Sreda, 20.02.2013.

19:41

Ovo je novi tarifni sistem

Predlog novog tarifnog sistema za obračun električne energije za domaćinstva je završen.

Izvor: RTS

Ovo je novi tarifni sistem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Dejan

pre 11 godina

Zelena samo do 350 kW to se lako potroši ma koliko štedeli, plava a posebno crvena zona su već preskupe a sve tri zone će od aprila poskupeti!?! Nisam za rasipanje struje, pristalica sam štednje i redovnog plaćanja ali ovo je previše! Drugim rečima kad se sve sabere oni koji troše preko 1200 kW račun će im biti veći za oko 40 % a manjim potrošašima za 20-25%. Stavite na papir i videćete koliko je to, ovo se mora sprečiti.

laki

pre 11 godina

@Odmah bi iskljucio cg da dozvole!

Ako grejnu sezonu racunas od 15 oktobra do 15 aprila onda taj tvoj prijatelj debelo laze da za 6 meseci plati 50.000 za 85 kvadrata,ja se grejem na struju i imam stan od 52 kvadrata,izolacija,pvc,alu roletne i mesecno mi racun izanje od 6700 do 8000 dinara a u stanu mi je oko 22/23 stepena,dakle za grejnu sezonu potrosim oko 45.000 dinara ali za odlicno izolovan stan od 52 kvadrata tako da nemoj verovati svakome.

Lo

pre 11 godina

Ovo je stvarno bruka.Ko god dodje na vlast pokusava da ispadne pametan tako sto pokusava danadje nacin kako da prevari gradjane.U idejama stvarno ne presuju.Niko da da ideju kako da pomogne ljudima.

alo

pre 11 godina

dok ne budu visile glave na terazijama nece oni da s esmire haraclije, dusu bi nam uzeli a oni su se obogatili. moj otac Bog da mu dusu prosti radio posteno 40 godina i sta je stekao - nista, a ovi politicari pre desetak 15 godina za neke se secam da su pricali da su podstanari a sad imaju kuce i dzipove, odakle bre. od pljacke naroda.

student nije zapalio

pre 11 godina

Kad vec uvodite ovakav tarifni sistem za placanje elektricne energije primenite slican metod i za ostalu robu i usluge. Uvedite tarifne zone i na cene hleba, mleka, sokova, pica, ulja, secera, brasna, benzina, gasa, cigareta, pijace vode, cene komunalija, cene grejanja, vazduh...

veterinarBG

pre 11 godina

Struja mora da poskupi, ali prvo da se spreci kradja, izvrsi racionalizacija, otpusti visak radnika, naplate potrazivanja... e, onda mozda i nece morati da poskupi.

zdrav razum

pre 11 godina

Izbaciti crvenu tarifu da ostanu zelena i plava. Ne menjati cenu jeftine tarife. Hitno otpustiti 30% zapošljenih u EPS-u, a preostalim radnicima smanjiti platu na minimalac. E, onda naplatiti od svih velikih dužnika dug sa kamatama (radnici će biti motivisani da nađu način). Pa da vidiš naplatu, za oko 6 meseci do godinu dana moći će zaposlenima da se lagano poveća plata za oko 30%. Ako dobro posluju, možda može da se razmišlja o povećanju plata narednih godina. Biće im svakako bolje, živeće bolje u smislu da nešto rade i da zarade od svog rada, a ne da bleje besposleni po ceo dan, to psihički ubija.

Aleksandar

pre 11 godina

za (razum pobeđuje, 21. februar 2013 07:03)

Šta hoćetš time da kažeš?
Da će srbi da se pobune zbog skupe struje?

Dobar vic.

Jedino kada sam čuo da su se pobunili zbog neke odluke vlasti je kada su:
1. uveli zabranu prodaje alkohola posle 22h u Beogradu
2. uveli zabranu pušenja

A za ostalo ništa, zato i znaju da mogu da podignu cene.

Sjaši kurta...

pre 11 godina

Što više ne ukinu taj TV porez za budale na računima EPS.To preduzeće po zakonu nije ovlašćeno da naplaćuje pretplatu, a od predizbornog obećanja tome -diplome i njegove SNS kamarile-ništa.Samo smo dobili još veću administraciju, zauzimaju verovali ili ne nusprostorije za čistačice, kafekuvarice i wc, adaptirajući ih za novopridošle članove biblioteke.I naravno da treba da poskupi struja i gas da bi ova gospoda grejala svoja dupeta džabe.

Bora

pre 11 godina

U npr.Francuskoj bi zbog ovoga cela zemlja bila paralisana,nista ne bi radilo i vlast bi bila na staklenim nogama.Kod nas trci da platis struju do 15 da bi dobio 5% popusta dok te podkradaju na tvoje oci.Sami smo krivi za sve.

tanja

pre 11 godina

Vi da ste drzava,kao sto niste, omogucili biste svojim gradjanima da svi uvedu centralno grejanje,a da ih pri tom ne oderete kojekakvim taksama. Onda biste mogli da poskupljujete koliko hocete. Ovako se ja osecam kao gradjenin drugog reda jer moram da se grejem na sruju,a ne ogrejem se ko covek i jos papreno platim.Sutra bih se menjala sa prvim potpredsednikom za stan sa cg koji je dobio od drzave,pa da vidi kako je to.Ova vlast je nasa velika greska,ne smemo dugo da cutimo i trpimo!

vlada milic

pre 11 godina

ne ljudi vi ste sigurno upali u neki paralelni svet ili sam ja lud. ovde je vest da struja poskupljuje a da se ulazak u crvenu tarifu skida sa 1600 kw na 1200 kw sto ce samo po sebi doneti veci racun za struju za oko 3000 din mesecno a vi ovde pisete hvalospeve ministarki , vucicu , sns , borbi protiv korupcije itd. pa jel ima ovde normalnih ljudi? ovi u bugarskoj zapalise sve vlada podnela ostavku zbog poskupljenja struje a ovi nasi perverzni mazohisti jos tapsu ove haraclije po ramenu.

emica

pre 11 godina

Afera banana, bajke o Kosovu, otrov u zivotnim namernicama, stalno poskupljenje struje i naravno svega ostalog, PA LJUDI PROBUDITE SE

beng

pre 11 godina

Mnogo je onih koje bih citirao, ali evo samo jednog "Grejanje na struju je ENERGETSKI ZLOCIN!!!!!
Neću mnogo da dokazujem, samo nekoliko činjenica.
Struja se proizvodi od domaćih energenata - ugalj i voda.
Struja se proizvodi i noću i ako se ne iskoristi, propala je. E baš tu struju akumuliraju TA peći i greju danju. Kada bi se grejali direktno na struju danju, verovatno bi došlo do raspada elektroenergetskog sistema. Zato se to i stimuliše, mada će ova vlast sa najlepšim obećanjima (setimo se, biće jeftine struje i preko dana!), uskoro i ukinuti nižu tarifu, a ko ima više od dve sijalice odmah će uletati u crvenu zonu, jer će zelenu smanjiti na 30kWh. A kilovatčas će i dalje biti najjeftiniji, jer se računa po ceni zelene tarife!
Važno je doći na vlast, a posle ćemo još više šišati ovce!
Inače, ne mogu se priključiti na gas, jer gasovod prolazi na 50m, ali nema tehničkih mogućnosti. Ne mogu ni na centralno grejanje, jer je toplana udaljena manje od 100m. Mogao bih na ugalj ili drva, ali u spavaćoj sobi nemam mesta za njihovo skladištenje, a možda bi me komšije tužile da zagađujem okolinu...
Ionako je sve zagađeno!

Odmah bi iskljucio cg da dozvole!

pre 11 godina

(Sasa, 20. februar 2013 20:07)

Ko jos normalan uvodi centralno grejanje, bez mogucnosti iskljucenja!
Ko se greje na struju to je jos uvek banja za novcanik, naspram centralnog koje mene kosta za 85 kvadrata, bila zima ili ne bila 110.000 dinara po grejnoj sezoni.
Dok moj poznanik za slicnu kvadraturu (greje se na struju) placa 50.000 din po grejnoj sezoni.

Predrag

pre 11 godina

EPS je tragikomedija ako mogu tako da se izrazim. Smanjenjem limita plave tarife žele da podstaknu korišćenje prirodnog gasa. To vam je isto kao kad bi neki operater mobilne telefonije rekao prvih 100 minuta razgovora vam je po ceni od 5 din/min a ako prekoracite onda vam je cena 10 din/minutu a sve to da bi se stimulisalo telefoniranje preko fiksne mreže? Moji kupci koji poručuju veće količine robe imaju nižu cenu nego neko ko kupi malu količinu. Ovo samo kod nas ima da proizvođač-isporučilac struje (EPS) pokušava da smanji potrošnju svog proizvoda a s druge strane traže kredit od države kako ne bi propali. Ko je ovde lud?

Lale

pre 11 godina

Zašto mi niste objavili komentar? Očigledno ni Vi ne razumete poentu.
Ponoviću: Kako EPS zna da sam, na primer, u okviru zelene zone potrošio 2oo kWh skuplje i 100 kWh jeftinije struje, a ne obrnuto? To je nemoguće izračunati po postojećem tarifnom sistemu, u kojem na kraju meseca imamo samo dva broja, a to su ukupno potrošena skuplja struja i ukupno potrošena jeftinija struja. Računica bi bila moguća kada bi svaka tarifa, skuplja i jeftinija, bila podeljena na po tri zone(zelena, plava, crvena).Tada bi se mogao dobiti tačan iznos potrošenih kWh u svakoj zoni. Zaključak je da oni aproksimativno određuju našu potrošnju u okviru zona, a sa postojećom potrošnjom više i niže tarife. Opet ću pojasniti: ako biste ceo mesec trošili samo jeftiniju struju, EPS bi vam u računu iskazao i potrošnju skuplje struje. Vi u redakciji prvo razmislite pre nego što ne objavite komentar, jer je ovo suština postojećeg tarifnog sistema, koji je potpuna krađa građana.

Kodiak

pre 11 godina

Zašto bi neko vršio bilo kakav PRITISAK? Zašto da pređemo na gas? Zašto je gas bolji? Ovde je svaki mogući potez isključivo u interesu neke grupacije ljudi a ne naroda generalno! Znam da neki ljudi jednostavno nemaju savesti,ali kako je ovo moguće?

Predrag

pre 11 godina

Slažem se da je odluka SNS-a o izmeni tarifnog sistema bitna ali podsetiću vas sve na jednu stavr koju su uradili a koja nas sve mnogo, mnogo više pogađa: Podigli su PDV sa 18 na 20%. Takodje su podigli porez na dobit sa 10 na 15%. Molim aparatčike SNS-a da mi objasne kako ja zapravo nisam u ravu već da je to dobro za građane i sl. bajke.

А.Илић

pre 11 godina

Да би прешли на гас - требало би гасификовати целу Србију.
И још нешто не разумем, ако се смањи однос скупе и јефтиније тарифе - није ли онда лакше прећи на једнотарифно бројило.
Чини ми се да су у ЕПС-у кренули на погрешан начин да намакну паре.
Требало је прво натерати дужнике да плате и можда само једноставно поскупети струју - овако дирамо неке друге параметре који су по мом схватању били добри.

Nikola

pre 11 godina

Poruka je jasna. Isplati se ne placati. Ko ne placa, njega ove izmene ne doticu. Ko placa ispada budala. Dakle, kad bi bilo sloge pa da svi prestanemo da placamo, mozda bi se opametili, ovako bice "pojeo vuk magarca"

cpbuja

pre 11 godina

Jer je gas trenutno skuplji od struje što je presedan u celoj evropi. Plus što jedna porodica mora da se odrekne 5-6 mesečnih primanja da bi platila sve takse za uvođenje gasa... a ovi pričaju u većoj potrošnji gasa. Još je srija daleko od socijalnog programa koji bi pomogao građanima. Važno je samo da se nameti jednoj porodici u Srbiji povećavaju iz meseca u mesec.

HOĆEMO LI JESTI ILI SE GREJATI!!!

pre 11 godina

Konačno su se otkrili u zadnjoj rečenici!!!

Dakle,cena struje ide gore samo zbog toga DA BI SE VIŠE TROŠIO GAS!!!

A gas je naravno DUPLO SKUPLJI nego u Evropi jer se u Srbiji u cenu ugrađuju i Kurta i Murta!

Doveli su nas u situaciju da biramo HOĆEMO LI JESTI ILI SE GREJATI!!!

OKO

pre 11 godina

Da se smanji "pritisak na grejanje" zimi ? A kako da smaljimo " pritisak na rad klima uredjaja" leti ? Potrosaci se isto pitaju kako Vi da smanjite " pritisak na visak zaposlenih i vase beneficije,vas javasluk,vasa sponzorstva,slabu naplativost velikih duznika...pa Vi ne znate ni koje su cije bandere u EPS u ? Foliranti jedni ! Pa kako bi Vi ziveli kada bi svi stedeli i trosili npr po 600 kw ? Mnogo pitanja,ni jedan odgovor !

razum pobeđuje

pre 11 godina

pa struja ljudi mora da poskupi, kako da se isplate plate radnicima epsa gde čistačice primaju po 30000, a 10000 imaju višak zaposlenih, a o grand balerinama da ne govorim, pa mislite na njih kada plaćate veće račune za struju.Daleko smo mi od Bugarske

slavisa

pre 11 godina

Poskupljenje struje je potrebno, pomeranje granice plave i crvene zone je pokvareno do bola, vređa inteligenciju ljudi. Ja sam redovan platiša i grejem se na struju. Imam odlicnu izolaciju i vrlo ekonomično grejanje. Po sadasnjem sistemu godišnje uđem u crvenu zonu maksimum dva puta po recimo 100 kilovata. Ako zaista pomere granicu plave i crvene zone ja prvi necu placati struju redovno. Mislim da ce se tom promenom broj onih koji ne placcaju redovno povecati bar za 20% ako ne i više. EPS će ući u jos vecu dubijozu jer ce sam sebe ukopati. Snižavanjem crvene zone struja će biti skuplja nego u EU sto je neprihvatljivo. Imam mogućnosti da platim redovno struju ali namerno necu to da radim i mislim da će većina tako razmišljati posle ovoga.

Nikola Zlatibor

pre 11 godina

O cemu pricate, vi sto saljete komentare!?
Cena struje je neodrzivo niska i mora da ide "gore"!
Istina, Eps ima gomile zaposlenih koji ne rade nista, a dobijaju dobre plate.

