Petak, 08.11.2013.

12:51

Radulović gasi SIEPA

Ministar Saša Radulović najavio je da će biti ugašena Agencija za privlačenje stranih investicija i promociju izvoza SIEPA."Vlada da odluči", poručuju iz SIEPE.

Izvor: B92

Raduloviæ gasi SIEPA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Samo stečaj Srbina spasava

pre 10 godina

Da je g. Radulović i sam čovek od integriteta i čiste prošlosti, prvi bih podržao sve ovo. Ali čovek protiv koga je, ne tako davno, baš Agencija za lic.steč.upravnika pokrenula disciplinski postupak, ne samo da mi ne uliva poverenje da zna šta radi, nego me i plaši šta sve može da uradi sada kada ima toliku moć. Iz ovog teksta http://www.svedok.rs/index.asp?show=89605 se jasno vide njegovi razlozi za gašenje pomenute agencije. Što se tiče gašenja SIEPA-e i krivičnih prijava, verujem da mu ni tu nisu išli niz dlaku, pa rešio čovek da stvari postavi na 'svoje mesto'. Nadam se, ipak, da će i njemu neko stati na kraj, dok ne uništi sve što je ostalo.

Dejan, SAD

pre 10 godina

G. Radulovica sam upoznao jos dok je bio u pecalbi. Inteligentan i vredan, ali jednostavno bez kapaciteta za velika dela. Znam da je po povratku u Srbiju na razne nacine pokusavao da se zaposli bas u SIEPA-i, hvalio je njen rad i nudio se kao neko ko ima veze po svetu i ko ce lako dovesti investitore. Bas me interesuje sta se u medjuvremenu promenilo.

Leka Srbin

pre 10 godina

Bolje ugasite Agenciju za licenciranje stečajnih upravnka. Ona tek ne služi ničemu osim da zaposleni po partijskoj i rođačkoj liniji primaju plate iz budžeta.

zasto mladi i skolovani se plase premene radnih mesta?

pre 10 godina

@(znam, 9. novembar 2013 12:09)
"Siepa hoce haos, pa covece tamo radi 45 ljudi, o cemu pricas"?

Pa kada tamo radi samo 45 ljudi,zasto onda se SIEPA zalaze da se preskoci odluka ministra privrede,pa trazi putem medija da se odlucuje na vladinom nivou u vezi buducnosti sa SIEPOM?Zasto se zloupotrebljava ime i delo Z.Djindjica?Ministar predlaze vladi odluke ministarstva na usvajanje,a Dacic i Vucic su nalozili spomenutom ministru S.Radulovicu, sta se od njega ocekuje tokom rada u svojstvu ministra privrede.Ako tamo u SIEPI rade strucni,sposobni i uspesni ljudi,pa njima ne bi na bilo koji nacin naskodilo ukidanje SIEPE,vec naprotiv imaju sta da dodaju u svojim CV dokumentima ili?

znam

pre 10 godina

Miroslave, ministar vec ima stranku konsultanata srbije. I naravno smeta siepa, ulazi im na teritoriju. Siepa hoce haos, pa covece tamo radi 45 ljudi, o cemu pricas?

SIEPA hoce haos u drzavi

pre 10 godina

Ljudi iz SIEPE su vrlo pokvareni i pronicljivi "grejaci fotelja"!Pa zar neko od njih zeli reci da je Srbija SAD,Nemacka,Svedska,Japan itd..,pa zato moramo i mi da imamo spomenutu agenciju,a istina je da mi jos uvek smo u trgovinskom deficitu s svetom,i ne samo u deficitu,nasa privreda mala i srednja su zatrpane raznim nametima,samo da bi putem nameta pored ostalih i vas iz SIEPE izdrzavali novcem iz budzeta,i na stotine hiljada zaposlenih u raznim DUPLIRANIM institucijijama?

Sta i sada ce ispasti po SIEPI da Sasa Radulovic je covek koji u tisini podrzava ubistvo Zorana Djindjica,pa je odlucio da sve razrusi i unisti sto je Z.Djindjic i tadsnja vlad osnivala?Mozda ce na kraju i S.Radulovic biti kriv i za svetsku ekonomsku krizu,jer je i nju S.Radulovic predvideo,a i tragicno ubijeni Z.Djindjic,nalozio njegovoj vladi da se osnuje SIEPA,i zato je osnivana SIEPA?To je tako bezobrazno i drsko od vodecih ljudi iz SIEPE!

I sada se SIEPA zalaze da se ponizi S.Radulovic kao ministar privrede,da se odluka o ukidnja prebaci na vladu,pa tako podkrepi prica u opoziciji da je A.Vucic diktator,i da on sam sve unistava u Srbiji,ujedno narod huska na vladu?

Ko ce odgovarati u zemlji,ako se ekonosmki i privredni sistem urusava,i ne samo urusava,vec i Srbija raspada,jel cemo kriviti Tita,jer i on je bio istoriska politicka figura Srbije,pa smo ukinuli neke njegove vizije,sada koristimo Z.Djindjica kao stit za ostvarivanje licnih parazitskih interesa.

Miroslav

pre 10 godina

Ako ovaj čoveka ikada osnuje stranku ili neku drugu organizaciju, javno potpisujem pristupnicu. Jedini koji odlučno i konkretno radi bez rukavica, samo da se nađe više pametnih među političarima pa da ga podrže.

iveku

pre 10 godina

U Srbiji ne postoji nova avio kompanija.Postoji stara kojoj je promenjeno ime.Ako neko promeni ime nije nov,drugi čovek, već je samo promenio ime.Avio kompanija je stara,tako se i vodi u registru,sa novim imenom.Samo je osnivač dugove i dalje finansiiranje prebacio na jadni i siromašni narod,a deo kompanije poklonio bogatim arapima.Tako se u Sriji po novoj vlasti osnivaju nove kompanije.Nažalost preko leđa napaćenog naroda,koji od straha ni da zucne.

TAKO JE

pre 10 godina

U pravu ste,uzaludno bacanje para,i stednja u budzetu,sve je to naparvio u svoje vreme DS i doveo do ovolikog deficita budzeta.

zodijak ns

pre 10 godina

Dacicu, ko ti je ovaj izfrustrirani,? nek se dokaze prvo, poceo je ko ovi prethodni, sa rasturanjem umesto da stvara. Vucicu obrati paznju na ovog devastatora!

Alex

pre 10 godina

Nek radi sta hoce samo neka nam ne povecava efektivne namete na plate. Citam na njegovom blogu (b92 blog, nego je zabranio komentarisanje, pa moram ovako), kako nam je jedini spas da rastereti poslodavce a oglobi srednju klasu sa poreskim stopama do imbecilnosti za nase uslove.

prokleta avlija

pre 10 godina

opet Radulović priča o glupostima...ja još nisam čuo ni od Radulovića,ni od Krstića,ni od gospodina glavnokomandujućeg...KAKO OVA VLADA PLANIRA DA POVEĆA ZAPOSLENOST...i kada se osmele da smanje opterećenja na plate pitam KO ĆE ZAPOŠLJAVATI...da li strani investitori,domaći privrednici tj tajkuni koji jedva čekaju promenu zakona da otpuste ko zna koliko ljudi kako bi smanjili troškove a višak novca preusmerili u omiljeno takmičenje domaćih tajkuna a to je ko ima veću jahtu ili mala i srednja preduzeća koja pola rednog vremena gube na besmilene zahteve državnih organa počevši od poreske policije,raznih komunalnih inspektora(meni je država svojevremeno naplatila kaznu zato što nisam počistio lišće ispred lokala),opštinske bulumente,pijavičkih agencija i ko zna još koga...MINISTRE RADULOVIĆU LEPO VAS PITAM KO ĆE ZAPOŠLJAVATI LJUDE U SRBIJI?

Tuzna Srbija

pre 10 godina

Bilo bi lepo imati uvid u tu analizu agencija koje je uradilo ministarstvo privrede, jer ovakve pausalne izjave nista ne znace.

al sam obrazovan

pre 10 godina

Od kada ovoliko komentatora zna šta radi SIEPA, stvarno mnogo smo obrazovani.znači da nečemo da"mećemo" staniol i ostalo.Kakva pismenost btine o obrazovanju?Ovih dana se slavi 180 godina od osnivanja Gimnazije u Kragujevcu, i "nepismeni" Miloš Obrenović je znao šta znači obrazovanje, valjda i današnji školovani Ministri znaju bar malo.

kole

pre 10 godina

Imao sam prilike da cujem i vidim predstavnike SIEP- e na medjunarodnim skupovima. Mogu da kazem da su bili veoma profesionalni. Imali su korisne prezentacije ( ne samo bla - bla) i informacije. To je jedna PR agencija ciji su rezultati onoliko dobri kao sto je i politika Vlade. Ako Vlada ima bez veze politiku, onda to nije greska SIEP-e. Ovo lici na obican revansizam. Uostalom, sumnjam da ce odeljenje Ministarstva biti jeftinije.

Nemanya

pre 10 godina

Slusao sam prezentaciju jednog od savetnika za poljoprivredu iz SIEPA-e pre dva dana.zakljucak je bio da treba da se baziramo na proizvodnju sirovina. I takvi "savetuju"...

Mica Nikolic

pre 10 godina

Ovaj Ministar ce ostati upisan kako mu nijedan predlog nije prosao!
Prosto je neverovatno sa kojom brzinom je covek sebe iskljucio iz ekipe koja vodi ekonomiju zemlje!

Nesto je trulo u drzavi Srbiji

pre 10 godina

Ljudi,umesto sto komentarišete ljude koje ne poznajete zagledajte se u sebe i zapitajte se šta ste vi u zivotu uradili? Kakve vi rezultate imate? Pa onda komentarišite druge. Naravno,nakon sto odgledate vašu omiljenu Farmu. Ljudska zavist,zloba i glupost zaista nemaju kraja....

miloš

pre 10 godina

Ministar je jedno majstor za formiranje lepe slike o sebi u medijima. Rezultati? Nisu bitni, bitno je izjavljivati pompezno ono sto svi žele da čuju, probleme ionako rešavaju drugi ili pokušavaju da ih reše . Njemu je bitno da se slika, daje izjave, ugasi agencije koje mu smetaju kao, na primer, Agenciju za licenciranje stečajnih upravnika, formira Garantni fond države da spasi banke i td.

covek sa galerije

pre 10 godina

Neki komentatori stalno bez argumenata napadaju Radulovica. To sto bio stecajni upravnik moze da nam svima koristi. Ne zna se da li bolje da pozurimo u stecaj ili odlazemo neko vreme. Odlaganjem obican narod nece steci neku korist jer tone sve dublje. Ali zato privilegovani svakim danom trose sve vise i vise a privilegovanih ima dosta. Razmislite samo Grcima nisu dozvoli bankrot do sad su propatili i duzniji vise nego sto su bili ali bez nekih resursa sigurno. Grcku drze u komi a stvari joj iznose iz kuce. Poenta neka se mnogi zapitaju sta su stvorili /koju vrednost/ a sta su potrosili i koliko to moze da jos traje. Pored toga sto kao narod trosimo vise nego sto stvaramo imamo i lopova svake vrste koji kradu sve sto im dodje pod ruku. Takvoj porodici niko nece pozajmiti pare, samo neki zelenasi kojima je cilj da za sicu dodju do vredne imovine. Takav sled dogadjaja prekida samo podvlacenje crte u nasem slucaju samo bankrotom mozemo otkaciti parazite raznih vrsta i sacuvati one koji stvaraju i omogucavaju opstanak celog drustva. U ostalom i pcele da se ne
rese trutova ne bi prezivele zimu. Kod ljudi postoji nacin da trut postane radmi covek

Milovan Nikolic

pre 10 godina

Da, ukinuce SIEPA ali cim smanji poreze i doprinose na zarade!!
Hahah... Da li se neko seca da je Ministar do skora na tome insistirao!

Djole

pre 10 godina

Odlično! Konačno je neko rešio da i tu "počisti".Rasteretiće budžet.Ako tu rade "stručnjaci", pretpostavljam da će se lako snaći i u privatnom sektoru.

pera ložać

pre 10 godina

ova mutna individua je 4 meseca na vlasti,svaki dan je u medijima,duplo više nego Vučić u ta 4 meseac još nisam čuo neki kreativan predlog od njega,samo bi da otpušta,seče,ukida,suspenduje,oduzima,nijedan njegov predlog nema neku kreativnu komponentu,nijedan predlog ne podrazumeva razvoj,čovek ne propagira razvoj privrede nego rasprodaju,rasparčavanje i totalnu destrukciju...šta očekivati od stečajnog upravnika sa diplomom inzenjera elektrotehnike sa ledjima sačinjenim od tajkuna,kontroverznih biznismena i biznismena kojima su jedini partneri država i politički moćnici

Posmatrac

pre 10 godina

Ne brinem ja za gospodu iz Siepe, za njih ce se vec naci novo uhlebljenje i plata od 250 000 din. Ipak oni imaju veliko iskustvo i zavrsene prestizne skole u inistranstvu, ne verujem da ce nove poslove traziti preko stecenih veza i poznanstava.

