Četvrtak, 23.05.2013.

15:28

Vest 65 dobio i prve stanare

Prvi novi, luksuzni, moderno opremljeni, stanovi kompleksa Vest 65 u novobeogradskoj Ulici omladinskih brigada, završeni su, a neki već i useljeni.

Izvor: Novosti

Vest 65 dobio i prve stanare IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 13 godina

Igrom slučaja moja firma izvodi neke radove na WEST 65.
I mogu vam reći da su stvarno kvaliteti stanovi i cela infrastruktura...
Vi koji samo čitate po netu lupate gluposti jer mislite da je sve prevarai laž...

Ja lično se ne bih bunio kada bih imao lovu da kupim stan na WEST-u...

Odmah bi se uselio tamo!

stanar

pre 13 godina

Citam sve i svasta u komentarima, pa moram da Vam odgovorim. Mi smo kupili stan u west-u, cena kvadrata trenutno je 2000 e i porez je ukljucen u cenu, verovatno je lapsus novinara koji je pisao tekst. Istina je da je vecina stanova kupljena po ceni od 1900e koja je vazila do januara ove godine. Sto se gradnje tice, nema majstora koji je usao u stan da uzme mere a da nije bio prijatno iznenadjen izvedenim radovima i zatecenim stanjem. Sva keramika je italijanska klase A+, parket je iz jednog dela italijanski klase A+, kupatilska oprema je grohe+duravit, brisoleji su aluminijumski, roletne na daljinski preko interneta, stakleni zidovi ka terasi (alu profili), centralna klima i grejanje preko resetkica iz poda (placa se po potrosnji), topla voda istim sistemom... privatni vrtic u prizemlju zgrade, velnes i spa centar samo za stanare naselja... nije bas onako kako pisete

Anka

pre 13 godina

@znalac

Jesi li ti akd bio u Novom Beogradu? Nigde toliko zelenila i parkova oko zgrada nema kao tamo,osim u Kosutnjaku, kakvo crno more betona?!

ZokyNBGD

pre 13 godina

Jujujuju, odakle vam ideja da su Stepa, I.Ribara bolji od Belvila???

miljama su daleko, mogao bih o Belvilu i prednostima dugo da pričam, mogao bih i o manama, ali ne mogu da se porede.

U W65 još nisam bio, ovako dok čitamo zvuči kvalitetno ali šefovi firme koja je ugrađivala parket i u W65 i u Belvil tvrde da je Belvil kvalitetniji...

Beograđanin

pre 13 godina

@blok 70
@Pera

Svi mere daljinu od vračara i centra jer je to srce grada kao i u svakoj metropoli.
Možda tebi izgleda pohabano i jadno ali je meni Beograd najlepši od svih gradova u kojima sam bio a obišao sam skoro ceo svet. Kada kažem najlepši ne govorim samo o zgradama. Ja prelazim skoro svakog dana iz jednog u drugi deo Beograda ali pored šoping centara, aerodroma ... čovek ponekad treba da obiđe i muzeje, pozorišta, Kalemegdan, Tašmajdan, botaničku baštu, Hram, Karađorđev park, prošeta Knez Mihajlovom ili Bulevarom, obiđe pijace i učestvuje u gužvi u centru pa eto nove ideje zašto da pređete u stari deo grada.

bgd

pre 13 godina

Ko ima para - neka plati.

Za neka svetska merila, ovo su malo udobniji stanovi.

Ali ono čega mnogi kupci nisu izgleda svesni - železnička pruga je jako blizu, kompleks se nalazi između stanica Tošin bunar i Novi Beograd koje su na jako malom rastojanju, vozovi prolaze svai čas, koče, sviraju pre ulaska u stanicu, tunel...

Lokacija je daleko od elitne.

американац

pre 13 godina

2000е за стан на периферији града?! само луди и обесни... до најближе станице,продавнице,школе, вртића ауто... па овце су за шишање.

ZokyNBGD

pre 13 godina

cena bila 1350 a sad 2000 i vama čudno?! pa svuda u svetu je na početku gradnje niža cena i raste sa približavanjem roka useljenja, normalno je da onaj ko je prvi dao lovu odn takoreći finansirao gradnju i imao poverenje od samog starta bude i nagrađen nižom cenom!

ovaj pre mene u cenu uračunava gradnju, "mitologiju" i zaradu investitora, fali tu nešto, gde je projektovanje, ishodovanje dozvola sa sve taksama, gde su komunalni priključci, gde je NAKNADA Direkciji za građevinsko zemljište(ide i do 200 evra po kvm) i na kraju gde je CENA ZEMLJIŠTA???
ovde većina koja komentariše razmišlja samo o ceni građevinskih radova i zaradi investitora, kao da plac ne treba da se plati, ili naknada direkciji, a nikad se na zna koliko će para otići na korupciju...

p.s. u Belvilu prodaju ispod 1600, ali bez poreza, isključivo stanove preko 100 kvadrata, bio, video...

Nole

pre 13 godina

Jel to firma onog Grujića koji rentira svoj poslovni prostor Radiodifuznoj agenciji za 65 hiljada Eura mesečno. Taj tip kao i mnogi iz onog kluba privrednik treba da se pridruže Miškoviću u CZ-u, a ne da prodaju stanove za 2000 Eura. To je zloupotreba monopola na lokacijama koja pripada njemu i još nekim investitorima. U gradjevinarstvu je najveća korupcija i to Grujić vešto koristi. Sramota! Tužilaštvo je na potezu

DJURA I MORNARI

pre 13 godina

ovozemaljac@ naravno da je materijal bolji nego u belvilu, i moj stan na vidikovcu iz ‘89. je boljeg meterijala nego belvil, zato sto je isti taj belvil građen od prenapregnutog betona, i već slaganih gotovih elemenata, tipa kupatilo, kuhinja... mali milion intervencija je bio, tipa pucanje nosećeg zida verovali ili ne. znam vozio sam pumpu za beton tokom izgradnje istog.

kosmajac sale

pre 13 godina

ma ovo je narucen tekst. naravno da ima broj ljudi koji ima pare. ali najace su fore koje slusam leti, kao rmbas na zappadu i nije to neka kinta za koju radis. ovde se zivi uziva. posle 10 dana zovu i pitaju za 100,200e pozajmice koju ako das vise nikad ne vidis. realno u srbiji 80% ljudi i dobar deo u bg zivi ocajno. sedi ceo dan u kaficima masta o nekim poslovima od stotinu , milion evra a nema dinara.to je moj utisak nisam iz bg ali provedem i tu neko vreme leti. mnogo je glume, nekog kao laznog lagodnog opustenog zivota a masa je na ivici svega

Sin po materi

pre 13 godina

Nema toliko skupih stanova koliko ima 'lopova'. Ili bolje receno, stan se gradi godinu, dve, tri, a kes se maznjava korupcijom i kriminalom i evazijom poreza 20 puta brze.

aleks

pre 13 godina

molim zorana i belog slona da nam ostave neki kontakt za kupovinu tih nekretnina koje su naveli u svojim komentarima!
u napred hvala!

Marko

pre 13 godina

"Osim komfornih stanova, stanari Vesta 65 imaće na raspolaganju i vrtić, parkinge, dečje igralište, pešačke zone...".

I mi sve to imamo na Miljakovcu + šumu + izvor, a cene kvadrata su oko 1000e ;)

Pojasnicu Vam...

pre 13 godina

Prvo,info o ceni nije tacna. Cena m2 je 2000 Eur sa uracunatim PDVom. Drugo PDV za kupovinu nekretnine je 8,a ne 20%. Trece,Ko su kupci? Ljudi koji imaju novca,povratnici iz inostransta,vlasnici firmi,glumci,sportisti koji raspolazu odredjenim novcanim sredstvima koje umesto da drze u slamaricama ili bankama,investiraju ih u ovakve malo kvalitetnije nekretnine. Cetvrto, Takvih ljudi je jako malo,jer smo mi ipak siromasna zemlja. To malo je 0,5% od ukupne populacije na ovim prostorima. Ako uracunamo Srbiju,Crnu Goru,Rep.Srpsku i dijasporu to je vise od 10 miliona ljudi. 0,5% je 50.000 ljudi,a West 65 ce imati tek skromnih 500tinak stanova. Matematika je vise nego jasna. Peto,Ovo ocigledno nisu socijalni stanovi,nego najvisi moguci nivo gradnje,pa je neumesno poredjenje sa Stepom,naseljem Dr.Ivan Ribar,a da ne spominjemo Belville koji je za klasu losije izgradjen od gore pomenutih naselja. Logicno je da su cene malo vise. Sesto,cemu negativni komentari,nek se gradi,nek kupuje ko ima novca,Beograd je veliki grad i treba da ima i ovakvu ponudu nekretnina. Ipak,ovako nesto nije za svakoga.

iu

pre 13 godina

Al se ovde neko zezno pa puko dva soma za kvadrat. Ne bi me cudilo da su kupili peraci lepo stecenih parica. Po ovome Cvetni trg, Slavija, Vracar treba da imaju cenu deset somica po pola kvadrata.
(misa, 23. maj 2013 23:20)
dati dva soma za ove stanove je glupo, kao i za one na Cvetnom trgu, Slaviji i Vracaru, vise betona nego na nbg-u.

muflon sa karpata bez rogova

pre 13 godina

kad smo kod tokova novca i odakle tim ljudima novac za te stanove, pa tamo ima svega koliko rekose circa 150 stanova, lako je naci 100 pojedinaca iz srbije, okruzenja, dijaspore od petnaestak miliona potencijalnih
-ako je kao sto kazu skoro sve prodato, ne znaci i da je za novac prodato, ljudi su cesto gradili bez dinara zgrade, onda davali stanove za materijal i zemljiste i onima od kojih su iznajmljivali masine, vrlo jednostavno
-zatim uvek ima onih iz crne gore, bosne, srbije koji prodaju nekakvo imanje, kucu i dodju u bg da kupe nekretninu, eto gradi se neka fabrika negde u vojvodini, neko je prodao njivu, gradi se autoput, neko zemljiste je eksproprirano, eto potencijalnih, imate i dijasporu koja isto kupuje stanove u bg, oni nisu zasiceni kao ovi sledeci navedeni ispod
-sada ono glavno po meni, oni koji zaista imaju jako puno para i koji zaradjuju na ove ili one nacine u srbiji vec neko duze vreme, a koji su spominjani u skoro svim prethodnim komentarima najcesce sa negativnom konotacijom, vec imaju toliko mnogo stanova po beogradu i inostranstvu
Pitanje, ko kupuje i da li su zaista prodati svi ti stanovi, pa moguce je da jesu, ko je kupio te stanove ako su prodati, pa verovatno svi po malo od ovih prethodnih koje sam naveo

blure

pre 13 godina

Potpisujem da koliko god hocete da platite, ovakav kvalitet i izgled zgrade necete naci u Torontu. Pa vam jos ugradili elemente kao sto su Duravit proizvodi. Lele ovde to samo milijarderi mogu da priuste. bravo!

Pera

pre 13 godina

Ne znam zasto svi mere daljinu lokacije do tzv. centra i Vracara: West 65 je odmah do Airport Cityja, preko puta Belgrade Office park, sve ostale firme su na Novom Beogradu, par minuta kolima, odmah do su Rodic i Idea, Sava je malo nize za setnju, a ni Dunav nije daleko. Zasto uopste ici u "centar", a i kad se ode to mnogo jadno, pohabano i prljavo izgleda? Jedino je tacno da ih hebe ta pruga, to je verovatno kloparanje vozova, a boga mi ce i UMP da im prodje ispod nosa.

Mudrac

pre 13 godina

Treba imati u vidu kakav je kvalitet gradnje pored cene.
Ako je kao Belvil zaobici u sirokom luku. (i pored Miskovicevog kredita za novogradnju).
Sa nasim standardom i marzama investitora, cena je vise nego suluda.
Treci Beograd je moja sansa :-)

nenad

pre 13 godina

normalno je da cene u ovom naselju budu malo iznad proseka, ako bude kako su planirali bice jedno od lepsih naselja, sad ko voli nek kupi, ja bih uvek za te pare birao nesto u starom delu beograda, ali znam ljude kojima se nbg svidja, a to cene i slicno to trziste odlucuje i jednog dana ce prosecne cene biti znatno nize

@Mare

pre 13 godina

Bravo Mare. Radio sam u Africi i na Bliskom. U Maroku, Rabatu, Kazablanci, Alziru, Damasku...sve isto kao u Bgd. Luksuz, kafici, tursiti, vecere, mobilni...Tri kilometra dalje zivi se kao u 15. veku. Pogledajte statistiku na sajtu IMF ili World Bank. Kakva lova u SRB. Prema procenama austrijskih banaka, realno izgradnja LUX kvadrata u BGD iynosi 500 EUR. Koliko jos ide na korupciju, to ne znam i ima toga svuda u svetu. I jos treba dodati zaradu investitora. E sad, u normalnoj zemlji sve to ne moze preci 100 posto. Znaci, realna cena m2 je1000 eur. Ne zanosite se. Za 2000 eur po m2 se kupuje stan u Becu, koji je dobra investicija, moze se rentirati...Ko ima lovu kupuje tamo, a ne u Bgd. Ovo nema logiku. 1000 eur po m2 i puna kapa.

