Četvrtak, 15.08.2013.

15:52

Prvi Krstićev radni dan (VIDEO)

Dan posle dogovora prvog potpredsednika Vlade i Lazara Krstića da prihvati mesto ministra finansija, budući šef finansija već vodi razgovore o Vladi.

Izvor: B92

Prvi Krstiæev radni dan (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Daj lake note da se cuti i trpi

pre 10 godina

Kad bi krenuo da radi svoj posao - da poboljsava finansijske perspektive Srbije, istog trena bi dobio otkaz.

Okano

pre 10 godina

"Skromno"... Potpisujem Vaš komentar. Ali i na žalost ovo je nemoguće ispuniti u Srbiji jer vlast ima potpuno drugačiji zadatak. Pre pola godine napisao sam pismo Ministarstvu finasija i g.dinu Dinkiću na koje nikada nisam dobio odgovor. Suština pisma je rad na crno. Dao sam primer proizvođače suvenira. 95% radi na crno, po pijacama i vašarima. Kada bi regulisali svoj rad najbolji bi mogli svoje proizvode da nude i velikim firmama. Rezultat je da danas suvenire uvozimo iz Kine! Šajkače, čokančiće... Meni ne treba nikakva pomoć od države, ni kredit, ni pozajmica. Tražim samo da se tačno proceni moje davanje na osnovu moje zarade da bih mogao da radim i živim od tog posla. Zar je to teško? Ali ne, vlastima u Srbiji, prethodnima i sadašnjoj, nisu potrebni samostalni i jaki građani, tzv srednji stalež. Potrebno je što više zavisnih robova koji će morati da rade za hranu kod monopolista i novih robovlasnika, domaćih i stranih. Šta je rešenje? Ko to zna, kakvi smo postali.

Skromno

pre 10 godina

Ja, kao relativno mlad covek, od ovog mladog i inteligentnog coveka, kao i od svih ostalih na vlasti, ocekujem samo jednu stvar. Da mi omoguci sto laksi start, sto nize namete, poreze,dazbine itd. kako bih mogao da odpocnem svoj malecki posao privatno a da me ne udave vec prvi mesec nameti itd. S obzirom da nemam inicijalni kaptital, znacajan, molim Vas da nam omogucite da otpocnemo posao lakse i da nas pustite da se razradimo kako bi smo mogli placati namete. Nadam se da ste svi Vi tamo svesni da razlicita zanimanja imaju i razlicito vreme razradjivanja posla, da lokacija samog lokala utice na razlicite vrste prometa usluga, da nemamo svi pocetni kapital da pocnemo na atraktivnim lokacijama. Kada bi ste nam omogucili lakse otpocinjanje biznisa, mnogo nezaposlenih ljudi bi se lakse odlucilo da krene samostalno, time bi ste rasteretili i biro za nezaposlene. Ne znam da li Vi imate uvid u dnevni promet nekog zanatlije u danasnjim uslovima, bilo bi dobro kada bi ste direktno komunicirali sa malim preduzetnicima i stekli uvid u poteskoce koje imaju. Svako ko radi na crno, to ne zeli ali Vasi nameti su visoki za neke zanatlije... Ne vrsite represiju nad ljudima koji zaradjuju 30-40 000 din mesecno na crno, pronadjite modele kako da im olaksate legalizaciju prema njihovom profitu..

jimifix

pre 10 godina

Zna se sta treba da se uradi. Reforma PIO fonda smanjenje plata i penzija i otpustanje administracije. To zavisi od "politicke volje", a ministar koji ce to da sprovede moze da bude bilo ko. Ako vam je lakse da to uradi zlatni decko ona je to ok. :D

MARKO

pre 10 godina

Ovako je Boza Djelic reklamiran pa smo videli sta je uradio,,Njegov progran je prodati obveznice prodati telekom i sve sto valja da bi isplatili plate....Ovaj je isto velika prevara.... Nama treba pokrenuti proizvodnju a ne prodati firme.Telekom prodati pa to moze samo izdajnik...

vidis Danice kako si naivna

pre 10 godina

Nije vam odgovaralo da svi budemo jednaki i da nema tolikih razlika medju ljudima. Nije se rat ni zavrsio a ti si se vratio sa posteno zaradjenim kapitalom, pre tebe njih 1000, posle tebe jos 1000, da ponovo zidate kule i zamkove, da ponovo tlacite i unistavate ljude. Pa jel su mene zatvarali samo zato sto sam vikao: "Ziveo Staljin i svetska revolucija?!" Jel ste me zato zatvarali?! Pa sta je trebalo da vicem? "Ziveo kapitalizam"?!

Alex

pre 10 godina

@Zuki

Komentar je odlican. Nece se ovde skrenuti sa dosadasnjeg pravca, sve ostalo je sminka. Ova vlada ne sme da prizna da ce joj najveci "uspeh" biti ako reprogramira kredite, a ovamo citamo dolazi hyundai, i ostali ...

drale

pre 10 godina

Ako nas ovaj ne spase, niko neće ... mnogo mi je nešto ulickan, gotovo kao Boris. Ne sumnjam da je dečko pametnica, ali rad u McKinsey-u i vođenje državnih finansija ipak nije ista stvar. Maradona je bio najveći igrač, ali kao trener nije za više od zonske lige. Neka mu je sa srećom.

Pera

pre 10 godina

Za pocetak ispitati i oduzeti sve sporne privatizacije od 1990 god. Oduzeti novac od tajkuna i svih koji su im omogucolo da do tog novca dodju. Oformiti novi Tim postenih inspektora i sudija koji ce smeti beskompromisno da rade svoj posao.

Silver Surfer

pre 10 godina

Sva halabuka oko ovog decka deluje mi vec pomalo neukusno. Kao nekada kada se pojavio Panic ili kada je doveden deda Avram da se izbori sa inflacijom. I sta se provlaci kao potpuno ista stvar kada su sva trojica u pitanju? Cinjenica da se ne radi na izgradnji sistema u kojem ce pojedinac da bude samo jedan sraf i koji ce funkcionisati ma kako da se taj sraf zvao. Tek kada to postignemo mi cemo kao drustvo moci da se pomerimo sa mrtve tacke. Do tada, defilovace ovde razni pojedinci koji ce biti predstavljani kao spasioci a osim jeftinog marketinga za one koji nekog takvog dovode nece se dobiti nista. Prethodno iskustvo nas uci da su potroseni i Panic i deda Avram. Zasto ne bi bio i Krstic.

Tamara

pre 10 godina

Pa videli smo njihove razne JEJLOVE HARVARDE OKSFORDE u odnosu na nas pravni fakultet u Beogradu , u Hagu - bila je to igra macke i misa ... pardon miseva ... ceo svet se smejao ...
Tolike fascinacije kod nas izaziva ovaj novi 'vucicev' decak .

obi van

pre 10 godina

Sta ste navalili na covjeka. Mene licno samo tipovi kao Ceda nerviraju a ne ovakvi idealisti koji dolaze da pomognu zemlji koja im nikada hvala reci nece.

ja

pre 10 godina

Finansijska disciplina ce vaziti samo za raju, sitne preduzetnike koji ce pozatvarati firme, siva ekonomija ce pocrneti a bogati ce biti jos bogatiji jer njih nece niko dirnuti posto je tako godinama unazad ko god dosao za ministra, premijera ili predsednika drzave jadne Srbije. Od ovog eksperta koji zna teoriju ali nema praksu u Srbiji, gde vladaju specificni uslovi zivljenja i poslovanja, nista nece biti jer bez nekog ko ima osim teorijskog i prakticnog znanja, od dvadesetak godina u privredi a da je osposobio neku firmu u kolapsu nece biti boljitka, napredovanja privrede i standarda naroda. Sve je ovo zavaravanje!! Narod treba da se oslobodi poreza da bi mogao da sam pokrene neki posao kad mu ga je vec uzela drzava sa nesposobnim kadrovima i losim zakonima. Samo veliki mocnici ne placaju porez al drz ove male jade nek crknu , dosad je tako bilo a verujem i ubuduce, nazalost!

MUKNAVI

pre 10 godina

Eto,sada imamo i Mrsoja iz Nis,valjda ce biti bolji od Mausa i ekipe koji ispisase ,davno,bilborde ;Drustvena imovina svacija i nicija,pa navalise da pune svoje torbe,donose super povoljne zakone za tajkune i na kraju se poterase oko onog sto su pokupili od onih kojima su obecali prekrasnog goluba na grani da mu maznu vrapca koji mu je bio u saci..

Deyan

pre 10 godina

Sto ti zao decka? Decko je sam birao, niko ga nije na silu terao.
(Zoran, 15. avgust 2013 21:54)

Zao mi ga je jer ce ga demagog Vucic iskoristiti i kasnije "pustiti niz vodu" . . .

Zuki

pre 10 godina

Lazar Krstic, jos kao srednjoskolac biva ukljucen u "Young Leadership Program" univerziteta "Yale" koji sponzorise americka vlada. Vec 2001. odlazi u SAD, Ohajo gde pohadja kurs o pregovaranju i sastaje se sa clanovima Stejt Departmenta. Zatim odlazi u Petnicu a potom i na letnji kurs instituta Weizman u Izraelu.
2003-ce upisuje "Yale" i radi na istrazivanjima trzista Madjarske, terorizma u Evropi i slicnim projektima sponzorisanim od strane americke vlade.
Iz istog programa su izasli i Ma Jun (kineski borac za ekologiju), savetnica za bezbednost kosovske predsednice Jahjage, kandidat za gradonacelnika Moskve Aleksej Navalnij itd.
Program "Mladih Lidera" upravo tome sluzi. Obuci mladih i talentovanih ljudi i njihovo postavljanje u maticne drzave na visoke pozicije. Americka vlada ulaze oko 200 hiljada dolara po studentu koji se prikljuci programu.
Zasto? I opet, zasto?

Ako nista drugo sad je bar jasno da je Lazar Krstic morao da zameni Dinkica, koji je i onako radio za interese svetskih banaka. I ne cudi najavljen reprogram dugova kod MMF-a. Previse smo se udaljili od njih. Vec dugo "prkosimo" nasim astronomskim penzijama.

grunf

pre 10 godina

...otpustiti stotine hiljada viska ljudu u administraciji,,,, ...promene koje su nam zaista preko neophodne, ukidanjem javnog sektora za dve trećine...