Ekonomista

pre 10 godina

Svaki bolji makroekonomista zna da je liberalni i neoliberalni koncept propao sa svetskom krizom , ali ministru se ne može zameriti - on i nije ekonomista.....očigledno je zalutao...kao i sedam savetnka-analitičara bez iskustva...

milos

pre 10 godina

ministre Radulovicu moze te ukinuti I Apr tj.smanjtit radnike u agenciji za privredne registre a mozete I restoran koji se nalazi tamo gde je klopa kao u skupstini.sve bosanci I kosovci.mogu da rade u sklopu ministarstva privrede a ne da imaju celu zgradu u Brankovoj na 6 spratova I restoran u prizemlju.Vecina ne radi nista tamo a onaj br koji je mali radi preko omladinske zadruge...zasto se cuti o tome zasto ne krenete od najblizih agencija vezanih za vas resor???

Ekonom

pre 10 godina

Peca, 8. novembar 2013 13:26

Sta ti lupetas? SIEPA je pomogla da se izvoz Srbije podigne 25% za samo godinu dana. Rezultati postoje i zasto ukidati nesto sto donosi rezultate?

Miki BG

pre 10 godina

Ako su ljudi u toj agenciji toliko stručni, neka osnuju privatnu agenciju za iste poslove i naplaćuju dobro obavljen posao. To bi bilo najpoštenije. Jer, svako će platiti dobre stručnjake i dobro obavljen posao na opšte zadovoljstvo. Ako su pak kvazi stručnjaci, e onda je dosta bilo što su i do sada bili na grbači naroda i budžeta.

Zalepljen za stolicu

pre 10 godina

Znaci ne da su zaseli u fotelje i navikli na putovanja, skupe hotele i vecere. Nego su postali i bezobrazni. Ne mozes da ih se resis.

referent za kiselu vodu, u SSRNJ, od 75.-89. godine, samoupravljac, sada u zasluzenoj penziji

pre 10 godina

"U saopštenju SIEPA-e podseća se da ju je Svetska banka svrstala u grupu od osam najboljih agencija ove vrste na svetu, a takve agencije imaju i najrazvijenije zemlje poput SAD, Švedske, Nemačke, Japana..."
- Mislim, da je ovo kljucno, zbog cega Vas gase!

Ove "brosure za sajmove" i sajmove po kojima ste se mucili, putujuci i promovisuci srpsku privredu, radnici Vam posebno priznaju kao argument, zbog cega Vas treba zadrzati, kao bitan sraf nase privrede, ali, Vlada Srbije izgleda svo to Vase pregalastvo, uoste ne vidi.

btw, ne da Vas treba ukinuti, nego Vas treba zakonim zabraniti!!!

knjazevcanin

pre 10 godina

Ne samo Siepu vec i Aofi i Fond za razvoj. Sve to treba ugasiti jer je to
izmisljotina Mladjana Dinkica. Tamo rade neznalice i poslusnici Dinkica.
Takodje treba ispitati direktne subvencije koje je godinams iz ministarstva
delio Dinkic...

s vezom u vrstu, pa motikaj

pre 10 godina

"A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa"
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

Da, da, za razliku od sadašnje vlade. Navedite jednu investiciju koja nije za radnika na pokretnoj traci a koju je dovela ova vlada. Za visoko obrazovane nema leba. Jedino ako verujete da ćemo mi da pravimo avione, čipove i šta ja znam. Za to treba školovan kadar = ulaganje u školstvo. Ima da mećemo staniol na flaše vina za ketering u avionu i da pakujemo čipove u kutije.
(Bezveze, 8. novembar 2013 16:57)

"Skolovani" na Megatreshu, mislish?
Zaboga, budimo ozbiljni, o kakvom skolovanju pricamo?

amater

pre 10 godina

S.Radulovicu,svaka ti cast BRAVO!SIEPA je parazit od agencije,ideja je odlicna da se neki mali efikasan i efektivan tim osnuje u ministarstvu privrede,koji ce odraditi mnogo vise i profesionalnije od ove SIEPE!Oni su isto drustvo kao i ekonomske diplomate,Privreda zaposljava,a ne "zasticeni beli medvedi",a i privredi treba smanjiti namete,a mora da se i ustedi.Kada su tako dobri ovi iz predimenzioniranih institucija birokratske administracije na primer iz PKS,PKB,SIEPE,ekonomske diplomate itd..,neka traze posao u priovredi i neka pokazu svoje znanje,a ne preko drzavnog budzeta nas svih poreznika.Jos jednom BRAVO!

bbb

pre 10 godina

1,2 milijade za novoosnovanu avio-kompaniju Er Srbija.Vucicu ti se ne razlikujes od tvojih predhodnika otmi od naroda koji 99.99%nikad nece da se vozi avionom treba da vas je sve sramota

Bezveze

pre 10 godina

"A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa"
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

Da, da, za razliku od sadašnje vlade. Navedite jednu investiciju koja nije za radnika na pokretnoj traci a koju je dovela ova vlada. Za visoko obrazovane nema leba. Jedino ako verujete da ćemo mi da pravimo avione, čipove i šta ja znam. Za to treba školovan kadar = ulaganje u školstvo. Ima da mećemo staniol na flaše vina za ketering u avionu i da pakujemo čipove u kutije.

Z.

pre 10 godina

Volim ovaj izgleda omiljeni srpski izraz 'treba pokrenuti privredu'. To po misljenju prosecnog komentatora izgleda ovako: Posto vec 20 godina nista ne radi, sad ga samo treba pokrenuti. I onda je mrmot zavio cokoladu.

Aco

pre 10 godina

Саша Радуловић, блогер, стручњак за кога нико до сада није чуо до ако је посећивао његов усамљени блог, не само да је нестручан, већ све ради да отера инвенститоре из Србије.
У чијем интересу он ради?
Сигурно не у интересу Србије.

col kurtz

pre 10 godina

gasite i onu fantomsku agenciju za bezbednost saobracaja u kojoj parazitiraju penzionisani funkcioneri uprave saobracajne policije

ZoranNS

pre 10 godina

Podrška Raduloviću, gasiti sve što nije dalo ili dali nikakve rezultate a potrošili ogromne pare, sve je Dinkić radio po njegovom receptu za lične karte preduzeća, sve je haotično, netačni, neupotrebljivo i bez kontrole.

Vrana vrani oči ne vadi

pre 10 godina

"Agencija za licenciranje stečajnih upravnika biće ugašena novim Zakonom o stečaju, koji predviđa osnivanje Komore stečajnih upravnika."

Pre dolaska na mesto ministra privrede, Radulović je bio stečajni upravnik, a za svog mandata će skoro neprimetno ukinuti instituciju koja vrši nadzor nad profesijom stečajnih upravnika i istovremeno pripremiti teren da bude predsednik komore kad mu se završi ministarski mandat.

Sve bi to čak i imalo smisla, kada ovo ne bi bila Srbija. Za pretpostaviti je da će Komora stečajnih upravnika zaista da kontroliše i sankciniše svoje članove u istoj meri kao što to čini i Lekarska komora kada lekari naprave neku brljotinu i ubiju pacijenta.

bbb

pre 10 godina

Od iduće godine će početi da radi garantni fond iz kojeg će država poslovnim bankama davati garancije za kredite privredi. Planirani iznos državnih grancija je 12 milijardi dinara, na osnovu kojih se očekuju ukupni krediti od 400 do 500 miliona evra.
vreme je za povlacenje stednih uloga ovo sto planiraju to je pljacka

Prakticar

pre 10 godina

Trebalo bi pregledati sve firme koje su dobijale novac od SIEPE kao i zasta su utrosene pare. Sto se tice promocija firmi fakture kje su davali SIEPI su uvek bile nabudzene posto se preko dizajna, sajtova i ostalog najlakse pere novac. Jednostavno te stavke nisu merljive po ceni, kao na primer kilogram gvozdja. Uvek je prica isla kao da SIEPA daje pola para a drugu polovinu daje korisnik za projekte koje su prikazali. Onda se sve plati sa polovinom ili trecinom novca koji se dobije od SIEPE a ostatak se potrosi na skroz druge stvari. Bilo bi dobro pregledati koliko je stvarno bilo koristi od tog potrosenog novca, posto je taj novac namenjen kobajagi za promociji nasih firmi u inostranstvu. To znaci za izvoznike. Mi se nesto ne polomismo od izvoza. Drugo sam aparat i organizacija SIEPE je veliki i realno to je moglo mnogo manje ljudi da radi. Moja firma nije velika a samo sam ja imao jedno 20 zahteva da stelujemo cene zato sto ce se fakture predavati SIEPI za sredstva. Jednostavno to je istina u Srbiji nikakva sredstva se ne mogu dobiti bez veze i placanja provizije. Ista je stvar i sa sredstvima koje je davao USAID, ako nije procenat onda je uslov da dizajn i promociju rade unapred odredjene firme. Normalno po maloumnim cenama.

Pera

pre 10 godina

Hvala ti Boze !
SIEPA - ``strucnjaci`` Mladjana Dinkica koji nikad u zivotu nisu nista radili, ko je imao posla sa njima zna da svi zajedno nemaju pameti i iskustva koliko jedan prosecan privrednik u prosecnoj firmi. Svaka cast ministre, samo napred !

covek je genije

pre 10 godina

Cim ga je Vucic postavio za Ministra, covek mora da je genije.Zar neko u ovoj zemlji uopste sme da sumnja u to.
Umesto da gleda da pokrene privredu, on i dalje izigrava stecajnog upravnika.

Alek

pre 10 godina

GASI BRATE. SVE KOJI SU TI SE NEGDE ZAMERILI GASI. SVE CENTRALIZUJ, SVE U MINISTARTSVO. Ali pre toga, ipak malo razmisli i pitaj one koji nesto znaju.

Stanislav

pre 10 godina

Dosta ljudi se buni sto ce g. Radulovic gasi ovu agencuju. Dosta je bilo javasluka i trosenje para nemilice. Da ima neke koristi od te agencije to bi se vec videlo. Treba da budemo srecni da neko hoce da uvede red u javnim preduzecima, nevidim nista lose u tome. Nadam se da ce uskoro biti napravljen centralni registar zaposlenih u javnom sektoru. Puna podrska.

Bgd

pre 10 godina

@(valjevac, 8. novembar 2013 13:43)
Slika i prilika današnjeg srpskog privatnika:
- radnike doživljava kao privatno vlasništvo, skoro kao roba od kojeg očekuje da mu radi u firmi i da istovremeno bude kućna pomoćnica ili batler
- svaka subota je radna a plaća radnike za 40 sati nedeljnog rada
- 2/3 zarade se isplaćuje na crno, naravno sa zakašnjenjem
- vozi se najnoviji model Mercedesa, Audija ili BMW, rasipa na sve strane i kuka kako je kriza. Naravno, očekuje da radnici shvate situaciju, da ne pitaju za plate, da budu maksimalno motivisani i lojalni firmi
- prekovremeni rad se podrazumeva
- godišnji odmor maksimalno odobrava u trajanju od dve nedelje

Tebe ne poznajem pa ne mogu da te svrstam u isti koš ali duboko sam ubeđen da bi većina subvencija završila u privatnim džepovima i da tu ne bi bilo većih efekata na zapošljavanje. Daj bože da grešim.

Radovan VII

pre 10 godina

"Agencija za licenciranje stečajnih upravnika biće ugašena novim Zakonom o stečaju, koji predviđa osnivanje Komore stečajnih upravnika." - Moze se to reci i drugim recima ... NECEMO gasiti agenciju za licenciranje stecajnih upravnika vec cemo je transformisati u komoru stecajnih upravnika.

Nole

pre 10 godina

A čemu i AOFI (Agencija za osiguranje i finansiranje izvoza), koji je Dinkić i njegova družina razorila, kada se zna da je napumpan da više ne može da izdrži i da je pred bankrotom od nenaplativih kredita.

Meca

pre 10 godina

To je odlican potez. SIEPA je bila institucija sa retko nekvalifikovanim zaposlenima, uglavnom Dinkicevom mladezi, koji su samo pravili probleme ozbiljnim drzavnim upravnim organima.
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

U Srbiji ne postoje ozbiljni drzavni organi

Budimirka

pre 10 godina

Svaki novopeceni ministar zeli da se dokaze tako sto ce ukinuti nesto, pa jos ako je to nesto sto se pojavljuje u medijima i poznato opstoj javnosti - super! Koliko agencija i institucija na drzavnim jaslama postoje, arce pare, a niko za njih ne zna, niti ih pita za rezultate njihovog rada.
Svaka OZBILJNA drzava ima agenciju za promociju investicija kao odvojeno telo, jer kapital ide tamo gde mu je isplativije a ne gde je cistiji vazduh i mirise jorgovan.

Mica

pre 10 godina

Skandalozno je sto se ukida SIEPA. To je poslednja institucija koja je u inostranstvu mogla Srbiju predstaviti u malo boljem svetlu.
Iskustvo i znanje koje postoji u Agenciji ne moze se nadoknaditi likovima koje ce radikali zaposliti u Minstarstvu da rade "isti" posao. Cista osveta.
Sto se tice subvencija za investitore, to nije SIEPA izmislila. Pre nekoliko nedelja objavljeno je u britanskoj stampi da se zatvara fabrika na Istoku Engleske, a proizvodnja se preseljava u Skotsku. 600 radnika ostaje bez posla jer je Vlada Skotske dala investitoru subvencije za svako novo radno meso.

zrad

pre 10 godina

Kao izvoznik za Rusiju imam izrazito negativno iskustvo sa zaposlenima u SIEPA. Neverovatan nivo neznanja, nedopustiv za opis poslova u ovoj Agenciji. Partijska ispostava.

