Nedelja, 19.05.2013.

10:55

Cipele kineske, kutije italijanske

U Srbiji je sve veći broj malih butika obuće koji prodaju kinesku obuću, a predstavljaju je kao italijansku, piše Blic.

Izvor: Blic

Cipele kineske, kutije italijanske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

ceca

pre 13 godina

@vlado - ne vlado,nisi ukapirao,shvatila je da ih je ona platila 70 evra vise!!! da im je prava vrednost 30 evra jer su kineske a ne italijanske!!! capito?

Nikola

pre 13 godina

U cenu ulazi materijal + rad. Kupite cipele na veliko u Kini za 10-20 Evra sa transportom, doterate u Italiju, prepakujete - cena pakovanja i rada oko pakovanja kosta oko 30 Evra. Ukupno, preko 51% cene je poreklom iz Italije, i proizvod se deklarise kao italijanski.
Da li je to nekorktna upotreba zakona tj. nelegitimno, jeste; da li je nelegalno - apsolutno nije.
Italijani prednjace u tome kada posmatrate EU.

smart

pre 13 godina

muzi stoku,ko ihs sisa kad ne znaju , ima i na pijaci koznih sandala ,ali ne ,to sve gospoda ,mora da su iz butika ,a za ove mladje da ne pricam ,ne daj boze da nisu iz butika ,smejace im se drugovi ,ee jade jedne

Sale

pre 13 godina

Da li neko zna gde se prave decije cipele Baldino? Prodaju se kao domace ali to nigde ne pise. Ja bih rekao da su kineske, ali zaposleni ne priznaju to.

Dzoni

pre 13 godina

A sta je to cudno..pa nase privatizovane fabrike obuce i odece rade za italijane (plate manje nego u Kini) ,italijani samo zalepe njihovu fency marku i pise "made in italy"!

Made in Beograd

pre 13 godina

Preselila sam se iz UK u Beograd prosle godine, jer sam se nadala da mogu da zivim posteno i lepo u svojoj zemlji. Na svakom koraku su me podkradali:u prodavnicama naplacivali vise nego sto je napisano na proizvodu, u restoranima dodavali nesto sto nisam narucila,na razgovorima za posao trazili nenormalne stvari,u kaficima dolivali vodu u kuvano vino (80% vode, 20% vina)...I kad god sam se zalila gledali su me kao drzavnog neprijatelja, niko se nikad nije izvinio i jos su me gledali popreko jer sam se usudila da nesto kazem. Toliko mizernih stvari sam dozivela za 9 meseci da me je blam da nekome i ispricam. Vratila sam se u Englesku i ovde me niko ne potkrada,zaposleni u usluznim delatnostima i na salterima su uvek ljubazni i sad kad procitam da je neki prodavac u Srbiji uvalio kineske cipele devojci za 100e , samo prevrnem ocima i pomislim...nista novo u Srbiji...TUGA.

dada

pre 13 godina

Ovde nije rec o tome sta je ova devojka, htela, mislila i sl. Znamo svi da Kinezi proizvode robu za ceo svet, ali ovo sto se prodaje kod nas, nije ni da ga nosis da ti neko plati, a kamoli kvalitet. 100e nije mala para, ali kad je uredjena drzava, imala bi gde da se buni i da joj se vrati novac. Takodje je cinjenica da se menjaju deklaracije, da menjaju etikete na kineskoj odeci, pa te za broj 38 ubrdjuju da je 42 i sl. Ne znaci da ja ne znam da napravim razliku, ali kad ides u kupovinu, treba ti cetvoro oci sto nije normalno!Ne treba dozvoliti da nas bas toliko mamunis za rodjene pare.

Jelena

pre 13 godina

Sale sale; pa nece biti bas tako: zasto bi Italijani stavljali "made in Italy" na kineske cipele, kad time unistavaju vlastitu proizvodnju po kojoj su vodeci u svetu; gube radna mesta i izazivaju zatvaranje fabrika?! Italijansku cipelu u Italiji ne mozes da kupis za manjeod 100 eura, i tone govorim o markama, nego o prosecnim cipelama; Geox, Nero Giardini itd. Jedna stvarje kad pise "designed in Italy" a druga "made in Italy".

