Četvrtak, 27.01.2011.

00:16

Protest taksista zbog "TX" tablica

Strukovno udruženje taksista Beograda SITAB traži da se obustavi izdavanje tablica sa TX oznakama i najavljuju štrajk 31. januara tim povodom.

Izvor: 24 sata

Protest taksista zbog "TX" tablica IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Sasa Djuric

pre 13 godina

DA li cemo morati posle promene registarskih tablica ponovo isto vozilo prijavljivati u APR, posto nam se resenja ne vode pod markom automobila nego po registarskoj oznaci? To ce biti jos jedan izdatak za taksiste.

Pred generalnu

pre 13 godina

Pao mi je kamen sa srca. Taksisti su ipak jos uvek tu, medju nama. Strajk policije, strajk prosvetara, a taksisti se ne javljaju. Vec sam se uplasio.

mil

pre 13 godina

@shotA sta ako ja hocu da otvorim taxi firmu sa 20-ak vozila i zaposlim ljude da voze za mene? Meni zakon dozvoljava da registrujem i kao fizicko i kao pravno lice. Normalno da cu birati varijantu koja mi u startu stedi novac. Ako ovo nije u redu, a legalno je, onda je problem u zakonodavstvu, a ne u meni.

shot

pre 13 godina

Slazem se da svi mi taxti treba da budemo legalni ,ali tu postoji jedan problem.Kragujevac konkretno dozvoljeno je da jedan covek moze da prijavi 40 vozila na svoje ime i palaca porez kao da ima samo 1auto.Tako lik koji drzi pekare mali milos otvori taxi udruzenje kupi 10 golfofa zaposli na crno 20 crnaca i vozi skroz legalno.I sta sad ja imam svoj auto samo ja vozim u udruzenju sam Profi radim posteno nevaram ljude treba da placam porez drzavi pod ovakvim uslovima NEPADA MI NAPAMET! Neka donesu zakon jedan vlasnik jedno vozilo i samo on moze da vozi taj auto ODMAH SE PRIJAVLJUJEM! verujem da u kragujevcu nebi bilo vise od 300 vozila ovako ih ima 1500-1800 ljudi rade za procenat za 600din.SMESNO I ZALOSNO KOLKO OVA ZAMLJA RAZMISLJA O NARODU UOPSTE...

Gnevni

pre 13 godina

Razgovor "kockice" i mušterije na arodromu posle uvođenja TX tablica... A ti si taksista? ... Jesam ... Hm, dakle taksista... Jesam... u stvari nisam... Pa sad, jesi li taksista ili nisi? (Organ reda zainteresovano žmirka u blizini) ... Ma samo došao tetki po lek... ajd zdravo...

Ziveo GSP

pre 13 godina

Dakle ovi taksisti su nemoguci. Em sto imaju olaksice pri kupovini vozila (a govore suprotno), em ovo sa tablicama nema ama bas nikakve logike. I da neko nije imao registarske oznake TX pre pocetka izdavanja istih, mogao je slobodno "divlje" da taksira po Beogradu. Ko je ovde lud a ko zbunjen?

Dule Taxi

pre 13 godina

Jedini gospodin koji je realan i razmislja svom povrsinom mozga je gospodin Ilija Cvorovic.Sta ste se bre ustremili prema nama?Pa nisu svi taksisti isti.Mislite da se ja nesto pitam kao i vecina mojih kolega.Prva i osnovna stvar je zastititi narod od divljaka i samostalaca koji sami odredjuju cenu voznje.Problem sa novim tablicama je jedino u tome sto vec par divljaka poseduje nove tablice tako da sve pada u vodu.Pozdrav od taksiste...izgleda jedinog na ovom sajtu!

milezr

pre 13 godina

@ Dule TaxiAko sami odredjuju cenu i isplati im se da voze po nizoj tarifi, zar ne mislis da korisnici imaju pravo da biraju najnizu ponudu i da je Grad odredio prevelike tarife za zone? 1500 din je pljacka. Da ne pominjem 7000. Grad direktno pomaze divljacima a satire tebe i tvoje kolege.Kada koristim taxi, biram najjevtinije jer je to ipak jedna od onih usluga gde kvalitet ponude i nije bitan. Cena jeste. Samo da ne pusi dok me vozi, da me ne smara pricom i da je auto na nekom higijenskom minimumu. To je sve.

Djura

pre 13 godina

Ja imam auto perionicu. Trazim da se oslobodim placanja vode i struje jer mi je to osnovno sredstvo rada. Gospodo taksisti da necete mozda da vas oslobode i placanja goriva na pumpi?

Dorcolac

pre 13 godina

Ovi taksisti vec hronicno strajkuju i protestvuju cim ih covek pogleda. Šta je sledece? "Taksisti protestuju nezadovoljni bojom dobijenih Ferrarija" ; "Taksistima ukinuti svi porezi i PDV ali strajkuju jer to nije ucinjeno ranije" ; "Taksisti nezadovoljni kolicinom od 750 besplatnih litara goriva koje im republika mesecno donira" ; "Taksisti zbog smanjenja broja musterija traze ukidanje GSP-a, u suprotnom protesti" ; "Taksisti traze zakon po kome ce se svaki gradjanin minimum 10 puta mesecno voziti taksijem do aerodroma iako nigde ne leti, inace ce blokirati grad" ... Ajde taksisti oladite malo, nije vam dosta sto peljesite strance i provincijalce?

Niki

pre 13 godina

Oce kaki, nece kaki. Nece PDV,nece Tx oznake , nece fiskalni racun, oce.....Pa u ozbiljnim drzavama svi taksiji su iste boje, sa jedinstvenim krovnim i drugim obelezijima, a postoo su sredstva za rad onda kad se zavrsi radno vreme seda se u svoje vozilo i ide kuci ili u zivot.

stranac

pre 13 godina

Nekada sam radio na Aerodromu "Nikola Tesla" i nedavno me put ponovo naneo tamo. Prenerazio sam se kada sam video da isti kriminalci i dalje maltretiraju putnike. Na aerodromu svi znaju da se medju taksistima koji tamo rade nalaze cak i dileri droge. Jos onda se pricalo da ih stite mocni koji uzimaju procenat od kojekakvih trgovina. Koliko je meni poznato, protiv istih je podneto na stotine prijava, ali ti ljudi nikada nisu procesuirani. Zao mi je, ali, savetovao sam jednog prijatelja, stranca, da se pazi i sve mu potanko objasnio. To je velika steta jer je problem lako resiv, a zasto nije i resen, neko bi trebalo da se zapita.

