamo potrebu da postanemo gubernija. Pazite šta želite, možda vam se ostvari pa vam se onda ne svidi.

jovanco micic

pre 9 godina

Ovi ucesnici su navijaci a ne analiticari
koriste dezinformacije i neodrzive kritike kako naseg naroda tako i ruskog naroda.
Ocena njihovog ucesca je nula.6Q

komentator

pre 9 godina

Plasim se da pnovo ne prepoznajemo trenutak. Dajte da se nesto dogovori -trguje sa Zapadom, pa da bezimo od Rusa. SFRJ nije bila sovjetska republika ili zemlja Varsavskog pakta i nemamo pojma kako je ziveti sa/pod Rusima.

DzoniKG

pre 9 godina

Svasta bi sad napisao al mi sigurno ne bi prosao komentar!!

Sta Srbija ima od 15 godina vezivanja za zapad..90% PRIVREDE,BANAKA,MEDIJA,TELEKOMUNIKACIJA..SKORO SVEGA JE U ZAPADNIM RUKAMA..dug je veci 4 PUTA nego pre 15 godina..samo na kamate na kredite dajemo zapadu svake godine 4 PUTA vise para nego sto je ceo godisnji budzet vojske...Srbija je POKORENA u svakom smislu i vise nema nikakve sanse da ovde IKAD bude dobro jer vise drzavu nemamo a ne postoji zemlja u kojoj je skoro sve u stranim rukama a da se u o toj zemlji zivi iole pristojno ..jedno NE POSTOJI i Srbija nece biti nikakav izuzetak ..zato sluze ovakvi placenici da i dalje guraju tu poliku.
Covek prica o NISu..firmi koja ubedljivo najvise uplacuje u budzet i pored toga sto je ova i prethodne "proevropske vlade" udarila nenormalne akcize i poreze ..a sa druge strane jedan FIAT ne placa JEDAN DINARA poreza jer je oslobodjen placanja a prebogatom Boshu se placa 30 000 eura po zaposlenom (koga onda placaju 200 eura) iz vec praznog dzepa gradjana.
U jednoj Madjarskoj clanici EU je prosecna plata 330 eura..manja nego u BELORUSIJI koja je pod sakcijama EU ..ostale su samo prazne parole da bi se odrzao status quo.

jelena

pre 9 godina

Sve lepo i tačno rečeno, ali, teško je lepu reč zabosti u tvrdo uho. A pošto ti rusofili stalno govore o nekim placenicima, jedino objašnjenje koje imam za tu opčinjenost Rusijom (iz koje i Rusi žele da pobegnu) je - rusofili su ruski plaćenici. Mislim, ne samo obrazovci i slična ba*ra, nego i ostali. Jer kako bi inače nekome, pri zdravom razumu, Rusija mogla da bude uzor!?

Miki

pre 9 godina

Što više zemlje zapada budu arogantnije prema Srbiji i postavljale sve teže uslove,neminovno je da se Srija približuje Rusiji.Svakako da to nije najsrećnije rešenje,ali ne vidim ja da nam ni zapad nešto pomaže.Sve je to na kašičicu.Pominju se neke desetine milijardi evra što je smešno.A šteta od sankcija,bombardovanja i opstrukcije Srbije ekonomski i politički nas košta oko 300 milijardi evra.Što bi zbačilo Rusi nam ne pomažu mnogo ali bar nam ne čine štetu,a možda najbitnije je to da nas ne ponižavaju ,kao što to već više od dve decenije čine ovi skotovi sa zapada.Ako nas i dalje budu ponižavali i ucenjivali siguran sam da će ista ona eskadrila koja je danas se stacionirala na Krimu veoma brzo biti stacionirana u Nišu.

Miroslav, Toronto

pre 9 godina

Dobro je kad se objavi (kao sto je B92 sada uradio) ko je glavni sponzor - tj. ko finansira celu stvar. Ukratko,kakvi finansijeri, takvi organizatori a takva i prazna prica. U opste mi ne pada na pamet da "branim" Rusiju. Ali kad neko americkim parama organizuje konferenciju o nekoj imaginarnoj zajednickoj perspektivi Srbije i Rusije - posledica je bedna i isprazna govorancija. Nekako mi se cini da bi mnogo pametnije bilo da se govorilo o "spektakularnim" dometima Rumunije i Bugarske od kad su pre (cak!) osam godina usli u EU.