Slazem se da je broj zaposlenih u javnom sektoru (u vanprivredi) prevelik, to svi znamo. Ali ne mislim da cemo ista dobiti ako otpustimo stotine hiljada ljudi a da prethodno ne stvorimo stotine hiljada radnih mesta u privredi za njih. Dobicemo samo stotine hiljada porodica koje zive u bedi, strahu i besu, ogromna izdvajanja za socijalnu pomoc, ogroman pad potrosnje itd. Dakle smanjenje broja zaposlenih da, ali kada se stvore uslovi za to, kada dodju investicije i nova radna mesta.

zaluđeni

pre 10 godina

- Pre dve godine moj Miško je vozio DVA kilometra vezanih očiju da nije ogrebao autobus.
- Jeste vozio. Da ne kažem šta!
- A nije?
- Dva kilometra vezanih očiju? Ma 'ajte molim Vas...
- Nemojte da ga izazivate...
- Miško! Miško! Jesi vozio dva kilometra vezanih očiju? A?
- Jesam!
- Ne volim kada ljudi izmišljaju...
- Tata, on meni ne veruje...
- 'ajde da se kladimo!
- Nemoj! Reci da mu veruješ!
- Neću da se kladim ali ne mogu da verujem. Pa znate li Vi koliko je dva kilometra?
- Stani! Zaustavi! Zaustavi!...

Zoran

pre 10 godina

Jos jedna podvala Aleksandra Vucica,"vizionara" populiste i demagoga.
Zao mi ovog decka,ali sta da se radi ...
(Deyan, 15. avgust 2013 20:48)

Sto ti zao decka? Decko je sam birao, niko ga nije na silu terao.

vodoinstalater

pre 10 godina

- Ko je?
- Tetka Nato, ja sam, Brana...
-Koji Brana?
-Pa Brana. Smiljin i Strahinjin sin...
-Koja Smilja?
-Pa Smilja, vaša sestričina. Julina ćerka...
-Aaaaa Smilja, aaaa pa što ne kažeš...a Brana... nisam te videla još dok si bio ovolicni...
-.... juuuuu Brana, vidi kol'ki si izras'o... Jesi li svršio škole?
- Ihaj, odavno...

sta je ovo

pre 10 godina

IMT-ovi traktori pošli u Kazahstan
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=08&dd=15&nav_id=743088

a na ovu vest NULA komentara.

PROIZVODNJA, PROIZVODNJA, PROIZVODNJA.........
Niko da pohvali, ništa.
Bitno je dal novi ministar pije slađu kafu sa ili bez mleka.

Sajo

pre 10 godina

nema sansi da ovaj mladic nesto promeni...svako iole normalan zna sta treba da se uradi u zemlji srbiji...al niko ne sme...evo odmah da vam definisem...otpustiti stotine hiljada viska ljudu u administraciji,,,svesti upotrebu sluzbenih automobila pod minimum a to znaci samo za sluzbene posete i nista vise,,,,pod hitno privatiozovati sve sto nije privatizovano po bilo kojem modelu a najbolje je posteno i trensparentno ako jemoguce...uvesti nultu toleranciju za razna dugovanja po svim osnovima...porez,usluge,naplata roba,..uvesti red u javnom servisu odnosno da taj javni servis bude stvarno javni servis ne cudo koje proizvodi nacionalisticke i populisticke serije nultog kvaliteta...rascistiti visak radnika u prosveti...obracunati se sa kriminalom iz proslosti...kolubara...nis...luka...c-market...ima toga koliko hocete i sve se zna...ali nesme ili ne moze to niko da sprovede a kamoli ovaj klinac i vucic...mada ja u njihove namere ne mogu da sumnjam jer neznam...ali mi se cini da od ovoga nece biti nista...jer u srbiji znamo svi ko je i sta krao ali mozemo samo da im pljunemo pod prozor...i svi znamo sta treba uraditi jedino ljdima iz vlade trebaju experti...heheheh...tako da se bojim da je ovo jos jedan ili los pokusaj ili losa isprika ili los marketinsku trik:::

Bojan

pre 10 godina

Ako se pokaze uspesnim, jedna od mera bi trebala da bude da se ukine Ekonomski fakultet zato sto su njihovi kadrovi upropastili ekonomiju ove zemlje. Realno gledano ovo je priznanje od strane same drzave da nemaju pojma.

maratonac

pre 10 godina

Predpostavljam da ce i ovaj spavati na tetkinom kaucu....dok ne "nauci" posao...vidi se po njemu da ima puno profesionalnog i zivotnog iskustva..
Ljubi ga tetka

Goran

pre 10 godina

Pravi Reality Show: 24 sata ministar. Sada cemo pratiti njegovu transformaciju od sata do sata. Stigao je da dobije kola i sofera. Videcemo sada kako ce prespavati prvu ministarsku noc.

Milan

pre 10 godina

Secam se spektakularnog sletanja privatnim avionom Milana Panica na budimpestanski aerodrom jer je SRJugoslavija imala sankcije,Surcin zatvoren.Tresla se gora rodio se mis.A tek kad mi padne napamet vremenska prognoza u "udarnom"dnevniku RTS iz 1991 za CAO Krajinu i CAO Baranju:kondukter kesu :)Vama u Srbiji treba covek koji ce napraviti inventuru i reci(crno)cinjenicno stanje,bez laganja, a sve ostalo je pesak u oci.Pozdrav iz trulog nemackog kapitalizma.

Finansijer

pre 10 godina

Imali smo mi Ministarku Dragutinovic ali je dala ostavku jer nije htela da slusa naredbe a bila je ne stranacki Ministar. Zena pravi profesionalac i znalac. E sada da vidimo ovog momka da li ce da radi po svome ili ce da slusa onog ko ga je doveo. Sve u svemu nama nema pomoci sve dok se Srbija ne dovede u red da mora da plati sve ono sto je zakonski napravljeno i da i privatnici i gradjani i privreda placaju i struju i poreze jer se na to racuna PDV a to ide u budzet.U visoko razvijenim zemljama naplata poreza i svih drzavnih zahvata je 98% a u Srbiji nesto iznad 55%.Onda siva ekonomija. Ko uspe to da dovede u red bice i nama bolje

milan

pre 10 godina

ova zemlja je postala jedan tupavi reality show... jos kad bi mogli kamere da instaliramo i gledamo funkcionere non-stop, to bi izgleda bilo sjajno... u stvari, to i nije tako losa ideja :-D

Ovich

pre 10 godina

Mi i dalje trazimo problem na pogresnom mestu. Imamo svog "lidera" kojeg smatramo svemocnog i samim tim mu dajemo veliki uticaj. Od tog lidera ocekujemo da popravi celokupnu drzavu, ekonomiju i drustvo. Ako nesto krene na dobro, nas lider postaje bog, svemocan. Ako nesto krene na lose, samo jedna osoba je kriva, nas lider.

Par primera dosadasnjih lidera: "Tito, Milosevic, Tadic, Vucic...".

U ovom slucaju ne radi se o "vrhovnom lideru" nego lideru jednog resursa "finansija". Od ovog decka ocekujemo da sredi nesto sto zavisi od celog kolektiva i mnogih drugih drzavnih resursa ali i (najvise od sledeceg) od ekonomije u privatnoj kontroli.

Znaci stanje u Srbiji zavisi od svih nas, svako od nas moze da nesto uradi da sutra bude bolje, pocevsi od promene pokvarenog mentaliteta. Bitno je da deca koja ce sutra da drze privatne kompanije i drzavne resurse budu postena i da rade u interesu svih, da zele da pomognu kolektivu a ne samo sebi.

Politicari nisu pali sa Marsa, oni su konstruirani unutar naseg drustva. Ako su lopovi i prevaranti, to znaci da u tom drustvu lezi problem.

Politicari u Srbiji samo treba da ne prave stetu, oni NEMOGU da poprave Srbiju. Svi mi mozemo. Mislite da su ljudi postali politicari zato sto su hteli da pomognu Srbiju? Ne, oni su motivisani zeljom za moci.

Pametnjaković

pre 10 godina

@(Bojan, 15. avgust 2013 18:15)

Upravo tako, ne samo naš ekonomski fakultet, već ceo univerzitet je promašaj. Mogao bi Krstić, ako zaista bude uveo promene, a ne bude štitio javni sektor, kao što su svi do sada radili, da osnuje novi ekonomski fakultet gde bi i sam predavao. Nama su potrebni kadrovi koji znaju šta rade, talenti i sposobni. Imaš ti i ljude koji znaju da rade, a da nisu završili fakultete, a naša zemlja je prepuna ljudi sa fakultetom, a da ne znaju ništa da rade, čak ni to što su završili. Sama činjenica da je njegova molba iz 2006 odbijena ili ignorisana govori o namerama političkih partija. Oni ne žele stručnjake oko sebe jer se plaše da bi izgubili svoja mesta. Zato je i sada Vučić doveo samo jednog eksperta, da je doveo nekoliko njih verovatno bi se onda udružili protiv političkih partija Srbije, koje su inače najobičniji mafijaši koji ne znaju ništa da rade, i onda bi sve krenulo onako kako partije po Srbiji ne žele. Partije u Srbiji ne žele da narod shvati ko vredi a ko ne, šta treba da se uradi, a šta ne. Ja se iskreno nadam da će Krstić uvesti promene koje su nam zaista preko neophodne, ukidanjem javnog sektora za dve trećine, itd. Ali ako ne bude, znači da je ovo sve pozorište.

Radnici Nisa nemaju prava

pre 10 godina

Kako se sada iz SNS-a najavljuju radikalni rezovi, a do juce hvale Dinkica, kao nisu bili za to da izadje iz Vlade. Jadni njihovi sledbenici koji moraju samo da klimaju glavom i podrzavaju sve sto im Gospodin kaze.

Milos

pre 10 godina

Kakva samo politička žvaka i marketinški trik - došao mladi ekspert iz inostranstsva da spasi Srbiju. A to što ne bi znao da pogleda srpski bilans uspeha i da progovori dve rečenice sa običnim knjigovodjom nikoga ne dotiče. U svetu se konsultanti i konsultantske kuće vode kao kompanije za leba bez motike a kod nas takvi ljudi postaju ministri.

vodoinstalater

pre 10 godina

"Nije prvi dan, još uvek. Bilo je odlično", odgovorio je kratko Krstić.

Kako pametan momak. Kako je samo plastično opisao svoj prvi kontakt sa poslom kojim će se baviti. Svaka mu je na mestu.

Ovu rečenicu ću da odštampam i da uramim da me UVEK podseća na inteligentnog čoveka kojeg je naš Veliki Vođa Gospodin Prvi Podpredsednik Vlade Aleksandar Vučić zahvaljujući svojim nadčovečanskim naporima kao i vanserijskoj intuiciji i smislu za otkrivanje talenata našao i omogućiom da počne da nas izvlači iz dubokog, najdubljeg blata u koje su nas uterali žuti i njihovo pogubno vođenje politike u zadnjih sto godina...

pustahija

pre 10 godina

opet tuga ,nesreca i jad na ovu napacenu i nesrecnu zemlju.dolazi nam ekonomski mesija i to opet iz najozloglasenije zemlje sveta,samog srca zla,amerike.da nas usreci po ko zna koji put.ekonomski prosperitet samo sto nije,kako to bedno zvuci posle djindjica,dinkica,djelica i ostalih marginalaca koji su pokusali da nas svi redom usrece.

