"Struja u Srbiji mora da poskupi"

Cena struje treba postepeno da postane ekonomska kategorija za sve korisnike, osim za socijalno ugroženo stanovništvo, smatraju energetski stručnjaci.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Jedan od bivših direktora EPS-a reče da ta kompanija ima TREĆINU RADNIKA VIŠKA!!!!!Svi znamo kako se dobijao(i dobija) posao u distribuciji.A da odatle krenemo sa racionalizacijom i štednjom,a ne samo sa poskupljenjima?!
    (boban, 8. mart 2012 14:59)

    # Link komentara

  2. a mrkino obecanje ili apriluilili
    (autonomas45, 8. mart 2012 10:12)

    # Link komentara

  3. gorivo je poskupelo do najviših svetskih vrhova, pa vidim niko se ne buni, a neverovatno svi voze!!!! Što je najvažnije tu svetsku tarifu naplaćuje inostrana kompanija... da, jesu tu akcize itd, ali one su bile prisutne i ranije.. poenta je da ako ćemo pokloniti strancima EPS pa onda tolerisati poskupljenje, bolje da prvo uvedemo zakon i sud u ovu banana državu, pa počnemo da hapsimo i streljamo privredne kriminalce i tajkune baš kao narko kriminalce. Pa tek onda da poskupimo struju i taj novac zaista uložimo u energetiku, o kojoj trućamo zadnjih 20 godina a EPS je toliko opljačkan, za bar 2-3 nuklearne elektrane...
    (ns ja, 8. mart 2012 08:35)

    # Link komentara

  4. Plate zapošljenih u ED Srbije moraju da se smanje!!!
    (zdrav razum, 8. mart 2012 07:55)

    # Link komentara

  5. Moraju i plate da se povećaju pa ništa...
    (Dejo35, 8. mart 2012 02:21)

    # Link komentara

  6. Ali, zar ne rekoše, ako ostane ista vlada, nema poskupljenja, čak ni u 2013.? Pa da li je moguće da su nas slagali...
    No, dobro, znači, odlaze...
    (Lokica, 8. mart 2012 02:09)

    # Link komentara

  7. Struja da poskupi, posle nje ide grejanje,hrana i ostale namirnice, plate da se smanje... To je danasnja demokratija u Srbiji!
    (Zverka, 8. mart 2012 00:53)

    # Link komentara

  8. pa naravno da poskupi,cudilo bi me da.pojeftini...jos malo pa cemo placati i ovaj.zagadjen vazduh sto uzdisemo...pozz za sve koji su otisli sa zivcima
     (vladaaa, 8. mart 2012 00:46)

    # Link komentara

  9. Prvo vi gospodo izbacite blok tarifu i odredite jednu cenu po kilovatu. Nakon toga ćemo videti da li je ta struja baš tako jeftina kao što kažete. Pazi ti njih...kad nam se servira cena po kilovatu svi se hvataju za najeftiniju tarifu, a to što 95% nas 3/4-sku većinu potrošnje ima u skupljoj i najskupljoj tarifi, to ne pominju. Naravno da ne pominju, jer cena u tim tarifama nije baš tako "bagatelna" kako pokušavaju da nas ubede. Dajte jednu cenu, a onda možemo da razgovaramo da li je ta cena ekonomska ili socijalna i šta dalje sa njom.
    (Nenad, nezavisna oblast Niš, 8. mart 2012 00:28)

    # Link komentara

  10. Поздравили вас Бугари. По причи човека који ради на факсу овде у САД(рачунам неће да лаже) неки у Бугарској сада немају ни за струју. Иначе маса напустила Бугарску када ушла у ЕУ. Могу вам рећи да ми није јасно шта је Бугарска добила уласком у ЕУ.
    (Зоран, 8. mart 2012 00:19)

    # Link komentara

  11. Ako mora da poskupi, onda ce poskupeti i moj rad. Tako da ne zelim da radim za platu od 200 evra, nego za 2000 evra. Vi i vasi naskrabani papirici sa brojem 100 na njemu.
    (Aleksandar, 8. mart 2012 00:12)