lale

pre 9 godina

meni je jako interesantno sto neki pljuju cinjenicu da je neka americka organizacija finansirala tribinu. pa oni su bar to uradili transparentno, da se vidi ko je i sta stoji iza price, pa ti odluci sta ces da mislis o tome. pitanje za milion dolara - a ko finansira ultra desnicare u srbiji? odakle im pare za materijale i kampanje? ko ih politicki stiti? odakle dobijaju instrukcije? sto se tice nisa. neko je ovde spomenuo da oni pune budzet srbije. pa oni su vratili svoju investiciju u nis od 400mil za godinu dana poslovanja u srbiji. tako bih i ja poslovao. rudna renta nekoliko puta manja nego kod njihovih "neprijatelja" u evropi. gas nam u sred zime srezali "nasi prijatelji". dogovor za juzni tok nepovoljniji po nas nego po bugare. da ne nabrajam dalje, pametnom dosta...

from_HR

pre 9 godina

Dovoljno je provjeriti šta je NED (National Endowment for Democracy) i sve je jasno. Raspitajte se o njegovom djelovanju,posebno o ulozi u Ukrajini!

gradinar

pre 9 godina

Ima ovde tačnih konstatacija, ali i nekih totalnih lupetanja (navijačkih, kako neko reče).
Recimo, tvrdnja da Srbi ne vole Ruse, nego vole autokratski način vladanja Putina je teška glupost... Možda jeste tačno da Srbima nije toliko stalo do Rusa zbog "bratske" ljubavi, već su Srbi u Rusima i Putinu pronašli nekog za koga osećaju da se može suprotstaviti bahatoj dominaciji Zapada. Ameri i Nato prekrajaju i bezobzirno gaze svet malih naroda: bombarduju, smenjuju vlade, zadužuju, izazivaju "demokratska proleća", "kolateralne štete", menjaju granice, pljačkaju prirodna bogatstva, sebi obezbeđuju protekcionistički položaj kapitala, a razlika između siromašnih i bogatih sve je veća... I sve to bez ikakvih posledica... Pobili su na stotine hiljada, ali za njihove zločine nijedan sud nije nadležan!!!!!... Je li to svetski poredak koji treba da podržavamo?
Zato mislim da Srbi ne vole toliko Ruse zbog Putina, već više "navijaju" za njega, sa nadom da se opet uspostavi bipolarna "ravnoteža straha" između velikih, svet u kom mi mali možemo da živimo mirno i neutralno kao nekad...
...ili da sve pukne, pa počne iz početka (jer ovako više ne valja).

Zamisljeni Citalac

pre 9 godina

Covek je tacno rekao...verovatno zato sto je tamo i duze boravio pa zna. A sta to Rusofile (ne)cudi ko je ovo finansirao? A ko finansira dousnike, potkazivace i razno razne prijatelje " majcice" Rusije? Pogledajte uslove kreditiranja Srbije od strane Rusije u zadnjih 10-15 godina, i sta su i kako platili za one firme koje su preuzeli? Naravno da ni Zapad nije bio mnogo bolji, ali kad je jedna zemlja na umoru opljackana od svojih iznedrenih komunista, kad omca bankrota visi iznad glave, kad najkvalitetniji Srbi odose na Zapad i ostavise nekompetentne da vladaju i izrabljuju raju....tako i mora biti. Nijedan strani kupac taj masovni dug Zelezare, Petrohemije, Bora itd nece preuzeti...izmedju ostalog i zato jer su ga stvorile stare komunjare, njihova deca...i mladji vlastodrsci u zadnjih 10 godina, koji su to sve od svojih oceva i deda naucili. Pakleni posao je izvuci Srbiju iz takve memle, ali identican poasao i situaciju je imao i Suharto u Indoneziji pre 45 godina...i svi znamo kako je raskrinkao Sukarnovu kliku i izrabljivace jednom za uvek.

