Utorak, 20.03.2012.

00:47

U srcu Šumadije tržni centar (FOTO)

Izraelska kompanija Plaza centar otvorila je u Kragujevcu svoj prvi šoping centar u Srbiji u čiju je izgradnju uložila više od 50 miliona evra.

Izvor: B92

U srcu Šumadije tržni centar (FOTO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Amtiprotivan

pre 12 godina

Samo mi objasnite šta je tražilo svešteno lice (bez obzira na svoju hijerarhiju)na svečanom činu otvaranja???!!!
Ova činjenica više govori o mentalnoj bedi u Srbiji, nego bilo šta drugo!

Bane

pre 12 godina

@ Sasa
Hvala bogu pa neko razmislja svojom glavom za razliku od ovi ostali dosljaka koji misle da lupanjem minusa opravdavaju svoj boravak u Beogradu.

Sto se tice proizvodnje pogledajte malo London, NY ili Pariz... sta oni to "proizvode"? Neverovatna je mrznja prema Beogradu i beogradjanima a onda svaki vikend trce u Beograd. jos gori su ovi prikriveni "beogradjani" koji zive u Beogradu a pljuju po istom i starosedeocima.

Sto se tice Plaze, od sveg srca vam zelim da je sto vise posecujete a sto manje TC Usce, TC Deltu...

Sasa

pre 12 godina

@aca bgd
Potpuno se slažem sa Acom iako nisam Beograđanin. Ja sam iz Šumadije i mislim da kada bi se svi koji su otišli u Beograd, vratili u svoje rodne krajeve bilo bi bolje i tim rodnim krajevima, a bogami i Beograđanima. Ne zbog toga što su u Beograd stugli samo seljaci, stigli su bogami i oni koji su znatno oplemenili taj grad, već zbog toga što je Beograd naprosto predimenzioniran grad i mnogo bi bio prijatniji za život da ima jedno 500.000 ljudi manje. A tih 500.000 bi mnogo značilo ostatku Srbije.

....Realno.gledaMo....

pre 12 godina

alo kakvi mladi imam 18.godina koje pare da trosim u plazi?! odem da vidim jel ima jedna igrica 5000 kosta,ma ajde bezi,odakle mi pare,ja tamo mogu da odem samo u bioskop,ostalo je skupo

Seljacina iz Juzne Provincije Nis

pre 12 godina

@aca bgd
Ali onda bi Beograd imao manje od 60 hilj stanovnika i vise bi bio palanka nego grad !
PS: Beograd ima ukupno 15000 radnika u proizvodnji i slovima: petnaesthiljada !!!
Odn. sva preduzeca od znacaja su registrovana u Bg i to je razlog vaseg udela u tzv proizvodnji magle!
Juzna Srbija Republika, Sumadija Republika,Sandzak republika, Vojvodina Republika i da vidimo koga cete da muzete nakon toga !

Tamo gde je Rudnik, Milanovac grad

pre 12 godina

@dokle glupostiPrijatelju u pravu si, Topola jeste geografski gledano srce Sumadije, ali reci da je Kragujevac periferija Sumadije je kao reci da je Madrid periferija Spanije. Narocito me zbunjuje veci broj pluseva za takvu ocenu. Dakle za neupucene, granice Sumadije su na severu Sava i Dunav, na jugu Zapadna Morava, na istoku Velika Morava i na zapadu Kolubara. U tim granicama Kragujevac nikako ne moze biti periferija Sumadije. Pozdrav svim Sumadincima i Sumadiji najlepsoj zemlji na svetu.

Alex Leskovac

pre 12 godina

@monarhista_BG
Beograd nikako ne stvara 60% drustvenog dohodka Srbije!
U Beogradu su samo registrovane sve velike firme iz Srbije, i to je samo privid da Beograd stvara nesto!!!
Samo jedan primer iz ½di su nasi novci¨ : NIS je registrovan u Bg i tu placa porez, a rafinerije i naftne rupe su u Banatu (nekada je bio registrovan u Novom Sadu umesto u Pancevu i Zrenjaninu).

Ivan D.

pre 12 godina

дрво се сече на златибору, а фактурише се у србијашумама у београду.
тако би онај сироти дрвосеча из нове вароши, да му није директора из београда да му зарађује паре за његову плату, цркао од глади. а он још незадовољан. ц-ц-ц

Miroslav

pre 12 godina

Ja nikako da shvatim kakve veze ima trzni centar sa razvojem grada ili cak regiona. Moze ako je ultra ekskluzivan i renomiran poput Harrods-a, pa privlaci strance u shoping turizam. Ovakav kakav je u Kragujevcu nece podici BDP grada za promil. Moglo bi da Kragujevcani imaju velike mesecne ustede pa ce da povecaju potrosnju u buticima, bioskopima i kuglanama koje nisu imali. Ali sa obzirom da tamo ljudi sastavljaju kraj sa krajem (izvinjavam se ako gresim), oni ce taj novac koji ostave u "Plazi" zakinuti na nekom drugom mestu (kafic, poslasticarnica, lokalna samoposluga, cevapdzirnica...)i obrt novca u gradu ostaje isti. Ne pljujem ovu investiciju (cak suprotno pozdravljam je) ali smatram da je entuzijazam neopravdan, ovo nece poboljsati zivot stanovnika kragujevca bez obzira sta pricali. Naravno mozda nisam upucen, mozda Kragujevcani zaista imaju visak novca koji ce trositi na nove sadrzaje i dodati novu dinamiku gradskoj ekonomiji.

Kragujevac

pre 12 godina

Do juce "Dolina gladi" a od skoro sa ponosom isticemo da smo Kragujevcani.
Najiskrenije zelim svim gradovima sirom Srbije da se razviju bar koliko i Kragujevac u poslednjih par godina!

ivan

pre 12 godina

Zabava za sirotinju..

Setace se ljudi par meseci, neko ce
nesto da kupi,da bi rekao da je tamo kupio.
Pa ce se polako smanjivati broj zaposlenih,
pa ce i radnje polako da se zatvaraju..

Puci ce kao Roda Centar..

Jednostavno,Kragujevac nema taj gabarit potrosnje.

Milos Milojkovic

pre 12 godina

"Prvo, iskrene čestitke Kragujevcu na novim radnim mestima. Drugo, ovde se Beograd poteže iako nije tema. Ono što je važno da znate, Beograd ne samo da doprinosi, nego stvara preko 60 posto UKUPNOG SRPSKOG BRUTO DRUŠTVENOG PROIZVODA, dok ostatak Srbije koji je nekoliko puta veći od beograda stvara manje od 40. Mislite o tome i ne ujedajte onoga ko vas hrani.
(monarhista_BG, 20. mart 2012 20:51)"
Bas me zanima sta to Beograd proizvodi ,znam da muze celu Srbiju. *****

gole

pre 12 godina

sad sam se vratio iz te famozne plaze I DA NIJE TRAGICNO BILO BI SMESNO Milijon ljudi dosli na otvaranje a ne znaju ni zasta su dosli u sred radnog vremena doslo pola besposlene srbije da proseta tamo nema ni jedan srpski brend prosecne cipele kao cela srpska plata a IDEA SLAG NA TORTU sa sloganom kragujevac u srcu srbije a idea u srcu kragujevca "tragicno" hrane nas podravkom i ostalim hrvackim *********** jadni smo mi kad cekamo da nas idea nahrani BICE LJUDI TAMO JOS 2 DANA A POSLE....

Ломброзо

pre 12 godina

Фиат, индустријска зона у Грошници, Плаза, ауто-пут до Крагујевца...а где је Краљево?! Док се екипа са слика шетка по Плази, радници Магнохрома су ноћас пешке кренули за Београд, тражећи своје јадне и бедне плате. За задњих 15 година у Краљево је стигло 40 000 избеглица, једина "фабрика" која ради је пијац и ни једна власт није ништа учинила да помогне овом сиромашном граду. Ватерполисти Краљева се сваке године пласирају у прву лигу и истог тренутка испадају, јер град нема затворен базен. Одбојкашки клуб Рибница игра европске утакмице у Врњачкој бањи, јер град нема халу. У Крагујевачку Заставу је за 10 година уложено 500 милиона евра државних субвенција, а Краљевачки Магнохром, Фабрика вагона, Кисикана, Јасен, Папир-промет...су пуштени низ воду. Хвала државо!

Monarhista_BG

pre 12 godina

Nastavite da lupate minuse, umesto da uzmete nešto da radite i da promenite sivilo u kome živite. Ovo su proverivi i zvanični podaci. Ko hoće može da zna, ko neće, nema mu pomoći.

Milos

pre 12 godina

Pa naravno da beograd proizvodi toliko kad se sve gura u beograd. Ali dolazi novo vreme, ima vi iz beograda da molite da kupite neki kucerak u nekom selu, ima da pasete. Najveci nesposobnjakovici za zivot dolzae iz beograda!

Andrijana

pre 12 godina

Pop je Vladika Šumadijski i uredno je dobio pozivnicu na koju se odazvao jer se u Kragujevcu popovi, policija i narod druže i viđaju a nisu protivnici jedni drugima.
Kakva polemika oko jednog tržnog centra! Svaka čast! Muka mi je više od plaćanja 150 dinara takse na autobuskoj stanici u Beogradu, a dođem gotovo uvek zato što moram, zato što završavam administrativne poslove, za sebe ili svoju firmu. Ali to se niko ne pita. Bolje da u jednoj opštini ili gradu bilo ko bilo šta dobro i unosno radi, nego da država finansira iz republičkog budžeta grad (čitaj region) sa najviše para, a ostalima daje na slamčicu. E pa, dragi moji, u Kragujevcu je privreda i te kako razvijena, i imamo mi para koje smo sami zaradili, dovoljno da ih potrošimo i u Beogradu i u ovom tržnom centru. Ako to nekom smeta meni je drago što se taj isti kida.

Ministar bivsi vojni

pre 12 godina

Da, vlasnici JESU IZraelci, pise im na sajtu.
Pisalo je i da su vlasnici parcele u Kneza Milosa, broj 94-98
Da nije generalstab u pitanju?
To mu dodje kao kompenzacija za satelitski rad ministra vojnog.

monarhista_BG

pre 12 godina

Prvo, iskrene čestitke Kragujevcu na novim radnim mestima. Drugo, ovde se Beograd poteže iako nije tema. Ono što je važno da znate, Beograd ne samo da doprinosi, nego stvara preko 60 posto UKUPNOG SRPSKOG BRUTO DRUŠTVENOG PROIZVODA, dok ostatak Srbije koji je nekoliko puta veći od beograda stvara manje od 40. Mislite o tome i ne ujedajte onoga ko vas hrani.

!

pre 12 godina

E, ubijate sa ovim komentarima za "popove". Prvo ovo nije pop, nego vladika sumadijski. Drugo, da li vam pada napamet da je npr. covek dobio sluzbenu - zvanicnu pozivnicu i da se na nju odazvao? Trece: nije vest o "popu", nego o trznom centru!

Mirjana

pre 12 godina

Ovo je moja poruka Beogradu, da kada imate efikasnu administraciju, kada imate brze odgovore i kada se lako dolazi do dozvola, tada se lako dolazi i do investicija", rekao je Meger.
Šta više reći. Stvarno, red je da ovi republički lideri prestanu da svojataju Kragujevac. Da lokalna vlast nije skupila hrabrost i raselila celo jedno naselje barak obezbedivši pri tom stanove iste kvadrature za stanare, gde bi bila Plaza. Da lokalna vlast nije donela propise koji nude pogodnosti za investitore, olakšala administraciju u najvećoj meri i pokazala se kao pouzdan partner, Kragujevac bi ostao dolina gladi, a sada je najrazvijeniji grad u Srbiji.

spokojan

pre 12 godina

Doobro je pop je na slici, to znači da je supermarket osveštan i da mogu da idem da trošim pare bez bojazni od zlih sila kapitalizma i jevrejskog lobija.

докле глупости

pre 12 godina

Јел може да прође један текст о Крагујевцу без те отрцане фразе "срце Шумадије"?Срце Шумадије је Топола,ако баш хоћете,а Крагујевац је периферија Шумадије.

odliveni mozak

pre 12 godina

bolje je napraviti nesto nego nista. uvek.

ako nista, dobija se privid mogucnosti izbora, i privid da stvari krecu na bolje.

pominje se u tekstu da je trzni centar razlog mladima da ostanu u kragujevcu, malo je to preterano, jedna prodavnica vise ili manje, nije to bitno, dok fabrike stoje, a gladni radnici magnohroma su krenuli put beograda, samo koju desetinu kilometara pored kragujevca.

vise bi srece i radosti bilo da se otvorila jos jedna velika fabrika.

