Ponedeljak, 03.03.2014.

13:05

Suvlasnik Er Srbije ruši rekorde

Suvlasnik Er Srbije, Etihad ervejz, ostvario je u prošloj godini rast profita od 48 odsto, na 62 miliona dolara, saopštio je taj avio-prevoznik.

Izvor: B92

Suvlasnik Er Srbije ruši rekorde IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

joooj

pre 10 godina

(bora, 3. mart 2014 21:46)
Не вређај коментаторе, без потребе, јер нико не мрзи што се компанија зове ЕР СРБИЈА , него сви упућују ка томе да нас наша влада ЛАЖЕ да је сувласник Етихад и да Ер Србија остварује профит. Ер Србија ЈЕ У ВЛАСНИШТВУ Владе Србије 100%, прави ГУБИТКЕ и скрива се шта је потписивано или не са Арапима! ТО ЈЕ НАЖАЛОСТ ИСТИНА!

LIly

pre 10 godina

@ (novi komentator, 3. mart 2014 19:09)
Ne, ne rusi rekorde profita tako sto kompanijama koje kupi daje besplatne avione i kerozin, vec zato sto u svojoj sopstevnoj maticnoj drzavi (UAE), Etihad ne mora da placa veliki deo troskova zbog subvencija i pomoci drzave. Za Emirate, avioprevoz je strateski sektor koji je glavni podsticaj za diversifikaciju ostalih delova ekonomije (turizam, usluge). Oni su odlicno locirani za prekookeansi prevoz (izmedju 4 kontinenta), nafta je u UAE subvencionisana dakle daleko jeftinija, poreza na dohotke nema a sindikati su zabranjeni, dakle izdaci za plate su mnogo manji nego u evropskim kompanijama, a takodje se sumnja da vlasnik kompanije tj. vlada po potrebi ubacuje kapital (npr. pocetna flota i sl). Sve ovo je odlican poslovni model za UAE i svaka im cast na tome ali mi treba da se zapitamo koja od ovih pogodnosti vazi za nas. Ja sumnjam u vecinu toga

VJ

pre 10 godina

Javljam se iz Emirata i imala sam priliku vise pita na vestima ovde da cujem ili procitam u novinama da je Etihad postao suvlasnik kompanije Air Serbia.
Etihad je jako mocna kompanija, razvija se munjevitom brzinom. To je moguce samo uz dobar menadzment. Neko ce da kaze: 'lako je njima, imaju naftu, bogata zemlja' itd. Bez obzira na to sto je Abu Dhabi najbogatiji grad na svetu, Etihad ne bi postojao da posluje u minisu.
Nisam ljubitelj trenutne vlasti u Srbiji, naprotiv...ali mislim da je posao sa Etihadom dobar potez. Nije JAT prva kompanija koju je Etihad kupio i vratio u zivot. Vrlo je jednostavno-idu tamo i rade ono sto im donosi profit! Zato, malo manje teorije zavere, a pravi rezultati kompanije Air Serbia ce se pokazati kroz par godina....ne moze nista preko noci.

Tyr Anasazi

pre 10 godina

Ma neka rusi sta god zeli sve dok to nisu nasi avioni. Pitam se samo da li I koliko zakida na odrzavanju. Bivsi JAT ima dobru istoriju, I neka tako i ostane. Mnoge kompanije su propale zbog ustede na odrzavanju, a sve zbog profita. Postoji mnogo nacina da se propisi zaobidju i dosta je istih koje su propale ali tek posto su uzele ljudske zrtve. Samo kazem da treba biti jezivo pazljiv i sve vise puta proveravati.

bora

pre 10 godina

Nema nikakve nade za ovu smešnu zemlju sa ovim jadnicima koji ni u čemu ne vide nista dobro. Nevalja ni što je partner ErSrbije moćna i profitabilna kompanija?! Pa sts vama valja?! Poznata je svima poslovica ko o čemu ... da ne citiram dalje. Ajde što nemamo para, ali što smo slepci u duši je mnogo veći defekt. Talog septicke jame.

Novica

pre 10 godina

Ali sasvim iskreno,meni se čini da će ovoj letelici ponovo otpasti krila i ostaće balon za letenje ali na pogon "gabrova drva".Srbi će podosta novca potrošiti na remonte ove predratne letilice,taman toliko da kupe najmanje pet luksuznih aviona.Braćo srbi poniremo do "DŽ"....Pa bar da su nalepili "rauhfaza tapete" na njemu i okrečili ga onako kako dolikuje pravom moleru onda bi bar izdaleka mogli da pomislimo "etvas beser" ali ovako je samo dokaz da smo se usr..i do guše.....

nenad009

pre 10 godina

Evo ideja za insajder. Sta je pozadina kupovine JAT-a od stane Etihada? Sta je to JAT imao sto je Etihadu bilo toliko interesantno? Imam neka saznanja koja ne zelim da iznosim i mislim da bi bilo veoma korisno da ljudi saznaju istinu kada je pitanju prodaja JAT-a.

Turista

pre 10 godina

@ alo: pratim tvoje komentare vec dugo... Cesto lupas, pa bi da ti skrenem paznju da se pre posta cisto malo informises o avijaciji... Dosta ljudi ovde komentarise politicki, sto je van pameti jer sami oni od te politike nemaju nista... AS je pozitivno desavanje, jer bi bankrot jata bio nesto neminovno, s druge strane Etihad nije da bas nije nista dao, samo treba malo citati zvanicne papire... 40mil eur, dva aviona na lizing bez nadoknade, sa sve posadama i jos mnogo toga

nisam razumeo?

pre 10 godina

Jel profit 6.1 milijardu ili 60 miliona? Posto to nije isto.
Samo ako je onaj Bacevic ili kako se vec zove pisao tekst onda vam oprastam. :D

vase ime

pre 10 godina

Samo pogledajte podatke na APRu pa ce Vam biti jasno da je suvlasnistvo Etihada u Air Serbia jedna VEEEEELLLIIIIIKAAAAAA laza za glupe narodne mase.

novi komentator

pre 10 godina

@ Lily
Da li zaista mislite da Etihad rusi sve rekorde profita na nacin da kompanijama u koje "udje", poklanja avione, kerozin i sl.? Ne verujem da stvarno mislite da se profit moze stvoriti i uvecati na taj nacin.

@VOJA
Tacno, Air Serbia sada prevozi 60% vise putnika, ali sa 70% vise letova, sa 90% vise operativnih troskova i sa cenama karata manjim od onih koje je imao JAT. Racunicu izvedite sami.

m power

pre 10 godina

Pa kakve to veze ima sa Srbijom? I kakve, uopšte, veze ima ova kompanija sa Srbijom, osim imena? Isto kao je kao i sa Nis-om.

garavi

pre 10 godina

a di je ugovor ? di je pecat ? de su potpisi ? ko je vlasnik ? ko suvlasnik ? za koliko para je prodat jat ? gde je ona plava da nam kaze ? posto ona sve zna ? cutimo a ? a kad ste ono rekli da cete ga izneti pred javnost ? eeeee pa da takvi ste vi ! nista transparentno ?