Maca

pre 9 godina

Ovo nije jasno jedino rusofilima koji su sve brojniji u zemlji zbog sve jace ruske kampanje koju podsticu medji.Treba narod podsecati svaki dan da je Rusija glasala 1992 da se SRJ uvedu najteze sankcije u UN koje je ikada dobila neka drzava,da je glasala posle da se i izbacimo iz UN,da su glasali da se izbacimo iz sadasnjeg OEBS pre KEBS.
Svakog dana treba pisati da je 51 % NIS prodata za 400 miliona evra plus obavezu da se ulozi jos 550 miliona, a da su rezervne nafte i gasa vredele nekoliko miljardi evra po nekima cak 7. Za tu eksploataicju su nase vlasti u ugovoru dale da se one eksploatisu za najnizu rudnu rentu u svetu od svega 3 % i da cim neko pokrene to pitanje dobije packe iz Rusije.
Da se svakog dana pise da posle Kine sa Rusijom imamo najvece deficit u trgovini i da vecinu nase robe izvozimo u drzave EU i zemlej CEFTE sa kojima jedino imamo suficit a cilj svim clanicama CEFTE je da jednom udju u EU.
Da ne pricamo da Rusija sve vise podstice Republiku Srpsku na neke mere koje mogu uvesti i Srbiju u rat, a da Srbi odande dozive sudbinu Srba iz RSK, i ako bi izbio neki sukob rusija se ne bi umesala verovanto bi nas podrzavala na recima kao 1999 i prodavala nam oruzje po velikim cenama na kredit ako bi i to pristala, setimo se sistema S300 koji samo sto nije trebao da stigne da nas spasi od bombardovanja 1999.
Uz to ako se inatimo puno, za neku deceniju cemo biti okruzeni zemlama EU i NATO pakta pa mozda i Kosovu udje u iste i bez naseg priznanja i stolice u UN.

defender

pre 9 godina

..nikako da se dozovemo pameti..Rusija nam nije i nece pomoci, svoj opstanak gleda da obezbedi na svaki moguci nacin, preko zapada ne moze vec jedino preko moralnih "gubitasa" kakva je Kina, Indija, S.Koreja..u svakom slucaju, to su drzave od kojih svet i nije u poslednje vreme mogao bas nista da nauci i preuzme..Na zalost, Srbija, kao mala "kocoperna", prkosna i drska drzavica u ovoj ulozi "tampona" izmedju istoka i zapada moze da se nada samo najgorem..sedeci na dve stolice rizikujemo da nam se izmaknu obe..Toliko licemerja i drskosti u retorici srpske politike, fantaziranje o nekakvoj uspesnoj i modernoj cirilicnoj Srbiji, Srbiji koja nema sluha za zapad sem kada treba popraviti finansijsku sliku ili slati decu na skolovanje..jadno..Srbija definitivno ne razmislja o nasoj deci, jer da nije tako, Srbija bi odavno bila u EU i NATO-u..
P.S. ..Svet ne voli gubitnike..

glasac ds-a

pre 9 godina

Potpuno se slažem,ali kako to dokazati radikalima?! Rusija ima nafte i gasa,ali koja korist od toga ako je nemaš kome prodati?! Ekonomija Eu mnogo manje trpi od Rusije jer je okrenuta industriji koja je raznovrsna,a ne samo prirodnim resursima poput Rusije.

Rus

pre 9 godina

Mi sa Rusijom i ne mozemo da se ekonomski vezemo,daleko smo i nema sta da ponudimo,tako je je konstatcije ocigledna!Sto se tice Evrope, pitanje je bez presedana, kad nas je Europa htela, nikada, ovo sto se danas desava sa nama je cerupanje kokosi.Nama je jedina sansa saradnja sa svim dobronamernim drzavam i okretanje svojim ljudima i resursima.

atomska perspektiva

pre 9 godina

Pa ne vidim da zadnjih godina cvetaju ruže u evrozoni,po pitanju ekonomije.A u sadašnjoj ekonomskoj krizi u EU najveću cenu plaćaju male zemlje.Ne može se promeniti istorija.Činjenica je da je zapadna Evropa vekovima mirno posmatrala dok je Balkan bio pod Osmanlijskom okupacijom.Preče je bilo kolonijalno osvajanja Amerike i Afrike od oslobođenje istoka Evrope od islama.Zahvaljujući Rusiji Balkan i Srbija su postali oslobođeni u 19veku i na početku 20-tog veka.Zahvaljujući Rusiji Srbija nije ostavljena u nemilosti Austrougarske 1914-te godine.Rusija je jedina velika sila koja nikada nije bombardovala Srbiju i zbog toga nema ono mazohističko poštovanje,koje odlikuje mnoge Srbe.

boleb

pre 9 godina

Putin finansira desnicare, a ko li ove organizatore tribine finansira , finansira ih nato i cia...ja sam sw developer..kad neko napravi suhoj ili s 400 raketni sistem,jedinstven sistem u svetu, a neka polupismena spodoba ga stavi u tehnoloski zaostale zemlje...onda je taj koji pravi rang listu debelo zaostao za zdravim ..

