Sreda, 18.05.2011.

00:07

Milosavljević naručio još sajtova?

Portal „Nacionalni brend Srbije", <a href="http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&amp;mm=05&amp;dd=16&amp;nav_id=512466" class="text-link" target= "_blank">za koji je plaćeno rekordnih 28.818 evra</a>, nije prvi koji je bivše Ministarstvo trgovine poverilo „Soko grupi".

Izvor: Press

Milosavljeviæ naruèio još sajtova? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Bora

pre 12 godina

Što bi rekao naš narod: "Da nije tužno bilo bi smešno".
Optužili su onog Bećirića, što je otkrio kako funkcioniše "navlakuša" "Lutrije Srbije", pa pametno zaradio, a na očiglednu prevaru i krađu novca, poreskih obveznika, ne reaguju. I onda čuješ, ne isplati se baviti se politikom!?

Bata

pre 12 godina

Ovo su toliko ozbiljne optužbe, sa visokim stepenom osnovane sumnje da je počinjeno krivično delo, da bi u jednoj ozbiljnoj državi odavno već javni tužilac zasukao rukave i preduzeo mere iz svoje nadležnosti. Ne treba biti nikakav pravni ekspert da se uoči da firma koja se bavi poslovima obezbeđenja ima veze sa izradom portala, koliko i „Marko Kraljević sa televizijom“, te da je u pitanju tzv. javna nabavka male vrednosti, u kom postupku javne nabavke je sve rađeno da bi se zadovoljila forma i posao dao već unapred dogovorenom dobavljaču, a zarada burazerski podelila. Ali, ko će to da utvrđuje? Da li možda predstavnici aktuelne vlasti i njihovi poltroni? Oni sigurno ne, jer bi klupko počelo opasno da se odmotava. Zato, strpljivo, istrajno i uporno. Sačekajmo, da na vlast dođu pošteni i odgovorni ljudi, a onda će istina izaći na videlo, a krivci odgovarati za pljačku naroda.
Ovo je samo još jedna potvrda da nije slučajno rečeno od strane predstavnika EU da se na javnim nabavkama pokrade 25% vrednosti javnih nabavki, odnosno jedna milijarda evra!!

Baninjo

pre 12 godina

Ovo je još jedan mehanizam finansiranja partija, koji je ostao još od vremena Slobodana Miloševića. Cilj je sve uraditi po zakonu(o javnim nabavkama)kako bi se ispoštovala pravna procedura. Dogovorimo se nas trojica da damo ponudu koja je oko 30 puta veća od najskuplje tržišne. Zatim, Ministarstvo prihvati "najnižu", da po neku paru svima koji su učestvovali u prevari, a ostatak ide na partijski (DS) račun.
Znam da moj komentar ništa neće promeniti u zemlji Srbiji, gde je na vlasti Vlada sa 6-10% podrške u narodu, gde se predsednik ponaša kao da Srbija ima predsednički sistem, a ne parlamentarni itd., ali sam ipak morao da ga napišem.

Sofronije Longhorn

pre 12 godina

"Grešiš, sine! Ovaj, mnogo grešiš!"
Zar ne vidite da je sajt plaćen tričavih 28,818 evrića, a ne 30,000 kako neki neodgovorni građani izmišljaju. Samo napred, ima Srbija para za bacanje!

Мајстор од Интернета

pre 12 godina

За такав сајт мене би било срамота да тражим 100 (словима: сто пута) мање пара. И хоће још, није му доста. Коме у ствари иду те паре? Срамота!

DeKOb

pre 12 godina

Milosavljevic-pesnik je 'spalio' 1,5 glanc-nov inkubator samo na vebsajt. Sad zamislite sta sve ministri diskretno troskare okolo. Eto zasto nema para nizasta i zasto ce vasi cukun-unuci da robuju dugovima koji se sad prave.

Bulevarac

pre 12 godina

Pogledajte sajt firme koja je dobila posao i naplatila izradu sajtova "vrednih" 30 000 eura. Njihov sajt ne vredi nista, ne vredi ni 50 eura.
http://sites.google.com/site/sokosecurityp/o-nama

Nenad-EU

pre 12 godina

Ma kakvi sajtovi. To je samo jeftina fora za izvlacenje para iz budzeta (kradja). Po papirima ali samo po papirima sve cisto, pare se dele ucesnicima u "poslu" a sajt uradi neki nezaposleni student za cca 1000e ispod stola.

RaDiša

pre 12 godina

Sve ovo je već viđeno ... razni Miškovićevi neimari( ovo su im poslovi "sa strane" ..), sa prstima u našim džepovima . Meni je ovde ( i pre ovoga ) , naj interesantnije kako je i ko odlučio da je u bankrot državi Srbiji 29 000 EUR-a "mala vradenost" ?!

Marija

pre 12 godina

Odgovor gospodinu Zivanovicu
Postovani gospodja supruga ima svoju firmu, i to je sam minisat bivsi potvrdio jer je jednom prilikom za medije rekao da je nekoliko supruga ( medju kojima i njegova) uzelo da vodi firmu koju je on sa nekim jos imao i podigle su je ali oni ( bivsi vlasnici gospoda supruzi) sa tim nemaju nista. A to je bio odgovor na upit nekog tendera za marketing cini mi se koji su one dobile. Toliko o tome

zdrav razum

pre 12 godina

@(B30, 18. maj 2011 10:08)
"Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni".

Da oni su potrebni da za sigurno kontrolisu razne Kolubare,fudbalsku mafiju,pranje novca od kriminala i sverca,podkupljivanje politicara na svim nivoima,administraciju na svim nivoima,svaku vrstu kriminala i terorizma,pljacku narodne,drzavne,privatne i drustvene imovine itd..,a ne da nam samo to odradjuje B-92.Ipak nesto ne znam zasto su nam potrebni ljudi koji dobijaju placeno iz budzeta preko kicme poreznika,ili su isti nekada radili pa danas rade za druge ne moralne ljude,a sve se deklarise od interesa i patriotizma "nase Srbije"?

Strane sluzbe nisu aktivne kod nas i nemaju razloga,jer mi sami sebi smo dovoljni uz nase sluzbe da sve sto mozemo razbucamo i unistimo.Zar neko moze da ukaze da su strane sluzbe nama ukazale da se opran novac investira u domacu privredu?Da su nam vlasnici privrede u vecini slucajeva bivsi sluzbenici raznih sluzbi ili nekadasnji.Knjigu koju su napisali Miodrag Vukovic i Vojslav Tufegdzic "Oni su jaci od nas",lepo opisuje kako su nam sluzbe u totalnom haosu i ne rade posao koji treba da rade i zasta su zaposleni u sluzbama.vec zive i rade jos uvek da postoji Jugoslavija i jednoumna ideologija,umesto da su shvatili srz trzisne ekonomije,globalizacije svetske privrede itd...Mi podrzavamo diktatore poput Gadafija,Lukasenka,Ahmedzinejada itd..,a sami smo izlazili na ulice da skinemo bracni par sa Dedinja,pa se mozemo pitati za koga rade nase sluzbe za nas ili za strane zemlje?Najace zemlje sveta EU i SAD,uz BRIK zemlje nikada nece doci u takvu situaciju da dodje do konflikta,jer zavise svi jedni od drugih.




Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.
(zapazanja, 18. maj 2011 04:43)

Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni. Medjutim nasa najveca tregedija je sto su nam u privredu uvucene i strane sluzbe bezbednosti, a ove nase svoj posao ne obavljaju kako treba...
(B30, 18. maj 2011 10:08)

PIJETRO

pre 12 godina

Da, da B30, za sve su krivi domaci izdajnici i strani placenici i za 5 octobar. Raznorazni bezbednjaci su veoma kvalifikovani za izradu sajtova ha ha ha. Oni su jedino kvalifikovani za prebijanje Teofila Pancica.

djape the one and only

pre 12 godina

Mislim da se niko ovde ne dotice sustine problema i u tome lezi osnovni problem, svi se bavite budalastinama i dokazivanjem necega sto je ocigledno. Kao neko ko je radio na kreiranju jednog od prvih drzavnih portala koji je jos pre 10 godina imao vece mogucnosti interakcije sa gradjanima nego vecina ovih sada (par tih portala jos uvek rade). Ovo sada sto je na delu je samo posledica problema koji je vladao tada i koji se sada manifestuje preko ovih pojava sa sajtovima. Osnovni problem naseg drustva je zaostatak u tehnoloskom obrazovanju, on se moze manifestovati preko placanja CMS-a neke open source varijante (kakav je i ovaj verovatno) desetinama hiljada eura, ali mnogo veci je problem kada se potrosi ogromna kolicina novca na opremu koja se nakon 3 godine baci u smece i nicemu ne posluzi jer nije imala odgovarajuci softver. A nije imala jer je nasa drzava u proteklih 10 godina potrosila ogromne kolicine novca placajuci nesto sto realno nema nikakvu vrednost. Problem je sto je Ministarstvo Zdravlja dobilo 15 milona eura od EU za informacioni sistem i za te pare su kupili opremu koja ne sluzi nicemu. Da su barem napravili 10 tabela da sistematizuju osnovne podatke o korisnicima zdravstvenih usluga i najobicni interfejs za unos, ni to. Nemaju nista. Za godinu dana ce tu opremu moci da bace na smetljiste. Za milion eura su mogli dobiti supersonicni avion od softvera koji bi uradila neka nasa informaticka kuca ili konzoricijum njih (ali koji se time bave profesionalno). Ovako nemaju nista, da ne govorim o ostalim iskustvima, meni je konkretno dolazila nova oprema iz Ministarstva finansija u kancelariju od 4 Diska na serveru 2 ne rade. Kad sam ih pitao sto ne reklamiraju to kazu "imamo mi toga koliko hoces u magacinu". Taj server je tada kostao cini mi se oko 10.000 eura, to je 2003 ili 2004 godina bila. Znate kada je bilo gotovo resenje za nove pasose i licne karte? Pre 8 godina, 2002 sam ga gledao 2003 je bilo prezentirano (ruku na srce to je trivijalno resenje koje bi student kao seminarski mogao da napravi) ali je to tada funkcionisalo. Tada je bio projekat e governmenta kao integralnog informacionog sistema, integrisane baze podataka stanovnika, centralnih maticnih knjiga, katastra, adresa i sl. Postojalo je resenje koje je tada primenjeno i implementirano niko nije pokazivao interes da ga realizuje do kraja? Zasto?

Prost razlog, 2004 godine u leto sam video gde to vodi i o cemu se radi. Jedna informaticka firma koja na veliko snadbeva drzavu opremom (da ih ne pominjem) je pozvala marketing firme za koju sam tada radio da nam prezentuju svoj "projekat". U sustini radilo se o CMS-u koji je jedna svrsena studentkinja PMF-a uradila u ASP.Net okruzenju i koje je trebalo da postane "portal za drzavne organe". Ja pogledam i kazem "ej bre, jeste li vi normalni, pa Mambo (tako se tada zvala Joomla) ima vise funkcija nego to?", da bih dobio odgovor "a sta ti je to Mambo?", ja kazem "CMS, open source", a na sta ce oni "a sta je to CMS?", ja objasnim da je to ono sto oni prodaju drzavi,i na moju konstataciju da to kosta 0 eura, oni su odgovorili da je njihov proizvod Microsoft platforma i da on u startu mora da kosta 2 - 3000 eura. Tada je to bila cifra cini mi se, i kao oni su hteli to da prodaju drzavi. Sto je najgore oni su to tada i prodali, a server je verovatno kostao 10 puta vise. Moje je bilo da uradim povezivanje na "portal" podataka iz drzavne ustanove i ja sam napravio aplikaciju koja je tada sinhronizovala podatke iz Oracle u MySql bazu (jer cvrc, nisam hteo da im pruzim zadovoljstvo da bude na MSSQL-u), i moj "portal" koji je imao sigurnosnu proveru preko PIN-a dobijenog u drzavnoj ustanovi, SSL, sinhronizaciju, na Microsoft platformi, za 20 programer dana sam sam to uradio i posle su to iskopirali na 5 mesta cini mi se, i izaslo se na internet. Nakon 6 meseci sam dao otkaz, osnovao svoju privatnu firmu i od tada mi ne pada na pamet da radim sa drzavom. Necu i moze mi se.

Poenta je u tome da su oni unesto integralnog sistema razbijali iste aplikacije u vise manjih da bi se vise zaradilo. Da bi se vise ljudi ugradilo. Da vam ne objasnjavam dalje, ovo sada me ne iznenadjuje, prvo je Vesa Jevrasimovic donirao Joomlu za 36000 eura a sada ova dvojica placaju cms-ove po 30000. Jel puno? Naravno da nije, to je malo, malo u odnosu koliko je para na vece budalastine potroseno i to znaju ljudi koji su bili i koji su sada u problematici. Ovo i jeste dimna zavesa za ono sto se u sustini desava, nije bitno da li se radi o cms-u koji moze da kosta 200 eura i 20.000 eura. Evo npr sajt RTS-a mesecno kosta 2000 eura samo odrzavanje. Sajt B92 kosta brat bratu 5 puta toliko (ako nije - treba da kosta).