Martin

pre 10 godina

Kad ćemo da vidimo te pare od arapskih prijatelja?
Na www.crhov.rs još uvek je vlasnik Air Sebia Republika Srbija 100%. Bilo je jedno vreme upisano učešće Etihada, ali je volšebno nestalo.
Avioni, kamioni...

babaidedasublizanci

pre 10 godina

Svaka čast i neka ruše rekorde i dalje ali tehnička i buduća Vlada su u obavezi da pokažu taj (a i ostale takođe) ugovor!

sale

pre 10 godina

pre nedelju dana sam doleteo sa njima preko abu dabija za kinu, a evo sutra se sa njima vraćam kući. do sada nisam ni koristio teslu, a 319-ke i 320-ke su pravi spas naspram stare jatove šklopocije. ljudi rade posao profesionalno, a političari neka mažu narodu oči...dok god ima ovaca, biće i vune za šišanje

M.M.

pre 10 godina

I ja bih bio uspešan kada zemaljsko osoblje na AUH plaćam 450-700EUR, a kabinsko(ne računajući pilote) u proseku oko 1.500EUR (sa letačkim dodatkom).
A sa druge strane LH ground radi za 2.500EUR... i LH plaća kerozin po komercijalnoj ceni. I pazi čuda, dozvoljeno je sindikalno organizovanje.

Tole

pre 10 godina

@Turista, SVE oko preuzimanja Etihadovih 49% završeno je pre nekoliko dana kada su Antić i Hogan potpisali memorandum kojim konstatuju da su obe strane ispunile ugovoreno (izvor exyuaviation) sada APR treba da odradi svoje. Dolaskom Etihada bar je zaustavljeno dalje upropašćavane domaće civilne avijacije.
(Vojislav, 3. mart 2014 16:18)


Pre neki dan je samo najavljeno da Hogan treba da dodje i potpise memorandum. Em najava nije isto sto i stvarni dolazak, em memorandum nije isto sto i ugovor. Nista tu jos nije gotovo.

Vojislav

pre 10 godina

@Turista, SVE oko preuzimanja Etihadovih 49% završeno je pre nekoliko dana kada su Antić i Hogan potpisali memorandum kojim konstatuju da su obe strane ispunile ugovoreno (izvor exyuaviation) sada APR treba da odradi svoje. Dolaskom Etihada bar je zaustavljeno dalje upropašćavane domaće civilne avijacije.

Bane

pre 10 godina

@ Vojislav: Memorandum ne znaci apsolutno nista. Pravno obavezujuci ugovori se zakljucuju na drugaciji nacin i time postaju pravno obavezujuci za obe strane. Air Serbia jos uvek nema formiran nadzorni odbor. Arapi cak nisu ni imenovali svoju ekipu. Za sada, Air Sebia je zabelezila ogromne gubitke, a da pri tom dinara ove godine nije platila aerodromu Nikola Tesla! Naravno, s obzirom da je minus napravljen dok je drzava Srbija 100% vlasnik, teret vracanja tog minusa ide na grbacu poreskih obveznika.

Mirjana Cizmarov

pre 10 godina

To znaci da Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije nije radio kako treba! Sta cemo da pokazemo kad FAA dodje 24 Marta maglu! Ako se dolazak ne odlozi zbog krize na Krimu!

Suncica

pre 10 godina

Ovi SNS-ovci su idila za nepismene. Dodju na vlast i podignu pdv, ko ga sisa, potpisu neki navodni ugovor i prefarbaju jedan avion, ma ofmah treba Vucicu staviti spomenik umesto Tesle i preimenovati aerodrom. Sada ozbiljno, sta su uradili? Da li su smanjili inflaciju? Ne! Koliko bese povecanje cene el.energije? Infostana? Da li su zaposlili ljude, osim svojih kadrova? Bore se protiv korupcije? Koga to? Do juce su ih ti isti finansirali. Ogranicili su medije. Po cemu su to napredni?

Zeks

pre 10 godina

Ovo me podseća na onaj vic.
- Tata, zamalo nisam dobio peticu iz matematike.
- Dobro, sine - ni cetvorka nije loša...
- Ma ne, opet sam dobio keca, ali je ortak iz klupe dobio peticu.

Miloš

pre 10 godina

Ako je JAT koštao Srbiju 30-40 miliona godišnje, Air Srbija će koštati barem 100 miliona nas poreske obveznike! Ko plaća iznajmljivanje aviona i strane posade koji primaju platu 12-13 hiljada eura mesečno? Ko plaća školovanje pilota za novi tip aviona? Sve iz budžeta! A nama, solidarni porez!

Turista

pre 10 godina

@Vfdvd: zahtev je odbijen za kod ser preko Abu Dabija, a ako ces o vl strukturi, odes na APR i vidis da je jedini vlasnik jos uvek vlada... Za sada je datum preuzimanja od strane Etihada pomeran vise puta, naredni je 30.03....

my way

pre 10 godina

Ova vest me podseća na situaciju kada moj rođak ( blizak prijatelj) zaradi od nekog posla milione, a ja-apsolutno nemam ništa od toga!
(Aca, 3. mart 2014 13:32)

Kad tvoj rodjak, ili bliski prijatelj zaradi milione imas bar emotivnu satisfakciju, a od toga sto Etihad profitira bas nista.

alo

pre 10 godina

suvlasnik kome je poklonjen jat, a neko uzeo debelu provizju, oni nisu dali ni dinara za kupovinu a ni za "nove"avione. sve su nas ovi to zaduzili .Ak osmej uneka iznesu podatke o kupovini. i neka iznesu podatke koliko su nas zadusili do sada kako su na vlasti. pa d avidim oda li cem oglasati za njih ili ne. ljudi koj isam ouzimaju kredite i trose to nesto nije u redu il isa njima ili sa nama.

Nesha

pre 10 godina

Nije odbijen zahtev Air Serbie za letove ka USA. Američka delegacija tek treba da dodje u inspekciju tokom ovog meseca.
Ono što je odbijeno su letovi iz Beograda preko Emirata ka USA, Etihadovim avionima.

xRade

pre 10 godina

Na zalost AirSrbija nije profitabilna. Do sad 30 miliona gobitka. Ali dok ne pocnemo da letimo preko okeana nema profita. Etihad ima skore dzabe kerozin u emiratima sto i AirSrbija dobija na letovima za Dubai. Lufthansa je pre par godina imala 720 miliona evra profita.

ns

pre 10 godina

A sta Air Serbia ima od toga kad Etihad ovde nista ne placa, koristi sve usluge aerodroma a za to ne daje ni dinara niti ima nameru da daje. Prvi novi avion dolazi ovde tek za 5 godina, a dotle, pa dragi citaoci citajte ovakve bajke.