MRKI

pre 11 godina

Hoce li ko iz vlasti reci zasto je razlucita cena prikljucka gasa u Srbiji. Id 500 pa i preko 1100 evra. Shvatate li vlastidrsci da nekome ko ima uradjeno centealno grejanje na drva i ugalj treba od 2500 do 3000 evra za prelazak na gas. Hocete preko javnih preduzeca toplana da otimate o ovo malo duse. U Sapcu priljucak 1100 evra a kvalitet gasa los. Da li je interes toplana distributera gasa da ima vise korisnika ili da ubija cenama. Sto se ne bi grejali na gas ako bi to bila cena kao na ugalj i drva. To ce teskp ici jer u pocetku su prikljucivali bez papiroliije a sad treba vremena da administracija sve to odradi papiroloski od dozvola ta gradnju do upotrebne dozvole. Jad od preduzeca opstina i drzave.

milos

pre 11 godina

strasno.... crvena zona. u svetu te stimulisu da trosis kod nas u banana zemlji te kaznjavaju. jedva cekam da dodje konkurencija, ima da pojeftini 3 puta.

Tomovača

pre 11 godina

SNS popravlja situaciju u zemlji tako što sve poskupljuje, a ubeđuje nas da smo otporni i na meteore, a ne na neki bedni aflatoksin za koji do juče nisu ni znali da postoji.Ako vam ne valja mleko pijte rakiju pa vam neće trebati ni grejanje na struju.

Зоран

pre 11 godina

Доћи ће вам приватник у ЕПС, па ћете да скидате владу због скупе струје као што пре пар дана Бугари урадише. Вама у Србији нема помоћи, све вама исто да ли је капитализам, социјализам,...ви срљате у пропаст без изузетака.

Milos

pre 11 godina

Ne mogu da verujem dokle sve idu ova poskupljenja! Poskupelo je sve, bukvalno SVE od osnovnih zivotnih potrepstina, pa evo sada i struja jos malo da poskupi. E pa nije malo nego mnogo! Ufff, toliko sam besan da ne mogu ni komentar da napisem, evo lupam po tastaturi od besa 0ai9ehaio0r ionr weo uinwe niowefgenio ...samo da mi neko od politicara ne dopadne saka, bilo bi to jako lose!!!

Ghost Protocol

pre 11 godina

Lopovcine najgore. Ona ministarka da se stidi, sta je sve slagala. Treba da podnese ostavku pod hitno. Pa jel oni normlani. Najbolje nek bude stalno crvena zona. Radice Bugarska i ovde samo nastavite.

Lale

pre 11 godina

Čitajući komentare, shvatam da nam nikada neće biti bolje, jer ništa ne razumete, te se protiv toga ne možete ni boriti. Da li neko ko je pročitao tekst uopšte zna da tumači postojeći tarifni sistem, koji će po svemu sudeći biti samo malo modifikovan, naravno lošije po nas i biti prezentovan kao novi. Očitavanjem strujomera na kraju meseca dobijate dva broja (govorim o dvotarifnom brojilu)- potrošeno kWh u višoj i potrošeno kWh u nižoj tarifi. Kako je moguće da na osnovu samo ta dva broja EPS zna koliko je potrošeno u kojoj zoni (primer: zelena zona- 180kWh skuplje i 120kWh jeftinije struje). Ni jednom računskom operacijom se to ne može izračunati u postojećem tarifnom sistemom. To bi bilo moguće dobiti samo kada bi i viša i niža tarifa bile podeljene na tri zone, onda račun ima smisla, ali ovako je nemoguće to izračunati. To navodi na zaključak da oni aproksimativno prave potrošnju u okviru zone (zelene, plave, crvene) i da čitava naplata nema nikakvog smisla. Ako niste razumeli o čemu pričam, pojasniću. Primera radi,ako biste u toku meseca trošili samo jeftiniju struju, dobili biste račun u kojem je navedena potrošnja i skuplje struje iskombinovane po zonama iako ni kWh iste niste utrošili. Razmislite, na prvi pogled račun izgleda jasno, ali nije tako, jer na tu ½kartu½ i igraju. Čista krađa je posredi!

ustani Srbijoooo,dosta zuluma

pre 11 godina

Neka smanje prezentacije,neradnike po kancelarijama i naravno plate.Ljudi moji dragi,i broj im se ne zna koliko se vode zaposlenim a primaju platu,i uposte i ne dolaze na posao.Svaka cast postenim radnicima Eps-a.

Miloš

pre 11 godina

Nemojte biti naivni i misliti da ovo ima bilo kakve veze sa strankama na vlasti ili u opoziciji. Ako su iz SNS-a obećavali jeftiniju struju, to je očigledno bila laž, ali to je laž u koju niko normalan ne bi poverovao - ekonomska cena struje koju proizvodi EPS kakav jeste (sa toliko neefikasnosti u proizvodnom procesu, slabom naplatom, viškom zaposlenih) je viša od prodajne i to tako ne može. Građani će to u svakom slučaju platiti, da li kroz skuplju struju, ili više poreza, ili višu inflaciju, svejedno. Ovi su bar imali hrabrosti da stvari nazovu pravim imenom, a ne da zakidaju plate i kurs a kroz to plaćaju sva nerealna preizborna obećanja...

kvalitet uzasa

pre 11 godina

Sa strujom sledeci mesec , i talasa poskupljenja koje ce to dovesti,a trgovci jedva cekaju neki izgovor-posto sada cene nafte i kursa relativno miruju a cene se nisu snizile-i poskupljenje poreza na imovinu do maja ova vlada svoju prvu godinu proslavidje sa inflacijom od 30% toksinima u hlebu,mleku,mesu,jajim,borbom protiv korupcije za pozorisne predstave....
pa neka na je srecno,bice bolje sledece godine> mozda do kraja ove treba da se slije nevidljivih za nas 2 od fijata 2 od emirata 2 od izvoza 6 miliardi eu kako rekose!

Vlade

pre 11 godina

Bravo bravo , o kakvom grejanju na gas vi pricate pa normalnom domacinstvu koje ima gas treba 30000 za utrosak istog. Bravo polako al sigurno nas vracate u srednji vek, grejanje na drva, kuvanje na drva, jedna sijalica od 60 vati, i po nekad upaljen tv. I da grejanje vode za kupanje na sporetu na drva,srecom imam nesto malo sume.i Bravo bravo

Rool

pre 11 godina

Neverovatno kakva pljacka, cak nema sns botova da bacaju parole o velicanstvenim potezima vlade.
Nema ovde zivota, cak i Bugari znaju kako se radi radnja.

devit

pre 11 godina

da bi se vise koristio prirodni gas..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daleko je do prvog aprila i do prvoaprilskih sala!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,
gas za indivdiualne potrosaca od dolaska starog/novog direktora je poskupeo za preko 120%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a ne zna se zapravo koliko kosta kubik gasa isto kao i KW struje iako to Zakon o zastiti potrosaca garantuje!!!!!!!!!!!!!!!!!
isto tako se i nezana cena gasa za mesec potrosnje zbog misterioznig koeficienta preracuna;posto se gas meri u merno-jedinicnom sistemu a naplacuje u drugom merno0jedinocnom sistemu uz misteriozni koeficient preracuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............
istovremeno se na vrsi ponderisanje kaloricne vrednosti gasa zbog mesanja sa domacim gasom,koji mnogo manje kaloricne vrednosti,a naplacuje se kao i ruski gas uz obacun eenormnih troskova dostave preko madjarske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................

Aleksandar

pre 11 godina

Koliko god da osećam neku nepravdu povodom ove odluke EPSa, i da ste u pravu, mislim da su pre trebali da prvo naplate od dužnika (razna JP, povlašćeni likovi itd), pa onda da vrše racionalizaciju (smanjenje broja službenih vozila, i sl), pa tek onda da dižu cene.

Sa druge strane, odgovornost je i na potrošačima, koji su dizali kredite za kola, odmore, slave, televizore, umesto da ulože u poboljšanu izolaciju i efikasniju potrošnju energije...

Suboticanin

pre 11 godina

Uhapsiti predlagaca izmene...molim glasove za i protiv...pa neka se zapitaju dokle ce biti na vlasti...neka mi pokazu bilo gde ovakav tarifni sistem....sramota!

Slobodan

pre 11 godina

Pa ovi imbecili, umesto da poprave tarifni sistem, ucinise ga jos gorim!!!
Najbolje da svi pausalno placamo po 1000 evra mesecno za struju!!!

Shonke

pre 11 godina

Evo da počnem ja: ministarstvo energetike na čelu sa ministarkom je pripremilo novi tarifni sistem kako bi se odlučnije vlada Srbije upustila u borbi protiv korupcije. Napredak na svim poljima je više nego očigledan, vlada je pokazala jedinstvo a u mleku nema štetnih materija.

Sasa

pre 11 godina

Kakvi ste vi prevaranti, a ova ministarka jel ima oci da izadje pred kamere i da saopsti sve ovo, a zaboravila je sta je pricala prosle godine, al dobro, bice izbori uskoro, raja sve pamti!

CEDA

pre 11 godina

U tekstu piše da se više troši gas za grejanje nego el.energija. A šta da radimo mi koji nemamo gas kao i to da nemamo uslova za drugi energent. Smestaj drva uglja idr. a za primanja da ne pričam. Uviše navrata sampisao da su energetski gubici enormno veliki upojedinim distribucijama oko 25-30%, a direktorima ne hvali ni dlaka sa glave, ali zato poskupićemo struju da pokrijemo gubitke i enormno velike plate u elektroprivredi. SNS da povede više računa o poskupljenju struje zarad bednika. Hvala za ustupljen prostor.

solarni covek

pre 11 godina

ej srbi, svi samo razmisljamo o trenutnim stvarima, a zamislite se malo, pre 20 godina svi su se grejali na struju dzabe, godinama je niska cena, za zadnjih 20godina ''pojeli'' smo kapital EPS-a, sada nam se to vraca.

Primer: Jedna fabrika proizvodi stolice, da bi se dodvorila kupcima, te iste stolice prodaje po 50% nizoj ceni od trzisne, od ostvarenih prihoda od prodaje ne moze da pokrije troskove proizvodnje, i tako polako, malo po malo, trosi svoj sopstveni kapital, zaduzuje se, samo da bi stolice bile jeftinije na trzistu. Na kraju sledi bankrot i katanac na kapiju.
I stuja je proizvod kao i svaki drugi.
Grejanje na struju je ENERGETSKI ZLOCIN!!!!!
SAVET: Grejte se na drva i ugalj, spremajte jelo na plin, a toplu vodu grejte solarnim kolektorima, placajte redovno struju i racun nece biti veci od 1.500 din, 4 do 5 clanova domacinstva, ZNAM IZ LICNOG ISKUSTVA
jer struja ce uskoro biti 2 puta skuplja nego sad

ivek

pre 11 godina

Dobro bi bilo kada bi vlastodršci i ostali bajni stručnjaci znali da je najsigurnija energija,domaća energija.A domaća energija je elektro.Proizvodi se i iz obnovljivih izvora,znači ne može da nestane.I umesto da se vodi politika da el.energija bude jeftinija,da se više proizvodi iz obnovljivih izvora i više troši i baš i za zagrevanje jer je onda najbolji spoj u zaštiti životne sredine,kod nas se eto ona poskupljuje a forsira gas koji proizvode i imaju ga drugi,Rusi i postajemo zavisni od drugog i od tuđe volje.A gas je i skuplji.Pa izvolte pametnjakovići i vodite ovaj narod u sunovrat,u smrt jer neće moći da uvede gas jer ga nema svugde po Srbiji,a investicija prelaska na gas je nedostižna
85% jadnih Srba.

MUKNAVI

pre 11 godina

Bogati u Tajkuneriji za struju,vodu,komunalije,poreze duguju milijarde i..nista..udri opet po platisama ,penziojonerima sa najmanjim penzijama i sirotinji,malim preduzetnicima itd, koji im trebaju samo za izbore i da ih nose na ledjima,tada im fukare pricaju price da bi se izvrsila promena..sjasi kurta da uzjasi murta solo ili u koalicijama..nebitno,jer oni jasu a ostali dahcu.

mile

pre 11 godina

Pa da . Struju cemo da izvozimo jeftino a da se grejemo na skupi ruski prdez od gasa. Genijalno, hocu reci napredno.Udrite minuse naprednjaci, sta cekate. Pokazite koliko ste "bolji" od plavo zutih.

samo tetki da odnesem lek

pre 11 godina

ma jok, nabolje je da se u crvenu ulazi sa 300kwh!!!! i da nema nocne tarife!!! e moji glasaci naprednjaka, el vam sad doslo iz d..... u glavu koga ste doveli na vlast!?! a tako su lepo obecavali u kampanji, te nema rts pretplate, te struja je skupa a kad oni uzmu vlast idu cene dole, te 100milijardi investicija (a jedva se najavljuje 200miliona i to tako sto prodaju oranice), te objavicemo ko je pokrao izbore, te nema zaduzivanja a uzeli vec 4 milijarde sto je vise nego oni ore njih, te nova radna mesta,te hapsenje tajkuna i lopova (pa nije valjda samo miskovic lopov i tajkun?)......... i tako!

Miksha

pre 11 godina

@pokretnestepenice
@Lily:

U Srbiji se nece dogoditi ništa, budite siguran. Ja ne verujem da bi se kod nas išta desilo i da nas pre odlaska na posao sačekuju državni službenici i udaraju po dva šamara svakom zaposlenom. Bilo bi odmah onih koji bi rekli da nema šta da se bunimo kad imamo posao. Kako je onima koji ga nemaju :(? Lično mislim da ovo nema veze sa gasom već sa pripremom uvlačenja stranaca u EPS. Za početak kao akcionara čim EPS postane A.D. umesto JP, a tek onda sledi igranka. Zato se gura i ovo zaduživanje EPS-a od 50 milijardi dinara bez ikakvog opravdanja...

Gost

pre 11 godina

Bolje da svi budemo u cevenoj zoni kakve plave zelene to su gluposti sta skrtarite i da bude svima napon 180 V i da spasimo mi koji placamo EPS, a ovima sto ne placaju otpisite i dugove a ne samo kamate, postenije je, da bar znamo ma cemu smo jer ionako vam nece platiti glavnicu jer im se moze a i odakle im.

zoccy

pre 11 godina

ma ja bih ukinuo struju..onda ce da se rastereti sigurno sistem..... da li ovi ljudi izlaze na ulicu, da li vide kako zivi ovaj narod....

