Sreda, 08.08.2012.

14:12

Dinkić: Povećanje PDV na 20 odsto

Ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić izjavio je da su u toku pripreme za rebalans budžeta, najavo je i izmenu PDV-a, koji će biti povećan na 20 odsto.

Izvor: Tanjug

Dinkiæ: Poveæanje PDV na 20 odsto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Jelena

pre 13 godina

Ovaj covek nije normalan! Zar je vec zaboravio sta je obecavao u kampanji! Veceg lazova srpska politicka scena nije nikada imala!

duca

pre 13 godina

Biser je izjava da ce se ispitati poreklo imovine narodnih pevacica i pevaca.Mislim da celu Srbiju ne interesuje poreklo tvoje imovine Dinkicu,Vlahovica ,Djilasa,Suleta,Cede i ostalih koji su posle 2000.god.skinuli tezinjave dzempere i uleteli u Armani odedla.Ali ih sigurno zanima koliku imovinu je prijavila Mica Trofrtaljka.

pera kojot genije

pre 13 godina

ako me računica ne vara, mladjan će (u slučaju da izdrži ceo mandat) nas zadužiti jedno 16 milijardi evra! nije ni seo u fotelju, a već je zajmio 2 milijarde, mada, možda nam od tih para isplati po onih 1000 evrića

Vladimir

pre 13 godina

Narod u sopstvenoj zemlji je postao talac nedomacinskog i nepatriotskog visegodisnjeg gazdovanja ovakvih i slicnih politicara. Bice samo jos gore dokle god nam Dinkic kroji sudbinu.

sale topic

pre 13 godina

Sreca Dinkiceva sto je u ovoj drzavi 69% ljudi nepismeno, sto znaci da nisu zavrsili ni osnovnu skolu. I samim time ne znaju ni da citaju.. Ko razume shvatice ;)

markus

pre 13 godina

A sta mi (gradjani) da radimo?!?!
Za ovog (dinkica) cak ni njegovi nisu glasali,a on nam odlucuje o sudbini.
Cemu poenta izbora u Srbiji kad se kriminalci i secikese dogovaraju mimo odluke naroda?
Ovde isto da l neko dobio 2% ili 20% glasova!

Sneza

pre 13 godina

Je l su me to u glavu udarile ove vrucine, pa sam nesto pobrkala ili je ovaj onomad stvarno rekao da nece biti povecanja PDV-a, da ce ukinuti nepotrebne agencije itd...?Znaci paraziti ostaju tu gde su i dosad bili samo sad i zvanicno ne moraju da nista rade a para koliko hoces.Ljudi, ja ne znam sta vi mislite o ovome, ali ja vise necu da izdrzavam ove besposlicare.

darkos

pre 13 godina

Jel se neko seća ministra finansija Diane Dragutinović. Ona je pre dve godine predložila povećanje PDV-a i smanjenje poreza na plate. Mladjan Dinkić je odmah sutradan rekao da nema ništa od toga. Od tada je nezaposlenost samo rasla. A sada sledi povećanje PDV-a, a porezi na plate isti.

mozda

pre 13 godina

Dinkic je obecao i da ce banke transferisati kredite u dinare, da bi delili sudbinu zemlje u kojoj posluju. Ajde bas da vidimo, nek se javi prvi koji uspe da promeni deviznu klauzulu.
Juce su u svajcarskoj pozvali da u zemljama u tranziciji banke ukinu dalju naplatu rata ili barem kamata, jer je po njihovom obracunu svaka banka dosada vec povratila ulozeno, sto se vidi na osnovu rasta banaka na Balkanu. Znaci, ako ja uplatim sledecu ratu poklanjam stranoj banci i njihovoj srpskoj upravljackoj strukturi, sve "Antonic" do "Antonica", dok nemam ni za decju uzinu!

zoka

pre 13 godina

Etalon za sramotu.Na skali od 1 do 10-on je 14.Poznato iz psihologije da sa piromani uvek prvi javljaju da gase pozare.Jedino sto on podmece pozare vec 12 godina-to najvise govori o nama samima.

Fila Dendron

pre 13 godina

Al ce ofshore zona da procveta. Jedan po jedan od onih koji rade posteno u Srbiji ce se okrenuti alternativnim resenjima. Mozda bude koja crkavica vise u budzetu ali ukupno gledajuci i na duze staze ova odluka je LOSA brate. Eno vam Hrvatska pa se ucite.

pera kojot genije

pre 13 godina

na zalost bio sam u pravu kada sam rekao da ako mladja hiljadinkic predje cenzus treba napustiti drzavu, uz njega i grtal'ca u kanadi izgleda primamljivo...

lcd

pre 13 godina

neko od komentatora spomenu predizborna obećanja..obecanje ludom(citaj-glupom)radovanje..ozbiljno ste vi u tripu da ce politika i ekonomija da promene svet na bolje xD

aleksandra

pre 13 godina

hteli ste promene eto vam sad ne kukajte ... koliko izdajnika i dvoplatih sekira... neverovatno ... eh da je Djindjic ziv sutra malo bi se ovako nesto radilo ...

Nikola

pre 13 godina

- Jesu li nam turci radili gradove, ulice, mostove, autoputeve?
- Da li su nam dozvoljavali da se skolujemo, pravili skole???
- Sta su radili sa srpskim cerkama?
- itd. itd...
(Hans, 8. avgust 2012 22:15)

Jesu Hans, gradili su sve to.
Obrazovanje? Pa nama Turci krivi sto smo neskolovani?
Aj za te devojke si u pravu, mada ni sa nasima im nije nista bolje.

renk

pre 13 godina

Treba pitati Dinkica sta se desilo sa milionima na Kipru.Svi znamo sta je
obecavao posle 5 Oktobarskih promena kad je putovao na Kipar da vrati
nase pare koje je Kertes iznosio za Milosevica.Lepo je izdilovao proviziju
i price o parama na Kipru su prestale preko noci.???????

mladen

pre 13 godina

Covek samo da se prekrsti u ovoj Srbiji. Umesto da se kritikuju oni koji su ostavili pustos u budzetu, a svi znamo da je to delo DS-a i Cvetkovica i Tadica, sada su na meti ovi koji nastoje da zakrpe rupe i isplate plate i penzije. Sta bi bilo da vlada kproglasi da nema para za plate i penzije, a nema ih. Onda bi opet bila povika na Dinkica sto nije podigao PDV. Ljudi, urazumite se. Srbija je u bolesnickom krevetu, tesko obolela i mora da se leci. A za takvog bolesnika nema savrsenog leka

narcis sa zadatkom da nas upropasti

pre 13 godina

@ Radovan

Jesi čuo za pojam narcis, sociopata... to su ljudi koji su bezosećajni, nemaju savest i ne mogu da prepoznaju, ni razumeju tuđu patnju, bol, tugu, nesreću... Imaju ogromnu potrebu da budu u centru pažnje, da se ceo svet vrti oko njih, da im se svaka želja, pa i najmanja ispuni...

Jesi video Dinkića par puta na TV-u kada je bio u procepu i mislio je da možda neće ući u vladu: pomodreli, ojađeni, iscrpljeni starac!!! Onog trenutka kad je ušao u pregovore o vladi zablistao je.

Jedina kazna za takvog je oduzimanje vlasti, ali nažalost njegova ljubav prema fotelji je mnogo jača od ljubavi građana prema sebi i svojoj deci inače on nikada ne bi prešao cenzus. Izglasali su ga njegovi poltroni koji su neradom i neznanjem došli na najplaćenija radna mesta koji ne razmišljaju o tome šta će biti kad Dinkić ode dalje, na neku bolju i platežniju funkciju u svet... od čega će da žive kad svi budemo bedni i čime će da nahrane svoju decu kad nas Dinkić sve zajedno ojadi.

Goran

pre 13 godina

Gde je bio ovaj covek svih ovih godina? Da li je moguce da takvog strucnjaka do sada niko nije postavio za ministra? Najzad da ministar finansija bude ekspert. Muka mi je od ovih sto su zadnjih deset godina bili zaduzeni za finansije. Puna podrska za Dinkica, samo se bojim da se nije kasno uklucio u politiku. Verujem da bi smo do sada bili clanovi EU da je Mladja bio u nekoj od vlada posle Milosevica.

ArhiMandarin

pre 13 godina

Resenje je perfektno!
Koliko zafali birokratiji namakne se raznim porezima.
Ako to nije dovoljno, onda se kreativno izmisljaju novi porezi.
To se potom trosi na partijsku birokratiju i simpatizere koristeci razne grandiozne projekte (zasto bi uopste uspesan poslovni covek bio zainteresovan za "politicke ideje").
Ovo nije nas specijalitet, ali to ne opravdava! Mi smo u posebno jadnoj situaciji. Umesto povecanja pojedinih poreza da popune budzet, ne vidimo nikakvu novu ideju. Rezultat ce, kao i obicno, biti pomeranje proizvodnje u sivu zonu gde ce kontrolni organi selektivno (prema partijskim interesima) podizati istrage ili nece.
Ukoliko se taj mehanizam ne promeni ...
Kako da se napravi ambijent u kome svi zele da ucestvuju i da u Srbiji zive?

MILENKO

pre 13 godina

Smanji ti sebi prvo platu faco a ne na sirotinji hoces da cupas ono sto si zabrljao pre 12godina....GDE SU PARE OD AKCIJA SRAMOATO???????

Hans

pre 13 godina

@Cacanin> Da oce turci da se vrate oni uzimali samo desetinu.

Slazem se da je dizanje PDV-a nepopularna tema, protiv koje sam i ja. Samo porediti nesto s turcima i traziti da se vrati to vreme nema nikakvog smisla i nesmisleno je pretivanje! Zasto? Zato:

- Jesu li nam turci radili gradove, ulice, mostove, autoputeve?
- Da li su nam dozvoljavali da se skolujemo, pravili skole???
- Sta su radili sa srpskim cerkama?
- itd. itd...

Alo, alo...

pre 13 godina

Pricao covek da se PDV nece povecavati , a tacno je ZNAO da MORA i to najmanje na 21%.
20% nije dovoljno i ne mize da zavrsi pos'o, ali populisticki deo vlade mu je stao na rep, pa se sad odlucio ma glupo resenje:
Mora , kao sto je i racunao, da pregazi rec datu biracima, a time nece pistici nista, jer je zaustavljen na pola puta...
Providan pokusaj...

Dusan

pre 13 godina

Sve mi se cini da njih "boli uvo" za nase komentare. Njih to ne dotice. Mi se izduvavamo sa komentarima, a oni rade po starom. Mlate praznu slamu, sto bi reko narod.

zmitjkoe

pre 13 godina

Koliko se secam, a secam se, Dinkic je u kampanji govorio da NECE povecavati PDV.
(ana, 8. avgust 2012 19:15)

Aman prestanite da politicare drzite za reci izgovorene u zaru izborne kampanje. Zaboravite kanal do Egeja, kancelarije za brze odgovore, borbu protiv korupcije. i slicne bljuvotine.

Bukephalos

pre 13 godina

Uzmi ti Dinkicu te pare od tvoji i DS, koji su dobro zaradjivali prosli 8 godina, a ne od jadnog naroda, koji skoro nema ne hleba.

marko loznica

pre 13 godina

progresivno oporezivanje i dalje niko ne spominje; bitno je pdv povecati jer tako ce obican narod placati, a bogatasi ce i dalje da se bogate; ovim ce se samo dici cene i narodu ce opasti kupovna moc koja je i sad mizerna, a manja potrosnja takodje vodi u optustanja, i dalje smo u carobnom krugu

samo polako

pre 13 godina

Sve ide po planu Dinkićevih poslodavaca, čovek radi svoj posao. Građani Srbije zbunjeno rade i stežu kaiš, MMF i ostali "investitori" ubiraju kajmak.

JA

pre 13 godina

Oporezovati sve gradjane preko PDV(siromasne i bogate istom merom),koja glupost!!!Dinkic je stvarno tvrdoglavi liberalni kapitalista,jedne divlje ekonomije.Puno poreza ubija porez,nadam se da je to nekada cuo na predavanjima iz makro ekonomije.Oporezovati bogate slojeve,kaznjavati one koji ga neprijavljuju,maksimalne takse na uvoz proizvoda iz Kine,zastita domacih firmi i radnika,produktivnost,socijalna pomoc ugrozenim gradjanima itd.Nikakve vizije za Srbiju,samo grabez od strane neokomunisticke oligarhije.

ana

pre 13 godina

Koliko se secam, a secam se, Dinkic je u kampanji govorio da NECE povecavati PDV. A sto se tice agencija, tamo uglavnom radi kadar URS-a, tako da ce mozda samo malo promesati karte - iz jedne agencije u drugu i sl. Da li je iko, sem clanova ove partije, glasao za njih???Svi koji imaju mogucnost treba da beze iz ove zemlje!!!