Milan

pre 10 godina

Tim avionima putuju vladini ljudi uglavnom a placa se iz drzavne kase. Npr. Dacic ide do Socija, Vucic do Dubaija, tu putuju podpredsednici, savetnici...i kako da ne profititaju. Obican narod ne ide tim avionima.

VOJA

pre 10 godina

Bivši Jat je nekada bio respektabilna i jaka ak koju su upropastili nestručni partijski direktori i pokrali razni sumnjivi tipovi. Air Serbia kao Jatov naslednik čiji je Etihad suvlasnik ima mogućnost da vrlo brzo se vrati na stare Jatove pozicije. Od početka godine broj prevezenih putnika povećan je za 60% (podatak sa exyuaviation). Najvažnije je da Air Sebiom upravlja menadžment koji određuje Etihad, dakle profesionalci koji znaju posao a, ne partijski sateliti, TO JE KLJUČ USPEHA.

АИР

pre 10 godina

Етихад је преузео власнички удео у Ер Србији, Антић и Хоган су потписали уговор и тако озваничили преузимање које није медијски пропраћено из неких разлога

NScentar

pre 10 godina

Bivsi ministar privrede, Sasa Radulovic, kazao je da je ugovor sa Arapima u vezi AirSerbija, stetan za drzavu u neki delovi. Da, onaj sto je Stefanovic procitao, ali ugovor celo vreme u sefu ministarstva privrede. Sto se taj ugovor krije od naroda? Ja mislim da deo te kompanije pripada gradjanima Srbije, i ja, kao jedan od vlasnika, hocu da vidim ugovor. Sto ga Vucic krije? i sta je bilo sa zajam od Arapa? Nista se ne spominje. Sve, sve, tajno.

crni domino

pre 10 godina

Ovu vest razumeju izgleda samo SNS botovi i naprednjaci, obican gradjanin Srbije ne!
PS: Citam, i Rokfeler je poslovao pozitivno...

LIly

pre 10 godina

Da i sta sada? Da li to znaci da ce Air Serbia biti automatski profitabilna? Pogotovo ako se ne zna ni ko je vlasnik, ni ko placa avione, da li ce vlada Emirata i nama kao Etihadu da kupi avione i pokloni za dzabe (kao neki shareholder loan), hocemo li i mi da imamo pravo na subvencionisanu Emiratsku naftu, jesmo li i mi cvor izmedju Azije, Afrike, Australije i Evrope ili se ipak damo viseporediti sa drugim mahom neprofitabilnim evropskim avio-komanijama? Ne kazem da je nemoguce (uz neverovatnu efikasnost i neku vrstu specijalne pomoci od Etihada) ali mi nista o tome za sada ne znamo. Dakle, kljucna stvar je - dajte prvo da znamo ko je vlasnik te kompanije i koje su obaveze na svakoj strani pa cemo lako prebrojavati pare od profita!

Zagor

pre 10 godina

Bitno je jos jedno milion puta spomenuti da je Etihad suvlasnik Er Srbije, iako to nijednim papirom nije dokumentovano, cisto da se narodu ispere mozak. Da se podsetimo: po zvanicno dostupnim podacima je Republika Srbija 100% vlasnik kompanije. I pored obecanja od strane Sinise Malog i ministarke Mihajlovic, ugovor NIJE prikazan javnosti. Sledi da Etihad i dalje NIJE suvlasnik, a ne zna se kada i da li ce postati.

Srbija

pre 10 godina

Posao sa Etihadom je izgleda dobar posao (mada je ugovor tajna) ali ovoj vlasti je to jedini rezultat, nazalost u svemu ostalom su nastavili kontinuitet prethodne Vlade. Svi koji su bili na vlasti pokazali su katastrofalnim za narod i tako vec 20 godina.

Jašta!!

pre 10 godina

Može li neka vest da bude beznačajnija od ove? Mene bi interesovalo npr. da nam se predoči ugovor između JATa I Etihada koji je prethodio stvaranju Air Serbia. To nam ova bratija (Sinisa Mali) I sestrija (Zorana Mihajlovic) iz SNS svecano obecavase da će se objaviti najkasnije do kraja prošle nedelje. Neverovatno je koliko se samohvališu, sa jedne strane, I koliko lažu, sa druge strane. No, može im se, jer ovdašnji novinari se ubiše da Vučiću skrešu u brk koliko je pametan, lep I pošten - pa nek se on posle puši! Ova vest o Etihadu spade u red pomenutih kritičkih opservacija o Vučiću I ovoj vlasti - pa nek se oni puše!

LIly

pre 10 godina

Da i sta sada? Da li to znaci da ce Air Serbia biti automatski profitabilna? Pogotovo ako se ne zna ni ko je vlasnik, ni ko placa avione, da li ce vlada Emirata i nama kao Etihadu da kupi avione i pokloni za dzabe (kao neki shareholder loan), hocemo li i mi da imamo pravo na subvencionisanu Emiratsku naftu, jesmo li i mi cvor izmedju Azije, Afrike, Australije i Evrope ili se ipak damo viseporediti sa drugim mahom neprofitabilnim evropskim avio-komanijama? Ne kazem da je nemoguce (uz neverovatnu efikasnost i neku vrstu specijalne pomoci od Etihada) ali mi nista o tome za sada ne znamo. Dakle, kljucna stvar je - dajte prvo da znamo ko je vlasnik te kompanije i koje su obaveze na svakoj strani pa cemo lako prebrojavati pare od profita!

Zeks

pre 10 godina

Ovo me podseća na onaj vic.
- Tata, zamalo nisam dobio peticu iz matematike.
- Dobro, sine - ni cetvorka nije loša...
- Ma ne, opet sam dobio keca, ali je ortak iz klupe dobio peticu.

Srbija

pre 10 godina

Posao sa Etihadom je izgleda dobar posao (mada je ugovor tajna) ali ovoj vlasti je to jedini rezultat, nazalost u svemu ostalom su nastavili kontinuitet prethodne Vlade. Svi koji su bili na vlasti pokazali su katastrofalnim za narod i tako vec 20 godina.

ns

pre 10 godina

A sta Air Serbia ima od toga kad Etihad ovde nista ne placa, koristi sve usluge aerodroma a za to ne daje ni dinara niti ima nameru da daje. Prvi novi avion dolazi ovde tek za 5 godina, a dotle, pa dragi citaoci citajte ovakve bajke.

