Utorak, 02.09.2014.

19:06

Ko će brojati putnike u GSP-u?

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da je raspisan tender za javnu nabavku da se izbroje putnici na svim linijama gradskog saobraćaja.

Izvor: Tanjug

Ko æe brojati putnike u GSP-u? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Dragan Jankovic

pre 9 godina

Merkelova ce nam pomoci, kao i braca njena... Dogovor je da posalje 300 Spartanaca da pomognu posustalom GSP-u, Braca Spartanci sa odusevljenjem prihvatili da pomognu bratski narod Srpsko-Germanski. Takodje ce pomoci Spartanci da nas uguraju svom silom u EU, ako je jos bude, i NATO, Rusiju, Kinu, Afriku...

Jovke

pre 9 godina

Treba da napravite i sistem da bude neki odnos cena/kvalitet prevoza..
Bolji prevoz da bude puna cena, losiji 30% od pune cene.
Necu:
- da se zimi vozim u busu bez grejanja, a leti bez klime
- da mi ispadaju plombe od truckanja
- da udisem sagorelu naftu, posto ulazi u bus
- da udisem smrad klosara
- da soferi budu nervozne seljacine koje se zalecu i koce naglo

Jel vi shvatate da mene niko ne moze naterati da ja platim ono sto ne vredi toliko.. Stoka politicarska!

Marija

pre 9 godina

ja plaćam kartu, ali nešto ne vidim održavanje vozila, putujem sa novog beograda do zemuna sat i po vremena, gde je usluga koju plaćam?!?

Jasmina

pre 9 godina

Pa oni su nas vaspitali da je bolje svercovati se i na kraju platiti za x prekrsaja 2000 dinara, nego kupovati regularno kartu, koliko me pamcenje sluzi! Sta im sada nije jasno?!

onedux

pre 9 godina

Sve je ovo strasno kriminalno.Izbacite privatni sektor iz GSP-a (APEX),dovoljno je sto su vec tu privatnici sa njihovim autobusima.
Takodje treba da se pazimo i najavjene privatizacije Laste,koja takodje ima ucesce u broju autobusa u Javnom prevozu,jer ako i nju privatizuju,Javni prevoz ce u vecini biti sastavljen od privatnog sektora,a znamo da je kod nas sve sklono totalnoj korupciji,tada tek necemo moci da uticemo ni na sta,osim da revizijom ponovo nacionalizujemo ono sto je na kriminalni nacin privatizovano. Takodje sam dobio insajdersku informaciju da su novi tramvaji u stanju raspadanja,jer im sasija nije pravljena za nase sine i linije kretanja,potpuni fijasko se tu krije,sasije pucaju,majstori pokusavaju da zavare,bice opasnih situacija. Apsolutno treba da se smanji cena karata,a da nezaposleni i osobe bez primanja nikako ne treba da placaju karte,vec cim se covek zaposli onda treba a placa i to mnogo manje nego dosad i na taj nacin ce svi placati cim je prihvatljiva cena. Ovo je beskrupulozno potcenjivanje inteligencije gradjana.

Komsinica

pre 9 godina

Cena karte u javnom prevozu bi trebalo da prati kvalitet usluge koju pruza GSP. To bi znacilo da karta treba da bude besplatna, obzirom u cemu se i kako vozimo. Najhrabrijim korisnima treba dodeliti zahvalnicu. Isti ti koji nam kroje kapu, smislili su da mozemo i treba da zivimo od plate koja iznosi 20000,00, a da karta za autobus do istog tog bednog posla kosta 72,00. Ovo je jos jedan u nizu apsurda, jos jedna u nizu kradja i prevara obicnog i jadnog naroda. Narod je ili glup, ili lenj da se suprotstavi decenijskom teroru, koju sprovode razne vlasti i doktatorski režimi. Ako budemo placali prevoz, mozda nas sledeca vlast optuzi i osudi za saučesnistvo u kradji i pljački države, ili ne daj boze, zločinačko udruživanje. Ovu svinjariju treba bojkovati do kraja.

maki

pre 9 godina

Pazi, molim te, tender za preborojavanje. Aman em imate visak zaposlenih koji ne radi nista. Njih izbacitie iz kancelarija pa neka broje. Ako smatrate da im je to ispod casti ili da je mnogo stresno da se voze u autombusima kakvi jesu (a jeste stresno, mi se vozimo svaki dan pa znamo kako je) neka se dogovore sa saobracajnim fakultetom i skolom pa neka klinci prebrojavaju putnike kao sto su to radili radnije. NJima praksa, vama informacije...

Miki

pre 9 godina

Kakav mozak moze ovo da smisli, imaju sistem po kom mogu da vide ge se svaka karta otkucala... Pricali su pre neku nedelju kako imaju naplatu 20%, pa ako znaju da imaju 20% naplatu kako onda ne znaju da koliko putnika se vozi? Ovi nas prave ludima.

Pravnik

pre 9 godina

@Nevena

Ako je ova racunica tacna to prakticno znaci da trecina autobusa voznog parka GSPa radi 3 godine non stop ili jos bolje autobusi celog voznog parka GSPa rade celu godinu non stop i ne gase se !

Da li neko moze da mi kaze koliko jedan GSPov autobus potrosi goriva ako radi 1 sat u praznom hodu? Bilo bi dobro da tacno izracunamo koliko novca bacaju i da im to bacimo u lice jer samo na taj nacin mozemo skrenuti paznju javnosti na katastrofalno stanje u GSPu !

Izgleda da za ovaj javasluk koji mozemo nazavati i bezobrazlukom treba da odgovara celo rukovodstvo GSPa ukljucujuci i gradske vlasti jer su svi odavno upoznati sa ovim a nista ne cine da se to razbacivanje novca spreci.

Savetujem gradjane da angazuju advokata i tuze GSP i gradsku vlast za neodgovorno ponasanje i rasipanje i da na sudu dokazu da je zbog razbacivanja novca prevoz drasticno, nerealno i neodrzivo skup. I naravno da zatraze od suda da presudi i nalozi da se nedostatci isprave i cena karte snizi na realnu odrzivu cenu od nekih 20tak dinara !

cin2

pre 9 godina

Ako se vec validiraju, karte treba da se validiraju na stanici, a ne u autobusu u kojima nastaje haos na vratima. Imate to svuda po svetu, samo bi gospoda programeri imali malo vise posla. Ako ovo rade da bi prebrojavali putnike, to je onda klasicno ponasanje lenje i gojazne drzave, da breg dodje Muhamedu.

buxna

pre 9 godina

Potrebno nam je 1500 hrabrih Sapcana koji ce brojati putnike na najfrekventnijim linijama u Beogradu. Prevoz do glavnog grada bice obezbedjen, busevi polaze iz centra, ponesite kacige, kostobrane i barem po jedan sendvic.

Putnik

pre 9 godina

Vidim ja da Mali neće ništa uraditi sa GSP. Njegova ideja rešavanja problema je verbalno utopija a suštinski nastavak pljačke. Pitam se zašto GSP deo profita ustupa Apexu, a mi treba da platimo to. Takođe se pitam zašto je GSP ustupio firmi Masel Group posao oko reklamiranja i time gubi veliki deo profita i od toga. I na kraju, ko plaća komunalnu policiju da se bavi kontrolom karata? Mi! Ima tu još dosta mesta gde se krade, samo nisu tako očigledna. Mogu samo da zamislim koliko se tek tu krade, kada i ovo što je toliko očigledno ne prikrivaju. Naši dragi gradski oci sadašnji i prethodni, isisavaju novac iz GSP-a i sistem čine finansijski neodrživim a onda od nas očekuju da to pokrijemo. Pljačka!!!

Vozač sopstvenog automobila

pre 9 godina

Pre neki dan sam igrom slučaja morao da koristim usluge Javnog prevoza, i bio sam JEDINI putnik koji je uredno validirao svoju kartu. Promenio sam 4 prevoza, ljudi su ulazili i izlazili iz vozila i NIKO nije overio svoju kartu.
Nije problem u BUS Plusu i Apexu, stvar je u našim navikama da se švercujemo i da ne plaćamo karte. BUS Plus je uveden da bi uveo reda u naplatu jer je sistem GSB-a bio neefikasan. Povike na Apex su od početka, iako je sistem odličan, sličan sistem se koristi i u Londonu, gde prazna kartica košta 5 funti, i savršeno funkcioniše u svim vozilima javnog prevoza (u autobusima, metrou i u dve kompanije gradskih vozova).
Niko nije ni reč rekao kada je pre Apexa GSB uveo one validatore sa bušenim katricama koje su u Sarajevu bile korišćene jos krajem sedamdesetih!!!
Nije stvar u sistemu, nego u nama samima, naviknutim još od početka 90ih (znači zadnjih 25 godina) da ne plaćamo karte u prevozu.
I neka mi neko objasni, kada su se krajem devedesetih u Javni prevoz uključili privarnici, karta je bila 3 (TRI) dinara i svi su bili zadovoljni.
U međuvremenu, katra je poskupela sa 3 na 72 dinara neverovatnih 2400% ili 24 puta. Što je mnogo, mnogo je...

Siniša

pre 9 godina

Boze, da li smo mi normalan narod!??? Brojati putnike!!! Sad valjda opet treba da se raspise tender za "brojac putnika"?? Pa onda da se placa odrzavanje istih.. Samo nas pljackaju. Pokazuju nam svoju bahatost i nasu nemoc. Gledao sam juce tog Malog. Taj je gradonacelnik Beograda!!! Kakvi argumenti o statistikama, špicu, guzvi.. Lepo je ovde napisao covek komentar o upaljenim busevima na okretnicama.
Ja ne shvatam zasto ne moze da se raskine ugovor sa tim famoznim apexom, ako je stetan, a jeste? Zasto je Srbija JEDINA zemlja na svetu u kojoj privatnik naplacuje gsp? Pa deci je jasno da taj novac ide u privatne dzepove! Pa kako moze biti isplativije GSP-u da mu neko drugi naplacuje karte, a GSP dobije samo deo?? Zar ne bi imao vise novca da sam naplacuje karte i sav prihod ide njemu?? Svakim pokusajem objasnjavanja i opravdavanja busplusa vredjaju inteligenciju svih nas!!! Pa koliko samo novca uzmu na proverama broja stanica putem sms-a!??
Ja sam ogorcen!

Predrag

pre 9 godina

jos uvek mi nije jasno zasto ljudi misle da mogu da s voze za dzabe?! ako zivis u civilizovanom svetu ponasaj se tako...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jedina, 2. septembar 2014 21:18)

Jedina, verovatno iz clana botova, da ti objasnim. Dok je Djilasa trebalo skinuti prica je bila drugacija, cemu lazi i prevare a jos je vaznije to da masa od oko 30% (trideset i vise posto) radno sposobnih nema posao, kada primis nulu imas nulu za trosenje, zasto nema posla, pa zbog ovih politicara koji nemaju pojma sa onim o cemu bi trebalo da se bave, na prvom mestu tvoj svetac Vucic i cela smrdljiva i nesposobna kamarila za njim, ZATO NEMAM ZA KARTU, BOTE. Seti se bote sta je sve lagao i obecavao, laze se, zato i nema se.