шерлок

pre 10 godina

Аман људи, освестите се..., овај човек је кажњаван од стране Агенције за лиценцирање стечајних управника за озбиљне пропусте у раду као стечајног управника, 2 поступка код исте Агенције су у току и шта се деси..., човек постане министар и гаси Агенцију која га је казнила и преноси надлежности Комори стечајних управника која ће вршити контролу над самим собом!!!!
При томе је новим законом предвидео да стечајни управник може бити неко ко је и у притвору??? Ej људи освестите се, то значи кад их ухапсе због лоповлука и даље могу да раде као стечајни управници! Потпуно искључује државу из било какве контроле рада стечајних управника! Ово је организовани криминал на нивоу државе! Г-дине Вучићу реагујте, не дозволите овом човеку да озакони пљачку, у супротном сте саучесник!!!!!

Misko

pre 10 godina

Pet puta manje od nepoznate velicine je i dalje za mene nepoznata velicina.
To moze da znaci i da ce od 50 zaposlenih ostati zaposleno isti broj, a sa 5 puta manjom platom, ili manji broj SNS-ovaca za isto toliko para.

Bojan

pre 10 godina

Pakujem kofere i odlazim što dalje od ovakvih Radulovića, Dačić-a i sličnih.
(Tibor, 8. novembar 2013 13:13)

Ajde molim te idi vise, i povedi i ove ostale rezignirane sa sobom, samo da vas vise ne slusamo!
Neki investitori ne dolaze za malo para koliko im drzava moze dati, vec tamo gde su uslovi dobri(citaj sto manji troskovi).
Budi malo logicar pa skontaj sledece - Dinkic kaze da na svaki ulozeni dolar vrati 7 kroz nekolicinu meseci u kasu(preko SIEPE), sto znaci da taj investitor treba na konto troskova da to uplati. Pa gde je racunica - jeftinije ih izadje da uzmu kredit i da na dalje placaju manju apanazu.
Papir trpi sve, osim nepismenih.

Misko

pre 10 godina

Pitanje:Kako se zove drzava u kojoj od prosecne plate porodica ne moze da se prehrani?
Odgovor: Mocvara, u kojoj posle svakih izbora ima sve vise krokodila.

perica

pre 10 godina

Konačno jedan dobar potez! Gde ce sad omladina i oni malo stariji omladinci iz G17 da rade! oni ce se sigurno snaci, oni su strucnjaci iznad politike!

kritika

pre 10 godina

cek, cek, 1,2 milijarde dinara subvencija Air Serbia??? drzava subvencionise samu sebe ili vlasnicki kapital Arapa? Napredno, nema sta/

amos

pre 10 godina

hm, ja bih ovo generalno podrzao, posebno sto je to odlican nacin za resavanje viska radnika - ako nema radnog mesta, nema ni tuzbi alavih budzetlija i vracanja na posao.. A da je SIEPA nesto korisno uradila cisto sumnjam. Saradjivao sam sa njima malo ranije i nema tu nicega sem puno filozofiranja, prodavanja magle, pranja para kroz razne strane savetnike, kurseve itd. Naravno, da ne pominjem te subvencije od do 10k, koje su svi znali kome idu.
I da ne pominjem apsolutni manjak ikakve post-kontrole. Obicno sipanje para u rupu bez dna.
Problem je sto ce svi ti parazitcici da se ipak ponovo uhlebe negde na nasoj grbaci, nece oni ostati kod kuce sigurno. Ili bar ne bez plate.

Ovo za stecajnu agenciju je malo sumnjivo, ali ajd.

Ali ono sto je Radulovic izjavio usput, kako je nasao DVE agencije koje ne rade svoj posao!? E to mi govori vise od svega ostalog. Nema ovde promena, samo kozmetika i stranacko i licno napucavanje. Uklonio je ono sto je njemu ili njegovima smetalo, zabole ga mnogo za drzavu.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 10 godina

Ako ces vec da seces, nemoj da zaboravis one razne agencije koje naplacuju muziku po kaficima, kao bajagi zbog zastite autorskih prava, od cega im 95% prihoda ode na plate, 5% na rezijske troskove, a 0% autorima...

majself

pre 10 godina

Ako. SIEPA je ionako bila puna diplomaca sa Sega-Mega fakulteta koji su masturbirali na sliku sebe u odelima, ali su na sastancima zurili k'o telad svaki put kad se pomene neki strucni termin... Da vidimo da li ce sada uspeti da nadju posao kada se nadju na slobodnom trzistu...

pljujem uz novcanu nadoknadu

pre 10 godina

Znaci oni koji su dobijali kredite,sada ce dobijati subvencije,a neko nov ne moze da zapocne jer novac treba ovima sto su ga vec dobili,a uz to nisu vratili nazad?!

valjevac

pre 10 godina

Podržavam u potpunosti kao preduzetnik koji muku muči da zaradi za plate sebi i zaposlenima! Dajte svakom preduzetniku po 10.000e kao što dajete Gorenju i drugima i ima da zaposlimo tri puta više ljudi i to da rade kao ljudi za plate a ne kao robovi za crkavicu. Dok ne sredimo sebe, neće nam niko pomoći jer svi stranci ovde dolaze da izrabljuju i obezvređuju život običnog čoveka koji je u svojoj zemlji tako jadno tretiran.

bluez

pre 10 godina

Covece, pa sve su vec raskrmcili. A iza svih prica o stednji je politicki obracun, u ovom konkretnom slucaji, ne zna kako da smeni Laganina, pa ukida citavu agenciju. Sta je sledece? Drzavna revizorska institucija? Vidim da se ne oglasavaju ove godine, uplasili se ljudi...to nam je sad drzava...za godinu dana smo se vratili 15 godina unazad. Strasno

sdfg

pre 10 godina

U prevodu glasi da u toj agenciji nema njihovih ljudi. Sta je sa desetinama druhi BESPOTREBNIH agencija i 60 (!!!!) hiljada automobila koje drzavni aparat koristi???

Krstic je znao da smanji plate onima koji rade za crkavicu a ovamo je taj novac iskoriscen za povecanje subvencija strankama.

liman

pre 10 godina

Svaka čast! URS mašina za arčenje para koja je postala nelojalna konkurencija privatnim posrednicima u prometu nekretnina. Ako su tako mladi, lepi i pametni kako tvrde, lako će naći posao. Agencija je koštala nekoliko miliona evra godišnje, a realan doprinos porastu uvoza ili izvoza je u stvari negativan.

Tibor

pre 10 godina

Znači po njegovim rečima ne trebaju nam strani invcestitori. Dobro ajde da vidimo koliko je Srbija jaka i moćna da sama pokrene privredu. Ovo su nam govorili i 90-tih, pa znamo gde smo završili, jer smo se busalu u grude da smo jaki, najjači, a zemlja nam je propala.
Ministar očita ima zadatak da uništi sve što može. Nije dovoljno što svaki dan gledamo štrajkove, već hoće da nam velike kompanije poput Fijat-a, Gorenja, panasonika odu iz Srbije.
Pitam se gde mu je granica bahatosti, a to što je on sam uništio na desetine firmi dok je bio stečajni upravnik puj pike ne važi, to je tada bilo i to je do njegovog dolaska moglo.

Pakujem kofere i odlazim što dalje od ovakvih Radulovića, Dačić-a i sličnih.

olga

pre 10 godina

To je nepotrebo.Osmislio Dinkić za udomljavanje partijskih kadrova.Taj čovek je svojim eksperimentima i nestručnošću zavio Srbiju u crno.Hitno smeniti njegove kadrove jer su isti kao i on.

Bonoban

pre 10 godina

Svaki normalan investitor ce da ulozi tamo gde dobije najvecu pomoc od domacina. Mozda se nama to ne svidja, sli sve zemlje regiona daju subvecije za nova radna mesta, ovaj potez ministra je samuobilacki.

React

pre 10 godina

Jako pametno! I do sad su "navaljivali" investitori,a tek ce sad na navale! Sve zemlje u regionu daju podsticaje,cak planiraju da ih povecaju,a mi ih ukidamo. Cime cemo ih privuci? Podsticaji trebaju da ostanu,ali samo jos po jednim uslovom-da prosecna plata u preduzecu ne bude manja od 350 evra..

Кривокапић

pre 10 godina

Браво. Ја се стварно надам да ће све идеје овог министра да се реализују.

Peca

pre 10 godina

To je odlican potez. SIEPA je bila institucija sa retko nekvalifikovanim zaposlenima, uglavnom Dinkicevom mladezi, koji su samo pravili probleme ozbiljnim drzavnim upravnim organima.
A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa

Peca

pre 10 godina

To je odlican potez. SIEPA je bila institucija sa retko nekvalifikovanim zaposlenima, uglavnom Dinkicevom mladezi, koji su samo pravili probleme ozbiljnim drzavnim upravnim organima.
A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa

majself

pre 10 godina

Ako. SIEPA je ionako bila puna diplomaca sa Sega-Mega fakulteta koji su masturbirali na sliku sebe u odelima, ali su na sastancima zurili k'o telad svaki put kad se pomene neki strucni termin... Da vidimo da li ce sada uspeti da nadju posao kada se nadju na slobodnom trzistu...

Кривокапић

pre 10 godina

Браво. Ја се стварно надам да ће све идеје овог министра да се реализују.

liman

pre 10 godina

Svaka čast! URS mašina za arčenje para koja je postala nelojalna konkurencija privatnim posrednicima u prometu nekretnina. Ako su tako mladi, lepi i pametni kako tvrde, lako će naći posao. Agencija je koštala nekoliko miliona evra godišnje, a realan doprinos porastu uvoza ili izvoza je u stvari negativan.

zrad

pre 10 godina

Kao izvoznik za Rusiju imam izrazito negativno iskustvo sa zaposlenima u SIEPA. Neverovatan nivo neznanja, nedopustiv za opis poslova u ovoj Agenciji. Partijska ispostava.

olga

pre 10 godina

To je nepotrebo.Osmislio Dinkić za udomljavanje partijskih kadrova.Taj čovek je svojim eksperimentima i nestručnošću zavio Srbiju u crno.Hitno smeniti njegove kadrove jer su isti kao i on.

valjevac

pre 10 godina

Podržavam u potpunosti kao preduzetnik koji muku muči da zaradi za plate sebi i zaposlenima! Dajte svakom preduzetniku po 10.000e kao što dajete Gorenju i drugima i ima da zaposlimo tri puta više ljudi i to da rade kao ljudi za plate a ne kao robovi za crkavicu. Dok ne sredimo sebe, neće nam niko pomoći jer svi stranci ovde dolaze da izrabljuju i obezvređuju život običnog čoveka koji je u svojoj zemlji tako jadno tretiran.

Meca

pre 10 godina

To je odlican potez. SIEPA je bila institucija sa retko nekvalifikovanim zaposlenima, uglavnom Dinkicevom mladezi, koji su samo pravili probleme ozbiljnim drzavnim upravnim organima.
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

U Srbiji ne postoje ozbiljni drzavni organi

Miki BG

pre 10 godina

Ako su ljudi u toj agenciji toliko stručni, neka osnuju privatnu agenciju za iste poslove i naplaćuju dobro obavljen posao. To bi bilo najpoštenije. Jer, svako će platiti dobre stručnjake i dobro obavljen posao na opšte zadovoljstvo. Ako su pak kvazi stručnjaci, e onda je dosta bilo što su i do sada bili na grbači naroda i budžeta.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 10 godina

Ako ces vec da seces, nemoj da zaboravis one razne agencije koje naplacuju muziku po kaficima, kao bajagi zbog zastite autorskih prava, od cega im 95% prihoda ode na plate, 5% na rezijske troskove, a 0% autorima...

Pera

pre 10 godina

Hvala ti Boze !
SIEPA - ``strucnjaci`` Mladjana Dinkica koji nikad u zivotu nisu nista radili, ko je imao posla sa njima zna da svi zajedno nemaju pameti i iskustva koliko jedan prosecan privrednik u prosecnoj firmi. Svaka cast ministre, samo napred !

knjazevcanin

pre 10 godina

Ne samo Siepu vec i Aofi i Fond za razvoj. Sve to treba ugasiti jer je to
izmisljotina Mladjana Dinkica. Tamo rade neznalice i poslusnici Dinkica.
Takodje treba ispitati direktne subvencije koje je godinams iz ministarstva
delio Dinkic...