Miloš

pre 10 godina

Ako je JAT koštao Srbiju 30-40 miliona godišnje, Air Srbija će koštati barem 100 miliona nas poreske obveznike! Ko plaća iznajmljivanje aviona i strane posade koji primaju platu 12-13 hiljada eura mesečno? Ko plaća školovanje pilota za novi tip aviona? Sve iz budžeta! A nama, solidarni porez!

NScentar

pre 10 godina

Bivsi ministar privrede, Sasa Radulovic, kazao je da je ugovor sa Arapima u vezi AirSerbija, stetan za drzavu u neki delovi. Da, onaj sto je Stefanovic procitao, ali ugovor celo vreme u sefu ministarstva privrede. Sto se taj ugovor krije od naroda? Ja mislim da deo te kompanije pripada gradjanima Srbije, i ja, kao jedan od vlasnika, hocu da vidim ugovor. Sto ga Vucic krije? i sta je bilo sa zajam od Arapa? Nista se ne spominje. Sve, sve, tajno.

my way

pre 10 godina

Ova vest me podseća na situaciju kada moj rođak ( blizak prijatelj) zaradi od nekog posla milione, a ja-apsolutno nemam ništa od toga!
(Aca, 3. mart 2014 13:32)

Kad tvoj rodjak, ili bliski prijatelj zaradi milione imas bar emotivnu satisfakciju, a od toga sto Etihad profitira bas nista.

Suncica

pre 10 godina

Ovi SNS-ovci su idila za nepismene. Dodju na vlast i podignu pdv, ko ga sisa, potpisu neki navodni ugovor i prefarbaju jedan avion, ma ofmah treba Vucicu staviti spomenik umesto Tesle i preimenovati aerodrom. Sada ozbiljno, sta su uradili? Da li su smanjili inflaciju? Ne! Koliko bese povecanje cene el.energije? Infostana? Da li su zaposlili ljude, osim svojih kadrova? Bore se protiv korupcije? Koga to? Do juce su ih ti isti finansirali. Ogranicili su medije. Po cemu su to napredni?

Zagor

pre 10 godina

Bitno je jos jedno milion puta spomenuti da je Etihad suvlasnik Er Srbije, iako to nijednim papirom nije dokumentovano, cisto da se narodu ispere mozak. Da se podsetimo: po zvanicno dostupnim podacima je Republika Srbija 100% vlasnik kompanije. I pored obecanja od strane Sinise Malog i ministarke Mihajlovic, ugovor NIJE prikazan javnosti. Sledi da Etihad i dalje NIJE suvlasnik, a ne zna se kada i da li ce postati.

Bane

pre 10 godina

@ Vojislav: Memorandum ne znaci apsolutno nista. Pravno obavezujuci ugovori se zakljucuju na drugaciji nacin i time postaju pravno obavezujuci za obe strane. Air Serbia jos uvek nema formiran nadzorni odbor. Arapi cak nisu ni imenovali svoju ekipu. Za sada, Air Sebia je zabelezila ogromne gubitke, a da pri tom dinara ove godine nije platila aerodromu Nikola Tesla! Naravno, s obzirom da je minus napravljen dok je drzava Srbija 100% vlasnik, teret vracanja tog minusa ide na grbacu poreskih obveznika.

M.M.

pre 10 godina

I ja bih bio uspešan kada zemaljsko osoblje na AUH plaćam 450-700EUR, a kabinsko(ne računajući pilote) u proseku oko 1.500EUR (sa letačkim dodatkom).
A sa druge strane LH ground radi za 2.500EUR... i LH plaća kerozin po komercijalnoj ceni. I pazi čuda, dozvoljeno je sindikalno organizovanje.

Tole

pre 10 godina

@Turista, SVE oko preuzimanja Etihadovih 49% završeno je pre nekoliko dana kada su Antić i Hogan potpisali memorandum kojim konstatuju da su obe strane ispunile ugovoreno (izvor exyuaviation) sada APR treba da odradi svoje. Dolaskom Etihada bar je zaustavljeno dalje upropašćavane domaće civilne avijacije.
(Vojislav, 3. mart 2014 16:18)


Pre neki dan je samo najavljeno da Hogan treba da dodje i potpise memorandum. Em najava nije isto sto i stvarni dolazak, em memorandum nije isto sto i ugovor. Nista tu jos nije gotovo.

Martin

pre 10 godina

Kad ćemo da vidimo te pare od arapskih prijatelja?
Na www.crhov.rs još uvek je vlasnik Air Sebia Republika Srbija 100%. Bilo je jedno vreme upisano učešće Etihada, ali je volšebno nestalo.
Avioni, kamioni...

crni domino

pre 10 godina

Ovu vest razumeju izgleda samo SNS botovi i naprednjaci, obican gradjanin Srbije ne!
PS: Citam, i Rokfeler je poslovao pozitivno...

Jašta!!

pre 10 godina

Može li neka vest da bude beznačajnija od ove? Mene bi interesovalo npr. da nam se predoči ugovor između JATa I Etihada koji je prethodio stvaranju Air Serbia. To nam ova bratija (Sinisa Mali) I sestrija (Zorana Mihajlovic) iz SNS svecano obecavase da će se objaviti najkasnije do kraja prošle nedelje. Neverovatno je koliko se samohvališu, sa jedne strane, I koliko lažu, sa druge strane. No, može im se, jer ovdašnji novinari se ubiše da Vučiću skrešu u brk koliko je pametan, lep I pošten - pa nek se on posle puši! Ova vest o Etihadu spade u red pomenutih kritičkih opservacija o Vučiću I ovoj vlasti - pa nek se oni puše!

Turista

pre 10 godina

@Vfdvd: zahtev je odbijen za kod ser preko Abu Dabija, a ako ces o vl strukturi, odes na APR i vidis da je jedini vlasnik jos uvek vlada... Za sada je datum preuzimanja od strane Etihada pomeran vise puta, naredni je 30.03....

alo

pre 10 godina

suvlasnik kome je poklonjen jat, a neko uzeo debelu provizju, oni nisu dali ni dinara za kupovinu a ni za "nove"avione. sve su nas ovi to zaduzili .Ak osmej uneka iznesu podatke o kupovini. i neka iznesu podatke koliko su nas zadusili do sada kako su na vlasti. pa d avidim oda li cem oglasati za njih ili ne. ljudi koj isam ouzimaju kredite i trose to nesto nije u redu il isa njima ili sa nama.

Milan

pre 10 godina

Tim avionima putuju vladini ljudi uglavnom a placa se iz drzavne kase. Npr. Dacic ide do Socija, Vucic do Dubaija, tu putuju podpredsednici, savetnici...i kako da ne profititaju. Obican narod ne ide tim avionima.

xRade

pre 10 godina

Na zalost AirSrbija nije profitabilna. Do sad 30 miliona gobitka. Ali dok ne pocnemo da letimo preko okeana nema profita. Etihad ima skore dzabe kerozin u emiratima sto i AirSrbija dobija na letovima za Dubai. Lufthansa je pre par godina imala 720 miliona evra profita.