Vlada

pre 9 godina

Mi se ne vezujemo ni za Rusiju ni za EU. Mi gledamo sebe i svoje interese, a to je neutralnost. Dosta smo mi birali strane a drugi bacali bombe na nas. Neka prestanu dušebrižnici sa savetima: Ne treba se vezati za Rusiju, Srbija će morati da se odluči za Rusiju ili EU, Srbija će morati da uvede sankcije Rusiji. DOSTA!!!!

ne diraj me - ne diram te

pre 9 godina

Jeste sve to istina oko Rusije, ali zasto EU ne preduzme nesto pozitivnim stavom da odvrati Srbiju od Rusije? Cekaju da se odreknemo svega, a da nista time ne dobijemo. Nista od toga ne stima i ne postoji samo jedna dobra i jedna neprimamljiva strana. Moracemo da vagamo.

odisej

pre 9 godina

Pa ovi besramnici prodani za šaku dolara dobili instrukcije i naucili sta da pricaju u zemlji Srbiji! Neverovatno koliko je ovde ljudi spremno da za pare saradjuje sa svakakvim zlikovcima! I bre , nije ih sramota da sutra izadju na ulicu.

кардељевско лицемерје

pre 9 godina

Мијат Лакићевић се разуме у економију, Миливој Бешлин у историју и Теофил Панчић у новинарство таман онолико колико се ја разумем у вожњу спејс шатла.

MRV

pre 9 godina

Само два питања:

1) Да ли су нас Руси бомбардовали, увели нам санкције и сатанизовали нас да би нас натерали да им НИС продамо за "ситне паре", или смо ми то сами одлучили?
2) Ако НИС показује како то изгледа сарађивати са Русијом, да ли Сартид и дуванска индустрија (да не набрајам даље)показује како то изгледа сарађивати са Западом?

krle - dron

pre 9 godina

Tribina koju finansiraju Amerikanci !!! I gle cuda kako lepo nagrdise Rusiju, a koga bi drugo za tako velike pare ?? Nikako im ne pade na pamet kako najpametniji Amerikanac po americkim normama uvazeni Mr. Comski vec celu deceniju opominje Evropu i svet da Amerikom vlada FINANSIJSKI NACIZAM, opljackase sve koji su imali naftu i ostavise ih posle ratnog pustosenja i miliona zrtava gladne i bedne u pustinjama bez vode i spasa. Sto ne zavire malo u ta gradjanska prava crnaca sada ovih dana u Luizijani, sramota i bruka sta sve Ameri finansiraju u Srbiji a ovi likovi su prodali i dusu i veru za veceru. Srbija jeste daleko od Rusije i pripada Evropi i uvek je i pripadala i nije evropa uvek bila dobrodusna prema Srbima, samo od 1903. pa do danas Evropa je progutala preko 3-miliona Srba zajedno sa ustasama i komunjarama, ali Srbi su tu i bice uvek tu sto ne znaci da treba da se odreknemo Rusije i Rusa pogotovo ovih danas koji su se ugledali na carsku Rusiju i koji su odavno odbacili boljsevizam i osudili komunisticke zlocine a mi to u Srbiji jos nesmemo ni da spomenemo iako su komunjare nad Srbijancima izvrsili nezapamcen GENOCID. Zbog ovakvih prodanih tribina Srbija se valja i dalje u dubokom moralnom glibu....

Obrowskoeski

pre 9 godina

@DzoniKG
pročitao sam tvoj komentar prijatelju i imam samo jednu konstataciju, mi nismo ekonomski vezani tek nešto 15 godina za Zapad. Sa izuzetkom 1992-1999. mi smo ekonomski vezani ponajviše za Nemačku i Italiju još od 30ih godina XX veka i to se nije promenilo ni kad su na vlasti bili komunisti opet izuzimajući period 1945-1949. Mi smo skoro ceo vek vezani za privredu Zapadne Evrope, i sad zar zaista misliš da imamo neku šansu u XXI veku da se više vežemo za privredu Rusije ili Kine ili čak SAD-a? Ja čisto sumnjam...