Sale

pre 13 godina

Italijanske cipele za 100e, Ray Ban naocare za 30-70e, adidas i najke za 20e, kozne jakne za 50e, parfemi za 1000 dinara....i onda ocekuju jos da bude original....pa posle kukaju kako ih je neko presao.

vlado

pre 13 godina

Priča je jako nebulozna, nelogična i ne pije vodu. Kupila cipele za 100 evra, a kad je vidjela u drugoj radnji da imaju iste takve za oko 30 evra skontala je da su one cipele za koje je izdvojila 100 evra zapravo kineske cipele, a da su one od 30 evra original, umjesto da je obrnuto zaključila.

Qrle

pre 13 godina

Cek cek malo, koga zamajavamo?
Oduvek je bilo plati pa klati, pa tako i sada.

Ako hoces da nosis kvalitet, plati brate original i nemoj da mislis par godina, ali original za koji se iz aviona vidi da nije druga klasa.

Ako nemas za skuplje, kupi malo jeftiniji (sto ne znaci i losiji) brend, bar toga danas ima.
Evo i primer... Zimske cipele Salomon Men Snowtrip TS platio sam 150 eu pre 8 zima, i verovali ili ne izgledaju kao da su nosene jednu zimu.
Prosle zime kupio sam Skechers Men's Briggs Mora na isti fazon, platio 50 eu jeftinije i nakon jedne zime (i to bez puno snega) pokazuju znakove prilicne istrosenosti.
Po mom iskustvu za proverene top brendove cipela nije mi zao dati para, ali ne pola plate, to ne.
I da, ne znam od kud vam ideja da mozete kupiti original italijanske cipele za 100 eu? Nikad nije moglo niti ce moci.
Verovatno onima koji hoce da kupe za dzaba nije poznato da u Americi italijanska odela i cipele kupuju oni koji ne mare za cene i koji za nekoliko italjanskih odela i par cipela placaju koliko kosta san prosecnog Srbina-Golf VII.

U zdravlje.

buba

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.I sto i Apple radi kad napise Designed in California, a zna se odakle su delovi (Foxconn China).

Nije problem kad pise Made in China, nego kad ne pise, odnosno kad pise Made in Italy, a ono Kina.

Marina

pre 13 godina

Posle se čude što opada promet, nije to zbog nemanja novca, ima nas sve više koji ne želimo da budemo budale, zapitkujemo, a onda doživljavamo neljubazne prodavce. Zapravo, sve nas je više koji cenimo svoj zarađeni novac, koji kad trošim (kolko god mali ili veliki) želim da kupimo tačno ono što želim, bez prevare. Kupila sam i lupu zbog sve sitnijih dekleracija (nije li to nezakonito), nažalost i sa njom ne vidim. Nisam ni znala da ima tako sitnih fontova... Kad god naletim na tu vrstu obmane, ne kupujem taj proizvod. Na moje zadovoljstvo, većina onih sa kojima sam u kontaktu radi upravo isto to. Ima nade!

Alfa

pre 13 godina

klasican fandroid hejter koji nikad nije imao Apple uredjaj u rukama, na svakom iPhone na pozadini pise Designed by Apple in California, Assembled in China tako da ne znam o cemu pricas :-)

Jos uvek ih nosim

pre 13 godina

Od kako sam na buvljaku kupio, pre dve godine, skoro nove kozne muske cipele, Obuca Beograd, plus pastu za cipele, za 100 din vise ne prolazim pored radnji sa plasticnim kineskim cipelama.

Bojan

pre 13 godina

4/5 obuće u svetu proizvodi Kina (o tome pisao i New York Times), i najveće "brendove". Pomirimo se sa tim da je Kina proizvodna sila, ne samo konfekcijska, nego i tehnološka.
Gospođa/ica što je platila cipele 100 evra, šteta što ih nije platila 200, jer tako se najbolje odvikava od lokal-sirotinjskog konzumerizma. 100 evra je velika para na Zapadu, mnogo veća nego u Srbiji, iako zarađuju hiljade evra. Cipele na Zapadu sam plaćao 10-40 evra, koliko su davali i moji evropski prijatelji. Ni evra više, to je bilo pitanje racionalnosti potrošnje. Poslednje cipele koje sam kupio u Srbiji su bile 1890 din, Made in Hong Kong. Celu zimu sam bio u njima, odlične.