Mirjana Cizmarov

pre 10 godina

To znaci da Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije nije radio kako treba! Sta cemo da pokazemo kad FAA dodje 24 Marta maglu! Ako se dolazak ne odlozi zbog krize na Krimu!

Nesha

pre 10 godina

Nije odbijen zahtev Air Serbie za letove ka USA. Američka delegacija tek treba da dodje u inspekciju tokom ovog meseca.
Ono što je odbijeno su letovi iz Beograda preko Emirata ka USA, Etihadovim avionima.

VOJA

pre 10 godina

Bivši Jat je nekada bio respektabilna i jaka ak koju su upropastili nestručni partijski direktori i pokrali razni sumnjivi tipovi. Air Serbia kao Jatov naslednik čiji je Etihad suvlasnik ima mogućnost da vrlo brzo se vrati na stare Jatove pozicije. Od početka godine broj prevezenih putnika povećan je za 60% (podatak sa exyuaviation). Najvažnije je da Air Sebiom upravlja menadžment koji određuje Etihad, dakle profesionalci koji znaju posao a, ne partijski sateliti, TO JE KLJUČ USPEHA.

vase ime

pre 10 godina

Samo pogledajte podatke na APRu pa ce Vam biti jasno da je suvlasnistvo Etihada u Air Serbia jedna VEEEEELLLIIIIIKAAAAAA laza za glupe narodne mase.

nenad009

pre 10 godina

Evo ideja za insajder. Sta je pozadina kupovine JAT-a od stane Etihada? Sta je to JAT imao sto je Etihadu bilo toliko interesantno? Imam neka saznanja koja ne zelim da iznosim i mislim da bi bilo veoma korisno da ljudi saznaju istinu kada je pitanju prodaja JAT-a.

sale

pre 10 godina

pre nedelju dana sam doleteo sa njima preko abu dabija za kinu, a evo sutra se sa njima vraćam kući. do sada nisam ni koristio teslu, a 319-ke i 320-ke su pravi spas naspram stare jatove šklopocije. ljudi rade posao profesionalno, a političari neka mažu narodu oči...dok god ima ovaca, biće i vune za šišanje

garavi

pre 10 godina

a di je ugovor ? di je pecat ? de su potpisi ? ko je vlasnik ? ko suvlasnik ? za koliko para je prodat jat ? gde je ona plava da nam kaze ? posto ona sve zna ? cutimo a ? a kad ste ono rekli da cete ga izneti pred javnost ? eeeee pa da takvi ste vi ! nista transparentno ?

novi komentator

pre 10 godina

@ Lily
Da li zaista mislite da Etihad rusi sve rekorde profita na nacin da kompanijama u koje "udje", poklanja avione, kerozin i sl.? Ne verujem da stvarno mislite da se profit moze stvoriti i uvecati na taj nacin.

@VOJA
Tacno, Air Serbia sada prevozi 60% vise putnika, ali sa 70% vise letova, sa 90% vise operativnih troskova i sa cenama karata manjim od onih koje je imao JAT. Racunicu izvedite sami.

Vojislav

pre 10 godina

@Turista, SVE oko preuzimanja Etihadovih 49% završeno je pre nekoliko dana kada su Antić i Hogan potpisali memorandum kojim konstatuju da su obe strane ispunile ugovoreno (izvor exyuaviation) sada APR treba da odradi svoje. Dolaskom Etihada bar je zaustavljeno dalje upropašćavane domaće civilne avijacije.

babaidedasublizanci

pre 10 godina

Svaka čast i neka ruše rekorde i dalje ali tehnička i buduća Vlada su u obavezi da pokažu taj (a i ostale takođe) ugovor!

m power

pre 10 godina

Pa kakve to veze ima sa Srbijom? I kakve, uopšte, veze ima ova kompanija sa Srbijom, osim imena? Isto kao je kao i sa Nis-om.

АИР

pre 10 godina

Етихад је преузео власнички удео у Ер Србији, Антић и Хоган су потписали уговор и тако озваничили преузимање које није медијски пропраћено из неких разлога

Turista

pre 10 godina

@ alo: pratim tvoje komentare vec dugo... Cesto lupas, pa bi da ti skrenem paznju da se pre posta cisto malo informises o avijaciji... Dosta ljudi ovde komentarise politicki, sto je van pameti jer sami oni od te politike nemaju nista... AS je pozitivno desavanje, jer bi bankrot jata bio nesto neminovno, s druge strane Etihad nije da bas nije nista dao, samo treba malo citati zvanicne papire... 40mil eur, dva aviona na lizing bez nadoknade, sa sve posadama i jos mnogo toga

nisam razumeo?

pre 10 godina

Jel profit 6.1 milijardu ili 60 miliona? Posto to nije isto.
Samo ako je onaj Bacevic ili kako se vec zove pisao tekst onda vam oprastam. :D

bora

pre 10 godina

Nema nikakve nade za ovu smešnu zemlju sa ovim jadnicima koji ni u čemu ne vide nista dobro. Nevalja ni što je partner ErSrbije moćna i profitabilna kompanija?! Pa sts vama valja?! Poznata je svima poslovica ko o čemu ... da ne citiram dalje. Ajde što nemamo para, ali što smo slepci u duši je mnogo veći defekt. Talog septicke jame.

Tyr Anasazi

pre 10 godina

Ma neka rusi sta god zeli sve dok to nisu nasi avioni. Pitam se samo da li I koliko zakida na odrzavanju. Bivsi JAT ima dobru istoriju, I neka tako i ostane. Mnoge kompanije su propale zbog ustede na odrzavanju, a sve zbog profita. Postoji mnogo nacina da se propisi zaobidju i dosta je istih koje su propale ali tek posto su uzele ljudske zrtve. Samo kazem da treba biti jezivo pazljiv i sve vise puta proveravati.

joooj

pre 10 godina

(bora, 3. mart 2014 21:46)
Не вређај коментаторе, без потребе, јер нико не мрзи што се компанија зове ЕР СРБИЈА , него сви упућују ка томе да нас наша влада ЛАЖЕ да је сувласник Етихад и да Ер Србија остварује профит. Ер Србија ЈЕ У ВЛАСНИШТВУ Владе Србије 100%, прави ГУБИТКЕ и скрива се шта је потписивано или не са Арапима! ТО ЈЕ НАЖАЛОСТ ИСТИНА!

Novica

pre 10 godina

Ali sasvim iskreno,meni se čini da će ovoj letelici ponovo otpasti krila i ostaće balon za letenje ali na pogon "gabrova drva".Srbi će podosta novca potrošiti na remonte ove predratne letilice,taman toliko da kupe najmanje pet luksuznih aviona.Braćo srbi poniremo do "DŽ"....Pa bar da su nalepili "rauhfaza tapete" na njemu i okrečili ga onako kako dolikuje pravom moleru onda bi bar izdaleka mogli da pomislimo "etvas beser" ali ovako je samo dokaz da smo se usr..i do guše.....