Iza Brda

pre 13 godina

Neće jednoobrazno obojene automobile, neće da plaćaju carinu i PDV na kola, tj osnovno sredstvo, neće fiskalne kase u kolima, neće tablice sa TX na kraju koje se izdaju samo taksistima sa regularnim dozvolama, neće panik taster i pregradu izmedju prednjih i zadnjih sedišta, da ih ne bi pljačkali i ubijali ludaci i psihopate..Šta gradjani dobijaju ulaskom u većinu beogradskih taxi vozila? Politička i sva druga predavanja tokom vožnje (filozofska, teološka, sportska, estetska, psovke upućene pešacima i drugim vozačima, čuveno srpsko "da sam ja VLAST..."), zimi je hladno po kolima, leti se ne uključuje klima, iako vozilo poseduje (više troši auto 15% sa uključenom klimom), egzotične mirise po kolima aerobne i fluidne, "zujalice" skrivene po kolima kako bi vas što više "odrali" (onim Hrvatima za Novu godinu je naplaćena vožnja od centra Beograda do Voždovca 16.000 dinara)... Evo predloga za rešenje: usvojite sve zahteve taksista. Gradjanima koji bi da se voze taksijem, predlažem sledeću proceduru:prilikom zaustavljanja vozila, prilaze istom, i stupaju u razgovor sa taksistom, samo i jedino ako vozač otvori suvozački prozor minimum dva prsta. Zatim mu gradjanin saopštava relaciju na koju bi želeo da ide (pognut, kroz prozor otvoren dva prsta). Taksista mu saopštava cenu, od oka. Gradjanin klimanjem glavom prihvata cenu, plaća taksisti dogovorenu sumu kroz prozor otvoren dva prsta. Taksista uzima pare i odlazi, dok gradjanin kreće peške ka svojoj destinaciji srećan jer živi u uredjenoj, demokratskoj i pravnoj državi.

Damir

pre 13 godina

E sada, neka im MUP "preporuči" da se okupe na Ušću, umesto u centru grada (pošto je narod i inače gnevan na njih, pa "zarad njihove bezbednosti"...), a tamo neka protestuju do mile volje.

Pera Livac

pre 13 godina

Iz komentara se vidi da TAKSISTI nisu popularni.
Česti štrajkovi, blokade saobraćaja i bezobrazno zaustavljanje vozila učinilo je svoje. Plašim se da će vas gospodo TAKSISTI na kraju narod dovesti u red.
Voli Vas Pera Livac

bob

pre 13 godina

moj drugar kaze sinoc, kad nam je vec stoti taksista na putu s posla kuci presekao put bez migavca..kad sledeci put budu strajkovali, treba uvesti neke specijalce sulude, jedno par stotina njih, da ih rastave od batina.. pa da se opamete..

svakom taksisti koji iole radi.. u bg-u kroz ruke prodje cc pola milke dindzi mesecno.. ne kazem da je tolka zarada.. al oni zaradjuju prilicno.. naravno, prilican broj je divljaka, pa otimaju ,kradu, maltretiraju ljude koji nece da plate kradju i sl.. da ne kazem kako voze i s kojim pravom glume nasilnike u saobracaju...

kakve sad veze ima registracija sa opremom unutra.. a tabla na kojoj pishe taksi ne znaci da je to taksista??

U svakom slucaju... em otimaju em strajkuju em ne rade po zakonu..

milezr

pre 13 godina

Ako auto koji si kupio kao "fizicko lice" prevashodno vozis kao taxi i njime zaradjujes onda moras imati tablicu koja te oznacava kao taksistu. U cemu je problem?Ne moze i ovce i novce. Ako vam smetaju divljaci, kompromisa mora biti. TX tablice su dosad najbolji potez iako bi jos bolje bilo da se izdaju manje, kvadratne, klik-tablice koje se lako skidaju, a na kojima pise jedinstveni broj taxi dozvole izdate od Grada. Tako se moze voziti sa normalnim tablicama van radnog vremena. Vecita iscimavanja sa ovim banalnostima...

z

pre 13 godina

Hoce li drzava opet popustiti pod bezobraznim zahtevima ovih derikoza? Em su cene bezobrazno velike, em nece da izdaju fiskalni racun. Dokle tako?

MUKNAVI

pre 13 godina

Eno bre kod Kineza LCD ram za slike..pa menjaj natpis kolko ti volja,a plus mozes i onome iza da posaljes poruku kad se prilepi za gepek ..

Nenad-EU

pre 13 godina

Ja bi taksistima dozvolio uvoz bez carine i poreza ali bi uveo kao obavezno:1. fiskalne kase povezane sa navigacijom da ne kradu vise narod2. tablice sa oznakom (kao u BIH)3. zabranu koriscenja "sredstva za rad" u druge svrhe i van radnog vremena4. placanje carine pri prodaji "sredstva za rad" ili promene namene u automobil5. placanje svih doprinosa kao i ostali sto placaju6. zabranu blokade grada protestimaMislim da je posteno.

Pedja

pre 13 godina

Prvo im smetaju "divljaci" i sad kad država hoće da ih se reši uvođenjem TX tablica sad im ni to ne odgovara. Stvarno ste bre više smorili s tim vašim protestima. P.S. Obavezno uvesti fiskalne kase u taksi vozila. Kad su mogli Bugari to da uvedu još 2002-e mogu i naši 2011.