Che

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.Isto i Apple radi kad napise Designed in California,a zna se odakle su delovi(Foxconn China).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dule, 19. maj 2013 11:30)

Da, ali postoji kvalitetna kineska roba, licencirana i brendirana i postoji kineski bofl i falsifikati koji provlace kao original.

Breskvica

pre 13 godina

Nista cudno,pre 8-9 godina u Pekingu sam Kupila kozne cipele za 10€, na kojim je pisalo Made in Italy...
Kojih sam se nanosala bar 3 godine

Dule

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.Isto i Apple radi kad napise Designed in California,a zna se odakle su delovi(Foxconn China).

Djordje "Civijas for ever" Sharm el Sheikh/Sinay

pre 13 godina

cipele od plastike i kartona=100 eura!?Ceo svet je postao prljav zbog pohlepe za prokletim novcem-bez koga nemozemo!!Dokle cemo mi Srbi otici tako da cemo cak i svoju familiju obmanjivati sa losim kvalitetom za velike pare-POSTENJE se izgubilo iz ovog naseg danasnjeg vremena u kome zivimo!U Turskoj,Egiptu,Maroku,Tuneziji,Grckoj,itd. od koze jakne-mantile,cipele,cizmice zenske tesko je naci,ili ces dobro da platis

Che

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.Isto i Apple radi kad napise Designed in California,a zna se odakle su delovi(Foxconn China).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dule, 19. maj 2013 11:30)

Da, ali postoji kvalitetna kineska roba, licencirana i brendirana i postoji kineski bofl i falsifikati koji provlace kao original.

Bojan

pre 13 godina

4/5 obuće u svetu proizvodi Kina (o tome pisao i New York Times), i najveće "brendove". Pomirimo se sa tim da je Kina proizvodna sila, ne samo konfekcijska, nego i tehnološka.
Gospođa/ica što je platila cipele 100 evra, šteta što ih nije platila 200, jer tako se najbolje odvikava od lokal-sirotinjskog konzumerizma. 100 evra je velika para na Zapadu, mnogo veća nego u Srbiji, iako zarađuju hiljade evra. Cipele na Zapadu sam plaćao 10-40 evra, koliko su davali i moji evropski prijatelji. Ni evra više, to je bilo pitanje racionalnosti potrošnje. Poslednje cipele koje sam kupio u Srbiji su bile 1890 din, Made in Hong Kong. Celu zimu sam bio u njima, odlične.

Made in Beograd

pre 13 godina

Preselila sam se iz UK u Beograd prosle godine, jer sam se nadala da mogu da zivim posteno i lepo u svojoj zemlji. Na svakom koraku su me podkradali:u prodavnicama naplacivali vise nego sto je napisano na proizvodu, u restoranima dodavali nesto sto nisam narucila,na razgovorima za posao trazili nenormalne stvari,u kaficima dolivali vodu u kuvano vino (80% vode, 20% vina)...I kad god sam se zalila gledali su me kao drzavnog neprijatelja, niko se nikad nije izvinio i jos su me gledali popreko jer sam se usudila da nesto kazem. Toliko mizernih stvari sam dozivela za 9 meseci da me je blam da nekome i ispricam. Vratila sam se u Englesku i ovde me niko ne potkrada,zaposleni u usluznim delatnostima i na salterima su uvek ljubazni i sad kad procitam da je neki prodavac u Srbiji uvalio kineske cipele devojci za 100e , samo prevrnem ocima i pomislim...nista novo u Srbiji...TUGA.