Slobodan

pre 13 godina

(Veki, 23. maj 2013 16:39)

Cek da vidimo, ovako. Ako racunam da cu raditi jos trideset godina, posto vec imam deset godina staza, dakle otplacivacu ga do penzije. Ako dobijem povisicu od 58%, u roku od odmah, moci cu da otplacujem ratu, pod uslovom da nista ne jedem, ne pijem, ne kupujem garderobu i slicno, dakle cela plata ide na ratu. Skupo jeste, ali se isplati. Ostaje jos samo da se snadjem za ucesce, a za to vredi prodati i bubreg. Nije ni cudo sto kazu da je veliko interesovanje.

80%

pre 13 godina

Narkomansko trziste u drzavi je ogromno. Para je ogromna, a u Srbiji jedino sigurno mesto za nju jeste nekretnina. Ako se tekst pazljivo procita, nigde ni ne pise da se radi o stanovima radi resavanja "stambenih problema" (kao u doba socijalizma).

beogradjanin

pre 13 godina

PROLETER-u moj sumadinac, moja radna nedelja traje i preko 80 sati, nemam vremena ni da se naspavam a o pijenju kafa i blejanju sa ortacima mogu da sanjam, pa opet ne mogu da kupim ni duplo jeftiniji stan! pozdrav od NERADNIKA iz BG-a.

Sasa

pre 13 godina

Ne znam koji arhitekt je projektovao zgrade i stanove, ali je diplomu definitnivno dobio preko veze. Ne znam kakva je ponuda novih stanova u Beogradu, ali onakav raspored soba u Nemackoj ne bi prosao ni na tenderu za socijalne stanove a ne za neki "luksuz".

Osim stanova na poslednjem spratu ("penthouse") ni jedan jedini nema pogled na 2 strane, 90% ima kuhinje uvucene u sredinu stana, spavace sobe su minijaturne (10-11 m2), trosobni stanovi imaju 2 kupatila identicne velicine (jedan sa kadom, jedan sa tus kabinom)... Osim toga u provrsine je uracunata kompletna kvadratura terase.

Ko ima vune za sisanje... navali, sezona je pocela.

p.s. kada se stan proda njegovi podaci se skinu sa interneta. Na west65 prezentaciji su SVI stanovi dostupni.

stan

pre 13 godina

2soma+pdv+garaza za lokaciju pored pruge i buduceg bulevara ka novom mostu, gde je veza sa centrom dva prevozna sredstva, od reke 2km, bez ijednog igralista, obdanista, skole, parka......smesno... 2-spratnice do keja daleko bolji izbor za 1300 pa makar bile stare 40godina

misa

pre 13 godina

Al se ovde neko zezno pa puko dva soma za kvadrat. Ne bi me cudilo da su kupili peraci lepo stecenih parica. Po ovome Cvetni trg, Slavija, Vracar treba da imaju cenu deset somica po pola kvadrata.

ajdeajde

pre 13 godina

Stanovi su vec nasli kupce, rasprodati su, sto sto vi nemate para, u milionskom gradu uvcek neko ima, a tu su svi biznismeni, pevaljke, sportisti, ambasadori, diplomate, politicari, kriminalci, glumci, direktori, mislim trista cuda, i vi se cudite odakle para??? Smesni ste. Plus veliki broj ljudi i u Beogradu i u Novom Sadu, posteno zaradjeni novac, srednja klasa, u drugim mestima ne postoji, inace nisam iz Beograda, ali zivim tu, a ovi sto kazu da se u Beogradu ne zivi bolje, su smesni i iznose neistine. Pogledajte vozni park u Beogradu, a pogledajte u Vranju, Leskovcu i ostalim nerazvijenim mestima. PLUS ako imas privatnu firmu u Beogradu, uvek ces imati veci profit od bilo koje privante firmice u provinciji, jer cirkulacija ljudi je velika, i neko ce da zastane da kupi, a plus turisti i provincijalci koji dolaze da sopinguju ili da se opreme, posto nemaju u svojim gradicima nazalost nista. Tako da molim vas bez lupanja, da se zivi isto u Beogradu i ostatku Srbije, u Bgu i NSu se zivi najbolje, vozni park je najbolji, postoji mala sredjna klasa, ostatk maltene katastrofa sa ponekim izuzecima: Sabac, Pozarevac i tako jos po neko mesto. Pozdrav.

ovozemaljac

pre 13 godina

Posto vidim da ljudi svasta pisu i misle da znaju o naselju sve, mogu i ja da kazem nesto koji je moze se reci i ucestvovao, na neki nacin u gradnji. U izgradnji je kvadrat bio 1600 e i gledajuci trenutak gradnje to je dobra cena. Sto se tice kvaliteta, o tome ne treba pricati, a samo npr. garaza izgleda sredjenije nego verovatno pola stanova u BG. Materijali kojima su radjeni stanovi su daleko bolji nego u Belvilu. Slazem se za izgled trenutno, ali po zavrsetku kompletnog projekta mozemo da pricamo o njegovoj lepoti i funkcionalnosti. U sustini, svaka roba ima svog kupca, tako da je suvisno raspravljati o kupcima. Niko nama nije kriv sto ne mozemo da priustimo takav stan, nego zivim na malo "daljim" lokacijama:)) A oni koji pricaju o centru, pa neka slobodno kupe stan u centru za malo manje para i doplate jos toliko za renoviranje. Toliko.

beli slon

pre 13 godina

Lekino brdo, novogradnja, lux kvalitet, salamander prozori, sigenia okovi, hrastov nauljen parket, sendvič zidovi, prostrana kupatila, nijedna soba nije "-iposobna" (npr. kuhinja u dnevnoj sobi), objekat A energetske klase, maltene ne moraš ni da hladiš ni da greješ, plaćanje grejanja po utrošku, obezbedjeno garažno mesto ulazi u cenu stana, 10 minuta od centra grada, 15 mnuta peške, 2 minuta od obdaništa i osnovne škole, blizina 2 velike gradske pijace i najvažnije fenomenalan pogled na Beograd, puca pogled od dedinja do Zvezdarske šume, 1600evra... Pa o čemu mi ovde pričamo?

ilija

pre 13 godina

"Ko ima za stanove, gde ti ljudi rade pa imaju?"
Ljudi kao da ne vide da u Beogradu zive najbolje placeni ljudi Srbije, oni imaju novac, da li zarade kao advokati, lekari, bankari, politicari, kriminalci ...svejedno, svejedno i sto zarade manje nego u Njujorku, ali nisu ni troskovi stana kao u Njujorku. Oni imaju mesecno vise hiljada evra prihoda. Svi oni kupuju stanove, jer zive i rade u Beogradu, imaju decu koja ce da zive i rade u Beogradu. Pa, nece svi sada otici iz Srbije i pravo u Frankfurt. Da li se neko pita zasto se ljudi "muce" i placaju skupe stanove u Parizu ili Londonu, a ne kupe gajbu u "pitomom" selu pored Frankfurta. Vecina u Beogradu moze, nazalost, samo da sanja svoj stan, imace da iznajmi stan ili da zivi kod roditelja, ali ista situacija je u Londonu ili Parizu ili bilo kom glavnom gradu u Evropi. Svake godine 30.000 ljudi pokusa da nadje svoje mesto u Beogradu, oni zele da vas koji sada zivite i nemate sanse da prezivite u gradu istisnu, jer oni smatraju da su bolji od vas i zele da osnuju svoju porodicu u Beogradu. Da li se to vama dopada ili ne nije vazno, vazno je da shvatite da je stan ili "krov nad glavom" najvaznija stvar u zivotu svakog coveka, a ne kafic ili Ada. Sigurno da je to stil zivota i volimo ga svi, ali mora se novac prvo usmeriti za kupovinu stana. Jedino merilo cene stana je ponuda i potraznja, a Beograd ima veoma malo adekvatnih stanova, vecina stanova je za rusenje ili ozbiljne zahvate renoviranja.

gastosCH

pre 13 godina

"Da li ja sanjam ili je ovo stvarnost, da u Srbiji stvarno ima toliko ljudi sa tolikim zaradama? "

Koliko ljudi? Tri lamele sa po 150 stanova! Ovo nisu nikakvi luksuzni stanovi, nego obicni moderno opremljeni stanovi. Da je Srbija normalna zemlja, svaka porodica koja propada srednjog klasi bi mogla da priusti ovakav stan. Proda se par stotina stanova (u gradu od 1.7 mil) i odmah krene "ima se, moze se". Vidis tri nova BMW-a (kakvih ima na desetine na parkingu ispred moje zgrade ovde u CH), i odmah krene "pa, ne zivi se tako lose". Jos jedan signal koliko ste potonuli u bedu.

Petar

pre 13 godina

Zelim samo da mi neko objasni ko su i odakle ljudi koji imaju novca za male stanove od 50 ili 60 kvm (dakle, nedovoljno za porodicu), tj. gde rade ako mescno mogu da daju, 400 ili 500 eur sledecih nekoliko decenija?

СРБИНКО 036

pre 13 godina

наручен текст......ееее 2000 еу, па ко да верује у то......да сте рекли 1000 евра, па да вам човек поверује.......

blok 70

pre 13 godina

2000 evra, a treba ti hodočašće autobusom ili autom do Beograda ili bilo kojeg dela "starog" grada???
(NS, 23. maj 2013 18:22)

Treba mi cca 10 minuta. A i to ako uopšte imam potrebe da pređem, što je otprilike 4-5 puta godišnje na slave i rođendane kod familije što je pretekla sa te strane. Posao-NBG, administracija-NBG, koncerti-NBG, aerodrom-sa ove strane, Savski kej, Zemunski kej za šetnju, tržni centri-NBG, supermarketi-NBG, ko voli splavove-NBG... Ada 5 min čamcem, 10 min novim mostom. Košutnjak-10 min novim mostom...
Šta će bilo kome odavde "stari Beograd"?

mir i tisina

pre 13 godina

Bez obzira na sve, takav model stanovanja mi se izuzetno dopada. Odlicno je sto ne moze svako tu da kupi stan, veoma je vazno imati civilizovan komsiluk, vrtic u sklopu naselja i garazno mesto, da se ne pitate svako jutro da li vam je auto citav. Jeste da kosta, ali vredi i mirni ste na duzi rok.

Ekonomista

pre 13 godina

Cista laz. Novinari nece da shvate da danas svako od nas moze da komentarise njihove gluposti i neistine koje pisu. Proslo je vreme kad politika objavi tekst i 95% ljudi veruje u to. Prodjite uvece za mesec dana, pa da vidimo da li gori 80% svetla.

BM

pre 13 godina

Jos juce bi mnogi od vas kupili da imate kintu. I nista vam ne bi smetalo, ni 'katastrofa' kvalitet, ni lokacija, nista od navedenog. Ljubomora i sujeta su nazalost osobine mnogih u Srbiji. Ali zato kad se treba gledati Farma i VB, tu ste prvi...

da se ne zaboravi

pre 13 godina

Za veliku većinu ljudi ovo jeste nedostižno, ali za manjinu predstavlja dobar način da novac sa štednih računa investira u najsigurniju i najstariju granu biznisa, a to je "poljoprivreda". Nekada je to bila zemlja, danas su to stanovi. Velika većina je istih kupaca i u Belvilu i u Vestu 65 i na Vračaru itd. Ljudi sklanjaju milione sa računa u ova krajnje nesigurna vremena kada se novac više ne drži u rukama već virtuelnim putem znamo koliko ga imamo. Hipotetički gledano: da imate 500.000 evra na računu, da li biste ga držali u banci ili uložili u stanove, iznajmili ih, uzimali kiriju umesto kamate i sačekali da se tržište konsoliduje pa da eventualno razmišljate o drugom biznisu? Takvi ne razmišljaju o visokoj ceni, već prvenstveno o sigurnosti kapitala. Eto otkud veliki broj prodatih, a neuseljenih stanova.

Anka

pre 13 godina

Jao sto volim ove folirantske komentare lljudi iz centra grada! Kao terba tri dana jahanja da se dodje..ma dajte, molim vas, do zelenog venca se odatle stize za 15 min. Ne kazem da je lokacija fenomenala ali daleko je od teske periferije, nije daleko od centra Novog Beograda.

Mare

pre 13 godina

(observer, 23. maj 2013 16:51)

Dobio si mnogo preporuka,ali ta tvoja logika je 100% pogrešna. To što se u Srbiji proda 200,000 aranžmana za leto,nose najskuplji telefoni(ali na ugovor)ili što su puni kafići ni malo ne pokazuje pravu sliku Srbije. Znaš da u Beogradu živi preko 2 miliona ljudi,a da ne računam silne studente koji nisu ovde prijavljeni,pa stranci,pa kongresi,poslovno sastanci..Beograd je metropola i u centru grada će uvek biti puni kafići. Koliko ima mladih u Beogradu starosti od 16g do 30g preko 400.000 a vikenodm izadje svega 3.000,4.000 u klubove,splavove,kafane i to isti ljudi izlaze iz vikenda u vikend. Mladi ovde ne izlaze..ne izlazi niko. Ovde je većini porodica luksuz večera u restoranu. Stvorena je pogrešna slika da se u Beogradu kao bolje živi. Možda su plate nešto veće ali zato troškovi života su veći. U Vranju za 100rsd rakija i kafa lično video.

novosadjanin

pre 13 godina

Mislite podstanare jer vecina njih tek treba da vrati kredite koje su podigli da kupe ove stanove. Postace stanari tek za 20 ili 30 godina.