Pedja

pre 13 godina

@Hoce ljudi posle posla da se smekerisu,a glupo sa taxi tablicama
(Aleksandar Kovacevic, 27. januar 2011 05:15)

Majstore pogodio si u srž. Ima dosta njih koji preko dana taksiraju a uveče lažu neke ćurke po splavovima da su biznismeni.

Neki

pre 13 godina

Ovo je extra sa tablicama za taksiste, neka neka i treba da budu markirani.

Ja bih stavio i politicarima PL tablice pa neka bude privremeno, da vidimo sta voze.

I advokatima AD sto da ne.

Bilo bi dobro uvesti tablice na kojima pise broj 3 cifre, pa bivsi prestupnik iz CZ-a da znamo kakve besne mashine voze kriminalci pusteni iz zatvora.

tablicant

pre 13 godina

@kako! Zakon kaze da mogu da postoje tablice sa tri ili cetiri cifre pa dva slova, u ovom slucaju TX.Inace, slazem se sa ostalima, kakav popust, kakve glupostima tipa osnovna sredstva, pa svima nama je nesto osnovno sredstvo.. Jel sad nama ne treba da napacuju PDV i carinu ako to uvezemo iz inostranstva?!?

Aleksandar

pre 13 godina

za kako!

prema pravilniku koji uređuje izgled tablica - tablice sa TX oznakom mora prvo da ima tri broja i TX, pa onda 4 broja i TX, tako da ima dovoljno tablica za sve.

Baki

pre 13 godina

Ovaj SITAB strajkuje svake nedelje. Predlazem da se to sve resi na evropski nacin. Da im se naredi da imaju TX tablice i fiskalne kase, da im se odobri da auto bude osnovno sredstvo i onda ko bude strajkovao da ga bace u reku sa sve osnovnim sredstvom.

GSP

pre 13 godina

Pa ne znam više šta hoćete? Da li mislite da ste beli medvedi? Ako vam se ne sviđaju uslovi prodajte tu "skupu opremu" i onako vam to služi za guljenje kože građanima. Mnogo ste bahati vozači i ološ ste od ljudi!

bane

pre 13 godina

Taksisti su poznati kao trgovci polovnih automobila , pa im neodgovara da postoji bilo kakav trag da je neko vozilo bilo ;taksi vozilo; !!

Ilija Čvorović

pre 13 godina

šta će te reći za Londonski taksi? Ako su vas obeležili tablicama njih su vozilima pa se oni ne bune. Druga dobra stvar TX tablica je bezbednost korisnika taxi usluge što je na zapadu odavno rešeno na sličan način. Tako ćete izbeći mogućnost ili je bar smanjiti da sednete u auto psihopate i ubice koji može lako doći do table na krovu. A što se tiče krađe radio stanice i taksimetra to ste sami stvorili jer je potencijalni kupac takve robe upravo taksista. Sa druge strane ne postoji puno servisa u kojima kradena stanica može da dobije nove kodove, tako da sve može da se isprati. Ipak mislim da taksiste najviše boli što neće moći da vrate kilometražu na automobilima koji su prešli po 500.000km + na 80 i da se kunu u krsnu slavu da je tako. I na kraju osigurajte automobile i opremu u njima ili ih kad završite posao vadite iz vozila. A što se tiče države ona je odavno mogla da reši sve probleme i divljaka i aerodroma i autobuske stanice i astronomskih cena koje i divljaci ali i legalni taksisti naplaćuju. Kada bi se oduzelo par vozila i kada bi se ukinula korupcija taksi bi bio pristojan. Dok se to ne uredi kako treba poštedite nas štrajkova za najmanju sitnicu koja vam padne na pamet.

Taxi hejter!

pre 13 godina

“Da nam priznaju automobil kao osnovno sredstvo za rad ne bismo plaćali PDV niti carinu za kupovinu istih."
Ma nije valjda gospodo? Pa onda da se pobunimo mi koji smo opremili cele kancelarije namestajem i tehnikom, da se ukine porez i na to jer je za mene to osnovno sredstvo za rad. Na stranu sto ste najneobrazovaniji i najbezobrazniji u saobracaju, nego jos da izdiktirate sta vam je po volji. Blokirate saobracaj, pa dokle vise, imate li i bar malo ljudskog u sebi? Zeludac mi kljuca od ovakvih i njima slicnih!

Ilija Čvorović

pre 13 godina

šta će te reći za Londonski taksi? Ako su vas obeležili tablicama njih su vozilima pa se oni ne bune. Druga dobra stvar TX tablica je bezbednost korisnika taxi usluge što je na zapadu odavno rešeno na sličan način. Tako ćete izbeći mogućnost ili je bar smanjiti da sednete u auto psihopate i ubice koji može lako doći do table na krovu. A što se tiče krađe radio stanice i taksimetra to ste sami stvorili jer je potencijalni kupac takve robe upravo taksista. Sa druge strane ne postoji puno servisa u kojima kradena stanica može da dobije nove kodove, tako da sve može da se isprati. Ipak mislim da taksiste najviše boli što neće moći da vrate kilometražu na automobilima koji su prešli po 500.000km + na 80 i da se kunu u krsnu slavu da je tako. I na kraju osigurajte automobile i opremu u njima ili ih kad završite posao vadite iz vozila. A što se tiče države ona je odavno mogla da reši sve probleme i divljaka i aerodroma i autobuske stanice i astronomskih cena koje i divljaci ali i legalni taksisti naplaćuju. Kada bi se oduzelo par vozila i kada bi se ukinula korupcija taksi bi bio pristojan. Dok se to ne uredi kako treba poštedite nas štrajkova za najmanju sitnicu koja vam padne na pamet.