Breskvica

pre 13 godina

Nista cudno,pre 8-9 godina u Pekingu sam Kupila kozne cipele za 10€, na kojim je pisalo Made in Italy...
Kojih sam se nanosala bar 3 godine

Marina

pre 13 godina

Posle se čude što opada promet, nije to zbog nemanja novca, ima nas sve više koji ne želimo da budemo budale, zapitkujemo, a onda doživljavamo neljubazne prodavce. Zapravo, sve nas je više koji cenimo svoj zarađeni novac, koji kad trošim (kolko god mali ili veliki) želim da kupimo tačno ono što želim, bez prevare. Kupila sam i lupu zbog sve sitnijih dekleracija (nije li to nezakonito), nažalost i sa njom ne vidim. Nisam ni znala da ima tako sitnih fontova... Kad god naletim na tu vrstu obmane, ne kupujem taj proizvod. Na moje zadovoljstvo, većina onih sa kojima sam u kontaktu radi upravo isto to. Ima nade!

Sale

pre 13 godina

Italijanske cipele za 100e, Ray Ban naocare za 30-70e, adidas i najke za 20e, kozne jakne za 50e, parfemi za 1000 dinara....i onda ocekuju jos da bude original....pa posle kukaju kako ih je neko presao.

buba

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.I sto i Apple radi kad napise Designed in California, a zna se odakle su delovi (Foxconn China).

Nije problem kad pise Made in China, nego kad ne pise, odnosno kad pise Made in Italy, a ono Kina.

Jos uvek ih nosim

pre 13 godina

Od kako sam na buvljaku kupio, pre dve godine, skoro nove kozne muske cipele, Obuca Beograd, plus pastu za cipele, za 100 din vise ne prolazim pored radnji sa plasticnim kineskim cipelama.

Dule

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.Isto i Apple radi kad napise Designed in California,a zna se odakle su delovi(Foxconn China).

Qrle

pre 13 godina

Cek cek malo, koga zamajavamo?
Oduvek je bilo plati pa klati, pa tako i sada.

Ako hoces da nosis kvalitet, plati brate original i nemoj da mislis par godina, ali original za koji se iz aviona vidi da nije druga klasa.

Ako nemas za skuplje, kupi malo jeftiniji (sto ne znaci i losiji) brend, bar toga danas ima.
Evo i primer... Zimske cipele Salomon Men Snowtrip TS platio sam 150 eu pre 8 zima, i verovali ili ne izgledaju kao da su nosene jednu zimu.
Prosle zime kupio sam Skechers Men's Briggs Mora na isti fazon, platio 50 eu jeftinije i nakon jedne zime (i to bez puno snega) pokazuju znakove prilicne istrosenosti.
Po mom iskustvu za proverene top brendove cipela nije mi zao dati para, ali ne pola plate, to ne.
I da, ne znam od kud vam ideja da mozete kupiti original italijanske cipele za 100 eu? Nikad nije moglo niti ce moci.
Verovatno onima koji hoce da kupe za dzaba nije poznato da u Americi italijanska odela i cipele kupuju oni koji ne mare za cene i koji za nekoliko italjanskih odela i par cipela placaju koliko kosta san prosecnog Srbina-Golf VII.

U zdravlje.

vlado

pre 13 godina

Priča je jako nebulozna, nelogična i ne pije vodu. Kupila cipele za 100 evra, a kad je vidjela u drugoj radnji da imaju iste takve za oko 30 evra skontala je da su one cipele za koje je izdvojila 100 evra zapravo kineske cipele, a da su one od 30 evra original, umjesto da je obrnuto zaključila.

Djordje "Civijas for ever" Sharm el Sheikh/Sinay

pre 13 godina

cipele od plastike i kartona=100 eura!?Ceo svet je postao prljav zbog pohlepe za prokletim novcem-bez koga nemozemo!!Dokle cemo mi Srbi otici tako da cemo cak i svoju familiju obmanjivati sa losim kvalitetom za velike pare-POSTENJE se izgubilo iz ovog naseg danasnjeg vremena u kome zivimo!U Turskoj,Egiptu,Maroku,Tuneziji,Grckoj,itd. od koze jakne-mantile,cipele,cizmice zenske tesko je naci,ili ces dobro da platis

Alfa

pre 13 godina

klasican fandroid hejter koji nikad nije imao Apple uredjaj u rukama, na svakom iPhone na pozadini pise Designed by Apple in California, Assembled in China tako da ne znam o cemu pricas :-)