Deda Pera

pre 11 godina

Umesto 10% struja će poskupeti za simboličnih 33%.
Ali to jr uredu, to SNS-ovce na liniji partije ne dotiče. Samo nek je vođa uspešan.
E što mi drago œto će upravo njihovi birači platiti ceo ceh.

sale

pre 11 godina

Ma deri bre narod, skidaj im i kozu sa ledja ako treba.Tako su to radile dahije i bile su 500 godina na vlasti, pa vi iskopirajte.Ma sta vas briga za narod sto nemaju posla ili imaju mizerne plate, ma samo otimaj....

Onda bi sve bilo jasnije

pre 11 godina

A da se kladimo da se niko u Skupstini ne greje na struju ! Svi su oteli stanove sa centralnim grejanjem. Interesantno bi bilo da neko od poslanika zatrazi da se jave oni koji se greju na struju, ko na gas, a ko ima centralno.

Ivan

pre 11 godina

Spadam u grupu onih koji se greju na struju, licno mislim da je to velika vecina ljudi u nasoj zemlji. Sto me verovatno razlikuje je da se slazem da je cena struje niska, ali..
1) Sta je uradjeno da se mi vezemo na neki daljinski sistem grejanja?
2) Da li bismo trebali da stedimo struju, ali da se orjentisemo na drva, ugalj,.. pa da nam za neko vreme drzava predoci kako suvise zagadjujemo gradske sredine i odredi neke druge takse?
3) Da li cenu treba formirati prema postojeceim dugovima EPS-a?!

Ups mozda gresim, treba je tako formirati tako da se onima koji nisu redovno izmirivali svoje obaveze omoguci da to urade bez ikakvih penala; bez obzira da li je to neko socijlano ugrozen, ili je to drzavna institucija ili neka firma. No na kraju dana neko sve to mora da plati.

Predlozio bih da se povisi cena struje, ali i istovremeno uspostavi mehanizam koji bi obezbedio: povezivanje vecine na daljinskie siteme grejanja, uvele drasticne kazne za neplatise (iskljucenja nakon 7 dana) i odradila konacno racionalizacija u EPS-u. Tada bi povecanje imalo smisla, ovako bez obzira na sve samo se krpe rupe kojih je svakog dana sve vise.

igor

pre 11 godina

Da se vise koristi gas...?
a mi u Vranju koji nemamo gas..
nije ni bitno.. jos malo i mi cemo biti u "Presevskoj dolini"..
pa nas dajte Kosovu bice lakse svima...
I onako nam je Solun blizi od BGD a, mozda se otcepimo..

e moj naivni narode

pre 11 godina

Ovo nam nisu obećali ovi što su zaseli u fotelje. Pa jel ministarka pričala o dva sata "jeftine" struje po danu i šta je sad ovo? Prošli izbori, dosta je bilo obećanja aj narode sad žanji ono što si posejao!

Porez placam redovno

pre 11 godina

I ovu zimu sam prosao bez grejanja. Temperatura u sobi nije padala ispod 10°C. Ovog trenutka ima skoro 14° grejao sam se dovoljno za vreme Tita, Slobe , sankcija, ne mora i u demokratiji. Bitno je da obuces dovoljno slojeva.
Srbija, Evropa, 21. vek.

Mozda biogas ?

pre 11 godina

Gas ? Mozda ako ga demokrate budu pakovale u plasticne flase od 2l. Kod mene ga nema ni na vidiku. Trebalo bi da preoru pola centra mog grada da bi gas stigao do mene. A ja da razrusim pola kuce.

Gradjanin

pre 11 godina

Tarifa zločinačka,a kad se svi prebacimo na gas,uz troškove od par hiljada evra,onda će dodatno da oporezuju gas i podignu cenu.

Draganče

pre 11 godina

E baš su lepo sve to udesili: poskupljuje noćna tarifa za četvrtinu, u crveno ulećeš posle 1200 kwh, smanjili granicu (jeftinije) plave zone...i još što-šta, tek će da vidimo! Šta da radimo mi koji nemamo gas? Da se slikamo!

Nebojša

pre 11 godina

Pa ovaj tarifni je jos gori od prethodnog i plus struja poskupljuje.Bravo Nazadnjaci na vasoj brizi za narod koju ste iskazivali pre nego ste dosli na vlast.

Ladislav

pre 11 godina

To sto neko presipa iz supljeg u prazno, sto sebe podmiruje u prvom redu ( plate ) mi potrosaci moramo na kraju da ispastamo. I umesto da imamo popust na kolicinu imamo kaznu na kolicinu. Nakaradno kao i sve ostalo svih ovih godina u vezi EPSa.

Bob Rock

pre 11 godina

A sto ne bi otpustili visak radnika, sprecili kradju struje, naplatili kamate i zaostale dugove onima koji imaju (a takvi najvise i duguju) i smanjili troskove proizvodnje?

Pedu

pre 11 godina

U stvari poskupljenje još jedno.

Druga stvar, kako da koristi gas, neko ko uopšte nema mogućnosti da ga koristi.
Samo za priključak na gas treba mi preko 1000 eura, a gde su instalacije, radijatori, godišnji servis kotla i pregled gasne instalacije?
Opet je jeftinija struja.
Alo bre, ja nisam ni ekonomista, ni "menadžer", ali znam da saberem dva i dva, za to mi ne treba fakultet.
Fakultet izgleda služi samo da nauči političare kako da zavrnu narod.
Stvarno banana država.

Sasa

pre 11 godina

Sram vas bilo. Sa ovakvim obracunavanjem Realno poskupljenje je preko 30 procenata. Domacinstvo sa 4 clana bez mogucnosti uvodjenja centralnog, ili grejanja na gas lagano trosi 1800 kwh mesecno. Od toga se trecina trosi u nocnim satima, sto ce sada znaciti da se na osnovno poskupljenje od 12 procenata samo u tom segmentu dodaje jos25 procenata. Ni tu nije kraj, posto ce smanjenjm praga za crvenu zonu eps naplacivati jos 400 - 500 kwh po najskuoljoj tarifi.

Oni zaista vredjaju nasu inteligenciju.

Mishko

pre 11 godina

Ovo nije novi tarifni sistem, nego drugo ime za poskupljenje. A zvanično poskupljenje tek predstoji. U Bugarskoj je ove nedelje zbog visokih cena struje pala Vlada. Kod nas narod još uvek nema snage ni volje da opravdanim protestima sruši lošu vlast. Šta nam poslednjih dana rade sa hranom, a retko ko je digao glas.

Talični Tom

pre 11 godina

I posle objave da je cena struje 5 €centi, a ona ustvari 25. Normalno oni računaju najnižu cenu i to bez poreza. Pa kukaju kako treba da se poveća cena jer nema se para za remonte. Najviše bih voleo da rusi kupe EPS, pa da vidimo kolike su plate, koliko je partisjkih viškova, ko je neplatiša i kolika je realna cena struje?
Hoće da nas nateraju da koristimo gas? Otkud im pravo da favorizuju jedan energent u odnosu na neki drugi?

Slavko

pre 11 godina

U čoveče pa ovi zbog gasa(znate to je onaj čuveni proizvod koji stiže iz Rusije preko južnog toka)su spremni da urade sve. Evo ne moraju da povećavaju cenu struje, neka plate Rusima da uzmu EPS, samo nemoj da nas udave preko noći sa cenom struje.

Valjda nema ko - ako hapsiš samog sebe, to je onda sukob interesa!

pre 11 godina

Znate šta je meni čudno? Čudno mi je to kako se niko ne seti da smanji krađu u EPS-u!

Sale

pre 11 godina

Sramota jedna!Koji crni prirodni gas,kad ga 70% Srbije nije ni videlo. U 21. veku te teraju da sečeš šume i zagađuješ svoju sredinu.Em debelo plaćam struju, em ne mogu da se zagrejem kada je napolju veliki minus ,gledajući da uštedim ! Ovo je narkomanska vlada,samo gledaju da zarad jednokratnog dobrog tripa,rasprodaju sve živo!

dragan

pre 11 godina

Kakvi su ovo lopovi i nesposobnjakovići,čudo jedno.Gde su sad oni njihovi glasači sada i da kažu šta je sad opravdanje? Opraštaju kamate bogatašima i onima koji duguje godinama a sirotinji isključe struju za par hiljada duga.Višak zaposlenih,13 plata i bonusi pre nove godine a sad im preti bankrot?A ovaj narod sve trpi,možda nam i treba ovako?

sns nas je lagao

pre 11 godina

odmah cu preci na gas ako mi daju prikljucak dzabe a sto se ovoga sa tarifama tice SNS bravo lagali ste i gori ste od zutih. Obecali i danju jeftinu struju a dobili manje jeftinih a vise skupih kilovata - bice izbori bice podsetice neko narod

justin

pre 11 godina

U praksi ovo povećanje će biti 50% i sve mi ovo liči na Gasni lobi jer verovatno se pitaju "koj će nam južni tok kad se narod ne greje na gas,deder da im malo zabiberimo"Mada ljudi koji su se grejali na Gas odavno su prešli na drva-što znači da će sad i Srbiješume da se umešaju -sa zabranom seče za ogrev,samo ćumur.Nama koji se grejemo na struju preostaje da sada počnemo da štrikamo džempere za sledeću zimu a i da nabavimo STIROPOR za pod guzicu.
Da ne zaboravim BUGARI SU IZAŠLI NA ULICE!Bravo.

Zloe

pre 11 godina

A ta granica zelene,plave i zute je?
hahahaha,sad ih uhvatila frka.Cute za najbitnije tarife,jer je bugarska vlada upravo zbog toga pala.
Dakle sta kazu lazovi,koji je maximum svake tarife po na osob?

samo tetki da odnesem lek

pre 11 godina

ma jok, nabolje je da se u crvenu ulazi sa 300kwh!!!! i da nema nocne tarife!!! e moji glasaci naprednjaka, el vam sad doslo iz d..... u glavu koga ste doveli na vlast!?! a tako su lepo obecavali u kampanji, te nema rts pretplate, te struja je skupa a kad oni uzmu vlast idu cene dole, te 100milijardi investicija (a jedva se najavljuje 200miliona i to tako sto prodaju oranice), te objavicemo ko je pokrao izbore, te nema zaduzivanja a uzeli vec 4 milijarde sto je vise nego oni ore njih, te nova radna mesta,te hapsenje tajkuna i lopova (pa nije valjda samo miskovic lopov i tajkun?)......... i tako!

Bob Rock

pre 11 godina

A sto ne bi otpustili visak radnika, sprecili kradju struje, naplatili kamate i zaostale dugove onima koji imaju (a takvi najvise i duguju) i smanjili troskove proizvodnje?

e moj naivni narode

pre 11 godina

Ovo nam nisu obećali ovi što su zaseli u fotelje. Pa jel ministarka pričala o dva sata "jeftine" struje po danu i šta je sad ovo? Prošli izbori, dosta je bilo obećanja aj narode sad žanji ono što si posejao!

Nebojša

pre 11 godina

Pa ovaj tarifni je jos gori od prethodnog i plus struja poskupljuje.Bravo Nazadnjaci na vasoj brizi za narod koju ste iskazivali pre nego ste dosli na vlast.

Sasa

pre 11 godina

Sram vas bilo. Sa ovakvim obracunavanjem Realno poskupljenje je preko 30 procenata. Domacinstvo sa 4 clana bez mogucnosti uvodjenja centralnog, ili grejanja na gas lagano trosi 1800 kwh mesecno. Od toga se trecina trosi u nocnim satima, sto ce sada znaciti da se na osnovno poskupljenje od 12 procenata samo u tom segmentu dodaje jos25 procenata. Ni tu nije kraj, posto ce smanjenjm praga za crvenu zonu eps naplacivati jos 400 - 500 kwh po najskuoljoj tarifi.

Oni zaista vredjaju nasu inteligenciju.

Mishko

pre 11 godina

Ovo nije novi tarifni sistem, nego drugo ime za poskupljenje. A zvanično poskupljenje tek predstoji. U Bugarskoj je ove nedelje zbog visokih cena struje pala Vlada. Kod nas narod još uvek nema snage ni volje da opravdanim protestima sruši lošu vlast. Šta nam poslednjih dana rade sa hranom, a retko ko je digao glas.

sns nas je lagao

pre 11 godina

odmah cu preci na gas ako mi daju prikljucak dzabe a sto se ovoga sa tarifama tice SNS bravo lagali ste i gori ste od zutih. Obecali i danju jeftinu struju a dobili manje jeftinih a vise skupih kilovata - bice izbori bice podsetice neko narod

Deda Pera

pre 11 godina

Umesto 10% struja će poskupeti za simboličnih 33%.
Ali to jr uredu, to SNS-ovce na liniji partije ne dotiče. Samo nek je vođa uspešan.
E što mi drago œto će upravo njihovi birači platiti ceo ceh.

Suboticanin

pre 11 godina

Uhapsiti predlagaca izmene...molim glasove za i protiv...pa neka se zapitaju dokle ce biti na vlasti...neka mi pokazu bilo gde ovakav tarifni sistem....sramota!

Draganče

pre 11 godina

E baš su lepo sve to udesili: poskupljuje noćna tarifa za četvrtinu, u crveno ulećeš posle 1200 kwh, smanjili granicu (jeftinije) plave zone...i još što-šta, tek će da vidimo! Šta da radimo mi koji nemamo gas? Da se slikamo!

Valjda nema ko - ako hapsiš samog sebe, to je onda sukob interesa!

pre 11 godina

Znate šta je meni čudno? Čudno mi je to kako se niko ne seti da smanji krađu u EPS-u!

justin

pre 11 godina

U praksi ovo povećanje će biti 50% i sve mi ovo liči na Gasni lobi jer verovatno se pitaju "koj će nam južni tok kad se narod ne greje na gas,deder da im malo zabiberimo"Mada ljudi koji su se grejali na Gas odavno su prešli na drva-što znači da će sad i Srbiješume da se umešaju -sa zabranom seče za ogrev,samo ćumur.Nama koji se grejemo na struju preostaje da sada počnemo da štrikamo džempere za sledeću zimu a i da nabavimo STIROPOR za pod guzicu.
Da ne zaboravim BUGARI SU IZAŠLI NA ULICE!Bravo.

mile

pre 11 godina

Pa da . Struju cemo da izvozimo jeftino a da se grejemo na skupi ruski prdez od gasa. Genijalno, hocu reci napredno.Udrite minuse naprednjaci, sta cekate. Pokazite koliko ste "bolji" od plavo zutih.

igor

pre 11 godina

Da se vise koristi gas...?
a mi u Vranju koji nemamo gas..
nije ni bitno.. jos malo i mi cemo biti u "Presevskoj dolini"..
pa nas dajte Kosovu bice lakse svima...
I onako nam je Solun blizi od BGD a, mozda se otcepimo..

