Četvrtak, 16.05.2013.

09:45

Mekdonalds odlazi iz Makedonije

Nakon 16 godina, američki lanac za brzu hranu Mekdonalds odlazi iz Makedonije.

Izvor: Tanjug

Mekdonalds odlazi iz Makedonije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Macedoroman

pre 10 godina

I kada se Mek otvarao u Skopju i Ohridu mnogi su predviđali ovakav kraj. Jer kako je moguće da plastična hrana konkuriše ćevapima kod Destana, muskulu (ribiću) u gradskoj pivnici ili jagnjetini u Mehani B. Ili da Mek u Ohridu koji je veličine 10 kvadratnih metara i više liči na ulični kiosk konkuriše restoranima koji služe džomlezec, palešnicu, šarsku pljeskavicu, da ne govorimo o ohridskoj pastrmki ili belvici. Nemoguća misija.

lazy houseboy

pre 10 godina

@ Šta se svi folirate kao ne jedete u meku???
(Marko, 16. maj 2013 20:21)

Marko, nikad! Imam novca, hranim se s'vremena na vreme (sto ume da bude cesto) na ulici, po restoranima, pekarama, picerijama... ali u Meku stvarno nikad. Bez trunke foliranja. Ima nas i takvih.

dewf

pre 10 godina

Meso koje se koristi za hamburgere mislim na govedinu dolazi iz Srbije iz jedne male klanice koja se samo preradom mesa za MC bavi. Bio sam tamo slucajno i moram priznati da nisam video ni soju ni hlorisano meso a ni aditive. mozda je ovo izuzetak ali ova zena koja je vlasnik te klanice stvarno kokretno radi i jako je uredno. Meso se melje u odredjenim razmerama tako daima i masnoce odredjen procenat. Licno jako retko jedem jer mi smetaju one lepinje u kojima se sluzi meso tj smetaju mi generalno aditivi pa uglavnom jedem salate ili jedem nesto sto znam da nema aditiva.

Mc ćevap

pre 10 godina

ti sto radis u mc donasldsu kazi ljudima za koliko sekundi se ispece i to zamrznuti hamburger i onda da pricamo o cistom govedjem mesu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (darko, 16. maj 2013 19:31)
Naravno,pošto je to brza hrana grill ploče su na visokim temperaturama i za manje od minut se ispeče pre toga duboko zamrznuto meso ali meso je goveđe.To je propaganda konkurencije da prodajemo sojino meso ili genetski modifikovanu hranu.Mc Donalds jeste skup za naše prilike ali nismo jajare da ljudima uvaljujemo neki falš proizvod,dakle ako kažemo da su hamburger ili Cheesburger od goveđeg mesa onda jesu,ako ne verujete možemo otići u proizvodni pogon gde se vrši obrada mesa da se uverite.Ono što se spremi kod nas nije ništa nezdravije od mesa iz roštiljnica ili ćevabdžinica ali su naši standardi u pogledu kvaliteta,usluge i čistoće na mnogo višem nivou.

realan

pre 10 godina

ma u skoplju i nije bila neka gužva kod njih,često sam u skoplju, ljudi ma tamo je hrana izvanredna cevapi ,burek pite corbe pljeskavice ,po restoranima da ne pričam za male pare da se prejedes,tako da nema šta da traže tamo dole

jova

pre 10 godina

@StoMuGromova

Ja u wc-u vidim mentalitet, higijenu i malogradjanstinu vlasnika restorana, te kuhinju. Tj, ako nisam zadovoljan wc-om, ja u tom restoranu ne jedem.

darko

pre 10 godina

ti sto radis u mc donasldsu kazi ljudima za koliko sekundi se ispece i to zamrznuti hamburger i onda da pricamo o cistom govedjem mesu

marko nb

pre 10 godina

Makedonci imaju prelepu i zdravu hranu i to djubre im ne treba. To inace preko jede samo beda i sirotinja. Evo me u Americi i ovde mek izgleda kao najveca rupa. Spori su, sve je strokavu. Higijena je na nivou javnog wc-a u bg-u. A kako izgledaju ljudi koji ovde to jedu bolje da ne napisem. Debeli je blaga rec. Zato i imaju svi restorani dupla vrata.

shazam

pre 10 godina

U Meku jedem zaista retko, mozda jednom godisnje. Nisam nesto gadljiv, ali od kako sam gledao dokumentarac o tome kako u Americi izgledaju njihove klanice, cime se hrane goveda, kako su naduvena od toga, koliko leze u gomili sopstvenog izmeta nakon sto su ubijena...tesko mi je da "progutam" njihov proizvod, i bukvalno i figurativno. Ne verujem da je hrana u Meku zdravija u Srbiji nego sto je u Americi - i u smislu losih masti, i potencijalno kancerogenih materija, i opasnih bakterija u mesu. Vidim ovde se pominje poredjenje sa srpskim rostiljima/cevabdzinicama... znam da pecenje na cumuru moze da bude nezdravo, ali danas mnogi ni ne peku na cumuru vec na el. plotni. Sto se tice toga da li je meso sveze i da li ima higijenskih problema sa drugim sastojcima, to verovatno zavisi od vlasnika i vrste mesta. Ako je neka kafanica na Ibarskoj, tamo sigurno mogu da uvale nesto bezveze, kao i ako je neko ko zbog lokacije na prometnom mestu u centru uvek ima puno musterija. Ali u principu onaj kod koga dolaze ljudi iz kvarta/kraja, nece rizikovati da sa jednom turom pokvarenog mesa koje ce dobiti upola cene ili neobracanja paznje na druge sanitarne uslove izgubi gro musterija. Dakle, ako ste imalo probirljivi sto se tice mesta na kome cete kupiti rostilj (a kod nas takvih mesta ima zaista puno, bio u pitanju lokalni restoran, mesar sa usluznim pecenjem ili obican kiosk), dobicete po pravilu i kvalitetnije meso, i svezije sastojke, i neuporedivo obilniji obrok, i manji racun, nego u Meku

Aleksandar

pre 10 godina

za (defran, 16. maj 2013 14:35)

Kada pominjete da neko nije video dalje od Beograda... u srpskom jeziku je izraz " cak stavise" pleonazam, tj. suvisna recenica, jer obe reci imaju isto znacenje. I jos nesto: stavise se pise spojeno, a ne odvojeno.
Hvala.

Mc ćevap

pre 10 godina

Ja radim u Mc Donaldsu i verujte mi sve je to prirodno goveđe meso,nema genetski modifikovane hrane i sastojaka odgovorno tvrdim,najbolji krompir se posebno selektira za naše restorane.Svi evropski i svetski standardi oko transporta,skladištenja i zamrzavanja robe se poštuju.Kvalitet,usluga i čistoća će biti na najvišem mogućem nivou.Nismo savršeni ali smo bolji od konkurencije jer se trudimo da ispunimo zahtevne standarde kvaliteta,usluge i higijene.Mi iz Mc Donaldsa Srbije bi trebali biti primer kako se treba raditi u ovim teškim vremenima.Kada bi se sve firme u Srbiji ugledale na Mek Srbija bi ekonomski i poslovno blistala.

Sasa

pre 10 godina

@(Peter, 16. maj 2013 15:13)
U Kanadi, gde inace zivim, samo bedni,grdni i Kinezi jedu u McDonaldsu. Cak se vodi i kampanja da se zabrani davanje igracaka deci uz obrok jer nije eticki... Hrana im je vise nego tuzna.A u poslednje vreme uvode neke salate i "zdravu" hranu.
Kod nas pljeskavice imaju luk, ali zato cevapi NE tako da imas izbor. A meso ima UKUS za razliku od MC zamrznutih pljeskavica. Ovde McDonalds belezi pad, kao i Koka Kola, jer se narod polako trezni i ne naseda vise na njihove reklamne kampanje... A ko voli - neka jede. Inace, bravo Makedonci!

StoMuGromova

pre 10 godina

Hahah, OMG , najjaci su mi komentari ovih sto idu u Mc jer im se svidja WC...znam da smo primitivni kao narod, i razumem da preovladava malogradjanski mentalitet, ali zar bas toliko...

Vlajko

pre 10 godina

Verovali ili ne izbegavam mek jer mi je skup.Da bi se najeo treba mi 500 dinara dok pljeskavice kostaju od 150-300.Cisto da se ogradim sve je to junk food, i jedem samo ako sam ceo dan u gradu.Home made je ipak broj 1

Pazarac

pre 10 godina

U Pazaru za 200 din dobijem porciju belog mesa od koje sam i vise nego sit,da bi se zasitio u MecDonaldsu moram pojest barem dva mec Chiken koji kostaju oko 550-600 din.Zakljucak triput skuplje.
MecDonalad moze da radi samo u vellikim i bogatim gradovima.... nije to za nas nemamo mi toliko para:-)

Alimpije

pre 10 godina

Moram da priznam da sam isao i u Mek i u cevabdzinice da jedem. I onda je to postalo preskupo za mene, i dohvatih se kutlace i recepata. U pocetku je bilo strasno komplikovano. Sada, za 300 dinara napravim odlican i zdrav rucak koji jedem 2 dana, vise mi se svidjaju 3-4 przenice od bilo kakvog bureka. Da ne pisem o sampinjonima, bukovacama na sto nacina. I sve to ne oduzima vise od 1-2 sata dnevno. Proprziti malo luka sa slaninom i sa krompirom, laka paradajz corbica....

Lopar

pre 10 godina

Zivim u Nemacku, a prosle gidine bio sam u Skoplju.Pomfrit kojeg sam tamo kupio, pod istim imenom kao u Nemacku nije imao ni 50% grama od onoga u Nemacku.To je mozda samo jedan razlog od mnogih drugih razloga zbog kojih McDonalds nece vise da saradjuje sa ovom makedonkom firmom.

Pantagruel

pre 10 godina

Какве сам ја ћевапе појео у старом делу Скопља (оном турском). Никад и нигде боље у животу, а за мале паре. И како онда "Мек" да опстане тамо?

klupadovrata

pre 10 godina

U Meku ima za svakog po nesto. Ja ne volim npr. hamburger,ali zato pojedem sladoled (koji im je vrhunski) ili pitu od jabuke ili popijem milkšejk, malo proćaskam sa društvom i bude ok. Bitno da je uglavnom čisto i ne sme da se puši. A i nekad izvedeš devojku pa jeftinije prođeš xexe.

jovica

pre 10 godina

Mcdonald i njihova junky fodd je skuplja i u svaki slucaj nekvalitetnija alternativa bilo kojoj brzoj hrani koja se prodaje kod nas ako zaboravimo one kioske, koje u Skoplju i nema vise, jer svako ko hoce da otvori sendicarnicu mora da prodje strogi Hasap kvalitet. Pa normalni obrok u Mcdonaldu sa coca-colom je minimum 5 eur, a za te pare mozes i u kafanu da sednes sa salatom i picem.