Ali kada se radi o drzavi, to je moje, tvoje zajednicko. Sumanuto je da svako ministarstvo ima svoj sajt i svoj CMS. Sve treba da koristi isti standard i tehnologiju i da radi isti tim.Volja ti joomla, volja wp, volja ti lupaj sam u Zend, Asp.Net, JSF, Wicketu itd. Na to mozete da kacite slike ili filmove ili podatke, nebitno je, to mora biti unifikovano. Kao i sto mora da postoji IIS drzavnih organa. Komunikacije sada hvala bogu postoje (tada ih nismo imali), ima neke opreme, svaka sledeca vlast treba da tezi ka tome. Mladih i dobrih programera ima uvek i voljnih za rad. Moja ekipa se raspala, dobar deo je sada po svetu, rade za banke, za informaticke kuce, neki imaju svoje firme, neki su radili na informacionim sistemima drugih drzava i danas rade umesto da rade za svoju. Sve od tehnologije sto je tada bilo aktuelno smo tada probali i sve je funkcionisalo. Bili smo ispred drugih. Cak nesto i pre nego sto je postalo standard. Sada bi se moglo napraviti jos bolje, ali ne verujem da je to moguce.

Jer od 2001, od posete Zorana Djindjica Microsoftu i tadasnje ideje da se srpska drzava informatizuje, jedna veca grupa ljudi, pre svega trgovaca i politicara, je na sve nacine tezila da to spreci, unisti i onemoguci, jer su se ogromne pare vrtile u provizijama za informaticku opremu. Softver njima nije predstavljao nista. I danas kada smo mogli da imamo nesto sto je primer drugim zemljama u svetu, mi nemamo skoro nista.

To je zlocin, mnogo veci od 29000 eura koji je placen za neki CMS. Milioni su baceni u prazno, da ne pucam mnogo vece iznose, a nismo dobili nista.

Jad, tuga i cemer.

mirko

pre 12 godina

Zbog Milosavljevica se trenutno u Komitetu za slobododu udruzivanja UN u Zenevi vodi postupak protiv drzave Srbije zbog prekrsaja osnovnih normi UN o slobodi udruzivanja. To ce imati znacajne reperkusuje po citavu zemlju u UN, a zasto... Zato sto je ovaj alavi i neuki ministar koji ne poznaje osnovne norme UN pokusao da nas vrati u komunizam da Privredne komora odlucuje o interesima svih privatnika u Srbiji sto je medjunarodnik konvencijama najstroze zabranjeno, jer je Privredna komora drzavna organizacija a ne nezavisna organizacija vlasnika privatnog kapitala. Kad ce on da odgovara za ovo, a ne da ga postavljaju na savetnika u Privrednoj komori. **************

Vladan Jova

pre 12 godina

Odgovor g-dinu Miroslav Živanoviću:
Poštovani g-dine Živaović ne znam koliko poznajete dotičnog niti me to interesuje, ali je jedna stvar nesporna. Kada je Državni revizor izašao sa informacijom da je iz ministarstva dotičnog nenamenski jednim ugovorom potrošeno 200000 EUR gde su novinari kasnije došli do podataka da firma kojoj je uplaćen novac pripada supruzi dotičnog niko nije demantovao tu informaciju. Drugo ja nisam rekao da je dotični radio 92-93 u Privrednoj komori već da sam ga tamo prvi put zapazio i opet kažem da stojim iza svega što sam rekao a ne mogu da verujem da samo Vi znate istinu a da je u krivu i Državni revizor kao i mnogi novinari ove zemlje. Verovatno su i ovi sajtovi po vama jeftini ili Vam se dotični još nije poverio u vezi njih koliko je dobro prošao?????

Ivan

pre 12 godina

Da li neko zna koji je web sajt te firme koja se bavi izradom sajtova? Da li ta SOKO firma ima svoj web sajt sobzirom da se bavi izradom web sajtova. Hteo bih da ih kontaktiram, ako su toliko dobri i toliko vrede da i meni urade web sajt za moju firmu ... ali nemogu da ih pronadjem na webu. Zapravo mogu da nadjem njihove podatke kao sto su adresa i telefon ali zelim da vidim na internetu njihovu prezentaciju.
Kako da ih nadjem, neznam?
Molim vas ako moze neko da mi pomogne i posalje mi link

hajduk stanko

pre 12 godina

Prvo Dulić pa onda Milosevljević i niko da podnese ostavku... Isto kao sa Insajderom, sve se objavi ali nikom ništa nakon toga, prodje vreme i slegne se prašina. Inače, ja sam pre godinu, dve, nudio našim ambasadama da im uradim sajtove, 300 evra po jednom sajtu i nije prihvaćeno, ali kad krenu da prave sajtove očigledno je da će nekom ispod stola namestiti 20 000 evra po sajtu pa će da podele. Inače, ima gomila ambasada bez sajtova a i gomila advokata u Srbiji bez sajtova, sramota. Internet/vebsajt je danas kao nekada kucaća mašina, svaka firma mora to da ima.

Ivan

pre 12 godina

Citiram Draganov komentar koji je stvarno argumentovan i mislim da svako treba da ga procita!

Dobilu su veoma mnogo novca za izradu websajtova a ne znaju osnovne stvari.

1. Nisu uradili redirect sa non-www na www pa imaju duplicate content. Pogledajte ako ukucate npr. najboljeizsrbije.rs i [link]. To su sada za googla dve razlicite strane.

2. Nisu uradili search engine friendly SEF linkove, pa im strana za npr. stare zanate ima URL [link] umesto [link]

3. Ako pogledate source kod strana vidite da su header i meta tagovi lose odradjeni.

Necu vise ni da gledam. Ovo su elementarne stvari koje cak i webmaster amater odradi na svom sajtu.

Sta reci sem STVARNO BEDNO.
(Dragan, 18. maj 2011 11:33)

Rada

pre 12 godina

Pa sta ako moze Dulic mogu i ja.Sto sam ja to gori od Dulica.
On moze pa mogu i ja.
I kakve veze to ima koja firma radi sajt.To rade ljudi iz firme SOKO,a mi
smo drugari.
Sajt ko sajt pa sto je bitno kakav je? Bitno je da je sajt.
Ovo je klasicna logika srpskog politicara.

lako je njima

pre 12 godina

citat sa sajta soko grupe

"Trojica aktivnih i penzionisanih pripadnika 72. specijalne brigade Vojske Srbije (VS) obišli su svet krajem juna 2007 godine svojim motociklima na put oko sveta za 72 dana u, kako su rekli, misiju mira pod nazivom - "Srbija - moja zemlja".

Stariji vodnik Dragan Stojadinović i dvojica bivših specijalaca Zoran Livaja i Milivoje Melentijević krenuli iz Srbije 23. juna a vratili se 29. avgust 2007. U tom periodu, trojica zaljubljenika u moto sport prešli su više od 25.000 kilometara kopnom i oko 10.000 kilometara avionom.

Put organizuje klub ljubitelja ekstremnih sportova "Hrabro srce", koji čine bivši i sadašnji pripadnici Specijalne brigade VS. Putovali su kroz Mađarsku, Ukrajinu, Rusiju, Kazahstan, Mongoliju, Kinu, Japan, SAD, Kanadu, Portugal, Španiju, Francusku, Veliku Britaniju, Holandiju, Belgiju, Nemačku, Češku, Austriju, Švajcarsku, Monako, Italiju, Sloveniju i Hrvatsku.

Članovi tima su Dragan Stojadinović, Milivoje Melentijević, Vladimir Jovanović, Vladimir Nešović, Goran Vasiljević, Borko Livaja (16 godina), Tea Livaja (12 godina) i organizator putovanja Zoran Livaja vlasnik firme Soko Group."




Dok oni obilaze svet novcem iz budzeta , posteni ljudi obilaze obliznje kontenjere.

A ove postenjacine is soko grupe se pozivaju na neke akcije "Srbija - moja zemlja" - pa jeste vasa je , u pravom smislu te reci.

Ja definitivno odlazim iz ove divne Srbije - kupujem kartu u jednom pravcu za neku azijsku ili juznoamericku zemlju i ne verujem da cu se ikada vratiti.

gost

pre 12 godina

Bravo, pa ovaj čovek je više pomogao razvoj IT nego cela država. On i dulić nosioci razvoja i ekspanzije mladih programera. Očekujemo neku nagradicu za ove veličine iz nekog državnog fonda, ako ne novčanu ono bar neku najbolji, najuticajniji...

tuga

pre 12 godina

Pita Milosavljevic Dulica kako to da je toliko bogat.
Dulic: Vidis ovaj sajt?
Milosavljevic: Vidim!
Dulic: E, on je kosta 5.000eur, a naplacen je 25 hiljada...
Posle par meseci, Milosavljevic se odvalio od love. Ima vise nego Dulic.
...Dulic: Okle ti bre tol'ke pare?
Milosavljevic: Vidis ovaj sajt za Nacionalni brend Srbije?
Dulic: Ne vidim!?
Milosavljevic: Eto odakle!

Aleksandar

pre 12 godina

Ovo sve sto vidite su namesteni tenderi. Ni jedna stranica ovakvog oblika nema sanse da kosta 28 ili 25 hiljada evra.

Osim ako ne sadrzi:

profesionalne fotografije
flash bannere
flash meni
custom flash animaciju
custom grafiku
mouse over custom grafiku
bazu podataka
izvestaje baze podataka
prodaju / shopping cart
placanje: kreditna kartica i/ili online placanje (PayPal)
registrovanje
pretragu
licnu administraciju
Meta Tagove

ma da ne nabrajam vise....mnogo toga je potrebno da jedan sajt kosta 20000 evra i vise. Ovo sve sto se radi kod nas, moze samo imati cenu do jedno 5000 evra ni makac vise.
Izgleda da smo mi jedini pametniji od sveta i nabijamo cene koje su nerealne za nesto ovako.

ivca

pre 12 godina

Gospode Boze, na sta lici ovaj sajt. Dokle ce vise da podkradaju drzavu. Samo nasa policija ne zna kako se kradu pare kroz markentiske firme u Beogradu, sto je vrh piramide.

Miroslav Živanović

pre 12 godina

E, svašta pišu ljudi.. A najviše vole da pljuju i izmišljaju. Pošto lično znam Milosavljeviča, moram da kažem jednom prethodniku da on nije u Komoru došao 92- 93 već 2004. godine. Da je Sloba doktor ekonomskih nauka i da je devedesetih godina bio direktor u Institutu za tržišna istraživanja. Njegova žena nikada nije imala firmu jer je novinar. E gluposti na sve strane. To nema veze sa istinom jer ljude poznajem lično i dobro znam ko su i kakvi su. A sve se lako proveri . Samo prvo treba proveriti pa tek onda pisati a ne obrnuto. Nego Sloba neće da plaća novinare , e tu je zez...

Radnik-trudbenik

pre 12 godina

Sve mi se cini da i mediji nekad kao da pomazu na neki nacin malverzacije,tj. uhvate se za neke minorne iznose,kao i tkz.revizori,i razne inspekcije,u narodu receno od Drveta ne vide SUMU,PRASUMU.
Elem hajka na potrosenih par hiljada evrica,a zato milioni,milioni psttt cutanje,tj. ne dirajte Lavove opasno je.Revizije umesto da gledaju kako i zasto se trose milioni,namenski ili ne opravdano ili ne, jure i pisu prekrsajne prijave zbog racunovodstvenih gresaka tipa nema ima zavodnog pecata ili prijemnog pecata pisarnice.Zato ce biti sve vise,i vise,vise,i vise kradje budzetskog novca,a istovremeno niko nece stradati,mozda kaznicama od par hiljada dinara.

MILAN

pre 12 godina

Da li je moguce da coveka koji je gotovo otvoreno radio u interesu tajkuna, omogucavajuci im monopole i ekstraprofite na teret osiromasenog i opljackanog naroda i koji je ispostavlja se fiktivnim fakturama izvlacio novac iz budzeta niko kriminalisticki ne obradjuje. Zasto se na njemu ne sprovede unakrsna poreska kontrola. Umesto toga covek se slobodno seta i raznoraznim izjavama prosto za....va narod. Potpuno je jasno, da covek koji ga je i direktno postavio za ministra popularni cika Misko i dalje stoji iza njega tako da niko u ovoj drzavi njemu ne sme ni glas da povisi. Samo mi nije jasno , posto se od boga ne boje boje li se osiromasenog, opljackanog i obespravljenog naroda kome je otimacina i pljacka mnogo dojadila.