Rool

pre 11 godina

Neverovatno kakva pljacka, cak nema sns botova da bacaju parole o velicanstvenim potezima vlade.
Nema ovde zivota, cak i Bugari znaju kako se radi radnja.

Talični Tom

pre 11 godina

I posle objave da je cena struje 5 €centi, a ona ustvari 25. Normalno oni računaju najnižu cenu i to bez poreza. Pa kukaju kako treba da se poveća cena jer nema se para za remonte. Najviše bih voleo da rusi kupe EPS, pa da vidimo kolike su plate, koliko je partisjkih viškova, ko je neplatiša i kolika je realna cena struje?
Hoće da nas nateraju da koristimo gas? Otkud im pravo da favorizuju jedan energent u odnosu na neki drugi?

Slobodan

pre 11 godina

Pa ovi imbecili, umesto da poprave tarifni sistem, ucinise ga jos gorim!!!
Najbolje da svi pausalno placamo po 1000 evra mesecno za struju!!!

Sale

pre 11 godina

Sramota jedna!Koji crni prirodni gas,kad ga 70% Srbije nije ni videlo. U 21. veku te teraju da sečeš šume i zagađuješ svoju sredinu.Em debelo plaćam struju, em ne mogu da se zagrejem kada je napolju veliki minus ,gledajući da uštedim ! Ovo je narkomanska vlada,samo gledaju da zarad jednokratnog dobrog tripa,rasprodaju sve živo!

Gradjanin

pre 11 godina

Tarifa zločinačka,a kad se svi prebacimo na gas,uz troškove od par hiljada evra,onda će dodatno da oporezuju gas i podignu cenu.

Gost

pre 11 godina

Bolje da svi budemo u cevenoj zoni kakve plave zelene to su gluposti sta skrtarite i da bude svima napon 180 V i da spasimo mi koji placamo EPS, a ovima sto ne placaju otpisite i dugove a ne samo kamate, postenije je, da bar znamo ma cemu smo jer ionako vam nece platiti glavnicu jer im se moze a i odakle im.

zoccy

pre 11 godina

ma ja bih ukinuo struju..onda ce da se rastereti sigurno sistem..... da li ovi ljudi izlaze na ulicu, da li vide kako zivi ovaj narod....

Sasa

pre 11 godina

Kakvi ste vi prevaranti, a ova ministarka jel ima oci da izadje pred kamere i da saopsti sve ovo, a zaboravila je sta je pricala prosle godine, al dobro, bice izbori uskoro, raja sve pamti!

Vlade

pre 11 godina

Bravo bravo , o kakvom grejanju na gas vi pricate pa normalnom domacinstvu koje ima gas treba 30000 za utrosak istog. Bravo polako al sigurno nas vracate u srednji vek, grejanje na drva, kuvanje na drva, jedna sijalica od 60 vati, i po nekad upaljen tv. I da grejanje vode za kupanje na sporetu na drva,srecom imam nesto malo sume.i Bravo bravo

Pedu

pre 11 godina

U stvari poskupljenje još jedno.

Druga stvar, kako da koristi gas, neko ko uopšte nema mogućnosti da ga koristi.
Samo za priključak na gas treba mi preko 1000 eura, a gde su instalacije, radijatori, godišnji servis kotla i pregled gasne instalacije?
Opet je jeftinija struja.
Alo bre, ja nisam ni ekonomista, ni "menadžer", ali znam da saberem dva i dva, za to mi ne treba fakultet.
Fakultet izgleda služi samo da nauči političare kako da zavrnu narod.
Stvarno banana država.

devit

pre 11 godina

da bi se vise koristio prirodni gas..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daleko je do prvog aprila i do prvoaprilskih sala!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,
gas za indivdiualne potrosaca od dolaska starog/novog direktora je poskupeo za preko 120%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a ne zna se zapravo koliko kosta kubik gasa isto kao i KW struje iako to Zakon o zastiti potrosaca garantuje!!!!!!!!!!!!!!!!!
isto tako se i nezana cena gasa za mesec potrosnje zbog misterioznig koeficienta preracuna;posto se gas meri u merno-jedinicnom sistemu a naplacuje u drugom merno0jedinocnom sistemu uz misteriozni koeficient preracuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............
istovremeno se na vrsi ponderisanje kaloricne vrednosti gasa zbog mesanja sa domacim gasom,koji mnogo manje kaloricne vrednosti,a naplacuje se kao i ruski gas uz obacun eenormnih troskova dostave preko madjarske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................

Zloe

pre 11 godina

A ta granica zelene,plave i zute je?
hahahaha,sad ih uhvatila frka.Cute za najbitnije tarife,jer je bugarska vlada upravo zbog toga pala.
Dakle sta kazu lazovi,koji je maximum svake tarife po na osob?

dragan

pre 11 godina

Kakvi su ovo lopovi i nesposobnjakovići,čudo jedno.Gde su sad oni njihovi glasači sada i da kažu šta je sad opravdanje? Opraštaju kamate bogatašima i onima koji duguje godinama a sirotinji isključe struju za par hiljada duga.Višak zaposlenih,13 plata i bonusi pre nove godine a sad im preti bankrot?A ovaj narod sve trpi,možda nam i treba ovako?

Porez placam redovno

pre 11 godina

I ovu zimu sam prosao bez grejanja. Temperatura u sobi nije padala ispod 10°C. Ovog trenutka ima skoro 14° grejao sam se dovoljno za vreme Tita, Slobe , sankcija, ne mora i u demokratiji. Bitno je da obuces dovoljno slojeva.
Srbija, Evropa, 21. vek.

Shonke

pre 11 godina

Evo da počnem ja: ministarstvo energetike na čelu sa ministarkom je pripremilo novi tarifni sistem kako bi se odlučnije vlada Srbije upustila u borbi protiv korupcije. Napredak na svim poljima je više nego očigledan, vlada je pokazala jedinstvo a u mleku nema štetnih materija.

Ivan

pre 11 godina

Spadam u grupu onih koji se greju na struju, licno mislim da je to velika vecina ljudi u nasoj zemlji. Sto me verovatno razlikuje je da se slazem da je cena struje niska, ali..
1) Sta je uradjeno da se mi vezemo na neki daljinski sistem grejanja?
2) Da li bismo trebali da stedimo struju, ali da se orjentisemo na drva, ugalj,.. pa da nam za neko vreme drzava predoci kako suvise zagadjujemo gradske sredine i odredi neke druge takse?
3) Da li cenu treba formirati prema postojeceim dugovima EPS-a?!

Ups mozda gresim, treba je tako formirati tako da se onima koji nisu redovno izmirivali svoje obaveze omoguci da to urade bez ikakvih penala; bez obzira da li je to neko socijlano ugrozen, ili je to drzavna institucija ili neka firma. No na kraju dana neko sve to mora da plati.

Predlozio bih da se povisi cena struje, ali i istovremeno uspostavi mehanizam koji bi obezbedio: povezivanje vecine na daljinskie siteme grejanja, uvele drasticne kazne za neplatise (iskljucenja nakon 7 dana) i odradila konacno racionalizacija u EPS-u. Tada bi povecanje imalo smisla, ovako bez obzira na sve samo se krpe rupe kojih je svakog dana sve vise.

ivek

pre 11 godina

Dobro bi bilo kada bi vlastodršci i ostali bajni stručnjaci znali da je najsigurnija energija,domaća energija.A domaća energija je elektro.Proizvodi se i iz obnovljivih izvora,znači ne može da nestane.I umesto da se vodi politika da el.energija bude jeftinija,da se više proizvodi iz obnovljivih izvora i više troši i baš i za zagrevanje jer je onda najbolji spoj u zaštiti životne sredine,kod nas se eto ona poskupljuje a forsira gas koji proizvode i imaju ga drugi,Rusi i postajemo zavisni od drugog i od tuđe volje.A gas je i skuplji.Pa izvolte pametnjakovići i vodite ovaj narod u sunovrat,u smrt jer neće moći da uvede gas jer ga nema svugde po Srbiji,a investicija prelaska na gas je nedostižna
85% jadnih Srba.

MUKNAVI

pre 11 godina

Bogati u Tajkuneriji za struju,vodu,komunalije,poreze duguju milijarde i..nista..udri opet po platisama ,penziojonerima sa najmanjim penzijama i sirotinji,malim preduzetnicima itd, koji im trebaju samo za izbore i da ih nose na ledjima,tada im fukare pricaju price da bi se izvrsila promena..sjasi kurta da uzjasi murta solo ili u koalicijama..nebitno,jer oni jasu a ostali dahcu.

Slavko

pre 11 godina

U čoveče pa ovi zbog gasa(znate to je onaj čuveni proizvod koji stiže iz Rusije preko južnog toka)su spremni da urade sve. Evo ne moraju da povećavaju cenu struje, neka plate Rusima da uzmu EPS, samo nemoj da nas udave preko noći sa cenom struje.

Ladislav

pre 11 godina

To sto neko presipa iz supljeg u prazno, sto sebe podmiruje u prvom redu ( plate ) mi potrosaci moramo na kraju da ispastamo. I umesto da imamo popust na kolicinu imamo kaznu na kolicinu. Nakaradno kao i sve ostalo svih ovih godina u vezi EPSa.

CEDA

pre 11 godina

U tekstu piše da se više troši gas za grejanje nego el.energija. A šta da radimo mi koji nemamo gas kao i to da nemamo uslova za drugi energent. Smestaj drva uglja idr. a za primanja da ne pričam. Uviše navrata sampisao da su energetski gubici enormno veliki upojedinim distribucijama oko 25-30%, a direktorima ne hvali ni dlaka sa glave, ali zato poskupićemo struju da pokrijemo gubitke i enormno velike plate u elektroprivredi. SNS da povede više računa o poskupljenju struje zarad bednika. Hvala za ustupljen prostor.

Aleksandar

pre 11 godina

Koliko god da osećam neku nepravdu povodom ove odluke EPSa, i da ste u pravu, mislim da su pre trebali da prvo naplate od dužnika (razna JP, povlašćeni likovi itd), pa onda da vrše racionalizaciju (smanjenje broja službenih vozila, i sl), pa tek onda da dižu cene.

Sa druge strane, odgovornost je i na potrošačima, koji su dizali kredite za kola, odmore, slave, televizore, umesto da ulože u poboljšanu izolaciju i efikasniju potrošnju energije...

Miksha

pre 11 godina

@pokretnestepenice
@Lily:

U Srbiji se nece dogoditi ništa, budite siguran. Ja ne verujem da bi se kod nas išta desilo i da nas pre odlaska na posao sačekuju državni službenici i udaraju po dva šamara svakom zaposlenom. Bilo bi odmah onih koji bi rekli da nema šta da se bunimo kad imamo posao. Kako je onima koji ga nemaju :(? Lično mislim da ovo nema veze sa gasom već sa pripremom uvlačenja stranaca u EPS. Za početak kao akcionara čim EPS postane A.D. umesto JP, a tek onda sledi igranka. Zato se gura i ovo zaduživanje EPS-a od 50 milijardi dinara bez ikakvog opravdanja...

sale

pre 11 godina

Ma deri bre narod, skidaj im i kozu sa ledja ako treba.Tako su to radile dahije i bile su 500 godina na vlasti, pa vi iskopirajte.Ma sta vas briga za narod sto nemaju posla ili imaju mizerne plate, ma samo otimaj....

Onda bi sve bilo jasnije

pre 11 godina

A da se kladimo da se niko u Skupstini ne greje na struju ! Svi su oteli stanove sa centralnim grejanjem. Interesantno bi bilo da neko od poslanika zatrazi da se jave oni koji se greju na struju, ko na gas, a ko ima centralno.

Mozda biogas ?

pre 11 godina

Gas ? Mozda ako ga demokrate budu pakovale u plasticne flase od 2l. Kod mene ga nema ni na vidiku. Trebalo bi da preoru pola centra mog grada da bi gas stigao do mene. A ja da razrusim pola kuce.

Predrag

pre 11 godina

EPS je tragikomedija ako mogu tako da se izrazim. Smanjenjem limita plave tarife žele da podstaknu korišćenje prirodnog gasa. To vam je isto kao kad bi neki operater mobilne telefonije rekao prvih 100 minuta razgovora vam je po ceni od 5 din/min a ako prekoracite onda vam je cena 10 din/minutu a sve to da bi se stimulisalo telefoniranje preko fiksne mreže? Moji kupci koji poručuju veće količine robe imaju nižu cenu nego neko ko kupi malu količinu. Ovo samo kod nas ima da proizvođač-isporučilac struje (EPS) pokušava da smanji potrošnju svog proizvoda a s druge strane traže kredit od države kako ne bi propali. Ko je ovde lud?

vlada milic

pre 11 godina

ne ljudi vi ste sigurno upali u neki paralelni svet ili sam ja lud. ovde je vest da struja poskupljuje a da se ulazak u crvenu tarifu skida sa 1600 kw na 1200 kw sto ce samo po sebi doneti veci racun za struju za oko 3000 din mesecno a vi ovde pisete hvalospeve ministarki , vucicu , sns , borbi protiv korupcije itd. pa jel ima ovde normalnih ljudi? ovi u bugarskoj zapalise sve vlada podnela ostavku zbog poskupljenja struje a ovi nasi perverzni mazohisti jos tapsu ove haraclije po ramenu.

Bora

pre 11 godina

U npr.Francuskoj bi zbog ovoga cela zemlja bila paralisana,nista ne bi radilo i vlast bi bila na staklenim nogama.Kod nas trci da platis struju do 15 da bi dobio 5% popusta dok te podkradaju na tvoje oci.Sami smo krivi za sve.