Peter

pre 10 godina

Balkanski primitivizam na delu, a mogu misliti kakvo je tek zaista stanje kada na ovom sajtu ima ovakvih komentara,tj kad bi se vrsli anketa na onim totalno neobrazovanim i informaticki nepismenim.Neko dole spominje grcku i jedan mek.Ne znam o cemu govori covek, tamo jedevm i posluje i pored dobre domace fast foot koknurecije kao sto je Goody's.(googleu sake pa pronadjite).Druga stvar:za razliku od domacih prevaranata koji melju,oci,koske,podmicuju inspekcije i ko zna sta rade Mek se ne zeza sa takvim stvarima i nema nameru da sebi rusi ugled ili placa milionske odstete.Postoji nesto sto se zove standardizacija,npr HACCAP za koju prosecan balkanac verovatno misli da je psovka ili ima neke veze sa HAARP-om i da je deo zavere protiv nas najpametnijih ljudi na svetu.Takodje,ono sto prosecan mozak na balkanu ne shvata jeste da je Mek internacionalna kuhinja tj prilagodjen svetskom proseku plus lokalni specijalitetim(koje licno ne volim zbog luka koji ide unutra) pa tako vecina zemalja ima razlicit meni u meku pored standardne ponude.Ja bih postavio pitanje da li je moguce da je ceo svet blesav ili lud pa taj isti Mc ima stotine hiljada zaposlenih i milione usluzenih dnevno.Kako to da Nislija,Loki ili bilo ko od nasih nije napravio barem deo tog svetskog uspeha?Prvo sto mi padne na pametu jesu valjda bube koje gmizu i koje sam vidjao na ovakvim mestima.Mozda to prolazi kod vas u kuci, ali u sivilizovanom svetu jako tesko.Kljucna stvar:za vecinu je mek skup.

glasac ds-a

pre 10 godina

Ja sam samo jednom jeo u McDonalds-su i to u inostrastvu jer nisam imao sta drugo da kupim od brze hrane.Rekao sam sebi tad i nikad vise.Hrana je bez mirisa i ukusa jednom reciju nikakva.O zdravoj hrni da ne govorim, GMH itd.Nista bez domace pljeske,janjetine itd :-)

Aleksandar

pre 10 godina

Kada bi inspektori proveravali higijenu, kvalitet i uslove u nasim domacim pljeskarnicama, a ne da budu podmazani, onda ni kod nas ne bi bilo ni Meka ni KFC ni ostalih drangulija. Inspektori bi trebalo da imaju fine plate, da ne bi bili podmazivani. Ali tesko u ovoj sredini, gde vlast navise vacari, a ostavlja mrvice ostalima. Nije ni cudo sto smo korumpirani.

Zrenjaninac

pre 10 godina

@Pedja

Kako nema takve ponude? Pun BG pljeskara i pecenjara. A najjaci dozivljaj je u restoranu Sunce (pored Doma omladine odmah). Podvarak da ubijes za porciju. Cene popularne (399 dindzi dnevni meni).

McDonalds zaobilazim u sirokom luku. U Zrenjaninu su ga otvorili 1997/8 i mislim da ni godinu dana nije izdrzao i pokupili se i otisli. U Banatu ima alternative na svakom koraku.

Pedja

pre 10 godina

@Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima...

Ovo što ste napisali nije tačno, barem ne u Beogradu. Ja sa devojkom u MC-u ručam sa sve dezertom i pićem za 1070 din. Napišite u kom drugom restoranu to mogu. I usput MC u Beogradu radi odlično, non-stop je gužva. I treba da rade jer rade pošteno i uvek izdaju fiskalni račun za razliku od mnogih "nacionalni" restorana koji potkradaju državu izbegavanjem plaćanja poreza.

Milorad

pre 10 godina

@Dusan: Ajde Dusane kazi mi ijedno mesto restoranskog tipa (gde se sedi i jede) na zapadu da je jeftiniji od Meka. Burger King je oko 2 puta skuplji a KFC i Pica Hat i vise. Pravi restorani su naravno jos skuplji. Bas me interesuje da naucim od tebe koje je to mesto gde se sedi i jede jeftinije od Meka na zapadu? Kazi samo jedno ime.

Unutrasnjost

pre 10 godina

Cini mi se da su kod nas smanjili porciju u odnosu na ranije tj. zimus. I sada je preskup cak i za povremeno kada hoces da promenis ukus. Neka povecaju malo porciju pa cemo.se opet gledati jednom mesecno.

defran

pre 10 godina

E najbolji su ovi koji komentarisu kako je na zapadu a nisu bili dalje od Beograda... McDonalds na zapadu uopste NIJE JEFTIN, cak sta vise... U to sam se licno uverio. I nemojte da komentarisete kada ne znate. Nista bolji nisu ni ovi koji govore o ,,nasim'' cevapima i pecenju. Kao da je to nesto zdravije...

Futurist

pre 10 godina

nisam fan McDonaldsa ali kod njih bar postoji deklaracija na svakom proizvodu. da li se nekad neko otrovao u McDonaldsu ? manite me nase zdrave hrane. zdrava hrana je ev ono sto spremi moja lepa prijateljica :) zdrava i dobra hrana u kafani je naucna fantastka( kao i prica da je domaca rakija bolja od viskija ). da li je neko oslepeo od civasa ili setaca ? da li je neko bacio kasiku pre nego sto je stigao do bolnice od dve casice ? kod nas je to svakodnevna pojava.ne pijem alkohol, tj ne bas cesto trgnem po jedan dva ( viskija ) . radzu nisam probao.. skoro dvadeset godina. i nemam nameru posle zozovace

Pedja

pre 10 godina

@Zemlje koje imaju dobru hranu i kvalitetnu kuhinju nemaju Mekdonalds.

U Skopju ima dosta malih, brzih, usluznih restorana sa domaćom kuhinjom koji su veoma jeftini a hrana je fantastična. I kod nas bi ljudi više jeli u takvim restoranima kad bi ih bilo. Radije bi pojeo prebranac sa kobasicom negde kad bi koštao 150-200 din nego što bi pojeo Big mac ali u Beogradu nema takve ponude.

bgbg

pre 10 godina

Ja se sigurnije osećam kad jedem u meku nego kad kupujem pljesku po kioscima.

Gazde kioska samo malo "podmaže" inspekciju i neće ništa da mu gleda meso i higijenu i mogu realno da prodaju bilo šta što liči na meso. Trovao sam se kod Lokija i čuo sam da su se drugi trovali, ali nikom ništa.

A u Meku bi narod nabio na kolac sve tamo kad bi se čulo da je nešto pokvareno.

Vladimir Pula

pre 10 godina

Krivi naslov na neki nacin. Poduzece koje je imalo pravo na franšizu ga vise nema. McDonalds ce naci nekog drugog partnera i to je to. Nema šanse da se nece naci brojni ljudi koji ce htjet uzivat u ugovoru sa Mac-om.

sale

pre 10 godina

@tuga
U Grckoj su zatvoreni osim jednog na Sintagmi gde jedu samo turisti. Imao sam priliku pa prisustvujem sasantku MCDonaldsa i vidim njihove statistike i analize. Zatvorili su zbog jake konkurencije i kvalitetne domace hrane. Imas mnogo dobar giros za 2-3 evra i plasticni hamburger za mozda i vise para, sta bi izabrao? Nemam nista protiv njih ali u Atini kad prodjem pored MC meni iskreno smrdi.

jeremija

pre 10 godina

Makedonci imaju extra klopu i razmišljaju svojom glavom.Dok je ćevabdžinica, pečenjara i pekara u Srbiji M.D. može raditi samo u većim gradovim gde narod ne zna šta je kvalitet.Gde može da se porwedi pola kile prasetine sa jednim big mekom punim GMO mutant sastojaka.

Kosta

pre 10 godina

Ne razumem ljude koji su za to da MekDonalds ode. Sto imas veci izbor to je bolje. Treba da imas i nacionalnu kuhinju i kinesku i taj i meksicku itd. Sto imas veci izbor da jedes sta god hoces to bolje. Secam se kada je Zika Kovacevic otvorio prvi MekDonalds u Beogradu Marta 1987. To je bio novi ambijent, novi standard ponasanje osoblja, nova mogucnost izbora. Na prvoj sledecoj utakmici Zvezda-Dinamo, skandiralo se "Mi imamo MekDonalds". Dan danas kada odem za Beograd volim da svratim u Mek (na Terzijama). Svidja mi se ambijent i WC. Na zapadu kada udjes u Mek vidis, sto bi rekli, one sa koca i konopca, a u Beogradu su unutra uglavnom fini ljudi.

Veliki pozdrav

pre 10 godina

Srbi su cudan narod. Niko ne pljuje vise po Americi, junk-food, GMO od nas; a u Mc-u jedu cesce nego bilo ko u Evropi i piju nenormalne kolicine coca-cole (barem Beogradjani, ne znam kako je u ostatku Srbije). Pa oni i posluju ovde zato sto imaju racuna za to.
Ako smatrate da je nesto lose nemojte ga kupovati; Meni su u ranom detinjstvu usadili odbojnost prema brzoj hrani i coca-coli, tako da ja skoro nikad ne jedem u Mc-u a coca-colu pijem jos redje. Ne bih nikoga proterivao, zatvarao ili zabranjivao neki proizvod. Niko vas ne tera da kupujete kod njih. Neka svako ima izbor.

Dusan

pre 10 godina

Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima. Na zapadu se tamo uglavnom ide da bi se pojelo nesto jeftino, a kod nas iz potpuno drugih razloga. Secam se kada sam kao student putovao po zapadnoj Evropi, Mek mi je bio nesto poput narodne kuhinje - jer se za bolje nije imalo ;)
(Marko, 16. maj 2013 10:59)
.......... Koliko je meni muka od ovih prica "na zapadu, na zapadu". Posto zivim na tom cuvenom zapadu, mogu ti pouzdano reci da MCD nije jeftin u odnosu na drugu hranu tako da nema potrebe da se pravis pametan i dovodis ljude u zabludu.

perax

pre 10 godina

Jeste mek to sto jeste, ali par argumenata i u odbranu istog:

1. Na zapadu (pa i kod nas) kada sam u gradu koji ne poznajem i u zurbi, u Meku znam sta me ceka
2. ljubaznost, cist wc
3. Uslovi za zaposljavanje u Meku u Srbiji za nekog ko ce prodavati pljeskavice su bolji od vecine nasih privatnika (bele plate, jasno radno vreme, trudnicko, bolovanja, slobodni dani, sve)
4. Kao sto neko vec rece - nasa brza hrana (pa i restoranska) je vrlo sumnjiva, od porekla i sadrzine mesa do nacina obrade.

mvgr

pre 10 godina

NEKA IDE I IZ SRBIJE.Imamo mi svoju kuhinju i dobre kuvare.Nećemo ostai gladni.Kad oni mogu da naprave naše pljeskavice i ćevape,nikada.Mogu da nam prodaju plastične pljeskavice i ostale gluposti samo lepo upakovane.

wacom

pre 10 godina

uvek pametni komentari a realnost potpuno suprotna - udjite u bilo koji shopping centar, usce, delta i sl. i tamo gde je hrana uvek je 5 puta veca rulja kod mekdonaldsa nego kod svih drugih prodavaca. tuzno, ali tako je. kod nas su ljudi opcinjeni tim, to je neverovatno.

Makedonac

pre 10 godina

Mislim da se ne radi o plateznoj moci. Kad bi bilo tako, ne bi u zadnjih godinu dana dosli Burger King i Domino's Pizza.