Beogradjanin

pre 13 godina

Vest nije tacna.Evo sada sam izguglao. Trosoban stan (J17) od 82,61m2 sa uracunatim PDV 150.870 evra sa napomenom da je obavezno kupiti i garazno mesto po ceni 14.240 evra.I to nije losa cena

Revizor

pre 13 godina

Ima se para zato sto ne placamo poreze. Mislim da su jedino Grci gori od nas u galaksiji. E, takvima se ovo i zida. Valja malo procesljati i investitore, poreklo love i tako te stvari...

Za izbegavanje poreskih obaveza, ja bih uveo od 10 do 30 godina robije, zavisi kolika je utaja. Da vidis kako sve trci iz crnog i sivog u belo.

NS

pre 13 godina

2000 evra, a treba ti hodočašće autobusom ili autom do Beograda ili bilo kojeg dela "starog" grada??? Srećno sa prodajom, mada vidim da su kao rasprodali sve... Šariću jesi li to ti? Možda opet neko pranje novca ili?

Svaka čast... 2000 evra, ako prodate zaista po toj ceni, ali stvarno, ne neko manipulisanje... onda svaka čast.

Najkvalitetnija zgrada u NS, Aleksandar gradnja, 1500m od glavnog trga grada, je 1400 evra, pa ni oni nisu prodali sve stanove. Za parking mesto u garaži su tražili 12000 evra!!! Naravno da ima nekoliko automobila, a ostalo je prazno. Eno je prazna, ali su neki stanovi useljeni kao kompenzacija za poslovne partnere firme koja je gradila.

sasa

pre 13 godina

Cujem dosta komentara tipa BELVIL NIJE PRODAT ITD,.... Radim u jednom lokalu u belvilu, za ne poverovati je da su skoro svi lokali i stanovi u tom naselju prodati, ostalo je jako malo i to samo na poslednjim spratovima, a bilo je 1875 stanova. Toliki broj se i nije brze mogao prodati. I zaista ne razumem odakle ljudima ta prica o nekvalitetnim stanovima, ti ljudi su tamo prezadovoljni. Svako ko jednom proseta kroz ovo naselje cudi zasto se se prica loše. Sto se tice westa trebace jako puno vremena da zaživi, belvil je uhvatio zadnji voz sto se tice prodaje, i da ce im jako tesko ici sa prodajom.

Zarko

pre 13 godina

I ovi stanovi ce naci kupce. U zgradi ce od 50 stanova biti 20 politicara/rodjaka,10 kriminalaca,10 crnogoraca,5 ljudi koji rade i imaju a onih 5 ce ipak ostati prazno. Pravi beogradjani ce i dalje mastati o stanu i gledati kako se kriminalci i ostali useljavaju. Jadna si Srbijo da jadnija ne mozes biti.

Beogradjanin

pre 13 godina

Posto sam bio zainteresovan znam da je cena kvadrata kada je poceta grdanja pre dve godine bila po kvadratu 1350 evra za placanje odmah celog iznosa. Odakle sada 2000 evra. Na Vracaru u mirnim ulicama je tolika cena i jos garazno mesto

Suzana

pre 13 godina

@S

Stanovi do 40-50m2 po ceni od 1290 e/m2 sa ukljucenim PDV-om su vec izgradjeni/grade se u naselju Stepa Stepanovic. Dakle, ako zelis, imas i ti sta da kupis.

matsumoto

pre 13 godina

Ako mislim na isto naselje, to je takva jedna gomila betona sa ni T od trave.. izgleda je bilo isuvise skupo Misku da izdvoji malo povrsine i tu stavi neki park, makar mikroskopski... ovako,samo beton beton beton

goran, bg

pre 13 godina

pa ok ...ovde kod mene u mestascetu pored frankfurta je od 2300 ali sa porezom. (djolefrankfurt, 23. maj 2013 15:42) To jeste ok, ali verovatno tebi, i par njih u Hanau. Nekima od nas je dovoljno da imas 15ak min lepe setnje do kalemegdana, skadarlije, hrama, kafane cubura, gardosa, derbija ili do najblizeg splava na kafu, zavidi gde je ko u bgd-u... To sto i ovde imas vrlo pristojan stan za 1300 - 1500 eura to i nije toliko bitno. Odoh na Adu, cao Djole

paja patak

pre 13 godina

djole lupetas. u frankfurtu su stanovi od 750 do 3000 € po kvadratu. ako izadjes na samo 10 km od frankfurta mozes da biras stan izmedju 750 i 1000 €/m2. Pozdrav Ffm- Of

Miloš

pre 13 godina

(S, 23. maj 2013 16:05)

Pa nismo više u socijalizmu da "država investira" i "da narodu ono što želi". Ako privatni investitor vidi da postoji interes za nekim proizvodom i ako je to ekonomski isplativo, onda će se u to i investirati. U suprotnom, neće. Ova kompanija očigledno smatra da postoji ekonomski interes da se na tom mestu prave stanovi po toj ceni i, ako je ta informacija tačna, 80% prodatih stanova govori da su bili u pravu.

Država može da pomogne kroz osiguranje i subvencionisanje stambenih kredita, što i radi. Pa čak su napravili i ono naselje na Voždovcu, što je potpuno u suprotnosti sa načelima tržišne privrede, al ajde. Zašto bi država dalje investirala u stanogradnju, kada očigledno postoji privatni kapital koji time želi da se bavi?

ЈоГ

pre 13 godina

Некада се Нови Београд (Видиковац, Церак-Виногради) градио тако да сваки стан има сунца и светла и да не гледаш право у нечији зид. А онда је дошла транзиција. Додуше ово је мало квалитетнији пројекат тако да се може назвати "просветљеном транзицијом", поготово у односу на Белвил, али је ипак транзиција.

ima se može se

pre 13 godina

eto koga treba oporezovati
a ne sirotinju po periferiji,kojima treba dva sata do centra, sa golim zidovima umesto fasada.
a mnogi su nezaposleni ili invalidi.

Mickey

pre 13 godina

Zasto su ovce za sisanje??? Zato sto imaju pare,mogu da priuste sebi takav stan,mogu da uzivaju u novom,savremenom i kvalitetnom stambenom prostoru!?

Veki

pre 13 godina

Da li sam ja dobro razumeo; za stan od 60 m2, sa terasom od recimo 4m2, treba izdvojiti 124 000 evra, i na taj iznos ide PDV (od 8%)?
to iznosi 133 920 Evra, a na sve to treba platiti porez na imovinu, prepis, advokatske usluge...U najboljem slucaju, negde oko 140 000 Evra...
E sad dolazi najsladje: ako ovaj stan kupim na kredit, namestaj dobijem gratis od roditelja (nemam pojma kako ali da predostavimo), kredit podignem na 360 Meseci (30 godina), sa EKS od 5% (u bajkama, znam, ali hajde da predpostavimo), i sa ucescem od 10% (sto je 14 000 evra...opet ne znam odakle), mesecna rata iznosi 676.40 Evra...To znaci da mi plata ne sme biti niza od 1350 Evra - 150k dinara...Pa toliko je prosecna plata u Nemackoj, a kod nas je prosecna plata 400 Evra...kako ja da kupim stan, kako da uzmem od roditelja 15-tak hiljada Evra za opremanje, skoro isto toliko za ucesce...Kome su pravljeni ovi stanovi, da li je moguce da ima toliko ljudi u BG koji primaju minimum 150k dinara platu, i da su sigurni da ce kredit moci da otplate za 30 godina...Da li ja sanjam ili je ovo stvarnost, da u Srbiji stavrno ima toliko ljudi sa tolikim zaradama? Pa gde su oni do sad ziveli? Pa valjda nisu stanovali u kontejnerima i hotelima, cekajuci ove stanove...

bljak

pre 13 godina

sto volim ove slike projekata i planova, sve lepo a na kraju finalni proizovod ni blizu sve sivo ruzno i posto se ne odrzava izgleda odvratno za samo godinu dana, mozda i krace..

S

pre 13 godina

Umesto da drzava investira u kompleks koji ce uglavnom imati stanove od 40 - 50 kvm za nas mlade i da budu po nekoj pristojnoj ceni od npr. 1300 eur po kvm sa PDV-om, oni podsticu investitore koji prave stanove od 2000 eur po kvadratu! Pa ko bre moze to da kupi? Uostalom i da moze, zasto bi neko u tom slucaju zeleo da umesto na Senjaku zivi u blokovima. Dajte narodu ono sto mu treba! Imacete i sigurnu investiciju, a bogami i zaradu.

zoran

pre 13 godina

Ludilo 2400 eura po m2...ni u ludom besu...prodaju se kuce lux gradnje po 600 eura i to na dobrim lokacijama u 3 i 4 zoni..140000 eura 260 m2 sa 6,5 ari placa..sa svom infrastrukturom..zarada na tim stanovima je i 60 posto..prst na celo..Novi Beograd nije nikakva lokacija za zivot..Kupujete kutije sibica.i nista drugo..kao sardine...to je lenjost naseg coveka..

observer

pre 13 godina

Interesovanje za kupovinu neprestano raste, cena 2.000 eur/kvm, rasprodati aranzmani za letovanje, kafici puni u 13:00h, nose se Galaxy S4 telefoni od tri plate .. Zbunjen sam, zaista!

ja

pre 13 godina

ahahah, u toj nedodjiji, tako je bilo i sa belvilom, kao posebni spiskovi, veze da se udje na spisak, a sad zvrji poluprazan...samo mora ili ne zna za bolje bi živeo tamo...

observer

pre 13 godina

Interesovanje za kupovinu neprestano raste, cena 2.000 eur/kvm, rasprodati aranzmani za letovanje, kafici puni u 13:00h, nose se Galaxy S4 telefoni od tri plate .. Zbunjen sam, zaista!

Veki

pre 13 godina

Da li sam ja dobro razumeo; za stan od 60 m2, sa terasom od recimo 4m2, treba izdvojiti 124 000 evra, i na taj iznos ide PDV (od 8%)?
to iznosi 133 920 Evra, a na sve to treba platiti porez na imovinu, prepis, advokatske usluge...U najboljem slucaju, negde oko 140 000 Evra...
E sad dolazi najsladje: ako ovaj stan kupim na kredit, namestaj dobijem gratis od roditelja (nemam pojma kako ali da predostavimo), kredit podignem na 360 Meseci (30 godina), sa EKS od 5% (u bajkama, znam, ali hajde da predpostavimo), i sa ucescem od 10% (sto je 14 000 evra...opet ne znam odakle), mesecna rata iznosi 676.40 Evra...To znaci da mi plata ne sme biti niza od 1350 Evra - 150k dinara...Pa toliko je prosecna plata u Nemackoj, a kod nas je prosecna plata 400 Evra...kako ja da kupim stan, kako da uzmem od roditelja 15-tak hiljada Evra za opremanje, skoro isto toliko za ucesce...Kome su pravljeni ovi stanovi, da li je moguce da ima toliko ljudi u BG koji primaju minimum 150k dinara platu, i da su sigurni da ce kredit moci da otplate za 30 godina...Da li ja sanjam ili je ovo stvarnost, da u Srbiji stavrno ima toliko ljudi sa tolikim zaradama? Pa gde su oni do sad ziveli? Pa valjda nisu stanovali u kontejnerima i hotelima, cekajuci ove stanove...

ja

pre 13 godina

ahahah, u toj nedodjiji, tako je bilo i sa belvilom, kao posebni spiskovi, veze da se udje na spisak, a sad zvrji poluprazan...samo mora ili ne zna za bolje bi živeo tamo...

Mare

pre 13 godina

(observer, 23. maj 2013 16:51)

Dobio si mnogo preporuka,ali ta tvoja logika je 100% pogrešna. To što se u Srbiji proda 200,000 aranžmana za leto,nose najskuplji telefoni(ali na ugovor)ili što su puni kafići ni malo ne pokazuje pravu sliku Srbije. Znaš da u Beogradu živi preko 2 miliona ljudi,a da ne računam silne studente koji nisu ovde prijavljeni,pa stranci,pa kongresi,poslovno sastanci..Beograd je metropola i u centru grada će uvek biti puni kafići. Koliko ima mladih u Beogradu starosti od 16g do 30g preko 400.000 a vikenodm izadje svega 3.000,4.000 u klubove,splavove,kafane i to isti ljudi izlaze iz vikenda u vikend. Mladi ovde ne izlaze..ne izlazi niko. Ovde je većini porodica luksuz večera u restoranu. Stvorena je pogrešna slika da se u Beogradu kao bolje živi. Možda su plate nešto veće ali zato troškovi života su veći. U Vranju za 100rsd rakija i kafa lično video.

ЈоГ

pre 13 godina

Некада се Нови Београд (Видиковац, Церак-Виногради) градио тако да сваки стан има сунца и светла и да не гледаш право у нечији зид. А онда је дошла транзиција. Додуше ово је мало квалитетнији пројекат тако да се може назвати "просветљеном транзицијом", поготово у односу на Белвил, али је ипак транзиција.

bljak

pre 13 godina

sto volim ove slike projekata i planova, sve lepo a na kraju finalni proizovod ni blizu sve sivo ruzno i posto se ne odrzava izgleda odvratno za samo godinu dana, mozda i krace..

zoran

pre 13 godina

Ludilo 2400 eura po m2...ni u ludom besu...prodaju se kuce lux gradnje po 600 eura i to na dobrim lokacijama u 3 i 4 zoni..140000 eura 260 m2 sa 6,5 ari placa..sa svom infrastrukturom..zarada na tim stanovima je i 60 posto..prst na celo..Novi Beograd nije nikakva lokacija za zivot..Kupujete kutije sibica.i nista drugo..kao sardine...to je lenjost naseg coveka..