Sale@

pre 9 godina

Da zapad Evrope i Amerika nisu Šiptarima dali tzv.državu na delu Srbije koji se Kosmetom zove, u Srbiji se ne bi postavljalo pitanje da li u EU ili ne...
Ovako, neka hvala, jer ovakve tribine su samo uvod u još jedno cepanje Srbije, odnosno potenciranje izdvajanje Vojvodine, koja će šatro nezadovoljna odnosom Srbije sa Eu, a okrenuta ka Rusiji, tražiti da se izdvoji iz iste, t.j Srbije. I u tome će imati podršku Eu i Amerike...
Terajte tu bagru ljudi iz vaših gradova!!!

martin

pre 9 godina

Jedan od organizatora- americka organizacija NED. Moglo bi se razgovarati o rusko-srpskim odnosima na razne nacine. Velike sile vodi samo njihov interes, ali se zna ko je bombardovao Srbiju- ujka Sem i njegovi evropski saveznici,a ne Rusi. Sada nam ti zapadni "prijatelji" formiraju teroristicku vojsku na Kosovu. I to je sigurno u nasem "interesu". Jedini stvarni saveznik Srba na svijetu je Rusija i tacka. Mozemo biti za ili protiv toga, ali je to cinjenica i gotova stvar.

deki185

pre 9 godina

Zasto u mojoj zemlji uvek postoje ljudi koji su spremni zbog novca da rade protiv svoje zemlje.Da li je moguce da se uvek nedje neki srbin koji se prodaje za pare.U ovom slucaju amrikancima a isto bi bilo i da je tribina odrzana uz podrsku neke ruske organizacije gde bi pljuvali po zapadu.

I jedni i drugi su izrodi ove zemlje.
Beznacajni ljudi u rukama razlicitih interesa.Nadju tamo nekog Lakicevica ,daju mu tekst o pljuvanju po Rusiji .
Dno od ljudi .
Ma sta me briga i za
ruse i amerikance.

Zapadni sistem je od 2000 i super nam je koliko vidim.Nemamo vise nista.
Tuzno.

grozno

pre 9 godina

"organizovano uz pomoc americke fondacije Ned". toliko o kredibilitetu ovog dogadjaja.
nama trebaju I rusi I ameri I evropljani I kinezi I svi. vezivati se samo za jedne pa ko god to bio je naravno promasaj ali pljuvati po rusima bas sada je vise nego pateticno I providno od takozvanih " ekonomskih eksperata" na ovom dogadjaju.

Stojko

pre 9 godina

Ko jos prenosi kao jednu od glavnih vesti (krupnim slovima) neku tamo tribinu iz Kikinde?
Jos mu samo fali titovka sa crvenom zvezdom pa pravi politicki komesar.

Boža

pre 9 godina

Poslednja rečenica teksta govori sve.
Logično je da se se ne treba približavati Rusiji, a posebno Ruskinjama, jer kratko žive. Taman ih zavolite a one umru. Bar morona imamo na izvoz.

milan

pre 9 godina

Mene zanima samo jedno: recimo vezemo se mi za Rusiju, trn u oku Evrope - mi tu nesto kao - i onda Evropa kaze e pa nema i zabrani nam uvoz i izvoz preko njene teritorije, odnosno preko zemalja clanica, vazdusno, recno, drumski. I kako da uvezemo/izvezemo? Nikako.
Lepo ce neki da se pozivaju na Belorusiju u kojoj se izgleda bolje zivi nego ovde, ali ima jedna bitna razlika Belorusija se granici s Rusijom, a mi ne.
I da dodam: svi kao vole Ruse a svi bi pre izabrali da zive u Nemackoj. Nema sine jedno du*e na dve stolice. To sto nam prodaju maglu, to trla baba lan.

dragan

pre 9 godina

dovoljno je samo podsetiti pojedine rusofobe da su nas NATO i zemlje EU bombardovali 78 dana, sejali smrt, unistavali nas ekonomski i fizicki. verovatno racunaju na mozda kratku pamet ovog naroda. nisam odusevljen Rusujom, ali NATO i EU nikada!!!

ganter

pre 9 godina

Da da,slicni se podaci cuju i kad govori Jelena Milic,inace glas Nato-a u Srbiji.Zaboravili ste da kazete da je i po ekonomiji na 5 583mestu.