Goran L.

pre 12 godina

Lepo je sto se otvorio trzni centar sa bioskopima,ali zelim da vam kazem a i da javnost zna,nije u pitanju nikakav Izrael,nego Bosanac koji je registrovao firmu u Izraelu.
Braca "plaza" projekata su Latinovici i grade ih u Spaniji,CG(kod poste)...
Izrael je postao izgleda zesca praonica,s obzirom da CK(PC usce) nije doziveo kulu,nego samo visoko profitabilan objekat.Na kraju se ispostavilo da nije bilo nikavih izraelaca.
Ako Rusija dopusta,da se stvara mafija,mi nemamo nista protiv,ali ne moze profit da se izvlaci i da zavrsava u bosni.
Korupcija je od istog vlasnika jedva legalizovana kod Jesica kojem jedino skidam kapu sto se tice DS-a,ali u Indjiji,kao i u Budvi,primer ove firme gradjevinske je isti.
U budvi je vec izbila afera,ali kod nas nikako da se pokrene i rasvetle cinjenice.Nije problem da mediji rade posao poreske uprave u srbiji,ali nema druge.
Ja ne kapiram da "PLAZA" POKUSAVA DA SE PREDSTAVI KAO INVESTICIJA NEKE DRZAVE.
PRANJE U RUSIJI,SPANIJI,BOSNI,SRBIJI,CG...

yoda

pre 12 godina

Prolazio sam par puta pored te gradjevine koja stvarno primamljivo deluje, medjutim kakvu ina funkciju ima pored toga sto je impresivna. Sta ce nam vise trznih centara. Pa ovde u Beogradu imamo ova dva i vise su nego dovoljna. Vecina ljudi dodju u TC da bleje, jer i u Beogradu u kome se skupilo najvise bogatih, mnoogo vise ima siromasnih kojima je previse da placaju 5000 i 10 000 za farmerke i da obicne pamucne majce placaju 1500 din ( ne mislim da omalovazavam nikoga, ove cene su navedene kao totalni apsurd u odnosu na kvalitet proizvoida). Volim Srbiju, Kragujevac, Sumadiju, ali je gorka istina da se sve teze zivi sto se vise udaljava iz Beograda (Cesto sam u tzv unutrasnjosti). Ljudi su takodje mnogo srdacniji, veseliji, ali zive na veresiju. Mnogo ljudi i hleb i mleko uzima na crtu, zivi mesec dana za 20 000 din. Za koga se onda otvaraju ovakvi trzni centri i za koga ce se otvarati (jos jedan delta city u BG-u, ova plaza u BG-u, itd)? Eto ga privid da se nesto gradi, da se zivi lepse, da cemo zbog blestavih izloga i sarenih laza koje nam uvaljuju pomisliti da smo se priblizili necem sto oni(politicari) zovu EVROPA ( a misle kako ce da se ovjde od davanja zemljista po nekoj banalno, ultra mega giga niskoj ceni). Muka mi je od te demagogije svih politicara. Uradite nesto, prvo uvedite red i zakone koji ce se postovati i PRIMENJIVATI, pa cemo onda raditi i investitori ce dolaziti sami, a mi cemo biti srecni. Uostalom udarna vest u medijima bi trebalo da bude kada se otvori neka fabrika, bolnica, proizvodni pogon, nesto sto je korisno, a ne nesto sto je poput Sindi Kraford iz najboljih dana: lepo, nedostizno i beskorisno. P.S. Mnogo bi lepo bilo kada bi se u KG-u, KV-u, Vranju, Nisu, BG-u i svim ostalim delovima srbije otvarala prvo postrojenja koja donose profit i radna mesta da bi ljudi imali pare da ih potrose a tek potom ovakve sarene laze. Zivela Srbija!

hrvoje

pre 12 godina

Pozdravljam otvaranje trznog centra u Kg mada ne znam sa kojim platama ce gradjani moci da kupuju.Inace cuveni Verko je privatizovao grad,prica se se svuda.

LUENA

pre 12 godina

eto,dobih 9 minusa,valjda zato sto sam napisala da mi je bas drago da se otvorio u KG trzni centar.....dokle ce vise biti pakosti u ovoj zemlji??

Kragujevac

pre 12 godina

Kragujevac krupnim stopama gazi u bolju buducnost i zarko zelimo da i ostali gradovi krenu nasim stopama.
Decentralizacija u toku...

Pero iz Svedske

pre 12 godina

hoce li biti u Plaza Centru nesto od srpskih brendova za kupiti? Prosetao sam se Uscem u Beogradu uzduz i popreko i uspeo sam na kraju da nadem samo jednu prodavnicu robe sto se zove Ketrin, koja je prodavala srpski brend odece ( proizvedeno u Srbiji ). Ja sam u Ketrin poveo rodenu sestru i dve sestre od tetke da im kupim sve sto zele. Rekli su mi u Ketrinu da lose posluju jer Srbi ne vole srpske brendove.

Srbi su inace jako dobri u ulaganja svog tesko zaradenog novca u talijansku tekstilnu industriju i njemacku automoto industriju. Treba Srbe poslati nazad u skolu da se nauce nesto o ekonomiji.

KG

pre 12 godina

Aman boze dal je moguce sta sve pise narod, zal ako pisu mladi ove gluposti, plaza je trzni centar boze ima ga u svakoj drzavi i gradu obican trzni centar izgradio ga privatnik uzeo radnike i izvodjace koji mu odgovaraju otvara prodavnice ko plati dosao je kakve veze vlast politika i ostale glposti imaju sa tim.. tu smo gde smo zbog takvih stavova... samo se sve plasim da nikada niko od vas nije jeo krasovu cokoladu i pio cedevitu... nema potrebe pljuvati nesto sto valja.. u plazu ce ici onaj ko ima potrebe i novac napravljen je na tranzitnom mestu aman dal tolko negativnih komentara oko jedne prodavnice uzas. Kragujevac voljeni grad!!!!!

kg ole

pre 12 godina

Bravo za KG, grad u kojem se jedino nesto radi i gradi! Ne znam cemu negativni komentari, pa Jevreji koji su izmislili ekonomiju nisu toliko tupavi da ne povrate svoju investiciju-ne zanosite se Beogradjani. Sva pregolema administracija u Srbiji je smestena u Beogradu - grad koji samo trosi, a nista ne doprinosi. Vidim mnogi dusebriznici se javljaju, kazu sta ce to nama - ali u KGu su svi hoteli prebukirani strancima...

sumadinac atl

pre 12 godina

nisam citao komentare a za sad ih je 57. samo da naglasim da mislim da je plaza dobra stvar ali da kragujevcani nemaju para da pazare tami to je prvo.drugo ko se seca izbora 2008e on zna da je verko iste dobio.upravo na plazi. a onda je sve stalo.radnici nisu dobijali plate. neke dve godine niko nista tu nije radio a sada ce urs demagozi da pricaju kako su oni napravili bazen i plazu. ako nekome treba 4 god da zavrsi nesto sto je planirano za 13 mseci onda zapisite sad njihova obecanja i znajte da ce se dogoditi 2016e.vec vidim vojsku urs na komentarima kako hvale a to uglavnom nema veze sa kragujevcanima. znam da ovo fijatovi kooperanti dovode direktore iz bg ili ns a oni pricaji kako zaposljavaju kragujevcane.450 ljudi koji ce raditi u plazi je po spisku od gradonacelnika. nije tu bilo konkursa nazalost. pozdrav od sumadinca koji je otisao i ne zali(kad vidim sta se radi...)

Ariel

pre 12 godina

(Cir Milos, 20. mart 2012 10:01) BRAVO MAJSTORE!

Ljudi, ziva je istina sta je ovaj covek reko', verujte. Ja sam iz Kragujevca, nema potrebe da lazem. Ovde praznu slamu mlate ove stranacke marionete pa ili pricaju bajke ili pljuju sve sto stignu.

lozac

pre 12 godina

...pa ovo je bas razbesnelo beogradjane. alo bre pa vi ko da ste sa marsa. a kad za vikend donesete pune korpe od tatka i mamu , to vam ne smeta...covek pobegne iz sela, al selo iz coveka ,nikad...

Boki1122

pre 12 godina

(Alex, 20. mart 2012 08:17)

Pa odvojte se onda od ostatka Srbije i zivite od svog "rada" kad vam cak i ovo smeta. Niko nece ni rec da vam kaze a kamoli zaustavi u nameri.

Lale

pre 12 godina

A na otvaranju će biti i Mladjan Dilkić!!! Neverovatno. Kakva zloupotreba ovog objekta u političku kampanju. Kakve veze ima ovaj što nam duguje po soma evrića, sa ovim objektom? Ali ko te pita, Verko je URS, Dilkić je URS, i Plaza će biti URS. Sve je URS. Molim Boga, svako jutro kad ustanem, samo da na ovim izborima URS ostane ispod cenzusa, pravim žurku ispred moje zgrade.

Cera

pre 12 godina

A jel znate da će i Dinkić da prisustvuje ovom otvaranju! Pa da, kako bez njega da prodje ovakav dogadjaj, on je dodavao cigle, gurao kolica, ispravljao eksere, šalovao, ne ide sad da ga zaborave pa bez njega da prodje ova svečanost.
Znam da ova vest nije u specijalu Izbori 2012, i da možda zbog toga nećete da mi objavite ovaj komentar, ali ja pitam - kako se onda zove ovo što će Dinkić danas biti na otvaranju. Slučajno se tu našao, prolazio, pa da malo svrati kad je već tu. Ajdeeee

Gane

pre 12 godina

A jel su se dogovorili sa Izraelcima da tu negde opale i jedan "krstić" od 76 metara. Čisto kao simbolika. Judaizam i pravoslavlje, uhhhh ježim se. Verko reaguj odma. Ne gubi vreme.

Zoran Bojic

pre 12 godina

Sada ce biti manja guzva u tc "Usce".:)
Inace se iz nekoliko gradova u Srbiji organizuje autobuski prevoz do trznih centara u Beogradu, kao sto se i svaka ekskurzija zavrsava posetom nekog trznog centra.
Narodni muzej ne radi 10 godina, ali srecom TC radi do 22 h !

No_coment

pre 12 godina

Lepo sto se otvorio novi trzni centar, a i svidja mi se kako izgleda. Medjutim, ne dopada mi se to sto ce zahvaljujuci tome mnogo malih radnji biti ugaseno i sto se novac odliva strancima u dzepove i odlazi iz Srbije.

Takodje bih bio mnogo radosniji da se otvorila nova fabrika ili zapocela neka poljoprivredna proizvodnja za izvoz jer ekonomija Srbije na zalost uglavnom funkcionise u lokalu. Tako da je, sve u svemu, ovakvo ispumpavanje iz ionako slabasnih finansijskih izvora pucanje sebi u nogu.

sale

pre 12 godina

Znači šoping centar? Trgovina... Još jedna institucija za izvlačenje kapitala iz zemlje. Taman posla da se otvori nekakav proizvodni pogon.
(Vjenceslav, 20. mart 2012 09:29)

Pa otvorena je FAS i krece proizvodnja uskoro... ali je tebi i tebi slicnima to samo predizborna kampanja...
Otvorene su Yura fabrike u nisu i leskovcu, ali tebi i tebi slicnima je to izrabljivanje i robovlasnistvo...

Vi hocete srpsko radno vreme (od podne do 12, s dve pauze za kafu) a evropske plate, hocete svinjske polutke i sindikalna odmaralista, sve hocete samo necete da radite...

detonator

pre 12 godina

Nije mi jasan ovaj komentar beograd radi a srbija se gradi.Najlakse je bilo otici iz svojih cuka na raznim obroncima planina i naseliti se u beograd pa se praviti velegradjaninom.Nama iz unutrasnjosti se smucio taj centralizam i to ulaganje u beograd.Ako ste zaboravili ili niste obavesteni Kragujevac je jos od Milosa Obrenovica povukao Srbiju u razvitak.Prve velike fabrike bile su u Kragujevcu.Svi koji iole znaju sta znaci autoindustrija znaju koliko to pokrece proizvodnju ostalih grana industrije a samim tim povecava standard.Nekadasnja Zastava je izdrzavala nekoliko gradova a ne samo Kragujevac.Dace Bog pa ce to uciniti i FIAT.Da je Kragujevac postao sinonim za ponovni povratak Srbije, sa dna, govori u prilog i otvaranje ne samo Plaza centra vec i jos mnogo cega u Kragujevcu.Opste je poznato da su Izraelci vodeci ekonomski strucnjaci i siguran sam da nece doci na teren gde nisu tri puta premerili svoj buduci obrt novca.Smesno je nabijati sve u Beograd a da nam ostatak Srbije postane savana.Sada je Kragujevac taj koji je povukao veliki kolac ali se iskreno nadam da ce sledeci biti Nis, Leskovac, Krusevac, Zajecar, Kraljevo...i mnogi drugi lepi gradovi Srbije.Urazumite se malo vi iz cuka koji ste ih zaboravili i zamenili za jeftini beogradski naglasak sa zaostalim recima iz svog kraja ( sta ti hvali umesto fali, di je umesto gde je , ondak umesto onda... ) i da ne nabrajam jos mnogo tih otkrivalica.Mozda ja jesam provincijalac iz Kragujevca i Sumadije ali sam ponosan na svoj grad i kada smo bili dolina gladi.Iz nasih provincijskih gradova su ljudi dosli 5. oktobra da bi vas oslobodili koji ste se ucaurili u svojim misijim rupama.Sve najbolje Srbiji i svim ostalim gradovima kao i Beogradu.Srdacan pozdrav iz Prve Srpske Prestonice, Ustavotvornog Grada , Srca Industrije Grada Kragujevca

Beogradjanin

pre 12 godina

Hvala bogu da se i u Srbiji nesto gradi, a ne samo po Beogradu. Valjda cete sad malo manje da opsedate beogradske shopping centre svakog vikenda. Iskreno vise ne mogu da svarim te kolicine automobila iz unutrasnjosti koji svakog vikenda prave haos po Beogradu. :)

Cir Milos

pre 12 godina

(@King, 20. mart 2012 07:31)
------------------------------
Dragi Prijatelju, daleko je svetla buducnost kada su Kragujevac i Kragujevcani u pitanju... Gledajuci sa strane sve izgleda bajkovito, ali mi koji zivimo u njemu pribojavamo se vremena koje dolazi. Tacno je da se izgradjuju novi objekti, da se asfaltiraju ulice i radi na infrastrukturi, ali u ovom trenutku niko ne postavlja pitanje sta ce sa gradom biti kada sve to dodje na naplatu. Javna je tajna da je zaduzenost vec presla crvenu liniju... FIAT jeste firma koja je napravljena po svetskim standardima i uz Plazu, Roda Centar, stadion Cika Dacu, zatvoren bazen i jos mnogo toga, predstavlja pravi ukras grada, ali imajte u vidu i to da mladi inzenjeri u FIATu rade po 10 i vise sati dnevno, a da im je plata oko 30000 dinara... Dolaskom Italijana u Kragujevac, troskovi zivota su enormno skocili. Cene stanova za kupovinu i izdavanje su drasticno porasli, pa supruga (magistar prirodnih nauka) i ja (diplomirani masinski inzenjer), od svojih primanja na kraju meseca ostajemo na pozitivnoj nuli (izmirujemo sve dugove, ali ne uspevamo nista da ustedimo)... Nadam se da se moje i slutnje mnogih mojih sugradjana nece obistiniti, ali se pribojavam da nije tako i da ce jedine koristi od razvoja Kragujevca uz gradske vlastodrsce imati stranci koji su dosli ovde, ne da investiraju, vec da eksploatisu...

Novosađanin

pre 12 godina

@Biznis model

60.000 m2 x 10 eura m2 x 12 mjeseci = 7,2 milijuna eura godišnje

Za 7 godina su u plusu.

