Petak, 20.01.2012.

10:31

Posle krsta, Kragujevcu znak Fijata

Kragujevčani glasaju za jedno od tri ponuđena umetnička rešenja kojim će simbolično ozvaničiti višedecenijska povezanost tog grada sa torinskom kompanijom.

Izvor: B92

Posle krsta, Kragujevcu znak Fijata IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Dantes

pre 12 godina

Kad god se pojavi ovakav tekst o fabrici FIAT uvek se setim one reklame za Bakin kolac u kome baka kaze 'lici'.
Tako i sada kragujevcani, a i ovi drugi 'kragujevcani' negoduju bez obzira o cemu pise u clanku samo da bi negodovali. Da se razumemo, nisam za ovu sadasnju garnituru u vlasti ali sta da se radi narod ih je izabrao!
Cinjenica je da je grad izgledao mnogo bolje sedamdesetih osamdesetih godina. Medjutim, desilo se sta se desilo u celoj zemlji. FIAT ce automobile koje ovde bude pravio izvoziti po celom svetu, a radnici koji ovde budu radili dobijace plate! Naravno sada se razlikuje proizvodnja automobila u odnosu na proizvodnju fice keca ili juga. Sve je manje potrebno radne snage pored najsavremenijih masina koje su vec stigle u grad. Ali i pored toga FIAT ce otvoriti nova radna mesta za nove radnike.
Znak na ulasku u Kragujevac? Narod ce izabrati onaj koji mu se najvise dopada!

pobego u frankfurt

pre 12 godina

prvo verko nema nikakvu zaslugu, da je fiat dosao bar pet godina ranije mogli bismo da razgovaramo na tu temu. drugo, fiat ovo radi uz jake subvencije cim to stane ugasi se fiat kao sto sad gase smederevo. kom da prodaju taj auto? trece grad je nakrcan strahovitim kreditima i nista se tu nije razvilo osim dugova. na kraju, drago mi je da sam pobegao kada vidim da se taj duh kragujevcana koji sve vise odise ogranicenoscu i dalje odrzao i jaca, a dugove da vracam ne pada mi na pamet. nek vam je bog u pomoc, ja vise nisam kragujevcanin, a trebace vam pomoc jer ste zdrav razum izgubili.

miks

pre 12 godina

Jeste li culi da Kragujevac dobija more, kazu traze ovi iz Fijata
Sta smo mi Kragujevcani sve slusali ovih par godina, te napravice juznu obilaznicu(sa sve tunelom), pa ce onda severnu obilaznicu, pa kada im ni to nije bilo dosta onda rese da naprave obe,nece da se baci...svasta..
Od svega je napravljeno 10-ak kilometara poluautoputa koji je vec dobrim delom ispucao i ulegao, a ulice su nam nikad gore. Nijedna ulica u gradskom jezgru nije asfaltirana zadnje dve godine... Toliko...
Ustvari, ajd da samo ne kritikujem ,zatvoreni bazen je stvarno prelep kao i sredjeni Spomen park Sumarice
I bicemo prvaci u basketu... Pozz

ivan

pre 12 godina

Kako bi Kragujevac bio lep i uredan,cist i kulturan,
da autoindustrija nikada nije ni dosla.
Imao bi tri puta manje stanovnika,sto i jesu realni
gabariti i potrebe,bilo bi potencijalno vise mogucnosti
za pravilan razvoj i mentalni i intelektualni napredak.
Ovako,zavijaci brisaca na fici,koji su ostali bez posla
mastaju o tome da i njihova deca rade to isto,
i slaveci tu ideju sa odusevljenjem
prihvataju nekakve kic limene konstrukcije kao svoje ideale.

buki

pre 12 godina

ocigledno je da se sva desavanja, kako rece jedan od komentara,koja se desavaju u Kragujevcu ja bi rekao pre pozicioniranje da jedna politicka oligarhija okupljena oko G17 pokusa da predje cenzus da bi u buducnosti nastavili da budu u vlasti i kontrolisu mozda ne finasijske tokove ali neke druge tokove vezane za nasu drzavu sigurno.E sad Kakva je svest svih nas tako ce i oni na kraju proci.Ako smo glupi pa ko nam je za to onda u buducnosti kriv?Neko se uci na sopstvenim greskama neko na tudjim a tupsoni se ne mogu nikad nicemu nauciti.A gde smo i ko smo svi mi vrlo brzo cemo videti i onda nam zaista niko nece biti kriv.Mozda cemo dobiti i onih 1000 evra od prosli put,i ko zna sta od ovih likova.

Bane

pre 12 godina

Prva stvar koja mi nije jasna su komentari Kragujevcana o tome kako su Beogradjani ljubomorni na njihov napredak?! Stvarno los trip. Druga stvar koja mi nije jasna je sto mora neko da spomene socijalne slucajeve, ne zbrinute i sve ostale ugrozene u kontekstu da treba valjda sve pare njima da se daju i da ih vecito izdrzavamo. Pa valjda treba neki spomenik da ostane i iza ovih nasih generacija, valjda treba i nas po necemu da pamte? Na takvim stvarima ne treba stedeti. Meni se predlozena resenja nesto i ne svidjaju, ali ako je vama lepo, meni je jos lepse!

Royal

pre 12 godina

Ja nijedan argument nisam cuo od ljudi koji su protiv ove price...razumeo sam samo da im smeta sto Fiat ipak radi i daje signal za dolazak novih stranih investitora. Smeta im sto njihove politicke opcije nisu nista uradile za ovaj grad,a sto je najcrnje od svega i ne planiraju. Zao mi je zaista...smetaju im rad i uspeh,ali sta da se radi...nekome to moze da se sidi ili ne,ali ovo je svakako pozitivna i lepa stvar koja ide u korist svim Kragujecanima.

Sitonija

pre 12 godina

Ocigledno je da sva desavanja u Kragujevcu pozicioniraju ovaj grad na sam vrh.Ako zelimo da se ugledamo na Evropu onda Kragujevac sa svim desavanjima u njemu zasluzuje da bude prestonica.Beograd glavni grad a Kragujevac prestonica!!!!

Stanko

pre 12 godina

Kao sto krst na kruznom toku pokazuje jednu velicinu i veru u bolje danas i sutra, tako ova inicijativa zasluzuje svoju realizaciju obzirom da je Kragujevac podigla na noge. Stvarno sam prezadovoljan time sto se radi u gradu a o Fiat-u da ne govorim.

Moma Kragujevac

pre 12 godina

Jako mi se dopada ova ideja i glasam za njenu realizaciju, Fiat je svakako pravo osvezenje za kragujevcane i puno je doprineo kvalitetu samog grada, da ne pricam koliko ljudi je pocelo da radi u njihovim pogonima, svaka cast, na ovaj nacin se grad podize na visi nivo. Pohvale Verku i samo tako nastavite. Kragujevac glavni grad!

Marko KG

pre 12 godina

Kakvi su ovo zlonamerni komentari pa to nema nigde!
Prvo se zapitajte sta znaci simbol pa kada shvatite videcete zasto treba da bude tu gde jeste!
Fijat ja glavni motor razvoja ovog grada koji ce oziveti i ceo grad, zato mu se i treba da se postavi!
Neko je pomenuo da je nekada radilo 30000 hiljada a sada jedva 3000...e pa da nije dosao fijat dabrika bi se zatvorila a ni tih 3000 ne bi radilo a za sve zlonamerne ljude jedan podatak koji je vezan za automobilsku industriju: Na svako jedno radno mesto vezuje se jos tri!
Onima kojim se ne svidja sta se radi u Kragujevcu neka idu u nekom drugom gradu koji nije Beograd u kome se sve pare slivaju vec 20 godina pa neka vide koliko je ovaj grad uspeo i kakva mu je buducnost!

Ivana Kg

pre 12 godina

Kragujevac apsolutno zasluzuje da ponosno predstavlja i da drugima prezentuje na ovaj nacin Fiat obzirom da je grad tj. gradonacelnik Veroljub Stevanovic zasluzan za dolazak Fiat-a u Kragujevac, za proizvodne pogone, za puno radnih mesta, a gradjani su svakako prezadovoljni dolaskom ovakve kompanije, i zahvalni na tome.

Saša

pre 12 godina

A da znak bude napisano 300.000 ogromnim brojevima, zbog 300.000 automobila godišnje koji se iz Kragujevca eto već 3 godine prodaju po celom svetu. Pa kad podignu proizvodnju na 400, 500, 600 hiljada itd, samo da promene prvi broj.

lozac

pre 12 godina

...lepo kaze autor teksta "kad je fiat PRODAO licencu ", e sad da su nam poklonili, pa da im dizemo spomenik, pisemo zahvalnice itd. al mi nije jasno ovde je rec o cistoj ekonomskoj racunici, bez emocija i ljubavi i ne vidim razlog za toliku ushicenost.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Dusica, 20. januar 2012 14:28)

A možda bi bolje bilo neki zanimljiv tematski park, pa da mogu građani da uživaju i rekreiraju se?
Ili neki dom omladine/kulturni centar, pa da ljudi imaju gde da provedu kvalitetno vreme.

Djura mutavi

pre 12 godina

Moj predlog je da umesto znaka Fijata bude postavljen dzinovski FIca kao simbol nase auto-industrije. Ali ne smemo zaboraviti i Namensku industriju koja je sirom sveta proslavila nase puske,pistolje,karabine,... Pa bi ja napravio i jedan dzinovski pistolj kao simbol Namenske. Zamislite odusevljenje turista koji nalete na dzinovski krst,Ficu i pistolj! Bicemo slavni. A kad si slavan onda si i bogat! To je povezano...

KG x-man

pre 12 godina

ljudi svuda u svetu na kruznom toku mora biti brisan prostor, da bi vozac u svakom trenutku mogao da sagleda saobracaj oko sebe i svog vozila. nista ja ne bih tu menjao a znak fiat moze da se postavi i 2 km pre ulaska u grad i to u vidu neke kapije tipa one "stara radnicka kolonija" naravno vece, modernije i u nekom fanky stilu + moderna rasveta.... ovako samo nastavljate sa naruzivanjem grada! poslusajte x-mena.... ERDOGLIJA RULES

NikolaKG

pre 12 godina

Kompanija koja je svakako opravdala svoje ocekivanje u brzini realizacije citavog projekta,kako proizvodnje,tako i zaposlenja radnika.Povratila je ugled Kragujevacke Zastave,a Kragujevcanima ulila nadu koju je gradska vlast i obecavala svih ovih godina...

KG

pre 12 godina

A u skladu sa demokratskim principima ne moze da se glesa za opciju NIJEDAN.Ovoliko uvlacenje je jadno i bedno..a ako je tako onda treba TITU da podignemo spomenik zato sto se tad u KG-u lepo zivelo,taj FIAT je sve te modele prodao kao licencu ZA PARE.A na drugom ulazu u grad moze jedna Felna od 30 metra naravno sa sve italijanskim zigom.

Kragujevac

pre 12 godina

Idejna resenja su ocajna, ali bih ja o jednoj drugoj stvari.

Prica da ce grad potrositi nase pare je ili prica neobavestenih ili prica zlonamernih.
Prava je istina da ovo sve finansira FIAT.

voja

pre 12 godina

@Gandalf

Ne znam sta vam je to 'hater', a zahvalan bih bio i ako biste mogli bolje da mi objasnite tu moju "providnu politicku pozadinu".

Ako pazljivo razmislite videcete da u mom predhodnom komentaru nema nista u vezi Fiata i ekonomije Kragujevca. Ja se najiskrenije nadam uspehu te nove fabrike. Ja sam sa druge strane kritikovao ideju da se ceo grad svede na nivo jedne jedine firme koja u njemu radi. Ja mislim da je Kragujevac vise od Fiata, iako je Fiat nesto jako vazno u tom gradu.

Nemam nista protiv spomenika preduzetnistvu, ili automobilskoj industriji, ali mi se ne dopada koriscenje eksluzivnog javnog prostora za reklamiranje jedne firme.

Ispeci pa reci.

