Utorak, 25.06.2013.

11:00

Vučić: Ulažemo u vojnu industriju

U razvoj domaće odbrambene industrije će u naredne tri godine biti uloženo 160 miliona evra, uz državne garancije, najavljuje Aleksandar Vučić.

Izvor: Beta

Vuèiæ: Ulažemo u vojnu industriju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Vojnick

pre 10 godina

Ulaze se u ono sta se isplati, sta donosi zaradu i boljitak ovoj zemlji, tako treb! A jok ulagace se u firme poput JAT-a gde je 99 % zaposleno preko partijske knjizice, gde se nista ne radi i samo jos vise kostaju ovaj narod!

Bojan

pre 10 godina

Jovane decko sto ne objasnis amerika rusima I drugima da ne prave naoruzanje I da se odreknu milijardi koje zaradjuju a sto se tice jna I njenog ratovanja ona se raspala odmah I kad drzava...

dosledno

pre 10 godina

Svaka cast ovom Vucicu, covek stvarno i istinski radi za Srbiju i njene interese. (Gorica, 25. jun 2013 21:57)
Treba prepoznati prioritete i iskoristiti kapacitete!

Srbin 100%

pre 10 godina

Nasa namenska industrija pored godina nebrige i zapostavljanja ima ogroman potencijal da postane jedna od okosnica nase privrede

Šumadinac KV

pre 10 godina

Vučić je jedini pravi ministar Odbarane.Ulaže mnogo rada i truda za oporavak naše vojne industrije.A Srbija mora da bude jedna od vodećih zemalja na Balkanu.

Sapi

pre 10 godina

Konacno posle toliko godina urusavanja ugleda nase vojske koja je nekad bila jaka, nas ministar odbrane, Aleksandar Vucic, vraca ugled i ponos nasoj vojsci. Samo napred!

Zvrcky

pre 10 godina

Naravno da ce nasa vojska biti garant mira u regionu, kada je konacno dobila pravog ministra i coveka koji iskreno hoce da od Srbije napravi pravu, stabilnu i jaku drzavu. A da bi to ostvario mora da ima jaku, profesionalnu i modernu vojsku zbog koje ce mu svako u svetu pozaviditi.

AlekS

pre 10 godina

PP Uzice (municija) radi u tri smene 6 dana u nedelji i izvozi sve sto proizvede (najvise u SAD), Zastava oruzje radi u dve smene, celokupna proizvodnja za 2013 ide u izvoz (opet najvise u SAD)...to su dve najuspesnije firme iz namenske industrije koje zaposljavaju vise od 3500 radnika. Ostali se isto polako dizu. A kad se samo setim kako su pojedinci govorili da to treba zatvoriti jer se SFRJ raspala pa nemaju vise perspektivu..
(Marko, 25. jun 2013 15:49)

Kada tih 40 miliona dolara, koliko dobijete za taj izvoz, podelite medjusobno, jedva da zaradite 150-200 dolara mesecno po osobi. Znaci i nije nesto. A moj rodjak Mile, ima 60 godina, polovan traktor i kombajn, oba stari po 25 godina, ima svojih 5 hektara i uzima jos 20 u arendu, prosle godine cisto zaradio 20 evra. Sve sa njive pravo kupcu i odmah placen.

Mission Imposible

pre 10 godina

Dolaskom gospodina Vucica na celo vojske Srbije, mnogo toga se promenilo na bolje. Pokrenuta je modernizacija i profesionalizacija. Obnovljen je vozni park, pojcao je borbenu gotovost vojske. A najbitnije od svega poboljsao je ugled vojske u svetu.

a mozda ni tada!

pre 10 godina

Sto se tice mozgova, hvala bogu uvek smo bili konkurentni i verujem da cemo jos dugo ostati. Dobro je sto se ulaze u vojsku koja je u zadnje vreme dosta zapostavljena, to je pravi nacin za bolju buducnost!
(Dare, 25. jun 2013 14:27)

Kad citam komentare, dolazim do zakljucka da bi nasi mozgovi mogli biti konkurentni samo u dobu pecinskog coveka!!!

RockNroll

pre 10 godina

Bilo bi suvisno i nepotrebno hvaliti sve sto je gospodin Vucic uradio za vojsku od kada je preuzeo ministrastvo. A svakako treba priznati da od tada vojska Srbije izgleda mnogo ozbiljnije i profesionalnije, sto potvrdjuju svakodnevne vesti o obnavljanju i modernizaciji orudja i oruzja.

Avioneslomicutikrila

pre 10 godina

Mozda ne posedujemo naorazanje koje smo nekada imali, ali pameti u tom fahu nam nikada nije falilo, to je ogroman potencijal i treba ga iskoristiti!

Dusko Dugousko

pre 10 godina

Dobro je imati modernu i profesionalnu vojsku. Mogu samo da pohvalim Vucicev rad na osavremenjavanju i profesionalizaciji vojske.

b&s

pre 10 godina

Sigurno je da će namenska industrija biti veliki zamajac cele privrede Srbije,ako tome dodamo da se radi i na informacionim tehnologijama,u neko ne tako daleko vreme Srbija će ponovo stati na svoje noge.

dipl. ekonom. Jelena O.

pre 10 godina

Mnoge zemlje su svoje ekonomije izgradile i budzete na vojnoj industriji pa sto ne bi i mi kada su vecina dobrih fabrika ostale kod nas u Srbiji. Treba pojacati jos vise aktivnost na inostranim sajmovima i bice posla za sve radnike u vojnoj industriji. Pametan potez.

Mitar

pre 10 godina

@RAPOVIIII
Slazem se sa tobom,vojnik je uvek na prvom mestu. I zato ili dovesti nekoga ko ima znanje da nam napravi skolsko-borbeni avion ili ukinuti proizvodnju Laste,da nam ne bi vise ginuli piloti. A evo i bilansa nadaleko cuvene fabrike avioma Utva: 1985. Lasta1 se srusila,pilot jedva preziveo; 1991. ultralaka Vila se srusila,pilot poginuo; 1997. Lasta2 se srusila,pilot poginuo;2012. Lasta3 se srusila,pilot poginuo. Dakle,u poslsdnjih 30 godima su napravili 4 tipa aviona,od kojih su SVA 4 dozivela udese,od toga tri sa smrtnim ishodom. Iskreno se nadam da su ovi Lazari i slicno malo bolje napravljemi.

XXL

pre 10 godina

Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28, Projarica, 25. jun 2013 11:31, Muvotuc, 25. jun 2013 11:36, Rezultati, 25. jun 2013 11:39 ...

Ako već šalješ gomilu komentara, sa hvalospevima Vučiću, potrudi se da ne praviš iste pravopisne greške u svakom. Piše se SAMO, a ne SMAO, piše se SAM, a ne SMA ... Ovako si potpuno providan. Ili providna.

Мики Бела Црква

pre 10 godina

Ја подржавам улагање у војну индусрију, сматрам да је министар одбране господин Вучић, направио прави избор... Морате да схватите да трка у наоружању још увек траје и трајаће докле год будемо постојали као раса, модеризација, и већи извоз оружја ће брже опоравити нашу економију од саме пољопривреде, јасно је да се на оружју зарађује више него рецимо на (кромпиру)... Када нам војска буде јака, и економија стабилна, пољопривреда ће процветати. И треба напоменути да морамо држати корак са осталим земљама света, по питању војне моћи.

prokleta avlija

pre 10 godina

Djilas nas je za 5 godina vlasti zaduzio 900 miliona evra...izgradjen je Most na adi,zapocet je unutrasnji magistralni prsten, gradi se most u Zemunu, izgradjeno je 40 obdanista, 10 novih skola, kupljeno je 400 novih autobusa i 60 novih tramvaja, renovirano je 20 hektara parkova po Beogradu, posle 60 godina zavrsava se obilaznica oko Beograda, posle 40 godina renovirana je Gazela...
Vučić nas je zadužio 4 milijarde evra za 8 meseci...Vučić je te pare uložio...u...ovaj...Vučić je te pare uložio...Vučić će spasiti Srbiju jer mi verujemo u njega da je on najbolji i najpošteniji Srbija takvog nikada nije imala i on će nas spasiti...

Wasaby

pre 10 godina

Sve sto je Vucic obecao to je i ispunio,verujem da ce i ovaj put tako isto biti. Verujem ti bezuslovno jer sma se uverio koliko si posvecen svom narodu.
(Projarica, 25. jun 2013 11:31)

Kad bi se većina u državi ugledala na Vučića i krenula da radi upola od onoga što on radi nama bi definitivno krenulo.

AlekS

pre 10 godina

Jos 3 dana imas do datuma ili rasprisivanja izbora,a ti drzi govorancije van teme.
(Lalegator, 25. jun 2013 11:57)

Razvoj industrije svake države, je veoma važan. Tako da tvoj komentar smatram krajnje zlonameran.
(Lovac na krokodile, 25. jun 2013 13:11)

Takva megalomanska razmisljanja iz "brozovskih" vremena su nas dovela tu gde smo. O kakvoj industriji ti govoris, u zemlji gde radnik nezadovoljan uslovima rada ostecuje proizvode svoje firme. a sindikat ga pri tome opravdava. Hteli smo po svaku cenu od seljaka da napravimo radnika a onda smo ostali bez obojice.

dip. pravnik Ana P.

pre 10 godina

Mnoge zemlje su svoje ekonomije izgradile i budzete na vojnoj industriji pa sto ne bi i mi kada su vecina dobrih fabrika ostale kod nas u Srbiji. Treba pojacati jos vise aktivnost na inostranim sajmovima i bice posla za sve radnike u vojnoj industriji. Pametan potez.

yes

pre 10 godina

postoje super "mozgovi" koji zbog tvojih partijski podobnih kadrova i partijske politike zaposljavanja ne mogu naci posao. a posto su pametni onda odu tamo gde ih zaposle na osnovu znanja. i vise se nevrate.

GagY

pre 10 godina

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.
(Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28)

Ajde Jevreme ili Jevremka, odluči se kog si danas roda?

Marko

pre 10 godina

PP Uzice (municija) radi u tri smene 6 dana u nedelji i izvozi sve sto proizvede (najvise u SAD), Zastava oruzje radi u dve smene, celokupna proizvodnja za 2013 ide u izvoz (opet najvise u SAD)...to su dve najuspesnije firme iz namenske industrije koje zaposljavaju vise od 3500 radnika. Ostali se isto polako dizu. A kad se samo setim kako su pojedinci govorili da to treba zatvoriti jer se SFRJ raspala pa nemaju vise perspektivu..

ukile

pre 10 godina

Nasa vojna industrija jedina u Srbiji posluje u plusu vec nekoliko godina i tako treba da ostane,treba da otvaramo nove kapacitete i da povecavamo proizvodnju,i tako cemo uspeti.

Thor

pre 10 godina

Srbija ima kapaciteta za vojnu industriju plus imamo i kefalo za razvoj oružja i zašto da ne razvijamo i prodajemo drugima, barem će mo imati vajde od tog znanja i razvijaćemo sopstvenu državu.

mario

pre 10 godina

"Vučić je, međutim, naglasio da je i pored toga "Lazar2" i do tri puta jeftiniji od svog pandana, finske "patrije" Uspoređivati ta dva vozila je zaista smiješno i da taj Lazar2 nije ravan Patriji...

GagY

pre 10 godina

Mogu samo da pohvalim do sada uradjeno od strane Vucica, na planu vojske i izvoznih poslova. Nadam se da ce se izvoz povecati.
(Panonski, 25. jun 2013 12:54)

Ajde sada reci šta je to urađeno od strane Vučića, ali ne ispaljuj prazne floskule i izmišljotine. Dakle, dela. Šta je to ON uradio?