Misko

pre 10 godina

Pitanje:Kako se zove drzava u kojoj od prosecne plate porodica ne moze da se prehrani?
Odgovor: Mocvara, u kojoj posle svakih izbora ima sve vise krokodila.

amos

pre 10 godina

hm, ja bih ovo generalno podrzao, posebno sto je to odlican nacin za resavanje viska radnika - ako nema radnog mesta, nema ni tuzbi alavih budzetlija i vracanja na posao.. A da je SIEPA nesto korisno uradila cisto sumnjam. Saradjivao sam sa njima malo ranije i nema tu nicega sem puno filozofiranja, prodavanja magle, pranja para kroz razne strane savetnike, kurseve itd. Naravno, da ne pominjem te subvencije od do 10k, koje su svi znali kome idu.
I da ne pominjem apsolutni manjak ikakve post-kontrole. Obicno sipanje para u rupu bez dna.
Problem je sto ce svi ti parazitcici da se ipak ponovo uhlebe negde na nasoj grbaci, nece oni ostati kod kuce sigurno. Ili bar ne bez plate.

Ovo za stecajnu agenciju je malo sumnjivo, ali ajd.

Ali ono sto je Radulovic izjavio usput, kako je nasao DVE agencije koje ne rade svoj posao!? E to mi govori vise od svega ostalog. Nema ovde promena, samo kozmetika i stranacko i licno napucavanje. Uklonio je ono sto je njemu ili njegovima smetalo, zabole ga mnogo za drzavu.

amater

pre 10 godina

S.Radulovicu,svaka ti cast BRAVO!SIEPA je parazit od agencije,ideja je odlicna da se neki mali efikasan i efektivan tim osnuje u ministarstvu privrede,koji ce odraditi mnogo vise i profesionalnije od ove SIEPE!Oni su isto drustvo kao i ekonomske diplomate,Privreda zaposljava,a ne "zasticeni beli medvedi",a i privredi treba smanjiti namete,a mora da se i ustedi.Kada su tako dobri ovi iz predimenzioniranih institucija birokratske administracije na primer iz PKS,PKB,SIEPE,ekonomske diplomate itd..,neka traze posao u priovredi i neka pokazu svoje znanje,a ne preko drzavnog budzeta nas svih poreznika.Jos jednom BRAVO!

sdfg

pre 10 godina

U prevodu glasi da u toj agenciji nema njihovih ljudi. Sta je sa desetinama druhi BESPOTREBNIH agencija i 60 (!!!!) hiljada automobila koje drzavni aparat koristi???

Krstic je znao da smanji plate onima koji rade za crkavicu a ovamo je taj novac iskoriscen za povecanje subvencija strankama.

perica

pre 10 godina

Konačno jedan dobar potez! Gde ce sad omladina i oni malo stariji omladinci iz G17 da rade! oni ce se sigurno snaci, oni su strucnjaci iznad politike!

col kurtz

pre 10 godina

gasite i onu fantomsku agenciju za bezbednost saobracaja u kojoj parazitiraju penzionisani funkcioneri uprave saobracajne policije

Prakticar

pre 10 godina

Trebalo bi pregledati sve firme koje su dobijale novac od SIEPE kao i zasta su utrosene pare. Sto se tice promocija firmi fakture kje su davali SIEPI su uvek bile nabudzene posto se preko dizajna, sajtova i ostalog najlakse pere novac. Jednostavno te stavke nisu merljive po ceni, kao na primer kilogram gvozdja. Uvek je prica isla kao da SIEPA daje pola para a drugu polovinu daje korisnik za projekte koje su prikazali. Onda se sve plati sa polovinom ili trecinom novca koji se dobije od SIEPE a ostatak se potrosi na skroz druge stvari. Bilo bi dobro pregledati koliko je stvarno bilo koristi od tog potrosenog novca, posto je taj novac namenjen kobajagi za promociji nasih firmi u inostranstvu. To znaci za izvoznike. Mi se nesto ne polomismo od izvoza. Drugo sam aparat i organizacija SIEPE je veliki i realno to je moglo mnogo manje ljudi da radi. Moja firma nije velika a samo sam ja imao jedno 20 zahteva da stelujemo cene zato sto ce se fakture predavati SIEPI za sredstva. Jednostavno to je istina u Srbiji nikakva sredstva se ne mogu dobiti bez veze i placanja provizije. Ista je stvar i sa sredstvima koje je davao USAID, ako nije procenat onda je uslov da dizajn i promociju rade unapred odredjene firme. Normalno po maloumnim cenama.

kritika

pre 10 godina

cek, cek, 1,2 milijarde dinara subvencija Air Serbia??? drzava subvencionise samu sebe ili vlasnicki kapital Arapa? Napredno, nema sta/

milos

pre 10 godina

ministre Radulovicu moze te ukinuti I Apr tj.smanjtit radnike u agenciji za privredne registre a mozete I restoran koji se nalazi tamo gde je klopa kao u skupstini.sve bosanci I kosovci.mogu da rade u sklopu ministarstva privrede a ne da imaju celu zgradu u Brankovoj na 6 spratova I restoran u prizemlju.Vecina ne radi nista tamo a onaj br koji je mali radi preko omladinske zadruge...zasto se cuti o tome zasto ne krenete od najblizih agencija vezanih za vas resor???

Bgd

pre 10 godina

@(valjevac, 8. novembar 2013 13:43)
Slika i prilika današnjeg srpskog privatnika:
- radnike doživljava kao privatno vlasništvo, skoro kao roba od kojeg očekuje da mu radi u firmi i da istovremeno bude kućna pomoćnica ili batler
- svaka subota je radna a plaća radnike za 40 sati nedeljnog rada
- 2/3 zarade se isplaćuje na crno, naravno sa zakašnjenjem
- vozi se najnoviji model Mercedesa, Audija ili BMW, rasipa na sve strane i kuka kako je kriza. Naravno, očekuje da radnici shvate situaciju, da ne pitaju za plate, da budu maksimalno motivisani i lojalni firmi
- prekovremeni rad se podrazumeva
- godišnji odmor maksimalno odobrava u trajanju od dve nedelje

Tebe ne poznajem pa ne mogu da te svrstam u isti koš ali duboko sam ubeđen da bi većina subvencija završila u privatnim džepovima i da tu ne bi bilo većih efekata na zapošljavanje. Daj bože da grešim.

Bojan

pre 10 godina

Pakujem kofere i odlazim što dalje od ovakvih Radulovića, Dačić-a i sličnih.
(Tibor, 8. novembar 2013 13:13)

Ajde molim te idi vise, i povedi i ove ostale rezignirane sa sobom, samo da vas vise ne slusamo!
Neki investitori ne dolaze za malo para koliko im drzava moze dati, vec tamo gde su uslovi dobri(citaj sto manji troskovi).
Budi malo logicar pa skontaj sledece - Dinkic kaze da na svaki ulozeni dolar vrati 7 kroz nekolicinu meseci u kasu(preko SIEPE), sto znaci da taj investitor treba na konto troskova da to uplati. Pa gde je racunica - jeftinije ih izadje da uzmu kredit i da na dalje placaju manju apanazu.
Papir trpi sve, osim nepismenih.

Zalepljen za stolicu

pre 10 godina

Znaci ne da su zaseli u fotelje i navikli na putovanja, skupe hotele i vecere. Nego su postali i bezobrazni. Ne mozes da ih se resis.

Stanislav

pre 10 godina

Dosta ljudi se buni sto ce g. Radulovic gasi ovu agencuju. Dosta je bilo javasluka i trosenje para nemilice. Da ima neke koristi od te agencije to bi se vec videlo. Treba da budemo srecni da neko hoce da uvede red u javnim preduzecima, nevidim nista lose u tome. Nadam se da ce uskoro biti napravljen centralni registar zaposlenih u javnom sektoru. Puna podrska.

referent za kiselu vodu, u SSRNJ, od 75.-89. godine, samoupravljac, sada u zasluzenoj penziji

pre 10 godina

"U saopštenju SIEPA-e podseća se da ju je Svetska banka svrstala u grupu od osam najboljih agencija ove vrste na svetu, a takve agencije imaju i najrazvijenije zemlje poput SAD, Švedske, Nemačke, Japana..."
- Mislim, da je ovo kljucno, zbog cega Vas gase!

Ove "brosure za sajmove" i sajmove po kojima ste se mucili, putujuci i promovisuci srpsku privredu, radnici Vam posebno priznaju kao argument, zbog cega Vas treba zadrzati, kao bitan sraf nase privrede, ali, Vlada Srbije izgleda svo to Vase pregalastvo, uoste ne vidi.

btw, ne da Vas treba ukinuti, nego Vas treba zakonim zabraniti!!!

шерлок

pre 10 godina

Аман људи, освестите се..., овај човек је кажњаван од стране Агенције за лиценцирање стечајних управника за озбиљне пропусте у раду као стечајног управника, 2 поступка код исте Агенције су у току и шта се деси..., човек постане министар и гаси Агенцију која га је казнила и преноси надлежности Комори стечајних управника која ће вршити контролу над самим собом!!!!
При томе је новим законом предвидео да стечајни управник може бити неко ко је и у притвору??? Ej људи освестите се, то значи кад их ухапсе због лоповлука и даље могу да раде као стечајни управници! Потпуно искључује државу из било какве контроле рада стечајних управника! Ово је организовани криминал на нивоу државе! Г-дине Вучићу реагујте, не дозволите овом човеку да озакони пљачку, у супротном сте саучесник!!!!!

bluez

pre 10 godina

Covece, pa sve su vec raskrmcili. A iza svih prica o stednji je politicki obracun, u ovom konkretnom slucaji, ne zna kako da smeni Laganina, pa ukida citavu agenciju. Sta je sledece? Drzavna revizorska institucija? Vidim da se ne oglasavaju ove godine, uplasili se ljudi...to nam je sad drzava...za godinu dana smo se vratili 15 godina unazad. Strasno

Tibor

pre 10 godina

Znači po njegovim rečima ne trebaju nam strani invcestitori. Dobro ajde da vidimo koliko je Srbija jaka i moćna da sama pokrene privredu. Ovo su nam govorili i 90-tih, pa znamo gde smo završili, jer smo se busalu u grude da smo jaki, najjači, a zemlja nam je propala.
Ministar očita ima zadatak da uništi sve što može. Nije dovoljno što svaki dan gledamo štrajkove, već hoće da nam velike kompanije poput Fijat-a, Gorenja, panasonika odu iz Srbije.
Pitam se gde mu je granica bahatosti, a to što je on sam uništio na desetine firmi dok je bio stečajni upravnik puj pike ne važi, to je tada bilo i to je do njegovog dolaska moglo.

Pakujem kofere i odlazim što dalje od ovakvih Radulovića, Dačić-a i sličnih.

Vrana vrani oči ne vadi

pre 10 godina

"Agencija za licenciranje stečajnih upravnika biće ugašena novim Zakonom o stečaju, koji predviđa osnivanje Komore stečajnih upravnika."

Pre dolaska na mesto ministra privrede, Radulović je bio stečajni upravnik, a za svog mandata će skoro neprimetno ukinuti instituciju koja vrši nadzor nad profesijom stečajnih upravnika i istovremeno pripremiti teren da bude predsednik komore kad mu se završi ministarski mandat.

Sve bi to čak i imalo smisla, kada ovo ne bi bila Srbija. Za pretpostaviti je da će Komora stečajnih upravnika zaista da kontroliše i sankciniše svoje članove u istoj meri kao što to čini i Lekarska komora kada lekari naprave neku brljotinu i ubiju pacijenta.

React

pre 10 godina

Jako pametno! I do sad su "navaljivali" investitori,a tek ce sad na navale! Sve zemlje u regionu daju podsticaje,cak planiraju da ih povecaju,a mi ih ukidamo. Cime cemo ih privuci? Podsticaji trebaju da ostanu,ali samo jos po jednim uslovom-da prosecna plata u preduzecu ne bude manja od 350 evra..

Bonoban

pre 10 godina

Svaki normalan investitor ce da ulozi tamo gde dobije najvecu pomoc od domacina. Mozda se nama to ne svidja, sli sve zemlje regiona daju subvecije za nova radna mesta, ovaj potez ministra je samuobilacki.

s vezom u vrstu, pa motikaj

pre 10 godina

"A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa"
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

Da, da, za razliku od sadašnje vlade. Navedite jednu investiciju koja nije za radnika na pokretnoj traci a koju je dovela ova vlada. Za visoko obrazovane nema leba. Jedino ako verujete da ćemo mi da pravimo avione, čipove i šta ja znam. Za to treba školovan kadar = ulaganje u školstvo. Ima da mećemo staniol na flaše vina za ketering u avionu i da pakujemo čipove u kutije.
(Bezveze, 8. novembar 2013 16:57)

"Skolovani" na Megatreshu, mislish?
Zaboga, budimo ozbiljni, o kakvom skolovanju pricamo?

Aco

pre 10 godina

Саша Радуловић, блогер, стручњак за кога нико до сада није чуо до ако је посећивао његов усамљени блог, не само да је нестручан, већ све ради да отера инвенститоре из Србије.
У чијем интересу он ради?
Сигурно не у интересу Србије.

Z.

pre 10 godina

Volim ovaj izgleda omiljeni srpski izraz 'treba pokrenuti privredu'. To po misljenju prosecnog komentatora izgleda ovako: Posto vec 20 godina nista ne radi, sad ga samo treba pokrenuti. I onda je mrmot zavio cokoladu.

