Sreda, 24.10.2012.

09:42

"Šta će njive tajkunima i šeicima?"

<a href="http://http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&amp;mm=10&amp;dd=23&amp;nav_id=654246" class="text-link" target= "_blank">Poljoprivrednici, nezadovoljni dogovorom koji je ministar Mlađan Dinkić postigao u Abu Dabiju, saopštili su da žele ravnopravan položaj prilikom zakupa zemlje.</a>

Izvor: Dnevnik

"Šta æe njive tajkunima i šeicima?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Zoran

pre 11 godina

... i još Srbija je imala sankcije i šta već ne , e sad da to isto urade Libiji , pili bi možda naftu ???? Ne , nego odmah Air Force .

Zoran

pre 11 godina

.... ama , kada je propala Prva petoletka u Trsteniku cimerovi roditelji su se počeli baviti plasteničkom proizvodnjom . Donese on pečene paprike . Kao meso .
Sada u Banja Luci , Prijedoru odem na pijacu . Odakle su ti paprike , iz Trstenika .Koja crna petoletka . Zemlja pa još očevina djedovina je svetinja . Ne zaboravite npr. 1914.-1918. Imajte malo poštovanja , a ne drug stari .

nišlijka

pre 11 godina

Poljoprivrednici su redovno nezadovoljni svim i svačim. U vlasotinačkom i leskovačkom kraju skoro da nema loših kuća i starih automobila, ali polja su pod plastenicima. Kada sedneš da razgovaraš sa poljoprivrednicima najčešće čuješ da se ništa ne isplati, a kada pogledaš kola koja voze i kuće u kojima žive zahvaljujući proizvodnji papričica, paradajza i ostalog shvatiš da njihova priča ne ide ruku pod ruku sa imovinom.

nikola_m

pre 11 godina

Vaše postavljeno pitanje navodi na dubogo razmišljanje! Kako to mislite šta će stranim ulagačima naše kvalitetno i neobradjeno zemljište? Normalno je i više nego pozitivno da neko koristi tu zemlju i da svi zajedno imamo koristi koju sad nemamo.

M4nolo

pre 11 godina

Bicemo robovi na sopstvenoj zemlji na kojoj su nam dedovi krv lili. Pa jel moguce da cemo jednom Dinkicu dozvoliti da ugrozi egzistenciju na hiljade porodica. Covek poseduje jedinstven talenat, a to je da unisti sve sto dotakne. Vreme je za ustanak ili da budemo pakistanci u svojoj kuci i na svojoj zemlji.

Abu Bahra Ibn Al Sadikh

pre 11 godina

Bolje da su postigli dogovor i potpisali sporazum između Srbije i UAE kojim se regulišu lična dokumenta. Pre svega mislim na vozačke dozvole, jer srpski državljani u Emiratima moraju ponovo da polažu vožnju, za razliku od npr. Filipinaca ili Indijaca, koji menjaju dozvolu matične države "glavu za glavu", bez ponovnog polaganja.
Merhaba!

Fahreta

pre 11 godina

A da im mi damo malo Dinkića, na par godina, besplatno, da njima dole malo reguliše finansije i fiskalni sistem... Što reče vidovita Brena pre par decenija: "Šeik ne zna želje moje, ne zna kako stvari stoje..."

dump

pre 11 godina

sta ce im?
Pa da nas izgladnjuju!!!!
zasto drzava nebi dala nasem seljaku da proizvodi i izvozi u emirate????neeeeee jer tajkuni treba da zarade kako na uvozu tako i na izvozu....
luda kuca u zemlji zemljoradnika

Zoran

pre 11 godina

.... , zakonska regulativa vezana za subvencionisanje... ozbiljan problem , ali opet u Beogradu .Mogu ja iz Banja Luke da tražim podsticaj za sadnju voćnjaka u FBiH , no Vlada u Beogradu odlučuje , vladi ne smeta ta samo idiotima prihvatljiva laž o ugroženosti Vojvodine .
Nego hipotetički , više vjerujem u moć seljaka unutar tzv. uže Srbije bez subvencija , ali i bez novih nameta koji bi služili za održavanje ogromnog probavnog trakta Beograda , nego u "moć" republike vojvodine . Ja sam se u njihovu sramotu uvjerio i zgrožen sam . Da je bar sakriveno , da nije kraj ceste iz doba Marije Terezije . Dakle , sve je do Beograda , a vi " hranite " Beograd . Prestanite ga hraniti , a on neka ide onome kome daje subvencije . Teško jeste , ali propasti se može ukoliko posjedujete očevinu , djedovinu... samo zemlju nikom , a kada više ne bude baki i djedova , gladne beogradske guzice će da se vrate na tu zemlju sa koje je odveo najveći drug među drugovima .

Spor

pre 11 godina

Zasto Agencija za restituciju ne tuzi Ministarstvo finansija, zbog cinjenice da se Ministarstvo polu obavezalo ili makar iskazalo nameru da da na raspolaganje zemlju koja je predmet restitucije? Kako bi se to resilo na sudu. Ne znam kako je Agencija za restituciju osnovana posto su razliciti stepeni autonomije koji se daju razlicitim drzavnim Agencijama, ali je ona u svakom slucaju odgovorna svojim klijentima tj onima kojima treba da se vrati imovina. Dakle, da li Agencija moze da povede spor protiv Ministarstva finansija zbog potpisivanja ovog Memoranduma? Vucic zagovara pravnu drzavu i mislim da je ovo jedan od nacina da se izadje iz cele stvari, ako ga je Mladja, na neki nacin presao. Jer mi nekako ne ide uz SNS da prave neke sumnjive deal-ove sa seicima tj ovaj deal mnogo vise mirise na Mladju nego na Vucica. I negde se zaista mora stati sa tim da su gradjani Srbije u svojoj sopstvenoj zemlji tretirani kao gradjani drugog reda.

sumadinac

pre 11 godina

Hooooocu i ja zemlju to mi je neostvareni san, hocu da vladam svetom. Vojvodjani, podunavci i macvani dizite se na noge a bogami i na oruzje.

nikola

pre 11 godina

Ja neznam sta se bunite,to vam je kapitalizam.Hteli smo gledajmo.
Navikli su da za male pare koriste tu zemlju a kad dodje neko sa strane ko hoce da ulozi onda se oni bune.Svuda na svetu su na prvom mestu pare i kad kod nas tako bude onda mozda i bolje zivimo

ekonomska diskriminacija

pre 11 godina

@Zoran, 24. oktobar 2012 11:38
Sve se u Srbiji odlucuje tako da vojvodina profitira, a mi smo tu da placamo i slusamo autonomaske gluposti kako mi njih muzemo.
Tako se i uslovi za subvencije propisuju da njima odgovaraju, da samo oni mogu da ih ispune i dobiju pare. Tako da je u prethodnim godinama cak 76% subvencija po hektaru odlazilo u vojvodinu, a samo 24% u centralnu Srbiju, iako je u centralnoj Srbiji i veca obradiva povrsina, i mnogo vise poljoprivrednog stanovnistva nego u vojvodini.
Isti je slucaj i sa carinskim zastitama. Najvece carine su propisane za proizvodnju koja je locirana u vojvodini. Na secer ili ulje su carine po 20 ili 30%, zbog cega to placamo sku[plje nego da uvozimo. A na proizvodnju koja je locirana u centralnoj Srbiji carine su visestruko manje.
Mnogo je primera na kojima se vidi koliko je vojvodina ekonomski povlascena, dok su svi ostali diskriminisani i trpe veliku stetu zbog toga.

Vlada

pre 11 godina

Po meni postoje dve varijante.
Prva: Država pomaže poljoprivrednicima i daje im posao. Određuje im cenu za otkup, jasnu količinu koja joj treba i standarde koje traži. Na taj način poljoprivrednici dobijaju priliku da rade i zarade i šeici nam ne trebaju.
Druga: Dajemo šeicima uz dobar zakup.
Prva varijanta državi daje priliku da zaposli ljude, ali i obavezu da uloži novac i nađe kupce. Sa druge strane njima dajemo zemlju, sami plasiraju robu, povećavaju izvoz, država ima korist bez ulaganja, ali i stvara probleme našim poljoprivrednicima.
Ja sam ipak da se da poljoprivrednicima da rade, ali samo ako žele da prihvate realnost i da posle ne kukaju kako im je niska cena itd.

Zoran

pre 11 godina

.... ili šta reče Bog kada se malo smirio i oprostio Adamu izgoneći ga iz raja . Od sada ćeš živjeti od zemlje i teškog rada ....jer od praha zemaljskog si nastao u prah ćeš se i vratiti . Prah - prahu , pepeo - pepelu . Knjiga postanja , Stari Zavjet , Sveto Pismo .
Zanimljivo bi bilo ponovo pročitati ta uvodna poglavlja pa shvatiti koliko je čovjek otišao , ali i ponovo se vratio .... I koliko ta Knjiga ulazi u samu srž , suštinu ljudskog biča . Ili kako bi se to reklo : pohota očiju , pohota ploti i gordost života . I dalje stojimo u mjestu . Dakle , kada jedan potencijalni investitor ulazi u Bajakovu u Srbiju , dovoljno je da gleda put i oko puta i da sebi kaže , ovo su budale , lako ću da ih kupim , a za uzvrat da uzmem....... a vi lezite , tablete u šake i usta i lamentirajte . Mislite i mislite i mislite .... i u uvijek griješite .

Politicari nasi..

pre 11 godina

Pa sta ocekujete, isti Mladjan Dinkic nas je slagao za akcije od 1000E, i evo ga opet na vlasti.. Svi ti politicari bi trebali da idu u neki rudnik na Sibiru, a da dodju normalni ljudi na vlast, koji bi mogli da pokrenu nesto i forsirali domacu privredu i domacu proizvodnju, a ne samo da peru pare preko nekih inostranih transakcija itd. Zalosna slika u nasoj jadnoj Srbiji, i nazalost toliko je sve isprepleteno, da niko ne moze da stane toj mafiji tajkuna i sebicnjaka na put. I verujte, lagace nas i prodati taj Mladjan Dinkic jos 980 puta. U zdravlje!

i tako...

pre 11 godina

Molim vas da procitate ovo. Srbija po podacima iz 2010. sa sajta CIA-e, odeljak World factbook, ima 4,6 miliona ha obradive zemlje. Cak i da su racunali i Kosovo, i da na njemu od ukupne povrsine 60% cini obradiva zemlja, to je 600000 ha, znaci, Srbija ima min. 4 miliona ha. Poljoprivrede razvijenih zemalja Zapada sa 1 ha hrane skoro 12,5 ljudi. Dakle sa nasih povrsina moze da se prehrani oko 50 miliona ljudi, ako se radi kako treba. Nas je 7,3 mil, pa bi mogli da izvezemo hrane za oko 42,5 mil. ljudi. Koliko je to u novcu? Npr. prosecan godisnji dohodak domacinstva u SAD je nesto preko 46000 $, od toga 15% trose na hranu, tj. oko 6900$ godisnje. Prosecno domacinstvo tamo ima 4 clana, pa po osobi Amerikanci trose 1725 $ na hranu godisnje, slicno je i u ostalim zemljama Zapada. Ako bi sve njima izvozili napravili bismo 73,3 milijarde $ godisnje od hrane! Ovo se naravno ne moze tek tako postici, potrebno je mnogo toga uraditi da bi dostigli produktivnost Zapada, ali nije neizvodivo, na kraju ti koji od nas sada kupuju zemlju sigurno ne racunaju da ce neku sitninu od nje zaradjivati :) Celokupan izvoz Srbije se ovih godina krece do 8 milijardi $....I jos ovo da dodam, San Salvador, Gvatemalu, Honduras... ljudi zovu BANANA REPUBLIKE upravo jer su PRODALI SVOJU ZEMLJU STRANIM (americkim) KOMPANIJAMA pre nekih 100 god. na kojima su ovi napravili svoje zasade. Pogledajmo standard i perspektivu zivota u tim zemljama 100 god. kasnije, time je sve receno...no da budem posten, nisu oni bas tek tako davali tu zemlju, malo ih prvo ohrabrila vojska SAD-a :)

JIMI

pre 11 godina

Imali ste priliku da obradjujete zemlju, ali vam je bilo lepse da sa gospodinom Husarik blokirate puteve i trazite pare od drzave zato sto se deklarisete kao poljoprivrednici. Sada je zemlju dobio neko ko ce da radi i da plati porez.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (djole bre, 24. oktobar 2012 16:26)

Pitam se gde je tu zdrav razum?????Djole bre,Ti izgleda imaš nešto protiv tog Husarika kaži direktno!!!!Sta te boli i Ti bi bio ne njegovom mestu i onih što su blokirali puteve jer ih je država izigrala smo zato što seljacima vec prekipelo da ih neko zamajava!A pogotovo takvi kao ti što nemaju zemlje možda čak ni ispod noktiju!!!A što se tiče poreza i nadoknada pa pitaj koliko je platio Miškovic,Kostic,i ostali veleposednici poreza,pa onda nešto piši!!!!!Zašto je uvek bilo kada je trebalo osnovati poljoprivred-ni sindikat uvek se gledalo da se to osujeti!!!!!!A što se para tiče svugde u okolnim državama subvencije su duplo vece nego u Srbiji??!!!
Zato jer ti i tebi slični ZAVIDITE seljaku samo PARE ali ne i RAD!!!
Sramota za sve koji piskaraju na ovu temu a razumeju se ko:Marica u kriv .....!!!!!!!Molim za objavu

Zoran

pre 11 godina

..... ništa . doći ću u Vojvodinu ili Srbiju kupiti nekoliko lanaca ili jutara zemlje , uknjižiti ih pa neka stoje jer ta je zemlja možda u najljepšim klimatskim uslovima na svijetu . Nije pustinja , nije led , podnošljivo niske i visoke temperature , nema tornada i raznih katarina ( lijepo jedino i samo kao ime žene ) , padavine podnošljive , d-t-d , kakav takav , a može se još granati ...... jadna Vam vaša majka autonomaška , separatistička i nacionalistička, unitaristička . Dajem zemlju za kabinetsku ideologiju . Rad i radu je problem . Otuda , vratite Njemcima otetu zemlju pa će te vidjeti . Fotografišite sad , a potom kada vratite za par godina . Biće zanimljivo . ajde što su vam splavovi i lijenčarenje draži nego od Boga je grehota . Nemojte se pitati pa zašto pa kako ..... u radu je problem , a ne u SAD , Njemačkoj , EU . Kako EU da primi Vas takve kad sva vaša "ljubav" prema EU se svodi na razvojne fondove EU , a oni drugi paradiraju sa ikonama po Beogradu .Izvolite gospodo isto to samo van srpskih geta na Kosovu .Litija . Pa nemojte da me vrijeđate kao pravoslavnog hrišćanina na vjerskoj osnovi . Skrnavite svetinje , hulite na Boga .