CV

pre 10 godina

Cela ova farsa o ekspresnom pronalazenju mladog Srbina, Bachelora univerziteta iz brsljanove lige, koji tavori u vrhunskoj svetskoj konsultantskoj firmi (za neupucene, svakome ko doceka 30 godina na toj poziciji je belodano da je dostigao vrhunac u firmi i da treba da trazi novo uhlebljenje) jasno ukazuje da je SNS pronasao osobu koja ce stati iza ekonomskog plana njegovog "ekspertskog tima", opseniti prostotu i kod puka stvoriti iluziju svetle buducnosi u zamenu za novu tacku u CV-u "Ministar u vladi Republike Srbije".

Nikola

pre 10 godina

(Ana-bg, 15. avgust 2013 16:47)
mislis kao kolesar,kristo...? ili mladi tipa djelic,dinkic... pre 13godina i oni bili mladi perspektivni.Jeste da smo sada snizili granice,za sledecu rekonstrukciju mozda dovedemo od 19god ministre ovi oko 30 brzo postanu matori lopovi.

preslo sve mere

pre 10 godina

Kompleksi su cudo.Mogao je ovaj Nislija da zavrsi pet prestiznih Univerziteta, ali ona stara "on izasao iz sela, ali selo nije iz njega", uvaek bila i bice tacna.
Pa ovaj vise voli ad se slika i od ovog novog faraona naseg.

Alexandar Jacob

pre 10 godina

@Радован III

Pitao bih tebe da si studirao na stranom fakultetu i bio najbolji u generaciji kako bi izgledao. Ja sto zavrsih matematiku u BGu i imam vece podocnjake od njega, on se jos i dobro drzi.

Nesa

pre 10 godina

Nama ne moze pomoci Sveti Petar i Bog zajedno a ne jedan 29-godisnji klinac.Jedino sto se moze desiti da obicni gradjani i sirotinja plati cenu reformi ko zna po koji put,dok politicari ,tajkuni i slicni sigurno nece.Kad bi drzava prvo isplatila svoje dugove i omogucila da gradjani svoje dugove reprogramiraju a s druge strane smanje kamate i pokrenu proizvodnju i investicije moglo bi krenuti nabolje.

despot

pre 10 godina

Do usvajanja izmena Zakona o ministarstvima on je KANDIDAT za ministra,problem je sto se svaka Vuciceva rec tumaci kao zakon,a to svakako nije.

ja

pre 10 godina

Ne kaže se "vizija", nego "početniči entuzijazam". I ja sam imao "viziju" kad sam se zapošljavao po firmama, pa kad me udari realnost u glavu kao brzi voz. I da je nisam prihvatio takvu kakva jeste, pio bih lekove.

Liči na Cvetkovića iz mlađih dana

pre 10 godina

"Ne radi se tu samo o planu mera radi se o viziji, razgovaramo o tome kako bi Srbija mogla da izgleda za 5 godina šta može da se učini i gde mi možemo zapravo da budemo. Onda cemo iz toga izvući, sa tim proveriti ove mere o kojima pričamo", rekao je Lazar Krstić.
Jooj, a sad si me skroz razočarao. Pa sa ovim floskulama "gde vidite sebe za 5-10 godina" su mene maltretirali po firmama kad sam aplicirao za posao. Ja se ubih od razmišljanja šta da odgoovorim, a da ne zabrljam. Kad ono, ceo svet se promeni i ode u tri lepe za 5-10 godina. Klasične menadžerske finte.Ali to izgleda da pije vodu.

Dipl. Ekonomista

pre 10 godina

Po ovome trebalo bi da se zatvore svi nasi fakulteti...jel ocigledno da nesto vrede naso bi se strucnjak sa nasom diplomom...gde ja potrosi 5 godina zivota...

Vuk

pre 10 godina

Bravo momce. Aj sad na kopanje po ppt-ovima sa Jejla, to ce nas sigurno izvuci. Ili digni pdv na 40%, samo da sisari iz javnih preduzeca ne trpe.

István

pre 10 godina

"U ekonomskom savetu SNS-a, najjače stranke vladajuće koalicije, "
SNS ima ekonomski savet?Rezultate?Svako na svojoj kozi da oseti:-)))

Mirko

pre 10 godina

Za 5 godina ce se za njega pricati kao i za Djelica,Dinkica,..itd

Srbija je mala bara puna velikih krkodila, a sad u nju uskacu i mali aligatori...kada veliki krokodili pojedu sve pojesce i malog aligatora

vule

pre 10 godina

srbija je imala jednog lazara,vrhunskog ministra finansija,pacua.ovaj mladjani lazar upusta se u veliku avanturu,a jos vise oni koji ga neiskusnog dovode na ovo mesto.prvo bi trebalo da se zabrinu penzioneri,a onda i svi ostali.ma kakav da je dinkic,on je za ovog mladjanog babaroga.naravno,voleo bih da krstic bude uspesan,ali bojim se da se cudo ne moze dogoditi.neka nam je bog u pomoci!

Milan

pre 10 godina

Šta kaže "Bilo je odlično". Prvi radi dan sa novinarima. Jel ovo marketing služba ili Ministarstvo Finansija Republike Srbije. Mislim da će više davati ministar izjava za novinare nego što će raditi svoj posao zašta je postavljen. Gledaćemo mi njega i na Farmi kako je krenuo. Živi bili pa videli.

mare

pre 10 godina

Pitanje je šta Krstić sad da uradi? Da otpusti 50% javnog sekotra gde su "najjače plate" pa da ubije tražnju u zemlji,jer jedino ljudi iz javnog sektora nešto kupuju..ili da nastavi pod starom. Da nastavi da toleriše 50,000 službenih automobila,4,000 zaposlenih u RTS-u(više i od CNN-a),javašluk po državnim preduzećima,nenormalne beneficije. Sve mi se čine da će nastaviti po starom,da će krediti MMF-a redovno stizati,i u suštini neće biti nekog "radikalnog" zaokreta.

mile kapitalista

pre 10 godina

Neka mladi ministar objasni u cemu je razlika izmedju njega tj. onoga sto on predlaze i zastupa i Djelica i onoga sto je on sprovodio.
Ja cu vam reci. Razlike nema! Isti proizvod samo drugo pakovanje.
I rezultati ce biti isti.

vladar

pre 10 godina

joj kako lepo i neiskvareno dete. izgubiće taj nevinost za par meseci medju ovim kurjacima pa kad krene i on da mažnjava ili će ga iskoristitivi baciti. u Srbiji se dobronamernost surovo kažnjava.

Ana-bg

pre 10 godina

Sanjala sam taj dan kada ce na vodeca mesta doci mladi eksperti, perspektivni, moralni. Samo sam se bojala da ce ih ovaj korumpirani sistem i zli ljudi koji ga cine progutati. Videcemo ...

Kajgana

pre 10 godina

Mislim da ovo može biti početak teške, ali prave tranzicije. Ovo do sada je bila otimačina. Nadam se da to što planiraju gde ćemo biti za pet godina je bolje nego ovo sad i da će nam iskreno reći cenu toga

mile kapitalista

pre 10 godina

Neka mladi ministar objasni u cemu je razlika izmedju njega tj. onoga sto on predlaze i zastupa i Djelica i onoga sto je on sprovodio.
Ja cu vam reci. Razlike nema! Isti proizvod samo drugo pakovanje.
I rezultati ce biti isti.

mare

pre 10 godina

Pitanje je šta Krstić sad da uradi? Da otpusti 50% javnog sekotra gde su "najjače plate" pa da ubije tražnju u zemlji,jer jedino ljudi iz javnog sektora nešto kupuju..ili da nastavi pod starom. Da nastavi da toleriše 50,000 službenih automobila,4,000 zaposlenih u RTS-u(više i od CNN-a),javašluk po državnim preduzećima,nenormalne beneficije. Sve mi se čine da će nastaviti po starom,da će krediti MMF-a redovno stizati,i u suštini neće biti nekog "radikalnog" zaokreta.

Goran

pre 10 godina

Pravi Reality Show: 24 sata ministar. Sada cemo pratiti njegovu transformaciju od sata do sata. Stigao je da dobije kola i sofera. Videcemo sada kako ce prespavati prvu ministarsku noc.

CV

pre 10 godina

Cela ova farsa o ekspresnom pronalazenju mladog Srbina, Bachelora univerziteta iz brsljanove lige, koji tavori u vrhunskoj svetskoj konsultantskoj firmi (za neupucene, svakome ko doceka 30 godina na toj poziciji je belodano da je dostigao vrhunac u firmi i da treba da trazi novo uhlebljenje) jasno ukazuje da je SNS pronasao osobu koja ce stati iza ekonomskog plana njegovog "ekspertskog tima", opseniti prostotu i kod puka stvoriti iluziju svetle buducnosi u zamenu za novu tacku u CV-u "Ministar u vladi Republike Srbije".

Ana-bg

pre 10 godina

Sanjala sam taj dan kada ce na vodeca mesta doci mladi eksperti, perspektivni, moralni. Samo sam se bojala da ce ih ovaj korumpirani sistem i zli ljudi koji ga cine progutati. Videcemo ...

maratonac

pre 10 godina

Predpostavljam da ce i ovaj spavati na tetkinom kaucu....dok ne "nauci" posao...vidi se po njemu da ima puno profesionalnog i zivotnog iskustva..
Ljubi ga tetka

Milan

pre 10 godina

Šta kaže "Bilo je odlično". Prvi radi dan sa novinarima. Jel ovo marketing služba ili Ministarstvo Finansija Republike Srbije. Mislim da će više davati ministar izjava za novinare nego što će raditi svoj posao zašta je postavljen. Gledaćemo mi njega i na Farmi kako je krenuo. Živi bili pa videli.

Vuk

pre 10 godina

Bravo momce. Aj sad na kopanje po ppt-ovima sa Jejla, to ce nas sigurno izvuci. Ili digni pdv na 40%, samo da sisari iz javnih preduzeca ne trpe.