VJ

pre 10 godina

Javljam se iz Emirata i imala sam priliku vise pita na vestima ovde da cujem ili procitam u novinama da je Etihad postao suvlasnik kompanije Air Serbia.
Etihad je jako mocna kompanija, razvija se munjevitom brzinom. To je moguce samo uz dobar menadzment. Neko ce da kaze: 'lako je njima, imaju naftu, bogata zemlja' itd. Bez obzira na to sto je Abu Dhabi najbogatiji grad na svetu, Etihad ne bi postojao da posluje u minisu.
Nisam ljubitelj trenutne vlasti u Srbiji, naprotiv...ali mislim da je posao sa Etihadom dobar potez. Nije JAT prva kompanija koju je Etihad kupio i vratio u zivot. Vrlo je jednostavno-idu tamo i rade ono sto im donosi profit! Zato, malo manje teorije zavere, a pravi rezultati kompanije Air Serbia ce se pokazati kroz par godina....ne moze nista preko noci.

LIly

pre 10 godina

@ (novi komentator, 3. mart 2014 19:09)
Ne, ne rusi rekorde profita tako sto kompanijama koje kupi daje besplatne avione i kerozin, vec zato sto u svojoj sopstevnoj maticnoj drzavi (UAE), Etihad ne mora da placa veliki deo troskova zbog subvencija i pomoci drzave. Za Emirate, avioprevoz je strateski sektor koji je glavni podsticaj za diversifikaciju ostalih delova ekonomije (turizam, usluge). Oni su odlicno locirani za prekookeansi prevoz (izmedju 4 kontinenta), nafta je u UAE subvencionisana dakle daleko jeftinija, poreza na dohotke nema a sindikati su zabranjeni, dakle izdaci za plate su mnogo manji nego u evropskim kompanijama, a takodje se sumnja da vlasnik kompanije tj. vlada po potrebi ubacuje kapital (npr. pocetna flota i sl). Sve ovo je odlican poslovni model za UAE i svaka im cast na tome ali mi treba da se zapitamo koja od ovih pogodnosti vazi za nas. Ja sumnjam u vecinu toga

Vojislav

pre 10 godina

@Turista, SVE oko preuzimanja Etihadovih 49% završeno je pre nekoliko dana kada su Antić i Hogan potpisali memorandum kojim konstatuju da su obe strane ispunile ugovoreno (izvor exyuaviation) sada APR treba da odradi svoje. Dolaskom Etihada bar je zaustavljeno dalje upropašćavane domaće civilne avijacije.

АИР

pre 10 godina

Етихад је преузео власнички удео у Ер Србији, Антић и Хоган су потписали уговор и тако озваничили преузимање које није медијски пропраћено из неких разлога

VOJA

pre 10 godina

Bivši Jat je nekada bio respektabilna i jaka ak koju su upropastili nestručni partijski direktori i pokrali razni sumnjivi tipovi. Air Serbia kao Jatov naslednik čiji je Etihad suvlasnik ima mogućnost da vrlo brzo se vrati na stare Jatove pozicije. Od početka godine broj prevezenih putnika povećan je za 60% (podatak sa exyuaviation). Najvažnije je da Air Sebiom upravlja menadžment koji određuje Etihad, dakle profesionalci koji znaju posao a, ne partijski sateliti, TO JE KLJUČ USPEHA.

Srbija

pre 10 godina

Posao sa Etihadom je izgleda dobar posao (mada je ugovor tajna) ali ovoj vlasti je to jedini rezultat, nazalost u svemu ostalom su nastavili kontinuitet prethodne Vlade. Svi koji su bili na vlasti pokazali su katastrofalnim za narod i tako vec 20 godina.

sale

pre 10 godina

pre nedelju dana sam doleteo sa njima preko abu dabija za kinu, a evo sutra se sa njima vraćam kući. do sada nisam ni koristio teslu, a 319-ke i 320-ke su pravi spas naspram stare jatove šklopocije. ljudi rade posao profesionalno, a političari neka mažu narodu oči...dok god ima ovaca, biće i vune za šišanje

Milan

pre 10 godina

Tim avionima putuju vladini ljudi uglavnom a placa se iz drzavne kase. Npr. Dacic ide do Socija, Vucic do Dubaija, tu putuju podpredsednici, savetnici...i kako da ne profititaju. Obican narod ne ide tim avionima.

bora

pre 10 godina

Nema nikakve nade za ovu smešnu zemlju sa ovim jadnicima koji ni u čemu ne vide nista dobro. Nevalja ni što je partner ErSrbije moćna i profitabilna kompanija?! Pa sts vama valja?! Poznata je svima poslovica ko o čemu ... da ne citiram dalje. Ajde što nemamo para, ali što smo slepci u duši je mnogo veći defekt. Talog septicke jame.

Miloš

pre 10 godina

Ako je JAT koštao Srbiju 30-40 miliona godišnje, Air Srbija će koštati barem 100 miliona nas poreske obveznike! Ko plaća iznajmljivanje aviona i strane posade koji primaju platu 12-13 hiljada eura mesečno? Ko plaća školovanje pilota za novi tip aviona? Sve iz budžeta! A nama, solidarni porez!

ns

pre 10 godina

A sta Air Serbia ima od toga kad Etihad ovde nista ne placa, koristi sve usluge aerodroma a za to ne daje ni dinara niti ima nameru da daje. Prvi novi avion dolazi ovde tek za 5 godina, a dotle, pa dragi citaoci citajte ovakve bajke.

xRade

pre 10 godina

Na zalost AirSrbija nije profitabilna. Do sad 30 miliona gobitka. Ali dok ne pocnemo da letimo preko okeana nema profita. Etihad ima skore dzabe kerozin u emiratima sto i AirSrbija dobija na letovima za Dubai. Lufthansa je pre par godina imala 720 miliona evra profita.

Nesha

pre 10 godina

Nije odbijen zahtev Air Serbie za letove ka USA. Američka delegacija tek treba da dodje u inspekciju tokom ovog meseca.
Ono što je odbijeno su letovi iz Beograda preko Emirata ka USA, Etihadovim avionima.