Pre ce da je u pitanju nepostovanje fransize. Pre nekih mesec dana smo u Mekdonaldsu dobili sladoled sa nestandardnim prelivom, a pre 15 dana tost sa nestandardnim sirom (da, cesto odlazimo u Mek, sin nam je lud za happy meal-om). U svakom slucaju, ocekujem da se stvari srede u roku od mesec-dva.

Civitas

pre 10 godina

Zemlje koje imaju dobru hranu i kvalitetnu kuhinju nemaju Mekdonalds.
(Pera Zdera, 16. maj 2013 10:11)

Na primer?

Sudan, Somalija, Čad, Mali?
Veliki gurmani, nema šta...

Bosna

pre 10 godina

Pa normalno, kada je Makedonska pljeskavica mnogo bolja nego njihova, a u Bosni nikad neće ni doći.
(Srećko, 16. maj 2013 12:12)

U Bosni McDonalds ima već 5 restorana, 2 Sarajevo, 1 Mostar, 1 Tuzla i 1 Banjaluka, i koliko vidim većinu vremena su prazni, ipak ne moze se parirati cevapima i tradiciji

Srećan čovek

pre 10 godina

Neverovatno kakav smo mi narod, stalno nam nešto smeta, uvek je drugi kriv, svi nas mrze, stalno postoji neka zavera. Kao i u sportu svi mi smo najbolji selektori, tako i sada svi sve znaju o McDonald's-u, a istina je da velika većina nikad nije ušla u neki restoran, a odakle dolazi hrana i kako se pravi su najverovatnije "španska sela" Neznanje je najgore!

r.

pre 10 godina

Uz svo postovanje prema rostilju i cevapima ali da li neko zaista misli da su cevapi ili pljeskavice kupljene na kiosku kod lokalnog "majstora" zaista bolje i da se bilo ko moze osloniti na higijenske navike, poreklo mesa ili na bilo sta u tim kioscima? Tone mesa starog ko zna koliko godina se iz Juzne Amerikesvercuju preko Kosova u Srbiju, sta mislite gde zavrsavaju, u McDonaldsu ili u kiosku na cosku? MCDonalds nije bogzna sta ali neka pravila i standardi ipak postoje.

xim

pre 10 godina

Ako mislite da nasi Grill kiosci prodaju zdraviju hranu od McD onda ste naivni. Mislite da je ono plavo pokvareno meso koje rostiljdzije uvaljaju u alevu papriku pa onda isprze na kancerogenom dimu zdravije od McD mesa? Ja u McD jedem jednom u par meseci i mogu reci da mi tako niti skodi niti imam nesto protiv! A za mnoge od vas ovde: Pa nije vam kriv ni McD, ni Facebook, a ni bilo koje slicno "zlo", ako niste sposobni umereno da ih koristite, vec ste vi sami krivi za to!

NČF

pre 10 godina

Čudnog li sveta... kao da vas neko bije štapom po grbini da idete u Mek.
Ko neće, ne mora. Zaobiđite ga.
Jediin razlog je taj što je platežna moć tamo nešto slabija, pa nije išlo kako su planirali. Kakav crni bojkot, što neko napisa...

LuganoSrb

pre 10 godina

bravo braco sa juga, kad bi i Srbi imali pameti...mars sa balkana americki trovaci! ko jede McD pored nase hrane je...ma necu da vredjam. zivelja pljeskavica i cevapi!!!

Pametnjaković

pre 10 godina

Opametili se ljudi, ne jedu više đubre, pa ameri ne zarađuju dovoljno. Ameri čim primete male gubitke oni odmah zatvaraju, a ne ko ovi naši koji izdržavaju gubitaše doživotno, pa onda cela zemlja propada sa njima.

Jupi

pre 10 godina

Blago njima, zato ce stranci pored auto puta da jedu tavce na gravce ili ce da samo da daju gas da prodju sto pre. U Srbiji ima jedan Mcdrive 100 km od Beograda kao da prodaju kavijar.Toliko o Balkanskom smislu za biznis,umesto da otvaramo radna mesta i prodajemo strancima u tranzitu ono sto znaju i hoce (Turci+Albanci su najbrojniji a jedu u McDonaldsu jer je sve od "govedine"), mi cemo da pravimo "Turske"restorane, sve moramo da iskomplikujemo dotle da dodje neko sa strane i onda se pitamo zasto nase firme drze stranci.

Aleksandar

pre 10 godina

@(Pera Zdera, 16. maj 2013 10:11)

Kao recimo Italija, Francuska, Indija, Kina, Japan... Čekaj, pa oni imaju McDonald's, hoćeš reći da Makedonci imaju bolju hranu i kvalitetniju kuhinju od njih?

Pravo je čudo koliko naši ljudi s podozrenjem gledaju na dotični junk food lanac dok redovno kupuju ko zna kakvu hranu po roštiljdžinicama koje ne mogu ni minimum higijenskih uslova da ispune i čija hrana odiše kancerogenima usled pečenja na ćumuru - i još misle da je ta i takva hrana išta bolja od onoga što se služi u McDonald's-u. Obaveštenje za vas - nije, znatno je gora od toga, a vašu poviku na McDonald's ću prihvatiti kad makar istim epitetima počastite i naše gore listove iz iste industrije junk food-a...

Marko

pre 10 godina

Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima. Na zapadu se tamo uglavnom ide da bi se pojelo nesto jeftino, a kod nas iz potpuno drugih razloga. Secam se kada sam kao student putovao po zapadnoj Evropi, Mek mi je bio nesto poput narodne kuhinje - jer se za bolje nije imalo ;)

Sveto

pre 10 godina

Makedonija je mala, Skoplje još manje, i svi dobro znaju ko je "SJ" i kako je došao do kapitala "preuzimanjem" Pivare Skopje od radnika. McDonalds je tamo pod neprekidnim bojkotom već 16 godina, i možda bi i mi mogli nešto da naučimo od Makedonaca...

Peter

pre 10 godina

@PeraZdera: Ne nego zemlje koje su toliko siromasne da nemogu da prave promet u ovim restoranima,nemaju Mcdonalds.Otkad to Makedonija ma bolju hranu nego npr Madjarska? (po tvojoj logici?)

humano i prijatno mesto

pre 10 godina

MekDonalds je kod nas nezamenljiv, i kao prijateljski lanac restorana odigrao je važnu društvenu ulogu u dostojanstvenom okupljanju i jelu.
Pruža primer standardima, pristupačnošću i vedrim duhom i dizajnom, a u Happz mealu je kućica sa potočarkom koja raste.
Osoblje u Novom Sadu je najotmenije.

Mudro

pre 10 godina

Dobra vest.
Od svih restorana brze hrane sa nezdravom i GMO hranom, McDOnalds je na samom dnu.
Zemlji koja ima nacionalnu kuhinju kao Makedonija, stvarno nije ni trebao jedan ovakav lanac.

tuga

pre 10 godina

@ Pera Zdera

Misliš u Japanu i Francuskoj nema McDonalds? Ili na primer u Kini? Italiji možda? Grčkoj?

Pre će biti da tamo gde ljudi nemaju para da daju par evra za minijaturni obrok, da odatle McDonalds odlazi. Pa u Zrenjaninu su zatvorili Mek. Jel to možda zbog čuvene Zrenjaniske kuhinje?

agron

pre 10 godina

Razlog su cevape i burek ne moze mcdonalds na balkanu a verujte nit u Finskoj mu bash ne ide jel ovde je hesburger finski srushio mcdonaldsa veq 15 godina.A ko konsumirao mcdonaldsove zna da nema nishta specialno samo cena je specijalna.

tuga

pre 10 godina

@ Pera Zdera

Misliš u Japanu i Francuskoj nema McDonalds? Ili na primer u Kini? Italiji možda? Grčkoj?

Pre će biti da tamo gde ljudi nemaju para da daju par evra za minijaturni obrok, da odatle McDonalds odlazi. Pa u Zrenjaninu su zatvorili Mek. Jel to možda zbog čuvene Zrenjaniske kuhinje?

Marko

pre 10 godina

Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima. Na zapadu se tamo uglavnom ide da bi se pojelo nesto jeftino, a kod nas iz potpuno drugih razloga. Secam se kada sam kao student putovao po zapadnoj Evropi, Mek mi je bio nesto poput narodne kuhinje - jer se za bolje nije imalo ;)

Aleksandar

pre 10 godina

@(Pera Zdera, 16. maj 2013 10:11)

Kao recimo Italija, Francuska, Indija, Kina, Japan... Čekaj, pa oni imaju McDonald's, hoćeš reći da Makedonci imaju bolju hranu i kvalitetniju kuhinju od njih?

Pravo je čudo koliko naši ljudi s podozrenjem gledaju na dotični junk food lanac dok redovno kupuju ko zna kakvu hranu po roštiljdžinicama koje ne mogu ni minimum higijenskih uslova da ispune i čija hrana odiše kancerogenima usled pečenja na ćumuru - i još misle da je ta i takva hrana išta bolja od onoga što se služi u McDonald's-u. Obaveštenje za vas - nije, znatno je gora od toga, a vašu poviku na McDonald's ću prihvatiti kad makar istim epitetima počastite i naše gore listove iz iste industrije junk food-a...

xim

pre 10 godina

Ako mislite da nasi Grill kiosci prodaju zdraviju hranu od McD onda ste naivni. Mislite da je ono plavo pokvareno meso koje rostiljdzije uvaljaju u alevu papriku pa onda isprze na kancerogenom dimu zdravije od McD mesa? Ja u McD jedem jednom u par meseci i mogu reci da mi tako niti skodi niti imam nesto protiv! A za mnoge od vas ovde: Pa nije vam kriv ni McD, ni Facebook, a ni bilo koje slicno "zlo", ako niste sposobni umereno da ih koristite, vec ste vi sami krivi za to!

Sveto

pre 10 godina

Makedonija je mala, Skoplje još manje, i svi dobro znaju ko je "SJ" i kako je došao do kapitala "preuzimanjem" Pivare Skopje od radnika. McDonalds je tamo pod neprekidnim bojkotom već 16 godina, i možda bi i mi mogli nešto da naučimo od Makedonaca...

Peter

pre 10 godina

@PeraZdera: Ne nego zemlje koje su toliko siromasne da nemogu da prave promet u ovim restoranima,nemaju Mcdonalds.Otkad to Makedonija ma bolju hranu nego npr Madjarska? (po tvojoj logici?)

perax

pre 10 godina

Jeste mek to sto jeste, ali par argumenata i u odbranu istog:

1. Na zapadu (pa i kod nas) kada sam u gradu koji ne poznajem i u zurbi, u Meku znam sta me ceka
2. ljubaznost, cist wc
3. Uslovi za zaposljavanje u Meku u Srbiji za nekog ko ce prodavati pljeskavice su bolji od vecine nasih privatnika (bele plate, jasno radno vreme, trudnicko, bolovanja, slobodni dani, sve)
4. Kao sto neko vec rece - nasa brza hrana (pa i restoranska) je vrlo sumnjiva, od porekla i sadrzine mesa do nacina obrade.