    # Link komentara

  12. Опет кукање како је цена ел. енергије висока а већина људи у Србији више пара троши на телекомуникационе услуге (фиксни, мобилни, кабловска, интернет...) него на ел. енергију која је неупоредиво важнија од нпр. кабловске која по мени представља чист луксуз. У нормалним земљама се за телекомуникационе услуге плаћа мање (поготово ако све наведене телеком. услуге пружа једна компанија). Више о ценама ел. енергије у свету:
    [link]
    Да ли у ЕПС-у има вишка запослених? Свакако, али морамо да схватимо да се 20 година неулагања у нове капацитете мора надоместити, а то и без вишка запослених не би било могуће ако не би дошло до драстичног повећања цене ел. енергије. Зашто градити нове капацитете? Зато што укупна потрошња непрестано расте упркос паду броја становника и колапсу индустрије. Ко не верује (извор: годишњи извештаји ЕПС-а за 2003. и 2010.):
    Потрошачима у Србији (без Косова) у 2003. испоручено 23 942 GWh,
    Потрошачима у Србији (без Косова) у 2010. испоручено 28 051 GWh, што је пораст од преко 17% док је истовремено забележено 300 000 мање становника. Претпостављам да је то последица свеопште и свеприсутне "штедње" због "скупе" ел. енергије. Иначе веома мали број породица које познајем уопште размишља о потрошњи ел. енергије или њеној штедњи, ваљда зато што је "скупо". Мом четворочланом домаћинству месечни рачун износи 2500 динара а укупни приходи 30 000 па нам ипак ел. енергија није скупа, али зато немамо кабловску, не трошимо паре по кафанама и кафићима и не грејемо се на струју.
    О грејању на ел. енергију не треба ни говорити јер је то апсурд тј. само 30% топлотне енергије угља који се сагори у термоелектрани је могуће претворити у електричну, па није логично да је грејање на струју јефтиније од грејања на угаљ.
    Да нагласим да цена ел. енергије не зависи само од плата запослених већ и од одржавања за које је потребна скупа увозна опрема (коју ми не производимо а нажалост нећемо је никад ни производити) и чија цена не зависи од стандарда грађана Србије па је поређење цена ел. енергије са висином стандарда делимично непримеренo.
    Цена ел. енергије би требала да се повећа на реални ниво (ниво опстанка и развоја електроенергетског система) а ми би требало да трошимо колико можемо да платимо и колико је систем у стању да нам испоручи.
    (Ne cenzurisite istinu, 8. mart 2012 00:11)

    # Link komentara

  13. ma neka poskupi - ali prvo naplatite dug javnim preduzecima pa tek onda sirotinji !!!!stvarno mi vas je dosta !! Vase pretnje i opomene !! Dok pojedini duguju po pola miliona ne smete ni da zucnete.napravicu neko zlo.. bolje se okanite sirotinje raje
     (Knot, 8. mart 2012 00:00)

    # Link komentara

  14. “Treba zaštititi socijalne kategorije, ali nema razloga da linearno štitimo one koji to mogu da plate”, kao sto kaze predsednik Rudnapa.

    Zato treba bogatase kao njega, dodatno oporezovati - na sve sto imaju.

    Nema razloga da štitimo one koji to mogu da plate.
    (Ratko, 7. mart 2012 23:37)

    # Link komentara

  15. danas u srbiji sve poskupljuje, pa ljudi dokle vise, imajte malo milosti prema ovom narodu...
    (milos sp, 7. mart 2012 23:27)

    # Link komentara

  16. A da se malo smanje plate u Elektroprivredi ? Tamo inace rade priuceni ljudi sa srenjom i osnovnom skolom sem direktora koji piju kafu i sede na sastancima. Sve im je napravio Svaba a oni treba samo da se trude da nista ne pokvare. Sem ako ne misle da je zamena osiguraca i ocitavanje brojila visoko sofisticiran posao.
    (Nahrani svinje i ne diraj nista !, 7. mart 2012 22:46)