Nenad

pre 13 godina

Može PDV na 20%, ali onda adekvatno smanjite doprinose za plate - tako ćete smanjivati rad na crno i podsticati prijavljivanje radnika. A, nećete tako? Dobro, 'ajde onda malo se rastosiljajte onog silnog naroda na državnim jaslama, svaki peti je zaposlen u nekoj državnoj ustanovi... A, šta, nećete ni to? Pa hajde onda barem naplatite one silne dugove za struju od ogromnih preduzeća i ostalih dužnika da mi građani ne moramo da ih plaćamo. Šta, ni to nećete? Ako može, onda barem da rešite ove afere sa Agrobankom, i da regulišete trošenje EU fondova... Ni to?

Pa ništa, onda izdvojite par miliona dinara iz budžeta da se u opštinama širom Srbije izvede komisijsko ispisivanje crnim markerom reči "idiot" na čelo svakog građanina, da se lepo sve ozvaniči.

Uvek, ali UVEK svaka ušteda i štednja počinje od običnog građanina. Kao da smo mi krivi što vi niste u stanju da vidite dalje od svog nosa. Stid i sramota treba da vas je.

Mikas

pre 13 godina

http://istinomer.rs/izjava/bez-koridora-10-ne-izlazim-na-sledece-izbore/

"Ni ja, ni G17 Plus nećemo izaći na sledeće izbore ukoliko ne bude završen Koridor 10 u ovom mandatu."

Toliko o coveku koji stoji iza onoga sta izgovori

Aleksandar

pre 13 godina

@bezimena

Ispoliraj oci, ne vidis realnost.

Da li vi ljudi kapirate da ste imali iste ljude na vlasti, samo sto su izrotirali stolice? Oni ne mogu biti bolji, oni samo mogu biti isti. A ljudi ce i dalje biti budale, oni koji veruju ovim ljudima.

trula kobila

pre 13 godina

povecanje PDVa,povecanje akciza,povecanje administrativnih taksi.......samo napred Koalicijo, zar vam Velja Ilic nije rekao da mora da se uradi(napravi) koridor 11?

crni domino

pre 13 godina

Znaci roba ce da poskupljuje?!
E moj Ministre finansija i privrede tako parcijalno se ne izlazi iz krize.
Tajkuni uvoznici ce da trljaju ruke a privrednici da zatvaraju firme.
Ako ce sva privreda da se zasniva na tvojim odlukama, onda smo dunuli u cabar!

flash

pre 13 godina

Sad ce zbog ovih dva posto povecana PDVa cene da skoce za 20% kao i obicno u zemlji Srbiji, a kad poskupi mgorivo jos za 20, pa kad skoci evro za 30 para jos za 20%, a primanja ko je te srece da ih i8ma neka stoje tu gde su. Ali izgleda da osim nas obicnih smrtnika niko ne primecuje da nesto ne valja.

Branislav Zekic Zeka

pre 13 godina

Jeste li bar uoci izbora pokusali da ubedite zadrte komsije da ne glasaju za Njega i njegove USR-e jer ce i vasa i komsijska deca da gladuju zbog ove komsijske zajebancije?!!!

Radovan

pre 13 godina

Neverovatna pojava kada su pitanju komentari vesti u kojima je glavni akter Mladjan Dinkic - Ni jedan, ali NI JEDAN pozitivan komentar. Uvek... Pitam se samo kako on zivi sam sa sobom... Covece, da li te je barem malo sramota ako nista drugo? Barem ponekad?

eh

pre 13 godina

Pobunite se protiv ovoga, i to žestoko se pobunite. Evo u HR su već dva puta dizali PDV (za 3%) i svaki put kada su ga digli prva tri mjeseca su se hvalili kako se državni proračun odlično puni da bi zatim se sve strmoglavilo.

Veći PDV znači manju potrošnju, manja potrošnja znači manju proizvodnju, povećati će se uvoz zadnjeg smeća koje nemogu plasirati ni u africi jer će ljudi biti prisiljeni kupovati čim jeftinije.

Jedino pozitivno što ta mjera donosi je sigurna plaća svima na državnoj sisi još barem godinu dana.

e

pre 13 godina

Ekonomija je jedna matematika za koju Vam ocigledno treba onaj piljarski digitron, sa cetiri osnovne operacije... Ja sam se oduvek pitala zasto postoji Fakultet za ekonomiju. Jer, ako stanje u ekonomiji zemlje, sa mesta ministra, menjate tako sto povecavate PDV sa 18 na 20 %, to STVARNO mogu i ja, a blage veze o ekonomiji nemam... A ni za mene niko nije glasao, kao ni za Dinkic Mladjana... Tako da ne vidim sto ja ne bih bila ministar finansija... S tim sto ne bih pristala da to budem u OVOJ Vladi... To je, ocigledno, najbitnija razlika izmedju mene i ekonomskog genija M.Dinkica...

Miroslav

pre 13 godina

I ko će opet da ponese najveći teret, zna se privatni sektor i robovi koji rade u privatnom sektoru...a neradnici u mega-državnoj upravi i stranački pozapošljavani u javnim preduzećima uživaće kao i do sada. Kako reče Dinkić ''neće biti otpuštanja dok traje kriza'' e a kada prođe kriza, onda neće biti otpuštanja jer nema više krize pa nema ni potrebe za otpuštanjem. To je prava diskriminacija u ovoj zemlji, oni koji rade u privatnom sektoru nemaju ni blizu prava koja uživaju oni kojima je država poslodavac, iako najviše rade, najviše stvaraju a sigurnost nikakvu nemaju. Tako da će se podizanje PDV-a, poreza na dobit, poreza na dohodak (od oktobra) najpre odraziti i posredno i neposredno na privatnike i zaposlene u privatnom sektoru a onda će i svi građani ponovo osetiti ''blagodeti'' Dinkićeve vlasti.

Pa da

pre 13 godina

Ma jasno, opteretiti privredu do neba, a onda se pitamo zašto su SME na ivici bankrotstva, i zašto nikako da se podignemo iz blata. Bitno je da se troškovi ne smanjuju, a kada smo već kod troškova, predlažem da date 14. pa čak i 15. platu i po mogućnosti isključivo sektoru koji ne zarađuje.
Fuj!

Joca

pre 13 godina

Ako ikada bude protest da ova stetocina ode sa politicke scene, ja cu da budem u prvim redovima. Spavacu ispred skupstine ako bude trebalo

M.R.

pre 13 godina

Izvol'te "beli listići" vadite kestenje iz vatre, vi ste pravi krivci ovom cirkusu!
(bezimena, 8. avgust 2012 16:41)

Mi smo krivi sto DS (kao i LDP u Beogradu) nisu ucinili apsolutno nista da zasluze nas glas? Super ti je logika a i shvatanje odgovornosti. Ti i tvoji istomisljenici zasluzuju da vas jasu, lazu i kradu i da se nad vama bahate, dok vi pricate "Cuti, dobro je". MA NIJE!

Opušteno

pre 13 godina

A što je zbog suše kukuruz na stočnim pijacama južno od Beograda na vreće sad 35 din/kg i ide gore, a krajem Maja bio 20 din/kg , soja sa 50 na 100 din, ono malo kukuruza što je ostalo od prošle godine izvezlo se u zemlje koje misle šta će sa stokom zimus, samo piletina u veletrgovinama za vikend otišla i na 380 din/kg ...i niko da reaguje, važno da će da skoči PDV za 2%, samo se pitam na šta kad je totalno sve opustošeno... na vazduh, na sneg ako bude dobrih padavina ...

bezimena

pre 13 godina

Bravo mladjo, jedva si cekao da dodjes na vlast pa da nastavis sa unistavanjem ovog i onako napacenog naroda!
(MisteNo, 8. avgust 2012 14:32)

Percepcija je pogrešna.
SNS je jedva čekala da dodje na vlast!
SNS je uvela M. Dinkića, uništitelja Srbije većeg kalibra, u VLADU!

Ne verujem da će sastaviti više od 6 meseci, ali na mene za nove izbore neka niko ne računa. Izvol'te "beli listići" vadite kestenje iz vatre, vi ste pravi krivci ovom cirkusu!

lyra

pre 13 godina

bravo dinkicu, uspori jos malo tu bednu ekonomijicu koja je preostala u srbiji....e koji pacijenti vode ovu drzavu, iz godine u godinu.

beket

pre 13 godina

Nije smak sveta ako se poveća malo taj PDV (u mnogim zemljama je 25%), ali to što dinar svaki dan pada u odnosu na evro koji svuda isto pada (samo kod nas "raste"), to što je danas 8. avgust 2012. - a još nema plate u državnom sektoru - to ništa ne valja i ko zna šta se iza toga valja...

Pomenuti ministar mi je bio simpatičan početkom 90-ih, kad je još bio "mlađan momak", slabo uhranjen (tj. nije bio debeo), ali barem čuven po knjizi "Ekonomija destrukcije" ---

Neposredno pred poslednje izbore ili čak tokom one "tišine" sedeo je s ekipom u jednom restoranu - sto meni iza leđa. Reč nije progovorio ili ako jeste bilo je to tako tiho da ga niko drugi ne čuje, ali zato su bili glasni njegovi prijatelji za stolom, naročito jedan: bahata kultura govora, ona najgora, bez sadržaja, bez ljubaznosti, sve u onom stilu "brateee" ---

& bila sam frapirana s kim sedi čovek kojeg sam nekad cenila...

bosanac

pre 13 godina

sa ovako izabranim ljudima srbija ce vrlo uskoro bankrotirat,ali boze moj pa to je izbor gradana srbije,oni su na ovim izborima glasali za nepismene ljude koji se neznaju ni ponasat ni izrazavat u javnosti.tadic je za sve njih pravi gospodin u svakom smislu rijeci tj pravi drzavnik.srbijo mrak te ceka sa ovakim ljudima

novosadjanka

pre 13 godina

Evo NAM i evo VAM citat "velikog strucnjaka" o povecanju PDV!

"Mladjan Dinkić izjavio je danas da je apsolutno protiv i da neće pristati na povećanje stope PDV-a i poreza na dohodak, kao mere za pokrivanje budžetskog deficita, ocenjujući da je u vreme recesije potrebno povećati tražnju, a povećanje PDV-a i poreza na dohodak bi je dodatno smanjile. "

the gaffer_alterego

pre 13 godina

Sada samo treba:
1. Otvoriti problem koji bi privukao paznju medjunarodne zajednice,
2. Skrenuti paznju istoj da je to unutrasnje pitanje i da ga mozemo resiti sami,
3. Svaki pokusaj posredovanja/pomoci nazvati pokusajem mesanja u unutrasnja pitanja,
4. Svaku posledicu gore navedenog nazvati "nicim opravdanim sankcijama" i "patoloskom mrznjom prema slobodarskom i nebeskom narodu"

I za godinu dana niko se nece ni secati PDV-a, kreditnog rejtinga, stope inflacije, stope nezaposlenosti, guvernera, stednje u bankama, penzija...

Otkud znam? Iz iskustva.

Sid

pre 13 godina

PDV je bio vidjen jos 2011 ali to je trebala predhodna vlada da uradi, ovo su mere koje su neophodne ali svakako da sa povecanjem PDV, opstem siromastvu, vecina ljudi bice na ivici egzistencije, od borbe protiv bele kuge nece biti nista i tako dalje u nedogled!
Imali smo nekih 5 poskupljenja u 2012, sada PDV i novo poskupljenje e sada ako posupe energenti, e. energija, komunalije,.... Iskreno se bojim sta ce biti sa najsiromasnijim slojem stanovnistva pa i sa vecinom ljudi u Srbiji.....

Mu

pre 13 godina

Crno nam se pise, vec je sve poskupelo od pocetka godine za 30%, a hoce jos, jos... Dokle bre vise, pa ni za hleb mnogi nece imati, a kamoli za nesto drugo. Ozbiljno razmisljam da pocnem da pasem travu, samo i trave sve manje ima, zbog suse i drugih ljudi koji vec odavno pasu travu.

Grozdan

pre 13 godina

Strašno je!!! Hiper, hiper aktivni potrčko MMF Dinkić nam saopštava da je Srbija u recesiji. Halo!!! Dinkiću ti vodiš 12 godina: privredu, ekonomiju, finansije NBS. Pa, disu naši novci? Laž je da Vlada i sa čim upravljaja u Srbiji, jer to sa čime oni upravljaju je laž, to ne postoji. U Srbiji je 90% prirodnih, egzistencijalnih (Čitaj: Ni jedna država na belom svetu nije prodala 51 % nacionalne naftne idustrija, bez nas), državnih, tržišnih resursa, banaka, fabrika poklonjeno ili prodato onima koji su nas bonbardovali. Nije u pitanju krza, u pitanju je velika prevara! Jedino rešenje je pohapsiti ove lopove i nacionalizovati im imovinu...,

Stranac

pre 13 godina

Kakav narod takva vlast,izglasali ste ga sad cutite i lazu ljudi da se u Srbiji nema para,nema ko nije isao na more ove godine a kao sto vidim i fakulteti su puni tj 90% ljudi sto znam upisalo je fakultet.Hocu da kazem da svi kukaju a ima se para nije da se nema,udri po narodu

Ivan BA

pre 13 godina

Umesto da se stedi na drzavi, za njihove potrebe ce kao i uvek placati gradjani.
A posle za otplatu tih milijardi ce se PDV povecati na 25%.

hahaha

pre 13 godina

Neverovatno je da ovaj covek moze stalno da nas iznenadjuje i taman kad pomislis da nema vise nicega u bunaru njegovih gluposti on izvali nesto novo. Stvarno smo jadna zemlja kad ovakav nesposobnjakovic vodi ekonomiju.
Ljudi, on je rekao da nema povecanja i da je to jedan od temelja njegove vizije ekonomije zemlje. Drugi temelj (ne racunajuci gluposti oko regionalizacije) je naplata PDV-a nakon placanja fakture. Jel nesto rekao o tome. Naravno da nije!!!
Duboko verujem da ce posle ovakvih stvari ovakva vlada sa ovakvim "ekonomistom" pasti pre roka i da ce lazovi otici tamo gde im je i mesto.

bgd

pre 13 godina

A jel' i ovo bila tema u kampanji, kao i departizacija?