Zarko

pre 13 godina

I ovi stanovi ce naci kupce. U zgradi ce od 50 stanova biti 20 politicara/rodjaka,10 kriminalaca,10 crnogoraca,5 ljudi koji rade i imaju a onih 5 ce ipak ostati prazno. Pravi beogradjani ce i dalje mastati o stanu i gledati kako se kriminalci i ostali useljavaju. Jadna si Srbijo da jadnija ne mozes biti.

Beogradjanin

pre 13 godina

Posto sam bio zainteresovan znam da je cena kvadrata kada je poceta grdanja pre dve godine bila po kvadratu 1350 evra za placanje odmah celog iznosa. Odakle sada 2000 evra. Na Vracaru u mirnim ulicama je tolika cena i jos garazno mesto

paja patak

pre 13 godina

djole lupetas. u frankfurtu su stanovi od 750 do 3000 € po kvadratu. ako izadjes na samo 10 km od frankfurta mozes da biras stan izmedju 750 i 1000 €/m2. Pozdrav Ffm- Of

Revizor

pre 13 godina

Ima se para zato sto ne placamo poreze. Mislim da su jedino Grci gori od nas u galaksiji. E, takvima se ovo i zida. Valja malo procesljati i investitore, poreklo love i tako te stvari...

Za izbegavanje poreskih obaveza, ja bih uveo od 10 do 30 godina robije, zavisi kolika je utaja. Da vidis kako sve trci iz crnog i sivog u belo.

Suzana

pre 13 godina

@S

Stanovi do 40-50m2 po ceni od 1290 e/m2 sa ukljucenim PDV-om su vec izgradjeni/grade se u naselju Stepa Stepanovic. Dakle, ako zelis, imas i ti sta da kupis.

S

pre 13 godina

Umesto da drzava investira u kompleks koji ce uglavnom imati stanove od 40 - 50 kvm za nas mlade i da budu po nekoj pristojnoj ceni od npr. 1300 eur po kvm sa PDV-om, oni podsticu investitore koji prave stanove od 2000 eur po kvadratu! Pa ko bre moze to da kupi? Uostalom i da moze, zasto bi neko u tom slucaju zeleo da umesto na Senjaku zivi u blokovima. Dajte narodu ono sto mu treba! Imacete i sigurnu investiciju, a bogami i zaradu.

ima se može se

pre 13 godina

eto koga treba oporezovati
a ne sirotinju po periferiji,kojima treba dva sata do centra, sa golim zidovima umesto fasada.
a mnogi su nezaposleni ili invalidi.

matsumoto

pre 13 godina

Ako mislim na isto naselje, to je takva jedna gomila betona sa ni T od trave.. izgleda je bilo isuvise skupo Misku da izdvoji malo povrsine i tu stavi neki park, makar mikroskopski... ovako,samo beton beton beton

blok 70

pre 13 godina

2000 evra, a treba ti hodočašće autobusom ili autom do Beograda ili bilo kojeg dela "starog" grada???
(NS, 23. maj 2013 18:22)

Treba mi cca 10 minuta. A i to ako uopšte imam potrebe da pređem, što je otprilike 4-5 puta godišnje na slave i rođendane kod familije što je pretekla sa te strane. Posao-NBG, administracija-NBG, koncerti-NBG, aerodrom-sa ove strane, Savski kej, Zemunski kej za šetnju, tržni centri-NBG, supermarketi-NBG, ko voli splavove-NBG... Ada 5 min čamcem, 10 min novim mostom. Košutnjak-10 min novim mostom...
Šta će bilo kome odavde "stari Beograd"?

Anka

pre 13 godina

Jao sto volim ove folirantske komentare lljudi iz centra grada! Kao terba tri dana jahanja da se dodje..ma dajte, molim vas, do zelenog venca se odatle stize za 15 min. Ne kazem da je lokacija fenomenala ali daleko je od teske periferije, nije daleko od centra Novog Beograda.

NS

pre 13 godina

2000 evra, a treba ti hodočašće autobusom ili autom do Beograda ili bilo kojeg dela "starog" grada??? Srećno sa prodajom, mada vidim da su kao rasprodali sve... Šariću jesi li to ti? Možda opet neko pranje novca ili?

Svaka čast... 2000 evra, ako prodate zaista po toj ceni, ali stvarno, ne neko manipulisanje... onda svaka čast.

Najkvalitetnija zgrada u NS, Aleksandar gradnja, 1500m od glavnog trga grada, je 1400 evra, pa ni oni nisu prodali sve stanove. Za parking mesto u garaži su tražili 12000 evra!!! Naravno da ima nekoliko automobila, a ostalo je prazno. Eno je prazna, ali su neki stanovi useljeni kao kompenzacija za poslovne partnere firme koja je gradila.

Miloš

pre 13 godina

(S, 23. maj 2013 16:05)

Pa nismo više u socijalizmu da "država investira" i "da narodu ono što želi". Ako privatni investitor vidi da postoji interes za nekim proizvodom i ako je to ekonomski isplativo, onda će se u to i investirati. U suprotnom, neće. Ova kompanija očigledno smatra da postoji ekonomski interes da se na tom mestu prave stanovi po toj ceni i, ako je ta informacija tačna, 80% prodatih stanova govori da su bili u pravu.

Država može da pomogne kroz osiguranje i subvencionisanje stambenih kredita, što i radi. Pa čak su napravili i ono naselje na Voždovcu, što je potpuno u suprotnosti sa načelima tržišne privrede, al ajde. Zašto bi država dalje investirala u stanogradnju, kada očigledno postoji privatni kapital koji time želi da se bavi?

@Mare

pre 13 godina

Bravo Mare. Radio sam u Africi i na Bliskom. U Maroku, Rabatu, Kazablanci, Alziru, Damasku...sve isto kao u Bgd. Luksuz, kafici, tursiti, vecere, mobilni...Tri kilometra dalje zivi se kao u 15. veku. Pogledajte statistiku na sajtu IMF ili World Bank. Kakva lova u SRB. Prema procenama austrijskih banaka, realno izgradnja LUX kvadrata u BGD iynosi 500 EUR. Koliko jos ide na korupciju, to ne znam i ima toga svuda u svetu. I jos treba dodati zaradu investitora. E sad, u normalnoj zemlji sve to ne moze preci 100 posto. Znaci, realna cena m2 je1000 eur. Ne zanosite se. Za 2000 eur po m2 se kupuje stan u Becu, koji je dobra investicija, moze se rentirati...Ko ima lovu kupuje tamo, a ne u Bgd. Ovo nema logiku. 1000 eur po m2 i puna kapa.

gastosCH

pre 13 godina

"Da li ja sanjam ili je ovo stvarnost, da u Srbiji stvarno ima toliko ljudi sa tolikim zaradama? "

Koliko ljudi? Tri lamele sa po 150 stanova! Ovo nisu nikakvi luksuzni stanovi, nego obicni moderno opremljeni stanovi. Da je Srbija normalna zemlja, svaka porodica koja propada srednjog klasi bi mogla da priusti ovakav stan. Proda se par stotina stanova (u gradu od 1.7 mil) i odmah krene "ima se, moze se". Vidis tri nova BMW-a (kakvih ima na desetine na parkingu ispred moje zgrade ovde u CH), i odmah krene "pa, ne zivi se tako lose". Jos jedan signal koliko ste potonuli u bedu.

novosadjanin

pre 13 godina

Mislite podstanare jer vecina njih tek treba da vrati kredite koje su podigli da kupe ove stanove. Postace stanari tek za 20 ili 30 godina.

stan

pre 13 godina

2soma+pdv+garaza za lokaciju pored pruge i buduceg bulevara ka novom mostu, gde je veza sa centrom dva prevozna sredstva, od reke 2km, bez ijednog igralista, obdanista, skole, parka......smesno... 2-spratnice do keja daleko bolji izbor za 1300 pa makar bile stare 40godina

Sasa

pre 13 godina

Ne znam koji arhitekt je projektovao zgrade i stanove, ali je diplomu definitnivno dobio preko veze. Ne znam kakva je ponuda novih stanova u Beogradu, ali onakav raspored soba u Nemackoj ne bi prosao ni na tenderu za socijalne stanove a ne za neki "luksuz".

Osim stanova na poslednjem spratu ("penthouse") ni jedan jedini nema pogled na 2 strane, 90% ima kuhinje uvucene u sredinu stana, spavace sobe su minijaturne (10-11 m2), trosobni stanovi imaju 2 kupatila identicne velicine (jedan sa kadom, jedan sa tus kabinom)... Osim toga u provrsine je uracunata kompletna kvadratura terase.

Ko ima vune za sisanje... navali, sezona je pocela.

p.s. kada se stan proda njegovi podaci se skinu sa interneta. Na west65 prezentaciji su SVI stanovi dostupni.

Slobodan

pre 13 godina

(Veki, 23. maj 2013 16:39)

Cek da vidimo, ovako. Ako racunam da cu raditi jos trideset godina, posto vec imam deset godina staza, dakle otplacivacu ga do penzije. Ako dobijem povisicu od 58%, u roku od odmah, moci cu da otplacujem ratu, pod uslovom da nista ne jedem, ne pijem, ne kupujem garderobu i slicno, dakle cela plata ide na ratu. Skupo jeste, ali se isplati. Ostaje jos samo da se snadjem za ucesce, a za to vredi prodati i bubreg. Nije ni cudo sto kazu da je veliko interesovanje.

beogradjanin

pre 13 godina

PROLETER-u moj sumadinac, moja radna nedelja traje i preko 80 sati, nemam vremena ni da se naspavam a o pijenju kafa i blejanju sa ortacima mogu da sanjam, pa opet ne mogu da kupim ni duplo jeftiniji stan! pozdrav od NERADNIKA iz BG-a.

beli slon

pre 13 godina

Lekino brdo, novogradnja, lux kvalitet, salamander prozori, sigenia okovi, hrastov nauljen parket, sendvič zidovi, prostrana kupatila, nijedna soba nije "-iposobna" (npr. kuhinja u dnevnoj sobi), objekat A energetske klase, maltene ne moraš ni da hladiš ni da greješ, plaćanje grejanja po utrošku, obezbedjeno garažno mesto ulazi u cenu stana, 10 minuta od centra grada, 15 mnuta peške, 2 minuta od obdaništa i osnovne škole, blizina 2 velike gradske pijace i najvažnije fenomenalan pogled na Beograd, puca pogled od dedinja do Zvezdarske šume, 1600evra... Pa o čemu mi ovde pričamo?

Ekonomista

pre 13 godina

Cista laz. Novinari nece da shvate da danas svako od nas moze da komentarise njihove gluposti i neistine koje pisu. Proslo je vreme kad politika objavi tekst i 95% ljudi veruje u to. Prodjite uvece za mesec dana, pa da vidimo da li gori 80% svetla.

misa

pre 13 godina

Al se ovde neko zezno pa puko dva soma za kvadrat. Ne bi me cudilo da su kupili peraci lepo stecenih parica. Po ovome Cvetni trg, Slavija, Vracar treba da imaju cenu deset somica po pola kvadrata.

Mickey

pre 13 godina

Zasto su ovce za sisanje??? Zato sto imaju pare,mogu da priuste sebi takav stan,mogu da uzivaju u novom,savremenom i kvalitetnom stambenom prostoru!?

ajdeajde

pre 13 godina

Stanovi su vec nasli kupce, rasprodati su, sto sto vi nemate para, u milionskom gradu uvcek neko ima, a tu su svi biznismeni, pevaljke, sportisti, ambasadori, diplomate, politicari, kriminalci, glumci, direktori, mislim trista cuda, i vi se cudite odakle para??? Smesni ste. Plus veliki broj ljudi i u Beogradu i u Novom Sadu, posteno zaradjeni novac, srednja klasa, u drugim mestima ne postoji, inace nisam iz Beograda, ali zivim tu, a ovi sto kazu da se u Beogradu ne zivi bolje, su smesni i iznose neistine. Pogledajte vozni park u Beogradu, a pogledajte u Vranju, Leskovcu i ostalim nerazvijenim mestima. PLUS ako imas privatnu firmu u Beogradu, uvek ces imati veci profit od bilo koje privante firmice u provinciji, jer cirkulacija ljudi je velika, i neko ce da zastane da kupi, a plus turisti i provincijalci koji dolaze da sopinguju ili da se opreme, posto nemaju u svojim gradicima nazalost nista. Tako da molim vas bez lupanja, da se zivi isto u Beogradu i ostatku Srbije, u Bgu i NSu se zivi najbolje, vozni park je najbolji, postoji mala sredjna klasa, ostatk maltene katastrofa sa ponekim izuzecima: Sabac, Pozarevac i tako jos po neko mesto. Pozdrav.