Ronin

pre 10 godina

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.
(Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28)

Vučić se svakim danom sve više trudi, normalno je da će biti sve više rezultata. Mogu da kažem samo bravo i neka tako nastavi, da se i drugi ugledaju na njega pa i oni da počnu da rade istim tempom.

Flash

pre 10 godina

I najveci pacifista na svetu mora razumeti - bez vojske nema drzave. Vojska nam je poslednjih godina u katastrofalnom stanju, ali se situacija polako popravlja. Problem je sto smo za samo 5 godina (2006-2010) pali sa 80.000 na 30.000 vojnika, i umesto da ti preostali 'profesionalni' vojnici budu super opremljeni, oni su opremljeni kao i kad ih je bilo 3 puta vise. Sudeci po slikama koje se plasiraju javnosti, svi nasi vojnici imaju moderne digitalne uniforme i m21 puske, ali istina je da je manje od trecine njih tako opremljeno (a i oni na vezbama koriste stare uniforme, valjda da se ne bi ove nove potrosile haha), a ostali svi nose stariji tip uniforme i kamuflaze, a ovima koji dodju dobrovoljno da sluze rok, daju se najgore starudije, tako da bukvalno izgledaju kao beskucnici, u odrpanim starim uniformama (m-89, stara 24 godine)i slemovima takodje iz JNA i VJ doba, tako sam i ja izgledao kad sam sluzio 2009...Nadam se da ce Vucic uspesno opremiti celu nasu vojsku u naredne 3 godine, sto novim uniformama sto novim vozilima, jer trenutno 2/3 vojske izgleda gore nego pre 10 godina.

Dugo pamcenje

pre 10 godina

Ej obozavaoci lika i dela vam svevisnjeg Vucica imate nesto kratko pamcenje, sta bi sa ulaganjam najdrazeg nam gosta seika u rakete sa gajtanom. Vucko "zaboravio" da ih spomene u ovim sarenim lazama od izjave!

Odin

pre 10 godina

Srbija kao zemlja uvek je bila sklona oružju i razvijanju istog, pa što da ne iskoristimo to i da imamo takvu industriju, ima dosta onih koji bi kupovali a mi bi na taj način povratili ekonomiju na noge.

razmisljanje?

pre 10 godina

"ali da nam i menadžment bude još bolji"
Racunam da ce mnogi direktori instituta, fabrika i zavoda, dok budu pokusavali da zaspu veceras, pomisliti, sunce mu, pa da li je mislio na mene?

Juri

pre 10 godina

E moj Vucicu, sta bi bilo da su tamo 2002 god zatvorili vojnu industriju kao sto je bio plan. Rekli su im da male zemlje ne treba da imaju vojnu industriju. I suprostavili se samo raniciiz Kragujevca, te fabrike stare 160 godina, inace sada bi imao vojnu industriju kao sto je ima Madjarska, Rumunija, Poljska i td,, sve te zemlje su imali isti proizvodni program kao mi. Oni su pristali na ultimatum i danas nema nicega.

LELO - JELENA

pre 10 godina

Projektovanje i proizvodnja oruzja je usavrsena u Srbiji, nekada kada smo bili jedinstvena drzava Jugoslavija bili smo poznati u celom svetu upravo zbog Vojne industrije. Tada je u tim vojnim fabrikama bilo dosta uposlenih radnika i strucnjaka. Samo kad se setim koliko je nasih strucnjaka sirom sveta radilo na usavrsavanju vojne industrije.

hm

pre 10 godina

O kojem razvoju namenske industrije se govori? Sloboda Čačak bez posla, prodali su tehnologiju da bi mogli da životare još godinu dana, MB Lučani bez posla, trže kupca da prodaju tehnologiju, Krušik Valjevo verovatno i ne postoji, jedino Prvi partizan Užice još uvek ima posla, ali predpostavljam da su to poslovi ranije ugovoreni. To su fabrike koje zapošljavaju hiljade zaposlenih i od kojih zavise gradovi u kojima su, a koje su imale dosta posla predhodnih godina, a sada novih poslova nema. Ne pričam ovo zlonamerno, ali kad u jednoj vladi sve zavisi od jednog čoveka, i ne može da bude drugačije

Dare

pre 10 godina

Sto se tice mozgova, hvala bogu uvek smo bili konkurentni i verujem da cemo jos dugo ostati. Dobro je sto se ulaze u vojsku koja je u zadnje vreme dosta zapostavljena, to je pravi nacin za bolju buducnost!

Lozkov

pre 10 godina

Ponosim se Vucicem, jer je uradio mnogo vise toga za godinu dana, nego predhodnici za 12 godina.
(ponosni gradjanin, 25. jun 2013 11:27)

Potupuno isti komentar sa istim nikom nalazi se i na sajtu RTS-a. SNS- botovi dajte mu ga malo po masti, ovako je preovidno... P.S. gadite mi se iako sam glasao za SNS...

Noca

pre 10 godina

Uulaganje u namesku industriju u velikoj meri pomoci ce oporavku privrede,jel vojna idustrija bila jedan od navecih izvoznika zato treba je vratiti putu stare slava.

kajmak i med idu zajedno...

pre 10 godina

I ranije je vojna industrija imala impozantan izvoz ali su kajmak ubirali mešetari i mnogobrojni posrednici. Pre svega i to treba rešiti i sprečiti. A mogućnosti su neslućene!

Mile

pre 10 godina

Cak za malu zemlju kao sto je nasa vazni su izvozni poslovi vojne industrije. Jasno zasto americka ili druge ekonomje ne mogu da prezive ako nema ratova i izvoza njihovog vojnog sektora koj ije 100-nak puta veci od nasega.

bez mozga

pre 10 godina

za vreme Vuciceve vlasti prosecna plata je pala vise nego za proteklih 5 godina
Vucic nas je zaduzio za 10 meseci vise nego sve prethodne vlade zajedno za 10 godina
za vreme Vuciceve vlasti vise ljudi je ostalo bez posla nego za 5 godina vlasti DS-a
medjugodinja inflacija 12%
neto investicije u Srbiju za godinu dana Vuciceve vlasti 100miliona evra,toliko para Jesic privuce godisnje u Indjiju
broj ubistava dupliran u odnosu na proslu godinu,amnestirani robijasi prave haos po Srbii, hvala ti Vucicu za to sto ne smem nocu da izadjem na ulice
vise je rehabilitovanih ratnih huskaca na svojim pozicijama nego za vreme Milosevica(Drecun,Vulin,Smajlovicka,Dmitrovic-covek koji se zalaze za ukidanje americkih filmova na javnom servisu)
i najvaznije pitanje ODAKLE cemo platiti milijardu evra za tvojih 4 avioncica iz Rusije??? sta cemo sa 4 nova aviona protiv 4000 aviona NATO

RAPOVIIII

pre 10 godina

A da kupite vojsci , citavoj vojsci ne samo beogradjanima za slikanje, borbene prsluke, ili barem da zamenite rapove koji se ne zakopcavaju, da se ne duze rasiveni uprtaci I da se ne ceka po 2 nedelje za broj cizama..... Vojska je puna mladih ambicioznih ljudi koji zele da rade , momaka i devojaka koji se maksimalno trude ali u poredjenju sa kolegama u inostranstvu rade u katastrofalnim uslovima, sto im je za svaku pohvalu, ali zaista nije u redu. A na racun gospode analiticara koje vidim po ovim komentarima, M84AS sa reaktivnim oklopom KONTAKT 5 Je jedan od sposobnijih tenkova sveta, Galebove G4 su obarali avioni f18 jer g4 nije lovac, vec po NATO nomenklaturi "Light attack aircraft" I sluzi za unistavanje zive sile i neprijateljskih uporista, borbenih vozila i Ostalih kopnenih ciljeva.Ne radi se o "Modernizaciji vojske" vec se paznja treba posvetiti vojnicima, kako bi momci i devojke imali cisto da obuku, udobnu opremu I uredjene kasarne za rad, ne da se vod bije oko 5 tuseva koji rade(po nekim kasarnama).Svo to "Moderno oruzije" je cist vic, jedno je sta gledate po filmovima, imajte na umu da Americki pesadinac duzi M16A3 malko doterana verzija AP iz 60-ih godina, stoga te price o naprednosti batalite, to je cista reklama.

"odliven" mozak

pre 10 godina

Ljudski resursi su jedna od glavnih komparativnih prednosti Srbije.Samo treba stvoriti uslove za rad."Odliv mozgova "mora da se reši, i dobro je što neko konačno pokreće tu temu!
(Veca veštica, 25. jun 2013 12:05)

Vidim kakvi nam se "resursi" spremaju za buducnost! Ovi sto kupuju diplome, umesto da zuljaju stolicu i nesto nauce kao sto smo mi radili!!!

S druge strane, vi vec imate odlicne kandidate: mislim na one koje smo videli na fotografiji posle pobede u Zajecaru!!!

Takve vi strucnjake volite, priprosti i spremni da odrade sve sto im Prvi naredi!!!

optiMista

pre 10 godina

Sigurno je da će Srbija u narednim godinama džinovskim koracima krenuti, ka realnom mestu u svetskoj trgovini naoružanjima,koje je imala do raspada bivše SFRJ.

gilesppi

pre 10 godina

Ulaži u poljoprivredu, voćarstvo, stočarstvo...
Mali podsticaji daće brzo rezltate npr. navodnjavanje...
Svake godine menjamo priču. Teško nama.

Jovan

pre 10 godina

Bacanje para!
Zar vam nije bila dovoljna jedna JNA-najveća rupa bez dna na ovim prostorima?! Krematorijum i fabrika nesreće, koja je progutala milijarde dolara-a nije ničemu služila sem da seje bedu, nesreću i jad gde god da se pojavi.
Okanite se ratobornog kočopernog stava gubitnika-okrenite se obrazovanju i školovanju nacije!

Lovac na krokodile

pre 10 godina

Jos 3 dana imas do datuma ili rasprisivanja izbora,a ti drzi govorancije van teme.
(Lalegator, 25. jun 2013 11:57)

Razvoj industrije svake države, je veoma važan. Tako da tvoj komentar smatram krajnje zlonameran.

ZARATUSTRA

pre 10 godina

Šuška se da bi Srbija do kraja ove decenije mogla da lansira i prvu raketu u svemir! Stručnjaci iz Vinče i još nekoliko instituta već uveliko rade na srpskom svemirskom programu! Početkom sledeće godine počeće i izgradnja kosmodroma u Bajčetini, inače rodnom selu predsednika Srbije! Ceo projekat finansira se od dobrovoljnih priloga simpatizera SNS-a, tako da gradjani i budžet neće biti uskraćeni za svoje prinadležnosti!

dipl. ing.

pre 10 godina

Moje kolege sa masinskog ne mogu da nadju posao u struci jer posla za masince nema. Jedini izlaz nam je odlazak u inostranstvo gde je isto neizvesno jer tesko primaju nekoga sa 0 iskustva. Oglas za masinskog inzenjera se pojavi jednom u 3 meseca i na njega se javi vise od 60 ljudi. Toliko o mogucnostima za zaposljavanje.
Diplomci elektrotehnickog imaju slicnih problema, ali njima je lakse jer se preorijentisu na programiranje i bave se time. Danas kada se kaze IT sektor, u Srbiji se misli samo na programiranje, jer nista drugo ne radi. Zasto? Pa zato sto je najjednostavnije da nekome kupite racunar i date mu da programira. Mnogo je skuplje kupiti opremu za nekog ko se bavi elektronikom, automatikom, telekomunikacijama itd. Otvorite oglase pa prebrojte oglase za inzenjere (masinstva i elektrotehnike), a onda prebrojte oglase za programere i bice vam jasno o cemu se radi.
A ove inzenjere ne mozete da zaposlite (u struci) tako sto cete im kupiti racunar, vec tako sto cete pokrenuti neki veci projekat, firmu i sl.