Sine, jesi li ti siguran da će oni da izdrže 7 godina? Pa, ko ima para da kupuje 7 godina? Kod nas u NS je svaki drugi lokal u centru prazan i izdaje se. Već godinu dana i više. Kome ćete više da prodajete krpice i džidža-bidže?

rocker

pre 12 godina

Opet Beograd radi, a Srbija se gradi... Strašno!
(Alex, 20. mart 2012 08:17)


Ocemu pricas momce.Ovo je privatnik naprvavio ulozio svojih 50 miliona evra.Nije Kragujevac zaduzio drzavu(drzava dala garancije) za 3 mosta ukupne vrednosti cirka 1 milijarda.Nece Kragujevac zaduziti drzavu za jos 1 milijardu E za metro.Taj Kragujevac ce izvoziti 5-6 puta vise nego Beograd,pa Vranje je u svojoj industriskoj zoni proizveo prosle godine 360 miliona Evra.
Sada ti meni odgovori sta BG proizvodi/izvozi osim PKB?
Nisam iz Kragujevca ali mi je stvarno toplo oko srca kada cujem da neki drugi grad iz Srbije osim BG i NS (koji nista ne proizvode) uspe,nadam se da ce Subotica krenuti stopama Kragujevca.

milos

pre 12 godina

@ J.

A sta si ti uradio da Kragujevac procveta i bude nam svima lepo?
Sta su uradili drugi gradjani Kragujevca i Srbije?

Ako budete cekali da vam sve padne sa neba i da vam drzava da 1000 evra od akcija daleko cete dogurati, samo nemojte da kukate!

Realko

pre 12 godina

Garant im je SPC prodala zemlju... tako se radi u Hrvatkoj... drzava da crkvi zemljiste za gradnju hramova i skola, a oni prodaju nekom za biznis hehe

Vjenceslav

pre 12 godina

Znači šoping centar? Trgovina... Još jedna institucija za izvlačenje kapitala iz zemlje. Taman posla da se otvori nekakav proizvodni pogon.

purenjak

pre 12 godina

@Kragujevac je grad koji ce se najvise razvijati u sledecih par godina,zahvaljujuci FIAT-u i njegovim proizvodjacima komponenti za automobile,pa ce to vuci i ostale grane navise..Zato,bravo za Kagujevac!to je grada sa svetlom buducnoscu...
(King, 20. mart 2012 07:31)
Ne prijatelju...zahvaljujuci vlasti koja nenormalno gura pare u Kg dok pusta sve ostale gradove da propadnu...Ako se ne varam svoju sposobnost su privrednici iz Kg pokazali u proteklom periodu, pa je tako kg nazivan i "dolinom gladi"!! Secas se?

marinco

pre 12 godina

hahaha.. kaze covek opet beograd radi,a srbija se gradi... da li si ti svestan da sve druge opstine rade,a beograd se gradi? gde ide vecina novca iz svake opstine? u beograd! hvala bogu,neka se gradi srbija,a ne beograd.

KG x-man

pre 12 godina

dejan@ nece deltino, hrvati su bili izvodjaci radova, odmah su ubacili IDEA EXTRA prodavnicu i krasovu radnju... a za sve one koji se pitaju o studiji izvodljivosti da se novac povrati. evo odgovora... Izraelska gradjevinska mafija kao takva je vodeca u svetu, i soping centri tipa PLAZA, su nikli u Madjarskoj, Grckoj, Slovackoj, Bugarskoj... i ostalim zemljama gde se mogu potkupiti lokalne samouprave, i nigde nisu jurile profit a kamo li povracaj ulozenog novca, ti trzni centri sluze za pranje prljavog novca, sav ne cist novac se tako ubacuje u legalne tokove... pametnom dosta, a meni odgovara zato sto zivim na 300 metara od Plaze a imaju kuglanu.

J.

pre 12 godina

Bas divno, jos jedna sarena laza za narod, masina za isisavanje para. Evo, odmah ce Kragujevac da procveta i svima ce biti lepo. Neko je dole pomenuo da je uoci otvaranja Plaze zatvoreno na desetine (i vise) lokala, centar zvrji poluprazan, cak se i kafici po Glavnoj ulici zatvaraju (a oni su uvek opstajali, i u najgora vremena), znaju Kragujevcani i svi ostali koji dolaze ovamo.

electric_mojo

pre 12 godina

Jezivo sta nam rade...
Gastosi donose evre, Dinkic pozatvarao domace a otvorio strane banke da se ti novci vrate na Zapad.
Fiat otvori fabriku, dodju stranci i otvore trzni centar da se kragujevacke plate ispumpaju iz Srbije.
Sve u dogovoru i blagoslov nasih vajnih postpetooktobarskih politicara.

Miodrag

pre 12 godina

A šta bi sa onim u Kruševcu ?

Pa ovde barem ima toliko gastarbajtera, crnogoraca i ostalih snobova da mislim da bi se isplatio za godinu dana od otvaranja !!!

pmarmut

pre 12 godina

da se nadovezem na sagovornike.
U ovoj drzavi je sve planski unistavano da bi stranci dosli. A imali smo svoj lanac banaka koje suunistene necijim nalogom.
Farmaceutska industrija nam je bila jaka sad udjose predstavnici stranih kompanija i pocese da guse male.
Onda su zatvorili pekabetu c-market oduzeli da dodje stranac.
Sad na kraju nam ni nase Robne kuce ne valjaju nego otvaramo strancima vrata da kupe kajmak od zarade.
A bili smo lepa zemlja na brdovitom Balkanu.
p.s. za one koji su pitali kako ce se isplatiti, nek pogledaju u prethodnih 6 meseci koliko se butika zatvorilo u Rodi u KG-u. Tamo se sve zatvara a u Plazi otvara. Rodu ce okupirati kinezi i napraviti kineski TC.
Sramotno! Ali tuzno i istinito jer narod nema vise para za ovakve egzibicije. "Srce" ce se zatvoriti u Rodi a otvoriti u Plazi itd...

Slobodan

pre 12 godina

Bravo!
Ali kada će se otvoriti nešto drugo. Dokle više sa nametnutim potrebama. Može li neko da izađe i da kaže: "Sada imamo dovoljno tržnih centara!"
Hajde da napravimo još po jedan u svim srpskim selima i šta to suštinski menja? Ništa!!!
Svi znamo kakve investicije su u našem interesu, a to sigurno nisu razni tržni centri koje nam non-stop nude i uvaljuju.
Napravite neko energetsko postrojenje, fabriku, bolnicu, prugu, POKRENITE BILO ŠTA...osim hala u kojima će se prodavati hiperprodukovana roba iz celog sveta, sa kojom niko više na zna šta da radi!!!

maksimum018

pre 12 godina

@Alex

A na čijoj grbači se Beograd gradio posle drugog svetskog rata? Kolko ljudi ne razmišljaju, kukate kako dolaze ljudi iz provincije non stop i to vam smeta ali vam smeta i kad se nešto gradi po Srbiji, pa ne može to tako.

Petrunela

pre 12 godina

Otvara se Plaza, ali je zato u centru Kragujevca i okolnim gradovima zatvoreno na desetine lokala, prazni se TC Roda u centru grada. Iz šupljeg u prazno. Toliko o novim radnim mestima.

Nikola

pre 12 godina

@ Alex: ''Beograd radi, Srbija gradi''
Zbog tvoje izopacene logike (i ostalih koji dobijaju 5 sabirajuci 1 i 2) je ostatak Srbije (sve van Bgda) tu gde jeste.

Pametnjakovic

pre 12 godina

50 miliona evra? U soping centar? Nije ni cudo sto smo propali, nema mozga da se dovede neko sa bar 10 miliona koji ce investirati u proizvodnju, nema trgovine bez proizvodnje!

medjutim

pre 12 godina

Nismo mi nikad živeli bez brendova, i u vreme robnih kuća se znalo šta su brendovi i jurila se roba iz Trsta i komisiona.. Da ne pričamo o licenciranim "domaćim" brendovima kao što su Jafa keks, Mančmelou, Eurokrem, Kinder Lada, Tomi majonez..

Jedino što je onda postojalo više pravih domaćih brendova..

boban,nis

pre 12 godina

Prvo da cestitam Kragujevčanima na ovako lepom objektu!
Ali uvek kada se negde otvori neki tržni centar,ne može čovek da se ne pita da li je to dobro ili loše za jedan grad?Sve to lepo izgleda,milina je prošetati,popiti kaficu,pravi praznik za dušu i oči.Plašim se da je sve to samo prividno.Kad bi me pitao neko da li želim još neki tržni centar u svom gradu,moj odgovor bi ipak bio-ne.

Posmatrač

pre 12 godina

Koliko laži, ali s obzirom ko je u pitanju, i ne čudi. Prethodni izvođač je mogao da ispoštuje rokove, ali su se Izraelci povukli jer nisu imali para a konzorcijum banaka nije hteo da im da kredit. Kada su se ponovo vratili, našli su novog (jeftinijeg) izvođača.

crni domino

pre 12 godina

Lepa prilika da vidimo koliko je nasih proizvoda izlozeno za prodaju...
Nece nase gazde da otvaraju ovakve centre jer treba puno raditi a zarada nije brza, tesko se mulja, pa se ne isplati!

Milan

pre 12 godina

To koliko je koštao ovaj tržni centar Mišković je uzeo samo na kursne razlike. Setite se samo onog pada pa naglog skoka kursa na dan kad je rađena transakcija za Maksi. Al ne brinem se ja znaju jevreji da od 50 naprave 500 miliona za godinu dana.

King

pre 12 godina

Kragujevac je grad koji ce se najvise razvijati u sledecih par godina,zahvaljujuci FIAT-u i njegovim proizvodjacima komponenti za automobile,pa ce to vuci i ostale grane navise.Siguran sam da su Izraelci imali sve to u vidu kada su pravili studiju isplativosti,inace ne bi ulazili u takvu inveticiju.Zato,bravo za Kagujevac!to je grada sa svetlom buducnoscu...

nada

pre 12 godina

Trzni centri unistavaju male biznise.Oni lepo izgledaju ali malo ko moze sebi da dozvoli kupovinu u takvim centrima.Problem je sto se trgovina zasniva na jednom mestu sto je dobro za zaposlen narod.U Srbiji mnogi ne rade pa je tesko poverovati da ce centar raditi punom parom.

Petrunela

pre 12 godina

Otvara se Plaza, ali je zato u centru Kragujevca i okolnim gradovima zatvoreno na desetine lokala, prazni se TC Roda u centru grada. Iz šupljeg u prazno. Toliko o novim radnim mestima.

King

pre 12 godina

Kragujevac je grad koji ce se najvise razvijati u sledecih par godina,zahvaljujuci FIAT-u i njegovim proizvodjacima komponenti za automobile,pa ce to vuci i ostale grane navise.Siguran sam da su Izraelci imali sve to u vidu kada su pravili studiju isplativosti,inace ne bi ulazili u takvu inveticiju.Zato,bravo za Kagujevac!to je grada sa svetlom buducnoscu...

Zoran Bojic

pre 12 godina

Sada ce biti manja guzva u tc "Usce".:)
Inace se iz nekoliko gradova u Srbiji organizuje autobuski prevoz do trznih centara u Beogradu, kao sto se i svaka ekskurzija zavrsava posetom nekog trznog centra.
Narodni muzej ne radi 10 godina, ali srecom TC radi do 22 h !

detonator

pre 12 godina

Nije mi jasan ovaj komentar beograd radi a srbija se gradi.Najlakse je bilo otici iz svojih cuka na raznim obroncima planina i naseliti se u beograd pa se praviti velegradjaninom.Nama iz unutrasnjosti se smucio taj centralizam i to ulaganje u beograd.Ako ste zaboravili ili niste obavesteni Kragujevac je jos od Milosa Obrenovica povukao Srbiju u razvitak.Prve velike fabrike bile su u Kragujevcu.Svi koji iole znaju sta znaci autoindustrija znaju koliko to pokrece proizvodnju ostalih grana industrije a samim tim povecava standard.Nekadasnja Zastava je izdrzavala nekoliko gradova a ne samo Kragujevac.Dace Bog pa ce to uciniti i FIAT.Da je Kragujevac postao sinonim za ponovni povratak Srbije, sa dna, govori u prilog i otvaranje ne samo Plaza centra vec i jos mnogo cega u Kragujevcu.Opste je poznato da su Izraelci vodeci ekonomski strucnjaci i siguran sam da nece doci na teren gde nisu tri puta premerili svoj buduci obrt novca.Smesno je nabijati sve u Beograd a da nam ostatak Srbije postane savana.Sada je Kragujevac taj koji je povukao veliki kolac ali se iskreno nadam da ce sledeci biti Nis, Leskovac, Krusevac, Zajecar, Kraljevo...i mnogi drugi lepi gradovi Srbije.Urazumite se malo vi iz cuka koji ste ih zaboravili i zamenili za jeftini beogradski naglasak sa zaostalim recima iz svog kraja ( sta ti hvali umesto fali, di je umesto gde je , ondak umesto onda... ) i da ne nabrajam jos mnogo tih otkrivalica.Mozda ja jesam provincijalac iz Kragujevca i Sumadije ali sam ponosan na svoj grad i kada smo bili dolina gladi.Iz nasih provincijskih gradova su ljudi dosli 5. oktobra da bi vas oslobodili koji ste se ucaurili u svojim misijim rupama.Sve najbolje Srbiji i svim ostalim gradovima kao i Beogradu.Srdacan pozdrav iz Prve Srpske Prestonice, Ustavotvornog Grada , Srca Industrije Grada Kragujevca

Vjenceslav

pre 12 godina

Znači šoping centar? Trgovina... Još jedna institucija za izvlačenje kapitala iz zemlje. Taman posla da se otvori nekakav proizvodni pogon.

rocker

pre 12 godina

Opet Beograd radi, a Srbija se gradi... Strašno!
(Alex, 20. mart 2012 08:17)


Ocemu pricas momce.Ovo je privatnik naprvavio ulozio svojih 50 miliona evra.Nije Kragujevac zaduzio drzavu(drzava dala garancije) za 3 mosta ukupne vrednosti cirka 1 milijarda.Nece Kragujevac zaduziti drzavu za jos 1 milijardu E za metro.Taj Kragujevac ce izvoziti 5-6 puta vise nego Beograd,pa Vranje je u svojoj industriskoj zoni proizveo prosle godine 360 miliona Evra.
Sada ti meni odgovori sta BG proizvodi/izvozi osim PKB?
Nisam iz Kragujevca ali mi je stvarno toplo oko srca kada cujem da neki drugi grad iz Srbije osim BG i NS (koji nista ne proizvode) uspe,nadam se da ce Subotica krenuti stopama Kragujevca.