Veliki pozdrav

pre 10 godina

Srbi su cudan narod. Niko ne pljuje vise po Americi, junk-food, GMO od nas; a u Mc-u jedu cesce nego bilo ko u Evropi i piju nenormalne kolicine coca-cole (barem Beogradjani, ne znam kako je u ostatku Srbije). Pa oni i posluju ovde zato sto imaju racuna za to.
Ako smatrate da je nesto lose nemojte ga kupovati; Meni su u ranom detinjstvu usadili odbojnost prema brzoj hrani i coca-coli, tako da ja skoro nikad ne jedem u Mc-u a coca-colu pijem jos redje. Ne bih nikoga proterivao, zatvarao ili zabranjivao neki proizvod. Niko vas ne tera da kupujete kod njih. Neka svako ima izbor.

NČF

pre 10 godina

Čudnog li sveta... kao da vas neko bije štapom po grbini da idete u Mek.
Ko neće, ne mora. Zaobiđite ga.
Jediin razlog je taj što je platežna moć tamo nešto slabija, pa nije išlo kako su planirali. Kakav crni bojkot, što neko napisa...

Mudro

pre 10 godina

Dobra vest.
Od svih restorana brze hrane sa nezdravom i GMO hranom, McDOnalds je na samom dnu.
Zemlji koja ima nacionalnu kuhinju kao Makedonija, stvarno nije ni trebao jedan ovakav lanac.

r.

pre 10 godina

Uz svo postovanje prema rostilju i cevapima ali da li neko zaista misli da su cevapi ili pljeskavice kupljene na kiosku kod lokalnog "majstora" zaista bolje i da se bilo ko moze osloniti na higijenske navike, poreklo mesa ili na bilo sta u tim kioscima? Tone mesa starog ko zna koliko godina se iz Juzne Amerikesvercuju preko Kosova u Srbiju, sta mislite gde zavrsavaju, u McDonaldsu ili u kiosku na cosku? MCDonalds nije bogzna sta ali neka pravila i standardi ipak postoje.

Civitas

pre 10 godina

Zemlje koje imaju dobru hranu i kvalitetnu kuhinju nemaju Mekdonalds.
(Pera Zdera, 16. maj 2013 10:11)

Na primer?

Sudan, Somalija, Čad, Mali?
Veliki gurmani, nema šta...

bgbg

pre 10 godina

Ja se sigurnije osećam kad jedem u meku nego kad kupujem pljesku po kioscima.

Gazde kioska samo malo "podmaže" inspekciju i neće ništa da mu gleda meso i higijenu i mogu realno da prodaju bilo šta što liči na meso. Trovao sam se kod Lokija i čuo sam da su se drugi trovali, ali nikom ništa.

A u Meku bi narod nabio na kolac sve tamo kad bi se čulo da je nešto pokvareno.

Bosna

pre 10 godina

Pa normalno, kada je Makedonska pljeskavica mnogo bolja nego njihova, a u Bosni nikad neće ni doći.
(Srećko, 16. maj 2013 12:12)

U Bosni McDonalds ima već 5 restorana, 2 Sarajevo, 1 Mostar, 1 Tuzla i 1 Banjaluka, i koliko vidim većinu vremena su prazni, ipak ne moze se parirati cevapima i tradiciji

sale

pre 10 godina

@tuga
U Grckoj su zatvoreni osim jednog na Sintagmi gde jedu samo turisti. Imao sam priliku pa prisustvujem sasantku MCDonaldsa i vidim njihove statistike i analize. Zatvorili su zbog jake konkurencije i kvalitetne domace hrane. Imas mnogo dobar giros za 2-3 evra i plasticni hamburger za mozda i vise para, sta bi izabrao? Nemam nista protiv njih ali u Atini kad prodjem pored MC meni iskreno smrdi.

Kosta

pre 10 godina

Ne razumem ljude koji su za to da MekDonalds ode. Sto imas veci izbor to je bolje. Treba da imas i nacionalnu kuhinju i kinesku i taj i meksicku itd. Sto imas veci izbor da jedes sta god hoces to bolje. Secam se kada je Zika Kovacevic otvorio prvi MekDonalds u Beogradu Marta 1987. To je bio novi ambijent, novi standard ponasanje osoblja, nova mogucnost izbora. Na prvoj sledecoj utakmici Zvezda-Dinamo, skandiralo se "Mi imamo MekDonalds". Dan danas kada odem za Beograd volim da svratim u Mek (na Terzijama). Svidja mi se ambijent i WC. Na zapadu kada udjes u Mek vidis, sto bi rekli, one sa koca i konopca, a u Beogradu su unutra uglavnom fini ljudi.

humano i prijatno mesto

pre 10 godina

MekDonalds je kod nas nezamenljiv, i kao prijateljski lanac restorana odigrao je važnu društvenu ulogu u dostojanstvenom okupljanju i jelu.
Pruža primer standardima, pristupačnošću i vedrim duhom i dizajnom, a u Happz mealu je kućica sa potočarkom koja raste.
Osoblje u Novom Sadu je najotmenije.

Pedja

pre 10 godina

@Zemlje koje imaju dobru hranu i kvalitetnu kuhinju nemaju Mekdonalds.

U Skopju ima dosta malih, brzih, usluznih restorana sa domaćom kuhinjom koji su veoma jeftini a hrana je fantastična. I kod nas bi ljudi više jeli u takvim restoranima kad bi ih bilo. Radije bi pojeo prebranac sa kobasicom negde kad bi koštao 150-200 din nego što bi pojeo Big mac ali u Beogradu nema takve ponude.

agron

pre 10 godina

Razlog su cevape i burek ne moze mcdonalds na balkanu a verujte nit u Finskoj mu bash ne ide jel ovde je hesburger finski srushio mcdonaldsa veq 15 godina.A ko konsumirao mcdonaldsove zna da nema nishta specialno samo cena je specijalna.

Jupi

pre 10 godina

Blago njima, zato ce stranci pored auto puta da jedu tavce na gravce ili ce da samo da daju gas da prodju sto pre. U Srbiji ima jedan Mcdrive 100 km od Beograda kao da prodaju kavijar.Toliko o Balkanskom smislu za biznis,umesto da otvaramo radna mesta i prodajemo strancima u tranzitu ono sto znaju i hoce (Turci+Albanci su najbrojniji a jedu u McDonaldsu jer je sve od "govedine"), mi cemo da pravimo "Turske"restorane, sve moramo da iskomplikujemo dotle da dodje neko sa strane i onda se pitamo zasto nase firme drze stranci.

jeremija

pre 10 godina

Makedonci imaju extra klopu i razmišljaju svojom glavom.Dok je ćevabdžinica, pečenjara i pekara u Srbiji M.D. može raditi samo u većim gradovim gde narod ne zna šta je kvalitet.Gde može da se porwedi pola kile prasetine sa jednim big mekom punim GMO mutant sastojaka.

LuganoSrb

pre 10 godina

bravo braco sa juga, kad bi i Srbi imali pameti...mars sa balkana americki trovaci! ko jede McD pored nase hrane je...ma necu da vredjam. zivelja pljeskavica i cevapi!!!

Srećan čovek

pre 10 godina

Neverovatno kakav smo mi narod, stalno nam nešto smeta, uvek je drugi kriv, svi nas mrze, stalno postoji neka zavera. Kao i u sportu svi mi smo najbolji selektori, tako i sada svi sve znaju o McDonald's-u, a istina je da velika većina nikad nije ušla u neki restoran, a odakle dolazi hrana i kako se pravi su najverovatnije "španska sela" Neznanje je najgore!

Vlajko

pre 10 godina

Verovali ili ne izbegavam mek jer mi je skup.Da bi se najeo treba mi 500 dinara dok pljeskavice kostaju od 150-300.Cisto da se ogradim sve je to junk food, i jedem samo ako sam ceo dan u gradu.Home made je ipak broj 1

Makedonac

pre 10 godina

Mislim da se ne radi o plateznoj moci. Kad bi bilo tako, ne bi u zadnjih godinu dana dosli Burger King i Domino's Pizza.

Pre ce da je u pitanju nepostovanje fransize. Pre nekih mesec dana smo u Mekdonaldsu dobili sladoled sa nestandardnim prelivom, a pre 15 dana tost sa nestandardnim sirom (da, cesto odlazimo u Mek, sin nam je lud za happy meal-om). U svakom slucaju, ocekujem da se stvari srede u roku od mesec-dva.

Pantagruel

pre 10 godina

Какве сам ја ћевапе појео у старом делу Скопља (оном турском). Никад и нигде боље у животу, а за мале паре. И како онда "Мек" да опстане тамо?

Pazarac

pre 10 godina

U Pazaru za 200 din dobijem porciju belog mesa od koje sam i vise nego sit,da bi se zasitio u MecDonaldsu moram pojest barem dva mec Chiken koji kostaju oko 550-600 din.Zakljucak triput skuplje.
MecDonalad moze da radi samo u vellikim i bogatim gradovima.... nije to za nas nemamo mi toliko para:-)

wacom

pre 10 godina

uvek pametni komentari a realnost potpuno suprotna - udjite u bilo koji shopping centar, usce, delta i sl. i tamo gde je hrana uvek je 5 puta veca rulja kod mekdonaldsa nego kod svih drugih prodavaca. tuzno, ali tako je. kod nas su ljudi opcinjeni tim, to je neverovatno.

Vladimir Pula

pre 10 godina

Krivi naslov na neki nacin. Poduzece koje je imalo pravo na franšizu ga vise nema. McDonalds ce naci nekog drugog partnera i to je to. Nema šanse da se nece naci brojni ljudi koji ce htjet uzivat u ugovoru sa Mac-om.

Mc ćevap

pre 10 godina

Ja radim u Mc Donaldsu i verujte mi sve je to prirodno goveđe meso,nema genetski modifikovane hrane i sastojaka odgovorno tvrdim,najbolji krompir se posebno selektira za naše restorane.Svi evropski i svetski standardi oko transporta,skladištenja i zamrzavanja robe se poštuju.Kvalitet,usluga i čistoća će biti na najvišem mogućem nivou.Nismo savršeni ali smo bolji od konkurencije jer se trudimo da ispunimo zahtevne standarde kvaliteta,usluge i higijene.Mi iz Mc Donaldsa Srbije bi trebali biti primer kako se treba raditi u ovim teškim vremenima.Kada bi se sve firme u Srbiji ugledale na Mek Srbija bi ekonomski i poslovno blistala.