Toliko su pričali da imaju rešenje za izlazak iz krize, a rešenje je - povećanje poreza da se ne bi otpuštalo u javnom sektoru, da može da se isplati 13.penzija i sl.
Kakav šarlatan.

hajduk

pre 13 godina

Cek zar se ovaj "strucnjak" u kampanji nije zalagao za ukidanje pdv-a.
E moj Mladjanje, svet ne vide takvog prevaranta kakav si ti, sramota.

Gilgames

pre 13 godina

Konacno neko da napravi i mrtvacki sanduk za Srbiju i prekrati nam svima muke.Opet se porez naplacuje od onih koji nesto rade i daje propaloj javnoj upravi koja je najobicniji parazit.Nema ovde spasa,svako zeli da zadrzi glasove birokratije i to je to.

Mare

pre 13 godina

dosta vise sa pdv. zatvoreno je na hiljade firmi zbog takvog nakaradnog sistema. ne moze neko ko ima mesecnu zaradu od 500 eura da plati 20% pdv a neko ko ima 5 000 eura moze jer mu ostaje dovoljno za zivot.

DARKAN

pre 13 godina

Naravno da ce opet gradjani kao krajnji korisnici snositi teret povecanja PDV-a, a gradovima ce ukinuti pravo na odredjivanje gradskih poreza i to kaze covek koji se u kampanji zalagao za decentralizaciju. Ko je tu lud?

Damir

pre 13 godina

Krezubi, samo da vas podsetim:

Dinkic: "Nece biti povecanja PDV-a"

Neko iz danasnje koalicije na vlasti (beše Jorgovanka?): "I srednjoskolac moze voditi ekonomiju tako sto ce povecati PDV"

SPS/PUPS (generalno): "Nece biti arnzmana sa MMF-om"

A vi i sledeci put opet ud'rite po Tadicevom izgledu, Čedinom džipu, Djilasovim firmama, Živkovićevim vinogradima...oni su vam krivi za vaše tužne živote.

P.S. Nadam se da ću dobiti jako puno crvenih klikova...da mi bar i matematički bude jasno kako 9 ipo godina posle ubistva Zorana, mi imamo crveno-crne na vlasti.

drgonzo

pre 13 godina

neka me neko ispravi ali zar nije pre nedelju dve ovaj covek rekao da nema sanse da povecaju pdv? ovo je nadrealno,nema kraja,mi dajemo platu coveku da bi na zivot iz dana u dan bio sve skuplji i to vec koliko godina. leteci cirkus mladjana dinkica se nastavlja,jedva cekam sledecu epizodu

mika

pre 13 godina

Opet će se sve svaliti na one koji su i do sada savesno izmirivali svoje obaveze. Hajde da im sada ogulimo kožu s leđa, a onim zaštićenim medvedima koji godinama bez posledica izbegavaju plaćanje poreza - nikom ništa. Dinkiću, prvo povećaj naplatu pre nego što uvodiš nove ili povećava dosadašnje poreze.

Gruci

pre 13 godina

Dinkić je u kampanji i pregovorima oko formiranja Vlade napadao DS zbog predloženog povećanja PDV-a i rekao da bi to bila kapitulacija i da od toga nema ništa. Njegova reč ne vredi ništa

Misha

pre 13 godina

Pa mi bre provedosmo 5 vekova pod Turcima pa ne dozivesmo ovakav "harac"!!! Pitao me je sin pre par dana "tata, kako to da mi Srbi nismo mogli da se otresemo Turaka 500 godina? Pa mora da nam nije bilo toliko lose cim se mi Srbi nismo bunili?" Rekoh da mu odgovorim,da opravdavam, ali uvidjam da dete kapira da je tada bilo bolje i lakse ziveti nego sada sa svim ovim porezima!!! Turcin je makar znao sta hoce i koliko uzima, a ovi nasi strucnjaci nam kozu odrase!!! Samo vi "trsite" ovaj napaceni i zestoko osiromaseni narod!!!Bice bune, i to vrlo brzo!!!

građanin pokorni

pre 13 godina

Sad ni meni ništa nije jasno. Ako neće otpuštati radnike u javnom sektoru onda će ih zapošljavati. Uoči i posle izbora zaposlen stravičan broj funkcionera i radnika uprave posebno u malim opštinama Vojvodine. Nemaju ljudi gde da sede, sređuju se do sada ne korišnjene kancelarije a planiraju se i izgradnje aneksa zgrada ... Ovo je totalno ludilo, izgleda da će javni sektor živeti od kredita a privreda i građani će skapavati od gladi! Jel su to te promene koje su nam obećavali?

Djordje

pre 13 godina

Tacno je da je potrosac taj koji na kraju lanca placa PDV i tacno je da ovo znaci da ce za svoje pare moci kupiti 19 umesto 20 namirnica koje je mogao kupiti pre podizanja PDV.
Potrosac je najveci gubitnik, ali i trgovac/proizvodjac gube time sto ce potrosac kupiti manje, tako da ce im posao losije ici. Kratkorocno, drzava je jedina koja ce od ovoga profitirati. Nadajmo se da te ekstra pare nece pokrasti, vec da ce ih iskoristiti da "pokrenu Srbiju", pa da potrosac jednog dana ima vise para da potrosi... Ajde bas da vidimo, ali cini mi se bice - "malo morgen".

Bora

pre 13 godina

Ja jos pokusavam da shvatim kako je doticni ponovo ministar ekonomije?!? Ili je mnogo dobar u svom poslu ili mi nemamo boljeg..
Treba pogasiti svetla ovde..

glasac

pre 13 godina

Jel se to dize PDV da bi se isplatila 13 ta penzija svim penzionerima sa penzijam manjim od 15000 dinara i da bi se isplatila plata onima u drzavnom soktoru koji su visak ( a koji nece biti otpusteni sve dok traje kriza kako je izjavio doticni) a plate u javnom sektoru su kako neki kazu cak za 50 % vece od onih isplacenih u privatnom sektoru. Mogao je Dinkic da tim viskovima u javnom skeotru koje nece da otpusti da im bar smanji plate za 25 % ili cak 50 % .

Ekonomista

pre 13 godina

Koliko ja razumem PDV, plaćaju ga samo krajnji korisnici, tj. ISKLJUČIVO I SAMO: GRAĐANI.

Svi ostali ili PDV fakturišu nekom sledećem u lancu i taj ga plaća, sve do kraja lanca, a to su građani. Ili se vrši povraćaj, ukoliko se na kraju lanca nalazi preduzeće.

Zato, iz najbolje namere, molim nadležne da ne seku granu na kojoj sede.

Povećanje stope PDV ne samo da neće (niti teoretski može) da poveća prihode u budžetu države već će smanjiti prihode zbog smanjenja platežne sposobnosti građana.

tajkun

pre 13 godina

kakva tragedija za Srbiju. Jedini covek koji je u finansijama i ekonomiji od 2000. na ovamo i koji je doprineo ovakvoj situaciji se sad javlja kao veliki spasilac srpske privrede i ekonomije. prosli put kad je najavljivao bolja vremena i krizu kao nasu sansu...znamo kako smo prosli. neka nam je Bog u pomoci sa ovakvima

Optimista.

pre 13 godina

Uštedećete 100 milijardi samo od suzbijanja korupcije u javnim nabavkama. Možemo biti normalna i stabilna zemlja, samo da je političke volje.

Srdjan

pre 13 godina

Opet se ovaj diletant igra. Posle njegove "ekspertize", ostalo nam je skoro pa nista od privrede. Kad ga konacno oteramo, necemo imati ni travu vani da pasemo.

Cika Pek

pre 13 godina

Svaki porez veci od 8% je opasan po ekonomiju. E sad sto se cupaju privremeno i jos nas vise zakopavaju sa vecim porezom to je druga prica.

Bojan

pre 13 godina

Hahahah ovo je ekser na kovcegu srpske privrede.. pdv 20%.. tako predvidljiv potez.. otece od ono malo ljudi sto proizvode nesto i posteno placaju poreze da bi dali onima koji 20 godina biraju degenerike i cekaju kako da se zaduze na racun unuka.

tajkun

pre 13 godina

kakva tragedija za Srbiju. Jedini covek koji je u finansijama i ekonomiji od 2000. na ovamo i koji je doprineo ovakvoj situaciji se sad javlja kao veliki spasilac srpske privrede i ekonomije. prosli put kad je najavljivao bolja vremena i krizu kao nasu sansu...znamo kako smo prosli. neka nam je Bog u pomoci sa ovakvima

Bojan

pre 13 godina

Hahahah ovo je ekser na kovcegu srpske privrede.. pdv 20%.. tako predvidljiv potez.. otece od ono malo ljudi sto proizvode nesto i posteno placaju poreze da bi dali onima koji 20 godina biraju degenerike i cekaju kako da se zaduze na racun unuka.

Srdjan

pre 13 godina

Opet se ovaj diletant igra. Posle njegove "ekspertize", ostalo nam je skoro pa nista od privrede. Kad ga konacno oteramo, necemo imati ni travu vani da pasemo.

Optimista.

pre 13 godina

Uštedećete 100 milijardi samo od suzbijanja korupcije u javnim nabavkama. Možemo biti normalna i stabilna zemlja, samo da je političke volje.

Ekonomista

pre 13 godina

Koliko ja razumem PDV, plaćaju ga samo krajnji korisnici, tj. ISKLJUČIVO I SAMO: GRAĐANI.

Svi ostali ili PDV fakturišu nekom sledećem u lancu i taj ga plaća, sve do kraja lanca, a to su građani. Ili se vrši povraćaj, ukoliko se na kraju lanca nalazi preduzeće.

Zato, iz najbolje namere, molim nadležne da ne seku granu na kojoj sede.

Povećanje stope PDV ne samo da neće (niti teoretski može) da poveća prihode u budžetu države već će smanjiti prihode zbog smanjenja platežne sposobnosti građana.

Damir

pre 13 godina

Krezubi, samo da vas podsetim:

Dinkic: "Nece biti povecanja PDV-a"

Neko iz danasnje koalicije na vlasti (beše Jorgovanka?): "I srednjoskolac moze voditi ekonomiju tako sto ce povecati PDV"

SPS/PUPS (generalno): "Nece biti arnzmana sa MMF-om"

A vi i sledeci put opet ud'rite po Tadicevom izgledu, Čedinom džipu, Djilasovim firmama, Živkovićevim vinogradima...oni su vam krivi za vaše tužne živote.

P.S. Nadam se da ću dobiti jako puno crvenih klikova...da mi bar i matematički bude jasno kako 9 ipo godina posle ubistva Zorana, mi imamo crveno-crne na vlasti.

Mare

pre 13 godina

dosta vise sa pdv. zatvoreno je na hiljade firmi zbog takvog nakaradnog sistema. ne moze neko ko ima mesecnu zaradu od 500 eura da plati 20% pdv a neko ko ima 5 000 eura moze jer mu ostaje dovoljno za zivot.

Gruci

pre 13 godina

Dinkić je u kampanji i pregovorima oko formiranja Vlade napadao DS zbog predloženog povećanja PDV-a i rekao da bi to bila kapitulacija i da od toga nema ništa. Njegova reč ne vredi ništa

Joca

pre 13 godina

Ako ikada bude protest da ova stetocina ode sa politicke scene, ja cu da budem u prvim redovima. Spavacu ispred skupstine ako bude trebalo

Nenad

pre 13 godina

Može PDV na 20%, ali onda adekvatno smanjite doprinose za plate - tako ćete smanjivati rad na crno i podsticati prijavljivanje radnika. A, nećete tako? Dobro, 'ajde onda malo se rastosiljajte onog silnog naroda na državnim jaslama, svaki peti je zaposlen u nekoj državnoj ustanovi... A, šta, nećete ni to? Pa hajde onda barem naplatite one silne dugove za struju od ogromnih preduzeća i ostalih dužnika da mi građani ne moramo da ih plaćamo. Šta, ni to nećete? Ako može, onda barem da rešite ove afere sa Agrobankom, i da regulišete trošenje EU fondova... Ni to?

Pa ništa, onda izdvojite par miliona dinara iz budžeta da se u opštinama širom Srbije izvede komisijsko ispisivanje crnim markerom reči "idiot" na čelo svakog građanina, da se lepo sve ozvaniči.