J.

pre 12 godina

Bas divno, jos jedna sarena laza za narod, masina za isisavanje para. Evo, odmah ce Kragujevac da procveta i svima ce biti lepo. Neko je dole pomenuo da je uoci otvaranja Plaze zatvoreno na desetine (i vise) lokala, centar zvrji poluprazan, cak se i kafici po Glavnoj ulici zatvaraju (a oni su uvek opstajali, i u najgora vremena), znaju Kragujevcani i svi ostali koji dolaze ovamo.

maksimum018

pre 12 godina

@Alex

A na čijoj grbači se Beograd gradio posle drugog svetskog rata? Kolko ljudi ne razmišljaju, kukate kako dolaze ljudi iz provincije non stop i to vam smeta ali vam smeta i kad se nešto gradi po Srbiji, pa ne može to tako.

nada

pre 12 godina

Trzni centri unistavaju male biznise.Oni lepo izgledaju ali malo ko moze sebi da dozvoli kupovinu u takvim centrima.Problem je sto se trgovina zasniva na jednom mestu sto je dobro za zaposlen narod.U Srbiji mnogi ne rade pa je tesko poverovati da ce centar raditi punom parom.

lozac

pre 12 godina

...pa ovo je bas razbesnelo beogradjane. alo bre pa vi ko da ste sa marsa. a kad za vikend donesete pune korpe od tatka i mamu , to vam ne smeta...covek pobegne iz sela, al selo iz coveka ,nikad...

sale

pre 12 godina

Znači šoping centar? Trgovina... Još jedna institucija za izvlačenje kapitala iz zemlje. Taman posla da se otvori nekakav proizvodni pogon.
(Vjenceslav, 20. mart 2012 09:29)

Pa otvorena je FAS i krece proizvodnja uskoro... ali je tebi i tebi slicnima to samo predizborna kampanja...
Otvorene su Yura fabrike u nisu i leskovcu, ali tebi i tebi slicnima je to izrabljivanje i robovlasnistvo...

Vi hocete srpsko radno vreme (od podne do 12, s dve pauze za kafu) a evropske plate, hocete svinjske polutke i sindikalna odmaralista, sve hocete samo necete da radite...

kg ole

pre 12 godina

Bravo za KG, grad u kojem se jedino nesto radi i gradi! Ne znam cemu negativni komentari, pa Jevreji koji su izmislili ekonomiju nisu toliko tupavi da ne povrate svoju investiciju-ne zanosite se Beogradjani. Sva pregolema administracija u Srbiji je smestena u Beogradu - grad koji samo trosi, a nista ne doprinosi. Vidim mnogi dusebriznici se javljaju, kazu sta ce to nama - ali u KGu su svi hoteli prebukirani strancima...

yoda

pre 12 godina

Prolazio sam par puta pored te gradjevine koja stvarno primamljivo deluje, medjutim kakvu ina funkciju ima pored toga sto je impresivna. Sta ce nam vise trznih centara. Pa ovde u Beogradu imamo ova dva i vise su nego dovoljna. Vecina ljudi dodju u TC da bleje, jer i u Beogradu u kome se skupilo najvise bogatih, mnoogo vise ima siromasnih kojima je previse da placaju 5000 i 10 000 za farmerke i da obicne pamucne majce placaju 1500 din ( ne mislim da omalovazavam nikoga, ove cene su navedene kao totalni apsurd u odnosu na kvalitet proizvoida). Volim Srbiju, Kragujevac, Sumadiju, ali je gorka istina da se sve teze zivi sto se vise udaljava iz Beograda (Cesto sam u tzv unutrasnjosti). Ljudi su takodje mnogo srdacniji, veseliji, ali zive na veresiju. Mnogo ljudi i hleb i mleko uzima na crtu, zivi mesec dana za 20 000 din. Za koga se onda otvaraju ovakvi trzni centri i za koga ce se otvarati (jos jedan delta city u BG-u, ova plaza u BG-u, itd)? Eto ga privid da se nesto gradi, da se zivi lepse, da cemo zbog blestavih izloga i sarenih laza koje nam uvaljuju pomisliti da smo se priblizili necem sto oni(politicari) zovu EVROPA ( a misle kako ce da se ovjde od davanja zemljista po nekoj banalno, ultra mega giga niskoj ceni). Muka mi je od te demagogije svih politicara. Uradite nesto, prvo uvedite red i zakone koji ce se postovati i PRIMENJIVATI, pa cemo onda raditi i investitori ce dolaziti sami, a mi cemo biti srecni. Uostalom udarna vest u medijima bi trebalo da bude kada se otvori neka fabrika, bolnica, proizvodni pogon, nesto sto je korisno, a ne nesto sto je poput Sindi Kraford iz najboljih dana: lepo, nedostizno i beskorisno. P.S. Mnogo bi lepo bilo kada bi se u KG-u, KV-u, Vranju, Nisu, BG-u i svim ostalim delovima srbije otvarala prvo postrojenja koja donose profit i radna mesta da bi ljudi imali pare da ih potrose a tek potom ovakve sarene laze. Zivela Srbija!

Cir Milos

pre 12 godina

(@King, 20. mart 2012 07:31)
------------------------------
Dragi Prijatelju, daleko je svetla buducnost kada su Kragujevac i Kragujevcani u pitanju... Gledajuci sa strane sve izgleda bajkovito, ali mi koji zivimo u njemu pribojavamo se vremena koje dolazi. Tacno je da se izgradjuju novi objekti, da se asfaltiraju ulice i radi na infrastrukturi, ali u ovom trenutku niko ne postavlja pitanje sta ce sa gradom biti kada sve to dodje na naplatu. Javna je tajna da je zaduzenost vec presla crvenu liniju... FIAT jeste firma koja je napravljena po svetskim standardima i uz Plazu, Roda Centar, stadion Cika Dacu, zatvoren bazen i jos mnogo toga, predstavlja pravi ukras grada, ali imajte u vidu i to da mladi inzenjeri u FIATu rade po 10 i vise sati dnevno, a da im je plata oko 30000 dinara... Dolaskom Italijana u Kragujevac, troskovi zivota su enormno skocili. Cene stanova za kupovinu i izdavanje su drasticno porasli, pa supruga (magistar prirodnih nauka) i ja (diplomirani masinski inzenjer), od svojih primanja na kraju meseca ostajemo na pozitivnoj nuli (izmirujemo sve dugove, ali ne uspevamo nista da ustedimo)... Nadam se da se moje i slutnje mnogih mojih sugradjana nece obistiniti, ali se pribojavam da nije tako i da ce jedine koristi od razvoja Kragujevca uz gradske vlastodrsce imati stranci koji su dosli ovde, ne da investiraju, vec da eksploatisu...

Lale

pre 12 godina

A na otvaranju će biti i Mladjan Dilkić!!! Neverovatno. Kakva zloupotreba ovog objekta u političku kampanju. Kakve veze ima ovaj što nam duguje po soma evrića, sa ovim objektom? Ali ko te pita, Verko je URS, Dilkić je URS, i Plaza će biti URS. Sve je URS. Molim Boga, svako jutro kad ustanem, samo da na ovim izborima URS ostane ispod cenzusa, pravim žurku ispred moje zgrade.

Pametnjakovic

pre 12 godina

50 miliona evra? U soping centar? Nije ni cudo sto smo propali, nema mozga da se dovede neko sa bar 10 miliona koji ce investirati u proizvodnju, nema trgovine bez proizvodnje!

medjutim

pre 12 godina

Nismo mi nikad živeli bez brendova, i u vreme robnih kuća se znalo šta su brendovi i jurila se roba iz Trsta i komisiona.. Da ne pričamo o licenciranim "domaćim" brendovima kao što su Jafa keks, Mančmelou, Eurokrem, Kinder Lada, Tomi majonez..

Jedino što je onda postojalo više pravih domaćih brendova..

KG x-man

pre 12 godina

dejan@ nece deltino, hrvati su bili izvodjaci radova, odmah su ubacili IDEA EXTRA prodavnicu i krasovu radnju... a za sve one koji se pitaju o studiji izvodljivosti da se novac povrati. evo odgovora... Izraelska gradjevinska mafija kao takva je vodeca u svetu, i soping centri tipa PLAZA, su nikli u Madjarskoj, Grckoj, Slovackoj, Bugarskoj... i ostalim zemljama gde se mogu potkupiti lokalne samouprave, i nigde nisu jurile profit a kamo li povracaj ulozenog novca, ti trzni centri sluze za pranje prljavog novca, sav ne cist novac se tako ubacuje u legalne tokove... pametnom dosta, a meni odgovara zato sto zivim na 300 metara od Plaze a imaju kuglanu.

KG

pre 12 godina

Aman boze dal je moguce sta sve pise narod, zal ako pisu mladi ove gluposti, plaza je trzni centar boze ima ga u svakoj drzavi i gradu obican trzni centar izgradio ga privatnik uzeo radnike i izvodjace koji mu odgovaraju otvara prodavnice ko plati dosao je kakve veze vlast politika i ostale glposti imaju sa tim.. tu smo gde smo zbog takvih stavova... samo se sve plasim da nikada niko od vas nije jeo krasovu cokoladu i pio cedevitu... nema potrebe pljuvati nesto sto valja.. u plazu ce ici onaj ko ima potrebe i novac napravljen je na tranzitnom mestu aman dal tolko negativnih komentara oko jedne prodavnice uzas. Kragujevac voljeni grad!!!!!

pmarmut

pre 12 godina

da se nadovezem na sagovornike.
U ovoj drzavi je sve planski unistavano da bi stranci dosli. A imali smo svoj lanac banaka koje suunistene necijim nalogom.
Farmaceutska industrija nam je bila jaka sad udjose predstavnici stranih kompanija i pocese da guse male.
Onda su zatvorili pekabetu c-market oduzeli da dodje stranac.
Sad na kraju nam ni nase Robne kuce ne valjaju nego otvaramo strancima vrata da kupe kajmak od zarade.
A bili smo lepa zemlja na brdovitom Balkanu.
p.s. za one koji su pitali kako ce se isplatiti, nek pogledaju u prethodnih 6 meseci koliko se butika zatvorilo u Rodi u KG-u. Tamo se sve zatvara a u Plazi otvara. Rodu ce okupirati kinezi i napraviti kineski TC.
Sramotno! Ali tuzno i istinito jer narod nema vise para za ovakve egzibicije. "Srce" ce se zatvoriti u Rodi a otvoriti u Plazi itd...

Kragujevac

pre 12 godina

Kragujevac krupnim stopama gazi u bolju buducnost i zarko zelimo da i ostali gradovi krenu nasim stopama.
Decentralizacija u toku...

Slobodan

pre 12 godina

Bravo!
Ali kada će se otvoriti nešto drugo. Dokle više sa nametnutim potrebama. Može li neko da izađe i da kaže: "Sada imamo dovoljno tržnih centara!"
Hajde da napravimo još po jedan u svim srpskim selima i šta to suštinski menja? Ništa!!!
Svi znamo kakve investicije su u našem interesu, a to sigurno nisu razni tržni centri koje nam non-stop nude i uvaljuju.
Napravite neko energetsko postrojenje, fabriku, bolnicu, prugu, POKRENITE BILO ŠTA...osim hala u kojima će se prodavati hiperprodukovana roba iz celog sveta, sa kojom niko više na zna šta da radi!!!

Nikola

pre 12 godina

@ Alex: ''Beograd radi, Srbija gradi''
Zbog tvoje izopacene logike (i ostalih koji dobijaju 5 sabirajuci 1 i 2) je ostatak Srbije (sve van Bgda) tu gde jeste.

purenjak

pre 12 godina

@Kragujevac je grad koji ce se najvise razvijati u sledecih par godina,zahvaljujuci FIAT-u i njegovim proizvodjacima komponenti za automobile,pa ce to vuci i ostale grane navise..Zato,bravo za Kagujevac!to je grada sa svetlom buducnoscu...
(King, 20. mart 2012 07:31)
Ne prijatelju...zahvaljujuci vlasti koja nenormalno gura pare u Kg dok pusta sve ostale gradove da propadnu...Ako se ne varam svoju sposobnost su privrednici iz Kg pokazali u proteklom periodu, pa je tako kg nazivan i "dolinom gladi"!! Secas se?

spokojan

pre 12 godina

Doobro je pop je na slici, to znači da je supermarket osveštan i da mogu da idem da trošim pare bez bojazni od zlih sila kapitalizma i jevrejskog lobija.

marinco

pre 12 godina

hahaha.. kaze covek opet beograd radi,a srbija se gradi... da li si ti svestan da sve druge opstine rade,a beograd se gradi? gde ide vecina novca iz svake opstine? u beograd! hvala bogu,neka se gradi srbija,a ne beograd.

Milan

pre 12 godina

To koliko je koštao ovaj tržni centar Mišković je uzeo samo na kursne razlike. Setite se samo onog pada pa naglog skoka kursa na dan kad je rađena transakcija za Maksi. Al ne brinem se ja znaju jevreji da od 50 naprave 500 miliona za godinu dana.

докле глупости

pre 12 godina

Јел може да прође један текст о Крагујевцу без те отрцане фразе "срце Шумадије"?Срце Шумадије је Топола,ако баш хоћете,а Крагујевац је периферија Шумадије.

Novosađanin

pre 12 godina

@Biznis model

60.000 m2 x 10 eura m2 x 12 mjeseci = 7,2 milijuna eura godišnje

Za 7 godina su u plusu.

Sine, jesi li ti siguran da će oni da izdrže 7 godina? Pa, ko ima para da kupuje 7 godina? Kod nas u NS je svaki drugi lokal u centru prazan i izdaje se. Već godinu dana i više. Kome ćete više da prodajete krpice i džidža-bidže?

LUENA

pre 12 godina

eto,dobih 9 minusa,valjda zato sto sam napisala da mi je bas drago da se otvorio u KG trzni centar.....dokle ce vise biti pakosti u ovoj zemlji??

