Ponedeljak, 28.07.2014.

18:43

“Biće otkaza, ali i zapošljavanja“

Jedino što privreda očekuje od novih zakona o privatizaciji i stečaju jeste da se privatizacija konačno završi, kažu u Uniji poslodavaca Srbije.

Izvor: Tanjug

“Biæe otkaza, ali i zapošljavanja“ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

MRMOT

pre 9 godina

I treba da bude otpustanja, u dosta javnih preduzeća ima dva, tri radnika na jedno radno mesto, dosta je bilo toga i treba da se da šansa novim mladim ljudima. Da se do radnih mesta dolazi putem konkursa koa sto je i počela da radi nova vlast, sve reči sprovode u dela.

PODREDITI - SVE - KAKO - BI - SE - SUTRA - BOLJE - ZIVELO

pre 9 godina

Sve se ovo moglo izbeci, i nebi nas snaslo da su demokrate bile odgovornije, dok su vladali punih 12 godina slozicemo se da to nije bio mali period vec naprotiv. Da nisu mislile samo kako da napune svoje dzepove. Reforme su trebale poceti i ranije, svima bi nam bilo bolje. Aleksandru Vucicu svaka cast na, hrabrosti, istrajnosti, odlucnosti da krene u veoma teske reforme. Moramo da izgubimo neka radna mesta da bismo ih kasnije kroz uspesnija preduzeca dobili, nadoknadili, i da preduzeca prestanu da duguju drzavi poreze i doprinose i radnicima plate.

Redzina Filandzi

pre 9 godina

Nasi problemi ne mogu da se rese preko noci pa tako to nece moci ni novi Zakon o radu ali je sve ovo ipak pocetak tog procesa, gorki lek od koga ce nam pripasti muka ali posle koga cemo se, nadam se , izleciti. Mora da se insistira na njegovoj primeni jer ako toga nema onda nema ni koristi od njega. Ja sam naprimer, po starom zakonu otisla na biro kao tehnoloski visak jer mi je firma otisla u stecaj, nisam dobila ni dinar otpremnine, ali su me savetnici u birou bukvalno primorali da napisem izjavu da sam otpremninu primila. I kakva je korist od tog zakona kada ga krse i zloupotrebljavaju ljudi koji treba da ga stite. Ili problem neisplacenih zarada koji nikog ne intersuje.Poreska uprava ce traziti da poslodavac plati samo doprinose i to na najnizu osnovicu a radnici i njihove plate ih ne interesuju. Ili jos gore ako poslodavac ne isplacuje plate drzava kaznjava vec ostecene - tj. radnike. Nema overe zdravstvenih knizica sto je skandal nad skandalima. Umesto da poreska uprava juri prekrsioca tj. poslodavca kaznjava se vec opljackan i ostecen radnik. Poreska je srecom postala rigoroznija i trazi da se plate isplacuju redovno ali te neke nebuloze treba da se isprave i promene.

sloboda

pre 9 godina

Sve se ovo moglo izbeci da su demokrate bile odgovornije i da nisu mislile samo kako da napune svoje dzepove. Reforme su trebale poceti i ranije, svima bi nam bilo bolje. Vucicu svaka cast na istrajnosti.

sremac

pre 9 godina

Kada udjete u kucu koja je zapustena, treba prvo dobro da pocistite da bi videli gde se sta nalazi.
(boris357, 29. jul 2014 01:06)
A onda kad otkrijete parazite i poluparazite normalno je da se njih treba rešiti. Sve one suhe grane što kvare i troše sokove treba skresati!

beka

pre 9 godina

Srbija je prepuna preduzeca koja postoje samo na papiru, nista se ne radi, radnici ne primaju plate, a kao u radnom odnosu su i nadaju se cudu, a cuda se ne desavaju, zato sva preduzeca koja se mogu privatizovati treba privatizovati ali po jasnim zakonima, a ne kao sto smo imali u proslosti pljacke koje su se zvale privatizacija.Ono sto Srbiji treba su ozbiljne privatizacije, jer na taj nacin ce se otvoriti nova radna mesta.

igor

pre 9 godina

Jeste,kod privatnika ce otkaze dobiti svi koji zaradjuju vise od minimalca a na njihovo mesto ce biti primljeni oni koji pristaju da rade za minimalac

ana55

pre 9 godina

Mislim da za mnoge stvari koje se ovde predviđaju, Srbija nije spremna, a nije spremna iz prostog razloga, zato što je već 20 godina unazad, ovaj narod napaćen,nikada nije u nasoj zemlji postojao zakon,zakon koji se u drugim zemljama postuje vise od svega. A sada kada neko zeli taj zakon da sprovede na pravi nacin,narod se buni

biberce

pre 9 godina

Kod novog zakona, potrebno je dovesti jasna i precizna rešenja i za rad na određeno vreme i za rad na neodređeno vreme i za zaštitu od nesnovanog otkaza i za zloupotrebe poslodavaca.