Peter

pre 10 godina

Balkanski primitivizam na delu, a mogu misliti kakvo je tek zaista stanje kada na ovom sajtu ima ovakvih komentara,tj kad bi se vrsli anketa na onim totalno neobrazovanim i informaticki nepismenim.Neko dole spominje grcku i jedan mek.Ne znam o cemu govori covek, tamo jedevm i posluje i pored dobre domace fast foot koknurecije kao sto je Goody's.(googleu sake pa pronadjite).Druga stvar:za razliku od domacih prevaranata koji melju,oci,koske,podmicuju inspekcije i ko zna sta rade Mek se ne zeza sa takvim stvarima i nema nameru da sebi rusi ugled ili placa milionske odstete.Postoji nesto sto se zove standardizacija,npr HACCAP za koju prosecan balkanac verovatno misli da je psovka ili ima neke veze sa HAARP-om i da je deo zavere protiv nas najpametnijih ljudi na svetu.Takodje,ono sto prosecan mozak na balkanu ne shvata jeste da je Mek internacionalna kuhinja tj prilagodjen svetskom proseku plus lokalni specijalitetim(koje licno ne volim zbog luka koji ide unutra) pa tako vecina zemalja ima razlicit meni u meku pored standardne ponude.Ja bih postavio pitanje da li je moguce da je ceo svet blesav ili lud pa taj isti Mc ima stotine hiljada zaposlenih i milione usluzenih dnevno.Kako to da Nislija,Loki ili bilo ko od nasih nije napravio barem deo tog svetskog uspeha?Prvo sto mi padne na pametu jesu valjda bube koje gmizu i koje sam vidjao na ovakvim mestima.Mozda to prolazi kod vas u kuci, ali u sivilizovanom svetu jako tesko.Kljucna stvar:za vecinu je mek skup.

Alimpije

pre 10 godina

Moram da priznam da sam isao i u Mek i u cevabdzinice da jedem. I onda je to postalo preskupo za mene, i dohvatih se kutlace i recepata. U pocetku je bilo strasno komplikovano. Sada, za 300 dinara napravim odlican i zdrav rucak koji jedem 2 dana, vise mi se svidjaju 3-4 przenice od bilo kakvog bureka. Da ne pisem o sampinjonima, bukovacama na sto nacina. I sve to ne oduzima vise od 1-2 sata dnevno. Proprziti malo luka sa slaninom i sa krompirom, laka paradajz corbica....

Dusan

pre 10 godina

Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima. Na zapadu se tamo uglavnom ide da bi se pojelo nesto jeftino, a kod nas iz potpuno drugih razloga. Secam se kada sam kao student putovao po zapadnoj Evropi, Mek mi je bio nesto poput narodne kuhinje - jer se za bolje nije imalo ;)
(Marko, 16. maj 2013 10:59)
.......... Koliko je meni muka od ovih prica "na zapadu, na zapadu". Posto zivim na tom cuvenom zapadu, mogu ti pouzdano reci da MCD nije jeftin u odnosu na drugu hranu tako da nema potrebe da se pravis pametan i dovodis ljude u zabludu.

marko nb

pre 10 godina

Makedonci imaju prelepu i zdravu hranu i to djubre im ne treba. To inace preko jede samo beda i sirotinja. Evo me u Americi i ovde mek izgleda kao najveca rupa. Spori su, sve je strokavu. Higijena je na nivou javnog wc-a u bg-u. A kako izgledaju ljudi koji ovde to jedu bolje da ne napisem. Debeli je blaga rec. Zato i imaju svi restorani dupla vrata.

Pametnjaković

pre 10 godina

Opametili se ljudi, ne jedu više đubre, pa ameri ne zarađuju dovoljno. Ameri čim primete male gubitke oni odmah zatvaraju, a ne ko ovi naši koji izdržavaju gubitaše doživotno, pa onda cela zemlja propada sa njima.

mvgr

pre 10 godina

NEKA IDE I IZ SRBIJE.Imamo mi svoju kuhinju i dobre kuvare.Nećemo ostai gladni.Kad oni mogu da naprave naše pljeskavice i ćevape,nikada.Mogu da nam prodaju plastične pljeskavice i ostale gluposti samo lepo upakovane.

Futurist

pre 10 godina

nisam fan McDonaldsa ali kod njih bar postoji deklaracija na svakom proizvodu. da li se nekad neko otrovao u McDonaldsu ? manite me nase zdrave hrane. zdrava hrana je ev ono sto spremi moja lepa prijateljica :) zdrava i dobra hrana u kafani je naucna fantastka( kao i prica da je domaca rakija bolja od viskija ). da li je neko oslepeo od civasa ili setaca ? da li je neko bacio kasiku pre nego sto je stigao do bolnice od dve casice ? kod nas je to svakodnevna pojava.ne pijem alkohol, tj ne bas cesto trgnem po jedan dva ( viskija ) . radzu nisam probao.. skoro dvadeset godina. i nemam nameru posle zozovace

klupadovrata

pre 10 godina

U Meku ima za svakog po nesto. Ja ne volim npr. hamburger,ali zato pojedem sladoled (koji im je vrhunski) ili pitu od jabuke ili popijem milkšejk, malo proćaskam sa društvom i bude ok. Bitno da je uglavnom čisto i ne sme da se puši. A i nekad izvedeš devojku pa jeftinije prođeš xexe.

Sasa

pre 10 godina

@(Peter, 16. maj 2013 15:13)
U Kanadi, gde inace zivim, samo bedni,grdni i Kinezi jedu u McDonaldsu. Cak se vodi i kampanja da se zabrani davanje igracaka deci uz obrok jer nije eticki... Hrana im je vise nego tuzna.A u poslednje vreme uvode neke salate i "zdravu" hranu.
Kod nas pljeskavice imaju luk, ali zato cevapi NE tako da imas izbor. A meso ima UKUS za razliku od MC zamrznutih pljeskavica. Ovde McDonalds belezi pad, kao i Koka Kola, jer se narod polako trezni i ne naseda vise na njihove reklamne kampanje... A ko voli - neka jede. Inace, bravo Makedonci!

Lopar

pre 10 godina

Zivim u Nemacku, a prosle gidine bio sam u Skoplju.Pomfrit kojeg sam tamo kupio, pod istim imenom kao u Nemacku nije imao ni 50% grama od onoga u Nemacku.To je mozda samo jedan razlog od mnogih drugih razloga zbog kojih McDonalds nece vise da saradjuje sa ovom makedonkom firmom.

StoMuGromova

pre 10 godina

Hahah, OMG , najjaci su mi komentari ovih sto idu u Mc jer im se svidja WC...znam da smo primitivni kao narod, i razumem da preovladava malogradjanski mentalitet, ali zar bas toliko...

Pedja

pre 10 godina

@Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima...

Ovo što ste napisali nije tačno, barem ne u Beogradu. Ja sa devojkom u MC-u ručam sa sve dezertom i pićem za 1070 din. Napišite u kom drugom restoranu to mogu. I usput MC u Beogradu radi odlično, non-stop je gužva. I treba da rade jer rade pošteno i uvek izdaju fiskalni račun za razliku od mnogih "nacionalni" restorana koji potkradaju državu izbegavanjem plaćanja poreza.

realan

pre 10 godina

ma u skoplju i nije bila neka gužva kod njih,često sam u skoplju, ljudi ma tamo je hrana izvanredna cevapi ,burek pite corbe pljeskavice ,po restoranima da ne pričam za male pare da se prejedes,tako da nema šta da traže tamo dole

Mc ćevap

pre 10 godina

ti sto radis u mc donasldsu kazi ljudima za koliko sekundi se ispece i to zamrznuti hamburger i onda da pricamo o cistom govedjem mesu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (darko, 16. maj 2013 19:31)
Naravno,pošto je to brza hrana grill ploče su na visokim temperaturama i za manje od minut se ispeče pre toga duboko zamrznuto meso ali meso je goveđe.To je propaganda konkurencije da prodajemo sojino meso ili genetski modifikovanu hranu.Mc Donalds jeste skup za naše prilike ali nismo jajare da ljudima uvaljujemo neki falš proizvod,dakle ako kažemo da su hamburger ili Cheesburger od goveđeg mesa onda jesu,ako ne verujete možemo otići u proizvodni pogon gde se vrši obrada mesa da se uverite.Ono što se spremi kod nas nije ništa nezdravije od mesa iz roštiljnica ili ćevabdžinica ali su naši standardi u pogledu kvaliteta,usluge i čistoće na mnogo višem nivou.

defran

pre 10 godina

E najbolji su ovi koji komentarisu kako je na zapadu a nisu bili dalje od Beograda... McDonalds na zapadu uopste NIJE JEFTIN, cak sta vise... U to sam se licno uverio. I nemojte da komentarisete kada ne znate. Nista bolji nisu ni ovi koji govore o ,,nasim'' cevapima i pecenju. Kao da je to nesto zdravije...

dewf

pre 10 godina

Meso koje se koristi za hamburgere mislim na govedinu dolazi iz Srbije iz jedne male klanice koja se samo preradom mesa za MC bavi. Bio sam tamo slucajno i moram priznati da nisam video ni soju ni hlorisano meso a ni aditive. mozda je ovo izuzetak ali ova zena koja je vlasnik te klanice stvarno kokretno radi i jako je uredno. Meso se melje u odredjenim razmerama tako daima i masnoce odredjen procenat. Licno jako retko jedem jer mi smetaju one lepinje u kojima se sluzi meso tj smetaju mi generalno aditivi pa uglavnom jedem salate ili jedem nesto sto znam da nema aditiva.

jovica

pre 10 godina

Mcdonald i njihova junky fodd je skuplja i u svaki slucaj nekvalitetnija alternativa bilo kojoj brzoj hrani koja se prodaje kod nas ako zaboravimo one kioske, koje u Skoplju i nema vise, jer svako ko hoce da otvori sendicarnicu mora da prodje strogi Hasap kvalitet. Pa normalni obrok u Mcdonaldu sa coca-colom je minimum 5 eur, a za te pare mozes i u kafanu da sednes sa salatom i picem.

Milorad

pre 10 godina

@Dusan: Ajde Dusane kazi mi ijedno mesto restoranskog tipa (gde se sedi i jede) na zapadu da je jeftiniji od Meka. Burger King je oko 2 puta skuplji a KFC i Pica Hat i vise. Pravi restorani su naravno jos skuplji. Bas me interesuje da naucim od tebe koje je to mesto gde se sedi i jede jeftinije od Meka na zapadu? Kazi samo jedno ime.

Aleksandar

pre 10 godina

za (defran, 16. maj 2013 14:35)

Kada pominjete da neko nije video dalje od Beograda... u srpskom jeziku je izraz " cak stavise" pleonazam, tj. suvisna recenica, jer obe reci imaju isto znacenje. I jos nesto: stavise se pise spojeno, a ne odvojeno.
Hvala.

glasac ds-a

pre 10 godina

Ja sam samo jednom jeo u McDonalds-su i to u inostrastvu jer nisam imao sta drugo da kupim od brze hrane.Rekao sam sebi tad i nikad vise.Hrana je bez mirisa i ukusa jednom reciju nikakva.O zdravoj hrni da ne govorim, GMH itd.Nista bez domace pljeske,janjetine itd :-)

jova

pre 10 godina

@StoMuGromova

Ja u wc-u vidim mentalitet, higijenu i malogradjanstinu vlasnika restorana, te kuhinju. Tj, ako nisam zadovoljan wc-om, ja u tom restoranu ne jedem.

Zrenjaninac

pre 10 godina

@Pedja

Kako nema takve ponude? Pun BG pljeskara i pecenjara. A najjaci dozivljaj je u restoranu Sunce (pored Doma omladine odmah). Podvarak da ubijes za porciju. Cene popularne (399 dindzi dnevni meni).

McDonalds zaobilazim u sirokom luku. U Zrenjaninu su ga otvorili 1997/8 i mislim da ni godinu dana nije izdrzao i pokupili se i otisli. U Banatu ima alternative na svakom koraku.