    # Link komentara

  17. Како вас није срамота да подигнете цену струје. Дођите код мене и погледајте да ми све по кући ради на стабилизаторе оне из Титиног времена, а струјомер витла ли витла! све се бојим да ће те уложити те паре у побољшање квалитета струје!
    (Милена Митровић, 7. mart 2012 22:05)

    # Link komentara

  18. Samo vi povećavajte cene energenata i rušite vrednost dinara...
    Glavno da se prate cene u okruženju!
    Da li se iko pita da li i valute u tom istom okruženju padaju strmoglavo kao dinar?
    Da li se iko zapitao kako je moguće da makedonski denar godinama bude izuzetno stabilan? Zašto to nije slučaj i sa našom valutom? Zar je makedonska privreda jača od srpske? Neće biti da je tako.
    U pitanju je čist špekulativni posao, koji plaćaju obični građani, nikako glavni igrači na tržištu. Da li se iko od njih pobunio? Nije.
    Štaviše, MK je izjavio da bi evro trebalo da vredi 150 dinara.
    Eto odakle vetar duva...
    Dok je takvih da nam kroje kapu, nećemo mi videti ni "e" od Evrope!!!
    (Vlada Babic, 7. mart 2012 21:59)

    # Link komentara

  19. Mislim da treba prvo da se podigne broj zaposlenih pa da se podignu malo plate,da se malo poboljsa stalez gradjana,a onda da se razmislja o poskupljenju struje,neka malo gospoda elektrodistribucije Srbije koriguju svoje plate,da malo povedu racuna o svojim raskosnim kupovinama auta i onda ce i cena moci biti jeftinija po kw.
    (UDRI PO GRADJANIMA, 7. mart 2012 20:56)

    # Link komentara

  20. moze, ultra bogatima da poskupi 500%, bogatima 100% ostalima koliko i rast BDP-a to jest od 0%-0.5% sve drugacije je laku noc prijatno
    (mf, 7. mart 2012 20:53)

    # Link komentara

  21. Pa naravno to smo znali da ce struja poskupeti kao i sve zivo sto je poskupelo, a plate smanjene, a negde cak i ukinute ko zna koliko meseci.Svaka cast sadsanjoj vlasti.
    (Nista novo, 7. mart 2012 20:46)

    # Link komentara

  22. A sta ako je 90% stanovnistva socijalno ugrozeno?
     (Music by Burk, 7. mart 2012 20:38)

    # Link komentara

  23. pa vi niste normalni. dokle vise. treba ovi anonimusi da hakuju eps i da obrisu sve dugove gradjana pa da vidim sta bi onda radili. e to bi bio pravi udarac po dzepu ovim drzavnicima pa da oni osete kako je to qkad si nemocan i moras da dajes nesto sto nemas. povecajte plate obezbedite radna mesta uvedite neki standard u ovu zemlju a ne da dizete cene i stavljate pare u dzep nego ulozite u nesto isplativo. prodali ste celu zemlju samo da va **** bude lepo. treba jedan ustanak, protest pa da mi uzmemo stvar u svoje ruke...
     (piterkrauch, 7. mart 2012 20:36)

    # Link komentara

  24. ...svaki vas direktorcic ima bar jednu svalerku, bar tri stana, kucu na moru, eventualno nekoj planini. pa to neko placa, alo bre...
     (lozac, 7. mart 2012 20:33)

    # Link komentara

  25. ...ljudi kradu jer nemaju, ali ni priblizno kao EPS. znaci smanjite vi vasu kradju kroz raznorazne takse, poreze, prireze, fiktivne troskove i ljudi ce placati. ovako ko koga zezne...
     (lozac, 7. mart 2012 20:14)

    # Link komentara

  26. Nista novo u drzavi Srbiji. Poskupljenja tek ce biti jer mora da se popuni nedostatak i pripreme za odlazak na dalek put.
    (x-men, 7. mart 2012 20:10)

    # Link komentara

  27. Не разумем само по којим параметрима категоришете ко може, а ко не може да плати струју и све остале комуналије.
    (Цоје, 7. mart 2012 20:06)