Cera

pre 12 godina

A jel znate da će i Dinkić da prisustvuje ovom otvaranju! Pa da, kako bez njega da prodje ovakav dogadjaj, on je dodavao cigle, gurao kolica, ispravljao eksere, šalovao, ne ide sad da ga zaborave pa bez njega da prodje ova svečanost.
Znam da ova vest nije u specijalu Izbori 2012, i da možda zbog toga nećete da mi objavite ovaj komentar, ali ja pitam - kako se onda zove ovo što će Dinkić danas biti na otvaranju. Slučajno se tu našao, prolazio, pa da malo svrati kad je već tu. Ajdeeee

!

pre 12 godina

E, ubijate sa ovim komentarima za "popove". Prvo ovo nije pop, nego vladika sumadijski. Drugo, da li vam pada napamet da je npr. covek dobio sluzbenu - zvanicnu pozivnicu i da se na nju odazvao? Trece: nije vest o "popu", nego o trznom centru!

sumadinac atl

pre 12 godina

nisam citao komentare a za sad ih je 57. samo da naglasim da mislim da je plaza dobra stvar ali da kragujevcani nemaju para da pazare tami to je prvo.drugo ko se seca izbora 2008e on zna da je verko iste dobio.upravo na plazi. a onda je sve stalo.radnici nisu dobijali plate. neke dve godine niko nista tu nije radio a sada ce urs demagozi da pricaju kako su oni napravili bazen i plazu. ako nekome treba 4 god da zavrsi nesto sto je planirano za 13 mseci onda zapisite sad njihova obecanja i znajte da ce se dogoditi 2016e.vec vidim vojsku urs na komentarima kako hvale a to uglavnom nema veze sa kragujevcanima. znam da ovo fijatovi kooperanti dovode direktore iz bg ili ns a oni pricaji kako zaposljavaju kragujevcane.450 ljudi koji ce raditi u plazi je po spisku od gradonacelnika. nije tu bilo konkursa nazalost. pozdrav od sumadinca koji je otisao i ne zali(kad vidim sta se radi...)

boban,nis

pre 12 godina

Prvo da cestitam Kragujevčanima na ovako lepom objektu!
Ali uvek kada se negde otvori neki tržni centar,ne može čovek da se ne pita da li je to dobro ili loše za jedan grad?Sve to lepo izgleda,milina je prošetati,popiti kaficu,pravi praznik za dušu i oči.Plašim se da je sve to samo prividno.Kad bi me pitao neko da li želim još neki tržni centar u svom gradu,moj odgovor bi ipak bio-ne.

Miodrag

pre 12 godina

A šta bi sa onim u Kruševcu ?

Pa ovde barem ima toliko gastarbajtera, crnogoraca i ostalih snobova da mislim da bi se isplatio za godinu dana od otvaranja !!!

Pero iz Svedske

pre 12 godina

hoce li biti u Plaza Centru nesto od srpskih brendova za kupiti? Prosetao sam se Uscem u Beogradu uzduz i popreko i uspeo sam na kraju da nadem samo jednu prodavnicu robe sto se zove Ketrin, koja je prodavala srpski brend odece ( proizvedeno u Srbiji ). Ja sam u Ketrin poveo rodenu sestru i dve sestre od tetke da im kupim sve sto zele. Rekli su mi u Ketrinu da lose posluju jer Srbi ne vole srpske brendove.

Srbi su inace jako dobri u ulaganja svog tesko zaradenog novca u talijansku tekstilnu industriju i njemacku automoto industriju. Treba Srbe poslati nazad u skolu da se nauce nesto o ekonomiji.

Goran L.

pre 12 godina

Lepo je sto se otvorio trzni centar sa bioskopima,ali zelim da vam kazem a i da javnost zna,nije u pitanju nikakav Izrael,nego Bosanac koji je registrovao firmu u Izraelu.
Braca "plaza" projekata su Latinovici i grade ih u Spaniji,CG(kod poste)...
Izrael je postao izgleda zesca praonica,s obzirom da CK(PC usce) nije doziveo kulu,nego samo visoko profitabilan objekat.Na kraju se ispostavilo da nije bilo nikavih izraelaca.
Ako Rusija dopusta,da se stvara mafija,mi nemamo nista protiv,ali ne moze profit da se izvlaci i da zavrsava u bosni.
Korupcija je od istog vlasnika jedva legalizovana kod Jesica kojem jedino skidam kapu sto se tice DS-a,ali u Indjiji,kao i u Budvi,primer ove firme gradjevinske je isti.
U budvi je vec izbila afera,ali kod nas nikako da se pokrene i rasvetle cinjenice.Nije problem da mediji rade posao poreske uprave u srbiji,ali nema druge.
Ja ne kapiram da "PLAZA" POKUSAVA DA SE PREDSTAVI KAO INVESTICIJA NEKE DRZAVE.
PRANJE U RUSIJI,SPANIJI,BOSNI,SRBIJI,CG...

Gane

pre 12 godina

A jel su se dogovorili sa Izraelcima da tu negde opale i jedan "krstić" od 76 metara. Čisto kao simbolika. Judaizam i pravoslavlje, uhhhh ježim se. Verko reaguj odma. Ne gubi vreme.

milos

pre 12 godina

@ J.

A sta si ti uradio da Kragujevac procveta i bude nam svima lepo?
Sta su uradili drugi gradjani Kragujevca i Srbije?

Ako budete cekali da vam sve padne sa neba i da vam drzava da 1000 evra od akcija daleko cete dogurati, samo nemojte da kukate!

electric_mojo

pre 12 godina

Jezivo sta nam rade...
Gastosi donose evre, Dinkic pozatvarao domace a otvorio strane banke da se ti novci vrate na Zapad.
Fiat otvori fabriku, dodju stranci i otvore trzni centar da se kragujevacke plate ispumpaju iz Srbije.
Sve u dogovoru i blagoslov nasih vajnih postpetooktobarskih politicara.

hrvoje

pre 12 godina

Pozdravljam otvaranje trznog centra u Kg mada ne znam sa kojim platama ce gradjani moci da kupuju.Inace cuveni Verko je privatizovao grad,prica se se svuda.

Posmatrač

pre 12 godina

Koliko laži, ali s obzirom ko je u pitanju, i ne čudi. Prethodni izvođač je mogao da ispoštuje rokove, ali su se Izraelci povukli jer nisu imali para a konzorcijum banaka nije hteo da im da kredit. Kada su se ponovo vratili, našli su novog (jeftinijeg) izvođača.

crni domino

pre 12 godina

Lepa prilika da vidimo koliko je nasih proizvoda izlozeno za prodaju...
Nece nase gazde da otvaraju ovakve centre jer treba puno raditi a zarada nije brza, tesko se mulja, pa se ne isplati!

Realko

pre 12 godina

Garant im je SPC prodala zemlju... tako se radi u Hrvatkoj... drzava da crkvi zemljiste za gradnju hramova i skola, a oni prodaju nekom za biznis hehe

Ministar bivsi vojni

pre 12 godina

Da, vlasnici JESU IZraelci, pise im na sajtu.
Pisalo je i da su vlasnici parcele u Kneza Milosa, broj 94-98
Da nije generalstab u pitanju?
To mu dodje kao kompenzacija za satelitski rad ministra vojnog.

monarhista_BG

pre 12 godina

Prvo, iskrene čestitke Kragujevcu na novim radnim mestima. Drugo, ovde se Beograd poteže iako nije tema. Ono što je važno da znate, Beograd ne samo da doprinosi, nego stvara preko 60 posto UKUPNOG SRPSKOG BRUTO DRUŠTVENOG PROIZVODA, dok ostatak Srbije koji je nekoliko puta veći od beograda stvara manje od 40. Mislite o tome i ne ujedajte onoga ko vas hrani.

Ariel

pre 12 godina

(Cir Milos, 20. mart 2012 10:01) BRAVO MAJSTORE!

Ljudi, ziva je istina sta je ovaj covek reko', verujte. Ja sam iz Kragujevca, nema potrebe da lazem. Ovde praznu slamu mlate ove stranacke marionete pa ili pricaju bajke ili pljuju sve sto stignu.

odliveni mozak

pre 12 godina

bolje je napraviti nesto nego nista. uvek.

ako nista, dobija se privid mogucnosti izbora, i privid da stvari krecu na bolje.

pominje se u tekstu da je trzni centar razlog mladima da ostanu u kragujevcu, malo je to preterano, jedna prodavnica vise ili manje, nije to bitno, dok fabrike stoje, a gladni radnici magnohroma su krenuli put beograda, samo koju desetinu kilometara pored kragujevca.

vise bi srece i radosti bilo da se otvorila jos jedna velika fabrika.

No_coment

pre 12 godina

Lepo sto se otvorio novi trzni centar, a i svidja mi se kako izgleda. Medjutim, ne dopada mi se to sto ce zahvaljujuci tome mnogo malih radnji biti ugaseno i sto se novac odliva strancima u dzepove i odlazi iz Srbije.

Takodje bih bio mnogo radosniji da se otvorila nova fabrika ili zapocela neka poljoprivredna proizvodnja za izvoz jer ekonomija Srbije na zalost uglavnom funkcionise u lokalu. Tako da je, sve u svemu, ovakvo ispumpavanje iz ionako slabasnih finansijskih izvora pucanje sebi u nogu.

Beogradjanin

pre 12 godina

Hvala bogu da se i u Srbiji nesto gradi, a ne samo po Beogradu. Valjda cete sad malo manje da opsedate beogradske shopping centre svakog vikenda. Iskreno vise ne mogu da svarim te kolicine automobila iz unutrasnjosti koji svakog vikenda prave haos po Beogradu. :)

Mirjana

pre 12 godina

Ovo je moja poruka Beogradu, da kada imate efikasnu administraciju, kada imate brze odgovore i kada se lako dolazi do dozvola, tada se lako dolazi i do investicija", rekao je Meger.
Šta više reći. Stvarno, red je da ovi republički lideri prestanu da svojataju Kragujevac. Da lokalna vlast nije skupila hrabrost i raselila celo jedno naselje barak obezbedivši pri tom stanove iste kvadrature za stanare, gde bi bila Plaza. Da lokalna vlast nije donela propise koji nude pogodnosti za investitore, olakšala administraciju u najvećoj meri i pokazala se kao pouzdan partner, Kragujevac bi ostao dolina gladi, a sada je najrazvijeniji grad u Srbiji.

Boki1122

pre 12 godina

(Alex, 20. mart 2012 08:17)

Pa odvojte se onda od ostatka Srbije i zivite od svog "rada" kad vam cak i ovo smeta. Niko nece ni rec da vam kaze a kamoli zaustavi u nameri.

Tamo gde je Rudnik, Milanovac grad

pre 12 godina

@dokle glupostiPrijatelju u pravu si, Topola jeste geografski gledano srce Sumadije, ali reci da je Kragujevac periferija Sumadije je kao reci da je Madrid periferija Spanije. Narocito me zbunjuje veci broj pluseva za takvu ocenu. Dakle za neupucene, granice Sumadije su na severu Sava i Dunav, na jugu Zapadna Morava, na istoku Velika Morava i na zapadu Kolubara. U tim granicama Kragujevac nikako ne moze biti periferija Sumadije. Pozdrav svim Sumadincima i Sumadiji najlepsoj zemlji na svetu.

Seljacina iz Juzne Provincije Nis

pre 12 godina

@aca bgd
Ali onda bi Beograd imao manje od 60 hilj stanovnika i vise bi bio palanka nego grad !
PS: Beograd ima ukupno 15000 radnika u proizvodnji i slovima: petnaesthiljada !!!
Odn. sva preduzeca od znacaja su registrovana u Bg i to je razlog vaseg udela u tzv proizvodnji magle!
Juzna Srbija Republika, Sumadija Republika,Sandzak republika, Vojvodina Republika i da vidimo koga cete da muzete nakon toga !

Ivan D.

pre 12 godina

дрво се сече на златибору, а фактурише се у србијашумама у београду.
тако би онај сироти дрвосеча из нове вароши, да му није директора из београда да му зарађује паре за његову плату, цркао од глади. а он још незадовољан. ц-ц-ц

gole

pre 12 godina

sad sam se vratio iz te famozne plaze I DA NIJE TRAGICNO BILO BI SMESNO Milijon ljudi dosli na otvaranje a ne znaju ni zasta su dosli u sred radnog vremena doslo pola besposlene srbije da proseta tamo nema ni jedan srpski brend prosecne cipele kao cela srpska plata a IDEA SLAG NA TORTU sa sloganom kragujevac u srcu srbije a idea u srcu kragujevca "tragicno" hrane nas podravkom i ostalim hrvackim *********** jadni smo mi kad cekamo da nas idea nahrani BICE LJUDI TAMO JOS 2 DANA A POSLE....

Kragujevac

pre 12 godina

Do juce "Dolina gladi" a od skoro sa ponosom isticemo da smo Kragujevcani.
Najiskrenije zelim svim gradovima sirom Srbije da se razviju bar koliko i Kragujevac u poslednjih par godina!

Ломброзо

pre 12 godina

Фиат, индустријска зона у Грошници, Плаза, ауто-пут до Крагујевца...а где је Краљево?! Док се екипа са слика шетка по Плази, радници Магнохрома су ноћас пешке кренули за Београд, тражећи своје јадне и бедне плате. За задњих 15 година у Краљево је стигло 40 000 избеглица, једина "фабрика" која ради је пијац и ни једна власт није ништа учинила да помогне овом сиромашном граду. Ватерполисти Краљева се сваке године пласирају у прву лигу и истог тренутка испадају, јер град нема затворен базен. Одбојкашки клуб Рибница игра европске утакмице у Врњачкој бањи, јер град нема халу. У Крагујевачку Заставу је за 10 година уложено 500 милиона евра државних субвенција, а Краљевачки Магнохром, Фабрика вагона, Кисикана, Јасен, Папир-промет...су пуштени низ воду. Хвала државо!

....Realno.gledaMo....

pre 12 godina

alo kakvi mladi imam 18.godina koje pare da trosim u plazi?! odem da vidim jel ima jedna igrica 5000 kosta,ma ajde bezi,odakle mi pare,ja tamo mogu da odem samo u bioskop,ostalo je skupo

Sasa

pre 12 godina

@aca bgd
Potpuno se slažem sa Acom iako nisam Beograđanin. Ja sam iz Šumadije i mislim da kada bi se svi koji su otišli u Beograd, vratili u svoje rodne krajeve bilo bi bolje i tim rodnim krajevima, a bogami i Beograđanima. Ne zbog toga što su u Beograd stugli samo seljaci, stigli su bogami i oni koji su znatno oplemenili taj grad, već zbog toga što je Beograd naprosto predimenzioniran grad i mnogo bi bio prijatniji za život da ima jedno 500.000 ljudi manje. A tih 500.000 bi mnogo značilo ostatku Srbije.

ivan

pre 12 godina

Zabava za sirotinju..

Setace se ljudi par meseci, neko ce
nesto da kupi,da bi rekao da je tamo kupio.
Pa ce se polako smanjivati broj zaposlenih,
pa ce i radnje polako da se zatvaraju..