Dragan

pre 12 godina

Dobilu su veoma mnogo novca za izradu websajtova a ne znaju osnovne stvari.

1. Nisu uradili redirect sa non-www na www pa imaju duplicate content. Pogledajte ako ukucate npr. najboljeizsrbije.rs i www.najboljeizsrbije.rs. To su sada za googla dve razlicite strane.

2. Nisu uradili search engine friendly SEF linkove, pa im strana za npr. stare zanate ima URL http://starizanati.gov.rs/?strana=90&podstrana=67&kolona=3 umesto http://starizanati.gov.rs/stari-zanati.html

3. Ako pogledate source kod strana vidite da su header i meta tagovi lose odradjeni.

Necu vise ni da gledam. Ovo su elementarne stvari koje cak i webmaster amater odradi na svom sajtu.

Sta reci sem STVARNO BEDNO.

Pera Kot

pre 12 godina

Lopovluk na veliko. Slazem se da je uludo bacen novac (s obzirom na posetu ili na ciljnu grupu posetilaca koji ovi sajtovi nemaju) ili bolje reci opran novac.

B30

pre 12 godina

Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.
(zapazanja, 18. maj 2011 04:43)

Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni. Medjutim nasa najveca tregedija je sto su nam u privredu uvucene i strane sluzbe bezbednosti, a ove nase svoj posao ne obavljaju kako treba...

Draganče

pre 12 godina

Bivši ministar priča priče. Moja skromna procena je da je ovaj posao plaćen skoro 10 puta više no što vredi. A zašto? Pa zato što se tu ugradio neko ko je odlučivao, možda i potpisnik ugovora. A, ako nije, onda je još gore jer postaje jasno koliko je bahat i neodgovoran odnos prema novcu poreskih obveznika! Naš narod ima dobru izreku - razvlače ga kao Alajbegovu slamu!
Konsultujte ljude koji se bave istim poslom. Ovaj "ministar" je zreo za insajdera!

Kum

pre 12 godina

Pa kad je sa njima covek najverovatnije napravio najbolji dil, ja vama dam ovo (NARODNE pare) a vi meni to i to, heh mozda cak i procenat (ovde je sve moguce)... ah ocenio covek da sa ostalima nije tako lako i lepo saradjivati...
Mislim sve ovo se desava i na zapadu, nije Srbija izuzetak, ali tamo gradjani zive normalno i ne osete ta "muvanja" na svojoj kozi, ali ovde kod nas je to sramotno jer 90% stanovnistva jedva krpi kraj sa krajem a 10% se bezobzirno i dalje bogati, i to parama gradjana

Napravite Insajder o ovoj temi... Ali pored finansijera (Milosavljevic, Dulic) bilo bi lepo dovesti i ljude koji znaju da procene je li bilo regularnih tendera ili su namestani, i da li izrada tih sajtova bas toliko kosta

dejan

pre 12 godina

pa niste valjda mislili da nadi vrli ministri imaju samo jednu proneveru u toku karijere? svake godine u Srbiji na ovaj nacin se "zaturi" sigurno i vise od milijardu evra. zato moramo da placamo najvece poreze u evropi, najvece putarine i najskuplje gorivo. treba to sve neko da plati.

xxx

pre 12 godina

Za te pare , gosp. Milosavljevicu , spreman sam da vam izradim 10 webova kakvih se i najbogatije svetske kompanije ne bi postidele uz desetogodisnje servisiranje.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

uko

pre 12 godina

Upravo sam bila na sajtu stari zanati i ja ne razumem sta se svi bune za cenu tog sajta. Ne znam sta ocekujete, da se baza podataka popuni i napravi sama od sebe? Da ljudi koji pisu tekstove to rade za dzabe? Da se prikupljaju podatci besplatno? Da se fotografise besplatno? Pa nije sajt samo lupas u front pageu ili necem drugom stranice. Sajt od 500e moze da se napravi za zubarsku ordinaciju, ali ovo je ipak ozbiljna tema. Ima gresaka na sajtu, to je nedopustivo po takvoj ceni, ali na kraju to je jedan finis za jednog coveka.
I jos nesto, pa sta ako je posecenost mala???? Ne treba na netu da postoje samo zabavni sadrzaji poput facebooka i B92 portala, treba da stoje i relevantne inforamcije. A ovaj sadrzaj je mora se priznati jedinstven.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

vojislav948

pre 12 godina

Nažalost Srbija je potpuno neuređena država gde je sve moguće. Kršenje zakona od strane onih koji su te zakone i doneli, postala je svakodnevna pojava. Kriminal i korupcija su ozvaničeni i zaštićeni zakonima i propisima specijalne namene. Sve institucije države su tako uređene da štite interese stranaka, tajkuna i da ništa ne štite. Uticaj visokih političara na sudstvo, MUP i ostale institucije je ogroman. Zbog svega toga nam je ogroman i kriminal i korupcija.

Igor

pre 12 godina

Za ovaj slucaj ne mogu da tvrdim sta je u pitanju, ali znam odlicno kakva je praksa u mnogim drzavnim institucijama: pare je najlakse isisavati sa budzeta za usluge koje je tesko proveriti ili proceniti! Tako nase stranke kad se docepaju neke institucije u roku odmah menjaju firme koje ce se baviti razlicitim vrstama odrzavanja, usluga i nabavke potrsonog materijala! Nema sladjih para za razne direktore nego kad se plati od drzavnih para "odrzavanje mreze" - sta god to bilo, a onda se od masne i nerealne cifre uzme masan procenat nazad u dzep. Deo stranci, deo sebi... Svi sretni, samo smo mi obicni gradjani ovce koje oni sisaju!

unexpected

pre 12 godina

Uopste me ne cudi za Milosavljevica da je "odradio" ovaj posao. Podsetimo se slucaja kada je jos kao predsednik Privredne komore Srbije dao posao agenciji svoje zene da procenjuje da li Miskovic ima dominantan polozaj na trzistu. U vezi toga, nadjite barem jednu fotografiju na kojoj Miskovic ne stoji pored Milosavljevica (ili obrnuto, svejedno...). "Nesto smrdi u drzavi Danskoj..." A sada, ponovo u Komoru i tako svaki put kad mu propadne politicka karijera.... E, jadna politiko, jadna privredo!

Dzoni

pre 12 godina

Pogledajte traffic ranking tih sajtova..svaka klinka na facebook-u ima 100 puta veci broj poseta.Dok ljudi gladaju oni se sa narodom sprdaju i pune vagone eura narodnog novca na svoje racune.

student

pre 12 godina

Što se tiče Soko Grupe, oni opstaju kao firma za privatno obezbeđenje jer po Beogradu pružaju usluge javnim preduzećima kojima papreno naplaćuju mesečno "obezbeđivanje" dok svoje "radnike" (uglavnom penzionere i nekvalifikovane sezonce) plaćaju oko 12.000 dinara. Kao uostalom i sve druge firme koje zahvaljujući nepostojanju zakona i uplivu stranaka vršljaju po Srbiji.
A kad je u pitanju tih 204 pasoša za "zaslužne" građane, znam za primer jednog pančevačkog prevaranta, Željka Stanojevića, koji je takođe vlasnik jednog. On je nakon izbacivanja sa Filološkog (jer je radio kao predavač bez diplome) postao "menadžer" Zukorlićevog fakulteta u Pančevu, tako da me ne čude brukanja po svim osnovama u ovoj Dembeliji.
Ne može ovde nijedna stvar da se uradi pošteno, zato nas i očekuje zaslužena propast.

ЛАЛАпонац

pre 12 godina

http://www.njuz.net/predstavljen-novi-web-sajt-www-kobajagi-tender-rs/

ово ми је јасније презентовано .

Saša Stojanović

pre 12 godina

Mogu li ja da dobijem jedan ovakav posao? Pravim bolje sajtove od ovih, u specijanom programu CMS i dajem proviziju budzetskom poslodavcu 90%. Znaci bicu prezadovoljan sa 2.600 eura.

maree

pre 12 godina

Ima sajtova na internetu koji obrazuju ljude da prave bombe, oruzje raznih vrsta itd...mislim da bi trebali malo vise da obratimo paznju na ovakve sajtove, jer ipak deltosavljevic je samo od krvi i mesa. Predlazem da to i potvrdimo!

zapazanja

pre 12 godina

Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.

Milosav

pre 12 godina

Sajtova starizanati.gov.rs i najboljeizsrbije.rs imaju Alexa Rank preko 10.000.000 sto znaci da su totalno neposeceni, tj. 1-2 posete na dan maksimum. Uludo bacen novac.

Milosav

pre 12 godina

Sajtova starizanati.gov.rs i najboljeizsrbije.rs imaju Alexa Rank preko 10.000.000 sto znaci da su totalno neposeceni, tj. 1-2 posete na dan maksimum. Uludo bacen novac.

Dragan

pre 12 godina

Dobilu su veoma mnogo novca za izradu websajtova a ne znaju osnovne stvari.

1. Nisu uradili redirect sa non-www na www pa imaju duplicate content. Pogledajte ako ukucate npr. najboljeizsrbije.rs i www.najboljeizsrbije.rs. To su sada za googla dve razlicite strane.

2. Nisu uradili search engine friendly SEF linkove, pa im strana za npr. stare zanate ima URL http://starizanati.gov.rs/?strana=90&podstrana=67&kolona=3 umesto http://starizanati.gov.rs/stari-zanati.html

3. Ako pogledate source kod strana vidite da su header i meta tagovi lose odradjeni.

Necu vise ni da gledam. Ovo su elementarne stvari koje cak i webmaster amater odradi na svom sajtu.

Sta reci sem STVARNO BEDNO.

zapazanja

pre 12 godina

Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

student

pre 12 godina

Što se tiče Soko Grupe, oni opstaju kao firma za privatno obezbeđenje jer po Beogradu pružaju usluge javnim preduzećima kojima papreno naplaćuju mesečno "obezbeđivanje" dok svoje "radnike" (uglavnom penzionere i nekvalifikovane sezonce) plaćaju oko 12.000 dinara. Kao uostalom i sve druge firme koje zahvaljujući nepostojanju zakona i uplivu stranaka vršljaju po Srbiji.
A kad je u pitanju tih 204 pasoša za "zaslužne" građane, znam za primer jednog pančevačkog prevaranta, Željka Stanojevića, koji je takođe vlasnik jednog. On je nakon izbacivanja sa Filološkog (jer je radio kao predavač bez diplome) postao "menadžer" Zukorlićevog fakulteta u Pančevu, tako da me ne čude brukanja po svim osnovama u ovoj Dembeliji.
Ne može ovde nijedna stvar da se uradi pošteno, zato nas i očekuje zaslužena propast.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

Saša Stojanović

pre 12 godina

Mogu li ja da dobijem jedan ovakav posao? Pravim bolje sajtove od ovih, u specijanom programu CMS i dajem proviziju budzetskom poslodavcu 90%. Znaci bicu prezadovoljan sa 2.600 eura.

tuga

pre 12 godina

Pita Milosavljevic Dulica kako to da je toliko bogat.
Dulic: Vidis ovaj sajt?
Milosavljevic: Vidim!
Dulic: E, on je kosta 5.000eur, a naplacen je 25 hiljada...
Posle par meseci, Milosavljevic se odvalio od love. Ima vise nego Dulic.
...Dulic: Okle ti bre tol'ke pare?
Milosavljevic: Vidis ovaj sajt za Nacionalni brend Srbije?
Dulic: Ne vidim!?
Milosavljevic: Eto odakle!

unexpected

pre 12 godina

Uopste me ne cudi za Milosavljevica da je "odradio" ovaj posao. Podsetimo se slucaja kada je jos kao predsednik Privredne komore Srbije dao posao agenciji svoje zene da procenjuje da li Miskovic ima dominantan polozaj na trzistu. U vezi toga, nadjite barem jednu fotografiju na kojoj Miskovic ne stoji pored Milosavljevica (ili obrnuto, svejedno...). "Nesto smrdi u drzavi Danskoj..." A sada, ponovo u Komoru i tako svaki put kad mu propadne politicka karijera.... E, jadna politiko, jadna privredo!

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

lako je njima

pre 12 godina

citat sa sajta soko grupe

"Trojica aktivnih i penzionisanih pripadnika 72. specijalne brigade Vojske Srbije (VS) obišli su svet krajem juna 2007 godine svojim motociklima na put oko sveta za 72 dana u, kako su rekli, misiju mira pod nazivom - "Srbija - moja zemlja".

Stariji vodnik Dragan Stojadinović i dvojica bivših specijalaca Zoran Livaja i Milivoje Melentijević krenuli iz Srbije 23. juna a vratili se 29. avgust 2007. U tom periodu, trojica zaljubljenika u moto sport prešli su više od 25.000 kilometara kopnom i oko 10.000 kilometara avionom.