Jelena

pre 13 godina

Sale sale; pa nece biti bas tako: zasto bi Italijani stavljali "made in Italy" na kineske cipele, kad time unistavaju vlastitu proizvodnju po kojoj su vodeci u svetu; gube radna mesta i izazivaju zatvaranje fabrika?! Italijansku cipelu u Italiji ne mozes da kupis za manjeod 100 eura, i tone govorim o markama, nego o prosecnim cipelama; Geox, Nero Giardini itd. Jedna stvarje kad pise "designed in Italy" a druga "made in Italy".

dada

pre 13 godina

Ovde nije rec o tome sta je ova devojka, htela, mislila i sl. Znamo svi da Kinezi proizvode robu za ceo svet, ali ovo sto se prodaje kod nas, nije ni da ga nosis da ti neko plati, a kamoli kvalitet. 100e nije mala para, ali kad je uredjena drzava, imala bi gde da se buni i da joj se vrati novac. Takodje je cinjenica da se menjaju deklaracije, da menjaju etikete na kineskoj odeci, pa te za broj 38 ubrdjuju da je 42 i sl. Ne znaci da ja ne znam da napravim razliku, ali kad ides u kupovinu, treba ti cetvoro oci sto nije normalno!Ne treba dozvoliti da nas bas toliko mamunis za rodjene pare.

Dzoni

pre 13 godina

A sta je to cudno..pa nase privatizovane fabrike obuce i odece rade za italijane (plate manje nego u Kini) ,italijani samo zalepe njihovu fency marku i pise "made in italy"!

smart

pre 13 godina

muzi stoku,ko ihs sisa kad ne znaju , ima i na pijaci koznih sandala ,ali ne ,to sve gospoda ,mora da su iz butika ,a za ove mladje da ne pricam ,ne daj boze da nisu iz butika ,smejace im se drugovi ,ee jade jedne

Sale

pre 13 godina

Da li neko zna gde se prave decije cipele Baldino? Prodaju se kao domace ali to nigde ne pise. Ja bih rekao da su kineske, ali zaposleni ne priznaju to.

Nikola

pre 13 godina

U cenu ulazi materijal + rad. Kupite cipele na veliko u Kini za 10-20 Evra sa transportom, doterate u Italiju, prepakujete - cena pakovanja i rada oko pakovanja kosta oko 30 Evra. Ukupno, preko 51% cene je poreklom iz Italije, i proizvod se deklarise kao italijanski.
Da li je to nekorktna upotreba zakona tj. nelegitimno, jeste; da li je nelegalno - apsolutno nije.
Italijani prednjace u tome kada posmatrate EU.

ceca

pre 13 godina

@vlado - ne vlado,nisi ukapirao,shvatila je da ih je ona platila 70 evra vise!!! da im je prava vrednost 30 evra jer su kineske a ne italijanske!!! capito?

Alfa

pre 13 godina

klasican fandroid hejter koji nikad nije imao Apple uredjaj u rukama, na svakom iPhone na pozadini pise Designed by Apple in California, Assembled in China tako da ne znam o cemu pricas :-)

Bojan

pre 13 godina

4/5 obuće u svetu proizvodi Kina (o tome pisao i New York Times), i najveće "brendove". Pomirimo se sa tim da je Kina proizvodna sila, ne samo konfekcijska, nego i tehnološka.
Gospođa/ica što je platila cipele 100 evra, šteta što ih nije platila 200, jer tako se najbolje odvikava od lokal-sirotinjskog konzumerizma. 100 evra je velika para na Zapadu, mnogo veća nego u Srbiji, iako zarađuju hiljade evra. Cipele na Zapadu sam plaćao 10-40 evra, koliko su davali i moji evropski prijatelji. Ni evra više, to je bilo pitanje racionalnosti potrošnje. Poslednje cipele koje sam kupio u Srbiji su bile 1890 din, Made in Hong Kong. Celu zimu sam bio u njima, odlične.

vlado

pre 13 godina

Priča je jako nebulozna, nelogična i ne pije vodu. Kupila cipele za 100 evra, a kad je vidjela u drugoj radnji da imaju iste takve za oko 30 evra skontala je da su one cipele za koje je izdvojila 100 evra zapravo kineske cipele, a da su one od 30 evra original, umjesto da je obrnuto zaključila.