80%

pre 13 godina

Narkomansko trziste u drzavi je ogromno. Para je ogromna, a u Srbiji jedino sigurno mesto za nju jeste nekretnina. Ako se tekst pazljivo procita, nigde ni ne pise da se radi o stanovima radi resavanja "stambenih problema" (kao u doba socijalizma).

sasa

pre 13 godina

Cujem dosta komentara tipa BELVIL NIJE PRODAT ITD,.... Radim u jednom lokalu u belvilu, za ne poverovati je da su skoro svi lokali i stanovi u tom naselju prodati, ostalo je jako malo i to samo na poslednjim spratovima, a bilo je 1875 stanova. Toliki broj se i nije brze mogao prodati. I zaista ne razumem odakle ljudima ta prica o nekvalitetnim stanovima, ti ljudi su tamo prezadovoljni. Svako ko jednom proseta kroz ovo naselje cudi zasto se se prica loše. Sto se tice westa trebace jako puno vremena da zaživi, belvil je uhvatio zadnji voz sto se tice prodaje, i da ce im jako tesko ici sa prodajom.

ilija

pre 13 godina

"Ko ima za stanove, gde ti ljudi rade pa imaju?"
Ljudi kao da ne vide da u Beogradu zive najbolje placeni ljudi Srbije, oni imaju novac, da li zarade kao advokati, lekari, bankari, politicari, kriminalci ...svejedno, svejedno i sto zarade manje nego u Njujorku, ali nisu ni troskovi stana kao u Njujorku. Oni imaju mesecno vise hiljada evra prihoda. Svi oni kupuju stanove, jer zive i rade u Beogradu, imaju decu koja ce da zive i rade u Beogradu. Pa, nece svi sada otici iz Srbije i pravo u Frankfurt. Da li se neko pita zasto se ljudi "muce" i placaju skupe stanove u Parizu ili Londonu, a ne kupe gajbu u "pitomom" selu pored Frankfurta. Vecina u Beogradu moze, nazalost, samo da sanja svoj stan, imace da iznajmi stan ili da zivi kod roditelja, ali ista situacija je u Londonu ili Parizu ili bilo kom glavnom gradu u Evropi. Svake godine 30.000 ljudi pokusa da nadje svoje mesto u Beogradu, oni zele da vas koji sada zivite i nemate sanse da prezivite u gradu istisnu, jer oni smatraju da su bolji od vas i zele da osnuju svoju porodicu u Beogradu. Da li se to vama dopada ili ne nije vazno, vazno je da shvatite da je stan ili "krov nad glavom" najvaznija stvar u zivotu svakog coveka, a ne kafic ili Ada. Sigurno da je to stil zivota i volimo ga svi, ali mora se novac prvo usmeriti za kupovinu stana. Jedino merilo cene stana je ponuda i potraznja, a Beograd ima veoma malo adekvatnih stanova, vecina stanova je za rusenje ili ozbiljne zahvate renoviranja.

goran, bg

pre 13 godina

pa ok ...ovde kod mene u mestascetu pored frankfurta je od 2300 ali sa porezom. (djolefrankfurt, 23. maj 2013 15:42) To jeste ok, ali verovatno tebi, i par njih u Hanau. Nekima od nas je dovoljno da imas 15ak min lepe setnje do kalemegdana, skadarlije, hrama, kafane cubura, gardosa, derbija ili do najblizeg splava na kafu, zavidi gde je ko u bgd-u... To sto i ovde imas vrlo pristojan stan za 1300 - 1500 eura to i nije toliko bitno. Odoh na Adu, cao Djole

da se ne zaboravi

pre 13 godina

Za veliku većinu ljudi ovo jeste nedostižno, ali za manjinu predstavlja dobar način da novac sa štednih računa investira u najsigurniju i najstariju granu biznisa, a to je "poljoprivreda". Nekada je to bila zemlja, danas su to stanovi. Velika većina je istih kupaca i u Belvilu i u Vestu 65 i na Vračaru itd. Ljudi sklanjaju milione sa računa u ova krajnje nesigurna vremena kada se novac više ne drži u rukama već virtuelnim putem znamo koliko ga imamo. Hipotetički gledano: da imate 500.000 evra na računu, da li biste ga držali u banci ili uložili u stanove, iznajmili ih, uzimali kiriju umesto kamate i sačekali da se tržište konsoliduje pa da eventualno razmišljate o drugom biznisu? Takvi ne razmišljaju o visokoj ceni, već prvenstveno o sigurnosti kapitala. Eto otkud veliki broj prodatih, a neuseljenih stanova.

BM

pre 13 godina

Jos juce bi mnogi od vas kupili da imate kintu. I nista vam ne bi smetalo, ni 'katastrofa' kvalitet, ni lokacija, nista od navedenog. Ljubomora i sujeta su nazalost osobine mnogih u Srbiji. Ali zato kad se treba gledati Farma i VB, tu ste prvi...

ovozemaljac

pre 13 godina

Posto vidim da ljudi svasta pisu i misle da znaju o naselju sve, mogu i ja da kazem nesto koji je moze se reci i ucestvovao, na neki nacin u gradnji. U izgradnji je kvadrat bio 1600 e i gledajuci trenutak gradnje to je dobra cena. Sto se tice kvaliteta, o tome ne treba pricati, a samo npr. garaza izgleda sredjenije nego verovatno pola stanova u BG. Materijali kojima su radjeni stanovi su daleko bolji nego u Belvilu. Slazem se za izgled trenutno, ali po zavrsetku kompletnog projekta mozemo da pricamo o njegovoj lepoti i funkcionalnosti. U sustini, svaka roba ima svog kupca, tako da je suvisno raspravljati o kupcima. Niko nama nije kriv sto ne mozemo da priustimo takav stan, nego zivim na malo "daljim" lokacijama:)) A oni koji pricaju o centru, pa neka slobodno kupe stan u centru za malo manje para i doplate jos toliko za renoviranje. Toliko.

СРБИНКО 036

pre 13 godina

наручен текст......ееее 2000 еу, па ко да верује у то......да сте рекли 1000 евра, па да вам човек поверује.......

mir i tisina

pre 13 godina

Bez obzira na sve, takav model stanovanja mi se izuzetno dopada. Odlicno je sto ne moze svako tu da kupi stan, veoma je vazno imati civilizovan komsiluk, vrtic u sklopu naselja i garazno mesto, da se ne pitate svako jutro da li vam je auto citav. Jeste da kosta, ali vredi i mirni ste na duzi rok.

Beogradjanin

pre 13 godina

Vest nije tacna.Evo sada sam izguglao. Trosoban stan (J17) od 82,61m2 sa uracunatim PDV 150.870 evra sa napomenom da je obavezno kupiti i garazno mesto po ceni 14.240 evra.I to nije losa cena

Petar

pre 13 godina

Zelim samo da mi neko objasni ko su i odakle ljudi koji imaju novca za male stanove od 50 ili 60 kvm (dakle, nedovoljno za porodicu), tj. gde rade ako mescno mogu da daju, 400 ili 500 eur sledecih nekoliko decenija?

Marko

pre 13 godina

"Osim komfornih stanova, stanari Vesta 65 imaće na raspolaganju i vrtić, parkinge, dečje igralište, pešačke zone...".

I mi sve to imamo na Miljakovcu + šumu + izvor, a cene kvadrata su oko 1000e ;)

Pojasnicu Vam...

pre 13 godina

Prvo,info o ceni nije tacna. Cena m2 je 2000 Eur sa uracunatim PDVom. Drugo PDV za kupovinu nekretnine je 8,a ne 20%. Trece,Ko su kupci? Ljudi koji imaju novca,povratnici iz inostransta,vlasnici firmi,glumci,sportisti koji raspolazu odredjenim novcanim sredstvima koje umesto da drze u slamaricama ili bankama,investiraju ih u ovakve malo kvalitetnije nekretnine. Cetvrto, Takvih ljudi je jako malo,jer smo mi ipak siromasna zemlja. To malo je 0,5% od ukupne populacije na ovim prostorima. Ako uracunamo Srbiju,Crnu Goru,Rep.Srpsku i dijasporu to je vise od 10 miliona ljudi. 0,5% je 50.000 ljudi,a West 65 ce imati tek skromnih 500tinak stanova. Matematika je vise nego jasna. Peto,Ovo ocigledno nisu socijalni stanovi,nego najvisi moguci nivo gradnje,pa je neumesno poredjenje sa Stepom,naseljem Dr.Ivan Ribar,a da ne spominjemo Belville koji je za klasu losije izgradjen od gore pomenutih naselja. Logicno je da su cene malo vise. Sesto,cemu negativni komentari,nek se gradi,nek kupuje ko ima novca,Beograd je veliki grad i treba da ima i ovakvu ponudu nekretnina. Ipak,ovako nesto nije za svakoga.

bgd

pre 13 godina

Ko ima para - neka plati.

Za neka svetska merila, ovo su malo udobniji stanovi.

Ali ono čega mnogi kupci nisu izgleda svesni - železnička pruga je jako blizu, kompleks se nalazi između stanica Tošin bunar i Novi Beograd koje su na jako malom rastojanju, vozovi prolaze svai čas, koče, sviraju pre ulaska u stanicu, tunel...

Lokacija je daleko od elitne.

kosmajac sale

pre 13 godina

ma ovo je narucen tekst. naravno da ima broj ljudi koji ima pare. ali najace su fore koje slusam leti, kao rmbas na zappadu i nije to neka kinta za koju radis. ovde se zivi uziva. posle 10 dana zovu i pitaju za 100,200e pozajmice koju ako das vise nikad ne vidis. realno u srbiji 80% ljudi i dobar deo u bg zivi ocajno. sedi ceo dan u kaficima masta o nekim poslovima od stotinu , milion evra a nema dinara.to je moj utisak nisam iz bg ali provedem i tu neko vreme leti. mnogo je glume, nekog kao laznog lagodnog opustenog zivota a masa je na ivici svega

Pera

pre 13 godina

Ne znam zasto svi mere daljinu lokacije do tzv. centra i Vracara: West 65 je odmah do Airport Cityja, preko puta Belgrade Office park, sve ostale firme su na Novom Beogradu, par minuta kolima, odmah do su Rodic i Idea, Sava je malo nize za setnju, a ni Dunav nije daleko. Zasto uopste ici u "centar", a i kad se ode to mnogo jadno, pohabano i prljavo izgleda? Jedino je tacno da ih hebe ta pruga, to je verovatno kloparanje vozova, a boga mi ce i UMP da im prodje ispod nosa.

iu

pre 13 godina

Al se ovde neko zezno pa puko dva soma za kvadrat. Ne bi me cudilo da su kupili peraci lepo stecenih parica. Po ovome Cvetni trg, Slavija, Vracar treba da imaju cenu deset somica po pola kvadrata.
(misa, 23. maj 2013 23:20)
dati dva soma za ove stanove je glupo, kao i za one na Cvetnom trgu, Slaviji i Vracaru, vise betona nego na nbg-u.

nenad

pre 13 godina

normalno je da cene u ovom naselju budu malo iznad proseka, ako bude kako su planirali bice jedno od lepsih naselja, sad ko voli nek kupi, ja bih uvek za te pare birao nesto u starom delu beograda, ali znam ljude kojima se nbg svidja, a to cene i slicno to trziste odlucuje i jednog dana ce prosecne cene biti znatno nize

aleks

pre 13 godina

molim zorana i belog slona da nam ostave neki kontakt za kupovinu tih nekretnina koje su naveli u svojim komentarima!
u napred hvala!

американац

pre 13 godina

2000е за стан на периферији града?! само луди и обесни... до најближе станице,продавнице,школе, вртића ауто... па овце су за шишање.

Anka

pre 13 godina

@znalac

Jesi li ti akd bio u Novom Beogradu? Nigde toliko zelenila i parkova oko zgrada nema kao tamo,osim u Kosutnjaku, kakvo crno more betona?!

Mudrac

pre 13 godina

Treba imati u vidu kakav je kvalitet gradnje pored cene.
Ako je kao Belvil zaobici u sirokom luku. (i pored Miskovicevog kredita za novogradnju).
Sa nasim standardom i marzama investitora, cena je vise nego suluda.
Treci Beograd je moja sansa :-)

Nole

pre 13 godina

Jel to firma onog Grujića koji rentira svoj poslovni prostor Radiodifuznoj agenciji za 65 hiljada Eura mesečno. Taj tip kao i mnogi iz onog kluba privrednik treba da se pridruže Miškoviću u CZ-u, a ne da prodaju stanove za 2000 Eura. To je zloupotreba monopola na lokacijama koja pripada njemu i još nekim investitorima. U gradjevinarstvu je najveća korupcija i to Grujić vešto koristi. Sramota! Tužilaštvo je na potezu

Beograđanin

pre 13 godina

@blok 70
@Pera

Svi mere daljinu od vračara i centra jer je to srce grada kao i u svakoj metropoli.
Možda tebi izgleda pohabano i jadno ali je meni Beograd najlepši od svih gradova u kojima sam bio a obišao sam skoro ceo svet. Kada kažem najlepši ne govorim samo o zgradama. Ja prelazim skoro svakog dana iz jednog u drugi deo Beograda ali pored šoping centara, aerodroma ... čovek ponekad treba da obiđe i muzeje, pozorišta, Kalemegdan, Tašmajdan, botaničku baštu, Hram, Karađorđev park, prošeta Knez Mihajlovom ili Bulevarom, obiđe pijace i učestvuje u gužvi u centru pa eto nove ideje zašto da pređete u stari deo grada.

muflon sa karpata bez rogova

pre 13 godina

kad smo kod tokova novca i odakle tim ljudima novac za te stanove, pa tamo ima svega koliko rekose circa 150 stanova, lako je naci 100 pojedinaca iz srbije, okruzenja, dijaspore od petnaestak miliona potencijalnih
-ako je kao sto kazu skoro sve prodato, ne znaci i da je za novac prodato, ljudi su cesto gradili bez dinara zgrade, onda davali stanove za materijal i zemljiste i onima od kojih su iznajmljivali masine, vrlo jednostavno
-zatim uvek ima onih iz crne gore, bosne, srbije koji prodaju nekakvo imanje, kucu i dodju u bg da kupe nekretninu, eto gradi se neka fabrika negde u vojvodini, neko je prodao njivu, gradi se autoput, neko zemljiste je eksproprirano, eto potencijalnih, imate i dijasporu koja isto kupuje stanove u bg, oni nisu zasiceni kao ovi sledeci navedeni ispod
-sada ono glavno po meni, oni koji zaista imaju jako puno para i koji zaradjuju na ove ili one nacine u srbiji vec neko duze vreme, a koji su spominjani u skoro svim prethodnim komentarima najcesce sa negativnom konotacijom, vec imaju toliko mnogo stanova po beogradu i inostranstvu
Pitanje, ko kupuje i da li su zaista prodati svi ti stanovi, pa moguce je da jesu, ko je kupio te stanove ako su prodati, pa verovatno svi po malo od ovih prethodnih koje sam naveo

DJURA I MORNARI

pre 13 godina

ovozemaljac@ naravno da je materijal bolji nego u belvilu, i moj stan na vidikovcu iz ‘89. je boljeg meterijala nego belvil, zato sto je isti taj belvil građen od prenapregnutog betona, i već slaganih gotovih elemenata, tipa kupatilo, kuhinja... mali milion intervencija je bio, tipa pucanje nosećeg zida verovali ili ne. znam vozio sam pumpu za beton tokom izgradnje istog.