István

pre 10 godina

"U ekonomskom savetu SNS-a, najjače stranke vladajuće koalicije, "
SNS ima ekonomski savet?Rezultate?Svako na svojoj kozi da oseti:-)))

milan

pre 10 godina

ova zemlja je postala jedan tupavi reality show... jos kad bi mogli kamere da instaliramo i gledamo funkcionere non-stop, to bi izgleda bilo sjajno... u stvari, to i nije tako losa ideja :-D

Bojan

pre 10 godina

Ako se pokaze uspesnim, jedna od mera bi trebala da bude da se ukine Ekonomski fakultet zato sto su njihovi kadrovi upropastili ekonomiju ove zemlje. Realno gledano ovo je priznanje od strane same drzave da nemaju pojma.

preslo sve mere

pre 10 godina

Kompleksi su cudo.Mogao je ovaj Nislija da zavrsi pet prestiznih Univerziteta, ali ona stara "on izasao iz sela, ali selo nije iz njega", uvaek bila i bice tacna.
Pa ovaj vise voli ad se slika i od ovog novog faraona naseg.

Dipl. Ekonomista

pre 10 godina

Po ovome trebalo bi da se zatvore svi nasi fakulteti...jel ocigledno da nesto vrede naso bi se strucnjak sa nasom diplomom...gde ja potrosi 5 godina zivota...

Milan

pre 10 godina

Secam se spektakularnog sletanja privatnim avionom Milana Panica na budimpestanski aerodrom jer je SRJugoslavija imala sankcije,Surcin zatvoren.Tresla se gora rodio se mis.A tek kad mi padne napamet vremenska prognoza u "udarnom"dnevniku RTS iz 1991 za CAO Krajinu i CAO Baranju:kondukter kesu :)Vama u Srbiji treba covek koji ce napraviti inventuru i reci(crno)cinjenicno stanje,bez laganja, a sve ostalo je pesak u oci.Pozdrav iz trulog nemackog kapitalizma.

vodoinstalater

pre 10 godina

"Nije prvi dan, još uvek. Bilo je odlično", odgovorio je kratko Krstić.

Kako pametan momak. Kako je samo plastično opisao svoj prvi kontakt sa poslom kojim će se baviti. Svaka mu je na mestu.

Ovu rečenicu ću da odštampam i da uramim da me UVEK podseća na inteligentnog čoveka kojeg je naš Veliki Vođa Gospodin Prvi Podpredsednik Vlade Aleksandar Vučić zahvaljujući svojim nadčovečanskim naporima kao i vanserijskoj intuiciji i smislu za otkrivanje talenata našao i omogućiom da počne da nas izvlači iz dubokog, najdubljeg blata u koje su nas uterali žuti i njihovo pogubno vođenje politike u zadnjih sto godina...

Sajo

pre 10 godina

nema sansi da ovaj mladic nesto promeni...svako iole normalan zna sta treba da se uradi u zemlji srbiji...al niko ne sme...evo odmah da vam definisem...otpustiti stotine hiljada viska ljudu u administraciji,,,svesti upotrebu sluzbenih automobila pod minimum a to znaci samo za sluzbene posete i nista vise,,,,pod hitno privatiozovati sve sto nije privatizovano po bilo kojem modelu a najbolje je posteno i trensparentno ako jemoguce...uvesti nultu toleranciju za razna dugovanja po svim osnovima...porez,usluge,naplata roba,..uvesti red u javnom servisu odnosno da taj javni servis bude stvarno javni servis ne cudo koje proizvodi nacionalisticke i populisticke serije nultog kvaliteta...rascistiti visak radnika u prosveti...obracunati se sa kriminalom iz proslosti...kolubara...nis...luka...c-market...ima toga koliko hocete i sve se zna...ali nesme ili ne moze to niko da sprovede a kamoli ovaj klinac i vucic...mada ja u njihove namere ne mogu da sumnjam jer neznam...ali mi se cini da od ovoga nece biti nista...jer u srbiji znamo svi ko je i sta krao ali mozemo samo da im pljunemo pod prozor...i svi znamo sta treba uraditi jedino ljdima iz vlade trebaju experti...heheheh...tako da se bojim da je ovo jos jedan ili los pokusaj ili losa isprika ili los marketinsku trik:::

vodoinstalater

pre 10 godina

- Ko je?
- Tetka Nato, ja sam, Brana...
-Koji Brana?
-Pa Brana. Smiljin i Strahinjin sin...
-Koja Smilja?
-Pa Smilja, vaša sestričina. Julina ćerka...
-Aaaaa Smilja, aaaa pa što ne kažeš...a Brana... nisam te videla još dok si bio ovolicni...
-.... juuuuu Brana, vidi kol'ki si izras'o... Jesi li svršio škole?
- Ihaj, odavno...

Milos

pre 10 godina

Kakva samo politička žvaka i marketinški trik - došao mladi ekspert iz inostranstsva da spasi Srbiju. A to što ne bi znao da pogleda srpski bilans uspeha i da progovori dve rečenice sa običnim knjigovodjom nikoga ne dotiče. U svetu se konsultanti i konsultantske kuće vode kao kompanije za leba bez motike a kod nas takvi ljudi postaju ministri.

sta je ovo

pre 10 godina

IMT-ovi traktori pošli u Kazahstan
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=08&dd=15&nav_id=743088

a na ovu vest NULA komentara.

PROIZVODNJA, PROIZVODNJA, PROIZVODNJA.........
Niko da pohvali, ništa.
Bitno je dal novi ministar pije slađu kafu sa ili bez mleka.

despot

pre 10 godina

Do usvajanja izmena Zakona o ministarstvima on je KANDIDAT za ministra,problem je sto se svaka Vuciceva rec tumaci kao zakon,a to svakako nije.

Mirko

pre 10 godina

Za 5 godina ce se za njega pricati kao i za Djelica,Dinkica,..itd

Srbija je mala bara puna velikih krkodila, a sad u nju uskacu i mali aligatori...kada veliki krokodili pojedu sve pojesce i malog aligatora

Radnici Nisa nemaju prava

pre 10 godina

Kako se sada iz SNS-a najavljuju radikalni rezovi, a do juce hvale Dinkica, kao nisu bili za to da izadje iz Vlade. Jadni njihovi sledbenici koji moraju samo da klimaju glavom i podrzavaju sve sto im Gospodin kaze.

Finansijer

pre 10 godina

Imali smo mi Ministarku Dragutinovic ali je dala ostavku jer nije htela da slusa naredbe a bila je ne stranacki Ministar. Zena pravi profesionalac i znalac. E sada da vidimo ovog momka da li ce da radi po svome ili ce da slusa onog ko ga je doveo. Sve u svemu nama nema pomoci sve dok se Srbija ne dovede u red da mora da plati sve ono sto je zakonski napravljeno i da i privatnici i gradjani i privreda placaju i struju i poreze jer se na to racuna PDV a to ide u budzet.U visoko razvijenim zemljama naplata poreza i svih drzavnih zahvata je 98% a u Srbiji nesto iznad 55%.Onda siva ekonomija. Ko uspe to da dovede u red bice i nama bolje

vladar

pre 10 godina

joj kako lepo i neiskvareno dete. izgubiće taj nevinost za par meseci medju ovim kurjacima pa kad krene i on da mažnjava ili će ga iskoristitivi baciti. u Srbiji se dobronamernost surovo kažnjava.

Nesa

pre 10 godina

Nama ne moze pomoci Sveti Petar i Bog zajedno a ne jedan 29-godisnji klinac.Jedino sto se moze desiti da obicni gradjani i sirotinja plati cenu reformi ko zna po koji put,dok politicari ,tajkuni i slicni sigurno nece.Kad bi drzava prvo isplatila svoje dugove i omogucila da gradjani svoje dugove reprogramiraju a s druge strane smanje kamate i pokrenu proizvodnju i investicije moglo bi krenuti nabolje.

ja

pre 10 godina

Ne kaže se "vizija", nego "početniči entuzijazam". I ja sam imao "viziju" kad sam se zapošljavao po firmama, pa kad me udari realnost u glavu kao brzi voz. I da je nisam prihvatio takvu kakva jeste, pio bih lekove.

Nikola

pre 10 godina

(Ana-bg, 15. avgust 2013 16:47)
mislis kao kolesar,kristo...? ili mladi tipa djelic,dinkic... pre 13godina i oni bili mladi perspektivni.Jeste da smo sada snizili granice,za sledecu rekonstrukciju mozda dovedemo od 19god ministre ovi oko 30 brzo postanu matori lopovi.

Alexandar Jacob

pre 10 godina

@Радован III

Pitao bih tebe da si studirao na stranom fakultetu i bio najbolji u generaciji kako bi izgledao. Ja sto zavrsih matematiku u BGu i imam vece podocnjake od njega, on se jos i dobro drzi.

zaluđeni

pre 10 godina

- Pre dve godine moj Miško je vozio DVA kilometra vezanih očiju da nije ogrebao autobus.
- Jeste vozio. Da ne kažem šta!
- A nije?
- Dva kilometra vezanih očiju? Ma 'ajte molim Vas...
- Nemojte da ga izazivate...
- Miško! Miško! Jesi vozio dva kilometra vezanih očiju? A?
- Jesam!
- Ne volim kada ljudi izmišljaju...
- Tata, on meni ne veruje...
- 'ajde da se kladimo!
- Nemoj! Reci da mu veruješ!
- Neću da se kladim ali ne mogu da verujem. Pa znate li Vi koliko je dva kilometra?
- Stani! Zaustavi! Zaustavi!...

Liči na Cvetkovića iz mlađih dana

pre 10 godina

"Ne radi se tu samo o planu mera radi se o viziji, razgovaramo o tome kako bi Srbija mogla da izgleda za 5 godina šta može da se učini i gde mi možemo zapravo da budemo. Onda cemo iz toga izvući, sa tim proveriti ove mere o kojima pričamo", rekao je Lazar Krstić.
Jooj, a sad si me skroz razočarao. Pa sa ovim floskulama "gde vidite sebe za 5-10 godina" su mene maltretirali po firmama kad sam aplicirao za posao. Ja se ubih od razmišljanja šta da odgoovorim, a da ne zabrljam. Kad ono, ceo svet se promeni i ode u tri lepe za 5-10 godina. Klasične menadžerske finte.Ali to izgleda da pije vodu.

Ovich

pre 10 godina

Mi i dalje trazimo problem na pogresnom mestu. Imamo svog "lidera" kojeg smatramo svemocnog i samim tim mu dajemo veliki uticaj. Od tog lidera ocekujemo da popravi celokupnu drzavu, ekonomiju i drustvo. Ako nesto krene na dobro, nas lider postaje bog, svemocan. Ako nesto krene na lose, samo jedna osoba je kriva, nas lider.

Par primera dosadasnjih lidera: "Tito, Milosevic, Tadic, Vucic...".

U ovom slucaju ne radi se o "vrhovnom lideru" nego lideru jednog resursa "finansija". Od ovog decka ocekujemo da sredi nesto sto zavisi od celog kolektiva i mnogih drugih drzavnih resursa ali i (najvise od sledeceg) od ekonomije u privatnoj kontroli.