Marko NS

pre 12 godina

U SSSR su svojevremeno dizali spomenike traktoru... Ovo mi liči na to... Samo što je jednu ideologiju zamenila druga, korporativna.
Bilo bi bolje, lepše i pametnije da su, npr. uredili jedan gradski park, plato ili neku drugu javnu površinu (sve i da taj park/plato/trg ponese ime kompanije) nego što vozdižu ove strukture koje ne služe ničemu, nisu ni reklama, a najmanje veze imaju sa umetnošću...
... Kragujevcu (kao i drugim gradovima u ovoj nesrećnoj zemlji) mnogo toga nedostaje da poliči na ozbiljan i uređen grad. Spomenici sigurno nisu na listi prioriteta

KG

pre 12 godina

I u cemu se mi sad razlikujemo od Albanaca kojima smo se smejali za spomenik Klintonu...a ove partijske hvalospeve ..jezim se od njih..kragujevac procvetao bla bla..a da posaljem sad sliku parkinga ispred zgrade,svaki drugi auto yugo star 20+ godina a price o zaposlenosti i nekom cudu su samo price za malu decu a ovo je realnost..
Ponedeljak, 2. Januar, 2012.| Autor: Agencija BETA
"KRAGUJEVAC - Spisak nezaposlenih u Kragujevcu se lane produžio za oko 500 imena jer je na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje (NZS) 22.101 Kragujevčanin, saopštila je kragujevačka filijala NZS-a."
A i ti sto rade rade za 200 eura.

profa

pre 12 godina

kakva budaladtina! kakvo korporativno idolopoklonstvo! pa ni na ulazu u Detroit ne stoji znak GM- ili Krajslera (koji je takodje) Fiatova firma!pateticni smo!

Rampelstilski

pre 12 godina

Крагујевчанима је сигурно драго због овога. А ови што стално нешто гунђају кад год се нешто ради и гради вероватно и нису из Крагујевца. Пусти те бре људе да раде и праве кад умеју.Шта се само нешто буните,а ништа нисте урадили, осим што сте отерали Новака Ђоковића из Крагујевца? Ако не умете да помогнете,завуците се у неку рупу,ћутите и пустите људе да раде,да наша деца имају боље услове. Мислите мало својом главом шта је добро,и погледајте мало Крагујевац својим очима,а не очима тадића и николића(намерно сам написао малим словима :P) којима је Верко трн у оку јер им се супроставља јасно и гласно.

Majka

pre 12 godina

I sve majke, ko znak zavlasnoti Fijatu i Verku, da odvedu svoje cerke u hram proizvodnje radi zrtvovanja istih u korist plodnosti i uspeha buducih modela Fijata.

Pozdrav Beogradu

pre 12 godina

Pre neki dan odem da gledam KK Radnicki kako cepa KK Partizan.Sutradan odem do novootvorenog kompleksa bazena i kupam se a napolju pada sneg.Juce me neki talijani pitaju gde su trzni centri,ja ih uputim na Roda centar i kazem za 30-tak dana bice i Plaza centar (velicine Delta city-ja).Na prolece cekamo Zvezdu i Partizan i kao najprijatnije iznenadjenje jesenjeg dela prvenstva nadamo se nekoj evro ligi...Letos sniman film o "Titaniku" u staroj topolivnici ...ko bi se tome nadao do pre par godina.
I jos jedanput oko Fiat-a.Znak postavljaju o svom trosku a vozila ce prodavati po celom svetu na svoj rizik.I po 100-ti put NE PRAVE L0 ZA NASE TRZISTE .

Milosevic Krag.

pre 12 godina

Znakovi su pored puta,koji god da stoji sluzi svrsi,da ubedi sve "neverne Tome"da ce Fiat da obnovi auto industriju u Kragujevcu,mogu da se trude da ih ne vide,ni brzinu kojim se ovaj grad razvija,ali bitno je da se u Kragujevcu radi,ulaze se u njega i mi smo srecni zbog buducnosti nas i nase dece.

Mare

pre 12 godina

Kragujevac je jedini i zasluzio da Fijatov znak stoji na ulazu grada.... Tacnije gradska vlast je to omogucila svojom zrtvom i svojim radom za Kragujevac.........

Jana Simic

pre 12 godina

Kragujevac ponovo postaje centar auto-industrije Srbije,radice ono sto je uvek najbolje radio i sve gradove Srbije ce da ukljuci kao i ranije u celu pricu sa Fiatom,pa zar to ne zasluzuje znak,obelezje da je to grad buducnosti,u cast tako velike ideje koja prerasta iz sna u javu,obistinjuje se,i svih nas koji smo verovali,nadali se i uvek cemo da ostanemo verni svom gradu.

Palanka je dusevna kategorija!

pre 12 godina

Palanacka ideja,sta drugo reci.Razmisljajte da se mozda fiat povuce jednog dana iz Kg-a.Jer ja koliko vidim.vise novca dadosmo mi za njega sve ove godine nego sto je suprotno.Oni su ipak privatna kompanija,razmislite i o tome,pa cete morati posle da demontirate i taj spomenik sto planirate da podignete u cast fiata.Cist predizborni marketing.Bas vam sad zapelo za to,sve drugo cveta i pupiiiii :)

Saska

pre 12 godina

Posle toliko prica o tome da li ova fabrika hoce da proizvodi nova vozila u Srbiji konacno smo dobili pravi odgovor izlaganjem novog modela koje je najavljeno u martu.Dakle FIAT radi u Kragujevcu vec uveliko,a kao takva kompanija apsolutno zasluzuju znak na mestu gde ce i biti postavljen...

AcaKG

pre 12 godina

Posle krsta koji predstavlja simboliku pravoslavlja dolazi znak FIAT-a koji pre svega predstavlja znak kompanije koja ce uposliti ogroman broj Kragujevcana i oziveti Kragujevac.Cetiri hiljade zaposlenih su najbolji primer svega sto donosi FIAT.

Sale

pre 12 godina

Voleo bih da vidim kriticare koji su upozoravali da je dolazak FIATA marketinski trik u korist Verkove politicke kampanje na proslim izborima.Rezultati su tu,a FIAT je sve obecano uspunio,pa je cak to resio da zaokruzi i postavljanjem ovog znaka koji nije bio predmet dogovora.Znaci da su i oni u Torinu takodje zadovoljni Kragujevcom,bas kao i Kragujevcani njima.

Sanja

pre 12 godina

FIAT je ulozio ogromna novcana sredstva u fabriku,pa naravno da im treba omoguciti da postave znak na ulazu u grad,pogotovu sto taj znak nece finansirati grad,vec FIAT.Jos jedan detalj od "neprocenjive" vrednosti za nas grad.

SanjaKg

pre 12 godina

Nebi valjalo da je FIAT krenuo od pravljenja znaka na ulazu grada,dok je fabrika zastala na polovini radova,dok ovako sasvim normalan potez kompanije koja ima dobar marketing.Fabrika radi punim intenzitetom,a sada dolaze stvari poput ovog marketinskog poteza koji je jako bitan i predstavlja sitnicu na koju i te kako fabrika poput ove obraca paznju.

Tamara

pre 12 godina

Nije Fiat slucajno izabrao Kragujevac da tu investira tako da to treba ispostovati i staviti znak Fiata na ulazu u grad,da se vidi sta je Kragujevacka vlast uspela da uradi!!!

Coa

pre 12 godina

За особу која се потписала неоправдано у име грађана Крагујевца : Прво се описмени,па онда прочитај поново текст да видиш ко финансира пројекат,па тек онда остави коментар,али у своје лично име. Боже, неписмене ли "опозиције". Због ваше неписмености сте отерали и Новака, иначе би Крагујевац био још атрактивнији :P :D

Savcic KG

pre 12 godina

Visedecenijska saradnja grada Kragujevca i Torinske kompanije je ocuvana zahvaljujuci celnim ljudima grada Kragujevca,grad ce i dalje da radi,svuda se zatvaraju fabrike ljudi ostaju bez posla,a kod nas se otvaraju nove i ti isti ljudi dolaze i traze posao,zaposljavaju se u taj isti Fiat i to je za svako postovanje i zasluzuje svoj simbol na ulasku u grad Kragujevac!

Ariel

pre 12 godina

@Max: bravo care tako je!

Ove "lepe" komentare ne ostavljaju "Kragujevcani" pri cistoj svesti.
Alo partijske marionete dosta je bilo, pa nisu ljudi toliko blesavi pa da poveruju u sve ovo! I onaj krst je strasilo grada a kamoli ovo! Al dok su Verko i Dinkic na celu kolone bice ovih gluposti ihaj!!!

Jarić T. Živadin

pre 12 godina

Prolazim svaki dan tim kružnim tokom. Pošto postoji gomila blesavih vozača koji ne znaju osnovna pravila saobraćaja uopšte mi se ne sviđa ideja o postavljanju bilo čega što smanjuje preglednost u saobraćaju.

Ako postave nešto, šta god to bilo, potpisujem da će se povećati broj udesa na kružnom toku.

Eto, rekoh i dušu spasih... ;)

Bogdan

pre 12 godina

Nemam ja problema sa fijatom, ali , ako su ova tri resenja usla u uzi izbor, onda je je za doneti zakljucak da se neko ovde sprda sa nama! Ovo su nista drugo nego amatersko nedovrsene computer animacije! Sto daje totalno drugu dimenziju ovom pitanju. Ko su ucesnici u takmicenju ? Ja jednostavno ne mogu da vjerujem poznajuci srpske umetnicke i kreatorske kapacitete, da neko moze ovakve amateristicke i bezsmislene infantilne gluposti uzeti za ozbiljno !?

Anka

pre 12 godina

Neverovatno! Sta god da se pravi u Kragujevcu, zli,hipnotisani "umovi" samo brbljaju i gundjaju. Ali samo to i mogu. Kragujevac je uhvatio zalet! Razumem da smeta mozda Beogradu,ali mi nije jasno kako moze da smeta Kragujevcaninu koji tu zivi.

mentalitet zadrtosti i palanke

pre 12 godina

Nije to kičeraj.
Kičeraj poznati je srpski mentalitet zadrtosti,neprihvatanja promena,normalnog lobiranja,ulaganja,strategije i umnih kvaliteta.
Ako su albanci dizali spomenike živim predsednicima strane zemlje,ulažući u budućnost i podršku,vreme je da neki Srbi nešto nauče od njih kao pobednika strategije. a ne večito bune se nešto,smeta im nešto novo,odgovara im talog i mrtvo more,jer su ograničeni u novim idejama i budućnosti.plaši ih novo i drugačije.
mnogi su se odselili u gradove sa sela, ali se selo nije iselilo iz njih.

Ima nas koji pamtimo pocetak devedesetih i molbe Slovenaca da se decentralizuje SFRJ, i uvede višepartijski sistem.
Svi znamo kako se završila srpska zadrtost i neprihvatanje novih ideja.i koliko nas to koštalo.

znači dižite spomenik,ulepšavajte grad,menjajte fasade(obavezno jarke pozitivne boje),menjajte sebe.
sve će se to vratiti kroz profit.

glasač

pre 12 godina

Hahaha sikter omladino URSa :) Mislim da je taj znak Kragujevcu potreban koliko i onaj ogromni nadgrobni spomenik na ulazu. Sa druge strane podržavam akciju sa Fijatom ali ćemo još da vidimo šta će od toga da ispadne a KG ima bezbroj problema koje treba rešiti koji nemaju nikakve veze sa spomenicima već sa bezumljem gradske uprave, no to je neka druga priča.

Milan

pre 12 godina

Ovakav razvoj se trenutno desava samo u Kragujevcu,i naravno da to treba obeleziti na adekvatan nacin,a znak na ulazu u grad je prava stvar,nama za ponos a primer za druge!!!

Tamara

pre 12 godina

Ne secm se kada je Kragujevac lepse izgledao...mladi i nezaposleni u Krgujevcu imaju perspektivu i argumentovano imaju cime da se nadaju. U prilog tome govori da se broj onvestitora u Kragujevca u kontinuitetu povecava i da se broj nezaposlenih svakoga meseca smanjuje.