Sin po materi

pre 13 godina

Nema toliko skupih stanova koliko ima 'lopova'. Ili bolje receno, stan se gradi godinu, dve, tri, a kes se maznjava korupcijom i kriminalom i evazijom poreza 20 puta brze.

stanar

pre 13 godina

Citam sve i svasta u komentarima, pa moram da Vam odgovorim. Mi smo kupili stan u west-u, cena kvadrata trenutno je 2000 e i porez je ukljucen u cenu, verovatno je lapsus novinara koji je pisao tekst. Istina je da je vecina stanova kupljena po ceni od 1900e koja je vazila do januara ove godine. Sto se gradnje tice, nema majstora koji je usao u stan da uzme mere a da nije bio prijatno iznenadjen izvedenim radovima i zatecenim stanjem. Sva keramika je italijanska klase A+, parket je iz jednog dela italijanski klase A+, kupatilska oprema je grohe+duravit, brisoleji su aluminijumski, roletne na daljinski preko interneta, stakleni zidovi ka terasi (alu profili), centralna klima i grejanje preko resetkica iz poda (placa se po potrosnji), topla voda istim sistemom... privatni vrtic u prizemlju zgrade, velnes i spa centar samo za stanare naselja... nije bas onako kako pisete

ZokyNBGD

pre 13 godina

cena bila 1350 a sad 2000 i vama čudno?! pa svuda u svetu je na početku gradnje niža cena i raste sa približavanjem roka useljenja, normalno je da onaj ko je prvi dao lovu odn takoreći finansirao gradnju i imao poverenje od samog starta bude i nagrađen nižom cenom!

ovaj pre mene u cenu uračunava gradnju, "mitologiju" i zaradu investitora, fali tu nešto, gde je projektovanje, ishodovanje dozvola sa sve taksama, gde su komunalni priključci, gde je NAKNADA Direkciji za građevinsko zemljište(ide i do 200 evra po kvm) i na kraju gde je CENA ZEMLJIŠTA???
ovde većina koja komentariše razmišlja samo o ceni građevinskih radova i zaradi investitora, kao da plac ne treba da se plati, ili naknada direkciji, a nikad se na zna koliko će para otići na korupciju...

p.s. u Belvilu prodaju ispod 1600, ali bez poreza, isključivo stanove preko 100 kvadrata, bio, video...

ZokyNBGD

pre 13 godina

Jujujuju, odakle vam ideja da su Stepa, I.Ribara bolji od Belvila???

miljama su daleko, mogao bih o Belvilu i prednostima dugo da pričam, mogao bih i o manama, ali ne mogu da se porede.

U W65 još nisam bio, ovako dok čitamo zvuči kvalitetno ali šefovi firme koja je ugrađivala parket i u W65 i u Belvil tvrde da je Belvil kvalitetniji...

blure

pre 13 godina

Potpisujem da koliko god hocete da platite, ovakav kvalitet i izgled zgrade necete naci u Torontu. Pa vam jos ugradili elemente kao sto su Duravit proizvodi. Lele ovde to samo milijarderi mogu da priuste. bravo!

Marko

pre 13 godina

Igrom slučaja moja firma izvodi neke radove na WEST 65.
I mogu vam reći da su stvarno kvaliteti stanovi i cela infrastruktura...
Vi koji samo čitate po netu lupate gluposti jer mislite da je sve prevarai laž...

Ja lično se ne bih bunio kada bih imao lovu da kupim stan na WEST-u...

Odmah bi se uselio tamo!

sasa

pre 13 godina

Cujem dosta komentara tipa BELVIL NIJE PRODAT ITD,.... Radim u jednom lokalu u belvilu, za ne poverovati je da su skoro svi lokali i stanovi u tom naselju prodati, ostalo je jako malo i to samo na poslednjim spratovima, a bilo je 1875 stanova. Toliki broj se i nije brze mogao prodati. I zaista ne razumem odakle ljudima ta prica o nekvalitetnim stanovima, ti ljudi su tamo prezadovoljni. Svako ko jednom proseta kroz ovo naselje cudi zasto se se prica loše. Sto se tice westa trebace jako puno vremena da zaživi, belvil je uhvatio zadnji voz sto se tice prodaje, i da ce im jako tesko ici sa prodajom.

Beogradjanin

pre 13 godina

Vest nije tacna.Evo sada sam izguglao. Trosoban stan (J17) od 82,61m2 sa uracunatim PDV 150.870 evra sa napomenom da je obavezno kupiti i garazno mesto po ceni 14.240 evra.I to nije losa cena

S

pre 13 godina

Umesto da drzava investira u kompleks koji ce uglavnom imati stanove od 40 - 50 kvm za nas mlade i da budu po nekoj pristojnoj ceni od npr. 1300 eur po kvm sa PDV-om, oni podsticu investitore koji prave stanove od 2000 eur po kvadratu! Pa ko bre moze to da kupi? Uostalom i da moze, zasto bi neko u tom slucaju zeleo da umesto na Senjaku zivi u blokovima. Dajte narodu ono sto mu treba! Imacete i sigurnu investiciju, a bogami i zaradu.

Mickey

pre 13 godina

Zasto su ovce za sisanje??? Zato sto imaju pare,mogu da priuste sebi takav stan,mogu da uzivaju u novom,savremenom i kvalitetnom stambenom prostoru!?

zoran

pre 13 godina

Ludilo 2400 eura po m2...ni u ludom besu...prodaju se kuce lux gradnje po 600 eura i to na dobrim lokacijama u 3 i 4 zoni..140000 eura 260 m2 sa 6,5 ari placa..sa svom infrastrukturom..zarada na tim stanovima je i 60 posto..prst na celo..Novi Beograd nije nikakva lokacija za zivot..Kupujete kutije sibica.i nista drugo..kao sardine...to je lenjost naseg coveka..

goran, bg

pre 13 godina

pa ok ...ovde kod mene u mestascetu pored frankfurta je od 2300 ali sa porezom. (djolefrankfurt, 23. maj 2013 15:42) To jeste ok, ali verovatno tebi, i par njih u Hanau. Nekima od nas je dovoljno da imas 15ak min lepe setnje do kalemegdana, skadarlije, hrama, kafane cubura, gardosa, derbija ili do najblizeg splava na kafu, zavidi gde je ko u bgd-u... To sto i ovde imas vrlo pristojan stan za 1300 - 1500 eura to i nije toliko bitno. Odoh na Adu, cao Djole

blok 70

pre 13 godina

2000 evra, a treba ti hodočašće autobusom ili autom do Beograda ili bilo kojeg dela "starog" grada???
(NS, 23. maj 2013 18:22)

Treba mi cca 10 minuta. A i to ako uopšte imam potrebe da pređem, što je otprilike 4-5 puta godišnje na slave i rođendane kod familije što je pretekla sa te strane. Posao-NBG, administracija-NBG, koncerti-NBG, aerodrom-sa ove strane, Savski kej, Zemunski kej za šetnju, tržni centri-NBG, supermarketi-NBG, ko voli splavove-NBG... Ada 5 min čamcem, 10 min novim mostom. Košutnjak-10 min novim mostom...
Šta će bilo kome odavde "stari Beograd"?

Veki

pre 13 godina

Da li sam ja dobro razumeo; za stan od 60 m2, sa terasom od recimo 4m2, treba izdvojiti 124 000 evra, i na taj iznos ide PDV (od 8%)?
to iznosi 133 920 Evra, a na sve to treba platiti porez na imovinu, prepis, advokatske usluge...U najboljem slucaju, negde oko 140 000 Evra...
E sad dolazi najsladje: ako ovaj stan kupim na kredit, namestaj dobijem gratis od roditelja (nemam pojma kako ali da predostavimo), kredit podignem na 360 Meseci (30 godina), sa EKS od 5% (u bajkama, znam, ali hajde da predpostavimo), i sa ucescem od 10% (sto je 14 000 evra...opet ne znam odakle), mesecna rata iznosi 676.40 Evra...To znaci da mi plata ne sme biti niza od 1350 Evra - 150k dinara...Pa toliko je prosecna plata u Nemackoj, a kod nas je prosecna plata 400 Evra...kako ja da kupim stan, kako da uzmem od roditelja 15-tak hiljada Evra za opremanje, skoro isto toliko za ucesce...Kome su pravljeni ovi stanovi, da li je moguce da ima toliko ljudi u BG koji primaju minimum 150k dinara platu, i da su sigurni da ce kredit moci da otplate za 30 godina...Da li ja sanjam ili je ovo stvarnost, da u Srbiji stavrno ima toliko ljudi sa tolikim zaradama? Pa gde su oni do sad ziveli? Pa valjda nisu stanovali u kontejnerima i hotelima, cekajuci ove stanove...

mir i tisina

pre 13 godina

Bez obzira na sve, takav model stanovanja mi se izuzetno dopada. Odlicno je sto ne moze svako tu da kupi stan, veoma je vazno imati civilizovan komsiluk, vrtic u sklopu naselja i garazno mesto, da se ne pitate svako jutro da li vam je auto citav. Jeste da kosta, ali vredi i mirni ste na duzi rok.

ajdeajde

pre 13 godina

Stanovi su vec nasli kupce, rasprodati su, sto sto vi nemate para, u milionskom gradu uvcek neko ima, a tu su svi biznismeni, pevaljke, sportisti, ambasadori, diplomate, politicari, kriminalci, glumci, direktori, mislim trista cuda, i vi se cudite odakle para??? Smesni ste. Plus veliki broj ljudi i u Beogradu i u Novom Sadu, posteno zaradjeni novac, srednja klasa, u drugim mestima ne postoji, inace nisam iz Beograda, ali zivim tu, a ovi sto kazu da se u Beogradu ne zivi bolje, su smesni i iznose neistine. Pogledajte vozni park u Beogradu, a pogledajte u Vranju, Leskovcu i ostalim nerazvijenim mestima. PLUS ako imas privatnu firmu u Beogradu, uvek ces imati veci profit od bilo koje privante firmice u provinciji, jer cirkulacija ljudi je velika, i neko ce da zastane da kupi, a plus turisti i provincijalci koji dolaze da sopinguju ili da se opreme, posto nemaju u svojim gradicima nazalost nista. Tako da molim vas bez lupanja, da se zivi isto u Beogradu i ostatku Srbije, u Bgu i NSu se zivi najbolje, vozni park je najbolji, postoji mala sredjna klasa, ostatk maltene katastrofa sa ponekim izuzecima: Sabac, Pozarevac i tako jos po neko mesto. Pozdrav.

ja

pre 13 godina

ahahah, u toj nedodjiji, tako je bilo i sa belvilom, kao posebni spiskovi, veze da se udje na spisak, a sad zvrji poluprazan...samo mora ili ne zna za bolje bi živeo tamo...

NS

pre 13 godina

2000 evra, a treba ti hodočašće autobusom ili autom do Beograda ili bilo kojeg dela "starog" grada??? Srećno sa prodajom, mada vidim da su kao rasprodali sve... Šariću jesi li to ti? Možda opet neko pranje novca ili?

Svaka čast... 2000 evra, ako prodate zaista po toj ceni, ali stvarno, ne neko manipulisanje... onda svaka čast.

Najkvalitetnija zgrada u NS, Aleksandar gradnja, 1500m od glavnog trga grada, je 1400 evra, pa ni oni nisu prodali sve stanove. Za parking mesto u garaži su tražili 12000 evra!!! Naravno da ima nekoliko automobila, a ostalo je prazno. Eno je prazna, ali su neki stanovi useljeni kao kompenzacija za poslovne partnere firme koja je gradila.

matsumoto

pre 13 godina

Ako mislim na isto naselje, to je takva jedna gomila betona sa ni T od trave.. izgleda je bilo isuvise skupo Misku da izdvoji malo povrsine i tu stavi neki park, makar mikroskopski... ovako,samo beton beton beton

BM

pre 13 godina

Jos juce bi mnogi od vas kupili da imate kintu. I nista vam ne bi smetalo, ni 'katastrofa' kvalitet, ni lokacija, nista od navedenog. Ljubomora i sujeta su nazalost osobine mnogih u Srbiji. Ali zato kad se treba gledati Farma i VB, tu ste prvi...

nenad

pre 13 godina

normalno je da cene u ovom naselju budu malo iznad proseka, ako bude kako su planirali bice jedno od lepsih naselja, sad ko voli nek kupi, ja bih uvek za te pare birao nesto u starom delu beograda, ali znam ljude kojima se nbg svidja, a to cene i slicno to trziste odlucuje i jednog dana ce prosecne cene biti znatno nize

Suzana

pre 13 godina

@S

Stanovi do 40-50m2 po ceni od 1290 e/m2 sa ukljucenim PDV-om su vec izgradjeni/grade se u naselju Stepa Stepanovic. Dakle, ako zelis, imas i ti sta da kupis.

novosadjanin

pre 13 godina

Mislite podstanare jer vecina njih tek treba da vrati kredite koje su podigli da kupe ove stanove. Postace stanari tek za 20 ili 30 godina.