Znaci stanje u Srbiji zavisi od svih nas, svako od nas moze da nesto uradi da sutra bude bolje, pocevsi od promene pokvarenog mentaliteta. Bitno je da deca koja ce sutra da drze privatne kompanije i drzavne resurse budu postena i da rade u interesu svih, da zele da pomognu kolektivu a ne samo sebi.

Politicari nisu pali sa Marsa, oni su konstruirani unutar naseg drustva. Ako su lopovi i prevaranti, to znaci da u tom drustvu lezi problem.

Politicari u Srbiji samo treba da ne prave stetu, oni NEMOGU da poprave Srbiju. Svi mi mozemo. Mislite da su ljudi postali politicari zato sto su hteli da pomognu Srbiju? Ne, oni su motivisani zeljom za moci.

vule

pre 10 godina

srbija je imala jednog lazara,vrhunskog ministra finansija,pacua.ovaj mladjani lazar upusta se u veliku avanturu,a jos vise oni koji ga neiskusnog dovode na ovo mesto.prvo bi trebalo da se zabrinu penzioneri,a onda i svi ostali.ma kakav da je dinkic,on je za ovog mladjanog babaroga.naravno,voleo bih da krstic bude uspesan,ali bojim se da se cudo ne moze dogoditi.neka nam je bog u pomoci!

Zoran

pre 10 godina

Jos jedna podvala Aleksandra Vucica,"vizionara" populiste i demagoga.
Zao mi ovog decka,ali sta da se radi ...
(Deyan, 15. avgust 2013 20:48)

Sto ti zao decka? Decko je sam birao, niko ga nije na silu terao.

Zuki

pre 10 godina

Lazar Krstic, jos kao srednjoskolac biva ukljucen u "Young Leadership Program" univerziteta "Yale" koji sponzorise americka vlada. Vec 2001. odlazi u SAD, Ohajo gde pohadja kurs o pregovaranju i sastaje se sa clanovima Stejt Departmenta. Zatim odlazi u Petnicu a potom i na letnji kurs instituta Weizman u Izraelu.
2003-ce upisuje "Yale" i radi na istrazivanjima trzista Madjarske, terorizma u Evropi i slicnim projektima sponzorisanim od strane americke vlade.
Iz istog programa su izasli i Ma Jun (kineski borac za ekologiju), savetnica za bezbednost kosovske predsednice Jahjage, kandidat za gradonacelnika Moskve Aleksej Navalnij itd.
Program "Mladih Lidera" upravo tome sluzi. Obuci mladih i talentovanih ljudi i njihovo postavljanje u maticne drzave na visoke pozicije. Americka vlada ulaze oko 200 hiljada dolara po studentu koji se prikljuci programu.
Zasto? I opet, zasto?

Ako nista drugo sad je bar jasno da je Lazar Krstic morao da zameni Dinkica, koji je i onako radio za interese svetskih banaka. I ne cudi najavljen reprogram dugova kod MMF-a. Previse smo se udaljili od njih. Vec dugo "prkosimo" nasim astronomskim penzijama.

Pametnjaković

pre 10 godina

@(Bojan, 15. avgust 2013 18:15)

Upravo tako, ne samo naš ekonomski fakultet, već ceo univerzitet je promašaj. Mogao bi Krstić, ako zaista bude uveo promene, a ne bude štitio javni sektor, kao što su svi do sada radili, da osnuje novi ekonomski fakultet gde bi i sam predavao. Nama su potrebni kadrovi koji znaju šta rade, talenti i sposobni. Imaš ti i ljude koji znaju da rade, a da nisu završili fakultete, a naša zemlja je prepuna ljudi sa fakultetom, a da ne znaju ništa da rade, čak ni to što su završili. Sama činjenica da je njegova molba iz 2006 odbijena ili ignorisana govori o namerama političkih partija. Oni ne žele stručnjake oko sebe jer se plaše da bi izgubili svoja mesta. Zato je i sada Vučić doveo samo jednog eksperta, da je doveo nekoliko njih verovatno bi se onda udružili protiv političkih partija Srbije, koje su inače najobičniji mafijaši koji ne znaju ništa da rade, i onda bi sve krenulo onako kako partije po Srbiji ne žele. Partije u Srbiji ne žele da narod shvati ko vredi a ko ne, šta treba da se uradi, a šta ne. Ja se iskreno nadam da će Krstić uvesti promene koje su nam zaista preko neophodne, ukidanjem javnog sektora za dve trećine, itd. Ali ako ne bude, znači da je ovo sve pozorište.

Kajgana

pre 10 godina

Mislim da ovo može biti početak teške, ali prave tranzicije. Ovo do sada je bila otimačina. Nadam se da to što planiraju gde ćemo biti za pet godina je bolje nego ovo sad i da će nam iskreno reći cenu toga

pustahija

pre 10 godina

opet tuga ,nesreca i jad na ovu napacenu i nesrecnu zemlju.dolazi nam ekonomski mesija i to opet iz najozloglasenije zemlje sveta,samog srca zla,amerike.da nas usreci po ko zna koji put.ekonomski prosperitet samo sto nije,kako to bedno zvuci posle djindjica,dinkica,djelica i ostalih marginalaca koji su pokusali da nas svi redom usrece.

Deyan

pre 10 godina

Sto ti zao decka? Decko je sam birao, niko ga nije na silu terao.
(Zoran, 15. avgust 2013 21:54)

Zao mi ga je jer ce ga demagog Vucic iskoristiti i kasnije "pustiti niz vodu" . . .

grunf

pre 10 godina

...otpustiti stotine hiljada viska ljudu u administraciji,,,, ...promene koje su nam zaista preko neophodne, ukidanjem javnog sektora za dve trećine...

Slazem se da je broj zaposlenih u javnom sektoru (u vanprivredi) prevelik, to svi znamo. Ali ne mislim da cemo ista dobiti ako otpustimo stotine hiljada ljudi a da prethodno ne stvorimo stotine hiljada radnih mesta u privredi za njih. Dobicemo samo stotine hiljada porodica koje zive u bedi, strahu i besu, ogromna izdvajanja za socijalnu pomoc, ogroman pad potrosnje itd. Dakle smanjenje broja zaposlenih da, ali kada se stvore uslovi za to, kada dodju investicije i nova radna mesta.

obi van

pre 10 godina

Sta ste navalili na covjeka. Mene licno samo tipovi kao Ceda nerviraju a ne ovakvi idealisti koji dolaze da pomognu zemlji koja im nikada hvala reci nece.

drale

pre 10 godina

Ako nas ovaj ne spase, niko neće ... mnogo mi je nešto ulickan, gotovo kao Boris. Ne sumnjam da je dečko pametnica, ali rad u McKinsey-u i vođenje državnih finansija ipak nije ista stvar. Maradona je bio najveći igrač, ali kao trener nije za više od zonske lige. Neka mu je sa srećom.

Tamara

pre 10 godina

Pa videli smo njihove razne JEJLOVE HARVARDE OKSFORDE u odnosu na nas pravni fakultet u Beogradu , u Hagu - bila je to igra macke i misa ... pardon miseva ... ceo svet se smejao ...
Tolike fascinacije kod nas izaziva ovaj novi 'vucicev' decak .

Silver Surfer

pre 10 godina

Sva halabuka oko ovog decka deluje mi vec pomalo neukusno. Kao nekada kada se pojavio Panic ili kada je doveden deda Avram da se izbori sa inflacijom. I sta se provlaci kao potpuno ista stvar kada su sva trojica u pitanju? Cinjenica da se ne radi na izgradnji sistema u kojem ce pojedinac da bude samo jedan sraf i koji ce funkcionisati ma kako da se taj sraf zvao. Tek kada to postignemo mi cemo kao drustvo moci da se pomerimo sa mrtve tacke. Do tada, defilovace ovde razni pojedinci koji ce biti predstavljani kao spasioci a osim jeftinog marketinga za one koji nekog takvog dovode nece se dobiti nista. Prethodno iskustvo nas uci da su potroseni i Panic i deda Avram. Zasto ne bi bio i Krstic.

Pera

pre 10 godina

Za pocetak ispitati i oduzeti sve sporne privatizacije od 1990 god. Oduzeti novac od tajkuna i svih koji su im omogucolo da do tog novca dodju. Oformiti novi Tim postenih inspektora i sudija koji ce smeti beskompromisno da rade svoj posao.

MARKO

pre 10 godina

Ovako je Boza Djelic reklamiran pa smo videli sta je uradio,,Njegov progran je prodati obveznice prodati telekom i sve sto valja da bi isplatili plate....Ovaj je isto velika prevara.... Nama treba pokrenuti proizvodnju a ne prodati firme.Telekom prodati pa to moze samo izdajnik...

Okano

pre 10 godina

"Skromno"... Potpisujem Vaš komentar. Ali i na žalost ovo je nemoguće ispuniti u Srbiji jer vlast ima potpuno drugačiji zadatak. Pre pola godine napisao sam pismo Ministarstvu finasija i g.dinu Dinkiću na koje nikada nisam dobio odgovor. Suština pisma je rad na crno. Dao sam primer proizvođače suvenira. 95% radi na crno, po pijacama i vašarima. Kada bi regulisali svoj rad najbolji bi mogli svoje proizvode da nude i velikim firmama. Rezultat je da danas suvenire uvozimo iz Kine! Šajkače, čokančiće... Meni ne treba nikakva pomoć od države, ni kredit, ni pozajmica. Tražim samo da se tačno proceni moje davanje na osnovu moje zarade da bih mogao da radim i živim od tog posla. Zar je to teško? Ali ne, vlastima u Srbiji, prethodnima i sadašnjoj, nisu potrebni samostalni i jaki građani, tzv srednji stalež. Potrebno je što više zavisnih robova koji će morati da rade za hranu kod monopolista i novih robovlasnika, domaćih i stranih. Šta je rešenje? Ko to zna, kakvi smo postali.