Kvazimodo Sorabius

pre 9 godina

Verujem da je predlog o tenderisanju broja putnika u GSPu potekao od jednog od dvojice najsposobnijih među NJIMA -Martinovića ili Babića!
Beograd nije zaslužio da mu MALI čovek bude gradonačelnik. Je li jasno da je krivac ovog sunovrata Koštuničin DSS, čijim glasovima je predat Beograd u ruke ovih nesposobnih, alavih i lažljivih?

Odliveni Mozak

pre 9 godina

kako izbrojati putnike?

nista lakse:

na podlaktici svakog putnika se istetovira bar kod sa jedinstvenim brojem svakog putnika.

pri ulasku i izlasku iz autobusa putnik samo treba da zavrne rukav i da prisloni ruku na citac.

vozac da bude ss oficir, tako da odmah moze da sankcionise svakog putnika koji se ne pridrzava opisanog postupka.

Sat

pre 9 godina

Zasto ne povezete Dorcol sa Novim Beogradom i Zemunom?
Vozimo se sat i po, menjamo dva prevoza dok se automobilom ta relacija predje za 20 min.
Vecina gradjana radi upravo na NBgd i to je cist nemar.
Imamo.privatnog prevoznika koji vozi istu liniju kao i 26 i ne znaci nista.

vlada

pre 9 godina

Po 100-ti ocajnicki put pitam: zbog cega NE CISTITE proklete autobuse ?!!! Stari autobusi su bukvalno crni, ne mogu na posao normalno da odem jer sta god da obucem, isflekam ga i ucrnim u autobusu! Novi autobusi se takodje ne ciste tako da i oni postaju odvratni. CISCENJE vas NISTA NE KOSTA, to je sramota GSP-a i ovog grada! Nehigijena i smrad nemaju nikakvog opravdanja!

Zeko Peko

pre 9 godina

Zaposlice nekog da rucno broji putnike pa ce uporediti za bazom bus plusa, i onda cebse utvrditi da bus plus program ima rupu i da pare negde cure :-). Ko zna sta ce jos otkriti, mozda toplu vodu.

Nika

pre 9 godina

Zapamtite po Zakonu o licnoj karti Clan 28 ("Sl. glasnik RS", br. 62/2006 i 36/2011)),kontrolor NEMA PRAVA da Vas legitimise a komunalni policajac ima pravo da VAS LEGITIMISE ali NEMA PRAVA da te podatke prosledjuje trecem licu.Onog momenta kada Vas kontrolor legitimise imate pravo da kazete"Po Zakonu o licnoj karti NEMATE PRAVA da me legitimisete".

Ako Vam komunalni policajac u prisustvu kontrolora trazi podatke iz licne karte da bi prosledio kontroloru imate puno pravo po Zakonu o licnoj karti da skrenete pravo komunalnom policajcu da "Komunalni policajac ima pravo da Vas legitimise ali onog momenta kada prosledi te podatke trecem licu krsi Zakon".Fotoaparat i snimiti takve.I kontrolore i komunalne policajce.Sa fotografijama pravac Kancelarija Saveta Evrope-odeljenje za utuzivanje Medjunarodnom Sudu pravde ciji rad finansira Evropska unija shodno Sporazumu o Stabilizaciji i Pridruzivanju ciji je potpisnik Republika Srbija jos 2009-e godine na Novom Beogradu,ulica Spanskih Boraca 3 i poslati tuzbu Medjunarodnom Sudu pravde zbog krsenja osnovnog ljudskog prava-pravno na slobodu i pravo na zivot .

Mozete i imate puno pravo prema SSP-u zato tuziti Republiku Srbiju za iznos od par hiljada do par stotina hiljada evra ako Vam bilo ko u autobusu potrazuje licnu kartu na uvid.Bilo kontrolor ili komunalni policajac.

Procitajte malo Sporazume o Stabilizaciji i Pridruzivanju-SSP iz 2009-e.Kome se cita.Kome se ne cita neka daje licnu kartu svakome u autobusu.

anonymus

pre 9 godina

pa ovo je da covek umre od smeha,Djilasa od blata da pravimo,cuj brojanje putnika ha ha ha.Ovom Malom nista ne verujem,sve sto on prica o Gradu Beogradu je obrnuto kada kaze da je kasa grada Beograda bankrot laze i da nema sredstava GSP za autobuse i tramvaje laze.I malo edukujte kontrolore a da ne maltretiraju jadan narod neko nema da plati a mora da ode do lekara skole itd za par ljudi nece propasti GSP.

Nevena

pre 9 godina

Svaki vozac ostavi upaljen autobus na stanici po minimum 3 minuta. Neki odu sa smene i ostave upaljen autobus dok druga smena ne dodje sa otvorenim vratima na pocetnoj stanici ?! To nekada traje i po vise od 10 minuta !!!
Pa vi sada izracunajte koliko autobusa dnevno X koliko stajanja na pocetnim i poslednjim stajalistima (barem nekih 20tak u 8 sati x 3 smene) = 480 x 3 minuta x 1000 autobusa = 1 440 000 minuta dnevno !!!

Sta mislite koliko se potrosi goriva da bi autobusi bili upaljeni i radili u praznom hodu bezveze po 1 440 000 minuta dnevno ?

To je kao da ste upalili 1 autobus i pustili ga da radi narednih 24000 sati ili 1000 dana ili skoro 3 godine neprekidno bez gasenja !!!

A to je baceno gorivo za samo 1 dan u GSPu !

Koliko je onda baceno za 365 dana takvog nonsalantnog odnosa vozaca autobusa i neozbiljnosti internih kontrola poslovanja GSPa ?

Prvo smanjite razbacivanje pa onda mozete da ocekujete pregovore o ceni karte.

glasac na izborima

pre 9 godina

Kako u Talinu glavnom gradu Estonije stanovniic istog imaju besplatna gradski prevoz. Interesatno kako se kaze da prevoz ne bi mogao da bude jeftiniji cak i ako bi svi kupovali karte. A grad ce imati novca da isplacuje plate preko 1300 novih komunalih policajaca, preko budzeta tj novca poreskih obveznika grada, cim skupstina Srbije usvoji predlog grada da umesto 1 na 5000 imamo 1 komunalnog policajca na 1000 stanovnika. Po popisu Beograd ima 1659440 stanovnika. Koliko bi vozila GSP moglo da se kupi na godisnjem nivou umesto da taj novac ode na plate novih 1300 komunalnih policajaca i njihvou opremu, racunajte 1300 plata mesecno puta jedno 45000 dinara mesecno koliko to dodje na godisnjem nivou samo za plate a gde je oprema....

Ajde ti MALI malo u vozila, umesto sto popujes!

pre 9 godina

Nix paradajz od toga.

Danas u 16.00 sam po 101. put, na putu ka gradu u autobusu 96 bila svedok kada su se dva kontrolora i kontrolorka, praceni nekim smotanim likom, koji jes da nije imao aparat, ali je zato cackao nos do krajnika, raspravljali jedno 10 mi nuta (2-3 stanice) sa nekim momkom koji nije imao kartu, a na kraju su jednostavno izasli i pojeo vuk magarca! Momak je naravno nastavio da se vozi bez karte.

ZATO, ALO, Gradska skupstino, cita li ovo neko ili vi znate da ke*ate samo nas koji redovno placamo karte?

mc

pre 9 godina

Ahahahahhaaa pod izgovorom stednje trosite jos i jos i jos...
A da vas pitam, cije to pare donirate gsp-u? Da nisu vase? A sto da placam vasu nesposobnost i neorganizovanost?
Uzimate mi porez pa hocete i privatnu firmu da pravite koja se finansira iz budzeta...
Ajmo malo mozak ukljuciti!

mali_mi_je_ovaj_grad

pre 9 godina

Ako se dobro secam, Djilas i Bijelic su trazili da se svi validiraju pri ulasku u vozilo, da bi se uradilo upravo ovo sto Mali sada hoce pomocu tendera. A kako, pa lako! Busplus ima tu mogucnost pracenja br putnika. I cemu onda tender, kad sam sistem moze da izbaci te podatke?

Zeleni Zub

pre 9 godina

Pazi ti ovo... raspisao je tender da se prebroje putnici. Neko ce uzeti MASNE novce. Umesto, da je uveo "gratis" bus plus dopune za gradjane + stalna kontrola za taj mesec (kako bi svi bili motivisani da 'kucaju'), kad vec hoce da izbiju pare iz budzeta ovim tenderom, i tako pokrenuo akciju i onda iskoristio infrastrukturu koju bus plus poseduje i tadaaa.

Usput, upitnik za svakoga ko je dosao po 'gratis' dopunu. Koja cena prevoza je realisticna, i onda ponude par opcija da se stiklira...

Usput vidite i koliko je narod spreman da plati.

pretplato sam se,kako nisam doktor?!

pre 9 godina

Molim vas prema placenon doktoratu da se opshodite sa postovanje.dr mali,dr dine bate mali doktor.platio sam i placao posteno,uspeo,dakle ja sam uspesan

FK CZ

pre 9 godina

Ja sam zbunjena ... je l' treba da placam kartu ili da ne placam? Koliko se secam, a secam se,,
vi isti ste nas, pre nego sto ste dosli na vlast, pozivali da ne placamo karte i da bojkotujemo Bus plus. I eto, mi vas poslusali

Duke

pre 9 godina

Zamolio bih redakciju da posalje jednu kameru sutra oko 7:30 na Zeleni Venac da se vidi kako se ulazi u 16,65,77,95.Ono postoji mozda samo jos u Indiji i to samo mozda.I vi onda pricajte o cemu god hocete.Slika vredi hiljadu reci.
PS.Obavezno pozovite gradonacelnika i gradskog menadzera da prokomentarisu.I nek nastave Beograd na vodi

Jason

pre 9 godina

Vi stalno pricate istu pricu, i ja cu stalno slati isti komentar. Placao sam 15 godina unazad i necu vise! Ne zbog sverca, vec zbog vas odvratnih, lazljivih, bahatih, bezobrazno imucnih politicara! Jeste li pozivali na bojkot onomad? Evo ja vas bojkotujem sada .!.

maxssimuss

pre 9 godina

Zanima me samo kako će te da izbrojite nas kojima državne firme uplaćuju busplus a ne koristimo prevoz. Mi ćemo verovatno da upadnemo u kategoriju budala koji poklanjaju svoje pare gspu. Supruga i ja pa puta 12 meseci, mnogo je to novca čak i za nas. Prosvetni radnik.