Taxi hejter!

pre 13 godina

“Da nam priznaju automobil kao osnovno sredstvo za rad ne bismo plaćali PDV niti carinu za kupovinu istih."
Ma nije valjda gospodo? Pa onda da se pobunimo mi koji smo opremili cele kancelarije namestajem i tehnikom, da se ukine porez i na to jer je za mene to osnovno sredstvo za rad. Na stranu sto ste najneobrazovaniji i najbezobrazniji u saobracaju, nego jos da izdiktirate sta vam je po volji. Blokirate saobracaj, pa dokle vise, imate li i bar malo ljudskog u sebi? Zeludac mi kljuca od ovakvih i njima slicnih!

bane

pre 13 godina

Taksisti su poznati kao trgovci polovnih automobila , pa im neodgovara da postoji bilo kakav trag da je neko vozilo bilo ;taksi vozilo; !!

GSP

pre 13 godina

Pa ne znam više šta hoćete? Da li mislite da ste beli medvedi? Ako vam se ne sviđaju uslovi prodajte tu "skupu opremu" i onako vam to služi za guljenje kože građanima. Mnogo ste bahati vozači i ološ ste od ljudi!

Baki

pre 13 godina

Ovaj SITAB strajkuje svake nedelje. Predlazem da se to sve resi na evropski nacin. Da im se naredi da imaju TX tablice i fiskalne kase, da im se odobri da auto bude osnovno sredstvo i onda ko bude strajkovao da ga bace u reku sa sve osnovnim sredstvom.

Nenad-EU

pre 13 godina

Ja bi taksistima dozvolio uvoz bez carine i poreza ali bi uveo kao obavezno:1. fiskalne kase povezane sa navigacijom da ne kradu vise narod2. tablice sa oznakom (kao u BIH)3. zabranu koriscenja "sredstva za rad" u druge svrhe i van radnog vremena4. placanje carine pri prodaji "sredstva za rad" ili promene namene u automobil5. placanje svih doprinosa kao i ostali sto placaju6. zabranu blokade grada protestimaMislim da je posteno.

Pedja

pre 13 godina

@Hoce ljudi posle posla da se smekerisu,a glupo sa taxi tablicama
(Aleksandar Kovacevic, 27. januar 2011 05:15)

Majstore pogodio si u srž. Ima dosta njih koji preko dana taksiraju a uveče lažu neke ćurke po splavovima da su biznismeni.

Pedja

pre 13 godina

Prvo im smetaju "divljaci" i sad kad država hoće da ih se reši uvođenjem TX tablica sad im ni to ne odgovara. Stvarno ste bre više smorili s tim vašim protestima. P.S. Obavezno uvesti fiskalne kase u taksi vozila. Kad su mogli Bugari to da uvedu još 2002-e mogu i naši 2011.

Neki

pre 13 godina

Ovo je extra sa tablicama za taksiste, neka neka i treba da budu markirani.

Ja bih stavio i politicarima PL tablice pa neka bude privremeno, da vidimo sta voze.

I advokatima AD sto da ne.

Bilo bi dobro uvesti tablice na kojima pise broj 3 cifre, pa bivsi prestupnik iz CZ-a da znamo kakve besne mashine voze kriminalci pusteni iz zatvora.

bob

pre 13 godina

moj drugar kaze sinoc, kad nam je vec stoti taksista na putu s posla kuci presekao put bez migavca..kad sledeci put budu strajkovali, treba uvesti neke specijalce sulude, jedno par stotina njih, da ih rastave od batina.. pa da se opamete..

svakom taksisti koji iole radi.. u bg-u kroz ruke prodje cc pola milke dindzi mesecno.. ne kazem da je tolka zarada.. al oni zaradjuju prilicno.. naravno, prilican broj je divljaka, pa otimaju ,kradu, maltretiraju ljude koji nece da plate kradju i sl.. da ne kazem kako voze i s kojim pravom glume nasilnike u saobracaju...

kakve sad veze ima registracija sa opremom unutra.. a tabla na kojoj pishe taksi ne znaci da je to taksista??

U svakom slucaju... em otimaju em strajkuju em ne rade po zakonu..

Aleksandar

pre 13 godina

za kako!

prema pravilniku koji uređuje izgled tablica - tablice sa TX oznakom mora prvo da ima tri broja i TX, pa onda 4 broja i TX, tako da ima dovoljno tablica za sve.

Damir

pre 13 godina

E sada, neka im MUP "preporuči" da se okupe na Ušću, umesto u centru grada (pošto je narod i inače gnevan na njih, pa "zarad njihove bezbednosti"...), a tamo neka protestuju do mile volje.

z

pre 13 godina

Hoce li drzava opet popustiti pod bezobraznim zahtevima ovih derikoza? Em su cene bezobrazno velike, em nece da izdaju fiskalni racun. Dokle tako?

tablicant

pre 13 godina

@kako! Zakon kaze da mogu da postoje tablice sa tri ili cetiri cifre pa dva slova, u ovom slucaju TX.Inace, slazem se sa ostalima, kakav popust, kakve glupostima tipa osnovna sredstva, pa svima nama je nesto osnovno sredstvo.. Jel sad nama ne treba da napacuju PDV i carinu ako to uvezemo iz inostranstva?!?

Pera Livac

pre 13 godina

Iz komentara se vidi da TAKSISTI nisu popularni.
Česti štrajkovi, blokade saobraćaja i bezobrazno zaustavljanje vozila učinilo je svoje. Plašim se da će vas gospodo TAKSISTI na kraju narod dovesti u red.
Voli Vas Pera Livac

Dorcolac

pre 13 godina

Ovi taksisti vec hronicno strajkuju i protestvuju cim ih covek pogleda. Šta je sledece? "Taksisti protestuju nezadovoljni bojom dobijenih Ferrarija" ; "Taksistima ukinuti svi porezi i PDV ali strajkuju jer to nije ucinjeno ranije" ; "Taksisti nezadovoljni kolicinom od 750 besplatnih litara goriva koje im republika mesecno donira" ; "Taksisti zbog smanjenja broja musterija traze ukidanje GSP-a, u suprotnom protesti" ; "Taksisti traze zakon po kome ce se svaki gradjanin minimum 10 puta mesecno voziti taksijem do aerodroma iako nigde ne leti, inace ce blokirati grad" ... Ajde taksisti oladite malo, nije vam dosta sto peljesite strance i provincijalce?