Alex

pre 10 godina

@Zuki

Komentar je odlican. Nece se ovde skrenuti sa dosadasnjeg pravca, sve ostalo je sminka. Ova vlada ne sme da prizna da ce joj najveci "uspeh" biti ako reprogramira kredite, a ovamo citamo dolazi hyundai, i ostali ...

ja

pre 10 godina

Finansijska disciplina ce vaziti samo za raju, sitne preduzetnike koji ce pozatvarati firme, siva ekonomija ce pocrneti a bogati ce biti jos bogatiji jer njih nece niko dirnuti posto je tako godinama unazad ko god dosao za ministra, premijera ili predsednika drzave jadne Srbije. Od ovog eksperta koji zna teoriju ali nema praksu u Srbiji, gde vladaju specificni uslovi zivljenja i poslovanja, nista nece biti jer bez nekog ko ima osim teorijskog i prakticnog znanja, od dvadesetak godina u privredi a da je osposobio neku firmu u kolapsu nece biti boljitka, napredovanja privrede i standarda naroda. Sve je ovo zavaravanje!! Narod treba da se oslobodi poreza da bi mogao da sam pokrene neki posao kad mu ga je vec uzela drzava sa nesposobnim kadrovima i losim zakonima. Samo veliki mocnici ne placaju porez al drz ove male jade nek crknu , dosad je tako bilo a verujem i ubuduce, nazalost!

vidis Danice kako si naivna

pre 10 godina

Nije vam odgovaralo da svi budemo jednaki i da nema tolikih razlika medju ljudima. Nije se rat ni zavrsio a ti si se vratio sa posteno zaradjenim kapitalom, pre tebe njih 1000, posle tebe jos 1000, da ponovo zidate kule i zamkove, da ponovo tlacite i unistavate ljude. Pa jel su mene zatvarali samo zato sto sam vikao: "Ziveo Staljin i svetska revolucija?!" Jel ste me zato zatvarali?! Pa sta je trebalo da vicem? "Ziveo kapitalizam"?!

jimifix

pre 10 godina

Zna se sta treba da se uradi. Reforma PIO fonda smanjenje plata i penzija i otpustanje administracije. To zavisi od "politicke volje", a ministar koji ce to da sprovede moze da bude bilo ko. Ako vam je lakse da to uradi zlatni decko ona je to ok. :D

Skromno

pre 10 godina

Ja, kao relativno mlad covek, od ovog mladog i inteligentnog coveka, kao i od svih ostalih na vlasti, ocekujem samo jednu stvar. Da mi omoguci sto laksi start, sto nize namete, poreze,dazbine itd. kako bih mogao da odpocnem svoj malecki posao privatno a da me ne udave vec prvi mesec nameti itd. S obzirom da nemam inicijalni kaptital, znacajan, molim Vas da nam omogucite da otpocnemo posao lakse i da nas pustite da se razradimo kako bi smo mogli placati namete. Nadam se da ste svi Vi tamo svesni da razlicita zanimanja imaju i razlicito vreme razradjivanja posla, da lokacija samog lokala utice na razlicite vrste prometa usluga, da nemamo svi pocetni kapital da pocnemo na atraktivnim lokacijama. Kada bi ste nam omogucili lakse otpocinjanje biznisa, mnogo nezaposlenih ljudi bi se lakse odlucilo da krene samostalno, time bi ste rasteretili i biro za nezaposlene. Ne znam da li Vi imate uvid u dnevni promet nekog zanatlije u danasnjim uslovima, bilo bi dobro kada bi ste direktno komunicirali sa malim preduzetnicima i stekli uvid u poteskoce koje imaju. Svako ko radi na crno, to ne zeli ali Vasi nameti su visoki za neke zanatlije... Ne vrsite represiju nad ljudima koji zaradjuju 30-40 000 din mesecno na crno, pronadjite modele kako da im olaksate legalizaciju prema njihovom profitu..

MUKNAVI

pre 10 godina

Eto,sada imamo i Mrsoja iz Nis,valjda ce biti bolji od Mausa i ekipe koji ispisase ,davno,bilborde ;Drustvena imovina svacija i nicija,pa navalise da pune svoje torbe,donose super povoljne zakone za tajkune i na kraju se poterase oko onog sto su pokupili od onih kojima su obecali prekrasnog goluba na grani da mu maznu vrapca koji mu je bio u saci..

Daj lake note da se cuti i trpi

pre 10 godina

Kad bi krenuo da radi svoj posao - da poboljsava finansijske perspektive Srbije, istog trena bi dobio otkaz.

Ana-bg

pre 10 godina

Sanjala sam taj dan kada ce na vodeca mesta doci mladi eksperti, perspektivni, moralni. Samo sam se bojala da ce ih ovaj korumpirani sistem i zli ljudi koji ga cine progutati. Videcemo ...

Kajgana

pre 10 godina

Mislim da ovo može biti početak teške, ali prave tranzicije. Ovo do sada je bila otimačina. Nadam se da to što planiraju gde ćemo biti za pet godina je bolje nego ovo sad i da će nam iskreno reći cenu toga

preslo sve mere

pre 10 godina

Kompleksi su cudo.Mogao je ovaj Nislija da zavrsi pet prestiznih Univerziteta, ali ona stara "on izasao iz sela, ali selo nije iz njega", uvaek bila i bice tacna.
Pa ovaj vise voli ad se slika i od ovog novog faraona naseg.

mile kapitalista

pre 10 godina

Neka mladi ministar objasni u cemu je razlika izmedju njega tj. onoga sto on predlaze i zastupa i Djelica i onoga sto je on sprovodio.
Ja cu vam reci. Razlike nema! Isti proizvod samo drugo pakovanje.
I rezultati ce biti isti.

Bojan

pre 10 godina

Ako se pokaze uspesnim, jedna od mera bi trebala da bude da se ukine Ekonomski fakultet zato sto su njihovi kadrovi upropastili ekonomiju ove zemlje. Realno gledano ovo je priznanje od strane same drzave da nemaju pojma.

grunf

pre 10 godina

...otpustiti stotine hiljada viska ljudu u administraciji,,,, ...promene koje su nam zaista preko neophodne, ukidanjem javnog sektora za dve trećine...

Slazem se da je broj zaposlenih u javnom sektoru (u vanprivredi) prevelik, to svi znamo. Ali ne mislim da cemo ista dobiti ako otpustimo stotine hiljada ljudi a da prethodno ne stvorimo stotine hiljada radnih mesta u privredi za njih. Dobicemo samo stotine hiljada porodica koje zive u bedi, strahu i besu, ogromna izdvajanja za socijalnu pomoc, ogroman pad potrosnje itd. Dakle smanjenje broja zaposlenih da, ali kada se stvore uslovi za to, kada dodju investicije i nova radna mesta.

Pametnjaković

pre 10 godina

@(Bojan, 15. avgust 2013 18:15)

Upravo tako, ne samo naš ekonomski fakultet, već ceo univerzitet je promašaj. Mogao bi Krstić, ako zaista bude uveo promene, a ne bude štitio javni sektor, kao što su svi do sada radili, da osnuje novi ekonomski fakultet gde bi i sam predavao. Nama su potrebni kadrovi koji znaju šta rade, talenti i sposobni. Imaš ti i ljude koji znaju da rade, a da nisu završili fakultete, a naša zemlja je prepuna ljudi sa fakultetom, a da ne znaju ništa da rade, čak ni to što su završili. Sama činjenica da je njegova molba iz 2006 odbijena ili ignorisana govori o namerama političkih partija. Oni ne žele stručnjake oko sebe jer se plaše da bi izgubili svoja mesta. Zato je i sada Vučić doveo samo jednog eksperta, da je doveo nekoliko njih verovatno bi se onda udružili protiv političkih partija Srbije, koje su inače najobičniji mafijaši koji ne znaju ništa da rade, i onda bi sve krenulo onako kako partije po Srbiji ne žele. Partije u Srbiji ne žele da narod shvati ko vredi a ko ne, šta treba da se uradi, a šta ne. Ja se iskreno nadam da će Krstić uvesti promene koje su nam zaista preko neophodne, ukidanjem javnog sektora za dve trećine, itd. Ali ako ne bude, znači da je ovo sve pozorište.

vodoinstalater

pre 10 godina

"Nije prvi dan, još uvek. Bilo je odlično", odgovorio je kratko Krstić.

Kako pametan momak. Kako je samo plastično opisao svoj prvi kontakt sa poslom kojim će se baviti. Svaka mu je na mestu.

Ovu rečenicu ću da odštampam i da uramim da me UVEK podseća na inteligentnog čoveka kojeg je naš Veliki Vođa Gospodin Prvi Podpredsednik Vlade Aleksandar Vučić zahvaljujući svojim nadčovečanskim naporima kao i vanserijskoj intuiciji i smislu za otkrivanje talenata našao i omogućiom da počne da nas izvlači iz dubokog, najdubljeg blata u koje su nas uterali žuti i njihovo pogubno vođenje politike u zadnjih sto godina...

maratonac

pre 10 godina

Predpostavljam da ce i ovaj spavati na tetkinom kaucu....dok ne "nauci" posao...vidi se po njemu da ima puno profesionalnog i zivotnog iskustva..
Ljubi ga tetka

Alexandar Jacob

pre 10 godina

@Радован III

Pitao bih tebe da si studirao na stranom fakultetu i bio najbolji u generaciji kako bi izgledao. Ja sto zavrsih matematiku u BGu i imam vece podocnjake od njega, on se jos i dobro drzi.

mare

pre 10 godina

Pitanje je šta Krstić sad da uradi? Da otpusti 50% javnog sekotra gde su "najjače plate" pa da ubije tražnju u zemlji,jer jedino ljudi iz javnog sektora nešto kupuju..ili da nastavi pod starom. Da nastavi da toleriše 50,000 službenih automobila,4,000 zaposlenih u RTS-u(više i od CNN-a),javašluk po državnim preduzećima,nenormalne beneficije. Sve mi se čine da će nastaviti po starom,da će krediti MMF-a redovno stizati,i u suštini neće biti nekog "radikalnog" zaokreta.

vladar

pre 10 godina

joj kako lepo i neiskvareno dete. izgubiće taj nevinost za par meseci medju ovim kurjacima pa kad krene i on da mažnjava ili će ga iskoristitivi baciti. u Srbiji se dobronamernost surovo kažnjava.

Milan

pre 10 godina

Šta kaže "Bilo je odlično". Prvi radi dan sa novinarima. Jel ovo marketing služba ili Ministarstvo Finansija Republike Srbije. Mislim da će više davati ministar izjava za novinare nego što će raditi svoj posao zašta je postavljen. Gledaćemo mi njega i na Farmi kako je krenuo. Živi bili pa videli.

Vuk

pre 10 godina

Bravo momce. Aj sad na kopanje po ppt-ovima sa Jejla, to ce nas sigurno izvuci. Ili digni pdv na 40%, samo da sisari iz javnih preduzeca ne trpe.

pustahija

pre 10 godina

opet tuga ,nesreca i jad na ovu napacenu i nesrecnu zemlju.dolazi nam ekonomski mesija i to opet iz najozloglasenije zemlje sveta,samog srca zla,amerike.da nas usreci po ko zna koji put.ekonomski prosperitet samo sto nije,kako to bedno zvuci posle djindjica,dinkica,djelica i ostalih marginalaca koji su pokusali da nas svi redom usrece.