Zoran M.

pre 9 godina

Znači ne može karta biti jeftijija g-dine Mali. Objasnite onda beograđanima gde ide novac?! Po mojoj matematici svako ko jednom u toku dana ode negde autobusom mora se i vratiti kući što znači (ako u Beogradu samo 500 000 građana koristi autobus po 146,00 dinara dnevno se prihoduje najmanje: 73 miliona dinara što iznosi oko 623 000 EUR dnevno. Pitanje bi stvarno bilo a gde je onda novac od tih 500 000 koji koriste autobus? Ko to krade naše pare? Ide li novac GSP-u ili ide i u kasu Grada za plate gradskih službenika? Lično mislim da kad bi novac od karata išao GSP-u da bi GSP za jedan mesec bio najveća i najbogatija kompanija u Evropi.

nidzo

pre 9 godina

niko ne pominje stanove ljubavnica i plate od preko 100000
, i troskove poslovnog puta i bla bla bla. gsp nema pare,ne zbog putnika, vec zbog neradnika u upravi..

komentator

pre 9 godina

Potres mozgova... Gde su druge linije BG::Voza??? Optimizacija ne znaci samo brojanje putnika vec i reorganizaciju cele mreze linija javnog prevoza! Objedinite tarifne sisteme u jedan i odmah ce vam biti jasno koliko je ova mreza looda... Saobracajni fakultete to verovatno govori vec sto godina ali za sada niko nema to da i saslusa.

Glupi Zmaj

pre 9 godina

Jeste li vi normalni !? Uzmite papir, napravite tabelu: Krcat, Pun, Polupun, Malo putnika, Prazan. Neka vozac proceni i lupi X u odgovarajucu kolonu, i napise vreme polaska. Posle mesec dana imacete dobru statistiku gde treba dodati, a gde ukinuti buseve. Prebrojavanjem svakog putnika pojedinacno dobili biste 3% tacniji rezultat.

ididid

pre 9 godina

"Kada je reč o Bg vozu, Mali je rekao da je to dobar sistem koji funkcioniše i dnevno preveze 34.000 putnika, dodajući da će do septembra sledeće godine biti uloženo 14 miliona evra da bude napravljeno pet ili šest novih stanica i da se kupe dve ili tri nove kompozicije."

Ajde, mali, molim te ne diraj BG voz, pokvarices nesto.

mala

pre 9 godina

Kod Djilasa je sve moglo, i sve bilo odrzivo. Na kraju su SNS-ovci priznali da je grad u dugu onoliko koliko je Djilas govorio, a ne koliko su oni izmislili. I sad, ko je ovde nesposoban? I zasto je nesposoban po nasim ledjima?

dosta je vise

pre 9 godina

Ovaj kao da je s marsa pao. Pa to su radili i prosli pametnjakovici, uvodili ulazak na prednja vrata, obaveznu validaciju... i sta im se desilo... popili su nogu, a tako cete i vi ako nastavite da maltretirate narod. Vadite ruke iz kase GSP-a, smenite gomilu beskorisnih direktora i izbacite privatnu firmu Apex iz sistema naplate. Inace, zar nije Apex zaduzen za brojanje i naplatu karata. Koliko mi se cini nekako vam se ne uklapaju racunice, neko debelo tu krade pa se pristupa brojanju putnika da se vidi koliko se karata proda. KOja budeala je dala privatnoj turskoj firmi da vrski naplatu karata. U apex se sliju pare, uzme koliko mu je aneksom ugovora mesecno ugovorena cifra, a ostalo daje GSP. Ko je moga da napravi takav ugovor. SRAMOTA, lopovi jedni

Mile

pre 9 godina

Zasto da se validiramo ako ce svejedno neko drugi da nas broji o.O
I zasto raspisuju tender kada u GSP-u imaju viska radnika koji samo sede i primaju platu, red je da zarade te plate malo.

???

pre 9 godina

kad se vec petlja u gsp, zasto ga niko ne pita zasto je nemoguce kupiti mesecnu kartu bilo kad u mesecu i da vazi narednih 30/31 dan? narocito sad kad je sve "elektronski"..

Jasna

pre 9 godina

Kada bi se svi drzavni sluzbenici vozili gradskim prevozom bar na posao ,i kad bi uredno placali karte GSP bi bilo najuspesnije preduzece u Srbiji a i u regionu.Zamislite osamsto hiljada ljudi placa prevoz.....

Skaut

pre 9 godina

Placao sa ali necu vise.Danas su me kontrolori "uhvatili"ja se na njih i normalno izasao na sledecoj i sacekao drugi.I tako tri puta. Nije mi tesko.

Slusajuci Malog na RTS-u rece covek i ne trepnu slagao da ce prva linija metroa biti zavrsena do 2016 godine .Kao sto cemo bolje ziveti 2016 kao sto ce Beograd na vodi biti zavrsen 2016.Price za partijske cinovnike i glasace SNS-a.Ja ipak imam svoju glavu i mozak

Mane

pre 9 godina

Prvo pitanje: zar putnike nece brojati validatori? Zar nije receno da moramo svi da validiramo karte, i pravimo guzvu na ulazu, kako bi oni imali podatak o tacnom broju putnika? Cemu sad dodatni troskovi za "brojace".
Drugo pitanje: da li bi gospodin Mali ili neko drugi iz GSP bio ljubazan da nam detaljno argumentuje zasto nije moguce da bude jeftinija karta? Promet, tacnije broj putnika po autobusu u Beogradu je daleko veci nego u Novom Sadu, ali je karta za 50% skuplja. Linije jesu duze, ali je zato i visestruko veci broj ljudi koji zive duz jedne linije. Dakle, kako moze u Novom Sadu 50 dinara, a u Beogradu, gde i inace mnogo bitnija stavka, mora 74 dinara? Kako to da je pre cetiri godine karta bila 50 dinara, i niko nije govorio kako je sistem neodrziv, a moja plata od tada ionako nije porasla ni 5% u dinarskom iznosu (a u evrima je mnogo manja), dok karta je skuplja skoro 50%?

Che

pre 9 godina

"Trenutno nema dovoljno novca i za plate, rezervne delove, nove autobuse... Sistem nije napravljen kao što je trebalo da bude napravljen i nije optimalan. Radimo sa onim što možemo", rekao je Mali."


ali zato ima za sponzorisanje klubova..

Žika Obretković

pre 9 godina

Ma ja...
Mi ćemo plaćati i odvajati od usta, a za '' čokoladne'' putnike nijedan zakon i pravilo ne važi. Struja džaba, prevoz džaba, socijala, ljepota od života.
Do kada??????????

Vaske

pre 9 godina

Genijalci, ako u ovom trenutku kada gsp od ukupnih karata ima prihod samo 30% kako ne uspeva da opstane sa ovim cenama koje ste diktirali baš prema tome da pokrijete gubitke jer ljudi ne žele da plaćaju vožnju. To su stručnjaci računali i vidim da nisu baš dobro izračunali. Objasnite kako nije moguće da cena karte pojeftini ako broj kupljenih karata skoči na 90 ili 100%.

Vojin

pre 9 godina

Jos jedan tender, jos jedna prilika za kradju novca. Nekada su studenti saobracajnog fakulteta brojali saobracaj i putnike u prevozu i podaci su bili dosta precizni. Nesto sitno smo dobijali preko omladinske i bili zadovoljni. Sad ce neka agencija da uzme milione.

Vojin

pre 9 godina

Jos jedan tender, jos jedna prilika za kradju novca. Nekada su studenti saobracajnog fakulteta brojali saobracaj i putnike u prevozu i podaci su bili dosta precizni. Nesto sitno smo dobijali preko omladinske i bili zadovoljni. Sad ce neka agencija da uzme milione.

Jole

pre 9 godina

Neka im m:ts daje brojeve mobilnih korisnika pa da normalizuju u odnisu na market share. Taku su brazilci radili predikciju pred SP u fudbalici.

branislav miljkovic

pre 9 godina

Kakav kralj! Pa mi dozivesmo prosvetljenje sa tobom! I kladim se da ce tender da bude posten , dobice ga firma koja je otvorena pre medec dana ;)

Glupi Zmaj

pre 9 godina

Jeste li vi normalni !? Uzmite papir, napravite tabelu: Krcat, Pun, Polupun, Malo putnika, Prazan. Neka vozac proceni i lupi X u odgovarajucu kolonu, i napise vreme polaska. Posle mesec dana imacete dobru statistiku gde treba dodati, a gde ukinuti buseve. Prebrojavanjem svakog putnika pojedinacno dobili biste 3% tacniji rezultat.

Mane

pre 9 godina

Prvo pitanje: zar putnike nece brojati validatori? Zar nije receno da moramo svi da validiramo karte, i pravimo guzvu na ulazu, kako bi oni imali podatak o tacnom broju putnika? Cemu sad dodatni troskovi za "brojace".
Drugo pitanje: da li bi gospodin Mali ili neko drugi iz GSP bio ljubazan da nam detaljno argumentuje zasto nije moguce da bude jeftinija karta? Promet, tacnije broj putnika po autobusu u Beogradu je daleko veci nego u Novom Sadu, ali je karta za 50% skuplja. Linije jesu duze, ali je zato i visestruko veci broj ljudi koji zive duz jedne linije. Dakle, kako moze u Novom Sadu 50 dinara, a u Beogradu, gde i inace mnogo bitnija stavka, mora 74 dinara? Kako to da je pre cetiri godine karta bila 50 dinara, i niko nije govorio kako je sistem neodrziv, a moja plata od tada ionako nije porasla ni 5% u dinarskom iznosu (a u evrima je mnogo manja), dok karta je skuplja skoro 50%?

mala

pre 9 godina

Kod Djilasa je sve moglo, i sve bilo odrzivo. Na kraju su SNS-ovci priznali da je grad u dugu onoliko koliko je Djilas govorio, a ne koliko su oni izmislili. I sad, ko je ovde nesposoban? I zasto je nesposoban po nasim ledjima?

Che

pre 9 godina

"Trenutno nema dovoljno novca i za plate, rezervne delove, nove autobuse... Sistem nije napravljen kao što je trebalo da bude napravljen i nije optimalan. Radimo sa onim što možemo", rekao je Mali."


ali zato ima za sponzorisanje klubova..

Skaut

pre 9 godina

Placao sa ali necu vise.Danas su me kontrolori "uhvatili"ja se na njih i normalno izasao na sledecoj i sacekao drugi.I tako tri puta. Nije mi tesko.

Slusajuci Malog na RTS-u rece covek i ne trepnu slagao da ce prva linija metroa biti zavrsena do 2016 godine .Kao sto cemo bolje ziveti 2016 kao sto ce Beograd na vodi biti zavrsen 2016.Price za partijske cinovnike i glasace SNS-a.Ja ipak imam svoju glavu i mozak

ididid

pre 9 godina

"Kada je reč o Bg vozu, Mali je rekao da je to dobar sistem koji funkcioniše i dnevno preveze 34.000 putnika, dodajući da će do septembra sledeće godine biti uloženo 14 miliona evra da bude napravljeno pet ili šest novih stanica i da se kupe dve ili tri nove kompozicije."

Ajde, mali, molim te ne diraj BG voz, pokvarices nesto.