Ekonomista

pre 10 godina

Svaki bolji makroekonomista zna da je liberalni i neoliberalni koncept propao sa svetskom krizom , ali ministru se ne može zameriti - on i nije ekonomista.....očigledno je zalutao...kao i sedam savetnka-analitičara bez iskustva...

Posmatrac

pre 10 godina

Ne brinem ja za gospodu iz Siepe, za njih ce se vec naci novo uhlebljenje i plata od 250 000 din. Ipak oni imaju veliko iskustvo i zavrsene prestizne skole u inistranstvu, ne verujem da ce nove poslove traziti preko stecenih veza i poznanstava.

Mica

pre 10 godina

Skandalozno je sto se ukida SIEPA. To je poslednja institucija koja je u inostranstvu mogla Srbiju predstaviti u malo boljem svetlu.
Iskustvo i znanje koje postoji u Agenciji ne moze se nadoknaditi likovima koje ce radikali zaposliti u Minstarstvu da rade "isti" posao. Cista osveta.
Sto se tice subvencija za investitore, to nije SIEPA izmislila. Pre nekoliko nedelja objavljeno je u britanskoj stampi da se zatvara fabrika na Istoku Engleske, a proizvodnja se preseljava u Skotsku. 600 radnika ostaje bez posla jer je Vlada Skotske dala investitoru subvencije za svako novo radno meso.

Radovan VII

pre 10 godina

"Agencija za licenciranje stečajnih upravnika biće ugašena novim Zakonom o stečaju, koji predviđa osnivanje Komore stečajnih upravnika." - Moze se to reci i drugim recima ... NECEMO gasiti agenciju za licenciranje stecajnih upravnika vec cemo je transformisati u komoru stecajnih upravnika.

pera ložać

pre 10 godina

ova mutna individua je 4 meseca na vlasti,svaki dan je u medijima,duplo više nego Vučić u ta 4 meseac još nisam čuo neki kreativan predlog od njega,samo bi da otpušta,seče,ukida,suspenduje,oduzima,nijedan njegov predlog nema neku kreativnu komponentu,nijedan predlog ne podrazumeva razvoj,čovek ne propagira razvoj privrede nego rasprodaju,rasparčavanje i totalnu destrukciju...šta očekivati od stečajnog upravnika sa diplomom inzenjera elektrotehnike sa ledjima sačinjenim od tajkuna,kontroverznih biznismena i biznismena kojima su jedini partneri država i politički moćnici

covek je genije

pre 10 godina

Cim ga je Vucic postavio za Ministra, covek mora da je genije.Zar neko u ovoj zemlji uopste sme da sumnja u to.
Umesto da gleda da pokrene privredu, on i dalje izigrava stecajnog upravnika.

Ekonom

pre 10 godina

Peca, 8. novembar 2013 13:26

Sta ti lupetas? SIEPA je pomogla da se izvoz Srbije podigne 25% za samo godinu dana. Rezultati postoje i zasto ukidati nesto sto donosi rezultate?

ZoranNS

pre 10 godina

Podrška Raduloviću, gasiti sve što nije dalo ili dali nikakve rezultate a potrošili ogromne pare, sve je Dinkić radio po njegovom receptu za lične karte preduzeća, sve je haotično, netačni, neupotrebljivo i bez kontrole.

bbb

pre 10 godina

1,2 milijade za novoosnovanu avio-kompaniju Er Srbija.Vucicu ti se ne razlikujes od tvojih predhodnika otmi od naroda koji 99.99%nikad nece da se vozi avionom treba da vas je sve sramota

pljujem uz novcanu nadoknadu

pre 10 godina

Znaci oni koji su dobijali kredite,sada ce dobijati subvencije,a neko nov ne moze da zapocne jer novac treba ovima sto su ga vec dobili,a uz to nisu vratili nazad?!

Nole

pre 10 godina

A čemu i AOFI (Agencija za osiguranje i finansiranje izvoza), koji je Dinkić i njegova družina razorila, kada se zna da je napumpan da više ne može da izdrži i da je pred bankrotom od nenaplativih kredita.

Misko

pre 10 godina

Pet puta manje od nepoznate velicine je i dalje za mene nepoznata velicina.
To moze da znaci i da ce od 50 zaposlenih ostati zaposleno isti broj, a sa 5 puta manjom platom, ili manji broj SNS-ovaca za isto toliko para.

Djole

pre 10 godina

Odlično! Konačno je neko rešio da i tu "počisti".Rasteretiće budžet.Ako tu rade "stručnjaci", pretpostavljam da će se lako snaći i u privatnom sektoru.

Alek

pre 10 godina

GASI BRATE. SVE KOJI SU TI SE NEGDE ZAMERILI GASI. SVE CENTRALIZUJ, SVE U MINISTARTSVO. Ali pre toga, ipak malo razmisli i pitaj one koji nesto znaju.

Nesto je trulo u drzavi Srbiji

pre 10 godina

Ljudi,umesto sto komentarišete ljude koje ne poznajete zagledajte se u sebe i zapitajte se šta ste vi u zivotu uradili? Kakve vi rezultate imate? Pa onda komentarišite druge. Naravno,nakon sto odgledate vašu omiljenu Farmu. Ljudska zavist,zloba i glupost zaista nemaju kraja....

Budimirka

pre 10 godina

Svaki novopeceni ministar zeli da se dokaze tako sto ce ukinuti nesto, pa jos ako je to nesto sto se pojavljuje u medijima i poznato opstoj javnosti - super! Koliko agencija i institucija na drzavnim jaslama postoje, arce pare, a niko za njih ne zna, niti ih pita za rezultate njihovog rada.
Svaka OZBILJNA drzava ima agenciju za promociju investicija kao odvojeno telo, jer kapital ide tamo gde mu je isplativije a ne gde je cistiji vazduh i mirise jorgovan.

miloš

pre 10 godina

Ministar je jedno majstor za formiranje lepe slike o sebi u medijima. Rezultati? Nisu bitni, bitno je izjavljivati pompezno ono sto svi žele da čuju, probleme ionako rešavaju drugi ili pokušavaju da ih reše . Njemu je bitno da se slika, daje izjave, ugasi agencije koje mu smetaju kao, na primer, Agenciju za licenciranje stečajnih upravnika, formira Garantni fond države da spasi banke i td.

Bezveze

pre 10 godina

"A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa"
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

Da, da, za razliku od sadašnje vlade. Navedite jednu investiciju koja nije za radnika na pokretnoj traci a koju je dovela ova vlada. Za visoko obrazovane nema leba. Jedino ako verujete da ćemo mi da pravimo avione, čipove i šta ja znam. Za to treba školovan kadar = ulaganje u školstvo. Ima da mećemo staniol na flaše vina za ketering u avionu i da pakujemo čipove u kutije.

covek sa galerije

pre 10 godina

Neki komentatori stalno bez argumenata napadaju Radulovica. To sto bio stecajni upravnik moze da nam svima koristi. Ne zna se da li bolje da pozurimo u stecaj ili odlazemo neko vreme. Odlaganjem obican narod nece steci neku korist jer tone sve dublje. Ali zato privilegovani svakim danom trose sve vise i vise a privilegovanih ima dosta. Razmislite samo Grcima nisu dozvoli bankrot do sad su propatili i duzniji vise nego sto su bili ali bez nekih resursa sigurno. Grcku drze u komi a stvari joj iznose iz kuce. Poenta neka se mnogi zapitaju sta su stvorili /koju vrednost/ a sta su potrosili i koliko to moze da jos traje. Pored toga sto kao narod trosimo vise nego sto stvaramo imamo i lopova svake vrste koji kradu sve sto im dodje pod ruku. Takvoj porodici niko nece pozajmiti pare, samo neki zelenasi kojima je cilj da za sicu dodju do vredne imovine. Takav sled dogadjaja prekida samo podvlacenje crte u nasem slucaju samo bankrotom mozemo otkaciti parazite raznih vrsta i sacuvati one koji stvaraju i omogucavaju opstanak celog drustva. U ostalom i pcele da se ne
rese trutova ne bi prezivele zimu. Kod ljudi postoji nacin da trut postane radmi covek

Milovan Nikolic

pre 10 godina

Da, ukinuce SIEPA ali cim smanji poreze i doprinose na zarade!!
Hahah... Da li se neko seca da je Ministar do skora na tome insistirao!

bbb

pre 10 godina

Od iduće godine će početi da radi garantni fond iz kojeg će država poslovnim bankama davati garancije za kredite privredi. Planirani iznos državnih grancija je 12 milijardi dinara, na osnovu kojih se očekuju ukupni krediti od 400 do 500 miliona evra.
vreme je za povlacenje stednih uloga ovo sto planiraju to je pljacka

iveku

pre 10 godina

U Srbiji ne postoji nova avio kompanija.Postoji stara kojoj je promenjeno ime.Ako neko promeni ime nije nov,drugi čovek, već je samo promenio ime.Avio kompanija je stara,tako se i vodi u registru,sa novim imenom.Samo je osnivač dugove i dalje finansiiranje prebacio na jadni i siromašni narod,a deo kompanije poklonio bogatim arapima.Tako se u Sriji po novoj vlasti osnivaju nove kompanije.Nažalost preko leđa napaćenog naroda,koji od straha ni da zucne.

zodijak ns

pre 10 godina

Dacicu, ko ti je ovaj izfrustrirani,? nek se dokaze prvo, poceo je ko ovi prethodni, sa rasturanjem umesto da stvara. Vucicu obrati paznju na ovog devastatora!

Dejan, SAD

pre 10 godina

G. Radulovica sam upoznao jos dok je bio u pecalbi. Inteligentan i vredan, ali jednostavno bez kapaciteta za velika dela. Znam da je po povratku u Srbiju na razne nacine pokusavao da se zaposli bas u SIEPA-i, hvalio je njen rad i nudio se kao neko ko ima veze po svetu i ko ce lako dovesti investitore. Bas me interesuje sta se u medjuvremenu promenilo.

Mica Nikolic

pre 10 godina

Ovaj Ministar ce ostati upisan kako mu nijedan predlog nije prosao!
Prosto je neverovatno sa kojom brzinom je covek sebe iskljucio iz ekipe koja vodi ekonomiju zemlje!

prokleta avlija

pre 10 godina

opet Radulović priča o glupostima...ja još nisam čuo ni od Radulovića,ni od Krstića,ni od gospodina glavnokomandujućeg...KAKO OVA VLADA PLANIRA DA POVEĆA ZAPOSLENOST...i kada se osmele da smanje opterećenja na plate pitam KO ĆE ZAPOŠLJAVATI...da li strani investitori,domaći privrednici tj tajkuni koji jedva čekaju promenu zakona da otpuste ko zna koliko ljudi kako bi smanjili troškove a višak novca preusmerili u omiljeno takmičenje domaćih tajkuna a to je ko ima veću jahtu ili mala i srednja preduzeća koja pola rednog vremena gube na besmilene zahteve državnih organa počevši od poreske policije,raznih komunalnih inspektora(meni je država svojevremeno naplatila kaznu zato što nisam počistio lišće ispred lokala),opštinske bulumente,pijavičkih agencija i ko zna još koga...MINISTRE RADULOVIĆU LEPO VAS PITAM KO ĆE ZAPOŠLJAVATI LJUDE U SRBIJI?

Samo stečaj Srbina spasava

pre 10 godina

Da je g. Radulović i sam čovek od integriteta i čiste prošlosti, prvi bih podržao sve ovo. Ali čovek protiv koga je, ne tako davno, baš Agencija za lic.steč.upravnika pokrenula disciplinski postupak, ne samo da mi ne uliva poverenje da zna šta radi, nego me i plaši šta sve može da uradi sada kada ima toliku moć. Iz ovog teksta http://www.svedok.rs/index.asp?show=89605 se jasno vide njegovi razlozi za gašenje pomenute agencije. Što se tiče gašenja SIEPA-e i krivičnih prijava, verujem da mu ni tu nisu išli niz dlaku, pa rešio čovek da stvari postavi na 'svoje mesto'. Nadam se, ipak, da će i njemu neko stati na kraj, dok ne uništi sve što je ostalo.

kole

pre 10 godina

Imao sam prilike da cujem i vidim predstavnike SIEP- e na medjunarodnim skupovima. Mogu da kazem da su bili veoma profesionalni. Imali su korisne prezentacije ( ne samo bla - bla) i informacije. To je jedna PR agencija ciji su rezultati onoliko dobri kao sto je i politika Vlade. Ako Vlada ima bez veze politiku, onda to nije greska SIEP-e. Ovo lici na obican revansizam. Uostalom, sumnjam da ce odeljenje Ministarstva biti jeftinije.

Tuzna Srbija

pre 10 godina

Bilo bi lepo imati uvid u tu analizu agencija koje je uradilo ministarstvo privrede, jer ovakve pausalne izjave nista ne znace.

Nemanya

pre 10 godina

Slusao sam prezentaciju jednog od savetnika za poljoprivredu iz SIEPA-e pre dva dana.zakljucak je bio da treba da se baziramo na proizvodnju sirovina. I takvi "savetuju"...

Alex

pre 10 godina

Nek radi sta hoce samo neka nam ne povecava efektivne namete na plate. Citam na njegovom blogu (b92 blog, nego je zabranio komentarisanje, pa moram ovako), kako nam je jedini spas da rastereti poslodavce a oglobi srednju klasu sa poreskim stopama do imbecilnosti za nase uslove.