Dejan

pre 9 godina

Clanak i misljenje ekonomskog analiticara, koji u sustini zaboravlja jednu vrlo vaznu stvar, da cemo uvek biti slepo crevo cele zapadne Evrope, stalno ucenjivani i sa novim ultimatumima. Zivim na zapadu skoro 30 godina gde se ne uci istina i istorija, postenje i moral vec deformisane vrednosti i gde je sve podredjeno maksimalnoj eksploataciji. Ovde se ljudi ne smeju, nemaju osecaj humanitosti i gde je vrhunac demokratije da ti firma placa troskove lecenja. Nadam se da ce nasi politicari svoju energiju vise trositi na ljudske vrednosti i kvalitet zivota i sto manje preslikavati Ameriku ili nesto slicno.

Baba Kurana

pre 9 godina

Pametno zbore ljudi,Rusija je oduvek bila,jeste i biće veliko zlo.Putin pravi kardinalnu grešku,sličnu Slobinoj kada ukršta rogove sa celim svetom,kojom će sam sebe,a i Rusiju zakopati.Dok se svet sprema da slomije Rusiju totalno,nedozreli buzdovan na mestu Premijera Srbije,pravi paradu Putinu,pokazujući time svu svoju glupost i svrstavajući Srbiju u Rusku koloniju,protivno volji velike većine građana Srbije.

spin

pre 9 godina

@bravo Lupali su nas i u prvom i u drugom, pa i raskomadaše nas u ovom zadnjem i mi treba samo da kažemo puj , pike, ne važi. Nisam rusofil , ali ovi preteruju

Avanti prevaranti!

pre 9 godina

Slažem se sa svakim napisanim slovom, ali Srbe dok ne lupi po sred čela (često ni tada) ne mogu da vide i predvide kuda šta ide. Mi smo Rusiji potrebniji nego ona nama, mi od nje samo štetu imamo na svakom planu. Sve zemlje Balkana su pobegle od Rusije, samo mi posle Titovog "ne" imamo potrebu da postanemo gubernija. Pazite šta želite, možda vam se ostvari pa vam se onda ne svidi.
(bravo, 26. novembar 2014 23:00)

Meni se nije svidela 1999, a tebi očigledno jeste. Tako se i Ljotiću sviđao Rajh.

Petar Veliki

pre 9 godina

Kada je Petar Veliki hteo da unapredi Rusiju, doveo je Nemce u Sankt Peterburg. Ali vi ne čitate istoriju pa mislite da je Staljin, pardon Putin zaslužan za sve.

popeye

pre 9 godina

Ах, а у ЕУ ваљда цветају руже, па они дословно чупају косу због санкција Русији, не политичари наравно, привредници!
Ево нешто за поређење НИС и Сартид. Хоће ли неко рећи како је то онда НИС лош посао по Србију!? Могао је вероватно бити и бољи, да није преговарао двојац Тадић-Коштуница, али спрам осталих приватизација ова дође отприлике као Елдорадо...

AlekS

pre 9 godina

Sve lepo i tačno rečeno, ali, teško je lepu reč zabosti u tvrdo uho. A pošto ti rusofili stalno govore o nekim placenicima, jedino objašnjenje koje imam za tu opčinjenost Rusijom (iz koje i Rusi žele da pobegnu) je - rusofili su ruski plaćenici. Mislim, ne samo obrazovci i slična ba*ra, nego i ostali. Jer kako bi inače nekome, pri zdravom razumu, Rusija mogla da bude uzor!?
(jelena, 26. novembar 2014 23:48)

Prvo, nije pristojno bilo koga nazivati bagrom zbog svog politickog ubedjenja kao sto ne bi bilo pristojnio ni vas I vama slicne nazivati izda*nicima.

A te floskule o zelji svih Rusa da pobegnu iz svoje zemlje su iz prirucnika koji ste dobili u stranim ambasadama. Ima nas koji citamo strane novine. Rusi masovno povlace novac iz stranih banaka I ulazu ih u domace. Ruski turisti vise ne letuju I ne zimuju u inostranstvu vec na Krimu I Sociju. Svi hotelski kapaciteti su rasprodati.