Kiza

pre 11 godina

Kada svima Vama,na vlasti, i Vama, koji obradjujete zemlju u zakup,bude Tata kupio i ostavio zemlju, onda se svadjajte oko iste.Zemlja je uvek imala sluge,koje su je obradjivale.Kada se vratite samo 5 kolena unazad.videcete da su tu istu zemlju posedovali verovatno Nemci ili Madjari,a sada je taboze drzavna...Ako hocemo u uniju zemlja ze mora vratiti vlasnicima....

Wall

pre 11 godina

Kako sta ce? Pa po citavom svetu je trend da se pokupuje sva zemlja i resursi, zaposle mravi da rade za platicu a oni posle ere nafte krenu da zgrcu milijarde na vodi i hrani.

tt

pre 11 godina

kad kupuju francuzi...hrvati...nemci...tad se niko ne buni...a sto se tice arapa oni bar nikad nece moci da tvrde da im je to dedovina kao sto ce npr hrvati za desetak godina...bez da pricamo sto mi recimo nemozemo ni stopu zemlje da kupimo u istoj toj hrvatskoj...nemackoj...belgiji

Zalobni Ed

pre 11 godina

Sto ce meni vranac ko oluja u gori ga rastrgali vuci. Sto ce njive sa sedam tajkuna... :))
(m4rk0, 24. oktobar 2012 15:39)

...kad ce zemlju prodati hajduci.

dragan gm

pre 11 godina

Ima na Kosovu i Metohiji kolko volis zemlje,uradjen sistem za navodnjavanje jos 60-tih godina koji nikad nije koriscen od strane tih napacenih Srba sa Kosova,jer lakse je ne raditi a celog zivota primati nadoknade od drzave.Treba svi Vojvodjani da ustanu,ja sam Sumadinac i podrzavam te ljude,oni barem rade i doprinose ovom drustvu.

joca

pre 11 godina

NEDAM SVOJA VOJVODJANSKA ZITA !!!!
(NOVOSADJANIN, 24. oktobar 2012 12:44)

Vi vaša vojvođanska žita prodajete u bescenje i traćite imetak i dedovinu za neke ćumeze po Beogradu i Novom Sadu. Lično, i ako sam običan radnik, planiram da čim uzmognem kupim par lanaca zemlje za koju hiljadu Evra. Pa neka stoji zlu netrebalo.
(Kalimero, 24. oktobar 2012 13:12)
Pa čekaj Kalimero izgleda da si i normali samo kalimero!!!!!!!!Sa malim k. Do sada si kukao da imaš malu platu a sada planiraš da kupiš par lanaca zemlje!! Pa otkud ti pare sa tako malom platom????? A ovde kao kudiš poljoprivrednike!!!! Dodji molo da vidiš kako se radi poljoprivreda malo drugačije nego kod tebe u firmi ovde nema radnog vremena,nema praznika,godišnjeg odmora ali šta da ti objašnjavam ipak si samo kalimero i ponavljceš"pa to ti je nepravda". A dok ovamao prodao si ili ti ili tvoji sve što se dalo sa sela samo da bi živeo u N.S.sramota.
Molim da se objavi.

buki

pre 11 godina

Sta ce im? Pa zar ima nekoga kome jos to nije jasno?Onaj ko poseduje zemlju ima i stvarnu vlast.To smo vec vise puta iskusili ali nazalost izgleda da i slabo pamtimo,pa onda nam nista drugo ne preostaje nego da stalno iznova na tezi nacin neke stvari koje su drugima jasne mi ponovo saznajemo.Ali to ima izgleda veze sa nasom inteligencijom??!

ja nisam glasao

pre 11 godina

Dokle ce ovaj narod da trpi ja ne mogu da verujem? Unistili ste mi mladost i buducnost.

A jos plus niko ziv ovde nema legitimitet.

kosmajac sale

pre 11 godina

evo sta ce se desiti u narednih 10 tak godina ovo je pocetak. pokupovace zemlju seici, tajkuni, politicari i razna belosvetska bagra . nasi ljudi sa 3 ,5 10 hektara nece moci ne da zaradi nego da pokrije troskove. onda ce da prodaju i to malo muke ko ne bude hteo morace i on zbog poreza na neobradjene njive. onda ce seici da izvoze hranu i da zaradjuju ko i tajkuni a nas ce da deru cenama sa nasih njiva a ljudi ce da budu sirotinja po gradovima i da gledaju u cudu sta se desava zivi bili pa videli

Cvetko

pre 11 godina

Pa svaki student psihologije bi nam lepo objasnio likove sa fotografije. S leva: 1.Uplašen i izgubljen u svemiru (hoću kući),2. prepredena lisica i vaćaroš ali je od detinjstva voleo da se slika i drži prste na šavu pantalona(kako verovati čoveku bez usana?), 3. čovek smoren ulizištvom i neprotokolarnim ponašanjem (e, još da se slikam s njima pa da smorovi nestanu), 4. ne znam da li je zagrlio šeika oko struka ali ne zna kako da mu se više približi, potpuno raspamećen događajem (kao Stimpi)....joj Srbijo pod šljivama...umesto da im prodajemo hranu, mi im pozajmljujemo zemlju da nam oni prodaju ostatke hrane i truju zemlju! Kao, evo tebi moj novi auto pa ga ti vozi jer mene mrzi.... Jojjjjj. Cvetko

djole bre

pre 11 godina

Imali ste priliku da obradjujete zemlju, ali vam je bilo lepse da sa gospodinom Husarik blokirate puteve i trazite pare od drzave zato sto se deklarisete kao poljoprivrednici. Sada je zemlju dobio neko ko ce da radi i da plati porez.

Bob Rock

pre 11 godina

Alo, samoupravljaci, umesto sto pljujete ovde, motike u ruke i na njive, da ne bi "dinkic" i "zuti" to sve rasprodali...

Kad vam otvaraju fabrike, necete da radite zato sto su vam "male plate" i "kapitalisti vas izrabljuju"... kad se fabrike prodaju, onda se bunite da su to "vase fabrike" koje "ste vi godinama stvarali"...

Nisu ovu zemlju upropastili ni sloba ni sankcije ni zuti ni demokratija... ovu zemlju je upropastio njen sopstevni narod...

Jan

pre 11 godina

Sve je to tacno gospodo poljoprivrednici...ali,zasto ste onda vi placali tu prvoklasnu zemlju 200Eura a jos dobijali 12000 dinara od drzave?!Kada ste vi platili porez na dobit?!Kada vas budu oporezovali,drzava ce krenuti u pravom smeru...

Prst na celo

pre 11 godina

Ovde je jedino sporno dali je zemlja drzavno vlasnistvo, sve drugo su najobicnije budalastine.
1. Kukate sto nisu raspisali tender, kao da neko od seljaka ima para da zakupi 10000 hektara? Ma ajde, jedini koji bi to jedva docekao jeste Miskovic, ionako je vec kupio pola Vojvodine.
2. Arapi su najbolji moguci zakupci ovog zemljista, imaju KESA da uloze ODMAH u navodnjavanje, a sigurno nece slati svoje ljude da rade ovde vec ce to biti nasi.
3 .Ono sto se tu proizvede ce ici direktno u izvoz, znaci ne pravi se konkurencija domacem proizvodu.
4. Pored poljoprivrede, treba im i infrastruktura za prevoz, znaci NASI brodovi ce raditi transport Dunavom.
Da neko hoce da malo promisli, smatrao bi ovo kao odlicnu ideju, koju usput nije smislio ni Dinkic, ni Toma ni Vucic vec je pokrenuto (i razradjeno do kraja, a vlada je samo prihvatila gotov predlog) od strane par ljudi koji imaju privatne veze u Arapskom svetu ( a zacudo oni nas, iz meni nepoznatih razloga, posmatraju kao evropsku zemlju koja im je (arapima) naklonjena).

Svetislav

pre 11 godina

Ovaj Dinkic stvarno nema granice!
Prvo NACIONALNA stedionica , subvencije samo stranim firmama Fiatu, Gorenju uslove koje samo oni znaju, da ne moraju nista da placaju narednih ne znam koliko godina. Vreme je da spremi cebe i pravac Zabela, jer ako ovako nastavi njegove greske placace i pra p ra pra pra unuci.

Novosađanin NS

pre 11 godina

Možda je i bolje iznajmiti (ne prodati) zemlju šeicima, jer oni sigurno
neće odmah početi da kukumavče i traže subvencije od države.

mISAns

pre 11 godina

Okani se zemlje Vojvodjanske zemlje.
Prodaj obradivu zemlju na SrBskom Kosovu, pa i to je nase zar ne. Resili bi smo odjednom 2 problema.

Kragujevcanin

pre 11 godina

Paori i seljaci zemlje Srbije! Bas me briga za Vas i treba cak da Vam uzmu i to Vase sto sada imate, zato sto kada odem na pijac, Vi me oderete! A kada Vam kazem pogledajte kolike su nama plate, a kolike Vase cene, Vi mi odgovorite pa to je sto je! Budete na pijaci do 14 h pa odete na autobus, a ja rintam do 17-18h! A u isto vreme Vase kolege seljaci koji u isto vreme i rade sa mnom, oni uvek zure kuci negde oko 14-15h, jer moraju nesto da zavrse! Prezirem Vas! Ako vidis gunj da visi na tarabi, ud'ri za svaki slucaj, jer mozda je seljak! Lepo ga narod srocio...

maki

pre 11 godina

ne trebaju seicima njive,nego politicarima seici i tajkuni,a svi mi znamo zasto,i tu nista ne mozemo da ucinimo i da sprecimo zato sto smo legalno doveli na vlast te likove sa slike,jedino kuka i motika

zoki

pre 11 godina

dobro de, dusebriznici sakreveni iza lika i dela miskovica i nicovica najvecih vlasnika zemlje u vojvodini sa kojom ne rade nista vec cekaju promenu namene cccc

Timocanin

pre 11 godina

Molim Insajder da odradi istrazivanje u vezi Stare Planine i novog hotela. Ima tu dosta materijala koji bi sredili ovog manipultora za sva vremena.

vlada

pre 11 godina

Prodali ste sve što je bilo industrije, sada ste počeli i zemlju da prodajete! Pa kako vas nije sramota! Prodali ste celu Srbiju! Stvarno ne znam kome je to u intereseu da rasprodate celu državu! DInkića treba pod hitno u neki zatvor ili na neku njivu na društveno koristan rad! Kakva ništarija od čoveka! Strani plaćenik, to je jedino što mi pada na pamet jer čovek je već 12 godina na vlasti ko god bio u toj vlasti, on je uvek tu. I takodje čovek od kada je došao na vlast sve što radi je apsolutno protiv svakog interesea naroda Srbije! Ne znam šta drugo da mislim o čoveku!

Milos

pre 11 godina

Poljoprivrednici ne trebaju da se uzbudjuju oko ovoga, jer je ovo samo jos jedna sarena laza Mladjana Dinkica ovog puta pojacanog prepostenim Aleksandrom Vucicem!

Milan

pre 11 godina

Pa ovo je katastrofa ne mogu da verujem sta se desava u ovoj zemlji Srbiji i sta nam radi ovaj Dinkic. Pa poljoprivreda nam je jedini pravi adut na koji ovaj narod moze i mora da se osloni, ako mi sad damo nase zemljiste stranicima sta ce mo mi da radimo i od cega ce mo da zivimo! LJUDI REAGUJMOOOOO I NE DOZVOLIMO DA DRUGI DOLAZE I ZARADJUJU NA ONO STO MI MOZEMO!!!

Vojvodina nije vaša kolonija

pre 11 godina

Koje dao pravo centralističkoj vlasti u BG da DAJE hiljade hektara Vojvodjanske zemlje strancu. Stranac po zakonu ne može da kupi imovinu i zemlju u Srbiji.

Uz to je ona predjašnja država tokom 1944-1952 pokrala i nacionalizovala ogromne površine njiva po Vojvodini. Zemlja (njive, bašte, kuće, salaši) su neotudjiva svojina njihovih vlasnika i bez obzira na ime države, uredjenje NIKAD se ne sme otudjiti imovina zarad politike jer ko je bio fašista treba ga suditi, dokazati i osuditi za zločin a ne uzimati imovinu. Ko je pokrao pare pa kupio zemlju, treba ga suditi, dokazati i osuditi uz vraćanje pokradenog novca a ako nema onda egzekucija imovine tj. te njive.
Svaka ne transparentna i ne ravnopravna mahinacija sa imovinom i resursima na teritoriji Vojvodine treba da bude pokrajinskim parlamentom anulirana to jest proglašena nevažećom pa makar došlo do konflikta sa republikom vlašću.

goldcoin

pre 11 godina

kakav ravnopravan polozaj hoce!? pa on je seik, oni su paori... prodo bi dinkic sve sto se moze prodati, nije njegovo, boli ga uvo! kad paori budu mogli da zadovolje dinkiceve apetite onda ce mozda cuti i njih. sva sreca pa su nas turci i austro-ugari naucili da cutimo i trpimo, inace bi izbile neke demonstracije kao sto to radi razmazeni narod u razvijenim zemljama. mi srbi smo junaci, mozemo mi izdrzati i mnogo gore od ovoga! protestvovacemo samo protiv gay parade. daj dinkicu jos nesto, mislis da je ovo dovoljno da se srbi slome? trpeli su i trpece oni i gore od tebe!

sinisa

pre 11 godina

vojvodjanska zemlja ima samo patriotski kvalitet,jer da nije tako vovodina bi bila mesto bogatih poljoprivrednika a ne staracki dom.kada vojvodjani ne znaju sta ce sa zemljom ne znaju sigurno ni arapi.nafte ce biti jos dugo i oni ce od toga da zive,kao sto ce vojvodjani od vojvodine,a ko veruje vucicu i dinkicu taj neka potrazi pomoc.