Lale

pre 11 godina

Zašto mi niste objavili komentar? Očigledno ni Vi ne razumete poentu.
Ponoviću: Kako EPS zna da sam, na primer, u okviru zelene zone potrošio 2oo kWh skuplje i 100 kWh jeftinije struje, a ne obrnuto? To je nemoguće izračunati po postojećem tarifnom sistemu, u kojem na kraju meseca imamo samo dva broja, a to su ukupno potrošena skuplja struja i ukupno potrošena jeftinija struja. Računica bi bila moguća kada bi svaka tarifa, skuplja i jeftinija, bila podeljena na po tri zone(zelena, plava, crvena).Tada bi se mogao dobiti tačan iznos potrošenih kWh u svakoj zoni. Zaključak je da oni aproksimativno određuju našu potrošnju u okviru zona, a sa postojećom potrošnjom više i niže tarife. Opet ću pojasniti: ako biste ceo mesec trošili samo jeftiniju struju, EPS bi vam u računu iskazao i potrošnju skuplje struje. Vi u redakciji prvo razmislite pre nego što ne objavite komentar, jer je ovo suština postojećeg tarifnog sistema, koji je potpuna krađa građana.

razum pobeđuje

pre 11 godina

pa struja ljudi mora da poskupi, kako da se isplate plate radnicima epsa gde čistačice primaju po 30000, a 10000 imaju višak zaposlenih, a o grand balerinama da ne govorim, pa mislite na njih kada plaćate veće račune za struju.Daleko smo mi od Bugarske

beng

pre 11 godina

Mnogo je onih koje bih citirao, ali evo samo jednog "Grejanje na struju je ENERGETSKI ZLOCIN!!!!!
Neću mnogo da dokazujem, samo nekoliko činjenica.
Struja se proizvodi od domaćih energenata - ugalj i voda.
Struja se proizvodi i noću i ako se ne iskoristi, propala je. E baš tu struju akumuliraju TA peći i greju danju. Kada bi se grejali direktno na struju danju, verovatno bi došlo do raspada elektroenergetskog sistema. Zato se to i stimuliše, mada će ova vlast sa najlepšim obećanjima (setimo se, biće jeftine struje i preko dana!), uskoro i ukinuti nižu tarifu, a ko ima više od dve sijalice odmah će uletati u crvenu zonu, jer će zelenu smanjiti na 30kWh. A kilovatčas će i dalje biti najjeftiniji, jer se računa po ceni zelene tarife!
Važno je doći na vlast, a posle ćemo još više šišati ovce!
Inače, ne mogu se priključiti na gas, jer gasovod prolazi na 50m, ali nema tehničkih mogućnosti. Ne mogu ni na centralno grejanje, jer je toplana udaljena manje od 100m. Mogao bih na ugalj ili drva, ali u spavaćoj sobi nemam mesta za njihovo skladištenje, a možda bi me komšije tužile da zagađujem okolinu...
Ionako je sve zagađeno!

Lale

pre 11 godina

Čitajući komentare, shvatam da nam nikada neće biti bolje, jer ništa ne razumete, te se protiv toga ne možete ni boriti. Da li neko ko je pročitao tekst uopšte zna da tumači postojeći tarifni sistem, koji će po svemu sudeći biti samo malo modifikovan, naravno lošije po nas i biti prezentovan kao novi. Očitavanjem strujomera na kraju meseca dobijate dva broja (govorim o dvotarifnom brojilu)- potrošeno kWh u višoj i potrošeno kWh u nižoj tarifi. Kako je moguće da na osnovu samo ta dva broja EPS zna koliko je potrošeno u kojoj zoni (primer: zelena zona- 180kWh skuplje i 120kWh jeftinije struje). Ni jednom računskom operacijom se to ne može izračunati u postojećem tarifnom sistemom. To bi bilo moguće dobiti samo kada bi i viša i niža tarifa bile podeljene na tri zone, onda račun ima smisla, ali ovako je nemoguće to izračunati. To navodi na zaključak da oni aproksimativno prave potrošnju u okviru zone (zelene, plave, crvene) i da čitava naplata nema nikakvog smisla. Ako niste razumeli o čemu pričam, pojasniću. Primera radi,ako biste u toku meseca trošili samo jeftiniju struju, dobili biste račun u kojem je navedena potrošnja i skuplje struje iskombinovane po zonama iako ni kWh iste niste utrošili. Razmislite, na prvi pogled račun izgleda jasno, ali nije tako, jer na tu ½kartu½ i igraju. Čista krađa je posredi!

Ghost Protocol

pre 11 godina

Lopovcine najgore. Ona ministarka da se stidi, sta je sve slagala. Treba da podnese ostavku pod hitno. Pa jel oni normlani. Najbolje nek bude stalno crvena zona. Radice Bugarska i ovde samo nastavite.

emica

pre 11 godina

Afera banana, bajke o Kosovu, otrov u zivotnim namernicama, stalno poskupljenje struje i naravno svega ostalog, PA LJUDI PROBUDITE SE

Milos

pre 11 godina

Ne mogu da verujem dokle sve idu ova poskupljenja! Poskupelo je sve, bukvalno SVE od osnovnih zivotnih potrepstina, pa evo sada i struja jos malo da poskupi. E pa nije malo nego mnogo! Ufff, toliko sam besan da ne mogu ni komentar da napisem, evo lupam po tastaturi od besa 0ai9ehaio0r ionr weo uinwe niowefgenio ...samo da mi neko od politicara ne dopadne saka, bilo bi to jako lose!!!

HOĆEMO LI JESTI ILI SE GREJATI!!!

pre 11 godina

Konačno su se otkrili u zadnjoj rečenici!!!

Dakle,cena struje ide gore samo zbog toga DA BI SE VIŠE TROŠIO GAS!!!

A gas je naravno DUPLO SKUPLJI nego u Evropi jer se u Srbiji u cenu ugrađuju i Kurta i Murta!

Doveli su nas u situaciju da biramo HOĆEMO LI JESTI ILI SE GREJATI!!!

tanja

pre 11 godina

Vi da ste drzava,kao sto niste, omogucili biste svojim gradjanima da svi uvedu centralno grejanje,a da ih pri tom ne oderete kojekakvim taksama. Onda biste mogli da poskupljujete koliko hocete. Ovako se ja osecam kao gradjenin drugog reda jer moram da se grejem na sruju,a ne ogrejem se ko covek i jos papreno platim.Sutra bih se menjala sa prvim potpredsednikom za stan sa cg koji je dobio od drzave,pa da vidi kako je to.Ova vlast je nasa velika greska,ne smemo dugo da cutimo i trpimo!

ustani Srbijoooo,dosta zuluma

pre 11 godina

Neka smanje prezentacije,neradnike po kancelarijama i naravno plate.Ljudi moji dragi,i broj im se ne zna koliko se vode zaposlenim a primaju platu,i uposte i ne dolaze na posao.Svaka cast postenim radnicima Eps-a.

Predrag

pre 11 godina

Slažem se da je odluka SNS-a o izmeni tarifnog sistema bitna ali podsetiću vas sve na jednu stavr koju su uradili a koja nas sve mnogo, mnogo više pogađa: Podigli su PDV sa 18 na 20%. Takodje su podigli porez na dobit sa 10 na 15%. Molim aparatčike SNS-a da mi objasne kako ja zapravo nisam u ravu već da je to dobro za građane i sl. bajke.

cpbuja

pre 11 godina

Jer je gas trenutno skuplji od struje što je presedan u celoj evropi. Plus što jedna porodica mora da se odrekne 5-6 mesečnih primanja da bi platila sve takse za uvođenje gasa... a ovi pričaju u većoj potrošnji gasa. Još je srija daleko od socijalnog programa koji bi pomogao građanima. Važno je samo da se nameti jednoj porodici u Srbiji povećavaju iz meseca u mesec.

OKO

pre 11 godina

Da se smanji "pritisak na grejanje" zimi ? A kako da smaljimo " pritisak na rad klima uredjaja" leti ? Potrosaci se isto pitaju kako Vi da smanjite " pritisak na visak zaposlenih i vase beneficije,vas javasluk,vasa sponzorstva,slabu naplativost velikih duznika...pa Vi ne znate ni koje su cije bandere u EPS u ? Foliranti jedni ! Pa kako bi Vi ziveli kada bi svi stedeli i trosili npr po 600 kw ? Mnogo pitanja,ni jedan odgovor !

slavisa

pre 11 godina

Poskupljenje struje je potrebno, pomeranje granice plave i crvene zone je pokvareno do bola, vređa inteligenciju ljudi. Ja sam redovan platiša i grejem se na struju. Imam odlicnu izolaciju i vrlo ekonomično grejanje. Po sadasnjem sistemu godišnje uđem u crvenu zonu maksimum dva puta po recimo 100 kilovata. Ako zaista pomere granicu plave i crvene zone ja prvi necu placati struju redovno. Mislim da ce se tom promenom broj onih koji ne placcaju redovno povecati bar za 20% ako ne i više. EPS će ući u jos vecu dubijozu jer ce sam sebe ukopati. Snižavanjem crvene zone struja će biti skuplja nego u EU sto je neprihvatljivo. Imam mogućnosti da platim redovno struju ali namerno necu to da radim i mislim da će većina tako razmišljati posle ovoga.

Nikola

pre 11 godina

Poruka je jasna. Isplati se ne placati. Ko ne placa, njega ove izmene ne doticu. Ko placa ispada budala. Dakle, kad bi bilo sloge pa da svi prestanemo da placamo, mozda bi se opametili, ovako bice "pojeo vuk magarca"

Tomovača

pre 11 godina

SNS popravlja situaciju u zemlji tako što sve poskupljuje, a ubeđuje nas da smo otporni i na meteore, a ne na neki bedni aflatoksin za koji do juče nisu ni znali da postoji.Ako vam ne valja mleko pijte rakiju pa vam neće trebati ni grejanje na struju.

Зоран

pre 11 godina

Доћи ће вам приватник у ЕПС, па ћете да скидате владу због скупе струје као што пре пар дана Бугари урадише. Вама у Србији нема помоћи, све вама исто да ли је капитализам, социјализам,...ви срљате у пропаст без изузетака.

solarni covek

pre 11 godina

ej srbi, svi samo razmisljamo o trenutnim stvarima, a zamislite se malo, pre 20 godina svi su se grejali na struju dzabe, godinama je niska cena, za zadnjih 20godina ''pojeli'' smo kapital EPS-a, sada nam se to vraca.

Primer: Jedna fabrika proizvodi stolice, da bi se dodvorila kupcima, te iste stolice prodaje po 50% nizoj ceni od trzisne, od ostvarenih prihoda od prodaje ne moze da pokrije troskove proizvodnje, i tako polako, malo po malo, trosi svoj sopstveni kapital, zaduzuje se, samo da bi stolice bile jeftinije na trzistu. Na kraju sledi bankrot i katanac na kapiju.
I stuja je proizvod kao i svaki drugi.
Grejanje na struju je ENERGETSKI ZLOCIN!!!!!
SAVET: Grejte se na drva i ugalj, spremajte jelo na plin, a toplu vodu grejte solarnim kolektorima, placajte redovno struju i racun nece biti veci od 1.500 din, 4 do 5 clanova domacinstva, ZNAM IZ LICNOG ISKUSTVA
jer struja ce uskoro biti 2 puta skuplja nego sad

Kodiak

pre 11 godina

Zašto bi neko vršio bilo kakav PRITISAK? Zašto da pređemo na gas? Zašto je gas bolji? Ovde je svaki mogući potez isključivo u interesu neke grupacije ljudi a ne naroda generalno! Znam da neki ljudi jednostavno nemaju savesti,ali kako je ovo moguće?

zdrav razum

pre 11 godina

Izbaciti crvenu tarifu da ostanu zelena i plava. Ne menjati cenu jeftine tarife. Hitno otpustiti 30% zapošljenih u EPS-u, a preostalim radnicima smanjiti platu na minimalac. E, onda naplatiti od svih velikih dužnika dug sa kamatama (radnici će biti motivisani da nađu način). Pa da vidiš naplatu, za oko 6 meseci do godinu dana moći će zaposlenima da se lagano poveća plata za oko 30%. Ako dobro posluju, možda može da se razmišlja o povećanju plata narednih godina. Biće im svakako bolje, živeće bolje u smislu da nešto rade i da zarade od svog rada, a ne da bleje besposleni po ceo dan, to psihički ubija.

veterinarBG

pre 11 godina

Struja mora da poskupi, ali prvo da se spreci kradja, izvrsi racionalizacija, otpusti visak radnika, naplate potrazivanja... e, onda mozda i nece morati da poskupi.

student nije zapalio

pre 11 godina

Kad vec uvodite ovakav tarifni sistem za placanje elektricne energije primenite slican metod i za ostalu robu i usluge. Uvedite tarifne zone i na cene hleba, mleka, sokova, pica, ulja, secera, brasna, benzina, gasa, cigareta, pijace vode, cene komunalija, cene grejanja, vazduh...

А.Илић

pre 11 godina

Да би прешли на гас - требало би гасификовати целу Србију.
И још нешто не разумем, ако се смањи однос скупе и јефтиније тарифе - није ли онда лакше прећи на једнотарифно бројило.
Чини ми се да су у ЕПС-у кренули на погрешан начин да намакну паре.
Требало је прво натерати дужнике да плате и можда само једноставно поскупети струју - овако дирамо неке друге параметре који су по мом схватању били добри.

Odmah bi iskljucio cg da dozvole!

pre 11 godina

(Sasa, 20. februar 2013 20:07)

Ko jos normalan uvodi centralno grejanje, bez mogucnosti iskljucenja!
Ko se greje na struju to je jos uvek banja za novcanik, naspram centralnog koje mene kosta za 85 kvadrata, bila zima ili ne bila 110.000 dinara po grejnoj sezoni.
Dok moj poznanik za slicnu kvadraturu (greje se na struju) placa 50.000 din po grejnoj sezoni.

kvalitet uzasa

pre 11 godina

Sa strujom sledeci mesec , i talasa poskupljenja koje ce to dovesti,a trgovci jedva cekaju neki izgovor-posto sada cene nafte i kursa relativno miruju a cene se nisu snizile-i poskupljenje poreza na imovinu do maja ova vlada svoju prvu godinu proslavidje sa inflacijom od 30% toksinima u hlebu,mleku,mesu,jajim,borbom protiv korupcije za pozorisne predstave....
pa neka na je srecno,bice bolje sledece godine> mozda do kraja ove treba da se slije nevidljivih za nas 2 od fijata 2 od emirata 2 od izvoza 6 miliardi eu kako rekose!