Anka

pre 13 godina

Jao sto volim ove folirantske komentare lljudi iz centra grada! Kao terba tri dana jahanja da se dodje..ma dajte, molim vas, do zelenog venca se odatle stize za 15 min. Ne kazem da je lokacija fenomenala ali daleko je od teske periferije, nije daleko od centra Novog Beograda.

Zarko

pre 13 godina

I ovi stanovi ce naci kupce. U zgradi ce od 50 stanova biti 20 politicara/rodjaka,10 kriminalaca,10 crnogoraca,5 ljudi koji rade i imaju a onih 5 ce ipak ostati prazno. Pravi beogradjani ce i dalje mastati o stanu i gledati kako se kriminalci i ostali useljavaju. Jadna si Srbijo da jadnija ne mozes biti.

ima se može se

pre 13 godina

eto koga treba oporezovati
a ne sirotinju po periferiji,kojima treba dva sata do centra, sa golim zidovima umesto fasada.
a mnogi su nezaposleni ili invalidi.

Miloš

pre 13 godina

(S, 23. maj 2013 16:05)

Pa nismo više u socijalizmu da "država investira" i "da narodu ono što želi". Ako privatni investitor vidi da postoji interes za nekim proizvodom i ako je to ekonomski isplativo, onda će se u to i investirati. U suprotnom, neće. Ova kompanija očigledno smatra da postoji ekonomski interes da se na tom mestu prave stanovi po toj ceni i, ako je ta informacija tačna, 80% prodatih stanova govori da su bili u pravu.

Država može da pomogne kroz osiguranje i subvencionisanje stambenih kredita, što i radi. Pa čak su napravili i ono naselje na Voždovcu, što je potpuno u suprotnosti sa načelima tržišne privrede, al ajde. Zašto bi država dalje investirala u stanogradnju, kada očigledno postoji privatni kapital koji time želi da se bavi?

ovozemaljac

pre 13 godina

Posto vidim da ljudi svasta pisu i misle da znaju o naselju sve, mogu i ja da kazem nesto koji je moze se reci i ucestvovao, na neki nacin u gradnji. U izgradnji je kvadrat bio 1600 e i gledajuci trenutak gradnje to je dobra cena. Sto se tice kvaliteta, o tome ne treba pricati, a samo npr. garaza izgleda sredjenije nego verovatno pola stanova u BG. Materijali kojima su radjeni stanovi su daleko bolji nego u Belvilu. Slazem se za izgled trenutno, ali po zavrsetku kompletnog projekta mozemo da pricamo o njegovoj lepoti i funkcionalnosti. U sustini, svaka roba ima svog kupca, tako da je suvisno raspravljati o kupcima. Niko nama nije kriv sto ne mozemo da priustimo takav stan, nego zivim na malo "daljim" lokacijama:)) A oni koji pricaju o centru, pa neka slobodno kupe stan u centru za malo manje para i doplate jos toliko za renoviranje. Toliko.

Mare

pre 13 godina

(observer, 23. maj 2013 16:51)

Dobio si mnogo preporuka,ali ta tvoja logika je 100% pogrešna. To što se u Srbiji proda 200,000 aranžmana za leto,nose najskuplji telefoni(ali na ugovor)ili što su puni kafići ni malo ne pokazuje pravu sliku Srbije. Znaš da u Beogradu živi preko 2 miliona ljudi,a da ne računam silne studente koji nisu ovde prijavljeni,pa stranci,pa kongresi,poslovno sastanci..Beograd je metropola i u centru grada će uvek biti puni kafići. Koliko ima mladih u Beogradu starosti od 16g do 30g preko 400.000 a vikenodm izadje svega 3.000,4.000 u klubove,splavove,kafane i to isti ljudi izlaze iz vikenda u vikend. Mladi ovde ne izlaze..ne izlazi niko. Ovde je većini porodica luksuz večera u restoranu. Stvorena je pogrešna slika da se u Beogradu kao bolje živi. Možda su plate nešto veće ali zato troškovi života su veći. U Vranju za 100rsd rakija i kafa lično video.

Beogradjanin

pre 13 godina

Posto sam bio zainteresovan znam da je cena kvadrata kada je poceta grdanja pre dve godine bila po kvadratu 1350 evra za placanje odmah celog iznosa. Odakle sada 2000 evra. Na Vracaru u mirnim ulicama je tolika cena i jos garazno mesto

@Mare

pre 13 godina

Bravo Mare. Radio sam u Africi i na Bliskom. U Maroku, Rabatu, Kazablanci, Alziru, Damasku...sve isto kao u Bgd. Luksuz, kafici, tursiti, vecere, mobilni...Tri kilometra dalje zivi se kao u 15. veku. Pogledajte statistiku na sajtu IMF ili World Bank. Kakva lova u SRB. Prema procenama austrijskih banaka, realno izgradnja LUX kvadrata u BGD iynosi 500 EUR. Koliko jos ide na korupciju, to ne znam i ima toga svuda u svetu. I jos treba dodati zaradu investitora. E sad, u normalnoj zemlji sve to ne moze preci 100 posto. Znaci, realna cena m2 je1000 eur. Ne zanosite se. Za 2000 eur po m2 se kupuje stan u Becu, koji je dobra investicija, moze se rentirati...Ko ima lovu kupuje tamo, a ne u Bgd. Ovo nema logiku. 1000 eur po m2 i puna kapa.

bljak

pre 13 godina

sto volim ove slike projekata i planova, sve lepo a na kraju finalni proizovod ni blizu sve sivo ruzno i posto se ne odrzava izgleda odvratno za samo godinu dana, mozda i krace..

observer

pre 13 godina

Interesovanje za kupovinu neprestano raste, cena 2.000 eur/kvm, rasprodati aranzmani za letovanje, kafici puni u 13:00h, nose se Galaxy S4 telefoni od tri plate .. Zbunjen sam, zaista!

da se ne zaboravi

pre 13 godina

Za veliku većinu ljudi ovo jeste nedostižno, ali za manjinu predstavlja dobar način da novac sa štednih računa investira u najsigurniju i najstariju granu biznisa, a to je "poljoprivreda". Nekada je to bila zemlja, danas su to stanovi. Velika većina je istih kupaca i u Belvilu i u Vestu 65 i na Vračaru itd. Ljudi sklanjaju milione sa računa u ova krajnje nesigurna vremena kada se novac više ne drži u rukama već virtuelnim putem znamo koliko ga imamo. Hipotetički gledano: da imate 500.000 evra na računu, da li biste ga držali u banci ili uložili u stanove, iznajmili ih, uzimali kiriju umesto kamate i sačekali da se tržište konsoliduje pa da eventualno razmišljate o drugom biznisu? Takvi ne razmišljaju o visokoj ceni, već prvenstveno o sigurnosti kapitala. Eto otkud veliki broj prodatih, a neuseljenih stanova.

Petar

pre 13 godina

Zelim samo da mi neko objasni ko su i odakle ljudi koji imaju novca za male stanove od 50 ili 60 kvm (dakle, nedovoljno za porodicu), tj. gde rade ako mescno mogu da daju, 400 ili 500 eur sledecih nekoliko decenija?

gastosCH

pre 13 godina

"Da li ja sanjam ili je ovo stvarnost, da u Srbiji stvarno ima toliko ljudi sa tolikim zaradama? "

Koliko ljudi? Tri lamele sa po 150 stanova! Ovo nisu nikakvi luksuzni stanovi, nego obicni moderno opremljeni stanovi. Da je Srbija normalna zemlja, svaka porodica koja propada srednjog klasi bi mogla da priusti ovakav stan. Proda se par stotina stanova (u gradu od 1.7 mil) i odmah krene "ima se, moze se". Vidis tri nova BMW-a (kakvih ima na desetine na parkingu ispred moje zgrade ovde u CH), i odmah krene "pa, ne zivi se tako lose". Jos jedan signal koliko ste potonuli u bedu.

ilija

pre 13 godina

"Ko ima za stanove, gde ti ljudi rade pa imaju?"
Ljudi kao da ne vide da u Beogradu zive najbolje placeni ljudi Srbije, oni imaju novac, da li zarade kao advokati, lekari, bankari, politicari, kriminalci ...svejedno, svejedno i sto zarade manje nego u Njujorku, ali nisu ni troskovi stana kao u Njujorku. Oni imaju mesecno vise hiljada evra prihoda. Svi oni kupuju stanove, jer zive i rade u Beogradu, imaju decu koja ce da zive i rade u Beogradu. Pa, nece svi sada otici iz Srbije i pravo u Frankfurt. Da li se neko pita zasto se ljudi "muce" i placaju skupe stanove u Parizu ili Londonu, a ne kupe gajbu u "pitomom" selu pored Frankfurta. Vecina u Beogradu moze, nazalost, samo da sanja svoj stan, imace da iznajmi stan ili da zivi kod roditelja, ali ista situacija je u Londonu ili Parizu ili bilo kom glavnom gradu u Evropi. Svake godine 30.000 ljudi pokusa da nadje svoje mesto u Beogradu, oni zele da vas koji sada zivite i nemate sanse da prezivite u gradu istisnu, jer oni smatraju da su bolji od vas i zele da osnuju svoju porodicu u Beogradu. Da li se to vama dopada ili ne nije vazno, vazno je da shvatite da je stan ili "krov nad glavom" najvaznija stvar u zivotu svakog coveka, a ne kafic ili Ada. Sigurno da je to stil zivota i volimo ga svi, ali mora se novac prvo usmeriti za kupovinu stana. Jedino merilo cene stana je ponuda i potraznja, a Beograd ima veoma malo adekvatnih stanova, vecina stanova je za rusenje ili ozbiljne zahvate renoviranja.

misa

pre 13 godina

Al se ovde neko zezno pa puko dva soma za kvadrat. Ne bi me cudilo da su kupili peraci lepo stecenih parica. Po ovome Cvetni trg, Slavija, Vracar treba da imaju cenu deset somica po pola kvadrata.

beli slon

pre 13 godina

Lekino brdo, novogradnja, lux kvalitet, salamander prozori, sigenia okovi, hrastov nauljen parket, sendvič zidovi, prostrana kupatila, nijedna soba nije "-iposobna" (npr. kuhinja u dnevnoj sobi), objekat A energetske klase, maltene ne moraš ni da hladiš ni da greješ, plaćanje grejanja po utrošku, obezbedjeno garažno mesto ulazi u cenu stana, 10 minuta od centra grada, 15 mnuta peške, 2 minuta od obdaništa i osnovne škole, blizina 2 velike gradske pijace i najvažnije fenomenalan pogled na Beograd, puca pogled od dedinja do Zvezdarske šume, 1600evra... Pa o čemu mi ovde pričamo?

blure

pre 13 godina

Potpisujem da koliko god hocete da platite, ovakav kvalitet i izgled zgrade necete naci u Torontu. Pa vam jos ugradili elemente kao sto su Duravit proizvodi. Lele ovde to samo milijarderi mogu da priuste. bravo!

Revizor

pre 13 godina

Ima se para zato sto ne placamo poreze. Mislim da su jedino Grci gori od nas u galaksiji. E, takvima se ovo i zida. Valja malo procesljati i investitore, poreklo love i tako te stvari...

Za izbegavanje poreskih obaveza, ja bih uveo od 10 do 30 godina robije, zavisi kolika je utaja. Da vidis kako sve trci iz crnog i sivog u belo.

СРБИНКО 036

pre 13 godina

наручен текст......ееее 2000 еу, па ко да верује у то......да сте рекли 1000 евра, па да вам човек поверује.......

Beograđanin

pre 13 godina

@blok 70
@Pera

Svi mere daljinu od vračara i centra jer je to srce grada kao i u svakoj metropoli.
Možda tebi izgleda pohabano i jadno ali je meni Beograd najlepši od svih gradova u kojima sam bio a obišao sam skoro ceo svet. Kada kažem najlepši ne govorim samo o zgradama. Ja prelazim skoro svakog dana iz jednog u drugi deo Beograda ali pored šoping centara, aerodroma ... čovek ponekad treba da obiđe i muzeje, pozorišta, Kalemegdan, Tašmajdan, botaničku baštu, Hram, Karađorđev park, prošeta Knez Mihajlovom ili Bulevarom, obiđe pijace i učestvuje u gužvi u centru pa eto nove ideje zašto da pređete u stari deo grada.

paja patak

pre 13 godina

djole lupetas. u frankfurtu su stanovi od 750 do 3000 € po kvadratu. ako izadjes na samo 10 km od frankfurta mozes da biras stan izmedju 750 i 1000 €/m2. Pozdrav Ffm- Of

stan

pre 13 godina

2soma+pdv+garaza za lokaciju pored pruge i buduceg bulevara ka novom mostu, gde je veza sa centrom dva prevozna sredstva, od reke 2km, bez ijednog igralista, obdanista, skole, parka......smesno... 2-spratnice do keja daleko bolji izbor za 1300 pa makar bile stare 40godina

Sasa

pre 13 godina

Ne znam koji arhitekt je projektovao zgrade i stanove, ali je diplomu definitnivno dobio preko veze. Ne znam kakva je ponuda novih stanova u Beogradu, ali onakav raspored soba u Nemackoj ne bi prosao ni na tenderu za socijalne stanove a ne za neki "luksuz".