Kalimero

pre 11 godina

NEDAM SVOJA VOJVODJANSKA ZITA !!!!
(NOVOSADJANIN, 24. oktobar 2012 12:44)

Vi vaša vojvođanska žita prodajete u bescenje i traćite imetak i dedovinu za neke ćumeze po Beogradu i Novom Sadu. Lično, i ako sam običan radnik, planiram da čim uzmognem kupim par lanaca zemlje za koju hiljadu Evra. Pa neka stoji zlu netrebalo.

ns time

pre 11 godina

Ko nije bio u Emiratima ne zna kako im izgledaju table sa natpisima ulica.
Ali, i onaj ko nije bio mogao je vec da cuje da u istim Emiratima vec nekoliko godina prave planove sta dalje da rade kad nafta presusi.
A postoje takve najave da ce dogledno vreme rezerve presusiti na njihovim izvoristima.Znaju da to nije vecno.I mi umesto sto kukamo bilo bi nam pametnije da vidimo sta cemo.Mi vec izvesno vreme uopste ne pricamo pravu pricu o poljoprivredi,vodama koje imamo,nemamo pojma kako resurse da iskoristimo.Dok smo se puvakali sa banjama Slovenci napravili terme, dok smo lupetali o ajvaru Bugari ga zastititili....Gubimo vreme.

Danilo iz Bobote

pre 11 godina

25000 hektara kada bi se podali porodicama po 10 hektara svakome bilo bi zaposleno 2500 porodica

ovako na osnovu broja Ovako će biti zaposlen oko 1 radnik na 20 hektara uključujući i održavanje, računovodstvo...

Znači duplo manje zaposlenih.
Ovih 20 hektara za 1 radnika temeljim na broju zaposlenih u Vupiku.
Ako je državi cilj maksimizacija profita (a ne bi trebala biti) onda je prodaja/ustupanje zemlje nekome ko bi sa jednim kombinatom to obrađivao ispravan potez.
Međutim ako je državi cilj veća zaposlenost, finansijska snaga seljaka i najbitnije opstanak sela (a to bi trebao biti cilj države) onda je ovaj model pogrešan

Марина

pre 11 godina

Зна шеик каква је будућност. Зна да је нафте све мање, а у песку не расте жито. Зна да су јахте, облакодери пролазна ствар и хир у младости. Зна да и унучићи морају од нећега да жива.
Ми на жалост то још нисмо научили. Код нас највише земље држе дилери и слобини бизнисмени.

nafta na oranicama

pre 11 godina

Srbi bi trebali neko vreme da zive u pustinji, a onda da se vrate u Srbiju, i jos jednom razmisle da li ima neke koristi od plodne zemlje i sta se sa njom radi.

M

pre 11 godina

Prodavanje zemlje mogao bi se pokazati kao dobar metod u odupiranju restituciji. Brže, lakše i bolje je zemlju prodati nego je vratiti vlasnicima.

Zoran

pre 11 godina

Seljak sa 100 Ha? mi u Šumadiji nemamo ni 3 Ha, a samim tim ni subvencije!?! hoćemo i mi 100 Ha netrebaju nam subvencije, samo nemojte da nas stavljate u neravnopravan položaj!
Muzilica za 10 krava se može kupiti bez poreza OK, ali seljak sa 3 krave mora da plati i porez i punu cenu nafte, a nema subvencije po hektaru ni za mlako?
Ako nećete da uništite Šumadiju, pružite nam bar ravnopravan tretman sa Vojvodjanima!

meskalin

pre 11 godina

Naftu u vojvodini su prodali, sad dolaze na red njive?.

Eh..samo se pitam da li ce seiku dat da izveze tu hranu negdje kad bude vrijeme za prodaju..ko ove godine ili ce jedan seceras/etc da ucjenjuje jednog sheika..

To treba vidjet. :D

gost

pre 11 godina

Otkud vam hrabrost da uopšte tražite ravnopravne uslove sa strancima od domaće vlasti, da nećete možda i 10k € po zaposlenom?
Nema od toga ništa mi smo u neokolinajlnom položaju a ovi na vlasti su kao nekada kolonijalni guverneri koji izvlače što više iz kolonija i takve zakone i donose u njihovom interesu a ne u našem.

ZoranNS

pre 11 godina

Optužujem Dinkića, Vučića za otuđivanje imovine bez tendera, a ministra za poljoprivredu za ćutanje i ne mešanje u svoj resor, umesto da se teudi da Vojvodini ospori pravo na svojinu, treba da digne glas protiv ove protuzakonske rabote. Vojvođani do sada smo imali gospodare Mađare, Autrijance, Turke, Naše tajkune, Beograd, a sada ćemo imati i Šejka za gospodara, JEDNOM SLUGA UVEK SLUGA, mentalitet je mentalitet, šta ćeš.

Laza

pre 11 godina

Ovaj Dinkic stvarno nema granice!
Prvo je dao u Kg-u takve uslove Italijanima, da ne moraju nista da placaju narednih ne znam koliko godina, sada nastavlja sa ovim...

Srpski bizmis

pre 11 godina

Arapi su kraljevi trgovine, njima fale žitarice a sad gledaju kako najlakše da investiraju u taj biznis jer je poljoprivreda kod njih nikakva. Ko prvi krene sa biznisom, zaradiće astonomske cife. Jedini problem u ovoj situaciji je kratkovidost (u najboljem slučaju,mada mislim da je u pitanju korupcija) naših zvaničnika, jer bi bilo bolje da mi investiramo pa da njima prodajemo žitarice nego da im jednom zauvek poklonimo obradivu površinu....

dragan

pre 11 godina

Kako jedan ministar može uopšte da pregovara o nečemu što ne poznaje.Ili da državnu zemlju ili nečiju drugu daje u zakup.Da li je to posao bilo kog ministra a naročito Dinkića.Pa taj je do sada toliko lošeg uradio počev od banaka,preko nacionalne štedionice a sad lično pravi dogovore o iznajmljivanju tuđeg poljoprivrednog zemljišta bez tendera u direktnim tazgovorima.Ko još može da trpi ovog čoveka.

Elvir

pre 11 godina

Podrzavam odluku. Jedini nacin da se dovedu strane investicije i nova radna mesta. A tako se prave i linije za izvoz. Nasi poljoprivrednici nemaju neke velike sanse (sem pojedinacnih slucajeva) da povecaju znacajno izvoz kao i zaposljavanje. Nasi poljoprivrednici iz mnogo razloga nisu u stanju to da ucine (zastarela mehanizacija, nedovoljno udruzivanje, nemogucnost izvoza jer ne zadovoljavaju standarde EU, neusmerenost u ulaganja u razvoj proizvodnje, a cak i neznjanje). Ovako se dovedu veliki igraci, a ovi manji ce verovatno da se pokrenu kao kooperanti. jedini nacin da se pokrene poljoprivreda napred. S druge strane arapske zemlje imaju problema sa zemljistem za proizvodnju hrane..

ih!

pre 11 godina

Nemo' da ste glupi paori...Danas,ko ima love može da ima SVE! Kukamo da nas sve u kompletu pripoje Japanu,Kini i tako tim državama a kad onda oni kupe vičemo: "ŠTA!? KAKO SU MOGLI? BLABLABLABLA...."..Ma uzimajte,sve je na prodaju,gori smo od marmuna kad ste ih Vi i izabrali!

Dinkić je zlo

pre 11 godina

Da li taj čovek može jednu stvar da uradi pošteno? Pod hitno treba menjati ustav kako bi se omogućilo "cenzus" strankama (interesnim grupama) da razaraju Srbiju.

Nikola

pre 11 godina

Sramota! I nemojte se primati da nasi poljoprivrednici ne znaju da rade, oni koji ne znaju ne obradjuju 100 i vise hektara, jer bi propali, a ima puno njih koji znaju i rade. Ovakvim investicijama nista necemo uraditi jer ce sav profit otici iz zemlje i ulazimo u zacarani krug u kom Srpski narod postaje samo jeftina radna snaga.

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Ovaj novi,,filantropski lobi,, uz Dinkića je prosto fenomenalan,do juče u svim mogućim nebulozama do grla,a danas poklanja široke ruke ono što nije njegovo.Za sve one koji igraju na ove karte ,to je više nego dokaz da se ovde ukorenjuje samo otimačina,a ljudi dok ćute stvarno će ih ove ale i vrane progutati.Sve ostalo se zna unazad 15,20 godina ,prodaše sve živo,para nigde na državnim računima ,mega milioneri i latifundisti na sve strane,a ostade samo ovo .ne treba mnogo pameti da se ,,vidi,,računica,,.

pin

pre 11 godina

Kako šta će njive Šeiku? Pa šeik za razliku od ovih naših nesposobnjakovića razmišlja 20 godina unapred.Zna čovek šta će biti i šta je najvažnije od pamtiveka, pa na ovamo. HRANA. Čovek je iz PUSTINJE. A zna i da će nafta presušiti ili postati irelevantna. A ovi naši lepotani podgojeni, samo da se fotografišu sa Šeikom, da izađu u novinama, dotle im pamet i interesovanje seže.

pin

pre 11 godina

Kako šta će njive Šeiku? Pa šeik za razliku od ovih naših nesposobnjakovića razmišlja 20 godina unapred.Zna čovek šta će biti i šta je najvažnije od pamtiveka, pa na ovamo. HRANA. Čovek je iz PUSTINJE. A zna i da će nafta presušiti ili postati irelevantna. A ovi naši lepotani podgojeni, samo da se fotografišu sa Šeikom, da izađu u novinama, dotle im pamet i interesovanje seže.

Dinkić je zlo

pre 11 godina

Da li taj čovek može jednu stvar da uradi pošteno? Pod hitno treba menjati ustav kako bi se omogućilo "cenzus" strankama (interesnim grupama) da razaraju Srbiju.

nafta na oranicama

pre 11 godina

Srbi bi trebali neko vreme da zive u pustinji, a onda da se vrate u Srbiju, i jos jednom razmisle da li ima neke koristi od plodne zemlje i sta se sa njom radi.

ns time

pre 11 godina

Ko nije bio u Emiratima ne zna kako im izgledaju table sa natpisima ulica.
Ali, i onaj ko nije bio mogao je vec da cuje da u istim Emiratima vec nekoliko godina prave planove sta dalje da rade kad nafta presusi.
A postoje takve najave da ce dogledno vreme rezerve presusiti na njihovim izvoristima.Znaju da to nije vecno.I mi umesto sto kukamo bilo bi nam pametnije da vidimo sta cemo.Mi vec izvesno vreme uopste ne pricamo pravu pricu o poljoprivredi,vodama koje imamo,nemamo pojma kako resurse da iskoristimo.Dok smo se puvakali sa banjama Slovenci napravili terme, dok smo lupetali o ajvaru Bugari ga zastititili....Gubimo vreme.

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Ovaj novi,,filantropski lobi,, uz Dinkića je prosto fenomenalan,do juče u svim mogućim nebulozama do grla,a danas poklanja široke ruke ono što nije njegovo.Za sve one koji igraju na ove karte ,to je više nego dokaz da se ovde ukorenjuje samo otimačina,a ljudi dok ćute stvarno će ih ove ale i vrane progutati.Sve ostalo se zna unazad 15,20 godina ,prodaše sve živo,para nigde na državnim računima ,mega milioneri i latifundisti na sve strane,a ostade samo ovo .ne treba mnogo pameti da se ,,vidi,,računica,,.

Марина

pre 11 godina

Зна шеик каква је будућност. Зна да је нафте све мање, а у песку не расте жито. Зна да су јахте, облакодери пролазна ствар и хир у младости. Зна да и унучићи морају од нећега да жива.
Ми на жалост то још нисмо научили. Код нас највише земље држе дилери и слобини бизнисмени.

ZoranNS

pre 11 godina

Optužujem Dinkića, Vučića za otuđivanje imovine bez tendera, a ministra za poljoprivredu za ćutanje i ne mešanje u svoj resor, umesto da se teudi da Vojvodini ospori pravo na svojinu, treba da digne glas protiv ove protuzakonske rabote. Vojvođani do sada smo imali gospodare Mađare, Autrijance, Turke, Naše tajkune, Beograd, a sada ćemo imati i Šejka za gospodara, JEDNOM SLUGA UVEK SLUGA, mentalitet je mentalitet, šta ćeš.

Laza

pre 11 godina

Ovaj Dinkic stvarno nema granice!
Prvo je dao u Kg-u takve uslove Italijanima, da ne moraju nista da placaju narednih ne znam koliko godina, sada nastavlja sa ovim...

Srpski bizmis

pre 11 godina

Arapi su kraljevi trgovine, njima fale žitarice a sad gledaju kako najlakše da investiraju u taj biznis jer je poljoprivreda kod njih nikakva. Ko prvi krene sa biznisom, zaradiće astonomske cife. Jedini problem u ovoj situaciji je kratkovidost (u najboljem slučaju,mada mislim da je u pitanju korupcija) naših zvaničnika, jer bi bilo bolje da mi investiramo pa da njima prodajemo žitarice nego da im jednom zauvek poklonimo obradivu površinu....

ih!

pre 11 godina

Nemo' da ste glupi paori...Danas,ko ima love može da ima SVE! Kukamo da nas sve u kompletu pripoje Japanu,Kini i tako tim državama a kad onda oni kupe vičemo: "ŠTA!? KAKO SU MOGLI? BLABLABLABLA...."..Ma uzimajte,sve je na prodaju,gori smo od marmuna kad ste ih Vi i izabrali!