    # Link komentara

  28. Kod mene u naselju menjaju trafo stanicu.Rade prepodne,a predvece dolazi auto Elektrovojvodine i stoji pored trafoa koji jos nije u funkciji jer ga jos montiraju.Ja odem cisto do coveka da pitam sta radi.Kaze cuva trafo da ga ne ukradu.E dotle nas je dovela ova vlast,da krademo trafoe i kablove drugim gradjanima da bi imali 'leba jesti.A onda nam dodje jos neki tajkun da pametuje da li je struja jeftina ili skupa.
    (Drazo, 7. mart 2012 20:02)

    # Link komentara

  29. Dokle vise, imate li vi uopste razumevanja za stanje u Srbiji
    (Dejan74, 7. mart 2012 19:59)

    # Link komentara

  30. zasto da poskupi...zar nije dovoljno i ovo dali mozda zbog malih plata u elektro privredi,njihove plate su stotinjak hiljada da li zbog toga treba da poskupi struja!!!!!!!!
    (zegi, 7. mart 2012 19:44)

    # Link komentara

  31. Skače evro,skače struja,skače nezaposlenost.Glasaćemo opet za voljeni DS!
    (Santino, 7. mart 2012 19:44)

    # Link komentara

  32. Bravo majstori. Odmah po ceni struje, to je uvek bilo najlakse resenje.

    A sta mislite da se prvo:

    - Preispita broj zaposlenih u EPS-u i utvrdi visak.Takvih je garant par desetina procenata.
    - Plate u EPS-u primaknu onima u privredi. Jer definitivno nije u redu da u privredi vecina zaposlenih radi za 20-30.000 din mesecno, a prosek u EPS-u dobrano preko 50.000. Nisu zaposleni u EPS-u nista strucniji od onih u ostatku privrede.
    - Uradi optimizacija poslovanja uz maksimalno kresanje troskova i zaustavi svako odlivanje novca u sumljivim poslovima.

    Kad se prethodno odradi, onda vas pitam. Otkud vam podatak da je cena kilovata 5centi u Srbiji?
    Imate visu i nizu tarifu, pa zonalnu potrosnju (zelena, plava, crvena), pa naplatu za angazovanu snagu...i gde se tu vidi jedinstvena cena kwh-a? Jedini merodavan nacin dobijanja neke cene po kwh-u je da se neto iznos racuna podeli sa brojem potrosenih kwh-a. Iz ovoga bi dobili podatak “koliko racuna, toliko i cena po kwh-u”.
    Sumljam da se deljenjem ukupnog iznosa neto racuna za potrosenu struju na nivou Srbije sa ukupnim potrosenim brojem kwh-a dobija iznos od 5 centi po kwh-u...

    Mislite o ovome...
    (Vladan, 7. mart 2012 19:31)

    # Link komentara

  33. Hajde da drzava prvo pocne da naplacuje dugovanja gradjana (ne i socijalnih kategorija) pa da se onda prica o povecanju cene struje. Shodno tome, molim da se obrati posebna paznja na sve bivse i sadasnje zaposlene u sistemu eps-a. Ovo nema smisla, jer cenu hocete da povisite onima koji je redovno placaju, a ne i onima koji su nelegalno prikljuceni, "prijateljima eps-a" i onima se prave blesavi.
    (igor, 7. mart 2012 19:29)

    # Link komentara

  34. Evo ja mesecno dobijam racun za struju 5000-6000. E sad,od toga je 1500-2000 dinara stvarno potroseno struje, a ovo ostalo su kojekakve naknade,pretplate,pdv,pa pdv na pdv i tako. Moj predlog je sledece: ako je vec toliko neophodno da se dize cena struje,e onda bato smanjite mi ove okolo troskove na racunu. Na taj nacin moze da se podigne cena struje a da racun ostane isti.
    (Nemanja, 7. mart 2012 19:26)