Stojadin

pre 9 godina

Pa ko je omogućio privatnim firmama da ovako nakaradno rade ? A ko je omogućio da državni sektor ovako radi ? Pa zato su i potrebni novi zakoni. A praksa i vreme će dati krajnju ocenu.

ABCD

pre 9 godina

Posle svih bolesti mora doći i do ozdravljenja, naravno uz adekvatnu terapiju. Pravilne reforme će dovesti do stvaranja uslova za otvaranje novih radnih mesta, do stvaranja povoljne klime za ulazak stranog kapitala u zemlju.

Trusty tahr

pre 9 godina

(SMEDEREVAC, 28. jul 2014 19:20)
Da, smederevac, bice i zaposljavanja!

Donosenjem ovog i ovakvog Zakona o radu omogucava se zaposljavanje!

Kada se resi problem sa otpremninama poslodavac ce zaposljavati i ove starije radnike koji imaju znanje ali ne mogu da nadju posao jer su im otpremnine velike.

Kada poslodavac moze lako (ne bas tako lako) da otpusti radnika kada mu ne treba pre ce i da zaposli radnika kada mu posao to omogucava.

Kada se ukinu komunisticke privilegije poslodavcu ce se otvoriti odredjena sredstva koja ce on investirati u posao pa ce se povecati ili plata postojecim radnicima ili broj radnika!

Capelja

pre 9 godina

Mnogi nisu verovali pre 5 godina u svasta nesto, a sada se to obistinilo, takodjer ni sada ne veruju, a ja verujem da smo mi potencijal zemlja, vredni ljudi ,radni...i da nam sledi svetla buducnost, ne moze celog veka da nam bude lose.

rubikon

pre 9 godina

Način na koji se do sada funkcionisalo je, očigledno neodrživ, moramo to prihvatiti i krenuti dalje, reforme se ne mogu odlagati.

šumadinac

pre 9 godina

U javnom sektoru ima bar lezilebovica, koji su zreli za otkaz.
(Penkalo, 28. jul 2014 22:51)
Dve trećine "legalno" zaposlenih je u javnom sektoru - administracija uglavnom! Treba to izdrža(va)ti!

MisLil

pre 9 godina

@(Penkalo, 28. jul 2014 22:51)
Samo takvima ovaj zakon nece odgovarati. Tek cemo videti zbog cega je ovaj zapravo pozitivna stvar.

nepotrebnoX

pre 9 godina

naravno da će biti otkaza, jednostavno, kako nalaže i sama logika stvari, ne može bez ikakvih rezultata ili još gore, od loših rezultata da se kvalitetno i dobro živi i radi.. viškovi, kao i neadekvatni kadrovi treba podhitno da se smene.. a gde su viškovi, tu se i ne radi, s obzirom na nepotrebnost njihovog postojanja na tim radnim mestima

Sopenhauer

pre 9 godina

Posla ce biti samo za one koji zele da rade. Neradnici ce snositi posledice po zakonu. Iz tog razloga smatram da je zakon dobar i da cemo imati mnogo koristi od njega.

Kreker

pre 9 godina

Privatni sektor u Srbiji je zaista nerazvijen. Mora se uraditi sve kako bi se to što pre promenilo. Preivatizacija će sigurno uticati na smanjenje stope nezaposlenosti, a to je prioritet i mora se u potpunosti podržati.

Čitač

pre 9 godina

(notaroš, 28. jul 2014 20:29)
Baš zbog takvih što se bune se i donose ovi zakoni, privatni sektor sve vreme ispašta zbog velikih "magova" u javnom sektoru, čiji je puni radni efekat 2 sata, dok je s druge strane mnogo duže, nema nikakvog smisla!