TAKO JE

pre 10 godina

U pravu ste,uzaludno bacanje para,i stednja u budzetu,sve je to naparvio u svoje vreme DS i doveo do ovolikog deficita budzeta.

znam

pre 10 godina

Miroslave, ministar vec ima stranku konsultanata srbije. I naravno smeta siepa, ulazi im na teritoriju. Siepa hoce haos, pa covece tamo radi 45 ljudi, o cemu pricas?

Miroslav

pre 10 godina

Ako ovaj čoveka ikada osnuje stranku ili neku drugu organizaciju, javno potpisujem pristupnicu. Jedini koji odlučno i konkretno radi bez rukavica, samo da se nađe više pametnih među političarima pa da ga podrže.

SIEPA hoce haos u drzavi

pre 10 godina

Ljudi iz SIEPE su vrlo pokvareni i pronicljivi "grejaci fotelja"!Pa zar neko od njih zeli reci da je Srbija SAD,Nemacka,Svedska,Japan itd..,pa zato moramo i mi da imamo spomenutu agenciju,a istina je da mi jos uvek smo u trgovinskom deficitu s svetom,i ne samo u deficitu,nasa privreda mala i srednja su zatrpane raznim nametima,samo da bi putem nameta pored ostalih i vas iz SIEPE izdrzavali novcem iz budzeta,i na stotine hiljada zaposlenih u raznim DUPLIRANIM institucijijama?

Sta i sada ce ispasti po SIEPI da Sasa Radulovic je covek koji u tisini podrzava ubistvo Zorana Djindjica,pa je odlucio da sve razrusi i unisti sto je Z.Djindjic i tadsnja vlad osnivala?Mozda ce na kraju i S.Radulovic biti kriv i za svetsku ekonomsku krizu,jer je i nju S.Radulovic predvideo,a i tragicno ubijeni Z.Djindjic,nalozio njegovoj vladi da se osnuje SIEPA,i zato je osnivana SIEPA?To je tako bezobrazno i drsko od vodecih ljudi iz SIEPE!

I sada se SIEPA zalaze da se ponizi S.Radulovic kao ministar privrede,da se odluka o ukidnja prebaci na vladu,pa tako podkrepi prica u opoziciji da je A.Vucic diktator,i da on sam sve unistava u Srbiji,ujedno narod huska na vladu?

Ko ce odgovarati u zemlji,ako se ekonosmki i privredni sistem urusava,i ne samo urusava,vec i Srbija raspada,jel cemo kriviti Tita,jer i on je bio istoriska politicka figura Srbije,pa smo ukinuli neke njegove vizije,sada koristimo Z.Djindjica kao stit za ostvarivanje licnih parazitskih interesa.

zasto mladi i skolovani se plase premene radnih mesta?

pre 10 godina

@(znam, 9. novembar 2013 12:09)
"Siepa hoce haos, pa covece tamo radi 45 ljudi, o cemu pricas"?

Pa kada tamo radi samo 45 ljudi,zasto onda se SIEPA zalaze da se preskoci odluka ministra privrede,pa trazi putem medija da se odlucuje na vladinom nivou u vezi buducnosti sa SIEPOM?Zasto se zloupotrebljava ime i delo Z.Djindjica?Ministar predlaze vladi odluke ministarstva na usvajanje,a Dacic i Vucic su nalozili spomenutom ministru S.Radulovicu, sta se od njega ocekuje tokom rada u svojstvu ministra privrede.Ako tamo u SIEPI rade strucni,sposobni i uspesni ljudi,pa njima ne bi na bilo koji nacin naskodilo ukidanje SIEPE,vec naprotiv imaju sta da dodaju u svojim CV dokumentima ili?

Leka Srbin

pre 10 godina

Bolje ugasite Agenciju za licenciranje stečajnih upravnka. Ona tek ne služi ničemu osim da zaposleni po partijskoj i rođačkoj liniji primaju plate iz budžeta.

al sam obrazovan

pre 10 godina

Od kada ovoliko komentatora zna šta radi SIEPA, stvarno mnogo smo obrazovani.znači da nečemo da"mećemo" staniol i ostalo.Kakva pismenost btine o obrazovanju?Ovih dana se slavi 180 godina od osnivanja Gimnazije u Kragujevcu, i "nepismeni" Miloš Obrenović je znao šta znači obrazovanje, valjda i današnji školovani Ministri znaju bar malo.

Tibor

pre 10 godina

Znači po njegovim rečima ne trebaju nam strani invcestitori. Dobro ajde da vidimo koliko je Srbija jaka i moćna da sama pokrene privredu. Ovo su nam govorili i 90-tih, pa znamo gde smo završili, jer smo se busalu u grude da smo jaki, najjači, a zemlja nam je propala.
Ministar očita ima zadatak da uništi sve što može. Nije dovoljno što svaki dan gledamo štrajkove, već hoće da nam velike kompanije poput Fijat-a, Gorenja, panasonika odu iz Srbije.
Pitam se gde mu je granica bahatosti, a to što je on sam uništio na desetine firmi dok je bio stečajni upravnik puj pike ne važi, to je tada bilo i to je do njegovog dolaska moglo.

Pakujem kofere i odlazim što dalje od ovakvih Radulovića, Dačić-a i sličnih.

Mica

pre 10 godina

Skandalozno je sto se ukida SIEPA. To je poslednja institucija koja je u inostranstvu mogla Srbiju predstaviti u malo boljem svetlu.
Iskustvo i znanje koje postoji u Agenciji ne moze se nadoknaditi likovima koje ce radikali zaposliti u Minstarstvu da rade "isti" posao. Cista osveta.
Sto se tice subvencija za investitore, to nije SIEPA izmislila. Pre nekoliko nedelja objavljeno je u britanskoj stampi da se zatvara fabrika na Istoku Engleske, a proizvodnja se preseljava u Skotsku. 600 radnika ostaje bez posla jer je Vlada Skotske dala investitoru subvencije za svako novo radno meso.

bluez

pre 10 godina

Covece, pa sve su vec raskrmcili. A iza svih prica o stednji je politicki obracun, u ovom konkretnom slucaji, ne zna kako da smeni Laganina, pa ukida citavu agenciju. Sta je sledece? Drzavna revizorska institucija? Vidim da se ne oglasavaju ove godine, uplasili se ljudi...to nam je sad drzava...za godinu dana smo se vratili 15 godina unazad. Strasno

Aco

pre 10 godina

Саша Радуловић, блогер, стручњак за кога нико до сада није чуо до ако је посећивао његов усамљени блог, не само да је нестручан, већ све ради да отера инвенститоре из Србије.
У чијем интересу он ради?
Сигурно не у интересу Србије.

Ekonom

pre 10 godina

Peca, 8. novembar 2013 13:26

Sta ti lupetas? SIEPA je pomogla da se izvoz Srbije podigne 25% za samo godinu dana. Rezultati postoje i zasto ukidati nesto sto donosi rezultate?

React

pre 10 godina

Jako pametno! I do sad su "navaljivali" investitori,a tek ce sad na navale! Sve zemlje u regionu daju podsticaje,cak planiraju da ih povecaju,a mi ih ukidamo. Cime cemo ih privuci? Podsticaji trebaju da ostanu,ali samo jos po jednim uslovom-da prosecna plata u preduzecu ne bude manja od 350 evra..

Bonoban

pre 10 godina

Svaki normalan investitor ce da ulozi tamo gde dobije najvecu pomoc od domacina. Mozda se nama to ne svidja, sli sve zemlje regiona daju subvecije za nova radna mesta, ovaj potez ministra je samuobilacki.

pera ložać

pre 10 godina

ova mutna individua je 4 meseca na vlasti,svaki dan je u medijima,duplo više nego Vučić u ta 4 meseac još nisam čuo neki kreativan predlog od njega,samo bi da otpušta,seče,ukida,suspenduje,oduzima,nijedan njegov predlog nema neku kreativnu komponentu,nijedan predlog ne podrazumeva razvoj,čovek ne propagira razvoj privrede nego rasprodaju,rasparčavanje i totalnu destrukciju...šta očekivati od stečajnog upravnika sa diplomom inzenjera elektrotehnike sa ledjima sačinjenim od tajkuna,kontroverznih biznismena i biznismena kojima su jedini partneri država i politički moćnici

Ekonomista

pre 10 godina

Svaki bolji makroekonomista zna da je liberalni i neoliberalni koncept propao sa svetskom krizom , ali ministru se ne može zameriti - on i nije ekonomista.....očigledno je zalutao...kao i sedam savetnka-analitičara bez iskustva...

Кривокапић

pre 10 godina

Браво. Ја се стварно надам да ће све идеје овог министра да се реализују.

Peca

pre 10 godina

To je odlican potez. SIEPA je bila institucija sa retko nekvalifikovanim zaposlenima, uglavnom Dinkicevom mladezi, koji su samo pravili probleme ozbiljnim drzavnim upravnim organima.
A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa

шерлок

pre 10 godina

Аман људи, освестите се..., овај човек је кажњаван од стране Агенције за лиценцирање стечајних управника за озбиљне пропусте у раду као стечајног управника, 2 поступка код исте Агенције су у току и шта се деси..., човек постане министар и гаси Агенцију која га је казнила и преноси надлежности Комори стечајних управника која ће вршити контролу над самим собом!!!!
При томе је новим законом предвидео да стечајни управник може бити неко ко је и у притвору??? Ej људи освестите се, то значи кад их ухапсе због лоповлука и даље могу да раде као стечајни управници! Потпуно искључује државу из било какве контроле рада стечајних управника! Ово је организовани криминал на нивоу државе! Г-дине Вучићу реагујте, не дозволите овом човеку да озакони пљачку, у супротном сте саучесник!!!!!

Alek

pre 10 godina

GASI BRATE. SVE KOJI SU TI SE NEGDE ZAMERILI GASI. SVE CENTRALIZUJ, SVE U MINISTARTSVO. Ali pre toga, ipak malo razmisli i pitaj one koji nesto znaju.

majself

pre 10 godina

Ako. SIEPA je ionako bila puna diplomaca sa Sega-Mega fakulteta koji su masturbirali na sliku sebe u odelima, ali su na sastancima zurili k'o telad svaki put kad se pomene neki strucni termin... Da vidimo da li ce sada uspeti da nadju posao kada se nadju na slobodnom trzistu...

Bojan

pre 10 godina

Pakujem kofere i odlazim što dalje od ovakvih Radulovića, Dačić-a i sličnih.
(Tibor, 8. novembar 2013 13:13)

Ajde molim te idi vise, i povedi i ove ostale rezignirane sa sobom, samo da vas vise ne slusamo!
Neki investitori ne dolaze za malo para koliko im drzava moze dati, vec tamo gde su uslovi dobri(citaj sto manji troskovi).
Budi malo logicar pa skontaj sledece - Dinkic kaze da na svaki ulozeni dolar vrati 7 kroz nekolicinu meseci u kasu(preko SIEPE), sto znaci da taj investitor treba na konto troskova da to uplati. Pa gde je racunica - jeftinije ih izadje da uzmu kredit i da na dalje placaju manju apanazu.
Papir trpi sve, osim nepismenih.

covek je genije

pre 10 godina

Cim ga je Vucic postavio za Ministra, covek mora da je genije.Zar neko u ovoj zemlji uopste sme da sumnja u to.
Umesto da gleda da pokrene privredu, on i dalje izigrava stecajnog upravnika.

liman

pre 10 godina

Svaka čast! URS mašina za arčenje para koja je postala nelojalna konkurencija privatnim posrednicima u prometu nekretnina. Ako su tako mladi, lepi i pametni kako tvrde, lako će naći posao. Agencija je koštala nekoliko miliona evra godišnje, a realan doprinos porastu uvoza ili izvoza je u stvari negativan.

sdfg

pre 10 godina

U prevodu glasi da u toj agenciji nema njihovih ljudi. Sta je sa desetinama druhi BESPOTREBNIH agencija i 60 (!!!!) hiljada automobila koje drzavni aparat koristi???

Krstic je znao da smanji plate onima koji rade za crkavicu a ovamo je taj novac iskoriscen za povecanje subvencija strankama.

amos

pre 10 godina

hm, ja bih ovo generalno podrzao, posebno sto je to odlican nacin za resavanje viska radnika - ako nema radnog mesta, nema ni tuzbi alavih budzetlija i vracanja na posao.. A da je SIEPA nesto korisno uradila cisto sumnjam. Saradjivao sam sa njima malo ranije i nema tu nicega sem puno filozofiranja, prodavanja magle, pranja para kroz razne strane savetnike, kurseve itd. Naravno, da ne pominjem te subvencije od do 10k, koje su svi znali kome idu.
I da ne pominjem apsolutni manjak ikakve post-kontrole. Obicno sipanje para u rupu bez dna.
Problem je sto ce svi ti parazitcici da se ipak ponovo uhlebe negde na nasoj grbaci, nece oni ostati kod kuce sigurno. Ili bar ne bez plate.

Ovo za stecajnu agenciju je malo sumnjivo, ali ajd.