Zoran

pre 11 godina

Seljak sa 100 Ha? mi u Šumadiji nemamo ni 3 Ha, a samim tim ni subvencije!?! hoćemo i mi 100 Ha netrebaju nam subvencije, samo nemojte da nas stavljate u neravnopravan položaj!
Muzilica za 10 krava se može kupiti bez poreza OK, ali seljak sa 3 krave mora da plati i porez i punu cenu nafte, a nema subvencije po hektaru ni za mlako?
Ako nećete da uništite Šumadiju, pružite nam bar ravnopravan tretman sa Vojvodjanima!

Nikola

pre 11 godina

Sramota! I nemojte se primati da nasi poljoprivrednici ne znaju da rade, oni koji ne znaju ne obradjuju 100 i vise hektara, jer bi propali, a ima puno njih koji znaju i rade. Ovakvim investicijama nista necemo uraditi jer ce sav profit otici iz zemlje i ulazimo u zacarani krug u kom Srpski narod postaje samo jeftina radna snaga.

dragan

pre 11 godina

Kako jedan ministar može uopšte da pregovara o nečemu što ne poznaje.Ili da državnu zemlju ili nečiju drugu daje u zakup.Da li je to posao bilo kog ministra a naročito Dinkića.Pa taj je do sada toliko lošeg uradio počev od banaka,preko nacionalne štedionice a sad lično pravi dogovore o iznajmljivanju tuđeg poljoprivrednog zemljišta bez tendera u direktnim tazgovorima.Ko još može da trpi ovog čoveka.

gost

pre 11 godina

Otkud vam hrabrost da uopšte tražite ravnopravne uslove sa strancima od domaće vlasti, da nećete možda i 10k € po zaposlenom?
Nema od toga ništa mi smo u neokolinajlnom položaju a ovi na vlasti su kao nekada kolonijalni guverneri koji izvlače što više iz kolonija i takve zakone i donose u njihovom interesu a ne u našem.

meskalin

pre 11 godina

Naftu u vojvodini su prodali, sad dolaze na red njive?.

Eh..samo se pitam da li ce seiku dat da izveze tu hranu negdje kad bude vrijeme za prodaju..ko ove godine ili ce jedan seceras/etc da ucjenjuje jednog sheika..

To treba vidjet. :D

vlada

pre 11 godina

Prodali ste sve što je bilo industrije, sada ste počeli i zemlju da prodajete! Pa kako vas nije sramota! Prodali ste celu Srbiju! Stvarno ne znam kome je to u intereseu da rasprodate celu državu! DInkića treba pod hitno u neki zatvor ili na neku njivu na društveno koristan rad! Kakva ništarija od čoveka! Strani plaćenik, to je jedino što mi pada na pamet jer čovek je već 12 godina na vlasti ko god bio u toj vlasti, on je uvek tu. I takodje čovek od kada je došao na vlast sve što radi je apsolutno protiv svakog interesea naroda Srbije! Ne znam šta drugo da mislim o čoveku!

M

pre 11 godina

Prodavanje zemlje mogao bi se pokazati kao dobar metod u odupiranju restituciji. Brže, lakše i bolje je zemlju prodati nego je vratiti vlasnicima.

Bob Rock

pre 11 godina

Alo, samoupravljaci, umesto sto pljujete ovde, motike u ruke i na njive, da ne bi "dinkic" i "zuti" to sve rasprodali...

Kad vam otvaraju fabrike, necete da radite zato sto su vam "male plate" i "kapitalisti vas izrabljuju"... kad se fabrike prodaju, onda se bunite da su to "vase fabrike" koje "ste vi godinama stvarali"...

Nisu ovu zemlju upropastili ni sloba ni sankcije ni zuti ni demokratija... ovu zemlju je upropastio njen sopstevni narod...

Vojvodina nije vaša kolonija

pre 11 godina

Koje dao pravo centralističkoj vlasti u BG da DAJE hiljade hektara Vojvodjanske zemlje strancu. Stranac po zakonu ne može da kupi imovinu i zemlju u Srbiji.

Uz to je ona predjašnja država tokom 1944-1952 pokrala i nacionalizovala ogromne površine njiva po Vojvodini. Zemlja (njive, bašte, kuće, salaši) su neotudjiva svojina njihovih vlasnika i bez obzira na ime države, uredjenje NIKAD se ne sme otudjiti imovina zarad politike jer ko je bio fašista treba ga suditi, dokazati i osuditi za zločin a ne uzimati imovinu. Ko je pokrao pare pa kupio zemlju, treba ga suditi, dokazati i osuditi uz vraćanje pokradenog novca a ako nema onda egzekucija imovine tj. te njive.
Svaka ne transparentna i ne ravnopravna mahinacija sa imovinom i resursima na teritoriji Vojvodine treba da bude pokrajinskim parlamentom anulirana to jest proglašena nevažećom pa makar došlo do konflikta sa republikom vlašću.

kosmajac sale

pre 11 godina

evo sta ce se desiti u narednih 10 tak godina ovo je pocetak. pokupovace zemlju seici, tajkuni, politicari i razna belosvetska bagra . nasi ljudi sa 3 ,5 10 hektara nece moci ne da zaradi nego da pokrije troskove. onda ce da prodaju i to malo muke ko ne bude hteo morace i on zbog poreza na neobradjene njive. onda ce seici da izvoze hranu i da zaradjuju ko i tajkuni a nas ce da deru cenama sa nasih njiva a ljudi ce da budu sirotinja po gradovima i da gledaju u cudu sta se desava zivi bili pa videli

mISAns

pre 11 godina

Okani se zemlje Vojvodjanske zemlje.
Prodaj obradivu zemlju na SrBskom Kosovu, pa i to je nase zar ne. Resili bi smo odjednom 2 problema.

Cvetko

pre 11 godina

Pa svaki student psihologije bi nam lepo objasnio likove sa fotografije. S leva: 1.Uplašen i izgubljen u svemiru (hoću kući),2. prepredena lisica i vaćaroš ali je od detinjstva voleo da se slika i drži prste na šavu pantalona(kako verovati čoveku bez usana?), 3. čovek smoren ulizištvom i neprotokolarnim ponašanjem (e, još da se slikam s njima pa da smorovi nestanu), 4. ne znam da li je zagrlio šeika oko struka ali ne zna kako da mu se više približi, potpuno raspamećen događajem (kao Stimpi)....joj Srbijo pod šljivama...umesto da im prodajemo hranu, mi im pozajmljujemo zemlju da nam oni prodaju ostatke hrane i truju zemlju! Kao, evo tebi moj novi auto pa ga ti vozi jer mene mrzi.... Jojjjjj. Cvetko

dragan gm

pre 11 godina

Ima na Kosovu i Metohiji kolko volis zemlje,uradjen sistem za navodnjavanje jos 60-tih godina koji nikad nije koriscen od strane tih napacenih Srba sa Kosova,jer lakse je ne raditi a celog zivota primati nadoknade od drzave.Treba svi Vojvodjani da ustanu,ja sam Sumadinac i podrzavam te ljude,oni barem rade i doprinose ovom drustvu.

Kalimero

pre 11 godina

NEDAM SVOJA VOJVODJANSKA ZITA !!!!
(NOVOSADJANIN, 24. oktobar 2012 12:44)

Vi vaša vojvođanska žita prodajete u bescenje i traćite imetak i dedovinu za neke ćumeze po Beogradu i Novom Sadu. Lično, i ako sam običan radnik, planiram da čim uzmognem kupim par lanaca zemlje za koju hiljadu Evra. Pa neka stoji zlu netrebalo.

Prst na celo

pre 11 godina

Ovde je jedino sporno dali je zemlja drzavno vlasnistvo, sve drugo su najobicnije budalastine.
1. Kukate sto nisu raspisali tender, kao da neko od seljaka ima para da zakupi 10000 hektara? Ma ajde, jedini koji bi to jedva docekao jeste Miskovic, ionako je vec kupio pola Vojvodine.
2. Arapi su najbolji moguci zakupci ovog zemljista, imaju KESA da uloze ODMAH u navodnjavanje, a sigurno nece slati svoje ljude da rade ovde vec ce to biti nasi.
3 .Ono sto se tu proizvede ce ici direktno u izvoz, znaci ne pravi se konkurencija domacem proizvodu.
4. Pored poljoprivrede, treba im i infrastruktura za prevoz, znaci NASI brodovi ce raditi transport Dunavom.
Da neko hoce da malo promisli, smatrao bi ovo kao odlicnu ideju, koju usput nije smislio ni Dinkic, ni Toma ni Vucic vec je pokrenuto (i razradjeno do kraja, a vlada je samo prihvatila gotov predlog) od strane par ljudi koji imaju privatne veze u Arapskom svetu ( a zacudo oni nas, iz meni nepoznatih razloga, posmatraju kao evropsku zemlju koja im je (arapima) naklonjena).

Danilo iz Bobote

pre 11 godina

25000 hektara kada bi se podali porodicama po 10 hektara svakome bilo bi zaposleno 2500 porodica

ovako na osnovu broja Ovako će biti zaposlen oko 1 radnik na 20 hektara uključujući i održavanje, računovodstvo...

Znači duplo manje zaposlenih.
Ovih 20 hektara za 1 radnika temeljim na broju zaposlenih u Vupiku.
Ako je državi cilj maksimizacija profita (a ne bi trebala biti) onda je prodaja/ustupanje zemlje nekome ko bi sa jednim kombinatom to obrađivao ispravan potez.
Međutim ako je državi cilj veća zaposlenost, finansijska snaga seljaka i najbitnije opstanak sela (a to bi trebao biti cilj države) onda je ovaj model pogrešan

i tako...

pre 11 godina

Molim vas da procitate ovo. Srbija po podacima iz 2010. sa sajta CIA-e, odeljak World factbook, ima 4,6 miliona ha obradive zemlje. Cak i da su racunali i Kosovo, i da na njemu od ukupne povrsine 60% cini obradiva zemlja, to je 600000 ha, znaci, Srbija ima min. 4 miliona ha. Poljoprivrede razvijenih zemalja Zapada sa 1 ha hrane skoro 12,5 ljudi. Dakle sa nasih povrsina moze da se prehrani oko 50 miliona ljudi, ako se radi kako treba. Nas je 7,3 mil, pa bi mogli da izvezemo hrane za oko 42,5 mil. ljudi. Koliko je to u novcu? Npr. prosecan godisnji dohodak domacinstva u SAD je nesto preko 46000 $, od toga 15% trose na hranu, tj. oko 6900$ godisnje. Prosecno domacinstvo tamo ima 4 clana, pa po osobi Amerikanci trose 1725 $ na hranu godisnje, slicno je i u ostalim zemljama Zapada. Ako bi sve njima izvozili napravili bismo 73,3 milijarde $ godisnje od hrane! Ovo se naravno ne moze tek tako postici, potrebno je mnogo toga uraditi da bi dostigli produktivnost Zapada, ali nije neizvodivo, na kraju ti koji od nas sada kupuju zemlju sigurno ne racunaju da ce neku sitninu od nje zaradjivati :) Celokupan izvoz Srbije se ovih godina krece do 8 milijardi $....I jos ovo da dodam, San Salvador, Gvatemalu, Honduras... ljudi zovu BANANA REPUBLIKE upravo jer su PRODALI SVOJU ZEMLJU STRANIM (americkim) KOMPANIJAMA pre nekih 100 god. na kojima su ovi napravili svoje zasade. Pogledajmo standard i perspektivu zivota u tim zemljama 100 god. kasnije, time je sve receno...no da budem posten, nisu oni bas tek tako davali tu zemlju, malo ih prvo ohrabrila vojska SAD-a :)

Elvir

pre 11 godina

Podrzavam odluku. Jedini nacin da se dovedu strane investicije i nova radna mesta. A tako se prave i linije za izvoz. Nasi poljoprivrednici nemaju neke velike sanse (sem pojedinacnih slucajeva) da povecaju znacajno izvoz kao i zaposljavanje. Nasi poljoprivrednici iz mnogo razloga nisu u stanju to da ucine (zastarela mehanizacija, nedovoljno udruzivanje, nemogucnost izvoza jer ne zadovoljavaju standarde EU, neusmerenost u ulaganja u razvoj proizvodnje, a cak i neznjanje). Ovako se dovedu veliki igraci, a ovi manji ce verovatno da se pokrenu kao kooperanti. jedini nacin da se pokrene poljoprivreda napred. S druge strane arapske zemlje imaju problema sa zemljistem za proizvodnju hrane..

Timocanin

pre 11 godina

Molim Insajder da odradi istrazivanje u vezi Stare Planine i novog hotela. Ima tu dosta materijala koji bi sredili ovog manipultora za sva vremena.

sinisa

pre 11 godina

vojvodjanska zemlja ima samo patriotski kvalitet,jer da nije tako vovodina bi bila mesto bogatih poljoprivrednika a ne staracki dom.kada vojvodjani ne znaju sta ce sa zemljom ne znaju sigurno ni arapi.nafte ce biti jos dugo i oni ce od toga da zive,kao sto ce vojvodjani od vojvodine,a ko veruje vucicu i dinkicu taj neka potrazi pomoc.

goldcoin

pre 11 godina

kakav ravnopravan polozaj hoce!? pa on je seik, oni su paori... prodo bi dinkic sve sto se moze prodati, nije njegovo, boli ga uvo! kad paori budu mogli da zadovolje dinkiceve apetite onda ce mozda cuti i njih. sva sreca pa su nas turci i austro-ugari naucili da cutimo i trpimo, inace bi izbile neke demonstracije kao sto to radi razmazeni narod u razvijenim zemljama. mi srbi smo junaci, mozemo mi izdrzati i mnogo gore od ovoga! protestvovacemo samo protiv gay parade. daj dinkicu jos nesto, mislis da je ovo dovoljno da se srbi slome? trpeli su i trpece oni i gore od tebe!