Iza Brda

pre 13 godina

Neće jednoobrazno obojene automobile, neće da plaćaju carinu i PDV na kola, tj osnovno sredstvo, neće fiskalne kase u kolima, neće tablice sa TX na kraju koje se izdaju samo taksistima sa regularnim dozvolama, neće panik taster i pregradu izmedju prednjih i zadnjih sedišta, da ih ne bi pljačkali i ubijali ludaci i psihopate..Šta gradjani dobijaju ulaskom u većinu beogradskih taxi vozila? Politička i sva druga predavanja tokom vožnje (filozofska, teološka, sportska, estetska, psovke upućene pešacima i drugim vozačima, čuveno srpsko "da sam ja VLAST..."), zimi je hladno po kolima, leti se ne uključuje klima, iako vozilo poseduje (više troši auto 15% sa uključenom klimom), egzotične mirise po kolima aerobne i fluidne, "zujalice" skrivene po kolima kako bi vas što više "odrali" (onim Hrvatima za Novu godinu je naplaćena vožnja od centra Beograda do Voždovca 16.000 dinara)... Evo predloga za rešenje: usvojite sve zahteve taksista. Gradjanima koji bi da se voze taksijem, predlažem sledeću proceduru:prilikom zaustavljanja vozila, prilaze istom, i stupaju u razgovor sa taksistom, samo i jedino ako vozač otvori suvozački prozor minimum dva prsta. Zatim mu gradjanin saopštava relaciju na koju bi želeo da ide (pognut, kroz prozor otvoren dva prsta). Taksista mu saopštava cenu, od oka. Gradjanin klimanjem glavom prihvata cenu, plaća taksisti dogovorenu sumu kroz prozor otvoren dva prsta. Taksista uzima pare i odlazi, dok gradjanin kreće peške ka svojoj destinaciji srećan jer živi u uredjenoj, demokratskoj i pravnoj državi.

Djura

pre 13 godina

Ja imam auto perionicu. Trazim da se oslobodim placanja vode i struje jer mi je to osnovno sredstvo rada. Gospodo taksisti da necete mozda da vas oslobode i placanja goriva na pumpi?

stranac

pre 13 godina

Nekada sam radio na Aerodromu "Nikola Tesla" i nedavno me put ponovo naneo tamo. Prenerazio sam se kada sam video da isti kriminalci i dalje maltretiraju putnike. Na aerodromu svi znaju da se medju taksistima koji tamo rade nalaze cak i dileri droge. Jos onda se pricalo da ih stite mocni koji uzimaju procenat od kojekakvih trgovina. Koliko je meni poznato, protiv istih je podneto na stotine prijava, ali ti ljudi nikada nisu procesuirani. Zao mi je, ali, savetovao sam jednog prijatelja, stranca, da se pazi i sve mu potanko objasnio. To je velika steta jer je problem lako resiv, a zasto nije i resen, neko bi trebalo da se zapita.

milezr

pre 13 godina

Ako auto koji si kupio kao "fizicko lice" prevashodno vozis kao taxi i njime zaradjujes onda moras imati tablicu koja te oznacava kao taksistu. U cemu je problem?Ne moze i ovce i novce. Ako vam smetaju divljaci, kompromisa mora biti. TX tablice su dosad najbolji potez iako bi jos bolje bilo da se izdaju manje, kvadratne, klik-tablice koje se lako skidaju, a na kojima pise jedinstveni broj taxi dozvole izdate od Grada. Tako se moze voziti sa normalnim tablicama van radnog vremena. Vecita iscimavanja sa ovim banalnostima...

Niki

pre 13 godina

Oce kaki, nece kaki. Nece PDV,nece Tx oznake , nece fiskalni racun, oce.....Pa u ozbiljnim drzavama svi taksiji su iste boje, sa jedinstvenim krovnim i drugim obelezijima, a postoo su sredstva za rad onda kad se zavrsi radno vreme seda se u svoje vozilo i ide kuci ili u zivot.

MUKNAVI

pre 13 godina

Eno bre kod Kineza LCD ram za slike..pa menjaj natpis kolko ti volja,a plus mozes i onome iza da posaljes poruku kad se prilepi za gepek ..

Ziveo GSP

pre 13 godina

Dakle ovi taksisti su nemoguci. Em sto imaju olaksice pri kupovini vozila (a govore suprotno), em ovo sa tablicama nema ama bas nikakve logike. I da neko nije imao registarske oznake TX pre pocetka izdavanja istih, mogao je slobodno "divlje" da taksira po Beogradu. Ko je ovde lud a ko zbunjen?

Gnevni

pre 13 godina

Razgovor "kockice" i mušterije na arodromu posle uvođenja TX tablica... A ti si taksista? ... Jesam ... Hm, dakle taksista... Jesam... u stvari nisam... Pa sad, jesi li taksista ili nisi? (Organ reda zainteresovano žmirka u blizini) ... Ma samo došao tetki po lek... ajd zdravo...

milezr

pre 13 godina

@ Dule TaxiAko sami odredjuju cenu i isplati im se da voze po nizoj tarifi, zar ne mislis da korisnici imaju pravo da biraju najnizu ponudu i da je Grad odredio prevelike tarife za zone? 1500 din je pljacka. Da ne pominjem 7000. Grad direktno pomaze divljacima a satire tebe i tvoje kolege.Kada koristim taxi, biram najjevtinije jer je to ipak jedna od onih usluga gde kvalitet ponude i nije bitan. Cena jeste. Samo da ne pusi dok me vozi, da me ne smara pricom i da je auto na nekom higijenskom minimumu. To je sve.

Dule Taxi

pre 13 godina

Jedini gospodin koji je realan i razmislja svom povrsinom mozga je gospodin Ilija Cvorovic.Sta ste se bre ustremili prema nama?Pa nisu svi taksisti isti.Mislite da se ja nesto pitam kao i vecina mojih kolega.Prva i osnovna stvar je zastititi narod od divljaka i samostalaca koji sami odredjuju cenu voznje.Problem sa novim tablicama je jedino u tome sto vec par divljaka poseduje nove tablice tako da sve pada u vodu.Pozdrav od taksiste...izgleda jedinog na ovom sajtu!