Put organizuje klub ljubitelja ekstremnih sportova "Hrabro srce", koji čine bivši i sadašnji pripadnici Specijalne brigade VS. Putovali su kroz Mađarsku, Ukrajinu, Rusiju, Kazahstan, Mongoliju, Kinu, Japan, SAD, Kanadu, Portugal, Španiju, Francusku, Veliku Britaniju, Holandiju, Belgiju, Nemačku, Češku, Austriju, Švajcarsku, Monako, Italiju, Sloveniju i Hrvatsku.

Članovi tima su Dragan Stojadinović, Milivoje Melentijević, Vladimir Jovanović, Vladimir Nešović, Goran Vasiljević, Borko Livaja (16 godina), Tea Livaja (12 godina) i organizator putovanja Zoran Livaja vlasnik firme Soko Group."




Dok oni obilaze svet novcem iz budzeta , posteni ljudi obilaze obliznje kontenjere.

A ove postenjacine is soko grupe se pozivaju na neke akcije "Srbija - moja zemlja" - pa jeste vasa je , u pravom smislu te reci.

Ja definitivno odlazim iz ove divne Srbije - kupujem kartu u jednom pravcu za neku azijsku ili juznoamericku zemlju i ne verujem da cu se ikada vratiti.

Dzoni

pre 12 godina

Pogledajte traffic ranking tih sajtova..svaka klinka na facebook-u ima 100 puta veci broj poseta.Dok ljudi gladaju oni se sa narodom sprdaju i pune vagone eura narodnog novca na svoje racune.

dejan

pre 12 godina

pa niste valjda mislili da nadi vrli ministri imaju samo jednu proneveru u toku karijere? svake godine u Srbiji na ovaj nacin se "zaturi" sigurno i vise od milijardu evra. zato moramo da placamo najvece poreze u evropi, najvece putarine i najskuplje gorivo. treba to sve neko da plati.

xxx

pre 12 godina

Za te pare , gosp. Milosavljevicu , spreman sam da vam izradim 10 webova kakvih se i najbogatije svetske kompanije ne bi postidele uz desetogodisnje servisiranje.

Pera Kot

pre 12 godina

Lopovluk na veliko. Slazem se da je uludo bacen novac (s obzirom na posetu ili na ciljnu grupu posetilaca koji ovi sajtovi nemaju) ili bolje reci opran novac.

maree

pre 12 godina

Ima sajtova na internetu koji obrazuju ljude da prave bombe, oruzje raznih vrsta itd...mislim da bi trebali malo vise da obratimo paznju na ovakve sajtove, jer ipak deltosavljevic je samo od krvi i mesa. Predlazem da to i potvrdimo!

vojislav948

pre 12 godina

Nažalost Srbija je potpuno neuređena država gde je sve moguće. Kršenje zakona od strane onih koji su te zakone i doneli, postala je svakodnevna pojava. Kriminal i korupcija su ozvaničeni i zaštićeni zakonima i propisima specijalne namene. Sve institucije države su tako uređene da štite interese stranaka, tajkuna i da ništa ne štite. Uticaj visokih političara na sudstvo, MUP i ostale institucije je ogroman. Zbog svega toga nam je ogroman i kriminal i korupcija.

djape the one and only

pre 12 godina

Mislim da se niko ovde ne dotice sustine problema i u tome lezi osnovni problem, svi se bavite budalastinama i dokazivanjem necega sto je ocigledno. Kao neko ko je radio na kreiranju jednog od prvih drzavnih portala koji je jos pre 10 godina imao vece mogucnosti interakcije sa gradjanima nego vecina ovih sada (par tih portala jos uvek rade). Ovo sada sto je na delu je samo posledica problema koji je vladao tada i koji se sada manifestuje preko ovih pojava sa sajtovima. Osnovni problem naseg drustva je zaostatak u tehnoloskom obrazovanju, on se moze manifestovati preko placanja CMS-a neke open source varijante (kakav je i ovaj verovatno) desetinama hiljada eura, ali mnogo veci je problem kada se potrosi ogromna kolicina novca na opremu koja se nakon 3 godine baci u smece i nicemu ne posluzi jer nije imala odgovarajuci softver. A nije imala jer je nasa drzava u proteklih 10 godina potrosila ogromne kolicine novca placajuci nesto sto realno nema nikakvu vrednost. Problem je sto je Ministarstvo Zdravlja dobilo 15 milona eura od EU za informacioni sistem i za te pare su kupili opremu koja ne sluzi nicemu. Da su barem napravili 10 tabela da sistematizuju osnovne podatke o korisnicima zdravstvenih usluga i najobicni interfejs za unos, ni to. Nemaju nista. Za godinu dana ce tu opremu moci da bace na smetljiste. Za milion eura su mogli dobiti supersonicni avion od softvera koji bi uradila neka nasa informaticka kuca ili konzoricijum njih (ali koji se time bave profesionalno). Ovako nemaju nista, da ne govorim o ostalim iskustvima, meni je konkretno dolazila nova oprema iz Ministarstva finansija u kancelariju od 4 Diska na serveru 2 ne rade. Kad sam ih pitao sto ne reklamiraju to kazu "imamo mi toga koliko hoces u magacinu". Taj server je tada kostao cini mi se oko 10.000 eura, to je 2003 ili 2004 godina bila. Znate kada je bilo gotovo resenje za nove pasose i licne karte? Pre 8 godina, 2002 sam ga gledao 2003 je bilo prezentirano (ruku na srce to je trivijalno resenje koje bi student kao seminarski mogao da napravi) ali je to tada funkcionisalo. Tada je bio projekat e governmenta kao integralnog informacionog sistema, integrisane baze podataka stanovnika, centralnih maticnih knjiga, katastra, adresa i sl. Postojalo je resenje koje je tada primenjeno i implementirano niko nije pokazivao interes da ga realizuje do kraja? Zasto?

Prost razlog, 2004 godine u leto sam video gde to vodi i o cemu se radi. Jedna informaticka firma koja na veliko snadbeva drzavu opremom (da ih ne pominjem) je pozvala marketing firme za koju sam tada radio da nam prezentuju svoj "projekat". U sustini radilo se o CMS-u koji je jedna svrsena studentkinja PMF-a uradila u ASP.Net okruzenju i koje je trebalo da postane "portal za drzavne organe". Ja pogledam i kazem "ej bre, jeste li vi normalni, pa Mambo (tako se tada zvala Joomla) ima vise funkcija nego to?", da bih dobio odgovor "a sta ti je to Mambo?", ja kazem "CMS, open source", a na sta ce oni "a sta je to CMS?", ja objasnim da je to ono sto oni prodaju drzavi,i na moju konstataciju da to kosta 0 eura, oni su odgovorili da je njihov proizvod Microsoft platforma i da on u startu mora da kosta 2 - 3000 eura. Tada je to bila cifra cini mi se, i kao oni su hteli to da prodaju drzavi. Sto je najgore oni su to tada i prodali, a server je verovatno kostao 10 puta vise. Moje je bilo da uradim povezivanje na "portal" podataka iz drzavne ustanove i ja sam napravio aplikaciju koja je tada sinhronizovala podatke iz Oracle u MySql bazu (jer cvrc, nisam hteo da im pruzim zadovoljstvo da bude na MSSQL-u), i moj "portal" koji je imao sigurnosnu proveru preko PIN-a dobijenog u drzavnoj ustanovi, SSL, sinhronizaciju, na Microsoft platformi, za 20 programer dana sam sam to uradio i posle su to iskopirali na 5 mesta cini mi se, i izaslo se na internet. Nakon 6 meseci sam dao otkaz, osnovao svoju privatnu firmu i od tada mi ne pada na pamet da radim sa drzavom. Necu i moze mi se.

Poenta je u tome da su oni unesto integralnog sistema razbijali iste aplikacije u vise manjih da bi se vise zaradilo. Da bi se vise ljudi ugradilo. Da vam ne objasnjavam dalje, ovo sada me ne iznenadjuje, prvo je Vesa Jevrasimovic donirao Joomlu za 36000 eura a sada ova dvojica placaju cms-ove po 30000. Jel puno? Naravno da nije, to je malo, malo u odnosu koliko je para na vece budalastine potroseno i to znaju ljudi koji su bili i koji su sada u problematici. Ovo i jeste dimna zavesa za ono sto se u sustini desava, nije bitno da li se radi o cms-u koji moze da kosta 200 eura i 20.000 eura. Evo npr sajt RTS-a mesecno kosta 2000 eura samo odrzavanje. Sajt B92 kosta brat bratu 5 puta toliko (ako nije - treba da kosta).

Ali kada se radi o drzavi, to je moje, tvoje zajednicko. Sumanuto je da svako ministarstvo ima svoj sajt i svoj CMS. Sve treba da koristi isti standard i tehnologiju i da radi isti tim.Volja ti joomla, volja wp, volja ti lupaj sam u Zend, Asp.Net, JSF, Wicketu itd. Na to mozete da kacite slike ili filmove ili podatke, nebitno je, to mora biti unifikovano. Kao i sto mora da postoji IIS drzavnih organa. Komunikacije sada hvala bogu postoje (tada ih nismo imali), ima neke opreme, svaka sledeca vlast treba da tezi ka tome. Mladih i dobrih programera ima uvek i voljnih za rad. Moja ekipa se raspala, dobar deo je sada po svetu, rade za banke, za informaticke kuce, neki imaju svoje firme, neki su radili na informacionim sistemima drugih drzava i danas rade umesto da rade za svoju. Sve od tehnologije sto je tada bilo aktuelno smo tada probali i sve je funkcionisalo. Bili smo ispred drugih. Cak nesto i pre nego sto je postalo standard. Sada bi se moglo napraviti jos bolje, ali ne verujem da je to moguce.

Jer od 2001, od posete Zorana Djindjica Microsoftu i tadasnje ideje da se srpska drzava informatizuje, jedna veca grupa ljudi, pre svega trgovaca i politicara, je na sve nacine tezila da to spreci, unisti i onemoguci, jer su se ogromne pare vrtile u provizijama za informaticku opremu. Softver njima nije predstavljao nista. I danas kada smo mogli da imamo nesto sto je primer drugim zemljama u svetu, mi nemamo skoro nista.

To je zlocin, mnogo veci od 29000 eura koji je placen za neki CMS. Milioni su baceni u prazno, da ne pucam mnogo vece iznose, a nismo dobili nista.

Jad, tuga i cemer.

mirko

pre 12 godina

Zbog Milosavljevica se trenutno u Komitetu za slobododu udruzivanja UN u Zenevi vodi postupak protiv drzave Srbije zbog prekrsaja osnovnih normi UN o slobodi udruzivanja. To ce imati znacajne reperkusuje po citavu zemlju u UN, a zasto... Zato sto je ovaj alavi i neuki ministar koji ne poznaje osnovne norme UN pokusao da nas vrati u komunizam da Privredne komora odlucuje o interesima svih privatnika u Srbiji sto je medjunarodnik konvencijama najstroze zabranjeno, jer je Privredna komora drzavna organizacija a ne nezavisna organizacija vlasnika privatnog kapitala. Kad ce on da odgovara za ovo, a ne da ga postavljaju na savetnika u Privrednoj komori. **************

Ivan

pre 12 godina

Citiram Draganov komentar koji je stvarno argumentovan i mislim da svako treba da ga procita!

Dobilu su veoma mnogo novca za izradu websajtova a ne znaju osnovne stvari.

1. Nisu uradili redirect sa non-www na www pa imaju duplicate content. Pogledajte ako ukucate npr. najboljeizsrbije.rs i [link]. To su sada za googla dve razlicite strane.

2. Nisu uradili search engine friendly SEF linkove, pa im strana za npr. stare zanate ima URL [link] umesto [link]

3. Ako pogledate source kod strana vidite da su header i meta tagovi lose odradjeni.

Necu vise ni da gledam. Ovo su elementarne stvari koje cak i webmaster amater odradi na svom sajtu.