Ali ono sto je Radulovic izjavio usput, kako je nasao DVE agencije koje ne rade svoj posao!? E to mi govori vise od svega ostalog. Nema ovde promena, samo kozmetika i stranacko i licno napucavanje. Uklonio je ono sto je njemu ili njegovima smetalo, zabole ga mnogo za drzavu.

amater

pre 10 godina

S.Radulovicu,svaka ti cast BRAVO!SIEPA je parazit od agencije,ideja je odlicna da se neki mali efikasan i efektivan tim osnuje u ministarstvu privrede,koji ce odraditi mnogo vise i profesionalnije od ove SIEPE!Oni su isto drustvo kao i ekonomske diplomate,Privreda zaposljava,a ne "zasticeni beli medvedi",a i privredi treba smanjiti namete,a mora da se i ustedi.Kada su tako dobri ovi iz predimenzioniranih institucija birokratske administracije na primer iz PKS,PKB,SIEPE,ekonomske diplomate itd..,neka traze posao u priovredi i neka pokazu svoje znanje,a ne preko drzavnog budzeta nas svih poreznika.Jos jednom BRAVO!

valjevac

pre 10 godina

Podržavam u potpunosti kao preduzetnik koji muku muči da zaradi za plate sebi i zaposlenima! Dajte svakom preduzetniku po 10.000e kao što dajete Gorenju i drugima i ima da zaposlimo tri puta više ljudi i to da rade kao ljudi za plate a ne kao robovi za crkavicu. Dok ne sredimo sebe, neće nam niko pomoći jer svi stranci ovde dolaze da izrabljuju i obezvređuju život običnog čoveka koji je u svojoj zemlji tako jadno tretiran.

perica

pre 10 godina

Konačno jedan dobar potez! Gde ce sad omladina i oni malo stariji omladinci iz G17 da rade! oni ce se sigurno snaci, oni su strucnjaci iznad politike!

referent za kiselu vodu, u SSRNJ, od 75.-89. godine, samoupravljac, sada u zasluzenoj penziji

pre 10 godina

"U saopštenju SIEPA-e podseća se da ju je Svetska banka svrstala u grupu od osam najboljih agencija ove vrste na svetu, a takve agencije imaju i najrazvijenije zemlje poput SAD, Švedske, Nemačke, Japana..."
- Mislim, da je ovo kljucno, zbog cega Vas gase!

Ove "brosure za sajmove" i sajmove po kojima ste se mucili, putujuci i promovisuci srpsku privredu, radnici Vam posebno priznaju kao argument, zbog cega Vas treba zadrzati, kao bitan sraf nase privrede, ali, Vlada Srbije izgleda svo to Vase pregalastvo, uoste ne vidi.

btw, ne da Vas treba ukinuti, nego Vas treba zakonim zabraniti!!!

knjazevcanin

pre 10 godina

Ne samo Siepu vec i Aofi i Fond za razvoj. Sve to treba ugasiti jer je to
izmisljotina Mladjana Dinkica. Tamo rade neznalice i poslusnici Dinkica.
Takodje treba ispitati direktne subvencije koje je godinams iz ministarstva
delio Dinkic...

Budimirka

pre 10 godina

Svaki novopeceni ministar zeli da se dokaze tako sto ce ukinuti nesto, pa jos ako je to nesto sto se pojavljuje u medijima i poznato opstoj javnosti - super! Koliko agencija i institucija na drzavnim jaslama postoje, arce pare, a niko za njih ne zna, niti ih pita za rezultate njihovog rada.
Svaka OZBILJNA drzava ima agenciju za promociju investicija kao odvojeno telo, jer kapital ide tamo gde mu je isplativije a ne gde je cistiji vazduh i mirise jorgovan.

Stanislav

pre 10 godina

Dosta ljudi se buni sto ce g. Radulovic gasi ovu agencuju. Dosta je bilo javasluka i trosenje para nemilice. Da ima neke koristi od te agencije to bi se vec videlo. Treba da budemo srecni da neko hoce da uvede red u javnim preduzecima, nevidim nista lose u tome. Nadam se da ce uskoro biti napravljen centralni registar zaposlenih u javnom sektoru. Puna podrska.

olga

pre 10 godina

To je nepotrebo.Osmislio Dinkić za udomljavanje partijskih kadrova.Taj čovek je svojim eksperimentima i nestručnošću zavio Srbiju u crno.Hitno smeniti njegove kadrove jer su isti kao i on.

Bezveze

pre 10 godina

"A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa"
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

Da, da, za razliku od sadašnje vlade. Navedite jednu investiciju koja nije za radnika na pokretnoj traci a koju je dovela ova vlada. Za visoko obrazovane nema leba. Jedino ako verujete da ćemo mi da pravimo avione, čipove i šta ja znam. Za to treba školovan kadar = ulaganje u školstvo. Ima da mećemo staniol na flaše vina za ketering u avionu i da pakujemo čipove u kutije.

miloš

pre 10 godina

Ministar je jedno majstor za formiranje lepe slike o sebi u medijima. Rezultati? Nisu bitni, bitno je izjavljivati pompezno ono sto svi žele da čuju, probleme ionako rešavaju drugi ili pokušavaju da ih reše . Njemu je bitno da se slika, daje izjave, ugasi agencije koje mu smetaju kao, na primer, Agenciju za licenciranje stečajnih upravnika, formira Garantni fond države da spasi banke i td.

Nesto je trulo u drzavi Srbiji

pre 10 godina

Ljudi,umesto sto komentarišete ljude koje ne poznajete zagledajte se u sebe i zapitajte se šta ste vi u zivotu uradili? Kakve vi rezultate imate? Pa onda komentarišite druge. Naravno,nakon sto odgledate vašu omiljenu Farmu. Ljudska zavist,zloba i glupost zaista nemaju kraja....

Bgd

pre 10 godina

@(valjevac, 8. novembar 2013 13:43)
Slika i prilika današnjeg srpskog privatnika:
- radnike doživljava kao privatno vlasništvo, skoro kao roba od kojeg očekuje da mu radi u firmi i da istovremeno bude kućna pomoćnica ili batler
- svaka subota je radna a plaća radnike za 40 sati nedeljnog rada
- 2/3 zarade se isplaćuje na crno, naravno sa zakašnjenjem
- vozi se najnoviji model Mercedesa, Audija ili BMW, rasipa na sve strane i kuka kako je kriza. Naravno, očekuje da radnici shvate situaciju, da ne pitaju za plate, da budu maksimalno motivisani i lojalni firmi
- prekovremeni rad se podrazumeva
- godišnji odmor maksimalno odobrava u trajanju od dve nedelje

Tebe ne poznajem pa ne mogu da te svrstam u isti koš ali duboko sam ubeđen da bi većina subvencija završila u privatnim džepovima i da tu ne bi bilo većih efekata na zapošljavanje. Daj bože da grešim.

Djole

pre 10 godina

Odlično! Konačno je neko rešio da i tu "počisti".Rasteretiće budžet.Ako tu rade "stručnjaci", pretpostavljam da će se lako snaći i u privatnom sektoru.

Meca

pre 10 godina

To je odlican potez. SIEPA je bila institucija sa retko nekvalifikovanim zaposlenima, uglavnom Dinkicevom mladezi, koji su samo pravili probleme ozbiljnim drzavnim upravnim organima.
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

U Srbiji ne postoje ozbiljni drzavni organi

ZoranNS

pre 10 godina

Podrška Raduloviću, gasiti sve što nije dalo ili dali nikakve rezultate a potrošili ogromne pare, sve je Dinkić radio po njegovom receptu za lične karte preduzeća, sve je haotično, netačni, neupotrebljivo i bez kontrole.

Pera

pre 10 godina

Hvala ti Boze !
SIEPA - ``strucnjaci`` Mladjana Dinkica koji nikad u zivotu nisu nista radili, ko je imao posla sa njima zna da svi zajedno nemaju pameti i iskustva koliko jedan prosecan privrednik u prosecnoj firmi. Svaka cast ministre, samo napred !

zrad

pre 10 godina

Kao izvoznik za Rusiju imam izrazito negativno iskustvo sa zaposlenima u SIEPA. Neverovatan nivo neznanja, nedopustiv za opis poslova u ovoj Agenciji. Partijska ispostava.

bbb

pre 10 godina

1,2 milijade za novoosnovanu avio-kompaniju Er Srbija.Vucicu ti se ne razlikujes od tvojih predhodnika otmi od naroda koji 99.99%nikad nece da se vozi avionom treba da vas je sve sramota

Zalepljen za stolicu

pre 10 godina

Znaci ne da su zaseli u fotelje i navikli na putovanja, skupe hotele i vecere. Nego su postali i bezobrazni. Ne mozes da ih se resis.

pljujem uz novcanu nadoknadu

pre 10 godina

Znaci oni koji su dobijali kredite,sada ce dobijati subvencije,a neko nov ne moze da zapocne jer novac treba ovima sto su ga vec dobili,a uz to nisu vratili nazad?!

covek sa galerije

pre 10 godina

Neki komentatori stalno bez argumenata napadaju Radulovica. To sto bio stecajni upravnik moze da nam svima koristi. Ne zna se da li bolje da pozurimo u stecaj ili odlazemo neko vreme. Odlaganjem obican narod nece steci neku korist jer tone sve dublje. Ali zato privilegovani svakim danom trose sve vise i vise a privilegovanih ima dosta. Razmislite samo Grcima nisu dozvoli bankrot do sad su propatili i duzniji vise nego sto su bili ali bez nekih resursa sigurno. Grcku drze u komi a stvari joj iznose iz kuce. Poenta neka se mnogi zapitaju sta su stvorili /koju vrednost/ a sta su potrosili i koliko to moze da jos traje. Pored toga sto kao narod trosimo vise nego sto stvaramo imamo i lopova svake vrste koji kradu sve sto im dodje pod ruku. Takvoj porodici niko nece pozajmiti pare, samo neki zelenasi kojima je cilj da za sicu dodju do vredne imovine. Takav sled dogadjaja prekida samo podvlacenje crte u nasem slucaju samo bankrotom mozemo otkaciti parazite raznih vrsta i sacuvati one koji stvaraju i omogucavaju opstanak celog drustva. U ostalom i pcele da se ne
rese trutova ne bi prezivele zimu. Kod ljudi postoji nacin da trut postane radmi covek

Miroslav

pre 10 godina

Ako ovaj čoveka ikada osnuje stranku ili neku drugu organizaciju, javno potpisujem pristupnicu. Jedini koji odlučno i konkretno radi bez rukavica, samo da se nađe više pametnih među političarima pa da ga podrže.

Prakticar

pre 10 godina

Trebalo bi pregledati sve firme koje su dobijale novac od SIEPE kao i zasta su utrosene pare. Sto se tice promocija firmi fakture kje su davali SIEPI su uvek bile nabudzene posto se preko dizajna, sajtova i ostalog najlakse pere novac. Jednostavno te stavke nisu merljive po ceni, kao na primer kilogram gvozdja. Uvek je prica isla kao da SIEPA daje pola para a drugu polovinu daje korisnik za projekte koje su prikazali. Onda se sve plati sa polovinom ili trecinom novca koji se dobije od SIEPE a ostatak se potrosi na skroz druge stvari. Bilo bi dobro pregledati koliko je stvarno bilo koristi od tog potrosenog novca, posto je taj novac namenjen kobajagi za promociji nasih firmi u inostranstvu. To znaci za izvoznike. Mi se nesto ne polomismo od izvoza. Drugo sam aparat i organizacija SIEPE je veliki i realno to je moglo mnogo manje ljudi da radi. Moja firma nije velika a samo sam ja imao jedno 20 zahteva da stelujemo cene zato sto ce se fakture predavati SIEPI za sredstva. Jednostavno to je istina u Srbiji nikakva sredstva se ne mogu dobiti bez veze i placanja provizije. Ista je stvar i sa sredstvima koje je davao USAID, ako nije procenat onda je uslov da dizajn i promociju rade unapred odredjene firme. Normalno po maloumnim cenama.

bbb

pre 10 godina

Od iduće godine će početi da radi garantni fond iz kojeg će država poslovnim bankama davati garancije za kredite privredi. Planirani iznos državnih grancija je 12 milijardi dinara, na osnovu kojih se očekuju ukupni krediti od 400 do 500 miliona evra.
vreme je za povlacenje stednih uloga ovo sto planiraju to je pljacka

Miki BG

pre 10 godina

Ako su ljudi u toj agenciji toliko stručni, neka osnuju privatnu agenciju za iste poslove i naplaćuju dobro obavljen posao. To bi bilo najpoštenije. Jer, svako će platiti dobre stručnjake i dobro obavljen posao na opšte zadovoljstvo. Ako su pak kvazi stručnjaci, e onda je dosta bilo što su i do sada bili na grbači naroda i budžeta.

Posmatrac

pre 10 godina

Ne brinem ja za gospodu iz Siepe, za njih ce se vec naci novo uhlebljenje i plata od 250 000 din. Ipak oni imaju veliko iskustvo i zavrsene prestizne skole u inistranstvu, ne verujem da ce nove poslove traziti preko stecenih veza i poznanstava.