Logika jednostavna

pre 9 godina

Otpustanje pre svega, da se sklone svi nesposobnjakovici, uglavnom zaposleni u drzavnoj sluzbi, a uz partijske knjizice.

SMEDEREVAC

pre 9 godina

ZAPOŠLJAVANJA?!?
Na osnovu čega?
Da li je otvorena neka nova fabrika?
Da li je ušla neka nova investicija( A POTREBE DRŽAVE SU OKO 5 MILIJARDI EVRA SAKE GODINE)?
Da li je možda zakrpljena rupa u budžetu od 5 i po milijardi evra,samo za ovu godinu, ili ona(iz 2013.) od skoro 3 milijarde prenešena u ovu???
Da li je nešto pojeftinilo,ili je država smanjila troškove-odnosno otpustila sve viškove???
Da nije možda preispitano poreklo kapitala pojedinim sumljivim biznismenima,pa oduzeto i uloženo u realni sektor???
Da nisu možda ukinute nepotrebne agencije, smanjen broj poslanika, ili smanjen PDV i nenormalne akcize???
O kakvom novom zapošljavanju se govori?!?
NA OSNOVU ČEGA?
NA OSNOVU LEPIH ŽELJA?
PA TAKO NI KOCKARI NAIVNO NE RAZMIŠLJAJU!
SRAMOTA!

Glorija

pre 9 godina

Definitivno mora doci do boljitka,zakon je i u tu svrhu radjen,jer veliki broj ljudi ceka na sansu za posao,nadam se da ce u skorijoj buducnosti,stopa zaposlenosti porasti,i na taj nacin omoguciti pre svega mladima da osnivaju porodice i na taj nacin doprineti prirodnom prirastaju...a kod privatnika svaki radnik biti prijavljen...

Glorija

pre 9 godina

Definitivno mora doci do boljitka,zakon je i u tu svrhu radjen,jer veliki broj ljudi ceka na sansu za posao,nadam se da ce u skorijoj buducnosti,stopa zaposlenosti porasti,i na taj nacin omoguciti pre svega mladima da osnivaju porodice i na taj nacin doprineti prirodnom prirastaju...a kod privatnika svaki radnik biti prijavljen...

Logika jednostavna

pre 9 godina

Otpustanje pre svega, da se sklone svi nesposobnjakovici, uglavnom zaposleni u drzavnoj sluzbi, a uz partijske knjizice.

SMEDEREVAC

pre 9 godina

ZAPOŠLJAVANJA?!?
Na osnovu čega?
Da li je otvorena neka nova fabrika?
Da li je ušla neka nova investicija( A POTREBE DRŽAVE SU OKO 5 MILIJARDI EVRA SAKE GODINE)?
Da li je možda zakrpljena rupa u budžetu od 5 i po milijardi evra,samo za ovu godinu, ili ona(iz 2013.) od skoro 3 milijarde prenešena u ovu???
Da li je nešto pojeftinilo,ili je država smanjila troškove-odnosno otpustila sve viškove???
Da nije možda preispitano poreklo kapitala pojedinim sumljivim biznismenima,pa oduzeto i uloženo u realni sektor???
Da nisu možda ukinute nepotrebne agencije, smanjen broj poslanika, ili smanjen PDV i nenormalne akcize???
O kakvom novom zapošljavanju se govori?!?
NA OSNOVU ČEGA?
NA OSNOVU LEPIH ŽELJA?
PA TAKO NI KOCKARI NAIVNO NE RAZMIŠLJAJU!
SRAMOTA!

Čitač

pre 9 godina

(notaroš, 28. jul 2014 20:29)
Baš zbog takvih što se bune se i donose ovi zakoni, privatni sektor sve vreme ispašta zbog velikih "magova" u javnom sektoru, čiji je puni radni efekat 2 sata, dok je s druge strane mnogo duže, nema nikakvog smisla!

šumadinac

pre 9 godina

U javnom sektoru ima bar lezilebovica, koji su zreli za otkaz.
(Penkalo, 28. jul 2014 22:51)
Dve trećine "legalno" zaposlenih je u javnom sektoru - administracija uglavnom! Treba to izdrža(va)ti!

biberce

pre 9 godina

Kod novog zakona, potrebno je dovesti jasna i precizna rešenja i za rad na određeno vreme i za rad na neodređeno vreme i za zaštitu od nesnovanog otkaza i za zloupotrebe poslodavaca.