Puci ce kao Roda Centar..

Jednostavno,Kragujevac nema taj gabarit potrosnje.

Miroslav

pre 12 godina

Ja nikako da shvatim kakve veze ima trzni centar sa razvojem grada ili cak regiona. Moze ako je ultra ekskluzivan i renomiran poput Harrods-a, pa privlaci strance u shoping turizam. Ovakav kakav je u Kragujevcu nece podici BDP grada za promil. Moglo bi da Kragujevcani imaju velike mesecne ustede pa ce da povecaju potrosnju u buticima, bioskopima i kuglanama koje nisu imali. Ali sa obzirom da tamo ljudi sastavljaju kraj sa krajem (izvinjavam se ako gresim), oni ce taj novac koji ostave u "Plazi" zakinuti na nekom drugom mestu (kafic, poslasticarnica, lokalna samoposluga, cevapdzirnica...)i obrt novca u gradu ostaje isti. Ne pljujem ovu investiciju (cak suprotno pozdravljam je) ali smatram da je entuzijazam neopravdan, ovo nece poboljsati zivot stanovnika kragujevca bez obzira sta pricali. Naravno mozda nisam upucen, mozda Kragujevcani zaista imaju visak novca koji ce trositi na nove sadrzaje i dodati novu dinamiku gradskoj ekonomiji.

Andrijana

pre 12 godina

Pop je Vladika Šumadijski i uredno je dobio pozivnicu na koju se odazvao jer se u Kragujevcu popovi, policija i narod druže i viđaju a nisu protivnici jedni drugima.
Kakva polemika oko jednog tržnog centra! Svaka čast! Muka mi je više od plaćanja 150 dinara takse na autobuskoj stanici u Beogradu, a dođem gotovo uvek zato što moram, zato što završavam administrativne poslove, za sebe ili svoju firmu. Ali to se niko ne pita. Bolje da u jednoj opštini ili gradu bilo ko bilo šta dobro i unosno radi, nego da država finansira iz republičkog budžeta grad (čitaj region) sa najviše para, a ostalima daje na slamčicu. E pa, dragi moji, u Kragujevcu je privreda i te kako razvijena, i imamo mi para koje smo sami zaradili, dovoljno da ih potrošimo i u Beogradu i u ovom tržnom centru. Ako to nekom smeta meni je drago što se taj isti kida.

Milos Milojkovic

pre 12 godina

"Prvo, iskrene čestitke Kragujevcu na novim radnim mestima. Drugo, ovde se Beograd poteže iako nije tema. Ono što je važno da znate, Beograd ne samo da doprinosi, nego stvara preko 60 posto UKUPNOG SRPSKOG BRUTO DRUŠTVENOG PROIZVODA, dok ostatak Srbije koji je nekoliko puta veći od beograda stvara manje od 40. Mislite o tome i ne ujedajte onoga ko vas hrani.
(monarhista_BG, 20. mart 2012 20:51)"
Bas me zanima sta to Beograd proizvodi ,znam da muze celu Srbiju. *****

Alex Leskovac

pre 12 godina

@monarhista_BG
Beograd nikako ne stvara 60% drustvenog dohodka Srbije!
U Beogradu su samo registrovane sve velike firme iz Srbije, i to je samo privid da Beograd stvara nesto!!!
Samo jedan primer iz ½di su nasi novci¨ : NIS je registrovan u Bg i tu placa porez, a rafinerije i naftne rupe su u Banatu (nekada je bio registrovan u Novom Sadu umesto u Pancevu i Zrenjaninu).

Bane

pre 12 godina

@ Sasa
Hvala bogu pa neko razmislja svojom glavom za razliku od ovi ostali dosljaka koji misle da lupanjem minusa opravdavaju svoj boravak u Beogradu.

Sto se tice proizvodnje pogledajte malo London, NY ili Pariz... sta oni to "proizvode"? Neverovatna je mrznja prema Beogradu i beogradjanima a onda svaki vikend trce u Beograd. jos gori su ovi prikriveni "beogradjani" koji zive u Beogradu a pljuju po istom i starosedeocima.

Sto se tice Plaze, od sveg srca vam zelim da je sto vise posecujete a sto manje TC Usce, TC Deltu...

Amtiprotivan

pre 12 godina

Samo mi objasnite šta je tražilo svešteno lice (bez obzira na svoju hijerarhiju)na svečanom činu otvaranja???!!!
Ova činjenica više govori o mentalnoj bedi u Srbiji, nego bilo šta drugo!

Milos

pre 12 godina

Pa naravno da beograd proizvodi toliko kad se sve gura u beograd. Ali dolazi novo vreme, ima vi iz beograda da molite da kupite neki kucerak u nekom selu, ima da pasete. Najveci nesposobnjakovici za zivot dolzae iz beograda!

Monarhista_BG

pre 12 godina

Nastavite da lupate minuse, umesto da uzmete nešto da radite i da promenite sivilo u kome živite. Ovo su proverivi i zvanični podaci. Ko hoće može da zna, ko neće, nema mu pomoći.

Beogradjanin

pre 12 godina

Hvala bogu da se i u Srbiji nesto gradi, a ne samo po Beogradu. Valjda cete sad malo manje da opsedate beogradske shopping centre svakog vikenda. Iskreno vise ne mogu da svarim te kolicine automobila iz unutrasnjosti koji svakog vikenda prave haos po Beogradu. :)

purenjak

pre 12 godina

@Kragujevac je grad koji ce se najvise razvijati u sledecih par godina,zahvaljujuci FIAT-u i njegovim proizvodjacima komponenti za automobile,pa ce to vuci i ostale grane navise..Zato,bravo za Kagujevac!to je grada sa svetlom buducnoscu...
(King, 20. mart 2012 07:31)
Ne prijatelju...zahvaljujuci vlasti koja nenormalno gura pare u Kg dok pusta sve ostale gradove da propadnu...Ako se ne varam svoju sposobnost su privrednici iz Kg pokazali u proteklom periodu, pa je tako kg nazivan i "dolinom gladi"!! Secas se?

monarhista_BG

pre 12 godina

Prvo, iskrene čestitke Kragujevcu na novim radnim mestima. Drugo, ovde se Beograd poteže iako nije tema. Ono što je važno da znate, Beograd ne samo da doprinosi, nego stvara preko 60 posto UKUPNOG SRPSKOG BRUTO DRUŠTVENOG PROIZVODA, dok ostatak Srbije koji je nekoliko puta veći od beograda stvara manje od 40. Mislite o tome i ne ujedajte onoga ko vas hrani.

докле глупости

pre 12 godina

Јел може да прође један текст о Крагујевцу без те отрцане фразе "срце Шумадије"?Срце Шумадије је Топола,ако баш хоћете,а Крагујевац је периферија Шумадије.

King

pre 12 godina

Kragujevac je grad koji ce se najvise razvijati u sledecih par godina,zahvaljujuci FIAT-u i njegovim proizvodjacima komponenti za automobile,pa ce to vuci i ostale grane navise.Siguran sam da su Izraelci imali sve to u vidu kada su pravili studiju isplativosti,inace ne bi ulazili u takvu inveticiju.Zato,bravo za Kagujevac!to je grada sa svetlom buducnoscu...

nada

pre 12 godina

Trzni centri unistavaju male biznise.Oni lepo izgledaju ali malo ko moze sebi da dozvoli kupovinu u takvim centrima.Problem je sto se trgovina zasniva na jednom mestu sto je dobro za zaposlen narod.U Srbiji mnogi ne rade pa je tesko poverovati da ce centar raditi punom parom.

Petrunela

pre 12 godina

Otvara se Plaza, ali je zato u centru Kragujevca i okolnim gradovima zatvoreno na desetine lokala, prazni se TC Roda u centru grada. Iz šupljeg u prazno. Toliko o novim radnim mestima.

!

pre 12 godina

E, ubijate sa ovim komentarima za "popove". Prvo ovo nije pop, nego vladika sumadijski. Drugo, da li vam pada napamet da je npr. covek dobio sluzbenu - zvanicnu pozivnicu i da se na nju odazvao? Trece: nije vest o "popu", nego o trznom centru!

Vjenceslav

pre 12 godina

Znači šoping centar? Trgovina... Još jedna institucija za izvlačenje kapitala iz zemlje. Taman posla da se otvori nekakav proizvodni pogon.

J.

pre 12 godina

Bas divno, jos jedna sarena laza za narod, masina za isisavanje para. Evo, odmah ce Kragujevac da procveta i svima ce biti lepo. Neko je dole pomenuo da je uoci otvaranja Plaze zatvoreno na desetine (i vise) lokala, centar zvrji poluprazan, cak se i kafici po Glavnoj ulici zatvaraju (a oni su uvek opstajali, i u najgora vremena), znaju Kragujevcani i svi ostali koji dolaze ovamo.

Kragujevac

pre 12 godina

Kragujevac krupnim stopama gazi u bolju buducnost i zarko zelimo da i ostali gradovi krenu nasim stopama.
Decentralizacija u toku...

maksimum018

pre 12 godina

@Alex

A na čijoj grbači se Beograd gradio posle drugog svetskog rata? Kolko ljudi ne razmišljaju, kukate kako dolaze ljudi iz provincije non stop i to vam smeta ali vam smeta i kad se nešto gradi po Srbiji, pa ne može to tako.

Gane

pre 12 godina

A jel su se dogovorili sa Izraelcima da tu negde opale i jedan "krstić" od 76 metara. Čisto kao simbolika. Judaizam i pravoslavlje, uhhhh ježim se. Verko reaguj odma. Ne gubi vreme.

sale

pre 12 godina

Znači šoping centar? Trgovina... Još jedna institucija za izvlačenje kapitala iz zemlje. Taman posla da se otvori nekakav proizvodni pogon.
(Vjenceslav, 20. mart 2012 09:29)

Pa otvorena je FAS i krece proizvodnja uskoro... ali je tebi i tebi slicnima to samo predizborna kampanja...
Otvorene su Yura fabrike u nisu i leskovcu, ali tebi i tebi slicnima je to izrabljivanje i robovlasnistvo...

Vi hocete srpsko radno vreme (od podne do 12, s dve pauze za kafu) a evropske plate, hocete svinjske polutke i sindikalna odmaralista, sve hocete samo necete da radite...

Realko

pre 12 godina

Garant im je SPC prodala zemlju... tako se radi u Hrvatkoj... drzava da crkvi zemljiste za gradnju hramova i skola, a oni prodaju nekom za biznis hehe

pmarmut

pre 12 godina

da se nadovezem na sagovornike.
U ovoj drzavi je sve planski unistavano da bi stranci dosli. A imali smo svoj lanac banaka koje suunistene necijim nalogom.
Farmaceutska industrija nam je bila jaka sad udjose predstavnici stranih kompanija i pocese da guse male.
Onda su zatvorili pekabetu c-market oduzeli da dodje stranac.
Sad na kraju nam ni nase Robne kuce ne valjaju nego otvaramo strancima vrata da kupe kajmak od zarade.
A bili smo lepa zemlja na brdovitom Balkanu.
p.s. za one koji su pitali kako ce se isplatiti, nek pogledaju u prethodnih 6 meseci koliko se butika zatvorilo u Rodi u KG-u. Tamo se sve zatvara a u Plazi otvara. Rodu ce okupirati kinezi i napraviti kineski TC.
Sramotno! Ali tuzno i istinito jer narod nema vise para za ovakve egzibicije. "Srce" ce se zatvoriti u Rodi a otvoriti u Plazi itd...

marinco

pre 12 godina

hahaha.. kaze covek opet beograd radi,a srbija se gradi... da li si ti svestan da sve druge opstine rade,a beograd se gradi? gde ide vecina novca iz svake opstine? u beograd! hvala bogu,neka se gradi srbija,a ne beograd.

kg ole

pre 12 godina

Bravo za KG, grad u kojem se jedino nesto radi i gradi! Ne znam cemu negativni komentari, pa Jevreji koji su izmislili ekonomiju nisu toliko tupavi da ne povrate svoju investiciju-ne zanosite se Beogradjani. Sva pregolema administracija u Srbiji je smestena u Beogradu - grad koji samo trosi, a nista ne doprinosi. Vidim mnogi dusebriznici se javljaju, kazu sta ce to nama - ali u KGu su svi hoteli prebukirani strancima...

LUENA

pre 12 godina

eto,dobih 9 minusa,valjda zato sto sam napisala da mi je bas drago da se otvorio u KG trzni centar.....dokle ce vise biti pakosti u ovoj zemlji??