???

pre 9 godina

kad se vec petlja u gsp, zasto ga niko ne pita zasto je nemoguce kupiti mesecnu kartu bilo kad u mesecu i da vazi narednih 30/31 dan? narocito sad kad je sve "elektronski"..

branislav miljkovic

pre 9 godina

Kakav kralj! Pa mi dozivesmo prosvetljenje sa tobom! I kladim se da ce tender da bude posten , dobice ga firma koja je otvorena pre medec dana ;)

FK CZ

pre 9 godina

Ja sam zbunjena ... je l' treba da placam kartu ili da ne placam? Koliko se secam, a secam se,,
vi isti ste nas, pre nego sto ste dosli na vlast, pozivali da ne placamo karte i da bojkotujemo Bus plus. I eto, mi vas poslusali

Jason

pre 9 godina

Vi stalno pricate istu pricu, i ja cu stalno slati isti komentar. Placao sam 15 godina unazad i necu vise! Ne zbog sverca, vec zbog vas odvratnih, lazljivih, bahatih, bezobrazno imucnih politicara! Jeste li pozivali na bojkot onomad? Evo ja vas bojkotujem sada .!.

nidzo

pre 9 godina

niko ne pominje stanove ljubavnica i plate od preko 100000
, i troskove poslovnog puta i bla bla bla. gsp nema pare,ne zbog putnika, vec zbog neradnika u upravi..

Vojin

pre 9 godina

Jos jedan tender, jos jedna prilika za kradju novca. Nekada su studenti saobracajnog fakulteta brojali saobracaj i putnike u prevozu i podaci su bili dosta precizni. Nesto sitno smo dobijali preko omladinske i bili zadovoljni. Sad ce neka agencija da uzme milione.

Duke

pre 9 godina

Zamolio bih redakciju da posalje jednu kameru sutra oko 7:30 na Zeleni Venac da se vidi kako se ulazi u 16,65,77,95.Ono postoji mozda samo jos u Indiji i to samo mozda.I vi onda pricajte o cemu god hocete.Slika vredi hiljadu reci.
PS.Obavezno pozovite gradonacelnika i gradskog menadzera da prokomentarisu.I nek nastave Beograd na vodi

Nevena

pre 9 godina

Svaki vozac ostavi upaljen autobus na stanici po minimum 3 minuta. Neki odu sa smene i ostave upaljen autobus dok druga smena ne dodje sa otvorenim vratima na pocetnoj stanici ?! To nekada traje i po vise od 10 minuta !!!
Pa vi sada izracunajte koliko autobusa dnevno X koliko stajanja na pocetnim i poslednjim stajalistima (barem nekih 20tak u 8 sati x 3 smene) = 480 x 3 minuta x 1000 autobusa = 1 440 000 minuta dnevno !!!

Sta mislite koliko se potrosi goriva da bi autobusi bili upaljeni i radili u praznom hodu bezveze po 1 440 000 minuta dnevno ?

To je kao da ste upalili 1 autobus i pustili ga da radi narednih 24000 sati ili 1000 dana ili skoro 3 godine neprekidno bez gasenja !!!

A to je baceno gorivo za samo 1 dan u GSPu !

Koliko je onda baceno za 365 dana takvog nonsalantnog odnosa vozaca autobusa i neozbiljnosti internih kontrola poslovanja GSPa ?

Prvo smanjite razbacivanje pa onda mozete da ocekujete pregovore o ceni karte.

Mile

pre 9 godina

Zasto da se validiramo ako ce svejedno neko drugi da nas broji o.O
I zasto raspisuju tender kada u GSP-u imaju viska radnika koji samo sede i primaju platu, red je da zarade te plate malo.

mali_mi_je_ovaj_grad

pre 9 godina

Ako se dobro secam, Djilas i Bijelic su trazili da se svi validiraju pri ulasku u vozilo, da bi se uradilo upravo ovo sto Mali sada hoce pomocu tendera. A kako, pa lako! Busplus ima tu mogucnost pracenja br putnika. I cemu onda tender, kad sam sistem moze da izbaci te podatke?

Žika Obretković

pre 9 godina

Ma ja...
Mi ćemo plaćati i odvajati od usta, a za '' čokoladne'' putnike nijedan zakon i pravilo ne važi. Struja džaba, prevoz džaba, socijala, ljepota od života.
Do kada??????????

Zoran M.

pre 9 godina

Znači ne može karta biti jeftijija g-dine Mali. Objasnite onda beograđanima gde ide novac?! Po mojoj matematici svako ko jednom u toku dana ode negde autobusom mora se i vratiti kući što znači (ako u Beogradu samo 500 000 građana koristi autobus po 146,00 dinara dnevno se prihoduje najmanje: 73 miliona dinara što iznosi oko 623 000 EUR dnevno. Pitanje bi stvarno bilo a gde je onda novac od tih 500 000 koji koriste autobus? Ko to krade naše pare? Ide li novac GSP-u ili ide i u kasu Grada za plate gradskih službenika? Lično mislim da kad bi novac od karata išao GSP-u da bi GSP za jedan mesec bio najveća i najbogatija kompanija u Evropi.

Jasna

pre 9 godina

Kada bi se svi drzavni sluzbenici vozili gradskim prevozom bar na posao ,i kad bi uredno placali karte GSP bi bilo najuspesnije preduzece u Srbiji a i u regionu.Zamislite osamsto hiljada ljudi placa prevoz.....

dosta je vise

pre 9 godina

Ovaj kao da je s marsa pao. Pa to su radili i prosli pametnjakovici, uvodili ulazak na prednja vrata, obaveznu validaciju... i sta im se desilo... popili su nogu, a tako cete i vi ako nastavite da maltretirate narod. Vadite ruke iz kase GSP-a, smenite gomilu beskorisnih direktora i izbacite privatnu firmu Apex iz sistema naplate. Inace, zar nije Apex zaduzen za brojanje i naplatu karata. Koliko mi se cini nekako vam se ne uklapaju racunice, neko debelo tu krade pa se pristupa brojanju putnika da se vidi koliko se karata proda. KOja budeala je dala privatnoj turskoj firmi da vrski naplatu karata. U apex se sliju pare, uzme koliko mu je aneksom ugovora mesecno ugovorena cifra, a ostalo daje GSP. Ko je moga da napravi takav ugovor. SRAMOTA, lopovi jedni

Ajde ti MALI malo u vozila, umesto sto popujes!

pre 9 godina

Nix paradajz od toga.

Danas u 16.00 sam po 101. put, na putu ka gradu u autobusu 96 bila svedok kada su se dva kontrolora i kontrolorka, praceni nekim smotanim likom, koji jes da nije imao aparat, ali je zato cackao nos do krajnika, raspravljali jedno 10 mi nuta (2-3 stanice) sa nekim momkom koji nije imao kartu, a na kraju su jednostavno izasli i pojeo vuk magarca! Momak je naravno nastavio da se vozi bez karte.

ZATO, ALO, Gradska skupstino, cita li ovo neko ili vi znate da ke*ate samo nas koji redovno placamo karte?

Vojin

pre 9 godina

Jos jedan tender, jos jedna prilika za kradju novca. Nekada su studenti saobracajnog fakulteta brojali saobracaj i putnike u prevozu i podaci su bili dosta precizni. Nesto sitno smo dobijali preko omladinske i bili zadovoljni. Sad ce neka agencija da uzme milione.

glasac na izborima

pre 9 godina

Kako u Talinu glavnom gradu Estonije stanovniic istog imaju besplatna gradski prevoz. Interesatno kako se kaze da prevoz ne bi mogao da bude jeftiniji cak i ako bi svi kupovali karte. A grad ce imati novca da isplacuje plate preko 1300 novih komunalih policajaca, preko budzeta tj novca poreskih obveznika grada, cim skupstina Srbije usvoji predlog grada da umesto 1 na 5000 imamo 1 komunalnog policajca na 1000 stanovnika. Po popisu Beograd ima 1659440 stanovnika. Koliko bi vozila GSP moglo da se kupi na godisnjem nivou umesto da taj novac ode na plate novih 1300 komunalnih policajaca i njihvou opremu, racunajte 1300 plata mesecno puta jedno 45000 dinara mesecno koliko to dodje na godisnjem nivou samo za plate a gde je oprema....

Jole

pre 9 godina

Neka im m:ts daje brojeve mobilnih korisnika pa da normalizuju u odnisu na market share. Taku su brazilci radili predikciju pred SP u fudbalici.

mc

pre 9 godina

Ahahahahhaaa pod izgovorom stednje trosite jos i jos i jos...
A da vas pitam, cije to pare donirate gsp-u? Da nisu vase? A sto da placam vasu nesposobnost i neorganizovanost?
Uzimate mi porez pa hocete i privatnu firmu da pravite koja se finansira iz budzeta...
Ajmo malo mozak ukljuciti!

Zeleni Zub

pre 9 godina

Pazi ti ovo... raspisao je tender da se prebroje putnici. Neko ce uzeti MASNE novce. Umesto, da je uveo "gratis" bus plus dopune za gradjane + stalna kontrola za taj mesec (kako bi svi bili motivisani da 'kucaju'), kad vec hoce da izbiju pare iz budzeta ovim tenderom, i tako pokrenuo akciju i onda iskoristio infrastrukturu koju bus plus poseduje i tadaaa.

Usput, upitnik za svakoga ko je dosao po 'gratis' dopunu. Koja cena prevoza je realisticna, i onda ponude par opcija da se stiklira...

Usput vidite i koliko je narod spreman da plati.

Vaske

pre 9 godina

Genijalci, ako u ovom trenutku kada gsp od ukupnih karata ima prihod samo 30% kako ne uspeva da opstane sa ovim cenama koje ste diktirali baš prema tome da pokrijete gubitke jer ljudi ne žele da plaćaju vožnju. To su stručnjaci računali i vidim da nisu baš dobro izračunali. Objasnite kako nije moguće da cena karte pojeftini ako broj kupljenih karata skoči na 90 ili 100%.

maxssimuss

pre 9 godina

Zanima me samo kako će te da izbrojite nas kojima državne firme uplaćuju busplus a ne koristimo prevoz. Mi ćemo verovatno da upadnemo u kategoriju budala koji poklanjaju svoje pare gspu. Supruga i ja pa puta 12 meseci, mnogo je to novca čak i za nas. Prosvetni radnik.

pretplato sam se,kako nisam doktor?!

pre 9 godina

Molim vas prema placenon doktoratu da se opshodite sa postovanje.dr mali,dr dine bate mali doktor.platio sam i placao posteno,uspeo,dakle ja sam uspesan

komentator

pre 9 godina

Potres mozgova... Gde su druge linije BG::Voza??? Optimizacija ne znaci samo brojanje putnika vec i reorganizaciju cele mreze linija javnog prevoza! Objedinite tarifne sisteme u jedan i odmah ce vam biti jasno koliko je ova mreza looda... Saobracajni fakultete to verovatno govori vec sto godina ali za sada niko nema to da i saslusa.

Miki

pre 9 godina

Kakav mozak moze ovo da smisli, imaju sistem po kom mogu da vide ge se svaka karta otkucala... Pricali su pre neku nedelju kako imaju naplatu 20%, pa ako znaju da imaju 20% naplatu kako onda ne znaju da koliko putnika se vozi? Ovi nas prave ludima.

buxna

pre 9 godina

Potrebno nam je 1500 hrabrih Sapcana koji ce brojati putnike na najfrekventnijim linijama u Beogradu. Prevoz do glavnog grada bice obezbedjen, busevi polaze iz centra, ponesite kacige, kostobrane i barem po jedan sendvic.