Kreker

pre 9 godina

Privatni sektor u Srbiji je zaista nerazvijen. Mora se uraditi sve kako bi se to što pre promenilo. Preivatizacija će sigurno uticati na smanjenje stope nezaposlenosti, a to je prioritet i mora se u potpunosti podržati.

Stojadin

pre 9 godina

Pa ko je omogućio privatnim firmama da ovako nakaradno rade ? A ko je omogućio da državni sektor ovako radi ? Pa zato su i potrebni novi zakoni. A praksa i vreme će dati krajnju ocenu.

ABCD

pre 9 godina

Posle svih bolesti mora doći i do ozdravljenja, naravno uz adekvatnu terapiju. Pravilne reforme će dovesti do stvaranja uslova za otvaranje novih radnih mesta, do stvaranja povoljne klime za ulazak stranog kapitala u zemlju.

ana55

pre 9 godina

Mislim da za mnoge stvari koje se ovde predviđaju, Srbija nije spremna, a nije spremna iz prostog razloga, zato što je već 20 godina unazad, ovaj narod napaćen,nikada nije u nasoj zemlji postojao zakon,zakon koji se u drugim zemljama postuje vise od svega. A sada kada neko zeli taj zakon da sprovede na pravi nacin,narod se buni

sremac

pre 9 godina

Kada udjete u kucu koja je zapustena, treba prvo dobro da pocistite da bi videli gde se sta nalazi.
(boris357, 29. jul 2014 01:06)
A onda kad otkrijete parazite i poluparazite normalno je da se njih treba rešiti. Sve one suhe grane što kvare i troše sokove treba skresati!

Sopenhauer

pre 9 godina

Posla ce biti samo za one koji zele da rade. Neradnici ce snositi posledice po zakonu. Iz tog razloga smatram da je zakon dobar i da cemo imati mnogo koristi od njega.

Capelja

pre 9 godina

Mnogi nisu verovali pre 5 godina u svasta nesto, a sada se to obistinilo, takodjer ni sada ne veruju, a ja verujem da smo mi potencijal zemlja, vredni ljudi ,radni...i da nam sledi svetla buducnost, ne moze celog veka da nam bude lose.

igor

pre 9 godina

Jeste,kod privatnika ce otkaze dobiti svi koji zaradjuju vise od minimalca a na njihovo mesto ce biti primljeni oni koji pristaju da rade za minimalac

beka

pre 9 godina

Srbija je prepuna preduzeca koja postoje samo na papiru, nista se ne radi, radnici ne primaju plate, a kao u radnom odnosu su i nadaju se cudu, a cuda se ne desavaju, zato sva preduzeca koja se mogu privatizovati treba privatizovati ali po jasnim zakonima, a ne kao sto smo imali u proslosti pljacke koje su se zvale privatizacija.Ono sto Srbiji treba su ozbiljne privatizacije, jer na taj nacin ce se otvoriti nova radna mesta.

Redzina Filandzi

pre 9 godina

Nasi problemi ne mogu da se rese preko noci pa tako to nece moci ni novi Zakon o radu ali je sve ovo ipak pocetak tog procesa, gorki lek od koga ce nam pripasti muka ali posle koga cemo se, nadam se , izleciti. Mora da se insistira na njegovoj primeni jer ako toga nema onda nema ni koristi od njega. Ja sam naprimer, po starom zakonu otisla na biro kao tehnoloski visak jer mi je firma otisla u stecaj, nisam dobila ni dinar otpremnine, ali su me savetnici u birou bukvalno primorali da napisem izjavu da sam otpremninu primila. I kakva je korist od tog zakona kada ga krse i zloupotrebljavaju ljudi koji treba da ga stite. Ili problem neisplacenih zarada koji nikog ne intersuje.Poreska uprava ce traziti da poslodavac plati samo doprinose i to na najnizu osnovicu a radnici i njihove plate ih ne interesuju. Ili jos gore ako poslodavac ne isplacuje plate drzava kaznjava vec ostecene - tj. radnike. Nema overe zdravstvenih knizica sto je skandal nad skandalima. Umesto da poreska uprava juri prekrsioca tj. poslodavca kaznjava se vec opljackan i ostecen radnik. Poreska je srecom postala rigoroznija i trazi da se plate isplacuju redovno ali te neke nebuloze treba da se isprave i promene.