MRKI

pre 11 godina

Hoce li ko iz vlasti reci zasto je razlucita cena prikljucka gasa u Srbiji. Id 500 pa i preko 1100 evra. Shvatate li vlastidrsci da nekome ko ima uradjeno centealno grejanje na drva i ugalj treba od 2500 do 3000 evra za prelazak na gas. Hocete preko javnih preduzeca toplana da otimate o ovo malo duse. U Sapcu priljucak 1100 evra a kvalitet gasa los. Da li je interes toplana distributera gasa da ima vise korisnika ili da ubija cenama. Sto se ne bi grejali na gas ako bi to bila cena kao na ugalj i drva. To ce teskp ici jer u pocetku su prikljucivali bez papiroliije a sad treba vremena da administracija sve to odradi papiroloski od dozvola ta gradnju do upotrebne dozvole. Jad od preduzeca opstina i drzave.

milos

pre 11 godina

strasno.... crvena zona. u svetu te stimulisu da trosis kod nas u banana zemlji te kaznjavaju. jedva cekam da dodje konkurencija, ima da pojeftini 3 puta.

Sjaši kurta...

pre 11 godina

Što više ne ukinu taj TV porez za budale na računima EPS.To preduzeće po zakonu nije ovlašćeno da naplaćuje pretplatu, a od predizbornog obećanja tome -diplome i njegove SNS kamarile-ništa.Samo smo dobili još veću administraciju, zauzimaju verovali ili ne nusprostorije za čistačice, kafekuvarice i wc, adaptirajući ih za novopridošle članove biblioteke.I naravno da treba da poskupi struja i gas da bi ova gospoda grejala svoja dupeta džabe.

Aleksandar

pre 11 godina

za (razum pobeđuje, 21. februar 2013 07:03)

Šta hoćetš time da kažeš?
Da će srbi da se pobune zbog skupe struje?

Dobar vic.

Jedino kada sam čuo da su se pobunili zbog neke odluke vlasti je kada su:
1. uveli zabranu prodaje alkohola posle 22h u Beogradu
2. uveli zabranu pušenja

A za ostalo ništa, zato i znaju da mogu da podignu cene.

Nikola Zlatibor

pre 11 godina

O cemu pricate, vi sto saljete komentare!?
Cena struje je neodrzivo niska i mora da ide "gore"!
Istina, Eps ima gomile zaposlenih koji ne rade nista, a dobijaju dobre plate.

Miloš

pre 11 godina

Nemojte biti naivni i misliti da ovo ima bilo kakve veze sa strankama na vlasti ili u opoziciji. Ako su iz SNS-a obećavali jeftiniju struju, to je očigledno bila laž, ali to je laž u koju niko normalan ne bi poverovao - ekonomska cena struje koju proizvodi EPS kakav jeste (sa toliko neefikasnosti u proizvodnom procesu, slabom naplatom, viškom zaposlenih) je viša od prodajne i to tako ne može. Građani će to u svakom slučaju platiti, da li kroz skuplju struju, ili više poreza, ili višu inflaciju, svejedno. Ovi su bar imali hrabrosti da stvari nazovu pravim imenom, a ne da zakidaju plate i kurs a kroz to plaćaju sva nerealna preizborna obećanja...

alo

pre 11 godina

dok ne budu visile glave na terazijama nece oni da s esmire haraclije, dusu bi nam uzeli a oni su se obogatili. moj otac Bog da mu dusu prosti radio posteno 40 godina i sta je stekao - nista, a ovi politicari pre desetak 15 godina za neke se secam da su pricali da su podstanari a sad imaju kuce i dzipove, odakle bre. od pljacke naroda.

Lo

pre 11 godina

Ovo je stvarno bruka.Ko god dodje na vlast pokusava da ispadne pametan tako sto pokusava danadje nacin kako da prevari gradjane.U idejama stvarno ne presuju.Niko da da ideju kako da pomogne ljudima.

laki

pre 11 godina

@Odmah bi iskljucio cg da dozvole!

Ako grejnu sezonu racunas od 15 oktobra do 15 aprila onda taj tvoj prijatelj debelo laze da za 6 meseci plati 50.000 za 85 kvadrata,ja se grejem na struju i imam stan od 52 kvadrata,izolacija,pvc,alu roletne i mesecno mi racun izanje od 6700 do 8000 dinara a u stanu mi je oko 22/23 stepena,dakle za grejnu sezonu potrosim oko 45.000 dinara ali za odlicno izolovan stan od 52 kvadrata tako da nemoj verovati svakome.

Dejan

pre 11 godina

Zelena samo do 350 kW to se lako potroši ma koliko štedeli, plava a posebno crvena zona su već preskupe a sve tri zone će od aprila poskupeti!?! Nisam za rasipanje struje, pristalica sam štednje i redovnog plaćanja ali ovo je previše! Drugim rečima kad se sve sabere oni koji troše preko 1200 kW račun će im biti veći za oko 40 % a manjim potrošašima za 20-25%. Stavite na papir i videćete koliko je to, ovo se mora sprečiti.

solarni covek

pre 11 godina

ej srbi, svi samo razmisljamo o trenutnim stvarima, a zamislite se malo, pre 20 godina svi su se grejali na struju dzabe, godinama je niska cena, za zadnjih 20godina ''pojeli'' smo kapital EPS-a, sada nam se to vraca.

Primer: Jedna fabrika proizvodi stolice, da bi se dodvorila kupcima, te iste stolice prodaje po 50% nizoj ceni od trzisne, od ostvarenih prihoda od prodaje ne moze da pokrije troskove proizvodnje, i tako polako, malo po malo, trosi svoj sopstveni kapital, zaduzuje se, samo da bi stolice bile jeftinije na trzistu. Na kraju sledi bankrot i katanac na kapiju.
I stuja je proizvod kao i svaki drugi.
Grejanje na struju je ENERGETSKI ZLOCIN!!!!!
SAVET: Grejte se na drva i ugalj, spremajte jelo na plin, a toplu vodu grejte solarnim kolektorima, placajte redovno struju i racun nece biti veci od 1.500 din, 4 do 5 clanova domacinstva, ZNAM IZ LICNOG ISKUSTVA
jer struja ce uskoro biti 2 puta skuplja nego sad

Aleksandar

pre 11 godina

Koliko god da osećam neku nepravdu povodom ove odluke EPSa, i da ste u pravu, mislim da su pre trebali da prvo naplate od dužnika (razna JP, povlašćeni likovi itd), pa onda da vrše racionalizaciju (smanjenje broja službenih vozila, i sl), pa tek onda da dižu cene.

Sa druge strane, odgovornost je i na potrošačima, koji su dizali kredite za kola, odmore, slave, televizore, umesto da ulože u poboljšanu izolaciju i efikasniju potrošnju energije...

Nikola Zlatibor

pre 11 godina

O cemu pricate, vi sto saljete komentare!?
Cena struje je neodrzivo niska i mora da ide "gore"!
Istina, Eps ima gomile zaposlenih koji ne rade nista, a dobijaju dobre plate.

Shonke

pre 11 godina

Evo da počnem ja: ministarstvo energetike na čelu sa ministarkom je pripremilo novi tarifni sistem kako bi se odlučnije vlada Srbije upustila u borbi protiv korupcije. Napredak na svim poljima je više nego očigledan, vlada je pokazala jedinstvo a u mleku nema štetnih materija.

samo tetki da odnesem lek

pre 11 godina

ma jok, nabolje je da se u crvenu ulazi sa 300kwh!!!! i da nema nocne tarife!!! e moji glasaci naprednjaka, el vam sad doslo iz d..... u glavu koga ste doveli na vlast!?! a tako su lepo obecavali u kampanji, te nema rts pretplate, te struja je skupa a kad oni uzmu vlast idu cene dole, te 100milijardi investicija (a jedva se najavljuje 200miliona i to tako sto prodaju oranice), te objavicemo ko je pokrao izbore, te nema zaduzivanja a uzeli vec 4 milijarde sto je vise nego oni ore njih, te nova radna mesta,te hapsenje tajkuna i lopova (pa nije valjda samo miskovic lopov i tajkun?)......... i tako!

Miloš

pre 11 godina

Nemojte biti naivni i misliti da ovo ima bilo kakve veze sa strankama na vlasti ili u opoziciji. Ako su iz SNS-a obećavali jeftiniju struju, to je očigledno bila laž, ali to je laž u koju niko normalan ne bi poverovao - ekonomska cena struje koju proizvodi EPS kakav jeste (sa toliko neefikasnosti u proizvodnom procesu, slabom naplatom, viškom zaposlenih) je viša od prodajne i to tako ne može. Građani će to u svakom slučaju platiti, da li kroz skuplju struju, ili više poreza, ili višu inflaciju, svejedno. Ovi su bar imali hrabrosti da stvari nazovu pravim imenom, a ne da zakidaju plate i kurs a kroz to plaćaju sva nerealna preizborna obećanja...

Ivan

pre 11 godina

Spadam u grupu onih koji se greju na struju, licno mislim da je to velika vecina ljudi u nasoj zemlji. Sto me verovatno razlikuje je da se slazem da je cena struje niska, ali..
1) Sta je uradjeno da se mi vezemo na neki daljinski sistem grejanja?
2) Da li bismo trebali da stedimo struju, ali da se orjentisemo na drva, ugalj,.. pa da nam za neko vreme drzava predoci kako suvise zagadjujemo gradske sredine i odredi neke druge takse?
3) Da li cenu treba formirati prema postojeceim dugovima EPS-a?!

Ups mozda gresim, treba je tako formirati tako da se onima koji nisu redovno izmirivali svoje obaveze omoguci da to urade bez ikakvih penala; bez obzira da li je to neko socijlano ugrozen, ili je to drzavna institucija ili neka firma. No na kraju dana neko sve to mora da plati.

Predlozio bih da se povisi cena struje, ali i istovremeno uspostavi mehanizam koji bi obezbedio: povezivanje vecine na daljinskie siteme grejanja, uvele drasticne kazne za neplatise (iskljucenja nakon 7 dana) i odradila konacno racionalizacija u EPS-u. Tada bi povecanje imalo smisla, ovako bez obzira na sve samo se krpe rupe kojih je svakog dana sve vise.

Odmah bi iskljucio cg da dozvole!

pre 11 godina

(Sasa, 20. februar 2013 20:07)

Ko jos normalan uvodi centralno grejanje, bez mogucnosti iskljucenja!
Ko se greje na struju to je jos uvek banja za novcanik, naspram centralnog koje mene kosta za 85 kvadrata, bila zima ili ne bila 110.000 dinara po grejnoj sezoni.
Dok moj poznanik za slicnu kvadraturu (greje se na struju) placa 50.000 din po grejnoj sezoni.

Suboticanin

pre 11 godina

Uhapsiti predlagaca izmene...molim glasove za i protiv...pa neka se zapitaju dokle ce biti na vlasti...neka mi pokazu bilo gde ovakav tarifni sistem....sramota!

Talični Tom

pre 11 godina

I posle objave da je cena struje 5 €centi, a ona ustvari 25. Normalno oni računaju najnižu cenu i to bez poreza. Pa kukaju kako treba da se poveća cena jer nema se para za remonte. Najviše bih voleo da rusi kupe EPS, pa da vidimo kolike su plate, koliko je partisjkih viškova, ko je neplatiša i kolika je realna cena struje?
Hoće da nas nateraju da koristimo gas? Otkud im pravo da favorizuju jedan energent u odnosu na neki drugi?

e moj naivni narode

pre 11 godina

Ovo nam nisu obećali ovi što su zaseli u fotelje. Pa jel ministarka pričala o dva sata "jeftine" struje po danu i šta je sad ovo? Prošli izbori, dosta je bilo obećanja aj narode sad žanji ono što si posejao!

ivek

pre 11 godina

Dobro bi bilo kada bi vlastodršci i ostali bajni stručnjaci znali da je najsigurnija energija,domaća energija.A domaća energija je elektro.Proizvodi se i iz obnovljivih izvora,znači ne može da nestane.I umesto da se vodi politika da el.energija bude jeftinija,da se više proizvodi iz obnovljivih izvora i više troši i baš i za zagrevanje jer je onda najbolji spoj u zaštiti životne sredine,kod nas se eto ona poskupljuje a forsira gas koji proizvode i imaju ga drugi,Rusi i postajemo zavisni od drugog i od tuđe volje.A gas je i skuplji.Pa izvolte pametnjakovići i vodite ovaj narod u sunovrat,u smrt jer neće moći da uvede gas jer ga nema svugde po Srbiji,a investicija prelaska na gas je nedostižna
85% jadnih Srba.

Slobodan

pre 11 godina

Pa ovi imbecili, umesto da poprave tarifni sistem, ucinise ga jos gorim!!!
Najbolje da svi pausalno placamo po 1000 evra mesecno za struju!!!

Lale

pre 11 godina

Zašto mi niste objavili komentar? Očigledno ni Vi ne razumete poentu.
Ponoviću: Kako EPS zna da sam, na primer, u okviru zelene zone potrošio 2oo kWh skuplje i 100 kWh jeftinije struje, a ne obrnuto? To je nemoguće izračunati po postojećem tarifnom sistemu, u kojem na kraju meseca imamo samo dva broja, a to su ukupno potrošena skuplja struja i ukupno potrošena jeftinija struja. Računica bi bila moguća kada bi svaka tarifa, skuplja i jeftinija, bila podeljena na po tri zone(zelena, plava, crvena).Tada bi se mogao dobiti tačan iznos potrošenih kWh u svakoj zoni. Zaključak je da oni aproksimativno određuju našu potrošnju u okviru zona, a sa postojećom potrošnjom više i niže tarife. Opet ću pojasniti: ako biste ceo mesec trošili samo jeftiniju struju, EPS bi vam u računu iskazao i potrošnju skuplje struje. Vi u redakciji prvo razmislite pre nego što ne objavite komentar, jer je ovo suština postojećeg tarifnog sistema, koji je potpuna krađa građana.

Sasa

pre 11 godina

Sram vas bilo. Sa ovakvim obracunavanjem Realno poskupljenje je preko 30 procenata. Domacinstvo sa 4 clana bez mogucnosti uvodjenja centralnog, ili grejanja na gas lagano trosi 1800 kwh mesecno. Od toga se trecina trosi u nocnim satima, sto ce sada znaciti da se na osnovno poskupljenje od 12 procenata samo u tom segmentu dodaje jos25 procenata. Ni tu nije kraj, posto ce smanjenjm praga za crvenu zonu eps naplacivati jos 400 - 500 kwh po najskuoljoj tarifi.