Uvek, ali UVEK svaka ušteda i štednja počinje od običnog građanina. Kao da smo mi krivi što vi niste u stanju da vidite dalje od svog nosa. Stid i sramota treba da vas je.

eh

pre 13 godina

Pobunite se protiv ovoga, i to žestoko se pobunite. Evo u HR su već dva puta dizali PDV (za 3%) i svaki put kada su ga digli prva tri mjeseca su se hvalili kako se državni proračun odlično puni da bi zatim se sve strmoglavilo.

Veći PDV znači manju potrošnju, manja potrošnja znači manju proizvodnju, povećati će se uvoz zadnjeg smeća koje nemogu plasirati ni u africi jer će ljudi biti prisiljeni kupovati čim jeftinije.

Jedino pozitivno što ta mjera donosi je sigurna plaća svima na državnoj sisi još barem godinu dana.

Cika Pek

pre 13 godina

Svaki porez veci od 8% je opasan po ekonomiju. E sad sto se cupaju privremeno i jos nas vise zakopavaju sa vecim porezom to je druga prica.

građanin pokorni

pre 13 godina

Sad ni meni ništa nije jasno. Ako neće otpuštati radnike u javnom sektoru onda će ih zapošljavati. Uoči i posle izbora zaposlen stravičan broj funkcionera i radnika uprave posebno u malim opštinama Vojvodine. Nemaju ljudi gde da sede, sređuju se do sada ne korišnjene kancelarije a planiraju se i izgradnje aneksa zgrada ... Ovo je totalno ludilo, izgleda da će javni sektor živeti od kredita a privreda i građani će skapavati od gladi! Jel su to te promene koje su nam obećavali?

drgonzo

pre 13 godina

neka me neko ispravi ali zar nije pre nedelju dve ovaj covek rekao da nema sanse da povecaju pdv? ovo je nadrealno,nema kraja,mi dajemo platu coveku da bi na zivot iz dana u dan bio sve skuplji i to vec koliko godina. leteci cirkus mladjana dinkica se nastavlja,jedva cekam sledecu epizodu

e

pre 13 godina

Ekonomija je jedna matematika za koju Vam ocigledno treba onaj piljarski digitron, sa cetiri osnovne operacije... Ja sam se oduvek pitala zasto postoji Fakultet za ekonomiju. Jer, ako stanje u ekonomiji zemlje, sa mesta ministra, menjate tako sto povecavate PDV sa 18 na 20 %, to STVARNO mogu i ja, a blage veze o ekonomiji nemam... A ni za mene niko nije glasao, kao ni za Dinkic Mladjana... Tako da ne vidim sto ja ne bih bila ministar finansija... S tim sto ne bih pristala da to budem u OVOJ Vladi... To je, ocigledno, najbitnija razlika izmedju mene i ekonomskog genija M.Dinkica...

the gaffer_alterego

pre 13 godina

Sada samo treba:
1. Otvoriti problem koji bi privukao paznju medjunarodne zajednice,
2. Skrenuti paznju istoj da je to unutrasnje pitanje i da ga mozemo resiti sami,
3. Svaki pokusaj posredovanja/pomoci nazvati pokusajem mesanja u unutrasnja pitanja,
4. Svaku posledicu gore navedenog nazvati "nicim opravdanim sankcijama" i "patoloskom mrznjom prema slobodarskom i nebeskom narodu"

I za godinu dana niko se nece ni secati PDV-a, kreditnog rejtinga, stope inflacije, stope nezaposlenosti, guvernera, stednje u bankama, penzija...

Otkud znam? Iz iskustva.

Misha

pre 13 godina

Pa mi bre provedosmo 5 vekova pod Turcima pa ne dozivesmo ovakav "harac"!!! Pitao me je sin pre par dana "tata, kako to da mi Srbi nismo mogli da se otresemo Turaka 500 godina? Pa mora da nam nije bilo toliko lose cim se mi Srbi nismo bunili?" Rekoh da mu odgovorim,da opravdavam, ali uvidjam da dete kapira da je tada bilo bolje i lakse ziveti nego sada sa svim ovim porezima!!! Turcin je makar znao sta hoce i koliko uzima, a ovi nasi strucnjaci nam kozu odrase!!! Samo vi "trsite" ovaj napaceni i zestoko osiromaseni narod!!!Bice bune, i to vrlo brzo!!!

Radovan

pre 13 godina

Neverovatna pojava kada su pitanju komentari vesti u kojima je glavni akter Mladjan Dinkic - Ni jedan, ali NI JEDAN pozitivan komentar. Uvek... Pitam se samo kako on zivi sam sa sobom... Covece, da li te je barem malo sramota ako nista drugo? Barem ponekad?

beket

pre 13 godina

Nije smak sveta ako se poveća malo taj PDV (u mnogim zemljama je 25%), ali to što dinar svaki dan pada u odnosu na evro koji svuda isto pada (samo kod nas "raste"), to što je danas 8. avgust 2012. - a još nema plate u državnom sektoru - to ništa ne valja i ko zna šta se iza toga valja...

Pomenuti ministar mi je bio simpatičan početkom 90-ih, kad je još bio "mlađan momak", slabo uhranjen (tj. nije bio debeo), ali barem čuven po knjizi "Ekonomija destrukcije" ---

Neposredno pred poslednje izbore ili čak tokom one "tišine" sedeo je s ekipom u jednom restoranu - sto meni iza leđa. Reč nije progovorio ili ako jeste bilo je to tako tiho da ga niko drugi ne čuje, ali zato su bili glasni njegovi prijatelji za stolom, naročito jedan: bahata kultura govora, ona najgora, bez sadržaja, bez ljubaznosti, sve u onom stilu "brateee" ---

& bila sam frapirana s kim sedi čovek kojeg sam nekad cenila...

hajduk

pre 13 godina

Cek zar se ovaj "strucnjak" u kampanji nije zalagao za ukidanje pdv-a.
E moj Mladjanje, svet ne vide takvog prevaranta kakav si ti, sramota.

Aleksandar

pre 13 godina

@bezimena

Ispoliraj oci, ne vidis realnost.

Da li vi ljudi kapirate da ste imali iste ljude na vlasti, samo sto su izrotirali stolice? Oni ne mogu biti bolji, oni samo mogu biti isti. A ljudi ce i dalje biti budale, oni koji veruju ovim ljudima.

JA

pre 13 godina

Oporezovati sve gradjane preko PDV(siromasne i bogate istom merom),koja glupost!!!Dinkic je stvarno tvrdoglavi liberalni kapitalista,jedne divlje ekonomije.Puno poreza ubija porez,nadam se da je to nekada cuo na predavanjima iz makro ekonomije.Oporezovati bogate slojeve,kaznjavati one koji ga neprijavljuju,maksimalne takse na uvoz proizvoda iz Kine,zastita domacih firmi i radnika,produktivnost,socijalna pomoc ugrozenim gradjanima itd.Nikakve vizije za Srbiju,samo grabez od strane neokomunisticke oligarhije.

novosadjanka

pre 13 godina

Evo NAM i evo VAM citat "velikog strucnjaka" o povecanju PDV!

"Mladjan Dinkić izjavio je danas da je apsolutno protiv i da neće pristati na povećanje stope PDV-a i poreza na dohodak, kao mere za pokrivanje budžetskog deficita, ocenjujući da je u vreme recesije potrebno povećati tražnju, a povećanje PDV-a i poreza na dohodak bi je dodatno smanjile. "

zmitjkoe

pre 13 godina

Koliko se secam, a secam se, Dinkic je u kampanji govorio da NECE povecavati PDV.
(ana, 8. avgust 2012 19:15)

Aman prestanite da politicare drzite za reci izgovorene u zaru izborne kampanje. Zaboravite kanal do Egeja, kancelarije za brze odgovore, borbu protiv korupcije. i slicne bljuvotine.

Grozdan

pre 13 godina

Strašno je!!! Hiper, hiper aktivni potrčko MMF Dinkić nam saopštava da je Srbija u recesiji. Halo!!! Dinkiću ti vodiš 12 godina: privredu, ekonomiju, finansije NBS. Pa, disu naši novci? Laž je da Vlada i sa čim upravljaja u Srbiji, jer to sa čime oni upravljaju je laž, to ne postoji. U Srbiji je 90% prirodnih, egzistencijalnih (Čitaj: Ni jedna država na belom svetu nije prodala 51 % nacionalne naftne idustrija, bez nas), državnih, tržišnih resursa, banaka, fabrika poklonjeno ili prodato onima koji su nas bonbardovali. Nije u pitanju krza, u pitanju je velika prevara! Jedino rešenje je pohapsiti ove lopove i nacionalizovati im imovinu...,

Djordje

pre 13 godina

Tacno je da je potrosac taj koji na kraju lanca placa PDV i tacno je da ovo znaci da ce za svoje pare moci kupiti 19 umesto 20 namirnica koje je mogao kupiti pre podizanja PDV.
Potrosac je najveci gubitnik, ali i trgovac/proizvodjac gube time sto ce potrosac kupiti manje, tako da ce im posao losije ici. Kratkorocno, drzava je jedina koja ce od ovoga profitirati. Nadajmo se da te ekstra pare nece pokrasti, vec da ce ih iskoristiti da "pokrenu Srbiju", pa da potrosac jednog dana ima vise para da potrosi... Ajde bas da vidimo, ali cini mi se bice - "malo morgen".

bgd

pre 13 godina

A jel' i ovo bila tema u kampanji, kao i departizacija?

Toliko su pričali da imaju rešenje za izlazak iz krize, a rešenje je - povećanje poreza da se ne bi otpuštalo u javnom sektoru, da može da se isplati 13.penzija i sl.
Kakav šarlatan.

ana

pre 13 godina

Koliko se secam, a secam se, Dinkic je u kampanji govorio da NECE povecavati PDV. A sto se tice agencija, tamo uglavnom radi kadar URS-a, tako da ce mozda samo malo promesati karte - iz jedne agencije u drugu i sl. Da li je iko, sem clanova ove partije, glasao za njih???Svi koji imaju mogucnost treba da beze iz ove zemlje!!!

Gilgames

pre 13 godina

Konacno neko da napravi i mrtvacki sanduk za Srbiju i prekrati nam svima muke.Opet se porez naplacuje od onih koji nesto rade i daje propaloj javnoj upravi koja je najobicniji parazit.Nema ovde spasa,svako zeli da zadrzi glasove birokratije i to je to.

Bora

pre 13 godina

Ja jos pokusavam da shvatim kako je doticni ponovo ministar ekonomije?!? Ili je mnogo dobar u svom poslu ili mi nemamo boljeg..
Treba pogasiti svetla ovde..

bezimena

pre 13 godina

Bravo mladjo, jedva si cekao da dodjes na vlast pa da nastavis sa unistavanjem ovog i onako napacenog naroda!
(MisteNo, 8. avgust 2012 14:32)

Percepcija je pogrešna.
SNS je jedva čekala da dodje na vlast!
SNS je uvela M. Dinkića, uništitelja Srbije većeg kalibra, u VLADU!

Ne verujem da će sastaviti više od 6 meseci, ali na mene za nove izbore neka niko ne računa. Izvol'te "beli listići" vadite kestenje iz vatre, vi ste pravi krivci ovom cirkusu!

bosanac

pre 13 godina

sa ovako izabranim ljudima srbija ce vrlo uskoro bankrotirat,ali boze moj pa to je izbor gradana srbije,oni su na ovim izborima glasali za nepismene ljude koji se neznaju ni ponasat ni izrazavat u javnosti.tadic je za sve njih pravi gospodin u svakom smislu rijeci tj pravi drzavnik.srbijo mrak te ceka sa ovakim ljudima

hahaha

pre 13 godina

Neverovatno je da ovaj covek moze stalno da nas iznenadjuje i taman kad pomislis da nema vise nicega u bunaru njegovih gluposti on izvali nesto novo. Stvarno smo jadna zemlja kad ovakav nesposobnjakovic vodi ekonomiju.
Ljudi, on je rekao da nema povecanja i da je to jedan od temelja njegove vizije ekonomije zemlje. Drugi temelj (ne racunajuci gluposti oko regionalizacije) je naplata PDV-a nakon placanja fakture. Jel nesto rekao o tome. Naravno da nije!!!
Duboko verujem da ce posle ovakvih stvari ovakva vlada sa ovakvim "ekonomistom" pasti pre roka i da ce lazovi otici tamo gde im je i mesto.

glasac

pre 13 godina

Jel se to dize PDV da bi se isplatila 13 ta penzija svim penzionerima sa penzijam manjim od 15000 dinara i da bi se isplatila plata onima u drzavnom soktoru koji su visak ( a koji nece biti otpusteni sve dok traje kriza kako je izjavio doticni) a plate u javnom sektoru su kako neki kazu cak za 50 % vece od onih isplacenih u privatnom sektoru. Mogao je Dinkic da tim viskovima u javnom skeotru koje nece da otpusti da im bar smanji plate za 25 % ili cak 50 % .