Nikola

pre 12 godina

@ Alex: ''Beograd radi, Srbija gradi''
Zbog tvoje izopacene logike (i ostalih koji dobijaju 5 sabirajuci 1 i 2) je ostatak Srbije (sve van Bgda) tu gde jeste.

detonator

pre 12 godina

Nije mi jasan ovaj komentar beograd radi a srbija se gradi.Najlakse je bilo otici iz svojih cuka na raznim obroncima planina i naseliti se u beograd pa se praviti velegradjaninom.Nama iz unutrasnjosti se smucio taj centralizam i to ulaganje u beograd.Ako ste zaboravili ili niste obavesteni Kragujevac je jos od Milosa Obrenovica povukao Srbiju u razvitak.Prve velike fabrike bile su u Kragujevcu.Svi koji iole znaju sta znaci autoindustrija znaju koliko to pokrece proizvodnju ostalih grana industrije a samim tim povecava standard.Nekadasnja Zastava je izdrzavala nekoliko gradova a ne samo Kragujevac.Dace Bog pa ce to uciniti i FIAT.Da je Kragujevac postao sinonim za ponovni povratak Srbije, sa dna, govori u prilog i otvaranje ne samo Plaza centra vec i jos mnogo cega u Kragujevcu.Opste je poznato da su Izraelci vodeci ekonomski strucnjaci i siguran sam da nece doci na teren gde nisu tri puta premerili svoj buduci obrt novca.Smesno je nabijati sve u Beograd a da nam ostatak Srbije postane savana.Sada je Kragujevac taj koji je povukao veliki kolac ali se iskreno nadam da ce sledeci biti Nis, Leskovac, Krusevac, Zajecar, Kraljevo...i mnogi drugi lepi gradovi Srbije.Urazumite se malo vi iz cuka koji ste ih zaboravili i zamenili za jeftini beogradski naglasak sa zaostalim recima iz svog kraja ( sta ti hvali umesto fali, di je umesto gde je , ondak umesto onda... ) i da ne nabrajam jos mnogo tih otkrivalica.Mozda ja jesam provincijalac iz Kragujevca i Sumadije ali sam ponosan na svoj grad i kada smo bili dolina gladi.Iz nasih provincijskih gradova su ljudi dosli 5. oktobra da bi vas oslobodili koji ste se ucaurili u svojim misijim rupama.Sve najbolje Srbiji i svim ostalim gradovima kao i Beogradu.Srdacan pozdrav iz Prve Srpske Prestonice, Ustavotvornog Grada , Srca Industrije Grada Kragujevca

Mirjana

pre 12 godina

Ovo je moja poruka Beogradu, da kada imate efikasnu administraciju, kada imate brze odgovore i kada se lako dolazi do dozvola, tada se lako dolazi i do investicija", rekao je Meger.
Šta više reći. Stvarno, red je da ovi republički lideri prestanu da svojataju Kragujevac. Da lokalna vlast nije skupila hrabrost i raselila celo jedno naselje barak obezbedivši pri tom stanove iste kvadrature za stanare, gde bi bila Plaza. Da lokalna vlast nije donela propise koji nude pogodnosti za investitore, olakšala administraciju u najvećoj meri i pokazala se kao pouzdan partner, Kragujevac bi ostao dolina gladi, a sada je najrazvijeniji grad u Srbiji.

rocker

pre 12 godina

Opet Beograd radi, a Srbija se gradi... Strašno!
(Alex, 20. mart 2012 08:17)


Ocemu pricas momce.Ovo je privatnik naprvavio ulozio svojih 50 miliona evra.Nije Kragujevac zaduzio drzavu(drzava dala garancije) za 3 mosta ukupne vrednosti cirka 1 milijarda.Nece Kragujevac zaduziti drzavu za jos 1 milijardu E za metro.Taj Kragujevac ce izvoziti 5-6 puta vise nego Beograd,pa Vranje je u svojoj industriskoj zoni proizveo prosle godine 360 miliona Evra.
Sada ti meni odgovori sta BG proizvodi/izvozi osim PKB?
Nisam iz Kragujevca ali mi je stvarno toplo oko srca kada cujem da neki drugi grad iz Srbije osim BG i NS (koji nista ne proizvode) uspe,nadam se da ce Subotica krenuti stopama Kragujevca.

KG x-man

pre 12 godina

dejan@ nece deltino, hrvati su bili izvodjaci radova, odmah su ubacili IDEA EXTRA prodavnicu i krasovu radnju... a za sve one koji se pitaju o studiji izvodljivosti da se novac povrati. evo odgovora... Izraelska gradjevinska mafija kao takva je vodeca u svetu, i soping centri tipa PLAZA, su nikli u Madjarskoj, Grckoj, Slovackoj, Bugarskoj... i ostalim zemljama gde se mogu potkupiti lokalne samouprave, i nigde nisu jurile profit a kamo li povracaj ulozenog novca, ti trzni centri sluze za pranje prljavog novca, sav ne cist novac se tako ubacuje u legalne tokove... pametnom dosta, a meni odgovara zato sto zivim na 300 metara od Plaze a imaju kuglanu.

sumadinac atl

pre 12 godina

nisam citao komentare a za sad ih je 57. samo da naglasim da mislim da je plaza dobra stvar ali da kragujevcani nemaju para da pazare tami to je prvo.drugo ko se seca izbora 2008e on zna da je verko iste dobio.upravo na plazi. a onda je sve stalo.radnici nisu dobijali plate. neke dve godine niko nista tu nije radio a sada ce urs demagozi da pricaju kako su oni napravili bazen i plazu. ako nekome treba 4 god da zavrsi nesto sto je planirano za 13 mseci onda zapisite sad njihova obecanja i znajte da ce se dogoditi 2016e.vec vidim vojsku urs na komentarima kako hvale a to uglavnom nema veze sa kragujevcanima. znam da ovo fijatovi kooperanti dovode direktore iz bg ili ns a oni pricaji kako zaposljavaju kragujevcane.450 ljudi koji ce raditi u plazi je po spisku od gradonacelnika. nije tu bilo konkursa nazalost. pozdrav od sumadinca koji je otisao i ne zali(kad vidim sta se radi...)

Goran L.

pre 12 godina

Lepo je sto se otvorio trzni centar sa bioskopima,ali zelim da vam kazem a i da javnost zna,nije u pitanju nikakav Izrael,nego Bosanac koji je registrovao firmu u Izraelu.
Braca "plaza" projekata su Latinovici i grade ih u Spaniji,CG(kod poste)...
Izrael je postao izgleda zesca praonica,s obzirom da CK(PC usce) nije doziveo kulu,nego samo visoko profitabilan objekat.Na kraju se ispostavilo da nije bilo nikavih izraelaca.
Ako Rusija dopusta,da se stvara mafija,mi nemamo nista protiv,ali ne moze profit da se izvlaci i da zavrsava u bosni.
Korupcija je od istog vlasnika jedva legalizovana kod Jesica kojem jedino skidam kapu sto se tice DS-a,ali u Indjiji,kao i u Budvi,primer ove firme gradjevinske je isti.
U budvi je vec izbila afera,ali kod nas nikako da se pokrene i rasvetle cinjenice.Nije problem da mediji rade posao poreske uprave u srbiji,ali nema druge.
Ja ne kapiram da "PLAZA" POKUSAVA DA SE PREDSTAVI KAO INVESTICIJA NEKE DRZAVE.
PRANJE U RUSIJI,SPANIJI,BOSNI,SRBIJI,CG...

spokojan

pre 12 godina

Doobro je pop je na slici, to znači da je supermarket osveštan i da mogu da idem da trošim pare bez bojazni od zlih sila kapitalizma i jevrejskog lobija.

boban,nis

pre 12 godina

Prvo da cestitam Kragujevčanima na ovako lepom objektu!
Ali uvek kada se negde otvori neki tržni centar,ne može čovek da se ne pita da li je to dobro ili loše za jedan grad?Sve to lepo izgleda,milina je prošetati,popiti kaficu,pravi praznik za dušu i oči.Plašim se da je sve to samo prividno.Kad bi me pitao neko da li želim još neki tržni centar u svom gradu,moj odgovor bi ipak bio-ne.

lozac

pre 12 godina

...pa ovo je bas razbesnelo beogradjane. alo bre pa vi ko da ste sa marsa. a kad za vikend donesete pune korpe od tatka i mamu , to vam ne smeta...covek pobegne iz sela, al selo iz coveka ,nikad...

Pametnjakovic

pre 12 godina

50 miliona evra? U soping centar? Nije ni cudo sto smo propali, nema mozga da se dovede neko sa bar 10 miliona koji ce investirati u proizvodnju, nema trgovine bez proizvodnje!

electric_mojo

pre 12 godina

Jezivo sta nam rade...
Gastosi donose evre, Dinkic pozatvarao domace a otvorio strane banke da se ti novci vrate na Zapad.
Fiat otvori fabriku, dodju stranci i otvore trzni centar da se kragujevacke plate ispumpaju iz Srbije.
Sve u dogovoru i blagoslov nasih vajnih postpetooktobarskih politicara.

Cir Milos

pre 12 godina

(@King, 20. mart 2012 07:31)
------------------------------
Dragi Prijatelju, daleko je svetla buducnost kada su Kragujevac i Kragujevcani u pitanju... Gledajuci sa strane sve izgleda bajkovito, ali mi koji zivimo u njemu pribojavamo se vremena koje dolazi. Tacno je da se izgradjuju novi objekti, da se asfaltiraju ulice i radi na infrastrukturi, ali u ovom trenutku niko ne postavlja pitanje sta ce sa gradom biti kada sve to dodje na naplatu. Javna je tajna da je zaduzenost vec presla crvenu liniju... FIAT jeste firma koja je napravljena po svetskim standardima i uz Plazu, Roda Centar, stadion Cika Dacu, zatvoren bazen i jos mnogo toga, predstavlja pravi ukras grada, ali imajte u vidu i to da mladi inzenjeri u FIATu rade po 10 i vise sati dnevno, a da im je plata oko 30000 dinara... Dolaskom Italijana u Kragujevac, troskovi zivota su enormno skocili. Cene stanova za kupovinu i izdavanje su drasticno porasli, pa supruga (magistar prirodnih nauka) i ja (diplomirani masinski inzenjer), od svojih primanja na kraju meseca ostajemo na pozitivnoj nuli (izmirujemo sve dugove, ali ne uspevamo nista da ustedimo)... Nadam se da se moje i slutnje mnogih mojih sugradjana nece obistiniti, ali se pribojavam da nije tako i da ce jedine koristi od razvoja Kragujevca uz gradske vlastodrsce imati stranci koji su dosli ovde, ne da investiraju, vec da eksploatisu...

milos

pre 12 godina

@ J.

A sta si ti uradio da Kragujevac procveta i bude nam svima lepo?
Sta su uradili drugi gradjani Kragujevca i Srbije?

Ako budete cekali da vam sve padne sa neba i da vam drzava da 1000 evra od akcija daleko cete dogurati, samo nemojte da kukate!

Lale

pre 12 godina

A na otvaranju će biti i Mladjan Dilkić!!! Neverovatno. Kakva zloupotreba ovog objekta u političku kampanju. Kakve veze ima ovaj što nam duguje po soma evrića, sa ovim objektom? Ali ko te pita, Verko je URS, Dilkić je URS, i Plaza će biti URS. Sve je URS. Molim Boga, svako jutro kad ustanem, samo da na ovim izborima URS ostane ispod cenzusa, pravim žurku ispred moje zgrade.

No_coment

pre 12 godina

Lepo sto se otvorio novi trzni centar, a i svidja mi se kako izgleda. Medjutim, ne dopada mi se to sto ce zahvaljujuci tome mnogo malih radnji biti ugaseno i sto se novac odliva strancima u dzepove i odlazi iz Srbije.

Takodje bih bio mnogo radosniji da se otvorila nova fabrika ili zapocela neka poljoprivredna proizvodnja za izvoz jer ekonomija Srbije na zalost uglavnom funkcionise u lokalu. Tako da je, sve u svemu, ovakvo ispumpavanje iz ionako slabasnih finansijskih izvora pucanje sebi u nogu.

Slobodan

pre 12 godina

Bravo!
Ali kada će se otvoriti nešto drugo. Dokle više sa nametnutim potrebama. Može li neko da izađe i da kaže: "Sada imamo dovoljno tržnih centara!"
Hajde da napravimo još po jedan u svim srpskim selima i šta to suštinski menja? Ništa!!!
Svi znamo kakve investicije su u našem interesu, a to sigurno nisu razni tržni centri koje nam non-stop nude i uvaljuju.
Napravite neko energetsko postrojenje, fabriku, bolnicu, prugu, POKRENITE BILO ŠTA...osim hala u kojima će se prodavati hiperprodukovana roba iz celog sveta, sa kojom niko više na zna šta da radi!!!

Novosađanin

pre 12 godina

@Biznis model

60.000 m2 x 10 eura m2 x 12 mjeseci = 7,2 milijuna eura godišnje

Za 7 godina su u plusu.

Sine, jesi li ti siguran da će oni da izdrže 7 godina? Pa, ko ima para da kupuje 7 godina? Kod nas u NS je svaki drugi lokal u centru prazan i izdaje se. Već godinu dana i više. Kome ćete više da prodajete krpice i džidža-bidže?

Cera

pre 12 godina

A jel znate da će i Dinkić da prisustvuje ovom otvaranju! Pa da, kako bez njega da prodje ovakav dogadjaj, on je dodavao cigle, gurao kolica, ispravljao eksere, šalovao, ne ide sad da ga zaborave pa bez njega da prodje ova svečanost.
Znam da ova vest nije u specijalu Izbori 2012, i da možda zbog toga nećete da mi objavite ovaj komentar, ali ja pitam - kako se onda zove ovo što će Dinkić danas biti na otvaranju. Slučajno se tu našao, prolazio, pa da malo svrati kad je već tu. Ajdeeee

hrvoje

pre 12 godina

Pozdravljam otvaranje trznog centra u Kg mada ne znam sa kojim platama ce gradjani moci da kupuju.Inace cuveni Verko je privatizovao grad,prica se se svuda.

Posmatrač

pre 12 godina

Koliko laži, ali s obzirom ko je u pitanju, i ne čudi. Prethodni izvođač je mogao da ispoštuje rokove, ali su se Izraelci povukli jer nisu imali para a konzorcijum banaka nije hteo da im da kredit. Kada su se ponovo vratili, našli su novog (jeftinijeg) izvođača.

Miodrag

pre 12 godina

A šta bi sa onim u Kruševcu ?

Pa ovde barem ima toliko gastarbajtera, crnogoraca i ostalih snobova da mislim da bi se isplatio za godinu dana od otvaranja !!!

Pero iz Svedske

pre 12 godina

hoce li biti u Plaza Centru nesto od srpskih brendova za kupiti? Prosetao sam se Uscem u Beogradu uzduz i popreko i uspeo sam na kraju da nadem samo jednu prodavnicu robe sto se zove Ketrin, koja je prodavala srpski brend odece ( proizvedeno u Srbiji ). Ja sam u Ketrin poveo rodenu sestru i dve sestre od tetke da im kupim sve sto zele. Rekli su mi u Ketrinu da lose posluju jer Srbi ne vole srpske brendove.

Srbi su inace jako dobri u ulaganja svog tesko zaradenog novca u talijansku tekstilnu industriju i njemacku automoto industriju. Treba Srbe poslati nazad u skolu da se nauce nesto o ekonomiji.

KG

pre 12 godina

Aman boze dal je moguce sta sve pise narod, zal ako pisu mladi ove gluposti, plaza je trzni centar boze ima ga u svakoj drzavi i gradu obican trzni centar izgradio ga privatnik uzeo radnike i izvodjace koji mu odgovaraju otvara prodavnice ko plati dosao je kakve veze vlast politika i ostale glposti imaju sa tim.. tu smo gde smo zbog takvih stavova... samo se sve plasim da nikada niko od vas nije jeo krasovu cokoladu i pio cedevitu... nema potrebe pljuvati nesto sto valja.. u plazu ce ici onaj ko ima potrebe i novac napravljen je na tranzitnom mestu aman dal tolko negativnih komentara oko jedne prodavnice uzas. Kragujevac voljeni grad!!!!!