Sasa Djuric

pre 13 godina

DA li cemo morati posle promene registarskih tablica ponovo isto vozilo prijavljivati u APR, posto nam se resenja ne vode pod markom automobila nego po registarskoj oznaci? To ce biti jos jedan izdatak za taksiste.

shot

pre 13 godina

Slazem se da svi mi taxti treba da budemo legalni ,ali tu postoji jedan problem.Kragujevac konkretno dozvoljeno je da jedan covek moze da prijavi 40 vozila na svoje ime i palaca porez kao da ima samo 1auto.Tako lik koji drzi pekare mali milos otvori taxi udruzenje kupi 10 golfofa zaposli na crno 20 crnaca i vozi skroz legalno.I sta sad ja imam svoj auto samo ja vozim u udruzenju sam Profi radim posteno nevaram ljude treba da placam porez drzavi pod ovakvim uslovima NEPADA MI NAPAMET! Neka donesu zakon jedan vlasnik jedno vozilo i samo on moze da vozi taj auto ODMAH SE PRIJAVLJUJEM! verujem da u kragujevcu nebi bilo vise od 300 vozila ovako ih ima 1500-1800 ljudi rade za procenat za 600din.SMESNO I ZALOSNO KOLKO OVA ZAMLJA RAZMISLJA O NARODU UOPSTE...

mil

pre 13 godina

@shotA sta ako ja hocu da otvorim taxi firmu sa 20-ak vozila i zaposlim ljude da voze za mene? Meni zakon dozvoljava da registrujem i kao fizicko i kao pravno lice. Normalno da cu birati varijantu koja mi u startu stedi novac. Ako ovo nije u redu, a legalno je, onda je problem u zakonodavstvu, a ne u meni.

Pred generalnu

pre 13 godina

Pao mi je kamen sa srca. Taksisti su ipak jos uvek tu, medju nama. Strajk policije, strajk prosvetara, a taksisti se ne javljaju. Vec sam se uplasio.

Dule Taxi

pre 13 godina

Jedini gospodin koji je realan i razmislja svom povrsinom mozga je gospodin Ilija Cvorovic.Sta ste se bre ustremili prema nama?Pa nisu svi taksisti isti.Mislite da se ja nesto pitam kao i vecina mojih kolega.Prva i osnovna stvar je zastititi narod od divljaka i samostalaca koji sami odredjuju cenu voznje.Problem sa novim tablicama je jedino u tome sto vec par divljaka poseduje nove tablice tako da sve pada u vodu.Pozdrav od taksiste...izgleda jedinog na ovom sajtu!

Neki

pre 13 godina

Ovo je extra sa tablicama za taksiste, neka neka i treba da budu markirani.

Ja bih stavio i politicarima PL tablice pa neka bude privremeno, da vidimo sta voze.

I advokatima AD sto da ne.

Bilo bi dobro uvesti tablice na kojima pise broj 3 cifre, pa bivsi prestupnik iz CZ-a da znamo kakve besne mashine voze kriminalci pusteni iz zatvora.

z

pre 13 godina

Hoce li drzava opet popustiti pod bezobraznim zahtevima ovih derikoza? Em su cene bezobrazno velike, em nece da izdaju fiskalni racun. Dokle tako?

Damir

pre 13 godina

E sada, neka im MUP "preporuči" da se okupe na Ušću, umesto u centru grada (pošto je narod i inače gnevan na njih, pa "zarad njihove bezbednosti"...), a tamo neka protestuju do mile volje.

Pedja

pre 13 godina

@Hoce ljudi posle posla da se smekerisu,a glupo sa taxi tablicama
(Aleksandar Kovacevic, 27. januar 2011 05:15)

Majstore pogodio si u srž. Ima dosta njih koji preko dana taksiraju a uveče lažu neke ćurke po splavovima da su biznismeni.

Nenad-EU

pre 13 godina

Ja bi taksistima dozvolio uvoz bez carine i poreza ali bi uveo kao obavezno:1. fiskalne kase povezane sa navigacijom da ne kradu vise narod2. tablice sa oznakom (kao u BIH)3. zabranu koriscenja "sredstva za rad" u druge svrhe i van radnog vremena4. placanje carine pri prodaji "sredstva za rad" ili promene namene u automobil5. placanje svih doprinosa kao i ostali sto placaju6. zabranu blokade grada protestimaMislim da je posteno.

Taxi hejter!

pre 13 godina

“Da nam priznaju automobil kao osnovno sredstvo za rad ne bismo plaćali PDV niti carinu za kupovinu istih."
Ma nije valjda gospodo? Pa onda da se pobunimo mi koji smo opremili cele kancelarije namestajem i tehnikom, da se ukine porez i na to jer je za mene to osnovno sredstvo za rad. Na stranu sto ste najneobrazovaniji i najbezobrazniji u saobracaju, nego jos da izdiktirate sta vam je po volji. Blokirate saobracaj, pa dokle vise, imate li i bar malo ljudskog u sebi? Zeludac mi kljuca od ovakvih i njima slicnih!

bob

pre 13 godina

moj drugar kaze sinoc, kad nam je vec stoti taksista na putu s posla kuci presekao put bez migavca..kad sledeci put budu strajkovali, treba uvesti neke specijalce sulude, jedno par stotina njih, da ih rastave od batina.. pa da se opamete..

svakom taksisti koji iole radi.. u bg-u kroz ruke prodje cc pola milke dindzi mesecno.. ne kazem da je tolka zarada.. al oni zaradjuju prilicno.. naravno, prilican broj je divljaka, pa otimaju ,kradu, maltretiraju ljude koji nece da plate kradju i sl.. da ne kazem kako voze i s kojim pravom glume nasilnike u saobracaju...

kakve sad veze ima registracija sa opremom unutra.. a tabla na kojoj pishe taksi ne znaci da je to taksista??