Stranac

pre 13 godina

Kakav narod takva vlast,izglasali ste ga sad cutite i lazu ljudi da se u Srbiji nema para,nema ko nije isao na more ove godine a kao sto vidim i fakulteti su puni tj 90% ljudi sto znam upisalo je fakultet.Hocu da kazem da svi kukaju a ima se para nije da se nema,udri po narodu

Miroslav

pre 13 godina

I ko će opet da ponese najveći teret, zna se privatni sektor i robovi koji rade u privatnom sektoru...a neradnici u mega-državnoj upravi i stranački pozapošljavani u javnim preduzećima uživaće kao i do sada. Kako reče Dinkić ''neće biti otpuštanja dok traje kriza'' e a kada prođe kriza, onda neće biti otpuštanja jer nema više krize pa nema ni potrebe za otpuštanjem. To je prava diskriminacija u ovoj zemlji, oni koji rade u privatnom sektoru nemaju ni blizu prava koja uživaju oni kojima je država poslodavac, iako najviše rade, najviše stvaraju a sigurnost nikakvu nemaju. Tako da će se podizanje PDV-a, poreza na dobit, poreza na dohodak (od oktobra) najpre odraziti i posredno i neposredno na privatnike i zaposlene u privatnom sektoru a onda će i svi građani ponovo osetiti ''blagodeti'' Dinkićeve vlasti.

Goran

pre 13 godina

Gde je bio ovaj covek svih ovih godina? Da li je moguce da takvog strucnjaka do sada niko nije postavio za ministra? Najzad da ministar finansija bude ekspert. Muka mi je od ovih sto su zadnjih deset godina bili zaduzeni za finansije. Puna podrska za Dinkica, samo se bojim da se nije kasno uklucio u politiku. Verujem da bi smo do sada bili clanovi EU da je Mladja bio u nekoj od vlada posle Milosevica.

M.R.

pre 13 godina

Izvol'te "beli listići" vadite kestenje iz vatre, vi ste pravi krivci ovom cirkusu!
(bezimena, 8. avgust 2012 16:41)

Mi smo krivi sto DS (kao i LDP u Beogradu) nisu ucinili apsolutno nista da zasluze nas glas? Super ti je logika a i shvatanje odgovornosti. Ti i tvoji istomisljenici zasluzuju da vas jasu, lazu i kradu i da se nad vama bahate, dok vi pricate "Cuti, dobro je". MA NIJE!

DARKAN

pre 13 godina

Naravno da ce opet gradjani kao krajnji korisnici snositi teret povecanja PDV-a, a gradovima ce ukinuti pravo na odredjivanje gradskih poreza i to kaze covek koji se u kampanji zalagao za decentralizaciju. Ko je tu lud?

lyra

pre 13 godina

bravo dinkicu, uspori jos malo tu bednu ekonomijicu koja je preostala u srbiji....e koji pacijenti vode ovu drzavu, iz godine u godinu.

MILENKO

pre 13 godina

Smanji ti sebi prvo platu faco a ne na sirotinji hoces da cupas ono sto si zabrljao pre 12godina....GDE SU PARE OD AKCIJA SRAMOATO???????

Mu

pre 13 godina

Crno nam se pise, vec je sve poskupelo od pocetka godine za 30%, a hoce jos, jos... Dokle bre vise, pa ni za hleb mnogi nece imati, a kamoli za nesto drugo. Ozbiljno razmisljam da pocnem da pasem travu, samo i trave sve manje ima, zbog suse i drugih ljudi koji vec odavno pasu travu.

trula kobila

pre 13 godina

povecanje PDVa,povecanje akciza,povecanje administrativnih taksi.......samo napred Koalicijo, zar vam Velja Ilic nije rekao da mora da se uradi(napravi) koridor 11?

mika

pre 13 godina

Opet će se sve svaliti na one koji su i do sada savesno izmirivali svoje obaveze. Hajde da im sada ogulimo kožu s leđa, a onim zaštićenim medvedima koji godinama bez posledica izbegavaju plaćanje poreza - nikom ništa. Dinkiću, prvo povećaj naplatu pre nego što uvodiš nove ili povećava dosadašnje poreze.

crni domino

pre 13 godina

Znaci roba ce da poskupljuje?!
E moj Ministre finansija i privrede tako parcijalno se ne izlazi iz krize.
Tajkuni uvoznici ce da trljaju ruke a privrednici da zatvaraju firme.
Ako ce sva privreda da se zasniva na tvojim odlukama, onda smo dunuli u cabar!

narcis sa zadatkom da nas upropasti

pre 13 godina

@ Radovan

Jesi čuo za pojam narcis, sociopata... to su ljudi koji su bezosećajni, nemaju savest i ne mogu da prepoznaju, ni razumeju tuđu patnju, bol, tugu, nesreću... Imaju ogromnu potrebu da budu u centru pažnje, da se ceo svet vrti oko njih, da im se svaka želja, pa i najmanja ispuni...

Jesi video Dinkića par puta na TV-u kada je bio u procepu i mislio je da možda neće ući u vladu: pomodreli, ojađeni, iscrpljeni starac!!! Onog trenutka kad je ušao u pregovore o vladi zablistao je.

Jedina kazna za takvog je oduzimanje vlasti, ali nažalost njegova ljubav prema fotelji je mnogo jača od ljubavi građana prema sebi i svojoj deci inače on nikada ne bi prešao cenzus. Izglasali su ga njegovi poltroni koji su neradom i neznanjem došli na najplaćenija radna mesta koji ne razmišljaju o tome šta će biti kad Dinkić ode dalje, na neku bolju i platežniju funkciju u svet... od čega će da žive kad svi budemo bedni i čime će da nahrane svoju decu kad nas Dinkić sve zajedno ojadi.

Ivan BA

pre 13 godina

Umesto da se stedi na drzavi, za njihove potrebe ce kao i uvek placati gradjani.
A posle za otplatu tih milijardi ce se PDV povecati na 25%.

Opušteno

pre 13 godina

A što je zbog suše kukuruz na stočnim pijacama južno od Beograda na vreće sad 35 din/kg i ide gore, a krajem Maja bio 20 din/kg , soja sa 50 na 100 din, ono malo kukuruza što je ostalo od prošle godine izvezlo se u zemlje koje misle šta će sa stokom zimus, samo piletina u veletrgovinama za vikend otišla i na 380 din/kg ...i niko da reaguje, važno da će da skoči PDV za 2%, samo se pitam na šta kad je totalno sve opustošeno... na vazduh, na sneg ako bude dobrih padavina ...

Branislav Zekic Zeka

pre 13 godina

Jeste li bar uoci izbora pokusali da ubedite zadrte komsije da ne glasaju za Njega i njegove USR-e jer ce i vasa i komsijska deca da gladuju zbog ove komsijske zajebancije?!!!

Pa da

pre 13 godina

Ma jasno, opteretiti privredu do neba, a onda se pitamo zašto su SME na ivici bankrotstva, i zašto nikako da se podignemo iz blata. Bitno je da se troškovi ne smanjuju, a kada smo već kod troškova, predlažem da date 14. pa čak i 15. platu i po mogućnosti isključivo sektoru koji ne zarađuje.
Fuj!

flash

pre 13 godina

Sad ce zbog ovih dva posto povecana PDVa cene da skoce za 20% kao i obicno u zemlji Srbiji, a kad poskupi mgorivo jos za 20, pa kad skoci evro za 30 para jos za 20%, a primanja ko je te srece da ih i8ma neka stoje tu gde su. Ali izgleda da osim nas obicnih smrtnika niko ne primecuje da nesto ne valja.

Mikas

pre 13 godina

http://istinomer.rs/izjava/bez-koridora-10-ne-izlazim-na-sledece-izbore/

"Ni ja, ni G17 Plus nećemo izaći na sledeće izbore ukoliko ne bude završen Koridor 10 u ovom mandatu."

Toliko o coveku koji stoji iza onoga sta izgovori

samo polako

pre 13 godina

Sve ide po planu Dinkićevih poslodavaca, čovek radi svoj posao. Građani Srbije zbunjeno rade i stežu kaiš, MMF i ostali "investitori" ubiraju kajmak.

Sid

pre 13 godina

PDV je bio vidjen jos 2011 ali to je trebala predhodna vlada da uradi, ovo su mere koje su neophodne ali svakako da sa povecanjem PDV, opstem siromastvu, vecina ljudi bice na ivici egzistencije, od borbe protiv bele kuge nece biti nista i tako dalje u nedogled!
Imali smo nekih 5 poskupljenja u 2012, sada PDV i novo poskupljenje e sada ako posupe energenti, e. energija, komunalije,.... Iskreno se bojim sta ce biti sa najsiromasnijim slojem stanovnistva pa i sa vecinom ljudi u Srbiji.....

marko loznica

pre 13 godina

progresivno oporezivanje i dalje niko ne spominje; bitno je pdv povecati jer tako ce obican narod placati, a bogatasi ce i dalje da se bogate; ovim ce se samo dici cene i narodu ce opasti kupovna moc koja je i sad mizerna, a manja potrosnja takodje vodi u optustanja, i dalje smo u carobnom krugu

Dusan

pre 13 godina

Sve mi se cini da njih "boli uvo" za nase komentare. Njih to ne dotice. Mi se izduvavamo sa komentarima, a oni rade po starom. Mlate praznu slamu, sto bi reko narod.

ArhiMandarin

pre 13 godina

Resenje je perfektno!
Koliko zafali birokratiji namakne se raznim porezima.
Ako to nije dovoljno, onda se kreativno izmisljaju novi porezi.
To se potom trosi na partijsku birokratiju i simpatizere koristeci razne grandiozne projekte (zasto bi uopste uspesan poslovni covek bio zainteresovan za "politicke ideje").
Ovo nije nas specijalitet, ali to ne opravdava! Mi smo u posebno jadnoj situaciji. Umesto povecanja pojedinih poreza da popune budzet, ne vidimo nikakvu novu ideju. Rezultat ce, kao i obicno, biti pomeranje proizvodnje u sivu zonu gde ce kontrolni organi selektivno (prema partijskim interesima) podizati istrage ili nece.
Ukoliko se taj mehanizam ne promeni ...
Kako da se napravi ambijent u kome svi zele da ucestvuju i da u Srbiji zive?

Alo, alo...

pre 13 godina

Pricao covek da se PDV nece povecavati , a tacno je ZNAO da MORA i to najmanje na 21%.
20% nije dovoljno i ne mize da zavrsi pos'o, ali populisticki deo vlade mu je stao na rep, pa se sad odlucio ma glupo resenje:
Mora , kao sto je i racunao, da pregazi rec datu biracima, a time nece pistici nista, jer je zaustavljen na pola puta...
Providan pokusaj...

pera kojot genije

pre 13 godina

na zalost bio sam u pravu kada sam rekao da ako mladja hiljadinkic predje cenzus treba napustiti drzavu, uz njega i grtal'ca u kanadi izgleda primamljivo...

Bukephalos

pre 13 godina

Uzmi ti Dinkicu te pare od tvoji i DS, koji su dobro zaradjivali prosli 8 godina, a ne od jadnog naroda, koji skoro nema ne hleba.

mladen

pre 13 godina

Covek samo da se prekrsti u ovoj Srbiji. Umesto da se kritikuju oni koji su ostavili pustos u budzetu, a svi znamo da je to delo DS-a i Cvetkovica i Tadica, sada su na meti ovi koji nastoje da zakrpe rupe i isplate plate i penzije. Sta bi bilo da vlada kproglasi da nema para za plate i penzije, a nema ih. Onda bi opet bila povika na Dinkica sto nije podigao PDV. Ljudi, urazumite se. Srbija je u bolesnickom krevetu, tesko obolela i mora da se leci. A za takvog bolesnika nema savrsenog leka

zoka

pre 13 godina

Etalon za sramotu.Na skali od 1 do 10-on je 14.Poznato iz psihologije da sa piromani uvek prvi javljaju da gase pozare.Jedino sto on podmece pozare vec 12 godina-to najvise govori o nama samima.

Hans

pre 13 godina

@Cacanin> Da oce turci da se vrate oni uzimali samo desetinu.