Nenad

pre 12 godina

Niste bili normalni ni kada ste zabijali onu krstaču, niste ni sada kada želite da ljubite noge jednoj kompaniji. Kada Fiat smanji broj zaposlenih, ima da rušite taj spomenik kao Sadamu u Iraku. Teško Kragujevčanima sami sebi...

Mihajlo Jovanovic

pre 12 godina

Birajte na osnovu procene šta će da izgleda lepše kad istrune za dve-tri godine.

Kao i "onaj lep sat na ulazu u fabriku", o kom je govorio Đinđić u "AKo Srbija stane".

hvala.

dachakg

pre 12 godina

citam ove komentare i ne mogu da verujem koliko lupate gluposti! kakav crni novac iz gradskog budzeta,jer lepo pise da sve troskove snosi fiat!!! a ove unlikove su verovatno stavili ljubomorci kojima je krivo sto kragujevac ubrzano postaje drugi centar u srbiji!!!

Ankica

pre 12 godina

Na ulazu u grad naravno da treba da stoji obelezje,koje je ponos grada i koje pokazuje u kom pravcu se grad razvija,a i ulaz u Kragujevac ce prelepo izgledati!!!

Zoran

pre 12 godina

Na ulazu u grad naravno da treba da se nadje i znak Fiata,pa zar Kragujevac nije centar automobilske industrije u Srbiji,pa prema tome to treba da nam sluzi za ponos!!!

Lane Kragujevc.

pre 12 godina

Ne samo da bi trebalo da stoji znak Fiata,nego bih ja predlozio i da napisu kao kad su sklapali ugovore sa Gradskom vlascu:Benvenuti a casa!-Dobrodosli!Svima bih to pozeleo ko ulozi toliko u nas Kragujevac,otvori fabrike,dovede nam i kooperante,pa ozivljavaju nam grad,daju nam nadu u bolje sutra,samo napred i svaka cast i postovanje!

Lara

pre 12 godina

Totalno mi je nebitno koji logo ce dobiti vise glasova, znam samo da sam zahvalna gradskoj vlasti pre svega zbog omogucenim radnim mestima i na takvoj kompaniji.... Samo napred.....

Branko

pre 12 godina

Po komentarima uvidjam da smo ipak mi Srbi prost narod, koji ceni samo lopove i volimo da nam se pricaju bajke!! Zato mislim da bilo koji od obelezja Fijata ako ne i sva tri treba da se iskoriste - kako ljudi ne bi zaboravili sta je ova gradska vlas postigla dovedovsi Fijat u nas grad!

Dulica

pre 12 godina

Mozemo mi da pricamo sta god hocemo...ovo je ogroman plus za grad i nesto zasista divno. Ova gospoda iz opozicije kojoj je krivo sto grad Kragujevac napreduje i sto ne ume nista ni da pohvali ni da uradi moze samo da se jede u sebi. Grad je sve privlacniji i ekonomski jaci,a to moze nekome da se svidi a i ne mora.

Gandalf

pre 12 godina

@Voja i ostali hateri
Stvarno providnost vase politicke pozadine je smesna. Iako nisam glasao niti cu ikada glasati za Verka, drago mi je sto mu nikada necete prici u Kg bas zbog toga kakvi ste.
Prvo procitajte tekst jos jedanput i videcete da troskove snosi Fiat a ne grad. Drugo ne radim u Kg ali uvek kada posle nekog vremena dodjem u grad vidim ogroman napredak. Hteli vi da priznate to ili ne, Kragujevac je dobio mnogo i ubrzano se krece napred a pocinje da lici na pravi savremen grad. Ostavite se politike i pljuvanja svega pa i dobro, nikada necete prici gradskoj upravi (iako bih ja voleo da ima nekog i jos bollje), nego lepo motike u ruke i u njivu, za bolje niste.

p.s. Kragujevac u srcu

less

pre 12 godina

pogledajte samo kakvi su se spomenici nekada pravili po sfrj, a danas samo neki kiceraj, pocev od krstova, pa do automobila. http://www.retronaut.co/2011/04/yugoslav-war-memorials/

Srbin u dusi

pre 12 godina

Veliki uspeh nema sta 30000 ljudi je radilo u zastavi a sad 1300 ovih jos 1000 sto treba da zaposle primice sve preko veze iz stranke ujedinjeni regioni i to je to a ja i ostalii nek gulimo asfalt.

Milena Jovic

pre 12 godina

Znakovi su pored puta,koji god da stoji sluzi svrsi,da ubedi sve "neverne Tome"da ce Fiat da obnovi auto industriju u Kragujevcu,mogu da se trude da ih ne vide,ni brzinu kojim se ovaj grad razvija,ali bitno je da se u Kragujevcu radi,ulaze se u njega i mi smo srecni zbog buducnosti nas i nase dece.

Magdalina Krag.

pre 12 godina

Sto se mene tice,neka stave sva tri znaka,Fiat i gradska vlast su stavili ovaj grad na noge,otvaraju se nova radna mesta,nezaposleni iz drugih gradova dolaze da konkurisu i zaposljavaju se u Fiat,opet cemo mi postati gigant auto idustrije!Vera koju simbolise Krst na ulazu u grad i sad znak Fiata uz njega ce povratiti stari sjaj i uspeh Kragujevca!

Lud, zbunjen, normalnih nema....

pre 12 godina

Ne zna se koje je ruznije od tri ponudjena resenja.
Mada moram priznati da mi je drago da u Kragujevcu nema nikakvih drugih prioriteta (asfaltiranje ulica, nezaposlenost, socijalni slucajevi, vodovod, kanalizacija, fasade, parkovi, javni prevoz...) pa u gradskom budzetu ima viska novca da se dizu spomenici.

Tea

pre 12 godina

Svaka cast ljudima koji su zasluzni za to sto je Fiat u Kragujevcu...hvala im do neba. Ogroman korak ka napretku naseg grada,a i Fiat ce veoma biti koristan i za celu drzavu, ne samo za Kragujevac.

Max

pre 12 godina

Prvo još nekako, ali drugo i treće su grozna rešenja. Još uvek, međutim, mi nije jasno zbog čega je Kragujevcu bila potrebna sramota sa podizanjem nekakvog ogromnog krsta...

Stefan

pre 12 godina

Fantasticna stvar za Kragujevac je konacno izlazak novog modela koji ce biti promovisan na sajmu u Zenevi. Pokretac i poziv za druge strane investitore da dodju u Kragujevac. A znak na kruznom toku ce biti podsetnik za sve da Fiat radi i stvara i u Kragujevcu.

Dejan Vasic

pre 12 godina

Nadamo se da ce postavljanje znaka na ulazu u Kragujevac ponovo postaviti Kragujevac gde mu je i bilo mesto,povratiti mu staru slavu u auto industriji,a dela govore vise od reci,sve ide u prilog tome,novoizgradjene fabrike kooperanata,jednom recju,Kragujevac zivi!

Ivan

pre 12 godina

Tako mocna kompanija u Kragujevcu,pa to naravno treba simbolicno i obeleziti,Kragujevac bi trebao da bude primer svim drugim gradovima!!!

Suza

pre 12 godina

Naravno da je Kragujevcu potreban znak Fiata,i to ne samo kao simbol automobilskog grada,nego kao i simbol ponosa i uspesnosti,pa ljudi u Kragujevcu smo uspeli da ozivimo automobilsku industriju i da ceo grad dignemo na noge!!!

Dragoslav KG

pre 12 godina

Lepo receno,znak Fiata ce da poveze Kragujevac preko Koridora 10 sa Evropom!Fica je bio nekad a sada ce biti L-Zero i drugi modeli automobila na ulicama sirom Evrope.Ponosni smo sto ce nasa deca imati gde da rade i da zive srecni u gradu koji se svakim danom sve vise razvija,raste,sto ce ostati u Kragujevcu!Svaka cast,neka se svi gradovi ugledaju na nas i neka njihova gradska vlast kao i nasa uspesno saradjuje sa gigantima!

Max

pre 12 godina

Dragi Verko i URS,
Kragujevcanima nisu potrebni simboli Fijata, nama je potrebno sve ono sto jedan veliki grad mora da poseduje.
Hvala sto mislite da nam je Fijat ynak lep, ali nama je nepotreban.
Molimo Vas da nase pare potrosite na nekom drugom mestu.
Unapred zahvalni,
Gradjani Kragujevca

Lud, zbunjen, normalnih nema....

pre 12 godina

Ne zna se koje je ruznije od tri ponudjena resenja.
Mada moram priznati da mi je drago da u Kragujevcu nema nikakvih drugih prioriteta (asfaltiranje ulica, nezaposlenost, socijalni slucajevi, vodovod, kanalizacija, fasade, parkovi, javni prevoz...) pa u gradskom budzetu ima viska novca da se dizu spomenici.

Max

pre 12 godina

Dragi Verko i URS,
Kragujevcanima nisu potrebni simboli Fijata, nama je potrebno sve ono sto jedan veliki grad mora da poseduje.
Hvala sto mislite da nam je Fijat ynak lep, ali nama je nepotreban.
Molimo Vas da nase pare potrosite na nekom drugom mestu.
Unapred zahvalni,
Gradjani Kragujevca

Magdalina Krag.

pre 12 godina

Sto se mene tice,neka stave sva tri znaka,Fiat i gradska vlast su stavili ovaj grad na noge,otvaraju se nova radna mesta,nezaposleni iz drugih gradova dolaze da konkurisu i zaposljavaju se u Fiat,opet cemo mi postati gigant auto idustrije!Vera koju simbolise Krst na ulazu u grad i sad znak Fiata uz njega ce povratiti stari sjaj i uspeh Kragujevca!

Tea

pre 12 godina

Svaka cast ljudima koji su zasluzni za to sto je Fiat u Kragujevcu...hvala im do neba. Ogroman korak ka napretku naseg grada,a i Fiat ce veoma biti koristan i za celu drzavu, ne samo za Kragujevac.

Dragoslav KG

pre 12 godina

Lepo receno,znak Fiata ce da poveze Kragujevac preko Koridora 10 sa Evropom!Fica je bio nekad a sada ce biti L-Zero i drugi modeli automobila na ulicama sirom Evrope.Ponosni smo sto ce nasa deca imati gde da rade i da zive srecni u gradu koji se svakim danom sve vise razvija,raste,sto ce ostati u Kragujevcu!Svaka cast,neka se svi gradovi ugledaju na nas i neka njihova gradska vlast kao i nasa uspesno saradjuje sa gigantima!

Stefan

pre 12 godina

Fantasticna stvar za Kragujevac je konacno izlazak novog modela koji ce biti promovisan na sajmu u Zenevi. Pokretac i poziv za druge strane investitore da dodju u Kragujevac. A znak na kruznom toku ce biti podsetnik za sve da Fiat radi i stvara i u Kragujevcu.

Gandalf

pre 12 godina

@Voja i ostali hateri
Stvarno providnost vase politicke pozadine je smesna. Iako nisam glasao niti cu ikada glasati za Verka, drago mi je sto mu nikada necete prici u Kg bas zbog toga kakvi ste.
Prvo procitajte tekst jos jedanput i videcete da troskove snosi Fiat a ne grad. Drugo ne radim u Kg ali uvek kada posle nekog vremena dodjem u grad vidim ogroman napredak. Hteli vi da priznate to ili ne, Kragujevac je dobio mnogo i ubrzano se krece napred a pocinje da lici na pravi savremen grad. Ostavite se politike i pljuvanja svega pa i dobro, nikada necete prici gradskoj upravi (iako bih ja voleo da ima nekog i jos bollje), nego lepo motike u ruke i u njivu, za bolje niste.

p.s. Kragujevac u srcu

dachakg

pre 12 godina

citam ove komentare i ne mogu da verujem koliko lupate gluposti! kakav crni novac iz gradskog budzeta,jer lepo pise da sve troskove snosi fiat!!! a ove unlikove su verovatno stavili ljubomorci kojima je krivo sto kragujevac ubrzano postaje drugi centar u srbiji!!!