Vojnik Svejk

pre 10 godina

Ova mi "pamet" vise lici kao da je sklepana u nekoj STR radnji ili kod nekog seoskog kovaca,nego da je plod bilo kakve pameti.Vise je to jedno potemkinovo selo,da se prikaze da eto imamo neku vojnu industriju,da smo neka "sila" sa siromsanim drustvom i opet pokusaj nekog poredjenja sa bivsom Jugom.Ali nista nije slicno pa ni ovo sto se naziva vojna industrija.Pa ako hocete i ta SFRJ industrija je pravila oruzje po licenci(uglavnom sovjetskoj),pocev od "kalasnjikova" pa do transportera i tenkova (M 84 je usavrsena i poboljsana verzija ruskog T 72).Da ne pricam da je u proizvodnji tog tenka ucestvovalo 20-ak koperanata iz cele one velike drzave.Pa ako hocete i ova sredstva su deo te zaostavstine.Da ne pricam da neka "borbena sredstva" vise lice na decje igracke i na one cuvene transportere "HOT" iz rata 91 godine u Hrvatskoj,samo malo bolje sklepana.A o lastama,kobcima i ostalim "grabljivicama" ne bih trosio reci(jedan americki F 16 je za 45 sekundi oborio cetiri G 2 iznad Bosne i Hrvatske u rativima 90-ih,ne znam za sta bi ovi avioni osim za zaprasivanje komaraca mogli da sluze).Zato mislim da je tu najmanje bitan ekonomski efekat i sklapanje poslova,vise je to pokusaj da se prikrije cinjenica da je Srbija izgubila 4 rata,da ona ne sme vise da ima neke ozbiljnije vojne efektive i tesko naoruzanje i eto,ajde da se malo zmajavamo i prikazujemo Srbiju kao velesilu sa ovim gvozdurijma i nekim besmislenim sajmovima u "Dozvolite da se obratimo"

Marko

pre 10 godina

Ma da, vidimo na svakom koraku koliko brines za srpsku pamet, kad pogledamo ministre i direktore koje je tvoja stranka postavila, sve eksperti sa velikim iskustvom u tim poslovima, a tek na lokalu, to je tek zanimljivo jos samo mediji treba to malo bolje da pokriju, sve partijski tetkini, komsijini eksperti.....

Рокстеди

pre 10 godina

Једини тип индустрије који се код нас може веома брзо опоравити, па зашто не бисмо искористили. Хвала Богу памети имамо, што и доказује партнерство толиког броја фирми из земаља велесила.

Andrea

pre 10 godina

Srpska pamet je vec angazovana sad je treba motivisati da napuste svoje dobro placene poslove zarad dobrobiti zemlje.. sto bi to radili??

Veca veštica

pre 10 godina

Ljudski resursi su jedna od glavnih komparativnih prednosti Srbije.Samo treba stvoriti uslove za rad."Odliv mozgova "mora da se reši, i dobro je što neko konačno pokreće tu temu!

dragan

pre 10 godina

Izgleda da su protivgradne rakete poslednja rec tehnike.Uzgred sta ce nama oruzje oko nas je NATO u slucaju sukoba samo bi presli preko nas ko Nemacka kroz Dansku.

meca

pre 10 godina

Poznato je da mi imamo jake stručnjake svuda u svetu.Ako mogu pokazuju nadporsečne rezultate u inostranstvu, pokazeće i u Srbiji,samo su potrebni adekvatni uslovi

Neso

pre 10 godina

Omoguciti ostanak i opstanak,zao mi je kad cujem da nase mozgove koriste rugi u svoju korist ali to je nasa drzava kriva,nadam se da ce se konacno to promeniti.

nikola

pre 10 godina

Mi imamo i te kako dobar kadar,ljude koji i te kako barataju znanjem u svojim oblastima,ali nisu imali prilike da se zaposle,da dobiju sansu,a i oni sto su zaposleni nisi imali uslove gde da pokazu svoj kvalitet,pamet...nadam se da ce se sve to promeniti i verujem u Vuciceve reci vreme je da se ljudi angazuju u svim oblastima.

Filip

pre 10 godina

Projektovanje i proizvodnja oruzja je usavrsena u Srbiji i uposleni su samo i iskljucivo domaci resurski. Da ima vishe para bilo bi i veceg izbora, ovako...

Muvotuc

pre 10 godina

Vucic je jedini najodgovorniji covek u vladi i inace. POdrska za Vucica, koji je uradio gomilu stvari za kratko vreme, ako realno sagledate videcete da smao Vucic juri i radi u interesu ovog naroda.

erazmo beogradski

pre 10 godina

U sretna (SFRJ) vremena - nauka je dobrim delom (recimo 40%) bila angažovana za vojnu industriju, 40% je bila angažovana na poslovima za industriju/privredu i 20% na bazičnim istraživanjima...
Danas Vojska nema para, industrija/privreda ne postoje a (ionako već minimalizirana) bazična istraživanja su stopirana usled nedostatka novca i (ne)organizacije rada u ministarstvu/JUP-u... :(

Projarica

pre 10 godina

Sve sto je Vucic obecao to je i ispunio,verujem da ce i ovaj put tako isto biti. Verujem ti bezuslovno jer sma se uverio koliko si posvecen svom narodu.

Петроније

pre 10 godina

Наравно српску памет, велики број школованог кадра ради ван свог занимања, треба да се расформише образовање и пензионо, па тек тада ће бити посла, у сваком случају велика подршка Вучићу, јер треба да се покрене Србија, а прво да се крене од незапослености...

branko

pre 10 godina

Ako stvarno hocete da angazujete srpsku pamet imajte u vidu da je sva pamet nase zemlje van politickih stranaka, pa se postavlja pitanje a sta sa vama politicarima sa skromnim znanjem i jos skromnijim radnim iskustvom?

гром

pre 10 godina

Неће оно да се врате!паметни су!
А њему се може! он од прича и живи, а не од производње! А никада није ни радио! а није ни једини!

Goga

pre 10 godina

Kvalitet naseg oruzija je uvek bio na nivou tako da nama reklama nije potreban treba samo malo vise sredstava uloziti u odbambenu industriju kao i u nove projkte kojih vidim ima i sa tim ce doci rezultati a narvno i novac zbog kojeg se sve i radi.

lektor

pre 10 godina

pamet vam odlazi sve vise jer cak i tzv. "elitni" fakulteti poput elektrotehnickog i masinskog skoluju kadrove za koje ovde nema posla, (sem da rade kao web ili java programeri) pa oni odlaze napolje. ne pricam napamet.

Vlada

pre 10 godina

Srpska pamet je sistematski proterivana decenijama. Mene interesuje sta vi bulaznite, kada se unistava skolstvo u Srbiji, unazadjuje kultura, a povecava se broj splavova, "rijaliti programa", tuca, ubistava, bahatosti u voznji i u zivotu, kica i sunda? Pametnom coveku ne treba samo posao i plata u zivotu, vec mu je potreban bogat kulturni i umetnicki sadrzaj zivota, dobri putevi da moze da ode na odmor, dobar gradski i medjugradski prevoz, tolerancija u drustvu, siguran sistem za porodicu i prijatelje. To je kompleksan skup sitnih, a bitnih stvari koje se na zapadu podrazumevaju i koji se zovu "higijenski uslovi". To je ono sto tera srpsku pamet odavde i to je ono sto niste sposobni da izmenite.

Мирко

pre 10 godina

Наши инжењери су једни од најспособнијих и најцењенијих у свету, а одлазе ли одлазе из Србије. Знам да Вучић тренутно не може да обрне тај тренд , али опет лепа изјава са његове стране. Надамо се да нећемо морати да одлазимо.

branko

pre 10 godina

Ako stvarno hocete da angazujete srpsku pamet imajte u vidu da je sva pamet nase zemlje van politickih stranaka, pa se postavlja pitanje a sta sa vama politicarima sa skromnim znanjem i jos skromnijim radnim iskustvom?

Muvotuc

pre 10 godina

Vucic je jedini najodgovorniji covek u vladi i inace. POdrska za Vucica, koji je uradio gomilu stvari za kratko vreme, ako realno sagledate videcete da smao Vucic juri i radi u interesu ovog naroda.

Vojnik Svejk

pre 10 godina

Ova mi "pamet" vise lici kao da je sklepana u nekoj STR radnji ili kod nekog seoskog kovaca,nego da je plod bilo kakve pameti.Vise je to jedno potemkinovo selo,da se prikaze da eto imamo neku vojnu industriju,da smo neka "sila" sa siromsanim drustvom i opet pokusaj nekog poredjenja sa bivsom Jugom.Ali nista nije slicno pa ni ovo sto se naziva vojna industrija.Pa ako hocete i ta SFRJ industrija je pravila oruzje po licenci(uglavnom sovjetskoj),pocev od "kalasnjikova" pa do transportera i tenkova (M 84 je usavrsena i poboljsana verzija ruskog T 72).Da ne pricam da je u proizvodnji tog tenka ucestvovalo 20-ak koperanata iz cele one velike drzave.Pa ako hocete i ova sredstva su deo te zaostavstine.Da ne pricam da neka "borbena sredstva" vise lice na decje igracke i na one cuvene transportere "HOT" iz rata 91 godine u Hrvatskoj,samo malo bolje sklepana.A o lastama,kobcima i ostalim "grabljivicama" ne bih trosio reci(jedan americki F 16 je za 45 sekundi oborio cetiri G 2 iznad Bosne i Hrvatske u rativima 90-ih,ne znam za sta bi ovi avioni osim za zaprasivanje komaraca mogli da sluze).Zato mislim da je tu najmanje bitan ekonomski efekat i sklapanje poslova,vise je to pokusaj da se prikrije cinjenica da je Srbija izgubila 4 rata,da ona ne sme vise da ima neke ozbiljnije vojne efektive i tesko naoruzanje i eto,ajde da se malo zmajavamo i prikazujemo Srbiju kao velesilu sa ovim gvozdurijma i nekim besmislenim sajmovima u "Dozvolite da se obratimo"

Мики Бела Црква

pre 10 godina

Ја подржавам улагање у војну индусрију, сматрам да је министар одбране господин Вучић, направио прави избор... Морате да схватите да трка у наоружању још увек траје и трајаће докле год будемо постојали као раса, модеризација, и већи извоз оружја ће брже опоравити нашу економију од саме пољопривреде, јасно је да се на оружју зарађује више него рецимо на (кромпиру)... Када нам војска буде јака, и економија стабилна, пољопривреда ће процветати. И треба напоменути да морамо држати корак са осталим земљама света, по питању војне моћи.

Sapi

pre 10 godina

Konacno posle toliko godina urusavanja ugleda nase vojske koja je nekad bila jaka, nas ministar odbrane, Aleksandar Vucic, vraca ugled i ponos nasoj vojsci. Samo napred!

ukile

pre 10 godina

Nasa vojna industrija jedina u Srbiji posluje u plusu vec nekoliko godina i tako treba da ostane,treba da otvaramo nove kapacitete i da povecavamo proizvodnju,i tako cemo uspeti.