Predrag

pre 9 godina

jos uvek mi nije jasno zasto ljudi misle da mogu da s voze za dzabe?! ako zivis u civilizovanom svetu ponasaj se tako...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jedina, 2. septembar 2014 21:18)

Jedina, verovatno iz clana botova, da ti objasnim. Dok je Djilasa trebalo skinuti prica je bila drugacija, cemu lazi i prevare a jos je vaznije to da masa od oko 30% (trideset i vise posto) radno sposobnih nema posao, kada primis nulu imas nulu za trosenje, zasto nema posla, pa zbog ovih politicara koji nemaju pojma sa onim o cemu bi trebalo da se bave, na prvom mestu tvoj svetac Vucic i cela smrdljiva i nesposobna kamarila za njim, ZATO NEMAM ZA KARTU, BOTE. Seti se bote sta je sve lagao i obecavao, laze se, zato i nema se.

Komsinica

pre 9 godina

Cena karte u javnom prevozu bi trebalo da prati kvalitet usluge koju pruza GSP. To bi znacilo da karta treba da bude besplatna, obzirom u cemu se i kako vozimo. Najhrabrijim korisnima treba dodeliti zahvalnicu. Isti ti koji nam kroje kapu, smislili su da mozemo i treba da zivimo od plate koja iznosi 20000,00, a da karta za autobus do istog tog bednog posla kosta 72,00. Ovo je jos jedan u nizu apsurda, jos jedna u nizu kradja i prevara obicnog i jadnog naroda. Narod je ili glup, ili lenj da se suprotstavi decenijskom teroru, koju sprovode razne vlasti i doktatorski režimi. Ako budemo placali prevoz, mozda nas sledeca vlast optuzi i osudi za saučesnistvo u kradji i pljački države, ili ne daj boze, zločinačko udruživanje. Ovu svinjariju treba bojkovati do kraja.

Nika

pre 9 godina

Zapamtite po Zakonu o licnoj karti Clan 28 ("Sl. glasnik RS", br. 62/2006 i 36/2011)),kontrolor NEMA PRAVA da Vas legitimise a komunalni policajac ima pravo da VAS LEGITIMISE ali NEMA PRAVA da te podatke prosledjuje trecem licu.Onog momenta kada Vas kontrolor legitimise imate pravo da kazete"Po Zakonu o licnoj karti NEMATE PRAVA da me legitimisete".

Ako Vam komunalni policajac u prisustvu kontrolora trazi podatke iz licne karte da bi prosledio kontroloru imate puno pravo po Zakonu o licnoj karti da skrenete pravo komunalnom policajcu da "Komunalni policajac ima pravo da Vas legitimise ali onog momenta kada prosledi te podatke trecem licu krsi Zakon".Fotoaparat i snimiti takve.I kontrolore i komunalne policajce.Sa fotografijama pravac Kancelarija Saveta Evrope-odeljenje za utuzivanje Medjunarodnom Sudu pravde ciji rad finansira Evropska unija shodno Sporazumu o Stabilizaciji i Pridruzivanju ciji je potpisnik Republika Srbija jos 2009-e godine na Novom Beogradu,ulica Spanskih Boraca 3 i poslati tuzbu Medjunarodnom Sudu pravde zbog krsenja osnovnog ljudskog prava-pravno na slobodu i pravo na zivot .

Mozete i imate puno pravo prema SSP-u zato tuziti Republiku Srbiju za iznos od par hiljada do par stotina hiljada evra ako Vam bilo ko u autobusu potrazuje licnu kartu na uvid.Bilo kontrolor ili komunalni policajac.

Procitajte malo Sporazume o Stabilizaciji i Pridruzivanju-SSP iz 2009-e.Kome se cita.Kome se ne cita neka daje licnu kartu svakome u autobusu.

vlada

pre 9 godina

Po 100-ti ocajnicki put pitam: zbog cega NE CISTITE proklete autobuse ?!!! Stari autobusi su bukvalno crni, ne mogu na posao normalno da odem jer sta god da obucem, isflekam ga i ucrnim u autobusu! Novi autobusi se takodje ne ciste tako da i oni postaju odvratni. CISCENJE vas NISTA NE KOSTA, to je sramota GSP-a i ovog grada! Nehigijena i smrad nemaju nikakvog opravdanja!

Odliveni Mozak

pre 9 godina

kako izbrojati putnike?

nista lakse:

na podlaktici svakog putnika se istetovira bar kod sa jedinstvenim brojem svakog putnika.

pri ulasku i izlasku iz autobusa putnik samo treba da zavrne rukav i da prisloni ruku na citac.

vozac da bude ss oficir, tako da odmah moze da sankcionise svakog putnika koji se ne pridrzava opisanog postupka.

Putnik

pre 9 godina

Vidim ja da Mali neće ništa uraditi sa GSP. Njegova ideja rešavanja problema je verbalno utopija a suštinski nastavak pljačke. Pitam se zašto GSP deo profita ustupa Apexu, a mi treba da platimo to. Takođe se pitam zašto je GSP ustupio firmi Masel Group posao oko reklamiranja i time gubi veliki deo profita i od toga. I na kraju, ko plaća komunalnu policiju da se bavi kontrolom karata? Mi! Ima tu još dosta mesta gde se krade, samo nisu tako očigledna. Mogu samo da zamislim koliko se tek tu krade, kada i ovo što je toliko očigledno ne prikrivaju. Naši dragi gradski oci sadašnji i prethodni, isisavaju novac iz GSP-a i sistem čine finansijski neodrživim a onda od nas očekuju da to pokrijemo. Pljačka!!!

maki

pre 9 godina

Pazi, molim te, tender za preborojavanje. Aman em imate visak zaposlenih koji ne radi nista. Njih izbacitie iz kancelarija pa neka broje. Ako smatrate da im je to ispod casti ili da je mnogo stresno da se voze u autombusima kakvi jesu (a jeste stresno, mi se vozimo svaki dan pa znamo kako je) neka se dogovore sa saobracajnim fakultetom i skolom pa neka klinci prebrojavaju putnike kao sto su to radili radnije. NJima praksa, vama informacije...

cin2

pre 9 godina

Ako se vec validiraju, karte treba da se validiraju na stanici, a ne u autobusu u kojima nastaje haos na vratima. Imate to svuda po svetu, samo bi gospoda programeri imali malo vise posla. Ako ovo rade da bi prebrojavali putnike, to je onda klasicno ponasanje lenje i gojazne drzave, da breg dodje Muhamedu.

Pravnik

pre 9 godina

@Nevena

Ako je ova racunica tacna to prakticno znaci da trecina autobusa voznog parka GSPa radi 3 godine non stop ili jos bolje autobusi celog voznog parka GSPa rade celu godinu non stop i ne gase se !

Da li neko moze da mi kaze koliko jedan GSPov autobus potrosi goriva ako radi 1 sat u praznom hodu? Bilo bi dobro da tacno izracunamo koliko novca bacaju i da im to bacimo u lice jer samo na taj nacin mozemo skrenuti paznju javnosti na katastrofalno stanje u GSPu !

Izgleda da za ovaj javasluk koji mozemo nazavati i bezobrazlukom treba da odgovara celo rukovodstvo GSPa ukljucujuci i gradske vlasti jer su svi odavno upoznati sa ovim a nista ne cine da se to razbacivanje novca spreci.

Savetujem gradjane da angazuju advokata i tuze GSP i gradsku vlast za neodgovorno ponasanje i rasipanje i da na sudu dokazu da je zbog razbacivanja novca prevoz drasticno, nerealno i neodrzivo skup. I naravno da zatraze od suda da presudi i nalozi da se nedostatci isprave i cena karte snizi na realnu odrzivu cenu od nekih 20tak dinara !

Marija

pre 9 godina

ja plaćam kartu, ali nešto ne vidim održavanje vozila, putujem sa novog beograda do zemuna sat i po vremena, gde je usluga koju plaćam?!?

onedux

pre 9 godina

Sve je ovo strasno kriminalno.Izbacite privatni sektor iz GSP-a (APEX),dovoljno je sto su vec tu privatnici sa njihovim autobusima.
Takodje treba da se pazimo i najavjene privatizacije Laste,koja takodje ima ucesce u broju autobusa u Javnom prevozu,jer ako i nju privatizuju,Javni prevoz ce u vecini biti sastavljen od privatnog sektora,a znamo da je kod nas sve sklono totalnoj korupciji,tada tek necemo moci da uticemo ni na sta,osim da revizijom ponovo nacionalizujemo ono sto je na kriminalni nacin privatizovano. Takodje sam dobio insajdersku informaciju da su novi tramvaji u stanju raspadanja,jer im sasija nije pravljena za nase sine i linije kretanja,potpuni fijasko se tu krije,sasije pucaju,majstori pokusavaju da zavare,bice opasnih situacija. Apsolutno treba da se smanji cena karata,a da nezaposleni i osobe bez primanja nikako ne treba da placaju karte,vec cim se covek zaposli onda treba a placa i to mnogo manje nego dosad i na taj nacin ce svi placati cim je prihvatljiva cena. Ovo je beskrupulozno potcenjivanje inteligencije gradjana.

Kvazimodo Sorabius

pre 9 godina

Verujem da je predlog o tenderisanju broja putnika u GSPu potekao od jednog od dvojice najsposobnijih među NJIMA -Martinovića ili Babića!
Beograd nije zaslužio da mu MALI čovek bude gradonačelnik. Je li jasno da je krivac ovog sunovrata Koštuničin DSS, čijim glasovima je predat Beograd u ruke ovih nesposobnih, alavih i lažljivih?

Siniša

pre 9 godina

Boze, da li smo mi normalan narod!??? Brojati putnike!!! Sad valjda opet treba da se raspise tender za "brojac putnika"?? Pa onda da se placa odrzavanje istih.. Samo nas pljackaju. Pokazuju nam svoju bahatost i nasu nemoc. Gledao sam juce tog Malog. Taj je gradonacelnik Beograda!!! Kakvi argumenti o statistikama, špicu, guzvi.. Lepo je ovde napisao covek komentar o upaljenim busevima na okretnicama.
Ja ne shvatam zasto ne moze da se raskine ugovor sa tim famoznim apexom, ako je stetan, a jeste? Zasto je Srbija JEDINA zemlja na svetu u kojoj privatnik naplacuje gsp? Pa deci je jasno da taj novac ide u privatne dzepove! Pa kako moze biti isplativije GSP-u da mu neko drugi naplacuje karte, a GSP dobije samo deo?? Zar ne bi imao vise novca da sam naplacuje karte i sav prihod ide njemu?? Svakim pokusajem objasnjavanja i opravdavanja busplusa vredjaju inteligenciju svih nas!!! Pa koliko samo novca uzmu na proverama broja stanica putem sms-a!??
Ja sam ogorcen!