Sta reci sem STVARNO BEDNO.
(Dragan, 18. maj 2011 11:33)

Kum

pre 12 godina

Pa kad je sa njima covek najverovatnije napravio najbolji dil, ja vama dam ovo (NARODNE pare) a vi meni to i to, heh mozda cak i procenat (ovde je sve moguce)... ah ocenio covek da sa ostalima nije tako lako i lepo saradjivati...
Mislim sve ovo se desava i na zapadu, nije Srbija izuzetak, ali tamo gradjani zive normalno i ne osete ta "muvanja" na svojoj kozi, ali ovde kod nas je to sramotno jer 90% stanovnistva jedva krpi kraj sa krajem a 10% se bezobzirno i dalje bogati, i to parama gradjana

Napravite Insajder o ovoj temi... Ali pored finansijera (Milosavljevic, Dulic) bilo bi lepo dovesti i ljude koji znaju da procene je li bilo regularnih tendera ili su namestani, i da li izrada tih sajtova bas toliko kosta

Vladan Jova

pre 12 godina

Odgovor g-dinu Miroslav Živanoviću:
Poštovani g-dine Živaović ne znam koliko poznajete dotičnog niti me to interesuje, ali je jedna stvar nesporna. Kada je Državni revizor izašao sa informacijom da je iz ministarstva dotičnog nenamenski jednim ugovorom potrošeno 200000 EUR gde su novinari kasnije došli do podataka da firma kojoj je uplaćen novac pripada supruzi dotičnog niko nije demantovao tu informaciju. Drugo ja nisam rekao da je dotični radio 92-93 u Privrednoj komori već da sam ga tamo prvi put zapazio i opet kažem da stojim iza svega što sam rekao a ne mogu da verujem da samo Vi znate istinu a da je u krivu i Državni revizor kao i mnogi novinari ove zemlje. Verovatno su i ovi sajtovi po vama jeftini ili Vam se dotični još nije poverio u vezi njih koliko je dobro prošao?????

Draganče

pre 12 godina

Bivši ministar priča priče. Moja skromna procena je da je ovaj posao plaćen skoro 10 puta više no što vredi. A zašto? Pa zato što se tu ugradio neko ko je odlučivao, možda i potpisnik ugovora. A, ako nije, onda je još gore jer postaje jasno koliko je bahat i neodgovoran odnos prema novcu poreskih obveznika! Naš narod ima dobru izreku - razvlače ga kao Alajbegovu slamu!
Konsultujte ljude koji se bave istim poslom. Ovaj "ministar" je zreo za insajdera!

gost

pre 12 godina

Bravo, pa ovaj čovek je više pomogao razvoj IT nego cela država. On i dulić nosioci razvoja i ekspanzije mladih programera. Očekujemo neku nagradicu za ove veličine iz nekog državnog fonda, ako ne novčanu ono bar neku najbolji, najuticajniji...

Aleksandar

pre 12 godina

Ovo sve sto vidite su namesteni tenderi. Ni jedna stranica ovakvog oblika nema sanse da kosta 28 ili 25 hiljada evra.

Osim ako ne sadrzi:

profesionalne fotografije
flash bannere
flash meni
custom flash animaciju
custom grafiku
mouse over custom grafiku
bazu podataka
izvestaje baze podataka
prodaju / shopping cart
placanje: kreditna kartica i/ili online placanje (PayPal)
registrovanje
pretragu
licnu administraciju
Meta Tagove

ma da ne nabrajam vise....mnogo toga je potrebno da jedan sajt kosta 20000 evra i vise. Ovo sve sto se radi kod nas, moze samo imati cenu do jedno 5000 evra ni makac vise.
Izgleda da smo mi jedini pametniji od sveta i nabijamo cene koje su nerealne za nesto ovako.

Ivan

pre 12 godina

Da li neko zna koji je web sajt te firme koja se bavi izradom sajtova? Da li ta SOKO firma ima svoj web sajt sobzirom da se bavi izradom web sajtova. Hteo bih da ih kontaktiram, ako su toliko dobri i toliko vrede da i meni urade web sajt za moju firmu ... ali nemogu da ih pronadjem na webu. Zapravo mogu da nadjem njihove podatke kao sto su adresa i telefon ali zelim da vidim na internetu njihovu prezentaciju.
Kako da ih nadjem, neznam?
Molim vas ako moze neko da mi pomogne i posalje mi link

Igor

pre 12 godina

Za ovaj slucaj ne mogu da tvrdim sta je u pitanju, ali znam odlicno kakva je praksa u mnogim drzavnim institucijama: pare je najlakse isisavati sa budzeta za usluge koje je tesko proveriti ili proceniti! Tako nase stranke kad se docepaju neke institucije u roku odmah menjaju firme koje ce se baviti razlicitim vrstama odrzavanja, usluga i nabavke potrsonog materijala! Nema sladjih para za razne direktore nego kad se plati od drzavnih para "odrzavanje mreze" - sta god to bilo, a onda se od masne i nerealne cifre uzme masan procenat nazad u dzep. Deo stranci, deo sebi... Svi sretni, samo smo mi obicni gradjani ovce koje oni sisaju!

Rada

pre 12 godina

Pa sta ako moze Dulic mogu i ja.Sto sam ja to gori od Dulica.
On moze pa mogu i ja.
I kakve veze to ima koja firma radi sajt.To rade ljudi iz firme SOKO,a mi
smo drugari.
Sajt ko sajt pa sto je bitno kakav je? Bitno je da je sajt.
Ovo je klasicna logika srpskog politicara.

hajduk stanko

pre 12 godina

Prvo Dulić pa onda Milosevljević i niko da podnese ostavku... Isto kao sa Insajderom, sve se objavi ali nikom ništa nakon toga, prodje vreme i slegne se prašina. Inače, ja sam pre godinu, dve, nudio našim ambasadama da im uradim sajtove, 300 evra po jednom sajtu i nije prihvaćeno, ali kad krenu da prave sajtove očigledno je da će nekom ispod stola namestiti 20 000 evra po sajtu pa će da podele. Inače, ima gomila ambasada bez sajtova a i gomila advokata u Srbiji bez sajtova, sramota. Internet/vebsajt je danas kao nekada kucaća mašina, svaka firma mora to da ima.

ЛАЛАпонац

pre 12 godina

http://www.njuz.net/predstavljen-novi-web-sajt-www-kobajagi-tender-rs/

ово ми је јасније презентовано .

MILAN

pre 12 godina

Da li je moguce da coveka koji je gotovo otvoreno radio u interesu tajkuna, omogucavajuci im monopole i ekstraprofite na teret osiromasenog i opljackanog naroda i koji je ispostavlja se fiktivnim fakturama izvlacio novac iz budzeta niko kriminalisticki ne obradjuje. Zasto se na njemu ne sprovede unakrsna poreska kontrola. Umesto toga covek se slobodno seta i raznoraznim izjavama prosto za....va narod. Potpuno je jasno, da covek koji ga je i direktno postavio za ministra popularni cika Misko i dalje stoji iza njega tako da niko u ovoj drzavi njemu ne sme ni glas da povisi. Samo mi nije jasno , posto se od boga ne boje boje li se osiromasenog, opljackanog i obespravljenog naroda kome je otimacina i pljacka mnogo dojadila.

ivca

pre 12 godina

Gospode Boze, na sta lici ovaj sajt. Dokle ce vise da podkradaju drzavu. Samo nasa policija ne zna kako se kradu pare kroz markentiske firme u Beogradu, sto je vrh piramide.

Radnik-trudbenik

pre 12 godina

Sve mi se cini da i mediji nekad kao da pomazu na neki nacin malverzacije,tj. uhvate se za neke minorne iznose,kao i tkz.revizori,i razne inspekcije,u narodu receno od Drveta ne vide SUMU,PRASUMU.
Elem hajka na potrosenih par hiljada evrica,a zato milioni,milioni psttt cutanje,tj. ne dirajte Lavove opasno je.Revizije umesto da gledaju kako i zasto se trose milioni,namenski ili ne opravdano ili ne, jure i pisu prekrsajne prijave zbog racunovodstvenih gresaka tipa nema ima zavodnog pecata ili prijemnog pecata pisarnice.Zato ce biti sve vise,i vise,vise,i vise kradje budzetskog novca,a istovremeno niko nece stradati,mozda kaznicama od par hiljada dinara.

Marija

pre 12 godina

Odgovor gospodinu Zivanovicu
Postovani gospodja supruga ima svoju firmu, i to je sam minisat bivsi potvrdio jer je jednom prilikom za medije rekao da je nekoliko supruga ( medju kojima i njegova) uzelo da vodi firmu koju je on sa nekim jos imao i podigle su je ali oni ( bivsi vlasnici gospoda supruzi) sa tim nemaju nista. A to je bio odgovor na upit nekog tendera za marketing cini mi se koji su one dobile. Toliko o tome

PIJETRO

pre 12 godina

Da, da B30, za sve su krivi domaci izdajnici i strani placenici i za 5 octobar. Raznorazni bezbednjaci su veoma kvalifikovani za izradu sajtova ha ha ha. Oni su jedino kvalifikovani za prebijanje Teofila Pancica.

B30

pre 12 godina

Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.
(zapazanja, 18. maj 2011 04:43)

Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni. Medjutim nasa najveca tregedija je sto su nam u privredu uvucene i strane sluzbe bezbednosti, a ove nase svoj posao ne obavljaju kako treba...

Bulevarac

pre 12 godina

Pogledajte sajt firme koja je dobila posao i naplatila izradu sajtova "vrednih" 30 000 eura. Njihov sajt ne vredi nista, ne vredi ni 50 eura.
http://sites.google.com/site/sokosecurityp/o-nama

DeKOb

pre 12 godina

Milosavljevic-pesnik je 'spalio' 1,5 glanc-nov inkubator samo na vebsajt. Sad zamislite sta sve ministri diskretno troskare okolo. Eto zasto nema para nizasta i zasto ce vasi cukun-unuci da robuju dugovima koji se sad prave.

Miroslav Živanović

pre 12 godina

E, svašta pišu ljudi.. A najviše vole da pljuju i izmišljaju. Pošto lično znam Milosavljeviča, moram da kažem jednom prethodniku da on nije u Komoru došao 92- 93 već 2004. godine. Da je Sloba doktor ekonomskih nauka i da je devedesetih godina bio direktor u Institutu za tržišna istraživanja. Njegova žena nikada nije imala firmu jer je novinar. E gluposti na sve strane. To nema veze sa istinom jer ljude poznajem lično i dobro znam ko su i kakvi su. A sve se lako proveri . Samo prvo treba proveriti pa tek onda pisati a ne obrnuto. Nego Sloba neće da plaća novinare , e tu je zez...

RaDiša

pre 12 godina

Sve ovo je već viđeno ... razni Miškovićevi neimari( ovo su im poslovi "sa strane" ..), sa prstima u našim džepovima . Meni je ovde ( i pre ovoga ) , naj interesantnije kako je i ko odlučio da je u bankrot državi Srbiji 29 000 EUR-a "mala vradenost" ?!

Nenad-EU

pre 12 godina

Ma kakvi sajtovi. To je samo jeftina fora za izvlacenje para iz budzeta (kradja). Po papirima ali samo po papirima sve cisto, pare se dele ucesnicima u "poslu" a sajt uradi neki nezaposleni student za cca 1000e ispod stola.

Bata

pre 12 godina

Ovo su toliko ozbiljne optužbe, sa visokim stepenom osnovane sumnje da je počinjeno krivično delo, da bi u jednoj ozbiljnoj državi odavno već javni tužilac zasukao rukave i preduzeo mere iz svoje nadležnosti. Ne treba biti nikakav pravni ekspert da se uoči da firma koja se bavi poslovima obezbeđenja ima veze sa izradom portala, koliko i „Marko Kraljević sa televizijom“, te da je u pitanju tzv. javna nabavka male vrednosti, u kom postupku javne nabavke je sve rađeno da bi se zadovoljila forma i posao dao već unapred dogovorenom dobavljaču, a zarada burazerski podelila. Ali, ko će to da utvrđuje? Da li možda predstavnici aktuelne vlasti i njihovi poltroni? Oni sigurno ne, jer bi klupko počelo opasno da se odmotava. Zato, strpljivo, istrajno i uporno. Sačekajmo, da na vlast dođu pošteni i odgovorni ljudi, a onda će istina izaći na videlo, a krivci odgovarati za pljačku naroda.
Ovo je samo još jedna potvrda da nije slučajno rečeno od strane predstavnika EU da se na javnim nabavkama pokrade 25% vrednosti javnih nabavki, odnosno jedna milijarda evra!!

zdrav razum

pre 12 godina

@(B30, 18. maj 2011 10:08)
"Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni".

Da oni su potrebni da za sigurno kontrolisu razne Kolubare,fudbalsku mafiju,pranje novca od kriminala i sverca,podkupljivanje politicara na svim nivoima,administraciju na svim nivoima,svaku vrstu kriminala i terorizma,pljacku narodne,drzavne,privatne i drustvene imovine itd..,a ne da nam samo to odradjuje B-92.Ipak nesto ne znam zasto su nam potrebni ljudi koji dobijaju placeno iz budzeta preko kicme poreznika,ili su isti nekada radili pa danas rade za druge ne moralne ljude,a sve se deklarise od interesa i patriotizma "nase Srbije"?