Mission Imposible

pre 10 godina

Dolaskom gospodina Vucica na celo vojske Srbije, mnogo toga se promenilo na bolje. Pokrenuta je modernizacija i profesionalizacija. Obnovljen je vozni park, pojcao je borbenu gotovost vojske. A najbitnije od svega poboljsao je ugled vojske u svetu.

dipl. ekonom. Jelena O.

pre 10 godina

Mnoge zemlje su svoje ekonomije izgradile i budzete na vojnoj industriji pa sto ne bi i mi kada su vecina dobrih fabrika ostale kod nas u Srbiji. Treba pojacati jos vise aktivnost na inostranim sajmovima i bice posla za sve radnike u vojnoj industriji. Pametan potez.

Thor

pre 10 godina

Srbija ima kapaciteta za vojnu industriju plus imamo i kefalo za razvoj oružja i zašto da ne razvijamo i prodajemo drugima, barem će mo imati vajde od tog znanja i razvijaćemo sopstvenu državu.

Wasaby

pre 10 godina

Sve sto je Vucic obecao to je i ispunio,verujem da ce i ovaj put tako isto biti. Verujem ti bezuslovno jer sma se uverio koliko si posvecen svom narodu.
(Projarica, 25. jun 2013 11:31)

Kad bi se većina u državi ugledala na Vučića i krenula da radi upola od onoga što on radi nama bi definitivno krenulo.

RockNroll

pre 10 godina

Bilo bi suvisno i nepotrebno hvaliti sve sto je gospodin Vucic uradio za vojsku od kada je preuzeo ministrastvo. A svakako treba priznati da od tada vojska Srbije izgleda mnogo ozbiljnije i profesionalnije, sto potvrdjuju svakodnevne vesti o obnavljanju i modernizaciji orudja i oruzja.

Dare

pre 10 godina

Sto se tice mozgova, hvala bogu uvek smo bili konkurentni i verujem da cemo jos dugo ostati. Dobro je sto se ulaze u vojsku koja je u zadnje vreme dosta zapostavljena, to je pravi nacin za bolju buducnost!

b&s

pre 10 godina

Sigurno je da će namenska industrija biti veliki zamajac cele privrede Srbije,ako tome dodamo da se radi i na informacionim tehnologijama,u neko ne tako daleko vreme Srbija će ponovo stati na svoje noge.

Šumadinac KV

pre 10 godina

Vučić je jedini pravi ministar Odbarane.Ulaže mnogo rada i truda za oporavak naše vojne industrije.A Srbija mora da bude jedna od vodećih zemalja na Balkanu.

Flash

pre 10 godina

I najveci pacifista na svetu mora razumeti - bez vojske nema drzave. Vojska nam je poslednjih godina u katastrofalnom stanju, ali se situacija polako popravlja. Problem je sto smo za samo 5 godina (2006-2010) pali sa 80.000 na 30.000 vojnika, i umesto da ti preostali 'profesionalni' vojnici budu super opremljeni, oni su opremljeni kao i kad ih je bilo 3 puta vise. Sudeci po slikama koje se plasiraju javnosti, svi nasi vojnici imaju moderne digitalne uniforme i m21 puske, ali istina je da je manje od trecine njih tako opremljeno (a i oni na vezbama koriste stare uniforme, valjda da se ne bi ove nove potrosile haha), a ostali svi nose stariji tip uniforme i kamuflaze, a ovima koji dodju dobrovoljno da sluze rok, daju se najgore starudije, tako da bukvalno izgledaju kao beskucnici, u odrpanim starim uniformama (m-89, stara 24 godine)i slemovima takodje iz JNA i VJ doba, tako sam i ja izgledao kad sam sluzio 2009...Nadam se da ce Vucic uspesno opremiti celu nasu vojsku u naredne 3 godine, sto novim uniformama sto novim vozilima, jer trenutno 2/3 vojske izgleda gore nego pre 10 godina.

Noca

pre 10 godina

Uulaganje u namesku industriju u velikoj meri pomoci ce oporavku privrede,jel vojna idustrija bila jedan od navecih izvoznika zato treba je vratiti putu stare slava.

Dusko Dugousko

pre 10 godina

Dobro je imati modernu i profesionalnu vojsku. Mogu samo da pohvalim Vucicev rad na osavremenjavanju i profesionalizaciji vojske.

dip. pravnik Ana P.

pre 10 godina

Mnoge zemlje su svoje ekonomije izgradile i budzete na vojnoj industriji pa sto ne bi i mi kada su vecina dobrih fabrika ostale kod nas u Srbiji. Treba pojacati jos vise aktivnost na inostranim sajmovima i bice posla za sve radnike u vojnoj industriji. Pametan potez.

LELO - JELENA

pre 10 godina

Projektovanje i proizvodnja oruzja je usavrsena u Srbiji, nekada kada smo bili jedinstvena drzava Jugoslavija bili smo poznati u celom svetu upravo zbog Vojne industrije. Tada je u tim vojnim fabrikama bilo dosta uposlenih radnika i strucnjaka. Samo kad se setim koliko je nasih strucnjaka sirom sveta radilo na usavrsavanju vojne industrije.

Veca veštica

pre 10 godina

Ljudski resursi su jedna od glavnih komparativnih prednosti Srbije.Samo treba stvoriti uslove za rad."Odliv mozgova "mora da se reši, i dobro je što neko konačno pokreće tu temu!

Lovac na krokodile

pre 10 godina

Jos 3 dana imas do datuma ili rasprisivanja izbora,a ti drzi govorancije van teme.
(Lalegator, 25. jun 2013 11:57)

Razvoj industrije svake države, je veoma važan. Tako da tvoj komentar smatram krajnje zlonameran.

Zvrcky

pre 10 godina

Naravno da ce nasa vojska biti garant mira u regionu, kada je konacno dobila pravog ministra i coveka koji iskreno hoce da od Srbije napravi pravu, stabilnu i jaku drzavu. A da bi to ostvario mora da ima jaku, profesionalnu i modernu vojsku zbog koje ce mu svako u svetu pozaviditi.

Ronin

pre 10 godina

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.
(Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28)

Vučić se svakim danom sve više trudi, normalno je da će biti sve više rezultata. Mogu da kažem samo bravo i neka tako nastavi, da se i drugi ugledaju na njega pa i oni da počnu da rade istim tempom.

meca

pre 10 godina

Poznato je da mi imamo jake stručnjake svuda u svetu.Ako mogu pokazuju nadporsečne rezultate u inostranstvu, pokazeće i u Srbiji,samo su potrebni adekvatni uslovi

Рокстеди

pre 10 godina

Једини тип индустрије који се код нас може веома брзо опоравити, па зашто не бисмо искористили. Хвала Богу памети имамо, што и доказује партнерство толиког броја фирми из земаља велесила.

Avioneslomicutikrila

pre 10 godina

Mozda ne posedujemo naorazanje koje smo nekada imali, ali pameti u tom fahu nam nikada nije falilo, to je ogroman potencijal i treba ga iskoristiti!

Marko

pre 10 godina

Ma da, vidimo na svakom koraku koliko brines za srpsku pamet, kad pogledamo ministre i direktore koje je tvoja stranka postavila, sve eksperti sa velikim iskustvom u tim poslovima, a tek na lokalu, to je tek zanimljivo jos samo mediji treba to malo bolje da pokriju, sve partijski tetkini, komsijini eksperti.....

kajmak i med idu zajedno...

pre 10 godina

I ranije je vojna industrija imala impozantan izvoz ali su kajmak ubirali mešetari i mnogobrojni posrednici. Pre svega i to treba rešiti i sprečiti. A mogućnosti su neslućene!

Marko

pre 10 godina

PP Uzice (municija) radi u tri smene 6 dana u nedelji i izvozi sve sto proizvede (najvise u SAD), Zastava oruzje radi u dve smene, celokupna proizvodnja za 2013 ide u izvoz (opet najvise u SAD)...to su dve najuspesnije firme iz namenske industrije koje zaposljavaju vise od 3500 radnika. Ostali se isto polako dizu. A kad se samo setim kako su pojedinci govorili da to treba zatvoriti jer se SFRJ raspala pa nemaju vise perspektivu..

Odin

pre 10 godina

Srbija kao zemlja uvek je bila sklona oružju i razvijanju istog, pa što da ne iskoristimo to i da imamo takvu industriju, ima dosta onih koji bi kupovali a mi bi na taj način povratili ekonomiju na noge.

Mile

pre 10 godina

Cak za malu zemlju kao sto je nasa vazni su izvozni poslovi vojne industrije. Jasno zasto americka ili druge ekonomje ne mogu da prezive ako nema ratova i izvoza njihovog vojnog sektora koj ije 100-nak puta veci od nasega.

optiMista

pre 10 godina

Sigurno je da će Srbija u narednim godinama džinovskim koracima krenuti, ka realnom mestu u svetskoj trgovini naoružanjima,koje je imala do raspada bivše SFRJ.

razmisljanje?

pre 10 godina

"ali da nam i menadžment bude još bolji"
Racunam da ce mnogi direktori instituta, fabrika i zavoda, dok budu pokusavali da zaspu veceras, pomisliti, sunce mu, pa da li je mislio na mene?

Goga

pre 10 godina

Kvalitet naseg oruzija je uvek bio na nivou tako da nama reklama nije potreban treba samo malo vise sredstava uloziti u odbambenu industriju kao i u nove projkte kojih vidim ima i sa tim ce doci rezultati a narvno i novac zbog kojeg se sve i radi.

Мирко

pre 10 godina

Наши инжењери су једни од најспособнијих и најцењенијих у свету, а одлазе ли одлазе из Србије. Знам да Вучић тренутно не може да обрне тај тренд , али опет лепа изјава са његове стране. Надамо се да нећемо морати да одлазимо.

Vlada

pre 10 godina

Srpska pamet je sistematski proterivana decenijama. Mene interesuje sta vi bulaznite, kada se unistava skolstvo u Srbiji, unazadjuje kultura, a povecava se broj splavova, "rijaliti programa", tuca, ubistava, bahatosti u voznji i u zivotu, kica i sunda? Pametnom coveku ne treba samo posao i plata u zivotu, vec mu je potreban bogat kulturni i umetnicki sadrzaj zivota, dobri putevi da moze da ode na odmor, dobar gradski i medjugradski prevoz, tolerancija u drustvu, siguran sistem za porodicu i prijatelje. To je kompleksan skup sitnih, a bitnih stvari koje se na zapadu podrazumevaju i koji se zovu "higijenski uslovi". To je ono sto tera srpsku pamet odavde i to je ono sto niste sposobni da izmenite.

nikola

pre 10 godina

Mi imamo i te kako dobar kadar,ljude koji i te kako barataju znanjem u svojim oblastima,ali nisu imali prilike da se zaposle,da dobiju sansu,a i oni sto su zaposleni nisi imali uslove gde da pokazu svoj kvalitet,pamet...nadam se da ce se sve to promeniti i verujem u Vuciceve reci vreme je da se ljudi angazuju u svim oblastima.

Петроније

pre 10 godina

Наравно српску памет, велики број школованог кадра ради ван свог занимања, треба да се расформише образовање и пензионо, па тек тада ће бити посла, у сваком случају велика подршка Вучићу, јер треба да се покрене Србија, а прво да се крене од незапослености...

Projarica

pre 10 godina

Sve sto je Vucic obecao to je i ispunio,verujem da ce i ovaj put tako isto biti. Verujem ti bezuslovno jer sma se uverio koliko si posvecen svom narodu.