    # Link komentara

  35. Živim u mestu gde se proizvodi struja. Pre 15god. HE je imala oko 130 zaposlenih sada ima oko 70.Pre 15 god. imali su 3 službena vozila,sada imaju 10,da samo vidite privatna vozila koja su na parkingu, praktično ispada da i portir ima službeno vozila.Struja treba da poskupi pa ko preživi neka priča.
    (q-gera-x, 7. mart 2012 19:15)

    # Link komentara

  36. I treba da nas tovare kad smo ih glasali. Plodi glupavi narod!!!
    (ne zasluzujemo bolje, 7. mart 2012 19:12)

    # Link komentara

  37. kako nekoliko puta godisnje cene svi jestivih proizvoda, gorivo, komunalije...i td poskupe nekoliko puta godisnje, ovo sa strujom nije iznenadjenje, samo ne znam kako cemo placati. Sve poskupljuje, plate su isti ili manje, a gomila ljudi svakodnevno ostaje bez posla..
    (mafinka, 7. mart 2012 19:10)

    # Link komentara

  38. sto vise da dignete sta ce nam struja mi cemo u sedamnaesti vek.
     (cairac, 7. mart 2012 19:09)

    # Link komentara

  39. Mislim da je dosta vase prevare.
    Ja placam struju 15 euro centi kilovat.
    cena koju vi pominjete je samo za jednu sijalicu i frizider mesecno.
    Sve preko toga je progreesivna cena.
    konkretno ja za 6000 kw placam 78000 dinara. To je cena stuje a ne ono sto vi okusavate da progurate.
    Ja hocu da placam 10 euro centi ovo je cist lopovluk.
    O naponu ne zelim da komentarisem.Trebalo bi malo da pogledate broj zaposljenih pa onda udri po narodu.
    (perica, 7. mart 2012 19:04)

    # Link komentara

  40. Struja je roba, mora da se placa i tacka...ko nema da plati neka proda stan i kupi manji,te tako ustedi i namiri dugovanja ...Kori Udovicki,inace kandidat DS_a za premijera na predstojecim izborima...
    (Tofa, 7. mart 2012 19:00)

    # Link komentara

  41. Да ли у ЕПС-у има вишка запослених? Свакако, али морамо да схватимо да се 20 година неулагања у нове капацитете мора надоместити, а то и без вишка запослених не би било могуће ако не би дошло до драстичног повећања цене ел. енергије. Зашто градити нове капацитете? Зато што укупна потрошња непрестано расте упркос паду броја становника и колапсу индустрије. Ко не верује (извор: годишњи извештаји ЕПС-а за 2003. и 2010.):
    Потрошачима у Србији (без Косова) у 2003. испоручено 23 942 GWh,
    Потрошачима у Србији (без Косова) у 2010. испоручено 28 051 GWh, што је пораст од преко 17% док је истовремено забележено 300 000 мање становника. Претпостављам да је то последица свеопште и свеприсутне "штедње" због "скупе" ел. енергије. Иначе веома мали број породица које познајем уопште размишља о потрошњи ел. енергије или њеној штедњи, ваљда зато што је "скупо". Мом четворочланом домаћинству месечни рачун износи 2500 динара а укупни приходи 30 000 па нам ипак ел. енергија није скупа, али зато немамо кабловску, не трошимо паре по кафанама и кафићима, никада нисмо били на зимовању а на летовању још од 1996. и не грејемо се на струју.
    О грејању на ел. енергију не треба ни говорити јер је то апсурд тј. само 30% топлотне енергије угља који се сагори у термоелектрани је могуће претворити у електричну енергију, па није логично да је грејање на струју јефтиније од грејања на угаљ.
    Да нагласим да цена ел. енергије не зависи само од плата запослених већ и од одржавања за које је потребна скупа увозна опрема (коју ми не производимо а нажалост нећемо је никад ни производити) и чија цена не зависи од стандарда грађана Србије па је поређење цена ел. енергије са висином стандарда делимично непримеренo.
    Цена ел. енергије би требала да се повећа на реални ниво (ниво опстанка и развоја електроенергетског система) а ми би требало да трошимо колико можемо да платимо и колико је систем у стању да нам испоручи
    (Against stupidity gods themselves struggle in vain, 7. mart 2012 19:00)