Slazem se da je dizanje PDV-a nepopularna tema, protiv koje sam i ja. Samo porediti nesto s turcima i traziti da se vrati to vreme nema nikakvog smisla i nesmisleno je pretivanje! Zasto? Zato:

- Jesu li nam turci radili gradove, ulice, mostove, autoputeve?
- Da li su nam dozvoljavali da se skolujemo, pravili skole???
- Sta su radili sa srpskim cerkama?
- itd. itd...

aleksandra

pre 13 godina

hteli ste promene eto vam sad ne kukajte ... koliko izdajnika i dvoplatih sekira... neverovatno ... eh da je Djindjic ziv sutra malo bi se ovako nesto radilo ...

lcd

pre 13 godina

neko od komentatora spomenu predizborna obećanja..obecanje ludom(citaj-glupom)radovanje..ozbiljno ste vi u tripu da ce politika i ekonomija da promene svet na bolje xD

Fila Dendron

pre 13 godina

Al ce ofshore zona da procveta. Jedan po jedan od onih koji rade posteno u Srbiji ce se okrenuti alternativnim resenjima. Mozda bude koja crkavica vise u budzetu ali ukupno gledajuci i na duze staze ova odluka je LOSA brate. Eno vam Hrvatska pa se ucite.

renk

pre 13 godina

Treba pitati Dinkica sta se desilo sa milionima na Kipru.Svi znamo sta je
obecavao posle 5 Oktobarskih promena kad je putovao na Kipar da vrati
nase pare koje je Kertes iznosio za Milosevica.Lepo je izdilovao proviziju
i price o parama na Kipru su prestale preko noci.???????

darkos

pre 13 godina

Jel se neko seća ministra finansija Diane Dragutinović. Ona je pre dve godine predložila povećanje PDV-a i smanjenje poreza na plate. Mladjan Dinkić je odmah sutradan rekao da nema ništa od toga. Od tada je nezaposlenost samo rasla. A sada sledi povećanje PDV-a, a porezi na plate isti.

markus

pre 13 godina

A sta mi (gradjani) da radimo?!?!
Za ovog (dinkica) cak ni njegovi nisu glasali,a on nam odlucuje o sudbini.
Cemu poenta izbora u Srbiji kad se kriminalci i secikese dogovaraju mimo odluke naroda?
Ovde isto da l neko dobio 2% ili 20% glasova!

duca

pre 13 godina

Biser je izjava da ce se ispitati poreklo imovine narodnih pevacica i pevaca.Mislim da celu Srbiju ne interesuje poreklo tvoje imovine Dinkicu,Vlahovica ,Djilasa,Suleta,Cede i ostalih koji su posle 2000.god.skinuli tezinjave dzempere i uleteli u Armani odedla.Ali ih sigurno zanima koliku imovinu je prijavila Mica Trofrtaljka.

Sneza

pre 13 godina

Je l su me to u glavu udarile ove vrucine, pa sam nesto pobrkala ili je ovaj onomad stvarno rekao da nece biti povecanja PDV-a, da ce ukinuti nepotrebne agencije itd...?Znaci paraziti ostaju tu gde su i dosad bili samo sad i zvanicno ne moraju da nista rade a para koliko hoces.Ljudi, ja ne znam sta vi mislite o ovome, ali ja vise necu da izdrzavam ove besposlicare.

sale topic

pre 13 godina

Sreca Dinkiceva sto je u ovoj drzavi 69% ljudi nepismeno, sto znaci da nisu zavrsili ni osnovnu skolu. I samim time ne znaju ni da citaju.. Ko razume shvatice ;)

pera kojot genije

pre 13 godina

ako me računica ne vara, mladjan će (u slučaju da izdrži ceo mandat) nas zadužiti jedno 16 milijardi evra! nije ni seo u fotelju, a već je zajmio 2 milijarde, mada, možda nam od tih para isplati po onih 1000 evrića

Jelena

pre 13 godina

Ovaj covek nije normalan! Zar je vec zaboravio sta je obecavao u kampanji! Veceg lazova srpska politicka scena nije nikada imala!

Nikola

pre 13 godina

- Jesu li nam turci radili gradove, ulice, mostove, autoputeve?
- Da li su nam dozvoljavali da se skolujemo, pravili skole???
- Sta su radili sa srpskim cerkama?
- itd. itd...
(Hans, 8. avgust 2012 22:15)

Jesu Hans, gradili su sve to.
Obrazovanje? Pa nama Turci krivi sto smo neskolovani?
Aj za te devojke si u pravu, mada ni sa nasima im nije nista bolje.

Vladimir

pre 13 godina

Narod u sopstvenoj zemlji je postao talac nedomacinskog i nepatriotskog visegodisnjeg gazdovanja ovakvih i slicnih politicara. Bice samo jos gore dokle god nam Dinkic kroji sudbinu.

mozda

pre 13 godina

Dinkic je obecao i da ce banke transferisati kredite u dinare, da bi delili sudbinu zemlje u kojoj posluju. Ajde bas da vidimo, nek se javi prvi koji uspe da promeni deviznu klauzulu.
Juce su u svajcarskoj pozvali da u zemljama u tranziciji banke ukinu dalju naplatu rata ili barem kamata, jer je po njihovom obracunu svaka banka dosada vec povratila ulozeno, sto se vidi na osnovu rasta banaka na Balkanu. Znaci, ako ja uplatim sledecu ratu poklanjam stranoj banci i njihovoj srpskoj upravljackoj strukturi, sve "Antonic" do "Antonica", dok nemam ni za decju uzinu!

bezimena

pre 13 godina

Bravo mladjo, jedva si cekao da dodjes na vlast pa da nastavis sa unistavanjem ovog i onako napacenog naroda!
(MisteNo, 8. avgust 2012 14:32)

Percepcija je pogrešna.
SNS je jedva čekala da dodje na vlast!
SNS je uvela M. Dinkića, uništitelja Srbije većeg kalibra, u VLADU!

Ne verujem da će sastaviti više od 6 meseci, ali na mene za nove izbore neka niko ne računa. Izvol'te "beli listići" vadite kestenje iz vatre, vi ste pravi krivci ovom cirkusu!

mladen

pre 13 godina

Covek samo da se prekrsti u ovoj Srbiji. Umesto da se kritikuju oni koji su ostavili pustos u budzetu, a svi znamo da je to delo DS-a i Cvetkovica i Tadica, sada su na meti ovi koji nastoje da zakrpe rupe i isplate plate i penzije. Sta bi bilo da vlada kproglasi da nema para za plate i penzije, a nema ih. Onda bi opet bila povika na Dinkica sto nije podigao PDV. Ljudi, urazumite se. Srbija je u bolesnickom krevetu, tesko obolela i mora da se leci. A za takvog bolesnika nema savrsenog leka

Damir

pre 13 godina

Krezubi, samo da vas podsetim:

Dinkic: "Nece biti povecanja PDV-a"

Neko iz danasnje koalicije na vlasti (beše Jorgovanka?): "I srednjoskolac moze voditi ekonomiju tako sto ce povecati PDV"

SPS/PUPS (generalno): "Nece biti arnzmana sa MMF-om"

A vi i sledeci put opet ud'rite po Tadicevom izgledu, Čedinom džipu, Djilasovim firmama, Živkovićevim vinogradima...oni su vam krivi za vaše tužne živote.

P.S. Nadam se da ću dobiti jako puno crvenih klikova...da mi bar i matematički bude jasno kako 9 ipo godina posle ubistva Zorana, mi imamo crveno-crne na vlasti.

bosanac

pre 13 godina

sa ovako izabranim ljudima srbija ce vrlo uskoro bankrotirat,ali boze moj pa to je izbor gradana srbije,oni su na ovim izborima glasali za nepismene ljude koji se neznaju ni ponasat ni izrazavat u javnosti.tadic je za sve njih pravi gospodin u svakom smislu rijeci tj pravi drzavnik.srbijo mrak te ceka sa ovakim ljudima

Ekonomista

pre 13 godina

Koliko ja razumem PDV, plaćaju ga samo krajnji korisnici, tj. ISKLJUČIVO I SAMO: GRAĐANI.

Svi ostali ili PDV fakturišu nekom sledećem u lancu i taj ga plaća, sve do kraja lanca, a to su građani. Ili se vrši povraćaj, ukoliko se na kraju lanca nalazi preduzeće.

Zato, iz najbolje namere, molim nadležne da ne seku granu na kojoj sede.

Povećanje stope PDV ne samo da neće (niti teoretski može) da poveća prihode u budžetu države već će smanjiti prihode zbog smanjenja platežne sposobnosti građana.

Hans

pre 13 godina

@Cacanin> Da oce turci da se vrate oni uzimali samo desetinu.

Slazem se da je dizanje PDV-a nepopularna tema, protiv koje sam i ja. Samo porediti nesto s turcima i traziti da se vrati to vreme nema nikakvog smisla i nesmisleno je pretivanje! Zasto? Zato:

- Jesu li nam turci radili gradove, ulice, mostove, autoputeve?
- Da li su nam dozvoljavali da se skolujemo, pravili skole???
- Sta su radili sa srpskim cerkama?
- itd. itd...

Goran

pre 13 godina

Gde je bio ovaj covek svih ovih godina? Da li je moguce da takvog strucnjaka do sada niko nije postavio za ministra? Najzad da ministar finansija bude ekspert. Muka mi je od ovih sto su zadnjih deset godina bili zaduzeni za finansije. Puna podrska za Dinkica, samo se bojim da se nije kasno uklucio u politiku. Verujem da bi smo do sada bili clanovi EU da je Mladja bio u nekoj od vlada posle Milosevica.

Optimista.

pre 13 godina

Uštedećete 100 milijardi samo od suzbijanja korupcije u javnim nabavkama. Možemo biti normalna i stabilna zemlja, samo da je političke volje.

Mare

pre 13 godina

dosta vise sa pdv. zatvoreno je na hiljade firmi zbog takvog nakaradnog sistema. ne moze neko ko ima mesecnu zaradu od 500 eura da plati 20% pdv a neko ko ima 5 000 eura moze jer mu ostaje dovoljno za zivot.

Srdjan

pre 13 godina

Opet se ovaj diletant igra. Posle njegove "ekspertize", ostalo nam je skoro pa nista od privrede. Kad ga konacno oteramo, necemo imati ni travu vani da pasemo.

Cika Pek

pre 13 godina

Svaki porez veci od 8% je opasan po ekonomiju. E sad sto se cupaju privremeno i jos nas vise zakopavaju sa vecim porezom to je druga prica.

M.R.

pre 13 godina

Izvol'te "beli listići" vadite kestenje iz vatre, vi ste pravi krivci ovom cirkusu!
(bezimena, 8. avgust 2012 16:41)

Mi smo krivi sto DS (kao i LDP u Beogradu) nisu ucinili apsolutno nista da zasluze nas glas? Super ti je logika a i shvatanje odgovornosti. Ti i tvoji istomisljenici zasluzuju da vas jasu, lazu i kradu i da se nad vama bahate, dok vi pricate "Cuti, dobro je". MA NIJE!

Stranac

pre 13 godina

Kakav narod takva vlast,izglasali ste ga sad cutite i lazu ljudi da se u Srbiji nema para,nema ko nije isao na more ove godine a kao sto vidim i fakulteti su puni tj 90% ljudi sto znam upisalo je fakultet.Hocu da kazem da svi kukaju a ima se para nije da se nema,udri po narodu

Misha

pre 13 godina

Pa mi bre provedosmo 5 vekova pod Turcima pa ne dozivesmo ovakav "harac"!!! Pitao me je sin pre par dana "tata, kako to da mi Srbi nismo mogli da se otresemo Turaka 500 godina? Pa mora da nam nije bilo toliko lose cim se mi Srbi nismo bunili?" Rekoh da mu odgovorim,da opravdavam, ali uvidjam da dete kapira da je tada bilo bolje i lakse ziveti nego sada sa svim ovim porezima!!! Turcin je makar znao sta hoce i koliko uzima, a ovi nasi strucnjaci nam kozu odrase!!! Samo vi "trsite" ovaj napaceni i zestoko osiromaseni narod!!!Bice bune, i to vrlo brzo!!!

Grozdan

pre 13 godina

Strašno je!!! Hiper, hiper aktivni potrčko MMF Dinkić nam saopštava da je Srbija u recesiji. Halo!!! Dinkiću ti vodiš 12 godina: privredu, ekonomiju, finansije NBS. Pa, disu naši novci? Laž je da Vlada i sa čim upravljaja u Srbiji, jer to sa čime oni upravljaju je laž, to ne postoji. U Srbiji je 90% prirodnih, egzistencijalnih (Čitaj: Ni jedna država na belom svetu nije prodala 51 % nacionalne naftne idustrija, bez nas), državnih, tržišnih resursa, banaka, fabrika poklonjeno ili prodato onima koji su nas bonbardovali. Nije u pitanju krza, u pitanju je velika prevara! Jedino rešenje je pohapsiti ove lopove i nacionalizovati im imovinu...,

tajkun

pre 13 godina

kakva tragedija za Srbiju. Jedini covek koji je u finansijama i ekonomiji od 2000. na ovamo i koji je doprineo ovakvoj situaciji se sad javlja kao veliki spasilac srpske privrede i ekonomije. prosli put kad je najavljivao bolja vremena i krizu kao nasu sansu...znamo kako smo prosli. neka nam je Bog u pomoci sa ovakvima

Djordje

pre 13 godina

Tacno je da je potrosac taj koji na kraju lanca placa PDV i tacno je da ovo znaci da ce za svoje pare moci kupiti 19 umesto 20 namirnica koje je mogao kupiti pre podizanja PDV.
Potrosac je najveci gubitnik, ali i trgovac/proizvodjac gube time sto ce potrosac kupiti manje, tako da ce im posao losije ici. Kratkorocno, drzava je jedina koja ce od ovoga profitirati. Nadajmo se da te ekstra pare nece pokrasti, vec da ce ih iskoristiti da "pokrenu Srbiju", pa da potrosac jednog dana ima vise para da potrosi... Ajde bas da vidimo, ali cini mi se bice - "malo morgen".

hajduk

pre 13 godina

Cek zar se ovaj "strucnjak" u kampanji nije zalagao za ukidanje pdv-a.
E moj Mladjanje, svet ne vide takvog prevaranta kakav si ti, sramota.

zmitjkoe

pre 13 godina

Koliko se secam, a secam se, Dinkic je u kampanji govorio da NECE povecavati PDV.
(ana, 8. avgust 2012 19:15)

Aman prestanite da politicare drzite za reci izgovorene u zaru izborne kampanje. Zaboravite kanal do Egeja, kancelarije za brze odgovore, borbu protiv korupcije. i slicne bljuvotine.