Neso

pre 10 godina

Omoguciti ostanak i opstanak,zao mi je kad cujem da nase mozgove koriste rugi u svoju korist ali to je nasa drzava kriva,nadam se da ce se konacno to promeniti.

dragan

pre 10 godina

Izgleda da su protivgradne rakete poslednja rec tehnike.Uzgred sta ce nama oruzje oko nas je NATO u slucaju sukoba samo bi presli preko nas ko Nemacka kroz Dansku.

erazmo beogradski

pre 10 godina

U sretna (SFRJ) vremena - nauka je dobrim delom (recimo 40%) bila angažovana za vojnu industriju, 40% je bila angažovana na poslovima za industriju/privredu i 20% na bazičnim istraživanjima...
Danas Vojska nema para, industrija/privreda ne postoje a (ionako već minimalizirana) bazična istraživanja su stopirana usled nedostatka novca i (ne)organizacije rada u ministarstvu/JUP-u... :(

Filip

pre 10 godina

Projektovanje i proizvodnja oruzja je usavrsena u Srbiji i uposleni su samo i iskljucivo domaci resurski. Da ima vishe para bilo bi i veceg izbora, ovako...

lektor

pre 10 godina

pamet vam odlazi sve vise jer cak i tzv. "elitni" fakulteti poput elektrotehnickog i masinskog skoluju kadrove za koje ovde nema posla, (sem da rade kao web ili java programeri) pa oni odlaze napolje. ne pricam napamet.

Andrea

pre 10 godina

Srpska pamet je vec angazovana sad je treba motivisati da napuste svoje dobro placene poslove zarad dobrobiti zemlje.. sto bi to radili??

гром

pre 10 godina

Неће оно да се врате!паметни су!
А њему се може! он од прича и живи, а не од производње! А никада није ни радио! а није ни једини!

Mitar

pre 10 godina

@RAPOVIIII
Slazem se sa tobom,vojnik je uvek na prvom mestu. I zato ili dovesti nekoga ko ima znanje da nam napravi skolsko-borbeni avion ili ukinuti proizvodnju Laste,da nam ne bi vise ginuli piloti. A evo i bilansa nadaleko cuvene fabrike avioma Utva: 1985. Lasta1 se srusila,pilot jedva preziveo; 1991. ultralaka Vila se srusila,pilot poginuo; 1997. Lasta2 se srusila,pilot poginuo;2012. Lasta3 se srusila,pilot poginuo. Dakle,u poslsdnjih 30 godima su napravili 4 tipa aviona,od kojih su SVA 4 dozivela udese,od toga tri sa smrtnim ishodom. Iskreno se nadam da su ovi Lazari i slicno malo bolje napravljemi.

hm

pre 10 godina

O kojem razvoju namenske industrije se govori? Sloboda Čačak bez posla, prodali su tehnologiju da bi mogli da životare još godinu dana, MB Lučani bez posla, trže kupca da prodaju tehnologiju, Krušik Valjevo verovatno i ne postoji, jedino Prvi partizan Užice još uvek ima posla, ali predpostavljam da su to poslovi ranije ugovoreni. To su fabrike koje zapošljavaju hiljade zaposlenih i od kojih zavise gradovi u kojima su, a koje su imale dosta posla predhodnih godina, a sada novih poslova nema. Ne pričam ovo zlonamerno, ali kad u jednoj vladi sve zavisi od jednog čoveka, i ne može da bude drugačije

gilesppi

pre 10 godina

Ulaži u poljoprivredu, voćarstvo, stočarstvo...
Mali podsticaji daće brzo rezltate npr. navodnjavanje...
Svake godine menjamo priču. Teško nama.

prokleta avlija

pre 10 godina

Djilas nas je za 5 godina vlasti zaduzio 900 miliona evra...izgradjen je Most na adi,zapocet je unutrasnji magistralni prsten, gradi se most u Zemunu, izgradjeno je 40 obdanista, 10 novih skola, kupljeno je 400 novih autobusa i 60 novih tramvaja, renovirano je 20 hektara parkova po Beogradu, posle 60 godina zavrsava se obilaznica oko Beograda, posle 40 godina renovirana je Gazela...
Vučić nas je zadužio 4 milijarde evra za 8 meseci...Vučić je te pare uložio...u...ovaj...Vučić je te pare uložio...Vučić će spasiti Srbiju jer mi verujemo u njega da je on najbolji i najpošteniji Srbija takvog nikada nije imala i on će nas spasiti...

"odliven" mozak

pre 10 godina

Ljudski resursi su jedna od glavnih komparativnih prednosti Srbije.Samo treba stvoriti uslove za rad."Odliv mozgova "mora da se reši, i dobro je što neko konačno pokreće tu temu!
(Veca veštica, 25. jun 2013 12:05)

Vidim kakvi nam se "resursi" spremaju za buducnost! Ovi sto kupuju diplome, umesto da zuljaju stolicu i nesto nauce kao sto smo mi radili!!!

S druge strane, vi vec imate odlicne kandidate: mislim na one koje smo videli na fotografiji posle pobede u Zajecaru!!!

Takve vi strucnjake volite, priprosti i spremni da odrade sve sto im Prvi naredi!!!

XXL

pre 10 godina

Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28, Projarica, 25. jun 2013 11:31, Muvotuc, 25. jun 2013 11:36, Rezultati, 25. jun 2013 11:39 ...

Ako već šalješ gomilu komentara, sa hvalospevima Vučiću, potrudi se da ne praviš iste pravopisne greške u svakom. Piše se SAMO, a ne SMAO, piše se SAM, a ne SMA ... Ovako si potpuno providan. Ili providna.

Lozkov

pre 10 godina

Ponosim se Vucicem, jer je uradio mnogo vise toga za godinu dana, nego predhodnici za 12 godina.
(ponosni gradjanin, 25. jun 2013 11:27)

Potupuno isti komentar sa istim nikom nalazi se i na sajtu RTS-a. SNS- botovi dajte mu ga malo po masti, ovako je preovidno... P.S. gadite mi se iako sam glasao za SNS...

Dugo pamcenje

pre 10 godina

Ej obozavaoci lika i dela vam svevisnjeg Vucica imate nesto kratko pamcenje, sta bi sa ulaganjam najdrazeg nam gosta seika u rakete sa gajtanom. Vucko "zaboravio" da ih spomene u ovim sarenim lazama od izjave!

a mozda ni tada!

pre 10 godina

Sto se tice mozgova, hvala bogu uvek smo bili konkurentni i verujem da cemo jos dugo ostati. Dobro je sto se ulaze u vojsku koja je u zadnje vreme dosta zapostavljena, to je pravi nacin za bolju buducnost!
(Dare, 25. jun 2013 14:27)

Kad citam komentare, dolazim do zakljucka da bi nasi mozgovi mogli biti konkurentni samo u dobu pecinskog coveka!!!

GagY

pre 10 godina

Mogu samo da pohvalim do sada uradjeno od strane Vucica, na planu vojske i izvoznih poslova. Nadam se da ce se izvoz povecati.
(Panonski, 25. jun 2013 12:54)

Ajde sada reci šta je to urađeno od strane Vučića, ali ne ispaljuj prazne floskule i izmišljotine. Dakle, dela. Šta je to ON uradio?

bez mozga

pre 10 godina

za vreme Vuciceve vlasti prosecna plata je pala vise nego za proteklih 5 godina
Vucic nas je zaduzio za 10 meseci vise nego sve prethodne vlade zajedno za 10 godina
za vreme Vuciceve vlasti vise ljudi je ostalo bez posla nego za 5 godina vlasti DS-a
medjugodinja inflacija 12%
neto investicije u Srbiju za godinu dana Vuciceve vlasti 100miliona evra,toliko para Jesic privuce godisnje u Indjiju
broj ubistava dupliran u odnosu na proslu godinu,amnestirani robijasi prave haos po Srbii, hvala ti Vucicu za to sto ne smem nocu da izadjem na ulice
vise je rehabilitovanih ratnih huskaca na svojim pozicijama nego za vreme Milosevica(Drecun,Vulin,Smajlovicka,Dmitrovic-covek koji se zalaze za ukidanje americkih filmova na javnom servisu)
i najvaznije pitanje ODAKLE cemo platiti milijardu evra za tvojih 4 avioncica iz Rusije??? sta cemo sa 4 nova aviona protiv 4000 aviona NATO

Jovan

pre 10 godina

Bacanje para!
Zar vam nije bila dovoljna jedna JNA-najveća rupa bez dna na ovim prostorima?! Krematorijum i fabrika nesreće, koja je progutala milijarde dolara-a nije ničemu služila sem da seje bedu, nesreću i jad gde god da se pojavi.
Okanite se ratobornog kočopernog stava gubitnika-okrenite se obrazovanju i školovanju nacije!

ZARATUSTRA

pre 10 godina

Šuška se da bi Srbija do kraja ove decenije mogla da lansira i prvu raketu u svemir! Stručnjaci iz Vinče i još nekoliko instituta već uveliko rade na srpskom svemirskom programu! Početkom sledeće godine počeće i izgradnja kosmodroma u Bajčetini, inače rodnom selu predsednika Srbije! Ceo projekat finansira se od dobrovoljnih priloga simpatizera SNS-a, tako da gradjani i budžet neće biti uskraćeni za svoje prinadležnosti!

GagY

pre 10 godina

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.
(Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28)

Ajde Jevreme ili Jevremka, odluči se kog si danas roda?

yes

pre 10 godina

postoje super "mozgovi" koji zbog tvojih partijski podobnih kadrova i partijske politike zaposljavanja ne mogu naci posao. a posto su pametni onda odu tamo gde ih zaposle na osnovu znanja. i vise se nevrate.

RAPOVIIII

pre 10 godina

A da kupite vojsci , citavoj vojsci ne samo beogradjanima za slikanje, borbene prsluke, ili barem da zamenite rapove koji se ne zakopcavaju, da se ne duze rasiveni uprtaci I da se ne ceka po 2 nedelje za broj cizama..... Vojska je puna mladih ambicioznih ljudi koji zele da rade , momaka i devojaka koji se maksimalno trude ali u poredjenju sa kolegama u inostranstvu rade u katastrofalnim uslovima, sto im je za svaku pohvalu, ali zaista nije u redu. A na racun gospode analiticara koje vidim po ovim komentarima, M84AS sa reaktivnim oklopom KONTAKT 5 Je jedan od sposobnijih tenkova sveta, Galebove G4 su obarali avioni f18 jer g4 nije lovac, vec po NATO nomenklaturi "Light attack aircraft" I sluzi za unistavanje zive sile i neprijateljskih uporista, borbenih vozila i Ostalih kopnenih ciljeva.Ne radi se o "Modernizaciji vojske" vec se paznja treba posvetiti vojnicima, kako bi momci i devojke imali cisto da obuku, udobnu opremu I uredjene kasarne za rad, ne da se vod bije oko 5 tuseva koji rade(po nekim kasarnama).Svo to "Moderno oruzije" je cist vic, jedno je sta gledate po filmovima, imajte na umu da Americki pesadinac duzi M16A3 malko doterana verzija AP iz 60-ih godina, stoga te price o naprednosti batalite, to je cista reklama.

Juri

pre 10 godina

E moj Vucicu, sta bi bilo da su tamo 2002 god zatvorili vojnu industriju kao sto je bio plan. Rekli su im da male zemlje ne treba da imaju vojnu industriju. I suprostavili se samo raniciiz Kragujevca, te fabrike stare 160 godina, inace sada bi imao vojnu industriju kao sto je ima Madjarska, Rumunija, Poljska i td,, sve te zemlje su imali isti proizvodni program kao mi. Oni su pristali na ultimatum i danas nema nicega.