    # Link komentara

  42. CENA RADA treba postepeno da postane ekonomska kategorija za sve korisnike (poslodavce), uključujući i državu, tako da bi je u relativno kratkom roku, sukcesivno trebalo povećavati dok ne dostigne 500-700% sadašnje vrednosti, te je tako dovesti na konkurentan nivo sa okruženjem...
    Za dostizanje prosečnog nivoa cene rada u EU, povećanje bi trebalo da bude bar dva puta veće od gore navedenog!
    (matori, 7. mart 2012 19:00)

    # Link komentara

  43. Najveca mafija u drzavi - EDS!!!
    (N.I., 7. mart 2012 18:58)

    # Link komentara

  44. Prvo treba pohapsiti lopove na vlasti i u EPS-u poslati ih u rudnike uglja pa onda mozemo da pricamo o bilo cemu drugom...
    (komentar, 7. mart 2012 18:58)

    # Link komentara

  45. Mora samo da se umre.
    (Na zalost, 7. mart 2012 18:48)

    # Link komentara

  46. I plate moraju da se povecaju pa se to nikako ne desava!
    (Sta reci???, 7. mart 2012 18:47)

    # Link komentara

  47. Siromasni i socijalno ugrozeni gradjani i tako stede jer nemaju sredstava da plate struju. Treba prvenstveno smanjiti broj ugrozenog stanovnistva i traziti nacin da se poboljsa standard gradjana i onda je resen problem.
    (MilkaSD, 7. mart 2012 18:47)

    # Link komentara

  48. A ko to u Srbiji nije socijalno ugrozen, sem vlastodrzaca?
    (Micika, 7. mart 2012 18:43)

    # Link komentara

  49. Aj se kladimo da neće!!!!!
    (ČAČAK-LO, 7. mart 2012 18:39)

    # Link komentara

  50. " i objasnio da bi samo povećanje cene struje za jedan cent donelo 300 miliona evra dodatnog prihoda."

    Kako ja tebi da objasnim da bi hapsenjem svih kriminalaca koji ucestvuju u kradji po kolubarskom sistemu za nekoliko godina skupili dovoljno dodatnog prihoda da lansiramo Srbina u orbitu i bezbedno ga prizemljimo.
    (nebeski narod, 7. mart 2012 18:37)

    # Link komentara

  51. pa ovo nije nista novo da oni samo dizu cenu struje a narod vise nema od cega ni da je plti jer su ostali bez posla.
    (maxim IV divizija, 7. mart 2012 18:37)

    # Link komentara

  52. Kod nas sve mora da poskupi, prosto je nemoguce da struja ostane svake godine na nivou kao prosle i uvek ima izgovora za to. Vidim ja da ce struja biti luksuz!
    (dzanka, 7. mart 2012 18:26)

    # Link komentara

  53. Prvo se treba izboriti za povecanje zivotnog standarda, pa se onda treba izboriti sa korupcijom i neznanjem u EPS-u a tek onda moze da se razmislja o korekciji cena struje.
    (Igor, 7. mart 2012 18:19)

    # Link komentara

  54. Oni koji uticu na to da se cena struje poveca,ne mogu da osete koji je to udarac za gradjane,koji i onako tesko zive.
    (Dana, 7. mart 2012 18:19)

    # Link komentara

  55. Shvatio sam ja da drzava ne moze da radi redovne remonte i da Elektroprivredi treba mnogo vise sredstava, samo ne znam zasto pribegavaju novim i novim poskupljenjima struje,kako bi nadomestili ta sredstva.Znaju svi kako se danas zivi u Srbiji...
    (Biba, 7. mart 2012 18:18)

    # Link komentara

  56. "Samo povećanje cene struje za jedan cent donelo 300 miliona evra dodatnog prihoda" Samo jedna "čistka" i došlo bi do uštede do 300 miliona...
    (Joe, 7. mart 2012 18:17)

    # Link komentara

  57. Ako se uzme u obzir realan broj socijalno ugrozenih, onda vise od polovine ljudi u Srbiji ne bi trebalo da placa struju..
    (milija, 7. mart 2012 18:16)