Aleksandar

pre 10 godina

Kada bi inspektori proveravali higijenu, kvalitet i uslove u nasim domacim pljeskarnicama, a ne da budu podmazani, onda ni kod nas ne bi bilo ni Meka ni KFC ni ostalih drangulija. Inspektori bi trebalo da imaju fine plate, da ne bi bili podmazivani. Ali tesko u ovoj sredini, gde vlast navise vacari, a ostavlja mrvice ostalima. Nije ni cudo sto smo korumpirani.

Unutrasnjost

pre 10 godina

Cini mi se da su kod nas smanjili porciju u odnosu na ranije tj. zimus. I sada je preskup cak i za povremeno kada hoces da promenis ukus. Neka povecaju malo porciju pa cemo.se opet gledati jednom mesecno.

shazam

pre 10 godina

U Meku jedem zaista retko, mozda jednom godisnje. Nisam nesto gadljiv, ali od kako sam gledao dokumentarac o tome kako u Americi izgledaju njihove klanice, cime se hrane goveda, kako su naduvena od toga, koliko leze u gomili sopstvenog izmeta nakon sto su ubijena...tesko mi je da "progutam" njihov proizvod, i bukvalno i figurativno. Ne verujem da je hrana u Meku zdravija u Srbiji nego sto je u Americi - i u smislu losih masti, i potencijalno kancerogenih materija, i opasnih bakterija u mesu. Vidim ovde se pominje poredjenje sa srpskim rostiljima/cevabdzinicama... znam da pecenje na cumuru moze da bude nezdravo, ali danas mnogi ni ne peku na cumuru vec na el. plotni. Sto se tice toga da li je meso sveze i da li ima higijenskih problema sa drugim sastojcima, to verovatno zavisi od vlasnika i vrste mesta. Ako je neka kafanica na Ibarskoj, tamo sigurno mogu da uvale nesto bezveze, kao i ako je neko ko zbog lokacije na prometnom mestu u centru uvek ima puno musterija. Ali u principu onaj kod koga dolaze ljudi iz kvarta/kraja, nece rizikovati da sa jednom turom pokvarenog mesa koje ce dobiti upola cene ili neobracanja paznje na druge sanitarne uslove izgubi gro musterija. Dakle, ako ste imalo probirljivi sto se tice mesta na kome cete kupiti rostilj (a kod nas takvih mesta ima zaista puno, bio u pitanju lokalni restoran, mesar sa usluznim pecenjem ili obican kiosk), dobicete po pravilu i kvalitetnije meso, i svezije sastojke, i neuporedivo obilniji obrok, i manji racun, nego u Meku

lazy houseboy

pre 10 godina

@ Šta se svi folirate kao ne jedete u meku???
(Marko, 16. maj 2013 20:21)

Marko, nikad! Imam novca, hranim se s'vremena na vreme (sto ume da bude cesto) na ulici, po restoranima, pekarama, picerijama... ali u Meku stvarno nikad. Bez trunke foliranja. Ima nas i takvih.

Macedoroman

pre 10 godina

I kada se Mek otvarao u Skopju i Ohridu mnogi su predviđali ovakav kraj. Jer kako je moguće da plastična hrana konkuriše ćevapima kod Destana, muskulu (ribiću) u gradskoj pivnici ili jagnjetini u Mehani B. Ili da Mek u Ohridu koji je veličine 10 kvadratnih metara i više liči na ulični kiosk konkuriše restoranima koji služe džomlezec, palešnicu, šarsku pljeskavicu, da ne govorimo o ohridskoj pastrmki ili belvici. Nemoguća misija.

darko

pre 10 godina

ti sto radis u mc donasldsu kazi ljudima za koliko sekundi se ispece i to zamrznuti hamburger i onda da pricamo o cistom govedjem mesu

humano i prijatno mesto

pre 10 godina

MekDonalds je kod nas nezamenljiv, i kao prijateljski lanac restorana odigrao je važnu društvenu ulogu u dostojanstvenom okupljanju i jelu.
Pruža primer standardima, pristupačnošću i vedrim duhom i dizajnom, a u Happz mealu je kućica sa potočarkom koja raste.
Osoblje u Novom Sadu je najotmenije.

LuganoSrb

pre 10 godina

bravo braco sa juga, kad bi i Srbi imali pameti...mars sa balkana americki trovaci! ko jede McD pored nase hrane je...ma necu da vredjam. zivelja pljeskavica i cevapi!!!

mvgr

pre 10 godina

NEKA IDE I IZ SRBIJE.Imamo mi svoju kuhinju i dobre kuvare.Nećemo ostai gladni.Kad oni mogu da naprave naše pljeskavice i ćevape,nikada.Mogu da nam prodaju plastične pljeskavice i ostale gluposti samo lepo upakovane.

Mudro

pre 10 godina

Dobra vest.
Od svih restorana brze hrane sa nezdravom i GMO hranom, McDOnalds je na samom dnu.
Zemlji koja ima nacionalnu kuhinju kao Makedonija, stvarno nije ni trebao jedan ovakav lanac.

Aleksandar

pre 10 godina

@(Pera Zdera, 16. maj 2013 10:11)

Kao recimo Italija, Francuska, Indija, Kina, Japan... Čekaj, pa oni imaju McDonald's, hoćeš reći da Makedonci imaju bolju hranu i kvalitetniju kuhinju od njih?

Pravo je čudo koliko naši ljudi s podozrenjem gledaju na dotični junk food lanac dok redovno kupuju ko zna kakvu hranu po roštiljdžinicama koje ne mogu ni minimum higijenskih uslova da ispune i čija hrana odiše kancerogenima usled pečenja na ćumuru - i još misle da je ta i takva hrana išta bolja od onoga što se služi u McDonald's-u. Obaveštenje za vas - nije, znatno je gora od toga, a vašu poviku na McDonald's ću prihvatiti kad makar istim epitetima počastite i naše gore listove iz iste industrije junk food-a...

Pametnjaković

pre 10 godina

Opametili se ljudi, ne jedu više đubre, pa ameri ne zarađuju dovoljno. Ameri čim primete male gubitke oni odmah zatvaraju, a ne ko ovi naši koji izdržavaju gubitaše doživotno, pa onda cela zemlja propada sa njima.

Dusan

pre 10 godina

Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima. Na zapadu se tamo uglavnom ide da bi se pojelo nesto jeftino, a kod nas iz potpuno drugih razloga. Secam se kada sam kao student putovao po zapadnoj Evropi, Mek mi je bio nesto poput narodne kuhinje - jer se za bolje nije imalo ;)
(Marko, 16. maj 2013 10:59)
.......... Koliko je meni muka od ovih prica "na zapadu, na zapadu". Posto zivim na tom cuvenom zapadu, mogu ti pouzdano reci da MCD nije jeftin u odnosu na drugu hranu tako da nema potrebe da se pravis pametan i dovodis ljude u zabludu.

Peter

pre 10 godina

Balkanski primitivizam na delu, a mogu misliti kakvo je tek zaista stanje kada na ovom sajtu ima ovakvih komentara,tj kad bi se vrsli anketa na onim totalno neobrazovanim i informaticki nepismenim.Neko dole spominje grcku i jedan mek.Ne znam o cemu govori covek, tamo jedevm i posluje i pored dobre domace fast foot koknurecije kao sto je Goody's.(googleu sake pa pronadjite).Druga stvar:za razliku od domacih prevaranata koji melju,oci,koske,podmicuju inspekcije i ko zna sta rade Mek se ne zeza sa takvim stvarima i nema nameru da sebi rusi ugled ili placa milionske odstete.Postoji nesto sto se zove standardizacija,npr HACCAP za koju prosecan balkanac verovatno misli da je psovka ili ima neke veze sa HAARP-om i da je deo zavere protiv nas najpametnijih ljudi na svetu.Takodje,ono sto prosecan mozak na balkanu ne shvata jeste da je Mek internacionalna kuhinja tj prilagodjen svetskom proseku plus lokalni specijalitetim(koje licno ne volim zbog luka koji ide unutra) pa tako vecina zemalja ima razlicit meni u meku pored standardne ponude.Ja bih postavio pitanje da li je moguce da je ceo svet blesav ili lud pa taj isti Mc ima stotine hiljada zaposlenih i milione usluzenih dnevno.Kako to da Nislija,Loki ili bilo ko od nasih nije napravio barem deo tog svetskog uspeha?Prvo sto mi padne na pametu jesu valjda bube koje gmizu i koje sam vidjao na ovakvim mestima.Mozda to prolazi kod vas u kuci, ali u sivilizovanom svetu jako tesko.Kljucna stvar:za vecinu je mek skup.

Sveto

pre 10 godina

Makedonija je mala, Skoplje još manje, i svi dobro znaju ko je "SJ" i kako je došao do kapitala "preuzimanjem" Pivare Skopje od radnika. McDonalds je tamo pod neprekidnim bojkotom već 16 godina, i možda bi i mi mogli nešto da naučimo od Makedonaca...

agron

pre 10 godina

Razlog su cevape i burek ne moze mcdonalds na balkanu a verujte nit u Finskoj mu bash ne ide jel ovde je hesburger finski srushio mcdonaldsa veq 15 godina.A ko konsumirao mcdonaldsove zna da nema nishta specialno samo cena je specijalna.

jeremija

pre 10 godina

Makedonci imaju extra klopu i razmišljaju svojom glavom.Dok je ćevabdžinica, pečenjara i pekara u Srbiji M.D. može raditi samo u većim gradovim gde narod ne zna šta je kvalitet.Gde može da se porwedi pola kile prasetine sa jednim big mekom punim GMO mutant sastojaka.

Peter

pre 10 godina

@PeraZdera: Ne nego zemlje koje su toliko siromasne da nemogu da prave promet u ovim restoranima,nemaju Mcdonalds.Otkad to Makedonija ma bolju hranu nego npr Madjarska? (po tvojoj logici?)

tuga

pre 10 godina

@ Pera Zdera

Misliš u Japanu i Francuskoj nema McDonalds? Ili na primer u Kini? Italiji možda? Grčkoj?

Pre će biti da tamo gde ljudi nemaju para da daju par evra za minijaturni obrok, da odatle McDonalds odlazi. Pa u Zrenjaninu su zatvorili Mek. Jel to možda zbog čuvene Zrenjaniske kuhinje?

xim

pre 10 godina

Ako mislite da nasi Grill kiosci prodaju zdraviju hranu od McD onda ste naivni. Mislite da je ono plavo pokvareno meso koje rostiljdzije uvaljaju u alevu papriku pa onda isprze na kancerogenom dimu zdravije od McD mesa? Ja u McD jedem jednom u par meseci i mogu reci da mi tako niti skodi niti imam nesto protiv! A za mnoge od vas ovde: Pa nije vam kriv ni McD, ni Facebook, a ni bilo koje slicno "zlo", ako niste sposobni umereno da ih koristite, vec ste vi sami krivi za to!

glasac ds-a

pre 10 godina

Ja sam samo jednom jeo u McDonalds-su i to u inostrastvu jer nisam imao sta drugo da kupim od brze hrane.Rekao sam sebi tad i nikad vise.Hrana je bez mirisa i ukusa jednom reciju nikakva.O zdravoj hrni da ne govorim, GMH itd.Nista bez domace pljeske,janjetine itd :-)

bgbg

pre 10 godina

Ja se sigurnije osećam kad jedem u meku nego kad kupujem pljesku po kioscima.