Jovke

pre 9 godina

Treba da napravite i sistem da bude neki odnos cena/kvalitet prevoza..
Bolji prevoz da bude puna cena, losiji 30% od pune cene.
Necu:
- da se zimi vozim u busu bez grejanja, a leti bez klime
- da mi ispadaju plombe od truckanja
- da udisem sagorelu naftu, posto ulazi u bus
- da udisem smrad klosara
- da soferi budu nervozne seljacine koje se zalecu i koce naglo

Jel vi shvatate da mene niko ne moze naterati da ja platim ono sto ne vredi toliko.. Stoka politicarska!

Zeko Peko

pre 9 godina

Zaposlice nekog da rucno broji putnike pa ce uporediti za bazom bus plusa, i onda cebse utvrditi da bus plus program ima rupu i da pare negde cure :-). Ko zna sta ce jos otkriti, mozda toplu vodu.

Sat

pre 9 godina

Zasto ne povezete Dorcol sa Novim Beogradom i Zemunom?
Vozimo se sat i po, menjamo dva prevoza dok se automobilom ta relacija predje za 20 min.
Vecina gradjana radi upravo na NBgd i to je cist nemar.
Imamo.privatnog prevoznika koji vozi istu liniju kao i 26 i ne znaci nista.

Jasmina

pre 9 godina

Pa oni su nas vaspitali da je bolje svercovati se i na kraju platiti za x prekrsaja 2000 dinara, nego kupovati regularno kartu, koliko me pamcenje sluzi! Sta im sada nije jasno?!

anonymus

pre 9 godina

pa ovo je da covek umre od smeha,Djilasa od blata da pravimo,cuj brojanje putnika ha ha ha.Ovom Malom nista ne verujem,sve sto on prica o Gradu Beogradu je obrnuto kada kaze da je kasa grada Beograda bankrot laze i da nema sredstava GSP za autobuse i tramvaje laze.I malo edukujte kontrolore a da ne maltretiraju jadan narod neko nema da plati a mora da ode do lekara skole itd za par ljudi nece propasti GSP.

Vozač sopstvenog automobila

pre 9 godina

Pre neki dan sam igrom slučaja morao da koristim usluge Javnog prevoza, i bio sam JEDINI putnik koji je uredno validirao svoju kartu. Promenio sam 4 prevoza, ljudi su ulazili i izlazili iz vozila i NIKO nije overio svoju kartu.
Nije problem u BUS Plusu i Apexu, stvar je u našim navikama da se švercujemo i da ne plaćamo karte. BUS Plus je uveden da bi uveo reda u naplatu jer je sistem GSB-a bio neefikasan. Povike na Apex su od početka, iako je sistem odličan, sličan sistem se koristi i u Londonu, gde prazna kartica košta 5 funti, i savršeno funkcioniše u svim vozilima javnog prevoza (u autobusima, metrou i u dve kompanije gradskih vozova).
Niko nije ni reč rekao kada je pre Apexa GSB uveo one validatore sa bušenim katricama koje su u Sarajevu bile korišćene jos krajem sedamdesetih!!!
Nije stvar u sistemu, nego u nama samima, naviknutim još od početka 90ih (znači zadnjih 25 godina) da ne plaćamo karte u prevozu.
I neka mi neko objasni, kada su se krajem devedesetih u Javni prevoz uključili privarnici, karta je bila 3 (TRI) dinara i svi su bili zadovoljni.
U međuvremenu, katra je poskupela sa 3 na 72 dinara neverovatnih 2400% ili 24 puta. Što je mnogo, mnogo je...

Dragan Jankovic

pre 9 godina

Merkelova ce nam pomoci, kao i braca njena... Dogovor je da posalje 300 Spartanaca da pomognu posustalom GSP-u, Braca Spartanci sa odusevljenjem prihvatili da pomognu bratski narod Srpsko-Germanski. Takodje ce pomoci Spartanci da nas uguraju svom silom u EU, ako je jos bude, i NATO, Rusiju, Kinu, Afriku...

Žika Obretković

pre 9 godina

Ma ja...
Mi ćemo plaćati i odvajati od usta, a za '' čokoladne'' putnike nijedan zakon i pravilo ne važi. Struja džaba, prevoz džaba, socijala, ljepota od života.
Do kada??????????

dosta je vise

pre 9 godina

Ovaj kao da je s marsa pao. Pa to su radili i prosli pametnjakovici, uvodili ulazak na prednja vrata, obaveznu validaciju... i sta im se desilo... popili su nogu, a tako cete i vi ako nastavite da maltretirate narod. Vadite ruke iz kase GSP-a, smenite gomilu beskorisnih direktora i izbacite privatnu firmu Apex iz sistema naplate. Inace, zar nije Apex zaduzen za brojanje i naplatu karata. Koliko mi se cini nekako vam se ne uklapaju racunice, neko debelo tu krade pa se pristupa brojanju putnika da se vidi koliko se karata proda. KOja budeala je dala privatnoj turskoj firmi da vrski naplatu karata. U apex se sliju pare, uzme koliko mu je aneksom ugovora mesecno ugovorena cifra, a ostalo daje GSP. Ko je moga da napravi takav ugovor. SRAMOTA, lopovi jedni

Vozač sopstvenog automobila

pre 9 godina

Pre neki dan sam igrom slučaja morao da koristim usluge Javnog prevoza, i bio sam JEDINI putnik koji je uredno validirao svoju kartu. Promenio sam 4 prevoza, ljudi su ulazili i izlazili iz vozila i NIKO nije overio svoju kartu.
Nije problem u BUS Plusu i Apexu, stvar je u našim navikama da se švercujemo i da ne plaćamo karte. BUS Plus je uveden da bi uveo reda u naplatu jer je sistem GSB-a bio neefikasan. Povike na Apex su od početka, iako je sistem odličan, sličan sistem se koristi i u Londonu, gde prazna kartica košta 5 funti, i savršeno funkcioniše u svim vozilima javnog prevoza (u autobusima, metrou i u dve kompanije gradskih vozova).
Niko nije ni reč rekao kada je pre Apexa GSB uveo one validatore sa bušenim katricama koje su u Sarajevu bile korišćene jos krajem sedamdesetih!!!
Nije stvar u sistemu, nego u nama samima, naviknutim još od početka 90ih (znači zadnjih 25 godina) da ne plaćamo karte u prevozu.
I neka mi neko objasni, kada su se krajem devedesetih u Javni prevoz uključili privarnici, karta je bila 3 (TRI) dinara i svi su bili zadovoljni.
U međuvremenu, katra je poskupela sa 3 na 72 dinara neverovatnih 2400% ili 24 puta. Što je mnogo, mnogo je...

Ajde ti MALI malo u vozila, umesto sto popujes!

pre 9 godina

Nix paradajz od toga.

Danas u 16.00 sam po 101. put, na putu ka gradu u autobusu 96 bila svedok kada su se dva kontrolora i kontrolorka, praceni nekim smotanim likom, koji jes da nije imao aparat, ali je zato cackao nos do krajnika, raspravljali jedno 10 mi nuta (2-3 stanice) sa nekim momkom koji nije imao kartu, a na kraju su jednostavno izasli i pojeo vuk magarca! Momak je naravno nastavio da se vozi bez karte.

ZATO, ALO, Gradska skupstino, cita li ovo neko ili vi znate da ke*ate samo nas koji redovno placamo karte?

Jole

pre 9 godina

Neka im m:ts daje brojeve mobilnih korisnika pa da normalizuju u odnisu na market share. Taku su brazilci radili predikciju pred SP u fudbalici.

Nevena

pre 9 godina

Svaki vozac ostavi upaljen autobus na stanici po minimum 3 minuta. Neki odu sa smene i ostave upaljen autobus dok druga smena ne dodje sa otvorenim vratima na pocetnoj stanici ?! To nekada traje i po vise od 10 minuta !!!
Pa vi sada izracunajte koliko autobusa dnevno X koliko stajanja na pocetnim i poslednjim stajalistima (barem nekih 20tak u 8 sati x 3 smene) = 480 x 3 minuta x 1000 autobusa = 1 440 000 minuta dnevno !!!

Sta mislite koliko se potrosi goriva da bi autobusi bili upaljeni i radili u praznom hodu bezveze po 1 440 000 minuta dnevno ?

To je kao da ste upalili 1 autobus i pustili ga da radi narednih 24000 sati ili 1000 dana ili skoro 3 godine neprekidno bez gasenja !!!

A to je baceno gorivo za samo 1 dan u GSPu !

Koliko je onda baceno za 365 dana takvog nonsalantnog odnosa vozaca autobusa i neozbiljnosti internih kontrola poslovanja GSPa ?

Prvo smanjite razbacivanje pa onda mozete da ocekujete pregovore o ceni karte.

Jasna

pre 9 godina

Kada bi se svi drzavni sluzbenici vozili gradskim prevozom bar na posao ,i kad bi uredno placali karte GSP bi bilo najuspesnije preduzece u Srbiji a i u regionu.Zamislite osamsto hiljada ljudi placa prevoz.....

Mane

pre 9 godina

Prvo pitanje: zar putnike nece brojati validatori? Zar nije receno da moramo svi da validiramo karte, i pravimo guzvu na ulazu, kako bi oni imali podatak o tacnom broju putnika? Cemu sad dodatni troskovi za "brojace".
Drugo pitanje: da li bi gospodin Mali ili neko drugi iz GSP bio ljubazan da nam detaljno argumentuje zasto nije moguce da bude jeftinija karta? Promet, tacnije broj putnika po autobusu u Beogradu je daleko veci nego u Novom Sadu, ali je karta za 50% skuplja. Linije jesu duze, ali je zato i visestruko veci broj ljudi koji zive duz jedne linije. Dakle, kako moze u Novom Sadu 50 dinara, a u Beogradu, gde i inace mnogo bitnija stavka, mora 74 dinara? Kako to da je pre cetiri godine karta bila 50 dinara, i niko nije govorio kako je sistem neodrziv, a moja plata od tada ionako nije porasla ni 5% u dinarskom iznosu (a u evrima je mnogo manja), dok karta je skuplja skoro 50%?

glasac na izborima

pre 9 godina

Kako u Talinu glavnom gradu Estonije stanovniic istog imaju besplatna gradski prevoz. Interesatno kako se kaze da prevoz ne bi mogao da bude jeftiniji cak i ako bi svi kupovali karte. A grad ce imati novca da isplacuje plate preko 1300 novih komunalih policajaca, preko budzeta tj novca poreskih obveznika grada, cim skupstina Srbije usvoji predlog grada da umesto 1 na 5000 imamo 1 komunalnog policajca na 1000 stanovnika. Po popisu Beograd ima 1659440 stanovnika. Koliko bi vozila GSP moglo da se kupi na godisnjem nivou umesto da taj novac ode na plate novih 1300 komunalnih policajaca i njihvou opremu, racunajte 1300 plata mesecno puta jedno 45000 dinara mesecno koliko to dodje na godisnjem nivou samo za plate a gde je oprema....

mala

pre 9 godina

Kod Djilasa je sve moglo, i sve bilo odrzivo. Na kraju su SNS-ovci priznali da je grad u dugu onoliko koliko je Djilas govorio, a ne koliko su oni izmislili. I sad, ko je ovde nesposoban? I zasto je nesposoban po nasim ledjima?