Oni zaista vredjaju nasu inteligenciju.

Zloe

pre 11 godina

A ta granica zelene,plave i zute je?
hahahaha,sad ih uhvatila frka.Cute za najbitnije tarife,jer je bugarska vlada upravo zbog toga pala.
Dakle sta kazu lazovi,koji je maximum svake tarife po na osob?

Ladislav

pre 11 godina

To sto neko presipa iz supljeg u prazno, sto sebe podmiruje u prvom redu ( plate ) mi potrosaci moramo na kraju da ispastamo. I umesto da imamo popust na kolicinu imamo kaznu na kolicinu. Nakaradno kao i sve ostalo svih ovih godina u vezi EPSa.

dragan

pre 11 godina

Kakvi su ovo lopovi i nesposobnjakovići,čudo jedno.Gde su sad oni njihovi glasači sada i da kažu šta je sad opravdanje? Opraštaju kamate bogatašima i onima koji duguje godinama a sirotinji isključe struju za par hiljada duga.Višak zaposlenih,13 plata i bonusi pre nove godine a sad im preti bankrot?A ovaj narod sve trpi,možda nam i treba ovako?

sns nas je lagao

pre 11 godina

odmah cu preci na gas ako mi daju prikljucak dzabe a sto se ovoga sa tarifama tice SNS bravo lagali ste i gori ste od zutih. Obecali i danju jeftinu struju a dobili manje jeftinih a vise skupih kilovata - bice izbori bice podsetice neko narod

Sale

pre 11 godina

Sramota jedna!Koji crni prirodni gas,kad ga 70% Srbije nije ni videlo. U 21. veku te teraju da sečeš šume i zagađuješ svoju sredinu.Em debelo plaćam struju, em ne mogu da se zagrejem kada je napolju veliki minus ,gledajući da uštedim ! Ovo je narkomanska vlada,samo gledaju da zarad jednokratnog dobrog tripa,rasprodaju sve živo!

Slavko

pre 11 godina

U čoveče pa ovi zbog gasa(znate to je onaj čuveni proizvod koji stiže iz Rusije preko južnog toka)su spremni da urade sve. Evo ne moraju da povećavaju cenu struje, neka plate Rusima da uzmu EPS, samo nemoj da nas udave preko noći sa cenom struje.

Nebojša

pre 11 godina

Pa ovaj tarifni je jos gori od prethodnog i plus struja poskupljuje.Bravo Nazadnjaci na vasoj brizi za narod koju ste iskazivali pre nego ste dosli na vlast.

mile

pre 11 godina

Pa da . Struju cemo da izvozimo jeftino a da se grejemo na skupi ruski prdez od gasa. Genijalno, hocu reci napredno.Udrite minuse naprednjaci, sta cekate. Pokazite koliko ste "bolji" od plavo zutih.

Vlade

pre 11 godina

Bravo bravo , o kakvom grejanju na gas vi pricate pa normalnom domacinstvu koje ima gas treba 30000 za utrosak istog. Bravo polako al sigurno nas vracate u srednji vek, grejanje na drva, kuvanje na drva, jedna sijalica od 60 vati, i po nekad upaljen tv. I da grejanje vode za kupanje na sporetu na drva,srecom imam nesto malo sume.i Bravo bravo

beng

pre 11 godina

Mnogo je onih koje bih citirao, ali evo samo jednog "Grejanje na struju je ENERGETSKI ZLOCIN!!!!!
Neću mnogo da dokazujem, samo nekoliko činjenica.
Struja se proizvodi od domaćih energenata - ugalj i voda.
Struja se proizvodi i noću i ako se ne iskoristi, propala je. E baš tu struju akumuliraju TA peći i greju danju. Kada bi se grejali direktno na struju danju, verovatno bi došlo do raspada elektroenergetskog sistema. Zato se to i stimuliše, mada će ova vlast sa najlepšim obećanjima (setimo se, biće jeftine struje i preko dana!), uskoro i ukinuti nižu tarifu, a ko ima više od dve sijalice odmah će uletati u crvenu zonu, jer će zelenu smanjiti na 30kWh. A kilovatčas će i dalje biti najjeftiniji, jer se računa po ceni zelene tarife!
Važno je doći na vlast, a posle ćemo još više šišati ovce!
Inače, ne mogu se priključiti na gas, jer gasovod prolazi na 50m, ali nema tehničkih mogućnosti. Ne mogu ni na centralno grejanje, jer je toplana udaljena manje od 100m. Mogao bih na ugalj ili drva, ali u spavaćoj sobi nemam mesta za njihovo skladištenje, a možda bi me komšije tužile da zagađujem okolinu...
Ionako je sve zagađeno!

tanja

pre 11 godina

Vi da ste drzava,kao sto niste, omogucili biste svojim gradjanima da svi uvedu centralno grejanje,a da ih pri tom ne oderete kojekakvim taksama. Onda biste mogli da poskupljujete koliko hocete. Ovako se ja osecam kao gradjenin drugog reda jer moram da se grejem na sruju,a ne ogrejem se ko covek i jos papreno platim.Sutra bih se menjala sa prvim potpredsednikom za stan sa cg koji je dobio od drzave,pa da vidi kako je to.Ova vlast je nasa velika greska,ne smemo dugo da cutimo i trpimo!

Mishko

pre 11 godina

Ovo nije novi tarifni sistem, nego drugo ime za poskupljenje. A zvanično poskupljenje tek predstoji. U Bugarskoj je ove nedelje zbog visokih cena struje pala Vlada. Kod nas narod još uvek nema snage ni volje da opravdanim protestima sruši lošu vlast. Šta nam poslednjih dana rade sa hranom, a retko ko je digao glas.

Bob Rock

pre 11 godina

A sto ne bi otpustili visak radnika, sprecili kradju struje, naplatili kamate i zaostale dugove onima koji imaju (a takvi najvise i duguju) i smanjili troskove proizvodnje?

Gost

pre 11 godina

Bolje da svi budemo u cevenoj zoni kakve plave zelene to su gluposti sta skrtarite i da bude svima napon 180 V i da spasimo mi koji placamo EPS, a ovima sto ne placaju otpisite i dugove a ne samo kamate, postenije je, da bar znamo ma cemu smo jer ionako vam nece platiti glavnicu jer im se moze a i odakle im.

zoccy

pre 11 godina

ma ja bih ukinuo struju..onda ce da se rastereti sigurno sistem..... da li ovi ljudi izlaze na ulicu, da li vide kako zivi ovaj narod....

MUKNAVI

pre 11 godina

Bogati u Tajkuneriji za struju,vodu,komunalije,poreze duguju milijarde i..nista..udri opet po platisama ,penziojonerima sa najmanjim penzijama i sirotinji,malim preduzetnicima itd, koji im trebaju samo za izbore i da ih nose na ledjima,tada im fukare pricaju price da bi se izvrsila promena..sjasi kurta da uzjasi murta solo ili u koalicijama..nebitno,jer oni jasu a ostali dahcu.

Sasa

pre 11 godina

Kakvi ste vi prevaranti, a ova ministarka jel ima oci da izadje pred kamere i da saopsti sve ovo, a zaboravila je sta je pricala prosle godine, al dobro, bice izbori uskoro, raja sve pamti!

Lale

pre 11 godina

Čitajući komentare, shvatam da nam nikada neće biti bolje, jer ništa ne razumete, te se protiv toga ne možete ni boriti. Da li neko ko je pročitao tekst uopšte zna da tumači postojeći tarifni sistem, koji će po svemu sudeći biti samo malo modifikovan, naravno lošije po nas i biti prezentovan kao novi. Očitavanjem strujomera na kraju meseca dobijate dva broja (govorim o dvotarifnom brojilu)- potrošeno kWh u višoj i potrošeno kWh u nižoj tarifi. Kako je moguće da na osnovu samo ta dva broja EPS zna koliko je potrošeno u kojoj zoni (primer: zelena zona- 180kWh skuplje i 120kWh jeftinije struje). Ni jednom računskom operacijom se to ne može izračunati u postojećem tarifnom sistemom. To bi bilo moguće dobiti samo kada bi i viša i niža tarifa bile podeljene na tri zone, onda račun ima smisla, ali ovako je nemoguće to izračunati. To navodi na zaključak da oni aproksimativno prave potrošnju u okviru zone (zelene, plave, crvene) i da čitava naplata nema nikakvog smisla. Ako niste razumeli o čemu pričam, pojasniću. Primera radi,ako biste u toku meseca trošili samo jeftiniju struju, dobili biste račun u kojem je navedena potrošnja i skuplje struje iskombinovane po zonama iako ni kWh iste niste utrošili. Razmislite, na prvi pogled račun izgleda jasno, ali nije tako, jer na tu ½kartu½ i igraju. Čista krađa je posredi!

milos

pre 11 godina

strasno.... crvena zona. u svetu te stimulisu da trosis kod nas u banana zemlji te kaznjavaju. jedva cekam da dodje konkurencija, ima da pojeftini 3 puta.

Predrag

pre 11 godina

EPS je tragikomedija ako mogu tako da se izrazim. Smanjenjem limita plave tarife žele da podstaknu korišćenje prirodnog gasa. To vam je isto kao kad bi neki operater mobilne telefonije rekao prvih 100 minuta razgovora vam je po ceni od 5 din/min a ako prekoracite onda vam je cena 10 din/minutu a sve to da bi se stimulisalo telefoniranje preko fiksne mreže? Moji kupci koji poručuju veće količine robe imaju nižu cenu nego neko ko kupi malu količinu. Ovo samo kod nas ima da proizvođač-isporučilac struje (EPS) pokušava da smanji potrošnju svog proizvoda a s druge strane traže kredit od države kako ne bi propali. Ko je ovde lud?

emica

pre 11 godina

Afera banana, bajke o Kosovu, otrov u zivotnim namernicama, stalno poskupljenje struje i naravno svega ostalog, PA LJUDI PROBUDITE SE

justin

pre 11 godina

U praksi ovo povećanje će biti 50% i sve mi ovo liči na Gasni lobi jer verovatno se pitaju "koj će nam južni tok kad se narod ne greje na gas,deder da im malo zabiberimo"Mada ljudi koji su se grejali na Gas odavno su prešli na drva-što znači da će sad i Srbiješume da se umešaju -sa zabranom seče za ogrev,samo ćumur.Nama koji se grejemo na struju preostaje da sada počnemo da štrikamo džempere za sledeću zimu a i da nabavimo STIROPOR za pod guzicu.
Da ne zaboravim BUGARI SU IZAŠLI NA ULICE!Bravo.

igor

pre 11 godina

Da se vise koristi gas...?
a mi u Vranju koji nemamo gas..
nije ni bitno.. jos malo i mi cemo biti u "Presevskoj dolini"..
pa nas dajte Kosovu bice lakse svima...
I onako nam je Solun blizi od BGD a, mozda se otcepimo..

Deda Pera

pre 11 godina

Umesto 10% struja će poskupeti za simboličnih 33%.
Ali to jr uredu, to SNS-ovce na liniji partije ne dotiče. Samo nek je vođa uspešan.
E što mi drago œto će upravo njihovi birači platiti ceo ceh.

Mozda biogas ?

pre 11 godina

Gas ? Mozda ako ga demokrate budu pakovale u plasticne flase od 2l. Kod mene ga nema ni na vidiku. Trebalo bi da preoru pola centra mog grada da bi gas stigao do mene. A ja da razrusim pola kuce.

CEDA

pre 11 godina

U tekstu piše da se više troši gas za grejanje nego el.energija. A šta da radimo mi koji nemamo gas kao i to da nemamo uslova za drugi energent. Smestaj drva uglja idr. a za primanja da ne pričam. Uviše navrata sampisao da su energetski gubici enormno veliki upojedinim distribucijama oko 25-30%, a direktorima ne hvali ni dlaka sa glave, ali zato poskupićemo struju da pokrijemo gubitke i enormno velike plate u elektroprivredi. SNS da povede više računa o poskupljenju struje zarad bednika. Hvala za ustupljen prostor.

devit

pre 11 godina

da bi se vise koristio prirodni gas..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daleko je do prvog aprila i do prvoaprilskih sala!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,
gas za indivdiualne potrosaca od dolaska starog/novog direktora je poskupeo za preko 120%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a ne zna se zapravo koliko kosta kubik gasa isto kao i KW struje iako to Zakon o zastiti potrosaca garantuje!!!!!!!!!!!!!!!!!
isto tako se i nezana cena gasa za mesec potrosnje zbog misterioznig koeficienta preracuna;posto se gas meri u merno-jedinicnom sistemu a naplacuje u drugom merno0jedinocnom sistemu uz misteriozni koeficient preracuna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............
istovremeno se na vrsi ponderisanje kaloricne vrednosti gasa zbog mesanja sa domacim gasom,koji mnogo manje kaloricne vrednosti,a naplacuje se kao i ruski gas uz obacun eenormnih troskova dostave preko madjarske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................

Зоран

pre 11 godina

Доћи ће вам приватник у ЕПС, па ћете да скидате владу због скупе струје као што пре пар дана Бугари урадише. Вама у Србији нема помоћи, све вама исто да ли је капитализам, социјализам,...ви срљате у пропаст без изузетака.

HOĆEMO LI JESTI ILI SE GREJATI!!!

pre 11 godina

Konačno su se otkrili u zadnjoj rečenici!!!

Dakle,cena struje ide gore samo zbog toga DA BI SE VIŠE TROŠIO GAS!!!

A gas je naravno DUPLO SKUPLJI nego u Evropi jer se u Srbiji u cenu ugrađuju i Kurta i Murta!

Doveli su nas u situaciju da biramo HOĆEMO LI JESTI ILI SE GREJATI!!!