Svetislav

pre 11 godina

Ovaj Dinkic stvarno nema granice!
Prvo NACIONALNA stedionica , subvencije samo stranim firmama Fiatu, Gorenju uslove koje samo oni znaju, da ne moraju nista da placaju narednih ne znam koliko godina. Vreme je da spremi cebe i pravac Zabela, jer ako ovako nastavi njegove greske placace i pra p ra pra pra unuci.

Jan

pre 11 godina

Sve je to tacno gospodo poljoprivrednici...ali,zasto ste onda vi placali tu prvoklasnu zemlju 200Eura a jos dobijali 12000 dinara od drzave?!Kada ste vi platili porez na dobit?!Kada vas budu oporezovali,drzava ce krenuti u pravom smeru...

djole bre

pre 11 godina

Imali ste priliku da obradjujete zemlju, ali vam je bilo lepse da sa gospodinom Husarik blokirate puteve i trazite pare od drzave zato sto se deklarisete kao poljoprivrednici. Sada je zemlju dobio neko ko ce da radi i da plati porez.

joca

pre 11 godina

NEDAM SVOJA VOJVODJANSKA ZITA !!!!
(NOVOSADJANIN, 24. oktobar 2012 12:44)

Vi vaša vojvođanska žita prodajete u bescenje i traćite imetak i dedovinu za neke ćumeze po Beogradu i Novom Sadu. Lično, i ako sam običan radnik, planiram da čim uzmognem kupim par lanaca zemlje za koju hiljadu Evra. Pa neka stoji zlu netrebalo.
(Kalimero, 24. oktobar 2012 13:12)
Pa čekaj Kalimero izgleda da si i normali samo kalimero!!!!!!!!Sa malim k. Do sada si kukao da imaš malu platu a sada planiraš da kupiš par lanaca zemlje!! Pa otkud ti pare sa tako malom platom????? A ovde kao kudiš poljoprivrednike!!!! Dodji molo da vidiš kako se radi poljoprivreda malo drugačije nego kod tebe u firmi ovde nema radnog vremena,nema praznika,godišnjeg odmora ali šta da ti objašnjavam ipak si samo kalimero i ponavljceš"pa to ti je nepravda". A dok ovamao prodao si ili ti ili tvoji sve što se dalo sa sela samo da bi živeo u N.S.sramota.
Molim da se objavi.

ja nisam glasao

pre 11 godina

Dokle ce ovaj narod da trpi ja ne mogu da verujem? Unistili ste mi mladost i buducnost.

A jos plus niko ziv ovde nema legitimitet.

Milan

pre 11 godina

Pa ovo je katastrofa ne mogu da verujem sta se desava u ovoj zemlji Srbiji i sta nam radi ovaj Dinkic. Pa poljoprivreda nam je jedini pravi adut na koji ovaj narod moze i mora da se osloni, ako mi sad damo nase zemljiste stranicima sta ce mo mi da radimo i od cega ce mo da zivimo! LJUDI REAGUJMOOOOO I NE DOZVOLIMO DA DRUGI DOLAZE I ZARADJUJU NA ONO STO MI MOZEMO!!!

Wall

pre 11 godina

Kako sta ce? Pa po citavom svetu je trend da se pokupuje sva zemlja i resursi, zaposle mravi da rade za platicu a oni posle ere nafte krenu da zgrcu milijarde na vodi i hrani.

Kiza

pre 11 godina

Kada svima Vama,na vlasti, i Vama, koji obradjujete zemlju u zakup,bude Tata kupio i ostavio zemlju, onda se svadjajte oko iste.Zemlja je uvek imala sluge,koje su je obradjivale.Kada se vratite samo 5 kolena unazad.videcete da su tu istu zemlju posedovali verovatno Nemci ili Madjari,a sada je taboze drzavna...Ako hocemo u uniju zemlja ze mora vratiti vlasnicima....

Milos

pre 11 godina

Poljoprivrednici ne trebaju da se uzbudjuju oko ovoga, jer je ovo samo jos jedna sarena laza Mladjana Dinkica ovog puta pojacanog prepostenim Aleksandrom Vucicem!

sumadinac

pre 11 godina

Hooooocu i ja zemlju to mi je neostvareni san, hocu da vladam svetom. Vojvodjani, podunavci i macvani dizite se na noge a bogami i na oruzje.

maki

pre 11 godina

ne trebaju seicima njive,nego politicarima seici i tajkuni,a svi mi znamo zasto,i tu nista ne mozemo da ucinimo i da sprecimo zato sto smo legalno doveli na vlast te likove sa slike,jedino kuka i motika

Zalobni Ed

pre 11 godina

Sto ce meni vranac ko oluja u gori ga rastrgali vuci. Sto ce njive sa sedam tajkuna... :))
(m4rk0, 24. oktobar 2012 15:39)

...kad ce zemlju prodati hajduci.

buki

pre 11 godina

Sta ce im? Pa zar ima nekoga kome jos to nije jasno?Onaj ko poseduje zemlju ima i stvarnu vlast.To smo vec vise puta iskusili ali nazalost izgleda da i slabo pamtimo,pa onda nam nista drugo ne preostaje nego da stalno iznova na tezi nacin neke stvari koje su drugima jasne mi ponovo saznajemo.Ali to ima izgleda veze sa nasom inteligencijom??!

Kragujevcanin

pre 11 godina

Paori i seljaci zemlje Srbije! Bas me briga za Vas i treba cak da Vam uzmu i to Vase sto sada imate, zato sto kada odem na pijac, Vi me oderete! A kada Vam kazem pogledajte kolike su nama plate, a kolike Vase cene, Vi mi odgovorite pa to je sto je! Budete na pijaci do 14 h pa odete na autobus, a ja rintam do 17-18h! A u isto vreme Vase kolege seljaci koji u isto vreme i rade sa mnom, oni uvek zure kuci negde oko 14-15h, jer moraju nesto da zavrse! Prezirem Vas! Ako vidis gunj da visi na tarabi, ud'ri za svaki slucaj, jer mozda je seljak! Lepo ga narod srocio...

tt

pre 11 godina

kad kupuju francuzi...hrvati...nemci...tad se niko ne buni...a sto se tice arapa oni bar nikad nece moci da tvrde da im je to dedovina kao sto ce npr hrvati za desetak godina...bez da pricamo sto mi recimo nemozemo ni stopu zemlje da kupimo u istoj toj hrvatskoj...nemackoj...belgiji

Zoran

pre 11 godina

..... ništa . doći ću u Vojvodinu ili Srbiju kupiti nekoliko lanaca ili jutara zemlje , uknjižiti ih pa neka stoje jer ta je zemlja možda u najljepšim klimatskim uslovima na svijetu . Nije pustinja , nije led , podnošljivo niske i visoke temperature , nema tornada i raznih katarina ( lijepo jedino i samo kao ime žene ) , padavine podnošljive , d-t-d , kakav takav , a može se još granati ...... jadna Vam vaša majka autonomaška , separatistička i nacionalistička, unitaristička . Dajem zemlju za kabinetsku ideologiju . Rad i radu je problem . Otuda , vratite Njemcima otetu zemlju pa će te vidjeti . Fotografišite sad , a potom kada vratite za par godina . Biće zanimljivo . ajde što su vam splavovi i lijenčarenje draži nego od Boga je grehota . Nemojte se pitati pa zašto pa kako ..... u radu je problem , a ne u SAD , Njemačkoj , EU . Kako EU da primi Vas takve kad sva vaša "ljubav" prema EU se svodi na razvojne fondove EU , a oni drugi paradiraju sa ikonama po Beogradu .Izvolite gospodo isto to samo van srpskih geta na Kosovu .Litija . Pa nemojte da me vrijeđate kao pravoslavnog hrišćanina na vjerskoj osnovi . Skrnavite svetinje , hulite na Boga .

Politicari nasi..

pre 11 godina

Pa sta ocekujete, isti Mladjan Dinkic nas je slagao za akcije od 1000E, i evo ga opet na vlasti.. Svi ti politicari bi trebali da idu u neki rudnik na Sibiru, a da dodju normalni ljudi na vlast, koji bi mogli da pokrenu nesto i forsirali domacu privredu i domacu proizvodnju, a ne samo da peru pare preko nekih inostranih transakcija itd. Zalosna slika u nasoj jadnoj Srbiji, i nazalost toliko je sve isprepleteno, da niko ne moze da stane toj mafiji tajkuna i sebicnjaka na put. I verujte, lagace nas i prodati taj Mladjan Dinkic jos 980 puta. U zdravlje!

dump

pre 11 godina

sta ce im?
Pa da nas izgladnjuju!!!!
zasto drzava nebi dala nasem seljaku da proizvodi i izvozi u emirate????neeeeee jer tajkuni treba da zarade kako na uvozu tako i na izvozu....
luda kuca u zemlji zemljoradnika

JIMI

pre 11 godina

Imali ste priliku da obradjujete zemlju, ali vam je bilo lepse da sa gospodinom Husarik blokirate puteve i trazite pare od drzave zato sto se deklarisete kao poljoprivrednici. Sada je zemlju dobio neko ko ce da radi i da plati porez.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (djole bre, 24. oktobar 2012 16:26)

Pitam se gde je tu zdrav razum?????Djole bre,Ti izgleda imaš nešto protiv tog Husarika kaži direktno!!!!Sta te boli i Ti bi bio ne njegovom mestu i onih što su blokirali puteve jer ih je država izigrala smo zato što seljacima vec prekipelo da ih neko zamajava!A pogotovo takvi kao ti što nemaju zemlje možda čak ni ispod noktiju!!!A što se tiče poreza i nadoknada pa pitaj koliko je platio Miškovic,Kostic,i ostali veleposednici poreza,pa onda nešto piši!!!!!Zašto je uvek bilo kada je trebalo osnovati poljoprivred-ni sindikat uvek se gledalo da se to osujeti!!!!!!A što se para tiče svugde u okolnim državama subvencije su duplo vece nego u Srbiji??!!!
Zato jer ti i tebi slični ZAVIDITE seljaku samo PARE ali ne i RAD!!!
Sramota za sve koji piskaraju na ovu temu a razumeju se ko:Marica u kriv .....!!!!!!!Molim za objavu

Novosađanin NS

pre 11 godina

Možda je i bolje iznajmiti (ne prodati) zemlju šeicima, jer oni sigurno
neće odmah početi da kukumavče i traže subvencije od države.

M4nolo

pre 11 godina

Bicemo robovi na sopstvenoj zemlji na kojoj su nam dedovi krv lili. Pa jel moguce da cemo jednom Dinkicu dozvoliti da ugrozi egzistenciju na hiljade porodica. Covek poseduje jedinstven talenat, a to je da unisti sve sto dotakne. Vreme je za ustanak ili da budemo pakistanci u svojoj kuci i na svojoj zemlji.

zoki

pre 11 godina

dobro de, dusebriznici sakreveni iza lika i dela miskovica i nicovica najvecih vlasnika zemlje u vojvodini sa kojom ne rade nista vec cekaju promenu namene cccc

Zoran

pre 11 godina

.... , zakonska regulativa vezana za subvencionisanje... ozbiljan problem , ali opet u Beogradu .Mogu ja iz Banja Luke da tražim podsticaj za sadnju voćnjaka u FBiH , no Vlada u Beogradu odlučuje , vladi ne smeta ta samo idiotima prihvatljiva laž o ugroženosti Vojvodine .
Nego hipotetički , više vjerujem u moć seljaka unutar tzv. uže Srbije bez subvencija , ali i bez novih nameta koji bi služili za održavanje ogromnog probavnog trakta Beograda , nego u "moć" republike vojvodine . Ja sam se u njihovu sramotu uvjerio i zgrožen sam . Da je bar sakriveno , da nije kraj ceste iz doba Marije Terezije . Dakle , sve je do Beograda , a vi " hranite " Beograd . Prestanite ga hraniti , a on neka ide onome kome daje subvencije . Teško jeste , ali propasti se može ukoliko posjedujete očevinu , djedovinu... samo zemlju nikom , a kada više ne bude baki i djedova , gladne beogradske guzice će da se vrate na tu zemlju sa koje je odveo najveći drug među drugovima .

Spor

pre 11 godina

Zasto Agencija za restituciju ne tuzi Ministarstvo finansija, zbog cinjenice da se Ministarstvo polu obavezalo ili makar iskazalo nameru da da na raspolaganje zemlju koja je predmet restitucije? Kako bi se to resilo na sudu. Ne znam kako je Agencija za restituciju osnovana posto su razliciti stepeni autonomije koji se daju razlicitim drzavnim Agencijama, ali je ona u svakom slucaju odgovorna svojim klijentima tj onima kojima treba da se vrati imovina. Dakle, da li Agencija moze da povede spor protiv Ministarstva finansija zbog potpisivanja ovog Memoranduma? Vucic zagovara pravnu drzavu i mislim da je ovo jedan od nacina da se izadje iz cele stvari, ako ga je Mladja, na neki nacin presao. Jer mi nekako ne ide uz SNS da prave neke sumnjive deal-ove sa seicima tj ovaj deal mnogo vise mirise na Mladju nego na Vucica. I negde se zaista mora stati sa tim da su gradjani Srbije u svojoj sopstvenoj zemlji tretirani kao gradjani drugog reda.