Bogdan

pre 12 godina

Nemam ja problema sa fijatom, ali , ako su ova tri resenja usla u uzi izbor, onda je je za doneti zakljucak da se neko ovde sprda sa nama! Ovo su nista drugo nego amatersko nedovrsene computer animacije! Sto daje totalno drugu dimenziju ovom pitanju. Ko su ucesnici u takmicenju ? Ja jednostavno ne mogu da vjerujem poznajuci srpske umetnicke i kreatorske kapacitete, da neko moze ovakve amateristicke i bezsmislene infantilne gluposti uzeti za ozbiljno !?

Tamara

pre 12 godina

Ne secm se kada je Kragujevac lepse izgledao...mladi i nezaposleni u Krgujevcu imaju perspektivu i argumentovano imaju cime da se nadaju. U prilog tome govori da se broj onvestitora u Kragujevca u kontinuitetu povecava i da se broj nezaposlenih svakoga meseca smanjuje.

Lara

pre 12 godina

Totalno mi je nebitno koji logo ce dobiti vise glasova, znam samo da sam zahvalna gradskoj vlasti pre svega zbog omogucenim radnim mestima i na takvoj kompaniji.... Samo napred.....

Srbin u dusi

pre 12 godina

Veliki uspeh nema sta 30000 ljudi je radilo u zastavi a sad 1300 ovih jos 1000 sto treba da zaposle primice sve preko veze iz stranke ujedinjeni regioni i to je to a ja i ostalii nek gulimo asfalt.

Lane Kragujevc.

pre 12 godina

Ne samo da bi trebalo da stoji znak Fiata,nego bih ja predlozio i da napisu kao kad su sklapali ugovore sa Gradskom vlascu:Benvenuti a casa!-Dobrodosli!Svima bih to pozeleo ko ulozi toliko u nas Kragujevac,otvori fabrike,dovede nam i kooperante,pa ozivljavaju nam grad,daju nam nadu u bolje sutra,samo napred i svaka cast i postovanje!

less

pre 12 godina

pogledajte samo kakvi su se spomenici nekada pravili po sfrj, a danas samo neki kiceraj, pocev od krstova, pa do automobila. http://www.retronaut.co/2011/04/yugoslav-war-memorials/

KG x-man

pre 12 godina

ljudi svuda u svetu na kruznom toku mora biti brisan prostor, da bi vozac u svakom trenutku mogao da sagleda saobracaj oko sebe i svog vozila. nista ja ne bih tu menjao a znak fiat moze da se postavi i 2 km pre ulaska u grad i to u vidu neke kapije tipa one "stara radnicka kolonija" naravno vece, modernije i u nekom fanky stilu + moderna rasveta.... ovako samo nastavljate sa naruzivanjem grada! poslusajte x-mena.... ERDOGLIJA RULES

Max

pre 12 godina

Prvo još nekako, ali drugo i treće su grozna rešenja. Još uvek, međutim, mi nije jasno zbog čega je Kragujevcu bila potrebna sramota sa podizanjem nekakvog ogromnog krsta...

KG

pre 12 godina

I u cemu se mi sad razlikujemo od Albanaca kojima smo se smejali za spomenik Klintonu...a ove partijske hvalospeve ..jezim se od njih..kragujevac procvetao bla bla..a da posaljem sad sliku parkinga ispred zgrade,svaki drugi auto yugo star 20+ godina a price o zaposlenosti i nekom cudu su samo price za malu decu a ovo je realnost..
Ponedeljak, 2. Januar, 2012.| Autor: Agencija BETA
"KRAGUJEVAC - Spisak nezaposlenih u Kragujevcu se lane produžio za oko 500 imena jer je na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje (NZS) 22.101 Kragujevčanin, saopštila je kragujevačka filijala NZS-a."
A i ti sto rade rade za 200 eura.

Zoran

pre 12 godina

Na ulazu u grad naravno da treba da se nadje i znak Fiata,pa zar Kragujevac nije centar automobilske industrije u Srbiji,pa prema tome to treba da nam sluzi za ponos!!!

Milena Jovic

pre 12 godina

Znakovi su pored puta,koji god da stoji sluzi svrsi,da ubedi sve "neverne Tome"da ce Fiat da obnovi auto industriju u Kragujevcu,mogu da se trude da ih ne vide,ni brzinu kojim se ovaj grad razvija,ali bitno je da se u Kragujevcu radi,ulaze se u njega i mi smo srecni zbog buducnosti nas i nase dece.

Dejan Vasic

pre 12 godina

Nadamo se da ce postavljanje znaka na ulazu u Kragujevac ponovo postaviti Kragujevac gde mu je i bilo mesto,povratiti mu staru slavu u auto industriji,a dela govore vise od reci,sve ide u prilog tome,novoizgradjene fabrike kooperanata,jednom recju,Kragujevac zivi!

Ivan

pre 12 godina

Tako mocna kompanija u Kragujevcu,pa to naravno treba simbolicno i obeleziti,Kragujevac bi trebao da bude primer svim drugim gradovima!!!

glasač

pre 12 godina

Hahaha sikter omladino URSa :) Mislim da je taj znak Kragujevcu potreban koliko i onaj ogromni nadgrobni spomenik na ulazu. Sa druge strane podržavam akciju sa Fijatom ali ćemo još da vidimo šta će od toga da ispadne a KG ima bezbroj problema koje treba rešiti koji nemaju nikakve veze sa spomenicima već sa bezumljem gradske uprave, no to je neka druga priča.

Suza

pre 12 godina

Naravno da je Kragujevcu potreban znak Fiata,i to ne samo kao simbol automobilskog grada,nego kao i simbol ponosa i uspesnosti,pa ljudi u Kragujevcu smo uspeli da ozivimo automobilsku industriju i da ceo grad dignemo na noge!!!

mentalitet zadrtosti i palanke

pre 12 godina

Nije to kičeraj.
Kičeraj poznati je srpski mentalitet zadrtosti,neprihvatanja promena,normalnog lobiranja,ulaganja,strategije i umnih kvaliteta.
Ako su albanci dizali spomenike živim predsednicima strane zemlje,ulažući u budućnost i podršku,vreme je da neki Srbi nešto nauče od njih kao pobednika strategije. a ne večito bune se nešto,smeta im nešto novo,odgovara im talog i mrtvo more,jer su ograničeni u novim idejama i budućnosti.plaši ih novo i drugačije.
mnogi su se odselili u gradove sa sela, ali se selo nije iselilo iz njih.

Ima nas koji pamtimo pocetak devedesetih i molbe Slovenaca da se decentralizuje SFRJ, i uvede višepartijski sistem.
Svi znamo kako se završila srpska zadrtost i neprihvatanje novih ideja.i koliko nas to koštalo.

znači dižite spomenik,ulepšavajte grad,menjajte fasade(obavezno jarke pozitivne boje),menjajte sebe.
sve će se to vratiti kroz profit.

Pozdrav Beogradu

pre 12 godina

Pre neki dan odem da gledam KK Radnicki kako cepa KK Partizan.Sutradan odem do novootvorenog kompleksa bazena i kupam se a napolju pada sneg.Juce me neki talijani pitaju gde su trzni centri,ja ih uputim na Roda centar i kazem za 30-tak dana bice i Plaza centar (velicine Delta city-ja).Na prolece cekamo Zvezdu i Partizan i kao najprijatnije iznenadjenje jesenjeg dela prvenstva nadamo se nekoj evro ligi...Letos sniman film o "Titaniku" u staroj topolivnici ...ko bi se tome nadao do pre par godina.
I jos jedanput oko Fiat-a.Znak postavljaju o svom trosku a vozila ce prodavati po celom svetu na svoj rizik.I po 100-ti put NE PRAVE L0 ZA NASE TRZISTE .

Ariel

pre 12 godina

@Max: bravo care tako je!

Ove "lepe" komentare ne ostavljaju "Kragujevcani" pri cistoj svesti.
Alo partijske marionete dosta je bilo, pa nisu ljudi toliko blesavi pa da poveruju u sve ovo! I onaj krst je strasilo grada a kamoli ovo! Al dok su Verko i Dinkic na celu kolone bice ovih gluposti ihaj!!!

Bane

pre 12 godina

Prva stvar koja mi nije jasna su komentari Kragujevcana o tome kako su Beogradjani ljubomorni na njihov napredak?! Stvarno los trip. Druga stvar koja mi nije jasna je sto mora neko da spomene socijalne slucajeve, ne zbrinute i sve ostale ugrozene u kontekstu da treba valjda sve pare njima da se daju i da ih vecito izdrzavamo. Pa valjda treba neki spomenik da ostane i iza ovih nasih generacija, valjda treba i nas po necemu da pamte? Na takvim stvarima ne treba stedeti. Meni se predlozena resenja nesto i ne svidjaju, ali ako je vama lepo, meni je jos lepse!

Nenad

pre 12 godina

Niste bili normalni ni kada ste zabijali onu krstaču, niste ni sada kada želite da ljubite noge jednoj kompaniji. Kada Fiat smanji broj zaposlenih, ima da rušite taj spomenik kao Sadamu u Iraku. Teško Kragujevčanima sami sebi...

Sitonija

pre 12 godina

Ocigledno je da sva desavanja u Kragujevcu pozicioniraju ovaj grad na sam vrh.Ako zelimo da se ugledamo na Evropu onda Kragujevac sa svim desavanjima u njemu zasluzuje da bude prestonica.Beograd glavni grad a Kragujevac prestonica!!!!

Palanka je dusevna kategorija!

pre 12 godina

Palanacka ideja,sta drugo reci.Razmisljajte da se mozda fiat povuce jednog dana iz Kg-a.Jer ja koliko vidim.vise novca dadosmo mi za njega sve ove godine nego sto je suprotno.Oni su ipak privatna kompanija,razmislite i o tome,pa cete morati posle da demontirate i taj spomenik sto planirate da podignete u cast fiata.Cist predizborni marketing.Bas vam sad zapelo za to,sve drugo cveta i pupiiiii :)

Stanko

pre 12 godina

Kao sto krst na kruznom toku pokazuje jednu velicinu i veru u bolje danas i sutra, tako ova inicijativa zasluzuje svoju realizaciju obzirom da je Kragujevac podigla na noge. Stvarno sam prezadovoljan time sto se radi u gradu a o Fiat-u da ne govorim.

Dulica

pre 12 godina

Mozemo mi da pricamo sta god hocemo...ovo je ogroman plus za grad i nesto zasista divno. Ova gospoda iz opozicije kojoj je krivo sto grad Kragujevac napreduje i sto ne ume nista ni da pohvali ni da uradi moze samo da se jede u sebi. Grad je sve privlacniji i ekonomski jaci,a to moze nekome da se svidi a i ne mora.

Branko

pre 12 godina

Po komentarima uvidjam da smo ipak mi Srbi prost narod, koji ceni samo lopove i volimo da nam se pricaju bajke!! Zato mislim da bilo koji od obelezja Fijata ako ne i sva tri treba da se iskoriste - kako ljudi ne bi zaboravili sta je ova gradska vlas postigla dovedovsi Fijat u nas grad!

Djura mutavi

pre 12 godina

Moj predlog je da umesto znaka Fijata bude postavljen dzinovski FIca kao simbol nase auto-industrije. Ali ne smemo zaboraviti i Namensku industriju koja je sirom sveta proslavila nase puske,pistolje,karabine,... Pa bi ja napravio i jedan dzinovski pistolj kao simbol Namenske. Zamislite odusevljenje turista koji nalete na dzinovski krst,Ficu i pistolj! Bicemo slavni. A kad si slavan onda si i bogat! To je povezano...

Marko NS

pre 12 godina

U SSSR su svojevremeno dizali spomenike traktoru... Ovo mi liči na to... Samo što je jednu ideologiju zamenila druga, korporativna.
Bilo bi bolje, lepše i pametnije da su, npr. uredili jedan gradski park, plato ili neku drugu javnu površinu (sve i da taj park/plato/trg ponese ime kompanije) nego što vozdižu ove strukture koje ne služe ničemu, nisu ni reklama, a najmanje veze imaju sa umetnošću...
... Kragujevcu (kao i drugim gradovima u ovoj nesrećnoj zemlji) mnogo toga nedostaje da poliči na ozbiljan i uređen grad. Spomenici sigurno nisu na listi prioriteta

voja

pre 12 godina

@Gandalf

Ne znam sta vam je to 'hater', a zahvalan bih bio i ako biste mogli bolje da mi objasnite tu moju "providnu politicku pozadinu".