LaLaNS

pre 9 godina

Sto su mi super ovi Rusofili! Prosto su mi HIT! Mislim da ste pogodilo u srz stvari, tacno je da nas na Balkanu koriste za sve i svja, za Putinovo dokazivanje moci, a svoju drzavu nije uredio. To sto nasi rade po rusiji i zaradjuju neke pare, to ne znaci da im je zivot kompletan! Za maloumne, novac je sve! Zivo se sastoji iz mnogo povezanih i kompleksnih stvari, da jeste, novac jedan od njih, ali dusa se puni sa ljubavlju (ne zlatnim lancima i silikonskim stvarima) sigurnoscu, kulture, obrazovanja, humanim zivljenjem, postovanjem razlicitosti... A te pare sto se tamo zarade, moze se duplo vise za isti posao na zapadu! Samo sto niko ne zeli da poredi, jel' uobzir mora da uzme SVE navedene stvari! Vojvodina ce biti zapad, kao sto i jeste, a zao mi je Srbije koja ce utonuti u Ruski celicni zagrljaj i vecno se boriti za izumrle ideologije i vestacke vodje! Da potsetim Rusofile da je 21vek i da se sada globalno borimo za ciscenje zemlje, jer za koju deceniju nasa deca, unucici... ce nas proklinjati sta smo uradili JEDINOJ planeti koja moze da podrzava ovakav zivot (globalno mislim, biljke,zivotinje,ljude..) Sta Rusi rade po tom pitanju? Nista, piju votku iz 2deci case i to i zene i muskarci! VAO, kako su mocni!

vlastimiri

pre 9 godina

Ako bi gospoda kriticari hteli da kazu koliko se dobija novca da se ovako govori o drugoj svetskoj velesili, mozda bih i sam razmislio da im se prikljucim

Ivan

pre 9 godina

Braća Rusi nikad nisu ubijali naše žene i decu! A šta su radili Nemci, Bugari, Rumuni, Madjari, Italijani, Albanci, a u novije vreme i Francuzi, Englezi... i ostali naši zapadni "prijatelji" - to svi znamo!

Dragan Stankovic

pre 9 godina

Cela filozofija "srpskih intelektualaca" se svodi na : koliko cemo dobiti para od jedne ili druge strane.Kako bi bilo da predloze da se radi na razvoju poljoprivrede za sta Srbija ima resurse i moze mnogo da uradi. Muka mi je od te "intelektualne elite" koja samo trazi uhlebljenje pljuvanjem po sopstvenoj drzavi i zaludjujuci taj narod.

Otimač intelektualne svojine

pre 9 godina

Hvala B92 što obavezno pomene ko je organizator ovakvih tribina, ali molim da ubuduće to objavi na početku,l a ne na samom kraju teksta, da ne trošim vreme uludo.

Dušan

pre 9 godina

Uticaj Amerike na neku državu se najbolje vidi u Libiji, Iraku, itd. Gde oni prođu, tu nema sreće decenijama... Više su štete napravili čak i od Sovjeta u Istočnoj Evropi... Mi smo jako mali i treba da se rukovodimo isključivo svojim interesima, da se ne svrstavamo, i da pokušamo makar jednom u istoriji da ostanemo izvan nekog svetskog sukoba.

Sunđer Bob je - SIR!

pre 9 godina

Da je poslednji apsus bio prvi, odmah bi kliknuo nešto drugo. Ovako prosto lobiranje me ne zanima.
Ali pazi, 'nezavisno'...zar lažno predstavlajnje nije krivično delo?

mujcinovic salih

pre 9 godina

Mnogi kazu nece zapad zato sto su nas bombardovali.Vi kao da ste rodjeni 2000 godine pa ne znate zasto smo bombardovani.Prvo zbog rata u Sloveniji koji je zapad mogao da proguta.Posle toga doslo je do krvavog rata u Hrvatskoj i BiH.U to vreme oboren je helikopter UN ako se secate.Posle toga pocela je opsada Sarajeva i zlocini koji nisu vidjeni od drugog svetskog rata.Kada su nasoj vladi rekli da ce bombardovati srpske polozaje i instalacije oko Sarajeva ako opsada ne bude stala Karadzic i Mladic su zarobili pripadnike UN i vezali ih za dalekovode i tv repetitore.Ta igra je trajala skoro 4 godine uz opstu podrsku naroda sa casnim izuzecima.Posle toga doslo je kosovo.Ostalo je istorija.Inace broj poginulih u bombardovanju Jugoslavije je 285.To je rekla gospodja Milic u "Cirilici" a nasa vlast nikad nije izasla sa tacnim podacima zato sto sa manipulise istim.Nadam se da ce vam ovo pomoci da bar razumete zasto je nesto bilo?