PODREDITI - SVE - KAKO - BI - SE - SUTRA - BOLJE - ZIVELO

pre 9 godina

Sve se ovo moglo izbeci, i nebi nas snaslo da su demokrate bile odgovornije, dok su vladali punih 12 godina slozicemo se da to nije bio mali period vec naprotiv. Da nisu mislile samo kako da napune svoje dzepove. Reforme su trebale poceti i ranije, svima bi nam bilo bolje. Aleksandru Vucicu svaka cast na, hrabrosti, istrajnosti, odlucnosti da krene u veoma teske reforme. Moramo da izgubimo neka radna mesta da bismo ih kasnije kroz uspesnija preduzeca dobili, nadoknadili, i da preduzeca prestanu da duguju drzavi poreze i doprinose i radnicima plate.

nepotrebnoX

pre 9 godina

naravno da će biti otkaza, jednostavno, kako nalaže i sama logika stvari, ne može bez ikakvih rezultata ili još gore, od loših rezultata da se kvalitetno i dobro živi i radi.. viškovi, kao i neadekvatni kadrovi treba podhitno da se smene.. a gde su viškovi, tu se i ne radi, s obzirom na nepotrebnost njihovog postojanja na tim radnim mestima

MisLil

pre 9 godina

@(Penkalo, 28. jul 2014 22:51)
Samo takvima ovaj zakon nece odgovarati. Tek cemo videti zbog cega je ovaj zapravo pozitivna stvar.

rubikon

pre 9 godina

Način na koji se do sada funkcionisalo je, očigledno neodrživ, moramo to prihvatiti i krenuti dalje, reforme se ne mogu odlagati.

Trusty tahr

pre 9 godina

(SMEDEREVAC, 28. jul 2014 19:20)
Da, smederevac, bice i zaposljavanja!

Donosenjem ovog i ovakvog Zakona o radu omogucava se zaposljavanje!

Kada se resi problem sa otpremninama poslodavac ce zaposljavati i ove starije radnike koji imaju znanje ali ne mogu da nadju posao jer su im otpremnine velike.

Kada poslodavac moze lako (ne bas tako lako) da otpusti radnika kada mu ne treba pre ce i da zaposli radnika kada mu posao to omogucava.

Kada se ukinu komunisticke privilegije poslodavcu ce se otvoriti odredjena sredstva koja ce on investirati u posao pa ce se povecati ili plata postojecim radnicima ili broj radnika!

sloboda

pre 9 godina

Sve se ovo moglo izbeci da su demokrate bile odgovornije i da nisu mislile samo kako da napune svoje dzepove. Reforme su trebale poceti i ranije, svima bi nam bilo bolje. Vucicu svaka cast na istrajnosti.

MRMOT

pre 9 godina

I treba da bude otpustanja, u dosta javnih preduzeća ima dva, tri radnika na jedno radno mesto, dosta je bilo toga i treba da se da šansa novim mladim ljudima. Da se do radnih mesta dolazi putem konkursa koa sto je i počela da radi nova vlast, sve reči sprovode u dela.

SMEDEREVAC

pre 9 godina

ZAPOŠLJAVANJA?!?
Na osnovu čega?
Da li je otvorena neka nova fabrika?
Da li je ušla neka nova investicija( A POTREBE DRŽAVE SU OKO 5 MILIJARDI EVRA SAKE GODINE)?
Da li je možda zakrpljena rupa u budžetu od 5 i po milijardi evra,samo za ovu godinu, ili ona(iz 2013.) od skoro 3 milijarde prenešena u ovu???
Da li je nešto pojeftinilo,ili je država smanjila troškove-odnosno otpustila sve viškove???
Da nije možda preispitano poreklo kapitala pojedinim sumljivim biznismenima,pa oduzeto i uloženo u realni sektor???
Da nisu možda ukinute nepotrebne agencije, smanjen broj poslanika, ili smanjen PDV i nenormalne akcize???
O kakvom novom zapošljavanju se govori?!?
NA OSNOVU ČEGA?
NA OSNOVU LEPIH ŽELJA?
PA TAKO NI KOCKARI NAIVNO NE RAZMIŠLJAJU!
SRAMOTA!