Ako pazljivo razmislite videcete da u mom predhodnom komentaru nema nista u vezi Fiata i ekonomije Kragujevca. Ja se najiskrenije nadam uspehu te nove fabrike. Ja sam sa druge strane kritikovao ideju da se ceo grad svede na nivo jedne jedine firme koja u njemu radi. Ja mislim da je Kragujevac vise od Fiata, iako je Fiat nesto jako vazno u tom gradu.

Nemam nista protiv spomenika preduzetnistvu, ili automobilskoj industriji, ali mi se ne dopada koriscenje eksluzivnog javnog prostora za reklamiranje jedne firme.

Ispeci pa reci.

KG

pre 12 godina

A u skladu sa demokratskim principima ne moze da se glesa za opciju NIJEDAN.Ovoliko uvlacenje je jadno i bedno..a ako je tako onda treba TITU da podignemo spomenik zato sto se tad u KG-u lepo zivelo,taj FIAT je sve te modele prodao kao licencu ZA PARE.A na drugom ulazu u grad moze jedna Felna od 30 metra naravno sa sve italijanskim zigom.

Marko KG

pre 12 godina

Kakvi su ovo zlonamerni komentari pa to nema nigde!
Prvo se zapitajte sta znaci simbol pa kada shvatite videcete zasto treba da bude tu gde jeste!
Fijat ja glavni motor razvoja ovog grada koji ce oziveti i ceo grad, zato mu se i treba da se postavi!
Neko je pomenuo da je nekada radilo 30000 hiljada a sada jedva 3000...e pa da nije dosao fijat dabrika bi se zatvorila a ni tih 3000 ne bi radilo a za sve zlonamerne ljude jedan podatak koji je vezan za automobilsku industriju: Na svako jedno radno mesto vezuje se jos tri!
Onima kojim se ne svidja sta se radi u Kragujevcu neka idu u nekom drugom gradu koji nije Beograd u kome se sve pare slivaju vec 20 godina pa neka vide koliko je ovaj grad uspeo i kakva mu je buducnost!

Moma Kragujevac

pre 12 godina

Jako mi se dopada ova ideja i glasam za njenu realizaciju, Fiat je svakako pravo osvezenje za kragujevcane i puno je doprineo kvalitetu samog grada, da ne pricam koliko ljudi je pocelo da radi u njihovim pogonima, svaka cast, na ovaj nacin se grad podize na visi nivo. Pohvale Verku i samo tako nastavite. Kragujevac glavni grad!

Royal

pre 12 godina

Ja nijedan argument nisam cuo od ljudi koji su protiv ove price...razumeo sam samo da im smeta sto Fiat ipak radi i daje signal za dolazak novih stranih investitora. Smeta im sto njihove politicke opcije nisu nista uradile za ovaj grad,a sto je najcrnje od svega i ne planiraju. Zao mi je zaista...smetaju im rad i uspeh,ali sta da se radi...nekome to moze da se sidi ili ne,ali ovo je svakako pozitivna i lepa stvar koja ide u korist svim Kragujecanima.

miks

pre 12 godina

Jeste li culi da Kragujevac dobija more, kazu traze ovi iz Fijata
Sta smo mi Kragujevcani sve slusali ovih par godina, te napravice juznu obilaznicu(sa sve tunelom), pa ce onda severnu obilaznicu, pa kada im ni to nije bilo dosta onda rese da naprave obe,nece da se baci...svasta..
Od svega je napravljeno 10-ak kilometara poluautoputa koji je vec dobrim delom ispucao i ulegao, a ulice su nam nikad gore. Nijedna ulica u gradskom jezgru nije asfaltirana zadnje dve godine... Toliko...
Ustvari, ajd da samo ne kritikujem ,zatvoreni bazen je stvarno prelep kao i sredjeni Spomen park Sumarice
I bicemo prvaci u basketu... Pozz

Mihajlo Jovanovic

pre 12 godina

Birajte na osnovu procene šta će da izgleda lepše kad istrune za dve-tri godine.

Kao i "onaj lep sat na ulazu u fabriku", o kom je govorio Đinđić u "AKo Srbija stane".

hvala.

Saša

pre 12 godina

A da znak bude napisano 300.000 ogromnim brojevima, zbog 300.000 automobila godišnje koji se iz Kragujevca eto već 3 godine prodaju po celom svetu. Pa kad podignu proizvodnju na 400, 500, 600 hiljada itd, samo da promene prvi broj.

ivan

pre 12 godina

Kako bi Kragujevac bio lep i uredan,cist i kulturan,
da autoindustrija nikada nije ni dosla.
Imao bi tri puta manje stanovnika,sto i jesu realni
gabariti i potrebe,bilo bi potencijalno vise mogucnosti
za pravilan razvoj i mentalni i intelektualni napredak.
Ovako,zavijaci brisaca na fici,koji su ostali bez posla
mastaju o tome da i njihova deca rade to isto,
i slaveci tu ideju sa odusevljenjem
prihvataju nekakve kic limene konstrukcije kao svoje ideale.

Ankica

pre 12 godina

Na ulazu u grad naravno da treba da stoji obelezje,koje je ponos grada i koje pokazuje u kom pravcu se grad razvija,a i ulaz u Kragujevac ce prelepo izgledati!!!

Majka

pre 12 godina

I sve majke, ko znak zavlasnoti Fijatu i Verku, da odvedu svoje cerke u hram proizvodnje radi zrtvovanja istih u korist plodnosti i uspeha buducih modela Fijata.

profa

pre 12 godina

kakva budaladtina! kakvo korporativno idolopoklonstvo! pa ni na ulazu u Detroit ne stoji znak GM- ili Krajslera (koji je takodje) Fiatova firma!pateticni smo!

Kragujevac

pre 12 godina

Idejna resenja su ocajna, ali bih ja o jednoj drugoj stvari.

Prica da ce grad potrositi nase pare je ili prica neobavestenih ili prica zlonamernih.
Prava je istina da ovo sve finansira FIAT.

pobego u frankfurt

pre 12 godina

prvo verko nema nikakvu zaslugu, da je fiat dosao bar pet godina ranije mogli bismo da razgovaramo na tu temu. drugo, fiat ovo radi uz jake subvencije cim to stane ugasi se fiat kao sto sad gase smederevo. kom da prodaju taj auto? trece grad je nakrcan strahovitim kreditima i nista se tu nije razvilo osim dugova. na kraju, drago mi je da sam pobegao kada vidim da se taj duh kragujevcana koji sve vise odise ogranicenoscu i dalje odrzao i jaca, a dugove da vracam ne pada mi na pamet. nek vam je bog u pomoc, ja vise nisam kragujevcanin, a trebace vam pomoc jer ste zdrav razum izgubili.

Jarić T. Živadin

pre 12 godina

Prolazim svaki dan tim kružnim tokom. Pošto postoji gomila blesavih vozača koji ne znaju osnovna pravila saobraćaja uopšte mi se ne sviđa ideja o postavljanju bilo čega što smanjuje preglednost u saobraćaju.

Ako postave nešto, šta god to bilo, potpisujem da će se povećati broj udesa na kružnom toku.

Eto, rekoh i dušu spasih... ;)

lozac

pre 12 godina

...lepo kaze autor teksta "kad je fiat PRODAO licencu ", e sad da su nam poklonili, pa da im dizemo spomenik, pisemo zahvalnice itd. al mi nije jasno ovde je rec o cistoj ekonomskoj racunici, bez emocija i ljubavi i ne vidim razlog za toliku ushicenost.

Ivana Kg

pre 12 godina

Kragujevac apsolutno zasluzuje da ponosno predstavlja i da drugima prezentuje na ovaj nacin Fiat obzirom da je grad tj. gradonacelnik Veroljub Stevanovic zasluzan za dolazak Fiat-a u Kragujevac, za proizvodne pogone, za puno radnih mesta, a gradjani su svakako prezadovoljni dolaskom ovakve kompanije, i zahvalni na tome.

buki

pre 12 godina

ocigledno je da se sva desavanja, kako rece jedan od komentara,koja se desavaju u Kragujevcu ja bi rekao pre pozicioniranje da jedna politicka oligarhija okupljena oko G17 pokusa da predje cenzus da bi u buducnosti nastavili da budu u vlasti i kontrolisu mozda ne finasijske tokove ali neke druge tokove vezane za nasu drzavu sigurno.E sad Kakva je svest svih nas tako ce i oni na kraju proci.Ako smo glupi pa ko nam je za to onda u buducnosti kriv?Neko se uci na sopstvenim greskama neko na tudjim a tupsoni se ne mogu nikad nicemu nauciti.A gde smo i ko smo svi mi vrlo brzo cemo videti i onda nam zaista niko nece biti kriv.Mozda cemo dobiti i onih 1000 evra od prosli put,i ko zna sta od ovih likova.

SanjaKg

pre 12 godina

Nebi valjalo da je FIAT krenuo od pravljenja znaka na ulazu grada,dok je fabrika zastala na polovini radova,dok ovako sasvim normalan potez kompanije koja ima dobar marketing.Fabrika radi punim intenzitetom,a sada dolaze stvari poput ovog marketinskog poteza koji je jako bitan i predstavlja sitnicu na koju i te kako fabrika poput ove obraca paznju.

Savcic KG

pre 12 godina

Visedecenijska saradnja grada Kragujevca i Torinske kompanije je ocuvana zahvaljujuci celnim ljudima grada Kragujevca,grad ce i dalje da radi,svuda se zatvaraju fabrike ljudi ostaju bez posla,a kod nas se otvaraju nove i ti isti ljudi dolaze i traze posao,zaposljavaju se u taj isti Fiat i to je za svako postovanje i zasluzuje svoj simbol na ulasku u grad Kragujevac!

Anka

pre 12 godina

Neverovatno! Sta god da se pravi u Kragujevcu, zli,hipnotisani "umovi" samo brbljaju i gundjaju. Ali samo to i mogu. Kragujevac je uhvatio zalet! Razumem da smeta mozda Beogradu,ali mi nije jasno kako moze da smeta Kragujevcaninu koji tu zivi.

Jana Simic

pre 12 godina

Kragujevac ponovo postaje centar auto-industrije Srbije,radice ono sto je uvek najbolje radio i sve gradove Srbije ce da ukljuci kao i ranije u celu pricu sa Fiatom,pa zar to ne zasluzuje znak,obelezje da je to grad buducnosti,u cast tako velike ideje koja prerasta iz sna u javu,obistinjuje se,i svih nas koji smo verovali,nadali se i uvek cemo da ostanemo verni svom gradu.

Rampelstilski

pre 12 godina

Крагујевчанима је сигурно драго због овога. А ови што стално нешто гунђају кад год се нешто ради и гради вероватно и нису из Крагујевца. Пусти те бре људе да раде и праве кад умеју.Шта се само нешто буните,а ништа нисте урадили, осим што сте отерали Новака Ђоковића из Крагујевца? Ако не умете да помогнете,завуците се у неку рупу,ћутите и пустите људе да раде,да наша деца имају боље услове. Мислите мало својом главом шта је добро,и погледајте мало Крагујевац својим очима,а не очима тадића и николића(намерно сам написао малим словима :P) којима је Верко трн у оку јер им се супроставља јасно и гласно.

Tamara

pre 12 godina

Nije Fiat slucajno izabrao Kragujevac da tu investira tako da to treba ispostovati i staviti znak Fiata na ulazu u grad,da se vidi sta je Kragujevacka vlast uspela da uradi!!!

AcaKG

pre 12 godina

Posle krsta koji predstavlja simboliku pravoslavlja dolazi znak FIAT-a koji pre svega predstavlja znak kompanije koja ce uposliti ogroman broj Kragujevcana i oziveti Kragujevac.Cetiri hiljade zaposlenih su najbolji primer svega sto donosi FIAT.