Gazde kioska samo malo "podmaže" inspekciju i neće ništa da mu gleda meso i higijenu i mogu realno da prodaju bilo šta što liči na meso. Trovao sam se kod Lokija i čuo sam da su se drugi trovali, ali nikom ništa.

A u Meku bi narod nabio na kolac sve tamo kad bi se čulo da je nešto pokvareno.

Srećan čovek

pre 10 godina

Neverovatno kakav smo mi narod, stalno nam nešto smeta, uvek je drugi kriv, svi nas mrze, stalno postoji neka zavera. Kao i u sportu svi mi smo najbolji selektori, tako i sada svi sve znaju o McDonald's-u, a istina je da velika većina nikad nije ušla u neki restoran, a odakle dolazi hrana i kako se pravi su najverovatnije "španska sela" Neznanje je najgore!

perax

pre 10 godina

Jeste mek to sto jeste, ali par argumenata i u odbranu istog:

1. Na zapadu (pa i kod nas) kada sam u gradu koji ne poznajem i u zurbi, u Meku znam sta me ceka
2. ljubaznost, cist wc
3. Uslovi za zaposljavanje u Meku u Srbiji za nekog ko ce prodavati pljeskavice su bolji od vecine nasih privatnika (bele plate, jasno radno vreme, trudnicko, bolovanja, slobodni dani, sve)
4. Kao sto neko vec rece - nasa brza hrana (pa i restoranska) je vrlo sumnjiva, od porekla i sadrzine mesa do nacina obrade.

Pedja

pre 10 godina

@Zemlje koje imaju dobru hranu i kvalitetnu kuhinju nemaju Mekdonalds.

U Skopju ima dosta malih, brzih, usluznih restorana sa domaćom kuhinjom koji su veoma jeftini a hrana je fantastična. I kod nas bi ljudi više jeli u takvim restoranima kad bi ih bilo. Radije bi pojeo prebranac sa kobasicom negde kad bi koštao 150-200 din nego što bi pojeo Big mac ali u Beogradu nema takve ponude.

r.

pre 10 godina

Uz svo postovanje prema rostilju i cevapima ali da li neko zaista misli da su cevapi ili pljeskavice kupljene na kiosku kod lokalnog "majstora" zaista bolje i da se bilo ko moze osloniti na higijenske navike, poreklo mesa ili na bilo sta u tim kioscima? Tone mesa starog ko zna koliko godina se iz Juzne Amerikesvercuju preko Kosova u Srbiju, sta mislite gde zavrsavaju, u McDonaldsu ili u kiosku na cosku? MCDonalds nije bogzna sta ali neka pravila i standardi ipak postoje.

Mc ćevap

pre 10 godina

Ja radim u Mc Donaldsu i verujte mi sve je to prirodno goveđe meso,nema genetski modifikovane hrane i sastojaka odgovorno tvrdim,najbolji krompir se posebno selektira za naše restorane.Svi evropski i svetski standardi oko transporta,skladištenja i zamrzavanja robe se poštuju.Kvalitet,usluga i čistoća će biti na najvišem mogućem nivou.Nismo savršeni ali smo bolji od konkurencije jer se trudimo da ispunimo zahtevne standarde kvaliteta,usluge i higijene.Mi iz Mc Donaldsa Srbije bi trebali biti primer kako se treba raditi u ovim teškim vremenima.Kada bi se sve firme u Srbiji ugledale na Mek Srbija bi ekonomski i poslovno blistala.

Civitas

pre 10 godina

Zemlje koje imaju dobru hranu i kvalitetnu kuhinju nemaju Mekdonalds.
(Pera Zdera, 16. maj 2013 10:11)

Na primer?

Sudan, Somalija, Čad, Mali?
Veliki gurmani, nema šta...

sale

pre 10 godina

@tuga
U Grckoj su zatvoreni osim jednog na Sintagmi gde jedu samo turisti. Imao sam priliku pa prisustvujem sasantku MCDonaldsa i vidim njihove statistike i analize. Zatvorili su zbog jake konkurencije i kvalitetne domace hrane. Imas mnogo dobar giros za 2-3 evra i plasticni hamburger za mozda i vise para, sta bi izabrao? Nemam nista protiv njih ali u Atini kad prodjem pored MC meni iskreno smrdi.

marko nb

pre 10 godina

Makedonci imaju prelepu i zdravu hranu i to djubre im ne treba. To inace preko jede samo beda i sirotinja. Evo me u Americi i ovde mek izgleda kao najveca rupa. Spori su, sve je strokavu. Higijena je na nivou javnog wc-a u bg-u. A kako izgledaju ljudi koji ovde to jedu bolje da ne napisem. Debeli je blaga rec. Zato i imaju svi restorani dupla vrata.

StoMuGromova

pre 10 godina

Hahah, OMG , najjaci su mi komentari ovih sto idu u Mc jer im se svidja WC...znam da smo primitivni kao narod, i razumem da preovladava malogradjanski mentalitet, ali zar bas toliko...

Sasa

pre 10 godina

@(Peter, 16. maj 2013 15:13)
U Kanadi, gde inace zivim, samo bedni,grdni i Kinezi jedu u McDonaldsu. Cak se vodi i kampanja da se zabrani davanje igracaka deci uz obrok jer nije eticki... Hrana im je vise nego tuzna.A u poslednje vreme uvode neke salate i "zdravu" hranu.
Kod nas pljeskavice imaju luk, ali zato cevapi NE tako da imas izbor. A meso ima UKUS za razliku od MC zamrznutih pljeskavica. Ovde McDonalds belezi pad, kao i Koka Kola, jer se narod polako trezni i ne naseda vise na njihove reklamne kampanje... A ko voli - neka jede. Inace, bravo Makedonci!

Jupi

pre 10 godina

Blago njima, zato ce stranci pored auto puta da jedu tavce na gravce ili ce da samo da daju gas da prodju sto pre. U Srbiji ima jedan Mcdrive 100 km od Beograda kao da prodaju kavijar.Toliko o Balkanskom smislu za biznis,umesto da otvaramo radna mesta i prodajemo strancima u tranzitu ono sto znaju i hoce (Turci+Albanci su najbrojniji a jedu u McDonaldsu jer je sve od "govedine"), mi cemo da pravimo "Turske"restorane, sve moramo da iskomplikujemo dotle da dodje neko sa strane i onda se pitamo zasto nase firme drze stranci.

NČF

pre 10 godina

Čudnog li sveta... kao da vas neko bije štapom po grbini da idete u Mek.
Ko neće, ne mora. Zaobiđite ga.
Jediin razlog je taj što je platežna moć tamo nešto slabija, pa nije išlo kako su planirali. Kakav crni bojkot, što neko napisa...

Vladimir Pula

pre 10 godina

Krivi naslov na neki nacin. Poduzece koje je imalo pravo na franšizu ga vise nema. McDonalds ce naci nekog drugog partnera i to je to. Nema šanse da se nece naci brojni ljudi koji ce htjet uzivat u ugovoru sa Mac-om.

Bosna

pre 10 godina

Pa normalno, kada je Makedonska pljeskavica mnogo bolja nego njihova, a u Bosni nikad neće ni doći.
(Srećko, 16. maj 2013 12:12)

U Bosni McDonalds ima već 5 restorana, 2 Sarajevo, 1 Mostar, 1 Tuzla i 1 Banjaluka, i koliko vidim većinu vremena su prazni, ipak ne moze se parirati cevapima i tradiciji

wacom

pre 10 godina

uvek pametni komentari a realnost potpuno suprotna - udjite u bilo koji shopping centar, usce, delta i sl. i tamo gde je hrana uvek je 5 puta veca rulja kod mekdonaldsa nego kod svih drugih prodavaca. tuzno, ali tako je. kod nas su ljudi opcinjeni tim, to je neverovatno.

Marko

pre 10 godina

Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima. Na zapadu se tamo uglavnom ide da bi se pojelo nesto jeftino, a kod nas iz potpuno drugih razloga. Secam se kada sam kao student putovao po zapadnoj Evropi, Mek mi je bio nesto poput narodne kuhinje - jer se za bolje nije imalo ;)

Makedonac

pre 10 godina

Mislim da se ne radi o plateznoj moci. Kad bi bilo tako, ne bi u zadnjih godinu dana dosli Burger King i Domino's Pizza.

Pre ce da je u pitanju nepostovanje fransize. Pre nekih mesec dana smo u Mekdonaldsu dobili sladoled sa nestandardnim prelivom, a pre 15 dana tost sa nestandardnim sirom (da, cesto odlazimo u Mek, sin nam je lud za happy meal-om). U svakom slucaju, ocekujem da se stvari srede u roku od mesec-dva.

Futurist

pre 10 godina

nisam fan McDonaldsa ali kod njih bar postoji deklaracija na svakom proizvodu. da li se nekad neko otrovao u McDonaldsu ? manite me nase zdrave hrane. zdrava hrana je ev ono sto spremi moja lepa prijateljica :) zdrava i dobra hrana u kafani je naucna fantastka( kao i prica da je domaca rakija bolja od viskija ). da li je neko oslepeo od civasa ili setaca ? da li je neko bacio kasiku pre nego sto je stigao do bolnice od dve casice ? kod nas je to svakodnevna pojava.ne pijem alkohol, tj ne bas cesto trgnem po jedan dva ( viskija ) . radzu nisam probao.. skoro dvadeset godina. i nemam nameru posle zozovace

Pedja

pre 10 godina

@Stvar je u tome sto je kod nas Mek relativno skup u odnosu na cenu hrane po drugim restoranima...

Ovo što ste napisali nije tačno, barem ne u Beogradu. Ja sa devojkom u MC-u ručam sa sve dezertom i pićem za 1070 din. Napišite u kom drugom restoranu to mogu. I usput MC u Beogradu radi odlično, non-stop je gužva. I treba da rade jer rade pošteno i uvek izdaju fiskalni račun za razliku od mnogih "nacionalni" restorana koji potkradaju državu izbegavanjem plaćanja poreza.

Lopar

pre 10 godina

Zivim u Nemacku, a prosle gidine bio sam u Skoplju.Pomfrit kojeg sam tamo kupio, pod istim imenom kao u Nemacku nije imao ni 50% grama od onoga u Nemacku.To je mozda samo jedan razlog od mnogih drugih razloga zbog kojih McDonalds nece vise da saradjuje sa ovom makedonkom firmom.

defran

pre 10 godina

E najbolji su ovi koji komentarisu kako je na zapadu a nisu bili dalje od Beograda... McDonalds na zapadu uopste NIJE JEFTIN, cak sta vise... U to sam se licno uverio. I nemojte da komentarisete kada ne znate. Nista bolji nisu ni ovi koji govore o ,,nasim'' cevapima i pecenju. Kao da je to nesto zdravije...

jovica

pre 10 godina

Mcdonald i njihova junky fodd je skuplja i u svaki slucaj nekvalitetnija alternativa bilo kojoj brzoj hrani koja se prodaje kod nas ako zaboravimo one kioske, koje u Skoplju i nema vise, jer svako ko hoce da otvori sendicarnicu mora da prodje strogi Hasap kvalitet. Pa normalni obrok u Mcdonaldu sa coca-colom je minimum 5 eur, a za te pare mozes i u kafanu da sednes sa salatom i picem.