U svakom slucaju... em otimaju em strajkuju em ne rade po zakonu..

milezr

pre 13 godina

@ Dule TaxiAko sami odredjuju cenu i isplati im se da voze po nizoj tarifi, zar ne mislis da korisnici imaju pravo da biraju najnizu ponudu i da je Grad odredio prevelike tarife za zone? 1500 din je pljacka. Da ne pominjem 7000. Grad direktno pomaze divljacima a satire tebe i tvoje kolege.Kada koristim taxi, biram najjevtinije jer je to ipak jedna od onih usluga gde kvalitet ponude i nije bitan. Cena jeste. Samo da ne pusi dok me vozi, da me ne smara pricom i da je auto na nekom higijenskom minimumu. To je sve.

GSP

pre 13 godina

Pa ne znam više šta hoćete? Da li mislite da ste beli medvedi? Ako vam se ne sviđaju uslovi prodajte tu "skupu opremu" i onako vam to služi za guljenje kože građanima. Mnogo ste bahati vozači i ološ ste od ljudi!

Ilija Čvorović

pre 13 godina

šta će te reći za Londonski taksi? Ako su vas obeležili tablicama njih su vozilima pa se oni ne bune. Druga dobra stvar TX tablica je bezbednost korisnika taxi usluge što je na zapadu odavno rešeno na sličan način. Tako ćete izbeći mogućnost ili je bar smanjiti da sednete u auto psihopate i ubice koji može lako doći do table na krovu. A što se tiče krađe radio stanice i taksimetra to ste sami stvorili jer je potencijalni kupac takve robe upravo taksista. Sa druge strane ne postoji puno servisa u kojima kradena stanica može da dobije nove kodove, tako da sve može da se isprati. Ipak mislim da taksiste najviše boli što neće moći da vrate kilometražu na automobilima koji su prešli po 500.000km + na 80 i da se kunu u krsnu slavu da je tako. I na kraju osigurajte automobile i opremu u njima ili ih kad završite posao vadite iz vozila. A što se tiče države ona je odavno mogla da reši sve probleme i divljaka i aerodroma i autobuske stanice i astronomskih cena koje i divljaci ali i legalni taksisti naplaćuju. Kada bi se oduzelo par vozila i kada bi se ukinula korupcija taksi bi bio pristojan. Dok se to ne uredi kako treba poštedite nas štrajkova za najmanju sitnicu koja vam padne na pamet.

tablicant

pre 13 godina

@kako! Zakon kaze da mogu da postoje tablice sa tri ili cetiri cifre pa dva slova, u ovom slucaju TX.Inace, slazem se sa ostalima, kakav popust, kakve glupostima tipa osnovna sredstva, pa svima nama je nesto osnovno sredstvo.. Jel sad nama ne treba da napacuju PDV i carinu ako to uvezemo iz inostranstva?!?

Pedja

pre 13 godina

Prvo im smetaju "divljaci" i sad kad država hoće da ih se reši uvođenjem TX tablica sad im ni to ne odgovara. Stvarno ste bre više smorili s tim vašim protestima. P.S. Obavezno uvesti fiskalne kase u taksi vozila. Kad su mogli Bugari to da uvedu još 2002-e mogu i naši 2011.

shot

pre 13 godina

Slazem se da svi mi taxti treba da budemo legalni ,ali tu postoji jedan problem.Kragujevac konkretno dozvoljeno je da jedan covek moze da prijavi 40 vozila na svoje ime i palaca porez kao da ima samo 1auto.Tako lik koji drzi pekare mali milos otvori taxi udruzenje kupi 10 golfofa zaposli na crno 20 crnaca i vozi skroz legalno.I sta sad ja imam svoj auto samo ja vozim u udruzenju sam Profi radim posteno nevaram ljude treba da placam porez drzavi pod ovakvim uslovima NEPADA MI NAPAMET! Neka donesu zakon jedan vlasnik jedno vozilo i samo on moze da vozi taj auto ODMAH SE PRIJAVLJUJEM! verujem da u kragujevcu nebi bilo vise od 300 vozila ovako ih ima 1500-1800 ljudi rade za procenat za 600din.SMESNO I ZALOSNO KOLKO OVA ZAMLJA RAZMISLJA O NARODU UOPSTE...

Pera Livac

pre 13 godina

Iz komentara se vidi da TAKSISTI nisu popularni.
Česti štrajkovi, blokade saobraćaja i bezobrazno zaustavljanje vozila učinilo je svoje. Plašim se da će vas gospodo TAKSISTI na kraju narod dovesti u red.
Voli Vas Pera Livac

Iza Brda

pre 13 godina

Neće jednoobrazno obojene automobile, neće da plaćaju carinu i PDV na kola, tj osnovno sredstvo, neće fiskalne kase u kolima, neće tablice sa TX na kraju koje se izdaju samo taksistima sa regularnim dozvolama, neće panik taster i pregradu izmedju prednjih i zadnjih sedišta, da ih ne bi pljačkali i ubijali ludaci i psihopate..Šta gradjani dobijaju ulaskom u većinu beogradskih taxi vozila? Politička i sva druga predavanja tokom vožnje (filozofska, teološka, sportska, estetska, psovke upućene pešacima i drugim vozačima, čuveno srpsko "da sam ja VLAST..."), zimi je hladno po kolima, leti se ne uključuje klima, iako vozilo poseduje (više troši auto 15% sa uključenom klimom), egzotične mirise po kolima aerobne i fluidne, "zujalice" skrivene po kolima kako bi vas što više "odrali" (onim Hrvatima za Novu godinu je naplaćena vožnja od centra Beograda do Voždovca 16.000 dinara)... Evo predloga za rešenje: usvojite sve zahteve taksista. Gradjanima koji bi da se voze taksijem, predlažem sledeću proceduru:prilikom zaustavljanja vozila, prilaze istom, i stupaju u razgovor sa taksistom, samo i jedino ako vozač otvori suvozački prozor minimum dva prsta. Zatim mu gradjanin saopštava relaciju na koju bi želeo da ide (pognut, kroz prozor otvoren dva prsta). Taksista mu saopštava cenu, od oka. Gradjanin klimanjem glavom prihvata cenu, plaća taksisti dogovorenu sumu kroz prozor otvoren dva prsta. Taksista uzima pare i odlazi, dok gradjanin kreće peške ka svojoj destinaciji srećan jer živi u uredjenoj, demokratskoj i pravnoj državi.