AlekS

pre 10 godina

Jos 3 dana imas do datuma ili rasprisivanja izbora,a ti drzi govorancije van teme.
(Lalegator, 25. jun 2013 11:57)

Razvoj industrije svake države, je veoma važan. Tako da tvoj komentar smatram krajnje zlonameran.
(Lovac na krokodile, 25. jun 2013 13:11)

Takva megalomanska razmisljanja iz "brozovskih" vremena su nas dovela tu gde smo. O kakvoj industriji ti govoris, u zemlji gde radnik nezadovoljan uslovima rada ostecuje proizvode svoje firme. a sindikat ga pri tome opravdava. Hteli smo po svaku cenu od seljaka da napravimo radnika a onda smo ostali bez obojice.

dipl. ing.

pre 10 godina

Moje kolege sa masinskog ne mogu da nadju posao u struci jer posla za masince nema. Jedini izlaz nam je odlazak u inostranstvo gde je isto neizvesno jer tesko primaju nekoga sa 0 iskustva. Oglas za masinskog inzenjera se pojavi jednom u 3 meseca i na njega se javi vise od 60 ljudi. Toliko o mogucnostima za zaposljavanje.
Diplomci elektrotehnickog imaju slicnih problema, ali njima je lakse jer se preorijentisu na programiranje i bave se time. Danas kada se kaze IT sektor, u Srbiji se misli samo na programiranje, jer nista drugo ne radi. Zasto? Pa zato sto je najjednostavnije da nekome kupite racunar i date mu da programira. Mnogo je skuplje kupiti opremu za nekog ko se bavi elektronikom, automatikom, telekomunikacijama itd. Otvorite oglase pa prebrojte oglase za inzenjere (masinstva i elektrotehnike), a onda prebrojte oglase za programere i bice vam jasno o cemu se radi.
A ove inzenjere ne mozete da zaposlite (u struci) tako sto cete im kupiti racunar, vec tako sto cete pokrenuti neki veci projekat, firmu i sl.

mario

pre 10 godina

"Vučić je, međutim, naglasio da je i pored toga "Lazar2" i do tri puta jeftiniji od svog pandana, finske "patrije" Uspoređivati ta dva vozila je zaista smiješno i da taj Lazar2 nije ravan Patriji...

AlekS

pre 10 godina

PP Uzice (municija) radi u tri smene 6 dana u nedelji i izvozi sve sto proizvede (najvise u SAD), Zastava oruzje radi u dve smene, celokupna proizvodnja za 2013 ide u izvoz (opet najvise u SAD)...to su dve najuspesnije firme iz namenske industrije koje zaposljavaju vise od 3500 radnika. Ostali se isto polako dizu. A kad se samo setim kako su pojedinci govorili da to treba zatvoriti jer se SFRJ raspala pa nemaju vise perspektivu..
(Marko, 25. jun 2013 15:49)

Kada tih 40 miliona dolara, koliko dobijete za taj izvoz, podelite medjusobno, jedva da zaradite 150-200 dolara mesecno po osobi. Znaci i nije nesto. A moj rodjak Mile, ima 60 godina, polovan traktor i kombajn, oba stari po 25 godina, ima svojih 5 hektara i uzima jos 20 u arendu, prosle godine cisto zaradio 20 evra. Sve sa njive pravo kupcu i odmah placen.

Vojnick

pre 10 godina

Ulaze se u ono sta se isplati, sta donosi zaradu i boljitak ovoj zemlji, tako treb! A jok ulagace se u firme poput JAT-a gde je 99 % zaposleno preko partijske knjizice, gde se nista ne radi i samo jos vise kostaju ovaj narod!

dosledno

pre 10 godina

Svaka cast ovom Vucicu, covek stvarno i istinski radi za Srbiju i njene interese. (Gorica, 25. jun 2013 21:57)
Treba prepoznati prioritete i iskoristiti kapacitete!

Srbin 100%

pre 10 godina

Nasa namenska industrija pored godina nebrige i zapostavljanja ima ogroman potencijal da postane jedna od okosnica nase privrede

Bojan

pre 10 godina

Jovane decko sto ne objasnis amerika rusima I drugima da ne prave naoruzanje I da se odreknu milijardi koje zaradjuju a sto se tice jna I njenog ratovanja ona se raspala odmah I kad drzava...

Vojnik Svejk

pre 10 godina

Ova mi "pamet" vise lici kao da je sklepana u nekoj STR radnji ili kod nekog seoskog kovaca,nego da je plod bilo kakve pameti.Vise je to jedno potemkinovo selo,da se prikaze da eto imamo neku vojnu industriju,da smo neka "sila" sa siromsanim drustvom i opet pokusaj nekog poredjenja sa bivsom Jugom.Ali nista nije slicno pa ni ovo sto se naziva vojna industrija.Pa ako hocete i ta SFRJ industrija je pravila oruzje po licenci(uglavnom sovjetskoj),pocev od "kalasnjikova" pa do transportera i tenkova (M 84 je usavrsena i poboljsana verzija ruskog T 72).Da ne pricam da je u proizvodnji tog tenka ucestvovalo 20-ak koperanata iz cele one velike drzave.Pa ako hocete i ova sredstva su deo te zaostavstine.Da ne pricam da neka "borbena sredstva" vise lice na decje igracke i na one cuvene transportere "HOT" iz rata 91 godine u Hrvatskoj,samo malo bolje sklepana.A o lastama,kobcima i ostalim "grabljivicama" ne bih trosio reci(jedan americki F 16 je za 45 sekundi oborio cetiri G 2 iznad Bosne i Hrvatske u rativima 90-ih,ne znam za sta bi ovi avioni osim za zaprasivanje komaraca mogli da sluze).Zato mislim da je tu najmanje bitan ekonomski efekat i sklapanje poslova,vise je to pokusaj da se prikrije cinjenica da je Srbija izgubila 4 rata,da ona ne sme vise da ima neke ozbiljnije vojne efektive i tesko naoruzanje i eto,ajde da se malo zmajavamo i prikazujemo Srbiju kao velesilu sa ovim gvozdurijma i nekim besmislenim sajmovima u "Dozvolite da se obratimo"

bez mozga

pre 10 godina

za vreme Vuciceve vlasti prosecna plata je pala vise nego za proteklih 5 godina
Vucic nas je zaduzio za 10 meseci vise nego sve prethodne vlade zajedno za 10 godina
za vreme Vuciceve vlasti vise ljudi je ostalo bez posla nego za 5 godina vlasti DS-a
medjugodinja inflacija 12%
neto investicije u Srbiju za godinu dana Vuciceve vlasti 100miliona evra,toliko para Jesic privuce godisnje u Indjiju
broj ubistava dupliran u odnosu na proslu godinu,amnestirani robijasi prave haos po Srbii, hvala ti Vucicu za to sto ne smem nocu da izadjem na ulice
vise je rehabilitovanih ratnih huskaca na svojim pozicijama nego za vreme Milosevica(Drecun,Vulin,Smajlovicka,Dmitrovic-covek koji se zalaze za ukidanje americkih filmova na javnom servisu)
i najvaznije pitanje ODAKLE cemo platiti milijardu evra za tvojih 4 avioncica iz Rusije??? sta cemo sa 4 nova aviona protiv 4000 aviona NATO

ZARATUSTRA

pre 10 godina

Šuška se da bi Srbija do kraja ove decenije mogla da lansira i prvu raketu u svemir! Stručnjaci iz Vinče i još nekoliko instituta već uveliko rade na srpskom svemirskom programu! Početkom sledeće godine počeće i izgradnja kosmodroma u Bajčetini, inače rodnom selu predsednika Srbije! Ceo projekat finansira se od dobrovoljnih priloga simpatizera SNS-a, tako da gradjani i budžet neće biti uskraćeni za svoje prinadležnosti!

Lozkov

pre 10 godina

Ponosim se Vucicem, jer je uradio mnogo vise toga za godinu dana, nego predhodnici za 12 godina.
(ponosni gradjanin, 25. jun 2013 11:27)

Potupuno isti komentar sa istim nikom nalazi se i na sajtu RTS-a. SNS- botovi dajte mu ga malo po masti, ovako je preovidno... P.S. gadite mi se iako sam glasao za SNS...

prokleta avlija

pre 10 godina

Djilas nas je za 5 godina vlasti zaduzio 900 miliona evra...izgradjen je Most na adi,zapocet je unutrasnji magistralni prsten, gradi se most u Zemunu, izgradjeno je 40 obdanista, 10 novih skola, kupljeno je 400 novih autobusa i 60 novih tramvaja, renovirano je 20 hektara parkova po Beogradu, posle 60 godina zavrsava se obilaznica oko Beograda, posle 40 godina renovirana je Gazela...
Vučić nas je zadužio 4 milijarde evra za 8 meseci...Vučić je te pare uložio...u...ovaj...Vučić je te pare uložio...Vučić će spasiti Srbiju jer mi verujemo u njega da je on najbolji i najpošteniji Srbija takvog nikada nije imala i on će nas spasiti...

Jovan

pre 10 godina

Bacanje para!
Zar vam nije bila dovoljna jedna JNA-najveća rupa bez dna na ovim prostorima?! Krematorijum i fabrika nesreće, koja je progutala milijarde dolara-a nije ničemu služila sem da seje bedu, nesreću i jad gde god da se pojavi.
Okanite se ratobornog kočopernog stava gubitnika-okrenite se obrazovanju i školovanju nacije!

Dugo pamcenje

pre 10 godina

Ej obozavaoci lika i dela vam svevisnjeg Vucica imate nesto kratko pamcenje, sta bi sa ulaganjam najdrazeg nam gosta seika u rakete sa gajtanom. Vucko "zaboravio" da ih spomene u ovim sarenim lazama od izjave!

RAPOVIIII

pre 10 godina

A da kupite vojsci , citavoj vojsci ne samo beogradjanima za slikanje, borbene prsluke, ili barem da zamenite rapove koji se ne zakopcavaju, da se ne duze rasiveni uprtaci I da se ne ceka po 2 nedelje za broj cizama..... Vojska je puna mladih ambicioznih ljudi koji zele da rade , momaka i devojaka koji se maksimalno trude ali u poredjenju sa kolegama u inostranstvu rade u katastrofalnim uslovima, sto im je za svaku pohvalu, ali zaista nije u redu. A na racun gospode analiticara koje vidim po ovim komentarima, M84AS sa reaktivnim oklopom KONTAKT 5 Je jedan od sposobnijih tenkova sveta, Galebove G4 su obarali avioni f18 jer g4 nije lovac, vec po NATO nomenklaturi "Light attack aircraft" I sluzi za unistavanje zive sile i neprijateljskih uporista, borbenih vozila i Ostalih kopnenih ciljeva.Ne radi se o "Modernizaciji vojske" vec se paznja treba posvetiti vojnicima, kako bi momci i devojke imali cisto da obuku, udobnu opremu I uredjene kasarne za rad, ne da se vod bije oko 5 tuseva koji rade(po nekim kasarnama).Svo to "Moderno oruzije" je cist vic, jedno je sta gledate po filmovima, imajte na umu da Americki pesadinac duzi M16A3 malko doterana verzija AP iz 60-ih godina, stoga te price o naprednosti batalite, to je cista reklama.

GagY

pre 10 godina

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.
(Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28)

Ajde Jevreme ili Jevremka, odluči se kog si danas roda?

XXL

pre 10 godina

Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28, Projarica, 25. jun 2013 11:31, Muvotuc, 25. jun 2013 11:36, Rezultati, 25. jun 2013 11:39 ...