CV

pre 10 godina

Cela ova farsa o ekspresnom pronalazenju mladog Srbina, Bachelora univerziteta iz brsljanove lige, koji tavori u vrhunskoj svetskoj konsultantskoj firmi (za neupucene, svakome ko doceka 30 godina na toj poziciji je belodano da je dostigao vrhunac u firmi i da treba da trazi novo uhlebljenje) jasno ukazuje da je SNS pronasao osobu koja ce stati iza ekonomskog plana njegovog "ekspertskog tima", opseniti prostotu i kod puka stvoriti iluziju svetle buducnosi u zamenu za novu tacku u CV-u "Ministar u vladi Republike Srbije".

Milos

pre 10 godina

Kakva samo politička žvaka i marketinški trik - došao mladi ekspert iz inostranstsva da spasi Srbiju. A to što ne bi znao da pogleda srpski bilans uspeha i da progovori dve rečenice sa običnim knjigovodjom nikoga ne dotiče. U svetu se konsultanti i konsultantske kuće vode kao kompanije za leba bez motike a kod nas takvi ljudi postaju ministri.

Milan

pre 10 godina

Secam se spektakularnog sletanja privatnim avionom Milana Panica na budimpestanski aerodrom jer je SRJugoslavija imala sankcije,Surcin zatvoren.Tresla se gora rodio se mis.A tek kad mi padne napamet vremenska prognoza u "udarnom"dnevniku RTS iz 1991 za CAO Krajinu i CAO Baranju:kondukter kesu :)Vama u Srbiji treba covek koji ce napraviti inventuru i reci(crno)cinjenicno stanje,bez laganja, a sve ostalo je pesak u oci.Pozdrav iz trulog nemackog kapitalizma.

Goran

pre 10 godina

Pravi Reality Show: 24 sata ministar. Sada cemo pratiti njegovu transformaciju od sata do sata. Stigao je da dobije kola i sofera. Videcemo sada kako ce prespavati prvu ministarsku noc.

Ovich

pre 10 godina

Mi i dalje trazimo problem na pogresnom mestu. Imamo svog "lidera" kojeg smatramo svemocnog i samim tim mu dajemo veliki uticaj. Od tog lidera ocekujemo da popravi celokupnu drzavu, ekonomiju i drustvo. Ako nesto krene na dobro, nas lider postaje bog, svemocan. Ako nesto krene na lose, samo jedna osoba je kriva, nas lider.

Par primera dosadasnjih lidera: "Tito, Milosevic, Tadic, Vucic...".

U ovom slucaju ne radi se o "vrhovnom lideru" nego lideru jednog resursa "finansija". Od ovog decka ocekujemo da sredi nesto sto zavisi od celog kolektiva i mnogih drugih drzavnih resursa ali i (najvise od sledeceg) od ekonomije u privatnoj kontroli.

Znaci stanje u Srbiji zavisi od svih nas, svako od nas moze da nesto uradi da sutra bude bolje, pocevsi od promene pokvarenog mentaliteta. Bitno je da deca koja ce sutra da drze privatne kompanije i drzavne resurse budu postena i da rade u interesu svih, da zele da pomognu kolektivu a ne samo sebi.

Politicari nisu pali sa Marsa, oni su konstruirani unutar naseg drustva. Ako su lopovi i prevaranti, to znaci da u tom drustvu lezi problem.

Politicari u Srbiji samo treba da ne prave stetu, oni NEMOGU da poprave Srbiju. Svi mi mozemo. Mislite da su ljudi postali politicari zato sto su hteli da pomognu Srbiju? Ne, oni su motivisani zeljom za moci.

Sajo

pre 10 godina

nema sansi da ovaj mladic nesto promeni...svako iole normalan zna sta treba da se uradi u zemlji srbiji...al niko ne sme...evo odmah da vam definisem...otpustiti stotine hiljada viska ljudu u administraciji,,,svesti upotrebu sluzbenih automobila pod minimum a to znaci samo za sluzbene posete i nista vise,,,,pod hitno privatiozovati sve sto nije privatizovano po bilo kojem modelu a najbolje je posteno i trensparentno ako jemoguce...uvesti nultu toleranciju za razna dugovanja po svim osnovima...porez,usluge,naplata roba,..uvesti red u javnom servisu odnosno da taj javni servis bude stvarno javni servis ne cudo koje proizvodi nacionalisticke i populisticke serije nultog kvaliteta...rascistiti visak radnika u prosveti...obracunati se sa kriminalom iz proslosti...kolubara...nis...luka...c-market...ima toga koliko hocete i sve se zna...ali nesme ili ne moze to niko da sprovede a kamoli ovaj klinac i vucic...mada ja u njihove namere ne mogu da sumnjam jer neznam...ali mi se cini da od ovoga nece biti nista...jer u srbiji znamo svi ko je i sta krao ali mozemo samo da im pljunemo pod prozor...i svi znamo sta treba uraditi jedino ljdima iz vlade trebaju experti...heheheh...tako da se bojim da je ovo jos jedan ili los pokusaj ili losa isprika ili los marketinsku trik:::

Zoran

pre 10 godina

Jos jedna podvala Aleksandra Vucica,"vizionara" populiste i demagoga.
Zao mi ovog decka,ali sta da se radi ...
(Deyan, 15. avgust 2013 20:48)

Sto ti zao decka? Decko je sam birao, niko ga nije na silu terao.

Zuki

pre 10 godina

Lazar Krstic, jos kao srednjoskolac biva ukljucen u "Young Leadership Program" univerziteta "Yale" koji sponzorise americka vlada. Vec 2001. odlazi u SAD, Ohajo gde pohadja kurs o pregovaranju i sastaje se sa clanovima Stejt Departmenta. Zatim odlazi u Petnicu a potom i na letnji kurs instituta Weizman u Izraelu.
2003-ce upisuje "Yale" i radi na istrazivanjima trzista Madjarske, terorizma u Evropi i slicnim projektima sponzorisanim od strane americke vlade.
Iz istog programa su izasli i Ma Jun (kineski borac za ekologiju), savetnica za bezbednost kosovske predsednice Jahjage, kandidat za gradonacelnika Moskve Aleksej Navalnij itd.
Program "Mladih Lidera" upravo tome sluzi. Obuci mladih i talentovanih ljudi i njihovo postavljanje u maticne drzave na visoke pozicije. Americka vlada ulaze oko 200 hiljada dolara po studentu koji se prikljuci programu.
Zasto? I opet, zasto?

Ako nista drugo sad je bar jasno da je Lazar Krstic morao da zameni Dinkica, koji je i onako radio za interese svetskih banaka. I ne cudi najavljen reprogram dugova kod MMF-a. Previse smo se udaljili od njih. Vec dugo "prkosimo" nasim astronomskim penzijama.

vule

pre 10 godina

srbija je imala jednog lazara,vrhunskog ministra finansija,pacua.ovaj mladjani lazar upusta se u veliku avanturu,a jos vise oni koji ga neiskusnog dovode na ovo mesto.prvo bi trebalo da se zabrinu penzioneri,a onda i svi ostali.ma kakav da je dinkic,on je za ovog mladjanog babaroga.naravno,voleo bih da krstic bude uspesan,ali bojim se da se cudo ne moze dogoditi.neka nam je bog u pomoci!

milan

pre 10 godina

ova zemlja je postala jedan tupavi reality show... jos kad bi mogli kamere da instaliramo i gledamo funkcionere non-stop, to bi izgleda bilo sjajno... u stvari, to i nije tako losa ideja :-D

Deyan

pre 10 godina

Sto ti zao decka? Decko je sam birao, niko ga nije na silu terao.
(Zoran, 15. avgust 2013 21:54)

Zao mi ga je jer ce ga demagog Vucic iskoristiti i kasnije "pustiti niz vodu" . . .

István

pre 10 godina

"U ekonomskom savetu SNS-a, najjače stranke vladajuće koalicije, "
SNS ima ekonomski savet?Rezultate?Svako na svojoj kozi da oseti:-)))

Finansijer

pre 10 godina

Imali smo mi Ministarku Dragutinovic ali je dala ostavku jer nije htela da slusa naredbe a bila je ne stranacki Ministar. Zena pravi profesionalac i znalac. E sada da vidimo ovog momka da li ce da radi po svome ili ce da slusa onog ko ga je doveo. Sve u svemu nama nema pomoci sve dok se Srbija ne dovede u red da mora da plati sve ono sto je zakonski napravljeno i da i privatnici i gradjani i privreda placaju i struju i poreze jer se na to racuna PDV a to ide u budzet.U visoko razvijenim zemljama naplata poreza i svih drzavnih zahvata je 98% a u Srbiji nesto iznad 55%.Onda siva ekonomija. Ko uspe to da dovede u red bice i nama bolje

drale

pre 10 godina

Ako nas ovaj ne spase, niko neće ... mnogo mi je nešto ulickan, gotovo kao Boris. Ne sumnjam da je dečko pametnica, ali rad u McKinsey-u i vođenje državnih finansija ipak nije ista stvar. Maradona je bio najveći igrač, ali kao trener nije za više od zonske lige. Neka mu je sa srećom.

vodoinstalater

pre 10 godina

- Ko je?
- Tetka Nato, ja sam, Brana...
-Koji Brana?
-Pa Brana. Smiljin i Strahinjin sin...
-Koja Smilja?
-Pa Smilja, vaša sestričina. Julina ćerka...
-Aaaaa Smilja, aaaa pa što ne kažeš...a Brana... nisam te videla još dok si bio ovolicni...
-.... juuuuu Brana, vidi kol'ki si izras'o... Jesi li svršio škole?
- Ihaj, odavno...

zaluđeni

pre 10 godina

- Pre dve godine moj Miško je vozio DVA kilometra vezanih očiju da nije ogrebao autobus.
- Jeste vozio. Da ne kažem šta!
- A nije?
- Dva kilometra vezanih očiju? Ma 'ajte molim Vas...
- Nemojte da ga izazivate...
- Miško! Miško! Jesi vozio dva kilometra vezanih očiju? A?
- Jesam!
- Ne volim kada ljudi izmišljaju...
- Tata, on meni ne veruje...
- 'ajde da se kladimo!
- Nemoj! Reci da mu veruješ!
- Neću da se kladim ali ne mogu da verujem. Pa znate li Vi koliko je dva kilometra?
- Stani! Zaustavi! Zaustavi!...

MARKO

pre 10 godina

Ovako je Boza Djelic reklamiran pa smo videli sta je uradio,,Njegov progran je prodati obveznice prodati telekom i sve sto valja da bi isplatili plate....Ovaj je isto velika prevara.... Nama treba pokrenuti proizvodnju a ne prodati firme.Telekom prodati pa to moze samo izdajnik...