Bokisha

pre 9 godina

Poslednja recenica u clanku je i kljucna da bi se shvatila objektivnost ovog skupa i njegovih zakljucaka. Sponzorisani skup, kao i njegovi ucesnici. Nista manje zlo od onog koje se na teret stavlja Rusiji. Samo sto bolje zvuci prozapadni termin lobiranje, od termina korupcija, a efekat je isti. Podsetise me na staru narodnu izreku 'Korio crep grne, da se ne prevrne'.

dzonikg

pre 9 godina

@Obrowskoeski
Nije tacno to za vreme socijalizma..proveri opet gde je isao izvoz iz SFRJ i u kojim zemljama su radile nase firme.

Uostalom ponovicu Srbija vise nema drzavu..skoro sve je u stranim pre svega zapadnim rukama ..bilo je takvih primera u svetu i u tim zemljama zivot je za obicne ljude bio daleko od bilo kakvog dostojansvenog zivota..Srbija nece biti nikakav izuzetak..zapad NIKAD nece dozvoliti jaku i bogati srbiju..njoj odgovara slaba i siromasna kojom mogu lako da upravljaju.

naucena lekcija

pre 9 godina

Istina, ponarocito ovo u vezi finansiranja desnicarskih organizacija. Redovno se prica o tome ko finansira nevladine organizacije, i oko toga se uvek pravi velika buka, ali pitanje ko finansira desnicare po Srbije je i dalje tabu tema.
I dobro je da neko napokon pocne bez uvijanja da prica o Rusiji i njihovoj politici ovde. A sto se tice ovih nasih desnicara uvek su oni nas vodili u propast. Pre 20 godina su nas zavadili sa zapadom, ko zna koliko cemo dugo jos trpeti posledice tih odluka. Pre koju godinu su pokusali opet da nas odvrate od zapada i okrenu Rusiji, danas gledamo sta se dogadja u Rusiji i da se njihov raspad ubrzava (mislim na ekonomski raspad). Gde god nas nasi desnicari i patriote povuku, to vam je siguran put u propast.

Sremac, a ne Vojvođanin

pre 9 godina

(LaLaNS, 27. novembar 2014 09:31)

Ti da imaš predstavu o bilo čemu,. najpre bi zano da su lale Banačani, a ne Bačvani. Sve ostalo, kao zapisnik Peščanikovih trabunjanja.

b.

pre 9 godina

Presmesan tekst a jos smesniji komentari... Koliko je lako podpaliti masu! I samo da kazem da nisam ni rusofil ni rusofob, a takvo je i 90% Srbije.

zabrinut

pre 9 godina

Ovaj prostor je nekada bio deo zemlje koja je imala snaznu industriju. Sada uvozimo cak i beli luk iz Kine. Sada smo samo jos jedno siromasno drustvo, koje se raduje svakoj novoj fabrici a posao i platu od 200 Evra dozivljava kao dobitak na lutriji. U ovakvoj situaciji jednostavno nema napretka i skoro da je potpuno sve jedno da li ce nas kolonizovati Rusija ili EU. S tim sto je verovatnije da ce to uciniti Evropska unija.

Aleksandar

pre 9 godina

Zanimljivo je da se svi u komentarima bave organizatorom ove tribine, a ne onim sto je na tribini izneseno i receno. A recena je cista istina, ali kako nama zdrav razum nije jaca strana vecina ljudi odbija da im bilo sta dopre do svesti nego se odmah hvataju za organizatora. I odmah zavere, cia, nato, vatikan, zapad... a to sto Rusi rade ovoj zemlji je cisto mesanje u unutrasnje stvari i to uz organizovanje jedne ogromne pete kolone. Ali kada Srbin radi za interese Rusije onda on smatra da nije strani placenik. A dovoljno je i da simpatise zapad pada ga vecina proglasi za stranog placenika.

bb

pre 9 godina

Interesatno da je clanak o ovome bio i na sajtu blica a da sada kada otkucate link pise vest nije pronadjena,posto sam bio ostavio komentar povodom toga. Posle kada sam hteo da opet procitam o njemu i da vidim komentare pronadjem vest nije pronadjena kada se otkuca ovo ispod.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/514562/Analiticar-Opasno-je-ekonomsko-vezivanje-Srbije-sa-Rusijom/komentari#vas-komentar