Zoran Bojic

pre 12 godina

Sada ce biti manja guzva u tc "Usce".:)
Inace se iz nekoliko gradova u Srbiji organizuje autobuski prevoz do trznih centara u Beogradu, kao sto se i svaka ekskurzija zavrsava posetom nekog trznog centra.
Narodni muzej ne radi 10 godina, ali srecom TC radi do 22 h !

Ariel

pre 12 godina

(Cir Milos, 20. mart 2012 10:01) BRAVO MAJSTORE!

Ljudi, ziva je istina sta je ovaj covek reko', verujte. Ja sam iz Kragujevca, nema potrebe da lazem. Ovde praznu slamu mlate ove stranacke marionete pa ili pricaju bajke ili pljuju sve sto stignu.

Boki1122

pre 12 godina

(Alex, 20. mart 2012 08:17)

Pa odvojte se onda od ostatka Srbije i zivite od svog "rada" kad vam cak i ovo smeta. Niko nece ni rec da vam kaze a kamoli zaustavi u nameri.

yoda

pre 12 godina

Prolazio sam par puta pored te gradjevine koja stvarno primamljivo deluje, medjutim kakvu ina funkciju ima pored toga sto je impresivna. Sta ce nam vise trznih centara. Pa ovde u Beogradu imamo ova dva i vise su nego dovoljna. Vecina ljudi dodju u TC da bleje, jer i u Beogradu u kome se skupilo najvise bogatih, mnoogo vise ima siromasnih kojima je previse da placaju 5000 i 10 000 za farmerke i da obicne pamucne majce placaju 1500 din ( ne mislim da omalovazavam nikoga, ove cene su navedene kao totalni apsurd u odnosu na kvalitet proizvoida). Volim Srbiju, Kragujevac, Sumadiju, ali je gorka istina da se sve teze zivi sto se vise udaljava iz Beograda (Cesto sam u tzv unutrasnjosti). Ljudi su takodje mnogo srdacniji, veseliji, ali zive na veresiju. Mnogo ljudi i hleb i mleko uzima na crtu, zivi mesec dana za 20 000 din. Za koga se onda otvaraju ovakvi trzni centri i za koga ce se otvarati (jos jedan delta city u BG-u, ova plaza u BG-u, itd)? Eto ga privid da se nesto gradi, da se zivi lepse, da cemo zbog blestavih izloga i sarenih laza koje nam uvaljuju pomisliti da smo se priblizili necem sto oni(politicari) zovu EVROPA ( a misle kako ce da se ovjde od davanja zemljista po nekoj banalno, ultra mega giga niskoj ceni). Muka mi je od te demagogije svih politicara. Uradite nesto, prvo uvedite red i zakone koji ce se postovati i PRIMENJIVATI, pa cemo onda raditi i investitori ce dolaziti sami, a mi cemo biti srecni. Uostalom udarna vest u medijima bi trebalo da bude kada se otvori neka fabrika, bolnica, proizvodni pogon, nesto sto je korisno, a ne nesto sto je poput Sindi Kraford iz najboljih dana: lepo, nedostizno i beskorisno. P.S. Mnogo bi lepo bilo kada bi se u KG-u, KV-u, Vranju, Nisu, BG-u i svim ostalim delovima srbije otvarala prvo postrojenja koja donose profit i radna mesta da bi ljudi imali pare da ih potrose a tek potom ovakve sarene laze. Zivela Srbija!

gole

pre 12 godina

sad sam se vratio iz te famozne plaze I DA NIJE TRAGICNO BILO BI SMESNO Milijon ljudi dosli na otvaranje a ne znaju ni zasta su dosli u sred radnog vremena doslo pola besposlene srbije da proseta tamo nema ni jedan srpski brend prosecne cipele kao cela srpska plata a IDEA SLAG NA TORTU sa sloganom kragujevac u srcu srbije a idea u srcu kragujevca "tragicno" hrane nas podravkom i ostalim hrvackim *********** jadni smo mi kad cekamo da nas idea nahrani BICE LJUDI TAMO JOS 2 DANA A POSLE....

ivan

pre 12 godina

Zabava za sirotinju..

Setace se ljudi par meseci, neko ce
nesto da kupi,da bi rekao da je tamo kupio.
Pa ce se polako smanjivati broj zaposlenih,
pa ce i radnje polako da se zatvaraju..

Puci ce kao Roda Centar..

Jednostavno,Kragujevac nema taj gabarit potrosnje.

odliveni mozak

pre 12 godina

bolje je napraviti nesto nego nista. uvek.

ako nista, dobija se privid mogucnosti izbora, i privid da stvari krecu na bolje.

pominje se u tekstu da je trzni centar razlog mladima da ostanu u kragujevcu, malo je to preterano, jedna prodavnica vise ili manje, nije to bitno, dok fabrike stoje, a gladni radnici magnohroma su krenuli put beograda, samo koju desetinu kilometara pored kragujevca.

vise bi srece i radosti bilo da se otvorila jos jedna velika fabrika.

Kragujevac

pre 12 godina

Do juce "Dolina gladi" a od skoro sa ponosom isticemo da smo Kragujevcani.
Najiskrenije zelim svim gradovima sirom Srbije da se razviju bar koliko i Kragujevac u poslednjih par godina!

Bane

pre 12 godina

@ Sasa
Hvala bogu pa neko razmislja svojom glavom za razliku od ovi ostali dosljaka koji misle da lupanjem minusa opravdavaju svoj boravak u Beogradu.

Sto se tice proizvodnje pogledajte malo London, NY ili Pariz... sta oni to "proizvode"? Neverovatna je mrznja prema Beogradu i beogradjanima a onda svaki vikend trce u Beograd. jos gori su ovi prikriveni "beogradjani" koji zive u Beogradu a pljuju po istom i starosedeocima.

Sto se tice Plaze, od sveg srca vam zelim da je sto vise posecujete a sto manje TC Usce, TC Deltu...

Ломброзо

pre 12 godina

Фиат, индустријска зона у Грошници, Плаза, ауто-пут до Крагујевца...а где је Краљево?! Док се екипа са слика шетка по Плази, радници Магнохрома су ноћас пешке кренули за Београд, тражећи своје јадне и бедне плате. За задњих 15 година у Краљево је стигло 40 000 избеглица, једина "фабрика" која ради је пијац и ни једна власт није ништа учинила да помогне овом сиромашном граду. Ватерполисти Краљева се сваке године пласирају у прву лигу и истог тренутка испадају, јер град нема затворен базен. Одбојкашки клуб Рибница игра европске утакмице у Врњачкој бањи, јер град нема халу. У Крагујевачку Заставу је за 10 година уложено 500 милиона евра државних субвенција, а Краљевачки Магнохром, Фабрика вагона, Кисикана, Јасен, Папир-промет...су пуштени низ воду. Хвала државо!

....Realno.gledaMo....

pre 12 godina

alo kakvi mladi imam 18.godina koje pare da trosim u plazi?! odem da vidim jel ima jedna igrica 5000 kosta,ma ajde bezi,odakle mi pare,ja tamo mogu da odem samo u bioskop,ostalo je skupo

crni domino

pre 12 godina

Lepa prilika da vidimo koliko je nasih proizvoda izlozeno za prodaju...
Nece nase gazde da otvaraju ovakve centre jer treba puno raditi a zarada nije brza, tesko se mulja, pa se ne isplati!

Milan

pre 12 godina

To koliko je koštao ovaj tržni centar Mišković je uzeo samo na kursne razlike. Setite se samo onog pada pa naglog skoka kursa na dan kad je rađena transakcija za Maksi. Al ne brinem se ja znaju jevreji da od 50 naprave 500 miliona za godinu dana.

Ministar bivsi vojni

pre 12 godina

Da, vlasnici JESU IZraelci, pise im na sajtu.
Pisalo je i da su vlasnici parcele u Kneza Milosa, broj 94-98
Da nije generalstab u pitanju?
To mu dodje kao kompenzacija za satelitski rad ministra vojnog.

Miroslav

pre 12 godina

Ja nikako da shvatim kakve veze ima trzni centar sa razvojem grada ili cak regiona. Moze ako je ultra ekskluzivan i renomiran poput Harrods-a, pa privlaci strance u shoping turizam. Ovakav kakav je u Kragujevcu nece podici BDP grada za promil. Moglo bi da Kragujevcani imaju velike mesecne ustede pa ce da povecaju potrosnju u buticima, bioskopima i kuglanama koje nisu imali. Ali sa obzirom da tamo ljudi sastavljaju kraj sa krajem (izvinjavam se ako gresim), oni ce taj novac koji ostave u "Plazi" zakinuti na nekom drugom mestu (kafic, poslasticarnica, lokalna samoposluga, cevapdzirnica...)i obrt novca u gradu ostaje isti. Ne pljujem ovu investiciju (cak suprotno pozdravljam je) ali smatram da je entuzijazam neopravdan, ovo nece poboljsati zivot stanovnika kragujevca bez obzira sta pricali. Naravno mozda nisam upucen, mozda Kragujevcani zaista imaju visak novca koji ce trositi na nove sadrzaje i dodati novu dinamiku gradskoj ekonomiji.

Ivan D.

pre 12 godina

дрво се сече на златибору, а фактурише се у србијашумама у београду.
тако би онај сироти дрвосеча из нове вароши, да му није директора из београда да му зарађује паре за његову плату, цркао од глади. а он још незадовољан. ц-ц-ц

Seljacina iz Juzne Provincije Nis

pre 12 godina

@aca bgd
Ali onda bi Beograd imao manje od 60 hilj stanovnika i vise bi bio palanka nego grad !
PS: Beograd ima ukupno 15000 radnika u proizvodnji i slovima: petnaesthiljada !!!
Odn. sva preduzeca od znacaja su registrovana u Bg i to je razlog vaseg udela u tzv proizvodnji magle!
Juzna Srbija Republika, Sumadija Republika,Sandzak republika, Vojvodina Republika i da vidimo koga cete da muzete nakon toga !

Milos

pre 12 godina

Pa naravno da beograd proizvodi toliko kad se sve gura u beograd. Ali dolazi novo vreme, ima vi iz beograda da molite da kupite neki kucerak u nekom selu, ima da pasete. Najveci nesposobnjakovici za zivot dolzae iz beograda!

Monarhista_BG

pre 12 godina

Nastavite da lupate minuse, umesto da uzmete nešto da radite i da promenite sivilo u kome živite. Ovo su proverivi i zvanični podaci. Ko hoće može da zna, ko neće, nema mu pomoći.

Milos Milojkovic

pre 12 godina

"Prvo, iskrene čestitke Kragujevcu na novim radnim mestima. Drugo, ovde se Beograd poteže iako nije tema. Ono što je važno da znate, Beograd ne samo da doprinosi, nego stvara preko 60 posto UKUPNOG SRPSKOG BRUTO DRUŠTVENOG PROIZVODA, dok ostatak Srbije koji je nekoliko puta veći od beograda stvara manje od 40. Mislite o tome i ne ujedajte onoga ko vas hrani.
(monarhista_BG, 20. mart 2012 20:51)"
Bas me zanima sta to Beograd proizvodi ,znam da muze celu Srbiju. *****

Alex Leskovac

pre 12 godina

@monarhista_BG
Beograd nikako ne stvara 60% drustvenog dohodka Srbije!
U Beogradu su samo registrovane sve velike firme iz Srbije, i to je samo privid da Beograd stvara nesto!!!
Samo jedan primer iz ½di su nasi novci¨ : NIS je registrovan u Bg i tu placa porez, a rafinerije i naftne rupe su u Banatu (nekada je bio registrovan u Novom Sadu umesto u Pancevu i Zrenjaninu).

Amtiprotivan

pre 12 godina

Samo mi objasnite šta je tražilo svešteno lice (bez obzira na svoju hijerarhiju)na svečanom činu otvaranja???!!!
Ova činjenica više govori o mentalnoj bedi u Srbiji, nego bilo šta drugo!

Andrijana

pre 12 godina

Pop je Vladika Šumadijski i uredno je dobio pozivnicu na koju se odazvao jer se u Kragujevcu popovi, policija i narod druže i viđaju a nisu protivnici jedni drugima.
Kakva polemika oko jednog tržnog centra! Svaka čast! Muka mi je više od plaćanja 150 dinara takse na autobuskoj stanici u Beogradu, a dođem gotovo uvek zato što moram, zato što završavam administrativne poslove, za sebe ili svoju firmu. Ali to se niko ne pita. Bolje da u jednoj opštini ili gradu bilo ko bilo šta dobro i unosno radi, nego da država finansira iz republičkog budžeta grad (čitaj region) sa najviše para, a ostalima daje na slamčicu. E pa, dragi moji, u Kragujevcu je privreda i te kako razvijena, i imamo mi para koje smo sami zaradili, dovoljno da ih potrošimo i u Beogradu i u ovom tržnom centru. Ako to nekom smeta meni je drago što se taj isti kida.

Tamo gde je Rudnik, Milanovac grad

pre 12 godina

@dokle glupostiPrijatelju u pravu si, Topola jeste geografski gledano srce Sumadije, ali reci da je Kragujevac periferija Sumadije je kao reci da je Madrid periferija Spanije. Narocito me zbunjuje veci broj pluseva za takvu ocenu. Dakle za neupucene, granice Sumadije su na severu Sava i Dunav, na jugu Zapadna Morava, na istoku Velika Morava i na zapadu Kolubara. U tim granicama Kragujevac nikako ne moze biti periferija Sumadije. Pozdrav svim Sumadincima i Sumadiji najlepsoj zemlji na svetu.

medjutim

pre 12 godina

Nismo mi nikad živeli bez brendova, i u vreme robnih kuća se znalo šta su brendovi i jurila se roba iz Trsta i komisiona.. Da ne pričamo o licenciranim "domaćim" brendovima kao što su Jafa keks, Mančmelou, Eurokrem, Kinder Lada, Tomi majonez..

Jedino što je onda postojalo više pravih domaćih brendova..

Sasa

pre 12 godina

@aca bgd
Potpuno se slažem sa Acom iako nisam Beograđanin. Ja sam iz Šumadije i mislim da kada bi se svi koji su otišli u Beograd, vratili u svoje rodne krajeve bilo bi bolje i tim rodnim krajevima, a bogami i Beograđanima. Ne zbog toga što su u Beograd stugli samo seljaci, stigli su bogami i oni koji su znatno oplemenili taj grad, već zbog toga što je Beograd naprosto predimenzioniran grad i mnogo bi bio prijatniji za život da ima jedno 500.000 ljudi manje. A tih 500.000 bi mnogo značilo ostatku Srbije.