Saska

pre 12 godina

Posle toliko prica o tome da li ova fabrika hoce da proizvodi nova vozila u Srbiji konacno smo dobili pravi odgovor izlaganjem novog modela koje je najavljeno u martu.Dakle FIAT radi u Kragujevcu vec uveliko,a kao takva kompanija apsolutno zasluzuju znak na mestu gde ce i biti postavljen...

Sale

pre 12 godina

Voleo bih da vidim kriticare koji su upozoravali da je dolazak FIATA marketinski trik u korist Verkove politicke kampanje na proslim izborima.Rezultati su tu,a FIAT je sve obecano uspunio,pa je cak to resio da zaokruzi i postavljanjem ovog znaka koji nije bio predmet dogovora.Znaci da su i oni u Torinu takodje zadovoljni Kragujevcom,bas kao i Kragujevcani njima.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Dusica, 20. januar 2012 14:28)

A možda bi bolje bilo neki zanimljiv tematski park, pa da mogu građani da uživaju i rekreiraju se?
Ili neki dom omladine/kulturni centar, pa da ljudi imaju gde da provedu kvalitetno vreme.

Dantes

pre 12 godina

Kad god se pojavi ovakav tekst o fabrici FIAT uvek se setim one reklame za Bakin kolac u kome baka kaze 'lici'.
Tako i sada kragujevcani, a i ovi drugi 'kragujevcani' negoduju bez obzira o cemu pise u clanku samo da bi negodovali. Da se razumemo, nisam za ovu sadasnju garnituru u vlasti ali sta da se radi narod ih je izabrao!
Cinjenica je da je grad izgledao mnogo bolje sedamdesetih osamdesetih godina. Medjutim, desilo se sta se desilo u celoj zemlji. FIAT ce automobile koje ovde bude pravio izvoziti po celom svetu, a radnici koji ovde budu radili dobijace plate! Naravno sada se razlikuje proizvodnja automobila u odnosu na proizvodnju fice keca ili juga. Sve je manje potrebno radne snage pored najsavremenijih masina koje su vec stigle u grad. Ali i pored toga FIAT ce otvoriti nova radna mesta za nove radnike.
Znak na ulasku u Kragujevac? Narod ce izabrati onaj koji mu se najvise dopada!

Coa

pre 12 godina

За особу која се потписала неоправдано у име грађана Крагујевца : Прво се описмени,па онда прочитај поново текст да видиш ко финансира пројекат,па тек онда остави коментар,али у своје лично име. Боже, неписмене ли "опозиције". Због ваше неписмености сте отерали и Новака, иначе би Крагујевац био још атрактивнији :P :D

Milosevic Krag.

pre 12 godina

Znakovi su pored puta,koji god da stoji sluzi svrsi,da ubedi sve "neverne Tome"da ce Fiat da obnovi auto industriju u Kragujevcu,mogu da se trude da ih ne vide,ni brzinu kojim se ovaj grad razvija,ali bitno je da se u Kragujevcu radi,ulaze se u njega i mi smo srecni zbog buducnosti nas i nase dece.

Sanja

pre 12 godina

FIAT je ulozio ogromna novcana sredstva u fabriku,pa naravno da im treba omoguciti da postave znak na ulazu u grad,pogotovu sto taj znak nece finansirati grad,vec FIAT.Jos jedan detalj od "neprocenjive" vrednosti za nas grad.

Milan

pre 12 godina

Ovakav razvoj se trenutno desava samo u Kragujevcu,i naravno da to treba obeleziti na adekvatan nacin,a znak na ulazu u grad je prava stvar,nama za ponos a primer za druge!!!

Mare

pre 12 godina

Kragujevac je jedini i zasluzio da Fijatov znak stoji na ulazu grada.... Tacnije gradska vlast je to omogucila svojom zrtvom i svojim radom za Kragujevac.........

NikolaKG

pre 12 godina

Kompanija koja je svakako opravdala svoje ocekivanje u brzini realizacije citavog projekta,kako proizvodnje,tako i zaposlenja radnika.Povratila je ugled Kragujevacke Zastave,a Kragujevcanima ulila nadu koju je gradska vlast i obecavala svih ovih godina...

Magdalina Krag.

pre 12 godina

Sto se mene tice,neka stave sva tri znaka,Fiat i gradska vlast su stavili ovaj grad na noge,otvaraju se nova radna mesta,nezaposleni iz drugih gradova dolaze da konkurisu i zaposljavaju se u Fiat,opet cemo mi postati gigant auto idustrije!Vera koju simbolise Krst na ulazu u grad i sad znak Fiata uz njega ce povratiti stari sjaj i uspeh Kragujevca!

Max

pre 12 godina

Dragi Verko i URS,
Kragujevcanima nisu potrebni simboli Fijata, nama je potrebno sve ono sto jedan veliki grad mora da poseduje.
Hvala sto mislite da nam je Fijat ynak lep, ali nama je nepotreban.
Molimo Vas da nase pare potrosite na nekom drugom mestu.
Unapred zahvalni,
Gradjani Kragujevca

Lud, zbunjen, normalnih nema....

pre 12 godina

Ne zna se koje je ruznije od tri ponudjena resenja.
Mada moram priznati da mi je drago da u Kragujevcu nema nikakvih drugih prioriteta (asfaltiranje ulica, nezaposlenost, socijalni slucajevi, vodovod, kanalizacija, fasade, parkovi, javni prevoz...) pa u gradskom budzetu ima viska novca da se dizu spomenici.

Dragoslav KG

pre 12 godina

Lepo receno,znak Fiata ce da poveze Kragujevac preko Koridora 10 sa Evropom!Fica je bio nekad a sada ce biti L-Zero i drugi modeli automobila na ulicama sirom Evrope.Ponosni smo sto ce nasa deca imati gde da rade i da zive srecni u gradu koji se svakim danom sve vise razvija,raste,sto ce ostati u Kragujevcu!Svaka cast,neka se svi gradovi ugledaju na nas i neka njihova gradska vlast kao i nasa uspesno saradjuje sa gigantima!

Tea

pre 12 godina

Svaka cast ljudima koji su zasluzni za to sto je Fiat u Kragujevcu...hvala im do neba. Ogroman korak ka napretku naseg grada,a i Fiat ce veoma biti koristan i za celu drzavu, ne samo za Kragujevac.

Srbin u dusi

pre 12 godina

Veliki uspeh nema sta 30000 ljudi je radilo u zastavi a sad 1300 ovih jos 1000 sto treba da zaposle primice sve preko veze iz stranke ujedinjeni regioni i to je to a ja i ostalii nek gulimo asfalt.

Stefan

pre 12 godina

Fantasticna stvar za Kragujevac je konacno izlazak novog modela koji ce biti promovisan na sajmu u Zenevi. Pokretac i poziv za druge strane investitore da dodju u Kragujevac. A znak na kruznom toku ce biti podsetnik za sve da Fiat radi i stvara i u Kragujevcu.

Tamara

pre 12 godina

Ne secm se kada je Kragujevac lepse izgledao...mladi i nezaposleni u Krgujevcu imaju perspektivu i argumentovano imaju cime da se nadaju. U prilog tome govori da se broj onvestitora u Kragujevca u kontinuitetu povecava i da se broj nezaposlenih svakoga meseca smanjuje.

Max

pre 12 godina

Prvo još nekako, ali drugo i treće su grozna rešenja. Još uvek, međutim, mi nije jasno zbog čega je Kragujevcu bila potrebna sramota sa podizanjem nekakvog ogromnog krsta...

less

pre 12 godina

pogledajte samo kakvi su se spomenici nekada pravili po sfrj, a danas samo neki kiceraj, pocev od krstova, pa do automobila. http://www.retronaut.co/2011/04/yugoslav-war-memorials/

dachakg

pre 12 godina

citam ove komentare i ne mogu da verujem koliko lupate gluposti! kakav crni novac iz gradskog budzeta,jer lepo pise da sve troskove snosi fiat!!! a ove unlikove su verovatno stavili ljubomorci kojima je krivo sto kragujevac ubrzano postaje drugi centar u srbiji!!!

Gandalf

pre 12 godina

@Voja i ostali hateri
Stvarno providnost vase politicke pozadine je smesna. Iako nisam glasao niti cu ikada glasati za Verka, drago mi je sto mu nikada necete prici u Kg bas zbog toga kakvi ste.
Prvo procitajte tekst jos jedanput i videcete da troskove snosi Fiat a ne grad. Drugo ne radim u Kg ali uvek kada posle nekog vremena dodjem u grad vidim ogroman napredak. Hteli vi da priznate to ili ne, Kragujevac je dobio mnogo i ubrzano se krece napred a pocinje da lici na pravi savremen grad. Ostavite se politike i pljuvanja svega pa i dobro, nikada necete prici gradskoj upravi (iako bih ja voleo da ima nekog i jos bollje), nego lepo motike u ruke i u njivu, za bolje niste.

p.s. Kragujevac u srcu

Lara

pre 12 godina

Totalno mi je nebitno koji logo ce dobiti vise glasova, znam samo da sam zahvalna gradskoj vlasti pre svega zbog omogucenim radnim mestima i na takvoj kompaniji.... Samo napred.....

Milena Jovic

pre 12 godina

Znakovi su pored puta,koji god da stoji sluzi svrsi,da ubedi sve "neverne Tome"da ce Fiat da obnovi auto industriju u Kragujevcu,mogu da se trude da ih ne vide,ni brzinu kojim se ovaj grad razvija,ali bitno je da se u Kragujevcu radi,ulaze se u njega i mi smo srecni zbog buducnosti nas i nase dece.

Ivana Kg

pre 12 godina

Kragujevac apsolutno zasluzuje da ponosno predstavlja i da drugima prezentuje na ovaj nacin Fiat obzirom da je grad tj. gradonacelnik Veroljub Stevanovic zasluzan za dolazak Fiat-a u Kragujevac, za proizvodne pogone, za puno radnih mesta, a gradjani su svakako prezadovoljni dolaskom ovakve kompanije, i zahvalni na tome.

Sitonija

pre 12 godina

Ocigledno je da sva desavanja u Kragujevcu pozicioniraju ovaj grad na sam vrh.Ako zelimo da se ugledamo na Evropu onda Kragujevac sa svim desavanjima u njemu zasluzuje da bude prestonica.Beograd glavni grad a Kragujevac prestonica!!!!

Nenad

pre 12 godina

Niste bili normalni ni kada ste zabijali onu krstaču, niste ni sada kada želite da ljubite noge jednoj kompaniji. Kada Fiat smanji broj zaposlenih, ima da rušite taj spomenik kao Sadamu u Iraku. Teško Kragujevčanima sami sebi...

Moma Kragujevac

pre 12 godina

Jako mi se dopada ova ideja i glasam za njenu realizaciju, Fiat je svakako pravo osvezenje za kragujevcane i puno je doprineo kvalitetu samog grada, da ne pricam koliko ljudi je pocelo da radi u njihovim pogonima, svaka cast, na ovaj nacin se grad podize na visi nivo. Pohvale Verku i samo tako nastavite. Kragujevac glavni grad!

Ivan

pre 12 godina

Tako mocna kompanija u Kragujevcu,pa to naravno treba simbolicno i obeleziti,Kragujevac bi trebao da bude primer svim drugim gradovima!!!

Ariel

pre 12 godina

@Max: bravo care tako je!

Ove "lepe" komentare ne ostavljaju "Kragujevcani" pri cistoj svesti.
Alo partijske marionete dosta je bilo, pa nisu ljudi toliko blesavi pa da poveruju u sve ovo! I onaj krst je strasilo grada a kamoli ovo! Al dok su Verko i Dinkic na celu kolone bice ovih gluposti ihaj!!!

ivan

pre 12 godina

Kako bi Kragujevac bio lep i uredan,cist i kulturan,
da autoindustrija nikada nije ni dosla.
Imao bi tri puta manje stanovnika,sto i jesu realni
gabariti i potrebe,bilo bi potencijalno vise mogucnosti
za pravilan razvoj i mentalni i intelektualni napredak.
Ovako,zavijaci brisaca na fici,koji su ostali bez posla
mastaju o tome da i njihova deca rade to isto,
i slaveci tu ideju sa odusevljenjem
prihvataju nekakve kic limene konstrukcije kao svoje ideale.