Turista

pre 10 godina

@ alo: pratim tvoje komentare vec dugo... Cesto lupas, pa bi da ti skrenem paznju da se pre posta cisto malo informises o avijaciji... Dosta ljudi ovde komentarise politicki, sto je van pameti jer sami oni od te politike nemaju nista... AS je pozitivno desavanje, jer bi bankrot jata bio nesto neminovno, s druge strane Etihad nije da bas nije nista dao, samo treba malo citati zvanicne papire... 40mil eur, dva aviona na lizing bez nadoknade, sa sve posadama i jos mnogo toga

M.M.

pre 10 godina

I ja bih bio uspešan kada zemaljsko osoblje na AUH plaćam 450-700EUR, a kabinsko(ne računajući pilote) u proseku oko 1.500EUR (sa letačkim dodatkom).
A sa druge strane LH ground radi za 2.500EUR... i LH plaća kerozin po komercijalnoj ceni. I pazi čuda, dozvoljeno je sindikalno organizovanje.

LIly

pre 10 godina

Da i sta sada? Da li to znaci da ce Air Serbia biti automatski profitabilna? Pogotovo ako se ne zna ni ko je vlasnik, ni ko placa avione, da li ce vlada Emirata i nama kao Etihadu da kupi avione i pokloni za dzabe (kao neki shareholder loan), hocemo li i mi da imamo pravo na subvencionisanu Emiratsku naftu, jesmo li i mi cvor izmedju Azije, Afrike, Australije i Evrope ili se ipak damo viseporediti sa drugim mahom neprofitabilnim evropskim avio-komanijama? Ne kazem da je nemoguce (uz neverovatnu efikasnost i neku vrstu specijalne pomoci od Etihada) ali mi nista o tome za sada ne znamo. Dakle, kljucna stvar je - dajte prvo da znamo ko je vlasnik te kompanije i koje su obaveze na svakoj strani pa cemo lako prebrojavati pare od profita!

crni domino

pre 10 godina

Ovu vest razumeju izgleda samo SNS botovi i naprednjaci, obican gradjanin Srbije ne!
PS: Citam, i Rokfeler je poslovao pozitivno...

my way

pre 10 godina

Ova vest me podseća na situaciju kada moj rođak ( blizak prijatelj) zaradi od nekog posla milione, a ja-apsolutno nemam ništa od toga!
(Aca, 3. mart 2014 13:32)

Kad tvoj rodjak, ili bliski prijatelj zaradi milione imas bar emotivnu satisfakciju, a od toga sto Etihad profitira bas nista.

Suncica

pre 10 godina

Ovi SNS-ovci su idila za nepismene. Dodju na vlast i podignu pdv, ko ga sisa, potpisu neki navodni ugovor i prefarbaju jedan avion, ma ofmah treba Vucicu staviti spomenik umesto Tesle i preimenovati aerodrom. Sada ozbiljno, sta su uradili? Da li su smanjili inflaciju? Ne! Koliko bese povecanje cene el.energije? Infostana? Da li su zaposlili ljude, osim svojih kadrova? Bore se protiv korupcije? Koga to? Do juce su ih ti isti finansirali. Ogranicili su medije. Po cemu su to napredni?

Mirjana Cizmarov

pre 10 godina

To znaci da Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije nije radio kako treba! Sta cemo da pokazemo kad FAA dodje 24 Marta maglu! Ako se dolazak ne odlozi zbog krize na Krimu!

Tole

pre 10 godina

@Turista, SVE oko preuzimanja Etihadovih 49% završeno je pre nekoliko dana kada su Antić i Hogan potpisali memorandum kojim konstatuju da su obe strane ispunile ugovoreno (izvor exyuaviation) sada APR treba da odradi svoje. Dolaskom Etihada bar je zaustavljeno dalje upropašćavane domaće civilne avijacije.
(Vojislav, 3. mart 2014 16:18)


Pre neki dan je samo najavljeno da Hogan treba da dodje i potpise memorandum. Em najava nije isto sto i stvarni dolazak, em memorandum nije isto sto i ugovor. Nista tu jos nije gotovo.

Martin

pre 10 godina

Kad ćemo da vidimo te pare od arapskih prijatelja?
Na www.crhov.rs još uvek je vlasnik Air Sebia Republika Srbija 100%. Bilo je jedno vreme upisano učešće Etihada, ali je volšebno nestalo.
Avioni, kamioni...

alo

pre 10 godina

suvlasnik kome je poklonjen jat, a neko uzeo debelu provizju, oni nisu dali ni dinara za kupovinu a ni za "nove"avione. sve su nas ovi to zaduzili .Ak osmej uneka iznesu podatke o kupovini. i neka iznesu podatke koliko su nas zadusili do sada kako su na vlasti. pa d avidim oda li cem oglasati za njih ili ne. ljudi koj isam ouzimaju kredite i trose to nesto nije u redu il isa njima ili sa nama.

nenad009

pre 10 godina

Evo ideja za insajder. Sta je pozadina kupovine JAT-a od stane Etihada? Sta je to JAT imao sto je Etihadu bilo toliko interesantno? Imam neka saznanja koja ne zelim da iznosim i mislim da bi bilo veoma korisno da ljudi saznaju istinu kada je pitanju prodaja JAT-a.

Zagor

pre 10 godina

Bitno je jos jedno milion puta spomenuti da je Etihad suvlasnik Er Srbije, iako to nijednim papirom nije dokumentovano, cisto da se narodu ispere mozak. Da se podsetimo: po zvanicno dostupnim podacima je Republika Srbija 100% vlasnik kompanije. I pored obecanja od strane Sinise Malog i ministarke Mihajlovic, ugovor NIJE prikazan javnosti. Sledi da Etihad i dalje NIJE suvlasnik, a ne zna se kada i da li ce postati.

Bane

pre 10 godina

@ Vojislav: Memorandum ne znaci apsolutno nista. Pravno obavezujuci ugovori se zakljucuju na drugaciji nacin i time postaju pravno obavezujuci za obe strane. Air Serbia jos uvek nema formiran nadzorni odbor. Arapi cak nisu ni imenovali svoju ekipu. Za sada, Air Sebia je zabelezila ogromne gubitke, a da pri tom dinara ove godine nije platila aerodromu Nikola Tesla! Naravno, s obzirom da je minus napravljen dok je drzava Srbija 100% vlasnik, teret vracanja tog minusa ide na grbacu poreskih obveznika.

Zeks

pre 10 godina

Ovo me podseća na onaj vic.
- Tata, zamalo nisam dobio peticu iz matematike.
- Dobro, sine - ni cetvorka nije loša...
- Ma ne, opet sam dobio keca, ali je ortak iz klupe dobio peticu.

novi komentator

pre 10 godina

@ Lily
Da li zaista mislite da Etihad rusi sve rekorde profita na nacin da kompanijama u koje "udje", poklanja avione, kerozin i sl.? Ne verujem da stvarno mislite da se profit moze stvoriti i uvecati na taj nacin.