Zoran M.

pre 9 godina

Znači ne može karta biti jeftijija g-dine Mali. Objasnite onda beograđanima gde ide novac?! Po mojoj matematici svako ko jednom u toku dana ode negde autobusom mora se i vratiti kući što znači (ako u Beogradu samo 500 000 građana koristi autobus po 146,00 dinara dnevno se prihoduje najmanje: 73 miliona dinara što iznosi oko 623 000 EUR dnevno. Pitanje bi stvarno bilo a gde je onda novac od tih 500 000 koji koriste autobus? Ko to krade naše pare? Ide li novac GSP-u ili ide i u kasu Grada za plate gradskih službenika? Lično mislim da kad bi novac od karata išao GSP-u da bi GSP za jedan mesec bio najveća i najbogatija kompanija u Evropi.

FK CZ

pre 9 godina

Ja sam zbunjena ... je l' treba da placam kartu ili da ne placam? Koliko se secam, a secam se,,
vi isti ste nas, pre nego sto ste dosli na vlast, pozivali da ne placamo karte i da bojkotujemo Bus plus. I eto, mi vas poslusali

pretplato sam se,kako nisam doktor?!

pre 9 godina

Molim vas prema placenon doktoratu da se opshodite sa postovanje.dr mali,dr dine bate mali doktor.platio sam i placao posteno,uspeo,dakle ja sam uspesan

anonymus

pre 9 godina

pa ovo je da covek umre od smeha,Djilasa od blata da pravimo,cuj brojanje putnika ha ha ha.Ovom Malom nista ne verujem,sve sto on prica o Gradu Beogradu je obrnuto kada kaze da je kasa grada Beograda bankrot laze i da nema sredstava GSP za autobuse i tramvaje laze.I malo edukujte kontrolore a da ne maltretiraju jadan narod neko nema da plati a mora da ode do lekara skole itd za par ljudi nece propasti GSP.

Glupi Zmaj

pre 9 godina

Jeste li vi normalni !? Uzmite papir, napravite tabelu: Krcat, Pun, Polupun, Malo putnika, Prazan. Neka vozac proceni i lupi X u odgovarajucu kolonu, i napise vreme polaska. Posle mesec dana imacete dobru statistiku gde treba dodati, a gde ukinuti buseve. Prebrojavanjem svakog putnika pojedinacno dobili biste 3% tacniji rezultat.

Zeleni Zub

pre 9 godina

Pazi ti ovo... raspisao je tender da se prebroje putnici. Neko ce uzeti MASNE novce. Umesto, da je uveo "gratis" bus plus dopune za gradjane + stalna kontrola za taj mesec (kako bi svi bili motivisani da 'kucaju'), kad vec hoce da izbiju pare iz budzeta ovim tenderom, i tako pokrenuo akciju i onda iskoristio infrastrukturu koju bus plus poseduje i tadaaa.

Usput, upitnik za svakoga ko je dosao po 'gratis' dopunu. Koja cena prevoza je realisticna, i onda ponude par opcija da se stiklira...

Usput vidite i koliko je narod spreman da plati.

Che

pre 9 godina

"Trenutno nema dovoljno novca i za plate, rezervne delove, nove autobuse... Sistem nije napravljen kao što je trebalo da bude napravljen i nije optimalan. Radimo sa onim što možemo", rekao je Mali."


ali zato ima za sponzorisanje klubova..

Skaut

pre 9 godina

Placao sa ali necu vise.Danas su me kontrolori "uhvatili"ja se na njih i normalno izasao na sledecoj i sacekao drugi.I tako tri puta. Nije mi tesko.

Slusajuci Malog na RTS-u rece covek i ne trepnu slagao da ce prva linija metroa biti zavrsena do 2016 godine .Kao sto cemo bolje ziveti 2016 kao sto ce Beograd na vodi biti zavrsen 2016.Price za partijske cinovnike i glasace SNS-a.Ja ipak imam svoju glavu i mozak

mali_mi_je_ovaj_grad

pre 9 godina

Ako se dobro secam, Djilas i Bijelic su trazili da se svi validiraju pri ulasku u vozilo, da bi se uradilo upravo ovo sto Mali sada hoce pomocu tendera. A kako, pa lako! Busplus ima tu mogucnost pracenja br putnika. I cemu onda tender, kad sam sistem moze da izbaci te podatke?

maxssimuss

pre 9 godina

Zanima me samo kako će te da izbrojite nas kojima državne firme uplaćuju busplus a ne koristimo prevoz. Mi ćemo verovatno da upadnemo u kategoriju budala koji poklanjaju svoje pare gspu. Supruga i ja pa puta 12 meseci, mnogo je to novca čak i za nas. Prosvetni radnik.

Predrag

pre 9 godina

jos uvek mi nije jasno zasto ljudi misle da mogu da s voze za dzabe?! ako zivis u civilizovanom svetu ponasaj se tako...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (jedina, 2. septembar 2014 21:18)

Jedina, verovatno iz clana botova, da ti objasnim. Dok je Djilasa trebalo skinuti prica je bila drugacija, cemu lazi i prevare a jos je vaznije to da masa od oko 30% (trideset i vise posto) radno sposobnih nema posao, kada primis nulu imas nulu za trosenje, zasto nema posla, pa zbog ovih politicara koji nemaju pojma sa onim o cemu bi trebalo da se bave, na prvom mestu tvoj svetac Vucic i cela smrdljiva i nesposobna kamarila za njim, ZATO NEMAM ZA KARTU, BOTE. Seti se bote sta je sve lagao i obecavao, laze se, zato i nema se.

Vaske

pre 9 godina

Genijalci, ako u ovom trenutku kada gsp od ukupnih karata ima prihod samo 30% kako ne uspeva da opstane sa ovim cenama koje ste diktirali baš prema tome da pokrijete gubitke jer ljudi ne žele da plaćaju vožnju. To su stručnjaci računali i vidim da nisu baš dobro izračunali. Objasnite kako nije moguće da cena karte pojeftini ako broj kupljenih karata skoči na 90 ili 100%.

Mile

pre 9 godina

Zasto da se validiramo ako ce svejedno neko drugi da nas broji o.O
I zasto raspisuju tender kada u GSP-u imaju viska radnika koji samo sede i primaju platu, red je da zarade te plate malo.

???

pre 9 godina

kad se vec petlja u gsp, zasto ga niko ne pita zasto je nemoguce kupiti mesecnu kartu bilo kad u mesecu i da vazi narednih 30/31 dan? narocito sad kad je sve "elektronski"..

Jason

pre 9 godina

Vi stalno pricate istu pricu, i ja cu stalno slati isti komentar. Placao sam 15 godina unazad i necu vise! Ne zbog sverca, vec zbog vas odvratnih, lazljivih, bahatih, bezobrazno imucnih politicara! Jeste li pozivali na bojkot onomad? Evo ja vas bojkotujem sada .!.

Komsinica

pre 9 godina

Cena karte u javnom prevozu bi trebalo da prati kvalitet usluge koju pruza GSP. To bi znacilo da karta treba da bude besplatna, obzirom u cemu se i kako vozimo. Najhrabrijim korisnima treba dodeliti zahvalnicu. Isti ti koji nam kroje kapu, smislili su da mozemo i treba da zivimo od plate koja iznosi 20000,00, a da karta za autobus do istog tog bednog posla kosta 72,00. Ovo je jos jedan u nizu apsurda, jos jedna u nizu kradja i prevara obicnog i jadnog naroda. Narod je ili glup, ili lenj da se suprotstavi decenijskom teroru, koju sprovode razne vlasti i doktatorski režimi. Ako budemo placali prevoz, mozda nas sledeca vlast optuzi i osudi za saučesnistvo u kradji i pljački države, ili ne daj boze, zločinačko udruživanje. Ovu svinjariju treba bojkovati do kraja.

onedux

pre 9 godina

Sve je ovo strasno kriminalno.Izbacite privatni sektor iz GSP-a (APEX),dovoljno je sto su vec tu privatnici sa njihovim autobusima.
Takodje treba da se pazimo i najavjene privatizacije Laste,koja takodje ima ucesce u broju autobusa u Javnom prevozu,jer ako i nju privatizuju,Javni prevoz ce u vecini biti sastavljen od privatnog sektora,a znamo da je kod nas sve sklono totalnoj korupciji,tada tek necemo moci da uticemo ni na sta,osim da revizijom ponovo nacionalizujemo ono sto je na kriminalni nacin privatizovano. Takodje sam dobio insajdersku informaciju da su novi tramvaji u stanju raspadanja,jer im sasija nije pravljena za nase sine i linije kretanja,potpuni fijasko se tu krije,sasije pucaju,majstori pokusavaju da zavare,bice opasnih situacija. Apsolutno treba da se smanji cena karata,a da nezaposleni i osobe bez primanja nikako ne treba da placaju karte,vec cim se covek zaposli onda treba a placa i to mnogo manje nego dosad i na taj nacin ce svi placati cim je prihvatljiva cena. Ovo je beskrupulozno potcenjivanje inteligencije gradjana.

Jovke

pre 9 godina

Treba da napravite i sistem da bude neki odnos cena/kvalitet prevoza..
Bolji prevoz da bude puna cena, losiji 30% od pune cene.
Necu:
- da se zimi vozim u busu bez grejanja, a leti bez klime
- da mi ispadaju plombe od truckanja
- da udisem sagorelu naftu, posto ulazi u bus
- da udisem smrad klosara
- da soferi budu nervozne seljacine koje se zalecu i koce naglo

Jel vi shvatate da mene niko ne moze naterati da ja platim ono sto ne vredi toliko.. Stoka politicarska!

Vojin

pre 9 godina

Jos jedan tender, jos jedna prilika za kradju novca. Nekada su studenti saobracajnog fakulteta brojali saobracaj i putnike u prevozu i podaci su bili dosta precizni. Nesto sitno smo dobijali preko omladinske i bili zadovoljni. Sad ce neka agencija da uzme milione.

Vojin

pre 9 godina

Jos jedan tender, jos jedna prilika za kradju novca. Nekada su studenti saobracajnog fakulteta brojali saobracaj i putnike u prevozu i podaci su bili dosta precizni. Nesto sitno smo dobijali preko omladinske i bili zadovoljni. Sad ce neka agencija da uzme milione.

nidzo

pre 9 godina

niko ne pominje stanove ljubavnica i plate od preko 100000
, i troskove poslovnog puta i bla bla bla. gsp nema pare,ne zbog putnika, vec zbog neradnika u upravi..

mc

pre 9 godina

Ahahahahhaaa pod izgovorom stednje trosite jos i jos i jos...
A da vas pitam, cije to pare donirate gsp-u? Da nisu vase? A sto da placam vasu nesposobnost i neorganizovanost?
Uzimate mi porez pa hocete i privatnu firmu da pravite koja se finansira iz budzeta...
Ajmo malo mozak ukljuciti!