Bojan

pre 13 godina

Hahahah ovo je ekser na kovcegu srpske privrede.. pdv 20%.. tako predvidljiv potez.. otece od ono malo ljudi sto proizvode nesto i posteno placaju poreze da bi dali onima koji 20 godina biraju degenerike i cekaju kako da se zaduze na racun unuka.

the gaffer_alterego

pre 13 godina

Sada samo treba:
1. Otvoriti problem koji bi privukao paznju medjunarodne zajednice,
2. Skrenuti paznju istoj da je to unutrasnje pitanje i da ga mozemo resiti sami,
3. Svaki pokusaj posredovanja/pomoci nazvati pokusajem mesanja u unutrasnja pitanja,
4. Svaku posledicu gore navedenog nazvati "nicim opravdanim sankcijama" i "patoloskom mrznjom prema slobodarskom i nebeskom narodu"

I za godinu dana niko se nece ni secati PDV-a, kreditnog rejtinga, stope inflacije, stope nezaposlenosti, guvernera, stednje u bankama, penzija...

Otkud znam? Iz iskustva.

Pa da

pre 13 godina

Ma jasno, opteretiti privredu do neba, a onda se pitamo zašto su SME na ivici bankrotstva, i zašto nikako da se podignemo iz blata. Bitno je da se troškovi ne smanjuju, a kada smo već kod troškova, predlažem da date 14. pa čak i 15. platu i po mogućnosti isključivo sektoru koji ne zarađuje.
Fuj!

MILENKO

pre 13 godina

Smanji ti sebi prvo platu faco a ne na sirotinji hoces da cupas ono sto si zabrljao pre 12godina....GDE SU PARE OD AKCIJA SRAMOATO???????

glasac

pre 13 godina

Jel se to dize PDV da bi se isplatila 13 ta penzija svim penzionerima sa penzijam manjim od 15000 dinara i da bi se isplatila plata onima u drzavnom soktoru koji su visak ( a koji nece biti otpusteni sve dok traje kriza kako je izjavio doticni) a plate u javnom sektoru su kako neki kazu cak za 50 % vece od onih isplacenih u privatnom sektoru. Mogao je Dinkic da tim viskovima u javnom skeotru koje nece da otpusti da im bar smanji plate za 25 % ili cak 50 % .

drgonzo

pre 13 godina

neka me neko ispravi ali zar nije pre nedelju dve ovaj covek rekao da nema sanse da povecaju pdv? ovo je nadrealno,nema kraja,mi dajemo platu coveku da bi na zivot iz dana u dan bio sve skuplji i to vec koliko godina. leteci cirkus mladjana dinkica se nastavlja,jedva cekam sledecu epizodu

beket

pre 13 godina

Nije smak sveta ako se poveća malo taj PDV (u mnogim zemljama je 25%), ali to što dinar svaki dan pada u odnosu na evro koji svuda isto pada (samo kod nas "raste"), to što je danas 8. avgust 2012. - a još nema plate u državnom sektoru - to ništa ne valja i ko zna šta se iza toga valja...

Pomenuti ministar mi je bio simpatičan početkom 90-ih, kad je još bio "mlađan momak", slabo uhranjen (tj. nije bio debeo), ali barem čuven po knjizi "Ekonomija destrukcije" ---

Neposredno pred poslednje izbore ili čak tokom one "tišine" sedeo je s ekipom u jednom restoranu - sto meni iza leđa. Reč nije progovorio ili ako jeste bilo je to tako tiho da ga niko drugi ne čuje, ali zato su bili glasni njegovi prijatelji za stolom, naročito jedan: bahata kultura govora, ona najgora, bez sadržaja, bez ljubaznosti, sve u onom stilu "brateee" ---

& bila sam frapirana s kim sedi čovek kojeg sam nekad cenila...

Sid

pre 13 godina

PDV je bio vidjen jos 2011 ali to je trebala predhodna vlada da uradi, ovo su mere koje su neophodne ali svakako da sa povecanjem PDV, opstem siromastvu, vecina ljudi bice na ivici egzistencije, od borbe protiv bele kuge nece biti nista i tako dalje u nedogled!
Imali smo nekih 5 poskupljenja u 2012, sada PDV i novo poskupljenje e sada ako posupe energenti, e. energija, komunalije,.... Iskreno se bojim sta ce biti sa najsiromasnijim slojem stanovnistva pa i sa vecinom ljudi u Srbiji.....

Joca

pre 13 godina

Ako ikada bude protest da ova stetocina ode sa politicke scene, ja cu da budem u prvim redovima. Spavacu ispred skupstine ako bude trebalo

Branislav Zekic Zeka

pre 13 godina

Jeste li bar uoci izbora pokusali da ubedite zadrte komsije da ne glasaju za Njega i njegove USR-e jer ce i vasa i komsijska deca da gladuju zbog ove komsijske zajebancije?!!!

JA

pre 13 godina

Oporezovati sve gradjane preko PDV(siromasne i bogate istom merom),koja glupost!!!Dinkic je stvarno tvrdoglavi liberalni kapitalista,jedne divlje ekonomije.Puno poreza ubija porez,nadam se da je to nekada cuo na predavanjima iz makro ekonomije.Oporezovati bogate slojeve,kaznjavati one koji ga neprijavljuju,maksimalne takse na uvoz proizvoda iz Kine,zastita domacih firmi i radnika,produktivnost,socijalna pomoc ugrozenim gradjanima itd.Nikakve vizije za Srbiju,samo grabez od strane neokomunisticke oligarhije.

samo polako

pre 13 godina

Sve ide po planu Dinkićevih poslodavaca, čovek radi svoj posao. Građani Srbije zbunjeno rade i stežu kaiš, MMF i ostali "investitori" ubiraju kajmak.

DARKAN

pre 13 godina

Naravno da ce opet gradjani kao krajnji korisnici snositi teret povecanja PDV-a, a gradovima ce ukinuti pravo na odredjivanje gradskih poreza i to kaze covek koji se u kampanji zalagao za decentralizaciju. Ko je tu lud?

Gruci

pre 13 godina

Dinkić je u kampanji i pregovorima oko formiranja Vlade napadao DS zbog predloženog povećanja PDV-a i rekao da bi to bila kapitulacija i da od toga nema ništa. Njegova reč ne vredi ništa

građanin pokorni

pre 13 godina

Sad ni meni ništa nije jasno. Ako neće otpuštati radnike u javnom sektoru onda će ih zapošljavati. Uoči i posle izbora zaposlen stravičan broj funkcionera i radnika uprave posebno u malim opštinama Vojvodine. Nemaju ljudi gde da sede, sređuju se do sada ne korišnjene kancelarije a planiraju se i izgradnje aneksa zgrada ... Ovo je totalno ludilo, izgleda da će javni sektor živeti od kredita a privreda i građani će skapavati od gladi! Jel su to te promene koje su nam obećavali?

Mu

pre 13 godina

Crno nam se pise, vec je sve poskupelo od pocetka godine za 30%, a hoce jos, jos... Dokle bre vise, pa ni za hleb mnogi nece imati, a kamoli za nesto drugo. Ozbiljno razmisljam da pocnem da pasem travu, samo i trave sve manje ima, zbog suse i drugih ljudi koji vec odavno pasu travu.

hahaha

pre 13 godina

Neverovatno je da ovaj covek moze stalno da nas iznenadjuje i taman kad pomislis da nema vise nicega u bunaru njegovih gluposti on izvali nesto novo. Stvarno smo jadna zemlja kad ovakav nesposobnjakovic vodi ekonomiju.
Ljudi, on je rekao da nema povecanja i da je to jedan od temelja njegove vizije ekonomije zemlje. Drugi temelj (ne racunajuci gluposti oko regionalizacije) je naplata PDV-a nakon placanja fakture. Jel nesto rekao o tome. Naravno da nije!!!
Duboko verujem da ce posle ovakvih stvari ovakva vlada sa ovakvim "ekonomistom" pasti pre roka i da ce lazovi otici tamo gde im je i mesto.

bgd

pre 13 godina

A jel' i ovo bila tema u kampanji, kao i departizacija?

Toliko su pričali da imaju rešenje za izlazak iz krize, a rešenje je - povećanje poreza da se ne bi otpuštalo u javnom sektoru, da može da se isplati 13.penzija i sl.
Kakav šarlatan.

Radovan

pre 13 godina

Neverovatna pojava kada su pitanju komentari vesti u kojima je glavni akter Mladjan Dinkic - Ni jedan, ali NI JEDAN pozitivan komentar. Uvek... Pitam se samo kako on zivi sam sa sobom... Covece, da li te je barem malo sramota ako nista drugo? Barem ponekad?

eh

pre 13 godina

Pobunite se protiv ovoga, i to žestoko se pobunite. Evo u HR su već dva puta dizali PDV (za 3%) i svaki put kada su ga digli prva tri mjeseca su se hvalili kako se državni proračun odlično puni da bi zatim se sve strmoglavilo.

Veći PDV znači manju potrošnju, manja potrošnja znači manju proizvodnju, povećati će se uvoz zadnjeg smeća koje nemogu plasirati ni u africi jer će ljudi biti prisiljeni kupovati čim jeftinije.

Jedino pozitivno što ta mjera donosi je sigurna plaća svima na državnoj sisi još barem godinu dana.

marko loznica

pre 13 godina

progresivno oporezivanje i dalje niko ne spominje; bitno je pdv povecati jer tako ce obican narod placati, a bogatasi ce i dalje da se bogate; ovim ce se samo dici cene i narodu ce opasti kupovna moc koja je i sad mizerna, a manja potrosnja takodje vodi u optustanja, i dalje smo u carobnom krugu

Alo, alo...

pre 13 godina

Pricao covek da se PDV nece povecavati , a tacno je ZNAO da MORA i to najmanje na 21%.
20% nije dovoljno i ne mize da zavrsi pos'o, ali populisticki deo vlade mu je stao na rep, pa se sad odlucio ma glupo resenje:
Mora , kao sto je i racunao, da pregazi rec datu biracima, a time nece pistici nista, jer je zaustavljen na pola puta...
Providan pokusaj...

narcis sa zadatkom da nas upropasti

pre 13 godina

@ Radovan

Jesi čuo za pojam narcis, sociopata... to su ljudi koji su bezosećajni, nemaju savest i ne mogu da prepoznaju, ni razumeju tuđu patnju, bol, tugu, nesreću... Imaju ogromnu potrebu da budu u centru pažnje, da se ceo svet vrti oko njih, da im se svaka želja, pa i najmanja ispuni...

Jesi video Dinkića par puta na TV-u kada je bio u procepu i mislio je da možda neće ući u vladu: pomodreli, ojađeni, iscrpljeni starac!!! Onog trenutka kad je ušao u pregovore o vladi zablistao je.

Jedina kazna za takvog je oduzimanje vlasti, ali nažalost njegova ljubav prema fotelji je mnogo jača od ljubavi građana prema sebi i svojoj deci inače on nikada ne bi prešao cenzus. Izglasali su ga njegovi poltroni koji su neradom i neznanjem došli na najplaćenija radna mesta koji ne razmišljaju o tome šta će biti kad Dinkić ode dalje, na neku bolju i platežniju funkciju u svet... od čega će da žive kad svi budemo bedni i čime će da nahrane svoju decu kad nas Dinkić sve zajedno ojadi.

Nikola

pre 13 godina

- Jesu li nam turci radili gradove, ulice, mostove, autoputeve?
- Da li su nam dozvoljavali da se skolujemo, pravili skole???
- Sta su radili sa srpskim cerkama?
- itd. itd...
(Hans, 8. avgust 2012 22:15)

Jesu Hans, gradili su sve to.
Obrazovanje? Pa nama Turci krivi sto smo neskolovani?
Aj za te devojke si u pravu, mada ni sa nasima im nije nista bolje.

mozda

pre 13 godina

Dinkic je obecao i da ce banke transferisati kredite u dinare, da bi delili sudbinu zemlje u kojoj posluju. Ajde bas da vidimo, nek se javi prvi koji uspe da promeni deviznu klauzulu.
Juce su u svajcarskoj pozvali da u zemljama u tranziciji banke ukinu dalju naplatu rata ili barem kamata, jer je po njihovom obracunu svaka banka dosada vec povratila ulozeno, sto se vidi na osnovu rasta banaka na Balkanu. Znaci, ako ja uplatim sledecu ratu poklanjam stranoj banci i njihovoj srpskoj upravljackoj strukturi, sve "Antonic" do "Antonica", dok nemam ni za decju uzinu!

mika

pre 13 godina

Opet će se sve svaliti na one koji su i do sada savesno izmirivali svoje obaveze. Hajde da im sada ogulimo kožu s leđa, a onim zaštićenim medvedima koji godinama bez posledica izbegavaju plaćanje poreza - nikom ništa. Dinkiću, prvo povećaj naplatu pre nego što uvodiš nove ili povećava dosadašnje poreze.