Radnici Nisa nemaju prava

pre 10 godina

Kako se sada iz SNS-a najavljuju radikalni rezovi, a do juce hvale Dinkica, kao nisu bili za to da izadje iz Vlade. Jadni njihovi sledbenici koji moraju samo da klimaju glavom i podrzavaju sve sto im Gospodin kaze.

Dipl. Ekonomista

pre 10 godina

Po ovome trebalo bi da se zatvore svi nasi fakulteti...jel ocigledno da nesto vrede naso bi se strucnjak sa nasom diplomom...gde ja potrosi 5 godina zivota...

despot

pre 10 godina

Do usvajanja izmena Zakona o ministarstvima on je KANDIDAT za ministra,problem je sto se svaka Vuciceva rec tumaci kao zakon,a to svakako nije.

sta je ovo

pre 10 godina

IMT-ovi traktori pošli u Kazahstan
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=08&dd=15&nav_id=743088

a na ovu vest NULA komentara.

PROIZVODNJA, PROIZVODNJA, PROIZVODNJA.........
Niko da pohvali, ništa.
Bitno je dal novi ministar pije slađu kafu sa ili bez mleka.

Nesa

pre 10 godina

Nama ne moze pomoci Sveti Petar i Bog zajedno a ne jedan 29-godisnji klinac.Jedino sto se moze desiti da obicni gradjani i sirotinja plati cenu reformi ko zna po koji put,dok politicari ,tajkuni i slicni sigurno nece.Kad bi drzava prvo isplatila svoje dugove i omogucila da gradjani svoje dugove reprogramiraju a s druge strane smanje kamate i pokrenu proizvodnju i investicije moglo bi krenuti nabolje.

Mirko

pre 10 godina

Za 5 godina ce se za njega pricati kao i za Djelica,Dinkica,..itd

Srbija je mala bara puna velikih krkodila, a sad u nju uskacu i mali aligatori...kada veliki krokodili pojedu sve pojesce i malog aligatora

Liči na Cvetkovića iz mlađih dana

pre 10 godina

"Ne radi se tu samo o planu mera radi se o viziji, razgovaramo o tome kako bi Srbija mogla da izgleda za 5 godina šta može da se učini i gde mi možemo zapravo da budemo. Onda cemo iz toga izvući, sa tim proveriti ove mere o kojima pričamo", rekao je Lazar Krstić.
Jooj, a sad si me skroz razočarao. Pa sa ovim floskulama "gde vidite sebe za 5-10 godina" su mene maltretirali po firmama kad sam aplicirao za posao. Ja se ubih od razmišljanja šta da odgoovorim, a da ne zabrljam. Kad ono, ceo svet se promeni i ode u tri lepe za 5-10 godina. Klasične menadžerske finte.Ali to izgleda da pije vodu.

Nikola

pre 10 godina

(Ana-bg, 15. avgust 2013 16:47)
mislis kao kolesar,kristo...? ili mladi tipa djelic,dinkic... pre 13godina i oni bili mladi perspektivni.Jeste da smo sada snizili granice,za sledecu rekonstrukciju mozda dovedemo od 19god ministre ovi oko 30 brzo postanu matori lopovi.

obi van

pre 10 godina

Sta ste navalili na covjeka. Mene licno samo tipovi kao Ceda nerviraju a ne ovakvi idealisti koji dolaze da pomognu zemlji koja im nikada hvala reci nece.

MUKNAVI

pre 10 godina

Eto,sada imamo i Mrsoja iz Nis,valjda ce biti bolji od Mausa i ekipe koji ispisase ,davno,bilborde ;Drustvena imovina svacija i nicija,pa navalise da pune svoje torbe,donose super povoljne zakone za tajkune i na kraju se poterase oko onog sto su pokupili od onih kojima su obecali prekrasnog goluba na grani da mu maznu vrapca koji mu je bio u saci..

Tamara

pre 10 godina

Pa videli smo njihove razne JEJLOVE HARVARDE OKSFORDE u odnosu na nas pravni fakultet u Beogradu , u Hagu - bila je to igra macke i misa ... pardon miseva ... ceo svet se smejao ...
Tolike fascinacije kod nas izaziva ovaj novi 'vucicev' decak .

jimifix

pre 10 godina

Zna se sta treba da se uradi. Reforma PIO fonda smanjenje plata i penzija i otpustanje administracije. To zavisi od "politicke volje", a ministar koji ce to da sprovede moze da bude bilo ko. Ako vam je lakse da to uradi zlatni decko ona je to ok. :D

ja

pre 10 godina

Ne kaže se "vizija", nego "početniči entuzijazam". I ja sam imao "viziju" kad sam se zapošljavao po firmama, pa kad me udari realnost u glavu kao brzi voz. I da je nisam prihvatio takvu kakva jeste, pio bih lekove.

ja

pre 10 godina

Finansijska disciplina ce vaziti samo za raju, sitne preduzetnike koji ce pozatvarati firme, siva ekonomija ce pocrneti a bogati ce biti jos bogatiji jer njih nece niko dirnuti posto je tako godinama unazad ko god dosao za ministra, premijera ili predsednika drzave jadne Srbije. Od ovog eksperta koji zna teoriju ali nema praksu u Srbiji, gde vladaju specificni uslovi zivljenja i poslovanja, nista nece biti jer bez nekog ko ima osim teorijskog i prakticnog znanja, od dvadesetak godina u privredi a da je osposobio neku firmu u kolapsu nece biti boljitka, napredovanja privrede i standarda naroda. Sve je ovo zavaravanje!! Narod treba da se oslobodi poreza da bi mogao da sam pokrene neki posao kad mu ga je vec uzela drzava sa nesposobnim kadrovima i losim zakonima. Samo veliki mocnici ne placaju porez al drz ove male jade nek crknu , dosad je tako bilo a verujem i ubuduce, nazalost!

Pera

pre 10 godina

Za pocetak ispitati i oduzeti sve sporne privatizacije od 1990 god. Oduzeti novac od tajkuna i svih koji su im omogucolo da do tog novca dodju. Oformiti novi Tim postenih inspektora i sudija koji ce smeti beskompromisno da rade svoj posao.

Alex

pre 10 godina

@Zuki

Komentar je odlican. Nece se ovde skrenuti sa dosadasnjeg pravca, sve ostalo je sminka. Ova vlada ne sme da prizna da ce joj najveci "uspeh" biti ako reprogramira kredite, a ovamo citamo dolazi hyundai, i ostali ...

vidis Danice kako si naivna

pre 10 godina

Nije vam odgovaralo da svi budemo jednaki i da nema tolikih razlika medju ljudima. Nije se rat ni zavrsio a ti si se vratio sa posteno zaradjenim kapitalom, pre tebe njih 1000, posle tebe jos 1000, da ponovo zidate kule i zamkove, da ponovo tlacite i unistavate ljude. Pa jel su mene zatvarali samo zato sto sam vikao: "Ziveo Staljin i svetska revolucija?!" Jel ste me zato zatvarali?! Pa sta je trebalo da vicem? "Ziveo kapitalizam"?!

Skromno

pre 10 godina

Ja, kao relativno mlad covek, od ovog mladog i inteligentnog coveka, kao i od svih ostalih na vlasti, ocekujem samo jednu stvar. Da mi omoguci sto laksi start, sto nize namete, poreze,dazbine itd. kako bih mogao da odpocnem svoj malecki posao privatno a da me ne udave vec prvi mesec nameti itd. S obzirom da nemam inicijalni kaptital, znacajan, molim Vas da nam omogucite da otpocnemo posao lakse i da nas pustite da se razradimo kako bi smo mogli placati namete. Nadam se da ste svi Vi tamo svesni da razlicita zanimanja imaju i razlicito vreme razradjivanja posla, da lokacija samog lokala utice na razlicite vrste prometa usluga, da nemamo svi pocetni kapital da pocnemo na atraktivnim lokacijama. Kada bi ste nam omogucili lakse otpocinjanje biznisa, mnogo nezaposlenih ljudi bi se lakse odlucilo da krene samostalno, time bi ste rasteretili i biro za nezaposlene. Ne znam da li Vi imate uvid u dnevni promet nekog zanatlije u danasnjim uslovima, bilo bi dobro kada bi ste direktno komunicirali sa malim preduzetnicima i stekli uvid u poteskoce koje imaju. Svako ko radi na crno, to ne zeli ali Vasi nameti su visoki za neke zanatlije... Ne vrsite represiju nad ljudima koji zaradjuju 30-40 000 din mesecno na crno, pronadjite modele kako da im olaksate legalizaciju prema njihovom profitu..

Okano

pre 10 godina

"Skromno"... Potpisujem Vaš komentar. Ali i na žalost ovo je nemoguće ispuniti u Srbiji jer vlast ima potpuno drugačiji zadatak. Pre pola godine napisao sam pismo Ministarstvu finasija i g.dinu Dinkiću na koje nikada nisam dobio odgovor. Suština pisma je rad na crno. Dao sam primer proizvođače suvenira. 95% radi na crno, po pijacama i vašarima. Kada bi regulisali svoj rad najbolji bi mogli svoje proizvode da nude i velikim firmama. Rezultat je da danas suvenire uvozimo iz Kine! Šajkače, čokančiće... Meni ne treba nikakva pomoć od države, ni kredit, ni pozajmica. Tražim samo da se tačno proceni moje davanje na osnovu moje zarade da bih mogao da radim i živim od tog posla. Zar je to teško? Ali ne, vlastima u Srbiji, prethodnima i sadašnjoj, nisu potrebni samostalni i jaki građani, tzv srednji stalež. Potrebno je što više zavisnih robova koji će morati da rade za hranu kod monopolista i novih robovlasnika, domaćih i stranih. Šta je rešenje? Ko to zna, kakvi smo postali.

Daj lake note da se cuti i trpi

pre 10 godina

Kad bi krenuo da radi svoj posao - da poboljsava finansijske perspektive Srbije, istog trena bi dobio otkaz.

Silver Surfer

pre 10 godina

Sva halabuka oko ovog decka deluje mi vec pomalo neukusno. Kao nekada kada se pojavio Panic ili kada je doveden deda Avram da se izbori sa inflacijom. I sta se provlaci kao potpuno ista stvar kada su sva trojica u pitanju? Cinjenica da se ne radi na izgradnji sistema u kojem ce pojedinac da bude samo jedan sraf i koji ce funkcionisati ma kako da se taj sraf zvao. Tek kada to postignemo mi cemo kao drustvo moci da se pomerimo sa mrtve tacke. Do tada, defilovace ovde razni pojedinci koji ce biti predstavljani kao spasioci a osim jeftinog marketinga za one koji nekog takvog dovode nece se dobiti nista. Prethodno iskustvo nas uci da su potroseni i Panic i deda Avram. Zasto ne bi bio i Krstic.