Tadić: Ne smemo više praviti greške

Predsednik Boris Tadić kaže da je poljoprivreda šansa, da Srbija u poljoprivredi ima veliki potencijal i da se u budućnosti više ne smeju propuštati šanse.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. "U prošlosti smo mnogo gubili zbog tradicionalnog pristupa u poljoprivredi. Sada počinjemo da primenjujemo nova znanja i nove tehnologije", rekao jeTadić.

    Ono, bas sada pred izbore krenula primena novih tehnologija, posle 12 godina vlasti?
    Interesantno, zaista.
    (Micko, 8. mart 2012 00:02)

    # Link komentara

  2. Potencijal?! U poljoprivredi?!
    Ohohohoho!
    Pa ako se bude birala najjača demagoška izjava tokom izbora,ova sigurno mora biti među prve tri.

    Na RTS-u ide serija emisija o selima gde nema dva živa čoveka. Gde starica od 70 godina vozi traktor i ore njivu da bi se prehranila. A vi pričate o poljoprivredi kao spasu.

    ********
    (Nemanja, 7. mart 2012 23:14)

    # Link komentara

  3. Sad jos malo,najdalje za godinu dana kad Izrael bude napao Iran i kad zapocne 3-i svetski rat i urusi se cela ekonomija i trgovina pa bude nastao pravi pomor jer 80% ljudi na planeti ne zna kako da zasadi obican krompir-tada cemo da se vratimo na poljoprivredu,silom,hteli -ne hteli.
    (vidoviti sugradjanin, 7. mart 2012 22:15)

    # Link komentara

  4. Nebojte se. Necete vise praviti greske.
    (mali mikica, 7. mart 2012 21:18)

    # Link komentara

  5. Drzava je nemocna kad treba da pomogne, ali kad treba da odmogne ili otme onda je itekako svemocna.
    (Miljko, 7. mart 2012 20:41)

    # Link komentara

  6. Imam 5 saksija sa travkom pobrljavkom i bolje cu proci nego onaj sa 3 hektara...
    (loody, 7. mart 2012 20:36)

    # Link komentara

  7. Србија је у потпуности занемарила пољопривреду као грану у којој имамо највише потенцијала! Чиме је ова држава помогла пољопривредницима, чини се понекад као да им је намерно отежавала....
    (Грицко, 7. mart 2012 20:21)

    # Link komentara

  8. Нажалост, многе шансе су узалуд пуштене низ воду.... Али ово није оно што желимо да чујемо пред изборе већ зашто сте дозволили да до сада те шансе буду прокоцкане!?
    (Hiperaktivna Buva, 7. mart 2012 20:20)

    # Link komentara

  9. Nadam se da nećete više dobiti šanse!
    (nebesky, 7. mart 2012 20:13)