Bora

pre 13 godina

Ja jos pokusavam da shvatim kako je doticni ponovo ministar ekonomije?!? Ili je mnogo dobar u svom poslu ili mi nemamo boljeg..
Treba pogasiti svetla ovde..

Gilgames

pre 13 godina

Konacno neko da napravi i mrtvacki sanduk za Srbiju i prekrati nam svima muke.Opet se porez naplacuje od onih koji nesto rade i daje propaloj javnoj upravi koja je najobicniji parazit.Nema ovde spasa,svako zeli da zadrzi glasove birokratije i to je to.

Ivan BA

pre 13 godina

Umesto da se stedi na drzavi, za njihove potrebe ce kao i uvek placati gradjani.
A posle za otplatu tih milijardi ce se PDV povecati na 25%.

novosadjanka

pre 13 godina

Evo NAM i evo VAM citat "velikog strucnjaka" o povecanju PDV!

"Mladjan Dinkić izjavio je danas da je apsolutno protiv i da neće pristati na povećanje stope PDV-a i poreza na dohodak, kao mere za pokrivanje budžetskog deficita, ocenjujući da je u vreme recesije potrebno povećati tražnju, a povećanje PDV-a i poreza na dohodak bi je dodatno smanjile. "

lyra

pre 13 godina

bravo dinkicu, uspori jos malo tu bednu ekonomijicu koja je preostala u srbiji....e koji pacijenti vode ovu drzavu, iz godine u godinu.

flash

pre 13 godina

Sad ce zbog ovih dva posto povecana PDVa cene da skoce za 20% kao i obicno u zemlji Srbiji, a kad poskupi mgorivo jos za 20, pa kad skoci evro za 30 para jos za 20%, a primanja ko je te srece da ih i8ma neka stoje tu gde su. Ali izgleda da osim nas obicnih smrtnika niko ne primecuje da nesto ne valja.

Aleksandar

pre 13 godina

@bezimena

Ispoliraj oci, ne vidis realnost.

Da li vi ljudi kapirate da ste imali iste ljude na vlasti, samo sto su izrotirali stolice? Oni ne mogu biti bolji, oni samo mogu biti isti. A ljudi ce i dalje biti budale, oni koji veruju ovim ljudima.

Mikas

pre 13 godina

http://istinomer.rs/izjava/bez-koridora-10-ne-izlazim-na-sledece-izbore/

"Ni ja, ni G17 Plus nećemo izaći na sledeće izbore ukoliko ne bude završen Koridor 10 u ovom mandatu."

Toliko o coveku koji stoji iza onoga sta izgovori

Bukephalos

pre 13 godina

Uzmi ti Dinkicu te pare od tvoji i DS, koji su dobro zaradjivali prosli 8 godina, a ne od jadnog naroda, koji skoro nema ne hleba.

ArhiMandarin

pre 13 godina

Resenje je perfektno!
Koliko zafali birokratiji namakne se raznim porezima.
Ako to nije dovoljno, onda se kreativno izmisljaju novi porezi.
To se potom trosi na partijsku birokratiju i simpatizere koristeci razne grandiozne projekte (zasto bi uopste uspesan poslovni covek bio zainteresovan za "politicke ideje").
Ovo nije nas specijalitet, ali to ne opravdava! Mi smo u posebno jadnoj situaciji. Umesto povecanja pojedinih poreza da popune budzet, ne vidimo nikakvu novu ideju. Rezultat ce, kao i obicno, biti pomeranje proizvodnje u sivu zonu gde ce kontrolni organi selektivno (prema partijskim interesima) podizati istrage ili nece.
Ukoliko se taj mehanizam ne promeni ...
Kako da se napravi ambijent u kome svi zele da ucestvuju i da u Srbiji zive?

darkos

pre 13 godina

Jel se neko seća ministra finansija Diane Dragutinović. Ona je pre dve godine predložila povećanje PDV-a i smanjenje poreza na plate. Mladjan Dinkić je odmah sutradan rekao da nema ništa od toga. Od tada je nezaposlenost samo rasla. A sada sledi povećanje PDV-a, a porezi na plate isti.

sale topic

pre 13 godina

Sreca Dinkiceva sto je u ovoj drzavi 69% ljudi nepismeno, sto znaci da nisu zavrsili ni osnovnu skolu. I samim time ne znaju ni da citaju.. Ko razume shvatice ;)

Miroslav

pre 13 godina

I ko će opet da ponese najveći teret, zna se privatni sektor i robovi koji rade u privatnom sektoru...a neradnici u mega-državnoj upravi i stranački pozapošljavani u javnim preduzećima uživaće kao i do sada. Kako reče Dinkić ''neće biti otpuštanja dok traje kriza'' e a kada prođe kriza, onda neće biti otpuštanja jer nema više krize pa nema ni potrebe za otpuštanjem. To je prava diskriminacija u ovoj zemlji, oni koji rade u privatnom sektoru nemaju ni blizu prava koja uživaju oni kojima je država poslodavac, iako najviše rade, najviše stvaraju a sigurnost nikakvu nemaju. Tako da će se podizanje PDV-a, poreza na dobit, poreza na dohodak (od oktobra) najpre odraziti i posredno i neposredno na privatnike i zaposlene u privatnom sektoru a onda će i svi građani ponovo osetiti ''blagodeti'' Dinkićeve vlasti.

Opušteno

pre 13 godina

A što je zbog suše kukuruz na stočnim pijacama južno od Beograda na vreće sad 35 din/kg i ide gore, a krajem Maja bio 20 din/kg , soja sa 50 na 100 din, ono malo kukuruza što je ostalo od prošle godine izvezlo se u zemlje koje misle šta će sa stokom zimus, samo piletina u veletrgovinama za vikend otišla i na 380 din/kg ...i niko da reaguje, važno da će da skoči PDV za 2%, samo se pitam na šta kad je totalno sve opustošeno... na vazduh, na sneg ako bude dobrih padavina ...

e

pre 13 godina

Ekonomija je jedna matematika za koju Vam ocigledno treba onaj piljarski digitron, sa cetiri osnovne operacije... Ja sam se oduvek pitala zasto postoji Fakultet za ekonomiju. Jer, ako stanje u ekonomiji zemlje, sa mesta ministra, menjate tako sto povecavate PDV sa 18 na 20 %, to STVARNO mogu i ja, a blage veze o ekonomiji nemam... A ni za mene niko nije glasao, kao ni za Dinkic Mladjana... Tako da ne vidim sto ja ne bih bila ministar finansija... S tim sto ne bih pristala da to budem u OVOJ Vladi... To je, ocigledno, najbitnija razlika izmedju mene i ekonomskog genija M.Dinkica...

crni domino

pre 13 godina

Znaci roba ce da poskupljuje?!
E moj Ministre finansija i privrede tako parcijalno se ne izlazi iz krize.
Tajkuni uvoznici ce da trljaju ruke a privrednici da zatvaraju firme.
Ako ce sva privreda da se zasniva na tvojim odlukama, onda smo dunuli u cabar!

trula kobila

pre 13 godina

povecanje PDVa,povecanje akciza,povecanje administrativnih taksi.......samo napred Koalicijo, zar vam Velja Ilic nije rekao da mora da se uradi(napravi) koridor 11?

Nenad

pre 13 godina

Može PDV na 20%, ali onda adekvatno smanjite doprinose za plate - tako ćete smanjivati rad na crno i podsticati prijavljivanje radnika. A, nećete tako? Dobro, 'ajde onda malo se rastosiljajte onog silnog naroda na državnim jaslama, svaki peti je zaposlen u nekoj državnoj ustanovi... A, šta, nećete ni to? Pa hajde onda barem naplatite one silne dugove za struju od ogromnih preduzeća i ostalih dužnika da mi građani ne moramo da ih plaćamo. Šta, ni to nećete? Ako može, onda barem da rešite ove afere sa Agrobankom, i da regulišete trošenje EU fondova... Ni to?

Pa ništa, onda izdvojite par miliona dinara iz budžeta da se u opštinama širom Srbije izvede komisijsko ispisivanje crnim markerom reči "idiot" na čelo svakog građanina, da se lepo sve ozvaniči.

Uvek, ali UVEK svaka ušteda i štednja počinje od običnog građanina. Kao da smo mi krivi što vi niste u stanju da vidite dalje od svog nosa. Stid i sramota treba da vas je.

ana

pre 13 godina

Koliko se secam, a secam se, Dinkic je u kampanji govorio da NECE povecavati PDV. A sto se tice agencija, tamo uglavnom radi kadar URS-a, tako da ce mozda samo malo promesati karte - iz jedne agencije u drugu i sl. Da li je iko, sem clanova ove partije, glasao za njih???Svi koji imaju mogucnost treba da beze iz ove zemlje!!!

Dusan

pre 13 godina

Sve mi se cini da njih "boli uvo" za nase komentare. Njih to ne dotice. Mi se izduvavamo sa komentarima, a oni rade po starom. Mlate praznu slamu, sto bi reko narod.

renk

pre 13 godina

Treba pitati Dinkica sta se desilo sa milionima na Kipru.Svi znamo sta je
obecavao posle 5 Oktobarskih promena kad je putovao na Kipar da vrati
nase pare koje je Kertes iznosio za Milosevica.Lepo je izdilovao proviziju
i price o parama na Kipru su prestale preko noci.???????

aleksandra

pre 13 godina

hteli ste promene eto vam sad ne kukajte ... koliko izdajnika i dvoplatih sekira... neverovatno ... eh da je Djindjic ziv sutra malo bi se ovako nesto radilo ...

lcd

pre 13 godina

neko od komentatora spomenu predizborna obećanja..obecanje ludom(citaj-glupom)radovanje..ozbiljno ste vi u tripu da ce politika i ekonomija da promene svet na bolje xD

pera kojot genije

pre 13 godina

na zalost bio sam u pravu kada sam rekao da ako mladja hiljadinkic predje cenzus treba napustiti drzavu, uz njega i grtal'ca u kanadi izgleda primamljivo...

Fila Dendron

pre 13 godina

Al ce ofshore zona da procveta. Jedan po jedan od onih koji rade posteno u Srbiji ce se okrenuti alternativnim resenjima. Mozda bude koja crkavica vise u budzetu ali ukupno gledajuci i na duze staze ova odluka je LOSA brate. Eno vam Hrvatska pa se ucite.

zoka

pre 13 godina

Etalon za sramotu.Na skali od 1 do 10-on je 14.Poznato iz psihologije da sa piromani uvek prvi javljaju da gase pozare.Jedino sto on podmece pozare vec 12 godina-to najvise govori o nama samima.

markus

pre 13 godina

A sta mi (gradjani) da radimo?!?!
Za ovog (dinkica) cak ni njegovi nisu glasali,a on nam odlucuje o sudbini.
Cemu poenta izbora u Srbiji kad se kriminalci i secikese dogovaraju mimo odluke naroda?
Ovde isto da l neko dobio 2% ili 20% glasova!

Sneza

pre 13 godina

Je l su me to u glavu udarile ove vrucine, pa sam nesto pobrkala ili je ovaj onomad stvarno rekao da nece biti povecanja PDV-a, da ce ukinuti nepotrebne agencije itd...?Znaci paraziti ostaju tu gde su i dosad bili samo sad i zvanicno ne moraju da nista rade a para koliko hoces.Ljudi, ja ne znam sta vi mislite o ovome, ali ja vise necu da izdrzavam ove besposlicare.

Vladimir

pre 13 godina

Narod u sopstvenoj zemlji je postao talac nedomacinskog i nepatriotskog visegodisnjeg gazdovanja ovakvih i slicnih politicara. Bice samo jos gore dokle god nam Dinkic kroji sudbinu.

pera kojot genije

pre 13 godina

ako me računica ne vara, mladjan će (u slučaju da izdrži ceo mandat) nas zadužiti jedno 16 milijardi evra! nije ni seo u fotelju, a već je zajmio 2 milijarde, mada, možda nam od tih para isplati po onih 1000 evrića

duca

pre 13 godina

Biser je izjava da ce se ispitati poreklo imovine narodnih pevacica i pevaca.Mislim da celu Srbiju ne interesuje poreklo tvoje imovine Dinkicu,Vlahovica ,Djilasa,Suleta,Cede i ostalih koji su posle 2000.god.skinuli tezinjave dzempere i uleteli u Armani odedla.Ali ih sigurno zanima koliku imovinu je prijavila Mica Trofrtaljka.

Jelena

pre 13 godina

Ovaj covek nije normalan! Zar je vec zaboravio sta je obecavao u kampanji! Veceg lazova srpska politicka scena nije nikada imala!