Dule

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.Isto i Apple radi kad napise Designed in California,a zna se odakle su delovi(Foxconn China).

Sale

pre 13 godina

Italijanske cipele za 100e, Ray Ban naocare za 30-70e, adidas i najke za 20e, kozne jakne za 50e, parfemi za 1000 dinara....i onda ocekuju jos da bude original....pa posle kukaju kako ih je neko presao.

Qrle

pre 13 godina

Cek cek malo, koga zamajavamo?
Oduvek je bilo plati pa klati, pa tako i sada.

Ako hoces da nosis kvalitet, plati brate original i nemoj da mislis par godina, ali original za koji se iz aviona vidi da nije druga klasa.

Ako nemas za skuplje, kupi malo jeftiniji (sto ne znaci i losiji) brend, bar toga danas ima.
Evo i primer... Zimske cipele Salomon Men Snowtrip TS platio sam 150 eu pre 8 zima, i verovali ili ne izgledaju kao da su nosene jednu zimu.
Prosle zime kupio sam Skechers Men's Briggs Mora na isti fazon, platio 50 eu jeftinije i nakon jedne zime (i to bez puno snega) pokazuju znakove prilicne istrosenosti.
Po mom iskustvu za proverene top brendove cipela nije mi zao dati para, ali ne pola plate, to ne.
I da, ne znam od kud vam ideja da mozete kupiti original italijanske cipele za 100 eu? Nikad nije moglo niti ce moci.
Verovatno onima koji hoce da kupe za dzaba nije poznato da u Americi italijanska odela i cipele kupuju oni koji ne mare za cene i koji za nekoliko italjanskih odela i par cipela placaju koliko kosta san prosecnog Srbina-Golf VII.

U zdravlje.

Djordje "Civijas for ever" Sharm el Sheikh/Sinay

pre 13 godina

cipele od plastike i kartona=100 eura!?Ceo svet je postao prljav zbog pohlepe za prokletim novcem-bez koga nemozemo!!Dokle cemo mi Srbi otici tako da cemo cak i svoju familiju obmanjivati sa losim kvalitetom za velike pare-POSTENJE se izgubilo iz ovog naseg danasnjeg vremena u kome zivimo!U Turskoj,Egiptu,Maroku,Tuneziji,Grckoj,itd. od koze jakne-mantile,cipele,cizmice zenske tesko je naci,ili ces dobro da platis

Made in Beograd

pre 13 godina

Preselila sam se iz UK u Beograd prosle godine, jer sam se nadala da mogu da zivim posteno i lepo u svojoj zemlji. Na svakom koraku su me podkradali:u prodavnicama naplacivali vise nego sto je napisano na proizvodu, u restoranima dodavali nesto sto nisam narucila,na razgovorima za posao trazili nenormalne stvari,u kaficima dolivali vodu u kuvano vino (80% vode, 20% vina)...I kad god sam se zalila gledali su me kao drzavnog neprijatelja, niko se nikad nije izvinio i jos su me gledali popreko jer sam se usudila da nesto kazem. Toliko mizernih stvari sam dozivela za 9 meseci da me je blam da nekome i ispricam. Vratila sam se u Englesku i ovde me niko ne potkrada,zaposleni u usluznim delatnostima i na salterima su uvek ljubazni i sad kad procitam da je neki prodavac u Srbiji uvalio kineske cipele devojci za 100e , samo prevrnem ocima i pomislim...nista novo u Srbiji...TUGA.

Jos uvek ih nosim

pre 13 godina

Od kako sam na buvljaku kupio, pre dve godine, skoro nove kozne muske cipele, Obuca Beograd, plus pastu za cipele, za 100 din vise ne prolazim pored radnji sa plasticnim kineskim cipelama.

Jelena

pre 13 godina

Sale sale; pa nece biti bas tako: zasto bi Italijani stavljali "made in Italy" na kineske cipele, kad time unistavaju vlastitu proizvodnju po kojoj su vodeci u svetu; gube radna mesta i izazivaju zatvaranje fabrika?! Italijansku cipelu u Italiji ne mozes da kupis za manjeod 100 eura, i tone govorim o markama, nego o prosecnim cipelama; Geox, Nero Giardini itd. Jedna stvarje kad pise "designed in Italy" a druga "made in Italy".