Strane sluzbe nisu aktivne kod nas i nemaju razloga,jer mi sami sebi smo dovoljni uz nase sluzbe da sve sto mozemo razbucamo i unistimo.Zar neko moze da ukaze da su strane sluzbe nama ukazale da se opran novac investira u domacu privredu?Da su nam vlasnici privrede u vecini slucajeva bivsi sluzbenici raznih sluzbi ili nekadasnji.Knjigu koju su napisali Miodrag Vukovic i Vojslav Tufegdzic "Oni su jaci od nas",lepo opisuje kako su nam sluzbe u totalnom haosu i ne rade posao koji treba da rade i zasta su zaposleni u sluzbama.vec zive i rade jos uvek da postoji Jugoslavija i jednoumna ideologija,umesto da su shvatili srz trzisne ekonomije,globalizacije svetske privrede itd...Mi podrzavamo diktatore poput Gadafija,Lukasenka,Ahmedzinejada itd..,a sami smo izlazili na ulice da skinemo bracni par sa Dedinja,pa se mozemo pitati za koga rade nase sluzbe za nas ili za strane zemlje?Najace zemlje sveta EU i SAD,uz BRIK zemlje nikada nece doci u takvu situaciju da dodje do konflikta,jer zavise svi jedni od drugih.




Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.
(zapazanja, 18. maj 2011 04:43)

Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni. Medjutim nasa najveca tregedija je sto su nam u privredu uvucene i strane sluzbe bezbednosti, a ove nase svoj posao ne obavljaju kako treba...
(B30, 18. maj 2011 10:08)

Bora

pre 12 godina

Što bi rekao naš narod: "Da nije tužno bilo bi smešno".
Optužili su onog Bećirića, što je otkrio kako funkcioniše "navlakuša" "Lutrije Srbije", pa pametno zaradio, a na očiglednu prevaru i krađu novca, poreskih obveznika, ne reaguju. I onda čuješ, ne isplati se baviti se politikom!?

uko

pre 12 godina

Upravo sam bila na sajtu stari zanati i ja ne razumem sta se svi bune za cenu tog sajta. Ne znam sta ocekujete, da se baza podataka popuni i napravi sama od sebe? Da ljudi koji pisu tekstove to rade za dzabe? Da se prikupljaju podatci besplatno? Da se fotografise besplatno? Pa nije sajt samo lupas u front pageu ili necem drugom stranice. Sajt od 500e moze da se napravi za zubarsku ordinaciju, ali ovo je ipak ozbiljna tema. Ima gresaka na sajtu, to je nedopustivo po takvoj ceni, ali na kraju to je jedan finis za jednog coveka.
I jos nesto, pa sta ako je posecenost mala???? Ne treba na netu da postoje samo zabavni sadrzaji poput facebooka i B92 portala, treba da stoje i relevantne inforamcije. A ovaj sadrzaj je mora se priznati jedinstven.

Sofronije Longhorn

pre 12 godina

"Grešiš, sine! Ovaj, mnogo grešiš!"
Zar ne vidite da je sajt plaćen tričavih 28,818 evrića, a ne 30,000 kako neki neodgovorni građani izmišljaju. Samo napred, ima Srbija para za bacanje!

Мајстор од Интернета

pre 12 godina

За такав сајт мене би било срамота да тражим 100 (словима: сто пута) мање пара. И хоће још, није му доста. Коме у ствари иду те паре? Срамота!

Baninjo

pre 12 godina

Ovo je još jedan mehanizam finansiranja partija, koji je ostao još od vremena Slobodana Miloševića. Cilj je sve uraditi po zakonu(o javnim nabavkama)kako bi se ispoštovala pravna procedura. Dogovorimo se nas trojica da damo ponudu koja je oko 30 puta veća od najskuplje tržišne. Zatim, Ministarstvo prihvati "najnižu", da po neku paru svima koji su učestvovali u prevari, a ostatak ide na partijski (DS) račun.
Znam da moj komentar ništa neće promeniti u zemlji Srbiji, gde je na vlasti Vlada sa 6-10% podrške u narodu, gde se predsednik ponaša kao da Srbija ima predsednički sistem, a ne parlamentarni itd., ali sam ipak morao da ga napišem.

uko

pre 12 godina

Upravo sam bila na sajtu stari zanati i ja ne razumem sta se svi bune za cenu tog sajta. Ne znam sta ocekujete, da se baza podataka popuni i napravi sama od sebe? Da ljudi koji pisu tekstove to rade za dzabe? Da se prikupljaju podatci besplatno? Da se fotografise besplatno? Pa nije sajt samo lupas u front pageu ili necem drugom stranice. Sajt od 500e moze da se napravi za zubarsku ordinaciju, ali ovo je ipak ozbiljna tema. Ima gresaka na sajtu, to je nedopustivo po takvoj ceni, ali na kraju to je jedan finis za jednog coveka.
I jos nesto, pa sta ako je posecenost mala???? Ne treba na netu da postoje samo zabavni sadrzaji poput facebooka i B92 portala, treba da stoje i relevantne inforamcije. A ovaj sadrzaj je mora se priznati jedinstven.

Miroslav Živanović

pre 12 godina

E, svašta pišu ljudi.. A najviše vole da pljuju i izmišljaju. Pošto lično znam Milosavljeviča, moram da kažem jednom prethodniku da on nije u Komoru došao 92- 93 već 2004. godine. Da je Sloba doktor ekonomskih nauka i da je devedesetih godina bio direktor u Institutu za tržišna istraživanja. Njegova žena nikada nije imala firmu jer je novinar. E gluposti na sve strane. To nema veze sa istinom jer ljude poznajem lično i dobro znam ko su i kakvi su. A sve se lako proveri . Samo prvo treba proveriti pa tek onda pisati a ne obrnuto. Nego Sloba neće da plaća novinare , e tu je zez...

B30

pre 12 godina

Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.
(zapazanja, 18. maj 2011 04:43)

Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni. Medjutim nasa najveca tregedija je sto su nam u privredu uvucene i strane sluzbe bezbednosti, a ove nase svoj posao ne obavljaju kako treba...

zdrav razum

pre 12 godina

@(B30, 18. maj 2011 10:08)
"Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni".

Da oni su potrebni da za sigurno kontrolisu razne Kolubare,fudbalsku mafiju,pranje novca od kriminala i sverca,podkupljivanje politicara na svim nivoima,administraciju na svim nivoima,svaku vrstu kriminala i terorizma,pljacku narodne,drzavne,privatne i drustvene imovine itd..,a ne da nam samo to odradjuje B-92.Ipak nesto ne znam zasto su nam potrebni ljudi koji dobijaju placeno iz budzeta preko kicme poreznika,ili su isti nekada radili pa danas rade za druge ne moralne ljude,a sve se deklarise od interesa i patriotizma "nase Srbije"?

Strane sluzbe nisu aktivne kod nas i nemaju razloga,jer mi sami sebi smo dovoljni uz nase sluzbe da sve sto mozemo razbucamo i unistimo.Zar neko moze da ukaze da su strane sluzbe nama ukazale da se opran novac investira u domacu privredu?Da su nam vlasnici privrede u vecini slucajeva bivsi sluzbenici raznih sluzbi ili nekadasnji.Knjigu koju su napisali Miodrag Vukovic i Vojslav Tufegdzic "Oni su jaci od nas",lepo opisuje kako su nam sluzbe u totalnom haosu i ne rade posao koji treba da rade i zasta su zaposleni u sluzbama.vec zive i rade jos uvek da postoji Jugoslavija i jednoumna ideologija,umesto da su shvatili srz trzisne ekonomije,globalizacije svetske privrede itd...Mi podrzavamo diktatore poput Gadafija,Lukasenka,Ahmedzinejada itd..,a sami smo izlazili na ulice da skinemo bracni par sa Dedinja,pa se mozemo pitati za koga rade nase sluzbe za nas ili za strane zemlje?Najace zemlje sveta EU i SAD,uz BRIK zemlje nikada nece doci u takvu situaciju da dodje do konflikta,jer zavise svi jedni od drugih.




Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.
(zapazanja, 18. maj 2011 04:43)

Gresis. To sto se u privredi i ostalim strukturama nalaze razni saradnici sluzbi vojnih i civilnih je dobro i neophodni. Medjutim nasa najveca tregedija je sto su nam u privredu uvucene i strane sluzbe bezbednosti, a ove nase svoj posao ne obavljaju kako treba...
(B30, 18. maj 2011 10:08)

tuga

pre 12 godina

Pita Milosavljevic Dulica kako to da je toliko bogat.
Dulic: Vidis ovaj sajt?
Milosavljevic: Vidim!
Dulic: E, on je kosta 5.000eur, a naplacen je 25 hiljada...
Posle par meseci, Milosavljevic se odvalio od love. Ima vise nego Dulic.
...Dulic: Okle ti bre tol'ke pare?
Milosavljevic: Vidis ovaj sajt za Nacionalni brend Srbije?
Dulic: Ne vidim!?
Milosavljevic: Eto odakle!

mirko

pre 12 godina

Zbog Milosavljevica se trenutno u Komitetu za slobododu udruzivanja UN u Zenevi vodi postupak protiv drzave Srbije zbog prekrsaja osnovnih normi UN o slobodi udruzivanja. To ce imati znacajne reperkusuje po citavu zemlju u UN, a zasto... Zato sto je ovaj alavi i neuki ministar koji ne poznaje osnovne norme UN pokusao da nas vrati u komunizam da Privredne komora odlucuje o interesima svih privatnika u Srbiji sto je medjunarodnik konvencijama najstroze zabranjeno, jer je Privredna komora drzavna organizacija a ne nezavisna organizacija vlasnika privatnog kapitala. Kad ce on da odgovara za ovo, a ne da ga postavljaju na savetnika u Privrednoj komori. **************

zapazanja

pre 12 godina

Nasa je najveca tragedija za nasu privredu i preduzetnistvo kada su nam uvucene u poslovne tokove policiske i vojne sluzbe bezbednosti,kao i njihovih dousnika.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

MILAN

pre 12 godina

Da li je moguce da coveka koji je gotovo otvoreno radio u interesu tajkuna, omogucavajuci im monopole i ekstraprofite na teret osiromasenog i opljackanog naroda i koji je ispostavlja se fiktivnim fakturama izvlacio novac iz budzeta niko kriminalisticki ne obradjuje. Zasto se na njemu ne sprovede unakrsna poreska kontrola. Umesto toga covek se slobodno seta i raznoraznim izjavama prosto za....va narod. Potpuno je jasno, da covek koji ga je i direktno postavio za ministra popularni cika Misko i dalje stoji iza njega tako da niko u ovoj drzavi njemu ne sme ni glas da povisi. Samo mi nije jasno , posto se od boga ne boje boje li se osiromasenog, opljackanog i obespravljenog naroda kome je otimacina i pljacka mnogo dojadila.

gost

pre 12 godina

Bravo, pa ovaj čovek je više pomogao razvoj IT nego cela država. On i dulić nosioci razvoja i ekspanzije mladih programera. Očekujemo neku nagradicu za ove veličine iz nekog državnog fonda, ako ne novčanu ono bar neku najbolji, najuticajniji...

Dragan

pre 12 godina

Dobilu su veoma mnogo novca za izradu websajtova a ne znaju osnovne stvari.

1. Nisu uradili redirect sa non-www na www pa imaju duplicate content. Pogledajte ako ukucate npr. najboljeizsrbije.rs i www.najboljeizsrbije.rs. To su sada za googla dve razlicite strane.

2. Nisu uradili search engine friendly SEF linkove, pa im strana za npr. stare zanate ima URL http://starizanati.gov.rs/?strana=90&podstrana=67&kolona=3 umesto http://starizanati.gov.rs/stari-zanati.html

3. Ako pogledate source kod strana vidite da su header i meta tagovi lose odradjeni.

Necu vise ni da gledam. Ovo su elementarne stvari koje cak i webmaster amater odradi na svom sajtu.

Sta reci sem STVARNO BEDNO.

Milosav

pre 12 godina

Sajtova starizanati.gov.rs i najboljeizsrbije.rs imaju Alexa Rank preko 10.000.000 sto znaci da su totalno neposeceni, tj. 1-2 posete na dan maksimum. Uludo bacen novac.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

Vladan Jova

pre 12 godina

Ja bi samo voleo da znam ko gura ovog čoveka i ko ga štiti. Pa iz budžeta za 2008 godinu je nekim falš ugovorom na ženinu firmu prebacio 200000 EUR i još je oslobođen odgovornosti. Ko ga gura istražite molim Vas jer većeg parazita i neradnika nije bilo. Pamtim ga negde od 92-93 kada se pojavio u Privrednoj komori što znači da 18-19 godina ne radi ništa i sedi na grbači ovog naroda.

xxx

pre 12 godina

Za te pare , gosp. Milosavljevicu , spreman sam da vam izradim 10 webova kakvih se i najbogatije svetske kompanije ne bi postidele uz desetogodisnje servisiranje.