Nika

pre 9 godina

Zapamtite po Zakonu o licnoj karti Clan 28 ("Sl. glasnik RS", br. 62/2006 i 36/2011)),kontrolor NEMA PRAVA da Vas legitimise a komunalni policajac ima pravo da VAS LEGITIMISE ali NEMA PRAVA da te podatke prosledjuje trecem licu.Onog momenta kada Vas kontrolor legitimise imate pravo da kazete"Po Zakonu o licnoj karti NEMATE PRAVA da me legitimisete".

Ako Vam komunalni policajac u prisustvu kontrolora trazi podatke iz licne karte da bi prosledio kontroloru imate puno pravo po Zakonu o licnoj karti da skrenete pravo komunalnom policajcu da "Komunalni policajac ima pravo da Vas legitimise ali onog momenta kada prosledi te podatke trecem licu krsi Zakon".Fotoaparat i snimiti takve.I kontrolore i komunalne policajce.Sa fotografijama pravac Kancelarija Saveta Evrope-odeljenje za utuzivanje Medjunarodnom Sudu pravde ciji rad finansira Evropska unija shodno Sporazumu o Stabilizaciji i Pridruzivanju ciji je potpisnik Republika Srbija jos 2009-e godine na Novom Beogradu,ulica Spanskih Boraca 3 i poslati tuzbu Medjunarodnom Sudu pravde zbog krsenja osnovnog ljudskog prava-pravno na slobodu i pravo na zivot .

Mozete i imate puno pravo prema SSP-u zato tuziti Republiku Srbiju za iznos od par hiljada do par stotina hiljada evra ako Vam bilo ko u autobusu potrazuje licnu kartu na uvid.Bilo kontrolor ili komunalni policajac.

Procitajte malo Sporazume o Stabilizaciji i Pridruzivanju-SSP iz 2009-e.Kome se cita.Kome se ne cita neka daje licnu kartu svakome u autobusu.

Putnik

pre 9 godina

Vidim ja da Mali neće ništa uraditi sa GSP. Njegova ideja rešavanja problema je verbalno utopija a suštinski nastavak pljačke. Pitam se zašto GSP deo profita ustupa Apexu, a mi treba da platimo to. Takođe se pitam zašto je GSP ustupio firmi Masel Group posao oko reklamiranja i time gubi veliki deo profita i od toga. I na kraju, ko plaća komunalnu policiju da se bavi kontrolom karata? Mi! Ima tu još dosta mesta gde se krade, samo nisu tako očigledna. Mogu samo da zamislim koliko se tek tu krade, kada i ovo što je toliko očigledno ne prikrivaju. Naši dragi gradski oci sadašnji i prethodni, isisavaju novac iz GSP-a i sistem čine finansijski neodrživim a onda od nas očekuju da to pokrijemo. Pljačka!!!

Pravnik

pre 9 godina

@Nevena

Ako je ova racunica tacna to prakticno znaci da trecina autobusa voznog parka GSPa radi 3 godine non stop ili jos bolje autobusi celog voznog parka GSPa rade celu godinu non stop i ne gase se !

Da li neko moze da mi kaze koliko jedan GSPov autobus potrosi goriva ako radi 1 sat u praznom hodu? Bilo bi dobro da tacno izracunamo koliko novca bacaju i da im to bacimo u lice jer samo na taj nacin mozemo skrenuti paznju javnosti na katastrofalno stanje u GSPu !

Izgleda da za ovaj javasluk koji mozemo nazavati i bezobrazlukom treba da odgovara celo rukovodstvo GSPa ukljucujuci i gradske vlasti jer su svi odavno upoznati sa ovim a nista ne cine da se to razbacivanje novca spreci.

Savetujem gradjane da angazuju advokata i tuze GSP i gradsku vlast za neodgovorno ponasanje i rasipanje i da na sudu dokazu da je zbog razbacivanja novca prevoz drasticno, nerealno i neodrzivo skup. I naravno da zatraze od suda da presudi i nalozi da se nedostatci isprave i cena karte snizi na realnu odrzivu cenu od nekih 20tak dinara !

branislav miljkovic

pre 9 godina

Kakav kralj! Pa mi dozivesmo prosvetljenje sa tobom! I kladim se da ce tender da bude posten , dobice ga firma koja je otvorena pre medec dana ;)

komentator

pre 9 godina

Potres mozgova... Gde su druge linije BG::Voza??? Optimizacija ne znaci samo brojanje putnika vec i reorganizaciju cele mreze linija javnog prevoza! Objedinite tarifne sisteme u jedan i odmah ce vam biti jasno koliko je ova mreza looda... Saobracajni fakultete to verovatno govori vec sto godina ali za sada niko nema to da i saslusa.

Duke

pre 9 godina

Zamolio bih redakciju da posalje jednu kameru sutra oko 7:30 na Zeleni Venac da se vidi kako se ulazi u 16,65,77,95.Ono postoji mozda samo jos u Indiji i to samo mozda.I vi onda pricajte o cemu god hocete.Slika vredi hiljadu reci.
PS.Obavezno pozovite gradonacelnika i gradskog menadzera da prokomentarisu.I nek nastave Beograd na vodi

Zeko Peko

pre 9 godina

Zaposlice nekog da rucno broji putnike pa ce uporediti za bazom bus plusa, i onda cebse utvrditi da bus plus program ima rupu i da pare negde cure :-). Ko zna sta ce jos otkriti, mozda toplu vodu.

Odliveni Mozak

pre 9 godina

kako izbrojati putnike?

nista lakse:

na podlaktici svakog putnika se istetovira bar kod sa jedinstvenim brojem svakog putnika.

pri ulasku i izlasku iz autobusa putnik samo treba da zavrne rukav i da prisloni ruku na citac.

vozac da bude ss oficir, tako da odmah moze da sankcionise svakog putnika koji se ne pridrzava opisanog postupka.

Kvazimodo Sorabius

pre 9 godina

Verujem da je predlog o tenderisanju broja putnika u GSPu potekao od jednog od dvojice najsposobnijih među NJIMA -Martinovića ili Babića!
Beograd nije zaslužio da mu MALI čovek bude gradonačelnik. Je li jasno da je krivac ovog sunovrata Koštuničin DSS, čijim glasovima je predat Beograd u ruke ovih nesposobnih, alavih i lažljivih?

Siniša

pre 9 godina

Boze, da li smo mi normalan narod!??? Brojati putnike!!! Sad valjda opet treba da se raspise tender za "brojac putnika"?? Pa onda da se placa odrzavanje istih.. Samo nas pljackaju. Pokazuju nam svoju bahatost i nasu nemoc. Gledao sam juce tog Malog. Taj je gradonacelnik Beograda!!! Kakvi argumenti o statistikama, špicu, guzvi.. Lepo je ovde napisao covek komentar o upaljenim busevima na okretnicama.
Ja ne shvatam zasto ne moze da se raskine ugovor sa tim famoznim apexom, ako je stetan, a jeste? Zasto je Srbija JEDINA zemlja na svetu u kojoj privatnik naplacuje gsp? Pa deci je jasno da taj novac ide u privatne dzepove! Pa kako moze biti isplativije GSP-u da mu neko drugi naplacuje karte, a GSP dobije samo deo?? Zar ne bi imao vise novca da sam naplacuje karte i sav prihod ide njemu?? Svakim pokusajem objasnjavanja i opravdavanja busplusa vredjaju inteligenciju svih nas!!! Pa koliko samo novca uzmu na proverama broja stanica putem sms-a!??
Ja sam ogorcen!

cin2

pre 9 godina

Ako se vec validiraju, karte treba da se validiraju na stanici, a ne u autobusu u kojima nastaje haos na vratima. Imate to svuda po svetu, samo bi gospoda programeri imali malo vise posla. Ako ovo rade da bi prebrojavali putnike, to je onda klasicno ponasanje lenje i gojazne drzave, da breg dodje Muhamedu.

buxna

pre 9 godina

Potrebno nam je 1500 hrabrih Sapcana koji ce brojati putnike na najfrekventnijim linijama u Beogradu. Prevoz do glavnog grada bice obezbedjen, busevi polaze iz centra, ponesite kacige, kostobrane i barem po jedan sendvic.

maki

pre 9 godina

Pazi, molim te, tender za preborojavanje. Aman em imate visak zaposlenih koji ne radi nista. Njih izbacitie iz kancelarija pa neka broje. Ako smatrate da im je to ispod casti ili da je mnogo stresno da se voze u autombusima kakvi jesu (a jeste stresno, mi se vozimo svaki dan pa znamo kako je) neka se dogovore sa saobracajnim fakultetom i skolom pa neka klinci prebrojavaju putnike kao sto su to radili radnije. NJima praksa, vama informacije...

Jasmina

pre 9 godina

Pa oni su nas vaspitali da je bolje svercovati se i na kraju platiti za x prekrsaja 2000 dinara, nego kupovati regularno kartu, koliko me pamcenje sluzi! Sta im sada nije jasno?!

Marija

pre 9 godina

ja plaćam kartu, ali nešto ne vidim održavanje vozila, putujem sa novog beograda do zemuna sat i po vremena, gde je usluga koju plaćam?!?

ididid

pre 9 godina

"Kada je reč o Bg vozu, Mali je rekao da je to dobar sistem koji funkcioniše i dnevno preveze 34.000 putnika, dodajući da će do septembra sledeće godine biti uloženo 14 miliona evra da bude napravljeno pet ili šest novih stanica i da se kupe dve ili tri nove kompozicije."

Ajde, mali, molim te ne diraj BG voz, pokvarices nesto.

vlada

pre 9 godina

Po 100-ti ocajnicki put pitam: zbog cega NE CISTITE proklete autobuse ?!!! Stari autobusi su bukvalno crni, ne mogu na posao normalno da odem jer sta god da obucem, isflekam ga i ucrnim u autobusu! Novi autobusi se takodje ne ciste tako da i oni postaju odvratni. CISCENJE vas NISTA NE KOSTA, to je sramota GSP-a i ovog grada! Nehigijena i smrad nemaju nikakvog opravdanja!

Sat

pre 9 godina

Zasto ne povezete Dorcol sa Novim Beogradom i Zemunom?
Vozimo se sat i po, menjamo dva prevoza dok se automobilom ta relacija predje za 20 min.
Vecina gradjana radi upravo na NBgd i to je cist nemar.
Imamo.privatnog prevoznika koji vozi istu liniju kao i 26 i ne znaci nista.

Miki

pre 9 godina

Kakav mozak moze ovo da smisli, imaju sistem po kom mogu da vide ge se svaka karta otkucala... Pricali su pre neku nedelju kako imaju naplatu 20%, pa ako znaju da imaju 20% naplatu kako onda ne znaju da koliko putnika se vozi? Ovi nas prave ludima.

Dragan Jankovic

pre 9 godina

Merkelova ce nam pomoci, kao i braca njena... Dogovor je da posalje 300 Spartanaca da pomognu posustalom GSP-u, Braca Spartanci sa odusevljenjem prihvatili da pomognu bratski narod Srpsko-Germanski. Takodje ce pomoci Spartanci da nas uguraju svom silom u EU, ako je jos bude, i NATO, Rusiju, Kinu, Afriku...