Ankica

pre 12 godina

Na ulazu u grad naravno da treba da stoji obelezje,koje je ponos grada i koje pokazuje u kom pravcu se grad razvija,a i ulaz u Kragujevac ce prelepo izgledati!!!

mentalitet zadrtosti i palanke

pre 12 godina

Nije to kičeraj.
Kičeraj poznati je srpski mentalitet zadrtosti,neprihvatanja promena,normalnog lobiranja,ulaganja,strategije i umnih kvaliteta.
Ako su albanci dizali spomenike živim predsednicima strane zemlje,ulažući u budućnost i podršku,vreme je da neki Srbi nešto nauče od njih kao pobednika strategije. a ne večito bune se nešto,smeta im nešto novo,odgovara im talog i mrtvo more,jer su ograničeni u novim idejama i budućnosti.plaši ih novo i drugačije.
mnogi su se odselili u gradove sa sela, ali se selo nije iselilo iz njih.

Ima nas koji pamtimo pocetak devedesetih i molbe Slovenaca da se decentralizuje SFRJ, i uvede višepartijski sistem.
Svi znamo kako se završila srpska zadrtost i neprihvatanje novih ideja.i koliko nas to koštalo.

znači dižite spomenik,ulepšavajte grad,menjajte fasade(obavezno jarke pozitivne boje),menjajte sebe.
sve će se to vratiti kroz profit.

Suza

pre 12 godina

Naravno da je Kragujevcu potreban znak Fiata,i to ne samo kao simbol automobilskog grada,nego kao i simbol ponosa i uspesnosti,pa ljudi u Kragujevcu smo uspeli da ozivimo automobilsku industriju i da ceo grad dignemo na noge!!!

Marko KG

pre 12 godina

Kakvi su ovo zlonamerni komentari pa to nema nigde!
Prvo se zapitajte sta znaci simbol pa kada shvatite videcete zasto treba da bude tu gde jeste!
Fijat ja glavni motor razvoja ovog grada koji ce oziveti i ceo grad, zato mu se i treba da se postavi!
Neko je pomenuo da je nekada radilo 30000 hiljada a sada jedva 3000...e pa da nije dosao fijat dabrika bi se zatvorila a ni tih 3000 ne bi radilo a za sve zlonamerne ljude jedan podatak koji je vezan za automobilsku industriju: Na svako jedno radno mesto vezuje se jos tri!
Onima kojim se ne svidja sta se radi u Kragujevcu neka idu u nekom drugom gradu koji nije Beograd u kome se sve pare slivaju vec 20 godina pa neka vide koliko je ovaj grad uspeo i kakva mu je buducnost!

glasač

pre 12 godina

Hahaha sikter omladino URSa :) Mislim da je taj znak Kragujevcu potreban koliko i onaj ogromni nadgrobni spomenik na ulazu. Sa druge strane podržavam akciju sa Fijatom ali ćemo još da vidimo šta će od toga da ispadne a KG ima bezbroj problema koje treba rešiti koji nemaju nikakve veze sa spomenicima već sa bezumljem gradske uprave, no to je neka druga priča.

KG x-man

pre 12 godina

ljudi svuda u svetu na kruznom toku mora biti brisan prostor, da bi vozac u svakom trenutku mogao da sagleda saobracaj oko sebe i svog vozila. nista ja ne bih tu menjao a znak fiat moze da se postavi i 2 km pre ulaska u grad i to u vidu neke kapije tipa one "stara radnicka kolonija" naravno vece, modernije i u nekom fanky stilu + moderna rasveta.... ovako samo nastavljate sa naruzivanjem grada! poslusajte x-mena.... ERDOGLIJA RULES

pobego u frankfurt

pre 12 godina

prvo verko nema nikakvu zaslugu, da je fiat dosao bar pet godina ranije mogli bismo da razgovaramo na tu temu. drugo, fiat ovo radi uz jake subvencije cim to stane ugasi se fiat kao sto sad gase smederevo. kom da prodaju taj auto? trece grad je nakrcan strahovitim kreditima i nista se tu nije razvilo osim dugova. na kraju, drago mi je da sam pobegao kada vidim da se taj duh kragujevcana koji sve vise odise ogranicenoscu i dalje odrzao i jaca, a dugove da vracam ne pada mi na pamet. nek vam je bog u pomoc, ja vise nisam kragujevcanin, a trebace vam pomoc jer ste zdrav razum izgubili.

Kragujevac

pre 12 godina

Idejna resenja su ocajna, ali bih ja o jednoj drugoj stvari.

Prica da ce grad potrositi nase pare je ili prica neobavestenih ili prica zlonamernih.
Prava je istina da ovo sve finansira FIAT.

Stanko

pre 12 godina

Kao sto krst na kruznom toku pokazuje jednu velicinu i veru u bolje danas i sutra, tako ova inicijativa zasluzuje svoju realizaciju obzirom da je Kragujevac podigla na noge. Stvarno sam prezadovoljan time sto se radi u gradu a o Fiat-u da ne govorim.

Dulica

pre 12 godina

Mozemo mi da pricamo sta god hocemo...ovo je ogroman plus za grad i nesto zasista divno. Ova gospoda iz opozicije kojoj je krivo sto grad Kragujevac napreduje i sto ne ume nista ni da pohvali ni da uradi moze samo da se jede u sebi. Grad je sve privlacniji i ekonomski jaci,a to moze nekome da se svidi a i ne mora.

Zoran

pre 12 godina

Na ulazu u grad naravno da treba da se nadje i znak Fiata,pa zar Kragujevac nije centar automobilske industrije u Srbiji,pa prema tome to treba da nam sluzi za ponos!!!

Branko

pre 12 godina

Po komentarima uvidjam da smo ipak mi Srbi prost narod, koji ceni samo lopove i volimo da nam se pricaju bajke!! Zato mislim da bilo koji od obelezja Fijata ako ne i sva tri treba da se iskoriste - kako ljudi ne bi zaboravili sta je ova gradska vlas postigla dovedovsi Fijat u nas grad!

Coa

pre 12 godina

За особу која се потписала неоправдано у име грађана Крагујевца : Прво се описмени,па онда прочитај поново текст да видиш ко финансира пројекат,па тек онда остави коментар,али у своје лично име. Боже, неписмене ли "опозиције". Због ваше неписмености сте отерали и Новака, иначе би Крагујевац био још атрактивнији :P :D

Mare

pre 12 godina

Kragujevac je jedini i zasluzio da Fijatov znak stoji na ulazu grada.... Tacnije gradska vlast je to omogucila svojom zrtvom i svojim radom za Kragujevac.........

NikolaKG

pre 12 godina

Kompanija koja je svakako opravdala svoje ocekivanje u brzini realizacije citavog projekta,kako proizvodnje,tako i zaposlenja radnika.Povratila je ugled Kragujevacke Zastave,a Kragujevcanima ulila nadu koju je gradska vlast i obecavala svih ovih godina...

Saša

pre 12 godina

A da znak bude napisano 300.000 ogromnim brojevima, zbog 300.000 automobila godišnje koji se iz Kragujevca eto već 3 godine prodaju po celom svetu. Pa kad podignu proizvodnju na 400, 500, 600 hiljada itd, samo da promene prvi broj.

Palanka je dusevna kategorija!

pre 12 godina

Palanacka ideja,sta drugo reci.Razmisljajte da se mozda fiat povuce jednog dana iz Kg-a.Jer ja koliko vidim.vise novca dadosmo mi za njega sve ove godine nego sto je suprotno.Oni su ipak privatna kompanija,razmislite i o tome,pa cete morati posle da demontirate i taj spomenik sto planirate da podignete u cast fiata.Cist predizborni marketing.Bas vam sad zapelo za to,sve drugo cveta i pupiiiii :)

Sale

pre 12 godina

Voleo bih da vidim kriticare koji su upozoravali da je dolazak FIATA marketinski trik u korist Verkove politicke kampanje na proslim izborima.Rezultati su tu,a FIAT je sve obecano uspunio,pa je cak to resio da zaokruzi i postavljanjem ovog znaka koji nije bio predmet dogovora.Znaci da su i oni u Torinu takodje zadovoljni Kragujevcom,bas kao i Kragujevcani njima.

Lane Kragujevc.

pre 12 godina

Ne samo da bi trebalo da stoji znak Fiata,nego bih ja predlozio i da napisu kao kad su sklapali ugovore sa Gradskom vlascu:Benvenuti a casa!-Dobrodosli!Svima bih to pozeleo ko ulozi toliko u nas Kragujevac,otvori fabrike,dovede nam i kooperante,pa ozivljavaju nam grad,daju nam nadu u bolje sutra,samo napred i svaka cast i postovanje!

Bogdan

pre 12 godina

Nemam ja problema sa fijatom, ali , ako su ova tri resenja usla u uzi izbor, onda je je za doneti zakljucak da se neko ovde sprda sa nama! Ovo su nista drugo nego amatersko nedovrsene computer animacije! Sto daje totalno drugu dimenziju ovom pitanju. Ko su ucesnici u takmicenju ? Ja jednostavno ne mogu da vjerujem poznajuci srpske umetnicke i kreatorske kapacitete, da neko moze ovakve amateristicke i bezsmislene infantilne gluposti uzeti za ozbiljno !?

profa

pre 12 godina

kakva budaladtina! kakvo korporativno idolopoklonstvo! pa ni na ulazu u Detroit ne stoji znak GM- ili Krajslera (koji je takodje) Fiatova firma!pateticni smo!

lozac

pre 12 godina

...lepo kaze autor teksta "kad je fiat PRODAO licencu ", e sad da su nam poklonili, pa da im dizemo spomenik, pisemo zahvalnice itd. al mi nije jasno ovde je rec o cistoj ekonomskoj racunici, bez emocija i ljubavi i ne vidim razlog za toliku ushicenost.

Royal

pre 12 godina

Ja nijedan argument nisam cuo od ljudi koji su protiv ove price...razumeo sam samo da im smeta sto Fiat ipak radi i daje signal za dolazak novih stranih investitora. Smeta im sto njihove politicke opcije nisu nista uradile za ovaj grad,a sto je najcrnje od svega i ne planiraju. Zao mi je zaista...smetaju im rad i uspeh,ali sta da se radi...nekome to moze da se sidi ili ne,ali ovo je svakako pozitivna i lepa stvar koja ide u korist svim Kragujecanima.

Mihajlo Jovanovic

pre 12 godina

Birajte na osnovu procene šta će da izgleda lepše kad istrune za dve-tri godine.

Kao i "onaj lep sat na ulazu u fabriku", o kom je govorio Đinđić u "AKo Srbija stane".

hvala.

Sanja

pre 12 godina

FIAT je ulozio ogromna novcana sredstva u fabriku,pa naravno da im treba omoguciti da postave znak na ulazu u grad,pogotovu sto taj znak nece finansirati grad,vec FIAT.Jos jedan detalj od "neprocenjive" vrednosti za nas grad.

miks

pre 12 godina

Jeste li culi da Kragujevac dobija more, kazu traze ovi iz Fijata
Sta smo mi Kragujevcani sve slusali ovih par godina, te napravice juznu obilaznicu(sa sve tunelom), pa ce onda severnu obilaznicu, pa kada im ni to nije bilo dosta onda rese da naprave obe,nece da se baci...svasta..
Od svega je napravljeno 10-ak kilometara poluautoputa koji je vec dobrim delom ispucao i ulegao, a ulice su nam nikad gore. Nijedna ulica u gradskom jezgru nije asfaltirana zadnje dve godine... Toliko...
Ustvari, ajd da samo ne kritikujem ,zatvoreni bazen je stvarno prelep kao i sredjeni Spomen park Sumarice
I bicemo prvaci u basketu... Pozz

Dejan Vasic

pre 12 godina

Nadamo se da ce postavljanje znaka na ulazu u Kragujevac ponovo postaviti Kragujevac gde mu je i bilo mesto,povratiti mu staru slavu u auto industriji,a dela govore vise od reci,sve ide u prilog tome,novoizgradjene fabrike kooperanata,jednom recju,Kragujevac zivi!