Draganče

pre 12 godina

Bivši ministar priča priče. Moja skromna procena je da je ovaj posao plaćen skoro 10 puta više no što vredi. A zašto? Pa zato što se tu ugradio neko ko je odlučivao, možda i potpisnik ugovora. A, ako nije, onda je još gore jer postaje jasno koliko je bahat i neodgovoran odnos prema novcu poreskih obveznika! Naš narod ima dobru izreku - razvlače ga kao Alajbegovu slamu!
Konsultujte ljude koji se bave istim poslom. Ovaj "ministar" je zreo za insajdera!

Kum

pre 12 godina

Pa kad je sa njima covek najverovatnije napravio najbolji dil, ja vama dam ovo (NARODNE pare) a vi meni to i to, heh mozda cak i procenat (ovde je sve moguce)... ah ocenio covek da sa ostalima nije tako lako i lepo saradjivati...
Mislim sve ovo se desava i na zapadu, nije Srbija izuzetak, ali tamo gradjani zive normalno i ne osete ta "muvanja" na svojoj kozi, ali ovde kod nas je to sramotno jer 90% stanovnistva jedva krpi kraj sa krajem a 10% se bezobzirno i dalje bogati, i to parama gradjana

Napravite Insajder o ovoj temi... Ali pored finansijera (Milosavljevic, Dulic) bilo bi lepo dovesti i ljude koji znaju da procene je li bilo regularnih tendera ili su namestani, i da li izrada tih sajtova bas toliko kosta

Aleksandar

pre 12 godina

Ovo sve sto vidite su namesteni tenderi. Ni jedna stranica ovakvog oblika nema sanse da kosta 28 ili 25 hiljada evra.

Osim ako ne sadrzi:

profesionalne fotografije
flash bannere
flash meni
custom flash animaciju
custom grafiku
mouse over custom grafiku
bazu podataka
izvestaje baze podataka
prodaju / shopping cart
placanje: kreditna kartica i/ili online placanje (PayPal)
registrovanje
pretragu
licnu administraciju
Meta Tagove

ma da ne nabrajam vise....mnogo toga je potrebno da jedan sajt kosta 20000 evra i vise. Ovo sve sto se radi kod nas, moze samo imati cenu do jedno 5000 evra ni makac vise.
Izgleda da smo mi jedini pametniji od sveta i nabijamo cene koje su nerealne za nesto ovako.

lako je njima

pre 12 godina

citat sa sajta soko grupe

"Trojica aktivnih i penzionisanih pripadnika 72. specijalne brigade Vojske Srbije (VS) obišli su svet krajem juna 2007 godine svojim motociklima na put oko sveta za 72 dana u, kako su rekli, misiju mira pod nazivom - "Srbija - moja zemlja".

Stariji vodnik Dragan Stojadinović i dvojica bivših specijalaca Zoran Livaja i Milivoje Melentijević krenuli iz Srbije 23. juna a vratili se 29. avgust 2007. U tom periodu, trojica zaljubljenika u moto sport prešli su više od 25.000 kilometara kopnom i oko 10.000 kilometara avionom.

Put organizuje klub ljubitelja ekstremnih sportova "Hrabro srce", koji čine bivši i sadašnji pripadnici Specijalne brigade VS. Putovali su kroz Mađarsku, Ukrajinu, Rusiju, Kazahstan, Mongoliju, Kinu, Japan, SAD, Kanadu, Portugal, Španiju, Francusku, Veliku Britaniju, Holandiju, Belgiju, Nemačku, Češku, Austriju, Švajcarsku, Monako, Italiju, Sloveniju i Hrvatsku.

Članovi tima su Dragan Stojadinović, Milivoje Melentijević, Vladimir Jovanović, Vladimir Nešović, Goran Vasiljević, Borko Livaja (16 godina), Tea Livaja (12 godina) i organizator putovanja Zoran Livaja vlasnik firme Soko Group."




Dok oni obilaze svet novcem iz budzeta , posteni ljudi obilaze obliznje kontenjere.

A ove postenjacine is soko grupe se pozivaju na neke akcije "Srbija - moja zemlja" - pa jeste vasa je , u pravom smislu te reci.

Ja definitivno odlazim iz ove divne Srbije - kupujem kartu u jednom pravcu za neku azijsku ili juznoamericku zemlju i ne verujem da cu se ikada vratiti.

Ivan

pre 12 godina

Da li neko zna koji je web sajt te firme koja se bavi izradom sajtova? Da li ta SOKO firma ima svoj web sajt sobzirom da se bavi izradom web sajtova. Hteo bih da ih kontaktiram, ako su toliko dobri i toliko vrede da i meni urade web sajt za moju firmu ... ali nemogu da ih pronadjem na webu. Zapravo mogu da nadjem njihove podatke kao sto su adresa i telefon ali zelim da vidim na internetu njihovu prezentaciju.
Kako da ih nadjem, neznam?
Molim vas ako moze neko da mi pomogne i posalje mi link

Vladan Jova

pre 12 godina

Odgovor g-dinu Miroslav Živanoviću:
Poštovani g-dine Živaović ne znam koliko poznajete dotičnog niti me to interesuje, ali je jedna stvar nesporna. Kada je Državni revizor izašao sa informacijom da je iz ministarstva dotičnog nenamenski jednim ugovorom potrošeno 200000 EUR gde su novinari kasnije došli do podataka da firma kojoj je uplaćen novac pripada supruzi dotičnog niko nije demantovao tu informaciju. Drugo ja nisam rekao da je dotični radio 92-93 u Privrednoj komori već da sam ga tamo prvi put zapazio i opet kažem da stojim iza svega što sam rekao a ne mogu da verujem da samo Vi znate istinu a da je u krivu i Državni revizor kao i mnogi novinari ove zemlje. Verovatno su i ovi sajtovi po vama jeftini ili Vam se dotični još nije poverio u vezi njih koliko je dobro prošao?????

Pera Kot

pre 12 godina

Lopovluk na veliko. Slazem se da je uludo bacen novac (s obzirom na posetu ili na ciljnu grupu posetilaca koji ovi sajtovi nemaju) ili bolje reci opran novac.

Ivan

pre 12 godina

Citiram Draganov komentar koji je stvarno argumentovan i mislim da svako treba da ga procita!

Dobilu su veoma mnogo novca za izradu websajtova a ne znaju osnovne stvari.

1. Nisu uradili redirect sa non-www na www pa imaju duplicate content. Pogledajte ako ukucate npr. najboljeizsrbije.rs i [link]. To su sada za googla dve razlicite strane.

2. Nisu uradili search engine friendly SEF linkove, pa im strana za npr. stare zanate ima URL [link] umesto [link]

3. Ako pogledate source kod strana vidite da su header i meta tagovi lose odradjeni.

Necu vise ni da gledam. Ovo su elementarne stvari koje cak i webmaster amater odradi na svom sajtu.

Sta reci sem STVARNO BEDNO.
(Dragan, 18. maj 2011 11:33)

Rada

pre 12 godina

Pa sta ako moze Dulic mogu i ja.Sto sam ja to gori od Dulica.
On moze pa mogu i ja.
I kakve veze to ima koja firma radi sajt.To rade ljudi iz firme SOKO,a mi
smo drugari.
Sajt ko sajt pa sto je bitno kakav je? Bitno je da je sajt.
Ovo je klasicna logika srpskog politicara.

PIJETRO

pre 12 godina

Da, da B30, za sve su krivi domaci izdajnici i strani placenici i za 5 octobar. Raznorazni bezbednjaci su veoma kvalifikovani za izradu sajtova ha ha ha. Oni su jedino kvalifikovani za prebijanje Teofila Pancica.

maree

pre 12 godina

Ima sajtova na internetu koji obrazuju ljude da prave bombe, oruzje raznih vrsta itd...mislim da bi trebali malo vise da obratimo paznju na ovakve sajtove, jer ipak deltosavljevic je samo od krvi i mesa. Predlazem da to i potvrdimo!

Saša Stojanović

pre 12 godina

Mogu li ja da dobijem jedan ovakav posao? Pravim bolje sajtove od ovih, u specijanom programu CMS i dajem proviziju budzetskom poslodavcu 90%. Znaci bicu prezadovoljan sa 2.600 eura.

vojislav948

pre 12 godina

Nažalost Srbija je potpuno neuređena država gde je sve moguće. Kršenje zakona od strane onih koji su te zakone i doneli, postala je svakodnevna pojava. Kriminal i korupcija su ozvaničeni i zaštićeni zakonima i propisima specijalne namene. Sve institucije države su tako uređene da štite interese stranaka, tajkuna i da ništa ne štite. Uticaj visokih političara na sudstvo, MUP i ostale institucije je ogroman. Zbog svega toga nam je ogroman i kriminal i korupcija.

student

pre 12 godina

Što se tiče Soko Grupe, oni opstaju kao firma za privatno obezbeđenje jer po Beogradu pružaju usluge javnim preduzećima kojima papreno naplaćuju mesečno "obezbeđivanje" dok svoje "radnike" (uglavnom penzionere i nekvalifikovane sezonce) plaćaju oko 12.000 dinara. Kao uostalom i sve druge firme koje zahvaljujući nepostojanju zakona i uplivu stranaka vršljaju po Srbiji.
A kad je u pitanju tih 204 pasoša za "zaslužne" građane, znam za primer jednog pančevačkog prevaranta, Željka Stanojevića, koji je takođe vlasnik jednog. On je nakon izbacivanja sa Filološkog (jer je radio kao predavač bez diplome) postao "menadžer" Zukorlićevog fakulteta u Pančevu, tako da me ne čude brukanja po svim osnovama u ovoj Dembeliji.
Ne može ovde nijedna stvar da se uradi pošteno, zato nas i očekuje zaslužena propast.

Dzoni

pre 12 godina

Pogledajte traffic ranking tih sajtova..svaka klinka na facebook-u ima 100 puta veci broj poseta.Dok ljudi gladaju oni se sa narodom sprdaju i pune vagone eura narodnog novca na svoje racune.

ЛАЛАпонац

pre 12 godina

http://www.njuz.net/predstavljen-novi-web-sajt-www-kobajagi-tender-rs/

ово ми је јасније презентовано .

unexpected

pre 12 godina

Uopste me ne cudi za Milosavljevica da je "odradio" ovaj posao. Podsetimo se slucaja kada je jos kao predsednik Privredne komore Srbije dao posao agenciji svoje zene da procenjuje da li Miskovic ima dominantan polozaj na trzistu. U vezi toga, nadjite barem jednu fotografiju na kojoj Miskovic ne stoji pored Milosavljevica (ili obrnuto, svejedno...). "Nesto smrdi u drzavi Danskoj..." A sada, ponovo u Komoru i tako svaki put kad mu propadne politicka karijera.... E, jadna politiko, jadna privredo!

Igor

pre 12 godina

Za ovaj slucaj ne mogu da tvrdim sta je u pitanju, ali znam odlicno kakva je praksa u mnogim drzavnim institucijama: pare je najlakse isisavati sa budzeta za usluge koje je tesko proveriti ili proceniti! Tako nase stranke kad se docepaju neke institucije u roku odmah menjaju firme koje ce se baviti razlicitim vrstama odrzavanja, usluga i nabavke potrsonog materijala! Nema sladjih para za razne direktore nego kad se plati od drzavnih para "odrzavanje mreze" - sta god to bilo, a onda se od masne i nerealne cifre uzme masan procenat nazad u dzep. Deo stranci, deo sebi... Svi sretni, samo smo mi obicni gradjani ovce koje oni sisaju!

dejan

pre 12 godina

pa niste valjda mislili da nadi vrli ministri imaju samo jednu proneveru u toku karijere? svake godine u Srbiji na ovaj nacin se "zaturi" sigurno i vise od milijardu evra. zato moramo da placamo najvece poreze u evropi, najvece putarine i najskuplje gorivo. treba to sve neko da plati.

ivca

pre 12 godina

Gospode Boze, na sta lici ovaj sajt. Dokle ce vise da podkradaju drzavu. Samo nasa policija ne zna kako se kradu pare kroz markentiske firme u Beogradu, sto je vrh piramide.