    # Link komentara

  58. Za nas penzionere sa najnizim primanjima,bilo je reci da se obezbedi mesec februar za neplacanje racuna i da ce te troskove snositi drzava za ugrozene kategorije.Zamislite,ja nisam svrstana u ugrozenu kategoriju,jer imam penziju od 11.000 dinara,od koje nemam dovoljno za hleb i mleko,a o struji da ne govorim.
    (Ceca65, 7. mart 2012 18:14)

    # Link komentara

  59. Mislim da je broj ljudi koji mogu da placaju struju u Srbiji veoma mali..Ljudi jedva spajaju kraj s krajem..
    (Jokan, 7. mart 2012 18:13)

    # Link komentara

  60. Cena struje je uvek bila kategorija o kojoj se najvise polemise u narodu.Shvatate da to ne bi bilo tako,da te cene nisu iznad onih nasih uobicajenih mogucnosti redovnog placanja.Dok na jednoj strani vlada resava da podigne cenu struje,iz svojih razloga,koji su identicni prilikom svakog poskupljenja,tako i mi gradjani nezadovoljno primamo to kao informaciju,na sta na zalost,nemozemo da uticemo.
    (Gabi, 7. mart 2012 18:10)

    # Link komentara

  61. Cena struje je uvek bila kategorija o kojoj se najvise polemise u narodu.Shvatate da to ne bi bilo tako,da te cene nisu iznad onih nasih uobicajenih mogucnosti redovnog placanja.Dok na jednoj strani vlada resava da podigne cenu struje,iz svojih razloga,koji su identicni prilikom svakog poskupljenja,tako i mi gradjani nezadovoljno primamo to kao informaciju,na sta na zalost,nemozemo da uticemo.
    (Gabi, 7. mart 2012 18:10)

    # Link komentara

  62. Iz perspektive obicnog gradjanina,sadasnja cena struje je neprimereno velika u odnosu na nasa prosecna primanja,tako da sama drzava dovodi gradjane u jednu nezavidnu situaciju,kada postoji nemogucnost izmirenja racuna ili ne na vreme,gde nam se isto tako zaracunava nepristojno visoka kamata na dugovanja i sledeci stadijum u kome se nadjemo,je takav, da se iz duga prema Elektroprivredi nemozemo izvuci za narednih nekoliko generacija.
    (Uros, 7. mart 2012 18:01)

    # Link komentara

  63. Al' Mrka je rekao da neće struja da poskupi. *****
    (debela hladovina, 7. mart 2012 18:00)

    # Link komentara

  64. u životu nista NE MORA, sem da se umre,tako da...
     (vica, 7. mart 2012 17:54)

    # Link komentara

  65. Jedno pitanje? Ko ce onda da placa struju u Srbiji, ko stvarno mislite da socijalni slojevi ne placaju?
    (Грчански Деспот, 7. mart 2012 17:47)

    # Link komentara

  66. vecina je socijalno ugroženo stanovništvo !!!…!!
    (idite bre do ****, 7. mart 2012 17:43)

    # Link komentara

  67. Dokle vise,odakle da se placa,kad posla nema? Strasno kojim putem idemo.
    (RISKY, 7. mart 2012 17:40)

    # Link komentara

  68. Pa mrkonjic je rekao da nece da poskupi... sta je sada ovo, ko nije strucnjak...
    A kada vec pominjete ekonomske kategorije, onda i vase troskove i plate treba da budu ~ekonomska~ kategorija, odnosno na nivou privrede. Zasto tako ne postavite stvar, pa cete videti da struja ne mora da poskupi...
    (uskok, 7. mart 2012 17:34)

    # Link komentara

  69. u srbiji smo svi socijalna kategorija...naravno da struja mora da poskupi...cim prosecna plata bude 978 evra
     (prokleta avlija, 7. mart 2012 17:30)

    # Link komentara

  70. Plate u Srbiji moraju da rastu!
    (z, 7. mart 2012 17:27)