Fahreta

pre 11 godina

A da im mi damo malo Dinkića, na par godina, besplatno, da njima dole malo reguliše finansije i fiskalni sistem... Što reče vidovita Brena pre par decenija: "Šeik ne zna želje moje, ne zna kako stvari stoje..."

ekonomska diskriminacija

pre 11 godina

@Zoran, 24. oktobar 2012 11:38
Sve se u Srbiji odlucuje tako da vojvodina profitira, a mi smo tu da placamo i slusamo autonomaske gluposti kako mi njih muzemo.
Tako se i uslovi za subvencije propisuju da njima odgovaraju, da samo oni mogu da ih ispune i dobiju pare. Tako da je u prethodnim godinama cak 76% subvencija po hektaru odlazilo u vojvodinu, a samo 24% u centralnu Srbiju, iako je u centralnoj Srbiji i veca obradiva povrsina, i mnogo vise poljoprivrednog stanovnistva nego u vojvodini.
Isti je slucaj i sa carinskim zastitama. Najvece carine su propisane za proizvodnju koja je locirana u vojvodini. Na secer ili ulje su carine po 20 ili 30%, zbog cega to placamo sku[plje nego da uvozimo. A na proizvodnju koja je locirana u centralnoj Srbiji carine su visestruko manje.
Mnogo je primera na kojima se vidi koliko je vojvodina ekonomski povlascena, dok su svi ostali diskriminisani i trpe veliku stetu zbog toga.

nikola

pre 11 godina

Ja neznam sta se bunite,to vam je kapitalizam.Hteli smo gledajmo.
Navikli su da za male pare koriste tu zemlju a kad dodje neko sa strane ko hoce da ulozi onda se oni bune.Svuda na svetu su na prvom mestu pare i kad kod nas tako bude onda mozda i bolje zivimo

Abu Bahra Ibn Al Sadikh

pre 11 godina

Bolje da su postigli dogovor i potpisali sporazum između Srbije i UAE kojim se regulišu lična dokumenta. Pre svega mislim na vozačke dozvole, jer srpski državljani u Emiratima moraju ponovo da polažu vožnju, za razliku od npr. Filipinaca ili Indijaca, koji menjaju dozvolu matične države "glavu za glavu", bez ponovnog polaganja.
Merhaba!

Vlada

pre 11 godina

Po meni postoje dve varijante.
Prva: Država pomaže poljoprivrednicima i daje im posao. Određuje im cenu za otkup, jasnu količinu koja joj treba i standarde koje traži. Na taj način poljoprivrednici dobijaju priliku da rade i zarade i šeici nam ne trebaju.
Druga: Dajemo šeicima uz dobar zakup.
Prva varijanta državi daje priliku da zaposli ljude, ali i obavezu da uloži novac i nađe kupce. Sa druge strane njima dajemo zemlju, sami plasiraju robu, povećavaju izvoz, država ima korist bez ulaganja, ali i stvara probleme našim poljoprivrednicima.
Ja sam ipak da se da poljoprivrednicima da rade, ali samo ako žele da prihvate realnost i da posle ne kukaju kako im je niska cena itd.

Zoran

pre 11 godina

.... ili šta reče Bog kada se malo smirio i oprostio Adamu izgoneći ga iz raja . Od sada ćeš živjeti od zemlje i teškog rada ....jer od praha zemaljskog si nastao u prah ćeš se i vratiti . Prah - prahu , pepeo - pepelu . Knjiga postanja , Stari Zavjet , Sveto Pismo .
Zanimljivo bi bilo ponovo pročitati ta uvodna poglavlja pa shvatiti koliko je čovjek otišao , ali i ponovo se vratio .... I koliko ta Knjiga ulazi u samu srž , suštinu ljudskog biča . Ili kako bi se to reklo : pohota očiju , pohota ploti i gordost života . I dalje stojimo u mjestu . Dakle , kada jedan potencijalni investitor ulazi u Bajakovu u Srbiju , dovoljno je da gleda put i oko puta i da sebi kaže , ovo su budale , lako ću da ih kupim , a za uzvrat da uzmem....... a vi lezite , tablete u šake i usta i lamentirajte . Mislite i mislite i mislite .... i u uvijek griješite .

nišlijka

pre 11 godina

Poljoprivrednici su redovno nezadovoljni svim i svačim. U vlasotinačkom i leskovačkom kraju skoro da nema loših kuća i starih automobila, ali polja su pod plastenicima. Kada sedneš da razgovaraš sa poljoprivrednicima najčešće čuješ da se ništa ne isplati, a kada pogledaš kola koja voze i kuće u kojima žive zahvaljujući proizvodnji papričica, paradajza i ostalog shvatiš da njihova priča ne ide ruku pod ruku sa imovinom.

Zoran

pre 11 godina

.... ama , kada je propala Prva petoletka u Trsteniku cimerovi roditelji su se počeli baviti plasteničkom proizvodnjom . Donese on pečene paprike . Kao meso .
Sada u Banja Luci , Prijedoru odem na pijacu . Odakle su ti paprike , iz Trstenika .Koja crna petoletka . Zemlja pa još očevina djedovina je svetinja . Ne zaboravite npr. 1914.-1918. Imajte malo poštovanja , a ne drug stari .

nikola_m

pre 11 godina

Vaše postavljeno pitanje navodi na dubogo razmišljanje! Kako to mislite šta će stranim ulagačima naše kvalitetno i neobradjeno zemljište? Normalno je i više nego pozitivno da neko koristi tu zemlju i da svi zajedno imamo koristi koju sad nemamo.

Zoran

pre 11 godina

... i još Srbija je imala sankcije i šta već ne , e sad da to isto urade Libiji , pili bi možda naftu ???? Ne , nego odmah Air Force .

Elvir

pre 11 godina

Podrzavam odluku. Jedini nacin da se dovedu strane investicije i nova radna mesta. A tako se prave i linije za izvoz. Nasi poljoprivrednici nemaju neke velike sanse (sem pojedinacnih slucajeva) da povecaju znacajno izvoz kao i zaposljavanje. Nasi poljoprivrednici iz mnogo razloga nisu u stanju to da ucine (zastarela mehanizacija, nedovoljno udruzivanje, nemogucnost izvoza jer ne zadovoljavaju standarde EU, neusmerenost u ulaganja u razvoj proizvodnje, a cak i neznjanje). Ovako se dovedu veliki igraci, a ovi manji ce verovatno da se pokrenu kao kooperanti. jedini nacin da se pokrene poljoprivreda napred. S druge strane arapske zemlje imaju problema sa zemljistem za proizvodnju hrane..

Kragujevcanin

pre 11 godina

Paori i seljaci zemlje Srbije! Bas me briga za Vas i treba cak da Vam uzmu i to Vase sto sada imate, zato sto kada odem na pijac, Vi me oderete! A kada Vam kazem pogledajte kolike su nama plate, a kolike Vase cene, Vi mi odgovorite pa to je sto je! Budete na pijaci do 14 h pa odete na autobus, a ja rintam do 17-18h! A u isto vreme Vase kolege seljaci koji u isto vreme i rade sa mnom, oni uvek zure kuci negde oko 14-15h, jer moraju nesto da zavrse! Prezirem Vas! Ako vidis gunj da visi na tarabi, ud'ri za svaki slucaj, jer mozda je seljak! Lepo ga narod srocio...

djole bre

pre 11 godina

Imali ste priliku da obradjujete zemlju, ali vam je bilo lepse da sa gospodinom Husarik blokirate puteve i trazite pare od drzave zato sto se deklarisete kao poljoprivrednici. Sada je zemlju dobio neko ko ce da radi i da plati porez.

Jan

pre 11 godina

Sve je to tacno gospodo poljoprivrednici...ali,zasto ste onda vi placali tu prvoklasnu zemlju 200Eura a jos dobijali 12000 dinara od drzave?!Kada ste vi platili porez na dobit?!Kada vas budu oporezovali,drzava ce krenuti u pravom smeru...

pin

pre 11 godina

Kako šta će njive Šeiku? Pa šeik za razliku od ovih naših nesposobnjakovića razmišlja 20 godina unapred.Zna čovek šta će biti i šta je najvažnije od pamtiveka, pa na ovamo. HRANA. Čovek je iz PUSTINJE. A zna i da će nafta presušiti ili postati irelevantna. A ovi naši lepotani podgojeni, samo da se fotografišu sa Šeikom, da izađu u novinama, dotle im pamet i interesovanje seže.

Kalimero

pre 11 godina

NEDAM SVOJA VOJVODJANSKA ZITA !!!!
(NOVOSADJANIN, 24. oktobar 2012 12:44)

Vi vaša vojvođanska žita prodajete u bescenje i traćite imetak i dedovinu za neke ćumeze po Beogradu i Novom Sadu. Lično, i ako sam običan radnik, planiram da čim uzmognem kupim par lanaca zemlje za koju hiljadu Evra. Pa neka stoji zlu netrebalo.

Prst na celo

pre 11 godina

Ovde je jedino sporno dali je zemlja drzavno vlasnistvo, sve drugo su najobicnije budalastine.
1. Kukate sto nisu raspisali tender, kao da neko od seljaka ima para da zakupi 10000 hektara? Ma ajde, jedini koji bi to jedva docekao jeste Miskovic, ionako je vec kupio pola Vojvodine.
2. Arapi su najbolji moguci zakupci ovog zemljista, imaju KESA da uloze ODMAH u navodnjavanje, a sigurno nece slati svoje ljude da rade ovde vec ce to biti nasi.
3 .Ono sto se tu proizvede ce ici direktno u izvoz, znaci ne pravi se konkurencija domacem proizvodu.
4. Pored poljoprivrede, treba im i infrastruktura za prevoz, znaci NASI brodovi ce raditi transport Dunavom.
Da neko hoce da malo promisli, smatrao bi ovo kao odlicnu ideju, koju usput nije smislio ni Dinkic, ni Toma ni Vucic vec je pokrenuto (i razradjeno do kraja, a vlada je samo prihvatila gotov predlog) od strane par ljudi koji imaju privatne veze u Arapskom svetu ( a zacudo oni nas, iz meni nepoznatih razloga, posmatraju kao evropsku zemlju koja im je (arapima) naklonjena).

ekonomska diskriminacija

pre 11 godina

@Zoran, 24. oktobar 2012 11:38
Sve se u Srbiji odlucuje tako da vojvodina profitira, a mi smo tu da placamo i slusamo autonomaske gluposti kako mi njih muzemo.
Tako se i uslovi za subvencije propisuju da njima odgovaraju, da samo oni mogu da ih ispune i dobiju pare. Tako da je u prethodnim godinama cak 76% subvencija po hektaru odlazilo u vojvodinu, a samo 24% u centralnu Srbiju, iako je u centralnoj Srbiji i veca obradiva povrsina, i mnogo vise poljoprivrednog stanovnistva nego u vojvodini.
Isti je slucaj i sa carinskim zastitama. Najvece carine su propisane za proizvodnju koja je locirana u vojvodini. Na secer ili ulje su carine po 20 ili 30%, zbog cega to placamo sku[plje nego da uvozimo. A na proizvodnju koja je locirana u centralnoj Srbiji carine su visestruko manje.
Mnogo je primera na kojima se vidi koliko je vojvodina ekonomski povlascena, dok su svi ostali diskriminisani i trpe veliku stetu zbog toga.

Zoran

pre 11 godina

Seljak sa 100 Ha? mi u Šumadiji nemamo ni 3 Ha, a samim tim ni subvencije!?! hoćemo i mi 100 Ha netrebaju nam subvencije, samo nemojte da nas stavljate u neravnopravan položaj!
Muzilica za 10 krava se može kupiti bez poreza OK, ali seljak sa 3 krave mora da plati i porez i punu cenu nafte, a nema subvencije po hektaru ni za mlako?
Ako nećete da uništite Šumadiju, pružite nam bar ravnopravan tretman sa Vojvodjanima!

ih!

pre 11 godina

Nemo' da ste glupi paori...Danas,ko ima love može da ima SVE! Kukamo da nas sve u kompletu pripoje Japanu,Kini i tako tim državama a kad onda oni kupe vičemo: "ŠTA!? KAKO SU MOGLI? BLABLABLABLA...."..Ma uzimajte,sve je na prodaju,gori smo od marmuna kad ste ih Vi i izabrali!

sinisa

pre 11 godina

vojvodjanska zemlja ima samo patriotski kvalitet,jer da nije tako vovodina bi bila mesto bogatih poljoprivrednika a ne staracki dom.kada vojvodjani ne znaju sta ce sa zemljom ne znaju sigurno ni arapi.nafte ce biti jos dugo i oni ce od toga da zive,kao sto ce vojvodjani od vojvodine,a ko veruje vucicu i dinkicu taj neka potrazi pomoc.

Danilo iz Bobote

pre 11 godina

25000 hektara kada bi se podali porodicama po 10 hektara svakome bilo bi zaposleno 2500 porodica

ovako na osnovu broja Ovako će biti zaposlen oko 1 radnik na 20 hektara uključujući i održavanje, računovodstvo...

Znači duplo manje zaposlenih.
Ovih 20 hektara za 1 radnika temeljim na broju zaposlenih u Vupiku.
Ako je državi cilj maksimizacija profita (a ne bi trebala biti) onda je prodaja/ustupanje zemlje nekome ko bi sa jednim kombinatom to obrađivao ispravan potez.
Međutim ako je državi cilj veća zaposlenost, finansijska snaga seljaka i najbitnije opstanak sela (a to bi trebao biti cilj države) onda je ovaj model pogrešan

Vojvodina nije vaša kolonija

pre 11 godina

Koje dao pravo centralističkoj vlasti u BG da DAJE hiljade hektara Vojvodjanske zemlje strancu. Stranac po zakonu ne može da kupi imovinu i zemlju u Srbiji.

Uz to je ona predjašnja država tokom 1944-1952 pokrala i nacionalizovala ogromne površine njiva po Vojvodini. Zemlja (njive, bašte, kuće, salaši) su neotudjiva svojina njihovih vlasnika i bez obzira na ime države, uredjenje NIKAD se ne sme otudjiti imovina zarad politike jer ko je bio fašista treba ga suditi, dokazati i osuditi za zločin a ne uzimati imovinu. Ko je pokrao pare pa kupio zemlju, treba ga suditi, dokazati i osuditi uz vraćanje pokradenog novca a ako nema onda egzekucija imovine tj. te njive.
Svaka ne transparentna i ne ravnopravna mahinacija sa imovinom i resursima na teritoriji Vojvodine treba da bude pokrajinskim parlamentom anulirana to jest proglašena nevažećom pa makar došlo do konflikta sa republikom vlašću.

Bob Rock

pre 11 godina

Alo, samoupravljaci, umesto sto pljujete ovde, motike u ruke i na njive, da ne bi "dinkic" i "zuti" to sve rasprodali...