Glorija

pre 9 godina

Definitivno mora doci do boljitka,zakon je i u tu svrhu radjen,jer veliki broj ljudi ceka na sansu za posao,nadam se da ce u skorijoj buducnosti,stopa zaposlenosti porasti,i na taj nacin omoguciti pre svega mladima da osnivaju porodice i na taj nacin doprineti prirodnom prirastaju...a kod privatnika svaki radnik biti prijavljen...

Logika jednostavna

pre 9 godina

Otpustanje pre svega, da se sklone svi nesposobnjakovici, uglavnom zaposleni u drzavnoj sluzbi, a uz partijske knjizice.

Trusty tahr

pre 9 godina

(SMEDEREVAC, 28. jul 2014 19:20)
Da, smederevac, bice i zaposljavanja!

Donosenjem ovog i ovakvog Zakona o radu omogucava se zaposljavanje!

Kada se resi problem sa otpremninama poslodavac ce zaposljavati i ove starije radnike koji imaju znanje ali ne mogu da nadju posao jer su im otpremnine velike.

Kada poslodavac moze lako (ne bas tako lako) da otpusti radnika kada mu ne treba pre ce i da zaposli radnika kada mu posao to omogucava.

Kada se ukinu komunisticke privilegije poslodavcu ce se otvoriti odredjena sredstva koja ce on investirati u posao pa ce se povecati ili plata postojecim radnicima ili broj radnika!

Čitač

pre 9 godina

(notaroš, 28. jul 2014 20:29)
Baš zbog takvih što se bune se i donose ovi zakoni, privatni sektor sve vreme ispašta zbog velikih "magova" u javnom sektoru, čiji je puni radni efekat 2 sata, dok je s druge strane mnogo duže, nema nikakvog smisla!

MisLil

pre 9 godina

@(Penkalo, 28. jul 2014 22:51)
Samo takvima ovaj zakon nece odgovarati. Tek cemo videti zbog cega je ovaj zapravo pozitivna stvar.

rubikon

pre 9 godina

Način na koji se do sada funkcionisalo je, očigledno neodrživ, moramo to prihvatiti i krenuti dalje, reforme se ne mogu odlagati.

Stojadin

pre 9 godina

Pa ko je omogućio privatnim firmama da ovako nakaradno rade ? A ko je omogućio da državni sektor ovako radi ? Pa zato su i potrebni novi zakoni. A praksa i vreme će dati krajnju ocenu.

ABCD

pre 9 godina

Posle svih bolesti mora doći i do ozdravljenja, naravno uz adekvatnu terapiju. Pravilne reforme će dovesti do stvaranja uslova za otvaranje novih radnih mesta, do stvaranja povoljne klime za ulazak stranog kapitala u zemlju.

Capelja

pre 9 godina

Mnogi nisu verovali pre 5 godina u svasta nesto, a sada se to obistinilo, takodjer ni sada ne veruju, a ja verujem da smo mi potencijal zemlja, vredni ljudi ,radni...i da nam sledi svetla buducnost, ne moze celog veka da nam bude lose.

Sopenhauer

pre 9 godina

Posla ce biti samo za one koji zele da rade. Neradnici ce snositi posledice po zakonu. Iz tog razloga smatram da je zakon dobar i da cemo imati mnogo koristi od njega.

Kreker

pre 9 godina

Privatni sektor u Srbiji je zaista nerazvijen. Mora se uraditi sve kako bi se to što pre promenilo. Preivatizacija će sigurno uticati na smanjenje stope nezaposlenosti, a to je prioritet i mora se u potpunosti podržati.

igor

pre 9 godina

Jeste,kod privatnika ce otkaze dobiti svi koji zaradjuju vise od minimalca a na njihovo mesto ce biti primljeni oni koji pristaju da rade za minimalac

beka

pre 9 godina

Srbija je prepuna preduzeca koja postoje samo na papiru, nista se ne radi, radnici ne primaju plate, a kao u radnom odnosu su i nadaju se cudu, a cuda se ne desavaju, zato sva preduzeca koja se mogu privatizovati treba privatizovati ali po jasnim zakonima, a ne kao sto smo imali u proslosti pljacke koje su se zvale privatizacija.Ono sto Srbiji treba su ozbiljne privatizacije, jer na taj nacin ce se otvoriti nova radna mesta.

sloboda

pre 9 godina

Sve se ovo moglo izbeci da su demokrate bile odgovornije i da nisu mislile samo kako da napune svoje dzepove. Reforme su trebale poceti i ranije, svima bi nam bilo bolje. Vucicu svaka cast na istrajnosti.