Nikola

pre 11 godina

Poruka je jasna. Isplati se ne placati. Ko ne placa, njega ove izmene ne doticu. Ko placa ispada budala. Dakle, kad bi bilo sloge pa da svi prestanemo da placamo, mozda bi se opametili, ovako bice "pojeo vuk magarca"

А.Илић

pre 11 godina

Да би прешли на гас - требало би гасификовати целу Србију.
И још нешто не разумем, ако се смањи однос скупе и јефтиније тарифе - није ли онда лакше прећи на једнотарифно бројило.
Чини ми се да су у ЕПС-у кренули на погрешан начин да намакну паре.
Требало је прво натерати дужнике да плате и можда само једноставно поскупети струју - овако дирамо неке друге параметре који су по мом схватању били добри.

vlada milic

pre 11 godina

ne ljudi vi ste sigurno upali u neki paralelni svet ili sam ja lud. ovde je vest da struja poskupljuje a da se ulazak u crvenu tarifu skida sa 1600 kw na 1200 kw sto ce samo po sebi doneti veci racun za struju za oko 3000 din mesecno a vi ovde pisete hvalospeve ministarki , vucicu , sns , borbi protiv korupcije itd. pa jel ima ovde normalnih ljudi? ovi u bugarskoj zapalise sve vlada podnela ostavku zbog poskupljenja struje a ovi nasi perverzni mazohisti jos tapsu ove haraclije po ramenu.

Aleksandar

pre 11 godina

za (razum pobeđuje, 21. februar 2013 07:03)

Šta hoćetš time da kažeš?
Da će srbi da se pobune zbog skupe struje?

Dobar vic.

Jedino kada sam čuo da su se pobunili zbog neke odluke vlasti je kada su:
1. uveli zabranu prodaje alkohola posle 22h u Beogradu
2. uveli zabranu pušenja

A za ostalo ništa, zato i znaju da mogu da podignu cene.

veterinarBG

pre 11 godina

Struja mora da poskupi, ali prvo da se spreci kradja, izvrsi racionalizacija, otpusti visak radnika, naplate potrazivanja... e, onda mozda i nece morati da poskupi.

Valjda nema ko - ako hapsiš samog sebe, to je onda sukob interesa!

pre 11 godina

Znate šta je meni čudno? Čudno mi je to kako se niko ne seti da smanji krađu u EPS-u!

Pedu

pre 11 godina

U stvari poskupljenje još jedno.

Druga stvar, kako da koristi gas, neko ko uopšte nema mogućnosti da ga koristi.
Samo za priključak na gas treba mi preko 1000 eura, a gde su instalacije, radijatori, godišnji servis kotla i pregled gasne instalacije?
Opet je jeftinija struja.
Alo bre, ja nisam ni ekonomista, ni "menadžer", ali znam da saberem dva i dva, za to mi ne treba fakultet.
Fakultet izgleda služi samo da nauči političare kako da zavrnu narod.
Stvarno banana država.

Gradjanin

pre 11 godina

Tarifa zločinačka,a kad se svi prebacimo na gas,uz troškove od par hiljada evra,onda će dodatno da oporezuju gas i podignu cenu.

Draganče

pre 11 godina

E baš su lepo sve to udesili: poskupljuje noćna tarifa za četvrtinu, u crveno ulećeš posle 1200 kwh, smanjili granicu (jeftinije) plave zone...i još što-šta, tek će da vidimo! Šta da radimo mi koji nemamo gas? Da se slikamo!

Porez placam redovno

pre 11 godina

I ovu zimu sam prosao bez grejanja. Temperatura u sobi nije padala ispod 10°C. Ovog trenutka ima skoro 14° grejao sam se dovoljno za vreme Tita, Slobe , sankcija, ne mora i u demokratiji. Bitno je da obuces dovoljno slojeva.
Srbija, Evropa, 21. vek.

sale

pre 11 godina

Ma deri bre narod, skidaj im i kozu sa ledja ako treba.Tako su to radile dahije i bile su 500 godina na vlasti, pa vi iskopirajte.Ma sta vas briga za narod sto nemaju posla ili imaju mizerne plate, ma samo otimaj....

Onda bi sve bilo jasnije

pre 11 godina

A da se kladimo da se niko u Skupstini ne greje na struju ! Svi su oteli stanove sa centralnim grejanjem. Interesantno bi bilo da neko od poslanika zatrazi da se jave oni koji se greju na struju, ko na gas, a ko ima centralno.

Miksha

pre 11 godina

@pokretnestepenice
@Lily:

U Srbiji se nece dogoditi ništa, budite siguran. Ja ne verujem da bi se kod nas išta desilo i da nas pre odlaska na posao sačekuju državni službenici i udaraju po dva šamara svakom zaposlenom. Bilo bi odmah onih koji bi rekli da nema šta da se bunimo kad imamo posao. Kako je onima koji ga nemaju :(? Lično mislim da ovo nema veze sa gasom već sa pripremom uvlačenja stranaca u EPS. Za početak kao akcionara čim EPS postane A.D. umesto JP, a tek onda sledi igranka. Zato se gura i ovo zaduživanje EPS-a od 50 milijardi dinara bez ikakvog opravdanja...

Rool

pre 11 godina

Neverovatno kakva pljacka, cak nema sns botova da bacaju parole o velicanstvenim potezima vlade.
Nema ovde zivota, cak i Bugari znaju kako se radi radnja.

kvalitet uzasa

pre 11 godina

Sa strujom sledeci mesec , i talasa poskupljenja koje ce to dovesti,a trgovci jedva cekaju neki izgovor-posto sada cene nafte i kursa relativno miruju a cene se nisu snizile-i poskupljenje poreza na imovinu do maja ova vlada svoju prvu godinu proslavidje sa inflacijom od 30% toksinima u hlebu,mleku,mesu,jajim,borbom protiv korupcije za pozorisne predstave....
pa neka na je srecno,bice bolje sledece godine> mozda do kraja ove treba da se slije nevidljivih za nas 2 od fijata 2 od emirata 2 od izvoza 6 miliardi eu kako rekose!

ustani Srbijoooo,dosta zuluma

pre 11 godina

Neka smanje prezentacije,neradnike po kancelarijama i naravno plate.Ljudi moji dragi,i broj im se ne zna koliko se vode zaposlenim a primaju platu,i uposte i ne dolaze na posao.Svaka cast postenim radnicima Eps-a.

Ghost Protocol

pre 11 godina

Lopovcine najgore. Ona ministarka da se stidi, sta je sve slagala. Treba da podnese ostavku pod hitno. Pa jel oni normlani. Najbolje nek bude stalno crvena zona. Radice Bugarska i ovde samo nastavite.

Milos

pre 11 godina

Ne mogu da verujem dokle sve idu ova poskupljenja! Poskupelo je sve, bukvalno SVE od osnovnih zivotnih potrepstina, pa evo sada i struja jos malo da poskupi. E pa nije malo nego mnogo! Ufff, toliko sam besan da ne mogu ni komentar da napisem, evo lupam po tastaturi od besa 0ai9ehaio0r ionr weo uinwe niowefgenio ...samo da mi neko od politicara ne dopadne saka, bilo bi to jako lose!!!

Tomovača

pre 11 godina

SNS popravlja situaciju u zemlji tako što sve poskupljuje, a ubeđuje nas da smo otporni i na meteore, a ne na neki bedni aflatoksin za koji do juče nisu ni znali da postoji.Ako vam ne valja mleko pijte rakiju pa vam neće trebati ni grejanje na struju.

MRKI

pre 11 godina

Hoce li ko iz vlasti reci zasto je razlucita cena prikljucka gasa u Srbiji. Id 500 pa i preko 1100 evra. Shvatate li vlastidrsci da nekome ko ima uradjeno centealno grejanje na drva i ugalj treba od 2500 do 3000 evra za prelazak na gas. Hocete preko javnih preduzeca toplana da otimate o ovo malo duse. U Sapcu priljucak 1100 evra a kvalitet gasa los. Da li je interes toplana distributera gasa da ima vise korisnika ili da ubija cenama. Sto se ne bi grejali na gas ako bi to bila cena kao na ugalj i drva. To ce teskp ici jer u pocetku su prikljucivali bez papiroliije a sad treba vremena da administracija sve to odradi papiroloski od dozvola ta gradnju do upotrebne dozvole. Jad od preduzeca opstina i drzave.

OKO

pre 11 godina

Da se smanji "pritisak na grejanje" zimi ? A kako da smaljimo " pritisak na rad klima uredjaja" leti ? Potrosaci se isto pitaju kako Vi da smanjite " pritisak na visak zaposlenih i vase beneficije,vas javasluk,vasa sponzorstva,slabu naplativost velikih duznika...pa Vi ne znate ni koje su cije bandere u EPS u ? Foliranti jedni ! Pa kako bi Vi ziveli kada bi svi stedeli i trosili npr po 600 kw ? Mnogo pitanja,ni jedan odgovor !

slavisa

pre 11 godina

Poskupljenje struje je potrebno, pomeranje granice plave i crvene zone je pokvareno do bola, vređa inteligenciju ljudi. Ja sam redovan platiša i grejem se na struju. Imam odlicnu izolaciju i vrlo ekonomično grejanje. Po sadasnjem sistemu godišnje uđem u crvenu zonu maksimum dva puta po recimo 100 kilovata. Ako zaista pomere granicu plave i crvene zone ja prvi necu placati struju redovno. Mislim da ce se tom promenom broj onih koji ne placcaju redovno povecati bar za 20% ako ne i više. EPS će ući u jos vecu dubijozu jer ce sam sebe ukopati. Snižavanjem crvene zone struja će biti skuplja nego u EU sto je neprihvatljivo. Imam mogućnosti da platim redovno struju ali namerno necu to da radim i mislim da će većina tako razmišljati posle ovoga.

razum pobeđuje

pre 11 godina

pa struja ljudi mora da poskupi, kako da se isplate plate radnicima epsa gde čistačice primaju po 30000, a 10000 imaju višak zaposlenih, a o grand balerinama da ne govorim, pa mislite na njih kada plaćate veće račune za struju.Daleko smo mi od Bugarske

Kodiak

pre 11 godina

Zašto bi neko vršio bilo kakav PRITISAK? Zašto da pređemo na gas? Zašto je gas bolji? Ovde je svaki mogući potez isključivo u interesu neke grupacije ljudi a ne naroda generalno! Znam da neki ljudi jednostavno nemaju savesti,ali kako je ovo moguće?

cpbuja

pre 11 godina

Jer je gas trenutno skuplji od struje što je presedan u celoj evropi. Plus što jedna porodica mora da se odrekne 5-6 mesečnih primanja da bi platila sve takse za uvođenje gasa... a ovi pričaju u većoj potrošnji gasa. Još je srija daleko od socijalnog programa koji bi pomogao građanima. Važno je samo da se nameti jednoj porodici u Srbiji povećavaju iz meseca u mesec.

Predrag

pre 11 godina

Slažem se da je odluka SNS-a o izmeni tarifnog sistema bitna ali podsetiću vas sve na jednu stavr koju su uradili a koja nas sve mnogo, mnogo više pogađa: Podigli su PDV sa 18 na 20%. Takodje su podigli porez na dobit sa 10 na 15%. Molim aparatčike SNS-a da mi objasne kako ja zapravo nisam u ravu već da je to dobro za građane i sl. bajke.

Bora

pre 11 godina

U npr.Francuskoj bi zbog ovoga cela zemlja bila paralisana,nista ne bi radilo i vlast bi bila na staklenim nogama.Kod nas trci da platis struju do 15 da bi dobio 5% popusta dok te podkradaju na tvoje oci.Sami smo krivi za sve.

Sjaši kurta...

pre 11 godina

Što više ne ukinu taj TV porez za budale na računima EPS.To preduzeće po zakonu nije ovlašćeno da naplaćuje pretplatu, a od predizbornog obećanja tome -diplome i njegove SNS kamarile-ništa.Samo smo dobili još veću administraciju, zauzimaju verovali ili ne nusprostorije za čistačice, kafekuvarice i wc, adaptirajući ih za novopridošle članove biblioteke.I naravno da treba da poskupi struja i gas da bi ova gospoda grejala svoja dupeta džabe.

zdrav razum

pre 11 godina

Izbaciti crvenu tarifu da ostanu zelena i plava. Ne menjati cenu jeftine tarife. Hitno otpustiti 30% zapošljenih u EPS-u, a preostalim radnicima smanjiti platu na minimalac. E, onda naplatiti od svih velikih dužnika dug sa kamatama (radnici će biti motivisani da nađu način). Pa da vidiš naplatu, za oko 6 meseci do godinu dana moći će zaposlenima da se lagano poveća plata za oko 30%. Ako dobro posluju, možda može da se razmišlja o povećanju plata narednih godina. Biće im svakako bolje, živeće bolje u smislu da nešto rade i da zarade od svog rada, a ne da bleje besposleni po ceo dan, to psihički ubija.

student nije zapalio

pre 11 godina

Kad vec uvodite ovakav tarifni sistem za placanje elektricne energije primenite slican metod i za ostalu robu i usluge. Uvedite tarifne zone i na cene hleba, mleka, sokova, pica, ulja, secera, brasna, benzina, gasa, cigareta, pijace vode, cene komunalija, cene grejanja, vazduh...

alo

pre 11 godina

dok ne budu visile glave na terazijama nece oni da s esmire haraclije, dusu bi nam uzeli a oni su se obogatili. moj otac Bog da mu dusu prosti radio posteno 40 godina i sta je stekao - nista, a ovi politicari pre desetak 15 godina za neke se secam da su pricali da su podstanari a sad imaju kuce i dzipove, odakle bre. od pljacke naroda.

Lo

pre 11 godina

Ovo je stvarno bruka.Ko god dodje na vlast pokusava da ispadne pametan tako sto pokusava danadje nacin kako da prevari gradjane.U idejama stvarno ne presuju.Niko da da ideju kako da pomogne ljudima.

laki

pre 11 godina

@Odmah bi iskljucio cg da dozvole!

Ako grejnu sezonu racunas od 15 oktobra do 15 aprila onda taj tvoj prijatelj debelo laze da za 6 meseci plati 50.000 za 85 kvadrata,ja se grejem na struju i imam stan od 52 kvadrata,izolacija,pvc,alu roletne i mesecno mi racun izanje od 6700 do 8000 dinara a u stanu mi je oko 22/23 stepena,dakle za grejnu sezonu potrosim oko 45.000 dinara ali za odlicno izolovan stan od 52 kvadrata tako da nemoj verovati svakome.

Dejan

pre 11 godina

Zelena samo do 350 kW to se lako potroši ma koliko štedeli, plava a posebno crvena zona su već preskupe a sve tri zone će od aprila poskupeti!?! Nisam za rasipanje struje, pristalica sam štednje i redovnog plaćanja ali ovo je previše! Drugim rečima kad se sve sabere oni koji troše preko 1200 kW račun će im biti veći za oko 40 % a manjim potrošašima za 20-25%. Stavite na papir i videćete koliko je to, ovo se mora sprečiti.