Kad vam otvaraju fabrike, necete da radite zato sto su vam "male plate" i "kapitalisti vas izrabljuju"... kad se fabrike prodaju, onda se bunite da su to "vase fabrike" koje "ste vi godinama stvarali"...

Nisu ovu zemlju upropastili ni sloba ni sankcije ni zuti ni demokratija... ovu zemlju je upropastio njen sopstevni narod...

nikola

pre 11 godina

Ja neznam sta se bunite,to vam je kapitalizam.Hteli smo gledajmo.
Navikli su da za male pare koriste tu zemlju a kad dodje neko sa strane ko hoce da ulozi onda se oni bune.Svuda na svetu su na prvom mestu pare i kad kod nas tako bude onda mozda i bolje zivimo

Dinkić je zlo

pre 11 godina

Da li taj čovek može jednu stvar da uradi pošteno? Pod hitno treba menjati ustav kako bi se omogućilo "cenzus" strankama (interesnim grupama) da razaraju Srbiju.

Kiza

pre 11 godina

Kada svima Vama,na vlasti, i Vama, koji obradjujete zemlju u zakup,bude Tata kupio i ostavio zemlju, onda se svadjajte oko iste.Zemlja je uvek imala sluge,koje su je obradjivale.Kada se vratite samo 5 kolena unazad.videcete da su tu istu zemlju posedovali verovatno Nemci ili Madjari,a sada je taboze drzavna...Ako hocemo u uniju zemlja ze mora vratiti vlasnicima....

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Ovaj novi,,filantropski lobi,, uz Dinkića je prosto fenomenalan,do juče u svim mogućim nebulozama do grla,a danas poklanja široke ruke ono što nije njegovo.Za sve one koji igraju na ove karte ,to je više nego dokaz da se ovde ukorenjuje samo otimačina,a ljudi dok ćute stvarno će ih ove ale i vrane progutati.Sve ostalo se zna unazad 15,20 godina ,prodaše sve živo,para nigde na državnim računima ,mega milioneri i latifundisti na sve strane,a ostade samo ovo .ne treba mnogo pameti da se ,,vidi,,računica,,.

Zoran

pre 11 godina

..... ništa . doći ću u Vojvodinu ili Srbiju kupiti nekoliko lanaca ili jutara zemlje , uknjižiti ih pa neka stoje jer ta je zemlja možda u najljepšim klimatskim uslovima na svijetu . Nije pustinja , nije led , podnošljivo niske i visoke temperature , nema tornada i raznih katarina ( lijepo jedino i samo kao ime žene ) , padavine podnošljive , d-t-d , kakav takav , a može se još granati ...... jadna Vam vaša majka autonomaška , separatistička i nacionalistička, unitaristička . Dajem zemlju za kabinetsku ideologiju . Rad i radu je problem . Otuda , vratite Njemcima otetu zemlju pa će te vidjeti . Fotografišite sad , a potom kada vratite za par godina . Biće zanimljivo . ajde što su vam splavovi i lijenčarenje draži nego od Boga je grehota . Nemojte se pitati pa zašto pa kako ..... u radu je problem , a ne u SAD , Njemačkoj , EU . Kako EU da primi Vas takve kad sva vaša "ljubav" prema EU se svodi na razvojne fondove EU , a oni drugi paradiraju sa ikonama po Beogradu .Izvolite gospodo isto to samo van srpskih geta na Kosovu .Litija . Pa nemojte da me vrijeđate kao pravoslavnog hrišćanina na vjerskoj osnovi . Skrnavite svetinje , hulite na Boga .

M

pre 11 godina

Prodavanje zemlje mogao bi se pokazati kao dobar metod u odupiranju restituciji. Brže, lakše i bolje je zemlju prodati nego je vratiti vlasnicima.

Марина

pre 11 godina

Зна шеик каква је будућност. Зна да је нафте све мање, а у песку не расте жито. Зна да су јахте, облакодери пролазна ствар и хир у младости. Зна да и унучићи морају од нећега да жива.
Ми на жалост то још нисмо научили. Код нас највише земље држе дилери и слобини бизнисмени.

Novosađanin NS

pre 11 godina

Možda je i bolje iznajmiti (ne prodati) zemlju šeicima, jer oni sigurno
neće odmah početi da kukumavče i traže subvencije od države.

zoki

pre 11 godina

dobro de, dusebriznici sakreveni iza lika i dela miskovica i nicovica najvecih vlasnika zemlje u vojvodini sa kojom ne rade nista vec cekaju promenu namene cccc

tt

pre 11 godina

kad kupuju francuzi...hrvati...nemci...tad se niko ne buni...a sto se tice arapa oni bar nikad nece moci da tvrde da im je to dedovina kao sto ce npr hrvati za desetak godina...bez da pricamo sto mi recimo nemozemo ni stopu zemlje da kupimo u istoj toj hrvatskoj...nemackoj...belgiji

meskalin

pre 11 godina

Naftu u vojvodini su prodali, sad dolaze na red njive?.

Eh..samo se pitam da li ce seiku dat da izveze tu hranu negdje kad bude vrijeme za prodaju..ko ove godine ili ce jedan seceras/etc da ucjenjuje jednog sheika..

To treba vidjet. :D

Svetislav

pre 11 godina

Ovaj Dinkic stvarno nema granice!
Prvo NACIONALNA stedionica , subvencije samo stranim firmama Fiatu, Gorenju uslove koje samo oni znaju, da ne moraju nista da placaju narednih ne znam koliko godina. Vreme je da spremi cebe i pravac Zabela, jer ako ovako nastavi njegove greske placace i pra p ra pra pra unuci.

mISAns

pre 11 godina

Okani se zemlje Vojvodjanske zemlje.
Prodaj obradivu zemlju na SrBskom Kosovu, pa i to je nase zar ne. Resili bi smo odjednom 2 problema.

ZoranNS

pre 11 godina

Optužujem Dinkića, Vučića za otuđivanje imovine bez tendera, a ministra za poljoprivredu za ćutanje i ne mešanje u svoj resor, umesto da se teudi da Vojvodini ospori pravo na svojinu, treba da digne glas protiv ove protuzakonske rabote. Vojvođani do sada smo imali gospodare Mađare, Autrijance, Turke, Naše tajkune, Beograd, a sada ćemo imati i Šejka za gospodara, JEDNOM SLUGA UVEK SLUGA, mentalitet je mentalitet, šta ćeš.

dragan gm

pre 11 godina

Ima na Kosovu i Metohiji kolko volis zemlje,uradjen sistem za navodnjavanje jos 60-tih godina koji nikad nije koriscen od strane tih napacenih Srba sa Kosova,jer lakse je ne raditi a celog zivota primati nadoknade od drzave.Treba svi Vojvodjani da ustanu,ja sam Sumadinac i podrzavam te ljude,oni barem rade i doprinose ovom drustvu.

nafta na oranicama

pre 11 godina

Srbi bi trebali neko vreme da zive u pustinji, a onda da se vrate u Srbiju, i jos jednom razmisle da li ima neke koristi od plodne zemlje i sta se sa njom radi.

Milan

pre 11 godina

Pa ovo je katastrofa ne mogu da verujem sta se desava u ovoj zemlji Srbiji i sta nam radi ovaj Dinkic. Pa poljoprivreda nam je jedini pravi adut na koji ovaj narod moze i mora da se osloni, ako mi sad damo nase zemljiste stranicima sta ce mo mi da radimo i od cega ce mo da zivimo! LJUDI REAGUJMOOOOO I NE DOZVOLIMO DA DRUGI DOLAZE I ZARADJUJU NA ONO STO MI MOZEMO!!!

gost

pre 11 godina

Otkud vam hrabrost da uopšte tražite ravnopravne uslove sa strancima od domaće vlasti, da nećete možda i 10k € po zaposlenom?
Nema od toga ništa mi smo u neokolinajlnom položaju a ovi na vlasti su kao nekada kolonijalni guverneri koji izvlače što više iz kolonija i takve zakone i donose u njihovom interesu a ne u našem.

ns time

pre 11 godina

Ko nije bio u Emiratima ne zna kako im izgledaju table sa natpisima ulica.
Ali, i onaj ko nije bio mogao je vec da cuje da u istim Emiratima vec nekoliko godina prave planove sta dalje da rade kad nafta presusi.
A postoje takve najave da ce dogledno vreme rezerve presusiti na njihovim izvoristima.Znaju da to nije vecno.I mi umesto sto kukamo bilo bi nam pametnije da vidimo sta cemo.Mi vec izvesno vreme uopste ne pricamo pravu pricu o poljoprivredi,vodama koje imamo,nemamo pojma kako resurse da iskoristimo.Dok smo se puvakali sa banjama Slovenci napravili terme, dok smo lupetali o ajvaru Bugari ga zastititili....Gubimo vreme.

vlada

pre 11 godina

Prodali ste sve što je bilo industrije, sada ste počeli i zemlju da prodajete! Pa kako vas nije sramota! Prodali ste celu Srbiju! Stvarno ne znam kome je to u intereseu da rasprodate celu državu! DInkića treba pod hitno u neki zatvor ili na neku njivu na društveno koristan rad! Kakva ništarija od čoveka! Strani plaćenik, to je jedino što mi pada na pamet jer čovek je već 12 godina na vlasti ko god bio u toj vlasti, on je uvek tu. I takodje čovek od kada je došao na vlast sve što radi je apsolutno protiv svakog interesea naroda Srbije! Ne znam šta drugo da mislim o čoveku!

Vlada

pre 11 godina

Po meni postoje dve varijante.
Prva: Država pomaže poljoprivrednicima i daje im posao. Određuje im cenu za otkup, jasnu količinu koja joj treba i standarde koje traži. Na taj način poljoprivrednici dobijaju priliku da rade i zarade i šeici nam ne trebaju.
Druga: Dajemo šeicima uz dobar zakup.
Prva varijanta državi daje priliku da zaposli ljude, ali i obavezu da uloži novac i nađe kupce. Sa druge strane njima dajemo zemlju, sami plasiraju robu, povećavaju izvoz, država ima korist bez ulaganja, ali i stvara probleme našim poljoprivrednicima.
Ja sam ipak da se da poljoprivrednicima da rade, ali samo ako žele da prihvate realnost i da posle ne kukaju kako im je niska cena itd.

Zoran

pre 11 godina

.... , zakonska regulativa vezana za subvencionisanje... ozbiljan problem , ali opet u Beogradu .Mogu ja iz Banja Luke da tražim podsticaj za sadnju voćnjaka u FBiH , no Vlada u Beogradu odlučuje , vladi ne smeta ta samo idiotima prihvatljiva laž o ugroženosti Vojvodine .
Nego hipotetički , više vjerujem u moć seljaka unutar tzv. uže Srbije bez subvencija , ali i bez novih nameta koji bi služili za održavanje ogromnog probavnog trakta Beograda , nego u "moć" republike vojvodine . Ja sam se u njihovu sramotu uvjerio i zgrožen sam . Da je bar sakriveno , da nije kraj ceste iz doba Marije Terezije . Dakle , sve je do Beograda , a vi " hranite " Beograd . Prestanite ga hraniti , a on neka ide onome kome daje subvencije . Teško jeste , ali propasti se može ukoliko posjedujete očevinu , djedovinu... samo zemlju nikom , a kada više ne bude baki i djedova , gladne beogradske guzice će da se vrate na tu zemlju sa koje je odveo najveći drug među drugovima .

Nikola

pre 11 godina

Sramota! I nemojte se primati da nasi poljoprivrednici ne znaju da rade, oni koji ne znaju ne obradjuju 100 i vise hektara, jer bi propali, a ima puno njih koji znaju i rade. Ovakvim investicijama nista necemo uraditi jer ce sav profit otici iz zemlje i ulazimo u zacarani krug u kom Srpski narod postaje samo jeftina radna snaga.

Laza

pre 11 godina

Ovaj Dinkic stvarno nema granice!
Prvo je dao u Kg-u takve uslove Italijanima, da ne moraju nista da placaju narednih ne znam koliko godina, sada nastavlja sa ovim...

Srpski bizmis

pre 11 godina

Arapi su kraljevi trgovine, njima fale žitarice a sad gledaju kako najlakše da investiraju u taj biznis jer je poljoprivreda kod njih nikakva. Ko prvi krene sa biznisom, zaradiće astonomske cife. Jedini problem u ovoj situaciji je kratkovidost (u najboljem slučaju,mada mislim da je u pitanju korupcija) naših zvaničnika, jer bi bilo bolje da mi investiramo pa da njima prodajemo žitarice nego da im jednom zauvek poklonimo obradivu površinu....