Niki

pre 13 godina

Oce kaki, nece kaki. Nece PDV,nece Tx oznake , nece fiskalni racun, oce.....Pa u ozbiljnim drzavama svi taksiji su iste boje, sa jedinstvenim krovnim i drugim obelezijima, a postoo su sredstva za rad onda kad se zavrsi radno vreme seda se u svoje vozilo i ide kuci ili u zivot.

Djura

pre 13 godina

Ja imam auto perionicu. Trazim da se oslobodim placanja vode i struje jer mi je to osnovno sredstvo rada. Gospodo taksisti da necete mozda da vas oslobode i placanja goriva na pumpi?

bane

pre 13 godina

Taksisti su poznati kao trgovci polovnih automobila , pa im neodgovara da postoji bilo kakav trag da je neko vozilo bilo ;taksi vozilo; !!

Baki

pre 13 godina

Ovaj SITAB strajkuje svake nedelje. Predlazem da se to sve resi na evropski nacin. Da im se naredi da imaju TX tablice i fiskalne kase, da im se odobri da auto bude osnovno sredstvo i onda ko bude strajkovao da ga bace u reku sa sve osnovnim sredstvom.

MUKNAVI

pre 13 godina

Eno bre kod Kineza LCD ram za slike..pa menjaj natpis kolko ti volja,a plus mozes i onome iza da posaljes poruku kad se prilepi za gepek ..

milezr

pre 13 godina

Ako auto koji si kupio kao "fizicko lice" prevashodno vozis kao taxi i njime zaradjujes onda moras imati tablicu koja te oznacava kao taksistu. U cemu je problem?Ne moze i ovce i novce. Ako vam smetaju divljaci, kompromisa mora biti. TX tablice su dosad najbolji potez iako bi jos bolje bilo da se izdaju manje, kvadratne, klik-tablice koje se lako skidaju, a na kojima pise jedinstveni broj taxi dozvole izdate od Grada. Tako se moze voziti sa normalnim tablicama van radnog vremena. Vecita iscimavanja sa ovim banalnostima...

Aleksandar

pre 13 godina

za kako!

prema pravilniku koji uređuje izgled tablica - tablice sa TX oznakom mora prvo da ima tri broja i TX, pa onda 4 broja i TX, tako da ima dovoljno tablica za sve.

stranac

pre 13 godina

Nekada sam radio na Aerodromu "Nikola Tesla" i nedavno me put ponovo naneo tamo. Prenerazio sam se kada sam video da isti kriminalci i dalje maltretiraju putnike. Na aerodromu svi znaju da se medju taksistima koji tamo rade nalaze cak i dileri droge. Jos onda se pricalo da ih stite mocni koji uzimaju procenat od kojekakvih trgovina. Koliko je meni poznato, protiv istih je podneto na stotine prijava, ali ti ljudi nikada nisu procesuirani. Zao mi je, ali, savetovao sam jednog prijatelja, stranca, da se pazi i sve mu potanko objasnio. To je velika steta jer je problem lako resiv, a zasto nije i resen, neko bi trebalo da se zapita.

Dorcolac

pre 13 godina

Ovi taksisti vec hronicno strajkuju i protestvuju cim ih covek pogleda. Šta je sledece? "Taksisti protestuju nezadovoljni bojom dobijenih Ferrarija" ; "Taksistima ukinuti svi porezi i PDV ali strajkuju jer to nije ucinjeno ranije" ; "Taksisti nezadovoljni kolicinom od 750 besplatnih litara goriva koje im republika mesecno donira" ; "Taksisti zbog smanjenja broja musterija traze ukidanje GSP-a, u suprotnom protesti" ; "Taksisti traze zakon po kome ce se svaki gradjanin minimum 10 puta mesecno voziti taksijem do aerodroma iako nigde ne leti, inace ce blokirati grad" ... Ajde taksisti oladite malo, nije vam dosta sto peljesite strance i provincijalce?

Ziveo GSP

pre 13 godina

Dakle ovi taksisti su nemoguci. Em sto imaju olaksice pri kupovini vozila (a govore suprotno), em ovo sa tablicama nema ama bas nikakve logike. I da neko nije imao registarske oznake TX pre pocetka izdavanja istih, mogao je slobodno "divlje" da taksira po Beogradu. Ko je ovde lud a ko zbunjen?

Gnevni

pre 13 godina

Razgovor "kockice" i mušterije na arodromu posle uvođenja TX tablica... A ti si taksista? ... Jesam ... Hm, dakle taksista... Jesam... u stvari nisam... Pa sad, jesi li taksista ili nisi? (Organ reda zainteresovano žmirka u blizini) ... Ma samo došao tetki po lek... ajd zdravo...

mil

pre 13 godina

@shotA sta ako ja hocu da otvorim taxi firmu sa 20-ak vozila i zaposlim ljude da voze za mene? Meni zakon dozvoljava da registrujem i kao fizicko i kao pravno lice. Normalno da cu birati varijantu koja mi u startu stedi novac. Ako ovo nije u redu, a legalno je, onda je problem u zakonodavstvu, a ne u meni.

Pred generalnu

pre 13 godina

Pao mi je kamen sa srca. Taksisti su ipak jos uvek tu, medju nama. Strajk policije, strajk prosvetara, a taksisti se ne javljaju. Vec sam se uplasio.

Sasa Djuric

pre 13 godina

DA li cemo morati posle promene registarskih tablica ponovo isto vozilo prijavljivati u APR, posto nam se resenja ne vode pod markom automobila nego po registarskoj oznaci? To ce biti jos jedan izdatak za taksiste.