nepotrebnoX

pre 9 godina

naravno da će biti otkaza, jednostavno, kako nalaže i sama logika stvari, ne može bez ikakvih rezultata ili još gore, od loših rezultata da se kvalitetno i dobro živi i radi.. viškovi, kao i neadekvatni kadrovi treba podhitno da se smene.. a gde su viškovi, tu se i ne radi, s obzirom na nepotrebnost njihovog postojanja na tim radnim mestima

ana55

pre 9 godina

Mislim da za mnoge stvari koje se ovde predviđaju, Srbija nije spremna, a nije spremna iz prostog razloga, zato što je već 20 godina unazad, ovaj narod napaćen,nikada nije u nasoj zemlji postojao zakon,zakon koji se u drugim zemljama postuje vise od svega. A sada kada neko zeli taj zakon da sprovede na pravi nacin,narod se buni

Redzina Filandzi

pre 9 godina

Nasi problemi ne mogu da se rese preko noci pa tako to nece moci ni novi Zakon o radu ali je sve ovo ipak pocetak tog procesa, gorki lek od koga ce nam pripasti muka ali posle koga cemo se, nadam se , izleciti. Mora da se insistira na njegovoj primeni jer ako toga nema onda nema ni koristi od njega. Ja sam naprimer, po starom zakonu otisla na biro kao tehnoloski visak jer mi je firma otisla u stecaj, nisam dobila ni dinar otpremnine, ali su me savetnici u birou bukvalno primorali da napisem izjavu da sam otpremninu primila. I kakva je korist od tog zakona kada ga krse i zloupotrebljavaju ljudi koji treba da ga stite. Ili problem neisplacenih zarada koji nikog ne intersuje.Poreska uprava ce traziti da poslodavac plati samo doprinose i to na najnizu osnovicu a radnici i njihove plate ih ne interesuju. Ili jos gore ako poslodavac ne isplacuje plate drzava kaznjava vec ostecene - tj. radnike. Nema overe zdravstvenih knizica sto je skandal nad skandalima. Umesto da poreska uprava juri prekrsioca tj. poslodavca kaznjava se vec opljackan i ostecen radnik. Poreska je srecom postala rigoroznija i trazi da se plate isplacuju redovno ali te neke nebuloze treba da se isprave i promene.

PODREDITI - SVE - KAKO - BI - SE - SUTRA - BOLJE - ZIVELO

pre 9 godina

Sve se ovo moglo izbeci, i nebi nas snaslo da su demokrate bile odgovornije, dok su vladali punih 12 godina slozicemo se da to nije bio mali period vec naprotiv. Da nisu mislile samo kako da napune svoje dzepove. Reforme su trebale poceti i ranije, svima bi nam bilo bolje. Aleksandru Vucicu svaka cast na, hrabrosti, istrajnosti, odlucnosti da krene u veoma teske reforme. Moramo da izgubimo neka radna mesta da bismo ih kasnije kroz uspesnija preduzeca dobili, nadoknadili, i da preduzeca prestanu da duguju drzavi poreze i doprinose i radnicima plate.

MRMOT

pre 9 godina

I treba da bude otpustanja, u dosta javnih preduzeća ima dva, tri radnika na jedno radno mesto, dosta je bilo toga i treba da se da šansa novim mladim ljudima. Da se do radnih mesta dolazi putem konkursa koa sto je i počela da radi nova vlast, sve reči sprovode u dela.

šumadinac

pre 9 godina

U javnom sektoru ima bar lezilebovica, koji su zreli za otkaz.
(Penkalo, 28. jul 2014 22:51)
Dve trećine "legalno" zaposlenih je u javnom sektoru - administracija uglavnom! Treba to izdrža(va)ti!

biberce

pre 9 godina

Kod novog zakona, potrebno je dovesti jasna i precizna rešenja i za rad na određeno vreme i za rad na neodređeno vreme i za zaštitu od nesnovanog otkaza i za zloupotrebe poslodavaca.

sremac

pre 9 godina

Kada udjete u kucu koja je zapustena, treba prvo dobro da pocistite da bi videli gde se sta nalazi.
(boris357, 29. jul 2014 01:06)
A onda kad otkrijete parazite i poluparazite normalno je da se njih treba rešiti. Sve one suhe grane što kvare i troše sokove treba skresati!