Timocanin

pre 11 godina

Molim Insajder da odradi istrazivanje u vezi Stare Planine i novog hotela. Ima tu dosta materijala koji bi sredili ovog manipultora za sva vremena.

maki

pre 11 godina

ne trebaju seicima njive,nego politicarima seici i tajkuni,a svi mi znamo zasto,i tu nista ne mozemo da ucinimo i da sprecimo zato sto smo legalno doveli na vlast te likove sa slike,jedino kuka i motika

Cvetko

pre 11 godina

Pa svaki student psihologije bi nam lepo objasnio likove sa fotografije. S leva: 1.Uplašen i izgubljen u svemiru (hoću kući),2. prepredena lisica i vaćaroš ali je od detinjstva voleo da se slika i drži prste na šavu pantalona(kako verovati čoveku bez usana?), 3. čovek smoren ulizištvom i neprotokolarnim ponašanjem (e, još da se slikam s njima pa da smorovi nestanu), 4. ne znam da li je zagrlio šeika oko struka ali ne zna kako da mu se više približi, potpuno raspamećen događajem (kao Stimpi)....joj Srbijo pod šljivama...umesto da im prodajemo hranu, mi im pozajmljujemo zemlju da nam oni prodaju ostatke hrane i truju zemlju! Kao, evo tebi moj novi auto pa ga ti vozi jer mene mrzi.... Jojjjjj. Cvetko

kosmajac sale

pre 11 godina

evo sta ce se desiti u narednih 10 tak godina ovo je pocetak. pokupovace zemlju seici, tajkuni, politicari i razna belosvetska bagra . nasi ljudi sa 3 ,5 10 hektara nece moci ne da zaradi nego da pokrije troskove. onda ce da prodaju i to malo muke ko ne bude hteo morace i on zbog poreza na neobradjene njive. onda ce seici da izvoze hranu i da zaradjuju ko i tajkuni a nas ce da deru cenama sa nasih njiva a ljudi ce da budu sirotinja po gradovima i da gledaju u cudu sta se desava zivi bili pa videli

Zalobni Ed

pre 11 godina

Sto ce meni vranac ko oluja u gori ga rastrgali vuci. Sto ce njive sa sedam tajkuna... :))
(m4rk0, 24. oktobar 2012 15:39)

...kad ce zemlju prodati hajduci.

i tako...

pre 11 godina

Molim vas da procitate ovo. Srbija po podacima iz 2010. sa sajta CIA-e, odeljak World factbook, ima 4,6 miliona ha obradive zemlje. Cak i da su racunali i Kosovo, i da na njemu od ukupne povrsine 60% cini obradiva zemlja, to je 600000 ha, znaci, Srbija ima min. 4 miliona ha. Poljoprivrede razvijenih zemalja Zapada sa 1 ha hrane skoro 12,5 ljudi. Dakle sa nasih povrsina moze da se prehrani oko 50 miliona ljudi, ako se radi kako treba. Nas je 7,3 mil, pa bi mogli da izvezemo hrane za oko 42,5 mil. ljudi. Koliko je to u novcu? Npr. prosecan godisnji dohodak domacinstva u SAD je nesto preko 46000 $, od toga 15% trose na hranu, tj. oko 6900$ godisnje. Prosecno domacinstvo tamo ima 4 clana, pa po osobi Amerikanci trose 1725 $ na hranu godisnje, slicno je i u ostalim zemljama Zapada. Ako bi sve njima izvozili napravili bismo 73,3 milijarde $ godisnje od hrane! Ovo se naravno ne moze tek tako postici, potrebno je mnogo toga uraditi da bi dostigli produktivnost Zapada, ali nije neizvodivo, na kraju ti koji od nas sada kupuju zemlju sigurno ne racunaju da ce neku sitninu od nje zaradjivati :) Celokupan izvoz Srbije se ovih godina krece do 8 milijardi $....I jos ovo da dodam, San Salvador, Gvatemalu, Honduras... ljudi zovu BANANA REPUBLIKE upravo jer su PRODALI SVOJU ZEMLJU STRANIM (americkim) KOMPANIJAMA pre nekih 100 god. na kojima su ovi napravili svoje zasade. Pogledajmo standard i perspektivu zivota u tim zemljama 100 god. kasnije, time je sve receno...no da budem posten, nisu oni bas tek tako davali tu zemlju, malo ih prvo ohrabrila vojska SAD-a :)

Spor

pre 11 godina

Zasto Agencija za restituciju ne tuzi Ministarstvo finansija, zbog cinjenice da se Ministarstvo polu obavezalo ili makar iskazalo nameru da da na raspolaganje zemlju koja je predmet restitucije? Kako bi se to resilo na sudu. Ne znam kako je Agencija za restituciju osnovana posto su razliciti stepeni autonomije koji se daju razlicitim drzavnim Agencijama, ali je ona u svakom slucaju odgovorna svojim klijentima tj onima kojima treba da se vrati imovina. Dakle, da li Agencija moze da povede spor protiv Ministarstva finansija zbog potpisivanja ovog Memoranduma? Vucic zagovara pravnu drzavu i mislim da je ovo jedan od nacina da se izadje iz cele stvari, ako ga je Mladja, na neki nacin presao. Jer mi nekako ne ide uz SNS da prave neke sumnjive deal-ove sa seicima tj ovaj deal mnogo vise mirise na Mladju nego na Vucica. I negde se zaista mora stati sa tim da su gradjani Srbije u svojoj sopstvenoj zemlji tretirani kao gradjani drugog reda.

dump

pre 11 godina

sta ce im?
Pa da nas izgladnjuju!!!!
zasto drzava nebi dala nasem seljaku da proizvodi i izvozi u emirate????neeeeee jer tajkuni treba da zarade kako na uvozu tako i na izvozu....
luda kuca u zemlji zemljoradnika

nikola_m

pre 11 godina

Vaše postavljeno pitanje navodi na dubogo razmišljanje! Kako to mislite šta će stranim ulagačima naše kvalitetno i neobradjeno zemljište? Normalno je i više nego pozitivno da neko koristi tu zemlju i da svi zajedno imamo koristi koju sad nemamo.

Milos

pre 11 godina

Poljoprivrednici ne trebaju da se uzbudjuju oko ovoga, jer je ovo samo jos jedna sarena laza Mladjana Dinkica ovog puta pojacanog prepostenim Aleksandrom Vucicem!

ja nisam glasao

pre 11 godina

Dokle ce ovaj narod da trpi ja ne mogu da verujem? Unistili ste mi mladost i buducnost.

A jos plus niko ziv ovde nema legitimitet.

Wall

pre 11 godina

Kako sta ce? Pa po citavom svetu je trend da se pokupuje sva zemlja i resursi, zaposle mravi da rade za platicu a oni posle ere nafte krenu da zgrcu milijarde na vodi i hrani.

JIMI

pre 11 godina

Imali ste priliku da obradjujete zemlju, ali vam je bilo lepse da sa gospodinom Husarik blokirate puteve i trazite pare od drzave zato sto se deklarisete kao poljoprivrednici. Sada je zemlju dobio neko ko ce da radi i da plati porez.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (djole bre, 24. oktobar 2012 16:26)

Pitam se gde je tu zdrav razum?????Djole bre,Ti izgleda imaš nešto protiv tog Husarika kaži direktno!!!!Sta te boli i Ti bi bio ne njegovom mestu i onih što su blokirali puteve jer ih je država izigrala smo zato što seljacima vec prekipelo da ih neko zamajava!A pogotovo takvi kao ti što nemaju zemlje možda čak ni ispod noktiju!!!A što se tiče poreza i nadoknada pa pitaj koliko je platio Miškovic,Kostic,i ostali veleposednici poreza,pa onda nešto piši!!!!!Zašto je uvek bilo kada je trebalo osnovati poljoprivred-ni sindikat uvek se gledalo da se to osujeti!!!!!!A što se para tiče svugde u okolnim državama subvencije su duplo vece nego u Srbiji??!!!
Zato jer ti i tebi slični ZAVIDITE seljaku samo PARE ali ne i RAD!!!
Sramota za sve koji piskaraju na ovu temu a razumeju se ko:Marica u kriv .....!!!!!!!Molim za objavu

Politicari nasi..

pre 11 godina

Pa sta ocekujete, isti Mladjan Dinkic nas je slagao za akcije od 1000E, i evo ga opet na vlasti.. Svi ti politicari bi trebali da idu u neki rudnik na Sibiru, a da dodju normalni ljudi na vlast, koji bi mogli da pokrenu nesto i forsirali domacu privredu i domacu proizvodnju, a ne samo da peru pare preko nekih inostranih transakcija itd. Zalosna slika u nasoj jadnoj Srbiji, i nazalost toliko je sve isprepleteno, da niko ne moze da stane toj mafiji tajkuna i sebicnjaka na put. I verujte, lagace nas i prodati taj Mladjan Dinkic jos 980 puta. U zdravlje!

Zoran

pre 11 godina

.... ili šta reče Bog kada se malo smirio i oprostio Adamu izgoneći ga iz raja . Od sada ćeš živjeti od zemlje i teškog rada ....jer od praha zemaljskog si nastao u prah ćeš se i vratiti . Prah - prahu , pepeo - pepelu . Knjiga postanja , Stari Zavjet , Sveto Pismo .
Zanimljivo bi bilo ponovo pročitati ta uvodna poglavlja pa shvatiti koliko je čovjek otišao , ali i ponovo se vratio .... I koliko ta Knjiga ulazi u samu srž , suštinu ljudskog biča . Ili kako bi se to reklo : pohota očiju , pohota ploti i gordost života . I dalje stojimo u mjestu . Dakle , kada jedan potencijalni investitor ulazi u Bajakovu u Srbiju , dovoljno je da gleda put i oko puta i da sebi kaže , ovo su budale , lako ću da ih kupim , a za uzvrat da uzmem....... a vi lezite , tablete u šake i usta i lamentirajte . Mislite i mislite i mislite .... i u uvijek griješite .

sumadinac

pre 11 godina

Hooooocu i ja zemlju to mi je neostvareni san, hocu da vladam svetom. Vojvodjani, podunavci i macvani dizite se na noge a bogami i na oruzje.

Abu Bahra Ibn Al Sadikh

pre 11 godina

Bolje da su postigli dogovor i potpisali sporazum između Srbije i UAE kojim se regulišu lična dokumenta. Pre svega mislim na vozačke dozvole, jer srpski državljani u Emiratima moraju ponovo da polažu vožnju, za razliku od npr. Filipinaca ili Indijaca, koji menjaju dozvolu matične države "glavu za glavu", bez ponovnog polaganja.
Merhaba!

Zoran

pre 11 godina

.... ama , kada je propala Prva petoletka u Trsteniku cimerovi roditelji su se počeli baviti plasteničkom proizvodnjom . Donese on pečene paprike . Kao meso .
Sada u Banja Luci , Prijedoru odem na pijacu . Odakle su ti paprike , iz Trstenika .Koja crna petoletka . Zemlja pa još očevina djedovina je svetinja . Ne zaboravite npr. 1914.-1918. Imajte malo poštovanja , a ne drug stari .

dragan

pre 11 godina

Kako jedan ministar može uopšte da pregovara o nečemu što ne poznaje.Ili da državnu zemlju ili nečiju drugu daje u zakup.Da li je to posao bilo kog ministra a naročito Dinkića.Pa taj je do sada toliko lošeg uradio počev od banaka,preko nacionalne štedionice a sad lično pravi dogovore o iznajmljivanju tuđeg poljoprivrednog zemljišta bez tendera u direktnim tazgovorima.Ko još može da trpi ovog čoveka.

goldcoin

pre 11 godina

kakav ravnopravan polozaj hoce!? pa on je seik, oni su paori... prodo bi dinkic sve sto se moze prodati, nije njegovo, boli ga uvo! kad paori budu mogli da zadovolje dinkiceve apetite onda ce mozda cuti i njih. sva sreca pa su nas turci i austro-ugari naucili da cutimo i trpimo, inace bi izbile neke demonstracije kao sto to radi razmazeni narod u razvijenim zemljama. mi srbi smo junaci, mozemo mi izdrzati i mnogo gore od ovoga! protestvovacemo samo protiv gay parade. daj dinkicu jos nesto, mislis da je ovo dovoljno da se srbi slome? trpeli su i trpece oni i gore od tebe!

joca

pre 11 godina

NEDAM SVOJA VOJVODJANSKA ZITA !!!!
(NOVOSADJANIN, 24. oktobar 2012 12:44)

Vi vaša vojvođanska žita prodajete u bescenje i traćite imetak i dedovinu za neke ćumeze po Beogradu i Novom Sadu. Lično, i ako sam običan radnik, planiram da čim uzmognem kupim par lanaca zemlje za koju hiljadu Evra. Pa neka stoji zlu netrebalo.
(Kalimero, 24. oktobar 2012 13:12)
Pa čekaj Kalimero izgleda da si i normali samo kalimero!!!!!!!!Sa malim k. Do sada si kukao da imaš malu platu a sada planiraš da kupiš par lanaca zemlje!! Pa otkud ti pare sa tako malom platom????? A ovde kao kudiš poljoprivrednike!!!! Dodji molo da vidiš kako se radi poljoprivreda malo drugačije nego kod tebe u firmi ovde nema radnog vremena,nema praznika,godišnjeg odmora ali šta da ti objašnjavam ipak si samo kalimero i ponavljceš"pa to ti je nepravda". A dok ovamao prodao si ili ti ili tvoji sve što se dalo sa sela samo da bi živeo u N.S.sramota.
Molim da se objavi.

buki

pre 11 godina

Sta ce im? Pa zar ima nekoga kome jos to nije jasno?Onaj ko poseduje zemlju ima i stvarnu vlast.To smo vec vise puta iskusili ali nazalost izgleda da i slabo pamtimo,pa onda nam nista drugo ne preostaje nego da stalno iznova na tezi nacin neke stvari koje su drugima jasne mi ponovo saznajemo.Ali to ima izgleda veze sa nasom inteligencijom??!

Fahreta

pre 11 godina

A da im mi damo malo Dinkića, na par godina, besplatno, da njima dole malo reguliše finansije i fiskalni sistem... Što reče vidovita Brena pre par decenija: "Šeik ne zna želje moje, ne zna kako stvari stoje..."

M4nolo

pre 11 godina

Bicemo robovi na sopstvenoj zemlji na kojoj su nam dedovi krv lili. Pa jel moguce da cemo jednom Dinkicu dozvoliti da ugrozi egzistenciju na hiljade porodica. Covek poseduje jedinstven talenat, a to je da unisti sve sto dotakne. Vreme je za ustanak ili da budemo pakistanci u svojoj kuci i na svojoj zemlji.

nišlijka

pre 11 godina

Poljoprivrednici su redovno nezadovoljni svim i svačim. U vlasotinačkom i leskovačkom kraju skoro da nema loših kuća i starih automobila, ali polja su pod plastenicima. Kada sedneš da razgovaraš sa poljoprivrednicima najčešće čuješ da se ništa ne isplati, a kada pogledaš kola koja voze i kuće u kojima žive zahvaljujući proizvodnji papričica, paradajza i ostalog shvatiš da njihova priča ne ide ruku pod ruku sa imovinom.

Zoran

pre 11 godina

... i još Srbija je imala sankcije i šta već ne , e sad da to isto urade Libiji , pili bi možda naftu ???? Ne , nego odmah Air Force .