Pozdrav Beogradu

pre 12 godina

Pre neki dan odem da gledam KK Radnicki kako cepa KK Partizan.Sutradan odem do novootvorenog kompleksa bazena i kupam se a napolju pada sneg.Juce me neki talijani pitaju gde su trzni centri,ja ih uputim na Roda centar i kazem za 30-tak dana bice i Plaza centar (velicine Delta city-ja).Na prolece cekamo Zvezdu i Partizan i kao najprijatnije iznenadjenje jesenjeg dela prvenstva nadamo se nekoj evro ligi...Letos sniman film o "Titaniku" u staroj topolivnici ...ko bi se tome nadao do pre par godina.
I jos jedanput oko Fiat-a.Znak postavljaju o svom trosku a vozila ce prodavati po celom svetu na svoj rizik.I po 100-ti put NE PRAVE L0 ZA NASE TRZISTE .

Bane

pre 12 godina

Prva stvar koja mi nije jasna su komentari Kragujevcana o tome kako su Beogradjani ljubomorni na njihov napredak?! Stvarno los trip. Druga stvar koja mi nije jasna je sto mora neko da spomene socijalne slucajeve, ne zbrinute i sve ostale ugrozene u kontekstu da treba valjda sve pare njima da se daju i da ih vecito izdrzavamo. Pa valjda treba neki spomenik da ostane i iza ovih nasih generacija, valjda treba i nas po necemu da pamte? Na takvim stvarima ne treba stedeti. Meni se predlozena resenja nesto i ne svidjaju, ali ako je vama lepo, meni je jos lepse!

Rampelstilski

pre 12 godina

Крагујевчанима је сигурно драго због овога. А ови што стално нешто гунђају кад год се нешто ради и гради вероватно и нису из Крагујевца. Пусти те бре људе да раде и праве кад умеју.Шта се само нешто буните,а ништа нисте урадили, осим што сте отерали Новака Ђоковића из Крагујевца? Ако не умете да помогнете,завуците се у неку рупу,ћутите и пустите људе да раде,да наша деца имају боље услове. Мислите мало својом главом шта је добро,и погледајте мало Крагујевац својим очима,а не очима тадића и николића(намерно сам написао малим словима :P) којима је Верко трн у оку јер им се супроставља јасно и гласно.

Majka

pre 12 godina

I sve majke, ko znak zavlasnoti Fijatu i Verku, da odvedu svoje cerke u hram proizvodnje radi zrtvovanja istih u korist plodnosti i uspeha buducih modela Fijata.

Tamara

pre 12 godina

Nije Fiat slucajno izabrao Kragujevac da tu investira tako da to treba ispostovati i staviti znak Fiata na ulazu u grad,da se vidi sta je Kragujevacka vlast uspela da uradi!!!

AcaKG

pre 12 godina

Posle krsta koji predstavlja simboliku pravoslavlja dolazi znak FIAT-a koji pre svega predstavlja znak kompanije koja ce uposliti ogroman broj Kragujevcana i oziveti Kragujevac.Cetiri hiljade zaposlenih su najbolji primer svega sto donosi FIAT.

KG

pre 12 godina

I u cemu se mi sad razlikujemo od Albanaca kojima smo se smejali za spomenik Klintonu...a ove partijske hvalospeve ..jezim se od njih..kragujevac procvetao bla bla..a da posaljem sad sliku parkinga ispred zgrade,svaki drugi auto yugo star 20+ godina a price o zaposlenosti i nekom cudu su samo price za malu decu a ovo je realnost..
Ponedeljak, 2. Januar, 2012.| Autor: Agencija BETA
"KRAGUJEVAC - Spisak nezaposlenih u Kragujevcu se lane produžio za oko 500 imena jer je na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje (NZS) 22.101 Kragujevčanin, saopštila je kragujevačka filijala NZS-a."
A i ti sto rade rade za 200 eura.

Savcic KG

pre 12 godina

Visedecenijska saradnja grada Kragujevca i Torinske kompanije je ocuvana zahvaljujuci celnim ljudima grada Kragujevca,grad ce i dalje da radi,svuda se zatvaraju fabrike ljudi ostaju bez posla,a kod nas se otvaraju nove i ti isti ljudi dolaze i traze posao,zaposljavaju se u taj isti Fiat i to je za svako postovanje i zasluzuje svoj simbol na ulasku u grad Kragujevac!

Anka

pre 12 godina

Neverovatno! Sta god da se pravi u Kragujevcu, zli,hipnotisani "umovi" samo brbljaju i gundjaju. Ali samo to i mogu. Kragujevac je uhvatio zalet! Razumem da smeta mozda Beogradu,ali mi nije jasno kako moze da smeta Kragujevcaninu koji tu zivi.

Jana Simic

pre 12 godina

Kragujevac ponovo postaje centar auto-industrije Srbije,radice ono sto je uvek najbolje radio i sve gradove Srbije ce da ukljuci kao i ranije u celu pricu sa Fiatom,pa zar to ne zasluzuje znak,obelezje da je to grad buducnosti,u cast tako velike ideje koja prerasta iz sna u javu,obistinjuje se,i svih nas koji smo verovali,nadali se i uvek cemo da ostanemo verni svom gradu.

Saska

pre 12 godina

Posle toliko prica o tome da li ova fabrika hoce da proizvodi nova vozila u Srbiji konacno smo dobili pravi odgovor izlaganjem novog modela koje je najavljeno u martu.Dakle FIAT radi u Kragujevcu vec uveliko,a kao takva kompanija apsolutno zasluzuju znak na mestu gde ce i biti postavljen...

buki

pre 12 godina

ocigledno je da se sva desavanja, kako rece jedan od komentara,koja se desavaju u Kragujevcu ja bi rekao pre pozicioniranje da jedna politicka oligarhija okupljena oko G17 pokusa da predje cenzus da bi u buducnosti nastavili da budu u vlasti i kontrolisu mozda ne finasijske tokove ali neke druge tokove vezane za nasu drzavu sigurno.E sad Kakva je svest svih nas tako ce i oni na kraju proci.Ako smo glupi pa ko nam je za to onda u buducnosti kriv?Neko se uci na sopstvenim greskama neko na tudjim a tupsoni se ne mogu nikad nicemu nauciti.A gde smo i ko smo svi mi vrlo brzo cemo videti i onda nam zaista niko nece biti kriv.Mozda cemo dobiti i onih 1000 evra od prosli put,i ko zna sta od ovih likova.

Milan

pre 12 godina

Ovakav razvoj se trenutno desava samo u Kragujevcu,i naravno da to treba obeleziti na adekvatan nacin,a znak na ulazu u grad je prava stvar,nama za ponos a primer za druge!!!

Milosevic Krag.

pre 12 godina

Znakovi su pored puta,koji god da stoji sluzi svrsi,da ubedi sve "neverne Tome"da ce Fiat da obnovi auto industriju u Kragujevcu,mogu da se trude da ih ne vide,ni brzinu kojim se ovaj grad razvija,ali bitno je da se u Kragujevcu radi,ulaze se u njega i mi smo srecni zbog buducnosti nas i nase dece.

Djura mutavi

pre 12 godina

Moj predlog je da umesto znaka Fijata bude postavljen dzinovski FIca kao simbol nase auto-industrije. Ali ne smemo zaboraviti i Namensku industriju koja je sirom sveta proslavila nase puske,pistolje,karabine,... Pa bi ja napravio i jedan dzinovski pistolj kao simbol Namenske. Zamislite odusevljenje turista koji nalete na dzinovski krst,Ficu i pistolj! Bicemo slavni. A kad si slavan onda si i bogat! To je povezano...

Jarić T. Živadin

pre 12 godina

Prolazim svaki dan tim kružnim tokom. Pošto postoji gomila blesavih vozača koji ne znaju osnovna pravila saobraćaja uopšte mi se ne sviđa ideja o postavljanju bilo čega što smanjuje preglednost u saobraćaju.

Ako postave nešto, šta god to bilo, potpisujem da će se povećati broj udesa na kružnom toku.

Eto, rekoh i dušu spasih... ;)

SanjaKg

pre 12 godina

Nebi valjalo da je FIAT krenuo od pravljenja znaka na ulazu grada,dok je fabrika zastala na polovini radova,dok ovako sasvim normalan potez kompanije koja ima dobar marketing.Fabrika radi punim intenzitetom,a sada dolaze stvari poput ovog marketinskog poteza koji je jako bitan i predstavlja sitnicu na koju i te kako fabrika poput ove obraca paznju.

voja

pre 12 godina

@Gandalf

Ne znam sta vam je to 'hater', a zahvalan bih bio i ako biste mogli bolje da mi objasnite tu moju "providnu politicku pozadinu".

Ako pazljivo razmislite videcete da u mom predhodnom komentaru nema nista u vezi Fiata i ekonomije Kragujevca. Ja se najiskrenije nadam uspehu te nove fabrike. Ja sam sa druge strane kritikovao ideju da se ceo grad svede na nivo jedne jedine firme koja u njemu radi. Ja mislim da je Kragujevac vise od Fiata, iako je Fiat nesto jako vazno u tom gradu.

Nemam nista protiv spomenika preduzetnistvu, ili automobilskoj industriji, ali mi se ne dopada koriscenje eksluzivnog javnog prostora za reklamiranje jedne firme.

Ispeci pa reci.

Marko NS

pre 12 godina

U SSSR su svojevremeno dizali spomenike traktoru... Ovo mi liči na to... Samo što je jednu ideologiju zamenila druga, korporativna.
Bilo bi bolje, lepše i pametnije da su, npr. uredili jedan gradski park, plato ili neku drugu javnu površinu (sve i da taj park/plato/trg ponese ime kompanije) nego što vozdižu ove strukture koje ne služe ničemu, nisu ni reklama, a najmanje veze imaju sa umetnošću...
... Kragujevcu (kao i drugim gradovima u ovoj nesrećnoj zemlji) mnogo toga nedostaje da poliči na ozbiljan i uređen grad. Spomenici sigurno nisu na listi prioriteta

KG

pre 12 godina

A u skladu sa demokratskim principima ne moze da se glesa za opciju NIJEDAN.Ovoliko uvlacenje je jadno i bedno..a ako je tako onda treba TITU da podignemo spomenik zato sto se tad u KG-u lepo zivelo,taj FIAT je sve te modele prodao kao licencu ZA PARE.A na drugom ulazu u grad moze jedna Felna od 30 metra naravno sa sve italijanskim zigom.

Aleksandar

pre 12 godina

za (Dusica, 20. januar 2012 14:28)

A možda bi bolje bilo neki zanimljiv tematski park, pa da mogu građani da uživaju i rekreiraju se?
Ili neki dom omladine/kulturni centar, pa da ljudi imaju gde da provedu kvalitetno vreme.

Dantes

pre 12 godina

Kad god se pojavi ovakav tekst o fabrici FIAT uvek se setim one reklame za Bakin kolac u kome baka kaze 'lici'.
Tako i sada kragujevcani, a i ovi drugi 'kragujevcani' negoduju bez obzira o cemu pise u clanku samo da bi negodovali. Da se razumemo, nisam za ovu sadasnju garnituru u vlasti ali sta da se radi narod ih je izabrao!
Cinjenica je da je grad izgledao mnogo bolje sedamdesetih osamdesetih godina. Medjutim, desilo se sta se desilo u celoj zemlji. FIAT ce automobile koje ovde bude pravio izvoziti po celom svetu, a radnici koji ovde budu radili dobijace plate! Naravno sada se razlikuje proizvodnja automobila u odnosu na proizvodnju fice keca ili juga. Sve je manje potrebno radne snage pored najsavremenijih masina koje su vec stigle u grad. Ali i pored toga FIAT ce otvoriti nova radna mesta za nove radnike.
Znak na ulasku u Kragujevac? Narod ce izabrati onaj koji mu se najvise dopada!