Ako već šalješ gomilu komentara, sa hvalospevima Vučiću, potrudi se da ne praviš iste pravopisne greške u svakom. Piše se SAMO, a ne SMAO, piše se SAM, a ne SMA ... Ovako si potpuno providan. Ili providna.

a mozda ni tada!

pre 10 godina

Sto se tice mozgova, hvala bogu uvek smo bili konkurentni i verujem da cemo jos dugo ostati. Dobro je sto se ulaze u vojsku koja je u zadnje vreme dosta zapostavljena, to je pravi nacin za bolju buducnost!
(Dare, 25. jun 2013 14:27)

Kad citam komentare, dolazim do zakljucka da bi nasi mozgovi mogli biti konkurentni samo u dobu pecinskog coveka!!!

gilesppi

pre 10 godina

Ulaži u poljoprivredu, voćarstvo, stočarstvo...
Mali podsticaji daće brzo rezltate npr. navodnjavanje...
Svake godine menjamo priču. Teško nama.

dragan

pre 10 godina

Izgleda da su protivgradne rakete poslednja rec tehnike.Uzgred sta ce nama oruzje oko nas je NATO u slucaju sukoba samo bi presli preko nas ko Nemacka kroz Dansku.

"odliven" mozak

pre 10 godina

Ljudski resursi su jedna od glavnih komparativnih prednosti Srbije.Samo treba stvoriti uslove za rad."Odliv mozgova "mora da se reši, i dobro je što neko konačno pokreće tu temu!
(Veca veštica, 25. jun 2013 12:05)

Vidim kakvi nam se "resursi" spremaju za buducnost! Ovi sto kupuju diplome, umesto da zuljaju stolicu i nesto nauce kao sto smo mi radili!!!

S druge strane, vi vec imate odlicne kandidate: mislim na one koje smo videli na fotografiji posle pobede u Zajecaru!!!

Takve vi strucnjake volite, priprosti i spremni da odrade sve sto im Prvi naredi!!!

GagY

pre 10 godina

Mogu samo da pohvalim do sada uradjeno od strane Vucica, na planu vojske i izvoznih poslova. Nadam se da ce se izvoz povecati.
(Panonski, 25. jun 2013 12:54)

Ajde sada reci šta je to urađeno od strane Vučića, ali ne ispaljuj prazne floskule i izmišljotine. Dakle, dela. Šta je to ON uradio?

Marko

pre 10 godina

Ma da, vidimo na svakom koraku koliko brines za srpsku pamet, kad pogledamo ministre i direktore koje je tvoja stranka postavila, sve eksperti sa velikim iskustvom u tim poslovima, a tek na lokalu, to je tek zanimljivo jos samo mediji treba to malo bolje da pokriju, sve partijski tetkini, komsijini eksperti.....

AlekS

pre 10 godina

Jos 3 dana imas do datuma ili rasprisivanja izbora,a ti drzi govorancije van teme.
(Lalegator, 25. jun 2013 11:57)

Razvoj industrije svake države, je veoma važan. Tako da tvoj komentar smatram krajnje zlonameran.
(Lovac na krokodile, 25. jun 2013 13:11)

Takva megalomanska razmisljanja iz "brozovskih" vremena su nas dovela tu gde smo. O kakvoj industriji ti govoris, u zemlji gde radnik nezadovoljan uslovima rada ostecuje proizvode svoje firme. a sindikat ga pri tome opravdava. Hteli smo po svaku cenu od seljaka da napravimo radnika a onda smo ostali bez obojice.

Projarica

pre 10 godina

Sve sto je Vucic obecao to je i ispunio,verujem da ce i ovaj put tako isto biti. Verujem ti bezuslovno jer sma se uverio koliko si posvecen svom narodu.

Muvotuc

pre 10 godina

Vucic je jedini najodgovorniji covek u vladi i inace. POdrska za Vucica, koji je uradio gomilu stvari za kratko vreme, ako realno sagledate videcete da smao Vucic juri i radi u interesu ovog naroda.

dipl. ing.

pre 10 godina

Moje kolege sa masinskog ne mogu da nadju posao u struci jer posla za masince nema. Jedini izlaz nam je odlazak u inostranstvo gde je isto neizvesno jer tesko primaju nekoga sa 0 iskustva. Oglas za masinskog inzenjera se pojavi jednom u 3 meseca i na njega se javi vise od 60 ljudi. Toliko o mogucnostima za zaposljavanje.
Diplomci elektrotehnickog imaju slicnih problema, ali njima je lakse jer se preorijentisu na programiranje i bave se time. Danas kada se kaze IT sektor, u Srbiji se misli samo na programiranje, jer nista drugo ne radi. Zasto? Pa zato sto je najjednostavnije da nekome kupite racunar i date mu da programira. Mnogo je skuplje kupiti opremu za nekog ko se bavi elektronikom, automatikom, telekomunikacijama itd. Otvorite oglase pa prebrojte oglase za inzenjere (masinstva i elektrotehnike), a onda prebrojte oglase za programere i bice vam jasno o cemu se radi.
A ove inzenjere ne mozete da zaposlite (u struci) tako sto cete im kupiti racunar, vec tako sto cete pokrenuti neki veci projekat, firmu i sl.

гром

pre 10 godina

Неће оно да се врате!паметни су!
А њему се може! он од прича и живи, а не од производње! А никада није ни радио! а није ни једини!

branko

pre 10 godina

Ako stvarno hocete da angazujete srpsku pamet imajte u vidu da je sva pamet nase zemlje van politickih stranaka, pa se postavlja pitanje a sta sa vama politicarima sa skromnim znanjem i jos skromnijim radnim iskustvom?

mario

pre 10 godina

"Vučić je, međutim, naglasio da je i pored toga "Lazar2" i do tri puta jeftiniji od svog pandana, finske "patrije" Uspoređivati ta dva vozila je zaista smiješno i da taj Lazar2 nije ravan Patriji...

Мирко

pre 10 godina

Наши инжењери су једни од најспособнијих и најцењенијих у свету, а одлазе ли одлазе из Србије. Знам да Вучић тренутно не може да обрне тај тренд , али опет лепа изјава са његове стране. Надамо се да нећемо морати да одлазимо.

Петроније

pre 10 godina

Наравно српску памет, велики број школованог кадра ради ван свог занимања, треба да се расформише образовање и пензионо, па тек тада ће бити посла, у сваком случају велика подршка Вучићу, јер треба да се покрене Србија, а прво да се крене од незапослености...

Рокстеди

pre 10 godina

Једини тип индустрије који се код нас може веома брзо опоравити, па зашто не бисмо искористили. Хвала Богу памети имамо, што и доказује партнерство толиког броја фирми из земаља велесила.

yes

pre 10 godina

postoje super "mozgovi" koji zbog tvojih partijski podobnih kadrova i partijske politike zaposljavanja ne mogu naci posao. a posto su pametni onda odu tamo gde ih zaposle na osnovu znanja. i vise se nevrate.

Veca veštica

pre 10 godina

Ljudski resursi su jedna od glavnih komparativnih prednosti Srbije.Samo treba stvoriti uslove za rad."Odliv mozgova "mora da se reši, i dobro je što neko konačno pokreće tu temu!

meca

pre 10 godina

Poznato je da mi imamo jake stručnjake svuda u svetu.Ako mogu pokazuju nadporsečne rezultate u inostranstvu, pokazeće i u Srbiji,samo su potrebni adekvatni uslovi

Juri

pre 10 godina

E moj Vucicu, sta bi bilo da su tamo 2002 god zatvorili vojnu industriju kao sto je bio plan. Rekli su im da male zemlje ne treba da imaju vojnu industriju. I suprostavili se samo raniciiz Kragujevca, te fabrike stare 160 godina, inace sada bi imao vojnu industriju kao sto je ima Madjarska, Rumunija, Poljska i td,, sve te zemlje su imali isti proizvodni program kao mi. Oni su pristali na ultimatum i danas nema nicega.

nikola

pre 10 godina

Mi imamo i te kako dobar kadar,ljude koji i te kako barataju znanjem u svojim oblastima,ali nisu imali prilike da se zaposle,da dobiju sansu,a i oni sto su zaposleni nisi imali uslove gde da pokazu svoj kvalitet,pamet...nadam se da ce se sve to promeniti i verujem u Vuciceve reci vreme je da se ljudi angazuju u svim oblastima.

Vlada

pre 10 godina

Srpska pamet je sistematski proterivana decenijama. Mene interesuje sta vi bulaznite, kada se unistava skolstvo u Srbiji, unazadjuje kultura, a povecava se broj splavova, "rijaliti programa", tuca, ubistava, bahatosti u voznji i u zivotu, kica i sunda? Pametnom coveku ne treba samo posao i plata u zivotu, vec mu je potreban bogat kulturni i umetnicki sadrzaj zivota, dobri putevi da moze da ode na odmor, dobar gradski i medjugradski prevoz, tolerancija u drustvu, siguran sistem za porodicu i prijatelje. To je kompleksan skup sitnih, a bitnih stvari koje se na zapadu podrazumevaju i koji se zovu "higijenski uslovi". To je ono sto tera srpsku pamet odavde i to je ono sto niste sposobni da izmenite.

Goga

pre 10 godina

Kvalitet naseg oruzija je uvek bio na nivou tako da nama reklama nije potreban treba samo malo vise sredstava uloziti u odbambenu industriju kao i u nove projkte kojih vidim ima i sa tim ce doci rezultati a narvno i novac zbog kojeg se sve i radi.

Neso

pre 10 godina

Omoguciti ostanak i opstanak,zao mi je kad cujem da nase mozgove koriste rugi u svoju korist ali to je nasa drzava kriva,nadam se da ce se konacno to promeniti.

Filip

pre 10 godina

Projektovanje i proizvodnja oruzja je usavrsena u Srbiji i uposleni su samo i iskljucivo domaci resurski. Da ima vishe para bilo bi i veceg izbora, ovako...

Andrea

pre 10 godina

Srpska pamet je vec angazovana sad je treba motivisati da napuste svoje dobro placene poslove zarad dobrobiti zemlje.. sto bi to radili??

Ronin

pre 10 godina

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.
(Jevrem jeso, 25. jun 2013 11:28)

Vučić se svakim danom sve više trudi, normalno je da će biti sve više rezultata. Mogu da kažem samo bravo i neka tako nastavi, da se i drugi ugledaju na njega pa i oni da počnu da rade istim tempom.

Wasaby

pre 10 godina

Sve sto je Vucic obecao to je i ispunio,verujem da ce i ovaj put tako isto biti. Verujem ti bezuslovno jer sma se uverio koliko si posvecen svom narodu.
(Projarica, 25. jun 2013 11:31)

Kad bi se većina u državi ugledala na Vučića i krenula da radi upola od onoga što on radi nama bi definitivno krenulo.

Mitar

pre 10 godina

@RAPOVIIII
Slazem se sa tobom,vojnik je uvek na prvom mestu. I zato ili dovesti nekoga ko ima znanje da nam napravi skolsko-borbeni avion ili ukinuti proizvodnju Laste,da nam ne bi vise ginuli piloti. A evo i bilansa nadaleko cuvene fabrike avioma Utva: 1985. Lasta1 se srusila,pilot jedva preziveo; 1991. ultralaka Vila se srusila,pilot poginuo; 1997. Lasta2 se srusila,pilot poginuo;2012. Lasta3 se srusila,pilot poginuo. Dakle,u poslsdnjih 30 godima su napravili 4 tipa aviona,od kojih su SVA 4 dozivela udese,od toga tri sa smrtnim ishodom. Iskreno se nadam da su ovi Lazari i slicno malo bolje napravljemi.

Zvrcky

pre 10 godina

Naravno da ce nasa vojska biti garant mira u regionu, kada je konacno dobila pravog ministra i coveka koji iskreno hoce da od Srbije napravi pravu, stabilnu i jaku drzavu. A da bi to ostvario mora da ima jaku, profesionalnu i modernu vojsku zbog koje ce mu svako u svetu pozaviditi.