@VOJA
Tacno, Air Serbia sada prevozi 60% vise putnika, ali sa 70% vise letova, sa 90% vise operativnih troskova i sa cenama karata manjim od onih koje je imao JAT. Racunicu izvedite sami.

vase ime

pre 10 godina

Samo pogledajte podatke na APRu pa ce Vam biti jasno da je suvlasnistvo Etihada u Air Serbia jedna VEEEEELLLIIIIIKAAAAAA laza za glupe narodne mase.

Novica

pre 10 godina

Ali sasvim iskreno,meni se čini da će ovoj letelici ponovo otpasti krila i ostaće balon za letenje ali na pogon "gabrova drva".Srbi će podosta novca potrošiti na remonte ove predratne letilice,taman toliko da kupe najmanje pet luksuznih aviona.Braćo srbi poniremo do "DŽ"....Pa bar da su nalepili "rauhfaza tapete" na njemu i okrečili ga onako kako dolikuje pravom moleru onda bi bar izdaleka mogli da pomislimo "etvas beser" ali ovako je samo dokaz da smo se usr..i do guše.....

VJ

pre 10 godina

Javljam se iz Emirata i imala sam priliku vise pita na vestima ovde da cujem ili procitam u novinama da je Etihad postao suvlasnik kompanije Air Serbia.
Etihad je jako mocna kompanija, razvija se munjevitom brzinom. To je moguce samo uz dobar menadzment. Neko ce da kaze: 'lako je njima, imaju naftu, bogata zemlja' itd. Bez obzira na to sto je Abu Dhabi najbogatiji grad na svetu, Etihad ne bi postojao da posluje u minisu.
Nisam ljubitelj trenutne vlasti u Srbiji, naprotiv...ali mislim da je posao sa Etihadom dobar potez. Nije JAT prva kompanija koju je Etihad kupio i vratio u zivot. Vrlo je jednostavno-idu tamo i rade ono sto im donosi profit! Zato, malo manje teorije zavere, a pravi rezultati kompanije Air Serbia ce se pokazati kroz par godina....ne moze nista preko noci.

NScentar

pre 10 godina

Bivsi ministar privrede, Sasa Radulovic, kazao je da je ugovor sa Arapima u vezi AirSerbija, stetan za drzavu u neki delovi. Da, onaj sto je Stefanovic procitao, ali ugovor celo vreme u sefu ministarstva privrede. Sto se taj ugovor krije od naroda? Ja mislim da deo te kompanije pripada gradjanima Srbije, i ja, kao jedan od vlasnika, hocu da vidim ugovor. Sto ga Vucic krije? i sta je bilo sa zajam od Arapa? Nista se ne spominje. Sve, sve, tajno.

m power

pre 10 godina

Pa kakve to veze ima sa Srbijom? I kakve, uopšte, veze ima ova kompanija sa Srbijom, osim imena? Isto kao je kao i sa Nis-om.

garavi

pre 10 godina

a di je ugovor ? di je pecat ? de su potpisi ? ko je vlasnik ? ko suvlasnik ? za koliko para je prodat jat ? gde je ona plava da nam kaze ? posto ona sve zna ? cutimo a ? a kad ste ono rekli da cete ga izneti pred javnost ? eeeee pa da takvi ste vi ! nista transparentno ?

babaidedasublizanci

pre 10 godina

Svaka čast i neka ruše rekorde i dalje ali tehnička i buduća Vlada su u obavezi da pokažu taj (a i ostale takođe) ugovor!

Jašta!!

pre 10 godina

Može li neka vest da bude beznačajnija od ove? Mene bi interesovalo npr. da nam se predoči ugovor između JATa I Etihada koji je prethodio stvaranju Air Serbia. To nam ova bratija (Sinisa Mali) I sestrija (Zorana Mihajlovic) iz SNS svecano obecavase da će se objaviti najkasnije do kraja prošle nedelje. Neverovatno je koliko se samohvališu, sa jedne strane, I koliko lažu, sa druge strane. No, može im se, jer ovdašnji novinari se ubiše da Vučiću skrešu u brk koliko je pametan, lep I pošten - pa nek se on posle puši! Ova vest o Etihadu spade u red pomenutih kritičkih opservacija o Vučiću I ovoj vlasti - pa nek se oni puše!

Turista

pre 10 godina

@Vfdvd: zahtev je odbijen za kod ser preko Abu Dabija, a ako ces o vl strukturi, odes na APR i vidis da je jedini vlasnik jos uvek vlada... Za sada je datum preuzimanja od strane Etihada pomeran vise puta, naredni je 30.03....

nisam razumeo?

pre 10 godina

Jel profit 6.1 milijardu ili 60 miliona? Posto to nije isto.
Samo ako je onaj Bacevic ili kako se vec zove pisao tekst onda vam oprastam. :D

LIly

pre 10 godina

@ (novi komentator, 3. mart 2014 19:09)
Ne, ne rusi rekorde profita tako sto kompanijama koje kupi daje besplatne avione i kerozin, vec zato sto u svojoj sopstevnoj maticnoj drzavi (UAE), Etihad ne mora da placa veliki deo troskova zbog subvencija i pomoci drzave. Za Emirate, avioprevoz je strateski sektor koji je glavni podsticaj za diversifikaciju ostalih delova ekonomije (turizam, usluge). Oni su odlicno locirani za prekookeansi prevoz (izmedju 4 kontinenta), nafta je u UAE subvencionisana dakle daleko jeftinija, poreza na dohotke nema a sindikati su zabranjeni, dakle izdaci za plate su mnogo manji nego u evropskim kompanijama, a takodje se sumnja da vlasnik kompanije tj. vlada po potrebi ubacuje kapital (npr. pocetna flota i sl). Sve ovo je odlican poslovni model za UAE i svaka im cast na tome ali mi treba da se zapitamo koja od ovih pogodnosti vazi za nas. Ja sumnjam u vecinu toga

joooj

pre 10 godina

(bora, 3. mart 2014 21:46)
Не вређај коментаторе, без потребе, јер нико не мрзи што се компанија зове ЕР СРБИЈА , него сви упућују ка томе да нас наша влада ЛАЖЕ да је сувласник Етихад и да Ер Србија остварује профит. Ер Србија ЈЕ У ВЛАСНИШТВУ Владе Србије 100%, прави ГУБИТКЕ и скрива се шта је потписивано или не са Арапима! ТО ЈЕ НАЖАЛОСТ ИСТИНА!

Tyr Anasazi

pre 10 godina

Ma neka rusi sta god zeli sve dok to nisu nasi avioni. Pitam se samo da li I koliko zakida na odrzavanju. Bivsi JAT ima dobru istoriju, I neka tako i ostane. Mnoge kompanije su propale zbog ustede na odrzavanju, a sve zbog profita. Postoji mnogo nacina da se propisi zaobidju i dosta je istih koje su propale ali tek posto su uzele ljudske zrtve. Samo kazem da treba biti jezivo pazljiv i sve vise puta proveravati.