Milovan Nikolic

pre 10 godina

Da, ukinuce SIEPA ali cim smanji poreze i doprinose na zarade!!
Hahah... Da li se neko seca da je Ministar do skora na tome insistirao!

milos

pre 10 godina

ministre Radulovicu moze te ukinuti I Apr tj.smanjtit radnike u agenciji za privredne registre a mozete I restoran koji se nalazi tamo gde je klopa kao u skupstini.sve bosanci I kosovci.mogu da rade u sklopu ministarstva privrede a ne da imaju celu zgradu u Brankovoj na 6 spratova I restoran u prizemlju.Vecina ne radi nista tamo a onaj br koji je mali radi preko omladinske zadruge...zasto se cuti o tome zasto ne krenete od najblizih agencija vezanih za vas resor???

Misko

pre 10 godina

Pet puta manje od nepoznate velicine je i dalje za mene nepoznata velicina.
To moze da znaci i da ce od 50 zaposlenih ostati zaposleno isti broj, a sa 5 puta manjom platom, ili manji broj SNS-ovaca za isto toliko para.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 10 godina

Ako ces vec da seces, nemoj da zaboravis one razne agencije koje naplacuju muziku po kaficima, kao bajagi zbog zastite autorskih prava, od cega im 95% prihoda ode na plate, 5% na rezijske troskove, a 0% autorima...

Nole

pre 10 godina

A čemu i AOFI (Agencija za osiguranje i finansiranje izvoza), koji je Dinkić i njegova družina razorila, kada se zna da je napumpan da više ne može da izdrži i da je pred bankrotom od nenaplativih kredita.

TAKO JE

pre 10 godina

U pravu ste,uzaludno bacanje para,i stednja u budzetu,sve je to naparvio u svoje vreme DS i doveo do ovolikog deficita budzeta.

SIEPA hoce haos u drzavi

pre 10 godina

Ljudi iz SIEPE su vrlo pokvareni i pronicljivi "grejaci fotelja"!Pa zar neko od njih zeli reci da je Srbija SAD,Nemacka,Svedska,Japan itd..,pa zato moramo i mi da imamo spomenutu agenciju,a istina je da mi jos uvek smo u trgovinskom deficitu s svetom,i ne samo u deficitu,nasa privreda mala i srednja su zatrpane raznim nametima,samo da bi putem nameta pored ostalih i vas iz SIEPE izdrzavali novcem iz budzeta,i na stotine hiljada zaposlenih u raznim DUPLIRANIM institucijijama?

Sta i sada ce ispasti po SIEPI da Sasa Radulovic je covek koji u tisini podrzava ubistvo Zorana Djindjica,pa je odlucio da sve razrusi i unisti sto je Z.Djindjic i tadsnja vlad osnivala?Mozda ce na kraju i S.Radulovic biti kriv i za svetsku ekonomsku krizu,jer je i nju S.Radulovic predvideo,a i tragicno ubijeni Z.Djindjic,nalozio njegovoj vladi da se osnuje SIEPA,i zato je osnivana SIEPA?To je tako bezobrazno i drsko od vodecih ljudi iz SIEPE!

I sada se SIEPA zalaze da se ponizi S.Radulovic kao ministar privrede,da se odluka o ukidnja prebaci na vladu,pa tako podkrepi prica u opoziciji da je A.Vucic diktator,i da on sam sve unistava u Srbiji,ujedno narod huska na vladu?

Ko ce odgovarati u zemlji,ako se ekonosmki i privredni sistem urusava,i ne samo urusava,vec i Srbija raspada,jel cemo kriviti Tita,jer i on je bio istoriska politicka figura Srbije,pa smo ukinuli neke njegove vizije,sada koristimo Z.Djindjica kao stit za ostvarivanje licnih parazitskih interesa.

kritika

pre 10 godina

cek, cek, 1,2 milijarde dinara subvencija Air Serbia??? drzava subvencionise samu sebe ili vlasnicki kapital Arapa? Napredno, nema sta/

Radovan VII

pre 10 godina

"Agencija za licenciranje stečajnih upravnika biće ugašena novim Zakonom o stečaju, koji predviđa osnivanje Komore stečajnih upravnika." - Moze se to reci i drugim recima ... NECEMO gasiti agenciju za licenciranje stecajnih upravnika vec cemo je transformisati u komoru stecajnih upravnika.

Vrana vrani oči ne vadi

pre 10 godina

"Agencija za licenciranje stečajnih upravnika biće ugašena novim Zakonom o stečaju, koji predviđa osnivanje Komore stečajnih upravnika."

Pre dolaska na mesto ministra privrede, Radulović je bio stečajni upravnik, a za svog mandata će skoro neprimetno ukinuti instituciju koja vrši nadzor nad profesijom stečajnih upravnika i istovremeno pripremiti teren da bude predsednik komore kad mu se završi ministarski mandat.

Sve bi to čak i imalo smisla, kada ovo ne bi bila Srbija. Za pretpostaviti je da će Komora stečajnih upravnika zaista da kontroliše i sankciniše svoje članove u istoj meri kao što to čini i Lekarska komora kada lekari naprave neku brljotinu i ubiju pacijenta.

s vezom u vrstu, pa motikaj

pre 10 godina

"A tek sta su reklamirali...dodjite investirajte u Srbiju, ovde su plate niske, radnici cute, struja jefitna do bola....katastrofa"
(Peca, 8. novembar 2013 13:26)

Da, da, za razliku od sadašnje vlade. Navedite jednu investiciju koja nije za radnika na pokretnoj traci a koju je dovela ova vlada. Za visoko obrazovane nema leba. Jedino ako verujete da ćemo mi da pravimo avione, čipove i šta ja znam. Za to treba školovan kadar = ulaganje u školstvo. Ima da mećemo staniol na flaše vina za ketering u avionu i da pakujemo čipove u kutije.
(Bezveze, 8. novembar 2013 16:57)

"Skolovani" na Megatreshu, mislish?
Zaboga, budimo ozbiljni, o kakvom skolovanju pricamo?

Misko

pre 10 godina

Pitanje:Kako se zove drzava u kojoj od prosecne plate porodica ne moze da se prehrani?
Odgovor: Mocvara, u kojoj posle svakih izbora ima sve vise krokodila.

zasto mladi i skolovani se plase premene radnih mesta?

pre 10 godina

@(znam, 9. novembar 2013 12:09)
"Siepa hoce haos, pa covece tamo radi 45 ljudi, o cemu pricas"?

Pa kada tamo radi samo 45 ljudi,zasto onda se SIEPA zalaze da se preskoci odluka ministra privrede,pa trazi putem medija da se odlucuje na vladinom nivou u vezi buducnosti sa SIEPOM?Zasto se zloupotrebljava ime i delo Z.Djindjica?Ministar predlaze vladi odluke ministarstva na usvajanje,a Dacic i Vucic su nalozili spomenutom ministru S.Radulovicu, sta se od njega ocekuje tokom rada u svojstvu ministra privrede.Ako tamo u SIEPI rade strucni,sposobni i uspesni ljudi,pa njima ne bi na bilo koji nacin naskodilo ukidanje SIEPE,vec naprotiv imaju sta da dodaju u svojim CV dokumentima ili?

Samo stečaj Srbina spasava

pre 10 godina

Da je g. Radulović i sam čovek od integriteta i čiste prošlosti, prvi bih podržao sve ovo. Ali čovek protiv koga je, ne tako davno, baš Agencija za lic.steč.upravnika pokrenula disciplinski postupak, ne samo da mi ne uliva poverenje da zna šta radi, nego me i plaši šta sve može da uradi sada kada ima toliku moć. Iz ovog teksta http://www.svedok.rs/index.asp?show=89605 se jasno vide njegovi razlozi za gašenje pomenute agencije. Što se tiče gašenja SIEPA-e i krivičnih prijava, verujem da mu ni tu nisu išli niz dlaku, pa rešio čovek da stvari postavi na 'svoje mesto'. Nadam se, ipak, da će i njemu neko stati na kraj, dok ne uništi sve što je ostalo.

kole

pre 10 godina

Imao sam prilike da cujem i vidim predstavnike SIEP- e na medjunarodnim skupovima. Mogu da kazem da su bili veoma profesionalni. Imali su korisne prezentacije ( ne samo bla - bla) i informacije. To je jedna PR agencija ciji su rezultati onoliko dobri kao sto je i politika Vlade. Ako Vlada ima bez veze politiku, onda to nije greska SIEP-e. Ovo lici na obican revansizam. Uostalom, sumnjam da ce odeljenje Ministarstva biti jeftinije.

al sam obrazovan

pre 10 godina

Od kada ovoliko komentatora zna šta radi SIEPA, stvarno mnogo smo obrazovani.znači da nečemo da"mećemo" staniol i ostalo.Kakva pismenost btine o obrazovanju?Ovih dana se slavi 180 godina od osnivanja Gimnazije u Kragujevcu, i "nepismeni" Miloš Obrenović je znao šta znači obrazovanje, valjda i današnji školovani Ministri znaju bar malo.

zodijak ns

pre 10 godina

Dacicu, ko ti je ovaj izfrustrirani,? nek se dokaze prvo, poceo je ko ovi prethodni, sa rasturanjem umesto da stvara. Vucicu obrati paznju na ovog devastatora!

Dejan, SAD

pre 10 godina

G. Radulovica sam upoznao jos dok je bio u pecalbi. Inteligentan i vredan, ali jednostavno bez kapaciteta za velika dela. Znam da je po povratku u Srbiju na razne nacine pokusavao da se zaposli bas u SIEPA-i, hvalio je njen rad i nudio se kao neko ko ima veze po svetu i ko ce lako dovesti investitore. Bas me interesuje sta se u medjuvremenu promenilo.

Z.

pre 10 godina

Volim ovaj izgleda omiljeni srpski izraz 'treba pokrenuti privredu'. To po misljenju prosecnog komentatora izgleda ovako: Posto vec 20 godina nista ne radi, sad ga samo treba pokrenuti. I onda je mrmot zavio cokoladu.

znam

pre 10 godina

Miroslave, ministar vec ima stranku konsultanata srbije. I naravno smeta siepa, ulazi im na teritoriju. Siepa hoce haos, pa covece tamo radi 45 ljudi, o cemu pricas?

Leka Srbin

pre 10 godina

Bolje ugasite Agenciju za licenciranje stečajnih upravnka. Ona tek ne služi ničemu osim da zaposleni po partijskoj i rođačkoj liniji primaju plate iz budžeta.

Mica Nikolic

pre 10 godina

Ovaj Ministar ce ostati upisan kako mu nijedan predlog nije prosao!
Prosto je neverovatno sa kojom brzinom je covek sebe iskljucio iz ekipe koja vodi ekonomiju zemlje!

prokleta avlija

pre 10 godina

opet Radulović priča o glupostima...ja još nisam čuo ni od Radulovića,ni od Krstića,ni od gospodina glavnokomandujućeg...KAKO OVA VLADA PLANIRA DA POVEĆA ZAPOSLENOST...i kada se osmele da smanje opterećenja na plate pitam KO ĆE ZAPOŠLJAVATI...da li strani investitori,domaći privrednici tj tajkuni koji jedva čekaju promenu zakona da otpuste ko zna koliko ljudi kako bi smanjili troškove a višak novca preusmerili u omiljeno takmičenje domaćih tajkuna a to je ko ima veću jahtu ili mala i srednja preduzeća koja pola rednog vremena gube na besmilene zahteve državnih organa počevši od poreske policije,raznih komunalnih inspektora(meni je država svojevremeno naplatila kaznu zato što nisam počistio lišće ispred lokala),opštinske bulumente,pijavičkih agencija i ko zna još koga...MINISTRE RADULOVIĆU LEPO VAS PITAM KO ĆE ZAPOŠLJAVATI LJUDE U SRBIJI?

iveku

pre 10 godina

U Srbiji ne postoji nova avio kompanija.Postoji stara kojoj je promenjeno ime.Ako neko promeni ime nije nov,drugi čovek, već je samo promenio ime.Avio kompanija je stara,tako se i vodi u registru,sa novim imenom.Samo je osnivač dugove i dalje finansiiranje prebacio na jadni i siromašni narod,a deo kompanije poklonio bogatim arapima.Tako se u Sriji po novoj vlasti osnivaju nove kompanije.Nažalost preko leđa napaćenog naroda,koji od straha ni da zucne.

col kurtz

pre 10 godina

gasite i onu fantomsku agenciju za bezbednost saobracaja u kojoj parazitiraju penzionisani funkcioneri uprave saobracajne policije

Nemanya

pre 10 godina

Slusao sam prezentaciju jednog od savetnika za poljoprivredu iz SIEPA-e pre dva dana.zakljucak je bio da treba da se baziramo na proizvodnju sirovina. I takvi "savetuju"...

Tuzna Srbija

pre 10 godina

Bilo bi lepo imati uvid u tu analizu agencija koje je uradilo ministarstvo privrede, jer ovakve pausalne izjave nista ne znace.

Alex

pre 10 godina

Nek radi sta hoce samo neka nam ne povecava efektivne namete na plate. Citam na njegovom blogu (b92 blog, nego je zabranio komentarisanje, pa moram ovako), kako nam je jedini spas da rastereti poslodavce a oglobi srednju klasu sa poreskim stopama do imbecilnosti za nase uslove.