Marina

pre 13 godina

Posle se čude što opada promet, nije to zbog nemanja novca, ima nas sve više koji ne želimo da budemo budale, zapitkujemo, a onda doživljavamo neljubazne prodavce. Zapravo, sve nas je više koji cenimo svoj zarađeni novac, koji kad trošim (kolko god mali ili veliki) želim da kupimo tačno ono što želim, bez prevare. Kupila sam i lupu zbog sve sitnijih dekleracija (nije li to nezakonito), nažalost i sa njom ne vidim. Nisam ni znala da ima tako sitnih fontova... Kad god naletim na tu vrstu obmane, ne kupujem taj proizvod. Na moje zadovoljstvo, većina onih sa kojima sam u kontaktu radi upravo isto to. Ima nade!

Breskvica

pre 13 godina

Nista cudno,pre 8-9 godina u Pekingu sam Kupila kozne cipele za 10€, na kojim je pisalo Made in Italy...
Kojih sam se nanosala bar 3 godine

Che

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.Isto i Apple radi kad napise Designed in California,a zna se odakle su delovi(Foxconn China).
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dule, 19. maj 2013 11:30)

Da, ali postoji kvalitetna kineska roba, licencirana i brendirana i postoji kineski bofl i falsifikati koji provlace kao original.

buba

pre 13 godina

Pa i Parker hemijske,kad pogledas na njima pise Made in UK,a kad je otvoris videces da pise Made in Japan/China/Taiwan.I sto i Apple radi kad napise Designed in California, a zna se odakle su delovi (Foxconn China).

Nije problem kad pise Made in China, nego kad ne pise, odnosno kad pise Made in Italy, a ono Kina.

smart

pre 13 godina

muzi stoku,ko ihs sisa kad ne znaju , ima i na pijaci koznih sandala ,ali ne ,to sve gospoda ,mora da su iz butika ,a za ove mladje da ne pricam ,ne daj boze da nisu iz butika ,smejace im se drugovi ,ee jade jedne

dada

pre 13 godina

Ovde nije rec o tome sta je ova devojka, htela, mislila i sl. Znamo svi da Kinezi proizvode robu za ceo svet, ali ovo sto se prodaje kod nas, nije ni da ga nosis da ti neko plati, a kamoli kvalitet. 100e nije mala para, ali kad je uredjena drzava, imala bi gde da se buni i da joj se vrati novac. Takodje je cinjenica da se menjaju deklaracije, da menjaju etikete na kineskoj odeci, pa te za broj 38 ubrdjuju da je 42 i sl. Ne znaci da ja ne znam da napravim razliku, ali kad ides u kupovinu, treba ti cetvoro oci sto nije normalno!Ne treba dozvoliti da nas bas toliko mamunis za rodjene pare.

Sale

pre 13 godina

Da li neko zna gde se prave decije cipele Baldino? Prodaju se kao domace ali to nigde ne pise. Ja bih rekao da su kineske, ali zaposleni ne priznaju to.

ceca

pre 13 godina

@vlado - ne vlado,nisi ukapirao,shvatila je da ih je ona platila 70 evra vise!!! da im je prava vrednost 30 evra jer su kineske a ne italijanske!!! capito?

Dzoni

pre 13 godina

A sta je to cudno..pa nase privatizovane fabrike obuce i odece rade za italijane (plate manje nego u Kini) ,italijani samo zalepe njihovu fency marku i pise "made in italy"!

Nikola

pre 13 godina

U cenu ulazi materijal + rad. Kupite cipele na veliko u Kini za 10-20 Evra sa transportom, doterate u Italiju, prepakujete - cena pakovanja i rada oko pakovanja kosta oko 30 Evra. Ukupno, preko 51% cene je poreklom iz Italije, i proizvod se deklarise kao italijanski.
Da li je to nekorktna upotreba zakona tj. nelegitimno, jeste; da li je nelegalno - apsolutno nije.
Italijani prednjace u tome kada posmatrate EU.