Zrenjaninac

pre 10 godina

@Pedja

Kako nema takve ponude? Pun BG pljeskara i pecenjara. A najjaci dozivljaj je u restoranu Sunce (pored Doma omladine odmah). Podvarak da ubijes za porciju. Cene popularne (399 dindzi dnevni meni).

McDonalds zaobilazim u sirokom luku. U Zrenjaninu su ga otvorili 1997/8 i mislim da ni godinu dana nije izdrzao i pokupili se i otisli. U Banatu ima alternative na svakom koraku.

Pazarac

pre 10 godina

U Pazaru za 200 din dobijem porciju belog mesa od koje sam i vise nego sit,da bi se zasitio u MecDonaldsu moram pojest barem dva mec Chiken koji kostaju oko 550-600 din.Zakljucak triput skuplje.
MecDonalad moze da radi samo u vellikim i bogatim gradovima.... nije to za nas nemamo mi toliko para:-)

Aleksandar

pre 10 godina

za (defran, 16. maj 2013 14:35)

Kada pominjete da neko nije video dalje od Beograda... u srpskom jeziku je izraz " cak stavise" pleonazam, tj. suvisna recenica, jer obe reci imaju isto znacenje. I jos nesto: stavise se pise spojeno, a ne odvojeno.
Hvala.

darko

pre 10 godina

ti sto radis u mc donasldsu kazi ljudima za koliko sekundi se ispece i to zamrznuti hamburger i onda da pricamo o cistom govedjem mesu

klupadovrata

pre 10 godina

U Meku ima za svakog po nesto. Ja ne volim npr. hamburger,ali zato pojedem sladoled (koji im je vrhunski) ili pitu od jabuke ili popijem milkšejk, malo proćaskam sa društvom i bude ok. Bitno da je uglavnom čisto i ne sme da se puši. A i nekad izvedeš devojku pa jeftinije prođeš xexe.

Pantagruel

pre 10 godina

Какве сам ја ћевапе појео у старом делу Скопља (оном турском). Никад и нигде боље у животу, а за мале паре. И како онда "Мек" да опстане тамо?

Alimpije

pre 10 godina

Moram da priznam da sam isao i u Mek i u cevabdzinice da jedem. I onda je to postalo preskupo za mene, i dohvatih se kutlace i recepata. U pocetku je bilo strasno komplikovano. Sada, za 300 dinara napravim odlican i zdrav rucak koji jedem 2 dana, vise mi se svidjaju 3-4 przenice od bilo kakvog bureka. Da ne pisem o sampinjonima, bukovacama na sto nacina. I sve to ne oduzima vise od 1-2 sata dnevno. Proprziti malo luka sa slaninom i sa krompirom, laka paradajz corbica....

Kosta

pre 10 godina

Ne razumem ljude koji su za to da MekDonalds ode. Sto imas veci izbor to je bolje. Treba da imas i nacionalnu kuhinju i kinesku i taj i meksicku itd. Sto imas veci izbor da jedes sta god hoces to bolje. Secam se kada je Zika Kovacevic otvorio prvi MekDonalds u Beogradu Marta 1987. To je bio novi ambijent, novi standard ponasanje osoblja, nova mogucnost izbora. Na prvoj sledecoj utakmici Zvezda-Dinamo, skandiralo se "Mi imamo MekDonalds". Dan danas kada odem za Beograd volim da svratim u Mek (na Terzijama). Svidja mi se ambijent i WC. Na zapadu kada udjes u Mek vidis, sto bi rekli, one sa koca i konopca, a u Beogradu su unutra uglavnom fini ljudi.

Veliki pozdrav

pre 10 godina

Srbi su cudan narod. Niko ne pljuje vise po Americi, junk-food, GMO od nas; a u Mc-u jedu cesce nego bilo ko u Evropi i piju nenormalne kolicine coca-cole (barem Beogradjani, ne znam kako je u ostatku Srbije). Pa oni i posluju ovde zato sto imaju racuna za to.
Ako smatrate da je nesto lose nemojte ga kupovati; Meni su u ranom detinjstvu usadili odbojnost prema brzoj hrani i coca-coli, tako da ja skoro nikad ne jedem u Mc-u a coca-colu pijem jos redje. Ne bih nikoga proterivao, zatvarao ili zabranjivao neki proizvod. Niko vas ne tera da kupujete kod njih. Neka svako ima izbor.

Milorad

pre 10 godina

@Dusan: Ajde Dusane kazi mi ijedno mesto restoranskog tipa (gde se sedi i jede) na zapadu da je jeftiniji od Meka. Burger King je oko 2 puta skuplji a KFC i Pica Hat i vise. Pravi restorani su naravno jos skuplji. Bas me interesuje da naucim od tebe koje je to mesto gde se sedi i jede jeftinije od Meka na zapadu? Kazi samo jedno ime.

Vlajko

pre 10 godina

Verovali ili ne izbegavam mek jer mi je skup.Da bi se najeo treba mi 500 dinara dok pljeskavice kostaju od 150-300.Cisto da se ogradim sve je to junk food, i jedem samo ako sam ceo dan u gradu.Home made je ipak broj 1

Mc ćevap

pre 10 godina

ti sto radis u mc donasldsu kazi ljudima za koliko sekundi se ispece i to zamrznuti hamburger i onda da pricamo o cistom govedjem mesu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (darko, 16. maj 2013 19:31)
Naravno,pošto je to brza hrana grill ploče su na visokim temperaturama i za manje od minut se ispeče pre toga duboko zamrznuto meso ali meso je goveđe.To je propaganda konkurencije da prodajemo sojino meso ili genetski modifikovanu hranu.Mc Donalds jeste skup za naše prilike ali nismo jajare da ljudima uvaljujemo neki falš proizvod,dakle ako kažemo da su hamburger ili Cheesburger od goveđeg mesa onda jesu,ako ne verujete možemo otići u proizvodni pogon gde se vrši obrada mesa da se uverite.Ono što se spremi kod nas nije ništa nezdravije od mesa iz roštiljnica ili ćevabdžinica ali su naši standardi u pogledu kvaliteta,usluge i čistoće na mnogo višem nivou.

lazy houseboy

pre 10 godina

@ Šta se svi folirate kao ne jedete u meku???
(Marko, 16. maj 2013 20:21)

Marko, nikad! Imam novca, hranim se s'vremena na vreme (sto ume da bude cesto) na ulici, po restoranima, pekarama, picerijama... ali u Meku stvarno nikad. Bez trunke foliranja. Ima nas i takvih.

Aleksandar

pre 10 godina

Kada bi inspektori proveravali higijenu, kvalitet i uslove u nasim domacim pljeskarnicama, a ne da budu podmazani, onda ni kod nas ne bi bilo ni Meka ni KFC ni ostalih drangulija. Inspektori bi trebalo da imaju fine plate, da ne bi bili podmazivani. Ali tesko u ovoj sredini, gde vlast navise vacari, a ostavlja mrvice ostalima. Nije ni cudo sto smo korumpirani.

Unutrasnjost

pre 10 godina

Cini mi se da su kod nas smanjili porciju u odnosu na ranije tj. zimus. I sada je preskup cak i za povremeno kada hoces da promenis ukus. Neka povecaju malo porciju pa cemo.se opet gledati jednom mesecno.

realan

pre 10 godina

ma u skoplju i nije bila neka gužva kod njih,često sam u skoplju, ljudi ma tamo je hrana izvanredna cevapi ,burek pite corbe pljeskavice ,po restoranima da ne pričam za male pare da se prejedes,tako da nema šta da traže tamo dole

Macedoroman

pre 10 godina

I kada se Mek otvarao u Skopju i Ohridu mnogi su predviđali ovakav kraj. Jer kako je moguće da plastična hrana konkuriše ćevapima kod Destana, muskulu (ribiću) u gradskoj pivnici ili jagnjetini u Mehani B. Ili da Mek u Ohridu koji je veličine 10 kvadratnih metara i više liči na ulični kiosk konkuriše restoranima koji služe džomlezec, palešnicu, šarsku pljeskavicu, da ne govorimo o ohridskoj pastrmki ili belvici. Nemoguća misija.

shazam

pre 10 godina

U Meku jedem zaista retko, mozda jednom godisnje. Nisam nesto gadljiv, ali od kako sam gledao dokumentarac o tome kako u Americi izgledaju njihove klanice, cime se hrane goveda, kako su naduvena od toga, koliko leze u gomili sopstvenog izmeta nakon sto su ubijena...tesko mi je da "progutam" njihov proizvod, i bukvalno i figurativno. Ne verujem da je hrana u Meku zdravija u Srbiji nego sto je u Americi - i u smislu losih masti, i potencijalno kancerogenih materija, i opasnih bakterija u mesu. Vidim ovde se pominje poredjenje sa srpskim rostiljima/cevabdzinicama... znam da pecenje na cumuru moze da bude nezdravo, ali danas mnogi ni ne peku na cumuru vec na el. plotni. Sto se tice toga da li je meso sveze i da li ima higijenskih problema sa drugim sastojcima, to verovatno zavisi od vlasnika i vrste mesta. Ako je neka kafanica na Ibarskoj, tamo sigurno mogu da uvale nesto bezveze, kao i ako je neko ko zbog lokacije na prometnom mestu u centru uvek ima puno musterija. Ali u principu onaj kod koga dolaze ljudi iz kvarta/kraja, nece rizikovati da sa jednom turom pokvarenog mesa koje ce dobiti upola cene ili neobracanja paznje na druge sanitarne uslove izgubi gro musterija. Dakle, ako ste imalo probirljivi sto se tice mesta na kome cete kupiti rostilj (a kod nas takvih mesta ima zaista puno, bio u pitanju lokalni restoran, mesar sa usluznim pecenjem ili obican kiosk), dobicete po pravilu i kvalitetnije meso, i svezije sastojke, i neuporedivo obilniji obrok, i manji racun, nego u Meku

jova

pre 10 godina

@StoMuGromova

Ja u wc-u vidim mentalitet, higijenu i malogradjanstinu vlasnika restorana, te kuhinju. Tj, ako nisam zadovoljan wc-om, ja u tom restoranu ne jedem.

dewf

pre 10 godina

Meso koje se koristi za hamburgere mislim na govedinu dolazi iz Srbije iz jedne male klanice koja se samo preradom mesa za MC bavi. Bio sam tamo slucajno i moram priznati da nisam video ni soju ni hlorisano meso a ni aditive. mozda je ovo izuzetak ali ova zena koja je vlasnik te klanice stvarno kokretno radi i jako je uredno. Meso se melje u odredjenim razmerama tako daima i masnoce odredjen procenat. Licno jako retko jedem jer mi smetaju one lepinje u kojima se sluzi meso tj smetaju mi generalno aditivi pa uglavnom jedem salate ili jedem nesto sto znam da nema aditiva.