Radnik-trudbenik

pre 12 godina

Sve mi se cini da i mediji nekad kao da pomazu na neki nacin malverzacije,tj. uhvate se za neke minorne iznose,kao i tkz.revizori,i razne inspekcije,u narodu receno od Drveta ne vide SUMU,PRASUMU.
Elem hajka na potrosenih par hiljada evrica,a zato milioni,milioni psttt cutanje,tj. ne dirajte Lavove opasno je.Revizije umesto da gledaju kako i zasto se trose milioni,namenski ili ne opravdano ili ne, jure i pisu prekrsajne prijave zbog racunovodstvenih gresaka tipa nema ima zavodnog pecata ili prijemnog pecata pisarnice.Zato ce biti sve vise,i vise,vise,i vise kradje budzetskog novca,a istovremeno niko nece stradati,mozda kaznicama od par hiljada dinara.

hajduk stanko

pre 12 godina

Prvo Dulić pa onda Milosevljević i niko da podnese ostavku... Isto kao sa Insajderom, sve se objavi ali nikom ništa nakon toga, prodje vreme i slegne se prašina. Inače, ja sam pre godinu, dve, nudio našim ambasadama da im uradim sajtove, 300 evra po jednom sajtu i nije prihvaćeno, ali kad krenu da prave sajtove očigledno je da će nekom ispod stola namestiti 20 000 evra po sajtu pa će da podele. Inače, ima gomila ambasada bez sajtova a i gomila advokata u Srbiji bez sajtova, sramota. Internet/vebsajt je danas kao nekada kucaća mašina, svaka firma mora to da ima.

djape the one and only

pre 12 godina

Mislim da se niko ovde ne dotice sustine problema i u tome lezi osnovni problem, svi se bavite budalastinama i dokazivanjem necega sto je ocigledno. Kao neko ko je radio na kreiranju jednog od prvih drzavnih portala koji je jos pre 10 godina imao vece mogucnosti interakcije sa gradjanima nego vecina ovih sada (par tih portala jos uvek rade). Ovo sada sto je na delu je samo posledica problema koji je vladao tada i koji se sada manifestuje preko ovih pojava sa sajtovima. Osnovni problem naseg drustva je zaostatak u tehnoloskom obrazovanju, on se moze manifestovati preko placanja CMS-a neke open source varijante (kakav je i ovaj verovatno) desetinama hiljada eura, ali mnogo veci je problem kada se potrosi ogromna kolicina novca na opremu koja se nakon 3 godine baci u smece i nicemu ne posluzi jer nije imala odgovarajuci softver. A nije imala jer je nasa drzava u proteklih 10 godina potrosila ogromne kolicine novca placajuci nesto sto realno nema nikakvu vrednost. Problem je sto je Ministarstvo Zdravlja dobilo 15 milona eura od EU za informacioni sistem i za te pare su kupili opremu koja ne sluzi nicemu. Da su barem napravili 10 tabela da sistematizuju osnovne podatke o korisnicima zdravstvenih usluga i najobicni interfejs za unos, ni to. Nemaju nista. Za godinu dana ce tu opremu moci da bace na smetljiste. Za milion eura su mogli dobiti supersonicni avion od softvera koji bi uradila neka nasa informaticka kuca ili konzoricijum njih (ali koji se time bave profesionalno). Ovako nemaju nista, da ne govorim o ostalim iskustvima, meni je konkretno dolazila nova oprema iz Ministarstva finansija u kancelariju od 4 Diska na serveru 2 ne rade. Kad sam ih pitao sto ne reklamiraju to kazu "imamo mi toga koliko hoces u magacinu". Taj server je tada kostao cini mi se oko 10.000 eura, to je 2003 ili 2004 godina bila. Znate kada je bilo gotovo resenje za nove pasose i licne karte? Pre 8 godina, 2002 sam ga gledao 2003 je bilo prezentirano (ruku na srce to je trivijalno resenje koje bi student kao seminarski mogao da napravi) ali je to tada funkcionisalo. Tada je bio projekat e governmenta kao integralnog informacionog sistema, integrisane baze podataka stanovnika, centralnih maticnih knjiga, katastra, adresa i sl. Postojalo je resenje koje je tada primenjeno i implementirano niko nije pokazivao interes da ga realizuje do kraja? Zasto?

Prost razlog, 2004 godine u leto sam video gde to vodi i o cemu se radi. Jedna informaticka firma koja na veliko snadbeva drzavu opremom (da ih ne pominjem) je pozvala marketing firme za koju sam tada radio da nam prezentuju svoj "projekat". U sustini radilo se o CMS-u koji je jedna svrsena studentkinja PMF-a uradila u ASP.Net okruzenju i koje je trebalo da postane "portal za drzavne organe". Ja pogledam i kazem "ej bre, jeste li vi normalni, pa Mambo (tako se tada zvala Joomla) ima vise funkcija nego to?", da bih dobio odgovor "a sta ti je to Mambo?", ja kazem "CMS, open source", a na sta ce oni "a sta je to CMS?", ja objasnim da je to ono sto oni prodaju drzavi,i na moju konstataciju da to kosta 0 eura, oni su odgovorili da je njihov proizvod Microsoft platforma i da on u startu mora da kosta 2 - 3000 eura. Tada je to bila cifra cini mi se, i kao oni su hteli to da prodaju drzavi. Sto je najgore oni su to tada i prodali, a server je verovatno kostao 10 puta vise. Moje je bilo da uradim povezivanje na "portal" podataka iz drzavne ustanove i ja sam napravio aplikaciju koja je tada sinhronizovala podatke iz Oracle u MySql bazu (jer cvrc, nisam hteo da im pruzim zadovoljstvo da bude na MSSQL-u), i moj "portal" koji je imao sigurnosnu proveru preko PIN-a dobijenog u drzavnoj ustanovi, SSL, sinhronizaciju, na Microsoft platformi, za 20 programer dana sam sam to uradio i posle su to iskopirali na 5 mesta cini mi se, i izaslo se na internet. Nakon 6 meseci sam dao otkaz, osnovao svoju privatnu firmu i od tada mi ne pada na pamet da radim sa drzavom. Necu i moze mi se.

Poenta je u tome da su oni unesto integralnog sistema razbijali iste aplikacije u vise manjih da bi se vise zaradilo. Da bi se vise ljudi ugradilo. Da vam ne objasnjavam dalje, ovo sada me ne iznenadjuje, prvo je Vesa Jevrasimovic donirao Joomlu za 36000 eura a sada ova dvojica placaju cms-ove po 30000. Jel puno? Naravno da nije, to je malo, malo u odnosu koliko je para na vece budalastine potroseno i to znaju ljudi koji su bili i koji su sada u problematici. Ovo i jeste dimna zavesa za ono sto se u sustini desava, nije bitno da li se radi o cms-u koji moze da kosta 200 eura i 20.000 eura. Evo npr sajt RTS-a mesecno kosta 2000 eura samo odrzavanje. Sajt B92 kosta brat bratu 5 puta toliko (ako nije - treba da kosta).

Ali kada se radi o drzavi, to je moje, tvoje zajednicko. Sumanuto je da svako ministarstvo ima svoj sajt i svoj CMS. Sve treba da koristi isti standard i tehnologiju i da radi isti tim.Volja ti joomla, volja wp, volja ti lupaj sam u Zend, Asp.Net, JSF, Wicketu itd. Na to mozete da kacite slike ili filmove ili podatke, nebitno je, to mora biti unifikovano. Kao i sto mora da postoji IIS drzavnih organa. Komunikacije sada hvala bogu postoje (tada ih nismo imali), ima neke opreme, svaka sledeca vlast treba da tezi ka tome. Mladih i dobrih programera ima uvek i voljnih za rad. Moja ekipa se raspala, dobar deo je sada po svetu, rade za banke, za informaticke kuce, neki imaju svoje firme, neki su radili na informacionim sistemima drugih drzava i danas rade umesto da rade za svoju. Sve od tehnologije sto je tada bilo aktuelno smo tada probali i sve je funkcionisalo. Bili smo ispred drugih. Cak nesto i pre nego sto je postalo standard. Sada bi se moglo napraviti jos bolje, ali ne verujem da je to moguce.

Jer od 2001, od posete Zorana Djindjica Microsoftu i tadasnje ideje da se srpska drzava informatizuje, jedna veca grupa ljudi, pre svega trgovaca i politicara, je na sve nacine tezila da to spreci, unisti i onemoguci, jer su se ogromne pare vrtile u provizijama za informaticku opremu. Softver njima nije predstavljao nista. I danas kada smo mogli da imamo nesto sto je primer drugim zemljama u svetu, mi nemamo skoro nista.

To je zlocin, mnogo veci od 29000 eura koji je placen za neki CMS. Milioni su baceni u prazno, da ne pucam mnogo vece iznose, a nismo dobili nista.

Jad, tuga i cemer.

Marija

pre 12 godina

Odgovor gospodinu Zivanovicu
Postovani gospodja supruga ima svoju firmu, i to je sam minisat bivsi potvrdio jer je jednom prilikom za medije rekao da je nekoliko supruga ( medju kojima i njegova) uzelo da vodi firmu koju je on sa nekim jos imao i podigle su je ali oni ( bivsi vlasnici gospoda supruzi) sa tim nemaju nista. A to je bio odgovor na upit nekog tendera za marketing cini mi se koji su one dobile. Toliko o tome

RaDiša

pre 12 godina

Sve ovo je već viđeno ... razni Miškovićevi neimari( ovo su im poslovi "sa strane" ..), sa prstima u našim džepovima . Meni je ovde ( i pre ovoga ) , naj interesantnije kako je i ko odlučio da je u bankrot državi Srbiji 29 000 EUR-a "mala vradenost" ?!

Nenad-EU

pre 12 godina

Ma kakvi sajtovi. To je samo jeftina fora za izvlacenje para iz budzeta (kradja). Po papirima ali samo po papirima sve cisto, pare se dele ucesnicima u "poslu" a sajt uradi neki nezaposleni student za cca 1000e ispod stola.

Bulevarac

pre 12 godina

Pogledajte sajt firme koja je dobila posao i naplatila izradu sajtova "vrednih" 30 000 eura. Njihov sajt ne vredi nista, ne vredi ni 50 eura.
http://sites.google.com/site/sokosecurityp/o-nama

DeKOb

pre 12 godina

Milosavljevic-pesnik je 'spalio' 1,5 glanc-nov inkubator samo na vebsajt. Sad zamislite sta sve ministri diskretno troskare okolo. Eto zasto nema para nizasta i zasto ce vasi cukun-unuci da robuju dugovima koji se sad prave.

Sofronije Longhorn

pre 12 godina

"Grešiš, sine! Ovaj, mnogo grešiš!"
Zar ne vidite da je sajt plaćen tričavih 28,818 evrića, a ne 30,000 kako neki neodgovorni građani izmišljaju. Samo napred, ima Srbija para za bacanje!

Мајстор од Интернета

pre 12 godina

За такав сајт мене би било срамота да тражим 100 (словима: сто пута) мање пара. И хоће још, није му доста. Коме у ствари иду те паре? Срамота!

Baninjo

pre 12 godina

Ovo je još jedan mehanizam finansiranja partija, koji je ostao još od vremena Slobodana Miloševića. Cilj je sve uraditi po zakonu(o javnim nabavkama)kako bi se ispoštovala pravna procedura. Dogovorimo se nas trojica da damo ponudu koja je oko 30 puta veća od najskuplje tržišne. Zatim, Ministarstvo prihvati "najnižu", da po neku paru svima koji su učestvovali u prevari, a ostatak ide na partijski (DS) račun.
Znam da moj komentar ništa neće promeniti u zemlji Srbiji, gde je na vlasti Vlada sa 6-10% podrške u narodu, gde se predsednik ponaša kao da Srbija ima predsednički sistem, a ne parlamentarni itd., ali sam ipak morao da ga napišem.

Bata

pre 12 godina

Ovo su toliko ozbiljne optužbe, sa visokim stepenom osnovane sumnje da je počinjeno krivično delo, da bi u jednoj ozbiljnoj državi odavno već javni tužilac zasukao rukave i preduzeo mere iz svoje nadležnosti. Ne treba biti nikakav pravni ekspert da se uoči da firma koja se bavi poslovima obezbeđenja ima veze sa izradom portala, koliko i „Marko Kraljević sa televizijom“, te da je u pitanju tzv. javna nabavka male vrednosti, u kom postupku javne nabavke je sve rađeno da bi se zadovoljila forma i posao dao već unapred dogovorenom dobavljaču, a zarada burazerski podelila. Ali, ko će to da utvrđuje? Da li možda predstavnici aktuelne vlasti i njihovi poltroni? Oni sigurno ne, jer bi klupko počelo opasno da se odmotava. Zato, strpljivo, istrajno i uporno. Sačekajmo, da na vlast dođu pošteni i odgovorni ljudi, a onda će istina izaći na videlo, a krivci odgovarati za pljačku naroda.
Ovo je samo još jedna potvrda da nije slučajno rečeno od strane predstavnika EU da se na javnim nabavkama pokrade 25% vrednosti javnih nabavki, odnosno jedna milijarda evra!!

Bora

pre 12 godina

Što bi rekao naš narod: "Da nije tužno bilo bi smešno".
Optužili su onog Bećirića, što je otkrio kako funkcioniše "navlakuša" "Lutrije Srbije", pa pametno zaradio, a na očiglednu prevaru i krađu novca, poreskih obveznika, ne reaguju. I onda čuješ, ne isplati se baviti se politikom!?