Sapi

pre 10 godina

Konacno posle toliko godina urusavanja ugleda nase vojske koja je nekad bila jaka, nas ministar odbrane, Aleksandar Vucic, vraca ugled i ponos nasoj vojsci. Samo napred!

RockNroll

pre 10 godina

Bilo bi suvisno i nepotrebno hvaliti sve sto je gospodin Vucic uradio za vojsku od kada je preuzeo ministrastvo. A svakako treba priznati da od tada vojska Srbije izgleda mnogo ozbiljnije i profesionalnije, sto potvrdjuju svakodnevne vesti o obnavljanju i modernizaciji orudja i oruzja.

Lovac na krokodile

pre 10 godina

Jos 3 dana imas do datuma ili rasprisivanja izbora,a ti drzi govorancije van teme.
(Lalegator, 25. jun 2013 11:57)

Razvoj industrije svake države, je veoma važan. Tako da tvoj komentar smatram krajnje zlonameran.

Dare

pre 10 godina

Sto se tice mozgova, hvala bogu uvek smo bili konkurentni i verujem da cemo jos dugo ostati. Dobro je sto se ulaze u vojsku koja je u zadnje vreme dosta zapostavljena, to je pravi nacin za bolju buducnost!

Odin

pre 10 godina

Srbija kao zemlja uvek je bila sklona oružju i razvijanju istog, pa što da ne iskoristimo to i da imamo takvu industriju, ima dosta onih koji bi kupovali a mi bi na taj način povratili ekonomiju na noge.

Dusko Dugousko

pre 10 godina

Dobro je imati modernu i profesionalnu vojsku. Mogu samo da pohvalim Vucicev rad na osavremenjavanju i profesionalizaciji vojske.

lektor

pre 10 godina

pamet vam odlazi sve vise jer cak i tzv. "elitni" fakulteti poput elektrotehnickog i masinskog skoluju kadrove za koje ovde nema posla, (sem da rade kao web ili java programeri) pa oni odlaze napolje. ne pricam napamet.

ukile

pre 10 godina

Nasa vojna industrija jedina u Srbiji posluje u plusu vec nekoliko godina i tako treba da ostane,treba da otvaramo nove kapacitete i da povecavamo proizvodnju,i tako cemo uspeti.

dip. pravnik Ana P.

pre 10 godina

Mnoge zemlje su svoje ekonomije izgradile i budzete na vojnoj industriji pa sto ne bi i mi kada su vecina dobrih fabrika ostale kod nas u Srbiji. Treba pojacati jos vise aktivnost na inostranim sajmovima i bice posla za sve radnike u vojnoj industriji. Pametan potez.

LELO - JELENA

pre 10 godina

Projektovanje i proizvodnja oruzja je usavrsena u Srbiji, nekada kada smo bili jedinstvena drzava Jugoslavija bili smo poznati u celom svetu upravo zbog Vojne industrije. Tada je u tim vojnim fabrikama bilo dosta uposlenih radnika i strucnjaka. Samo kad se setim koliko je nasih strucnjaka sirom sveta radilo na usavrsavanju vojne industrije.

Noca

pre 10 godina

Uulaganje u namesku industriju u velikoj meri pomoci ce oporavku privrede,jel vojna idustrija bila jedan od navecih izvoznika zato treba je vratiti putu stare slava.

Mile

pre 10 godina

Cak za malu zemlju kao sto je nasa vazni su izvozni poslovi vojne industrije. Jasno zasto americka ili druge ekonomje ne mogu da prezive ako nema ratova i izvoza njihovog vojnog sektora koj ije 100-nak puta veci od nasega.

Thor

pre 10 godina

Srbija ima kapaciteta za vojnu industriju plus imamo i kefalo za razvoj oružja i zašto da ne razvijamo i prodajemo drugima, barem će mo imati vajde od tog znanja i razvijaćemo sopstvenu državu.

Mission Imposible

pre 10 godina

Dolaskom gospodina Vucica na celo vojske Srbije, mnogo toga se promenilo na bolje. Pokrenuta je modernizacija i profesionalizacija. Obnovljen je vozni park, pojcao je borbenu gotovost vojske. A najbitnije od svega poboljsao je ugled vojske u svetu.

Šumadinac KV

pre 10 godina

Vučić je jedini pravi ministar Odbarane.Ulaže mnogo rada i truda za oporavak naše vojne industrije.A Srbija mora da bude jedna od vodećih zemalja na Balkanu.

erazmo beogradski

pre 10 godina

U sretna (SFRJ) vremena - nauka je dobrim delom (recimo 40%) bila angažovana za vojnu industriju, 40% je bila angažovana na poslovima za industriju/privredu i 20% na bazičnim istraživanjima...
Danas Vojska nema para, industrija/privreda ne postoje a (ionako već minimalizirana) bazična istraživanja su stopirana usled nedostatka novca i (ne)organizacije rada u ministarstvu/JUP-u... :(

optiMista

pre 10 godina

Sigurno je da će Srbija u narednim godinama džinovskim koracima krenuti, ka realnom mestu u svetskoj trgovini naoružanjima,koje je imala do raspada bivše SFRJ.

kajmak i med idu zajedno...

pre 10 godina

I ranije je vojna industrija imala impozantan izvoz ali su kajmak ubirali mešetari i mnogobrojni posrednici. Pre svega i to treba rešiti i sprečiti. A mogućnosti su neslućene!

Flash

pre 10 godina

I najveci pacifista na svetu mora razumeti - bez vojske nema drzave. Vojska nam je poslednjih godina u katastrofalnom stanju, ali se situacija polako popravlja. Problem je sto smo za samo 5 godina (2006-2010) pali sa 80.000 na 30.000 vojnika, i umesto da ti preostali 'profesionalni' vojnici budu super opremljeni, oni su opremljeni kao i kad ih je bilo 3 puta vise. Sudeci po slikama koje se plasiraju javnosti, svi nasi vojnici imaju moderne digitalne uniforme i m21 puske, ali istina je da je manje od trecine njih tako opremljeno (a i oni na vezbama koriste stare uniforme, valjda da se ne bi ove nove potrosile haha), a ostali svi nose stariji tip uniforme i kamuflaze, a ovima koji dodju dobrovoljno da sluze rok, daju se najgore starudije, tako da bukvalno izgledaju kao beskucnici, u odrpanim starim uniformama (m-89, stara 24 godine)i slemovima takodje iz JNA i VJ doba, tako sam i ja izgledao kad sam sluzio 2009...Nadam se da ce Vucic uspesno opremiti celu nasu vojsku u naredne 3 godine, sto novim uniformama sto novim vozilima, jer trenutno 2/3 vojske izgleda gore nego pre 10 godina.

Marko

pre 10 godina

PP Uzice (municija) radi u tri smene 6 dana u nedelji i izvozi sve sto proizvede (najvise u SAD), Zastava oruzje radi u dve smene, celokupna proizvodnja za 2013 ide u izvoz (opet najvise u SAD)...to su dve najuspesnije firme iz namenske industrije koje zaposljavaju vise od 3500 radnika. Ostali se isto polako dizu. A kad se samo setim kako su pojedinci govorili da to treba zatvoriti jer se SFRJ raspala pa nemaju vise perspektivu..

dipl. ekonom. Jelena O.

pre 10 godina

Mnoge zemlje su svoje ekonomije izgradile i budzete na vojnoj industriji pa sto ne bi i mi kada su vecina dobrih fabrika ostale kod nas u Srbiji. Treba pojacati jos vise aktivnost na inostranim sajmovima i bice posla za sve radnike u vojnoj industriji. Pametan potez.

Мики Бела Црква

pre 10 godina

Ја подржавам улагање у војну индусрију, сматрам да је министар одбране господин Вучић, направио прави избор... Морате да схватите да трка у наоружању још увек траје и трајаће докле год будемо постојали као раса, модеризација, и већи извоз оружја ће брже опоравити нашу економију од саме пољопривреде, јасно је да се на оружју зарађује више него рецимо на (кромпиру)... Када нам војска буде јака, и економија стабилна, пољопривреда ће процветати. И треба напоменути да морамо држати корак са осталим земљама света, по питању војне моћи.

Avioneslomicutikrila

pre 10 godina

Mozda ne posedujemo naorazanje koje smo nekada imali, ali pameti u tom fahu nam nikada nije falilo, to je ogroman potencijal i treba ga iskoristiti!

hm

pre 10 godina

O kojem razvoju namenske industrije se govori? Sloboda Čačak bez posla, prodali su tehnologiju da bi mogli da životare još godinu dana, MB Lučani bez posla, trže kupca da prodaju tehnologiju, Krušik Valjevo verovatno i ne postoji, jedino Prvi partizan Užice još uvek ima posla, ali predpostavljam da su to poslovi ranije ugovoreni. To su fabrike koje zapošljavaju hiljade zaposlenih i od kojih zavise gradovi u kojima su, a koje su imale dosta posla predhodnih godina, a sada novih poslova nema. Ne pričam ovo zlonamerno, ali kad u jednoj vladi sve zavisi od jednog čoveka, i ne može da bude drugačije

b&s

pre 10 godina

Sigurno je da će namenska industrija biti veliki zamajac cele privrede Srbije,ako tome dodamo da se radi i na informacionim tehnologijama,u neko ne tako daleko vreme Srbija će ponovo stati na svoje noge.

razmisljanje?

pre 10 godina

"ali da nam i menadžment bude još bolji"
Racunam da ce mnogi direktori instituta, fabrika i zavoda, dok budu pokusavali da zaspu veceras, pomisliti, sunce mu, pa da li je mislio na mene?

AlekS

pre 10 godina

PP Uzice (municija) radi u tri smene 6 dana u nedelji i izvozi sve sto proizvede (najvise u SAD), Zastava oruzje radi u dve smene, celokupna proizvodnja za 2013 ide u izvoz (opet najvise u SAD)...to su dve najuspesnije firme iz namenske industrije koje zaposljavaju vise od 3500 radnika. Ostali se isto polako dizu. A kad se samo setim kako su pojedinci govorili da to treba zatvoriti jer se SFRJ raspala pa nemaju vise perspektivu..
(Marko, 25. jun 2013 15:49)

Kada tih 40 miliona dolara, koliko dobijete za taj izvoz, podelite medjusobno, jedva da zaradite 150-200 dolara mesecno po osobi. Znaci i nije nesto. A moj rodjak Mile, ima 60 godina, polovan traktor i kombajn, oba stari po 25 godina, ima svojih 5 hektara i uzima jos 20 u arendu, prosle godine cisto zaradio 20 evra. Sve sa njive pravo kupcu i odmah placen.

Srbin 100%

pre 10 godina

Nasa namenska industrija pored godina nebrige i zapostavljanja ima ogroman potencijal da postane jedna od okosnica nase privrede

dosledno

pre 10 godina

Svaka cast ovom Vucicu, covek stvarno i istinski radi za Srbiju i njene interese. (Gorica, 25. jun 2013 21:57)
Treba prepoznati prioritete i iskoristiti kapacitete!

Bojan

pre 10 godina

Jovane decko sto ne objasnis amerika rusima I drugima da ne prave naoruzanje I da se odreknu milijardi koje zaradjuju a sto se tice jna I njenog ratovanja ona se raspala odmah I kad drzava...

Vojnick

pre 10 godina

Ulaze se u ono sta se isplati, sta donosi zaradu i boljitak ovoj zemlji, tako treb! A jok ulagace se u firme poput JAT-a gde je 99 % zaposleno preko partijske knjizice, gde se nista ne radi i samo jos vise kostaju ovaj narod!