Osim stanova na poslednjem spratu ("penthouse") ni jedan jedini nema pogled na 2 strane, 90% ima kuhinje uvucene u sredinu stana, spavace sobe su minijaturne (10-11 m2), trosobni stanovi imaju 2 kupatila identicne velicine (jedan sa kadom, jedan sa tus kabinom)... Osim toga u provrsine je uracunata kompletna kvadratura terase.

Ko ima vune za sisanje... navali, sezona je pocela.

p.s. kada se stan proda njegovi podaci se skinu sa interneta. Na west65 prezentaciji su SVI stanovi dostupni.

Pojasnicu Vam...

pre 13 godina

Prvo,info o ceni nije tacna. Cena m2 je 2000 Eur sa uracunatim PDVom. Drugo PDV za kupovinu nekretnine je 8,a ne 20%. Trece,Ko su kupci? Ljudi koji imaju novca,povratnici iz inostransta,vlasnici firmi,glumci,sportisti koji raspolazu odredjenim novcanim sredstvima koje umesto da drze u slamaricama ili bankama,investiraju ih u ovakve malo kvalitetnije nekretnine. Cetvrto, Takvih ljudi je jako malo,jer smo mi ipak siromasna zemlja. To malo je 0,5% od ukupne populacije na ovim prostorima. Ako uracunamo Srbiju,Crnu Goru,Rep.Srpsku i dijasporu to je vise od 10 miliona ljudi. 0,5% je 50.000 ljudi,a West 65 ce imati tek skromnih 500tinak stanova. Matematika je vise nego jasna. Peto,Ovo ocigledno nisu socijalni stanovi,nego najvisi moguci nivo gradnje,pa je neumesno poredjenje sa Stepom,naseljem Dr.Ivan Ribar,a da ne spominjemo Belville koji je za klasu losije izgradjen od gore pomenutih naselja. Logicno je da su cene malo vise. Sesto,cemu negativni komentari,nek se gradi,nek kupuje ko ima novca,Beograd je veliki grad i treba da ima i ovakvu ponudu nekretnina. Ipak,ovako nesto nije za svakoga.

американац

pre 13 godina

2000е за стан на периферији града?! само луди и обесни... до најближе станице,продавнице,школе, вртића ауто... па овце су за шишање.

ZokyNBGD

pre 13 godina

Jujujuju, odakle vam ideja da su Stepa, I.Ribara bolji od Belvila???

miljama su daleko, mogao bih o Belvilu i prednostima dugo da pričam, mogao bih i o manama, ali ne mogu da se porede.

U W65 još nisam bio, ovako dok čitamo zvuči kvalitetno ali šefovi firme koja je ugrađivala parket i u W65 i u Belvil tvrde da je Belvil kvalitetniji...

ЈоГ

pre 13 godina

Некада се Нови Београд (Видиковац, Церак-Виногради) градио тако да сваки стан има сунца и светла и да не гледаш право у нечији зид. А онда је дошла транзиција. Додуше ово је мало квалитетнији пројекат тако да се може назвати "просветљеном транзицијом", поготово у односу на Белвил, али је ипак транзиција.

Marko

pre 13 godina

Igrom slučaja moja firma izvodi neke radove na WEST 65.
I mogu vam reći da su stvarno kvaliteti stanovi i cela infrastruktura...
Vi koji samo čitate po netu lupate gluposti jer mislite da je sve prevarai laž...

Ja lično se ne bih bunio kada bih imao lovu da kupim stan na WEST-u...

Odmah bi se uselio tamo!

Pera

pre 13 godina

Ne znam zasto svi mere daljinu lokacije do tzv. centra i Vracara: West 65 je odmah do Airport Cityja, preko puta Belgrade Office park, sve ostale firme su na Novom Beogradu, par minuta kolima, odmah do su Rodic i Idea, Sava je malo nize za setnju, a ni Dunav nije daleko. Zasto uopste ici u "centar", a i kad se ode to mnogo jadno, pohabano i prljavo izgleda? Jedino je tacno da ih hebe ta pruga, to je verovatno kloparanje vozova, a boga mi ce i UMP da im prodje ispod nosa.

Anka

pre 13 godina

@znalac

Jesi li ti akd bio u Novom Beogradu? Nigde toliko zelenila i parkova oko zgrada nema kao tamo,osim u Kosutnjaku, kakvo crno more betona?!

80%

pre 13 godina

Narkomansko trziste u drzavi je ogromno. Para je ogromna, a u Srbiji jedino sigurno mesto za nju jeste nekretnina. Ako se tekst pazljivo procita, nigde ni ne pise da se radi o stanovima radi resavanja "stambenih problema" (kao u doba socijalizma).

Slobodan

pre 13 godina

(Veki, 23. maj 2013 16:39)

Cek da vidimo, ovako. Ako racunam da cu raditi jos trideset godina, posto vec imam deset godina staza, dakle otplacivacu ga do penzije. Ako dobijem povisicu od 58%, u roku od odmah, moci cu da otplacujem ratu, pod uslovom da nista ne jedem, ne pijem, ne kupujem garderobu i slicno, dakle cela plata ide na ratu. Skupo jeste, ali se isplati. Ostaje jos samo da se snadjem za ucesce, a za to vredi prodati i bubreg. Nije ni cudo sto kazu da je veliko interesovanje.

Nole

pre 13 godina

Jel to firma onog Grujića koji rentira svoj poslovni prostor Radiodifuznoj agenciji za 65 hiljada Eura mesečno. Taj tip kao i mnogi iz onog kluba privrednik treba da se pridruže Miškoviću u CZ-u, a ne da prodaju stanove za 2000 Eura. To je zloupotreba monopola na lokacijama koja pripada njemu i još nekim investitorima. U gradjevinarstvu je najveća korupcija i to Grujić vešto koristi. Sramota! Tužilaštvo je na potezu

DJURA I MORNARI

pre 13 godina

ovozemaljac@ naravno da je materijal bolji nego u belvilu, i moj stan na vidikovcu iz ‘89. je boljeg meterijala nego belvil, zato sto je isti taj belvil građen od prenapregnutog betona, i već slaganih gotovih elemenata, tipa kupatilo, kuhinja... mali milion intervencija je bio, tipa pucanje nosećeg zida verovali ili ne. znam vozio sam pumpu za beton tokom izgradnje istog.

Ekonomista

pre 13 godina

Cista laz. Novinari nece da shvate da danas svako od nas moze da komentarise njihove gluposti i neistine koje pisu. Proslo je vreme kad politika objavi tekst i 95% ljudi veruje u to. Prodjite uvece za mesec dana, pa da vidimo da li gori 80% svetla.

beogradjanin

pre 13 godina

PROLETER-u moj sumadinac, moja radna nedelja traje i preko 80 sati, nemam vremena ni da se naspavam a o pijenju kafa i blejanju sa ortacima mogu da sanjam, pa opet ne mogu da kupim ni duplo jeftiniji stan! pozdrav od NERADNIKA iz BG-a.

Mudrac

pre 13 godina

Treba imati u vidu kakav je kvalitet gradnje pored cene.
Ako je kao Belvil zaobici u sirokom luku. (i pored Miskovicevog kredita za novogradnju).
Sa nasim standardom i marzama investitora, cena je vise nego suluda.
Treci Beograd je moja sansa :-)

iu

pre 13 godina

Al se ovde neko zezno pa puko dva soma za kvadrat. Ne bi me cudilo da su kupili peraci lepo stecenih parica. Po ovome Cvetni trg, Slavija, Vracar treba da imaju cenu deset somica po pola kvadrata.
(misa, 23. maj 2013 23:20)
dati dva soma za ove stanove je glupo, kao i za one na Cvetnom trgu, Slaviji i Vracaru, vise betona nego na nbg-u.

Marko

pre 13 godina

"Osim komfornih stanova, stanari Vesta 65 imaće na raspolaganju i vrtić, parkinge, dečje igralište, pešačke zone...".

I mi sve to imamo na Miljakovcu + šumu + izvor, a cene kvadrata su oko 1000e ;)

kosmajac sale

pre 13 godina

ma ovo je narucen tekst. naravno da ima broj ljudi koji ima pare. ali najace su fore koje slusam leti, kao rmbas na zappadu i nije to neka kinta za koju radis. ovde se zivi uziva. posle 10 dana zovu i pitaju za 100,200e pozajmice koju ako das vise nikad ne vidis. realno u srbiji 80% ljudi i dobar deo u bg zivi ocajno. sedi ceo dan u kaficima masta o nekim poslovima od stotinu , milion evra a nema dinara.to je moj utisak nisam iz bg ali provedem i tu neko vreme leti. mnogo je glume, nekog kao laznog lagodnog opustenog zivota a masa je na ivici svega

stanar

pre 13 godina

Citam sve i svasta u komentarima, pa moram da Vam odgovorim. Mi smo kupili stan u west-u, cena kvadrata trenutno je 2000 e i porez je ukljucen u cenu, verovatno je lapsus novinara koji je pisao tekst. Istina je da je vecina stanova kupljena po ceni od 1900e koja je vazila do januara ove godine. Sto se gradnje tice, nema majstora koji je usao u stan da uzme mere a da nije bio prijatno iznenadjen izvedenim radovima i zatecenim stanjem. Sva keramika je italijanska klase A+, parket je iz jednog dela italijanski klase A+, kupatilska oprema je grohe+duravit, brisoleji su aluminijumski, roletne na daljinski preko interneta, stakleni zidovi ka terasi (alu profili), centralna klima i grejanje preko resetkica iz poda (placa se po potrosnji), topla voda istim sistemom... privatni vrtic u prizemlju zgrade, velnes i spa centar samo za stanare naselja... nije bas onako kako pisete

muflon sa karpata bez rogova

pre 13 godina

kad smo kod tokova novca i odakle tim ljudima novac za te stanove, pa tamo ima svega koliko rekose circa 150 stanova, lako je naci 100 pojedinaca iz srbije, okruzenja, dijaspore od petnaestak miliona potencijalnih
-ako je kao sto kazu skoro sve prodato, ne znaci i da je za novac prodato, ljudi su cesto gradili bez dinara zgrade, onda davali stanove za materijal i zemljiste i onima od kojih su iznajmljivali masine, vrlo jednostavno
-zatim uvek ima onih iz crne gore, bosne, srbije koji prodaju nekakvo imanje, kucu i dodju u bg da kupe nekretninu, eto gradi se neka fabrika negde u vojvodini, neko je prodao njivu, gradi se autoput, neko zemljiste je eksproprirano, eto potencijalnih, imate i dijasporu koja isto kupuje stanove u bg, oni nisu zasiceni kao ovi sledeci navedeni ispod
-sada ono glavno po meni, oni koji zaista imaju jako puno para i koji zaradjuju na ove ili one nacine u srbiji vec neko duze vreme, a koji su spominjani u skoro svim prethodnim komentarima najcesce sa negativnom konotacijom, vec imaju toliko mnogo stanova po beogradu i inostranstvu
Pitanje, ko kupuje i da li su zaista prodati svi ti stanovi, pa moguce je da jesu, ko je kupio te stanove ako su prodati, pa verovatno svi po malo od ovih prethodnih koje sam naveo

bgd

pre 13 godina

Ko ima para - neka plati.

Za neka svetska merila, ovo su malo udobniji stanovi.

Ali ono čega mnogi kupci nisu izgleda svesni - železnička pruga je jako blizu, kompleks se nalazi između stanica Tošin bunar i Novi Beograd koje su na jako malom rastojanju, vozovi prolaze svai čas, koče, sviraju pre ulaska u stanicu, tunel...

Lokacija je daleko od elitne.

aleks

pre 13 godina

molim zorana i belog slona da nam ostave neki kontakt za kupovinu tih nekretnina koje su naveli u svojim komentarima!
u napred hvala!

Sin po materi

pre 13 godina

Nema toliko skupih stanova koliko ima 'lopova'. Ili bolje receno, stan se gradi godinu, dve, tri, a kes se maznjava korupcijom i kriminalom i evazijom poreza 20 puta brze.

ZokyNBGD

pre 13 godina

cena bila 1350 a sad 2000 i vama čudno?! pa svuda u svetu je na početku gradnje niža cena i raste sa približavanjem roka useljenja, normalno je da onaj ko je prvi dao lovu odn takoreći finansirao gradnju i imao poverenje od samog starta bude i nagrađen nižom cenom!

ovaj pre mene u cenu uračunava gradnju, "mitologiju" i zaradu investitora, fali tu nešto, gde je projektovanje, ishodovanje dozvola sa sve taksama, gde su komunalni priključci, gde je NAKNADA Direkciji za građevinsko zemljište(ide i do 200 evra po kvm) i na kraju gde je CENA ZEMLJIŠTA???
ovde većina koja komentariše razmišlja samo o ceni građevinskih radova i zaradi investitora, kao da plac ne treba da se plati, ili naknada direkciji, a nikad se na zna koliko će para otići na korupciju...

p.s. u Belvilu prodaju ispod 1600, ali bez poreza, isključivo stanove preko 100 kvadrata, bio, video...